To je teď pláče a skřípění zubů nad výsledky voleb...

15. 10. 2012 | 15:48
Přečteno 4786 krát
Nejlepším a věru rafinovaným propagandistickým předvolebním tahem komunistů bylo propuštění Marka Dalíka, myslím si.

Jak říkal včera jeden pán v hospodě ještě tak dva tři roky Nečasovy vlády, více Klause na Hradě a kdoví...



Nejen v kavárnách a dražších vinárnách slyším často brblání o „blbém nepoučitelném národu, který zase volil bolševiky“. Tak brblají především titíž lidé, kteří kudy chodí, tudy nadávají na Evropskou Unii, chudí nebo movití.

Nu, myslím, že právě tato Unie mimo jiné zaručuje, že ani třeba sedmdesátiprocentní vítězství komunistické strany by nevedlo ke znárodňování, kříšení státní bezpečnosti a kdo ví čemu ještě a čím nás vždycky před volbami nečasové a ouzcí cabrnochové straší ještě víc, než Řeckem. Kdybychom nebyli v Unii, mohli bychom se možná (ale já tomu tedy nevěřím ani na milisekundu, protože je to prostě absurdní nesmysl a ani KSČM, kterou věru nemiluji, nic takového v programu nemá a její bohatí funkcionáři už vůbec ne) stát nějakou takovou někdejší komunistickou Albánií ve středu Evropy. Členství v Unii nám zaručuje, že se to prostě stát nemůže. Kdybychom se stali nějakým izolovaným ostrůvkem, potom samozřejmě by bylo možné ledacos.

Já se mohu jenom opakovat - i tady jsem nejméně desetkrát napsal, že jestliže dvacet let po převratu vzrůstá obliba KSČM, nedá se to vyřešit jejím zákazem, ale tím, že jí kvalitní stát vezme vítr z plachet.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Karel napsal(a):

ODS a TOP nemá čas na budování kvalitního státu.

Ti musí pod mantrou "stát je špatný hospodář" ten stát rozložit a vytunelovat.

Pak Šnajdr, Heger, Kalousek, Blažek, Bendl, ... zhasnou
a potichu nám vratí klíče.
15. 10. 2012 | 16:02

Sláma napsal(a):

Naprostý souhlas.
Propuštění Dalíka na základě toho, že soudkyně "uvěřila" jeho prohlášení, že má všechen majetek a všechny aktivity v Česku byl nejlepší předvolební tah KSČM. Spoustu nerozhodných to přimělo k tomu, aby šli k volbám a uplatnili protestní hlasy.
15. 10. 2012 | 16:03

PB napsal(a):

SOUHLASÍM!!!
Nechápu, že si tuto variantu (to, že mohou vyhrát komunisté - a ti nakonec vyhráli) neuvědomil Nečas, Kalousek, Schwarzenberg a jiní dobrodruzi dříve.
A komentáře členů ODS a TOP 09 jen svědčí o tom, že nic z výsledků voleb nepochopili!
Pokud Nečas, Kalousek, Schwarzenberg, Peake apod. ihned nesbalili fidlátka a neodešli do propadliště dějin,
ale naopak "se oklepali" a říkají, že v "reformách" pokračují dál, může nás již VELMI BRZY čekat již opravdové a celorepublikové ne oranžové, ale rudé tsunami.
Tykadlová komedie se Smetanou dál pokračuje, Dalík si běhá po svobodě, o Parkanové je ticho po pěšině, Vondra se směje dál a ProMoPro "mlčí". Vesele plyne čas a nikdo neví, jak chce nezodpovědný stát od 1.1.2013 spustit důchodovou reformu...
Chá-chá-chá ...
Ale vlastně ANO. Jen houšť, větší kapky a nahrávejte komunistům dál a dál ...
A pak se divte jak malí troubové ...
15. 10. 2012 | 16:06

Mentor napsal(a):

Karle:
Ať se to komu líbí nebo nelíbí, tato vláda je zvolená legitimně v řádných volbách, plní své předvolební sliby a děkujme Bohu, že máme alespoň takovou to vládu. Nedovedu si představit jinou variantu. To znamená vládu diletantů, lhářů, neschopných a všeho schopných kariéristů a tunelářů, včele s Machiavelim Sobotkou, Zaorálkem, Škromachem a jinými, kteří umí šplhat ke korytům po hřbetech nejubožejších.
15. 10. 2012 | 16:19

Jarda napsal(a):

Nejvíc se mi líbí nářky vládní koalice na nízkou volební účast.
Pokud byla krajská volební účast v minulých desetiletích v rozmezí 30 - 40%, dá se říct že 37% účast je nadprůměrná.
15. 10. 2012 | 16:24

aga napsal(a):

Škoda, že nekandidovala strana, jejímž cíem by bylo znárodnění nebo vystoupení z Unie. Pak by se teprve vidělo. Taková strana nemá v naší demokracii ani reálnou šanci vzniknout, natož pak přežít tu mediální a další šikanózní smršť. Takhle si může každý pan Koenigsmark přizpůsobovat realitu svým přáním a potřebám.
15. 10. 2012 | 16:28

aga napsal(a):

PS

Samozřejmě myslím autentickou stranu, ne stranu založenou agenty provokatéry.
15. 10. 2012 | 16:30

Ládik!!! napsal(a):

Soudruzi už nastavují otevřené huby ke směru příletu pečených holubů.
15. 10. 2012 | 16:32

aga napsal(a):

PB

Proč myslíte, že si to jmenovaní neuvědomili? Třeba to - oprávněně - nepovažují za žádný problém. Kdyby existovala strana, která by mohla radostné budování kapitalismu reálně ohrozit, důvod k jejímu zákazu by se určitě našel nebo vykonstruoval.
15. 10. 2012 | 16:35

PB napsal(a):

Mentore, nevím, kde se ve Vás bere ta drzost něco takového tvrdit. Vy a Vám podobní to nakonec dopracujete - podporujíce tuto vládu až za hrob - že nám tu ty třešně opravdu rozkvetou-třeba už na Vánoce!
Napsat, že ... děkujme Bohu, že máme alespoň takovou to vládu ... volá aspoň po Vašem odsouzení! Víte Vy vůbec, co píšete? Důchody skončí, církev nám sebere to poslední, co tu zbylo, výběrová řízení si už bude vykládat každý jinak. IZIP nás vysaje, že raději oželíme léčení a zaplatíme pohřeb.
Neuměl Nečas, v pyžamu telefonistka Němcová, odstupující-neodstupující Dráběk, podobný odborník přes IT Dobeš, okecávačka LIDEM Peake (kterou nikdo nevolil), promilový Kalousek, česky neumějící Schwarzenberg ...
Jste vážně komediant, pokud Vám tato vláda nevadí ...
Opravdu, zahrávejme si s amatérismem, než nám to tu pevně vezmou do ruky třešňovci!!
15. 10. 2012 | 16:36

hokej napsal(a):

Rad ctu vase trefne komentare p. Königsmark, ze kterych se neztraci selsky rozum (tento prvek casto postradam u politiku). Kvalitni stat dovede presvedcit sve obcany o svych schopnostech prostrednictvim instituci. Jednou z nejvyznacnejsich jsou Financni urady. Osobne se vzdycky podivuji nad neuveritelnym zbohatnutim mnoha politickych eskamoteru, jejichz jedinou kvalifikaci pro svuj vzestup je byvala prislusnost k StB, nomenklaturnim kadrum ap. Velice by me zajimalo, jakou praci si s jejich rychle nabytym majetkem dal prislusny FU a v jake vysi odvedli statu dane (to se samozrejme nikdo nedovi). Zasadni problem patrne je, ze FU sve usili venuje v prve rade klempirum, zamecnikum, stolarum, malirum a jinym potrebnym profesim, kde kontroluje kazde lejstro na 15 Kc, zatimco miliardovi "odklaneci" jsou z obliga (proc asi ma moznost si kazdy sam domyslet). Ziji par let v Rakousku a tady nemaji problem dostat mlade lidi do "Fachschule", kde se vyuci remeslum zatimco u nas se chteji temer vsichni vyucit "odklanecem" (taky diky praci spolehlivych FU).
15. 10. 2012 | 16:36

ten, kdo se hádat nebude napsal(a):

Z modrých naddruhů budou možná načas unionisté, ovšem jen na chvíli, jakmile se dostanou k moci, tak je bude zajímat především to, aby jim nikdo nekafral do jejich lumpáren a zase zde budou chtít vládnou jako ruští gubernátoři.
15. 10. 2012 | 16:37

Meňo napsal(a):

Nezkreslujte prosím realitu ! Nepište jako většina "moudrých" medialistů jen z hlediska tzv. pravice, nepropagujte prosím jednooké vidění světa.
Já spíše vidím také ty oslavy, nové naděje a lidská přání. Také já jako obyčejný člověk, který už má "toho dost" (vypůjčeno z bilboardového hesla kandidáta ČSSD pana Adámka ) se těším z volebních výsledků, a tedy "nepláču a neskřípám zuby", ale naopak se usmívám a mávám na pozdrav lidem dobré vůle, kteří tu ještě zbyli a ctí Masarykovo "nebát se a nekrást !".
15. 10. 2012 | 16:41

PB napsal(a):

ago, máte vlastně pravdu!
Kdyby se KSČ zarazila, plno lidí by nalezlo do ODS - tak jako tam jsou i nyní.
Šlo mi jen o to, NA CO by se potom nadávalo a KDE by se potom hledal viník těchto víkendových voleb.

Kdo šel k volbám, stejně volil komunisty. Jen někteří je volili v jiné straně.

Ládík!!!u, zase ta Vaše pohádka o pečených holubech? Myslíte, že je to vhodné?
Pan Nečas pracuje a přílet holuba by ho mohl ohrozit.
Rudí a oranžoví "se radí" a na létání holubů nemají čas.
15. 10. 2012 | 16:41

ld napsal(a):

Ládík,

je pravda, že jsme si kdysi připíjeli frťany "na zdraví". Dnes si říkáváme "na viděnou". Že bych současně byl z kořalkové rundy nějak spokojený, to se říci nedá, protože asiatský majitel naší hospody nemá stojánek na bílé hole.
Myslíte si i v tomto případě, že je bolševik svině?
Já ne.
15. 10. 2012 | 16:48

Jarda napsal(a):

První oběť už tu máme v podobě ing. Drábka, uvidíme kdo bude další.
15. 10. 2012 | 16:49

blue jay napsal(a):

ja zuby neskripu,
furt si uzivam sve vilky s vyhledem na Lysou Horu, sedim na terase a popijim tequilu. Jen doufam ze je z Mexica a ne od nejakeho padelatele z CR.
Jinak me po pravde zabomysi valky mezi zastancci "levice" a "pravice" nezajimaji.
Pokud tedy neprijdou delat kraval pred muj barak.
If voting changed anything, they'd make it illegal.
15. 10. 2012 | 16:51

Zdeněk Brom napsal(a):

Ládik!!!

To na Slovensku zkoušeli taky a přiletěl šutrák.
15. 10. 2012 | 16:52

otaznik napsal(a):

PB,
A kolik komunistu by vylezlo z CSSD? V ktere strane si myslite bylo za poslednich 20 let vice komunistu? V ODS a nebo v CSSD?
15. 10. 2012 | 16:57

veverka napsal(a):

autor

"Nejlepším a věru rafinovaným propagandistickým předvolebním tahem komunistů bylo propuštění Marka Dalíka"

Přesně tak.Dalšími podobně rafinovanými tahy komunistů bylo zatčení Davida Ratha (což mělo za výsledek že ve středočeském kraji předběhli ODS dokonce už i ti komunisté) ,neuvalení vazby na půlmiliardovou Vlastičku a mnohamiliardového Janouška,přinucení soudu aby osvobodil megaodkláněče Drobila,nebo zákeřné přemluvení Íčkovi staré,aby odsoudila tykadlového Smetanu.A nezapomeňme taky na promopro Vondru a karetního hráče Drábka,co musí nejdřív skartovat ministerstvo,než odstoupí.Ach ti zákeřní komunisté.
15. 10. 2012 | 17:01

JC napsal(a):

PB,
Jste mimo příteli. Zákazem komančů by logicky vzrostl elektorát oranžovým.
Je úplně jedno kam by soudruzi přelezli, ale nejpravděpodobněji by to byla Čssd.
Ale ono je to stejně šumák neboť Bohuš vyhlásil spolupráci s komunisty.
Teď už je nikdo zakazovat nemusí.
15. 10. 2012 | 17:06

ten, kdo se s blbem hádat nebude napsal(a):

Pro Karl Otto Lagerfeldt
Hádat se s tebou nemohu, ale radost ti udělat mohu.
15. 10. 2012 | 17:09

Mentor napsal(a):

PB:
Co Vám chybí? Určitě sedíte na s otevřenou dlaní před nádražím, že?! Ale teď vážně.
Mediální kampaň plná polopravd a tendenčně směřovaná vůči ODS má své důsledky v tom, že si vlastně uvědomujete že si žijete špatně. Je s podivem, že u lumpů z řad ODS se automaticky uvádí členství ve straně, i když procentuální zastoupení lumpů ve společnosti je ve všech stranách a sociálních skupinách stejné. Jaksi se pozapomíná uvádět, že kraje ovládali výhradně hejtmani z ČSSD. A lumpárny jejich členů zůstávaly pozapomenuty. Viz kraje středočeský, moravskoslezský, ústecký a města F-M a jiné. Ono slibovat pečené holuby, příspěvek na pivo z poplatků u lékaře, šrotovné a jiné zrůdnosti to jde, vždyť to nejde z mé kapsy, navíc budu za to zvolen!! Vždy budu věřit těm, kteří slibují pot, dřinu a odříkání než těm co slibují bezpracný blahobyt. A ještě k těm umělcům z ČSSD, jen připomínám že to byli oni kdo prodali MUS za 60 mil Kč, přičemž dnes je tady škoda v řádech desítek miliard, oni to byli kdo jsou za "průhlednými" privatizacemi UNIPETROLU, SETUZY, ČSA. Oni to byli kteří nevpustili vyšetřovatele těchto kauz z Polska, Švýcarska a VB do republiky. Nyní když jsou příznivé podmínky pro vyšetřovatele za této skutečně!! protikorupční vlády, ta jsou všichni naježení. Asi bylo lépe vše zametat pod koberec, to je zřejmě největší chyba této vlády.
15. 10. 2012 | 17:09

cinick napsal(a):

"Nejen v kavárnách a dražších vinárnách slyším často brblání o „blbém nepoučitelném národu, který zase volil bolševiky“. Tak brblají především titíž lidé, kteří kudy chodí, tudy nadávají na Evropskou Unii, chudí nebo movití."
Pane autor, trohlecto zavání podněcováním rasovej a národnostní nenávisti.Když už sou tak chytrej, tak koho měli lidi volit, pokud nechtěj podpořit ty, co jim kálej na hlavu s vaší pomocí, vás pseudožurnalistů.
15. 10. 2012 | 17:16

louskacek napsal(a):

veverko,
ty jsi rozlouskl dalsi orisek. Ted jen prijit na to jak udelat z Dolejse neposkvrneneho senatora. Mozna by jsi hlodavce mohl dat inzerat do Halo Novin na jeho zvoleni.
15. 10. 2012 | 17:18

koumák napsal(a):

Pakliže někdo pláče nad rozlitým mlékem - co se týče voleb,tak je buď hlupák anebo fantasta(když myslel opak). Každý rozumně uvažující člověk si přece musel spočítat, že ta strana -ODS- půjde do kelu (a pokud ještě ne teď , tak určitě později).No a ty přicmrdálkové z TOP o těch snad nemá cenu diskutovat.
Samozřejmě, že by bylo dobré, aby vládla kterákoliv strana - ale to by musela vládnout poctivě, pracovitě a pro lid. A to asi nikdy nebude v pořádku.
15. 10. 2012 | 17:20

Karl Otto Lagerfeldt napsal(a):

no vidis blbe jak ti to slusi.
ani se hadat nemusis.
15. 10. 2012 | 17:23

aga napsal(a):

Jako bych to neříkal, už šikana začíná:

http://www.novinky.cz/domaci/281634-policie-proverovala-prodej-nekolkovaneho-alkoholu-v-sidle-kscm.html

To je fakt vtipné, vzhledem k tomu, že jsme v Metanolsku...
15. 10. 2012 | 17:24

Mac napsal(a):

nezahlédli jste někde zastupitele za ODS a statutára politruka jarpora?
Nějak postrádám jeho vtipné glosy k poslednímu vývoji :-)))
15. 10. 2012 | 17:25

Ládik!!! napsal(a):

ld -
to jste teprve v první fázi. Ve druhé fázi se zdraví "na slyšenou".

Zdeněk Brom -
u nás jsme pár let pozadu. Šutrák už letí..
15. 10. 2012 | 17:26

Ládik!!! napsal(a):

ld -
opoměl jsem odpovědět na Vaši otázku: Já ano.
15. 10. 2012 | 17:28

otaznik napsal(a):

cinicku,
ptate se "koho měli lidi volit, pokud nechtěj podpořit ty, co jim kálej na hlavu". A tak lide podporili komunisty kteri jim nikdy na hlavu nekaleli. Dobrej for, ze?
15. 10. 2012 | 17:29

Ládik!!! napsal(a):

Mimochodem, nemám obavy, že by mi někdo sebral práci. A takového, který umí pracovat rukama druhých, odhalím po první větě a pošlu ho na schůzi do agitačního střediska, odkud přišel.
15. 10. 2012 | 17:32

šašek z Jihlavy napsal(a):

Zdeněk Brom
Možná chtěl Ládik!!! doporučit asfaltové holuby. Je asi nimrod a má s nimi své zkušenosti.
xxxxxx
Ládiku!!!
My dva se obvykle bavíme o jiných věcech než je politika a nebýváme ve při. Zde je ovšem načase připodotknout, že vláda Nečase je v koncích a stal by se zázrak, kdyby dožila celé zbývající volební období. Neboj se, že po parlamentních (možná předčasných) volbách OSVČ přijdou o zdroj svých příjmů, poctivé práci nikdo bránit nebude (pokud si splní svou daňovou povinnost). Jde jen o to, aby se s veřejnými penězi správně zacházelo. Zatím to nikdo dosud nepředvedl, jak se to má dělat. Tato vláda měla šanci jako nikdo před ní a nevyužila ji, proto musí od válu.
Jak asi víš, jsem už v penzi a ačkoliv nestrádám, moc si vyskakovat nemohu. Co si sám neudělám, to nemám. Zatím jsem docela ve formě, modlím se však, abych se nedostal do drápů bílé mafie, což nikdo nemůže vyloučit. Když člověk maká jak Ferda Mravenec - práce všeho druhu, nikdy nemůže vyloučit úraz nebo nemoc z"povolání". Pak bych se opravdu začal bát stáří, za této vlády by mě asi čekal chudobinec. Zatím se měj a ať se ti daří, trochu tady sice občas provokuješ ale mě to nevadí. Mám takové samorosty jako jsi ty docela rád. Věřím, že se živíš poctivě a patříš do skupiny lidí, kteří se mají dobře i navzdory této vládě. Dobří řemeslníci jsou solí této země a nikdy se neztratí.
15. 10. 2012 | 17:32

Myšelín napsal(a):

veverka

Škoda, že nežije Mistr Mucha.
Mohl by ztvárnit nějakou Českou epopej. Propuštění Dalíkovo by byl první obraz. Následoval by soubor obrazů popisujících scény útěků do exilu v Africe z letiště Václava Havla.
15. 10. 2012 | 17:33

time keeper napsal(a):

Mac,
pry Jarpor dorazi tesne za politrukem CSSD Maximem. Ale jen o Pehuv fous.
15. 10. 2012 | 17:34

agent provokatér napsal(a):

aga
Zase jste mi vzal vítr z plachet. Už už jsem chtěl zakládat stranu.

Ještě že nám ta EU svými moudrými rozhodnutími garantuje, že nepadnem na ústa.
MMF mezitím už prohlásil, že negarantuje vůbec nic a že se pomýlil.
Myslím, že to je proč se Sedláček dal na okultismus. Viděl, co přijde.
15. 10. 2012 | 17:36

agent provokatér napsal(a):

aga
Zase jste mi vzal vítr z plachet. Už už jsem chtěl zakládat stranu.

Ještě že nám ta EU svými moudrými rozhodnutími garantuje, že nepadnem na ústa.
MMF mezitím už prohlásil, že negarantuje vůbec nic a že se pomýlil.
Myslím, že to je proč se Sedláček dal na okultismus. Viděl, co přijde.

Neznám v Praze žádnou kavárnu ani vinárnu, jejíž štamgasti by mě svým brbláním mohli nějak znepokojit.
15. 10. 2012 | 17:39

aga napsal(a):

agent provokatér

Jo, je zajímavé, jak mnoho budovatelů lepších globálních zítřků se rekrutuje z napravených pomýlených, rozhodně značná část zdejších aktivních (aktivistických) blogerů. Ale marně bychom čekali trochu popela na hlavě, pokory a rozvahy - nene, hlásají nové lepší příští se stejně nezlomnou jistotou a sebevědomím. Ooops, stalo se, pár milionů na to možná zařvalo, ale mýlit se na cizí účet je přeci tak lidské...
15. 10. 2012 | 17:50

finance napsal(a):

agent provokatér,
pokud si chcete poridit politickou stranu levne, mozna by jste mohl oslovit Jirku Paroubka.

Pry bude prodavat LVA 21 za babku. Nak mu to nevyneslo dividendy. Ale mozna by schopnejsi manazer z toho podniku dokazal udelat prosperujici byznys. Hlavne tam nezamestnavat nejake Gumy.
15. 10. 2012 | 17:51

xx napsal(a):

Vy jste komik pane autore. Chcete nám snad namluvit, že Gottwaldova KSČ měla v programu, že vytvoří StB a bude popravovat třídní nepřátele a pronásledovat kdekoho za názory ?

A dnešní KSČM ? Jen změnila názvy, ale cíle nikoli. Už neříkají znárodnění, nebo zestátnění, ale zespolečenštění vlastnictví výrobních prostředků. Jinak se nic na komunistech nezměnilo. Ohánějí se o něco více demokracií, ale i totalitní diktatura pod vedením KSČ si říkala demokratická !

Jen vybrané Citace z webu KSČM:
I nadále prosazujeme myšlenku sociálně spravedlivé společnosti – socialismu jako otevřené, skutečně demokratické společnosti, opírající se o zásady samosprávy a prosperující ekonomiky.
....
Dlouhodobým programovým cílem KSČM je socialismus.
....
V konfrontaci se zaniklým systémem státně - byrokratické první podoby socialismu je vytyčována vize socialismu samosprávného - demokratického, tvůrčího a výkonného; s ústředním principem nejen ekonomické samosprávy. Rozhodující moment tvoří rozvoj samosprávného sektoru i třídy samosprávných vlastníků - dnes nikoli ve smyslu zestátnění, ale skutečného zespolečenštění (např. v kontextu globální aplikace "high technologies" neumožňujících již vlastnit jinak než kolektivně).
15. 10. 2012 | 17:57

Hana napsal(a):

Jak vidno, strašení komunistama už dávno nefunguje. Dávno voliči také prohlédli řecký tah. Takže už nic nezbývá - možná tak ještě na rozloučenou pobavit národ zvoláním vláda rozpočtové odpovědnosti, boje proti korupci - a co bylo to třetí? Jó - už vím - vláda práva! Kbymy mi někdo před šesti sedmi lety řekl, že tady budou vítězit komunisti, tak ho pošlu k Chocholouškovi. A vida - mají našlápnuto a vůbec nic pro to nemusejí dělat - sen každé strany. Teď se vztekat na voliče je úsměvné a jde o nepochopení toho, co tím chtěli voliči říct. Všechny další řeči jsou zbytečné. Pokud tohle naši polotici nepochopí a volby do sněmovny budou až v roce 2014 pak nás chraň ruka Páně. Komunisti jsou ještě menší zlo než to, co by mohlo přijít. Čím větší naštvanost, bezmoc a zoufalství voličů, tím radikálnější řešení a volba - pozor na to. Vcelku mě to začíná děsit.
15. 10. 2012 | 18:02

aga napsal(a):

xx

Jediným komikem jste tu Vy, pane. Gottwald měl za zadkem Stalina, ale kdopak by dnes podpořil Filipa při znárodňování toho, co bylo zase poctivě natunelováno? Leda tak maoista Barroso.
15. 10. 2012 | 18:04

muromec napsal(a):

ten kdo se s blbcem hádat nebude
Co kdybyste pro tentokrát udělal výjimku, a s panem Karl Otto Lagerfelden se přece jenom pohádal? No tak, jen jednou...
15. 10. 2012 | 18:05

agent provokatér napsal(a):

aga
S tou slivovicí jste to ne úplně pochopil.
Nejde o žádnou šikanu.
Po každém vítězství začíná boj o kořist.
15. 10. 2012 | 18:11

aga napsal(a):

agent provokatér

Nojo. Ale stejně už jen paběrkujou.. (emotikon pro hluboký vzdech vyjadřující celou tíhu světa)
15. 10. 2012 | 18:15

Ládik!!! napsal(a):

šašku -
bral bych systém veřejného přístupu k daňovému přiznání. Abych věděl, s kým mám tu čest a opačně, aby si mě dotyčný mohl finančně prolustrovat, když to bude považovat za potřebné. Ne každý milionář platí daň z příjmu. V tomto státě je (a vždy byl) blbcem ten, kdo platí daně. (Myslím daně, ne Daně). Po 22 letech v roli OSVČ mám lidi "vyselektované" - stýkám se jen s čestnými a poctivými. Okruh se ale zmenšuje - nejstarší žijí jen v mých vzpomínkách a přírůstek mladých čestných (a pracovitých) je menší, než úhyn. Okruh se zužuje... ale to je normální.
Je mi jedno, jak dopadly krajské volby. Palasův nástupce půjde v jeho stopách - no a co. Bude se krást jako se kradlo dosud. Člověk je tvor inteligentní; inteligence je schopnost umět se přizpůsobit změně podmínek. Proto nebudu muset ve styku se státem příliš inteligence používat.
Tady občas plknu nějakou větu, na delší pindy nemám čas - obyčejně mám nějaký šibeniční termín a ten splním. Jinak bych byl na pracáku a psal tady litanie.
15. 10. 2012 | 18:16

marxík napsal(a):

aga
Nějaký ten Čang by se jistě našel, pane kolego.
A vy máte něco proti znárodňování? Podívejte se východním směrem, jak tamní více jak polostátní ekonomiky slušně prosperují.
15. 10. 2012 | 18:17

aga napsal(a):

marxíku

Nikdo mi nerozumí ... a vy už vůbec ne. Tovíte, že nemám nic proti znárodňování, jen nevidím širokodalekohlubokovysoko nikoho, kdo by se toho chtěl skutečně chopit, a udělat to pro národy...
15. 10. 2012 | 18:19

xx napsal(a):

aga: a to je vám málo, Barroso ? Je samozřejmě najivní si myslet, že se to bude dít stejně jako tehdy. Už proto že podmínky se změnily. Dnes je stejných cílů třeba dosahovat jinými prostředky. K tomu patří také to přejmenování znárodnění na zespolečenštění a schování se za takové vzletné pojmy jako "globální aplikace "high technologies""

Ale co, že ze mne máte srandu mi nevadí. Vadí mi, že nakonec, až vám dojde že jsem zase takovým komikem nebyl, k smíchu už tu nic nebude.

Dnes socialisté a marxisté postupují salámovou taktikou. Proti tomu se velmi těžko brání. Ně že proti hrubé síle stalinismu se dalo bránit lépe, ale alespoň to bylo viditelné. Salámová taktika je pro většinu lidí neviditelná.
15. 10. 2012 | 18:19

aga napsal(a):

xx

Jak píšu výše, Barroso by rozhodně neznárodňoval pro národy. Je třeba vynalézt nové slovo, něco jako "zelitňování".
15. 10. 2012 | 18:22

šašek z Jihlavy napsal(a):

Ládik!!!
Myslím, že se řídíš selským rozumem a jsi praktik, proto máš mé sympatie. Na zloděje v bílých límečcích asi oba máme stejný názor. Až někdo šlápne Palasovi na kuří oko, dej vědět. Ten chlap je mnohem horší než nešťastný Nečas. Doufám, že na něj dojde abude stejně nešťastný jako Šnajdr nebo Boris b(ne Boryš, ten umí aspoň po skalinách). Jo a Daně se musí platit, pokud to jinak nejde.
15. 10. 2012 | 18:33

Miky napsal(a):

Myslím, že to Vojta Filip vystihl absolutně správně! ČSSD a KSČM nemuseli dělat před volbami vůbec nic. Veškerou mediální práci za ně vykonala pravice.

Ano. Opravdu jen stačilo čekat na volby a spoléhat se na definitivní naštvanost pravicových voličů, kteří do posledních chvil dávali pravici jakousi naději. Ta vyprchala s revoltující sedmičkou poslanců ODS, s opakující se diverzí Hradu do zákulisí ODS, s problémem pana Šišky ....

My, co jsme ještě tentokrát volili pravici, tak příště tu samou pravici bez nových tváří už volit nebudeme. Já se připravuji na dobrovolný život bez voleb. Bohužel.
15. 10. 2012 | 18:35

Twist napsal(a):

Pane Koenigsmarku, zdá se, že jste ze stejné líhně jako Ládík!!! Pravdu a lásku jste si nechali vyválet ve špíně a bahnu a moc jste toho proti špíně a bahnu nenadělali. Už teď jasnozřivě vidíte, co se bude za vlády komunistických hejtmanů dít. Určitě ale žádnou revoluci dělat nebudou, to spíš těch 60 a více procent nevoličů, z nichž někteří jsou skutečně líní a druzí blbí, ale všichni nas.aní a nevěřící nikomu a ničemu a ochotní jako metodu řešení vzít klacky do rukou. Nechodíte mezi lidi? Neslyšíte?
15. 10. 2012 | 18:45

veverka napsal(a):

Louskáček

Dolejš neposkvrněný je.
http://www.blisty.cz/art/65533.html

Samozřejmě že v Praze ve druhém kole nemá šanci,protože kampaň médií a jejich užitečných idotů proti němu bude šílená,ale i jen to vystrašené pištění individuí jako si ty se nádherně poslouchá.

Myšelin

No ano,útěk megazloděje,vexláka a parazita Dalíka ze země z letiště Václava Havla by tomu všemu nasadil korunu.Ještě by se naopak do země mohl skrz letiště humanitárního bombardéra vrátit další pravicový úspěšný a schopný velikán Viktor Kožený a absurdní drama by bylo dokonalé.Ještě by třeba mohli např. po Kalouskovi pojmenovat nějaké to krematorium.
15. 10. 2012 | 18:49

Já mám mou milou v lednici, napsal(a):

choději mně tam na ni řezníci

Alexi, stále jste ještě nepochopil, že my v té Albánii dávno jsme.
A že jsme i tím izolovaným ostrůvkem. Jen je možno odtud, oproti stavu před lety dvacetipěti snadněji zdrhnout.
Ale tím to taky vadne.
15. 10. 2012 | 19:01

oranžáda obecná napsal(a):

lidi musejí poznat, co je to bída a hlad... No, a k tomuto cíli směřujeme...
15. 10. 2012 | 19:23

Jarda napsal(a):

oranžáda obecná napsal(a):
lidi musejí poznat, co je to bída a hlad... No, a k tomuto cíli směřujeme s vládní trojkolkou.
15. 10. 2012 | 19:27

šašek z Jihlavy napsal(a):

Já mám svou milou v Lednici, chodí mi za ní chasníci( z viných sklípků).
To mi přijde správnější.
15. 10. 2012 | 19:36

Občan napsal(a):

Mentor napsal(a):
"Karle:
Ať se to komu líbí nebo nelíbí, tato vláda je zvolená legitimně v řádných volbách, plní své předvolební sliby a děkujme Bohu, že máme alespoň takovou to vládu. Nedovedu si představit jinou variantu. To znamená vládu diletantů, lhářů, neschopných a všeho schopných kariéristů a tunelářů, včele s Machiavelim Sobotkou, Zaorálkem, Škromachem a jinými, kteří umí šplhat ke korytům po hřbetech nejubožejších. 15. 10. 2012 | 16:19"

Vy jste v r. 2010 volil LIDEM? Ve kterých volebních okrscích a obvodech kandidovala, prosím?

"Nedovedu si představit jinou variantu. To znamená vládu diletantů, lhářů, neschopných a všeho schopných kariéristů a tunelářů"
To já ano - Vondra, Drábek, Heger, Nečas, Kalousek&spol. PLUS jejich regionální a pražští spolukmotři, spolulháři, všehoschopní kariéristé a tuneláři (Dalík, Dlouhý, Janoušek a další).
15. 10. 2012 | 19:51

Medikolog napsal(a):

Bingo, pane Koenigsmarku!

V kavárnách a drahých restauracích s cenami volenými tak, aby si tam 90% voličů mohlo dovolit maximálně tak pracovat, skuhrají hosté "za vodou" na skutečnost, že ty socky "vodou odříznuté..." volily konečně podle vlastního rozumu a vlastních zájmů. Jaká drzost... ani si nepamatují, jak byli za komančů miliardáři stejmě skromně majetnými jako oni a ještě že k tomu museli se sockama pracovat za běžné mzdy stanovené NĚKÝM JINÝM! I Cikáni a dokonce Romové museli pracovat a i VĚZNI museli pracovat místo povalování se v base! Jak nám mohou něco takového svojí volbou připomínat! Co kdyby praskl původ a způsob nabytí dnešních velkých majetků? Zda a jak byly zdaněny?... Brrr
15. 10. 2012 | 20:40

Elév napsal(a):

Můžete si za to sami, je slyšet ze Strakovky do krajů a na ulici.
Někteří to ani nerozdejchaj ...
15. 10. 2012 | 20:51

Jemnický napsal(a):

Koenigsmark
Oranžoví a rudí komunisté porazili ve volbách modré komunisty, tak o co jde? A znárodňování, komunisté v 1948 znárodnili majetek a v devadesátých letech si ho privatizovali. Že by komunisté znárodnili majetek komunistů, no to bude pěkná podívaná, jsem rád, že jsem se toho dožil. Ale není to špatná myšlenka, stejně se ani neví, co komu patří a jak k tomu přišel. Alespoň se udělá pořádná inventura v tom, co nám už všechno nepatří. Jen aby nepřijela bratrská vojska zase ze všech stran. Ještě že nám prozíraví soudruzi v ČSSD koupili ty pandůry, gripeny, kilometry zápalných šňůr. Tentokrát se budeme už konečně bránit, mocnou armádu na to máme ukrytou v horách Afgánských. Možná pomůže i Al-kejda.
15. 10. 2012 | 21:28

vico napsal(a):

Koenigsmark má někdy překvapivě nízkou návštěvnost. Dnes však neuvěřitelnou zkratkou, která zdobí literáty první kategorie, vyjádřil dnešní situaci, která se vymyká pravidlům formální logiky.

ČEZká pravice veškerou svou energiii soustředí v boji proti Bruselu a EU jako takové za situace, kdy se KSČM pomalu stává dominující politickou stranou.

ČEZká pravice varuje před jakýmsi Vítězným únorem, který z nás udělá Severní Koreu uprostřed střední Evropy a veškerou svou hnisavou nenávist vystříká vůči EU, kterou by jsme , slovy "profesora" Bednáře, měli opustit a to navždy.

Uzavřel bych to asi tak. ČEZká pravice je naše holé neštěstí, které nás v evropském kontextu dostalo na okraj dění, přibližuje nás okamžiku, kdy se navrátíme do mrazivě studené náruče ruského medvěda, kdy ač rozpotočtově odpovědní se neodpovědně distancujeme od zbytku Evropy ve snaze být rozpočtově odpovědnými.

"Rozhazovační" socani naopak chtějí přistoupit k fiskální dohodě a i přes "sociální rozežranost" institucionalizovat závazek rozpočtové přiměřenosti. Vpodstatě se zařazují do hlavního proudu a na rozdíl od ODS osamoceně nestřečkují v záchodcích evropského parlamentu, kde si navzájem honí péro okraj pravicového extrémismu.

Naši pravicoví vlajkonoši mohou otvírat šampáňo. Odpůrci prohnilého západu vyhráli. KSČM je strana, která by mohla reálně odvést naši zemi z Bruselu do Moskvy. Naše kvazipravice má rozhodně důvod k oslavám. Co nezvládli "Svobodní" a DOST zvládli ti, kteří také EU nemohou přijít na jméno EU - KSČM.
15. 10. 2012 | 21:33

Admirál napsal(a):

Vico - nezlobte se na mne, ale současná KSČM má reálnější pohled na EU a Nato, než současná ČSSD.

Fiskální dohoda je bohapustá, prázdná a nicneřešící proklamace. Řeší (a spíše ani neřeší)se důsledky, příčiny se neřeší, upozaďují se. Proč se připojovat k prázdným proklamacím?

Samozřejmě neberu Vám právo na názor.
15. 10. 2012 | 21:48

Al Jouda napsal(a):

Autor má pravdu, že členství v EU nás chrání proti vzniku nové totality. Ještě lépe bychom byli však chráněni jako jeden ze států USA. Nový prezident Dienstbier by nám to mohl při svých stycích zařídit.
15. 10. 2012 | 22:12

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, šest let německé okupace, skoro padesát let komuny a dvacet roků ruské okupace.., to určitě kdykoliv a kdykoliv vyrobí jistojistně a zaručeně spolehlivě a na požádání v upřímné spolupráci s láskopravdou velmi kvalitní stát.
Nemožné ihned, zázraky atd atd.
Takže teď ještě zbývá v rámci braní větrů z plachetek propustit a blahořečit týraného pana doktora a každoročně pak udělovat řád krabicového moku za vytrvalý boj.
Třídní ??
Tajenku si jistě doplníte sami.
Alelůjá.
Veselé krizování ...
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/155665_150666288411929_1043795899_n.jpg
15. 10. 2012 | 22:13

Rumcajs napsal(a):

A co by ta Unie udělala pane Koenigsmarku, kdyby komunisti začali znárodňovat ?

Vůbec nic, milej pane . Maximálně by řekla ty,ty,ty .... jako to dělá s Orbánem.
15. 10. 2012 | 22:13

aga napsal(a):

Admirál

Jen se bojím, že ten furiantsky reálný pohled KSČM na EU a NATO byl dán tím, že se cítila bezpečně jako ten černý vzadu. Reálné prosazení těchto názorů má šanci sněhové koule v pekle.
15. 10. 2012 | 22:20

aga napsal(a):

Rumcajs

To byste viděl, co by Unie dělala, kdyby tu bylo ke znárodnění něco, co by jim stálo za zájem. Vidím to na kosovský scénář - zjistilo by se, že vraždíme Romy na potkání, a tak by nás nejdřív humanitárně zbombardovali, a pak by tu vzniklo svobodné a nezávislé Romsko.
15. 10. 2012 | 22:28

Rumcajs napsal(a):

Socani v Řecku taky skoro všechno znárodnili. Proto jsou tam kde jsou, protože tyto firmy generovaly akorát ztráty , který soukromý sektor už nezvládl refinancovat.

Bojím se, že nás čeká v případě nástupu rudých pokémonů to samé. Nárůst státních zaměstnanců jako dobře živená a minimálně pracující voličská základna socanů, zestátnění klíčových a fungujících podniků pro snadnější tunelování a vytváření dobře placených trafik pro soukmenovce .

No a nakonec bude tahle banda poskakovat s rudými prapory po barikádách a řvát, kdo že je to okradl.
15. 10. 2012 | 22:31

Rumcajs napsal(a):

aga :

Ale jděte. Můžete mi dát příklad země, kterou bombardovala Unie kvůli zestátnění soukromých firem ?

P.S.

Když píšete takové hlouposti, červenáte se aspoň ?
15. 10. 2012 | 22:35

aga napsal(a):

rumcajs

NATO bombardovalo spoustu států, z důvodu zprivatizování jejich národního majetku, a nakonec i v Kosovu šlo o totéž.
15. 10. 2012 | 22:49

Rumcajs napsal(a):

aga :

A o které firmy šlo ?

P.S.

Vím ,že nedokážete jmenovat ani jedinou firmu a proto už neodpovíte. Proto Vám závěrem chci říct, než zase zalezete do postele, že jste naprosto nechutný netvor, když dokážete mávnout rukou nad genocidou, kterou tam páchali levičáci na civilním obyvatelstvu a vydávat útoky NATO za ochranu privátních fire.

Vy komunisti jste stále stejná ulhaná a bezcharakterní zvěř !
15. 10. 2012 | 22:59

český maloměšťák napsal(a):

Promiňte za krátkou odbočku od tématu - ale našel jsem zajímavý text od bývalého Nečasova poradce pro zahraniční otázky a lidská práva. Stojí za to :

"...Avšak plně souhlasím s názorem, který vyslovil Daniel Kroupa (poslanec Parlamentu ČR), že trest smrti bude v Evropě opět zaveden. Kroupa řekl, že když se Evropou prožene vlna teroristických útoků, když letadla, autobusy, vlaky, supermarkety a dětské školky budou vyhazovány do vzduchu, tak demokratičtí politici nebudou schopni nadále odolávat oprávněnému rozhořčení lidu a trest smrti buď zavedou, anebo se v opačném případě setkají s volební porážkou a budou nahraženi demokratickými politiky, kteří ho zavést ochotni budou. Domnívám se, že tento vývoj v Evropě dřív či později nastane. Je však nutné vědět, že když nastane, bude správné mu neodporovat, nýbrž ho uvítat, neboť trest smrti není žádným zlem...."

"....BUDE SPRÁVNÉ MU NEODPOROVAT, NÝBRŽ HO UVÍTAT..." /pokud bude vývoj v Evropě takový/

Poradce premiéra Nečase - člověk placený z daní občanů ČR.
Poradce nebyl Nečasovi vnucen - vybral si jej.

http://www.distance.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=6&idc=214&Itemid=53
---------------------
Rumcajs
Pane Rumcajs - neměl byste tolik pít. I pokud jste se už úspěšně rozmnožil - i tak byste neměl tolik pít. Zdraví máte jen jedno.
15. 10. 2012 | 23:07

vico napsal(a):

Admirál : samozřejmě se na vás nezlobím :-) Jsem "proevropský", ale pozorně čtu skeptické názory oponentů a souhlasím, že co z Bruselu pochází ne vždy rozum provází.

Jestliže svou manželku roky přesvědčuji, že dvanáct centimetrů v její něžné části těla je ve skutečnosti dvacet pět centimetrů, neočekávám ani, že sliby socanů o dvacetiprocentnímu navýšení kvality života budou pravdou. Důležité někdy i je, že alespoň je větší radost ze života :-)

Starokomunisti, které tu probírám, nedémonizui, ale ani od nich neočekávám zázraky. Zázraky od nich očekávají nostalgici po starých časech a "Vítězné únory" zas brontosauři zamražení do ledu někdy v roce 1954. Co však komoušům nelze upřít je to, že se adaptovali naprosto skvěle do podmínek parlamentní demokracie a v atmosféře nenávistného antokomunismu sbírají bod po bodíku až před práh vládní odpovědnosti.

Skoro by se chtělo maglajům jako je Nečas doporučit "stranické školení" u Filipa a spol. Dostat svého kandidáta na první místo v Praze8 je bez nadsázky husarský výkon stejně tak, jako propad ODS příklad totální nekompetence. To, že čistého maglaju nepodpořili ani jeho vlastní voliči je svědectvím absolutního krachu ČEZké neevropské pravice, která už měla chcípnout včera. I dnes je pozdě.

Uvědomělý pravičák by měl teď fandit socanům, aby svůj boj o liberální demokracii vyhráli. Tak jako už mnohokrát v minulosti to budou socani, kteří budou zachraňovat liberální kapitalismus.
15. 10. 2012 | 23:11

český maloměšťák napsal(a):

Rumcajs
I AIG byla znárodněna. Banky ve Švédsku.
I matce ČSOB /Sedláček/ byla poskytnuta významná státní podpora. Taktéž ING /Rusnok/. Též Raiffeisen / MIchl/....
(Vše současní či bývalí poradci Nečasovy vlády " prosperity" - ostatně stejně jako Joch...který chce zase vítat chaos v Evropě, protože tak bude možné znovu zavést trest smrti)

Dobrou noc. A ať vás zrůdy straší celou noc....
15. 10. 2012 | 23:12

xx napsal(a):

aga: netřeba nic vymýšlet - komunisti to mají již dávno vymyšleno - ostatně spolupracují s Evropskou levicí - teď se tomu říká zespolečenštění - název a možná i forma je jiná, obsah však stále stejný.

Víra v to, že se cokoli z historie nemůže již opakovat je ošemetná !
15. 10. 2012 | 23:17

Rumcajs napsal(a):

Vykydal :

Ty už zase perlíš, jak s tou inflací.

Můžeš mi alespoň trochu naznačit, co tím svým vstupem míníš a co to má společného s mým výstupem vůči komoušce Age ?
15. 10. 2012 | 23:26

aga napsal(a):

xx

Nemusíte mě podezírat z toho, že bych nevěřil na historickou matrici, která se notoricky opakuje - v zásadě jde vždy o to, že jakoukoli změnu nakonec odskáče v nějaké krvavé řeži plebs=kanonenfutr, a zkasíruje to pár vyvolených. A je úplně jedno, jestli si zrovna říkají pravice nebo levice nebo stolice.
15. 10. 2012 | 23:30

stařenka napsal(a):

Pěkný blog, souhlas. Není co dodat.
15. 10. 2012 | 23:33

český maloměšťák napsal(a):

Rumcajs
Pane Rumcajs, nedělejte prosím ze sebe ještě většího ňoumu a vulgárního spratka - než jím jste ve skutečnosti.
Vaše hospodské kecy - že kurz měny a ceny energií nemají vliv na domácí inflaci /když jde kurz dolů a světové ceny energií nahoru/ z vás totiž už tak udělaly diskuzní šunt poměrně velkého kalibru.

Dobrou noc - a nepijte tolik. Skutečně se to může odrazit jak na dětech - tak na vašem už i tak již dost zchátralém zdraví /játra, slinivka.../.
15. 10. 2012 | 23:38

Rumcajs napsal(a):

vico :
Jeden jediný příklad prosím, kdy levice zachránila liberální kapitalismus ?
15. 10. 2012 | 23:39

Rumcajs napsal(a):

Vykydal :

Najdi mi Vykydale, kde takovou pitomost tvrdím.
Jsi ukecanej hlupák, co akorát neumí číst.
15. 10. 2012 | 23:41

Gorbačov napsal(a):

Nečas, Kalousek, Schwarzemberg, peake a spol., jsou nejlepšími agenty Komunistické Koree. patří jim nejvyšší vyznamenání velkého Kima.
15. 10. 2012 | 23:49

český maloměšťák napsal(a):

Rumcajs
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/vladimir-pikora.php?itemid=17731

Celé diskuzní vlákno, pitomý /sám se pasujete za pitomce ...sám to nyní o sobě prohlašujete, takže nejde o urážku ale o uvedení věci na pravou míru/ Rumcajsi - celé vlákno.

A netykejte panu Vykydalovi ....není zcela jistě komunistickým pohrobkem vašeho typu. (divím se mu, že s vámi marní čas)
16. 10. 2012 | 00:07

Yosif K napsal(a):

Jedna vec je omezeni korupce a kvalitni stat, druha vec je aby hlupaci u voleb zase nenaleteli demagogum kteri hlasaji ze vecnou harmonii, stesti a prosperitu lze vytvorit tak ze se napujcuji stpvky milird Kc a rozhodi mezi proletare....
16. 10. 2012 | 00:09

ld napsal(a):

Rumcajs napsal(a):

vico :
Jeden jediný příklad prosím, kdy levice zachránila liberální kapitalismus ?
15. 10. 2012 | 23:39

Teď tu kalamitu třeba odmakávají na Slovensku.
16. 10. 2012 | 02:25

Ládik!!! napsal(a):

Tady by bylo spokojených až 8 komunistů. http://www.ekamenictvi.cz/detail-zbozi-urnovy_pomnik_zula_ruby_red_p13.html-110
16. 10. 2012 | 05:39

Ládik!!! napsal(a):

Je to levnější, než 4 dvouhroby http://www.ekamenictvi.cz/kategorie-zbozi-dvouhroby-3--- .
16. 10. 2012 | 05:43

Maximus napsal(a):

První a poslední věty v článku autora jsou skutečné perly a dodejme, že pravdivé! To by si ti pravicoví makotřasové v exekutivě a poslaneckých škamnách měli přečíst, vystřihnout a přilepit na čelo. Pokud totiž se v této zemi bude především správně hospodařit a nebude se krást,
tak nemá komunistická strana šanci na větší podíl na zisku volebních hlasů!
16. 10. 2012 | 06:27

Záškodník napsal(a):

Já tvrdím od začátku, že propuštění Dalíka bylo sabotáží policie, jímž měla v úmyslu znemožnit před volbami koalici.

Co se toho znárodňování týká, ono se to má jinak.
Co se dalo ukrást,to už naši demokraticky volení politici ukradli, co zbývá "zrestituuje" církev a druhý důchodový pilíř.

Vstupem do fiskální unie nám tady znárodnění bank(z nichž už jsou nyní fin.prostředky vyváděny do mateřských bank) provede přímo matička EU, tudíž na bolševiky toho moc nezbyde.

Autor ve své agitce maličko poupravil fakta.
16. 10. 2012 | 07:12

dedek napsal(a):

Mentor napsal(a):
Karle:
Ať se to komu líbí nebo nelíbí, tato vláda je zvolená legitimně v řádných volbách, plní své předvolební sliby a děkujme Bohu, že máme alespoň takovou to vládu. Nedovedu si představit jinou variantu. To znamená vládu diletantů, lhářů, neschopných a všeho schopných kariéristů a tunelářů, včele s Machiavelim Sobotkou, Zaorálkem, Škromachem a jinými, kteří umí šplhat ke korytům po hřbetech nejubožejších.

Teda to je snad nejlepší vtip za poslední dobu. Bravo. Obzvláště tato pasáž je výživná: plní své předvolební sliby a děkujme Bohu, že máme alespoň takovou to vládu. Nedovedu si představit jinou variantu. To znamená vládu diletantů, lhářů, neschopných a všeho schopných kariéristů a tunelářů. A i to o legitimitě vlády také není špatné když jí drží u moci LIDEM, která zřejmě dostala ve volbách nejvíce hlasů, že?
16. 10. 2012 | 07:25

Maximus napsal(a):

dedek

Už jsem se nesčíslněkrát v životě přesvědčil, že hlupákovi nevysvětlí nikdo že je hlupák a pitomcovi, že je pitomec. Ale na férovku bych chtěl uvést, že i já a i spousta ostatních lidí byli někdy naivními hlupáky a měli takové období v životě. Ovšem když se člověk trochu snaží, může se z toho dostat, dá se to léčit. Zvláště v mládí jsme měli často chybné představy a ideály.
Zkrátka my lidé jsme povětšinou rošťáci a lumpíci a aby byly trochu umravněny špatné charakterové vlastnosti nás lidí zejména kteří se dostanou do vyšší politiky, je nutné, aby systém (hospodářský, politický, právní atd.) byl účelně a důmyslně ustaven a aby byl určitou hrází těmto lumpům.
Nádhernou ukázkou v tomto směru bylo vytváření ústavy USA. Tehdejší sbor vedený majestátním, důstojným a mlčenlivým Georgem Washingtonem (1732-1799) byl pestrou směsicí lidí různého věku, názorů i charakterů. Jejich věkový průměr byl z dnešního hlediska nízký - pouhých 42 let. Zejména G.Washington počítal se špatnými lidskými vlastnosti a zakomponoval tuto ochranu do ústavy. To
musel být neskutečně chytrý a lidsky zkušený člověk.....
Teď v ČR bychom ho nutně potřebovali!
16. 10. 2012 | 07:53

Jarda napsal(a):

Náš stát je prolezlý mafiánskou rakovinou a to včetně politiků, soudů i policie. Je jedině dobře,pokud si na tuto mafii někdo posvítí,ať už to budou Marťani, nebo komunisti....
16. 10. 2012 | 09:00

Záškodník napsal(a):

Jarda

Opravdu si myslíte, že právě komunisti jsou těmi správnými vymítači ďábla??? Slyšel jste někdy o vytloukání klínu klínem?
16. 10. 2012 | 09:27

ld napsal(a):

Ládík,

abych řekl pravdu, ten váš zarachový vtip o cigánce mi přišel víc k věci, než reklamy, které jste výše poskytl.
Jste pracovitý člověk, nezlobím se pro to na vás. Mně je úplně jedno, jestli mi střechu opraví komanč či ódeesák; akorát, že ty první jsem pracovat viděl, ty druhé nikoli. A na úplný závěr, komunisty jsem běžně vídával na brigádách při opravě kostela. Dnes tam neuvidíte ani lidovce.
To jen tak, od nás z jižní Moravy...
16. 10. 2012 | 10:13

Ládik!!! napsal(a):

ld -
to byl tak sprostý vtip, že pan Stejskal dlouho něco tak sprostého nečetl. Až mě mrazí, že znám něco hóóóóóóóóódně horšího.
Taky jsem viděl komanče pracovat, ale na svém a ještě blbě.
16. 10. 2012 | 10:57

český maloměšťák napsal(a):

Id, Ládík...
Ten vtip nebyl vtipem. Byl z podobného soudku, jako kdysi " vtipy" o židovkých sviních /Judensau/. Cílem je zpropagovat vlastní nadřazenost tak, že z celé anonymní skupiny obyvatel vyrobím odpad společnosti.

Ale vrána k vráně sedá - o tom žádná.
I svině rády chrochtají pospolu.

Připomenu :

Ládik!!! napsal(a):
Jak dlouho chodí cikánka se smetím?
.
.
.?
9 měsíců.
19. 09. 2012 | 22:43
16. 10. 2012 | 12:17

Myšelín napsal(a):

Já mám mou milou v lednici

choděj mi na ní Fidjijci
16. 10. 2012 | 12:28

Ládik!!! napsal(a):

Kydači, je mi z tebe blujno.
16. 10. 2012 | 12:58

ld napsal(a):

ten co šlape v českém hnojišti,

vás jsem se na nic neptal; nadále parazitujte na své manželce, jakkoli je vám to pro okolí důležité, protože se rukama neuživíte. Jste odpudivý případ povaleče a lháře jenž nemá zbla chlapa v těle. Zase tady něco nablijte o chorobě vaší nevyléčitelné manželky, abych vás mohl opět virtuálně spráskat. Takový parazit jako jste vy zašpiní i kejdu!
16. 10. 2012 | 13:29

český maloměšťák napsal(a):

Id
Děkuji za verifikaci tvrzení, že patříte k lidské spodině.
Ostatně cizího rodinného příslušníka /vážně nemocného/ si do své nevymáchané držky bere pouze takový, kterým opovrhuje i ta spodina.

Lepší obrázek o sobě jste podat nemohl. Ještě jednou děkuji.
16. 10. 2012 | 14:03

Koleda napsal(a):

Pane Koenigsmarku, jsme stejně staří, ergo měli bychom mít stejné historické zkušenosti s komunisty. Zdáte se mi poněkud naivní, když věříte ve samospasitelnost EU. Pokud by totiž získali komunisté ústavní většinu, klidně si prohlasují jak vystoupení z NATO, tak vystoupení z EU. A věřte, komunisté jsou lidi zvláštního ražení, jak říkával jejich jeden guru. Ti se nemění a pokud by se dostali k moci, nezastaví se před ničím. Ne, že nejsou nebezpeční, naopak, jsou a to velmi.
16. 10. 2012 | 14:04

ld napsal(a):

příživník co šlape v městském hnoji,

ostravský parazite, kterého je nevím proč nutno živit-
bude fajn, když báchorky o nevyléčitelně choré manželce přenecháte jiným-nebo o ni pečujte, namísto flákání zde! Vy ale nic neumíte. pouze se cizopasíte.
Povaleč jako jste vy je zhouba v každé společnosti.
I sliny k odplivnutí před vámi je škoda.
16. 10. 2012 | 15:10

český maloměšťák napsal(a):

Id
Ta první verifikace vaší ubohosti ale docela stačila. Nechápu, co vás nutí ji potvrzovat znova a znova.
Jen doplňující otázka - nezamořil jste doufám naši planetu nějakým potomstvem ?

Uff...ještě že tak !
16. 10. 2012 | 17:28

ld napsal(a):

ten co sejří kamkoli šlape,

na vás je sympatické, že se hrdě hlásíte k předchozím nickům. Ačkoli je celkem fuška ten vývoj sledovat, nikdy to nezapřete, hovnomete.
16. 10. 2012 | 18:05

Rumcajs napsal(a):

Vykydal:

V celém blogu nenajdeš místo, kde bych tvrdil tuhle pitomost. Kromě toho, že tě zapomněli strčit do inkubátoru když jsi se narodil, takže jsi byl tři dny bez kyslíku, tak jsi i nechutný lhář !

Zalez zase do kanálu lháři ! Tam je Tvé místo !
16. 10. 2012 | 18:41

Rumcajs napsal(a):

Id :

Ty komiku.
Tak Fico něco napravuje ? Asi myslíš třeba učitelský platy, ne , které jsou tady o 30% vyšší.
16. 10. 2012 | 18:42

xxx napsal(a):

Ten "pan v hospode" je velmi moudry!
16. 10. 2012 | 22:05

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy