Klidně si jezte ropuchy, Karle. Ale bez nás.

06. 01. 2013 | 15:52
Přečteno 10611 krát

Velmi nekorektní blog o tom, proč přestat s politikou “menšího zla”.


Nevím jak vás, ale mne od tzv. Tříkrálové výzvy, se kterou přišli Schwarzenbergovi stoupenci, pronásleduje nutkavá potřeba vykřiknout: Nechte toho, sakra! Jsme zpátky v sedmdesátých letech.



Proč? Nebude lehké to vysvětlit. Sedmdesátá a osmdesátá léta byla (jak jsme krásně viděli v přesném retrofilmu Občanský průkaz) dost nesnesitelná. Ale jak pro koho. Už se nepopravovalo a režim vynalezl spoustu drobných KOSMETICKÝCH ÚPRAV, kterými se vtíral pod kůži mlčící většině. Od tuzexových bonů až po možnost získat “devizový příslib”. Každé z těchto drobných pohlazeníček po poslušných hlavičkách sledovalo nesmírně nemravný cíl. Nedostatek svobody, úpadek ekonomiky a pád veřejných mravů přestal být za horou těchto malých líbivých “vylepšení “ vidět.


Karel Schwarzenberg požívá pověsti člověka, který se aktivně angažoval a jako emigrant a člověk s dobrým původem získáva jméno českému disentu v zahraničí a tudíž na něm z dob totality neulpělo nejmenší smítko. Po listopadu hojně využíval své výsostné postavení a proplouval politickými funkcemi napříč politickým spektrem. So weit so gut, řekli by Rakušané.


Až do momentu, kdy ho osud spojil s Miroslavem Kalouskem – nejproblematičtější osobností české polistopadové politiky. V Rakousku by typově Kalouskovi nejlépe odpovídal slavný KHG (Karl Heinz Grasser). Osud je možná silné slovo, řekněme spíš, že pány spojil obchodní talent. O tom, co se vyklubalo z projektu “nové neposkvrněné pravicové “strany si tu nemusíme nic nalhávat. Ryba páchne od hlavy a Kalouskův rukopis je až příliš dobře čitelný na všem, co TOP09 zatím udělala. S čestnou výjimkou ministra Hegera může Kalouskova squadra azzura zatím pouze sčítat ostudy, skandály a ztráty v nepeněžní oblasti.


Odmítám blouznivé nadšení českých intelektuálů, umělců a známých osobností, které se snaží přesvědčit veřejnost, že než volit dva sporné kandidáty na špici, tak raději někoho neposkvrněného. Nejsem totiž schizofrenik, víte? Politiku menšího zla dovedla ad absurdum léta sedmdesátá. Jak řekl správně holič mému tchánovi v osmašedesátém: Pane, nic si vod toho neslibujte, ten Dubček je přece taky komunista!


Už jsem stará na to, abych pořád dělala tyhle mentální kompromisy. Se spikleneckým pomrkáváním na sebe spolu se vzdělanými a slušnými lidmi sdílet bajku o tom, že Kalousek si “už nakradl” a nyní je potřeba nějak zavřít oko, protože ten Schwarzenberg to musí vzít do ruky a pak už bude jen dobře. Kdo chodí k močidlu, neujde nádchy, praví staročeské přísloví.


A stejně, jako mi byly z duše protivné zkazky o “pokrokovém” Štrougalovi, který prosazuje rozumné změny a zkaženém Jakešovi, který mu dělá ostudu, stejně tak se mi příčí v krku Tříkrálová výzva. Činnost ministra Drábka, kterého Schwarzenberg označil za svého nástupce, a promrhané miliardy na MPSV, ty jsou vosk? Promrhané peníze v evropských fondech, kde zcela selhala kontrola ministerstva financí, ty jsou vosk? Nechci tady sčítat všechny hříchy, nad kterými předseda TOP09 statečně a nekompromisně mhouří oči. Jen nechci hrát tuhle hru na rozdělení mysli. Na jednu pravdu na doma a jednu tam venku. Reprezentuji generaci, která si může dovolit ten luxus nazývat věci pravými jmény. A nemusí se uchylovat k debilní mentální hře na “menší zlo”. Budu volit Roithovou a je mi fuk, že možná nepostoupí. Kdyby takhle přemýšlel každý, komu jsou odporné upatlané kompromisy a la sedmdesátá léta, už jsme dnes byli mnohem dál.


Čert sere vždycky na větší hromadu, říkávala básnířka Viola Fischerová, když mi u dubového stolu nejprve v Mnichově a později v Augsburgu vysvětlovala, proč lidé tolik dají na syndrom většinového názoru. Jenže my máme vážný problém! Analytik a programátor Michal Škop letos přesvědčivě dokázal, jak to s těmi průzkumy veřejného mínění vlastně doopravdy je.Že- eufemisticky řečeno- nefungují. To znamená, že favoritem může být kdokoliv.


Takže vzkazuji politikům a výzkumným agenturám spolu s Leo Steinerem, dnes už slavným whistleblowerem, který rozjel vyšetřování rozkrádaček evropských fondů v ROPu Severozápad: NEJSME OVCE! Já tedy rozhodně ne. A ty ropuchy si Karle jezte sám.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

mb napsal(a):

dobrý blog až do: Budu volit Roithovou a je mi fuk, že možná nepostoupí. Kdyby takhle přemýšlel každý, komu jsou odporné upatlané kompromisy a la sedmdesátá léta, už jsme dnes byli mnohem dál.

--- musíte volit dienstbiera ...

ale jinak dobrý blog, souhl ...
06. 01. 2013 | 16:05

Libertad napsal(a):

Také to tak vidím.

s pozdravem
Sidonio Libertad
06. 01. 2013 | 16:06

čert }=o) napsal(a):

nevím kde se vzalo pořekadlo
že čert sere vždycky na větší
hromadu
ale paní Alvarová
už má hromadu jak
Čomolungmu
Sice mé oko si rádo
přečte její blogy
ovšem tento blog je
asi z tý hromady
Mě neoslovil ničím
konkrétním
06. 01. 2013 | 16:09

sklerofašista napsal(a):

Ste si dala hodně práce.
A neodpustila si toho Grassera, musí vám ležet v žaludku.
Ale paní doktorku nám prostě neprodáte.
My si taky hodně pamatujem. Občas.

Zapomněla jste taky na Švancnberkovo kličkování přes Milana Horáčka a Bursíka. Že byste perspektivně počítala s nějakými příjmy ze Stockholmu? Nebo jezdíte koledovat do Berlína?
Rakušáky jsme včas měli donutit k federaci. Dokud jsme měli ty 3000 tanků.
06. 01. 2013 | 16:09

Xaver napsal(a):

Nedá se mezi ty kandidáty dopsat Roman Smetana ?
06. 01. 2013 | 16:10

Petr z Tábora napsal(a):

Velmi pěkný blog. Správně uvažujete, kdo je asi největším konkurentem vaší kandidátky. Průzkumům také nevěřím, někdy se nejen nemýlí, ale působí snahou vyjít někomu vstříc - to se dá udělat i bez švindlování výsledků jen vhodným výběrem podmínek ankety.
Nesleduji politiku jako Vy a tak jednak neznám výchozí situaci pro pojídání ropuch a neznám příliš paní Roithovou. Občas se mihne médii s poněkud agresivním vystoupením, asi si myslí že na sebe takto upozorní. Ve studiu v Ostravě s pí Bobošíkovou a p.Fischerem působila nejslabším dojmem - političtí rutinéři to v takových situacích mívají lehčí.
06. 01. 2013 | 16:13

Karel Mueller napsal(a):

Paní Alvarová,

kdyby jste vybrala z tré kandidátek paní Bobošíkovou, tak by alespoň mohlo být trochu srandy. Možná i méně devotnosti k zahraničí.
06. 01. 2013 | 16:13

M.N.O.P. napsal(a):

Dobrý den paní Almarová, po dlouhé době čtu Váš názor a po dlouhé době mě vyprovokoval k odezvě. A to souhlasné. Ten pocit využívání umělců k prosazení politických cílů sdílím velmi silně také. Ono je to třeba v USA běžné, že kandidáta na presidenta podporuje tu herec, tu komentátor, tu zpěvák, ale tam není ta zkušenost s Chartou a Antichartou. Navíc pana knížete jsem zažil ještě v plné síle a hluboce na mě zapůsobil, ale teď už je to jiný , starý, unavený a kompromisy ušpiněný kníže…
06. 01. 2013 | 16:15

nepřátelé lidu jsou nepřáteli Boha napsal(a):

Co se paní Roithové týče, stojím plně za prezidentem Asádem:
"Bojujme proti nepřátelům národa"
06. 01. 2013 | 16:19

eL napsal(a):

mb

A proč bychom MUSELI volit Dienstbiera? Nemusíme! Nejen u mě se JD totálně zdiskreditoval prosebným žmouláním čepice v ulici Politických vězňů. Už ta adresa je příznačná...
Uvažuji podobně jako paní Alvarová, Zuzana Roithová je důstojnou a kvalitní kandidátkou, která se vypracovala sama, zatímco mladý Dienstbier těží ze slávy svého otce, ale jeho úrovně zdaleka nedosahuje. Ať ještě pár let počká a předvede, co v něm je.
06. 01. 2013 | 16:27

český maloměšťák napsal(a):

čert }=o)
Napodobně.
Vaše anonymní, primitivní a zhusta obskurní veršovánky oslovují snad jen podobné " vachmajstry" /vy ste ale hlava, pane vachmajstr !/ jako jste vy /píši malým - neb se může jednat o nějakou manufakturu těchto obskurních pitomostí/.

Xaver
Nedá. Klaus ho na rozdíl od tisíců jiných neamnestoval. Asi náhodou / "nezabýváme" se konkrétními případy...tvrdí trio hradních šašků/.

K blogu.
Blog napsaný s noblesou a přitom nepostrádá břitkost. Což je u paní Alvarové většinou standardem.
(Bohužel funguje i coby mucholapka na různé masařky)
Každý ať si volí podle sebe - a ne na základě ustanovení jakýchsi Jednotných Kulturních Front či dle toho, co mu nalijí do lebeční schrány media nebo co se mu snaží namluvit ksicjty na bilbordech.
Ale jedno kriterium by měl mít .. ....měl by se pokusit volit aspoň o něco lepšího člověka než je on sám.
Jinak hrozí opětovný průser - neb jak vidno ....není prezident jen kladečem věnců. A vymlouvat se na nějaký systém...to je pro osly. Každý je v tomto případě systémem.

Více pak pod novým blogem Drdr. Buquoye.

P.S. Nikdy bych nevěřil že 42-násobný doktor a jednonásobný profesor lidem takto napoví...že tedy si mají zvolit někoho normálního, rozumného...někoho nad někým pak nebude možno spřádat docela oprávněné úvahy typu těch, co spřádá Drdr. Buquoy na svém nejnovějším blogu.
Docela státnický čin - tedy v tomto smyslu / jinak jde samozřejmě o perfidnost a zlomyslnost.../...tahle amnestie. Hradní manufaktura to prostě nedomyslela.

Roithovou by ale Masaryk nevolil. Masyryk by jistě měl informace o problémech Vatikánské banky již dávno...kdy již i my - čeští maloměšťáci psali , že je na black list, že přišla o mnoho peněz díky špatným investicím, že se jí tenčí dosud jisté zdroje financí plynoucí z daní ve vyspělých západních zemích...a kdy tak zoufale potřebuje každou kačku. Byť by ta kačka byla odsouhlašena např. Pekárkem, Drobilem, Parkanovou, Peake s jejím lidem.....a to prosím katolící považují Vespasiana (peníze nesmrdí) za pohana !!!!
NO a Schwarzenberga ?
Toho by Masaryk spíše vyvlastnil. Ne ze závisti...jako osobu, která dospěla k bohatství náhodou. Narozením se do příslušných poměrů.
Ostatně i mnohé privatizační pašaliky často vznikly díky náhodě. Náhodou se nějaký estébák znal s jiným.
Tomu by ale Masaryk už asi nerozuměl. On by nerozuměl onomu heslu :
" Nebát se a nakrást ! "
Ani heslu " Pravda vítězi." /měkké a krátké na konci/

Tož tak synci a děvuchy. Posrat si to můžete teď už jenom vy sami.
06. 01. 2013 | 16:35

PepaS napsal(a):

Chápu , že toto napsat jste dostala stranickým rozkazem . Čiší z toho , že sama nevěříte tomu co jste zde vytvořila. Smiřte se s tím , že presidentem bude Zeman průzkumy neprůzkumy. Mám na něj totiž vsazeno u Tipsportu . A věřte , že tuto sázku bych rád prohrál.
06. 01. 2013 | 16:38

KAteřina napsal(a):

Při zpětném zkoumání působí Schwarzenbergova podpora disentu velmi účelově - za málo peněz obrovský majetek. Nějak si nemohu vzpomenout na nějaký jeho čin, který by byl ku prospěchu obyvatel této země, jen na činy, které jsou ku prospěchu jemu samotnému, katolické církvi a Ivanu Jirousovi. To mi připadá na prezidenta málo.
06. 01. 2013 | 16:39

Volim Franze napsal(a):

Pan Franz vyhraje volby!
06. 01. 2013 | 16:40

Al Jouda napsal(a):

To eL :
Proš bychom museli volit Dienstbiera ? Protože je to kandidát ČSSD, která s velkým náskokem vyhraje příští parlamentní volby a všichni její voliči ho budou naní také volit. Pokud dáte hlas paní Roithové, tak jen umožníte Zemanovi postoupit do 2. kola !
06. 01. 2013 | 16:42

Naštvaný napsal(a):

Výborné. Ale v tom prosinci 89. se prezidentem měl stát ten "taky komunista". Byla to sobecká pravda a sebeláska, co tenkrát zvítězilo. Bylo by zůstalo Československo. Za Dubčeka by se Československo nebylo rozpadlo - a potom by Slováky přivedly k rozumu zkušenosti s bývalou Jugoslávií. Před tím však , žel, zvítězila svévole a sebeláska.
06. 01. 2013 | 16:54

Maximus napsal(a):

Sašo díky za upřímná slova a řečená v pravou chvíli. U nás se v Česku snad část lidí zbláznila a zejména od některých umělců deklarovaná podpora Schwazenberga docela bolí. Oni snad jsou slepí a hluší a nevidí šklebícího se Kalouska za zády "knížete"? To by byl kardinální průšvih, kdyby tenhle geneticky vytříbený jedinec se dostal na funkci presidenta.
P.S.
reCAPTCHA chce na mě heslo ignorant ..... (-:
06. 01. 2013 | 16:59

Hloupý Honza napsal(a):

NEJSME OVCE ! Přesně takový název jsem měl pro jedno občanské sdružení. Snad Vám nebudu muset platit copyright, či tantiémy.

Ale jinak ovce jsme, Váš spolustraník Čunek jich pase celkem dost, hlavně ve Vsetíně.
06. 01. 2013 | 16:59

Pepa Řepa napsal(a):

Přemýšlím o tom čertovi.
Nechová se on vlastně ekologicky?
Ještě, že nenosí kšandy.
06. 01. 2013 | 17:05

čert }=o) napsal(a):

soudruhu maloměšťáčku
jestli jsi si všiml
tak nerýmuji
to bys musel při svý
inteligenci
poznat ty
mistře vachmajstře
p.s. nezapomeň podotkout
že mám tykání od soudruhů ;o)
howgh šalom a čest
06. 01. 2013 | 17:11

čert }=o) napsal(a):

mě by spíš zajímalo
koho myslí paní Alvarová
tím "nás"
06. 01. 2013 | 17:15

vico napsal(a):

Tříkrálová výzva herců a héééreček, kteří nám opět podstrkávají pod nos třikrát převařený guláš, je prapodivná koleda. Trochu mi to připomíná pasáž z románu Profesionální žena, kde hostinskej postupně na jídelníčku
degraduje zprvu čerstvou flákotu zadního hovězího: sobota, neděle, "biftek" a la Argentina, pondělí anglický rosbief, úterý,středa znojemská pečeně, čtvrtek, maso na pepři, pátek tatarské čufty, sobota domácí sekaná, neděle, pondělí "mexický guláš", úterý - popelnice.

A stejné je to s knížetem. No, řekněme, že se zatím netransformoval do mexického guláše, ale botulinovou sekačku také nemusím.

Schwarzenberg bude maximálně v druhém kole ono autorkou tolik nechtěné menší zlo. Nevěřím však, že se tak stane.

ČEZký volební Pučmidrát si dokonce ani od herců a hééreček přece jen nenechá namluvit, že ta sekačka je tatarák. Až tak blbý není.
06. 01. 2013 | 17:19

Viola napsal(a):

Ano, tento blog je tím který mě dokáže ovlivnit. TomášL vznesl otázku, zda se někdo nechá ovlivnit. Tady na aktuálně mě myslím první napadla kandidátka paní Roithová, připadá mi velmi blízká, až na ty Pussy Riot, v tom s ní nesouhlasím. Ještě se rozhoduji mezi panem Dinsbierem a Janou (Johanka - krásné jméno)Bobošíkovou.
06. 01. 2013 | 17:21

Silvie napsal(a):

Souhlas.
Taky si myslím,že by se lidi měli vykašlat konečně na všechny mediální manipulace a volit toho, koho si opravdu přejí.
Je třeba nenechat si stále podsouvat,že hlas "outsiderovi" je ztracený-v momentu,kdy ho budou volit opravdu všichni jeho příznivci, už ztracený zdaleka není.

Co se týká názoru na Hegera, sdílím ho. Je to taková nešťastná bílá vrána mezi arogantními šmelináři s erárem. Myslím,že ho dost mrzí jeho odchod z čela FN Hradec Králové. Tam si ho docela považovali.
06. 01. 2013 | 17:21

Pepa Řepa napsal(a):

Kalousek, Kalousek

Vlastyzrady se nedopustil.Nebo jo?
06. 01. 2013 | 17:27

Mac napsal(a):

autorka - souhlas

jenom drobné doplnění - ono není jedinou skvrnou na knížepánově štítu, že se sčuchl s chemickým al-Kalousem

má toho za hrbem víc než dost - od šaškování s Pinkertonama při čunkiádě a dělání stafáže justiční mafii, přes uznání teroristického Kosova a kamarádíčkování s narkomafií, která tento "stát" řídí

jeho podpora a obdiv stalinistovi Saakasvilimu

pominu rychle pokračující senilitu, kdy se vzmůže už jenom na nesrozumitelné huhňání primitivních vulgarit ze 4. cenové, kterým jeho fan klub říká vtipy, jeho chrápání vždy a všude atdatd

je to osoba naprosto nezpůsobilá zastávat post, na který ho zástupci naší pracující inteligence po antichartisticku protlačují

PS pane Zdeňku Svěráku, opravdu to máte zapotřebí?
06. 01. 2013 | 17:27

Viola napsal(a):

Petře z Tábora

Říkala jsem si, jak se dobře musel pan Fischer cítit mezi oběma kanditátkami, jedna hezčí než druhá. Jedna ohnivá a jedna skoro jako led - jen napohled. Obě by byly jako reprezentantky státu pěkné i chytré a se zkušenostma, ale každá s jiným názorem na EU. Ptám se, která do doho může vidět lépe?
06. 01. 2013 | 17:28

Mac napsal(a):

jediný kandidát ( z těch, kteří mají šanci) , ze kterého se soudnému člověku nedělá šoufl, je Dienstbier. Ten dává šanci, že se za nájemce Hradu po dlouhé době nebudeme muset stydět
06. 01. 2013 | 17:31

Rams napsal(a):

No jo, co ale dělat, když do druhého kola projde spící děda a děda objímající porost. V obojím případě mohu čekat až mi za krkem dýchne Děda Mráz.
Cože milé děti, že to Karel nedopustí? Ale, ale ten toho řekl, a co udělal? Velký kulový.
To, že by se měl Karel stát prezidentem, by nakonec bylo vyvrcholením konzervativní revoluce. Ano, revoluce, ale to nerad slyší, to brrr!
Ale co jiného říci o situaci, kdy se části společnosti štvou proti sobě (důchodci, rodiny s dětmi, zdravotně postižení, samoživitelky, studenti...), dochází k přesunům majetku (vykrádání rozpočtů), ideologické zdůvodnění opravňující špatné zákony (S-karta), legalizace nakradeného majetku (amnestie), političtí vězni (R. Smetana), zatloukání pravdy o stavu hospodářství atd.
A ty ropuchy si Karle, můžete mýt od bláta jak chcete, ta chuť tam stejně zůstane.
06. 01. 2013 | 17:39

Silvie napsal(a):

Mac

Zapomněl jste na Becherovku a Teslu, neoprávněnou dvoumilionovou eurodotaci na rekultivaci vlastních rybníčků(Kalousek mu její vrácení velkoryse odpustil), krytí Drábka a všech Kalouskových kšeftů, jakož i celé vlády a podivné restituce.

Od herců a héreček nemůžete čekat nic-ti jdou s tím,kdo je momentálně u moci.
A myslí si,že jim to "lid" sežere víc ,nežli jednou.
06. 01. 2013 | 17:41

Mac napsal(a):

Silvie

díky za doplnění, oblast majetkových všiváren pana knížete jsem se vyhnul
i jeho zmínce o tom, jak sám korumpuje.....
prostě hajnej je hajnej
06. 01. 2013 | 17:47

mb napsal(a):

el, to byla samozřejmě nadsázka, každý si může volit, koho chce, bylo to tedy chcete li mé zbožné přání ... jako levicový kandidát je asi v pořádku, že oslovil i komunisty ... zdá se, že je ksčm demokratická strana, jinak by byla v souladu s naším právním řádem rozpuštěna ... dienstbier nebyl v minulosti tak zbabělý aby musel být v současnosti s dnešními pozdním antikomunisty statečný ...

hezký den
06. 01. 2013 | 17:51

Sláma napsal(a):

Zcela výjimečně souhlasím s autorkou. Na mě Tříkrálová výzva působila naprosto odpudivě. Kalousek je protřelý bezskrupulózní politik, který se učil u mistrů nad mistry - lidovci. Rád bych připomněl, že lidovci byli v každé vládě od první republiky s výjimkou období Oposmlouvy. Dnes sice pokračují též pod jménem TOP09, ale je to stejná parta. Je to naprosto otrlá parta, která nemá žádné idee, jde jim jen o vlastní prospěch. Kalusek udělal v podstatě stejný projekt, jako Bárta, jen jej lépe zmákl a vybral si dobrého maskota - Knížete. A já rozhodně maskota za prezidenta volit nechci. Navíc maskota, který si po zásluze vydobil v cizině přezdívku Schlafenberg. Pokud spí na zasedání Poslanecké sněmovny, je to možná komické, jestliže ale spí na mezinárodní konferenci, tak je to urážka představitelů ostatních států. Doufám, že jim k tomu ještě vypráví ty své bonmoty, že ty "jejich blbosti" přeci nebude poslouchat. Tím si určitě získá hodně přátel...
06. 01. 2013 | 17:53

šašek z Jihlavy napsal(a):

Každý k přemýšlení nutící blog, který se v předvolebním čase věnuje prezidentské volbě, je potřebný.
S paní Alvarovou musím souhlasit. Podpora umělců (Svěrák aj.)mne překvapila. Na druhé straně si vzpomínám na reklamní kampaň na Harvardské fondy, kde se k této dryáčnické podpoře vedle profláknutých celebrit propůjčil i houslový virtuos Josef Suk. Umělci už jsou takoví, emoce převyšují ratio, jinak by nemohli v této branži působit (čest výjimkám).
Výsledek voleb bude pro mnne důležitým signálem v jaké zemi žiji a co mohu v nejbližší budoucnosti očekávat. Podle toho se zařídím.
Nemohu se ubránit pocitu, že by si paní doktorka Roithová a Táňa Fischerová měly
hodit korunou, která do toho půjde. Bojím se, že v tomto případě si navzájem ubírají hlasy.
Co se týče Bobošíkové, tam, doufám, zvolení nehrozí. Těm dvěma dámám hlasy neubere, její potenciální voliči jsou jiné katerorie.
06. 01. 2013 | 17:55

hovorka11 napsal(a):

Fašisty a podporovatelé islamismu v Kosovu, Líbyi a Sýrii nevolím a nikomu to nedoporučuji.
06. 01. 2013 | 18:01

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Staří lidé většinou špatně spí, ale Karel, zvaný též Schlafenberg má naopak problém s bdělostí. Možná je to po těch ropuchách, které jsou patrně základem knížecího jídelníčku.
06. 01. 2013 | 18:03

Petr z Tábora napsal(a):

to Viola 17:28:
Dobrý podvečer. Kdybych si měl vybrat z dámské nabídky, tak paní Bobošíkovou. Já mám rád jasno a u ní každý ví, na čem je. Myslím, že politik by měl být čitelný i za tu cenu, že ho část voličů kvůli názorům odmítne.
06. 01. 2013 | 18:12

mobutu napsal(a):

Milá paní slušná úvaha. Roithová se nijak neliší od ostatních protagonistů posledních 20 let. Pouze se chytře uklidila do Bruselu. Vše v dresu lidoveckém.
Napadáte top09, ale Kalousek,Parkanová,Severa atd. parřili s Roithovou k lidoveckému vedení ještě nedávno !
06. 01. 2013 | 18:20

Silvie napsal(a):

Tak tohle je důvod jako prase, podobně "inteligentně" zdůvodňují svou volbu i ostatní "umělci", nikdo nechce být obviněn z nedostatku "úrovně". Každý, kdo něco znamená, přece volí "Karla". A tak nadšeně piští nad každou pitomostí,kterou vznešený kníže vypustí z úst.
Matně si vzpomínám,že většina těch krasoduchů podobně velebila Havla-vzepřít se dokázal jen Kodet a Janžurová(a pár dalších statečných)-ti tehdy podporovali ,jako "černé ovce" mezi umělci ,nepopulární ODS.

Vladimír Čech

moderátor a herec

Koho bude volit: Ze všech kandidátů je mou jednoznačnou volbou Karel Schwarzenberg.
Proč: Je to čestný chlap!!!!!!!!!!!! Jeho rod dělal pro tuhle zemi vždycky velké věci!!!!!!!!!!!!! a určitě nezavleče naši zemi zpátky k Rusku.
Nemohli by se duchaři zeptat Karla Havlíčka Borovského,co říká na ty Schwarzenbergy, keří by pro Čechy dýchali?
Já si matně vzpomínám na jeden jeho epigram-Zle matičko zle...
06. 01. 2013 | 18:26

SuP napsal(a):

šašek z Jihlavy -
"....Umělci už jsou takoví, emoce převyšují ratio, jinak by nemohli v této branži působit (čest výjimkám)..."

Ono taky čím větší umělec, tím jde za víc. A naopak - co byste chtěli za peníze při finančně omezené kampani?
06. 01. 2013 | 18:35

Stařeček napsal(a):

Svěrákova díla mám rád, ale už jeho postoje při problémech s ČT mě upozornily na to, že myslí pouze na svůj prospěch. Mám dost silné kornatění, na levárny si ale pamatuji docela dobře. Pud sebezáchovy odumírá poslední. Umělci, kdopak se chce podle nich řídit? Nestačila vám akce: Přemluv bábu a dědka? Obávám se ale katastrofálního nezájmu velké části našich lidí o to co se kolem nás děje. Jim stačí vtipné bonmoty a to stejně od tzv. "knížete", nebo od objímače stromů. Tito dva a mnozí další z kandidátů na blbost a špatnou paměť voličů spoléhají. Bylo by pěkné mít třeba i prezidentku, ty co tu jsou, mají ale jenom jednu přednost, jsou ženami. Moje volba je Dienstbier.
06. 01. 2013 | 18:35

pavel v napsal(a):

Naprosto souhlasím s paní Alvarovou, že člověk by měl volit podle svého svědomí a ne tak, aby jeho hlas nepropadl. Mám totiž důvodné podezření, že na této myšlenkové konstrukci je založena mediální manipulace s voliči. Stačí, aby si kandidát u novinářů zaplatil předvolební průzkum prokazující jeho větší šance ve volbách a rázem se takto zbaví svých konkurentů. Výzkumy veřejného mínění by měly být zákonem zakázány nebo alespoň by měly být zveřejněni účastníci průzkumu, aby se zabránilo manipulaci.
06. 01. 2013 | 18:39

pavel v napsal(a):

oprava:..měli..
06. 01. 2013 | 18:40

Silvie napsal(a):

stařeček

Zeman by byl pořád menší pohromou,nežli kníže.

S tím Svěrákem máte pravdu. Oni se herci a hérečky vždycky stylizují do role těch mravně zralejších a inteligentnějších "synů a dcer" národa,jenže si nikdy neuvědomí, že se stali užitečnými idioty.
Já je beru jako domácí zviřátka-ty si chováte taky pro potěšení(nebo na maso),ale jejich politická orientace je vám vcelku ukradená.
Poslouchat pět minut žvásty Holubové mě odrovná na celý zbytek dne.

Matně si vzpomínám,jak se ztrapnili zpěváčci a podobná šoubyznyshavěť svou podporou Béma. Pěkně se s ním nechali vyfotit před magistrátem a krátce nato jela jedna kauza za druhou.
Jenže oni neznají stud-Bílá měla svého guru Václava,ten však u národa padl v nemilost, tak hned vyznává lásku Miloušovi. Mně se chce kolikrát z těch prostitutů zvracet.
A co dělali za bolševika? Totéž.A ještě budou mentorovat ostatní.
06. 01. 2013 | 18:48

vivat!!! hurá!!! evviva!!! zases šláp do napsal(a):

Silvie
V dobách, kdy Vjačeslav Molotov zaučoval na Schwarzenbergplatzu mladého Karla do tajů několikanásobného agentství, byl chudák Havlíček dávno pod drnem.
Kterým směrem by nás starý trumbera opravdu vedl neví ani jeden z Nejsvětější trojice, natož Karel sám.
06. 01. 2013 | 18:50

evix napsal(a):

Dobrý blog, ti umělci mi už taky lezou na nervy. Opravdu bolševické způsoby....
06. 01. 2013 | 18:51

mb napsal(a):

pod kůži se ti zadírá
to, že chceš volit dienstbiera
staří i mladí k volbám míří
a hlasy získá pouze jiří
není to žádná manýra
že chceme volit dienstbiera
Kalousek končí pod padákem
jiří se utká s každým drakem
Růža, Rosol i Uvíra
každý chce volit Dienstbiera
co libo pánovi by bylo ?
jeden hlas pro služební pivo
běžci, plavci i netopýři
všichni chtěj aby vyhrál jiří ...
06. 01. 2013 | 18:52

Silvie napsal(a):

pavel

Je to přesně tak,jak píšete.
Volební průzkumy nečíst!
Dedukovat, kdo má větší šanci, lze z nemanipulovaných diskusí nebo z reakcí svého okolí.
Přesně vím,že Fischera, knížete , Fišerovou!!!, Roithovou ,Franze nebude volit nikdo ! z mých známých.
Dost mluví o Zemanovi, občas o Dientsbierovi.
06. 01. 2013 | 18:53

evix napsal(a):

Jémine, Silvie, tak to vůbec nesleduji,
mi jen stačí ty debilní seriály a mám dost.
Jedině kdo mě naposledy vytočil byl Polívka, no co, chlast ničí mozek...známá věc...že. Svěrák se mi zprotivil dávno, dvojice se Smoljakem byla výtečná, jak se osamostatnil, tak vyhnil...
06. 01. 2013 | 18:57

Stařeček napsal(a):

Silvie, o tom žádná, jestli ale mladý Dienstbier pobral alespoň část z názorů otce, má první volba je jeho syn.
06. 01. 2013 | 18:59

pamětník napsal(a):

Zeman je pokračováním Klause jinými prostředky.
Schwarzenberg je pokračováním Kalouska jinými prostředky.
06. 01. 2013 | 19:14

Ládik!!! napsal(a):

Starší člověk už nemá tak pevné svěrače, proto nesere na největší hromadu, ale na nejbližší místo.
06. 01. 2013 | 19:16

Ládik!!! napsal(a):

Ani se na něj nemusí mc tlačit.
06. 01. 2013 | 19:20

Teddy Ruxpin napsal(a):

Alexandra Alvarová,
Dobre ceske jmeno. Hlavne ze neni OVCE.
06. 01. 2013 | 19:21

mladik napsal(a):

Starecku,
Juniorek nic od otce nepobral. Tata by se stydel jak si se jeho synek snazi koupit hlasy komunistu. Juniorek chcije na hrobe sveho otce. A vy to jak se zda obdivujete. Doufam ze se k Vam tak nezachova Vas vlastni syn.
06. 01. 2013 | 19:29

Lex napsal(a):

Ládíku,
1) nebyla řeč o starším člověku (tedy, blog o něm je, ale to vyměšování ne), ale o "tamtom nahoře", co není hmotný a tedy ani nemá svěrače. Tím "sraním" se ani nemělo na mysli vyměšování ale "dary" - já vím, že to víte.
2) mocnáři stačí, když udrží MEČ
3) i já se připojuji k tomu, že vtíravost pražských kavárenských celebrit je k zblití
4) s uspokojením jsem vzal Vaše minulé sdělení o tom, co mi přejete nebo ne. Fakt. Dík.
L.
06. 01. 2013 | 19:32

Rumcajs napsal(a):

Kde berete tu jistotu paní Alvarová, že nejste ovce ?
06. 01. 2013 | 19:36

Silvie napsal(a):

mladík
Jen tak na okraj-já stále nějak nepobrala, co tak skvělého dokázala Šedá lebka?! Můžete něco nastínit?
Já si pamatuju leda to,jak občas vypadla s Havlem na plech z letadla po nějaké zahraniční cestě.
06. 01. 2013 | 19:37

Silvie napsal(a):

Lex
A MOČ.
Což začíná být v případě knížete pomalu aktuální.
06. 01. 2013 | 19:38

mb napsal(a):

mladík ... otec by byl na juniora hrdej ... zdravím ...
06. 01. 2013 | 19:44

alvarova napsal(a):

Zdravm srdečně všechny diskutující. Přijměte prosím omluvu, jsem v Rakousku, ve Vídni musím během zítřka instalovat malou výstavu svých fotek za okny českého centra na Herrengasse a připojení mám jen na wlan (wifi) v restauraci, takže nemohu tak náruřivě diskutovat jako obvykle. Heslo Nejsme ovce vymyslel Leo Steiner, já si ho jen vypůjčila. Dokud nelížu sůl, nenechám se stříhat a vodit za pasákem, aspituji na vlastní úsudek...dotud si osobuji právo hlásat, že nejsem ovce, Zkuste to taky, prospívá to duševnímu zdraví...myslím hlavně ukázat establishmentu vztyčený prostředníček:-)
06. 01. 2013 | 19:54

alvarova napsal(a):

oprava: náruživě, aspiruji...jako obvykle rychleji myslím, než píšu
06. 01. 2013 | 19:55

Luba napsal(a):

Paní Alvarová,
podobně jako Vy, naprosto nechápu oblibu občana Schwarzenberga u našich elit. S celebritami soucítím.

Lépe řečeno - chápu je, ale vůbec mě toto poznání nenaplňuje nadšením.

Ano - naše elity jednají iracionálněji, popř. hanebněji, než zbytek populů, kterým by měli být vzorem.

Jako reprezentativní vyjádřejí vší té servilní hlouposti a morálního bezvědomí považuji toto vyjádření mého, jinak oblíbeného tvůrce, Svěráka staršího, z volebního rozhovoru se Schwarzenbergem: "Váš nedostatek je, že máte dostatek!"

http://zpravy.idnes.cz/schwarzenberguv-predvolebni-spot-natocili-otec-a-syn-sverakovi-p88-/domaci.aspx?c=A121219_155055_domaci_im

Můžeme si položit otázku, proč tomu tak je.
Proč naše elity selhávají?

Možná proto, že to nejsou skutečné elity: tedy lidé všeobecně vzdělaní a kriticky myslící. Jako takoví se pak nemohou spolehnout na svůj úsudek, ale na víru v moudrost pantatínka/paňmaminky.
06. 01. 2013 | 19:59

Smíšek napsal(a):

Koho volit?
Kýho výra -
možná strýce netopýra,
co má radar vyvinutý
chuťě nakrást zavinutý
jako štrůdl vídeňský,
von je strejda na ženský :-)
06. 01. 2013 | 19:59

SuP napsal(a):

mbik -
Rozenej básnik!!
06. 01. 2013 | 20:16

babočka napsal(a):

Paní Alvarová na obrázku jste hezká ženská ale dáma se nevyjadřuje sprostě. Máte se od paní Roithové co učit. Volba to je dobrá ale bohužel, komunistických voličů je více.
06. 01. 2013 | 20:20

honolulu napsal(a):

Sasku z Jihlavy,
jelikoz Te prevysuji vojenskou hodnosti, tak Ti demokraticky narizuji ROZKAZEM, ze budes volit krasnou pani Bobsikovou !
A smitec !
V pripade, ze rozkaz nebude uposlechnut, tak po nasi vitezne revoluci pravdy, budes tak dlouho kopat latryny, dokud bude vladnout nekdo jiny, nez pani Bobsikova.
A smitec ! Celem vzad, odchod k volebni mistnosti !

Pani Alvarova, pisete malo. Stala jste se osobnosti na Aktualne CZ a ted se nas stranite. Napravte to, a napiste nam, koho uprednostnujete ?
06. 01. 2013 | 20:35

Luba napsal(a):

Knížecí blemcání a sympatie elit

Volba prvního českého přímo voleného prezidenta/tky se kvapem blíží. Zdá se, že opět zvítězila libovůle politiků nad právem, a tak je tu máme coby leden. Protože úcta k zákonu je, díky pečlivé mravenčí práci zákonodárců, u občanů řadových i nadřazených nulová, již se každý vbrzku těší na urnu, a vhození toho správného kandidáta.

Nabídka je vskutku přepestrá, a to i co do barev. Od tradiční rudé, přes žlutou až po modré ornamenty. Vybrat si může opravdu každý, což je problém. Mám-li parafrázovat slova nejskvělejšího vynálezce největšího Čecha Zimmerrmanna, Svěráka, pronesená v jiném kontextu: naším největším nedostatkem je, že máme dostatek. (1)

Na tento nedostatek tak promptně zareagovali volní trhovci, a vytvářejí poptávku reklamou, aby byl chudák volič zbaven děsivé úzkosti ze svobodné volby. Aby z něj byla sňata osobní odpovědnost za vážení a rozhodování, za shromažďování informací a broušení schopnosti odlišovat důležité od podružného, a mohl se přimknout k nějaké té autoritě, která nejlépe ví, co je pro něj dobré.

Za vynikající reklamní tah poslední doby v tomto smyslu považuji tzv. Výzvu tříkrálovou (2).

http://www.vyzvatrikralova.cz/

Ten roajalisticky znějící název není náhodný. Iniciátoři bystře usoudili, že na Hrad patří osoba urozená, na podobné prostory zvyklá, upřednostňující hony před honbou, honitby před zeměmi, a statky před státem. Proto nám, lidu plebejnému, novodobí patricijové doporučují volbu knížete!

A po Václavovi Prvním a Druhém navrhují též slavné jméno – totiž Karla!

Otec vlasti, Karlův jmenovec blahé paměti, byl také náš jenom napůl. A jaký to byl vládce! Ovšem, jako příkladný Čech se tento Karel, dříve Václav, začal chovat až po přelomovém turnaji, po obdržení ukrutné rány dřevcem ve své otlemí (3), kteráž by byla pro intelektuála naší doby ranou, dozajista smrtelnou.
Leč atleticky stavěný vladař Karel Čtvrtý to tenkrát přežil, dal víc na duchovno a stal se státníkem.

V tom se náš Karel od svého vynikajícího stejnojmence liší. Žádný podobný osudový zlom v jeho životopisu nenajdeme. Stříbrná lžička v jeho ústech vězí již od plen, a do plen zůstane již nezlomena.

Stejně jako jeho charakter, který zůstal neposkvrněn osudovou zkouškou. Nebyly zkoušky. Zato byly nároky.

Jako dědic léna se staral o uplatňování svých práv.
Ano. Pro lidská práva týkající se jeho, má náš Karel neskonalé pochopení (4). A protože je to člověk dobromyslný, a ctitel tradic, trochu těch drobtů z juristova stolu pohodí i ostatním. O spravedlnost se přece stará Bůh. Na věčnosti.

Ale neradno Karla pomlouvat. Zato je radno seznámit se s jeho autentickými výroky, které napovídají, jaký je jeho myšlenkový svět, a jakým by mohl být vladařem/prezidentem. Ovšem, už jen jeho velení jakési „top-něco“ mnohé napoví …

„Vladař“, kniha diplomata století šestnáctého, Machiavelliho, byla zřejmě jednou z mála, kterou tento lesní muž kdy za života opravdu důkladně prostudoval. A zde se můžeme také dočíst o zásadě, jíž se měřeno dle skutků, bodrý kníže celoživotně řídil. Tedy čtěme:

„… chce-li být někdo dobrým a úspěšným vládcem, musí se především vyhýbat těm vlastnostem, které jeho moc ohrožují, a nesmí dát na lidské řeči. Vždyť šlechetnost by ho mohla v určité situaci uvrhnout do záhuby, a naopak, co na první pohled vypadá jako špatnost, může znamenat prospěch a bezpečnost pro celou zem.“(5)

Pokračování ...
06. 01. 2013 | 20:41

Luba napsal(a):

...

Slavný Niccoló to myslel dobře – byl synem své doby. Prožil svůj život, chudák, mezi šlechtou. A tak to na něm, jinak slušném a vzdělaném člověku, zanechalo následky.

To synek kočího a služky, jenž to dotáhl na soukromého docenta a profesora, ve svém kmetském věku pravil:

„Mám-li říci, v čem se můj život vyvrcholil, tedy ne v tom, že jsem se stal prezidentem … Má osobní satisfakce … je hlubší: Že jsem ani jako hlava státu nic podstatného nevyškrtl z toho, več jsem věřil a co jsem miloval jako chudý študent … Pravím to ze zkušeností, kterých stále ještě nabývám ve svém postavení, že není jiné morálky, jiného ethického řádu pro státy a národy a jejich správce, než pro jednotlivce.“(6)

A komunistickou šlechtou vězněný synek z dobré prvorepublikové rodiny Václav zase pronesl:

„Jsem odpůrcem každé posedlosti … A jsem tedy i odpůrcem tržního fundamentalismu a dogmatismu … zákon zisku opravdu sám o sobě nic smysluplného nezaručuje. … myslím si, že mravní řád je nadřazen řádu právnímu, politickému i hospodářskému a že tyto řády by z něj měly vyrůstat, nikoli hledat kličky, jak jeho imperativy obejít.“ (7)

Proto jest záhadou, proč autoři Výzvy tříkrálové, patrně Baltazar, Melichar a ten třetí Kašpar, považují Karla za pokračovatele díla Václava Havla, který se věru nestaral, zda ho „šlechetnost v určité situaci uvrhne do záhuby“, a dělal to, co považoval za správné a jedině možné.
Např. napsal kritický dopis hlavě státostrany – ve zkratce: „Husáku, dodržujte to, k čemu jste se v Helsinkách zavázali“. No, v době komunistického feudalismu to byla skutečná opovážlivost, a réservé pro místo v base. Leč imperativy jsou imperativy …

Stejně tak je prapodivné, že smolitelé textu „Výzvy“ stavějí Masaryka a Havla na stejnou úroveň, ač jde o velmi rozdílné osobnosti, působící v nesouměřitelných dějinných kontextech.

Tato skutečnost nestaví iniciátory onoho nevšedního počinu, který našeho knížete jistě zahřál u biochlopně, do pozice jedinců se smyslem pro Míru, pomineme-li Kalouska. Uměřenost a vnímání hodnot by snad neměly být těmto lidem cizí – vždyť je mnozí považují za elitu národa.

Ale to ne – zdá se, že hlavně chtěli potěšit svého Karla, bývalého Hradního podkoního, vytyčením generální mýtotvorné linie: Masaryk – Havel – Schwarzenberg.

Přitom kníže švejcarské svými skutky hlásá: Zpět k Římu! Cézar, ne Ježíš! Takový inverzní Masaryk.

Co jiného značí jeho nadšení pro tzv. církevní restituce? Ba co víc: Ve svém horlení po povznesení modlivých řádů, šíření pokrytectví a pederastie, doporučil národu, který chce vést, aby se ve věci majetkových nároků církví dovzdělal, ač je na tom sám poněkud uboze (8).

Ale ve věci víry stačí jen ta víra. K čemu znalosti? Věřící autoritář si vystačí se stanoviskem autority, s níž obcuje.

Pokračování ...
06. 01. 2013 | 20:44

manentei Rachel, napsal(a):

Dědkové by neměli být v tak vysokých funkcích, ale měli by sypat ptáčkům a to říkám zodpovědně jako vrstevnice současného presidenta. Senilita a demence starce ohrožuje, nevědí kdy skončit a odejít ze scény a nikdo se jich pak nemůže zbavit. Už jsme to zažili za Husáka, tomu se pletl i jazyk československy a ten současný měl skončit nejpozději těsně po druhém zvolení, když navštívil letušku. To mělo lidi varovat, že je schopen všeho.
Obecně by se občané měli řídit při výběru kandidátů na presidenta morálkou - pro mně osobně V.K. skončil tehdy, když Ježek - jeho kolega, popsal jeho faleš v basketu (když soudce nevidí, tak se nic neděje). Co jste čekali? Tam je vše o osobnosti.
Kníže, když pominu zcela pochopitelnou touhu získat zpět majetek rodu, se zase odhalil při aféře Čunek. Nedrží slovo a žvaní co mu momentálně vyhovuje, bagatelizuje úplatky, zcela bezostyšně dělá krytí Kalouskovi, to stačí.
Fischer - schopný úředník, ale presidenta si představuji jinak - rovnějšího, když člen KSČ, tak na rovinu - chtěl jsem kariérně růst, jiná cesta nebyla, neměl jsem v zásadě námitky, protože mně osobně se režim nedotkl, nebo tak, že to nebolelo, chtěl jsem uplatnit své schopnosti. Tak mně občané suďte volbou, jsem jeden z vás.
Dodatečný stud je trapný.
Franc - mně by tetování nevadilo, ale ten člověk neví, která bije.
Zeman - tak ne, jak jsem levičák. Při bonmotech jsem se otřásala a ne smíchem, soustavné pohledy na hodinky (jakože, koukejte mám málo času), to by se dalo přejít, zloděj to není, novináři si na něm smlsli nadmíru. Co mně vadí, to je mstivost k původní straně, kde si sám personální neschopností udělal frakce a oponenty a hlavně ješitnost, se kterou se po tisícím odříkání chce vrátit. Díky, jednoho génia už tam máme a jak říkám, starci mají sypat....
Přemysl - kdo dokáže říct, že už kvůli jménu by měl být volen, je buď otkou nebo vo...
Roithová, Fischerová, Dienstbier - jednoho z nich budu volit v I. kole. Jejich názory jsou mně blízké, minulost je čistá, u žen nevím, jestli by ustály tlaky okolí zejména zdravotně, Dienstbier se zdá odolný a je mladý, pokud by dělal skopičiny, tak se odepíše do budoucna. Tak asi Dienstbier.
Vám všem přeji dobrou volbu a p. Alvarové díky za dobrý blog.
06. 01. 2013 | 20:47

Luba napsal(a):

...

Karel neví, ale pobaví. Jako prve u Tachecí.

Divá Bára se velmi divila výrokům bystřického samuraje Okamury, který se při svém blogování (9) dopustil výrazného přešlapu nadnesením tzv. konečného řešení cikánské otázky, respektive obhajobou pitomiů, kteří chtějí kdys kočovný národ kotlářů a koňských handlířů kamsi stěhovat, ač jsou to větší rodáci, než východomoravský Tokian.

I optala se knížepána, co on na to …

Načež bodrý lesů pán prrravill:

„Kdyby našel řešení, tak by to bylo hezké. Ovšem kde, pokud pan Okamura ví místo na světě, který by bylo dobrovolně postoupeno, aby to byl životaschopný stát, tak je to zajímavá myšlenka. Ale jednou se o něco podobného pokusili v devatenáctém století Američané, když odsunuli část svých otroků černých, ze špatnýho svědomí, co což by nám slušelo taky, vybudovali pro ně stát Libérie. Ale s tím je dodnes potíže.“ (10)

Ano. Potíže být pořád. A žertéřství by také mělo mít své meze. Ale modrokrevný muž, specializující se na diplomacii a mezinárodní politiku, tím nakousl jistě zajímavý problém, kterým není ani nálepkování, ani rasismus.

Škoda, že mu ho Bára nenechala řádně sežvejkat, protože by nám tím umožnila hlouběji nahlédnout do způsobu, jakým kandidát Karel na svém důležitém postu uvažuje. A jak je „nestranný“.

Jak to tenkrát bylo? Americká kolonizační společnost (ACS) v dobré víře, roku 1819, založila stát svobodných Afroameričanů, bývalých otroků, Libérii, a tím zadělala na permanentní konflikt mezi černochy, kteří sami sebe považovali za elitu (Afroameričané) a černochy, kteří černé Amerikány považovali za povýšené vetřelce.

Podobně konfliktní a paralelní soužití u nás probíhalo mezi bílými Němci a bílými Čechy, mezi pobělohorskou konfiskační katolickou cizojazyčnou šlechtou a husitským či reformním dělným lidem . Což jsme po staletích, jakožto civilizovaní Evropané, vyřešili odsunem problému. V Libérii si ale dodnes o mnoho temperamentnější „svobodní lidé“ podřezávají krky.

Koneckonců, podobný permanentní konflikt na základě podobné ideje „návratu do pravlasti“ probíhá mezi dvěma semitskými národy, mezi Araby a Židy v Izraeli. Arabové také chtějí „odsunout problém“. Do moře. Bodejť. Mentálně i kalendářně vězí v patnáctém století, a osvícenská reforma jejich musulmanství je teprve před nimi.

Není divu, že lidé, kteří spolu neumí racionálně komunikovat, neumí diskutovat, neboť je této dovednosti nikdo nenaučil, si neporozumí. Z neporozumění povstává vzájemná nedůvěra, konflikty a končí to bojem o holé přežití. Nebo odsunem.

Naše Česká republika, východními bratry zvaná „Česko“, a západními „Tschechei“, by mohla být pro všechny odsunovače a stěhováky státem ideálním a vzorovým. Zbavili jsme se Němců, zbavili jsme se Slováků, zbavili jsme se Maďarů, zbavili jsme se Rusínů, zbavili nás Židů, a kdo ví, koho se ještě zbavíme. Důležité je také k nám nikoho nepustit, krom cizáckých bohatců, užívajících naši proslulou pračku na peníze.

A tak si tu žijeme spokojeně a bezkonfliktně, neb všichni mluvíme česky, dokonce i Karel, ale tomu naštěstí není rozumět, a tak ho máme rádi. Karla mají rádi i v zahraničí, protože umí vyslovit kouzelné slůvko „Hafel“, což funguje jako báječná reference pro nastupující služku.

Pokračování ...
06. 01. 2013 | 20:47

český maloměšťák napsal(a):

honolulu
Omyl. To Bobošíková má velké kozy - Bobšíková u koz jen pracuje.
Apropo - Bobošíková byla žebrat o hlasy u vaší oblíbené strany...u komunistické strany. Vyrazili s ní ale dveře - je prý sympatická a hezká...ale ať prý jde žebrat jinam. Třeba aj do Brusele - říkali.

Bobošíková má moc hezkou předvolební písničku. Natočily ji ostravské Buřinky - použily dokonce Vaši fotografii (to je ta úvodní):

http://www.youtube.com/watch?v=eF8zMfdtO7k

To jsou rohy - nebo anténa ? To, co máte na hlavě ?
Nebo je to nějaká nemoc - co jste chytil od opic v Jižní Africe ?
Hmm - a před spaním...jde to nějak sklopit nebo co ?
06. 01. 2013 | 20:47

mik napsal(a):

Pani Alvarova uznavam ze jde o zajimavy blog ale vite co se deje v zakulisi ceske politiky ne ted ale uz drive Klaus ma prece taky sveho kandidata nakonec prohlasil ze zvoleni nekterych by bylo na emigraci je to podobne prohlaseni jako to jeho pred 5 lety kdo nevoli me voli euro ja si to euro vybral uz za Havla takze ovlivnit volbu svym hlasem nepujdu ale kdyz se selskym rozumem podivam na nabidku tech kandidatu tak proste Swarzenberg je mezi slepymi jenookym kralem a mohu to taky podlozit argumenty i kdyz jsou to argumenty subjektivni ale presto.. nebudu delat rozdil mezi Roithovou Fisecherovou a Bobosikovou i kdyz tam pochopitelne rozdil je ale porad jsou to zeny a zeny v ceske politice zatim vsechny udelaly spise ostudu a navic proste mentalita naroda neni v teto chvili takova aby se zena mohla stat prezidentkou mozna tak leda zelezna dama s ceskymi koreny ale nejspis ani ta ne no a dal Sobotka ? copak predvedl v politice a to ma pomerne vysokou funkci Franz ? sice nepolitik ovsem svym vzezrenim ziska hlasy mladych ale jinak ho ta smecka kdyby i vyhral prejede jak parni valec...Dinsbier ? mlady sebevedomy ovsem netezi jen z minulosti sveho taty ? a nemuze to nakonec dopadnou jako kristalovy Standa Gorss taky strma kariera mladeho suverena,,, takze zbyva dvojice Fischer - Zeman jeden co ho Klaus poveril sefovanim urednicke vlady kde sice nic nezkazil ale take nic nezmenil nevycital bych mu ani tak komunistickou minulost jak spis treba lhani o tom ze viza do Kanady nebudou jako premier musel vedet driv nez 24 hodin pred zavadenim ze budou,,, nebo treba kdyz jel misto Klause do Bruselu zatimco Klaus jel do Moskvy tak musel vedet co chce Klaus za vyjimku v LS uz se o ni mlci dneska,,,neslo pochopitelne o zadne Benesovy dekrety to byla jen zasterka ale slo o to aby se lide nemohli obracet z zalobami na Evropsky soudni dvur,,a byli tim vydani napospas ceske zkorumpovane justici no a Zeman ? mluveni mu jde dokonale dokoce me prekvapil i tim jak prevalcoval Fischera nejen v rustine ale i v anglictine,,ale kam pujde pokud vyhraje ? do Bruselu ? asi by byl proti EU mene utocny nez Klaus ale porad to bude smer Moskva nebo hrani si na mistra sveta... takze mi prijde ze jediny kandidat co by mohl vratit CR do EU odkud ji Klaus a Necas posadili k vedlejsimu stolu je prave Karel Swarzenberg ,,,a na zaver jeste neco kdyz v 89 vznikla revoluce kdyby se nepridali umelci herci a dalsi osobnosti byli by vyhrali studenti ? nebo by snad nekdo semknul delniky uredniky vysokoskolaky i vyucence ? Ano kamaradsoft s Kalouskem se mi u Swarzenberga taky nelibi stejne jako ze mohl proti Drabkovi zasahnout a ne ho hajit stejne tak mohl ostre jako ministr zahranici vystoupit proti Necasovi a proti nepodepsani fiskalni dohody.. ale i tak je mezi temi slepymi jednookym kralem
06. 01. 2013 | 20:47

jeden si zničil kariéru když sněd brouka napsal(a):

"Pokud kandidát, který postoupil do druhého kola volby prezidenta přestane být volitelný za prezidenta republiky... (přejede ho parní válec?) .. nebo se (po zkroucení obou rukou) práva kandidovat vzdá..."
a
"Druhé kolo volby prezidenta se koná i tehdy, účastní-li se ho pouze jeden kandidát (parní válec přejede všechny ostatní)."

Marně vzpomínám, kde to bylo, kde voliči zvolili kandidáta, který mezitím zemřel. Z protestu.

Právě zkoumám možnost, že bych si nechal přinést přenosnou urnu domů, což foršrift výslovně povoluje. Nikde se ale neříká, do kterého prostoru bych se v takovém případě odebral vložit lístek do úřední obálky. Ani se nepraví, jestli by lístek byl platný, kdybych s ním na onom místě provedl určité úkony, které mi tanou na mysli a o kterých se nemohu explicitně šířit.
Říkají jen, že lístek musí zůstat čitelný.

Čímž nechci snižovat vážnost aktu. Jen si upřesňuji eventuality.

Musím se podívat, jaký má dnes Bobo u Fortuny kurz. Pořád lepší domina, než další masochista (terciáři často nosí drátěnou košilku s trny dovnitř, pod oblekem, aby se nenudili).
06. 01. 2013 | 20:49

Luba napsal(a):

...

Můžeme si zaspekulovat, jak si Karel povede, až bude spojeným úsilím elit, celebrit, církví a poctivých multimilionářů nastolen.

Podle mého soudu bude nejspíš prezidentem-cestovatelem, poněvadž to bude historická nutnost. Svou nehynoucí energií a neumdlévající aktivitou bude muset zastoupit všechny české ambasády, které kdy zrušil.

Už vidím ty titulky v EU-tisku a snímky s letícím Karlem: „Karl über Europa!“ , a srdce českého ultranacionalisty bude potěšeno, jak jsme světoví.

A k úplnému konci konečně vážně a soucitně:

Karel zveřejnil na svém blogu lékařskou zprávu (11), kterou chtěl doložit, že je zcela zdráv. Jenže ze zprávy je patrné, že kníže absolvoval těžkou kardiochirurgickou operaci s použitím mimotělního oběhu, což je přístroj, který přebírá všechny tzv. životní funkce operovaného, zatímco se chirurgové snaží na srdíčku rozřezat a sešít co se dá.

Bez tohoto přístroje se operace na otevřeném srdci uskutečnit nedají – a jak už to bývá, s jeho užitím jsou spojena četná rizika, z nichž nejčastější je tzv. pooperační encefalopatie. Slovy Goldemunda a Mikulíka (12):

"...Během připojení na mimotělní oběh se mohou ze stěny aorty trhat malé čás¬tečky tuku, které potom způsobují „miniinfarkty“ v moz¬kové tkáni … Dle Murkina a dalších jsou mikroembo¬lizace a/nebo hypoxie v důsledku hypoperfuze hlavními etiologickým činiteli při vzniku encefalopatie u pacientů operovaných v mimotělním oběhu … Neurologické komplikace kardiochirurgických zákro¬ků jsou relativně časté a závažné … a význam¬né jsou i dopady socioekonomické.“

Jak je vidět, neustálé narážky na „spacího knížete“ jsou mimořádně hloupé. Kdyby Karlovi chyběla ruka nebo noha a pohyboval se na kriplkáře, asi by relativně slušné Čechy, Moravany a Slezany ani nenapadlo dělat si šoufky z jeho berzukosti či beznožectví, ale kognitivní deficity našich bližních bývají terčem ostrovtipu běžně.

Přitom za tu demenci či spavost tito lidé také nemohou.

Navrhuji tedy, abychom v rámci křesťanského soucitu k trpícímu, našemu Karlovi konečně dopřáli rekonvalescenci na jeho vlastních tvrzích, a Hrad nad Vltavou svěřili někomu jinému. Páže Kalousek by svému pánovi na Orlíku mohl dolévat to, co „zprvu trpké zdá se, pak milé zas“, neb historicky se už oba znemožnili, a tak je třeba dát šanci někomu dalšímu ...

.............................................................

Zdroje citací:

1) Kníže ve Svěráku:
http://zpravy.idnes.cz/schwarzenberguv-predvolebni-spot-natocili-otec-a-syn-sverakovi-p88-/domaci.aspx?c=A121219_155055_domaci_im

2) K+M+B:
http://www.vyzvatrikralova.cz/

3) Taky Karel a jeho neduhy:
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/exkluzivne-na-ct24/osobnosti-na-ct24/35155-epilog-zivota-karla-iv/

4) Náš Karel a jeho (zlo)činy:
http://www.nasipolitici.cz/cs/politik/116-karel-schwarzenberg/profilujici-informace-a-kauzy

5) Machiavelli, N. (2007). Vladař. Praha:XYZ, str . 113.

6) Čapek, K. (1931). Hovory s T.G.Masarykem II, Praha: Aventinum, str. 167.

7) Havel, V. (2006). Prosím stručně. Praha: Gallery, str. 228.

8) Jak se to má s církevním majetkem:
http://www.literarky.cz/politika/rozhovory/10671-ma-bh-majetek-rad

9) Obhájce zastánců „konečných řešení“:
http://okamura.blog.idnes.cz/c/177377/Budme-politicky-nekorektni.html

10) Liberijec Karel:
http://www.mzv.cz/jnp/cz/o_ministerstvu/archivy/clanky_a_projevy_ministra_schwarzenberga_5/x2012_01_30_rozhovor_s_ministrem_zahranici_karlem_schwarzenbergem.html

11) Reklama na Karlovo tělesno:
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/karel-schwarzenberg.php?itemid=18534

12) Vysvětlení Karlovy „spavé nemoci“:
http://www.internimedicina.cz/pdfs/int/2003/05/16.pdf
06. 01. 2013 | 20:51

Anba napsal(a):

Pane Stejskale, vznáším protest. Můj příspěvek je podepsán nickem manentein Rachel, který se tam ocitl nějakou záhadou, neboť já své příspěvky podepisuji jen Anba (což je jen pouhý překlep Anna - namísto "n" jsem klepla "b" a je to hezčí, tak jsem u toho zůstala). Nějaká Ráchel se tam připletla , je to snad Vaše milá? Nebo nějakého ajťáka? Prosím ,nerušte mi mé plky.
06. 01. 2013 | 20:59

šašek z Jihlavy napsal(a):

mik
Zeman převálcoval Fischera v ruštině, nikoliv v angličtině. Fišer mluvil plynně, dokonce se pokoušel o americkou výslovnost, zatímco Zeman mluvil CZenglish. Ale to je nepodstatné, na důležitá jednání si každý raději vezme tlumočníka, dělají to i Rusové, kteří jsou daleko lépe jazykově vybaveni než ti našinci.
Jen pro upřesnění, pokud rodilý mluvčí spustí hovorovou angličtinu prokládanou idiomy a rčenímy v patřičném tempu, běžný smrtelník si ani neškrtne.
Důležitější je co říkají a proč. A to jsou důvody, proč Zemana, Fischera ani Schwarzenberga nevolit.
U knížete je navíc nebezpečí, že by více odpočíval než konal, spíše by závisel na štábu okolo něho. A s podržtaškami máme jen ty nejhorší zkušenosti.
U dvou relevantních dam lze doufat, že by si do štábu přizvaly osobnosti z akademické, případně diplomatické oblasti, poradce v oblasti ekonomiky a práva by mohly volit ad hoc podle potřeby.
06. 01. 2013 | 21:06

Lex napsal(a):

Silvie
"A MOČ" - možná, že nemusí být na závadu. Co my, plebs, víme o způsobech aristokracie? Vždyť to znáte - "Quod licet Iovi non licet bovi". Nebo si myslíte, že normálnímu státnímu úředníku by bylo odpustitelné, že chrápe na oficiálních jednáních, kde zastupuje stát (o domácích ani nemluvě)?
Ale šlechtic bez meče? - v žádném případě, jako ta "ruka, je-li nastřelená", jak říkal učiel Igor Hnízdo, držící v ruce určitou část těla sousedky od školy.
L.
06. 01. 2013 | 21:15

JAHA napsal(a):

Ad: autor
Asi si myslite, ze ste spravili s tymto blogom dobru vec. Kandidat KDU-CSL nema v najblizsich 20 rokov ZIADNU sancu, i keby Cesi na vlastne oci videli, ze je to anjel, ktory prave zostupil z neba. Pani Roitova skonci prinajlepsom predposledna. Tymto blogom ste pomohli viete komu? Tomu, o ktorom Vam rozpravala kamaratka "u duboveho stolu". Netvrdim, ze niektore Vase usudky nemaju blizko k pravde (ale tu ste bud v afekte prestrelila, alebo..."Miroslavem Kalouskem – nejproblematičtější osobností české polistopadové politiky."), no teraz neide o fazulky, ako ste mohli vidiet i na politike Klausa ako prezidenta.

P. S. Z ceskych politickych stran pritom VZDY som stal za KDU-CSL, ako je mnohym tunajsim diskuterom zname
06. 01. 2013 | 21:16

šašek z Jihlavy napsal(a):

Luba
Musím uznat, že dneska máte den, když se daří, tak se holt zadaří. Teď už by s tím ani Svěrák nepohnul, jiným vypoví službu svěrače.
06. 01. 2013 | 21:19

honolulu - one of the chosen few napsal(a):

Tencokydo, slapko, malomestaku !
Skaredo opozdena, t.j. chytry strategicky tah, krasne pani Bobo, jit pro pomoc ke Komousum !

Nas hrdinny, neporazitelny regiment bile jihoafricke armady mel take ve svych sluzbach lidozrouty ze spratelenych kmenu....
Tak proc by nemohli komunisticti lidozrouti v Cesku pomoci krasne pani Bobo ? Hmmm ?

Nasi sprateleni lidozrouti, (pamatuji si i jmena kmenu) dostali sklenene cetky, tajne koupene z Jablonce nad Nisou a pomahali nam vyluxovat Angolu od Kubancu a jine havete.
Jo, to byla krasne doba... Tomu ty nemuzes rozumet, przniteli evropskych ras.
06. 01. 2013 | 21:23

stejskal napsal(a):

Dobrý večer, paní Anbo,

skoro bych si tipl, že jste nedopatřením vyplnila ty dva výrazy reCAPTCHA do kolonky jméno (to se občas stává ;-)

Libor Stejskal
06. 01. 2013 | 21:24

Silvie napsal(a):

Že odbočuju- dívám se na 168 hodin-amnestii.

To si najděte na netu-je to neuvěřitelné. Pláče tam v první reportáži zkušená letitá kriminálnice,že nechce ven z lochu, páč "svět je zlej". Co prý se nadře,aby se mohla vrátit,musí prý toho nakrást za 75 tisíc.
Vedou tam s ní disputaci nechápající cikáni.

Pánbůh s námi a zlé pryč.

Časem se možná budou nechávat i důchodci a soc.slabší zavírat aspoň na zimu,aby ušetřili na topení.
06. 01. 2013 | 21:37

Silvie napsal(a):

Honolulu
Oni zapomněli říct,že Dienstbier a Zeman mají podporu komoušů jistou a nijak proti tomu neprotestovali.
06. 01. 2013 | 21:39

Anba napsal(a):

Pane Stejskale, už jsem taky zpytovala svědomí v tom smyslu jak píšete, je to možné, ale asi tak nejméně před 10 dny, je možné, že by to tam v té bedně někde viselo tak dlouho ?(tehdy jsem asi příspěvek neodeslala).
06. 01. 2013 | 21:40

šašek z Jihlavy napsal(a):

honolulu
Hi old mate, how are you? Don´t worry, be happy!
I když tě musím, ač nerad, zarmoutit. Janu Bobošíkovou nemohu z mnoha důvodů volit. Kdybych věděl, že mě pan Stejskal nesmázne, řekl bych, že ji považuji za bestii. Ne tu Heydrichovu smějící, tu zákeřnou a číhající.
Víš, sdělím ti sladké tajemství: Já jsem narozen ve znamení štíra, dokonce v jeho nejsilnější působnosti, t.j. jak jistě dobře víš, v den podzimní rovnodennosti. A štíři mají(vedle mnoha nelichotivých vlastností) i několik ctností a výhod, např. dokonalý čich na lidi, pokud se s nimi osobně setkají. a já tě musím ubezpečit, že Bobo je ze všech úplně nejhorší. Kdyby se nějakou nešťastnou náhodou dostala na Hrad a prvním pánem by se tudíž stal ten její manažer, věděl bych, že začíná být opravdu zle, a možná by nastal okamžik, kdybys mě mohl na Floridě pozvat na drink.
Nebylo by sice špatné si s tebou moci trochu zachlastat, určitě bychom se nenudili ani neprali, ale doufám, že tato okolnost nenastane.
Po úspěšných (pro naši zem) volbách si s tebou rád připiji na dálku na radost, ty možná na žalost, ale oba na zdraví. Zdraví tě tvůj šašek.
06. 01. 2013 | 21:55

Kolemjdoucí (J.Š.) napsal(a):

Silvie - "Časem se možná budou nechávat i důchodci a soc.slabší zavírat aspoň na zimu, aby ušetřili na topení."

Němečtí penzisté se z finančních důvodů stěhují do našich domovů důchodců (už je jich tu asi 3 000) :

“V českých domovech důchodců v současnosti žije asi 3 000 německých seniorů.”
http://zpravy.idnes.cz/nemecti-duchodci-dozivaji-v-cizine-dt1-/zahranicni.aspx?c=A121227_102044_zahranicni_tss

takže naše důchodce asi bude třeba odsouvat někam dál na východ, pobyt ve vězení by přišel stát příliš draho (30 000 měsíčně).
06. 01. 2013 | 21:55

Jan Vaculík napsal(a):

Kalousek je mouřením české politiky. Tahleta Alvarová ho nemůže vystát.
Já si zase myslím, že v posledních třech letech jeho přínosy převažují nad nedostatky.
To, že se za něj kníže postavil, beru jako plus pro Kalouska, nikoliv jako mínus pro knížete.
06. 01. 2013 | 22:00

mb napsal(a):

šašek z Jihlavy napsal(a):
mik
Zeman převálcoval Fischera v ruštině, nikoliv v angličtině. Fišer mluvil plynně, dokonce se pokoušel o americkou výslovnost, zatímco Zeman mluvil CZenglish.

oba dva mluvili anglicky jako prase ... zeman o fous smysluplněji ...
06. 01. 2013 | 22:02

český maloměšťák napsal(a):

honolulu - ten , co s drogama nejen kšeftuje, ale jak vidno, tak je i užívá

Honolulu - ta tykadélka se mi ale líbí. Nevytýkám ti je...obdivuji je.
Možná by se líbily i té Bobšíkové...té, co dělá u koz. Je zvyklá na stvoření , co mají na hlavě výrůstky. Sice ne tolik jako ty...ale určitě by si zvykla - kdybys byl užitečný aspoň tak jako ty kozy.
Jsi schopen dávat mléko alespoň dvakrát denně ?

A neber ty drogy - pak se ti to v hlavě motá...nakonec se ti to v hlavě pomotá tak, že nebudeš s komunisty bojovat , ale budeš jim třeba zas leštit kliky a nosit pugéty. I to mlíko pak bude stát za prd. Budou ho muset vylívat do kanálu - a to by byla škoda.

Bobošíkovou pak volí loseři jako jsi ty. Takoví, co jim dokonce už ani komunisti nchtějí dát žádnou podporu.
Bude jich tak do 3 %...ale spíše tak do 2 %.
Což zhruba koreluje i s výskytem psychopatů uvnitř mužské části populace.

Honolulu - ta šlapka. kterou vzýváš...to je tvá nová bohyně ? Myslil jsem , že si rande domlouváš se Sylvií. To je dost zrada - nemyslíš ? Leda bys šlapku miloval jen čistě akademicky - jako svůj ideál, víš ? To by ti pak musela odpustit i Sylvie - ideál se z hlavy jen tak vyhnat nedá.... leda tak po dvaceti letech manželství.

Nazdar brachu. A pro příště si pamatuj - Bobošíková s kozama, Bobšíková od koz.
06. 01. 2013 | 22:03

český maloměšťák napsal(a):

Jan Vaculík
Nechte si ty své váhy přecejchovat.
Ať nemáte jednou oplétačky s ČOI.

Dobrou noc.
06. 01. 2013 | 22:07

Rumcajs napsal(a):

Pí. Alvarová
Taky nelížu sůl, nenechám se stříhat a vodit za pasákem, aspiruji na vlastní úsudek...a přesto mám jiný názor jak Vy.

Píšete, že Kalousek je nejproblematičtější osobností české polistopadové politiky. To jako proč ? Že nerozhazuje plnýma rukama naše peníze a že má tu odvahu škrtat ?
To byste tam radši měla Sobotku, který sekal dluhy i v době růstu ? Kde by asi byl dneska Sobotka, se svým deficitem ? Vzhledem k jeho neochotě škrtat, aby náhodou nezkomplikoval cestu ke korytu někomu ze spolustraníků, bych to viděl někde na trojnásobku toho, co tam dneska zasekává Kalousek.
06. 01. 2013 | 22:11

strýc virus H3N1 napsal(a):

sakrblé, maloměšťáku, sakrblé...
06. 01. 2013 | 22:16

Silvie napsal(a):

Jan Vaculík
Vy budete snad placený agent -provokatér?!

Těmi klady myslíte vzniklé miliardové škody z aktivit tandemu Kalousek-Háva, Kalousek-Barták nebo snad Kalousek-Drábek?

Kalousek dojí nestydatě tento stát už 23 let(nemá v tom konkurenci) a teď se snaží trapně předstírat, že se obětuje svou "usilovnou prací" pro národ.
Bohužel, na tohoto baziliška světská spravedlnost nejspíš stačit nebude, nezbývá ,nežli se spolehnout na tu vyšší.

Přestože je nějakým nedopatřením přesvědčen,že je nejlepším ministrem financí ve sluneční galaxii, stále nechápe ani takovou bazální záležitost, jako je souvislost zvyšování DPH se snižováním koupěschopnosti obyvatelstva.

Měl-li by někdo skutečně sedět v kriminále na doživotí, pak je to právě Kalousek.
Netušíte někdo, co to teď nosí na klopě za žlutou placku?
Nemá tam napsáno,že je nejlepším ministrem financí planety?
06. 01. 2013 | 22:17

Ing. N. napsal(a):

Žlutá placka propaguje kandidaturu spícího knížete.
06. 01. 2013 | 22:28

mb napsal(a):

Netušíte někdo, co to teď nosí na klopě za žlutou placku?

... Karel for President ...
06. 01. 2013 | 22:28

resl napsal(a):

správně, paní Alvarová, dejte jen a pouze na svůj vkus a svědomí. jen tak se pozná chrakter národa.
06. 01. 2013 | 22:29

mik napsal(a):

To sasek z Jihlavy
No nevim 2 roky jsem pobyval v USA ctvrt roku na Novem Zelande a 10 let ziju v Irsku a Zemanove anglictine jsem rozumel vic nez te Fischerove jinak pravda treba sleng v Irsku je takovy ze si clovek vyznam musi kolikrat domyslet ale zpet k te volbe souhlasim ze ne Fischera ani Zemana ale koho tedy kdo ma sanci jednoho z teto dvojice odsunout do druheho kola pokud nebudeme predpokladat ze je mezi kandidaty nekdo kdo by v prvnim kole dostal potrebny pocet hlasu ke zvoleni uz jsem uvedl svuj nazor vyse Bobosikova je naprosty nesmysl a Roithova s Fischreovou maji asi 3 % volicu,,, ozyvaji se hlasy pro Dinsbiera ale kdo ze starsich bude toho mladika bez zkusenosti volit ? a Franz ? u mladych ziska hlasy ale to je tak vse,,, dle meho aby se zamezilo vitezstvi jednoho z dvojice Fischer Zeman tak musi volici volit Swarzenberga ten pak logicky vyhraje nad obema protoze Fischerovci nebudou volit Zemanovce a Zemanovci Fischerovce kdyz se jejich stoupenec nedostane do druheho kola ,,pochopitelne totez by nastalo i u jinych kteri by dokazali vyradit jednoho z tech dvou ale je takovy kandidat krome uz zmineneho Swarzenberga ktery ma za sebou herce umelce i dalsi osobnosti nakonec to ukazali i ti co pravo volit jeste nemaji,,sice u nich zvitezil Franz ktery jasne bude imponovat skupine 15-17 let ale u tech stridmejsich uz to byl prave Swanzenberg nekteri tam davali Fischera a uprimne kdyz by byla nejaka sance pro ostani myslite ze by sazkove kancelare vypsaly kurz 1 : 500 ? Dovede si predstavit tu frontu pred sazkama kdyz by si lidi mysleli za za tisicovku ziskaji pul melounu ? tam je treba hledat viteze,,,a tam taky Swarzenberg ma 1: 30 a Franz 1:60.... ostatni jsou uz hodne vzdaleni,,,tomu kurzu 1:2 ,,,
06. 01. 2013 | 22:29

šašek z Jihlavy napsal(a):

Silvie napsala:
"Netušíte někdo, co to teď nosí na klopě za žlutou placku?"
xxxxxxxxxxxxx
Co by tam mohlo být jiného než "Karel for president"?
06. 01. 2013 | 22:34

šašek z Jihlavy napsal(a):

mik
To s těmi sázkovými kancelářemi je pro mne novum, sám nesázím a tak nemám přehled.
Dientsbierovy šance bych nepodceňoval, socdem a KSČM voliči by mu to měli hodit, nestýkám se s takovými lidmi a tak to těžko posoudím.
Taky jsem si vědom, že zdejší diskutéři nejsou reprezentativním vzorkem národa, ale jeho angažovanou minimenšinou, která nemůže nic moc ovlivnit.
Přesto nemohu jinak, než volit Táňu Fischerovou, alespoň budu mít čisté svědomí, že jsem učinil, co bylo v mých silách.
06. 01. 2013 | 22:43

praotec Čech napsal(a):

Autorka,

volit ze současných kandidátů a nevolit při tom menší zlo nelze. Jenomže to je realita a obávám se i demokracie. To co povídáte o sedmdesátých letech, že se volilo právě to menší zlo, je nesmysl. To bylo v totalitě a volba byla jenom jedna. Tak pěkně rozum do hrsti, city stranou a hurá k urnám. A važte si té možnosti volby.
06. 01. 2013 | 22:45

resl napsal(a):

Šašek z J.., 21:55

Dobře napsáno, našemu skromnému a moudrému bělochovi, který by tu potřeboval pár let žít. Myslím, že se neurazí, ale napne všechny síly k propagaci té svazácké, bezcharakterní nuly.
06. 01. 2013 | 22:49

Jan Vaculík napsal(a):

Silvie,
va jste nějakým způsobem přesvědčena, že Kalousek je pramenem všeho zla, což vám vyvracet nebudu. Jestli je dobrým ministrem financí, to nemusíte posuzovat ani Vy, ani já: k tomu stačí vzít na vědomí, že co se týče financí má ČR v mezinárodním měřítku velmi dobré postavení a že náš státní dluh je úrokován relativně velmi nízkým procentem.
06. 01. 2013 | 22:49

honolulu napsal(a):

Malomestaku, jsi detinsky a dedinsky hnup !

Sasku z Jihlavy,
pises abstrakte. V pripade, ze Ti pani Bobo nesedi povahou, tak to nema nic spolecneho s programem jeji strany, a ten je pro Tvoji zem moc fain...Do Ameriky si zajed a projed ji celou z rohu do rohu. Vim, ze mas rad kopecky, tak na Floridu nejezdi.
Zde je nejvetsi kopec nadjezd nad dalnici. Doporucuji Ti Colorado a nebo British Columbii v Kanade. Tam jsou super hory.

Pani Silvie,
jste zde zena s nejvetsim intelektem. Nemohla by jste mi naznacit, proc je pani Bobo od mnohych videna v tak negativnim svetle ?
Ona bude zarukou, (program jeji strany), ze Cesko nedopadne jako JAR.
To je take zajimave, ze Komousi uprednostnuji Zemana a J.D. z Washingtonu pred Fischerem. Vzdyt to byl stranik, kdezto Zemana vyhodili ze strany. Tam se deji zajimave veci v tom Cesku.

Jo, abych nezapomnel a privedl malomestaka ke vzteku, tak Vas chci verejne informovat, ze jste pro me velmi zajimava zena a jen Atlantik Vas chrani, pred mojim hudebnim vyznanim s najatymi musikanty pod Vasim balkonem...
Mohu si to dovolit, kdezto Malomestak nemuze. On je hrbaty Ficko z cachticke pani. Opicak jeden skaredy, zase moc vyskakuje.
v Ostrave je nejaky spatny vzduch. Neokyslicuje se mu makuvka.
Nashle pozdej, musim z domu....
06. 01. 2013 | 22:54

český maloměšťák napsal(a):

honolulu
Ty musíš z domu ? Proč ? To musíš ty drogy prodávat i ve dne ? Počkej raději na noc. V noci mají policajti strach chodit ven.
Honolulu - tak dáváš to mlíko alespoň dvakrát denně ?
Bobšíková se o tebe nebude starat jen kvůli tvému krásnému a velmi originálnímu paroží.
06. 01. 2013 | 23:10

stařenka napsal(a):

Paní Alvarová,
cítím předvolební situaci naprosto přesně. Budu volit paní doktorku Roithovou, protože je to člověk, kterému věřím, nemá za sebou žádnou mafii zbohatlíků, je to inteligentní, velmi pracovitá žena, navíc velmi skromná. Jejím hlavním tématem byl, je a vždy bude starost o člověka.Výsledky její práce v EU jsou pro mne čitelné a hmatatelné.Projekty pod její záštitou pomáhají rodičům, zmiňme např. Projekty Budulínek.eu nebo projekt První právní pomoci.Škoda jen, že její předvolební kampań není tak výrazná, souvisí to zřejmě s možností financování. Nemá za sebou nikoho, kdo by jí věnoval na kampaň miliony, ale má jen drobné dárce, kteří si uštipují ze svých malých penzí a platů. V mých očích je paní doktorka DAR a je ze všech kandidátů nejlepší. Jasně formuluje myšlenky, má příjemné vystupování a hlavně u ní nalézám morální hodnoty, které u většiny současných politiků postrádám. A navíc si myslím, že žena jako prezidentka je dobrá volba. Současná politika potřebuje zjemnit. A také vím, z dob její ředitelské praxe v nemocnici, že je to žena pevná, nedá se jen tak zmanipulovat. Také její působení jako ministr. zdravotnictví /bez stranické příslušnosti/ v Tošovského vládě od r. 1998 bylo bezproblémové. Já osobně nemám a nechci mít jinou volbu i když tuším, že zřejmě šance na zvolení jsou malé. Nikoli kvalitou kandidátky, ale malou propagací.Nevolím ale mediální hvězdu, volím prezidentku s vysokými morálními hodnotami i když je v naší společnosti zřejmé, že o prezidentovi rozhodnou hlasy komunistů. A komunisté paní doktorku Roithovou nepodpoří.
06. 01. 2013 | 23:27

mik napsal(a):

To sasek z Jihlavy
Tana Fischerova Fortuna 1:400 Sazka 1:333 Tipasport 1:300 myslim ze neni treba dalsi komentar a s temi silami ? Hlasem Tani Fischerove davate vlastne neprimo vetsi sance dvojici Fischer Zeman ale udela to takto jiste hodne volicu kazdy muze mit svuj nazor,,na to taky ti dva spolehaji i jejich priznivci a taky sazkove kancelare ktere si deovoli risknout takovy to kurz Osobne me taky uplne nesedi Swarzenberg ale logickym usudkem mi prijde ze je tam vetsi sance nez dat svuj hlas komukoliv jinemu Franz je pro mne nepolitik jeho vzezreni mi sice prijde extravagantni ale nic proti tomu spis ta nepolitika by me vadila a Dinsbier je proste mlady na takovou funkci,,Bohuzel se obavam ze se hlasy rozstristi prave mezi Franze Dinsbiera a Swarcenberga ostatni ziskaji zlomek procent a do druheho kola pujde Fischer a Zeman pak hodne lidi k volbam nepujde a je pak otazka zakulisniho boje kdo a jak pretahne vic lidi na Zemana ani na Fischera ovsem zajimavy kurz neni ..jinak prosazeno je uz 10 milionu.,,,
07. 01. 2013 | 00:31

český maloměšťák napsal(a):

http://www.nytimes.com/2013/01/06/business/despite-new-health-law-some-see-sharp-rise-in-premiums.html?pagewanted=all&_r=0

Zdánlivě je to téma odtažité a vzdálené...ale pokud se začtete do článku i do diskuze, která se rozjela pod ním...tak pro vás musí být nutně Fischer - který prostě nevidí ve snahách jistých finančně-obchodních skupin oligopolizovat cash flow v systému veřejného zdravotnického pojištění v ČR....musí se stát nevolitelným lidovým vypravěčem.

Viz např. blog paní Bezděkové.
07. 01. 2013 | 00:44

Pompeius Magnus napsal(a):

Paní Alvarová, pěkně a pravdivě. Okolo Kárla se vytváří mýtus, aby byl pro široké masy co nejvoĺitelnější. Není to ani jiskřivý intelektuál, ani dobrotivý kníže. Je to prostě jen dravý oportunista, který v této zemi dostal příležitost kořistit. Tak v tom hodlá pokračovat jako preziden. Klaus měl pravdu v tom, když říkal, že prezidnta si stejně nevyberou lidé, ale vyberou jim ho média. Mediální kampan Schwarzemberga to jen potvrzuje.
07. 01. 2013 | 05:00

honolulu napsal(a):

No jo, starenko, (23:27)
az to vyhra pani doktorka Roithova, tak budete mit v Cesku "budulinky" ze Zululandu a ti pouzivaji starenky belosky, jako navnadu pri honbe na divoka zvirata v bushi...Pani doktorka ma rada vsechny zivocichy podle svateho prikazani z Bruselu...

A hezka blondynka pani Alvarova nema rada nejakeho politika z Korutanska, ktery si rozbil hubu v aute a ted je kvuli tomu cela Viden Machomentanska. Ani vysoka slechta se do Vidne uz netlaci. Schwarcenberg i dr. & dr. z Mestic u Tabora se drzi radej v Praze.

Malomestaku - utikej Frankenstaine. Evropa se bude radikalizovat !
07. 01. 2013 | 05:02

Silvie napsal(a):

Honolulu

Bobošíkovou pokládají za populistku, já v ní vidím potenciál.
Ale taky se trochu obávám toho, kým by se asi tak po svém zvolení(které je nepravděpodobné, i když možná počtem hlasů překvapí)obklopila-odmítla to sdělit. Opravdu nerada bych zase viděla na hradě sestavu-Jakl,Hájek, Weigel, Bátora a spol. Pokud by kolem sebe měla kvalitní lidi, její angažmá by mohlo mít smysl.

S těmi bolševíky to máte jednoduché-Fischer je totiž bezpáteřní a tak se těsně před volbami distancoval z prospěchářských důvodů od svých soudruhů. Ti na něho mají teď pifku. Přesto ale asi získá nějaký ten hlas od exbolševiků-konjunkturalistů podobného typu jako on.
Ale tím uplácením voličů si dost nas... do bot.

Zeman a Dienstbier na to jdou od lesa.
Zeman se hlasů komunardů nezříká a Dientsbier dělá,že se ho to netýká a vůbec o ty hlasy" nestojí". Fér by tedy v jeho případě bylo,aby veřejně prohlásil,že si hlasy komunistů nepřeje.
Ale to bych od politika čekala příliš mnoho. Tohle neudělal nikdy žádný politik.
07. 01. 2013 | 07:43

stařenka napsal(a):

honolulu
vaše reakce nejsou pro mne podnětem k diskuzi.
07. 01. 2013 | 07:51

Silvie napsal(a):

Jan Vaculík
Tak to se zásadně mýlíte.
O tom nejsem přesvědčená jenom já,ale VŠICHNI ekonomové zprava i zleva(vyjma několika jeho příserků)a 90 procent tohoto národa.

To,že mám relativně! nízký st.dluh není zásluhou Kalouska,jehož pravá ruka neví,co činí levá, nýbrž tím,že jsme se nestihli tolik zadlužit jako okolní země.
A ten" nízký" st.dluh je vykoupen recesí a ekonomickou stagnací ,jíž lze pozorovat výhradně v zemích bankrotujících.

Kdyby Kalousek nepracoval pro Šťávu,Hávu, hazard atd., nemusel by neustále zvyšovat DPH,čemuž se podivují i v zahraničí. DPH se ve většině zemí,kde nemají ministra fin.diletanta, nezvyšuje! několik let.
Jenže tady se to stalo jedinou možností,jak vysát ze zubožených občanů rozkradené erární prostředky-ročně chybí zhruba 500 miliard.Ovšem ten váš úžasný a "lidský" Kalousek svým kámošům odpouští stamiliony z daní a oni mu pak posílají na konto strany úplatečky.Kolik mu toho nastrkají ještě do kapes, mi není známo.

Tak si to přeberte.
07. 01. 2013 | 07:52

stařenka napsal(a):

Silvia
pokud byste nechtěla na Hradě vidět současné poradce, pak nevolte Zemana, neboť on se nechal před časem slyšet, že si některé současné poradce ponechá. Bobo je úplně mimo mísu, škoda slov. Hezký den.
07. 01. 2013 | 07:56

Silvie napsal(a):

Stařenka
Proto nevolím.
Jinak je to samý vlezdobruselista a můžeme to tady klidně rozpustit.
07. 01. 2013 | 08:31

alvarova napsal(a):

Pěkný den, děkuji stařence, silvii, lubovi, honolulu (Bobo ne, proboha!), maximovi, pompeiovi,šaškovi z Jihlavy,reslovi, mb, viole, stařečkovi, maloměsšťákovi, anbě, praotci Čechovi....himl, já mám tolik oblíběných diskutérů, že tu budu brzo blekotat jak na předávání Oskara, takže díky za názory. Prostě už mně nebavilo opakovat po reklamkách ty plky o nejlepším šetřivém ministru financí, co nás tahá z bahna a statečném knížeti, co nás teprve z bahna vytáhne. Z bahna se vytáhnem sami, když nepojedem v tomhle brainwashingu. Stačí když každý začne uklízet i za dveřmi bytu, napíše jednou za měsíc výhružný dopis někam na úřed či na ministerstvo a bude volit outsidery namísto prachatých favoritů. Sice to trochu připomíná činnost Indiána Bromdena od Kena Keseyho, ale "aspoň jsem to zkusil." Nechci umřít jako kolečko ve stroji virtuální reality.
07. 01. 2013 | 09:31

stejné jako v novinách a průzkumech napsal(a):

mik
Kurzy sázkovek k politice jsou taky způsob ovlivňování, jako všechno ostatní, co se nějak vyvěšuje na veřejnost.
Jejich hlavní kšeft je sport a i ten někdy ovlivňují, jak ukázaly aféry ve světě.
Podívejte se nejdřív, komu sázkovky patří.
Vy máte ve svém okolí nějaké lidi, kteří si už vsadili 5000 na Fischera aby aspoň 4t+něco vydělali?
Ty kurzy nejsou výsledkem zájmu sázkařů, ale instrukce od šéfa.
Oni těch 500.000, které mi dají za Bobo klidně obrečí, jen když o kus převáží to, co lidi naházejí v prvním kole.
Nikdy nevíte, kdo, proč a jak vám lže. To, že nevíte, živí spousty lidí.
07. 01. 2013 | 09:40

Luba napsal(a):

Paní Alvarová,
díky, díky!

Přesně - každodenní pozitivní působení na naše okolí, vystupování proti křivárnám, které se zrovna dějí a které vnímáme a můžeme jim zabránit, to je ta cesta. Spoléhání se na "velkého kormidelníka" k ničemu dobrému nepovede.
07. 01. 2013 | 09:45

bohumila holíková napsal(a):

Volím Dienstbiera ! Přečíst všechny ty myšlenky tady bylo únavné, ale zajímavé.... některé dost dobré, souhlasím co jste napsali o Svěrákovi a jak naše inteligence emočně a šmahem půjde za Schwanzenbergem.... to je naše národní stylizace....
ale je dobře, že konečně náš národ může mít pocit, že volí sám za sebe....

zdravím všechny voliče ať se dožijí voleb ve zdraví !
07. 01. 2013 | 10:04

Silvie napsal(a):

Paní Alvarová,

taky zdravím.
Já bych tu "vaši" Roithovou i skousla(ráda bych viděla na hradě ženskou)-ale když ona je za ty lidovce a je příliš velká euromilka.
A co neskousnu- jsou círk."restituce" a vstup do fiskální a bankovní unie.
07. 01. 2013 | 10:11

Kolemjdoucí (J.Š.) napsal(a):

Český maloměšťák - To je dobrý nápad ten odkaz na Bezděkovou. Osud zdravotnictví je dost zásadní otázka a týká se drtivé většiny občanů. Odpovědi kandidátů ukazují, že ne každý má ve věci jasno a je schopen si uvědomit vážnost situace.
07. 01. 2013 | 11:03

Baba Jaga napsal(a):

Paní Alvarovou pořád platí lidovci?
Ale měla docela dlouhou dovolenou - asi strana šetřila.
07. 01. 2013 | 11:21

Pavel13 napsal(a):

Paní Alvarová, mluvíte mi z duše. Budu volit stejně, i když asi někoho jiného.
07. 01. 2013 | 11:25

honolulu napsal(a):

Pani Silvie, jako vzdy Vase vety jsou inspiraci k premysleni.

Pani starenko, to byla realisticka informace a ne podnet k diskuzi.

Pani Alvarova musite vice psat. To, ze Vam bylo nekolikrat nadavano je dukaz Vasich kvalit.
Kdyz me lide nadavaji do rasistu, fasistu a dokonce i komunistu, tak me vzdy rozesmeji.
Ta Stejskalova firma, (Aktualne CZ) t.j. velka sranda.

Nekdy si na Vas, stejne jako na moji platonickou lasku pani Silvii vzpomenu, protoze jste se dokazaly po emigraci vratit do Ceska.
Ja bych to nedokazal. Umrel bych steskem. Myslim si, ze je Vam obema nekdy tezko. Kazda zeme ma jinou psychologii...
(To uz bude letos 45 let co prisli Rusi.)
Zdetkovateni po uplnem odcizeni je na obzoru...

(Jedna nase vestkyne z New Age, vcera kricela v nasem kostele, ze rok 2013 bude dobrym rokem..."Ztesknou nam penezenky". Tak uz premyslejte obe dve, jak osidit Kalouska na danich !)
07. 01. 2013 | 11:39

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Pro Rumcajs.
Pokud Kalousek něco škrtnul, tak především ekonomický růst.
Kalouskovy dluhy jsou neuvěřitelné. Rok 2012 schodek rozpočtu 100 miliard při 70 miliardách čistých dotací z EU, tedy de facto schodek českých financí 170 miliard v době, kdy se našim hlavním partnerům daří viz Německo.
Co bude s CŘ až bude Německo v recesi a místo 70 miliard čistých z EU budeme do EU platit my.
07. 01. 2013 | 11:59

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Pro Rumcajs.
Vivat Kalousek

Zadlužení ČR % HDP

2003 28.6 
2004 28.9 
2005 28.4 
2006 28.3 
2007 27.9 
2008 28.7 
2009 34.4 
2010 37.6 
2011 40,8
2012 45,5
07. 01. 2013 | 12:14

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Pro Rumcajs.
A ještě doplním, že Kalousek mohl počítat s dotacemi v letech 2007 – 2013 ve výši asi 700 miliard. Při takové podpoře z EU a takový růst zadlužení.
Jak by to asi vypadalo bez těch 700 miliard z EU?
07. 01. 2013 | 12:19

český maloměšťák napsal(a):

Kolemjdoucí (J.Š.)
Jak díte. V případě zvolení Schwarz. či Fisch. si Julínek a spol. zas mohou vytáhnout zuby ze sklínky a začít si je brousit. Což samo o sobě je dosti nevábný pohled.
07. 01. 2013 | 13:54

Nesbeschmutzer napsal(a):

Paní Alvarová, pohlédněte pravdě do očí: dr. Roithová nemá nejmenší šanci postoupit do druhého kola. Váš blog ani nic jiného na tom nemůže nic změnit. Mně osobně je to docela líto, ale taková je realita. To nejlepší, co by kandidátka KDU teď mohla udělat, by bylo odstoupit z volby a vyjádřit podporu tomu ze čtveřice kandidátů Zeman-Fischer-Schwarzenberg-Dienstbier, který je jí programově nejbližší. Přičemž doufám, že ti první dva to nebudou.
07. 01. 2013 | 19:57

nikotinické veto napsal(a):

Jak řekl správně holič mému tchánovi v osmašedesátém: Pane, nic si vod toho neslibujte, ten Dubček je přece taky komunista!
-------------------------

To bych parafrázoval: Paní, nic si vod toho neslibujte, ta Roithová je přece taky lidovec!

Jinak dobrý blog.
07. 01. 2013 | 20:59

Rumcajs napsal(a):

ten:

A pořád jsou to jedny z nejlepších výsledků v rámci EU a neskonale lepší čísla, než kdyby tam seděli oranžový tuneláři.
07. 01. 2013 | 21:42

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Pro Rumcajs
Nejen že máme nejnižší ekonomický růst v našem okolí,
přesněji sousedé mají růst my prpad -1,3 % (rok 2012), ale i naše zadluženost v posledních letech (rok 2011 a pravděpodobně i 2012) roste rychleji než našich sousedů.
Nelze se srovnávat s jihem Evropy, ale je pořeba srovnávat se sousedy.
08. 01. 2013 | 07:26

Tomáš napsal(a):

Dobrý den,

dovolím si jen krátký komentář.

Mluvíte o kompromisech jako o něčem negativním, ale přeci na kompromisu je celá politika postavena a nejen politika, celá demokracie musí stát, a stojí, na kompromisu. My musíme dělat i kompromisy, abychom dosáhli nějakého pozitivního výsledku.
"Budu volit Roithovou a je mi fuk, že možná nepostoupí." Ve světle kompromisu se tato citace jeví tak trochu sobecky, nemyslíte?
Dále mluvíte o tom, že kdybychom si všichni uvědomili, že je potřeba volit nutně jen své "kandidáty", byli bychom dále, ale opak je pravdou, kolik lidí - tolik názorů = pokud nedojde ke kompromisu, tak se nedomluvíme. Nutné je také si uvědomit, že velké množství lidí si dělá obrázek (i o svých kandidátech) jen ze zkratek používaných médii, a proto jsou lehce ovladatelní, tedy, jejich volba přeci není svobodná a celku škodí.

T.
08. 01. 2013 | 22:39

alvarova napsal(a):

Ne, pane Tomáši. Nemluvím o kompromisech jako o dohodě lidí. Mluvím o kompromisech se svědomím. Na ty by se mělo vztahovat přikázání NEUZAVŘEŠ. A KAREL SCHWARZENBERG JE CHODÍCÍ A ŽIJÍCÍ DŮKAZ TOHOTO NEPŘETRŽITÉHO PROCESU OHLUPOVÁNÍ SVĚDOMÍ VLASTNÍHO I DRUHÝCH. To se mi hrubě nelíbí. Ani koncert za pět mega to neudělá růžovější než to je, v mých očích nikoli. Odmítám si nechat vypláchnout hlavu Kalouskovými melodyboys ze světa reklamy. Já nejsem ničí nástroj. A nikdo mi na housličky dojemné trylky o slušném člověku hrát nebude.
08. 01. 2013 | 22:52

alvarova napsal(a):

Nestbeschmutzer: A ta pravda, které mám pohlédnout do očí, to jsou volební průzkumy agentur s akciemi na doručitele? Olala. Takže Schwarzenberg je dle těchto poněkud luxusních agentur favoritem? No tak to jo, to je zcela zaručená pravdoucí pravda, jak jsme v krajských volbách viděli.
08. 01. 2013 | 22:57

argun napsal(a):

Paní Alvarová

koho jiného může volit tisková mluvší strany, než kandidáta právě této strany? Koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Zbytečný bolg, řekl bych. Příliš mnoho slov kvůli něčemu. co každý ví. Šikovné PR futrované "hlasem" srdce.

POřád ještě Vás to baví? Není čas vrátit se k normální novinařině?
10. 01. 2013 | 10:05

Alex Alvarova napsal(a):

Baví, Argune. Pokládala bych za správné, aby se lidovci poté, co z útrob jejich lodi vyskákala "škodná" a plaví se jinam, dostali zpět do parlamentu. Nedělala bych nikdy za peníze pro nikoho, kdo se mi příčí.
10. 01. 2013 | 10:58

Teddy napsal(a):

Však to je jedno kdo bude na trůně. Vláda si stejně dělá co chce. Možno, jak se pouze domnívám, je všechno pouze hra těch nahoře. Starej se národe, hádej se kdo z těch dvou budeš volit, nám je to jedno. Jeden americký politolog napsal asi před cca sto léty-"vládnoucí třída ma dvě možnosti jak udržet národ pod palcem. Ta první je národ se musí něčeho bát, být stále ve strachu ( války, epidemie, ....) nebo musí být občan zadlužen. Pak se boji také o svůj dům, život a musí také poslouchat. Tak diskutujte, blogujte, buďte naštvaní na sebe nebo na druhé, hádejte se. Je to jedno. Hlavně, že se nezabýváte podstatou věci a to apatií českého občana ke všemu dění. Svět a hlavně Evropa se dívá na to jak na dnešní situaci zareaguji Američane a pak to začne v Evropě, možno pak i u nás v Česku.
24. 01. 2013 | 16:10

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Němec Václav O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy