Volím makaka!

13. 12. 2012 | 21:46
Přečteno 6423 krát
Cestou do práce míjím vytuněného Jana Fischera a kousek od něj upoceně sentimentálního Jezevce z Vysočiny u tanku. Za chvíli vidím rádoby cool komiksovou kampaň Volím Karla a už se duševně připravuju na protřele asertivního Ekonoma do nepohody v oranžových brýlích. Jenže!

"Jsem makak vepří, ale nejsem žádné čuně," říká si místo toho o adopci mimořádně roztomilá opička. Go ahead, makak! Hned mám příjemnější ráno. 

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

... a když budete pokračovat k následujícím bilbordům, uvidíte tam - hned za modrým bilbordem pana premiéra v kravatě, anžto nám žehná - žlutozelený bilbord Lina, koně Převalského, s vyceněnou hubou.
13. 12. 2012 | 22:01

šašek z Jihlavy napsal(a):

Nespletla jste si platformu? Tady není dětský koutek! My tady zodpovědně rozhodujeme o budoucnosti králivství českého a vy tady s makakem.
Mezi námi, komu se v Praze říká makak, je to ten v oranžových brýlích? Toho bych poslal do Dolní Rožínky (makat).
13. 12. 2012 | 22:03

Fialenka napsal(a):

Mně se zase líbil plakát s textem "Jsem orlosup bradatý a chci kolem tebe kroužit. Adoptuješ mě?"
13. 12. 2012 | 22:03

Pacíkapyablem offices napsal(a):

Mně se zase líbí jakýsi šlechtic s heslem, "Naše země, naše pravidla." Ten to myslí vskutku upřímně.
13. 12. 2012 | 22:13

Ládik!!! napsal(a):

Co říká ježíšek, když nemá peníze na dárky? Au, au, au.
13. 12. 2012 | 22:23

bohorodičko napsal(a):

mě se nejvíc líbil bilboard s nádražákem myslím to upřímě. to zatím nikdo nepřekonal.
13. 12. 2012 | 22:24

Fialenka napsal(a):

Na Hrad jsem pro Táňu Fischerovou.
13. 12. 2012 | 22:25

Pozorovatel napsal(a):

"Ti nejschopnější byli v KSČ" a vedle nápisu se na mne culí pan Fischer. Kdybych nechtěl skončit jako Smetana, udělal bych malou korekci: "Ti všeho schopní..."
13. 12. 2012 | 22:40

veverka napsal(a):

Možná i ten makak by byl lepší prezident,než většina těch co tam kandiduje.
13. 12. 2012 | 22:41

pamětník napsal(a):

Každý volí podle svých úvah.
13. 12. 2012 | 22:45

Alibernet napsal(a):

Můžete mít menstruaci, nikoli příjemnější ráno.
13. 12. 2012 | 22:47

Prablb napsal(a):

Makak na Hrad! Hurá!
Makak neumí mluvit! Fůůůj!
Makak je náš! Hurá!
13. 12. 2012 | 22:48

ld napsal(a):

Včera jsem si díky Hydeparku odškrtl jako možnost volby grýna. Během úvodních 15 minut 4x nosem potáhl sopel, až to v mikrofonech žbluňklo. Mimo to pak zazněla těžká palba takových nehorázností, že jsem na DO zmáčkl červený knoflík a otevřel knížku, paradoxně o Hitlerových zbraních odplaty.
Jedno je jisté, Franc by byl opravdovou ostudou v celé Galaxii. Fakt tam horší už není.
13. 12. 2012 | 22:53

polmen napsal(a):

Paní Alice, jste vzdělána a velmi dobře víte, podle jakých kritérií volí drtivá většina ženské populace. Racionální úvaha je u nich na posledním místě.
13. 12. 2012 | 22:56

stoppa napsal(a):

Milá N. Tejkalová

určitě se nemýlím že považujete zde prezentovaný miniútvareček zvící několika větiček za "publikaci". Jistě si ji zanesete do seznamu? Vsadím se.
13. 12. 2012 | 23:06

Tužka napsal(a):

Tužka napíše,....přiložila jste "hřejivé polínko",....

Tyhle volby nás ještě určitě "obšťastní nejedním překvapením",....třeba ta fraška bude mít víc dějství a bude na pokračování s přestávkami. Na co ti ministři a parlamentí klauni šáhnou,....to zmrvěj. Někdy mi už chybí slušná slova na vyjádření objektivní pravdy "natvrdo". Pro změnu volám,...makaky na hrad a do vlády a parlamentu/, ten binec by vyšel nastejno/. Tužka.
13. 12. 2012 | 23:17

modrý edvard napsal(a):

Co makak soudí o II. důchodovém pilíři?
13. 12. 2012 | 23:27

Gudka napsal(a):

Maximus

"zejména u Okamury je to zcela jasné!"

Co je u Okamury jasné, kromě toho, že si ukousl naivně větší sousto, že které dokáže polknout? Už s nominací Čunka se projevilo, že zlínský metr je příliš krátký. Natož u prezidentské kandidatury. Projevilo se rovněž, že Japonmci nedokážou ustát neúspěch (neboť oni jsou přece ve všem nadřazení) - a tudíž podnikatel, který si plete stát s nějakou fïrmou, viní ze svého neúspěchu kdekoho, proto prý taky je "nepohodlný". Slovem, naštěstí brzy se ukázalo, že Okamura má sklon ve věcech, které se mu vymykají z ruky, sklouznout rychle do banální trapnosti.
13. 12. 2012 | 23:48

reppop napsal(a):

Fialenka napsal(a):
Mně se zase líbil plakát s textem "Jsem orlosup bradatý a chci kolem tebe kroužit. Adoptuješ mě?"
xxxxxxxx
Já dnes viděl hezkou holku s nápisem na tričku:
"Jseš-li bohatý, tak já jsem nezadaná".

Tož tak nějak to v tom neoliberalismu funguje.
13. 12. 2012 | 23:50

pamětník napsal(a):

"Už s nominací Čunka se projevilo, že zlínský metr je příliš krátký." Co to je za kravinu?
14. 12. 2012 | 00:22

superego napsal(a):

Id
Studenti ale volí Franze.
Možná by studentům měl někdo udělat podobnou sadu testů nonverbální inteligence jako provedli u studentů psychologie na univerzitě Witwatersrandu.
Těm vyšlo při opakovaných testech v průměru mezi 83 a 93 body.
14. 12. 2012 | 00:23

rejpal napsal(a):

S tím makakem a prezidentskými billboardy se mi vybavil jeden straý song o opici, která se stala prezidentem:

I was there on the day the monkey came into this world
His face was round and reddish and his hair was slightly curled
He didn't look too different from the others I had seen
Who'd've thought he was the answer to the nation's dream
At first he didn't seem to be intelligent at all
Each time he'd start to walk about he'd stumble and he'd fall
My first impression was to be a most mistaken thought
Lord Almighty what's this little hairy monkey wrought
Because I witnessed his departure from his mother's womb
I felt inclined to check his progress every afternoon
One day the keeper of the Zoo called in the live TV
Brinkley said I think you'll be amazed at what you'll see
The monkey walked and talked and waved his arms about his head
In the corner was a stack of books that he had read
An Educated Monkey said the papers cross the land
It was more than weary sociologists could stand
Oh his fame was universal he was on the Carson Show
People talked about him kindly everywhere he'd go
His insight was amazing his philosophy was fair
He became a politician welcomed everywhere
His wit was not to be compared with any mind intact
He'd lace a phrase with irony and blend it all with fact
Conservatives applauded and the liberals were entranced
The bigots and the integrationists were in his camp
Nobody dared to meet him in an open press debate
He was nominated by the folks from every state
Yes a monkey was the President though maybe not the first
There was peace and harmony throughout the universe
The dream I had last night has been related as it came
As for interpretation well it's really very plain
Would you rather have a monkey up in Washington DC
Or have those people making monkeys out of you and me
14. 12. 2012 | 00:25

paranoickokritická metoda napsal(a):

Maxime, a to jste pochopil až když vám to ČP natroubila?
Zklamal jste mne.

Gudka patří k těm dobře smýšlejícím občanům, kteří by nelibé kandidáty prostě eliminovali, jako to dělá pan Dr. Henych.
Okamůra možná je prostý chasník, ale má strmou křivku učení.
14. 12. 2012 | 00:31

ld napsal(a):

superego,

studenti volí kuriozity. Posledně to byla Top9. Teď už je jim podřimující a šišlající trumbera málo, a tak přichází na řadu další level.
Dnes již nestačí na baštu smažák, chtějí mít leguána na puškvorci.
V příští volbě bych to tipl na Predátora.
14. 12. 2012 | 00:57

bohorodičko napsal(a):

maximus,
já jsem katolík a zároven sionista. jsem větší sionista než velká spousta židů.
14. 12. 2012 | 01:02

Skogen napsal(a):

Na novinářku to zas tak špatná volba není, tak co byste se nepochlubila.
14. 12. 2012 | 01:04

LUF napsal(a):

Nejenom prezidenti, ale i zvířata v zoo mají své sponzory. Nedávno někdo zasponzoroval papoušky 30ti miliony
http://www.novinky.cz/domaci/287330-chovatel-papousku-pred-smrti-daroval-prazske-zoo-desitky-milionu.html
Osobně jsem uvažoval adoptovat pavouka
14. 12. 2012 | 01:32

JAHA napsal(a):

Ad: maximus
No, so Zemanom nie som si tak isty. Pokial bude mladez vo svojom zosmiesnovani institucii dedkov dostatocne akcna (ako napr. pri scitani hlasenim sa k vymyslenej narodnosti) a nebude leniva dostavit sa k volebnym urnam, tak celosvetova sranda Vas, teda Cesko, neminie. Uvidime, ako zapracuje socialna siet. Ak sa protest mladez da do akcie, viete, kto bude vasim prvym ludom volenym prezidentom...:-).

P. S. Nedajte na prieskumy. Mladez sa zorganizuje ajnscvajn v den volieb.
14. 12. 2012 | 02:26

some sweet sound napsal(a):

Neska mi to tu připomíná starý Commodores.
http://www.youtube.com/watch?v=cTsw4g-cxgQ
14. 12. 2012 | 02:30

Pavel13 napsal(a):

Paní autorko, jestli vás makak zaujal, měla byste si s adopcí pospíšit. Primáti z bilboardů jdou dobře na odbyt. Toho roztomilého s dlouhým nosem prý už adoptoval jakýsi Chrenek.
14. 12. 2012 | 06:25

Duval napsal(a):

Když Remek odmítl kandidovat a Okamuru vyřadili, není koho volit. Ať tam je třeba ten nosorožec co ho koupili do Zoo
14. 12. 2012 | 06:36

Drzá zrzka napsal(a):

Když vidím podle jakého dokonalého zákona se volí a bude volit, chce se mi jedno. Nevolit.
14. 12. 2012 | 06:55

Kala napsal(a):

Je třeba zvolit někoho, kdo nepatlá, nešišlá, dobře vypadá a má (snad) všech pět pohromadě. Vychází mi z toho jeden (či jedna).
14. 12. 2012 | 07:01

svantovít napsal(a):

Ženušky budou volit pěkného panáčka,mužíci rozumného senilu-tak teď prý se ale rodí více ženušek-nepatrně.A před 18 lety?
14. 12. 2012 | 07:37

neo napsal(a):

Maximus:

skvělé to s tou slevou na děti. Krok správným směrem. Snížit přídavky a kompenzovat to slevou na dani.
14. 12. 2012 | 08:19

Pavel napsal(a):

Maximus : Protokoly sionských mudrců
Protokoly sionských mudrců (rusky: Протоколы сионских мудрецов či Сионские протоколы, anglicky: The Protocols of the (Learned) Elders of Zion) je jeden z mnoha názvů, které označují zfalšovaný text plánu na dosažení globální nadvlády židovského národa. Encyclopædia Britannica označuje Protokoly sionských mudrců jako „podvodný dokument, který sloužil jako záminka a zdůvodnění antisemitismu
počátku 20. století.“[1] Po svém prvním vydání v roce 1903 v carském Rusku[1] byl text tohoto díla v rámci četných nezávislých vyšetřování opakovaně označen jako podvodný; zejména série článků publikovaná v roce 1921 v časopise The Times odhalila, že většina materiálu byla plagiátem dřívějších děl politické satiry, které se k Židům vůbec nevztahovala.[2][3] Nehledě na to, považují někteří tento text za pravý, a to zejména v těch částech světa, kde je rozšířený antisemitismus, antijudaismus či antisionismus. Protokoly sionských mudrců jsou často citovány a tisknuty antisemity a někdy, zejména na Blízkém východě, jsou používány jako důkaz židovského spiknutí (Hamas jimi například ospravedlňuje teroristické útoky na Izrael).[3]
14. 12. 2012 | 08:19

šašek z Jihlavy napsal(a):

rejpal
Poslední dvojřádek bych aktualisoval:
Would you rather have a monkey up in the Castle of Prague?
Then wote for kind, clever Táňa, Klause trefí šlak!
14. 12. 2012 | 08:34

Pavel13 napsal(a):

neo napsal(a):
"skvělé to s tou slevou na děti. Krok správným směrem. Snížit přídavky a kompenzovat to slevou na dani."

Nevím, zda to je tak skvělé. Já bych to tak nemíchal dohromady. U větší slevy na dani na děti jsem jednoznačně pro. Na rodiny s dětmi totiž dopanou další rány - zvýšení DPH u potravin, daň za studium státní VŠ.
Přídavky dostávali jen lidé s nejsnižšími příjmy, často bez zdanitelného příjmu a tedy i slev na děti. Ta kompenzace bude tedy jen částečná. Chudí ještě více zchudnou, tedy přesněji chudí s dětmi.
14. 12. 2012 | 08:52

neo napsal(a):

Pavel13:
záleží na tom, jak moc se sníží ta hranice nároku. 2,4násobek minima není úplně nejnižší příjem, takže prostor pro selvu na dani by tu měl být.
14. 12. 2012 | 08:56

Historik napsal(a):

Maximusi, ty jsi neuzavřel přímou dohodu s Bohem a proto můžeš působit na svět kolem sebe jen pomocí nechytrých diskusních příspěvků. Tobě už není pomoci ani když si necháš uříznout kousek pinďoura. Ale zkus to napravit u svého syna, přesvědč ho ať se s tím Bohem také domluví. Pak bude mít všechny možnosti k ovlivňování celého světa k tvému prospěchu.
14. 12. 2012 | 09:14

Baba Jaga napsal(a):

Nu, o plakáty (velké obzvláště) jsme my na lontu ochuzeni. Zatím nám do schránky přistál pouze letáček pana Zemana, v novinách reklamy přeskakuji.
Bude zajímavé, zda se po zvolení nového presidenta bude proti němu také hned demonstrovat či se někdo rozhodne držet hladovku. Pokud tohle nejsou pouze jednodenní předvánoční půsty či si mládež nechce dodatečně vysloužit skautská pera. Jeden den, kdy by je nikdo neviděl, by asi byl takhle v zimě obtížnější úkol, na třetí si nevzpomínám (že by nemluvení? - teď by takový úkol mělo doplnit vypnutí internetu).
No, jednoho kandidáta pro první kolo si určitě vyberu, nebude to makak. Zda půjdu volit i v kole druhém, to se teprve uvidí.
14. 12. 2012 | 09:26

rejpal napsal(a):

šašek z Jihlavy
Třeba by to Tom T. Hall dneska takhle napsal, ale je to z roku 1972 -:))
Nic nového pod Sluncem
14. 12. 2012 | 09:49

Pavel13 napsal(a):

:neo
Myslím, že tu vláda trochu maskuje. Má dost dobrý důvod k posunu hranice 2,4, ale nerada to veřejně přizná. Ten důvod je, že zatímco rostou inflace a životní náklady, příjmy obyvatelstva stagnují. Hrozí, že pod 2,4 násobek spadne mnohem více lidí. Já jsem v tomto případě taky pro posun. Přídavky by skutečně měly být jen pro malé procento obyvatelstva. S hrůzou vzpomínám na výtvor ODS a pana ministra Vodičky, kteří nechali běhat za přídavky většinu rodin. Ještě, že nám pak Slováci ukázali cestu ven formou daňových slev.
Ta kompenzace nemůže být pro všechny 100%, takže někteří posunem hranice přijdou o část peněz, které by jinak dostali. Doufám, že je to nepostihne příliš.
14. 12. 2012 | 09:54

Gudka napsal(a):

Maximus

pěkná konspirační hypotéza s tím Okamurou. No, Zlíňáci jsou avantgarda a posouvají dopředu český sklon ke zkratkovitým bizarnostem. Ostatní populaci ale předběhli až moc, proto pouze ve Zlíně může prorazit Okamura a Čunek. Ale v Praze už jsou krátcí, přestože ve Zlíně místním připadli tak obrovští.
Myslím, že Okamura je zpestřením, východomoravským, (pražáci mají své vlastní zpestření v podobě Franze), víc v tom nebude.
Pokud jsem mohlo zjistit, je Okamura pozoruhodný tím, že jweh o vzděláníém je "škola života", čímž připomíná 2 dělnické prezidenty - Novotného a Zápotockého, kteří se rovněž pokoušeli realizovat literárně.
14. 12. 2012 | 09:55

neo napsal(a):

Pavel13:

to je možné, ale na druhé straně je cesta daňových slev mnohem efektivnější jak říkáte
14. 12. 2012 | 09:59

aga napsal(a):

Historik

Naznačujete snad svým příspěvkem v 9:14, že tento neutěšený stav světa, který zažíváme, je přímým důsledkem jeho ovlivňování těmi, kdo mají výlučnou smlouvu s Bohem? Zajímavé...
14. 12. 2012 | 10:00

Ládik!!! napsal(a):

jazykové okénko:
maximus se skloňuje podle vzoru autobus.
14. 12. 2012 | 10:01

Drzá zrzka napsal(a):

Volím dvojku...červenýho...vína. :-)
14. 12. 2012 | 10:09

Pavel13 napsal(a):

:neo
Radost z toho asi nebude mít Česká spořitelna. Určitě se už těšili na bezpracný přísun nových S-klientů.
14. 12. 2012 | 10:14

Anna napsal(a):

Drzá zrzka

Dobrá volba.
14. 12. 2012 | 10:16

mik napsal(a):

Zatim v CR lidi jeste humor nepresel ale ona to zase az takova legrace neni on totiz prezident uz dlouho neklade jen vence v pojeti Klause to bylo balancovani na hrane Ustavy obcas i prepadnuti ale kdyz pouzil zachranou sit tak se nikdy nerozpleskl oblozil se totiz lidmi kteri uz vubec nekladou vence ale vedou CR stale do vetsiho bahna Je nacase vymnenit Necase je treba kousknout Kalouska ale hlavne je treba vykrocit zpet smer EU a prestat si hrat z holym zadkem na mistra sveta Neni zadny kandidat ktery by toto dokazal splnit musi to vzejit od lidi samotnych musi se umet vzeprit a postavit proti slendrijanu a evidetne spatnym zakonum ,,Kolik nezamestnanych treba podalo trestni oznameni kdyz byli vyrazeni z UP za odmitnuti verejnych praci zadarmo ? a proc vsichni ti politici i kandidati na prezidenta mlceli kdyz se schvaloval Drabkuv zakon ktery jednoznacne porusuje zakladni listinu prav dnes uz neplati ovsem povinne hlaseni se na poste nikdo nezrusil a bude zajimave co udelaji az podle zakona nebudou moct vyplacet nezamestnanym od ledna podporu jinak nez prostrednictvim skarty pricemz ale nezamestnani zadnou skartu nemaji a proc ma obcan dodrzovat nejaky zakon kdyz samotne ministerestvo vyda tiche doporuceni k obejit zakona pri sestavovani scitaci komise mela byt o den drive ale cekalo se jak dopadnout u soudu kandidati,,,a etika ? slusnost ? Staci si precist vyjadreni toho soucasneho na Hrade ze vitezstvi nekterych kandidatu je na emigraci ,,a kam mel clovek emigrovat kdyz on nastoupil do uradu jen diky kupceni a intrikam a Svejnarovi tenkrat neumel podat ani ruku ,,,CR je clenem EU ale sedi dnes diky Klausovi a Necasovi u vedlejsiho stolu neustale haze Bruselu klacky pod nohy klade si podminky a porad jde smer Moskva ani v 68 nesla samostatnost a neutralita a delat donekonecna most mez zapadem a vychodem proc ? Rika se ze mezi slepymi jednooky kralem a dle me je jediny kandidat u ktereho lze jakz takz ocekavat alespon trosku ze se pokusi vratit CR do EU a timto kandidatem je knize Svarzenberg,, i pubertaci na stredni skole vyjadrili myslenku ani jednoznacne u nich zvitezil prezident ktery by zapadl na Novem Zelande mezi Maory v Tichomori by zadnou pozornost nevzbuzoval svym vzezrenim no a ti umirnenenjsi volili Fischera a Swarzenberga ,,Fischer uz byl premier sice nic neokazil ale taky nic nedokazal ,.,,Pro Rakousko i Nemecko taky neni ministr zahranici neprijatelny jako prezident,,a ze pusobi spicim dojmem a ma spatnou vyslovnost ? to je stejne blby argument jako ten ze Svejnarova manzelka nemluvi cesky ,,,Swarzenberg neni steti neni to terno ale pokud by se jeste dokazal oprostit kamaradsoftu s Kalouskem tak by byl asi nejlepsim moznym kandidatem v te bide,,ale ony se stejne volby konat nebudou je preci treba se pred svetem opet ukazat jako sasci a diletanti CR musi byt preci svetova ,,,
14. 12. 2012 | 10:23

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

vzhledem k opakované publikaci hrubě antisemitských textů (naposledy citáty s tzv. Protokolů sionských mudrců) a ignorovaní mého varování, jsem smazal všechny texty pana Maxima. Nemám jinou možnost, jak mu dát najevo, že zde tyto věci tolerovat nemíním, takže to budu dělat i nadále.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
14. 12. 2012 | 10:25

neo napsal(a):

Pavel13:

S karty jsou dobrovolné. A blaho spořitelny mě fakt nezajímá.
Jde mi spíše o ušetření peněz daňových poplatníků a především adresnost podpory dětí, která je formou slevy na dani optimální.
14. 12. 2012 | 10:29

Historik napsal(a):

Ago, já jsem napsal, že ti co mají tu přímou smlouvu s Bohem ovlivňují svět ke svému prospěchu. Zapátrejte ve svých znalostech a posuďte zda se se jim to daří ?
14. 12. 2012 | 10:30

makak rh napsal(a):

Třetí stupeň zostřeného třídního boje.
14. 12. 2012 | 10:32

Pavel13 napsal(a):

:neo
Nemáte pravdu, SKarty jsou pro příjemce sociálních dávek povinné. Vybírám z
http://www.mpsv.cz/cs/14087 :
“sKartu je třeba vnímat jako průkazku, kterou se příjemci sociálních dávek budou prokazovat Úřadu práce,“ říkápředseda vlády Petr Nečas

Pravda, nemusíte si ji vyřídit, ale pak nedostanente ani sociální dávky.
14. 12. 2012 | 10:47

rejpal napsal(a):

To je dobře, že nekandiduje nikdo z nejistého etnika. Na první pohled vzbuzuje pochybnosti Franz, ale při bližším ohledání bylo potvrzeno, že je Čech jako poleno, pouze tak trochu exot. Ale to není vada charakteru.
14. 12. 2012 | 10:54

stejskal napsal(a):

Odpovím Vám, pane Maxime, naposledy (protože jsem Vám to psal mnohokrát).

Žádný právní předpis to explicitně nezakazuje. Nejsem ani právní předpis, ani vyšetřovatel, ani státní zástupce, ani soudce. Prostě Vám jen opakovaně sděluji, že na těchto našich stránkách podobné příspěvky připomínající Der Sturmer či Rudé právo 50. let (neustálá honba na vše židovské či spíše podsuvání všemu, co se Vám nelíbí, že je židovské) nebudou. A Vy zde už nepíšete prakticky nic jiného. Tečka.

A můžete si klidně myslet, že se bojím že jsem Žid, že jsem sionista, iluminát, zednář, že mi to někdo nařídil. Na věci to nic nemění.

Hezký den.

Libor Stejskal
14. 12. 2012 | 10:55

Jirka napsal(a):

Přece s židovstvím začal u nás sám veřejně J.Fischer, když byl premiérem a vytáhli na něj, jak byl v letech 1980-1989 členem KSČ. Tak on si najednou vzpomněl, že je vlastně židovského původu. A ze strachu asi před obviněním z popírání holokasutu jeho členství v KSČ naujednou už žádnému novináři nevadilo.
Proto já si myslím, že by jihočeská radní Baborová si měla místo demise či nemocenské vymyslet, že měla babičku nebo dědečka židovského původu. To bychom asi zažili prudký obrat nejen od pana učitele zeměpisu i všech jeho studentů. Jinak nenám jiné vysvětlení, že nejen v Třeboni, ale hlavně všem redaktorům vadí nějaká radní v Budějovicích, ale neprotestují proti účasti ex-komunisty Fischera v prezidentské volbě. - A je úplně jedno, zda nějaké protokoly jsou pravdivé nebo nepravdivé. vysvětlení se ale od anikomunistických redaktorů v ČT určitě nedočkáme, pro jejich dvojí metr na členství v KSČ. A tak není divu, že si lidé věci a souvislosti domýšlejí sami. A mazání příspěvků na tomto samotnými Židy vyvolaném společenské povědomí nemůže nic změnit.
14. 12. 2012 | 10:55

Eric B. napsal(a):

.... také volím makaka, to é fajní typék .. .) , asi jo .))) TESLA EZST342OL3
14. 12. 2012 | 10:57

makak Rh+ napsal(a):

PS. Nejsou to "tzv. Protokoly.." nýbrž Protokoly sionských mudrců, nepište nám tu jako Rudé právo.
Vyšly česky s obsáhlým komentářem, popisujícím jejich vznik.
Nebudu teď hrabat v zadních řadách knihovny a hledat vám vydavatele a vročení. Koupil jsem je u Fišera, proběhl zrychleným rychločtením a založil. Vyjma geneze na nich nic zajímavého není.
Ale jako ze všecho, co člověk napsal, se z nich dá citovat, byť jen proto aby člověk ukázal, kam ho duševní bolístky zahnaly.
Koneckonců, naprostá většina vašich diskutérů a nejmíň polovina blogerů tu nic jiného, než provětrávání bolístek nečiní.
Snažit se vylomit jakýkoli kousek vědění nebo i pavědění pod záminkou dobrých mravů z obecného vědomí vede dříve nebo později k zhloupnutí, otupení a nakonec k totalitě. Diskurz musí být veden na celé šíři fronty nebo nemá smysl.

Pokud se u nás nyní lidé začínají bát, že Izrael kvůli nepříčetné politice Benjamina Netanjahua zanikne a že k nám, jako jediné evropské zemi, která se postavila proti historickým palestinským nárokům budou "repatriováni" moldovští baroví vyhazovači a šílení dněpropetrovští střelci, kteří v uniformách izraelské policie zabíjejí arabské obyvatele Izraele, je diskuze o antisemitismu namístě a Maximus je ten člověk, kterým je nutno začít.
Není totiž úplně hloupý a může mít vliv na mnoho jednodušších lidí, než je sám.
14. 12. 2012 | 11:00

neo napsal(a):

Pavel13:

to není pravda. dávky se vyplácí dosavadním způsobem pokud si kartu nepřevezmete. Zákon nestanovuje ani nutnost převzetí, ani sankce za nepřevzetí.
14. 12. 2012 | 11:04

aga napsal(a):

Historik

Nevycházíme ze stejných premis. Já si na rozdíl od vás nemyslím, že Bůh je rasista. Takže ani nesdílím propagandu těch, co si nárokují výlučná práva na tomto základě. Pokud někdo ovlivňuje skutečnost ve svůj prospěch (což vždy znamená v neprospěch někoho jiného), můj Bůh v tom prsty nemá.
14. 12. 2012 | 11:14

makak Rh+0 napsal(a):

PPS. O kousek se míjíme.
Kdysi jsem se tu ohradil proti tupému jásání pana Kostlána nad tím, že rozčilený dav kopal do jakéhosi vyholence v bombru na schodech právnické fakulty.
Byl jsem panem Kostlánem a jeho smečkou harpyjí označen za bezedného hlupáka, nácka a jánevímco. Političtí korektníci mu souhlasným mručením dávali najevo podporu.

Náhodný test, který provedl Daniel Landa ukázal, jak se okruh "slušných občanů" ochotných podporovat maniaky, kteří převezmou od státu roli organizovaného násilí rozšířil.
Nevím jestli víte jakou roli sehrál "Isidor" Weiss při vítězství NSADAP ve volbách.
Pouhým uplatňováním zákonů a politickou korektností.

Je dobré nejdřív nechat demagogy předvést jejich argumentační arzenál, než je začnete mydlit pendrekem.
Ještě lepší je umět na něj odpovědět.
14. 12. 2012 | 11:17

Anna napsal(a):

neo

Cituji:
Vládní koalice na poslední chvíli řeší problém, který sama způsobila. Na pátečním mimořádném zasedání kabinetu přijala novelu umožňující vyplácení podpory v nezaměstnanosti a dávek pěstounské péče dosavadním způsobem, tedy bez nutného využití sKarty.

Novelu by v příštím týdnu měla v takzvaném stavu legislativní nouze - tedy ve zrychleném řízení - schválit sněmovna. K tomu, aby začala platit hned od Nového roku, by ji ale ještě musel rychle schválit také Senát a podepsat prezident republiky.

Pokud by rychlá změna neprošla, musely by úřady práce podle zákona od 1. ledna 2013 vyplácet podporu v nezaměstnanosti a dávky pěstounské péče jen přes sociální karty. Do předchozí novely, kterou schválili jako přílepek na začátku listopadu, totiž koaliční poslanci zapomněli připojit přechodné ustanovení. Na nový problém kolem sociálních karet upozornil ve středu online deník Aktuálně.cz.

Právě nezaměstnaní přitom ještě sKarty vůbec nedostávali - ministerstvo dosud plánovalo, že jim je vydá postupně až v poslední vlně během prvního čtvrtletí příštího roku.

Jestliže poslanci včas neschválí "opravu", dostane se nová ministryně práce a sociálních věcí Ludmila Müllerová do téměř neřešitelné situace. Buď dodrží zákon a přinejmenším dočasně pozastaví výplatu všech podpor v nezaměstnanosti. Nebo jej poruší, a teoreticky tak bude riskovat i trestní stíhání. Třetí varianta - vydat sKarty hromadně všem zhruba 90 tisícům příjemců podpory v nezaměstnanosti hned na začátku ledna - je v praxi neuskutečnitelná, zvláště pokud úřady práce trvají na osobním předání karet.

http://aktualne.centrum.cz/finance/penize/clanek.phtml?id=766206
14. 12. 2012 | 11:26

Maximus napsal(a):

Ale Stejskale, zase kalíte vodu, tak proč jste smáznul zmínku o tom, kde jsem se zmiňoval o vašem zápisu u StB? Že prý osoba o kterou měli zájem? Možná se na vás nějakých starých fízlů zeptám, ještě bych k nim našel nějaké složité cestičky, já jsem na rozdíl od vás měl s nima problémy a zaražený "postup" v nomenklatuře techniků a inženýrů. Tak mám dojem, že jste špína chlap, který si tady myslí, že je king a může všechno. Jenže jste obyčejný slouha sionistů, co tenhle stát přicedli na buben a to zcela a bude ještě hůř. Poskokové v médiích jim slouží jako šílení včetně vás. Ale nezapoměňte, všechno má své meze. Budu se sem přihlašovat raději přes proxyservery a pod jinými nicky a bude mít vaše dušička klid.
14. 12. 2012 | 11:31

Pavel13 napsal(a):

neo napsal(a):
"to není pravda. dávky se vyplácí dosavadním způsobem pokud si kartu nepřevezmete. Zákon nestanovuje ani nutnost převzetí, ani sankce za nepřevzetí."

Tuto možnost mají pouze stávající příjemci dávek, noví žadatelé už bez karty nedostanou nic (až na výjímky). Ty stávající hodlá vláda brzy donutit také, viz. dnešní jednání vlády.
14. 12. 2012 | 11:31

neo napsal(a):

Anna:

to nemusíte citovat, to jsem samozřejmě četl a tak je to správně. Pořád máme prosinec, nikoli leden.
14. 12. 2012 | 11:32

K.K. napsal(a):

Že je Fischer Žid, to by mi nevadilo. Koneckonců jsou Židi velice inteligentní národ. Jak moc je Fischer i Čech ? Poláček byl také Žid a jaký to byl český spisovatel ! Jenže tehdy neexistovala vlast Židů, Israel. Na kolik je pan Fischer i Čech ?

Na Fischerovi mi vadí, že:
1. Nic v politice nedokázal, jeho úřednická vláda jen spravovala dočasně co převzala a s jakým úspěchem, to nevím.
2. Pro karieru "obětoval" morálku a vlezl do partaje. Jako spousta jiných. Jenže president by neměl být jako spousta jiných. President by měl být vyjímečný. Positivně vyjímečný. Vyjímečný v těch důležitých vlastnostech. Třeba v morálce, . . A to pan Fischer není.
14. 12. 2012 | 11:40

Historik napsal(a):

Ago, já si nemyslím, že Bůh je rasista. Já si myslím, že Bůh vůbec není. Ale na to jsem se vás neptal. Dal jsem vám jinou otázku.
14. 12. 2012 | 11:40

aga napsal(a):

Historik

Má odpověď je z mých příspěvků zřejmá.
14. 12. 2012 | 11:43

Drzá zrzka napsal(a):

po té dvojce červeného mi tak přišlo na mysl, neskloňuje se Maximus podle slova lopata? :-)
14. 12. 2012 | 12:06

babočka napsal(a):

Bývalí komunisti by měli každý týden nosit na hřbitov věnce umučeným válečným hrdinům a né se drze domáhat prezidentské funkce.
14. 12. 2012 | 12:15

Anna napsal(a):

Drzá zrzka

Inspirovala jste mě, taky jsem si s dovolením dala.. a mně připadá, že se Maximus neskloňuje před nikým a stojí si za svým psaním, jak jinak než maximálně.
To červené má zvláštní vliv - Vám se vybavila lopata, mně lupus. Asi si nějak lapeme na jazyk.
Tož se mějte :-)
14. 12. 2012 | 12:19

Vous pouvez m-arrêter napsal(a):

ago
Jakýkoli výslovně deklarovaný bůh vlastněný nějakou skupinou není než nástrojem k prosazování společných zájmů.
Můžou to být zájmy nějaké sexuální menšiny, která se sama nerozmnožuje, ale buduje si v církevních hierarchiích kontinuitu, nebo zájmy nějaké ekonomické skupiny (chazarských kořalečníků například), kteří si teoriemi o vyvolenosti a exotickými rituály vybudují kruhovou hradbu neprůstřelné idologie, které navenek říkají víra. Nebo jakkolik jinak.
Skutečný Bůh je osobní, nepřenosný a bohužel, konečný. Odchází se svým nositelem.

Vous me donnerez du courage,
Vous me protégerez, Seigneur.
Zpívala včera tlustá Němka v přenosu Carmen z Pařížské opery. Sfoukla překalkulovanou Carmen hlasem ze scény jako pírko.
Jediný bouřlivý potlesk na otevřené scéně.
Francouzi definitivně nejsou k zachránění. Z historky hlupáka a mrchy jsou s to vyrobit nějakou paralelu k bratrům Kennedyovým a Marilyn Monroe. A obsadí hlavní postavu podle toho, jak vypadá v blond paruce a slunečních brýlích.
Takhle tedy končí svět...
14. 12. 2012 | 12:20

Historik napsal(a):

Aga:
Už jsem na to přišel. Podle palogiky, kterou se vaše texty vyznačují jste zřejmě Henychová.
14. 12. 2012 | 12:24

Drzá zrzka napsal(a):

Anna

Prvotně se mi vybavil Neználek a jeho rýmovačky...slunce... blunce...žblunce

a taky rým kytka...lopata

a pár jiných, které se jeho kamarádům nelíbily.

A tak se Neználek rozhodl, že už nikdy nebude psát verše.
Hezký den. :-)
14. 12. 2012 | 12:31

stejskal napsal(a):

A můžete si o mě i myslet, že jsem estébák, donašeč, udavač, špína chlap a ptát se na mne starých fízlů, pane Maxime. Můžete se hlásit, přes co chcete a měnit si neustále nicky. Nic to nemění na tom, že zde antisemitské štvanice, obviňování Židů ze všeho zla světa, jakož i přisuzování příslušnosti k Vámi vytipovanému etniku všem, kdo je Vám nesympatický, prostě nebudou.

To není zpráva jen pro Vás, je to míněno obecně, jako oznámení všem, kdo si zde chtějí vyměňovat názory. Pokud se kdokoliv chce bavit výše uvedeným, bude si muset najít jiný server.

Libor Stejskal
14. 12. 2012 | 12:33

Anna napsal(a):

Drzá zrzka

Není nad klasiku. Hezký den :-)
14. 12. 2012 | 12:34

Maximus napsal(a):

Stejskale
Hezký den!
14. 12. 2012 | 12:42

paprika napsal(a):

Pane Stejskale, s tím Maximem máte nepochybně pravdu!
14. 12. 2012 | 12:49

Baba Jaga napsal(a):

To: Vous pouvez m-arrêter
No, kdo ví, kolik Francouzů a jak často do Opery zavítá...
Ale jak tam pojali Dvořákovu Rusalku je možná pozoruhodné, ale k nekoukání - bylo a již není na youtube.
Když ráno makakovi nepřidělila volební komise číslo, má paní Tejkalová smůlu. Bude ho muset navrhnout a volit jinam či za presidenta až příště.
(A třetí posílací pokus snad vyjde - to jsem si myslela, že písmena čtu správně.)
14. 12. 2012 | 12:54

Kelt napsal(a):

Je mbě známo,že s volbou"makaka"to nesouvisí,






Pavel,Neo,
Skarta po krátké a těžké nemoci odešla do nikam.
Stíhaný náměstek pro korupci Šiška,obdržel od exministra Drábka za poslední dva roky mimořádné odměny ve výši jedenmiliontřistatisíc korun.Kolik stála Skarta se možná dozvíme,ale v každém případě to byly vyhozené peníze,ale spíše tunel na veřejné prostředky, za které nese plnou odpovědnost \Drábek.
Vůbec působení Drábka a Šišky je klasickou ukázkou rozkrádání veřejných prostředků formou zadávání zakázek bez výběrových řízení spřáteleným firmám,kde předtím působili.
Navíc za miliardy korun dostalo MPSV zmetky,které dodnes nefunfují.
Takto hospodaří s našimi daněmi vláda rozpočtové odpovědnosti a boje proti korupci-vláda zlodějů a korupčníků.
14. 12. 2012 | 14:09

rejpal napsal(a):

Kelt
Včera nebo předevčírem sám Drábek ty odměny obhajoval v televizi. Jak jsem člověk mírumilovný, měl jsem chuť dopustit se brachiálního násilí.Oni prostě ve své pažravosti nemají absolutně žádné limity. Normální by bylo, aby osoba odpovědná za blamáže a finanční ztráty byla hnána k odpovědnosti a peníze po ní byly vymáhány - tak jako po těch ženských z pošty, které nechaly otevřené okno a vlezli tam lupiči. Jenže takhle je to asi všude a jen sem tam něco praskne.
14. 12. 2012 | 14:17

Pavel13 napsal(a):

Kelt napsal:
"Skarta po krátké a těžké nemoci odešla do nikam."

Vy jste naprosto vedle. Skarta nebude povinná pro důchodce, ale to je asi tak všechno, co se od Drábkošiškova změnilo.
14. 12. 2012 | 14:23

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

V souvislosti s prezidentskou volbou vidím jednu hrozbu a jednu příležitost.

Když zvolíme bývalého komunistu Fishera nebo Zemana a nezvolíme Franze, tak studenti nebudou chtít žrát a budou stávkovat.

Když zvolíme dobře, tak Klaus emigruje, a emigrant Klaus by mohl dostat od Putina darem nějakou východní gubernii a mohl by uskutečnit svůj sem o pravé svobodné a demokratické zemi bez Bruselu.
14. 12. 2012 | 14:30

Anna napsal(a):

Kelt, rejpal

Mě fascinuje, že tohle vše probíhá v médiích, naprosto veřejně se mrhá penězi daňových poplatníků, v koaliční vládě je strana, která při volbách neexistovala, ministryní obrany se stala předsedkyně této strany... a mladí nic.

Zato - Jihočeští studenti nebudou v pondělí jíst. Znovu dávají najevo nesouhlas s tím, aby v čele krajského školství seděla komunistka Vítězslava Baborová. Protestují zároveň i proti celé krajské koalici, kterou po říjnových volbách vytvořila vítězná ČSSD s KSČM.
14. 12. 2012 | 14:31

Kelt napsal(a):

Pavel 13,
ten týden jste asi prospal,nebo nerozumíte čtenému,či nečtete vůbec nic.

1/Skarta není povinná pro nikoho-odkaz na vyjádření ombudsmana,býv.soudce ÚS.
2/Nová MPSV dle rozhodnutí vlády předloží novelu o zachování stávajícího systému výplaty dávek-neprodleně.
3/Vše směřuje k tomu,že Skarta zmizí bez funusu.
14. 12. 2012 | 14:36

pamětník napsal(a):

Gudka:
Už jednou jsem se ptal, co to píšete za kravinu, prý "pouze ve Zlíně může prorazit Okamura a Čunek."! Mohl byste mne laskavě informovat, kdy Čunek prorazil ve Zlíně?
14. 12. 2012 | 14:40

Kelt napsal(a):

Rejpal,
odborné odhady píší o tom,že ČR přichází ročně "díky"korupci ročně o cca 100 mld.Kč.
Součtem toho,o čem se dozvídáme z veřejných zdrojů a to je ta pověstná špička ledovce,tak vládní struktury na tom mají podíl minimálně 50%.
Co je dosud ukryto pod hladinou vyplave až po konci této vlády na smetišti dějin.
14. 12. 2012 | 14:43

Gudka napsal(a):

pamětník

napsal jsem to příliš paušálně - Čunek samozřejmě se prosadil ve Vsetíně. Měl jsem na mysli zlínský kraj, oni oba jsou jeho "ozdobou".
14. 12. 2012 | 14:55

Pavel13 napsal(a):

:Kelt
ad 1) Ombudsman se může na hlavu stavět, ale to je asi tak všechno, co s tím může dělat.
ad 2) To se vůbec netýká sociálních dávek. Vůbec si přečtěte pořádně, když to tak dobře umíte.
ad 3) Takový kšeft se jen tak nepouští. Proč taky, když to mají rozběhnuté výborně a není nejmenší zájem na tom něco měnit.
14. 12. 2012 | 14:57

neo napsal(a):

Pavel13:

vy byste si dobře zanotoval s jozkou. Já zase nyní s Keltem, ačkoli naše názory bývají velmi často protichůdné. Ale zákon je zákon a ten nikde nestanovuje, že by si člověk musel kartu převzít a ani že by měl být nějak trestán.

Nový návrh by měl vejít v platnost v lednu pokud se nemýlím, ale nevejde, bude předělán ještě letos.
14. 12. 2012 | 15:01

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Pro Kelt.
Ztráty způsobené malou korupcí, rozkrádáním veřejných peněz, jsou jen drobnými proti tomu, jaké ztráty působí velká velká politická korupce.

Velká korupce a propojení byznysu, politiky a médií způsobují to, jak a v čím zájmu je naše země „spravována“.

Rozdíl mezi námi a našimi sousedy:

„Německému hospodářství se má i v příštím roce poměrně dařit a tak i kupní síla Němců vzroste – průměrný Němec má podle zmíněné studie příští rok utratit 20 620 euro, tedy něco málo přes 610 tisíc korun. chudší Němec je bohatší než Čech“

„I nejchudší Němec je bohatší než Čech
Chudoba východních Němců je však oproti Čechům velmi relativní. Češi jsou na tom s kupní sílou ještě daleko hůře, když statistické údaje z minulého roku je český průměr asi 180 tisíc korun, tedy asi polovina toho, co si ročně mohou dovolit utratit ti nejchudší východní Němci.“
http://byznys.lidovky.cz/nejchudsi-nemci-ziji-u-ceskych-hranic-presto-se-maji-lepe-nez-cesi-pyl-/firmy-trhy.asp?c=A121213_160255_firmy-trhy_mev

Ten rozdíl není způsoben dělníkem u pásu nebo prodavačkou v supermarketu,
ti naši toho odpracují více než jejich kolegové na západ od nás a v kvalitě jejich práce není až tak diametrální rozdíl mezi nimi, ten rozdíl ve výkonu našeho a jejich hospodářství je dám především tím, jak jsou země spravovány.
14. 12. 2012 | 15:03

český maloměšťák napsal(a):

ad 1) Ombudsman se může na hlavu stavět, ale to je asi tak všechno, co s tím může dělat.

Omyl. Např. :
http://www.proalt.cz/?p=3076
ale i
http://www.epravo.cz/top/clanky/politici-poslechnete-ombudsmana-84064.html

A nakonec (?) :

http://www.novinky.cz/domaci/286970-dochazka-nezamestnanych-je-nedustojna-ombudsman-se-obrati-na-soud.html

Stejně by tomu mohlo být i s S kartou - nicméně jak vidno z posledního vývoje, partička zvaná "díky" omylu voličů a záměru Mafie " vláda ČR" již opět čile kutí - tentokrát proto, aby ostuda, kterou jej již tak celá tato partička charakterizována /budeme ji tedy nadálě říkat " Ostuda ČR" - místo " vláda ČR"---aby ta ostuda byla aspoň legální - když už se tedy program " arbeit macht frei" ukázal býti nelegálním - zajémavé je, že nebyl za přijetí tohoto zákona a jeho prosazování nikdo vyslýchán policií a předán justici ...nechápu to - to se řeká až začnou lidi vozit do koncentráků ??? - to až pak se začne snad něco vyšetřovat ???/.
Takže tak je to s tou S kartou či jinými lidskoprávními věcmi apostavením a vztahem ombudsmana k nim - kdy ten jednal používá rozum , cit a logiku...a také vychází z reality ...nikolivěk z patogenních procesů , které se tak velmi často vydávají za " myšlenky" Ostudy ČR.
14. 12. 2012 | 15:13

pamětník napsal(a):

Gudka:
Asi je třeba Čechovi z Čech či dokonce Pražákovi vysvětlit, že přestože Zlín a Vsetín leží od sebe nedaleko, nejsou tak dlouho ve společném kraji. A o všem dobrém, co Čunek pro Vsetín vykonal, nemá cenu hovořit vůbec, průměrný Čech z kotliny nepochopí. Pro přesnost je však třeba vzpomenout, že přestože v podsledních krajských volbách KDU-ČSL získala druhý největší počet hlasů po ČSSD a Čunek absolutně nejvyšší počet hlasů, dosavadní hejtman Mišák raději vytvořil koalici s komunisty a zemanovci. Přestože nepočetní Zlíňáci proti této koalici protestovali, nidko nezbuntoval studenty v hladovce jako Jihočeši. Holt Jan Urban to má do jižních Čech blíž a u praktických Zlíňáků by sotva uspěl. Takže přestaňte s blbými kecy na adresu Zlíňáků, nebylo by to poprvé, co byste se od nich mohli poučit.
14. 12. 2012 | 15:18

Luba napsal(a):

Slivovice nabo becherovka?

Aneb fotoreportáž Světa zvířat:

http://www.wanicare.com/wp-content/uploads/2011/01/5.jpg
http://img.blesk.cz/img/1/full/190739-img-milos-zeman-crop.jpg
http://img.blesk.cz/img/1/full/1303084-img-kalousek.jpg
http://img.cz.prg.cmestatic.com/media/images/750x750/Feb2010/598458.jpg?ce13
http://img.reflex.cz/img/3/article/788227_klaus-crop.jpg

... to je krása to je rámus, tak se na to musí, dneska máme na programu populární kusy:

http://www.youtube.com/watch?v=ItQANcd16Z8
http://www.youtube.com/watch?v=0-2SEh9hc_0
http://www.youtube.com/watch?v=STYGULGYakg
http://www.youtube.com/watch?v=8rzsArKI2do
14. 12. 2012 | 15:18

český maloměšťák napsal(a):

..ostatně znovu opakuji : Mafie má nejradši protředí takové, kdy má JISTOTU ve směru uskutečňování svých cílů, protože ostatní subjekty trpí NEJISTOTOU ve vztahu k svým rozhodnutím, plánům, činům...
Čím je větší tato nejistota - tím více roste jistota Mafie.
14. 12. 2012 | 15:19

Kelt napsal(a):

ten,kdo se hádat nebude,
jste "vedle,jak ta jedle"-to Vám briskně osvětlí Yožin z bažin,jakmile dostane pokyn z centrály.
A pak přidá historky o vládě socanů v Řecku a ve Španělsku
a něco o rozprachu peněz lumpenproletariátu,nejlépe z helikoptér.
Jsem homopoliticus,je to v rodině od praděda.Přiznám se,a asi nebudu sám,že jsem z toho kolotoče vládních zlodějen,zákonů"šitých na míru"pro 1% vyvolených,kšeftů s ministerstvy,přidělování vládních trafik v rámci pozitivní motivace a arogance všehoschopných mocných této země dost"unaven".
Jak jsme se mohli dostat až sem?Co to je za lidi-Topolánek,Dalík,Šlouf,Drábek,Nečas,Kalousek,Blažek,Šláfnberg,Langer,Peak,Stanjura a dlouhá řada kmotrů,co tahají za nitky z pozadí?
Někdo řekne-koho jste si zvolili,toho máte.Je to pravda jenom poloviční-kolik tato sestava získala skut.hlasů v poměru k voličům? 25%?
Jakými mechanizmy se na špici kandidátek dostávají takové kreatury?Neselhávají tady demokratické principy a zejména volební systém?
Vím,že na tyto otázky hledá odpověď nemnoho lidí a nedostává ji.
"Nebyl by lepší osvícený monarcha"?
14. 12. 2012 | 15:37

český maloměšťák napsal(a):

stejskal napsal(a):
Dobrý den,

vzhledem k opakované publikaci hrubě antisemitských textů (naposledy citáty s tzv. Protokolů sionských mudrců) a ignorovaní mého varování, jsem smazal všechny texty pana Maxima. Nemám jinou možnost, jak mu dát najevo, že zde tyto věci tolerovat nemíním, takže to budu dělat i nadále.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
14. 12. 2012 | 10:25
-------------
http://www.protivanek.cz/knihy/prostrachzidovsky.html

Bylo by asi neprozíravé, chtít po panu Stejskalovi, aby smazal i všechny texty Jana Nerudy. To by musil obejít příliš mnoho biblioték a knihkupectví to všelijakých. A musel by si sebou vzít nejen sirky - ale i trochu benzínu.

Respektive - bylo by to divné...toť totok po něm chtít.

"....V Čechách prováděli po hranicích obchod s otroky, Slovanstvu do té doby zcela neznámý, a stalo-li se jim kdy něco nepatrného v Čechách, stalo se to hezky později. A kde jinde se pak co stalo, vedle záští náboženské, kterou věru nenapadne nikoho ani s jedné, ani s druhé strany omlouvat, která je ale stavěla ke křesťanským spolubydlitelům v příkré, žádného styku nedovolující nepřátelství, stalo se to velmi často kvůli lichvě. Obchod v penězích byl již tenkrát v jich rukou, křesťanům koncilie jej přísně zapovídaly. Knížata, obce a jiné vrchnosti bývaly jim tak zadluženy, že bylo k nesnesení; proto také nemírnily pak lid, ba dosti často ho samy popíchly. „Je třeba pomoci proti pijavce lichvě, dobře někdy lisem Židy prohnat, ač ne do krve,“ bylo pravidlem tenkrát lidí nejdobromyslnějších.

To pominulo. Vyjma stát papežský, již od časů Konstantina „zlé dobrým“ ne splácející, a vyjma východ evropský – výminka již jen dočasná – mají všude již práva národní, občanská. Proto také zcela podle pravidel „galuthu“ či vypovězenství žijí již jen na pohraničních kordonech ruských a v severní Africe. Z bohoslužebného rituálu svého vynechávají prý již od roku 1848 všechny výkřiky bolesti a pomsty, ale do nové doby z onoho galuthu přece přenesli rozhodně pravidlo jedno: „Jdeš-li do vrchu nebo po srázi, nenech pohana nad sebou, aby ti lebku nerozrazil“ – jdou nyní do závratného vrchu, k panství nad lidstvem, a skutečně nenechávají křesťana modloslužebníka výš neb jen vedle sebe. Jako dlouho zadržovaná spoušť vodní vyhrnuli se mocně a najednou a strhli vše sebou. Počítá-li páter Wiesinger šest velmocí evropských: Rakousko, Prusko, Francii, Rus, katolickou církev a revoluční idey, musíme my přičísti sedmou, velmoc všech velmocí : židovstvo. „Nebude vojna,“ řekl pyšně Rotschild, „nedámť peněz!“..."

Tolik tedy Jan Neruda.

Necenzurovaný , klasik české literatury, v učebnicích zhusta popisovaný a citovaný, někde je dokonce i povinnou četbou /ne práce " Peo strach židovský"/.
14. 12. 2012 | 15:50

český maloměšťák napsal(a):

Co píše Jan Neruda dál :

"...Žid se stal historickým rozvojem mužem lehkého výdělku. Rolníkem není k vůli svého thalmudu; kdekoliv směl zakoupit se, zařídil hned „obchod v pozemcích“. Řemeslníkem není, nemáť z práce samé radost. Je jen obchodníkem, často velmi lehkomyslným výdělkářem. Je-li kdy soudně stíhán, je zajisté k vůli jistému výdělkářství, viz statistiku soudní. On měl a má všecky vlastnosti, aby také z politiky měl výdělek. Výdělek ten je za posledních dvacet let úžasný. Zúčastnili se v něm jen ti z nás, kteří měli vlastnosti židovským obchodním podobné. Výtečný jeden politik a národní hospodář líčí výsledek následovně : „Za ten čas (zmíněných dvacet let) vzrostla v geometrickém poměru moc peněžní, nemající uzdy ni na lidských, ni na národních ohledech, beroucí, aniž by sama pracovala, veškeré výhody svobody průmyslové, utiskující všechnu prácí, nechráněnou a nespořádanou, i vzmohl se pocit útisku vždy nensnesitelnějšího a strach před příští porobou úplnou. Všech nehod doby té, revolucí, válek, drahoty, krizí v průmyslu i obchodu, vyčerpala moc peněžní zase pro sebe a nově jimi nabubřela. Stala se obrovskou politickou i sociální mocí, kteráž již nyní marně se skrývá za jiným vymyšleným či přepjatým neštěstím. Veškeré „otázky“, „výkřiky“, „reformy“, agitace a demonstrace jsou jen k tomu, aby národové, vlády a veřejné mínění odvrátily se od této jediné velké otázky, aby pravé příčiny všeobecného trapného pocitu se nepoznaly a prostředků pomocných se nevyhledávalo.“…Dělají se finanční operace (v evropských státech), jimiž peněžníci bohatnou, stát i lid chudne. Finanční ministerstva bývají jakoby pumpami, naplňujícími kasy bankéřské na útraty státu. Bankéř koupí papíry lacině a stát je mnohým stříbrem musí zas od něho vykoupit. Pak nechávají bankéři kursy zase klesnouti, laciná koupě zase začíná, až nastoupí zas vykupování drahým stříbrem"“...atd. Každý ví sám, jak až dalece to „bankéřství“ se „židovským obchodem“ souvisí!..."

http://cs.wikipedia.org/wiki/Jan_Neruda

Zavrhneme i Jana Nerudu ? Budeme zakazovat číst jeho texty ? Vykopeme jeho ostatky z Vyšehradského hřbitova - či snad prodáme přes úřednictvo pražského magistrátu jeho hrob - třeba nějakému poradci bankovního domu... nebo nějakému vychcánkovi s estébáckou minulostí ?
Asi ne, že...
Teda - zatím (asi) ne...

Šalom.
14. 12. 2012 | 16:05

Ládik!!! napsal(a):

Ještěže jsem si Maximův text ráno přečetl. Bylo to zajímavé a hodné studia.
14. 12. 2012 | 16:12

Ládik!!! napsal(a):

Mimochodem - Klausovo "kladení věnců" - není to také jen politická korektnost? Nemá tam být "r"?
14. 12. 2012 | 16:14

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Pro Kelt.
To, že je Západ v pr..., to mají od Klause a Klaus od komunistů.
14. 12. 2012 | 16:19

záchodové prkýnko časem do hlavy tlačí napsal(a):

čmm
Podle jednoho Lloyda Blankfeina nemůžete posuzovat všechny.
A ten Neruda, nebyl von nějakej nebezpečnej anarchista?
Nepsal von vo tom Prvním máji?
Lásky času.

Problém asi buda ta solidarita protivné strany, ne?
Nezakázal pan Fischer jako premiér přednášku svého nesolidárního souvěrce Finkelsteina na UK?
Myslím, že Noamu Chomskymu by tu krákorání zatrh taky.

Někdo chce jen hrabat a nebýt za nic zodpovědný. A někdo se s ním veze na stejné lodi, moc z toho nemá, ale drží basu.
Naši o něco vznětlivější němečtí příbuzní říkají:
Mitgegangen, mitgehangen.
Když jim lupne v bedně.
14. 12. 2012 | 17:03

český maloměšťák napsal(a):

záchodové prkýnko časem do hlavy tlačí
Ehm - Blankfein nebyl vůbec zmíněn...netlačí Vás to prkýnko do hlavy příliš ?

Neruda a anarchista ?
Je to možné...prej složenky platil dost pozdě.
Taky protest proti zvůli moci, ne ?

Ale na 1. máje co dělal - to nevím. A vůbec - nebyl tenkrát s Hynkem , Vilémem a Jarmilou - na procházce ...u jezírka ?
14. 12. 2012 | 17:13

amiel napsal(a):

Ty volby jsou přece úplně jasné:
nevolitelná skupinka PSYCHICKY NEMOCNÝCH (Bobošíková, Dlouhý, Franz, Okamura)
nevolitelná skupinka TOTÁLNĚ ZDISKREDITOVANÝCH (Schwarzenberg, Sobotka)
a tři RELATIVNĚ NORMÁLNÍ (Fischerová, Zeman, Dienstbier)
- - -
I když... přiznejme si... Fischerová je taky trošku psychicky nemocná a Zeman taky trochu zdiskreditovaný.
Takže zbývá jeden jediný.
14. 12. 2012 | 18:27

pamětník napsal(a):

Jan Neruda, 1. máj 1890
Ano: byl První máj 1890. A kdo jej co muž dozrálý, myslivý prožil, do dnů svého života nezapomene. Věru, kdož jsme se ho dočkali, že jsme dožili se nejpamátnějšího 1. května lidských dějin. Ba snad že nejpamátnějšího dne těch lidských dějin vůbec! Klidným, železným krokem přirazily 1. května 1890 batalliony dělnické, přečetné, nepřehledné a vřadily se do lidského šiku, aby již provždy šly za vznešenými lidskými cíly. Byl to postup mohutný, neodolatelný, jako když se hrnou vlny okeánu. Kdo přihlížel, porozuměl, co „síla elementární“ znamená!
Červené odznaky, červené kravaty – klikatým bleskem projela mozkem vzpomínka na Komunu, na rudé prapory anarchistů! Poprvé jsem ji viděl na lidech, tu rudou barvu světového sociálního hnutí: zachvěl jsem se. Tytéž barvy, které vlály nad hlavami husitů, bojovníků za svobodu náboženskou, tytéž barvy vlají dnes nad hlavami bojovníků za úplnou rovnost občanskou!
Dělníci jdou mlčky, s tváří tak železně opravdovou! Nu jenom se podívej, tady ji máž už označenou na tváři, tu „elementární sílu“! Ale ani při tom nezatrneš! Cítíš, že síla je ovládána měrnou myšlenkou. A pojednou – jakoby zázrakem – pojednou jsi porozuměl tomu letošnímu „Prvnímu máji“, pojednou vidíš, že veškerá posavadní situace společenská i politická jediným trhnutím se dnes pozměnila, ale ne už jen pro dnes.
A nekonečným proudem davy hrnou se dále. A s nimi a mezi nimi Praha, ostatní. Zvláštní – ba prazvláštní den! Věru, i ta příroda všude vůkol jakoby pod zákonem stejným! Ráno dusivá mlha, vzduch šedý, tak těžký, pk najednou se vyhouplo slunce a bylo tak jasné, tak zlaté, tak blažené – Byl první květen roku 1890!

http://pinc.blog.idnes.cz/c/261752/1-maj-1890-a-1980.html
14. 12. 2012 | 18:37

pamětník napsal(a):

amiel:
"Zeman taky trochu zdiskreditovaný." Čím?
14. 12. 2012 | 18:40

Arnie napsal(a):

Pane Stejskal, díky.
Opakované rasistické útoky ala Maximus, začali dělat z této celkem zajímavé debatní platformy trapnou stoku.
14. 12. 2012 | 18:40

český maloměšťák napsal(a):

Arnie
Začaly - tvrdé

Pamětník
Dělnické hnutí našlo ve své době opory i v US zákonodáratsví. Byl to výraz doby, měnících se výrobních vztahů a toho, čemu se říká pokrok.
Básníci většinou ale přehánějí a vidí svět mnohdy tak, jak by jej chtěli vidět - to je pravda.

Např. : http://en.wikipedia.org/wiki/Muller_v._Oregon

Mimochodem tato kauza dokladuje, že k ženám bylo přistupováno -respektive začlo být přistupováno - z hlediska zaměstnaneckých poměrů i tehdy a tam (tedy v době málo ragulovaného kapitalismu a to v USA) způsobem, který pod Peheho blogem o kvotách místní mirgorodští cupovali na czcky /aniž si někteří z nich vůbec zjistili fakta o připravovaném opatření/.

Prostě chlap stříkne jenom ejakulát - ženská plod nosí a donosí...a pak porodí.
Tak to je už leta.

Mirgorodští sice můžou hýkat jak osli anebo výt jak šakali...ale zatím se to děje převážně takto.
Je smutné, že si mirgorodští neuvědomují, že i snimi bylo kdysi v lůně jejich matky naloženo.
Ale vem to nešť...a navíc - jde o odbočení jak od blogu, tak od problému - zda tedy smazat VŠECHNY Nerudovy " příspěvky "...nebo jenom některé a proč.
14. 12. 2012 | 19:34

český maloměšťák napsal(a):

amiel
Přiznávejte si co chcete...jen sdělte svému národu aspoň to, čím je Fischerová nemocná psychicky, nebo jak ?
14. 12. 2012 | 19:36

rejpal napsal(a):

český maloměšťák
Ona věří na etiku. Lidé tohoto druhu jsou považováni za exoty, když už ne rovnou za duševně nemocné.
14. 12. 2012 | 20:13

Arnie napsal(a):

to: český maloměšťák
Jo, to je trapas, nemělo by se to stát, máte pravdu.
(Nicméně na smyslu sdělení to nic nemění.)
14. 12. 2012 | 20:30

Maximus napsal(a):

Arnie nežaluj!
Stejskal je takový zdejší Koniášek a jezuita, který nechce a vlastně nemůže ani dovolit, aby se zde napsala úplně jasná fakta. Ono se to ani nesmí, jestli seš Čech, tak dobře ti tak. Ještě si na mě vzpomenete, hlupáčci.
14. 12. 2012 | 21:27

Anna napsal(a):

amiel

Patřím k těm, kteří dají svůj hlas Táně Fischerové. Jsem přesvědčená, že je to velmi lidská, hodná, slušná a silná žena.

http://www.inspirativni.tv/povidani-s-tanou-fischerovou/
15. 12. 2012 | 09:48

turista napsal(a):

Amiel a Pamětník:
Tak pan Zeman by nám ten hrad prochlastal v becherovce - myslete. Toho nikdy a jestli snad ano, tak spadnem z bláta do h....
15. 12. 2012 | 16:38

pamětník napsal(a):

turista
podlehl mediální antizemanovské kampani. Anebo jste snad měl čest zažít M. Zemana opilého?
15. 12. 2012 | 16:59

turista napsal(a):

Pamětník :
Ano, viděl.
A dále pokud řeknu celému národu, že chci a budu objímat stromy na Vysočině - tak to budu dělat.
15. 12. 2012 | 17:08

pamětník napsal(a):

turista:
Tak to jste měl obrovské štěstí,kterého se většině občanů nedostalo. A Zeman stromy neobjímal?
Můj hlas má jistý. :)
15. 12. 2012 | 18:41

svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

Pane Stejskale,
celkem souhlasím, že Maximus to už trochu přeháněl.
Ovšem ČM Vám s Nerudou kontroval brilantně :-).
15. 12. 2012 | 18:53

stejskal napsal(a):

Dobrý večer, pane svatební a pohřební orchestře G. Bregoviče,

též si to myslím. Ostatně v kontrování zde patří pan český maloměšťák k těm nejlepším (spolu s mnoha dalšími).

Libor Stejskal
15. 12. 2012 | 23:46

Medikolog napsal(a):

Je to tak. Když budu chtít zvolit Čecha, nebo alespoň Góje, musím počkat na nějaké jiné (budou-li) volby.

S tím nemají Protokoly Sionských mudrců, Finkelstein, ani Neruda nic společného. Vyřazením Okamury dokonalá "ložená". Holá skutečnost.
16. 12. 2012 | 00:38

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy