Opravdový holocaust a okoralé duše

18. 07. 2012 | 10:16
Přečteno 15928 krát
„Těšte se na opravdový holocaust“ je již hezkou řádku let populárním heslem islámských demonstrací v západních velkoměstech, vedle podobných důmyslností jako „Svobodo, jdi do pekla“, „Islám ovládne svět“, „Usekávejte hlavy těm, kdo islám urážejí“ nebo „Zabíjejte židy pro mír“.

Dlouho se nad nimi svět shovívavě usmíval jako na fantazii rozzlobených puberťáků, z níž jednoho dne vyrostou a stanou se normálními západními demokraty jako všechny předchozí generace imigrantů. Málokoho napadlo, že to tyto děti budou myslet ještě vážněji v dospělosti nebo že tento opravdový holocaust (ten předchozí se nepovedl) by se mohl nevztahovat na Židy (nenávist k nim je přece pochopitelná tradice chudých a utlačovaných), nýbrž tentokrát (nebo po několika staletích opět) na křesťany. Jejich perzekuce v islámských zemích dosahuje šíře a intenzity hrozící odstartovat největší humanitární katastrofu naší doby. Děje se tak – jako u tolika předchozích genocid a pogromů – za téměř totálního mediálního zatmění a mlčení politických a církevních institucí, s výjimkou několika specializovaných humanitárních organizací a jejich internetových stránek.

Těmi nejaktivnějšími jsou dvě, obě nezávislé a financované ze soukromých příspěvků:

The Gatestone Institute je zaměřený na „vzdělávání veřejnosti o událostech přehlížených hlavními médii a představujících hrozby naší individuální svobodě, svrchovanosti a svobodě slova“.

The Barnabas Fund je organizace nejen informativní, nýbrž i charitativní, pomáhající specificky křesťanům perzekvovaným v islámských zemích, odkud podává podrobné zprávy z první ruky. Pro jeho ředitele Patricka Sookhdea nejnaléhavější tragédií posledních několika měsíců je Sýrie, kam za poslední dva roky uprchl téměř milion (dvě třetiny) křesťanů z Iráku před masivní islámskou perzekucí probíhající pod nosem bezradně přihlížejících západních vojáků. Na ně a na jejich syrské souvěrce, jich jsou další dva miliony, se teď valí postupující povstání proti Asádovi, jehož režim křesťany chránil – alespoň v tom smyslu, že se choval tyransky ke všem „rovnoprávně“, bez ohledu na náboženskou příslušnost. Povstalecké jednotky, které ovládli džihádisté a alkajdisté, křesťany vyhánějí po tisících, město po městě a vesnici po vesnici, jak je obsazují. Barnabas Fund má nejen zprávy přímo z míst, kde se tragédie dějí, má i síť kontaktů, jimiž postiženým na místě pomáhá – díky (zatím) vstřícné politice Asadovy armády, pod jejíž ochranu křesťané prchají.

Syrští (a uprchlí iráčtí) křesťané uvázli ve šlamastice politické absurdity. Křesťanský západ fandí jejich pronásledovatelům proti jejich ochráncům, které zas podporuje bizarní kombinace Iránu, Ruska a Číny. A protože nejen džihádisté, nýbrž i část západního tisku označují křesťany za kolaboranty s Asádovým režimem, vítězství povstalců pro ně bude rozsudkem smrti. Ten podle hojně citovaného povstaleckého islámského klerika má vypadat takto: „roztrhat, rozsekat a hodit sežrat psům“.

Dalších deset milionů křesťanů (rovněž viněných z kolaborace s Mubarakem, sekularisty a levicí) vázne v Egyptě, kde vítězství Muslimského bratrstva v parlamentních i prezidentských volbách povzbudilo muslimy k otevřené perzekuci, přepadání a pálení kostelů, zabíjení kněží, únosy křesťanských dětí a násilné konverze a kde se každou chvíli čeká nastolení zákonů šarijá proměňujících křesťany v druhořadé občany platící muslimům extra daň a trestané za urážku islámu nebo pokus konvertovat muslima na křesťanství. To si podle posledních sondáží přeje přes 60 procent Egypťanů. Nový prezident Muhammad Morsi si sice do kamer potřásl rukou s křesťanskými duchovními, ale obavy křesťanů tím nerozptýlil. Trvalým politickým programem jeho Muslimského bratrstva je „Alláh je náš cíl, Korán je náš zákon, Prorok je náš vůdce, džihád je naše cesta a smrt v boji za Alláha je naše nejvyšší touha.“

V soudnictví se už objevují cíleně protikřesťanské rozsudky: Po křesťansko-muslimských šarvátkách způsobených dopravní zácpou bylo dvanáct křesťanů odsouzeno na doživotí, zatímco všichni zúčastnění muslimové byli žaloby zproštěni, třebaže poškodili více než padesát křesťanských obydlí, kanceláří a obchodů. Mezi odsouzenými je i křesťanský právník a parlamentní kandidát, před jehož domem se šarvátka odehrála – v jeho nepřítomnosti a bez jeho vědomí. Jeden křesťanský teenager byl odsouzen bez předložení důkazů ke třem letům vězení za údajnou urážku islámu na svém facebooku, třebaže jeho obhájci dokazovali, že neumí zacházet s počítačem a tudíž nemohl facebook používat. Za další urážku islámu v diskusi s muslimským kolegou byl odsouzen křesťanský učitel na šest let v soudním přelíčení, jemuž skandoval dvouapůltisícový dav.

Za tři měsíce od konce března z Egypta uprchlo přes sto tisíc křesťanů a exodus pokračuje. Od března zostřená perzekuce byla vyprovokovaná – nebo posvěcená – prohlášením saúdského vrchního muftiho, že „je nutné zničit všechny kostely v oblasti“. A zprávou, podle níž se nový prezident prořekl, že „provede druhé islámské dobytí Egypta a donutí křesťany konvertovat na islám nebo platit daň nebo emigrovat“. Křesťanští duchovní volající o pomoc říkají „před sebou máme moře, za zády džihádisty“.

Jak širokou „oblast“ měl vrchní mufti na mysli, si vysvětlují muslimové v různých zemích po svém. Severní Nigérii samopaly a kulomety ozbrojené muslimské jednotky Boko Haram prakticky pročistily od všeho křesťanského, když tamním křesťanům daly na vybranou zmizet do tří dnů nebo smrt. Poslední zbytky křesťanů jsou likvidovány v Mali a Severním Súdánu. Předseda americké Komise pro náboženskou svobodu odhaduje, že „křesťanství hrozí úplný zánik v Iráku, Afghánistánu a Egyptě“. Další na stupínku jsou podle Komise Maledivy, Mauretánie, Irán, Somálsko, Jemen, Uzbekistán, Pákistán a Turecko, kde muslimské populační většiny nabírají na agresivitě. Ta sílí i v tradičně mírnějších zemích jako Indonésie a Malajsie. Útoky na křesťany se množí i od muslimských menšin v Kenyi, Thajsku a Filipínách. Celkem je ohroženo až 100 milionů křesťanů.

Co může ten propastně neinformovaný svět dělat? Podle Patricka Sookhdea jsou nejakutnější – a nám kulturně nejbližší – Sýrie a Egypt. Tam navíc zatím Barnabas Fund působí a může na místě pomáhat. Jenže jak ještě dlouho a kam je evakuovat než Asadův režim padne a vládu převezmou džihádisté? Jde o tři miliony lidí, z toho desetitisíce sirotků. Barnabas Fund jedná s několika zeměmi, jednou z nich je prý Rumunsko, které má stovky opuštěných vesnic. O kolik takových sirotků by se dokázali postarat Češi?

Přesně tuto otázku jsem položil české pobočce mezinárodní organizace, která má dobročinnost za svoje raison-d-être. Dopadl jsem takto:

„Svízelné a neprůchozí díky legislativě našeho státu a Evropské unie a mezinárodních úmluv.“
„Jestliže jsme organizace nezávislá a sekulární, musím se vyjádřit k zásahu v této problematice negativně“.
„Nesmíme vstupovat na tenké pole náboženské války a měli bychom projevovat nestrannost.“
„Šíření vzdělání může pomoci v budoucnu a zmírnit či nedovolit vzniknout případnému konfliktu.“
A nakonec ještě „už mě zmáhá číst všechny maily o perzekuci křesťanů“.
„Češi mají okoralé duše,“ říká statečná a noblesní dáma Věra Jourová, která tu okoralost zažila na vlastní kůži. Omlouvá je možná jen to, že ona ta okoralost je celosvětová, od zatmělých médií, přes netečné vlády a církve, po Baracka Husseina Obamu, který spěchal novému egyptskému islamistickému prezidentovi popřát k vítězství.

My z toho všeho možná pochopíme, jak mohlo dojít k tomu „nedokonalému“ holocaustu a jak možná nedokážeme zabránit tomu „opravdovému“. Většině lidí byl lhostejný, netýkal se jich, rušil je z pohody a nestrannosti. Až nakonec dorazil i na jejich práh a týkal se všech. Mnozí z těch, jimž lhostejný nebyl, si spočítali ty miliony a pokrčili rameny, že tolik se tak jako tak zachránit nedá. A pak tu bylo pár tisíc těch, kdo věřili, že stojí za to zachraňovat, co se dá, podle starého přísloví, že kdo zachrání jeden život, zachraňuje celý svět. Připomeňme si je.

Nicholas Winton téměř sedm set českých dětí posledním vlakem z Prahy. Oskar Schindler svoji tisícovku. Irena Sendlerowa, s pomocí hrstky farářů, jeptišek a venkovských katolických rodin dva a půl tisíce dětí z varšavského ghetta. Španělský diplomat v Řecku pět tisíc španělským dialektem po čtyřech staletích ještě mluvících soluňských Židů. Kodaňští cyklisté svých osm tisíc židovských spoluobčanů zatarasením cesty německým kamionům než je rybáři stačili odvézt do Švédska. Bulharský král a pravoslavná církev 50.000 židovských spoluobčanů Hitlerovi nevydaných. Italské kláštery a vesnice 40.000 Židů italských a italský guvernér 30.000 francouzských v okupované Nice. Francouzský odboj, sekulární, katolický i protestantský 50.000. Raoul Wallenberg se třemi stovkami dobrovolníků 80.000 Židů maďarských.

Všichni to dělali jako „svízelné a neprůchozí díky legislativě“. Mnohým z nich podle této legislativy hrozil trest smrti.

Kdysi před lety jsem se setkal s jednou Holanďankou, která zachránila několik desítek židovských dětí. Zeptal jsem se jí, proč riskovala život. Řekla toto:

„Protože ve světě bez Židů nestojí za to žít.“

Co kdyby totéž platilo o světě bez křesťanů?

Najde se tu ještě někdo s neokoralou duší, kdo by věděl, jak pomoci zachránit pár tisíc sirotků? Protože nemylme se, ono by nás to opět mohlo všechny jednou dostihnout. Bruselská džihádistická organizce „Sharia4Belgium“ už Belgičanům radí, že když se jim islám nelíbí, ať se z Belgie vystěhují. A Belgie, to už je zatraceně blízko. Ostatně, hodlá-li džihád dobýt celý svět, brzy nebude se vystěhovat kam.

Psáno pro www.ceskapozice.cz

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

skeptický napsal(a):

Zbývá otázka kdo vymyslel Islám,proč,a kdo nám ho sem dnes posílá a proč.Kdo hledá,najde.Kdo druhému jámu kopá...
18. 07. 2012 | 10:42

Gustáv Kočí napsal(a):

U nás žádní křesťani nejsou. U nás křesťanství nenávidíme. Křesťanství - to vám může sežrat ňákej Hus, ale ne slušnej a poctiwej člověk jako jsem já.
18. 07. 2012 | 10:44

skeptický napsal(a):

P.S.
A neptejte se mne kdo,protože to je tak tajné,že kdybych to někomu sdělil,musel bych ho/ji zabít.
18. 07. 2012 | 10:45

Dagmar napsal(a):

Vážený pane profesore,

ráda bych vám poděkovala za článek. Je zatraceně potřebný a navíc velmi dobrý. Je nejvyšší čas, abychom si my, "obyčejní" lidé v Evropě uvědomili, že islamismus, nenávistná ideologie proti všemu nemuslimskému, je v současné době nebezpečím číslo jedna pro celý svět, pro všechny lidi. I pro muslimy. Islamismus proměňuje muslimy v nenávistné roboty, vypíná v jejich hlavách schopnost samostatně myslet, cítit, vymaže soucit, toleranci, sdílení, radost... vše pozitivní, co činí lidský život požehnáníhodný. Ano, svět nepochybně stojí nedaleko okraje propasti globální války. Agresor je zřejmý. Co uděláme my, potenciální oběti?
18. 07. 2012 | 10:54

Jirka napsal(a):

Proboha, už zase nás někdo nutí pomáhat někomu v rámci nějakého náboženství. V tak sekulární zemi, jako jsou Čechy, je to přímo rouhačství. Místo boje za mír a proti válčení máme zase nějaké náboženské zaslepence zachraňovat?
Náboženství je zcela zastaralý způsob vyrovnávání se s problémy života. A je jedno, zda se jedná o křesťanství, židovství nebo islám. Jediný smysl má vysvětlovat, že dokud se lidstvo nezbaví této středověké ideologie, do té doby budu na světě jen zabíjení a nejhorší genocidy.
Proto milý autore, začněte přemýšlet jinak, začněte sám nejprve uvažovat, proč je jakékoliv nábožesntsví vědomě "hlasateli svobody" podporováno. Přece proto, aby lidé díky náboženské demagogii byli lépe manipulovatelní. Od reklamy až po šíření nenávisti. Právě proto jsou vaše anti-sekulární názory škodlivější než přímé výzvy k násilí. Přece my jsme tady pod náboženstvím komunismu poznali - asi na rozdíl od vás - jak je zaslepená víra škodilvá. Tak snad by bylo dobré, kdyby z naší zkušenosti se konečně svět snažil alespoň trochu poučit. A ne abychom pořád jenom slyšeli názory falešné anglosaské kultury, která se snad jenom naučila mistrně intrikovat a ovlivňovat válečné konflikty. Protože sama už 100 let žádnou válku nebyla schopna sama vlastně vyhrát.
18. 07. 2012 | 11:00

skeptický napsal(a):

P.P.s.
A názory zmíněných dam bych nebral moc vážně.

Sice dle dnešních titulků jsou ženy inteligentnější,než muži,ale nejspíš proto,že IQ testy vyrábějí psycholožky.Asi tam jejich kreativní myšlení sahá.Nebo štupovat ponožky,vařit dle kuchařky,znáte to.

Leč marná sláva,vědecky je dokázáno,že ženy nemají duši.A žárlivost je nehezká.

Lidi,kteří se otírají o Čechy asi budou mít nějaký mindras.
18. 07. 2012 | 11:05

Twist napsal(a):

Stále ten samý problém: náboženství. Křesťanského pánaboha nikdy nikdo neviděl, Alláha také ne, ale stamiliony lidí jim pořád věří (víru v něco nezavrhuji, je životně potřebná) a jsou schopni pro tu víru těch nejodpornějších věcí. Pokud vím, ateisté pro nevíru nezabíjejí.
18. 07. 2012 | 11:24

Zdeněk Wachfaitl napsal(a):

Pane Kuras,

to je velmi dobrý a velmi potřebný blog. Již podle toho, co tady vypovídá Jirka a že se do diskuse nikdo z klasických "producentů podblogového svinstva" nijak nehrne. Zdá se dokonce, že všichni si sesedli v hospodě Na růžku a vůbec netuší, co jim sdělujete. Budu to také muset lépe rozvést.
Děkuji a pěkný den zde všem.

Dagmar
velmi správně, vidím, že nejen poezií živ je člověk, zejména pokud má o světě přehled a někde byl jako Vy a má oči otevřené i v zemích s půlměsícem.
Pro Vás úsměv, stále.
18. 07. 2012 | 11:24

maňana napsal(a):

velmi pěkně a polopatě popsáno,jenže většina lidí kteří tento článek čtou, mají již dávno jasno a drtivá většina lidí,jenž místo získávání informací raději sledují seriály ,jako je např.Nemocnice na pokraji růžové zahrady,tak ti nebudou mít jasno ani za sto let.Už Jan Tzimisken před více jak tisícem let říkal,že Islám je temné náboženství a nic nového člověku nepřináší - jen zlobu a nenávist/volná citace nebudu to hledat/.Leč pseudodemokrati raději zničí vlastní kulturu,než by si přiznali pravý stav věcí.
18. 07. 2012 | 11:35

buldatra napsal(a):

Pane Skeptický,

hen ten Islám vymyslel je sice tajné, ale fakt je ten, že se mu to povedlo. Jen, co je pravda.
Ne nadarmo se říká, co je geniální je jednoduché.

Ostatně, ve Vatikánu byla vždy spousta chytrých hlav, to není žádné tajemství.
18. 07. 2012 | 11:48

JardaV napsal(a):

Pro Jirka

Máte naprostou pravdu.Dokud bude tma zvaná náboženství podporována penězi - státními penězi - do té doby bude růst,roztahovat se,lhát,vyrábět osobnosti typu"Kalousek".
Teď chtějí zase někde vytvořit biskupství nebo co,samozřejmě za státní prachy,živit tam žvanily,za státní prachy.A k té bojeschopnosti Evropy - je to opravdu strašné,jak upadá třeba fyzická kondice mladých po tom,co zrušili vojnu.Po ulicích bloudí vyzáblí chudinkové,kterých se snadno zmocňují drogoví distributoři,protože nikdo jiný o ně zájem nemá.
Ale tento blog je o postoji islamistů k židům.Čím nebo jak vznikla tak silná lokální nenávist?A nevzniká něco podobného i v USA nebo v Evropě?Protože řekněme si otevřeně - Řecko,Itálii,a ostatní země s problémy vydrancovaly nadnárodní bankovní domy,a ty jsou nejspíš všechny v rukách právě židů.A naše sněmovna - nejsou to právě naši židi,kteří tahají za provázky ,na jejichž konci jsou poslanci typu Kalousek,Kubice,Nečas??Protože si nedovedu představit ministra vnitra,na kterého jiný ministr plive,nadává jeho lidem,uráží je ubohým způsobem,a on mlčí a tiše,jako popelka,sleduje dění kolem.Nejmocnější muž v zemi !!!!Kdo ho drží pod krkem tak,že mlčí a klopí zrak??Kdo drží pod krkem Nečase,který jeden den něco prohlásí,ministr za pár hodin jeho prohlášení zesměšní,a on zase klopí zraky a čeká co se bude dít.Kdo stojí za umírajícím starcem,který v přímém přenosu upadá
do bezvědomí a jeho prohlášení jsou prázdná nebo manipulující???Možná že i v jiných zemích je to podobné,a tak lidi,kteří vědí,kdo má skutečnou moc,tiše podporují všechno,co tomuto klacku může škodit.Pasivně,ne jako ten Nor se samopalem.A nakonec to povede ke katastrofě.Kolik je u nás lidí,kteří s rozkoší ponižují druhé,a jenom proto,že je hned někdo nezastřelí,si myslí,že je jim dovoleno všechno.Takže proto i u nás má tiché zastánce ten,kdo těmto "bohům" slibuje smrt a vyvraždění.Je to krátkozraké,ale už i u nás máme nějaké "mešity".
Nedávno jsme vzpomněli Jana Husa.Nikdo z nás neví,co vlastně opravdu hlásal a za co umřel.Tehdy vznikla náboženská odnož,která uctívá "tělo a krev Páně".Krev,tedy pokrevní linii,jako v Da Vinciho kódu.Proto Husa církev prosila a prosila,aby odvolal.Ne kvůli kecům o zlodějnám církevních panáků.Ale právě kvůli
tomu,že asi hlásal pravdu,že Vatikán není nástupcem Ježíše.Tento postřeh se nabízí tak zjevně,že se tím zatím nikdo nezabýval.Ve skutečnosti nikde nebyly zveřejněny a doloženy důvody Husova upálení.Skutečné,ne ty,které se líbí dětem.Zdůvodňovat to
aktuální potřebou jednoty katolické církve je nesmysl.V Evropě je dostatečná vzdělanost na uplatnění racionální argumentace oproti zahnívající absurdní demagogii.
18. 07. 2012 | 12:08

Pepa Řepa napsal(a):

Dovolte abych omluvil z diskuse docenta Konvičku.
pokud mu již neprořízl hrdlo nějaký bradatec, je zřejmě na studijní dovolené a honí se síťkou motýly.

Naopak bych ocenil hbitost maďarské policie, která dopadla jakéhosi ma´darského vejlupka Čatáryho, který -ve svých 97 letech-úspěšně několik týdnů utíkal kolem bloku.
Dopadaní byla makačka, byli nasazeni maďarští běžci připravující se na OH.
Hlavně, že to stihli.
OH začínají.

Ano, jak praví otec Kuráš, bez křesťanů by bylo smutno.
Zvláště bez bratra Wěnczeslaua Hořejšího.
18. 07. 2012 | 12:12

taky nejsem úplně normální :(( napsal(a):

twist:tu jsem seděl s jedním věřícím a klidně jsem mu mohl říct co si o jeho víře myslím.Dobrej pokec....Tu jsem seděl s ateistou a když jsem mu řekl co si o jeho "nevíře" myslím,sápal se mi po krku....Může to fungovat i obráceně,to nepopírám...Pak to vaše tvrzení nelze opřít o něco pevného ;-)
18. 07. 2012 | 12:16

Bestia Triumphans napsal(a):

Twist napsal(a):
"Stále ten samý problém: náboženství. Křesťanského pánaboha nikdy nikdo neviděl..."
:)
Boleslav Polívka ve scénce z filmu Kurvahošigutentag potkal podobného "chytráka" jako je Twist, výsledkem byla nezapomenutelná hláška...
http://www.youtube.com/watch?v=eYPmC4zTTQE
18. 07. 2012 | 13:09

Stařeček napsal(a):

copak kardinál Duka neví, že takto nespravedlivé a odfláknuté restituce církev katolickou oslabují?
18. 07. 2012 | 13:12

snězte si co ste si napsal(a):

Pane Kurasi
Jelikož dobře víte, že nám do zadku militantní muslimy implantovala anglosaská světovládná politika, měl byste si nejspíš stěžovat ve Washingtonu. Al-kajdá v Bosně a Čečně, lidožrouti v Kosovu, asasínské bandy v Libyi a Syrii, to nejsou náhodné jevy.
Řešit v neprůhledném vztahu Saúdů s USA kdo slouží komu je únavné. To, co se děje je příprava pouštních šejků na okamžik, kdy jim dojde ropa nebo kdy ji svět přestane potřebovat.
Bohužel jiné řešení, než masové použití jaderných zbraní (i proti západní části Evropy) asi neexistuje.
Na stránky Gatestonu jsem nahlédl a naznal, že jde o obvyklou židovskou fňukárnu. Za rok dají francouzským židům až třista facek. Hrozný osud. Od dob co jeden frankfurtský rabi napsal do novin, jak Češi vždycky škodili chudáčkům Němcům mě takové řeči už nedojímají.
18. 07. 2012 | 13:13

VFISCHER napsal(a):

TISÍCE LET STÁLE STEJNÝ TYJÁTR ! ! !

Náboženství - nacionalismus a všechny další ideologie - základní zástěrky pro agresi, chamtivost a řežbu o moc ! Tomu všemu napomáhá bída, zotročení, nevzdělanost a z toho pramenící fanatismus ! Fanatický idiot může být stejně nebezpečný ateista, marxista, stejně jako judaista a jiný ista ! ! Fanatický idiot věří, že když své napřátele rozstřílí, rozřeže a hodí psům, bude se mít lépe ! ! Fanatický idiot věří, že když se ověší trhavinou a nechá se roztrhat někde v Evropě v metru, bude v zápětí v ráji šoustat se sedumdesáti panami ! ! ! To vše existuje v současném světě v podmínkách, kdy 4% zde žijících osob vlastní 90% veškerého myslitelného majetku světa ! Pak se nelze divit, že stamiliony fanatiků živoří v takové bídě a nevzdělanosti, že je jim jedno, jestli se nechají roztrhat výbušninou nebo chcípnou v pravé poledne uprostřed pouště. Všem obrzlodějům, kšeftařům a ovladačům světa zadeklovaným ve zlatých zámcích hlídaných cvičenými gorilami to velmi, velmi vyhovuje ! Rozděl a panuj !
18. 07. 2012 | 13:23

Pavel K. napsal(a):

...nevim jestli vasclanek nenapnuje stutkovou podstatu tresneho cinu hlaseni polasne zravy, nebo nabadani proti skupine obyvatel. Islam, znamena mir!!! To co se deje s krestany v islamskych zemich by se nedelo kdyby tyto zeme nebyli zachraneny pred svymi diktatory. Prirozeny prubech veci je narusen v civilizacich ktere nejsou pripraveny na demokracii, jejim vask nasilne vnucena krestanskym svetem a toto je jen logicky dusledek. Pred nekolika stovkami let se o to co rikate snazila katolicka cirkev vsemi prostredky a oficialne. Zarazi me ze vi delate s extremistickych nazoru nazory vecinove. Procestoval jsem Syrii krizem krazem nikde jsem se necitil tak bezpecne a videl jsem Damasku ma jeden minaret pojmenovan po Jezisi Kristu! Krestane skizi co sami zaseli. Napr. karikaturi proroka jsou zname, ale jeste jsem nevidel zadnou na jezise a bylo by jich dost, treba jak se Jezis Kristus nechava kourit skupinkou skolaku, ale takovou karikaturu jsem nezaznamenal, a pokud by existovala, byl by reakce krestanu velmi podobna te islamske. Vsichni jseme lide, zadne nabozenstvi nas nedela horsim nebo lepsim, jsme to my lide kdo to delame!!! Doporucuji vam informovat se z vice zdroju napr. o holokaustu na palestinskem lidu o extremistickych skupinach krestanu. Zasjmove skupiny jako Opus Dei...jez neni je naka sekta z Brounowych knih, ale organizace ktera je establovana v nej nejvyzsich funkcich nekterych zemi Latinske Ameriky. Mince ma vzdy dve strany, vy jsme nam ukazal jen tu jednu, coz je neeticke a odsouzenihodne...posledni vec USA ma s Egyptem velmi uzskou smlouvu o pomoci a kolaboraci, coz ma za nasledek ze Obama kontaktuje demokraticky zvoleneho predstavitele Egypta, muslimske bratrstvo operuje v regionu enkolik desetileti, zabyva se hlavne staranim se o potrebne nemocnice, skoly etc...coz prineslo ovoce ve vyhrani voleb. Jako kazda velka org. ma i sva extrem. kridla nebo extremisty kteri se aniz by byli socasti hlasise k nim. Jeste jsem nevidel srovnavani pravice a extremni pravice a pritom je to to same...proto vas prosim o obe
ktivitu a korektnost!!! A pokud bude problem v Egypte tak muze dojit k utoku na Izrael a to by mohlo znamena atomovou valku, proto se domnivam ze Barak H Obama udelal to nejgesto a to i pro budoucnost vasi!!!
18. 07. 2012 | 13:24

aga napsal(a):

Dagmar

Být vámi, vy potencionální oběti, tak si sypu popel na hlavu za svou pomýlenou podporu multi kulti. Ale vy nejdřív něco militantně a plamenně podporujete proti všem, a když se potvrdí, že ti všichni na rozdíl od vás dovedli situaci odhadnout a měli pravdu, tak otočíte o stovosumdesát a zase dštíte oheň a síru. Pardon, ale tohle mě dovede spolehlivě vytočit.
18. 07. 2012 | 13:28

Pompeius Magnus napsal(a):

No, to jsme to dopadli, když se o nás, gojim musí starat židé!!! A naše věhlasná katolická církev, která takové věci má tak nějak v popisu práce, chlemtá prebendy sape se obtloustlýma rukama primase Duky po restituovaných statcích. Poslouchaj, Kuras, nechtěli by voni bejt nakonec papež?
18. 07. 2012 | 13:45

Dagmar napsal(a):

aga

Hmm, pane, že jsem jako studentka byla okouzlena TEORIÍ multikulturalismu jsem tady na sebe "práskla" sama. Po příchodu do PRAXE, mne to okouzlení postupně přešlo. Vaše tvrzení, že jsem něco "militantně a plamenně podporovala", je čistě vaše fixe, nemůžete jej opřít o nic, než o poněkud hostilní reakci vůči mé osobě. Pokud pokládáte můj vstup v 10:54 za "dštění ohně a síry" máme o "dštění" naprosto jiné představy, jakož i o ohni, síru nevyjímaje.

Ráda si přečtu věcný názor, proč se mýlím, ale svého "moralizování" mne prosím ušetřete. Pokud vás spolehlivě "vytočí" každý názor, který nekoresponduje s tím vaším, je na místě obávat se o vaši psychickou pohodu :-)
18. 07. 2012 | 14:16

aga napsal(a):

Dagmar

Prosím, prosím, vyprávějte mi ještě něco o moralizování. Od vás to poslouchám nejradši.
18. 07. 2012 | 14:28

Dagmar napsal(a):

aga

Na vás v moralizování nemám a na věty typu:

"Ale vy nejdřív něco militantně a plamenně podporujete proti všem, a když se potvrdí, že ti všichni na rozdíl od vás dovedli situaci odhadnout a měli pravdu, tak otočíte o stovosumdesát a zase dštíte oheň a síru."

ze mne vypadnou jen těžko :-)

Ale nechme toho, pokud nemůžeme vést věcnou diskusi, škoda času, viďte?
18. 07. 2012 | 14:35

aga napsal(a):

Dagmar

Často jste už vedla osobní a nevěcnou diskuzi, tak proč najednou ten ostych? Nechte toho, až budete chtít, a já se taky zařídím podle svého.
18. 07. 2012 | 14:39

Dagmar napsal(a):

aga

Pokud mne ta osobní a nevěcná diskuse bavila a zejména pokud můj oponent (oponenti) měli alespoň elementární smysl pro humor, proč ne. Já se nezříkám, ale fakt nechci :-). Zařiďte se hlavně podle svého, přece se nebudete zařizovat podle cizího, že ano?

A úsměv, prosím :-)
18. 07. 2012 | 14:45

nesmrtelnost chrousta :)) napsal(a):

Aga:když někdy někomu dojdou logické argumenty,stačí se někomu schovávat za smích a tím si svou nevědomost omluví.Myslím,že to víte...
18. 07. 2012 | 15:05

P. napsal(a):

Tohle bylo moc pěkný kázání o našich vokoralejch duších, pane Kuras.

Válka kterou nevidíte (české titulky)
http://www.zlo.cz/the-war-you-dont-see-valka-kterou-nevidite.php
18. 07. 2012 | 15:24

Paja napsal(a):

Je značně trapné a pokrytecké, pokud se tu rozepisují lidé z kulturního okruhu "západu"(nevím jestli se počítat k "západu", jelikož lidé na "západě" nás tam teda nepočítají), o HROZÍCÍM nebezpečí ze strany muslimů, když už deset let tam ten "západ" má armády, které reálně rubou tamější lidi po tisících. Takže zcela reálně ohrožuje kdo koho, prosím? Jsme už zcela mimo realitu? A proč tam jsou? Tomu že z bohulibých "humanitárních" účelů věří možná chovanec nějakého ústavu. Byznys je byznys.
Nejpikantnější na tom je, že pan Kuras předvádí argumentaci ve stylu antisemitismu - ono se "říká", že muslimové nám usilují o život, stejně jako se to v nacistickém Německu říkalo o Židech, že usilují o zničení Němců a světovládu. Ano hovoří se o muslimské hrozbě, jenže v situaci kdy muslimové jsou deset let drceni našimi armádami. Takže oni ti muslimové mají i kromě své víry i objektivní důvody nás nenávidět. Je zajímavé, jak veřejné mínění v nadutosti z moci západu, zapomělo na prostý fakt, že po vraždění a válce našich armád v zemích, po kterých je nám v ČR putna - rozhodně na vrcholcích Hindukůše nebráníme Šumavu, přijde zákonitá reakce - pomsta. Jak pak reální džihádisté nemají sklízet body? Já si sice také myslím, že Islám, je nebezpečí srovnatelné s nacismem či bolševismem, ale tvrdím, že politika "západu" ho podporuje.
I pan Kuras zde přiznává, že všechny ty akce byly kontraproduktivní - pod dohledem našich armád, je situace horší než za Sadáma a Talibanu (!). Takže bilance je taková: statisíce mrtvých domorodců a tisíce západních vojáků, vydané nedozírné prostředky a islamismus a fanatismus - měřeno ohrožením křesťanů v daných zemích je ještě horší! Když sledujeme politiku "západu" v Lybii, Sýrii, Iráku, Afgánictánu, zjistíme, že západ si často své Islamisty hýčká a používá je proti svým geopolitickým soupeřům. V kristalicky čisté podobě jsme to viděli na podpoře mudžahedínů v boji proti sovětům, tito následně změnili Afgánistán ve středověkou mučírnu oproti kzteré byl sovětský systém vzorem humanity a osvícenectví. A následně se obrátili i proti svým podporovatelům. Pitbull se urval a potrhal i svého "pána".
Nejkřiklavější případ - Kosovo!! (hanba to naší věrolomnosti a historické paměti - Mnichov - jeho uznání). Pod patronátem USA vznikl mafio-narkostát, ve kterém proběhla etnická čistka, kdy pravoslavní křesťané - Srbi byli vyhnáni nebo nahnáni do ghet (mimochodem s kosovskými cigány naložili muslimští Albánci stejně). Tisícileté památky křesťanské kultury nedočíslitelné hodnoty byly zničeny! A vše pod dohledem armád "západu"! Bylo by zajímavé vědět pan Kuras náhodou nepodporoval válku NATA s Jugoslávií. Nyní možná ještě budeme jednou Srbům děkovat za jejich tisíciletou historickou službu v boji na hranici s Islámem za kterou jsme se jim odvděčili bombardováním a zřízením loutkového narkostátu "Kosovo" ve stylu Mnichova.
18. 07. 2012 | 15:29

Dagmar napsal(a):

nesmrtelnost chrousta :))

Vladislav Vančura: "Smáti se znamená lépe věděti".

Tak se prosím hodně smějte. Možná, že to pomůže :-D
18. 07. 2012 | 15:49

nesmrtelnost chrousta :(( napsal(a):

Dagmar:ano,pokud to postavíte zvlášť,pak to platí...Jinak néé...Pak by mohlo taky znamenat,že ten kdo se pořád směje,je moudřejší než ten kdo nemá potřebu se pořád usmívat jak měsíček na hnoji...Tolik vaše "logická" argumentace...:))Ale když už nic,alespoň pobavíte :))Za to díky...Nechcete raději psát do Trnek-brnek?S fórky by jste tam mohla pochodit ;-)
18. 07. 2012 | 16:10

Medikolog napsal(a):

Krásnou středu vespolek.

Nějak se straší - tu komunisty, tam Islámem; zatímco skutečné a reálné nebezpečí a neštěstí, KŘESŤANSKÉ CÍRKVE a spol. s jejich nehoráznou a pro nás likvidační NENASYTNOSTÍ, jsou filipikami cudně opomíjeny. Muslimská obec od čs. státu nedostává nic! Až budou křesťanské církve apod. dostávat od ČR totéž a pouze totéž co muslimská obec - bude ČR a Českému národu dobře.
18. 07. 2012 | 16:13

Zdeněk Wachfaitl napsal(a):

paja

popsal jste přesně, proč a z jakého důvodu se musíme obávat dalšího vývoje ve smyslu jak popisuje pan Kuras.
A ještě jste smíchal hrušky s jabkama a bramborama. Pilaf a kebab je rozumný pokrm, ale v Orientu nebo v Arábii. Vylezte si na minaret a zkuste si muezzína, až zjistíte jak chutná moc, už nebudete chtít slízt, stejně jako ti, o kterých píše Kuras.
Zanalyzovat to, proč Ahmadinežád tvrdí, že žádný holocaust za WW2 nebyl nedá velkou práci, pokud si uvědomíte na čem tam pracují.
**
I tak hezký den.
18. 07. 2012 | 16:53

český maloměšťák napsal(a):

http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=751245

"....Vůdce a jediný člen populistické Strany za svobodu (PVV) Geert Wilders už zdaleka tolik nebrojí proti islámu jako dřív. Téma totiž přestalo táhnout. Zejména když se ukázalo, že Nizozemsko není zaplavováno běženci z arabských zemí takovým způsobem, jak to Wilders svého času líčil.
Podle Eurostatu má země dokonce jednu z procentuálně nejslabších cizineckých komunit v EU. Ta představuje jen čtyři procenta nizozemské populace. A to ještě polovina z 673 tisíc osob, jež nemají nizozemský pas, pochází "jen" z jiných členských zemí Unie.
Wilders se proto se stejnou vehemencí, s níž kdysi spílal muslimům, pustil do Bruselu. Fiskální pakt rozpočtové odpovědnosti, podepsaný 25 z 27 zemí EU, i finanční pomoc nejhůře zadluženým státům tvrdě odmítá a požaduje referendum o vystoupení země z Unie.
Před kamerami veřejnoprávní televize také nedávno symbolicky předal řeckému velvyslanci řecké bankovky, drachmy.
Ačkoli jsou Nizozemci vůči EU čím dál skeptičtější, Wildersovi to nové voliče nepřináší. Spíše naopak. Oproti volbám z roku 2010 by podle posledních průzkumů přišla jeho formace o pět poslanců.
Ti mu ale utíkají tak jako tak. Před nedávnem ho opustila dvojka PVV, někdejší policista Hero Brinkman, kterému se nelíbil autoritativní způsob, jímž Wilders svou stranu řídí.
Minulý týden Brinkmana následovali tři poslanci a další tři tento krok zvažují poté, co je vůdce strany vyškrtl z kandidátních listin pro zářijové předčasné volby...."
"...Jedno je však jisté již dnes. Příští nizozemská vláda se o podporu Wilderse a jeho spolustraníků opírat nebude. Vůdce PVV si letos vysloužil lavinu kritiky mimo jiné svou výzvou k povinné "internetové" registraci pracovníků z východoevropských zemí, údajně zaplavujících místní trh práce. K protestům se přidala i ČR...."

A tak už ani ten Wilders u pana Kurasa moc v kurzu není a nebude /hmm - docela rychlý sešup...ze jeden či dva roky....z oblíbence se stal ten černý vzadu.../

No nic - čísla, které uvádí pan Kuras mě od určité doby nezajímají. Protože vůbec nezareagoval na to, jak zde očividně lhal, co se týče složení populace v jistých evropských městech - ve vztahu k muslimům.
---------------

Kuras napsal : "Několik britských a francouzských měst, norské Oslo, švédské Malmö a holandský Rottedram se stávají islámskými městy, jak se muslimská komunita blíží padesáti procentům."

http://www.coe.int/t/dg4/cultureheritage/culture/cities/Publication/OsloDrammen.pdf

"By the end of 2005 the immigrant population had grown to near 25% in
Oslo and near 18% in Drammen. Most of this growth has been due to the continued
influx of people from non – western countries."

"The largest contingent of immigrants in Oslo during this period
came from Pakistan. By 2003 Pakistanis constituted ca 17% of the total immigrant population in the city."

"...Approximately 100,000 of Malmö’s 294,000 population are immigrants (City of Malmö, 2008c). As of January 2008, 29% of the population or 79,389 inhabitants were born outside Sweden. Over three fifths (61%) of those have Swedish citizenship. A further 9% of the population, or 25,244 Malmö inhabitants, were born in Sweden, but have both parents born outside Sweden. Almost two fifths (37%), or 104,633 inhabitants, have a foreign background, defined as being born outside Sweden or in Sweden but with both parents born outside Sweden. Of those who were born outside Sweden, 61% were born in Europe, and approximately 30% come from Asia..."

http://www.eurofound.europa.eu/pubdocs/2011/217/en/2/EF11217EN.pdf

15. 06. 2012 | 10:35
-------------
Žádná reakce, žádná omluva...nic.
Pam Kuras se někdy chová jako nástěnkář. Vylepí, odejde, přijde, vylepí další nástěnku...šalom.

Mimochodem docela velkou "muslimskou" populací se může pochlubit Švýcarsko.
Nelze však prokázat, že by byla problematickou skupinou obyvatelatva - problematičtější než například imigranti z Východní Evropy.

Apropo :

http://worldcrunch.com/controversial-muslim-parliament-planned-switzerland/4675

"....“How can a body speak for all Muslims, when the 85% to 90% of Muslims [in Switzerland] who define themselves as non-religious are excluded?” Keller-Messahli, a Swiss who grew up in Tunisia, asks. It only feeds the suspicion, she says, that a small minority are serving their own agenda “behind a pseudo-democratic structure.”

No a o tom to je - o fanaticích, tvořících menšinu uvnitř komunity. O fanaticích a lhářích. Je jedno zda jde o Wildersovu partaj nebo muslimy.
A o církvích přisátých na státní cecík.
18. 07. 2012 | 18:01

aga napsal(a):

Ony jsou vůbec oběti a oběti. My Slovani jako obvykle jen trpně čekáme, který z tradičních predátorů nás dostane dřív, a jakmile ceknem, snese se na nás déšť výčitek o "ukňouraných stěžovatelích a věčných obětech". I mezi obětmi zřejmě existuje pořadí důležitosti...
18. 07. 2012 | 18:20

Dagmar napsal(a):

Je mi líto, že možná můj dopolední příspěvek přispěl k odklonění od tématu článku pana Kurase. Nepíše v první řadě o nebezpečí, které holocaustem hrozí Evropě, ale o akutním nebezpečí holocaustu, které je reálné pro miliony křesťanů, kteří žijí v muslimských, zejména v arabských zemích. To jsou oběti jen tím, že nejsou muslimy.

Srovnání jejich situace se situací evropských Židů v zemích, které postupně obsazovalo nacistické Neměcko není bez odůvodněné paralely. Marně však přemýšlím, co konkrétního bych jako občan České republiky mohla udělat, pro zlepšení situace křesťanů třeba v Egyptě.

Vzpomínám si na slova svého dědečka, který jako výrostek zažil v předválečné Praze exodus německých Židů, kteří doufali, že si útěkem z Německa zachrání život. I když pak jako mladík a dospělý muž zažil řadu krizových situací, tvrdil, že žitá beznaděj, bezmoc, neschopnost účinně pomoci je to nejhorší, co může citlivého člověka v životě potkat. Svět se zmenšil. Tu bezmoc můžeme zažívat, aniž ty křesťany bezprostředně vidíme.

Slyšela jsem rozhovor a katolickým biskupem Malým, který zoufalou situaci křesťanů v muslimských zemích, ale také v Číně dramaticky popisoval. Zdálo se však, že ač poměrně vysoko postavený v hierarchii katolické církve možnost účinné pomoci pro ohrožené křasťany také nenalézá. Je to znepokojující.
18. 07. 2012 | 19:01

Michal Macek napsal(a):

rucnikari a velbloudosuci - punishera na ne!
18. 07. 2012 | 19:08

aga napsal(a):

Dagmar

Možná použije naše katolická církev restituce na vykoupení křesťanů z muslimského otroctví? To bych pak chápal, že tak naléhají...
18. 07. 2012 | 19:13

Bestia Triumphans napsal(a):

český maloměšťák napsal(a):
"Pam Kuras se někdy chová jako nástěnkář. Vylepí, odejde, přijde, vylepí další nástěnku."
.
Bohužel se Maloměšťáku chováte často podobně. Naposledy v příspěvku o Colours, kde jste mimózně blábolil cosi o opilcích.
Evidentně jste na Colors nikdy nebyl.

Škoda, vaše poznámka k tvrzení pana Kurase o oslámských městech je k věci.
Snad kdybyste se příště držel toho, čemu rozumíte...
18. 07. 2012 | 19:15

český maloměšťák napsal(a):

Dagmar
Víte vůbec co označuje termín holokaust ?
Zkuste se nad tím zamyslet - použít při tom vlastní hlavu. Jaký je původní význam slova a jak je různými propagandisty zneužíván.

Malá otázečka - existuje i něco takového jako holokaust Romů ? /během WWII/

Víte jak se tomu dalo zabránit ?
Po WWI POMOCI Německu s dluhy a stavem hospodářství. Nikolivěk vyžadovat bezpodmínečně splacení všech dluhů - v nerealistickém rámci a termínech.

Je tomu tak podobně i se zeměmi půlměsíce. Ale i jinde.

Už jste snad někdy potkala nějakého bohatého Araba, který by hýkal cosi o novém holokaustu ? Spíš se vás zeptá, jestli nevíte o místě , kde se dá dobře pobavit...a je mu jedno, jestli jste Žid nebo Číňan.

Holokaust je silné slovo na které slyší slaboduchá chudina.

V Nigérii např. čile podniká Royal Dutch Shell. Myslíte si, že Shell je firma , kterou ovládají imámové ?
Apropo :

http://www.guardian.co.uk/environment/2012/apr/23/shell-nigeria-oil-spill-bigger

http://worldnews.msnbc.msn.com/_news/2012/05/08/11594963-leak-hits-shell-nigeria-pipeline-at-center-of-environmental-case?lite
18. 07. 2012 | 19:27

český maloměšťák napsal(a):

Bestia Triumphans
Byl. A opilci se z Colours trousili. A neblábolil jsem. Uvedl jsem dokonce mnoho odkazů - o tom, jak se místní pohlaváři místo toho, aby řešili záležitosti, které skutečně přispívají ke kulturnímu životu lidí...rádi zviditelňují na pochybných akcích - kdy například hluk z těcgto akcí působí újmu jiným lidem.
Včetně odkazu na perfidní dopis Kajnara /primátor ČSSD/.

Nerad vám beru iluze ...ale tak trochu žiju v Ostravě. A vím, co to je i pohled " z druhé strany".

Takže si své pitomé kydy strčte za klobouk a vytáhněte až zase někdy jindy /třeba pod blogem o zmizení a znovuobjevení se kocoura v botách/

Věcem o islámu moc nerozumím, jen nemám rád lži - zejména pokud je někdo píše do novin. Stejně tak nemám rád jednoduché polopravdy a jednovětné slinty - vytrýené z kontextu...

Hezký den.
18. 07. 2012 | 19:34

Dagmar napsal(a):

aga

Nejsem příznivcem církevních restitucí, jak se schválila Polanecká sněmovna PČR. Ale nedomnívám se, že tento blog by se měl zabývat tak kontroverzním tématem, když už jedno velmi kontroverzní téma má. Šlo by jen o "odklánění" pozornosti :-)
18. 07. 2012 | 21:04

Dagmar napsal(a):

český maloměšťák

Tak, jako vy, pane, projevujete starost o to, zda dobře chápu pojmy jako holocaust (šoa), mohu se já s úspěchem oprávněně obávat o to, zda vy máte natolik strukturované myšlení, abyste dobře chápal vztahy mezi dobře definovanými pojmy. Vaše značná "nesystematičnost" se lidově nazývá "pomateností" či "zmateností". Já,pokud budu potřebovat, mohu použít slovníky. Co prosím používáte vy?
18. 07. 2012 | 21:12

aga napsal(a):

Dagmar

Tak se jím nezabývejte. Já se domnívám jinak.

Jo, o odklánění pozornosti se zcela jistě jedná - máme tu svých starostí dost, mj. i s restitucemi, tak proč řešit spory mezi židy a muslimy. Křesťany bych do toho taky netahal, to je taky jen odklánění pozornosti.
18. 07. 2012 | 21:18

Yosif K napsal(a):

Za další urážku islámu v diskusi s muslimským kolegou byl odsouzen křesťanský učitel na šest let v soudním přelíčení, jemuž skandoval dvouapůltisícový dav.
KONEC CITATU.

Ted uz jsem jenom zvedav kdy vrchni palestinsky poverenik pro Cesko - absolvent fakulty newspeaku z Bir Zeitu na Hudsonu - napise zase nejaky dojemny blog o tom jak mu denodenne telefonuji nadseni krestane z Luxoru a Kahiry a jsou stastni z vitezstvi moudrych umirnenych islamistu v Egypte.

Zajimkavy detail z Egypta - egyptsky islamisticky soud odsoudil nejpopualrnejsiho egyptsdkeho herce Adela Imama za to ze kdysi pred 20 lety v jakesi komedii zesmesnoval islamisticke teroristy.

Egyptu zacinaji vladnout netoleratni kreteni.

A court in Egypt has upheld the three-month prison sentence given to leading comic actor Adel Imam for insulting Islam in his films and plays.

Imam was also fined $170 (£105) by the court in the capital, Cairo.

The 71-year-old was initially found guilty in absentia in February in a case brought by an Islamist lawyer, but was given a retrial. He may appeal.

Imam's is the latest case concerning freedom of expression against a high-profile figure in Egypt.
18. 07. 2012 | 21:23

aga napsal(a):

Yosif K

To by bylo, aby se to v tom Egyptě nezhoršilo tak, že bude zase potřeba to humanitárně zbombardovat. A nejen tam.
18. 07. 2012 | 21:26

Dagmar napsal(a):

český maloměšťák

Také by, pane, bylo dobré, očistit poněkud obstarožní ideologické brýle, kterými zíráte na svět. Společnost Royal Dutch Shell není pravda žádná humanitární organizace a nepochybně může za mnohé problémy v třetím světě, v zemích, které mají to "štěstí", že mají k dispozici naftu.

Zdá se však, že aktuální vývoj v části subsaharské Afriky, kam patří i část Nigerie, aktuálně ohrožuje jiná organizace. Ansar Dine. Ano, to jsou ti, co v sousední Mali, v Timbuku ničí hrobky a mešity sufijského islámu (jsou na seznamu kulturního světového dědictví UNESCO). Protože se tváříte jako "vzdělaný muž", netřeba vám psát, co za místo a s jakým významem Timbuktu je - tedy lépe - bylo. Ale vaše jednostranná zaslepenost vám jistě našeptává, že za to může Royal Dutch Shell. Jak jinak, že?
18. 07. 2012 | 21:30

Dagmar napsal(a):

aga

No, to jste mne, ago, zklamal. Za malého "čecháčka" jsem vás dosud nedržela. Rigidnost myšlení i cítění nenapraví ani studium Junga :-)
18. 07. 2012 | 21:37

aga napsal(a):

Dagmar

Ještě že mám to cítění tak rigidní, jinak by mi toto Vaše už druhé zklamání se ve mně zlomilo srdce.
18. 07. 2012 | 21:44

xx napsal(a):

Kuras má zřejmě dobré informace, nebo předtucha ? Napíše tenhle článek. Za chvíli na to bum, v Burgasu vyletí do povětří izraelský autobus a vzápětí Izrael slibuje tvrdou odvetu Iránu. Mají prostě jasno hned.
To jsem zvědav, co z toho bude. Vybuchne ještě někde bomba, nebo to už bude stačit na útok ? A co se z toho vyvine ? Další Irák nebo Afgánistán ? Nebo něco horšího ? Kdo sleduje a troufne si předpovídat ?
18. 07. 2012 | 22:22

Dagmar napsal(a):

aga

Vzhledem k tomu, že se orgán, který nevlastníte nemůže zlomit, nedělám si o vaše srdce nižádné starosti :-)

A co se týká zklamání, jsem dost odolná. A proč myslíte, že je to zklamání teprve druhé? Já to přestala počítat už před časem.

Dobrou noc.
18. 07. 2012 | 22:22

Al Jouda napsal(a):

Až nás ti muslimové pořádně naserou, tak vyvraždíme v některé africké zemi všechny muslimy a nastěhujeme tam ty křesťanské uprchlíky a bude pokoj (stejné řešení jako s Izraelem).
18. 07. 2012 | 22:52

Zacheus napsal(a):

Tragédie je, že nad útoky muslimů vůči křesťanům a židům se ve sdělovacích prostředcích i v evropských státech prostě buď mlčí, nebo se nanejvýš pouze stroze konstatují fakta. Jako by některé sdělovací prostředky byly zaplaceny zlatem z ropy. Ostatně byl to myslím autor blogu, který před časem upozornil na možnost, že během ropné krize v sedmdesátých letech minulého století byla podepsána tajná dohoda, podle níž se tato krize Evropy nedotkne výměnou za propagaci islámu a stavbu mešit v Evropě.Asi na tom něco bude,neboť když jsem onehdy napsal příspěvek s výzvou, aby Evropa důrazně bránila svoje kulturní dědictví před islámem,najednou k mému údivu článek zmizel:-). Kdo dnes píše o islámském atentátníkovi, který ve Francii zavraždil židovského učitele náboženství a jeho dceru? To se raději uveřejňují dehonestující útoky proti katolické církvi, že. Když muslimský lékař v USA postřílel přes deset svých kolegů v armádě, tak také jako by se nechumelilo. Dovede si někdo představit ten mediální povyk, pokud by třeba žid nebo křesťan z náboženských důvodů postřílel svoje kamarády- muslimy v armádě USA? Kde už to vlastně jsme - a kde se vývoj zastaví? V právu šária v Evropě? A v čím zájmu se tak děje?
18. 07. 2012 | 23:51

jozef napsal(a):

"totalni medialni zatmeni"

Kto vlastni media masoveho dosahu?
Tlaciari dolara,otroci zlateho telata.Upiri z Wall Streetu.
Kto su spojenci tychto otrokov?
Saudi, Thaci/dokonal jediny zidovsky holokaust v povojnovej Europe - a za zasluhy o porazenie srbskych krestanov postavil zidovke,ktora utiekla z Prahy,kamenny pomnik!!!/.
Vela spojencov im uz neostalo.

Krestania su pre vladcov Imperia,resp.jeho masmedialnu totalitu ,len uzitocni idioti,eventualne zabavni gladiatori.

Imperiu i jeho masmedialnej totalite vladnu machiavellisticko-goebbelsovski zlocinci,resp.zotrocene,nesvojpravne existencie.

Elita z Wall Streetu sa buducnosti bat nemusi,v pripade pogromov ovesana zlatom uchyli sa k Saudom,alebo k Cinanom,ale krestansky i zidovsky a iny "neveriaci"plebs si musi pomoct sam.Modlenim i rozumom.
Rychlo.
Zorganizovanim prevratu v Imperiu, najma prevratu v masmediach.Kychlym zorganizovanim prevratu.Kym velka vacsina populacie tejto grecko-rimskej civilizacie nelezi podvyzivena v prachu zeme.
19. 07. 2012 | 07:30

Pepa Řepa napsal(a):

Bestia Triumphans napsal(a):
Snad kdybyste se příště držel toho, čemu rozumíte...
.........................
A co to-kromě půllitru- má být?

Kdyby netekla krev a nepodřezávala se hrdla, tak je ta vypatlanost místních uíček úsměvné.
Nedojde jim, že pokud vyletí do vzduchu autobus s islámským teroristou v Burgasu, tak se to může klidně stát příště v autobuse do Terezína, do Dresden nebo na Starém Městě a když půjde vypatlanec okolo, schytá to taky.

Byla tady kdysi nepsaná dohoda. Budeme platit palestinské zastoupení, občas necháme ohřát Carlose, a my Vás vynecháme s atentáty.
A tak palestinský hrdina seděl v hotelu proti PF-patřilo to odporářům-a propíjel s holkama ledviny. Inu sem se Alláh nedívá.Už jsem zapomněl jak se jmenoval.Ten Palestine, ne Prorok.
Ta dohoda padla.

Na druhé straně stojí vypatlanost eurohujerská.
Dyť je to ve zprávách, mámo......

Včera vyhodil hrdinný atentátník švagra Bašára-mimochodem křes´tana-i s okolím. Jako součást neozbrojeného boje pokojných demonstrantů za demokracii v Syrii.
:-)
Na internetu je rozhovor paní Walters s Asádem. Stačí zadat a porovnat co z původního hodinového rozhovoru vzniklo sestřihem. Když se dělala invaze do Iráku měl Jeff K. dodat fotku, jak místní vítají s květinami.
Zapeklitý oříšek, nikdo nevítal. Photoshop umí divy.
Když se strhávala socha Standy Husseina nahnali novináře do jednoho hotelu, z kterého byl výhled a šli dělat slavící dav.

Inu tak to funguje-z obou stran.
Na Džazíře v přímém přenosu líčí sličná redaktorka trpící neozbrojené Palestince a dostává do ucha zprávu, že o patro níž odpálil Mishál raketu. Zapomene, že je v záběru a vše vyblekotá.Z našeho baráku, červeného půlměsíce?
O sanitkách rozvážejících mudžáhedy s kalašnikovem nemluvě.
Dobrý byl i záběr na pohřeb palestinské oběti, kdy moc naklonili rakev a neboštík vesele odhopkal.
O tom, jak se točila intifádu a kolik chtěli kluci za metání kamenů jsem už psal.Určitě vznikne teorie, že si pejzatec vyhodil autobus sám jako Twins.
Orientální pohádky vypatlanci rádi.

O boji za "demokracii" v Egyptě, Tunisu a zvláště Libyi to uíčkům vysvětlí pan Sanaáh nebo paní Hesová.

Inu revoluční nenásilný kvas a pokojná cesta, toť arabské jaro!
A užitečné idioty, kteří netuší která bije, je třeba nakrmit.
Jen jim nedochází, že ČR už není nedotknutelná.
19. 07. 2012 | 07:59

Bestia Triumphans napsal(a):

český maloměšťák napsal(a):
Bestia Triumphans
"Byl. A opilci se z Colours trousili. A neblábolil jsem. Uvedl jsem dokonce mnoho odkazů - o tom, jak se místní pohlaváři místo toho, aby řešili záležitosti, které skutečně přispívají ke kulturnímu životu lidí...rádi zviditelňují na pochybných akcích - kdy například hluk z těcgto akcí působí újmu jiným lidem.
Včetně odkazu na perfidní dopis Kajnara /primátor ČSSD/.Nerad vám beru iluze ...ale tak trochu žiju v Ostravě. A vím, co to je i pohled " z druhé strany".!

Maloměšťák:
1) Na Colors jsem byl vícekrát a vždy jsem oceňoval, že to není typický rockový fesťák s davy opilců. Těch na Colors bylo naprosté minimum.
2)Jestli nejste schopen pochopit, čím se Colors liší od ostatních fesťáků a proč na něj jezdí například reportéři z Reflexu, tak je mi líto, ale jste naprostý ignorant. Colors je značka, na kterou můžou být Ostraváci hrdí.
3)Kajnar je Kajnar, ale to je zas něco jiného...
4)Nerad vám beru lize, ale nejste jediný, kdo o Ostravě něco ví...
19. 07. 2012 | 09:24

Zdeněk Wachfaitl napsal(a):

Atentát v Burgasu, a další velmi podobné situace, které se v islámském světě dějí s pravidelností tikání budíku pekelného stroje napovídají, že různé statistiky a jalové řeči o jiných tématech nás před terorismem nijak neochrání. Islamismus je přerostlý muž za rohem - nyní již vychází zpoza rohu a klacek či kyj vyměnil za všechny moderní zbraně, kterými vědci z tébora míru i nemíru obohatili svět.
Budeme jim tedy dál prodávat zbraně - Německo, Francie, Rusko, Čína, USA, Itálie, Španělsko, Brazílie, Argentina, Belgie ....
Co je pár mrtvých, jen když je kšeft. Ještě že prezident Havel byl kdysi tak prozíravý a zbrojovky v Československu nechal padnout a Belotka ve Vlašimi dělá jen diabolky...
**
Toto může být estráda, šaráda nebo vážné téma k zamyšlení a solidní diskusi, no stále je vše možné. Může se ovšem rychle a brzo stát, že někteří a nakonec všichni dostanou přípis s textem - Návrat nežádoucí - v arabštině na čínském papíře.
**
Hezký den.
19. 07. 2012 | 09:24

Bestia Triumphans napsal(a):

Pepařepa:
:-)
19. 07. 2012 | 09:26

anti-stejskal napsal(a):

Kurasi proč najednou ten zájem, co miliony křesťanů povražděných vašimi řezníky v době bolševické revoluce, revoluce mezinárodním židovstvem organizované, financované a vykonané.

Kuras hraje prolhanou židovskou hru na city lehce manipulovatelných gojímů, ve skutečnosti zatím židovští řezníci v počtu povražděných křesťanů s přehledem vedou, Islám je na velmi vzdáleném místě,

už jen skutečnost že Křesťanství mohlo v Islámském světě existovat tisíc let (dokud nevznikl sionismus a Izrael) ukazuje Islám ve zcela jiném světle.
19. 07. 2012 | 09:34

ID 870309 napsal(a):

Pepo Řepo
Nevím jak moc znáte bulharské autobusy na zemní plyn a kdy jste byl na letišti v Burgasu. Právě si pouštím velmi stimulující písničku od JAR, Bulhaři.

Velmi přesně si pamatuji, jak nás řídící letového provozu v Burgasu nechal stát po přistání hodinu a čtvrt na konci ranveje (asi byl na kávičce, provoz nulový) a jedinou zábavou nám bylo dívat se, jak muž v roztrhaných montérkách jezdí na byciklu s vypuštěnými gumami osmičky před troskami vybrakovaného iljušina. Celou tu dobu.

V Burgasu na letišti se může stát úplně cokoli. Vždycky jsem se k Černému moři těšil a vždycky jsem si po příletu zprátky říkal: civilizace, Pámbu zaplať.

Netanjahu je samozřejmě jasnovidec. Pokud ty tajné služby tak dobře vědí, co se stane, proč to nestopnou?
19. 07. 2012 | 09:52

rosa luxemburgová napsal(a):

jozefe, spusť to.
19. 07. 2012 | 09:56

Slávek Černý napsal(a):

Myslím, že problémem je veškeré náboženství. Islám je jen jeden z jeho odpornějších druhů. Díky Bohu, že tu máme sekulární stát. Ale těch křesťanů bychom se zastat mohli. Jsou státy kde muslimové vězní i ateisty: http://www.osacr.cz/2012/07/18/vezneny-alex-aan-poslal-z-vazby-dekovny-dopis-ateistum/
19. 07. 2012 | 16:14

Pepa Řepa napsal(a):

D 870309
Byl jsem jen kdysi v Sozopolu, jestli bylo letiště Varna nebo Burgas si nepamatuju, bylo to docela hezké město. Já zase civilizaci moc nemusím all inclusive pro mě není mám rád pouště.
Na ten Sozopol si pamatuju, byl jsem tam u v pravoslavném kostele, byla tam jedna bába a já.
Popa to nerozhodilo, krásně zpíval, mělo to atmosféru.Když někam přijedu jdu nejdřív do kostela nebo mešity, a´t je jakýkoliv,námořnický v Obanu nebo orthodoxní v Dimascu a pak na hřbitov.Hezký je i v Salzburgu, za humny.
Jestli se situace uklidní, zkuste Libyii. Tisíc kilometrů pláží, nikde živáčka.
19. 07. 2012 | 16:39

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva příspěvky, které neměly nic společného se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
19. 07. 2012 | 17:12

fialová karkulka napsal(a):

My okecáváme nebezpečí islámu, zatímco militantní islám se učí, jak nám co nejdříve zakroutit krkem. Jak to může dopadnout?
19. 07. 2012 | 18:03

Daniela napsal(a):

Já stále nechápu, že tu většina lidí nechápe, že kdyby džihád jednou přišel až k nám, že džihádistům bude úplně burák, že většina blogerů se zde považuje za ateisty! Nenosíš dlouhý vous, nemodlíš se 5x denně, neprohlásíš Alláha za boha svého jediného, jsi prostě nepřítel. Ti opovrhovaní křesťané položili základy v současné době sice ne dokonalé, ale přesto nejlepší společnosti a kultury. Pro aniti-stejskala: Ještě jste zapomněl dodat, že nám Židé zabili Jéžíška .... jinak to snad ani nemá cenu komentovat.
19. 07. 2012 | 18:06

Lojda napsal(a):

Pane Kurasi, naprostý souhlas, ale kdo z těch, co mají moc, uslyší, kdo vůbec chce slyšet podobné zprávy? Vždyť křesťané v těch zemích nevlastní ropná pole ... Západ v čele s USA je slepý a hluchý k nebezpečí zfanatizovaného islámu. Podívejte se jen na politiku vůči Izraeli. Z bývalého těsného spojence je najednou jakási neurčitá překážka, jíž by se USA nejraději nějak elegantně zbavily. Přitom je to ostrůvek demokracie obklopený nenávistnými zfanatizovanými, středověkými dogmaty zaslepenými vládami států, které prý prošly "revolucí" nebo jsou už dlouhodobě "zrevolucionizovány"... Všude se najednou dostává víc a víc sluchu ukazování na Izrael jako "ten" stát, co by chtěl zabrat všechno, co sám je plný náboženské nenávisti a fanatismu (a vím, že i tenhle problém v omezené míře Izrael má), opět se ozývají hlasy o "nenasytných židech" - šíří se to všude. Zdá se mi, že lidé jsou nepoučitelní, že politici hledí jen na rychlý efekt a zisk.
19. 07. 2012 | 18:10

Kadlísek napsal(a):

wahí - wahí
19. 07. 2012 | 18:15

Lojda napsal(a):

Nemá snad naše civilizace kromě antických základů také židovsko křesťanský původ? Je-li nám vnucována konfrontace s civilizací jinou, nepřátelskou a agresivní,která otevřeně mluví o tom, že nás chce zničit, neměli bychom se bránit?
19. 07. 2012 | 18:33

Da.Rock napsal(a):

Zřejmě nás může ochránit jen nová železná opona - mezi křesťanským západem a islámským východem/jihem a z toho vyplynuvší studená náboženská válka. Trochu problém je, že oni mají ropu. Ale my zase peníze, které za tu ropu utrácíme.
Každopádně budeme muset zapomenout na politickou korektnost a islám prostě kompletně zakázat jakožto extrémistické náboženství, které je v rozporu se západními hodnotami. Náboženská svoboda je ostatně blbost. Přece nebudeme tolerovat šlíenství jen proto, že to někdo označí za víru?
19. 07. 2012 | 18:33

Robert M napsal(a):

Pane Kuras,
vynikající článek. Jebn je mi smutno, když čtu ty nenávistné reakce vůči křesťanů v komentářích pod článkem. Je neskutečné jak mnoho lidí srovnává islám a křesťanství, a napíšou "NÁBOŽENSTVÍ je špatné a může za vše špatné". Tupci! Islám není náboženství !!! Islám je vražedná ideologie. Kolik lidí zabili křesťani za posledních 10 let? Asi nic moc! A víte kolik islám? Zde je počítadlo : http://www.thereligionofpeace.com/ - je to 19.235 lidí od podzimu 2001! Jak to může někdo srovnávat?!?!
19. 07. 2012 | 18:41

anti-stejskal napsal(a):

anti-stejskal napsal(a):
Daniela

Stalin's Jews
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3342999,00.html
We mustn't forget that some of greatest murderers of modern times were Jewish

nevyčítám vám to jednoduše nemluví se o tom nemůžete očekávat že společnost která je židem ovládaná bude psát o zločinech židů
Společnost není postavena na křesťanských základech, křesťanství jako takové selhalo, je postavena na základech klasické civilizace to za prvé, za druhé Ježíš je mýtus, tzn. lež vytvořená k ovládání lůzy.
19. 07. 2012 | 19:13

hovorka11 napsal(a):

Pane Kuras:
vynikající článek. Jen je mi smutno, když čtu ty nenávistné reakce vůči křesťanům v komentářích pod článkem. Je neskutečné, jak mnoho lidí srovnává islám a křesťanství, a napíšou "NÁBOŽENSTVÍ je špatné a může za vše špatné".
Křesťanství ústy Dominika Duka a jeho válečných kaplanů v Afgánistánu se přihlásilo ke křesťanství jako vražedné ideologii!
Jen tupci nepochopí, že na cizím území nelze bez odezvy odporu šířit lásku a křesťanství vybíjením jakkoliv věřících nebo nevěřících afgánských rodin s dětmi, jak to dělá NATO zcela běžně pod hlavičkou "křesťanských humanitárních hodnot". Na žádném snímku islámských fanatiků jsem nezaznamenal uříznutí hlavy dítěti. Naopak bombové "humanitární" a "křesťanské" útoky NATO v Líbyi "na slepo" zabíjející děti se záznamy mrtvých nezletilých dívek s vyhřeznutými střevy nelze kvůli "křesťanským hodnotám" zveřejňovat.
Lidi jsou pak překvapeni, že "mírumilovné křesťanství" za hromadami mrtvol zůstává zasťiňováno militantním islamismem. Já tedy určitě ne. Obvzlášť když USA vyzbrojilo a podpořilo islůamisty v Líbyi, Sýrii, Kosovu a jinde. Jsme úpadková civilizace ke zvracení. Nečas je dokladerm.
19. 07. 2012 | 20:04

Michal Macek napsal(a):

Daniela

kdzbz prisel nahodou dzihad az k nam tak dostane tak na prdel ze se zastavi nekde v australii.....
19. 07. 2012 | 20:37

selkýmozek napsal(a):

Pane Kurasi,

nesluší Vám dělat z židů zase takové chudáky.
Obecně - židovi dodej prst a sežere tě celého.
Islám je problém, je to hlavně problém sociální,hladových proti přepapaným, kterými jsou mimo jiné právě židé.
Židé jsou ti, co chtějí ovládnout svět už po staletí.
Nevzdělanost a zaostalost islámského světa je devizou pro ty, co chtějí manipulovat.
Nejsem antisemita ani rasista, ale je potřeba trošku objektivity....
19. 07. 2012 | 21:08

Targus napsal(a):

Přečetl jsem diskuzi asi jen do čtvrtiny.
Katastrofa.
Banda tupců žeroucích náhražku buřtů z Lidlu a chlemtajících zrzavou břečku z dvoulitrových PET-lahví.

Dyť se nic neděje, my křesťani nejsme, mámo, podej další pívo.

Nepodám, táto, sleduju ten tureckej seriál, má to jen tři sta dílů, co kdyby mi něco uteklo.

Až zjistíte, že není co žrát a na co čumět, bude nenávratně pozdě.
19. 07. 2012 | 21:10

celopal napsal(a):

I my máme stejného nepřítele: Usrael a katolickou církev. Arabové jsou naši přirození spojenci, když se Rusové bojí, i když i je okradl a ničí Usrael.
19. 07. 2012 | 21:16

Targus napsal(a):

To Michal Macek:

Nezastaví, on už v Austrálii dávno před tím bude. A na prdel nedostane taky. Vy se před ním, resp. před jeho projevy, dobrovolně poserete.
Muslimové začnou vyskakovat, až budou mít bezpečnou většinu. Zpočátku v jedné ulici, pak to bude celá čtvrť, posléze několik měst, až nebude kam utéci. A jak zde bylo zmíněno - bude úplně šumák, že do kostela nechodíte. Buď začnete chodit do mešity, anebo šmiky šmiky.
19. 07. 2012 | 21:18

vl napsal(a):

M. Mackovi: Takhle nějak jsme se v poválečné ČSR utěšovali, že je na nás krátký komunismus. A to nebylo přece jen tak strašné náboženství. Aspoň jsem neviděl komunistického agitátora, který by ležel v děsném horku na pláži teple oblečený a studoval Marxovy spisy. Muslima jsem v takové situaci viděl: jen místo Marxe studoval pilně nějaký arabský spis, možná korán. A o jeho dva kluky se mu starala dáma, oděná podle pravidel islámu od hlavy až k patě, která za nimi v tom oblečení vstupovala do vody.
19. 07. 2012 | 21:19

babočka napsal(a):

A co tak naše a Slovenské Romy vycvičit a poslat do zahraničí bránit křesťanství. Církev by je platila z navráceného majetku. Romové nemají válečné hrdiny ani zkušenost z boje za svobodu jako černoši. Jinak článek pana Krause je velmi pravdivý a vážný. Německo, Holandsko, Belgie a Francie budou za pár let islámské státy. Ještě že je tu Rusko.
19. 07. 2012 | 21:21

vl napsal(a):

Selskýmozek: spíš hovězí
19. 07. 2012 | 21:22

MUDr.Chocholousek napsal(a):

Z hlediska meho odborneho zamereni jsou diskuze na WEBu velmi prinosne
19. 07. 2012 | 21:25

anti-stejskal napsal(a):

celopal

omyl, Arabové a muslimové obecně nejsou naši spojenci což je mi v případě Íránu docela líto, nicméně nic není nebezpečnějšího než podlehnout svodům "nepřítel mého nepřítele je můj přítel" - není
19. 07. 2012 | 21:25

anti-stejskal napsal(a):

Targus,

pořad kvalitnější potrava z Lidlu než považovat mrtvou židovskou zdechlinu (navíc od alfy po omegu vylhanou) za spasitele, to je morální dno.
19. 07. 2012 | 21:29

polopal napsal(a):

Holocaust skutečně ještě nebyl, byl jen hemicaust.
19. 07. 2012 | 21:36

Franta napsal(a):

Vářený pane Kurasi. Překvapuje Vás také, že se dobrá polovina diskutujících pode mnou ve Vašem čkánku nepoznala? Natož aby se zamyslela nebo snažila pochopit? Dva tisíce let stará ježíšova slova: "...líto jest mi zástupu..." jsou snad čím dál tím aktuálnější.
19. 07. 2012 | 22:14

semiconductor napsal(a):

Holosemicaust bude. Byl jen semisemicaust.
19. 07. 2012 | 22:36

supraconductor napsal(a):

něco na tom je. Restitucce taky nejsou restuce, ale přivedení do jiného stavu znásilněním.
19. 07. 2012 | 22:39

Václav Weel napsal(a):

věčný boj mezi islamisty a židy asi není pro nikoho novinkou,proto se USA s Izraelem snaží vyhladit islamisty...a vytvořit vojensko strategickou převahu proti Rusku a Chině..nikdy se tak USA neangažovala ve vojenských intervencích jako proti arabskému světu..vzhledem k demokratické USA která vyvraždila miliony indianu je krásným příkladem demokracie a míru na celém světě........
19. 07. 2012 | 23:11

Dominik napsal(a):

http://www.vlastnihlavou.cz/preventivni-utok-na-iran-nebo-na-izrael/
19. 07. 2012 | 23:13

Jiřík napsal(a):

Pane Kurasi, díky za ten článek. Konečně to někdo řekl naplno, bez servítků a přitom slušně. I s fakty.

Poučme se z historie: Za Hitlera šli do koncentráků nejprv a hlavně Židé, s nimi i jiné "podřadné" národy (hlavně ty slovanské), a na druhém místě - kdo? Praktikující křesťané z jakýchkoli národů,i z toho německého. Lidé, kteří pro své svědomí s nacistickou ideologií nesouhlasili a chovali se jinak než většina... třeba i pomáhali Židům... A kdo byl Hitlerovým spojencem mimo Evropu? Velký muftí... bojovníci džihádu...
19. 07. 2012 | 23:21

Gerd napsal(a):

Řešením problému militantního islámu je radikálně zvýšit radioaktivitu ve městě Mekka a jejím okolí. Každý pravověrný muslim má za povinnost vykonat jednou v životě (nejméně) hadž (pouť) do Mekky, mohl by si odtamtud přivézt příslušnou dávku radioaktivity a je po množení militantního islámu.
Druhým řešením je konečně nalézt alternativní palivo za ropné produkty. Hrubě odhaduji, že na výzkum by stačily náklady menšího "humanitárního bombardování". Poté by si muslimové mohli svoji ropu používat na natírání velbloudů jako ochranu proti hmyzu.
K tomu ale nedojde, protože svět ovládá ropná lobby. Trvalým bojištěm je stát Izrael, kde s ejiž dávno a naplno projevuje vztah muslimů k jinověrcům.
Zdejší multi-kulti obhájci muslimů by jimi byli jako první podříznuti, protože mnohd yjde o ateisty, tedy spojence šejtána. Perzekvování křesťané jsou podle Koránu považováni za lid knihy, tudíž vhodní ke konverzi. Pro ateisty má islám jediný rozsudek - smrt.
19. 07. 2012 | 23:32

Gerd napsal(a):

A jako pomoc křesťanům navrhuji poslat všem novým arabským režimům jako poradce ministrů financí Ing. Miroslava Kalouska. Takového experta nelze odmítnout a brzy svorně spojí islamisty s křesťany vůči své osobě. A také už nebudou mít co jíst, proto Arabové přestanou pronásledovat křesťany, ale místo toho budou shánět něco k jídlu.
19. 07. 2012 | 23:36

Vran napsal(a):

Západní bahenní barbaři prodali islamistům Kosovo - zhruba před dvaceti lety jsme slavili 500let bitvy na Kosově poli, kde položili životy miliony Srbů, aby zachránili křesťanskou Evropu - a pak došlo k typické barbarské zradě evropského bahenního vražedného sajrajtu s radostným hýkáním, že islamisté jsou hodní, protože přece vraždí Rusy, a najednou se objevily kecy o mírumilovsnti islámu apod. Pan Kuras má jako obvykle pravdu, ale jako obvykle s křížkem po funuse... Evropa je pranárod vrahů a zrádců - ostatně zradila už i kdysi největší město světa - křesťanský Konstantinopol.... Z Evropy se vždy valily jen sračky...
20. 07. 2012 | 00:02

yes napsal(a):

Velmi potřebný blog, souhlasím s mnoha kteří pochybují o tom, že ti kterým je tento stručný popis vážné situace něco pochopí. Ti místo toho aby pochopily o čem se tu píše, tak se vymluví na to, že jich se to jako netýká, protože se nepovažují za křesťany... A chtějí se místo toho pouštět do odvážných diskusí na téma křesťanství a vymyšlená mystifikace...

A prostý fakt, že muslimští džihádisté nerozlišují mezi věřícím křesťanem. A mezi občanem křesťanské euroamerické civilisace, jim jaksi dík omezenému myšlení nedochází...
20. 07. 2012 | 01:12

Danielacsakfaut association napsal(a):

to YES: díky, s vámi ještě dalším pár, kteří netrpí paranoiou, jako např. anti-stejskal a další. Náboženství (ač jsem ateista) není špatné z podstaty, ani islám nebyl vždy tím militantním náboženstvím, jakým se jeví dnes. Zkrátka, pokud je z kterékoli strany, ať od islamistů, fašistů, komunistů nebo jiných "istů", slyšet nebo přímo vidět akce k potlačení jakékoli jiného názoru, mělo by se to setkat s odpovídající odezvou od demokratického světa, společnosti, lidí, jednotlivců.... Jinak nám všem hrozí další "ismus".
20. 07. 2012 | 01:45

Go napsal(a):

Kardinal Duka asi tusi, ze tyto restituce cirkev spis v CR potopi. Ale znacne pomuze Vatikanu v jeho financni nouzy, protoze je odklepnuto a vatikan dostane uvery.
O rozpinani islamu se ti svati tlustochove vubec nezajmaji.
20. 07. 2012 | 04:26

Pepa Řepa napsal(a):

Tarqus
nejroztomilejší je můj brouček anti-stejskal. dříve n.o.s.
Krok č.1
Pustí se jakoby do islámslámského bradatce
Krok č.2
Pustí se jakoby do sopnisticklého pejzatce.
mají ve všem prsty i Osvětim zařídili oni

Když získá podporu, sem tam mi vypatlanec přikývne přijde
Krok č.3
Pustí se jakoby do křesřanského tmáře,
To je jeho cílem.
A už to jede, žumpa se otevře.

A kdo bude hodný přijde
Krok č.4
Pustí se do všech nábořenství jako takových a začne citovat z Eicharda Dawkinse a jeho Božího bludu.
Všechna náboženství jsou příčinou všeho zla a lidstvo by bylo dál, kdyby vyznávalo woodoo nebo staroslovanský pařez na pasece.

Kdepal Lidl.
Můj miláček jde na to od lesa, nakupuje u ESA
Zvláštní je, že obdobní chlapíci často mění nicky.
Zřejmě proto, aby to vypadalo, že jejich víc.

anti.stejskal
hledal Vás tady Váš sr, Jekyll, bratr Wěnczeslaus Hořejší.
Už zase píše, je to dobrý.
20. 07. 2012 | 06:23

Pepa Řepa napsal(a):

sopnisticklého - sionistického
nemám brejle
20. 07. 2012 | 06:26

anti-stejskal napsal(a):

Pepa Řepa
Jste mimo Dawkinse nemusím je to pokrytec, všimněte si jakmile dojde na kritiku židovství ti ateisté mlčí jako zarytí, napoříklad kritika etiky obsažené v rabínském judaismu je naprosto neexistující, zvláštní že.

Pokud se týče Holocaustu opravdu ne, kdysi jsem v něj i jako většina věřil, ale čím víc čtu židovské výplody tím méně v něj věřím, je to produkt židovského sebeuctívání, v Holocaustu judaismus dospěl už není pouze vyvoleným národem už je bohem který zemřel za naše hříchy je bohem, obětí a vykupitelem v jedné osobě jak odporné pohanství nemyslíte, zkrátka bohovražda, nové náboženství pro nový věk.
20. 07. 2012 | 08:56

jozef napsal(a):

To rosa...

Myslim,ze este treba par tyzdnov vyckat,kym sucasny celoplosny odpor /vojnovych/ agentur Velkeho Usraela bude blizky nule.

Uz teraz je vsak potrebne intenzivne sirit "strategiu zivota",strategiu prezitia na tejto zaminovanej matke Zemi: program absolutnej minimalizacie nasilia.
Program odstranovanim vsetkych potencialne nicivych min/hmotnych i mentalnych/.
Ten program je nam,ktory mame o stave sveta informacie, jasny: celosvetova ochrana vsetkych.
Deklarovana a rychlo realizovana elosvetova ochrana vsetkych narodov,kultur,hospodarstiev.
Lebo vsetci sme na sebe vzajomne zavisli.Zivotne.Vo vojnach vsetkych

Teda celosvetova politika "jedneho dietata",
u vymierajucich a slabych kultur podpora rodin s dvoma-troma detmi,celosvetova armada atd.,a podobne...

Nie je to len zaujem Europy s upadajucou vitalitou i natalitou.Je to zaujem vseobecny,vseludsky.

Ma niekto namietky?

Chce niekto nadalej pestovat civilizaciu dzungle?Chce niekto nadalej vojny vsetkych proti vsetkym v meniacich sa koaliciach?
Nech sa ozve.
Velmi si zasluzi,velmi sa nam zide jeho liecenie a vyliecenie.
20. 07. 2012 | 09:12

Děda Jehuda napsal(a):

Miluji "nezávislé a nezaujaté" židovské komentáře....Zejména po té jak se nám po sedmdesáti letech ukazuje, že vlastně jedinou obětí 2. sv. války jsou židé + pár nedůležitých ostatních nevyvolených,. Nevím jestli někdo stejně důsledně a štědře odškodnil Poláky, Srby, Bělorusy, Ukrajince, Rusy, Cikány aj.
20. 07. 2012 | 09:15

anti-stejskal napsal(a):

Děda Jehuda

Všimněte si jak žid Kuras taktně zamlčel křesťana Folke Bernadotteho který pomohl možná desítkám tisíc lidí včetně židů, ale jelikož nebyl dost košer, tak jej židovské teroristické zrůdy mimo jiné.: Jicchak Šamir bez milosti zavraždili.

jednou žid vždycky žid
20. 07. 2012 | 09:27

Dagmar napsal(a):

anti-stejskal 08:56

Pane, historickým faktům netřeba věřit. Historiská fakta máme zpochybňovat, ověřovat, potvrzovat, dávat do souvislostí - prostě o nich přemýšlet. Víra je zcela jiná kategorie a má v lidském životě jinou, někdy pravda i důležitější roli, než racionalita. To tehdy, což vy pěkně demostrujete, když fakta nevyhovují předsudkům. Pak nastupuje víra a nevíra, která svého nositele sice výsostně uspokojuje, neboť mu umožní vidět svět takový, jaký si přeje mít, ne jaký je, nebo byl. Problém je jen v tom, že s takto "věřícím" člověkem je veškerá rozumná diskuse marná ztráta času. Rozumí si jen s těmi "stejné víry". Obvykle se takovým lidem říká fanatici.
20. 07. 2012 | 10:02

skeptický napsal(a):

Pan Pepa
Mohlo to být horší.Kdybyste napsal sophistického,tak jste si zavařil,nadkolego.
Zkuste psát bez brejlí,ať je prča.
20. 07. 2012 | 11:01

Dagmar napsal(a):

skeptický

Ona je "prča" zaplaťbůh i s brýlemi.
20. 07. 2012 | 11:25

Z Damašku napsal(a):

Děkuji, pane Kurasi.
Po přečtení článku a diskuze pod ním jsme tady pochopili. Pomoz si, kdo můžeš a když nemůžeš, tak máš smůlu, neštěkne po tobě ani pes.
20. 07. 2012 | 15:41

Pepa Řepa napsal(a):

anti-stejskal
Ó pardon.
pak ovšem nechápu proč při své kritice judaismu, kterou se-podle Vás-lišíte od Dawkinse se naoko tváříte jako obhájce křesťanů, proč ten taneček. vypusťte první dva kroky a přejděte rovnou k věci.

Dawkins bude bonus a Vy dodejte rabínský-či jaký- JHW blud.
Je hezké, že jste posunul teorii Božího bludu o pár set let dozadu. Ještě kus cesty zbývá a budete u prvního bludaře Adama.

Ale stejně, kdybychom vyznávali strom na pasece nebo vyřezávali lidská srdíčka či zdobili příbytky lidskými hlavičkami, byli bychom dál,v literatuře, filosofii, umění, ba i ve vědě.
Pygmej-kdybychom jej nerušili-už je dávno na Marsu.
20. 07. 2012 | 15:48

yes napsal(a):

Re Danielacsakfaut association:
Já si nemyslím, že nám hrozí jen další "ismus". Tohle je mnohem Vážnější, to není o dalším potírání názorů. Ale o Holocaustu - vyvražďování lidí ne jiného názoru. Ale jiné barvy kůže, mentality, životní filosofie. Prostě je fakt, že se v mnohém od lidí islámské kultury lišíme. Těžko bychom se mohli odstěhovat do Egypta a žít tam. A to co dnes slyšíme ze strany Islámu, bohužel není o touze rozšřovat společenství lidí a šířit poznání. Ale jen o tom šířit svůj názor a nenávist k čemukoliv odlišnému. A to co je odlišné,"rozsekat a hodit sežrat psům". A to co si tady nikdo nechce připustit, je fakt že jde o hrozbu vážně míněnou. A cesta k míru není cestou k odzbrojení ale naopak cestou přípravy na válku. - "Chcešli mír, připravuj válku". A na tom se snad shodnem.
A ono to bohužel není o tom co by bylo zapotřebí, ono je to o tom. Jací lidé mezi námi chodí, kdyby tady žili lidé kteří mají tu morální kvalitu udělat přesně to co je třeba, tak by ani žádné války nebyly. A na armádě neobdivuju ani tak schopnost zabíjet,- (to jedině v případě ohrožení základních práv, svobod, zákona a potřeb člověka. A bohužel takových co maj zvrácený chutě se najde na světě docela dost). Jako spíš schopnost přežít a poradit si v životu nebezpečných situacích: Havárie všehomožného druhu: Letecké, železniční, automobilové, průmyslové, záplavy, požáry... Pro všechny militantní obdivovatele míru: Schválně co byste dělali, kdyby vám shořelo vše co máte...
20. 07. 2012 | 16:22

anti-stejskal napsal(a):

Dagmar

Pokud se týče Holocaustu drtivá většina populace která tvrdí že se Holocaust stal učinila tak nikoliv na základě historické evidence, ale na základě víry tj. na základě tvrzení autority!!! Důkazy mohou existovat, ale drtivá většina populace je nezná, jelikož to co se presentuje veřejnosti je od začátku do konce pro jádro holocasustu (vyvraždění cca 3 mil židů ve vražedných plynových komorách) zcela irelevantní. Jinak řečeno své přesvědčení spolčnost získala nikoliv na základě faktů ale víry v pravdu autority a to je jádro náboženství.
20. 07. 2012 | 17:50

anti-stejskal napsal(a):

Pepa Řepa

Pointa je jinde, kritika Islámu a Křesťanství je legitimní, kritika rabínského judaismu je konečná pro kariéru, zjednodušme to, za bolševismu jste byl perfektně svobodný, mohl jste si založit kariéru na systematické kritice 1. republiky, nacismu, Habsburků, ovšem kritika bolševismu byla spolehlivým výtahem do kriminálu.

Nemusíme chodit daleko založte si obdobu EUrabie která místo Islámu a muslimů bude podobným stylem psát o židech a Judaismu, uvidíme jak dlouho Vás nechají.
20. 07. 2012 | 18:06

anti-stejskal napsal(a):

Pepa Řepa

Klíčové vynálezy a oběvy do 1.pol. 17.stol. včetně součástek a poznatků k sestavení parního stroje nejpozději na konci 2.stol. Řek a Říman znal aniž by potřeboval žida či křesťana.
20. 07. 2012 | 18:21

Zacheus napsal(a):

To anti - stejskal. Nevím, jestli vaše sprostota ( v odpovědi panu Targusovi) je výplodem chorého mozku nebo plivancem jakéhosi satanisty, ale v každém případě je zajímavé, že i tento váš brutální antisemitský výkřik zřejmě splňuje "kritéria pro korektní debatu" - alespoň na Aktuálně cz. Bohužel. Jinak samozřejmě na vás za tato slova dojde, dříve nebo později. O tom není pochyb.
20. 07. 2012 | 19:25

anti-stejskal napsal(a):

Zacheus

Satan je invence která se do povědomí západního člověka dostala (či získala mindshare) přes žido-křesťanské lži, s judaismem na mě ne v žádné podobě.

Já vím dojde beránek na mě pošle své vlky :)
20. 07. 2012 | 19:44

tu napsal(a):

http://ac24.cz/zpravy-ze-sveta/347-usa-mohou-zahajit-valku-s-iranem-do-konce-roku
20. 07. 2012 | 19:54

kuří oko napsal(a):

http://ac24.cz/zpravy-ze-sveta/197-valka-s-iranem-by-znamenala-treti-svetovou-valku
20. 07. 2012 | 20:03

kuří oko napsal(a):

http://ac24.cz/zpravy-ze-sveta/197-valka-s-iranem-by-znamenala-treti-svetovou-valku
20. 07. 2012 | 20:04

Právník napsal(a):

anti-stejskal

Netřeba se odvolávat na Satana. Stačí, když se podobně nejaným a dehonestuzjícím způsobem vyjádříte o Prorokovi (spasiteli), kterého Allah seslal muslimům. Oni si to jeho mstitelé s vámi vyřídí. Ani poukazy na vaše protižidovské příspěvky tady vás pak nezachrání. Každá historická varianta má svou světlou stránku. Fakt, že si to s vámi muslimové rádi "vyříkají" patří k takovým.
20. 07. 2012 | 21:11

anti-stejskal napsal(a):

Právník

Nemám potřebu není součást mé kultury, nevyjadřuji se k hinduistickým teroristů, kanibalům, atd. navíc nemám potřebu být součástí primitivního a zfanatizovaného davu při jeho výpravě proti Islám.

Kdo my ale není lhostejný, jsou zrůdy které sem Islám a muslimy importují a jejich vylhaná mythologie.
20. 07. 2012 | 21:36

Karel Mueller napsal(a):

Milí debatéři,

o tomto tématu debatujeme už léta, koneckonců lest but least vedl k založení "Řádu ratířů pathologické ssedliny". A tak zde nepadlo v debatě nic, co by nebylo možné v minulosti číst.

Když se tak nad tím z nadhledu zamyslíte, tak nakonec dojdete k závěru, že z hlediska budoucnosti není rozhodující, jak dalece jsou dnes mocné USA (jejichž moc ostatně slábne), jestli s Izraelem napadnou Írán či nikoliv, nebo kdo dnes vlastní media jak dalece lže.

Ne ... to není rozhodující. Rozhodující a naúprosné jsou především křivky natality a také obranyschopnost západu spolu s pádem klasických hodnot. Chtít to zvrátit znamená otočit směr lodi a přijmout odpovídající opatření. To je ale neslučitelné s koncepcí "multi-kulti globální vesnice" pod diktátem finančních oligarchů (či bank, jak je libo). V situaci, kdy západ vyvezl technologie, USA dluží Číně a EU je ekonomicky propojená (a v mnoha směrech i závislá) s Asií i islámem a nadto je v podstatě pod nadvládou těch oligarchů si otočení lodi neumím představit. I kdyby nechyběla vůle, která chybí.

Ale nakonec to jsme už všechno mnohokrát řekli. Možnost odvrácení konce západu nevidím.
20. 07. 2012 | 23:03

jedinec napsal(a):

Vláda lži a zlatého telete = holycaust. Amen abrakadabra sanctus property.
21. 07. 2012 | 06:56

argun napsal(a):

Karel Mueller

Přesně tak. Čili nekonečná, ale v podstatě zbytečná debata. Zásadní je, že demokracie jako způsob "managementu" západního světa selhává čím dál tím více a to ve prospěch vlády finanční oligarchie. které je jakákoliv religiozita ukradená. Kspitál nechodí do kostela ani do měšity. Jestliže Čína drží USA pod krkem, EU kulhá na obš nohy a natalita machometánů je cca sedmkrát vyšší než je naše, pak tzv. Západ nemá v banku jediný trumf. Představa o otočení kormildla politické správy Západu je sci - fi.

Daniela

"...sice ne dokonalé, ale přesto nejlepší společnosti a kultury."

Jak to víte? Není právě toto "islamistický" výklad světa naruby?
21. 07. 2012 | 10:02

mm napsal(a):

Koukněte na tyto filmy a rozšíří se vám obzory evidentně zedofmované propagandou

http://www.kviff.com/cz/filmy/detail-filmu/3711-skromne-pohosteni/

http://www.csfd.cz/film/119599-bozske-deti/

http://www.csfd.cz/film/121688-barva-raje/

http://www.csfd.cz/film/238615-vrabci-cvrlikani/
Je mi vás všech tu z duše líto. Pan Kuras....co jiného čekat od žida ?
21. 07. 2012 | 12:37

oa napsal(a):

nenechte se vtáhnout do židovské nenávisti a lží

http://www.csfd.cz/film/269051-bassidji/
21. 07. 2012 | 13:57

Sláma napsal(a):

Anti-stejskal má pravdu. Proč jste, Kurasi, nezmínil Folka Bernadotteho? Který zachránil mimo jiné 450 dánských židů z Terezína, aby pak byl, jako představitel Organizace spojených národů, zavražděn dne 17. září 1948 teroristickou židovskou organizací Lehi, a to na přímý rozkaz Natana Jellina-Mora, Israeloho Eldada a Jicchaka Šamira, pozdějšího ministerského předsedy Izraele (kterému tento i jiné zločiny prošly?)
Chceme-li kárat jiné, měli bychom začít u sebe. Jak jste se, Kurasi, vypořádal s vyhnáním původního křesťanského obyvatelstva z Kosova, pod patronátem EU a NATO, tedy i naším?
Jak jste se vypořádal s vypálením kostelů a klášterů, založených žáky sv. Cyrila a sv. Metoděje v Kosovu, které tam přežily osmanskou nadvládu, aby pak byly zničeny pod dohledem Evropskou unií dosazeným správcem Bernardem Kouchnerem? Mimochodem, také Židem?
21. 07. 2012 | 13:58

Pravda napsal(a):

Pane Kuras je trochu mimo mísu stylizovat Assada do ochránce křesťanů. On pro křesťany nic neudělal. Jako člen Baasu tedy bolševicko-nacionalistické strany, která v Sýrii vládne autoritářsky tedy utlačuje většinu (kromě alavistů) křesťany i muslimy. Za druhé vidět v syrské opozici jen Muslimské bratrstvo je dezinformování protože syrská opozozice se skládá z několika subjektů jejich cílem je svrhnoud Assada. Jedním z nich je i MB ale není to jediné. A hlásat apokalipticky že v Sýrii se po vítěztví dostanou k moci islamisti je tvrzení nepravdivé.
21. 07. 2012 | 14:02

Pravda napsal(a):

Apokaliptické vize že se v Libyi dostanou k moci díky Západu islamisté se nenaplnila. Většinu získala liberání strana. Především díky tomu že v Libyi zasahoval Západ zatímco v Egyptě a Tunisku jim nepomáhali. Proto by měl Západ zasáhnout v Sýrii aby se tam dostal k moci prozápadní strany a né islamisti
21. 07. 2012 | 14:11

Sláma napsal(a):

To Pravda:
Samozřejmě, že v tomhle má Kuras naprostou pravdu. Saudská Arábie, stát založený před 80 lety náboženským fanatickým hnutím Wahhabitů exportuje díky "petrodolarům" extrémní islám po celém světě. Sponzoruje terorismus (naprostá většina útočníků 11. září byli saudští Arabové), sponsoruje i svrhávání sekulárních režimů v islámských zemích jeden po druhém. A má dost peněz na to, aby uplatila i západní politiky a novináře.
Samozřejmě, že vítězství tzv. rebelů v Sýrii skončí vyháněním či dokonece genocidou křesťanů, stejně, jako se tomu dělo pod patronací vojsk Američany vedené koalice v Iráku a jak se to děje v Egyptě, o Libyi ani nemluvě.
Jistě, že Asadův režim byl represivní, ale přinesl své zemi blahobyt a velkou míru individuálních svobod. To oboje teď skončí a nastane stejné temno, jaké je v Saudské Arábii, největším spojenci USA v oblasti.
21. 07. 2012 | 14:19

Pravda napsal(a):

Sláma:

Lybie volby 2012:

Nacional Forces Ailance 48%
Justic and Constitutional Party (islamisté) 21%

Tak jak že v Lybii vyhrají islamisté. Ti už prohráli. Stejně je předčasné říkat že v Sýrii vyhrají islamisté.
21. 07. 2012 | 14:44

Kuras napsal(a):

překlep: Islandisté
21. 07. 2012 | 17:34

jíra napsal(a):

Pane Kurasi, je sice pravda, že islamismus poněkud posílil a bohužel v dost lidnatých muslimských státtech, nepodílíme se na tom však sami taky?

Jestliže majetnější muslimové vidí skoro každý den to šílené kolísání hodnoty akcií, zprávy o dalším snížení ratingu dalších západních států, omezení investic a půjček ze Západu k nim, když se dozví, že muslimští imigranti jsou jako první v krizi vyhazovaní z práce, když si navíc různí vtipálkové na Západě kontroverzně provokativně střílejí z jejich víry, když vidí i odvrácenou stranu vojenských intervencí ze Západu v muslimských zemích, jak mají být vůči apelům islamistů dost odolní a ozvat se rozhodně proti nim, aby nemátli lidi? V čem mohou vidět západní způsob života lepší, když tu klidně připouštíme, že k blahobytu najednou nevede, že naopak západní svět zápolí s dlouhodobější větší krizí umocněnou různými velkými finančními machinacemi a neprozřetelností v obraně vůči špatným tendencím? Že byznys tvoří i spoustu nechutných výplodů? Že vede leckde i dost lidí u nás k frustraci a protestům? Jak se v tom má mírumilovnější část muslimů vyznat?

Takže zameťme si hodně rychle před vlastním prahem, to můžeme udělat především. Situace není ještě tak kritická, aby se nedala postupně napravit. Lidé si přece přejí dobrý život a jsou přirozeně ve velké většině ochotní a schopní hodně pro to udělat. I blogeři v tom mohou pomoci, když o těch špatnostech u nás budou objektivněji a otevřeněji psát. Politika a nejen politika se musí asi poněkud změnit. Snad ještě nikdy neměli politici a magnáti tak nízký kredit. A dopad toho špatného u nás na šíření islamismu tam sám vidíte, když o tom, co se děje v muslimských zemích, tak znepokojeně a zasvěceně píšete a když pochopíte, že vše jsou spojené nádoby...

Samozřejmě je potřeba i u nás dávat si dnes větší pozor na násilné akce ze strany islamistických kruhů, oni o nich bohužel nejen mluví. Ale to není pravá příčina nebezpečí pro nás.

Zdroj nebezpečí se skrývá hodně v nás samých. Když si toho pravého mírumilovného láskyplného křesťanského odkazu sami mnozí dost nevážíme, neinspirujeme se jím dost a ukazujeme to ostatnímu světu ve více podobách už přes tisíc pět set let...

Hezký den
21. 07. 2012 | 19:27

Sláma napsal(a):

To Pravda: v Libyi vyhráli kmenoví náčelníci a milice. Vláda teď nekontroluje vůbec nic, protože moc mají bandy. Splnil se tam scénář, který jsme hned od začátku předvídali, tedy obdoba Somálska, které se rozdrobilo na oblasti pod kontrolou náčelníků jednotlivých band.
V Libyi jsou hromadně porušována základní lidská práva, a to v mnohem větším měřítku než před zásahem států NATO.
Tzv. bezletová zóna se tam stala jen nástrojem pro svržení vlády, kdy letadla NATO prováděla strategické bombardování infradstruktury v oblastech pod kontrolou vlády a taktickou podporu útočících "bezpbranných" civilistů s těžkými kulomety, rychlopalnými kanoóny a raketomety.
21. 07. 2012 | 20:05

.Ivan Hochmann napsal(a):

Karle,ano,vše zde již bylo řečeno.

Ale také jsme získali velmi mnoho poznatků o nově nastupující agresi islámu.
Benjamin Kuras má přehled a já čtu jeho blogy pravidelně a rád,poněvadž jeho informace jsou profesionální a nezaujaté.
No nezaujaté.....je možné být nezaujatý a popisovat temnou budoucnost.Snad se dá budoucnost tak definovat.Vše tomu nasvědčuje.
Kdesi jsem četl ,že už začala třetí světová válka jednoznačně definovatelná fenoménem terrorismu.
Není to jen džihád.Jsou to i maniaci jako Breivik a všichni ti střelci do davu.
Kolikrát se budeme ještě dohadovat s tupany,kteří popisují terorismus jako revoluce.Islámské revoluce jsou vlastně implikovaný "džihád".
Rusové i Čína toto nebezpečí akceptují jako nemoc příštích století(pokud tedy přežijeme ony konce světa)a také podle toho jednají.
A prosím též ty lidi,kteří hovoří o sirotcích aby laskavě zavřeli hubu!
40mil od Mogadisha je "humanitní tábor",kde strádájí a umírají statisíce dětí starců a žen.Kde mají otce rodin?Dospělé muže tam nenajdete.Ty tam jen v po zubech ozbrojených komandech jezdí loupit potraviny.Jinak se zabývají zločineckou činností v různých milicích a jejich zlodějské tlupy námořních lupičů už pacifikují zcela v tichosti národní síly jednotlivých velkých států.A zcela drasticky a nehumánně.

Až se tedy začnou nazývat věci pravými jmény - bude už možná pozdě.
Přesto si ale myslím,že není vše ztraceno.Až dojde na "lámání chleba", vyjde najevo skutečná převaha myslících tvorů,kteří zcela jistě nabudou převahy nad zběsilostí nenávistných nemyslících náboženských fanatiků.

Nemusím o tom vůbec s nikým diskutovat.
Ivan.
22. 07. 2012 | 23:11

Martin napsal(a):

Pan celopal a anti-stejskal jsou jak vidno náckové jak vyšití dle příspěvků co zde napsali.
Chtěl bych skutečně vidět důkazy o tom jak židi "ovládají" svět, celá tahle "myšlenka" je zcestná, ale to náckovi nevysvětlíte...
Apropó Nacismus je ideový bratr Islámu. Doteď je v mnoha muslimských zemí pan Hitler velice ceněn, byť to nebyl muslim.
Ovšem zatímco Nacismus je "jen" ideologie, tak Islám je mnohem víc. Je to náboženství, ideologie a také státní zřízení. Takovej Triple, 3v1 a proto je Islám mnohem nebezpečnější než Nacismus a Komunismus dohromady.
23. 07. 2012 | 23:46

Martin napsal(a):

Jinak co se týče Sýrie souhlasím, že Asad není žádná výhra, ale po Asadovi to bude jenom horší. Tak jako se to stalo v Egyptě.
Mimochodem krom vyhánění Koptů z Egypta, což jsou jen tak mimochodem ti původní Egypťané,co postavili pyramidy, tak už muslimové depatují, o tom, že by měli zničit pyramidy, protože to jsou pohanské stavby. Je docela možné, že časem pyramidy v Egyptě dopadnou jako súfiské hrobky v Mali. Súfismus je odnož Islámu, která je o poznání tolerantnější. Ovšem jak sunnité tak šíité je považují vesměs za kacíře..
24. 07. 2012 | 00:07

FACK napsal(a):

CO NA TOTO ŘEKNETE PANE KURAS ?

http://www.youtube.com/watch?v=M_2dgaIksCU&feature=player_embedded
24. 07. 2012 | 19:28

Martin napsal(a):

Pro Fack:
No jestli jsem to video pochopil, tak ti pánové co tam byli uvedeni jako židi se sice jako židi možná narodili, ale Judaismus zavrhli. Co zase asi nevíte vy, je to, že i v bolševickém Rusku byli židé (nekomunisté) pronásledováni. takže...
Jinak holocaust nacisty byl skutečně proveden o tom snad není sporu.
24. 07. 2012 | 21:21

Michal Hladík napsal(a):

Zběžně jsem to přelétl očima - přečtu to zítra. Dnes už usínám únavou. Pana Kurase mám rád a obdivuji např. jak dospěl v přesvědčeného judaistu.
24. 07. 2012 | 23:36

Izak napsal(a):

FACK ... to je samozrejme pravda, jenze ti Zide byly taktez Sioniste a sionysty je skutecne treba vyhubit, protoze neuznavaji zakony, ktere si sami nevytvorili a slusnost jim nic nerika. To ale neznamena, ze vsichni zide jsou takovi, to ani nahodou, to co se delo v nemecku byla jen valka 2 sionistickych skupin, jedna chtela bolsevickou revoluci a druha chtela ovladat menu

Martin: Tak to je hezka blbost, zidovstvi je rasova zalezitost a kdo rika, ze sioniste jsou vzornymi judaisty ? ... az na jednu vec, uznavaji Talmuty, ktere jiz davno slusni zide zavrhli (nezide (gojove) jsou tam uvedeni jako podlidi, kteri maji zidum slouzit a nemaji zadna prava) tedy to byla Sionisticka revoluce, tez nazyvana zido-bolsevicka, ovsem spravne by se melo rikat Sionisticka. Mimochodem je az s podivem, kolik zidu zde za bolsevika operovalo a kolik jich pak rozkradalo tenhle stat po revoluci, ale spojoval je prave bolsevizmus, kontakty na dobu minulou a Sionismus.
25. 07. 2012 | 23:21

Izak napsal(a):

Jinak termin holokaust bych zd nezminoval, nebot to znamena upaleni, nebo promeneni ve svetlo a slusny clovek tenhle termin neuziva, nebot holokaust provadela vlada USA a Anglie pomoci fosforovych bomb, treba civilni mesto cerveneho krize Drazdany, coz byl valecny zlocin a behem jeden noci zemrelo mozna i 1/2M lidi, presne to nikdo nevi, zilo tam pres 200.000 stalych obcanu + zraneni + tam utikali civiliste pred bombardovanim, nebot diky statusu lazaretu se na nej nesmelo dle zakonu utocit, jak je vidno, zrudam co se spolcili s mazovym vrahem Stalinem nebylo nic svate a utocili i na nevinne Nemece, kteri se nicim neprovinili a byli to hlavne civiliste, coz je valecny zlocin a to stejny, jako treba vyhlazeni Lidic
25. 07. 2012 | 23:31

Jan napsal(a):

Izak

Největší problém židů, jsou všude. Hýbou světem a určují osudy různých národů. To jim nikdo neodpáře. Proto jsou nenáviděni víc než islamisté.
Holocaust byl strašný, kdo dnes ale ví, jak vše opravdu bylo a kdo za něj nese zodpovědnost poté co je jasné spojení mezi Hitlerem a židy? Měli by si svoje problémy mezi sebou vyřešit sami a nezatahovat do nich další národy.
Už jsem alergický na věčné omílání holocaustu.
Stalo se podobných zločinů a nikdo nimi nemanipuluje světem !
26. 07. 2012 | 13:39

Občan napsal(a):

Netuším, jak se podílíme (náš národ) na osudu židů ?
Mě je naprosto jedno, jestli je žid sionista nebo ne ! Je to jejich problém a už mám plné zuby věčných nářků a strašení islámem, multikulti a podobně.
Je to stejně jen hra židů, či sionistů, prostě izraelců.

Každý národ je zodpovědný zato, jaký obraz pro svět o sobě udělá a důsledky si nese sám.

Pana Kurase jsem kdysi celkem rád četl, už ne.
Jeho národ si sám rozvířil vlnu odporu a on mě zklamal, že si nedokáže udržet nadhled.
Uráží mě jako občana, že je součástí vymývání mozků lidí.
26. 07. 2012 | 13:52

Karel Kubrt napsal(a):

Pane Kurasi,
co myslíte, není tohle už na žalobu?
http://www.hrebenar.eu/2012/07/kurasi-neni-treba-wintona-k-zachrane-krestanstvi-tomu-totiz-nic-nehrozi/
28. 07. 2012 | 08:26

Karel Kubrt napsal(a):

A komentáře Mistra Hrebenara jsou též výstavní:
admin

26.7.2012 na 16.01 (UTC 2)

Reakce

K takovým lidem? Haha, ten (myšlen pan Kuras, pozn. Kubrt) si slušnost nezaslouží, je to hlupák
28. 07. 2012 | 08:35

Koule Hranatá napsal(a):

Ač mám židy rád tak jejich spolky jako první křičely pryč s náboženskou nesnášenlivostí, rasismem, xenofobii etc. Židé strážili tu šílenou pseudohumanitu a různé levičácké experimenty.Teď když nákaza islámu žere Evropu zevnitř začínají křičet, "pomoc" ač dobře vědí, že sami nákaze pomáhali otevřít dveře.
Pana Kurase obdivuji, ale mohl by také občas kouknout do vlastních řad.
06. 08. 2012 | 21:03

Agnes napsal(a):

Kdybych dnes žila v Egyptě, Iráku, Sýrii apod., konvertovala bych k většinovým sunnitům v nejkratším možném čase. Tady taky nemůžu na stadionu zalézt mezi baníkovce a začít křičet "ať žije Sparta". Resp. udělat to můžu, ale pak se nesmím divit, že se stanu obětí násilí. Svoboda náboženského vyznání je v dějinách lidstva velmi vzácný jev. Tak proč se pořád divíme, že ji někde nemají?
07. 08. 2012 | 16:46

kars napsal(a):

Skvělý článek, ale z diskuze pod ním je mi smutno...
A dotaz pro některé diskutující: proč sem taháte vaše city k Židům, když o nich článek vůbec není?
07. 08. 2012 | 20:03

intoška napsal(a):

Všem, co se zmínili o Kosovu. Víte, že se pro události (rozpad Jugosl.,embargo, bombardování Bg , oddělení Kosova ...) ve fr.tisku začíná používat výraz "srbsko-německá" válka? NATO,EU to byly jen kulisy.
20. 08. 2012 | 23:12

NitAcceme napsal(a):

<a href=http://www.bizuggboots.co.uk/#460>ugg boots clearance</a> Hello There. I discovered your blog the use of msn. This is a really well written article. I will make sure to bookmark it and come back to learn extra of your helpful information. Thank you for the post. I???ll definitely comeback. PoefMedobrele Nodejounses Incacyjoymn Addelodup <a href=http://www.bizuggboots.co.uk/#124>cheap ugg boots sale uk</a> FepblerType PoefMedobrele Nodejounses Incacyjoymn leasevappyhag <a href=http://www.bizuggboots.co.uk/#831>ugg boots uk sale</a> .
24. 11. 2012 | 20:03

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novotný Martin O Obluk Karel · Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy