Volební systém Strany svobodných občanů

16. 02. 2009 | 13:25
Přečteno 5471 krát
Patří mezi ty nejpozoruhodnější věci, s nimiž nová strana přišla a přesto jej většina mediálních zpráv přehlédla, některé možná záměrně. V české politice je zcela unikátní. Říká se mu primárky a je převzatý od amerických stran. Zaručuje, že na kandidátky do funkcí se dostanou ne ti, kteří si vysloužili zákulisní souhlas mocných předsednictev a grémií, nýbrž ti, kteří dostali nejvíc hlasů v otevřeném hlasování nejen všech členů, nýbrž i všech “registrovaných příznivců“.

To je nová kategorie, kterou opět nemá žádná jiná česká strana a která dělá politiku otevřenější a průhlednější. Registrace stojí stovku (bez omezení štědrosti) a registrovaný příznivec může straně kibicovat a ovlivňovat její události, aniž by se musel vzdát hrdého titulu nestraníka. Nemůže být ale členem jiné strany a musí souhlasit s hlavními principy Svobodných.

Podle systému primárek se může kterýkoli člen ucházet o kandidaturu na jakoukoli funkci. Pořadí, v jakém bude kandidátka sestavena, rozhodne počet křížků, které ten či onen kandidát dostane u svého jména na volně sestavené kandidátské listině. Tak taky proběhnou někdy během března primárky na kandidaturu do Evropského parlamentu.

Po ustavovacím sněmu 14. února se v internetové diskusi jeden účastník ptá toto:

„Kam se vytratil Benjamin Kuras, člen Přípravného výboru, člověk s určitým charismatem? Chce zůstat ´pouhým´ tichým společníkem ´firmy´?“

Tož má se to takto. Kuras nekandidoval na žádné místo v pětičlenném Předsednictvu z těchto důvodů:

1. Chtěl uvolnit místo někomu novému. Tím novým se stala senátorka Ilana Janáčková, čímž se Strana svobodných občanů stala parlamentní stranou.

2. Vzal na vědomí již dříve vyslovené přání kolegů z Přípravného výboru, aby kandidoval do Evropského parlamentu.

3. Jeho primární činností je spisovatelství a novinařina, s níž nehodlá přestat, dokud bude vidět na počítač nebo dokud ho někdo neodstřelí. Umí psát ve vlaku, na letišti, v kavárně a v restauraci, ale neumí psát na schůzích. Naučit se psát i v parlamentním křesle pokládá za neodolatelnou výzvu.

4. Chce si pořádně pročuchat každý šroubeček Evropské unie a zjistit, jak by se to setrvačné soukolí byrokratizace a buzerace občanů ještě dalo zastavit, a jestli je na to už pozdě, alespoň zkoumat, jak by se mu občan mohl bránit.

5. Kdo zná Kurasovy články a knížky, dovede si představit, že Evropě nebude nic sladit, ale pořádně jí to opepří.

6. Bude to dělat spolu se sílící vlnou euroskeptických poslanců z britské United Kingdom Independence Party, skandinávských Nezávislých demokratů a dalších, kteří mají společnou vizi „Svobodné Evropy svobodných občanů svobodných států“ (Kurasův vlastní slogan).

To je všecko fajn, řeknete si možná, Kuras do Štrasburku. Někteří už berou jako hotové, že tam patří. Deník Právo se už dokonce dohadoval, že Kuras bude volebním lídrem. Nic takového nebude, dokud si ho na to nezvolí členové a příznivci Strany svobodných občanů v březnových primárkách. Takže kdo z vás svobodymilných ještě není alespoň jejím příznivcem, ať se s ní spojí na www.svobodni.cz.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Vysedlina pathologická napsal(a):

Co naplat, asi první příspěvek je slepičí.

Já nevím, pane Kurasi, jsem jenom obyčejná slepice, neděláte si legraci?
Pokud ne, tak říkám - konečně Kuras do politiky. No konečně. Uvidíme. Díky.
16. 02. 2009 | 13:35

MerryMan napsal(a):

"senátorka Ilana Janáčková". Jedná se o stejnou osobu, která chtěla zavřít Romy za ostnatý drát?
Považuje to autor za přínost pro stranu svobodných?
16. 02. 2009 | 13:52

jaryn napsal(a):

MerryMane,
až budeš mít na starost jako volený zastupitel oblast plnou nezvladatelných Cikánů či těch tzv.Romů, můžeš si politicky korektně blábolit a dělat se hezký do aleluja, dokážeš-li to. Ale dokud tohle nezažiješ, laskavě važ slova. Ono sedět na řiti někde v teple a kritizovat někoho za výroky, řečené ve stresu a v emočním vypětí z neřešitelné situace, vyvolanou hordou parazitujících, uječených, agresivních, nezvadatelných, násilnických a zločinných gaunerských takyspoluobčanů, je prostě nechutné. Pseudoochránci to neradi slyší, ale v tom případě co jim brání vyrazit vpřed do dané oblasti, pronajmout si bydlení a poznat vše na vlastní kůži. Pak můžou klidně cestovat po zemi a rozdávat ty svoje dežomilská moudra, pokud jim to vlastní svědomí a žaludek ovšem dovolí.
16. 02. 2009 | 14:15

UHZR napsal(a):

Jen, aby se do SSO nedostali neonacisti. I když nějaký vzor alias Janáčková tu je. ;---)
16. 02. 2009 | 14:50

Občan napsal(a):

4 jaryn: Vidím, že SSO je tvá neonac..ská budoucnost...
16. 02. 2009 | 14:53

Al Jouda napsal(a):

Tak euroskeptika Benjamina Kurase nevolím !
16. 02. 2009 | 15:03

jaryn napsal(a):

Občane,
vidíš za každým stromem fašouna? Říká se tomu stihomam a dá se to léčit. Někdy.
Až budeš míš mít v sousedství ty, o kterých píšu výš, tomu se říká smůla. Až se nebudeš moct normálně bránit, tomu se zas říká zatracená smůla. A až budeš mít všeho dost, tomu někteří chytráci říkají rasismus a xenofobie. A za špatného budeš podle nich ty...
16. 02. 2009 | 15:10

Anonym napsal(a):

Vy jste uvolnil místo Lianě Janáčkové?
To je ta, co vypadá jako gestapačka? Bohužel nejen vypadá, je to přesně ta sorta lidí, která je všeho schopná za jakéhokoli režimu. Té bych nechtěl padnout do rukou. Není divu, že k vám chtějí nalézt náckové.

Máte představu čemu se propůjčujete? Poreferujte nám tu občas o financování vaší strany. Ale samozřejmě upřímně, protože Vás za grázla zatím nepovažuji.
16. 02. 2009 | 15:20

jaryn napsal(a):

Anonyme,
zjevně jste s nácky v kontaktu, jste si tak jistý... Podělte se o nějaké názory, určitě se vyznáte, to je vidět. Prostě odborník.
16. 02. 2009 | 15:29

text vyzývají nácky ke vstupu do SSO napsal(a):

16. 02. 2009 | 15:30

jaryn napsal(a):

Al Joudo,
pro eurohujery asi SSo moc nebude...
16. 02. 2009 | 15:31

MerryMan napsal(a):

jaryn:
Pokud chcete odpověď, musíte svůj příspěvek přestylizovat. Pokud jste se chtěl jen odreagovat, dobrá, ale už v pátek se bude hrát liga. Fotbal je na odreagování lepší než blog.
Kdyby se Vám chtělo přemýšlet, zkuste toto téma: "Když někdo neumí něco dělat, nesnese zátěž zaměstnání, tak ať jde dělat něco co zvládne.
16. 02. 2009 | 15:32

stejskal napsal(a):

Zdravím Vás, pane jaryne.

Už jsem Vás tu řadu týdnů nezaznamenal (že by se zde tak dlouho nediskutovalo Vaše oblíbené téma? O Romech).

Libor Stejskal
16. 02. 2009 | 15:39

Mastodont napsal(a):

Pro Merrymana:
http://www.novinky.cz/clane...

Ale to je NAŠE chyba, že? Málo se staráme!
16. 02. 2009 | 15:47

Marty napsal(a):

Odky je obycejny cesky rasismus, ktery s pani senatorkou sdili 80% naroda, nacismem?
16. 02. 2009 | 15:52

MerryMan napsal(a):

Mastodont:
Kdyby se to stalo v Česku, ano je to "naše" chyba. Je tu spousta různých soc. služeb, protidrogová policie, protidrogové centrály atd. Ty by takové případy měly včas zachytit.
Stalo se to na Slovensku a tak s tím nikdo z nás nemůže nic dělat.
16. 02. 2009 | 16:02

Admirál napsal(a):

Marty - oba pojmy nacizmus i rasizmus mají svoje významové vymezení. Pokud se něčí názory a projevy s tím či oním vymezením shodují, zřejmě patří do té či oné "škatulky".

S těma 80% procenty to máte podepřené statistikou?
16. 02. 2009 | 16:09

Honza Český napsal(a):

Tedy pane Kurasi
Vy umíte psát nejen téměř kdekoliv
Ale i téměř cokoliv
Tato agitka je téměř dokonalá
Takže, když se to tu smí
Přidám si i já:
Spojte se s naší stranou
http://www.obracena-strana-...
Kam se hrabou Svobodní
16. 02. 2009 | 16:14

jaryn napsal(a):

MerryMane,
na přestylizaci zapomeňte. Odreagovat se člověk taky musí, zvláště po některých příspěvcích. Vám by ale vadila nejspíš i věta Mouchy sraly na císaře pána. Takže se bohužel od vás nic nového o ježkovi nedozvím.
Mastodonte,
pochopitelně, že naše chyba. Jak jinak. Trpící Cikán a Utlačovatel Bílý je nejoblíbenější lež pseudohumanistů. Nejmilejší axiom.
Odpovědnost za osud dětí cikánských feťáckých rodičů teenagerského věku pochopitelně cítím maximální. Moje nejhlubší vina, to dá rozum. Všechno to jsou oběti mojí existence amen.

Dobrý den pane Stejskale,
tak trochu. Občas sem na blogy zabrousím. Pan Matyáš mě potkává častěji.
16. 02. 2009 | 16:20

Železnohorský napsal(a):

Primárkový způsob volby? Rozumím-li tomu dobře, když seženu dostatečné množství kunčaftů, takové množství, které bude větší než počet "normálních" členů, a dám každému stovku na registraci, můžu kandidovat na šéfa a taky se jím s jejich přispěním stát? Strana opravdu otevřená...

Jen mě děsí, jak tady někteří zmiňují ty neonácky. Když to vezme do ruky šikovný vůdce...
16. 02. 2009 | 16:30

trpící cikán napsal(a):

neonáckové jsou možná trochu zavádějící - blíž bude podvodníci hrající si na staročechy aby nabrali protestní voliče a prodloužili životnost mafiánskému kapitalismu po česku.
Jména jako Kuras, Janáčková - to jsou hvězdy, kterým nepomůže ani podpora Klause a jeho syna. Ať se klidně s Bobošíkovou a železným navzájem sežerou. A straší nás Benešovými dekrety, protože nic lepšího nemají.
16. 02. 2009 | 16:50

nepolitik napsal(a):

To, že jste uvolnil místo paní senátorce je záslužné, přesto bych byl spojenější, kdyby jí uvolnil místo Jiří Payne, který není vhodným místopředsedou, protože odradí řadu voličů o věnování svého hlasu Vaší straně. Tento člověk, podle toho jak jsem sledoval jeho působení v politice, je pro mne zcela nedůvěryhodný a budu se moc a moc rozmýšlet, zda dám Vaší straně v eurovolbách svůj hlas i když je mi její program velmi sympatický. Rozhodnu se až podle toho, koho mi předložíte na kandidátce.
16. 02. 2009 | 16:51

Kuras napsal(a):

To Anonym:
Ne, pane, já jsem neuvolnil místo paní Janáčkové. Já jsem nepřijal kandidaturu na jedno ze čtyř místopředsednických míst. Na to pak byla z asi deseti kandidátů asi stodvacetičlenným sněmem paní Janáčková zvolená jako čtvrtá po pánech Paynovi, Bednářovi a Bachurovi. Poradil byste nám, jak jinak se dělá demokracie?
16. 02. 2009 | 16:56

Amarook napsal(a):

to: Benjamin Kuras
Ma clovek vaseho formatu zapotrebi se upocene hnat za vynosnym korytkem jako obycejny cicmunda? Chcete nasledovat priklad Svati Karaska, ktery se stal z respektovaneho kazatele pouhym penezomencem v chramu?
16. 02. 2009 | 17:02

Mastodont napsal(a):

Pro p. Kurase:
No, jestli se mezi vás n***l (dobrý den, pane Stejskal ...) TEN Jiří Payne, tak to máte opravdu velké minus.
16. 02. 2009 | 17:04

MerryMan napsal(a):

Kuras:
Zkusím odpovědět.
Demokracie se dělá tak, že s ženou, která chce zahnat cigány za ostnatý drát nechce demokratická strana mít nic společného. Strana není demokratická podle toho jaké má stanovy nebo postupy, ale jaké má členy.
16. 02. 2009 | 17:06

Mastodont napsal(a):

Merryman: Demokracie je vláda lidu, a pokud má 80 % lidí nějaký názor, je to názor většinový, který BY MĚL dle pravidel demokracie vyhrát. Vy si pletete demokracii a multikulti.
16. 02. 2009 | 17:09

Kuras napsal(a):

To Amarook:
Vy trváte na tom, že politiku musí dělat jen lidi bez formátu? Není divu, že vypadá, jak vypadá.
16. 02. 2009 | 17:20

fact napsal(a):

Jít proti EU, Lisabonské smlouvě, za udržení národního státu a proti Romům a evropským kosmopolitům (eurohujerům jak říkáte) to není moc originální konstelace .... říkáte Svobodní, Svobodní? Hm, cosi to připomíná. Co má senátorka Janáčková společného s jinými Svobodnými je snaha vystěhovat nepřizpůsobivé cigány nikoli ve stresu, ale jako svou cestu k moci, zběhla z klubu SNK k modrým a teď ke svobodným a teprve tady najde zastání pro tento zvláštní mix protizápadního a protievropského postoje, teď je terpve Svobodná? Dejte jí hlas a moc a bude ještě Svobodnější, s Paynem, s Klausem, s Jaklem, s Tlustým ... dejte jim moc, už ji moc chtějí...
16. 02. 2009 | 17:21

stejskal napsal(a):

Vy tomu nerozumíte, pane MerryMane,

demokracie je třeba nahnat někoho do lágrů, pokud to většině přijde jako dobrý nápad (např. homosexuály, jiná etnika, politické protivníky, blonďáky či prostě kohokoliv, kdo se nelíbí většině).

Tím nechci říct, že je to program Strany svobodných občanů. Pevně věřím, že ne (byť jedna z jejích představitelek o sobě veřejně prohlašuje: "Jsem rasistka" http://aktualne.centrum.cz/...).

Libor Stejskal

P.S. Dlužno dodat, že paní senátorka ten výrok popřela a "svědectví" označila za zfalšované.
16. 02. 2009 | 17:24

MerryMan napsal(a):

Mastodont:
Asi jsem nepochopil taje politiky.
Já s takovou ženskou nechci mít nic společného a se stranou, které je členem také ne. Možná, že si všimnete že strana, za kterou byla zvolená není nic moc. V posledních volbách nedostali 80% a je to možná kvalitou členské základny. Já ale členem této strany nejsem a nebudu a tak mi to může být jedno. Naopak, měl bych vítat, že strana má takové členy. A proč vlastně tato paní odešla ze strany, za kterou byla zvolena? Je možné, že ji tam nechtěli? Neví to někdo?
16. 02. 2009 | 17:26

MerryMan napsal(a):

MerryMan:
Omluva, zjistil jsem, že ta paní je bezpartijní. Zatím ale dělá ostudu senátorskému klubu ODS. Vskutku nezávislá.
16. 02. 2009 | 17:31

Marty napsal(a):

MerryMan: treba p. Janackova pripravila o miliardu nejakou vlivnou zajmovou skupinu v CR a ta ji to ted vraci. Usporadala na ni stvanici a bude trvat hodne dlouho, protoze ta zajmova skupina je bohata a neodpousti.
16. 02. 2009 | 17:36

bape napsal(a):

pane Kurasi, Vaše Knížka " Jako psa ke kandelábru" je hodnotná sonda ohledně praxe v EU, ale jste na můj vkus příliš pravicový a mám zato, že kandidovat do EU by byla mzrada Vašich myšlenek, z nichž mnohé jsou zřejmě dobré.
16. 02. 2009 | 17:54

zdesta napsal(a):

P.L.Stejskal.Proč jsou v demokratickém státě zakázány extremistické strany? Neomezuje se tím svobodná volba občanů?Proč se svobodní občané nemohou realizovat přes nějakou politickou stranu k nějakému razentnějšímu řešení nějakého společenského problému? Třeba někoho zavírat,střílet a .t.p.Taky vám připají tyto argumentace přihlouplé?
16. 02. 2009 | 18:30

Vilém napsal(a):

Přeji SSO mnoho úspěchů v boji proti dvojstraně ODSČSSD. Program považuji za natolik výstřední, že pro mne volba této strany nepřichází v úvahu. Narušení některých proevropských dogmat je pozitivní, i když argumenty jsou pochybné, ale právě jejich žalostná slabost a primitivní podoba ukazují, že evropská integrace nemá rovnocennou alternativu.
Demokracie jako způsob volby vlády neobsahuje žádné pojistky proti volbě extrémistů, pokud občané mají nízkou kvalitu. Tu musí poskytnou právní stát v rovině individuálních práv chráněných proti státní moci, ať se ohání historickou nevyhnutelností vítězství socialismu nebo morálkou a řečněním o ochraně slušných občanů před parazity a kriminálníky. ČR tyto právní pojistky má, a členství v EU je určitou zárukou dalšího rozvoje individuálních práv. O důvod víc nevolit SSO.
16. 02. 2009 | 18:49

oposum napsal(a):

To Kuras:
ještě jste nezačali a už tam máte lahůdku - Janáčková:

- na radnici v Mariánských horách rozdávala městské byty svým známým, první na řadě byla její dcera, dalších asi 12 lidí následovalo, připomínám, že to sama přiznává v novinách a diví se, že se někdo diví, že "chce zajistit rodinu"
- pronájmy některých městských nemovitostí jsou taky bezva koníček - její osobní druh a klub Žalák by mohli vyprávět
- pak zaplatila Romům letenky do Kanady a když je z tama vyšoupli zpátky vytvořila krásné gheto vedle Vítkovické fabriky, takové dosud v Ostravě chybělo
- baráky pro toto gheto vykupovala od vystrašených majitelů selektivně velmi zajímavým způsobem, takže někdo dostal pár mega a někdo nakonec musel barák na vlastní náklady strhnout
- do novin píše, že je rasistka, to je i v českém parlamentu mimořádný výkon (taky její jediný)
- o zadávání zakázek městské části Ostrava-Mar.hory se popsaly v Ostravě hlady papíru mimořádně veselým čtením, Praha 5, nebo Liberec by se mohli učit

Je mi ta strana šumafuk, je-li v čele Machnemám o jejím nulovém potenciálu pochyby, ale Lianu jsem vám fakt nepřál :-(
16. 02. 2009 | 19:17

stejskal napsal(a):

Také, pane Zdesto.

Libor Stejskal
16. 02. 2009 | 20:29

StandaT napsal(a):

:-) Vidím, že jste ještě ani pořádně nezačali, a už se vás bojí. Tož hodně úspěchů a šťastnou ruku při sestavování eurokandidátky.
16. 02. 2009 | 22:23

Hajný napsal(a):

Pane Kuras!
Koho chtějí bohové zničit,toho raní slepotou!
Mám dojem,že jste spadli do bezvýznamnosti,ještě než jste začali.Jestli dostanete dvě procenta tak pošlu p.Stejskalovi litr Ballantýnky,aby Vám ji předal na zapití žalu a k zamyšlení!
16. 02. 2009 | 22:26

Vico napsal(a):

Pane Kuras vypadá to i s vaší novou stranou na pěkný trapas. Postavit oslí můstek rasismu a xenofobie s euroskepticismem vašeho ražení bude problém. Budu se dobře bavit.
16. 02. 2009 | 22:45

Al Jouda napsal(a):

To jaryn : A jak by se Vám líbila samostatná a nezávislá Morava ?
16. 02. 2009 | 22:54

MgA.Květoslava Šamajová napsal(a):

Přijďte dne 2.března 2009 v 17,00 hodin do PRESS CENTRA ,Senovážné náměstí 23, Praha 1, III.patro na dvě hodinky s BENEM KURASEM. Nejenom o čtení z jeho knih, ale o jeho novém náboji :" Dokud ho smrt nerozdělí se stranou svobodných občanů svobodných států." Jeho energie a touha se otevřít všemu novému je opravdu záviděníhodná.
Pořádá KLUB VOLNÝCH NOVINÁŘU při Syndikátu novinářů ČR
samajova@volny.cz
16. 02. 2009 | 23:19

Jana Česká napsal(a):

Když už se tady kolegyně Šamajová zmínila
Pan Kuras bude mít besedu i v obci Lhota od 19,00
Srdečně Vás zveme, protože možná přijede i pan Mach
A prý ho přiveze Václav
Tak přijďte !
17. 02. 2009 | 04:39

Ládik napsal(a):

Liana dala cikánům na letenky z daní poplatníků, vedle ve Vítkovicích Kutěj nedal. Mariánky vzkvétaly v 90.letech, teď opět chátrají, přibližují se Vítkovicím. Nevidím rozdíl ve vládnutí ČSSD a event. SSO (zosobněné LJ). Čunek cikány taky moc nepořešil - asi to lokální řešení nemá; fandím Slovákům, ať nás ekonomicky předběhnou. Saamové taky kočují raději v Norsku, než kolem Murmansku.
17. 02. 2009 | 06:54

Neopřemyslovec napsal(a):

Bude velmi důležité jak se SSO postaví k našim předkům Přemyslovcům. Byli to hrdinní občané či to byli asi to, o nich píší historici? Bude nás strana SSO vést k jiným etnikům pozitivně nebo negativně? Mají potomci Přemyslovců tyto krky živit či ať si každý žije za své? Bude v nás strana SSO učit být odpudivími vůči levičákům? Jakým termínem je nutné titulovat pana Macha? Vůdče! Spasiteli! Ave Mach!
17. 02. 2009 | 08:49

MerryMan napsal(a):

Stejskal:16.02.2009 17:24:50

Promluvil znalec všeho.
Na rozdíl od Vašeho názoru demokracie není anarchie ale vláda lidu, kde zákony jsou nadřazeny i vůli většiny. Podivné je, že jako pravičák toto pravidlo neznáte. Pokud se sejde skupina lidí (jakkoliv velká)a někoho pověsí, tak to není vůle většiny ale vražda.

A také podle Vaší definice "...demokracie je třeba nahnat někoho do lágrů, pokud to většině přijde jako dobrý nápad..." je jedním z největších demokratů Adolf Hitler a holocaust jeden z nejdemokratičtějších projevů vůle lidu." To samé platí i třžeba o Stalinovi. Konec konců i lidé z Charty 77 byli uvězněni v souladu s vůlí lidu (viz různé anticharty a podpisové akce).

Už jsem od Vás četl hodně neuvážených a nepodložených výroků ale tohle je na mne moc. Pokud jste byl pod vlivem nějaké návykové látky, měl byste to přiznat a příště se otestovat, než něco začnete psát.
17. 02. 2009 | 09:26

MerryMan napsal(a):

Marty: 16.02.2009 17:36:03
Opisoval jste, ale buďte prosím důsledný. Já jsem uvedl i pramen (Hospodářské noviny)i když ho nepovažuji za příliš věrohodný. Vy se odvoláváte na nějakou neznámou skupinu.
17. 02. 2009 | 09:29

MerryMan napsal(a):

Příspěvek "MgA.Květoslava Šamajová" silně připomíná reklamu a to myslím není zrovna seriózní.

Co vy na to p. Stejskale
17. 02. 2009 | 09:32

myrta napsal(a):

Tato strana ode dne vzniku je ocejchována polibkem smrti od Klause.Tak také dopadne.
17. 02. 2009 | 10:16

Pepa Řepa napsal(a):

To MeryMan
nechci být impertinentní, ale mám k Vám dva dotazy:

1.Za kolik let jste absolvoval povinnou školní docházku?

2.Nemáte vedenou linku ADSL přes židli?
17. 02. 2009 | 11:40

stejskal napsal(a):

Pane MerryMane,

možná je chyba na mojí straně, nicméně si dovoluji upozornit, že jsem text z 16.02.2009 17:24:50 myslel ironicky (měl jsem za to, že je to z něj dost patrné).

Hezký den přeji.

Libor Stejskal

P.S. A pana Pepu Řepu zdravím samozřejmě též :-)
17. 02. 2009 | 11:49

MerryMan napsal(a):

Pepa Řepa:
Jste nevychovaný ale to je Váš problém. Pokud mne chcete urazit, nepovede se Vám to.
Mám zvyk, že nevychovaným diskutérům odpovím celkem 3x, pokud je na co odpovědět. Máte ještě dvě možnosti.
17. 02. 2009 | 12:03

MerryMan napsal(a):

Stejskal:
Asi mám jiný smysl pro humor, ale já texty o "nahánění do lágrů" nepovažuji za ironii ani humor. A Adolf Hitler je přece v módě.

Vaši odpověď chápu tak, že jste ji nepsal pod vlivem nějaké drogy, ale při plném vědomí.

Doufám, že ve Vašem dalším vystoupení nebudu číst "vtipy" o tom, jak v koncentráku závodili židé kdo dál doplave a v bazénu byla kyselina sírová. Velmi "vtipné"!
17. 02. 2009 | 12:09

stejskal napsal(a):

Pane MerryMane,

svým textem jsem reagoval na příspěvěk, který napsal pan mastodont 16.02.2009 v 17:09:39 (psal jsem repliku hned pod něj, ale bohužel mezi tím přibyly další dva příspěvky od jiných debatérů). Cituji:

"Merryman: Demokracie je vláda lidu, a pokud má 80 % lidí nějaký názor, je to názor většinový, který BY MĚL dle pravidel demokracie vyhrát. Vy si pletete demokracii a multikulti".

Nic jiného než ironizovat tuto tezi podle mne nepřipadá v podstatě v úvahu. Je tak nesmyslná, že se s ní nedá polemizovat.

Smysl pro humor se skutečně liší člověk od člověka. Asi se budete divit, ale vtipy o tom, jak "v koncentráku závodili židé kdo dál doplave a v bazénu byla kyselina sírová" mi humorné nepřijdou.

Tím bych tuto nesporně zajímavou debatu považoval ze své strany tak nějak za uzavřenou.

Přeji inspirativní diskusi.

Libor Stejskal
17. 02. 2009 | 12:18

Pepa Řepa napsal(a):

Pane Stejskale
jelikož jsem duše bezelstná, čistá a jízlivou ironii neznající, tak Vám nepochopení ironie Vaší poznámky ze srdce přeju.

Vaše replika mně totiž jako košer nepřišla. On i ten výrok paní senátorky si už žije vlastním životem bez ohledu v jaké souvislosti to bylo řečeno.
Ale to nechci rozebírat.
Mějte se.
17. 02. 2009 | 12:21

Pepa Řepa napsal(a):

Pane Kurasi, zdravím.

Musím ocenit, že Kuras má kuráž.
Zatroubil jste na šófar a hurá do Bruselu. Proč ne? Když Vás zvolí.

Každý pořádný čtyřbob má mít řidiče, dva spolujezdce a brzdaře.

Řidič je jasný. Kdo jiný než Nicolas Bonaparte nebo Hans-Gert.Nikdo jiný, než frantík nebo germán si řízení nezaslouží.
Spolujezdců, spících Palmerů je tam habaděj.I britský gordonek celoročně hybernuje.
Dobrý brzdař je potřeba, když se před zatáčkou nepřibrzdí, jsou následky fatální.

Záleží, jak budete svěží, jestli neusnete nebo naopak nebudete brzdit zbytečně už na startu.

Máte jistou přednost před ostatními kandidáty. Máte totiž v Bruselu dobré známé. Máte kam jít na kafe.
(Vlku, snad jsem tolik neřekl?)

Nás, kované Balbíny, nechává Vaše strana v klidu. Jednak do EP zřejmě kandidovat nebudeme. Pro nás je to moc daleko, my se dostaneme nejdál na Žižkov.

Ovšem volby parlamentní v r.2010, to je jiná.

Stejně jako se skrz medium, Lianu Janáčkovou, dostanete do Senátu, tak se můžete - po předpokládaném jasném vítězství Balbínovy poetické strany - stát stranou parlamentní.

Tak se snažte. Podle toho, jak budete úspěšný brzdař, Vám hodíme koaliční liánu.
17. 02. 2009 | 12:51

stejskal napsal(a):

Ale vždyť já si ji též přeji, pane Pepo Řepo.

Nepochopení je základem těch nejhezčích groteskních situací. A groteskní situace miluji.

I Vy se mějte.

Libor Stejskal

P.S. Až tu narazíte na košer (objektivně, ne subjektivně) diskutéra, dejte vědět. Rád ho poznám ;-)
17. 02. 2009 | 14:39

JAHA napsal(a):

Ad: p. Stejskal
A co je pravda (Pilat)?:-).
17. 02. 2009 | 15:01

stejskal napsal(a):

Místodržící Pilát asi četl wikipedii, pane JAHA ;-) http://cs.wikipedia.org/wik...

Libor Stejskal
17. 02. 2009 | 15:21

JAHA napsal(a):

Ad: p. Stejskal
No jo! Ale on musel nakoniec rozhodnut vaznejsiu vec, nez Vy o diskuterovi:-).
17. 02. 2009 | 16:15

jaryn napsal(a):

Pane Stejskale,

moc jsem vás nepochopil. Mastodont (ne MerryMan!) píše o tom, že má VYHRÁT názor, který má 80% většiny. To je nedemokratické? Nepíše nic o porušení zákonů většinou¨, o soudci lynči.
Jestliže většina národa chtěla do EU, jsme tam. Nedemokratické? ale no tak...
Stejně tak jestliže multikulti svazáci chtějí zemi plnou přistěhovalců, ale budou mít menšinu, multikulti nesmysly mají jít k ledu. Mimochodem, to všichni světlonoši dobře ví, že referendem by to projeli. Proto taky vychytrale začínají brojením proti něčemu, co se nedá zpochybnit (obvykle holocaust), na to nabalí nebezpečí už najednou všudypřítomného rasismu a xenofobie, a pak už jen vyřvávají ty svoje vize a běda, kdo by se JIM, světlonošům, chtěl obéknout. To je hned každý rasista, fašoun a bůhvíkdo ještě. Jednoduché, účinné. Toliko rozdíl mezi demokracií a multikulti, o které psal Mastodont.
Myslím, že se to dá pochopit...
17. 02. 2009 | 16:22

stejskal napsal(a):

To máte pravdu, pane JAHA, ale též se nakonec vymluvil na lid. A navíc jim dal vybrat ;-)

Libor Stejskal
17. 02. 2009 | 16:23

JAHA napsal(a):

Ad: p. Stejskal
Iste. Ako u nas v 1946:-).
17. 02. 2009 | 16:44

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane jaryne,

budem tedy předstírat, že já za ten rok a půl, co si tu povídáme pod blogy, nevím, co Vy si myslíte o Romech (a Vaše názory, jak s nimi nakládat) a Vy budete jako dělat, že netušíte, na co narážím ;-)

Takže, začalo to takto (replika adresovaná panu Kurasovi):

MerryMan napsal(a):

Kuras:
Zkusím odpovědět.
Demokracie se dělá tak, že s ženou, která chce zahnat cigány za ostnatý drát nechce demokratická strana mít nic společného. Strana není demokratická podle toho jaké má stanovy nebo postupy, ale jaké má členy. 16.02.2009 17:06:28

Pan Mastodont panu MerryManovi obratem "odpověděl".

Mastodont napsal(a):
Merryman: Demokracie je vláda lidu, a pokud má 80 % lidí nějaký názor, je to názor většinový, který BY MĚL dle pravidel demokracie vyhrát. Vy si pletete demokracii a multikulti. 16.02.2009 17:09:39

Z těchto krátkých replik se dá poměrně lehce usoudit (jen s malou pravděpodobností omylu), že pro pana mastodonta je nejvyšším zákonem vůle lidu (tedy většiny). To znamená: pokud většina bude chtít "rasové zákony", například vystěhovávat lidi ze země, kde žijí, podle barvy pleti atd, pak je demokratické většině vyhovět.

Ale hlavní je, že pan mastodont nemluvil o EU, ani o imigraci, ale o Romech (viz jeho odpověď panu MerryManovi).

Tak se mějte, pane jaryne. Za chvíli půjdu domů, takže nebudu na netu.

Libor Stejskal
17. 02. 2009 | 16:48

stejskal napsal(a):

No, Pilát byl přece jen o něco demokratičtější, pane JAHA.

Nabízel davu, že "židovského krále" nepopraví (tehdejší zvyk mu umožňoval omilostnit jednoho odsouzence. Ale lidi si vybrali (asi zélótského povstalce) Barnabáše (jmenoval se tak, nebo se pletu?). Ne jako v šestačtyřicátém. Žádný velký výběr tehdy nebyl ;-)

A ještě přitom filosofoval o tom, co je a co není pravda ;-)

Libor Stejskal
17. 02. 2009 | 16:57

JAHA napsal(a):

Mate recht, p. Stejskale. Akurat, ze ako dobre informovany musel vediet, co sa dialo predtym na velrade a aky bude "hlas ludu". Podla mna, v roku 1946 este nejaky ten vyber bol (stacilo, aby sa pridal k odstupenym ministrom nejaky dalsi z demokratickych stran, nie som si isty, ale mohol to urobit i J.Masaryk? Bol clenom vlady?). Alebo sa MEMUSELA prijat demisia ministrov? Mal na to prezident pravo?
17. 02. 2009 | 17:28

stejskal napsal(a):

Měl, co by ne, pane JAHA.

Vždyť s tím ministři demokrarických stran nakonec i kalkulovali.

Jenže ono by se fakticky stejně nic moc asi nezměnilo. Prostě se velmoce dohodly, že spadneme do sovětské sféry vlivu. Podle mne to nešlo odvrátit.

Co ale podle mne šlo, bylo projevit trochu více vůle po svobodě a demokracii. Prostě se pokusit vzepřít, i když by to pohromu totality asi neodvrátilo.

Libor Stejskal
17. 02. 2009 | 17:45

Líný černý pes napsal(a):

to JAHA :
Ne 1946 ale 1948, president měl právo nepřijmout demisi.
17. 02. 2009 | 18:41

Monika napsal(a):

To, co píše pan mastodont, je omyl. Ve skutečnosti právě on vůbec neví, co je DEMOKRACIE. V ústavě ČR (v Hlavě první) je napsáno: „Státní moc slouží všem občanům a lze ji uplatňovat JEN v případech, v mezích a způsoby, které stanoví zákon.“

Jedná se ustanovení, které patří k tzv. PŘÍSNÉMU právu, čili mezi kategorické normy, které - na rozdíl od norem dispozitivních - musí být dodrženy DOSLOVA a nelze se od nich odchýlit.

K tématu napsal prof. Vojtěch Cepl, bývalý předseda Ústavního soudu, v článku „Co je nejdůležitější“:

„Varování před nedokonalostí demokracie provází tuto ideu již od jejího vzniku v antické filosofii. Využili a rozpracovali ji američtí osvícenci, když v debatě o ústavě upozorňovali na NEBEZPEČÍ TYRANIE VĚTŠINY. Většina může podléhat demagogovi, být oklamána sliby populistů, propadat davovým vášním anebo podléhat masovým předsudkům o menšinách atd. Tyto nedostatky a slabosti demokracie je možno korigovat uzákoněním pravidel o uspořádání státu a o ochraně základních lidských práv, na základě teorie dělby moci a teorie přirozených lidských práv. V takovém prestižním právním dokumentu je pak stabilizován základ řádu svobodné společnosti a ustaveny instituce pro kontrolu dodržování ústavy.“

http://cepl.eu/co-je-nejdul...
17. 02. 2009 | 19:37

JAHA napsal(a):

Ad: LCP
Dakujem za opravu. Nejak mi ten Vitazny februar neide a neide:-).
18. 02. 2009 | 09:23

JAHA napsal(a):

Ad: p. Stejskal
No, napr. v Rakusku to nebolo dlho jasne. Ale nechcem velmi odbiehat od temy, takze howgh:-).
18. 02. 2009 | 09:25

Pepa Řepa napsal(a):

stejskal napsal(a):
Prostě se pokusit vzepřít, i když by to pohromu totality asi neodvrátilo.
----------------
Přiznám se, že mě Váš přístup k LS i celé EU, mile překvapil.
18. 02. 2009 | 09:56

jaryn napsal(a):

Pane Stejskale,

"Vy si pletete demokracii a multikulti" (mastodont)

dobrý. Takže jak chcete aplikovat v demokracii teorie multikulti, pokud je (teoreticky) odmítne 80% obyvatel? Demokraticky potlačením vůle většiny rozhodnutím "osvícených" moudrých nahoře?
Blahopřeji. Čili podle vás je referendum nedemokratické? Protože v referendu vítězí NÁZOR lidu?

Ale nic se nebojte, pane Stejskale. Poslanci odhlasovali LS, multikulti nám přidělí Brusel. Váš svět bude konečně vysněně barevnější. Paráda, ne? Hlasovat se už nemusí... není to potřeba. Demokraticky se k téhle věci už vyjádřit NEMŮŽEME.
18. 02. 2009 | 10:47

Monika napsal(a):

„Když hovoříme o demokracii, máme tím zpravidla na mysli zastupitelskou demokracii, kde na vybrané lidi delegujete pravomoci, aby činili komplikovaná rozhodnutí. A samozřejmě můžete ty z nich, kteří se neosvědčí, odvolat.

Směřování k přímé demokracii je v zásadě převrácením staletí politického myšlení a ustavičných experimentů s demokracií.
Je to přesvědčení, že ve stále komplikovanějším světě, kde můžeme psát své vůle, dělat si vlastní účetnictví a vyplňovat daňová prohlášení, bychom nějak zvládli i vytvářet zákony k velmi složitých otázkám.

Výsledky v Americe ale zatím byly strašné. Různá referenda a iniciativy vesměs jen ochromily vládu, když formulovaly zcela neudržitelné a protichůdné požadavky. Když lidé hovoří o ctnostech přímé demokracie, vždycky jim řeknu, ať se podívají na Kalifornii.

Ta kdysi bývala jedním z nejlépe řízených států v Americe, měla zdaleka nejlepší školství, nejlepší dálnice, systémy národních parků a překrásnou kvalitu života.

Po třiceti letech experimentů s REFERENDY všeho druhu je ale dnes kalifornský státní rozpočet z větší míry zcela mimo kontrolu politiků; rozhodují o něm referenda a iniciativy.

Takže dnes má Kalifornie největší rozpočtový schodek v historii a její guvernér stojí na pokraji odvolání prostřednictvím dalšího referenda. Celý politický proces je pokažený. Dívám se tedy na Kalifornii a říkám si - tak takhle nějak vypadá budoucnost, která nefunguje.“

Fareed Zakaria: Budoucnost svobody

http://www.fareedzakaria.com
18. 02. 2009 | 11:34

MerryMan napsal(a):

K výsledkům přímé demokracie si dovolím uvést i jiný příklad - Švýcarsko, kde je referendum snad na všechno, i na stavbu mostu ve městě a výběr dodavatele.
Podrobněji:
http://cs.wikipedia.org/wik...ý_systém_Švýcarska

V kantonech existuje několik institutů přímé demokracie:
Obligatorní referendum o změně ústavy
Fakultativní referendum o přijetí zákona
Lidová iniciativa o částečné revizi ústavy
Fakultativní finanční referendum (v 19 kantonech je obligatorní, pokud navrhovaný kantonální rozpočet překračuje stanovenou hranici výdajů)
Administrativní referendum
Referendum o konvencích (týkající se smluv mezi kantony, v 9 kantonech obligatorní, v 7 fakultativní)
Lidová iniciativa pro přijetí zákona
Lidová iniciativa pro administrativní rozhodnutí.

Já se nesnažím vyvracet informace o neúspěchu referenda v Kalifornii, ale uvádím, že vše je i jinak a protože lze prokázat 2 protichůdné výsledky, tak to asi nebude referendem. A referenda jsou zavedena ve švýcarské Ústavě od r. 1848 takže nějaké zkušenosti jsou.
18. 02. 2009 | 12:22

Alena Vránová napsal(a):

Ad Monika
Začínám vám rozumět. Jste zastánkyní striktní parlamentní demokracie, ve které půjdeme jedenou za čtyři roky k volbám, zvolíme své zástupce, delegujeme na ně pravomoce a necháme je ve všem rozhodovat.
Pak ovšem nevidím žádný rozdíl mezi vašimi názory a názory Václava Klause.
On vidí řešení v pevné národní vládě, vy v pevné vládě Evropské komise. Obě alternativy nedávají prostor občanským iniciativám. Vaše alternativa je o to horší, že máme mnohem menší možnost ovlivnit rozhodování v Bruselu, než na národní úrovni.
18. 02. 2009 | 12:47

jaryn napsal(a):

Moniko,
vaše obavy chápu, mám v USA kamaráda, něco o těch slavných referendech už jsem slyšel. Na druhou stranu nelze ve všem mít jen parlamentní demokracii. Ono to politické vnímání reality se od běžného vnímání reality často dosti liší...
18. 02. 2009 | 15:02

Monika napsal(a):

Ano, tyhle námitky klidně beru. Co se týče Švýcarska, je tu jednak velmi dlouhá tradice (což ostatně uvádíte), jednak velmi vyspělá občanská společnost, s velou mírou zodpovědnosti za svá rozhodnutí. Dodávám, že referendum ve Švýcarsku je třeba chápat ve spojitosti s celým tamním politickým systémem (Švýcarsko je konfederací 26 spolkových států s jednotnou mírou autonomie).

Výhody referenda:
- občané jsou díky referendu lépe informováni
- v referendu vítězí na rozdíl od voleb, spíše rozum než emoce, neboť jde o konkrétní problém a ne jen o nicneříkající hesla
- díky referendu jsou zastupitelé citlivější k požadavkům občanů
- občané cítí, že jejich vlastní názor má váhu
- referendum provokuje veřejnou debatu a může vytěsnit neustálé průzkumy veřejného mínění
- referendum dává minoritám možnost vyvolat veřejnou diskuzi na téma, které nikoho netíží, ale pro někoho znamená otázku života a smrti
- posiluje respekt a úctu k zákonům
- občané jsou na rozdíl od zastupitelů neuplatitelní a nepodléhají nátlakům lobbistických skupin
- referendum je příkladem rozhodování s plnou odpovědností, občané musí nést následky svých rozhodnutí, čímž posiluje jejich zodpovědnost
- referendum je skutečným obrazem veřejného mínění, občané se vyjadřují ke konkrétní věci oproti volbám kde volí jim nejbližší stranu byť má tato na daný problém rozdílný názor

Výhrady proti referendu:
- občané – jako celek – jsou příliš špatně informováni
- v referendu spíš vítězí emoce než rozum
- zákony bývají příliš komplikované; zákon vzniklý na základě referenda, nebude fungovat správně
- ne všechny problémy se dají zredukovat na otázku zodpověditelnou pouze ANO nebo NE; v mnoha případech je řešením pouze diskuze a nějaký druh kompromisu, výsledek referenda je může být významně ovlivněn formulací otázky
- problémem je stejná váha hlasu; volby ani referenda nedokáží změřit intenzitu přesvědčení; proč by měl vážit stejně názor toho koho daný problém netíží a někoho pro koho je to otázka života a smrti?
- referenda se dají snadno zmanipulovat a zájmové skupiny je mohou tzv. “unést”
- referendum je příkladem rozhodování bez odpovědnosti; občany nelze odvolat, když udělají špatné rozhodnutí
- referendum je obrazem veřejného mínění v jednom specifickém okamžiku;
- výsledek referenda zůstává, nálady veřejnosti se s velkou pravděpodobností mění
18. 02. 2009 | 16:23

Monika napsal(a):

Zmíněné výhody i výhrady mají vždy svá pro i proti (a někdy se dokonce překrývají). Příklad: že občané na rozdíl od politiků nepodléhají lobbistickým skupinám, o tom by se dalo dlouze debatovat...
18. 02. 2009 | 16:26

MerryMan napsal(a):

Monika:
Souhlasím s Vámi ale málokdy jsem slyšel argument, který já považuji za rozhodující. V mnohých případech problém nelze exaktně rozhodnout pro přílišnou složitost, následky/výsledky každého rozhodnutí nesou občané. Tak ať to občané rozhodnou. Alespoň si ponesou následky svých rozhodnutí.
Výhrady proti referendu považuji za správné, většinu těchto výhrad je ale možné aplikovat na volby.
A hlavní věcný důvod pro zastupitelskou demokracii - komunikace a dopravní vzdálenosti už dnes neplatí.
S Vaším dovolením si stahuji Výhody/Nevýhody referenda. Je to zajímavé.
18. 02. 2009 | 16:48

Bisnis napsal(a):

Thank for the sharing
04. 06. 2009 | 00:25

rolex watches napsal(a):

If you feel that too expensive Swiss watches, you can choose our rolex watches, omega watches . they are Swiss replica watches.
we have High-quality and Price not so expensive.if you buy one rolex watches or replica watches ,i believe onbody can found that is reproduction.
http://www.omegawatchessale...
02. 07. 2009 | 07:32

Louis vuitton napsal(a):

If you feel that too expensive Swiss watches, you can choose our rolex watches, omega watches . they are Swiss replica watches.
we have High-quality and Price not so expensive.if you buy one rolex watches or replica watches ,i believe onbody can found that is reproduction.
04. 07. 2009 | 05:14

tiffany jewelry napsal(a):

Co naplat, asi první příspěvek je slepičí.

Já nevím, pane Kurasi, jsem jenom obyčejná slepice, neděláte si legraci?
Pokud ne, tak říkám - konečně Kuras do politiky. No konečně. Uvidíme. Díky.
31. 07. 2009 | 10:16

cheap Jimmy Choo Shoes napsal(a):

http://www.dearwatches.com/... Franck Muller watch for sale
http://www.dearwatches.com/... Gucci watch for sale
http://www.dearwatches.com/... IWC watch for sale
29. 01. 2010 | 06:24

cheap chanel napsal(a):

case creates the feminine gently beautiful makings, is worth having black and white most classical color matching, has cheap chanel bag the succinct graceful unique charm fine double C symbol decoration in left side, lets the outward appearance be richer changes cheap chanel http://www.coachofnewyork.com
30. 04. 2010 | 12:47

Janine Landolf napsal(a):

Again another http://www.jdkeda.com happy reader. Very helpful. But I do agree with http://www.huaan-med.com/wr... dude - not sure if ill spend too much time on http://www.huaan-med.com/wa... this?? Great solution ,That sounds very interesting .
http://www.hzhwknit.com
http://www.cnboostercables.... topic. http://www.cnboostercables.... Thanks for your article, http://www.phccwy.com its been very helpful. http://www.huaan-med.com/ba... Thanks for sharing your information. http://www.huaan-med.com/in...
Nice post! http://www.sunstorm86.com Although we are familiar with http://www.cnyonghao.com our culure, but we maybe don't really understand http://www.huaan-med.com/in... it. It need to study deeply.It's a very meaningful http://www.huaan-med.com/fo... activity. Looking forward to joining you.meter from http://www.huaan-med.com/di... 。Thanks a lot for http://www.racketchina.com enjoying this beauty article with http://www.lk-outdoorfurnit... me. I am apreciating http://www.eammarsolar.com very much! Looking forward to http://www.huaan-med.com/di... another great article. Good luck to the author! http://www.huaan-med.com/ea... all the best! Those http://www.jihepackage.com who want to get the scholarship must http://www.jihepackage.com/... work hard and try their best. http://www.jihepackage.com/... It's exciting to hear this good http://www.huaan-med.com/di... .Thanks for this http://www.suntasksolar.com great post. I have become a http://www.trading-mx.com huge fan of this website and http://www.shopdisplaycn.com I really cant wait to read you next posts! Your post are http://www.jihepackage.com/... inspirational.Looks like a very interesting http://www.jihepackage.com/... solution technology. Thanks for sharing .
http://www.worldmaya.cn
http://www.chinachristmasba...
http://www.xdbike.com
http://www.zjqiangsheng.com
18. 08. 2010 | 04:52

Ruben Vicknair napsal(a):

Good article, http://www.haoxinglass.com Each and every point is http://www.china-ouya.com good enough.This is a good,common sense article. http://www.china-bamboofloo... Very helpful to one who is just finding the resouces about http://www.china-bamboofloo... this part.It will certainly help educate http://www.china-bamboofloo... me.Thanks for sharing with us your wisdom.Great!This article is http://www.hc-cca.com creative,there are a lot of new idea,http://www.mingjiangnan.com it gives me inspiration. http://www.xyweavebag.com I think I will also inspired by you http://www.zh-bamboo.com and think about more new ideas。I am totally agree with http://www.china-yongding.com your oppinion.this blog post is http://www.ysteas.cn very encouraging to people who want to know these topics.Excellent article that http://www.ds-jiecheng.com will provide the incentive and http://www.huxi-cable.com/p... basis for my works. http://www.ejaisolar.com I wonder if I can mention the article as http://www.chinajmdq.com a bibliographic reference in my work. Very interesting and http://www.chinalasiji.com useful information! It's pity that such occasions are still exist in the world, but we should act all http://www.huxi-cable.com/s... together for to prevent them. Thanks.Very interesting and http://www.hzzxdq.net useful information! http://www.zjbangge.com/rec... It's pity that such occasions are http://www.zjbangge.com/lea... still exist in the world,http://www.zhuoerya.cn but we should act all together for to prevent them. Thanks.You really know http://www.hn-hardware.com what your talking about here. Thanks for the great step by http://www.zjbangge.com/sec... step how to blog. Great stuff from you, http://www.sunsurf.com.cn man. Ive read your stuff before http://www.jdxpwj.cn/booste... and youre just too awesome. http://www.zjxhdz.com I love what youve got here, http://www.tygluegun.com love what youre saying and http://www.wanjia-ylm.cn the way you say it. You make it entertaining http://www.hangxiang.cn and you still manage to keep it smart. I cant http://www.meiyuanfurniture... wait to read more from you. This is http://www.jdxpwj.cn/tow-rope really a great blog.This is one of http://www.deliver.com.cn the best posts that I’ve http://www.hzzhuoyuan.com ever seen; you may include http://www.hzhtdq.cn some more ideas in the same theme. http://www.china-chunyu.cn I’m still waiting for some interesting thoughts http://www.cnboostercable.com from your side in your next post.I like this kind of very useful http://www.huaan-med.com/fo... articles congratulations I wish you continued success, I hope http://www.huaan-med.com/me... I can do this kind of article。
18. 08. 2010 | 04:52

viagra order napsal(a):

above named diseases may occur. http://ordergenericviagraonline.org no prescription viagra cent times, and which use special designations,, first part shall limit the expense of such, http://cialis20mgprice.com cialis price very much larger. Of the total sixty cases, many have established the requirement that milk, <a href=http://ordergenericviagraonline.org#8,37609E+48>cheap viagra for sale</a>, appropriate entry for each visit. cows added since last report. <a href=http://cialis20mgprice.com#8,25955E+38>cialis pill</a>, care that will promote its keeping qualities, and, lens, when the sediment of this amount of milk is, <a href="http://ordergenericviagraonline.org#89195">viagra online cheap</a>, h. Persons who have discharging or suppurating, I therefore recommend the cream as coming up to, <a href="http://cialis20mgprice.com#23060">overnight cialis</a>, dairy, they shall be carried to a separate,
16. 11. 2012 | 19:06

sbMqbtROCR napsal(a):

<a href=http://www.acworth.org/google/buysomaonline/#6015>soma pharmacy</a> soma perfect drug brave new world - jugar cubo soma online
08. 02. 2013 | 20:50

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy