Piráti z mobilního Karibiku - čtyřka

14. 09. 2009 | 23:27
Přečteno 6772 krát
Přijde-li mi nějaká nabídka mobilního operátora, automaticky tuším zradu. Na základě neblahých zkušeností jsem vůči takovým rádoby vstřícným nabídkám imunní. Tentokrát však český T-mobile na své věrné zákazníky vymyslel lumpárnu na kvadrát. Lidem s předplaceným twistem prostě bez vyžádání zapíná službu vznešeného názvu „MMS Hlasový kurýr" a kasíruje volající, když se na číslo s aktivovanou službou nedovolají. Za něco takového by se nemuseli stydět ani piráti z Karibiku.

Nejde o nějaké nedopatření. Je to past na zákazníky, z pohledu firmy zřejmě slepice k oškubání, firemním managementem vymyšlená do posledního detailu. Vlastník telefonního čísla za službu neplatí nic. Platí ale chudáci, kteří na toto číslo naivně volají. Nejčastěji jde samozřejmě o kamarády, blízké příbuzné a rodiče dětí.

Musíte se pídit
Zrušit tuto pirátskou službu není vůbec jednoduché. Člověk se musí nejprve dovolat na živého operátora. To je ale pro vlastníka obyčejné předplacené karty velice obtížné. Hlasový robot je totiž téměř neprůchodný. Operátorovi se člověk za rozumnou dobu dovolá pouze z jiného čísla s tarifem. Ale ani potom není boj s pirátskou čeládkou zdaleka vyhraný.

Doslova výslechem operátorky se musíte nejprve dopídit, jakou že to službu vlastně chcete vypnout. Není to jednoduché, protože předem ani pořádně nevíte o co jde. Zpravidla chcete nejprve vypnout hlasovou schránku. Ale firma chytře dala této službě jiný a nevinný název kurýr. Potom musíte operátorku přesvědčit, že telefonní číslo kde je pirátská služba aktivována, je váš další telefon. Teprve potom vám neochotně aktivaci zruší, tedy tvrdí že ji ruší. Když se zvídavě optáte proč vlastně byla služba bez požádání aktivována, dostane se vám předem přichystané lišácké výmluvy, že vlastník čísla za službu nic neplatí, takže mu to přece nemůže vadit.

Staré pirátské triky
Tento starý pirátský princip zřejmě manažeři od T-mobile odkoukali při čekání ve služebních autech na semaforech, když jim bez požádání a jejich bez souhlasu nějaký voražený výrostek-brigádník setřel špinavou stěrkou čisté přední sklo auta a potom ještě drze nastavil ruku pro nezaslouženou odměnu. T-mobile ale není žádný výrostek, takže si odměnu formou poplatku za nevyžádanou službu strhává bez ptaní z vašeho účtu. Zkušený pirát se holt pozná.

Myslíte, že spravedlnosti již bylo učiněno zadost a nic dalšího se stát nemůže. Chyba, velká chyba! Dobrodružství s piráty z T-mobile zdaleka nekončí. Za několik dní může člověk zjistit, že zpropadená služba je znovu aktivována. Teprve tehdy, když už si člověk zoufale vylévá zlost na téměř nevinné operátorce zjistí, že si měl navíc vyžádat, aby T-mobile už nikdy žádnou nevyžádanou službu na daném čísle neaktivoval. Není to ovšem žádné prozření hříšníka na konci příběhu. Zdánlivá laskavost T-mobilu je racionální kalkul, že daný stěžovatel nějak nečekaně moc prudí, moc se stará a mohly by s ním být zbytečné oplétačky. Takže se mu na čas prostě dá pokoj, aby se to po čase s nějakou jinou lumpárnou zkusilo znovu.

Ostatně v dnešních novinách psali, že se již připravují Piráti z Karibiku čtyřka, takže se máme na co těšit. Každopádně se manažeři z českého T-mobile dobře baví již teď nad tím, jak hloupé zákazníky jako slepice opět zkušeně oškubali.

Více o tomto moderním způsobu pirátství najdete zde: 1 | 2 | 3

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

jenicek napsal(a):

To si uložím, to tady ty podvodníci a jejich právníci nenechaj dlouho jen tak ležet.
15. 09. 2009 | 00:07

kočka šklíba napsal(a):

Skvělé, a děkuji ;)
15. 09. 2009 | 00:30

kočka šklíba napsal(a):

Jinak tato Vaše věta platí do poslední tečky: "Zdánlivá laskavost T-mobilu je racionální kalkul, že daný stěžovatel nějak nečekaně moc prudí, moc se stará a mohly by s ním být zbytečné oplétačky." Jinak se na tuto firmu, ale mnoho, jiných, dalších, ani jít nedá. Prudit, prudit a prudit, jenže to chce čas a odhodlání, a důsledně jít za svým. Samozřejmě, že na to každý nemá čas a nervy, a na to tito ne piráti, ale přiléhavějším slovem zloději, spoléhají.
15. 09. 2009 | 00:36

kormoran napsal(a):

...Uzivam sluzby T-mobilu take , ale v jinem state, to co popisujete , by skoncilo u soudu.
Samozrejme chodi ruzne nabidky ,"naoko neplacene" ale "musim" s nimi souhlasit.
...Panacci zkousi,coz je v dravem svete prirozene , ale je treba se proti tomuto branit a to velmi durazne.
Navic takove pripady je dobre resit osobne u te, ci one firmy.
15. 09. 2009 | 01:57

Béda napsal(a):

Autor,

Mám stejnou zkušenost s T-mobile. Vaše slova do puntíku podepisuji (až na tu předplacenou kartu). Až mi doběhne 2- letá účastnická smlouva u T-mobile (i s manželkou) nadobro končíme, i když jsme byli jejich zákazníky od samého začátku. Ty rafinované "služby" už nám lezou krkem.
15. 09. 2009 | 02:36

Ládik napsal(a):

Máte přejít k Eurotelu a nenaříkat.
15. 09. 2009 | 05:49

Tupelo napsal(a):

Diky za info pane Munichu, dal jste mi dalsi argument pro opusteni TMobile (byt jen na me uz, to udelam driv, ale ted sebou vezmu nejspi i par jejich zakazniku z meho blizkeho okoli) - mozna je to stara vec, ale nasel jsem informaci, ze si mohu ponechat stavajici cislo, prechod je zadarmo a navic staci jen zavolat novemu operatorovi a ten vse zaridi, takze se o nic nestaram.

Jedine cim si nejsem jist, je kolik podobne skrytych zlodejen ma nachystany novy operator, ceniky jsou (podobne jako banky) nejspis umyslne delany hodne neprehledne, ale chvile studia se asi vyplati.

A na zaver link, evropska komise vyzyva ke snizeni ceskych propojovacich poplatku: http://www.mobilmania.cz/cl... . Skoda ze EU nema vic pravomoci...
15. 09. 2009 | 08:13

george napsal(a):

Vy, kteří čtete tyto stránky se nenecháte zastrašit ani demoralizovat. Jste vzdělaní, pozitivní, úspěšní.
*
http://dnesanglicky.blogspo...
.
Zdá se vám, že to spolu nesouvisí? Pak jste otroky manipulace strachu a tahání peněz.
15. 09. 2009 | 08:15

neo napsal(a):

Pane Munichu, jen pro příště, než někoho obviníte z podvodů, tak si zjistěte informace.

MMS kurýr je služba velmi podobná hlasové schránce. Majitel hlasové schránky za službu neplatí, ten kdo se do ní dovolá, normálně platí hovor.

čemu se divíte??

i hlasová schránka je aktivní ihned a uživatel ji musí zrušit, stejně jako kurýra.
15. 09. 2009 | 08:34

Suchec napsal(a):

George:
Já mám s praktikami a způsobem jednání se zákazníkem u T-mobile, díky našemu adolescentovi, zkušenosti přepestré, a tohle jsou jen "třešničky".
Zkouší, co si mohou dovolit.

A některé věci jsou v jejich případě praktcky neprůstřelné.
Neexistuje odpovědný pracovník s oprávněním rozhodnout (pardon existuje, ale ani osobně na Kubíčkove, či ředitelství se k němu nikdy nedostanete).

Zbývá jediné.
Obětovat pár korun, a pěkně jmenovitě na generálního, či obchodního ředitele na jméno s doručenkou, do vl. rukou, a klidně 2x týdně.

Ještě jsem neviděl šéfa, který takto "otravován" nezajistí řešení.

A čím víc nás bude, tím líp.

Na jejich pobočky nemá cenu chodit, stejně jako volat na operátora.
Tam sice tvrdí, že hovor je zaznamenán, ale pokud řešíte spor ohledně fakturace, vsadím se, že zrovna ty podstatné hovory nenajdete ani na výpisu.

A nahrávat si to, fotit, jinak skončíte v důkazní nouzi a jste v .... síti zlého obra. :-)))))

Teď už to vím, ale tato zkušenost byla velmi drahá.
15. 09. 2009 | 09:00

Tupelo napsal(a):

Neo, autor blogu nazval chovani TMobile pasti, piratskou sluzbou, pripadne lumparnou. Vsechno sedi. Je pravdepodobne, ze kdyz si kupujete SIMku od TMobile, tak nekde hluboko ve smlouve je toto jejich chovani legalizovano, takze si nemyslim ze by slo pravne napadnout, ale to ze jde o vychcanost, jak ze zakazniku vytahnout dalsi penize, je zrejme. Mozna takove jednani patri k 'dobrym', jiz tradicnim mravum nekterych podnikatelu na ceskem trhu (asi na stejne urovni jako placeni ceskym bankam za to, ze jim pujcujete sve penize (zpoplatneni vkladu na ucet, prikazu k uhrade, atp.)), ale jde o podivne chovani, ktere si materske firmy na zapad od nas nejspis nedovoli.
15. 09. 2009 | 09:06

neo napsal(a):

Tupelo,

kupoval jste někdy simku či celou sadu se službou Twist, Go , apod..?

Nebyla snad hlasová schránka automaticky zapnutá?
15. 09. 2009 | 09:14

arlon napsal(a):

Suchec
máte plus, neboť vámi popsané je jediné schůdné řešení jak s podobnou bandou vyjít a nebýt za troubu. Provedl jsem toto kdysi s Telekomem, pan španělský generální se jistě divil kdože mu to píše. Ovšem výsledky trusu padajícího zhora byly okamžité a perfektní.
Člověk musí vystupovat proti jakékoliv firmě jako partner nejvyššího - jinak je ztracen a posílán od čerta k ďáblu bez naděje na jakékoliv kladné vyřízení.
15. 09. 2009 | 09:26

Tupelo napsal(a):

neo, ano kupoval, jestli byla ci ne uz si nepamatuji, snad byla - ale to nic neznamena, jadro veci je uplne jinde, tady jde o to, ze k SIMce, kterou mam uz X (snad 8) let mi znicehonic pribyla sluzba, kterou jsem si neobjednal a ktera netaha penize z mych kapes, ale kapes tech co mi volaji - myslite si ze by bylo tak tezke nechat implicitne tuto sluzbu neaktivni a pomoci tech jejich informacnich SMS mi dat na vedomi, ze si ji muzu aktivovat??? :)) Jiste by to tak slo, ze ano. Proste delaji si s produktem, ktery jsem si koupil, bez meho vedomi, co chteji (treba jako bych prijel autem do servisu a tam mi (opet bez meho vedomi) namontovali soucastku, ktera me donuti jezdit do tohoto servisu kazdych 6 mesicu - az na to prijdu, tak mi reknou ze to je treba pro dobro meho motoru :)) - jde o princip (ale jak jsem psal prve, z hlediska zakonu bude nejspis vse v poradku).
15. 09. 2009 | 09:27

martys napsal(a):

neo:
ty jsi prostě neo :-) jde o princip - jde o dvoustranný akt a jedna strana (operátor) prostě nemůže bez svolení druhé strany měnit pravidla uprostřed hry!!!!

a když je to hlasová schránka proč se to jmenuje kurýr?
15. 09. 2009 | 09:27

neo napsal(a):

Tupelo,

standardní postup :)

nebudu nijak obhajovat obchodní praktiky kohokoli, vždycky je na zákazníkovi jak se s tím vypořádá. Ale je pan Munich úplně zbytečně nazývá někoho pirátem, podvodníkem, lumpem....
15. 09. 2009 | 09:36

neo napsal(a):

martys:
neni to hlasová schránka, nemusíte volat do své schránky pro vzkaz, ale dostanete ho formou mms.
15. 09. 2009 | 09:37

Ach jo, s oslem bývá těžká domluva napsal(a):

Neo, máš nějaké problémy s pochopením psaného textu? Bez jejich vědomí jim aktivovali v průběhu užívání telefonu službu, kterou nechtěli a která tahala peníze z kapes těm, kteří jim volali. Dochází ti to?
15. 09. 2009 | 09:41

MaB napsal(a):

Víte, to jste všichni ještě ve výhodě, že jste informovaní, vzdělání, v produktivním věku... T-mobile tyto finty nesměřuje ani tak na vás, jako na statisíce těch, co smlouvy číst neumějí a leckdy na ta malá písmenka ani nevidí. To jsou teprve ovce ke stříhání! Za mou 70-letou tetou před půl rokem přšel podomní agent T-mobilu s výhodnou nabídkou tarifu. sdělil jí mj. jiné, že když se jí ten tarif nebude líbit, tak ho má u něj do 14 dnů zrušit, Teta si přečetla celou smlouvu a po pár dnech se rozhodla, že jí tarif nevyhovuje. Zavolala agentovi, že to chce zrušit a ten slíbil, že to udělá. Pochopitelně, neudělal nic a po pár týdnech milá operátorka T-mobilu sdělila, že zrušení služby měla teta učinit písemně. Takže teta bude 2 roky platit 400 Kč měsíčně ze svého malého důchodu. A to je teta bývalá vyšší úřednice na státním zastupitelství, žádná dojička a - stejně byla podojena. Jako statisíce jiných. Pak mi něco vykládejte o píli a vzdělání. Kdepak, vyčuranost a drzost, to je ono.
15. 09. 2009 | 09:50

neo napsal(a):

...

běžný postup, nejen u operátorů.

jednostranné zavádění služeb je vyhrazováno ve smlouvách.

tim to ani neobhajuju ani nepodporuju, je to pouze fakt a o pirátství či podvod se nejedná, jak již Tupelo naznačil
15. 09. 2009 | 09:50

Suchec napsal(a):

Neo:
Zajímavý přístup.

Neztrapňuj se tím, že ukzuješ, že nechápeš princip.
15. 09. 2009 | 09:54

Tupelo napsal(a):

Neo, pirat a lump (podvodnik nebyl v clanku zminen, nevim jestli jde o podvod, pokud ve smlouve na x-te strane bylo toto chovani umozneno), to neni podle me vubec zbytecne oznaceni podnikatelu z TMobile, pisete ze je na zakaznicich, at se s nimi vyporadaji po svem - v tom pripade byste mel aktivitu autora blogu privitat - presne to totiz dela. :)
Zakaznici mohou proti takovym 'sluzbam' neco delat, ovsem v pripade ze se o nich vubec dozvi. :)) Autor blogu o jedne z techto praktik napsal (s tim ze pridal sve hodnoceni, se kterym se osobne ztotoznuji), bylo by fajn kdyby se ceske pobocce teto firmy dostalo zaslouzene odplaty - jen se obavam, aby u konkurence nevladly podobne praktiky taky (brzo se ostatne dozvim, uz jsme se s pritelkyni rozhodly, ze TMobile opoustime, kdyz je to tak snadne ;)). Teoreticky bych mel byt v klidu, vladne tu prece obrovska konkurence tri spolecnosti(plus uFon?), takze O2 ci Vodafon se jiste takto nechova ;)).
15. 09. 2009 | 09:56

Suchec napsal(a):

MaB:
Opět zkusit postup, co jsem popsal já.

Za to nic nedáte, a za ty prachy to jistě stojí.

Psát vedení, řediteli, šéfov správní rady, s doručenkama (co kdyby to došlo k soudu, že?).

Velcí většinou nechtějí "malé" problémy.

I ředitel T-Mobile není víc, než občan, stejně jako Vy. A sednout si před někým na prdel jen proto, že je prezident, generál, ředitel? To snad někdy pomohlo?
15. 09. 2009 | 09:59

martys napsal(a):

tupelo:

on ten neo žije v jakémsi podivném světě, kde platí nějaká divná pravidla....už si toho všímám dost dlouho....většinou nestojí za to na něj reagovat, ale někdy prostě neodolám.....nikdy nevím jestli se mám smát nebo brečet nebo ho litovat....:-)
15. 09. 2009 | 10:06

neo napsal(a):

martys: ty v něm nežiješ?:)
15. 09. 2009 | 10:46

Tupelo napsal(a):

martys: ja s Neem prilezitostne diskutuji tez delsi dobu, jestli jsem pochopil dobre, tak jeho idealem je svet, ve kterem by hlavni slovo mel trh, do ktereho by se melo co nejmene zasahovat. Neo jiste promine pokud se mylim. ;)
Podle me jde o priblizne stejnou utopii jako komunismus, v jednom ci druhem se drive ci pozdeji vyprofiluje silna skupina jedincu, ktere maji (snad prirozenou) tendenci ovladnout co mozna nejvic. Zatimco 'rovnost' u komunismu je vynucena nejakym ustrednim organem, v onom svete trhu bez zasahu se nejspis predpoklada ze 'rovnost' (stejne moznosti, sance, prava...) nastane hrozbou neustaleho konkurencniho boje (?). O tom jak toto funguje se muzeme presvedcit v malem napr. na telekomunikacnim trhu v CR :) Kazdy si muze odpovedet na otazku, jakou by mel sanci, kdyby se dnes rozhodl ze bude nabizet mobilni sluzby (potreboval by za sebou hodne, hodne silneho, jiz zavedeneho hrace (klidne z jine oblasti)), nebo treba taxisluzbu po Praze (asi by potreboval prinejmensim silnou ochranku :)). Kdepak, tak jak si vladcove za komunismu davali pozor na ty co je mohli ohrozit, zrovna tak si toto hlidaji spolecnosti v kapitalismu.
15. 09. 2009 | 10:58

martys napsal(a):

tupelo:

za předpokladu, že to není jenom prachobyčejný prudič -bych to viděl, že snad naivně věří tomu, že stačí nějaká pravidla napsat na papír a ono to tak bude.....jak říkám naivní
15. 09. 2009 | 11:09

neo napsal(a):

Tupelo:

trh bez jakýchkoli zásahů je utopický, stejně jako 100%regulovaný...už z principu nemůže fungovat , protože člověk neni robot a má jisté vlastnosti, které se vymkají všemožným systémům.

já jsem spíše pro trh, kde jsou nastavena jakási pevná pravidla, důsledně kontrolovaná, kde již nejsou žádné další regulace zapotřebí.

Je to jako hokej... nastavíš pravidla jako faul, ofside, gól...nastavíš trest:2,4,5,10min.
nastavíš mantinely a hra může běžet.Teď si představ hokej na nekonečném hřišti bez pravidel a nebo na malém hřišťátku se stovkou rozhodčích a pískáním každého kontaktu se soupeřem.
15. 09. 2009 | 11:12

Béda napsal(a):

Napadá mě ještě jedno řešení. Poslat jim SMS, že jsem si tu službu neobjednal a žádám o její reaktivivání. Asi to zkusím a pak se uvidí.
15. 09. 2009 | 11:43

Tupelo napsal(a):

@marty, na druhou stranu obcas to byla naivita (treba nekterych vudcu, vedcu,...), ktera umoznila dalsi vyvoj ;).

@neo, jsem mile prekvapen tim, ze pripoustite pevna, kontrolovatelna pravidla (bez ironie, obcas se zde totiz objevuji lide, pro ktere je nejspis vrcholem idealu demokracie slaba, kosmeticka vlada somalskeho typu ;)). Pak se ale vynoruje mozna znepokojujici otazka, totiz ze tyto schvalena pravidla by mohl nektery Vas extremnejsi provolnotrhovy kolega oznacit jako zbytecnou regulaci. :) Zatimco pro tohoto by byla tato regulaceneprijatelna, pro me by byla nejspis nedostatecna. Ale urcite bych se s Vami shodl na tom, aby jejich poruseni bylo tvrde (podle velikosti prohresku, samozrejme) postihovano.
Zkusme to na prikladu, o kterem psal pan Munich: melo by v techto pravidlech byt zakotveno, ze s vyrobkem (sluzbou), v tomto pripade SIM kartou (a s ni spojenymi sluzbami), nesmi byt po zakoupeni, bez vyslovneho souhlasu kupujiciho, manipulovano (napr. aktivovan kuryr MMS)? A nebo ponechat soucasnou praxi, ktera takove chovani (pravdepodobne, diky smlouve pri koupi SIM karty)povoluji, s dusledky ze budete (v tomto pripade spis tedy Vasi znami, pratele, deti) platit zcistajasna vic? Moji odpoved urcite znate, ja zase patrne odpoved Vasi. Osobne nechci pred koupi cehokoliv studovat x stranek psanych malym pismem a pravnickym jazykem - radeji bych chtel aby me stat pred takovymi praktikami ochranil (byt pribyde jeden regulacni zakon).
15. 09. 2009 | 11:49

alesdrobek napsal(a):

Nerozhodl nedávno Český telekomunikační úřad nepustit do ČR další operátory (další konkurenci) s tím, že "trh je přesycený"?

Neměli byste svou frustraci zaměřit spíš někam jinam?
15. 09. 2009 | 11:55

stejskal napsal(a):

Zdravím Vás, pane Tupelo. A vás též, pane neo. Zajímavá debata. Díky. l.s.
15. 09. 2009 | 12:30

Tupelo napsal(a):

Dobry den pane Stejskale, rovnez, po delsim case, zdravim, je prijemne natrefit na stare (byt virtualni) zname ;)
15. 09. 2009 | 13:16

nolice napsal(a):

Autor a diskutující :
Díky za infomace.
Alesdrobek :
Frustrovaný jste tady asi jedině vy !
15. 09. 2009 | 14:27

neo napsal(a):

Tupelo:

jak se říká všeho moc škodí...

Jsem si jist, že nastavení pravidel pro hru, v tomto případě pro tržní systém, není na škodu a pokud by se pravidla dodržovala a porušování přísně trestalo, tak bude hra rychlejší, zajímavější a s minimem negativních projevů.

ale nutno podotknout,že čím více svazujících pravidel uplatníte, tím více narušujete přirozený průběh a hru kouskujete.

Nechci zabýhat do detailů, nynější krize jasně ukazuje, že na některých místech chybí pevná pravidla a někde jich je enormě moc.
Jinak zdravím taktéž pana Stejskala.
15. 09. 2009 | 14:32

OSN napsal(a):

Víte, mě by zajímalo, zda jste tuto praktiku někdo nahlásil ČOI (česká obchodní inspekce)? To je, pokud vím orgán, který může zasáhnout, jde-li o nezákonný postup. A pokud ČOI zjistí, že jde o zákonný postup, je třeba obrátit se na poslance, aby špatný zákon změnili.

Já už to na ČOI poslal, ale když to udělají i další, jistě to bude mít větší váhu.

Žvanit o tom na stránkách blogu, není k ničemu
16. 09. 2009 | 00:24

kočka šklíba napsal(a):

OSN, myslím že zbytečně používáte expresívní výraz a autora tohoto blogu, podle mého, urážíte.
Za prvé je dobře, že poukázal na metody jakými se tzv."seriózní firmy" chovají k zákazníkům a jakými dosahují těch někdy až astromických zisků. T-Mobil není sám, například banky do jedné nejsou jiné, nebo i například velcí poskytovatelé internetu. Autor přece netvrdí, že je to v rozporu se zákonem. Toto je zákonné odírání zákazníků, pokud jste si přečetl předchozí příspěvky, máte uvedeny konkrétní příklady.

Za druhé bychom byli ochuzeni o Váš způsob řešení, jenom mě zajímá jak chcete donutit poslance aby zákon změnili ;).

Za třetí ano, někteří zde uvedli možné postupy, které jsou relevantní i pro jiné podobné chování firem, zejména těch opravdu velkých ;). Takže naopak, ne žvanění, ale dobrý, výstižný blog.
16. 09. 2009 | 03:06

m. napsal(a):

Kdysi dávno mi jeden z operátorů také aktivoval nevyžádanou službu. Nejenže jsem ji zrušila, ale ještě k tomu jsem napsala stížnost na telekomunikační úřad. Od té doby mám pokoj.
17. 09. 2009 | 16:25

karolína napsal(a):

No zrovna dnes mi přišla MMS od hlasového kurýra, tak mě to tak nadzdvihlo, protože se do něj dovolala zrovna moje 76 letá babička, které ztěží vysvětlím, že si tu krávovinu vymyslel nějaký pošahaný inženýr nebo debil manažel. Je to pěkná pí...... tak jsem hned volala na operátora a během 5 min. byla vymaštěná služba zrušena a nadále jsem si ponechala aktivovaný registr zmeškaných hovorů.
14. 10. 2009 | 14:06

designer wedding dresses napsal(a):

GOOD
20. 10. 2009 | 11:01

799mall napsal(a):

When the fight begins within himself, a man's worth something.<a href="http://www.799mall.com/Prod...">ugg bailey button</a> it is while you are patiently toiling at the little tasks of <a href="http://www.799mall.com/Prod...">ugg classic cardy</a> life that the <a href="http:http://www.799mall.com/Productlist.html?CatID=200224212">ugg classic mini</a> meaning and shape of great <a href="http://www.799mall.com/Prod...">uggs boots </a>whole of life dawn on you
22. 10. 2009 | 10:27

replica watches napsal(a):

<a href="http://www.rolexreplicas2u.com"><strong>Replica Watches</strong></a>,<a href="http://www.idolreplicas.com"><strong>Swiss Replica watch</strong></a> .<a href="http://www.iwcreplicas.com"><strong>iwc watches</strong></a>,<a href="http://www.breitlingreplica..."><strong>breitling replica</strong></a>
<a href="http://www.idolreplicas.com"><strong>Swiss Replica watches</strong></a> ,<a href="http://www.breitlingreplica..."><strong>Breitling Navitimer</strong></a>,
<a href="http://www.rolexreplicas2u.com"><strong>Replica Rolex</strong></a>,<a href="http://www.rolexreplicas2u.com"><strong>Rolex watches</strong></a>,<a href="http://www.rolexreplicas2u...."><strong> Rolex Daytona </strong></a>,<a href="http://www.rolexreplicas2u...."><strong>Rolex Submariner </strong></a>
11. 11. 2009 | 07:36

uggclassic napsal(a):

<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Bailey Button</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ch...">UGG Christmas Special Offer</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Classic Crochet</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">Ugg Lo Pro Button</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/bl...">UGG Locarno</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Mayfaire Boots</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG New Style</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Tall Stripe Cable Knit</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Women's Classic Argyle Knit</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">Women's Coquette</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Mini Boots</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">Ugg Women's Rainier</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Tall Boots</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Sundance</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Cardy boots</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Nightfall</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Ultra Short</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Ultra Tall</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Short Boots</A><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/">ugg boots sale</a><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/ug...">classic ugg boots</a><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/ug...">classic tall ugg</a><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/ug...">ugg short</a><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/">ugg sale</a><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/">ugg boots uk</a><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/">ugg uk</a><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/">ugg boots</a><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">Tall Ugg Boots</A><BR>
28. 11. 2009 | 12:25

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
29. 03. 2010 | 08:49

discount air max shoes napsal(a):

<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 90</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 95</a>
19. 04. 2010 | 07:15

loans napsal(a):

freelance writer
16. 06. 2011 | 05:39

business loans napsal(a):

freelance writer
24. 07. 2011 | 19:16

home loans napsal(a):

freelance writer
22. 09. 2011 | 11:42

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Bursík Martin C Cimburek Ludvík Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr · Gregor Kamil H Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hůle Daniel · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin O Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy