Hladové masařky

26. 03. 2012 | 08:38
Přečteno 7177 krát
Primátor Hlavního města Prahy Bohuslav Svoboda (ODS) a ministr zdravotnictví Leoš Heger (TOP 09) před několika dny přišli s překvapivým plánem na převod obrovských státních majetků pražských fakultních nemocnic na město Praha. S určitou nadsázkou by se dalo říct, že chtějí navázat na bývalého hejtmana Petra Bendla, který ve středních Čechách zprivatizoval 11 nemocnic, čímž střední Čechy připravil o zhruba tři čtvrtě miliardy korun a spoustu Středočechů o jejich nemocnici. Podle hesla dohnat a předehnat tady primátor Svoboda s ministrem Hegerem připravují něco, co je v historii naší země naprosto nevídané a v historii Prahy dvojnásob.

Unikátní zařízení
Nejde tu o malou okresní nemocnici, kde není taková tragédie, když se nemocnice zprivatizuje a o několik let později už třeba nefunguje. Tady jde o zcela unikátní zařízení s celou řadou unikátních provozů, které mají nadregionální, nebo dokonce celostátní charakter. Na Bulovce je Ústav radiační onkologie, kam ještě naše vláda investovala přes 100 milionů korun do nových ozařovačů, které jsou jedny z nejmodernějších v celé České republice. Léčí se tam nejen Pražané a Středočeši, ale i obyvatelé z jiných krajů. Na Homolce jsou další ojedinělá zařízení - Lexelův gama nůž, neurochirurgie či chirurgii páteře, která opět léčí pacienty z celé ČR. V unikátním špičkovém porodnickém pracovišti Ústavu pro péči o matku a dítě v Podolí se soustřeďují ty nejtěžší porody a nejtěžší poruchy novorozenců prakticky z poloviny České republiky.

Absence logiky.
Nemá tedy logiku, aby stát dal zařízení sloužící pro celou republiku jednomu městu. Proč tedy rovnou nedat Fakultní nemocnici v Olomouci městu Olomouc? Takto by to mohlo ministerstvo zdravotnictví rozšoupat všem městům a zbavilo by se fakultních nemocnic úplně. Je to naprosto nekoncepční a nemá to žádný smysl. Není to obsaženo v žádné koncepci či plánu, který měla v minulosti ODS nebo TOP 09. Je to z čista jasna z nebe spadlá strategie.

Sta milionové dluhy.
Tento plán ovšem nemá ani jakékoli ekonomické opodstatnění. Všechna zařízení jsou zadlužená, ačkoli to některá z nich v účetnictví kamuflují. Např. Homolka, která byla dlouho prezentována jako vzorně hospodařící subjekt, má obrovskou zadluženost. Jedná se o stomilionové úvěry u bankovních ústavů. Ostatní nemocnice jsou také ve velmi problematické situaci. Hlavní město Praha by tudíž musela každoročně najít ve svém rozpočtu stovky milionů, aby tyto nemocnice dostala alespoň do vyrovnaného hospodaření. Kde na to chce ale Praha vzít, když neustále naříká, že nemá peníze?

Investice v řádu miliard.
Řada nemocnic je také ve velmi špatném technickém stavu. V Thomajerově nemocnici je potřeba investice okolo 6 miliard korun, protože je zanedbaná. Odhadovaná investice do nemocnice Na Bulovce jsou 4 miliardy korun. Čili jen do těchto dvou nemocnic by se v nejbližších letech mělo investovat okolo 10 miliard korun. Kde chce Praha tyto peníze vzít, když nemá ani na silniční okruh Prahou? Doprava v Praze je nevyřešená, nemáme dostavěné metro a najednou bude mít Praha miliardové částky na dlouhodobě podfinancované nemocnice? Pro ekonomiku Prahy je převod těchto nemocnic zničující.

Kdo má zálusk na nemocnice?
Jediné logické vysvětlení je, že jde jen o zastírací manévr. Ministerstvo vezme majetky nemocnic, dá je Hlavnímu městu Praha a to je obratem rozkulačí někde jinde. Pan primátor pak spráskne ruce a řekne: „Probůh, já netušil, jak jsou zadlužené a že potřebují miliardové investice. Nedá se nic dělat. Strašně rád bych se o ně staral, ale musím je někomu dát.“ Něco se dá panu Chrenkovi, něco skupině PPF a něco si nechá sám pan primátor jako porodník, třeba zrovna to Podolí. Na důchod se to přeci může docela hodit. Takový hezký zámeček na břehu Vltavy ve stáří jako když najdete. Konečně pan primátor už si do své praxe přihrál z Evropských fondů asi 5 milionů, toho si ale skoro nikdo nevšiml. Dovedete si představit, kdybych si já z krajských evropských fondů do své soukromé ordinace přihrál 5 milionů? Média by mě zcela po právu rozsekala na nudle. Ovšem čistý pan primátor přinášející nový vítr a novou politickou kulturu to přece nemohl myslet špatně, stejně jako nemůže myslet špatně, když si chce vzít ty zadlužené nemocnice, které potřebují obrovské investice.

Obrovský tunel.
Tady jsme svědky podobného tunelu, který spáchal Petr Bendl, ale se dvěma nulami na konci. Škoda, která tady vznikne, nebude necelá jedna miliarda, ale možná o dvě nuly vyšší. A zase všichni budou říkat: „Mysleli jsme to dobře, ale zase nám ty majetky ukradli.“ Důrazně proto žádám pana ministra, aby se na tomto kriminálním činu nepodílel, a vyzývám primátora Bohuslava Svobodu, aby od toho dal ruce pryč, protože obě tyto věci zavání skutečně velkým tunelem a ohrožením péče o pacienty nejen Prahy a středních Čech, ale i dalších regionů.

Z kmotra pouhým kmotříčkem.
Dovolím si takové malé odlehčení na závěr. Jako ministr zdravotnictví jsem vedl spor s panem Janouškem, který spolu s panem Johnem vydával časopis pro VZP za zhruba 120 milionů ročně, což byl dvojnásobek ceny, za kterou bylo tento časopis možné vydávat. Trochu mi to připomíná ten vtip, jak leží dva vojáci zranění na bitevním poli a jeden se zoufale snaží odhánět masařky, které se jim lačně vrhají na otevřené rány. Ten druhý mu povídá, neblázni, tyhle sice odletí, ale místo nich přiletí další a ještě větší a hladovější. Pan Janoušek už může být stěží nazýván kmotrem. V porovnání s těmi, kteří si dnes dělají zálusk na pražské nemocnice, je jen pouhým kmotříčkem.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Cech napsal(a):

Již je s křížkem po fůnuse pane Rath.
Protože pan svoboda má radost a to radost obrovskou, má takovou radost,že o té radosti musel napsat celý blog.
"Politik mívá stejné důvody k radosti jako jiný člověk, jen ji ne vždy může jednoduše dávat najevo.
Má radosti soukromé, z rodiny, přátel a osobních zálib, pokud mu na ně zbývá čas."
Protože je naprosto jasné,že pan primátor jako porodník, bude mít to Podolí.
Na důchod se to hodí a řídící organizátorské schopnost na radnici předvádí také.
Tento zámeček na břehu Vltavy mu bude ve stáří sloužit místo 2_hého ;3_tího ;4_tého atd. Rusnokova pilíře.
To zásadní je pane doktore to, že nejste schopen tomuto naplánovanému a 4K schválenému kroku zabránit.
26. 03. 2012 | 09:04

Xaver napsal(a):

Pokud se již nedá zabránit rozpadu nemocniční sítě a následné privatizaci, tak je povinností opozice nastavit pro výkon zdravotnických služeb takové podmínky, které nám zákazníkům zajistí kvalitní a přístupnou péči.
Tak pane Rathe, do toho !
26. 03. 2012 | 09:16

jája napsal(a):

DrAth - co se navážíte do slušného pana promátora, jestli něco konkrétního o zločinech víte, trak jděte na PČR a podejte trestní oznámení. Ale jsem přesvědčen, že zákon porušen nebyl a vše púroběhlo a proběhne transparentně. Podívejte se na Křišťálového Standu, ukradl miliardy a to vám nevadí?
26. 03. 2012 | 09:16

Yosif K napsal(a):

Rath napsal:
Dovedete si představit, kdybych si já z krajských evropských fondů do své soukromé ordinace přihrál 5 milionů? Média by mě zcela po právu rozsekala na nudle.
KONEC CITATU.
Pane Rath - vy zase rozkulacujete desitky milionu za neexistujici pravnicke porady do pravnickych firem "poskytuji pravni sluzby krajskemu zdravotnictvi" - media to vas perou, a vy soi z toho stejne nic nedelate.

So it goes.... berou vsichni - a plnymi hrstmi...... napiste take nekdy neco pekneho o sobe..... a o rozbitych silnicich ve vasem kraji.......
26. 03. 2012 | 09:19

Ládik!!! napsal(a):

Váš Rathing se opět snížil.
26. 03. 2012 | 09:19

zemedelec napsal(a):

Pane Ráth.
Velmi správně.
Kde je psáno,že v tom nejede Janoušek i Bém.Jisté je ,že by to sami nezvládli,jak popisujete,kolem takového majetku se slítne hodně masařek.Kdo ale dokáže ,že to zadlužení není jenom papírové,že je skutečné,aby po prodeji jaksi vyšumělo.Nebo to Praha oddluží a pak si vyvolení prodají za hubičku.
26. 03. 2012 | 09:23

český maloměšťák napsal(a):

Pan primátor " Čistý No. 2" že si ukousl z peněz německých a francouzských daňových poplatníků ?
Šikovný to člověk - je vidno - ví, jak naložit s penězi od států dobře a užitečně. Pokud má i takový přístup nejen k svému privátnímu rozpočtu, ale i k rozpočtu města Prahy - jistě ten bude bobtnat a bobtnat a bobtnat....až nabobtná tak, že se z toho Pražáci i zbytek národa Kádevítkostánu Klausoirdního posere.

Na jednom ze svých sebeoslavných blogů pan primátor nazval Nečase " správným vůdcem národa".
Zřejmě měl na mysli právě takový stav národa - lidi posrané strachy před Mafií.

P.S. A co na to Janoušek a jeho šéfové ? Tam se přeci rozhodne, ne ?
26. 03. 2012 | 09:24

Jaroslav napsal(a):

Ja jsem take zdesen, jak si to mohou dovolit. Bez predchozi diskuse s odbornou i laickou verejnosti prevadet tak velke majetky je neslychane. Dokonce i velky ODSsak Boris Stastny se vyjadril, ze je to priprava na privatizaci...to uz je co rici.
Jsem stejneho nazoru, Praha na to nemuze mit a tak to driv nebo pozdeji proda..
A proc byly vybrany zrovna tyto nemocnice???
Protoze krome Homolky ma kazdy z nich i lukrativni vedlejsi nevyuzite pozemky u lesa, na kopci na nabrezi
V Podoli se brzy uvolni budova koejeneckeho ustavu pekna k bydleni...
Myslim, ze kdyz to takto bude pokracovat, budeme brzy patri PPF, Chrenkovi, co uz ma zamek Kolodeje neco zbyde i na Pentu...
A nam zbydou jen oci pro plac...
26. 03. 2012 | 09:26

Občan napsal(a):

TO Jája:

To myslíte na tu policii, co pustil ožralého a zfetovaného Janouška na svobodu poté, co se pokusil o vraždu, pak si ZA ASISTENCE POLICIE vytelefonoval vše potřebné a teprve poté byl velmi opatrně vyslechnut?
Na policii, která místo aby na něho uvalila alespoň zadržovací vazbu (48 hodin), jej nechala zmizet a pak se s ním setkala na UTAJENÉM místě, navrženém PACHATELEM, aby mu zdvořile předala obvinění???

Na otázku, k čemu by asi tak takové trestní oznámení bylo, si odpovězte sám. Já bych na ni musel odpovědět tak, že bych byl smazán.
26. 03. 2012 | 09:32

dalimír napsal(a):

Dobrý den ! Vůbec se nedivím že v čechách vzniklo husitské revoluční hnutí ! Protože to čeho jsou ti grázli v Praze schopni přesahuje všechny meze ! To bohužel platilo i ve středověku a při téhle rozvinuté soudobé mafiánské demodracii to platí dvojnásob ! No a hradní pán na to nic? Jen kouká z okna nebo píše paměti ! To je úroven Ale co jiného můžeme od vykutálených pražáčků čekat že jo ! Za komun.tam byl každý třetí vexlákem ! Donutíte národ vy zaprodanci velkokapitálu aby si vzal příklad z historie a táhl sborem na Prahu ! Nic jiného mu totiž nezbývá ,tady již jde o přežití ! Dl.
26. 03. 2012 | 09:34

Kvakin napsal(a):

Tuhle někdo na blogu psal, že by se měl primátor Svoboda vrátit z politiky zase k (zlatým) prcinám. A když se o to primáš asi snaží snaží, navíc by to chtěl i s podolským pracovištěm, tak se mu laje. Doktore Rathe, uvědomte si: co patří Bohu, nechť má Bůh. Ostatní je císařovo, tak přejte i primášům. Nebo gynekologovi snad závidíte i to krásné přátelství (a spojení, pardon spojenectví), co má s "vlivným členem pražské ODS a podnikatelem" Hurdou, všemi z Prahy 3 váženého a mileného ?
26. 03. 2012 | 09:36

Levicovy volič napsal(a):

Škoda že volba předsedy ČSSD není volba přímá , Určitě by jste vyhrál . Sobotka taky dobrý jenom trošku měkota .
26. 03. 2012 | 09:39

antilopa napsal(a):

a ti 3 doktoři minulé pondělí u Jílkové(Pafko, Dvořák, Prymula)jak se drali o legalizaci úplatků. Pafkovi se zdálo normální, že by pacient dal 5 tisíc za to, aby ho operoval jedině on. Sice prý jen o víkendu v jeho vlastním volnu, ve všední dny se prý bude dále věnovat těm chudým nevýznamným pacošům,(už to vidím) a ti druzí dva, jak je nutné zvýšit příliv peněz do systému.
Že je normální , že určitá část pacientů bude mít určitou výhodu oproti jiným.Toto, když řekne doktor(Pafko), který skládal Hyppokaratovu přísahu.

To byl tedy hnus. Za chvíli, když přijde člověk do špitálu bez igelitky plné peněz, tak na něj budou koukat jak na obtížný hmyz.
A předseda svazu pacientů rozdával jim dárky v TV v přímém přenosu, abychom věděli, o co půjde.

Fuj hnus.
26. 03. 2012 | 09:39

zemedelec napsal(a):

Pane Ráth.
Ještě přidám toto.
Musí se to stihnou co nejdříve.Ještě by mne zajímalo,jestli by k tomu došlo při koalicí ČSSD,zřejmě proto musela být vypovězena koaliční smlouva.Zajímavé,jak se dobře spolupracuje s TOPkou.
26. 03. 2012 | 09:49

Béda napsal(a):

Nikdy bych nebyl pomyslil, že ještě za svého života uvidím proměnu moderního státu v Anglii Pickwickovců. Se žebrajícími chudáky, bezdomovci, neléčenými lidmi trpícími všakovými neduhy - s pusou bez zubů, dřevěnou nohou, zkroucené bolestí protože nemají na léky a na doktory, negramotné a snad i hladomor, choleru a tyfus.

Jak je to vůbec možné?
26. 03. 2012 | 10:03

český maloměšťák napsal(a):

Jistý podnikatel zavezl před nedávnem do nemocnice svého velmi starého a dost nemocného otce.
Ten byl několik dní střídavě na JIPce, střídavě na nemocničním pokoji.
Nemocniční personál na otázky onoho jistého podnikatele /velmi dobře situovaného, avšak veskrze poctivého....příčí se mu dávat úplatky a věří v to, že když platí nemalé daně a odvody na zdravotní pojištění - že tedy má pak nárok na to, aby ti, kteří jsou z jeho peněz placeni, konali ve zdravotnických institucích tak, jako on se chová ke svým zákazníkům/...tedy nemocniční personál na otázky ohledně stavu jeho otce reagoval krčením ramen a větami typu " no to víte, pan otec je již starý, to už jdou věci tak nějak podle zákonů přírody" ...prostě nedělo se vůbec nic. Lautr nic - nula.

Dal úplatek - neřekl kolik - ale dal. Poprvé v životě dal úplatek.

Náhle se začly dít věci - úsměvy, konzultace s ošetřujícím lékařem plná nadějí do budoucna návrhů jak zlepšit pacientův stav, sestřičky poletují kolem jeho lůžka , starý pán podstupuje spoustu odborných vyšetření....prostě jakýsi předobraz toho, jak bude jednou vypadat zdravotnictví opřené o bandu šizuňků a grázlů, kteří nepohnou prstem - dokud nedostanou kromě platu i další plat - načerno - anebo tak jak si přejí Pafko a spol. - formou zlegalizovaných úplatků.

P.S. Jsou situace, kdy i čestný člověk uhne - před systémem korupce, který je zde zcela systematicky implementován i do sektorů, v kterých je to tedy velmi, velmi neetické.
A to v případech kdy jde o zdraví či život jeho blízkých.
I toto padá na hlavy všech těch šizuňků a grázlů - kteří z takového systému profitují - to, že člověk jinak čestný sleví na svých morálních zásadách.

Doufám, že brzy někdo takovému doktorovi ustřelí palici. Divím se, že se to ještě nestalo.
Ono se na takové doktory zadělalo ale v dobách, kdy se na medicínu dostali i čtyřkaři - ale s náležitými body za kádrový profil rodičů - komunistických sviní.

Jenže onomu podnikateli a jeho starému, nemocnému otci - ve vztahu k nim, je to indiferentní.
Oni prostě chtějí ať věci fungují tak, jak je podepsáno ve společenské smlouvě.

V tomto kontextu by bylo žádoucí vést debatu o tom, zda by se neměla ustřelit palice i jiným lidem.
Těm, kdo takové systémy zakládají a rozvíjejí.
Oni jsou totiž daleko horším nebezpečím - pro náš kulturně civilizační rámec - jsou daleko větším nebezpečím jak Al Kaida, Ahmenidežád i Severní Korea dokupy.....
26. 03. 2012 | 10:03

Kryštof napsal(a):

Re - autor blogu
Doktore , jste sice inteligentní a jedovatě chytrý chlap , to vám musím přiznat , ač jsem váš důsledný oponent , ale v tomto případě , i když máte pravdu , se ČSSD má sama za co stydět víc než dost . Viz s.hejtman Palas - směšně-drzá bolševická figura a jeho "sociálně-demokratické" čachry právě ohledně jím arogantně a ještě blbě prosazované privatisace špitálů .
Vaše "hospodaření" ve Stř. Čechách a to jak hospodaření páně Rathovo a potažmo i ČSSD je sama jedna ostuda a to včetně korupce , nesystmatičnosti koncepce , diletantismu , kamarádíčkování......
Vaše privatisace kliniky také zrovna nebyla košer .
S těmi Nečasovými spolusoudruhy svazáky - Bendl je zrovna jeden z tzv "nomenklaturních svazáků" z éry husákovské normalisace - si můžete svorně potřást rukama co do charakterů i metod "stranické práce" .
Konkr. v tomto "Pražském" případě ale máte pravdu , bohužel .
26. 03. 2012 | 10:03

Vandal napsal(a):

Béda

jak je to vůbec možné?

poděkujte komunistům, kteří rozvrátili civilizační kontinuitu, a zavedli nám sem východní byzantský model. Proč se toto neděje
v Rakousku, Belgii, Holandsku, Francii atd., ale jen v postkomunistických zemích?
Tam, kde bylo vše státní, a kde nový režim dopustil rozkradení veškerého státního majetku, je výsledkem absolutní úpadek morálky. A bude hůř.
26. 03. 2012 | 10:22

Miky napsal(a):

Pane Ráthe,
nevěřím, že vy nespřádáte sny jak se dostat k pořádnému majetku nebo alespoň těm úspěšnějším "masařkám" překazit jejich chutné sousto. Jediná naděje je spřádat pořádnou síť různých prohlášení, lží a polopravd. Stát opodál co by naivní muška to není váš styl. Co být takový sociálně demokratický pavouk? Čekat a pracovat na svém snu. A pochopitelně být vždy připraven!
26. 03. 2012 | 10:26

Béda napsal(a):

Vandal,

za komunistů to ale nebylo. A za první republiky z velké části bylo. Proto byly demonstrace, hladové pochody...

A v USA - výspě demokracie to je zcela běžné. Proč se najednou kolo dějin otáčí do hluboké minulosti? Kam vlastně směřuje vývoj lidské společnosti? Zdá se, že k pralesu, kde nejsilnější predátoři mlaskají blažeností, mrchožrouti dojídají zbytky kořisti a zbytek hledá celé dny a týdny obživu, podniká dálkové pochody za vodou a stravou, nechávajíc cestou umírat slabé a bezbranné vystavené volně predátorům a mrchožroutům.

Toto byl Boží záměr?
26. 03. 2012 | 10:29

Jos napsal(a):

Kryštof,
vám se jeví veřjná dražba jako "nekošer" metoda? To vám poradili na školení modrých komsomolců?
26. 03. 2012 | 10:32

Sladký napsal(a):

Béda- inspirátorem a ideologickým otcem této cesty do minulosti je/byl Milton Friedman. Nevím, zda jste přečetl některou z jeho knih (díky Neoliberálnímu institutu jsou online přístupné tři nejdůležitější v češtině, ale originál je neméně strašidelný). Skandální jsou rovněž okolnosti, za nichž byla/je tato bohapustá a v důsladcích katastrofická teorie uváděna do praxe.

Mimochodem, je příznačné, že z nich často cituje zdejší pravicováhvězda Yosif, přičemž autora důvěrně nazývá "Milton".o)))
26. 03. 2012 | 10:36

Béda napsal(a):

Řečeno slovy filosofa Českého Tenco: Společenská smlouva se nám přímo před očima rozpadá. Přestává existovat demokratický politický systém, právní stát, společnost služeb obyvatelstvu. Všechno se mění v byznys a džungli, kde vládne síla - peníze.
26. 03. 2012 | 10:38

krupa vaclav napsal(a):

Všude někdo něco na někoho ví. Ten haní ČSSD, další ODS,někteří VV,dneska u Lišky všechny dohromady, včetně autora. Nejčistější je podle příspěvků TOPka. Čím to asi je ? Hledám nějakou venkovskou stranu, třeba chovatelů králiků a slepic. Hlavně, že by tam bylo minimum pražáků. A bylo by dost vajec.
Ps. Souhlasím s Bedou. č.m. špatně jste dneska se vyspal? Jsem přesvědčen, že největší sumy berou jedničkáři. To nemá s žádnýma sviněma nic společného. Zdravím K.V.
26. 03. 2012 | 10:53

šťoura napsal(a):

Ono se to pořád diví, včetně p. Ratha, že jsme součástí kapitalistického systému.

Pánové, v takovémto uspořádání jsou výše uváděné transakce zcela běžné, a dokonce žádoucí. Socialismus dočasně vyklidil pozice a vy si nyní užíváte výdobytků jeho nástupce. Nějak se s tím pořád neumíte popasovat. Víte vy vůbec co chcete?
26. 03. 2012 | 11:13

vietcong napsal(a):

Moc pěkně se nám pan čistý primátor objímá se skupinou Penta. Která nám Florenc ozdobí něčím možná ještě panoptikálnějším, než tam bylo dosud.
Nej nej nej.
V životě každého města hraje realitní spekulace formující úlohu, ale v životě Prahy je to rakovina.
26. 03. 2012 | 11:18

Kuchař napsal(a):

Největší hladovec mluví o hladových masařkách ?
No to se podívejme.
Hladovec, co musí mít brát 2 stotisícové platy a ještě k tomu bere od lobistů všimné v řádu miliónů, je u toho natočen, ale nic se neděje.
Má hroší kůži, tupé voliče a tak jede dál.

Privatizace je pro Rátha černou noční můrou. Pokud se mu podaří zdravotnictví včetně pojišťoven monopolizovat, má vystaráno zhruba jako M.Roman. To už všimné za schůzky pak už nebude v řádu miliónů, ale spíše ve stovkách miliónů.
26. 03. 2012 | 11:24

Béda napsal(a):

Kuchař,

VZP drží pevně ve spárech nomenklatura ODS Šnajdr a spol.. Krom toho zde šikovně zavedla tradiční nevypověditelné "velice prospěšné" penězovody typu IZIP.

Nyní připravuje privatizaci lázní. Právě úspěšně probíhá proces snižování jejich prodejní ceny. Mnohdy za drahý peníz vybudované, perfektně vybavená sanatoria najednou nesplňují kritéria pro poskytování lázeňské léčby, voda po desetiletích úspěšné léčby najednou nesplňuje kritéria léčivé vody - kterýmžto pádem dočasně hrozí ztráta statutu lázeňského města. Krom toho podmínky jsou skrze VZP nastaveny tak, že lázním klesá počet pacientů, což je pro ně decimující... Něco podobného probíhá ver velkých nemocnicích - viz článek.

Krom toho probíhá proces privatizace zdravotního pojišťovnictví. Výsledkem bude kopie systému amerického zdravotnictví - viz Moorův film Sicko.
26. 03. 2012 | 11:42

PK napsal(a):

To Kuchař

no vidíte p. Kuchaři-psal jsem vám že p. Ráth je největší "bijec" mafiánů -a prosím jak do nich dnes šije.I když by byl asi dobrý ministr zdravotnictví já bych jej radši časem viděl na vnitru-jedině on by to tady rozkryl,zabavil všem těm zlodějům co nakradli a udělal ve státě pořádek.
26. 03. 2012 | 11:49

Béda napsal(a):

Jenom detail: v rozhlase jsem zaslechl další z opatření. Rušeny prý budou oddělení, příp. celé nemocnice, které nesplní VZP předepsaný počet zákroků. Areály - budovy, pozemky zrušených nemocnic, se stanou zajisté zdrojem čilého obchodování a naplněn bude "občanský" a "demokratický" princip - čím občanovi dále (veřejná, anebo již neveřejná?) služba, tím lépe.

Otázka: co je vlastně posláním a smyslem systému zdravotní péče?
26. 03. 2012 | 11:51

rejpal napsal(a):

Béda
Odpověď: vydělat.
26. 03. 2012 | 11:53

Quarx napsal(a):

Tak, Kuchař, co dneska máme v hlášení?

Pane, aktivní na 7 blozích, 67 komentářů celkem, 3 diskuse rozbity, 6 oponentů uřváno a 12 ubláboleno do bezvědomí. Struktura a obsah příspěvků v souladu s direktivou Ústředního PR komitétu Strany, 3. renovované vydání 2008, ve smyslu pozdějších aktualizací a s přihlédnutím k aktuální situaci, pane.

DObře Kuchař, moc dobře. Tak se mi líbíte, připíšu vám do hodnocení nějaký extra plus.

Pane, sloužím Straně a Pravdě, pane.

Jasný Kuchař, dobrá práce. Hlavně vytrvat a výsledky se dostavěj, žejo. Včera přišly z ÚV nějaký prachy navíc pro nejlepší, tak si to nepokažte, chlape.

Pane, udělám co budu moct, pane.

Přidat Kuchař přidat. Doba je těžká a všichni musíme psát co nám síly stačej. Lidi začínaj bejt nějaký moc chytrý a všechno nám nesežerou, musíme halt držet krok a přitvrdit, a hlavně vytrvat, žejo. No dobrý, dejte si odchod.

Pane, děkuji pane. Smím odejít, pane.

Padejte.
26. 03. 2012 | 11:53

Gustáv Kočí napsal(a):

to Quarx:
JE TO SPIKNUTÍ!!!
26. 03. 2012 | 11:58

kelt napsal(a):

Kuchaři,
k těm blábolům,kterými zde "oblažujete"není co dodat.Každý soudný si udělá obrázek o Vaši intelektuální kapacitě.

Proč proboha již nazařídíte u soukmenovců,ať konečně toho koručníka Ratha zavřou,až zčerná.?
Co tomu brání-bere úplatky dle Vás v řádu milionů,tak s tím něco dělejte.
Plkat a nic proti nedělat-to přece nikam nevede.
Maximálně dostane pokutu Jurečka ,že se nepřipoutal,Bém napomenutí a ta Vietnamka zaplatí škodu na Porsche a podmínku za omezování provozu na pražských komunikacích.
26. 03. 2012 | 12:02

Silvie napsal(a):

Pane Rathe,

se Šnajdrem, Horákem a Julínkem jste měl sice pravdu, ale neměl byste se příliš radovat.

Řekla bych, že teď vyleze na světlo boží cosi o Hrdličkovi a ČSSD. Bém s Janouškem určitě budou kontrovat.

Jste to tam v parlamentu ale skvělá skvadra.
Jeden by se z toho po....
26. 03. 2012 | 12:07

Kuchař napsal(a):

kelt:

Až Vy zařídíte zavření všech modrých zlodějů, já pak zařídím zavření všech oranžových zlodějů.
26. 03. 2012 | 12:23

Kuchař napsal(a):

Quarx:

Mé bláboly mezi těmi oranžovými hravě zapadnou.
Takže to chce klid pane.
26. 03. 2012 | 12:25

Kuchař napsal(a):

Béda:

Co Vy všechno prokouknete.... já žasnu !
26. 03. 2012 | 12:32

Power Lich napsal(a):

Prima, Praze je dáme. S vyjímkou Homolky (tedy gamanože, neuro a páteřo chirurgie, PETu, podzemního urychlovače, porodnice v Podolí, radioterapie na Bulovce, Motole, ad.) Potom některé podpůrné provozy jako je špinavé prádlo (skvělý kšeft).. ? Jj. Hostina..
26. 03. 2012 | 12:34

ZVĚDAVÝ napsal(a):

český maloměšťák
reaguji na (je na)
//
..." no to víte, pan otec je již starý, to už jdou věci tak nějak podle zákonů přírody" ...prostě nedělo se vůbec nic. Lautr nic - nula." (...)
"Dal úplatek - neřekl kolik - ale dal. Poprvé v životě dal úplatek.
Náhle se začly dít věci - úsměvy, konzultace s ošetřujícím lékařem plná nadějí do budoucna návrhů jak zlepšit pacientův stav, sestřičky poletují kolem jeho lůžka , starý pán podstupuje spoustu odborných vyšetření."
//
A JA TO DOPADLO?
26. 03. 2012 | 12:48

český maloměšťák napsal(a):

ZVĚDAVÝ
Zatím nijak. Starý pán je léčen a rodina i zdravotnický personál jsou spokojeni.
Ale je možné, že to zdravotnický perzonál přestane za čas bavit - až rozházejí prachy z úplatku.
Ale jestli chcete slyšet, že si staříka /o kterém před úplatkem v nemocnici prohlašovali, že umírá/ drží na dobré bydlo/další úplatky/ - tak to neuslyšíte. Protože to by byla pouhá spekulace.

Ostatně nemám zájem ten případ dál sledovat.
Jak jsem koupil - tak prodávám.

Ale řekl jsem tomu podnikateli, že ho chápu...ale měl by ty parchanty udat. Měl by si pořídit záznam a udat je. Jestli to udělá....to nevím. Jen tak pokyvoval hlavou...
26. 03. 2012 | 13:20

kristusek napsal(a):

jája

ad "co se navážíte do slušného pana promátora, jestli něco konkrétního o zločinech víte, trak jděte na PČR a podejte trestní oznámení. Ale jsem přesvědčen, že zákon porušen nebyl a vše púroběhlo a proběhne transparentně. Podívejte se na Křišťálového Standu, ukradl miliardy a to vám nevadí?"

Jestli něco konkrétního víte o zločinech St. Grosse (předpokládám, že máte na mysli jeho), tak jděte na PČR a podejte trestní oznámení:-D
26. 03. 2012 | 13:21

kelt napsal(a):

To Kuchař,
s Vámi je opravdu sranda-jen tak dál a houšť.
26. 03. 2012 | 13:21

Kuchař napsal(a):

Opis:

Společnost IZIP, která vytvořila elektronické zdravotní knížky, je Davidu Rathovi trnem v oku od jeho nástupu do čela resortu. Právě na projektu IZIP ministr již dříve dokládal napojení Všeobecné zdravotní pojišťovny na špičky ODS. Duchovními otci projektu jsou totiž europoslanci za tuto stranu Milan Cabrnoch a Miroslav Ouzký. Rath přinesl novinářům jako důkaz tohoto spolčení materiály, podle kterých Všeobecná zdravotní pojišťovna uzavřela s firmou v rozmezí listopadu 2001 až května 2004 celkem sedm smluv na celkem 146 milionů korun. K projektu na zavedení internetových zdravotních knížek se IZIP dostal díky výběrovému řízení, kde byl jediným zájemcem. Fakt, že IZIP byl jedinou společností oslovenou ve výběrovém řízení VZP, pak již dříve komentoval europoslanec Ouzký: "Firma byla vyzvána kvůli unikátnosti projektu. Nikdo jiný tady nebyl, kdo by to uměl dělat".

Ministr Rath přikázal ředitelce VZP přerušit všechny smlouvy se společností IZIP do konce roku 2005. Teprve v tomto okamžiku jde o skutečné vyhození investovaných peněz.

Velmi zábavně v této souvislosti vypadá úvodník z časpoisu Tempus medicorum, kde si tehdejší prezident ČLK Dr. Rath vychvaluje projekt IZIP.
26. 03. 2012 | 13:24

Kuchař napsal(a):

A co pak provádí dál náš zbojníček Ráth ?

Opis:

"Veškeré pokusy revizní komise proniknout ke smlouvám či do účetnictví firmy Meditempuss Dr. Klimovičové byly prezidentem Rathem blokovány a znemožňovány, a to přesto, že on ze smlouvy tento přístup měl," sdělila již dříve ČTK tehdejší předsedkyně revizní komise Dr. Holanová. Po jmenování nového ministra zdravotnictví se nejvyšším představitelem ČLK stala viceprezidentka Helena Fousková, která chtěla věc prověřit. Bohužel zápisy, které dokládají, jak se jednalo o smlouvách, nejsou k dispozici - archiv ČLK byl shodou okolností po vypuknutí aféry vykraden.
26. 03. 2012 | 13:27

Kuchař napsal(a):

Lež Dr. Rátha: "v ČR jsou mnohem vyšší marže než v EU"

Snížení marže lékáren podložil Dr. Rath také tvrzeními, že v České Republice jsou zavedeny mnohem vyšší marže než ve státech Evropské unie. Marže lékáren byla v naprostém průměru s vyspělými evropskými státy, ba naopak po snížení je jedna z nejnižších v EU!

Čistá marže lékáren v zemích EU
Polsko 33,6 %
Lucembursko 31,8 %
Německo 31,7 %
Belgie 30,0 %
Dánsko 29,3 %
Rakousko 28,9 %
Finsko 28,8 %
Španělsko 27,9%
Francie 27,6 %
Maďarsko 25,9%
Řecko 25,9 %
Litva 28,4 %
Bulharsko 25,8%
Itálie 22,4 %
Lotyšsko 21,1 %
Slovensko 21,0 %
Švédsko 20,0 %
Portugalsko 20,0 %
Česká republika * 17,8 %
Estonsko 12,8 %
26. 03. 2012 | 13:30

Kuchař napsal(a):

Opis:

„Kroky hejtmana Ratha a jeho radních z ČSSD dopadají především na nejchudší občany, kteří jsou na hromadné dopravě zcela závislí,“ popsala krajská zastupitelka Věra Kovářová. „Již nyní si občané mnohým starostům stěžují, že mají potíže dostat se zejména z odpolední směny ze zaměstnání. Po dalším škrtání autobusů plánovaném panem Rathem na 6. března to pro ně bude katastrofa, která je může připravit o zaměstnání,“ dodala Věra Kovářová.

Více zde:
http://www.top09.cz/co-delame/tiskove-zpravy/top-09-skrtobus-hejtmana-ratha-5163.html
26. 03. 2012 | 13:34

Béda napsal(a):

Kuchař,

Rath samozřejmě není žádný anděl. Ovšem co se týče penězovodu IZIP, kterým údajně již odteklo bez nějaké významnější protihodnoty cca 2 mld. Kč (pánové europosranci Ouzký a Cabrnoch se zajisté v Bruseli tiše chcechtají) Kč z účtu VZP na konto soukromé firmy, nyní zaknihované prý z praktických důvodů někde v cizině - to má Rath asi pravdu. Autoři penězovodu spokojeně a blaženě debužírují, poplatník podpořil tento nevypověditelný tunýlek a všichni jsou jak se zdá velice "spokojeni". I když, efektivita tohoto projektu byla prakticky blízká nule.

A tak je to spávně, tak to má být. Vlk se nažral a z kozy zůstaly jen chlupy. (A kůzlátka určená jako další vlkův chod)
26. 03. 2012 | 13:38

Jane napsal(a):

Kuchař prý nechá (demokratickým procesem) pozavírat oranžové kriminálníky až poté, kdy stejný krok udělá jiný diskutující s lumpy v řadách ODS.
Zajímavé! Intelektuál Kuchař, hlásivší se tímto ke krokům cvičené opice, šmahem ze sebe vyrobil rádobyintelektuála.
26. 03. 2012 | 13:42

český maloměšťák napsal(a):

Kuchař
Nemáte ještě obskurnější zdroj informací než jsou webovky Kalouska a jeho drábků ? Třeba stránky Janouška či Drobila. Nebo Bendla.

Kucaři - je pravda, že vám za to platí ? Za rozbíjení témat blogů ?
A kolik ?

J8 bych vám dal tak maximálně šestnáct korun na hodinu brutto. Ale musel byste kromě vaření propagandistických vstupů ....chodit mně ráno pro čerstvé rohlíky a večer pro uleželé syrečky. Do krámu na Jánském vršku.
Jenže já v Třetím odboru II. správy ODS nepůsobím.
Já dokonce nejsem ani členem ODS.
Jen si z vás jen tak střílím.... /já bych dokonce nedal ani těch šestnáct korun - cvičená mluvící andulka mě vyjde levnějc - včetně žrádla a ubytování/

Kuchaři - vy jste v posledních aktivní tak , jak byl při kauze Drobil a jeho čistička...aktivní nick Rumcajs. Též vždy začal " ano, to co představuje Drobil je špatné...." / a následovalo asi šedesát plachet o Grossovi, Snopkové, Palasovi etc etc/.

Kuchaři ...netrpíte stejnou úchylkou jako ten Rumcajs ?
Kde je mu vlastně konec ?
A jeho komplici - Forrestu Gumpovi ?
26. 03. 2012 | 13:45

dalimír napsal(a):

Pane Kuchaři prokoukne toho Béda hodně ,protože má orlí zrak a dobrý instig ! Jo chlapče hodně toho ještě budete muset přečíst než se mu vyrovnáte ! hezký den Dl
26. 03. 2012 | 13:46

Kuchař napsal(a):

Jak šetří náš šetřílek :

http://ekonomika.eurozpravy.cz/ceska-republika/23150-penize-mizely-za-bendla-i-ratha-a-duvod/
26. 03. 2012 | 13:47

Kuchař napsal(a):

Thle se mi moc líbilo. To už vypadá jak můj rukopis.

Opis :

A co teprve zelení bojovníci za stromy pro kůrovce na Šumavě. Nebo ta hysterie s korupcí! To je prostě plíživý nástup totality. Pan doktor se však nebojí. Zatíná pomyslnou pěst, pomalu vztyčuje ukazováček a ukazuje směrem k Nečasově bandě! Nezodpovědná média mu však nechtějí pomoci. Nemobilizují ke svrhnutí pravicové totality! Když přítel Jirka Paroubek nechal zmlátit rozpustilé technaře, to bylo keců. A dneska? Totalitní pravicová hydra perzekuuje obyvatelstvo a nic. Pan poslanec je udiven a konsternován.

Rád bych Davidu Rathovi vzkázal: Ne každý je kretén bez mozku, který vám sežere umě poskládané demagogické zvratky. Celým vaším politickým životem se jako červená niť táhne pachuť populismu, stokráte opakovaných lží, kariérismu, klientelismu, korupčních kauz, které dle našich zákonů nelze prokázat a slovního buranství, kterým odhalujete svoji pravou postatu narcistického hochštaplera se slámou v botách. Přesto máte pocit, že to všechno je málo a můžete zde kázat o morálce a svobodě. Kde berete tu drzost?

více zde :
http://eportal.parlamentnilisty.cz/Articles/4417-pachut-davida-ratha.aspx
26. 03. 2012 | 13:52

Kuchař napsal(a):

No pane doktore, já myslím, že to už stačilo. Na závěr bych ještě doporučil toto:

http://www.krajbezratha.cz/koktejl-podle-davida-ratha

Pilnému čtenáři se silným žaludkem bych ještě doporučil si ve zmíněném odkazu kliknout na ouško "Ráthovy kauzy ".

Jinak nic ve zlém pane doktore. Berte ty mé vstupy jako malý příspěvek v boji proti mafii a ozdravení politického klimatu. Když se politika zbaví grázlů jako jste Vy, uvidíte, že bude lépe!
26. 03. 2012 | 13:58

Béda napsal(a):

Kuchař,

nemůže nakonec za ten dárek "odpovědných" vládních "odkláněčů" pražským privatizátorům Dr. Ráth?
26. 03. 2012 | 14:03

Silvie napsal(a):

Jája,

tak jste měla pravdu.
Návrh odvolat Šnajdra s Horákem neprošel.
Ono je už i tak nehorázné, že je dávno nestíhají za vytunelovaný IZIP.

To je hnus! Takže budou vykrádat VZP dál.
Jo, očista...
26. 03. 2012 | 14:04

Kuchař napsal(a):

Béda:

On a jemu podobní. Nebo Vy si myslíte vážně, že ČSSD v tom nejede ?
26. 03. 2012 | 14:06

Suchec napsal(a):

Kuchař:

Kdyby to bylo alespoň vtipný. Jsi trapný placený demagog.

Rumcajsovi asi ty garáže nenesou, tak si musí vydělávat takovým ubohým způsobem.

Ale je to milé , vidět neuvěřitelnou intelektuální vyspělost voliče trojkolky.
26. 03. 2012 | 14:07

Kuchař napsal(a):

Suchec:

Něco tam je špatně ? A co ?
26. 03. 2012 | 14:16

Sladký napsal(a):

Kuchař- ještě byste měl přijít z převratným oznámením, že Janoušek nebyl Janoušek, ale fantomas Ráth v jeho podobě, a že odposlechy Béma a Janouška se ve skutečnosti týkají jejich imitátorů Paroubka a Kočky.Paroubek ostatně vystupoval přestrojen za Vondru (kauza PROMOPRO) a proto si chudák Vondra nemůže na nic vzpomenout. No a o další mystifikaci se zasloužil břichomluvec Michálek, který samozřejmě si samozřejmě nepovídal ani s Drobilem, ani s Knetigem, ale sám se sebou.
26. 03. 2012 | 14:19

Kuchař napsal(a):

Velice vtipné pane Sladký.
Já ale nic takového nenapsal.
26. 03. 2012 | 14:21

Kuchař napsal(a):

Vidím, že pan Suchec neodpovídá. Nejspíš ho to rozplakalo a šel si omýt zarudlá očička.

Ach ten sociální cíťa !
26. 03. 2012 | 14:23

Sladký napsal(a):

Kuchař, cituji volně. "Ráth a jemu podobní.Nebo si myslíte, že ČSSD v tom nejede?" Takže pane Kuchaři, zkuste si někdy po sobě přečíst, co jste napsal, protože když píšete, patrně sám nevíte co. To, co zde vychází najevo se týká ODS a jejich kmotrů.Neudělal jsem nic jiného, než dovedl vaše úžasné a objevné myšlenky k logickému závěru.
A koneckonců si myslím, že Topolánek, Nečas, Bém a Janoušek jsou ve skutečnosti socialisté jako poleno, stejně jako Sarkozy,Merkel, Bush a Obama.
26. 03. 2012 | 14:30

ujo napsal(a):

Zdá se, že ta nová , čistá a poctivá koalice TOP a ODS v Praze začíná nést ovoce.
Teprve této koalici může TOPka svěřit státní majetek bez obav, že na ni nic nezbyde
26. 03. 2012 | 14:43

Suchec napsal(a):

rk:
děkuji za další ukázku. Pobaví to. :-))))

Kuchař:
Spíš bych se ptal, co je z toho pravda, a co povídky z kapsy od Janského vršku :-)))))
26. 03. 2012 | 14:48

Suchec napsal(a):

Kuchař:
Vyvracet idiotské slátaniny, co tu píšeš, je zbytečné. Čas prokázal, že žvatleš nesmysly.
26. 03. 2012 | 14:57

Kryštof napsal(a):

K Rathovu blogu se sluší dodat , že jedna z jeho několika manželek byla podivně soudružsky obsazena / dosazena / do dozorčí rady fy Zentiva , velice monopolního dodavatele medikamentů od Rathovy éry právě coby ministra zdravotnictví .
Ty pověstné "regulační poplatky" , tedy oněch proklínaných 30 korun u doktora pocházejí koncepčně rovněž od Ratha , což ČSSD drze zalhávala a Rath sám pod tlakem novinářů posléze připustil , že to tak bylo a že se mýlil .
Rathovo skandální působení jako Presidenta lékařské komory a čachry s financemi a protekcemi jsou obecně známé .
Rathova privatisace kliniky byla rovněž velice zajímavá , právě tak jako byla "nestrannou a zajímavou" i "soutěž" na ni .
Jeho působení jako carského gubernátora / Jevo Vysokoprevoschoditělstvo / ve Stř. Čechách je neodmyslitelně spjaté jak s mizerným a egoisticko-populistickým hospodařením / refundace právě těch Kč 30,- z "obecní kasy" proti zákonu / byla evidentně zpronevěrou spáchanou st. úředníkem a tedy kriminálním činem - v Česku jakožto v domorodé bambusové chýši ovšem nepostižitelným díky primitivnímu obyvatelstvu nacházejícímu se na nižším stupni sociálního vývoje .
To jen na okraj pokud se týče s.Ratha , který se stal soudruhem v ČSSD poté , co se s.Jandákem oba přivandrovali z ODS , podobně jako vandrovali krajánci od mlýna ke mlýnu , když hledali pohostinného "pana otce" , který by je přijal pod střechu a nevyhnal je .
Co se týče Rathova dnešního blogu , tak má pravdu tak , jak to napsal , proti tomu nelze mít žádných námitek .
Je to sprosťácká česká realita soudruhů všech barev ve vzájemné kolegiální shodě si tak počínajících .
"Hladové masařky" - ten podtitul se mi zamlouvá .
Ony ty masařky sedají i na každém h.... , nejen na mase , a spokojeně při tom bzučí .
A spokojený bzukot Ratha v letech minulých se rozhodně nedal přeslechnout .
To není o "Levici" či o "Pravici" , jak tady píšou ti soudruzi děti , to je o amorálním sprosťáctví a o české posranosti , která těm všem masařkám zajišťuje stravu a vhodnou přistávací plochu .
26. 03. 2012 | 15:02

Kuchař napsal(a):

Suchec... jo takže čas ?
A kdeže to prokázal ?
26. 03. 2012 | 15:11

Kryštof napsal(a):

Re - "ujo"
Trpíte zmateností v pojmech , času i prostoru .
V Praze je koalice ODS - ČSSD .
Navštivte psychiatra dokud ho máte v Česku ještě akorát za Kč 30,- .
26. 03. 2012 | 15:12

Kuchař napsal(a):

Sladký:

Ale já nikde nepsal, že se někdo za někoho vydává či převléká. To vzniklo pouze ve Vaší rudé hlavičce.
26. 03. 2012 | 15:12

art napsal(a):

Svoboda je samozřejmě stejný zloděj jako Bém. A zlodějíčci tady v diskuzích se v něm vidí - ne proto, že by ho považovali za poctivějšího, ale protože si myslí, že je šikovnější zloéděj než oni. Inu, asi to tak bude.
Jájo - jaké "miliardy" podle vás ukradl Gross? Lžete schválně nebo jen z hlouposti?
Jsem moc rád, že jsem středočech: máme v Kutné Hoře nové a přesto už slavné muzeum, kam jezdí půlka světa - díky Rathovi. Máme dopravu pro děti do škol zadaqrmo - díky Rathovi. Neplatíme v nemocnicích a u lékaře - díky Rathovi a díky tomu, že jako jediny dodržuje Ústavu ČR. Vy, Pražáci, pro které je Ústava ČR dobrá tak na vytření zadnice, se třeba udavte.
26. 03. 2012 | 15:13

art napsal(a):

Kryštof:
Dobře, jsi placený poskok ODS a snažíš se dělat svou práci - kydat lži a špínu. Proč ne? Jsi za to koneckonců (a dobře) placený.
Ale měl by sis vymyslet něco nového - a reálnějšího: opakováním novinářských lží sesmolených bývalými komunisty z Mladé fronty a Lidových novin se dr. Ratha nedotkneš. A lidi už taky vědí, že jde jen o to odstranit pro příští volební období člověka, který Bendlovcům překazil rozjednané kšefty, rozkrádáním nemocnic počínaje...
26. 03. 2012 | 15:17

Kuchař napsal(a):

Stejně je ten pan Suchý asi náramně chytrý pán.
Jak on pozná, kdy ty noviny píšou pravdu a kdy ne. To bych chtěl umět. Nebo alespoň znát ten klíč, podle kterého se rozhoduje. To bude asi nějaká enigma, nebo co.
26. 03. 2012 | 15:20

Kuchař napsal(a):

art:

A nebo ten pan art. Jak hned pozná, kdo kydá jen špínu a kdo jen říká svůj názor.

Toho bych chtěl mít doma. Mohl by mi radit, protože já si kolikrát nevím rady.
26. 03. 2012 | 15:23

Jane napsal(a):

Kryštof
Neexistuje oficiální statistika, ale odhadovaný poměr zlodějen L vs.P je tak 1:5. Tím se skutečně relativizuje příčina a není to ZCELA JEN o levici a pravici. Zmíněný poměr je ale třeba respektovat.

Co se týká argumentů vůči Rathovi typu, že jeho privatizace byla "taky zajímavá", nebo že se stal soudruhem, včetně jeho mnoha manželek - co k tomu dodat? Snad jen to, že taková diskuze je o ničem.
Váš oponent může ve stejném duchu napsat, že vaše názory jsou podivné, že je zvláštní odkud se vzal váš majetek a že je to všechno skandální.
Trochu blbé, ne?

Nikdo, ani Rath, není dokonalý. Je mi ale milejší, když si někde ulije nějaký milion a upozorní na miliardovou krádež, než když je to obráceně, jak tomu u mnoha politiků skutečně je.
26. 03. 2012 | 15:32

Kuchař napsal(a):

A stejně jsem se vás přátele chtěl zeptat!

Neděsí Vás, že tu žijeme společně s lidmi, jako je Sladký,Suchec,bloger Kopecký... a podobní, kteří když si přečtou něco o zlodějnách levice, mluví o provokaci a šíření dezinformací a když si přečtou něco o zlodějnách pravice, mluví o defenestraci ?

Nejsou právě takový blb..... příčinou neutěšené situace u nás ?
26. 03. 2012 | 15:33

Kuchař napsal(a):

Jane:

Vy jste srandovní madam. Kde jste čerpala ten údaj 1 : 5 ?
26. 03. 2012 | 15:35

Suchec napsal(a):

Kuchař:

A kde jsi Ty čerpal ta svá moudra?

Euzprávy, parlamentni listy (matka ODS)?
Btw i ten odkaz ukazuje, že pěkně lžeš a překrucuješ.
Jako správný bolševik.
Pravda je jen ta moje, co? :-))))))
26. 03. 2012 | 15:40

ajeto napsal(a):

Dr Rath má jako obv. odpovídající hodnocení stavu, kam může převod uvedených nemocnic vést a já se silně obávám, že to nakonec dopadne tak, jak jsou možné dopady nastíněny. Už mě ty modré pijavice nebaví. Jejich chování je tak hnusné, že se z něho dá predikovat vždy ten nejhorší závěr. A vůbec, neví někdo, zda začala policie už vyšetřovat Horáka a další v souvislosti s IZIPem? Jsem takový idealista nebo je už zcela jasné, že policie nepodnikne už ani formální pokus prověřování?
26. 03. 2012 | 15:40

Suchec napsal(a):

To rozkradení zdravotnictví je rozsahem podobné 2. vlně kuponovky, či privatizaci městských majetků jako vodovody a kanalizace, ČOVky, obecní byty, teplárny apod.
26. 03. 2012 | 15:43

Suchec napsal(a):

ajeto:

Kubice to pohlídá.
26. 03. 2012 | 15:44

Kuchař napsal(a):

Suchec:

A co ta Vaše pravda ? Ta je čí ?
26. 03. 2012 | 15:46

Kuchař napsal(a):

Jane:

Vidím madam, že jste jenom další levicová plácalka. Z Vás musí mít bolševici radost. Rozumu jste moc nepobrala, ale volební právo máte.

Ideální materiál pro levicové zloděje jako je Ráth.
26. 03. 2012 | 15:48

vasja napsal(a):

Vida. Z modrýho lejna vylít oranžovej motýl.
26. 03. 2012 | 16:01

kelt napsal(a):

Tak jsem se pročetl až sem.
Ten Kuchtík je dopravdy plodný a těch blbostí co stačil již napsat, roste geometrickou řadou.
Je na něj jediný recept-jelikož ty jeho bláboly nemají hlavu,ani patu a tudíž racionálně se s nimi nedá polemizovat-tak ho IGNOROVAT.
Problém je ovšem dost často v tom,že ta jeho mozková poluce vykazuje tak zásadní lži,žes se jeden prostě neudrží a chytne se.
A o to mu jde-rozbíjet diskusi demagogickými žvásty.Za to je placen.
Proto všechny ty,kteří nestojí o to se shazovat diskusí s tímto produktem politického podsvětí,zdvořile žádám,nechte ho svému osudu.
26. 03. 2012 | 17:08

Kuchař napsal(a):

kelt:

Už jsem se ptal Suchouše, o jakých lžích je tu z mé strany řeč. Nedokázal odpovědět.

Nemám pochybnosti o tom, že to nedokážete ani Vy. Radši si odříkejte růženec, ať Vás nepřepadnou pochybnosti.

Pochybnosti - to je pro levičáka přímo smrtící věc.
26. 03. 2012 | 17:12

bíly havran napsal(a):

ajeto

také se divím, že už Horák není dávno alespoň odvolán, po té aféře z podzimu, kdy vyhodil další peníze za IZIP, které stejně nic neřešily a pak jen tvrdil, že tu smlouvu ze srpna, kde bylo, že nadpolovoční většina akcií nic neřeší, že musí být dvoutřetinová, neviděl a nepamatuje se, a to prosím tvrdil v říjnu.
Když si nějaký mananžer nepamatuje tak důležité věci přes čtvrt roku, pak je jasné, že jeho mentální kapacita neodpovídá jemu svěřeným úkolům.
A že když národu tvrdí, že se musí dokoupit nadpoloviční většina akcií a přitom je potřeba dvoutřetinová dle smlouvy, pak je jasné, že to tak dál nejde.

Ale nestalo se nic ticho po pěšině.

Nestane se nic ani těm z odposlechů a i ty nemocnoce pak tě+m zlodějům vyjdou, neb v to praze si modré síly mohou dělat fakt co chtějí a není síla, která by je zastavila.

Vidíme na Kuchařovi, jak jsou arogantní a drzí a síla jejich argumentů každého slušného člověka spíš odradí, než aby se hádal.
26. 03. 2012 | 17:23

bílý havran napsal(a):

tak jsem si přečetl bloég Sokola výše a je mi jasné, že se nevyřeší ani nezachrání nic.

Proti takovým právníkům alias Kuchař, opravdu nejsou argumenty.
26. 03. 2012 | 17:37

Kuchař napsal(a):

Bílý havrane, jediné co Vás může odradit je to, že nemáte žádné protiargumenty, zrovna jako pánové Kelt a Suchec.

Vaše komediální vsuvky o tom jak nemá smysl na to reagovat jenom umocňují pocit trapnosti, který svým blábolením vyvoláváte.
26. 03. 2012 | 19:48

petrof napsal(a):

Rathe, váš problém je, že se příliš věnujete soukromým aktivitám a ženským, než abyste se občas (jako hejtman ?)projel po tom Středočeském kraji!!! Pak byste viděl, jak vypadají soukromé nemocnice ( Beroun, Hořovice, Příbram, Ml. Boleslav atd.), které naštěstí pan Bendl stačil zprivatizovat. To se s tou "vaší" krajskou ( např. v Kladně, či Benešově) nedá vůbec srovnat!!! Takže neplácejte tady blbosti, to si nechte do sněmovny.....
26. 03. 2012 | 20:06

Pavel Krajtl napsal(a):

Pane Rath, jak to tak vidím, "komentáře" to vidí jasně: ste hroznej hajzl kterej se vším přijde už pozdě, a navíc "je ve stejné straně jako byl Standa" je zajímavé, že na Paroubka si pod tím samozřejmým "Ostatně" vzpomněl jen jeden, a to trochu pozdě... něco co se přece ví... a co se ví? Rozhodně ne "Paroubek ostatně vystupoval přestrojen za Vondru (kauza PROMOPRO)" jak píše pan Sladký. Nebo "Sladký"? Je to přezdívka nebo jméno? Je narážka "Paroubek ostatně vystupoval přestrojen za Vondru (kauza PROMOPRO)" narážka na vystoupení Paroubka v Parlamentu v Kauze ProMóProcházku... Na schůzi PSP$R - jedinn0 kterou se levici podařilo za nepřítomnosti TOPSTAR prosadit na pořad "propíraných kauz"? Propíraných médii, ignorovaných Parlamentem?*1 Mám na mysli především Kalouskem mimo jiné objasněné/neobjasněné toky peněz kamsi ven, ale nejpodivnější Procházku peněz z kauzy PROMOPRO do Rakous a zpět, kde se nevědělo komu... Adresát zmizel...? V dnešním světě Boje proti terrorismu je to dost podivná náhoda... Je Rakousko ostrov v Karibiku, nebo už drzost přesáhla mezí? Kdo bul tím šikovným zametačem? Skutečně úspěšnou liškou s ocasem tak spolehlivě zametajícím stopy? Alespoň je mě to připadne divně... Na někoho je hodně vidět, jiní otřepávají bláto již předem. "Bémova ostuda už ohodila lidi okolo, zní z ODS" http://pravo.novinky.cz/zpravodajstvi.php - zítra už to tam nebude - taky způsob jak zametat stopy... Vypadá to, že elita si konečně uvědomuje svou ohroženost. Sundávání stále vyšších příček do hladiny průměrnosti vyvolává zápes v boji o nejvyšší kpost, tedy únosné příčky -finačně únosné, tady výnosné. Někteří jsou ochotni to dělat jen za Moc. Skromí to zodpovědní hoši. Někteří už si myslí že mají své jisté. Ti jsou nejvýkonnější a umí v tom chodit. Nají již své zázemí předvybudované, spouštějí palbu a sbírají síly na závěr. Nové volby. Čím později, tím lépe, nejlépe kdy si určíme sami. Mezitím probíhá Výběř na pohunky. Je divoký, oslovuje všechny hladiny společnosti, vybírá odolné a schopné jedince. Nabídka práce v úspěšné finanční společnosti se nabízí kdekomu. Měřítko úspechu je co největší rychlost změny. Kontrolování změny. "Poradci" Vám nabídnou změnu smlovy, přechod do jiné banky, změnu pojištˇovny, a může při své poradenské činnosti koordinovat tímto svým počínáním pohyby trhu "zespoda" a tím parazitovat na stávajících parazitech. Je to jakýsi parazitismus nadruhou. Regulativní opatření... Za určitých předpokladů by to mohlo fungovat.
Ale komu ku prospěchu?

*1Proč nejsou záznamy Parlamentu dostupné jako jiné pořady vysílané ČT? Co je to vlastně to Médium Veřejné Služby? Za co si vlastně pletíme, a záleží Nám na tom? Neděje se v Parlamentu náhodou to co se tan děje, právě proto protože je to pro nás jen "černá kuchyně" odkud nám podávají Naše média výběr "jen toho z kuchyně barevné" Kteréžto barvy a recepty si přikraslují? Komu vlatně Naše Naše televize slouží?
26. 03. 2012 | 23:57

Al Jouda napsal(a):

To antilopa a český maloměšťák :
Záměr legalizovat úplatky ve zdravotnictví je skutečně zločinný. Ale zapomíná se na 2 muže, kteří vypustili džina z láhve : Julínek a Cikrt zařídili, aby parlament přijal zákon o tzv. regulačních poplatcích. Tyto poplatky nejen že nic neregulují, ale jsou přímo protiústavní ! Tvrzení, že částka přes 200 miliard Kč vybraná každoročně na zdravotním pojistném nemůže stačit na úhradu potřebných zdravotnických výkonů, uvěřil i starý pan profesor Pafko a postavil se tak po bok mladým doktorským vlčákům - podnikatelům, kteří kupčí se zdravotnickými výkony a nestydí se požadovat nehorázné platy hrazené z fondu veřejného zdravotního pojištění. Pan Olejár je žába na prameni, která zajišťuje bezzubost Svazu pacientů. Kdyby se totiž podařilo zpolitizovat tento Svaz, tak by se mohl stát nejsilnější politickou silou v této zemi, protože pacienty jsme vlastně všichni. My, pacienti bychom měli rozhodovat za kolik se necháme léčit a na standardní zdravotnickou péči by muselo vybrané pojistné stačit. Chtělo by to ovšem jednu podmínku : Přísně oddělit privátní zdravotnictví od toho veřejného a do privátu nedat z veřejného už ani korunu. To byla chyba Klausovy vlády, že nenechala oba tyto systémy běžet paralelně a dovolila doktorům ve veřejných nemocnicích soukromé praxe. Kdyby šli pak páni doktoři do svých privátních ordinací, tak tam by pak mohli zcela legálně pobírat od svých pacientů platbu na dřevo. Pochybuji však, že by se měli lépe než ti doktoři ve veřejných nemocnicích.
27. 03. 2012 | 22:40

nikdo napsal(a):

MAFIE těch privatizačních zlodějských šmejdů se Vám mstí, Davide! Ale národ už konečně snad procitá a i přes velevýživnou mediální protirathovskou masáž nemající v historii obdoby, jsou lidé s Vámi...jen hlupák nepochopil a zloděj pochopit zakazuje..
10. 06. 2012 | 00:10

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy