Aktuální prohlášení Evy Rathové

23. 05. 2012 | 01:45
Přečteno 7483 krát
Zcela dementuji tímto výroky, které se objevily v médiích, jako citace výroku zmocněnce naší rodiny Františka Šejnosty o tom, že dosavadní advokát mého manžela JUDr. Černý udělal chyby, že snad nejsme s jeho prací spokojeni, a proto bude vyměněn. Práce a schopností JUDr. Černého si naopak velice vážíme a má naši plnou podporu a důvěru. Naopak po dohodě s ním se utváří skupina právních expertů a konzultantů, kteří vytvoří ucelený tým, který na celém případu bude pod vedením JUDr. Černého pracovat. Je naprosto logické, že v kauzách tohoto typu se do práce postupně zapojují advokátní týmy specializující se na jednotlivé druhy práva. Nepravdivé informace v médiích jednoznačně považuji za útok na obhajobu mého manžela.
Zároveň sděluji, že jsem nespolupracovala s panem Františkem Šejnostou a netuším, pro koho pracuje. Jeho vyjádření v médiích nebyla se mnou vůbec konzultována a mnohá se nezakládala absolutně na pravdivých skutečnostech. JUDr. Černý aktuálně doplnil svůj tým o vynikajícího specialistu na ústavní právo JUDr. Jelínka.
Velice žádám média o klid z jejich strany pro naši rodinu, více opravdu nebudu k případu již sdělovat či odpovídat na otázky.

MUDr. Eva Rathová
manželka

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Gabriela napsal(a):

Milá paní Evo Rathová, i já se velice přimlouvám za okamžité ukončení mediální štvanice a lynčování Vašeho manžela, jeho právníka a potažmo celé Vaší rodiny.

Vřele doporučuji všem médiím, aby pro odlehčení neuvěřitelně odpudivé a štvavé atmosféry, kterou do společnosti jaksi uměle implantují, si raději přečetla něco "odjinud" a poté raději přešla na neutrální půdu, třeba o počasí...

******************************************************

http://www.denikreferendum.cz/clanek/13218-pripad-rath-a-spravedlnost

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/radim-tolasz.php?itemid=16473#c
23. 05. 2012 | 02:25

JednáníVeřejněProspěšnéhoVýznamu napsal(a):

sedlak napsal(a):23. 05. 2012 | 00:52 Co všechno a za kolik je vlastně manželka ochotná manželi tolerovat?

Podobné nesmyly: " Za ty prachy to dokážu taky," nebo " Měli by tě vyhodit, a ne ti za to ještě platit," ze sebe vydávají vožungři v hospodě při sledování fotbalu nebo hokeje. Prostě nechápou, že existují i jiné hodnoty, než jsou peníze. Z toho je jasné, že politování si zaslouží Ti ubožáci. Soudní lidé Vaše jednání vnímají jako odpovědné a důstojné. Zato Zlata si své "rodinné trable," přes bulvár pozlatila.
23. 05. 2012 | 02:27

Maximus napsal(a):

Vážená paní,
Váš manžel se velmi pravděpodobně obohacoval z erárních peněz, našich peněz. Dále se mu vrazila sláva do hlavy! Dnes už to začíná být velmi jasné, kontury všech informací dávají tomu za pravdu. Prostě se choval jako většina politiků v Česku a kradl. Jen měl smůlu, že neuměl používat mimikry jako jiní a ještě provokoval konkurenci, která samozřejmě také rozkrádá jak jen může, ale nebyla chycena za ruku, jako Váš manžel. Už mě stejně jako dost lidí v této zemi štve zpravodajství co Rath nebo Nerath udělal nebo jeho právník řekl, neřekl atd. Začíná to mít pachuť jako zpravodajství Blesku o slípce Bartošové.....
Jedno uznání však pro pana Ratha s jeho komplice mám, už si tady političtí chmatáci nebudou tak jistí. A za to mu velký dík. Snad tady u nás nastane časem normální politické ovzduší vč. chování politiků, jako je tomu v nedalekých západních či severských zemích Evropy. Prostě tam politici nekradou anebo když to zkusí, tak je semele spravedlnost!
A pak že sedmička není šťastné číslo, ovšem jak pro koho!
P.S.
Jste pěkná ženská, najděte si jiného fešáka, netrestaného.
23. 05. 2012 | 02:41

vasja napsal(a):

Aktualni.cz prohlášení hostivickýho pohodnýho by nešbylo?
23. 05. 2012 | 05:52

vasja napsal(a):

Joa tenhle vepř je taky dobrej:-))

http://www.youtube.com/watch?v=DVDX7yNU7lo&feature=relmfu
23. 05. 2012 | 06:19

Petr B. napsal(a):

Jak vysvětlíte přepis těch odposlechů? Podle nich si váš manžel pochvaloval oněch 7 milionů? Nikdy bych neřekl, že váš manžel může být tak hloupě neopatrný a zároveň neuvěřitelně pokrytecký.
23. 05. 2012 | 06:34

B. napsal(a):

Bez komentáře.
Zítra to tu může být napsáno přesně naopak.
Novináři jsou sice "plantážnici", kteří by "měli jít k šípku", ale to se nezmění stejně, stejně jako to, že Klaus bude dál cestovat po světě, přehlížet problémy naší země a narcisticky se fotografovat v USA - abychom snad na něj, jeho minulost a chilské pero nezapomněli. Neznám otrlejšího a cyničtějšího prezidenta.
Aby se zabránilo všem mediálním štvanicím na vašeho manžela, paní Rathová, měl by váš manžel David Rath označit všechny politiky, kteří mohli být v ohnisku korupce také. Nemá už co ztratit, a když se kácí les, třísky létají.
Klaus ho prý neměl rád, určitě na něj váš muž ví nějaký ten "šproch", navíc "hlava kupónovkou pomazaná" dlí nyní za bouřlivých ovací (pouze svého ega)v městě mafie USA (jak příznačné) a mohl by být nějaký ten další sarajevský atentát.
A na Kalouska by se mohlo také něco najít-minimálně jeho sněmovně-alkoholický kalendář.
Tak do toho, dělný lid se chce za své daně také bavit. Krabicové víno už zevšednělo!
23. 05. 2012 | 06:50

Grőssling napsal(a):

Vážená paní Rathová,

poprvé jsem se zde v diskuzi Vašeho manžela zastal, když pražská "elita" udělala mikrohon na Vašeho muže v souvislosti s logickým přesunem vedení Středočeské galerie z Husitské ulice do Kutné Hory. Dnes je tam výstava světového významu o vlivu Jagelonců na výtvarné umění 15. století. Kromě toho expozice spousty vynikajících obrazů moderního umění, do doby rekonstrukce jezuitské koleje v depozitářích.

Přeji Vám hodně psychických sil, zdraví a dobré přátele ( v těchto dnech je poznáte ).
23. 05. 2012 | 06:55

Shetold napsal(a):

Upřímně Vám přeji, abyste se uměli postavit v téhle životní situaci čelem sami k sobě. Ať už kolem sebe shromáždíte nespočet expertů a inteligentních lidí, nezapře to ve vás vaše svědomí, které z Vás dělá to co jste - bez ohledu na vše ostatní. Ostatně jako každého z nás. Co myslíte, máme podporovat a učit naše děti podporovat agresi a lež, nebo je učit příkladně čestnosti a lásce? MOžné je to, čemu věříte, a co se rozhodnete podpořit. A cesta nepravostí by pro nás byla cestou do pekel. Ale chápu, že existují lidé, kteří jsou natolik zahledění do sebe, že raději zvolí cestu do pekel, než jakoukoliv jinou. Škoda, že jim nedochází, o co vlastně ve skutečnosti přicházejí. Pokud je někdo vinen - dostal teď možnost, aby se mu zvedl žaludek a zastínil jej strach. A tomu může být těžké postavit se, jak už jsem psala, čelem. Pokud je někdo nevinen, nic se mu nestane - vím to jistě.
23. 05. 2012 | 06:56

Camel napsal(a):

Dobrý den!
Domnívám se, že nápad, aby Váš manžel začal mluvit o veškeré špíně, kterou má pečlivě nasbíranou na své "kolegy", není úplně špatný. Jediné, čeho se obávám, je úplné paralýza zákonodárné moci a ze země prchající politici. Je důvodná obava, že se na ty malé ostrůvky v tichomoří všichni nevejdou...
23. 05. 2012 | 07:22

Radovan II. napsal(a):

Bohužel boj proti korupci zatím odnesl jen Rath. Takový Ouzký a Cabrnoch z ODS si sedí na milionech z IZIPU a jsou vysmátí. Nikdo je nevláčí tiskem ani TV. My normální občané jim to platíme ze zvýšených doplatků za léky. Také stále je vysmátý Janoušek, Bém,Drobil, Vondra, Řebíček, Topolánek a další.Nikdo na ně nepodá trestní oznámení, bojí se.
Ale my víme své. Čekáme trpělivě, kdy je začnou také odposlouchávat, lidí je na to dost.
Býválý pracovník BIS řekl,že kdyby každého politika odposlouchávali 1/2 roku, jako Ratha, tak 90 % politiků, poslanců a senátorů dopadne jak Rath, ne- li hůře.
Takže Rath není žádná vyjímka. BOhužel vyjímkou jsou jen ti co opravdu nekradou. A krade se od malých radnic až po velká hejtmanství. Přece ty prachy někde musí být. Koloběh peněz se nezastavil.
Tak paní Rathová nebuďte smutná, i další manželky mají doma korupčníky, ale zatím se nepodařilo policii je přistihnout a doufejme,že po nových volbách to půjde rycheji. Váš manžel má mnoho dalších dobrých zásluh, které dělal pro lidi, ostatní jen kradou a není za nimi nic vidět.
Jsme s Vámi.
23. 05. 2012 | 07:33

Ládik!!! napsal(a):

Nešlo by upravit vizitku Vašeho manžela? Jsou tam uvedeny funkce, které už nezastává, a chybí tam jeho aktuální zařazení.
23. 05. 2012 | 07:42

Silvie napsal(a):

Paní Rathová,

opravdu jste o "podnikání" svého chotě nic netušila?
To vám nebylo divné, jak moc si žijete nad poměry? Už to, že jste dokázala tolerovat jeho bigamii, mluví za vše.
Bylo vám lhostejné, jakým způsobem přijde k penězům, hlavně ,když se budete mít dále dobře. Při vašem vzdělání lze jen stěží věřit, že byste byla tak nedůvtipná.
Každá normální ženská by se už dávno rozvedla, ale vám vyhovovalo žít s gubernátorem...
23. 05. 2012 | 07:48

František Vaněk, Trutnov napsal(a):

Vážení, zejména Vy paní Rathová. Držim Vám palce ne-li pěsti ať už se věc kolem pana Ratha rychle uklidní. Ať již přestane být štván jako zvěř. Jsem znechucen přístupem všech jeho rádo by kolegů a přátel, kteří jej odhodili aniž by si vůbec kdokoli z nich vyslechl jeho či jeho blízké. Celá věc zavání opravdu policejní šikanou a dle mého názoru se jedná o politicky objednanou kauzu. Vím a věřím, že se ukáže u soudu jak to doopravdy bylo. Držte se. Ne všichni lidé v ČR se nechávají ovlivňovat médii a politiky. S úctou
23. 05. 2012 | 07:56

Ládik!!! napsal(a):

Kam zmizelo předchozí aktuální prohlášení? Mělo přes 12000 klikanců.
23. 05. 2012 | 08:05

Krupa Václav napsal(a):

Včera, kolem 18hod. jsem tu četl blog dr. Ráthové a tento vyšel dnes po 1hod. Ať hledám jak hledám, včerejší s velmi velkým počtem čtenářů je pryč. Může mi to někdo vysvětlit ?? Děkuji.
23. 05. 2012 | 08:05

pamětník napsal(a):

Ještě chybí prohlášení paní Renáty Horké, jakstojí po boku svého milence.
23. 05. 2012 | 08:20

neo napsal(a):

Evička neunesla kritiku a smázla blog? Kolik na to padlo z tý krabice? Nebo že by byly úspory i ve zdi za obrazem?
23. 05. 2012 | 08:23

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Nepřekvapilo by mne, kdyby soudy smetly žalobu a nakonec místo Ratha před soudem, stanula policie před kárným orgánem

„Informace z utajeného jednání mandátového výboru „
http://www.blisty.cz/art/63535.html
23. 05. 2012 | 08:40

st napsal(a):

Davida Ratha sejmul řezník kleptofašistický mafie Kubice. O tom není pochyb!
https://www.youtube.com/watch?v=PPoUXH3ZYZw
23. 05. 2012 | 08:40

neo napsal(a):

ten, kdo se s blbem hádat nebude,

mě by to taky nepřekvapilo. Když vidíte Grosse, Janouška, Béma...
23. 05. 2012 | 08:44

zdenekb napsal(a):

neo:

Pokud ti jde o to, dohnat v trapnosti a sprostotě Rumcajse, děláš to dobře...
23. 05. 2012 | 09:00

matů napsal(a):

Vážená pi. Rathová,příště,když budete mluvit s manželem v věznici,prosim vás předejte jemu vzkaz:žádáme p.ratha ,aby mandát v poslanecké sněmovně neskládál,v žádnem případě neskládal.Pomůže naší republice a snad mu později odpustí co provedl.Musíme dosáhnout toho,aby ODS sama rozpustila sněmovnu a vypsala předčasné volby.K tomu nám může dopomoci váš manžel.Sice příjde o mandát,ale vypadnou i ostatní,my si je přberem.Děkuji za předání vzkazu.
PS:přece nebudou schvalovat zákony s kriminálnikem,jak prohlásila předsedkyně sněmovny.
23. 05. 2012 | 09:03

neo napsal(a):

zdenekb:

to není trapné zdendo. Je hnus že zdejší blogeři začínaj s touto špinavou taktikou.
23. 05. 2012 | 09:08

zdenekb napsal(a):

neo:

Jako hnus a špinavost mi přijde okázalé tykání neznámé ženské, a vysmívání se její nelehké situaci. Počítám, že když jste ve škole trápili neoblíbené spolužáky, rád ses přidal. A ještě jsi tomu říkal "kritika".
23. 05. 2012 | 09:20

B. napsal(a):

Ano, matů, skvěle napsáno!
Předsedkyně sněmovny NEBUDE SCHVALOVAT ZÁKONY S KRIMINÁLNÍKEM.
Je úsměvné, že Rath je JEDINÝ ODHALENÝ.
Jinak s ostatními, to ona Miruna schvalovat bude-a dle toho ty zákony taky vypadaj.
Zlé a zakomplexované ženy (a bez vzdělání) mohou dělat předsedkyně poslanecké sněmovny.
23. 05. 2012 | 09:23

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

ad včerejší identický blog, který zmizel i s velkým množstvím čtenářských příspěvků (což je porušení zdejších pravidel).

Jak jsem dnes na základě telefonátu zjistil, texty do blogu vkládá z pověření pana Ratha dosavadní tisková mluvčí krejského úřadu. Z jakéhosi důvodu bylo třeba včera v noci text aktualizovat, bohužel se tak stalo způsobem dost něšťastným (tedy vymazáním toho předchozího, což automaticky smaže i všechny příspěvky. Ostatně není to první případ). Vyjasnili jsme si to a byl jsme ujištěn, že se to již nebude opakovat.

Libor Stejskal

P.S. Osobně dokážu pochopit, že současná situace je velmi stresující a člověk, v tomto případě paní mluvčí, může udělat takovouto chybu, aniž by šlo o zlý úmysl.
23. 05. 2012 | 09:28

neo napsal(a):

zdenekb:

nelehkou situaci zavinila sama s jejím manželem. Krást se nemá.
ve škole jsme neměli neoblíbené spolužáky a nikdy bych se žádné šikany nezůčastnil.
23. 05. 2012 | 09:30

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Rath a Kubice
https://www.youtube.com/watch?v=PPoUXH3ZYZw

Tady lze asi hledat příčiny nestandardního chování Kubiceho policie
23. 05. 2012 | 09:30

Silvie napsal(a):

Pane Stejskale,

jestli to vkládala ta Berill Mascheková(nebo jak se jmenuje) - pravá ruka Ratha, tak nejspíš o omyl nešlo.

Komentáře to asi nebyly příliš vlídné.
23. 05. 2012 | 09:32

Silvie napsal(a):

Zdenekb,

protentokrát souhlasím s neem ( i když tykat by paní Rathové nemusel).
Není možné, aby si tak vzdělaná žena nevšimla, že poslanecký (či hejtamnský) plat nemůže zdaleka pokrýt poměrně fin.náročný život její rodiny i rodiny milenky jejího chotě.
To by Rath musel být naftový magnát.

Stejně tak je neskutečné vyjádření náměstkyně hejtmana, že o ničem neměla tušení.
I kdyby to nebyl nesmysl, tak to jen dokládá její nekompetenci.
23. 05. 2012 | 09:36

nina napsal(a):

Dobrý den, zajímalo by mne, za jakých podmínek je žena schopna nebo ochotna tolerovat v České republice milenku, se kterou se manžel chlubí v médiích. Jak je možné žít s tak arogantním člověkem, který sice může být doma slušný, ale jeho sebeprezentace je přímo odporná. Jak je možné tohle zkousnout a ještě bojovat za jeho propuštění. O jeho vině nelze pochybovat a pokud ho osvobodí na základě nějaké procesní chyby, tak ho to stále neospravedlňuje v očích lidí. Bojíte se ho, je to materiální záležitost nebo ho tak moc milujete? Vím že na to nedostanu odpověď, ale opravdu by mne to zajímalo. Tak hluboko klesnout. Váš syn si stěžuje, že dostává sms, že jeho otec je zloděj, ale to že žije současně se dvěmi ženami mu nevadí?
23. 05. 2012 | 09:37

stejskal napsal(a):

Spíš bych řekl, že šlo, paní Silvie.

Aspoň jsem takový dojem nabyl z toho, jak jsme o tom spolu po telefonu mluvili. Ale mohu se samozřejmě mýlit.

Hezký den.

Libor Stejskal
23. 05. 2012 | 09:43

Občan napsal(a):

Zvláštní je, že Miruně vod kombajnu nevadí (zatím nepravomocně) odsouzený Vít Bárta, který včera obnovil své členství ve VV.

To Ten kdo...:
Tak to je mazec!
No, držím mu palce. Ale tohle vypadá, že stojí proti HODNĚ velké přesile; o čemž svědčí i to, že někteří advokáti od toho dávají ruce pryč.
23. 05. 2012 | 09:45

zdenekb napsal(a):

Silvie:

Po pravdě, nejsem o rodinné situaci Rathových nijak blíže informován a ani o to nestojím. Z toho, co mne přesto v médiích neminulo jsem usuzoval, že žijí víceméně každý svůj život a stýkají se hlavně kvůli dětem. Nakolik byl jejich život "nad poměry" taky nevím, předpokládám, že jako známá lékařka paní Rathová taky něco vydělává, oficiální příjem jejího manžela taky nebyl nijak nuzný. Ale vy (a další diskutéři) se samozřejmě můžete tvářit mnohem zasvěceněji, jako byste u nich byli obden na návštěvě.

O "kompetentnosti manželek", tolerování milenek a o tom, jak jedině se chová "normální ženská" si lépe splknete s ninou pod vaším příspěvkem. Mě nimrání se v rodinných, partnerských a milostných vztazích cizích lidí nebaví.
23. 05. 2012 | 09:48

Občan napsal(a):

Silvie, znám pár takových trojúhelníků (pár ne, tři) a docela jim to klape. Ve dvou případch dokonce tak dobře, že děti z obou vztahů se k sobě mají jako sourozenci a manželka s milenkou (ve druhém případě manžel s milencem) si je střídají, jak je třeba. Dospělí sice sice nejsou přímo kamarády, ale vycházejí spolu docela dobře.
Rozhodně je tohle daleko lepší řešení než rozpad rodiny a stres pro děti. A vše je jen o tom, jak spolu lidé komunikují a jak hluboký je jejich vztah. Prostě se někdy v životě stane, že člověk miluje skoro stejně místo jednoho partnera dva.
23. 05. 2012 | 10:00

ali napsal(a):

mně je úplně buřt, jestli to smázli..můj názor to neovlivní a Rathovu vinu nesmaže..
23. 05. 2012 | 10:10

Krupa Václav napsal(a):

Aha, takže ani censura ani autocensura, ale chyba omyl. To se mi ulevilo. Censůru bych chápal jako porušení kodexu ale nesouhlasil, autocensůře ze stejného důvodu rozuměl čili souhlasil...Omyl mě uklidnil. Manželka mi opět připoměla nastávajicí demenci.
23. 05. 2012 | 10:24

Tupohlav napsal(a):

Paní Rathová,

trocha pokory z vaší strany a ze strany vašeho provařeného manžela by skutečně neškodilo. To platí za normální situace vždy, natož za situace, kdy váš manžel,jeho provaření přátelé v politické, správní a hospodářské sféře mají dost másla na hlavě.
23. 05. 2012 | 10:50

Silvie napsal(a):

Občan,

no, já tedy nevím, ale nevěru bych tolerovala svému partnerovi jen stěží. Spíš bych mu ji oplatila (stonásobně!).
Jenže tady nejde o nevěru, ale střídavé soužití s milenkou, jejíž haciendu postavil Rath hned vedle. Leda že by byl členem mormonské církve?!
Navíc se říká, že měl techtle ještě s Evou Horkou a svou tiskovou mluvčí. Nejspíš nebudou jediné a pochybuju, že o tom manželka s milenkou neví.
Rath je typický macho, který přibírá milenky, ale jeho manželka musí být ctnostná ,jako panna orleánská. Takové týpky znám.
Jenom nechápu, kde ta jeho choť nechala lidskou hrdost a důstojnost. Copak se nebyla sto finančně zajistit sama (jako lékařka?).
Pokud jí tento stav vyhovoval, pak je buď těžká pragmatička nebo submisivní chuděra, jako manželka prasáka Bartáka. Mohli by je dát spolu na celu.

Ale to je až sekundární problém, který jen dokresluje Rathův charakter.
Jak již někdo pravil, té paní by slušelo více pokory. Má díky své drahé polovičce z ostudy kabát.
Lítost a soucit k ní necítím - kolik takových nás společně se svými manžely - politiky 22 let sprostě okrádá???
23. 05. 2012 | 11:13

český maloměšťák napsal(a):

Mno - takže zde se propírají už i bilance hospodaření domácnosti - Ráthova číslo 1 a Rathova č. 2.

Chybí zde již jen diskuze o " jejich dnech" a zda Rath chodí v domácnosti č. 1 ve slipech a v domácnosti č. 2 v trenýrkách.
Není nad dobře obsazenou a udržovanou pavlač.

Maucta.

P.S. Zajímala by mě i domácnost takového Bakaly. Zatím jsem tedy zvostal trčet za branami jeho bunkru na Šumavě. Nedostal se někdo z přítomných /například Silvie/ někdy dále ?
Nebo někdo z Prahy - neseděli jste / či neleželi/náhodou někdy na sofa u Dvořáků či Janoušků ?

http://bydleni.idnes.cz/vila-romana-janouska-0r2-/architektura.aspx?c=A120418_163000_architektura_rez

Fuj fuj fuj ty zbohatlíku Rathe !

Dámy a pánové - víte jaká je zde paralela ?? - Furt ta stejná. Po celé ty dlouhé roky.

Drobil je včas varován.
Janoušek a spol. taky.
Rath je čapnut a smrdí ve vazbě.

Hezké dny plné pavlačového nadšení vinšuji.
23. 05. 2012 | 11:14

Silvie napsal(a):

zdenekb,

tak si najděte seznam nemovitostí dr.Ratha a pak si spočítejte, kolik si mohl při svém nestandardní životní úrovni uložit stranou. Kolik dalších melounů má někde pod podlahou, na kontě na Kajmanských ostrovech nebo zakopaných na zahradě pod rybízem, se nejspíš nikdy nedozvíme.

Co se jeho vztahů s manželkou týká, já usuzuju jen z toho, že se s ním nerozvedla. Pro dítě to nejspíš nedělala, protože manžel stejně bydlí o dům dál (to se asi v takovém prdelákově těžko utají). Říká se, že žil na střídačku s oběma (ale to opravdu nemohu doložit).
A troufám si ji za takové pokrytectví soudit jen proto, že se sama ve svém životě chovala vždy! v těchto záležitostech naprosto nekompromisně.
Kdo podvede jednou, podvede podruhé se stejnou lehkostí.
Nevěru zásadně netoleruju. To dělají jen ženy, které si nejsou vědomy své vlastní hodnoty.
23. 05. 2012 | 11:20

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva hrubě urážlivé a nadávky obsahující příspěvky, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
23. 05. 2012 | 11:32

Mard napsal(a):

Další chudák ženská, která dopadne jako stará Paroubková. Rath jí za její dobrotu a snahu odkopne jako špinavé ponožky. :-(
23. 05. 2012 | 11:41

Scarabeus napsal(a):

Mard:

Možná ještě hůř než stará Paroubková, pokud bude Rath odsouzen, s velkou mírou pravděpodobnosti bude následovat exekuce téměř veškerého majetku SJM.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Spole%C4%8Dn%C3%A9_jm%C4%9Bn%C3%AD_man%C5%BEel%C5%AF

Rath bude patrně odsouzen k úhradě takových škod, že exekuce je nepokryje, výsledkem bude dluh, takže pokud se současná manželka nebude chtít podílet na splácení dluhu do nekonečna, tak se bude muset s Rathem rozvést, i kdyby se Rath rozvádět nechtěl.

český maloměšťák:

Rath byl předem varován pouze Mackem. :-)
http://www.youtube.com/watch?v=e3laWc4ez-k
23. 05. 2012 | 12:01

Jan napsal(a):

Vážená paní kolegyně.
Přeju Vám sílu, trpělivost, pevné nervy a zdraví.
Nicméně, spolu s předřečníky.
Nebylo by lépe, kdyby se manžel přiznal, litoval, a napráskal všechno co ví na jiné?
Myslím, že by se mu lépe žilo, i Vám, i nám.
S úctou Jan Čermák
Za presumci viny se omlouvám, ale uvěřit mu je strašně těžké.
A myslím, že by tím ty gaunery co si nad ním teď uplivují převezl.
Jsem mu dost vděčen, za to co udělal pro náš stav.
23. 05. 2012 | 12:03

Miky napsal(a):

Vážená paní Dr.Ráthová.
Nevím ani mne nezajímá to,kde berete tu drzost vyžadovat nevšímavost veřejnosti.
Manžel nosí domů v krabicích miliony a vy ani nic nevíte.. No fakt-bezva tah !
Škoda jen ,že kradl peníze jaksi státní-to jest NÁS VŠECH !
Proto se asi budete muset smířít s jistou mediální publicitou.....
Mohu vám pouze doporučit,aby jste se obrátila na ex partajní kolegy Vašeho povedeného manžela ,aby se pokusili navrhnout a zavést tuhou cenzuru.
Ostatne hodnně spolusoudruhů Vašeho manžela ješte jako bolševici měli jistě s touto formou práce dostatek zkušeností.
23. 05. 2012 | 12:25

Občan napsal(a):

To Scarabeus:

Pravděpodobně máte pravdu.
Nacisté takhle nutili nežidovské občany k rozvodu s partnery židovského vyznání. Podobný nátlak vyvíjeli komunisté v raných 50. letech na partnery obětí politických procesů.
Současný režim už takhle zlikvidoval pana Liznera. Doslova ho vygumoval. Existenčně, společensky, rodinně. A nejspíš to nebude jeho jediná oběť.

Proces hnědnutí režimu je rychlejší než čekali i největší pesimisté.
23. 05. 2012 | 12:28

ali napsal(a):

Silvie
Rath je tak rozporuplná postava naší politické scény, a proto je tudíž nejvíc sledován médii, na různých blozích a odkazy na něj Vás zaplní tuny informacemi, je sledován i svými spoluobčany a každým, kdo se s ním setká ho bere pod svůj drobnohled. Je zajímavé, že většinou jsou to informace záporné, krom většiny hostivických, neboť Hostivice vykvetly..ale že to bylo na úkor nejen jich ale i jiných už neberou. My se tady máme dobře a co je jinde nás nezajímá..a tak je mu tolerováno vše tak dlouho, až sám sebe pojal za nepostižitelnou svatost.
Jen doufám, že spustil domino napříč celou politickou scénou a že konečně dojde i na druhé a nebude mlčet..a dostává, co si zasluhuje..
23. 05. 2012 | 12:41

Scarabeus napsal(a):

Občan:

Srovnáváte nesrovnatelné.
23. 05. 2012 | 13:02

Grőssling napsal(a):

Tak Bárta prý je zpátky v té hnusné partaji. Navíc odsouzen byť nepravomocně a všude ticho po pěšině. Vesele dál hlasuje ve sněmovně.

MUDr. Rath nevážení vzteklíci ještě není ani obviněn, natož odsouzen.
Když jsou za posledních 15 let poodkrývány a vzápětí pod koberec zametány kauzy ODS v řádech stovek milionů, nic se neděje. Vondra si vesele štráduje po senátu a ve vládě, Drobil řídí volební kampaň ODS atd. atd. Vždyť nebyli odsouzeni !!!
A ta nestoudná knihkupkyně ze Žďáru, co měla tu drzost myslet si, že by mohla být prezidentkou se div nezalkne spravedlivým hněvem....... nad jinými.
Hnus nevážení, hnus.

No pravda a láska jako obvykle zvítězila nad lží a nenávistí.
23. 05. 2012 | 13:07

Silvie napsal(a):

Ali,

taky doufám. Překvapením bude, jestli nějaká z těch dominových kostek bude "zprava". U nás je to pěkný humus a máme tady radní z ODS a Topky. Jelikož čerpali více,nežli 80 milionů z eurodotací,nejspíš všechno nebude úplně košer.

Kde jsou eurodotace, tam je korupce.

Pikantní na tom je, že právě od Ratha. A hošové se hodně nemají rádi.
Kdyby je chtěla "Tymošenková alias Horáková" namočit, nebyli bychom proti.
Myslím, že leckde bude veselo.
23. 05. 2012 | 13:09

sedlak napsal(a):

JednáníVeřejněProspěšnéhoVýznamu napsal(a):
sedlak napsal(a):23. 05. 2012 | 00:52 Co všechno a za kolik je vlastně manželka ochotná manželi tolerovat?

Podobné nesmyly: " Za ty prachy to dokážu taky," nebo " Měli by tě vyhodit, a ne ti za to ještě platit," ze sebe vydávají vožungři v hospodě při sledování fotbalu nebo hokeje. Prostě nechápou, že existují i jiné hodnoty, než jsou peníze. Z toho je jasné, že politování si zaslouží Ti ubožáci. Soudní lidé Vaše jednání vnímají jako odpovědné a důstojné. Zato Zlata si své "rodinné trable," přes bulvár pozlatila.
23. 05. 2012 | 02:27
pěkné, pěkné, velmi děkuji za komentář k mého příspěvku, který ale někdo smazal, ostatně jak vidno blog byl "vlastně" napsán až po mém příspěvku, co tedy dodat, chcete li mějte si mne za hospodského pobudu, NEMÁM K VÁM CO DODAT NICKU NAHODILÝ, ÚČELOVĚ VZNIKLÝ ZŘEJMĚ S DLOUHÝMI PRSTY UPRAVUJÍCÍ SKUTEČNOST, když se tu objevují příspěvky dříve než blog ;-(...smutné z naší rádoby demokracie
23. 05. 2012 | 13:10

sedlak napsal(a):

pane Stejskale, jenom čistě ze zvědavosti, příspěvky pod blopgem můžete mazat pouze Vy nebo i "majitel" blogu? Děkuji předem za odpověď
23. 05. 2012 | 13:14

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane sedlaku,

jen já (před pár lety tuto možnost blogeři měli, ale nedělalo to dobrotu. Drtivá většina nemazala nic, pár naopak skoro všechno).

Mimochodem vysvětlení, jak to s tímto blogem bylo, jsem napsal výše.

Libor Stejskal
23. 05. 2012 | 13:17

sedlak napsal(a):

pane Stejskale, děkuji za vysvětlení, že se tak stalo víceméně technickou chybou nezávislou na aktualne.cz, i já chápu, že okolí pana Rátha je pod nesmírným tlakem a čelit bych mu samozřejmě nechtěl ani náhodou, ale nejsem osoba politicky a veřejně činná, jen jsem potřeboval informace, abych se zařídil, jak mám brát tento server, tudíž tu budu "otravovat" ovzduší i nadále ;-)
23. 05. 2012 | 13:27

Kavka.K napsal(a):

Nebudu se přiklánět na žádnou stranu či misku vah. Zdejší "pochlebovači" mi vyloudili úsměv na rtech, ale nejsem ani tak škodolibá jako "odpůrci". Mám jen po vzoru tety Kateřiny přísloví: Zloděj zůstane zlodějem, Žádný strom neroste do nebe a Mlčeti zlato. Myslím si, že prohlášení pana Ratha, že je politický vězeň jsou směšná. Ale vím, že začal jako politický turista. :-)
23. 05. 2012 | 13:45

zdenekb napsal(a):

Silvie: (23. 05. 2012 | 11:20)

Už jsem vám to psal několikrát (a k ničemu to nevedlo :o) - problém je, že na vlastní zkušenosti, chování, názory a vědomí "své hodnoty" pasujete všechno a všechny okolo, a kdo se do vašeho mustru nevleze, je automaticky "nenormální" případně "méně hodnotný". Nerad vám tu novinu říkám, ale opravdu nejste středem všehomíra.

Já bych si ničí partnerský vztah hodnotit (nebo "soudit", jak sama píšete) netroufl, a to nejspíš ani kdybych ty lidi a jejich vztah znal osobně, nejen z novinových článků. Jinak se to hemží samým "říká se, možná, nejspíš" a smrdí to dutým moralizováním.
23. 05. 2012 | 13:47

Zdeněk Wachfaitl Praha napsal(a):

pan Stejskal

to je dobře, že se zde vysvětlilo, jak to je s výmazem blogů. Řekl bych, že v případě Rathovic rodiny by blogovací prostor a přístup neměl pro zadrženého MUDr.Ratha, obviněného z korupce, sloužit jako hlásná trouba všem jeho rodinným příslušníkům. K tomu mu blog na ACZ kdysi určitě nebyl nabídnut a je to ve skutečnosti navíc rozporu s tím, že byl zadržen a umístěn do vazební věznice, aby nemařil vyšetřování a neovlivňoval svědky.

Tímto způsobem však zde na ACZ pod blogem podepsaná manželka MUDr.Eva Rathová právě toto může činit. Domnívám se tedy zcela analogicky, že tento blog "podepsaný" manželkou by měl být smazán, případně o takovém závěru vyhlásit debatu - Smazat ano/ne. Pan zadržený MUDr. David Rath, poslanec a hejtman v jedné osobě, si nic lepšího než výmaz nezaslouží.
*

Pane Stejskale, je to na Vás, pěkný den...
23. 05. 2012 | 14:03

český maloměšťák napsal(a):

Zdeněk Wachfaitl
Já si také myslím, že by blogy/např. pana Klána/ neměly sloužit k publikování grafomanských veršovánek .
Mimochodem - ve vizitce pan Klán dokonce implicitně něco takového přímo vylučuje./ad tvůrčí myšlenky/ A minimálně nikdy nikoho nezcenzuroval a ani po cenzuře nevolal.

Hezký den. Mimochodem - takové soudy/ zákaz veřejně se vyjadřovat, volání po výmazech.../ bylo možno zaznamenat i v 50. letech. A malá poznámečka - tuším, že pan Stejskal se vaší " dobrou radou" řídit nebude.
Je to totiž nikolivěk pisálek- ale novinář.
23. 05. 2012 | 14:16

ali napsal(a):

Zdeněk Wachfaitl
23. 05. 2012 | 14:03
to si myslí víc lidí..a ti, jenž si to nemyslí, ignorujte..
23. 05. 2012 | 14:25

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Wachfaitle,

vnímám tento prostor poněkud jinak (a proto nemám v úmyslu tento text mazat ani psaní do tohoto blogu omezovat; nemyslím, že by mohl ohrožovat či dokonce mařit vyšetřování popř. ovlivňovat svědky).

Blogy nabízím podle zde mnohokrát zvěřejněných kritérií:

a) lidem, kteří rozhodují o společensky důležitých věcech či ovlivňují veřejné mínění (zde nám jde především o možnost oboustrané zopětné vazby, samozřejmě ne každý autor ji využívá)

b) nebo skutečnost, že je dotyčný kapacitou ve svém oboru, představuje zajímavý myšlenkový směr, hnutí apod.

c) či má (prožívá) takovou zkušenost, jejíž sdílení může být i pro ostatní čtenáře zajímavé

Toto je samozřejmě zcela na mém subjektivnímn posouzení, asi těžko by se našli dva lidé, kteří by se dokázali shnout na úplně všech jménech.

Jakmile jednou blog někomu otevřu, může si do něj psát (v souladu s Kodexem blogera) co chce, kdy chce a jak chce. Může jej komukoliv nabídnout ke zveřejnění jeho textů apod. Je to jeho věc. A pokud neporuší Kodex, může do něj psát, i když už třeba ty výše uvedené podmínky nesplňuje (za celých pět let jsem zrušil kvůli porušení pravidel blog jednoho jediného autora).

Přijde mi to jako správný přístup a nemíním jej měnit. Stejně tak nemíním nechat hlasovat o tom, kdo zde může či nemůže psát (hlas většiny nemusí být dle mého vždy tím jediným kritériem správnosti).

Libor Stejskal
23. 05. 2012 | 14:25

Zdeněk Wachfaitl napsal(a):

Pane Stejskale,

prostě jsem sdělil názor, může se líbit i nelíbit. Není to můj problém, pan český maloměšťák též sdělil svůj názor. Mohu tedy zde ve vší slušnosti prohlásit, že si o panu českém maloměšťákovi myslím, že není "vůl", ale že je korunovanej.
Zamotat sem do zadrženého hejtmana blog pana Klána, no uznejte, to přece může udělat jen osoba slaboduchá nebo simulant příčetnosti.
*
Pane Stejskale, mně je to celkem ve skutečností úplně šumák, jen když jsme zdrávi. No a doktor ani doktorka od Rathů z Hostivic mne léčit nebudou. Víc si nepřeji. ☺

P.S. pan český maloměšťák by se měl raději věnovat politickým komentářům, to mu ještě jde, ale osobní útoky by si měl odpustit, kazí mu to velmi profil, charakter a oslabuje svou pověst.
23. 05. 2012 | 14:30

Zdeněk Wachfaitl Praha napsal(a):

Pane Stejskale,

v pohodě, já to chápu, samozřejmě i jiné věci. Nemám s Rathovou rodinou ani aférou žádný problém. Jsou i jiná témata.
Díky a pěkný den.
23. 05. 2012 | 14:34

ali napsal(a):

Zdeněk Wachfaitl
klid a hezký den ;o)
23. 05. 2012 | 14:37

český maloměšťák napsal(a):

"pan český maloměšťák by se měl raději věnovat politickým komentářům, to mu ještě jde, ale osobní útoky by si měl odpustit, kazí mu to velmi profil, charakter a oslabuje svou pověst."

Pořád lepší než se schovávat pod sukně cenzury a volání po jakémsi hlasování o zákazech.

Ale taky musím konstatovat že toto panu básníkovi celkem jde.
A umí perfektně zaútočit neosobně - například formou pavlačového hodnocení.

P.S. Básníci byli kdysi pěvci volní jako ptáci.
Co se s nima stalo ?
Chcípli ?
23. 05. 2012 | 14:39

Zdeněk Wachfaitl Praha napsal(a):

Ali

dobré slovo se neztratí.
Vidím, že budeme mít na příští čarodějnice velmi náročný scénář, Moranu i Ratanu, nebo Rathanu? Ani nevím...
Pěkný den s Klostermannem. ☺
**
23. 05. 2012 | 14:41

stejskal napsal(a):

V pořádku, pane Wachfaitle,

Váš názor je zcela legitmní (nemám k němu žádný vztah typu "líbí - nelíbí"). Já jsem zde - coby editor těchto stránek - též jen sdělil svůj názor.

Také mi lidské zdraví přijde podstatnější.

Libor Stejskal

P.S. Myslím, že těmi "voly" zbytečně vybízíte ke flejmu. Pan český maloměšťák též jen sdělil svůj názor ( a ani v tomto případě k němu nemám žádný vztah typu "líbí - nelíbí").
23. 05. 2012 | 14:41

ali napsal(a):

Zdeněk Wachfaitl
ne maloměšťáckého pirátha ☺
23. 05. 2012 | 14:44

český maloměšťák napsal(a):

ad Stejskal
Chce pavlač flejm ?
Má ho mít :

http://www.youtube.com/watch?v=K_fOdwP-Pb0

ali
Vy jste, babko, vtipná jak Wachfaitlovo rozjímání nad cenzurou a lidodemo hlasováním o vyloučrní veřejnosti.
23. 05. 2012 | 14:53

ali napsal(a):

č.m.
=o))))))) tedy vy máte dost..jděte se proskočit na dvoreček..už vám to rathování leze na mozek..
23. 05. 2012 | 15:03

Zdeněk Wachfaitl Praha napsal(a):

pan Stejskal

OK, bez flejmu.
*
ali
to už je lepší, bude veselo, napřed s čarodějnicemi a poté
bez nich. ☺
**
23. 05. 2012 | 15:04

ali napsal(a):

Zdeněk Wachfaitl
no..veselo být musí..zvláště teď se vyžaduje, neboť se ledy hnuly a maloměšťáci zuří..nevím kdo to podotkl..pamatuju, jak maloměšťáci řvali o Klausovu peru a zloději a jejich guru chycen za ruku je chudák..jaký je rozdíl mezi perem a 7..20..xxx..miliony?
23. 05. 2012 | 15:11

Zdeněk Wachfaitl Praha napsal(a):

ali
to víte, je to složité, nikdo z nich vlastně ani neví proč nadává a na co nadává. Nadávají z principu, protože se v komunistických školách nic jiného nenaučili. Nadávali, nadávají a budou nadávat.
Zde dojde užití arabské přísloví - Psi štěkají, karavana táhne dál - v české diskusi platí obzvlášť a stále.
Pěkný den.
23. 05. 2012 | 15:22

český maloměšťák napsal(a):

Zdeněk Wachfaitl Praha napsal(a):
ali
to víte, je to složité, nikdo z nich vlastně ani neví proč nadává a na co nadává. Nadávají z principu, protože se v komunistických školách nic jiného nenaučili. Nadávali, nadávají a budou nadávat.
Zde dojde užití arabské přísloví - Psi štěkají, karavana táhne dál - v české diskusi platí obzvlášť a stále.
Pěkný den.
23. 05. 2012 | 15:22
------------------
Vy budete asi nemocný, pane Wachfaitl. Protože psát o sobě v 3. osobě mn. čísla...no...já být vámi, tak se objednám k specialistovi.

Zkuste se někdy , milej pane, ZAMYSLET nad tím CO píšete. A zkuste to vzít hezky po pořádku - tedy od začátku do konce.
Pak mi dáte za pravdu a k tomu odborníkovi si zajdete.

Mně nezbývá, než vám popřát brzké uzdravení.
Uvidíte, že to posílí i vaši grafomanskou artilerii...mrzkostí a zákazy svázané podvědomí se uvolní a bude to z vás střílet jak z kaťuší.

ali
Babko, vy jste tady asi jediná, které doporučit nelze nic. Leda tak mlčet - protože co písmeno - to hovadina. Váš rozpoznávací smysl končí fakt u toho péra....
23. 05. 2012 | 15:37

Silvie napsal(a):

Zdeněk W.,

mám na to stejný názor, jako vy.
Docela mě překvapilo, že tady může Rathfamily rozjíždět veřejně (v době, kdy je Rath ve vazbě, aby neovliňoval svědky)kampaň na jeho obhajobu.
Co takhle dát možost blogovat ještě všem jeho aktuálním milenkám?!
Zdenekb,

nejsem" středem všehomíra "a nikdy jsem nic podobného netvrdila. Ale jsem žena, která si sama sebe váží a má pevné zásady. Už jsem s pár podobnými týpky v životě udělala rychlý proces, a to byli proti doktůrkovi břídilové. Pro mne ja každá taková dáma (nejen paní Rathová), jež setrvává ve vztahu s podobným typem člověka, chudinka k politování. Předpokládám,že nejde o týranou nemajetnou ženu, jež se o sebe nedokáže sama postarat.
Takové ženy jsou ostudou ženství a muži díky nim získávají pocit, že se tímto ohavným způsobem mohou chovat i k těm ostatním.
To jen tak na vysvětlenou, proč mě její submisivita až za hrob tolik popouzí. Takovému hochštaplerovi by žádná jiná nesháněla obhájce - spíš by mu dala napít kvalitního kafe od žida.
Šlapka,

Rath je váš miláček - to se provalily preference "byznysmena".
K tomu se nám hroutí EU (padá euro), nemáte to fakt lehké.
23. 05. 2012 | 15:44

JednáníVeřejněProspěšnéhoVýznamu napsal(a):

sedlak napsal(a):
13. 05. 2012 | 13:10
NEMÁM K VÁM CO DODAT NICKU NAHODILÝ, ÚČELOVĚ VZNIKLÝ ZŘEJMĚ S DLOUHÝMI PRSTY UPRAVUJÍCÍ SKUTEČNOST

Bože můj právě jsem si změřil prostředníček a je osm centimetrů dlouhý. Je to hodně? Nevím! Co už ale vím je, že náhoda může v mysli vyvolat asociace monstrózních rozměrů. Nicku Sedlák jest možno zůstat klidným, i já byl zaskočen tím, že se původní blog vypařil právě v momentě, kdy jsen chtěl svoji reakci na nevhodý příměr Zlaty Adamovské a Evy Ráthové poslat, to je vše. Dvakrát jsem se o to marně pokusil a najednou blog nový. Tak jsem to poslal na nový, a fertik šlus finíto. To jsou pane dlouhé prsty, co???
23. 05. 2012 | 15:45

Zdeněk Wachfaitl Praha napsal(a):

Měšťáku

velice se bavím, nad vaší analýzou, vy se nezdáte, něco ve vás je. Škoda je pouze, že už máte po korunovaci. Ale nezoufejte, berte hodiny u blogerů, tam se můžete ještě mnohé přiučit, abyste byl více jedlý. Zatím jste i přes občasné nadějné chuťové záblesky velice mdlý, neslaný a nemastný. Vaříte často z vody a jediné co umíte uvařit dobře je Echt Eintopf. Bohužel by spíše z vaší textury měly radost ve Strážní věži. Ale to vy jistě víte a ještě na sobě zapracujete.

Neboť vaše vystupování k dámské části publika by zasloužilo spíše bič než běžné hodnocení, jinak je nehodnotitelné. Přece jen je na vás vidět, že jste se korunoval sám a smrad z kydání hnoje nezakryje ani hermelínový plášť. Koruna krále hlupáků na leasing...
Svatá prostoto z Horních Beřkovic, odkud jsi jen přivedla toho s korunou.
*
Amen.
23. 05. 2012 | 16:08

Zdeněk Wachfaitl Praha napsal(a):

Silvie

souhlas, já jsem tím také "mírně řečeno překvapen". Jinak fascinován. Ale pravidla jsou pravidla. Je tedy dáno obecně to, že bloger může lidem prospět i uškodit, sám sobě může též prospět i uškodit. Jak je tom pan zadržený Rath, o tom nemusíme polemizovat. Je to jasné, že.
*
Namalovat pan Ratha v pruhovaném bych pověřil pan Modiglianiho, rozhodně by to bylo dobré dílo pro hejtmanský úřad Středočeského kraje. A možná by to umělec udělal gratis za poslední večeři.
**
Pěkný den .
23. 05. 2012 | 16:15

český maloměšťák napsal(a):

" dámská část publika" :

ali napsal(a):
Martine hodnoty Paroubkové jsou trapně průhledné...upřímně, kdybys byl ženská,
chtěl bys ho? A kdybys byl buzík, chtěl bys ho?
17. 07. 2009 | 00:38

„mnich napsal(a):
už aby ta jeho porodila mongola a on zalezl pod zem...
21.09.2009 20:16:21

ali napsal(a):
mnichu
teda to je fór za 100 bodů :o)))
21.09.2009 20:28:36
-------------------------------
A teď, milý kavalíre, jděte, a vyveďte svou dámu na hnojiš....eh, na kolonádu...pak proveďte i šlapku " Sybyllu" Silvii - tu, co ráda čumí lidem do ložnice a stále něco prorokuje....no však víte, tu na prášcích...
Svůj k svému, Wachfaitl.

P.S. Měl byste zajít k tomu lékaři, milý pane. Tak se mně zdá, že to potřebujete více než tušíte.
23. 05. 2012 | 16:23

ZW napsal(a):

měšťáku už neotravujte svými průjmy a stalkingem.
23. 05. 2012 | 16:27

zdenekb napsal(a):

Silvie:

Z vašich výstupů mám čím dál silnější dojem, že si sama sebe vážíte přehnaně. Že jste taková samofanynka. Ale samozřejmě se mohu mýlit a nechci vás na dálku soudit jako vy paní Rathovou.

K tématu už končím, ostatně, máte tu souznějící kolektiv rovněž samofandícího básníka s cenzorskými choutkami a pavlačové kolegyně...
23. 05. 2012 | 17:05

Zdeněk Wachfaitl Praha napsal(a):

Ali
jakže vy se díváte na chilské plnící pero s monogramem V.K.?
O tom jsem nebyl informován...☺
*

To jsem zvědav.☻
23. 05. 2012 | 17:53

Silvie napsal(a):

Zdeněk W.,

řeknu vám upřímně, že Šlapku ani nečtu, to se nedá. Jen se tak mrknu, zda mně nezahrnul přízní a občas na ty jeho stále se opakující kydy odpovím, abych mu udělala radost.
Přičemž jsou tu i tací, kteří sice stojí na opačné straně politické"barikády", leč přečtu si jejich svěží a vtipné připomínky se zájmem a chutí.
Šlapka je prostě takové místní věcné břemeno (Pepa Řepa by jistě poznamenal, že spíše vemeno).
Zdeněkb,

určitě si sama sebe vážím natolik, že bych netolerovala svému manželovi dvojdomek s milenkou...
Ale jiný kraj, jiný mrav - třeba je to u vás normální?!
23. 05. 2012 | 18:35

ali napsal(a):

Zdeněk Wachfaitl
ten klip s tím perem mě neskutečně rozesmál a musím podotknout, že pokud by to chtěl někdo zahrát, tak to líp nezahraje..byť to bylo vtipné, přesto to bylo trapné a ostudné..zachovat se tak dětinsky s blbým perem není důstojné prezidenta..

A díky za zastání..ale nedělejte si škodu..maloměšťáka nepředěláme a bude si mlít svou pořád..spamování mých příspěvků dělá s chutí téměř masturbační, tak ho nechám. Dokonce jsem to dnes očekávala, neboť už nezvládá rathování a musí si na někom zchladit žáhu a já mu evidentně lezu krkem :o)
Kdybych byla jako on, tak tady vytapetuju jeho příspěvky, které by roztrhly obrazovku..ale asi si tak hojí nějakou frustraci přes klávesnici..na Silvii taky útočí jak může, aniž by ho oslovovala..mění nicky jak Baťa cvičky a myslí si, že to nikdo neví..jednou chlap, pak zase ženská, pak zas chlap..ten ani neví, kdo je, tak ho ignorujte a je to..
Jdu na zahradu, dnes sázím kytky a je horko, tak vždycky chvíli zalezu..uf..hezký podvečer..
23. 05. 2012 | 18:48

ali napsal(a):

Silvie
maloměšťák je takovej malej rath..káže vodu a pije víno, kluk jeden ušatej..nebo holka ušatá..v tom je ten půvab..imaginární nepřítel mě nemůže naštvat, i kdyby tapetoval všechno, co jsem kdy napsala..a propo, není to už spam, když se to tu objeví pokaždé, když se naštve a potřebuje si ulevit? =o)
23. 05. 2012 | 18:53

Krupa Václav napsal(a):

Ali, mám v povaze zakodované něco co mi nedovolí jakoukoliv hrubost vůči ženskému pohlaví. Kdysi jste tu napadla jeden ze zdejších nejlepších nicku tak hrubým způsobem, že jsem Vám chtěl okamžitě odepsat. Nešlo to. Vypotil jsem několik vět, které jsem nakonec smazal. Za rámeček by jste si je nedala. Do dneska se za tu zbabělost stydím.
Čm v 16:23 plně odkrývá Vaší ubohost. A já jsem rád, že jsem Vás na ní dokázal upozornit...

PS Nechci sem opakovat můj příspěvek, který zmizel s celým blogem.... Paní E.R. přesto vzkazuji, že jí přeji aby kauza manžela byla skutečně spravedlivě vyřešena.... Aby mohl veřejně vystoupit bez ohledu, že by to ohrozilo vládu rozpočtové zodpovědnosti!!! Obávám se však, že se toho díky "hněvu lidu jako je na př. ali" v brzké době nedočkáme.
23. 05. 2012 | 19:03

Silvie napsal(a):

Ali,

vám to dělá taky? Tak to musí mít doma takový menší stbarchivek.
23. 05. 2012 | 19:13

ali napsal(a):

Kroupa Václav
nikoho nenapadám, pouze reaguji..tudíž pokud byl kdysi můj příspěvek psán hrubým způsobem na nějaký nick, byla to reakce na totéž..ale to je jedno, asi Vám to nevymluvím, což mě nijak netrápí. Maloměšťák si bere můj nick do klávesnice, aniž bych ho oslovovala (tak, jako třeba Silvii), přesto Vám to nepřipadá ubohé..máte vskutku divná měřítka..ale děkuji, že jste rád, že jste mi dokázal upozornit na mojí ubohost..a nebuďte zbabělý, klidně se k maloměšťákovi přidejte..bude vás víc a budete mít sílu..
23. 05. 2012 | 19:18

ali napsal(a):

Silvie
dělá to od chvíle, kdy sem přišel..nadávky do krav, imbecilů, debilů a podobně jsem si zvykla..a to jen za jiné názory..
23. 05. 2012 | 19:22

Zdeněk Wachfaitl Praha napsal(a):

Ali, Silvie
to by šlo, škoda že ten Modigliani už Davida nemůže zmáknout, dal bych mu přídavek, tady toho místního virtuálního blázna. Třeba kroupové bouři v Dolomitech, to by Amedeo zfouknul jedna báseň.
**
Mějte se
23. 05. 2012 | 19:26

Silvie napsal(a):

Zdeněk W.,

já bych Ratha nechala sedět spíš Picassovi a pozadí by mohl umělecky ztvárnit Bosch...
Modigliani měl příliš něžnou ruku.
23. 05. 2012 | 19:41

zdenekb napsal(a):

Silvie:

Tak ještě naposledy - já opravdu nezkoumám manželský život u Rathů. Ani u nikoho jiného. Asi nejsem tak posedlý "normálností" jako vy. A nehodlám z výšin své úrovně soudit jejich životy, o nichž nota bene nic nevím.

Kdysi vás (oprávněně) urazilo, že se tu do vás sprostě navážel nick Sauerkirschman, který hodnotil, jak jste se chovala cizině (slušně opsáno). Uvědomujete si, že o paní Rathové píšete dost podobně při stejné (ne)informovanosti?
23. 05. 2012 | 19:50

sedlak napsal(a):

JednáníVeřejněProspěšnéhoVýznamu napsal(a):...mám zlozvyk otevřít více záložek, zůstal mi tedy blog ještě před smazáním........sedlak napsal(a):
šijou tady do vás pěkně paní doktorko, osobně si myslím, že paní Zlata Adamovská se s případem nevěry manžela, politika ve vysoké funkci, mimochodem nikoliv obviněného, vypořádala v očích veřejnosti myslím s daleko větší "grácií", co že to tehdy řekla? Radku nezklam voliče, tak jako jsi zklamal mne? Co všechno a za kolik je vlastně manželka ochotná manželi tolerovat?
23. 05. 2012 | 00:52...na toto vaše reakce z 23. 05. 2012 | 02:27 , děkuji za sdělení míry vašeho prostředníčku a sdělení, že jako já se vyjadřuje kdejaký vožungr v hospodě, zdá se, že jiný názor se vám zkrátka nelíbí, ale nemám nadále zájem si s vámi vyměňovat impertinentní vzkazy, a odvádět tím pozornost od tématu blogu a rozmělňovat debatu samu...p.s. máte vskutku sugestivní nick
23. 05. 2012 | 20:20

Silvie napsal(a):

zdenekb,

jenže paní Rathová s panem Rathem mě objektivně leta okrádali, jako daňového poplatníka. A to je sakra rozdíl.
Nebo si snad rodinka Ratha jeho peněz neužívala???
Navíc - o mně se nepsalo v Blesku, já sama jsem rozhodně nikde neuváděla, že bych se živila prostitucí - takže šlo čistě o invenci.
O Rathovi je známo (a je to ověřený fakt), že žije v bigamii, mluvilo se o tom dokonce ve sněmovně.
Tak jaképak urážky - pouze vyjádření názoru!
23. 05. 2012 | 20:28

pamětník napsal(a):

Pamětnici nezapomněli, že pan MUDr. David Rath kradl už při prezidentování České lékařské komory. Do oficiálního časopisu Komory přidával svůj soukromý supplement Tempus medicorum, do kterého odklonil veškerou inzerci farmaceutických firem a výnosy z ní do své privátní kapsy. Účetnictví z období Rathova prezidentování se při stěhování "ztratilo". O dalších peripetiích z jeho asistentování v Motole se možná zmíním později. Je pozoruhodné a příznačné, že vždy se najdou fandové ochotni hájit lháře a arogantního velkozloděje bez ohledu na základy slušnosti a morálky.
Jsem zvědavý, kolikrát budu muset tento text ještě sem vkládat, už dvakrát zmizel. :)
23. 05. 2012 | 20:32

pamětník napsal(a):

V této chvíli už jen chybí prohlášení paní Renaty Horké, jak pevně stojí po boku svého milence. Samozřejmě po levém, aby nezavazela manželce.
23. 05. 2012 | 20:43

ali napsal(a):

Zdeněk Wachfaitl
osobně bych nechala Davida uhňáhňat naším umělcem Davidem Černým..uplácání Davida Davidem by bylo jistě moderní a osobité..co se týče kroupové bouře v Dolomitech, tu bych hodila do repertoáru Ivetce Bartošový..
taky se mějte..

Silvie
inu, to je tak..kdo chce psa bít, nebo s ním vrtět, vždycky si způsob najde..to už znám..taky dobrou
23. 05. 2012 | 21:17

Silvie napsal(a):

Ali,

to je fakt, ten David by byl dostatečný trest.
Dobrou.
23. 05. 2012 | 22:19

Brundibár napsal(a):

český maloměšťák:

Nevím, jestli vámi jmenovaní byli varováni, nicměně případ pana Ratha ukazuje, jak podat trestní oznámení (popsal jsem pod blogem pana Pehe).

Silvie:

Naprosto si nedovedu představit, že bych žil v podobně vedených domácnostech, jako pan Rath. Na druhou stranu, je to soukromá věc pana Ratha, jeho manželky a případně dalších osob - zákony ČR tím neporušují, takových rodin je u nás nepochybně víc a s aktuální věcí to nemá nic společného.
23. 05. 2012 | 22:56

Silvie napsal(a):

Brundibár,

kdyby tady nedělala svému starému "píár", tak o tom psát nebudu.
Já bych na jejím místě chodila kanálama.
23. 05. 2012 | 23:23

ali napsal(a):

Silvie
no, když si vzpomenu na Entropu, tak myslím, že D.Černý by D.Ratha vystihl zcela bravurně..
Co se týče na Aktuální prohlášení Evy Rathové, tak s Vámi souhlasím..

p.s.
ještě se musím zastat Zdeňka Wachfaitla, o kterého se otírá maloměšťák jak může..evidentně imponuje Kroupovi, co dokáže kázat o ubohosti..uchvacující..
23. 05. 2012 | 23:37

DL napsal(a):

Silvie,

píšete "Není možné, aby si tak vzdělaná žena nevšimla, že poslanecký (či hejtamnský) plat nemůže zdaleka pokrýt poměrně fin.náročný život její rodiny..." Nikoli - je to možné. Znám velmi vzdělané ženy, které se chovají jak husy, resp. vůbec nechápou realitu, byť jsou velmi vzdělány ve svém oboru, tj. omezeny jedním směrem, a takovým opravdu mnohé z reality uniká.
23. 05. 2012 | 23:45

Brundibár napsal(a):

Silvie:

Víte, dovedu si představit řadu scénářů - od toho, že paní Eva naprosto netušila, co dělá její muž až po ten, že byla de facto hlavou celé operace. Vzhledem k tomu, jak probíhá vyšetřování, tak se kloním k té první variantě a její zájem nebýt středem pozornosti lidsky chápu a tuplem to chápu u jejího dítěte.
24. 05. 2012 | 00:41

Silvie napsal(a):

Brundibár,

pokud je mi někoho líto, tak jeho dítěte.
Děti to odnesou vždycky, protože jejich vrstevníci neznají slitování.
Ale paní Rathová není žádná nevzdělaná maloměstská husička a musela tedy dobře vědět, co je její manžílek zač. A to nemluvím pouze o milenkách ,ale i o jeho činnosti v politice, jíž umně propojil s podnikáním.
Kryje ho celá ta jeho povedená rodinka - včetně fotra - ten prý mu zase kdysi! předal obnos na "domeček" pro sebe - údajně celoživotní úspory, ale nepamatuje si kolik?(u Ratha se mělo najít dalších minimálně 10 melounů.) Je to trapné a nedůstojné. Ať se prostě smíří s tím, že se mu synek nepovedl.
Paní Rathová si pozornosti médií užije po zásluze - její problém ,když žila dobrovolně s kým žila.
24. 05. 2012 | 09:16

Brundibár napsal(a):

Silvie:

Neberu vám právo na váš názor, jen to osobně vidím jinak - toť vše.
24. 05. 2012 | 09:38

ali napsal(a):

http://www.novinky.cz/domaci/268475-v-rathove-dome-se-naslo-10-milionu-ma-jit-o-uspory-jeho-otce.html

strýčka Vika a Ratmír Rath, křišťálově čistí..
24. 05. 2012 | 10:02

wer napsal(a):

"Děti to odnesou vždycky, protože jejich vrstevníci neznají slitování."

Nesvádějte to na děti, jste už dospělá.
Soudci a soudkyně z lidu, jaký to pohled.
24. 05. 2012 | 10:33

Josef Klid napsal(a):

Chtěl bych upozornit, že cenzor vyhazuje některé pro pana Ratha a jeho paní manželku pozitivní povzbuzující příspěvky. Ztratil se můj příspěvek a zběžně vidím, že i jiné takové příspěvky zmizely. Proč asi?
24. 05. 2012 | 16:20

Anba napsal(a):

Pást se na cizím neštěstí, to chce hodně velkou dávku sprostoty.Však vy dvě víte.
24. 05. 2012 | 18:17

Jan Ko Var napsal(a):

Politik musí mít respekt ze spravedlnosti...

Jestli je David, nevinný moc se omlouvám... Ale určitě je důvod k obavám ať už ho odsoudí jako nevinného či vinného.. nebo ho pustí.
Je třeba se bát tak jak tak. Třeba i slepé spravedlnosti...

Pobavte se u následujícího videa...
http://www.youtube.com/watch?v=OJOTaY-GkU8
Neberte to tak úplně vážně...

Když použiju vzdálenou metaforu:
"Je to prostě o tom, že slušné dítě se bojí, že mu maminka nařeže, když si neuklidí v pokojíčku ;-) "

Už Werich to říkal... člověk si musí umět udělat srandu i ze sebe ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=OJOTaY-GkU8
25. 05. 2012 | 04:39

ali napsal(a):

Anba
to máte pravdu..Rath je už dost napasenej a jeho dávky sprostoty by se mohly krájet..
25. 05. 2012 | 07:49

bitch napsal(a):

Váš manžel je nevinný ,, Vy i já to víme....doufám, že Klasnová denně ze svýho škorpiona blije !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.........PS : S pozdravem posledního blogu Vašeho manžela s příznačným názvem : Neustále pod dohledem...!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=XgzVVwTv25A&feature=relmfu
25. 05. 2012 | 22:46

bitch napsal(a):

Ty RaJohnovy scénáře zrají jako Rathovo víno v krabici od bot, popřípadě od vína..máte na výběr. Nechápu, že ROCHŇA Rath řeší , že kdyby ho chytli, tak má imunitu - žádný korupčník neřeší , že ho chytnou a némlich ho chytnou, navíc takovej korupčník a najdou u něj místo MILIARD blbých deset milionů úspor jeho 81letéhoo stále pracujícího tatínka, který pracoval v Kataru za královský plat jako doktor ?! Joo kdyby se podílel na dvou miliardovém tunelu , který tolik kritizoval...navíc měsíc před zatčením napsal blog o profízlovaném státě ABL - nyní M6 s názvem NEUSTÁLE POD DOHLEDEM a odposlouchávání všech lidí , nejen mobily a nechá se odposlouchávat ? !!!A proč neukázali tváře ostatních osmi zatčených a nikde nezveřejnili v kterém jsou kriminále ?!Sotva Ratha zavřou do nejobávanějšího kriminálu , do politiky se vrací zpět Bárta (ABL-M2-štěnice,odposlech), který se inspiroval komunisty protože právě komunisté naposled poskytovali ve státních podnicích svým zaměstnancům BEZÚROČNÉ PUJČKY....-) Inu za TUNEL DVĚ MILIARDY IZIP MINISTREM, za KRITIKU - MRIMINÁL ..! http://rath.blog.idnes.cz/c/254940/Neustale-pod-dohledem.html......a dále doporučuji:
http://www.evropsky-rozhled.eu/zadrzeny-poslanec-rath-byl-nejvetsim-kritikem-izip/....nebo....http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/174107/heger-o-cerne-dire-izip-2-miliardy-jsou-fuc-chystame-novy-projekt.html
26. 05. 2012 | 22:03

Jaroslav napsal(a):

Dobrý den paní Rathová.

Držím palce, aby byl soud spravedlivý (moc v to nedoufám). Dnešní projev Vašeho manžela byl skvělý, tleskám !!!
Celý proces je politickou objednávkou, je to hnus !!!
I kdyby byl Váš manžel vinen, přesto držím palce !!!
Je malou rybou mezi modrými žraloky. Moc jsem ho nemusel ale po dnešku mu fandím a jistijistě nejsem zdaleka sám.
05. 06. 2012 | 20:24

Josef Berger napsal(a):

Vážená paní Ráthová,
nechci číst všechny reakce na Váš článek,stačil mi začátek a je to stejné jako všude kde se něco děje a zvláště v případech politických.Není těžké rozeznat co napsal obyčejný člověk který dře v tomto státě a doufá že si časem polepší.Chtěl bych Vám jen říci,ne každý věří novinářům a i když je politika smradlavá,vidím že tato věc je přehnaná a pokud existuje důkaz že to tak bylo,nikde jsem žádný neviděl.Přepisů které s radostí vysílala TV Nova si udělám kolik si jen každý bude přát a normální člověk by se ptal,"když v jiných kauzách pouští originál odposlech,proč ne teď?".Ve spravedlnost a pravdu v tomto státě už nevěřím,protože i já jsem byl obviněn a odsouzen za věc kterou jsem neudělal...kriminální policie,vyšetřovatelé,státní zástupci vytvářejí tak velké množství případů které bijí do očí nesmyslností a zahlcují tím soudy,že líčení nakonec vypadá jen jako klepání kladívkem do stolu.To se ale tyká obyčejných lidí,Váš případ je jiný a řekl bych že bohužel bude muset pán Ráth přistoupit na podmínky které mu politici předloží a nebo bode opravdu politickým vězněm,nemá šanci proti nim...ne jen u nás to takhle vypadá a politici v okolních státech budou špinavosti podporovat...i oni mají své korýtka a tohle bude možná příklad pro ostatní.
V této době Vás bude manžel potřebovat nejvíce,a pokud mohu poradit,navštěvujte ho jak jen to nejvíc půjde,protože když ho vězení zlomí už nikdy nebude jako dříve...lidi možná mají vidiny že se tam člověk lepší ale opak je pravdou...ten co tam nebyl si to nepředstaví.Byl jsem svědkem a dalších 20 vězňů když zemřel vězeň protože mu doktor v Liberecké věznici nepředepsal inzulín,byl ve vazbě,tudiš stále nevinný člověk podle práva....když přijela záchranka tak vězeňský doktor jen krčil ramena a civilní doktor nadával...bohužel toto se ven nedostane aby se to vědělo...a lidi tam umírají stále...nechápu jak se toto může tajit a stávat v dnešní době.Nemluvím o pedofilech Vážený lidé....ale o lidech jako jste vy všichni...
Na jednu stranu jsem rád že politik okusil to co provozují pro svůj lid...ale je mi líto že to není jiný politik který by si to zasloužil určitě...
Budu doufat že Váš manžel vyjde ze všeho tak,aby mohl v budoucnu žít jako člověk a ne jako já,plný pocitů a strachu že se projdu po chodníku a budu obviněn z něčeho co se stalo na druhé straně města...
S pozdravem Josef
06. 06. 2012 | 18:05

Robert napsal(a):

Čím víc sbírám informace o Rathovi tím více jsem přesvědčen že je politický vězeň.
07. 06. 2012 | 20:54

pamětník napsal(a):

Dezinformace?
08. 06. 2012 | 13:36

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy