List z vězení III: Janoušek v Chorvatsku, Rath v kriminále

27. 06. 2012 | 16:26
Přečteno 16430 krát
Dočetl jsem se v novinách, že je pan Janoušek opět na dovolené v Chorvatsku. Před třemi měsíci měl nehodu v opilosti, během které srazil řidičku nabouraného auta. Člověk, který se posadí za volat s 2,2 promile alkoholu v krvi, naprosto bezohledně ohrožuje životy dalších lidí.

Navíc při tom přejel ženu a způsobil jí vážná zranění. Policistům ujížděl a následně i utíkal. Přesto ho policie nechala jít domů. Vliv drog mu neotestovala, ačkoli u sebe měla potřebné vybavení. Možné ovlivňování svědků zjevně také nikoho netrápilo. Stejně tak pokračování v trestné činnosti. Řidičák mu nesebrali, protože ho u sebe údajně neměl.
Já jsem na rozdíl od pana Janouška nikoho neohrožoval ani nezranil, stejně tak jsem nikam neutíkal. Přesto sedím už víc než měsíc ve vazbě. Díky tomuto faktu u mě jen roste pocit naprosté nespravedlnosti. Vůbec se u nás neměří stejným metrem…

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

pamětník napsal(a):

To je pravda, Janoušek by měl sedět taky.
27. 06. 2012 | 16:33

Klaus V napsal(a):

Několik slov pro B. Sobotku...
Partaj, která si nechá odstřelit nejschopnější vůdce a mít na bedrech usnesení bohumíňáku, je odsouzená hrát si na opozici. jako kůl v plotě, na věčné časy
27. 06. 2012 | 16:34

vasja napsal(a):

Pěkné posezení, Dejve.
Máme tě rádi tam kde si.
27. 06. 2012 | 16:38

jak napsal(a):

Útok na demokracii, pane Kalousku?
Nikoliv! Leda tak útok na vybudovaná privilegia týt a prospěchařit na s potem vydřeném výsledku snažení českého národa, který NIKDY sám sobě NENADĚLAL ŽÁDNÉ DLUHY (na které jste rozeslal před časem lidem hanebně složenky)!!! Ty dluhy, pane ministře financí Kalousku, jste nadělali VY!!!
Zničili, rozkradli a za provize jste rozprodali jste náš průmysl, naše soběstačné zemědělství, přestali jste financovat školství, vědu, ROZKRADLI jste penzijní fond, zavíráte kohoutek prostředků pro policii. Ovládli jste dočasně soudy.
A vyrobili jste spolu s panem profesorem z Hradu dluh JEDEN A PŮL BILIONU korun (!!!!!), který za komunismu NEBYL.
Jste ekonomičtí DILETANTI a ZLOČINCI a nyní se DĚSÍTE okamžiku, který nutně musí jednou přijít a který nutně bude znamenat vystavení účtu za všechny vaše zločiny.
-
Řev pana premiéra o tom, že ŽÁDNÍ PLUKOVNÍCI NEBUDOU ROZHODOVAT O TOM, KDO BUDE VLÁDNOUT
ani váš řev o útoku na demokracii neobstojí na věčnost. Hodina SPRAVEDLNOSTI se přiblížila a věřte, (alespoň z poučení z historie), že tuto hodinu lze sice na nějakou chvíli oddálit, ale NELZE JI navždy ZASTAVIT.
NIKDY se to nikomu nepodařilo na věčné časy (a nikdy jinak).
Soudě podle vaší politické minulosti byste měl věřit v Boha. Takže jinými slovy, kterým byste měl rozumět:
BOŽÍ MLÝNY MELOU SICE POMALU, ALE MELOU JISTĚ!!!
27. 06. 2012 | 16:40

Ghola napsal(a):

To jen potvrzuje, že D. Rath měl pravdu, když o sobě v PS mluvil jako o "čudlovi", Janoušek - lord Vordemort má prostě mnohem delší prsty a zaháčkoval se na tolika místech, že by s sebou do vazby strhnul příliš mnoho lidí a proto se může slunit v Chorvatsku. Rath se spolčil jen s Kottem a Pancovou a amatérským způsobem se pokusil si trochu vylepšit svůj, jistě napjatý, rodinný rozpočet.
27. 06. 2012 | 16:42

PB napsal(a):

Davide, na Vašem místě bych byla zcela v klidu.
Sice jste zažil torturu, ale člověk má být pro život vybaven mnoha zkušenostmi.
Dnes byl náhle odvolán ministr spravedlnosti Pospíšil, takže se ledy hýbají nebývalou silou a rychlostí.
Pospíšil se zasloužil o uklizení někdejšího vrchního zametače Rampuly. Při současném (ne)vydávání Vlasty Parkanové, které se nějaký ten letounkový škraloupek přece jen našel, je jejím největším "džentlmenem" Míra Kalousků. Ne snad, že by Mirka vzrušoval Vlastin zevnějšek či sex-appeal, ale protože by Vlastino vydání mohlo Mirka ohrozit.
Slabý a rozklepaný pseudopremiér raději nekladl odpor, mohl vymyslet COKOLI, co by Pospíšila odvolalo - teď to potvrzuje slovy PREMIÉR LŽE nám všem známý Karel Randák.

Takže buďte, Davide, v klidu, Vaše propuštění může být otázkou možná týdnů. Vaši zateplenou celu vystřídá těžší kalibr. Sedm milionů je čajíček.
Půjde o miliardy!
27. 06. 2012 | 16:42

Sladký napsal(a):

Bohumínské usnesení je jako koiule nan noze trestance...ne, něco daleko horšího a hloupějšího.
27. 06. 2012 | 16:42

Vlkodav napsal(a):

Kdopak nám to tu brečí? Tak jen víc a víc, takhle bolí spravedlnost, doktůrku. Kéž by všichni korupčníci byli za mřížema.
27. 06. 2012 | 16:44

RATHFORPREZIDENT napsal(a):

Davide,na Tvoje slova došlo. Ambiciozní Bradáčová má být povýšena,tak už,aspoň víme,proč byla na Tebe nasazena technika jako na Al Kajdu a všechny policejní sbory v republice! Vydrž a ber to jako přípravku na HRAD! Brzy budeš venku a budeš přemýšlet komu udělíš milost jestli Petrovi či Mirkům nebo je tam necháš vyhnít!!!
27. 06. 2012 | 16:48

Dale Cooper napsal(a):

Copak Janoušek, ale Capo di Tutti Capi Kalousek už má dávno sedět ve třetí nápravné... Proti němu jsou čudly všichni...
27. 06. 2012 | 16:50

Dale Cooper napsal(a):

Jo jo, a s tou Bradáčovou je to taky velice humorné...
27. 06. 2012 | 16:50

JF napsal(a):

no tak, hele, nejsou v průvanu, asi nevěděj za co vlastně seděj - Janoušek si rozhodně neotvíral pusu na taťku a už vůbec na veřejnosti a ještě do tlampače. Jako by nevěděl, kdo pořádá Hostinu a jaká je etiketa mezi vybranou společností. Kverulant, zběhlík, potížista nebo dokonce jen drobný příštipkář. Proboha, nebo dokonce všechno dohromady. Jó maj vás v hrsti, a rozmyslej si za co seděj. Určitě bych zůstal u toho drobnýho příštipkaření. Za to bude jen pořádnej kopanec do zadnice.
27. 06. 2012 | 16:51

Da.Rock napsal(a):

Janouška zavřít taky.
27. 06. 2012 | 16:52

český maloměšťák napsal(a):

Rath
V tom máte pravdu - zřejmě asi neznáte osobně opravdové Kmotry...kteří by vám zařídili místo vazby dovolenou - např. v tom Chorvatsku.
Pokud má být smyslem této vazby vás zlomit - tak nezbývá než popřát pevné fyzické a duševní zdraví.
27. 06. 2012 | 17:03

kamarád nekamarád napsal(a):

pro D. Ratha:
viz přípěvek JF, 16:51. Skoro tak se to dá také říct. Ale buďte rád, že jste do toho spadl takhle, obávám se, že by se to zkoušelo, až by se našlo. Také Vás mohli najít v příkopu, atp., nebudu rozvíjet. Koledoval jste si o to.
(I o skonu báťušky Stalina šly zvěsti v novější spekulativní literatuře, jak to vlastně bylo, zdali ho nechali ležet, zdali mu předtím někdo něco přimíchal, spiknutí nebo racionální bezmoc mocných, ...)
Buďte rád, že celu máte, jak jsem četl, jen pro sebe. Do budoucna mohou být privilegia nečekaně všední, nahlíženo nezaujatým pohledem zvenku.
Nechte si poslat moderní vademecum internisty a biflujte souvislosti. Abyste nečelil, jednou po svém propuštění, hněvu poškozeného klienta. Zdař!
27. 06. 2012 | 17:10

kamarád nekamarád napsal(a):

Doplnění - až na ty temné podtóny v příspěvku nicku JF, těm (já) nerozumím.
27. 06. 2012 | 17:19

Oranžáda obecná napsal(a):

Davide......ale u něho nenašli v krabici od bot 6 mega.To je fakt, který, jistě zcela náhodou, opomíjíš...
27. 06. 2012 | 17:26

ghándí napsal(a):

janoušek do cely hned vedle ratha a oběma zostřit vazbu.
27. 06. 2012 | 17:38

PK napsal(a):

Pane "poslanče" Ráthe,vy ale musíte mít žaludek když na jedné straně dokážete docela přesvědčivě burácet u parlamentního mikrofonu o tvrdém postupu proti korupci a o týden později vás potom chytí policie se sedmimilionovým úplatkem.Za takové zneužití důvěry voličů u veřejných činitelů bych trestní sazbu zvýšil na dvojnásobek.Třeba by potom politici měli strach do korupce jít.
27. 06. 2012 | 17:44

Breda napsal(a):

Oranžáda obecná
Pokud je pro vás 6 mega více jak pokus o vraždu opilcem za volantem, pak evidentně máte v hlavě nas.... !
Ostatně vaše příspěvky tomu dávají za pravdu.
27. 06. 2012 | 17:47

ŠAKAL napsal(a):

Těším se na List z vězení 25.864...možná by stálo za to to vydat knižně ...jak von to ten Julda, čo to tárám - David dělá, dytˇ v parlamentu říkal jeden dopis za dva týdny
27. 06. 2012 | 17:57

Nováčková napsal(a):

Pane Rathe proti panu Janouškovi jste jen obyčejný "čudla" jak jste se sám nazval.Pan Janoušek má ve Švýcarsku dvě miliardy a plný tresor kompromitujících materiálů.A to mu zaručuje jiný režim.
27. 06. 2012 | 18:02

Baba napsal(a):

Možná, že všichni nehrajeme stejně silnými kartami.
27. 06. 2012 | 18:06

JF napsal(a):

kamarád nekamarád: k "podtóny", no máte asi pravdu, i když záměr byl trochu jiný. Spíš to měla být něco jako taková rodinná atmosféra vězeňského souručenství ;-) ale asi mi tam vlezla přeci jen ta Rodina s velkým R (Mafie, Omerta a tak)... takže ano sebecenzůra, sebecenzůra ;-) No ještě že se za nějaké to slůvko v nejdemokratičtějším Čezko dosud nezavírá - tedy dokud máme tohoto garanta ještě a ještě větší svobody, kterého máme . ;-)

ps: Rath je klasický případ Tymošenko. Zbavení se politického oponenta(politická rovina), jako boj s korupcí ( pro veřejnost - pokud korupce tak rozhodně nejde o tyhle drobáky např viz. Drobil nám nadrobil) a v neposlední řadě stmelení Rodiny(demonstrace zákony nezákony Omerty).
27. 06. 2012 | 18:08

Al Jouda napsal(a):

Poznámka k tzv. bohumínskému usnesení : Je nesmyslné, jestliže v řadách ČSSD jsou bývalí komunističtí kádři na významných postech !
27. 06. 2012 | 18:14

Ládik!!! napsal(a):

Pane Rath,
buďte rád, že jste v bezpečí.
27. 06. 2012 | 18:16

palatice napsal(a):

Kajínek sedí a nezabil...Nechte už pane Rath těch stesků, Vy tam nejste omylem.
27. 06. 2012 | 18:17

Jura Šalina napsal(a):

Uvidíme, jak dopadnou volby, lid volá po vendetě, už toho mají dost.
27. 06. 2012 | 18:21

tiktak napsal(a):

Davide, je to jednoduché! Ty jsi Rath a on je Janoušek.Bud rád, že jsi tam kde jsi.Sedíš, snad za plat poslance,né? Mnoho "spoluobčanů"
ti mohou jen závidět.
27. 06. 2012 | 18:23

Luboš napsal(a):

Prosím o přidělení cely ještě pro zlodějského bonzáka Klause. Ten toho rozkradl víc. U Janouška policie zkoumá jak k nehodě došlo. Ale nějak hází do autu že byl ožralý, srazil ženu a ještě ujížděl. Pokud by někdo z řidičů jel pod vlivem a řekl že zapoměl řidičák doma, dostal by citelnou pokutu a do týdně by byl předvolán na odbor dopravy, kde by mu jej ihned odebrali. Co dělá místně příslušný odbor dopravy? Pojhďme oplotit ostnatým drátem hrad a poslaneckou sněmovnu. Tam je největší verbež.
27. 06. 2012 | 18:25

dan napsal(a):

jojo janousek by mel sedet taky....
27. 06. 2012 | 18:38

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden text, který byl v rozporu se zdejšími pravidly zvýrazněn na úkor druhých, v tomto případě napsán celý velkými písmeny (viz záhlaví každé debaty).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
27. 06. 2012 | 18:42

petr napsal(a):

Kdo je David Rath ?
27. 06. 2012 | 18:43

blumfeld napsal(a):

Začíná být groteskní, jaký má redakce Aktuálně.cz zájem stát se hlásnou troubou (doslova troubou) tohoto kriminálníka. Vypadá to, že jde o nadstandardní vztah.
27. 06. 2012 | 18:45

občan napsal(a):

Kalousek má na rukách krev dvou mrtvých parašutistů v aféře s padáky. Kope za Parkanovou, páč má nahnáno, že na něj přijde řada. Na každou svini se vaří voda ....
27. 06. 2012 | 18:48

Petr B. napsal(a):

Pane Rathe, to je přece jednoduché jako ve správné detektivce. Pokud vysvětlíte, že těch 7 milionů vám nějaký padouch podstčil či že nemají nic společného se zločinem, budete osvobozen a můžete se stát coby obět spiknutí i presidentem. Pokud ne, budete fandit levici ze zamřížovaného okna.
27. 06. 2012 | 18:49

Helelna napsal(a):

Rathe, vy se mi snad zdáte!! Nedělejte ze sebe obětního beránka, Vám uvízlo za nehty x milionů a kdyby Vás nečapli se sedmimilionovou krabicí pod pazourem, tak byste okrádal občany ČR dál a bylo by Vám šumák, že Janoušek, mmch další zloděj, se válí místo ve vězení někde na pláži v Chorvatsku.......
27. 06. 2012 | 18:49

Tomáš napsal(a):

Nikoho jsem neohrožoval ani nezranil, jenom krad jako straka:)...Ale pravda, i Janoušek by měl jít za tebou Davídku :)
27. 06. 2012 | 18:51

sinai napsal(a):

Tak to jsme dva pane Ráth kdo to nechápe,ale vzhledem k tomu co se děje v této otrokářsko-anarchistické zemi není se čemu divit.Možná by nebylo od věci podat stížnost k mezinárodnímu soudu,protože naše justice,a nyní bez JUDr.Pospíšila,to je snad bez komentáře.
27. 06. 2012 | 18:53

Ivan napsal(a):

Na co si ten lupič Rath stěžuje? Že se válí celé dny na posteli a čte noviny popř.mailuje za 100 litrů měsíčně? No není to hovado??
27. 06. 2012 | 18:53

Tomáš Kostelecký napsal(a):

Pane Stejskale, pozor na cévku. Kyž Vás rozhodí malá/velká abeceda, bude náchylný na ictus či na infart myokardu, eventuelně na nějakou formu psychické újmy.
27. 06. 2012 | 18:58

Karel napsal(a):

Každý zloděj patří za mříže - jenom tak se vytvoří podmínky k tomu, aby se v ČR dalo solidně a dobře žít. Jo a bez skutečné demokracie a svobody názorů i svobodné možnosti vyjadřovat své názory to taky nepůjde. Pokud se vláda bojí názoru občanů tak je něco shnilého ve státě dánském!
27. 06. 2012 | 18:59

Vendula napsal(a):

Čekám,že těch hejtmanů z ČSSD za mřížemi bude rapidně stoupat! Šibal jeden vedle třetího...
27. 06. 2012 | 19:02

Občan napsal(a):

Měli byste sedět všichni!!!!!
Vy, Janoušek a 99% všech politiků
27. 06. 2012 | 19:15

Mr. Burns napsal(a):

Jestli on ten David Ráth nebude prezidentem. Všichni prezidenti byli v base.. Teda kromě nynějšího, ten tam teprve bude. :-D
27. 06. 2012 | 19:18

Ondřej napsal(a):

Myslím,že jste byl v politice vždy za "křiklouna" a tak se podobné články dají očekávat... ale uvědomte si, že činy ze kterých jste obviněn se dotkly více lidí něžli jednoho.... lidé se kterými manipulujete nemají peníze jako hračku, nebo jako symbol prestiže... někteří jich mají tak málo, že počítají prostě na jídlo... a to se jich na životě také dotýká, nebo ne?... 7 míčů je sakra dost... a tak bych řekl, že společenská nebezpečnost toho vašeho činu je tak nějak větší, nežli ohrozit autem ženu skákající po kapotě... Tak sakra neste alespoň svůj osud jako chlap...
A také si uvědomte, že tyto články jsou veřejnosti stejně prezentovány jako "výkřiky z vazby obviněného politika" ... tak to pište alespoň nejak tématicky... Jestli máte jediné eso v rukávu upozornit na řidičské "ne"schopnosti pana Janouška tak raději nepište nic....
27. 06. 2012 | 19:25

MechaTronic napsal(a):

Mne treba vic trapi to, ze v nasich veznich maji veni pristup na internet a tim mohou manipulovat svedky apod.
27. 06. 2012 | 19:25

qcko- napsal(a):

Vyjadřuji údiv nad tím, jak ochotně novináři dávají prostor lidem jako je David Rath. Můj údiv vzrostl tak o 10% od doby co byl zatčen. Demagogům typu Rath či Paroubek bych nedal ani čárku. Tady se ukazuje, že novinářům jde o čtenost až na prvním místě.
27. 06. 2012 | 19:26

wakeman napsal(a):

bud radsej ticho lebo ked ti prijdu na vsetko dostanes dozivotie:)
27. 06. 2012 | 19:53

JenTak napsal(a):

Pane Rathe, nikam nechoďte, dostanete společnost.
27. 06. 2012 | 20:07

neo napsal(a):

čudla se začíná pěkně cukat. Zvláštní jaký maj tihle pánové privilegia. Jeden si telefonuje po nehodě v opilosti, druhý bloguje. Oba by měli zahřívat kavalec a tulit se k mřížím.
27. 06. 2012 | 20:08

kormoran napsal(a):

Davidku , mas rechtovnu! Fsechny podfukare pozavirat ! Hej , ale vrchni Saman odvolal pana Pospisila , tak to vypada , ze budes opravdu , ale opravdu o chlebu a vode.

Jak to zpivala ta soudruzka reditelka za oknem? Jejeje! Tak to jsme v pr...li!
27. 06. 2012 | 20:10

racek napsal(a):

No, těch 7 mega bylo na kampaň. Vůbec nechápu, proč to Rath nepřiznal s tím, že to zrovna šel zaevidovat do účetnictví jako sponzorskej dar a voni ho zrovna zatkli ... to by asi opravdu bylo dost neprůstřelné, že ... snad ho to ještě napadne.
jinak důvod k vazbě skutečně neexistuje.

nikdo z nich totiž už nic nemůže ovlibnit.
27. 06. 2012 | 20:17

Qu-un sang impur abreuve nos sillons napsal(a):

qcko
Jak se vám v tom Chorvatsku líbí? Nic moc počasí, že?
Možná byste se měl poohlédnout po asylu.
Až Nečas padne (a to podle divných úkazů na nebi bude každou minutou) jistě se najde snaživý státní zástupce, který vaši kauzu překvalifikuje na úmyslný trestný čin - pokus o zabití svědka.
Pan DrÁth se bát nemusí. Oni ho pustí. Výměnou za Parkanovou, Kalouska, Bartáka, Kopřivu a tak dál...
27. 06. 2012 | 20:18

Dvacetilatý hroch napsal(a):

Pokud bys, Davide, jen ostatní nekritizoval, ale sám udělal něco k nápravě věcí veřejných, když jsi měl tu moc, tak by sis teď nemusel stěžovat.

Takto jsi teď pouze za toho zloděje, který nejhlasitěji křičí: chyťte zloděje.
27. 06. 2012 | 20:27

Atvéčko napsal(a):

vitejte Davide v reálným světě, kterej jste sám se svými kamarády utvářel...
27. 06. 2012 | 20:29

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Kostelecký,

proč by mě měla rozhodit abeceda? Jsem docela v klidu (dnes jsem dokonce byl shodou okolností na EKG, naměřené hodnoty jsou zcela v normě).

Pokud někomu zdejší pravidla nevyhovují, je mi to osobně líto, ale jistě najde jiný server, kde žádná pravidla nebudou a může si tam dělat, co ho napadne. Nicméně tím, že sem někdo něco napíše, se ta naše zavazuje dodržovat (viz záhlaví každé debaty). Ani jedno tam není zbytečně, dost jsme o nihc přemýšleli a osvědčila se.

Není důvod, proč by zde měli někteří lidé místo debaty předhánět, jak graficky zviditelnit své příspěvěky na úkor druhých (způsobů je celá řada a dokáží docela slušně rozbít každou diskusi na netu).

Libor Stejskal
27. 06. 2012 | 20:43

Jacox napsal(a):

Janousek je obycejny,blby veklsak snad se nechcete srovnavat s takovym povlem pane doktore!? Vy jste exhajtman,leader opozice..presto Vas chytili s prachama v krabici tomu se rika nejvetsi amaterina.
27. 06. 2012 | 21:21

kormoran napsal(a):

Davidku! Zazpivej! Od koho jsi penize dostal a kam a komu jsi je (jako nedotknutelny) mel predat!

Na Janouska se vyprdni , tan se chyti na jinou udici , vyjadruj se ke svemu problemu.

Davidku , kdysi davno museli "podezreli' chodit po rozzhavenem zeleze a pit roztavene (v)olovo !

Ty mas vobyvak , loznici , zachod a tiskovou kancelar v jednom !
No neni to pokrok?
27. 06. 2012 | 21:37

Radovan II. napsal(a):

Pane Rath, stále Vám držíme palce. Dokud tu bude vláda ODS, tak se ničeho nedovoláte. Vy jste nic neukrad a jste zavřený.Parkanová ošidila stát, čili nás všechn o 658 milionů a to je v pořádku. Nejsou peníze na zdravotnictví, na podpory na školství a to ODS nevadí. Naše společnost není spravedlivá, oceňuje jen lidí co se chválí, ale není za nimi nic vidět.
Doufáme, že se Váš případ vyřeší k Vašemu prospěchu.
27. 06. 2012 | 21:37

Honza Simek napsal(a):

uz vic nez mesic? No a to je teprve zacatek. cim driv si zvyknes, tim rychleji tech dalsich par let utece.
27. 06. 2012 | 21:40

toník napsal(a):

Honza Simek. Však na tebe také dojde!!!!
27. 06. 2012 | 21:59

Margaretta Uhlová napsal(a):

Davide, ty tutane,
kmotr nejede přece na dovču do Chorvatska. Tam jezdí jen čudly. Z toho plyne, že jsi míň jak čudla. Ty seš maximálně čudlino ho..ško. Ani to ne - čudlino hoviško nebrečí jako ty.
27. 06. 2012 | 22:16

sedlak napsal(a):

Chorvatsko zas teda není taková snová dovolená ;-), ale to už je život, pane Ráthe, v životě to chodí tak, že když dlužíte bance melouna, máte sakra problém, když dlužíte bance 100 melounů, má sakra problém banka, to je ten rozdíl mezi Vámi a třeba Chrenkem, Janouškem, Řebíčkem, Kelnerem, Tykačem atd.
27. 06. 2012 | 22:29

Kateřina napsal(a):

Tak jste měl pane doktore Rathe zase pravdu... Bezcharakterní kariéristka Bradáčová se už sápe po slíbené funkci na VSZ za to, že Vás nezákonně poslala do vazby a odstranila tak s neřádem Kubicem chytrého a šikovného opozičního politika ze scény... Je to fakt nechutné, jak tady řádí modrá mafie a dělá si z ústavy trhací kalendář... Kam jsme to jenom dospěli po 22 letech svobody??? Je to k pláči... Ti největší a praví zloději a gauneři, co rozkradli tuto zemi, si běhají po svobodě a jeden z mála slušných politiků, za kterým je vidět tolik dobré práce pro lidi a rozkvět kraje, sedí za svou pravdu nezákonně umlčen ve vazbě jako nějaký zločinec... Jsem v duchu s Vámi, a věřím, že toto své nejtěžší životní období nějak zvládnete, a přežijete ve zdraví, vždyť co jiného taky zbývá... :-)
27. 06. 2012 | 22:39

Aktiv napsal(a):

Onehdá, když jsem reagoval na vaše duchaplné úvahy zde na blogu, a dával jsem vám za pravdu, jsem jen tušil, že někam pro ty milióny musíte chodit, ale ještě jsem doufal, že se mýlím...Ale čas uběhl, 2, 3 roky, a ejhle první maso na špejli se samo vystavilo celému národu, a ukázalo jaká je normální praxe v oněch lidůvěryhodných stranách, a že se mi tím potvrdila pravda!Pravda o vás, malých avelkých rybách, které decimují všechny státy světa, nejen ten český rybníček....Díky vám pane Rath,a Janouškům,a Bémům jdou národy od krize ke krizi, od války k válce. Pro byznys je dovoleno vše, jak říkáte, vy poskoci mafií, navíc Bém si udělal milionářskou výpravu na K2,doufám, že se vrátí, držte mu místo ve své cele!Ostatní mafiáni si už připravují své osobní věci, malé i velké ryby(žraloci)budou pro své zločiny pykat, buďte rádi, že není středověk, že zůstanete nerozsekáni na kusy pohromadě.Ostatně to, co jste udělali, a děláte by mělo být jako jakýkoli "válečný zločin"masové vraždy potrestáno hrdelním trestem!
Korupce, a miliardové rozkrádačky jsou srovnatelné s genocidou a vyvraždováním obyvatel. Vaše činy níčí životy miliónům lidí, uvědomte si, o co go!!!Než bude pozdě, nejen pro vás....
27. 06. 2012 | 22:55

sedlak napsal(a):

Kateřina, jak víte, to co tvrdíte o doktorce Bradáčové?
27. 06. 2012 | 23:03

melčákova pohanka napsal(a):

sedlak. Odpovím vám za Kateřinu. Bradáčová dostala nabídku do Prahy,ale jen za podmínky,že zlikviduje Ratha,proto měla k práci takové nadstandartní podmínky a možnosti!! I na venkově to vědí asi šest týdnů !!!
28. 06. 2012 | 00:08

sedlak napsal(a):

melčákova pohanka a nabídku od KOHO? Jaké nadstandartnější podmínky a možnosti měla? Mohl byste být trochu konkrétnější, když to tedy ví už i na venkově šest týdnů?
28. 06. 2012 | 00:30

Ládik!!! napsal(a):

Pane Rath,
pochvalte Pospíšila! Už to udělal Zaorálek i Bohuš Sobotka. Vždyť jste na jedné (poslanecké) lodi.
28. 06. 2012 | 07:01

zemedelec napsal(a):

Pane Rath.
Máte teď spoustu času.Projdete si v hlavě,všechna ta jednání,během toho posledního půl roku.Kde se vzal ten nápad takhle předávat úplatky,kdo s tím přišel,kde se vzali peníze.Někdo tvrdí,že to nebyl první úplatek,takto provedený.Skutečně to muselo byt ověřeno, vyskoušeno,že to tak převezměte.Proto i to nasazení,při tom zásahu,šli na jisto.
28. 06. 2012 | 08:27

kristusek napsal(a):

Máte recht: stejným metrem se neměří, ale ani nikdy neměřilo:-)

Nicméně - může mi někdo vysvětlit, proč Janouškovi dodnes nevzali ani řidičák? Alespoň po Chorvatsku se prohání ve sporťáku (byť úžasném).
28. 06. 2012 | 08:56

melčákova pohanka napsal(a):

sedlak. Jestli se vám nezdá být odporné mít štěnice i v pohlavních orgánech a být půl roku sledován kvůli zámku,kterému nepomůže ani miliarda a nasazení sta policistů,atd.,tak vám není pomoci. Koho? Od těch,kterým vyhovuje slabá opozice,která do ničeho moc nemluví a neříká věci natvrdo a také od mstivého užitečného i...a Kubiceho.Paroubek byl zničen podobně,ale tam byla ještě v akci naše novinářská elita a veřejnoprávní rozhlas a televize!
28. 06. 2012 | 09:21

sedlak napsal(a):

melčákova pohanka, neodpověděl jste mi na otázky. Od koho? Jaké nadstandarní podmínky a možnosti? Pokud vím, tak v médidích byla uveřejněna zpráva, že odposlechy povolil soud! Soud jistě nepovolil odposlechy jenom proto, že doktorka Bradáčová není dlouhonohá blondýna. V zájmu věci, byste měl být přesný. Pokud by se tak nestalo, věřím, že by z toho už byl velký humbuk minimálně na blozích, máme li prodejná média. K Paroubkovi nemám co dodat, tento pán, anžto za totáče šéfem RaJ na Praze, pro mne skutečně není to pravé ořechové. Nechci s ním ani ztrácet čas.
28. 06. 2012 | 10:43

Doug Badman napsal(a):

melčákova pohanka:
mohl byste prosím nějak konkrétněji říct, kdo nabídl Bradáčové místo v Praze s Vámi uvedenými podmínkami? Ti, kterým vyhovuje...atd. moc konkrétní není.
Také by se hodilo, kdybyste nám popsal, jak a kým byl zničen Paroubek.
Moc podrobností o tom známo není a nejen mně ale jistě i mnoha jiným by to určitě otevřelo oči.

Děkuji předem
28. 06. 2012 | 10:45

T. Singer napsal(a):

Tak nejenze Rath prispiva z vazby na verejne diskusi, dokonce si pod pseudonymem "Katerina" pise podpurne komentare :-) Kdyz uz jsme u toho mereni stejnym metrem...

1. kolik lidi muze verejne prednest svou verzi pribehu, aniz by se debaty zucasnil jakykoli oponent (zalobce, vysetrujici policista atd.) a mohl beztrestne hodit spinu na vsechny, kdo ho napadne?
2. Pi. Bradacova pracuje ve statni sprave - kde zcela logickym postupem za dobrou praci je povyseni. Uvest, ze ji urcite povysi a to ciste kvuli Vasi kauze, pak cekat az se tak stane se slovy "ja to rikal" je asi tak vypovidaji, jako rict, ze pi. Bradacova urcite jednou umre, protoze to bude Bozi trest za to, co Vam provedla...
3. je zbytecne tvrdit, ze krade pravice nebo levice, vzdy kradou jen lide, kteri maji prilezitost. A ta je u nas napric politickym spektrem. Vas zkratka chytili za ruku. Nechytnou vsechny ale urcite nebudete sam. Tak to chodi vsude na svete. Uzijte chladku, venku je pekne vedro.
28. 06. 2012 | 11:05

Pěkné prázdniny ! napsal(a):

Máte pravdu, Janouška posadit k Vám pane doktore.
Kdybyste se nechoval jako svině, mohl jste chodit na svobodě.
Al Caponeho také nedostali za vraždy, ale za daňový podvod.
Cílem je abyste byl uklizen mimo slušnou společnost, a to se díky Bohu podařilo.
28. 06. 2012 | 11:09

Jana napsal(a):

Nikde jsem nečetla kdo vlastně dal ty peníze do té krabice a proč. Dost důležitá informace. Pane Rath, buďte silný, pokud jste nevinný a já v to věřím, tak se věci v určitý moment dají do pořádku.
28. 06. 2012 | 11:12

Kantor napsal(a):

Podle toho, co psali o Ratmírovi, jste celá rodina velice, velice zvláštní.
Skoro mi to přišlo jako bych četl Goebbelse
28. 06. 2012 | 11:13

Mafsj sionue napsal(a):

Mnoho lidí vás tady uráží na cti a sami beztak žádnou nemají, jinak by to nedělali. Nic si z nich nedělejte. Psy štěkají ale karavana jde dál.
28. 06. 2012 | 11:15

Patrik napsal(a):

S tím bezesporu se dá souhlasit. Janoušek by měl sedět podobně jako Vy a rovněž, né snad ani za onu dopravní nehodu, ale podobné tr.činy jako Vy. Žel nežijeme v demokratickém státě, kde vše funguje nezávisle. Pane Ráth, když jste si už chtěl nakrást měl jste to dělat potichu, nepranýřovat u toho druhé a trochu méně naivně. Lidé jako on kradou a rozebirájí naši zemi dál, protože mají moc, což vy jste až tak velkou neměl a nebyl jste členem onoho klanu. Podobně jako Vy a vím o čem mluvím, dalších zavřených politiků moc nebude, holt smůla na někoho to padnout muselo.
Je pravdou, že pokud to půjde tak dál může to skončit revolucí a násilnými projevy občanů, ale tak daleko dnešní mocní nevidí.

Jinak nezoufejte, ve vazbě jsem viděl již stovky lidí co proti Vám byli opravdu čučkaři a dá se říct, že někdy byly i pochybnosti o jejich nevině. U vás tam ty pochybnosti, žel nejsou.
28. 06. 2012 | 11:15

melčákova pohanka napsal(a):

sedlak. Já zase nemíním ztrácet čas s vámi.
28. 06. 2012 | 11:27

Pepánek napsal(a):

nevyvolává jasné pochybnosti rychlost odvolání Pospíšila ? tuneldědek ani nemrkl a bylo hotovo, Nečas byl předem dohodnutý,....je to kmotrovština a mafiánství, takových 500 mil. by se na volby hodilo a odnesl to Michálek!! ať žije právní stát! a že se Nečas dostal do trestního spisu ani nepřekvapuje!!
28. 06. 2012 | 11:28

melčákova pohanka napsal(a):

Doug Badman. Kdo chce vidět vidí,kdo chce slyšet slyší,kdo má mozek,tak by mohl myslet a ještě je třeba srdce a cit pro spravedlnost a zahodit nenávist a fanatismius...
28. 06. 2012 | 11:31

Doug Badman napsal(a):

melčákova pohanka
Já bych chtěl vidět a slyšet. Domníval jsem se, že bych se něco mohl dozvědět od Vás. Váš příspěvek ve mně vzbudil dojem, že o tom víte víc než já a chvíli jsem věřil tomu, že nejste jen obyčejný tlučhuba, který si jen myslí, že všechno ví. Moje chyba.
28. 06. 2012 | 11:43

melčákova pohanka napsal(a):

Doug Badman. Vím,jistě víc,než Vy. Ale Vám je zbytečné něco sdělovat a navíc byste mě mohl zastřelit a v tomto státě Rozkradená Anarchie není se kam odvolat.Ale oceňuji Vaši sebereflexi-moje chyba.
28. 06. 2012 | 11:56

Doug Badman napsal(a):

melčákova pohanka
Já nepochybuji o tom, že víte víc než já. Jen mě mrzí že si svoje vědomosti necháváte pro sebe a tady šíříte pouze nic neříkající plky.
28. 06. 2012 | 12:00

kristusek napsal(a):

T. Singer

Svou verzi příběhu může vykládat kdokoli. Dělá to Kájínek, Kožený, Klaus a spousty, spousty dalších.
28. 06. 2012 | 12:11

melčákova pohanka napsal(a):

Doug Badman.Pro Vás možná plky,ale pro mě informace s cenou zlata či ohrožení života!Vážený pane,vyhněte se slov-tlučhuba,plky. Děkuji. Jsem zvyklý na jinou kulturu a těžko se s tím vyrovnávám. P.S. Vzpomeňte na Koženého-informace jsou největším bohatstvím.
28. 06. 2012 | 12:15

sedlak napsal(a):

melcakova pohanka, nu což, něco tvrdit jako fakt a neumět to podložit důkazy je velice jednoduché a demagogické, ani jsem nepochopil, že jste se tak "naježil" měl jsem prosté otázky, na které jste mne SÁM přivedl, evidentně jste velký obdivovatel pana Paroubka a moje poznámka se Vás velmi dotkla, odpustť mi tedy, že mám jiný názor pro jehož utvioření chci FAKTA a ne domněnky a propagandu
28. 06. 2012 | 12:17

Doug Badman napsal(a):

melčákova pohanka:
Ještě jednou jsem si Vaše příspěvky přečetl a musím odvolat, že to jsou plky. Máte naprostou pravdu. Jedná se o informace mající cenu zlata či ohrožení života!
28. 06. 2012 | 12:22

melčákova pohanka napsal(a):

sedlak. Nechme si své názory a respektujme jeden druhého a neurážejme se navzájem! Brzy se vše dovíte i beze mě. Jsem také netrpělivý,tak se na Vás nezlobím. Hezký zbytek života!
28. 06. 2012 | 12:24

melčákova pohanka napsal(a):

Dougu,díky. Ale špatně jste mě pochopil.Ty informace mám doma pod linem!
28. 06. 2012 | 12:27

Vilemína napsal(a):

Podle IP adresy by se dalo zjistit, kolik odpovědí si Rath píše ke svému blogu sám, ne.. ?
Jinak doktore, Tvoje pobrekávání působí dětinsky ! "Jak to, že mě chytli se 7M a šoupli do cely a jeho (Janouška) nezavřeli za přejetí Vietnamky?" Najednou bys pro sebe požadoval systém Padni-Komu-Padni, zatímco napsrostá většina jede v systému Nenáhodného Výběru, pod který jsi léta sám pěkně přikládal ??
A ne že jsi nikoho nezranil... mě kupříkladu pokaždé,když si nato vzpomenu, raní fakt, že stále ještě pobíráš poslanecký plat.
28. 06. 2012 | 12:31

Vana napsal(a):

Jana napsal(a):

Nikde jsem nečetla kdo vlastně dal ty peníze do té krabice a proč. Dost důležitá informace.

Duležitá k čemu jako?
28. 06. 2012 | 12:32

Insider napsal(a):

Měsíc, tak to máte 1/24 za sebou. Dostanete čtyři roky a po dvou Vás podmínečně propustí, hlavně se ale chovejte slušně, ať to nezkazíte.
28. 06. 2012 | 12:37

Doug Badman napsal(a):

melčákova pohanka:
nic se nestalo. Když se v někom spletu, uznám to. Jenom buďte opatrný! Rozšiřovat tady, jaké informace máte doma pod linem, by se Vám nemuselo vyplatit. Kubicemu se to donese, a Vy dobře víte, jak se dokáže mstít.
28. 06. 2012 | 12:40

sedlak napsal(a):

melsakova pohanka, doma pod linem hmmm a na dikuze používáte anonymizer, trochu agent 007 ;-), nu což, byť názorově opravdu někde jinde, přeji hezký den i zbytek života
28. 06. 2012 | 12:47

melčákova pohanka napsal(a):

Doug Badman. Nic se neděje. Kubiceho znám dobře,tak vím,že on udělá jen to co mu nařídí. A já mám krytí. Ale něco Vám pustím. Za Klause jsem dostal 2mega,za podržení Topolánka 10 mega plus náměstka na MPO. Tak se stavte a dáme řeč-je to v centru Prahy. Jsem sice důchodce,ale nějakého panáka ještě vydržím a samozřejmě za oba zaplatím. Mám tvrdou měnu-tluchoře.
28. 06. 2012 | 12:53

melčákova pohanka napsal(a):

sedlak.Děkuji a jsem moc rád,že se rozcházíme v dobrém. Vše dobré doma i na poli.
28. 06. 2012 | 12:55

Doug Badman napsal(a):

melčákova pohanka
moc děkuji za pozvání, ale budu upřímný. Já žádné krytí nemám a trochu se bojím, že kdyby Kubice zjistil, že jsem se s Vámi sešel, že by si vztek vylil na mně, když už na Vás nemůže. Tohle je pro mě trochu vysoká hra. Držím palce!
28. 06. 2012 | 13:00

melčákova pohanka napsal(a):

Dougu. Rozumím a chápu Vaše obavy. No nic,tak já si skočím pro další krabicové víno a projdu si rajon. Tak se mějte. Odcházím !
28. 06. 2012 | 13:09

stejskal napsal(a):

Dobrý den, paní Vilemíno,

ï kdyby si jakýkoliv autor blogu psal pod různými nicky odpovědi do debaty sám (o čemž třeba v tomto případě dost pochybuji), podle IP to velmi pravděpodobně nezjistíte (navíc nepředpokládám, že má ve vazbě telefon či připojení na net. Ty texty sem vkládá jeho asistentka. Ostatně jako v případě většiny politiků).

Libor Stejskal
28. 06. 2012 | 13:14

Marie napsal(a):

Kritika od Ratha není na místě, protože právě on je jedním z těch, co tady již 20let tvoří zákony aměli zajistit slušným lidem bezpečí.Místo toho vytvořili džungli, v níž darebáci chodí v noci vesnicí s revolverem a obuškem a jiní zase řádí opilí na silnicích. Společné mají to, že jsou přesvědčeni o své nedotknutelnosti.No a když to nevyjde, fňukají a nepokrytě závidí těm, kterým to díky jejich lemplovství vyšlo.Rath by se měl za svou trapnost stydět.
28. 06. 2012 | 15:04

Crackman napsal(a):

Seď, bruč a přestaň posílat tyhlety chlemty :-)
28. 06. 2012 | 15:43

resl napsal(a):

resl napsal(a):
vám Rathe, ta vazba neškodí a mohla by bejt i tvrdší. špatné podmínky jsou, to jo, ale to se týká jen nevinných. jste bezcharakterní, zpupnej zloděj a vejtaha. eště tak kdyby k vám dali Klause a Kalouska a mohl bych s klidným svědomím zmizet na pár týdnů z Prahy. To by se mi spinkalo.
28. 06. 2012 | 16:02

Platan napsal(a):

Pane Rathe,
v tom, že se vám a Janouškovi neměří stejným metrem máte samozřejmě pravdu. Je to do očí bijící...
Co k tomu dodat...? Zdá se, že se v souvislosti s kauzou CASA začínají trochu hýbat základy tohoto prohnilého kmotrovsko-klientelistického režimu. Možná, že přijde zemětřesení, při němž se z nitra té obludné pyramidy zkorumpované moci vyvalí takové tsunami sra..k, že vy s těmi vašimi usmolenými 7 melouny (tedy pokud by se přece jen prokázalo, že to byl úplatek!) budete vedle toho vypadat čistý jak lilium. Pokud by se pak udělovaly tresty proporcionálně podle výše škody a největší hříšník by dostal řekněme 15 let, na vás by možná mohlo připadnout 14 dní veřejných prací... Takže neklesejme na duchu a neztrácejme víru ve spravedlivější budoucnost, byť je to zatím dost těžké...

P.s.
Právě jsem četl článek v Reflexu, který vám v podstatě dává za pravdu ve vaší kritice poměrů ve vazební věznici. I tady se ale zdá, že se i díky vám začalo o této věci více diskutovat a že je tedy nad šance na nápravu.
28. 06. 2012 | 16:04

melčákova pohanka napsal(a):

Může mně někdo vysvětlit,že ve vazbě má člověk právo se koupat dvakrát týdně a ještě limitován časem? A další hrůzy jako hodinu na dvorku o rozměrech ?. Pak mi z toho vychází,že jde spíše o lámání lidí,ale nikoliv o spravedlnost...A všichni zde ,to Ráthovi přející, by si mohli uvědomit,že jim zítra někdo vběhne pod auto a bude tam hnít stejně,a pak se dozná i k tomu,co neudělal...
28. 06. 2012 | 16:34

josef13 napsal(a):

Po revoluci, po tom cinkání těmi klíči, jsme jako mladá/mladší generace kladli našim otcům pro nás tehdy jednoduché otázky - jak oni mohli dopustit ty poměry/šikanování/přehmaty za komunistů. Plni nadšení jsme vše viděli jasně a vše mělo do budoucna jednoduchá řešení. Dnes po 22 letech již jsem dostal od svého syna stejné otázky - co se to tu děje, co je to za republiku, všichni mají plnou hubu demokracie a lidských práv - ale skutek je v nedohlednu. Obávám se dalších a dalších otázek, na které neumím odpovědět a moc se stydím za to, jak jsem i já kdysi dorážel na svého otce.
28. 06. 2012 | 16:55

Leona napsal(a):

Proč zde někteří označujete pana Ratha za lupiče a bůhvíco ještě? Dosud nebyl ani souzen ani odsouzen a vůbec nikdo nevíte, jak to bylo skutečně - víte jen to, co ukázala media. Co vám říká presumpce neviny?
28. 06. 2012 | 17:39

Jana napsal(a):

NO, pane Rath, mate stazene pozadi, protoze moc dobre vite, jak demokratickou "demokracii" jste za ta posledni leta vybudovali.
Mozna vas bude soudit i nekdo z plzenske Sorbonny. Moc dobre vite, ze v opravdove demokratickem state vy byste byl propusten na kauci a souzen pozdeji, zatimco Janousek by okamzite putoval na zachytku, na odber krve a vyslech by se provedl az by vystrizlivel. Rozhodne by ho policajti meli hned po ruce a ne aby jim Janousek vzkazoval, kdy se mu bude hodit a prijede. No, ale to je ta demokracie po cesku, tak se nedivte.... Ti vasi pravnici vam zrejme moc dobre neradi, jinak byste drzel jazyk za zuby a ne se priznal, ze jste mala "cudla". Tak si tu torturu tam uzivejte, po odsouzeni(musi vam byt jasne, ze uz je vpodstate rozhodnuto, soud bude uz jen doplnek) se uz s vami nikdo mazlit nebude. Budu vam prat, abyste mel hodne spolubydlici, nejlepe vase kolegy z prace.
29. 06. 2012 | 02:02

Radovan II. napsal(a):

Pane Rathe proto, že nejste v ODS. Vy jste žádnou škodu nezpůsobil, ale naopak, udělala jste mnoho dobrých věcí,ukazoval jste na špatnou práci ODS a celé vlády, kritizoval jste figury z vlády a to se nezapomíná.
Doufáme,že při soudu, Vaši právníci V ám vysekají aspoň podmínku.
Přejeme trpělivost, dobré nervy.
Doufejme, že do konce roku tato nejhorší vláda za 500 let skončí, tím, že se zase objeví nějaký odesácký průser
29. 06. 2012 | 08:18

Petr napsal(a):

Proč ne Janoušek a proč Vy?
To je hloupá otázka pane doktore při Vašem vzdělání.
Protože je Janoušek bohatší!
Lacina jako pirát silnic dostal 5 let, protože jel Octávkou. Trpišovský jako pirát silnic dostal popdmínečku, protože jel bourákem.
Křišťálového Grosse nedodali ani k soudu a žije za křišťálové peníze na slunné Floridě, katarského prince za "zvrhlosti" pustila Paroubkovo váda na svobodu. Jen Paroubek vyštval z postu Nejvyšší státní zástupkyně p.Benešovou, jen za to, že chtěla kauzu vyšetřovat. Inu naftová pole, jsou naftová pole. A Vy jste tomu tleskal a kroky Grosse i Paroubka jste do morku kosti bránil a schvaloval.
Tak co, už jste pochopil proč?
29. 06. 2012 | 09:47

santawizard napsal(a):

Pane doktore:
I když jste v parlamentu odmítl kategoricky všechno obvinění ,tady na webu se nepřímo vždycky přiznáváte.Lidé však ve vězení často popírají svůj zločin a dokolečka jsou jeden druhému nevinní.Na druhé straně určitě nemají rádi mezi sebou absolutní svatoušky.Čert aby se v tom vyznal.Jste určitě pod tlakem.Podobně byl na tom proslavený Kajínek.I v jeho případě je veřejnost rozdělena,v jeho vinu a v jeho nevinu.Buď je opravdový lišák a nebo jenom obyčejný foxteriér.Kdyby pan prezident Václav Klaus dal Kajínkovi milost i potom by se nevědělo zda-li propustili lišáka a nebo foxteriéra.Vy jste však politik.Soudní pravidlo ,že dokud se neprokáže ,že je obviněný vinnen ,tak je nevinnen v politice platí úplně naopak ,že dokud se neprokáže ,že jste nevinnen tak jste vinnen.(politici se takto navzájem obviňují dokolečka,místo aby se navzájem motivovali láskou,tak se navzájem motivují karabáčem)Proto už dneska jste pro některé ,jak se říká,obyčejná krysa ,ale pro jiné budete vždycky raději krysařík i kdyby vám dal pan prezident milost.
Takže už dneska trpíte buď spravedlivě a za trest a nebo nespravedlivě a na zkoušku.
V očích Boha každý člověk je obyčejný lump a cvok,pro kterého by se měli stavět rehabilitační tábory jako ty státní a soukromné ústavy pro lumpy a cvoky a nebo politické vězně a poseudoblázny.I tam si často lump hraje na cvoka ,aby se vynul trestu a nebo cvok si hraje na lumpa ,aby se vyhnul léčbě.
Tady na svobodě neprve Kalousek napadl Kubiceho a potom pohodový Nečas napadl Pospíšila.Jestli ,že krize bude pokračovat jako nějaké moderní náboženství na 3 světové válce ,tak na druhé straně se lidé budou pacifikovat primitivním náboženstvím na legálních a ilegálních drogách.
Zlom vaz a lovu zdar.
29. 06. 2012 | 11:59

JAHA napsal(a):

Ad: melcakova pohanka
"Dougu,díky. Ale špatně jste mě pochopil.Ty informace mám doma pod linem!"

Teda agent 007 by z Vas nebol. Trochu jemneho, aj to len pisomneho(!) tlaku od Dougu a Sedlaka a vyzradite vsetko. Alebo ste zamerne zamenili slova "pod lihem" za "pod linem"? To by bolo teda spickovo spionazne☺.
29. 06. 2012 | 14:24

Eleshar napsal(a):

Davide, vydrž. Fandím Ti a věřím, že za chvíli Ti tam přivezou Kalouska a Parkanovou, takže budeš mít konečně společnost na odpovídající úrovni. A až v těch Litomeřicích budete všichni, veřím, že díky Tvé senioritě budeš bezpochyby zvolen předsedou vězeňské sněmovny. Držíme palce do Litomeřic, ať tam nezůstaneš dlouho sám!
Pac a pusu.

E.
29. 06. 2012 | 18:22

Eleshar napsal(a):

Davide, vydrž. Fandím Ti a věřím, že za chvíli Ti tam přivezou Kalouska a Parkanovou, takže budeš mít konečně společnost na odpovídající úrovni. A až v těch Litomeřicích budete všichni, veřím, že díky Tvé senioritě budeš bezpochyby zvolen předsedou vězeňské sněmovny. Držíme palce do Litomeřic, ať tam nezůstaneš dlouho sám!
Pac a pusu.

E.
29. 06. 2012 | 18:22

PR napsal(a):

Víte, co mají společnýho dr. Rath a Jiří Kajínek ? U obou nebyly zjištěny otisky prstů, u obou kardinální důkaz. Zatímco u Kajínka na bouchačce, u DR na penězích.
Zvláštní je "zapomenout" na takový důkaz, že ?
29. 06. 2012 | 19:25

Bestia Triumphans napsal(a):

Doug Badman napsal(a):
melčákova pohanka:
Ještě jednou jsem si Vaše příspěvky přečetl a musím odvolat, že to jsou plky. Máte naprostou pravdu. Jedná se o informace mající cenu zlata či ohrožení života!
.
:-)) :-))
29. 06. 2012 | 19:34

optimistický demokrat napsal(a):

Pane dr.Rathe proč ne vy a proč Janoušek? Pokud to nevíte, tak já vám to řeknu. Protože nejste takový lump jako je pan Janoušek. Vy jste vystupoval proti neřádům dosti dlouhou dobu a to se nesmí v českém kapitalismu. Tam mají slovo milionářští lobbisti a podvodníci a úplně až nakonec ti co nám oficielně vládnou.
My obyčejní lidé do toho vidíme dosti dobře i když známe děje jen z medií, ale to stačí.
Pane Rathe já vám přeji, abyste byl silný a ve zdraví přežil to, co na vás uchystala ODS se svými nohsledy.
Buďte zdráv, národ vás bude ještě potřebovat.
29. 06. 2012 | 21:35

dany napsal(a):

salacova promluvila...

tak jak to ted vidite, doktore?
30. 06. 2012 | 05:13

pamětník napsal(a):

PR:
Odkud to o těch otiscích vítde?
30. 06. 2012 | 22:14

Analytik napsal(a):

Pokus o zabití v opilosti a pod vlivem drog je jen přestupek, který se trestá pokáráním.
Zato korupce spáchaná opozičním politikem je jasný hrdelní zločin, který se ani nemusí prokazovat před soudem.
Už jen vybrat způsob popravy.
01. 07. 2012 | 18:46

Saltzman napsal(a):

Ráth mi připadá jako kluk, který fňuká po výprasku za své zlobení, že ostatní hoši zlobili ještě víc a nikdo jim nenabacal.
Sedí ve vyšetřovací(!) vazbě. Až soud nazná, že je nevinen, pak bude mít dost silnou pozici na boj za spravedlnost. Zatím to ale vypadá, že soud rozhodne o jeho vině a potrestá jej pobytem v kriminále. To pak se mu od toho sezení odpočítá doba pobytu ve vyšetřovací vazbě a o to se mu trest zkrátí.
Ráth sedí ve vyšetřovací vazbě, aby nemohl ovlivňovat svědky a mařit vyšetřování. Že by to bez vazby nešlo, jsou jeho dopisy z vazby důkazem. Mermomocí chce ovlivnit kohokoliv, jen aby vypadal jako ten maličký neškodný hlupáček, kterému někdo podstrčil krabici s miliony korun a zavolal na něj policajty.
Tak davídku SEĎ a NEZLOB!!
02. 07. 2012 | 10:02

Kateřina napsal(a):

Reakce na Saltzman: Mám takový dojem, že to, co jste napsal, nemůže napsat psychicky normální člověk... Připadá Vám normální jednat s druhým dospělým člověkem jako s dítětem??? Kde berete tu drzost takto mluvit s dr. Rathem, kde berete tu drzost ho soudit??? Zkuste si laskavě nejdříve sám jít sedět do české vazby, a pak třeba o tom mluvte... o svých "zážitcích"!!! Ale soudě podle vašeho výplodu byste tam nevydržel ani hodinu, a zhroutil se z toho, stejně jako všichni ostatní praví gauneři a rozkradači tohoto státu, kteří tam všichni správně patří!!! Na rozdíl od dr. Ratha, který právě na jejich obrovské zlodějny upozorňoval, dělal dobré věci pro lidi, a proto se mu asociální vláda s justiční mafií takto sprostě pomstila... Nesaháte panu Rathovi ani po kotníky, na rozdíl od Vás zbabělce a ubožáka, který si sem na diskuze chodí jenom "hrdinně" kopat, svůj nelehký a nespravedlivý úděl nese ještě moc dobře a statečně!
02. 07. 2012 | 11:53

pamětník napsal(a):

Kateřina:
Kde berete tu drzost takto mluvit se Saltzmanem, kde berete tu drzost ho soudit???
02. 07. 2012 | 17:33

PR1 napsal(a):

To PAMĚTNÍK 30.06. 22h
O otiscích prstů (kardinální důkaz neprovedený aby nebyl ve prospěch obviněného dr. Ratha obdobně jako J.Kajínka) píšou veřejně dostupné zdroje - stačí to jen trochu sledovat. Naposledy dnes aktuálně.cz :
Žalobce odmítl Rathovu stížnost. Vyšetřování pokračuje
17:01 | Dnes | Aktualizováno
Domácí, ČTK
Komentáře:

David Rath.Autor: Středočeský krajvětší obrázek »
Praha - Státní zástupce zamítl stížnost Davida Ratha proti zahájení jeho trestního stíhání.
Informoval o tom politikův obhájce Roman Jelínek. Podle něj však z obsahu rozhodnutí vyplývá, že se žalobci v případu opírají pouze o "výstupy operativní techniky" - tedy odposlechy.
Policie viní bývalého hejtmana Středočeského kraje a poslance z přijetí sedmimilionového úplatku, spolu s ním začala stíhat dalších sedm lidí. Ani oni podle dřívějších informací médií se stížnostmi neuspěli.
"V pátek 29. července obdržel klient rozhodnutí, jímž dozorující státní zástupce zamítl stížnost proti usnesení o zahájení trestního stíhání," uvedl Jelínek. Rathovým advokátům se na obvinění jejich klienta nelíbilo například to, že policie nenechala vypracovat znalecký posudek na zakázku na opravu buštěhradského zámku.
Jelínek již dříve uvedl také to, že v protokolu o zahájení trestního stíhání byl poslancův skutek jinak formulován než v žádosti pro sněmovnu. Dnes dodal, že policie dosud nezpracovala záznamy odposlechů.
Psali jsme
• Salačová z kauzy Rath je doma. Zřejmě promluvila»
• "Rathův tým" chce z vazby. Útěku prý brání média»

Do tohoto týdne bylo v Rathově kauze podle Jelínka vyslechnuto devět svědků. "V mediích zmíněný stěžejní svědek policie jednak potvrdil průběh výběrového řízení na rekonstrukci zámku Buštěhrad, jednak vyvrátil tvrzení některých medií, že na pokyn hejtmana byl vyměněn za jiného projektanta," sdělil advokát. Vyloučil prý zároveň, že by na něj byl vyvíjen nátlak kvůli rozpočtu či projektové dokumentaci.
Policie také podle Jelínka nyní přibrala znalce ke zkoumání otisků na krabici a penězích, jež prý byly u Ratha zajištěny. Obhajoba od počátku uvádí, že na penězích poslancovy otisky nejsou."
03. 07. 2012 | 17:59

Kateřina napsal(a):

To "pamětník": inteligent pochopí...
Beru ji přesně tam, kde ji bere ten exot "saltzman", když tak neskutečně sprostě, odporně, zbaběle, uboze a nespravedlivě tady dr. Ratha napadl...!
Nesuď, abys nebyl souzen... stojí nejenom v bibli...
04. 07. 2012 | 16:34

pamětník napsal(a):

Kateřina:
Berete ji přesně tam, kde ji bere ten exot "saltzman", myslel jsem si to.
04. 07. 2012 | 18:28

pamětník napsal(a):

Mimochodem: Kdybych byl souzen stejně jako Dr. Rath, dopadl bych mnohem, mnohem lépe. Nejsem zloděj.
04. 07. 2012 | 18:30

Kateřina napsal(a):

Ani doktor Rath není žádný zloděj (u Vás trochu pochybuji, jinak byste to tady tak nepsal, aniž by Vás o to kdokoli žádal...) ... přesto je denně stále sprostě, hystericky, odporně a nechutně napadán už několik týdnů médii, a obrovskou hromadou hlupáků, zakomplexovanců a duševních ubožáků, na diskuzích i jinde... Proč??? Jakým právem??? Na to si odpovězte!!! Těch, co ho neustále sprostě napadají, těch se laskavě ptejte!...
04. 07. 2012 | 22:59

Igor napsal(a):

preco ten vzruch?
ved mas vyhrane. s tymi chybami, ktore policia, prokuratura a media robia, tak nepocitam, ze vobec dojde k nejakemu procesu a prepustia ta po volbach s velkym ospravedlnenim.
05. 07. 2012 | 07:46

pamětník napsal(a):

Kateřina:
Mnozí kolegové vědí, že pan MUDr. Rath už před léty okradl jednu instituci o 16 mio.
"jinak byste to tady tak nepsal, aniž by Vás o to kdokoli žádal" Promiňte, zapomněl jsem Vás požádat o svolení.
05. 07. 2012 | 17:37

Lion napsal(a):

Souhlasím, že do vazby se může dostat každý a dokonce i do vězení. A to zcela podle práva, i když podle zdravého rozumu je nevinný. Je to otázka peněz na investici, v tomto případě se může (nemusí) jednat o zvrácenou investici. Řekněme, že někdo VYDĚLÁ ODSTAVENÍM HEJTMANA 100mld. Kč v následujících 10 letech, tak je 100mil. Kč NEBO 200mil. Kč VELMI DOBROU INVESTICÍ do získání dostatečného množství nepřímých důkazů NA odsouzení a uvalení vazby - ODSTAVENÍ ZE HRY. Že je to NEMORÁLNÍ - ANO, ZVRÁCENÉ - SOUHLASÍM, nemožné - BOHUŽEL MOŽNÉ. Netvrdím, že Rath je nevinný ZCELA, ale tato kauza má až příliš mnoho přesných na 1Kč důkazů o tocích peněz na úplatky (podle aktualne.cz), že se zdá zmanipulovaná. Přece každý, kdo bere úplatek, tak si něco nechá pro sebe, ale pan Rath je podle policie a novinářů výjimka? Ať si každý udělá osobní názor sám.
08. 07. 2012 | 09:14

pamětník napsal(a):

Příliš mnoho přesných důkazů - kauza zdá se zmanipulovaná.
Taky logika.
08. 07. 2012 | 15:37

Andy napsal(a):

Pane Rath, mě jste ohrozil, protože jsem neměl možnost se dostat k té krabici vína...
14. 07. 2012 | 02:23

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy