List z vězení VI: Vláda plukovníků

09. 07. 2012 | 13:47
Přečteno 5435 krát
Premiér Nečas v souvislosti s kauzou Parkanová prohlásil, že vládu nebudou řídit policejní plukovníci. Je zajímavé, že před pár týdny policejní plukovníci s jejich obrněnou armádou obsadili Poslaneckou sněmovnu. Tehdy ji desítky policistů zaplnily proto, aby chránily poslance proti mimořádně nebezpečnému zločinci Rathovi. Tomu vláda tleskala a fandila.

Když jde o jejich Parkanovou, tak se proti vlastní policii ohrazují.

Pádné důvody.
Policie je jasně pod kontrolou moci výkonné, tedy vlády. Pokud policie „kouše“ do ruky vlastního pána, pak musí mít opravdu neprůstřelné argumenty. Mají mít nezávislý posudek, že letadla, co nelétají, jsou o 660 milionů předražená. Navíc je kupoval kamarád Kalouska, pan Háva. Zdali oběma dali do ložnice, obýváku a kanceláří odposlechy? Asi ne, tady jde jen o 660 milionů.

Nečasovo dilema.
Docela bych se vsadil, že vládní koalice Parkanovou nevydá. Nejde tolik o ni, ale je to cesta na Kalouska a Topolánkovy lidi, kteří mají stále v ODS dost vlivu. Nečas si bude muset vybrat. Buď mu spadne vláda, nebo vydá Parkanovou. Už z jeho reakcí je jasné, jakou cestou půjde. Druhou možností je, že ji na oko vydají a vyšetřování okamžitě zpacifikují tak, aby se nikomu nic nedokázalo.

Dvojí metr.
Zjevně někteří policisté a část veřejnosti nepochopili, že korupce je u nás vyřešena tím, že Rath sedí ve vězení. Premiér Nečas to snad řekl jasně. Policejní plukovníci smějí pronásledovat pouze politiky z řad opozice

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

neo napsal(a):

A co čekáte? Že si mimořádně nebezpečný zločinec bude běhat po světě bez policejního dohledu?
09. 07. 2012 | 13:50

jozka napsal(a):

neo:

a nebeha snad?
09. 07. 2012 | 14:14

dennis napsal(a):

Pane Neo,
mate pravdu: Je treba rozlisovat mezi mimoradne nebezpecnymi zlocinci a pak temi mimoradne bezpecnymi zlocinci. Ti nebezpecni jsou zalarovani a ti mimoradne bezpecni jsou chraneni parlamentem a nebo se rekreuji v Chorvatsku. Poradek a spravedlnost musi byt. Chapete prece, ze sedmimilionovy delikt si kazdy obycejny clovek umi predstavit a o jeho nebezpeci nepochybuje. 660 milionu je mimo meze nasi predstavivosti. Letouny Casa jsou dodnes pro armadu nepouzitelne. Vlastne jsou asi tak jako Kalouskovy padaky. Vsichni musime nasi vladu chvalit, jak obrovskou rybu ulovila jeji policie. A take ji musime podporit v kauze vojenskych letounu, v kauze ProMo a mnoha dalsich. Podle zasady Co nase protikorupcni vlada cini, dobre cini! A budeme se modlit Boze raciz nam tuto vladu zachovati co nejdele ve zdravi a u moci. (Protoze nevime, co se jeste dovime, az ona dovladne.)
09. 07. 2012 | 14:15

JAHA napsal(a):

Ad: autor

Este ste doteraz (mnohi Vas mali za inteligenta) nepochopil, ze Vase totalne hluposti (nema to ani zaciatok, teda uvod, ani stred, teda dej, ani zaver, teda ponaucenie) uz NIKOHO nezaujimaju? Nuz, piste dalej, ukazujte ludom, ktori si mysleli, ze ste nejaky inteligent, Vasu trapnu uroven (o ktorej sme, na rozdiel od Vasich fanusikov, davno presvedceni). Napiste KONECNE nieco zaujimave, k veci, nejaku tu pravdu. To Vas budeme citat!!!
09. 07. 2012 | 14:20

Jan K. napsal(a):

Zajímalo by mě, zda i ostatní vazebně stíhaní budou moci zveřejňovat na webu své výlevy, nebo pouze ti, co šustí miliony. Může to někdo ze státní správy upřesnit?
09. 07. 2012 | 14:21

JAHA napsal(a):

Ad: autor

Poviem to inac. Nepochopil ste, ze NIKOHO Vase "plky" nezaujimaju? Napiste nieco RELEVANTNE!!! (Napr. ukradol som tie peniaze preto lebo som bol dohodnuty s X a Y, a tito mi tvrdili, ze vseko je OK.
09. 07. 2012 | 14:25

jozka napsal(a):

Prelozim pripevek od JAHA:

Napiste plne priznani, nic jineho JAHA nezajima :-)
09. 07. 2012 | 14:30

šebány napsal(a):

JAHA - pište prosím za sebe a neohánějte se slovem NIKOHO apod. Já také nepíší , že NÁS slováci nebaví , ale píši , nebaví mne.Asi ale slovák nejste , protože takhle blbě psát může jen někdo naschvál. V případě Dr.Ratha jste vedle jak východňár na nádraží.
09. 07. 2012 | 14:31

jozka napsal(a):

Jen bych jeste dodal, ze JAHA je zrejme novy nick JHVH, protoze ostatni tezko muzou mluvit za vsechny :-)
09. 07. 2012 | 14:31

Drzá zrzka napsal(a):

Jan K.

Na blogu Jiřího Havla očekávám seriál Listy ze záhrobí.
P.S.
To, co jsem napsala, je hnusný. Ale hnusný uplně stejně jako zneužití tohoto prostoru, který měl přidělen David Rath.
09. 07. 2012 | 14:32

Scarabeus napsal(a):

autor: (možná si to někdy přečtete, až nebudete ve vazbě)

Policie se chovala podle zákona, že ty zákony jsou takové jaké jsou je i Vaše chyba, také jste poslanec, který mohl znění zákonů ovlivnit.

Máme u nás zvláštní poměry, přímá(peníze v obálce/krabici ...) korupce je trestná, ale nepřímá korupce, tzn. nějaká protislužba ve formě nákupu zboží nebo služeb(např. inzerce), trestná není, viz odkazy.
http://www.novinky.cz/domaci/194600-dolejs-ustal-aferu-s-uplatkem-zustava-v-cele-kandidatky-kscm.html
http://skramlik.blog.idnes.cz/c/261502/Husak-ruinoval-Sazku-s-platem-56-milionu-mesicne-ja-jsem-zbabelec.html
09. 07. 2012 | 14:43

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Kdo chce kritizovat velkozloděje a velkokorupčníky, tak si nemůže nosit drobné v krabici od vína.
Koukám, že sebranka, která podporuje kleptokraty, by vám nejraději zavřela hubu. Podle ní máte jediné právo, a to přiznat vinu.
09. 07. 2012 | 14:47

Scarabeus napsal(a):

ten s dlouhým nickem:

Drobné to nebyly. Možná pro Vás ano. :-)

Mám raději kritiku od poctivých lidí, ti na ni mají morální nárok. :-)

Jinak nemám nic proti tomu, že David Rath z vazby píše, zákon to nezakazuje.
09. 07. 2012 | 14:51

Ládik!!! napsal(a):

Jste vůbec v té base?
09. 07. 2012 | 14:52

Gustáv Kočí napsal(a):

Patologický lhář David Rath opět dostává prostor pro své pavlačové klepy. Vskutku prudce inteligentní muž.
09. 07. 2012 | 14:53

češka napsal(a):

Tento stát se již úplně rozvrátil?
Rath je ve vyšetřovací vazbě, aby neovlivŇoval svědky?
Proč nám TV tvrdí, že vězeňská služba brání vězňům používat mobily, ruší signál mobilních operátorů ve vězení atd. my, občané za tyto služby platíme, a přitom má vězeň přístup k internetu a dokonce vlastní blog.
Panu Stejskalovi vadí silná slova, ale nechává blogovat kdejakého podezřelého z podvodů ? Proč nebloguje Kájínek?
09. 07. 2012 | 15:03

Kanalnik napsal(a):

mám obavu, že u některých diskutujících nastala manifestní fáze onlinové nemoci zvané "dementia rumcaisis"
09. 07. 2012 | 15:06

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Pro Scarabeus.
Drobné to jsou v porovnání s tím, jak ti praví zacházejí se svěřeným veřejným majetkem.

Například jak Praha přišla o stovky miliard, a nevěřím tomu, že politici jsou natolik hloupí, aby nevěděli, že když malé neprůhledné firmě svěří stovky milionů, že už je patrně neuvidí.

„Konečně se objevilo pojítko mezi politiky a firmami, kteří figurují v kauze Key Investments. Firma Auditing Dykast je auditorem společnosti Key Investments, které Praha 6, 10 a 13 svěřily téměř miliardu korun. Auditing Dykast audituje také firmu E Side Property, jejíž dluhopisy Key Investments pro městské části koupila. Problém je v tom, že majitel firmy Auditing Dykast je strýcem Vladislava Dykasta, šéfa kabinetu ministra životního prostředí Tomáše Chalupy, který jako starosta Prahy 6 svěřil Key Investment půl miliardy korun.“
Více zde: http://www.akciecz.cz/news/key-investments-jedna-velka-auditorska-nahoda-aneb-ministr-chalupa-vysvetluje/newscbm_241896/10/
09. 07. 2012 | 15:06

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Pro Scarabeus.
Oprava stovky milionů.
09. 07. 2012 | 15:07

ghándí napsal(a):

pane doktore,
založte se soudružkou pancovou vězenskou bunku čssd. já si myslim, že členové vám budou postupně přibývat a máte šanci se stát nejsilnější oraganizací čssd v republice.
09. 07. 2012 | 15:08

JF napsal(a):

Rath - vězeň modrooranžového svědomí: jistě je dobré připomínat že tu nějakou opozici máme. Docela jste k tomu vhodná osoba - co třeba možnost že je to modrooranžový komplot pro veřejnost živit tuto představu - ve všem ostatním praktičtějším to tak děláte, tak proč to jen nazýváte špatnými nazvy - jako že je to opozice. Je to z Vašich úst nedůvěryhodné. Možná jen přikrýváte volbu dalšího prezidenta - krom toho ovečky na všech stranách budou krotší. Asi tak. Mluvit o opozici je značně povrchní? Nebo se na to tak nějak špatně dívám??? krom toho jak zjistím že jste skutečně zavřenej ... mám u koho důvěryhodného?
09. 07. 2012 | 15:10

Frante napsal(a):

"Druhou možností je, že ji na oko vydají a vyšetřování okamžitě zpacifikují tak, aby se nikomu nic nedokázalo."

Myslím že jí vydají (nevím proč "na oko") a pak se opravdu nikomu nic neprokáže, protože legislativa je děravá. Proč je děravá, to je práce politiků posledních 20 let, to těžko bude moci někdo svádět na malou zájmovou skupinku ...
09. 07. 2012 | 15:14

Ála napsal(a):

Mám-li vztek víc než trošku,
že bez práce mám jenom hlad,
vzpomenu na Rath ve věznici
a jsem na světě rád
09. 07. 2012 | 15:17

pozorovatel napsal(a):

Pane doktore, opět velice dobrý blog. Pište dál, těšíme se. Že je dobrý, svědčí o tom zoufalé reakce pravičáků. Přeji Vám lepší časy.
09. 07. 2012 | 15:19

VFISCHER napsal(a):

ZKOLABOVAL REGISTR VOZIDEL ! ! ! !

Nejde jen o to, jak je možné, aby jeden prominentní vazebně stíhaný Rath dopisoval z vazby své značně problematické vzkazy na veřejný server Aktuálně ! ! ! Mimochodem, jak sem takové výlevy putují ? ? ? To má pan Rath ve vazbě připojení na internet a může si posílat svou koresponedenci kdy chce kam chce ?? Nebo jeho motáky někdo vynáší ? ? To už by si mohl ve vazbě otevřít celou svou poslaneckou kancelář s veškerým komfortem - ale, nač potom vazba ?! To jsou ty paradoxy ! ! !

Jde o to, že situace kolem Ratha je exemplární ukázkou strašlivého chaosu (lépe řečeno bo--elu) v celé státní správě, důsledkem to dvacetileté vlády gangsterských klik a mafiánských klanů všežravců všech barev a kalibrů ! !

Každý jeden viditelný papaláš zde panujícího politického cirkusu je jen malý kousek vyčnívajícího ledovce obludného soukolí vlády zločinecké zbohatlické oligarchie na všech úrovních řízení státní správy !! Vždy pak záleží pouze a jenom na výsledku souboje „temných finančně-mocenských sil“ bude-li v budoucnu smeten, nebo očištěn, vynesen, nebo zašlápnut ! !

Nikdo z nás, zde utrácející svůj čas neplodnými, nic neřešícími blogerskými výlevy, nemáme šanci proniknout do džungle dnes existujících mocensko-politických zákulisních sil , vidíme pouze výsledky rozvráceného a rozkradeného státu, ze kterého (podle mého soukromého odhadu) téměř 50 % veřejných rozpočtů mizí v soukromých kapsách ! ! !

Nejmarkantnějším příkladem jsou předražené zakázky betonové (stavební) lobby a hned na druhém místě jsou zločinná spolčení v oblasti informačních technologií (všechny systémy ministerstev, IZIP, OPENCARD, atd atd. ) !! Výsledkem takových čachrů jsou potom nefunkční předražené informační systémy, jako například kolaps, s velkou pompou avizovaného, registru vozidel, fronty a zmatky na státních úřadech ! !

Škody způsobované rozkladem státní správy, jako například rozdělení státu do 14 idiotských krajů, škody způsobené nekvalitním výkonem třikrát a vícekrát rozbujelého byrokratického molocha jsou nedozírné a vyhovují opět jen vládnoucím zločincům při kamuflážích a retuších zlodějských čachrů se státní kasou.

Jeden momentálně zavřený Rath se dříve nebo později ztratí ve víru dalších událostí ve zdejším Absurdidstán - Gangsteristánu (viz čunkiáda) a neštěkne po něm ani pes.
09. 07. 2012 | 15:24

Kateřina napsal(a):

Opět pravdivě a výstižně řečeno dr. Rathem... :-) Taky si dlouho myslím, že Parkanovou její modré bratrstvo nevydá za žádnou cenu(konečně včera v OVM to "kníže" krásně předvedl, skoro p. Zaorálkovi nafackoval za tu jeho "drzost" říkat pravdu o tom, že o Parkanové mají rozhodnout nezávislé soudy, a ne vláda..), a že veškeré poslední změny v justici (bleskové odvolání Pospíšila, boj o bezcharakterní kariéristku Bradáčovou na VSZ, šílené útoky Kalouska na policii ,...) mají jediný cíl - modrá mafie zametá stopy po svých obřích miliardových zločinech...
09. 07. 2012 | 15:24

zemedelec napsal(a):

Pane Stejskal.
Možno by bylo v hodné z nova to napsat,že ty blogy nemusí psát přímo Rath,ale někdo kdo má přístupové heslo,nebo sním může disponovat.Děkuji.
09. 07. 2012 | 15:31

český maloměšťák napsal(a):

Osobně si myslím, že Kalouskovi ani Hávovi žádné odposlechy mikdo do ložnicí či jinam /třeba do vinného sklípku nebo k baru s chlastem/ nenamontoval.
Taky by bylo absurdní, aby někdo přistihl ty dva pány s tolika krabicema od vína - vždyť tolik krabic dva lidi ani neunesou !!! (snad leda že by jim Ouzký s Cabrnochem poradili s tréninkem)
A proto kauza vyšumí.....vyšumí ostatně jako i jiné stamilionové a miliardové kšefty.

Zato se nechá nepřítel společnosti, terorista, nebezpečný zločinec, kacíř a matkovrah, a prznitel sestřiček a piják krve nemluvňátek Rath...nechá se řádně vysmažit ve vyšetřovací vazbě.
Ostatně tak se alespoň nesetká na pláži s Janouškem...či s Kalouskem a j.
Ještě by se tam poprali...o to, jak se vlastně věci mají.
A tak čeká na soud ...zatímco Janoušek čeká až mu donesou na pláž vychlazené Martini /na co čeká Kalousek . to nevím...možná na to, až jemu podobní v Dolní Seznamce zvednou ruku pro nevydání exsestry a exoďačky V. Parkanové....o které občan Schwarzenberg tvrdí, že " Já su nevinej, já...eh teda - Ona je nevinná, já vám říkám že ona je nevinná !"/.
Jeden k soudu - druhý k báááru...tak to má být. Hlavně že se odrestituuje.

Jaroslav Hašek.... hadra.
09. 07. 2012 | 15:32

Klaus V napsal(a):

Proti Parkanové mluví rozsudek Nejvyššího soudu z letošního února ....
Případem Vlasty Parkanové může zamíchat ne příliš známý rozsudek Nejvyššího soudu z února letošního roku.
Soudci v rozsudku jednoznačně prohlásili, že politici nesmí nakupovat nebo prodávat majetek za cenu, která není přiměřená.
Právě tento prohřešek nyní policie exministryni obrany vyčítá. Kvůli tomu, že rozhodla o předraženém nákupu dopravních letounů CASA, žádá poslance o její vydání k trestnímu stíhání. Způsob uvažování Nejvyššího soudu v této věci může být následován i v případě paní Parkanové.
V této souvislosti připomeňme fakt, že ještě v roce 2006 si Ministerstvo obrany nechalo zpracovat marketingovou studii, z níž vyplynulo, že běžná cena letadel CASA je o minimálně třetinu nižší, než za kolik je později koupil český stát.
„Ministryně Parkanová si tedy musela být vědoma, že cena pořizovaných letadel může být značně nadsazená. Zároveň musela ve smyslu uvedeného rozhodnutí Nejvyššího soudu vědět o své povinnosti nenakupovat majetek za cenu, která převyšuje cenu obvyklou. Nejvyšší soud má mimo jiné za úkol sjednocovat výklad práva, nižší soudy by jeho názor měly brát v potaz.
„Zákon jednoznačně ukládal nenakupovat za cenu převyšující cenu obvyklou, z čehož přímo vyplývala pro ministryni Parkanovou povinnost zjistit, jaká je obvyklá cena nakupovaného zboží
09. 07. 2012 | 15:33

kelt napsal(a):

Každá vláda,kdekoliv na světě pokud ztratí legitimitu,tak co jistě neudělá,že si proti sobě poštve policii,jak to dělá taxikář slepou poslušností vůči vrchnosti,který vší silou likviduje její akceschopnost.
Takže"vzpoura"policie a SZ spočívá v tom,že chce sáhnout na mafii,která pod Kalouskovým nezávislým dohledem cca 20 let rozkrádá veřejné prostředky jdoucí na armádu.
To po oslavách zatčení Ratha neočekávala "naše"vláda boje proti korupci ani ve snu.
Proto ty hysterické a panické reakce Nečase/který nyní kupodivu otočil/a zejména Kalouska,který dobře ví,která bije.
Přes nejslabší článek/bílého koně/Parkanovou se to bude řetězit na Bartáka,Kopřivu až po Kalouska s Hávou.
Tak by to mělo vypadat v demokratickém státě.
Po nástupu Blažka a jeho vystoupení v OVM je zřejmý jeho úkol:dostat ze řetězu puštěnou justici zpět pod křídla ODS.
Takže-dočahukla.
09. 07. 2012 | 15:49

český maloměšťák napsal(a):

,,,ostatně Kalousek by měl vysvětlit, odkud čerpá své informace - jak to, že se ohání policejním spisem...a pak také to, zda tak, jak postupoval v kauze Parkanová...postupuje standardně vždy.
Že tedy za peníze daňových poplatníků nechává vypracovávat různá závazná stanoviska a vyjádření institucí.
Pokud to neudělá - tak by měla policie začít vyšetřovat jeho - minimálně tedy za zneužití pravomocí veřejného činitele. Když už tedy ne kvůli ovlivňování procesů výkonu spravedlnosti.
09. 07. 2012 | 15:50

JF napsal(a):

VFISCHER: opět velmi výstižné!!! skoro se domnívám že pan Rath je součástí komplotu ohledně zrání těchto gangsterských struktur nyní spojených s těmito posledními "událostmi" a symbolizující konec funkční životnosti Klausise včetně jeho odkazu. Prostě Rath méně či více tuší (či zcela) a vždy připraven to zobchodovat ne za krabice ale přepravky vína (třeba na tu koupi nemocnice).

Cena Ratha po každém listu z vězení roste!!! (nyní ono zdání opozice ) a tato "opozice" bude mít brzy supervytuněného modrooranžového Lipicána či nějaká nemocnice nového vlastníka. ;-)
09. 07. 2012 | 16:05

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane zemědělče,

těch hypotetickách variant je celá řada a je myslím zbytečné, neustále všechny opakovat (psal jsem zde několikrát, že texty do blogu vždy vkládali lidé kolem pana Ratha, ne on). Stejně každý nakonec přispěchá s nějakou vlastní spekulací, kdo to píše, jak to píše a proč by to vlastně vůbec psát neměl. Nechávám tomu volný průběh, každý ať si na to udělá svůj názor.

Libor Stejskal

P.S. Osobně si myslím, že ty texty opravdu píše David Rath, ale ani já nemám možnost to nijak zjistit.
09. 07. 2012 | 16:06

neo napsal(a):

jozka:

ne, sedí v Litoměřicích a cpe se paštikou a chlebem
09. 07. 2012 | 16:09

neo napsal(a):

Dennis:

nic takového jsem nenapsal pane Dennisi. nerozlišuji mezi nebezpečnými a bezpečnými zločinci. Každý je nebezpečný a všichni by měli sedět.
09. 07. 2012 | 16:10

český maloměšťák napsal(a):

neo napsal(a):
Dennis:

nic takového jsem nenapsal pane Dennisi. nerozlišuji mezi nebezpečnými a bezpečnými zločinci. Každý je nebezpečný a všichni by měli sedět.
09. 07. 2012 | 16:10
----------
Kdo o tom rozhodne ? Zda je tedy onen člověk zločinec ?

A malá technická :

http://www.innocenceproject.org/about/Mission-Statement.php/

"...To date, 292 people in the United States have been exonerated by DNA testing, including 17 who served time on death row. These people served an average of 13 years in prison before exoneration and release...."

Pro zasmání /ale i k poučení - hlavně ve směru fanatiků JAHA a spol. - oni ale tkzv. katoličtí mravokárci jsou hned se vším hotovi...není nad jednoduchou pravdu, že...:D/ :

http://www.youtube.com/watch?v=C8Keo97K9cs
09. 07. 2012 | 16:22

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Pro stejskal.

Pan zemědělec patrně neměl na mysli samotné psaní, ale umisťování na internet. Nejpravděpodobněji to probíhá tak, že Rath to napíše ručně a po kontrole vězeňskou službou, zda to neobsahuje něco, co by mohlo narušovat vyšetřování, to rodina nebo advokáti dopraví tomu, kdo má přístupové heslo na blog a ten to umístí sem.
Pro normálního člověka žádný problém, no ale pro některé hrůza. Nevím, co budou dělat, až za nějaký měsíc bude Rath chodit po svobodě, to se jim pak asi zhroutí svět.
09. 07. 2012 | 16:28

neo napsal(a):

tenco:

soud o tom rozhodne, to je snad jasné i takovému inteligentu jako jste vy nebo ne?
09. 07. 2012 | 16:34

Proto napsal(a):

Pro Jan K. : V dobách mladistvé naivity jsme poslouchali na Svobodné Evropě dopisy z vězení Václava Havla.Jaksi prý "tajně" odeslané z vězení. Až o mnoho let později mi došlo, že to tenkrát bylo možné jen u vězně, kterého si pečlivě hýčkala a připravovala část STB. Dnes Dr. Rath nedělá nic nezákonného, dopisy projdou vězeňskou cenzurou. Tomu se divit opravdu nemusíte. Nejde o žádné privilegium.
09. 07. 2012 | 16:35

český maloměšťák napsal(a):

neo
Tenco neznám...ale jinak se obávám, že se snaží rozhodnout spíše zhusta takoví "inteligenti" jako jste vy.
Ale já to docela chápu - ono je dobré výt s davem...očišťuje to mozek od různých pochyb ...

Zavraždili soudce z kauzy Vítkov.
No - začíná to tu smrdět hnědou...fest.
09. 07. 2012 | 16:44

Drzá zrzka napsal(a):

Ještě tu O Budulínkovi, prosim, prosim, smutně koukám... :-)
09. 07. 2012 | 16:45

neo napsal(a):

tenco:

lžeš, tenco znáš a už jsi se několikrát přiznal, že jsi to ty. A Vlk chudák z toho byl taky vyplašenej.

Inteligenti jako já se nesnaží rozhodnout. Inteligenti jako já ctí presumpci neviny. Pro mě je Rath zatim nevinej, ale je podezřelej nebezpečnej zločinec a tak souhlasím s vazbou a policejním doprovodem, dokud nedojde k soudu a nebude osvobozen či odsouzen.
09. 07. 2012 | 16:49

zemedelec napsal(a):

Pane ten,kdo se s blbem hádat nebude.
Měl jsem i tohle na mysli,kdyby to bylo čerstvé,určitě by se zmínil o J.Havlovi.Také jsem zaznamenal,takové všelijaké slovní spojení,něco nedotažené,jako by to nebyl rukopis Ratha.
Děkuji ještě jednou Panu Stejskalovi i Vám Pane,snad se to dozvíme později.
09. 07. 2012 | 16:56

český maloměšťák napsal(a):

neo
Pokud jsem se přiznal...tak asi jen proto, aby takoví jako vy nemuseli doma mlátit ratolesti či nadávat manželkám. Protože pokud nějakým přiznáním mohu takovým věcem zabránit - udělám to rád VŽDY.
Nemám rád domácí násilí.
A nic mě to nestojí - proč bych to tedy neudělal.

S vlkem problém nemívám - jen tak asi dvakrát za deset let...když si na zimní rybářské lovy nevezmu ledvinový pás.

Inteligenti jako jste vy mají občas i obrovskou radost z toho, když někdo zezadu udeří nic netušícího člověk...ale to už by byla jiná kapitola a následné vymlouvání se, že ono to to neo tak nemyslelo, když se radovalo z toho, jaký je ten Macek macík....

Šalom. A howgh.
09. 07. 2012 | 17:01

Yosif K napsal(a):

Jak se v Cechach predrazuje a jak se berou uplatky:

A) Jak se predrazuje - vetsinou "v ramci zakona" - pruhledne ale u soudu vetsinou nelze nic dokazat.
A.a - Stredocesky kraj: Rath zasadne poradal losovacky. Vysledkem losovacek byla koluze predem natuknutych dodavatelu - vyhravali za ceny dopredu domluvene o cca 30% predrazene. Slo o prderazeni cca 2-3 milardy za rok jen ve stredoceskem kraji. Cili dejme tomu 30 miliard v cele ceske rpublice. Da se to dokazat u soudu? Bez odposlechu nikoliv - ani nahodou - losovacky byly legalni dle zakona. Predrazenu Bustehrad dle zakona predrazeny nebyl. Losovacka probehla, Konstruktiva nabidla nejnizsi cenu. Krade se v ostatnich krajich taky? Verlmi pravdepopodbne ano, ale velmi prevdepodovbne mene a mene drze nez to delal sebevedomy "genius Rath".
A.b - Casa: Byly koupeny proti vuli vojaku. Podezrele ale nikoliv protizakonne. Byly nakoupeny bez posudku. Podezrele, mozna protizakonne, ale na MO po dobu 20 let zcela normalni. Podari se prokazat rozkradani? Pokud se neco podari prokazat, tak leda nedbalostni cin. Kdo se obohatil? Parkanova? Obohatil se Hava.Ten tc zije ve Svycarsku. Pokud nekomu strcil "krabici s vinem" ve Svycarsku - je to tezke zjistit, natoz dokazat.
A.c. - Promopro: Ofividne predrazene. Kdo se obohatil? Vondra? Nikoliv - majitel Promopra a nejaky cicmunda ktery vyzvedl penize ve Vidni a poslal je do Karibiku. Pokud oba maji stejne pevne nervy jako Rath a vydrzi rok zapirat, nakonec je policie bude muset pustit. Specialne pokud poslou nejake - jakekoliv - penize zpet.

Predrazovani je ve vsech trech pripadech ocividne, ale u soudu tezko prokazatelne - nanejvys jeko nedbalostni cin.

B. Jak se berou v Cechach uplatky.
B.a. Bustehrad - tak tady ma nas mily Rathacek smulu smolku smolkovatou. Byl chycen s krabici 7 mega cash, dalsich 7 mega cash bylo nalezeno v clenky UV CSSD Pancove a u Rathacku pod podlahou bylo nalezeno dalsich 30 mega cash. Ze stary Rath tvrdi ze si pod podlahou setril na domek? Tomu soud muze a nemusi verit - podle toho jaka tlupa bude sedet ve Strakovce. Normalni lide vsak nestrkaji penize do podlahy ale do banky. Pokud soud uveri souvislosti s vybery penez firem FISO a Konstruktiva a haldami cashe u tria Rath, Pancova a Kott - nikdo krome totalnich hlupaku se tomu nebude moci divit.
B.b. Casa - Hava bydli ve Svycarsku. Tam se tezko co zjisti. Pokud nekdo nezacne stehovat cash ve skatulich do Cech, v zivote se na nicv neprijde. Navic je mozne ze o zadny cash neslo. Pokud bylo predrazeno, Hava muze drzet penize na zaplaceni faktur za billboardy pro nekoho AZ BUDOU VOLBY. Takove veci se tezko sleduji. Tiskaren je mnoho, billboardu taky. Rika se ze je jich pravdelne mnohem vice, nez odpovida oficielnim nakladum na kampan. Nikdo to vsak zatim nerozklicoval. Konstruktiva nebo Hava poslou objednavku na brozury, vytisknou se billboardy. Policie bude chtit videt brozyry -0 nejake jiste se najdou. Kde je zbytek? Rozdal se.
B.c. Promopro - dtto jako Casa. Az na to, ze se policii podarilo vyhmatnout transfer penez do Vidne. Pokud prijemce dokaze mlcet, policie z nej nic nevytluce. Dtto jako CSSD senator Lansky - prisly mu do Vidne nejake penize, on je nekam odeslal, zapomnel kam, zapomnel proc atd atd. Vsem bylo vse jasne - u soudu se mu nic nedokazalo.
Veci ktere jsou "jasne" nemusi byt snadne dokazat u soudu. Specielne pokud se soudu prilis ani nechce.

Rath ma vsak oproti ostatnim smulu. U 3 milard predrazovani rocne mu PCR nedokaze vubec nic. Losovacky probehly dle zakona. Vysvetlit "ubohych" 7 milonu ve skatuli (proti 3 milardovemu predrazeni opravdu ubohych 7 milionu) da vsak jeho advokatum skarede zabrat.

Co se tyce Promopro, Casy atd. Bylo predrazeno? Bylo. Pujde to prokazat u soudu? Mozna. Chytili parkanovou nebo Vondru se skatuli vina? Je jiny dukaz ze by se Vondra nebo Parkanova obohatili? Nechytili, neni. Koupili si nemocnici nebo barak v Dubai nebo neco na co nemeli mit penize? Pokud vim nic takoveho se neprokazalo.
Budou Vondra nebo Parkanova odsouzeni? Vondra ma kliku - nic nepodepsal. Parkanova podepsala - mozna bude odsouzena za nedbalostni zachazeni s majetkem. Pokud se neprokaze obohaceni - dostane podminku.

Jak to bude nadale v Cechach s predrazovanim? SNAD toho ubude. Az se vrati Rath na svobodu - pujde zase do politiky. Je houzevnaty - psi kusy bude vyvadet dal. Hlupaku kteri veri jeho pokryteckym recickam - starostem o blaho proletaru - se najde vzdycky dost.
09. 07. 2012 | 17:01

neo napsal(a):

tenco:

nejsem ty a přestaň urážet. Jestli máš ty ve zvyku mlátit ženský, je to tvůj problém a nemusíš to okamžitě přenášet na druhé. Já jsem slušný člověk. Slušně vychovaný a nikdy jsem na jakoukoli osobu ženského pohlaví nevztáhl ruku.
Z facky Macka jsem nikdy radost neměl. Pouze se mi líbí česká lidová tvořivost a vtípky, které se okamžitě objeví po podobných excesech.
Pro tebe specialně Tenco, ten rozdíl rád vysvětlím.

1) Neschvaluji fyzický útok na Ratha Mackem
2) Líbí se mi písně a videoklipy, které si z toho dělají srandu :

http://video.google.com/videoplay?docid=8598986536777958036&q=rath

http://www.youtube.com/watch?v=2bZMuv1ou9Y
09. 07. 2012 | 17:07

Yosif K napsal(a):

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):
Nevím, co budou dělat, až za nějaký měsíc bude Rath chodit po svobodě, to se jim pak asi zhroutí svět.
09. 07. 2012 | 16:28

Az bude Rath na svobode tak prudce poroste popularita LEV 21 - Paroubek vsadil vsechno na sbbratreni s rathem - lump[erpoletari oba dva protalci do parlamentu.

Svet se zhrouti vedeni CSSD - Rath zalehne na matrace a zacne se jim krvave mstit za to jej chladnokrevne hodili pod autobus. Vubec bych se nedivil kdyby Rathuv navrat na svobodu neudelal ze soucanseho vedeni CSSD politicke mrtvoly. Rath se zcela jiste mstit umi dobre a ma spoustu casu vymyslet jak se pomsti az se dostane ven. Rekl bych ze nedela nic jineho nez tohle.
09. 07. 2012 | 17:12

Béda napsal(a):

Ráth byl kvůli podezření z přijetí úplatku vydán policii v rekordně krátkém čase. Aby náhodou nebezpečný zločinec - poslanec vybavený samopalem nemohl ovlivňovat svědky a průběh vyšetřování musel být okamžitě vzat do vazby. Paní Němcová zareagovala okamžitě - hned jak ji vzbudili, ještě v pyžamu rozhodla o vydání tohoto nebezpečného násilníka, teroristu, recidivistu vyšetřovacím orgánům. Na jednání mandátového a imunitného výboru parlamentu jej musela (byť se již vzdal všech politických funkcí vyjma funkce řadového poslanca) přivést specielní policejní jednotka a předvést v parlamentu v parlamentu - který je podobných Ráthů plný - policejní manévry.

Další v pořadí mnoha politických kauz je kauza CASA. Zde jde o vážné podezření z odklánění prostředků mnohem větších a tím o způsobení škody velkého rozsahu daňovému poplatníkovi. Podezřelá je místopředsedkyně sněmovny a její bývalý náměstek. Na její obranu ze ze zcela neznámého důvodu staví ministr financí. Zde není žádné podezření, že aktivní politici budou na svobodě ovlivňovat policejní vyšetřování a svědky. Korunní svědek musí mít policejní ochranu, vyšetřovatelé jsou údajně vystavováni policejním tlakům z nejvyšších politických míst. Padají podezření z vyhrožování vyšetřovatelům, slova o vládě policejních plukovníků z úst premiéra, slova o "sebevraždě" vyšetřovatele z úst ministra financí, údajně zákulisně vyjednává emisar (bývalý vyšetřovatel) vládního ministra s nadřízeným hlavního vyšetřovatele o zahrání kauzy do outu, urychleně je premiérem odvolán mistr spravedlnosti, aby mohly být provedeny rošády v nejvyšším zastupitelství.

A tak to má být, tak je to správné.

Nabízí se otázka: nebylo by jednodušší, vzít všechny podezřelé s celou vládou do vazby aby nemohlo být ovlivňováno vyšetřování?
09. 07. 2012 | 17:22

Analytik napsal(a):

Jen malý detail.
Policie není řízená vládou. Vláda i Policie jsou řízeny ze zákulisí Mafií.
Ta rozhoduje nejen o tom, kdo bude a kdo nebude stíhán, ale i o tom, jak stíhání dopadne a jak vysoký bude trest.
Kalouskovy tanečky kolem vyšetřovatelů jsou jen tradiční folklór, který má zakrýt skutečný děj.
09. 07. 2012 | 17:28

sa napsal(a):

Rathe, začni zpívat.
09. 07. 2012 | 17:37

Yosif K napsal(a):

Béda napsal(a):
Další v pořadí mnoha politických kauz je kauza CASA. Zde jde o vážné podezření z odklánění prostředků mnohem větších a tím o způsobení škody velkého rozsahu daňovému poplatníkovi.
KONEC CITATU.
Nebudte u cinnosti rudooranzovych soudruhu prilis skromny - Rath sam o sobe predrazoval rocne o 2-3 miliardy (nerikam ze za bendla to bylo lepsi).

Nemam v oblibe Kalouskovy rudochy z Omnipolu ani Zenitu. Nicmene cena predrazeni odpovida cca cvrtemu letounu CXasa ktery byl vymenen za zcela neprodejne Alcy. Ocividne se jednalo o zoufaly pokus vlady nejake Alcy jakoby prodat, aby se tim zvysila sance na prodej dalsich 30 letounu Alca. O tom ze letouny Alca maji temer nulovou hodnotu svedci to, ze se zatim nepodarilo je dat nikomu ani zadarmo.

Je mzone ze causa CASA by probehla uplne stejne i za vlady CSSD. A co se tyce provizi starych struktur z Omnipolu? I za vlady CSSD se vse kupovalo pres Omnipol a Zenit. A CSSD to tehdy nijak nevadilo. PROC? I za vlady CSSD platil nesmyslny zakon, ze ACR smi kupovat zbrane jen pres ceske soukrome firmy.PROC?
09. 07. 2012 | 17:42

Scarabeus napsal(a):

český maloměšťák:

Soudce z kauzy Vítkov toho odsoudil víc, samozřejmě ale nejvíce zastánců mají ti žháři.
09. 07. 2012 | 18:10

poznámka napsal(a):

neo
"Já jsem slušný člověk. Slušně vychovaný a nikdy jsem na jakoukoli osobu ženského pohlaví nevztáhl ruku."

Jak to můžete tak jednoznačně tvrdit , to nechápu. Některé sice můžou mít vámi tolerované pohlaví, ale zároveň matoucí knír. To jako než jste někoho zbil, tak jste mu šáhnul do rozkroku?
09. 07. 2012 | 18:15

ZdeněkJ. napsal(a):

Neo
"Inteligenti jako já ctí presumpci neviny. Pro mě je Rath zatim nevinej, ale je podezřelej nebezpečnej zločinec a tak souhlasím s vazbou ..."
No to je kouzelné jak inteligenti Vašeho typu ctí presumpci neviny. Tak Rath je nevinnej ale zároveň nebezpečnej zločinec.
Máte to nějaké pomotané - chtělo by to následovat některé Vaše souputníky (SuP) a "učit se, učit se, učit se!"
09. 07. 2012 | 18:22

zemedelec napsal(a):

Pane Béda.17:22
Naprosto perfektní.
Opravdu se něco děje,mám ale obavu,že to nebude ve prospěch spravedlnosti.
Pane Yosif K
Já se policii divím.
Vůbec by nemusela vynakládat nějaké úsilí,stačí aby si pozvala Vás,máte to všechno podchyceno,podloženo,potvrzeno,jenom jednoho po druhém zavírat.
09. 07. 2012 | 18:26

neo napsal(a):

poznámka:

u nás holky kníry nenosí.
09. 07. 2012 | 19:13

neo napsal(a):

Zdeněk J.

omyl pane Zdeňku. Podezřelý nebezpečný zločinec, nikoli pouze nebezpečný zločinec. To vy jste pomatený.
09. 07. 2012 | 19:15

Josef napsal(a):

Nepodceňoval bych tu Kalouskovu mafiánskou partu. Kalousek neskutečným způsobem zastrašuje policii.
A ten malý skřet Barták, který jako náměstek ministra a následně ministr obrany byl u naprosté většiny lukrativních kšeftů Hávy (jeho firmy Omnipol) s ministerstvem obrany (stát obvykle prodělal i kalhoty), zastrašuje svědky v kauze nákupu nefunkčních a silně předražených dopravních letadel CASA!
Ten darebák Barták a jeho lidi, kteří zústali na ministerstvu obrany, jdou po krku špičkovému technickému odborníkovi pplk Daňhelovi, který byl jednoznačně proti nákupu nefunkčních a silně předražených letadel CASA.
Jelikož pplk.Daňhel doložil své negativní stanovisko k nákupu letadel CASA příslušnou dokumentací (policie jí ná k dispozici)tak pplk Daňhel byť je špičkovým pilotem nesmí létat a má být propuštěn z armády.Prý představuje bezpečnostní riziko
Jelikož jde pplk.Daňhelkovi o život, mafiáni na ministerstvu obrany jsou ostří hoši, policie poskytla pplk.Daňhelkovi ozbrojenou ochranku!
Myslím, že Parkanová bude vydána k trestnímu stíhání. Kalousek, Barták a Parkanová to svými zcela nevhodnými komentáři tak podělali, že i část koaličních poslanců , včetně členů TOP 09, se nebude chtít zdiskreditovat podporou Parkanové, která musí nést odpovědnost za přípravu a schválení nákupu technických nevhodných a silně předražených letadel CASA!!
09. 07. 2012 | 19:17

Kateřina napsal(a):

Jinak pane doktore Rathe, držte se a vydržte, pravda je na Vaší straně!... :-) Dnes pravicová média s úplným klidem veřejnosti oznámila, že spalovnou proletělo jen tak 135 milionů veřejných peněz (!) za úplně zbytečné vakcíny proti prasečí chřipce... Pamatuji si, jak jste před tím kdysi varoval, že jde jenom o hysterii vyvolanou farmaceutickou lobby... Váš hlas nikdo v tomto absurdistánu nevyslyšel, a dnes se ukázalo, kdo měl pravdu, a vůbec nikdo se nad tím nepodiví, nikdo není hnán k odpovědnosti trestní ani politické - vždyť jde jenom o 135 milionů ze státní kasy!!!...
09. 07. 2012 | 19:37

gabybaba napsal(a):

neo,
podezřelý nebezpečný zločinec je blbost. Musel byste napsat je podezřelý z toho, že by mohl být nebezpečný zločinec. Zní to taky blbě, ale má to aspoň kapku logiky.
09. 07. 2012 | 19:44

HELDON napsal(a):

ráth si zřejmě myslí, že když bude kydat hnůj na druhý, tak se tím sám očistí. Přesně jako jeho kámoš kott, když ho chytli vožralýho v parlamentu. Obhajoval se tím, že je jeden z mála, který pije nejmíň. Druhý den měl monokl pod okem. To se zatím ráthovi stát nemůže, protože sedí v kriminále.
Vyjadřuj se výhradně ke svý kauze, když už máš tu možnost a drzost tady blogovat. Máš asi sedum nemovitostí, 30 mega ti našli pod podlahou, tak nás tady neoblbuj, žes ukrad jen 7 mega. Tento výčet je určitě jen špička ledovce. Nech ten ledovec vyplavat, ať vidíme jaký to je gigant! O tomhle piš ty trapane prolhanej!
09. 07. 2012 | 20:00

neo napsal(a):

gabybaba:

no tak to je snad jasný ne?
09. 07. 2012 | 20:14

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Rath má plné právo se ptát, proč policie měsíce nešmíruje i jiné politiky, proč jim nenasazuje odposlechy do kanceláří a bytů, proč policie neodposlouchává jejich telefony, například by věděla, jak to bylo s Kalouskovým telefonátem vyšetřovateli. Policie by neměla fungovat tak, že nasadí vše na třídního nepřítele a kolem vládních politiků bude chodit po špičkách.
09. 07. 2012 | 20:22

Oranžáda obecná napsal(a):

pane Stejskale, nezdá se Vám podivné, udržovat blog na jméno Ratha, jestliže je ve vazbě ?: Nemyslíte si, že by prostřednictvím tohoto blogu mohl ovlivňovat (a samozřejmě že ovlivňuje) , svědky a veřejnost ??? Nebo budete zakládat blog každému vazebně stíhanému člověku, aby to bylo spravedlivé ???
09. 07. 2012 | 20:27

Béda napsal(a):

Oranžáda,

Byl již MUDr. Ráth odsouzenej?
09. 07. 2012 | 20:39

stejskal napsal(a):

Ne, nezdá, pane Oranžádo.

Ne, nemyslím.

Ne, nebudu (pan poslanec Rath zde má blog již řadu let, vazba na tom nic nemění. To nemá se spravedlností nic společného).

Hezký večer.

Libor Stejskal
09. 07. 2012 | 20:54

Vandal napsal(a):

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Rath má plné právo se ptát, proč policie měsíce nešmíruje i jiné politiky, proč jim nenasazuje odposlechy do kanceláří a bytů, proč policie neodposlouchává jejich telefony, například by věděla, jak to bylo s Kalouskovým telefonátem vyšetřovateli. Policie by neměla fungovat tak, že nasadí vše na třídního nepřítele a kolem vládních politiků bude chodit po špičkách.

díky pane kolego, myslí vám to, kvituji s uznáním!
09. 07. 2012 | 21:10

Zdeněk wachfaitl napsal(a):

Vlastně je to docela zábavné, takový Ein Kessel buntes. Pan doktor roztáčí obrazotvornost a začíná se blížit původním Dopisům Olze. No ovšem V.Havel byl ale skutečný vězeň a odsouzený, tady je zajímavé, zdali o takovou poctu Rath stojí či nakonec dokonce neusiluje. ☺

Jak se pravilo ve starém vtipu prezidentem se u nás nikdo bez kriminálu stát nemůže. Jde tedy o délku a kvalitu výuční doby. Pan doktor je nadějný jedinec a Jyrku již v cestě nemá.
Je to zřejmě hra, šachy nebo Go... Přejme mu jí, nakonec i tu finanční otázku se doučí i bez krabice.
**
Davide, Davide,
jak přemůžeš Goliáše
stojícího v bráně moci,
na úbytě, bez pomoci.

Toť otázka,
o kterou tu běží.
Piš méně a uč se více,
mít vědomosti bez krabice.
(c)
09. 07. 2012 | 21:11

trololo napsal(a):

pockat pockat, my platime rathovi pobyt v base a on si misto lepeni pytliku drepu na internetu?
09. 07. 2012 | 23:42

Yosif K napsal(a):

zemedelec napsal(a):
Pane Yosif K
Já se policii divím.
Vůbec by nemusela vynakládat nějaké úsilí,stačí aby si pozvala Vás,máte to všechno podchyceno,podloženo,potvrzeno,jenom jednoho po druhém zavírat.
09. 07. 2012 | 18:26
Pane zemedelec - ja jen poukazuji na to, ze PCR nevysetrila nic moc za ODS, za lidovcu, ALE ANI ZA CSSD. Respektive pokud vysetrila, tak to nekde dal polozil urad vysetrovani, statni zastupitelstvi nebo rude mafie na "nezavislych soudech". Par policistu jsem znal - vim jak to chodilo a chodi.

Vy se divite mne a ja se divim naivnim trumberum, kteri si mysli ze za CSSD se neco vysetri. Jako za minulych vlad CSSD - nevysetri se prakticky nic.

Nakupy zbrani pres OMNIPOL a XZENIT se delaly i za CSSD. PROC?
Idiotsky v Evrope unikatni zakon o tom ze nakupy zbrani musi delat ACR pres CESKE SOUKROME FIRMY prezil i 9 let vlady CSSD. PROC?
Z "ohledu na koalicni partnery"? Aha - touha po korytech a ovladani CKA, CEZu a privatizacnich procesu (plynovod Transgaz o ktery se strhla spinava rvacka UVNITR CSSD) byla ocividne silnejsi nez moralni zabrany ku spolupraci se strakami a cernoprdelniky a Kalousky.

Jestli nemam neco rad tak jsou to zlodejny, zabednenost a pokrytectvi.
09. 07. 2012 | 23:50

Yosif K napsal(a):

Vandal napsal(a):
ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Policie by neměla fungovat tak, že nasadí vše na třídního nepřítele a kolem vládních politiků bude chodit po špičkách.

09. 07. 2012 | 21:10
Policie chodi kolem Parkanove po spickach?
Policie chodi kolem Romana Pekarka ODS po spickach? Romana Pekarka snad vysetroval nejaky "Svaz Bodyguardu CSSD"?

Krajský soud v Praze v pátek vyměřil šest let vězení bývalému kolínskému místostarostovi Romanu Pekárkovi (ODS), který si podle obžaloby řekl o milionový úplatek za výhodnější prodej městských pozemků.

A v saku racite mit rudou placku nebo oranzovou? Nebo snad mate v zraku nejaky oranzovorudy ocni zakal? Nechte se vysetrit......
09. 07. 2012 | 23:58

ghándí napsal(a):

oranžáda,
já se přimlouvám za to, aby pan doktor psal. je to přece nejtalentovanější politik čssd a jejich nejostřejší bojovník proti korupci.
10. 07. 2012 | 00:20

stařenka napsal(a):

Pane doktore, srdečně vás zdravíme. Držte se. Vaše blogy tu dokáží pěkně s některými zacvičit, přestože jsou hluboce pravdivé. Nebo zřejmě právě proto. Držíme vám palce a vaši kauzu bedlivě sledujeme a pochopitelně porovnáváme průběh s kauzami paní Parkanové, Janouška atd. Měli by vás pustit, a to okamžitě. V parlamentu moc chybíte.
10. 07. 2012 | 03:07

kormoran napsal(a):

Osobne bych neresil , ze Mudr. pise z vysetrovaci vazby . Podle mne to jde pres jeho pravnika , dale cenzuru , ktera jeho informace okopiruje ostempluje a zalozi , protoze to co rekne , nebo napise a podepise , muze byt u soudu pouzito proni nemu.
Spise mi vadi , ze pobira poslanecky plat . Za co?
Jeho plat by mel byt pozastaven a az po vyneseni rozsudku bud vracen a nebo zabaven.
K blogu . Nic konkretniho jsem se nedozvedel . Jen kecy ladne tak pro ucho kovaneho soudruha.
10. 07. 2012 | 03:59

kormoran napsal(a):

Ale presto jsem se po precitani prizpevku dozvedel , ze nekteri soudruzi , jako mistni multinick slapotka haji sve soukmenovce v konspiracnich teoriich do roztrhani tela-odklaneni a hrani si na demokrata!

Avsak !))) Naprosto bezpecne vi , ze nejaky soudce byl podrezan 'hnedou organizaci'. Inu takovy rada Vacatko v 10-ti letech!)))
Slapotko konecne jsem te nasel!))
http://www.youtube.com/watch?v=VhMvX1MHVFk
10. 07. 2012 | 04:29

plk. Kurvice napsal(a):

Ano, tento stát se již úplně rozvrátil, zatím jen morálně ale bude následovat fyzický rozvrat. Jak je morálně únosné pro tuto společnost, že: Když sepsal ten, jehož jméno a charakter začíná na KU onu nechvalně proslulou zprávu o tom, jak mu Paroubek zasahuje do vyšetřování, možná si někdo řekl, že na tom něco je. Potom s tou svojí verzí ještě jezdil jako s loutkovým divadlem po školách. Díky této zprávě vyhráli ODS volby, a ten, jehož jméno i charakter začíná na KU dostal poté za vlády ODS příležitost, tyto kauzy tzv. došetřit. Nedošetřil nic, asi na tomto opravdu nic nebylo a ta rychlost s jakou se tehdejší koalice (ODS, Zelení a KDU) snažili toto téma odklidit z jednání sněmovny byla neuvěřitelná. Dnes tomuto pánu na KU ovlivňuje Kalousek vyšetřování v přímém přenosu a ten pán s charakterem a jménem na KU mlčí, otázkou je, proč se tento KU charakter nyní neozve a nebrání své policejní složky? Odpověď´ je samozřejmě snadná, nešlo o věc, ale jen o špinavou taktiku, jak podvést hlupáky voliče. Tento pán profesně na KU se nemusel za nic ani omluvit panu Paroubkovi. Nepřipadá to již někomu trošku jakoby mírně za hranicí určitého limitu morálky, co se u nás děje? Takto očividně ukazovat, jak se u nás dělá „politika“ a co všechno u nás může projít bez toho, že by mu bylo hanba a že by někdo přiznal, že tento člověk na KU škodí morálnímu profilu ODS?
10. 07. 2012 | 04:43

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Pro Yosif K.
Toho Pekárka z ODS někdo přinesl policii na podnosu, ta nemusela hnout prstem a pokud dostala tak jasné důkazy, tak co s tím mohla dělat.

„"Problém je, že já už takhle budu mít problém to překulit přes to zastupitelstvo. Tam pořád hrozí, že mi řeknou, tak to neprodávejme," říká na nahrávce Pekárek.
Dodatečný milion měl být právě za to, že "to bude průchozí". Lička narážku pochopil a hned přičetl provizi za průchodnost k výsledné ceně nákupu, která byla 15 milionů korun. Peníze nechtěl místostarosta najednou, ale postupně po menších sumách.“

„Lička pravost nahrávky potvrdil. "Sešli jsme se na jednom odpočívadle, nevím, kdo nás nahrál," řekl novinám. Obchod se pak podle Mladé fronty odehrál přesně tak, jak se Lička s Pekárkem domluvili. Pekárek se k nahrávce nechtěl podle deníku oficiálně vyjádřit a odkázal novináře na státní orgán s tím, že "pokud je věc tak vážná, měla by ji vyšetřit policie". Existence nahrávky jej ale nepřesvědčila. Před dvěma měsíci ji totiž dostal do rukou i starosta Kolína Jiří Buřič, také člen ODS. "Trestní oznámení jsem nepodal, ještě to analyzuji," řekl novinám.
Jiří Buřič prý nahrávku pustil i celému místnímu sněmu ODS a následně strana Pekárka potrestala tím, že jej zvolila "jen" na druhé místo kandidátky do komunálních voleb. Samotný místostarosta v tuto chvíli odstupovat nehodlá, prý si počká na výsledky voleb.“
http://aktualne.centrum.cz/domaci/regiony/stredocesky/clanek.phtml?id=678112

Zajímavý byl taky přístup ODS.

Kauza Rath je o tom, že na základě udání občana policie místo toho, aby šla a zjistila, zda se podezření zakládá na pravdě, nasadí mašinérii sledování včetně prostorového na dosud netrestané lidi. Po půl roce sledování se něco najde téměř na každého, kdo působí v politice a byznysu. Nasadit to na malé firmy je taky likvidační, nemusí jít o korupci, ale optimalizace daní, Švarcsystém apod.
Pokud by se policii umožnilo jednat takovým způsobem, tak se začne udávat a policie se bude využívat k likvidaci nepohodlných lidí a konkurence.
10. 07. 2012 | 07:01

Dan1 napsal(a):

Doktůrku, ani nevíte, jak nás blaží u srdce, že zrovna vy píšete z kriminálu. Už se těším na List z vězení č. 12.346.
10. 07. 2012 | 09:01

Petr napsal(a):

Pane poslanče,
přesně jste napsal"Dvojí metr". Ale ne teď pořád. Od r. 1939 mimo krátké přestávky od 9.5.1945 do 25.2.1948.
Vždy jste Vy Nadlidi měli jiná práva. Sem tam nějaká vyjímka, Barták - ministr vnitra za Novotného, Svoboda - ministr za Zemana a Vy dnes.
A máte za to i Vy vinu. Proč je křišťálové bohatství Vašeho expředsedy na Floridě stále křišťálové, proč když se za Vaší vlády začala vyšetřovat kauza ropného prince, tak jste i za přispění Vašeho hlasu vyrazili z místa Nejvyšší státní zástupkyně p.Benešovou, aby kauza šla k ledu.
10. 07. 2012 | 09:32

ali napsal(a):

pořád dokola..
těm, co vadí, že Rath je v zadržovací cele nezbývá nic jiného, než jeho korupčení zalepovat korupčením jiných..fakt dost silné argumentace na jeho obhajobu..
očisťují ho špínou druhých, v nenávistné panice vidí spojitosti tam, kde nejsou a mozek jim sám doplňuje kontury toho, na co myslí..jako třeba, že čím větší čtivost Rathových ufňukaných pravd, tím víc modroptáci zuří..
je dobře, že doktor dává o sobě vědět a nemyslím, že jeho věřící mu fandí z lásky k němu..oni mu fandí z nenávisti k těm druhým..
smutné, laciné, ubohé..

p.s. pane Wachfaitle zdravím a nerozčilujte se..už znáte názory jistých lidí, kteří si z Vašeho příspěvku vycucnout i to, co není a budou to vehementně rathovsky a bolševicky vylhávat a dávat všanc jako pravdu pravd..
10. 07. 2012 | 09:46

Zdeněk Wachfaitl napsal(a):

ali

já jsem v klidu,

*
http://freethoughtpedia.com/wiki/Vishnu
**
tenhle doktor byl nebezpečný i létajícímu Jyrkovi, proto ten velký úprk. Jyrka má z RaJe jednu životní zkušenost, pozná zkažený guláš už v kuchyni, to se mu v Lihovém domě přece jen hodilo.
No a David ten guláš opravdu přepálil, bude muset kuchařské zkoušky skládat znovu a otázkou je, jak daleko bude muset jet z Litoměřic, kde stále ještě zkoumají to víno z krabice. Jestli to byl Brynšt bez celního glejtu, tak je David namydlenej, to bude muset mazat na zkoušky do Valdic před apelační soud..

**
Tak a pěkný den Vám i ostatním.
10. 07. 2012 | 11:11

LZ napsal(a):

pane Rathe,
raději nám prosím napište, jak to bylo s tou krabicí od vína. Myslím že by to mělo větší informační hodnotu a dokonce by mě to pobavilo více, než vaše výlevy z vazby.
10. 07. 2012 | 12:22

český maloměšťák napsal(a):

LZ
Pokud to píše Rath - tyto blogy...tak o tom psát nesmí.
Ale to by nesměl nikdo...nebo by mu to bylo vězeňskou službou či jiným příslušným orgánem zcenzurováno. I kdyby to byl třeba Drobil, Bém...Kocourek, Kalousek nebo Parkanová.
Nesměli by to udělat.
10. 07. 2012 | 12:27

santawizard napsal(a):

Ve spolek:
Politici by měli vládnout státu,který by měl sloužit lidem a občanům.Toto umění je v rukou vlády a opozice nebo-li levice a pravice.V případě ,že se politici neumí dohodnout a raději zavírají jeden druhého do vězení a do blázince na převýchovu tak politická vláda je vždycky nahrazena úřednickou vládou.Politická krize a hospodářská krize jsou 2 krize v jednom.Co je pro jednoho krize to může být pro druhého prosperita.Tímto způsobem se měří konkureceschopnost a životoschopnost každého státu nejenom v celé Evropě ,ale na celém světě.
10. 07. 2012 | 13:46

Yosif K napsal(a):

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):
Pro Yosif K.
Toho Pekárka z ODS někdo přinesl policii na podnosu, ta nemusela hnout prstem a pokud dostala tak jasné důkazy, tak co s tím mohla dělat.

Pro tenkdo ...

On si i Rath koledoval o to, aby jej nekdo prinesl na polcii na podnosu. O Rathovi psala Ceska Pozice od zari 2011 ze to byl jediny hejtman ktery cely rozpocet hnal pres losovacky az do posledni chvile a pak omezoval hospodarskou soutez takovymi podminkami, ze tam zbylo misto jen na oblibene krovi z losovacek.

Rvalo to do oci - Rath delal tyhle veci mnohem drzeji a otevreneji nez jiny hejtmane. Policie se o nej vsak zacala starat az nekdo prinesl bonz. Ten nekdo byl na 99% zevnitr Konstruktivy nebo jejich dodavatelu "zapojenych do hry". Nekdo koho zacalo srat jak firma pro Ratha propira statni penize.
10. 07. 2012 | 14:32

Aktiv napsal(a):

Vzkaz pro Nečase a jeho zkorumpovanou, zlodějskou gardu ODSČSSD:
"Nositel Nobelovy ceny za ekonomii Joe Stiglitz – a mnoho dalších expertů – už řeklo, že dokud se nezavřou nepoctiví bankéři(U POLITIKŮ TO ZAČÍNÁ!), nic se nezmění. Bývalý obchodník Max Keiser už volá roky po věšení bankéřských(A MY I POLITICKÝCH!) lumpů, aby se tak vyslal vzkaz, že zločin se tolerovat nebude."

UŽ NEBUDEME TOLEROVAT NACISTICKOESTÉBÁCKÉ ZLODĚJE , KTEŘÍ SI BEROU DEMOKRACII DO HUBY, A NÍČÍ NÁRODY!

Někdo řekl, při diskusích s vaším Vidímem, že by se měla postřílet celá ODS, já říkám, všichni politici, kteří kdy působili v ČR od začátku porevoluční eufórie, kterou zneužívají dodnes.Ti všichni nesou za tento stav, a obelhávání společnosti markantní odpovědnost. Vytvořili jste hru dvou ideologických směrů, abyste střídavě do kapes svých klientů cpaly prachy na úkor budoucnosti obyvatel této země!
Kdo je Martin Roman, kdo jsou ti ostatní?
Co jste to za zločince, mafiány, zrůdy, kteří se smějí důchodcům beroucích almužny, nezaměstnaným, poctivě pracujícím, beroucí taktéž nízké almužny za SVOU PRÁCI!
Co jsi zač Kalousku, Sobotko, Rathe, Bendo, Bendle, Paroubku, Fishcere, Zemane, Filipe, kteří se živíte pácháním ohavných zločinů, na národě, a státu , který máte spravovat!Stačí vám už Klausem nastavená řecká cesta?!
Lidé ještě zcela nechápou jak to zastavit!Ale až pochopí, že se to musí už jen zníčit, i se všemi jeho strůjci, pochopí, že chvilka strádání, až po obnovení pořádku za to stála, budou konečně v myslích svobodní!
NECHCEME ČSSD, NECHCEME ODS, NECHCEME NIKOHO Z MINULÝCH, A ANI Z BUDOUCÍCH NÁVNAD, KTERÉ NÁM POLITICKÁ GARNITURA STÁLE PODSTRKUJE!
Pochopte to politici, jste vyřízení, v y ř í z e n í!
Pokud se nic nezmění, a stále se ukazuje, že z malými kosmetickými úpravami jedete ve velkém obelhávání veřejnosti dál, bude budoucí společnost nemilosrdná, a mstivá!Mstivost se začně nízkou účastí ve volbách, hledáním alternativních cest, a jejich realizací, absolutní ignorancí stávajících doživotně usazených politických elit, velkých pohlavárů mafie, a nakonec jekjich konečného řešení, zakončené opravdovým peklem. Bojte se o sebe, své rodiny, své přátele, vrátí se to i s úroky! Boj se Martine Romane, Janoušku, bojte se všichni, nikdo se vás nezastane, pří vědomí vašich zločinů, nikdo nebude mít lítosti, soucitu a slušnosti!
Tak to bývá, a vy jste to opět zopakovali, využili jste jen jiných poměrů, jiného očekávání!Je jasné, že využíváte takto každou ideoologii, každou společenskou situaci, že se dotáváte vždy umně do popředí, pomocí lží vám to vychází!

Jenže lidé pochopili, že čekat na zázraky po vašem zvolení je ztráta času, a že zázraky nikdy nepřídou, že z vaší strany příde jen opakovaná zrůdnost!
Lidi pochopili, že zvolený politik musí dělat věci správně, nestranně, pro blaho společnosti!VŠECH!A že musí okamžitě po nástupu do funkce jednat. Že když slib dodrží, a je úspěšný, zaslouží si ocenění! Že vy dáváte pouze sliby, slipy a polívku zdramatem hodné dramatika VH, a že po volbách a po nástupu do funkcí se sliby voličům a občanům VYTRÁCÍ, A NA KONCI SE OBJEVUJÍ S PODIVEM SKANDÁLY, A NOVÉ A NBOVÉ KAUZY!
Kalousku, Sobotko, Nečasi, Vondro, po vás zde máme jen spáleniště, vybrakovanou kasu, strádající důchodce, žebráky chodící pro polívku, neštastné zruinované pracující, hloupnoucí školáky, a vapasenou církev, mafiány, zloděje všeho druhu, doživotní politiky! Nejen dost, ale říkám zastavte se, a vypařte se, nebo vás zastavíme, necháme vás s velkou radostí vypařit se, zmizet navěky, a přibalte si svého rohateho Klause!!!!!
10. 07. 2012 | 19:33

ti největší velikáni se něco naseděli napsal(a):

Teprve dva týdny jsem odloučen od světa, připadá mi to však, jako by uplynula celá staletí.
FELIKS EDMUNDOVIČ DZERŽINSKIJ, Paměti
10. 07. 2012 | 22:41

ujo napsal(a):

nalijme si čistého vína:
nevěřím, že těch 7 mega bylo pro Ratha - bylo to na kampaŇ v Stč. kraji.
Pakatel ve ve srovnání k ostatním stranám (vzpomínáte na knížete na každém rohu s fajfkou?).
Pakatel ve srovnání s zisky Omnipolu.
Zdali FAU p. Kalouska vyšetří všechny finanční toky Omnipolu za posledních 7 let?
Rath je ve vazbě a Kalousek řeční o policejních provokacích a lžích; Nečas o podplukovnících.
Máme přeci demokracii
10. 07. 2012 | 23:07

plk. Kurvice napsal(a):

Prachy za CESA byly na volební kampań spícího knížete a Kalouska, proto se ted´spící dědek rozčiluje, nejdříve tady pokrytecky moralizoval (viz Čunek)a ted´ již stojí otevřeně na straně korupce, proč by ne, když za tyto prachy ted´ sedí vládě. fuj i těm, co tuto bandu volili.
11. 07. 2012 | 07:12

Yosif K napsal(a):

Newyorský výlet není jediným Rathovým úletem, nešetřil ani jinde. V roce 2010 si třeba nechal zrekonstruovat kanceláře za 4 miliony korun. Peníze utratil mimo jiné za nábytek z masivního dřeva, luxusní křesílka, ručně vyřezávané židle, záclony, závěsy a koberce za 175 tisíc korun nebo knihovnu za 230 tisíc.
KONEC CITATU.

Setrilek. Asketicky proletarsky vudce. Tak trochu to pripomina VI Lenina - v dobe kdy se zensky na venkove z haldu prodavali za pulkilovku cukru si VIL poridil sluzebni automobil Rolls Royce.
11. 07. 2012 | 11:06

Yosif K napsal(a):

ujo napsal(a):
Zdali FAU p. Kalouska vyšetří všechny finanční toky Omnipolu za posledních 7 let?
10. 07. 2012 | 23:07
Proc za poslednich 7 let? Proc nepribrat i tech 9 let kdy vladla CSSD? I tehdy platil idiostky zakon ze ACR nesmi nic nakupovat naprimo ale pouze pres ceske firmy (to jest pres Omnipol a Zenit.....)
11. 07. 2012 | 11:09

Yosif K napsal(a):

Citat - ze zivota vudce hladovych proletaru:
PRAHA - Je to další ukázka, jak si bývalý hejtman David Rath dokázal zpříjemnit šéfování Středočeskému kraji. V dubnu letošního roku se vydal do New Yorku otevřít výstavu a nebyl sám - s sebou vzal mluvčí Berill Maschekovou, šéfku kanceláře Barboru Snopkovou - Haberovou a dokonce své dva syny. Krajskou pokladnu stál týdenní pobyt bezmála 300 tisíc korun.

Do americké metropole se delegace v čele s Rathem oficiálně vypravila kvůli vernisáži putovní výstavy Židovské památky ve Středočeském kraji. Mascheková v roli mluvčí, Snopková - Haberová jako organizátorka akce. "Tuto výstavu kraj pořádal ve spolupráci s českým generálním konzulátem v New Yorku," upřesnil serveru Lidovky.cz mluvčí kraje Milan Smutný.
11. 07. 2012 | 11:12

Bonvi napsal(a):

Prosím vás lidi, už se konečně zastavte a přemýšlejte.První otázka bez odpovědi - Kdo z toho zmatku těží?Platí zde politika dva se perou třetí se směje.Už Římané volili kdysi tuto taktiku např.při válkách.V současnosti je to např.USA- vstupuje do bojů mezi dvě strany stylem "jsme tu jen omylem,ale pomůžeme,a hnedle se exportní politika USA zvýší"Naivita těch co věří v dobrý úmysl je obrovská.Můj pohled je následovný- představme si sněmovnu jako školní třídu,rozdělena do rádoby vládnoucích skupin.Společným zájmem je však jedno jediné,to víme všichni-krást,trochu si přilepšit,apod.Nebyli bychom jiní,ruku na srdce s jídlem roste chut,a p.Kalousek se nepřejí nikdy dle jeho apetitu.Takže byt zdánlivě funguje opozice,domluva taktiky je jasná.Za posledních pár let to funguje dokonale, vytahne se pseudo kauza s téměř už jasným verdiktem a mezitím se schvaluje jeden zákon za druhým,samozřejmě že pro občany nevýhodný.Média se patlají kauzou Parkanové,Ratha,Béma a nevšimli si že za poslední měsíce bylo schváleno tolik zákonů proti "lidskosti" až to bolí,příští rok se tak budeme opět "divit" kdy že tohle poslanci schválili.aNO V DOBĚ KDY NEBYLI POd DOHLEDEM.Čím dál víc je to jasné a navíc lidská pamět funguje tak,že se prostě zapomíná :-)) za dva roky bude vládnout jiná zlodějská tlupa na hradě bude sedět arogantní Sobotka nebo Zeman,bude se vytahovat špína na dobu Nečase a co...a nic přátelé, spirála blbosti nás lidí je neskutečná.Nashle všem,hezké léto
11. 07. 2012 | 13:52

stařenka napsal(a):

Pane doktore, už vás brzy pustí, cítím to v kostech. Ale hlasovat proti církevním restitucím a nějaké té privatizaci nemocnic nebo zdravotní pojišťovny zřejmě už nestihnete.
11. 07. 2012 | 19:23

Jeff napsal(a):

neo je stejskal. Jinak to nejde vysvětlit.
11. 07. 2012 | 20:17

Kamjdu napsal(a):

Davide držím vám oba palce, aby se těm zrůdám nepodařilo vás podlomit. Naučte se meditovat pokud to již neděláte a dostávat se do stavu vědomí tzv. samádhi.
12. 07. 2012 | 17:27

CHYREN napsal(a):

Pan Rath nezná moc historii. Kdyby ji jen elementárně znal, děkoval by za vězení jako za smilování Boží. Jenže to by musel také mít širší portfolio svých schopností. Až teprve pak by se mohl vyvléknout z oprátky. A ještě se dostat když ne na samotný vrchol, tak alespoň těsně pod něj. Nu což..náš zvláštní zpravodaj v lochu bude číst. A objevovat, jak málo se této bohulibé činnosti věnoval a proč je dobré nečíst všechno, ale jen to co funguje. Vždy a za všech okolností. ;)
13. 07. 2012 | 22:52

znechucený volič napsal(a):

Pane Rathe, dnes hlas za Váš mandát chyběl při hlasování o důvěře vládě. K čemu Vám je mandát, za který nejste schopen hlasovat a podpořit svou stranu? K bezpracnému příjmu? Skutečně tento příjem potřebujete? Podle Vašeho otce jste na tom tak dobře, že nemáte zapotřebí brát úplatky. Máte zapotřebí pobírat plat od daňových poplatníků za práci, kterou nevykonáváte?
Hlasování o důvěře skončilo 89 k 89. Bylo omluveno několik poslanců opozice. Ale Vy jste seděl na svém hlasu bezdůvodně!!! Zkuste čelit svému osudu tváří v tvář, postavte se tomu jako chlap. Neschovávejte se už za mandát, který Vás už stejně neochrání. Lessyho se pokouší vyštípat, Daňhela křivě obvinili a vzápětí ho propustili. Špína všude kolem, špína dusí tuto zemi. A Vy?
18. 07. 2012 | 23:16

jeden z mnoha napsal(a):

Věřím obsahu článku. Mnohokrát se slova Dr. Ratha ukázala pravdivými. Vývoj za poslední 3 měsíce nasvědčuje tomu, že se Kubice pomstil a nejen to.
06. 08. 2012 | 13:48

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy