Buštěhrad padá: Kauza i zámek

23. 07. 2012 | 08:47
Přečteno 5449 krát
Údajnou manipulaci při zadání veřejné zakázky na rekonstrukci zámku Buštěhrad, kvůli které byl David Rath k vyšetřování vydán, se vyšetřovatelům stále nedaří prokázat. Vyslechnuto už bylo patnáct svědků. Do této chvíle ale žádný nepotvrdil sdělená obvinění.

Taktéž znalecký posudek, který by ukázal, zda rekonstrukce buštěhradského zámku byla či nebyla předražená, si policie do této chvíle nenechala zpracovat. Proč? Bojí se, že by ukázal, že opravdu k žádnému nadhodnocení nedošlo? Zřejmě ano!
Policii se tak celá kauza začíná sypat, jako domeček z karet. A nepohodlný Rath by se tak již za měsíc mohl dostat z vazby. To se ale politikům z vládních stran zřejmě nehodí do krámu. A tak nyní zkouší rozpoutat nové kauzy. Policie v minulých dnech proto poslala do sněmovny tři nová obvinění, pro které chce vydat exhejtmana k vyšetřování. Opět se opírá o další odposlechy.
Položme si otázku? Kdy proběhly rozhovory, kterými nás média nyní krmí? Nyní, když jsou všichni tři aktéři údajných rozhovorů (tedy Kott, Pancová i Rath) ve vazbě? Každému je jasné, že asi ne.
Jsou z února a března tohoto roku. Součástí spisu jsou od první chvíle na základě kterých byl v květnu poslanec zadržen. Proč tedy policie a orgány činné v trestním řízení nezahrnuli tato obvinění rovnou do první žádosti o vydání, když měli tak kované důkazy o jasné jeho vině? Poté, co vyšetřovatelé nebyli schopni prokázat pochybení v případu Buštěhrad, tak nyní hledají něco dalšího, na čem by ho mohli „uvařit“.
Událostí minulých dní jasně ukazují, že celý proces je jednoznačně politicky motivovaný a jediným cílem je udržet nepohodlného Ratha za mřížemi.

Jaroslav Kratochvíl

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

neo napsal(a):

pane Kratochvíle, píšete " To se ale politikům z vládních stran zřejmě nehodí do krámu. A tak nyní zkouší rozpoutat nové kauzy"

můžete být prosím konkrétní? Který politik rozpoutává nové kauzy? Hned dále totiž píšete, že "Policie v minulých dnech proto poslala do sněmovny tři nová obvinění, pro které chce vydat exhejtmana k vyšetřování"

Takže obvinění poslala policie, ale kdo z politiků to podal na policii?

děkuji
23. 07. 2012 | 08:51

jack lipnic napsal(a):

diky pane Kratochvíle,
po přečtení takových blogů si někteří voliči řeknou, že ta ODS není tak špatná. pište, pište co nejvíce i pan doktor.
23. 07. 2012 | 08:56

martin_ka napsal(a):

mě by zajímalo jakým způsobem ty odposlechy vlastně proběhly?jak se to zařízení dostalo do domů těch lidí? to se tam policie vloupala?
23. 07. 2012 | 08:59

martin_ka napsal(a):

neo:
Kalousek má na policii několik horkých linek....:-)....nebo že by jeho sekretářka?
23. 07. 2012 | 09:01

neo napsal(a):

martin_ka:

od vás je to spekulace, ale pan Kratochvíl tu informaci mít musí, když to píše.
23. 07. 2012 | 09:02

Bara napsal(a):

Není on ten pan Rath nakonec stejně křišťálově čistý jako jeho stranický kolega Standa?? A schválně - kdo bude horší? Arizonská pěnice, nebo DRath? Tak to je asi ten boj pravice versus levice. Kdo vyhraje?
23. 07. 2012 | 09:05

Baba Jaga napsal(a):

Tak to jsem skutečně zvědavá, zda bude pan Rath odsouzen či zda mu stát bude platit za neoprávněnou vazbu.
Kdo ví, proč ho vlastně drží pořád ve vazbě... Vyšetřovat lze jistě i na svobodě a není nutné zadrženého živit. Že by přece jen byl pan Rath až tolik nebezpečný zločinec? Komu, čemu?
23. 07. 2012 | 09:14

martin_ka napsal(a):

neo:
musí? proč by musel? máme svobodu slova....
23. 07. 2012 | 09:14

Ládik!!! napsal(a):

Zajímaly by mě i vícepráce na stavbách, které zadával exhejtman Rath. Předraženost je primární podmínkou pro rozjezd státní zakázky, ale ve finále původní rozpočet obyčejně nestačí. Úlety se ošetřují vícepracemi, nebo další etapou téže zakázky. Rath v tom evidentně uměl chodit, jen to kešování nezvládl.
23. 07. 2012 | 09:17

neo napsal(a):

martin_ka :

Proč by musel? Co je to za otázku? On přeci píše celkem konkrétně, že to byl některý z politiků vládních stran. Takže někdo z ODS nebo TOP 09 či VV. A pokud něco takového napíše, tak musí i vědět, kdo konkrétně to byl. To je snad jasné ne?
23. 07. 2012 | 09:20

ali napsal(a):

a zase mám radost..vždyť věřit v čistotu a nevinost Ratha je tak krásné..
23. 07. 2012 | 09:25

Ládik!!! napsal(a):

ali -
taky začínám věřit v čistotu Ratha. Ale až od poslední doby, co bydlí v cele.
23. 07. 2012 | 09:27

poznámka napsal(a):

Baba Jaga
Mukl Rath je jediný z dosud vyšetřovaných politiků, který umí i utíkat. Proto musí být v kleci jatý.
23. 07. 2012 | 09:28

ali napsal(a):

Ládik!!!
=o) tak máte taky radost..
23. 07. 2012 | 09:31

Roman napsal(a):

Rozdělme jednotlivé roviny:

1) Někdo nemá rád ČSSD a každá její kauza mu působí potěšení. To je z hlediska kauzy Rath zcela irelevantní.

2) Někdo nemá rád Davida Ratha, a proto mu působí potěšení, že se dostal do vážných problémů s orgány činnými v trestním řízení. Avšak i to je naprosto irelevantní.

3) Někdo považuje Ratha z toho či onoho důvodu za gaunera, který je vinen. To je ovšem také právně irelevantní, neboť o vině či nevině může rozhodnout pouze soud na základě důkazů.

4) Dostáváme se k tomu skutečně relevantnímu, a to je důkazní materiál. A právě o této nejdůležitější rovině (vlastně jediné relevantní) toho víme my, občané, naopak zdaleka nejméně; proto jsme odkázání na pouhé emocionální dojmy a vyjadřování sympatií či nesympatií.

Tyto čtyři roviny případu je třeba si uvědomit a rozdělit, jinak to pořád bude jen nekonečný fotbal "za" Ratha nebo "proti" Rathovi.

Jsou možná tři vyústění kauzy:

a) Rath bude shledán vinným a odsouzen;

b) Rath bude shledán vinným, ale v jiné trestně právní kauze (tuto možnost musíme připustit, může se na něho prostě "něco" najít);

c) Rath bude shledán nevinným.

Pokud dojde k situaci c), bude to obrovská blamáž a ještě větší skandál než kdyby došlo a) nebo b).
23. 07. 2012 | 09:41

odjinud napsal(a):

Jaroslav Kratochvíl, Starosta Hostivice
Město s více než sedmi tisíci obyvateli má opravené ulice a chodníky, rozšířenou mateřskou školku, novou základní školu, gymnázium, dětská hřiště. A nebýt štědrých dotací z kraje, na mnohé z těchto investic by Hostivice jen stěží sehnala peníze. Však i proto se Hostivici také někdy říká "Rathovo".

"Mají šikovného starostu," odpinkával obvykle Rath námitky na to, že Hostvice dostávají a jiné středočeské obce nikoli.
23. 07. 2012 | 09:48

Vochoun napsal(a):

Varuji kazdeho kdo chce zit v( insist ) Ceske Republice.
Tam ma totiz vlada vynajitku jak vam vytahnout penize i ty ktere jeste nemate.
Mafie se pry jezdi do Ceske Republiky ucit.
23. 07. 2012 | 09:52

Ládik!!! napsal(a):

odjinud -
v mé oblasti zase máme "Bakalovo" - jenže Bakala není stranický potentát. Rube za sebe ve svém dresu.
23. 07. 2012 | 09:52

martin_ka napsal(a):

neo:
třeba to ví....ale nechce to napsat
23. 07. 2012 | 09:55

PB napsal(a):

Výborně.
Tady to je skutečně "poctivej blázinec" (Helena Růžičková z Dívky na koštěti).
Až sem začne psát z ťjurmy Arizonská pěnice (a po ní případně další), budete tu mít možnost rohovnického souboje slov.
Vlasta je pojem z Dívčí války
David dokonce z Bible.

"Obhajoba" Šviháka lázeňského ze středních Čech
či
Arizonské pěnice z hvězd a pruhů
se bude cele "opírat" o díry v českých zákonech.
A protože půjde o renomované advokáty obou (a dalších), budou z toho mít užitek hlavně novináři,
Spravedlnost dostane ještě jednu textilii.
23. 07. 2012 | 09:56

Kelt napsal(a):

"Fan club"Dr Ratha opět předvádí modré mozkové ejakulace a ukájí se pocitem,že zločinec Rath/jak s již objevilo/protože kradl,by měl dostat nejméně 20 let.
Jak málo někomu stačí ke štěstí.
23. 07. 2012 | 09:58

neo napsal(a):

martin_ka:

jistě. Proto jsem se zeptal
23. 07. 2012 | 10:00

šašek z Jihlavy napsal(a):

Ládik!!!
Zdvořilý dotaz: Ve které sloji teď Bakala rube? Nevěděl jsem, že Bakalova Modrava je na Ostravsku.
23. 07. 2012 | 10:08

Ládik!!! napsal(a):

Šašku,
Bakala rube mimo jiné v 11000 bytech RPG, na které mu platíme z našich daní "příspěvek na bydlení".
23. 07. 2012 | 10:17

sun napsal(a):

Petice za propuštění Davida Ratha vězněného kleptofašistickou mafií
http://www.petice24.com/petice_za_osvobozeni_politickeho_vezne_davida_ratha
23. 07. 2012 | 10:19

český maloměšťák napsal(a):

Ládík!!!

http://www.mestobustehrad.cz/meu/zamek/rekonstrukce.php

http://www.mestobustehrad.cz/dokumenty/petice-zamek.pdf

Celkem - jak uvádějí občané Buštěhradu v petici....se vynaložilo cca 30 mil. CZK. /nevím kolik bylo za Ratha - ale i tak šly dotační prostředky spíše z Min. Kult. - než z rozpočtu kraje/.

O vícepracích není nic známo - odkud čerpáte své údaje ? ("....Úlety se ošetřují vícepracemi, nebo další etapou téže zakázky. Rath v tom evidentně uměl chodit, jen to kešování nezvládl...."

Ládík + ali + poznámka...etc...
Posmívat se lidem , kteří jsou ve vazbě...... je dost pitomé. Dost to evokuje posmívání se Židům za nacistického Německa....či tkzv. třídním nepřátelům v 50. letech /např. Urválek atd./.
23. 07. 2012 | 10:19

šašek z Jihlavy napsal(a):

Ládik!!!
Je to holt schopný předák, chtěl bych ho vidět v parádní uniformě.
23. 07. 2012 | 10:21

Ládik!!! napsal(a):

Stachanov byl čučkař nebo "čudla" (podle Ratha) proti Bakalovi. Ten umí rubat rukama druhých! V podstatě si z našich daní platí politiky, kteří tvoří zákony.
23. 07. 2012 | 10:22

rotor napsal(a):

Dnes je již zcela nezpochybnitelné, že David Rath je politický vězeň. Ze všeho nejdůležitější teď bude všechno archivovat, od zločineckého řádění Kubiceho na policii až po šílené mediální lynče a předat to do Štrasburku k soudu pro lidská práva a zároveň uchovat tyto důkazy zločinnosti režimu pro příští generace.
23. 07. 2012 | 10:28

sedlak napsal(a):

pane Kratochvíle, hoďte sem rovnou celý spis, btw, kdy hodláte poslance Rátha svatořečit?

p.s. kdo nezná, opravdu doporučuji knížku advokáta Lásky "Jak se zavírají Tuneláři", nechává nahlédnout humornou formou pocitům a práci bývalého vyšetřovatele hospodářské kriminality ...ledasco pak laiku lépe "sepne" u poodbných blogů
23. 07. 2012 | 10:30

Ládik!!! napsal(a):

ČM -
vícepráce se otevřou až ke konci stavby, kdy se "otevře" něco, co v projektu nešlo předpokládat (např. najde se kousek nového sklepení nebo jiná původně nezjistitelná hodnota, objeví se nehomogenita ve statice, trubky nejsou z objektivních důvodů vést tam, kde se předpokládalo... a milion dalších "důvodů"). Zatím znám jen jdenu stavbu, kde se v závěrečném rozpočtu objevily "méněpráce" (ušetřilo se).
Buštěhrad znám jen z televizních šotů - podle nich není opravený, vypadá jako ruina. Ta sežere více peněz, než novostavba. Zateplit zvenku se to nesmí (památkáři..), okna musí být repliky (nebo původní rámy s novými2-3skly - neznám stav), přitom topit to bude třeba v celém objemu, Rath tam jistě plánoval rauty. Zateplit zevnitř to lze (viz plánované zateplení ostravské nové radnice), ale ta cena! Jistě to chtěli topit tepelnými čerpadly, tam půjde o desítky milionů a rabaty nejsou malé...
A jinak - neposmívám se, jen mám příjemný pocit.
23. 07. 2012 | 10:33

ali napsal(a):

kelt
to je stejné, jako s fankluby pravicových politiků, kteří se stávají obětí útoků oranžovorudých mozkových ejakulátů (používám vaše výrazy) kolikrát jen proto, že jsou pravicoví..nechte na hlavě, kelte a buďte objektivní. Jestli je Rath ve vazbě, tak je k tomu důvod. Že to na něj (ně) museli nastrčit..(a chytil(i) se sám (sami) vlastní nenasytností a neohrožeností)..,bylo logické, neboť bylo třeba důkazů. Sledování v podezření je také logické a chvíli trvá. A že Rath se nechal primitivně chytit, je jeho chyba. Důkaz mají a vyšetřování pokračuje. Jenže vy či ostatní v tom vidíte nespravedlnost a podraz. U Grosse se nenašly důkazy, tudíž je z toho venku a běda, když někdo Grosse předhodí. Že ale vy a zase ostatní levicoví předhazujete věčně někoho jako zloděje bez důkazů, je v pořádku..tam máte pravdu a víte všechno.
Doufám, že si z mých řádek přeberete něco, co jsem nenapsala. Jako že schvaluji zlodějny a že mám modrej mozek, protože se mi líbí, jak pravice krade. To jsou většinou vycucané argumenty levicových pisálků, kteří neví kudy kam.
Zklamu vás. Nejsem spokojená tím, co se děje. Jsem ráda, že se konečně policie rozhoupala a snaží se chytit ty, jenž nás neustále podvádí, lžou, kradou..a je mi fuk, jestli je modrej, nebo oranžovej, zelenej, hnědej či rudej..pořád jsou tam z 50,70 či 90% bývalí bolševici a tak to vypadá. Proto nechápu, jak dnes mohou lidé opět volat po komunistech..to už opravdu ztratili soudnost? Srovnávat dobu totalitní argumentacemi typu že: dřív se šlo do důchodu, dřív byla lékařská péče zdarma, dřív měl každý práci, dřív..dřív..dřív..blabla...je poněkud naivní. Jsem ráda, že je svoboda (sice se zase asi někdo ohradí, že svoboda není, ale už jen to, že můžeme tohle vyslovit je svoboda.."dřív" se to nesmělo), že mohu volně cestovat, že děti mohou studovat tam, kde chtějí, že mohu podnikat na vlastní triko (o neplatičích, kteří vás klidně přivedou na buben nebudu psát), že koupím všechno, včetně blbýho hajzlpapíru, že nemusí děti říkat učitelům soudruhu a soudružko, že...bla..bla..to je pro mne podstatné. Politika je jen ubohou součástí několika vyvolených, kteří tím žijí, kteří se tím obohacují na úkor státu a obyvatel a my máme tu svobodnou moc s nimi zatočit..jenže nechceme, bojíme se, jsme posraní, máme se dobře..bla..bla..a tak jen nadáváme na ně, nadáváme mezi sebou a zastáváme se sprostých, nenažraných soudruhů, neosoudruhů a sprosťáků, kterým jsme totálně u řiti..tudíž je Rath ve vazbě zasloženě..mějte se hezky..
23. 07. 2012 | 10:38

Ládik!!! napsal(a):

ČM -
http://aktualne.centrum.cz/domaci/fotogalerie/2012/06/10/rath-zamek-bustehrad-rekonstrukce-vizualizace/
odhady byly kolem 200 milionů.
23. 07. 2012 | 10:39

MartinO napsal(a):

ČM:
To je slabý. Mě posmívání se Rathovi evokuje posmívání se Ježíšovi když ho křižovali, Husovi když ho upalovali, obyvatelům Lidic když je vyhlazovali, obyvatelům Hirošimy když na ně házeli atomovou bombu. To všechno posmívání se Rathovi evokuje.
Teď mě napadá, proč vlastně ti, kteří zadali Bradáčové politickou objednávku na likvidaci Ratha a slíbili ji za to pěkný post, ji teď nechtějí jmenovat do funkce?
Nemusíte odpovídat, to byla jen taková řečnická otázka, na vaše fantasmagorické blábolení ála "Kubice-krabice" nejsem zvědavý.
23. 07. 2012 | 10:45

Béda napsal(a):

Kubice, Kubice, tady opět něco nahraje.

Původně prý Rath vůbec nebyl odposloucháván a dostal se do celého případu jaksi mimoděk. A nyní - helemese. On ten Ráth byl vlastně takové odposlechové číslo jedna.

Otázka zní: a proč ne Kalousek, za kterým to smrdí (peníze se doslova po vagonech ze státního rozpočtu vypařují) kudy v politice chodí již dvacet let?
23. 07. 2012 | 10:45

ali napsal(a):

maloměšťák
posmívání je vaše parketa, ne moje..neposmívám se, mám pouze radost a to je rozdíl..a Židy mám ráda, je mnoho věcí, které se lze od nich naučit..

p.s.
..pokud chcete, tak sem můžete hodit zase tu mojí debilní reakci na ještě debilnější příspěvek, který máte uložený pro případ použití a zvýšení ega a který jsem vysvětlovala xkrát včetně omluvy, i když tomu bylo zcela jinak..ale vy víte líp než já, jak to bylo, protože dokážete číst myšlenky a jste moudrý pán..možná se vám uleví a myslím, že je čas..už dlouho jste ho nepoužil a jsou tu novicové, tak ať mají tu čest se se mnou seznámit..děkuji předem a hezký den navzdory vám..
23. 07. 2012 | 10:46

ali napsal(a):

č.m.
důkaz o mistrnosti vašeho posmívání:
český maloměšťák napsal(a):
ad ali /jeden z morálních arbitrů zdejšího osazenstva/
"...A kašli na xyz..nemá to smysl..o morálce neví nic a svoboda má pro něj rudou barvu.."
Vzápětí ale píše :
"...Teď jsem zvědavá, kterej génius vyčte z mých vět, jak souhlasím s tím, co tu je =o)...."
Mezitím je pak alí/která vše, co není dáno úhlem vnímání sebe sama - tak kalí/ vloženo několik vět o hedonismu a narcismu. Neboli - vidím do cizích hlav, ale nikdo nemůže vidět do mé kebulky. :-)))

p.s. tímto děkuji maloměšťákovi za důkaz

Ukládám do své sbírky paradoxů, složka " výplody duševně narušených osob".
23. 07. 2012 | 10:33
23. 07. 2012 | 10:50

ali napsal(a):

vysvětlivka:
Ukládám do své sbírky paradoxů, složka " výplody duševně narušených osob".
23. 07. 2012 | 10:33 - to si neukládám já, ale maloměšťák..osobně nemám potřebu si něco ukládat..
23. 07. 2012 | 10:52

poznámka napsal(a):

maloměšťák
Z čeho usuzujete, že se posmívám p. Rathovi?
Jestli se něčemu vysmívám, tak je to systém, který předstírá, že je lepší než ten předešlý.
Je mi ale jasné, že tuto skutečnost si nebudete ochoten nikdy připustit.
23. 07. 2012 | 10:55

šašek z Jihlavy napsal(a):

ali
Vaši odpověď keltovi bych podepsal.
23. 07. 2012 | 10:55

Béda napsal(a):

Otázka: jestliže kauza Buštěhrad padá, pak by tedy měla pominout vazba poslance Ratha, který byl do vazby urychleně vzat, aby jako nebezpečný zločinec a terorista nemohl pobíhat se samopalem vz.58 a ovlivňovat vyšetřovatele a svědky. Na základě čeho je tedy D.Rath po odpískání kauzy ještě ve vazbě?

PS: je kouzelné vidět jak aktivní politička Parkanová obviněná z vypařování peněz o řád výše chce dál nezištně sloužit lidu, nikdo ji nebere do vazby. Patrně proto, že spolu se sbvým nezištným obhájcem z ministerstva financí nemohou ovlivňovat ani vyšetřovatele ani politiku ani korunního svědka, který ze zcela neznámých důvodů musí mít policejní ochranu a který je obviněn na základě účelové konspirace.

A tak je to správné, tak to má v právním státě být.
23. 07. 2012 | 10:57

ali napsal(a):

šašek z Jihlavy
díky..podepište, máte můj souhlas =o)
23. 07. 2012 | 10:58

spravedlivý napsal(a):

Podle mě tohle musí jít k mezinárodnímu soudu. Ze všeho nejdůležitější bude po volbách zavřít Kubiceho a rozkrýt celou zločineckou strukturu. Kubice půjde sedět až zčerná. Vražda nevinného Péti ve vězení, Jourová a další lidi křivě obvinění a uvězněni kubiceho mafií, pedofilní útoky na nevinné lidi, desítky miliónů napáchaných škod a masivní rozkrádání financí policie. To všechno zůstává po řádění primitivního zločince Kubice.
V amerických filmech, když je padouch na nějakým vysokým postu, to většinou probíhá tak, že se najde nějaký neúplatný policista, který vezme zákon do vlastních rukou a udělá z padoucha řešeto.
No já bych Kubicemu přál spíš českou cestu, kdy by si ho podala ulice a pověsila ho před tím za koule na kandelábr, aby to neměl tak rychlý.
23. 07. 2012 | 10:59

Gustáv Kočí napsal(a):

Tady sebrali podvodníka, zloděje a lháře Ratha, parlamentního tlučhubu a obšourníka, kterému se zatím prdlajs děje - a někomu to připomíná pronásledování Židů, upálení Husa, vyhlazení Lidic; dokonce Hirošimu?!
Lidi máte nějakou soudnost?! Co jste zač?!
23. 07. 2012 | 11:00

český maloměšťák napsal(a):

Ládík!!!
Psal jste o vícepracích. Ty se " ralizují" až v průběhu stavby. Stavba ale nezačala. Takže jste napsal s odpuštěním hovadinu. /teď se dívám na příspěvek předchozí...kde vlastně píšete to , co já.../

MartinO
Bla, bla, bla....

ali
dtto jako ad MartinO
-----------
Shrnuto a podtrženo - dle některých expertů a NKÚ ČR utrpěla FAKTICKOU škodu v kauze CASA cca 600 mil. CZK.
Rathovi zatím experti nedokázali /a i zde jsou pochyby ....ale to bude věcí dalšího dokazování/ nic víc - než ZÁMĚR poškodit stát.

P.S. Jistě - důležité je , aby policie či tajné služby uměly nebezpečí, které hrozí státu odhalit již v přípravné fázi....a eliminovat či odstranit je.
Tak se chovají efektivní instituce.
Ale házet sem stamiliony škod, které zatím jsou opřeny jen o halucinace MartinaO - který umí vyrobit během několika minut ze sedmi milionů v krabici /koho vlastně bylo těch 7 milionů ????/ několik set milionů aby následně tyto zredukoval na 60 milionů a poté, co je upozorněn, že šlo o možný ZÁMĚR...tak se vrátil k těm sedmi milionům /a i zde je pochybnost, zda jde o peníze státu, či peníze soukromé firmy (nakolik ta je má z činnosti kriminální - to asi bude těžké dokázat- už jen proto , že i hlava státu Klaus neumí rozlišit čisté a špinavé peníze....

...takto zde házet sem a tam stamiliony jen proto, že Rath je " jejich " /cizinec není našinec/....

...to je prosím na pobyt v nějakém solidním sanatoriu.
23. 07. 2012 | 11:01

Ládik!!! napsal(a):

ČM -
vícepráce na Buštěhradě utekly, ale na předchozích stavbách ne. A nikdo nemá úmysl je rozkrývat, protože v tom jedou všichni - od doby volených zastupitelstev.
23. 07. 2012 | 11:04

ali napsal(a):

č.m.
kašpare..
23. 07. 2012 | 11:05

český maloměšťák napsal(a):

ali
Tento "důkaz" je akorát tak důkazem vaší nebetyčné hlouposti.
Leda byste ty své nesmysly psala z vězení. /osobvně si myslím, že vy byste ale spíše skončila v blázinci/
Jednodušeji - vězněným osobám ( či osobám ve vazbě) se neposmíváme.
Je to dost nízké a klesáme tím na úroveň hyen z Novy.
23. 07. 2012 | 11:05

Lukáš napsal(a):

Logiku některých komentářů z posledních dob moc nechápu.

Kalousek je zloděj a ODS také tak to znamená že je Dr. Rath nevinen :-D
23. 07. 2012 | 11:08

dennis napsal(a):

Vinej - nevinej... Neco se najde, i kdyby mel byt vydan na sest nebo na osm ruznych duvodu ke stihani. Cas se ale vlece a zda se, ze do voleb zbyva jeste prilis dlouha doba, nez aby kauza Rath po celou tu dobu pomahala nahanet preference pro ODS. (Proste - zabasli ho zbytecne brzy.)

A co si myslet o Bradacove? Nejlip na ni sedi rceni: Mourenin vykonal, mourenin muze jit! Vsechno ma sve meze. I demokracie, i spravedlmost, i boj proti korupci. Nic se nesmi prehanet.

Ps. Nepsal zadrzeny Rath, ze Bradacove nekdo slibil povyseni, kdyz se bude snazit? A ten nekdo uz uz tam neni. Prilis brzy toho Ratha chytli. Zacina se to zauzlovat.
23. 07. 2012 | 11:12

český maloměšťák napsal(a):

Ládík!!!
Na předchozích stavbách to nejsme schopni posoudit ani já - ani vy.
Takže taková tvrzení jsou pro kočku / nebo starou kočku - že, ali ?/.
Pokud ale máte jiné informace - tak sem s nima.

"Všichni" v tom možná můžou ject. Ale zase je to o těch informacích....plus nástrojích jako je např. povinnost prokázat způsob nabytí majetku. Respektive o absenci takovýchto nástrojů.
23. 07. 2012 | 11:12

MartinO napsal(a):

Maloměšťák:
Halucinace? Běžte se vycpat. Jak říkám od začátku, stamilionové celkové škody jsou můj střízlivý odhad. A čímdál víc se můj odhad blíží realitě
http://zpravy.idnes.cz/policie-ratha-vini-brani-dalsich-uplatku-ffi-/domaci.aspx?c=A120719_1805490_domaci_jpl
Což se o vašem fantazírování o podstrčení úplatku Rathovi Kubicem říct nedá ani omylem.
23. 07. 2012 | 11:15

ali napsal(a):

č.m.
klesáte? vy ještě můžete klesnout níž?

Nezapomeňte, že vy jste si mě vzal do huby první..už reakce pod blogem níže, kdy jistý xyz mě napadl jen pro vlastní potěchu..to jste bravurně přehlédl, bravurně napsal urážlivý příspěvek a bravurně vypsal lži..tak jak to umíte..

buďte tak laskav, a vyhněte se mi..
23. 07. 2012 | 11:16

poznámka napsal(a):

Lukáš
Máme si myslet, že je Rath viný, a proto je dobře, že si to myslíte i vy. Gratuluji vám.
23. 07. 2012 | 11:19

Béda napsal(a):

Lukáš,

logika je v tom, že je zde DVOJÍ METR na řádově nesrovnatelné škodné události. A že přesto, že kauza Buštěhrad padá Rath je ve vazbě a Parkanová s Kalouskem na svobodě.

PS: jsem zvědav na přepisy telefonických odposlechů Kalouska, Parkanové, Hávy, Bartáka... Anebo žeby neexistovaly?
23. 07. 2012 | 11:19

dennis napsal(a):

Pane C. Malomestaku,
nemeli bychom tu jizlivou radost nekterych individui nad tim, ze toho znameho skudce konecne rozdrti spravedliva pest naseho pravniho rezimu pretavit v angazovane petice, ktere by rozhorceni pracujici podepisovali hromadne a odesilali je... Kam by se takove petice mely odesilat? Vlade a strane, ktera se tak starostlive stara? Asi ano. Strane a jejim predstavitelum patri nas dik, ze zijeme v miru a nase spolecnost vzkveta. A az bude David Rath pravoplatne odsouzen, pak si budeme moci oddechnout...
23. 07. 2012 | 11:23

Lukáš napsal(a):

poznámka napsal(a):

Ale stále jsou lidé kteří si myslí že Dr. Rath je svatý jen proto, že to říká.
23. 07. 2012 | 11:25

český maloměšťák napsal(a):

ali
Budu se snažit - se vyhnout. Přesně dle rady /respektive upozornění/ pana Wericha b.p.

"Nejhorší srážka v životě, je srážka s blbcem. Blbce nikdy neusvědčíte z blbství. Z takové srážky, vyjdete vždycky jako největší blbec pod sluncem."

Servus !

P.S. Příspěvek xyz jsem nečetl. Nemá co dělat s vašim paradoxním soudem - kdy na jedné straně utvoříte hodnotící soud o morálce xyz a na druhé straně ironizujete dopředu někoho, kdy by se takový snad mohl dopustit nesprávné interpretace vašich textů. /toto vysvětlení je ale možná moc složité....proto jsem také napsal, že "...Neboli - vidím do cizích hlav, ale nikdo nemůže vidět do mé kebulky...." A že je to zajímavý paradox.

Já nemám ambice vidět do hlav - na tu dálku. Vycházím tak pouze z napsaného.
Dokonce ani neumím rozeznat, kdo např. myslí rudě....
23. 07. 2012 | 11:27

martin_ka napsal(a):

neo:
a co ti pan Kratochvíl odpověděl? :-)
23. 07. 2012 | 11:27

Krupa Václav napsal(a):

ali, vy musíte být strašně nešťastná ženská. A až přijdou první vrásky a ubudou lásky...
23. 07. 2012 | 11:28

český maloměšťák napsal(a):

dennis
Ano - to skutečně může evokovat např. 50. léta.
Jen se tak trochu vyměnily posty a role. A kabáty.
Více snad by věděla alí - ta /podle jejich slov/ pamatuje dokonce Stalina.
Vždy je dobré mít informace z první ruky - například od pamětnice.

Kdoví.... jestli se tehdá už uměla podepsat....to neumím na tu dálku odhadnout.

Mějte se.
23. 07. 2012 | 11:30

Kelt napsal(a):

To Ali,
napsala jste svoje vyznání a zpověď-"šašek"by to podepsal.
Nic proti tomu.
Pokud jste se a to bez urážky ozvala co by "potrefená husa"tak ma margo toho jak Vy a Vaši soukmenovci projevují dětinskou radost z toho,že zločinec Rath je zatím bez jakýchkoliv relevantních důkazů držen ve vazbě je jen důkazem nižších pudů,které ovládají Vaši klávesnici.
23. 07. 2012 | 11:30

Yosif K napsal(a):

aktéž znalecký posudek, který by ukázal, zda rekonstrukce buštěhradského zámku byla či nebyla předražená, si policie do této chvíle nenechala zpracovat. Proč? Bojí se, že by ukázal, že opravdu k žádnému nadhodnocení nedošlo? Zřejmě ano!
KONEC CITATU.
Pane Kratochvil - modelujte si tvary zadnic z plasteliny, ne ze ctenaru. Krome "fanatickych pratel proletarskych vudcu" vam tezko kdo vase vyvody stravi.

Z obcanskeho hlediska jste absolutne vedle.

Z pravne - puristickeho hlediska vsak mate pravdu, rozkradani vseho mozneho politiky vsech barev je v Cesku vicemene legalni - proto ani akce CISTE RUCE nikoho za 9 let socialisticke vlady nepostihla (krome Ivo Svobody - obeti frakcnich boju):
A) Vsechny "RATHOVSKE LOSOVACKY" probehly v souladu se zakonem - cena z nich vzesla je tedy zakonna.
B) Pokud nekdo nyni prohlasi, ze se Bustehrad da opravit za 150 milionu a nikoliv za 214 milionu, neni to pravne relevantni. Mel se prihlasit do losovacky, socani by jej stejne nevylosovali. Kdyby slo o otevreny tendr, socani by jej vyhodili na zaklade vstupnich kriterii.
C) I pokud nekdo opravi Bustehrad za 150 milionu, nic se tim nedokaze - vzdycky je mozne kontrovat ze Konstruktiva mela jiny nazor na vybourani vyhnileho zdiva, na otluceni ohnilych omitek na zdrave masi atd atd. Rekonstrukce starych budov byly vdecnym objektyem kolosalniho rozkradani i za sociku. Delal jsem se statni stavebni formou, ktera se na opravy starych budov vylozene tesila. Vsichni se napakovali. Prvni otazka na schuzkach s investorem byvala: "KOLIK CHCETE ZA TU REKONSTRUKCI UTRATIT? Nebojte se je to zcela bezpecne - jakmile se nahazi omitka, nikdo uz neprozkouma co je pod ni...."
D) I kdyz se podari prokazat ze penize ve skatuli pochazi od Kontstruktivy a dalsich firem, tyto firmy to prohlasi za dar ktery Davidek diky brutalnimu policejnimu zakroku proste nestihl prihlasit.

Jakysi fanaticky pritel proletarskeho vudce Ratha na predchozim blogu prohalsil, ze by dokazal udelat rozpocet na Bustehrad i za 300 milionu!!! I za 500 milionu!!! Je to tak - proc by se meli falesni pratele proletaru omezovat na ubohych 214 milionu, kdyz mohli nakrast jeste mnohem vic?

ERGO KLADIVKO - hejtmani i dalsi poltici vsech barev mohou krast dal.

Ted hlavne aby se nedostala nekam nahoru ta Bradacova - je to nerizena strela - diky ni pak zbytecne unikaji odposlechy ktere znervoznuji do te doby zcela loajalni a zpitomele proletarske volicstvo.
23. 07. 2012 | 11:37

Rosťa napsal(a):

Nějak se to podezřele vleče. Jestlipak se do těch nezvratných důkazů paní Bradáčové nevloudila chybička. Ale to nevadí, byl by v tom čert(Kubice), kdyby se někde něco nevyšťouralo k radosti zdejšího modrého teamu.
23. 07. 2012 | 11:38

Lukáš napsal(a):

Béda:

V tom logika Asi trochu je. Ale Pana hejtmana chytli při činu a u paní Parkanové je jen podezření a obvinění. Kalousek bohužel stíhán není je kluzký jak had a umí v tom chodit.
23. 07. 2012 | 11:39

neo napsal(a):

martin_ka:

zatím neodpověděl a pokud neodpoví, tak je jeho text pouze ničim nepodložené nařčení. Takové trapné kopnutí.
23. 07. 2012 | 11:43

SuP napsal(a):

Yosif K -
Ono to spíš vypadá, že starosta Hostivic v tom jede s ním. Jen si myslí, že šikovně a "levně".

Pane Stejskale, co tomu tady říkáte?
Než bych tu pořád někomu naznačoval, že je vůl a Vy byste to pak mazal, to se raději půjdu flákat někam jinam.
A ode mě taky všechno dobré, hlavně zdraví!
;-)
23. 07. 2012 | 11:46

Yosif K napsal(a):

Roman napsal(a):
c) Rath bude shledán nevinným.
Pokud dojde k situaci c), bude to obrovská blamáž a ještě větší skandál než kdyby došlo a) nebo b).
23. 07. 2012 | 09:41
Nerekl bych ze to bude obrovska blamaz. Skandal nebude z niceho.
Rozumni lide vidi ze oranzovi hejtmane kradou uplbe stejne, mozna jeste vice nez ti modri.
Al Capone byl take x-krat vysetrovan za vrazdy a advokatiu typu Kratochviol je j ze vseho vysekali. Nakonec byl chycen za danove delikty. Presto rozumni lide nepochybuji ze Al-Capone hlava organiozovaneho zlocinu a ne trumbera ktery jednou omylem spatne vyplnil danove priznani.

Tezko hledat v Ceske republice odpornejsi hochspatplery nez Rath, jeho tatik a cela Rathova banda vcetne vyderacky Klimkovicove, Kotta a clenky UV CSSD Pancove. Presto je mozne ze Rath bude sheldan nevinnym a ze pomateni proletari jej slavnostne vnesou znovu do parlamentu.
23. 07. 2012 | 11:46

SuP napsal(a):

Yosif K -
Bude to d) - bude shledán vinným, ale neodsouzen pro nedostatek důkazů.
23. 07. 2012 | 11:48

ali napsal(a):

č.m.
to máte recht..tak se nesrážejte, pokud mě máte za blbce..klidně se povyšujte a radujte z toho, jak jste úžasný..

Krupa
na vás to platí taky, pane Krupo..
všiměte si, že neoslovuji ani vás ani maloměšťáka..vy si všimnete těch mých..to o něčem vypovídá..že by alergie na můj nick? Asi, jinak to nevidím..
ale zklamu vás, jsem spokojenej člověk, mám co potřebuji, zdraví taky slouží..
jen si nenechám líbit primitivní útoky od takových, jako je maloměšťák nebo xyz nebo (jednou a není to dlouho) i vy..nic vám nedělám, neútočím, nevšímám si vás, tak totéž očekávím od vás..přesto se mějte hezky a jděte o dům dál..nemám potřebu vašich sdělení..děkuji..
23. 07. 2012 | 11:49

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva příspěvky, které neměly nic společného se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
23. 07. 2012 | 11:49

Yosif K napsal(a):

Hlupaci vnesli Ratha do parlementu jako "kovaneho proletarskeho vudce" po:
A) Clenstvi v ODS
B) clenstvi v OH
C) Afere s Klimokovicovou, kdy kazdemu kdo nema mezi usima secku muselo byt jasne vydirala penize ve prospech Ratha.

Hlupaci vnesou Ratha do parlamentu jako kovaneho proletarskeho vudce i kdyz se v jeho krabicich a skrysich naslo pres 30 nezdanenych milionu. Hlavne se ze umi hubou v parlementu zastavat proletaru!
23. 07. 2012 | 11:52

Lukáš napsal(a):

SuP:

Nemůže být shledán vinným a zároveň osvobozen pro nedostatek důkazů. Takhle to nefunguje
23. 07. 2012 | 11:54

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane SuPe,

co bych tomu říkal..., je to pořád stejné. Část lidí (větší) sem chodí útočit na druhé, ponižovat je za jakýkoliv odlišný názor, zesměšňovat, nadávat, naznačovat jinému, že je "vůl" (a to jak z pravé tak z levé části ideologického spektra). A část (ta menší) se navzdory tomu občas pokouší diskutovat s respektem k druhému. Vše při starém. Nejen tady, ale v celé této společnosti. Bude to ještě trvat, několik generací...

Za přání děkuju.

Libor Stejskal
23. 07. 2012 | 11:57

ali napsal(a):

kelt
neměla jsem úmysl se ozývat jako potrefená husa..svoje slova jsem myslela dobře, bez jakékoliv ironie a nadsázky..bohužel, písmena nedokáží vyjádřit barevnost a intonaci hlasu..zbývá tedy to jen vysvětlit..pokud v tom hledáte jinotaje, hledáte marně..nechci se hádat, nemíním rejpat, chci diskutovat bez toho, aniž by druhý hledal to, co napsáno není..
Mám radost z toho, že se něco děje, ano, mám radost, že chytli jednoho a budu mít radost, když chytnou dalšího..a je mi jedno, kdo to bude..Rath není ve vazbě bezdůvodně a to berte na vědomí..a nepřipisujte mi něco, co není..radost není dětinská, je spíš hořká, neboť tam, kam to dovedli naši zákonodárci k smíchu není..ale pokud mě chcete vidět jako dětinsky se radujícího debila, tak si poslužte, neboť vyvracet něco někomu, kdo nehodlá přijmout vysvětlení lze těžko..uděláte radost maloměšťákovi a možná i sám sobě..bez urážky..
23. 07. 2012 | 12:04

Ládik!!! napsal(a):

Pan Kratochvíl musí patřit do Rathovy rodiny, když píše na blogu za situace, když jeho mecenáš (z kapes daňových poplatníků) sedí v base.
23. 07. 2012 | 12:07

SuP napsal(a):

Libor Stejskal -
Já to tušil, že tohle pan Klán nemohl napsat ....
23. 07. 2012 | 12:14

SuP napsal(a):

ali -
Kelt jako spousta ostatních nehledá jinotaje. Hledá záminku, jak to o kus vejš popsal p. Stejskal.
23. 07. 2012 | 12:16

SuP napsal(a):

Ládik!!! -
No ještěže to vyšetřování nevisí na starostovi Hostivic.
23. 07. 2012 | 12:19

dennis napsal(a):

Pane Malomestaku,
dekuju za priznivy usudek k me poznamce. Nybrz jste mi sympaticky, dovolim si (snad to nebude prilis) poznamenat, ze pri vasich zivotnich zkusenostech, bystrem postrehu a usudku bych cekal takovy ten tolerantni usudek o jinych lidech. Jak uz jste citoval Wericha, vzpomnel jsem si, jak Werich nad nejakou blbosti rika Hornickovi: "No, no, no... Vsimnete si, jak jsem tolerantni." Kazdy z nas touzi po trose uznani. Kdyz jste me zpucoval za moje uchylne nazory o lekarskych prohlidkach starim unavenych ridicu a nebo o pronikavem ucinku dobre vybavenych lekarnickach v aute, tak jsem si vase slova vzal k srdci. Ale mejsou vsichni tak uznali. Nejdou lidi do sebe, ale naopak se jeste zatvrdi. Zkuste to s temi slabsimi po dobrem.

Ps. Mimochodem nevidel jste na Nove repo, jak 66lety ridic na prechodu vazne zranil petiletou holcicku (v novem Fiatku)? A jeden zlomyslny svedek rekl, ze ridic projel na cervenou, coz ridic popiral...
23. 07. 2012 | 12:20

SuP napsal(a):

...To by mohl hned k Pehemu do konkurzu na VSZ.
23. 07. 2012 | 12:20

Analytik napsal(a):

Jestlipak někoho napadlo, proč nás média zásobují stále novými "odposlechy" z kausy Rath?
To aby někoho nenapadlo, že Policie žádné odposlechy nemá!
Pár policejních kancelářských krys vymýšlí jednoduché zápletky ze života mafiánů a sepisují dialogy podle svých představ.
Nebo snad někdo slyšel nějaký odposlech naživo, kromě těch, které vytvořili naši rozhlasoví umělci jako parodii uniklých textů?
A ty miliony v krabici? Stejné kouzlo. Nikdo je neviděl na místě, ani na žádném videozáznamu! Ale stačilo ovečkám předvést počítačku bankovek, přehrát v TV kreslenou rekonstrukci zatčení Ratha s krabicí a ovečky uvěřily.
Jistému typu ovčanů je opravdu radost vládnout. Stačí ožebračeným voličům z obrazovky oznámit, že jsou na prvním místě v Evropě a příště zase zvolí stejné mafiány!
23. 07. 2012 | 12:20

ali napsal(a):

SuP
ahoj..máš pravdu..jdu raději na houby.. =o)
23. 07. 2012 | 12:25

Ládik!!! napsal(a):

SuPe,
kdyby Ratha pustili znovu ke korytu, přejmenuje Hostivice na Hostí více. Jenže zatím je v Litoměřicích, kde mu to může být líto....měřit se bude trest.
23. 07. 2012 | 12:31

SuP napsal(a):

Analitik -
Když zvolím stejné mafiány, vím, co od nich můžu čekat. Když zvolím ty vaše, to bych se nestačil divit. Nechte to na mě.

Ládik!!! -
Hezkej rozbor. Jen jestli ho dneska SEM není škoda?
23. 07. 2012 | 12:38

Krupa Václav napsal(a):

nezklamala
23. 07. 2012 | 12:55

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

V některých z nás zakořenilo estébáctví natolik, že jim ani po více jak dvaceti letech nevadí, že policie nejméně půl roku šmíruje opoziční politiky a snaží se je dostat do vězení.
Stačí, aby jeden uvědomělý občan zašel k tomu správnému státnímu zástupci a podal udání a můžeme legálně šmírovat. Ne vyšetřovat a zjišťovat, zda je udání oprávněné, ale dlouhodobě šmírovat a jednou se něco najde, a když ne, tak něco vyrobíme.

Domovní důvěrnici modružku „ali“ a podobné, by asi probudilo až to, kdyby se k moci dostali komunisté a nasadili jí štěnice do kuchyně a ložnice.
Proč ne, když to dělají ti dnešní.
23. 07. 2012 | 12:56

český maloměšťák napsal(a):

dennis
Vaše návrhy ohledně preventivních prohlídek u lékaře jsem naopak chválil. Jestli si vzpomínám, tak jsem tvrdil, že by se tak snížily zisky distributorů drog a palíren kořalky. Což je v zájmu celé společnosti. Nejen v zájmu Hegera, Horáka, Cabrnocha , Ouzkého či Šnajdra.

Neviděl.
Dokonce jsem ani neviděl několik milionů protokolů z STK , kde došlo k objevení nějaké vážnější závady na technickém stavu vozidla.
Vy jo ?
/spoustu věcí ale nikdy neuvidíme - například bujně rozvinutý nádor nebo mrtvolu ležící na silnici....totok vše například právě že díky těm preventivním prohlídkám...ale populárnější jsou samozřejmě ty nádory (například celebrit) - či záběry mrtvol z dálnic a silnic (tam je to jedno - populární jsou v tomto případě i zcela obyčejní lidé) /
23. 07. 2012 | 12:59

český maloměšťák napsal(a):

dennis/apendix/

...naopak populární (respektive divácky atraktivní) není to, když nějaký šťoural v bílém plášti vyšťourá nádorek - zatím maličký...či nějaký další šťoural v umaštěných montérkách vyšťourá nakřáplý svislý čep - zatím jen maličko nakřáplý....

To není populární a tak to ani není vidět . Dokonce ani Novu to nějak zvlášť nezajímá.
23. 07. 2012 | 13:04

Analytik napsal(a):

SuP 12:38
Ovce, jdoucí na jatka, mě nezajímají.
Šťastnou cestu, SuPe!
23. 07. 2012 | 13:12

krajan napsal(a):

ali 10:38
Bez ohledu na dr.Ratha - jak málo vám stačí ke spokojenosti: dostatek hajzlpapíru a možnost cestovat a hlavně, že dětičky nemusí říkat 'soudružko'! (patolízalství se ovšem může projevovat i jinou formou,že? Třeba pěním pandánů na současný nenormální stav věcí veřejných).
23. 07. 2012 | 14:02

dennis napsal(a):

OK, pane Malomestaku, na tom, ze poradek musi byt a ze k nemu patri pravidelne kontroly technickeho stavu jak vozidel, tak i ridicu, jsme se jiz shodli. Co rikate na to, kdybychom byli laskavejsi jeden na druheho a sve usudky o vzdelani, procesech mysleni a inteligenci, tak i o omylech, uchylkach od normy v nazirani na skutecnost, realitu a zivot vubec A) budeme vyjadrovat zdrzenlive a B) ani se nebudeme chlubit tim, jak snadno dovedeme rozeznat slabsi jedince. Co rikate vice zdrzenlivosti v hodnoceni nasich bliznich, kterezto zdrzenlivosti sice nekteri rikaji obycejna fales a neuprimnost. Nekteri tomu rikaji elementarni zdvorilost (tech vzdelanejsich vuci tem mene chapavym). Jiste mi dobre rozumite.
23. 07. 2012 | 14:14

vasja napsal(a):

Žádnýho Kratochvíla neznám.
23. 07. 2012 | 14:25

Gustáv Kočí napsal(a):

krajan:
Spokojenýho komouše taky ještě nikdo nikdy neviděl.
23. 07. 2012 | 14:31

ali napsal(a):

krajane
bez ohledu na vás a na rozdíl od vás mi stačí ke spokojenosti opravdu málo a dokážu se radovat z maličkostí, nenatahuju ruku a nežebrám příspěvky, pomáhám kde to jde, v dětských domovech, u důchodců, podporuji i zvířecí útulky, posílám peníze na charitu..a co vy? ..a pokud jste si nevšiml, jestli tak vehementně sledujete moje příspěvky, tak nikomu ódy nepěji.. pokud mě soudíte ze dvou tří příspěvků, tak máte zakalenej mozek a pokud zmiňujete patolízalství, tak je to asi vaše vlastnost..takže s dovolením, suďte si svoje soudruhy a soudružky, ty, které znáte..mě neznáte, tak si utřete pusu do froté ručníku po dobrém obědě a pohlaďte si svoje břicho..nafouklej jste dost..

a ten co se hádá sám se sebou
nevidí jinou barvu než modrou a razí heslo, kdo nejde s námi, jde proti nám..tady taky stačí málo ke štěstí =o)
23. 07. 2012 | 14:31

ali napsal(a):

nezklamal
23. 07. 2012 | 14:32

latabar napsal(a):

Souhlasim s autorem clanku. Cely pripad-rath- je podezreli od zacatku. Zverejnovani odposlechu na pokracovani, pripomina tele-novelu na oblbnuti lidi. Kdyz se budem zabyvat -rathem-zapomenem na parkanovou a podobne pripady. Pripad -danhiel- dlouho nevydrzel zaujmout pozornost a navic vime jaky mel smutny konec pro osnovatele. Jednotlivi cleni vlady jsou natolik zdiskreditovani, ze jsou neverohodni i kdyz rikaji pravdu. Je zbytecne uvadet dalsi argumenty, protoze v komentech jsou dosti presne popsane. Pro nektere politiky a nejenom pro ne -rath- na svobode by byl obrovskym nebezpecim. Rozhodne ne kvuli uteku, ovlivnovani svedku nebo mareni vysetrovani, ale spise rozsireni vysetrovani do vlastnich rad.
23. 07. 2012 | 14:36

ali napsal(a):

krupa václav
mimochodem, pane krupo, nikdy jsem vás neoslovila ani nijak nenapadla nebo něco podobného..přesto jste mne prvně kontaktoktal tak, že kdybyste mohl, tak mně dáte přes držku či pár facek..nepochopila jsem to a ani o to nestojím..pokud vám jsem protivná a myslíte si totéž co maloměšťák nebo jak se ještě jmenuje, tak si mě nevšímejte jako já vás..
Bráním se pouze útokům, jaký jste předvedl i vy..mějte se hezky
23. 07. 2012 | 14:58

dennis napsal(a):

Pani Ali, rozhodne odsuzuju opovrzlive, vulgarni a agresivni utoky na vasi osobu! Asi proto bych se rad zastavil nad vasi myslenkou (v odpovedi panu Keltovi v 10:38), že

"...Politika je jen ubohou součástí několika vyvolených, kteří tím žijí, kteří se tím obohacují na úkor státu a obyvatel a my máme tu svobodnou moc s nimi zatočit..jenže nechceme, bojíme se, jsme posraní, máme se dobře..bla..bla..a tak jen nadáváme na ně, nadáváme mezi sebou a zastáváme se sprostých... (tudiž je Rath ve vazbě zaslouženě)..."

Me tak dalece nezajima jake zasluhy ma pan Rath na tom, ze je ve vazbe. Me zajima myslenka, ze MAME SVOBODNOU VULI S VYVOLENYMI ZATOCIT. Myslite tim, ze mame nejen svobodnou vuli, ale take i svobodu si vybrat opravdu ucinny zpusob, jak s nimi zatocit. A jedine, co stoji v ceste ke spravedlnosti je nase neochota a zbabelost?

Chapu, ze k zatceni Ratha nebylo zapotrebi nasi - tedy me a vasi osobni - statecnosti. Ale reknete mi, jak si predstavujete moji, vasi, vsech pritomnych diskuteru, vsech slusnych a poctivych volicu a obcanu odvahu a odhodlani, ktere by vedly k zatceni treba jen soucasneho ministra Vondry?

Je sympaticke videt, ze obcanska statecna angazovanost se ocekava. Smutne je na tom to, ze vedeni statu ma vsechny mocenske slozky, ktere dovedou ti "vyvoleni" skvele vyuzivat. Kdyz obcane vidi, ze k vyberu nejvyssiho statniho zastupce muze jednim ze zpusobu byt konkurs, pak radost z polapeni Davida Ratha nejak vadne. Dokonce jsou nekteri, a neni jich malo, co si mysli, ze ta deklarovana demokraticka svoboda dnesniho rezimu je nekterym vyvolenym nejak vic dostupna; ze je ta nase svoboda nejak malo spravedliva. Kdyz si lide mysli, ze nam vladne mafianska kleptokracie, ktera se vlady nad lidmi zmocnila v podminkach demokraticke svobody, pak by chteli jinou svobodu. Totiz svobodu, kde by spravedlnost merila vsem stejne. A nezijeme-li v pravnim state, nechteji mnozi lidi jasat, ze maji svobodu. Dokonce takovy rezim nechteji slovem svobodny ani oznacit.

Kdyby dnes byl premierem Paroubek, urcite bych si vyslouzil nalepku, ze jsem zaslepeny modrou nenavisti. A ze je dnes v cele rozpoctove zodpovedne a protikorupcni vlady ODS, jiste si zaslouzim oznaceni rudy levicak. Uprimne vam mohu sdelit, ze se neraduju z toho, ze Ratha "konecne" zavreli, dokonce se ani neraduju z toho, ze Parkanovou vydali "uz ted". Ja totiz vidim, ze vsechny vlady v ere nasi demokraticke svobody nas vedou na prah nove totality... Era nasi svobody neslibuje nic pekneho. Dokonce az lide prestanou byt "priposrani", nebudou to cervanky "skutecne svobody". Tam nas zavedel rezim, co ma plna usta svobody.
23. 07. 2012 | 15:03

Gustáv Kočí napsal(a):

Že on je pan Rath nevoják?!
23. 07. 2012 | 15:07

Analytik napsal(a):

dennis 15:03
Osobní odvaha v této zemi nic nezmůže!
Tento stát je řízen Mafií, která mimo jiné určuje, kdo a v jakém okamžiku bude postaven před soud a jaký trest dostane. Tak to funguje už 20 let.
My máme to štěstí, že jsme se stali svědky toho, jak se pár lidiček z Policie vymklo kontrole a zaútočilo na Mafii. Ale výsledek bude nula. Ratha propustí pro nedostatek důkazů a na Kalouska si netroufnou.
Leda, že by se zvedla alespoň polovina občanů a provedla pořádnou revoluci. Už žádný samet!
Pak by se dalo mluvit o odvaze.
23. 07. 2012 | 15:14

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Podle mne kauza Rath nadělala pravicí více starostí než radostí.

Její velký kritik je sice za mřížemi, ale otevřela se pandořina skříňka a nad společnosti visí hrozba, že by se něco podobného mohlo opakovat, a v síti by nemusel uvíznou jen protivník. Zděšen je především asi malý byznys, který se před šmírováním nedokáže tak dobře chránit, jako ten velký a pokud bude mít konkurence u policie podporu, tak je to špatné. Velmi negativně se to může promítnout i do sousedských vztahů, protože zřejmě stačí udat souseda, že možná bere úplatky, krátí daně nebo že tam chodí nezletilé a pokud policie „uvěří“ (bude mít zájem věřit), tak je se sousedem konec, protože šmírování jistě něco najde nebo alespoň najde nějaké pochybnosti a měsíce trvající vazba ekonomicky zlikviduje většinu lidí.

Podle mne, až se politici oprostí od populismu, tak bez ohledu na stranickou barvu se budou snažit dostat policii do mantinelů, v takovém případě, jako je kauza Rath, že policie nesmí zneužít udání nějakého občana k tomu, aby šmírovala jiného občana nebo firmu, ale že musí především šetřit samotné udání a jeho podstatu. Podle mne, pokud někdo podal udání ohledně Buštěhradu, tak policie měla nechat vypracovat posudky a zjistit, zda skutečně došlo k tomu, co bylo obsahem udání, a ne to dát do rukou lidem, kteří jsou ochotni použít represivní orgány ke šmírování politicky nepohodlných lidí. Taky je důležité uvědomit si to, že když někdo rozjede podobnou akci, tak bude mít eminentní zájem ji dotáhnout k „zdárnému úspěchu“, těžko by se vysvětlovalo, že se něco takového rozjelo a neoprávněně, což vyvolává další pochybnosti o nestrannosti vyšetřovatelů.

Zcela chápu, proč ODS neobdivuje Bradáčovou a nechápu ty, kdo v ní vidí něco pozitivního, ti by si měli především zjistit, jak dobře pracuje ústecké zastupitelství.

Ještě jedna věc ke kauze Rath, obhajoba prý stále nemá celý spis, a není to prý obvyklé.
23. 07. 2012 | 15:21

ali napsal(a):

dennis
díky..
osobně si myslím, že by bylo dobré zasadit se o to, aby byla zrušena PS (k čemu je? Zatím jen ke korupci napříč všemi směry) a tím odstřihnout všechny politiky, kmotry, mafie či pochybné podnikatele z pupeční šňůry příjmů. Nastavit švýcarský systém, který funguje dobře. Je to sice určitá fikce, ale ne tak zcela nemožná. Když funguje roky jinde, proč by nemohla i tady..
Jenže naší nezpůsobilosti se nedá pomoci a svobodnou vůli neumíme používat..brání nám v tom nenávist vůči druhým jen z příčiny jiného názoru, závist sousedovi, chtivost všeho třeba i na dluh a pak následné osobní bankroty atd atd...
23. 07. 2012 | 16:23

Rathův dvojník napsal(a):

doktor mi pěkně zavařil tim svym chováním. Kam přijdu, tam na mě plivou, pokřikují a kroutí hlavama. Do vinoték se vůbec nedostanu. Akorát když jdu do banky mám výhodu, to pokladní rovnou láduje pytel a aniž bych cokoli řekl, podává ho přes přepážku.
23. 07. 2012 | 16:43

Nevěřící napsal(a):

K názvu článku :
No jistě ! Buštěhrad padá, tedy nepodařilo se ho prokázat, a tak se vymyslel JINÝ důvod, aby dr. Rath "seděl" dál. Ten důvod nedávno (sobota?) publikovala na 1. str. MfD jako další údajný Rathův hřích.
Kdo jsou však skuteční hříšníci ? Inu ti, kteří tohle všechno zinscenovali v duchu 50. let (kam jsme to došli za 50 let ???) a říkají tomu demokracie, aby jim lidi věřili. Tam je vina velká, netřeba zdůrazňovat. To ví každý, kdo to sleduje a má cit pro spravedlnost (právníci operují "presumpcí neviny", ale v praxi je vše jinak).
23. 07. 2012 | 17:20

Roman napsal(a):

Rád bych reagoval na dva příspěvky:

1) Yosif K: "Rozumni lide vidi ze oranzovi hejtmane kradou uplbe stejne, mozna jeste vice nez ti modri." — Obávám se, že to je typická formulace člověka, který hraje politický "fotbal". Důkazy pro to tvrzení nemáte žádné, a tak jen ulpíváte na dojmech. Můj dojem je, že ODS se v míře korupce nevyrovná žádná politická strana, natož ČSSD, ale nevidím smysl v tom, abychom se o to hádali. Jsou to jen dojmy.

2) SuP: "Bude to d) - bude shledán vinným, ale neodsouzen pro nedostatek důkazů." — Nezlobte se, ale to je právně zcela nesmyslná formulace. Nelze někoho shledat vinným, a neodsoudit ho. Když není dostatek důkazů, tak je dotyčný prohlášen za nevinného. Tečka. Vina se přece irčuje právě na základě důkazů, proboha, a když jich máte nedostatek, tak na základě čeho někoho prohlásíte za vinného? To, co říkáte, je zcela mimo rámec právního státu, někde na úrovni lidových soudů.

— Jinak mám skromný dotaz: bude buštěhradský zámek opraven, nebo se nechá zřítit?
23. 07. 2012 | 17:42

Krupa Václav napsal(a):

ali,naposledy. Na moje ujištění, že jste mě nezklamala, jste odpověděla rovněž jedním slovem, že ani já Vás nezklamal. To se mi líbilo (taky jsem to rád poslouchával),a bral jsem to tak,že je mezi námi definitivní konec. :). Ale ali nééé a napíše ještě absolutní hloupost.... Moje první reakce na Vás byla (asi tři roky nazpět)jak jste tady vyznávala svoji lásku ke klukům pravičáckým. Byla jste pravděpodobně trošku( možná více) pod vlivem alkoholu a mě se to opravdu líbilo.Byl jsem tu teprve krátce a neznal zdejší mooresy a napsal Vám, že takové štěstí nás levičáky tady nečeká. Ani slůvko proti Vám !!! Do té doby jsem Vás opravdu vůbec neznal. Asi po roce jsem Vám napsal, že je krásný den, jestli by nebylo lepší vzít děcka na procházku než se zlobit na netu. Tak nějak. Dohromady s dneškem to byla veškerá moje reakce na Vás. Jak jste přišla na to, že bych Vám nejraději dal...vždyť já to neumím ani napsat...nechápu...eště tak kdybyste byl nějaký All
23. 07. 2012 | 17:48

SuP napsal(a):

Roman a Lukáš -
Jediní dva, co nechápou. Dokud se bude umět krást a nebude se umět vyšetřovat, bude všechno ukradeno, ale nevinnými zloději.
Problém je jen v tom, že sa vaším přístupem si svého nevinného zloděje budete volit a uctívat pořád dál a on vás bude pořád dál okrádat s podporou svého advokáta.
Na rozdíl od vás budu hledat cestu, jak takového "nevinného" už k státním prachům nepustit. Na to teoreticky mám volby, kdyby mi jejich účinnost nebojkotovali takoví lidumilové jakými jste se ukázali vy dva.
23. 07. 2012 | 19:13

SuP napsal(a):

P".S. - Jako volič se nepohybuji v kriteriích vinen/nevinen, ale důvěřuji/nedůvěřuji.
23. 07. 2012 | 19:15

SuP napsal(a):

Krupa Václav -
Vy jste nejen Džentlmen až na půdu a pravý vzdělanec....
23. 07. 2012 | 19:19

buldatra napsal(a):

SuP napsal(a):

…Na rozdíl od vás budu hledat cestu, jak takového "nevinného" už k státním prachům nepustit. Na to teoreticky mám volby, kdyby mi jejich účinnost nebojkotovali takoví lidumilové jakými jste se ukázali vy dva…

Pane SuPe,
s veškerou úctou,
na to máte volby opravdu jen teoreticky.
Jediné, co je prakticky s to dokázat, jak „nevinného“ opravdu již nikdy nepustit k státním prachům je drobná změna systému z partajokracie v přímou demokracii s veškerými nástroji, které k tomu patří..
Dokud se tak nestane, je každá jiná cesta jen cestou teorie.
23. 07. 2012 | 19:28

krajan napsal(a):

ali 14:31
(pan Stejskal promine)Dost hloupé. Nevím jakým obloukem jste došla od toaletního papíru k hodnocení mého charakteru. Delfy před třemi tisíci léty by z vás měly radost (a možná,že používáte stejnou metodu pro prozření).
K vašim bodům:
a) Místo hajzlpapíru se dalo použít (i když méně kvalitní) rozřezané Rudé právo.
b) Že nešlo cestovat na Západ? Ale šlo! Co takový Klaus, Matuška,Lendl (než zdrhnul), Vávra a dokonce i Werich.
c) 'Soudružka' šla obejít použitím křestního jména.
d) Nevšiml jsem si,že jsem se dostal do školy nesvobodně, dokonce jsem musel u maturity i u státnic něco umět...
atd., atp...
Konečně otázečka: Podnikáte na vlastní triko? V jakém oboru? Vyprávějte, přehánějte, rád si počtu.
23. 07. 2012 | 19:49

SuP napsal(a):

buldatra -
Jistěže máte pravdu. Ale JAK to chcete udělat Vy? Teorie stíhá teorii a hovno hovno, zelený je strom života. Já například v dalších volbách nezvolím ty, kterým nedůvěřuji a pokud je zvolí ostatní, stanu se z plátce daní jejich příjemcem.
Rád Vás vidím.
23. 07. 2012 | 19:51

sedlak napsal(a):

skutečnost, že PČR napadá jak poslanec Ráth, tak ministr Kalousek mi naopak dává důvěru v PČR, byť je Ráth vedle Kalouska zřejmě druhá liga
23. 07. 2012 | 21:13

Zdeněk Wachfaitl napsal(a):

ali
dobrý boj na blogu s diskusní přetahovanou, myslím, že jste obstála, protivníci si myslí, že oni jistě také. No, všichni mají pravdu, nedejte se a na dalším blogu zavřeného hejtmana to může klidně pokračovat. Zavřený oranžový hejtman si dá z krabice vino tinto a ještě zčervená, to pak bude ve Valdicích teprve mela.
**
A svátek je pryč, dej bůh Klostermanna, mana, mana..
23. 07. 2012 | 21:36

gabriela napsal(a):

Jan Kratochvíl

Ano ...

"Události minulých dní jasně ukazují, že celý proces je jednoznačně politicky motivovaný a jediným cílem je udržet nepohodlného Ratha za mřížemi."

Souhlas ...

Kubiceho rukopis na této kauze se zapřít nedá ...

Právo sem, právo tam, volby se blíží ...

Známe své papenheimské ;-)
24. 07. 2012 | 09:54

cinick napsal(a):

Z vlastní zkušenosti odmítám jako důkaz digitální fotografii. S odposlechem nevím jak to je přesně, ale dle vyjádření Lessyho na případě pracovalo až 100 kusů policistů (s měsíčními náklady min. 5 000 000,-Kč). To přece není možné, aby něco digitálně nezmanipulovali. Poprvé jsem jim ze začátku věřil, pak jsem začal kolísat a teď jim už nevěřím. Digitální záznam není důkaz.
24. 07. 2012 | 10:29

fero. napsal(a):

Dr.Rath dle mého názoru , jasný kandidát na nového prezidenta.
Ale až v příštích. To bude mít za sebou vše co k prezidentování
prezident potřebuje. Př. politickou kariéru, funkce a školu života za mřížemi. Dle mého nejlepší prezident. A moc se oponenti nčílte. Stejně to tak bude!
24. 07. 2012 | 13:49

HELDON napsal(a):

PRAVDU MÁ NÁČELNÍK YOSIF K A ALI. DÍKY ZA VAŠE KOMENTÁŘE!!!
24. 07. 2012 | 18:18

Pepa Řepa napsal(a):

Drátheníka už nečtu. O mrtvých jen dobře.
Ale když mu dělá Matt O' Shack promo.....

Líbí se mi jak je sám sobě advokátem i soudcem.
Přímo samosoudcem
Buštěhrad padá: Kauza i zámek
Sděluje verdikt nezávislého soudu samosoudce z Hostivic.
Sám si žehlím, sám si peru........
25. 07. 2012 | 07:31

Pepa Řepa napsal(a):

ali napsal(a):
Nastavit švýcarský systém, který funguje dobře.
--------------------
Viděl bych to na česko-švýcarský Švarc systém.
Každý poslanec na živnosťák.
25. 07. 2012 | 07:36

Pepa Řepa napsal(a):

gabriela
Vězňové se tetelí,
že maj blechy v posteli ach ouvej

Běž Babinskej běž dolů
máš tam dole návštěvu ach jo!
Šel Babinskej,šel dolů,
uviděl tam svou ženu ach ouvej

Šel Babinskej,šel dolů,
uviděl tam svou ženu ach jo!
Bež má milá,běž domů,
já mám zejtra popravu ach ouvej

Běž má milá,běž domů,
já mám zejtra popravu ach jo!

Když to milá slyšela
škytla ..........
25. 07. 2012 | 07:43

Valaška napsal(a):

Pane Rathe !
Jen ze zvědavosti jsem otevřela Váš blog a při této příležitosti si neodpustím říci, že Váš optimismus je docela pochopitelný, protože si nemůžete naříkat na stávající situaci. Sedíte v base za peníze občanů, kde máte jídlo, sprchu, televizi, dokonce i blog, stále dostáváte plat i s příplatky. tak jaké nářky. Zda-li hradíte televizní poplatky a za vydané spisy - příjmovou daň ? To našinec při poctivém životě - ANO . Tak se nedivte, když se vztekám a říkám: Proč musím platit gaunery podobného typu !
25. 07. 2012 | 11:20

BornS napsal(a):

Vážený pane,
Vzhledem k tomu, že jsem viděl projev Ratha v poslanecké sněmovně, tak není žádných pochyb o jeho vině. Snad i totálně retardovaný člověk musel z projevu pochopit, že dr. Rath odnášel od Pancové peníze určené na volební kampaň. Peníze nikoliv od oficiálních sponzorů ČSSD, ale "černé prachy" za přidělení lukrativních a předražených zakázek !! A já se ptám,je to snad menší trestný čin, než kdyby ty peníze byly určeny výhradně jako úplatek Rathovi ???
Takže pokud se snažíte tímto blogem přesvědčit veřejnost, že Rath je v podstatě svatoušek, tak to nedělejte, nemáte šanci. Naopak bych vám vřele doporučoval udělat to, čím Rath nepřímo vyhrožoval ve svém projevu poslancům a to kompletním sdělením pravdy. Že takto, se prostě vydělává na volby a dělá to každá parlamentní strana. Že každou lukrativní funkci, si musí ten či onen "zaplatit" přísunem financí do stranické pokladny !!!
A pane, nám všem ostatním hlupákům platící daně, je úplně ukradené zda se jednalo o úplatek do kapsy Ratha, nebo stranické pokladny. Protože výsledek, je pro nás stejný-zaplatíme to my,poplatníci a já za sebe říkám, že nechci plnit stranickou,ani soukromou kapsu kohokoliv !!!

Zdravit a přát Vám hezký den nebudu, protože mé přání je opačné-aby každý Rathovi podobný korupčník a zloděj shnil ve vězení.
25. 07. 2012 | 12:58

Alibernet napsal(a):

Já se ptám, kdy vyjde osmička.
25. 07. 2012 | 14:15

ali napsal(a):

krupa václav
lžete, protože to není tak dávno, co jste mne dost primitivně napadl a "kdybyste mohl, tak mi nafackujete"..bohužel, nesbírám si příspěvky, abych je pak následně mohla použít jako jiní, ale paměť mám sloní, to si pište..takže sorry..ztrácíte paměť..sbohem a šáteček, bylo toho dost..

krajan napsal(a):
ali 14:31
(pan Stejskal promine)Dost hloupé. Nevím jakým obloukem jste došla od toaletního papíru k hodnocení mého charakteru. Delfy před třemi tisíci léty by z vás měly radost (a možná,že používáte stejnou metodu pro prozření).
**To máte pravdu, v Delfách by mi bylo opravdu dobře..

K vašim bodům:
a) Místo hajzlpapíru se dalo použít (i když méně kvalitní) rozřezané Rudé právo.
**geniální!!!

b) Že nešlo cestovat na Západ? Ale šlo! Co takový Klaus, Matuška,Lendl (než zdrhnul), Vávra a dokonce i Werich.
**a vy taky?

c) 'Soudružka' šla obejít použitím křestního jména.
**nojo, když mazánci nosili vajíčka, máslo či švestičky, tak mohli..

d) Nevšiml jsem si,že jsem se dostal do školy nesvobodně, dokonce jsem musel u maturity i u státnic něco umět...
atd., atp...
**oblíbenci minulého režimu to prostě měli jednoduché..dnes nemohou unést, že jsou průměrní občané a jsou schopni opět a klidně rozřezávat Rudý právo na prdel..

Konečně otázečka: Podnikáte na vlastní triko? V jakém oboru? Vyprávějte, přehánějte, rád si počtu.
23. 07. 2012 | 19:49
**podnikáme na vlastní triko a to v dost těžkém oboru..v jakém vám říkat nebudu a ani nemám zapotřebí přehánět..

Zdeněk Wachfaitl
díky.. =o)

HELDON
žejo?! =o)

Pepa Řepa
to by nebyl špatnej nápad..
25. 07. 2012 | 15:35

HELDON napsal(a):

Valaška a BornS

Naprostý souhlas. Díky za Vaše komentáře. Platí samozřejmě i pro ty, který jsem zmínil už předtím:

Yosif k a Ali
26. 07. 2012 | 15:23

Alibernet napsal(a):

Pane doktore, už patnáct dní čekáme na osmičku, zatím nejdelší prodleva.
27. 07. 2012 | 13:15

Alibernet napsal(a):

http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=752793

Po tomhle mne zajímá osmička ještě víc.
27. 07. 2012 | 23:20

Martin napsal(a):

Pane Kratochvíl, píšete relativně fundovaně, proto mne zaraží jestli si na svoje dotazy opravdu nedokážete odpovědět sám, anebo jsou-li jen a pouze mířeny na co možná nejmasovější lov nevyvinutých hlav a zneužití potřebných dmýchaním jejich ran, namísto opravdové pomoci, oblíbená toť strategie levě podnikavých vládců? Pomohu Vám proto. Nemusím o policejní práci vědět naprosto nic, stačí pouhý selský rozum. Píšete, že odposlechy jsou z února či března tohoto roku a práte se, proč na Vašeho chráněnce nevytáhli všechny jeho levárny najednou, ale vyplouvají až postupně? Inu, já bych takhle špinavou práci jako hrabání se ve veškerém DRáthově hnoji dělat nechtěl a čím déle jim to trvá, tím je jasnější to co víme všichni bez rozdílu politického přesvědčení a co nám DRáth předváděl již od dob svého členství v ODS, přes ČSSD až po konečnou mezinárodní mafii. DRátha se kdykoliv během jeho drancování stačilo jen zeptat něco jemu nevyhovujího v nevinné diskuzi a ihned člověk pocítil jaký je to kriminální živel. Až nyní je na správném místě a doufám, že tam zůstane co nejdéle. A je mi upřímně jedno který z jeho nepřeberné škály zločinů to nakonec zajistí.
29. 07. 2012 | 22:17

Kateřina napsal(a):

David Rath měl jako vždy pravdu: bezcharakterní Bradáčová dostala jako odměnu za řízenou policejní a politickou provokaci proti dr. Rathovi předem domluvené koryto na VSZ... Je to smutné, jak to v tomto prohnilém státě funguje - za špínu a ublížení nevinnému člověku dostat vysokou funkci, prostě modrá mafie řádí... A nejenom že bezcharakterní paní Bradáčová kvůli své chorobné touze po moci a po vysoké funkci takto velmi ublížila nevinnému a slušnému člověku jako je dr. Rath, ale ani není žádnou profesionálkou ve své práci - zaprodala se nechutným praktikám modré mafie v kauze Ratha, a i její ostatní kauzy byly špatně vedeny a řešeny - spousta lidí si na ní stěžuje pro její nespravedlnost a nekompetentnost... Tato paní je špatná svým charakterem, jako člověk i jako odborník ve své práci: bohužel právě takoví špatní lidé jsou tady v ČR velebeni a veřejně uznáváni...
30. 07. 2012 | 13:44

Alibernet napsal(a):

To už ho tam umučili, nebo co?
30. 07. 2012 | 15:11

ten napsal(a):

pane rath, měl jste pravdu, Bradáčová je tu a Kalousek se raduje.
30. 07. 2012 | 17:53

Avi napsal(a):

Bradáčová dostala své ambiciozní a vysněné místo, jak přesně předpověděl MUDr. David Rath a teď po ní není ani vidu, ani slechu. Je to zaprodaná policajtská mrcha. Někdy pochybuji, jestli je to vůbec žena, vždyť vypadá i chová se jako chlap!!!
10. 11. 2012 | 09:27

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy