Dají komunisté hlas Klausovi?

12. 10. 2007 | 13:54
Přečteno 8262 krát
Vypadá to, že se ODS začala dvořit KSČM. Výsledkem těchto námluv má být prezidentská koalice. Od ODS je to chladný kalkul o potřebnosti takového obchodu, neboť strany vládní koalice se neshodnou na společném kandidátovi. ODS se nejprve pokusila vnitřně rozvrátil sociální demokracii.

Celkem šikovně vypustila dezinformaci, že je na spadnutí dohoda s Jiřím Paroubkem , kdy za hlasy pro Václava Klause dostane Jiří Paroubek křeslo předsedy Poslanecké sněmovny. Aby dojem byl dokonalý, tak k vypuštění fámy byl využit stávající předseda sněmovny Vlček.

Tento manévr ODS a Václavu Klausovi nevyšel. Vedení ČSSD je si naprosto skálopevně totiž vědomo, že podpora Václavu Klausovi by byla zradou na voličích a na programových pilířích ČSSD. Václav Klaus je totiž skoro dokonalý programový antipól toho, oč sociální demokraté usilují. Jeho působení v čele vlády vyústilo v Zemanovo expresivní vyjádření o spálené zemi. Byl to premiér Václav Kalus, který založil podstatnou část dluhu České republiky tím, že spustil kupónovou privatizaci, propagoval heslo „více Viktorů Kožených“ a udržoval v chodu v nenávratných půjčkách tonoucí státní, tedy jím ovládané, banky.

Byl to Václav Klaus, který jako první náš premiér musel opustit svůj úřad pro neschopnost vysvětlit milionové dary od dávno mrtvých, či neexistujících lidí, což oprávněně vzbudilo podezření z korupce nebývalého rozměru. Byl to Václav Klaus, který udělil morální amnestii všem podvodníkům, když zaujal autoritativní stanovisko, že žádné peníze nejsou špinavé. I dnes jsou postoje prezidenta Václava Klause neslučitelné s programovými cíli ČSSD.

Václav Klaus je skalním odpůrcem další integrace mezi státy EU. Má pocit, že byrokraté v Praze jsou osvícenější, než ti bruselští. To vše snad jen pro to, že na ty pražské má ODS větší vliv. Nelíbí se mu i zánik viditelných státních hranic, který nás od ledna čeká. Čas od času přichází z bizardními myšlenkami, aby do EU byly přijaty vzdálené a společensko-kulturně zcela odlišné státy jako třeba Turkmenistán. Podporuje co nejrychlejší rozšiřování EU o kde koho, neboť dobře ví, že čím bude EU nesourodější spolek, tím nemožnější je pokračování v integraci a sjednocování uvnitř EU.

Dnes navíc se Klaus staví do čela těch, kteří odmítají vlil průmyslové činnosti na oteplování Země. K problému se staví tak, že je základní svobodu člověka podnikat, vytvářet si osobní zisk a nikdo nemá právo takové lidi omezovat tím, že chce, aby investovali do k životnímu prostředí šetrnějších technologií. Je to důkaz vypjatého sobectví a základní filosofie ODS, že každý se má postarat sám o sebe a na to, co tím druhým způsobí se neohlížet. Tímto nechci tvrdit, že zastánci teorie vlivu lidské činnosti na oteplování Země mají 100% pravdu, ale jdou nepochybně správnou cestou, když říkají, že pokud existuje vysoká pravděpodobnost toho, že průmyslová činnost se na oteplování podílí, máme povinnost hledat cesty jak tomu aktivně čelit a ne po Klausovsku se s tím pasivně smířit. Václav Klaus musí být pro levostředového a levicového voliče jen těžko přijatelným prezidentem.

Z tohoto důvodu mě šokuje vstřícný postoj KSČM. Poslankyně Bebarová–Rujbrová se dokonce přihlásila k tomu, že Klause volila a pochopil jsem, že snad počítá s tím, že tak učiní i v nadcházející volbě hlavy státu. V Poslanecké sněmovně vidíme čilá vyjednávání mezi představiteli klubu KSČM a vyjednávači z ODS. Bylo by zajímavé, kdyby veřejnost věděla, co Pavel Bém v čele „ obchodníků s Klausem“ slíbil poslancům z KSČM výměnou za to, že jej budou volit.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

jarpor napsal(a):

Dobrý den,
pane Rathe, říká Vám něco jméno poslance pana Wágnera ?
Pokud ne, tak se podívejte do historie kdy pan Wágner, poslanec ČSSD za podporu rozpočtu vlády Klause získal slib vlády že nebude privatizovat banky.
Nelžete a nedělejte z lidí voly. Máme paměť.
Hezký den.
12. 10. 2007 | 14:05

VS napsal(a):

Vždy jsem si myslel, že lékař musí být inteligentní, ale autor tohoto příspěvku se mi to snaží vyrátit...
12. 10. 2007 | 14:08

jarpor napsal(a):

Omlouvám se, ale ještě jednu poznámku : neplkejte doměnky, navrhněte kandiáta na presidenta a bude mít VK "po ptákách". Co vy na to ? Ale to se od Vás veřejnost těžko dočká. Pomlouvat, to jde snadno.
12. 10. 2007 | 14:11

Volič napsal(a):

Rath je ztělesněním politického blbství.
Ale komu bychom se zase smáli, když tu není Sládek
12. 10. 2007 | 14:33

Volič napsal(a):

Která strana bude Vaše příští?
Byl jste v ODS, teď socan a poskok Džordžína. Příště KSČ?
Moc bych za to nedal, že tam jste byl už taky :-)
12. 10. 2007 | 14:37

m&m napsal(a):

Ano, ano, už je to jisté. Po soudruhu Grebeníčkovi nám bude z Lán mávat i soudruh Filip. Díky, soudruhu Klausi!
12. 10. 2007 | 14:42

Tupelo napsal(a):

@volic: nedilna soucast pravicove vladni koalice, predseda zelenych p. Bursik vystridal jiz pet stran, mozna by se ho p. Rath mohl optat jak na to... ;)
12. 10. 2007 | 14:52

moucha na zdi napsal(a):

Jsem ohromen. Rath je posledni z laviny \"myslitelu\" CSSD na tomto blogu. Mozna byl zanedban omluvami za lzi kvuli kterym prohrava jeden soud za druhym. A ted ten jedovaty pavoucek prede spiklenecke site o spolupraci ODS a KSCM. Ze by vrazeli \"klin\" mezi siamske dvojcatka CSSD a KSCM? Jiste mu to jako cloveku co byl v minulem zivote lekar, co vyzkousel snad vsechny politicke strany nez se nekde uchytil, desne vadi.
12. 10. 2007 | 14:55

SuP napsal(a):

Pane doktore, Vy si čelte, čemu chcete, třeba globálnímu oteplování, ale za svoje!
Vaše články silně připomínají hodně propíraný návrh na stavbu centrální knihovny lidstva na Letné - žabí flus.
12. 10. 2007 | 14:59

Zbiral napsal(a):

Mate pravdu pane doktore,jen tak dale
12. 10. 2007 | 15:00

Milanius napsal(a):

Jednoduchá otázka, koho navrhuje ČSSD na funkci prezidenta?
12. 10. 2007 | 15:01

mafie pocesku napsal(a):

Vas nazor na pana Klause uz zname.
A jak se Vam libi pani Vesecka?
12. 10. 2007 | 15:01

suP napsal(a):

Levicovým voličům nevadí zablokovat 15% sněmovny nefunkčními poslanci KSČ a pak by chtěli volit prezidenta většinou, utvořenou bez jejich podílu??
Zajímavá mišlenka....
12. 10. 2007 | 15:03

JM napsal(a):

Pro mě je hlubokým zklamáním, že člověk s tak jednoduchým myšlením jako je pan Rath je poslancem. U mě jste sprostý hulvát a lhář. Nevěřím vám ani slovo.
12. 10. 2007 | 15:06

moucha na zdi napsal(a):

Neni tu ozvena?

Paroubek : Muze Svejnar porazit Klauze?

Sobotka: Zvolí Václava Klause (opet) komunisté?

Rath: Dají komunisté hlas Klausovi?
Takove usili!!! Ale kde je jejich kandidat? Prej mozky CSSD uz poslali expedici do Himalaji a do Skotska. Nekdo se snad najde. Bud to bude Snezny muz a nebo Lochneska potvora. Pri nejhorsim Dienstbier.
12. 10. 2007 | 15:07

Milanius napsal(a):

A ještě jedna otázka, s kteroupak že to stranou prohlasovávala poslední půlrok ČSSD ty svoje svinstva než museli jít od válu?
12. 10. 2007 | 15:08

I bible nás učí, napsal(a):

že DAVID dokáže porazit GOLIÁŠE, pokud má dost odvahy a nezalekne se jeho velikosti.
Našemu Davidovi odvaha určitě nechybí!

To že, když poznal zevnitř ODS a zjitil co jsou její příslušníci zač, dokázal od nich odejít a postavit se jim, jeho odvahu a charakter potvrzuje.

Náš David podobně jako velký kanaďan Tommy Douglas bojuje za nás proti bezpráví.

Doporučuji:
http://cz.hallmarkchannel.t...
Tommy Douglas si v průběhu padesáti let získal díky své sociální spravedlnosti, brilantnímu politickému postřehu a bojovému šarmu nejen lásku, ale především respekt milionů lidí. Ne náhodou ho v roce 2004 podle hlasování kanadské veřejnoprávní televize CBC občané druhé největší země světa označili za největšího Kanaďana všech dob. Mnoho věcí, které jsou dnes považovány za samozřejmé – všeobecná zdravotní péče, osmi hodinový pracovní den či vládní financování umění - poprvé představil v Kanadě právě on. Tento dvoudílný film sleduje jeho životní cestu od roku 1930 do 1961.

Není to právě to, za co náš DAVID bojuje proti GOLIÁŠOVI. Nemyslíte, že by pro něj bylo mnohem snazší a finančně výhodnější, kdyby pomohl GOLIÁŠOVI rozkrást naše zdravotnicví a naše peníze které společně skládáme abychom zabezpečili naše nemocné a pomohli jim získat zpět ztracené zdaví, nebo alespoň, když není zbytí, odejít důstojně na onen svět?
Cožpak vy, kteří mu nenávistně spíláte, si neuvědomujete že bojuje i za vás? Kdokoliv z vás se může řízením osudu stát nemajetným bezdomovcem a zemřít před vraty zprivatizované nemocnice.

Přeji všem pevné zdraví a doporučuji více přemýšlet a posuzovat lidi podle skutků, ne podle toho co se o nich říká a píše. Tonnymu někteří kanaďané ve své době spílali podobně jako dnes spíláte našemu Davidovi.

Žižka
12. 10. 2007 | 15:17

Jirka napsal(a):

Opět se potvrzuje že vzdělání nemá nic společného s inteligencí. A to byl prosím předseda lékařské komory, doktoři styďte se za něj.
12. 10. 2007 | 15:22

Jarda napsal(a):

Dalsi ze zlucovitych vylevu spicek CSSD. Zda se mi ze propadaji cim dal vetsi kreci...
Byt tebou, Rathe, tak me zajima jina otazka. Daji ZASE poslanci CSSD hlas Klausovi? Ty vis ze daji :-))
12. 10. 2007 | 15:25

moucha na zdi napsal(a):

To bible nas nauci,

Nevim o cem se tu snazite nekoho presvedcit. Rath neni zrovna clovek kteremu by se dalo verit. Lhal o sve akreditaci, byl pristizen pri lzi a musel se omluvit.Ted se omlouva za dalsi lzi. Naposled to byl Cabrnoch. Ted ho ceka omluva Jelinkovi. Takoveho cloveka mate za vzor? A kdo je ten \"nas David\" ? To jako Ratha prirovnavate k biblickemu Davidovi?
12. 10. 2007 | 15:28

moucha na zdi napsal(a):

Povyk Davida Ratha o spiklenectví ODS a komunistu je komický, zvlášte pak za situace, kdy se komunisté a socialisté stávají siamskými dvojcaty. Komický dvojnásob za situace, kdy \"prezidentský kandidát levice\" je stejne mýtickým tvorem, jako snežný muž nebo jednorožec. Všichni o nem mluví, ale nikdo ho nevidel. Ale CSSD ma strategii. Pockat az se ztrapni co nejvice. At to za to stoji. A proto se tu posledni hodiny vynorilo tolik vedoucich mozku z CSSD. Je to trapnejsi nez ukazka jejich vudce v TV. Ten se jen chlubil novyma saty. Ale odhalovat primitivni nahotu mozku jako Rath je opravdu nechutne.
12. 10. 2007 | 15:46

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

dovoluji si upozornit, že urážlivé příspěvky jsou na těchto stránkách v rozpovu s Kodexem diskutujucích, a proto je mažu.

Libor Stejskal, editor blogů
12. 10. 2007 | 15:56

jijijiřík napsal(a):

recept pro "Ráta": několikrát za den záhlavek od Macka.
12. 10. 2007 | 15:58

oto napsal(a):

Žéžko a další "blbci" jak nazýváte někoho s kým nesouhlasíte. 20 lékařů z Vinohradské nemocnice jedou s manželkami koncem roku na zájezd do exotické země. Tento zájezd stojí 100tisíc Kč. Oni zaplatí 3 000 Kč a ostatní jim zaplatí farmaceutická firma. A víte z čeho se to zaplatí? Nevím jestli váš rozum na to stačí, tak vám napovím, celý národ. Proto ta reforma zdravotnictví a ty stávky před volbama.
12. 10. 2007 | 16:00

CARLOS napsal(a):

pane Rathe,
váš článek napovídá,že jste u konce co se týče kandidáta na prezidenta.Švejnara jste pomlouvali a hle najednou géniové z ČSSD mu padají k nohám.Že vám není hamba machrujete,že máte eso v rukávu a ono kulový, ledažeby člen ČSSD a poslanec,který všechno zná,všude byl,dle průzkumů veřejného mínění se řídil se vyklube Jirka Paroubek.
12. 10. 2007 | 16:00

Kamil napsal(a):

Pan Rath napsal celkem výstižný článek. Většinu komentářů k článku píší lidé, kterým se nechce přemýšlet a přejímají jednostranné názory podsouvané většinou sdělovacích prostředků.
12. 10. 2007 | 16:06

Petr napsal(a):

Nepřekvapuje mne, že ČSSD nemá vlastního kandidáta na prezidenta. Ona jednoduše nemá takového člověka, který by tuto funkci zvládl.
12. 10. 2007 | 16:11

Prop napsal(a):

Nemá cenu blogovat, cenzura probíhá i na servru AKUALNE.cz,.Můj příspěvek, přestože neobsahoval žádné slengy , argoty a vůbec hulvátskou mluvu,tak oblíbenou Rathem, byl vymazán????Vzpamatujte se " soudruzi " ze servru AKTALNĚ.CZ!!!!!
12. 10. 2007 | 16:11

jarpor napsal(a):

pro Kamil
Dobré odpoledne,
Já jsem nepsal komentář. Když pan Rath píše o tom, že VK nechtěl privatizovat banky, aby mohly poskytovat úvěry podvodníkům "z peněz náš všech"
zmínil jsem pana poslance Wágnera. Právě proto, že přemýšlím, nepřejímám to, co kdo plkne. Zkuste o tom přemýšlet i nad blogem poslance Ratha.
12. 10. 2007 | 16:15

jas napsal(a):

Pane Rath, uvědomte si že ODS je dítě KSČ. Vždyť jsou to lidi, kteří před rokem 1989 měli rodiče ve funkcích nebo byli sami v KSČ, nebo čekateli, protože už ani komunisté je tam nechtěli, protože si lidi ke konci důkladně prověřovali. Když komunisti zjistili, že je tady ekonomická mafie (vyšetřovámím-na Žižkově), s kterou si nevěděli rady, tak se stala revoluce a předání vlády svým dětem, známým, kamarádům a přátelům. Havel se tam dostal,aby se na to tak rychle nepřišlo.
12. 10. 2007 | 16:15

Sonny napsal(a):

Myslím, že po tom, co dostal Gore Nobelovku Václav půjde do...(důchodu).
12. 10. 2007 | 16:17

SuP napsal(a):

Jestli panu doktorovi už není ta kadidátka na hejtmana málo? Třeba už by chtěl "Ráth na Hrat!" ? Ale víte, co má v textu Karel Kryl - "... nasrat, jó nasrat"
To asi sedí.
12. 10. 2007 | 16:21

jarpor napsal(a):

pro Sonny
Dobré odpoledne,
není to k tématu, ale to, že Gore, který nedokázal Ameriku dotlačit k podpisu Kjótského protokolu dostane Nobelovku za MÍR, vypovídá za všechny komentáře. Nevím co je mírového na argumentcích pro nebo proti změnám klimatu.
Myslím, že na VK z toho hlava bolet nemusí.
Hezký víkend.
12. 10. 2007 | 16:22

David napsal(a):

ODSáci zase kvičí, bojí se, že kdyby se stal prezidentem někdo jiný než Klaus, přišli by o své tunely a "finanční" podvody. Všechny voliče a poslance ODS bych zavřal do kriminálu a byl by klid. :-) Čest práci a tunelování republiky.
12. 10. 2007 | 16:25

jarpor napsal(a):

pro David
Vážený(á), zcela se mýlíte. S radostí se budu dívat na to, kdyby náhodou navržený pan Švejnar se stal prezidentem, s jeho názory a ekonomiku, rozpočty, ceny práce a placení u lékaře v kontextu s tím, že ho navrhla strana ČSSD. Myslím, že pro ČSSD by to žádná výhra nebyla, spíše popření toho, co nyní prosazuje.
Mějte se fajn.
12. 10. 2007 | 16:30

moucha na zdi napsal(a):

To David,

No ODSaci nekvici, ti maji sveho kandidata na presidenta. Zato se zda ze CSSDaci jsou o pripadnem kandidatu kvicet ani nemuzou. Je to takove tiche kviceni. Poslouchej Ratha a Paroubka. Slysis jmeno kandidata na presidenta? Ja tedy ne. Jen kviceni.
12. 10. 2007 | 16:32

David napsal(a):

pro jarpor
Taky jsem nikdy netvrdil, že volba Švejnara je nějaká výhra. Mimochodem žena nejsem :-). S nározy pana Klause se nikdy neshodnu... např. jeho výrok o černých penězích, globálním oteplování, stávka dělníků ve škodě apod.
12. 10. 2007 | 16:36

David napsal(a):

To moucha na zdi:

Vše má své opodstatnění a při mediální masáži pravicových médií je volba politiky volby prezidenta správná. Nebo vy jsi snad přejete, aby kandidátem na prezidenta byl jen jeden kandidát?
12. 10. 2007 | 16:41

jarpor napsal(a):

Pro David
Váš názor Vám neberu, otázka je, zda "výroky" VK - píšu do úvozovek proto, že často jsou to výroky vytržené ze souvislostí - jsou shodné s jeho názory. Dle mého, mezi "výroky" a postoji VK je značný nesoulad, nezpůsobený však VK.
Jsem rád, že už jste upustil od kvičení ...
12. 10. 2007 | 16:43

šek napsal(a):

Pane doktore to se mi líbí, že jsme se zase něco dozvěděli ze zákulisí. Fakt je, že nepotřebujeme takového prezidenta, který má negativní postoj k EU. No a ODS bude muset asi na kolenou prosit KSČM aby dosáhla zvolení a aby získali odpuštění jak se ODS chovala před volbami, je to směšné.
12. 10. 2007 | 16:44

jarpor napsal(a):

pro šek
No když tomu, co bez nejmenších důkazů říká pan poslanec ...
Je zajímavé, že ten, o kterém píšete, že má negativní postoj k EU podepsal přístupové dokumenty. Dovolte, VK má negativní postoj k vývoji směřování EU ve smyslu regulací, nařízení, atd. nikoliv k E jako takové. Protože o tom něco vím, i já jsem již několikrát použil formulaci, že my už víme, co zmanenaly direktiva a nařízení z Moskvy. Ano - EU vznikla jinak, přijali jsem určité regule při vstupu, ale jsou vzniklá nařízení komisí EU blíže či dále od lidí ?
12. 10. 2007 | 16:52

moucha na zdi napsal(a):

To David,

A kdo kdekoliv tvrdi ze by Klaus mel byt jediny kandidat? Jiste ze by melo byt vice kandidatu. Ale vidite nekde kandidata CSSD? Zatim vidim od te \"silne\" strany jen jeden kompromis za druhym. A bez vysledku. A to si rika nejsilnejsi opozicni strana. Je to k smichu.
12. 10. 2007 | 16:54

MASH napsal(a):

Dobry den pane doktore, jako obvykle vynikajici a predevsim zcela vystizny clanek! Zase me bavi hystericke reakce nadavajicich "vysokoskolaku" z ODS :-))) Je zabavne sledovat myslenkove pochody a nazory tupe lidske luzy.
12. 10. 2007 | 17:06

moucha na zdi napsal(a):

To MASH,

Tupe lidske luzy? Musete to upresnit? Jelikoz se zdate velice inteligentni tak nepovazuji ze podlehnete hysterickym reakcim \"vysoskolaku\" z CSSD. Jinak by opravdu bylo zabavne sledovat Vase myslenkove pochody.
12. 10. 2007 | 17:13

jarpor napsal(a):

pro MASH
Dobré odpoledne,
no vidíte, já spíš vidím hysterii v blozích pana Ratha, Sobotky, Paroubka, kterým VK leží v žaludku, ale že by navrhli vlastního a lepšího kandidáta - ani náhodou. Kopat kolem sebe je snažší. Ačkoliv s Vámi nesouhlasím, nepovažuji Vás za tupou lidskou lůzu.
12. 10. 2007 | 17:16

Dave napsal(a):

To MASH:: no kdyz tak ctu obsah tveho prispevku tak to tvoje vyjadreni o ,,tupe lidske luze,, zni dost komicky.
12. 10. 2007 | 17:17

Dave napsal(a):

http://www.youtube.com/watc... je komicke, ze zrovna pan Rath, ktery se vyziva v obvzlast primitivnim a bezmyslenkovitem urazeni svych oponentu a dokonce i jejich rodin, ktere s tim nemaji nic spolecneho a sam pritom neumi unest naprostou vecnou kritiku. Uz to vypovadi neco o ,,inteligenci,, a ,,moralce,, pana Ratha. Jeho schopnost reagovat na otazky jinych je opravdu na velmi nizke urovni.
12. 10. 2007 | 17:20

Dave napsal(a):

,,vypovida neco o ,, omlouvam se, ale psal jsem to ve spechu.
12. 10. 2007 | 17:22

moucha na zdi napsal(a):

Da par poslancu CSSD hlas Klausovi? Pocitam ze ano. I kdyz se hlasna trouba radoveho poslance Paroubka Rath snazi presvedcit o opaku. Pane Rathe. Pripravte se na dalsi Pohanky a Melcaky? Nastesti volba bude tajna a nebudete mit sanci vyhrozovat tem co s vami nehlasovali, pronasledovanim na 5 az 10 let.
12. 10. 2007 | 17:23

moucha na zdi napsal(a):

Jen pro Dave,

CSSD je vecna, slusna a pripravena.....
http://www.youtube.com/watc...
12. 10. 2007 | 17:27

Karel napsal(a):

Davidovi --- ,,Všechny voliče a poslance ODS bych zavřal do kriminálu a byl by klid,, Divím se, že něco takového můžete vubec vypustit z pusy. Buď jste naprostý primitiv, který vůbec neví, která bije a nebo je vaším velkým vzorem Hitler a Stalin.
12. 10. 2007 | 17:28

moucha na zdi napsal(a):

Neprehanej Karle,

Tak drasticke to zase neni. Davidovum staci Paroubek. Neni divu ze se CSSD snazi \"zmodernizovat\". Ale jak to dosahne v cele s Paroubkem a Rathem je me zahadou.
12. 10. 2007 | 17:32

Sonny napsal(a):

Má nejkrásnější představa:
Chtěl bych vás všechny mít v jedné místnosti a poslouchat......
12. 10. 2007 | 17:38

moucha na zdi napsal(a):

Zda se ze to tu drsne srsi politikou.

Aby z toho neco mel i Stejskal..Sorry about beiing lazy to translate. But the original always tastes better.
After living out their retirement years in Miami Beach, Sam Goldberg passes away. His wife, distraught over the passing of her husband of 65 years, goes to the newspaper to discuss Sam\'s obituary.

The obituary editor says to Ruth, \"tell me about your late husband.\" Ruth proceeds to tearfully extol Sam\'s virtues to the heavens...his incredibly charitable nature, his unsurpassed philanthropy, his impeccable business ethics, his excellence and loving nature as a husband, father, brother, son.

After 20 minutes of praise, the editor interrupts Ruth, saying, \"Unfortunately, Mrs. Goldberg, due to the preponderance of elderly people in Miami Beach, this newspaper, unlike in the past, can no longer to afford to print lengthy obituaries at no cost, irrespective of how wonderful your late husband was. Our current policy is to offer you the first five words for free, and each additional word will cost you ten cents.\"

Ruth ponders this for a while, and then says to the editor, \"okay, then, please print this...\"

\"Goldberg Dead...Buick For Sale\"
12. 10. 2007 | 17:41

Kaktus napsal(a):

Až na pár gramatických chyb DO KAMENE TESAT!
12. 10. 2007 | 17:45

moucha na zdi napsal(a):

To bylo i pro Ratha. I kdyz si myslim ze mu z zidovskeho smyslu pro humor moc nezbylo. A nebo ma plastiku havranich pazourku kolem jeho oci. Me osobne Rath pripada jeko nekdo kdo mel tezke mladi. Mozna se narodil v porodnici kde bylo chladno.
12. 10. 2007 | 17:47

bolševik napsal(a):

David, můžeš si za to vystřelit z Aurory a na zimu dostaneš papachu.
12. 10. 2007 | 17:58

Václav napsal(a):

Je lepší mít Ratha v politice, než na záchrance. Škoda, že Slonková nevyšetří jaké procento z jeho viny pravděpodobně skonalo. Jeho mozek je pravděpodobně paranoidní. Je nutné začínat "prodávat" tělesné orgány k získání financí na odstranění Ratha!
12. 10. 2007 | 18:03

JC napsal(a):

Dají Davide, Zuzce Bebarové - Ruibrové připadá, že Klaus je větší fešák než ty s Paroubkem dohromady.
12. 10. 2007 | 18:12

PetrK napsal(a):

Další z Rathových blivanců, nic víc.
12. 10. 2007 | 18:25

moucha na zdi napsal(a):

Da CSSD hlas Klausovi?

Pocitam ze ano. S \"lidry\" jako Paroubek a Rath v tajne volbe ma Klaus zarucene vitezstvi. Jeste vetsi sranda bude na pristim sjezdu CSSD kde budou primym hlasem volit predsedu. Doufam ze tajnym hlasem. Jinak je Paroubkovo a Rathovo gestapo zmlati.
12. 10. 2007 | 18:34

Franta napsal(a):

Inu u někoho ta ODS orodovat za Klause musí... z lásky k bližním (zadarmo) jej volit nikdo cizí nebude.
12. 10. 2007 | 20:08

Mirek M. napsal(a):

Nevím, do jaké míry Váš článek přispěje k (ne)zvolení VK prezidentem,nicméně kdybyste raději svůj poslanecký čas věnoval hledání kvalitního protikandidáta než psaním nicneříkajících demagogií,prospěl byste naší společnosti rozhodně více!
12. 10. 2007 | 21:20

karel napsal(a):

To že se Klaus chova jako čestny předseda ODS musi vědět každy kdo sleduje politiku. To bylo vidět přitom kolik zakonu vratil minulemu parlamentu a jak se choval při ustavovani nynějši vlady. Rath je jeden z mala ktery by byl schopen dat zdravotnictvi do pořadku. Proto proti němu protestovali tak zvani lekaři kterym vubec nešlo o zdravi pacientu ale o co nejvyši zisky. Protestovaly farmaceuticke firmy a lekarnici kterym šlo taky zisky. Teď se funkce ujal Julinek a veškere ty nepřiměřene zisky zaplati ti nejchudši to je duchodci a nemocni.
12. 10. 2007 | 22:53

Gorash napsal(a):

Dostal jsem záchvat smíchu a ještě jsem ani nedočetl první dva odstavce...omlouvám se, že už to asi nenapravím, stejně bych se nedozvěděl nic jiného, než že ODS je špína a Soc. dem. levá ruka pánaboha...ne-li dokonce prává.

A proč že jsem se rozesmál? Čtěme: "ODS se nejprve pokusila vnitřně rozvrátit sociální demokracii.
(...)
Aby dojem byl dokonalý, tak k vypuštění fámy byl využit stávající předseda sněmovny Vlček."

Není to nádhera? Jsou tu dvě alternativy, jak se to mohlo ODSce podařit:
1) ODS už je tak prohnilá a má tak dlouhé prsty, že infiltrovala svoje agenty přisluhovače do ČSSD a ty teď vypouští fámy, aby ČSSD rozvrátili zevniř. Ale my se soudruzi nedáme!!

2) Předseda sněmovny Vlček je tak málo inteligentní, že skočil na špek nějakému ODSákovi, který ho za frťana přesvědčil, že má vytrubovat do světa fámy. Vlček, který byl omámen rumem a navíc se bál o své teplé křesílko, které na záběrech kamer tak hezky ční nad křesly členů vlády, zpanikařil a skutečně médiím oznámil, že je tu dohoda ODS a ČSSD.

Nu...druhá možnost sice vypadá poměrně pravděpodobně. Nevalná inteligence pana Vlčka je všeobecně známá, ale stejně si, pane Rathe, myslím, že tu zase věšíte nějaké bulíky na ctěné frňáčky čtenářů Aktuálně.cz.
12. 10. 2007 | 23:40

TS napsal(a):

To Moucha na zdi::: ,,Me osobne Rath pripada jeko nekdo kdo mel tezke mladi. Mozna se narodil v porodnici kde bylo chladno,, :-)))))))))))))))))))) Ted si me dostal chlapeee...tohle byla fakt dobra hlaska. LOL
12. 10. 2007 | 23:54

Gorash napsal(a):

Edit: Tak jsem se nakonec odhodlal a přečetl jsem si to celé...škoda, že jsem měl pravdu...
12. 10. 2007 | 23:55

Martin napsal(a):

Gorashi, uprimne, myslite si ze Vlcek je nejaky genius ? Na mne pusobi dojmem naivniho ale pritom sympatickeho a nikomu nevadiciho hloupeho Honzy.
13. 10. 2007 | 03:44

Jiindřiška napsal(a):

Pan Rath má pravdu, výdyť to není možné jak nám ODS všechno zdražuje, máslo, chleba, poštovné. Pane Rath, Vy by jste měl být prezidentem, určitě by jste více myslel na nás obyčejné lidi. Já bych Vás určitě volila, ať není všechno tak drahé.
13. 10. 2007 | 10:21

jirka napsal(a):

Davide,
zase kvalitní a pravdivý článek.
Pěkně zvedl MODRÉ BOLŠEVIKY z židle!!!!
Hold za pravdu se člověk zlobí.
13. 10. 2007 | 14:55

Jyrka napsal(a):

Davide,
zase kvalitní a pravdivý článek.
Pěkně zvedl MODRÉ BOLŠEVIKY z židle!!!!
Hold za pravdu se člověk zlobí.
Až tě příště potkám, tak tě za odměnu podrbu na bříšku, jak to máš rád a jak u toho hezky vrtíš ocáskem.
13. 10. 2007 | 18:07

Jana J napsal(a):

Pane poslanče, nedivím se jim, tedy komunistům. Dokonce jsem to před časem předpovídala. Nezlobte se, ale stáváte se dokonale zbytečnou stranou, která kašle na své voliče a jiné nemá. Radši Klause než Švejnara. Toho prvního už znám, co by vyvedl ten druhý, o tom nechci ani přemýšlet. Myslíte si, že za pana Švejnara by vám zákon o nemocnicích prošel? Nebo je vám to už jedno?
13. 10. 2007 | 19:05

J. Švorčík napsal(a):

Za prvé, volba prezidenta je tajná a všechno je pak na dohadech, takže komunističtí poslanci se vůbec nemusí řídit doporučením jejich vedení. Václav Klaus se nijak nepodbízí, domnívám se, že ani komunistickým poslancům není příliš sympatické Klausovo přehlížení ekologické problematiky.
13. 10. 2007 | 21:50

PatientO.T. napsal(a):

Dvě věci mne zajímají, pane poslanče: Koho jste navrhli (myslím ČSSD) jako svého kandidáta a koho budete volit (vy osobně)? Čekáte na stranický rozkaz?
13. 10. 2007 | 23:14

caligula napsal(a):

KSČM znovu zvolí Klause prezidentem ,spolehlivějšího kandidáta za komunisty by nenašla ani uvnitř své partaje.Takže cirkus KDU-ČSL i Zelených ODS naprosto nevzrušuje.Poslední viditelný ústupek komunistům před volbou prezidenta je útok Klause a ODS včele s pražským horolezcem na emigranta Kaplického.A takových úliteb komunistické "nesmrtelné morálce" je vidět ze strany Hradu daleko více.
14. 10. 2007 | 20:13

PN napsal(a):

Úplně stačí přečíst jenom první větu: "Vypadá to..."
17. 10. 2007 | 16:26

Henry napsal(a):

Milý Rathe, příspěvek nevalné, až bulvární úrovně, mne zaujal především užitím slova "bizardní". Doporučuji nepoužívat cizí slova a více pracovat se slovníkem.
17. 10. 2007 | 17:39

CYRIL napsal(a):

Dokud budou v ČSSD lidé typu DRatha, nikdy ode mne tato strana nedostane hlas. Stejně tak budu volit vždy jiného kandidáta na jakoukoli funkci, jen ne ČSSD. Současné vedení této strany může získat jen hlasy idiotů a negramotů. Chování DRatha může přitahovat jen hlupáky a stvůry.
17. 10. 2007 | 20:10

Mleziva napsal(a):

Volby byly tajné a na zvolení Klause v pohodě stačily i hlasy ČSSD. Takže stejně tak můžete tvrdit, že Klaus půjde za ČSSD pro hlasy. I když ČSSD a KSČM to je prašť jako uhoď.
17. 10. 2007 | 21:06

Linda napsal(a):

Pane Ráthe, moc si Vás vážím, ale to co pan Křeček udělal panu Císařovi který bojuje za střídavou péči je hnus!Držte se!
17. 10. 2007 | 21:12

jYrka sYrka hnup napsal(a):

"V Poslanecké sněmovně vidíme čilá vyjednávání mezi představiteli klubu KSČM a vyjednávači z ODS. Bylo by zajímavé, kdyby veřejnost věděla, co Pavel Bém v čele „ obchodníků s Klausem“ slíbil poslancům z KSČM výměnou za to, že jej budou volit."
Možná že jim slíbil, že
z vyšší moci dočasně utlumí
několik měsíců eskalovaný
boj ze strany oDS za zrušení
KS.
18. 10. 2007 | 01:26

LEVAK napsal(a):

Ad aal:maminka Sancta Venceslause Secunda vulgo Claususe byla předsedkyně ZO KSČ!On studoval myslím v Lovani a ještě někde tady v tkzv. kapitalistické cizině!V Anglii studoval Pithart na Oxfordu,když jeho otec(1964) byl velvyslancem v Paříži(za co asi? prý odměnou za činnost v procesech?).Bylo to v době kdy jsme my ostatní nemohli pomalu vystrčit nos ani do Maďarska!
18. 10. 2007 | 18:03

Jag napsal(a):

No když pominu hloupé řeči o čemsi modrém a i kdyby na tom něco bylo,tak pan Rath je z hlediska slušného člověka jen sprosťák šlehnutý nevychovaností.Jeho myšlenky jsou jen hulvátské,kariéristické-nalézt do zadku těm hlupákům,co ho mohou volit.Ostatně sprostoty a hulvátství je u nás dost,a aby tady člověk vydržel,tak se musí holt přizpůsobovat takovým Rathům.
19. 10. 2007 | 08:15

Taar napsal(a):

Nemohu, bohužel, zapomenout panu doktoru Rathovi letité vyjádření o obyčejných lidech jako o "lůze" a i aristokrat jeho ražení mě moc neimponuje. Pokud se ale oprostím od těchto záležitostí, tak si nemohu pomoci, ale odborné, manažerské a intelektuální vlastnosti Vaše s panem Julínkem jsou, ve Váš prospěch, nesrovnatelné. To co předvádí se zdravotnictvím p. Julínek, je něco neuvěřitelného.
Nemohu si pomoci, ale je to snad určitá sebestřednot a somolibost pánů z ODS. Copak nemájí poradce? Vždyť jsou už doslova k smíchu.
19. 10. 2007 | 09:10

slayer napsal(a):

Daji komuniste hlas Klausovi? To byste mel myslim vedet, vzdyt jste za ne poslancem.
19. 10. 2007 | 12:00

slayer napsal(a):

A povedajte mi Dave, co vy si to vlastne predstavujete pod takym slovom bizardni? Ani ve slovniku ho totiz nemaju..
19. 10. 2007 | 12:11

Vlastoš napsal(a):

Vy kvílející "odeesáci" neumíte nic jiného než urážet. Nejste schopni se ani zamyslet nad tím co p.MuDr. Ráth napsal.Zřejmě jste to vy co pomohli rozkrást republiku,přivést obyčejné lidi na pokraj bídy a zbidačovat je dále.Všechno co je ve článku napsáno je pravda a jen vy to nechcete vidět ve své nabubřelosti,domýšlivosti a všeznalosti jako" náš" pán prezident Klaus.
Je mi Vás skutečně líto vy ubožáci.
19. 10. 2007 | 14:53

kluso napsal(a):

vážení , už jste někdy slyšeli o slušných a hodných politicích já ne,tak proč si vy chudáčci tady šmatlete huby je vidět, že máte ho... na práci ubozí pisálkové sedněta k pivu a tam to vše vyřešíte božátka ohledněte se za sebe a nelekněte se vaší ubohosti.
19. 10. 2007 | 15:55

LEVAK napsal(a):

Ad Jag:vulgárně mluvící premiér,předvádějící sprostá gesta,užívající nacistické terminologie a kopající do aut je vzor veškeré cnosti modré sféry naší společnosti.Není potom divu,že jeho modří uctívači na těchto stránkách jsou tak lehce rozeznatelní od ostatních diskutujících.Podle zobáka poznáš ptáka!
19. 10. 2007 | 17:19

jakub napsal(a):

Jak může někdo někomu vyčítat případné hlasy komunistů a přitom jeho předseda vystupuje, že disponuje 100 poslaneckými hlasy, včetně těch komunistických. Veřejně se chce chopit moci s tím, že ovládá i komunisty a pak jeho pravá hýždě napíše takovýto populistický blábol. Tvrdí, že se stal komunistický puč a přitom se chtěl společně s komunisty chopit moci. Jsem zvědav jak by jste mluvil, pokud by vaše strana vyhrála volby. Určitě by jste si nabarvil tu hýždi na rudo, aby jste zase byl u moci. Komouši by pak nevadili, co? Opět jste mi nezklamal. Potvrdil jste to, co si o vás myslím.
19. 10. 2007 | 18:31

realista napsal(a):

Tohle nemá smysl komentovat, hlavně, že ČSSD se paktovala s KSČM celé minulé volební období, zejména poslení rok a prohlasovala mnoho levicových zákonů, že?

Pan Rath prostě musí hledat nepřítele.
19. 10. 2007 | 18:47

Jag napsal(a):

Levaku máš jeden problém.Tady bys měl napřed definovat co bylo dřív,zda vejce nebo slepice.Hulvátství a podrazáctví nepřináší slušnost a férovost.Takže třeba jsou to reakce na hlupce a hulváty.Tím nikoho neomlouvám,jen se nedivím,že všichni jsou stejní.Jeden totiž reaguje na stejně hulvátského.Heslo když on do mě kamenem,já do něho chlebem dnes holt není moderní.A ostatně kdo z nás by se choval slušně v hulvátské a sprosté společnosti,která si vše dovolí a nechal si všechno líbit.
19. 10. 2007 | 20:50

Martin napsal(a):

Pane Ráthe, Vám fandím ale pokud Vás /čssd/budou zastupovat lidé jako je p. Křeček nevěřím v dobré věci v naší zemi.
19. 10. 2007 | 22:27

voice napsal(a):

Pane doktore,
máte mojí a věřím že nejen mojí podporu.
Věřím, že většina čtenářů s Vámi souhlasí, ale píchnout osobně do modrého kurníku , byť jen zde na netu, se obávají. Dík za Váš postoj.
19. 10. 2007 | 23:00

malma napsal(a):

voice: přesně tak...
20. 10. 2007 | 01:36

Pišta napsal(a):

Pobavil mě názor,že při minulých volbách Klausovi stačily ke zvolení bohatě hlasy socanů.Je mi líto, ale určitě nestačily a ani stačit nemohly. Diskutující asi moc nevynikal v počtech.Když Klausův protikandidát Sokol, dostal 124 hlasů ze 132, které měla vládní koalice k dispozici, tak těch osm, které nedostal, asi Klausovi "bohatě" nestačilo. ODS i s Klausovým hlasem měla 84 hlasy. Klaus dostal celkem 142 hlasy.Přibylo mu tedy celkem 58 hlasů.Kde se vzaly, když kromě 20 nezávislých senátorů a komunistů tam nikdo jiný nebyl? A i kdyby všech 20 nezávislých dalo hlas Klausovi,stále měl navíc 38 hlasů.I kdyby ti z vládní koalice co nedali hlas Sokolovi, ho dali Klausovi, stále měl navíc 30 hlasů, komunistických hlasů. Blbečkům s krátkou pamětí, připomínám, že ještě v den volby v 11.30 hod. vystoupil Grebeníček s prohlášením, že od Komunistů nedostane Sokol ani hlas. To byl také důvod , proč jsme ho potom viděli skotačit v Lánech.
20. 10. 2007 | 09:47

Jag napsal(a):

Pane Rathe vy do politiky nepatříte,protože váše pojetí politiky je nebezpečné diktátorství s prvky narcismu a násilí.
20. 10. 2007 | 16:57

aal napsal(a):

Jagu, pořád zde lítáš na křídlech nenávisti, osobních urážek a zdá se, že i svého vlastního narcisizmu, který se opírá o tvůj falešný fundamentalisticky a fašizující názor, že co je modré je jedinně správné!!! Je mi Tě líto a myslím, že i těm, kterým si myslíš, že sloužíš v prosazování modrých (již neexistujících) šancí...
21. 10. 2007 | 10:53

Jag napsal(a):

aale,Rath patří ven z politiky.To je snad každému,kdo má mozek, jasné.je to lhář,podrazák,převlékač kabátu,SLOUHA nejhrubšího zrna.Pravda nemůže být urážka.
21. 10. 2007 | 14:22

Henry napsal(a):

Všem příznivcům Ratha: "Věřte, že vám ho přeju - a myslím to upřímně!"
22. 10. 2007 | 12:02

hawk napsal(a):

Otázka je špatně položená, měla by znít: "převlékne Rath zase kabát?"
22. 10. 2007 | 13:29

příznivec komunistů napsal(a):

voice, máš moji sympatie.
22. 10. 2007 | 16:15

Petr napsal(a):

Vážený pane Rathe,
mohu konstatovat, že jste politický outsider a člověk, který se svou morálkou absolutně nemůže pracovat jako zástupce lidu. Jste ostuda a měl byste být postaven mimo poslaneckou sněmovnu.
S pozdravem
Petr Košťál
22. 10. 2007 | 18:21

Slovenka napsal(a):

Pane Rathe, držte se, píšu za Slováky. Držíme Vám palce. Kde se na Vás hrabou nejakí zdechlí vtáci.
22. 10. 2007 | 18:25

jakub napsal(a):

To Slovenka.
Mám mnoho přátel na Slovensku a hlavně v okolí Košic. Nějak jsem tam ten Váš názor nikdy a nikde neslyšel. Za jaké Slováky to prosím píšete?
23. 10. 2007 | 16:48

jakub napsal(a):

To Slovenka.
Pane Rathe, odejděte k nám, píšu za Papuánce. Držíme vám hnáty(nejraději okousané). Kde se hrabou na ty Vaše nějaká zdechlá selata.
23. 10. 2007 | 16:54

Karlitto napsal(a):

Pouze poznamka na okraj: Klaus neprehlizi ekologickou problematiku, pouze upozornuje na to, ze se o ni nevede diskuze, neustale jsou predkladany jen a pouze jednostrane nazory ktere predpovidaji takrka zkazu sveta. Jedine co chce dosahnout je ona DISKUZE, kolik jste zaslechli v nejvetsich mediich protinazoru (kterych u skutecnych odborniku neni malo)? Forma kterou to dela je ovsem dosti provokativni a rekneme intelktualne narocna, proto se nedivim ze ji dost lidi nechape, predevsim pak mene vzdelani lide, tudiz prevazne volici levice. Nic proti mene vzdelanym lidem, vsichni nemuzou byt stejne inteligentni, kazdy vychazi z jineho prostredi, podminek, co se mi ale nelibi je fakt, ze toto opet zneuzivaji demagogove z CSSD typu Rath, Paroubek (a vlastne vsichni..).
Preji hezky den a vlastni hlavu.
24. 10. 2007 | 09:22

Karlitto napsal(a):

Dalsi poznamka: Jak uz tu nekolikrat padlo, ano, pan Rath mel problemove mladi, jeho otec se k nemu nechoval zrovna hezky coz ho dle lekaru opravdu poznamenalo. Ne ovsem tolik, aby byl nekde "zavreny" nebo v invalidnim duchodu. Bohuzel se i on nechova zrovna koser ke svym detem, toto je informace od velice blizkeho zdroje. Inu tak, spis by jsme ho meli litovat.
24. 10. 2007 | 09:26

Taar napsal(a):

Pane Rathe, co říkáte novým výplodům pana Julínka? To je síla, co? Co ten na tom ministerstvu tvoří?
24. 10. 2007 | 12:09

LH napsal(a):

Tolik špíny na jedné hromadě...
Opět se potrvrzuje, že ortodoxní příznivci ODS jsou naprosto srovnatelní s komunisty. Bojují sice na opačném konci politického spektra, ale svým naturelem jsou si s komunisty velmi podobní. Většina příspěvků od těchto lidí v diskusi nemá, mimo nadávek a nenávisti, žadný obsah, nic konkrétního v článku nekritizují, nepoukazují na chyby, či vyložené lži, kterých se měl autor dopustit, ale pouze vyjadřují svou nenávist vůči autorovi a vůči straně, jejímž je členem. Vím, že je asi marné chtít po těchto lidech, aby začali o věcech přemýšlet a dívali se na svět bez modrých brýlí, ale někdy to člověku opravdu nedá a musí reagovat.

PS: Doporučoval bych výše uvedené skupině zde "přispívajících", aby šla kydat hnůj tam, kde je toho zapotřebí...
24. 10. 2007 | 12:10

PC napsal(a):

Dobry den,
nechapu, ze se stale najde tolik lidi branici osobu Vaclava Klause,pokud se jen trosku podivame zpet, musime dojit k zaveru,ze tento clovek neudelal nic dobreho, mimo to co udelal sam pro sebe. tak uz se narode probud. Nejsem priznivcem CSSD ani komunista, ale nikdy bych takto tvrdohlave nebranil bandu z..... z ODS spolupracujici s lotrem Kalouskem. Vzdyt vsichni jen lzou ,jak leva tak prava, kde je slavna reforma ODS, tech par blabolu, ten blud. Proberme se
24. 10. 2007 | 16:42

František Polívka napsal(a):

Správně, pane doktore. Rozumné by bylo nechat banky pěkně po kapitalisticku zkrachovat a pro sociální demokraty tolik
důležitý občan by měl jistě radost, že se ze své investiční strategie mohl poučit. Čert vem celoživotní úspory....

Když už chcete být socialista, tak se tak alespoň chovejte. Ale ono všichni víme, že vám o ideje nejde...
25. 10. 2007 | 13:55

oko napsal(a):

Vážený pane doktore, Váš článek jsem důkladně nečtl,ale zaujal mě nadpis.Jsem levicový volič a přál jsem si aby byl presidentem Zeman. Nepodpořili ho členové ČSSD /22/,to rozhodlo že nebyl zvolen.To mi opravdu vadilo a byla to zrada ze strany ČSSD.Komunisti Zemana podporovali,ale dopadlo to jak to dopadlo.Pak se nominoval Sokol za KDU a proto komunisti podpořili Klause. Tím bylo rozhodnuto a dle mého názoru se zachovali státotvorně.Teď už Klause nepodpoří,protože se ODS zachovala vůči KSČM nefér.Po zvolení Klause presidentem ihned přišlo "s komunisty se nemluví",věřím že komunisti toto nezapomenou.Předtím jsem souhlasil,Klaus byl lepší než Sokol.Dnes jsem už proti Klausovi, je president politický a ještě z ODS a s tím nesouhlasím.Vaše strana by se měla nekompromisně rozloučit s bývalými členy KSČ co máte ve straně. To mi jsou milejší komunisti v KSČM,oni jsou s přesvědčení,to mám záruku že to nejsou prospěcháři.
25. 10. 2007 | 15:40

aal napsal(a):

Modře zašmoulaní diskutéři! Opět jsem se nedozvěděl odpověď na jednoduchou otázku: "Jak mohl Váš Guru-Narcis Václav Klaus studovat v Anglii a USA,bez spolupráce s STB, když jeho sestra byla odsouzena za opuštění republiky!!!???" Ptám se Vás zde snad již po třetí a žádná odpověď, proč asi? Bojíte se či stydíte??? Odpoví Jag, či Hawk, nejmodřejší z modrých kardinálů???
25. 10. 2007 | 20:42

hawk napsal(a):

aal:
čoveče nevím, ale šlo to. Na rozdíl od nomenklaturního kádra Národní fronty Paroubka.
26. 10. 2007 | 13:12

hawk napsal(a):

slayer:

že by se ti chtělo hnout prstem na bolševika:-)
26. 10. 2007 | 14:11

PavelKa napsal(a):

Je vidět, Davide, že lekce bolševické demagogie u tebe padly na úrodnou půdu. A tvůj optimismus, že i ostatní mají stejně zmrzačenou duši jako ty, je bezbřehý.
26. 10. 2007 | 17:18

Jag napsal(a):

Aale i idiot by pochopil,že nemohu odpovědět na to,o čem nemám žádnou povědomost.
26. 10. 2007 | 18:08

aal napsal(a):

Pro Jaga a Hawka: "Nechte maličkých přijíti ke mě..." o tom také nemáte povědomost pánové? Je mi Vás líto - Naši modří drsoni!!!
26. 10. 2007 | 18:20

pedagog napsal(a):

Ubozí kohoutkové,ktrým střídavě rudnou a modrají hřebínky.Nechtěli byste exhibovat třeba kolem našich silnic?Tam je také hodně sajrajtu a kéž by Vaše energie z nevymácháných úst alespoň několikrát ročně do zjemnělých ručiček přešla!
27. 10. 2007 | 16:57

pedagog napsal(a):

Oprava: "kterým"
27. 10. 2007 | 17:00

Stránský napsal(a):

Jako občan této Republiky se domnívám že poslanci jsou zástupci všeho lidu a tak by se měli řídit přáním občanů.Když podle stat.výskumů,má V.K.podporu 65 % tak to je dostatečný počet pro jeho znovuzvolení.Pan Rath jako poslanec by měl toto přání občanů respektovat a né se snažit podporovat nenávistnou politiku pana Paroubka.
27. 10. 2007 | 19:34

Čochtan napsal(a):

To zní rozumně, pane Stránský.
28. 10. 2007 | 10:02

Lahvy napsal(a):

Je vidět že jsou tu samí zbohatlíci a restituenti kteří nikdy nepracovali,raději volte komunisty a Ráthy,já je volit budu,doufám že v předčasných volbách.
28. 10. 2007 | 19:35

Jag napsal(a):

Lahve,my ty pracanty známe dobře.V deset hodin smončili v hospodách,nebo na schůzích ve fabrikách,kde dělali jako že dělají,nebo dělali duplicitní práci a tak u toho hekali,jak se nedřeli,až jim to každý věřil.Ti co drželi hubu byli jen líní,přestože dělali daleko víc.A někdy opravdu člověk až hledí,kolik pitomosti zplodí jeden člověk.Když berou renty horníci a ožralci politruci,a berou to od státu,to ti nevadí,to jim platíš na daních rád,ale někomu,kdo má nějaký SVUJ majetek,jen závidíš a pouštíš tady jakési nenávisti.Je to skutečně až socansky ubohé.Ostatně socani jsou horší než komunisti.Ani komunisti nepřenášeli na stát závazky neplatících otců.Prostě museli na své "výrobky" dělat.
28. 10. 2007 | 19:56

Karlitto napsal(a):

Pro Lahvy: Kolik restituentu asi tak v CR je? Kdyby radove desetitisice tak je to hodne. Navic tvuj pohled na nekoho, komu byl nasilne ukraden a pak vracen majetek jako na skoro-zlocince je naprosto absurdni. Dalsi vec: Vetsina bohatych lidi (nejen v CR) velice tvrde pracuje. Sice ne s lopatou, ale hlavou, coz je pro nektere nase spoluobcany nepredstavitelna vec. Ver mi, mam zkusenosti s obojim, mnohem jednodussi a pohodlnejsi je pracovat rukama s minimalni odpovednosti, nez hlavou a s maximalnim soustredeni.
28. 10. 2007 | 21:12

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

byl jsem nucen s ohledem na Kodex diskutujících smazat několik hrubě urážlivých, vulgárních a násilím vyhrožujících příspěvků.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
29. 10. 2007 | 08:34

Das napsal(a):

Co kdybyste kandidoval na prezidenta Vy, Rathe?! To by byla bomba, divím se, že jste na to při Vašem narcismu ještě nepřišel.
29. 10. 2007 | 13:13

Honza napsal(a):

Pane Rathe, tak si podporujte vašeho slavného Dientsbiera a řekněte mi, co ten pro naši zemi udělal!!!
30. 10. 2007 | 16:52

AntiGorash napsal(a):

Doktoru Rathovi i ostatním
relativně slušnějším politikům přeji
hodně sil v boji s m.hydrou.
A fandím jim.
Heslo volit se jít musí (poukaz na dnešní situaci v senátu -aby se už nikdy neopakovala). Je nutno volit menší zlo. A že toho zla musel každý vidět
od revoluce hodně. Jen je třeba
si uvědomit, že ti kdo se řídí heslem účel světí prostředky
......................................atd.
P.S.: jen bych rád aby se snaha o záchranu pana Čunka obrátila proti těm, kteří
použili svých momentálních mocenských pozic ...
(proč vlastně ???)
04. 11. 2007 | 22:49

Jag napsal(a):

Rath by měl kandidovat na prezidenta.Už jsme měli i prezidenta se syfilisem,ale Narcise se dvěma manželkami a vedle toho i hulváta-kazatele morálky,no to by byla větší sranda než s Husákem,když ho točili po vypnutí,jak to má za sebou.....
12. 11. 2007 | 08:22

Sam napsal(a):

No jo čssd, konkrétně mr. Rath a mr.Parobek, Neví co si vymyslet aby stoupli v ceně.
I když politice moc nerozumím, tak si myslím, že tento článek je úplný blábol, protože mi to nedává smysl. Články ze strany ods jsou jednoduší a proto je pochopí většina lidí. čssd si asi myslí proč to dělat složitě, když to jde udělat ještě složitěji:-)
13. 01. 2008 | 16:11

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Novotný Martin O Obluk Karel · Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy