List z vězení XIII: Nečasův politruk

28. 12. 2012 | 18:15
Přečteno 4536 krát
Někteří studenti se na jihu Čech bouří proti komunistické radní pro školství. Další zase v Karlovarském kraji proti radnímu s kariérou politruka pohraničníků u drátěných plotů. Média vesměs studentům fandí, někteří jim naopak nafoukaně vzkázali, proč protestují, když dobu komunismu nezažili.

Černí baroni.
Chvilku jsem zažil povinnou vojnu za minulého režimu a skutečně jsem potkal politruky, kteří jsou tak krásně popsaní v Černých baronech, či Tankovém praporu. Vlastně jejich praotcem je nadporučík Dub z Osudů dobrého vojáka Švejka. Čest výjimkám.

Volby a protesty.
Zaznamenal jsem názory podivující se nad skutečností, že studenti protestují proti výsledkům demokratických voleb. Na tom není nic špatného vyjádřit svobodně nesouhlas i s výsledky voleb. Individuální či skupinový názor nemusí s výsledky voleb vůbec korespondovat a je právem každého své názory vyjadřovat.

Příčina a následky.
Protesty a pohoršení však nepostihují příčinu toho, co je předmětem nesouhlasu. Komunisti neposílili jen proto, že jsou tak dobří a čím dál tím víc lidí je obdivuje. Posílili jednoznačně proto, že šlo o protestní volbu, třeba i neúčastí. Šlo o protest proti současné vládě.

Nečas může za politruka.
Exaktně vzato by správně měli studenti držet hladovku před Strakovou akademií a Ministerstvem financí. To jsou místa, kde se rozhodly krajské volby. Rozhodla to vláda tím, že dlouhodobě snižuje životní úroveň lidí a zemi táhne ekonomicky pod vodu. Pokud v tom budou pokračovat, pak se smiřme s tím, že se bývalí politruci vrátí i na ministerstva a nenávistné reakce médií s tím nic neudělají.

Nahrává i váhavost ČSSD.
Z vedení sociální demokracie není cítit síla, autorita a rozhodnost, což opět hraje do noty komunistům. Současně Kubiceho partě částečně zase vyšel trik pošpinit ČSSD před volbami. Jen nepředpokládali, že tentokrát jsou už lidé tak naštvaní, že jejich hlasy skončí u komunistů. Mé zatčení a průvodní hysterii připravili pěkně, jen podcenili náladu ve společnosti. A tak by studenti měli protestně hladovět i kvůli panu Kubicemu a jeho věrným pomocníkům.

Řád za zásluhy.
Komunistická strana by pak panu Kubicemu měla dát řád za zásluhy o své vzkříšení k politické moci. Minimálně za úsporu nákladů na volební kampaň, kterou nedělali skoro žádnou.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

mb napsal(a):

kdo bude hladovat za Ratha?
holka z femen je nahatá
zavřeli Ratha
šeptá si Johanka svatá
před tebou defilé: Havlíček, Kryl i Hus
však býti Rathem jednou zkus
jen jednou přivineš svůj ret
a neodtrhneš více
kdo sakra dal ty prachy do krabice?
tak milé děti, klekání zvoní, jde se spát
v kobkách dlí vězeň svědomí
David Rath ...
28. 12. 2012 | 18:39

Papouch napsal(a):

Nadporučík Dub? Nikdo takový se v Haškově románu neobjevil. Nadporučík Lukáš nebo poručík Dub. Ale ani jeden nebyl politruk, to byl feldkurát Katz (konvertita, původně Žid).

A za pozice v krajských radách vděčí komunisté nikoli vládě, ale poslancům socdem, kteří je tam navolili.
28. 12. 2012 | 18:42

Jan K. napsal(a):

Autor:
"Zaznamenal jsem názory podivující se nad skutečností, že studenti protestují proti výsledkům demokratických voleb. "
Asi jste to nepochopil. Oni neprotestují proti výsledkům voleb, ale proti tomu, že ČSSD, údajně snad demokratická strana, se ve vládnutí spojuje s KSČM, tedy stranou, která se neoprostila totalitní minulosti. To, že se najde dost hlupáků na to, aby se dostala do parlamentu, ještě neznamená, že by se s ní měla slušná strana bratříčkovat, pokud tedy připustíme, že je ČSSD slušná strana. Z NSDAP také podstatně větší spousta hlasů demokratickou stranu neudělala.
28. 12. 2012 | 19:32

hovorka11 napsal(a):

Když někdo krade před celým národem, tak mu zbývá jediné- strašit komunismem a spojovat nejen komunisty ale všechny lidi, kterým se to nelíbí s minulým režimem.
Jsem rád, že pan Rath byl přistižen a sedí ve vazbě. Zároveň je tady daleko více velkých kmotrů s nepoměrně většími rozkrádačkami, kterým pan Nečas dává důvěru.
Odůvodnění ODS : Nebyli "souzeni", tak jsou "čistí".
S odstupem doby je jasně vidět, že organizovaný zločin neskončil v base, ale musel se zakrýt uvězněním Ratha, aby se odpoutala pozornost a mohlo se s pomocí pana Béma přejít k odklánění peněz do kapsy kmotrů, jak si zřejmě Nečas přeje.
Je zřejmé, že se opět chystají veliké tunely na dotace z EU. Proto byl pan Rath nepohodlný- příliš odhaloval pozadí se zdravotní pojišťovnou a mohl udělat dusno mezi kmotry především z ODS a zabránit rozkrádačkam z dotací EU a o to jde, ty jsou nejméně kontrolovatelné lidmi z ČR a EU se na dálku vždy něco nakecá ...
28. 12. 2012 | 19:34

český maloměšťák napsal(a):

Tak trochu od věci....probíral jsem se bludnými balvany od Sisyfa....

http://www.sysifos.cz/index.php?id=vypis&sec=1333129278

http://www.ikem.cz/vyzkum/index.php?detail=210&lang=cze&strom=0105

QUANTUM INSTITUTE a.s.
Sídlo: Praha 5, Za opravnou 186/1, PSČ 150 00

http://www.neinvazivnivysetreni.cz/

člen dozorčí rady:
Doc. MUDr. Tomáš Sechser, CSc., dat. nar. 20. dubna 1945
Praha 4, Muškova 4, PSČ 148 00
den vzniku členství: 17. prosince 2010

http://www.mzcr.cz/dokumenty/oznameni-o-zahajeni-rizeni-neinvazivni-analyzator-krve-amp-zp1/2012_6711_883_1.html

No nic. Já jen, že pan Rath stejně asi neodpoví...jak to bylo s těmi údajnými miliony v krabici. Možná že nesmí.
Ostatně ve srovnání se stamiliony v CASA či v IZIP...jde o prkotinu.

A pan Rath je z medicinského prostředí. Tak jako že by ho to třeba taky zajímalo.

Ještě jednou sorry.
28. 12. 2012 | 19:50

bohorodičko napsal(a):

soudruhu odboráři a zloději rathe,
jeden poslanec ODS dostal nedávno 5 let natvrdo za korupci.vám přeju aspon 10 let a propadnutí majetku. myslím to upřímě.
28. 12. 2012 | 19:56

Dan napsal(a):

Však to Rath podle odposlechů plánovl - když nás chytí, všechno hodit na Kubiceho. Je to skutečně sociálnědemokratická ostuda všech ostud.
28. 12. 2012 | 20:38

Sladký napsal(a):

Ctu si příspěvky zdejších stoupenců pravice a říkám si, že tento národ si evidentně nic jiného než vládu šibalů (lhářůa zlodějů) nezaslouží.Měl jsem o této společnosti lepší mínění... proč slyším hulákat a řvát darebáky a hlupáky, zatímco rozumní,přemýšliví lidé mlčí?
S tou debilní recaptchou jděte do řiti, aktualisté.
28. 12. 2012 | 20:55

babočka napsal(a):

Studenti neprotestují proti výsledkům domokratických voleb ale proti ztrátě paměti. Za vlády komunistů se věšelo,zavíralo, kradlo a perzekuovalo. Toto je historický fakt, který by se měl na školách vyučovat. Těžko to ale prosadí komunistická politička. Jinak je pan Ráth demagog, který nedokáže ocenit, že polici začala zavírat dacany. Má smůlu, že začali u něho.
28. 12. 2012 | 21:25

Sladký napsal(a):

Babočka- kde jste seděl? Co vám ukradli? Proč jste si z "komunistické" éry vybral roky 1948-1954? Neslyšel jste nikdy o "Pražském jaru"? O socialismu s lidskou tváří? Neviděl jste žádný ze skvělých filmů,které tehdy vznikly? Nečetl jste žádnou ze skvělých knih?
Víte o tom, že černobílý pohled je charakteristický pro mentálně chabé jedince?
28. 12. 2012 | 21:30

bohorodičko napsal(a):

sladký,
babočka si z komunistické ery vybral roky 1948-1989.
28. 12. 2012 | 21:36

Sladký napsal(a):

Babočka- mohl byste nám sdělit,kdy,kde a jak jste proti onomu zločinnému režimu bojoval? A proč vlastně nevystupujete pod svým skutečným jménem, motýlí hrdino? Jak nazvat člověka, který svou odvahu projevuje kopáním do mrtvoly?
28. 12. 2012 | 21:39

Sladký napsal(a):

Bohorodičko, kolik lidí bylo z politických důvodů popraveno v čedesátých,sedmdesátých a osmdesátých letech? A ještě něco- slyšel jste někdy o Mc Carthym? O výboru pro neamerickou činnost? Opravdu nevíte nic o tom, že jakýkoli stát a jakýkoli režim BOJUJE proti lidem, které vnímá jako hrozbu? Nebo si ve své nekutečné prostoduchosti myslíte, že zlo přišlo na svět s komunisty,potažmo levicí? Patrně ano a proto diskuse s vámi postrádá jakýkoli smysl.
28. 12. 2012 | 21:45

PB napsal(a):

Babočko, hulíte trávu, či jste si příliš přihnul metanolového nápoje? Kdo Vám řekl, že se za vlády komunistů věšelo, zavíralo, kradlo a perzekvovalo? Někde jste to četl? Já jsem poslední, která by to chtěla zpochybňovat, ale dnes se nezavírá, nekrade, neperzekvuje? Nechci to zpochybňovat, ale co byl zrušen trest smrti, již se nevěší. Zase tu máme dost vysoký počet sebevražd.
Jednou se může učit historický fakt o Havlově amnestii, omluvě sudetským Němcům, o Klausově Kuponové privatizaci a o všech vládách po Listopadu 1989.
Babočko, ať máme či nemáme radost z výsledků demokratických voleb, musíme je prostě brát jako fakt. A pokud lidi zvolili komunisty, můžete o tom vést spory, nesouhlasit s tím, ale to bude asi vše, co s tím uděláte.
Máte jistotu, že "VÍCE" demokratické strany jsou ODS, TOP 09, VV, LIDEM, ČSSD? Já tedy - dovolíte-li - ten názor nemám ...
Může se klidně stát, že strany po Listopadu 89 mohou být v budoucnu shledány "stejně závadnými". Dokažte, že ne!
Víte určitě, že politik Rath byl zavřen "právem"?
Co politici jiní, spojeni s CASA, ProMoPro, GRIPPEN ... a tisíce jiných kauz (LTO)?
Jste ještě mladý a plný elánu mládí. Kdybyste žil v r.1952, docela by mě zajímalo, KAM ZAPÁLENÝ byste byl ...
28. 12. 2012 | 21:53

hovorka11 napsal(a):

Babočka asi 23 let spal.
To by asi věděl o politické mafii, která má na svědomí vraždy bílých koní při aférách s úniky daní s lehkými topnými oleji za Klausovy éry, kdy organizátoři vražd zůstali převážně bez trestu a v současnosti lihové aféry, kdy se oběti bliží k poštu 50 (přelila se do Polska- asi chtějí doprodat beztrestně zásoby metanolu). Potom nevyšetřena vražda mafiána Mrázka a podivných úmrtí vyšetřovatelů kauz.
O vražedných komandech v zahraničí poslaných vládou ČR darmo mluvit...
28. 12. 2012 | 22:27

bohorodičko napsal(a):

sladký
v osmdesátých letech estebáci umlátili ve vazbě pavla vonku. v šedesátých a sedmdesátých letech byli kriminály plný politických věznů. havel seděl v sedmdesátých letech mimo jinými. lidi byli nucený k emigraci, jejich děti nesměli studovat na vysokých školách. v šedesátých a sedmdesátých letech stříleli hrdinní soudruzi pohraničníci lidi , kteří se rozhodli opustit tábor míru, do zad. soudruhu, budete si muset trochu dostudovat historii.
28. 12. 2012 | 22:35

kovkop napsal(a):

Na počátku XX. století plutokrati nechali zavraždit Jeana Jaurése a koupili si většinu sociálně demokratických politiků ve Francii, Německu a Rakousku. Potom spustili masové vyvražďování voličů těchto stran, se souhlasem zmíněných politiků.

Lidská paměť je krátká.
Stačí od jednoho pokračování telenovely k dalšímu, dál ne.
Máme tu dvojitou rošádu na obraně a kdo si ještě vzpomene na metanolové mrtvé.
Nemluvě o policejním prezidentovi, přepadení televizního zpravodajství nebo státní ekologické zakázce.
http://www.youtube.com/watch?v=O3hWoaDnFkA&list=ALHTd1VmZQRNps33vat3gtDrfriU-4h7Js
28. 12. 2012 | 22:54

Rudi Koutek napsal(a):

Bohorodicka
To co jste napsal(politicti vezni a hranice) platilo i pro leta osmdesata.
28. 12. 2012 | 22:54

PB napsal(a):

Bohorodičko, i dnes je možné, že je umlácen někdo - a nemusí to být ve vazbě ... Chcete to popřít? Dřív mohla být StB, dnes je "něco", co Vám leze celý život všude.
Problém je v tom, že o tom asi ještě nevíte.
V kom dřív viděla StB "nepřítele státu", po tom šla.
V kom může vidět dnešní "zřízení" "narušitele", po tom může také jít ...
V čem je tedy rozdíl? Ve frontách na španělské nebo kubánské pomeranče?
Až zažijete, Bohorodičko, dnešní "demokracii" více, budete možná vzpomínat na dřívější klídek. Je však možné, že jste to nezažil, tedy srovnání nemáte!
28. 12. 2012 | 23:00

Petr napsal(a):

Jeden za 18, druhý bez dvou za dvacet.
Všichni jste stejní Vy tam nahoře Nadlidi.Jen teď zrovna Vy máte smůlu. Ono dohnat "poctivě" křišťálového Stand a jeho miliardy, dá fušku. Jste jistě vzdělaný člověk pane Rath, ale vystudovat VŠ levou zadní při desítkách státních a stranických funkcí,na to nemáte.A taky proto ten křišťálový rozdíl mezi Vámi a Standou a nebo taky mezi Vámi a víceřádkovým plzeňským studentem Bendou.
28. 12. 2012 | 23:02

Maximus napsal(a):

PB

Péťo, trochu také kalíte vodu. Za komunistů se opravdu vraždilo a zavíralo, jen je třeba rozlišovat, týkalo se to prakticky jen 50-tých let, pak už na to šli fikaněji a za Husáka měli docela dobře vypracovaný systém, jak lidi, kteří jim vadili držet stranou a jak omezit jejich vliv.
Samozřejmě tady byli i výjimky co se týká fyzické likvidace u některých lidí jako bylů Vonka, ale to byly opravdu výjimky. Komunisti byli hajzlíci, jejich myšlenka je samozřejmě moc hezká, ale sociální rovnost lidí, což je touha stará jako lidstvo samo, nejde jen tak nastavil jak by si mnozí představovali. Každý politický systém má své mezery. Nic lepšího zatím nebylo vymyšleno zejména při existenci peněz! Ale jsou u demokratických států velmi velké rozdíly, o takovém Švédsku či Švýcarsku si můžeme nechat jenom zdát!
Samozřejmě, že se vraždí a zabíjí i za nynějšího režimu, jen všude je to jinak nastavené a možnosti a praktiky jsou různé, jen se nesmíte dostat do hledáčku někoho mocného, kterému byste vadila nebo zkřížila jeho zájmy.
V takových USA se neštítili zabít jako psa třeba i presidenta J.F.K., který si dovolil začít vyřazovat bankéře kolem FEDu ze hry a dovolil si tisknout tzv. červené USD. Ale to je vše na jinou diskuzi.
Co se týče nynějšího stavu politického režimu u nás, je tu zatím překvapení, že se tady zatím nepohodní lidé více neodstraňují jako to bylo v pár případech (Mrázek a spol.), zřejmě si zavedení zbohatlíci jsou docela jistí v kramflecích a vědí, že se jim tady nic nemůže stát. V podstatě se tu vedou pouze lokální boje o kořist jako např. nedávno o post MO, kde parta od ODS se střetla s partou od TOP09 a Peak jim posloužila jen jako pěšec na šachovnici, rozehrané hry. Vondra odstoupil a jeho "zavedená firma" dostala odstupné 80 mil.Kč jak se šeptá v kuloárech. Kalousek se hned cítil jako vítěz, ale ta slípka z "Lidem" se začala chovat jako neřízená střela a tak zasáhl "Hrad", který kope za ODS a Klaus řekl, nepodepíši potřebné už přijaté dokumenty z PS kde hrozilo nebezpečí z prodlení, dokud ta slípka nebude odvolána. A tak se také stalo a hoši co spolu mluví, ji odvolali.
No a ještě k Rathovi. Leccos také se prosáklo a je nepochybné, že tento gubernátorek s nevymáchanými ústy, také bral, nakonec to dělají prakticky všichni. Jen byl obětován. On prostě ztratil ostražitost a myslel si, že se mu nemůže nic stát, jenže se přepočítal. Ovšem to, že ho už řadu měsíců vězní jako zvíře, je nefér k okolnosti, že takoví Řebíčkové, Dalíci, Janečkové, Vondrové, Parkanová a spol. tady vesele běhají a chechtají se a většinou tam šlo o mnohem větší peníze než u Ratha. To je jasně nefér vůči Rathovi. Demokracie v ČR už dávno zkolabovala, lidé jsou udržováni v nevědomosti zkorumpovanými médii, které vlastní právě ti co mají zde moc, vliv a finance a dále triumvirát policie, st.zastupitelství a soudnictví je co se týče vymáhání práva a nastolování "fér" pravidel hry ve společnosti je totálně v troskách. Např. jasně je to vidět u kauzy Janoušek, kde to schválně oddalují jak jen to jde, přičemž tento případ je jasný trestný čin, on byl ožralý jak carský důstojník a pravděpodobně i zfetovaný, naboural jiné auto, přejel člověka a utíkal před policisty. A od všeho jsou jasné záběry z kamer! Tenhle stát je doslova a do písmene v kolenou a není síla, která by to zatím změnila!
Dobrou noc!
28. 12. 2012 | 23:11

PB napsal(a):

Taky si myslím, že by si Bohorodička i Babočka měli všimnout politiků, kteří nám vládnou ...
Například "právníka Bendy", který studoval v Plzni. Nemíte tento čů.áček svého "chaoticky se vyjadřujícího" papínka, šel ze SŠ možná do učení na elektrosvářeče.
Nebo "úroveň" Karolíny P., která "zapomněla", jak se platí a přiznavají peníze z prodeje vily.
Pokud vláda "získá důvěru" na jednom jediném hlasu nepravomocně odsouzeného politika a NEVADÍ JÍ TO, může to být vláda stejně zkorumpovaná jako jakákoli jiná.
Co Vy na to - Bohorodičko a Babočko?
28. 12. 2012 | 23:13

Bergman napsal(a):

Kubice je zločinec a nejdůležitější bude, až se změní politické poměry, aby nezdrh za kopečky a měl spravedlivý soud.
28. 12. 2012 | 23:14

PB napsal(a):

Maxime, DNES SE NEZAVÍRÁ (NEVYHAZUJE Z PRÁCE) A NEVRAŽDÍ???
Dnes NEMAJÍ "docela dobře vypracovaný systém, jak lidi, kteří jim vadí držet stranou a jak omezit jejich vliv"??? (Asi víte málo!!!)
KOmunisti byli hajzlíci - shodneme se! Ne všichni, ale byli!
A ti dnešní Bendové, Kalouskové, Nečasové, Němcové, Palasové, Grossové ... jsou svatí??? Bez poskvrny??? Na co si tu, kur.a hrajete???
Ten zbytek jste napsal pravdivě! Ano - Rath mohl být obětován! Tím jste vlastně mohl říci, že ostatní (politici), co mohli případně krást, obětování nebyli ...
Jste ještě mladý a sbíráte teprve zkušenosti. Až si uvědomíte, že i "lékaři minulého režimu" rodili děti (a rodilo se jich mnohem, mnohem více - tak, aby uživily dnešní kolabující "režim" a přestárlé důchodce), zjistíte, že tu mohlo být DŘÍVE více věcí v pořádku než dnes.
28. 12. 2012 | 23:22

bohorodičko napsal(a):

PB,
zločin je zločin. před rokem 89 i po něm. samozřejmě, že vás neska muže někdo umlátit. a policie po něm pujde a když bude mít štestí, tak ho chytí. . po zločincích , kteří seděli v UVKSČ ale nikdo nešel. byli beztrestní a nepostrestatelní.
28. 12. 2012 | 23:23

PB napsal(a):

BOHORODIČKO, tak jako na webech nikde nenajdete minulost V.Klause ani jeho ženy a už vůbec ne jejich příbuzenské vztahy, mizí i minulost českého premiéra. Níže vám poskytuji, co jsem našla na jiných webech (bývalo toho více!!!) Přiznám se vám, že za komunismu jsem se zveřejňováním toho, co mě štvalo, takový strach neměla ...:
rámečku je chybně uvedeno, že premiér Nečas vystudoval za komunistického režimu na "Masarykově univerzitě" - jak je však uvedeno v samotném textu, vystudoval na Univerzitě J. E. Purkyně. Univerzita s Masarykovým jménem v době normalizace, kdy současný premiér získal veškeré své vzdělání, neexistovala. Doporučuji opravit!
Opraveno, díky za upozornění!Schuminka janička 6. 8. 2010, 15:48 (UTC)
V clanku neni zaznamenano ze Petr Nečas byl dobrovolne clenem Socialistickeho svazu mladeze (SSM) coz je jak se zda celkem velmi utajovana vec. Jeho funkce v teto organizaci je doposud debatovana. Nekteri dokonce tvrdi ze jeho otec byl clenem KSČ a proto zastaval mlady Petr Nečas vyznamnou funkci v SSM. Jak je znamo SSM byla mlada odbocka KSČ.

Zda se ze Petr o sve minulosti v SSM atd. nerad hovori. (http://zpravy.ods.cz/prispevek.php?ID=13206)
A tato věta v článku je co: „Byl členem Socialistického svazu mládeže.“?--Kacir 6. 1. 2012, 23:43 (UTC) Co by to bylo? Pravdivá informace, nic víc. Ještě bych doplnil fakta o rodičích Petra Nečase: o matce, funkcionářce KSČ v Uherském Hradišti, a otci Radomíru Nečasovi, registrovaném spolupracovníkovi StB. Informace o rodinném původu do encyklopedického hesla bezpochyby patří a neexistuje objektivní důvod je tajit (pokud je vše náležitě ozdrojováno).

TAK CO, MŮŽETE MI UPŘÍMNĚ ŘÍCI, JAKÝ "CHARAKTER" OSOBY NÁM V SOUČASNOSTI DĚLÁ PREMIÉRA???
28. 12. 2012 | 23:33

bohorodičko napsal(a):

PB,
za komunismu by ste ani nešpitla. to byste jela jak namydlenej blesk. oblbovat mužete někoho, kdo socialismus nezažil. ted se můžete otírat o presidenta i premiera. veřejně na internetu. demokracie neznamená, že se nedějou zločiny. dějou ve stejné míře jako za socíku. ale za demokracie se musí každej bát, že se na něj přijde. za socialismus rudá vládnoucí šlechta zločinců se bát nemusela. a to ničilo a pokřivilo morálku národa. zločiny se staly normou. oficiální politika vlády KSČ. jestli tohle nechápete, tak jste zřejmě natvrdlá a ja vam to stejně nevysvětlím.
28. 12. 2012 | 23:51

PB napsal(a):

Milá Bohorodičko, je vidět, že nevíte nic. Protože jsem pracovala jako dělnice (ač byla vystudovaná PhDr.), nikdo si nedovolil mi cokoli zakazovat... Jste poněkud vedle, baby ...
Škoda, že KSČ - kterou tolik odsuzujete - může být matkou všech současných stran.
Prostě se toho tolik nezměnilo, pouze ti, co se dnes mají skvěle poučují ostatní o "demokracii". Já jsem žádnou zatím neviděla, vy ano?
28. 12. 2012 | 23:59

bohorodičko napsal(a):

PB,
já vim, mohla jste veřejně kritizovat komunisty a u voleb si svobodně vybrat mezi komunistou a komunistou. možná, že byste to spíš měla vykládat nějakému psychiatrovi. ale, když muže říkat gajdžin, že komunismus je nejdemokratičtější system, proč ne dělnice s titulem phdr. duševní zdraví národa je bohužel v troskách.
29. 12. 2012 | 00:14

Carravagio, napsal(a):

Re: PB,
dámo, to, co tady tak nestydatě vykládáte, patří do Haló novin. Uvádíte, že jste pracovala jako dělnice, i když máte titul - PhDr. Tak to se nedivím, asi vás právem ocenili i ti vaši soukmenovci ... Jak známo, inteligence není podmíněna vzděláním. Inteligencí rozhodně neoplýváte. Místo shánění "rodokmenů" na vaše bývalé soudruhy, byste si měla přečíst dokumenty o zločinech komunistů. Snažíte se vše relativizovat, což je známá komunistická obrana. Vaše hloupost je nebetyčná !
29. 12. 2012 | 00:36

veverka napsal(a):

Nečas žádnýho politruka nepotřebuje,protože si ho v klidu dělá sám,má na to praxi ze SSM a ze své rodinky....oba jeho rodiče byli v KSČ. To samé Topolánek a další jim podobní synáčci z komunistických rodin. Vládnou tady karéristi tohoto druhu,kterým je naprosto fuk jaký je režim,oni vždy hlásají jen to co je momentálně IN aby mohli ke korytu. A tak nám tady prezidentuje ruský agent Klaus a po něm to převezme komunista Fischer,nebo komunista Zeman. Můžete si svobodně vybrat. Tihle lidé se musejí ze zdejších výblitků nejrůznějších bohorodiček celý den válet smíchy po zemi.
29. 12. 2012 | 02:14

bohorodičko napsal(a):

veverka,
presidentských kandidátu je devět. najdete tam i takového, který v ksč nebyl.
29. 12. 2012 | 03:04

Kača napsal(a):

Bohorodičko
No, hodnotit kandidáty jen podle toho, jestli byli v KSČ? To je dost primitivní. Proč Vám nevadí bývalí normalizační komunisti a "kádrové rezervy" (Nečas, Topolánek, Př. Sobotka... a mnoho dalších), kterými jsou prošpikované dnešní pravičácké strany? Chovají se stejně, jako by se chovali jako papaláši za socíku, a kdyby nebylo listopadu 1989, naparovali by se minimálně ve funkcích okresních tajemníků. Takoví lidé se "uplatní" v každém režimu a takoví lidé nám tu dnes vládnou.
29. 12. 2012 | 04:07

Rumcajs napsal(a):

Nevím pane doktore, jestli jste tak drzý nebo nemocný. Začínám spíše věřit tomu,že nemocný, protože být tak drzý, jak se nyní prezentujete Vy, snad ani není ve zdravých lidských silách.

Komunistické preference posilují především lidé jako Vy. Lumpové , bezohlední a cyničtí zloději, kteří se nezastaví v honbě za majetkem naprosto před ničím. Doufám, že Vaše umístění do vězení je příslibem očištění české politiky od mafiánů a zlodějů a že v tom vězení skočíte všichni zlodějíčkové včetně těch komunistů.

Představa, že se po válce vydáte na úřad a tam sedí gestapák, který Vás vyslýchal nebo mučil, je naprosto úděsná. Stejné je to i s komunisty. To , že je někdo volí se dá přičíst pouze jejich hlouposti, cynismu a absenci jakékoliv morálky.
Pro volbu komunistů neexistuje žádná výmluva ,dokonce ani to, že se v politice pohybují lumpové, jako jste Vy.
29. 12. 2012 | 06:36

Dan napsal(a):

to Kača
A nemyslíte si, že si každý může vybrat, kdo mu vadí?

Ale fajn - napište, prosím, alespoň jednu věc, v které se Nečas chová jako papaláši za socíku. Tímto jednoduchým testem uvidíme, zda máte své názory promyšleny.
29. 12. 2012 | 07:58

PB napsal(a):

Carravagio (nemá se psát caravaggio?), poslužte si. Urážejte! Pokud vám to udělá dobře. To, že jsem pracovala jako dělnice, není nic, za co bych se styděla. Také nemuselo jít o mé hlavní zaměstnání.
Pokud jdete dnes volit, máte výběr? Ano, tehdy se muselo a volilo se mezi komunistou a komunistou. Dnes to mohou být přebarvení komunisté v dresu "jiné" strany.
Zločiny KSČ nijak nezpochybňuji a dokonce napíši, že BYLY. To by asi nemohlo jít do Haló noviny, ne? Já je sice neznám, vy mi je tu vnucujete, ale jako šimpanz učenlivý (ženského rodu) se snažím "učit se" rychle.
Jsem nakonec ráda, že v 90. letech a později až dodnes žádné zločiny (ODS) nemohly být. Od letiště Mošnov, Rumové aféry, Kuponové privatizace, krachy bank, LTO, falešné sponzory ... apod. si přece mohli vymyslet všeteční novináři. Jen 50.léta jsme "zažili" všichni - zejména vy, takže o nich novináři ani psát nemusí. Více co je divné, že se rodily děti a důchodový systém neznal přebytečné pilíře. Ale vy mi to třeba vysvětlíte.
29. 12. 2012 | 09:05

Kateřina napsal(a):

Souhlasím s doktorem Rathem: já jsem třeba svůj protest (ale proti celému prohnilému zkorumpovanému systému politických stran a voleb v Česku) vyjádřila svou neúčastí ve volbách, a budu v tom pokračovat i nadále, pokud nedojde k razantní změně... a politici (většina) konečně nezačnou skutečně pracovat pro blaho lidí!...
29. 12. 2012 | 09:32

Lila napsal(a):

Rath tvrdí, že o výsledku letošních krajských voleb se rozhodlo ve Strakově akademii a na ministerstvu financí. Opravdu? To by potom logicky ČSSD měla trhat rekordy, ale výsledky voleb hovoří o něčem jiném.

V roce 2008 získala ČSSD v krajských volbách 1 047 719 hlasů, letos jen 621 961, to znamená úbytek 425 758 voličských hlasů. V průměru tedy v každém ze 13 krajů ČSSD ztratila 32 750 voličů.

A úspěšná KSČM? V roce 2008 dostala celkem 438 024 hlasů, letos 538 953 hlasů, tzn. nárůst o 100 929 hlasů, v průměru 7 763 na kraj. To rozhodně není nijak omračující výsledek, zvláště v době trvající ekonomické recese a řadě nepopulárních opatření.

Souhlasím s Rumcajsem v tom, že komunistické preference posilují lumpové jako je bývalý hejtman Rath, kteří z krajů vytvořili gubernie a sami si hrají na všemocné gubernátory; z politických funkcí na všech úrovních si udělali pašalíky a svoje osobní zájmy povýšili nad zájmy celospolečenské. A je šumák, jestli jsou momentálně v dresu ODS, ČSSD, KSČM nebo TOP 09. Autor blogu je zrovna učebnicovým příkladem politického chameleona: když je to výhodné, je nekompromisním pravičákem, když je výhodnější být za lidumila se sociálním cítěním, přes noc se z něho vyklube levičák.
29. 12. 2012 | 09:34

Kateřina napsal(a):

To Lila: nevím, zda žijete jako já ve Středočeském kraji, ale dr. Rath jako hejtman udělal za ty čtyři necelé roky tak obrovský kus práce ve prospěch kraje a jeho občanů, že se o tom ani nesní drtivé většině ostatních rádoby politiků u nás!
29. 12. 2012 | 09:38

Lila napsal(a):

PB

Při svém vzdělání jste si snad už mohla dávno všimnout, že největší problémy s natalitou mají země s nejvyšší životní úrovní a nejvíce dětí se rodí v nejchudších zemích. Proč asi západní Evropa a Skandinávie otevřely v druhé polovině 20. století dveře imigrantům?
29. 12. 2012 | 09:40

Lila napsal(a):

Kateřino,

shodou náhod znám starostu Slaného a pár představitelů obcí Středočeského kraje, takže o tom "obrovském kusu práce ve prospěch kraje" něco vím. Víte Vy třeba něco o problémech nemocnice ve Slaném? Nebo vzpomínáte, jak chtěl Rath vzít miliony určené na rekonstrukci Dětského domova v Pyšelích a použít je na stavbu školní stravovny pro Základní uměleckou školu v Hostivici?

To se to budoval ráj na zemi v Hostivici, když jinde nemají ani na opravu střechy mateřské školy nebo rozbité silnice. Ovšem kdyby Rath nekradl a nenechal se při tom chytit, mohl pracovat ve prospěch občanů kraje do alelujá.
29. 12. 2012 | 09:49

zemedelec napsal(a):

Pane Stejskal.
Měl bych přes Vás dotaz na redakci aktualne.
Bradáčová na Parlamentních listech,je s klamána s kauzy Rath,kdežto na aktualne má dobrý pocit.Já v tom vidím veliký časoví rozdíl.
29. 12. 2012 | 10:17

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane zemedelče,

ne zcela rozumím, na co se ptáte?

Libor Stejskal
29. 12. 2012 | 10:42

Jirka napsal(a):

Tak to dopadá, když zlořádi mají na celách televizory. To je ta demokracie.
29. 12. 2012 | 10:45

český maloměšťák napsal(a):

Lila
Demagogie a propaganda. Ostatně jako vždy.

Lila napsal(a):
Souhlasím s Janem Vaculíkem, že tento blog je kusem zmarněného prostoru.
Dost dobře nechápu, co paní Stypková Vlastě Parkanové zazlívá. Že je na rozdíl od političky mizerně placenou novinářkou a vystřídala řadu zaměstnavatelů, přestože má vysokoškolský diplom a pěkně se obléká? To by stejně tak mohla zazlívat kariéru komukoliv; mohli jsme být oblíbenými herečkami, špičkovými lékařkami, třeba Lucií Bílou nebo Ivanou Trumpovou či Vladimírem Remkem, ale jsme tím, čím jsme, protože jsme se tak kdysi rozhodli...

Paní Stypková měla přece stejnou možnost jako Vlasta; mohla vstoupit do OF, mohla se propasírovat jako kooptovaná do Federálního shromáždění a pak léta čekat v Praze na úřednických pozicích na příležitost. Vlasta za to např. zaplatila tím, že doma v Sezimově Ústí nechala manžela a jedenáctiletou dcerku.

(A malá technická: Vlasta Parkanová není v politice nepřetržitě od roku 1990, takový lapsus by si zkušená novinářka snad mohla odpustit.)

Prostě někdo ambiciózní je a je ochotný tomu podřídit vše, včetně rodinného života. Jiný ambiciózní není, má jiné životní priority. Je to naše osobní volba. Mimochodem, moje životní cesta se víc podobá cestě paní Stypkové, ale bylo to jen moje rozhodnutí, těžko z toho mohu vinit někoho jiného, ale Vlastě Parkanové rozhodně nic nezávidím.

Jen mě tak napadá, když jde žena do politiky, je kariéristka, když tam jde muž, je co?

Nemíním dělat Vlastě advokátku a souhlasím s tím, aby ji PS vydala a ona měla možnost se obhájit před soudem stejně jako David Rath. Do té doby má i Vlasta Parkanová právo na presumpci neviny!
17. 06. 2012 | 10:58
--------------
"....Ovšem kdyby Rath nekradl a nenechal se při tom chytit..."
Zjevný rozpor. /presumpce neviny u Parkanové ano - u Ratha ne/

Ovšem s konstrukcí, že za nárůstem hlasů pro komunisty stojí krajští gubernátoři /tedy ČSSD - protože ta vládla a vládne v relevantní době v krajích - tedy v době nárůstu hlasů pro KSČM/...s tím jsem se zatím nesetkal.
To je nová "myšlenka" z dílny Drobilovy ?
Zajímavé - až na to, že dělat z lidí hlupáky už není in. To už není dobrým marketingovým tahem - je to hloupostí.
Ostatně Drobil dostal výprask už i od samotných voličů ODS, že...v posledních krajských a senátních volbách.

Jen maličkost.
V případě CASA se zjevně " podařilo" ze státní kasy vyvést několik set miliard CZK. V případě RATH se na Buštěhradu neprostavěla téměř ani koruna (více se tam utratilo za Bendla - než za Ratha/.

No nic - pokračujte v drobilovinách a za chvíli mají komunisti 30 %.
29. 12. 2012 | 10:47

český maloměšťák napsal(a):

Lila
Co ta chudá švédská inženýrka ?
Jak to s ní dopadlo ? Vyskakuje si v důchodu více než si budou vyskakovat např. Parkanová s Hávou ? Nebo ne ?
Ha, ha, ha...:)))
29. 12. 2012 | 10:51

zemedelec napsal(a):

Pane Stejskal.
Ta informace na aktualne,měla být,když jaště byla Bradáčová nadšena z Rathova zatčení a jak nastupovala na místo po Rampulovi,to už je nějaký pátek,takže ta zpráva není aktualní,ale jenom vyplnění prázdného místa.
Ale i tak děkuji a přeji nejen Vám,ale i celé redakci,více bystrosti a pohotovosti,ale i to zdraví ať slouží po celý rok 2013.
29. 12. 2012 | 11:21

LUF napsal(a):

Myšlenka v článku byla už 100x přežvýkaná po volbách ale proč to nezopakovat po 101? Podle diskuzí hodně lidí chápe že řada vládních kroků se snaží řešit zadlužení země navíc v době krize, ale co skutečně nejvíc vyčítají "těm nahoře" je korupce. Pochybuju že zrovna autor je ten pravý kdo na to může poukazovat
29. 12. 2012 | 11:55

Martin1 napsal(a):

David Rath
Moc jste mnohé zklamal, že jste se zachoval tak lidsky. Nyní Vám doporučuji mlčet a číst.
29. 12. 2012 | 12:15

stejskal napsal(a):

Díky, pane zemedelče, redakci to vyřídím.

Libor Stejskal

P.S. Mimochodem zvažte, zda se nechcete ucházet o místo (bystrých a pohotových lidí není v žádné redakci nikdy dost).
29. 12. 2012 | 12:19

zemedelec napsal(a):

Pane Stejskal.
Děkuji za návrh,protože na to nemám,tak neberu.
Vy jste to prokázal hned,ale i mnoho krát.
29. 12. 2012 | 12:47

Sláma napsal(a):

Pro Lila:
počty máte dobré, ale jen na jedné straně. Raději se podívejte, o kolik klesly hlasy pro ODS. V krajských volbách v roce 2000 dostal ODS celkem 559301 hlasů. V roce 2004 dostala ODS 769848 hlasů. V roce 2008 získala ODS 687005 hlasů. A v roce 2012 získala 324081 hlasů. To je docela slušný propad. A za něj vděčí Nečasovi a Kalouskovi.
Takže je vidět, že volby nerozhodli voliči levice, nýbrž voliči pravice, kteří nešli k volbám.
29. 12. 2012 | 12:48

český maloměšťák napsal(a):

ad Lila
re: Několik set milionů CZK ...
29. 12. 2012 | 12:51

Sláma napsal(a):

bohorodička napsala: "v osmdesátých letech estebáci umlátili ve vazbě pavla vonku .."
Je jistě škoda každého zmařeného života, ale máte v tom vyjádření několik nepřesností. Především Pavel Wonka se psal s "W" a nebyl ve vazbě umlácen estébáky, ale zemřel na komplikace spojené s chronickým onemocněním. Bylo chybou soudkyně JUDr. Marcely Horváthové, že jej poslala do vazby, když byl tak nemocen. Je ovšem s podivem, že tato soudkyně nikdy nebyla za to, že způsobila Wonkovu smrt nikdy potrestána a soudí dále. To asi nejvíce vadí lidem na dnešním režimu, který brojí proti KSČM jen když jde o získání hlasů ve volbách.
Nutno říci, že rodina Wonkových nepožívá ve Vrchlabí, odkud pochází, velké vážnosti a sami Vrchlabáci tvrdí, že Pavel Wonka by měl problémy i za dnešního režimu.
29. 12. 2012 | 13:09

Lila napsal(a):

český maloměšťák

Vy si archivujete cizí diskuzní příspěvky, abyste je mohl ve vhodnou chvíli použít?
To abyste nevyšel ze cviku, že? Soudruhu maloměšťáku, už jsem to kdysi zažila, StB také měla podrobné zprávy o tom, co člověk kdy řekl u oběda nebo ve frontě na momentálně nedostatkové prací prášky nebo šlehačku...

Za tím, co jsem dříve napsala, si stojím. Pokud vím, Vlastu Parkanovou s krabicí se sedmi mega v ruce nechytili, její odpovědnost je v politické rovině. Nemám žádné ověřené informace, že by se někdy obohacovala na cizí účet. Vy snad ano? Pokud jste schopný porozumět textu, tak byste přišel na to, že Vlastu Parkanovou jsem nijak nehájila, ale ani jsem na ni nekydala bláto jen proto, že se to právě nosí.

O chudé švédské inženýrce jste psal vy, já pouze na konkrétním příkladu doložila, že nikde na světě - ani ve Švédsku, nelétají pečení holubi do huby.

Tak ještě jednou: Moje známá pobírá po dovršení 65 let státní důchod ve výši 10 000 švédských korun, které jí stát daní 30 procenty. Takže jí z něho zbude sedm tisíc, které jí stojí bydlení v nadstandardním družstevním bytě. (Poté, co začala pobírat svůj důchod, jí stát přestal vyplácet vdovský důchod.)

Ke svému (státnímu) důchodu bude až do 70 let pobírat důchodové připojištění, které ji platil zaměstnavatel a k tomu má ještě své vlastní důchodové připojištění.
Léky si na začátku kalendářního roku kupuje za své až do dovršení stanoveného limitu, teprve pak je má hrazené zdravotní pojišťovnou. Podobně to mají i s poplatky u lékaře, které jsou výrazně vyšší, než v Česku. O výhodách pro seniory, o kterých jste mluvil, nikdy neslyšela, ale v každém městě to může fungovat jinak.
V Uppsale např. nemá slevu na MHD, ve Stockholmu ano.

Chudá rozhodně není, protože včas myslela na zadní kolečka a na stáří se odpovědně připravila.
29. 12. 2012 | 13:14

český maloměšťák napsal(a):

ad Sláma
http://krkonossky.denik.cz/galerie/krkonose_wonka.html?mm=387678

http://hedvicek.blog.cz/1004/pavel-wonka-po-22-letech

Dva popisy jsou vždycky více jak jeden. Jenže pokud jsou popisy podmíněné něčím jiným, než je snaha nalézt vysvětlení...pak je nemožné tuto základní premisu dodržet.
A točíme se v kruhu - anebo vznikají tu fámy, tu legendy.

Připomíná to v mnohém dnešek - výrazem tohoto je například Kalouskův řev ve sněmovně - v době, kdy šlo o vydání Parkanové.

Co je tedy pravda a je ještě pravdou to, že pravdu verifikuje nezávislý soud ?
Obávám se, že v Kraďákově to neplatí.

Děti ale mají rády legendy.
Proto jsou také velmi populární filmy jako je např. Harry Potter či Hobit.
Snaha o mapování reality je totiž ve svém průběhu nudná a její podání nudné dvojnásob.
Je třeba jít na věc rychle a rychle to mít z krku. Otřepat se a vrhnout se na další.

Znáte server Sisyfa ?
Rozklikněte si složku o bludných balvanech.

Kolik bludných balvanů by bylo třeba udělit historikům či interpretátorům
" historie" ? To by bylo šutrů, co ? To by bylo zmatku....

Apropo - škoda že taková platforma neexistuje i ve vztahu k historické vědě.
Tedy - v Kraďákově.
29. 12. 2012 | 13:23

Dag Badman napsal(a):

Bohorodičko, není tak úplně pravda, že rudá šlechta byla beztrestná. Jenom si vzpomeňte na jednoho generálního tajemníka. Slánský se jmenoval. Komunistický systém byl založen na strachu. Báli se ti malí, ale báli se i ti nejvyšší. Soudruzi se dokázali vypořádat s kýmkoliv.
29. 12. 2012 | 13:30

český maloměšťák napsal(a):

Lila napsal(a):
český maloměšťák

Vy si archivujete cizí diskuzní příspěvky, abyste je mohl ve vhodnou chvíli použít?
To abyste nevyšel ze cviku, že? Soudruhu maloměšťáku, už jsem to kdysi zažila, StB také měla podrobné zprávy o tom, co člověk kdy řekl u oběda nebo ve frontě na momentálně nedostatkové prací prášky nebo šlehačku...
------------
To je jen vaše smyšlenka. Nearchivuji si nic - ale mám poměrně dobrou paměť a při použití vyhledavače se dají věci celkem snadno na netu vyhledat.
A i kdyby šlo o " archiv" - tak zde jde jen a pouze o možnost, jak někomu dolořit jeho lži. Jeho sklony k propagandistické práci.
Takže s tím estébactvím - s jejich metodami...musíte začít především u sebe.
Nebyl jsem nikdy soudruhem a ani jsem KSČ nevolil.
Zato jsem měl mnohokrát příležitost setkat se s individui jako jste vy - kteří uměli soudit hned jak jeden vešel do dveří - ale že přitom soudili sebe - to jim v jejich zpupniosti a hlouposti naneštěstí nedošlo - to oni byli a jsou oporou hloupých režimů.

V dalším pak stačí nechat na inteligenci čtenářů, aby posoudili jak je to s tou vaší " presumpcí neviny" - jak tedy postupujete ve vztahu ke kauze Rath vs kauza Parkanová.

Ano - politická roviny - to je velmi oblíbená vytáčka všech těch psychoaptů, kteří mají naneštěstí tu moc, že mohou ovlivňovat soudy a policii. Kdy je pak jediným nálezem ta " politická rovina" a " politická odpovědnost" - tedy ŽÁDNÁ odpovědnost.

Tak vyskakuje si ta chudá švédská inženýrka v důchodu více než si v důchodu budou vyskakovat Háva s Parkanovou - nebo ne ?
Stačí odpovědět ano - ne.

P.S. Ještě k tomu archivu...mám sice dobrou paměť, ale vše se tam nevejde. Z toho důvodu vynalezl člověk např. písemný zaznám...později počítače a hard disky.
Využívá to mnoho lidí.
Znáte např. spolek skeptiků Sisyfos ?
Bez " archivu" by nemohl existovat. Nešlo by to.
A také používá svůj archiv ve " vhodnou chvíli".
V nevhodnou to dělá málokdo - snad jen blázni nebo opilci.

Máte ráda rum ?
29. 12. 2012 | 13:35

Lila napsal(a):

Sláma

Já jsem nedělala analýzu krajských voleb, jen jsem zareagovala na Rathovo tvrzení, že volby se rozhodly ve Strakovce a na ministerstvu financí.

Máte pravdu, voliči ODS vypráskali, většinou tak reagovali na skandály s dotacemi z regionálních operačních programů a na korupci vůbec. Znám situaci jen v Jihočeském kraji, kde voliče otrávila koalice ODS a ČSSD, ale jak se zdá, voliči ČSSD jsou vůči korupci na regionální úrovni poněkud více rezistentní, než voliči pravicoví.

ODS ztratila v letošních krajských volbách oproti minulým 36 239 hlasů, ale nové pravicové volební subjekty (které před čtyřmi lety nebyly ve hře) jako Jihočeši (27 972 hlasů) a TOP 09 (9 614 hlasů) získaly celkem 37 586 hlasů, což je víc, než letošní úbytek ODS.

Nízká účast u krajských voleb mj. svědčí i o tom, že krajské reprezentace ještě nedokázaly voliče přesvědčit o své důležitosti, a o smyslu krajského uspořádání vůbec. Dodnes lidé vzpomínají s lítostí na okresy...
29. 12. 2012 | 13:52

Lila napsal(a):

český maloměšťák

Bude mi ctí, když zapomenete, že existuji! Polemiku s vámi nepovažuji za smysluplnou.
Hezký den!
29. 12. 2012 | 13:55

Sláma napsal(a):

Pro Lilu: samozřejmě, že volby rozhodl Nečas s Kalouskem, s přispěním Kubiceho.
O tom svědčí nejen krajské volby, ale především volby senátní. Většina hlasů byla protestních. Protože se při svých rozhodnutích Nečas s Kalouskem na nic neohlížejí, byly volby jedinou možností, jak mohli voliči dát najevo svůj názor.
Vás se to asi netýká, ale je velice mnoho lidí, kterým od roku 2009 klesá jejich příjem a katastrofálně klesá jejich disponibilní příjem. Přitom vidí, jak se ve vládě snoubí neschopnost se všehoschopností ...
A Kubice? Ten jen způsobil přelití hlasů od socanů ke komunistům.

Kdyby bylo u nás vše v pořádku, tak je KSČM marginální stranou, s podporou na úrovni Strany zelených.
29. 12. 2012 | 13:59

Sláma napsal(a):

Pro Lilu:
Váš příměr o vaší známé ve Švédsku je ubohá demagogie. Faktem je, že důchodci na Západě se mají mnohem lépe, naž na Východě, kam díky Nečasovi a Kalouskovi stále více směřujeme.
Zajímavé je srovnání výdajů na důchody vyjádřené procentem HDP. Podle údajů z roku 2009 byly průměrné výdaje v rámci EU27 13,1%, ve Švédsku byly 12,9%, tedy podprůměrné, ale v ČR byly 9,1%, tedy hluboce podprůměrné. Data jsou převzata z www.czso.cz.
Doufám, že chápete, co je HDP. Údaje o jeho procentu nevypovídají o ekonomické schopnosti státu, nýbrž o jeho preferencích. Prostě u nás jsou důchodci programově okrádáni a Nečas s Kalouskem, Drábkem a paní Müllerovou se tím ani netají.
Oni tak trochu spoléhají na to, že důchodci žijí vlastní minulostí a nechají se do nekonečna oblbovat hrozbou návratu komunistů.
29. 12. 2012 | 14:12

cinick napsal(a):

Někteří studenti se na jihu Čech bouří proti komunistické radní pro školství. Další zase v Karlovarském kraji proti radnímu s kariérou politruka pohraničníků u drátěných plotů.
No já bych nejradši věděl, co ta paní ve školství v KSČ spáchala či jinak udělala, pak jak se živila a jak se chovala po sametu, no a pak by se jí mohl nějaký novinář normálně zeptat na její postoje a názory. A až po té si udělám vlastní názor na ní, esli dovolíte.
S tím politrukem to je horší, mezi nima mohli bejť případi, ale z mých spolužáků dva skončili na vojně jako politruci, páč byli v KSČ (jeden řízením vosudu - když šel na vejšku tak mu v zaměstnání řekli, nedostaneš vod nás doporučení jestli se nestaneš kandidátem, a druhej ze spekulace), neškodný byli voba, to sem si jist i když jsem s nima nesloužil. Třeba u útvaru, kde jsem sloužil, jednou mezi nás přišel politruk a začal básnit vo tom, jak pěrestrojka votvírá socializmu světlé zítřky, no a my jsme se vesela zasmáli a ujistili ho, že tohlecto se už zachránit nedá.Co měl dělat? Posmutněly mu rysy a vodešel. To je vše co mohl udělat. Pravda, nemuseli nám dát vopušťák, mohli vo nás kdoví co napsat do posudku, kerej šel třeba na vokresní vojenskou správu.
29. 12. 2012 | 14:19

Al Jouda napsal(a):

Nic nedonutí člověka politicky myslet, jako vězení ! To dokazují i články MUDr. Ratha. Poručík Troník by z něj měl radost.
29. 12. 2012 | 14:22

Rumcajs napsal(a):

Slámo, ty nebetyčný......

Tak ty bys zasekl státní dluh ve výši cca 8 % HDP ?

Tož oni jsou opravdu hlava. Už aby nám tady vládli mozky, jako jsi ty Slámo. Rychlý konec je určitě lepší, než se dlouho trápit.
29. 12. 2012 | 14:24

Sláma napsal(a):

Rumcajsi, vždy jsem se domníval, že jste směšný člověk s poněkud pomalým myšlením, nízkým intelektem a nedostatečným vzděláním.
Švédsko je totiž jediným státem EU, který má přebytkový rozpočet a snižuje své zadlužení. Na rozdíl od tohoto Mafiastánu, který chudým bere a bohatým dává a přitom se proškrtává do Řecka.
29. 12. 2012 | 17:09

Petr B. napsal(a):

Pane doktore, spíš než spisovat různé články na všelijaká témata a vymýšlet nové zákony, byste se měl připravovat na svou obhajobu, abyste nám nezůstal ve vězení ještě dalších 12 let. Pak v lednu či únoru po odsouzení k dlouholetému žaláři vám už nedovolí žádné další blogy. Za 12 let ti vaši kluci, které stále chcete vidět a obejmout, budou dospělí a budou mít vlastní rodiny.
29. 12. 2012 | 17:11

Sláma napsal(a):

Ještě pro Lilu:
Nejste náhodou paní Dlouhá z Hluboké, manželka kmotra ODS Dlouhého? Pak bych vaše nadšení pro ODS v Jižních Čechách chápal. Jak je známo, Jižním Čechům již z Hluboké nevládnou Schwarzenbergové, nýbrž famiglia Dlouhých.
29. 12. 2012 | 17:11

Petr B. napsal(a):

Pane Slámo, jak se to tomu Švédsku daří, když je tam pořád sociální stát a tak vláda nemůže získat dodatečné prostředky zbouráním tohoto sociálního státu a uvržením části obyvatelstva do bídy? Nemohli by pravicoví diskutéři vysvětlit úspěchy Švédska tím, že tam je už druhé volební období u moci konzervativní vláda?
29. 12. 2012 | 17:15

Sláma napsal(a):

Švédsko je příkladem, že sociální stát funguje dobře, pokud fungují dobře hlavní pilíře politické moci. V roce 2010 hospodařila Švédská vláda s přebytkem 989,7 mil. Eur, v roce 2011 s přebytkem 1374,5 mil. EUR. Zdroj: Eurostat.
29. 12. 2012 | 17:23

Sláma napsal(a):

Pro Petra B.: sociální stát a konzervativní vláda nejsou v rozporu, ba právě naopak. Sociální stát je zárukou sociálního smíru a blahobytu celé společnosti. Mimo jiné i proto, že zaručuje vysokou domácí spotřebu a také vysokou přidanou hodnotu práce.
Jak je známo, sociální stát zavedl pruský kancléř Bismarck jako odpověď na levné dovozy ze Spojených států.
29. 12. 2012 | 17:26

george napsal(a):

Pane doktore Rathe, kdyby jste kradl tak, jak jste kradl (odkloňoval), nic by se vám nestalo jako ještě větším grázlům, než jste vy. Měl jste však jednu obrovskou nevýhodu, vaše osobní vlastnost, projevená výkřiky v poslanecké sněmovně za asistence kamer směrem na pravici (něco jako o zlodějích, co rozkrádají stát) a sám nosit miliony v krabici s pocitem nedotknutelnosti vás dostaly tam, kde zaslouženě jste. Měl jste držet hubu a potiše odkloňovat. Jenže to by jste nesměl být narcis, co se veřejnosti předvádí jako jeden z nejčistších (na př. Gross). Předpokládám, že nejste takový pitomec a něco jste si ulil na časy, až vylezete z kriminálu, tak se to přece mezi politiky všech stran dělá.
29. 12. 2012 | 18:39

Rumcajs napsal(a):

Slámo, nemluv o inteligenci a už vůbec ne o Švédsku !

Ve Švédsku vládne totiž pravice a dokud tam vládla levice, tak bylo Švédsko neustále v mínusu.

No a co se týká té inteligence - tak počty jsou jednoduché, i když pro tebe to asi bude nepřekonatelný problém. Ono totiž, když v rozpočtu, kde máš deficit 3-4 % HDP přihodíš dalších 4ˇ% na důchodce, tak v našich zeměpisných šířkách to hodí zhruba těch 8 % deficitu, Švédsko,nešvédsko.

Jinak co se týká vysokého podílu výplat důchodů na HDP ve Švédsku, tak ten je dán 3-pilířovým systémem, proti kterému ty, jako správný zabedněný levičák protestuješ.
Si představ Slámo, že do 1. pilíře odvádí Švédi jen 16% ze mzdy, na rozdíl od nás, kde to je 28%.
Takže vysoký podíl důchodů je dám především 2 a 3 pilířem, tedy složkami , které si důchodce našpóroval sám. Takže ty kecy o sociálnosti a okrádání si můžeš strčit za klobouk.
29. 12. 2012 | 18:42

Yosif K napsal(a):

Sladký napsal(a):
A ještě něco- slyšel jste někdy o Mc Carthym? O výboru pro neamerickou činnost? Opravdu nevíte nic o tom, že jakýkoli stát a jakýkoli režim BOJUJE proti lidem, které vnímá jako hrozbu?
28. 12. 2012 | 21:45
KONEC CITATU

Pane Sladky - nejak jste POZAPOMNEL NA NEKTERE NUANCE.
1)Za McCarthyho řádění bylo trestem že sem tam komunistovi zakáazali natáčet v Hollywoodu.
2) Za socíku se sedělo nekolik let za poznáamky a vtípky v hospodě. Za větičku v dopise "KOMANČI ZAVEDLI TAKOVEJ BORDEL ŽE TO MUSÍ ZA ROK PADNOUT!" nebo za vlastnictvi hrstkz letáků se běžně sedělo 12 let..... V té době v USA ycela legálně působila KS USA placená ze sovětského velvyslanectví a američtí soudruyi létali volně do Moskvy producírovat se na tribunaách s Bulganinem, Chruščovem nebo Brežněvěm........

Mluvíte A MYSLíTE jako politruk z "Válčili jsme za Čepičky" atp. Mluvíte a myslíte jako primitiv Bilak....
29. 12. 2012 | 19:44

Sláma napsal(a):

Rumcajs dále pokračuje ve vlastním zesměšňování. Ve Švédsku je sociální stát, ať tam vládne levice nebo pravice. Tam se rozhodně nestane, aby vláda s podporou 15% obyvatelstva protlačovala zákony ve sněmovně pomocí kriminálníka.
Samozřejmě, systém důchodů ve Švédsku je jiný, než jak se nám snaží namluvit komik Rumcajs. Především to není jen způsob, jak by se mohli bohatí vyhýbat placení daní, jako tomu mělo být podle návrhu Kalouska a Drábka. Navíc se jedná o skutečné pojištění, nikoliv spoření, jak tomu je v ČR. Navíc spoření, které ani nevyrovná vlivy inflace, takže se vám vámi uspořené peníze neustále znehodnocují - a vystoupit nemůžete.
Rumcajs stále nechápe, co znamená slovo pojištění. Stačí, aby bylo sociální pojištění odděleno od státního rozpočtu a patřičně se zvýšily sazby (respektive se vrátily na předchozí úroveň, neboť byly šestkrát sníženy) a je po problému.
To jen Nečas, Kalousek a Rumcajs znají jen účetnictví, nikoliv ekonomiku, a tudíž se domnívají, že zvyšování daní automaticky zvýší i daňový výnos.
29. 12. 2012 | 20:29

Rumcajs napsal(a):

Sláma :

Ty jsi fakticky trubka. Tak nejdřív si stěžuješ, že se snížilo zdanění a pak tvrdíš, že zvýšení daní nepřinese výnos.

Tak si to v tý palici srovnej a pak znovu zformuluj myšlenku !

P.S.
Nejsi ty náhodou příbuzný Cukrouše ? Takové plácaní plné protichůdných a nesmyslných tvrzení, co předvádíte Vy dva, to nemůže být náhoda.
29. 12. 2012 | 21:39

lenucha napsal(a):

kvůli praní špinavých peněz jsou velmi přísná pravidla pro vklady peněz-na poště si zapisují vaše číslo OP při úhradě nad 1000 EUR, banka sleduje vklady nad 15000 EUR. Ukládat si peníze pod podlahou? Téměř nic se v této republice s nimi nedá podnikat. Operace, jak vyprat peníze se promýšlí dopředu a firmy udržované bílými koňmi je vyvádí ven. Typická je kauza PROMOPRO. Nejsem právník, ale na důkaz, že peníze v krabici jsou úplatkem,nestačí držet krabici s penězi v ruce.Nedávno byl na parlamentních listech vysvětlen způsob předávání peněz- více zde http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Obvinena-v-kauze-Rath-popsala-jak-fugovala-pracka-na-penize-257059- něco tak neobratného si snad museli vymyslet sami policajti, zřejmě by se jinak dostali do důkazní nouze!!!Posuďte sami: dělaly se faktury na neuskutečněné zakázky- prý se nekontrolují- to je první lež- faktury jsou kontrolovány fú na straně odběratele- zda jsou náklady oprávněné. Po úhradě byly peníze vyváděny přes mzdu paní Salačové pryč- takže takto bylo vyvedeno mil? tak nešikovně, že firma musila zdanit 34 % z hrubé mzdy na odvody SP a ZP ? A kde je pak provinění pana Ratha? Nakonec smutný dovětek. Většina lidí je nesmírně ovlivněna sdělovacími prostředky. Pokud se bude rok házet špína na člověka, nikdo nebude pochybovat o tom, že je grázl.A stávkující studenti? Položili si někdy otázku, kde zmizelo 2 mil.komunistů po převratu? Něměli by místo hladovky zorganizovat rodinný mejdan a zeptat se rodičů a prarodičů, zda a jak v minulém režimu profitovali ať už aktivně či loajálním mlčením?
29. 12. 2012 | 22:46

zemedelec napsal(a):

Pane lenucha.
Naprosto dobrý názor,schvaluji.
Něco takového se připravuje dost dlouho dopředu,třeba i rok.Byla někde poznámka,že už přebíral baliček i předtím,či že musí se to ověřit,aby to kladlo,proto i ten obal a váha musela odpovídat.Takže slavná Salačová,je vtom zainteresovaná až po uši.Snad obhájci Ratha,nejsou tak hloupí,aby jim hodně věci nedošlo.
Přeji vše nejlepší v příštím roce 2013.
30. 12. 2012 | 07:52

Senátorz Wosina z Holomóce napsal(a):

Babočko, nesed ti náhodou na hlavu Admirál? Nebo nedostals náhodou střepinu do zadku při HUMANITÁRNÍM BOMBARDOVÁNÍ? Nevylovili tě náhodou včas z vOrlický přehrady? Nebyls to náhodou ty Přetrhdílo, když voběsili Husajna? Ach, Má lásko Hirošimo, máme my ale plodné myslitele...! Vostudy Jižních Čech! Eště že vezou do Japonska aspoň Muchova Husa, Žižku a Chelčickýho! Obávám se, že KSČM navazuje i na tyhle maníky zřejmě...Poťouchle! A tajně! Ta donebevolající drzost! Už aby Duka nebo Graubner konečně Jeníka svatořečili aspoň! Aby by NÁŠ! A néé Jejich!?
30. 12. 2012 | 17:09

xxx napsal(a):

Bohorodicko, hodne blba sranda. Ten pravomocne odsouzeny/Novak - za korupci/ nesedi, /byt by uz davno mel/ se zduvodnenim, ze lezi v nemocnici/v niz neni/. Co s tim?
Vyberove?
Rath nesmi ani z vazby do PS/byt odsouzen neni vubec, nerku-li pravomocne/, Pekarek "dochazi" a hlasuje/byt je odsouzen pravomocne/, Novak nedochazi vubec.
O Bartakovi, Bemovi a jejich "zalibe k tenisu" v dobe, kdy by meli byt u soudu se radeji ani nesirim: nadlide nejsou kritizovatelni,alespon ne v Klausistanu!
Komanci hadra!
30. 12. 2012 | 20:53

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy