Úchylné drama

14. 02. 2008 | 20:28
Přečteno 7088 krát
Prezidentská volba má své úchylné kouzlo. V atmosféře výbušně přeplněné emocemi se ukazuje to, co běžně nemůžeme vidět. Probleskují skutečné charaktery tak, jako když poutník přišel o brýle mámení v Komenského Labyrintu světa. Pod úslužnou maskou ministra vnitra probleskne skutečná nemilosrdná tvář člověka bez zábran.

Kritizuješ našeho Klause holenku, budeš tedy zírat, koho nechám zavřít. Tu moc mám, o tom nepochybujte, vzkazuje ministr policie všem, co by snad váhali. K tomu přidá ještě pár vulgarit, na které jsme si , díky premiérovi, už stačili zvyknout.

Topolánek se nesmí nechat zahanbit. Sice při podávání ruky prezidentu republiky se ani nenamáhá vstát – to se má? a proč, vždyť je to náš (ODS) starej , ne?, ale na rovinu řekne Čunkovi, že když nebude volit Klause, tak „vše rozjede znovu“. Aby nenechal Čunka na pochybách tak na Hrad dorazí jeho poradce exministr Němec doprovázen kamarádem soudcem Kučerou, na které nedávno prasklo, že spolu s paní Veseckou tak nějak Čunka vytáhli z bryndy. Chápu, že z Topolánkova pohledu je to fakt k naštvání. Nechali se u toho načapat, mají všichni z ostudy kabát, lidé ztratili důvěru ve spravedlnost této vlády a ten Čunek neprojevuje žádnou vděčnost! – Klause nevolí a nevolí. On si snad myslí, že v tom celém byl nevinně a nic špatného neudělal!

Pověst intelektuála si Topolánek ještě stačí před národem zlepšit tím, že zcela špatně vysloví latinská slova ve svém projevu a následně, aby nenechal nikoho na pochybách, všechny pošle jadrně do análního otvoru. ODS zarputile přesvědčuje, že chce hlavně důstojnou volbu, což v zápětí realizuje pětihodinovou obstrukcí jednání a několika konstatováními nezávislých senátorů, že jim kolega z ODS ukazoval pána, který je vyplatí několika miliony, když zvolí Klause.

Jisté, doposud zcela zakonspirované senátorce někdo pošle sprostou SMS, což okamžitě zveřejní a stane se rázem známou. Možná toto zůstane jediný viditelný počin její politické kariéry. Následuje série kulek v dopisech, někdy i doprovázená Langerovým ozbrojeným dozorem, který má chránit obdarované. Protože někteří z nich váhají jak volit, tak je otázkou na co má vlastně Langerův ozbrojenec dohlédnout. Mezi tím přijdou komunisté se svojí „echt“ pravicovou kandidátkou s odůvodněním, že prof. Švejnar, pro kterého dvakrát hlasovali, je pravicového zaměření, což asi zjistili až teď. O kandidátce všichni vědí, že byla poradkyní Klause a měla vždy k němu i názorově velmi blízko. Komunisté si přitom nemyslí, že by tím nějak Klausovi pomohli ke znovuzvolení a to v situaci, kdy způsobili, že ve druhém a třetím kole bude stát Klaus jen proti Klausovi.

O toto vše bychom byli připraveni, kdyby mohli prezidenta volit všichni občané. Teprve při pozorování tohoto zajímavého a napínavého kusu jsem si uvědomil, proč ostatní strany většinově nepodpořily návrh ČSSD na přímou volbu prezidenta republiky. Jen nechtěly připravit občany o nevšední kulturní zážitek z psychodramatu. Až budeme o přímé volbě hlasovat příště, tak se určitě neubráním nostalgii, že pokud uspějeme, tak přijdeme o tak řídké okamžiky pravdy… Jestli to nakonec není škoda.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

K4my napsal(a):

Pane Rath. Dnesni situace je takova ze neverim ani Vam, to neberte osobne, protoze jste doposud muj nejoblibenejsi politik, a vasim kontroversnim vystupovanim sem si Vas oblibil. Bohuzel cela tato saskarna nijak nepomuze ani Vam ani CSSD, ani komukoliv jinemu. To ze je ODS gengstersky klan, jsem rikal uz pred tim nez se ODS dostala k moci, mnoho lidi neverilo, ted to tady maji, ovsem kazdy vi ze politika je spinava zalezitost "coz me mrzi", a do mnoha kauz jste zajiste zapleten i vy, cimz vas neosocuji, jen mi to pripada jako neustale hazeni spiny jeden na druheho. ve vasem pripade aspon pisete pravdu, zatimco Vas rival Langos se vyjadruje v domenkach jako male dite a snazi se vtipne nekoho urazit, pricemz shazuje tak akorat sebe. Drzim Vam palce a at spadne co nejmene hlav :-)
14. 02. 2008 | 20:44

RA napsal(a):

nevážený pane Rathe. Moralizování zrovna od vás je úsměvné, a skočit vám na to mohou jen vaši nekritičtí bolševičtí příznivci. Máte 5kg másla na hlavě, zrovna tak, jako Rocco.
14. 02. 2008 | 20:57

Šamtajch napsal(a):

Všichni jsou hloupí, nepoctiví a sprostí - jen pan Rath vzornost sama.
Už to ani nemá smysl řešit, že pane Rathe.
14. 02. 2008 | 20:58

Holoubek napsal(a):

Tak to jste mne zklamal pane Rathe, demagog Vaše formátu by už měl stvořit něco originálnějšího, před Vámi tu blogoval profesor informatiky se "zaručenými" informacemi a Vy jste od něj evidentě jen opisoval, nějakou fotečku nemáte?
14. 02. 2008 | 20:58

oko napsal(a):

Pane doktore Rathe, ze Vas nikdo nenacapal s pani Veseckou jeste neznamena, ze o tom nikdo nevi...
14. 02. 2008 | 21:07

car komančov OO8 napsal(a):

radegast sa hlasí...to sa teda směju....Topolanek je valach ..to je normalní že sa nasere ....paroubek a vy to sa teda směju aji ja už dneska...ty tiskofky ja sem moji už zakazal sa na to divat,,,,ona sa tež směje,,,ale ji to škodi nazdraví.....ja ji řikam vem si jejich fotky a otoč si je obraceně.........to je teda sranda..........Tany tany ofčaci vaš pes se na vas obraci.......z
14. 02. 2008 | 21:09

Martin napsal(a):

RA a kolik masla na hlave ma Recco a Klucco ? :)

Pan Rath ma stejne pravo moralizovat jako i jini politici. Je to klasicky boj kdo z koho kde zadna rana neni podpasova.
14. 02. 2008 | 21:10

deg.en napsal(a):

Zdravím Vás, pane Rath.
Máte moje sympatie, hlavně pro Vaši schopnost přesně ukázat na "jádro problému". Sice je občas zabalena do přihroublejších slov, ale i tak dík.
14. 02. 2008 | 21:14

Saliven napsal(a):

Je dobře, že si RAové, Šamtajchové, Holoubkové atd. uleví na netu u Ratha. Jinak by trhali mouchám nožičky, topili kočky nebo hubovali sousedovic děti. :-)
14. 02. 2008 | 21:19

Martin napsal(a):

Marde, velmi se mi libi vas demokraticky povzdych. Az bych rekl ze je ciste obcansko demokraticky. Jeste nekoho zmlatit nechcete ?
14. 02. 2008 | 21:25

Marcela Kalasová napsal(a):

Pan Rath by se měl léčit. A k tomu je to největší arogantní křivák z celého politického spektra. Žumpa je proti němu hadra!
14. 02. 2008 | 21:25

Bob napsal(a):

Líbí se mi příspěvek RA. Slovo nevážený, a jak ví, že má pan Rath na hlavě 5 kg másla.
14. 02. 2008 | 21:32

Wenda napsal(a):

Co kdyby jste popsal svouji úchylku - od prava do leva,zpátky ni krok. Vy už si nepamatujete Vaše výlevy coby "šéfa" LOKu? Měl by jste začít s léčbou sám u sebe - aspoň to žádný jiný pacient "neodkašle". Jste salonní komik a muž mnoha tváří. Která je ta pravá,doktore?
14. 02. 2008 | 21:33

Bob napsal(a):

Také je hezký příspěvek od Marcela Kalasová. Nechtěla byses léčit Marcelo sama?
14. 02. 2008 | 21:34

n+1 napsal(a):

Jen mě mrzí, a na všech co tady píší, ať už blogující velcí páni nebo, ti co chtějí aspoň po netu něco vykřičet do světa, když je jinak nikdo neposlouchá. Mrzí mne, že všichni zapoměli že politici jsou tady pro správu věcí veřejných, pro blaho občanů, aby to, co občan neumí nebo nemůže provedli jeho jménem a k jeho prospěchu. Dneska je to tak akorát k pláči a k zjištění, že zítra může být ještě huř než dnes.
Bohuže pro národ, pana Dr. Ratha a spol 280 + dalších n+1 to evidentně baví. Škoda i jejich, pane Doktore.
14. 02. 2008 | 21:39

RA napsal(a):

při pohledu na Ratha si říkám, jestli se z člověka stane takový křivák výchovou, nebo je to už od narození. Druhá zajíémavost je, že se tyto povahy sdružují v jedné politické straně, která zřejmě tyto lidi vyhledává počítačem.
14. 02. 2008 | 21:45

Jan K. napsal(a):

Na tebe , chlapče, přesně pasuje "Navrh huj, uvnitř fuj".
14. 02. 2008 | 21:49

RUMCAJS napsal(a):

Pane doktore,proč jste psal Haškovi, že má chcípnout ?
Copak on nemá dostatek inteligence, aby na to přišel sám ?
14. 02. 2008 | 21:53

Český Honza napsal(a):

Pane Rathe, byl by z Vás dobrý investigativní novinář, takový rovný, čestný a objektivní. Nezvážíte odchod z politiky k některým z našich (ne)závislých novin? Ubylo by jednoho špatného ambiciózního politika a přibylo šikovného novináře. Což?
14. 02. 2008 | 22:02

Jíra napsal(a):

Nenechte se znechutit, pane doktore. Už se ukazuje, že jste měl v mnoha věcech pravdu, a tak je naděje že to snad dojde i těm méně chápavým modrým ptákům, až zjistí, že se jenom nechali zfanatizovat.
14. 02. 2008 | 22:05

RA napsal(a):

on pan Rath bude kandidovat za socany u nás ve středních čechách na hejtmana. Lépe si socani nemohli vybrat, čest jejich památce.
14. 02. 2008 | 22:13

pšítel modrých strážců spravedlnosti napsal(a):

Pravda, pravda a zas jen pravda.
Fandím Vám, vážím si Vás
pane doktore Rathe !!!!!
Heslo dne zní: člověk člověku
vrcholným představitelem
(o?)D(?)S, tedy vlkem.
14. 02. 2008 | 22:24

Cicero napsal(a):

Jeden za osmnáct, druhý bez dvou za dvacet. Tak by se dali ve zkratce popsat zákonodárci z ODS a ČSSD. Zvláště Paroubek s Topolánkem by si měli hodit korunou, kdo je větší hulvát. Lůza poslušně leze na barikády a vzduchem létají nadávky na modré straky a KSČSSD. Takové šarády se odmítám účastnit.
14. 02. 2008 | 22:24

Acidburn napsal(a):

Vážený pane Rathe, to, co jste společně s vašimi soudruhy předvedli v pátek, je něco opravdu neuvěřitelného. To nebyla šaškárna, ani trapas roku, ale praktická ukázka toho, kam jste vy, Paroubek, Hašek a spol. (vyjmenovat všechny vaše šibaly, přítomné minulý pátek, je nadlidský výkon, nicméně nechyběl ani "Kakao" Kraus, ani "podrždeštník" Tvrdík) dovedli politikckou "kultůru". To už ani není dno společnosti, to je dno latríny.

Obstrukce s veřejnou volbou jsou vaše dílo, vaše odpovědnost. Jednak byla až do pátku veřejná volba protiústavní, neboť ústavní zvyklost byla jiná (tedy tajná volba). Porušili jste ji, ale nejenom to - porušili jste rovněž vlastní jednací řády poslanecké sněmovny, který neumožňuje provést veřejnou volbu tak, jak jste to - s podporou Lidovců, Zelených a Komančů - předvedli. Jednací řád jste nezměnili, to máte v záloze ústavní stížnost, kdyby náhodou vyhrál Klaus? Pochiopitelně jakékoli předtím uzavřené politické dohody, elementární slušnost a pojem "volný mandát poslance a senátora" vám, vy hulváte, neříká vůbec nic.

Mimochodem, role dozorce jste se zhostil dobře, upřímně gratuluji. Minul jste se povoláním, byl by z vás skvělý bachař.

Vaše strana se chová hůř než komunisti. Nevěříte vlastním poslancům, musíte je kontrolovat a běda tomu, kdo by se odvážil vzepřít se proti názoru Paroubka - takové lidi dokážete dovést až ke kolapsu, posíláte jim anonymy s přiloženými náboji - pochopitelně nezapomenete ani na výkřiky, že "za to může ODS". Omyl, můžete za to vy, používáte osvědčené metody, které jste použili již před rokem proti Melčákovi s Pohankou. S takovouto ukázkou vaší úrovně běžte do prdele, přesně tam patří ty vaše plány a ambice.

Pojem volný mandát vám, pane Rathe, neříká vůbec nic. Přečtěte si alespoň Ústavu, článek 23 odst. 3, jako zákonodárce byste měl onen slib znát velmi dobře!

Co k tomu ještě říct - buďte ráth, že žijete v ČR, kdybyste takovéto fašistické manýry předvedli kdekoli jinde, byl by to konec celého vašeho "slavného" vedení ČSSD, ne - li celé té vaší zkurvené strany, ve které už nemůžou zůstat žádní slušní lidé, protože co vy s Paroubkem předvádíte, to je pomalu na emigraci.

Těším se, až se opět bude volit veřejně, nejen prezident, ale veškeré volby budou veřejné. Jak jste zametli s poslanci, tak zametete i s ostatními občany. Vaše představa demokracie - to je neustálé fízlování, vydírání, nicneříkající fotky a buzerace. Taková celostátní reality show. Divím se, že když už mají voliči právo vědět o "svých" poslancích úplně všechno, že jste si do svého bytu ještě nenainstaloval kamery, divím se, že se zavíráte na hajzlu, jako volič mám přece plné právo vědět, co a jak tam děláte!

Bohužel se u nás najde příliš mnoho debilů, kteří vás budou volit dál, kterým bude úplně jedno, jestli se ještě namáháte dodržovat vlastní zákony. Za tři roky jste zlikvidovali vše, co se ještě dalo označit za slušné. To je ten nový politický styl.

Jediné, co vám v ČSSD zbývá, je vzdát se svých koryt, složit mandát a odejít z politiky, protože nejenže jste za 8 let nebyli schopní zahájit jakoukoli reformu čehokoli, nejenže jste z Parlamentu udělali Kotel, ale už se ani nenamáháte dodržovat vlastní zákony. Jen nevím, kde berete tu jistotu, že vaše zákony bude s takovou dodržovat i zbytek republiky. Abyste se nedivil, až vám někdo zase dá po hubě. Potřebujete to jako sůl.
14. 02. 2008 | 22:45

Acidburn napsal(a):

To Vajgl - jste mimo, Klaus ani Klausová soudruzi nejsou nikdy nebyli. Ta údajná "pravá, původní příjmení", co tu uvádíte, jsou naprostý nesmysl. Ověřit si fakta může kdokoli velice snadno, ale ruku na srdce, proč se namáhat použít vlastní mozek, soudruzi z Lihového domu už vám do palice nalijí ty "jediné správné" myšlenky, že.
14. 02. 2008 | 22:50

Saliven napsal(a):

Nedostudovaný právník Acidburn by si měl též něco přečíst - Zákon o jednacím řádu sněmovny, § 75. Tam by se dočetl, že procedura způsobu volby je naprosto jasná a ten, kdo dělal obstrukce a vymýšlel kočkopsy byla ODS. Kdyby přistoupila na veřejnou volbu (což bylo nevyhnutelné), tak už seděl Klaus dávno na hradě.

Zbytek vašeho "příspěvku" ani nestojí za komentář, protože je to jen výlev životních frustrací.
14. 02. 2008 | 22:51

Blue Jay napsal(a):

To se dalo predpovidat,

Ze den pred uplnkem se tu objevi David Rath. Mozna tu bude i tvrdit ze kandidat potrebuje 100 hlasu aby postoupil do druheho kola jak se to snazil vsugerovat Kovalcikovi. Ale je skoro full moon. A Rathove hledaji krev.
14. 02. 2008 | 22:52

Saliven napsal(a):

VAJGL:
Klausová je rozená Mištinová.
14. 02. 2008 | 22:52

Blue Jay napsal(a):

To Saliven,
Obdivuji vasi snahu obhajovat neobhajitelne.Za kazdou cenu. At prsi ci snezi. Jste ze stejneho hnizda jako vlk a m&m?
14. 02. 2008 | 22:55

Saliven napsal(a):

Acidburn:
Manželé Klausovi nikdy komunisti nebyli, soudruzi ano. Zato jejich rodiče (minimálně oba Klausovi byli komunisté v 50. letech. O tom, že Livie a Václav nestrádali svědčí fakt, že oba studovali prominentní fakultu zahraničního obchodu VŠE, Livie byla trošku asi větší prominent, protože jezdila na tábory s dětmi komunistických ministrů.
14. 02. 2008 | 22:56

Saliven napsal(a):

Blue Jay:
Obhajuji neobhajitelné? Co tím myslíte? Zákon o jednacím řádu hovoří jasně:
§ 75 Tajné hlasování
(1) Tajně se hlasuje hlasovacími lístky. Tajným hlasováním se volí předseda, místopředsedové Sněmovny, předsedové výborů a komisí; v dalších případech se hlasuje tajně, stanoví-li tak zvláštní zákon nebo usnese-li se na tom Sněmovna.

Volba prezidenta je onen další případ a volí se tejně pokud si to poslanci a senátoři schválí. Neschválili, jede se automaticky volba veřejná. Co je na tom složitého?
14. 02. 2008 | 22:58

rosomák napsal(a):

Opět po týdnu budeme sledovat druhý díl,jak Kocourkovští volí prezidenta.(Prezidentku?)Herci jsou vynikající.Dokáží hrát se super vážnou tváří doslova psí kusy. Škoda, že se u nás neuděluje Oskarova cena.
14. 02. 2008 | 22:59

Sahib napsal(a):

Acidburn. Klaus chtěl vstoupit do strany. Ale oni ho nechtěli. Ale to pochopitelně není pravda. Pravdou není , že Tlusťoch byl v komuně, že spousty činovníků ODS na nižších úrovních byla v KSč. Jeden náš místní když přijel se synem na první schůzi ODS, tak se vypotácel, protože myslel, že je na schůzi komančů. A jiný modrý finanční poradce je teď honěn jiným modrým, který neustále vykřikuje: Kde jsou moje peníze? Po veliké reformě na burze mu z nich totiž zbylo velký kulový. A to samý lidem zbyde po reformě důchodů v soukromém pilíři povinných odvodů. Tomu se říká reforma v režii vekslácké galérky.
14. 02. 2008 | 23:01

Mufinka napsal(a):

Rathova hvězda pohasíná. Připomíná se ještě sprosťárnami na veřejnosti a blogy na Aktuálně.cz, ale pohasíná, hasne, mizí, ztrácí se. Za chvíli zplešatí, zestárne, kočka po něm neštěkne... Jsou už tady ale noví, stejně nechutní: Hašek, Sobotka, Tejc ...
14. 02. 2008 | 23:03

RUMCAJS napsal(a):

Proč pane doktore nenapíšete, kdo vytáhl z bryndy Doležela a Krause ?
14. 02. 2008 | 23:05

RUMCAJS napsal(a):

Sahib:

Pokud trpíte nouzí, skočte za Grossem!
14. 02. 2008 | 23:07

Blue Jay napsal(a):

To Saliven,
Je dobře, že si RAové, Šamtajchové, Holoubkové atd. uleví na netu u Ratha. Jinak by trhali mouchám nožičky, topili kočky nebo hubovali sousedovic děti. Tomu rikam Rathovina. Ty si opravdu myslis Salivane ze ceska politika potrebuje pseudopolitiky jak je Rath? Pro me jsou Rathove, Topolankove, Paroubkove, Langrove...a hodne z cele skaly duhy neunosni. A proto nechapu proc ty , m&m, vlk tak kopete za jednu stranu ktera je stejne prohnola jak ta druha. Tu samou otazku pokladam fanatikum z ODS. A vyraz fanatik patri i tobe Salivene. Duha je jen opticky trik pro toho kdo ty barvy odmita videt. Takze otazka. Proc se tu tak nesmyslne hadate? A pod clankem Ratha?
14. 02. 2008 | 23:12

Acidburn napsal(a):

To Saliven - víte, pobavilo mne, že o nedostudovaném právníku mluvíte zrovna vy. Možná vám, vy experte, uniklo, že když se sešlo 5 právníků nad problémem veřejné volby, vyšlo 6 různých názorů. Takže ono to není jednoznačné ani omylem.

Navíc vám uniklo, že nemůžete veřejně (no jak vidím, možné už je díky ČSSD úplně všechno) dva kandidáty zároveň.

To Factor X: všechna slova jsou moje vlastní. O soudruzích v ODS se neozývejte, protože v ČSSD jich je X-násobně víc, včetně předsedy Paroubka a ti vám jak vidím, nevadí (natož aby vám vadilo jejich spojenectví s KSČM). Ke zbytku se vyjadřovat nebudu, ale řeknu vám tohle - vy mě nemůžete urazit, protože mám větší cenu než vy, vy hulváthe.
14. 02. 2008 | 23:14

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem další urážlivé příspěvky, které byly v rozporu s Kodexem diskutujících.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
14. 02. 2008 | 23:16

RUMCAJS napsal(a):

Lidé jako Rath odchází z politiky oknem.
14. 02. 2008 | 23:18

Saliven napsal(a):

Blue Jay:
Milý Blue Jayi, pokud sis všiml a já doufám, že sis všiml, na konci toho příspěvku o kterém píšeš je smajlík. Což znamená, že příspěvek je míněn jako žert.

Kopu za stranu, to ano. A to ve chvíli, kdy usoudím, že tu někdo píše nesmysly. Pokud si myslíš, že jsem fanatik jen proto, že mám nějaký názor a hájím svojí pravdu, tak si to mysli. Já s tím nic neudělám a ve finále mě to vůbec netrápí. Otázka je, jestli je lepší fanatik, co se nějak angažuje a nebo nefanatik Blue Jay, co jen nadává po hospodách na prohnilé politiky a potom buď nejde k volbám nebo zvolí ty samé, místo aby sám do té politiky šel a ukázal jim, jak to má vypadat. Ono nadávat na politiky, to umí každej, ale co takhle vzít na sebe sám zodpovědnost?

Nevím, jestli česká politika potřebuje lidi jako je Rath, ani nevím, jestli potřebuje lidi jako je pan Blue Jay. Faktem je, že Rath byl zvolen do parlamentu a to musí respektovat i pan Blue Jay.
14. 02. 2008 | 23:19

Acidburn napsal(a):

To sahib: pokud máte na mysli onu údajnou "pravou/ přihlášku Klause o vstup do KSČ, tak takových vám ve Photoshopu udělám na počkání padesát sto tisíc. Dejte mi svou fotografii a nebudete se stačit divit.

No a pochopitelně se ani nenamáháte si ověřit, že ty údaje o rodičích Klause, uvedené v oné "pravé" přihlášce, neodpovídají skutečnosti, jsou naprosto lživé, stejně jako celá "přihláška".

Navíc, pokud by to byla pravda, jen těžko by existoval spis "Kluk", který vedla StB na Klause, kterého šmírovali kde mohli.

Obracím se na vás s jedinou otázkou - věříte těm svým plkům?
14. 02. 2008 | 23:19

Saliven napsal(a):

Tedy pane Stejskale - já vám nechci kecat do byznysu, ale myslíte, že příspěvek pana Acidburna v rozporu s kodexem není?
14. 02. 2008 | 23:21

Blue Jay napsal(a):

Ta fotka Ratha,
a jak se snazi sam sebe zde presentovat. Casto se mluvi o narcismu v ceske politice. A ne nadarmo. Vite Salivene, ja pokud jsem mel cas tak jsem se snazil sledovat reprezanty ceske spolecnosi v poslanecke snemovne. Ja jsem v CR cizinec a lidi jako Topolanka dovedu pochopit , lidi jako Skromach dokonce znam, lidi jako Urban znam a le lidi jako Rath neznam. Co je to za cloveka? Je v CR strana kde nebyl? Mluvil jsem z doktorem co bejval v LK. O Rathovi se ani nechtel bavit. Rekl jen neco o nejakem casopisu.
14. 02. 2008 | 23:22

RUMCAJS napsal(a):

Pane Stejskale, já tady plodím takové perly a Vy to mažete.
Vy máte něco proti umění ?
14. 02. 2008 | 23:23

Saliven napsal(a):

Acidburn:
Pane acidburne, já žádný právní expert nejsem, já jen umím číst. Vy tu ale šíříte jakési zvěsti, že volba byla protiústavní (tento názor jsem nějak od znalců práva v médiích nezaznamenal). Jako kdybych slyšel člena ústavního soudu a on je to přitom jen student práv.
14. 02. 2008 | 23:23

Acidburn napsal(a):

To Rumcajs - ano, za ty výkony by to chtělo defenestraci. Naštěstí pro nás je pod Hradem uklizeno, žádný hnůj, který by vyhozené politiky zachránil, tam není. Myslím, že by stačilo vyhodit celé současné vedení ČSSD, včetně tadyhle pana Ratha.
14. 02. 2008 | 23:23

Dallas napsal(a):

To Acidburn: absolutni souhlas! Jak muze Rath vydavat tyhle snusky kydu a vymyslu za pravdu? Kde ma nejaky dukaz,ze to takto bylo a nebylo to presne opacne? Ze to nezinscenovala CSSD? Ale to se jim nehodi do kramu..Nejdriv vyplivnout slinu a pak to nejak dopadne..To je ukrutnej uchyl..Vsem slusnym lidem hezky vecer.
14. 02. 2008 | 23:24

StandaT napsal(a):

Prosadit veřejnou volbu a z následného chlívku vyříznou polovinu, totálně ignorovat svou úlohu iniciátora ... tomu se obvykle říká chucpe.
14. 02. 2008 | 23:24

Saliven napsal(a):

Acidburn:
Vám vadí vedení ČSSD, ale nevadí vám vedení ODS, kde se vulgárně uráží a vyhrožuje. Co proboha chcete dělat v justici? Doufám, že ani ve skrytu neuvažujete, že by jste šel dělat soudce. Nechtěl bych se vám dostat pod ruku.
14. 02. 2008 | 23:26

Modrá záře nad Kladnem napsal(a):

Acidburn"
Přesně vyšlechtěnej mozek, jak z americký pračky na brainy. Burza prošla tvojí modrou reformou a mnohá modrá je dneska o čmrdlíky lehčí. To je ten váš kapitalismus. Zaplať pán bůh. Vy se vždycky domníváte, že ta kaše , kterou vždycky navaříte druhým , se vás dotýkat nebude. A vůbec nejraději "podnikáte" se státem za rozpůlenými zády. - Abyste se vždycky mnohli zhojit. Rudého čekatele Klause vám jako minule zase zvolí komančové a možná se v Lánech objeví duo Grebeníček i Filip. Inflace zanedlouho bude 10% , a to je ten správný počin a lá ODS a Klaus.
14. 02. 2008 | 23:28

Saliven napsal(a):

Blue Jay:
Závidím vám. Já třeba lidi typu Topolánka pochopit nedokážu. Tedy chápu, že se někdo chová stylem Topolánka, nechápu ale co takový člověk dělá v čele vlády.
14. 02. 2008 | 23:28

Blue Jay napsal(a):

Salivene?

Jste byl povisen na pomahace cenzora? Ze se nestydite zadat cenzora Stejskala aby mazal nekoho kdo se vam nezamlouva. Nechcete smazat i me Salivene? A nebo me aspon udat? Jsem si moc dobre vsimnul ze se stranky techto blogu staly levicackou agitkou. Staci se podivat kdo tu prispiva. Je tu vubec nekdo mimo zeny co ma obavy s deckama v babyboxech co neni politik CSSD a nebo nebo jejich poskok? Jakou cenu vubec takovejhle blog ma? Aby se sem chodili onanovat Rathove??
14. 02. 2008 | 23:32

Dallas napsal(a):

Ty Ruda zare nad Kladnem,co to tady meles za blaboly? Jediny kdo neustale jedna s komouseme je CSSD a leze jim do riti aby Paroubek za kazdou cenu sundal Klause.
14. 02. 2008 | 23:32

Acidburn napsal(a):

To Saliven - říká vám něco pojem "ústavní zvyklost"? Mohlo by, jde o to, že pokud se něco dlouhodobě dodržuje jako norma, má platnost normy, pochopitelně jen do doby, kdy je dodržována, pokud ji poruší někdo dostatečně "silný" a ustojí to, pak úsatvní zvyklost zaniká, což nemění nic na tom, že je to porušení nepsané, leč existující části Ústavy.
Podobnou ústavní zvyklostí je třeba pověření předsedy vítězné politické strany ve volbách sestavením vlády. To by byl ryk, kdyby k tomu nedošlo, že?

Kromě toho, říká vám něco pojem "volný mandát"? Ano, je to opak vázaného mandátu, nechvalně známého už z první republiky. Tak tedy to, co předvádí ČSSD nyní, je naprosto v rozporu s Ústavou. To už bychom mohli všechny zbylé politiky vyházet a nechat za ČSSD vystupovat jen Paroubka, který by hlasoval za všechny poslance (a senátory) ČSSD a bylo by, ušetřily by se nemalé peníze. Poslanci nejsou hlasovací stroj, víte?

Doufám, že jsem vás uspokojil.

A o moje příspěvky se nestarejte, nechte to laskavě na jiných, ano?
14. 02. 2008 | 23:34

Martin napsal(a):

Salivene, u vasi diskuse s Acidburnem se je nutno zase vratit zpet. Ti co operuji tajnou volbou operuji zaroven tradici. Tak by meli respektovat jednu zakladni vec, pokud jde o tradici, tak tradici bylo se vzdy zeptat, jestli nechteji politici hlasovat tajne, cili tajne hlasovani nebylo automaticke, ustavni ci kdovijake. Do dnesni doby si politici tajnou volbu jako neco mimoradneho schvalili. Tentokrat ne. Tudiz jedina moznost byla zakladni dana radem volba verejna. Neni zadna jina moznost. Pokud je, tak bych poprosil o rad, zakon ci ustavu ktery o nejake treti volbe mluvi.
14. 02. 2008 | 23:35

Martin napsal(a):

Acidburne, ustavni zvyklosti neni tajna volba ale HLASOVANI JESTLI MA BYT TAJNA VOLBA. Projdete si laskave veskera prezidentska hlasovani. Vzdy se politiku ptali jestli tuto mimoradnou moznost chteji vyuzit.

Popremyslejte sam, kdyby tradice, pravo, ustava atd. prikazovala tajnou volbu, hlasovalo by se pokazde o ni ?
14. 02. 2008 | 23:37

Saliven napsal(a):

Blue Jay:
Vás mazat nechci, protože neužíváte termíny "běžte do prdele", "zkurvené strany", "mnoho debilů". U pana Acidburna nejde o to, že by se mi nelíbily jeho názory (i když nelíbí). Nenabádám pana Stejskala, aby něco mazal kvůli tomu, že nesouhlasím, ale kvůli tomu, že daný příspěvek byl skutečně urážlivý. Zkuste trochu myslet, než něco plácnete.

Pokud se vám zdá, že jsou tyto blogy levičáckou agitkou, není nic jenoduššího než sem nechodit.
14. 02. 2008 | 23:38

Pružinskij napsal(a):

Acidburn"
Klaus má všechny vlastnosti a vzorec chování, jaké jsem pozoroval u komunistických sekerníků. Zjevně si pletete dokumenty , o kterých je řeč. Na jeho přihlášce do KSČ není nic o žádných klucích. Ano , dnes je ledacos virtuální. Například se spekuluje, jestli Amíci vůbec přistáli na Měsíci , anebo jestli si věže nesrazili sami. Vám nevadí Klausovy ekologické bláboly? Neznamená vůbec nic. Chirac ho před lety E. paláce vpodstatě vyhodil a Busch ho evidentně nemá v lásce. Krajský tisk /některý/ o Klausovi píše jako Stalinovi. Kultík osobnosti. To staříkovi dělá dobře. Chce se zapsat ten, co měl všechny možné funkce. I to je bolševický apetit. Klause do KSČ nevzali, protože o takovou protivnou personu nestáli ani komunardi. Tím opovídám na váš dotaz. Kdo má pohotovost? Vajgl ? Neno ten muzikantský neumětel?
14. 02. 2008 | 23:39

Blue Jay napsal(a):

Salivene,

me je stejne nechutnej Topolanek jako Paroubek. Ale vam se to asi nezda. Vite ze v Guinness book of records maji cesi rekord jako zeme barvoslepich? Jste jeden z tech o kterych ten rekord je?
14. 02. 2008 | 23:41

Saliven napsal(a):

Acidburn:
Nemáte trochu fašizoidní názory náhodou vy? Pokud zde publikujete, musíte čekat, že s vámi někdo bude nesouhlasit, nebo jste tu jen proto, aby jste získal ocenění za svoje rozumy?

Žádná ústavní zvyklost není povýšena nad zákon. To by jste vědět mohl. Prezident může pověřit sestavením vlády kohokoliv.
14. 02. 2008 | 23:41

Acidburn napsal(a):

To Rudá záře: právě o podobných lidech jsem se dnes bavil, už vám skončila šichta v knajpě? Inflace je pro vás zlo vytvořené ODS, pochopitelně, že jste naprosto nedotčen základními ekonomickými principy. Račte si všimnout, že nezaměstnanost je nejnižší za posledních X let, zato inflace nejvyšší.

Co se týká reforem ODS, resp. jejich začátku, podílí se na současné inflaci nejvýše dvěma procenty. Takže opět mimo mísu, ale to se vám stává často. Díky tomu kapitalismu můžete psát na počítači své bolševické komentáře, ale to vám uniklo.

To Saliven: co se týká Topolánka, ten je pořád o něco málo lepší než Paroubek, rozhodně co do používaných praktik. O slovníku už se totéž říct nedá, tam si oba chvílemi zdatně konkurují. O vyhrožování v ODS nevím, tam si mezi sebou kulky neposílají, ani nevylepují falešná parte přeběhlým poslancům, a už vůbec od nich nevybírají hlasovací lístky, natož aby je kontrolovali, jak kdo hlasuje.

Proto je ODS pořád lepší než ČSSD.
14. 02. 2008 | 23:42

Saliven napsal(a):

Blue Jay:
Jak vidím, vy jste si sem taky přišel jen vybíjet frustrace. No tak hurá do toho, já vám klidně tvář nastavím, když vám to pomůže.

Mimochodem co že jste to psal o těch fanaticích? Myslíte, že vy fanatik nejste?
14. 02. 2008 | 23:43

Saliven napsal(a):

Acidburn:
Mimochodem víte, že se i v roce 2003 hlasovalo o tajné volbě? Tenkrát prošla a proto se hlasovalo tajně, takže jaká zvyklost?
14. 02. 2008 | 23:44

Martin napsal(a):

Acidburn, jako samorostly pravnik jste i samorostlym ekonomem ? Vsichni ekonomove nehlede na jejich politicke nazory priznavaji, ze reformy maji vliv na inflaci. A reformy prosim pekne schvalil kdo ?

Neni to jediny vliv, ale pridava se to k dalsim impulsum, ktere resi i jine staty jako bonus navic.
14. 02. 2008 | 23:44

Modrej pták napsal(a):

Pane doktore, Topolánek možná neumí tak dobře latinsky jako Vy, naproti tomu Vy se zase neumíte fackovat tak jako Macek. Každej prostě umí něco jinýho a je to tak dobře.
14. 02. 2008 | 23:45

Dallas napsal(a):

To Saliven: a co soucet hlasu obou komor parlamentu? Jaky byl soucet tech co chteli tajnou volbu? Samozrejme ze vetsina obou komor chtela tajnou volbu,ale to se socanum zase nehodilo. Proc? Boji se snad ze by i mezi nimi nekdo svobodne podle vlastniho uvazeni a znalosti obou kandidatu dal prednost Klausovi,tak jak hlasuji lidovci? To by byla pro Jirku rana...
14. 02. 2008 | 23:46

Saliven napsal(a):

Acidburn:
Svatá prostoto, co vůbec děláte na právnické fakultě? Vy snad víte, kdo ty kulky poslal? Proč je posílal do sněmovny a senátu, kde se na to hned přijde? Proč je neposlal daným volitelům domů? Vy víte, kdo ty parte na P+M dělal?

Vy o vyhrožování v ODS nevíte, a nevěděl by jste, ani kdyby jste u toho byl. Kdo nechce vidět, neuvidí. Není to tak dlouho, kdy se hlasovalo o reformě a jistý poslanec o vyhrožování mluvil, a o praktikách z 50. let (Klas).
14. 02. 2008 | 23:46

Martin napsal(a):

Vy Acidburne vite kdo posila kulky a parte ? Doufam, ze uz jste to nahlasil policii.

Obycejny selsky rozum cloveku rika, ze pokud nekomu verejne tak aby to rozmazla media vyhrozuji, tak to bude mit naprosto opacny efekt. A nebo vy byste v situaci, kdy z vas novinari udelaji hrdinu a mucednika sklopil usi a zmenil nazor ? Vypovidalo by to dost spatne o vasem rozumu (pri moznostech ochrany ustavnich cinitelu) a moralce.
14. 02. 2008 | 23:47

Saliven napsal(a):

Dallas:
Tam je to možná otázka pro diskuzi a hlavně pro právníky, proč nehlasovaly obě komory dohromady. Je to asi o tom, že jedna komora nemůže nic vnutit té druhé. Většina obou komor tajnou volbu nechtěla, protože kdyby ano, tak tajná volba byla.
14. 02. 2008 | 23:48

Acidburn napsal(a):

To Pružinskuj: na vás je škoda slov, soudruhu, vaše časy jsou v nenávratnu, modlete se, ať to Paroubek, Bursík a Filip nějak upečou, druhý vítězný únor 2008, jinak se těch vašich představ do smrti nedočkáte. A doporučuji psát pomaleji, více myslet a především pořádně číst.

To Saliven: fašizoidní názory? Bohudíky takové opravdu nemám, nebo to vidíte jinak? Nejde mi o souhlas či nesouhlas, ale o cenzuru jako takovou. Jsem si jistý, že můj příspěvek nebyl smazán proto, že měl hlavu a patu, že nebyl pouhou snůškou vulgarit. To se o některých jiných říct nedalo.

Mimochodem (a to vás asi nepotěším) fašisté jsou krajní levice, nikoli pravice. Samozřejmě jsou odlišní od jiné krajní levice, totiž komunistů, ale jen v detailech, na tom podstatném panuje až dojemná shoda.
14. 02. 2008 | 23:48

Saliven napsal(a):

Acidburn:
Nejen právník a ekonom, ale už i sociolog a historik. Ach jo.

Váš příspěvek měl možná opticky hlavu a patu, jinak šlo jen o to, aby jste se slovně vyzvracel z frustrace, že nebyl zvolen Klaus. Kdyby vaši borci nezdržovali, tak se odvolilo v pátek a Klaus byl prezidentem. Nesvalujte vinu na Paroubka, když si to vaši hoši prokoučovali sami.
14. 02. 2008 | 23:51

Saliven napsal(a):

Acidburn:
Upřímně řečeno nejsem překvapen vašimi vyjadřovacími schopnostmi. Jen kopírujete chování svého předsedy.
14. 02. 2008 | 23:52

Blue Jay napsal(a):

Saliven,

Ted me nabizite ze na "levicackych" strankach nemam co delat? Jsem si vsimnul jak vy, m&m, vlk se chovate k nezadanym navstavnikum. Nedej boze aby nekdo utrousil jedno slovo proti nejakemu idolu ktreho zboznujete. Tuhle jsem videl jak vlk a m&m se vrhli na to hoho nestastnika jako smecka hyen a roztrhali ho na cary. Jak jste me rekl. Kdyz se ti nelibi nazory nasich hrdinu, radsi sem necod. Jinak ti dame na frak. Ja se jen ptam, Stejskale? Proc sem nedat ceduli, " Everyone but socialists and komunists are forbidden!"
14. 02. 2008 | 23:53

Jakub napsal(a):

jé, to je celej Mr.Bean!
14. 02. 2008 | 23:54

Dallas napsal(a):

Saliven: Jakou vahu asi ma obvineni nezavysleho senatora,ze Topolanek vyhrozoval Cunkovi, kdyz sam Cunek rekne,ze je to nesmysl...tak komu budu verit? Tomu co to slysel nebo tomu ktereho se to primo tykalo a poprel to?...a takovou vahu maji vsechny argumenty Ratha v tomto vyplodu..
14. 02. 2008 | 23:55

Saliven napsal(a):

Blue Jay:
No..co na tohle říct. Radši snad vůbec nic.
14. 02. 2008 | 23:55

Acidburn napsal(a):

To Saliven: ano, hlasovalo se o tajné volbě, to je jedna věc. Druhá věc je, že prezident byl až dosud volen tajně. Zkuste to odlišit. Ano, ústavní zvyklost není neporušitelná, ale porušit ji není nic, nad čím by se - právě kvůli jakémusi právnímu povědomí - nemělo juchat.

Pokud se ptáte, kdo udělal ona parte - tak to byli ti samí lidé, kteří jeli před volbami antikampaň na KDU-ČSL a na ODS, ti samí. Obraťte se na Balbínovu poetickou stranu, jejíž bohulibé aktivity financuje Lihový dům. Mimochodem nevím, proč bych měl policii sdělovat, že se mi billboardy nelíbí. S takovým oznámením - bez paragrafu, který by ty billboardy porušily - se nedělá v lepším případě nic, v tom horším slouží jako toaletní papír.

To Martin: pane, provázanost inflace a výše nezaměstnanosti je úplný základ a já doufám, že rovněž sledujete dění na světových trzích, konkrétně ceny ropy, obilí a mléka. Takže kecy o samorostlých ekonomech si nechte od cesty.

A k oněm výhrůžkám vám řeknu asi tolik: v čem by prospělo ODS vyhrožovat těm poslancům a senátorům, kteří hlasovali pro Klause a tak je všechny označit pro Paroubka a jeho boys? Notabene když ODS stále prosazuje tajnou volbu. To dává smysl ! Opravdu ta logika! Neuvěřitelné, že na to tolik lidí skočí...
14. 02. 2008 | 23:57

Saliven napsal(a):

Dallas:
Myslím, že budete věřit svým. O tomhle vskutku diskutovat netřeba. :-)

Představte si situaci, že k vám přijde Topolánek a začne vyhrožovat. Vy máte opravdu strach, protože to máte nahnutý. Co uděláte? Naprášíte to? Asi ne co? Ze strachu o svojí zadnici budete radši říkat, že o ničem nevíte. To je zcela logická úvaha, nevydávám to za fakt!
14. 02. 2008 | 23:58

Blue Jay napsal(a):

To Saliven,

"Mimochodem co že jste to psal o těch fanaticích? Myslíte, že vy fanatik nejste? "
Ze by konecne sebereflexe Salivene?
14. 02. 2008 | 23:59

Javít napsal(a):

Pane Rathe, již jste se, za ty svoje žvásty, poklepal spokojeně po rameně ?
Ještě se podívejte do zrcadla. To je hejsek napomádovaný, to je "ksicht", co ?
15. 02. 2008 | 00:00

Saliven napsal(a):

Acidburn:
Kdy doložíte, že ČSSD stojí za rozesílím nábojnic? Nějak jsem to ve vašem textu nenašel. O tom, že by ČSSD finacovala Balbínovce jsem nikdy nic neslyšel - jistě to můžete doložit. Též jste se nevyjádřil k vydírání poslanců ODS.

K oněm výhrůžkám vám taky něco řeknu: KDybymi extrémně záleželo na tejné volbě, a neštítil se ničeho, tak bych ty nábojnice rozeslal právě těmhle lidem a pak bych křičel - vidíte to? Za to může veřejná volba. Lidi uvidí, jak chudáci senátoři dostávají výhrůžky a samozřejmě hned začnou podporovat tajnou volbu. Tohle je logika.
15. 02. 2008 | 00:01

Acidburn napsal(a):

To Saliven: kdyby po popření všech dohod, pošlapání zbylé (už tak žalostné) morálky a jednacích řádů netrvali socialisté tak strašně zásadově na tom, že když se ráno dohodli, že se končí ve 21:00, tak se nepočká dalších dvacet minut na třetí a poslední kolo, byl by zvolen Klaus a tuto debatu bychom nevedli. Socanům se však z tempa, jakým Klausovi přibývaly hlasy, zježily vlasy a tak se to stoplo. Do soboty "náhodou" ochořeli tři volitelé, kteří předtím volili Klause. Tomu říkám náhoda.
15. 02. 2008 | 00:01

RUMCAJS napsal(a):

I na tom nejhorším padouchovi lze nalézt něco dobrého.Tedy i na panu doktorovi. Všiměte si jeho fotografie.
Sám se chytil pod krkem.
A pak že nemá svědomí !!
15. 02. 2008 | 00:01

Martin napsal(a):

Acidburne, inflace a vliv reformy na ni je uznavany jev. Jestli jste si laskave nevsiml, nepisi ze je to jediny duvod inflace. Chcete tvrdit, ze reforma nema zadny vliv na inflaci ? Pokud to nechcete tvrdit (a divit se nebudu protoze byste byl unikat, dokonce i komunisti z Liberalniho Institutu uznavaji 2-3 procentni ovlivneni), tak nekricte o dalsich vlivech.

V poradku Acidburne, Lidovy dum financuje kulky volicum Klause, ale tim padem Sransky Vrsek financuje dopisy Haskovi predsedovi klubu CSSD. :)
15. 02. 2008 | 00:01

Martin napsal(a):

http://www.novinky.cz/clane...

Mno Acidburne, mel jste tak jasno kdo financuje vsechno, za tohle jiste taky muze Paroubek, ze ? :)
15. 02. 2008 | 00:03

Blue Jay napsal(a):

To Saliven,

vzdyt vy stejne vetsinou nic podstatneho nerikate. Mimo tedy napadani tech co nezdileji vasi ideologii. Tam mate talent. Jsem si vsimnul stejneho trendu u m&m a obcas vlka.
15. 02. 2008 | 00:04

Saliven napsal(a):

Acidburn:
A vy jste u toho dohadování byl? ODS tvrdí, že se dohodli, ČSSD ne. Kdo má pravdu? Že se ptám, přece ODS. To je ta strana čistých. PRoč by socani netrvali na dodržování usnesení? Jakési zvyklosti by jste dodržoval a usnesení ne? Kdyby ODS 5 hodin neřešila způsob volby, tak by Klaus zvolen byl - ani tohle nejste schopen uznat?

Ve skutečnosti, kdyby byly rozdány karty obráceně, tak by ODS chtěla veřejnou volbu a ve 21:00 to stopla taky. To musíte být tak tendeční? To se od toho ODSmilství nejste schopen odklonit, ani když se jedná o právo? Povězte mi prosím, co chcete po škole dělat, moc mě to zajímá.
15. 02. 2008 | 00:05

Acidburn napsal(a):

To Saliven: neřekl jsem, že vím, kdo konkrétně je zodpovědný za rozesílání nábojů. Kdybych to jméno věděl, již dnes by byl ten dobroděj vláčen médii. Ale pokud to jméno chcete vědět - zeptejte se přímo u zdroje - tady Rath by to vědět mohl, a když už bloguje, jistě vám na váš dotaz ráth odpoví.

Co je zvláštní - že na to, co se stalo Melčákovi a Pohankovi, se nějak rychle zapomnělo. Kdo jim asi posílal anonymy, kdo se z té zrady mohl zbláznit vzteky a prskal do kamer na každé tiskovce? Toho pána najdete v ČSSD, je jejím předsedou. Čili z logiky věci - pro ČSSD jsou to "zrádci", už jednou jsme to použili a prošlo to v pohodě, použijeme to zase.

Vaše šáblá logika je mi cizí - nestačilo by poslat tu kulku raději vlastním poslancům a pak z nich udělat oběti? Opačný postup - poslat ji "svým" lidem v ČSSD a dalším volitelům, kterým tím dám veřejně cejch "volí Klause, zastřelte ho" logiku postrádá. Co na to ještě víc říci...
15. 02. 2008 | 00:08

Saliven napsal(a):

Já si milý pane Blue Jayi můžu dělat a říkat co chci (v určitých mezích). To, že se vám to nelíbí můj problém není.
15. 02. 2008 | 00:08

Martin napsal(a):

Acidburne, zase lzete a nebo dolozte, ze pana co posilal anonymy Melcakovi a Pohankovi najdeme jako predsedu CSSD.
15. 02. 2008 | 00:09

Blue Jay napsal(a):

Lol RUMCAJS,
Doktor Rath videl obrazek Napoleona. A se ho snazil napodobit. Opet spatne.
15. 02. 2008 | 00:10

Lena napsal(a):

No, to jsou nám zase novinky. To bychom nevěděli, kdyby nám to sem pan doktor nenapsal! Moje matka by zareagovala slovy: "To mohl říct řetízek a tele mohlo mlčet."
15. 02. 2008 | 00:12

stejskal napsal(a):

Protože by tomu řada lidí nerozuměla, pane Blue Jay ;-)

Vám tu snad někdo zakazuje slušně a korektně diskutovat? Nebo se počítáte mezi socialisty či komunisty, takže se Vás to netýká?

Mimochodem, podívejte se na seznam lidí, kteří zde mají blog? Máte pocit, že tady například nedostali prostor politici ODS?

Jdu spát, zítra budu celý den zírat do počítače a hlídat, aby sem nelezli žádní konzervativci ;-)

Dobrou noc všem.

Libor Stejskal
15. 02. 2008 | 00:15

Acidburn napsal(a):

To Martin - tak naposledy, panáčku. Četl jste můj komentář špatně, kdybyste si ho ráčil přečíst ještě jednou (ano, první, ve kterém mluvím o inflaci, nebyl určen vám), tak byste tam našel větu: reformy ODS se na inflaci podílí nejvýše dvěma procenty.

Haškovi to patří, lhostejno, kdo to psal, jestli mu to poslal Rath, Tejc nebo třeba Franta Vopička. Za to, co předvedl, může být ještě rath.

To Saliven: kdyby ČSSD postupovala v souladu s jednacím řádem a nevymýšlela obezličky, kdyby věřila svým poslancům a senátorům, volilo se hned, resp. volilo by se i po 21:00. Jenže tam šlo přece o další týden navíc. O tom, že ti dva z ČSSD a jeden z KDU-ČSL zkolabovali náhodou, mne nepřesvědčíte. To už budu raději věřit na marťany.

Kdyby byly karty rozdány obráceně, ODS by nikdy nenavrhla veřejnou volbu. Notabene pokud je z hlediska jednacího řádu problematická. ODS totiž věří svým poslancům a nekontroluje je, narozdíl od "demokratů" v ČSSD, víte?
15. 02. 2008 | 00:15

Blue Jay napsal(a):

To vis ze jo milej Salivene,
Ale vsadim se ze na to co si Melcak a Pohanka dovolili nemas. Ty by jsi trasl pred Paroubkem strachy. A zebral o odpusteni. Holt, nekdo ma odvahu a nekdo se pokaka. Mas dost dobrou zasobu plinek do zivota Salivene?
15. 02. 2008 | 00:16

Martin napsal(a):

Acidburne, 2 procenta je minimalni odhad, kdyz se bere stred jako racionalni tak polovinu inflace delaji reformy. S tim nepohnete i kdybyste jako samorostly ekonom se snazil vyvratit vse vzhuru nohama.

A to co jste napsal o Haskovi jen dokazuje, ze nacisti do ODS nelezou nahodou. Je jim tam vytecne mezi vami a jinymi kreaturami. Sbohem a na zitra si vylestete kanady a ples.
15. 02. 2008 | 00:19

Acidburn napsal(a):

To Martin: zase lžu? Ale, tak to je novum, kdy jsem lhal? Dokažte to! Neumíte číst, já si totiž dávám moc dobrý pozor na to, co říkám. To spojení autor anonymů = Paroubek jste vytvořil až vy, ne já. Já jsem totiž položil dvě řečnické otázky. Na druhou z nich jsem dal odpověď. To ovšem neznamená, že ta odpověď je stejna i pro tu první, víte?
15. 02. 2008 | 00:20

Mao Ce Tung napsal(a):

Acidburn"
To je katastrofa. Takový soubor brožurových blábolů se hned tak nevidí. Je přece úplně jedno, co tvoří inflaci. Protože vládnout sosani, tak zrovna vy budete vyřvávat, že za vysokou inflaci můžou oni. Vy vždycky jenom , co se hodí do krámu. Jste nějakej informovanej. Co ten komunistický synek na Hradě Hájek?
Nějak dlouho nebyl vidět.
Stala se jedna změna: Už nikdy nebude nejsme jako oni. Což znamená, že metody, jaké používáte vy, budou používány proti vám. Měl byste si už sešikmit aspoň jedno oko. Čína je na vzestupu a tyto úpravy jsou in.
15. 02. 2008 | 00:22

Acidburn napsal(a):

To Martin: sám víte, že dosavadní reformy jsou minimální, jejich dopad není velký. Zatím, protože pokud se udrží současná vláda (o čemž, vzhledem k postoji Zelených, silně pochybuji), budou mít reformy na inflaci větší vliv.

To, co jsem napsal o Haškovi, neimplikuje, že jsem nacista. Mimochodem, když už se bavíte o náccích, unikly vám hned tři podstatné věci. V ODS není žádný bývalý nacista ani současný neonacista,to je jedna věc. Druhá věc je, že by do té strany žádný neonacista nevlezl, program ODS je totiž naprosto odlišný od milovníků "Vůdce". A za třetí si nevzpomínám, že bychom se my dva někdy potkali, tudíž vás můžu leda opravit: nemám kanady, ale glády a nemám pleš, ale husté černé vlasy...
15. 02. 2008 | 00:24

Acidburn napsal(a):

Mao Ce Tung - nechtěl jste napsat Zao Ce Tung? Bylo by to přesnější a zcela výstižné. Socani už asi dva roky nevládnou, volby proběhly v roce 2006. Nicméně nevylučuje to, že zase brzy vládnout budou - bohužel.

Až mi najdete brožuru, ze které údaně vycházím, dejte mi vědět. Ale budete si ji muset napsat sám, víte?

O Číně si nedělám iluze. Nějak jim ten komunismus zamrzl...
15. 02. 2008 | 00:28

RUMCAJS napsal(a):

Martin:
Co podle Vás z reformy způsobilo inflaci ?
15. 02. 2008 | 00:29

Martin napsal(a):

Rumcajsi, mimo jine zvyseni dph.
15. 02. 2008 | 00:29

Acidofilní napsal(a):

Acidofilní mlíko před chvílí psalo o zavíračce v hospodě. Blue rej, ten měl dost hned na začátku a zdá se, že pořád přikrmuje. A to je souputník acidofilního mlíka. Souznějí na blue wave. Ať žijí zpěvněné závazky modré fronty, ranní kontrola produktu, jestli je také správně zakroucený doprava a jestli je správně uvědoměle prohřátý.
15. 02. 2008 | 00:31

RUMCAJS napsal(a):

Acidburn:
Nedoporučuji reagovat na každého vola, jinak se z toho za chvíli zblázníte.
Jestli Vám mohu radit, zůstaňte u Martina a Salivena.Ti ostatní mohou sloužit pouze k odreagování a uvolnění pracovního napětí.
15. 02. 2008 | 00:32

bab napsal(a):

K článku Dráta: Pane Bože,do čeho jsi to dal duši,proč nás trestáš?
15. 02. 2008 | 00:33

Acidburn napsal(a):

To Martin: jo, z 5 na 9%, a to jenom něčeho. Jinde zase daň klesla. Co se podívat na ceny energií obecně? Co nucená postupná deregulace nájmů, které se ČSSD zuby nehty bránila, až jsme prohráli soud a provést se už prostě musí? Jo, je to nepopulární, kdo chce taky dobrovolně platit víc. Ale udělat se to musí.
15. 02. 2008 | 00:33

RUMCAJS napsal(a):

Martin:
To bylo i za Sobotky. A výrazně větší.
15. 02. 2008 | 00:33

Jíra napsal(a):

To Lena: Vidím, že ta pronikavá inteligence e u vás dědí po přeslici.
15. 02. 2008 | 00:34

Martin napsal(a):

Rumcajsi a co z toho ze bylo za Sobotky ? To je nejaky zajimavy novy argument, ze kdyz bylo za Sobotky, tak inflace neni ? Muzete mne odkazat na nejakou ekonomickou poucku s timto heslem, napriklad krivka sobotkovy deflace ve vztahu k zvysovani dph.
15. 02. 2008 | 00:36

Acidburn napsal(a):

To RUMCAJS: máte pravdu, ale já se u toho aspoň dobře bavím. Ono nakonec vždy došlo na urážky a osobní útoky, zatím nikdy se nestalo, že by diskutující - příznivec ČSSD - nakonec nesáhl po urážkách, když věcných argumentů pozbyl. Ale baví mne to, zkoumat, čemu všemu jsou lidé ochotní uvěřit.
15. 02. 2008 | 00:36

Acidburn napsal(a):

To Martin: neumíte číst nebo už je na vás moc pozdě v noci? Nikdo netvrdí, že inflace za ČSSD (za Sobotky) nebyla. Pouze že ne všechno se podílí na inflaci stejným dílem.
15. 02. 2008 | 00:39

RUMCAJS napsal(a):

Dle mého je inflace tažena vysokou poptávkou, která nemůže být uspokojena v důsledku nedostatku pracovních kapacit.Firmy se snaží získat nové zaměstnance a tak zvyšují nabídky. Zároveň ovšem musí zdražovat, aby mohli mzdové požadavky zaměstnanců uspokojit.

To je rub a líc růstu!
15. 02. 2008 | 00:40

Martin napsal(a):

Acidburne, asi neznate vyznam slova sbohem, takze vas poinformuj, ze jste mne prestal po svem nazi zvastu ohledne pana Haska zajimat, takze se neobtezujte. Postezujte si pripadne zas na osklive volice CSSD :)
15. 02. 2008 | 00:40

Martin napsal(a):

Rumcajsi, to je jedna cast inflace a tu nijak nepopiram, ale stanovi zhruba polovinu, druhou dela reforma.
15. 02. 2008 | 00:41

RUMCAJS napsal(a):

Martin:
Za Sobotky se zvyšovalo DPH z 5 na 21% u většiny průmyslové a stavební produkce.

Co tam máte dál ?
15. 02. 2008 | 00:42

m&m napsal(a):

Blue Jaay: Také mám tady pár jmen, které nemusím potkávat. Ale Vás jsem tady ještě neviděl...
Každopádně tady máte libovolný prostor, nebojte se. Nikde žádná smečka, krev neteče, prostě pohodová diskuse. :-) A komunistů se nebojte. Zítra vám dosadí Klause na Hrad. Já mizím.
15. 02. 2008 | 00:44

Acidburn napsal(a):

To Martin: ahá, tak "nazi žvást". No tak to jste opět zaperlil, za 9 hodin a 16 minut budete mít možnost tímto novým pojmem označit celou řadu politiků. Už předem vám říkám, označíte tak většinu svých oblíbenců, Rathem počínaje a Haškem konče.

Na ošklivé voliče ČSSD si nestěžuji, já se prostě bavím, že zatím nedošlo ke změně.
15. 02. 2008 | 00:44

Martin napsal(a):

Rumcajsi, protoze se za Sobotky zvysovalo DPH, tak proto ted neni inflace ? To chcete rici ? Vase neustale sobotkovani je totiz naprosto beze smyslu pokud jde o zaklad, cili o to ze reformy maji vliv na inflaci. :)
15. 02. 2008 | 00:45

Řeřicha napsal(a):

Proboha že to některé "lidi" baví, napodobovat ty české politiky... nebo že by zde snad anonymně pokračovaly schůze PS PČR?

To by byla poprvé v dějinách vesměs optimistická paranoia... že vulgarita, idiocie, chuť primitivně urážet a zaslepená stranickost de facto neopustily území sněmovny... a nenakazily tím nevinné obyvatelstvo. ;)
15. 02. 2008 | 00:45

m&m napsal(a):

Oprava:
"Blue Jay: Také mám tady pár jmen, která nemusím potkávat..."
15. 02. 2008 | 00:46

RUMCAJS napsal(a):

Martin:
Nějak si asi nerozumíme. Já netvrdím, že inflace není. Já tvrdím, že reforma za ni může minimálně.A po Vás jsem chtěl,ať mi vyjmenujete ty reformní části, které tu inflaci způsobily.
15. 02. 2008 | 00:50

Martin napsal(a):

Rekl jsem vam zakladni duvod co uznavaji vsichni ekonomove, ktery tvori ted kolem poloviny nasi inflace. A vy jste vykrikly ale sobotka trhal muskam kridylka. Tak co po mne jeste chcete ?
15. 02. 2008 | 01:09

Blue Jay napsal(a):

To cukratko m&m,
Rad bych se zucastnil debat bez lidi jako vy. Ale tvorove jako vy a vlk a vam podobni to skoro delaji nemozne. Vy neumite debatovat, jen cekate jako hyeny jak nekoho kdo nesouhlasi s vasim nazorem napadnout, Je to jako chodit po poli a nevedet kdy slapnete na minu. Vy se asi v tom vyzivate. Ja ne.
15. 02. 2008 | 01:32

Blue Jay napsal(a):

Dr Rath je podivna figurka,
Rad hazi spinu na druhe a snazi se vypadat jako politik. Rekl bych z jeho vystupu v PS ze na to nema. Stejne jako nemel ani na casopis LK. Zna vubec nekdo tu dobrodruznou historku? Jak se Rath pokousel bejt podnikatelem? LK prodelala miliony. A Rath vydelal.Ale to bylo pred tim nez ho Paroubek povolal do domobrany po nekolika doktorovych neuspenych pokusech vcetne ODS. Dnes Rathovi patrej soukrome nemocnice a nekolik nemovitosti v hodnote desitek milionu. Asi se u CSSD vyplati bejt Rathem.
15. 02. 2008 | 02:02

Martin napsal(a):

Blue, ktery to soukromy nemocnice patrej Rathovi ? Nepletete si nahodou pojmy s dojmy ? :)

Jestli jemu patrej nemocnice tak kazdej majitel bytu je vlastnikem celeho domu :)
15. 02. 2008 | 03:00

K4my napsal(a):

Zajimave ze za Ratha vsichni nadavali jak se zdrazujou leky jak se meni system, od tech dob ho vsichni kritizujou, ale to ze "ˇulinek" poslal zdravotnictvi do ( ).) nikoho nestve ze? Rozhodne je Pan Rath jedinej politik co neco pro CR poradne udelal, a to ze je kontroversni ani tak nevadi pokud neni predseda strany nebo president. Narozdil od topolanka vychazi z tahanic vzdy vitezne a dokaze si mnohem lepe zachovat chladnou hlavu, nemam duvod na nej nadavat, a ted tady vsichni, V CEM je Pan RATH tak krivej??? Mi vysvetlete. Asi tak jako ze gvy jste nikdy nikoho v osobnim zivote nezradili nebo se na nekoho nevykaslali nebo dokonce neurazili nezklamali, atd!!! stydte se pokrytci :-) malem se stydim i ja za to ze jsem cech a ziju s takovymi spoluobcany :-)
15. 02. 2008 | 06:49

mi_007 napsal(a):

Pane doktore je to skvěle napsane a bohuzel to taky takhle vnímám. Nenechte se otrávit odéesáky ty umí jen lhát a kopat kolem sebe - zvlášť když je to pravda.
15. 02. 2008 | 06:56

jakub napsal(a):

Na to aby jsme poznaly Váš trvalý (ne probleskující) charakter, nemusíme čekat na presidentskou volbu. Váš fekální charakter je znám již dlouho. Jako president lékařské komory pro poplatky u lékaře, jako opoziční ministr zdravotnictví, proti poplatkům. Jako možný budoucí ministr budete pro poplatky jako první. A takových příkladů vašeho pokrytectví je mnohem víc. Kritizujete to, co sám děláte. Prostě účelově jednající podvraťák.
15. 02. 2008 | 07:09

PAUL napsal(a):

Pane Rat Sládek je váš vzor! Vás teda nemusím!
15. 02. 2008 | 07:24

honza napsal(a):

Jsem š´tasten, že V.Klaus bude navzdory takovýmto hulvátům, jakým je p. Rath zvolen. Díky ČSSD to bude veřejně a největší porážkou ČSSD bude, že bude zvolen hlasy bez komunistů. Alespoň příštích 5 let neuslyšíme, že byl zvolen jejich hlasy. Nedemokratický postup ČSSD se jim vymstí tím, že vše bude jasné a bude vidět, kdo kam patří.
15. 02. 2008 | 07:58

roninW napsal(a):

Den, kdy jste vstoupil do politiky, bude černým dnem České republiky. vaše chování má v historii podobenství. Chováte se stejně, jako Josef Goebbels, bohužel pro nás až moc stejně. Jelikož jsem celý přenos i to co popisujete viděl a slyšel, mužu říci jediné - lžete, lžete, lžete. Pro vzdělané a inteligentní lidi se tímto ČSSD stává nevolitelnou
15. 02. 2008 | 08:43

Jan K. napsal(a):

Takže, když to shrneme, je tady pár vysoce inteligentních účastníků, vystupujících pod značkami Saliven, Martin, vlk, m&m ... . Je jen škoda, že na funkci presidenta nekandidují oni sami. Ještě by se k nim mohl přidat někdo stejně inteligentní, například "Pepek Vyskoč" a celá EU by nám záviděla.
15. 02. 2008 | 08:43

neo napsal(a):

Já jsem zaslechl,jak Rath vyhrožoval Paroubkovi, že pokud mu neuplatí hejtmanské křeslo, přeběhne zpět k ODS.

jako nemám na to svědky a ani polici to oznamovat nebudu, protože bez důkazů je to jen nařčení. Ale co, napíšu to sem na blog, někdo se toho chytne, někdo ne....
15. 02. 2008 | 08:44

Karel napsal(a):

Zajímavé postřehy ze zákulisí volby prezidenta.
15. 02. 2008 | 08:51

Charlie napsal(a):

pane Rathe,
Vyjste jako měsíc v úplňku - kdykoli se objevíte, tak začne ta modrá smečka výt jak o závod.
Je to pěkný koncert sprostoty a primitivizmu a já Vás podzřívám, že sem přispíváte úmyslně s tím, abychom si ten řev smečky čas od času poslechli.
15. 02. 2008 | 09:29

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem další urážlivé příspěvky, které byly v rozporu s Kodexem diskutujících.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
15. 02. 2008 | 09:34

jakub napsal(a):

to Charlie
Pokud naváži na Váš článek, tak Vaším pohledem vidím naši politickou scénu takto : modrá smečka vlků vyje, a oranžové hyeny nevyjí, ale rovnou koušou.
15. 02. 2008 | 09:54

Al Jouda napsal(a):

Každá inteligentní osobnost se vyvíjí a snaží se zbavit se svých chyb. Po příštích volbách bude MUDr. Rath opět lepším ministrem zdravotnictví, než je současný Julínek.
15. 02. 2008 | 10:00

Acidburn napsal(a):

To Al Jouda: leda by mu vyměnili mozek a transplantovali novou osobnost - to už by ale Rath nebyl v ČSSD. Čili science fiction.
15. 02. 2008 | 10:22

Karl von Bahnhof napsal(a):

Acidburn:

nedávno jsem měl s jedním člověkem takový korektní rozhovor. otázka zněla: Kdyby ti najednou nabídla ČSSD lukrativní flek hejtmana kraje, vzal bys to?

předpoklad byl, že jsi zapřisáhlý volič pravice:)

dospěli jsme k závěru, že kvůli postu hejtmana a tedy i penězům , bychom opustili své pravičácké názory a vzali ten flek:)

To samé platí i naopak a to je případ pana Ratha
15. 02. 2008 | 10:44

Saliven napsal(a):

Jan K.
Nesplňuji jednu ze základních podmínek ke kandidatuře na prezidenta, ale díky za nabídku.
15. 02. 2008 | 11:03

Saliven napsal(a):

Acidburn:
Já vás o ničem přesvědčovat nechci, protože jste ideologicky jasně zakotven. Jen bych vás rád požádal, aby jste se choval slušně i k lidem, kteří váš modrý svět nesdílí.
15. 02. 2008 | 11:04

Charlie napsal(a):

to Jakub
Mě se nejedná o to, že zde ve velkém diskutují příznivci ODS a Klause.
Jedná se mě o styl - vy totiž neargumentujete a nepolemizujete s tím co autoři napsali, ale osobně útočíte urážíte - jednou Peheho, Justa, Ratha, Zaorálka a několik dalších.
Osobních urážky nic neřeší spíše odhalují úroveň autora těchto útoků.
Příliž často používáte slovník bolševiků z padesátých let - plný zášti, nenávisti a hrubosti. A podle toho vypadá i to draní se k moci. Není divu, když je vám vzorem hulvátský führer v čele současné garnitury která se vydává slovně za pravici, ale činy je bolševická. I bolševici byli opřeni hlavně o primitivní hulvátskou lůzu.

Mezi příznivci levice si sice také často přečtu zaujaté příspěvky a postoje. Ale zdaleka nedosahují nenávistné hrubosti vašich "příspěvků"
15. 02. 2008 | 11:18

qw napsal(a):

Kdyby se toho dožil Jaroslav Dieltl, tak by se v dalším dílu seriálu o nemocnici stal stínovým ministrem zdravotnictví za ČSSD - kdo jiný než Dr Cvach.
15. 02. 2008 | 11:37

mleziva napsal(a):

Charlie: Přečtěte si ještě jednou pozorně tento blog. O čem má tak asi pravicově smýšlející vzdělaný člověk polemizovat nebo argumentovat? Maximálně si z toho může dělat legraci, protože jsou to pořád dokola jen samé urážky, lži a demagogie. Je jedno, který z těch fámulusů z ČSSD to sem píše, je to jak přes kopírák...
15. 02. 2008 | 11:42

Charlie napsal(a):

to mleziva

nehodlám s Vámi polemizovat - polemizujte si s autorem blogu. Jen mohu též dodat a také to platí:
Je jedno, který z těch fámulusů z ODS to sem píše, je to jak přes kopírák...
15. 02. 2008 | 12:47

jakub napsal(a):

Charlie
Nejsem příznivec ODS ani jiné strany. Byl bych pravicový volič, nemám ale volit koho. S ideologickými komunisty mám špatné zkušenosti a s bývalými komunisty, kteří přelezli do jiných stran také.
Na hulvátství v těchto diskusích mám jiný názor. Přečtete si třeba příspěvky levičáků na současného presidenta. President je nejvyšší demokraticky zvolená autorita. A to hulvátství nepředvádí pravice.
Je pravda, že v obou táborech jsou fanatičtí magoři. Podle mne v demagogii ale vede ČSSD. To i ti bývalí komouši jsou kultivovanější.
Nakonec k článku. Pokud jste objektivní, tak nemůžete tvrdit, že tento příspěvek autora má nějakou hodnotu. Navíc všichni víme jak účelově a pokrytecky jedná.
15. 02. 2008 | 13:18

SuP napsal(a):

Tak takhle píše rath, když mu konečně sklaplo.
15. 02. 2008 | 13:47

Martin Hájek napsal(a):

Nikdy jsem nevolil ODS, ale pokud si mohu vybrat mezi křiváky typu Rath a Paroubek na jedné straně a hulváty typu Topolánek a Langer na straně druhé, tak za druhé je správně. To, jakým způsobem současné vedení ČSSD tuto stranu učinilo nevěrohodnou pro normálně uvažující lidi, vyžaduje pouze jediné - rychle se s těmito "demokraty" rozloučit a začít znovu se skutečnou obhajobou práv obyčejných lidí. Tahle skupina obhajuje pouze sebe a při tom používá diktátorských metod. Je mi z nich na blití, ale doufám, že už to nebude dlouho trvat a tito "géniové" si založí nějakou jinou stranu, kde budou jenom samí nepřemýšliví pitomci, kteří jim budou ty jejich kydy nekriticky hltat. Nevím, proč by ČSSD měla být stranou nemyslících a poslušných pitomců, od toho je KSČM.
15. 02. 2008 | 20:13

Petr napsal(a):

Pro Rath, úchylný jste Vy pane Rath!
15. 02. 2008 | 21:08

rekvlk napsal(a):

Acidburn, Hájek, Petr -
to jsou vypatlanci 1.kategorie.
Typické pro ně je, že uznávají, že tupol a langr jsou hulváti, ale už nepoznají, že to jsou
ještě větší křiváci než hulváti.
16. 02. 2008 | 14:39

P.K. napsal(a):

Opět velice povedený článek,jen tak dál.
21. 02. 2008 | 18:54

Tereza napsal(a):

Neříkejte mi, že pan Rath není z jiné planety... Že ono se panu Paroubkovi nakonec vážně povedlo kontaktovat Marťany... Protože tenhle zoufalý výlev se snad nemůže zrodit v hlavě racionálně uvažujícího člověka... Nebo počkejte, oni za to zase můžou ti špatníci z ODS... Oni se zkrátka dohodli zneškodnit ČSSD vskutku geniálním způsobem... Nasadili do vedení Paroubka do zálohy přišoupli i Ratha:-D
PS: Bere tuto moji tezi, prosím, s nadhledem. Jedná se jen o počin studentky znechucené hulvátstvím některých politiků, kteří se jej nestydí veřejně prezentovat...
21. 02. 2008 | 23:08

rek napsal(a):

Hůopá Terezo, tak chorý výplod
tvé duševně staré mysli...
Aby ti nezmodrala hlava ty
nebohá. Já např vidím hulváty
a křiváky mezi tvými olíbenci
A o tom jestli nejsou z jiné planety právě oni se možná
v budoucnu ještě dozvíme.
25. 02. 2008 | 23:01

kuťulína napsal(a):

článek se mi moc líbí co se týče literárního hlediska...také věřím, že relativně přesně popisuje situaci, přestože samozřejmě vynechává fakt, že v podstatě to samé se děje i ve všech jiných stranách a nejen v ods...přestože zaujatost autora je očividná, nepostrádá to vtip a myslím, že když bychom si místo jmen odsáků doplnili jména z ostatních politických stran měli bychom kompletní obrázek :)
03. 10. 2010 | 10:23

kuťulína napsal(a):

článek se mi moc líbí co se týče literárního hlediska...také věřím, že relativně přesně popisuje situaci, přestože samozřejmě vynechává fakt, že v podstatě to samé se děje i ve všech jiných stranách a nejen v ods...přestože zaujatost autora je očividná, nepostrádá to vtip a myslím, že když bychom si místo jmen odsáků doplnili jména z ostatních politických stran měli bychom kompletní obrázek :)
03. 10. 2010 | 10:24

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy