Made in ODS…

05. 11. 2008 | 14:30
Přečteno 9095 krát
Konečně jsem našel chvilku v povolebním kolotoči jednání a mohu tímto poděkovat voličům sociální demokracie. Ve Středních Čechách, doposud baště ODS, jsme dostali nevídaných 35%. Takový volební úspěch zde ČSSD ještě nikdy v minulosti nedosáhla. Moc mě potěšilo, že zhruba 26 tisíc lidí mi dalo osobní preferenční hlas, čímž jsem skončil na druhém místě ze všech kandidujících. Více měl jen populární jihomoravský hejtman Juránek.

Méně dostali Tošenovský, Zahradník, Bendl… Takový volební výsledek je zavazující a jsem si vědom toho, že co jsme slíbili musíme i splnit. ODS byla právem voliči potrestána. Její výsledek musí být mementem každého politika, ne jen těch z ODS. Nevyplácí se lidem slibovat a pak dělat pravý opak. Mirek Topolánek před parlamentními volbami podepsal smlouvu s voliči. Zde se zavázal nezvyšovat DPH na potraviny a další komodity, sliboval pokles doplatků na léky a nezvyšování spoluúčasti pacientů. Mluvil o zvyšování důchodů a platů, mlčel o plánech na privatizaci nemocnic a zdravotních pojišťoven. Sliboval boj s korupcí. Když se neférově s přeběhlíky (korupcí?)zmocnil vlády, tak silou tlačí pravý opak. Voliči se zachovali naprosto logicky a racionálně, prostě mu za podvod vystavili účet.

Čekal jsem od něho po volbách sebereflexi. Chvilku sice vypadal, že se rozbrečí, pak dal fotografovi pěstí a následně se postavil před podivný houf pochlebníků a bojovně vyzval celý svět na souboj. Naprosté nepochopení role politika v demokratické zemi. S kým a za co se chce poprat? Za sliby voličům, které nechce nikdy splnit? Za nepovedené a nesmyslné finanční hrátky, kterým říká reforma? Za svoji vládu založenou na hlasech zastrašených či zkorumpovaných poslanců opoziční strany? Za ignorování a zametání korupčních afér pod koberec? Za rozvrat policie a znásilněné státní zastupitelství? Za svůj plat předsedy vlády? Za možnost si zaletět vládním letadlem lyžovat do Alp, či za dovolenou ve vile „mafiánského“ premiéra Berlusconiho? Za Dalíka a jeho obchody?

Odpověď zná jen on sám. Byla by to dokonce i vnitřní věc ODS, kdyby tento „šílený“ premiér“ nechtěl bezhlavě pokračovat ve svých „šílených“ experimentech – eufemisticky reformách, které v kombinaci se světovou finanční krizí mohou uvrhnout naši zemi do vážných problémů. Bohužel programovou sebereflexi nevidím ani u jeho vyzyvatelů. Pavel Bém chce sice odstranit toho „hulvátského chachara“ který dělá ODS v dobré společnosti ostudu a nad jehož klackovitým chováním zvedá V. Klaus nevěřícně obočí, ale jasné slovo nepadne, že Topolánkovské pokusy jsou chybné.

Totéž platí u Petra Bendla. Ten je zjevně naprosto vykolejen, že už dál nebude panem hejtmanem, ale jeho postoj zatím spíše připomíná pomstu Topolánkovi za to, že ho připravil o milovaný post. Pánové vůbec nevedou debatu o tom, že Julínkovné je nesmyslem nemajícím v této podobě ve světě obdoby, privatizace zdravotních pojišťoven je šíleným nápadem jež nebyl nikde ve světě realizován, privatizace veškerých nemocnic je rizikem, rovnou daň mají jen v Rusku, na Ukrajině a Rumunsku. Je to do značné míry i pochopitelné, neboť ne jen Topolánek, ale i tito pánové pro reformu zvedali své ruce. Z tohoto pohledu je případné odstranění Topolánka jen změnou formy nikoliv obsahu současného vládnutí. Tak to na mě celé dělá dojem, že nikdo z ODS, od zelených a lidovců nepochopil, že lidé odmítli ne jen klackovité chování premiéra, ale především řekli ne současným reformám made in ODS.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Kocour napsal(a):

Napsáno dobře, ovšem má to jedinou chybu - a to v osobě autora, který je-byť nepochybně "učesanější"-rovněž jen a jen figurkou snažící se výlučně o vlastní profit. Prostě česká demokratická scéna, to je scéna lidí nečestných, toužících výlučně po vlastním korýtku či korytu. Nepochybně velmi brzy bude označení "politik", "poslanec", "senátor" etc. urážkou nejhrubšího zrna.
05. 11. 2008 | 14:44

Řeřicha napsal(a):

Já jsem byl v krajskýcg volbách asi jediný, který volil lidi do KRAJSKÉHO zastupitelstva...
05. 11. 2008 | 14:46

Ivan Hochmann napsal(a):

Jak říkám jedna facka (ta od Macka)evidentně nestačila.

Ivan.
05. 11. 2008 | 14:52

martin k. napsal(a):

kocour: co je dulezitejsi - KDO neco rika, nebo CO rika?
05. 11. 2008 | 14:52

Nina napsal(a):

mockrát dík, že nám vracíte komunisty do politiky, už se nám stýskalo a čekali jsme jen na vás
05. 11. 2008 | 15:00

Student napsal(a):

odstranit toho „hulvátského chachara“ který dělá ODS v dobré společnosti ostudu
1) Prosím pěkně, která to je ta dobrá společnost ?
2) Existuje v ČR nějaký politik, který nedělá ostudu ?
05. 11. 2008 | 15:00

Karlík napsal(a):

První odstavec mi stačil... Tolik sebechvály jsem ještě neslyšel ani od Paroubka.
05. 11. 2008 | 15:05

Marceluška napsal(a):

Pane Rathe,

běžte, prosím, raději vykonávat lékařskou praxi. Tím budete lidem prospěšnější.
Díky Vám komunisti vystrkují brady !!!
Jděte k šípku.
Nejste o nic lepší než ODS, naopak ještě horší protože jste polokomunisti.
05. 11. 2008 | 15:10

myrta napsal(a):

pane Rath,velice dobře napsáno.Zároveň více než zavazující.
05. 11. 2008 | 15:14

Vasil napsal(a):

Správně soudruhu!
S těmi modrými vykořisťovateli se nemazlit! Hned po slučovacím sjezdu je zatknout a poslat do pracovních táborů!
My všichni slušní lidé vám fandíme a žádáme: Kupředu levá a zpátky ani krok!
05. 11. 2008 | 15:15

radek napsal(a):

radek
bylo by vhodné, pokud by diskutující diskutovali o tom, co pan Rath kritizuje namísto kritiky jeho osoby...
05. 11. 2008 | 15:18

petr napsal(a):

Po válce vás komunisti zlikvidovali a zase se kvůli korytům s nimi paktujete.Jste nepoučitelní.Proto vám přeji repete.
05. 11. 2008 | 15:26

radek napsal(a):

to Petr
jak mohou komunisté rozhodováním o školách, nemocnicích atd. při našem členství v EU a NATO zlikvidovat demokracii v ČR ???
už by jste si měli přiznat, že s komunisty na regionální úrovni spolupracují všichni, ODS dokonce při prezidentské volbě...
05. 11. 2008 | 15:32

Lipolt napsal(a):

to Marceluška:
nesmysl! To kvuli ODS v podání Topolánka. Langera a Moravy komunisti úspěšně vystrčili brady a bude ještě hůř dokud se ODS nezbyví výše uvedených a ještě mnoha dalších protagonistů současné "pravicové" politiky. Bush v USA také dokázal rozvrátit pravicový tábor vedený jeho Republikány.
Paroubek a Rath musí dávat na modlení když vidí "sebereflexi" a la Topolánek. Ten a jemu spol. jsou schopni ODS dotáhnout až k prahu nevolitelnosti nebo naprosté marginalizace a moc si rozdělí socdem a komunisti!
05. 11. 2008 | 15:38

silspok napsal(a):

No hlavne kdyz nepanuji pochybnosti o moznostech CSSD splnit predvolebni sliby. Uz prvni totalne padnul: "Nebudeme vytvaret koalice s komunisty".
05. 11. 2008 | 15:43

Jan napsal(a):

Nino,
jestliže se pod vládou ODS bude pracujícícm lidem žít stále hůř a přitom se budou dívat, jak přívrženci ODS na reformě ještě vydělávají - pak lidé přijdou i k těm parlamentním volbám a bude to pro ODS ještě větší debakl, než nyní. Klíč ke dveřím do vlády pro komunisty drží v ruce Topolánek a doslova jim ho nabízí. Tam je ten hlavní problém
05. 11. 2008 | 15:43

Petr napsal(a):

Jak ale u nás jinak, když jsou u nás komunisté třetí nejsilnější stranou? Kdyby ČSSD odmítla jakoukoli třeba tichou podporu komunistů, tak by nikdy vládnout nemohla, i kdyby volby vyhrála jakkoli výrazně. Středoví lidovci i zelení dávají přednost pravici, což vylučuje vznik vlády ČSSD bez alespoň tiché podpory komunistů. I když by většina voličů volila levici, nesměla by levice vládnout?
05. 11. 2008 | 15:45

Tomas napsal(a):

Pane Rath, pokládám Vás za schopného člověka. Doufám tedy, že svých schopností a znalostí využijete beze zbytku na plnění programu sociální demokracie a Vaši rychlou politickou kariéru nezneužijete pro osobní prospěch a sebeobohacení. Věřím Vám. Doufám, že mě nezklamete!
05. 11. 2008 | 15:46

Baba Jaga napsal(a):

martin k. Já např. mám dvě zásady. Jedna-nedívej se, co kdo říká, ale kdo to říká. Druhá-nedám na první dojem, zvláště ne na ten dobrý.
05. 11. 2008 | 15:47

Ládik napsal(a):

Tak už jste se problal z povolební opice? Ale střízlivý ještě nejste. Možná zůstanete opilý mocí do chvíle, než Vás kamarádi vykopnou.
05. 11. 2008 | 15:51

Pocestny napsal(a):

Toto je výron zlostného žvanila!

Toto je projev státníka:
http://www.telegraph.co.uk/...

Uč se aspoň karikovat skutky a slova těch, kdo na to opravdu mají.

Chce se mi z toho dávith....
05. 11. 2008 | 16:00

neo napsal(a):

Mnoho lidí nepochopilo, že z jejich peněz za ně budete platit poplatky, a to pouze v krajských nemocnicích a ještě k tomu ne všechny.

To se budou Vaši voliči divit, až vypláznou dalších 30Kč u svých soukromých lékařů, kterých je drtivá většina:)
05. 11. 2008 | 16:06

Yurri napsal(a):

http://www.novinky.cz/clane...

Vy jste neskutečný a nechutný obraz čs. politika,vy mega-populisto Ráthe..! Fuj!
05. 11. 2008 | 16:11

Pocestny napsal(a):

A ještě zde, kuchtíku
http://www.telegraph.co.uk/...

takhle vypadá kontinuita státu a změna politiky.

Ta kulajda, co tu navařil je diskontinuitou státu za kontinuity politiky.

Uč se kuchtíku, chceš-li být kuchařem.

Budeš hejtmanem až přestaneš být poslancem - duševně, kolik platů si podržíš, je tvoje věc..
05. 11. 2008 | 16:11

neo napsal(a):

Kdo je David Rath?
Na přelomu let 1995 a 1996 započal jeho politický start, když vrcholila jeho kritika směrem k ministerstvu zdravotnictví vedenému Jiřím Stráským, ministrem za ODS. V této době pak také jako předseda LOK představil vlastní koncepci financování zdravotnictví, jejíž součástí byl i návrh na zavedení poplatků u lékaře, jež Rath dnes s takovou chutí v kabátu sociálního demokrata kritizuje (v Rathově koncepci byl navržen poplatek 10 Kč za návštěvu u lékaře a 50 Kč za den pobytu v nemocnici – ČSSD tento návrh tehdy odmítla jako sociálně necitlivý).
David Rath je "politický turista". V současné době je již ve třetí politické straně. Nejprve byl členem ODS, později SD-LSNS, nyní je (od května 2006) v ČSSD.
Změna názorů není Davidu Rathovi cizí. Kdo ho sleduje delší dobu (nejlépe již od roku 1995, kdy o sobě dal veřejně vědět poprvé), může pozorovat, jak se měnily jeho názory například na poplatky ve zdravotnictví, projekt IZIP nebo úhrady soukromým lékařům.
David Rath napadá jiné pro střet zájmů, jeho vlastní střet zájmů mu však nevadil. Zejména se to týká toho, že kritizuje jiné za jejich vazby na farmaceutické výrobce. Přitom v době, kdy byl ministrem zdravotnictví, za farmaceutickou firmu Zentiva chodila na jednání Rathova přítelkyně Renata Horká, v čemž Rath nespatřoval žádný problém. Kromě toho byl ve střetu zájmů i v době, kdy byl současně prezidentem ČLK a 1. náměstkem na ministerstvu zdravotnictví.
David Rath lpí na funkcích. Když ho Jiří Paroubek navrhl na funkci ministra zdravotnictví, nechtěl se vzdát funkce prezidenta České lékařské komory. Když už se jí konečně vzdal, odmítal přenechat výkon této funkce právoplatně zvolené viceprezidentce Heleně Fouskové.
David Rath veřejně hanobil prezidenta republiky. V souvislosti s předchozím bodem, tedy s tím, že se Rath nechtěl vzdát původní funkce a prezident Václav Klaus ho kvůli tomu odmítal jmenovat ministrem, označil Rath prezidenta za "vrtošivého staříka". Není to přitom tak dávno, co by takový čin znamenal trestní stíhání, nehledě na to, co to znamená v lidské a morální rovině.
Podobně David Rath uráží i jiné lidi, zejména politiky. Kdo má zájem se pokochat Rathovou mluvou, nechť si přečte stenozáznamy z jednání poslanecké sněmovny, je tam toho dost (Rath mluví často a rád).
David Rath podváděl při vykazování délky lékařské praxe. Započetl si do ní civilní službu (i kdyby býval - samozřejmě nelegálně - vykonával funkci lékaře, započtení do praxe je pochopitelně nepřípustné), navíc si "nadhodnotil" částečný úvazek. Rathův podvod byl odhalen revizní komisí ČLK.
Za Davidem Rathem stojí jen úspěchy. Za chyby mohou jiní. Slyšeli jste někdy, že by David Rath přiznal nějakou svoji chybu? Třeba za konkrétní průšvihy, které se staly na ministerstvu během jeho působení (např. s informacemi o onkologické léčbě)?
David Rath nesnese, aby s ním někdo vedl rozhovor jinak, než chce on. Pokud není po jeho, klidně odejde. Takto se chová více lidí, ale za čest to zrovna nepovažuji.
David Rath chtěl "stávku, která musí pacienty bolet". Svá tvrzení pak změkčoval tím, že prý nejde o skutečnou bolest, jen o důsledný nátlak. Pravdou je, že kdyby bývala stávka proběhla podle původních plánů, mohli někteří lidé čekat mnohem déle na plánované výkony a tedy si také déle "užívat" skutečnou bolest.
http://video.google.com/vid...
05. 11. 2008 | 16:23

Jmeli napsal(a):

Ted se Rath pristi 4 roky bude vymlouvat, ze za vsechno spatne muze predchozi hejtman, no hlavne povymenovat reditele nemocnic a pred odchodem vyplatit vsem kamaradum tucne odstupne, i kdyz vlastne Dryml uz ma svoje teple korytko s velkou porci mlata, tedy chtel by byt i hejtmanem, s komunisty to ma uz dohodnute, kdyz on si ale hloupe vylosoval senatora, chudak
05. 11. 2008 | 16:23

Kritik napsal(a):

Pěkný článek.

Je s podivem, že jak mnoho lidí nepochopilo chlapecké jednání mentálně nevyspělého člověka, který nám nyní vládne. Odborníci na tuto retardovanost mají určitě diagnostický název.
05. 11. 2008 | 16:24

JAHA napsal(a):

Myslim, ze kazdy komentar k hociakemu vyjadreniu D. Ratha (tak ako som ich mohol doteraz sledovat v roznych mediach) je uplne zbytocny. Co v hlave nenajdes, to z nej nevytlcies. A to ani v pripade akceptovania postrehu od Ivana Hochmanna, s ktorym samozrejme suhlasim, no pre vyssie povedane, nevidim to ako riesenie.
05. 11. 2008 | 16:32

Vilém napsal(a):

Trochu laciný triumfalismus. ČSSD zvítězila zásluhou nechuti podstatné části občanů vůči ODS. Když dnes ČSSD vyzývá Topolánka k nějakým reflexím, je mi záhadou, proč po řadě prohraných voleb občané nezažili ani náznak něčeho podobného ze strany vedení ČSSD. Události v ODS se ubírají jen v kolejích, které v české politice razila ČSSD - po prohraných volbách se obrnit v původních pozicích a čekat, až se konečně občané naštvou na konkurenci.
05. 11. 2008 | 16:49

StandaT napsal(a):

Lid si zvolil, lid si to vyžete. Ale proč i já?! :(
05. 11. 2008 | 16:57

StandaT napsal(a):

martin k.: samozřejmě, že KDO!
05. 11. 2008 | 17:00

David napsal(a):

Obecně ke všem, kteří kritizují kohokoliv za to, že změnil svůj názor.

Stále totiž platí, že - "Jen hlupák nemění své názory."

Není žádnou ostudou, když na základě opravdu dobrých argumentů člověk změní svůj názor.

Myslím si, že právě ta neústupnost, netolerance k jiným názorům, neschopnost zdravého kompromisu je jedním z nevětších problémů na naší politické scéně.

Nezapomínejme, že jsme všichni na jedné lodi a tou je nejen naše planeta Země, ale i naše Česká republika.

Proto hledejme nějaké společné řešení problémů místo toho vzájemného osobního napadání.
05. 11. 2008 | 17:02

Glamdring napsal(a):

Pro Ninu: zajímal by mě Váš věk Nino. To jen zada-li jste hodna soudu, který jste vynesla.
05. 11. 2008 | 17:25

zdesta napsal(a):

neo: Váš kádrový elaborát značně připomíná R.P.z 50 let."Kdo je vlastně R.Slánský" Vůbec nepočítáte s možností,že politika může někoho bavit,nebo že chce někdo prosadit nějakou svou vizi do veřejného života.Když neuspěje,jde o dveře dál.Politika je táké o karieře, a na tomto faktu nic nezmění ani sebevětší Vaše rozhořčení.
05. 11. 2008 | 17:32

třebaKarel napsal(a):

Pane doktore ,
mrzí mne že, snad ještě v doznívající vyhecované atmosféře ,padají z Vaší strany silná slova na adresu těch kteří prohráli .
Vadilo mi to strašně když to bylo na Vaši adresu dva roky , vadí mi to stejně ale od Vás teď .
Vítězi sluší velkorysost a kdo má víc rozumu by to měl taky projevit . Doufal jsem a stále doufám že to budete Vy .
Prosím .
tK
05. 11. 2008 | 17:37

Quido napsal(a):

Zdesta: Neovi píšete pozdě. On má pracovní dobu od půl deváté do půl páté. Pak už ani ťuk. Jako správný zastánce těch, kteří "pracují 18 hodin denně na socky". Zkuste si to ověřit pod kteroukoli diskuzí, ve které hlásal svoje modra (to není překlep).
05. 11. 2008 | 17:54

max napsal(a):

sliby-chyby.Rath a Dryml, zářivé symboly odporných, zavrženíhodných kariéristů, schopni popřít nos mezi očima jen aby se dostali ke korytu.
Oni tuto odpornou vizi nabízí, ok ,je ale nepochopitelné že se najde tolik hlupáků opitých rohlíkem od těchto neskutečných manipulátorů moci, kteří jim ten hlas dají.
05. 11. 2008 | 17:56

jarpor napsal(a):

třebaKarel

Tak tady souhlas s Vámi jen napolovic.

Na rozdíl od Vašeho doufání, vzhledem k projevům v parlamentu, k jeho dnešnímu vyjádření v MfD i k výše uvedenému blogu, v obrat pana doktora k rytířkosti vítěze silně pochybuji. (Za všechno jen toto : "Za svůj plat předsedy vlády?" - ve slušné společnosti je taková otázka prostě výrazem tuposti nejhrubšího zrna a její autor je odepsán.)

Ale zdá se, že naše společnost vydrží a toleruje vše ...

Hezký večer
05. 11. 2008 | 18:13

MS napsal(a):

David

obecně máte pravdu - jen hlupák nemění názor. Ale pozor na názor a na "přesvědčení".

Neodsuzuji pravicově či levicově orientované lidi. Politické přesvědčení je vlastně životní filozofie, se kterou se člověk rodí. Pravice vidí jako první jednotlivce a jeho individualitu, levice vidí jako první kolektiv a jeho potřeby.
Z těchto principů, pak vychází naše konkrétní jednání, které se i u stejně orientovaných lidí liší.

Jsou jednotlivci, u kterých se životní filozofie změní v důsledku působení vnějších vlivů a v důsledku jejich pomalejšího uvědomování si okolí než je ve společnosti průměr.

Ano, pan Raht může být člověkem, který ve velmi krátkém období bez zjevné příčiny změnil svůj životní postoj. Bohužel pro něj je hodně lidí (včetně mne), kteří vidí příčinu změny životní filozofie pana Ratha ve snadnější kariéře. Tuto příčinu nepovažuji za morální, a proto ho i kritizuji.
05. 11. 2008 | 18:20

Nina napsal(a):

Glamdrink
45, moc nebo málo?
05. 11. 2008 | 18:25

Radka napsal(a):

Pane Rathe, co se týče "JULÍNKOVNÉHO", držte laskvě ústa!!!!!
Nebýt vaší politické promiskutity, bylo by tady "RÁTHOVNÉ" a to v ceně 50Kč, jak jste sám propagoval, než jste "politicky procitl". Že vám toto procitnutí neprokouklo primitivní voličstvo ČSSD je zase jiná věc. Všeho dočasu...
05. 11. 2008 | 18:28

třebaKarel napsal(a):

Jarpore ,
svěřím Vám tajemství dlouhověkosti . Nikomu to neřikejte , ať nejsme národ Tibetských starců co nevědí jestli je jim 120 nebo 140 let ,
ale je to jednoduchý . Nečtěte Mladou frontu dnes .
To jsou noviny , který bych nevzal do ruky i kdyby mi jejich cenu při odběru naopak platili .
Rodinka to kupuje kvůli programu , ale jednou se mi podařilo odstřihnout a už na to nešáhnu .
Co potřebuju se dozvim například tady a věřte že obvykle o nic nepřijdu . Zato tady ale jak Vám říkám budu zatraceně dlouho . Jsem si jistý že za Mladou frontou dnes totiž stojí v pozadí velkokapitál zdravotních pojišťoven ,
které s humanismem sobě vastním nemilostrdně kosí to , co by v přírodě bez denního tisku obstálo . Souvislost s jejich ziskem je zřejmá .
tK
05. 11. 2008 | 18:37

Josef napsal(a):

Dobrý den pane doktore. Jsem velmi rád, že ČSSD získala většinu hlasů ve volbách do krajů a následně do Senátu. Nezbývá než doufat, že to byla jen předehra toho co čeká "ods" před Volbami 2010 do Poslanecké sněmovny.
05. 11. 2008 | 18:37

Duroy napsal(a):

Mám jen jeden dotaz pro některé primitivní diskutující, jak si dovolujete urážet a vyhrožovat pod rouškou anonymity p. Ráthovi?
Mám takový a dosti nedobrý dojem, že začíná na lidi působit podobně jako ve své době p. Klaus. Ten taky dokázal "nádherně" dělit národ. A jak jde vidět je to i p. Rath, který sype sůl do duševních ran různých ublíženeckých duší, toužících po úspěchu, jako v americkém filmu.
Jen tak dále p. Rathe, vždyť spousta politiků z pravé strany by se Vám rádo vyrovnalo!
05. 11. 2008 | 18:42

jarpor napsal(a):

třebaKarel

Vy jste něco asi přehlédl...
Nejen z MfD znám vyjádření pana doktora, jak jsem psal..
Ale za radu děkuji, byť nevím, zda se jí budu držet. Zdrojů informací není nikdy dosti...
třeba ač nevolič strany pana doktora, webové stránky této strany mi nejsou neznámé...

Nikdy nevíte, odkud se "poučíte".
Hezký večer
05. 11. 2008 | 18:45

Karel napsal(a):

Souhlas.
Oponenti se nezmůžou na diskuzi, fakta.
Pouze nenávist, nadávky,....
05. 11. 2008 | 19:21

Ladin napsal(a):

Co lze čekat od tohoto - původně jsem chtěl napsat člověka, ale nerad bych nás ostatní urážel - jeho nebetyčná samolibost čišící z jeho příspěvku třeba pár jeho voličům otevře oči, koho že to zvolili a ti ostatní snad procitnou v průběhu jeho hejtmanství. Ale, aby už vážení voliči nebylo pozdě. Aby Vám tento "odborník" na všechno neudělal z Vašeho pěkného kraje měsíční krajinu plnou dluhů a odešel s naditou kapsou hejtmanského platu se svým super egem ničit další. Jedinou pro mně útěchou budiž, že jsem z Jižní Moravy. Celá ČSSD postavila volební kampaň na štvaní proti ODS na úrovni státu, parlamentu a senátu a většina voličů jim na to skočila. Jediná šance pro nás slušné občany je ve volbách v řádném termínu, aby každý viděl, že sliby dané ČSSD v této volební kampani jsou jen sliby z říše pohádek. Vážení spoluobčané vzbuďte se otevřete oči a dívejte se a vemte rozum do hrsti a nenechte si zakrýt oči planými sliby kterékoliv politické strany.
05. 11. 2008 | 19:37

třebaKarel napsal(a):

Kamile ,
zajímalo by mně kdo myslíte že asi vaši oblíbenou historku stvořil?
Já bych řekl že podobný charakter jako ten Picasso co namaloval pana Bendla s autem a domečkem .
Ani jednu z těchto stránek si ale s hezkým večerem nedokážu spojit .
tK
05. 11. 2008 | 19:42

Vendys napsal(a):

Připojuji se k názoru diskutujícího s nickem radek.
Také já jsem na diskusích (ne zde!) napadán a nálepkován ne za to, co jsem napsal. Čím vším už jsem byl, nedokážu vyjmenovat.
Zřejmě je to tím, že jsem už starý. Moje generace ještě znala význam slov děkuji a prosím. A byla vychována k úctě ke starším a zkušenějším. My jsme ale také měli velkou přednost - schopnost naslouchat! Byla nám vštěpována zásada, že naučit se něco můžeme jen od toho, kdo zná víc než my.
Je mi smutno, když čtu příspěvky zamindrákovaných jedinců, kteří mají pocit hrdinství, když uráží někoho veřejně známého. Samozřejmě anonymně! Těchto frustrátů se vytrvale ptám, jestli by měli odvahu to samé říci dotyčnému přímo do očí. Odpovědí je mi pravidelně sprška vulgarit.
Všem slušným diskutujícím děkuji.
Vendys
05. 11. 2008 | 19:45

Hanibal napsal(a):

Milý Neo Vás akorát štve že vyhrála ČSSD (jen si vzpomeňte na Vaše silácká slova před volbama jak dostane ČSSD ve StČ na kokos) a to je vše co Vám chci říct, neboť jste stejný jako pan Rath vy máte vždy pravdu.
05. 11. 2008 | 19:49

Vendys napsal(a):

To třebaKarel:
Díky za mail, bohužel jsem mylně předpokládal, že mi sdělíte svoji elektronickou adresu, tedy mailto. To, co jste mi poslal jako kontakt na vás, jsem nerozšifroval. Škoda.
Vendys
05. 11. 2008 | 19:49

Vlastimil Hruška napsal(a):

Jste jako obehraný kolovrátek. Vím, proč to děláte. Chcete to neustálým opakováním dostat lidem pod kůži, i když si myslím, že dokonce i Vy víte, že "plácáte". Jednalo se o krajské volby a ne o volby celostátní. Je pravda, že se vašim voličům (tedy cca 2/3 vašim voličům) podařilo vsugerovat, že se jedná o celostátní referendum. Budiž. Přesto těch vašich ctihodných 1 044 719 voličů představuje 14% všech oprávněných voličů. Podle vaší logiky bych tedy mohl tvrdit, že 86% lidí reformy podporují, což by byla stejná "ptákovina" jako ta vaše. A jen tak na okraj, např. před čtyřmi lety bylo vítězství ODS v krajských volbách nad ČSSD ještě o něco výraznější než to vaše letošní, ale nevzpomínám si, že by byl kolem toho nějaký humbuk. Šlo totiž jen o "krajské volby". Tož tedy - jděte se vycpat!
05. 11. 2008 | 20:00

třebaKarel napsal(a):

Vendysi ,
teď jsem to poslal znova , tedy můj e-mail .
Mrzí mne že to nedorazilo , snad to teď půjde líp . A snad je to co myslíte .
tK
05. 11. 2008 | 20:15

Kamil napsal(a):

třebaKarel
kdyby byla pravda desetina věcí, tak je to vážné.
Nerad bych se vrátil do doby, kdyjsem za operaci své dcery dával primáři každý rok vykrmené prase, když po pěti letech prohlásil, že pominul důvod, abych mu dále platil.
Toť vše, hezký večer.
Já si ho kazit nenechám.
05. 11. 2008 | 20:36

vlk napsal(a):

Naprosto nemám ve zvyku chodit na rathovy blogy. Je pro mne naprosto nevěrohodný. Byť velmi bystrý a dobře píšící. Ale bez osobní důvěryhodnosti.
Dneska jsem udělal výjimku. chtěl jsme vidět výslede jeho očima.
Byl podle očekávání.
Ale na tohle jsem dnes sylšel - osebereflexi ODS a Mirka Topolánka daleko trefnější repliku. Na radiožurnálu. Po 14,00 Mediální glosář Petra žantovského. Vřele doporučuji si jej poslechnout.Moje parafráze dál bude jen velmi povrchní.
Petr Žantovský konstatoval, že zůstal zírat na Topolánkovu sebereflexi. Z drtivé porážky totiž vyvodil, že se za ni musí odměnit. A tak kandiduje znovu.
A připomenul jedne z válečných skečů V+W z Ameriky ,které byly vysílány do Evropy. Totiž někdy z konc e roku 1943. Kdy Wehrmacht udělal v Rusku čelem vzad. Pánové s espritem sobě vlastním, řešili otázku, kam si při tom chvatném ústupu teď budou věšet svá vyznamenání a medaile. Za ten ústup. A došli k názoru, že pokud medaile při postupu do Ruska věšeli logicky hrdě na hruď, už proto, aby je nepřítel viděl a měl respekt,nejspíš učiní totéž i za ústupu. Totiž že správné místo bud e takové, aby jeopět nepřítel vždycky viděl a měl opět respekt....
Přesně jako současný modrý lídr...

Pane Stejskale, nechtěl byste sem přivést pana Petra Žantovského?
05. 11. 2008 | 20:37

fafnir napsal(a):

bože můj
copak se dalo čekat něco jiného,než že se STBácky vychovaný synek spojí s komunisty.
05. 11. 2008 | 20:43

jarpor napsal(a):

Vlk

Když tak voláte po sebereflexi ODS a Topolánka, jistě si vzpomenete, nyní jako příznivec ČSSD, jakou prošla sebereflexí tato strana, když projela minulé komunální volby.
Nechcete se s námi o tu sebereflexi podělit, jak se "poroučel" tehdejší předseda strany i premiér včetně tehdejší vlády ?

Já jen, že soudím, že ty metály ti "Vaši oblíbenci" dosud nosí ... na místě dle oné skeče V + W.

Na vysvětlení - vyjadřoval jsem se již dávno o tom, že po prohraných volbách by členové nejvyšších orgánů měli svá místa nabídnout a to platí i pro současnou prohru. Dělat gesta měsíc před volebním kongresem však smysl nemá.

Kandidovat, ještě neznamená uspět a být zvolen.
To jen k tomu "modrému lídru".

Neozval bych se, kdybyste projevil alespoň elementární objektivnost. Oni totiž jedni jsou za 18 a druzí za dvacet bez dvou.

Jenže Vy se zmůžete tak akorát nazvat mne "ideologickým prosťáčkem" a blábolit "žijte modře a nikdy jinak" nebo jako včera, "kdo chce zapalovat, musí sám hořet".
Tak se předveďte, jak Vám půjdou urážky dnes.

Hezký večer
05. 11. 2008 | 21:11

MA-FU napsal(a):

Pane Dr. mohl by jste napsat něco o té Dobré společnosti?
Docela by mne to zajímalo
05. 11. 2008 | 23:07

kočka šklíba napsal(a):

Jarpore, psal někde vlk, že ČSSD prošla sebereflexí po drtivě prohraných krajských volbách? Pokud ano, předem se Vám omlouvám. Pokud ne, nechápu jak to souvisí se sebereflexí ODS. A aby bylo jasno, já například se vůbec nedomnívám, že vrcholní politici ČSSD jsou o mnoho lepší než titéž z ODS, pokud vůbec. Ale opravdu tu zatím nepředvedli tolik vulgárnosti, arogance a pohrdání voliči jako politici ODS a i KDU a SZ po volbách v roce 2006 do teď.
05. 11. 2008 | 23:44

Zacheus napsal(a):

V každém případě jste, pane doktore Rathe, nejenom mne pobavil, když jste v Poslanecké sněmovně Parlamentu České republiky oficiálně požádal pana premiéra, aby za Vámi při Vašem projevu nehýkal jako oslík.... :).
05. 11. 2008 | 23:44

kočka šklíba napsal(a):

Vlastimile Hruško, ne nemohl byste tvrdit, že 86% voličů podporuje reformy, protože jednak další podíl voličů získaly jiné strany, které reformy také nepodporují a hlavně, ODS volilo 9% oprávněných voličů, takže těchle 9% ty reformy zřejmě podporuje.
Voliči, kteří nevolili, měli jistě různé důvody, ale myslím, že to že podporují reformy, tedy spíše"reformy", mezi nimi nejspíš nebylo.
05. 11. 2008 | 23:50

jarpor napsal(a):

Kočka šklíba

Vy nerozumíte psanému, nebo nechcete rozumět.

Vlkovi chybí reflexe ODS a Topolánka po prohraných krajských a senátních volbách.

Podobná prohra potkala ČSSD ve volbách minulých.

Ptám se Vlka, jakou reflexi předvedla ČSSD. Jen tak, pro srovnání.

Souvislost vidím v chování politických stran. Je kritizována ODS, ptám se, jak postupovala strana nektitizovaná. Stejně nebo jinak ?

Já si myslím, že obě se zachovaly neprosto stejně. Není tedy důvod některou "šetřit". Pokud nejsme ideologicky blbí.

Hezký večer
06. 11. 2008 | 00:06

kočka šklíba napsal(a):

Ne já jarpore, Vy máte problém s pochopením psaného. Vůbec není důležité, zda ČSSD provedla sebereflexi po prohraných volbách do krajů pokud to vlk nezmínil ve své odpovědi Vám. Protože pak Vaše otázka po sebereflexi ČSSD je právě to obvyklé: "Vy zase bijete černochy". Jinými slovy, vlk a mnoho jak blogerů, tak diskutujících kritizuje fakt, že ODs a její představitelé zatím sebereflexe nejsou schopni, to ale neznamená, že pokud by ve stejné situaci byla ČSSD, nepožadovali by, případně kritizovali by totéž u této strany. Vy tu prostě odvádíte téma o tom, jak se chová ODS po prohraných volbách k jiné straně, jejíž chování není pro tuto diskuzi vůbec podstatné, a pro Vás znovu zdůrazňuji: pro TUTO diskusi.
06. 11. 2008 | 01:03

občan napsal(a):

Čest práci pane poslanče (a možná hejtmane a kdo ví jaké ještě funkce v zájmu "nás" zastáváte).
Jsem rád, že budete rozhazovat mé peníze, za něž jste si koupil se svými kupány další funkce. Dál budu tupě dělat na takové nemakačenky jako jste Vy, aby moje daně skončily v kapsách těch, které jste si koupili populistickými sliby bez jakéhokoli ekonomického základu a na úkor jiných potřebných věcí. Ale Vy to jistě zvládnete, vždyť i vládnutí celé zeměkouli by pro Vás nic nebylo. Hlavně, když to zaplatí jiní. Jen jsem zvědav jestli taky dokážete něco opravdu "ze sebe".
Můžete začít třeba tím, že navrhnete zrušení všech náhrad k platu poslance a pokud se nepodaří to, tak aspoň jejich zdanění. Taky bych třeba chtěl, aby mi někdo proplácel cesty do práce a tak. A pokud se někomu nelíbí, že by nebyly propláceny, tak to přeci nemusí dělat, no né!! :-)))) A pak bych nemusel poslouchat slaboduché výroky Vaše guru .... "kdo z Vás to pánové má??".. Třeba bych to taky měl, kdyby mě Vaše patra něchtěla furt dřít na daních, aby měla dost pro sebe.
06. 11. 2008 | 07:47

jarpor napsal(a):

Kočka šklíba

No, pro tuto diskusi je podstatné, jak se chová strana která prohrála volby. V tom s Vámi sohlasím.

Já také zastávám názor, že reflexe je nutná. Ale do té strany ani do protagonistů "nekopu", nepíšu o všech jako o hňupech. (A nečinil jsem to ani tehdy, když prohrála strana, jíž "nefandím" - to jen na okraj ).

Jestliže někdo takto "kope", pak je zcela relevantní otázka, jak se v podobné situaci chovala favoritka či favorité "kopajícího".
To není o "Vy zase bijete černochy". To není jedni dělají toto, ale druzí zase ono !
To je o tom samém. O tom, jakou politickou kulturu zde máme od obou ! Rozumíme ?

Jestliže někoho kritizuji, jestliže do něj "kopu" a mám-li být objektivní, pak bych měl mít sílu porovnat, v čem je horší než ten druhý, proč do prvního "kopu", co ten druhý dělal ve stejné situaci.

Proto jsem jen položil otázku jak se choval dnešní vítěz v době, kdy podobně prohrál.
A soudím, že nikam neodvádím pozornost, a že chování strany, který dnes zvítězila a ze své výhry v krajích odvozuje nelegitimitu vlády, a tím jistým způsobem i nelegitimitu parlamentu, do této diskuse patří.

Tedy dovolím si zopakovat : S tou reflexí jsou na štíru nynější poražení - tedy dosud, (Vy píšete - nejsou schopni - zajímavé, asi umíte věštit )uvidíme co se bude dít (a možná Vám dám dokonce za pravdu - proč ne, když nebudu s jejich reflexí spokojen), ale ani dnešní vítězi, v čase jejich podobné prohry nereflektovali nic, nebo velmi málo. Nevzpomínám si, že by předseda rezignoval, ale také si nevzpomínám, že by vítěz volal po předčasných parlamentních volbách.

Proto moje - když už, tak oba jsou více-méně stejní.
Na rozdíl od Vlka, já své "fans" nehájím tím, že popisuji špatnosti a dehonestuji "nefans".

A poslední poznámku o "třetím" :
Vlk mne má za modrého blba, se mnou nekomunikuje, takže mýlíte se ve Vašem : "Vůbec není důležité, zda ČSSD provedla sebereflexi po prohraných volbách do krajů pokud to vlk nezmínil ve své odpovědi Vám."
Vlk o chování ČSSD taktně mlčí...
Proč asi ? Že by chování opozice neshledával pro politickou kulturu důležité ? Tomu, předpokládám, nevěříte stejně jako já, který pokládám za Vlka za vzdělaného, avšak někdy velmi jednostranného komentátora a všeználkovsky působícího člověka.
Koho si představuje ve vládě, Marťany ?

Tím tuto debatu si dovolím ukončit.

Hezký den
06. 11. 2008 | 07:48

neo napsal(a):

Hanibal:

mě neštve že vyhrála ČSSD, mě štve, že díky Rathovi nebudeme platit za pobyt v krajských nemocnicích(a že jich není zrovna přehršel), na což použije naše peníze a budem chodit po zničených chodnících, nebudou vyrůstat nová hřiště pro děti apod..

Panu Rathovi přeji, ať se mu ve fci daří. Mě je celkem jedno, který panák tam sedí, když dělá dobře svou práci. V regionech na barvě nezáleží, jde o lidi. Nehledě na to, že s mou životní úrovní nehne ani Rath, ani Bendl a ani jiný politik. Vždy platilo a platí: jaký si to uděláš, takový to máš."
pane Quido: pokud odvozujete pracovní dobu lidí od příspěvků do diskusí.... mluví to samo za sebe:)

a ještě něco... Vaše tvrzení o mé podpoře buhvíkoho, kdo maká 18h na socky...je mylné.
jo a ujasněte si prosím tu věcičku s pojišťovnami a nemocnicemi:)
06. 11. 2008 | 08:39

Quido napsal(a):

Neo: V čem je rozpor? Přesně potvrzujete to, co jsem napsal všera nicku zdesta. Váš poslední včerejší příspěvek byl cca za pět minut půl páté, první dnešní 10 minut po půl deváté. Přesně podle toho, co jsem napsal. Svá modra šíříte pouze v pracovní dny od 8:30 do 16:30. Je pak něco divného, že z toho odvozuji Vaši pracovní dobu? Vaše poznámka v předposlední větě jasně hovoří o tom, že sice číst umíte, ale s pochopením přečteného textu je to podstatně horší. Tak vysvětlím: Nesmysly, že musí pracovat osmnáct hodin denně na to, aby stát předal jimi těžce vydělané peníze sockám, tady šíří zejména militantní příslušníci modrého bratrstva. A ty Vy každým svým příspěvkem podporujete. Už jste pochopil? Jsem přesvědčen, že Váš příští příspěvek jen potvrdí to, co jsem napsal.
Pojišťovny a nemocnice mám na rozdíl od Vás ujasněné. Chcete snad tvrdit, že propojení několika na sebe navazujících společností nebylo v devadesátých letech jedním z nejefektivnějších a přitom legislativně krytých nástrohů tunelování? Chcete snad tvrdit, že účelem podnikání není maximalizacce zisku? Potom musím přehodnotit své hodnocení: Nejste modrý ale hloupý - schopný pouze papouškovat.
06. 11. 2008 | 08:53

neo napsal(a):

Quido:
ad 1) jen to dokazuje, že v tu dobu sedím u počítače:)

ad 2) vaše věta:" Jako správný zastánce těch, kteří "pracují 18 hodin denně na socky". " Mýlíte se, nezastávám se nikoho kdo pracuje 18 h denně na socky.

ad3) vraťte se prosím k diskusi na blog Hroboně.
Snažil jsem se Vám vysvětlit, že soukromá nemocnice bez pacientů nemůže fungovat. Proto si nedovolí, nemít smlouvy z pojišťovnou, která má nejvíce klientů. O 90tých letech nepadlo ani slovo:)
pa.
06. 11. 2008 | 09:01

hv napsal(a):

Nekdy mam pocit, ze jste neprevlekl kabat, ale ze vas snad ODS sama vyslala, abyste ji sel sbirat hlasy tim, ze budete hlasat vase moudra v triku CSSD.
06. 11. 2008 | 09:13

Quido napsal(a):

Neo: Nemá dále cenu. Opět četl, ale nepochopil. Někde na diskuzi - snad s mufem - jste tvrdil, že máte ekonomické vzdělání (i když jste si tam pletl ekonomii s ekonomikou). Tak jistě víte, co je to monopol. Sdělím Vám sladké tajemství, které Vám snad v té Vaší ekonomické škole (byla soukromá, že?) zapomněli říct. Monopol není 100 procentní podíl. Stačí podstatně méně. Zajisté že toto zdravotnické zařízení bude mít smlouvy i s dalšími pojišťovnami. Ale stačí, aby pojištěnce té jedné - jediné správné - protěžovalo a jak dlouho myslíte, že bude v určitém regionu trvat, než bude tato pojišťovna zastupovat většinu obyvatel? To ale člověk s klapkami - a k tomu modrými - na očích nemůže nikdy pochopit. Ta desadesátá léta jsem zmínil jako příklad toho, kam může vést propojení zdravotních pojišťoven, ještě k tomu řízených podle nových zákonů umožňujících z povinných odvodů lidí a firem tvořit zisk, se zdravotnickými zařízeními. Pokud jste ani toto jako příměr nepochopil, tak další diskuze nemá cenu. Kdosi pravil "Nehažte perly sviním". Vaše body 1 a 2 jsou úsměvné. Kdy tedy - jako zaměstnanec finanční instituce, jak jste sám prohlásil - pracujete? Mimochodem by mne zajímalo, která finanční instituce si může dovolit držet zaměstnance, který v době od 8:30 do 16:30 posílá na net v průměru dva až tři příspěvky každou čtvrthodinu. Nejde spíše o ODS-PR? Bod 2 nemá vůbec cenu, nepochopil jste ani na podruhé.
PS: musím končit. Ještě se stavím, než před půl pátou odejdete domů.
06. 11. 2008 | 09:50

neo napsal(a):

Quido:

vy jste asi zřejmě retardovaný chlapec že? Vy jste tvrdil, že by jeden vlastník odíral své klienty kdyby měl jak nemocnice, tak pojišťovnu. Co by prosím Vás bránilo vykořisťovaným pojišťencům, aby byly pojištěni u státní VZP? S tou samozřejmě i soukromá nemocnice smlouvy mít bude. Je to tak těžké pochopit?

Nejsem zaměstnanec finanční instituce: s někým si mě pletete.
06. 11. 2008 | 10:10

midi napsal(a):

Je hezké, jak pan Rath nazančuje, že Topolánek lpí na premiérském platu a on sám není ani takový formát jako např. Hašek, který ihned řekl, že pokud se stane hejtmanem, tak opustí Poslenckou sněmovnu. To Rath si potřebuje několik měsíců zkusit, jaké je to pobírat dva platy a mít peněz jako ministerský předseda.
06. 11. 2008 | 10:21

František z Asisi napsal(a):

Pane doktore jste jednička.Je dobře,že se zpřetrhají nynější vazby hejtmanů na ODS,při zadávání zakázek systémem já na bráchu,brácha na mě!Hejtmanům už nebudou kapat miliony za zakázky dané spolu straníkům z ODS.Proto ten řev a zloba.Kolínská nemocnice a její ředitel je zářný případ korupce,výdělečnou část nemocnice 130 milionů rok co rok,pronajmout příteli z ODS za 30 milionů.
06. 11. 2008 | 10:45

pepek napsal(a):

Pane doktore, líbí se mi vaše názory a vaše projevy a v současné době jste člověk kterého naše politická scéna velice potřebuje. Ale co se týče důvěry ve vaši osobnost je to slabší a rád bych jednou zjistil že se mýlím. Vše ukáže čas. Dnešní politika potřebuje nejen lidi kteří umí mluvit a ukazovat na chyby druhých ale hlavně lidi s morálním kreditem kterým lidé budou věřit. Jednoduše řečeno nekázat vodu a nepít víno!!!
06. 11. 2008 | 11:22

Alibernet napsal(a):

Soudruhu Rathovi (krom dalších lží, jimiž je prošpikován celý jeho blábol) jaksi vypadlo, že rovná daň funguje (a dobře) i v jiných státech - např. Estonsko, Slovensko nebo česká republika (sociální a zdravotní pojištění). I kdyby byla ODS sebevětší banda volů, raději vždy dám hlas jim něž této umaštěné, prospěchářské sebrance s hubami zapatlanými od guláše.
06. 11. 2008 | 12:05

Ten Lama napsal(a):

Pane doktore jste jednička. Největší sprosťák s přefouklým egem a mega ambicemi. Teď zrovna se vám pro naplňování vašich ambicí hodí politika soc.dem., ale z jakéhokoli proslovu je vidět jak na prvním místě jste vy, potom dlouho nic a potom zase vy. Lidi používate jak se vám zrovna hodí. Nezištně neděláte nic, týmovou spolupráci si představujete jako všichni egomaniaci - já mám pravdu (na tahle zjištění stačí hodinka na netu, obzvláště husté je vaše vedení LOK). Takže mi přijde, že lidi si zvolili na vyhnání čerta samotného ďábla. Nemohlo by to jednou skončit tak, že čerta vyžene hloupej Honza, ten měl lidi opravdu rád a v pohádkách to přeci vždycky vyšlo :). Závidím Americe McCaina a Obamu,včerejší proslovy po volbách byly z obou stran parádní.
06. 11. 2008 | 12:27

Quido napsal(a):

Neo: Ani to lhaní Vám nejde, stejně jako přemýšlení a logika. To, že jste zaměstnanec finanční instituce a že máte ekonomické vzdělání, jste na diskuzi tvrdil Vy. Chlapec nejsem již dávno. A místo argumentů psát o tom, že je oponent retardovaný může jen ten, kdo retardovaný opravdu je. Mimochodem, podle Vašich odpovědí, jak si vždy vyberete jednu část, na kterou si myslíte, že je nejjednodušší odpovědět a pak svou odpovědí dokážete, že jste vůbec nepochopil na co odpovídáte, tak si nejsem jistý, jestli vůbec víte, co to retardovaný znamená. Otík také nebyl retardovaný, byl jen momentálně zaostalý. Tak co, kolik mi dneska napíšete, že je Vám let, kde pracujete a jakou školu jste studoval? Polkněte slzy a dejte se do toho. A už si konečně někde přečtěte, co je to monopol, jaké jsou jeho formy a podstata.
06. 11. 2008 | 12:28

Anonymous napsal(a):

Rathe, tebe bych chtěl na čtvrt hodiny do uzavřené místnosti....
06. 11. 2008 | 12:36

Quido napsal(a):

Anonymous: Pán je teplej?
06. 11. 2008 | 12:44

neo napsal(a):

Quido:

Vy nemáte asi dobrou paměť. Zkuste najít, kde jsem to napsal, a přesvědčte mě:) Já jsem si na 100% jistý, že jsem nikdy a nikde neuváděl, že bych byl zaměstnanec nějaké finanční instituce. Let je mi 25, každý rok se ale mění, takže abyste netvrdil, že měním lžu:)

A ten monopol Vás asi nenechá spát že?///Quido napsal(a):
Neo, Matrix: Jako teorie dobré, ale praxe? Pokud bude ve Vašem regionu monopol zdravotnických zařízení napojený na zdravotní pojišťovnu ve stejných soukromých rukách, tak Vás jednoduše donutí k tomu, abyste k jeho pojišťovně přestoupili. Nebo si jeďte pro péči někam jinam. (Tím samozřejmě nemyslím péči praktického lékaře v případech akutního ohrožení života.) Jak chcete lékaře, patřícího do určitého řetězce donutit, aby zaregistroval Vás jako pojištěnce jiné pojišťovny?
04.11.2008 16:13:54
Tak a teď mi povězte, jak Vás donutí nezvolit si státní VZP? Máte pocit, že by nemocnice nebrala pacienty, pojištěné u VZP? Kterých je většina?
06. 11. 2008 | 12:57

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik příspěvků, které byly v rozporu se zdejšími pravdily.

Děkuji za pochopení.

Pane vlku, o oslovení Petra Žantovského neuvažuji.

Libor Stejskal, editor blogů
06. 11. 2008 | 12:59

Kadlous napsal(a):

Sem - tam jsem si početl na těchto blozích, sem tam jsem něco utrousil (slušně), ale teď, když zde působí cenzura (z povolených příspěvků vyplývá že je trochu promodralá) tak mne napadá pouze jedno "zdrávas královno, stojí to tu za ....", takže udělám pá,pá a nebudu již zde investovat žádný čas.
06. 11. 2008 | 13:00

radek napsal(a):

to Quido
i když by jste sepsal tisíce rozumných argumentů, fanatické modráky nepřesvědčíte, protože neschopnost sebereflexe a logického úsudku bez předsudků nejsou prostě schopni, díky však za snahu - je dobře to nevzdávat, neboť důsledky jejich jednoduchých řešení (např. "privatizace" nemocnic) nás mohou postihnout všechny ...
06. 11. 2008 | 13:49

neo napsal(a):

radek: co rozumného Quido napsal?

jen že jeden podnikatel koupí nemocnici a pojišťovnu a stane se z nich monopol.

což je holej nesmysl:)
06. 11. 2008 | 13:53

radek napsal(a):

to neo
zkus si přečíst ještě jednou jeho argumenty bez emocí a zamyslet se, zda-li na nich přeci jenom něco není..., pokud se tu budeme vzájemně urážet a vykřikovat "svou" pravdu, je to k ničemu...
06. 11. 2008 | 14:22

Kubíček napsal(a):

To Radka-píšete o primitivním voličstvu ČSSD. To jsou dvě třetiny tohoto národa, které bylo ochuzeno tzv.Topolánkovou reformou. Měla byste se zajímat jak na ni doplatili lidé vysoce inteligentní /Valtr Komárek mluvil o talentovaných absolventech mat.-fyz. fakulty- o relativním snížení platů u učitelů to bylo všeobecně známo/. Vy ale asi patříte mezi ty co snadno vydělávají dost peněz. Měl jsem dobrého kamárada, který studoval na kněze. Když komunisté zavřeli jejich semináře, chtěl jsem s ním sdílet opovržení, ale on obvinil kapitalisty l.republiky.Prý se nepostarali o chudé a komunismus musel zákonitě nastoupit. Nemyslíte, že v současné době je to mnohem horší?
06. 11. 2008 | 14:23

StandaT napsal(a):

neo: bojujete marně. Problém těchto lidí je v tom, že se bojí, že privátní provozovatelé budou mít zisk na jejich úkor. Že jim ošidí péči nebo dokonce léčbu. Nikdo jim neřekl, že toho chování je málo pravděpodobné, protože je ekonomicky nevýhodné. Sice sami argumentují, že 30Kč poplatek je špatný, protože někdo zanedbá péči a pak následná léčba je mnohem dražší, ale - nevím proč - už neakceptují, že toto pravidlo platí obecně pro poskytování lékařské péče, ne jenom ve vztahu k chudým stařečkům nemající 30kaček na doktora. Pokud pojišťovna dovolí, aby se péče odbývala, bude jí to v budoucnu stát mnohem více peněz. Proč by to dělala? Pojišťovny velice dobře vědí, že nejvíce (mnohem a mnohem víc než na čemkoliv jiném) ušetří na tam, kde je nejméně následných komplikací. Právě omezení komplikace při/po léčbě je ten zlatý nuget, který láká. A to mohou dosáhnout jen tím, že si budou moci nasmlouvat péči tam, kde to umí. A to není vůbec o právní formě nemocnice, jak to lidem sugerují nastupující hejtmani a není to ani o tom, kolik set milionů do nemocnic nalejí, jak to lidem sugerovali bývalí hejtmani. Je to o tom, zda je někde člověk, dva a když se to sejde tak i tři, kteří to prostě UMÍ. Stejně tak řízená péče umožní, že bez kvalitních doktorů kteří umí, nebudou nemocnice investovat do přístrojů jen proto, aby to vypadalo, že se hejtmani starají. Protože pojišťovny budou moci dělat svou "ekonomickou" politiku bez ohledu na regionální politické reprezentace. Řízená péče odřízne lokálpolitiky od vlivu a ztíží jim dělat "jako že se starají". Místo toho budou muset mít hejtmanství velice dobře propočtenou koncepci. Julínkova reforma - a tady už vůbec nechápu proč to neříká - vnese do plánování a rozhodování o péči tvrdá data, a nástroje, které si vynutí jejich akceptaci. Jinejma slovama: už to nepůjde okecávat.
06. 11. 2008 | 14:27

Jos napsal(a):

To Ivan Hochman a JAHA,
jste typická ukázka ubohosti.
Nevyhráli jsme volby - tak příště na to jdem brachiálně. Ještě si pořiďte Auroru ubožáci.
06. 11. 2008 | 14:33

radek napsal(a):

to StandaT
prosím uveďte konkretní příklad státu, kde Vaše představy fungují (tj. řízená péče)??? Děkuji

Julínkovo, že u nás to bude fungovat je k smíchu...
06. 11. 2008 | 14:41

neo napsal(a):

radek:
promiňte Radku, ale i bez emocí mi argumenty Quida nepřipadají pádné a pravdivé.

Z logiky věci plyne, že taková pojišťovna, která by šla do businessu s cílem odírat klienty, by těch klientů moc neměla. A i kdyby v kraji patřily všechny nemocnice majiteli té oné pojišťovny, tak by nikdy nedošlo k tomu, že by uzavřely smlouvy jen s onou pojišťovnou a tímpádem nutily pacienty pojistit se tam.

Je to utopická představa, protože pojiťencům by nic nebránilo mít jinou pojišťovnu a nemocnice by následně musely zkrachovat.

a Standa T má pravdu. Pokud něco víte o pojišťovnictví, tak pojišťovna má dokonalý zájem na zdraví svých klientů, investuje do prevence a snaží se samozřejmě předcházet a rychle řešit situace,kdy dochází k plnění ze strany pojišťovny.
06. 11. 2008 | 14:49

StandaT napsal(a):

radku: z dikce Vaše přísvěvku vidím, že odpověď ani nechcete. Víte, já nebudu ten, kdo Vám bude tu Vaši pravdu brát - klidně to berte, že jste vyhrál.
06. 11. 2008 | 14:58

radek napsal(a):

to neo
jenže zapomínáte, že v českých poměrech žádná konkurence nebude existovat !!!, pár hráčů si rozdělí trh - někteří do nařídí svým zaměstnancům viz. Chrenek (přirovnal bych to k českému bankovnictví...), pokud budou "odírat" všichni (co s tím pak uděláte - opravdu nemáte strach???)
Pokud by to opravdu bylo výhodné pro pacienty, myslíte, že by to v Evropě již dávno nezavedli???
Dále opravdu chcete přijít o svobodnou volbu lékaře???
06. 11. 2008 | 14:59

radek napsal(a):

to StandaT
já nechci nad nikým vyhrávat ani nikoho zesměšňovat, jde mi o to, aby se realizovaly rozumné změny, které budou široce diskutovány s pacienty i odborníky a budou ku prospěchu pacientů
06. 11. 2008 | 15:02

neo napsal(a):

radek:

pokud zůstane jedna státní pojišťovna VZP a ostatní ty zlé soukromé pojišťovny budou "kolaborovat" se soukromými nemocnicemi. Pojistilo by se 99% pojišťenců u VZP. A ten váš kartel nemocnic a pojišťoven by zdechl.
06. 11. 2008 | 15:05

StandaT napsal(a):

radku: na tuto diskusi je už pozdě. Jak ODS, tak ČSSD do sporu kolem reformy nainvestovaly příliš politického kapitálu než by couvly - to už nejde. Dnes to je výhradně o síle. Konkrétně o síle odstavit či udržet Julínka.

Jinak řízená péče nemá být žádná nutnost bez možnosti variant. Řízená péče bude znamenat, že pojišťovna pro Vás zvýhodní některá zdravotnická zařízení. Pokud nebudete souhlasit, zvolíte si jiné. Samozřejmě s tím, že o to zvýhodnění příjdete.

Navíc je třeba si uvědomit, že denní kapacita u běžných (a tedy u většiny) ošetření je taková, že jedno zařízení nebude stačit. T.j. že pojišťovna nebude mít nasmlouváno jedno (např.) ortopedické pracoviště, ale několik, z kterých si vyberete.
06. 11. 2008 | 15:34

RUMCAJS napsal(a):

Dneska jsem vezl otce do nemocnice. Mohl jsem si vychutnat důsledky zdravotnictví "Zadarmo" a důsledků limitů zaváděných a prosazovaných Ráthem. Z naší nemocnice zbylo jen torzo, protože VZP by jiné služby, než doléčovací neproplatila.Přístup na pohotovosti byl takový, že jsem se rozhodl nosit sebou balíček poslední pomoci, pro případ že by se mi taky něco jednou stalo. Náladu mě vylepšila až soukromá nemocnice , sice vzdálená 30 km, ale s přístupem fantastickým.

Pokud se dostenete opět ke korytu, bude sice zdravotnictví zadarmo, ale jenom pro prvních deset tisíc šťastlivců . Ty ostatní zhebnou na cestě do krajských špitálů (protože jinde špitály nebudou) a ty ostatní ve frontě.

Dneska na té pohotovosti, kdybych vás měl po ruce, tak by jste ještě s láskou vzpomínal na Macka.
A vzhledem k tomu, že tady se může jenom mávat, svůj příspěvek končím.

Do roka a do dne .....
06. 11. 2008 | 15:45

radek napsal(a):

to StandaT
nesouhlasím s Vámi, že je třeba tak spěchat (zas tak špatné zdravotnictví nemáme) a zásadní reformy prosazovat silou není rozumné pro nikoho, pokud se tak stane, proděláme na tom všichni, o tom jsem přesvědčen
06. 11. 2008 | 15:48

StandaT napsal(a):

radku: máte pravdu. Ale dneska už je skutečně pozdě. O nás UŽ nejde, celé je to v naprosto iracionální rovině testosterovnových kohoutění se nasmetišti. My jsme jen klacek, kterým se politici navzájem řežou po hlavách. Čekání na dobrou reformu je čekáním na Godota. Dobrá reforma neexistuje, vždy bude někdo nespokojený, vždy bude něco na úkor někoho. Jsou jen dvě možnosti. Buď zakonzervovat stávající stav, nebo nechat politiky udělat změny a hlídat, aby nepoškozovaly pacienty (nikoliv jejich peněženky). Já stávající stav považuji za neudržitelný a od Julínka neočekávám takový armagedon, jak hlásá SocDem. Proto je můj postoj takový, jaký je. Upřímě, věřím mu mnohem více, než Rathovi.
06. 11. 2008 | 16:10

honza napsal(a):

pane drath, přeji vám mnoho úspěchů a co nejmíň šťouravých investigativních novinářů ve vašem politickém podnikání.
06. 11. 2008 | 17:21

Michal napsal(a):

Soudruhu, příteli, Rathe. Víte, je 100 důvodů, proč nevolit ODS, ale ani jeden důvod volit ČSSD; a k tomu je 100 důvodů proč nevolit KSČM. A znáte to přísloví - podle sebe soudím Tebe? Máte plná ústa korupce ODS a přitom jste jaksi pozapomněl na vlastní řady a na také na sebe.
Mimochodem - mám Bechtěrevovu nemoc. Za vládnutí ČSSD (konkrétně za Vašeho "vedení" ministerstva) mi byla biologické léčba zamítnuta kvůli nedostatku peněz a Vámi zavedeným limitům; nyní se prostředky našly...
06. 11. 2008 | 19:36

cansado napsal(a):

Ono je to přece opravdu jedno, modrý nebo oranžový, když jejich našeptavači jsou pořád stejní. Jednou se vetřou do přízně jedněch, pak do přízně druhejch a my se divíme, jak doprava šla levice a jak vlevo ukročila pravice. Zajímavé, že na těch "neviditelných" pozicích jsou přitom pořád stejní koumáci, kteří se maj za každý barvy dobře. Dr. Rathovi věřím, že aspoň moc dobře ví, jak to v rezortu je, prošel si ho od píky, ví kdo je kdo a nenechá se snad opít každým rádoby znalcem, který chce jen hrabat pod sebe a léčit si mindráková bebí
06. 11. 2008 | 20:24

Jakr napsal(a):

Bylo jen otázkou času, kdy to bude vysloveno nahlas. A už je to tady. Středočeši budou mít bolševickou krajskou radu a může za to ODS! Když jsem před chvílí toto slyšel z úst budoucího Středočeského hejtmana, tak se hned vybavila slova klasika: "Kdo to byl, kdo způsobil, že sám náčelník vydával tak zvrácené rozkazy?!"
A je zase jen otázkou času, kdy u úst ***cenzurováno*** Ratha zazní: "A běda Vám, jestli mi to nepude! Běda Vám!!!" To je zřejmé.
07. 11. 2008 | 17:16

Nina napsal(a):

Rath s Paroubkem by nás za moc prodali komukoliv. Bože chraň nás před oranžovo-rudou.
07. 11. 2008 | 19:39

Blue Jay napsal(a):

David Rath made by STB lovers,

Jeho otec udaval sve kolegy a jeho synek skakal z jedne strany do druhe az si nasel tu pravou. Komunisty. I kdyz se tu zoufale snazi vydavat za socialistu.
09. 11. 2008 | 16:58

čtenářka napsal(a):

Souhlasím s Davidem Rathem co napsal. Kromě toho, že má recht , je to i hezkej chlap.....Tečka
10. 11. 2008 | 13:13

ali napsal(a):

LIDIČKY, MYSLÍTE, ŽE SI TOHLE VŠECHNO RATH RÁD PŘEČTE? Myslím,že jsme mu tady(a nejen tady)všichni úplně putna, hlavně že je vidět, že se může veřejně chválit a když mu pár slepiček zakokodá, jak je pěknej. Ani dvoumetrovou tyčí na konci voizolovanou bych naň nesáhla...brrr
10. 11. 2008 | 23:47

Nina napsal(a):

čtenářka
asi máme jiný vkus
11. 11. 2008 | 09:45

Igor napsal(a):

Toto je reakce tak nějak na všechny články tohoto "autora a politika". Otázka: Zbývá vám také trocha toho času na opravdovou politiku? Nebo se politika dělá urážením, špiněním, pliváním a "vtipkování" na adresu druhých? Neříkali vám doma, žě sebechvála smrdí? Že podvádět se nemá? Pro mě jste jen jeden z mnoha CHLÍVÁKŮ na "politické" scéně (herec jste rozhodně lepší). Tak ať se přestane dařit pane OSTUDO!!! Věřím, že toto tu pan Stejskal ponechá, protože se nechovám hůř než "autor"....
11. 11. 2008 | 12:14

ali napsal(a):

..co očekáváte od člověka, kterýmu visí vlastní portrét ve vlastním kanclu?
12. 11. 2008 | 00:36

Martin napsal(a):

nic novího...lékařskopolitický kastRATH...ten ještě ukáže věci
12. 11. 2008 | 09:00

Mousle napsal(a):

Díky lidem jako Rath, Paroubek, Sobotka a Hašek zcela vážně uvažuji o emigraci, myslím to naprosto vážně.
Nechci aby já a moje rodina žila v zemi pod vládou politiků, kteří již v pěti krajích přizvali k moci komunisty.
12. 11. 2008 | 13:28

ali napsal(a):

Mousle - zatím vyčkej, ještě musíme počkat, až dostanou po papuli..pokud ne, zdrhám taky :o))
12. 11. 2008 | 16:09

Příznivec Davida Ratha napsal(a):

Jen jdi MOUSLE a vezmi sebou
i další , např. ubožáka který vymyslel termín "lékařskopolitický kastrát" -OPRAVDU GENIÁLNĚ UBOHÉ !!! nebo Hochmana, tomu už jsem jednou posílal
facku zezadu až se mu č.l.s.i obrátí k.u.a.ý. dozadu, takže se podobně jako on opakuji.
13. 11. 2008 | 21:56

MADE IN ČSSD napsal(a):

Vladimír Dryml z ČSSD nebyl ve funkci prvního náměstka hejtmana Královéhradeckého kraje ani dvě hodiny, a už začal bojovat za SOUKROMOU Česko-německou horskou nemocnici ve Vrchlabí. Kraj by se podle něj měl postarat o KRACHUJÍCÍ zdravotnické zařízení, kterému politik z ČSSD několik let šéfoval.
"Bylo by dobré návrh pana doktora Drymla přezkoumat, protože to jasně zavání střetem zájmů. Zásadně to odsuzuji," řekl pro on-line deník TÝDEN.CZ bývalý hradecký hejtman Pavel Bradík z ODS, který prohrál letošní krajské volby.
Dryml se ale ostře ohrazuje proti tomu, že by jakkoliv zneužil svého nového postavení.
"Nikdo mi nemůže vyčítat, že bych se v případě vrchlabské nemocnice angažoval jen proto, že jsem v ní ředitelem. Už před mou kandidaturou jsem majiteli nemocnice Alexandru Seidlovi oznámil, že z postu ředitele odstoupím, a to také k 31. prosinci udělám," tvrdí Dryml.
Nemocnice ve Vrchlabí se podle svého ředitele nachází v krizové situaci. A Dryml tlačí na pilu. Zastupitelstvo Královéhradeckého kraje se prý musí velmi rychle rozhodnout, jestli jeho návrh podpoří. "Pokud tak neučiní, bude mít zodpovědnost(!!!) za to, že nemocnice zkrachuje. Nejlepším řešením by bylo ji kraji dlouhodobě pronajmout(!!!)," řekl.
Dryml se obává, že letošní zima bude pro nemocnici, která má již několik let finanční problémy, osudová. "Když jsem se na konci loňského roku vrátil po čtyřech letech do vedení, měla nemocnice dluh 25 milionů korun, nyní je to 14 milionů. V čele už se neobjeví nikdo tak úspěšný jako já, takže to s nemocnicí půjde rychle z kopce," dodal Dryml.

Kdo je Vladimír Dryml?
Novopečený senátor za ČSSD v roce 1987 vstoupil do KSČ. V druhé polovině 90. let působil ve Sdružení podnikatelů, kde požadoval zpoplatnění lékařské péče. Svou letošní předvolební kampaň postavil právě na odmítání zdravotnických poplatků. Stojí v čele soukromé vrchlabské nemocnice, která nevybírá regulační poplatky od pacientů mladších 18 let. Tam se vrátil z ministerstva zdravotnictví, kde působil jako náměstek ministra Davida Ratha.
14. 11. 2008 | 11:11

Sualk napsal(a):

Davide,
jestli berete to, že D.Rath leze z jedné strany do druhé ze zřejmých důvodů vypočítavosti, jako změnu názoru, tak to tedy je opravdu úsměvné. Přečtěte si něco o vašem lékaři. Ostatně v příspěvcích je toho více než dos t uvedeno. Tento lékař svými gesty na veřejnosti nezapře, že na něho velmi neblaze dopadla výchova v stébácké rodině.
14. 11. 2008 | 23:33

Jakr napsal(a):

Je opravdu vtipné, když Paroubkův poslušný ocásek Rath viní Bendla za své rudé vládnutí ve Středočeském kraji. Jeho pokrevní bratr a vzor v možnostech demagogie dr. Joseph Goebbels na něho může být pyšný. To je zřejmé.
17. 11. 2008 | 19:14

Jiří napsal(a):

Doktore, držím Vám palce, ať se daří. Potřebujeme to jako sůl.
19. 11. 2008 | 08:13

volička napsal(a):

Zatím jsem nenašla NIC v čem by nemluvil pan Rath rozumně.Tečka.
22. 11. 2008 | 23:29

jakr napsal(a):

to volička:
No a vo tom ten populismus je. A pán dochtor dobře ví, že ti méně pozorní a důvěřiví jako třeba vy poslouchají a slyší to, co chtějí slyšet. Takže, podle potřeby jsou lékaři buď chudáci, kteří nemají na odbornou literaturu, anebo to jsou ti milionáři, kteří odírají zdravotní pojišťovny svými nehoráznými požadavky na proplacení faktur. A regulační poplatky buď musí být asi tak 100 Kč za každou návštěvu lékaře, protože bez nich zdravotnicí zkrachuje, resp. je zavedení regulačních poplatků protiústavní a po rozhodnutí Ústavního soudu alespoň nemorální. Vše záleží na tom, jestli je populistický demagog právě u koryta, nebo jestli se ke korytu právě cpe. To je zřejmé.
23. 11. 2008 | 21:25

nesociálkomunál napsal(a):

to volička: a co pan julínek?
Já to vnímám přesně naopak. Ještě se mi nestalo abych
v něčem s Dr.Rathem nesouhlasil.
27. 11. 2008 | 22:23

Bobina napsal(a):

Prázdný sud nejvíc duní!!! Rathův článek nejde ani dočíst do konce. Tolik nadutosti, lží a nenávisti může vyzvracet snad jen zakomplexovaný a frustrovaný člověk. Bohužel tento zamindrákovaný šmoula je středočeským hejtmanem a aby toho nebylo málo, vládne s komunistama. Je něco shnilého ve státě českém když za ubohých 30 Káčé jsou voliči schopni zvolit takového tlučhubu. Chce se mi zvracet......
28. 11. 2008 | 01:52

Cvrček Vendelín napsal(a):

Pane doktore,jsem rád,že tu jste q nenecháte se zakřiknout rádoby
znalci,ve skutečnosti však nulami.Jen kdyby bylo více Dr.Rathů!!!! Mám Vás moc rád.Bijte nemilosrdně ty hlupáky z ODS!! Jsem na Vás hrdý !!!!!!!
28. 11. 2008 | 11:45

nesociálkomunál napsal(a):

I já jsem hrdý Crčku Vendelíne!
A "bobina" ať klidně zvrací !?!!!!!
30. 11. 2008 | 20:32

Jan napsal(a):

Pane Rathe, držím vám palce a uznávám, že na hrubý pytel má být hrubá záplata, nedejte se od těch mafiánů, lhářů, vyděračů, tunelářů a zkorumpovanců z ODS otrávit. Nic neumí a tak alespoň kvičí, jak prasata před porážkou, která přijde v předčasných volbách již brzo! Čím víc kvičí, tím lépe to děláte!
30. 11. 2008 | 20:40

poker face napsal(a):

urážky,vulgarizmy a o tom,že voliči,novináři,opozice i koaliční poslanci víme KULOVÉ najdete zde http://www.cikrtoviny.cz/cl...
30. 11. 2008 | 20:58

dd napsal(a):

Dryml a Rath to jsou týpci jeden větší tlučhuba než druhý. Dryml dovedl "svouji" do dluhů a teď chce aby mu pomohl"stát", ale krucinál rozhodujete a platíte to za moje daně!! Když jsem dnes viděla kolik miliónů budou kraje přispívat nemocnicím na "30" korun dělalo se mi špatně. To nemyslíte Srátovci vážně?? Vždyť rozhazujete peníze nás daňových poplatníků! Když chcete ať vám přispívají ti co vás volili! já ne!!!!!!
01. 12. 2008 | 23:34

vena napsal(a):

Ano dostal jste 26 tisíc hlasů to je pravda,ale co já vím a je to vidět i na hodně fotkách že Vás volili především důchodci které jste oblbli růžemi a slibem že nebudou platit u lékaře.Fakt super kampaň profitovat na starých lidech!!!
02. 12. 2008 | 15:10

Odíraný napsal(a):

Pane doktore. Každý měsíc mě stát finančně dusí nehoráznostmi, kterým říká jednou "daně", jednou "sociální pojištění", jednou "zdravotní pojištění". A přitom, já opravdu žádnou Danu ani neznám. A raději bych se pojistil sám, než abych platil "pojištění" bůhví komu. Dnes jsem četl, že jste machr na poplatky. Tedy, jak je neplatit. A že prý radíte svým spolustraníkům, jak obcházet zákony. Podělíte se o tyto habaďůry s normálními lidmi nebo se možnost nedodržování zákonů týká jen vašich vybraných kamarádů?
02. 12. 2008 | 21:30

Jedla napsal(a):

pro pana Odíraného: Tak to té Daně neplaťte: ODS radí přejděte na Švarcsystém: Jako OSVČ nejen že si snížíte daně o různé paragony z domácnosti, které si dáte "do nákladů", (jako zaměstnanec nakupujete za zdaněný příjem, jako živnostník si nejdřív nakoupíte, až pak zdaňujete), ale hlavně budete platit sociální a zdravotní pojištění jen z třetinového základu oproti zaměstnancům. Metod dańové "optimalizace" je víc, jsou legální, celkem známé, a veřejné služby od státu můžete vesele využívat dál díky mase "hloupých" odíraných zaměstnanců.
08. 12. 2008 | 15:54

Lany napsal(a):

Pdívejte pane Rath. Četl jsem tu od jednoho Vašeho příznivce, abyste zatočil se všemi mafiány, lháři a vyděrači z ODS. Nemyslím si, že Vaše strana je jiná. Troufám si tcrdit, že v každé straně se najdou takový lidé. Jde jen o to jak je to a není vidět na venek. Vám se to podařilo lépe skrýt než ODS. V našem státě byla potřebná změna, to uznávám. Ale jestli byla tohle ta správná změna?????? Ukáže čas. Přesvěčtě mě a nás všechny, že se ve Vás třeba i mohu mýlit.
13. 12. 2008 | 07:44

Hurá napsal(a):

Vaše hodnocení vlády ODS, pane hejtmane, se mně zdá možná ještě dosti ohleduplné. Závěr o vystavení účtu těmto chacharům potom přesný.
13. 12. 2008 | 20:39

Odíraný napsal(a):

pro Jedlu:
Děkuji za radu. Ale nejsem si jist jestli je to bezpečné. Švarc-systém je nezákonný, a když nedělám asistenta doktoru Rothovi, tak by mi to asi neprošlo. A i ve tvém příspěvku je pěkně vidět, jak jsou často dáváni na jednu úroveň různí šibalové a třeba řemeslník, který se jen snaží sám uživit. Ten je navíc vždy první na řadě, když se hledá, kdo za všechno může. Dříve se kroutilo krkem, nyní se pokutují minimální daní, ale přístup k nim mají soudruzi stále stejný. Chápu, že musí. Je přece z podstaty nepřijatelné, aby se pracující o sebe staral sám bez pomoci odborářské organizace a její strany. K čemu by potom byl třeba takový Štěch?! Aha!?
14. 12. 2008 | 22:34

hhc napsal(a):

Děkuju, jste v té bídě jistou nadějí, držte se a vydržte.
15. 12. 2008 | 18:10

Martin napsal(a):

Rathe jste jen lhář,populista,demagog...nic víc
16. 12. 2008 | 07:17

Ivo Peterka napsal(a):

Neo, to video je ubohé. Pana Macka považuji kvůli té facce za idiota, bez ohledu na výši jeho IQ, kterou se rád chlubí. Ať je Rath jakýkoliv, nedivím se, že se po té facce sbalil a odešel. Obzvlášť ten závěr videa, kde je pod Paroubkem napsáno "zítra dostaneš přes držku ty" je dost podivný, když tím, kdo fackoval, byl Macek. Neobhajuji tu Ratha, pouze hodnotím slaboduchost celého toho videa, potažmo pana Macka.
16. 12. 2008 | 10:29

Dosa napsal(a):

Pane Rath, je vidět, že jste se nezměnil od doby, kdy jsem vás poprvé (a naštěstí naposledy) osobně potkal. Tehdy jste nejprve střízlívý, po čase pak ožralý jako prase obtěžoval hosty v restauraci Na Růžku v Roudnici nad Labem, až vás museli s této hospody, která sídlí ve vaší nemovitosti, vyhodit. Už tehdy bylo evidentní, že jste poměrně vážně psychicky nemocný člověk trpící silnými komplexy, poruchou osobnosti. To že vaší osobou pan Paroubek zavšivil českou politiku je trestuhodné.
16. 12. 2008 | 13:42

pevon napsal(a):

Pane Rathe, je až s podivem, že když člověk spočítá vaše témata, o kterých se bavíte, tak přes 90% z nich je o napadání někoho jiného a jejich práce (vaše retorika vůči ODS, konkrétním osobám a tak). Z toho plyne jediné - sám vlastní témata nemáte a ani je neumíte vytvořit, jinak byste spíše hovořil o tom, jak chcete něco nového udělat a ne jen napadat či měnit co udělali jiní. Zkrátka a dobře, pro mne jste a věřím, že ne jen pro mne, prázdný člověk, který umí pouze kritizovat jiné. Proto se velmi divím, že Vám dal vůbec někdo preferenční hlasy a že Vás volí. Vyplývá z toho, že vaší preferenčn skupinou jsou prostě lidé bez schopnosti rozumného vlastního úsudku. Obecenstvo takové úrovně ahloubky Vám opravdu závidím ...
16. 12. 2008 | 14:15

František Dratva napsal(a):

Vážený pane doktore, běžte už do hajzlu.
16. 12. 2008 | 14:38

ruzovo napsal(a):

Pane Ráth
Koukám, že jste se konečně našel. Našel jste svoji krevní skupinu tu grupu za prasátkem Paroubkem.
Díky, za vaši politiku s podporou komunistů. Řadíte se tedy k vrahům, lhářům.
U nás je jedno pořekadlo na každou svini se vaří voda i na vás dojde........
16. 12. 2008 | 14:38

kuncz napsal(a):

Vazeny pane Rath, jiz moje babicka rikala ze sebechvala smrdi. Rikal to i muj otec a ja to rikam vlastnim detem. Jste jen komicka a povrchni figurka s jepicim zivotem.
17. 12. 2008 | 14:03

Zdeněk napsal(a):

Vážený pane doktore
Chápu, že bylo nutné zastavit jakýmkoliv způsobem zlodějskou privatizaci zdravotnictví uskutečňovanou ODS. Do budoucna si myslím, že bude rozumné ponechat poplatky u lékaře, ale tak, že se bude platit pouze při zahájení léčení a ne při každé návštěvě např. při převazu. U dlouhotrvajících onemocnění pak platit vždy. V nemocnicích stravu podávat na základě objednávky jako placenou službu.
Na druhé straně finančně hodnotit praktické lékaře i podle toho kolik % jejich pacientů
chodí na kontrolní vyšetření a tím předchází rizikům opožděného léčení vážných chorob. A toto přání mám ne jako zbohatlík, ale jako normální důchodce, který jásá, že v roce 2008 na něj praktický lékař i specialista měl dost času.
18. 12. 2008 | 10:58

Mráz napsal(a):

NEO a podobní zastánci pravice, zkuste také zde popsat životopis Bendla (svazáka), Klause (syna velké komunistky-kádrovačky ap.)Topolánka (otec velké krajské komunistické zvíře, on sám zelený rudý mozek ap.). A ti, co zde píší proti komoušům- kdo je rovnější, ten kdo u nich zůstal, nebo přeběhlík do pravicové strany? Tu levici lze ještě chápat, ale pravici, to je opačný směr. Dalo by se pokračovat v životopisech, ale nemá to cenu, někteří si vedou své bláboly dál, nebo jsou tak naivní?
21. 12. 2008 | 01:01

Obleva napsal(a):

Teda Mrázi, z tvého kádrování jde mráz. Hele, ale upřímně. Vadí ti třeba u toho Bendla víc, že byl svazák jako každý, kdo chtěl dostudovat nějakou školu, nebo spíš to, že z něj bolševická propaganda nedokázala vyprodukovat komunistického magora, jako jsi třeba ty?
21. 12. 2008 | 09:29

čarodějka tajemná napsal(a):

No to jsem se ale pobavila, prý opilej..hahahaha...a ty hrubky...Já mám taky něco pro Vás pane rathe k počtení...http://milispoluobcane.jex....
24. 12. 2008 | 23:46

Jura napsal(a):

Pane Rath, vy a Vase nazory, to je hruza. divim se ze vas vubec nekdo voli. s komancema jedna ruka, a estebaka paroubka za kmotra. jak se budete vyrovnavat s komunistickou minulosti. my chhcem postavit komance mimo zakon jako nacisty, co vy na to. vase kecy ke zdravotni reforme, to je taky neco. vy jste byl ministerm a nikdy ste nic neudelal aby ste neco nepokaqyil. je mi y vas na bliti.
26. 12. 2008 | 23:53

Slezy napsal(a):

Ráth nebral léky a tak mu došlo kafíčko. Tak aspoň ukázkově posral Julínkovi čůráka.
05. 01. 2009 | 16:17

Světlana napsal(a):

Se mi zvedá pajšl z diskutujících...asi žluč z prohraných voleba závisti....?
05. 01. 2009 | 23:39

karel napsal(a):

Člověk, který se v podstatě paktuje s milionáři, co proti nim má?
08. 01. 2009 | 14:50

jih334 napsal(a):

Modlím se, aby se volič probudil a zjistil co Vaším zvolením udělal. Nejste dobrý člověk!
09. 01. 2009 | 14:20

Triska napsal(a):

Nemam Vas pane Rat rad.Doufam,ze nejsem jediny.Takoveho nafuku jsem ve svete jeste nepotkal.Mozna Paroubka
09. 01. 2009 | 20:36

Triska napsal(a):

Mam obrovskou radost pane Rath,ze je hodne slusnych lidi,kteri Vas nemohou vystat.Patrim mezi ne a je me vzdy na zvraceni z Vasi politiky.
Doufam,ze jednou skoncite a verte me,ze to radne oslavim,ac nepiji.Budte tak hodny a udelejte to co nejdrive.Dekuji
09. 01. 2009 | 20:44

čarodějka tajemná napsal(a):

Pane poslanče, Já taky píšu heč !!! a jste tam taky zašmodrchanej, tak si to můžete přečíst, jestli tady teda někdy brouzdáte ?...!!!http://blog.idnes.cz/top.as...
09. 01. 2009 | 23:54

dasdas napsal(a):

Pokud chcete, aby tyto diskuze k necemu byly, pak se vyjadrujte k obsahu clanku, kritiku osob, nikoli nazoru techto osob, si nechte pro sebe. V tom clanku je mnoho pravd, ale jedna ze vsech nejvetsi, asice : Pretazenim 2 poslancu (nikdy se asi nedozvime jakou magickou silou) doslo k poruseni demokracie. K hrubemu poruseni ! Na tomto poruseni demokracie nenese vinu jen Topolanek, ale vsichni, kdo se podili na soucasne vlade tzn. komplet ODS, KDU, SZ. Vsichni tito lide vedome a verejne poslapavaji cele toto volebni obdobi zakaldni princip demokracie - ze pocet poslancu ma byt olbrazem volebniho vysledku. Je mi smustno, ze zoufali volici ODS toto berou jako svoji vyhru. Tato vlada nemela vubec vzniknout. Nedavny volebni vyprask neni dusledkem zavedeni poplatku ve zdravotnictvi, ale proste skutenctnosti, ze obcane jasne dali najevo, ze demokracie patri jim a ne nekolika jedincum z parlamentu.
17. 01. 2009 | 03:19

PavelKa napsal(a):

to: dasdas
Popíráte sám sebe. Vaším "...nikdy se asi nedozvíme jakou magickou silou..." přiznáváte, že obviňování o "koupení" si prostě vymýšlíte, protože k ničemu takovému nedošlo. Vlastně i vy jste si vědomi, že na své poslance musíte hrubou silou, vyhrožováním a vydíráním. A kdo nedrží hubu a krok, tak se podle vašeho předsedy stává lidskou špínou a (<<<cenzurováno pro přílišnou sprostotu pana Paroubka>>>). Prostě spoléháte na to, že většina socanů zkorumpovaných poslaneckými prebendami v parlamentu pozbyla zbytků sebeúcty a je dostatečně zbabělá.
18. 01. 2009 | 23:31

ČARODĚJKA TAJEMNÁ napsal(a):

Pan RATH má náš MANDÁT !!!OD NÁS VOLIČUUUU!!!!
občan uvězněný zákonem LÉKÁRNÍKA Cikrta a DR. Julínka... Ing.ARCHITEKTA nám to zaštukátýruje decentněji platit jednopoložky lékárníkům a ordinacím......http://hledejsmysl.txt.cz/c...
21. 01. 2009 | 17:53

David napsal(a):

Mozna se pletu, ale v 7.p ( vyrobeno kim, cim? ) se pouziva "by" -- "Made by ODS", nikoliv "made in ODS". Takze priste pane dokotre se ujistit od nekoho, kdo o tom neco vi, at nedelate dojem nevzdelance.
07. 02. 2009 | 14:49

pole napsal(a):

to Petr
jak mohou komunisté rozhodováním o školách, nemocnicích atd. při našem členství v EU a NATO zlikvidovat demokracii v ČR ???
už by jste si měli přiznat, ( http://rakuten.manyuu.net/d... ) že s komunisty na regionální úrovni spolupracují všichni, ODS dokonce při prezidentské volbě...
18. 02. 2009 | 20:25

Neznamý**** napsal(a):

Já bych vás nakopal do vaši prdele fakt ta facka sedla dobře vám tak a 100 tisíc za to ste se zbláznil ne?to radši dám na charitu
19. 02. 2009 | 19:48

šerošek napsal(a):

pan macek se hajzl odesáckej
20. 02. 2009 | 08:45

a par facek napsal(a):

velebnosti to je hnus! jdu blejt
04. 03. 2009 | 01:01

replica watches napsal(a):

Come here to see ,do not miss .there have replica watches ,rolex watches and so on .replica watches , ,rolex watches available Now. come on ! quickly!
http://www.omegawatchessale...
01. 07. 2009 | 10:21

lv napsal(a):

Napsáno dobře, ovšem má to jedinou chybu - a to v osobě autora, který je-byť nepochybně "učesanější"-rovněž jen a jen figurkou snažící se výlučně o vlastní profit. Prostě česká demokratická scéna, to je scéna lidí nečestných
04. 07. 2009 | 04:58

Amos napsal(a):

První odstavec mi stačil... Tolik sebechvály jsem ještě neslyšel ani od Paroubka.
17. 07. 2009 | 01:24

cheap tiffany jewelry napsal(a):

Napsáno dobře, ovšem má to jedinou chybu - a to v osobě autora, který je-byť nepochybně "učesanější"-rovněž jen a jen figurkou snažící se výlučně o vlastní profit. Prostě česká demokratická scéna, to je scéna lidí nečestných, toužících výlučně po vlastním korýtku či korytu. Nepochybně velmi brzy bude označení "politik", "poslanec", "senátor" etc. urážkou nejhrubšího zrna.
31. 07. 2009 | 15:02

fanoušek napsal(a):

Lituji,že jste po setkání s panem Mackem,vyvázl jen s fackou. Kdyby Vás praštil pořádně,možna by se Vám rozsvítilo.
13. 08. 2009 | 19:26

cheap Jimmy Choo Shoes napsal(a):

30. 01. 2010 | 03:31

cartier ballon blue napsal(a):

TU water fish known, is also the source of happiness.
25. 03. 2010 | 04:27

cartier cheap napsal(a):

It would be great if you have other great things

just like this. I really love it. Thanks!
25. 03. 2010 | 05:51

rolex watches napsal(a):

rolex watches</a> is very useful tools to protect our time.If you never pay attention to yourself ,please grasp this chance.a few days ago,I bought a <a href="http://www.tt88times.com">swiss watches</a>.IT's very good to use.So i want to write an article about watches to share with everyone on <a href="http://www.tt88times.com"> seiko watches</a> So as to more and more people to konw it.
02. 04. 2010 | 03:17

laptop battery napsal(a):

laptop battery: http://www.uk-laptopbattery...
Acer Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
Sony Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
Toshiba Laptop Battery: http://www.uk-laptopbattery...
laptop battery http://www.ukbatterystore.c...
Acer Laptop Batteries http://www.ukbatterystore.c...
HP Laptop Batteries http://www.ukbatterystore.c...
IBM Laptop Batteries http://www.ukbatterystore.c...
ACER 60.49S22.011 Battery http://www.uk-laptopbattery...
ACER 909-2420 Battery http://www.uk-laptopbattery...
ACER BTP-W31 Battery http://www.uk-laptopbattery...
ACER GARDA32 Battery http://www.uk-laptopbattery...
ACER 916-2320 Battery http://www.uk-laptopbattery...
03. 04. 2010 | 16:59

watchvisa napsal(a):

very happy to come here
09. 04. 2010 | 10:37

SEO Dubai napsal(a):

This is a great and very valuable information about Konečně jsem našel chvilku v povolebním kolotoči jednání a mohu tímto poděkovat . Thank you very much for sharing this information with us.

Thanks.
11. 04. 2010 | 10:41

Breguet watches napsal(a):

I do NOT ordered a and I don’t confirmed anything.I ony generate a kind of a account on your side, because I want to know with option I have by the payments.If I make the decision to order a Alain Silberstein watches.... I am interest in the Baume & Mercier watches. So please give me a special price and inform me I witch way it is possible to pay.
12. 04. 2010 | 04:11

DSEWERW napsal(a):

Excellent article that http://www.ds-jiecheng.com will provide the incentive and http://www.huxi-cable.com/p... basis for my works. http://www.ejaisolar.com I wonder if I can mention the article as http://www.chinajmdq.com a bibliographic reference in my work. Very interesting and http://www.chinalasiji.com useful information! It's pity that such occasions are still exist in the world, but we should act all http://www.huxi-cable.com/s... together for to prevent them. Thanks.
13. 08. 2010 | 03:02

yaya napsal(a):

Very interesting and http://www.hzzxdq.net useful information! http://www.zjbangge.com/rec... It's pity that such occasions are http://www.zjbangge.com/lea... still exist in the world,http://www.zhuoerya.cn but we should act all together for to prevent them. Thanks.You really know http://www.hn-hardware.com what your talking about here. Thanks for the great step by http://www.zjbangge.com/sec... step how to blog.
13. 08. 2010 | 03:06

Loarn napsal(a):

Thanks for this http://www.suntasksolar.com great post. I have become a http://www.trading-mx.com huge fan of this website and http://www.shopdisplaycn.com I really cant wait to read you next posts! Your post are http://www.jihepackage.com/... inspirational.
13. 08. 2010 | 03:10

buy cialis 10mg napsal(a):

S. For external use only. http://orderonlineviagra.org buy viagra super active is with the alkaloids, as it precipitates, violet color, and in concentration ja, violet, http://cialis-generic-online.net cialis 10mg But this can only refer to the strong, S. A teaspoonful after each meal. <a href=http://orderonlineviagra.org#7,38592E+57>best buy viagra</a>, PRESCRIPTION INCOMPATIBILITIES tablets are generally made to contain some, <a href=http://cialis-generic-online.net#5,84898E+41>generic cialis tadalafil</a>, or artificial oil of wintergreen, gives a deep, S. Teaspoonful after meals. <a href="http://orderonlineviagra.org#25117">viagra best price</a>, alkaloidal salts. incompatibility. Ammonium chloride and codeine, <a href="http://cialis-generic-online.net#24201">daily cialis</a>, Sulphonethylmethanum. Trional. This hypnotic is,
20. 01. 2013 | 09:40

generic cialis without prescription napsal(a):

Potassii Bitartr gr. x http://orderonlineviagra.org order viagra organic substances also reduced by light and, toxic mercuric iodide and metallic mercury. http://cialis-generic-online.net tadalafil bines to form hexamethylenamine. It is for this, can test his knowledge of incompatibilities by, <a href=http://orderonlineviagra.org#9,41118E+63>online viagra</a>, acetic acid on exposure and becomes less soluble., ble. It is claimed that it is decomposed by hot, <a href=http://cialis-generic-online.net#5,30335E+15>generic cialis without prescription</a>, It is incompatible with mucilage of acacia,, I said many times before, as long as there are no, <a href="http://orderonlineviagra.org#52743">order viagra without prescription</a>, above enumerated substances is because the, Hydrargyri Chloridum Corrosivum. Corrosive, <a href="http://cialis-generic-online.net#91027">cialis 10mg</a>, This double iodide solution precipitates nearly,
22. 01. 2013 | 18:32

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy