Všichni mlčí, asi jsou spokojeni

02. 11. 2009 | 16:25
Přečteno 12299 krát
Sněmovnou prošel Janotův balíček. Média jásají, republika je zachráněna před hospodářskou recesí. Odbory vyjádřily ústy předsedy Štěcha, že celkem souhlasí. Sdružení praktických lékařů, ambulantních specialistů, LOK, ale vlastně i Lékařská komora mlčí, respektive média neinformují, že by někdo nebyl spokojen. Já osobně spokojen nejsem.

Svoji nespokojenost jsem vyjádřil svým hlasováním ve Sněmovně – nehlasoval jsem pro. Byl jsem jedním z mála, co nesdílí mediální optimismus. Pro úplnost musím dodat, že poslanci za ČSSD nezvedali ruce s nadšením, ale pod ohromnou mediální masáží, že když nebude schválen Janotův balíček, tak se zhroutí svět a republika upadne do bídy. Bohužel jsme byli prakticky sami, kdo říkal, že třeba ve zdravotnictví nejde vůbec o dobré změny. Náš letošní státní dluh je skutečně astronomický. Můžeme se hádat, zda bude jen 150 miliard, nebo přes 200 miliard. Dluh vznikl ze státního rozpočtu, který sestavil ministr Kalousek, který je podle většiny médií naším nejlepším ministrem financí. Stejná média přitom kritizují zadlužování státu. Současný státní dluh je přitom do značné míry důsledkem snížení příjmů státního rozpočtu, jež vyplynuly ze snížení daní, sociálního a zdravotního pojištění, které přinesl Topolánkův ekonomický batoh.

Na to, že letošní státní dluh bude astronomický, jsme upozorňovali ve sněmovně v okamžiku, kdy Kalousek tento rozpočet loni předkládal. Samozřejmě marně. Nejlepší ministr financí věštil daleko vyšší daňové výnosy, než bylo už v té době zcela jasné. Dnes na nás celosvětová recese ještě nedopadla v plné síle, maximální dopad se spíše předpokládá v příštím roce. Janotův balíček přitom připomíná pomoc tonoucímu ve smyslu, že mu hlavu potopíme ještě trochu hlouběji pod hladinu.

Zdravotnictví už díky Julínkovi s Topolánkem přišlo o desítky miliard, neboť batohem zmrazili růst plateb za státní pojištěnce. Ve stejném duchu jde i Janotův balíček. Tudíž pojišťovny dostanou méně asi o čtyři miliardy. Vláda navíc chce snížit platy ve veřejném sektoru. Snížený plat znamená snížené odvody na zdravotní pojištění. Soukromý sektor vždy dost kopíroval ten veřejný, tudíž snížení se dá předvídat i zde, navíc poroste nezaměstnanost.

Lze předpovědět, že příjmy pojišťoven půjdou strmě dolů. Nemusím jistě vysvětlovat, co to udělá s úhradami. Druhým aspektem je fakt, že naši často špatně placení zdravotníci dostanou ještě méně. To se snad nikdy v historii naší republiky ještě nestalo. Absurditu celé situace snad podtrhuje jen fakt, že Janotův balíček, který má zachránit i české zdravotnictví, obsahuje i plnou úhradu očkování proti pneumokoku. Škoda jen, že i ostatní firmy nepřemluvily náměstka Šnajdra a balíček nebyl komplexnější, mohli jsme najednou spláchnout i třeba očkování proti meningokoku, karcinomu děložního čípku či klíšťové encephalitidě. Možná bychom našli ještě pár dalších užitečných očkování, co nejsou hrazeny.

Na závěr musím jen říci, že nejdivnější mi připadá fakt, že výrazné ekonomické přidušení celého zdravotnictví nikomu zjevně nevadí. Situace je o to zajímavější, že mám v živé paměti, když jsem jako ministr při předlužené VZP přidával na úhradách jen 2-3% a náklady na léky zmrazil na 100% předchozího období a následkem byla náměstí plná nespokojenců. Určitě oprávněně, neboť nikdo se nechce omezovat, navíc v medicíně to má dost nepříjemné konsekvence. Dnes se zjevně většina zdravotníků těší na pořádnou redukční dietu. Bohužel to dopadne jako vždycky. Většina se bude muset uskromňovat, aby pár „chytrých“ si pořádně opět pomohlo. Asi je to všeobecně akceptováno v rámci zajímavé myšlenky, že ven z krize z nadvýroby nás vyvede to, že budeme méně nakupovat a utrácet. Je to velmi specifická česká cesta, kterou hrdě kráčíme snad jako jediní v západním světě. Možná nám to třeba i nakonec vyjde, a když ne, tak to není poprvé, co jsme museli následně zaplatit naše průkopnictví slepých uliček.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Daria napsal(a):

Bohužel, pane doktore, předchozí vlády i za Vaší ctěné asistence v nejrůznějších stranách spoustu peněz rozházely, takže se teď budeme muset uskrovňovat všichni, patrně i včetně dalších generací. Být Vámi, tak raději držím zobák.
02. 11. 2009 | 23:53

MA-FU napsal(a):

Pan autor
Všichni mlčí,jen Vy ne! Vy statečný zachránce nemlčící.....
03. 11. 2009 | 00:07

majolenka napsal(a):

možná kdybyste tak "nekormidloval" pro posbírání hlasů ohledně spoluúčasti pacienta a následně nezatěžoval pokladnu, přispěl byste ke zmenšení dluhu už minimálně před rokem, co říkáte pane hejtmane?
03. 11. 2009 | 00:14

Ládik napsal(a):

Pravděpodobně Vám zvýšili dávky Rohypnolu a v hlavě se Vám honí leninské teze.
03. 11. 2009 | 05:50

Pepa Řepa napsal(a):

Já bych byl zase spokojený, kdybyste mlčel Vy.

reCaptcha:Dr lymph
03. 11. 2009 | 06:51

Rumcajs napsal(a):

Vládě by se mělo jít po krku lepším programem. Né plácáním nesmyslů, lží a tvrzeníma hraničící s demencí.

Sociální daně máme nejvyšší v celé Evropě. Výpadek daní není důsledkem daňových úprav, ale neschopností firem v důsledku krize platit i ty, tak dle Vás nízké daně.

Výpadek příjmu zdravotnictví za Julínka... to už je stejně idiotské tvrzení, jako že Kalousek může za řádění Tvrdíka v ČSA. Za výpadek může především ČSSD svými populistickýma kecama o zbytečnosti poplatků.
Že Kalousek může za schodek rozpočtu, díky tomu, že nadhodnotil příjmy ? To myslíte vážně ?

Tak to si nechám rád vysvětlit, od nějakého vzdělaného levouna. Větší pitomost snad nedokáže vymyslet ani Milouš.
03. 11. 2009 | 07:03

PatientO.T. napsal(a):

2 Rath:
Zapomněl jste dodat, že proto, aby nebyla zdravotnická zařízení v nouzi, je třeba zrušit regulační poplatky.
03. 11. 2009 | 07:06

zpravodaj napsal(a):

Rath: Pojďme vládnout s komunisty.


http://www.eportal.cz/Artic...
03. 11. 2009 | 07:21

Pacák napsal(a):

Na první poprázdninové schůzce jsem se od p. ředitele dozvěděl následující: Musíme šetřit, pan hejtman Rath z prostředků určených pro školství financuje dojíždění studentů gratis. Co vy na to, pane Hejtmane, nelobujete pro voličské hlasy podobně i ve zdravotnictví? P.s. Buhužel pro vás, volby jsou odleženy (na neurčito).
03. 11. 2009 | 07:39

Kadlec napsal(a):

Poslanče Davide Rathe, zase vaše tendenční podpásovky. Státní rozpočet má dvě strany, a to příjmy a výdaje. Je třeba snižovat výdaje a né, jak vy chybně prosazujete, zvyšovat přijmy-daně,zdravotní a soc. pojištění. Pro společnost je špatně, že se nedaří odstranit z politiky funkcionáře jako jste vy.
03. 11. 2009 | 08:17

zdesta napsal(a):

Rumcajs.Nazdar Cajzíku-jak to jde.Já sice nejsem vzdělaný levoun,ale spíše postarší hovádko boží a vysvětlovat něco čemu nerozumím je zbytečné. Jen bych začal takovou perličkou.Každý holič se učí stříhat na hlavě obecního sirotka. Já mám takový blbý zvyk uschovávat si důležité údaje s tisku.S.U.H.N a.t.p. 1989-1990 mínus 9mld.1991 mínus 117 mld.1992mínus 192mld.Za tři roky asi 380mld. A legrace postupovala svižným tempem až do dneška.Pokud bychom přepočítali HDP na doláče(na jednoho obyvatele)byli jsme na úrovni necelých 16% bývalé SRN.(90léta.)Dalším přispěním komoušů z prognosťáku, jsme se rozšoupli jako při zapnutí forsáže.Ze samých úspěchů jsme usnuli na vavřínech a probouzíme se dušeni na bobkovém listu.Osobně mi 30 korunový příplatek nevadí.Jen mám dojem že nás to moc nezachrání.Držme si čepice-jedeme z kopce.
03. 11. 2009 | 08:21

karelhá napsal(a):

Pouze vyhrocené problémy se řeší. Pouze kriticky překročený rozpočet je cestou k zásadním řešením...Je kritický stav zdrojů financí ve zdravotnictví? -Musí se řešit! Rozprodá se zbývající majetek, není přece problém si ho ihned třeba i najmout do doby než se fakultní nemocnice podaří výhodně zprivatizovat. Propachtuje se soukromníkům výběr a rozdělování povinného zdravotního pojištění a zavede se řízená zdravotní péče. Jen soukromí dobří hospodáři si poradí se zneužíváním zdravotnického systému hypochondry, simulanty, adolescenty, chronickými pacienty, důchodci, feťáky a jinými neproduktivními skupinami obyvatelstva, které jsou pro zdravotnický systém jen a jen přítěží.
Podobně je třeba postupovat ve všech rezortech.
Je zřejmé, že exministr Kalousek nechyboval při sestavování letošního rozpočtu, právě naopak, skutečně přemýšlel i o budoucnosti a vytvářel podmínky pro skutečné řešení problémů.
03. 11. 2009 | 08:26

Lojza napsal(a):

Všímám si, že na články politiků ČSSD reagují jako první vždy stejní lidé, jakoby byli v pohotovosti a snad se i vzájemně informovali:"Hele, máš tam Ratha, jdi na to." A tak se musí rychle vstát a jít na to, dát diskuzi patřičný směr a ukázat autorovi, že bdíme a nepřítel nás nepřekvapí.

Rumcajzi,
myslím že ti to nebude nikdo vysvětlovat.Vzdělaní levouni pochopili, že pravounům nejde o fakta.Prostě si tu vaši pravdu vyvracet nedáte.Jde přece o blaho státu a stát jste vy, ne?
03. 11. 2009 | 08:31

neo napsal(a):

Pane Rathe, nemůžu než souhlasit, že situace veřejných financí je katastrofální, ale upřímně... zdá se Vám schodek 150mld za hospodářské krize hodně?

Co Sociálnědemokratických 100mld v období růstu?

Výpadek příjmů není vůbec způsoben změnami v daňových sazbách, ale zvyšující se nezaměstnaností a klesajícím odbytem.

S tím pak souvisáí i růst výdajů
03. 11. 2009 | 08:34

Rumcajs napsal(a):

zdesta:

Zdravím dědku !

Místo těch výtisků si radši schovávej nasolené maso (To myslím dlouho vydrží), páč brzo nebudeme stíhat splácet ani úroky z půjček. Přebujelý sociální systém se zhroutí a lůza vyrazí do ulic rabovat.

Třeba nás Ráth vezme sebou do JAR.
03. 11. 2009 | 08:42

MerryMan napsal(a):

Rumcajs - opak inteligentního člověka.
Opět potvrzeno. Nejen obsah, ale ta čeština! "svými populistickýma kecama" - nevěřil bych, že někdo může něco takového napsat. Možná Romové na začátku pomocné školy. No a potom "vzdělanec" Rumcajs.
Přeji modrý den
03. 11. 2009 | 08:42

neo napsal(a):

Jinak nejlepší ministr financí by byl jistě David Rath.

Ve středočeském kraji řádí jak černá ruka.

Tu si vyčlení 80milionů na poplatky a hups, zaplatí 200melounků...

Tu dostane nápad jak odlehčit studentům a tak odlehčí i pracujícím občanům...vyčlení samozřejmě 50 milionů, ale vida, ono to stojí 3krát tolik.

Nakonec proč ne? Z cizího krev neteče a tak občané plaťte. Obětujte vaše penízky určené na prospěšné projekty pro Rathovské politické bodíky. I ten dům dětem chce ukrást.
03. 11. 2009 | 08:43

Rumcajs napsal(a):

Lojza:

Lojzo nebuď škrt. Aspoň jeden fakt, o tom, jak Kalousek správně sestaveným rozpočtem mohl snížit schodek rozpočtu a já za to veřejně prohlásím, že PAROUBEK JE BŮH.
03. 11. 2009 | 08:45

Paterik napsal(a):

To jsou věci. Takže panu Rathovi vadí pokles výnosu z daní - no co čekat v době krize, že? Zvýšení daní vám v krizi nepomůže ani náhodou, protože kde nic není ani smrt nebere. Pak zase kritizujete rozhazovačnost Klouskova balíčku a obrovský dluh, a hned potom pláčete že klesnou výdaje na zdravotnictví a na platy. Nemůžete mít ale vysoké výdaje a nízký dluh zároveň víte?
03. 11. 2009 | 08:46

MerryMan napsal(a):

moje milé káčátko neo,
tak už i do ekonomiky? To snad ani není pravda. Káčátka dovedou složité problémy rozřešit jedním heslem. Ono je to asi tím, že vzhledem k velikosti a kapacitě mozku dokáží v hlavě udržet jen jednu myšlenku. A v tvém případě, chudáku malé káčátko, letěla v době vylíhnutí kolem modrá sojka.
Kvak.Kvak. Přeji dobrý den.
PS: Nic rozumného se k "názoru" neo uvést nedá. Bohužel se ale nad sebou a tím co píše nedokáže zamyslet.
03. 11. 2009 | 08:48

Marcus Agrippa napsal(a):

Souhlasím s autorem. Kalousek je packal, který způsobil obrovské problémy ( přes veškeré varování ). Problém je že díky obrovským výpadkům ve veřejných výběrech schodek rozpočtu ještě poroste. A jak se to bude řešit dál - zase zvyšování DPH?! No nevím jak dlouho budou občané ochotní sanovat rozvrtanou domácí ekonomiku.
03. 11. 2009 | 08:51

StandaT napsal(a):

Tihle, kteří věděli jak hluboká a dlouhá krize bude, tihle, kteří, na rozdíl od Kalouska, byli ti zodpovědní, tak tihle chtěli na počátku této krize vyvést ze zdravotních pojišťoven "julínknovské přebytky". To by dneska vypadalo zajímavě, což? Raději nemyslet. Jste k smíchu a my ostatní buďme rádi, že plundrujete pouze SČ a zapalme v kostelích svíčky, aby na jaře nebyla žádná povodeň, která by se přes SČ převalila.
03. 11. 2009 | 08:57

Paterik napsal(a):

Marcus Agrippa:

vzhledem k tomu, že 80% našeho rozpočtu jsou mandatorní výdaje, tak toho Kalousek moc dělat nemohl, že? A jak měl chudák malá zastavit recesi v Německu, to nechápu.
03. 11. 2009 | 08:59

neo napsal(a):

Příjmy státu hlavně daně a poplatky rychle klesají kvůli krizi. A výdaje třeba na sociální dávky ze stejného důvodu rostou.

Důvodem poklesu je větší potřeba peněz na důchody, podpory v nezaměstnanosti a úroky ze státního dluhu.

Celkové příjmy rozpočtu ke konci října meziročně klesly o 70,6 miliardy korun na 809,8 miliardy korun. "Na meziročním poklesu se podílely především příjmy z daní a poplatků a příjmy z pojistného na sociálním zabezpečení," uvedlo MF. Příjmy z daní a poplatků klesly o 11,6 procenta na 402,6 miliardy korun.
Příjmy z daně z příjmu právnických osob se snížily meziročně o 36 procent na 66,6 miliardy Kč.
Výběr daně z příjmu fyzických osob rovněž poklesl, a to o 10,1 procenta na 68,8 miliardy korun.
Na dani z přidané hodnoty stát vybral ke konci října 154,1 miliardy korun, meziročně o 1,3 procenta méně. Na poklesu se podílí především nižší spotřeba domácností.
Výběr spotřebních daní klesl o 2,5 procenta na 100,3 miliardy korun.
Proti předpokladům také klesly příjmy z pojistného na sociální zabezpečení, a to o 30,1 miliardy na 288,5 miliardy korun.
Celkové výdaje státu naopak meziročně stouply o 78,4 miliardy na 947,9 miliardy korun. Na sociální dávky stát vynaložil koncem října 356 miliard korun, meziročně o 21,8 miliardy více. Z toho na důchodech stát vyplatil 281,1 miliardy korun, což je o téměř 21 miliard více než před rokem. Na důchodovém pojištění ale stát ke konci října získal pouze 256,5 miliardy korun, tedy meziročně o 5,9 miliardy méně.
Na úrocích ze svého dluhu stát od ledna do konce října zaplatil 47 miliard korun, což bylo o 8,9 miliardy více než před rokem
03. 11. 2009 | 09:03

Rumcajs napsal(a):

MerryMann:

Vidím, že se nudíš a tak ti dám něco, co ti vynahradí ty dlouhé roky a bezesné noci strávené nad studiem českého pravopisu.
Býlí vlcy zavyle vily na býlí měsíc.
03. 11. 2009 | 09:07

Marcus Agrippa napsal(a):

neo:
krize je jeden z důvodů. Hlavně v tom má ale prsty Kalousek a Topolánkova vláda, která rozvrtala co se dalo.
03. 11. 2009 | 09:09

Rumcajs napsal(a):

neo:

Proč to chceš mazat chlape ? Dyk jsi to napsal naprosto přesně.
03. 11. 2009 | 09:10

neo napsal(a):

Marcus Agrippa:

Maximálně navrhli nereálný schodek rozpočtu.

Změny provedené v daňové oblasti mají minimální vliv na příjmy do rozpočtu.
03. 11. 2009 | 09:15

PatientO.T. napsal(a):

2 Rumcajs:
Dobrí den. Nemnělo tam bít mněsíc? :-)
03. 11. 2009 | 09:23

Bublifuk napsal(a):

Reformní snahy Kalouska a Topolánka ubraly státnímu rozpočtu cca 38 miliard CZK, není to málo, ale...
Takže s kecama, že nebýt jich, je rozpočet o.k. se ČSSD může jít vycpat.
Schodek bude 240 miliard, bez toho by byl 202 miliardy. A to je příšerné a musí se stím něco dělat, nebo dopadneme ještě hůř, než Maďarsko! A doplatí na to především voliči ČSSD - když nebude na důchody, dávky a platy ve státním, že...
03. 11. 2009 | 09:35

Petr napsal(a):

Já si pamatuju, jak nám v době, kdy vyspělé okolní země dávno připravovaly protikrizová opatření a místní soc. dem. v tomto smyslu také varovala, vystoupili pánové Topolánek a Kalousek a vysvětlili národu, že nám prostě žádná krize nehrozí.
Hysterická média pak označovala Ratha a další sociální demokraty za z demagogy a snad i z šíření poplašných zpráv.
03. 11. 2009 | 09:36

suchec napsal(a):

Neo:
Výpadek ve výběru daní ve výši 80Mlrd. (a to přiznáv i Janota), díky "batohu" je "minimální " vliv?

Rozpočet sestavený na růst HDP 4,8% v době, kdy tento růst byl již evidenně klesající, a výhled byl 0 (odbory podzim 2008) až -2% (odhad na zač. roku)? A skutečnost bude tak -6%, což je rozdíl > 10% HDP (cca 300Mlrd).

Těch 150Mlrd. je k "jen" říjnu 2009, a největší výdaje SR jsou vždy koncem roku, a MFČR uvádí, že se dostanou k 250Mlrd schodku.

Nereálný schodek rozpočtu je , prosím, co?
Schodek je schodek, a ten je vždy reálný. Neplete se Ti to spíš růstem, či poklesm HDP, a jeho vztahu k vyrovnanosti rozpočtu státu?
03. 11. 2009 | 09:37

PatientO.T. napsal(a):

2 Rumcajs:
Tipněte si autora následujících gramatických perliček:

Máte pravdu, USA "požádali ČR o "pomoc". Dokonce poslali i odpověď na svou "žádost".
Pánové...v reálu byste za to zasloužily nařezat
Poraďte se z Mankou...
03. 11. 2009 | 09:40

max napsal(a):

chápu,že každý nemůže rozumět všemu. Ale nechápu proč se dr.Rath opakovaně vyjadřuje k makroekonomice,když ji vůbec nerozumí a jen si dělá ostudu.

1. Schodek státního rozpočtu byl a je především způsoben rostoucími mandatorními výdaji,které již dnes činí 80% celkových výdajů rozpočtu ČR. Největší sekeru zasekli vláda a poslanci před volbami 2006 navýšením těchto výdajů o cca 70mld.Kč.
2. Pokles příjmů není způsoben jen snížením daní, ale především hospodářskou krizí. Jestliže je většina firem ve ztrátě, končí živnosti, nerostou platy a mzdy, tak je to logické. S tím nemá Kalousek mnoho společného,jak se snaží implikovat dr.Rath. Bohužel i v období růstu dokázala řada vlád (seděl v nich i dr.Rath) dělat sekery převyšující 100mld.Kč.
3. Financování zdravotnictví na tom bylo rozhodně lépe s regulačními poplatky než by bylo bez nich. Zdravotní pojišťovny byly po dlouhé době v plusu bez nutnosti subvencí (jako za dr.Ratha), zkrátily se čekací doby na operace a především na tom vydělali ti,kteří jsou skutečně vážně nemocní (bohužel to byl v r.2008 i můj případ,takže trochu vím z diskusí s lékaři o čem je řeč).
03. 11. 2009 | 09:41

SuP napsal(a):

neo -
Za mě taky.....
(už jsem si Tě uložil, kdyby to náhodou smázli)

Halt tenhle článek typicky ukazuje, jaké perly se řinou, když otevře hubu "slušnej člověk", za jakýho mají levouni napříč spektrem pana dochtora.
Ještě si počkám, až ho začnou i tady chválit.
03. 11. 2009 | 09:44

neo napsal(a):

Suchec:

Nereálný schodek , tedy ten schválený, který počítal s nesmyslným růstem HDP. Což sám ve druhém odstavečku jasně popisuješ.
Výpadek je primárně způsoben nižšími odvody do SR v důsledku nižší spotřeby a zaměstnanosti.
03. 11. 2009 | 09:47

Paterik napsal(a):

suchec:

výpadek výběru daní není věcí balíku, ale propadu našeho vývozu a průmyslu. s tím balík nic nenadělá. protože máme 80% výdajů rozpočtu povinných, tak co s tím měl Kalousek asi dělat?
03. 11. 2009 | 09:55

Marcus Agrippa napsal(a):

neo:
popisujete hlavní problém Janoty. On sice dělá nějaké úsporné kroky, ale vůbec neřeší - jak na rozhýbání ekonomiky. Ono totiž pokud se nepodpoří soukromý sektor ( jakkoliv ) tak bude propad jen pokračovat. A nárůst nezaměstnanosti by to jen dorazil. Proto by se mělo začít alespoň s kurzarbeitem.
03. 11. 2009 | 09:55

Honza napsal(a):

Jsem student, studuji v Praze. Přísahám, že jestli Vás potkám na ulici, budete vyzván, abyste tasil kord!!
03. 11. 2009 | 09:56

Jeník napsal(a):

To Neo - 8,54
Známý modrý rytíř se opět odkopal, a to je ale smradu. Jediné co tě může omluvit je tvá láska k rodné straně ODS - straně zločinců a zvrhlých lidí.
03. 11. 2009 | 09:58

neo napsal(a):

Marcus Agrippa:

souhlas.

Od začátku tvrdím, že sebelepší protikriziové opatření je neúčinné, dokud se lidi nedostanou do práce, aby mohli platit daně a nakupovat.
03. 11. 2009 | 09:59

neo napsal(a):

Jeník:
nemám rodnou starnu, nejsem v žádné straně a je mi srdečně jedno, která strana kde je . Dělat za mě nebude ani jeden z těch páprdů a rodinu mi taky živit nebudou.
03. 11. 2009 | 10:01

StandaT napsal(a):

Jeník:

pro Vás je kádrovácká práce MerryMena normální? Díky za odpověď.
03. 11. 2009 | 10:02

MerryMan napsal(a):

Neo:
Opakuji "příspěvek" do diskuze od nicka "neo" aby byla zřejmá "úroveň" pravicových diskutérů.
Příště začnu uvádět i nicky, kteří se k tomuto příspěvku připojili.

"neo napsal(a):
MerryMan:

prosím pana Stejskala aby tohohle hulváta smazal.
Následně smažte i můj příspěvek určený MerryManovi, ale ta vyjebaná kokotí palice si nic jinýho nezaslouží.
Frustrovanej vymrdánek, kterej má nasráno jak v hlavě tak v kalhotách.
MerryPičusi, já nemůžu za to, že ti ho stará nechce kouřit a že se ti nepostaví ani kdyby ti ho mandlovala 3 hodiny.
Jsi ubohá zasraná kreatůra. 
Pro příště tě poprosím, nereaguj na příspěvky, které ti nejsou určeny.
03.11.2009 08:54:20"

Vloženo z <http://blog.aktualne.centru...>
03. 11. 2009 | 10:11

Jeník napsal(a):

To Standa T
Asi nevím co je kádrovácká práce MerryMena, proto nemohu posoudit normálnost jeho práce.

Mně stačí zásadní premisa jeho příspěvků - dle mého názoru vidí špínu a zločinost v našem současném státu na správném místě - u vyznavačů modrého krahuce, jejichž základní heslo : zloba, zločin, lež vyhraje nad láskou a slušností.

To Neo - Tvé názory a vyjádření ukazují pouze jedno - militantní obhájce a podporovatel modrého moru u nás (vycházím z toho, že je napsána pravda o tvém nečlenství ve straně zločinu - v současné době opět vidíme u vysokoškolských rychlokvaškách)
03. 11. 2009 | 10:15

StandaT napsal(a):

Jeník:
"Mně stačí zásadní premisa jeho příspěvků - dle mého názoru vidí špínu a zločinost v našem současném státu na správném místě - u vyznavačů modrého krahuce, jejichž základní heslo : zloba, zločin, lež vyhraje nad láskou a slušností."

Díky za odpověď. Výše uvedené plně stačí - problém není v jen politicích, ale obecně v lidech, kteří nejsou nalevo.
03. 11. 2009 | 10:20

Paterik napsal(a):

Jeník:

takže podle vás 30% lidí jsou militatní zločinci, chápu to správně?
03. 11. 2009 | 10:31

MerryMan napsal(a):

StandaT:
S Vaším prominutím se do diskuze vmísím, protože je o mně. Zde se nejedná o "pravicovost" nebo "levicovost" ale o to jakým způsobem zde diskutéři zprava vystupují. Myšlenek je pramálo, většinou se jedná o papouškování, o to více je vulgarit. A o tom mém kádrování. Já ty lidi zařazuji do svých kategorií podle pravidel. Každému to předem napíši a uvedu mu proč. V podstatě jen zdůrazním hloupost, kterou dotyčný napsal. Uvedu příklad - Rumcajs. Na moji poznámku, že inteligentní člověk se vzdělává celý život, Rumcajs obratem "vtipně" odpověděl "já se nevzdělávám protože pak by mi moji levouni nerozuměli". Mně se to zdá jasné: Inteligentní člověk se vzdělává, Rumcajs se nevzdělává, je tedy opakem inteligentního člověka. Přestane to, až si Rumcajs některé věci uvědomí. A vy sám si rozmyslete, s kým souhlasíte.
Jestliže máte ideologicky jasno, souhlasíte s Rumcajsem. Tak je to správné. Tak to má být.
03. 11. 2009 | 10:35

zdesta napsal(a):

Rumcajs.Jako důchodce jsem vlastně socka.Do ulic nevyrážím,je tam počasí že by člověk ani manželku ven nevyhnal.Případ nouze mám natrénovaný.Ráno budu žvýkat šťovík,k obědu si dám suchý krajíc chleba a kostku cukru,večer strávím nějaký přiblblý seriál. Zdar-bejku.
03. 11. 2009 | 10:35

MerryMan napsal(a):

Jeník:
Vidím, že se do Vás dal i Paterik. Já jsem s ním přerušil veškerou komunikaci, když viděl na popravě ženy pro politický zločin něco pěkného. Takové lidi já považuji za odporné. Sdělil jsem mu to a skončil s ním.
Přeji dobrý den.
03. 11. 2009 | 10:38

Ládik napsal(a):

Neo:
nic mi do toho není, ale Váš příspěvek hodnotím jako celkem slušný.
03. 11. 2009 | 10:42

swet napsal(a):

Soudruh Drát, ten nebude spokojený nikdy, pokud to nejde podle jeho taktovky... už nám holt pán rozumbrada vyrostl !!
03. 11. 2009 | 10:47

Paterik napsal(a):

StandaT:

tady je vidět intelektuální chudkrevnost VeseléhoMužíka. Nejenom že nemá ani elementární pochopení pro sarkasmus, ale jakmile se odvážíte jakkoliv souhlasit s někým, koho on nesnáší, okamžitě vás dopíše na svou černou listinu.
03. 11. 2009 | 10:47

StandaT napsal(a):

Paterik:

Taky vnímáte tu kontinuitu? Kdo byl druhořadým člověkem za minulého režimu, ten jím je i dnes. Vnitřní nepřítel být musí - vnější na vše nestačí. Ale kdo v tom vyrůstal, ten je vytrénovaný, ne?

Problém už (zase) dneska není v politicích, lidi se už zase třídí sami. A dobrovolně. Už před půl rokem jsem tady psal, že problém není Paroubek a Rath, ale lidi, které tito dva oslovují. Ještě si užijeme!
03. 11. 2009 | 10:51

MerryMan napsal(a):

Ládík:
Váš problém je, že nevíte co je to slušnost.
03. 11. 2009 | 11:06

Student napsal(a):

Je to smutné, ale krize dolehne na všechny, i na lékaře. Jedinou vyjímkou jsou politici, např.hejtmani. Těm se příjmy nesníží, ale naopak zvýší.
A je to v pořádku, protože oni ví jak nás z té krize dostat. Akorát to zatím tají. Pane Ráthe jděte příkladem a prozraďte svůj recept.
03. 11. 2009 | 11:11

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva příspěvky obsahující hrubé nadávky, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů

P.S. Děkuji, pane neo, že mi ulehčujete práci (již nejméně stokrát jsem zde psal, koho a co mažu a co ne, jak často projíždím zdejší debaty a proč). Dnes jsem doma, protože s vysokou teplotou se dost špatně pracuje v kanceláři (kolega Mihalco má jinou práci). Když sem napíšete zase nějakou sprosťárnu, pravděpodobně zde nějakou dobu zůstane (a na nějakou dobu se nebudou zdejší debaty odlišovat od tuctů jiných na českém webu).

Možná stojí za to zopakovat, co jsem napsal nedávno dvěma zdejším diskutérkám, které jásali nad vymazáním jednoho textu pane MerryMana:

"Snažím se zde posuzovat (z pohledu editora) všechny texty stejně (tedy jak ty pana Merrymana tak i případné hrubosti adresované jemu). Zasahuji jen proti vyloženě hrubým nadávkám, ostatnímu nechávám volný průběh, neboť bych zde jinak musel trávit prakticky každou minutu svého života.

Někteří lidé si debatu neumí představit bez toho, aby se nepokusili jiného urazit či zesměšnit. Doporučuji takovéto debatéry ignorovat (poučka "na hrubý pytel hrubá záplata" v tomto případě prakticky naprosto spolehlivě nefunguje). Dělám to také tak, tedy pokud někdo takto útočí na mne, a velmi se mi to osvědčilo."

Zkuste nad tím prosím přemýšlet, pane neo. Díky.
03. 11. 2009 | 11:14

Paterik napsal(a):

StandaT:

Kontinuita - to je dobře vystiženo. VeselýMužík přímo reprezentuje bipolární vidění světa typické pro doby minulé - "buď jdeš s námi, nebo proti nám". svět se dělí na neochvějné zastánce a zaryté nepřátele.

Včera vyšel další průzkum, že množství lidí tesknící po minulém režimu zase stouplo. Máme se na co těšit.

Ládik:

vítejte na černé listině.
03. 11. 2009 | 11:23

StandaT napsal(a):

Paterik: ano, liberální koncept zkrachoval (tím nemíním zúžený ekonnomický/hospodářský význam, ale pluralitu, svobodu, zodpovědnost a takovéto "zbytečné harampádí").

P.S. umí Vaše děti jazyky? Moje ano.
03. 11. 2009 | 11:27

Ládik napsal(a):

MMan:
Nemám žádné problémy. Se slušností už vůbec ne. Pravda se nedá říkat jinak, než slušně.
03. 11. 2009 | 11:30

SuP napsal(a):

Paterik -
Mějte pochopení. Představte si, že pracujete celý život jako státní zaměstnanec v oboru buzerace lidí. Z titulu svého pracovního zařazení a nesporné vlastní inteligence se dostanete k docela slušnému vzdělání. Dožijete se předčasného a nadměrně vysokého důchodu. Díky svému celoživotnímu zaměstnání nemáte skoro žádné kamarády. A co teď? Co Vám zbývá? INTERNET! ........
Nejmenovat!!!!
03. 11. 2009 | 11:37

kancelarska_mys napsal(a):

No tak, kluci, dejte zpátečku, zklidněte hormon, pan Stejskal marodí s vysokou teplotou (viróza/chřipka?), nepřidělávejte mu práci, nechte ho v klidu se z choroby vyzdravit.
03. 11. 2009 | 12:05

Jaroslav H. napsal(a):

Buďme pozitivní, tentokrát pan poslanec Ráth se vcelku slušně vyjadřoval, na rozdíl jiných jeho vystoupení. Sice nesouhlasím s jeho kompozicí, ale aspoň nepsal přílišná osočení jako to v každém jeho vystoupení většinou bývá. Obecně ale lze říci, že podstatou sociálních způsobů vedení státu jsou prostě principy rozdávat a rozdávat i když není z čeho... Netvrdím, že jen pravicová politika je ta správná, ale zásada je, že čím víc pracuji tím více mám mít, čím jsem schopnější tím více vydělám a když tedy vydělám 1mil, tak zaplatím např. 200 000 daň a když vydělám 100 000 tak zaplatím 20 000 to je přece desetkrát více zaplatí ten co více vydělá, ale proč by měl platit např. 300 000????? S tím nesouhlasím. Pro lidi co mají ale výdělek těch 100 000 ročně, tak navíc neplatí téměř žádné daně, tak je to solidární a tím to hasne, Nejsem milionář, ale někdy bych svými schopnostmi být chtěl, ale nechci být za to diskrimonován. Ale když na to budu mít svými schopnostmi, tak chci abych si mohl připlatit třeba na lepší kloub nebo cokoliv jiného. Nebo se mít možnost připojistit, abych dostal vždycky bílou plombu do zubu.. atd. Já s principy sociálních demokratů prostě nesouhlasím.
03. 11. 2009 | 12:05

Paterik napsal(a):

StandaT:

uvidíme. dokud klekl liberální koncept jenom tady na foru, tak je to ještě únosné. Horší to bude, až klekne v Parlamentu.

jinak dětí zatím nemám, takže se učím jazyky sám.

SuP:

ano internet je ventil. Ale obávám se, že návštěvu jistého odborníka zasuplovat nedokáže.
03. 11. 2009 | 12:07

Petr z Tábora napsal(a):

Autor opomíjí, že dluh nevznikl "ze státního rozpočtu pana Kalouska", ale zejména z ohromného rozsahu mandatorních výdajů ke kterým mimo jiných silně přispěla svou politikou ČSSD.
Bohužel ČSSD se brání větší adresnosti výdajů a ODS má občas snahu vylévat s vaničkou i dítě.
03. 11. 2009 | 12:07

Honza napsal(a):

Výborně. Vláda rudých růží, zmařila hromady peněz na plnění populistických proklamací a slibů, viz naprosto bezprecedentní rozhazování peněz za zdravotnické regulační poplatky. Být Vámi zalezu do díry, mlčím a hluboce se stydím. Janotův balíček je důsledek toho, že Sobotka neposlouchal co mu jeden z mála lidí, kteří rozpočtu rozumí a defakto jediný člověk, který návrh rozpočtu už několik let sestavuje, říkal. V době kdy jsme všichni měli peníze jste je vy rozházeli a když došly chcete hledat viníky. Nemusíte ČSSD a celá slavná levice je jeden z hlavních viníků.
03. 11. 2009 | 12:09

SuP napsal(a):

Paterik -
Bohužel, teď se chvíli asi žádnou další moudrost nedozvíme.....
03. 11. 2009 | 12:20

SuP napsal(a):

viz blog S.Křečka vedle....
03. 11. 2009 | 12:21

suchec napsal(a):

Paterik:

Výpadek daní je dán především nastavením daňového systému v "batohu" těch rozkrádačů.

I při růstu 0% by byl výpadek 80Mlrd (rozdíl, kolik se vybralo ze základu k 1.1.2008, a kolik by se vybralo ze stejného základu po 1.1.2009.
A protože za rok 2008 byl růst přes 4%, tak následný pokles o totéž mi dává stejný základ, takže by výběer daní poklesnout měl až v roce 2010.
P.S. nebavíme se o DPH, ale o daních z příjmu.
03. 11. 2009 | 12:29

BigDebils napsal(a):

Doktore, doktore, MUDre, poslanci hlasují podle svého svědomí a vědomí, pokud mají slušné morálněvolní vlastnosti. Omluva mediální masáží se nebere. Podobný přístup je socdemákům vlastní. Posléze vždy hledají výmluvy, proč tak museli udělat. Aby ČSSD nevypadala před občany blbě, nebo před občany dobře, jedna její část je pro a druhá proti. Připomenu. Čím hlasem bylo schváleno rozdělení Československa. Také jedním alibistickým hlasem socdemáka. Buď je zákon podle ústavy ve prospěch lidu a pak by ČSSD musela být jednoznačně pro a nebo je proti zájmům občanů a pak musí být ČSSD jenoznačně proti. Nebylo by od věci, kdyby klub ČSSD každý den před zasedáním parlamentu si masově nahlas předčítal článek 2 bod 1 Ústavy ČR. Pak by Vám bylo jasné koho zastupujete a jak máte hlasovat.
03. 11. 2009 | 12:29

Pafka napsal(a):

No jasne, vlada je mimo, ale Stredocesky kraj jede jak namazany. Zakovske jizdne zdarma, vlstni varianta severniho casti prazskeho okruhu, zadne poplatky ve spitalech, Rathova univerzita. Krucis, kdo to vsechno asi tak zaplati? A jen mezi nami, soudruhu - bylo by fer si na blog dat vlastni fotku a ne fotku mr. Beana;-)
03. 11. 2009 | 12:30

lucin napsal(a):

Pane hejtslanče!
Co takhle vzdát se jednoho z vašich platu? Na uživení manželky a milenky vám stačí jeden. Také máte ještě bohaté výnosy ze svých soukromých ambulancí.
03. 11. 2009 | 12:30

suchec napsal(a):

Petr z Tábora:

Navýšení mandatorních výdajů (82Mlrd.) bylo výsledkem předvolebních úliteb KDU, která pro tu jednala ve shodě s ODS, tu se Socdem.
03. 11. 2009 | 12:32

george napsal(a):

Používat tituly s větší vážností a zásluhou. Doctus znamená latinsky "učený, vážený" a pod. záslužný výklad je na místě a ne toto co píší bloggeři :

http://niniveskal.blogspot.com

Hlavně nevěsit medaile všude, na lidi jen líbivé co neměli páteř a co by tomu řekl Anton Špelec, ten by se uchlastal a vystřelil...
Pan D.R. lékařům dělá spíše ostudu, není to ani doktor ani politik. Dobré diskuze už jsou taky na Facebooku a kupodivu jsou Přátelské a na úrovni...to my měl admin radost!
03. 11. 2009 | 12:35

Jistě napsal(a):

Pro modré sklerotiky připomínám, že cesta k tržní ekonomice (zlodějny modré mafie) stála od roku 1991 Českou republiku 700 miliard korun. (tyto tzv. transformační náklady propočítalo samo MF)jsou v tom započítány - náklady na očištění bank od špatných úvěrů - výdaje na restrukturalizaci průmyslu-úhrady klientům zkrachovalých bank a družstevních záložen, kampeliček, investičních fondů, pojištoven atd ..., následovalo každoroční vykradení přebytků důchodového fondu, které opět prožrala klausova vláda. Skutečné škody jsou mnohem vyšší. Klausovská kuponová rozkrádačka a hlavněpapátunelovo heslo "privatizace musí předběhnout legislativu", čímž byla dokázána skutková podstata zločinu a pravý úmysl zlodějen. Výsledek Klausovy hrůzovlády označuje celá odborná světová veřejnost za krádež století, někteří hovoří o škodách, které přesahují škody způsobené hitlerovskou okupací ...
03. 11. 2009 | 12:39

pavel napsal(a):

A Rathe, v roce 2006 - když jsi dal v platnost Lékovou úhradovou vyhlášku, která várazně omezovala léčby, tak to teda bylo proč? To nebyla ani krize, ani se nehlasovalo o balíčku. Kecáš, jak se ti to hodí.
03. 11. 2009 | 12:50

JIŘÉ napsal(a):

Pane doktore, máte lepší možnosti než já, nemohl byste udělat něco pro to, abychom se dozvěděli, jaké daňové sazby platé v jednotlivých zemích EU, jaké jsou tam mzdy a ceny, HDP ...?
03. 11. 2009 | 12:52

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva příspěvky obsahující hrubé nadávky (včetně výzvy, aby autor "držel hubu"), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
03. 11. 2009 | 12:58

vlado napsal(a):

Jistě, máte, bohužel, pravdu. To, co tu spískal Klaus, se nedá snad ani popsat, totální likvidace průmyslu, degradace zemědělství, rozklad školství a absolutní absence morálky nás stojí aspoň 1000miliard ROČNĚ a bude to stále víc. Dříve rozvojové země jsou dnes daleko před námi.
03. 11. 2009 | 13:00

JanE napsal(a):

2 Paterik
"mandatorní výdaje činí 80% výdajů...proto má stát omezené možnosti..".
Moc hezká věta a současně jednoduchý náhled. Zabývá se vůbec někdo strukturou mandatorních výdajů?
03. 11. 2009 | 13:12

Rumcajs napsal(a):

Tak ti prej MerryMane zavřeli hubu ?

Bude se mi stýskat po Tvé bezchybné gramatice a hlubokých myšlenkách směřujících takřka vždy k tématu.

Hochu !
Klekni a popros o odpuštění p. Stejskala, jinak máš utrum.

Tak páček shledáček !
03. 11. 2009 | 13:20

hoven napsal(a):

pane Stejskal,
soudruh Pehe měl ve svem blogu výraz předposranost,podle mě je "držet hubu" slušnější, takže proč to mažete???
03. 11. 2009 | 13:21

Franc napsal(a):

Pane Rathe, možná by došlo k zlepšení vývoje HDP, pokud se vám podaří najít účetnictví za dobu, kdy jste byl prezidentem LK. Jde o to, že doplacením daní by jste pomohl českému zdravotnictví.
Co vy na to?
03. 11. 2009 | 13:24

neo napsal(a):

Pane Stejskale,

přeji brzké uzdravení. Snad neni chřipka prasečí....

S pozdravem neo
03. 11. 2009 | 13:26

Paterik napsal(a):

JanE:

záleží na tom? proč řešit, kolik z toho jde na dávky, kolik na důchody, kolik na splátky dluhu, kolik na platy státních zaměstnanců atd? Škrty v jakékoliv oblasti by byly u levice jistě populární a určitě by pro ně hlasovala. Asi jako v Janotově balíčku. bohužel rekuce těchto výdajů je v budoucnu nutná, pokud se máme z dluhů vyhrabat. Takže už můžeme začít řešit, komu ubereme.
03. 11. 2009 | 13:29

neo napsal(a):

Taky by nebyl od věci zákon, který by krajům jasně určoval, na co smí použít peníze z rozpočtu.

Přece není možné, aby politici zneužívali peněz občanů k nákupu voličů jako to dělá pan Hejnec.

Vysávání rozpočtu na poplatky privilegovaným, jízdné studentům ,by mělo být trestné.
03. 11. 2009 | 13:32

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem další příspěvek obsahující hrubou nadávku (je vcelku jedno, že v němčině), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Podle mne nikoliv, pane hovene.

"Přeposraností" nikoho adresně neurážíte, výzva k "držení huby" je z pohledu těchto stránek, které jsou v přímém protikladu k ní určeny ke korektní a slušné výměně názorů, nepřípustná.

Pokud se bez podobných výzev nedokážete v debatě obejít, nejsou zřejmě tyto stránky určeny pro Vás. Přeji zajímavou, korektní a slušně vedenou diskusi.

Libor Stejskal, editor blogů
03. 11. 2009 | 13:48

stejskal napsal(a):

Díky všem za přání a paní myši za přímluvu ;-)

Hezký den.

Libor Stejskal
03. 11. 2009 | 13:49

JanE napsal(a):

2 Paterik
Nárust levicového myšlení a přijímání populistických schémat vytváří živnou půdu pro další propad ekonomiky a pozdější občanské nepokoje (někdo napsal rabování).

Má-li se tomu účinně bránit, je třeba pro širokou obec srozumitelnými argumenty vysvětlit lidem, proč se musí zříci velké části sociálního zázemí, které je dosud provázelo.

Recese či tempo růstu státního dluhu není pro tuto nepodstatnou část populace dostatečným argumentem. Tito lidé sice dobře ví, jak štědrý je vůči nim sociální systém, nemají však tušení, jaká část mandatorních výdajů skončí v černé díře (anebo například v kapse pana Řebíčka).
Pokud někdo nezná fakta (třeba lidé ve Strašecím) má tendenci nepoznané vlivy zveličovat.

Potom každý takový občan je ochoten utáhnout svůj opasek až po opatřeních státu ve věcech, z kterých je tímto občanem podezírán, dílem proto, že mu nebyly náležitě vysvětleny.

Z toho vyplývá, že nevhodně vedená argumentace některých pravicových intelektuálů nejenže nemá smysl, ale mnohé, kteří jí nerozumí ještě navíc irituje.
03. 11. 2009 | 14:04

Jedla napsal(a):

Drobná provokace:

Ať žijí mandatorní výdaje!
Takový mandatorní výdaj - například důchod nebo rodičovský příspěvek - většinou doputuje k důchodci či mamince na rodičovské dovolené.
Kam ale doputují výdaje, jimiž exekutiva volně disponuje ?
03. 11. 2009 | 14:17

Jeník napsal(a):

To Paterik - máte asi špatné informace - o jakých 30% píšete? Asi vycházíte z nějaké informace z voleb, kde v roce 2006 jsme se dozvěděli všechni úděsnou zprávu, že ODS zvítězila ve volbách, když dosáhla přes 30% (přesné číslo si nepamatuji). To je asi ta Vaše 30cítka.

Aby jste si vyjasnil Vaši informaci, tak to bylo 30% z počtu voličů, kteří přišli k urnám. Při 60% přivších z celkového počtu voličů u nás bylo těch Vašich 30% asi tak 12% všech voličů a asi 7,5% všech obyvatel našeho státu. Můžeme vycházet z počtu pravděpodobnosti vycházející z agresivní, nechutné a prolhané kampaně vůdců ODS, že cca 4% obyvatel bylo obelháno a uvěřilo smlouvě s občany a prefabrikátu, který byl utvořen v sídle ODS na Jánském vršku 10 a velkým Ičkem poskytnutým novinářům (všeobecně známo jako Kubiceho zpráva), z toho vyplývá že kategorie, kterou Vy uvádíte - militantní zločinci - je cca 3,5% - t.j. méně než skupina lidí, kteří v nedávné době dosáhli naplnění svých představ o vztazích mezi lidmi (4%). A tato třiapůl procentní sekta utvořená VK (člověkem, který nemá rád pořádek z EU) se stále pokouší mluvit těm 96,5 % obyvatel naší vlasti do života.

Bylo až odporné, když dnes při tiskovce ODS jejich vůdce Topolánek přiznal celou pravdu, oč vlastně šlo ODS při zdržování podpisu LS - především omezit práva slušných lidí na lidská práva standartní v EU.

Je ostudné, že tato sekta nebyla ještě zrušena a její vůdci nebyli postaveni před soud.
03. 11. 2009 | 14:27

chválím ratha :-)) napsal(a):

Teda, Rathe, není Vám divné, že Vás nikdo nechválí?????
03. 11. 2009 | 14:29

kv napsal(a):

Janotovo balicek - jak byste hlasovali sami?
http://kohovolit.eu/cz/psp/...
03. 11. 2009 | 14:29

Zdenek Mihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden vulgární výkřik ("čurák"). Takové texty jsou v rozporu se záměry těchto stránek, tj. vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco
správce blogů a diskusí
03. 11. 2009 | 14:30

neo napsal(a):

Jeník:

jen bych chtěl reagovat na ta vaše 4% vycucaná z prsu , co se týče ovlivněných voličů Kubiceho zprávou.

Jen 1,8% z nerozhodnutých voličů(kterých je cca 22,6%)se nechá ovlivnit volební kampaní a z toho Kubiceho zpráva představuje zanedbatelné procento.
03. 11. 2009 | 14:38

Naštvaný napsal(a):

A co jako? Koho myslíš Ráte, že to zajímá. Každému je ukradený, jestli máš pocit, že si nahrabeš míň.
03. 11. 2009 | 14:43

Jeník napsal(a):

To Standa T - máte pravdu není to jenom v politicích. Všechna ta špína je v určité části politického spektra (té co vyznává modrého krahujce - správné- kterého teď strkají do srdéčka - modrého ?). Není to věcí levice jak se snažíte v rámci svého rozhledu nasměrovat, je to věcí pouze slušného jednání - nekrást, nelhat,nepodvádět (tím se nesnažím psát, že v levicových stranách nejsou sem tam také šibalové - ale u krahujce jsou to všichni). Zase nám to předvedl jejich vůdce Topolánek při tiskovce, kde se rozplýval nad ne dost duchaplným Markem Bendou, že je to férák, který chce svůj titul opět obhajovat a že je ochoten doopravit svoji práci, kterou vedomě použil při obhajobě dvou titulů, pouze u toho druhého roztáhl řádky o jeden, aby měl nakonec víc stránek. On se hájí, že si to neuvědomil - něco jako Řápková, která si nepamatuje žádného učitele ze své Alma mater. To je ta ODS:
http://www.pravaODS.cz

a kopie obhajoby pana charaktera Marka Bendy:
http://www.marekbenda.cz/do...
03. 11. 2009 | 14:46

Jeník napsal(a):

To neo - jeden o voze, druhý o koze.
03. 11. 2009 | 14:48

neo napsal(a):

Jeník:

každá strana má své kauzy a kauzičky.
http://cssd.unas.cz/#4
03. 11. 2009 | 14:49

Paterik napsal(a):

JanE:

s tímto zcela souhlasím, ale vysvětlete lidem, že se musejí uskromnit, protože jedeme sociální systém na dluh. O rozruch a převedení do roviny emocí (umírající děti, jejich rodiče nemají na poplatek u lékaře) se vždy někdo postará. Vést racionální diskusi je téměř nemožné.

Jeník:

no a pokud ČSSD volilo 25% lidí, tak při účasti 60% je to asi 8% lidí, kteří těm 92% pořád kecají do života... bože... vy se opravdu domníváte, že všech 40% nevoličů bude automaticky volit levici? to jste vtipálek. Kdo mlčí, ten se holt o svůj hlas připravil.

mimochodem, nám nebudou upřená žádná práva. 95% toho, co je v chartě, u nás již zajišťuje nbaše ústava a další mezinárodnbí úmluvy. Nesmíte věřit všemu, co Paroubek vypustí z úst.
03. 11. 2009 | 14:50

Jeník napsal(a):

To neo- odvárek z kterého čiší továrna na Jánském vršku 10.
http://www.pravaODS.cz
http://www.odsminus.cz
je hustější, pokuste se porovnat.

To Paterik - matematika a statistika není Vaše silná stránka.
03. 11. 2009 | 15:06

myrta napsal(a):

Dnes přišel d.Rath s novou a doufám kauzou:protizákonné a vlastně duplicitní shromaž´dování údajů zdrav.pojišťoven tajně objednané Šnajdrem.CENA 500 miliónů Kč!!!!Zbytečné,protizákonné navíc údržba ročně za 100 mil.!!Pak se někdo diví,že nejsou ve zdravotnictví peníze?Další povedený tunelJulínka,Šnajdra a Cikrta,a mlčící ministryně.Oni nikdy nepřestanou.Proč o tom mlčí Média,kterým je to údajně dávno známo?
03. 11. 2009 | 15:10

neo napsal(a):

Jeník:

mě je jedno kdo ti platí za ty útoky... co politik, to darebák bez ohledu na stranickou příslušnost.
03. 11. 2009 | 15:12

Jeník napsal(a):

To Paterik - ještě doplnění, pan Paroubek není můj kůň a zatím jsem ho neslyšel na toto tema hovořit, takže nemohu být jím ovlivněn.

Ale slyšel jsem na Čt 24 tiskovku pana Topolánka (co je každou čtvrthodinu opakováno), kde vyjevil to oč šlo ODS a co zařídil Klaus, i když naoko není členem této sekty - bylo naplněné, to že nebude možno zaplevelovat a u nás aplikovat sociální práva třetí generace, která jsou aplikována v EU.

To je to neupírání práv o kterých píšete ? - pane tipněte si kdo z nás dvou je tedy hloupější, kdo věří nesprávným informacím.
03. 11. 2009 | 15:13

Petr napsal(a):

Pane doktore,
jste jistě výborný lékař. Ale o to více jste v mých očích, horší politik. Jistě víte jaké je zdravotnictví ve vyspělých zemích. Jaká je tam spoluúčast. A bez ní se i naše zdravotnictví zhroutí, nebo bude na úrovni KLDR. Jistě je hezké "bezplatné" komunistické zdravotnictví, které zdarma léčí české občany a dokonce i vychytralé cizince z celého světa. Věřte, že Vám nepíše milionář. Jsem obyčejný člověk, který nemá žádné zaměstnance, který nic nezrestituoval a jehož pracovní rok činí cca 3600 hodin, čistého času.
03. 11. 2009 | 15:13

Jeník napsal(a):

To neo - nikdo mne neplatí, já neútočím na nikoho, pouze se snažím opravovat omyly , ve kterých tápou někteří lidé, kteří věří lhaní a podvodům. Je to tak trochu můj koníček - pomáhat pomýleným lidem.

A na závěr - darebák je pro mne ten, kdo krade, lže, podvádí, vysmývá se slušným lidem a je mi jedno, jaký dres momentálně nosí.
03. 11. 2009 | 15:17

merit napsal(a):

pane Doktore v této zemi je špatně nastavený kapitalismus.Od roku 1989 se tato zem stále zadlužuje.Jestli je to tak, tak potom si dejte otázku proč.Někde v tom sektoru financí se špatně přerozdělují peníze.Chtělo by to opravdové ekonomy tohle není už jen pouhá hra.Tento dluh se bude muset jednou splatit o to hůř,že jsou zadluženi děti jak jste tady hospodařili těch 20 let.Jen se rozhlídněte okolo sebe všechno se ruší nejsou finance,nezaměstnanost se stupňuje!A vy poslanci jste týdny schopni se hádat a kydat na sebe špínu!Nebylo by od Vás lepší to přenechat další generaci?Ať se snaží jiní a nové tváře.Přeci nechcete tam být na věčné časy.Jste tam 20 let a nic se nezměnilo ba naopak je to horší!Děkuji http://www.meritokracie.sde...
03. 11. 2009 | 15:26

StandaT napsal(a):

Jeník: já jsem reagoval na to, jak tady útočíte na nás, co si sem chodíme povídat. Že to vyznělo, že my(!) jsme ti viníci a vina spočívá už v tom, že nejsme nalevo. Píšete ve stylu kolektivní viny.
03. 11. 2009 | 15:29

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pánové neo a jeníku,

zlé jazyky tvrdí, že všechny Vámi citované odkazy resp. stránky jsou z dílny stejné agentury. Podobně jako bilboardy, jimiž se obě velké strany navzájem urážejí ;-)

Libor Stejskal
03. 11. 2009 | 16:18

neo napsal(a):

Libor Stejskal:

normálka, vždyť řikám, že si nemaj co vyčítat:)

každá strana má svý kauzy a teď už i komunisti:)
Jinak jsem třeba četl, jak čssd použila americkou agenturu a nafotila chudé rodiny a důchodce z Británie, Švédska, Rakouska či Floridy:), kteří se vyjímají na billboardech.
03. 11. 2009 | 16:21

arlon napsal(a):

Stejskal

pane editore, i když jste zřejmě oslaben teplotou, stále platí -
"Diskutérky jásaly".
Tedy rod ženský má pro své jásání ypsilon. Račte se v klidu vyléčit, ať jste jako rybička.
Veselé chřipkování si půjčuji pro vás.
03. 11. 2009 | 16:23

Jirka napsal(a):

Uvědomte si, že pokud by se náš stát nerozkrádal mohli jsme se mít opravdu dobře. Projel jsem celou Evropu, nikde jsem se však nedostal do vývojových dílen a kanceláří tak jako cizinci u nás. My provádíme jednu blbost za druhou až si připadám že nejsme svéprávní. Kalousek jako nejlepší ministr financí zpackal co mohl včetně nefunkčních padáků.Prosím Vás zamyslete se (pokud máte čím) nad bídou kterou nám vládnoucí garnitura přináší. ( Zatím nemyslím p. Fišera)
03. 11. 2009 | 16:24

ali napsal(a):

arlon
nojo, ale pan Stejskal sám byl asi 2x Vámi toliko vytočen, že pořekadlo o pytli i záplatě nefungovalo :o). Čímž jste u mě stoupl v očích, neboť vyprovokovat pana Stejskala je téměř nemožné. Ale aby si to nevzal ve zlém a brzy se uzdravil a usměrňoval nás způsobem sobě vlastním..

pane Stejskale brzké uzdravení..

Jinak jsme jásaly Lena a já..pro přesnost..
03. 11. 2009 | 16:39

arlon napsal(a):

ali

vidím, že jste stále čerstvá a při chutí i síle.
Ten Klostermann, to je lék, která pak studánka je pramenem tak zázračného moku?
To bude někde blízko Volar/Wallern?
03. 11. 2009 | 16:48

suchec napsal(a):

StandaT:

No, jestli je Jeník útočný, pak to povídání je velmi jemný eufemismus k asociální demagogii a utvrrzování se navzájem ve své pravdě.

merit:
Něco jako špatně nastavený "kapitalismus" neexistuje. To není "v lidech", to je základním principem systému.
Kdo dal, kdy vůbec, nějaká pravidla systému zvaném kapitalismus, tak to bylo levicové a sociální hnutí.

Veškeré sociální výdobytky posledních 120 let, jako 8h pracovní doba (kde je jí konec), sociální a důchodový systém (pročpak a v důsledku čeho jej vlastně Bismarck asi zavedl?), . Všeobecné volební právo taky nepřišlo samo proto, že to kapitál potřeboval. Naopak.

Většina toho byla vynucena buď poltickým, někdy i násilným tlakem.
A proč to taky celkem dlouho vydrželo?
Jednoduše prot, že tomuto sxystému vznikla, byť nedokonalá, nepříliš efektivní, a v jistých obdobích i silně represivní konkurence v podobě Kominterny, lidodemo bloku.

Nebo si opravdu myslíte, že by se v Evropě, tedy západní opravdu tak rozvíjel soc. a právní stát, kdyby nebylo konkurence?
Podívejte se, kam to za 20 let došlo.
Opět je tu všeřídící fin. oligarchie, pěkně se kryjící rádoby demokratickým systémem.

Jenže aby byl demokratický systém silný, musí mít reálnou možnost ovlivňovat životy lidí v tomto systému.
Za posledních 20 let se tzv. západní demokracie (u nás je to vidět ještě extréměji) "dobrovolně" vzdaly všech reálných pák, kterými by byly schopny reálně řídit ekonomiku a stát.
Vše, včetně veřejných služeb je buď "zprivatizováno", či "outsourcováno" do soukromých rukou. Navíc velmi neprůhledným systémem zajišťujícím "socializaci" nákladů a "privatizaci" výnosů (banky a zdr. systém v USA, opt out penzijních systémů, snaha o totéž, v malém , u nás.).

V okamžiku, kdy se stát vzdá výběru daní pod heslem "rovné a nízké daně", když se stát vzdá "nadvlády" nad klíčovými odvětvími zajišťujícími sabilitu hospodaření státu, je vývoj následující.
Dojde o drastickému ořezání soc. a pol. práv obyvatelstva, a omezení jakéhokoliv jeho vlivu na chod a řízení nejen státu, ale i samosprávných celků (bez síly se řídit nedá), následně dojde k obrovskému rozevření nůžek nerovnosti ve společnoati, kdy , již dnes, vlastní pouhé 1% více jak 90% všech hmotných statků (viz USA), kdy dochází k "privatizaci" bezpečnostních složek, špehování a potlačování "nevhodných" názorů pod rouškou genderismu, tzv. antisemitismu (schová se tam opravdu ledacos), harashmentu, tzv. pol. korektnosti, údajného boj proti teorismu etc. etc. .

Je to přesńý postup, jak již tu bylo v historii předvedeno.
Ukázkově se to dá popsat na historii posledních 500 let Starého Říma.
Vzhledem k tomu, že za těch 1600 let se vývoj zrychlil cca 10x, tak to teď proběhne velmi rychle (do 2030 není co řešit).

A opět přijdou buď "Hunové" a "Visigóti", anebo zevnitř nějaká revoluce.

Ona ta socializace nákladů a privatizace výnosů vypadá na první pohled hezky, ale je devastující pro lidsko společnost.
Pak se budou dít i takové věci, jako když Rotschild obrazně koupil Anglii za 1 libru po bitvě u Waterloo.
03. 11. 2009 | 16:50

suchec napsal(a):

Ha, ha, "teorismus".

No, překlep, či nedoklep, ale řešení jsou dvě:

1. terorismus
2. meteorismus

A co přijde dříve? :-)
03. 11. 2009 | 16:53

Paterik napsal(a):

Jeník:

jaká statistika? výsledek ODS jste prostě pokrátil na čtvrtinu, ze své vůle jste si ještě něco odmazal a to jste odečetl od stovky. Já jsem je udělal totéž s výsledkem ČSSD, akorát jsem byl trochu velkorysejší. že je to pitomost? No ano, ale vy jste s tím začal.

Jinak co říká Topolánek mě moc nezajímá. Já se řídím fakty. Práva máme zaručena řadou jiných zákonů a smluv, a na nich se nemění ani čárka. Můžete mi říci, jaká práva konkrétně ztrácíme?
03. 11. 2009 | 16:56

stejskal napsal(a):

Dobrý den, paní ali,

že bych zde používal hrubé záplaty, tedy byl na někoho hrubý, si vpravdě nevzpomínám. Docela by mne zajímalo, co jste za hrubost z mé strany považovala (dal bych si na to příště pozor).

Jinak za hrubku se omlouvám, tohle by se mi stávat nemělo (a to ani v nemoci).

A samozřejmě Vám i panu arlonovi děkuji za přání.

Libor Stejskal
03. 11. 2009 | 17:00

arlon napsal(a):

Stejskal
já myslím, že vás je možno v tomto ohledu omluvit. My jsme zde také jen lidi a takové drobnosti se dají pochopit.

Podstatné je, že nás ani vás to nerozhází.
Pane Stejskale - Léčit se, léčit se, léčit se.

Jak vidíte, je to revoluční teorie.... a nepřepínejte se. Chřipka, zejména ptačí či prasečí, je ošemetná věc.
Vás je těžko nahradit....

Mějte se.
03. 11. 2009 | 17:26

Ládik napsal(a):

Pane Stejskale,
můžu psát slovo "kratan", aniž byste to smazal? Děkuji.
03. 11. 2009 | 17:36

ali napsal(a):

arlon
kdeže Volary..ani nevím, kde leží :o)

hezký podvečer, pane Stejskale..
neberte do písmene a tečky..hrubý jste nebyl, i když jste se nechal vyprovokovat. Takže si pozor dávat nemusíte, držíte se v kodexu :o).
Myslela jsem to jen tak, že jste se neudržel a vylítl jak čertík z krabičky..
Přemýšlím o celém Kodexu diskutujících, abychom se navzájem nepožrali. Dnes čtu bitky diskutérů s MM a nějak mi celý Kodex přestává dávat smysl. Urážet se dá všelijak, nejen sprostými nadávkami a MM už dost překračuje meze..
Dnes jsem se nezapojovala, neboť jsem opravdu na výpady MM neměla žaludek a nedivím se, že pár diskutérů nevydrží. Každý nemá pevné nervy na osobu MM. A dnes byste mě gumoval o sto šest..
nicméně opravdu se brzy uzdravte..chce to zázvorovej čaj..naškrabte tak lžiku tohoto syrového kořenu, zalijte vařící vodou a dle chuti osladíte..třeba medem lučním..ale bacha, je to obelixo-asterixová síla! Věřte, že Vám protáhne i netušené a budete jak rybka šipka :o), pak jednoho klostermanna..držím palce
03. 11. 2009 | 17:40

ali napsal(a):

arlon
jojo, už máte i odpověď, kdeže asi zhruba klostrmaní hnízdo
03. 11. 2009 | 17:42

stále rebel napsal(a):

Pro JIŘÉ.
Ráth Vás asi neodpoví, tak se pokusím já.

Daňové zatížení v členských zemích OECD (v % k HDP), údaje za rok 2007
http://www.sfinance.cz/zpra...

Horní sazba daně z příjmu fyzických osob (rok 2009, v %)
http://www.finance.cz/zprav...

Výše daní jednotlivých zemí v Evropě
http://www.finance.cz/dane-...

Daně EU – podrobná analýza.
http://epp.eurostat.ec.euro...

Mzdy ve světě.
http://www.finexpert.cz/Ost...

HDP na hlavu (Jsme na 80 % průměru EU)
http://epp.eurostat.ec.euro...
03. 11. 2009 | 17:43

zdesta napsal(a):

Petr.Ani v KDLR není zdravotnictví zadarmo.Kde jste prosím Vás přišel k tomuto závěru.Jmenujte mi země kde je zdravotnictví zadarmo.To si myslíte že výrobci léků a zdravotnických zařízení poskytují své služby z altruistických důvodů zdarma?Vy neplatíte daně ani sociální a zdravotní pojištění?
03. 11. 2009 | 17:53

Jeník napsal(a):

Pane Stejskale Vaše informace je mi známa, já jsem se ale na uvedené stránky (od nea) podíval a zařadil je do oblíbených, abych sledoval jejich vývoj. Pro mne jsou ale uvedené stránky pouze souhrnem věcí a úkazů, které se udály, ale zásadní je, že sleduji protagonisty toho děsu, kterému sami protagonisti říkají politická kultura. Je zajímavé, že toto sousloví ve svých vystoupeních nejvíce používají lidé s tím nejhorším chováním - MT, IL.

Jinak přeji brzké uzdravení.

To Paterik - teď budou na všech kanálech opakovat Topolánkovu řeč na briefingu - poslechněte si to a pak popřemýšlejte. Zdravím
03. 11. 2009 | 17:58

ali napsal(a):

Jeník
JP, DR, JH...ets
03. 11. 2009 | 18:03

arlon napsal(a):

ali
vykonáno jest, pročež vám děkuji.
03. 11. 2009 | 18:10

ali napsal(a):

arlon
fákt? tak honem, než začnu vařit..a díky taky
03. 11. 2009 | 18:18

Lojza napsal(a):

stále rebel
dík za články a tabulky.

Rumcajzi, neo a spol., prostudujte si to. krishna
03. 11. 2009 | 18:21

Jindřich napsal(a):

A jaké navrhujete řešení Vy? Zrušit poplatky...
03. 11. 2009 | 19:07

PatientO.T. napsal(a):

Všichni jsou spokojeni. Všichni, až na poslance Ratha... Je to dobře nebo špatně?
03. 11. 2009 | 20:00

Jarda napsal(a):

za co sedíte naprázdno ve sněmovně nepracujete tak neberte peníze a státní rozpočet se zlepší
03. 11. 2009 | 21:29

Libor napsal(a):

Vážený pane Rathe,

zaplať Pánbůh, že jste členem ČSSD. Alespoň názorně vidíme, jaké členy tato strana (strana psáno s velmi malým s) může absorbovat...
03. 11. 2009 | 21:35

Tony napsal(a):

Doktore, ty masére!
03. 11. 2009 | 22:22

Robert napsal(a):

Populismus konec demokracie? Skončí civilizace na vlastní pitomosti? Víc Rathů a určitě ano.
ČSSD je nebezpečnější než komunisti. Proč? Protože komunisti nešíří populismus masovou propagací. ČSSD v posledních letech staví na tom vzbudit v lidech to nejhorší - závist, hněv, slepost,...
03. 11. 2009 | 22:25

Robert napsal(a):

Dnes jsem četl, že podle veřejného průzkumu si 70 procent lidí přeje, aby se Paroubek změnil. Vzhledem k tomu, že veřejný průzkum je Paroubkovým kompasem se třeba dočkáme něčeho zajímavého:-))))
03. 11. 2009 | 22:27

Ibrahim Ag Alhabib napsal(a):

ne politici, systém je špatný...ten, kdo dnes věří v hodnotu peněz je buď lhář, anebo blbec...pana ratha nebudu komentovat, každý politik je populista, bez vyjímky, to jde s těmi penězi ruku v ruce...prostě jsou všichni stejní, přemýšlejme o tom, co s tím...
03. 11. 2009 | 22:54

Honza napsal(a):

Vážený pane doktore, podle mého názoru zcela přesně popisujete danou situaci. Jsem rád, že to říkáte nahlas.
03. 11. 2009 | 22:58

Ing. Petr S. napsal(a):

Pane doktore, byl jsem dodavatelem zdravotních prostředků nemocnicím pod taktovkou ODS a velice vám fandím. Jen do nich a houšť.
03. 11. 2009 | 23:09

o2 napsal(a):

http://www.youtube.com/watc...
Jen do nich a houšť.
03. 11. 2009 | 23:46

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem další hrubě urážlivý příspěvek (cosi o "pořádné přesdržce"), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
04. 11. 2009 | 00:09

alondr napsal(a):

Pan MUDr.Rath má pravdu, umí uhodit hřebíček na hlavičku! Většina lidí nevidí nebo nechce slyšet pravdu!
04. 11. 2009 | 01:13

yara napsal(a):

O ODS si nedělám už dnes žádné iluze, hoši na to jdou z příma a hlavně malá domů. ČSSD má však za vinu, že za dobu 8 let vlády zvyšovala HDP ČR dluhy (viz statistika)a při růstu ekonomiky ve světě i EU místo aby umazávala dluhy je ještě vytvářela. To je největší chyba této strany. Tvrzení, že jiné EU státy mají dluh stejný nebo větší neobstojí, protože my máme asi jen 70% výkonnost ekonomiky těchto zemí a nejsme schopni dluh razantně splácet. Proto všechny ostatní spory a agumenty ve zdravotnictví a jiných sférách společnosti jsou nevýznamné a podružné!
04. 11. 2009 | 06:15

nedostižitelný napsal(a):

Tak ČSSD byla SAMA kdo nechtěl Janotův balíček?Pane doktore krapet soudnosti by to chtělo.Jediný kdo opravdu nechtěl ten "paskvil" byla KSČM.Vím ono hospodařit podle provizoria je nebezpečné že?Nezbude tolik pro různé kamarádíčky atd..Třeba to okolo dálnic je naprostý výsměch Váš a všech v PS MIMO KSČM.Prý to pomůže ekonomice.Jak prosím?Tím že je to nejméně 3x předražené?Raději bych nepostavil ani jeden metr dálnic ale to nic není.Proč nenapíšete jak dobře hájíte třeba lidi co jsou v inv.důchodech a co za prasárnu bude uvedeno v život po 1.1.2010?Je naprosto FANTASTICKÉ snížit třeba vozíčkáři plný inv na částečný a vzít mu peníze jen tím že jste šikovně změnili tabulky pro výpočet že?Proč se o tohle třeba nebijete veřejně v TV???Já vám to řeknu,je to proto že těch INV je asi 400 tisíc,to je pro vás málo hlasů ve volbách že?ČSSD je naprosto stejná strana jako ODS anebo STOP 09 či SZ a KDU.Já budu ve volbách volit KSČM protože vás tam všech už mám dost.Doufám že nás bude víc a třeba vám to pak dojde že tady máte služit hlavně lidem dole a ne svým peněženkám.
04. 11. 2009 | 06:49

čarodějka tajemná napsal(a):

EU = MONOPOL nekontrolovatelné síly a MOCI, kde není možnost volby a opozice...možnost změny a svobody...Lidé BDĚTE !

Proč myslíte, že i Klaus utekl z ODS, protože moc dobře vidí ZLO ! Jak ruší století placené pohřebné pozůstalým, ochranné lhůty v nemoci, nechává absolutní moc a neodvolatelnost zkorumpovaným, utahuje nemocným mít jistotu v nemoci - nemocenská nic , platit ale povinné pojištění zdravotní ano, zavádí legalizaci úplatků a do státní správy prosakují jimi proškolení "turbopolicisté,turboprávníci" .Zavádí povinné datové schránky, kde sedí u PC "jejich" a ty nepohodlným lidem řeknou, ale my jsme vám to posílali - kde je nějaký důkaz ? Všichni známe kouzelnou diplomovou práci pana nasazovatele náhubků Bendy -CTRLC-DELETE-CTRLC...a vše je jinak, nemáte možnost průkazně dokázat-NIC mi nepřišlo...chtějí povinné elektronické OP - psali už v tisku i zprávy TV Nova a Langer s Johnem prosazují elektronické elektrovolby...stále více přibývá opilých ordinujících lékařů , v pár dnech už 4. případ . . Lidé, kdyby nebylo pana ratha, který se rve za práva lidí , tak vezmem jejich hry pravidla , že veškerá levota je vlastně normální a oni mají peníze přece zasloužené - mají přece vysokoškolské vzdělání , tak si ty statisíce zaslouží...Rath je nežádoucí , brání lidi ale na druhé straně médi - které nejsou objektivní a musí zpívat písničku těch, kteří mají peníze...musíte pozorovat , ne se ovlivňovat vymýváním mozků neobjektivními médii ! Vyděli jste snad někdy pana Ratha kopat do věcí, vyplazovat do kamer jazyk, dělat prostředníčky jako Langer paní novinářce ČT1, nebo Kalousek na pana Ratha...? Já ne, vždy jej slyším mluvit argumenty a to, že někdo odejde , když vidí, že ve straně není vše v pořádku, to bych udělala i já. Kdo z vás se zajímá jak který poslanec hlasuje ve prospěch lidí ? Já ANO. Najděte si pana Ratha jak a pro jaké zákony zvedal ruku. Dejte si tu práci jako Já...nebo chcete, aby naše děti přijali za standard , že nemocenská NIC, pohřebné NIC,ochranná lhůta v době nemoci NIC, úplatky do kapes a hrubost a vulgarita je standard a že to tak prostě je ? Chcete , aby vaše děti a jejich děti byli ponižování tak , jako v kauze Kuřim, kdy týrané děti toto brali jako normu - samozřejmost, že to tak prostě je a je to normální ? Vždyť i tyranka Klára Mauerová byla "STUDENTKOU " VŠ MU Brno - obor speciální pedagogikaa jak hladce vše u úřadů procházelo k získání papíru na "Aničku" a turbopolicie, která nezajistí důkazy nechá tetu Nancy odnosit průkazní materiál před zraky sousedy...je to normální...NE...děje se něco velmizlé. pokud nebudeme držet při sobě , nevyhrajeme . . Lidé dobří, modlete se , aby nebyly zaplaceny v této zkorumpované zemi i volby....proč myslíte, že Irové - jediní svobodní bez vlivu lobbistů museli hlasovat tolikrát ,až bude NE přehlasováno v ANO....a proč myslíte,že tlačí na našeho prezidenta ? Aby vznikl monopol nekontrolovatelné moci bez možnosti změny a opozice , bez možnosti výběru...a poslední věc...pan Ivo A. Benda nelže , mimozemské a daleko vyvinutějsí civilizace jou...je vaší volbou nevěřit tomu, co nevidíte...ale zamyslete se nad slovy , které jsem vám napsala......PROSÍM...dokud je čas, ženeme se do záhuby.... a ani to nevíte , pro své starosti a vyregulovábí z kůže a honbou za tím uživit sebe, ale hlavně mašinerii - rozrůstající se byrokracie...Nač je potřeba evropský prezident a spousty byrokratů s platy, za které by museli umět stvořit svět za 7 minut....Na naše politiky si těžko došlápnem a odvoláme, natož kdesi v Tramtárii..Prosím, přemýšlejte o tom co píšu....vaše opencard, předvoj zavádění RFID mikročipů je počátek plánovaného zotročení lidí - vašich dětí ....pozvolna ...Máte volbu mi věřit a nebo ne...TOTO je SVOBODA....
04. 11. 2009 | 07:19

nedostižitelný napsal(a):

To Čarodějka,v podstatě máte v hodně věcech pravdu,direktivně řízená ekonomika z Bruselu nás zničí
04. 11. 2009 | 07:51

eM napsal(a):

Zase lže. On si nedá pokoj a nedá.
04. 11. 2009 | 07:59

neo napsal(a):

Dobré ráno,

jsem rád, že se případ krádeže budovy DD v Pyšelích dostal do televize.

Nyní jsem se dozvěděl, že doktor Rath taktně ustoupil a chystá se s pomocí psychologů zmnanipulovat děti, aby si posvětil svůj záměr sebrat jim domov a dát jim jiný, "lepší"
04. 11. 2009 | 08:19

občanka napsal(a):

To "neo": k Pyšelům musím říci, že mě dost zarazilo ostré vyjádření reportéra, že pořádat anketu s dětmi je prý "nemorální"?! Mě to tedy osobně přijde jako velmi slušný krok vstřícnosti, s kterým by se například pan Bendl nikdy neobtěžoval - ten by je rovnou přestěhoval a média by mu ještě tleskala! Jak jsem již mnohokráte psala, v této zemi je mnoho paradoxů - když dva dělají totéž, není to totéž! Špatným věcem se tleská, dobré jsou zašlapávány do bláta. Bohužel na to doplácíme všichni. Nemorálními věcmi bych v tomto státě nazvala rozhodně jiné skutečné špatnosti, ne přestěhování dětí do lepší budovy!. Třeba trapné (a zostouzející celou republiku před světem) neoprávněné udělování titulů honorací z ODS - TO JE SKUTEČNĚ NEMORÁLNÍ, když už se chce někdo v česku bavit o morálce!
04. 11. 2009 | 08:37

občanka napsal(a):

Co se týče "úsporného" balíčku pana Janoty (nevím, proč se vlastně nazývá úsporným, to jsem tedy nepochopila), k tomu snad ani netřeba komentáře, protože bych to jen kritizovala - je to prostě celé špatně - stejný scénář jako vždy - opět vše musí zaplatit obyčejný člověk, ti nahoře ale nemusí nijak šetřit (platy téměř stejné, výdaje ministerstev stejné, ekologický tunel století nikomu nevadí?! atd.), tak o čem to celé pak je? Trapná komedie pro "hloupý" lid, aby vláda mohla říci - něco jsme přeci jen udělali, lidi, podívejte se, jací jsme kabrňáci??? Sice všechno opět zaplatíte Vy, a my se budeme mít dobře, ale co na tom, vždy je to jedno, hlavně že jsme NĚCO udělali! Koho vlastně do hloubky zajímá, že je to špatně propočítané, nespravedlivé, neefektivní, že to možná povede ještě k horším výsledkům??? SVĚT CHCE BÝT KLAMÁN, A TAK HO KLAMME! Akorát pár chytrých lidí si vždy řekne, že něco není v pořádku, ale těchto pár lidí prostě nemá tu šanci to změnit, bohužel. Mašinérie státu jede prostě dále...
04. 11. 2009 | 08:51

psp napsal(a):

Pan doktor začal hezky z makro výšin a zakončil to povídání volebním gulášem neidentifikovatelné chuti. On a jeho soukmenovci zní jako poškozená deska - říkáte co byste chtěli pro sociálně slabé, osamělé matky ..... neříkáte kde na to vezmete. Pánové užili jsme si, napili jsme se z rohu hojnosti a teď jsme si zlomili ruku o dno pokladny. je třeba šetřit.
04. 11. 2009 | 09:01

Jeník napsal(a):

To Paterik - shlédl jste moudra, která včera na briefingu ods vznesl jejich vůdce, který je v celém světě znám jako stopořený ? Jaký závěr jste si udělal z jeho vyjádření ? Je vše O.K.?
04. 11. 2009 | 09:14

PatientO.T. napsal(a):

2 čarodějka tajemná:
Aštar Šeran, David Rath a ing.Benda? To mne ještě nenapadlo...
04. 11. 2009 | 09:21

neo napsal(a):

občanka:

tak za prvé: domov v Choceradech je léčebna pro postižené a na úpravy padne více než na rekonstrukci domu v Pyšelích

za druhé: není to tedy lepší budova a co se týče místa už vůbec ne (pokud tedy vůbec víte kde se Chocerady nachází)

za třetí : Pan Rath zrušil již schválenou dotaci na rekonstrukci domu vy Pyšelích (nyní se ohání nutností rekonstrukce) a poslal peníze do Hostivic(jeho domov) na jídelnu (za 56mega) ke škole, která ještě ani nestojí.

za čtvrté:
turbotituly z Plzeňských práv se netýkají jen politiků a už vůbec ne jen těch z ODS
04. 11. 2009 | 09:46

občanka napsal(a):

milý neo: víte, vy stále používáte chybné argumenty, jen nevím, zda si to uvědomujete, děláte to vědomě nebo podvědomě? Znám shodou okolností trochu historii léčebny v Choceradech a vím dokonce, jak ještě nedávno s ní chtěla naložit zločinná ODS v čele s p. M.Petrikem (zlaté padáky) a to z důvěryhodných zdrojů. Z veřejných prostředků (dost vysokých) ji před lety zrekonstruovali a pak ji chtěli "střelit" za pakatel některému ze svých kamarádů. Naštěstí přišly podzimní volby a došlo ke zvratu - naštěstí jim nevyšel další tunel jako u jiných střed.nemocnic. Nyní když ji chce Rath efektivně využít, tak ODS podplacená média křičí - proč asi? Rozhodně malá rekonstrukce Chocerad vyjde méně jak v Pyšelích (Chocerady jsou skutečně moderní). Děti budou v lepším, a ty jejich tety mohou přeci jít s nimi - nevidím žádnou psychickou újmu, a názory dětských psychologů - spíše cítím v pozadí strach z toho, nejít s obecným povědím, které ve společnosti nyní vytvořila bohužel úspěšně média, málokdo má tolik odvahy veřejně vystoupit se svým vlastním názorem. To, že tam ty děti jsou v plesnivém zapáchajícím prostoru - to nikdo nechce studovat a zkoumat, to nikoho nezajímá??? A tak dále, ...mohla bych pokračovat.
04. 11. 2009 | 10:11

občanka napsal(a):

Omlouvám se ještě, správně měla věta znít: "nejít proti obecnému povědomí, které ve společnosti nyní vytvořila bohužel úspěšně média,...
04. 11. 2009 | 10:14

neo napsal(a):

občanka:

jejich tety mohou jít s nimi a taky všichni obyvatelé Pyšel a okolí, že?
tady vůbec nejde o ODS ,ČSSD nebo Bendla či Ratha.

jde o nesmyslné stěhování do nevyhovujících prostor, o zastavení potřebné dotace a přihrání částky do Hostivic a především o narušení života těch dětí.

Pokud vynecháte veškeré ty pravolevé barvičky a kecy o zločinnosti těch či jiných a zamyslíte se nad tím skutečným problémem, dojdete k závěru, že jde o špatný krok vůči těm dětem. DD v Pyšelích, který přežil války i komanče asi nepřežije Ratha. Pan hejtman se dokonce pochlubil, že by z budovy rád udělal kongresové centrum nebo koleje pro svou novou Univerzitu..
04. 11. 2009 | 10:57

občanka napsal(a):

NEO: můžete mě prosím tedy velice konkrétně říci, V ČEM JE ŠPATNÝ KROK přestěhování vůči těmto dětem??? Objektivní argumenty totiž nesmažete - zatuchlý plesnivý desítky let neudržovaný starý zámek oproti novému moderně zařízenému domu?
04. 11. 2009 | 11:31

neo napsal(a):

občanka:

nejedná se o zatuchlý plesnivý zámek

ŠPATNÝ KROK je přesun dětí z místa kde prožili část života, kde mají vazby na obyvatele obce, kde chodí do škol a do zájmových či sportovních kroužků.
04. 11. 2009 | 11:36

občanka napsal(a):

Neo: musím s Vámi nesouhlasit: JEDNÁ SE o starý neudržovaný zapáchající dům, bohužel, o tom se ale nechi s Vámi přít, nejlépe by bylo samozřejmě se o tom přesvědčit osobně. Můžete mě říci, Vy víte a znáte, jaké konkrétně vazby a vztahy mají jednotlivé děti na obyvatele obce? Do školy mohou chodit i v Choceradech, stejně tak do kroužků. Vidíte, že vše se dá vysvětlit a vyřešit, pokud chcete a máte dobrou vůli. tady ovšem dobrá vůle a vstřícnost chybí. Domnívám se, že jde o princip, prostě odpor z principu proti osobě p. Ratha, protože neexistují skutečné žádné negativní skutečnosti, které by bránily takovému přestěhování. Jsem pevně přesvědčena, že pokud by takový přesun provedl p. Bendl, byl by za takový krok ještě chválen veřejně všemi médii. A tom to je, o ničem jiném.
04. 11. 2009 | 11:47

neo napsal(a):

občanka:

až Vás někdo přestěhuje s vašeho staršího 3+1 do nového 2+kk kdesi v Kotěhůlkách , budete mluvit jinak.

ztratíte přátele, kamarády, budete daleko od známých, příbuzných.... hodně štěstí:)
04. 11. 2009 | 12:06

občanka napsal(a):

Neo: Myslím, že je to jasné, nezlobte se, nemáte prostě žádné skutečné argumenty ... už nemám, co bych k tomu dodala...
04. 11. 2009 | 12:17

PetrK napsal(a):

Hulvát a lhář Rath se předvedl v pořadu "Máte slovo", opět nikoho nechtěl pustit ke slovu, ale neřekl, jak to je s jeho sliby o příspěvcích na potřebné. A to má plat poslance a hejtmana. Mimochodem: už někam poslal ty peníze za facku od dr. Macka?
04. 11. 2009 | 12:50

neo napsal(a):

Občanka:

to není argument?

tak to sorry , co jiného byste chtěla slyšet?

jedná se o nedobrovolné přestěhování dětí do odlehlé části Chocerad, kde nic neni a narušení vazeb utvořených v domovské obci. Tedy úplně stejný případ, jako by Vás někdo nedobrovolně odstěhoval sice do modernější stavby,ale daleko od všeho co jste stihla za svůj život vybudovat
04. 11. 2009 | 13:03

pp napsal(a):

Bohužel nic neříkající článek člověka, který nerozumí financím.
04. 11. 2009 | 14:12

občanka napsal(a):

Neo: musíte mít vždy poslední slovo, že? Bohužel opět nepravdivé. Znovu opakuji, že v případě přestěhování dětí z Pyšel do lepších prostor (protože jiné řešení prostě není) jde pouze a jedině o odpor proti změně, jakékoli změně provedené současným ČSSD vedením v kraji!
04. 11. 2009 | 14:51

neo napsal(a):

občanka:

jiné řešení bylo, neukrást dotaci na rekonstrukci a nechat děti tam kde jsou.
04. 11. 2009 | 14:54

občanka napsal(a):

To bude asi proto, že na celkovou rekonstrukci nestačí nějakých 50 mil., jež "vyčlenila" ODS, ale 200 mil. A pokud tady někdo krade či kradl, tak to pouze Vaše strana ODS, jejíž teze tady hájíte!!!
04. 11. 2009 | 15:37

neo napsal(a):

občanka:

takže je normální zrušit dotaci a poslat si ji raději domů do Hostivic na jídelnu k neexistující škole???

děkuji pěkně

jinak 200 mega je výmysl pana Ratha či někoho z jeho squadry.
04. 11. 2009 | 16:06

milý šmoula napsal(a):

Demagogie (případ manipulovaných dětí v Pyšelích) a chorobná nenávist (vztah k pověstné facce ubožáka macka) většiny Vašich odpůrců je až dojemná.
Je to tak jak říkáte pane doktore. Ať si ti duševní m.z.ci třeba natrhnou ústa.
04. 11. 2009 | 21:09

Otis napsal(a):

omlouvám se za opožděnou off-topic vsuvku ale nedá mi to:

Letí, letíMerryMan,
každého tu zná,
kdo je těžce zaslepen,
dobrozdání dá.
Převahu svou mravní,
lehce prokáže,
s tváří virtuální,
má dost kuráže.

(pravda, na rozdíl ode mě uvádí obvykle jakousi e-mailovou adresu, tak se dnes taky pochlapím)

Intelektem, studiem,
povznesl se nad masy,
proč se jenom zdržuje,
s námi, mamlasy.

BTW: MerryMan, aren't you usually tipsy, when browsing on blogs? Many merry people are, not just only on the Internet.

Přeji příjemný klasifikační den.

A co se týče Dr. Ratha? nic nového pod sluncem, demagogická prezentace vybrabých informací vytržených z kontextu ...
05. 11. 2009 | 02:04

lojza napsal(a):

Cituji:"Dluh vznikl ze státního rozpočtu, který sestavil ministr Kalousek, který je podle většiny médií naším nejlepším ministrem financí. Stejná média přitom kritizují zadlužování státu. Současný státní dluh je přitom do značné míry důsledkem snížení příjmů státního rozpočtu, jež vyplynuly ze snížení daní, sociálního a zdravotního pojištění, které přinesl Topolánkův ekonomický batoh."

O kolika miliardach se to vlastne bavime ? Je zvlastni, ze pres snizeni dani ze mzdy nedoslo ke snizeni vyberu. Snizeni socialniho z 8% na 6.5% znamenalo snizeni prijmu o 8 mld .... a ze se snizilo zdravotni pojisteni ? Mam pocit, ze 4.5% platim stale ...... nicmene tech par miliard je na celkovych 150-200 mld nepodstatnych.... vsechna Rathova slova jsou v kontrastu s tim, jak se CSSD jeste letos na jare snazila opakovane prosadit snizeni spotrebni dane na PHM, ktery by znamenal vypadek 18 mld .... o tom vsak Rath taktne mlci ..... to je klasicka ukazka socanskeho populismu
05. 11. 2009 | 06:41

ali napsal(a):

Otis
1* :o))
05. 11. 2009 | 08:50

Ládik napsal(a):

Otis
1*:o))
05. 11. 2009 | 12:53

čarodějka tajemná napsal(a):

EU = MONOPOL nekontrolovatelné síly a MOCI, kde není možnost volby a opozice...možnost změny a svobody...Lidé BDĚTE !
Proč myslíte, že i Klaus utekl z ODS, protože moc dobře vidí ZLO ! Jak ruší století placené pohřebné pozůstalým, ochranné lhůty v nemoci, nechává absolutní moc a neodvolatelnost zkorumpovaným, utahuje nemocným mít jistotu v nemoci - nemocenská nic , platit ale povinné pojištění zdravotní ano, zavádí legalizaci úplatků a do státní správy prosakují jimi proškolení "turbopolicisté,turboprávníci" .Zavádí povinné datové schránky, kde sedí u PC "jejich" a ty nepohodlným lidem řeknou, ale my jsme vám to posílali - kde je nějaký důkaz ? Všichni známe kouzelnou diplomovou práci pana nasazovatele náhubků Bendy -CTRLC-DELETE-CTRLC..jak jednoduché a jeden TURBOstátní byrokrat má šmahem ruky vše v databázi jak je ústavně správně....a vše je jinak, nemáte možnost průkazně dokázat-NIC mi nepřišlo...chtějí povinné elektronické OP - psali už v tisku i zprávy TV Nova a Langer s Johnem prosazují elektronické elektrovolby...stále více přibývá opilých ordinujících lékařů , v pár dnech už 4. případ . . Lidé, kdyby nebylo pana ratha, který se rve za práva lidí , tak vezmem jejich hry pravidla , že veškerá levota je vlastně normální a oni mají peníze přece zasloužené - mají přece vysokoškolské vzdělání , tak si ty statisíce zaslouží...Rath je nežádoucí , brání lidi ale na druhé straně médi - které nejsou objektivní a musí zpívat písničku těch, kteří mají peníze...musíte pozorovat , ne se ovlivňovat vymýváním mozků neobjektivními médii ! Vyděli jste snad někdy pana Ratha kopat do věcí, vyplazovat do kamer jazyk, dělat prostředníčky jako Langer paní novinářce ČT1, nebo Kalousek na pana Ratha...? Já ne, vždy jej slyším mluvit argumenty a to, že někdo odejde , když vidí, že ve straně není vše v pořádku, to bych udělala i já. Kdo z vás se zajímá jak který poslanec hlasuje ve prospěch lidí ? Já ANO. Najděte si pana Ratha jak a pro jaké zákony zvedal ruku. Dejte si tu práci jako Já...nebo chcete, aby naše děti přijali za standard , že nemocenská NIC, pohřebné NIC,ochranná lhůta v době nemoci NIC, úplatky do kapes a hrubost a vulgarita je standard a že to tak prostě je ? Chcete , aby vaše děti a jejich děti byli ponižování tak , jako v kauze Kuřim, kdy týrané děti toto brali jako normu - samozřejmost, že to tak prostě je a je to normální ? Vždyť i tyranka Klára Mauerová byla "STUDENTKOU " VŠ MU Brno - obor speciální pedagogikaa jak hladce vše u úřadů procházelo k získání papíru na "Aničku" a turbopolicie, která nezajistí důkazy nechá tetu Nancy odnosit průkazní materiál před zraky sousedy...je to normální...NE...děje se něco velmizlé. pokud nebudeme držet při sobě , nevyhrajeme . . Lidé dobří, modlete se , aby nebyly zaplaceny v této zkorumpované zemi i volby....proč myslíte, že Irové - jediní svobodní bez vlivu lobbistů museli hlasovat tolikrát ,až bude NE přehlasováno v ANO....a proč myslíte,že tlačí na našeho prezidenta ? Aby vznikl monopol nekontrolovatelné moci bez možnosti změny a opozice , bez možnosti výběru...a poslední věc...pan Ivo A. Benda nelže , mimozemské a daleko vyvinutějsí civilizace jou...je vaší volbou nevěřit tomu, co nevidíte...ale zamyslete se nad slovy , které jsem vám napsala......PROSÍM...dokud je čas, ženeme se do záhuby.... a ani to nevíte , pro své starosti a vyregulovábí z kůže a honbou za tím uživit sebe, ale hlavně mašinerii - rozrůstající se byrokracie...Nač je potřeba evropský prezident a spousty byrokratů s platy, za které by museli umět stvořit svět za 7 minut....Na naše politiky si těžko došlápnem a odvoláme, natož kdesi v Tramtárii..Prosím, přemýšlejte o tom co píšu....vaše opencard, předvoj zavádění RFID mikročipů je počátek plánovaného zotročení lidí - vašich dětí ....pozvolna ...všímejte si, jak složité je dostat na světlo pravdu a jak se vše zametá pod koberec bez trestu...trestáni jsou jen občané - bežní , slušní....lidé najděte si ve vyhledávači zajímavvý článek stačí zadat šelma 666 . . .sledování lidí...už dnes vám sledují promocí náhubkových "zákonů" prozvonění mobilu, kde co na karty nakupujete , za co utrácíte , kam chodíte, co máte rádi, jaké máte názory... Máte volbu mi věřit tomu, co Vám píšu , k čemu dávám indicie k prozření - máte právo a volbu souhlasit - a nebo ne...TOTO je SVOBODA....
http://www.youtube.com/watc...
06. 11. 2009 | 00:40

Marcus napsal(a):

Jen poznamka k "nejlepsimu" ministru financi p. Kalouskovi - neustale se prezentuje jako odpovedny hospodar, ale pritom pripravil ekologickou zakazku - tunel za 110 miliard. Lepe se setri na rodinach s detmi - od tech zadne uplatky neprijdou narozdil od vitezu zminene zakazky.
07. 11. 2009 | 12:34

Arnold Llayne napsal(a):

Odstoupit. Rychle.
13. 11. 2009 | 10:29

Daria napsal(a):

A jak je to s tím dětským domovem v Pyšelích, pane doktore, a ztracenými miliony na jeho opravu? Nevíte o tom náhodou něco?
25. 11. 2009 | 00:23

čarodějka tajemná napsal(a):

25. 11. 2009 | 00:46

anti dráth napsal(a):

ty pomatený ksindle, přijeď do Uničova ať si to povíme z očí do očí. ale zdravý neodejdeš to ti garantuju.
26. 11. 2009 | 20:30

SUPPORT RATH 666 napsal(a):

http://www.youtube.com/watc... a to je taková hezká tečka za žlutovitostí a hloupostí zaslepených nemyslících médii vymytých chorých mozků....a to ještě nemají implantován ani ten RFID mikročip, že jo pane Stejskal... ?... :-)
26. 11. 2009 | 23:27

SupportRath 667 napsal(a):

a to je taková hezká tečka za žlutovitostí a hloupostí zaslepených nemyslících médii vymytých chorých mozků....a to ještě nemají implantován ani ten RFID mikročip, že jo pane Stejskal... ?... :-)
28. 11. 2009 | 22:27

čarodějka tajemná napsal(a):

nooo sice překlep, ale žlučovistost každý kdo nestudoval VŠ Plzeň a spol...pochopil... :-)
http://www.youtube.com/watc...
05. 12. 2009 | 15:36

ludwig.II napsal(a):

no jo ta média ta za všechno mohou, že si na ně ale stěžují všichni, bez rozdílu. A to žonglování s miliony ve státním rozpočtu.. to je také kouzelné. Docela by mě zajímalo, kolik energie a času za takovým článkem stojí. Nechtělo by to taky jednou něco FAKT dělat?
08. 12. 2009 | 08:13

Terry napsal(a):

Výsledek Janotova balíčku: Chystají se žaloby na stát
(http://aktualne.centrum.cz/...)

Z článku:
Farmaceutické firmy se proti změnám chtějí bránit.

Nechaly si prý vypracovat právní rozbor, podle kterého mohou být některá opatření z balíčku v rozporu s českými zákony i s evropskou legislativou. Uvažují dokonce o stížnosti u Evropské komise.

"Na problémy jsme byli upozornění dokonce ze tří stran, vždy od odborníků na ústavní právo. Balíček obsahuje asi pět napadnutelných bodů. Než ale k žalobám přistoupíme, pokusíme se ještě vyjednat změnu s ministerstvem zdravotnictví," řekl deníku Aktuálně.cz ředitel České asociace farmaceutických firem Emil Zörner.

V rozporu s ústavou i evropskou legislativou
Podle právních rozborů se ale ceny léků hromadně a plošně snižovat nesmí. "Úřady smějí hýbat s cenami a úhradami léků jen v rámci správního řízení," upozornil už při projednávání balíčku v Senátu právník České lékařské komory Jaroslav Maršík.

Říká to zákon, který Česko přijalo před dvěma lety kvůli evropské legislativě. Ta požaduje, aby se ceny a úhrady léků snižovaly "transparentně". To znamená ve správním řízení, kde má každá strana - tedy i výrobce a pojišťovna - možnost se proti rozhodnutí úřadů odvolat.

Při plošném snížení cen ale pojišťovny a výrobci možnost odvolání ztrácejí. Úsporný balíček totiž povoluje pouze jednu výjimku - výrobce se smí ohradit jen v případě, že se cena stane vůbec nejnižší v celé Evropě.

(konec citace)

Tak na kolik nás to příjde ve finále?!!!

Ale opět nikdo za nic nemůže ...

Už jsme si na to za dvacet let zvykli. Nebo na konci otazník?

A jak dlouho si to necháme líbit???
09. 12. 2009 | 14:25

montblanc watches napsal(a):

Interesting thing!
This is my first time comment at your blog.
Good recommended website.
08. 03. 2010 | 15:03

omega watches napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
08. 03. 2010 | 15:06

breitling colt watches napsal(a):

And Roger Corman, save a brief recap of a ceremony held in emergency mission November. It wouldn't have been unthinkable in a previous year breitling evolution for Hughes to have been shoehorned into the In evolution Memoriam obituary montage. It's hard not to see the elaborate salute to his breitling mont brillant career as an effort to appeal to Generation X, which might mont brillant have had anyone older asking why.
11. 03. 2010 | 07:37

breitling colt quartz napsal(a):

Interesting thing!
This is my first time comment at your blog.
Good recommended website.
11. 03. 2010 | 07:42

armani classic napsal(a):

That's awesome! I can't wait to get into it.
13. 03. 2010 | 06:17

tag heuer napsal(a):

Through the article, I think the owner must be a very wise person
13. 03. 2010 | 06:19

cartier cheap napsal(a):

It would be great if you have other great things

just like this. I really love it. Thanks!
25. 03. 2010 | 03:32

iPhone to Mac Transfer napsal(a):

very informative, thanks for the great article.
25. 03. 2010 | 09:31

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
27. 03. 2010 | 01:13

replica tag heuer napsal(a):

Easy come, easy go.
31. 03. 2010 | 05:41

discount air max shoes napsal(a):

<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 90</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 95</a>
19. 04. 2010 | 04:50

mortgage loans napsal(a):

freelance writer
26. 02. 2012 | 07:27

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy