Topolánkův "pytel na gule" a T.G.M.

29. 05. 2007 | 15:34
Přečteno 9907 krát
„Jsem smýšlení nejen sociálního, nýbrž přímo socialistického. To jsem řekl již nejednou. Že nejsem marxistou, to je také známo, ale socialism a marxism nejsou docela totožny. Pokládám prostě za svou povinnost věnovat svou životní práci povznesení hospodářskému, mravnímu, a vůbec duchovnímu tříd hospodářsky slabých.“

Tak teď by mě zajímalo, zda pozorný čtenář těchto řádků ví, nebo odhadne, kdo je autorem výše citovaných slov. Nebudu vás napínat, je to citát slov T.G. Masaryka z května roku 1907, která pronesl na voličské schůzi ve Valašském Meziříčí. Teď jen čekám, jaké nadávky se na hlavu T.G.M. snesou ve zdejší diskusi :).

Ale zpět z historie do dnešních dnů. Má tento citát nějakou aktuální hodnotu? Zcela jistě má. I dnes by měli prozíraví politici věnovat pozornost, respektive slovy T.G.M., brát za svoji povinnost povznesení hospodářsky slabších spoluobčanů. Sociální demokracie má tento cíl ve svém politickém genofondu. Nejde jen o plané řeči, ale více či méně úspěšně se tuto politiku snažila v posledních 8 letech realizovat. Kritici často vyčítají sociální demokracii, že neúměrně podporuje ty co „nechtějí pracovat“. Když se však bez předpojatosti podíváme, kdo vlastně nejvíce vydělal na vládách sociální demokracie, zjistíme, že to byla právě střední třída, rodiny s dětmi ,ale i starobní důchodci. Těm, co „nechtějí“ pracovat se určitě nedařilo lépe než za vlád V. Klause, možná spíše o trochu hůře. Má tvrzení dokazují ověřitelná fakta.

Za vlád V. Klause prakticky neexistovaly hypotéční úvěry na bydlení. Jejich boom započal za vlád ČSSD a výsledek na sebe nenechal dlouho čekat. V posledních letech se každoročně dokončí stále více nových bytů, které počtem překonávají historické rekordy. Větší města jsou obestavována vilovými satelity, o nichž se nám mohlo do roku 1998 jen zdát. Za Klausových vlád nebyl snad postaven jediný hypermarket a vzniklo jen pár nových golfových hřišť. Za vlád sociální demokracie se počtem golfových hřišť a hráčů dostáváme na první místo v celém postsocialistickém bloku a to s neuvěřitelným předstihem.

Teď se možná kde kdo ušklíbne, ale počet golfových hřišť a hráčů, počet nových domů a bytů jsou jednoznačným indikátorem růstu bohatství obyvatel země. Roste nám a sílí střední třída, což je jedním z hlavních cílu sociální demokracie. Konečně o tom hovoří i růst platů. Především ve státních službách rostly posledních 8 let platy celkem utěšeně. Sice stále je co dohánět třeba u učitelů, vědců či zdravotníků, ale růstový trend byl jednoznačný. Po osmi letech vlády ČSSD bych LOK ve státních nemocnicích už nezaložil, neboť platy lékařů jsou dnes úplně někde jinde než za Klause v roce 1995. Sice ještě nejsou na stejném poměru k průměru jako třeba v Německu, ale už poměrový rozdíl není tak propastný.

Jakou kůru nám nyní chce naordinovat ODS s Kalouskem? Je to vlastně návrat ke Klausovým škudlivým balíčkům. Topolánek tomu říká „batoh“, spíš škodolibě jde o „prázdný pytel na gule“. Platy se zmrazí – dle Topolánka má střední třída již předplaceno, teď je čas pomoci těm nejbohatším. Asi chudáci trpěli za těch strašných socanských vlád. Vše důležité se zdraží a zavede se řada nových výdajových položek, třeba platby u doktora. Oficiálním důvodem zdražování a snižování životní úrovně je boj se státním dluhem. Duo Topolánek-Kalousek s ním bojují tak, že má růst nejrychleji co kdy v posledních letech rostl. Třeba je v plánu, že se lekne vlastní velikosti a uteče někam jinam… Mám spíš strach, aby se nelekli doktoři, sestry, učitelé a vědci a všichni neutekli někam jinam, třeba do té zatracené, socialistické Západní Evropy.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Dag napsal(a):

Hm tak to je zase blábol. Zakomplexovaný mastičkář se montuje do ekonomiky.....fascinuje mě ten široký záběr....a přestaň se tak přihlouple usmívat.
29. 05. 2007 | 15:44

Blue power napsal(a):

Na rudého bolševika Masaryka bych být vámi se neodvolával.
29. 05. 2007 | 15:53

termit napsal(a):

"Za vlád V. Klause prakticky neexistovaly hypotéční úvěry na bydlení. Jejich boom započal za vlád ČSSD a výsledek na sebe nenechal dlouho čekat. V posledních letech se každoročně dokončí stále více nových bytů, které počtem překonávají historické rekordy. Větší města jsou obestavována vilovými satelity, o nichž se nám mohlo do roku 1998 jen zdát. Za Klausových vlád nebyl snad postaven jediný hypermarket a vzniklo jen pár nových golfových hřišť."

1) Vlada Vaclava Klause prevzala republiku ve dezolatnim stavu po komunistech. Myslim, ze vte dobe bylo mnoho jinych veci nutnych resit nez hypoteky, hypermarkety, atd. Ostatne zaklad(muzeme polemizovat o tom jak byl kvalitni) nove legislativy polozila a vy jste na ni dal(casto velmi silene) staveli. Takze nechapu o cem mluvite. To je asi jako kdybych rekl, ze na stredni skole jsem se teprve naucil derivovat, coz mne ty sycaci na zakladce nenaucili ... zrovna tak nevim, zda by se v te dobe hypoteky prilis chytnuli, kdyz nikdo nemel penize, krome par vyvolenych, ze?

2] Mluvite o podpore socialne slabsich a nezamestnanych a do toho se ohanite hypermarkety, ktere prave tu praci berou, kde po zavedeni automatickych kas uz nebudou potrebovat ani prodavace? Snazite se vytahovat necim jako je hypermarket?? Neco co, znacnym zpusobem prispiva k degradaci jakekoliv kultury a kvalitni remeslne originalni cinnosti? To snad ani nemyslite vazne!!!

Poznamkou o golfovych hristich jste to jenom podtrhl ... desitky a stovky hektaru zeme zdevastovane monokulturami a zamorene umelymi hnojivy ... paraada!!

Zrudnost satelitnich vesnicek je snad taky zrejma ... jak jste podporili puvodni vesnice, ke kterym ted zacinaji patrit tyto architektonicke skvosty. Z tech, kteri maji hlasene trvale bydliste v Praze nemaji vesnice nic ... super!!

Nevim na jake city se snazite populisticky brnkat, ale jste odporny.
29. 05. 2007 | 15:54

Radek napsal(a):

Hm, ale hezký článek to je. Má všechno, co má takový článek mít. Je tu citát, pár líbivých čísel ( byť nepodložených ) a taky pár ukázek nesporných demagogicko-populistických řečí. Být vydavatelem propagandistických publikací za minulého režimu, pana Ratha bych si platil zlatem. No nic. Ostatně tento autor je pozoruhodný, bývalý ... ( zde si doplní každý dle libosti ) nyní káže vodu. Asi je vína přepit.
Vulgarista roku bloguje...
29. 05. 2007 | 15:57

Jemelka napsal(a):

proč rudý bolševik ? To by musel být do ruda každý egomaniacký egálista - a ty mohou mít barvu i jako šmloulové.
Spíš než diagnoza premierových gulí by mne zajímalo proč socani nevyřešili problém veřejných financí dávno - měli na to hafo času.
29. 05. 2007 | 15:58

Žižka napsal(a):

No typnul bych si, že po přečtení tohoto článku, se všechny modré GULE vrátí rychle ke své originální rudé barvě. Pak se opět enormně zvedne spotřeba šmolky, aby se zase zamaskovali. Už se těšim na to počteníčko.
29. 05. 2007 | 15:58

Mirek napsal(a):

Když už popisujete ty úžasné úspěchy ČSSD a všechno, co Vaše strana a vláda udělala pro lid této země, zapoměl jste napsat, že zatímco mobilní telefony byly za Klausových vlád dostupné pouze pro vrstvu zbohatlíků, dneska je má každý pracující.
29. 05. 2007 | 16:02

Modrá Gule napsal(a):

A já bych tipnul žižko, že ty nemáš ukončenou docházku na ZŠ, tak raději nefilozofuj a douč se pravopis.
29. 05. 2007 | 16:02

EAN napsal(a):

Myslím, že náš milý DrRath právě vyjmenovat všechny zhovadilosti, kterých bychom si rádi zbavili.
Hypotéky? zadlužení lidé, kteří do konce života splácejí a dopředu nevědí, jak to dopadne.
Hypermarkety? Stavby na zelené louce, které zabírají zemědělskou půdu a svým umístěním na okrajích měst podporují enormní nárůst automobilové dopravy a tím znečištění ovzduší, navíc diskriminují ty občany, kteří auto nemají. Kromě toho různé studie uvádějí, že na 2 pracovní místa v supermaketu zaniknou 3 pracovní místa v okolních obchodech / službách. Nemluvě o kvalitě zde prodávaných výrobků.
Golfová hřiště - toť opravdu ukázka typické zábavy sociálně potřebných.
Satelitní městečka - jak už výše řečeno místo podpory skutečných vesnic a venkova jen nová sídliště naležato. Už se psalo o zelených vdováchm, nevyhovující nebo neexistující infrastruktuře, ale opět o nárůstu dopravy, která znečišťuje .... atd. atd. Každý to už zná zpaměti.
Mám takový neodbytný dojem, že náš milý DrRath si už opravdu nevidí do úst. Ostatně nevím, jestli si do nich vůbec kdy viděl.
29. 05. 2007 | 16:18

Václav napsal(a):

Znamená to "Jsem smýšlení nejen sociálního, nýbrž přímo socialistického", že jste homosexuál s heterosexuálem? Můžete mě říci, kolik lidí zemřelo v době, kdy jste byl u záchranky?
29. 05. 2007 | 16:20

Neo napsal(a):

Pane Rathe, dobrý den,

jen se usmívám nad tímto výplodem vaší mysli..kam se hrabou Vaše jiné ekonomické analýzy:) to je opravdu vrchol. Já se teď nebudu zastávat Topolánka nebo Kalouska
-dle mého je jeden hulvát a druhý vlezdořiť (vládnout s kýmkoli), ale aspoň něco dělají. sociální demokracie měla 8 let na nějaké reformy a mohla ekonomický růst po revoluci využít..což se nestalo. Když jste takového sociálního smýšlení, proč jste proti Julínkově reformě a limitům? já vím, pro sociálního demokrata je solidarita na prvním místě pouze pokud to jde na dluh...jakmile by to ti lidé měli platit okamžitě, tak je to najednou okrádání chudých, že?

pokud jde o platy, tak zvyšování ve státní sféře taky neni zrovna super...státní zaměstnanci by se měli omezit na minimum. Jo a z kteréže strany jste to do ČSSD přeběhl?

http://video.google.com/vid...
29. 05. 2007 | 16:25

JC napsal(a):

"Kdo je levičák do 30 nemá srdce, kdo po 30 nemá rozum"
Mám dojem,že pan Ráth a Jandák/dříve pravičáci/ neměli nikdy srdce a nemohou tudíž mít ani rozum.Nebo je to tak že politiku dělají jen s tím kdo je vezme do party ? Co říkáte pane doktore?
29. 05. 2007 | 16:28

BAZA napsal(a):

Opět populistický a demagogický článek.
29. 05. 2007 | 16:33

franta napsal(a):

je mi líto, že tento demagog vytrhne z kontextu slova z doby před sto lety někoho, kdo neměl dnešní zkušenosti s překrucováním těchto pojmů.
ne že bych pochopil, co mají společného hypermarkety a sport, snad jen to, že stále méně lidí sportuje a vyráží na celodenní výlety do těch hypermarketů. ale asi jde o to, že ti co méně sportují o to více chodí k lékařům, ti je posílají do nemocnic, kde dostanou zdarma stravu. takže podle tohoto demagoga je v pořádku, že když "nemocného" pošle do nemocnice měl by mít v rámci bezplatného zdravotnictví vše zdarma.
mám dvě otázky:
1) to, že má VŠECHNO zdarma (ušetří za jídlo a energie) je sociální, socialistické či marxistické
2) co mám říct svým dětem, kdo zaplatí ty vzrůstající dluhy, nebo se nebudou muset nikdy splatit?
29. 05. 2007 | 16:37

Jiří napsal(a):

Můžete mi někdo odpovědět na zásadní otázku ,kdo si napůjčoval ty prachy a zadlužil stát a tedy nás všechny ? Kdo ty prachy rozebral a teď ,reforma veřejných financí,to si myslí všichni ve vládě že ve stádě jsou jenom pitomci,odkud oni vzešli,také ze stáda a teď se chtějí odlišit a hrabat pod sebe,boží mlýny melou pomalu ale jistě a jěště kdo volil tuto garnituru musel být opravdu mimo,pan Klaus přeci řekl že nepodepíše vládu která bude zvolena na přeběhlících,to je slovo presidenta?Ne to je slovo čestného předsedy ODS,pokud nebudou ve vládě lidé k lidu tak to půjde ode zdi ke zdi !
29. 05. 2007 | 16:45

Petr1 napsal(a):

Synku z StBácké rodiny Rathe, již jste zaplatil pokutu v prohraném soudním jednání minulý týden? Napište pojednání o tom, jak jste to prohrál. Článek nekomentuji, plně souhlasím co napsal Termit.
29. 05. 2007 | 16:50

Hangurbadžo napsal(a):

Občas je třeba i takový článek,aspoň si počtu bezvadné vstupy chlapců z Dalíkova propagandistického centra ODS.
P.S. Prosím vás obměňujte své zkratky častěji !
29. 05. 2007 | 16:50

Martin napsal(a):

Petre1, ze ty si byl za bolsevika kadrovak, ze lidem vycitas jejich rodice ? Mysleni rudych zrud co dnes haji modrou barvu je odpudive.
29. 05. 2007 | 17:00

Tom napsal(a):

Shrňme to a dál se mu nevěnujme.
Je odporný, odporný, odporný.
A mizerný doktor. A podvodník. A lhář.
29. 05. 2007 | 17:19

Marcus napsal(a):

Vzkaz modrym soudruhum, kteri tady stale horekuji nad dluhy po vladach cssd - nerikam, ze dluhy za vlad CSSD nevznikaly, ale znacna cast techto dluhu pripada na uklid po predchozich vladach ods (jenom sanace bank stala 100ky miliard). A ted zrejme budeme zkouset, jestli se snizenim dani zvysi prijmy. Jen je problem, ze Lafferova krivka, kterou se zaklinaji p. Tlusty a dalsi je pouze teoreticky model (takze nikdo nevi kde ma vrchol - tzn. sazbu, pri ktere uz ty prijmy zacnou zase klesat - ale nekteri modri pionyri to treba vedi). Bohuzel pokusnymi kraliky techto experimentu budou obcane teto zeme.
29. 05. 2007 | 17:33

Mard napsal(a):

Rathův prázdný obal na mozek :-)
29. 05. 2007 | 17:34

Eles napsal(a):

Hahaha, pojďme vymyslet ještě pár naprostých selhání Klausových vlád devadesátých let. Napadá mě např. že internet doma na začátku devadesátých let neměl tehdy skoro nikdo, zatímco teď po geniálním působení ČSSD je lehce dostupný téměř pro každou domácnost a dosáhnou na něj i ti chudší lidé. Nesporný důkaz promyšlené sociálně-orientované politiky. :D :D :D
29. 05. 2007 | 17:35

Selek napsal(a):

...za klausovych vlad jezdil stredni trida po silnicich ve 120tkach a favoritech, zatimco ted v Octaviich (ktere si tehdy nikdo nemohl dovolit) :P
29. 05. 2007 | 17:41

Ivan napsal(a):

Děkuji pane doktore, vydržte, vzdělanost tomuto národu začíná scházet. Mám ale obavy, že pokud bude pokračovat současný systém vzdělávání, mísení otrub s moukou, bude vaše snaha, jako boj s větrnými mlýny, ale vzhledem porovnání věku mého a vašeho, děkuji.
29. 05. 2007 | 17:41

fjoe napsal(a):

Omlouvám se za svou hrubost, ale nemůžu jinak. Po přečtení výše uvedeného článku od D. Ratha mě jen nadpadlo, jaký je autor debil.
29. 05. 2007 | 17:42

Helenka napsal(a):

Proč ho nemáte rádi? Co Vám provedl? Bojíte se ho?
Ty komentáře...to všechno, co přečtete takhle rozebíráte do detailů?
29. 05. 2007 | 17:42

křesťan napsal(a):

Doktore jen tak dál, ta modrá síla špíny se nestydí hrabat dál a tak se dostala znovu ke korytu. Pro normální lidi to asi dobré nebude a modrou a klidnou sílu to nebude asi stačit.

s pozdravem šest prací-aby se člověk u těchto galejníků uživil.
29. 05. 2007 | 17:42

Ovi napsal(a):

Samozřejmě, tradice musí být dodržena: ze strany stoupenců ODS pouze snůška urážek a vulgarit bez jediného konkrétního argumentu.
29. 05. 2007 | 17:47

Petr napsal(a):

Kritiky by mely byt podporeny nejakymi opodstatnenymi argumenty, jinak tu jen zabiraji misto a nemaji zadnou hodnotu. Clanek by take nemel byt kritizovan pouze na zaklade toho, kdo je jeho autor, ale pouze na zaklade obsahu. Ridit se nejakymi predsudky je snad stale spatna charakterova vlastnost.
29. 05. 2007 | 17:50

petrN napsal(a):

to Ovi: Zde jest nezpochybnitelný argument, svědčící o blábolivosti DrRatha: Po přečtení jeho textu se mi chce blít a srath... :-)
29. 05. 2007 | 17:55

markus napsal(a):

Srovnávat situaci dnešních "hospodářsky slabých" a těch z doby před 100 lety je přinejmenším nekorektní. Co však může člověk jiného čekat od lidí pachtujícími se s komunisty?
29. 05. 2007 | 18:08

diego napsal(a):

jo jo... tatíček Masaryk
Chvála Bohu, že se nedožil dne, kdy bude zakázáno kouření konopí
29. 05. 2007 | 18:10

Rostislav napsal(a):

Díky,vážím si vás Pane Rathe.
29. 05. 2007 | 18:12

Tom napsal(a):

Škoda slov a reakcí. Naprostý souhlas s termitem.
29. 05. 2007 | 18:17

Montér napsal(a):

Lepší "prázdný pytel na gule"než prázdná hlava, naplněná pouze bolševickou rudou soudruhu Rathe.
29. 05. 2007 | 18:17

dědy napsal(a):

Jsi fakt buh davide!!!!! borec nad borce! rath na hrath!!!:)))))))
29. 05. 2007 | 18:19

František Vízek napsal(a):

Mirek Cooperfield Topolánek a jeho vládní reforma: Od miminek přes rodiny až po seniory budou všichni v plusu - a přitom také státní rozpočet i s veřejnými financemi pokyne, ba přímo "otěhotní"... Zázrak? Zázrak, který demonstruje celému světu, jak se na to musí a jak jsou Češi dokonalí? Nebo spíše demonstruje totální nedůvěryhodnost předloženého dokumentu, schopnost klamat a podvádět veřejnost - a tak prozrazuje tomu odpovídající ubohost myšlení našich vládních ekonomů?
29. 05. 2007 | 18:29

JK napsal(a):

1. Masaryk se obrací v hrobě, když si ho do pera bere člověk s Vaším charakterem.
2. Hypotéky a golf zde nebyly, protože jim komunismus nepřál a po roce 1989 se zde nemohly zjevit mávnutím čarovného proutku. Rozvoj hypoték a golfu má pramálo společného se sociality a již vůbec nic s Rathem. Stydím se jako golfista za to, že si ČSSD přivlastňuje jakéjkoli zásluhy na vzestupu tohoto sportu, je to totiž mj. sport slušných lidí Rathe. A to vy a vám podobní nejste.
3. Masaryk byl nesporně schopen sebereflexe, narozdíl od Vás. Pokud byste totiž byl schopen vnímat kriticky sám sebe, zmizel byste ze světa veřejného rychlostí světla. Nevíte - li proč,napovím vám, protože jste k Vaší škodě nositel mnoha vlastností, které slušný politik prostě nesmí mít. Na prvním místě jde o ztrátu soudnosti a zdravého rozumu, kterou prokazuje mj. tento váš blog.
29. 05. 2007 | 18:36

bal napsal(a):

Je mi zle z toho čtení
29. 05. 2007 | 18:54

Jan K. napsal(a):

Pane dr. Rathe, děkuji za článek. Když budete takto psát dále, bude brzy ČSSD volit už jen hrstka zabedněnců.
29. 05. 2007 | 18:56

Zacheus napsal(a):

Já bych s Tomáše Masaryka žádnou modlu nedělal, a z jeho myšlenky Vámi citované, také žádné obecné závěry nejsou na místě. Za vlády prezidenta Masaryka se reálně střílelo do lidí, což není žádná propaganda. Je také známo, jakým způsobem neoprávněně zasahoval v případě gen. Gajdy a opravdu úsměvný je způsob, jakým chtěl řešit poválečné uplatnění gen. Štefánika: " ...na Slovensku by bylo místo pro něho,ale nevím,je-li pro drobnou práci administrativní, v Praze místa nevidím..."- tak hovořil tatíček o muži, díky němuž se předtím v době války diplomaticky prosadil například v Paříži... To jen tak na okraj.
29. 05. 2007 | 19:04

jamo napsal(a):

Dráte, gule máš možná ty (pokud ano, s chutí bych si párkrát kopl). Na Moravě ale mají kule, k r e t é n e KULE!
29. 05. 2007 | 19:09

host1 napsal(a):

jarno - čemu říkáš "KULE",hlupáku? Schopnosti okrádat,tunelovat,lhát,podvádět,trapně blábolit...?Tak to jsi poněkud mimo.Krom toho tento vulgární a hnusný výraz svědči o nízkém IQ .To skutečně odpovídá vlastnostem Topolánka a většiny modrých zlodějů.
29. 05. 2007 | 19:27

Gorash napsal(a):

Tomuto příspěvku schází jedna důležitá věc, která ostatně levici schází obecně - uvědomit si časovou souslednost. Slova TGM byla vyřčena bratru před 100 lety, v době ovlivněné sociální tvorbou Fráni Šrámka a dalších autorů, v době, kdy se k nám dostávaly zkreslené informace o životě v SSSR, v době, kdy S.K.Neumann publikoval svoje dílko Antigide, ve kterém reagoval na postřehy André Gida, který, narozdíl od něj, v SSSR byl a na vlastní oči viděl realitu.

Stejně tak srovnávat úspěch jednotlivých vlád podle toho, kolik vzniklo supermarketů nebo golfových hřišť je naprostý non-sense. Všechno tohle by vzniklo i kdyby byli u vlády marťani a klidně jiní, než Paroubkovi.

Doba se mění, pane Rathe, a celá naše společnost by ocenila, kdyby ČSSD přestala lpět na sto let starých a 40 let překonaných zásadách prvorepublikového socialismu...
29. 05. 2007 | 19:27

host 1 napsal(a):

Jinak vás lituji,modří troubové.Až budete chcípat proto,že nebude,kdo by vás ošetřil a až vám nedají potřebný lék jen proto,že na něj nebudete mít,budu vám to srdečně přát.Škoda jen,že to postihne i slušné lidi.
29. 05. 2007 | 19:30

Eles napsal(a):

host 1: (škoda že existují lidé tak lehce ovlivnitelní paroubkovskou propagandou). Jinak tenhle článek je přeci snůška nesmyslných argumentů a Rath to dostal po zásluze sežrat. Zešměšnil se dneska sám, to musí přeci uznat každý, a je jedno kdo je příznivcem jaké strany. Kdyby tohle vypotil třeba Nečas, kroutil bych nad tim hlavou uplně stejně jako teď...
29. 05. 2007 | 19:43

Karel VI napsal(a):

Cely clanek je v duchu: "Musim tomu blbemu volicstvu pripomenout, ze MY (ja a Paroubek) to s vami myslime nejlepe." Jestli chcete prospet CSSD a Cesku, oba z politiky odejdete. A nechte jednat mladsi a slusne lidi v teto stredolevicove strane. Sebeovladani a nespineni soupere patri mezi zakladni pravidla chovani. A to neovladate.
29. 05. 2007 | 19:46

Ročník 53 napsal(a):

Argumentace příznivců ODS je typicky stejná jako jindy. Jedna vulgarita za druhou a argumentace spočívající v konstatování, že Rath je .....
Vy máte tedy morální úroveň, voliči ODS! A to dokonce předstíráte, že jste údajně ta vzdělanější část národa.
29. 05. 2007 | 20:12

termit napsal(a):

Vychvalit vlastni stranu se da ruznymi zpusoby, ale to co predvedl Rath je priserne ... odosobnely egoisticky ... nebudu to dopisovat.
29. 05. 2007 | 20:19

Fanda Ratha napsal(a):

Napoleonek Rath to nemohl vydrzet. Ten smesny clovicek, co i na fotce vypada jako karikatura, opet vyplaznul jazycek. Davide? Kolikrat jsi prohral soud a musis se omluvit a zaplatit desetitisocove pokuty? Ale tobe to asi vadit nebude. Ukazuje se totiz ze jsi si za dobu sveho pusobeni v LK nakradl miliony.
29. 05. 2007 | 20:24

Fanda Ratha napsal(a):

Rath mluvi o gulich? Sam zadne nema. Akorat ty do kterych ho obcas kopne Paroubek aby Ratlik zastekal. Jirka ho ma rad. Taha Ratlika na TK. A ten blb Rath snad i veri ze si ho nekdo z CSSD vazi.
29. 05. 2007 | 20:28

Fanda Ratha napsal(a):

Pro host1. Jsi stejny strasak jako cele vedeni CSSD. Az budeme chcipat??????? Jsi blb.
29. 05. 2007 | 20:33

lerak napsal(a):

ze státního dluhu, povětšinou vzniknuvšího za vlády lůzy, totiž levice se doposud neumořilo nic. přesto platíme ročně 35mld. úroků. Za ty peníze si mohl estbácký synek dráth koupit kopu poliklinik. Jemu stačí jediná, dluh budeme splácet krvavě všichni.
29. 05. 2007 | 20:40

AdVy napsal(a):

Pane doktore, vy jste opravdu vyjímečný případ a také splachovací.
29. 05. 2007 | 20:46

relativní anonym napsal(a):

Když napíšu, že autor článku je mentálně zaostalý, bude si někdo myslet, že podporuji ODS, je to tak?
Jak ubohé...
29. 05. 2007 | 20:50

notblue napsal(a):

Neuvěřitelné se stalo skutkem, voliči ODS umí psát a jsou dokonce schopni na požádání napsat všechna sprostá slova, která se za celý život naučili. K tomuto úspěchu jim srdečně blahopřeji.
29. 05. 2007 | 20:50

Pepa napsal(a):

Pane Rathe nenechte se odradit hlupákama věřím vám.
29. 05. 2007 | 20:55

notblue napsal(a):

to Karel IV. Věta: "Musim tomu blbemu volicstvu pripomenout, ze MY (ja a Paroubek) to s vami myslime nejlepe." Pokud jste si toho nevšiml, každý politik,ať zleva či zprava se snaží přesvědčit voliče, že je pro ně ten nejlepší. No a pokud jde o to Vaše "blbé voličstvo", neklesejte na mysli, bylo vás 35%.
29. 05. 2007 | 21:09

Honza napsal(a):

Pane Doktore mate moji velkou podporu Dík
29. 05. 2007 | 21:13

Ježek 1 napsal(a):

To Honza & Pepa: Jste debilové
29. 05. 2007 | 21:18

Maja napsal(a):

Bravo,pane doktore,plně s Vámi sdouhlasím a držím palce,hlupáci postrádají argumenty,jen kolem sebe kopou.
29. 05. 2007 | 21:20

Nesnášímsocanyakomouše napsal(a):

Ráthe vezmi prosím Paroubka za ruku a společně skočte z nuseláku. Díky
29. 05. 2007 | 21:27

Ročník 53 napsal(a):

Pro zapomnětlivé: bývalý ministr zdravotnictví, člen ODS, MUDr. Luděk Rubáš, zakoupil v roce 1995 od státu novou budovu Protetiky na Praze 4, Kloknerova 1, za symbolickou cenu 1 Kč!!!
Prý toto zdravotnické zařízení prodělává a stát ho musí dotovat. On se uvolil si ho přidělit za tuto směšnou cenu (říká se tomu krádež), údajně aby pomohl státu. Dnes je to MediCentrum Praha a.s., v hodnotě desítek milionů Kč. Ředitelkou tohoto zařízení je shodou okolností jakási Rubášová Jana, další shodou okolností, jeho manželka. Pan Rubáš se rozumně po této krádeži stáhl do ústraní.
Představte si, že by toto provedl MUDr. Rath! To by byli jeho oponenti na Bohnice.
29. 05. 2007 | 21:28

Horak napsal(a):

Zloděj:Huláká:Chyťte"Zloděěějéééééééé !!!!!!!!!!!!!!!!!
29. 05. 2007 | 21:51

mamrdónus napsal(a):

V.Klaus zdědil po bolševikách pole zarostlé 40tiletým plevelem, pole vyčistil, osil a vy jste jen sklízeli. Jak prosté.
29. 05. 2007 | 22:13

Jana J napsal(a):

Ad Gorash - před 100 lety nebyl Sovětský Svaz! Bože, komu všemu se dostal do ruky počítač ! Rathe, Rathe, že ty píšeš, abys takovým jako Gorash nebo termit udělal dobře! Ano,TGM byl socialista, takže bolševik, že, pánové?
29. 05. 2007 | 22:16

jojo napsal(a):

Qasimodo promluvil. Když tento člověk haní kohokoliv, je strašně legrační, vsimli jste si toho?:)
29. 05. 2007 | 22:18

Lubo napsal(a):

Už je tady zase.To je ale hnůj.Nemohl byste ten svůj ksicht ukazovat jen na vašich stranických schůzích.Kdo se má na to dívat a ještě to nedejbože číst.
29. 05. 2007 | 22:28

kořen napsal(a):

Je to jako obvykle - tupá demagogie a myšlenkový deficit stále se připomínajícího grafomana. Vůbec mu nevadí, že namá co říct - jen když je vidět.
29. 05. 2007 | 22:31

franci napsal(a):

bohužel má pán Rath 100% pravdu,kterou příznivci ODS nechtějí slyšet.
29. 05. 2007 | 22:35

Riky napsal(a):

Demagogické hovádko snažící dostat se za každou cenu ke korýtku. Chrochty chrochty okolo chalupy. Koryto - koryto jak říkával Pavel Šilhán.
29. 05. 2007 | 22:37

Ruda napsal(a):

Pane doktore ,nic si z těch idiotů ,kteří vám nadávají nedělejte ,rozumní a slušní lidé vám fandí.
29. 05. 2007 | 22:40

bagr napsal(a):

Ano. Nejen mobilni telefon, internet domu a Octavie. Ale kdo si mohl za toho tunelare Klause dovolit treba DVDcka? Vzdyt kdyby neprisla CSSD, porad bychom pouzivali magnetofony! Vzdyt ani usmolenej svetovej rekord v atletickym desetiboji jsme si za Klause nemohli dovolit!
29. 05. 2007 | 22:55

Libor napsal(a):

No zase trochu rozruchu ale bohužel laciného.Snad jenom do Blesku nebo do AHA ale to čtou lidi co mají potom maturitu.Oháníte se p.Masarykem ale on by Vám nepodal ani ruku a vté době by ste byl politická nula.A nejenom vám by nepodal ruku,těch politiků by bylo, a napříč všemi politic.stranami.Ale to už je váš folklór hodit bláto a nestarat se o to jestli je to pravda nebo jen laciný žvást.Jako minule kdy ste na vaší tisk.konferenci obvinil náměstka min.zdravotnictví z věcí které nejsou pravdivé,jako že je stíhán policií a přitom to stíhání bylo dávno zrušeno.Takhle se chová politické hovádko.Takovou dobu ste měli na nějaké reformy a nic.Není divu když si dete sami po krku,to pak nemáte čas na nic jiného.Celé té vaší partě přeji brzký konkurz ohledně Lidového domu a pak požádejte estébáka Filipa aby vám něco půjčili.Mají toho ještě dost na vracení všem,omluvou počínaje.
29. 05. 2007 | 23:12

Libor napsal(a):

Omlouvám se že sem napsal konkurz.Samozřejmě sem měl na mysli exekuci.
29. 05. 2007 | 23:15

cirda napsal(a):

Pane Rathe velice Vám fandím a smekám před Vaší statečností v boji proti modré totalitě.Vaše schopnosti jsou nesporné, což je pochopitelně trn v oku Topolánkově vlády.Urážkama, kterýma Vás častují jsou totiž jediné co vláda za cca 4 měsíců vyprodukovala.Ostatně ze strany Tpolánka to má opravdu "velkou váhu"
29. 05. 2007 | 23:49

Johny napsal(a):

Doktor, který je zcela neschopný sám sobě diagnostikovat absolutní zakomplexovanost, narcismus, stihomam, ztrátu soudnosti a bůhvíčeho ještě, není doktorem, ale pouhopouhým pitomcem!
30. 05. 2007 | 00:01

Miloš Veselý napsal(a):

Jak čtu, akademický titul nemá nic společného s prostým selským rozumem. Pane doktore, podle Vašeho článku odhaduji, že oduševnělost není vaší silnou stránkou. Vysvětlením k napsání takového článku snad může být Vaše snaha udržet si co nejlépe placený post (česky se tomu říká slangově "koryto") či docela obyčejný strach. Tedy strach co by se dělo, kdybyste někdy musel PRACOVAT... A díky právě téměř socialistickému sociálnímu přerozdělování téměř 1/2 roku NA NĚKOHO, kdo navíc tento přerozdělený zisk z takové práce rozhází - třeba na platy lidí jako Vy. Ale to Vy nemůžete znát, ještě jste to nezkusil.
30. 05. 2007 | 00:16

Max napsal(a):

Jde na mne nausea, kdyz Vas vidim, doktore ... a ty pindy ... pro koho jste psal, pro soc-komouske ovce ? :-(((
30. 05. 2007 | 02:22

Miloslav Vorlicek napsal(a):

"Democracy is the worst form of government, except for all those other forms that have been tried from time to time."Winston Churchill

Je az neuveritelne, jak je v dnesni dobe michano socialni smysleni do jednoho pytle s komunismem. Sila prvorepublikove demokracie, byla prave v socialistickem smysleni jejich hlavnich "inzenyru". Cesta chudeho a s prominutim, 98% obyvatel Ceska je chudych, k "bohatstvi", je pres pomoc chudym. Pro priklad se podivejte napr. do USA. Barack Obama a Hillary Clinton se staly uspesnymi, diky tomu ze zajistovali pravnickou pomoc chudym resp. mladym!

Vazeny Davide Rathe, mate vybornou moznost, povznest socialisticke myslenky ze stinu byvaleho totalitniho systemu, na misto kam patri. Do hlav inteligence, stredni tridy a vlastne vsech, kterym nejde o pouhou kratkodobou vyhru v kapitalisticke loterii. Vase prilezitost je jeste o tolik snazsi, ze proti vam stoji nuzak. Porazte ho! Porazte ho s plnou paradou. Mejte vsak na mysli to hlavni.Obcana Ceske republiky. Cloveka!
30. 05. 2007 | 02:34

Polaris napsal(a):

Můžeme snad vůbec žít v lepší době? Vládne koalice stran, které byly schopny kompromisů. To ej velmi důležité, nahradit ubohou ideologii pragmatismem.

A dále - dnes již i druhá komunistická strana se nemaskuje jako "socialistická" a jasně ukazuje, kdo je kdo.

A co je nejlepší? Jak už situace vypadala takřka kriticky, podařilo se dosáhnout toho, aby pan Rath nemohl škodit a jediné co mu zbylo jsou pindy na blogu, kde zvyšuje návštěvnost jednoho internetového média. Do nějž shodou okolností přispívá redaktorka, jejíž vraždu připravoval socialistický funkcionář. Bravo, lepší ironii by snad ani osud nepřipravil :-)
30. 05. 2007 | 02:52

Polaris napsal(a):

Miroslav Vorlíček : pane kolego, obdivuji vaši zkratku od rozvinuté první republiky až k době postsametové. Nemohu tedy najít důvody, proč vyzýváte k "podpoře chudých" člověka, který zde reprezentuje stranu, jež se na vytvoření chudých tak zásadně podílela a dále podílí.

První republika byla bezpochyby naší zlatou érou. Ani nacisté (nacionální socialisté) nedokázali zničit zdravý základ národa, na to byla třeba jiného socialistického modelu.

Chudáci? Chudí? Nebudou, pokud jim to bude umožněno. Skutečným problémem ČR nejsou chudí,ale zlomení. Zlomení komunistickým režimem s nímž socialisté tradičně kolaborovali a právě dnes vidíme, že nadále kolaborují.

Mimochodem - skutečný základ "úspěchu" Hillary Clinton se nejmenuje "práce pro chudé", ale "Monica Lewinski". Víte, američani mají rádi show ;-)
30. 05. 2007 | 02:59

Ňafík napsal(a):

Já panu Rathovi fandím - pamatuju v Novém Strašecí u silnice na cedulky "Zdravotníci volí ODS" bylo mi z toho na zvracení - dneska zdravotníci drží hubu a příští rok na ní (jako my ostatní), bohužel, padnou...
30. 05. 2007 | 04:24

Petr napsal(a):

Domníval jsem se, že mé vzdělání, t.j. absolvování zvláštní školy doplněné maturitou na AHA a tomu odpovídající pracovní zařazení mne předurčuje být voličem KSČM. Po přečtení diskusních příspěvků (nejen v této diskusi) jsem zjistil, jak jsem se mýlil. Stačí se doučit pár vulgárních nadávek, hulvátství, nepoužívat žádné argumenty a mohu směle diskutovat spolu se svými novými přáteli, příznivci ODS. Pouze si musím dát pozor, abych se, tak jako řada z nich, nepoblil. Někteří to už udělali rovnou do počítače.
30. 05. 2007 | 06:15

Kočka napsal(a):

Modří volové, příklad, bolel mě zub v pátek večer, nevzali mě Vítkov, pohotovost zrušena v Opavě, i Krnově, tak jsem musel do Ostravy, ve Vítkově se v září zruší i to poslední, moc důležité oddělení Interna, a pak se občané dopravte až do Nového Jičína, to je ta zhovadilost modrých ptáků, ale oni mají zdravotní pomoc přímo u prdele, jsou to hovada nejhrubšího kalibru......
30. 05. 2007 | 06:18

Jouda napsal(a):

Dobrý den, nenechte se otrávit tím modrým fanatismem!! Však oni procitnou až budou " v zemi rypákom ryť"!!
30. 05. 2007 | 06:47

No... napsal(a):

Mastičkáři, umíte vyléčit jen TŘI nemoci . U "zbytku" pouze potlačujete symptomy . Vaše malost a ubohá rétorika založená na ostouzení a používání slovníku Vašeho pana otce , udavče STB , to je obzláště nechutné. Masám stejně duševně impotentních lidí se to může líbit, ale menším volem tím vůbec nejste, naopak.Přeji dobrý den. Inteligentním lidem, samozřejmě! Vám ne, to by bylo kontraproduktivní.
30. 05. 2007 | 06:56

Mleziva napsal(a):

Díky pane Rath, je vidět, že jste opravdu dobrý doktor a víte, že smích je ten nejlepší lékař.
Více takových článků, prosím. Už dlouho jsem se tak nezasmál. Na pana Zaorálka ale pořád nemáte, musíte se víc snažit.
A poproste i Vaše soudruhy talenty, ať sem píší častěji.
30. 05. 2007 | 07:19

Jirka. napsal(a):

Vzhledem ke své profesi jsem byl osobně přítomen oné proslulé facce, která dopadla na hezounkou hlavičku soudruha Ratha.Mohla asi padnout na jiném místě, třeba v zákulisí sálu, ale na správnou hlavu. dopadla. Tento člověk je velmi nebezpečný kariérista a demagog!
30. 05. 2007 | 07:25

Buran napsal(a):

Ráthe, jako lékař máš jisté své kolegy v psychiatrické léčebeně v Bohnicích. Požádej je o vyšetření. Jsi nemocný člověk a jako takový máš právo na ochranou ústavní léčbu.
30. 05. 2007 | 07:27

PavelKa napsal(a):

To máte stále depresi z toho, jak s váma Topolánek v Praze ve volbách zametl? Nebo jste zase jen dostal od Paroubka pokyn k zaštěkání? Jako jeho poslušný ocásek si vedete dobře. To je zřejmé.
30. 05. 2007 | 08:07

VH napsal(a):

Docela dobre, az na ten nadpis. Autor je velmi inteligentni clovek, ale zbytecne se shazuje vulgaritami a urazenim jinych...
30. 05. 2007 | 08:10

Sparťánek napsal(a):

Rath to prostě nemůže vydejchat,že je někdo mnohem lepší než on, je to duševní chudák, po našemu hňup!! To musí strašně nasrat, když někdo jiný prosazuje to co jsem neprosadil já svou neschopností.
30. 05. 2007 | 08:11

Dorm napsal(a):

Pěkný článek.

Pro fanatiky z ODS: musíte být opravdu hodně tupí, když i tento článek kritizujete. :-)
30. 05. 2007 | 08:12

jirka napsal(a):

Dobře Davide, pravdivé argumenty to je něco na modré fandy.
30. 05. 2007 | 08:17

kukuku napsal(a):

Nepsal jste tu před nedávnem, něco o tom jak jste jako zastupitel hlasoval proti stavbě hypermarketu. Proč, když je to tak báječná věc? Jinak Vaše textíky mám rád hodně se z nich učím o kultuře vyjadřování apod. Měl jsem rád ještě jednoho pána taky se nechal oslovovat doktor a měl báječnej pořad o víkendu po obědě na televizi NOVA. Byl lepší než Vy, tak na sobě ještě trochu pracujte ať o svoji pozici nepřijdete.
30. 05. 2007 | 08:19

V.Korbel napsal(a):

pane Rathe, jste opravdu takový hlupák a špinavý populista a demagog, jak se prezentujete v ústním projevu, tak v písemném. Vaše plivání na všechno, co se vám momentálně nehodí do krámu a co zrovna neodpovídá vašemu kolektivně-stranickému supernázoru. Být vámi, nechám se alespoň na rok dobrovolně zavřít do nějakého ústavu, kde by vás pomocí terapie mohli zbavit vašich pocitů měněcennosti.
30. 05. 2007 | 08:22

ferda napsal(a):

Pane Dr.Rathe,jak je vám po přečtení (pokud k tomu máte odvahu o čemž pochybuji) z připomínek a komentářů k vašemu článku.Myslím si,že je nejvyšší čas začít myslet.A z toho vyplývá - nemíti kule je sice hrozné,ale nemít mozek,což je váš případ je ještě horší.
30. 05. 2007 | 08:30

SF napsal(a):

Nejhorší je když se podprůměrná inteligence snoubí s velkou ctižádostí, že Rathe, Zaorílku, Paroubku, Sobotko, Škromachu.......... Všimněte si také, že lidé které nikdo nepochválí (jelikož není za co), časem propadnou sklonu se ustavičnš chválit sami, až se z toho stane obsese a postupně i totální katastrofu přetransformují na záslužný čin. To už je závěrečná fáze odtržení od reality, v této fázi může být pacient již silně nebezpečný pro své okolí. Lituji jejich manželky, buď se dobrovolně obětují pro tyto chudáky a v tom případě zaslouží samozřejmě pochvalu, nebo jsou sami neuvěřitelně zoufalé, že jim nikdo nezbyl anebo jsou postiženy stejnou poruchou. V každém případě zaslouží také náš soucit.
30. 05. 2007 | 08:32

Petrof napsal(a):

Autor ( Mr.No ) zde naprosto nelogicky srovnává věci, v čase nesrovnatelné, míchá bankovní produkty se satelitními městy, golfová hříště s platy lékařů atd. A to celé s příchutí, že je to výsledek socanské vlády ??!! Milý doktůrku, Klausovy vlády musely řešit důležitější úkoly, před kterými Vy byste si sedli akorát na zadek ( privatizaci a restrukturalizaci hospodářství, liberalizaci měny, rozdělení republiky bez jediného výstřelu, atd.). Takže Rathe, nepleť se do věcí, kterým nerozumíš !!
30. 05. 2007 | 08:35

Ctitel Masaryka napsal(a):

Rathe, pokud byste si udělal tu práci a prostudoval celého Masaryka, zjistil byste, že to rozhodně žádný "levičák" nebyl. Rozhodně ne takový, co si pod tím představujete vy naše současná "slavná" ČSSD, rádobynásledovnice prvorepblikové soc. dem. Naopak byste objevil daleko více paralel k politicce reprezentované naší pravicí, ale to se vám nehodí do krámu, že? Tatíček Masaryk si např. uvědomil důležitost spojenectví s U.S.A:, bez jejichž výrazné pomoci by náš stát ani nikdy nevznikl, proč nepíšete také o tom? Hrajete si pouze na chytrého, ale ve skutečnosti jste hlupák. A pokud to pouze zamlčujete tak čtenářům vědomě lžete. Nevím co je horší, ale oboje je dost špatné a v masarykovské demokracii by vás to jako politika zcela zdiskreditovalo. Mávate nám tady Masarykem před očima, ale sám jeho zásady nectíte!
30. 05. 2007 | 08:45

gulavy napsal(a):

Svet se v .... obraci. Rathe ty snad nemas ani ten pytel a nebo mas stejne prazdnou hlavu.
Škoda Grebeníčka nebo Štěpána, možná i jejich kamrádem by ses jednou stal....
30. 05. 2007 | 08:50

Jenda napsal(a):

privatizaci proměnili v rozkrádání, liberalizaci v měnovou krizi a rozdělení rebubliky ? To je přehled úspěchů?
30. 05. 2007 | 08:52

malma napsal(a):

Se až bavim těmi přispěvovateli, co nesnesou dr.Ratha. Mám i takovej pocit, že pan doktor schválně používá peprnější a provokativnější fráze,aby je popudil. Mají z něho evidentně komplex, zoufale nadávaj protože na něj prostě nemají.Morálně i profesně. A takhle s nima ještě ftipně vymetá na blogu. Bravo pane doktore, máte mojí podporu a sympatie jako u většiny opravdu slušných a inteligentnějších přispěvovatelů.
30. 05. 2007 | 08:54

KROKODÝL napsal(a):

Opět se mi potvrdilo,že příznivci levice moc češtinu neumí,viďte malmo.
30. 05. 2007 | 09:05

beda napsal(a):

host1 jsi ty davide?
30. 05. 2007 | 09:05

Proc napsal(a):

Milé Aktuálně. Proč vlastně publikujete dr. Ratha? Babičky (moudré) přece říkali, čím víc se s ho..en mazáš, tím víc smrdí ... :o/
30. 05. 2007 | 09:06

Jan napsal(a):

Občas si přečtu podobnou "diskusi". Vždycky je stejná. Serie nenávistných osobních urážek a invektiv. Žádná argumentace fakty. Oponent je debil, s argumenty se nepolemizuje. Pravidelně je tato argumentace asymetrická -zprava. Nevím. Skutečně jste vy pravičáci sprostší a hloupější než levičáci? Má to nějakou vypovídací hodnotu?
Osobně si myslím,že drtivou většinu dnešních echt pravičáků bych před padesáti lety našel v KSČ. Moc prostě chutná. Přemýšlení bolí. Nechoď Vašku s pány na led...
30. 05. 2007 | 09:09

aaa napsal(a):

malma tys taky tuneloval LK? Ty taky studuješ materiály u NSDAP
30. 05. 2007 | 09:12

malma napsal(a):

opět se mi potvrdilo, co jsem napsal,viďte KROKODÝLE :)
30. 05. 2007 | 09:14

tony napsal(a):

Zaujalo mě, že Rath (ODS , nyní ČSSD) pod pubertálním titulkem cituje TGM.
30. 05. 2007 | 09:18

malma napsal(a):

aaa..to je ale zoufalost, nicméně se aspon člověk pobaví po ránu
30. 05. 2007 | 09:28

V.Stránský napsal(a):

nemám nic proti tomu jaké výrazy používají pisatelé,je to jen svědectví jejich inteligence.Jedinou připomínku za kterou mně můžete zastřelit,pověsit vyhnat do tábora je:
Klaus nepřevzal zem zadluženou a zdevastovanou,zem byla po válečných škodách,rozvinul se průmysl,veřejné investice byly na vše 5O% národa dostalo nový moderní byt,úspěšně s řešilo zemědělstvíapovznesení zaostalých krajů.
30. 05. 2007 | 09:32

jana napsal(a):

Používat, nebo oslovovat někoho soudruhem mimo členy KSČM je pro ODS symbolem a jak to vypadá i hlavním programem této absolutně neschopné vlády.Na vypořádání s komunisti měl dost času Klaus za jeho vlády, ale co v tu dobu z jeho nejbližšími kamarády a poté by teď nebyl tam kde je.Tak že se vzpamatujte a zároveň nahlídněte do svých řad modří soudruzi.
30. 05. 2007 | 09:43

Ladic napsal(a):

"Kdybyste mně podpořili ten Tempus, na tom má Rath zájem, na podpoře Tempusu, mezi čtyřma očima... Kdybyste investovali 2,5 až tři milióny do časopisu, on řekne: 'Ať si požádají o schůzku'," řekla na videozáznamu pořízeném skrytou kamerou Klimovičová"Kdybyste mně podpořili ten Tempus, na tom má Rath zájem, na podpoře Tempusu, mezi čtyřma očima... Kdybyste investovali 2,5 až tři milióny do časopisu, on řekne: 'Ať si požádají o schůzku'," řekla na videozáznamu pořízeném skrytou kamerou Klimovičová
30. 05. 2007 | 10:00

Ladic napsal(a):

Jinak jano, jako vtip dobré, ty jsi musela být dobrá soudružka, pokud zde plácáš o rozvinutém průmyslu za komunistů, ono je to trošku naopak, průmysl byl dobrý po válce....ale tobě to těžko někdo vysvětlí.....zkus pátrat třeba na Netu....
30. 05. 2007 | 10:03

poiu napsal(a):

Je zcela zjevné, že svoboda slova je pro voličstvo ODS, nezadržitelně inklinující k metodice fašistů, nestravitelným přežitkem i v této deformované demokracii. Jenomže nejspíš se té toužebně očekávané noci dlouhých nožů nedočkají. Jako člen NATO jsme chráněni ostatními nejen proti rudé, ale i proti modré diktatuře a jestli neprokážeme dost vlastních sil k ochraně demokratických pravidel ve své zemi, budou to muset udělat naši noví spojenci za nás, tak jak to mají v povinnostech členů NATO. Blíží se 40. výročí obdobné situace jaká se rodí dnes, jen jakoby v opačném gardu. Tenkrát u nás zabránili spojenci socializmu nástup kapitalizmu, brzy budou muset spojenci kapitalizmu zabraňovat u nás nástup fašizmu. Jeden by ani nevěřil, co všechno z možných ...izmů se do tak malé země vejde.
30. 05. 2007 | 10:04

Ladic napsal(a):

Pardon, příspěvek měl být pro soudruha stránského
30. 05. 2007 | 10:06

Ladic napsal(a):

co to meleš poiu? Není náhodou ODS tam, kde je díky demokratickým volbám? Proč mají bolševici tendence zpochybňovat výsledky voleb viz. Roko a Stalin?
30. 05. 2007 | 10:08

Ladic napsal(a):

"Když by byla naše bolševická, tedy jediná správná ideologie někdy v budoucnu nedopatřením nebo špatnou organizací voleb poražena, musí se tyto výsledky voleb zpochybnit.“ J.V. Stalin (11.5.1949).
30. 05. 2007 | 10:12

Ladic napsal(a):

Jinak poiu, totalitní režim zde uplatňovala strana, kterou tahá zpět k moci Roko paroubek, jinak kandidát na spolupráci s STB....takže tam ty ale problém nevidíš.......Také se dá dohledat nějaký Ratmír Rath, krycí jméno Ras, můžeš hýádat čí je to tatík, pan bývalý vládní fotograf, který inkasoval 60 000,-Kč Miloš Schmiedberger, také vedený v seznamech STB a další.....
30. 05. 2007 | 10:17

van napsal(a):

... jo, za TGM taky nevyrostl žádný hypermarket
30. 05. 2007 | 10:23

Discuss napsal(a):

To Ladic: Ty musíš mít báječný život Ladici. Hned máš po ruce řešení na všechny problémy. Jenom těch barev by mohlo být více: černá a bílá se po čase okoukají.
30. 05. 2007 | 11:38

ODS = Opravdu Debilní Strana napsal(a):

AŤ ŽIJE DAVID RATH !

STUDENTI 3.LFUK (KAJETÁNKA)
30. 05. 2007 | 11:59

V.Stránský napsal(a):

nemám již co říct
30. 05. 2007 | 12:24

Ladic napsal(a):

Diskussi - moje reakce na stupidní tvrzení , že nás NATO chrání před modrou totalitou není řešení, je to pouze reakce, to, co řekla Klimovičová je fakt a estébácká minulost Roka a jeho kamarádů také....
30. 05. 2007 | 12:54

Ladic napsal(a):

Studenti, váš nick nenapovídá, že by jste trpěli přehnanou inteligencí......třeba to rozchodíte.....ale proč jste nadšeni z člověka, mimochodem politického turisty, který brojí proti privatizaci zdravotnictví a sám skupuje zdravotnická zařízení, kde bude podnikat za účelem zisku.....nebo bude léčit chudé zdarma?
30. 05. 2007 | 12:57

Jan K. napsal(a):

Tak se nám zase ozvala Jana se svými gramatickými chybami a informacemi, získanými na radiuhalo, známá firma. Jen mě překvapil nějaký V.
Stránský, čerpající zřejmě ze stejné žumpy. Tomu, že po komunistech nebyla země zdevastována a zadlužena, jsem se opravdu od srdce zasmál.
30. 05. 2007 | 13:34

Stín jménem Kubice napsal(a):

Pane Rathe, Blanka Kosinová z ÚOOZ jasně na Frekvenci 1 předevčírem řekla, že jí Paroubek dal domací vězení. Vy jste prostě ovlivňovali vyšetřování!!! Vy jste zločinci!!!
30. 05. 2007 | 13:51

Blue Power napsal(a):

Pane Rathe, Blanka Kosinová z ÚOOZ jasně na Frekvenci 1 předevčírem řekla, že jí Paroubek dal domácí vězení. Vy jste prostě ovlivňovali policejní vyštřování!!! Vy jste zločinci!!Patříte do lochu!!!
30. 05. 2007 | 13:52

Ladic napsal(a):

Pro doplnění:
http://www.rozhlas.cz/izurn...
Takže, iluze stranou. My jsme potřebovali být ve vládě, abychom znormálnili tu činnost policie. Je to smutné to říct po osmi letech našich vlád. Ale ta policie se nám vymkla zcela kontrole. Nejen nám, všem. Některé policejní složky si dělají co chtějí. Záznam projevu J. Paroubka na zasedání ÚVV ČSSD 16. 12. 2006
30. 05. 2007 | 13:55

Gorash napsal(a):

To Jana J: Žasnu úplně stejně...sovětský svaz jako takový skutečně vzniknul v r. 1922, říjnová revoluce byla v r. 1917...máte pravdu, že to není celých 100 let, ale pokud byste si pozorně přečetla, co jsem psal, tak zjistíte, že 100 let bylo myšleno cca +/-. Prostě jako období počátku 20. stol. také mluvím o díle A. Gida Návrat ze SSSR - vracel se snad ze státu, který neexistoval?

Buď neumíte číst, nebo prostě nechcete uznat, že tohle Rathovo soužblebtí bez náznaku myšlenky nestojí za nic. Nevím, co je horší...
30. 05. 2007 | 13:57

Maja napsal(a):

Je mi líto těch co se užírají nenávistí,umí psát jen sprostá slova a argumentace chybí.Co myslíte,kolik zprivatizovaných nemocnic bude ještě za 5let nemocnicemi?Bude to u nás vypadat jako v Anglii,jak vylíčíla v iDnes vysokoškolačka,která tam rodila?Zkusme vidět i u toho druhého pár dobrých úmyslů a ne vše zatracovat
30. 05. 2007 | 14:06

Ladic napsal(a):

Ano, není nad to nevytvářet zisk, nalévat miliardy do fakultních nemocnic jako to dělal Rath, milionové odměny svým poradcům z daní poplatníků....je mi líto těch, co skáčou na řeči roka Paroubka a politického prostituta a podnikatele ve zdravotnictví Ratha...
30. 05. 2007 | 14:24

JIŘÍ NOVÁK napsal(a):

DOBRÝ DEN,
HROZNĚ VÁM FANDÍM A TĚŠÍM SE NA DALŠÍ VÁS PŘÍSPĚVEK.

VÁŠ VOLIČ Mudr. JIŘÍ NOVÁK Z PRAHY
30. 05. 2007 | 14:26

Ladic napsal(a):

Dobrý den, hrozně mi vadí vaše politická prostituce, vaše obviňování kohokoliv, hlavně pokud je z vaší bývalé politické strany, nalévání miliard do černých děr fakultních nemocnic, nesystémové kroky, rozdělení několika miliónů korun z našich kapes vašim přátelům, aféra s Klimovičovou, kde neomaleně požaduje úplatek pro vás atd.
váš nevolič Mudr. Ladislav Šrom z Prahy
30. 05. 2007 | 14:35

Ladic napsal(a):

Ani pan doktor Novák neví, že psát s Caps Lock je projev poněkud pofidérní? Tedy jestli pan Novák je vůbec doktor...
30. 05. 2007 | 14:52

Rath je zločinec napsal(a):

Je neuvěřitelné, jak si dovolil ten nevymáchanec Rath rozdat peníze z daňových poplatníků na astronomické odměny těm svým vlezdozadnicím(náměstkům). Rathe je prostě nechutný a měl by držet klapačku a sekat latinu.
30. 05. 2007 | 14:55

Stín čestného Kubice napsal(a):

Já si myslím, že pan Kubice jasně ukázal, že ČSSD byla napojena na mafii. I Blanka Kosinová předevčírem na Frekvenci 1 prohlásila, že jí "diktátor" Paroubek uložil domácí vězení. Navíc potvrdila názory všech slušných nezaujatých lidí, že pan Kubice byl vždycky čestný a apolitický člověk. Pan "diktátor" Paroubek se mu akorát mstí.
30. 05. 2007 | 14:58

Věřme čestnému Kubicemu napsal(a):

Rozhodně není pravda, že by byl pan Kubice nějaký poskok ODS. Pan Kubice jen konal to, co má každý slušný policajt konat. I Blanka Kosinová z ÚOOZ předevčírem na Frekvenci 1 prohlásila, že byl p.Kubice vždy apolitickým člověkem. Navíc řekla, že jí pan "diktátor" Paroubek uložil domácí vězení!!!!! Diktátor Paroubek ohrožuje demokracii v tomto státě!!! A poskok Rath mu zdatně sekunduje!!!
30. 05. 2007 | 15:01

LQ napsal(a):

Rathe tobě již chybí jen sejít se s Paroubkem a přednést nám Jakešovský projev z Hrádku. To byl lumen. A jak dopadl. Díky Bohu.Tak dopadnete i vy dva ubožáci. Doufám, že lidé mají soudnost.
30. 05. 2007 | 15:58

Mira napsal(a):

Pane doktore máte pravdu!!!
Mladí a velmi nadaní, znalí etiky odcházejí. Škoda, že nemáme knížky na léky pro lidi, kteří jdou k lékaři si předepsat léky. Mnohému by se zamezilo v rozkrádání našich peněz a pan Julínek by nemohl říkat, jak lidi zneužívají léků. Zajímalo by mě na co by se začal vymlouvat.
30. 05. 2007 | 16:25

Ladic napsal(a):

30. 05. 2007 | 17:32

Ladic napsal(a):

To:Mirek:
http://www.rozhlas.cz/izurn...
Moderátor (Jan Pokorný): Zkuste odpovědět jedním slovem. Plýtvá se u nás léky, ano nebo ne?

Host (David Rath): Jsem přesvědčen, že určitě ano.
30. 05. 2007 | 17:39

Podnikatel napsal(a):

Pane Rath, vy jste nechutný demagog. Paroubek udělal velkou chybu, když si vás vybral za svého dvorního podkuřovače. Jak to říkal ten socan Škromach, s vámi přišla haiderizace. Vy a Paroubek, to je vskutku démonické duo, které bude - doufám - dříve či později odklizeno z vrcholné politiky. Démon v lékařském hávu - to pokládám za nesmírně nebezpečné.
31. 05. 2007 | 12:35

Blue Power napsal(a):

To souhlasí - Rath je socialistickej démon. On prostě kope za toho či za onoho, podle toho, jak mu to vynáší. Je to velmi nebezpečnej chlapík. Faktem ale je, že v ODSce si neštnul.
31. 05. 2007 | 16:37

Blue Power napsal(a):

Jste gaunerři Rath, kvůli ČSSD a tomu debilovi Jičínskému zaplatíme těžký prachy tomu ltnerovi. Jak jste ho mohli podrazit a uvrhnout nás dopr..
31. 05. 2007 | 18:55

mnb napsal(a):

No, v ODSce si "neštnul", protože to není v jejich programu,aby se pomáhalo střední a slabší vrstně obyvatel. Pane doktore, čím Vám víc nadávají tím získávate více příznivců, jste dobrej.
01. 06. 2007 | 12:09

Klemikaze - The Hammer of the Socs napsal(a):

Už, prosím, držte hubu.
to co melete je nehorázný! V rozdáváte cikánům peníze a chlubíte se tim že si manažeři dokážou na sebe vydělat! A pak ještě řeknete že stát je bez dluhů, a když chce někdo šetřit a neplatit vaše voliče, tak na něj hodíte špínu, sami ste špína. Prosím, splňte to oč sem vás žádal, vedete tuhle zemi do záhuby, ke krachu a k následující diktatuře.
01. 06. 2007 | 13:07

t.w.o. napsal(a):

Dobrý den, pane Rathe, píšete: „Jsem smýšlení nejen sociálního, nýbrž přímo socialistického. To jsem řekl již nejednou. Že nejsem marxistou, to je také známo, ale socialism a marxism nejsou docela totožny. Pokládám prostě za svou povinnost věnovat svou životní práci povznesení hospodářskému, mravnímu, a vůbec duchovnímu tříd hospodářsky slabých.“
Nevidím na těchto Masarykových slovech nic divného. Kdybyste je ovšem pronesl vy, smál bych se, až bych se za břicho popadal, vy socialisto...
01. 06. 2007 | 20:10

Jste zločinci napsal(a):

Jestliže jste pane Rathe postřednictvím diktátora Paroubka ovlivňovali Kubiceho útvar, jak prohlásila B.Kosinová(Paroubek jí prý uložil domácí vězení), tak jste nebezpeční mafiáni. Paroubek se snaží z Kubiceho udělat stvůru, přestože byly na něj vždycky ty nejlepší reference. I B.Kosinová řekla, že měl vždycky pověst apolitického policisty. Vy jste ti zločinci. Podle J.Čunka Paroubek nadělal záměrně dluhy(když věděl, že nebude vládnout), aby s tím pak koalice měla problémy. Jste zločinci!!!
01. 06. 2007 | 20:24

Hurá napsal(a):

K tomu Masarykovi bych chtěl pouze dodat, a to je dobrá zpráva pro IQ ODS, že za jeho prezidentování se také střílelo do demonstrujícího středního stavu. Ona ta 1. republika je dost přeceňována.
02. 06. 2007 | 02:56

Jste zločinci! napsal(a):

Jestliže jste odmítli zaplatit smluvené závazky Altnerovi, nemůžete být coby vrcholní představitelé slušnými lidmi, ale podvodnými mafiány.
02. 06. 2007 | 11:45

LEVAK napsal(a):

t.w.o. jenom ať si z toho smíchu neuděláte kýlu.Možná by Vám bratrstvo Ordo Dominus Sanctus poslao bolestné!
02. 06. 2007 | 17:41

LEVAK napsal(a):

Kolik za to své tvrzení si Čunek vzal?Kubice neměl a nemá ve své funkci co dělat neplní předpoklady a tak se vděčí Langrovi,Vidímovi a dalším modrým bratrům aby ho tam nechali.Kosinová je fanatička barvy do modra a mohla by si podat ruce s Danielou Kolářovou z ČT 1.Obě takové postarší vizuny realizující se zřejmě v pravičáckém fanatismu.Docela si je dovedu představit v hnědých uniformách vzlykající dojetím,štkající a mumlající štěstím slova "Mein Fűhrer!" nápodobujíce "chlapa s gulama"!
02. 06. 2007 | 18:25

Ráth je novodobý Haider!! napsal(a):

Pakliže Skromach řekl o Rathovi, že s ním přichází haiderizace, není pochyb o tom, že Rath musí být velmi nebezpečný chorý zločinec. Jak se mohl přidat do strany diktátora Paroubka? Jenom špiněj Kubiceho, protože neuměj jednak přijmout prohru, a zadruhé měli špatný svědomí a Kubice na to přišel. Blanka Kosinová je patrně slušná ženská. Ona prostě jen říkala pravdu, když mluvila o tom, že jí Paroubek uložil domácí vězení. Puchejř chtěl ovlivnovat policii. Naštěstí apolitický Kubice mu utnul plány. Paroubek je pedofil. Já bych věřil tomu, že on je pedofil, jenom si nemyslím, že je organizátor vražd. Ale kdo ví? Třeba se ukáže, že chtěl zavraždit toho Kubiceho on!!! Musíme si počkat, na co přijde úooz a Inspekce ministra vnitra. Iav Langer se jistě postará o to, že bude probíhat vyšetřování v maximální míře nestranně. On není jako Paroubek!!!
03. 06. 2007 | 03:53

Korupce v čr má jméno čssd!! napsal(a):

03. 06. 2007 | 03:56

Bejkovec napsal(a):

Rath neni zadny novodoby Heider.Zadne jmeno ani inkognito to je podivne.Nejsi sam "velky Skromach"??Ano Rath je zlocincem pro ty,kteri byli jim odhalovani a kroutili se ve svych postech aby o ne neprisli.Skoda,ze odesel ze sveho postu,ten jeho nastupce dela vetsi kraviny nez Rath a bude jeste ve zdravotnictvi hure.Jen o te Kosinove mate asi pravdu.
03. 06. 2007 | 10:18

Ví G.Bush, proč válka? napsal(a):

"Ví G.Bush, proč válka?" - odborný článek naleznete na http://www.iapsa.cz /sekce články/
03. 06. 2007 | 12:49

Julík-uhulele napsal(a):

Líbí se mi taktika bývalého
ministra MUDr.Ratha.
Na tento článek jako na udičku se mu podařilo
"nachytat" velké množství
těch "nejchytřejších" příznivců
tzv. pravicového (jedině možného a správného) uspořádání poměrů na světě.
Co kdyby jste si všichni vy,
nevážení, uvědomili, že existuje i zlatá střední cesta.
Bojte se, třetina ze zatím mlčící třetiny lidí
se možná ozve. A to bude stačit (alespoň co se týká voleb. výsledku).
A přestaňte prosím vytahovat králíky z kloubouku.
Nazdar, bazar.
03. 06. 2007 | 23:31

eman napsal(a):

Prosím vás, dejte panu bejvalýmu ministrovi někdo nějakou práci, ať něco dělá a nepíše kraviny.
04. 06. 2007 | 08:57

Tom napsal(a):

Pojďme se i nadále škatulkovat...
Ty jsi volil ODS, imperialistické, odporné hovado, které všechno jenom kritizuje a umí psát pouze vulgarismy.
Ty fandíš KDU-ČSL, chudáku, cožpak nevidíš, na čem se tví "favorité" podílí?
A hele, tady pán volil SZ, dobrá, jistě jste ekolog. Přeji Vám krásný den.
Vy jste byl pro KSČM? Sprostí komunisté! P.S: Máte zítra čas? Pozval bych Vás na oběd.
Krásný den, vy jste jistě volil ČSSD, že je to tak? Jste moc chytrý člověk, který si pamatuje, co dokázala ODS udělat s Českou republikou... Chcete pracovat, bohužel, modrá totalita Vám to neumožňuje. Jistě po večerech meditujete nebo přemýšlíte s přáteli nad dobrým zeleným čajem o smyslu lidské existence.

Víte, nemyslím si, že je moudré takto řadit lidi. Mezi voliči všech stran jsou jak intelektuálové, tak hovada. A hádat se, kdo je větší hovado? Ale prosím vás, snad jste dospělí, ne?
Polemizujte, ale bez urážek, bez vulgarismů. Pokud je mi známo, ani Jiří Paroubek, ani Mirek Topolánek nejsou občas příliš opatrní ve vybírání svých slov na adresu "nepřátel"
A dovolte mi připomenout onu krásnou předvolební kampaň ČSSD. Pamatujete si její název? ODS mínus. V televizi se pak obě největší strany urážely skrze volební shoty.
Je tohle opravdu nutné?

Pro případné kritiky mého příspěvku podotýkám, že jsem volil ODS a jsem spíše pravicového smýšlení.
06. 06. 2007 | 11:19

paydayloans napsal(a):

nice photos
14. 06. 2007 | 12:32

YolandaOdom24 napsal(a):

I opine that to get the <a href="http://lowest-rate-loans.co...">personal loans</a> from banks you ought to present a great motivation. However, once I've got a short term loan, because I was willing to buy a bike.
22. 06. 2010 | 17:45

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy