Neonacisté šíří v ulicích měst nenávist a politici mlčí

26. 08. 2013 | 22:03
Přečteno 3048 krát
Proč politici, kteří se jinak vyjadřují úplně ke všemu, mlčí k událostem, které veřejnost napjatě sleduje? Znamená to, že jejich elektorát stojí na straně neonacistů a oni se bojí o své preference? Kde jsou Sobotka, Hašek, Zavadil, Schwarzenberg, Kalousek, Gazdík, Filip, Dolejš, Kováčik, Němcová, Kuba, Pospíšil, Babiš a další? Kde je jejich odpovědnost, proč nejsou s pronásledovanými, když problém stále eskaluje? Společná účast těchto lidí na blokádě pochodu neonacistů nebo na akci vyjadřující podporu všem slušným lidem by mohla být začátkem potřebné změny. Nelze přeci čekat až na oběti na životech.

Richard Samko, redaktor České televize, popisuje na serveru Romea.cz víkendovou atmosféru v Duchcově následovně:
"Po delší době jsem musel v sobotu 24.8. pracovně vyrazit na jednu z desítek demonstrací, kterou organizovala DSSS. Z minulosti jsem věděl, do čeho jdu. Tedy že zazní nesouhlasné a odsuzující reakce na adresu novinářů a České televize, a také, že tam budou bojůvkáři. Lidé, kteří si potřebují vybít adrenalin a svlažit si žáhu na někom, koho ani neznají, ale vědí o něm, že je nepřítel. Zatím se to na žádné demonstraci, u které jsem byl, díky policistům nepodařilo. Co jsem ale nečekal a co mne dostalo, byly nenávistné reakce lidí, kteří nejsou radikálové ba ani neonacisté. V minulosti jsem zažil několik jedinců, „obyčejných“ lidí, kteří se těchto demonstrací účastnili. V Duchově mi přišlo, že jich bylo víc než radikálů a neonacistů. Přiblížím vám některé z konverzací, které na místě proběhly.

S kameramanem a dvoučlennou ochrankou jsme poprosili policisty o projití do míst, kde byli Romové. Podlezli jsme policejní pásku - a v tom se z davu ozvalo:

účastník demonstrace, „obyčejný“ člověk: Jak to, že jeho tam pustíte?

Richard Samko: Já tam mám známé.

Účastník demonstrace, „obyčejný“ člověk: Ahá, ty jsi černý, taky můžeš, že?

Po dvaceti minutách jsme se vrátili od Romů a došli jsme opět na náměstí. Tam se dav po ukončení demonstrace rozhodoval jít znovu do míst, kde žijí Romové. Okamžitě mě oslovil muž, který mě nazval černým.

Účastník demonstrace, „obyčejný“ člověk: Tak co známí nebo rodina? Ještě žijou?

Richard Samko: Ano. A žít budou! (rázná odpověď)

Účastník demonstrace, „obyčejný“ člověk: No, dlouho nebudou, až obnovíme Terezín! (rázná odpověď)

Richard Samko: Prosím?

Účastník demonstrace, „obyčejný“ člověk: No, už se to blíží.

Richard Samko: ….(totálně jsem zkoprněl)

Po pěti minutách se dav vydal znovu na pochod. Já zamířil za tou partou mužů, z nichž jeden mluvil o obnovní Terezína. To už ale se mnou hovořil jeho kolega.

Richard Samko: Proč se chcete dostat k těm Romům? Co jim chcete udělat?

druhý účastník demonstrace, „obyčejný“ člověk: To uvidíš!

Richard Samko: To je chcete jen tak bezdůvodně zbít? Co řeknete na to, že mě takhle skinheadi jednou bezdůvodně zbili?

Druhý účastník demonstrace, „obyčejný“ člověk: No, kdyby tady nebylo tolik policistů, tak bych do tebe taky šel.

Richard Samko: Proč? Vždyť já jsem vám nic neudělal.

Druhý účastník demonstrace, „obyčejný“ člověk: No nevím. Nelíbí se mi, že se na mě díváš takhle z blízka, nemám to rád.

Richard Samko: Ale já jsem přeci nic neudělal.

Druhý účastník demonstrace, „obyčejný“ člověk: Běž už nebo skutečně dostaneš.

To jsme se už s davem lidí blížili ke kordonu těžkooděnců. A to varování zřejmě bylo kvůli policistům. Muž ve věku asi 40 let mi na první pohled připadal velmi solidní a nekonfliktní. Co mi řekl, bylo neuvěřitelné. Vůbec jsem se od něj nedozvěděl, proč je v něm tolik nenávisti vůči Romům. Obzvlášť pak vůči mé osobě. Viděl mě poprvé a v minutě mě odsoudil.

Potom jsem absolvoval ještě jeden drsnější rozhovor. To bylo ale s člověkem, který byl nejspíš neonacista. Když jsem se po telefonu domlouval s mojí kolegyní v ČT o záběrech a reportáži, kolem mě tento člověk prošel a řekl: „Ta černá svině si zase vyšla.“ Od něj mě to nepřekvapilo. Tak jsem mu odvětil, co si to dovoluje. On slovně útočil dál: “Kdybys neměl ten mikrofon (myšleno mikrofon ČT), tak bych tě složil“. Na to jsem už nereagoval. Nechtěl jsem stát za vyprovokováním konfliktu. V takových případech se řídím heslem, že s pitomcem nemá cenu se přít a něco mu vysvětlovat.

Pokud jste dočetli až sem, moc by mě zajímalo, kolik z vás si řeklo, že jsem si to vymyslel, že si to nemohu tak dokonale pamatovat. Bohužel je to pravda. Zůstalo a zůstane mi to asi dlouho v hlavě. Neustále to totiž slyším dokola, když si na to vzpomenu. Na kameru se nám podařilo část těchto drsných reakcí natočit. Jinak vše slyšeli i dva členové ochranky a hlavně můj kameraman. I on byl zděšen z toho, jakou slyšel a viděl nenávist v očích „obyčejných“ lidí.

Z toho celého, co jsem zažil v Duchově, mi bylo zle. Chápu všechny ty argumenty lidí, kteří mají s Romy nějaký problém a jen těžko se řeší. Nechápu ale ty slabší jedince, kteří s Romy nikdy žádný problém neměli a potřebují si najít viníka - pro své vlastní problémy a jen z principu odsoudí všechny.

Strach zatím z budoucnosti nemám. V mém okolí totiž žije a přátelí se semnou mnoho lidí, GADŽŮ, kteří mě respektují coby člověka - Richarda Samka. Za to jim všem jsem velmi vděčný. Zkuste to i VY. Chtějte nás poznat.

Děkuji.
Richard Samko"

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

vasja napsal(a):

Putin a neonacísti. To mne fakt bere. A kníže s diskotékou na hlavě uplně nejvíc.
26. 08. 2013 | 22:22

Lála napsal(a):

V televizi probíhá denně plno všelijakých debat s politiky. Většinou se řeší jen jejich osobní bojůvky. Nemyslíte páni redaktoři, že by jste se konečně v těch debatách měli zabývat problémy, které trápí společnost. Ono soužití s Romy je opravdu problematické. A vznikla zde další kritická skupina - nezaměstnatelná mládež. Myslím, že je povinností státu tyto problémy řešit.
26. 08. 2013 | 22:39

kdo by tam jinak co hledal napsal(a):

Richarde, a legitimoval jste ho?
Také jste mohl provést občanské zadržení.
Ale co kdyby se ukázalo, že je státním zaměstnancem ve službě, že.
Kdysi aspoň nosili bombry, aby je člověk poznal.
26. 08. 2013 | 22:42

vasja napsal(a):

Také se přikláním k názoru, že se jednalo o "obyčejného" policajta.
26. 08. 2013 | 22:54

mb napsal(a):

hezký blog ...

lidi jsou frustrovaní ... a potřebují si svou frustraci na někom vylít a vybít ...

...
26. 08. 2013 | 23:16

čert }:o napsal(a):

Je mi divný že i Holomek už od
května nenapsal žádný blog
Taky mlčí
Není s ním něco?
26. 08. 2013 | 23:23

Vandal napsal(a):

obyčejné trapné a tragické výblitky, dávno překonané. Situace zašla příliš daleko, protože neřešena.

Problém eskaluje, a jestli si někdo myslí, že jej vyřeší mlácením daňových poplatníků, jen aby drželi huby a dál živili parazity a nechali se od parazitů ještě okrádat a snášet multikulturní výdoblitky, tak to je na velkém, přímo historickém omylu.

Není náhodou samko ten, který se dopustil kriminálního činu? Který mu byl odpuštěn v rámci pozitivní diskriminace? Protože není možné najít nekriminálního cigána?

A takový nám tu bude přednášet? Cigán kriminálník? Autore, strč si cigána kriminálníka za klybouk, debilní soudruhu.
26. 08. 2013 | 23:34

Kulajdapampárovitá napsal(a):

Česká politik, tedy jistá část tzv.tradičních elit mlčí vždy, když se věci mají na vážkách. On totiž šlape potichu, jako jistá část ČSSD, která se typicky česky rozhodla prohrát volby, nebo ODS , která je patrně prohrála, jako prezident a ministr financí...s nevyjasněným financováním kampaní, jako příjemci darů Lukoil, a jejich rozdavači, kteřím obsadili Hradčana, mlčel i Beneš, mlčel i Svoboda, mlčel i Klaus a Zeman. Národ česko taky mlčel...Tedy nemlčel Havel, ale to mu českonárod nezapomene ani po smrti.
Co kdyby, co kdyby volby vyhráli náckové? Přece i s nimi se půjde dohodnout, taková nová oposmlouva v tradicích mlčení. Vždyťi po roce 1939 se šlo dohodnout , mlčelo se, hrálo se na obě strany, nakonec rychlý úprk k hrdinům a ze vzorných dělníků a techniků vyrábějících tatru 111 pro wermacht se stali partyzáni a celoživotní bojovníci s Němci, ne nacisty, ale Němci. V roce 48 se také mlčelo, jen v letech 67-68 intelektuálové dav rozpovídali, ale intilektuálové jsou dnes nejhorší nadávka mlčícího davu.
Pojďme asi přiznat, že mlčení politiků a českonároda, a nemlčení jen malé skupiny, je tradice v rámci špatné fyzické i mnetální kondice, která neumožní udržet ve větru nejen směr, ale ani vzpřímený trup. Tedy českonárod to vydává za přednost, nuž, někldo si myslí opak, ale českonárod ví vše nejlépe.
26. 08. 2013 | 23:48

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

Neonacisté, stejně jako mafie byli a jsou

ocelovou pěstí pravice proti dělnícké třídě a odborům. Odboráře v dvacátém století fyzicky likvidovala mafie a proti stávkujícím, či jinak se svých práv dožadujícím pracujícím posílá vykořisťující pravice neonacisty, mafii a policajty. Pravice též ráda používá proti pracujícím vojsko, jako ku napříkladu v Chile, nebo tzv.: polovojenské pravicové eskadry smrti skládající se z bezohledných zabijáků a vrahů.
Od pravice nečekejte nějaké odsouzení, ti je naopak obdivují(Pinochet aj.) a uvádějí je z oblibou jako vzor pro potírání levice.
To že mlčí i politici nalevo od prava je smutné a nemělo by tomu tak být.
27. 08. 2013 | 00:26

pozorovatel napsal(a):

Viděl jsem dnes scénu, jak starší seniorka obtížně vystupovala z tramvaje. Trošku déle jí to trvalo a to vadilo tučné dobře oblečené Romce se zlatými oringly, která stála za ní. Začala jí sprostě nadávat do starých p.čí a tak podobně. Stará paní jen stiskla rty a snažila se rychle klidit pryč. Pochopitelně se jí nikdo nezastal, dopadli bychom stejně a ještě bychom riskovali popotahování za rasismus.

Takže děkuji. Multikulturalista nebudu. A druhou stranu poznat nechci. Není o co stát.
27. 08. 2013 | 00:32

pozorovatel napsal(a):

Jo, a ještě jeden postřeh.
Za komunistů byla cikánská otázka, ale ne cikánský problém. Všichni museli pracovat, a pro každého bylo pracovní místo. Ergo kontakt se základními socializačními principy. Každý měl šanci se vyučit - i ti, kteří seděli v base. A kurátor se hned po propuštění postaral, aby nabyté dovednosti uplatnili v praxi. Druhý socializační faktor byla vojna - tak, kde jsem byl já, byla cikánská rota, jejíž příslušníci se učili (a naučili) psát, mýt, a dodržovat základní hygienické návyky. Byl jsem s nimi kamoš a tak vím, jak na nabyté vědomosti byli hrdí. A nemluvím o tom, jak stát podporoval každého Cikána, který se dokázal "zařadit" - podnikový byt, půjčky, podpora.
Takže ti zlí komunisti dokázali to, na co se náš humanistický a demokratický stát za čtvrtstoletí nezmohl.
I to je jeden z důvodů, proč volit komunisty.
27. 08. 2013 | 00:46

muromec napsal(a):

Nebylo by už načase zase něco udělat pro Cikány i po jazykové stránce? Zdiskreditované "Cikán" bylo nahrazeno novým, čisťounkým slovem "Rom", ale jak to dnes vypadá, i to je už dnes zdiskreditováno. Snad se zdiskreditovalo úplně samo od sebe... Každopádně je třeba s tím něco dělat, najít nové vhodné slovo. Já bych měl návrh: Co takhle začít říkat Romům "mladíci". Vždyť stejně víme, o koho jde, když se napíše "tři mladíci napadli/ čtyři mladíci pobodali/ dva mladíci okradli/ neznámý mladík znásilnil/ skupina mladíků se vloupala/ zatím neznámí mladíci zavraždili..." a tak podobně. "Mladíci" by se používalo i pro Romy staršího věku, i pro to máme v jazyku precedens: Oslovení "mladej pane" se klidně používá i pro padesátníky a ještě starší lidi. Pro nezletilé Romy by se mohlo používat slovo "hoch": Hoch který zavraždil patnáctiletého chlapce ještě není trestně odpovědný a nemůže být proto stíhán.
Pro Romky by se vyčlenila slova "mladice" (starší) a "dívenka" (nezletilá).
Jo, a taky si třeba předem připravit záložní slova pro budoucnost, když budou zdiskreditovány i názvy "mladík", "hoch", "mladice" a "dívenka". Já bych už měl i představu, jaké slovo by to mohlo být. Co říkáte třeba na "nedotknutelní"? Nebo "nepostižitelní"?
27. 08. 2013 | 05:17

Filuta napsal(a):

Už mi leze krkem to neustálé mlžení o "extremistech".

Nejsem extremista, jsem nespokojený občan, stejně jako ti ostatní, kteří už do ulic vyrazili.

Neonacisti (pokud tady opravdu nějací jsou, já ještě žádného neviděl) rozhodně na oprávněnou averzi majority vůči minoritě nemají podstatnější vliv, jen se s touto vlnou vždy svezou. Zatím se do parlamentu nedostali a pokud se jim to podaří, poděkujte politikům, kteří tento problém desítky let neřeší.

Věci rozhodně nijak nepomáhají provokativní cikánské "hepeningy" a vyjádření politiků o extremistech.
27. 08. 2013 | 07:10

vasja napsal(a):

mb napsal(a):
hezký blog ..
----------------
Výtrysk radosti cikána, že potkal blbějšího /bílého/.
O ničem jinym to neni.
Panu Samku gratuluju.
27. 08. 2013 | 07:31

inkvizitor napsal(a):

Dežovi a Arance odvedle jsou nějaké demonstrace šumák. Ti sedí od rána na náměstí v herně a pomalu a kvalitně prolévají sociální dávky hrdlem. A tak to má být. Gadžo maká a cikán se fláká.....
27. 08. 2013 | 07:46

čochtan napsal(a):

"..Neonacisté šíří v ulicích měst nenávist.."
1) Žádní "neonacisti" ale nasr..ní plátci daní. S německým nacionálním socialismem to nemá nic společného. To jen hlupáci se pokouší nalepit politicky vylhanou nálepku.
2) Nenávist k parazitům, zlodějům, lupičům, bordelářům,..... kriminálníkům, je OPRÁVNĚNÁ nenávist. Měl by ji cítit každý slušný člověk.
3) Extremista je ten kdo se extremně chová,kdo krade, přepadá důchodce a malé děti, kdo vybydluje byty, dělá krávál do rána,.... a hlavně ti, kteří tyto extremisty ochraňují.
27. 08. 2013 | 07:52

čochtan napsal(a):

Samko: "proč je v něm tolik nenávisti vůči Romům"
Takhle se může ptát jen hlupák, nebo politicky korektní reportér z Aljašky.
27. 08. 2013 | 07:59

Da.Rock napsal(a):

Pane Samko, viděl jste ten záznam, jak se velká skupina duchcovských cikánů pustí do manželské dvojice "bílých", kteří jim nic neudělali a které taky vůbec neznali?
Jestli ne, pusťte si, je to na youtube.¨
Pak pochopíte.
A nebo taky ne.
Není to majorita, kdo šíří nenávist.
27. 08. 2013 | 08:36

Da.Rock napsal(a):

Můj komentář platí samozřejmě i autorovi
27. 08. 2013 | 08:37

Patin napsal(a):

Bydlím u říčky a za tou říčkou je parčík a za parčíkem ulice a v ulici sběrna surovin Hopper.
Milí cigánští spoluobčané pravidelně vozí do sběru různé předměty. Když přivezou starou ledničku, tak jim ji nevezmou, protože lednička není pouze z kovu. Milí cigánští spoluobčané vezmou tedy ledničku do blízkého háječka tam se elegantně nekovových surovin zbaví. V háječku to vypadá jak na smetišti. Jakákoliv domluva, prosby či hrozby postrádají na účinnosti. Háječek jednou za půl roku vyčistíme a jsme sakra nasraní.
Pokusy o řešení situace legálními prostředky bohužel selhaly. Městská policie dorazí hned půl hodiny po zavolání, což je vždy pozdě. Státní policie po půl až po hodině po oznámení zavolá nazpět, jestli oni spoluobčané i nadále likvidují životní prostředí. Většinou tomu tak již není. Klubo kabelů tak dlouho nehoří. Jednou ale, nevím, co se stalo, se na místě objevila hlídka státní policie. Milí cigánští spoluobčané hořící kabely uhasili a za deset minut po odjezdu hlídky znovu zapálili a svou práci, nyní již bez vyrušení, dodělali.
Tím to ale neskončilo. Policisté milým cigánským spoluobčanům vyjevili, že místní občané nesouhlasí s oblaky černého štiplavého kouře a policii zavolali. Následující noc mne vzbudil podstatně příjemnější zápach. Hořela celodřevěná bouda souseda, který policii tehdy zavolal.
Po těchto zkušenostech jsme si se sousedy naše životní prostředí začali chránit na vlastní pěst, protiprávně a tvrdě. Velmi tvrdě.
Pouze mám obavu, že s námi se nebude zacházet tak benevolentně, jak s cigánskými spoluobčany.
Nutno dodat, že milí cigánští spoluobčané nejsou jediní, kdo naše životní prostředí ničí. Na místě si "odlehčují" i bezdomovci a na drogách závislá mládež bydlící v blízké ubytovně.
Poté, co jsme si loni pořídili dvě brazilské Fily a jednoho Bandoga, se situace začala lepšit. Letos se dokonce dalo v říčce koupat, aniž by se člověk zranil "odpadem" lovců kovů.
Máme ale stále strach, že nám naši domobranu úřady bez náhrady a ke škodě našemu životnímu prostředí zruší.
27. 08. 2013 | 08:43

Martin napsal(a):

Trapnost nad trapnost. Celospolečensky dochází lidem s cigány trpělivost a Čiperové dělají stráááááášně překvapené. Je jasné že dav prostých lidí se nebude chovat politicky korektně, naopak až na výjimky nekorektně.
Příčina problému je ale jinde a to tam, že politikové si mnoho desetiletí z majoritní společnosti úmyslně dělají srandu a cigánům podkuřují zleva zprava. Jediné možné řešení je začít aplikovat zákony ČR systémem padni komu padni a okamžitě a ihned ukončit pozitivní diskriminaci cigánů. To je ale nad rámec mentálních schopností Samků a Čiperů.
27. 08. 2013 | 08:48

čochtan napsal(a):

Martin napsal(a):
" Trapnost nad trapnost. Celospolečensky dochází lidem s cigány trpělivost a Čiperové dělají stráááááášně překvapené. Je jasné že dav prostých lidí se nebude chovat politicky korektně, naopak až na výjimky nekorektně."
To je jasné jak facka. Prostí lidé nejsou blbci, aby byli politicky korektní. Politicky korektní jsou je hlupáci, těch už ubývá, a ti, kteří jsou za politickou korektnost placeni. Jako třeba pisálkové, cenzoři,...
27. 08. 2013 | 08:59

čochtan napsal(a):

Patin napsal(a): "Městská policie dorazí hned půl hodiny po zavolání, což je vždy pozdě. "
Na to je spolehlivý recept. Musíš říct do telefonu: "Cikáni tu pálí kabely a někdo na ně střílí. Už jsou dva mrtví" Uvidíš, že než položíš telefon tak tam policajti budou. Jo, a volat musíš anonymně. Z mobilu. Aby nemohli dát tip cikánům.
27. 08. 2013 | 09:19

Pamětník napsal(a):

Nepřekvapilo by mě zjištění,že 80 % policistů, 50 % učitelů
a 30 % soudců nedovede vysvětlit co je to ten fašismus
a nacismus, a nedokáží zdůvodnit, co je na tom špatného.
Naprostá většina lidí považuje za slušnost podřízení se davu.
Pokládají za správné, že s tím kdo se davu nepodřídí se rázně zatočí. Pokud se jim nabídne možnost beztrestně a anonymně se na tom "zatáčení" podílet jsou nadšeni.
A politikům těm je to ukradené. Mají důležitější starosti.
Tam by se mělo začít.
27. 08. 2013 | 09:32

čochtan napsal(a):

Pamětníku,
a přitom je to tak jednoduché. Fašismus je levicové hnutí, které se odštěpilo v Italii a Španělsku od socialistů.
Nacismus je zkratka pro německý nacionální socialismus.
27. 08. 2013 | 09:36

pamětník napsal(a):

Čochtane,
1) U hnutí je důležitá velikost síly, její zdroj a její směr.
Není důležité zda to znáš ty. Důležité je jak jsou na tom
ti veřejní činitelé.
2) Určitě jen pro německý ?
27. 08. 2013 | 09:45

fikus napsal(a):

autor:

ano, neonacismu stop, ale také razantní stop rasismu cikánů, neboť co ti si dovolují je vrchol. Ještě, že to je na co svést, nálada ve společností proti parazitům je daná a zrovna se hodí neonacistické nebo jaké bojůvky - neboť jinak je vše v souladu.
Je to známá reakce, když se neupustí pára, poklička se zdvihne.
27. 08. 2013 | 09:51

Občan napsal(a):

Nenávist, autore, šíří někdo úplně jiný.
1) Ti, co ji svým chováním vzbuzují
2) Ti, co zastírají pravou příčinu nenávisti
3) Ti, co manipulují veřejným míněním s jasným cílem odvrátit pozornost davu od příčin společenské destrukce, k níž v ČR zcela nepochybně došlo
27. 08. 2013 | 10:06

Kulajdapampárovitá napsal(a):

Pamětník napsal(a):
Nepřekvapilo by mě zjištění,že 80 % policistů, 50 % učitelů
a 30 % soudců nedovede vysvětlit co je to ten fašismus
a nacismus, a nedokáží zdůvodnit, co je na tom špatného.
Naprostá většina lidí považuje za slušnost podřízení se davu.
Pokládají za správné, že s tím kdo se davu nepodřídí se rázně zatočí. Pokud se jim nabídne možnost beztrestně a anonymně se na tom "zatáčení" podílet jsou nadšeni.
A politikům těm je to ukradené. Mají důležitější starosti.
Tam by se mělo začít.
Pamětníku, že byste procitl? Vy nositel vzorných protektorátních a noirmalizačních stereotypů, nebo se za nickem skrývá někdo jiný. Vždyť Vy jste dav!
27. 08. 2013 | 10:08

Kulajdapampárovitá napsal(a):

Českonárodruský nejprve vyhnal Rakušany, Pak ŽIdy, pak Němce, pak Maďary a Poláky, pak dokázal Slováky do svých hranic, teď se vrátí k letovské strategii vyvraždění Romů až to skončí vzájemným vražděním. No vývoj nezastavíš, českoruskonárod se vyvraždí sám, nakonec to území bude proměněno na evropský národní park a museum sebedestruktivního národa, nikdo se přece nebude stěhovat na zamořené území.
Už se těším.
27. 08. 2013 | 10:13

babočka napsal(a):

Česká republika byla založena a povolena mocnostmi, hlavně Francií, aby se v Evropě neroztahovalo Německo a Rusko. Češi neválčili ale dokázali kolaborovat s Německem i Ruskem. Dělnická třída pod vedením komunistů nechala popravit paní Horákovou a řadu našich válečných hrdinů včetně lidí, kteří nelezli komunistům do zadku a teď volí komunisty znovu. 40 roků trvalo než se naši hokejisti naučili nebát se Kanady a umět se s nimi servat. Český národ je ale pořád zbabělý. Náckové a Rusko to dobře vědí a proto si dovolují to co u nás provádějí. Ištván odstranil vládu ale přitom nám po ulicích běhají náckové a ruská mafie má údajně kontkty až na hradě.
27. 08. 2013 | 10:17

smutný napsal(a):

Prostí občané by si měli uvědomit, že za to že se mají špatně, že mají nízké platy nebo že dokonce nemají práci, že je všechno dražší, že se tady rozkradou stamiliardy korun a nikdo nenese zodpovědnost, že za to nemůžou cikáni. Raději by se měli zamyslet o rozpomenout si kolikrát dali ve volbách svůj hlas „slušné“ „pravicové“ „zodpovědné“ ODS nebo TOP09 a těm chytřejším snad dojde, že si za to můžou sami.
27. 08. 2013 | 10:26

evix napsal(a):

Autore, proč nepíšete o tom, KDO dal Romům tak vysoké sociální dávky na bydlení v ubytovnách? KDO Romům dává sociální dávky na herny a drogy? KDO tu léta dělá z Romů skupinu lidí, která nemusí pracovat?
Kdo? Kdo? Kdo je ten stát? Kdo udělal z pracujících lidské zdroje?
Takhle se musíte ptát!
Mimochodem, Zeman z Hovorů z Lán o tomhle problému mluvil, jenže se o tom nemluví!
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-udalosti/213411000100825/obsah/276399-hovory-z-lan-ii/
PROČ?
27. 08. 2013 | 10:54

neo napsal(a):

http://aktualne.centrum.cz/blogy-a-nazory/komentare/clanek.phtml?id=788546

Čechy Čechům! Není hloupějšího, frustrovanějšího hesla
27. 08. 2013 | 10:59

čochtan napsal(a):

Čechy Čechům. A komu jinému ? Není logičtější a pravdivější výrok. Snad jen: 1+1=2
Když napíši: Japonsko Japoncům, začnou hlupáci taky uvědoměle prskat ?
27. 08. 2013 | 11:34

Karel Horský napsal(a):

Je užitečné, že i redaktor veřejnoprávní televize viděl reálnou situaci. Bohužel není schopen pochopit kořeny eskalujícího napětí mezi občany a romským/cikánským/ etnikem. Je komické, když se sdělovací prostředky snaží vše zakrýt hesly o rasismu, nacionalismu a označovat naštvané občany jako extremisty. Pokud se nezmění přístup státu k nepřizpůsobivým občanům, budete brzo muset pane Samko tvrdit, že většinu společnosti tvoří extremisté, náckové a lumpové z DSSS. Je to otázka času.
P.S. Co jste vy, pane Samko udělal proto, aby vaši etničtí přátelé začali dodržovat zákl.principy občanské společnosti. Romské elity v romských ghetech při každodenní práci nejsou vidět. Čestnou vyjímkou je p.Kumar v Ostravě.
27. 08. 2013 | 11:40

smutný napsal(a):

jestliže kolega v práci řekne na adresu Romů že "Hitler udělal chybu, že to nedokončil" a ostatní s ním souhlasí, tak mne to komické zrovna nepřijde. A to o sobě tvrdí, že prý není rasista.
27. 08. 2013 | 11:50

čochtan napsal(a):

smutný, to nemá s rasismem co dělat. Nenávist k 95% cikánského etnika je nenávist vůči kriminalitě, vůči chování těch 95%. Je to naprosto oprávněná nenávist.
27. 08. 2013 | 11:58

Simply napsal(a):

Babočko, ty Vaše názory o zbabělosti českého národa vyprávějte těm skoro 400 000 umučeným, popraveným a padlým Čechům za druhé světové války....
27. 08. 2013 | 12:12

smutný napsal(a):

čochtane

snad by pro vás nemělo být tak těžké zjistit si definici rasismu a popřemýšlet, proč před krizí kriminalitu Romů prostí občané tak neřešili. Hněv prostých občanů by se měl obrátit jiným směrem, na ty kdo problémy neřeší ale naopak na tom vydělávají: Z chudých Romů stát udělal mimořádně atraktivní klienty http://aktualne.centrum.cz/domaci/spolecnost/clanek.phtml?id=788613
27. 08. 2013 | 12:35

Simply napsal(a):

Dokud jakákoliv společnost, jakž takž funguje ... lidi si mohou slušně vydělat na živobytí a neřeší tak, že se po 3 letech ztratí kolečko za plotem atd...Ale, když se společnost tkz. vykloubí, že to kolečko Vám přestane být jedno, protože za něho dáte půlku výplaty a zmizne zase atd...Lidi, který žijí z Vašich daní jsou ještě na Vás drzí a sprostí , uráží Vás , smějí se Vám.... Politici nahrnou dávky, protože chtějí mít klid, ale na jak dlouho ...Tady vůbec nejde o rasismus, ale že ten druhý se cítí podvedený, zneužitý , počítá koruny z vejplaty a dumá, jestli si může dovolit se ženou druhé dítě ... a na druhé straně barikády se množí o sto šest, děti jsou výrobním prostředkem na živobytí... proto se ani vlastně nestojí o vzdělání, ono se 6ti třídami základky je nezaměstnavatelný a je zaručena státní podpora, dávky atd... do smrti Navíc jsou tu obrovité dluhy, jakmile se dlužník zaměstná, podle rodného čísla ho exekutor najde nejmíň 10 let i více, možná do smtri by musel dělat za 2-3 tisíce ... a to je demotivující a bez nadějné
27. 08. 2013 | 13:05

neo napsal(a):

Simply:

pravidla pro vyplácení dávek a vůbec čehokoli jsou pro všechny stejná bez ohledu na barvu pleti.
27. 08. 2013 | 13:08

běda tomu, skrze koho pohoršení .. napsal(a):

detektive babočko
Eště ste zapomněl přidat svoje nejlepší číslo, jak soudruzi s ČSL přišli zabavit vašemu dědečkovi bič, když prochlastal koně.
Bojíte se?
Pámbu vás stejně vidí.
27. 08. 2013 | 13:12

Občan napsal(a):

Pane Horský,

ten Kumar (Kumar Sri Vishwanathan) z toho má velmi pohodlné dotační živobytí jak přes své sdružení, tak přes opavsko-ostravskou diecézní Charitu. A výsledky, kromě ze 75% bílé potěmkiády zvané "vesnička soužití", žádné.

Mimochodem - v té vzorové vesničce zakázali reportérům fotografovat (viz. komentář k obr. č. 9). Pročpak asi?!
http://aktualne.centrum.cz/domaci/fotogalerie/2013/08/27/socialni-bydleni/?cid=788613
27. 08. 2013 | 13:13

dřív projde vembloud uchem jehly, než ba napsal(a):

bočka s čiperou...
PS. Byl jsem se podívat na ulici a žádní neonacisti tam nic nerozdávají.
Kdyby aspoň toaletní papír a banány.
27. 08. 2013 | 13:16

Filuta napsal(a):

Smutný
Ale řešili, jen média nedávala cikánkriminalitě tolik prostoru nebo se neupozorňovalo na etnikum.
Cikáni po letech pozitivní diskriminace mimořádně odrzli a už s nimi není k vydržení-co týden, to nějaké brutální napadení nebo vražda.
A majoritě se to už prostě zajídá. Navíc má sama fin.problémy a na úkor svůj si tohle (mnohdy došlé ze Slovenska) musí vydržovat. Komu by se to asi tak líbilo?
Kdyby to bylo možné, tak z daní na ně nedám ani vorla!
27. 08. 2013 | 13:31

Filuta napsal(a):

Evix
Média kupodivu zapomínají uvést, že ty zchátralé barabizny, které jsou za drahý peníz pronajímány minoritě, vlastní zpravidla sami cikánští lichváři,co se na vlastních soukmenovcích snaží vydělat. Jen proto si nikdo ještě nedovolil fantazírovat o rasýzmu.

Ať zajdou humanitární kecálisti do nějaké zastavárny a podívají se na to, kdo ji vlastní a kdo tam donáší většinou kradený tovar (cikáni a fetky). Nežli otevřou, už tam stojí frontu.
27. 08. 2013 | 13:37

Ares napsal(a):

Technická poznámka k blogům: Blog zde má a měla řada lidí, která je nějak zapojena v etnobiznisu a nebo jsou ideově jasně usazeni v politické korektnosti. A kteří samozřejmě hlásají ten svůj pohled na svět. Není tu ale v podstatě nikdo, kdo by reprezentoval druhou stranu. Přestože ta je v populaci mnohem početnější.

Je nějaká naděje, že by na aktuálně dostali prostor skutečně všichni?
27. 08. 2013 | 13:37

mb napsal(a):

pozorovatel napsal(a):
Viděl jsem dnes scénu, jak starší seniorka obtížně vystupovala z tramvaje. Trošku déle jí to trvalo a to vadilo tučné dobře oblečené Romce se zlatými oringly, která stála za ní. Začala jí sprostě nadávat do starých p.čí a tak podobně. Stará paní jen stiskla rty a snažila se rychle klidit pryč. Pochopitelně se jí nikdo nezastal, dopadli bychom stejně a ještě bychom riskovali popotahování za rasismus.

... fajn, že jste se té staré paní zastal a fajn že nejste zbabělý ...
27. 08. 2013 | 13:40

mb napsal(a):

vasja, něco věcného by nebylo ... ?
27. 08. 2013 | 13:42

smutný napsal(a):

Filuta

ale neřešili, nebyl důvod protože se měli dobře. Majorita si měla dobře rozmyslet komu dává ve volbách hlas. Snad jí konečně došlo, že volit proti svým zájmům na základě ideologických předsudků je dost velký přepych, který se jim nevyplatí.
27. 08. 2013 | 13:42

Filuta napsal(a):

Smutný
Vy možná žijete někde stranou, ale můžu vás ujistit, že MY u nás "to řešíme" marně už mnoho let. Kriminalita vzrostla neúnosným způsobem, když "je" sestěhovali na jedno místo. Nebýt jich, tak je u nás relativně klidně a bezpečno.

Netuším, koho bych měl volit, když se část komunistů a socanů tváří jako podporovači multi-kulti a část z nich by to nejradši poslala do koncentráku.
"Pravice" problém přehlíží nebo jen pindá o "extremistech.
Stranický program je pro našince naprosto neprůhledný.

Mám volit DS?
27. 08. 2013 | 13:51

Filuta napsal(a):

Ares
Případná poznámka.
Jenže to by nebylo pol.korektní.
27. 08. 2013 | 13:53

fafnir napsal(a):

další blog napsaný na zakázku paní Šimůnkové
nic jiného.Ano,rada řekla,že bude nutno mediálně bojovat proti proticikánykým projevům,a to proto,že toto thema není jen v rukou neonazi,ale že se připojuje čím dál více "obyčejných "občanů.
Mě to připomíná pokus zavřít ústa a ukřičet nespokojence,aniž by se řešila podstata.
Jak to,že se autor neptá,proč je na demonstracích tolik místních občanů.Jak to že se autor neptá,proč tam jsou.je to pohodlné,dělat z lidí nácky,je to pohodlné být nad věcí,a brát granty za etnobussiness.
Proč nejsou pochody proti Vietnamcům,Ukrajincům,Mongolům.......Jak to,že když jsme nazi,proč proti nim nikdo neprotestuje.Kde se autorovi vloudila chybička?
On to asi rasismus nebude,ono to bude naštváním nad obtěžujícím způsobem života ostatních,který bohužel viditelná většina Cikánů vede.Ono to bude také naštvaností,nad způsobem práce Rady pro sociální začleńování a na Cikánský program navázaných neziskovek.Které pilně vysvětlují Cikánům jejich práva,aniž by zdůraznili, že chce li někdo uplatňovat práva,musí plnit také povinnosti.Vzděláváním počínaje,aby byl uplatnitelný na trhu práce,a byl schopen dělat něco jiného,než kopáčských ajednoduchých úklidových prací.Spořádaným,okolí neotěžujícím způsobem života pokračujíc,a nakonec prací konče.
Jak jednoduché obvinit každého z nacismu,a nechat si přihrát pro svou neziskovku grant.Úkol splněn,odfajfkováno,každý komu se nelíbí cikánský způsob života,je nácek.Ne není nácek,je lidmi jako jste vy postaven do role nevolníka těch,které musí živit svou prací a z ní odváděných daní,a také lidí jako je autor.
Ne u nás v Praze se setkáváme pouze s Cikánskými organizovanými skupinami kapsářů v MHD,u nás Cikánská sídliště neexistují,proto zde žádný pochod proti nim není.Zato zdejší kavárenští antirasisté obtěžují lidi rádoby recestickými anti akcemi.
27. 08. 2013 | 13:53

santawizard napsal(a):

Máfie okrádá stát o miliardy ,ale zakázaná dělnická strana chce lynčovat nezaměstnané romy.Kdyby jim tam nestáli v cestě těžkooděnci ,tak by se znepřátelené strany střetly jako náckové a cigáni v kriminále.!?V kriminále je asi 10 cikánů na každého nácka,kdežto na svobodě je asi 10 nácků na každého cikána.Tímto způsobem máfie ,která okrádá stát o miliardy chce získávat levnou "pracovní" sílu přímo mezi kriminálnímy živly ,jak v kriminále ,tak na ulici.
Ultralevice a ultrapravice je však zákonem zakázaná stejně jako máfie..Dovoluje se jenom umírněné formy fašismu a komunismu,tak zvaný Dubčekův komunismus s lidskou tváří a tak zvaný fašismus bez rasismu s lidskou figurou.
27. 08. 2013 | 14:22

čert }:o napsal(a):

pozorovatel napsal(a):
Viděl jsem dnes scénu, jak starší seniorka obtížně vystupovala z tramvaje. Trošku déle jí to trvalo a to vadilo tučné dobře oblečené Romce se zlatými oringly, která stála za ní. Začala jí sprostě nadávat do starých p.čí a tak podobně. Stará paní jen stiskla rty a snažila se rychle klidit pryč. Pochopitelně se jí nikdo nezastal, dopadli bychom stejně a ještě bychom riskovali popotahování za rasismus.
Takže děkuji. Multikulturalista nebudu. A druhou stranu poznat nechci. Není o co stát.
27. 08. 2013 | 00:32
--------------------
A co jste udělal vy? Taky nic? Ze strachu nebo zbabělosti?
Jestli je někdo bezdůvodně sprostý na někoho tak se ho zastanu
bez ohledu na to jestli ten sprosťák má barvu třeba fialovou.
27. 08. 2013 | 14:32

Národovec napsal(a):

čochtan napsal(a):
"Čechy Čechům. A komu jinému ? Není logičtější a pravdivější výrok."

Německo Němcům.
A v tom případě Čochtan z Německa raus.
27. 08. 2013 | 14:51

fafnir napsal(a):

neo
pravidla jsou možná stejná,leč výklad je začasté jiný,převážně v neprospěch majority.
27. 08. 2013 | 14:54

fafnir napsal(a):

santawizard
proč toužíte z každého koho Cikáni obtěžují udělat nácka? Ono na Severu je to docela potíž,to soužití s nimi.A nikdo se neodváží říci,že majitelé těch ubytoven a zároveň největší úžerníci parazitující na Cikánech a státu jsou především Cikáni.A neziskovky jim zdatně sekundují.
27. 08. 2013 | 15:02

Filuta napsal(a):

" Dalším náznakem přerodu v policejní stát je pak násilné potlačování přirozeného občanského nesouhlasu. Lze tvrdit, že romská problematika již dávno přerostla státu přes hlavu – a je víceméně jedno, jestli se tak stalo pouze kvůli hlouposti a liknavosti odpovědných osob, nebo zda šlo o záměr. Lidé, kteří musejí čelit rasově orientované nenávisti ze strany Romů, a kteří navíc vidí, že stát naprosto selhává ve své primární funkci chránit jejich život a majetek, se snaží dát svou nespokojenost hlasitě najevo. Rychle pak od státu, za přispění médií, dostanou nálepku extrémistů a je s nimi nakládáno jako se zločinci. Protestovat proti romskému rasismu znamená riskovat ránu obuškem od policejních těžkooděnců nebo provokatérů nasazených přímo mezi demonstranty.

Za vrchol pak můžeme považovat demonstraci proti policejnímu násilí, která byla svolána do Českých Budějovic. Pokojná akce byla po několika minutách zastavena, samozřejmě nikým jiným než policií. Jestliže je to sama policie, kdo může svévolně rozhodovat o zastavení protestu proti jí samé, pak, míříme-li skutečně k policejnímu státu, přicházíme o zásadní možnost, jak mu čelit.

Nehraje roli, zda nespokojenosti obyvatel Duchcova, Janova, Teplic nebo Českých Budějovic využívají nebo zneužívají neonacisté. Ať si o nich mysíme cokoliv, v zemi, kde mohou volně působit rudí extrémisté, jsou demonstrace extrémistů dalších barev něčím naprosto legitimním. Policie smí reagovat pouze na konkrétní projevy násilí, nikoliv na slovní výlevy, jakkoliv mohou znít hrozivě nebo nebezpečně. V Janově, Duchcově nebo Budějovicích však policie potlačila protest, nikoliv násilí. Naopak – byla to právě policie, kdo násilí inicioval.

....
Snahu kriminalizovat názory, jakkoliv mylné nebo zlé, může stát směrovat naprosto nahodile, s cílem vyvolávat strach a nejistotu, a není nic zvláštního, když se terčem nestanou vůdčí představitelé tzv. extrémistických stran, nýbrž malé ryby. Budete-li mít něco společného s neonacisty, třeba jen podobné názory nebo víceméně volné kontakty, můžete pak být obžalováni a šikanováni státem i za něco tak nevinného, jako je zorganizování mikulášské besídky pro děti. Stačí podezření či udání, že tam kdosi zvedl pravici tak, že to vypadalo jako nacistický pozdrav, nebo že někdo složil dětskou stavebnici do tvaru nápadně připomínajícího hákový kříž. Ideozločin, dosud pojem známý pouze z románu George Orwella, se nyní stává pevnou a využívanou součástí právního řádu.

Stačí nahlédnout za hranice, konkrétně do Francie, abychom si mohli představit, co bude brzy běžnou praxí v zemích Evropské unie. Francouzská vláda využívá koncept ideozločinu již zcela nepokrytě a neomezuje jej pouze na neonacistické skupiny, nýbrž jej uplatňuje i vůči „povolenému“ myšlenkovému směru, jímž je konzervatismus. Mnoho Francouzů věří, že uzákoněním homosexuálních sňatků byly narušeny tradiční rodinné hodnoty a stavět homosexuální vztah právně i eticky na úroveň rodiny je útokem na normalitu. Mnozí z nich vyšli do ulic. Nehraje zde roli, zda jsou jejich postoje správné či ne, ani zda stát má podporovat rodinu či homosexuální svazky, nebo zda má vůbec někoho podporovat. Ti lidé pouze vyjadřují svůj nesouhlas, což by mělo být jedno z jejich základních práv vůči vládě."
27. 08. 2013 | 15:34

Filuta napsal(a):

Francouzská vláda však právě toto zakazuje, a to nejen na ulicích, ale i například v elektronické komunikaci, a projevy tzv. „homofobních“ názorů potírá a kriminalizuje – jako v případě starosty jednoho francouzského města, který v souladu se svým svědomím odmítl oddat dvojici gayů. Hrozí mu pokuta a až tři roky vězení. A aby toho nebylo málo, francouzská vláda připravuje zákon, který by poskytovatelům internetu nařizoval monitorovat komunikaci uživatelů a neprodleně hlásit jakýkoliv projev „nesnášenlivosti a netolerance“. Pro toho, kdo žil alespoň několik let na té méně veselé straně železné opony, nejde o nich nového. Pro Francouze půjde o zcela novou zkušenost. Zatímco komunistická diktatura však působila brutálně od samého začátku, nová kolektivistická totalita si počíná šikovněji: oklešťuje svobodu kousek po kousku, indoktrinuje, dezinformuje, balamutí, překrucuje – a jakýkoliv nesouhlas vytlačuje morálně i věcně na okraj, jako něco patologického, co si zaslouží nejtvrdší potrestání.

Pokusy postavit nesouhlas mimo zákon jsou součástí dnešního kolektivistického státu již velice dlouho. Jejich náznaky však byly spíše skryté, nedostaly se tak často na oči veřejnosti. Navíc se zde očividně rozlišuje povolený, oficiální nesouhlas, a nesouhlas netolerovaný, potlačovaný. Když začnou umělci protestovat proti jmenování Jiřího Balvína do funkce ministra kultury, média to vyzdvihují jako oporu demokracie, jako legitimní a chvályhodný nesouhlas. Ve chvíli, kdy zoufalí obyvatelé Duchcova nebo Janova protestují proti rasisticky orientovanému násilí ze strany Romů, a ve své bezradnosti začnou přinejmenším tiše souhlasit s neonacisty, protože nikde jinde už nevidí žádné zastání, média o celé věci referují bezmála jako o nebezpečném, živelném povstání extrémistů, které je s to rozložit demokratický řád České republiky. Do věci se vloží Bezpečnostní informační služba a vydá varovnou zprávu, že občané se přiklánějí na stranu neonacistů (všimněme si, státu nevadí, že jsou občané vystaveni násilí – vadí mu, že si dovolili se proti němu ozvat). Poté, co je veřejné mínění usměrněno, může nastoupit policie a demonstrace jednu po druhé rozhánět, třebaže neonacistů tam je ve srovnání s lidmi, kteří se nechtějí bát pouštět svoje děti ven na pískoviště, pouze hrstka.

Na to, že vyjádřit určité názory dnes znamená vystavit se reálnému nebezpečí trestního stíhání, jsme si vlastně již zvykli. Nepřipadá nám zvláštní nebo nepatřičné, že popírat holokaust je zakázáno – ačkoliv ve svobodné společnosti za to byl možný pouze jeden jediný trest: pětka z dějepisu. Nepřemýšlíme nad tím, jestli je svoboda projevu dělitelná nebo ne. Kdo tvrdí, že holokaust vůbec neproběhl, si zkrátka dnes zaslouží přísné a nelítostné potrestání.

A vůbec zde nejde o platnost dějinných faktů. Člověk má právo popírat i to, co je evidentní a dokázané, jinak řečeno, má právo stavět se proti realitě. Sice by tak jednat neměl, ale má právo na hloupost – a pak samozřejmě musí nést všechny následky"...
27. 08. 2013 | 15:36

Filuta napsal(a):

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/10999-protestovat-proti-romskemu-rasismu-znamena-riskovat-ranu-obuskem-od-policejnich-tezkoodencu.aspx
27. 08. 2013 | 15:36

pamětník napsal(a):

Prosím pamětníka v 27. 08. 2013 | 09:45, aby zvážil vhodnost svého nickname. Jako pamětník již delší dobu zde vystupuji já. Bohužel zde (záměrně?) nejsou vidět ani části IP, takže není v mé moci to zde prokázat.
27. 08. 2013 | 15:40

pamětník napsal(a):

Perly:
" Český národ je ale pořád zbabělý."
"Ištván odstranil vládu ale přitom nám po ulicích běhají náckové a ruská mafie má údajně kontkty až na hradě"
Sudeťák se nezapře. :))
27. 08. 2013 | 15:48

Filuta napsal(a):

http://aktualne.centrum.cz/domaci/fotogalerie/2013/08/27/socialni-bydleni/#utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_campaign=B&utm_term=position-1

Chcete-li se nas..., koukněte na to, co postavili pro cikány.
To si nemůže dovolit leckterá pracující a slušná bílá rodina.
Přečtěte si k tomu taky diskusi.
Chce mi někdo tvrdit, že si ty domečky postavili snad cikáni svépomocí, když dokážou leda tak kopat strouhy?
U nás měli celé léto vstup zdarma na koupaliště, my ostatní jsme holt pracháči, tak rádi dáme dětem 90 korun vlezné. I když naše děti tam právě kvůli těm cikánům chodit nechtějí.
27. 08. 2013 | 15:49

pamětník napsal(a):

Národovec:
"Německo Němcům.
A v tom případě Čochtan z Německa raus."
Podcenil jste německou racionalitu: přece Němci si nevyhodí své poskoky.
27. 08. 2013 | 15:54

santawizard napsal(a):

Fafnir:.
Dokud se zákon nezmění ,tak každý občan má právo na dávky z hmotné nouze a přízpěvky na bydlení. Toto se však začalo jaksi zneužívat ,jak říkáte, v romských ubytovnách.Buď jsou to předražené ubytovny(jeden pokoj stojí víc než než několik přízpěvků na celý jeden byt)a nebo několik romů si chcou z přízpěvků na bydlení ušetřit z nájmu ,aby jim zbylo ještě něco na jídlo.
Např z mého města znám jeden případ českých bezdomovců,kteří si vždycky na zimu pronajmou v hotelu jeden drahý pokoj ,taky z přízpěvků na bydlení od sociálky.Jsou tam 4 v jednom pokoji a taky smrdí po celém hotelu.Kdyby to byli cigáni ,tak by je tam ani nepustili a nebo už by je od tama dávno vždycky vyhodili.
Jestli že hospodářská krize bude pokračovat,tak bude víc a víc nezaměstnaných a bedomovců.Bezdomovci,jak se říká, alespoň ušetří na nájem a ještě si mohou přivydělat sbíráním odpadu.Jediný problém je v tom,že oni jsou často k večeru namazaní a v zimě je armáda spásy velmi nekřesťanským způsobem nechává zmznout na ulici, jako šoková terapie proti alkoholismu.
Na rozdíl od čechů ,romové však nejsou bezdomovci a nikdy v životě by se nedali armádou spásy nechat ožralí zmrznout na ulici.
Proto se raději vytvořily ty ubytovny.To jsou ty gheta.Ty problémy o kterých mluvíte tam existují.To nemají rádi,jak sám říkáte ,ani samotní romové.Jenomže ti romové tam byly zahnáni do kouta nejenom svoji vlastní xenofobii ,ale taky českým rasismem,který je od počátku transformace vyhazoval z hospod a z kostelů a rasističtí popeláři jim nechtěli vyvážet odpad ,aby se tam přiotrávili svým vlastním svinstvem..Proto je tam takový bordel.
Proto je bílý a černý rasismus ve sporu ,jako padla facka padla na sále.Těžko se dá vymítit .Skoro jako by antirasisti už chtěli mezi něma pořádat byčí zápasy.
27. 08. 2013 | 16:30

Filuta napsal(a):

santa
Když nebudete platit za popelnice, tak vám taky bordel nevyvezou.
A pokud je vyhazovali z hospod, tak proto,že tam dělali dusno jako mačetáři.
Bolševik jim dal fungl nové byty a jak to dopadlo?
Nedělejte z nich nesvéprávné chudinky, jsou stejně odpovědní za svůj život jako ostatní. Pokud je nezajímá budoucnost jejich dětí a učí je maximálně krást, tak nemůžou očekávat,že je společnost někdy bude akceptovat.

Nesnažte se tady vytvářet dojem, že za zdevastovaný Chánov a Luník můžou zlí rasističtí popeláři. Ha,ha,ha...dobrej fór.
27. 08. 2013 | 17:36

Parabellum napsal(a):

Filuta

Tak se odstěhujte na "dobrou adresu". Ukažte, že na to máte, a že nejste bílej morgoš. Vždy mne děsne pobaví to, když na černé cikány nasazují bílí cikáni Vašeho ražení Já tedy Vám nesahám ani po kotníky, ale mám pouze jednoho "multikulti souseda", který je již skoro rok v senátu.
27. 08. 2013 | 20:12

fafnir napsal(a):

santawizard
jsou dvě možnosti.Buď jsou svéprávní a pak musí nést důsledky,nebo nejsou,a pak patří pod kuratelu,a ty příspěvky ani nesmí dostat do ruky.
28. 08. 2013 | 09:16

santawizard napsal(a):

Fafnir,ano,ale to nechte na sociálce? Nebo si myslíte , že by jste byl leší sociální pracovník než oni?
28. 08. 2013 | 13:05

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Novotný Martin O Obluk Karel · Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy