PR nebo ne PR, tot' je otazka...
Mozna to nejhorsi neni to, ze je skryta reklama, ale to, ze texty, ktere jsem byl nucen publikovat (v 21. stoleti!), meli podobnou "uroven" jako ty, z dob komunismu. Podivejte se na zneni textu, ktere chteli jmenem Zlatopramen abych uverejnil.
Potom se podivejte na www.metropoint.com, prazskeho vydani, stranka 6, ze dne 5.dubna, 2007. Je tam fotobox s udalosti, ktery se delo o nekolik dni drive, ale jsme museli vydavat, nebot pani starostka Prahy 3, Milena Kozumplikova, je nejakym zpusobem "nase pritelkyne". A take Auto Jarov a Skoda Auto. (Nestalo by za to zjistit, zda existuji mezi AutoJarov/SkodaAuto/Metro a politickou skryte vazby?)
Protoze i ja jsem mistr v nejobycejnejsi ceske zbrani proti nesmyslech (= sabotaz), s redakci jsme se rozhodli tam davat podpis "PR" jako autor textu i foto.
Text zni:
"Desitky lidi prisly do nejvetsiho tuzemskeho autosalonu na Jarove, kde se konala prodejni premiera noveho vozu modelu Skoda Fabia. Kdo mel zajem, mohl si vuz dukladne prohlednout a vyzkouset ho pri predvadeci jizde. Jiz v den zahajeni prodeje tady evidovali nekolik desitek objednavek na tuto novinku mladoboleslavske automobilky. Podle informaci vedouciho prodeje salonu Skoda Auto Jarov Vojtecha Hrusky bude mezi zakazniky nejvetsi zajem o zakladni verze s motorem 1,2. Prvni vozy jiz ma nejvetsi tuzemsky autosalon na sklade a prubezne je predava novym majitelum. Predstaveni nove fabie se zucastnili i predstavitele mestske casti Prahy 3. Na snimku starostka mestske casti Milena Kozumplikova.
Pokud budete hledat hloubeji v archivu Metra, uvidite, ze jsme pouzivaly, zcela dadaistickym zpusobem, podpis "PR" nekolikrat. Podobny postup jsem mel, kdyz jsme museli najit fotku na internetu, nez je odnekud koupit: rekl jsem redakci, aby davali "Google" jako zdroj fotky.
---
From: Miroslav Mares
To: Fabiano Golgo
Date: 19-Feb-2007 15:52
Subject: Zveřejnění článku pro Zlatopramen
Ahoj Fábio,
můžeš zařadit zprávu s fotem, které jsou v příloze někam ná stránky z domova (ve středu ?).
Děkuji
Mirek
Miroslav Mares
Sales manager
-----Original Message-----
From: Filip Navratil
Sent: Wednesday, February 14, 2007 4:28 PM
To: Miroslav Mares
Subject: FW: Zveřejnění? - článek DU
Dobry den, pane Mares,
pozadali me ze Zlatopramenu, jestli bysme jim mohli zverejnit tento clanek (viz priloha).V ramci lonske spoluprace jim jeste zbyl nevycerpany PR, co jsem jim slibil a v unoru probehne planovani na tento rok - jeste nemaji schvaleny rozpocet pro 2007.Chtel jsem Vas poprosit, jestli byste to mohl zajistit v redakci, aby to vyslo.
Jinak co se tyce Brna, tak uz mam stul a zidli a taky mam trosku pocit, ze Pospichal je pohodlnej a na velky klienty se mu nechce protoze je to pry hodne tezky s nimi komunikovat.Takze se do toho pustim...
Dekuji, s pozdravem
Filip
TEXT:
Budoucí manažeři z Velké Británie poznávali vaření piva
Budoucí vysocí manažeři, kteří studují na Stanffordshire University ve Stok-on-Trent ve Velké Británii, poznávali vaření piva Březňák v pivovaru ve Velkém Březně. Studenti navštívili Českou republiku s cílem seznámit se s místní ekonomikou. Vedle pivovaru Velké Březno v osmi dnech navštívili několik významných českých firem po celé zemi. „Šlo o téměř 40 studentů nejen z Velké Británie ale i dalších zemí,“ uvedl prokurista Drinks Union Josef Vejlupek.
Studenty zajímala především historie pivovaru. „Historie pivovaru ve Velkém Březně je skutečně ojedinělá, proto byl o toto téma mezi studenty velký zájem,“ popisoval průběh návštěvy historik pivovarnictví Petr Žižkovský. Pivovarem studenty provázel ředitel Jaroslav Rottenborn a manažer exportu Drinks Union Adrian Šaroch.