Tak se baví mladí Češi o volbě. Copak hrajeme nějakou ligu?

27. 01. 2013 | 18:04
Přečteno 41594 krát
Citát: Příznivci poraženého prezidentského kandidáta se neprojevují jako tolerantní demokraté a vzdělanci. Z komentářů v mediích spíše lze pozorovat skuhrání ukřivděných chlapečků, kteří se navzájem dlouho ujišťovali jak jsou skvělí, silní a báječní, než přišli kluci z vedlejší vesnice a nabančili jim. Opravdových osobností, kteří jsou nad věcí, je mezi nimi vidět velmi, velice, převelice poskrovnu! Ostatním se hroutí svět: ne ten skutečný, ale ten převážně v Praze vysněný a mediálními spanilými jízdami šířený. S pravděpodobností hraničící s jistotou se ukřivděně pustí do tradičního českého okopávání nohou protivníka…

Zbyněk V myslím, že pokud už se rozhodneme generalizovat, pak je nutno podotknout, že "příznivci vítězného kandidáta" jako skupina, se podobně chovali po dobu celé kampaně, proto se mi to zdá poněkud pokrytecké, nicméně teprve až opadne sentiment, pak bude možno někoho soudit...

Martin O Zbyněk: v průběhu kampaně se obě skupiny chovaly obdobně, chceme-li to opravdu generalizovat a jak poděkoval Zeman voličům KS - váš fanatismus získal Zemanovi další hlasy. Nicméně, jak jsem dnes ráno četl, že údajně řekla Fischerová (a teď mi dovolte citovat ): "Suďme strom dle plodů".

Luděk D Koukám, že tenhle profil už bude taky jenom plný bonmotů ... to se máme na co těšit ...

Martin O Luděk: já myslel, že Schwarzenbergovci mají bonmoty rádi

Ricardo H Jj...ty jako chceš aby sparta začala fandit slavií???? Hehehe!!!

Martin O Ricardo: nechci aby Sparta fandila Slávii, ale když se někdo ohání demokracií, a pak pošlapává její samotné základy, tak se bohužel jinak reagovat nedá.

Tomáš Ko Já mám pocit, že teď zbytečně rozdmýcháváš něco, čemu se chceme po těch x týdnech všichni už vyhnout a zbavit se toho... Já myslím, že volby skončili vyhrál Zeman a tím by to mohlo hasnout ne?

Tomas Kr Jesteze nový prezident zahájil svou kariéru s gracii a skutečně míněnou snahou být prezidentem všech bez rozdílu, urážkami, opilymi výlevy a nadavkami zabalenými do nekonečných bonmotů. On nedostatek voličů svého protivníka nepochybně bohatě vyváží.

Martin O Tomáš Ko: já? Ty jsi asi včera nepozoroval facebook, že?

Marek M Dětičky to brali snad jako nejaky sportovni zapas. A když jsem videl ty ubreceny holky v TV. Tak to presne vystihuje,

Martin O Tomáš Kr.: po včerejšku mám spíše pocit, že k Zemanovi mají způsobem vyjadřování blíže voliči KS.

Tomas Kr Martine, je rozdíl mezi projevy rozladění z prohry, který he pochopitelný, jakkoliv souhlasím, že je dobré si zachovat gracii i v takové situaci. Zatímco pan Zeman si z nadávek, urážek a lži udělal téměř ochrannou známku. Myslím, že pokud někdo sledoval celou volební kampaň nemá pochyb o tom, kdo je skutečně hulvát.

Tomáš Ko Ber to s nadhledem a vyser se na to a řekni si jací jsou idioti ti, kteří i dnes ten facebook zásobujou statusama o volbách, když už se na tom stejně nic nezmění a jen zbytečně vyvolávají flame...

Zbyněk V a ještě bych rád doplnil ke komentáři o "peticích a demonstracích" - neříkám, že bych nutně cítil potřebu se k nějaké podobné akci připojit, ale pokud se někdo rozhodne lidem vytýkat tuto možnost nebo styl upozornění na nespokojenost s určitou situací a jeho názor by se pak měl stát veřejně vnímaným jako správným, pak se náhled na občany České republiky nikdy nezmění a zůstanou těmi lehce ovlivnitelnými pasivními loutkami, které si nechají všechno líbit...

Martin O Tomáš Kr.: takže s vědomím toho, jaká nevraživost vládne si voliči KS vylévají vztek z prohry a dožadují se, aby se voliči MZ zdrželi komentářů? Mám si nechat líbit, že mě lidi posílají do prdele, že jsem debil, protože volim hulváta, atd.? Je tohle v pořádku? Já jsem se před volbami zdržoval sdílení 5 statusů denně o svém favoritovi, tak si dovolím aspoň jeden podnět k sebereflexi a stejně si dovolíte mě za to kamenovat?

Martin Ocelák Tomáš Ko.: já to s nadhledem beru... Totéž bych ocenil i na druhé straně zákopu.

Martin O Zbyněk: "nechat si všechno líbit" a "nerespektovat názor většího množství voličů" podle mě není totéž, ale možná se mýlím.

Tomas Kr Ale já nic takového nenapsal, ja mluvil o zemanovi a jeho chování, ne o jeho voličích, a vadí mi, ze mne někdo haze do stejného pytle.

Martin O Tomáši Kr., mě taky štve, že mě každý hned štempluje razítkem stejným, jako Zemana a taky s tím nic nenadělám.

Tomas Kr Tak se nechovají stejně, pro začátek.

Martin O Aha, takže zase je chyba u těch druhejch, že? No nic, odkážu Tě znova k tomu statusu. Podívej se na svůj fanatismus v průběhu kampaně a pak ukazuj na moje chyby, ano?

JaneQ Kdybyste se vysrali na zákopy děti moje. Copak hrajeme nějakou ligu?

Jirka O Se statusem souhlasím. Doufám, že se jeho autor jím bude řídit .... nemusím si číst, že ten a ten politik je debil, zmrd a podobně .... nikdo debilem není.
Děkuji za pochopení.

Zuzana S Jsem fanoušek KŠ..prosím, opravdu negeneralizovat!!! A jestli ti tohle Marťas někdo píše, tak je to opravdu hulvát, ale nemá to co dělat s tím koho volil, ale prostě s tím jaký je člověk. A kdyby byla situace obráceně, oni byli Zemanovci a Z. by nevyhrál, tak by nadávali stejně. Takových lidí ti může být nanejvýš líto. Ale chápu, že zamrzí vidět na vlastní oči, jak lidé reagují, a jak vlastně naše společnost vypadá,a jaké prostředky si volí ke svému sebevyjádření. Trošku frustrace.

Martin O Zuzka: asi máš pravdu, nadávali by taky. Teď mají příznivci KS zbraň "my jsme vám to říkali". Upřímně doufám, že nebude moc třeba ji používat.

Marian P Martine, rad bych ti pripomenul tva prohlaseni, jak "prumerne inteligentni clovek muze volit Karla" (prelozeno=jste hlupaci) nebo prohlaseni nekterych ucastniku teto diskuze o tom, jak je nekdo ovce, hlupak apod. Toto jsem zazil u nekolika znamych, vzdy volicu Zemana (subjektivni zkusenost). Nemluve o vecne neznalosti zalezitosti, na ktere tak radi imrvere a vsude volici Zemana a vetsinou jakekoliv levice nadavaji. Jak napsala Frantiska v Blesku: "Zvitezila kultura mastne brady." Nezbyva nez respektovat. Stejne jako nezbyva nez demokraticky respektovat, kdyz nekdo pripomene seznam lzi z volebni kampane noveho prezidenta nebo kdyz nekdo pripomene vcerejsi bizarni okamziky z prvniho rozhovoru rozhovoru s novym prezidentem. Btw aligatora fakt nechci videt:-) Myslim, ze sam uz mnoho mesicu postujes neco o tom, ze nesnasis vladu a chces jeji demisi, tak bys mel snest to, ze nekdo bude i nadale postovat podobne o novem prezidentovi, pokud to budou fakta. Je demokracie.

Martin O Marian: vzhledem k tomu, že vláda dělá opravdu nelogické a hloupé kroky, což tvrdí i ti, kteří je volili, myslím, že to je v pořádku, jak píšeš, je demokracie, ale vzhledem ke včerejším reakcím asi 85% uživatelů facebooku a generalizace mě, jakožto voliče MZ, že jsem debil, tak jste mi to bohatě vrátili. Kromě toho, spousta lidí volila KS jenom proto, že jim byl sympatický (jo, asi jo), ale když jsem se s nimi bavil o tom, co chce prosadit, tak to s nimi cuklo. Jako jo, asi by byl reprezentativnější, leč bohužel, chce prosadit kroky, se kterými já nesouhlasím. Asi zvítězila kultura mastné brady, neříkám, že je MZ kandidát mého srdce, tvrdím, že jsem volil proti knížeti.

Marian P Ja bych rad, abys nepsal porad o nelogickych krocich nebo nehazel hesla typu sKarta je na nic (viz nase minule diskuze), ale mluvil konkretne, co je na tom spatne, proc je to spatne a jak to ma byt jinak. Jinak jen zaplevelujes naladu polorevolucnimi hesly bez obsahu, je to levna argumentace, mastna brada kecu u piva ve 4. cenove.

Jirka O To Martin O - a co chtěl KS prosadit?

Martin O Jirka: kromě toho, že už protlačil církevní restituce (ano, jsem si vědom, že máme jiné názory), zvýšení daní, tak chtěl podepsat dohodu ACTA.

Jirka O Ach ano .... a dál?

Martin O Jirka: mně to stačí.

Jirka O Martine, a jasné vyjádření MZ k tomuto problému najdu kde? Martine - nech si demagogii pro jiné. Čarodějnické procesy - v tom nejela církev, ale světští feudálové. Řáděním jezuitů asi myslíš posun vzdělanosti i nižších vrstev a umožnění záskání vzdělání i těm nejchudším. Odpustky - téma diskutabilní, ale dejme tomu. Požehnání nacistům papežem - nesmíš studovat bolševický dějepis, ale seznámit se s fakty. Papež nacistům nikdy nežehnal!!!

Martin O Jirka: my jsme se to v dějepisu učili trochu jinak a nemyslím, že to byli bolševické učebnice.

Jirka O Martine, to nebylo v učebnici, to bylo podle podání učitele .... mimochodem - pokud formulace o tom, že za čarodějnické procesy mohla Církev, či že papež žehnal nacistům v té učebnici byla, pak se ji pokus najít - tady někdo půjde na mnoho let do kriminálu, protože tímto šíří vědomé nepravdy a ještě k tomu formou učebnice.

Martin O Jirka: to jsem asi přehnal, papež to asi nebyl... nicméně i na tom se církev podílela, nicméně, to už je jiná debata a opět off topic od původního příspěvku.

Jirka O Nepodílela!!! Pokud se našli tací, kteří nacisty podporovali, pak jich bylo minimum... jinak, pro Tvou informaci - odhad o počtu obětí řádění nacistů z řad duchovních a řeholníků a řeholnic je v řádu desítek tisíc... Ale tímto směrem jsi ji zaměřil ty - vzpomeň, kdo tu první lhal o oněch domnělých zločinech Církve.

Martin O Jiří: původní smysl toho příspěvku byl docela úplně někde jinde, já bych k tomuhle tématu sám od sebe nepřistoupil... Ale jak jsem říkal, nemá cenu v tom pokračovat, přeju fajn neděli... Určitě jsi si uvařil něco dobrého k nedělnímu obědu.

Marek C Martine, nechtěl jsem moc reagovat, ale nakonec musím. Vím, že jsi levičák srdcí i tělem a chápu proto tvou volbu. Na druhou stranu je jasné, že Zeman není levicový politik, ale populista, který dokáže stmelit voliče od prava do leva. Stejně jako před pár lety zůstal u moci Klaus díky komunistům v parlamentu, dnes to byly i hlasy voličů ODS, které umožnily usednout tomuto člověkovi na Hradě. Nikdy se nebudu moci ztotožnit s takovým prezidentem, který zatajuje skutečné členy svého volebního týmu /Šlouf/, který nechce pomalu ani ukázat svou manželku, kterou z nepochopitelných důvodů supluje dcera /jev v evropské politice nevídaný/ a nehledě na desítky skandálů, které ho obklopovaly v době jeho vlády - byl to on kdo dal vyrůst Grossovi, jehož vlády se účastnil jako úředník ministerstva člověk, který byl odsouzen za přípravu vraždy atd. Nehledě na to, že opravdu zvítězilo buranství a maloměšťáctví /fóbie z dekretů apod./ nad elegancí a vytříbeným stylem. Kdybych neměl rodiče, kteří již nemají fyzických sil na přesídlení dávno bych tu nežil.

Zuzana S Já myslím, že určitě. Já jsem taky zklamaná, že Karel nevyhrál, ale nikdy v životě by mě nenapadlo někomu nadávat a jsem si jistá, že KŠ by z takového chování byl nadmíru zklamaný. Český národ se bohužel projevil, jedna strana nádává, že ta druhá projevila svou hloupost, když zvolili MZ, bohužel ta samá dává najevou svou hloupost, když se projevuje tímto způsobem. Až najdeme kousek soudnosti a slušnosti, bude možná pak reálně nalétz i společnou řeč. Já osobně jsem ráda, že nevyhrál Okamura :D:D

Marian P BTW, tato vlada neni idealni, ale v konkretnich pripadech usetrila statu prachy (sKarta, dalnice), snizuje postupne schodek rozpoctu atd. Podezreni na korupci je u vice osob/stran - Zeman i Kalousek aj., Je pravdepodobne, ze v parlamentnich volbach budu volit nekoho jineho. Jen mi jde o obecny postoj k vecem, jen kritizovani nechapu.

Marek C Českým prezidentem se stal náruživý pijan, kterého volili hlavně chudí, píše BBC...

Martin O Marek: Jasně, Zeman je buran, ochlasta a tohle všechno. Asi ani není úplně levičák, nicméně zopakuji: já nevolil jeho, ale proti Karlovi. Jistě, jeho způsob vyjadřování je sofistikovanější, ale prostě se neztotožňuji s jeho názory, to je všechno. Nemám ze Zemana radost, ale z KS bych ji neměl taky.

Marian P Jinak moje volba Karla byla zcela na rovinu receno o tom, ze podle jeho zivota a cinu je to clovek, ktery v soukromi vyrazne pomaha lidem, jeho projev nejevi znamky nadrazenosti ci agrese. Cili bylo to o osobe, nikoliv strane ci programu. Bohuzel se dotknul i tematu, ktere mnoho lidi nezna (odsun Nemcu a hodnoceni Benese), jenze bohuzel podle toho, co fakt po valce probihalo, ma pravdu.

Martin O Marian: ono nejde jen o sKartu. Nezvládám v tomhle ohledu argumentovat, přiznávám, zatím jsem moc chvály neslyšel. A snížení schodku rozhodně nebylo díky zvýšení daní. O korupci bych se v souvislosti s touhle vládou raději vůbec nebavil. Nicméně, zase stahuješ debatu od původní myšlenky tohodle příspěvku.

Marian P K cirkevnim resitucim doporucuji nacist info. Pokud chces zit v pravnim state, tak se musely udelat. Vysi vyplatu nahrad za uz "ztracene" budovy aj. muzeme resit. Princip dle me ne, dle prava je to spravne, at mame jakykoliv subjektivni nazor. Dobry prehled je v Neviditelnem psu.

Martin O Mariane: neshodneme se na tom. zavání to tunelem, legálnost nabytí toho majetku je taky dost sporná.

Marian P A k tematu: Na obou stranach byla hysterie. Je super, ze se nasla osobnost a jeho tym, ktera dokazala lidi mobilizovat a strhnout, az z toho mladsim holkam ukapla slza. Agrese a nadavani do hlupaku bylo na obou stranach a je pochopitelne, ze se projevuje i nyni ze strany nekterych fanousku KS. Kdyz vidis seznam lzi z kampane prechazejici k nacionalismu (Jsem Cech volim Cecha) aj. Tak u slabsich jedincu jsou divocejsi reakce proste lidsky pochopitelne... Tak to je.

Martin B S tim souhlasím. Součástí demokratického myšlení by měla být i akceptace výsledků voleb.

Martin O Marian: a mám začít čarodějnickými procesy, řáděním Jezuitů nebo odpustkama, či snad přeskočíme rovnou k požehnání nacistům samotným papežem?

Marian P V tom pripade si pridej komunisticke zlociny, pze novy prezident je zvolen za vyrazne podpory KSC. Proto si myslim, ze u obou kandidatu nema smysl zkoumat stredovek a ranny novovek.

Milan Ř Jen poznámka: házet všechny do jednoho pytle je znakem určité mentální nedospělosti, protože jinak bys vedle tohoto článku dal hned fotky a výčet katolických a evangelických kněží, kteří pro svůj otevřený odpor proti nacismu skončili na popravišti nebo v koncentračních táborech, zatímco jiní čeští "vlastenci" statečně mlčeli a přežívali válku jen s doma schovaným remcáním jak je na tom světě špatně. Je prostě dost ubohé vytahovat jen to co se hodí k pošpinění druhých.

Martin O Milan: jsem si toho vědom, např. katolický kněz v Lidicích. já bych to nevytahoval vůbec, už půl hodiny chci skončit, ale někdo to pořád není schopen respektovat.

Jan S Ani mě nepřekvapuje, že se legitimní kritika označuje v duchu nejlepších klausovsko-jaklovských tradic jako "okopávání kotníků".

Milan H jezis, to je ale dlouha a zbytecna debata. pada tady mnoho cizich slov, jako: demokracie, debil, schwarzenberg, generalizace, dokonce i evangelium jsem zahlid ... neni ono nakonec uplne jedno kdo vyhral ? nerikejte mi (vsichni diskutujici), ze vidite smysl zivota ve volbe prezidenta a hazeni fujtajblu na "tabor nepritele" ? dyk je to cely jenom matrix delnicka trida ted bude mit chvili pocit, ze mohla neco ovlivnit, dostala za to mastnou bradu na hrad a co se stane ? zasadi se snad novy prezident o vyssi zivotni uroven ? nema jak ... a nemel by ani knize ... osobne si myslim, ze necela miliarda na volby se dala promrhat daleko ucelneji - treba na umoreni dluhu CR ... no nic, hlavne ze nam neemigruje Klaus, to by byla skoda prevelika.




Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

otaznik napsal(a):

Golgo,
Did you know 70% of the gay population were born that way? And the other 30% were sucked into it ?
27. 01. 2013 | 18:21

Naštvaný napsal(a):

"Tak se baví mladí Češi o volbě. Copak hrajeme nějakou ligu?" Tadyten hulvát, co se vysmívá lidské nemoci se nestydí sem psát? Tyje z našich peněz z EU! Pracuje "na projektu podporovaném Evropskou Unií, který má za cíl naučit žáky českých základních škol respektu k jinakosti."
27. 01. 2013 | 18:25

LN napsal(a):

Pražští novináři ještě dlouho nepřekousnou, že jejich propaganda má na rozhodnování lidí dnes už minimální vliv.
27. 01. 2013 | 18:45

m.v. napsal(a):

golgo

Zdál se mi sen jak včera v noci golgo tančil se svým přítelem v nočním klubu

v jihobrazilském městě Santa Maria.

Byl to bohužel jen sen.

Tak snad příště.

Hezký den.m.v.
27. 01. 2013 | 18:51

pražský novinář napsal(a):

Miloš trošku přitopil, přisypal mi na kafe a ne Seychely, a tak jsem chvíli dělal prokarlovskýho blbce. Naštval jsem ty správný voliče - a teď mám já i oni radost. Co je na tom špatnýho?
27. 01. 2013 | 18:52

Luba napsal(a):

Golgo inspirován zubařem Mackem (ODS)?

Macek ve své glose napsal:

"Jací opravdu byli a jsou, se ukazuje při projevech sympatizantů poraženého prezidentského kandidáta. Opravdu se projevují jako tolerantní demokraté a vzdělanci?

Zatím se to - s přihlédnutím ke komentářům v mediích a k debatám na sociálních sítích - opravdu tak nejeví.

Spíše lze pozorovat skuhrání ukřivděných chlapečků, kteří se navzájem dlouho ujišťovali jak jsou skvělí, silní a báječní, než přišli kluci z vedlejší vesnice a nabančili jim.

A tak se alespoň navzájem utěšují, že kdyby se bojovalo podle jejich pravidel a na jejich humnech, byli by skvělí a vyhráli by. A navíc, co je to za vítězství, když ti hoši od vedle mluví jiným dialektem, vrtají se v nose a neumějí se tak svěle plácat po zádech jako oni? A ani ti burani z okolních vesnic jim nepřišli na pomoc!

Opravdových osobností, kteří jsou nad věcí, je mezi nimi vidět velmi, velice, převelice poskrovnu!

Ostatním se hroutí svět: ne ten skutečný, ale ten převážně v Praze vysněný a mediálními spanilými jízdami šířený.

Obávám se ovšem, že se nevrátí do reality a nezačnou tedy každodenně politicky pracovat na alternativním „nezemanovském“ programu, aby s ním příště slavně vyhráli, ale s pravděpodobností hraničící s jistotou se ukřivděně pustí do tradičního českého okopávání nohou protivníka…"

Zdroj:
http://www.parlamentnilisty.cz/rss/zpravy/Bum-prask-Doktor-Macek-zle-utrel-skuhrajici-fanousky-knizete-260974

Golgo napsal:

Příznivci poraženého prezidentského kandidáta se neprojevují jako tolerantní demokraté a vzdělanci.

Z komentářů v mediích spíše lze pozorovat skuhrání ukřivděných chlapečků, kteří se navzájem dlouho ujišťovali jak jsou skvělí, silní a báječní, než přišli kluci z vedlejší vesnice a nabančili jim.

Opravdových osobností, kteří jsou nad věcí, je mezi nimi vidět velmi, velice, převelice poskrovnu! Ostatním se hroutí svět: ne ten skutečný, ale ten převážně v Praze vysněný a mediálními spanilými jízdami šířený.

S pravděpodobností hraničící s jistotou se ukřivděně pustí do tradičního českého okopávání nohou protivníka…"

Pane Golgo,
a co autorství ... nectíte?
Vlastní slova nemáte?
Smutné ...

Nejsou i Vaše další články odněkud opsané?
27. 01. 2013 | 18:57

jura napsal(a):

Božíčku, ještě že mi FB nic neříká, uřehtal bych se k smrti z názorů těch pubertálních dětí
27. 01. 2013 | 19:25

babočka napsal(a):

Pane Golgo mladí se musí učit, měli za protivníka lháře a Zeman lhář opravdu je. Jeho výrok, že bude prezidentem všech je lež. Hned po volbách útočí na pravici, která dává hodně lidem chleba. Mladí prohráli v nečestném boji a s tím se těžko smiřuje.
27. 01. 2013 | 19:36

doufám fabiano, že je to reprezentativní napsal(a):

vzorek

Včera v noci jsem je potkával. Ubrečené, vzteklé, přiopilé, sprostě nadávající.
Frustrátečci.
Přišlo mi jich líto. Co ještě budou muset vytrpět.
27. 01. 2013 | 19:46

to asi nepůjde napsal(a):

Dotaz moderátorky televizní diskuze na Nově dne 23.1.2013: Pane Schwarzenbergu, domníváte se, že váš výrok o tom, že Berlusconi prošoustal šanci na reformy, je noblesní?

Schwarzenberg dne 26.1.2013: Já jenom říkám, a na tom trvám, že Berlusconi prošoustal šanci na reformy a já volby.

Mimochodem, paní F. Jalová ,vám, s. Věrákovi i paní Čimčarové, ten náhrdelník opravdu sluší.

Dementi s. Věráka: Důrazně protestuji proti podobným lžím. K mému dělání: V souvislosti s volbami , jsem sice dělal ale naprosto dobrovolně a žádný náhrdelník nemám.
27. 01. 2013 | 19:46

babička admirál napsal(a):

Pane Golgo mladý holky, Když chtějí náhrdelník , se musí učit, měli za protivníka lháře a
Karel Schwarzenberg lhář opravdu je. Jeho výrok, že bude , je lež. Měl modrou pilulku a s tím se těžko smiřuje.
27. 01. 2013 | 19:53

tojo napsal(a):

Už by to pomalu chtělo přestat brečet a vrátit se k normálnímu životu. Jeden vyhrát musel a voliči z druhého tábora by mu to nepřáli to je pro Čechy typické. Tak už se na to vykašlete dejte si pivko a ráno pěkně za povinnostmi.
27. 01. 2013 | 20:00

Luba napsal(a):

dedektiv babočka na to přišel!

"Mladí prohráli v nečestném boji a s tím se těžko smiřuje"

Mladík Schwarzenberg zcela prokazatelně prohrál díky tomu, že mu znepřátelené televizní štáby v sýkořické volební místnosti nečestně a zákeřně svítily do očí a fotografové ho děsili cvakotem svých digitálních přístrojů a blýskáním blesků!

Proto nedokázal v rozhodující chvíli volebního boje vložit, po cca pětiminutovém - zcela jistě ideovém - zápolení za plentou, vhodit do urny obálkou opatřený volební lístek.

http://zpravy.idnes.cz/druhe-kolo-volby-prezidenta-stratuje-listky-budou-ve-volebni-mistnosti-1oy-/domaci.aspx?c=A130124_123153_domaci_jpl
27. 01. 2013 | 20:13

otokar napsal(a):

Je to marný,Fabiáno pořád kvoká,pořád kvoká a nepřestane, dokud zde za peníze z EU nebude všechno jinak, my si budem na jinakost zvykat pod jeho vedením.
Já už se hlásím do kursu na černocha islámského vyznání,mírně přitepleného.
Běloši, křesťané a pracující to nebudou mít věru lehké.
Heteráci budou mít velkou smůlu, že nejsou jinačí.
A tak tu žijem a snažíme se být tolerantní k tomu, co se v naší zemi děje.
O.
27. 01. 2013 | 20:24

PB napsal(a):

babočko, pravice dává lidem chleba?
Jste po houbovém čaji ze země Golgova původu?
Nepletete si pojmy, dojmy, Karly a Miloše?
Měla jsem Vás za dobrodruha, ale teď už vím, že na Vaše názory naštěstí nemusím reagovat.
Díky!
27. 01. 2013 | 21:07

aga napsal(a):

otokar

Začínám přemýšlet o inkontinenčních pomůckách, to mi nedělejte.
27. 01. 2013 | 22:51

.Lebiš. napsal(a):

Golgo do nás jako vždy vidí jak do hubené kozy.
To co předvedly média, to jak se ukazují naše "elity" Stránský, Hřebejk, Radkin Honzák, T Hanák, Svěrák, Halík a další - jenom ukazuje že nesahají svojí morální a intelektuální úrovní dokonce ani Milouši Jakešovi. a to už je hodně ubohé.
Ale podařilo se jim nakazit primitivním hurá antikomunismem i další lidi. Co si myslet o člověku který PO VOLBÁCH koupí rudou barvu a v noci jede do cizího města někomu pomalovat plot. A ráno zjistí že pomaloval plot nevinným lidem, protože se v obci nevyznal a viděl jen v pozadí z televize známé Zemanovo sídlo.
Takoví lidi, takový "novináři" a "umělci a elity" jenom nahánějí svám konáním další voliče komunistům
28. 01. 2013 | 09:18

svatý Václave... napsal(a):

Našich horních 500 prohlásilo, že Miloš není jejich prezident. Já a dalších asi 6 OOO 000 můžeme prohlásit, že Miloš je náš prezident, nebotˇjsme si ho zvolili v dmokratických volbách. Jinak slušně řečeno se lži objevovaly na obou stranách. Prostě se bojovalo. V příštích volbách můžete volit každý jinak. Pevně ale věřím, že IT věrchuška hladovku držet nebude. Možná tak k hladovce přesvědčovat pár studentů. Kaviár a šampaňské se neopouští.
28. 01. 2013 | 09:51

svatý Václave... napsal(a):

oprava: 6 000 000
28. 01. 2013 | 09:52

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy