Koho volit za presidenta?

23. 01. 2013 | 11:20
Přečteno 8561 krát
S Járou Cimrmanem o první přímé volbě presidenta

Jak z téhle volební šlamastiky ven? Koho má volit v podstatě levicový volič? Když jsem se v roce 1979 stal švédským občanem, volil jsem nejdříve sociální demokraty. Jejich lídři měli jasný program, podporovali a udržovali navíc čs. otázku živou. Odešel však Olof Palme, odešel, na penzi i Carlsson a já začal volit podle výkonu lídra té či oné strany: jednou-dvakrát jsem volil liberály, nyní volím konservativní stranu („moderáti“) : mají sympatického а výkonného lídra a velice kompetentního ministra financí. V dnešní době finančních turbulencí je to k nezaplacení!
ČSSD naopak udělala za posledních 10-15 let vše, aby odvrátila sympatie levicových a středových voličů. Nesympatický, dokonce anti sympatický Paroubek, kterého bych mohl volit pouze se zavřenýma očima a navíc se zcela vypnutým mozkem. Mladičký Gross, který se tak dlouho motal ve svých výpovědích, až pohádkově zbohatl a na veřejné mínění se z Floridy vykašlal.
Jak Zemana, tak i Schwarzenberga jsme z našeho prvního s Cimrmanem kádrování vyřadili z důvodů, které platí i po prvním kole.(Vykalkulovali jsme si však zcela správně čtyři nejúspěšnější kandidáty!)
Zemana, dnes zřejmě nejschopnějšího českého politika, jsme vyřadili za opoziční smlouvu, neschopnost vypořádat se s korupcí (naprosté fiasko vládní akce čisté ruce) a velké nebezpečí, že by v případě Zemanova zvolení Klaus mohl pokračovat ve svém zhoubném vlivu na postavení ČR v EU; trochu i za Zemanova válečnická prohlášení ohledně Iránu i israelsko-arabské politiky. Navíc je zde fenomén Šlouf. Vyjádření Zemana, že se stará o vnuky bylo velice slabé, Miloše Zemana zcela nedůstojné.
Karla Schwarzenberga jsme vyřadili hlavně kvůli jeho vysokému věku: Český prezident by neměl slavit osmdesátku na Hradě. Je to však zkušený a zasloužilý politik: Byl jsem s ním na týdenní návštěvě Mezinárodní helsinské federace v Moskvě v lednu 1988, historicky to první návštěvě nevládní západní skupiny v SSSR a viděl jsem, s jakým respektem tam byl přijímán. Byl jsem s ním i v Budapešti 1985, i v Polsku 1988 při setkání s Walensou i na Wroclawském festivalu a viděl jsem, jak umí získávat respekt a oblibu. Pomáhal mi přenést Nadaci Charty 77 ze Stockholmu do Československa a byl členem její správní rady.
Z druhé strany je Schwarzenberg členem Nečasovy vlády a předsedou podivného politického (zhoubného?) novotvaru TOP 09. Snaží se v zahraničí, seč mu síly stačí a naše ústava mu dovoluje, paralyzovat ostudy, které naši politici, hlavně v čele s presidentem Klause. páchají v naší zahraniční politice. Méně ctím Karlovo „úsilí“ okřiknout premiéra a „svého“ ministra financí při provádění antisociální politiky a hlavně církevních restitucí, za kterými fakticky stojí.
Nejít k volbám a nechat rozhodnout za sebe ty disciplinovanější voliče – to není můj, a ani Járy Cimrmanův (pokud si ovšem vyřídil voličský průkaz) přístup.
Takže? Zeptali jsme se s Járou Cimrmanem skoro současně.
„Takže jít k volbám a volit Karla Schwarzenberga!“ Řekl jsem já a Jára Cimrman dodal: „Pomůžeme mu snad odpoutat se alespoň trochu jak od Nečasovy vlády, která má už z ostudy ušito hned několik kabátů, tak i od TOP 09. Tyhle kamarádšofty mu hodně pošpinily reputaci“.
Jára Cimrman si vzpomněl na staré přísloví: Ze dvou zel volíme menší! A všeznalý internet nás poučil, že tento princip byl jednou (někdy v osmdesátých letech, tedy ještě za komunistů!) použit dokonce i v čs. zákonodárství.
To nás trochu uklidnilo: Jára Cimrman si dal podle jednoho z kandidátů pivo, já podle druhého štamprličku (ale docela maličkou) slivovice, ač normálně tvrdé alkoholy nepiji. Mimořádné situace však vyžadují mimořádné kroky.

PS. Jára Cimrman vzkazuje: Nejít ke druhému kolu presidentských voleb je tou největší pitomostí. Já se pod jeho výzvou podpisuji.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

jozka napsal(a):

Koho volit?

http://aktualne.centrum.cz/blogy-a-nazory/komentare/clanek.phtml?id=769320

Fakt bych chtel znat autora toho dila. Myslim, ze takova porce pokrytectvi a demagogie najednou je dost i na ceskeho novinare.
23. 01. 2013 | 11:31

au napsal(a):

Pane Stejskale, je výraz "mediální prostitutky" korektní nebo ne?
Rád bych totiž tímto slovem pojmenoval vás, redaktory Aktualne - je to přesné a výstižné.
Ale nechci mít problém s vaší cenzurou.
Případný náhradní výraz "olizovači Bakalových polobotek" by snad už byl v pořádku?
23. 01. 2013 | 11:35

stejskal napsal(a):

Poslušte si, pane au.

Hezký den.

Libor Stejskal
23. 01. 2013 | 11:39

hans napsal(a):

... Snaží se v zahraničí, seč mu síly stačí a naše ústava mu dovoluje, paralyzovat ostudy, které naši politici, hlavně v čele s presidentem Klause. páchají v naší zahraniční politice....

Já Klausovo odmítání podpory teroristického genocidního Kosova za ostudu nepovažuji. Naopak Schwarzenbergova politika podpory mezinárodního terorismu a boje proti lidským právům (Kosovo, Izrael, Libye, Sýrie...) ostudná je. Pohrdání jinými ministry zahraničí, které dal Schwarzenberg najevo spaním na tom setkání v bělehradu je další ostuda. Arogantní označení rakouským protitemelínkých aktivistů za "magory" je zase Schwarzenbergova ostuda... Hlasování v OSN a evropských organizacích proti názoru celé Evropy a celého světa (celého, kromě Velkého Bratra za mořem a nekritizovatelného Vyvoleného národa) na podporu teroristů a porušování lidských práv je Schwarzenbergova (dříve Havlova) ostuda.
23. 01. 2013 | 11:44

Drzá zrzka napsal(a):

Právo nevolit si poprvé vybírám zrovna teď. V druhém kole první přímé volby prezidenta. Již několikrát jsem se rozhodovala, o volbě menšího zla. Ale zlo, je pořád stále jen zlo, což se obyčejně po dosazení zvoleného(byť menšího zla) do úřadu potvrdilo.
23. 01. 2013 | 11:46

Jáchym napsal(a):

Pane Janouchu,
zdravím, doufám, že vám nevadí, když budu zdvořile nesouhlasit.
Je hezké, že Vám a ostatním chartistům věnoval pan Schwarzenberg promile svého majetku, abyste mu pomohli porazit společného nepřítele.
Který shodou dějinných okolností stál v cestě získání menší části jeho takříkajíc panevropských rodových majetků.

Ale jak jste si jistě všiml,i Velký Jára se přečasto mýlil - tak jako Vy dnes:
Schwarzenberg předkládá za svou minulou podporu zatraceně mastný účet.
Václav Havel ho už zaplatil.
23. 01. 2013 | 11:47

paja napsal(a):

Už je ni z toho zle.Pánové a dámy z VIP kruhů z nás dělají totální trotly,někdy si připadám jak nesvéprávnej,když nemám ten správný názor.Já myslej že volby jsou výsadní právo občana a né že bude masírová zostouzen a dehonestován aby voli takzvaně proavou rukou.Možná že budou mnozí namítat že pouze vyjadřují své názory?Beru ale ať si je przentují doma a nebo ve svém nejbližším okolí a né ve veřejných médiích.Beru to jednoznačně jako faul a násilné ovlivňování a naopal mě tito novodobí věrozvěsti utvrzují že volba M.Zemana bude to pravé ořechové.Morální ikony tohoto národa se mění ve smradlavou stoku ,po vzoru našich skělých nezávislých a neůplatných novinářů a masových sdělovacích prostředcích.Pane janouch jděte s tím už do pr...e.
23. 01. 2013 | 11:49

hans napsal(a):

Janouch podporuje korupci. Volí korupčníka, který se sám ke korupci přiznal jako k něčemu normálnímu a který na svém ministerstvu aktivně podporuje korupční prostředí a vyhodil úředníka, který se proti korupci postavil (Jakub Klouzal).

Proč Zemanova akce čisté ruce sknčila ve ztracenu je jasné - policejní útvary honící korupčníky řídili Havlovi a Rumlovi lidé - Kubice a spol. Zemanovi se od nich nepodařilo policii očistit.
23. 01. 2013 | 11:50

malalaj napsal(a):

kdo volí kníže, je pro samostatné kosovo a proti odsunu sudetských němců.
23. 01. 2013 | 11:53

TomášL napsal(a):

Tak autore,

půjdu volit Zemana, neboť pro vysoký věk, unavenost a intelektuální nevitalitu Knížete, kdybych jej volil, by se mohlo stát, že by rozhodovali jeho poradci, kteří by hlas ode mě nedostali...
23. 01. 2013 | 11:54

Anna napsal(a):

PS. Jára Cimrman vzkazuje: Nejít ke druhému kolu presidentských voleb je tou největší pitomostí. Já se pod jeho výzvou podpisuji.
-------------------------------------------------------

Prosím, můžete sem dát kopii toho vzkazu a výzvy Járy Cimrmana, když se pod ni podepisujete?
Nepřijde Vám pitomé, něco takového napsat?
Nejedná se snad o svobodné volby?
Není volba menšího zla stále volba zla?
Proč je největší pitomostí nevolit zlo?
23. 01. 2013 | 11:55

antik napsal(a):

Zeman demokrat - kdo nepůjde k volbám, navrhnu pokutu 5000 Kč!!!! Dálniční známka stojí jen 1500 Kč, pokuta za špatné parkování je nižší, pěkné pane Zemane, to je demokracie podle komunistů a ještě se to musí dát mé straně, zapomněl dodat. Ja si naivně myslet, že mám právo volit a ne povinnost
23. 01. 2013 | 11:59

Rosťa napsal(a):

Kolik ta Bakalova pátá kolona má ještě poskoků? Je pan Janouch už poslední, nebo ještě nám tu někoho nabídne? Po vyjádření voj. veteránů je to v podstatě zbytečné.
23. 01. 2013 | 12:00

hovorka11 napsal(a):

Ten, kdo se chlubí, že v práci spí je a bude křupanem, který ve funkci prezidenta ani ministra zahraničí nemá co dělat.
Karel s Kalouskem rozjeli stranu, která byla od začátku na straně korupce. Jsem znechucen mediální špínou prezidentských voleb, která se pak překryje kryje zlatým pozlátkem Karla.
Karel je ochráncem islamistů bojujících proti slovanům a Evropě.
23. 01. 2013 | 12:01

pepr napsal(a):

Vše je zdánlivě jasné až na maličkost: Slyšel jsem odpověď pana Schwarzenberga na otázku, co říkal v Topolánkově vládě působení ministra Řebíčka (netřeba jistě nikomu vysvětlovat, co byl a je Řebíček zač). Schwarzenberg prý poznamenal ve vládě, jak to že jsou u nás dálnice x-krát dražší než v Rakousku, které je jak známo hornatější. Odpovědi se nedočkal, ale jemu to stačilo. Mně to nestačí a to dokonce do té míry, že mu svůj hlas nedám. Nedám ho ani Zemanovi, protože je arogantní. Nesouhlasíme s názorem že nejít k těmto volbám je chyba, je to také vyjádření názoru. Chybou by bylo nejít k volbám kde kandiduje Hitler nebo Stalin, ale tím - ani přes celou poněkud hysterickou kampaň podprovatelů pana Schwarzenberga - Miloš Zeman není. Nevšiml jsem si v roce 2002, když odcházel z funkce premiera,že by světoví politici skákali radostí a že by byla Česká republika v mezinárodní izolaci a v ekonomickém propadu. Buďme prosím normální a nedělejme z komára velblouda.
23. 01. 2013 | 12:01

profesor Fiedler napsal(a):

Jára von und zu Cimrman je, jak známo, mistr slepých uliček.
Vy, pane profesore, jste zase výrobcem Bursíků a Biomas.

Tam, kam nás tlačíte se my dostat nechceme.
Raďte někomu jinému, dokud o to stojí.
23. 01. 2013 | 12:02

profesor Fiedler napsal(a):

Rosťo
Pan Janouch je první, hned vedle Švarceberka. Havel a pravdoláskařství byly jejich společné děti. U porodu stála StB, ale jen poslouchala a salutovala. Skutečná božstva se radila jinde.
Pan profesor byl členem MAAE, takže požívá nejvyšších svěcení, jaká se mohou nečlenovi klubu dostat.
Bakala je náhodný držitel svěřeného účtu. Část vývaru ovšem za píli dostává.
23. 01. 2013 | 12:13

F. Disík napsal(a):

Jestlipúak je někdo z kritiků opoziční smlouvy schopen poradit Zemanovi jak jinak měl v té době sestavit vládu.
Dodnes to totiž nikdo neví, jiné možnosti v podsdtatě nebyly.
A hlavně mně vadí když někdo ze zahraničí nám musí radit koho máme volit. Už by ti emigranti mohli řešit svoje problémy a ne naše
23. 01. 2013 | 12:14

Jindřich napsal(a):

Já si myslím,že Jára Cimrman by zhodnotil,že současná vláda je špatná a přece on nebude volit člena této vlády Schwarzenberga a ještě k tomu ministra.Jára Cimrman by také vyhodnotil,že Schwarzenberg ve sněmovně spí a to by mu u nového prezidenta vadilo,když by byl na prezidentské návštěvě a na recepci pak usnul !Takže Jára určitě by volil Zemana!
23. 01. 2013 | 12:18

DP napsal(a):

To jozka
Drahý pane vyprošuji si aby jste pana Jana Lipolda nazýval pokrytcem a demagogem.
23. 01. 2013 | 12:19

Jáchym napsal(a):

Já si myslím, že to pan Janouch myslí upřímně.
To že se mýlí, je druhá věc.
Ale starého věrného psa novým kouskům nenaučíš.
23. 01. 2013 | 12:19

Čochtan napsal(a):

Volit budu Schwarzenberga. Jsem proti albánskoislámské okupaci srbského Kosova, vyhnání domácího obyvatelstva ze Sudet považuji za chybu. Za velkou chybu.
23. 01. 2013 | 12:22

Tužka napsal(a):

Tužka napíše,....tak Vy taky,.....

Jen dva prstíčky sem strčíme, jeden Vy a druhý Jára,...jen co si vlastní polívčičku ohřejeme,...hned zas půjdeme,....

Kdepák,....na pohádky jsem už zcela imunní,... na sugesci rovněž.
Tužka.
23. 01. 2013 | 12:22

Plácal napsal(a):

Proč nás "demokraté" stále masírují ve směru volit Kchárla nebo alespoň nevolit Zemna ? Proč to nenechají na nás ? Já mám jednoho mladého "demokrata" v rodině a už mi vysvětlil, že volit Kchárla je mimo jiné velká pomoc levici, neboť Kcharl na Hradě způsobí, že TOP 09 se rozpadne a pravice oslabí. Po té, co jsem tuto Kchárlovu pomoc příliš neocenil, slýchám již jenom: "Nemůžu ti nakazovat volit Kchárla, ale mám právo tě žádat, abys nevolil Zemana". Inu "demokrat" - ale trochu, pane autore, modrosvazáckého - mladobolševického - ražení.
23. 01. 2013 | 12:25

Plácal napsal(a):

V roce 1946 šlo při volbách uplatnit tzv. bílý lístek. Kolik bílých lístků bylo vhozeno, a jaké se z toho vyvodilo poučení, nevím. Ale myslím, že i ti, kteří dnes nechtějí ani Kchárla ani Zemana, by k volbám jít měli a pak vhodit buď prázdnou obálku nebo obálku s lístky obou kandidátů. Tím by byli zařazeni pod neplatné hlasy účastníků 2. kola prezodentské volby, a alespoň bychom poznali faktickou legitimitu nového prezidenta, a to podle dvou kritérií: 1) Komu z oprávněných voličů nestálo 2. kolo volby vůbec za obtěžování a 2) komu z těch, kdo volit šli, nevyhovoval ani jeden ze svou účastníků 2. kola prezidentské volby.
23. 01. 2013 | 12:34

malalaj napsal(a):

čochtan,
v tom případě bys měl ale trochu naštudovat historii a dozvědět se, co odsunu němců předcházelo. dozvěděl by ses mimo jiné
- aktivní učast na rozbití republiky
- vyhánění českeho obyvatelstva ze sudet do vnitrozemí
- 97% podpora sudetských němců politice hitlera a nacistů včetně vyhlazování židů, vedení utočné vyhlazovací války na východě a plánů na vyhlazení českého národa.
pokud nějaký čech lituje vyhnání němců, nemá to v hlavě uplně v pořádku. pokud zapomeneme historii jsme odsouzený si jí zopakovat. němci se nezměnili. at mi nikdo nevykládá, že se národ může změnit za 70 let.
23. 01. 2013 | 12:36

Křemílek napsal(a):

Hastrmane tatrmane melou melou ? Voni jednou domelou !
23. 01. 2013 | 12:37

dalimír napsal(a):

Který český občan volič respektuje tyhle volby je sám proti sobě ! Budoucích pět let mi dá za pravdu ! Dl
23. 01. 2013 | 12:41

Klaus Fuchs napsal(a):

Berenika Saudková, která neumí ani intonovat ani držet takt nám nazpívala svěží písničku pro mateřské školky. Čte ji z papíru, krasavice inteligentní.
http://www.youtube.com/watch?v=6m5cW0UhLqs
Ten David Černý žádný génius marketingu není. I když tohle je smetání drobků.
23. 01. 2013 | 12:41

Jáchym napsal(a):

Čochtan napsal(a):
Volit budu Schwarzenberga. Jsem proti albánskoislámské okupaci srbského Kosova ...)
Proboha, to fakt nevíte,že SchwarzenbergN ji nejvehementněji ze všech (neněmeckých) politiků, prosazoval?
A kdo se objímal s albánským prezidentem - prodejcem srbsksch orgánů ?
Projeďte si intrnet, zelený muži.
23. 01. 2013 | 12:41

Ing. N. napsal(a):

Pane Janouchu, nestydíte se psát takové nesmysly jako:

„Pomůžeme mu snad odpoutat se alespoň trochu jak od Nečasovy vlády, která má už z ostudy ušito hned několik kabátů, tak i od TOP 09. Tyhle kamarádšofty mu hodně pošpinily reputaci“.

Tyhle kamarádšofty mu totiž špiní reputaci už několik let! A vy nás teď přesvědčujete, že mu dáte hlas, abyste mu pomohl se "odpoutat". Předpokládala jsem, že jako fyzik máte analytické myšlení, bohužel jsem se ale zmýlila.
23. 01. 2013 | 12:42

antik napsal(a):

S tím Kosovem je to paradox, když jim nedáme domov, budou utíkat po Evropě. Když jim dáme domov, budou možná doma. Je to pragmatické rozhodnutí, asi i menší zlo. Jednou to budeme řešit i my v ČR, dnes to řeší Německo a Francie, některé věci je složité rozumně vyřešit
23. 01. 2013 | 12:45

Luba napsal(a):

Tak pane profesore,
koho to vlastně volíme?

Präsidenta nebo prezidenta?
23. 01. 2013 | 12:45

hanah napsal(a):

Proč se nám do toho, Janouchu, pletete?
23. 01. 2013 | 12:46

Petr z Tábora napsal(a):

Další masáž občanů pro pana knížete. Na tak inteligentního pána nic moc, přání otcem myšlenky - evidentně Vám chybí skutečné argumenty ve prospěch KS. Například:
Podle Vás ČSSD odvrací sympatie voličů, ale ona při tom v preferencích válcuje ostatní strany. Jako jediná hraje první ligu, ostatní jsou o řád za ní. A to musím uznat coby nevolič ČSSD, ale realista.
Pokud byste chtěl vzbudit zdání objektivity, tak byste k fenoménu Šlouf na straně jedné musel napsat na straně druhé jména Kalousek, Bakala, Drábek se Šiškou, Parkanová atd. - ta jsou čerstvá a vlivná, zatímco pan Šlouf je důchodce. KS na Hradě je jednoznačně i Kalousek na Hradě. Je to logické, 75-letý pán potřebuje podporu.
To, že jste nezmínil, že se jedná o německou rodinu žijící v zahraničí, kde vztah k ČR a znalost úředního jazyka češtiny má pouze pan kníže už jaksi patří k Vašemu chápání objektivity.Nemluvě o jeho napadení Benešových dekretů.
23. 01. 2013 | 12:48

Digi napsal(a):

Proč ten nejapný eufemismus, autore? Olaf Palme neodešel, nýbrž byl zavražděn a tato vražda dodnes nebyla objasněna.
23. 01. 2013 | 12:50

projekt 7000 napsal(a):

hovene
Zapomínáš to podstatné.
Oni dobrovolně optovali pro říšské občanství.
My jsme to pouze akceptovali, po válce, jakmile jsme mohli.
V okamžiku, kdy nám naše území bylo vráceno, neměli tu jako občané cizího státu, který s námi dodnes (kvůli reparacím) neuzavřel mírovou smlouvu vůbec co pohledávat.
Tak prosté, tak pravdivé.

Spolková republika nám dodnes dluží 300 miliard předválečných korun.
S úroky.
Což dělá z evropských dotací bezvýznamné drobné, s kterými navíc dělají drahoty.
Sudeťáci jsou podle spojeneckého rozhodnutí se svými nároky odkázáni na německou vládu, nástupkyni Říše.

Naše zásadní nevýhoda je, že máme prodejné drbany za politiky. Teď tedy budeme mít Posseltova bráchu za prezidenta. Zařadí se vedle Háchy na čestné místo.
23. 01. 2013 | 12:52

buldatra napsal(a):

Kurnikšopa, těch peněz, co to stojí a těch herců a héreček a celebrit a vědátorů, osob významných, zasloužilých a slavných i neslavně slavných.

Ty mraky dobrovolníků a ostatních aktivistů, co si honí triko v tom tyátru, těch popsaných papírů a vůbec.

Zkrátka, kdyby to po tom všem kníže nevyhrálo, to by byl průxer jak mraky.
Ježišmarjá, to by bylo neštěstí!
Sodoma, Gomora.
23. 01. 2013 | 12:53

Grandmaster napsal(a):

Ja pred par dny napsal, ze Cesi voli umyslne tva nejhorsi kandidaty, aby na ne potom mohli velice nadavat.
Volit ze dvou zel to mensi? Ne v CR. Nebude to zadne prekvapeni, jestli volby vyhraje to vetsi zlo. Byla by to jen typicka ceska svejkovina. Lidi, kdy se probudite?
23. 01. 2013 | 12:57

Go Miloš napsal(a):

Doporučuji se podívat na níže uvedený odkaz, poslechnout slova brigádního generála A. Beera.
Potom je vše jasné, jediným kandidátem (byť zdaleka ne ideálním, pro některé i vyloženě špatným) na funkci presidenta ČR je pan Miloš.

http://www.novinky.cz/domaci/290981-hrdina-od-dukly-a-kurska-vyzval-schwarzenberga-k-odstoupeni-z-boje-o-hrad.html
23. 01. 2013 | 12:59

ivan tomek napsal(a):

"Ze dvou zel volíme menší!"

Nebral bych to tak kategoricky. Ridil bych se podle toho, kdyby to horsi zlo bylo opravdu podstatne horsi nez to prvni. Ale v tomto pripade nevidim podstatne rozdily a protoze mi nepripada zadny z obou kandidatu jako president podle mych predstav, nevolil bych zadneho z nich. Princip: Kdyz jsou obe volby malo odlisne a zadna se mi nelibi, nebudu vedome podporovat nekoho, kdo se mi moc nelibi.

Mimochodem: Ziji v Kanade a volit nebudu. Nemyslim, ze bych doma zijicim obcanum mel mluvit do toho, kdo jim bude vladnout.
23. 01. 2013 | 13:03

Ivan L. napsal(a):

Letošní přímá presidentská volba a její průběh se stává mezníkem v dalším vývoji Česka 23 let po sametové revoluci. Rozhoduje se o tom zda se podaří dokončit a potvrdit naše civilizační zakotvení v západní evropské kultuře, kam tisíciletými dějinami českého státu až do kritického roku 1948 přirozeně patříme, nebo zda zvítězí tvrdě po únoru 48 vštěpované východní civilizační vlivy s pozůstatky bolševických myšlenkových postupů a schémat závisti, přebujelého klientelismu a korupce, nedostatku citu, etiky, občanské slušnosti, zodpovědnosti, respektu.
A o tom to je.
Mám-li si tedy jako vlastenec ( a to se zřejmě teď už moc nenosí)ze dvou kandidátů 2. kola vybrat, musím volit Karla.
23. 01. 2013 | 13:04

Bob napsal(a):

Tak už i pan profesor Janouch....
Na tom mě nejvíc mrzí, že mluví za Járu Cimrmana.
Ale Jára je vlastně dítě Svěráka.
Takže mi z toho vychází, že Jára ovlivnil prof. Janoucha.
Původně jsem si myslel, že to bylo opačně.
Obávám se, že Jára C. ovlivní většinu národa....
Proto vstupuju s těžkým kalibrem.
Domnívám se, že ŠVEJK by volil Zemana!!!!
:-):-)
23. 01. 2013 | 13:05

Čochtan napsal(a):

Jáchyme, já vím. To je jedna z věcí, na které mám jiny názor než Schwarzenberg. Pravým pachatelem tohoto zločinu je Clinton a Madeleine Korbelová Albrightová.
Nikdo není dokonalý, ani Schwarzenberg ne. Zeman by byl asi horší. Byla by s ním sice větší sranda, kdyby si jako president nedal hubu na zámek, ale bylo by to ke škodě země. Jednoho dne bude Evropa očištěna od muslimů. Pak se Kosovo vrátí jeho Srbům.
23. 01. 2013 | 13:06

culter napsal(a):

zažil jsem rok 1968 , zažil jsem tu bezmoc a ponížení, proto nikdy nemohu volit toho, jehož podpis je pod smlouvou o radaru, jenž horoval pro přítomnost cizích vojsk na našem území. Nikdy nemohu volit toho, jenž presidenta Beneše posílá do Haagu a s jinými, kteří by tam patřili třepe si rukou.
23. 01. 2013 | 13:12

Josef K. napsal(a):

Go Miloš.
Pan Beer se chlubí, jak vyslýchané německém zajatce mučil. Odtud jen skok k jeho působení tlumočníkem a pobytu v SSSR bez Gulagu. Pak jen krok k jeho zmizení v Československu a ŘBL.
Můj otec se stal příslušníkem Praporu šest měsíců před panem Beerem, přišel z Gulagu. Má dvakrát více vojenských vyznamení než pan Beer, včetně válečného kříže 39 (3x), ruské medaile za odvahu, válku končil s hodností vyšší než pan Beer. Byl velitelem již od Sokolova.
V roce 68 můj otec byl prospuštěn z amrády a generálem byl jmenován záhy po převratu 89. Můj otec nikdy nemluvil o tom, že by mučil Němce, nechtěl mluvit o válce a zvěrstva války komentoval jako osud lidí ve válce, osud strachu, at šlo o Rusy,. Němce, Čechoslováky, Źidy atp. Mučení lidí pro něho bylo zcela nepřípustné a nepřijatelné na jakékoliv straně.
Můj otec poměrně přesně popisoval sovětský antisemitismu, který se dle jeho soudu nelišil od německého. Spatřoval i malé rozdíly mezi koncentračními tábory a gulagem, jejich krutostí, nelidsktostí posádek atp.
Pan Beer , jak vyplývá z jeho vyjádření, úzce spolupracoval za války s NKVD.
Ječho chlubivá vyjádření o mučení Němců a třískách ve válce jsou mravně pochybná.
Pro mne je vyjádření tohoto muže zcela pomíjivé a nepodstatné.
23. 01. 2013 | 13:27

Konrád A napsal(a):

Disidenti a emigranti by nám opravdu nemuseli radit.
Měli na to přes 23 let a výsledek je že stále smutněji koukáme na to že naposled tu bylo dobře k žití za komančů
23. 01. 2013 | 13:28

malalaj napsal(a):

projekt7000,
souhlasím s jednou vyjímkou. hácha vedl český národ v nejtěžším období celé jeho historie od dob, kdy slovani přišli do střední evropy. vzal funkci presidenta po velkem nátlaku. on sežral dort, který mu uvařili jiní. beneš utekl do anglie a pak nechal háchu umřít ve vězení.
23. 01. 2013 | 13:28

český maloměšťák napsal(a):

Každý by měl volit za sebe. Tedy na za Cimrmana či Janoucha.
Ani pan Janouch by pak neměl volit za ostatní.
To by byl bolševismus.
23. 01. 2013 | 13:29

Vosavbotě napsal(a):

Pane profesore,

díky za kultivované vyjádření podpory Vašemu kandidátovi. Vážím si toho, ač volím opačně.

Snad proto Vás popíchnu: Skutečně si myslíže, že by český vlastenec Jára Cimrman volil právě hlavu rodu Schwarzenbergů? Nad neskutečnou pikantností této domněnky jsem se málem sesypal smíchy.

Další pikantností je, jak Jára Cimrman říká, že mu v roli prezidenta pomůžeme odpoutat se od Nečasovy vlády a TOP09, kteří mu už z ostudy ušili několik kabátů.

Člověk by skoro věřil, že pan Schwarzenberg byl do TOP09 a naší vlády dosazen nějak násilím a všem těm svinstvům v TOP09 a vládě se bránil, ale oni ho nutili a nutili a nutili...
23. 01. 2013 | 13:32

Josef K. napsal(a):

culter, máte na mysli, pravda-liž, svou bezmoc v době Pražského jara, nikoliv koncem srpna, že! A cizím vosjkem máte na mysli jistě americké jednotky statistů z DAVLE PŘI NATÁČENÍ REMAGENSKÉHO MOSTU. Vaše vyjádření to dokazuje zcela. Ovšem je zřejmé, že kabátíte a již jste prekabátil...

Pokud jde o Zemaqna máte jistě na mysli svobodu Lukoil, Šlouf a českých exekutorů, kteří mu platí kampaň! Exekutor , viz. Machaček na iHned, je jistě demokrat k pohledání a KGB/FSB jediný strážce mravnosti.
23. 01. 2013 | 13:34

mik napsal(a):

Zacinam mit pocit kdyz jsem si dnes precetl o tom ze Zeman ztraci dech a hlavne pak reakce na to.. ze snad CR preci jen pujde zapadni cestou vykriky komunistu a tech co prevlekli v 89 kabaty zacinaji byt cim dal tragikomictejsi a zoufale ubohe nemohou totiz nic noveho na Swarzenberga najit ze nema dokoncene vzdelani priznal nad skolnym pro studenty se mladi nepozastavuji konec koncu dneska uz existuji i materske skoly za ktere se plati pomerne hodne penez protoze jsou jinak koncipovane stejne jako ma soukrome gymnasium Klause mladsi jine podminky a po vyjadreni pana reditele bude mit problem s naborem zaku no aspon maji rudi kam davat sve ratolesti hodne se me tam libil jeden prispevek ve kterem pispivatel nikoho neurazi a peknymi argumenty vysvetluje proc bude volit Schwarzenberga naproti tomu je tam pisatel ktery vulgarne oslovuje nebo se vyjadruje o Schwarzenbergovi a nejen o nem ale i o mladych volicich co ho budou volit ..protoze na tyto diskuze nejen o volbach chodi diky povinnemu zavedeni facebooku stale stejni lide uz ty lidi s tech diskuzi tak nejak znam i jejich nazory jedno ze zduvodneni povinnosti facebooku byla prave vulgarita jak vidno je to k nicemu hlavene ze tam ma kazdy hvezdicku autor nejlesich komentaru ...ale zpet k volbam Zeman je proste smolar byl u toho pocatku kdy postupne byl prezident Havel pak Klaus a ten treti ne a ne na ten Hrad prorazit ale kdo na 10 let odejde z politiky a pak si mysli ze se tam muze vratit jen pro to ze je cech a brnka na stunu fanatickeho nacionalismu je naivni Zeman ovsem naivni neni ale tenokrat se Klaus a jeho parta prepocitali a nepomuze mu k tomu ani Ostrava i kdyz tam Zeman zrejme vyhraje ale i na Morave jsou kraje kde mel Schwarzenberg podoporu a CR bude moct k vzteku Klause vykrocit smer EU
23. 01. 2013 | 13:37

Kateřina napsal(a):

Děsí mě zdejší předpojatost a závist a tak trochu i blbost. Nevím, co to "melete" o pánech a dámách z VIP kruhů? Je pravda, že mezi voliče KS patří více lidí s vysokoškolským vzděláním než bez něj, ale to takto chcete napadat každého šikovného českého občana, který má svůj blog a vyjadřuje svůj názor, protože si myslí, že to, co tu napíše, třeba pomůže nerozhodnutým voličům a také ze zkušenosti ze zahraničí, když už z ničeho jiného, vidí, co by naší zemi prospělo?
A "olizovači Bakalových polobotek" - vadí vám snad, že některý milionář si své jmění mohl vydělat slušnou cestou? A panevropské statky? Nu, prostě jim to patří a o své zaměstnance se vždy řádně starali, mj. Schwarzenberská renta byla jakýmsi předchůdcem důchodů. A jen mimochodem - u nás jim byly majetky sebrány státem na ně extra ušitým zákonem Lex Schwarzenberg. Co se nakradlo, má se vrátit (a to jim toho ještě spoustu stát vůbec nevrátil), totéž platí o církevních restitucích (asi byste mluvil jinak, kdyby to patřilo vám). Navíc je sranda, jak se tu vytahují církevní restituce a přitom se nevidí, že Klaus se Zemanem kryli tunelování a krádeže majetku dohromady za miliardy korun a platili jsme to my, občané ČR - v tom si jistě budeme všichni, ať už jsme dosáhli jakéhokoli vzdělání, připadat v naší zemi jak totální volové, že jsme to vše tak dlouho vlastní nevědomostí podporovali. Prostě si to stejně jako pan Janouch srovnejte, přečtěte si několik důkazů toho, jak nám Klaus se Zemanem lžou třeba na HN, lidovkách... nejde o to, že vůči tamním novinářům jste zaujatý, jde o to, že ty podvody mohou být dokázány černé na bílém na vládním dokumentu - viz vyjádření Erika Taberyho k Mostecké uhelné a Zemanově tvrzení z debaty na Primě minulý čtvrtek. Jinak k osvětlení všech těch kšeftíčků je skvělý dokument "Vládneme, nerušit" taktéž od E.Taberyho, kde zjistíte trochu opak - Havel a Ruml stáli na opačné straně barikády než tu tvrdíte (hans), vše podloženo fakty. Inu, zkuste juknout, to bych tady popsala stránek několik... Prostě jukněte na fakta a ke KS - jukněte na jeho životopis a zjistíte, že předsedal Mezinár.helsinskému výboru pro lidská práva a že i teď neustále pomáhá, ač se o tom sám nezmiňuje - viz dopis Věry Čáslavské vydaný též v Denících Bohemia.
23. 01. 2013 | 13:44

prorok napsal(a):

Janouch se nestydi. Nestydel se jako svazak. jako komunista, jako disident, jako poradce a rozbijec ceskeho statu, nestydi se ani ted, jako Sved. Takovi lide nemaji studu. Oni jen radi, oni jen doporucuji. K osudum ,nevyvolenych' zustavaji uz 2 tis let lhostejni. Za vlastizradu se mela beztak cela vase listopadova selanka zhoupnout, vcetne vyvolenych. Bez pardonu. A oni kandiduji na presidenty!?
23. 01. 2013 | 13:49

Ferda napsal(a):

Janoucha jsem si poměrně vážil do doby, než vymyslel kroužkování. To zmátlo většinu národa a výsledek byl ten, že si lidé nepomohli a zvolili stejné nebo ještě větší zloděje než předtím. Dnes to chápu od Janoucha jako fintu, která měla zajistit pokračování vlády zlodějů. A dnes zcela plytce horuje za jednoho člena tohoto zlodějského klanu, který se dere na Hrad.
Vyčítá pokrytecky Zemanovi krach jeho protikorupční akce "Čisté ruce", ale jeho Karel se ani nepokoušel s korupcí něco dělat. Karel uznal narkostát Kosovo a jeho násilné odtržení od Srbska. Jakoby neznal trauma našeho národa, které způsobilo podobné násilné odtržení Sudet v roce 1938. Podporoval napadení Libye, Osetie, posílá vojáky vraždit do Iráku a Afghánistánu nejchudší obyvatele planety, horoval za US radar u Prahy a tak z nás chtěl udělat terč v cizích sporech, účastní se setkání podivných uskupení jako Bilderberg group, je členem asociální vlády, která se snaží srazit tento národ na kolena. Masaryk by se asi obracel v hrobě. Myslet si, že nás ve všeobecné krizi ekonomické, morální, vzdělanostní,atd. zachrání v 21. století starý a nemocný potomek elity, která byla na mocenském vrcholu ve středověku, je nesmysl. Škoda, že tak vzdělaný v racionálních přírodních vědách nedokáže ve společenské oblasti logicky uvažovat a objektivně předkládat fakta pro čtenáře jeho spisků, tak jak by měl mít zažito z přírodních věd.
23. 01. 2013 | 13:53

Matematik napsal(a):

Inteligence neni vsechno. Dulezitejsi je moralni integrita.
Srdce je cennejsi rozumu.
To podstatne soudruh Janouch zapomel uvest a to je ten hlavni faul.
Je jedno jestli bude Mažňák nebo Losna. Ve Stínadlech panuje demokracie a ta musí vyhrát.
Zásadní fauly jsou proti principům demokracie a Zeman je apodikticky 11 let stranou.
Swarzenberg prosadil aktivne avehementne cirkevni restituce.
Nikdo nikdy nevidel metodiku , seznamy majetku nebo pozemku nebo alespon nejake verohodne vysvetleni vypoctu one castky kterou budu ja a moje deti platit.
Vezmeme-li to ciste finacne, je Swarzenberg minimalne za toto osobne aprimo zodpovedny. Ani Josef II ani Masaryk ani Benes nebyli komunisti
Pocitalo se to ze zapsanych pozemku k roku 1948? 1947?1937? nebo 1917?

Nyni to podstatne o cemz komunista Janouch vi , moc dobre to vi a cudne dialekticky mlci. Ma holt sympatie a to se ceni...
Tato vlada je zodpovedna predevsim za amnestii a za chod Ministerstva vnitra.
Prave toto Ministerstvo podvadelo a provedu dukaz.
S tim ani Cimrman nic neudela. Leda tak muze uhnout stranou a cudne mlcet.
Jako cela ta Narodní fronta Hřebejků,Svěráků a Bočanů , kteří div ne lynčovali Dejdara.
Tedy co provedl tento kmotrostán?
Podpisy, které Swarzenberg nedodal a Zeman ano byly kontrolovany stylem:
řekni číslo
5
říkám deset vyhrál jsem
chceš ještě jednu hru?
říkalo se tomu brežněvičky.

Každému kandidátovi vzali dvakrát 8500 ke kontrole
(je výpočetně jedno zda z 60000 nebo 90000)
8500 je to klíčové podstatné.
Při takto velém výběru prostě musí být dva výsledky ze STEJNEHO osudi velmi podobne. Zkuste si doma hodit 8500 kostkou spoctete si kolikrat vam padla sestka a podelte to 8500. Pak to cele zopakujte a cisla porovnejte....
Dialekticky soudruhu Janouchu? V souvislostech ? Jak se to zrovna hodí?
Nevolím ani Losnu ani Mažňáka.
Zde jsou data, vypočtené hodnoty a důkaz PODVODU na ministerstvu vnitra. Jak nejvyšší správní soud tak soud ústavní to posvětili. Janouch to neví?
Jméno p1=chyba 1.vzorku p2=chyba 2.vzorku
Miloš Zeman 10,6 % 11,2 %
Jan Fischer 11,0 % 12,5 %
Vladimír Franz 7,0 % 6,7 %
Zuzana Roithová 4,2 % 3,3 %
Táňa Fischerová 4,9 % 5,4 %
Jana Bobošíková 7,7 % 11,5 %
Vladimír Dlouhý 16,2 % 18,4 %
Tomio Okamura 19,4 % 23,0 %
Odlisnost (treba tech dvou pokusu s hraci kostkou nebo techto dvou vyberu)
zmerime p-hodnotou.
To je pravdepodobnost realizace pozorovaneho odlisnosti nebo vetsi v pripade OPRAVDU nahodneho vyberu.
Mohlo se tedy "spatnemu" vybrat teoreticky 100% spatnych a dobremu 0%. Zalezi jen, jak moc spravedlnost vykukuje zpod sveho satku.
Jmeno p-hodnota
Miloš Zeman 0.104702659
Jan Fischer 0.001192443
Vladimír Franz 0.21938861
Zuzana Roithová 0.001003558
Táňa Fischerová 0.070116338
!!!!!!!!
Jana Bobošíková 1.77602E-17
Vladimír Dlouhý 7.43086E-05
Tomio Okamura 4.52562E-09

Metoda dva výběry o velikosti n1=n2=8500
z=(p1-p2)/odmocnina(B)
kde pomocné B=[p1(1-p1)/(n1-1)]+[p2(1-p2)/(n2-1)] nebo jinak (vyjde stejne)
B=[(p1+p2)/2][1-(p1+p2)/2][2/8500]
Zvoleno značení p1 vždy menší než p2 , v excelu p-hodnota =NORMSDIST(z)
(p1 a p2 se nedosadi v procentech ale jako podil tedy 10%=0,1)
Nelze pravdepodobnostne vyhodnoti primo p2-p1 nebo treba (p2-p1)/p1
ale prave to lze a da se interpretovat z=(p1-p2)/odmocnina(B)
Zdroj dat
http://zpravy.idnes.cz/ministerstvo-vnitra-vyradilo-kandidaty-z-prime-volby-prezidenta-p99-/domaci.aspx?c=A121123114054domacikop
Proste Kalouskovic udelali chybu amysleli si ze jim to projde.
Ano u soudu Janouchova kmotrostanu to proslo a bude prochazet.
To vsak neznamena, ze lze poprit 1+1=2
Nelze. Ani Cimrman to nedokaze.
ČEZ práci
23. 01. 2013 | 13:54

dočasný občasník napsal(a):

Pane Janouchu,
Máte jako jeden z mála pravdu o našich prasídentských kundidátech.
Jeden je špatný, druhý ještě horší. Tedy volba ze dvou špatných možností.
Akorát to vidím v obráceném gardu.
Pro mne je Karel kníže Schwarzenberg ten horší.
Pokud čtete Švejka, připomíná mi plukovníka Bedřicha Krause von Zillergut.
Stačí?
23. 01. 2013 | 13:55

Matematik napsal(a):

Ještě poznámka
Ta pravděpodobnost u Okamury je taková jako že když vyhodíte do vzduchu 28 mincí, tak na VSECH padne orel (je to zde v mocninném tvaru )
23. 01. 2013 | 13:57

................ napsal(a):

Legionáři nestojí za Beerem..... jak se dá vše ohnout, to Zeman umí a potom se nenápadně omluví, že to až tak nemyslel -supermanipulátor - jako s tím hajlováním na Hardegu, také lhal
23. 01. 2013 | 13:59

projekt 7000 napsal(a):

hovene
Pokud Hácha v Berlíně měl pocit, že ho nepustí z kancléřství, měl skočit z okna.
Měl udělat cokoli. Postavilo by to Hitlera jednoznačně do role agresora, což si zrovna v té chvíli vůbec nemohl dovolit.

Všichni to tak cítili a pořekadlo Hácha, Hitlera brácha to vyjadřuje. Co mu radil nebo neradil Beneš je vedlejší, odpovědnost je jeho.
Pokud Hitlera požádal o ochranu Říše nad zbytkem Československa, chránil tím svůj kožich, ne Prahu od vybombardování (Göring by si dvakrát rozmyslel zbourat tisícíleté říšské město, přečtěte si o napjatosti německé domácí politiky v té době) a národ od vyvraždění.

Hitler byl zcela racionální šílenec. Když mu to dědek podepsal, běžel do spisovny a líbal radostí sekretářky.
23. 01. 2013 | 14:02

Antroid napsal(a):

TomášL > půjdu volit Zemana, neboť pro vysoký věk, unavenost a intelektuální nevitalitu Knížete...

Ani jednoho z pánů jsem v prvním kole nevolil, ale diskuse, které jsem měl možnost sledovat (jednou za 5let se to musí vydržet), ukazují poměrně zásadní rozdíl (z mého subjektivního pohledu):
Zeman relativně často omílá fráze, a to i dosti pokleslé či směšné, jeho projev působí trochu jako laciné talkshow (sledovanost by šla k 0, kdyby téma nebylo závažné).
Schwarzenberg zpravidla hovoří k věci a jeho výroky mají hlavu a patu, byť s nimi ne vždy souhlasím. Pravdivost nehodotím (díky demagog.cz za tuhle práci!), ale Milošovu aureolu "vynikajícího řečníka" považuji za prázdnou bublinu. Navíc MZ nepůsobí i nic vitálněji, než KS.
Proto preferuji KS. Raději občas nesouhlasit, než se skoro pořád stydět.
23. 01. 2013 | 14:25

paprika napsal(a):

dočasný občasník- myslím, že by Vám dal Hašek za takové tvrzení pohlavek. Jasným B.K.vZ. je amina Klaus, stačí se začíst do Zápisků z cest. Karel naopak mluví lapidárně, se smyslem pro humor a k podstatě věci. A nelže.
23. 01. 2013 | 14:47

džon uzený bok napsal(a):

pane janóch,
nesouhlasím. cítím, že mou povinností je nejít volit miloše či karla. stejně jako bych nevolil bilaka versus indru.
pozdravpánbůh
23. 01. 2013 | 14:50

malalaj napsal(a):

projekt 7000,
skočit z okna by bylo pro háchu určitě vysvobozením. on to ale neudělal, protože na něm ležela zodpovědnost za 10 milionů lidí a alespon matná naděje na přežití českeho národa. nikdo na světě by nechtěl být v háchovo kůži. hácha odnesl sve presidentování naprosto zničeným zdravím. beneš rozkázal složit zbraně, všechno hodil háchovi na hlavu a utekl. pak ho nechal zavřít a umřít ve vězení.
23. 01. 2013 | 15:18

Pepi napsal(a):

VOLÍM M. Zemana a jeho "majetková přiznání" a podporu investic a zaměstnanosti.. aby nebylo špatně s Čechama.!
Kdo nevolí Čecha není správný Čech.
ČESKO patří Čechům, Moravanům a Slezanům...
Pražský HRAD nesmí okupovat cizí pán,
člen vládní pravice,
která tady škodí všem nám,
občanům Česka "po 89-tém" nejvíce.
A proto věrní Češi BDĚTE,
Miloše Zemana VOLIT JDĚTE!
Kdo nevolí Čecha není věrný ČECH.!
Lide z podzámčí nevol si cizáka ze zámku,
ať na něj a jeho druhy nemusíš makat...
-------------------
Německá média stále halasně vytrubují,
zvolte si na hrad staříka rakušáka, nás oblbují!
A komedianti se na této medio-masáži přiživují,
páč koho chleba Jí, toho píseň zpívají!
I z Reflexu "nezávislost českých novinářů"
v německém žoldu za aktivizmus proti M.Zemanovi kritizují!
Jestli se Schwarzenberg na hrad dostane
pobělohorská doba TEMNA Čechům nastane!
Komedianti a bohatí ať si volí bohatého Karla
a my prostí lidé volíme chytrého Miloše!
Když Schwarzenberg na Pražský hrad dosedne,
tak Český národ se z poroby dlouho nezvedne!
Pobělohorská doba temna se navrátí,
i Beneš se v hrobě obrátí, jak cizák Schwarzenberg,
jeho dekrety zpřevrátí!
Česká země zase krvácí, jak cizák, starý rakušák,
bývalým fašíkům sudety zpět navrací...
Jen chudák hlupák z podhradí by chtěl,
aby mu zítra cizák Schwarzenberg ze zámku poroučel!
Češi nenechme se ovládnut cizími pány,
jinak bude zase nadlouho zle s námi.
Zemi Českou rozkradou, do pekel nás dovedou!
S cizími pány ŠláfenBergy na Pražském hradě
se do Česka pobělohorská doba temna navrací.
ŠláfenBerci ani Česky neumějí
komolením hymny se nám vysmívají!
--
Kdo nevolí Čecha není správný Čech.
ČESKO patří Čechům, Moravanům a Slezanům...
Pražský HRAD nesmí okupovat cizí pán,
člen vládní pravice,
která tady škodí všem nám,
občanům Česka "po 89-tém" nejvíce.
A proto věrní Češi BDĚTE,
Miloše Zemana VOLIT JDĚTE!
Kdo nevolí Čecha není věrný ČECH.!
Lide z podzámčí nevol si cizáka ze zámku,
ať na něj a jeho druhy nemusíš makat...
23. 01. 2013 | 15:30

Ing. N. napsal(a):

(paprika) píšete:

"Karel naopak mluví lapidárně, se smyslem pro humor a k podstatě věci. A nelže. "

Píšete, že Karel nelže. Takže to, co říkal Karel během svých tří vystoupení je co? Je to lež a nebo nevěděl co kdy říkal?


17.1.2013...že Benešovy dekrety už neplatí 20 let. Přijetím listiny lidských práv a svobod ústavy přestala platnost Benešových dekretů. Ovšem nebyla zrušena od roku 1945, nýbrž od okamžiku, kdy tato ústavní listina byla přijata. Ale ony jsou zrušeny, co je zrušené už nemohu ještě jednou zrušit.

18.1.2013 Z prohlášení K. Schwarzenberga
Chtěl jsem vyjádřit, že Benešovy dekrety jsou dnes už překonány, že jsou právně vyhaslé. Jinými slovy, co se stalo, stalo se a nelze z toho vyvozovat nějaké majetkové nároky, jak to ostatně potvrdila i česko-německá deklarace.

19.1.2013 v rozhovoru v Právu
... že Benešovy dekrety byly zrušeny přijetím ústavy už před 20 lety bez zpětné účinnosti. Nejde to zrušit zpětně ...

ZÁVĚR :
17.1. ... Benešovy dekrety už neplatí 20 let, jsou zrušeny
18.1. ... jsou právně vyhaslé
19.1. ... byly zrušeny přijetím ústavy už před 20 lety
23. 01. 2013 | 15:50

LUF napsal(a):

Souhlasím s celým článkem až na poslední větu, kterou nechápu:
"Nejít ke druhému kolu presidentských voleb je tou největší pitomostí."
Počet hlasů pro jednoho kandidáta je cca 2.5milionu (vzhledem k očekávané účasti 60%, počtu voličů-dospělců 8mil. a preferencím kandidátům 1:1). Průzkum preferencí se dělá ze vzorku cca 1000 respondentů a pravděpodobná odchylka je tudíž +-4.5% , tj. interval 9%, to odpovídá 200.000 hlasů. Pravděpodobnost, že rozhodne zrovna můj hlas je tedy 1/200.000. Takže, pokud budu chodit pravidelně k volbám, tak i v případě že preference budou na hraně 1:1, tak můj hlas bude mít vliv jednou za 40.000 let. V čem spočívá chytrost jít k volbám, když pravděpodobnost že tím něco ovlivním je téměř nulová?
23. 01. 2013 | 16:10

Karas napsal(a):

pane Janouch jak moc znáte jeho aktivity na ministerstvu zahraničí? Za 100 mil. chce stavět novou ambasádu v USA..proč? Jak si váží architektonických skostů /nemusí se líbit vždy/ ,místo ,aby navrhl zateplení budovy velvyslanectví v Berlíně od architektů Machoninových ,raději jej prodá a bude budovat novou /cena jistě obrovská/.
23. 01. 2013 | 16:20

Kelt napsal(a):

Pan Janouch vzpomíná K.S.z let okolo roku 1985-to je dnes jž historie stará 28 let!!!!.
Nota bene tehdy ještě nikdo ani netušil,jak rychle vezme sovětský blok konec.
K.S.nikdo nenutil vyměnit čtyři strany ani vstoupit do vlád Topolánka a Nečase-a tady je nutno hodnotit jeho "zásluhy".
Připomímá mě to vzpomínky mého dědy na to,jak bojoval na Piavě.
23. 01. 2013 | 16:49

Slavomír Hulvát napsal(a):

Pan au je mediální olizovač polobotek Bakalových prostitutek. (Prý se to může.)
23. 01. 2013 | 17:13

Jemnický napsal(a):

Projekt 7000

"Pokud Hácha v Berlíně měl pocit, že ho nepustí z kancléřství, měl skočit z okna."

Pokud zvolí Karla, skočte z okna Vy. Udělejte proti tomu cokoliv.
23. 01. 2013 | 17:53

Jan. Novák, napsal(a):

Samé prázdné řeči, jen pokus o vymytí mozku voličů. Mimochodem nevěřím, že by Jára Cimrman volil zrovna Schwarzenberga.
23. 01. 2013 | 18:30

ajeto napsal(a):

k autorovi: zas jeden doporučovatel, já zas tvrdím, že Jára Cimrman má zdravý rozum a KS by nevolil, tak co s tím teď uděláme,že?
23. 01. 2013 | 19:07

Milan Novák napsal(a):

Pane Janouch děkuji za Vaši úvahu.
Jak vidno z komentářů, lůza je slepá, hluchá, bohužel ale ne němá.
23. 01. 2013 | 20:04

projekt 7000 napsal(a):

Jemnický
Neponoukejte, nikdy nevíte, co bude poslední kapka.

Už mi pijí krev ti, kdo po Kadlecovi (ověřte si, kdo to byl) opakují pořád žvást o obrovské osobní oběti.

Zatímco paní Eliášová dělala kolaborantským hlásným troubám otrávené chlebíčky, Hácha chodil na recepce ke K.H. Frankovi.
Do konce války.
Od Heydrichiády věděl, že nás nezlikvidují, dokud nás budou potřebovat. A od měření lebek dětem ve školách věděl, co chystají.
Spousty lidí ty oběti přinesly skutečně. Bez hysterie a bez tyjátru.
Nikdo už o nich neví, zatímco Hácha má stálou propagaci.
23. 01. 2013 | 23:23

Jaroslav napsal(a):

Tak za tohle dílo by se Goebels nemusel stydět a Jára by v hrobě rotoval nadzvukovou rychlostí....opravdu ubohá agitka.
24. 01. 2013 | 06:01

Karel (taky) napsal(a):

Oni si fakt myslej, že jim Schwarzenberg (nebo Bakala) něco dá? Leda houbeles, oni mu poslouží a on se na ně pěkně po Schwarzenbergovsku vykašle.

Odborně se tomu říká "užiteční idioti" - termín pochází tuším od Lenina, ale sedí.
24. 01. 2013 | 09:47

Radek Liepold napsal(a):

Velká chyba národa se projeví potději .... :-( . Neprošli dva kandidáti,kteří by stáli za to . Měli jsme šanci jako národ a klasicky jsme ji promrhali :-( . Nejednotností levice a pak utoku pravice ... A my jsme zase jako ovce . Jen proto,že se necháme ohlupit . Tak možná za 5let. Cesta ke skutečné kvalitní společnosti je hodně trnitá .. :-(( . Tak snad příště s čistým štítem . Třeba v podobě nekompromosního Dientsbiera,nebo pana Okamury .. Ted máme co jsme chtěli . --- Větší,či menší zlo ....
24. 01. 2013 | 10:00

Jára Cimrman - syn napsal(a):

Mě z toho všeho nejvíce děsí 700 000 vydaných voličských průkazů!!! Jinak souhlas, musím si dát velkého panáka a jít volit menší zlo, i když mne z toho natahuje! /Ne z toho panáka/. Takže volím Zemana....
24. 01. 2013 | 10:13

Jára Cimrman - syn napsal(a):

Mimochodem pane profesore, už jste se dozvěděl, kde končily Vámi posílané peníze chartistům?? :o)
24. 01. 2013 | 10:17

Nok napsal(a):

Nějak se mi ty komentáře nezdají. Já jsem hluboce přesvědčen, že by Jára Cimrman ze dvou zel možná asi určitě volil to větší zelí. Připadá mi to celkem logické, protože jinak by nepřišel zu schwarzenberg ale zu grund.
24. 01. 2013 | 11:17

Jitka napsal(a):

Raději Zemana než Kcharla. Volit rozhodně půjdu. I s tím vědomím, že Zeman není žádná výhra, ale lidé si ho protlačili do druhého kola. Třetího na výběr už nemám...
24. 01. 2013 | 13:17

dočasný občasník napsal(a):

Papriko, máte to trošku pomotané v makovico.
Klaus je typický kadet Bígler.
Všude byl, všechno zná, a všem své názory vnucuje.
A nikdo ho nebere vážně. Jen se ještě nikomu nepodařilo ho izolovat v cholerovým baráku.
24. 01. 2013 | 15:08

Analytik napsal(a):

Jára Cimrman radí:
Když už Vás mafiánská vláda zahnala do slepé uličky, co končí u volební urny, volte ze dvou zel to třetí, nejmenší - prázdná obálka nic nezkazí a Vaše svědomí zůstane čisté!
24. 01. 2013 | 15:17

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy