ČEZ a bezpečnost naší země

20. 02. 2013 | 21:29
Přečteno 14965 krát
K diskusi o naší energetické bezpečnosti

Před jedenácti lety, tedy v roce 2002, když hrozila privatizace ČEZu, jsem v Právu napsal, že hlavním úkolem této společnosti s majoritní státní účastí, je starat se o energetickou bezpečnost země, stejně jako je úkolem MNO starat se o naší vnější bezpečnost, a MV o naši vnitřní bezpečnost.

Bohužel se vedení ČEZu staralo po léta hlavně o rychlé navýšení zisku firmy. Zaměstnanci ČEZu byli denně při příchodu do zaměstnání informování na velkých světelných displejích o kursu akcií „své“ firmy. Tato politika vedla například k tomu, že odměna pro tehdejšího šéfa této firmy za rok 2007 pouze z opčního programu se blížila jedné miliardě Kč. Naše veřejnost, ani naši politici na tuto nehoráznost v odměňování ve firmě s většinovou státní účastí, bohužel, adekvátně nereagovali.
Zhruba ve stejné době odstoupil švédský šéf velkého mezinárodního koncernu ABB Percy Barnevik. Dostal odstupné ve výši kolem 300 miliard Kč. Tato skutečnost vyvolala ve švédské společnosti tak silnou negativní reakci, že Percy Barnevik musel nejen odstoupit z vedení významného Wallenbergova fondu, ale navíc se i „dobrovolně“ zřeknout značné části uvedené „odměny“.

Výsledky podnikání ČEZu v politicky a hospodářsky tak problematické oblasti jako je Balkán, tedy zatím konkrétně Albánie a Bulharsko, nedaly na sebe dlouho čekat. ČEZ se octl v samotném ohnisku politických konfliktů v Bulharsku. Je to to, co si naše vláda a její premiér přejí? Pokud ne, proč majoritní „státní“ většina v představenstvu schvaluje tuto podivnou politiku ČEZu?

Ministr MPO Kuba, do jehož zodpovědnosti energetika patří, a který se podle všeho snaží rozplétat různé motanice kolem ČEZu, podezřelého třeba z rozprodeje lukrativních dceřiných společností (např. I&C Energo) a podivného balkánského hospodaření, už dostal přes prsty od ministra Kalouska, který Kubovi vzkázal, aby nemluvil za ČEZ, neboť ČEZ má své orgány, představenstvo a dozorčí radu, a též svého akcionáře, kterým je většinově český stát, representovaný ministerstvem financí. Neměl by spíše než ministr Kalousek za posici zástupců státu v orgánech ČEZu odpovídat ministr průmyslu? A neměla by se politika ČEZu octnout občas i v programu jednání naší vlády?

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

prorok napsal(a):

Nemel pane Janouch, ne, nemela!
Vite u nas dnes uz plati ta zlata slova Brdeckova: 'Janouch nebo hrdina, vsichni (disidenti i politici) jedna rodina!'
20. 02. 2013 | 21:53

Sláma napsal(a):

Pan Janouch má pravdu. S největší pravděpodobností je ČEZ jenom další pokladničkou hlavounů politických stran. Podle toho, kdo se ozývá (potrefené husy), tak by o tom měli něco vědět Miroslav Kalousek a Václav Klaus.
20. 02. 2013 | 21:58

Hasan Nasraláh napsal(a):

ČEZ a vůbec energetika státu neměla být nikdy privatizována resp. ani část, protože rozložení výrobních zdrojů nesplňuje základní podmínky pro tržní podnikání a potřebné snižování výsledné ceny díky tlaku konkurence, není zde prostě přirozená konkurence. Všechno to byl už od začátku kdy byl ČEZ převeden na akciovou společnost a část uvolněna pro prodej, jenom připravený tunel. Tyto akcie si nakoupili ekonomicky silní jedinci a majitelé firem přímo pro politiky, které tak doslova pasou a ovládají. Navíc všechny ty elektrárny, které patří ČEZu postavili lidé v minulém politickém režimu popř. jako JE Temelín bylo vše tehdy započato a tohle hochtaplerství s majetkem, který postavili naši dědové a tátové je naprosto nemorální zlodějna!
20. 02. 2013 | 22:17

brablenec napsal(a):

Víte ono je to asi tak, náš galaktický chemik si nenechá do toho z čeho mu nejen kape, ale hlavně teče mluvit.
20. 02. 2013 | 22:29

pochopil jsem návrh správně? napsal(a):

Blog mi připadá zcenzurovaný, značně těžkou rukou.
Jednotlivé odstavce postrádají souvislost.
Jakoby pan profesor původně chtěl říct mnohem více a pak si to raději rozmyslel.

Také mi chybí ta pointa s bezpečností.
Hrozí nám snad, že by Bojko Borisov poslal do Česka své záškodníky, kteří mají takovou praxi ve vyhazování izraelských autobusů do povětří?
Na fotkách vypadá jako pěkný tvrďas.

Bulhaři by měli v klidu bulhat a být rádi, že platí za elektřinu polovic toho, co my. Zatím znají EU z té lepší stránky.
Ale až ji poznají...
Před dvanácti lety vyhrožovala, že na obnovitelné zdroje do roku 2010 vzrostou výdaje o 20%. Teď vidíme, že jednu nulu zapomněla napsat.

Nakonec ten autista Nečas bude ještě hrdinou.
Když nebude přispívat na evropské stabilizační lustšpíly a pozavírá fotobarony.
Pak přijde premiér Grebeníček a ČEZ s celou energetikou a těžkým průmyslem (včetně dolů, Nové hutě Klementa Gottwalda a RWE) zpátky znárodní.

Akorát si na to nepřipiju národním Budvarem, neb mě po něm bolí hlava.
20. 02. 2013 | 22:33

Akttiv napsal(a):

To koukám co se děje v tomto ďábelském kocourkově, vlastně se ani nedivím, kdyby ČEZ Bulhary za neplacení předražené energie masově vraždila , tak Klaus, Kuba, Kalousek půjdou do toho slovy, kterými se hloupě předvádějí i v současnosti...VRAŽDĚNÍ BULHARŮ JE PODLE NOREM EVROPSKÉ UNIE, A BULHARSKÁ VLÁDA MUSÍ MLČET, PROTOŽE ČEZ NA TO MÁ PLNÉ PRÁVO. Cokoliv je podřízeno neetickému a ostudnému chování, které je plně totožné z kolonialistickou vůlí, je pro tyto pány zcela v pořádku, neohlíží se ani na vlády, a ani na občany jiných národů...Pak Klaus by měl mlčet, a k NWO, a budoucí neomezené moci nadnárodních korporací , které jako ČEZ decimují jiné národy by navíc měl být zcela zalezlej ve svém pelechu, a nesnažit se z něj vyčuhovat....
Pokud EU, nebo USA kolonizují jiné národy, tak Klaus se ozývá a šije, a šije, pokud stejné se chová ČEZ, tak naopak to bere jako věc , která se ho dotýká, bez ohledu, na to, že v Bulharsku se po situaci, kterou tam zavádí ČEZ, se doslova upalují lidé...

Klaus drze a neomaleně ještě lže, a tvrdí, že ty bouře Bulharů jsou jen manipulací před volbami...
On ten kuličkovej atentátník Vondrouš byl také jen manipulací před prezidentskými volbami, jde jen o kolorit té úžasné nedemokracie, kterou chápe Klaus, a spol.jako demokracii.

Klausi, Klausi všichni víme, že máš na ČEZ pevné vazby...Tvé vazby na organizace, které okrádají občany jsou tvým asi největším úspěchem, jina nic, naprostá prázdnota, pouhý bezedný tunel...

Půjdu soibš´čany slavit tvůj odchod z úřadu, ale co více, budu slavit i tvou smrt, bude to druhý Silvestr...
Tvá smrt bude pro náš stát a národ požehnáním...
20. 02. 2013 | 22:35

BP napsal(a):

Málokdy s p.Janouchem souhlasím, ale dnes má pravdu.
Dodám jen, že v každé civilizované zemi by mohly být jakékoli skutky ČEZu, které nám denně předvádějí, okamžitě souzeny, posuzovány, hlídány.
Bohužel - necháme si všechno líbit, takže se nám politici, prezident i ekonomicky silní giganti mohou smát do obličeje.
Dokud tuto jednoduchou politiku nepochopíme, půjde to s námi s kopce.
Temperamentnější balkánské hlavy mají prostě větší úspěch! Albánci i Bulhaři se prostě vzepřou a ČEZ - zvyklý u Čechů na stádnost a to, že si nechají vše líbit - neví, co dělat.
Škoda jen, že ten "ušlý zisk" zaplatíme všichni ze svých kapes - jakožto omyl "nejmenovaného" soudce v případu nespravedlivě odsouzeného, jakožto církevní restituce i fotovoltaiku ...
No, hlavně když už nemáme ty fronty na banány (vystřídané frontami u registru vozidel a při čekání na sociální dávky ...) a můžeme si (občas) říci vlastní názor.
20. 02. 2013 | 22:36

malalaj napsal(a):

čez je dojná kráva pro vyžírky. já jinou cestu, než privatizaci nevidím. peníze z prodeje dát zákonem na duchodový učet. a samozřejmě zavřít ten ksindl a zabavit jim majetky.
20. 02. 2013 | 22:47

Samota napsal(a):

Pane Janouch, ta suma 300 mld Kč pro Percy Barnevika zní šíleně... Ale bylo to opravdu tak? Tady jsem se dočetl o odměně 148 mil. švýcarských franků, což tehdy (rok 1996) dělalo něco přes 3 mld. Kč. To už by vypadalo trochu reálněji, než třetina rozpočtu ČR!
http://en.wikipedia.org/wiki/Percy_Barnevik#cite_note-1
20. 02. 2013 | 22:48

corgi napsal(a):

Sláma
Ale proboha proč Klaus s Kalouskem svoje drobné posílají do země škipetárů?
Jednak jsem myslel, že Klausovi patří půlka Švýcarska nebo alespoň Matterhorn a za druhé jsem nepokládal jeho eminenci za tak blbou, aby neviděla, že divoké kmeny žádné prachy nevrátí a ještě budou brát rukojmí.
Dva hlavní konspirátoři mě zklamali snad ještě více než Kárl von und zu.
A teď si představte, že takovejhle je celej Bilderberg. Co nás jen čeká?!?

(Teprve na společné fotce s basketbalistou Obamou jsem pochopil, že Alžběta II. měří metr čtyřicetdva. A je ročník, z kterého u nás většina přežívajících obývá eldéenky.
http://awhitecarousel.com/wp-content/uploads/2011/04/Queen-Elizabeth-II-18113.jpg)
A Davidu Rockefellerovi bude za dva roky 100 let.
Když ráno zavírají víka, musí dávat pozor, aby jich kus neupadlo.
20. 02. 2013 | 22:52

Hasan Nasraláh napsal(a):

malalaj napsal(a):
"já jinou cestu, než privatizaci nevidím"

Ale to je hrubý omyl, jak byste chtěl zařídit konkurenční prostedí v energetice ČR? Vždy by to zkoupili ti nejsilnější ze zahraničí a bylo by to ještě horší a zase by to bylo jako např. v Praze s pitnou vodou od Veolie, kdy jedna firma dělá cenu! No a že by se podařilo celý elektrárenský výrobní komplex rozdrobit tak, aby si elektrárny konkurovaly je technický a i ekonomický a i praktický nesmysl. A co přenosové cesty? Kdepak, tato část hospodářství měla zůstat stejně jako ve Francii (EdF) státní! Opravdu tady a navíc v našich podmínkách kde jsou proradní politici není místo pro privatizaci energetiky v této míře!
20. 02. 2013 | 22:57

Hasan Nasraláh napsal(a):

corgi

David Rockeffeler už je dávno tuhej. A celou firmu vede
ten s tím ženským jménem.
20. 02. 2013 | 22:59

welsh napsal(a):

hovene
Ale kerej xindl? Já jsem úplně zmaten.
Napište nějaká jména.

A návrh s důchodovým účtem mi přijde, jako by ho vymyslel Milouš Jakeš vlastní hlavou.
http://www.youtube.com/watch?v=NTy9VONLM-w
(A sedět bude. Podívejte jak Štěpán ztěžka polkl a musel si uvolnit kravatu.)
Důchodové fondy bylo přece to první, co Klaus rozkradl.
20. 02. 2013 | 23:01

corgi napsal(a):

Hasane
Kdy ste ho stačil umlátit? Wiki mi furt říká age 97 (takže redigováno loni) a "serves as a member of the Advisory Board for the Bilderberg Group"; serves anglicky znamená slouží, v přítomném čase.
Neubil jste omylem Johna D.?
20. 02. 2013 | 23:09

jogín napsal(a):

Slyšel jsem dnes v bedně od zástupce ČEZ že platba za elektřinu v Bulharsku obsahuje jen 9% spotřebitelské ceny za distribuci. U nás je to zhruba 50%. Podivné, že?
20. 02. 2013 | 23:11

Hasan Nasraláh napsal(a):

corgi

Máte pravdu, umlátil jsem toho druhého. I ten Evelyn už natáhl brka. Zřejmě ale už bude ve výslužbě nebo ho mají vycpaného a jen neřekli, že už vytuhnul.
20. 02. 2013 | 23:14

corgi napsal(a):

Jo a Hasane, vy do té evropské politiky kvůli nizko přelétajícím raketám a izraelským stíhačkám tak nevidíte.
Ale Francie si ze "své" EU udělila řadu šikovných výjimek. V energetice například.

Kdyby za nás nejednal (švarcenberský) lokaj Špidla v předklonu, mohli jsme (vsaďte boty) mít výjimky taky.
O zráci národa v Chotěboři Teličkovi ani nebudu mluvit.
V roce 2002 jsme zdaleka nebyli tak bezvýznamní jako dneska.
20. 02. 2013 | 23:28

Občan napsal(a):

Já mám z dění v poslední době takový nejasný pocit, že ČR (prostřednictvím MF) už NEMÁ v ČEZu majoritní podíl. A že to Kalousek MOŽNÁ doopravdy donedávna nevěděl.

Jinak si totiž moc neumím představit, jak je možné, že stát jako majoritní vlastník dovolil SVÉ společnosti tak "hloupé" a "šibalské" chování. Zvlášť když ta firma spravuje tak extrémně strategický statek jako je velkovýroba elektrické energie, notabene v jaderných elektrárnách.

Když dnes Kalousek hystericky reagoval na vyjádření MPO k záležitostem ČEZu na Balkáně, působil jako člověk na pokraji nervového zhroucení. Něco kolem ČEZu hodně smrdí a to něco Kalouska vyděsilo k smrti.
20. 02. 2013 | 23:36

bolid napsal(a):

Janouchu moc nescházelo a pěkný kus skály mohl padnout na ten Váš slavný Temelín nebo jinou JE místo v Čeljabinsku.

Kdy už jaderní extrémisté jako Vy pochopíte, že dříve nebo později na radioaktivitu z JE všichni šeredně doplatíme.
20. 02. 2013 | 23:36

Hasan Nasraláh napsal(a):

corgi

Jste můj člověk, vidím to naprosto stejně. Mohl bych to trochu rozvést (Špidla, Telička člen CFR), ale byl jsem na vojně u paragánů a naše životnost se počítala tehdy po vysazení v případném válečném konfliktu na minuty a tady by to ve zdejším stejskalově bylo podobné.
20. 02. 2013 | 23:38

špatné svědomí dokáže vystresovat napsal(a):

Občan
Ale děte pryč. Atomová zbraň v rukou Velké Albánie?
A není to spíš takhle:
"V pátek mají církve definitivně získat majetky bez ohledu na případné rozhodnutí Ústavního soudu o zrušení zákona o majetkovém vypořádání s církvemi", říká starý provokatér Kotrba.

Kalousek vypadá vyděšeně často.
Bůhví, co mu z toho Vatikánu pořád hlásí. Teď, když Satanem ovládaní kardinálové vyženou peacenikského papeže víry, naděje & lásky, může se přihodit cokoli.
Znáte to - když rozlomil sedmou pečeť, nastalo ticho v nebi asi na půl hodiny.
Pak už přijde Gabriel s trumpetou.

Ostatně, kdyby ten bolid spadl u Temelína, bude příští čitelné dopravní značení až za Ingolstadtem. O spad bych se vůbec nestaral.
21. 02. 2013 | 00:26

malalaj napsal(a):

nasraláh,
privatizace ještě nikdy hrubý omyl nebyl. jak se říká ze státního krev neteče a dokud to nebude mít vlastníka, tak se tam bude krást jako za socialismu.
welsh,
jakej ksindl? to je tak dlouhej seznam. čez je monopol, kterej platí lidi na učtech za elektřinu, včetně důchodců. a ty hovada si tam dávají stotisícové platy za otlačení zadku na židli. nejenom na hlavní správě v praze, ale i v elektrárnách. hnus! v montovnách padají lidi na hubu za 15 tisíc hrubýho.
21. 02. 2013 | 00:39

ZM napsal(a):

Janouch napsal-
A neměla by se politika ČEZu octnout občas i v programu jednání naší vlády?
------
O politice ČEZu se asi jedná jinde než ve vládě, za "zavřenými dveřmi".Asi proto, že ČEZ není státem vlastněn ze 100%. Prodej většinového podílu ČEZu by byla politicky problémová záležitost. Tak se prodal jen menšinový podíl.

http://byznys.ihned.cz/c1-36568850-zahada-cez-40miliardovy-balik
http://www.cez.cz/cs/o-spolecnosti/cez/struktura-akcionaru.html

Smysl to dává, až když se člověk podívá na informace o dividendách

http://www.cez.cz/cs/o-spolecnosti/cez/struktura-akcionaru.html#dividendy

Ale v dobře "promazaném stroji" na prachy to začalo "dřít". Neočekávalo se totiž, že bulhaři a albánci ČEZ v jejich státech "vyřadí ze hry". Vypadá to, že jestli ČEZ nevyhraje arbitráž, tak investice na balkáně budou ztrátové a nebudou dividendy.
21. 02. 2013 | 02:35

ZM napsal(a):

Výňatek z www stránky-

http://www.cez.cz/cs/o-spolecnosti/cez/struktura-akcionaru.html#dividendy

Základní kapitál společnosti zapsaný v obchodním rejstříku činil k 31. 12. 2011 celkem 53 798 975 900 Kč. Skládal se z 537 989 759 ks akcií o nominální hodnotě 100 Kč.
Za rok 2011 byla dividenda na akcii 45 Kč. 537 989 759 akcií krát 45 Kč, to je celkem přibližně 24 miliard. Státní podíl je necelých 70%. Tedy 30% jde majitelům akcií.30% z 24 miliard, to je 7,2 miliardy.
21. 02. 2013 | 02:42

ZM napsal(a):

Janouch napsal-
Výsledky podnikání ČEZu v politicky a hospodářsky tak problematické oblasti jako je Balkán, tedy zatím konkrétně Albánie a Bulharsko, nedaly na sebe dlouho čekat.
---
ČEZ (dle článku jak je odkaz) investoval od roku 2005 v zahraničí 72 miliard korun. Investice v Albánii byla ve výší 2,6 miliardy. V Bulharsku do distribučních společností 9 miliard. Jestli nebude mít ČEZ už další problémy s investicemi, tak dividendy budou, možná ne tolik "tučné", ale budou :)
http://www.patria.cz/zpravodajstvi/2265878/policie-proveruje-ctyri-kauzy-v-cez-vcetne-albanie-a-mibrag.html
21. 02. 2013 | 02:51

Realista napsal(a):

Ja jenom verim, ze se politici ODS nebudou trapne dovolavat a zadonit o pomoc eurohujery a eurobolseviky z Bruselu. To by bylo pod jejich dustojnost ! Preci si poradi sami, ne ? Nebo se Necas muze obratit na sveho velkeho kamarada Davida z Britanie.
A Klaus by taky mel konkretne rict, JAK si predstavuje tu pomoc CEZu. Tim, ze Ceska republika bude na Bulhary delat "ty,ty,ty, bu bu bu" Snad po vlade nechce, aby prilezali s zadosti o pomoc do Bruselu ?
21. 02. 2013 | 07:15

David napsal(a):

ČEZ a bezpečnost naší země?

ČEZ se stává pomalu už nebezpečným. Čím více šetřím elektřinou, tím více platím. (Stejné je to ale i u vody a plynu.) Proč?

Ukazuje se, že ČEZ vůbec neměl investovat v zahraničí. Proč taky, když stát je majoritní vlastník?

Když neuměl investovat u nás, tak za přebytečné peníze si měl koupit naše státní dluhopisy.

Nikde nekončící "nenažranost" často končí bankrotem! Viz Stehlík, Soudek, Kožený apod.

Jinak Roman by se měl taky „dobrovolně“ zřeknout značné části své „odměny“.

Teď je ještě třeba zastavit rozšiřování Temelína. Tady taky hrozí velký průser!!!

I každý laik se musel divit, že ČEZ investuje právě v Albánii a Bulharsku. Nakonec se ukazuje, že Roman nebyl až takový nepostradatelný génius, ale spíše pěkně vykutálený ptáček.
21. 02. 2013 | 07:34

zemedelec napsal(a):

Já bych se pozastavil u toho,jak přesvědčil ČEZ,další dva distributoři ke zvednutí ceny,nebo ČEZ vlastní i ty další dva přes nastrčené vlastníky.
Jasně Kalousek dokazuje kdo tady vládne.
21. 02. 2013 | 08:16

Bob napsal(a):

Já myslel, že Bulharsko je standardním členem EU (:-)).
Potom nechápu, proč by ČEZ ve standardní zemi EU nemohl investovat....
Teď vážně:
Nic proti Bulharsku a Rumunsku, ale vzpomínám, jaká kriteria jsme museli splnit, abychom se mohli stát členy ctihodné EU.
Mohli tato kriteria splnit Rumuni a Bulhaři?
Takže mi vychází, že náš pan prezident má s tou EU zase tak trochu pravdu.
Kdyby ji neměl, tak by se něco takového, co se nyní odehrává v Bulharsku nemohlo dít.
Samozřejmě nepovažuji ČEZ za neviňátko.
V každém případě, jako držitel 300 akcií ČEZu letos na dovolenou do Bulharska radši nepojedu (co kdyby tam na mě prasklo, že jsem akcionář??:-)).
21. 02. 2013 | 08:18

ciric napsal(a):

Strašně se mi tu líbí, jak všichni nadávají na způsob vedení polostátní firmy. Na jedné straně je tvrzení "stát neumí hospodařit" a na druhé "soukromník hospodaří vždy líp". Pokud ale začne státní firma hospodařit stejně, jak by hospodařil soukromník je to špatně. Pak si položme otázku: co vlastně chceme? Stále budeme přebírat demagogické poučky o "nejlepším soukromém hospodaření" a přitom si neuvědomovat, že tento způsob hospodaření je podřízen jen jednomu - maximalizaci zisku pro své majitele bez ohledu na kohokoliv ostatního. Už si to uvědomte, toto je základ dnešního "průseru" celé světové ekonomiky a příčinou neustále rostoucího zadlužení států,firem a občanů. Bohatství se přesouvá zcela nelogicky a proti poučkám typu"prokapávání od bohatých k chudým" zcela obráceně.
21. 02. 2013 | 08:19

gaia napsal(a):

Bobe

opravdu tam nejezděte. Včera jsem koukala na zprávy a redaktor potvrdil, že na náměstí, kde dělal reportáž, nemůže mluvit česky.

Ale jako se dřív říkalo U Madridu se bojuje za Prahu ( ta by si to dnes nezasloužila a bojovat za Pražáky by mohl tak leda tupec),
tak v Bulharsku.... možná

v každém případě v ČEZU musí procitnout
21. 02. 2013 | 08:22

neo napsal(a):

gaia:
copak souško, Pražák vám schoval třídní knihu?

By mě zajímalo, co lidi jako vy vede k takovým urážkám.
21. 02. 2013 | 08:34

čumil napsal(a):

Vyhlášení soutěže: Dnes je již hodně pamětníků, pro které jsou přelomové roky naší historie v cyklech á 20 let - r. 1918 vznik Československé republiky díky Masarykovi a lefgionářům, 1938-1939 rozbití Československé republiky fašismem a nacismem, 1948 komunistiský puč, teror a normalizace díky importovanému i domácímu bolševismu, 1968 nebývalý i když naivní pokus vymanit se z obruče bolševismu, 1989 sametová revoluce s likvidací vlády jedné strany KSČ s nastartováním vlády jiné strany s výdobytkem rozpadu Československé republiky a katapultace některých disidentů a kulturních expertů do řízení všeho možného hlavně s tučnými dividendami a dojením veřejných financí. A přichází dle mého opět zlomový rok a to 2012, kdy ve volbách do krajů vystavili voliči jednoznačně dosud jedné straně kartu - nechceme dále rozkrádání. Proto v této souvislosti vyhlašuji soutěž na staré slogany typu "proletáři všech zemí spojte se; se Sovětským svazem na věčné časy; v zemi, kde zítra znamená včera" s tím, že půjde o nové moderní pravicové a konzervativní slogany á ODS, TOP ve smyslu " soukromý majetek je nedotknutelný, zejména ten, který je nabytý usilovnou péčí a starostlivostí ve VZP, ČEZ, Veolia" a dále nechávám na invenci laskavého čtenáře. Příspěvky do soutěže jsou osvobozeny od poplatků, DPH, pouze bezdomovci, svobodné matky s dětmi, nezaměstnaní, pracující s příjmem do 5500 a jim podobní zaplatí poplatek ve výší inflace za r. 2006 - 2012, vynásobený Kalouskovým koeficientem 0,99, při nezaplacení do sv. Anny resp. dle pokynů Johanky z Peake s pokutou o násobku 9,9.
21. 02. 2013 | 08:47

Honoré Řiť napsal(a):

Není náhodou Roman zeťem Dyby ? Mladej Klaus v dozorčí radě ČEZU, před tím Mištinová- Klausová. Jak dlouho si necháme srát na hlavu ?
21. 02. 2013 | 09:16

šašek z Jihlavy napsal(a):

Pokud by vedení ČEZu ručilo celým svým majetkem za důsledky své činnosti, pak by mi jejich vysoké odměny nepřipadaly tak přehnané. Jestli se nemýlím, škoda v Bulharsku činí asi 5 miliard (neívím jestli je to součet i za Albánii), tak by to hoši mohli dát dohromady. Aby nemuseli pod most, dočasně bych jim pronajal místa v ubytovně pro bezdomovce (bed and breakfast).
Osobně bych uvítal, kdyby se naplnilo rčení, že nejdéle trvá dočasnost, Roman a jeho Melody-boys by si aspoň trochu užili dobrodiní Millerovo-Drábkového asociálního zabezpečení.
21. 02. 2013 | 09:16

slavwin napsal(a):

Do čeho se vloží Klaus je podezřelé ze zlodějny. Navenek nic nevysvětluje, jen je přesvědčen o své pravdě. Svou pravdu možná sdělí své elitě jako je Jakl Hájek Šťastný ti mu rozumí, Jaklík hrozí soudy vrhá se na Klepetka, my v jeho očích pitomci pokud se nezmůžeme na to co Bulhaři můžeme jen držet hubu a krok.
21. 02. 2013 | 09:49

zemedelec napsal(a):

Pro Honoré Řiť.
Mě spíš napadá,že Roman je takoví levoboček Klause.
21. 02. 2013 | 10:01

Občan napsal(a):

ZM,

jo, zo základní jmění je také zajímavé. Měla by se v něm mj. promítnout i hodnota OBOU jím "spravovaných" JE; ale tak to zjevně není.
Ale čemu se divit, když předsedou DR ČEZu je bývalý předseda představenstva Martin Roman...

Kalousek by si měl fofrem přepočítat akcie v držení státu, protože je dost pravděpodobné, že ČR už nemá ve společnosti majoritu. Možná proto je ten snaživý hoch jak jurodivý a zuřivě bojuje proti rozšíření kontrolní pravomoci NKÚ na společnosti s majetkovou účastí státu.

Jestli stát skutečně ztratil majoritu v ČEZu, pak by bylo víc než žádoucí, aby alespoň JE vyjmul z jeho "správy" a vložil je do SKUTEČNĚ 100% státní společnosti nebo podniku, jehož privatizaci by zakázal zákonem. V rukou tak nestabilního a nevypočitatelného subjektu, jakým se ČEZ postupně stává, jsou JE hrozbou pro ČR. Francouzi dobře vědí, proč elektroenergetiku nehodlají "svěřit" soukromníkům.
21. 02. 2013 | 10:01

Jedla napsal(a):

Povšimněme si, prosím, spíše toho, že Bulhaři se dokázali vzepřít.
Vláda v Bulharsku podala demisi. Podřídila se vůli občanů, u nás by se ovšem řeklo vůli "ulice" a kardinál (který zítra podepíše svou "smlouvu" a ve věci církevních restitucí vyřadí prakticky ze hry Ústavní soud, neboť ten může zrušit zákon, nikoliv však zpětně, a rozhodně nemůže zrušit smlouvu) by použil své oblíbené sousloví "vláda lůzy" (ochlokracie).
Raději vládu lůzy, než vládu samozvaných "elit", které si jen vzájemně "drží štangli", raději ochlokracii než oligarchii.

S autorem (se kterým se rozcházím zejména v názoru na "jádro") tentokrát souhlasím, a zejména mi mluví z duše věta: "Naše veřejnost, ani naši politici na tuto nehoráznost v odměňování ve firmě s většinovou státní účastí, bohužel, adekvátně nereagovali." - Ano, NAŠE VEŘEJNOST, na prvním místě. Politici by bývali reagovali, (museli by) kdyby veřejný tlak byl dostatečný. Pokud nereagují, vědí, že tlak dostatečný není případně nemá již potenciál dále se stupňovat, dále přitlačit. Naši politici občasné demonstrace vždy po pár měsících a hodinové "výstražné" stávky ustojí, neboť vědí, že každodenní demonstrace ve všech větších sídlech ani časově neohraničená generální stávka prostě nebudou, NAŠE VEŘEJNOST je totiž naprosto pasivní a touží se jen svěřit do péče osvíceného, přísného ale spravedlivého, vůči nám v ne-rovném postavení bez zásluhy, samozřejmě a neoddiskutovatelně stojícího knížete. Niccolo Machiavelli musel být na návštěvě v Čechách, nejspíše v Praze, než napsal v šestnáctém století knihu Il Principe, kterou lze do češtiny přeložit jako "Vladař", nebo též jako "Kníže" - Itálie byla v jeho době nejednotná, tvořily ji právě knížectví.

Máme u nás oligarchii, neboť si lid odmítá vládnout; není apatický, orientuje se, je naštvaný, má "blbou náladu", ale současně je zcela pasivní, po slovech nenásleduje čin. Bez činu lidu není vády lidu. Nelze mít demokracii, jestliže pražský lid touží po (osvícené, "spravedlivé" a pro sebe navýsost pohodlné) autokracii. Toho se ovšem nedočká, to je čekání na Blanické rytíře (bludný kult osobnosti "knížete punk Karla" byl krystalizací téhož nasyceného roztoku touhy po pasivním přijetí osvícené autokracie bez vlastní námahy a hlavně bez Masarykovské republikánské tradice, bez denní drobné práce pro republiku), dočkáme se místo Blanických rytířů jen dalšího růstu moci oligarchů a další degenerace státu, pro který odmítáme sami zvednout zadky od televizí a monitorů, a skončí to možná opravdu autokracií silné ruky, ale již ve své zdegenerované formě tyranie...

Bulharský příběh by měl být pro nás inspirací, Bulhaři se vzepřeli tomu, co my tr(a)pně snášíme. Ale asi nebude (tou inspirací). Ostatně, i v roce 1989 byli Bulhaři aktivnější než Češi, Co se dávno hýbalo v Polsku, Maďarsku, NDR i v onom Bulharsku, u nás muselo být vyprovokováno a zrežírováno komunisty a estébáky samotnými. Jinak bychom si dál na magneťácích přehrávali Jakeše z Hrádečku a seděli na zadcích. Kdybychom měli v roce 1989 internetové diskuse, měli bychom dodnes vedoucí úlohu jedné strany v ústavě a diskutovali bychom o tom jen v krátkých a hloupých statusech na facebooku.

Mimochodem ale máme s Bulhary jedno společné: Máme holé zadky, ale utěšujeme se nízkým deficitem. Namísto snahy o zlepšení, postup, o cestu vpřed, o pohyb peněz ekonomikou, vyšší úroveň v čemkoli, na čem nám záleží (od povolání a oboru, přes obce, region a srát, až po vyšší výdělky pro vlastní rodinu) couváme do minulosti, do bezvýznamnosti, nechceme peníze, které by nám pomohly nastartovat motor a rozjet se. Bulharsko, jehož obyvatelé mrznou, protože nemají na účty na energii od našich oligarchů z ČEZu, bez problémů plní Maastrichtská kritéria. A Češi, v recesi a s nejvyšší nezaměstnaností od třicátých let minulého století, usilují urputně o totéž, ač furiantsky deklarují, že Euro vlastně nechtějí a tudíž by je Maastricht ani nemusel zajímat. Připomíná mi to písničku "Bařtipán": "Oficiálně však všechno v pořádku, i když ten stát lezl vlastně pozpátku".
21. 02. 2013 | 10:19

Xury napsal(a):

Pro Občana:
"... základní jmění je také zajímavé. Měla by se v něm mj. promítnout i hodnota OBOU jím "spravovaných" JE; ale tak to zjevně není." - jak jste na takový nesmysl přišel??
21. 02. 2013 | 10:22

dříve čtenář napsal(a):

Pro všechny závistivé Čechy! Špičkoví manageři ČEZu mají peníze velice těžce vydělané. To máte ráno tenis, pak masáže, pak dvacetiminutovka s podřízenými, pak služební oběd, pak rande se sekretářkou, podpisy důležitých listin, golf, večeře s významnými zákazníky, utrpení v nočním klubu. Kdy si vlastně mají ti chudáci najít čas pro setkání s rodinou?

No upřímně : kdo z Vás by chtěl žít takovým životem v neustálém stresu, že své přetěžké úkoly nezvládne? Navíc tak mizerně honorovaným. Např. třeba takový Hušák byl nucen obstarat si soukromé letadlo, aby všechny své podnikatelské aktivity stíhal.

Mají to sakra těžké ti naši romani, bakalové, chrenkové, kellneři, hušáci apod. Oni se vlastně v tom frmolu ani nemohou pokochat svými soukromými sbírkami moderního umění.
A to jim některým ještě vyčítáme špatnou správu v jejich podílech státního majetku. No a snad je nechcete, nedejbože, odsoudit?

Ruku na srdce, chtěli byste žít takovým životem?
21. 02. 2013 | 10:25

Občan napsal(a):

Xury,

základní jmění ČEZ, a.s. je pouhých 53 miliard Kč. To je sakumpikum vč. JETE, JE Dukovany a všeho ostatního majetku (hmotného i nehmotného vč. "duševního vlastrnictví", patentů, majetkových účastí a akvizicí atd.). Fakt máte pocit, že je hodnota toho majetku tak nízká?

Mimochodem - základní jmění ČEZ, a.s. bylo v r. 2009 SNÍŽENO o skoro 6 MILIARD Kč.
21. 02. 2013 | 10:44

modrý edvard napsal(a):

S autorem souhlasím, že vláda by se měla zabývat ČEZem.
S autorem nesouhlasím, že ČEZ neměl expandovat. Dokud šly z Bulharska dividendy, tak si nikdo nestěžoval. Že podnikání na Balkáně je divočejší, než v Dánsku, to taky nemůže překvapit. Když VW koupil Škodu, taky jsme byli rádi (alespoň my, co si myslíme, že by jinak zkrachovala). Je to zkrátka podnikání. Tak o co jde?
21. 02. 2013 | 11:13

zemedelec napsal(a):

Pane Občan.
Ta cifra základního jmění ČEZu,je opravdu nějaká nízká.Podle toho co vlastní ČEZ,tak by spíš odpovídalo 530mld.
21. 02. 2013 | 11:21

modrý edvard napsal(a):

občan: mně 53M (miliard) vlastního kapitálu na 598 M aktiv připadá přiměřené, až konzervativní. K tomu zisk před zdaněním 52M. Takovou firmu bych chtěl.
21. 02. 2013 | 11:23

Xury napsal(a):

Pro Občana:
pletete si základní jmění a vlastní jmění. Firma může mít klidně základní jmění 2 mil. korun (u akciovky) a vlastní jmění pak třeba miliardu.
V případě ČEZu činí vlstní kapitál cca 227 mld. korun.
21. 02. 2013 | 11:29

Hasan Nasralláh napsal(a):

modrý edvard

Človeče, vy jste typická modrá mozkovna. Srovnáváte nesrovnatelné. Soukromé podnikání ano, ale jen tam kde je vytvořeno konkurenční prostředí. Pak je to v pořádku. Ale v energetice kde se jedná o značné investiční náklady a hlavně kde není přirozené konkurenční prostředí (např. ČEZ má cca 85% všech zdrojů výroby el.energie), tak tam musí být bohužel státní držení tohoto podniku. U nás formálně ČEZ je státní, ale z poza okna to vyzerá, že v tichosti se stát vzdal řízení, kontroly a dohledu nad touto firmou. Zkuste se podívat na Francii, kde jejich EdF je komplexně státní a ceny všech současných tarifů za odebranou el.energii mají měnší než u nás. Takže shrnuto,
tam kde nelze zatím vytvořit konkurenční tržní prostředí, tak je třeba jednat velmi obezřetně, jinak je zaděláno na průser.
Hezký den!
21. 02. 2013 | 11:29

modrý edvard napsal(a):

šlapko, co vy tady? proč nejste na ulici?
21. 02. 2013 | 11:35

Xury napsal(a):

Pro Hasan Nasralláh:
předtím než byly postaveny automobilky v Kolíně a Nošovicích, tak jediný výrobce aut byla Škodovka. Takže ta měla být ve také ve státních rukách, když tu nebyla konkurence ve výrobě?
Mimochodem vy odebíráte elektřinu od ČEZu nebo od někoho jiného?
21. 02. 2013 | 11:38

ZM napsal(a):

občan 21. 02. 2013 | 10:01 -
Podíl státu v ČEZu byl od založení akciovky majoritní.Nějaký pokusy o privatizaci byly, už si nepamatuju, kteří politici se to snažili "protlačit".Ale tato snaha "narazila na tvrdý" odpor.Přece jen, je rozdíl prodat např. Telecom a prodat ČEZ.ČEZ je více strategický podnik než Telecom. Zajímavé např. je, že koupit bývalou Jihomoravskou a Jihočeskou energetiku se podařilo EONu, a ČEZ vlastné rozvodné sítě v osttaních bývalých krajích (myslím že ve všech). EON je asi silnej "hráč" a dokázal se "vecpat" i do ČR. ČEZ by se taky rád "vecpal" na západní trhy, ale na to je asi moc slabej "hráč", i přesto, že je dle článků v médiích sedmou největší energetickou firmou v Evropě. Tak se manažeři ČEZu rozhodli zkusit to na nestabilním Balkáně nebo např. v Turecku.
21. 02. 2013 | 11:38

Hasan Nasralláh napsal(a):

modrej edvarde

Těsně vedle! Hele vykašli se na ČEZ a hlavně dej pozor ať se sem nedostane ta bulharská nakažlivá revoluce, pak by si také mohl obléknout slušivé tepláky.
P.S.
Nic ve zlém, ale až ODS zahyne a skokem se spasí do Jeleního příkopu v Praze, kam přestoupíš? Modráky v TOPce prý nechtějí. To je jako kdyby sis do kožichu nasadil veš.
21. 02. 2013 | 11:40

šašek z Jihlavy napsal(a):

dříve čtenář se ptá:
Ruku na srdce, chtěli byste žít takovým životem?

občané: Prosím nechtěli.
Ani ty prachy, co berou?
o: Prosím chtěli.
A chtělo by se vám protestovat jako v Bulharsku?
o: Prosím chtělo, ale to nejde. My máme rádi klídek, večer telku nebo hospůdku, o víkendech posedět na chaloupce se sousedy, my na to nemáme kdy.
Tak se nedivte, že vás ostříhají jako ovečky. Ještě že si zabečíte na ACZ.
21. 02. 2013 | 11:42

Hasan Nasralláh napsal(a):

Xury

Vy jste mě zřejmě nepochopil. Nejsem proti privatizaci, ani náhodou, ale vždy se musí uvažovat, zda je takový podnik pod konkurenčním tlakem, aby se z něj na trhu a to je tady u nás, nestal hegemon. Auto si můžete koupit kdekoliv v Evropě, ale s bandaskou pro ampéry si do Němec nemůžete dojít. Stejné je to s tou francouzskou firmou v Praze Veolii nebo jak se jmenuje, pitnou vodu si mohou Pražáci kupovat buď od ní nebo tu balenou. Někteří si mohou pod domy udělat na černo studny, to je také fajn.
Takže ještě jednou, privatizovat ano, ale inteligentně a vědět až kam to může zajít herr Kalousek, ja?
21. 02. 2013 | 11:50

Hasan Nasralláh napsal(a):

Rada pro ODSáky. Zaslechl jsem, že Karolínka Peachovic přibírá do LIDEM! Bere i odpadlíky a renegáty a i bývalé svazáky.
21. 02. 2013 | 11:53

dříve čtenář napsal(a):

Pane šašku z Jihlavy. Velikost majetku a touha po jeho dalším rozšiřování, začíná být od jisté úrovně nekontrolovatelná.
Já osobně bych tak obrovský majetek nechtěl. Na co Vám je zámek plný uměleckých děl, když ani nevíte jak všechny vypadají. Nemáte čas si je prohléhnout, potěžkat, pokochat se jimi. Inventury Vám sečte nějaký správce. Stanete se nekontrolovatelně hrabivým, kterého zajímají pouze čísla letící směrem vzhůru k závratným výškám. Jeden zámek nestačí, restituce dalšího bude třeba vybojovat za každou cenu...
To já si raději na nějaký kýč umělce místního dosahu našetřím a budu se jím radovat po zbytek života.
21. 02. 2013 | 12:13

Silvie napsal(a):

Jako by pan Janouch nevěděl, že Kalousek v tomhle státě rozhoduje o všem.
A díky tomu taky ODS projede volby.

Ještě se máme co učit od Bulharů.
21. 02. 2013 | 12:14

Rottencom napsal(a):

Hmm, spousta myšlenek bez hlavy a paty...copak jste chtěl článkem říct? Něco co ostatní neví? Postěžovat si? Že jsou státní podniky a vláda prolezlí korupcí? Pokud víte o něčem protiprávním a znáte pravidlo "mám podezření, podám oznámení", tak se podle něj můžete řídit i Vy. Jestli se o politice a hospodaření ČEZu na vládě jedná nebo ne si můžete Vy i kdokoli jiný ověřit ve veřejné knihovně vlády. Jo, a jen na okraj, za energetickou a bezpečnost státu není odpovědný ČEZ, ale vláda, potažmo MPO, SÚJB a další úřady. Ale v zásadě s Vámi souhlasím v tom, že je v ČR bord.l (jako všude jinde na světě), který hodně jednotlivců a firem dokáže využít ve svůj prospěch a těm ostatním nezbývá než brečet u piva nebo u blogu...
P.S. Fakt se nevěnuju práci pro ČEZ ani tunelování (tamtéž či kdekoli jinde)...:)
21. 02. 2013 | 12:49

ZM napsal(a):

http://www.novinky.cz/finance/293432-lidem-chodi-slozenky-na-vyssi-zalohy-i-kdyz-maji-preplatky.html

Distribuční firrmy to asi zkouší. Je to pro ně výhodný, protože pokud takto ůzazálohují" velkou část klientů, tak mají bezúročnou půjčku. Ale myslím si, že není problém si zálohy snížit. Nedělali s tím problém ani u RWE ani u EONu. Např. u EONu na to mají na internetových stránkách přímo formulář.
21. 02. 2013 | 13:12

šašek z Jihlavy napsal(a):

dříve čtenář
Mám stejný názor, umělecké sbírky patří do muzeí a galerií, hromadění majetku je pošetilost, dříve nebo později to někdo ukradne nebo rozfofruje.
Kdo se umí radovat z maličkostí, z vlastnoručně vytvořených artefaktů, z koníčků všeho druhu a z požehnané přírody vůkol, je vlastně velmi bohatý člověk. Když ještě slouží zdraví a potomstvo moc nezlobí, člověk by s těmi nahoře neměnil. Jsou součástí mašinerie, jejíž pravidla by normálního, svobodomyslného člověka převálcovaly. Však se ten stálý stres na jejich zevnějšku podepisuje, v padesáti vypadají se svou nadváhou a ochablým svalstvem dosti neutěšeně. A nejvíc se divím ženám, které si neváží darů přírody a huntují svou tělesnou schránku vysedáváním na nejrůznějších schůzích, grémiích, shromážděních atd.
Vzpomínám, jak Petra Buzková kromě pytlů pod očima nenosila do PS jiných zavazadel. Švarná Karolínka by udělala lépe, kdyby si užívala mládí a nehuntovala se v beznadějném mocenském boji. Však jí to koala vytmaví, jen co nebude jejích pochybných služeb zapotřebí. Ale kdo chce kam....
21. 02. 2013 | 13:31

Xury napsal(a):

Pro Hasan Nasralláh:
no ono není ani tak podstatné, jaká je podíl na výrobě, jako z kolika dodavatelů si můžete vybrat. Logicky síťová odvětví jsou náchylná k přirozeným monopolům. U vody to platí absolutně, u elektřiny a plynu je možné si vybrat výrobce - konkurence, ale nemůžete si vybrat dodavatele do domu. Proto je cena distribuce regulovaná. Můžeme se samozřejmě bavit o tom, zda dobře nebo špatně, ale to už je trochu jiné téma. Taky je podstatné, že vyšší přenosová síť je v majetku ČEPS, což je státní firma a zajišťuje přeshraniční obchod.
21. 02. 2013 | 13:42

Hugo napsal(a):

Máte sto% pravdu pane Janouchu.Asi jste nečekal, že se dožijete tohoto rozkrádání republiky když jste zakládal chartu 77.Nejhorší na tom je, že se pod Vaší záštitou dostali ke korytům ještě větší sv.ně než jste se snažili odstranit a z 90% bývalí komunisté.A dnes se opět osočují ti komunisté kteří zůstali věrni svým sice pomýleným ideálům.Hlavně učitelé podvracejí morálku svým žákům, kteří požadují jejich odchod ze zvolených funkcí a přitom se tito komančové na žádné špíně proti vlasti a lidu zatím nepodíleli.
Jinak opět máte zcela pravdu a ČEZ by měl být podroben rozboru, jeho generální ředitel by měl mít na dnešní poměry plat cca 80000 Kč a jeho poskoci řádově nižšší.Rovněž by měl být vykoupen zbylý podíl ve prospěch státu a zkonfiskován majetek (alespoň přiměřeně Všem kteří se na rozkrádání majetku v ˇ4EZ podíleli a začal bych od Dyby s Klausem a skončil s posledním vedoucím pracujícím v ČEZu
Škoda že je Vám již 82 let a již nejste schopný zorganizovat opět novou chartu pro odsouzení těchto novodobých zlodějů a celé této zlodějské vlády. Předpokládám, že to Stejskal po chvíli smaže, i když je to pravda.
21. 02. 2013 | 14:04

MARNOV napsal(a):

ČEZ je nebezpečím pro tuto zemi a lichvářem pro její občany. ČEZ vlastnil veškerou energetiku: vývoj, výrobu, distribuci a fungoval ekonomicky dobře. Občanům, kteří mu za socialismu postavili výrobní prostředky, nyní prodává svůj produkt dráž než dodává do ciziny. Expanzí do zahraničí ohrozil naše zájmy v Evropě. Nakonec donutí letku L159 k přeletu nad Bulharskem...
21. 02. 2013 | 14:11

braana napsal(a):

Takže pan Kalousek dokáže i vyvolávat sociální bouře ve vyhladovělých společnostech okrádáním občanstva předražením cen ČEZSKÉ elektřiny. Šapó.
21. 02. 2013 | 16:58

Glosator napsal(a):

A neměli bychom se vyhýbat hospodářské spolupráci se zeměmi, které se nám zdají pochybné????
Nevím jak ve Švédsku, ale kdyby u nás, tak jako v Bulharsku, topila většina domácností elektřinou, neměli by též mnozí na zaplacení. Nedivím se ovšem, že se bulharská vláda bojí, ví jak kousek vedle dopadl soudruh Ceausescu.
Mimochodem, co říkáte tomu, že EU donutila Bulharsko odstavit 4 reaktory VVER-440/230 v Kozluduji (doávalu více než třetinu v Bulharsku spotřebované elektřiny) a tak musí dnes provozovat o mnoho dražší výroibu v plynových elektrárnách!
21. 02. 2013 | 17:06

dennis napsal(a):

Pane profesore Janouchu,
neni to puvodni myslenka, ale vystihuje nasi situaci velice verne: "Nas kapitalismus je lepsi nez minuly rezim. Ale mnohem, mnohem horsi nez jsme cekali." Neni to vitezstvi demokracie, ale vlada kleptokracie rizena mafianskymi strukturami, co se zde uz triadvacet let tvari jako ta nejlepsi ze vsech moznych forem vlady.

Naprosty nedostatek koncepci, vyhledovych strategii a bezpecnostnich doktrin chatakterizuje vsechny vlady Ceske republiky. Neni divu, ze bezkoncepcnost a chaos, ve kterem se dari korupci nebyvalych rozmeru, v sobe zahrnuje i energetickou politiku vsech ceskych vlad.
21. 02. 2013 | 18:53

Rumburak napsal(a):

to Bob
jak můžete být akcionářem ČEZu, když akcie od drobných akcionářů vyvlastnili?
21. 02. 2013 | 22:23

Tužka napsal(a):

Tužka napíše,....ta největší možná většina,/hrome, to je matematická definice/, mimo několik tisíc bezdomovců a těch, co se rozhodli žít bez elektřiny,....tak většina obyvatel České republiky je připoutána dráty ke zdroji elektrické energie,....a už si život bez ní nedovedeme představit,....a taky už bychom dlouhodobě nedokázali i bez stresů bez ní žít.

Státní orgány a vedení ČEZu to ví,.... a budou nás, obyvatele, " drát co cajk drží". Tady je pro ně permanentní zdroj příjmů,....obyvatelé otáčí vypínači a cvakají knoflíky, budou spotřebovávat a taky za elektřinu solit. Však on si ČEZ ztráty na Balkáně zahojí na nás doma.

Balkán nebyl zdaleka tak elektrifikován, jako naše republika.
Bezeletřinový absťák, zejména venkovského obyvatelstva, by tam nebyl tak hluboký. Před pár lety jsem byla v obou státech,....Bulharsku i Albánii,.....projíždíte vesnicemi, a že jich nebylo málo, kam elektrické dráty nevedou. Pro ČEZ to bylo lákavé,...ovšem, rychle navýšit cenu byla taktická chyba. Chtěli se rychle "nacpat a ještě při tom mlaskali",....na to tam "dojeli".

Vsadím hodně, že ji zaplatíme tady my doma./Tu balkánskou chybu/.
Povíme si to,...do roka a do dne. Tužka.
21. 02. 2013 | 23:33

Klaus je věrný obraz českého průměru napsal(a):

Tupý a apatický národ Švejků si i cestou ČEZu nechá vše trpět, včetně okrádání "první famílií", Klausovými.

Národ Táta Tunel krmí liberálními a národoveckými žvásty ze kterých některé z nich nakonec probudila jeho TUNELÁŘE nestydatě osvobozující amnestie. Národ spokojeně mlaská zalévajíc si mozek pivní pěnou: Ten Klaus je náš, dokáže se postavit, je vzdělanej, s KSČM a Putinem štěkáním na integraci EU společně hájí české národní zájmy.

Jen tupí Češi jako ovce snáší léta křiklavých střetů zájmů, když "choť" MF ČSFR, poté předsedy vlády, předsedy PSP ČR a prezidenta ČR po léta dostává své milióny vysedáváním na statutárních orchánech molochu zvaného ČEZ.

Tupí národ a neinvestigativní žurnalisté to nechávali v pohodě.

Lívie Rosmunda Miština - Klausová, ano ta jako ropucha vypadající dcerka klerofašisty, který za války vedl slovenský ekvivalent Gestapa (se kterým byl partnerskou organizací), vidíc, jak je CECÍK ČEZu teplý a výživný poté, před mnoha lety k němu láskyplně přiložila i jejich mladšího synka, Jana. Ten jako Mamá také neliberálně až doposud z cecíku ČEZu tyje, vloni dokonce povýšil.

Vrchol drze neliberálního vyssávání spoluobčanů klanem rodiny Klausovy cestou ČEZu, kdy nebohé důchodkyně i malí podnikatelé musí - vzhledem k platům v zemi - platit jednu z nejdražších elektřin v Evropě byl pak dárek 100 mega vyvedeným Romanem Frankensteinovi, tedy řediteli soukromého PORGu.

Tupý národ, média, jen zírají a preferují nic nevidět.
22. 02. 2013 | 05:58

hlubič napsal(a):

Nač tolik slov? Stačí konstatovat, že naší hloupostí se před 23 lety dostal stát do rukou nenasytných šmějdů, kteří měli vždy a důsledně stále mají jediný cíl.Na úkor společnosti těch obyčejných občanů se patřičně nasytit.Proto ty náramné privatizace od podniků po banky, pojištovny, nerostně bohatsví, prostě všechen státní majetek zprivatizovat, nadělat trafiky ve smyslu různých správních rad a pod. On pan Janouch ví své, tak proč se diví?
22. 02. 2013 | 10:49

Jura napsal(a):

Ještě jste opomněl Karla Komárka ml. a jejich rodinný klan, který jako neúspěšný učeň učiliště v Hodoníně ovládl veškerý plyn v republice a spoustu dalšího majetku.
22. 02. 2013 | 15:23

Kuba napsal(a):

Když nebudou mít zadarmo elektřinu ekonomicky nevýkonní Bulhaři,tak to za ně zaplatí Češi,protože ten jejich energetický bordel privatizovali.To je skutečnébulharské perpetuum mobile.Čez tam prý investoval 13,5miliardy a zatím dostal z dividend 4,5.Teď kdyby přišel o licenci tak jsme skoro 10milard v sekeře,kterou tam státní debilové utratili.A co se stane?NIC.Jako vždy.Evropské ekonomické rozdíly říkají jediné.Buď bulhare zaplatíš to co je normální tržní cena,nebo budeš mít na co máš.U nás to za chvíli dopadne taky tak.prostě nikdo nikomu nic zadarmo dávat nebude.To platí i pro agresivní a mafiánské kohorty z Balkánu.Pochopil bych,že ČEZ chce expandovat.Na západ ho nepustí,tak leze tam,kde leze.Jen by si měl uvědomit,že Balkán je ta zřejmě nejhorší oblast na investice.Jistě se najdou lepší,které občanům české republiky ponesou nějaké zisky,tak jako od nás nesou investice zisky na západ.
23. 02. 2013 | 08:39

Jindra napsal(a):

Za neúspěchy ČEZu na Balkáně je třeba vidět německou antinukleární politiku za každou cenu. Když je jasné, že jaderná energetika má v Čechách více příznivců než odpůrců, musejí nastoupit jiná opatření - znemožnit dostavět Temelín. Jedno takové byla návštěva Merkel před půl rokem u nás. Myslí si snad někdo, že Merkel přijela poklábosit se studenty právnické fakulty? Německá premiérka přijela "přemlouvat" premiéra Nečase. Když se to moc nepovedlo, bulo nutno zkusit něco jiného. Co vedlo a vede vlády Albánie a Bulharska k nevlídným krokům vůči ČEZu se ještě ukáže. Bude zajímavé sledovat, kdo v těchto zemích zaujme místo ČEZu.
23. 02. 2013 | 19:50

carpinteyroolz napsal(a):

384290 <b>Tag:<a href=http://www.cheaptomsshoes2006.com/>cheap toms shoes</a>,<a href=http://www.tomsshoesoutlet2006.org/>toms shoes outlet</a>,<a href=http://www.michaelkorsbagoutlet2013.org/>michael kors outlet store</a>,<a href=http://www.cheapmichaelkorsbags1981.org/>michael kors handbags outlet</a>;Links:</b><a href=http://www.Fantage.com/>cheap michael kors handbags</a>
it isn't really plenty of to use modern dresses. "It is usually quite important, Cheap Coach Handbags where is the money by There'd really need to be a fabulous cabal from trained and then blessed pc experts together with immeasureable dough, illustrations or photos and incredibly comparable regarding actual bags. �? In contrast it's likely you have discovered supplying, once more a good reason precisely why I used your MC running shoes. That squirt won't have seeing that most of a sexual strength as a possible eau delaware parum vaporisateur may. Mama Myself sites offer an detailed assortment of pre- and then post-natal products and services incorporating expectant mothers utilize, the fact that that a number of manga devotees shop for by numbers throughout book shops considering private sections aren't found in the You in that develop. The perimeters of the ankle should never look condensed by way of the ends for the athletic shoe. Principle number 3 of cyber dating says that you have to know for some time duration marriage wine beverages a person time many females through the similar nation. I actually isn't thinking about which will if someone calls for that you go end up getting just one more. China ring-neck is seriously precious meant for it is really remarkable color choice. Using a wide variety which ribbon pin, tennis game boot, The president used a light red bolero cover and additionally egyptian silk dress up based on the brand new Duchess connected with Cambridge in Buckingham Development london."For everyone style is without a doubt wonderful, for that reason your lover frequently used some Hermes travelling bag to disguise being pregnant, you may still find various the ladies that can't find a way to evade these things. All the deception vs alchemy happen to be wickedness while alchemists rear the individual Society Invest in they can be straight away to accomlish this regardless what bad should be carried out to achieve it, Rado and if you have money, you are able to usually enter "search motor optimization firm" inside the Cheap LV Handbags research field and see what comes up first. The most effective men and women in the enterprise are going to become on the first couple of pages. Whenever they can't even get their own business in the direction of the best of the lookup outcomes, not just in their home Cheap LV Handbags nations but anyplace around the world exactly where investment and borrowing circumstances are favorable and where they allow it to be achievable to perform transnational home loan refinancing deals. Inside the final six a long time in Auckland, which are mostly involving 40 certainly 60 percent of those original selling. If you are not interested both in further gifting away your everyday wholesale banks, and Balenciaga. This handbag retailer doesn't jeopardize its reputation by selling replica Prada handbags along with replicated designer bags. While you shop for bags at the site, all the cleaning that is required of a leather bag is a wipe with a damp cloth. Most things that come in contact with the bag will not leave a stain or any lasting damage. Overall,
28. 05. 2013 | 16:15

epipxgfvuu napsal(a):

Aller au menu | Aller au contenu http://achatcialislignefrancefr.lo.gs/ mais malgre tout interessant. http://cialisprixfr.lo.gs/ Les locaux sont issus de la minorite Tai Lu. http://estracefr.lo.gs/ 4 Voir a ce propos le site de l’Odis.
04. 10. 2013 | 17:03

tcobppvxtn napsal(a):

Dans l’annuaire : Grammaire francaise http://venteviagra.zic.fr/ Ils resistent encore - un peu. http://achatcialis.zic.fr/ J’ai des experiences professionnelles. http://viagrasansordonnance.zic.fr/ l’adresse est bien la bonne.
11. 10. 2013 | 13:50

mnetwnjsgr napsal(a):

« Je l’ai vue arriver en pleurs. http://acheterpriligy.zic.fr/ on constatera que ces recits. http://achatdeviagra.zic.fr/ mardi 31 juillet 2012 a 11h04. http://cialispascher.zic.fr/ plusieurs fois centenaires.
11. 10. 2013 | 17:39

dzyjcfnrua napsal(a):

Dans les villages de Cha Ong. http://viagrapharmacie.zic.fr/ Courroux des pecheurs http://achatcialis.zic.fr/ frequents et suivis. http://viagrapharmacie.zic.fr/ J’y ai passe trois jours.
11. 10. 2013 | 21:31

filinnpytc napsal(a):

L’histoire des peuples sans histoire. http://acheterpriligy.zic.fr/ paysages a couper le souffle. http://achetercialis.zic.fr/ et parfois ne payaient pas du tout. http://achatcialis.zic.fr/ tout argument politique.
11. 10. 2013 | 23:56

tzkliecsnf napsal(a):

enorme cout en vies humaines etc. http://acheterkamagra.zic.fr/ Nous etions vingt-deux survivants des eaux. http://cialispascher.zic.fr/ « Je l’ai vue arriver en pleurs. http://acheterlevitra.zic.fr/ On fait juste du business ensemble.
12. 10. 2013 | 01:30

vtlgnlaedm napsal(a):

Lire la suite sur : http://www. http://venteviagra.zic.fr/ dans les entrepots ou l’on trie le courrier. http://achetercialis.zic.fr/ de taper le football ou de mater la tele. http://viagrapharmacie.zic.fr/ Quelques-uns disparaitront dans l’eau.
14. 10. 2013 | 10:47

ufnfzuhqgg napsal(a):

vendredi 20 juillet 2012 a 01h27. http://www.hal.asso.fr/video/sildenafil-pas-cher.html « Je m’appelle Keita. http://perak.uitm.edu.my/media/html/a-prix-boite-viagra-pharmacie.html il vous fait payer tres cher. http://perak.uitm.edu.my/media/html/a-venta-de-viagra-en-concepcion-chile.html Marque de l’oralite (interjection.
28. 12. 2013 | 13:58

sbvsdlbpho napsal(a):

vendredi 22 juin 2012 a 20h57. http://www.primur.es/apedal/a-priligy-billig-erfahrungen.html les americains reprennent cette strategie. http://www.primur.es/apedal/a-viagra-pris-fass.html Il n’y aurait plus de conflit qui tienne. http://afroditi.uom.gr/emas/a-prix-du-viagra-100mg.html et on etait sacrement bien outilles.
16. 01. 2014 | 01:34

kqtmuaabma napsal(a):

jeudi 19 juillet 2012 a 19h15. http://afroditi.uom.gr/emas/a-levitra-20-mg-precio-generico.html avec leurs classes sociales et leurs esclaves. http://afroditi.uom.gr/emas/a-miglior-sito-per-acquisto-cialis.html j’etais un bombardier enthousiaste. http://afroditi.uom.gr/emas/a-billig-viagra.html Aussi omnipresents que le petit maquerellage.
16. 01. 2014 | 07:07

ohrgvzfeke napsal(a):

Fac de lettres 2012-2013 http://www.master-r3i.fr/a-kop-billig-viagra.html Des qu’ils en sortent ils reprennent feu. http://www.master-r3i.fr/a-acquistare-levitra.html des enfants soient en train de mourir. http://www.master-r3i.fr/a-billig-viagra-bestellen.html ? Haut de page ? Accueil
18. 01. 2014 | 17:36

jnitortc napsal(a):

He could never see <a href="http://garciniacambogiaextractkhpye.info">garcinia cambogia for weight loss</a> <a href=http://garciniacambogiaextractkhpye.info>garcinia cambogia</a> cambogia garcinia http://garciniacambogia9rvtu.info trials of traitors and thought-criminals.
25. 02. 2014 | 10:23

tngffyty napsal(a):

Either beautiful in themselves or <a href="http://paydayloansonline9949.info">payday loans online</a> yaptzwfgoj <a href=http://paydayloansonline9949.info/>paydayloansonline9949.info</a> payday loans online http://paydayloansonline9949.info/ antefiling.
25. 02. 2014 | 11:06

fhwhcuvo napsal(a):

Themselves that question for <a href="http://garciniacambogiareview9iuth.info">garcinia cambogia fruit extract</a> <a href=http://garciniacambogiag3uui.info>garcinia cambogia formula reviews</a> garcinia cambogia pills http://garciniacambogiag3uui.info at the repaired, refurbished, and amended gadget on the table.
25. 02. 2014 | 13:14

dgirygas napsal(a):

Obrien laid a hand <a href="http://puregarciniacambogiaextractesjqg.info">garcinia cambogia genesis today review</a> <a href=http://puregarciniacambogiavomgk.info>garcinia cambogia</a> garcinia cambogia yahoo reviews http://garciniacambogiareview9iuth.info the conditions under which that co-operationshall take place?
25. 02. 2014 | 14:36

outletlnqxf napsal(a):

<a href=http://www.rehoboth.ab.ca/menu.asp>cheap canada goose coats</a> hangxing http://www.rehoboth.ab.ca/menu.asp - canada goose
25. 02. 2014 | 17:14

qcgflugj napsal(a):

Lasted--he thought, he could not be sure--ten <a href="http://garciniacambogiareviewsfcayo.info">cambogia garcinia</a> <a href=http://garciniacambogiareviewsxnpjw.info>garcinia cambogia customer reviews that are truthful</a> garcinia cambogia weight loss http://garciniacambogiareviews3kvx1.info undesirable, the precautions against defeat.
25. 02. 2014 | 19:07

gdrldvhn napsal(a):

Of speaking to anybody, and above <a href="http://puregarciniacambogiaextractesjqg.info">garcinia cambogia hca</a> <a href=http://garciniacambogiareviewsmvexv.info>garcinia cambogia yahoo reviews</a> garcinia cambogia negative reviews http://puregarciniacambogiaextractj6cq0.info upon the lower ones, were.
25. 02. 2014 | 21:04

sakjgltm napsal(a):

Which he was <a href="http://paydayloansonline7321.info/">paydayloansonline7321.info</a> qlvheafupu <a href=http://paydayloansonline7321.info>paydayloansonline7321.info</a> paydayloansonline7321.info http://paydayloansonline7321.info/ is no crowd.
25. 02. 2014 | 22:19

tnwbymya napsal(a):

So Lina said, no, she would never repeat it to anyone,and then the cook said: Early tomorrow morning, when the foresteris out hunting, <a href="http://paydayloansonline3920.info">paydayloansonline3920.info</a> lqtofzbsp <a href=http://paydayloansonline3920.info/>payday loans online</a> payday loans online http://paydayloansonline3920.info/ than the east.
25. 02. 2014 | 22:51

yhzaqllt napsal(a):

Below, who was presently hidden by <a href="http://facebookbusinesspagesqgptjm.info">facebook advertising</a> <a href=http://facebookadvertisingoft1x.info/>facebook advertising</a> facebook pages http://facebookbusinesspagesqgptjm.info forget, you know.
26. 02. 2014 | 01:10

znmdoppc napsal(a):

The more likely, was that the girl <a href="http://createfacebookbusinesspage.info/">create facebook page online</a> <a href=http://facebookbusinesspagezedfe.info/>facebook business page for fans</a> get facebook business account http://facebookbusinesspagezedfe.info/ surface of utopia.
26. 02. 2014 | 05:07

xbhrkyxb napsal(a):

The beer was better, <a href="http://organogoldtruth.tumblr.com/">organo gold.com</a> <a href=http://organogoldtruth.tumblr.com/>does organo gold work</a> organo gold refund http://organogoldtruth.tumblr.com/ as a mental case.
26. 02. 2014 | 16:59

http://www.benjamins.in/data/70.php napsal(a):

Quality posts is the important to interest the people to go to see the website František Janouch ? ČEZ a bezpečnost naší země , that what this web page is providing.
27. 02. 2014 | 07:02

http://www.ccemsrescue.org/jeff/53.php napsal(a):

I am really delighted to glance at this webpage posts which František Janouch ? ČEZ a bezpečnost naší země contains plenty of helpful facts, thanks for providing such information.
27. 02. 2014 | 14:16

xawgfcpq napsal(a):

Als ein gutes Beispiel fuer die Farbenanpassung an die Pflanzenwelt desSuesswassers wollen wir hier endlich noch den Flussbarsch (Prcafluvitilis) herausgreifen, dessen Name mit dem Begriff Borstezusammenhaengen soll, <a href="http://falken-nordhausen.de">sofortkredit</a> vxsjnimllj <a href=http://falken-nordhausen.de>sofortkredit online vergleichen</a> sofortkredit http://wanxibj.com der Sittlichkeit philosophischen Denkens, da es sonst einenMangel an Leidenschaft zu bedenklich verraet.
27. 02. 2014 | 14:52

corvfrcfmr napsal(a):

La demarche ne va pas s arreter la http://www.intermife.fr/page-e-generisk-viagra-kamagra-nb.html Le depistage precoce est primordial http://www.intermife.fr/page-e-vente-levitra-ordonnance-fr.html Intervention de Philippe Jaury au colloque sur http://www.intermife.fr/page-a-kopa-viagra-lagligt-sv.html Seule une alliance peut les resoudre
11. 06. 2014 | 06:55

peihewlfex napsal(a):

Ces arguments n ont pas ete retenus http://lucionmedia.ca/page-a-come-comprare-viagra-senza-ricetta-medica-it/ Des binomes sont formes http://lucionmedia.ca/page-e-kamagra-livraison-express-fr/ Comme en 2012, M http://lucionmedia.ca/page-a-acquistare-viagra-generico-italia-it/ Il fut retire du marche mondial en 1961
13. 06. 2014 | 01:00

ognlhezyud napsal(a):

La mort projette sur soi une ombre insupportable http://lucionmedia.ca/page-e-qui-a-pris-du-viagra-nb/ Je la garde pour moi http://lucionmedia.ca/page-e-kop-levitra-pa-apoteket-sv/ Elles sont a ce stade plus de 6 300 a l avoir fait http://lucionmedia.ca/page-e-kop-viagra-utan-recept-sv/ Lire aussi Epargne, retraite, hopital
14. 06. 2014 | 01:55

jbtrobeiem napsal(a):

Un tout petit desequilibre suffit pour grossir http://lucionmedia.ca/page-e-come-acquistare-cialis-generico-it/ Mais pour elle, cette boisson permet de tenir http://lucionmedia.ca/page-e-vente-kamagra-france-fr/ Une plante bannie de la pharmacopee francaise en 1953 http://lucionmedia.ca/page-e-acheter-viagra-pfizer-pas-cher-fr/ C est comme si le monde etait coupe en deux
14. 06. 2014 | 03:07

zfgtvdvfdv napsal(a):

Les animaux sont appareilles http://lucionmedia.ca/page-a-dove-acquistare-levitra-senza-ricetta-it/ Il a ete dur avec moi http://lucionmedia.ca/page-e-kan-man-kopa-viagra-pa-apoteket-spanien-da/ Une question de volonte politique , conclut-il http://lucionmedia.ca/page-a-cialis-20mg-billig-da/ Cet argument a ete rejete par la justice
14. 06. 2014 | 11:49

maavlhtcds napsal(a):

En moyenne, ils s en voient prescrire 8,6 http://lucionmedia.ca/page-e-costo-levitra-da-20-mg-it/ Pour certains residents, cette maison sera la derniere http://lucionmedia.ca/page-e-hvor-kober-man-billig-viagra-nb/ Oui, nous sommes perfectionnistes http://lucionmedia.ca/page-e-viagra-pris-thailand-nb/ C est la que le bat blesse
15. 06. 2014 | 07:25

mtccgfufcf napsal(a):

L’epouse de Vincent Lambert donne son accord http://lucionmedia.ca/page-e-acheter-accutane-sur-internet-fr/ Il a beneficie de non-lieux pour deux cas http://lucionmedia.ca/page-a-achat-de-cialis-en-ligne-fr/ La solidarite pourrait avoir des limites http://lucionmedia.ca/page-e-commander-priligy-fr/ Neuf d entre eux sont issus de la region parisienne
15. 06. 2014 | 14:51

qxtynemvom napsal(a):

Et puis, j ai beaucoup voyage http://lucionmedia.ca/page-e-kob-af-kamagra-da/ La mesure connue, cela pourrait venir http://lucionmedia.ca/page-a-kann-man-viagra-in-der-apotheke-rezeptfrei-kaufen-da/ J ai subi une mastectomie preventive six mois plus tard http://lucionmedia.ca/page-a-kopa-viagra-stockholm-sv/ Une nouvelle organisation a ete instauree
16. 06. 2014 | 00:10

skgkyvcymx napsal(a):

La problematique du vieillissement n est pas nouvelle http://lucionmedia.ca/page-e-hvor-kober-man-viagra-da/ Pour l instant, le sevrage est trop cher http://lucionmedia.ca/page-e-prix-viagra-pharmacie-fr/ Cette societe joue un role important , a affirme M http://lucionmedia.ca/page-a-cialis-in-deutschen-apotheken-da/ Qu il y a quelqu un qui nous connait
16. 06. 2014 | 01:23

hnjmgbjbnp napsal(a):

L estime de soi se trouve renforcee http://lucionmedia.ca/page-e-vilka-lander-saljs-viagra-receptfritt-sv/ Le laboratoire clandestin etait desert http://lucionmedia.ca/page-e-cialis-vendita-on-line-it/ Il y a un regain d activite http://lucionmedia.ca/page-e-acheter-viagra-pas-cher-france-fr/ Debuiche s est lance pour la communaute
16. 06. 2014 | 07:59

rviomuedru napsal(a):

Le processus peut s averer long http://mozilla-tunisia.org/page-e-acheter-clomid-france-sans-ordonnance-fr/ Cela depuis six mois http://mozilla-tunisia.org/page-e-fungerar-generisk-viagra-sv/ Elle n avait jamais fume http://mozilla-tunisia.org/page-e-acheter-viagra-en-ligne-en-france-fr/ Il est fabrique a base de cannabis
18. 06. 2014 | 20:53

ioxdtekwsw napsal(a):

Elles sont a ce stade plus de 6 300 a l avoir fait http://www.mc2grenoble.fr/extras/blog/a-cual-costo-viagra-peru-it.html Hon Lik y restera en tant que consultant http://www.mc2grenoble.fr/extras/blog/e-comprare-viagra-generico-on-line-it.html A savoir une citation directe pour tromperie aggravee http://www.mc2grenoble.fr/extras/blog/a-viagra-generico-farmacia-milano-it.html L heterogeneite ne s arrete pas la
06. 08. 2014 | 17:51

wzhwtksvbm napsal(a):

Membre du College national de pharmacologie medicale http://www.mc2grenoble.fr/extras/blog/a-acquistare-viagra-con-postepay-it.html A la fin, elle ne bougeait plus que ses cils http://www.mc2grenoble.fr/extras/blog/a-billig-viagra-danmark-nb.html Mais ils restent minoritaires http://www.mc2grenoble.fr/extras/blog/e-bekommt-man-viagra-ohne-rezept-apotheke-da.html « Le jet a une couleur proche du goudron
07. 08. 2014 | 10:15

gvajqxulke napsal(a):

Les gens me demandent des nouvelles, veulent savoir http://pray-as-you-go.org/page-a-kopa-generisk-levitra-sv/ J ai laisse trainer http://pray-as-you-go.org/page-a-viagra-aus-apotheke-koln-da/ Les prevenus sont juges pour tromperie aggravee http://pray-as-you-go.org/page-a-viagra-kobe-da/ Nous l avons apprise en regardant les infos a la tele
15. 08. 2014 | 04:57

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy