Dovolená pro děti i dospělé: Neuspokojená poptávka?

23. 06. 2009 | 05:58
Přečteno 8279 krát
Dítě si zaslouží únik z města snad na celé dva měsíce prázdnin. A dospělí chtějí čas pro sebe stejně tak jako bezstarostný čas se svými dětmi, vnuky, neteřemi, synovci. Kde najdete vhodné zázemí, zvláště když žádný z rodičů nemá dva měsíce dovolené?

Lze snad doporučit rezorty Kinderhotels. Existují jenom v Rakousku (a přilehlém Bavorsku a Tyrolsku) a snad nikde jinde na světě něco podobného není. Hledala jsem. Zatím marně. Třeba rezorty Club Med také nabízejí zábavu a zázemí pro každého. Po jednom či dvou týdnech ale rychle se střídající adrenalinové aktivity unaví děti i dospělé (kromě instruktorů Club Medu, kteří srší energií non-stop).

Co je mimořádného na rezortech Kinderhotels? Skvělé lokality – většinou na klidných místech v Alpách - a hlavně výborné služby. Celodenní program s kvalifikovanými instruktory pro děti, zaměřený na poznávání přírody, sport i zábavu. Možnosti výuky tenisu, plavání, golfu, lukostřelby, jízdy na koních a dalšího podle lokality. Vysokohorská turistika pro dospělé někdy i s místním průvodcem zdarma. Recepce hotelu napojena baby-telefonem na každý pokoj, aby ihned vyhledala dospělé (třeba na tenisovém kurtu nebo v baru) když monitor zaregistruje, že se jejich spící dítě probudilo. Dokonalé zázemí v přátelském prostředí, kde se rodina majitele snaží každému vyjít vstříc. A samozřejmě, výborné stravování po celý den i s výslužkou na túru. Není tedy problém ani když je tam třeba dědeček s vnuky sám na měsíc. (Jedinou podmínkou asi je aspoň troška němčiny či angličtiny.)

Marně hledám jiná místa, kam nechat děti zdravě a šťastně zakotvit na celé léto zvláště když rodiče moc volna nemají a babičky či jiní příbuzní si to s dětmi rádi bezstarostně užijí. Znáte taková nějaká?

Poznámka: Na příjmech rezortů Kinderhotels nejsem nikterak zainteresována. Naopak uvítala bych jejich levnější konkurenci třeba v Česku!

Z mého osobního pohledu cílem tohoto článku (kromě odpovědi na výzvu pana Stejskala) není dělat reklamu Kinderhotels.com ale spíše povzbudit nabídku. Co takhle nějaký Dětský rezort na Šumavě nebo někde na moravském venkově? Podle toho, kolik mých přátel z různých zemí začalo s dětmi pravidelně jezdit do Rakouska potom, co se o Kinderhotels dověděli, bych odhadovala, že o poptávku nebude nouze. Zvláště pokud budou služby spolehlivé a cena přiměřená.

Přeji Vám všem krásné léto.
_________________________________________________________
_________________________________________________________





Čtěte další tipy na dovolenou od blogerů i diskutujících


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

pierre napsal(a):

vam take, pani Brixi, krasne leto a dovolenou...
23. 06. 2009 | 06:35

DB-Kalifornie napsal(a):

Idealni dovolene s detmi jsme zazili prave tady, na zapade USA.Uz sestym rokem se proste jednoho letniho dne sbalime a bez velkeho planovani vyrazime smer severni Kalifornie, Oregon, Washington. Volne misto na kempovani se najde vsude, cestu koordinujeme jen dle toho na co mame chut-hory, pouste, horke prameny,indianske rezervace, sbirani boruvek ci hub... Kazdy vecer spolecne varime veceri na ohni, hrajeme badminton ci si jdeme zaplavat do jezera. S dcerou jsme zacali kempovat kdyz ji bylo pul roku, pozdeji jsme zacali brat i nektere nase americke kamarady-byli prekvapeni, jak jednoduse, levne a zajimave se da "zorganizovat" dovolena.Dale mam zkusenost, ze spolecne zazitky z takovychto cest silne stmeluji rodinu a pratelstvi, nemluve o tom, ze deti potom musime zpatky do mesta doslova dokopat(dospele tez...). Dvakrat jsme take tuto dovolenou absolovovali s prarodici s obou stran(kempovani po 30 letech...)

Preju prijemnou dovolenou, at je kdekoliv!
23. 06. 2009 | 07:01

valdštejn napsal(a):

a co takhle pod stan , bez komfortu zazobané třídy , hezky si uvařit v kotlíku a utužit své zdraví (hlavně duševní) , a budit se společně i bez baby-telefonů......
23. 06. 2009 | 08:13

stejskal napsal(a):

Dobrý den, paní Brixi,

dětský hotel na Šumavě existuje (celkem jsme kdysi na netu našli podobná zařízení v Česku asi čtyři). Malý rodinný hotýlek v jednom z historických domů na náměstí v Kašperských horách. Patří do sítě Best Western, ve vybraných termínech pořádají od rána do večera program pro děti (mimo jiné je v zimě třeba naučí lyžovat).

Byli jsme tam letos v zimě už potřetí (člověk na to zrovna nemusí patřit k "zazobané třídě" ;-), nicméně odkaz dávat nebudu; hotýlek patří rodičům jedné mé bývalé spolupracovnice, nerad bych zde dělal otevřenou reklamu.

Libor Stejskal
23. 06. 2009 | 08:25

jirka napsal(a):

Hm, zajímavý tip, ale chybí mě tady klíčová informace - v jakých cenových relacích se tahle legrace pohybuje. Obávám se, že je to záležitost horních deseti tisíc. Přiznám se, že původně jsem to považoval za vtip.
23. 06. 2009 | 08:32

Martin napsal(a):

Vykašlete se na hotely a vemte děcka do kempu a nejlépe po širák. Žádný hotel na světě nenahradí zážitky takto vzniklé.
23. 06. 2009 | 08:42

aaaaa napsal(a):

Stejskal: me ta otevrena reklama ale zajima.
23. 06. 2009 | 08:45

Neopřemyslovec napsal(a):

Ze statistiky je známé, že čím je dítě "moderněji" vychovávané, tím více je u něho pozdější předpoklad, že se z něho stane hnusnější člověk. Z rezortů Kinderhotels nic dobrého pro společnost nemůže vzniknout. Pane Stejskal, vaše děti určitě budou programově vychované, ale ten charakter? Nejpřirozenější výchova o prázdninách je svobodo venkovská výchova. Vstát až se vyspim, jídlo jak se chce, přirozené hraní s běháním po vsi apod. Lidstvo se stává obětí služeb. Stále více a více jsme zahlcovány nejrůznějšími obludnými nepotřebnými službami (Brusel, Aktuálně, politologové, komentátoři, správci blogů, hudebníky atd. A těch produktivních ubívá. Daně, poplatky...to neutáhnout. 21.století z důvodů deprese, že na to nemám, vzniká obrovské množství radikálů. Fašistů (verbálních DS), megafašistů (neverbální-fyzicky zraňující občany) a gigafašistů (budoucích vraždících). Tak poror!
23. 06. 2009 | 09:09

Líný černý pes napsal(a):

Na prázdniny se nejezdí do Kingerhotelu ale k babičce (tetě, pratetě a pod.), je to sice taky skupinový pobyt, ale jaksi doma. Stejné prázdniny jsme zažívali my a vzpomínáme s nadšením. Kdo nemá vlastní babičku na celé prázdnny, posílá děti k babičce kamaráda(ky) a potom zas jedou k naší.
Jednou budu hromadnou bábi dělat i já a docela se těším.
23. 06. 2009 | 09:20

Čochtan napsal(a):

Když tak probírám řady mých známých a příbuzných, tak nevidím nikoho, kdo by neměl v rodině chatu nebo chalupu.
Těch pár lidí, kteří opravdu nemají kam v létě poslat děti, ti mají pořád ještě možnost jet na dva týdny řeku, existují skauti a jejich tábory, holt kdo nemá chatu musí být trochu aktivnější.

Kinderhotel je varianta na pár dní, možnost poznat jiný kraj než třeba Sázavu s blízkým okolím. Co takhle vyměnit si chatu na pár týdnů ? Chatu u řeky za chatu na horách ? Je to samozřejmě věc důvěry, co takhle udělat výměnnou burzu na internetu ? Pražák by mohl nabídnout i byt, a obyvatel horské vísky by možná rád ztrávil týden v Praze ?

Paní Brixi, že bychom udělali takovou agenturu ?
23. 06. 2009 | 09:44

Al Jouda napsal(a):

A co takhle kdyby si důchodci, kteří jsou sami na chalupě celé léto vzali 1 - 2 městské děti zaměstnaných rodičů k sobě za režijní cenu ? Pokud by to děti přijali s vděkem, tak by třeba i trochu poslouchali, pomáhali na zahradě a něco se přiučili. Chtělo by to propagační a přesvědčovací akci !
23. 06. 2009 | 09:44

george napsal(a):

Letos do Íránu nepojedeme, ale myslíme na něj(historicky krásná země a dobří lidé), lidem je tam těžko a bouří se (nové aktuální video)
Foto jsou z r.2008
*
http://niniveskal.blogspot.com
*
http://hitvidea.blogspot.com
23. 06. 2009 | 09:51

stejskal napsal(a):

Pošlete mi mejl (blogy{zavináč}aktualne.cz), paní či pane aaaaa,

napíšu Vám, kde jej najdete.

Libor Stejskal
23. 06. 2009 | 09:58

stejskal napsal(a):

Pane Neopřemyslovče,

nevím, co je to "programově vychovávané děti" (a ani netuším, co víte o charakteru těch mých), ale já drtivou většinu svého volna trávím s dětmi následovně http://blog.aktualne.centru...

Hezký den.

Libor Stejskal
23. 06. 2009 | 10:01

Holubář napsal(a):

Líný černý pes:
S babičkami je to problém. Jak se nám zvyšuje věk dožití, tak ty opravdové babičky se už o děti nedokáží postarat. To jsou tzv. "babičky staré". Pak jsou babičky "mladé", ale ty se starají spíše o ty babičky staré, protože ty stařenky se nedokáží postarat už nejen o děti, ale ani samy o sebe.
Jsou tu ještě dědečkové. Jejich schopnost komplexní péče o děti je pofiderní a navíc o těch "starých" platí to co o starých babičkách. A mladí dědečkové buďto mají novou druhou mladší rodinu a své starosti (beznadějná varianta), nebo prohánějí někde holky (lepší varianta), ale spíše musejí vydělávat, protože penze nestačí....
Jó, bývaly to krásné prázdniny u babičky, také na ně mám bezvadné vzpomínky a dětský program si celá parta dětí na vsi dělala sama, žádný Kindrhotel jsme nepotřebovali.
Jenže kde ty loňské sněhy jsou.
Což dětský hotel, ale nevěděli byste o nějakém "dědském"?
Hezké léto přeji.
23. 06. 2009 | 10:19

vlk napsal(a):

Dobrý den paní Brixi,

Myslím, že jste v článku něco dost podstatného opomenula! Totiž českou specifiku - chaty, chalupy! A babičky....

Takže ve většině rodin myslím, je kam děti dát i mimo dovolenou rodičů.

Nic proti Kinderhotelům. Ani jsme netušil, že něco takového existuje. Nicméně staré dobré české řešení pokládám za minimálně stejně dobré.

A to jsme ještě pominuli všelijaké tábory. Které nejspíš dítěti také mají co dát. Mimo jiné proto, že jej drží ve skupině vrstevníků, kterým dokonale rozumí a s nimiž si pěstuje nutné interpersonální dovednosti.
Ostatně - jak je v těch Kinderhotelích řešen problém cizojazyčné komunikace?
Když s ebudeme bavit o opravdu malýc dětech, těžkood nich očekávat němčinu či angličtinu.Míním děti zde usedlých tuzemců Nikoliv zkušených světoběžnků Vašeho typu. Což prosímnení žádná dehonestace. Jen praktická úvaha.
Přesto - díyk za info a do budoucna s tímbudu rozhodně nějak pracovat.
23. 06. 2009 | 10:32

karel matousek napsal(a):

neopremyslovec

Rad bych vam doporucil geistgesundheit hotel 'Edelweiss' v Hornich Tyrolech, s vytecnou stravou a laskavym personalem, kde se za vyhodne ceny provadeji frontalni lobotomie. Dale, pokud by tato lakava nabidka nezabrala ci nevyhovovala, zde je wellness hotel 'Muesli und Elektroshocktherapie' v Appenzellu ve Svycarsku, kde se budete citit jako doma, ani nebudete chtit behat po vsi.
23. 06. 2009 | 10:33

Dana napsal(a):

Já hromadnou hlídací babičku dělám. Jsem v důchodu, ještě nejsem nemohoucí a už se na letošní prázdniny těším. Na štěstí jsme si pořídili chalupu a tak je to v pohodě. Vnoučata stráví většinu léta u mě se vším co k tomu patří. Nocování ve stanu, ráchání v potoce, houbaření a vesnická strava. I chleba se sádlem a cibulí, tak jak jsme se stravovali my a nejsme obézní, ani v tonmto věku. Dovolené s vnoučaty v cizině máme za sebou. I u nás je krásně.
23. 06. 2009 | 10:37

Pavla napsal(a):

Dle výše uvedených příspěvků vidím, že nejsme národ zas až tak strašný, když v každém z nás zůstalo něco pěkného z dětství a mnozí si přejeme se i se svými dětmi či vnoučaty vrátit zpět k dovoleným na vesnicích, koupání v potocích, spaní pod širákem atd.
Pro mě osobně byly nejlepší dovolené na chatě, kdy jsem všem svým sourozencům odebrala jejich děti, přidala k těm 5 svým, vzali si ještě své kamarády, takže jsme tam mělí většinou 11 až 15 dětí. Rozdělily se podle věku na 3 skupiny, každá si dělala program podle sebe a já jsem kromě vaření pro regiment měla klídek. Kdybych měla jen ty svoje, tak by z dovolené moc nebylo. Teda samozřejmě jsme dělali i společné akce, výlety, táboráky apod.,ale nebyl nikdo otrávený, že musí dělat něco, co se mu zrovna nechce.

Al Jouda: Většinou s Vámi moc nesouhlasím, ale to, co jste napsal, je dobrý nápad. Ráda bych vzala na prázdniny děti tak kolem 13 až 15 let, protože teď máme právě problém. Zůstala poslední puberťačka a nechce s námi jezdit, protože tam nemá nikoho k sobě. A třeba by byly některé děti vděčné, že můžou strávit prázdniny na chatě u lesa, s bazénem, hromadou hřibů, klidně i pod stanem a u táboráku. K dispozici pinec,volejbal a jiné míčové hry.
Pokud by měl někdo zájem, ráda odepíšu,poskytnu informace, fotky.
23. 06. 2009 | 11:28

Martina napsal(a):

No já nevím, ale naprostá většina mých vrstevnic babičky na venkově namá a to už mám adolescenty, takže nemluvě o mladších ročnících, jejichž babičky jsou zaměstnané moderní ženské v nejlepších letech, bydlící v městě a trávící většinu času v práci. Chaty a chalupy také nemá většina z nich, stále více lidí totiž raději investuje jednou za rok jednorázově do solidní dovolené, než by investovala do chalupy, která především polyká peníze na věčné opravy. A vzhledem ke stále se zvyšujícímu věku, kdy děti přicházejí na svět a také vzhledem k odchodu do důchodu až po šedesátce budou výše uvedené babičky za chvíli raritou, nemůžu si pomoct...
23. 06. 2009 | 11:30

Ládik napsal(a):

I když všichni v rodině mají chalupy a chaty, osvědčilo se najmout na 14dnů chalupu úplně jinde, kdo přijede, ten přijede. Přijeli všichni, chalupa byla plná - pro 20 lidí malá, spalo se i pod stany. Děti žadoní o repete.
23. 06. 2009 | 11:37

hanabrixi napsal(a):

Čochtan -- dobrý nápad! Na podnikání mí chybí talent, ale můžu být pro Vaši agenturu poradcem (zdarma, pro blaho českých dětí:-)

Holubář -- souhlasím, babiček s energií či zájmem starat se celé dny o vnoučata myslím ubývá...

Mimochodem, dětský hotel by mohl zabavit babičky, dědy i děti.

Některé dětské hotely by se na to mohly i specializovat... "pro babičky a dědečky se zájmem o vnoučata i vlastní aktivní odpočinek"...

vlk -- babičky a dědečkové se modernizují a moje zkušenost odpovídá úvaze pana Holubáře. Kinderhotels jsou většinou dvojjazyčné, pro mladší děti asi dobrá šance se trochu jazyk naučit. Především ale myslím, že by neměly být rakouskou výsadou a mohly by se začít objevovat i jinde ... ráda bych našla něco podobného na Moravě nebo v Čechách (měla bych moc dobrý pocit, kdyby tato diskuze na blogu něčemu takovému - ve smyslu dobrého podnikatelského záměru - napomohla).

Pane Stejskale, taky by mě zajímalo více informací o těch čtyřech na Moravě a v Čechách které znáte...
23. 06. 2009 | 11:40

Martina napsal(a):

Obecně mám pocit, z toho co vidím a slyším kolem sebe, že je čím dál tím menší ochota i ze strany babiček. Větu "když si pořídili děti, ať se o ně i postarají" jsem slyšela nejednou - naštěstí ne ve vlastní rodině, ale výjimka to není...takže z tohoto pohledu(ale nikomu nevnucuji, protože vznikl na základě mých zkušeností, které nemusí mít každý) mě celkem pobavil příspěvěk "líného černého psa" že kdo babičku nemá, jezdí na prázdniny k babičce někoho jiného či pratetě...opravdu hodně absurdní představa. Pokud paní tuhle zkušenost má, můžeme jen závidět...
23. 06. 2009 | 11:41

feromon napsal(a):

Letní hotel pro městské počítačové děti v ČR?

Není nesplnitelný. Představa, že z města rozmazlený a zdivočelý potomek si něco provede (např. v lese nebo na louce apod.) a rodiče toho dítěte pak přes své právníky zaútočí a podnikatele kinderhoteliéra zlikvidují, no dobrá tučná pojistka by to snad pokryla.

Kolik že má zaplatit ta malinkatá obec za doživotní postižení splašeného žáčka, kterého museli vylovit z rybníčku při školním výletě, když si to děcko umanulo ve své hlavince se potápět? Něco okolo 14 milionů Kč není-liž pravda. A to není konečná částka.

Přitom jednoduché řešení existuje. Navrhuju, aby rodina paní Brixi se rozhodla, kdo z rodičů nebude dělat kariéru a bude se věnovat dětem. Ano znám však již kdo to bude, kdo z rodiny vzdá svoji kariéru - najmutá posluhovačka!

Je to tragédie dnešní doby. Ženy se starají jak se zbavit svých malých dětí, aby "nepřekážely". Děkuju Vám paní Brixi za vzorný příklad výchovy, který ostatní "velmi odpovědně zaměstnané ženy - vysokoškolačky" jistě budou následovat.

Chudáci děcka. Ono je asi lepší si pěkně koupit někoho, kdo řekne místo paní-matky Brixi :"Haničko maminka nemůže být nyní s Vámi zachraňuje svět víte. A tatínek taky. Gute Nacht!"

A takto vznikají líhniště deprivantů pan Koukolíku.
Jdu si dát panáka. tenhle svět jde do sraček.
23. 06. 2009 | 12:02

Čochtan napsal(a):

Prázdniny na chatě nebo chalupě jsou pro děti mnohem krásnější než někde v horku na rozpálené pláži, se dvěma dny v rozpáleném autě.
Nejhorší pro dítě je nuda. Tedy čím víc dětí, tím líp, při rozsáhlejším příbuzenstvu není špatný nápad složit všechny děti do jednoho houfu. A co se vaření týče, dodnes vzpomínají neteře a synovec na první vlastní buřtguláš na ohni. Hrnec se sice pak vyhodil, ale zážitek zůstal.
23. 06. 2009 | 12:04

Pavla napsal(a):

Martino, máte pravdu v tom, že hodně babiček je dnes moderních a bude asi ještě hůř. Ono by se to dalo rozdělit podle toho, v jakém věku máme děti. Pokud má babička všechny děti z baráku už hodně let, tak se jí určitě zasteskne po vnoučatech a velice ráda se o ně postará. Ale pokud máte velký věkový rozdíl mezi dětmi, tak je ráda, že třeba v těch 5O má konečně klid a čas taky pro sebe. To je třeba náš případ. Když se narodil první vnuk, byl jen o pár let mladší než naše nejmladší dcera, takže jsem opravdu neměla tenkrát moc zájem vzít si dalšího mrňouse, kterému se budu muset celý den věnovat. Starší děti mně nevadily a byla bych jen ráda,kdybych jich měla kolem sebe plno. Ale teď, až člověk zapomene na plínky, flašky a dětský pláč, tak klidně znovu i ty malé.
Ale vzhledem k tomu, že dnešní ženy mají děti dost pozdě, tak i babičky budou tím pádem v pokročilejším věku, tak nevím, jestli budou mít dost sil třeba v 6O se postarat o malé děti. Navíc, když budou ještě pravděpodobně pracovat.
23. 06. 2009 | 12:10

Čochtan napsal(a):

Souhlas s feromonem
nejdřív bychom se měli starat o své vlastní děti, nejen aby měli to co se za peníze dá koupit, ale hlavně abychom my měli na ně čas. Abychom si ho dovedli udělat.
Naše děti jsou mnohem důležitější než zbytek světa.
23. 06. 2009 | 12:10

Holubář napsal(a):

feromon:
Ale né, není to tak hrozné. Já ve svém okolí vidím spíše lidi, kteří se dětem věnují vrcholně.
Ale doba je trochu splašená, to jó.
Vidím to u vnoučat - samé kroužky, judo, fotbal, kytara, angličtina - aby z toho nezblbly....
Jenže společenská atmosféra žene děti už od nízkého věku za výkonem. Nejstarší z těch našich šmejdů dělal v jedenácti letech ve třech dnech troje zkoušky na tři osmiletá gymnázia - to je nápor i na velkého chlapa.
Prázdniny to trochu kompenzují.
Ale fakt je, že "babičkovské"prázdniny jsou nenapodobitelné a nenahraditelné.
Jak se k nim ale dostat.....?
23. 06. 2009 | 12:14

Holubář napsal(a):

Čochtan:
Hlavně negeneralizovat.
Pro děti je o prázdninách nejlepší pestrost.
Chata nebo chalupa - nádhera!
Tábor s vrstevníky -nádhera!
Ale plavání na Krétě ti šmejdi taky milují - proč to zavrhovat? Mluví o tom každý rok už od Vánoc.
To není válení na pláži, ale den plný legrace. A v malém bungalovu, žádné hotely a bazény.
Vůbec - když slyším "jedu k moři do hotelu s bazénem", myslím si něco o Dobřanech (sysnonymum pro Bohnice).
23. 06. 2009 | 12:19

vlk napsal(a):

PAní Brixi
myslím, že nedoceňujete onu potíž dvoujazyčnosti. U Vás světoběžníků je zřejmě normální, že děti jsou od mala skutečně multijazyční. V Čechách také, ale zd e to není vyvozeno jasnou potřebou domluvit se od mala s okolím nýbrž jde o učení s e cizímu jazyku. Dost rozdíl. A malé dítě a malá zkušenost s praxív cizím jazyku = také velký malér.
To nemluvím o tom, že dítě v cizím prostředí prožívá stres z tohoto prostředí samo o osobě. Vím o čem mluvím. od první třídy jsem jezdil na tábory. A zpočátku to bylo velmi krušné, než jsme svou individualitupřizpůsobil táborovým potřebám. A pedstava , že bych to měl mít ještě v cizím jazyce? No tak to bych s e byl šel asi utopit.

A babičky a dědečkové s emodernizují? A kdo jim brání. Ale až budu celý rok v důchodu, proč bych neměl přes prázdniny vypomoci mladým? Já budu mít čas jet někam v červnu nebo září!

Feromone
připadáte si jako hodněvelký chlapák, když se navážíte do paní Brixi? Jenom proto, že žije v jiném světě než vy? Ona napsala zajímavý blog. Pro celkoho typ. Ale co vás nutí si jí podávat osobně?
Pokud zcela nutně potřebujete konfrontaci, jsme vám rád k disposici jako náhradní cíl. A vezmu si na ten váš parfemek rozdně drsný kartáč pokud po tom zatoužíte.

Paní Brixi dělá práci, která ji baví a nejspíš i naplňuje.A zřejmě dobře. Chápu, že s vámi cloumá závist. Je to dost velké štěstí. Zejména pokud je ještě dobře placená. Ale co kdyby jste si zkusil také nějakou takovou opatřit?
23. 06. 2009 | 12:42

Čochtan napsal(a):

Holubáři,
na Krétu se létá, takže je to něco jiného. Rozhodně nezapomenout masku, ploutve a šnorchl. Tenhle zážitek jim Sázava nedá, to máte recht.
23. 06. 2009 | 13:23

MS napsal(a):

Paní Brixi,

tzv. Kinderhotelů máme v ČR pro děti od 5 –15 let řadu. Jen je na internetu nemůžete hledat pod kinderhotely, ale pod tábory. Tábory jsou pořádány jak v ČR, tak i v zahraničí a jsou v různých typech ubytovacích zařízení – od stanů po hotely. Stačí si jen vybrat ten, který vyhovuje našemu naturelu. Velké množství táborů pořádají především i obce a to pod svými domovy mládeže apod. Zde to má i výhodu v nižší ceně, tábory města většinou dotují. Tam najdete i tábory v době podzimních, jarních a velikonočních prázdnin. Najdete tam i využití volného času v místě domova mládeže či jen jednodenní výlety pro děti a to i pro děti s rodiči. V našem domově mládeže dokonce v zimě každou sobotu dělají autobusový zájezd do hor, na který můžete poslat dítě samotné nebo můžete jet s celou rodinou. Akcí a táborů, po Vašem kinderhotelů, je v ČR určitě více než jinde, protože doba ROH rekreací tu zanechala dost dobrou tradici. – Jedna z lepších stránek totality. :-)
Nevýhodou je jen to, že dnes je dětí málo a řada akcí se ruší pro nenaplněnost.

Pro menší děti jsou “tábory“ také.
Většinou je ale potíž s dětmi, jsou ještě malé a nechtějí být s cizími lidmi. My jsme využívali tábor, který pořádala paní učitelka z mateřské školky, děti s ní a dalšími vlastně jely na školku v přírodě jen v době prázdnin a ne v době školkovské docházky.

Také v době mé mateřské dovolené jsem na chatě hlídala dalších šest dětí různých věkových kategorií, jako dnes hlídají jiní moje děti. Toto hlídání považuji za jedno z nejšťastnějších, jak pro rodiče, tak děti. Pomineme-li problém s vařením “regionu vojáků“, tak už jsou jen výhody. Velké děti hlídají ty malé, učí je novým hrám a ti velcí se učí zacházení s malými dětmi, no prostě funguje to jak dříve. :-)
23. 06. 2009 | 13:36

george napsal(a):

To Dana: Nejhezčí dny života s vnoučaty a pozlatit babičku za bohulibou aktivitu. Tomu se říká, pán Bůh vám to vynahradí na dětech.
23. 06. 2009 | 13:46

Pavla napsal(a):

Taky si myslím, že uvedené kinderhotely jsou obdobou táborů. Jako důvod nenaplněnosti ale vidím spíše než to, že je málo dětí, jejich cenu. Stojí většinou na týden kolem 3 tisíc a výše, takže pokud chcete poslat 2 děti, tak výdaje kolem a finance s sebou již dají pár tisíc. Takže si mnohdy rodiče řeknou, že za to pořídí apartmán třeba v Chorvatsku pro rodinu a když si připlatí, tak mají dovolenou všichni. Aspoň se mi zdá, že to tak mnohé rodiny řeší. Je to škoda, naše děti bývaly na táborech velice spokojené, já sama jako dítě jsem se těšila na 3 týdny pryč z domu s kamarády a dodnes s nostalgií na takto prožité prázdniny vzpomínám.
23. 06. 2009 | 15:49

Pavla napsal(a):

Paní Brixi, prosím, mohla byste nám sdělit, kolik vyjde takový Kinderhotel na měsíc? Píšete, že není problém pro babičky a dědečky s dětmi tam pobývat měsíc, případně déle. Pochybuji, že si to může dovolit větší část našeho obyvatelstva, zvláště při uvedených programech a možnostech v hotelu to nebude určitě levné.
A ani u nás bychom se asi nevlezli do podobného rozpočtu, jaký bychom měli někde na chalupě. Ale zajímalo by mě to. Děkuji. Pavla
23. 06. 2009 | 16:02

Hana Brixi napsal(a):

Pane vlku, děkuji Vám za šlechetnou ochranu. S Vaší ochranou se můžu pustit i do odvážnějších článků než jen pár vět o letní dovolené:-)

Paní Pavlo, rakouské Kinderhotely myslím vycházejí tak nějak od 1000Kč na dospělého na den včetně plné penze a programu. Děti bývají zdarma. Pro babičky a dědečky to není problém vy smyslu pohody (žádné vaření, nádobí, úklid,atd.). Zaplatit by to však měli pracující rodiče...

Paní Dano, máte můj obdiv.

Pane Al Joudo, je to zajímavá myšlenka, něco jako pěstounská péče na venkově na léto?
23. 06. 2009 | 16:43

Pavla napsal(a):

Paní Brixi, děkuji za odpověď. Nějak tak jsem to tipovala. No, pokud pojedou 2 prarodiče, tak s cestou, nějakým občerstvením navíc, počítám tak 20 tis.za týden. Tak nevím, kolik rodin si může dovolit měsíc takového pobytu. Týden rodičům sice ulehčí, ale asi řešením, jak zabavit děti ve zbývajícím čase prázdnin, taky není. A na další rodinnou dovolenou, tábory a tak, myslím,pak už mnoho financí většině rodin nezbude.
23. 06. 2009 | 17:33

Malka napsal(a):

Hlidaci babicku bych taky chtela. A hlavne na venkove. Obe ziji ve meste. Jedna o sva vnoucata vubec nestoji a nikdy je nehlidala. A ta druha ma do duchodu daleko a mizerne zdravi. Nas klucik je jeste moc maly na tabory. Vetsina mych kamaradek s malymi detmi o hlidacich babickach taky jenom sni. Vsechny babicky holt jeste chodi do prace. Sama jsem jako dite prazdniny u babicky ani tabor taky nikdy nezazila. Ostatne ani jedna z mych babicek by se dnes nedozila duchodoveho veku.
23. 06. 2009 | 17:44

Martinova máma napsal(a):

Jé, nenašla by se tu letní babička pro jednoho 8-letého chytrého kluka? Ale - je na vozíku a občas sebou sekne (epilepsie :-( ). Já mám jen 4 týdny dovolené, synův tatínek žije "svůj opravdový život", moje máma je bohužel nemocná... Nějak furt nevím, co s prázdninami, které máme letos poprvé v životě (syn končí 1.třídu). Kinderhotely musí být super, mně by stačilo, kdyby malého někdo vzal o prázdninách do ZOO...
23. 06. 2009 | 18:38

Targus napsal(a):

Litr na den za kinderhotel, to aby si většina rodin s dětmi vyřídila úvěr, anebo sehnala na to leasingovou společnost. Paní Brixi, je vidět, že opravdu žijete ve zcela jiných sférách. Připomněla jste mi jistou královnu, která na oznámení, že prostý lid nemá chléb, reagovala dotazem, pročpak ten lid nejí koláče. Pominu-li českou průměrnou mzdu,jakož i skutečnost, že většina lidu dostává polovic tohoto průměru v čistém, přece jen bych preferoval trávit s dítětem svůj volný čas, byť i ve městě, než abych ho někam na měsíc zaprodal.
Já jsem všechny své ratolesti bral sebou na služební cesty a mohu říci, že byly nadšené a dodnes vzpomínají, i když už budou zanedlouho dospělé. Za vrchol uznání považuji slohovou práci mé dcery ve třetí třídě, která napsala na téma "Čím budu" jasnou a stručnou odpověď. Až budu velká, budu s taťkou jezdit po Evropě kamionem, protože si s ním můžu povídat celou noc, když jedeme, nemusím se pořád mýt, každý den je k jídlu něco moc dobrého a čůrat můžu pod autem.
23. 06. 2009 | 19:32

Vico napsal(a):

Karel Matoušek : Už poněkolikáté jste mne dostal. Dneska vynikající replikou na neopřemyslovce a u posledního Hvížďaly tou větou, "kdyby přišli páni v bílém v úterý, nemusela být smrt ve středu".
23. 06. 2009 | 21:28

Al Jouda napsal(a):

To Hana Brixi :
Ano, tak nějak jsem to myslel, i když by nemělo jít o nějakou oficiální pěstounskou péči, ale o takové dlouhodobější hlídání a veškeré zaopatřování dětí v době prázdnin na venkově. Rodiče dětí by si ovšem měli dobře ověřit, komu své děti svěří.
23. 06. 2009 | 21:30

Baba napsal(a):

Vedle dovolené u moře, pobytu na letním táboře i na chatě, podnebí i bezpečí v našem městě umožňují prožít část prázdnin doma, což bývá vítáno a požadováno. Dědeček s babičkou se k zorganizované nabídce rádi připojí, ale s vrstevníky si rozumějí. Několikery prázdniny jsme už zkoordinovali, přejme si, ať se ty letošní vydaří.
23. 06. 2009 | 22:42

argun napsal(a):

Jste čestný muž a šlechtic pane vlku. Leč údělem blogera jest, že nese kůži na trh. Svou vlastní. Říkal mi tuhle jeden, že v USA přišel o místo, když ženě dal ve dveřích přednost. Byl v práci třetí den a nestačil si ještě pořádně prohlédnout svoji šéfovou... Ale nevím, jak to chodí v Pekingu. Osobně mám též jistý pocit, že ten blog je jen další z hraběcích rad, tak typických pro paní Brixi. Já to už neřeším, maje dcery dospělé, ale udělal jsem totožnou zkušenost jako pan Targus. Děti snesou úplně všechno, jen jediné ne - být o prázdninách bez rodičů, resp. bez společných zážitků. Nepotřebují kolem sebe deset kvalifikovaných instruktorů od jazyků po golf. Potřebují akci, hejno dětí kolem sebe a ty své na dohled. Tak se totiž tvoří to nejdůležitější pro život - emoční inteligence. Soudím, že v tom mají dnešní děti ten největší deficit. Holky jezdily od 3 let se mnou na tábory pro velké, dostaly ukrutně zabrat, byly špinavé a šťastné a mají spoustu vzpomínek. A stejně to může vypadat pod stanem u moře či na horské chatě. No a na koni to zvládly později taky. Jen ten golf, sakra, nějak nevyšel. Ale nezdá se, že by tím strádaly. A propos, pokud by to chtěl někdo realizovat jako byznys, tak pěkně prosím - hlavně ne na Šumavě! Tam už není k hnutí.
23. 06. 2009 | 23:54

Jirka napsal(a):

Pani Brixi, po precteni jsem se zaradoval a bezel se poptat, kam ze to vlastne chci jet. Jen zbezne jsem se otazal na cenu. Vydelavam pomerne dobre ale trochu mi spadla celist. Pro mou peticlennou rodinu by ta parada vysla na: 8866 Kc denne, tj 62.062 Kc za tyden. Bez dopravy. No nekupte to. Prosim vzpamatujte se a odhadnete s kym mluvite resp. pro koho pisete.
24. 06. 2009 | 10:34

vlk napsal(a):

argun

jsme li šlechtic - o tomnic netuším..

No ale k věci.
Víte paní Brixi dala typ. Nezáludně, prostě na něco upozornila. A je na každém, aby si zvolil nebo nechal být. Podle svého naturelua financí. A nechť to komentuje.
V tomhle tématu mám ohodně blíž k vašemu názoru než k názoru paní Brixi,nicméně, zd e nejd e o nic většího než o možnost jak vyplnit sobě a dětem nebo jen d ětem prázdniny. nic méně ,nic více.

Což nikomu podle mne nedává ani tennejmenší důvod navážet se osobně do paní Brixí.
Co nesdílím je váš názor , že paní Brixí rozdává hraběcí r ady. Myslím, že nikoliv. Píše, alespoň pro men, mimořádně zajímavé blogy. Velmi čtivou a slušnou formou a jsou pro mne také osobně velmi konzistentní. Což u řady dalších blogerů naprosto postrádám. A nebudu zastírat, že ze všech těchto důvodů jd eo moji mimořádně oblíbenou blogerku.
Víte, jsme tu už nějaký pátek. A paní Brixi je vedle všeho, co jsem uvedl výše, také symbolem moderní , emancipoané a úspěšné ženy. Ke které cítím sympatie a obdiv k jejím shcopnostem. Na rozdíl od několika jiných blogerek, které tady hrají tuhle genderskou strunu prvoplánově a vyhroceně. K těm nic z toho, co vidím na paní Brixi nepociťuji. a podle toho na ně reaguji. Nemám rád jednoúčelové a na efekt vypočítané pozy.Kvalita s e pozná. A paní Brixi je pro mne onou kvalitou. Nijak vás nenutím, abyste s e mnou souhlasil.
24. 06. 2009 | 12:40

Kačislava napsal(a):

Většina diskutujících na tomto fóru paní Brixi nerozumí. Kinderhotely nejsou žádné TÁBORY, jsou to normální hotely, kde jsou vítány rodiny s dětmi, kde je rodinám přizpůsoben nábytek, jídlo (nevím jak vy, ale já malé děti mám a "dětské jídlo" v Česku většinou znamená hranolky s kečupem nebo něco jiného, ale smaženého), servis i program, nikomu nevadí hluk, řvoucí mimino ani drobky. Samozřejmě, že některé hotely jsou dražší a jsou určeny klientele, která má peníze, ale ani za ně si všude nekoupí vlídný přístup k dětem. Ovšem kromě Kinderhotelů Rakousko nabízí i Kinderbauernhofy, tedy venkovské statky zaměřené na děti a ty jsou cenově přístupné a také nabízejí zábavu pro děti: většinou mají kozy, králíky, poníky a jiná zvířata, kterým nevadí nechat se tahat dětmi, nabízejí jídlo vhodné pro děti, hřiště i hračky, často po dětech chtějí i "práci", například pomoc ve stáji. Co se týče babiček, mluvíte o minulosti, spousta lidí, co mají dneska malé děti děti, už na babičku spoléhat nemůže, protože babičky jsou buď mladé a pracují, nebo jsou staré a nemocné. Z mých kamarádek mezi 30 a 45 lety s malými dětmi má babičky na hlídání snad jen jedna.
Mimochodem o české obdobě Kinderhotelu na Šumavě vím taky (vygooglujte si aparthotel Šumava). Nabízejí hernu s hlídáním, v létě zahradu s hřištěm a bazénem, snídani vhodnou i pro děti s hracím koutkem v jídelně, na každém pokoji je kuchyňka s mikrovlnkou a video nebo dvd a na recepci je půjčovna filmů (ocenila jsem, když nám tam dítě onemocnělo), v zimě organizují lyžařskou školku (takže děti se dopoledne učí lyžovat a vy si v klidu můžete zalyžovat sami). Obědy ani večeře sice nevaří, ale nabízejí donášku jídel, kde se dá pro děti docela dobře vybrat ze zhruba pěti možností (typu "pečené kuře s bramborem, čočka s vejcem", atd.)
24. 06. 2009 | 15:52

VK-Can napsal(a):

Vazena pani Brixi.

Velice casove tema. Zacatek dovolenych.
Jako emigranti v Kanade jsme nemeli "prepych" babicek, teticek, sestrenic a jejich muzskych protejsku, tedy se musela pouzivat trochu obrazotvornost.

Nebyli jsme sami a tak se spojili sily s jinymi, kteri na tom byli stejne. Na dva tydny jsme jeli na rentovanou chatu, kde i dobre varili. Vzali jsme s nami i dceru nasich znamych, ktera se kamaradila s nasi dcerou. Koupani, vylety a hry byla napln.
Nasi znami meli dva tydny "dovolene" bez dcery a potom jsme si to vymenili.
Nasi znami jeli na dva tydny "do prirody" a vzali nasi dceru s sebou.

Je to take doba, kdy je dost casu na to vybudovat trochu blizsi kontakt s vlastnim ditetem, na ktery v "normalnim" dennim shonu neni cas!
Kdyz uz se stane z ditete "teenager" je pozde na budovani porozumneni!

Mnoho rodicu si potom stezuje "My nemuzem to nase dite poznat, co z neho/ni vyrostlo".
Minuli tu dobu, kdy to meli udelat. Doba prazdnin.

Myslim, ze to chce trochu obrazotvornosti a snahy.
"Odmena" za to, venovat aspon cast prazdnin sve ratolesti/stem je bohata a na cely zivot!
Mluvim z vlastni zkusenosti.
24. 06. 2009 | 21:20

argun napsal(a):

vlk
Díky za reakci. Někde jinde jsem si přečetl, že jsme krajané. Zdravím krajana! Nejsem tu tak dlouho a tak mi chybí průřezové poznání. Ale zatím to vidím trochu jinak. Ten symbol souhlas, nic proti. Jistě to není důvod k osobnímu navážení. Ale ani k apriori obdivné poloze u nohou dotyčné. I když...? Hm, no nic. Jsme na diskusním blogu, není-liž pravda? Ale guláš podle paní Brixi se vaří zdá se mi takto - vezmi autoritu, povař, zamíchej, osol, vyhni se vlatním názorům a podávej. Na ubrousku přidej doušku - s využitím zdrojů těch a těch. To pan Drobek je jinačí kabrňák - ten klidně napíše, že nám naservíruje přeložený článek. A proč ne, je-li zajímavý? Ale třeba časem poznám, že se mýlím a hluboce se omluvím. Nicméně Váš nesouhlas je pro mě zajímavý, samozřejmě netuším, zda ten můj pro vás taky. Což někdy třeba U Mansfelda nebo Na Parkánu u kvasnicového probrat téma blogů paní Brixi? Ale to je jen taková douška na dobrou noc. Nic není podmínkou. Mějte se dobře.
25. 06. 2009 | 00:00

Hana Brixi napsal(a):

Pane Jirko, tak se nezlobte, že jsou mezi Kinderhotels i nějaké 5-hvězdičkové. Myslím, že dost jich je 3-hvězdičkových a za desetinu toho co uvádíte.

Paní Kačislavo, děkuji za upřesnění. Oceňuji zmínku o Kinderbauernhofs!

Pane VK-Cane, souhlasím a líbí se mi Vaše zkušenost s "prohozením" dětí na dovolenou.

Zítra odjíždím na dovolenou s dětmi... Budeme pár týdnů chodit po horách. Občas si uděláme i táborák. (Žádné "Gute Nacht" feromone... )
25. 06. 2009 | 04:52

Ami napsal(a):

Paní Brixi,
opět pěkný článek, jako vždy. Přeji Vám hezkou dovolenou a přeji si, aby jste psala tak brilantně i nadále.Děkuji.
d
25. 06. 2009 | 17:51

Luboš Votroubek napsal(a):

V ČR existují střediska volného času zvaná Dům dětí a mládeže. Například ten náš kolínský pořádá několik prázdninových pobytů s plným servisem pro děti a takovou náplní jako je jízda na koni a péče o tato zvířata, výtvarné činnosti, kresba, malba, práce s keramickou hlínou a přírodními materiály, nebo pobyty s programem pro maminky a jejich předškolní děti. To vše doplněno pobytem v nádherné krajině České Vysočiny, o domácí kuchyni vč. výborných polévek a koláčů nemluvě. Vše pochopitelně vedou profesionální pedagogové a celý tento servis pro děti je za velmi přijatelnou finanční částku. Rodiče se zatím mohou rekreovat kde chtějí, nebo se plně věnovat své profesi či sami sobě. Pro nás to není nic nového pod sluncem a takto o prázdninách pracuje v ČR několik stovek DDM a dalších zařízení a organizací pro volný čas dětí a mládeže.....
26. 06. 2009 | 15:17

Alena napsal(a):

Kinderhotely stojí běžně 500 euro na den pro 4 člennou rodinu. Dovolit si je může opravdu jen "horních deset tisíc". Hlavně, že se i o dovolené načančané paničky mohou zbavit dětí. Zabaví je instruktor, učí se hrát golf, angličtinu..A maminka jde na masáž, kosmetiku nebo také na golf s ostatními dospělými apod. Vím, o čem mluvím, pracuji jako chůva v rodině. Dětem se takovýto lidé skoro vůbec nevěnují, lásku a společně strávený čas s rodiči kompenzují drahými hračkami a drahým pobytem v odkladišti dětí (soukromé školky, kinderhotely...).pak se mohou vytahovat,že jejich malý génius umí už lyžovat, hrát golf,jazyky.Ještě,že je jejich učitelky v soukromých školkách (ne moc dobře placené)stihly ve 3 letech naučit chodit čůrat na záchod, jíst příborem a oblékat se a ne jen tupě zírat na dětské programy na kabelové televizi....
28. 06. 2009 | 10:29

Pavla napsal(a):

Paní Aleno, je to přesně, jak píšete. Neumím si představit, že bych jela s rodinou na dovolenou, děcka někam strčila a bavila se sama. Vždyť pro mnoho rodin je dovolená často jen jediným obdobím, kdy můžou všichni trávit spolu. Tak pak děti ještě odstrčit, to není normální. Ale je to v dnešní době bohužel obvyklé, že přes rok matky najmou chůvy a na dovolené jezdí buď bez dětí nebo do podobných zařízení jako kinderhotely. Hlavně s dětmi nemít moc práce. Je zajímavé, že jim není přitom zatěžko si vzít s sebou místo dětí třeba psa.
28. 06. 2009 | 19:27

omega watches napsal(a):

The Omega Constellation series designed for women is released for years ago,Now women is still like omega watches.http://www.omegawatchessale...
29. 06. 2009 | 10:55

LV napsal(a):

Paní Aleno, je to přesně, jak píšete. Neumím si představit, že bych jela s rodinou na dovolenou, děcka někam strčila a bavila se sama. Vždyť pro mnoho rodin je dovolená často jen jediným obdobím, kdy můžou všichni trávit spolu. Tak pak děti ještě odstrčit, to není normální. Ale je to v dnešní době bohužel obvyklé, že přes rok matky najmou chůvy a na dovolené jezdí buď bez dětí nebo do podobných zařízení jako kinderhotely. Hlavně s dětmi nemít moc práce. Je zajímavé, že jim není přitom zatěžko si vzít s sebou místo dětí třeba psa.
04. 07. 2009 | 04:32

cell phone napsal(a):

Toronto Public Health recommends that children use land lines whenever possible, to use only cell phones, “basic purpose.” When the use of mobile phones, the report urges the children to continue to appeal to less than 10 minutes, use a headset or other hands-free devices as possible. Restrictions on cell phone use is particularly important that pre-adolescents, the authors said.http://www.kzvv.com
04. 07. 2009 | 05:32

tiffany napsal(a):

Paní Aleno, je to přesně, jak píšete. Neumím si představit, že bych jela s rodinou na dovolenou, děcka někam strčila a bavila se sama.
22. 07. 2009 | 15:20

tiffany jewelry napsal(a):

blízkým okolím. Co takhle vyměnit si chatu na pár týdnů ? Chatu u řeky za chatu na horách ? Je to samozřejmě věc důvěry, co takhle udělat výměnnou burzu na internetu ? Pražák by mohl nabídnout i byt, a obyvatel horské vísky by možná rád ztrávil týden v Praze ?
31. 07. 2009 | 05:01

TUTORIAL TIPS AND TRICKS napsal(a):

Danke f information
26. 08. 2009 | 05:17

TUTORIAL TIPS AND TRICKS napsal(a):

Good luck f u
26. 08. 2009 | 05:19

Cialis napsal(a):

Buy Generic Cialis Online For Full Customer Satisfaction. Order Cheap Cialis Prescription or Buy Tadalafil at the Best Prices from 4RX Pharmacy.
08. 10. 2009 | 03:38

dětská kuchyňka napsal(a):

blízkým okolím. Co takhle vyměnit si chatu na pár týdnů ? Chatu u řeky za chatu na horách ?
11. 11. 2009 | 08:14

cartier ballon blue napsal(a):

TU water fish known, is also the source of happiness.
25. 03. 2010 | 06:38

cartier cheap napsal(a):

It would be great if you have other great things just like this. I really love it. Thanks!
25. 03. 2010 | 07:26

http://www.kw61.com/ napsal(a):

30. 03. 2010 | 09:18

Links of London store napsal(a):

I ran all the way to the main gate, and then I waited a second till I got my breath. I have no wind, if you want to know the truth. I'm quite a heavy smoker, for one thing--that is, I used to be. They made me cut it out.
31. 03. 2010 | 17:07

Zenith watches napsal(a):

I do NOT ordered a and I don’t confirmed anything.I ony generate a kind of a account on your side, because I want to know with option I have by the payments.If I make the decision to order a Alain Silberstein watches.... I am interest in the Baume & Mercier watches. So please give me a special price and inform me I witch way it is possible to pay.
09. 04. 2010 | 10:45

replica watches napsal(a):

k dosažení celoevropské shody, že jak nacistické tak komunistické totalitní režimy mají být hodnoceny, každý podle svých strašlivých zásluh, jako destruktivní ve své politice systematického uplatňování extrémních forem teroru, potlačování veškerých občanských a lidských svobod, zahajování útočných válek a, coby neodmyslitelné součásti svých ideologií, vyhlazování a deportací celých národů a skupin obyvatel; a že jako takové by měly být považovány za hlavní katastrofy, které postihly 20. století,
12. 04. 2010 | 03:18

replica watches napsal(a):

k dosažení celoevropské shody, že jak nacistické tak komunistické totalitní režimy mají být hodnoceny, každý podle svých strašlivých zásluh, jako destruktivní ve své politice systematického uplatňování extrémních forem teroru, potlačování veškerých občanských a lidských svobod, zahajování útočných válek a, coby neodmyslitelné součásti svých ideologií, vyhlazování a deportací celých národů a skupin obyvatel; a že jako takové by měly být považovány za hlavní katastrofy, které postihly 20. století,
12. 04. 2010 | 03:20

Petr napsal(a):

Pro dovolenou s dětmi doporučuji luxusní apartmány v blízkosti přehrady Lipno, Doky Holiday Resort. Více informací najdete na http://www.dokyholiday.cz

Skvělá lokalita pro aktivní dovolenou.
13. 05. 2010 | 12:13

AURELIAPENNINGTON23 napsal(a):

If you're in not good state and have got no money to get out from that, you will need to take the <a href="http://bestfinance-blog.com">loan</a>. Just because that would help you emphatically. I take student loan every time I need and feel myself great just because of it.
02. 08. 2010 | 14:16

Helena napsal(a):

Necetla jsem celou diskuzi, ale jeden moc pekny penzion urceny a pripraveny pro rodiny s detmi je na Vysocine http://navysocine.penzion.com/, najdete tam vse pro ty nejmensi, detskou hernu, bazen se slanou vodou, detske zidlicky v jidelne :-) a mily personal pripraveny na male kriklouny . Neni to reklama, byla jsem tam moc spokojena, tak predavam zkusenost dale..
18. 02. 2011 | 20:31

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy