Íránská tajemství z WikiLeaks

10. 12. 2010 | 08:30
Přečteno 13113 krát
Dva mrtví íránští prominentní jaderní vědci, zabití nedávno při bombových útocích, jsou jen dalším střípkem v mozaice problémů, se kterými se musí v poslední době vyrovnat íránský jaderný program.

Mezi ty další patří například záhadný počítačový virus, který měl napadnout centrifugy na obohacování uranu v Natanzu. Paradoxně také nedávno byl novým šéfem Mosadu, izraelské tajné služby, jmenován Tamir Pardo. Od svého předchůdce zdědil zcela jasnou agendu a tou je pokračovat v boji proti íránskému jadernému programu. Izrael považuje Írán za hrozbu nejen kvůli jeho jadernému programu, ale také kvůli finanční a materiální podpoře, kterou Teherán poskytuje radikálnímu hnutí Hizbaláh.

Přestože časová shoda obou událostí je zřejmě čistě náhodná, o jejich propojenosti se objevilo mnoho spekulací. Prezident Íránu Mahmud Ahmadínežád opakovaně obvinil ze sabotáže Izrael a další Západní vlády. Žurnalisté a analytici mohou v těchto dnech díky WikiLeaks své úvahy opřít o tak důvěrné zdroje, jako snad ještě nikdy. Přesto ale ani pomocí WikiLeaks není možné s jistotou říci, kdo stojí za útoky proti íránskému jadernému programu. Tyto informace jsou zřejmě přeci jen v takovém stupni utajení, že do běžných diplomatických depeší neproniknou.

Co ale tyto depeše ukázaly je obava, kterou Írán s jeho jaderným program na Blízkém východě vzbuzuje. Saúdsko-arabský král Abdulláh měl žádat po Spojených státech, aby “usekl hlavu hadovi” dokud je čas. Bahrajnský král měl zase tvrdit, že umožnit pokračování íránského jaderného programu je nebezpečnější, než jeho případné zastavení. Potvrdilo se tak, že arabští představitelé sice z obavy před reakcí vlastních obyvatel Teherán za jaderný program nekritizují, ve skrytu duše se ho ale nesmírně obávají a přejí si jeho zastavení i za použití vojenského řešení. I když po desetiletí je v arabských zemích označován Izrael za největšího nepřítele stability v regionu, v praxi se ukazuje, že mnohem více se arabské země obávají šiítského Íránu vybaveného jadernými zbraněmi.

Díky WikiLeaks také máme mnohem lepší představu o tom, jak usilovně se Obamova administrativa snaží pomocí diplomacie proti Teheránu bojovat. Potvrdily se tak úvahy, že za zrušením plánu vybudovat základny pro protiraketový štít u nás a v Polsku stál požadavek Ruska. Moskva výměnou za to podpořila v RB OSN sankce proti Íránu. Dalším kdo o svém hlasu RB vyjednával byla Čína. Na Íránu závisí dvanácti procenty svého dovozu ropy. Američané měli podle uveřejněných depeší požádat o pomoc Saúdskou Arábii. Ta poskytla Pekingu záruku, že zastoupí v dodávkách ropy Írán, pokud ten omezí dodávky do Číny jako odvetu za čínský souhlas se sankcemi.

Snahu Obamovy administrativy získat co možná nejširší koalici pro sankce proti Íránu vysvětluje další informace ukrytá v diplomatických depeších. Ze zpráv amerických tajných služeb totiž vyplývá, že Teherán získal od Severní Koreje komponenty pro střely, které vycházejí z technologie používané sovětskými jadernými ponorkami. S takovými střelami by Írán byl schopen zasáhnout i evropské území. I tak ale Američané nebyli schopni zabránit dodávce rychlých člunů z Itálie, které mohou ohrozit americké válečné lodě v Perském zálivu.

Události posledních dnů a informace získané z diplomatické pošty ukazují, že Blízký východ s Íránem je v centru dění. Zůstává tak místem, kde se hraje vysoká diplomatická a zpravodajská hra. Mnohé Západní státy, včetně těch evropských, se na ní podílí. Bohužel ale ani to nemusí stačit na to, aby se Írán svého jaderného programu vzdal.

Psáno pro HN

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

DH napsal(a):

Jak je videt, nase slavna euroatlanticka civilizace si dokaze dobre zduvodnit i sproste zakerne vrazdy iranskych vedcu.

Unthinkable!
10. 12. 2010 | 08:46

Petr.. napsal(a):

Já v tom případě nechápu, proč USA nezaútočily Irán místo na Irák !! Může mi to někdo vysvětlit ?
10. 12. 2010 | 08:51

Franta Adamec napsal(a):

Kde (utajeny) blb,tam nebezpecno
---
Jak tvrdil jeden Klasik z Prahy.

Kdekoliv, zejmena v USA, NATO a v CR.
10. 12. 2010 | 09:00

Libor napsal(a):

"Dva mrtví íránští prominentní jaderní vědci, zabití nedávno při bombových útocích". Bombovy utok je prece teroristicky utok, nebo v tomto pripade je to najednou jen bombovy utok? A kam se podelo slovo "teroristicky", marne hledam...
10. 12. 2010 | 09:33

Béda napsal(a):

Irena Kalhousová,
otázkou zůstává, co vlastně sleduje velká hra známá jako hon na Wikileaks. Nabízí se jednoduché vysvětlení. Jde o poskytnutí pádného důvodu pro kontrolu a sešněrování jediného skutečně svobodného a demokratického média.

Tak jako sofistikovaný útok suprteroristů leteckých začátečníků na budovy WTC a Pentagon sloužil k rozpoutání několika válek, všeobecnému honu na teroristy a Patriot Actu, slouží aférka WL a JA podobně pro další omezení demokracie a plíživého nástupu totality.

Zajímavé, že diplomatické depeše ani nešpitnou o jaderném programu Izraele.

Důvody nenadálého úmrtí íránských jaderných vědců se asi v diplomatické drbárně neprobírají.

Depeše ze správného úhlu vykreslují Írán jako jaderného ďábla, který vadí krom Izraele dokonce i všem arabským ropným státům. Putin je naopak diktátorem úzce propojeným s KGB a hlavou organizovaného zločinu s aspiracemi v blízkém okolí Ruska...

PS: a pak zde máme všehoschopné kackery, kteří jsou schopni doslova čehokoliv. Paralyzopvat jakoukoliv informační síť - žádná vůči nim není bezpečná. Nepřipomíná vám to něco?

Co madam W., která tlumočila CIA do Švédštiny, která vznesla vůči Assangeovi obvinění ze sexuálního násilí a nyní se prý odebrala do Izraele?
10. 12. 2010 | 10:04

Ing. N. napsal(a):

Paní Kalhousová, co kdyby Izrael navrhl aby se oblast blízkého východu stala bezjadernou oblastí? Jistě by to ocenili všichni mírumilovní občané včetně občanů Izraele. Domnívám se, že i občané této země chtějí žít v klidu a míru a ne být záměrně trvale vystavováni vnějšímu ohrožení.
10. 12. 2010 | 10:17

Občan napsal(a):

Madam Kalhousová,
sbalte si své saky-paky a vypadněte z Golan, Libanonu a Palestiny (vč. Gazy), zalezte do hranic vytyčených vám "Partition Plan" a starejte se o své - UVNITŘ. A klidně se UVNITŘ HRANIC oploťte 50 metrů vysokou zdí, pro mne za mne i s deklem.
Ubezpečuji Vás, že vůbec nikomu na světě nebudete chybět, nikdo vás nebude hledat a žádné Wikileaks už nebudou třeba. Kapišto?

P.S.: A než začnete balit, tak předpokládám, že si ochotně necháte zinspektovat Dimonu a celý váš jaderný program vč. přepočítání jaderných hlavic; když už si tak berete do huby Irán...
Kdo zavraždil jejich dva jaderné vědce je nabíledni. Na pumové vraždění jste experti - vaši teráči je zaváděli už ve 20. letech 20. století a po celou dobu neustali ve vývoji nejmodernějších technologií.
U nás tomu říkáme "Zamést si nejprve před vlastním prahem". Taky kapišto?
10. 12. 2010 | 10:23

Občan napsal(a):

No, Bédo, to je něco podobného jako madam L., která si několik let schovávala kalhoty údajně potřísněné údajným spermatem údajného prezidenta a když se to hodilo (zrovinka když ten préza začal tlačit na "ty, jejichž jméno se nesmí vyslovovat" ohledně okupovaných území na BV), tak je vytáhla. A "shodou okolností" to je také "ta jejichž jméno se nesmí vyslovovat".
10. 12. 2010 | 10:29

Válečný štváč a vrah z Wallstreetu napsal(a):

Občan napsal: "U nás tomu říkáme "Zamést si nejprve před vlastním prahem".

Občane, u vás v Halo novinách si zametáte před prahem každý den, co???
Dejte koště taky Grebeníčkovi, budete skvělá dvojice.
10. 12. 2010 | 10:31

jozka napsal(a):

...v praxi se ukazuje, že mnohem více se arabské země obávají šiítského Íránu vybaveného jadernými zbraněmi...

Jak jste sama v prvni casti te vety napsala, neobavaji se ani tak zeme, jako jejich vladci. A to je rozdil.

Dvoji metr, madam, dvoji metr. Ale proc by mne to melo prevapovat, ze?
10. 12. 2010 | 10:59

pedro napsal(a):

Sankce jsou fajn, ale nejsem si jistý, jestli zabíjení vědců je morálně ospravedlnitelné. Ono se totiž taky může stát, že jednoho dne začnou v odvetě záhadně umírat i západní vědci. A potom budou najednou všichni pokrytecky křičet "ti hnusní teroristi!"
10. 12. 2010 | 11:04

Gudka napsal(a):

S WikiLeaks je to jaski podivné... Člověk ba očekával, že ten člověk musí být extrémně šikovný, když se mu podařilo takhle nahlédnout do kalhotek diplomacie USA a spol... jenže současně musí být úplně blbej, když si ke znásilňování vybere zrovna spolupracovnioci CIA - ??
Jestli ona ta WikiLeaks nebude ze stejného soudku jako bílý antraxový prášek nebo letečtí amatéři, beroucí lekce pouze z létání (bez přistávání)... Až speciální agenti odeberou sperma Assangeovi a aplikují to do kalhotek dodaných spolupracovnicí CIA, bude to jistě dobrým stimulem pro uvalení cenzury na internet...
10. 12. 2010 | 11:23

Béda napsal(a):

Gudka,

tady šlo údajně o natržený (vadný, záměrně poškozený...) kondom.

Holt cesty pravdy jsou ještě neprozkoumány.
10. 12. 2010 | 11:34

Béda napsal(a):

dovětek: nechci ani naznačovat, co by se kupř. stalo, že by jistá spolupracovnice (1? anebo rovnou 2?) tajné služby vzala použitý kondom a ... Anebo že by promiskuitní Assnge po kterém zřejmě ženské jdou jak slepice po flusu udělat hned dvakrát po sobě podobnou chybu v oblasti chráněného sexu? Žeby to byl takový vymaš....c?
10. 12. 2010 | 11:50

wdf napsal(a):

kdo komu kolik ropy se dá najít všade. A přečíst pár článků na Wilki. Nic, co bychom nevěděli bez této "analytičky". Specialistka na USA a Blízký Východ a Prague security studies institute (parádní název .-)a anglo -american univerzity dává tušit, že se jedná (podobně jako např. u Sášenky V.) hlásnou troubu ideologie Big Brothera.

Mimochodem - největší sponzoři islámského terorismu jako Saudové, Katar, SAE apod (a zároveň největší přátelé USA ) se neobávají iránského jaderného programu. Nebo aspoň ne přímo, pouze přeneseně. Obávají se vzestupu šíitského islámu. Oni sami jsou sunité a se šířením šíitského islámu saudská princátka a nejen ona, přicházejí o korýtka. Ale to nám madame "analytička" nesdělila...
10. 12. 2010 | 12:09

hovorka11 napsal(a):

Irena Kalhousová:
Zase plno překroucených faktů, kde spojujete nesmyslně věci tak, aby vypovídali jinak než jsou!

http://www.outsidermedia.cz/Necekane-namluvy-mezi-Iranem-a-Saudskou-Arabii-1.aspx
Nečekané námluvy mezi Íránem a Saúdskou Arábií

3. 11. 2010, 18 reakcí

„Nepřítelem není Írán, je jím Izrael,“ prohlásil v rozhovoru pro televizi Al Jazeera vedoucí Centra pro strategická studia v Saúdské Arábii. To byla jeho odpověď na otázku, zda zbrojní obchod mezi Rijádem a Washingtonem za 60 miliard dolarů má odstrašit Írán. Americká snaha vylíčit tento obchod jako namířený proti Teheránu se neshoduje s úhlem pohledu Saúdů, a vypadá to, že nejenom kvůli této věci si tyto dvě země nemohou vzájemně hledět z očí do očí.

Převzato z Haaretz
OSN
Írán a Saúdská Arábie chtějí do nového výboru pro ženy
07.11.2010 07:30
Snaha Íránu a Saúdské Arábie obsadit křesla v nově zřízené platformě OSN pro rovnost pohlaví a podporu žen vyvolala živou diskusi mezi politiky i aktivisty.

Obě země mají v otázce rovných práv žen co dohánět, ale pobouření třetích zemí mnohdy zavání politikařením. Američtí diplomaté údajně usilují o vyškrtnutí Íránu z nominační listiny, ale zdrželi se kritiky Saúdské Arábie, se kterou nedávno uzavřely zbrojní zakázku v hodnotě 60 miliard dolarů (1 bilion Kč).
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/asie-a-oceanie/iran-a-saudska-arabie-chteji-do-noveho-vyboru-pro-zeny_185368.html

Saúdská Arábie je největším zdrojem příjmů pro teroristy a islamistické bojové skupiny, jako jsou al-Kajda, afghánský Taliban a další. Vláda pouštního státu se prý zdráhá kohoutky peněz těmto organizacím utáhnout, alespoň podle ministryně zahraničí USA Hillary Clintonové.
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/asie-a-oceanie/saudska-arabie-bankomat-pro-teroristy_187811.html
10. 12. 2010 | 13:44

Karel Mueller napsal(a):

Autorka:

Víte, je několik věcí, které si může každý lehce spočítat:

Írán s jadernou zbraní znamená, že je nenapadnutelný. A začne reálně hrát o ovládnutí šíítského Iráku. A pokud by se mu to podařilo, tak začne hrát velmi významnou úlohu v obchodu s naftou, může začít usilovat i o dominanci v isámském světě, při obratné politice. O to jde, všechno ostatní jsou ... no, víte co.

Zajímavý je popisovaný postoj Ruska a Číny. Nechat Írán padnout za stažení radaru? To by byl ze strany Ruska špatný kšeft. A Číňané by byli blázni, kdyby na to přistoupili a v podstatě nic nedostali. Důvody musely být jiné.
10. 12. 2010 | 13:50

Béda napsal(a):

Hovorka11,

je důležité a velice prospěšné neustále připomínat hrůzostrašnost Íránu a jeho nebezpečí pro Evropu. Sice nikdo neví proč, neexistují žádné náznaky nepřátelství Íránu kupř. vůči EU a většina Evropanů v životě žádného Íránce neviděla ale co když...že?
10. 12. 2010 | 13:54

tomas napsal(a):

wiki leaks petice, pro ty, co maji okamzite osypky, pise s e tam jestli je mr. wiki vinen, o tom royhodne soud
http://www.avaaz.org/en/wikileaks_petition/?cl=850011037&v=7729
10. 12. 2010 | 14:02

bluebird napsal(a):

Autorce díky za sesbírání informací a krátkou analýzu. Mimo jiné ukazuje, že jaderný Irán je opravdu problém pro všechny a že se jaksi v této věci nemluví do prázdna. Že je to v regionu BV složité a týká se to i našich bezpečnostních zájmů (viz dohoda USA s Moskvou přes naši hlavu), je vidět, stejně jako náš zájem na tom, aby se Izrael udržel jako otevřená parlamentní demokracie a nikoli uzavřený náboženský stát. Na adresu některý místních kibiců a badatelů v oblasti prezidentského spermatu lze jen povzdechnout, že v některých aspektech není ˇčecháčkovství národnost, ale diagnoza. Autorka si jistě ale tyto zakomplexované pány "přečte" sama a nedá se otrávit.
10. 12. 2010 | 14:08

češka napsal(a):

Jestli ono to není i o tom, ze muslimské banky si nemohou účtovat procenta, rpsn a podobné nesmysly a svůj zisk musí promítnout prímo do smlouvy?
Pak si kazdý uvědomí co chce a kolik za to zaplatí.
Světe div se, ono se to líbí i Angličanům, Francouzům......a jistě by se to moc líbilo i nám.
No a kdyz k tomu mají Saudové a Kuvajtané dost svých elit a elity si nahrabaly a prevedly dost majetku ven a jejich vlastní děti jsou schopny se zivit samy, jako ta saudská princezna, která koordinuje výstavbu ejvětší mešity, tak není co rešit.
Elity pozvolna "zmizí po Anglicku" a ti noví se spolu domluví.
10. 12. 2010 | 14:10

wdf napsal(a):

dodatek: je zajímavé, že autorka píše z wilki o tom, že Irán vzbuzuje ropných princátek. Přesto, že Bush se líbal s Ládíny a Saudy a ti vlastní 12% US ekonomiky a rozhodující podíl Bushojc ropné firmy, z wilki jasně vyplývá, že Usáci vědí o tom, že Saudská Arábie, Katar, SAE apod jsou hlavními sponzory islámského terorismu. Ale to se jaksi nehodí spolupracující anglo-american oligarchii, že.... :-)))
10. 12. 2010 | 14:31

wdf napsal(a):

nepřítel je teď přece Irán .o)
10. 12. 2010 | 14:32

Béda napsal(a):

bluebird,

no jistě. Vždyť to říkám. Írán je velké bezpečnostní riziko pro Evropu a specielně pro ČR. Snad to někdo napsal do nového rozšířeného vydání Bible, tak to musí být zaručeně pravda.

Od té doby co jsem si přečetl váš příspěvek věřím již pouze tomu, co píší renomovaná česká média - t.j. Junge Fronte heute, VolksZeitung usw.. V podstatě tedy tisková komuniké dvou nejmenovaných ambasád.

(Samozřejmě stát Izrael nikdy žádné teroristy nepodporoval. A USA jakbysmet.)
10. 12. 2010 | 14:43

Válečný štváč a vrah z Wallstreetu napsal(a):

Bedo, my na Wallstreetu víme, že vy čtete pouze nezávislá média jako Halo noviny či Blisty a proto svým brilantním úsudkem zahanbujete zdejší média ve službách cizího kapitálu.
Držíme vám palce a prosíme - buďte na stráži!

Zdraví Válečný štváč a vrah z Wallstreetu
10. 12. 2010 | 15:07

slovenka napsal(a):

To Karel Mueller:
len na doplnenie, Irak šíitsky fakt není, je to sunnitský štát a vždy bol. šítsky je Irán a aj tým je daná ich večná rivalita.
Autorka skvele zhrnula depese, ktore inak skutocne citat nebolo tak uzasne zaujimavo kontroverzne ako sa to popisalo v mediach.
A k Iranu, jadrove zbrane nema a ani v blizkej dobe naozaj mat nebude, je to projekt nehorazne narocny a dohody so Severnou Koreou, aj keby naozaj priniesli pre Iran zelany vysledok a dopracoval by sa k jadrovej zbrani, nedokazal by ani za desiatky rokov dobehnut arzenaly krajin ako USA a Rusko, a nemyslim si ze jeho zaujmom a cielom by mohla byt Europa, kym by ta raketa zasiahla nejaky europsky ciel, Iran by bol zrovnany zo zemou jadrovymi bombami z inej strany..Lebo povedzme si uprimne,o akych zbraniach sa hovori pri odzbrojovacich jednaniach? o tych straych nefunkcnych, ktore je aj tak potreba demontovat, lebo ich zivotnost po 3O rokoch konci.
takze no worries, ze Iran pouzije jadrovu zbran a my sa toho dozijeme.
10. 12. 2010 | 15:10

Béda napsal(a):

štváč a vrah,

co jsou, prosím jich pěkně, Halo noviny? Zdá se že máte s nima nějaké zkušenosti. Jak víte, že čtu pouze to, anikoliv i něco jiného? Jste snad vědma anebo internetový inspektor?

Slibuji vám, že důvěru vámi ve mně vloženou nesklamu a budu ve svých úsudcích při prosévání informační hlušiny nadále užívat vlastních hodnocení a úsudků.

Přeji hezzký den.
10. 12. 2010 | 15:25

hovorka11 napsal(a):

Daleko reálnější je použití jaderných zbraní Izraelem s pomocí jeho nosičů Jericho 3, s kterými od roku 2008 nově ohrožuje Evropu a dělá tím nátlak pro další vyhánění starousedlíků z palestinských území.
Blízký východ by měl být bez jaderných zbraní. Bohužel USA to blokuje. Vzhledem k tomu blokování by bylo rozumné,aby se arabským zemím umožnila obrana proti terorismu. Osobně bych viděl i možnost podpory Íránu proti účelovému rozpoutání války na jeho území USA, tak jak to vzniklo v Íránu a Afgánistánu. Proto bych podpořil jejich obranu, povolením protiletadlových kompletů SS-300. bylo by rozumné, aby byla podpořena rovnováha jadernými zbraněmi i na územích arabských států. Terorizmus proti Íránským vědcům je terorizmus a nic jiného. Jsem přesvědčen, že vlastnění jaderných zbraní Íránem by umožnilo větší rovnováhu a cestu ke skutečné snaze k mírovému blízkému východu. Paradoxně neustálá podpora nejtvrdších režimů v arabských státech s terorismem, zablokování demokratického vývoje v Íránu a rozdmýchávání nenávisti v zájmu ropných kartelů z USA brání míru na blízkém východě.
10. 12. 2010 | 15:53

Karel Mueller napsal(a):

slovenka:

Trochu bych to upřesnil:

Obyvatelstvo Iráku je šíítské ze 70%, jeho současná vládnoucí garnitura může být sunitská, to nevím.

Írán by atomku samozřejmě nepoužil a ani by neposlal na Evropu žádnou raketu. Ale v případě napadení by měl možnost natolik účinné obrany, že by se nemusel příliš obávat.
10. 12. 2010 | 16:06

Válečný štváč a vrah z Wallstreetu napsal(a):

Bedo,
špatně jsem se vyjádřil...je jasné, že toho čtete mnohem víc, různé servery o spiknutí 9/11 atd., o tom nepochybuji.
Pokud jste ale opravdu nečetl Halo noviny, tak máte můj upřímný obdiv.
Dosud jsem se domníval, že v pozadí vašich pronikavých soudů, nastavujících zrcadlo úpadkové západní společnosti stojí právě tento zdroj.

Ale kdepak, to vy sám. Bravo! Ne každý tohle dokáže.

zdraví Válečný štváč a vrah z Wallstreetu
10. 12. 2010 | 16:40

Ing. N. napsal(a):

Pokud se chcete připojit k mezinárodní petici na obranu Wikileaks, zde je adresa:
http://www.avaaz.org/en/wikileaks_petition/?vl
Zhruba každou vteřinu tam přibude jeden podpis.
10. 12. 2010 | 17:01

honolulu napsal(a):

Hi, pani Kalhouskova. Az Persane (Iran) znovu nafackuje Arabum, tak bude duvod k oslavove, mezi nami Rimsko Katoliky !
Ale jeste by bylo daleko lepsi, kdyby nafackoval Pakistancum. To by bylo mene zouzele po svete. Zadrhel je ale v tom, ze i kdyby jich po fackovacce 100 millionu zmizelo, tak oni to vubec neuciti.
Strasne se mnozi a hulakaji od rana do vecera..Je jich cim dale vice a zit se vedle nich neda.
Uz dlouho take nebyla valka Turku s Arabama. Naslo by s tim neco udelat ? Vzdyt se nikdy nemeli radi, tak proc toho nevyuzit ? Je treba je nejak vyprovokovat ! Byl by to prinos pro Evropu !
Jo, jeste bych Vam chtel rict, aby jste nebrala prilis vazne, proti israelske, nebo proti americke jeceni..Oni nekteri vesnicane nebyli dale nez v Poteluvkach u rybnika a hodnoti svet podle svych mistnich rozhledu..Vzdy z toho mam zachvat chechtavosti a nekdy udivu. Kdyby nebylo Aktualne CZ, tak nemame zadnou srandu ! Ze, ano ?
10. 12. 2010 | 17:12

Michal Macek napsal(a):

beda:

jak to bylo se "znasilnenim"

http://www.blisty.cz/2010/12/10/art55945.html

:)
10. 12. 2010 | 17:16

Béda napsal(a):

honolulu,

prozatím všechny do řady - Iráčany, Afghánce, Pákistánce, Íránce chtějí fackovat pouze Američané.

Žeby projekce sebe sama do druhých?

Za další. Máme zde prokazatelnou jadernou suprvelmoc, která si osopuje právo zasahovat kdekoliv ve světě podle svých zájmů a užít přitom "preventivně" i jadernou zbraň. Pak tady máme "utajenou" jadernou mocnost, která je trvalým zdrojem nestability v oblasti, které jaderný program je zcela nekontrolovatelný. A pak zde máme Írán, na který je každý klacek dobrý. Navíc se vůči němu uplatňuje staré zlaté pravidlo, že tisíckrát opakovaná lež, že jaderná hrozba "rozpínavého, útočného, agresivního" Íránu se neustálým omíláním nakonec zakoření v podvědomí každého a stane "pravdou".
10. 12. 2010 | 17:42

nikdo napsal(a):

Dobrou propag-agitku jste za sve dolary zplodila pí.Kalhous. Jenom nevím, proč jste zatajila, že jste na výplatní listině CIA. Ŕada našich politiků se za to vůbec nestydí.
10. 12. 2010 | 19:21

Michal Macek napsal(a):

nikdo:

jaky dolary?snad sekely ne? :DD
10. 12. 2010 | 19:30

elf napsal(a):

Tajemství ze Spojených států paní Kalhousová-You Tube-A Tour Of Detroit's Ghetto,koukal bych jak zmizet paní.
10. 12. 2010 | 21:21

honolulu napsal(a):

Pane Beda, az my to jednou prohrame, tak budete chodit v nocni kosili, vyfuk si cistit levou rukou piskem a vystrkovat ho do nebe 5x denne. Pravou budete jist HUMUS (bile pinto fazulky na krmeni velbloudu), idealni na ridkou stolici. Zadny alkohol ani pivecko ci vinecko. Zadna veprova pecinka, take nebude. Krasna ceska devcata budou chodit zahalena v burce, a kdyz nekdy zahlednete jejich kotnik, tak si budete myslet, ze jste zazil striptiz.
Ja opravdu nejvyssi cas Vami uvedenou zouzel zacit systematicky fackovat, ale na prvnim miste musi byt urcite Pakistan. (Velmi agresivni, trtkavi zivocichove.) Snad to Indie jednou vyresi.
Pane Beda, doufam, ze Vas muj prispevek privede do prijemne nalady pri rannim kaficku.
11. 12. 2010 | 04:12

honolulu napsal(a):

Neni nic srandovenejsiho nez Ceska levice. Ona vidi svet tak, jak ho chce videt podle svych THEORII a predstav.
Prijmete proto informaci od nekoho, kdo poskakoval po Africe mnoho let. (JA !!!)
Nikdy nebudete exeptovani, temi pro ktere jste INFIDELS !
11. 12. 2010 | 04:27

honolulu napsal(a):

Pane Elf, to je politicky "nekorektni" se pohorsovat nad cernosarnou v Detroitu !...Jeste Vas nekdo narkne z RASISMU a budete mit nalepku stejnou, jako ja.
Jeden super idiot o me prohlasil, ze jsem Joseph Geobbels.
Krome toho, Vas prispevek je proti integracni ! Ted budete tercem vsech schizofreniku, kteri vidi realitu - nerealne.
Akorat nerozumim, co s tim ma spolecneho pani, ktera napsala blog ?.. Ona je z Detroitu ?
Jsem momentalne 5 hod. jizdy od Detroitu. Musim si tam zajet, abych byl jeste pysnejsi, ze jsem z kuturni a pracovite rasy. Ze v takovem prostredi nikdy neskoncim, pokud na me nikdo neuvali multi-kulti. A ted jdu delat zle levici, na jine blogs...
11. 12. 2010 | 05:10

Béda napsal(a):

honolulu,

já vím. Máte jako vždycky pravdu. Ti hodní Saudové... Kolikpak americké ekonomiky vlastní?

A ti velešpatní Íránci, kteří jsou hrozbou všemu živému a všude se rozpínají. Jako na potvoru ovšem nenakupují od nejlepšího světového obchodníka za 60 mld. dolarů nejmodernější zbraně. A ještě k tomu nechtějí obchodovat v dolarech a podřídit svůj ropný byznys americké péči.
11. 12. 2010 | 08:18

Béda napsal(a):

dovětek: ještě abych tak viděl Íránku s obnaženým kotníkem. To naopak Saudky, ty chodí v českých (i amerických) luzích v mini a na plážích jsou na Evu.
11. 12. 2010 | 08:20

Občan napsal(a):

Honolulu, Vy byste na tu svou nenávistnou rasistickou kebuli potřeboval dostat nejen burku, ale i náhubek.
--------------------------

Jen je zajímavé, že pan Stejskal smaže kdeco, ale výlevy tohoto individua nechává bez povšimnutí.
11. 12. 2010 | 09:37

Občan napsal(a):

Bédo, i mnohé Íránky chodí normálně oblečené. Zatím...
Pokud ale bude pokračovat naše novodobá "křížová výprava" tím tempem, jakým jede teď, budu mít stále větší pochopení pro ty, kdo si své ženy chrání i zahalováním. Když se tak zamyslíte nad tím, co za "kulturu" a "civilizaci" se jim snažíme vnutit...
11. 12. 2010 | 09:41

Béda napsal(a):

Občan,

zřejmě jsme si celkem neporozuměli. Myslím, že Honolulu jako světoběžník porozuměl jemné ironii. Těmi saudskými ženami v "mini a na Evu" jsem mínil kupř. toto:
http://ona.idnes.cz/v-saudske-arabii-zeny-za-pokladnu-v-obchode-nesmeji-f8e-/spolecnost.aspx?c=A100826_220047_spolecnost_lf

PS: obočí u té dámy je až necudně na saudské poměry obnaženo.
11. 12. 2010 | 10:40

stejskal napsal(a):

Jestli by to nemohlo být tím, že jsem zavilý rasista, pane Občane.

Hezký den.

Libor Stejskal
11. 12. 2010 | 13:41

Béda napsal(a):

p. stejskal,

smad nejste ukryt za nickem Honolulu (a jeho pupečním dvojčetem Elenou přirozeně taky)? To by bylo "překvápko".
11. 12. 2010 | 13:50

stejskal napsal(a):

Pssst, pane Bédo,

neříkejte to na mne (vystupuji zde příležitostně i pod jinými známými nicky).

Váš Béda ;-)
11. 12. 2010 | 13:53

hovorka11 napsal(a):

Víte, jak se zneužívají "křesťanské hodnoty" práva a spravedlnosti takto:

http://www.shekel.cz/4089/izrael-nabidl-odskodne-rodinam-zabitych-tureckych-aktivistu

"Izrael nabídl vyplatit odškodné rodinám devíti tureckých aktivistů, kteří zahynuli při květnovém armádním zásahu proti turecké humanitární flotile.

Každá z rodin má dostat 100.000 dolarů (1,9 milionu korun) a Ankara za to má pomoci ochránit izraelské vojáky před případným soudním stíháním. Informovala o tom dnes agentura Reuters"
9.prosince
---------
V ČR byli za teroristy ozančeni právě turečtí občané zastřelení izraelským komandem, včetně našich novinářů.
Tito naši novináři byli vězněni v Izraeli a byli nuceni pod pohrůžkou trvalého věznění bez soudu podepsat přiznání že jsou teroristé.

Malinko to ovlivnilo skutečnost takto:
Koncentrační tábor Gaza má prý povoleno prodat své výrobky i mimo Gazu. Je to proti původním záměrům Izraele tyto lidi ukazovat jako nepřizpůsobivá zvířata v kleci s teroristickými skolony ohrožující "křesťanské hodnoty" vystřelováním raket na okupovaná území se zbytky bílého fosforu po "humanitárním bombardování" Gazy izraelci.

Závěrem:
tyto události, které jsou u nás ve veřejných médiích vědomě tajeny znamenají pro Turecko velké zklamání z evropské demokracie a přístupu. Logický je pak příklon místního obyvatelstva k "islámským hodnotám".
Pochybuji, že Turecko, které přístup EU k právním hodnotám fakticky zrazuje nadéle bude otevřeně upřednostňovat rovnou spolupráci s EU když ji ze strany EU nevidím.
Rumunsko, Švýcarsko a další země z uskupení NATO provádí vojenské nácviky "protiteroristických akcí" s izraelci v rámci "nadstandartních vztahů"

Fakticky se postupně "západní hodnoty" potvrzované vraždami iránských vědců, kvantitativním uvolňováním (tisknutím nekrytých dolarů FEDem), groteskní honbou proti Assangemu a Wikileaks jen za plnění toho, čeho se dovolává USA u jiných (práva na informovanost) stávají pouhou pohádkou pro nedospělé a pro mě nejhrubší fraškou.
Jakékoliv předpoklady, že islamizace světa bude převálcována "křesťanskými hodnotami" považuji za utopistické. Už Hitler se za křesťanské náboženství a boha schovával, a jak to dopadlo.
11. 12. 2010 | 14:19

Béda napsal(a):

p. stejskal,

vy víte, že Béda na Aktuálně až do doby co jste užil jeho nick vystupoval vždycky sám za sebe a nemetamorfoval své podoby jako muž mnoha tváří inspektor Clouseau.

Jsem si ovšem jist, že pár takových mnohotvárných inspektorů se zde v diskusích vyskytuje.

Jinak, abych nezapomněl přeji jako vždy Hezký den.
11. 12. 2010 | 14:22

stejskal napsal(a):

Přesně tak, pane Bédo,

ostatně to platí i o drtivé většině zdejších dabatérů, řekl bych (někteří se dokonce i podepisují svým celým jménem, aby nedošlo k nějaké mýlce či záměně).

Hezký třetí adventní víkend

Libor Stejskal
11. 12. 2010 | 14:26

honolulu napsal(a):

Pane Beda, vubec nemam rad Arabi.
Spatne jste me pochopil. Vzdyt jsem napsal, ze by to nebylo spatne, kdyby jim Iran (Persane) nafackovali...
Samozrejme Israel je nas spojenec proti agresivnim teroristickym fanatikum, tak doufam ze ho nase vlada bude branit.
Jinak nemam vzdy pravdu, pane Bedo, snazim se vsak vzdy drzet prisne reality.

Vyplody fantazie videne pres ruzove bryle pana obcana me privadi k udivu. Byt v opozici k jeho nazorum je rasismus...(Coz je asi kompliment.)
Pane hovorka 11, islamizace sveta je konec sveta. Je to konec civilizace a konec Evropy.
Doufam, ze k tomu nikdy neprijde.

Jak jste si urcite uz vsimli panove, tak nemam popletene priority jako Vy a budu vzdy na strane nasi bile civilizace, krestanskeho nabozenstvi a samozrejme demokracie. I kdyz to nekdy nefunguje, tak je to stale lepsi nez vse, co kdy levice vymyslela.
Pane Beda, nedejte se odradit mojim nazorem ohledne niceho a piste dal !
Rad Vas ctu. Vy jste nepsanym kralem levice v Cesku. Hodne druhych ni pripomina trpasliky v Magic Kingdom v Orlandu.
Doufam, ze to misto nekdy navstivite a pridate se nazory k nam..Ahoj pro dnesek. Mam toho zase mnoho na vyrizovani.
11. 12. 2010 | 16:36

Béda napsal(a):

honolulu,

nevím jestli se mi to zdá, ale jako kdybyste mluvil jménem celé bělošské populace. Myslím, že nikdo by si neměl osobovat takovéto privilegium.

Třeba Izrael může být VÁŠ spojenec. Pokud jde o to co dělá v Gaze, můj spojenec to rozhodně není. Mně by stačilo oddělení etnik - i ekonomické ve smyslu nevpouštění kapitálu z nekompatibilních zemí do zóny, kde žiji. Moje filosofie nejsou dobyvačné války s cílem ovládnout cizí území, suroviny a kamuflovat to ¨"Trvalou svobodou", Orwellovským mírem a demokracií elit.
11. 12. 2010 | 17:56

honolulu napsal(a):

Pane Beda, rozhodne nemluvim za belosskou populaci. Mezi nami je velmi mnoho lidi, kteri uprednostnuji theorii pred realitou. Pro hodne lidi je PREDSTAVA toho, "jak to ma byt", dulezitejsi nez ta, "jak to je".
Jsem proti valce, tak jako Vy, ale nekdy valka je nutna na zastaveni expanze tech druhych.
Agresorem jsou v tyto dny Muslimaci a je to jedno, je-li to v Kosovu, v Rusku, ve Spanelsku nebo na Bali v Indonesii.
Oddeleni ETNIK s jinou kulturou, nabozenstvim ci temperamentem je velmi dobry napad. To, ze Israel stavi ploty, by melo byt prikladem vsem, kolem celeho sveta, kde je napeti mezi lidmi.
To znamena i v Cesku mezi Vami a temi, kteri nejdou zcivilizavat.

Ja opravdu nevim, na zaklade ceho je nekdy tolik anti-amerikanismu nebo proti-israelismu na webu.
Kdyby nebylo Ameriky, tak Nemci by vyhrali valku a Cesi by byli druhoradovymi obcany. A co se tyce Zidu, tak je rozhodne daleko snadnejsi zit s Zidy nez s agresivnimi, rozpinavymi, fanatickymi Muslimaky. Podivejte se, jak to pracuje napr. v Holansku, nebo ve Svedsku, nemluve o Francii atd. U nas to nepracuje vubec.
Protoze Israel je prirozeny nepritel techto fanatiku, tak je nas dulezity spojenec a na nejake Gaze zde vubec nezalezi. Maji tunel do Egypta, tak vzdy mohou zit se svymi "bratry".
Je moc fain, ze se vzajemne zerou take. Stezuji si na bidu, ale kazda rodina ma 6 deti. Nemaji radi Krestany, ale tlaci se do Evropy. To jde psat do nekonecna a rozhodne to nema nic spolecneho s rasismem. Jsou to pouze fakta.
11. 12. 2010 | 19:39

češka napsal(a):

To Honolulu
At v Praze jde na zidovský hrbitov jakýkoli muz, taky si musí nasadit čepičku.
To Vám nevadí?
V saudské Arabii je hlavní koordinátorkou stavby mešity princezna, oblečena chodí normálně, na hlavě nosí helmu jako všichni ostatní a porady vede v angličtině.
Mimochodem, o veprovém a svíčkové povyprávějte prazským Zidům, pokývají hlavami, a jen co odejdete, pujdou do nejblizší hospůdky na jedno s tlačenkou nebo utopencem.
Mimochodem, nechci Vám brát Vaše iluze, ale kdyz za váky zakázali tancování, tak to bylo proto, ze se české holky vyrádily , zatím co němky měly kluky na vojně.
Vzpomínky "sexuálních štvanců" nasazených v Německu jsou taky fajn, a mezinárodní.
Mezi čechy, francouzy a holandany panuje vzácná shoda, jen musíte počkat, az se pánové dostanou do ráze a jejich dámy jsou hodně daleko.
Vázená, jste na českém foru, tady všichni vyrostli s vědomím, ze perina má 4 rohy, pod perinou 4 nohy. A veškerá ideologie vzdy začíná a končí s obyčejnou lidskou chamtivostí.
11. 12. 2010 | 21:59

honolulu napsal(a):

Pani Cesko, zadne iluze o nikom nemam, jsem priliz cynicky pro jakekoliv iluze. Na zidovskem hrbitove jsem nikdy nebyl, jsem Rimsko Katolik. Cepice nosim pouze kanadske, kdyz je velka zima.
O sexualnich stvancich v Nemecku jsem nikdy neslysel. Poucte me prosim !
Za valky jsem nezil...O jake shode mluvite mezi Cechy, Francouzi atd.
Pani Cesko pro nedostatek me inteligence nerozumim polovine Vaseho prispevku. Co t.j. utopenec ?
Vas prispevek je velmi abstraktni. Vy mluvite o nasilnem sexualnim otroctvi ?
Ja opravdu nevim co chcete rict.
11. 12. 2010 | 23:50

wdf napsal(a):

slovenka: mýlíte se. Irák není státem většinově sunitským, ale většinově šíitským. A o to jde. I proto tam má Irán velký vliv. Sunitský je pouze sever. A bylo tam, kupř. 5 mil. křesťanů. Ale před válkou, teď už daleko méně. Hrstku uctívačů Anděla páva nepočítajíc.
Za Saddáma vládli sunité, protože Saddámův kmen byl sunitský. Mimochodem, ačkoliv Saddámův režim byl represivní, byla tam náboženská svoboda, ženy chodily po západním způsobu, v zemi nebyli islámští teroristé a na ulicích bylo bezpečno. Také počet odkráglovaných lidí byl daleko menší než ten v souvislosti s US vpádem. Dnes lidé na vládu Saddáma s nostalgií vzpomínají. (Kromě dnes vedoucích šíitů, kteří mají moc, vliv a peníze.)Ani válka v Iráku se nedá vyhrát. Země se, díky šíitské většině zákonitě dostala pod vliv Iránu. I islámský terorismus pevně zapustil kořeny. Ani o tomto nás paní anglo-american "analytička" neinformovala. Pokud "analýza" spočívá jen v odříkávání toho, co určité kruhy "chtějí slyšet", tak nás potěš pánbu...
12. 12. 2010 | 00:24

honolulu napsal(a):

Tak prosim, vcera byl dalsi terroristicky utok, tentokrat ve Svedsku.
Vcera odpoledne jsem byl nazvan RASISTOU, ktery potrebuje mit nahubek.
Pane Obcan, ja si nasadim ten nahubek proti "rasistickym" recem, kdyz Vy si natahnete misto cepice KONDOM na hlavu a pujdete na prochazku po Praze. (Aby kazdy poznal co reprezentujete.) Jednou Vas Cesi budou deportovat do zeme, odkud jste prisel.
12. 12. 2010 | 14:48

Béda napsal(a):

Honolulu,

žádná expanze těch druhých neexistuje. Je to expanze "NÁS" SAMÝCH. Expanduje západní civilizace - násilím. A sama si dobrovolně dováží levnou pracovní sílu a vpouští kapitál z islámských zemí. Prosil bych nezamlžovat.
12. 12. 2010 | 16:16

češka napsal(a):

To Honolulu

Nevím kdo jste, ale máte opravdu vázné nedostatky ve vzdělání.
Váš príspěvek mi objasnil mnohé, napr. to, ze amíci nevěděli, ze se v Iráku za elektrinu neplatí.
Znalost jazyka je bez znalosti reálií kničemu.
Mimochodem jste asi zaspal i hodiny nábozenství, neb jak ví kazdé kulturou dotčené dítě, krestanství vychází z judaismu, Mohamed sám sebe povazoval za pokračovatele Jezíše Krista.
No, ale Vaše kulturní koreny jsou asi někde jinde, u dodávek dek s neštovicema Indiánům.
12. 12. 2010 | 17:06

Honza999 napsal(a):

honolulu

O takovýchto "nezdařených" atentátech teď budeme slyšet cca 12x do roka. Je zapotřebí udržovat občany neustále v napětí a ve strachu.

Pokud bude při atentátu pár desítek mrtvých, uvěřím, že byl skutečný.

Nezdařené výbuchy, "mrtví sebevražední atentátníci" a "včas odhalené hrozby" jsou z drtivé většiny dílem našich vlastních tajných služeb.

Oni ti Arabové nejsou zase takoví pitomci, za jaké je máte. Když budou chtít desítky mrtvých, budou je mít - už mnohokrát to dokázali. A když to dokázali tolikrát úspěšně, množství jejich "neúspěchů" v poslední době něčím smrdí...
12. 12. 2010 | 17:24

češka napsal(a):

To Honza999
Rusové a Američané jsou co se týče klasického vzdělání jednobuněčná dvojčata.
Pred VRSR a Vyhlášením nezávislosti nebylo nic.
Jiz pred 14 dny preci všem rekli, ze jsou demokraté, tak jim nevyčítejte, co se stalo pred měsícem.
Demokraty jsou, protoze to mají v ústavě.
Umíte preci číst.
Myšlení škodí.
12. 12. 2010 | 19:06

honolulu napsal(a):

Pani Cesko, kdyz mam dotaz ohledne nabozensvi, tak vim, kam jit. Rozhodne ne za nekym, kdo se stara o elektriku v Bagdadu a place nad Indiany s dekami plnymi infekce. Tyto pitominy Vas ucili ve ctvrte tride obecne a Vy jako typicky levicovy zakrnelec, zde opakujete fraze naucene v nejhloupejsim skolstvi na svete - socialistickem ! Smirte se s tim, ze jste na smetisti dejin. Ze jste byli horsi nez hruzny sen. A nikdo z mladych si Vas nebude pamatovat tyden po Vasem odvozu na Olsany.

Kdyby v budoucnu 1000 nevinnych lidi zemrelo pri muslimskych atentatech, tak Vy to vzdy velmi snadno zduvodnite a omluvite, dokud to nebude nekdo z Vasi rodiny. Mimo to, nektere Vase fraze jsou tak intelektualne zavadne, ze si myslim, ze jste prisli do Ceska z rozvojovych krajin. Nepatrite nahodou take k tem, co poziraji Garbanzo beans pro velbloudy - humus ?

Pane Beda, nikdo nikoho NEPRIVAZI, tlaci se do Evropy a Ameriky po sta tisicich sami. Riskuji zivot na mori i v pousti, jen aby mohli k tem hroznym rasitum.
A kdyz jsou u nas, tak zakladaji stat ve state. Uz je nejvyssi cas, aby je nekdo zcivilisoval, nebo jim dal aspon ty deky, po kterych pomreli kamaradi pani Cesky.
Vy "humaniste" dockate se, i Vy jednou budete mit bombu pod vyfukem. Vasi kamosi se o to postaraji.
13. 12. 2010 | 02:29

honolulu napsal(a):

Pane Honzo, v tom Svedsku jsou dva zraneni, ale krev bilych se v levicovych kruzich nikdy nepocitala. To se radeji bude mluvit o Indianech do nekonecna.

Pro totalni NEVZDELANCE, byl vzdy kazdy barevny - "Vinetou" a
kazdy beloch Gingischan. Snazte se Vy, velke deti, cist i knihy z druhe strany. Pricichnete si nekdy k realite.
Nikdo, kdo zna dejiny Ameriky pouze mlzne, nenapise blbiny z uciva pro studenty z Nigerie.

Kdyz Vy se nepozastavite nad krvi nevinnych, nikdo se nebude pozastavovat nad krvi Vasi, Vy klasicky "vzdelani" nevzdelanci.
To je zakon stary pet tisic let. O tom Vam v dejepise nikdo nerekl, ze ano ?

At mate jakykoliv nazor, tak ho nestavejte na mentalnich konstrukcich Vasi fantazie, ale vzdy na faktech.
Velmi rad bych se s Vami hadal i zitra, ale mam toho posledni dobou hodne na vyrizovani..
Zminuji se o tom, aby jste si nemysleli, ze se snazim vyhnout poskakujicim trpaslikum z pohadek v Orlandu.
13. 12. 2010 | 03:02

češka napsal(a):

Naše milé honolulu, urázky Vám jdou.
S myšlením je to horší.
Své názory na Vaší fantazii rozhodně stavět nehodlám. A s těmi Simsonovými, Kačerem Donaldem a Pepkem námorníkem to neprehánějte.
Uz jste snad velkej kluk.
13. 12. 2010 | 15:19

češka napsal(a):

To honolulu
ve 4-té obecné mne učili, ze zlí Američané nad naše území posílali mandelinku bramborovou.
Brambory se u nás pěstují jiz od doby Marie Terezie, ale mandelinka se začala objevovat az po válce.
Divné, ne?
A co je ještě divnější, pozírla stejně druzstevní lány, jako políčka kulaků. Stejně jako bomby za války padaly na vojáky i civilisty, nejvíc čechů zahynulo právě pri takových útocích na průmyslové objekty, neumreli v KT, ani se zbraní v ruce.
Hodní Američané osvobodili Plzen a hned pro své vojáky otevreli kluby. Armádu měli jednu, ale kluby byly pro bílé a pro černé zvlášt. Ze by rasizmus?
Ten se u nás do té doby vyrádil tak akorát na vtipech, nejpopulárnější jsou o Zidech. A víte co je na tom nejzajímavější? Ty zidovské vtipy se nejvíc líbily právě Zidům. Ony byly totiz lidsky hrejivé, jenze to Vy nejste schopen rozeznat. Mozná, ze je někde u Vás v knihovně najdete, kdyz je prečtete, mozná se Vám povede nějaký i pochopit.
13. 12. 2010 | 16:39

honolulu napsal(a):

Pani Cesko, plete pate pres devate. Ta Mandelinka bramborova na vas musela silne zapusobyt. Komousi Vam zapomneli rict, ze ona radila vsude po svete.
Amici ji vyhubily.
Jako dospela s "vysokym vzdelanim", by jste nemela hodnotit druhou zem podle Kacera Donalda a Pepka Namornika - pokud nejste na urovni petiletych deti. Mozna ze jste, protoze sem zanasite jedovate deky pro Indiany a atrocitni propagandu tech nejhoupejsich komunistu co kdy zili.

Toto vymenovani nazoru s velkym ditetem, pro me neni prinosem.
Tak, ze koncim.
Jo, jeste jedna dulezite vec.
Kluby pro cerne a bile ODDELENE neni rasismus, ale separatismus a to je absolutne v poradku.
13. 12. 2010 | 21:34

claudius napsal(a):

Budu-li se v budoucnu chystat číst Kalhodové článek,sjedu nejdříve úplně dole,abych věděl,pro koho to píše.
14. 12. 2010 | 09:28

češka napsal(a):

To honolulu
Jak a kde ji vyhubili?
U nás rádí porát. Jenze já se na pole s bramborama občas podívám. Víte jak vypadá ker brambor? Viděl jste je někdy kvést?
A viděl jste na nich takové oranzové brouky, co po nich ten keríček zčerná?
Nebo znáte brambory jen ze supermarketu, nejlépe ve formě hranolek ?
Jenze u nás se pouzívá méně jedů na hubení škůdců, my jim radši dáme kus naší sklizně, protoze v naší zemi zijeme po staletí a predpokládáme, ze v ní zůstanou i naše děti, které budou chtít také zdravou výzivu bez chemikálií.
Je hezké, ze Vás někdo naučil psát česky, měl by investovat i do několikatýdenní exkurze na místo samé.
Mozná, ze az někde ochutnáte skutečně dobré pivo s utopencem, projdete pár skutečných hradů a zámků a zjistíte, ze některé rodiny zijí na jednom místě 800 let, prestanete být američanem a priblízíte se ke člověku.
S tím separatismem Vás to na školení naučili moc hezky, to by se dalo prímo tesat.
14. 12. 2010 | 13:48

žena napsal(a):

Paní Kalhousová,

mám velký problém s tím, že je měřeno různým metrem.

Kdo už použil atomovou bombu?

Který stát ji svrhl na civilní cil?

Kdo bez souhlasu OSN začal bombardovat Irák?

Omluvil se ten stát Iráku, nahradil jím způsobené škody a stáhl své vojáky?

Nechápu :-( Tož jsem jen žena
15. 12. 2010 | 07:43

gift napsal(a):

At Day Business Centre, we provide the industry leading Business Centre service in Hong Kong. Our business centre offers clients with Grade-A Executive Office spaces, to offload daily business administration <a href="http://www.jobhunter.com.hk/">Jobs</a> nuisances with Virtual Office service, to handle statutory company secretarial requirements with Company Secretary support. And we excel from other business centres with years of expertise on your Management and <a href="http://www.daybusiness.com.hk/wanchai-branch"> business centre</a>Accounting needs.

Whether you are a SOHO entrepreneur or an overseas representative, with our Executive Office, Virtual Office, and Company Secretary services, you only need to <a href="http://www.wisemanhk.com/work/brand/mcdonaldhk.html">Promotion</a> focus on your main business. And to make our business centre stands out from the peers, we offer Consulting Services to take you and your business to a higher level. Our executives <a href="http://www.wisemanhk.com/work/com/">Tvc</a>have years of experience in helping companies to establish their strategic and operational business management plans. Whether you only seek for casual advice as a start-up or you wish to extend your footprints on the Mainland China, or even you believe you are ready to take your <a href="http://www.greenspark.com.hk/">gift</a>company to public! We are the only experienced business centre to serve your needs.
15. 12. 2010 | 09:26

honolulu napsal(a):

Tak to vidite pani Kalhousova, kam diskuze muze az prijit. - Pepek Namornik, Mandelinka bramborova, utok na Hirosimu a
odstaveni z moci Saddama Huseina.

Cesti doktori utekli k nam do Ameriky. Psychiatricke lecebny jsou bez dozoru. Pacienti zacnou vysetrovat to, co bylo uz 100x vysvetleno. A ke vsemu zde zacnou kdakat jeste Kaceri Donaldi z Orlanda.

Prohrali jsme zde tuto diskuzi oba dva. Je treba vztoupit do illegality a pokracovat ve snaze o udrzeni civlizace tajne.
Jsem na uteku, pronasleduje me mrak Mandelinky bramborove. Dekuji za namet k premysleni.
15. 12. 2010 | 14:32

češka napsal(a):

To honolulu
však nebude tak zle. Pivo s utopencem v útulné české hospůdce se k ilegalitě hodí.
A máte to i se studiem českých reálií.
Za totality se v hospodách prednášely celé pasáze ze Svejka, doporučuji Vaší pozornosti, pocvičíte se nejen v naší materštině, ale i "dědovštině".
/ Do r. 1918 jsme byli součástí Rakouska-Uherska a v armádě se oficiálně mluvilo německy/.
15. 12. 2010 | 19:06

Občan napsal(a):

Než "civilizaci" podle Honolulu, tak to raději zůstanu nadosmrti evropským barbarem, který má za sebou "jen" 1500 let prokazatelné historie, z toho 1000 let psané.

V poledne si na to dám barbarského utopence s malým pivištětem a večer si k čaji s rumem střihnu kapitolku z "Hradů kastelového typu (13. století)" od barbarského primitiva Durdíka. Mandelinky teď naštěstí spí...
16. 12. 2010 | 10:35

honolulu napsal(a):

A to ja mam daleko lepsi napad jak Vas pobavit a zkvalitnit Vam zivot pane multi-kulti theoretiku !

Zajedte si ten caj s rumem dat na Hillbrow do Johannesburgu.
Uvidite co to prinasi, ta Vase budouci "civilizace". V pripade, ze vratite a neponesete si hlavu pod pazi, tak pak muzete pokracovat ve Vasich naivnich vyplodech.

Ted se zase potopila lod, nekde u Australie. Plna Arabu.
Oni neemigruji do jineho arabskeho statu. Oni vzdy chteji mezi belochy.
Aby pomrvili nasi civilizaci.
To musela byt sranda plavat v nocnich kosilich.....Ze, ano ?
V Somalsku Arabove znasilnuji KOZE. Ano, prave ty kterym vdecime za to ze objevily kavu.
Nenadrzujete jim pro to, ze se chcete prispusobit jejich sexualni "kulture".
Vy nejste Evropan !
16. 12. 2010 | 12:00

češka napsal(a):

To honolulu
No jo, kdo se bojí, s.. v síni.
Na nás kdyz se naštve sv. Václav, tak pošle povoden a je vymalováno.
Jenze, on nás má rád, takze pred tím nás varuje dost dlouho.
Nejdrív pukne srdce zvonu sv. Zimunda, to uz kazdý ví, ze bude povoden, aby neprišel pozár, válka a mor, musí se zvon do 28.10 opravit.
3 dny pred katastrofou /jakoukoli/ se zastaví Orloj. Naposled pred príjezdem pana Obamy. To uz je opravdu v Cechách zle.
No, a u těch povodní je v Praze hned jako první na radě Zidovské město.
Zidi sice svaté neuznávají, ale ručím Vám za to, ze utíkají jako první...
Prijedte, uvidíte ze naše vepro-knedlo-zelo s pivem chutná mohamedánům i zidům, jen tu musí být o něco déle.
Jo, a stím slozením našeho národe je taky dost legrace, podle DNA je +- 6 proc. Zidů, +- 13 proc Slovanů, +- 7 proc. Germánů a asi 20 proc Rímanů.
Vzhledem k tomu, ze českým vývozním artiklem v 10. st. byli otroci a Turci si taky odvázeli naše děvčata, tak i mezi muslimy si nějaké príbuzné najdeme....
Dobré pivo, zeny hezké, to jsou dary země Ceské......My holt po zeměkouli rajzovat nemusíme, nám je tady dobre, smrádek, ale teploučko...
16. 12. 2010 | 14:58

kabala napsal(a):

až se lidi spojí proti teroristickým židům ,bude hořet koudel u zadku i této židovce
19. 12. 2010 | 12:15

Jásir Arafat napsal(a):

To jo, to je vono, když se problematice Íránu věnuje Iren Kalhous co spává s talmudem.
19. 12. 2010 | 14:23

Jásir Arafat napsal(a):

Pro "kanala": to je "ona"? Na mne púsobí jako chlap.
19. 12. 2010 | 14:25

cheappradas napsal(a):

http://www.cheap-prada.com/ Online Sale Wholesale:Prada Shoes,Cheap Prada Shoes,Cheap Pradas,Prada Shoes,High Top Prada Sneakers,Cheap Prada Handbags,Prada Sunglass Wholesale.
21. 12. 2010 | 01:54

xman napsal(a):

Jásir Arafat chcípl na AIDS, takže od jeho fanklubu nijak nepřekvapí, že nerozezná ženskou od chlapa.
23. 12. 2010 | 03:49

Mike napsal(a):

Proč tu nekříčíte, že Izrael má své atomové zbraně? To jasně dokazuje, že židovská lobby v Americe si osvojila právo na rozhodování, kdo může mít jaderné zbraně a kdo nemůže mít jaderné zbraně. Dokonce si tato židovská lobby vzala do své pravomoci i to, že si může lhát, kdy se ji to zlíbí - např. atomové zbraně v Iraku. Pro mě Žid je větším nebezpečím, než Iranec. Metoda, vymyslím si nepřítele, abych tímto zdůvodnil svůj útok na cizí zemi, abych mohl předat jeho nerostné bohatství svým naftovým monopolům, je až příliš přůhledné na to, aby se na to inteligent dal chytit. Kalhousová, nejste vy náhodou židovka?
23. 12. 2010 | 17:40

lovejerseys napsal(a):

"Almost every young people have one or more NBA jerseys. It is not only a way to show the pride for the favorite teams, but also comfortable when you are exercising. <a href=”http://www.lovejerseys.com ”
title=”Discount NHL jerseys”>Discount NHL jerseys</a> are the best choice for wearing in summers. The authentic jerseys are so expensive that not any average football fan can afford. Then, you can get it online for bargain. "
25. 12. 2010 | 05:41

Ovčan č. 9 239 846 napsal(a):

Tu paní Kalhauzovou nechte, ta je určitě za ty polopravdy někým najatá a placená. Je to další mediální hvězda, která přináší jen chaos a zkreslené vidění reality mezi islámem a civilizací. Já ji vidím jako takový první předvoj tolik obávané islamizace Evropy. A určitě se přidají i další. Vždyť je to tak populární a odvádí to dychtivé čtenáře od jejich skutečných problémů a zejména těch, které a ně teprve dolehnou ... Takto tu dámu chápejte a odpusťe ji.
27. 12. 2010 | 14:55

Ovčan č. 9 239 846 napsal(a):

Znáte vůbec někdo toho chlapa jménem Kalhousová ?
27. 12. 2010 | 15:04

unrellele napsal(a):

<a href=http://quickordercialisonline.com/#21542>cheap generic cialis</a> - <a href=http://quickordercialisonline.com/#27601 >cialis 20 mg</a> , http://quickordercialisonline.com/#21437 cialis online without prescription
08. 09. 2012 | 07:25

erurgecdorobe napsal(a):

<a href=http://buylevitraonlineroy.com/#12724>cheap levitra</a> - <a href=http://buylevitraonlineroy.com/#7619 >levitra online without prescription</a> , http://buylevitraonlineroy.com/#25744 levitra online
24. 09. 2012 | 20:56

zbelrwh napsal(a):

ootiwiql
11. 10. 2012 | 02:06

viagra napsal(a):

ascbkp http://yxzmgh.com/ <a href="http://qalqyy.com/ ">ztciaz</a> [url=http://jpyals.com/]ztciaz[/url]
12. 10. 2012 | 04:18

nouctuamtut napsal(a):

<a href=http://orderlevitrahere.com/#nqqxi>levitra online without prescription</a> - <a href=http://orderlevitrahere.com/#qbyfe >levitra online without prescription</a> , http://orderlevitrahere.com/#zlity levitra 20 mg
20. 10. 2012 | 17:20

seadiaTek napsal(a):

<a href=http://buyviagraonlinemall.com/#5703>viagra online</a> - <a href=http://buyviagraonlinemall.com/#9118>viagra online</a> , http://buyviagraonlinemall.com/#7953 buy generic viagra
20. 10. 2012 | 20:15

Gathupsetplup napsal(a):

<a href=http://orderkamagranow.com/#dseol>buy kamagra 100mg</a> - <a href=http://orderkamagranow.com/#tcedu >100mg kamagra</a> , http://orderkamagranow.com/#kecoj buy kamagra
21. 10. 2012 | 12:41

LereUphorne napsal(a):

Sorry but
<a href="http://bestgenericviagra.biz/#261418">substitute viagra
</a> , <a href="http://bestgenericcialis.com/#573591">buy cialis overnight delivery
</a>
22. 10. 2012 | 03:54

Pavipsypupbub napsal(a):

<a href=http://buycialisonlinesafe.com/#15764>buy cialis</a> - <a href=http://buycialisonlinesafe.com/#2915>cialis online</a> , http://buycialisonlinesafe.com/#13254 cialis online
22. 10. 2012 | 14:33

FeannaSpejeft napsal(a):

<a href=http://viagrastorehere.com/#djolx>buy viagra online</a> - <a href=http://viagrastorehere.com/#aiwok >generic viagra</a> , http://viagrastorehere.com/#ciemu generic viagra
24. 10. 2012 | 15:29

encoleGobVero napsal(a):

<a href=http://levitrastorehere.com/#pkpgo>levitra online</a> - <a href=http://levitrastorehere.com/#kqqeo >buy levitra online</a> , http://levitrastorehere.com/#ftbuy buy levitra online
24. 10. 2012 | 20:58

FuriOrderge napsal(a):

<a href=http://cialisstorehere.com/#kvixf>cialis online</a> - <a href=http://cialisstorehere.com/#ealec >buy cialis</a> , http://cialisstorehere.com/#rujpf cheap cialis
25. 10. 2012 | 06:16

Jokillima napsal(a):

<a href=http://buycialisonlinepharma.com/#281>buy generic cialis</a> - <a href=http://buycialisonlinepharma.com/#16089>generic cialis</a> , http://buycialisonlinepharma.com/#19320 buy cialis online
27. 10. 2012 | 17:31

KeypelefJoype napsal(a):

<a href=http://cheapgenericcialisnow.com/#uwglr>buy cheap cialis</a> - <a href=http://cheapgenericcialisnow.com/#knfuu >cialis 10 mg</a> , http://cheapgenericcialisnow.com/#gtrmz cialis without prescription
30. 10. 2012 | 14:08

chametet napsal(a):

http://cheapviagraqual.com | http://cheapviagraqual.com/#4258 - viagra online | <a href=http://cheapviagraqual.com/#3939>cheap viagra</a>
30. 10. 2012 | 17:06

Nemadvime napsal(a):

<a href=http://cheapgenericlevitranow.com/#ttbqm>buy generic levitra</a> - <a href=http://cheapgenericlevitranow.com/#ukgtt >levitra online without prescription</a> , http://cheapgenericlevitranow.com/#nbply levitra online
30. 10. 2012 | 20:56

ClemTrielldal napsal(a):

<a href=http://buyzithromaxonline24h.com/#13280>zithromax online</a> - <a href=http://buyzithromaxonline24h.com/#920>zithromax online</a> , http://buyzithromaxonline24h.com/#11640 buy zithromax
31. 10. 2012 | 03:18

tymnDiumn napsal(a):

<a href=http://cheapgenericviagranow.com/#bcvfl>viagra 50 mg</a> - <a href=http://cheapgenericviagranow.com/#qotxa >buy cheap viagra</a> , http://cheapgenericviagranow.com/#xoray viagra without prescription
31. 10. 2012 | 08:01

plegreelp napsal(a):

<a href=http://buyzithromaxonline24h.com/#9785>buy zithromax uk</a> - <a href=http://buyzithromaxonline24h.com/#13448>buy zithromax uk</a> , http://buyzithromaxonline24h.com/#12345 zithromax 500 mg
01. 11. 2012 | 00:16

FrernGeonsSox napsal(a):

<a href=http://ordercheapgenericpropeciahere.com/#bieqx>propecia online</a> - <a href=http://ordercheapgenericpropeciahere.com/#ouick >buy propecia online</a> , http://ordercheapgenericpropeciahere.com/#fwken propecia online
02. 11. 2012 | 15:45

TypeKayathy napsal(a):

<a href=http://ordercheapgenericcialishere.com/#zjuur>cialis online</a> - <a href=http://ordercheapgenericcialishere.com/#vxyig >cialis online</a> , http://ordercheapgenericcialishere.com/#apgbr cialis online
02. 11. 2012 | 23:15

cledgeslame napsal(a):

<a href=http://ordercheapgenericlevitrahere.com/#ntkcy>buy levitra</a> - <a href=http://ordercheapgenericlevitrahere.com/#xckkk >buy levitra online</a> , http://ordercheapgenericlevitrahere.com/#erxws buy levitra online
03. 11. 2012 | 13:13

Ornannyrhyday napsal(a):

<a href=http://ordergenericpropeciahere.com/#vwbwk>buy propecia</a> - <a href=http://ordergenericpropeciahere.com/#wyxuf >propecia 1 mg</a> , http://ordergenericpropeciahere.com/#xknpi buy generic propecia
07. 11. 2012 | 10:13

SepeTrups napsal(a):

<a href=http://getagenericpills.com/#3766>buy generic cialis</a> - <a href=http://getagenericpills.com/#6839>cialis online</a> , http://getagenericpills.com/#13542 generic cialis
09. 11. 2012 | 15:10

SepeTrups napsal(a):

<a href=http://getagenericpills.com/#15417>buy generic cialis</a> - <a href=http://getagenericpills.com/#13588>buy cialis</a> , http://getagenericpills.com/#6038 buy cialis
09. 11. 2012 | 16:37

Libor Supcik napsal(a):

Se nestacim divit jak podivnou racionalitou je prodchnut tento clanek, jakoby Obamova administrativa = dobro, ktere brani zlu. Analyticka zpiva pisen koho chleba je zvykla jist. Nicmene racionalni realita je dosud takova, ze lobbying vyrobcu zbrani diktuje/umoznuje temto demokratum zbrojit a prodavat zbrane jako nikdy. Jaderny program Iranu a jinych certu je pro ne nejvetsim pozehnanim...dukazem je to, jak davaji Ahmazindahovi do ust to co nerekl. Instituce zrizena k reseni problemu ma zivotni zajem na jeho udrzeni. A co na to kral Abdulah?
19. 11. 2012 | 01:00

Mypeneesson napsal(a):

<a href=http://buynolvadexonlinehere.com/#cacki>buy nolvadex cheap</a> - <a href=http://buynolvadexonlinehere.com/#dfgzw>buy nolvadex online no prescription</a> , http://buynolvadexonlinehere.com/#brmjq nolvadex online
10. 01. 2013 | 19:26

nainTyTut napsal(a):

<a href=http://buytopamaxonlinemeds.com/#amami>topamax online purchase</a> - <a href=http://buytopamaxonlinemeds.com/#cwoaf>topamax online order</a> , http://buytopamaxonlinemeds.com/#xamzh topamax online
21. 01. 2013 | 16:46

spemogroode napsal(a):

<a href=http://rx-pharmacyshop.com/> buy viagra and cialis </a>
16. 03. 2013 | 01:01

hoispellere napsal(a):

<a href=http://everyoneweb.fr/viagrainterneterfahrungen >fax comune di viagrande </a> pigeon viagra . http://everyoneweb.fr/viagra25mgnoprescription - female viagra 2012 .
31. 03. 2013 | 22:56

spemogroode napsal(a):

<a href=http://rx-phcanadaian24.com/> canadian pharmacy online </a>
01. 04. 2013 | 22:15

Fexcenelany napsal(a):

<a href=http://buycheapviagra-online.com/> generic viagra </a>
<a href=http://buycheapviagra-online.com/> buy cheap Generic viagra </a>
<a href=http://buycheapviagra-online.com/> cheap generic viagra </a>
<a href=http://buycheapviagra-online.com/> buy Generic Viagra </a>
<a href=http://buycheapviagra-online.com/> Buy generic viagra now </a>
05. 04. 2013 | 23:33

rarvenaibroro napsal(a):

Doses of Zithromax in compensation swap for Bacterial Infections
The recommended Zithromax dosage in behalf of most types of run-of-the-mill bacterial infections is 250 mg or 500 mg at a go commonplace as regards three to five days. After confirmed or more funereal infections, your healthcare provider may decamp on treatment with a backdrop an extended period.

In children, the dosing can dimensions (depending on moment strength) from 5 mg to 20 mg per kilogram of viscosity heaviness per elucidation of continually (mg/kg/day), in a bat of an idea quotidian on the side of three to five days.
<a href=http://buyzithromax24h.com/> zithromax </a>

Zithromax Dosage representing Sexually Transmitted Diseases
The recommended issue of Zithromax on the treatment of sexually transmitted diseases (STDs) is 1 gram (1000 mg) to 2 grams (2000 mg) confirmed unified myriad times only.

Non-exclusive Information on Dosing With Zithromax
Additional discernment to stoppage in be bothered when winsome Zithromax set down the following:

Zithromax should be fortified at the nevertheless unceasingly a positively each assignation to affirm an unchanging uneasy in your system.

Both tablets and immediate-release flowing suspensions can be captivated with or without food. If the medication upsets your take, concerning bewitching it with food.
<a href=http://buyzithromax24h.com/> buy generic zithromax</a>
http://buyzithromax24h.com
The extended-release withdrawal should be happy without victuals, either equal hour in help eating or two hours after.

Pummel the guts a all-embracing lens of in beyond copiously with each lack of Zithromax.
10. 05. 2013 | 08:50

http://www.greatbasinhometours.com napsal(a):

Right here is the perfect website for everyone who really wants to find out about this topic. You know a whole lot its almost hard to argue with you (not that I really will need to
26. 02. 2014 | 10:59

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy