Nezvaní hosté

11. 04. 2010 | 01:46
Přečteno 11695 krát
ke slavnostnímu podpisu rusko americké smlouvy nebyl pozván zástupce strany Zelených, ačkoli byli pozváni zástupci ostatních politických stran. Také kníže Schwarzenberg a prezident Havel byli opomenuti.

O důvodech tohoto rozhodnutí kolují nejrůznější dohady, odhady a teorie.
Podle jedné by bývalý prezident svým názorem o Rusku a jeho trvalé snaze udržet si sféru vlivu v bývalých komunistických zemích mohl narušit pohodovou atmosféru události.
Mluvčí Hradu ve své televizní přestřelce se zástupcem Zelených toho moc neobjasnil. Mluvil, ale moc neřekl.
Tón jeho vysvětlení byl spíš útočný. V soutěži o Miss Arogance by tento pán musel získat titul, i kdyby konkurentky v plavkách a s prokázanou maturitou byly sebekrásnější.

Nepozvat Václava Havla, jehož nepopíratelnou zásluhou je vstup republiky do Atlantické aliance a jehož zahraniční kredit dosud převyšuje pozice našich politiků, podobně jako Sněžka ční nad drobnou místní pahorkatinou, je symbolické pro místní poměry.

Noblese se naučit nelze. Slušnost je jako smysl pro humor. Člověk má tuto vlastnost vrozenou, nebo ji postrádá.
Chování nelze uzákonit, nařídit ani omluvit mluvčm.
Na smlouvu o odzbrojení nemá incident jistě žádný vliv.
Dotvrzuje však, že okresní myšlení má u nás trvalé místo pobytu.
A to jak na Hradě, tak v podzámčí.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Jan Vaculík napsal(a):

Ano,
taky mám ten pocit, že globální politika se tentokrát odehrávala v malém českém zapadákově a hostitelé si opravdu nedohlédnou ani na špičku nosu!
11. 04. 2010 | 01:59

Karel Mueller napsal(a):

Pane Kraus,

na toto téma jsem se dost polopatě vyjádřil na blogu pana Stejskala.

Myslím, že jste střelil vedle.

Prezidenti USA a Ruska jsou absolutní mocenskou špičkou světa. Asi bychom museli respektovat přání, že ten či onen politik bude či nebude pozván. A expresident je v případě Rusů sotva vítán a nejen to. Ještě horší je, že se defacto veřejně postavil proti linii, kterou americký president slavnostně zahájil.

Zbytek si můžete domyslet.
11. 04. 2010 | 02:26

ld napsal(a):

No, spíš než slinta by si tam tu pozvánku víc zasloužil třeba Gorbačov.

Ale kdo tomu dělal křoví, je naprosto fuk.
11. 04. 2010 | 02:49

kormoran napsal(a):

Nekteri v Cr se citi stale ublizeni a nedoceneni , neni to tak jejich chybou?
Ono nakonec i Josef Prikryl _kotelnik by mohl byt a pravem nasr...ny.

Neni o co stat , JauJau by jim vypravela , jak si z uspor poridila 2 tuny bananu a ze slupek bude topit a Bursik s Liskou by vybalili ze svych vaku stovky voskovych svicek -neni nad romantiku! Tak-ze co?
Top 09 neni parlamentni strana -tak-ze co? A Havel to zkousne , tak-ze co?))))))
11. 04. 2010 | 02:52

dennis napsal(a):

to Karel Mueller
Jeden musi s Vami souhlasit. (Ikdyz si myslim, ze respekt k diplomatickemu protokolu by asi p. presidentu Havlovi nedovolil behem podpisu piskat na prsty, ci jinym zpusobem slavnostni akt znehodnotit.) Nicmene Vasi pozornosti doporucuji clanek na
http://www.blisty.cz/art/44...
neboli Mir Polreich: Navrat Topolanka k Jakesovi... na strankach Britskych listu, kde se vecne hovori o vyznamu a postoji Ruska v klicovych okamzicich a o tom, jak se k tomu po letech stavi p. V. Havel.
11. 04. 2010 | 03:28

Pípa napsal(a):

Pane Krausi,
Ani jeden z těch, kterých se zastáváte, tam neměl co dělat. Kvůli svým postojům k Rusku, které jsou nízké a pokrytecké a kvůli politice svých stran, která je zelená, čili nevyzrálá. Zelení navíc nejsou v současné době "vládní" stranou, po jejich stažení dvou svých ministrů. Apropó, stejně nebyl tak dlouhý stůl, aby tam mohl sedět kdejaký jouda.
11. 04. 2010 | 03:31

dennis napsal(a):

to Karel Mueller
Take Vam zdvorile doporucuji k precteni blog pana Robejska na tomto webu k atomovemu odzbrojeni...
11. 04. 2010 | 03:31

Béda napsal(a):

Nedoceněná ješitnost?

Proč by měli být kontroverzní expolitici, kteří se navíc v blízké minulosti důrazně vyhraňovali vůči jedné straně podpisového aktu a druhou nekriticky zbožšťovali, zváni k aktu celoplanetárního významu?

Kvůli zviditelnění?

Považuji za projev státnické a diplomatické vyzrálosti, že tyto osoby nebyli k ratifikačnímu aktu připuštěny. To by zas bylo ve světovém tisku pozdvižení, kdyby nějaký místní jouda začal objasňovat prezidentovi USA, potažmo Ruska cestu do pekel, plkat nevidíce na jedno oko o morálce a vytahovat tibetskou vlajku.
11. 04. 2010 | 06:05

Jozef napsal(a):

Humor slusne cerny

Udatni budovatelia zakladni nuklearnej vojny,autori zvaciho listu a stali nepriatelia Hradu sa stazuju,ze neboli pozvani na oslavu vitazov a vlastnej porazky.
Slusne cerna noblesa.
11. 04. 2010 | 06:44

Lila napsal(a):

Béda

Takže účast předsedy KSČM V. Filipa u zmíněného aktu vnímáte jako "projev státnické a diplomatické vyzrálosti?"
11. 04. 2010 | 07:14

Béda napsal(a):

Lila,

Filip byl do parlamentu řádně zvolen a je předsedou 3. nejsilnější parlamentní strany. Jestliže k ratifikaci byly pozváni zástupci řádně zvolených parlamentních stran (tím nemyslím TOP a přeběhlíky), pak tam Filip logicky nesměl chybět - byla by to politická diskriminace ze strany Hradu.

Navíc, nevím o tom, že by Filip v průběhu ratifikace stropil nějakou ostudu.

P.S.: pravdu povědíc, podle médií jsem ani nezaregistroval, že tam nějaký Filip vůbec byl.
11. 04. 2010 | 07:23

Stan napsal(a):

Lila - bohužel ano, KSČM na rozdíl od Havla jaderné odzbrojení podporuje a nepíše zvací dopisy jedné z velmocí... To jsou paradoxy a absurdní dramata, že?

Ty Zelené tam ovšem Klaus pozvat měl, to byla od něj zlomyslnost, je to řádně zvolená parlamentní strana, a i když její politika není v souladu s tím, co je zvykem u evropských Zelených, nejsou v tomto směru o nic horší než ODS, jejíž šéfy Klaus k podpisu pozval.

Na druhou stranu je možné, že hosty vybírali signatáři, přičemž měli navzájem právo veta, a nikoliv Hrad, třeba se najde nějaký znalec diplomatického protokolu, který nám to vysvětlí...
11. 04. 2010 | 07:29

tata napsal(a):

pane Karel Mueller

dobry den ač si vašich nazoru važim a povětšině souhlasím tentokrat ne,myslim si že zvitězila ješitnost,podotíkam jen muj nazor ,nebo to muže byt faktor obou nazoru,ač nejsem přiznivec pana Havla A jeho nazory směrem k Rusku jsou hodně nediplomaticke vzhledem tomu jak sme svazani surovinami tak si myslym že pozvan byt měl,že odpor na jeho .

přitomnost když už pochazel z obou stran,a tady se promitli i osobní vztahy.Ohledně zelenych,je to parlamentní strana,takže přes veškere namitky postoje měla byt u toho,zase zde platí to same.

Myslite že ty špičky projevili v tomto ohledu zajem ,tomu se mi nechce věřit,navic zduvodnění mluvčiho,bez komentaře,myslite že by aspon naznakem neospravednil toto timto přaním nevím to se mi nezda.
11. 04. 2010 | 07:35

jarpor napsal(a):

Soudím, že Václav Havel měl být na podpis pozván.
Když Obama "zkousl" komunistu, myslím, že Medveděv by "zkousl" Havla.

Otázka vůbec je, zda jeden jak druhý věděli, kdo bude při podpisu z české politické scény přítomen.... myslím si, že to je to poslední o co by se, v souvislosti s podpisem zajímali...

Ponechám bez repliky spekulace, kdo za "nepozváním" stojí neb si myslím, že prostý "šlendrián" úředníka... bez jakéhpkoliv úmyslu....

Hezký den
P.S. Podle sebe soudím Tebe... tak asi i v případě spekulací debatérů.

Hezký den
11. 04. 2010 | 08:19

Béda napsal(a):

jarpor,

představte si, že by Hrad k podpisu pozval nějakého místního joudu, ten by před ratifikací stropil v sálu ostudu (na to jsou někteří čeští političtí joudové machři), jeden z prezidentů by se cuknul a celé několikaleté úsilí by vyšlo vniveč.
11. 04. 2010 | 08:31

Kelt napsal(a):

Přiznám se,že nevím/a kdo to z diskutujících ví/do jaké míry americká a ruská strana byla konzultována co do struktury pozvaných hostí.
Co si ale dovoluji tvrdit:
-nepozvání "zelených"byla od Klause zlomyslnost v odplatě za kritiku,kterou musel od zelených snášet.
-nepozvání Havla a Schwarzenberga jako politiků trpících rusofobií má svoji logiku a netřeba se nad tím příliš pozastavovat.
Navíc Havlova podpora dle jeho terminologie"humanitárního" bombardování Srbska a Schwrzenbergova iniciativa v uznání kosovské narkomafie a podpora odtržení Kosova od Srbska v konotaci s Mnichovskou dohodou jistě sehrály svoji roli.
Jen tak na okraj:mám silný pocit,že kníže nemá rád Srby od atentátu v roce 1914.
11. 04. 2010 | 08:40

jarpor napsal(a):

Béda

Vaše fantazie je bezmezná, zdá se...

Nic si představovat nebudu... vše co jsem chtěl jsem napsal.

Hezký den.
P.S. Expresident Havel není jouda.
11. 04. 2010 | 08:43

Béda napsal(a):

jarpor,

já jsem nemyslel nikoho konkrétního. Bylo to myšleno obecně. Třeba by někdo z nezvaných (nejmenoval jsem ani pana exprezidenta Havla ani pana exministra zahraničí Schwarzenberga) začal trousit svá moudra o tom, že ruský medvěd chce zachovat svůj vliv v ČR, že potřebujeme americkou raketovou základnu proti Rusům a podobně.

Anebo kdosi jiný, který by taky jako zasloužilý expolitik měl být zván, by poučil prezidenta USA o cestě do pekel...

Představte si pak to pozdvižení.
11. 04. 2010 | 08:54

schlimbach napsal(a):

osobně se nedivím, že Zelení pozváni nebyli, protože jejich nevyzrálé akce například s Tibetskou vlajkou dávají tušit, že by se mohla při té význačné akci stát z jejich strany nějaká nepředloženost a o Havlovi s ohledem na jeho "humanitární bombardování" a všeobecně známé nekritické řiťolezectví směrem k USA bez ohledu na realitu potřeby spolupráce mezi USA i Ruskem i mezi ČR a Ruskem, raději dále pomlčím.
11. 04. 2010 | 09:05

louda napsal(a):

To Kelt.
Naprosto souhlasím tihle nový architekti Evropy potažmo střední Evropy si nevidí opravdu dál na špičku nosa. Ale události
čechúm nahrávají - prej lídr a ekonomický tigr střední a východní Evropy-tak pravil Klaus, pak tahle finanční "chřipka", zpackané přesednictví EU a teď se médiá předhánějí jací sme jen veledúležití když se podepisovala historická smlouva
v Praze.My češi máme pořád ambice dělat světovou politiku na
kterou nemáme. Jěště že máme z rakouska-uherska zděděnou krásnou Prahu. A propo co dělal prezident na inauguraci pražského arcibiskupa-vždyť v 90 létech se vyjádřil, že církev je jen jedna z mnohých společenských organizací jako například Turista.
11. 04. 2010 | 09:08

myrta napsal(a):

Slušnost a korektnost se v prezidentské kanceláří nenosí.Jen jízlivost,arogance a ponižování z ryze osobních důvodů.Ubohost.A to chtějí,aby se politici,média,lidé chovali slušně.
11. 04. 2010 | 09:09

Admirál napsal(a):

Havel a Schwarzenberg, hlasatelé neocon idee "bijte Rusy" u podpisu smlouvy jdoucí proti jejich "moránímu přesvědčení?

Proč? Vždyť by se jim to muselo eklovat a ještě by se při ceremoniálu pozvraceli...

Jen bych byl zvědav, zda by pánové v obráceném gardu pozvali VK.
11. 04. 2010 | 09:14

grőssling napsal(a):

Jó pánové Krausi ( Švarcenberku, Vondro, Havle, Bursíku a ostatní čeští poštívači ), svět se od roku 1989 hodně změnil. Poté co přišel do Bílého domu Obama a řekl, že si přeje s Ruskem reset na svém politickém kompjúteru, přestaly být ty vaše kompjútery s tím Obamovým kompatibilní.

Kompatibilní = slučitelný, podle anglicko-českého výkladového slovníku Wiliam Collins Sons & Co Ltd, 1990, Czech bilingual edition Lidové Noviny 1998:

If people or things are compatible, they can live or exist together happily or safety ( jestliže lidé nebo věci jsou compatible, mohou spolu žít nebo existovat šťastně nebo bezpečně ).

Vám holt nedošlo, že politická počítačová síť nemá centrální server na ranči Buše mladšího, ba kupodivu ani ne kdesi v hospodě v Česku, ale holt v tom Bílém domě a že tam už jedou na vyšší verzi operačního systému.

Doporučuji také vám udělat apgrejd alespoň na Windows 2000 ( jestli vůbec víte co to je při vašem věku ) a potom zkusit taky ten reset .

Je to takový ten malý čudlík na přední straně počítače dosažitelný většinou špičkou tužky ( to abyste něco náhodně nezbabrali stařecky se třesoucíma rukama, když nechcete ) .

Pokud to zvládnete a pochopíte informace, které vám nově naladěný počítač nabídne, začnou vás zvát mezi informované a ty, kterým došlo vo co gou.
11. 04. 2010 | 09:22

J.H. napsal(a):

k Béda:

Protože zde máte několik oponentů,kteří buď nechápou, nebo si neřejí pochopit vaše argumenty, chci vás ve vašem stanovisku podpořit a vyjadřuji souhlas s tím co jste tady v diskusi napsal. Divím se některým značkám, že hodnotí záležitosti o jejichž podstatě a okolnostech moc nevědí a ani nedokáží logicky uvažovat, což vy ,na rozdíl od nich, umíte.
11. 04. 2010 | 09:34

Petr Havelka napsal(a):

Pane Krausi,

ano, bylo to nízké, okresní formát. Ani mne to moc nepřekvapilo.
11. 04. 2010 | 09:41

hoven napsal(a):

pane Kraus,
myslím, že se dokážem shodnout na dvou věcech. 1. je věcí presidenta, koho na Hrad pozve. 2. Veškrna by Klause taky nepozval. já si myslim, že tady platí to staré známé pořekadlo o volání do lesa. těch jízlivostí a útoků z tábota veškrnovců proti hlavě státu už bylo tolik, že asi přetekla pověstná číše.
11. 04. 2010 | 09:45

veverka napsal(a):

Asi nejstupidnější blog,co jsem za poslední dobu četl.

Fanatičtí okopávači ruských kotníků humanitární bombardér Havel a přítel kosovských narkoteroristů Schwarzenberg chyběli pomatenému Krausovi na podpisu odzbrojovací smlouvy Ruska a USA.To jsem se zase pobavil.Možná mu tam ještě chyběl Saakašvili,Juščenko a Šinágl.Zelené rusofob Havel veřejně podporuje a Schwarzenberg byl jejich ministr,takže tato stranička je obecně vnímána jako jejich trojský kůň v parlamentu ČR.Úporný boj "zeleného" Bursíka za americkou základnu v Brdech hovoří za vše.Tito exoti neměli na této akci co dělat.
11. 04. 2010 | 09:48

wiki napsal(a):

grőssling: A co chudáci jabkáři (např. zelení Liška, Bursík a Biomasa ) s jejich MacBooky Pro + Mac OS X 10.6 Snow Leopard - reset tlačítka nemajíce? ;-)

http://iphonemania.mobilman...
11. 04. 2010 | 09:51

Marie napsal(a):

Je to věc pohledu, pane Krausi. Tón pana Jakla byl útočný? A jaký byl tón pana Lišky? Přímo hysterický a nebylo to vybouchnutí první. Nevím, proč tam měli být Zelení zváni, když každým vyjádřením urážejí a zesměšňují prezidenta a politické scéně u nás vyloženě škodí? Co se týká pana exprezidenta, plně se ztotožňuji s vyjádřením pan Karla Muelera.
11. 04. 2010 | 10:00

grőssling napsal(a):

wiki,

ještě jim zbývá tlačítko Off/On . Doporučuji Off.
11. 04. 2010 | 10:02

Deny napsal(a):

@ veverka
S většinou Vašich názorů obecně nesouhlasím, vyjímku ale tvoří Váš postoj k radaru a Váš názor uvedený výše v 9.45.32.

Za sepsání "zvacího dopisu II" neměl ani Havel, ani Schwarzenberg na Hradě co dělat.
11. 04. 2010 | 10:04

Luba napsal(a):

Jasně,
Klaus a jeho klaka opět nezklamala :)

Insuficientní servily netřeba zvát. Žádoucí jsou pouze v dostatečný předklon formovaní obdivovatelé velikosti - Klause, Ameriky, Ruska.
Naštěstí Číňani nepřijeli, jinak by se museli všichni patřičně zešikmit, přesně dle Hradní předložky.

Rudolfinské prostory tak byly vyhrazeny pouze sběratelům podpisů, jídelních lístků, stravenek, použitých ručníků, zahnědlých wc-papírů s Hradním logem a jiným lovcům rozličných relikvií, včetně slavných parlamentních alkoholiků a ostatních zlodějů památečních skleniček a příborů.
11. 04. 2010 | 10:11

Daňový poplatník napsal(a):

Ještě byl opomenut Kocáb, ten by mohl názorně předvádět se svojí mluvčí, jak kvíleli Rusové, když byli tvrdým kyjem vyhnáni z naší české kotlinky.
11. 04. 2010 | 10:13

Béda napsal(a):

Daňový poplatník,

patrně taky chyběla brdská pěnice Vlasta. A zasloužilý objímač stromů z Vysočiny, kterého neopomene v jeho noře navštívít sebevýznamnější politická celebrita. Ten by zajisté neopomněl demonstrovat svoji intelektuální převahu a nonšalantně prohlásit, že všichni v sálu jsou s prominutím bl*ci. Včetně obou signatářů a všech přítomných posranců.
11. 04. 2010 | 10:17

LEVAK napsal(a):

Pane Kraus je 10 zlatých pravidel duševního zdraví.Pravidlo číslo 2 zní:
-Tam, kde nemůžeš pomoci ani změnit chod věcí, nestarej se zbytečně o cizí záležitosti.
11. 04. 2010 | 10:18

Holubář napsal(a):

U V. Havla a K. Schwarzenberga nevím, ale vcítím-li se do Klausovy kůže (je to makačka), tak bych zelené také nepozval. K pozvání nebyl důvod a pro nepozvání ano.
11. 04. 2010 | 10:25

Jambor napsal(a):

KSČ že na rozdíl od Havla "podporuje odzbrojení ?"
Jistě. Stačí číst Halo noviny a to, co neříkají veřejně. Mít tu moc, vystupili by z NATO.
"Zvací dopis Havla a ostatních východoevr. politiků" dávat pod jednu střechu s okupačním dopisem? No nazdar.
Jednoduše řečeno: jaké podzámčí, takový Hrad.
A při tom nejde o nic jiného, než obyčejnou slušnost.
Dovážíme mražené jahody - vyvážet bychom mohli hulvátství a aroganci.
11. 04. 2010 | 10:39

yara ze země krys napsal(a):

Moc hezké pane Autore a ten závěr je bombónek na dortíčku.
Nějak jsem to nezaznamenal, ale byli na slavnostní večeři soudruzi indiáni komančové a irokézové? To by bylo pikantní kdyby naproti sobě u stolu seděli dva rovnoústí, pan Ransdorf a pan Vondra!
11. 04. 2010 | 10:40

MA-FU napsal(a):

Luba
připojím se k Vašemu názoru a ještě dodám: co kdyby při této velkolepé události na Hradě náhodou byla přítomna Pravda a Láska,stačí když tam je Nenávist a Lež.......
11. 04. 2010 | 10:40

Zdeněk Brom napsal(a):

Jan Vaculík:

Osobně se domnívám, že v tomto V. Klaus nehrál žádnou roli.
11. 04. 2010 | 10:41

Béda napsal(a):

Ma-Fu,

Pravdu a lásku bych radil uvádět v uvozovkách.
11. 04. 2010 | 10:43

tata napsal(a):

NEvím panove

Nebylo by dobre naopak,ukazat takovou převahu jak sem nad věcí,ovšem ještě tady je možnost co psal pan jarpor že to byla jen věc uřednika ktery si myslel že se zavděčí nebo proste jeho opomenutí,i když toto trochu vyvrací chovaní mluvčiho,nevím a asi se to nedozvime,takže tady mužem rozvijet teorie.
11. 04. 2010 | 10:44

Wendl napsal(a):

Likvidace starých zbraní je u Rusů logická věc.
Dát příklad akcí Iránu je jen pohádka.
Obava ruských generálů spočívající v tom, že by část Evropy měla obranné zařízení /doložka o možnosti vetovat dohodu/ - ukazuje jen na to, že Rusům vadí obrana druhých proti útoku. Proč to vadí? Copak obraným zařízením lze útočit?
S ohledem na dvě nejmocnejší zbraně - naftu a plyn - nemají se čeho obávat a jestli se obávají protraketového štítu, tak nemusíme moc přemýšlet nad možnými důvody.
S Havlem není nutné v mnohém souhlasit.
Ale Rusko nepotřebuje na rozdíl od USA v dumě moc hlasovat, stačí jen jednomyslně zvednout ruku.
Takže vážení napadači, račte zcela normálně uvažovat nad tím, oč jde a zda to celé něco přinese.
11. 04. 2010 | 10:49

Maryfox napsal(a):

Nepozvaní pánové se diskvalifikovali sami. Jak pravil V.Klaus,Obama se svým ruským protějškem přijeli hlavně proto, aby ho pozvali na lyže a na basket.A v tom opomenutí pánové nevynikají.Prostě velká schůzka velkých sportovců a " unikátních" přátel V. Klause.
11. 04. 2010 | 10:53

Luba napsal(a):

Pane Brome,
jistě ...

Pan Klaus hrál roli hostitele.
A "zapomněl" pozvat Třetí sudičku ...
11. 04. 2010 | 10:53

Luba napsal(a):

Aááá,
místní podnikatel v tapetách nelení ani v den přikázaného odpočinku.
11. 04. 2010 | 10:57

Béda napsal(a):

Wendl,

a co když je to úplně jinak?

Co když Rusům i přes druhou stranozu proklamovaný tzv. restart vztahů vadí soustavné mírové obkličování vojsky NATO a velice by jim vadila jednostranná převaha (v jiných druzích výzbroje a významné narušení významu jejich odstrašovacího strategického potenciálu) jejich oponentů ve Studené válce, kterou Rusové v devadesátých letech ukončili a jejich oponenti neukončili v podstatě nikdy?
11. 04. 2010 | 11:00

Chmel napsal(a):

Beda

Jistě že to taky tak je. Ale Rusové s dovolením neukončili studenou válku. Vedou ji jen po svém. Nebo snad Karlovy Vary žijí z amerických investic? Střílejí se po českých hospodách američtí mafiáni? Metody jak mít vliv jsou různé a skutečně mírová nafta a plyn jsou nakonec
tou nejlepší zbraní.
11. 04. 2010 | 11:05

Tencokida Hnuj napsal(a):

Autor

Politici lokálního formátu se chovají tak, aby jejich fanklubům, takto lidem formátu adekvátního, činili neustálou radost a poskytovali vhodnou úroveň zábavy a povyražení, nejlépe furt a gratis.

V tomto kontextu jeví se mi konání Kmotříčka národa a jeho suity celkem logickým a koherentním.

Jen tak hlasitě mlaskat by u té soukromé žranice, placené z veřejných peněz, příště neměli.
To jediné bych jim snad vytknul i já - hloupý samurajský synek, navíc odložený.

P.S. Liška, já a Havel stejně radši svíčkovou, tak co !
11. 04. 2010 | 11:07

michal napsal(a):

Vazeny pane Kraus, rad bych vyjadril souhlas s obsahem vaseho textu. Malost zakoplexovaneho profesora je jak pest na oko. Je pravdou ze i exprezident Havel udelal radu prehmatu, ale distancovani se od minulosti a zvat komance...
11. 04. 2010 | 11:09

Béda napsal(a):

TCKH,

jestli raději svíčkovou, tak proč ty Liškovy a Špačkovy etické Tyátry?
11. 04. 2010 | 11:10

Jan Vaculík napsal(a):

Odhodlaní havlobijci,
máte to v těch hlavičkách nějaké pomotané:
samozřejmě, že Václav Havel na obřad pozván být měl. Prostě jako jeden z nejvýznačnějších občanů ČR a zakladel jeho novodobé (tedy posttotalitní) historie.

A jestli by se smlouva o odzbrojení měla rozcházet s jeho světonázorem - tak, jak tvrdíte vy, pak by na ovšem NA NĚM bylo přijmout, nebo odmítnout.

A už vůbec si nedovedu představit, že by jeho nepozvání (do publika ve Vladiskavském sále...!) bylo přáním amerického či ruského prezidenta.
11. 04. 2010 | 11:13

Jiří Novák napsal(a):

Pane Krausi, slušnost se zde již 20 let nenosí! Myslíte si, že váž bratr z tzv. veřejnoprávní tv je slušný? Vzpomínáte na jeho roli ve vzpouře v tv, kdy byly ohroženy jeho zájmy, že přijde o penězovody?
11. 04. 2010 | 11:15

Béda napsal(a):

Jan Vaculík,

co kdyby Václav (záměrně neřeknu svatý) přispěchal v rámci svého moralizování s myšlenkou "humanitárního" bombardování Ruska?
11. 04. 2010 | 11:17

Jožin z Bažin napsal(a):

Proč dělat problém tam, kde není.
Pane Krausi, jste jako pan Pehe.
Pan president Havel měl soukromé pozvání od prezidenta Obamy, když tu byl naposledy. To vždy, když přijede prezident nějaké země na státní návštěvu budete chtít, aby byl pozván prezident Havel? Mimo jiné toto setkání bylo mezi prezidenty Obamou a Medveděvem na neutrální půdě a zvát na setkání měli právo zvát jen tihle dva.
11. 04. 2010 | 11:18

Novák napsal(a):

Bylo až dojemné brečení charakterového titána Havla, ale ono je to trochu jinak. Podívejme se na tohoto titána z trochu jiné stránky:
Tajemné Havlovy restituce
Richard Král( více o autorovi > )
2.3.2006
Václav Havel nabyl po své sametové revoluci v restituci rozsáhlý majetek. Pozadí této restituční transakce, jedné z prvních, která prolomila Benešovy dekrety, je však zatemněno a objevuje se jméno pražského pozemkového krále, miliardáře Miloše Červenky.
________________________________________
Rodina Havlů patřila k nejbohatším židovským rodinám v Praze již na počátku 20.století. Současné bohatství, resp. zrestituované majetky jsou dílem strýce Václava Havla Miloše Havla, filmového podnikatele. Významnou měrou se na majetku rodiny podílel i otec Miloše Havla Václav Havel, majitel stavební firmy a stavitel Lucerny. Vztahy Václava Havla se svým synem Milošem Havlem však byly později poznamenány synovou neutajovanou homosexualitou.
Asi nejproslulejším projektem Miloše Havla bylo vybudování Barrandovských studíí, které vybudoval spolu s židovským podnikatelem Osvaldem Koskem. Miloš řídil i filmovou společnost Lucernafilm a bohatl na dovozu a promítání amerických filmů.
Po začátku války vstoupila na Barrandov německá správa a ateliéry se nebývale rozrostly. Točila se řada filmů, na kterých se podílela tehdejší elita českých herců. Miloš Havel byl ochoten učinit cokoli, jen aby se zachránil. Ochotně tedy spolupracoval nejen s okupační správou, ale také s Gestapem. Později po válce měl štěstí, že se dokumenty o jeho stycích s Gestapem ztratily (stalo se tak v průběhu jeho námluv s StB).
Po válce byl Miloš Havel označen filmovou obcí za kolaboranta s nacisty, byl také obžalován, ale obvinění bylo za nejasných okolností staženo. Z této doby existují také doklady o čilých stycích Miloše Havla s StB. Aby se zachránil, podepsal Miloš Havel StB také spolupráci. Po navázání spolupráce s StB odcestoval Miloš Havel do Německa. Oficiální prameny tvrdí, že poté svou spolupráci s StB ukončil.
V Západním Německu požádal Miloš Havel jako pronásledovaný český žid za války o odškodnění za majetek, který ztratil. V průběhu války totiž prodal polovinu barrandovských studí německé správě za částku asi 7 milionů korun, což považoval za podhodnocenou cenu, ke které byl přinucen. Západoněmecký rehabilitační soud nároky Miloše Havla uznal a v plném rozsahu jej odškodnil.
Vraťme se však k našemu Václavu Havlovi. Ten se celý život programově angažoval v „antikomunistickém“ disentu, ve kterém však byla řada (bývalých) komunistů, tzv. „osmašedesátníků“. Namátkou uveďme jména jako Ludvík Vaculík, Pavel Kohout, Jiří Hájek, Jaroslav Šabata, Miloš Hájek, Karel Šiktanc a řada dalších.
Václav Havel nebyl řadový disident. Jezdil v lepším automobilu než tehdejší předseda komunistické vlády (vlastnil luxusní Mercedes), obýval rozlehlý a komfortní byt na Rašínově nábřeží a stejně tak měl k dispozici svou usedlost Na Hrádečku, kde mohl nerušeně pořádat své disidentské seance.
Havlův čas přišel v listopadu 1989, když na Letné a z balkonu Melantrichu mával nadšeným statisícům doufajících. V témže roce byl komunistickým parlamentem jednomyslně zvolen prezidentem a když skládal slib, přísahal symbolicky na komunistickou ústavu. Neštítil se mávat nadšeným a doufajícím davům a poté přísahat věrnost komunistické ústavě.
11. 04. 2010 | 11:20

Novák napsal(a):

Díl druhý:

V roce 1990 se uvažovalo, jakým způsobem uskutečnit restituce a především v jakém rozsahu. Václav Havel, který měl tehdy v Občanském fóru rozhodující slovo, prosadil široké a rozsáhlé restituce. Vzhledem k hrozbě nároků sudetských Němců se parlament rozhodl navracet majetky zabavené teprve po 25.2. 1948.
Způsob, jakým se Václav Havel dostal k majetkům svého strýce a děda, je zahalen tajemstvím. Jeho strýc Miloš Havel byl po válce označen jako kolaborant a jeho majetek znárodněn podle Benešových dekretů. Proto se na něj klasické restituční předpisy o navracení majetku ztraceného po roce 1948, nevztahují. Václav Havel přesto jako jeden z prvních dostal veškerý majetek, o který požádal.
Možná i proto se Havel bojí tématu Benešových dekretů jako čert kříže. Na přímou otázku na svůj názor na ně uvedl pro BBC v roce 2002: „Já jsem se k tomuto velmi důležitému a citlivému tématu vyjádřil už mnohokrát, ale vždycky jsem se k němu vyjádřil, když jsem já chtěl a ne tehdy, když jakási zhysterizovaná atmosféra mě k tomu nutila, já zůstanu věrný této tradici, pokud jde o ty dekrety.“ Jednoznačné stanovisko k Benešovým dekretům však Václav Havel nikdy neposkytl a dobře ví proč.
O pozadí Havlových restitucí se nikdy nemluvilo a žádný novinář se jimi netroufl zabývat. Ještě dnes je Havel pěstovanou ikonou sametové revoluce a falešného sametového „národního obrození“. Restituce příjemně postihly řadu disidentů z Charty 77, a ti chartisté, na které nic nezbylo, si dokumenty k restituci alespoň padělali. Učinila tak Havlova spolupracovnice a disidentka z Charty 77 Marta Chadimová, jejíž restituční podvod s nemovitostmi na Loretánském náměstí v Praze byl však bohužel odhalen a před odsuzujícím rozsudkem jí zachránila jen milost jejího přítele z Charty 77.
Restituce Václava Havla proběhly však tiše a úspěšně. Upozornit na to, že prolamují Benešovy dekrety a jdou hluboko za stanovenou restituční čáru 25.2.1948 si nikdo netroufl a netroufá si tak učinit ani nyní. Lze přitom konstatovat, že právě Havlovy restituce byly jedny z průkopnických v tom smyslu, že prolomily Benešovy dekrety.
Na počátku 90. let se u restitucí Havlova majetku objevuje jméno Miloše Červenky, současného miliardáře a pozemkového magnáta v Praze. Absolvent moskevského MGIMO (aneb „Akademie KGB“) Červenka také Havlův majetek spravoval a fungoval jako Havlova „peněženka“. Naskýtá se proto otázka, pro koho vlastně dnes agent Červenka svůj obrovský majetek spravuje.
11. 04. 2010 | 11:21

Novák napsal(a):

Díl třetí:

Havlovy úzké vztahy na staré struktury v souvislosti s jeho majetkem ukazuje i známá transakce, když prodal svou polovinu paláce Lucerna společnosti Chemapol vedené agentem StB Václavem Junkem. I u této transakce asistovala šedá eminence jménem Červenka.
Dnes je (bývalý) majetek rodiny Havlů zdevastován a pomalu chátrá. Důkazem toho jsou jak Barrandovské terasy, tak Lucerna. Havlův praděd se musí obracet v hrobě, vida jak Václav s rodinným majetkem naložil. Rozhodně však nezchudl, svá aktiva má uložené jinde.
Skutečný obraz Václava Havla je diametrálně odlišný od toho, jak jej vykreslují některá média a samozvaní kulturní elitáři. Vyzní tedy velmi trefně, je-li při jedné společenské akci k nazvání Václava Havla za „jednoho z nejlepších synů národa“ vybrán jistý deviantní fotograf obscénních polopornografických snímků a sál plný ovcí nadšeně tleská. Je to jen důkazem, kterak se instalovaná „česká kulturní elita“ utápí v bahně pokrytectví a bezpáteřosti.
Václav Havel zneužíval ideály, kterými se zaštiťoval. Ač celý život žil s maskou bojovníka s totalitou a s komunismem, již v období Charty 77 s (bývalými) komunisty ochotně spolupracoval. Po jeho úspěšném 17. listopadu 1989 Havel v čele Občanského fóra zajistil, aby si komunistická elita udržela moc ve státě. Symbolicky jmenoval federálním premiérem bývalého komunistického ministra Mariána Čalfu.
Svou maskou plachého, slušného a sympatického „Vaška“ ohlupuje Havel řadu občanů dodnes. Václav Havel je dokonalý symbol falešné a pokřivené morálky naší společnosti. Zradou vlastních ideálů, které hlásal v roce 1989, se na úpadku morálky a národního cítění Václav Havel podepsal ještě více, než celý komunistický režim. Ten, kdo jej uznává a uctívá jako „morální symbol“, tímto zároveň přijímá tuto pokřivenou a neupřímnou morálku za svou.
11. 04. 2010 | 11:21

Herman napsal(a):

Jožin z Bažin

V Americe se to tak dělá. Zvou se prezidenti.
Navíc - pokud může bývalý spolupracovník STB - nyní šěf KSČM být pozván, tak je v tom jistá neslušnost.
Kádrování by mělo skončit.
11. 04. 2010 | 11:25

Pavko napsal(a):

Novák - díl třetí

Zajímavý rozbor osobnosti.
Jen otázka: tento národ si Václava Havla zvolil, dojímal se, cinkal klíči. Nebo je to tak, že se Havel sám dosadil na trůn? Nikoli. V prvních letech funkce se občan těšil z toho, že je Havel ve světě uznáván, jako reprezentant naší země.
Moda svalovat veškerou vinu za neúspěchy na jednoho člověka je hloupost. Stejně můžeme tvrdit, že vinen byl jen Beneš a potažmo i Masaryk, který nás nerozumně odpojil od Rakouska.
Přidejme Hitlera a Stalina a jsme opět dokonalí.
11. 04. 2010 | 11:34

Dave napsal(a):

Moce pekny prispevek pane Krausi. To co jste napsal bych podepsal.
11. 04. 2010 | 11:34

Dave napsal(a):

To Herman - mam na to stejny nazor. Opravdu me pobavila logika kdy neni pozvan predseda jedne z demokratickych stran zastoupenych v parlamentu (Liska), ale treba na predsedu KSCM se nezapomnelo. Skoro az absurdni situace.
11. 04. 2010 | 11:37

Kemra napsal(a):

Naivni disident nepozvan.
Rozumny sef KSCM, ktery jeste v roce 86 sliboval snahu STB ve spolupraci - ano.
Odzbrojujeme, ale u nas je vsecko pri starem.
11. 04. 2010 | 11:44

Kemra napsal(a):

Naivni disident nepozvan.
Rozumny sef KSCM, ktery jeste v roce 86 sliboval snahu STB ve spolupraci - ano.
Odzbrojujeme, ale u nas je vsecko pri starem.
11. 04. 2010 | 11:45

StandaT napsal(a):

Asi by nejdříve chtělo vědět, zda tato část programu okolo podpisu smlouvy byla čistě v režii hradního protokolu, nebo zda mohli nějakým způsobem ovlivňovala americká a ruská strana. Zvyklosti naznačují, že pozvání českých hostů byla ryze hradní záležitost, ale těžko dávat nějaká kategorická stanoviska.
11. 04. 2010 | 11:47

LEVAK napsal(a):

Ad Herman:požadujete skončení kádrování a sám kádrujete!
11. 04. 2010 | 11:49

Karel napsal(a):

Řekl bych, že Obama určitě o našeho senilního kašpara nestál.
A nakonec ještě by na Hradě nastydnul.
11. 04. 2010 | 12:05

Josef K. napsal(a):

Jednou ze slabin vzdělání v Čechách je dlouhodobě porozumění čteného textu. S útou k intelektu diskutujících: o čem ten článk je? O slušnosti. Nic víc a nic míň. Ale fantazie je již rozbouřena a důvody, příčiny se hledají v každé škvíře. Pánové: téma je prosté- slušnost.

Nicméně podle míry zde požadované mravnosti a pravdomluvnosti je patrně česká korupce a všudypřítomná lež jen jakýmsi klamem.
11. 04. 2010 | 12:21

max aue napsal(a):

zdá se, že pan Kraus je jeblý do hlavy...
11. 04. 2010 | 12:30

Béda napsal(a):

Josef K.,

já taky tvrdím, že by bylo velice vhodné, aby fenomén humanitární bombardování vysvětloval na těchto stránkách vrchní hradní etik Ladislav Špaček.
11. 04. 2010 | 12:31

Deny napsal(a):

@ Novák
Ono i s tou restitucí Schwarzenberga nebude také vše košér. viz. např. informace z wikipedie http://cs.wikipedia.org/wik...

Aby mohl Schwarzenberg restituovat, muselo být nejprve nadřazeno rakouské právo právu českému. Klasická ukázka ohýbání zákonů ve prospěch jedinců
A naivní lidé teď před volbami budou tvrdit: "Budu volit Schwarzenberga, je dost bohatý, ten nemá důvod krást".

Hahaha, bodejď, když už má "natunelováno" A teď musí Schwarzenberg dosáhnout zrušení Benešových dekretů, aby získal i zbývající majetek, o který se zatím soudí jeho nevlastní setra Pezoldová, ale který náleží jemu (provedenou adopcí se stal "prvorozeným")

citace z wikipedie:
Karel Schwarzenberg po přesídlení do České republiky bez větších problémů restituoval majetek orlické větve Schwarzenbergů, do níž patřil po svých rodičích. V pozdější fázi restitucí jeden ze Schwarzenbergových oponentů, bývalý komunistický generální prokurátor Jaroslav Krupauer, který odmítal vydat hájenku ve Smetanově Lhotě, soudně zpochybnil jeho dědická práva vůči majetku biologických rodičům s poukazem na to, že byl v Rakousku adoptován svým strýcem do hlubocké větve, jež by k restituci oprávněna nebyla. Do kolize se tak dostalo české právo, podle kterého dědická práva po biologických rodičích adopcí zanikají, a rakouské právo, podle kterého nezanikají. Celá věc byla navíc komplikována tím, že Schwarzenberg byl adoptován jako dospělý, což české zákony neumožňují. Soud po vyslechnutí znalců mezinárodního práva stanovil, že směrodatné je v tomto případě rakouské právo, resp. že podle českého práva k žádné adopci nedošlo a že tedy Schwarzenbergova dědická práva nezanikla. Majetek hlubocké větve stát nevydal. Ústavní soud se bude částí nároků dědičky Alžběty Pezoldové zabývat v lednu.
11. 04. 2010 | 13:16

Jurajda napsal(a):

Vyhlaš státní smutek !
11. 04. 2010 | 13:21

Kady napsal(a):

Souhlasím pane Kraus. A i z některých reakcí zde uvedených bych chtěl připomenout, že blbost a namyšlenost nesídlí jenom na Hradě!!!..ale i v podhradí
11. 04. 2010 | 13:40

veverka napsal(a):

Třeba se Obama bál,že mu tam Havel s knížetem budou cpát třetí zvací dopis,Vlasta své cédéčko a Liška za sebou potáhne tibetskej prapor,což by bylo vzhledem k přítomnosti Putina a celkovým okolnostem poněkud žinantní.To jistě uzná i etiketman Špaček.Tak prostě řekl Klausovi ať tyhle exoty raději vynechá.Sichr je sichr.
11. 04. 2010 | 14:14

vasja napsal(a):

Hounajs Deny.
"Směrodatné .........rakouské právo,resp.....podle českého práva k žádné adopci nedošlo".
Když k adopci podle našeho práva nedošlo, tak žádné rakouské právo nemuselo být použito.
Ale to nic. Hlavně že se plká a frustráti maj důvod si dát ještě jedno. Na žal.
11. 04. 2010 | 14:20

F. Adamec napsal(a):

Strategie udrzitelneho rozvoje EU
-
The European Union Strategy for Sustainable Development

EU Samosprava> Obnovit uzemni samospravu a kulturni svebytnost zemi Moravy a Slezska v EU, mistnim referendem v EU, European regions (http://www.wikipedia.org), Moravia a Silesia, prijmout Chartu zakladnich prav EU, zrusit komunistickou tunelovou ekonomiku, soudni a justicni mafii, zrusit 600 000 stran komunistickych prilepkovych zakonu, bez obstrukci prijmout EURo, zavest Ustavu a zakonodarstvi EU v regionech zemi Moravy a Slezska, vystoupit z teroristicke organizace NATO, hajit neutralitu Moravy a Slezska v EU, zrusit okupacni zakladny, letiste a veznice, exkomunisticke strany, narodni fondy a statni monopoly a podniky, ústavy a radnice ve kterych pusobi ex/komunisti, a na nahradit nestranickymi regionalnimi institucemi pusobicimi v ramci EU. Zdanit 1% vsechny mezibankovni a burzovni transakce, zmeny majitele akcii a cennych papiru v EU.

EU Lidska prava > Chranit rodinu a zivot od poceti, zrusit Ecoscience - strerilizacni vakcinaci, asitovanou reprodukci a eutanazii, omezit potratovost, zajistit dustojnou peci o zdravi obyvatel zemi Moravy a Slezska v EU, prijmout Chartu zakladnich prav EU a Evropskou socialni chartu, odsoudit zlociny komunistickeho rezimu CR, odstranit nadrazenost statu, naroda, podniku a stran nad obyvateli a zajistit kulturni a jazykovou diverzitu obyvatel Moravy a Slezska, nediskriminovat obyvatele Moravy a Slezska etnika a rasy, narodnosti a obcanstvi, kultury a viry, jazyka a dialektu, veku a zdravi, mista a zpusobu obzivy. Navratit zcizene kulturni pamatky, obnovitelne energeticke zdroje do samospravnych regionu zemi Moravy a Slezska, bez obstrukci zajistit spravedlnost, snizit byrokracii, zadluzeni statu, navratit rodinam a cirkvim zcizeny majetek, odskodnit vlastniky a uhradit jim financni ztratu z MFCR, rust cen zivotnich potreb a uroky ve vysi prumerne urokove sazby CNB 5%/r, v EURu, z ceny zcizeneho, kontaminovaneho a poskozeneho majetku.

EU Energie > Umoznit domacnostem a fyzickym osobam vyuzit obnovitelne zdroje energie, slunce, vzduchu, vody a zeme, energeticky usporne technologie pro bydleni a podnikani, fotovoltaiku, vetrne elektrarny do 5m prumeru, tepelna cerpadla, kompresory a turbiny bez dani, pro cistsi produkci, energeticky usporne obyvatelne objekty, zarizeni, stroje, dopravni prostredky a systemy, domaci cistirny odpadnich vod, bez elektriny z verejne site. Zvysit energetickou ucinnost a podil vyuziti obnovitelnych zdroju energie, cilu EU, regionalnich a mistnich prirodnich podminek, zrusit centralizovane regulacni urady, vyuzit moderni Smart technologie pro elektronicke rizeni mistni site, spotreby, akumulace, distribuce a vyroby energie z obnovitelnych a riditelnych zdroju energie pro domacnosti, elektromobily a regionalni drazni systemy s rekuperaci pohybove energie v celem rozsahu rychlosti elektromobilu a vlakovych souprav. Demonopolizovat zastaralou strukturu a strategii statniho CEZu, CEPSu a ERU, ostranit monopoly, zvyhodnovani vykupnich cen, investoru a provozovatelu vysokokapacitnich fotovoltaickych elektraren, umoznit vystavbu regionalnich fotovoltaickych elektraren a jejich pripojeni do siti 22 kV a domacnostem umoznit pripojeni modernich fotovoltaickych elektraren do siti 400 V, zvysit energetickou ucinnost a sobestacnost v geografickych regionech. Zvysit spolehlivost, bezpecnost a pohotovost obnovitelnych zdroju energie EU. Odstavit zastarale, nebezpecne a neregulovatelne jaderne elektrarny a zarizeni EU, zavisle na cizim jadernem palivu a prumyslu. Umoznit vsem spotrebitelum elektronicky vyber dodavatele obnovitelne energie za nejlepsi cenu v EU.

EU Zivotni prostredi> Chranit zivot a zivotni prostredi, zastavit a odskodnit CR rizene rabovani lesu a kontaminaci pudy, vodnich zdroju a toku toxickymi emisemi, odpady, chemikaliemi a umelymi hnojivy, zvysit ochranu CHKO pred prumyslovou devastaci, zvysit pomer zelenych ploch k betonovym plocham a komunikacim, sanovat a rekultivovat skladky odpadu, tezebni plochy, zastarale podniky, silnice a drahy, rozsirit site biokoridoru a BR. Celosvetovou sit biosferickych rezervaci (BR) vyhlasuje UNESCO v ramci EU programu Man and the Biosphere – MAB. Puda a voda na Morave a ve Slezsku je kontaminovana ceskymi toxickymi a radioatlivnimi latkami, umelymi hnojivy, ceskymi herbicidy a pesticidy. Velkoproducentum uctovat emise a odpady, kontaminaci ovzdusi, vody a pudy. Zverejnit mista a podniky, ktere nemaji financne a technicky zajistenu ekologickou sanaci kyselinovych jezer s vysoce toxickym uranem, jadernych zarizeni po ukonceni jejich provozu, dekontaminaci, technickou a biologickou rekultivaci kontaminovaneho uzemi, vodnich toku a zdroju, recyklaci jaderneho paliva, bezpecne nakladani s toxickymi odpady, on-line zverejnovat na webu nebezpecne poruchy a havarie stroju, mobilnich a stabilnich zarizeni, manazery bank a podniku, kteri nebezpecna zarizeni financovali a provozovali.
-
11. 04. 2010 | 14:21

Mirešek napsal(a):

Milý pane,je příznačné že ti co Havla obdivují jsou cizinci,a ti kdož mu nemohou přijít na jméno jsou našinci ! Jestlipak to nebude tím,že Havel hají cizí zájmy jako lev,a doma se chová jako krysa ! Tuhle kreaturu kterou rodiče jako malého posadili Heydrichovi na klín nesnáší valná část národa ! Říkejte si co chcete,za shvalování "humanitárního" bombardování Jugoslávie a napomáhání Americkému terorismu by měl vyset ! Vyšší princip je prostý - vražda tyrana není zločinem ! Pro majetek by si ten doby... nechal vrtat koleno a ten kdo ho obhajuje je stejný jako on ! Že Vám není hanba !! To jste byl v dětství tak pokřiven ??
11. 04. 2010 | 14:22

Root napsal(a):

Při stárnutí se mužům zmenčuje mozek a zvětšuje prostata...........

Pane Bože,přijmi pana Havla s takovou láskou,s jakou Ti ho posílám.......
/Epitaf/
11. 04. 2010 | 14:27

Luba napsal(a):

Pane Adamče,
jste také čalouník?
11. 04. 2010 | 15:11

Fred napsal(a):

No jo, pravda & láska se musí vyzvracet a kopnout si do prezidenta...
11. 04. 2010 | 15:36

im napsal(a):

Souhlasím se Zdeńkem Bromem, viz výše, že ve zvaní účastníků té besídky neměl V. Klaus žádnou roli.

Toto nebyla Klausova besídka, toto byla besídka Medvěděvova a Obamova, a pokud oba pánové pozvali členy české vlády, vedení Senátu a Parlamentu a vedení poslaneckých klubů, musel Václav Havel pochopitelně chybět, protože není momentálně členem ani předsedou žádné ze jmenovaných institucí. Pochopitelně chyběli i zelení, protože prostě nemají svůj poslanecký klub s předsedou. Ze stejných důvodů chyběl i Schwarzenberg, protože TOP n e n í parlamentní stranou.

Nehledejte za tím nějaké politické intriky a pletichy proti pravdě a lásce, není tomu tak, je to jen důsledný respekt diplomatického protokolu ruského a amerického.

Pozvání V. Havla by bylo přijatelné pouze v tom případě, kdyby členy ruské a americké delegace byli i bývalí prezidenti Bush a Putin.
11. 04. 2010 | 15:41

Josef K. napsal(a):

Humanitární bombardování? Vzhledem k tomu, že šlo o jednu z poledních možností jak zastavit agresivní Miloševičův režim není jasné proč na něho stále milovníci nekrveprolití odkazují. Pokud vím, válku zahájil Miloševič, stála mnoho životů, měla genocidní charakter. Možná se Béďům a podobným tohle líbilo. Statisícům Slovinců, Srbů, Chorvatů se to nelíbilo a nejen, přišli o život, o existenci o příbuzné...To, kupodivu nevyprodukovalo ani NATO, ani Havel. Ale srbský Béďa. Ale zjevně inteligence žádná a barva hnědorudá, že. Článek je o slušnosti. Pan Adamec tady všem všechno vysvětlí, předpokládám, že ospravedlní i normalizaci a bude tvrdit cosi o genetickém původu českého národa. Ministrně školství dnes všem oznámila, že české školství je podprůměrné, záslužný čin, a většina příspěvků tomu odpovídá. Ne proto, že jsouproti někomu, ale proto, že jsou vulgárním plivnutím nebo nositelem jediné a směšné pravdy.
11. 04. 2010 | 15:56

Jaklenka napsal(a):

Text jen a jen o jednom: o slušnosti. O ničem jiném.
A podívejme se, jak málo lidí to tu vnímá a kolik lidí srší nenávistí, věšelo by V. Havla a tak dále.
40 let totality udělalo z mnohých z nás dobrovolné kádrováky, kteří se objevují teprve ve chvíli, kdy si to mohou dovolit.
11. 04. 2010 | 15:58

Můrka z Vyšehradu napsal(a):

Souhlas s Lubou,

který napsal:
"Insuficientní servily netřeba zvát. Žádoucí jsou pouze v dostatečný předklon formovaní obdivovatelé velikosti - Klause, Ameriky, Ruska.
Naštěstí Číňani nepřijeli, jinak by se museli všichni patřičně zešikmit, přesně dle Hradní předložky."
11. 04. 2010 | 16:00

Bela napsal(a):

Samozřejmě, že na Hradě měli být Havel a Schwarzenberg. Nevychovanost a hulvátství panuje nejen ve vnitrohradních kuloárech, ale podchytilo ho i podhradí - viz některé předchozí diskuzní příspěvky. Úroveň lidské etiky se samozřejmě line ze zámku do podzámčí...
11. 04. 2010 | 16:07

Milan Hruška napsal(a):

Vážený pane Nováku:

Mám již jistou zkušenost s pseudodokumentárními texty a bohužel se obávám, že se najde spousta lidí, co vám tento text zbaští komplet tak, jak je, protože mají vůči Havlovi nějakou averzi, a to bez přemýšlení.
Dělá se to takto: vzít pár fakt, které každý zná (jakože byla druhá světová válka nebo že po roce 89 probíhaly restituce) a pak to obalit sebevědomými prohlášeními, které si člověk nemá možnost ověřit. To se prostě napíše: "Vztahy Václava Havla se svým synem Milošem Havlem však byly později poznamenány synovou neutajovanou homosexualitou." A je z toho pravda. Z jakých zdrojů bylo čerpáno? Jsou tyto zdroje věrohodné? Nedošlo k překroucení informace později? Ano, hodně lidí nebude přemýšlet a prostě to vezme podle hesla "co je psáno, to je dáno".

Jsou tři věci, podle kterých takový pomlouvačný text poznám:
a) nikdy nejsou uvedeny žádné kladné vlastnosti dané osoby a případné zásluhy jsou vydávány za rafinovanou bezcharakternost:
Takže proč váš text nic nezmiňuje o tom, že Havel strávil několik let ve vězení? To vy komentujete sebevědomou větou "Ač celý život žil s maskou bojovníka s totalitou a s komunismem, již v období Charty 77 s (bývalými) komunisty ochotně spolupracoval." Ano, nechal se na oko na tři roky zavřít. Nebo budete tvrdit jako jedna moje známá, která nepochybně s Havlem byla ve vězení, že se tam měl dobře? To je velice absurdní tvrzení a kolikrát bych si přál, aby každého kdo něco takového vypustí z huby, zaavřeli aspoň na půl roku.
A co třeba úspěšná Havlova dramatická kariéra: přede mnou na stole leží kniha Marrtina Eslinna "Theatre of the Absurd" vydání z roku 1969. havlovi je jako jedinému českému dramatikovi věnováno místo a to na stranách "278-280". Martin Esslin byl známý divadlení teoretik a právě kniha "Theatre of the Absurd" jej proslavila.

2) Druhým takovým znakem je, že se v pomlouvačných textech hromadí pomluvy,které k sobě prostě nejdou: například fanatická nenávist NSDAP vůči židům je dobře známá - a nebyl jí ušetřen žádný žid - nebylo totiž třeba, protože, ať už byl bohatý jakkoliv, prostě se mu to všechno vzalo a dotyčný se poslal do koncentráku. Kdžy někde vidím, že dotyčný spolupracoval s nacisty a byl žid, tak má celkem jasno.

3) Že v Chartě byli bývalí komunisté je celkem známo - také tam byli katolíci, evangelíci, anarchisti a kde kdo - prostě vvšichni, co přestali věřit v socialismus s lidskou tváří. Situace po druhé světové válce, povětšinou "naivní" víra ve spravedlivější společnost atd. a vínku komunistické strany přivedla mnohé. O vývoji situace a názorových spektrech v té době a také o osudech jednotlivých protagonistů bylo napsáno mnoho knih - a kdo se chce něco dozvědět, tak si toho musí přečíst opravdu hodně. Jenoemže situace byla, jak už to bývá, složitá. A mnoho lidí, z lenosti, nedostatku vzdělání, prostě skočí o nějaké jednoduché teorii, kdy žid spolupracuje s nacisty a to dokonce i po roce 1942 (konečné řešení) atd.

Škoda, že o vás nevím nějaké soukromé informace, pak bych mohl taky taskový příběh vytvořit:
např. kdybych věděl, že jste se narodil v roce 1954 v PElhřimově a vystudoval stavební průmyslovku, tak bych mohl napsat:
Pan Novák, nar. v roce 1954 v Pelhřimově, již na stavební průmyslovce začal spolupracovat se státní policií zprvu drobným dobnášením na své spolužáky, později se stal agentem na plný úvazek a sbíral informace zvláště o tzv. chartistech pro vytváření pomlouvačných propagandistických kampaní. Po roce 1989 o tuto svou živnost přišel, ale ze vzteku ve svých pomlouvačných kampaních pokračuje i nadále, i když teď již zdarma.

Že to není pravda? Dokazujte to někomu. Zvláště někomu, kdo by věděl, že jste skutečně z Pelhřimova a že jste studoval stavební průmyslovku. No jasně, je z Pelhřimova, studoval stavební průmyslovku, proto jistě i to ostatní bude všechno pravda.
11. 04. 2010 | 16:11

ll napsal(a):

Jen další okopávání kotníků. O noblese bych ve vašem případě nehovořil - bylo by to jako s tím provazem v domě oběšencově.
11. 04. 2010 | 16:26

Béda napsal(a):

Josef K.,

co vy víte o tom, jak to bylo v Kosovu? Žil jste tam? Víte o tom, že velice dlouho byla UCK (kosovská osvobozenecká armáda) na černé listině teroristických organizací, kterou vedly USA?
Víte něco o pomoci bratrských mudžáheddínů z islámských zemí bratrům v Bosně a Kosovu? (Slyšel jste něco o čestném občanství muslimského bratra bin Ládina tuším v prištině?) Slyšel jste něco o rozebírání zajatců v bratrské Albánii na orgány, jak psala exvyšetřovatelka soudního tribunálu C. del Ponte?

Slyšel jste něco o genocidě naruby?

Slyšel jse něco o Camp Bondsteel, o narkotrase Afghánistán - Priština a dále do Evropy? ...

Co s tím mají Bédové? Neměli s tím co společného spíše Josephové K., Ahtisariové a pod.?
11. 04. 2010 | 16:31

Petr z Tábora napsal(a):

Nevím kdo skutečně rozhodoval o tom, kdo z našich politiků má dělat "křoví" při podpisu významné politické americko-ruské dohody. Slovo politické zdůrazňuji, protože vojenský význam je malý. Z toho co vidím v televizi, tak prezident Klaus zve svého předchůdce důsledně na významné události a to do první řady, takže pochybuji, že by šlo o jeho zlomyslnost. Věřil bych tomu u Zelených, kteří mu jdou už dlouho po jeho politickém krku....
11. 04. 2010 | 16:56

MAREK POPELAR napsal(a):

Zcela s vami souhlasim. Bohuzel, mnozi nasi politici potrebuji jeste dozrat, aby se naucili povznest v tak dulezity moment nad svymi stranickymi zajmy,prestali politikarit a zacali delat statnickou politiku, ve prospech spolecnosti.
11. 04. 2010 | 17:57

Jurajda napsal(a):

Chlape voni zahlídnout tu jejich vizáž tak podepíšou pod stolem a utečou zadem jak budou vyplašený !
11. 04. 2010 | 18:12

JAVÍT napsal(a):

Vážení, mám dojem, že zabývat se pzváním či nepozváním některch politiků k aktu podpisu smlouvy mezi USA a Ruskem, je škoda ztraceného času!!
K řešení jsou důležitější problémy, např. "O nesmrtelnosti brouka Pytlíka!"
11. 04. 2010 | 18:21

Schlimbach napsal(a):

Hlavně, že ti hradní idioti nezapomněli pozvat některé komunistické a rusofilní kreatury. Ani jeden přítomných nesahá Havlovi ani po kotníky a tím myslím jak ty dva hlavní aktéry, tak i tuneldědka. Už aby prezidentoval všemi milovaný a nenahraditelný s.Roko, který jako jediný propaguje řiťolezectví směrem k Marsu. To pak bude život v ČR jako v ráji.
11. 04. 2010 | 18:35

Zounar napsal(a):

Pane Adamec

buďte tak laskav a polejte se studenou vodou.
Jinak hrozí, že napadnete i Masaryka, Napoelona a Husa.
11. 04. 2010 | 18:53

Novák napsal(a):

To Milan Hruška - pane, nemohu Vám udělat radost,bohužel pro Vaši teorii jsem se narodil už v roce 1945 na Šumavě a v kočárku mne vozil černý ordonanc od amíckého kapitána, který byl u rodičů na bytě. Takže možná jsem měl někde zaznamenán černý puntík a proto StB neměla o mne vůbec žádný zájem.

I přesto, že by vlastně moje kladné "vzpomínky" na amíky musím trvat na tom, že uvedený článek (nebojte se, neklohnil jsem ho po večerech se snahou nějak tomu duchovnímu titánovi ublížit). Prostě jsou to fakta, která vycházejí z toho co se událo v roce 89 (když už v září mi přišel známý ze školy, jinak velký ideologický podporovatel tehdejšího režimu oznámit, že byl na školení, kde se dozvěděl, že to tady do konce roku rupne, ale že tady zůstane nějaký socialismus, ale bude trochu jiný.

A jestli hájíte toho pána, kterému bych nebyl schopen ani uvěřit pozdrav, tak si ho hajte. Mě stačil jeho projev v 89 - o Chomutovu a králíkárnách a že nepřátelé revoluce (pro mne pouze majetkový puč a revanš za 49) vyhrožují nezaměstnaností - ta tady nebude !

Prostě představitel, který rozjel tu špínu, co zde panuje.
11. 04. 2010 | 19:05

mb napsal(a):

Béda napsal: Filip byl do parlamentu řádně zvolen a je předsedou 3. nejsilnější parlamentní strany. Jestliže k ratifikaci byly pozváni zástupci řádně zvolených parlamentních stran (tím nemyslím TOP a přeběhlíky), pak tam Filip logicky nesměl chybět - byla by to politická diskriminace ze strany Hradu.

říkáte tedy, že Klaus politicky diskriminuje stranu zelených ...

fuuuj hanbaaaa ......

stop politické diskriminaci ....
11. 04. 2010 | 19:10

Hejma napsal(a):

Vojtěch Filip, vděčný spolupracovník stb ještě v roce 86 - byl vítaným hostem na Hradě. Havel, který byl ve vězení několikrát - nikoli.

K čemu komentáře ?
11. 04. 2010 | 19:12

Jan Burianprofanda napsal(a):

pro Jakla a Klausovu kancelář,jací jste nemožní...
11.04.2010: Pitomci
Autor: Jan Burian
Přečteno 1419 krát
Pošli e-mailem
(Nedělní chvilka poezie aneb Báseň jako výkřik ve stavu nejvyššího zoufalství)
motto: "Některý den je jako uhranutý, člověk potkává samá hovada, a tak se začne dívat do zrcadla a pochybovat i o sobě." (Ferdinand Griffon ztělesněný J.P.Belmondem ve filmu Jeana-Luca Godarda Bláznivý Petřiček z roku 1965)

PITOMCI

Někdy bývám s dechem téměř u konce
Nemůžu snést kolem sebe pitomce
Pokaždý mě totiž znovu ohromí
Jak jsou pitomí! Jak jsou pitomí!

Každej to má nadepsaný ve tváři
Debilové negramoti kašpaři
I já zírám do zrcadla zděšeně
Taky totiž nevypadám vznešeně

Ignoranti burani a hovada
A ta jejich věčně blbá nálada!
Jak mám zůstat aspoň trochu nad věcí?
Všude samej dacan tupec imbecil...
11. 04. 2010 | 20:07

Míval napsal(a):

Pane Kraus, slušnost vrozená není. To je věc, kterou rodiče buďto dítěti vštípí - nejlépe svým příkladem, anebo ne. Pak je ovšem v dospělosti průšvih.
Někdy se ale slušnost zaměňuje za schopnost řešit problémy v klidu a s nadhledem - to vrozené z velké části je.
11. 04. 2010 | 20:24

cynyk napsal(a):

ano! Proč ty dva vyžírky (v nadstandardním důchodu a po vyslovené nedůvěře) nepozvali poláci do svýho letadla?

Škoda
11. 04. 2010 | 20:51

janekm napsal(a):

Souhlasím s Vámi , pane Krausi
11. 04. 2010 | 21:04

Deny napsal(a):

@ vasja

Takže, když přijede k nám do republiky např. nějaký Katařan se svou náctiletou manželkou nebo třemi manželkami, tak ho zavřeme, že ano, protože sňatek např. ze čtrnáctiletou dívkou (či mnohoženství) naše zákony nepřipouštějí, že?

Schwarzenberg byl jednou Rakouskem adoptován jako dospělý, tak to hold naše republika měla vzit na vědomí. Protože se tak nestalo, platí paradoxní situace, že v Rakousku má Schwarzenberg v rodném listu uvedeného za otce svého adoptivního otce, v Čechách svého biologického otce.
11. 04. 2010 | 21:27

Radim napsal(a):

Pravdu máte, pěkně jste to napsal.
Těmhle lidem bohužel stydno není a nikdy nebude - lůza.
11. 04. 2010 | 21:29

Xenofón napsal(a):

Hele, Karle Müllere!
Zbytek jsme si domysleli, sotva jsme Tvůj příspěvek přečetli. V každém případě jsi
nám všem dokázal, že jsi stejný probolševik,
jako mj. ti tři mluvčí na Hradě, Klaus prý se na tom nepodílel, neměl čas jim
radit (dejme tomu, že je to pravda!)
, myslím si!
Kdepak, poradci a mluvší Václava Havla na
Hradě, to byl noblesa, úplně něco jiného než co
se tam vyskytuje nyní. Zvláště utěšený a
vždy o všem informovaný blázen Jakl!
Na komunistu a soudem osvobozeného fízla,
který údajně nebyl "přímým spoluúpracovní-
kem StB", jak o Filipovi mluvil soud, nezapomněl s pozvánkou!
Tak jak tomu bylo, že by Jakl dostal něco
do kapsy?
Karle Müllere (máš stejné příjmení jako ten soudruh Müller, který "rozhodoval" na
ÚV KSČ o kultuře!), Dědeček snad toho exzetě spisovatele, který napsal "Newtonův mozek"!
A tož mezi takovou "elitu" patříš Ty sám - lhostejno, má-li Havel bolševiky rád či ne! My je taky nemáme rádi, a nikdy jsme neměli. Nám nevadí, že jsme na Hradě ne-
byli, a taky proč? Zbytečně to nebudu rozebírat!
Ještě aspoň toto: Klaus nemá rád ani
"Biomasu", ani jiné Zelené. Víme proč.
Zelení bez zábran prohlásili v únoru 2008, že Klaus na Hradě nemá co dělat,
a proto "chytrý" Jakl usoudil, že Zelení abi
pan Liška na Hrad nesmí! Jakl je moudrý,
na tom trvají všichni soudní lidé v Praze, v celé zemi a v nejbližším Vesíru!
Tož tak to je, Karle Müllere!
Proto nevolte komunisty, ani ODS!
A basta fidli!
11. 04. 2010 | 21:44

cynyk napsal(a):

patolízalové jako je spolek zelených, švancnbrk, havel a jiní paraziti se hodí spíš ke smlouvám o vlastizradě, ale ne k tak seriózním záležitostem jako je rusko americká dohoda o jaderných zbraních
11. 04. 2010 | 21:51

109 napsal(a):

Naše personální agentura nabízí:
-sezonní práci v Anglii, sběr jahod,žapionů
-dlouhodobou práci v potravinářství
-s řádnou prácovní smlouvuo už z domova.
- přříjímáme zaměstnance z celé EU.
kontakt: int.workforce@email.cz,+42 00 222 55 30 69
11. 04. 2010 | 21:57

Václav napsal(a):

To: Novák
Pro Vaši informaci malá technická poznámka. Václav Havel nebyl řádně zvolen do funkce prezidenta, ale byl do této funkce kooptován FS. S nápadem kooptace přišel do FS Zdeněk Jičínský. Takže, žádná řádná volba neproběhla. Při druhé řádné volbě byl tehdejší poslanec Sládek umístěn ve vazbě, protože jeho hlas byl rozhodujíci pro nezvolení Václava Havla prezidentem.
11. 04. 2010 | 22:01

Pocestny napsal(a):

No vida,
stačí napsat Havel, a už se čeští duševní nedonošenci, normalizační vykusovači rudých hemeroidů a jiná abortivní pakáž snaží o upocenou slovesnost....
Tak vyvalte sudy s tím vaším duševním sádlem a morální močkou, vy malí, nedovyvinutí přenošení potrátci.

Takže jak to bylo, pro plebs:
1. Havel je už dva týdny v domácím léčení a zrušil program, to znamená "nepřijímá pozvánky".
2. Švarce "zapomněl" připsat Weigel, poslechl si od Hillary Clinton hodně peprný komentář, Klaus je po tomhle týdnu transparentní poskok Moskvy, ale protokol vrtění ocasem nepřipouští, takže celá trachtace šla mimo domácí.
To panoptikum v sále bylo jen dekorativním pozadím, kdo tam konkrétně seděl, je jedno, šlo o to, vyvolat zdání důležitosti.
Čili šlo o klasický bezvýznamný šampionát o ksicht neznámého na CCN...typická zábava cikánů a jiných domorodců, kterou známe z TV , kde neustále lezou do záběru.

Je to prostě tak, jakoby Klaus a spol. jednotili řepu u císařské silnice a náhle spatřili zastavit kočár a Jeho Výsost, jak vyskakuje a vybíhá se vymočit pod topol.

Není důležité, koho Klaus pozval a nepozval, protože rozdával lístky na finále dvouhry, se kterým neměl nic společného, jen místo konání.
11. 04. 2010 | 22:14

Emil napsal(a):

Precetl jsem si par prispevku. Potvrdila se slova autora, o provicionalite na Hrade i v podhradi. Vetsina Cechu ma opravdu velky deficit v demokratickem mysleni, ve ferovosti jednani a ve slusnem chovani.
Nepozvat byvaleho prezidenta, at jsou jeho politicke nazory jakekoliv je v zapadnim svete nepredstavitelne. Dnesni Cesko je stale jedna z provincii vychodu.
11. 04. 2010 | 22:19

Schlimbach napsal(a):

Pro cynyk:

Pokud máte alespoň minimální výši IQ, tak těžko můžete ty tři subjekty obviňovat z nějakého patolízalství a vlastizrady. Jedině, že by byli členy KSČ v době normalizace a kolaborovali s režimem ve vztahu k našim východním okupantům (jestli to stále nechápete, tak USA nás opravdu nikdy neokupovaly ale jen osvobozovaly) a dnes je situace bohužel taková, že levicové kreatury se snaží o řiťolezectví směrem k našemu hlavnímu bývalému okupantovi a utlačovateli. Opravdu ukázka levicového a komunistického vlastenectví v českém vydání.
11. 04. 2010 | 22:21

VK-Can napsal(a):

Pane Adamec.

Priznam se, ze jsem byl jeden z tech, kteri Vase sahodlouha pojednani proste necetli. Az ted jsem si uplne nahodou vsiml nekolika zajimavych detailu a precetl si Vas vstup. Ze zvedavosti.

Ve zbytecne, podle meho, dlouhych pasazich, zamichanych v mnozstvi nepodstatnych udaju, jsem cetl par zajimavych faktu.

Dovolte mi malou poznamku.
Kdyby jste se vice soustredil na podstatne a psal STRUCNE k podstate toho, co chcete sdelit a HLAVNE vybral fakty, ktere jsou relevantni VETSINE ctenaru, nikoliv jen nekolika zasvecenym, nebo tykajici se jen uzkeho okruhu obyvatel, mohl byste se stat zajimavym ucastnikem techto stranek.

Takto jste jen prevazne ignorovana postava techto a mozna i jinych stranek.
Podle meho to muze byt skoda.

Vim, ze nemam pravo Vam udelovat rady o ktere jste nezadal. Berte tyto radky prosim jen jako dobre minenou poznamku nekoho, koho by jinak nektere z Vasich faktu NEDAVNE minulosti zajimaly.

Kdysi jsem se ucil od stareho profesora na gymnasium, nez bylo zruseno, ze pokud chceme neco sdelit, tak se ma venovat 40% pozornosti obsahu sdeleneho a 60% zpusobu jak to sdelime.
V zivote jsem poznal, ze tato moudrost ma neco do sebe.
11. 04. 2010 | 22:51

VK-Can napsal(a):

Vazeny pane Krausi.
Porad "Uvolnete se prosim" je vysilan i na Internetu, takze mame zde v Kanade moznost ho videt.
Obdivuji, jak casto z "neprodysneho" hosta dokazete aspon neco vydolovat. A pri tom jeste to delat vtipne.

Se zaverem tohoto Vaseho blogu souhlasim.
11. 04. 2010 | 23:03

Zach napsal(a):

Vk-Can

Jde o omyl.
Autorem blogu je spisovatel Ivan Kraus.
Jeho bratr - Jan Kraus dela porad Uvolnete se.
11. 04. 2010 | 23:11

Luba napsal(a):

Kanaďane,
pletete si Ivana s Janem.
Ten, kdo se každý pátek Uvolňuje, je blogerův brácha
Jan Kraus.
11. 04. 2010 | 23:13

Luba napsal(a):

Nehodící se škrtněte :)
11. 04. 2010 | 23:15

Karel Mueller napsal(a):

Xenofón:

Cesty Páně jsou nevyzpytatelné. Nevyzpytatelné jsou i cesty uvažování některých lidí. Například Xenofónů.

Pocestný:

Milý Pocestný,

umělecký dojem jako vždy skvělý. Verbální čtyřnásobný Rittberger.

Ale Vy nám prostě chcete říct, že americký zástupce (velvyslanec je zatím v nedohlednu) se asi nesešel s presidentem za účelem projednání detailů celé té slavnostní události. A pokud ano, tak se mu slovem nezmínil o tom, koho by si tam americký prezident rád přál ...

Měl jsem o Vás přes naše střety vyšší mínění.

A pokud jde o expresidenta - není jasné, proč se v tomto duchu (jak říkáte) nezmínil v mediích.
11. 04. 2010 | 23:17

Ikr napsal(a):

Na serveru Novinky.cz dále v Blesku se objevilo vysvětlení proč nebyl Václav Havel pozván. Mluvčí Hradu říká, že v době, kdy se předběžně dělal seznam čs. osobností, byl V. Havel nemocen.
To je velice zvláštní vysvětlení. Běžné je, že hosté dostanou pozvánku a mohou reagovat - buď potvrdit svou účast nebo se omluvit. Vycházet z toho, že někdo je nemocen v době přípravy seznamu působí tak, jakoby jedna židle navíc a její využití by byl problém.
Také nebývá zvykem při oficiálních akcích odhadovat, kdo je jak nemocný, ani zda se do doby akce uzdraví -
to by bylo malicherné, ba trapné.
11. 04. 2010 | 23:38

VK-Can napsal(a):

Pro Zach a Luba.

Diky za upresneni. Skutecne jsem myslel, ze to je jedna osoba.
11. 04. 2010 | 23:48

Garnát napsal(a):

Havla nepozvali prý kvůli rautu. Když přijel Charles, tak snědl všechny garnáty.
12. 04. 2010 | 00:53

Mike napsal(a):

Já si myslím, že to bylo absolutně správné. Za Havla se člověk stydí, tedy stydí se sám za sebe, že tomuto člověku kdysi naivně věřil, zatímco pod jím vytvořeným příkrovem naivity tekly miliardy do zahraničí. Na druhé straně, Schwarzenberg byl největší válečnický jestřáb bývalé vlády, a zůstal jim do ted´, i když hlavním programem jeho strany není "at´ se nam tato zem zelená vojenskými základnami, ale spíše, "my chudí, utahněme si více opasky". Je to zkrátka Rakušák, který Rusům nemůže zapomenout, že jim rozbili Rakousko -Německou třetí říši. Proč by tedy člověk, který permanentně bubnuje na válečnický buben měl sedět u mírové smlouvy? Vždyt´by to sám i musel odmítnout, příčí se to jeho nátuře, stačí se kouknout do historie jeho rodu. Nepřipadalo by Vám to jako paradox, Krausi? Slušnost je sice slušnost, ale čest má vyšší punc a z hlediska vyššího principu mravního tam tito lidé něměli co pohledávat.
12. 04. 2010 | 04:30

VOM napsal(a):

Pane Muellere, jak dojde na Rusy a jejich zájmy nějak ztrácíte glanc. Jak už napsal někdo nade mnou - slušnost se nedá naučit. Třeba u Veverky to nepřekvapuje, u vás trochu ano.
12. 04. 2010 | 06:24

Jirka napsal(a):

A co kdyby si tam Obama přitáh Clintona a Busche, Mevěděv Putina, Gorbyho a pro oživení i Jelcina, všechny samozřejmě s doprovodem svým poradců a madam, my bysme dodali Havla a jeho svitu, autobus zelených, knížata ze strany kterou nikdo nevolil(jako ukázku naší politické kultury a vyspělosti), přesto je ve sněmovně a estráda podle představ p. Krause a jeho idolu, ale spíš kamaráda Havla by mohla začít třeba uvedením nového absurdního dramatu "nekonečné přicházení, neodcházení či přilejzání"!! Smiřte se stím, že Havel svůj úkol splnil, (který a pro koho se raději nebudu vyjadřovat) už není potřeba a jak to vypadá už nikoho nezajímá!! A myslím, že dvěma třetinám národa to takhle vyhovuje a už si nepřeje aby Havel jakkoli zasahoval do veřejného života České republiky!
12. 04. 2010 | 07:24

Kalous napsal(a):

Mike

Vaše úvahy jsou neskutečné. Stydíte se za Havla? A to si neuvědomujete, že hlavní vytunelování mají na svědomí politici z tehdejší vlády? Klaus, Langer a tucet dalších?
Tedy lidi, které jste taky volil. To je typický čs. alibismus.
A Schwarzenberg to je úvaha přímo pomatená. Je asi takový Rakušák, jako Vy, jen s tím rozdílem, že o něm nic nevíte. Ani o jeho podpoře disentu kdysi, ani o tom, že bez něho by nezávislý Respekt už dávno neexistoval.
Jste typický příklad malého zdejšího myšlení. HAvel je vinen vším. Na rozdíl od Vás seděl ve vězení. Váš volební lístek pro tuneláře klidně opomíjíte, stejně jako mnozí opomíjí svou účast na někdejší totalitě.
Věčný český alibismus, který nikam nevede. A navíc nenávist, která z řádků, bohužel, přímo čiší.
12. 04. 2010 | 07:47

Mirek napsal(a):

Pane Krausi,
především moc nefandím lidem, kteří tvrdí, že museli prchnout z Republiky. Nikdo z vás nepřiznává, že pro vylepšení svého pupíku! Všichni občané nemohli utéct, aby teď byli hrdinové odboje a ti, kteří tam bojovali, ti to zase tolik nevynášejí.
Za druhé: optřete si také jiné informace na příklad o panu Havlovi a jeho dvojí tváři.
Děkuji Vám za přečtení.
12. 04. 2010 | 07:49

Bubuň napsal(a):

Já se myslím, že éra pana Havla už skončila, takže proč ho zvát ke státnickým úkonům, vždyť je to obyčejný důchodce jako každý jiný, jen ty výhody má hold větší.O knížeti ani nemluvím, jeho strana není parlamentní. Možná, že by podle některých diskutujících bylo dobré pozvat ještě bratry Mašíny anebo lupiče naší ekonomiky. Tak si myslím, že jak to bylo, bylo to dobře.
12. 04. 2010 | 07:54

F. Adamec napsal(a):

To VK-Can:
Pane Adamec.

Priznam se, ze neumim a nechci vybrat fakta, ktere jsou relevantni VETSINE komunistickych a nacionalnich ctenaru a cenzoru techto stranek.

1. Nenutim ctenare, aby nekdo cetl, mazal nebo kopiroval me texty.

2. Psal jsem shtieky i odborne knihy, od roku 1982 temer denne pouzivam k me obzive pocitace z USA, od roku 1994 i ve svem vinohrade v Bilych Karpatech.

3. Chtel jsem emigrovat do Kanady, ale v 21.srpnu 1968 jsem byl nezletily, pak mi komunisti sebrali pas.

Pane VK-Can z Kanady, pletete si
Krausuv klan, Ivan zna teoretika Svejnara z USA, a angazuje se do militantni politiky a tunelove ekonomiky, Jan je herec, od mladi se drzi komunisticke CT, a noblesne si vymnenuje deti a manzelky, v zivote i na obrazovce, s narodnimi umelci hraje noblesne komunisticke sado-maso-lejno.

Su rad, ze jsem ostal doma na Morave, na zivnostensky list jsem pracoval na rizeni IT projektu nejen pro Microsoft, IBM, Visteon, Ministerstva CR.

A co pak umite a delate Vy Pane
VK-Can z Kanady?

Zvysujete Vasimi komentari navstevnost blogu?
12. 04. 2010 | 08:31

No... napsal(a):

Zelení toho mají tolik na svědomí, jak Vás neurazit...?
Polovina ze 150 miliard euro na nesmyslný boj s neexistujícím oteplováním-polovina této částky by stačila na celý třetí svět léky, vodu, vzdělávání. Daně, které se kvůli Vám zeleným....to je na střílení de.bi.lů , podvodnice Jacques, to je trapná kapitola samo o sobě, kam se pořád cpete, když jen škodíte a nikdo vás zelené nechce ??? Jděte laskavě dál, neřkuli nejdál, až tam...(_!_) !;-O
12. 04. 2010 | 08:31

F. Adamec napsal(a):

to VK-Can: Moje malickost se nenudi>
Experience
1994 – 2008: External consultant, sustainable development, IT, energy & transport systems, construction
1992 – 1994: Director of system integration division in Digitis a.s, integration of information systems
1989 – 1992: Designer in EJF(ABB), electrical & control systems for energy, transport and construction industry
1981 – 1989: Head of R&D department in Dukovany Nuclear Plant, Brno Research Center
1977 – 1981: Designer in Brno Keramoprojekt, electrical & control systems for the silicate industry
1975 – 1977: Assistant in Brno Research and Development Institute of Electric Equipment, won two patents
Energy systems
2006: Central Heating System in Prerov, MS Project files and training, for Tenza a.s.
1999: Process control system, Investment planning and assessment, MS Project files and training, for Chemopetrol a.s.
1997: Central Heating System in Prague, Environmental and economic assessment, for ENERGOTRANS a.s.
1997: Dukovany Nuclear Plant - Control systems, MS Project training for I&C ENERGO s.r.o.
1997: Temelin Nuclear Plant - Security system, MS Project files and training for SIEZA s.r.o.
1997: Heating systems, MS Project files and consulting for ISTROENERGO a.s.
1997: Electrical and control systems, MS Project files and training for BREMA s.r.o.
1996: International Gas Pipelines, MS Project files and training for Slovak Gas Industry
1996: International Oil Pipelines, MS Project files and training for MERO CR a.s.
1995: 400/110 kV Electric station in Otrokovice, MS Project files and training for MSEZ s.r.o.
1995: CEZ Detmarovice Power Plant, flue gas desulphuration EIA, MS Project files, for Hutni projekt Ostrava a.s.
Information systems
2002: IT Projects and Risk management, MS Project files and training for IPB Pojistovna a.s. (insurance comp.)
1999: GIS implementation, Business plan, MS Project files and training for INTERGRAPH CR, spol. s r.o.
1999: Information system for Exhaustive Census Project, Czech Statistical Office
1998: Information system, tender procedure for The National Institute of Folk Culture in Straznice
1998: Project Management Program, MS Project files for LBMS
1997: IBM System Implementation, MS Project files and training for IBM Czech Republic
1997: Project Management Program, MS Project files and training for SPT TELECOM a.s.
1995: Automated Tax Information System, investment model for Ministry of Finance of the Czech Republic
1995: Project Management Program, MS Project files and training for:
Ministry of Finance of the Czech Republic
Ministry of Industry and Trade of the Czech Republic,
Brno University of Technology, Faculty of Civil Engineering
Czech Confederation of Industry and Trade
Brno University of Technology, Faculty of Mechanical Engineering
Transport systems
2006: Brno Large Ring Road, MS Project files and training, for Metrostav a.s.
1997: Railways engineering, MS Project files and training, for SUDOP BRNO a.s.
1996: Highway construction, MS Project files and training, for Dalnicni stavby Praha, a.s.
Sustainable development
2003: Brno sewerage system, ISPA Project, audit for Mott MacDonald, VRV, Subterra a.s, ZS Brno a.s.
2002: Waste treatment system, design and studies, for Ministry of the Environment of the Czech Republic
2002: Sustainable development - EU Strategy, studies for Ministry of the Environment of the Czech Republic
2001: Project management and training for Institute of Spatial Development
2000: Business and project management, MS Project templates, for Mendel University of Agriculture and Forestry
1999: Brno Wastewater Treatment Plant, PHARE Project, EIA, MS Project files and training, for BVK
1999: Portfolio of Projects & Processes, Institute for International Research
1998: Project Management Program, for Regional Development Agency - Central Moravia
1996: EMS implementation by MS Project, for Czech Ecological Managerial Center
Construction
2005: Ground structures, MS Project training for STRABAG, Gradua-CEGOS
2000: Andel Business Center in Prague, MS Project files and training, for UNISTAV a.s.
2000: Opera Business Center in Prague, MS Project files and training, for PSJ Holding
2000: Toshiba Center in Brno, MS Project files and training, for PSJ BRNO spol. s r.o.
1998: Steel contructions, MS Project files and training, for HARD Jesenik, a.s.
1997: Ground Structures, project management training, for METROSTAV a.s.
Industry
2006: Skoda Auto control and monitoring systems, MS Project files and training, for CMS a.s.
2003: Textile production systems, MS Project files and training, for Rieter CZ a.s., http://www.rieter.com
2001: Product development & prototype testing, MS Project files, for Visteon - Autopal, http://www.visteon.com
1996: Ecological & Economical Assessment of the wire rod mill, EIA - MS Project files, for Trinec Steel Works
12. 04. 2010 | 08:39

F. Adamec napsal(a):

to VK-Can: Moje malickost se nenudi>

Publications

2007: Professional textbook proof: Project management in Microsoft Office Project 2007, for Computer Press a.s., VSE in Prague

2001: Rizeni projektu pomoci MS Project 2000 (Project Management by MS Project 2000), for GRADA Publishing

1999: Ceska podpora MS Project 98 (Czech Support of MS Project 98), CD - MS Project templates, for Microsoft

1997: MS Project - Rizeni projektu, Project management book and MS Project templates, for GRADA Publishing

Education

Brno University of Technology

1994: Business English at the Faculty of Business and Management

1984: Nuclear Power Plants at the Faculty of Mechanical Engineering

1980: Automated Management Systems at the Faculty of Electrical Engineering

1975: Power Electrical Engineering at the Faculty of Electrical Engineering

Engineering School - SPSS Brno, Sokolska 1

1970: Power Electrical Engineering

A co Vy pane VK-Can a Vy pane cenzore, opravdu nejsem stroj jako vy.
12. 04. 2010 | 08:44

Karel napsal(a):

Nechápu, co by tam měl dělat Havel-nejen já, ale zejména ruská strana na něj musí být přímo alergická. Nadto jej považuji za novodobou "lišku ryšavou". A nechat ho mlejt ty jeho pacifistický žvásty? No to snad raši ne, velebnosti.
12. 04. 2010 | 08:58

F. Adamec napsal(a):

Klausova a Svejnarova komunisticka politika a zadluzovaci ekonomika
-
09.04.2010 14:17 Valka nejen o elektrarnu v Prunerove. Projekt ma i podporu hlavních politickych stran. "Pro zamitnuti neni duvod," rekl za ODS Martin Kocourek, sef dozorci rady CEZ za ministerstvo financi. "MZP melo k projektu CEZ uz davno vydat souhlasne stanovisko," prizvukuje za CSSD Milan Urban. CEZ uz kupuje kotle za miliardy, a parogeneratory pro zastarale bloky JE Dukovany, ze Skoda JS.

09.04.2010 11:29 The Economist: Neobvykle mocny CEZ ovlada ceskou politiku.

09.04.2010 Prezidenti Obama i Medvedev se pri svych minutovych rozhovorech s ceskym prezidentem komunistu a tunalaru zminili o narodnim zajmu jejich firem o dostavbu JE Temelin. Jde o americky Westinghouse a rusky Atomstrojexport. Klaus vseved to prozradil po nekolikaminutovem jednani s Obamou. Objem zakazky, na ceskou miru, na vystavbu peti bloku JE se odhaduje na 500 mld. CZK, plus obvykle 5% ceske uplatky ceskym politikum a 80 % pokuty za neplneni terminu a smluv Klausova tymu. Tak jsem rikal: Doufejme, ze ta nabidka, sita na miru, Westinghouse bude dostatecne cenove zajimava, pro zkorumpovane politiky, " vysvetlil s usmevem narcis. Krome Westinghousu se tendru, siteho komunistum na miru, na stavbu dvou novych bloku v Temeline ucastni rusky Atomstrojexport, je jiz v konsorciu firem Skoda JS, s ruskou Gidropress a francouzkou Areva. Tendr CEZu se tyka stavby dvou novych bloku Temelina v letech 2019 až 2020, s opci na stavbu 5. bloku v JE Dukovany v letech 2023 az 2025, a dvou bloku v Jaslovskych Bohunicich na Slovensku.

22.03.2010 JUDr. Martin Roman, generalni reditel a predseda predstavenstva CEZu letos prodal 41000 akcii CEZu za 37,474 mil. CZK. Daniel Benes, 1. mistopredseda predstavenstva CEZu, letos prodal 75000 akcii CEZu za 68,325 mil. CZK. Tomas Pleskac, 2. mistopredseda predstavenstva CEZu, prodal letos 52500 akcii za 47,97 mil. CZK.

04.12.2009 JUDr. Martin Roman, predseda predstavenstva a generalni reditel CEZu, rezignoval na funkci clena dozorci rady Ceskych drah (CD).
CD Cargo ma za rok 2009 hruby zisk -378 mil.CZK. CD Cargo zacal setrit UOHS, duvodem je stiznost od evropskeho vyrobce nakladnich zeleznicnich vozu IRS Industries. V lete 2008 rozhodla Sprava zeleznicni dopravni cesty (SZDC), ktera nakupovala elektrinu od CEZ i pro CD, nevyuzit poklesu cen na energeticke burze EU, a rozhodla se k nevyhodnemu nakupu elektriny na nekolik let dopredu od CEZu. Hejtmani bez soutezi na konci roku 2009 potvrdily monopol Ceskych drah na regionálních tratich az na deset let dopredu. O vikendu 24. a 25. 04.2010 a prvni kvetnovy vikend budou jezdit reklamni zlute vlaky Student Agency na trati mezi Decinem a Krupkou, denne 8 paru spoju. Od 26.04. do 07.05.2010 budou zlute vlaky jezdit ve vsedni dny mezi Ustim nad Labem a Litvinovem, cast trate neni dosud elektrizovana.

V rijnu 2008 vypsala SZDC vyberove rizeni na trilete dodavky elektriny pro vlastni potrebu a potrebu dopravcu na zeleznicich v CR, i pro poruchove Pendolina. CEZ Prodej v tendru SZDC opet zvitezila. Statni Ceske drahy se rozhodly obejit smlouvu SZDC na odber elektriny a nakupovat si levnejsi elektrinu z EU. CEZ trva na platnosti trilete smlouvy se SZDC. Bude vymahat jeji plneni nebo sankce sjednane pro pripad neplneni vsemi dostupnymi pravnimi prostredky.

03.08.2009 Yachting club - bojova priprava ceske mafie v Toskansku: Milan Urban, místopředseda CSSD, Marek Dalik a syn Mirka Topolanka, Tomas, Martin Prochazka, sef Spolchemie, exministr dopravy Ales Rebicek, jeho exnamestek Jiri Hodac, Mirek Topolanek, Lucie Talmanova, JUDr. Martin Roman, sef CEZu. Vladimir Johanes, lobbista CEZu, clen dozorci rady Ceske energeticke prenosove soustavy (CEPS), sef dozorci rady Skoda Praha, exclen dozorci rady Severoceskych dolu, exporadce ministra prumyslu, clen dozorci rady realitni spolecnosti, take se tam rekreoval plzensky JUDr. Jan Pospisil, ministr spravedlnosti exkomunisticke ODS.
-
19.03.2010 Pragocentrismus: Klaus vetoval zakon o krajskem referendu. Ekonomove, profesori a poradci tunelaru, Havel a Calfa, tunelar Zelezny a svazak John, Klaus a Zeman, Svejnar a Dlouhy, Paroubek a Tvrdik, Necas a Topolanek maji hlavni vinu inflaci a za dluh statu temer 1,2 bilionu korun. Co jste vynalezli a co vytvorili profesori, absolventi VUMLu, militantni elito naroda? Kdo zaplati vase dluhy statu, kraju, mest a obci Moravy a Slezska, duchody a nezamestanost do roku 2025, rekonstrukce ex/komunisticke monopolni energetiky v CR, mise statniho terorismu NATO a emise v EU?
-
12. 04. 2010 | 09:04

zt napsal(a):

Většina "obhájců" hradu se připojila k jejich hulvátství.
12. 04. 2010 | 09:06

kverulant napsal(a):

To Adamec

Pane Adamec, jako člověk, který píše odborné publikace byste neměl šířit nepravdy.
Kraus se nezabývá a nezabýval žádnou ekonomikou, natož tunelovou, nemá nic společného s panem Švejnarem, /na rozdíl od Michala Krause/. Píše jen svoje knihy, nic víc. Je v penzi, na kterou si poctivě vydělal prací během řady let v zahraničí, takže ani nezatěžuje Vás nebo Vaše děti příspěvky na své stáří.

Tolik pro Vaši informaci.
12. 04. 2010 | 09:13

Kejda napsal(a):

To Mirešek
Že pro charakter Havla je typické, že je obdivován ve světě a nikoli doma?
Milý pane ano - je to tak.
Ono pokřivení, o kterém mluvíte se týká ale části našeho národa a jeho alibismu.
Havel neni svatý, ani bezchybný, ale lidé Vašeho typu jsou
postižení lety totality a náhlou svobodou, kterou si doměle vykládají jako možnost ostouzet druhé, bez ohledu na objektivitu.
12. 04. 2010 | 09:25

Karel Mueller napsal(a):

Pane VOM,

v debatě nejde o Rusy a jejich zájmy, tématem je, proč se V. Havel neúčastnil setkání.

Upřímně řečeno, nevím, co se Vám nelíbí. Moje odpověď xenofonovi a pocestnému?

Pokud někdo na podkladě mé snad střízlivé úvahy odvodí, že jsem bolševik, tak co mu mám napsat?

A pocestný? Po to jeho prvním odstavci? Dobře :-)).
12. 04. 2010 | 13:15

Tencokida Hnuj napsal(a):

Divím se, že pana F. Adamce ještě žádná politická strana neoslovila s nabídkou zaměstnání "profesionální rozbíječ politických schůzí".

Věřím totiž, že by mu tato činnost šla jistě minimálně tak dobře, jako je tomu zde.
12. 04. 2010 | 13:23

Targus napsal(a):

To Ivan Kraus:

Že se k sobě všichni chováme hulvátsky a arogantně, je skutečně pravdou, nicméně nespatřuji důvod, aby se z podpisu protokolu tohoto druhu stalo místem exhibování páprdů patřících již dávno do domova důchodců.
Liškovo kvičení pak považuji za mimořádně zdařilé v souvislosti se snahou o zviditelnění těsně před volbami, když už je jasné, že se ke korytu nedostane ani náhodou. A neodpustím si položit řečnickou otázku, co tak asi mohl čekat za hulvátské chování své a svých soukmenovců při jednání se současnou úřednickou vládou při odchodu "zelených" ministrů.
12. 04. 2010 | 14:02

Luba napsal(a):

Volejte tapetáře:

+420 603 491 731
12. 04. 2010 | 14:52

VK-Can napsal(a):

Pane Adamec.

Rozhodne nemam ani zdaleka tak obsazny seznam uspechu a cinnosti jako Vy. Muj den ma totiz jen 24 hodin a me je teprve 74 let. Na tak dlouhy seznam pracovnich aktivit,jako mate Vy, pokud by mely byt aspon nejak prospesne bych asi musel slavit 100 lete narozeniny.

Mel jsem kdysi zamestnance, ktery toho povidanim umel nadelat hromadu. Bohuzel, kdyz jsem na konci pracovniho dne se dival, kolik toho skutecne udelal, tak on sice udelal, ale jen mala cast se z toho dala pouzit. Zbytek byl nepouzitelny.
Musel jsem mu dat moznost, aby jeho kvality byly lepe oceneny jinde.
Ale to jiste nebude Vas pripad.

Velmi me mrzi, ze jsem obtezoval Vas i sebe.
Preji Vam mnoho dalsich plodnych dnu.
12. 04. 2010 | 15:42

vidlemístoklíčů napsal(a):

To Adamec: mám neskromný dotaz: nemáte chvilku času na společnou návštěvu hospůdky? Miluji posezení se zajímavými lidmi, se kterými se člověk navíc zasměje. S Vámi by jistě večer v podobném duchu proběhl. Teď nějak tuším, že nejzajímavější a asi i nejvtipnější je seznam šesté police zleva ve Vaší knihovně a ten jste ještě nezveřejnil. Škoda.
12. 04. 2010 | 16:18

Michal Macek napsal(a):

VK-can:

ja mel taky jednoho kamose takoveho barona prasila nebo brouka pytlika ve stylu
"vsude sem byl,vsechno znam".jeho historky jak tuhle skakal z eifelovky padakem,nebo jak se onehdy potapel k velkemu barierovemu utesu nebo jak delal mechanika v tymu formule 1 me vzdycky dostaly.samozrejme ze veschny dulezite a slavne lidi znal osobne :))
12. 04. 2010 | 21:43

VK-Can napsal(a):

Pane Macek,
diky za podeleni se o zkusenosti.
Je druh lidi, ktere je lepe nechat o samote. Oni uz si s tim nejak poradi.
13. 04. 2010 | 01:03

VK-Can napsal(a):

Pro vidlemistoklicu.

Dar vtipnosti je stejne vzacny, jako dar slusnosti.
Myslim, ze jste jeden z tech stastnych, kteri byli obdarovani obojim.
Pouzivejte toho rozvazne a budete vzdy a vsude vitanym hostem.
13. 04. 2010 | 01:12

Kolafa napsal(a):

Targus

v Americe se objevovali minulí prezidenti /Ford, Bush senior, Carter, Clinton/ při méně významných příleižtostech
U nás, jak je vidět, panuje pocit, že zdvořllost je zbytečná
TGM nastoupil úřad ve věku "páprdů" teprve do úřadu
- ovšem to bylo v jiné době, kdy si ho občané vážili.
Jiná doba, jiná morálka, jiná etika. Doba, kdy jsme byli
národ, nikoli spíš totalitou morálně zdevatovaný pronárod.
13. 04. 2010 | 06:32

čáryfuk napsal(a):

Zelení, především jejich hystericky se chovající předseda, nemohou za své nehorázné chování vůči prezidentovi v souvislosti s lisabonskou smlouvou žádné zdvořilostní pozvání na pražský hrad čekat. Vyhrožovat prezidentovi, že ho odvolají (ze zdravotních důvodů třeba), pokud nepodepíše smlouvu a pak čekat, že budou zváni na hrad mimo rámec nejnutnějších akcí, to není ani naivita, ale drzost.
13. 04. 2010 | 07:30

Zdeněk Klingora napsal(a):

Hrad se zachoval zcela totalitně a plíživě zavádí Husákovy praktiky. Pozvánky minulým prezidentům patří v protokolu mezi první v řadě. Hostitel podle protokolu nemůže apriorně předvídat ani nemoc ani nic jiného (Husákovci např. předvídali 48 hodinové zadržení...). Je povinen zaslat pozvánku. Ta je opatřena douškou "račte laskavě odpovědět" a právem / povinností pozvaného je omluvit se. Není možné, aby toto protokoláři nevěděli. A propos soudruzi z KSČM a nepřátelé USA na akci nechyběli!!!
13. 04. 2010 | 08:49

SELLERSODESSA napsal(a):

freelance writer
10. 02. 2011 | 17:11

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy