Paroubek spí s Rathem.

12. 02. 2008 | 13:07
Přečteno 39576 krát
Připadne vám to jako pitomost? Mně taky, ale když jsem šel kolem nich, slyšel jsem, jak David Rath říká: Tak zítra večer! A Jiří Paroubek mu odpověděl: Rád Davide rád.

Co jiného si o tom mohu myslet, vidím-li ty dva přes den téměř neustále spolu. Fotku jsem si sice neudělal, ale v novinách jich je spousta, takže důkazy, že se znají, že se setkávají a že si povídají, jsou nezpochybnitelné.

Přemýšlím, mám-li o tom, co jsem slyšel, sepsat notářský zápis. Ten sice neověřuje pravdivost tvrzení, nýbrž jen to, že ten a ten říká, že tamten a ten něco řekl..... ale pro neinformovaného laika to bude vypadat dobře.

Že je to všechno hloupost? Určitě. Jiří Paroubek má novou manželku a David Rath motýlka u krku.

Ale nepřipomíná vám to něco? Se stejně hloupým tvrzením a přesvědčivými důkazy vystoupili někteří sociální demokraté o víkendu vůči mně a Zdeně Horníkové kvůli poslanci Evženu Snítilému. Prý jsme na něj vyvíjeli takový nátlak, že se zhroutil. Hodili špínu s vědomím toho, že senzacílačná média se jí chopí. Hodili špínu s vědomím toho, že si všichni řeknou - na každém šprochu, pravdy trochu.

Nebudu oplácet stejnou mincí, jen budu přemýšlet, co tím rozhovorem Jirka s Davidem mysleli.

Přece to nemůže být jen tak.

Že by spolu vážně něco měli? :-)

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

neo napsal(a):

To je ono, a já furt proč se k sobě tak tulí..

Ten vysvětlovací odstavec jste psát nemusel. Každému dojde, co tím bylo zamýšleno:))
12. 02. 2008 | 13:10

krkavec napsal(a):

Pane ministre, koho to chtece poslat brucet? To s tema kulkama v poste vymyslel asi nekdo, kdo sleduje hodne mizerny kriminalky, ze? :-)
12. 02. 2008 | 13:13

Rebel napsal(a):

Langře, můj psychologický instinkt mi říká, že tohle je přiznání.
12. 02. 2008 | 13:14

krkavac napsal(a):

To se Vam to zertuje, pane ministre, kdyz se Vam podarilo rozprasit skoro vsechny policejni tymy pracujici proti organizovanemu zlocinu, ze? To byste mohl dostat zase nejaky ten sponzorsky dar od Lajosze Bacse :-)
12. 02. 2008 | 13:15

Pava napsal(a):

Byl jte jistě dobrý lékař. Bohužel moc a peníze spolehlivě ničí lidi.
12. 02. 2008 | 13:16

majolenka@volny.cz napsal(a):

Rádoby srdečné žertování pro pobavení plebsu hrou kuliček na písku???? Co že jste to říkal panu Bursíkovi, s tím plameným výrazem??? Domlouvali jste si večerní kanastu???? No jasně co jiného ;-)
12. 02. 2008 | 13:17

Vilém napsal(a):

Jakákoli podezření na jakékoli vztahy mezi ODS a poslancem Snítilým jsou fámy šířené podvratnými živly a sabotéry, kteří se snaží rozvrátit jednotu našeho lidu a jedovatými pomluvami chtějí odvrátit historicky nevyhnutelné vítězství ODS, Václava Klause a nastolení vyšší, skutečně tajné demokracie spojené s porážením stromů kvůli bobrům a kolektivním bručením všech levicových úchylkářů.
12. 02. 2008 | 13:17

RUMCAJS napsal(a):

Moc Vás nemusím pane Langer, ale tohle se Vám fakt povedlo!
12. 02. 2008 | 13:17

Imhotep napsal(a):

Vážený pane,
po Vašem vulgárním výstupu při volbě prezidenta byste místo psaní článečků měl spíše pomýšlet na omluvu slušným lidem, kteří se v této zemi ještě snaží vychovávat své potomky ke slušnosti.
A pokud jde o poněkud nesmyslné obviňování ze strany pana Paroubku, laskavě si račte vzpomenouti na všechna Vaše obvinění, která se ukázala jako nesmyslná.
Jste na tom oba stejně, ale ani jeden z Vás si neuvědomuje, jaké následky má Vaše ukázkové chování na morálku společnosti.
12. 02. 2008 | 13:17

majolenka@volny.cz napsal(a):

a propos kulky senátorkám jsou fakt trochu laciný i pro Neandrtálce - bože jak hluboké může být dno
12. 02. 2008 | 13:18

ujo napsal(a):

místo rádoby vtipných vyprávěnek by bylo lepší kdyby pan ministr napsal o čem si se Snítilým vyprávěl.
12. 02. 2008 | 13:21

David napsal(a):

Nevím, jestli je úplně fér srovnávat rozhovor pana Paroubka a pana Ratha s tím vaším sobotním vyvrcholením na Hradě. To by bylo potřeba objasnit a nejlépe by bylo svěřit vyšetřování nikoliv parlamentní komisi, ale soukromé bezpečnostní službě v čele s Janem Kubicem. To by byla bomba, to by bylo zase prorůstání, z toho by se nikdo nevysekal. Ale kdybychom takto slyšeli hovořit pana Macka a pana Ratha, zjevně by šlo ne o pěstní souboj, ale o pozvánku na poctivou ruskou ruletu.
12. 02. 2008 | 13:22

m&m napsal(a):

Ministr vnitra ČR vyhrožuje jinému ministrovi, když se volba prezidenta nevyvíjí podle jeho představ, že "uvidí, kolik lidí půjde bručet"

Že je to hloupost? Řada lidí (a z nich novinářů) uvádí, že to viděli a slyšeli na vlastní oči:

http://hn.ihned.cz/c1-22940...

http://www.lidovky.cz/je-ro...

http://nebesky.blog.respekt...

http://jirousek.blog.idnes....

http://michalrada.blogy.nov...

http://aktualne.centrum.cz/...

http://czechtek.bloguje.cz/...
12. 02. 2008 | 13:26

honza napsal(a):

Vy ste docela vtipnej....., to potěší.

Mne by víc zajímalo, který "váš" policajt vynesl ten Savoy, ev. jestli to Savoy prodal podruhé a taky přes koho se to dostalo do Aktuálně?
12. 02. 2008 | 13:26

m&m napsal(a):

...a uši :-)
12. 02. 2008 | 13:27

Honza napsal(a):

Mám dojem,že po tom, co nám teď dva dny předváděli naši tzv vrcholní politici by meli svorně všichni právo říct jen jedno. Jdeme do ......
12. 02. 2008 | 13:27

milan napsal(a):

Co se všichni vztekáte? Náhodou je to docela vtipné..:)))
12. 02. 2008 | 13:28

kopřík napsal(a):

Pane ministře, osobně se mi taky moc nezdá, že byste někoho korumpoval nebo vydíral na jednom z nejfrekventovanějších míst v budově.
Ale uvědomte si, že všechno má své příčiny a důsledky. Říkají Vám něco jména jako Kořistka, Ploc, Kubice, Melčák a Pohanka? Pokud se používají takovéto metody, tak to prostě má svoje následky. Nemůžete čekat, že když přetáhnete velmi netransparentním způsobem 2 opoziční poslance (což dopředu avizoval v těchto věcech vždy velmi dobře informovaný pan Dalík), že se nad tím tak nějak mávne rukou a začne se zase od nuly. Bohužel nezačne. Jsou kroky a činy, které již nelze vzít zpět. Výše zmíněnými kauzami ODS zásadně přispěla k nekulturnosti naší politické scény. K tomu, že podrazy se staly normou. A k tomu, že dvě největší strany nejsou ochotny se domluvit na elementárních, obecně prospěšných věcech.
12. 02. 2008 | 13:28

david poznámka pod čarou napsal(a):

Aspoň vidíte, pane ministře, kolik lidí začne hlasitě bučet, postačí k tomu málo - jen když popustíte uzdu svému intelektu. Já osobně jsem zvědav, kolik lidí bude skutečně bučet, až jim po stabilizaci "vládních" financí začne v břiše kručet.
12. 02. 2008 | 13:29

mowla napsal(a):

A já si říkal, co to ten předseda 'blbne' a předpokládal jsem rozvitou paranoiu či progresívní paralýzu - a ono jde o pouhý 'přechod' - ne ten přes silnici...
Inu baba v klimakteriu je horší, než dožranej (nebo nenažranej??) tygr...
:-)))
12. 02. 2008 | 13:29

Ročník 53 napsal(a):

Jsem rád, že neoplácíte stejnou mincí, a nespekulujete nad takovou blbostí.
Mě by stejně však zajímalo, zda vy spíte s paní Horníkovou a panem Snítilým. Sám jste napsal, že důkazy jsou přesvědčivé.
Jak to tedy je? Spíte s paní Horníkovou, s panem Snítilým nebo máte švédskou trojku?

Bulvár já nečtu, ale váš blog si nikdy nenechám ujít, protože mně zajímá, kam může studovaný člověk v zájmu strany klesnout. Vy mě ovšem vždy dokážete překvapit ještě větší stupiditou, než byla ta vaše poslední.

Pane Stejskale, chtěl bych upozornit, že pan Langer si začal!
12. 02. 2008 | 13:29

Jarda napsal(a):

Já to tušil, proto se s ním žabička rozvedla.
Ještě bych rád věděl, zda s tím identickým IQ nejsou náhodou bezvaječná dvojčata.
12. 02. 2008 | 13:36

Peter napsal(a):

úroveň článku na úrovni reklamy medzi TV novinami a telenovelou
12. 02. 2008 | 13:36

majolenka@volny.cz napsal(a):

Bulvár já nečtu, ale váš blog si nikdy nenechám ujít, protože mně zajímá, kam může studovaný člověk v zájmu strany klesnout. Vy mě ovšem vždy dokážete překvapit ještě větší stupiditou, než byla ta vaše poslední.

Pane Stejskale, chtěl bych upozornit, že pan Langer si začal!

dle mého soudu, výplod pana Langera, není bulvár, ale lékařská diagnoza ;-), ve vší úctě k mentálně narušeným
12. 02. 2008 | 13:37

m&m napsal(a):

"Zabitý bobr, aneb kdo bude bručet, pane Langere?"
http://www.blisty.cz/
12. 02. 2008 | 13:37

János napsal(a):

Ubohé jako vy sám, pane ministře...
12. 02. 2008 | 13:37

PRD napsal(a):

Doufám,že vyhraje Václav Klaus a Paroubkovi ovce půjdou s pláčem domů!!!Třeba se zase dočkáme duchaplného Paroubkovského projevu jako po posledních volbách.On to určitě neustojí a začne kolem sebe kopat ještě víc,než teď.Zeman se bude tetelit na Vysočině štěstím a milý Jiřík půjde od válu i s tím jeho Ráthovsko Sobotkovským teamem odborníků,včetně rozumbrady Zaorálka a fanatika papouškujícího Haška.Proti panu Švejnarovi nic nemám,ale jako ministra vzahraničí bych ho viděl raději.Coby prezident mě příjde trošku jako rychlokvaška.
12. 02. 2008 | 13:37

m&m napsal(a):

"Série neuvěřitelných výhrůžek ze strany ministra vnitra potkala předsedu Strany Zelených Martin Bursíka. Ministrův monolog k zelenému koaličnímu partnerovi, zachycený ruchovými mikrofony televize Nova, stojí za zaznamenání a veřejné vysvětlení. Ministr vnitra z titulu své funkce nejspíše ví, jaká byla "hra kolem”. A také ví, kdo by měl jít bručet a po zvolení Klause nejspíše nepůjde..."
http://www.blisty.cz/
12. 02. 2008 | 13:38

Řeřicha napsal(a):

Vážený pane ministře, s oběma pány byste klidně mohl jít do trojky. Nestyďte se jim nabídnout své služby.

Mohli bychom sicebýt v šoku z podobně pubertálního příspěvku MINISTRA tento blog, ale potom, co jste v pátek předvedl, jste otevřel oči i těm největším klausofilům. Všechna čest.
12. 02. 2008 | 13:38

m&m napsal(a):

"Ministr vnitra Ivan Langer - ODS: "Ty prostě seš schopnej zabít bobra, abys zachránil strom? Jo? Ty jsi schopnej absolutně udělat cokoliv, jít přes mrtvoly, přes to, abys dosáhl svýho! Respektuji to, že máš svýho kandidáta, nicméně máš taky nějakou povinnost respektovat, aby došlo k nějaký shodě. Vytíráš si prdel s těma ostatníma. Jinými slovy říkáš, že tihleti, tihleti si vytřou prdel s tam těma ! Tak já ti povím, jaká hra okolo toho byla. Jaká špinavá hra kolem toho byla, kolik lidí půjde bručet!"
http://www.blisty.cz/
12. 02. 2008 | 13:38

Rebel napsal(a):

Pane ministře, když to tak pročítám, tam musím konstatovat, že vás národ miluje a bezmezně vám věří. Chtělo by jen ten váš lidovější slovník, abyste dokázal oslovit taky své skalní příznivce.
A ještě dotaz, ty sprosťárny vás naučili již rodiče nebo až pan premiér?
12. 02. 2008 | 13:40

m&m napsal(a):

Rebel: Nebo pan Kubice?
12. 02. 2008 | 13:41

Jan Dobrota napsal(a):

12. 02. 2008 | 13:43

opravdu nenavidim ODS napsal(a):

Pane Langer, jste opravdu ubohy! Bylo by lepsi kdybyste nam vysvetlil vas rozhovor s panem Bursikem. Jak jste to myslel s tim bobrem, s tim bucenim a s tim vytirani si prdele? Takovy pekny demokraticky rozhovor to byl!
12. 02. 2008 | 13:44

Anba napsal(a):

Kopříku, velmi fekventované místo je pro nenápadně pronášené nabídky i výhrůžky to nejvhodnější. Nedovedu si představit, že by jednání v koutě na WC nebo v uzamčeném kabinetu bylo méně nápadné. Pokud však p. Langer jen diagnostikoval, pohledem vyšetřil a objednal odvoz sanitkou, pak měl vybrat příslušný poplatek 30 Kč, případně pohotovostních 90 Kč, nebo nepodnikat nepovoleně.
Jinak s druhým odstavcem souhlasím zcela.Osobní angažma p. Langra v aféře Kubice a teď v akci Snítilý ,jako ministra vnitra, je v demokratickém státě neuvěřitelné.
12. 02. 2008 | 13:45

aaa napsal(a):

Opravdu jste chudák, budiž Vám útěchou, ze na to nejste sám. Takových je napříč politickým spektrem více (ale v ODS je to výraznější).
12. 02. 2008 | 13:45

bob napsal(a):

To by mne zajímalo, jak dlouho se tato myšlenka, převalovala ve Vaší hlavě, než jste jí dokázal takhle "pěkně" zformulovat a podělit se s ní s námi se všemi. Nebo Vám snad někdo pomáhal? To už snad bylo lepší, když jste se v předchozím blogu svěřil, jak už pět let jezdíte někam se nažrat.
Od ministra vnitra, bych čekal možná něco jiného. Jak už tady někdo zmínil, čekal jsem spíše omluvu. Asi jsem bláhový. A Vy si se mnou vytírate víte co.
12. 02. 2008 | 13:46

kopřík napsal(a):

Anba :
:-))
12. 02. 2008 | 13:48

Tupelo napsal(a):

Pane Langre a ted bucite nebo bzucite? Nebo si jen vytirate prdel?
12. 02. 2008 | 13:48

Řeřicha napsal(a):

Pane stejskale, nebylo by lepší smazat příspěvek pana ministra? Diskuze pod ním je totiž věrná tématu. ;)

Ale raději to nedělejte, Aktualne.cz by si tím naběhlo. ;) :D
12. 02. 2008 | 13:48

Ivan Hochmann napsal(a):

Pane ministře,opravdu si myslíte,že zvětšíte čtenářský zájem bulvárním titulkem? Jen přiléváte olej do ohně levičáckých individuí a zároveň se řádíte na jejich úroveň.Pokud Vám to nevadí - mě ano.Ivan.
12. 02. 2008 | 13:50

m&m napsal(a):

"Bručení" se právě věnuje tisková konference ČSSD na ČT24.
12. 02. 2008 | 13:50

jonáš napsal(a):

Kdo bude bručet, Bobříku?
12. 02. 2008 | 13:50

neo napsal(a):

m&m :..........kolik lidí bude bučet.

trochu jinak to bylo ne? ty bliste
12. 02. 2008 | 13:51

m&m napsal(a):

Nechápu, jak po tom může být Langer ještě ministrem.
12. 02. 2008 | 13:51

m&m napsal(a):

neo: zakažte lidem, aby to slyšeli jinak. Přikažte jim, aby to slyšeli stejně nelogicky jako vy.
12. 02. 2008 | 13:52

Ročník 53 napsal(a):

Tři lidé souhlasí s příspěvkem pana Langera, a snad se ještě baví.
Dostali jste se tím na úroveň absolventa dvou vysokých škol. Když si myslíte, že vás to pozdvihlo na úroveň Langera, dobře vám tak. Když vám to nevadí, tak proč ne.
12. 02. 2008 | 13:55

Rybář, který ještě nic nechytil napsal(a):

Lidi, dejte si dobrý pozor na to, co kdo z Vás tady napíše. Mně tenhle opravdu pubertální výlev nejprve nesmírně rozčílil, ale když jsem vychladl, tak jsem si uvědomil, že to může být taková udička na politické rebely. Každý z nás se tady nepěkně o ministrovi vnitra vyjádří a pak nás na tu jeho udičku (Paroubek spí s Rathem) a na naši IP adresu pěkně pochytají a půjdeme všichni bručet. Ty špinavý kecy tady na adresu jeho osobu si přece pan ministr nemůže nechat líbit.
12. 02. 2008 | 13:55

NevericiTomas napsal(a):

A socialni demograte se nam tu zase vztekaji :-D Nedokazete zorganizovat ani volbu presidenta, aby se vam nazacala drolit strana a nevyplavala hromada spiny a smradu. Uz se tesim, jak bude ze Snitileho lump a praskac VKR. Je jedno, ze ho do parlamentu nominovala CSSD a za tuhle partaj tam taky sedi. Slouf je stejna pisnicka.
12. 02. 2008 | 13:55

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik urážlivých příspěvků, které byly v rozporu s Kodexem diskutujících.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
12. 02. 2008 | 13:55

Gerd napsal(a):

Ivane Langere, nežalujte!

A jestli J. Paroubkovi D. Ratha závidíte, zkuste je naštvat a chodit s nějakým věrným straníkem. Co takhle Václav Klaus, pavel Bém nebo Mirek Topolánek? Ale ten poslední už má Dalíka ...

Tak hodně štěstí, ať při příštím blogu můžete psát, že už taky máte vztah, jako Paroubek s Rathem!
12. 02. 2008 | 13:56

RUMCAJS napsal(a):

Nechápu, jak se tady levouni můžou ročilovat nad vyjadřováním pana ministera. Už si nepamatuju kterého socanského ministra tajně natočili, ale kam se hrabe pan Langer. To byl slovník dřevorubce z hluboké Tajgy.
A pan Zeman, to taky nepotřebuje komentář.
12. 02. 2008 | 13:57

alda napsal(a):

Jste všichni totální hanbou - rudej, zelenej, modrej, černej.Nemáte si co vyčítat šašci!!
12. 02. 2008 | 13:57

m&m napsal(a):

Rybář: nevyhrožujte.
12. 02. 2008 | 13:58

RUMCAJS napsal(a):

Jo a když jsem potkal Ratha, tak ten sprostě nemluvil,protože byl tak vožralej,že nemohl ani mluvit.
12. 02. 2008 | 13:59

Petrman napsal(a):

Vidím, že Langřík nemá na MV co dělat a má čas i na žalování.
12. 02. 2008 | 14:00

Wanda napsal(a):

Langr zachraňuje co se dá zlehčující a rádoby vtipnou reakcí. Dalo se to očekávat, ale uvědomte si, že v očích veřejnosti jste již dlouho nedůvěryhodný a nebezpečný člověk.Známe vás přece dlouho, nejsme blbci a na rozdíl od některých z 0DS neztrácíme paměť. Když se na nás usmíváte z obrazovky /podívejte se, jakého máte miloučkého a neškodného min. vnitra/, tak mně naskakuje husí kůže a dělá se mi špatně. Tak jakou bombu jste vymyslel na dobu těsně před volbou? Překvapení to ale nebude.
12. 02. 2008 | 14:04

pramel napsal(a):

"Podle skutků poznáte je", pane Langere! Ten propastný rozdíl mezi vaším projevem a širokým úsměvem před kamerami a nenávistným syčením v soukromí o "vytírání prdelí" a "špinavých hrách a spoustě lidí, kteří budou bručet", to spoustě lidí sejme klapky z očí...Rath s Paroubkem jsou hulváti - ale všude, i před kamerami. Takoví jako vy jsou mnohem nebezpečnější.
12. 02. 2008 | 14:04

ae napsal(a):

Právě kvůli takovým jako je langer, nevolím ODS.
12. 02. 2008 | 14:06

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik urážlivých příspěvků, které byly v rozporu s Kodexem diskutujících.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
12. 02. 2008 | 14:08

martin k. napsal(a):

v reakci a tohle "dilko" me nemuze napadnout nic jineho, nez neco o cisi ubohosti.. a ubozakem v tomto pripade rozhodne neni ani pan aproubek, ani pan rath.
12. 02. 2008 | 14:09

Jirka napsal(a):

Pane ministře, říkat něco přímo, chlapsky, to se nedělá. Mohl jste se poučit u ČSSD že je lepší mluvit kódovanou řečí. Ani nahrávka kamerou není přece důkaz pro korupční jednání. Zajdětě za Doleželem on Vás to naučí. Já jsem to stejně dobře slyšel, že jste říkal, že na jaře bude všechno pučet a ne bručet.
12. 02. 2008 | 14:12

Řeřicha napsal(a):

Pane Stejskale, opakuji a radím Vám, smažte raději vše, včetně článku. Jinak je to silně pokrytecké. ;) :D

Jinak tento rádoby vtipný přípsěvek pana minista je flagrantním svědkem naprosté zoufalosti a těžce potlačované zloby.

Opakuji, můžete si těmi dvěma pány podat svorně ruce. A nejen ruce. ;)
12. 02. 2008 | 14:13

Johny napsal(a):

Kouká, že místní rudá soldateska se může obrátit naruby. Jestli to nebude tím, že Langer používá slov jejich vůdce.
Jen si počtěte a hlavně zkuste používat mozek.
12. 02. 2008 | 14:17

yarda napsal(a):

A ta fotka - co s ní honem přiběhli . Co asi páni poslanci tisknou ,asi by to byl pěkný poprask , to dohledat . Jde to?
Jarda
12. 02. 2008 | 14:17

stejskal napsal(a):

Ale proč, pane Řeřicho?

V textu není sebemenší náznak porušení Kodexu blogera.

A pokud o něčem svědčí - jak píšete -, tak je to přeci také sdělení. Řada lidí zde svůj názor na toto sdělení vyjádřila. Slušně, věcně a vcelku jednoznačně.

Libor Stejskal
12. 02. 2008 | 14:18

Honza napsal(a):

Pane ministře, pro mne jste typickým představitelem ODSS: vulgární, narcistický, zamindrákovaný, nabubřelý, arogantní, nevzdělaný, opička napodobující svého velkého guru, lačnící po slávě, moci a penězích. Gratuluji!
12. 02. 2008 | 14:18

Řeřicha napsal(a):

Johny - "rudá soldateska"... nad podobným výrazivem by i Klement Gottwald blednul závistí. :D

Jinak pro Vaši informaci, o třech pánech (autor + jím zmínění) si myslím svoje. Nevolil jsem jejich strany, ani mě to nenapadlo v té nejhorší noční můře.

Vy jste se asi zastavil jen u těchu dvou milenců. Nemáte příliš pestrý pohled na život, soudruhu. ;)
12. 02. 2008 | 14:21

Řeřicha napsal(a):

Pan Stejskal - ale no tak, vždyť snad chápete, že si dělám legraci. Snad jste mě nebral vážně do slova a do písmene. ;)
12. 02. 2008 | 14:22

JO napsal(a):

Když se o tom rozhovoru Paroubka s Rathem dozvěděl Hašek tak jen valil oči (je vyfocený v sobotní MFD). Sám si na Paroubka myslel. Rath už přece manželku i konkubínu má, tak co mu leze do rajónu?!
12. 02. 2008 | 14:23

Tibor napsal(a):

Ministr vnitra a vulgarity nám už nemá co říci. Snad jen: "Omlouvám se a odcházím".
12. 02. 2008 | 14:26

Řeřicha napsal(a):

- Bloger nesmí ve svém blogu úmyslně zveřejňovat informace nepravdivé, zavádějící, neúplné či takové, jejichž pravdivost si nemohl předem dostatečně ověřit a které by mohly poškodit práva či dobré jméno jiných osob či organizací.

Opět podotýkám, abyste mé výzvy brali s nadhledem...

:D :D :D :D
12. 02. 2008 | 14:28

buk napsal(a):

Očekávám veřejnou omluvu za Vaše vulgární výroky.
12. 02. 2008 | 14:31

Johny napsal(a):

Řeřicha
Vemte si Meprobamát nebo Vám rupne žíla. A ještě doporučuji brýle aby jste si početl ty komentáře místních levicových spoluobčanů. Třeba Vám mnou požitý výraz potom přijde dosti adekvátní.
Jinak mě vždy potěší když mě někdo nazve soudruhem. Vzpomenu si na léta v bolševickém kriminále a chudáčka autora polituji.
12. 02. 2008 | 14:33

Hariet napsal(a):

Pan ministr Langer se zase předvedl. "Zloděj křičí chyťte zloděje!" Pane ministře, o Vašem charakteru si nedělám iluze, jen se stydím, že jsem občankou státu, který má takové ministry jako jste Vy! Aly Vy jste s hanbou jedna ruka, jinak byste se nad sebou zamyslel. Jste opravdu ubožák...
12. 02. 2008 | 14:34

hanah napsal(a):

To m a m, ročník 53,Řeřicha,Tupelo a spol.
Nepřipadá vám horší to, co říkal Paroubek po volbách ve svém památném projevu na TK ?

Jinak doporučuji pěkné čtení -
http://www.ceska-media.cz/a...
12. 02. 2008 | 14:34

JFD napsal(a):

Prosímvás všechny, zkraťte tu volbu na minimum protože jinak tu nezbyde jedineho zakonodarce bez paranoie a
stihomamu a se zbyteckem dustojnosti. Je smutne, jak se bojite o korytka, nebo jak mam chapat, ze kdyz rozhodujete o našich životech, zdaleka u toho neni tolik histerie???
12. 02. 2008 | 14:35

Karel napsal(a):

Pane Langer, jako lékař byste měl panu Snítilovi poradit, že odkopání není zdraví prospěšné.
Ovšem pokud jej neprovedl na vaši radu. Pak je součástí terapie - léčby Klausem.
12. 02. 2008 | 14:35

sluníčko napsal(a):

Pro pana ministra

Vtip ze života:
Sejdou se takhle policajti a hasiči při zásahu. Poicajti mají na služební oktávce nově vylepeno heslo: ,,pomáhat a chránit". hasiči se jich ptají, proč to tam mají, policajti neví,ale po chvíli se jeden z policajtů zeptá hasičů: ,,no jo, ale proč vy to na autě nemáte? Vždyť jsem pod stejným ministerstvem?" Hasiči suveréně odpoví:,,my to tam vylepené mít nemusíme o nás se to všeobecně ví! " :-))).
12. 02. 2008 | 14:36

RUMCAJS napsal(a):

Neprosazovali náhodou Paroubek s Rathem, aby alespoň preventivní testy na AIDS byly zdarma ?

Začíná to mít obrysy.
12. 02. 2008 | 14:36

m&m napsal(a):

hanah: Paroubek měl pravdu, jak vidíte.
12. 02. 2008 | 14:36

Holoubek napsal(a):

Husáků, Jakešů a podobných jsme se zbavili a obratem tu máme Paroubky, Ráthy a Hašky no není to k pláči. Je mi líto sociální demokracie.
12. 02. 2008 | 14:37

Tupelo napsal(a):

@hanah: ne nepripada, jen v malo zemich Evropy 21. stoleti zasahovala policie do svobodnych voleb. V CR a jeste v Belorusku...
Nevadi Vam ze ministr vnitra vyhroujete tim ze nekdo pujde brucet?
12. 02. 2008 | 14:41

Yusuke Urameshi napsal(a):

Řeřicha: to by ale pan Stejskal musel smazat minimálně polovinu blogů :)
12. 02. 2008 | 14:41

Karel napsal(a):

Jen tak maně vzpomínám na Beriju v SSSR,obávaného ministra vnitra. A nakonec jej vynesli ve srulovaném koberci. Jo lidé jsou nevděčníci.
12. 02. 2008 | 14:45

gaston napsal(a):

I přes velké výhrady k vám a vašemu slovníku musím uznat, že tentokrát jste až neuvěřitelně vtipný.
12. 02. 2008 | 14:49

rosomák napsal(a):

Pane ministře.Žádný strom neroste do nebe.Zvláště ten Váš.Už mu pomalu začínají uhnívat kořeny.Jako topolovi.To bude rána,až padnete.
12. 02. 2008 | 14:49

m&m napsal(a):

Kdo bude bručet?
http://www.lidovky.cz/kdo-b...

Zajímavé je, že se stále omílají jako hlavní zpráva nějaké nesmyslné "kulky v obálkách". Tento zastírací manévr jistě plní svůj účel a odvádí pozornost od "BRUČENÍ", ale pokud by je okatě na adresu Senátu (!) zasílal někdo ze zastánců Švejnara, musel by mít IQ houpacího koně.

Přesto jde o zprávu dne, přestože neuvěřitelný výrok I.Langera koluje internetem ostošest. Každý nechť zváží, co je důležitější. Jestli případné ovlivňování voleb nátlakem ministra vnitra na jiného ministra nebo demonstrativní PR akce s "kulkami v obálce"
12. 02. 2008 | 14:51

Karel napsal(a):

To Imhotep:: Naprosty Souhlas...jsem sice volic pravice, ale rozhodne si nedelam iluze o tom, ze by nektera ze stran at uz pravicovych nebo levicovych u nas mela zrovna standartni kulturu chovani tak jako v zapadnich vyspelych demokraciich. A nejvetsi nestesti jsou hlavne panove Paroubek a Topolanek, kteri delaji nasi politicke kulture nejvetsi ostudu bohuzel nejsou sami a posledni dobou se k nim pridavaji dalsi napr. pan Rath, ktery snad neumi zacit ani jednu vetu jinak nez ubohymi urazkami, ktere bych dokazal pochopit u ditete na prvnim stupni zakladni skoly, ale ne u vrcholneho politika a pan Langr je to same. Nase politicka scena to je opravdu nejnizsi amaterismus.
12. 02. 2008 | 14:51

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik dalších urážlivých a vulgárních příspěvků, které byly v rozporu s Kodexem diskutujících.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
P.S. Pane macgregore, do našeho soukromého vztahu s panem ministrem Vám nic není.

P.S.S. Nebral, pane Řeřicho, myslel jsem, že je to z mé odpovědi patrné.
12. 02. 2008 | 14:52

Nina napsal(a):

Je vidět, že Paroubek a jeho fanklub nemají ani smysl pro humor. Škoda, aspoň by bylo veselo. Místo toho jen smutek a trapno.
12. 02. 2008 | 14:53

stejskal napsal(a):

Vy jste neuvěřitelně zarputilý, pane m&m ;-) A co když skutečně říkal "bučet"? Kdo dokáže opak?

Nicméně už to žije vlastním životem. Dnes o tom mluvil pan poslanec Tejc na TK. Co na to asi pan Langer řekne? Schválně?

Libor Stejskal
12. 02. 2008 | 14:56

m&m napsal(a):

P.S. Dalším jasným účelem "kulek v obálce" je zvýšit nátlak na tajnou volbu. Viz "vysvětlení" předsedy senátu Sobotky z ODS: "Případ s nábojnicemi je důsledek veřejné volby"
http://aktualne.centrum.cz/...
12. 02. 2008 | 14:56

vykuk napsal(a):

Radeji bych slysel vysvetleni slov, ktera jste septal Bursikovi do ouska - respektive mektal jak smyslu zbyvenych. O te spine a tech co pujdou brucet!
12. 02. 2008 | 14:56

Stařeček napsal(a):

Pane Langere Vám už snad opravdu hrabe.
12. 02. 2008 | 14:57

scientist napsal(a):

Děkuji tímto našim politikům -jmenovitě poslancům, kteří odhlasovali veřejnou volbu - za to, že si naši občané mohli udělat definitvní představu o úrovni lidí, kteří ovládají tuto zemi a hospodaří s našimi penězi. Tolik nekompetence, veřejného lhaní, vytáček, žalování, pomlouvání, sprostého mluvení, nenávisti, ideologického fanatismu, nerozhodnosti, manipulací a nevím čeho ještě, no tak to se hned tak pohromadě nevidí. A to jenom proto, že tito námi placení šašci rozhodovali pod veřejným drobnohledem. Tak se mi zdá, že celej parlament normálně funguje přes různý kšeftíky. Vždyť by se ty blbouni už jinak navzájem dávno pofackovali, pozavírali, skončili na psychiatrii nebo umřeli na infarkt.
12. 02. 2008 | 15:01

Občan ČR napsal(a):

Pane Langře, můžete seznámit veřejnost s tím, který lékař ve Střešovicích Vám vyšel vstříc a hospitalizoval na Vaši prosbu pana Snítilého? Tento pak nemusel veřejně hlasovat pro Klause. Jistě jste mu vyhrožovali, že zveřejníte jeho záznamy v rejstříku Stb, bude-li hlasovat pro Švejnara. Uklidit Snítilého do nemocnice přineslo vaší ODS potřebný užitek. Pro Klause se snížilo potřebné kvórum a přitom se Snítilý z ČSSD nemusel blamovat hlasováním pro Klause.
Jaké mafiánské postupy máte připraveny na tento pátek?
12. 02. 2008 | 15:01

Mendys napsal(a):

to Langer:
Před volbami jste udělal z Paroubka pedofila, nyní z něho děláte 4procentního. Co z Vás ještě do konce volby vypadne za moudra, kterými rádoby zastiňujete své problémy. Vaše diagnostika pane "doktore" silně pokulhává za skutečností /zatím se ji nikomu nepodařilo prokázat/, asi jako Vaše účinkování v této vládě, které bohužel všichni vidí.
12. 02. 2008 | 15:03

m&m napsal(a):

stejskal: Nikde jsem netvrdil se 100% jistotou, že existuje jen jediný možný výklad. Uvádím odkazy na zdroje. Nechal bych to na zdravém rozumu čtenářů, ať rozhodnou, který z významů ne zcela zřetelného záznamu jim připadá věrohodnější. Tvrdím jen, že je extrémně důležité je o tom nemlčet.

A zjevný nátlak jednoho ministra na druhého to je, ať slyšíte "bučet" nebo "bručet" nemyslíte?
Jak jinak byste nazval tu spršku vulgarit?
12. 02. 2008 | 15:03

Jeroným napsal(a):

Ano, to je trefné, pane ministře...Přepodkládám, že pokud by člověk/poslanec/senátor chtěl zamezit takovýmto vykonstruovaným chtěným nepodloženým a programovým nařčením, musel by do práce / na volbu chodit kanálama, aby náhodou nebyl spatřen v něčí společnosti...
12. 02. 2008 | 15:07

úroveň napsal(a):

Tak toto jsme zažili od STB před rokem 1989. A zase už to přichází. Jen se nebojte. To nám taky vyhrožovali, ale když neděláte podvody, nekradete tak STB-nové i staré na vás nemohlo a nemůže. Dnes je to lepší to by za chvíli věděli za hranicemi a jsou tu i slušní lidé jako i dříve byli, kteří vám, nebo nám pomůžou. Když tady máme Havla a jsme v EU, bude těžké vyloženě dělat bezpráví. To když by se udělal humbug a šlo se do ulic tak se o tom bude psát ve všech zahraničních novinách a ODS má utrum.Pan Langr se vyžívá v drbech. Na ministra se to nehodí. Jedná jak malý kluk. Jakoby on a ODS a jejich členové nepomlouvali a nedrbali.
Každý ať si uklidí před vlastním prahem.
12. 02. 2008 | 15:08

hawk napsal(a):

Tak jsem zase po dlouhé dobězabrousil a zase jdu. Prostě bolševici, ať už rudí nebo oranžoví mají pořád volné pole působnosti. Tak holt zase nakonec budeme rudí, no a co. Vždyť na Kubě a v Bělorusku to taky funguje..
Prezidentská volba byl hnus fialový, abych se nikoho nedotkl. A kdo se pozorně díval, viděl, co pánové Paroubek, MUDRÁT, Hašek a pan "přestávka" Vlček vyváděli. Ale to je přece jedno, ne? Tady jo.
12. 02. 2008 | 15:09

Martin napsal(a):

Ty kulky jsou smesny, jestli si nekdo mysli, ze se to dela aby poslanec zmenil nazor, tak je hodne naivni. Efekt bude presne opacny navic osoba ziskava status hrdiny voliciho Klause. A jiste to vytecne chape i ten rozesilajici.
12. 02. 2008 | 15:10

stejskal napsal(a):

Jako spršku vulgarit, pane m&m. Přičemž není vyloučeno, že se i snažil Bursíka vydírat. Nicméně jedná se jen o spekulaci, kterou se nikdy nepodaří prokázat. A hysterie kolem ní zneužívají obě strany.

Ale abyste viděl, pane m&m, jak nám záleží na mínění našich čtenářů, už o tom píšeme zprávu. Podnětem nám byla mimo Vašeho přání i TK ČSSD :-) Za chvíli ji uvěřejníme. Politice se nyní budou nějakou chvíli dohadovat, zda lidé "bučí" či "bručí". Hovoří to především o poněkud absurdní situaci chápání politické kultury v této zemi. Stejně jako posílání patron. Nikdo nikomu nic nedokáže, ale dá se z toho vytlouct slušný politický kapitál.

Libor Stejskal
12. 02. 2008 | 15:12

Tupelo napsal(a):

Doporucuji se podivat na http://www.lidovky.cz/kdo-b... a zde si spustit ono inkriminovane video, kde Langer vyhrozuje Bursikovy. Sledujte Necase a porovnejte s citaci dole. Je zcela evidentni ze Necas je lhar. Omlouva ho ovsem to, ze je z ODS :)

"(Necas)...stál jen malý kousek od obou ministrů.
Přesto podle svých slov Langrovým slovům nerozuměl. „Je pravda, že jsem stál poblíž, ale neslyšel jsem je. Nemám ve zvyku poslouchat cizí hovory,“ sdělil LN Nečas."
12. 02. 2008 | 15:13

maur napsal(a):

Pane Langr vy jste hulvát a svádíte to na druhé. Jste nevychovaný puberťák a ne ministr. Bylo vidět v televizi jak jste mluvil s vaším koaličním partnerem. Bylo to ostudné a vy házíte špínu na druhé. Nevím jak to snáší vaše paní a lidi okolo ní. Děláte jí ostudu.
12. 02. 2008 | 15:14

janek napsal(a):

Raděje nic neříkejte, vždy je to průšvih. To poznal i pan Klaus.
12. 02. 2008 | 15:14

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem další urážlivé příspěvky, které byly v rozporu s Kodexem diskutujících.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
12. 02. 2008 | 15:16

m&m napsal(a):

stejskal: aha, takže fakta nejsou důležitá... zajímavé. Předpokládám, že v té zprávě také bude něco o tom, že onen výrok není až tak důležitý, že se jen někdo snaží z toho vytlouci nějaký kapitál?
Narážím třeba i na diskusi po oné TK, kde se oba politologové ve studiu s moderátorem bavili o všem co na TK zaznělo, jen na tento malinkatý detail z tiskovky zapomněli. Patrně si nevšimli. Prostě náhoda (ale možná jsem chvilku nedával pozor já, připouštím).
12. 02. 2008 | 15:17

m&m napsal(a):

Tupelo: trefa. Ale obávám se, že budete opraven editorem. Nebo mám takovou smůlu jen já :-)
12. 02. 2008 | 15:19

scientist napsal(a):

to Cibule :)
ale z toho záznamu já zcela zřetelně slyším "bručet" a divím se už od prvního zveřejnění, jak přišla Nova na slovo "bučet"?! To "r" tam slyšet je a hlavně: frázování toho slova tomu odpovídá. kdyby řekl "bučet", tj. o jedno písmenko méně, bude přízvuk slova posunutý a zazní krátce. Lidi s hudebním sluchem to, myslím, slyší.
12. 02. 2008 | 15:19

Vico napsal(a):

Na panu Langrovi je fascinující, jak je dokonale splachovací. Jiný by se spíše snažil dát na pravou míru "demokratický dialog" s Bursíkem, ale pan Langer zaútočí svým vysokým čelem, jako známý bitkař na nějaké vesnické zábavě.Jinak patří mezi ministry, kteří mediálně pracují na svém obrazu. Bílá košile, vázanka a zářivý úsměv. Přesto mám pocit, že v kapse saka má boxer a v podpaždí nabitý luger.
12. 02. 2008 | 15:20

m&m napsal(a):

scietist: Tak snad nám nikdo soudně nezakáže to tam slyšet :-(
12. 02. 2008 | 15:22

Martin napsal(a):

Vico, luger ne, s jeho chovanim a pristupem je to nagan rudych komisaru.
12. 02. 2008 | 15:23

stejskal napsal(a):

Jaká fakta, pane m&m?

Nechcete si raději tu zprávu nejdřív přečíst, než začnete spekulovat o tom, co v ní pravděpodobně zazní?

Nebavili se o ní proto, že ji vyhodnocují podobně jako já, předpokládám. "Vypadá to, jako že...." Ale to je málo, o tom se dá napsat jen úvaha na téma, že by bylo opravdu alarmující, kdyby to pan Langer řekl.

Zpráva je, že se TV NOva podařilo natočit (docela by mne zajímalo jak) dva hádající se ministry (z nichž jeden mluvil jako návštěvník podniků IV. cenové skupiny) a že to z jedné jeho věty mohlo vypadat, jakoby tomu druhému vyhrožoval. Ale protože si na to ten druhý nestěžoval, je to jen spekulace.

To je pořád dokola. Vy věříte tomu, že to pan Langer myslel, jak si myslíte, že to myslel, a já říkám, že vlastně nevím nic. Protože to ani vědět nemohu. Ale to neznamená, že se to nesnažíme zjistit. Šance na úspěch je dost malá. Nicméně Vy máte jasno. Všichni "připískavájí" ODS.

Libor Stejskal
12. 02. 2008 | 15:24

vlaďa napsal(a):

pane m&m: povězte mně prosím, co to je zkratka "PR". V jednom ze svých příspěvků jste to použil a setkal jsem se s tím už častěji ...a nevím :)
A na místě pana ministra bych spíš slyšel "Boží mlýny, jak se otáčí...", než mít v palici přitroublé hanácké frky. Ale ... ale ... je dospělý a 2xdoktor čehosi ...stejně si jednou naběhne na vlastní vidly sám (pokud se už tak nestalo), sám se také ošetří a zaplatí si 30kč :)
12. 02. 2008 | 15:27

Tupelo napsal(a):

@m&m: doufam ze ne, myslim ze muj text je nezavadny (programove se snazim nerozkmotrit si sedmou velmoc :)), naopak z nej mohou cerpat i novinari (i bez uvedeni citace) a tento priklad lzi otisknout (s trochou neskromnosti bych ho rad videl na prvni strane ;))
12. 02. 2008 | 15:28

Řeřicha napsal(a):

Tomu, co se u nás děje v těchto dnech, ať již na poli politickém, či virtuálním, se dá jen (sice hořce, ale z plna hrdla) hlasitě smát. Nikdy bych nevěřil, nakolik může být marodění zábavné.

Jenom se modlím, aby z tohoto cirkusu, který přitahuje veškerou pozornost, někdo, nebo někteří, mezitím co se řeší volba/nevolba presidenta ČR, ve stínu nějak bohatě neprofitoval... to už by totiž byl zlatý hřeb všeho. :D
12. 02. 2008 | 15:28

m&m napsal(a):

stejskal: Zkuste si znovu přečíst, co jsem napsal. Připouštím oba výklady a píšu, který mi připadá smysluplnější.

Pokud je ta zpráva formulována, jak píšete, je to zcela v pořádku.

Snad jen na můj vkus s příliš velkým zpožděním, fakta (tj. záznam) se od soboty nezměnila. Jen se o tom víc mluví.
12. 02. 2008 | 15:28

IN napsal(a):

Pane Langre, kdyz jsem uvidela titulek,tak jsem si rekla ,co blbne ?! Omlouvam se, je to tak ,takhle vznikaji pomluvy a narceni . Doufam ,ze tato volba bude politicka smrt J.Paroubka a jeho kumpanu. Nedavno jsem cetla ,ze nemame kopat do Paroubka , ale mame ho hladit a hladit a jeste hladit .... az do uplneho vyhlazeni !
12. 02. 2008 | 15:29

Jan Ebermann napsal(a):

Pane Langře, díky pseudodemokracii u nás nemohu ke komunikaci s Vámi použít Váš jazyk, kterému byste asi nejlépe rozuměl. Je zde bdělé oko pana Stejskala a tak máte na vulgaritu právo jen vy, protože Vaše sprostá slova díky Vaší imunitě nepodléhají žádné cenzuře. Takže Vám jen připomínám: "čím kdo zachází, tím také schází".
12. 02. 2008 | 15:30

hanah napsal(a):

To m a m
Vy jste prostě fanatik a nevidíte si do pusy. Pro vás jsou fakta to, že Langer někoho zavře, když bude volit Švejnara a konec. Jakákoliv diskuse s vámi je zhola nemožná.
Víte, já osobně jsem si nahrávku pouštěla několikrát a slyšela jsem jak Langer říká, že na jaře bude všechno pučet, krávy se pasou a budou při tom bučet.Právě běžím k notáři a nechávám o tom pořídit zápis.
Btw , přečetl jste si info o Švejnarovi?
12. 02. 2008 | 15:31

stejskal napsal(a):

Hele, scientist, okamžitě mi řekni, odkud znáš můj nick z SVK ;-) Nebo zavolám panu ministrovi, ať tě zjistí.

Tak já to zopakuji. Kdyby chtěla TV NOVA něco zastřít, tak Vám ten záběr vůbec nepustí. To je přece jasné. Nevím, jestli jste někdo zažil v médiích frmol kolem prezidentské volby, ale těch chyb se v tom spěchu udělá daleko víc, než že něco přeslechneš.

Já neříkám, že to pan Langer neřekl. Ani nevím, zda to nemyslel jako výhrůžku. Jen říkám, že je z tohoto záběru neprokazatelné, jak to myslel. A pokud se zapřísáhne, že říkal "bučet" či "bručet", ale úplně v jiném kontextu než výhružném, tak mu nikdo nedokáže opak. To prostě není relevantní informace, na níž může někdo něco stavět. Nic víc.

Libor Stejskal
12. 02. 2008 | 15:32

scientist napsal(a):

to m&m
Pan Stejskal (i když ho znám jen povrchně) je slušný a přemýšlivý člověk, který rozhodně nemá zájem chránit vykuky jako je Langer. Jen se snaží být korektní, což je pro hlídání veřejné debaty, kde mají mít prostor všechny názory, zcela zásadní. Takže jeho opatrnost je profesionální cností. A vždycky mi je ho líto, když se do něj lidi pouštěj. Já jeho nervy teda nemám. Tento národ pochopí pravidla veřejný debaty ne dříve než za deset let. Ale začít se někde a nějak musí...
12. 02. 2008 | 15:32

Zvukovod napsal(a):

Jestli jste chtěl tímto článkem zesměšnit nebo zostudit druhé, tak jste zesměšnil spíš sebe. Za sebe můžu říct, že je to od Vás kontraproduktivní a nepřímo jste ve mně potvrdil dojem, že na Vašem nátlaku na poslance ČSSD něco opravdu bylo. Jen nechápu, že někdo takový může vést ministerstvo vnitra. PS: Raději se nepodepíšu, protože z Vás mám strach.
12. 02. 2008 | 15:33

m&m napsal(a):

hanah: Jste jako vždy mimo, zjevně jste mé příspěvky nečetla. Pomluv o Švejnarovi jste už zde uvedla tolik, že mě nic nemůže překvapit. Legrační je, jak vždy po dlouhé diskusi, ve které jsou všechny vaše bludy postupně někým vyvráceny, hned běžíte do další diskuse a prezetujete je znova.
12. 02. 2008 | 15:33

m&m napsal(a):

scientist: Nic z toho bych si nedovolil zpochybnit, sám jsem něco podobného nedávno napsal. Naše polemika o nestrannosti médií je delší.
12. 02. 2008 | 15:35

travojta napsal(a):

Vazeny pane Langre, jsem stredoskolsky ucitel a bohuzel me mrzi, ze politika vypada, jak vypada. My musime nasim studentum zprostredkovavat co je spravne a co neni. Je tezke orientovat se v oblasti ceske politiky. Ale nasim zakum je zcela jasne, ze NEKDO TADY LZE. A to zcela umyslne. Jak je mozne, ze jeden vazeny politik mluvi pravdu a ten druhy mluvi TAKE PRAVDU!!! Uvedomte prosim nasledky vaseho jednani a jdete studentum prikladem!!!
12. 02. 2008 | 15:35

Jarda napsal(a):

Vtipné velmi ale velmi a opravdu vtipné.
Jak se vám to přihodilo pane Langer, že jste vy a celá ODS vzorem ctnosti a plní touhy pomáhat těm potřebným a přitom vůbec nemyslíte na sebe.
Měl byste s tím něco dělat, nebo se zničíte a to by byla škoda.
12. 02. 2008 | 15:36

Řeřicha napsal(a):

m a m - slečna (paní) hana je vskutku komickým člověkem. už lze jen čekat na okamžik, až se textem pana poradce začne ohánět, jak muslimové súrami z Koránu. :D
12. 02. 2008 | 15:37

xbr napsal(a):

Co se děje Ivane.
Zase ti brnkla vědma?
12. 02. 2008 | 15:38

m&m napsal(a):

stejskal: Říkáte tím vlastně, že když se fotbalový rozhodčí nepřizná, že kapříci byly desetitisíce, nemůže být prokázáno, že přijal úplatek a nemůže být odsouzen. Zajímavé. V případě kapříků o tom nikdo pochybnost nemá a ti rozhodčí odsouzeni byli. Můj názor je, že Vaše tvrzení o neprůkaznosti je platné jen do určité míry. Existuje určitá hranice, od které už získáváme jistotu i bez hmatatelných důkazů. Já nevím, jestli ta hranice už byla či nebyla dosažena. Ale právě proto je potřeba o tom diskutovat. O nic jiného mi celou dobu nejde, i když je má interpretace asi jasná. Vše přece nemusí posuzovat jen instituce. Ať to posoudí Langerovi voliči sami.
12. 02. 2008 | 15:42

scientist napsal(a):

rgr :)
já to beru tak, že to spíš patří k určitému stylu projevu pana ministra a fakticky nikdo nikam bručet ani bučet nepůjde. je to prostě fanfarón, kterýmu ten post vlezl do hlavy. Věřím, že by Bursík rozpoutal skandál, kdyby cítil, že to pan Langer myslí naprosto vážně a chce používat policii jako součást politického boje.
Ale měl by si to vyžrat, aby to nepřeháněl.
rook.
12. 02. 2008 | 15:43

m&m napsal(a):

scientist: ano, toto je také možná interpretace, kterou plně respektuji.
12. 02. 2008 | 15:45

PB napsal(a):

Velice vtipné.
12. 02. 2008 | 15:47

m&m napsal(a):

"Ivan Langer se ale k žádnému vysvětlení nechystá. Na otázku, zda může sdělit, co svým výrokem o "bručení" myslel, přišla od ministra stručná sms: "Ne.""

Skvělá pointa.
http://aktualne.centrum.cz/...
12. 02. 2008 | 15:48

Tupelo napsal(a):

@Pan Stejskal: chtel jsem se zeptat na jinou vec, jaky je Vas nazor na to ze dany Langeruv natlak byl zverejnen? A ze byly zverejneny fotky ze setkani Weigel x Slouf? Druhy pripad je trosku rozdilny, novinari zaspali, protoze se hovori ze to maji na svedomi tajne sluzby. Nicmene aspon to novinari zverejnili.

@Hanah: nejak jste mi neodpovedela na otazku, jestli Vam nevadi ze ministr vyhrozuje. Zeptam se tedy jinak. Co tomu rikate? A taky, co rikate tomu ze Necas lze, jen proto aby se nemusel vyjadrovat k chovani kolegy. Doufam ze mi take nechcete tvrdit ze se bavili o tom jak puci kvety...
12. 02. 2008 | 15:49

Martin napsal(a):

Necase ze lzi usvedcuje jeste vic tohle video http://aktualne.centrum.cz/...

Tam je videt, ze i mluvil. Skoda jen ze zvuk tam neni i kdyz nejaka prdel tam padne taky na zacatku :)
12. 02. 2008 | 15:49

Beleramini #& Santori Ltd. napsal(a):

...neadorujeme toho buldozerskeho napoleona, ale byli jste to vy-ODS,ktera zacala urazet, o muzi ze ctvrte cenove skupiny "namestek RaJ-e/, dale na kongresu ODS zaznela veta ",,bijte jim ty drzky,dokud maji rypaky ue zeme"...casopis tyden 48/07..str.9 "Prase Jirka:chci do vlady", no prominte, ten styl odkudsi infiltrovany do zeme ceske, to by se TGM, Capek a nakonec i Franz Kavka divili.. jake to maji potomky...na Kubiczeho dopadla Kozinova slova "Do roka a do dne" plus minus , tolerance... vite, my husite, umime nejen cist, ale mame i memory... pomnete,co o vas napisi dejiny az uz nebudete zde...a to bude velmi sooooon....
12. 02. 2008 | 15:50

vovka napsal(a):

Máte ďábelskou práci, pane Stejskale. Tohle číst celý den...
Ale k věci. Blog pana Langra je napsán velmi vtipně, leč zřejmě nikdo nepochopil o co v něm jde.A tak se nedivme, že jsme svědky neustálého špiclování,odposlouchávání a filmování atd. Poslouchat cizí hovory,poslouchat za dveřmi a pak to s velkou slávou zveřejňovat a dehonestovat někoho za to,co bylo myšleno a mělo zůstat mezi čtyřma očima,se stává normou a všem (i výše diskutujícím)nic nebrání se k tomu s patřičnou přísadou moralit zasvědceně vyjadřovat.Tak naslouchejme těm fízlům a suďme.Jsme jako oni.
12. 02. 2008 | 15:54

m&m napsal(a):

Beleramini: Ano "Prase Jirka" byl Fendrychův životní výkon a nejhlubší propad Týdne v historii časopisu.
12. 02. 2008 | 15:55

vovka napsal(a):

Máte ďábelskou práci, pane Stejskale. Tohle číst celý den...
Ale k věci. Blog pana Langra je napsán velmi vtipně, leč zřejmě nikdo nepochopil o co v něm jde.A tak se nedivme, že jsme svědky neustálého špiclování,odposlouchávání a filmování atd. Poslouchat cizí hovory,poslouchat za dveřmi a pak to s velkou slávou zveřejňovat a dehonestovat někoho za to,co bylo myšleno a mělo zůstat mezi čtyřma očima,se stává normou a všem (i výše diskutujícím)nic nebrání se k tomu s patřičnou přísadou moralit zasvěceně vyjadřovat.Tak naslouchejme těm fízlům a suďme.Jsme jako oni.
12. 02. 2008 | 15:56

hanah napsal(a):

To Tupelo
Jak to víte, že ministr vyhrožuje? Jak vůbec víte co tím myslel?
A jak víte k čemu se vyjadřuje Nečas?
12. 02. 2008 | 16:00

Luba napsal(a):

Pane Langere, Vy jste tomu zase dodal grády :)
To přirovnání k bobrovi si pan Klaus přece jen nezasloužil :)))
12. 02. 2008 | 16:03

Tupelo napsal(a):

Hanah: dekuji, bude to o tom puceni kvetu. A to ze Langer temer rval? Patrne tomu priklada velky duraz, ze by spojitost s globalnim oteplovanim? (Jinak Necas se vyjadril sam k tomu k cemu se vyjadruje :), pro jistotu prikladam link, zda se ze jste clanek necetla... http://www.lidovky.cz/kdo-b... :))
12. 02. 2008 | 16:08

Řeřicha napsal(a):

hanah - máte pravdu, interpretovat lze jeho moudrá slova k panu Bursíkovi vskutku jakkoli. Možná ho sváděl, možná si s ním domlouval líbánky.

Už jste někdy okusila Císařovy nové šaty? Myslím, že Vašemu vkusu by to sedlo jedna radost.;)
12. 02. 2008 | 16:08

Jana napsal(a):

Pane ministře, vypadáte jako gauner, chováte se jako gauner -ergo - asi budete gauner. Váš text je ubohý, nestojí za komentář. Držte se raději přihlouplé nedělní verze pana Gandaloviče (ČTI), že jste se s panem Snítilým a Horníkovou bavili na chodbě o tom, jak venku hezky svítí sluníčko. Alespoň budete konzistentní. Jste skutečně trapní, ale pozitivní na tom je, že konečně, konečně to můžeme vidět všichni na vlastní oči.
12. 02. 2008 | 16:10

ich napsal(a):

pane Langre, nemam vas rad, ale na tom clanku pekne vystihujete nasi politickou scenu, kdy se lide obvinuji z trestnych cinu bez jedineho dukazu. Fotka, kterou predlozila CSSD jako padny dukaz je naprosto absurdni. Nevim, jestli to mam brat jako vtip nebo politickou parodii. Stejne tak absurdni bylo, kdyz p. Topolanek bez jedineho dukazu obvinil p. Svejnara, ze jeho prezidentska kampan placena z jeho vlastni kapsy je zkorumpovana. Nevim, co na to rict. Lide v zoufalych situacich delaji zoufale veci. Vy jste to dnes pekne vystihl.
12. 02. 2008 | 16:11

stejskal napsal(a):

Ale vůbec nic takového neříkám, pane m&m.

Říkám jen, že když TV Nova nahraje například rozhodčího, jak říká "připísknul", ale možná také "přepísknul" a nemáte žádný jiný důkaz, tak kolem toho také můžete vystavit nejrůznější konstrukce. Akorát je to tak 50:50, že se trefíte. Druhá možnost je, že jste se zachoval jako hyena, jenom abyste za každou cenu někoho potopil.

Jistě, ať vše posoudí voliči. To je samozřejmě základ. Já si jen dovoluji myslet, že dohady o "bučet/bručet" umně využívá politický protivník. A budu pana Langera posuzovat podle úplně jiných věcí. A vůbec není vyloučeno, že dojdeme ke stejným závěrům ;-)

Libor Stejskal
12. 02. 2008 | 16:15

Karel (taky) napsal(a):

Trochu offtopic - co ty dvě kulky? Zkoušel jsem přemýšlet, kdo je obětoval a nacpal do poštovní zásilky - ale svitlo mi velice rychle - kdo že to byl chlap s gulama?
12. 02. 2008 | 16:19

skeptický napsal(a):

První lekce v logopedii.

Opakujte stokrát : Chrapečku,kdopak tě sem posral?
12. 02. 2008 | 16:19

citizen napsal(a):

Langře, jdeme radši všichni bručet!
12. 02. 2008 | 16:25

RUMCAJS napsal(a):

Láska je láska
když to dělaj chlapi s chlapama
a holky s holkama....
12. 02. 2008 | 16:26

hokejista Langer napsal(a):

pane Langře,
jste jeste ke vsemu HULVAT ,sproste nadavate ,jaky je rozdíl mezi Vami a bolsevikem,zadnej
Ivan Langer se ale k žádnému vysvětlení nechystá. Na otázku, zda může sdělit, co svým výrokem o "bručení" myslel, přišla od ministra stručná sms: "Ne."
Vas asi moc dobře rodiče nevychovali pane Langře
12. 02. 2008 | 16:26

malma napsal(a):

nicméně tento "příspěvek"pana langera mi přijde hodně ubohý,kde se snaží vykroutit z toho, co opravdu padlo při jeho setkání s poslancem Snítilím...
Langer má moc v rukách,může kdekoho pošpinit,vytáhnout cokoliv z minulosti a podle mne toho jen zneužívá..
většina se shodne,že je to minimálně kontraverzní osobnost
12. 02. 2008 | 16:28

m&m napsal(a):

stejskal: Hm, tomu nerozumím. Mohl bych něco odpovědět, ale nechci se tvářit, že jsem tomu zcela porozuměl. Je to pro mě už příliš filosofická úvaha o zcela jednoduché věci. Jestli o tom mluvit nebo ne. Nemyslím mluvit o Langerově vině. Mluvit o tom, že jsou pochybnosti. A ty jsou.
12. 02. 2008 | 16:30

urban napsal(a):

pan Langer s nejvyssi pravdepodobnisti vydira ,zastrasuje,zneuziva postaveni ministra ,dela peasne to,co bolsevici ,pane Langre zmizte z politiky ,muj hlas ODS uz nedostane

Ivan Langer se ale k žádnému vysvětlení nechystá. Na otázku, zda může sdělit, co svým výrokem o "bručení" myslel, přišla od ministra stručná sms: "Ne."
12. 02. 2008 | 16:36

Luba napsal(a):

Pane Langere, s těmi prázdnými nábojnicemi jste to ve straně příliš nedomysleli. Každý příslušník tohoto národa přece ví, že kule má Topolánek!
12. 02. 2008 | 16:37

LANGERGATE napsal(a):

"Ty prostě seš schopnej zabít bobra, abys zachránil strom? Jo? Ty jsi schopnej absolutně udělat cokoliv, jít přes mrtvoly, přes to, aby si dosáhl svýho. Respektuji to, že máš svého kandidáta, nicméně máš taky nějakou povinnost respektovat, aby došlo k nějaký shodě. Vytíráš si prdel s těma ostatníma. Jinými slovy říkáš, že tihleti, tihleti si vytřou prdel s tam těma. Tak já ti to povím, jaká hra kolem toho byla. Jaká špinavá hra kolem toho byla, kolik lidí půjde bučet!" ----- jsem to vůbec já - ten "noblesní slušňák"????

To jste se vy - jako největší slušňák aspoň konečně projevil. Chtěl jsem Vás poprosit, abyste tak mluvil běžně - a nemusel se zbytečně ( s námahou ) - přetvařovat před kamerami. jinak se tváříte jak úplné neviňátko :)))
12. 02. 2008 | 16:38

stejskal napsal(a):

Pane Tupelo,

můj názor částečně vyjadřuje text Karla Hvížďali na tomto blogu http://blog.aktualne.centru...

Novinář musí hledat a zjišťovat. A veřejné osoby (tedy zejména politici včetně jejich spolupracovníků) nemají právo skrývat nic, co by měla veřejnost vědět (výjimky vymezuje zákon).

Novinář při jejich získávání může používat jakékoliv prostředky (pokud při tom překročí zákon, vystavuje se stejnému postihu jako každý jiný občan). Nikdo jej nesmí nutit přiznat zdroj. Takto mohou média plnit roli, kterou ve společnosti mají. Samozřejmě i s rizikem, že mohou být zneužívána. To by zase mělo ošetřit konkurenční prostředí, které by si každá společnost měla hýčkat.

Novináři jsou samozřejmě lidé jako každý jiný, takže záleží na jejich profesionalitě, zkušenosti a morální výbavě, jak získané informace vyhodnotí a naloží s nimi.

Libor Stejskal
12. 02. 2008 | 16:39

LANGERGATE napsal(a):

12. 02. 2008 | 16:39

LANGERGATE napsal(a):

to Stejskal
naprosto s Vámi souhlasím pane L.Stejskale!
12. 02. 2008 | 16:40

Kosman Bobr napsal(a):

se divím pane Langře ,že Vam ji Bursík nenatáh,myslim, ze pravy hák,by byl za Vase hulvatstvi spravnou reakci.
12. 02. 2008 | 16:41

stejskal napsal(a):

Tak už si rozumíme, pane m&m. Mluvit o tom, proč ne?

Každá zpráva má svoji váhu, místo a důležitost. Vy této přikládáte velkou váhu. Řada dalších lidí (hlavně novinářů a politologů) menší. Ne proto, že bychom fandili ODS. Ale protože podobně skandálních indicií potkáváme při své práci spousty. Ti zodpovědnější z nás se ale spíše snaží pracovat s něčím průkaznějším. I těch pevných faktů je víc, než vůbec dokážeme pojmout a popsat ;-)

Libor Stejskal
12. 02. 2008 | 16:46

Olda napsal(a):

Nevíte někdo kdo z těch dvou dělá řenskou?
12. 02. 2008 | 16:49

vanoce3000 napsal(a):

Pane LANGERE ta volba prezidenta už vám leze na mozek. Sedíte tam, pozorujete Ratha s Paroubkem a vyhrožujete Bursíkovi... Je na Vás zřejmě vyvíjen tlak. V devadesátých letech si mnoho "čestných" lidí přišlo "poctivě" k majetku. Jsou paranoidní a bojí se že začne Švejnar větrat? Odtud ta psychóza? Jste zřejmě jen obětí. Je mi vás líto a cítím z ODS smrádek. Tím neříkám že třeba ČSSD voní po levandulích...
12. 02. 2008 | 16:52

m&m napsal(a):

stejskal: Poslední otázka: pokud tedy "proč ne?", pak proč se ta zpráva, která je v korektním znění, neobjevila na Aktuálně už v neděli? Co zvýšilo její důležitost? Nic se přece nezměnilo. Jen to, že se o tom více mluví. Je to jen snaha nezaostat za ostatními servery?
12. 02. 2008 | 16:58

Tim napsal(a):

Pane ministře, jen takový kratičký dotaz. Proč už naše policie nezatočila s pražskou mafií jménem Kočkovi. PS tentokrát se vám příspěvek povedl, ale naši sociální spoluobčané to nemůžou vydýchat
To Olda: Rath dělá mámu, ječák na to bude mít
12. 02. 2008 | 16:58

Líný černý pes napsal(a):

to RUMCAJS 16:26 :
Dík za komentář, je vidět, že v Řáholci máte smysl pro humor.
12. 02. 2008 | 17:03

alena-m napsal(a):

-pane ministre- opravdu reste realne problemy s mafii v nasi
zemi potrebovalo by s tim poradne zatocit! Mate si udelat poradek zejmena v tajnych sluzbach tak aby likvidovala podvratny ,,povl", ktery se obhacuje a kvete zejmena z nezdanenych prijmu a rozleza po nai zemi.
12. 02. 2008 | 17:05

vanoce3000 napsal(a):

Mnoha Vašich kroků ve funkci ministra si pane Langere cením, považuji vás za rozumného člověka, vím že současná volba je pro vás v ODS vypjatá, ale zkuste se všichni uklidnit, život tím nekončí...
12. 02. 2008 | 17:06

LANGERGATE napsal(a):

Rozhovor mezi Davidem Rathem a V.Moravcem ve včeřejším rádiu Impuls:
________________________________________________________________ ______________________

V.Moravec: Vy jste se nespojil s poslancem ČSSD, Evženem Snítilým, který se už vrátil z nemocnice?
D.Rath: Já jsem se s ním osobně nespojil, nevím, jestli někdo z kolegů, ale nemám tu informaci. Víte, my v žádném případě nechceme na nikoho vytvářet nějaký nátlak, přijde nám to celé nechutné, zvláště to, co dělá ministr Langr, to znamená, nejenom ta schůzka s kolegou Snítilým, po které on se zhroutil a odvezla ho sanitka. Pak Langr krásně říká, že by přece na něho nátlak nedělal veřejně, taky pravděpodobně tím explicitně řekl, že by dělal nátlak někde za zavřenými dveřmi. Pak vzápětí ta slova, která řekl na adresu ministra Bursíka…
V.Moravec: Která máte na mysli?
D.Rath: No hlavně ta, jak na něho křičí, ty se až budeš divit, volně parafrázuji, kdo všechno půjde poté bručet.
V.Moravec: Promiňte, Ivan Langer ale jasně říká, že to je vytržené z kontextu, že ten rozhovor byl daleko širší, připomínám, že ta slova odvysílala televize Nova.
D.Rath: Ano, možná, že tam dokonce řekl i jména, která půjdou bručet nebo já nevím co, podle mého soudu v normální zemi, kdyby ministr vnitra vlastně řekl, že půjdou někteří lidé do vězení, tak buď ministr vnitra ví o podezření z nějakého trestného činu, pak má konat, anebo tím ministr vnitra to ví a vydírá tím někoho. Já prostě něco tak nechutného jsme ještě nezažili a kdyby byla normální vláda a normální premiér, tak do minuty odvolá ministra vnitra, protože tohle snad může projít v nějakém policejním totalitním státě, nikolivěk v demokracii. Ministr Langer ukázal těmi svými slovy, že je osoba nejenže nebezpečný, ale ten člověk zdá se nemá žádná etická, morální nějaké morální hranice.
V.Moravec: Promiňte, ale vy jste také poslanec, vy jste volený zástupce lidu, jste, rozumíme ČSSD, nejsilnější opoziční stranou, vy přece můžete podniknout nějaké kroky. Jaké kroky podniknete, když tady mluvíte o policejním státě?
D.Rath: Já neříkám o policejním státě, já hovořím o chování ministra vnitra, které je prostě neuvěřitelné, varující, za hranicí jakéhokoliv chování ministrů vnitra a samozřejmě já budu na kolegy apelovat, že toto musíme řešit v Poslanecké sněmovně.
V.Moravec: Jak?
D.Rath: No, minimálně prostě chtít vysvětlení od ministra vnitra, koho myslel, že půjde bručet, jestli má nějaké informace, jestli kryje nějaké trestné činy nebo jestli o nějakých trestných činech ví a záměrně je kryje, aby ty lidi mohl vydírat, prostě my musíme vědět, co se děje, to je naprosto šokující.
V.Moravec: Promiňte, ale zase, kdo dostal od vás výhrůžnou…
D.Rath: Třeba kolega Hašek. Ten dostal od ministra vnitra vysloveně výhrůž-, aspoň já ji tak čtu jako výhrůžnou sms.
V.Moravec: Jakou sms?
D.Rath: No on to říkal i novinářům, dostal sms něco v tom smyslu, jako pane kolego nebo Michale nebo já nevím, jak ho oslovil, vydírání a omezování svobody je trestný čin. Kolega Hašek tomu vůbec nerozuměl…
Přepis rozhovoru zde: http://www.impuls.cz/david-... l?id=218863
12. 02. 2008 | 17:07

LANGERGATE napsal(a):

12. 02. 2008 | 17:08

vanoce3000 napsal(a):

Alena-m má pravdu, měl by jste vybíjet svou přirozenou energii a svůj lidský potenciál užitečným směrem, tak aby to bylo ku prospěchu celé zemi, nejen vašemu fan klubu...
12. 02. 2008 | 17:11

VYMÍTAČ BOLŠEVIKŮ napsal(a):

To je ono Ivane, jen do nich. Ti dva hošani se vzájemně rozpalují do ruda, za "sňatky homosexuálů" stojí právě socani, tak proč jim na jejich špinavé konstrukce nezareagovat touto odlehčující formou. Držím palce Klausovi a těším se na Paroubkův nasupený a ukřivděný výraz po debaklu v prezidentské volbě!
12. 02. 2008 | 17:12

Saliven napsal(a):

Dnes jsem od jistého člena zákonodárného sboru slyšel něco o průběhu volby. Pan Langer a další "vyjednavači" by měli všichni okamžitě jít. Ne z politiky, ale rovnou do kriminálu.
12. 02. 2008 | 17:13

Saliven napsal(a):

Že radši Langer nezůstal u točení klipů pro Mňágu a Žďorp. Bylo by o jednoho mafiána v politice méně.
12. 02. 2008 | 17:14

Desiderius napsal(a):

Ministře vnitra Langere,ve slušné zemi na západ od našich hranic byste musel za své vulgární výroky a výhrůžky okamžitě odstoupit.
12. 02. 2008 | 17:20

Železnohorský napsal(a):

Nikde nemůžu najít, že by pan Langer k tomuto incidentu řekl: "Není to pravda, nátlak jsem nevyvíjel, protože..." Všude je od něj jen: "Je to špinavost, tomu nikdo nemůže věřit, oni jsou ubozí atd.", čili hodnocení, nikoliv holá fakta. Předpokládám-li, že je pan Langer pravdomluvný, a to předpokládám, pak chápu, proč nařčení nevyvrátí fakty. Anebo mi něco uniklo?
12. 02. 2008 | 17:23

bara napsal(a):

RUMCAJS :

Kazda laska nemusi byt se zenou...:-))
12. 02. 2008 | 17:24

stejskal napsal(a):

Měli jsme svůj vlastní záznam, kde nebylo žádná slova možné rozeznat, pane m&m. Nepřetiskujeme vše, co uveřejní jiná média.

Jak by ta zpráva měla vypadat? "TV Nova přinesla stejný záběr jako my, ale ne se zcela zřetelným zvukem. Někteří diskutující na našem webu se domnívají, že v něm pan ministr říká, že 'řada lidí bude bručet', i když také může říkat 'bučet'. Pokud ale říkal 'bručet', možná se pokoušel vydírat pana ministra Bursíka. Sama Nova zachytila dotyčné sloveso jako 'bučet'. Aktuálně.cz ale nemůže vyloučit, že ministr řekl 'bručet'. Pátráme po dalších podrobnostech."

Jsem rád, že pracuji pro médium, které takovéto zprávy nechává jiným.

Ta zpráva se stala zprávou ve chvíli, kdy ji politici zavlekli do svého boje o Hrad. Není to tedy zpráva o tom, co kdo řekl, ale co se nyní děje kolem jedné spekulace. Pokud se zjistí, že to není spekulace, uveřejníme zprávu, že ministr Langer vydíral ministra Bursíka. Nic takového jsme ale zatím ani my ani nikdo jiný nezjistili.

Libor Stejskal
12. 02. 2008 | 17:29

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem další urážlivé příspěvky, které byly v rozporu s Kodexem diskutujících.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
12. 02. 2008 | 17:31

já napsal(a):

zapírat, zapírat, zapírat! A když Tě chytí, tak zapírat, zapírat, zapírat.
12. 02. 2008 | 17:32

m&m napsal(a):

Pořád tomu nerozumím. Co není součástí politického boje nestojí za zveřejnění?
12. 02. 2008 | 17:35

Ivan napsal(a):

Hezká úroveň, hodná ministra ovšem této vlády. Vážený pane ministře, jste si opravdu moc jistý sám sebou. Styděl bych se být Vámi. Pěkně tu atmosféru uklidňujete. Potrefená husa kejhá.
12. 02. 2008 | 17:35

Zelenáč napsal(a):

Oběť Langrovy „výhrůžky“ Martin Bursík se včera snažil celý konflikt bagatelizovat. „Pro mě to cosi vypovídá o mém kolegovi z vlády. On tím ventiloval nějaký svůj problém, valil do mě nějaké věci, já jsem zůstal klidný,“ popsal svou verzi incidentu Bursík.
http://www.lidovky.cz/kdo-b...
12. 02. 2008 | 17:36

obcan napsal(a):

vyborne pane Langr, tak za tohle my vas platime....
12. 02. 2008 | 17:39

scientist napsal(a):

to Saliven:
předpokládám, že to byl někdo z tábora volitelů pana Švejnara. Na tom není nic špatnýho, ale jak můžete vědět, že Vás účelově netahá za fusekli?
A mimochodem: proč to tedy ten zastupitel nezveřejní? Je snad v zájmu občanů a tedy jeho povinností, aby konal. Jinak je to jen plácnutí do vody jako tisíce jiných.
12. 02. 2008 | 17:41

Tupelo napsal(a):

@pan Stejskal: diky, jsem spokojen, jednu malou (a mozna nepodstatnou, jelikoz jste napsal tak, ze tam ta moznost je)vyhradu bych vsak mel. Novinare, ktery odhali nezakonne jednani, by mel pripadny soud (proti novinari, treba na ochranu osobnosti) automaticky zbavit obvineni. Dokazi si predstavit ze politici budou mit stale tendence oslabovat moc medii ucelovymi zakony. Pokud se ovsem ukaze, ze to byl novinar kdo jednal ucelove, mel by dostat zvyseny trest, to v opozici k te vyhode. Jinak bych samozrejme uvital, kdyby se do politiku novinari pustili daleko intenzivneji.
12. 02. 2008 | 17:43

host napsal(a):

Dobrý postřeh.
Pokud "to" kluci socialistický dělají u Ratha v ordinaci, očekávám, že se k tomu pan Kdysipředseda a pan Kdysiodborář postaví jako chlapi a zaplatí poplatek 30 korun. Pokud to však dělali na lůžku tak 90 korun.
12. 02. 2008 | 17:44

Saliven napsal(a):

scientist:
Ano, je to člověk z táboru ČSSD. Kdo by tomu uvěřil, když ODS říká to samé? Pochybuji, že by daný volitel tahal za fusekli své přátele z městského výkonného výboru.
12. 02. 2008 | 17:45

Valentýna napsal(a):

Pane Ivane Langře, neposlal jste náhodou Vy ty patrony těm pěti poslancům a senátorům? Vám by to bylo podobné!
Též by mě zajímalo, kdo půjde bručet až bude zvolen prezident, ale hlavně proč, nebo za co?
12. 02. 2008 | 17:45

West napsal(a):

No a ty Ivane zase chrupeš z Vaškem Klausů! Nikdo se mu do zadku nedostal tak hluboko jako ty a aby jsi si udržel svoji lásku jsi schopen jít přes mrtvoli!
12. 02. 2008 | 17:47

suchánek napsal(a):

tak jsem rozradostněn vstoupil, že si zadiskutuju a střelhbitě mizím :-)

pane stejskale, říkají vám něco rčení

MLUVIT DO DUBU
HRÁCH NA STĚNU HÁZET nebo

BOJ S VĚTRNÝMI MLÝNY?

:-)
12. 02. 2008 | 17:51

stejskal napsal(a):

Já už fakt nevím, pane m&m, jak to mám říct.

Do zpravodajství prostě nedáváme vše, co natočí TV NOVA či o čem si někteří lidé myslí, že je to důležité. Zprávy vyhodnocujeme, analyzujeme, přikládáme jim nějakou důležitost a pak teprve zveřejňujeme. TOTO NENÍ ZPRÁVA PRO SERIÓZNÍ MÉDIUM. "Někdo něco možná řekl, co možná mohlo něco znamenat. Anebo také ne."

Končím, selhal jsem. Nedokáži to vysvětlit. Mějte se hezky. A neberte tu debatu ve zlém. Jsem rád, že do věcí šťouráte. Lidé se mají ptát a pochybovat. A v této zemi to není zatím bohužel příliš častým jevem.

Libor Stejskal
12. 02. 2008 | 17:51

Daniel Kühnl napsal(a):

Já bych Vám chtěl pane Langere poděkovat za to, že jste pomohl při MVČR prosadit existence úřadu pana Žáčka. Jen ať pátrají a říkají nám, kdo je kdo. Za to díky, to je důležitější neš deset prezidentů dohromady. Pod to se můžu podepsat i vlastním jménem a ne anonymně vulgárničit...
12. 02. 2008 | 17:52

stejskal napsal(a):

Nevím, pane Tupelo, nedělal bych v tomto ohledu z novinářů nějakou zvláštní sortu lidí. Zákon by měl platit pro všechny stejně. I pro politiky.

Libor Stejskal
12. 02. 2008 | 17:55

franci napsal(a):

...Já jsem to už psal dávno,že ODS s něčím příjde,pokud Pružinskij,alias tuneltata nebude hned ,zvolen presidentem a je to tu.
A za další se s váma vsadím ocokoliv,že další(normální) parlamentní volby už nebudou.Budeme mít demokracii podle Ruského vzoru.
12. 02. 2008 | 17:55

jirka napsal(a):

děkuji za příspěvek. výborně to vystihuje, co se v čr za poslední roky událo - kdokoliv cokoliv řekne je vystaven nesmyslným obviněním. cením si naopak pana langera, že se takto k bursíkovi postavil. zelení by měli ctít základní koaliční partnerství.
12. 02. 2008 | 17:56

Sřídání generací napsal(a):

Ivánek Langrovic z ODS smýšlí určitě reálněji než František Bublanů z ČSSD.. Je tu jeden hlavní rozdíl, a to věkový.. Fandím mu..
12. 02. 2008 | 17:57

Saliven napsal(a):

jirka:
Přál bych vám, aby na vás Ivánek Langerů bafnul stejně jako na Snítilého. Nebo aby vám na záchodcích někdo vyhrožoval, jak to předvědli jeho kamarádi "lobbysti".
12. 02. 2008 | 17:59

Saliven napsal(a):

jirka:
Koaliční partnerství nemá s volbou prezidenta nic společného. V koaliční dohodě o tom není ani čárka.
12. 02. 2008 | 18:01

Mates napsal(a):

Souhlasím s Vámi pane ministře,

vyrábění "důkazů" duem Paroubek Rath je směšné a stejně směšná jsou média, která jim to nekriticky "žerou". Doufám, že se podaří prosadit tajnou volbu a zabránit tak opakování té šaškárny.
12. 02. 2008 | 18:01

jixa napsal(a):

Tak se mi zdá, že diskutjícím zde uniká smysl věci. Chytání se jednoho z milionu rozhovrů bez ohledu na celkovou volbu. Doufám, že takto kriticky se stavíte i k socanům, kteří toto vše - výhružky, ostudu a nakonec i kulky v poště - způsobili
12. 02. 2008 | 18:02

jirka napsal(a):

to saliven: neříkám volit klause, ale základní slušnost k partnerovi.
12. 02. 2008 | 18:03

Mates napsal(a):

Saliven: Ano v koaliční smlouvě o tom není ani čárka, ale v koalici by měl fungovat určitá elementární slušnost, nezaznamenal jsem, že by ODS nějak napadala Jana Švejnara, to co předvedl Bursík bylo nehorázné a Langer mu to myslím řekl velmi přesně.
12. 02. 2008 | 18:03

Zdenek napsal(a):

Equivalent pro Ubohost - Langrovost.
12. 02. 2008 | 18:04

jirka napsal(a):

to saliven 2: jestli někdo vyhrožoval, tak socani. není vám podezřelé, že všichni tři "nemocní" by volili klause??
12. 02. 2008 | 18:04

jitka napsal(a):

přijde mi to docela vtipné. aspoň někdo si dokáže v té frašce uchovat nadhled... :-)
12. 02. 2008 | 18:07

Pepa z Honkongu pro volitele napsal(a):

Zvolte za presidenta Dalíka,aby bylo transparentně vidět,kdo tu vlastně opravdu,ale opravdu vládme.
12. 02. 2008 | 18:10

m&m napsal(a):

jirka: proč ta volba vlastně probíhá, když víte jistě, oho by volili: Proč tedy už není Klaus vyhlášen prezidentem, když je to tak jisté?
12. 02. 2008 | 18:10

jamo napsal(a):

to Lager: skvělé, lepší odpověď na tak nehorázné obvinění a bolševickým(=hloupým) způsobem vyfabulovanou "aféru", která bohužel (opravdu myslím BOHUŽEL, protože by následovaly další a další komická vystoupení socialistické věrchušky, třeba o notářský ověřeném fízlování) záhy splaskla..nepřímo vám děkuji také za druhou součást vašeho příspěvku, diskuze čtenářů. Myslel jsem, že "aféru" nemůže nikdo brát vážně, ale po přečtení asi dvou desítek příspěvků jsem uznal, že je možné VŠECHNO (i když jde většinou o grafomanské jedince)! Potvrdil jsem si také to, v čem se všechny výzkumů veřejného mínění shodují (i ty, které si zadává Paroubek): že lidé se základním vzděláním převážně volí levici, zatímco VŠ převážně pravici..ale je dobře, že internet se dostává i mezi takto méně gramotné jedince..ještě jednou díky za pobavení..
12. 02. 2008 | 18:11

Hana napsal(a):

Pravdu má pan Langer!
Nebavme se o podružnostech!! Jediné, co stojí za řeč, jsou ty nábojnice. Čestný ministr přes policii, když se mu odporoučí armáda jeho detektivů, se totiž ihned s prominutím, jak známe z historie, zastřelí služební zbraní. Nebo přinejmenším složí funkci - to když výstřel zázrakem přežije. A když už by přece jen zázrakem živořil dál ve své ministerské funkci, pak tedy jen do svého neuvěřitelného, zveřejněného výroku o "bručení" v oné úžasné diskusi s názvem "český policajt s p. Bursíkem na Hradě". Buď jak buď, přátelé, ministr Langer je po své ministerské smrti. Ne/Čest jeho památce.
Hanka
12. 02. 2008 | 18:12

jirka napsal(a):

to mam: vystoupil někdo z ods proti švejnarovi? rozdíl je hlavně v politické kultuře - zatímco ods prostě tvrdě prosazovala klause, socani a zelení uráželi, obstruovali a zaslepeni nenávistí ztratili zcela kontakt s realitou. a pokud by volili klause? jenom dobře - ostatně: nejsou zelení proti ksčm, která švejnyho taky podporuje??
12. 02. 2008 | 18:14

scientist napsal(a):

to Saliven
Pak to ale, pane kolego, neřeší onu podstatnější námitku: pokud ví, co se děje, má konat. Trousit poznámky o tom, že někdo někde něco údajně udělal, věci rozhodně neprospěje, ba naopak. Spíš to dělá dojem účelově vytvářených dohadů a pomluv. A podpoří to výrobu stejných drbů z tábora oponentů. A jsme tam, kde nyní.
Ale nechme toho... Do pátku a po pátku se vynoří tolik spekulací, že se z toho všichni, kdo to budou sledovat, zblázní.

A nemám nejmenší obavu o to, že si na tom přihřívají polívčičku i lidé z venku. Jenom zpravodajský nýmand by se do této hry nezapojil. Ani bych se nedivil, kdyby ty dnešní kulky rozesílali hoši z ambasády X. Vyvolat takovejhle chaos je totiž na metál.
A nestojí to víc než pár kaček za známku.

Čím míň toho bude tím, líp. Ale už dneska je jisté, že prezidentův mandát bude zpochybněn. Nejasnosti a spekulace okolo volby mu budou oponenty omlacovány o hlavu až do jeho (politické) smrti. Komu to prospěje? ČR rozhodně ne.
12. 02. 2008 | 18:15

West napsal(a):

Jirka: Ve frašce které je on jedním z hlavních autorů i aktérů jsi zapoměl napsat! A prosím nezaměňovat ubostý pokus o zamaskování vlastních podlostí za nadhled!

Zdenek: Langrovost je vyšší stupeň!
12. 02. 2008 | 18:18

j. napsal(a):

Co kdybyste nám vy zamrzlý puberťáku místo podobných blbostí raději sdělil, co jste přesně s Horníkovou po Snítilém chtěli, aby udělal "jak to chcete" a co mu za to zařídíte?
12. 02. 2008 | 18:21

jirka napsal(a):

to hanka: souhlasně jsem bohužel četl pouze první větu. copak posílání nábojnic je normální a srovnatelné s jedním z tisíce rozhovorů při volbě prezidenta?
12. 02. 2008 | 18:21

jirka napsal(a):

to west: frašku vyvolala bohužel jen a pouze soc. dem. když někdo nemá vlastního čloověka, bohužel na víc se ani nezmůže...
12. 02. 2008 | 18:25

Petr napsal(a):

Pročetl jsem si cca 3/4 diskusních příspěvků a začínám si myslet, že průběh volby presidenta měl ještě docela slušnou úroveň.m&m je vynikající.
12. 02. 2008 | 18:32

atol napsal(a):

me zas připadá, že vše co se kolem toho "rozhovoru" událo, je dělání z komára velblouda...
12. 02. 2008 | 18:36

Saliven napsal(a):

scientist:
Všimněte si takového jirky - on ví, že ti špatní jsou v ČSSD. Přesvědčí ho poslanec ČSSD, když řekne, že ten kdo vydíral byla druhá strana? Já se obávám, že ne. Jediná věc, ke které byl důkaz se zveřejnil. Diktafon si na záchodky nikdo nebere, aby si natočil vydírání. Co se nedá dokázat, se těžko může zveřejnit.

Účelové by to mohlo být, pokud by se to říkalo veřejně, pokud to daná osoba řekne v okruhu svých přátel, myslím, že je velmi dobrý důvod věřit.
12. 02. 2008 | 18:36

Pepa Řepa napsal(a):

Dostává to grády.Úvahy kdy se spojil David s Evženem, pak zase kulky v obálce. Samá dvojsmyslnost.
Já se na pátek docela těším. A pak že nejsme kreativní národ.
12. 02. 2008 | 18:37

Saliven napsal(a):

Mates:
Aha, takže elementární slušnost. Takže když bduete v koalici s vegetariánem, tak přestanete jíst maso? Nemyslíte, že každý má právo na svůj názor v otázkách nesouvisejících s prací vlády?
12. 02. 2008 | 18:38

RUMCAJS napsal(a):

Pane Langře, mě by spíš zajímalo, s kým spí Paroubková (teda ta nová)? Nechce se mi věřit,že spí s mozkem.
12. 02. 2008 | 18:41

Saliven napsal(a):

jirka:
Doufám, že i vy jste pochopil kvůli VK co to vůbec je demokracie. :-))
12. 02. 2008 | 18:42

MA-FU napsal(a):

Kdyby nebylo před volbou prezidenta,myslela jsem že je článek aprílová kreativní tvorba.Jste skutečně humorista,profesionální recesista
taky velký FANdista a tvůrce netaktního nonsensu jste i obdivovatel žranic v Biskoupkách
/mají novou izbičku pre opilcou/
ale do MINISTRA máte ještě daleko
12. 02. 2008 | 18:43

Javít napsal(a):

On ten Paroubek má určitě něco i s Filipem. Také jsem viděl, jak si něco šeptají do ouška.
12. 02. 2008 | 18:56

m&m napsal(a):

stejskal: určitě to neberu ve zlém, jsem rád za tu debatu, jsem jen zvědavý a snažím se ten proces pochopit.
12. 02. 2008 | 18:56

Saliven napsal(a):

Ivan Langer = Zloděj, který křičí: "Chyťte zloděje".
12. 02. 2008 | 18:59

suchánek napsal(a):

vážený pane m&m,

vyjádřím se naposled a vzhledem k tomu, že máte otázky rád, položím jich vám pár:

(nejprve však jedna odpověď):

suchánek napsal: "víte, co nedělá radost mě? vaše významná a neotřesitelná autorita s panem vlkem ZDE je to oboustrannou levicovostí bohužel násobena"

m&m odpověděl: "Nic Vám nebrání být zdatným oponentem místo osobního nálepkování. Pak ten násobek třeba odmocníte :-)"

trochu jsem se nad tím zamyslel. a pak jsem pracně udělal souhrn vašich DNEŠNÍCH vstupů zde, vypadá impozantně (seznam určitě není kompletní):
12.02.2008 12:08:19 12.02.2008 00:40:48 12.02.2008 00:24:52 12.02.2008 16:26:17 12.02.2008 16:33:37 12.02.2008 13:26:19 12.02.2008 13:27:01 12.02.2008 13:37:17 12.02.2008 13:38:03 12.02.2008 13:38:51
12.02.2008 13:41:48 12.02.2008 13:50:22 12.02.2008 13:52:07 12.02.2008 13:58:49 12.02.2008 14:51:48 12.02.2008 14:56:48 12.02.2008 15:03:20 12.02.2008 15:17:27 12.02.2008 15:22:40 12.02.2008 15:28:37 12.02.2008 15:33:23 12.02.2008 15:42:10 12.02.2008 15:45:43 12.02.2008 15:48:36 12.02.2008 15:55:09
12.02.2008 16:30:41 12.02.2008 16:58:21 12.02.2008 17:35:22 12.02.2008 18:10:47 12.02.2008 11:10:00 12.02.2008 11:17:01 12.02.2008 11:20:10 12.02.2008 11:31:38 12.02.2008 11:38:56 12.02.2008 11:43:54 12.02.2008 11:50:11 12.02.2008 12:36:24 12.02.2008 12:59:48 12.02.2008 13:13:46 12.02.2008 15:58:14

takže rád bych odmocnil, ale asi mi nebudete věřit, musím občas uspokojit rodinu a v práci vydělat nějaké peníze, páč jak bylo kdysi řečeno: děti jedí.

pokud bych měl tolik času, co vy, rozhodně bych odmocnil, věřte mi.

a teď slíbené otázky:

1.pracujete někdy a někde? (na důchodce mi připadáte příliš internetově zručný)
2.pracujete pro aktuálně.cz v pozici nasazeného agenta provokatéra?
3. pracujete v týmu ČSSD (PR oddělení)?
4. jste rentiér?
---------------
5. můžete mi vysvětlit výrok představitele ČSSD - 5 na stole v českých? (tato otázka souvisí s vašim rozborem langrova výroku)

díky za odpovědi
12. 02. 2008 | 18:59

antilanger napsal(a):

Vážený pane Langer,

Vaše ubohost je opravdu bezmezná!!! Vaše "řeč těla" při rozhovoru s panem Bursíkem pouze potvrzuje, že jste horší, než všichni ministři vnitra před Vámi (a to ani nebylo třeba slyšet ta odporná slova, které jste vypouštěl z úst). Takže DĚKUJEME ODEJDĚTE!!!!!!!!
12. 02. 2008 | 19:01

West napsal(a):

Kdepak Jiříku! ČSSD jen trváním na veřejné volbě ukázala ubohost a neschopnost ODS jednat veřejně!
12. 02. 2008 | 19:05

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem další urážlivé příspěvky, které byly v rozporu s Kodexem diskutujících.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
12. 02. 2008 | 19:17

malma napsal(a):

suchánek
vás jenom štve,že nedokážete adekvátně reagovat na m(a)m...tak ho hned škatulkujete kam potřebujete...
..když nedokážete adekvátně a věcne diskutovat,nediskutujte...
12. 02. 2008 | 19:24

wenda napsal(a):

Pane ministře, chybí Vám jenom svatozář. Jste holt chodící cnost. Špatní jsou ti, kteří mají jiný názor. Máte dvě vysoké školy, tak určitě znáte citát Voltairea „nesouhlasím s tím, co říkáš, ale do poslední kapky krve budu bránit tvé právo to říci“.
12. 02. 2008 | 19:25

buk napsal(a):

Ivánku, nejen že jste hulvát, ale i totální primitiv, který si myslím, jak to všem tímto přípěvkem nandal.
12. 02. 2008 | 19:26

quimby napsal(a):

Přesto všechno si včak myslím že největší problém je v převaděčích.
12. 02. 2008 | 19:28

suchánek napsal(a):

ma&ma:

jediný, kdo mě zde může instruovat, je pan stejskal, kapišto?
12. 02. 2008 | 19:28

M.V.Bednář napsal(a):

Pane Langře, přejeme vám pevné nervy a zároveň děkujeme, že jste se nenechali vyprovokovat k oplácení té žumpy od nástupců za Sládkovi republikány /Ráth,Zaorálek,Paroubek..../. Bednářovi Olomouc
12. 02. 2008 | 19:41

m&m napsal(a):

suchánek: Je to vůbec možné? Proč tolik ubohosti?
Na všechny otázky Vám mohu jen dopovědět: "Co je Vám po tom", přestože jsem už na mnohé v průběhu času odpověděl. Pátrejte.

Váš styl je čím dál ubožejší. Nyní už ztrapňujete jen sebe.
12. 02. 2008 | 19:46

pylot napsal(a):

Pane Langer,
nikdy jste mi nebyl příliš sympatický, ale neznám Vás osobně, tak jsem nechtěl dělat předčasné závěry a snažil se držet i při vydání mnoha sil svůj názor na vaši osobu v neutrální rovině. Po prezidentské volbě musím konstatovat, že jsem slaboch a víc síli v sobě - udržet si názor na Vás alespoň trochu pozitivní - prostě nemám. Spadl jste u mne na úroveň nejhorších pěti českých politiků a nic na tom nezmění ani Váš dnešní rádoby vtipný a na rychlo "spíchnutý" blog, kterým od sebe snažíte odvést pozornost.
12. 02. 2008 | 19:58

alexander napsal(a):

Bursíka sjedete a na Snítilého si netroufnete? Celý národ čeká kdo půjde bručet v té špinavé hře , pokud to nevysvětlíte tak je to na rezignaci
12. 02. 2008 | 20:02

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem další urážlivé příspěvky, které byly v rozporu s Kodexem diskutujících.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
12. 02. 2008 | 20:03

Tomas Kolnik napsal(a):

Takto toto je poduroven. Vase vyjadrovani a tento clanek jsou nechutne. Schazi Vam prirozena inteligence. Clovek jako vy nema v politice co delat. Jste primitivni a bohuzel to nenapravite. Bohuzel pro nas obcany.
12. 02. 2008 | 20:04

suchánek napsal(a):

m&m

díky za konkrétní odpověď na všechny otázky, nashle :-)
12. 02. 2008 | 20:04

Saliven napsal(a):

stejskal:
Škoda, že nemůžete smazat i ten výstup pana ministra vůči Bursíka. Máme vskutku vládu na úrovni.
12. 02. 2008 | 20:05

Saliven napsal(a):

..vůči Bursíkovi
12. 02. 2008 | 20:05

jojo napsal(a):

Co nějaký fotky, pane Langere, nebyly by? :)
12. 02. 2008 | 20:14

suchánek napsal(a):

m&m

a na čas už opravdu poslední připomínka:

je do nebe volající, jak tady (a na jiných blozích) řve tlupa bázlivých anonymů po veřejné volbě a do krve ji obhajuje.
padá mi čelist, opravdu...
12. 02. 2008 | 20:19

Persefonka napsal(a):

No pane ministre, mozna by to chtelo vice pokory a mene sebevedomi. Nadavat takto sproste clenovi vlady a vasemu kolegovi je podle me nechutne a svedci o vasi ne zrovna vysoke inteligenci. Myslim, ze tim skodite nejen sobe, ale predevsim sve vlastni strane (a to nejsem volic ODS, tudiz mi to muze byt jedno).Muzete se jak chcete vymlouvat na spiclovani a do skonani sveta muzete psat nicnerikajici blogy.
12. 02. 2008 | 20:21

Saliven napsal(a):

suchánek:
Já tedy vidím rozdíl mezi panem m&m a zákonodárci, zatímco pan m&m nebyl nikým zvolen a nikomu se nezodpovídá, zákonodárci jsou na tom opačně.
12. 02. 2008 | 20:22

vlaďa napsal(a):

@m&m: konečně vím, co to je PR agentura, a já si myslel, že to je něco sprostého :)
Za Vaše vstupy díky moc.
12. 02. 2008 | 20:24

m&m napsal(a):

Vlaďa: také díky. Asi si ji budu muset založit, když mi to tak jde :-)
12. 02. 2008 | 20:30

Tupelo napsal(a):

@m&m: vsiml jsem si ze zde mate Vaseho pronasledovatele, zda se mi ze jste mu onehda slapl na kuri oko hloubeji nez se zdalo :)
12. 02. 2008 | 20:30

m&m napsal(a):

suchánek: Toto jsou Vaše články http://www.virtually.cz/?vy... nebo jde o pouhou shodu jmen?

Tupelo: Je to drsoň. Sotva jsem se nedávno jednoho zbavil, už mám dalšího. A pak nemám být paranoidní :-)
12. 02. 2008 | 20:35

Tupelo napsal(a):

@m&m: ja tu zazil sveho casu neco podobneho (snad bych rekl bzuceni (nebo buceni/bruceni? ;)) obtezujiciho hmyzu - a to neomahal ani raid, jestli mi rozumite;)), nakonec jsem temer prestal reagovat a pobavil se jen obcas - daval jsem si to jen za odmenu ;)
12. 02. 2008 | 20:44

karel4 napsal(a):

tento článek vypovídá vše o svém autorovi.Pane ministře jste zoufalec.
12. 02. 2008 | 20:47

jirka napsal(a):

to saliven: ods stejně ta nemusela prosazovat ekologické návrhy sz a udělala to, v zájmu kompromisu. bursík mohl podpořit švejnara a mlčet, ale on VELMI aktivně útočil na klause. chápu, že jej nesnáší, ale dělá toto ministr říman k absurdním "zeleným" návrhům??
12. 02. 2008 | 20:50

mjb napsal(a):

Ahoj, kdo mi prozradí čí to byly kulky?? Žeby jeho...? Koho? No přeci... vždyť víte!
12. 02. 2008 | 20:52

Wanda napsal(a):

Langr a Bém to jsou dva tragédové. Jejich spisovatelské výrony, to je fakt na Nobelovku! Ale vážně - styďte se. Říká se, že nejlepší obrana je útok, ale toto, to je stejná ubohost, jako když jste kdysi, pane Langře, vydal knížku o spermiích. V opozici jste stále někoho sesazoval z funkce, ale hlavně jste to vy, kdo by se urychleně měl vrátit zpátky do Holomóca,vy jste skutečně ministr pro špinavou práci.
12. 02. 2008 | 20:53

jirka napsal(a):

to saliven 2: chápu, demokracie je tajná volba. veřejná je nátlak zvnějšku, tedy totáč...
12. 02. 2008 | 20:53

m&m napsal(a):

Tupelo: rozumím, zlusím, ale je to těžké.
12. 02. 2008 | 20:54

mjb napsal(a):

Jo, a pan MV zapoměl,že je současně veřejným činitelem i když ministrem. Kdo by m,ěl jít bručet. To je opravdu na opováženou, jak se asi baví když je nikdo nesleduje a řeší podobné problémy. Je to prostě hnus!Takoví idé řidí stát!Lidé vzpamatujte se!
12. 02. 2008 | 20:55

Kákoš napsal(a):

On má ten bezcharakterní tupec odvahu ještě lézt sem a rozdávat svá moudra. To je výkladní skříň ODS, FUJ
12. 02. 2008 | 20:56

suchánek napsal(a):

m&m (tak vydržet to nešlo :-)

ano, jsou to mé články, ostatně všech 215000 odkazů na mé jméno v googlu je o mě, ale tenhle vás obvzlášť pobaví:

http://www.mmreality.cz/web...
12. 02. 2008 | 20:58

Saliven napsal(a):

jirka:
Že by USA nebo Kanada byly totalitní země? To je pro mě nová informace.

Vláda nesouvisí s volbou prezidenta. Myslím, že SZ obětovala dost ve prospěch ODS. Ani poplatky ve zdravotnictví, ani rovnou daň v programu neměla. Klaus považuje občanskou společnost a neziskovky za nebezpečí pro demokracii a novodobé komunisty (nazval to NGOismus), přičemž občanská společnost je jedním ze základních kamenů zelených. Proč by proboha měli podporovat Klause?
12. 02. 2008 | 20:59

jirka napsal(a):

to antilanger: odvaha říct věci natvrdo se trestá... tak se budem pořád hrát divadýlko jako socani vždy před vstupem před kamery. nebylo toho pokrytectví za komančů už dost?
12. 02. 2008 | 21:02

jirka napsal(a):

to wenda: mám dojem, že tohle spíš dělají pravdoláskovci (juřenčáková, kalbáč, snitilý,...)
12. 02. 2008 | 21:03

Aol napsal(a):

Je mi z tebe špatně, Langře!
12. 02. 2008 | 21:05

Nezáviď Ivánku napsal(a):

...ale nemají tak krásnou pušinku jako ty Ivánku.
12. 02. 2008 | 21:05

jirka napsal(a):

to Tomas Kolnik: a kdo je podle Vás intlegientní? vyděrač filip? narcis paroubek? arogant hašek?? trochu soudnosti...
12. 02. 2008 | 21:10

Michal napsal(a):

ale dobre jste mu to rekl, jen koukal, ekolog jeden :-)
12. 02. 2008 | 21:11

jirka napsal(a):

to persefonka: slyšel/a jste někdy slova prdel, vůl a tak.. tak se totiž mluví a mnohdy mnohem upřímněji než namalovaní socani...
12. 02. 2008 | 21:12

Saliven napsal(a):

jirka:
Jak je vidět, onemocněl jste socanofobií. Vidíte všude zlotřilé socany, doporučuji navštívit doktora Julinka, ten vám naordinuje léčbu Klausem a za týden jste jako novej. Za pouhých 30 Kč.
12. 02. 2008 | 21:15

jirka napsal(a):

to wanda: víte, politik je taky člověk a vyčítat mu jeho soukromé (protože blog JE soukromý) zápisky je trošku ubohé... lepší než poradcem psané nudné elaboráty (jako mistr JP)
12. 02. 2008 | 21:16

jirka napsal(a):

to saliven: klaus je předsedou o.s. Centrum pro ekonomiku a politiku a to není ničení občanské společnost. jde možná spíš o to, že prezidentem nechce být ve skutečnosti pan švejnar, ale pánove hartl, pehe a jim podobní, ovšem neviditelní
víte, že rovná daň je komrpomis a není ani ta z programu ODS.
a odkdky se v americe volí prezident veřejně?
12. 02. 2008 | 21:20

jirka napsal(a):

to saliven: a vám se líbí protokomunista paroubek a arogantní hašek? co udělali dobrého v opozici za vlády ods?? jen kritizuje to, co zde za osm let nechala (neřešené důchody, mandatorní výdaje,...)
12. 02. 2008 | 21:22

Klausomil napsal(a):

Ano! Konečně je to vidět!Jediná spravedlivá volba je tajná, přičemž v ODS se dokumentuje že každý volil Klause a v ostatních stranách je jakákoliv dokumentace nedemokratická ne-li fašistická. Co kdyby senát navrhnul vládu jediné modré strany a doživotní mandát pro zasloužilého prognostika StB a ÚV KSČ soudruha Klause a jeho StB pobočníky na Hradě (zeptejte se už konečně někdo jeho nepostradatelných tajemníků, čím byli oni a jejich tatínkové před listopadem 1989). Ostatní strany by v případě zájmu mohly vstoupit do národně tunelreformační fronty, založené StB a jejími prognostiky již v roce 1989. Ovšem faktem je, že není třeba se zdržovat takovými formalitami, velkokapitál z tunelů tuto národní tunelfrontu již průběžně 19 let zajišťuje nákupem dostatečného množství veřejných i tajných hlasů v parlamentních stranách, magistrátech, médiích, sportovní i umělecké frontě a dokonce i na ústavním soudě.Takže, jak pravil bývalý a budoucí soudruh prezident, jedeme dál!
12. 02. 2008 | 21:25

Saliven napsal(a):

jirka:
Rovná daň je kompromis, stejně jako je kompromis ekologická daň (ta je mimochodem nařízená z EU), takže nelze říct, že by SZ něco ODS dlužila.

Arogantní Hašek mi nevadí, protože je jen slabým odvarem těch vašich kluků Langera, Nečase a Langera. Paroubek je jen odpověď na současné vedení ODS, být tam někdo jako Špidla, tak s ním budou hulváti jen zametat.
12. 02. 2008 | 21:31

m&m napsal(a):

Je hotovo:
Komunisté pošlou do volby Janu Bobošíkovou http://aktualne.centrum.cz/...
12. 02. 2008 | 21:32

Saliven napsal(a):

Langera, Nečase a Paroubka. Nemluvě o Šeichovi, který boural ožralej a pak chtěl revidovat bodový zákon. Nemluvě o jeho členství ve výboru pro EU a zároveň podnikání ve stejné oblasti (evidentní střet zájmů).
12. 02. 2008 | 21:33

Saliven napsal(a):

m&m:
Takže komunisté už po 2. katapultují do křesla prezidenta Klause. Hlavně, že si na ně ODS stěžuje. By jim měla líbat ruce.
12. 02. 2008 | 21:34

Jikon napsal(a):

ČT by měla při svých reality šou z parlamentu a při výjimečných vysíláních z hradu upozornit předem, že sledování jednání, kde budou vystupovat představitelé ODS je pro děti do 15 let nevhodné a že silně naruší při případném sledování výchovu těchto dětí. Na televizní obrazovce by měla v případě vystoupení člena ODS označena velkou hvězdičkou.
12. 02. 2008 | 21:35

Petr napsal(a):

Pane Langer, přesně tak jsem to pochopil už v sobotu t.j.,že to silně smrdělo provokací a evekovalo ve mně vzpomínky z vyprávění mého otce o vykonstruovaných procesech padesátých let. Od té doby co se soudruh Paroubek objevil ve vysoké politice, tak je to s její kulturou na čtýru. Vydržet a klid. VŠECHNA PRASATA MUSÍ ZEMŘÍT!
12. 02. 2008 | 21:38

m&m napsal(a):

Spousta zajímavých věěcí zaznívá v nezkrácené verzi rozhovoru Langer-Bursík:
http://aktualne.centrum.cz/...
Stálo by za transkript...
12. 02. 2008 | 21:39

m&m napsal(a):

Saliven: Ano, přesně tak. "Konstruktivní" komunistická opozice opět volí Klause. Je rozhodnuto.
12. 02. 2008 | 21:40

C.Q.Lafayette napsal(a):

Pěkné :-)))
12. 02. 2008 | 21:41

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

nově příchozí diskutující chci upozornit, že se zde snažíme debatovat a ne někoho urážet. Platí zde proto určitá pravidla Viz Kodex diskutujícího. Pokud je někdo porušuje, příspěvky mažu.

Cítí-li tedy někdo potřebu přidat jednovětý exaltovaný urážlivý výkřik, nechť k tomu využije jiné stránky.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal
12. 02. 2008 | 21:41

PAUL co nemá rád Śvejnara napsal(a):

Husák jednou prohlásil"kdo nejde s náma tak ho smetem jak špinavou pěnu"!Právě čtu Bobošíková kandidátkou KSČM ! Ta smete Švejnara jak špinavou pěnu!!
12. 02. 2008 | 21:50

Saliven napsal(a):

Jen jestli věříte těm správným pane Petře.
12. 02. 2008 | 21:51

Saliven napsal(a):

Stejskal na Hrad! :-)

Díky pane Stejskale, že to tu hlídáte, jinde se diskutovat nedá.
12. 02. 2008 | 21:51

Mendys napsal(a):

to jirka:
Proč už dávno nebojujete za špatnou nedemokratickou Ústavu ČR, která připouští obě volby. Dřív Vám to nevadilo?? A nyní je to nátlak??
12. 02. 2008 | 21:54

PAUL co nemá rád Śvejnara napsal(a):

Pan Langr má pravdu když ta Katka J. se o Paroubka tak třela že by se pomátl i velbloud!
12. 02. 2008 | 21:56

karsten napsal(a):

Pane Langere, to je teda síla! Domníváte se, že svým blogem přispíváte k politické kultuře? Konkrétně z Vás se mi opravdu zvedá žaludek.
12. 02. 2008 | 21:59

PAUL co nemá rád Śvejnara napsal(a):

Jediná demokratická volba je tajná a nikdy to jinak nebude!
12. 02. 2008 | 22:02

jirka napsal(a):

to saliven: to je absurdní, paroubek je předsedou čssd delší dobu než vláda.v čem je aroganntí nečas - při volbě ani jednou nevystoupil a narozdíl od haška už něco prosadil.
12. 02. 2008 | 22:03

Saliven napsal(a):

jirka:
Nepsal jsem nic o vládě, ale o vedení ODS. Nečas při volbě nevystoupil, ale ve sněmovně vystupuje dost a je to tedy radost pohledět.
12. 02. 2008 | 22:07

jirka napsal(a):

to jilkon: takže zákaz sprostých slov? mravnostní policie? ku..a
12. 02. 2008 | 22:16

jirka napsal(a):

to petr: http://www.impuls.cz/ivan-l... jasná odpověď, od Vás více soudnosti
12. 02. 2008 | 22:20

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Alvarová Alexandra · Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bednář Miloslav · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bezděk Vladimír · Bezděková Iva · Bielinová Petra · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Boudal Jiří · Brom Zdeněk · Burian Jan · Bursík Martin C Candole James de · Cimburek Ludvík · Cvrček Václav · Cyrani Pavel Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra E Ehl Martin F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gattermayer Josef · Gazdík Petr · Gregor Kamil H Haas Tomáš · Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hesová Zora · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Hollan Matěj · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honsová Dagmar · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hubatka Miloslav · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hudema Marek · Hůle Daniel · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman J Janeček Karel · Janouch František · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kalhousová Irena · Kalousek Miroslav · Kania Ondřej · Karfík Filip · Kasl Jan · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klepal Jakub · Klíma Vít · Kněžourková Tereza · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Krnáčová Adriana · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Lešenarová Hana · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Liška Ondřej · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Matoušek Karel · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Mihulka Stanislav · Michalčák Ján · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mládek Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel · Musil Aleš N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin O Opatrný Martin P Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pírko Štěpán · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Polák Milan · Potměšilová Hana · Potůček Martin · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Rezková Alice · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sokol Tomáš · Soukenka Petr · Sportbar · Spurný Matěj · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Suchardová Michaela · Sůva Lubomír · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Špidla Vladimír · Špinková Martina · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Šumbera Filip T Tejc Jeroným · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tutter Jiří U Uhl Petr · Urban Jan · Urban Václav V Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek · Vondráček Ondřej W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy