Kam kráčíš Česko?

28. 02. 2008 | 12:18
Přečteno 7614 krát
Ta symbolika je až zdrcující. A bohužel jsem si jist, že nikoliv náhodná. Ve stejném čase, kdy je Mirek Topolánek v USA, pobývá Jiří Paroubek v Sýrii. Ve stejném čase, kdy Mirek Topolánek ve Washingtonu řeší otázky svobody, bezpečnosti a lidských práv, Jiří Paroubek v Damašku jedná se zástupci režimu, kterému jsou tyto hodnoty zcela cizí. Ve stejném čase, kdy Mirek Topolánek dojednává společný postup v ochraně proti teroristům, Jiří Paroubek domlouvá spolupráci s těmi, kdo terorismus podporují. Ve stejném čase, kdy se Mirek Topolánek setkává s disidenty a bojovníky proti totalitním režimům na Kubě, v Barmě, Iránu či v Bělorusku, sedí Jiří Paroubek s vězniteli oponentů totality.
A teď by měl následovat komentář těchto faktů. Ale ten už ponechám na každém z nás....


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

fact napsal(a):

Ano, Paroubewk podlamuje společnou evropskou politiku v Damašku a vy ji zase podlamujete svým vízovým memorandem ve Washingtonu. A komentář? Škoda slov! Jeden za osmnáct a druhý ...
28. 02. 2008 | 12:26

bob napsal(a):

Raději nikdo nepiště nic, co by se panu ministrovi nelíbilo. Věznice jsou přeplněné, ale nějaké místo by se tam určitě našlo.
28. 02. 2008 | 12:27

Martin Novák napsal(a):

Jenže v Damašku nedávno prý jednal náměstek ministra zahraničí Pojar a brzy tam má jet ministr Kalousek. A před časem tam byl i Tony Blair nebo šéfka americké Sněmovny reprezentantů Pelosiová. Po 11.září CIA přiznala, že jí Sýrie pomohla s pátráním po několika členech Al-Káidy. Takže bych řekl, že jde spíš o klasické bití klackem mezi vládou a opozicí než o směřování Česka.

S úctou

Martin Novák
28. 02. 2008 | 12:27

karel napsal(a):

Do Sýrie má jet za pár týdnů i ministr financí vaší vlády pan Kalousek. Jsem zvědav, zda budete pane Langere, také tak protestovat. Stejně tak jsem zvědav na referování českých médií...
28. 02. 2008 | 12:44

Saliven napsal(a):

Jak říká Mirek TOpolánek: "Kolik třešní, tolik višní, aneb jak uplést z hov.a bič." Tento projev pana ministra má jen jednu výhodu - nevyhrožuje se v něm bručením, ani vulgárně nenadává.
28. 02. 2008 | 12:46

houmelesák napsal(a):

Pane Langer, tohle je přesně logika Rudého práva padesátých let. Ale věřím, že si děláte srandu...
28. 02. 2008 | 12:46

tomas napsal(a):

Ty jsi ubozak,to svet nevidel.
28. 02. 2008 | 12:48

mandal napsal(a):

Zdrcující symbolika? A nikoliv náhodná? A vy jste si tím jist? No to tedy znamená, že si s námi Paroubek vytírá prdel, hraje špinavou hru a měl by jít bručet! Žádám vás tedy jako ministra vnitra, abyste neprodleně konal vaši soudružskou povinnost! Čest!
28. 02. 2008 | 12:48

Dee.21 napsal(a):

O tom se dá debatovat, jestli USA je demoktracká země, ale spíše bych ji nazval nacistickou zemí. Už se těším až na letos pojede p.Kalousek na oficiální cestu do Sýrie. Co pak pane ministře budete psát ?
28. 02. 2008 | 12:54

karel napsal(a):

to my chcete rict ze nikdo z ods nebyl v syrie?
28. 02. 2008 | 12:56

PRD napsal(a):

Karle,Kalousek tam sice jede,ale za účelem vyrovnání dluhu Sýrie vůči ČR!!!!No nic,nějak ti to nevyšlo,zkus něco jinýho na jiný téma!!!
28. 02. 2008 | 12:57

Drs napsal(a):

Komentáře ohledně cesty Paroubka do Sýrie jsou zcestné. Je to jen záminka jak ho kritizovat. Sýrie má velký vliv mezi arabskými státy a může být významným ekonomickým partnerem. Obchod hýbe světem, ať se nám to líbí nebo ne. Když zam nebudou jezdit naši, budou tam jezdit jiní. A komentář pana Langera? Ten nemá ani význam hodnotit.....
28. 02. 2008 | 13:01

bláha napsal(a):

Kam kráčíš Česko, jehož premiér právě teď vyznamenává vrahy?
28. 02. 2008 | 13:02

karel napsal(a):

PRD: dobře víš, že cesta Paroubka do Sýrie je jen záminka k jednoduché kritice. Všichni naši politici, zleva do prava, jezdí do různých nedemokratických zemí. Nikdy se nedělal žádný humbuk z cesty Klause do KLDR, z cesty Přemysla Sobotky na Kubu apod.
28. 02. 2008 | 13:07

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik urážlivých příspěvků, které byly v rozporu s Kodexem diskutujících.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
28. 02. 2008 | 13:08

Teo napsal(a):

Je otázka zda Paroubek je v Sýrii soukromě, anebo jako poslanec parlamentu. O tom jsem se vlastně nic nedozvěděl. Dozvěděl jsem se jen, že tam zastupuje zájmy našich firem(kterých?). Soukromé firmy potřebují lobbyng nejrůzněji po světě a Sýrie nebude vyjímkou. Paroubek je ale toho času soukromá osoba, co se týče dojednávání nejrůznějších podnikatelských dohod. Nemůže jednat za vládu Česka, vlastně nemůže ani nic slíbit. Může si však sliby zajistit podporu soukromých firem před volbami a Sýrii slíbit po svém znovuzvolení ledasco.
Copak asi slíbil Paroubek Syřanům?! Řekne nám to po návratu? Silně pochybuji a už předem jeho vysvětlením nevěřím, protože tím by se připravil o výhodu u českých firem.
28. 02. 2008 | 13:09

kriitk napsal(a):

pane ministře - už jste se úplně zbláznil?!
28. 02. 2008 | 13:09

Tupelo napsal(a):

Odchazejici prezident Bush je asi jineho nazoru, ale demokratickti kandidati na prezidenta USA se Syrii pocitaji. Clintonova v kontextu s Irakem (a s podminkami), Obama obecne (bez podminek). Jsem zvedav jestli je za to budete, az se jeden z nich stane prezident USA, take kritizovat. (jeste vic vsak doufam, ze uz nebudete ve vlade).

Kdyz Topolanek v USA resi otazky a)svobody, b)bezpecnosti a c)lidskych prav, snad doslo i na a)nesouhlas 70% obyvatel CR s americkym radarem, b)bezpecnost v Iraku, valka tam bude za chvili trvat uz tak dlouho, jak trvala 2 sv. valka a c)Guantanamo a utajene veznice CIA v jinych zemich.
28. 02. 2008 | 13:12

Teo napsal(a):

Dee.21:
Až tam pojede Kalousek, tak tam pojede prosazovat zájmy současné vlády. Pročpak tak najednou Paroubek v předstihu před Kalouskem spěchal nečekaně do Sýrie? Připravuje pro Kalouska půdu k jednání? Podle mně se dá čekat jen opoziční podraz.
28. 02. 2008 | 13:16

xbr napsal(a):

Pane Langer.
Kdyby jste byl skutečně zapálený demokrat a bojovník za svobodu jak o sobě píšete. Využil by jste návštěvy v USA a zkritizoval stav ve věznici Guantanámo.
Což jste ve své skromnosti samozřejmě neučil!!
28. 02. 2008 | 13:21

prirodovedec napsal(a):

editor: Opravdu si myslim, ze vyskyt aktivnich politiku a osob jim blizkych zde znacne snizuje uroven Vaseho snazeni i kdyz mile zobrazuje jejich uroven. Nebylo by mozne je oslovit, ze z duvodu jejich zaneprazdneni mate pochopeni pro jejich pripadne odstoupeni :). Nebo jim trosku naznacit, at se podivaji, vedle jakych es sve vytvory zde kladou? (zlaty Kohout, Kozusnik, Parik, Stern, ... o Duong aj. ani nemluve).

Nicmene potesujici je, ze toto ma jeste vyssi :) argumentacni uroven i nez nedavno Vlastik T. :).
28. 02. 2008 | 13:23

Dee.21 napsal(a):

Pane ministře je mi z vás na blití. Neberte to osobně ;-).
28. 02. 2008 | 13:27

Vico napsal(a):

Pane Langer, pkud myslíte vážně, co říkáte, mělo by protiteroristické komando po příletu Paroubka na letišti v Ruzyni okamžitě jednat. Podle všeho se Paroubek spřáhl s Al Kaidou. Kam se hrabe Kubice a jeho zpráva. Nejspíš však nás máte za blázny.
28. 02. 2008 | 13:32

honza napsal(a):

No existuje tady jeden paragraf, který hovoří o tom, že trestného činu se dopustí ten, který veřejně podporuje hnutí........., myslím, že vaše MV by mělo neprodleně konat. BAAS je evidentně takový objekt.
28. 02. 2008 | 13:32

Sraffa napsal(a):

Jak nám pan ministr pěkně zabručel. Nebo zabučel?
28. 02. 2008 | 13:38

Silvie napsal(a):

Pane ministře, mně zajímá něco jiného: holedbal jste se, že z policie dostanete bývalé estébáky , zatím tomu nic nenasvědčuje. A taky pořád nevidím tu proklamovanou invazi těch schopných mladých a inteligentních policistů. Většina z nich stále zápasí jak s platnými zákony ,tak s gramatikou.
28. 02. 2008 | 13:44

stejskal napsal(a):

Pane přírodovědče,

jsem bytostně přesvědčen, že politici by měli s voliči komunikovat. Mám za to, že internet je přesně to prostředí, které se pro to bude čím dál více využívat.

Jsem rád, že sem politici píší. Poskytuje mi to řadu informací, ze kterých si mohu udělat celkový obraz o lidech, jimž nepřímo deleguji své právo rozhodovat o věcech veřejných a spravovat je.

Libor Stejskal
28. 02. 2008 | 13:45

Déžo napsal(a):

to Langer:

vy nemáte co mluvit o svobodě když svým politickým odpůrcům vyhrožujete vězením za to, že volí jiného kandidáta a jiné zase vydíráte, aby volili vašeho. Vás konkrétně by měli zavřít za zneužití pravomoci veřejného činitele.
28. 02. 2008 | 14:00

baf napsal(a):

Hlavně aby se pan Paroubek někam nepodepsal jako direktor, když tam řeší ty hospodářské záležitosti...

Mimochodem pane ministře, kdy bude v ČR "lichnštejnské CD-čko"? A těšíte se? :-) Také pěkné téma na blog...
28. 02. 2008 | 14:01

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem další urážlivý příspěvek, který byl v rozporu s Kodexem diskutujících.

Paní či pane Beetle, urážlivé komolení jmen je na těchto stránkách též v rozporu s pravidly.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
28. 02. 2008 | 14:02

tng napsal(a):

Na jednani s predstaviteli Syrie neni nic spatneho, odmitame snad jednat s Cinany kvuli lidskym pravum ? Do Syrie leta i mnoho americkych politiku (i republikanu) - mame snad byt papezstejsi nez papez ?? Ovsem snaha o "druzbu" mezi CSSD a Baas je uz neco jineho - chapu ze Paroubkovi je blizky Fico, ale Baas ? Basar a Saddam ?? Nechapu ...
28. 02. 2008 | 14:08

kandidát napsal(a):

Poslouchej Langre, běž na Kubu a tam uslyšíš, jak jsme ve světě oblíbení. Hned po Americe a to jenom proto, že jim lezete, víš kam. Styděl jsem se tam říci, že jsem Čech. No, a to vyznamenání, co míní udělit Tupohlávek vrahům, no to je nestydatost prvního zrna. Hnus. A ještě se cesta dotuje ze státního. Zlodejina, jako i veřejné rozkrádaní majetku. Všechno vidíme.
28. 02. 2008 | 14:08

majolenka@volny.cz napsal(a):

Vážený pane ministře,
vážně je výhra pro slušného člověka nechávat si načítat otisky prstů a sdělovat citlivé údaje do databáze kterou nemůžete ohlídat?? Konec konců s Vaší personální politikou u policie, kdy zcela záměrně nebo z hlouposti decimujete týmy odborníků, kteří by mohli ohrozit i Vás, je mi Vaše agitka víte kde???? U Prd....

Pro mě, ačkoliv jsem pravicově smýšlející, jste hloupý a arogantní člověk, bez nejmenší potřeby zpětné vazby.

p.s. osobně mezi Vámi a Paroubkem a Topolánkem nevidím jiný rozdíl než ten ve fyziognomii.
28. 02. 2008 | 14:13

Ivan napsal(a):

Vážený pane ministře. To nejste schopen napsat něco podnětného, při Vašem vzdělání a dvou titulech. Tento článek asi říká tolik, jak Váš častý ironický úsměv v parlamentu. Domníváte se, že jako šéfovi silového ministerstva, Vám takovéto projevy stačí. Věřte, že v mém věku kašlu na politiku, ale drzost mládí, které v politice představujete Vy je obdivuhodná. Prosil bych Vás aby Vy už nikdy jste nehovořil o sebereflexi, ta Vám skutečně schází o pokoře nemluvě. Ale jako vzdělaný člověk, by jste mohl pochopit rozdíl mezi službou veřejnosti a drzostí.
28. 02. 2008 | 14:14

Jarka napsal(a):

Vážený pane ministře, kdybych vám měla popravdě odpovědět kam pod vaším vedením kráčí Česká republika, tak mě pan Stejskal zcela právem smázne ... protože víte kam kráčí Česko pod vládou vaší a vám podobných ... až tam - správně!! tak proč se tak naivně ptáte?!
28. 02. 2008 | 14:22

Frank napsal(a):

Souhlasím s Vámi p. Stejskale.

Je třeba,aby lidé jako LANGER a jemu podobní,co mají plnou hubu demokracie,lidských práv a nevím čeho ještě,kteří chtějí své oponenty posílat bručet,dostávali co nejvíce prostoru k rozvedení svých geniálních myšlenek,a tím ukázali výšku svého IQ.

Je jen škoda,že mu to kožené sako rozvazují jen když je jeho statný ošetřovatel na pracovní cestě.
Být to častěji,byla by větší sranda.
28. 02. 2008 | 14:25

Marek napsal(a):

Tenhle člověk řídí vnitro a policii? Je mi z toho zle, jací lidi se dostali k moci díky korupci s firmou Pohanka & Melčák. Pan doktor, který nikdy nikoho neléčil a magistr, který se stal právnickou rychlokvaškou, se asi učil u Kojzara v Rudém právu, jak psát do novin. Mám pocit, že se v této zemi rodí nový diktátor, jeho touha po absolutní moci je patrná i z tohoto blogu...
28. 02. 2008 | 14:27

Čochtan napsal(a):

Některé jste přehlédl, pane Stejskale:
tomas napsal(a):
Ty jsi ubozak,to svet nevidel.
28.02.2008 12:48:11
28. 02. 2008 | 14:28

west napsal(a):

Kdyby jsi se radši, ty kačere staral místo psaní takhle tupé propagandy, kterou ti nespolkne ani ten nejtupější volič ODS, o to aby ti policisté nechodili jako drbani, nejezdili ve šrotu a jejich stanice nebyli jak od císaře pána! Ale co.. tebe to zajímat nemusí ty si drandíš v audině, obleky si necháváš šít a p***l si vyhříváš v tom tvém novém kanclu za 17 milionů! Hlavně, že vymýšlíš blbosti pitomosti jako "Pomáhat a chránit" na každém policejním vraku-kolik vůbec taková blbost stála? a přemalovávání policejních aut! Už aby byl konec té vaší hruzovlády-hlavně té tvojí!

Na závěr video jak to u policie za "nejlepšího ministra vnitra všech dob" Langra(tak se skutečně sám nazval!)chodí:
http://youtube.com/watch?v=...
28. 02. 2008 | 14:30

Petrman napsal(a):

No, to se mi snad jenom zdá......a tohle má být náš ministr vnitra, nedivím se, že je policie v krizi.
Pane Langře, Vaše hantýrka je velmi symbolická, dnes už ti zlí nejsou imperialisté ale teroristé, že ano.
Až Vás vykopnou z ministerstva (doufám, že už brzy) tak zkuste rudé právo, redaktor Vašeho formátu se jim bude určitě hodit.
28. 02. 2008 | 14:32

Alex napsal(a):

Pane Langer, Česko kráčí tam, kam ho vy politici směrujete (měla bych kratší a výstižnější slova ...). Mám pouze pocit, že to není ten správný směr, kterým by chtěli jít i ostatní. A vám politikům to zatím vůbec nedochází. Škoda slov.
28. 02. 2008 | 14:33

Tupelo napsal(a):

@Jarka: staci kodovane napsat ze CR kraci po modre, informovany ctenar okamzite pochopi kam vede. A to i bez pouziti sprostych slov ;).
28. 02. 2008 | 14:34

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem další urážlivé příspěvky, který byly v rozporu s Kodexem diskutujících (včetně toho, v němž byl jeden politik označen výrazem užívaném pro fašistického lídra).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
28. 02. 2008 | 14:37

Alex napsal(a):

Jarka: měly jsme stejnou myšlenku. Pan Langer není naivní, jako ostatně všichni i on si z nás dělá srandu. Bohužel už dlouho. Co s tím?
28. 02. 2008 | 14:38

Čochtan napsal(a):

Kandidáte,
Kuba je samozřejmě směrodatná ! Kuba je přece vrchol demokracie a svobody ! Koho lídr všech lídrů nemiluje, ten je vyvrhel ! Tak ty ses styděl říct na Kubě že jsi Čech ? Ale proč ? Vždyť jsi mohl se pochlubit stranickou legitimací se srpem a kladivem !

Hnus je, že si Mašíni museli cestu na západ vybojovat. Že nemohli jen tak sednout do vlaku a jet, tak jako můj táta když jel dvacet let před Mašíny na výlet do Paříže. To je ten pravý hnus !
28. 02. 2008 | 14:44

Holoubek napsal(a):

Neřádi zase vylezli ze svých děr.
Aź je mne z vás ouzko v těchto únorových dnech. Bodejť by jste svého soukmenovce kritizovali, že se v Syrii učí "demokraticky" zakroutit demokracii krkem. Co jiného by tam mohl dělat.
28. 02. 2008 | 14:44

Čochtan napsal(a):

Tohleto vám taky uniklo pane Stejskale !

Dee.21 napsal(a):
Pane ministře je mi z vás na blití. Neberte to osobně ;-).
28.02.2008 13:27:03

Hlavně že jste nepřehlédl Duceho !

A co tohle, to je kóšr ? :

Frank napsal(a):
Souhlasím s Vámi p. Stejskale.
Je třeba,aby lidé jako LANGER a jemu podobní,co mají plnou hubu demokracie,lidských práv a nevím čeho ještě,kteří chtějí své oponenty posílat bručet,dostávali co nejvíce prostoru k rozvedení svých geniálních myšlenek,a tím ukázali výšku svého IQ.
Je jen škoda,že mu to kožené sako rozvazují jen když je jeho statný ošetřovatel na pracovní cestě.
Být to častěji,byla by větší sranda.
28.02.2008 14:25:18

Tohle pořád přehlížíte:

tomas napsal(a):
Ty jsi ubozak,to svet nevidel.
28.02.2008 12:48:11

To vás Duce tak oslnil, že nic nevidíte ?
28. 02. 2008 | 14:51

honza napsal(a):

Nevím proč se někdo rozčiluje kvůli otiskům prstů pro vstup na území USA. Pokud se vám to nelíbí jeďte prostě jinam. Nikdo povinně do USA nemusí. Těm, kdo tam chtějí jet se evidentně uleví.

EU se rozčiluje, teď i Slovinci - ti všichi pro nás od vstupu do EU nehli prstem pokud se týká víz do USA. Proč USA neřekli, že když né my bez víz, tak oni taky né, teď volají po solidaritě, kterou nám v plné míře předvedli.
28. 02. 2008 | 14:52

Železnohorský napsal(a):

Pan Langer si myslel, že tady lidi Paroubka sežerou zaživa. A ejhle, ono ne... Inu, i s bumerangem se musí umět házet, aby člověk zasáhl.
28. 02. 2008 | 14:54

Petrman napsal(a):

Čochtane, nežalujte pořád.
28. 02. 2008 | 14:54

444 napsal(a):

Pod pojmem svoboda, bezpečnost a lidská práva si různí lidé představují různé věci.
Musí se vzít troška pravdy a ta se vmíchá do velké nepravdy = pak se pěkně zamíchá a servíruje veřejnosti.
Ale jistě znáte zákony vesmíru a lhát se také nemá............ale to je jistě každého volba. Jak milujete českou zemi a národ.................
http://www.tetrahedron.org
http://www.wethepeoplewilln...
chemtrails
28. 02. 2008 | 14:57

Duke napsal(a):

Zelenohorsky, kdyz vsechny priospevky k Paroubkovi jsou Stejskalem smazany, tak se neni cemu divit.
28. 02. 2008 | 14:58

Petr napsal(a):

A pane Langer, a kam pak jste za poslednich 18 let jel Vy s vyjimkou lyzi v Rakousku a Machova jezera, kdyz se tak citite opravnen vytvaret iluzi o tom co je Syrie ve skutecnosti? Az procestujete Blizky vychod, poznate mistni lidi a pochopite jaky je jejich vztah k politice a k Baasu, tak nam tady zacnete skutecne neco vykladat o tom nakolik je to tak "spatna" zeme, jestli vubec, nebo co vam to tam ve Washingtonu nakukali do hlavy!!! A to se opovazujete psat v dobe, kdy jste nase individualni svobody prodal jen vymenou za to, aby konecne nekdo z USA administrativy prijal zastupce ODS. Posledni prijaty politik byl Spidla v r 2003 a Klaus co tam jel od te doby snad 10x, tak o oficialni prijeti ani nezavadil.
28. 02. 2008 | 14:58

West napsal(a):

Jak žijí policisté ři službě v Praze:
Zdravím vás kolegové, před nedávnem jsem se vrátil z Prahy, kde jsem absolvoval 3 měsíce služby, které máme nařízeny ze zákona po absolvování ZOP.Práce ušla,ale to ubytování......... Ubytovali nás v panelovém Hostelu na Zahradním městě, kromě nás tam bydleli i narkomani,prostitutky,romové a další vybraná společnost,my jako policisté jsme měli poslední dvě patra. Poprvé jsem tam dokonce viděl i transvestita.Když jste vlezli do pokoje, kde jste měli strávit noc, chtělo se vám zvracet, po podlaze lozili brouci a zdi u okna byly plesnivé, od plísní byli chycené i záclony, můžu vám říci, že nebylo lepší probuzení,než když jste si ráno promnuly očí a na zubním kartáčku před vámi lezl pěkně vypasený šváb. Bydleli jsme po čtyřech, k posledním dvoum klukům nastěhovaly romské spoluobčany,kolega chtěl jít třeba ráno do práce a neměl boty,protože si je asi někdo vypujčil.....nebo ráno vstal,šel do koupelny a tam si jeho zubním kartáčkem čistil obyvatel vedlejšího pokoje zuby....Je to zvláštní, ale postupem času se tomu musím smát, když se mě někdo zepta na Prahu, tak první co si vybavím,je můj kolega jak lozí po kolenou a likviduje svou papučí brouky.............Divím se že tohle nezařadí náš NEJVYŠŠÍ do Náborové Kampaně........

Zdroj: policista.cz
28. 02. 2008 | 14:59

Čochtan napsal(a):

Pane ministře,
Vy jste na Jyrku ale nějakej zlej ! Vždyť to jenom jede socialista za socialisty !
Navštívit, pozdravit, poptat se po zdraví, a jak se jim kroutí krkem. Ne tím svým. Krky libanonských politiků!
Gottwald se to jezdil učit do Moskvy, a Jyrka musí až do Syrie !
Třeba si ho tam nechají. Pingla potřebují všude.

Díky za článek. To bude zas nablito v alejích !
(to je klasik, pane Stejskale, nemazat ! Klasikové se nemažou !)
28. 02. 2008 | 15:00

mandal napsal(a):

Pane Stejskale, máte u mě malé,lehce smazatelné plus - že jste mě nesmazal za to "vytírání prdelí".:-) Skoro, bych řekl, že jste jednička - kdyby to zrovna u blogu tohoto pána nebylo takové nějaké dvojznačné..:-)
28. 02. 2008 | 15:01

Čochtan napsal(a):

Pertmanne,
když mě smazal příspěvek JEN kvůli slovu Duce ? Tak mu musím ukázat jak je nekorektní!
28. 02. 2008 | 15:02

stejskal napsal(a):

Pane Čochtane,

budete se muset bohužel podřídit mé nekorektní administraci resp. tomu, jak vyhodnocuji případné porušení Kodexu diskutujících. Stejne tak pan Duke.

Libor Stejskal, editor blogů
28. 02. 2008 | 15:04

Petrman napsal(a):

Čochtane, bohužel pana Stejskala chápu.....význam slova Duce je jasný a do diskuzí tohoto typudle mého názoru opravdu nepatří.
28. 02. 2008 | 15:08

Kenavp napsal(a):

Ta bolševická lůza, která zde napadá ministra Langra by se měla stydět. Jeho slova jsou pravdivá do posledního písmene. Jímá mě hrůza ze zdejších ubožáků, kteří jsou vůlí osudu (a proti mé vůli) mými spoluobčany. Češi jsou z větší části národem tupohlavců, vychcánků, zbabělců a zlodějů. Je mi z nich na blití.
28. 02. 2008 | 15:09

j. napsal(a):

Langer, Bém, Zahradil a Coolidge/Hašková - opravdu nevím, kdo je nejlepší - baví mě všichni.
28. 02. 2008 | 15:26

stejskal napsal(a):

Smazal, pane Duke, smazal.

Snažte se prosím pochopit, že se zde pokušíme spíše diskutovat než vyrážet jednověté výkřiky o tom, je-li někdo "kupka ještěrčího trusu".

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal
28. 02. 2008 | 15:26

Čochtan napsal(a):

Petrmane,
Výraz je jasný a proto ho paní Přenosilová použila. Je tak trefný, že ji závidím copyright :-))
28. 02. 2008 | 15:28

Čochtan napsal(a):

Máte opět recht pane Stejskale, já to za vás mazat nemohu. To je vaše práce, a vaše vizitka.
Jednostraností se shazujete vy!
28. 02. 2008 | 15:30

Duke napsal(a):

Kdyby jste se tady opravdu pokouseli diskutovat, tak smazete take ty vykriky a utoky na pana Langera. Jenomze vy je ignorujete.

Nevadi no. aktualne.cz je proste levicovej.

Musim se spokojit s tvrzenim, ze Paroubek jedna s totalitni stranou, tato strana mu plati cestu, zneuziva ho v mediich a Paroubek tak znacne snizuje kredibilitu CR.

Co si o Paroubkovi opravdu myslim, sem napsat nemuzu.
28. 02. 2008 | 15:33

PAUL napsal(a):

Zelenorudí ekoteroristé
HavloPravdohláskové
Socani
Bolševici
Komunisti
Prohráváte jednu bitvu za druhou, umíte jen mečet!
28. 02. 2008 | 15:33

ego napsal(a):

paul, ty jsi opravdu velice inteligentní člověk, pravděpodobně na vycházce z Bohnic.
28. 02. 2008 | 15:39

Železnohorský napsal(a):

Duce: Na pana Stejskala bych to neházel, dobře číní, když některé maže; jestli je vám pan Paroubek protivný, hnusí se vám či vás jinak oblažuje, napište čím, jak se to projevuje, co dělá špatně, co přímo nemožně a podobně. Vyjevit, že je blb, má stejnou vypovídací hodnotu jako výrok, že když prší, tak padá voda... A navíc to není v souladu s Kodexem diskutujících.
28. 02. 2008 | 15:39

PAUL napsal(a):

Duke musíš omluvit pana Stejskala, je to jenom člověk a od rána tu má takové práce, že se divím jak to vydrží! Když budeš psát slušněji tak ti to určitě nesmaže!
28. 02. 2008 | 15:40

PAUL napsal(a):

ego i v blázinci se najdou intelektuálové!
28. 02. 2008 | 15:43

František Kocourek napsal(a):

Paule,
bravo,stručné,vystižné a pravdivé.
S úctou František Kocourek
28. 02. 2008 | 15:48

Železnohorský napsal(a):

Nevím, jestli nebude za urážku považováno to, co napíšu: Pan Topolánek hodinu klábosil s americkým prezidentem, to zas s ním bude k nevydržení, bude z toho léta žít jako Karel Gott z toho, že si zazpíval v Las Vegas... :-) To pan Paroubek si ze Sýrie přiveze leda tak senou rýmu. Nebo sennou.
28. 02. 2008 | 15:54

L. napsal(a):

Jak to mohl takto uboze uvazujici clovek dotahnout tak daleko je mi opravdu zahadou
28. 02. 2008 | 15:54

West napsal(a):

Paule ale na tebe to rozhodně neplatí!))) A jak je známo o "intelektuálech" z ODS je jejich jediným argumentem vulgární urážka-nic víc!
28. 02. 2008 | 15:54

Kantu napsal(a):

Projevy tohoto typu (mám na mysli Langerův příspěvek)jsou přesně na stejné populistické úrovni jakou používá Paroubek. Škoda. Pak se není čemu divit, že nikoho nezajímá podstata, ale je to tu jako na stadionu druhé národní ligy.
28. 02. 2008 | 15:56

lukáš napsal(a):

populismus vládne v této zemi a pane Langer vy ve své teatrálnosti neznáte meze jsem vlastenec,ale poslední 5 let to vlastenectví ve mě umírá Topolánek,Paroubek nevím rozdíl hulvát jako hulvát
28. 02. 2008 | 15:57

Dedek napsal(a):

Může mě pan Langr ,nebo někdo z jeho obdivovatelů zodpovědět otázky?
1) Kdo vlastně naučil bojovat a první vyzbrojil Usámu Bin Ládina?
2) Odkud pochází výrok "Já vím ,že je darebák , ale je s námi"
Už jsem nějak starý a nemohu si vzpomenout.
28. 02. 2008 | 16:03

superolin napsal(a):

To je snad vtip. Něco tak nesmírně povrchního a pitomého jsem už dlouho nečetl. A to jsem prosím pěkně volič ODS (never more, jestli se o zřízení radaru rozhodne bez referenda). Langře, Langře...
28. 02. 2008 | 16:08

Martin napsal(a):

Pane Langer, Cesko kraci tam, kam ho vedete. Kam ho vedete vysilanim namestku a ministru do Syrie, konzultovanim navstev Syrie na MZ ci velvyslaneckou (to je prosim pekne zastupce vasi vlady) asistenci pri takovych navstevach. Prosim pekne, nedelejte z lidi idioty frazemi.
28. 02. 2008 | 16:18

zdesta napsal(a):

Paul. Dialog se nedá vést s někým kdo vede monolog. Kdybychom si zde přečetli 100 souhlasných komentářů s p.- Langerem, pak bychom mohli konstatovat, že blogy i komentáře jsou zbytečné.
28. 02. 2008 | 16:21

PAUL napsal(a):

West, někdo fandí Spartě jiný Slavii a třetí Bohemce, Zrovna tak je to v politice a že každé mužstvo udělá chyby je jasné a normální a že jinému mužstvu neodpustíme a svému ano je také normální a každý to při tom myslí dobře! A každý fandíme někomu jinému, to je přirozené už to není zpátky ni krok!
28. 02. 2008 | 16:24

Trdlo napsal(a):

DUKE . opravdu si myslíte, že s autorem článku a jeho obsahem lze diskutovat?Kdybych psal to, co si myslím, mohl bych jít bručet. A těch pár podprůměrných vět za diskuzi nestojí.
28. 02. 2008 | 16:26

Martin napsal(a):

Pane Langer, jak muze vase ODS posilat sve lidi do Saudske Arabie, nejbrutalnejsiho rezimu v regionu ? To vlast Osamy a zeme ze ktere bylo a je nejvice clenu Al-Kaidy je vasim spojencem ?

http://www.mzv.cz/wwwo/defa...

Na prvni fotce pan Vambera clen ODS
28. 02. 2008 | 16:35

Sluníčko napsal(a):

Čochtane, je načase nestavět se na odpor. Nikdo není tady zvědav na Tvoje keci a způsob vyjádřování. To si můžeš dovolit jenom na půde ODS, kde je jim úroveň, kterou zde reprezentuješ blízká. Zodpovídá jejich i Tvé IQ.
28. 02. 2008 | 16:40

West napsal(a):

Paule i kdyby hrál tenhle útočník Langr za tým kterému fandím stejně bych ho kritizoval protože nemám rád bezpáteřníky!
28. 02. 2008 | 16:40

fudoshin napsal(a):

pane langře,nebudu radši komentovat tu demagogickou propagandu.chtěl bych se na něco otevřeně zeptat? myslíte si,že jste ještě užitečný idiot nebo už jste prostě hajzl,který vědomě lže a manipuluje? díky za odpověď,neberte si servítky,můžete mluvit jak vám zobák narost,doufám,že to editor přežije...což se nemusí stát tomuto příspěvku ...jinak osobně si myslím to druhé a věřím na Boží mlýny!
28. 02. 2008 | 16:54

krutibrk napsal(a):

Já si myslím, pane ministře, že p. Paroubek je přesně tam, kam patří. Přejme mu to.
28. 02. 2008 | 16:54

PAUL napsal(a):

West přímo se před tebou stydím, já taky jezdím Audinou je fakt, že je moje a benzín si platím sám! A celej život jsem makal rukama jak debil! A často i soboty a neděle ale to Auto jsem prostě musel mít! Ale řeknu ti, že někdy když čekám na manželku, která nakupuje, že několik lidí kteří šli kolem si před tím autem uplivne a někdo si flusne i na auto to je tedy fakt! Ale flusali i za Paroubka nebo si myslíš že za to mohu já?
28. 02. 2008 | 17:07

Luba napsal(a):

Pane Langere,
úkolem politické reprezentace je mluvit se všemi, nikoli jen s těmi, kteří se nám líbí. Možná je to pro Vás novinka, ale nejste ve vládě za stranu a sebe, ale reprezetujete deset miliónů občanů. Paroubek udělal to, že jedná s těmi, se kterými vy modroptáci jednat odmítáte.
Idioti staví radary a obranné systémy, o kterých nikdo neví, jestli jsou skutečně funkční. Rozumní lidé se snaží s potenciálním nepřítelem vyjednávat či si vyjasňují stanoviska. Pak se nakonec může ukázat, že hrozba silou byla jen iluzorní mlha kdovíjakých zpravodajských služeb s kdovíjakým cílem, a tzv. nepřátelé spolu chtějí hlavně obchodovat.
28. 02. 2008 | 17:36

jen se divící napsal(a):

datum, místo: 13.9. 1951, Chlumec nad Cidlinou
oběť: příslušník SNB Oldřich Kašík
akce: přepad stanice SNB za účelem získání zbraní
plán: nechat se taxíkem zavést na místo, omámit a svázat taxikáře, vylákat příslušníka SNB ze stanice, venku ho udeřit železnou tyčí a tím zneškodnit (konkrétní postup nebyl přesně stanoven, mělo se postupovat dle situace na místě)
provedení: když se příslušník otočil zády, aby si zašel pro cosi zpět do stanice, Ctirad Mašín vytáhl z rukávu ocel a praštil ho po zátylku. Příslušník se otřesen pomalu otočil zpět a pokusil se vytáhnout pistoli. Josef Mašín ho okamžitě dvěma výstřely zastřelil.
výsledek: Přepad se nezdařil, střelba mohla vyburcovat celou stanici a proto bratři Mašínové okamžitě rychle ujeli.

datum, místo: 28.9. 1951, Čelákovice
oběť: příslušník SNB četař Jaroslav Honzátko
akce: přepad stanice SNB za účelem získání zbraní
plán: přivolat sanitku k fingované nehodě, zmocnit se jí (taxík nepřipadal po přechozím nezdaru v úvahu), řidiče a zdravotníka omámit a přivázat ke stromu (běžná praxe Mašínů), sanitkou se dopravit k policejní stanici v Čelákovicích, vylákat příslušníka, omámit ho a svázat, sebrat mu klíče a zmocnit se zbraní
provedení: podle plánu, příslušník vylákán k fingované nehodě, odzbrojen a spoután, zavezen zpět na stanici, přinucen vydat klíče a ukázat ukryté zbraně, následně omámen a po vyhodnocení nebezpečí (příslušník byl evidentně velmi zkušený a celou dobu si bratry Mašínovy pozorně prohlížel), rozhodnuto že musí být zabit, aby nemohl vypovídat a podat popis pachatelů, jež si zjevně velmi dobře zapamatoval. Ctirad Mašín ho tedy podřezal.
výsledek: Přepad byl úspěšný, zbraně byly získány.

datum, místo:2.8. 1952, mezi Čáslaví a Hedvíkovem
oběť: pokladník Kovolisu Josef Rošický
akce: přepad vozu vezoucí výplaty do Hedvíkova za účelem získání většího finančního obnosu na úplatky pro akci na osvobození Ctirada Mašína, který byl toho času ve věznici v Jýchymově
plán: zastavit vůz převážející hotovost v stejnokroji lidových milicí, předstírat vyšetřování, posádku vylákat z auta, omámit a svázat
provedení: V autě cestovaly čtyři osoby - řidič, bezpečák, pokladní a vedoucí závodní kuchyně, která zde byla shodou okolností (požádala kolegy o svezení). Proti nim stáli Josef Mašín a Václav Švéda. Václav zastavil vůz, vyzval řidiče aby se legitimoval, když bezpečák protestoval, přistoupil z druhé strany Josef Mašín a s namířenou pistolí jim oběma přikázal vydat zbraně a vystoupit, což se také stalo. Josef Mašín si sedl za volant, zatímco Václav vedl oba zajatce pěšky. Josef s autem odbočil k lesíku, když se pokladník pokusil zezadu zasáhnout do řízení. Josef zastavil a přikázal oběma vystoupit, aby je odvedl k lesíku, kde je chtěli svázat, taktéž pěšky. Během cesty pokladník vytáhl pistoli, kterou měl dosud ukrytou, a namířil na Josefa. Ten zjistil, že jeho vlastní pistole mu vypadla v autě, a tak se chladnokrevně vrhl na pokladníka, který stál asi 2m od něj, sebral mu pistoli a, poněvadž pokladník stále kladl odpor, během potyčky ho zastřelil jeho vlastní zbraní. Zbylí tři byli zavedeni do lesíka a tam ponecháni.
výsledek: Přepad byl úspěšný, peníze byly získány.

Dále je bratrům Mašínům někdy vyčítána akce, kdy založili požár jedenácti stohů slámy na jižní Moravě, a následné zranění člena Pomocné stráže VB a velitele hasičů z Mořic Leciana. Účelem akce bylo narušit socialistické hospodářství (družstva soustředila slámu na jednom místě a její ztráty znamenala značné problémy) a morálku (po každé takové akci, která oficiálně nebyla nijak komentována ve snaze ji před obyvatelstvem utajit, se vyrojily divoké zvěsti o partyzánech). Když všechny stohy hořely a Ctirad Mašín a Václav Švéda se vraceli na kolech domů (podle plánu už měli být v bezpečí, ale vlivem technické závady na kole se zdrželi), upozornil na sebe Ctirad Mašín svým českým dialektem. Poněvadž měl problémy s padajícím řetězem, zůstával pozadu, a když je za vesnicí zastavili dva muži, nedokázal tak jako Václav Švéda včas ujet. Když mu Lecian zahradil cestu a pokusil se ho legitimovat, vytáhl Ctirad pistoli a vypálil dvě rány. Lecián se zasažen svalil na zem, muž kteý ho doprovázel se dal na útěk - Ctirad Mašín po něm taktéž dvakrát vystřelil, ale nezasáhl. Lecián byl poměrně těžce zraněn, ale vyléčil se (někde se uvádí že zranění zanechalo trvalé následky, čímž je patrně myšleno to, že přišel o jedno oko).
28. 02. 2008 | 17:42

pgjed napsal(a):

Docela souhlasím pane Langře, byť postoje představitelů ODS nebývají vždy právě křišťálově průzračné a jednoznačné... Ale prosím Vás, to "Česko" co to je??
28. 02. 2008 | 17:43

LANGERGATE napsal(a):

28. 02. 2008 | 17:43

West napsal(a):

paulíku mě je úplně jedno v čem jezdíš-jezdi si třeba v popelářském autě posázeném diamanty a platinou! Já píšu v čem jezdí Langr(za peníze z našich daní,hochu)a v čem musí jezdit policisté a jaké mají pracovní podmínky! Přečti si co jsem napsal, zavolej si třeba svoji manželku-třeba ona pochopí o co jde!
28. 02. 2008 | 17:44

suchoj35 napsal(a):

Pane Langere,
taky pojedu o prázdninách do Sýrie, ty památky tam za to stojí. Turistický průmysl veškerý žádný a pro nás lacino. Ale upřímně - jsem rád, že tam pana Paroubka nepotkám.
28. 02. 2008 | 17:47

Tomáš napsal(a):

Normálně mám ve zvyku posuzovat fakta o které se pisatel ve svém článku opírá. Na blogu pana ministra jsem ovšem nijakou takovou informaci nepochytil. Možná snad jen že předseda ČSSD spí se stínovým ministrem zdravotnictví a týden nato si vyrazil s manželkou do exotické sýrie.
Fantastické !!! uroveň ministra snad ani raději komentovat nebudu, jelikož to ani nemá cenu. Každopádně mohu se vší příčetností směle prohlásit tento blog za nejblbější bulvár co jsem kdy četl a možná i číst kdy budu.
28. 02. 2008 | 17:48

leoredy napsal(a):

MODRÁ TOTALITA! Ivane nedělej si ostudu, to si vážně myslíš, že v této zemi žije tolik ducha mdlých občanů, koho jiného chceš těmi svými ideologicky totalitními agitkami oslovit??? Vždyť i rudá totalita musí blednout závistí, před modrou totalitou, kterou tu nastolila ODS, však ti její aparátčíci se to v minulosti v rudých kabátcích dobře naučili. A tak již zcela ovládájí podsvětí, bezpečnostní složky a státní aparát pracuje pouze dle jejich zadání na likvidaci jakékoli opozice včemž jí servilně sekundují media, která již rovněž ovládla a korupce se stala jejich hlavní pracovní metodou, oceňují vrahy a nebude dlouho trvat a postaví modré gulagy a tam naženou všechny slušné občany, aby se jich zbavili resp. aby na ně dělali,neb jak je obecně známo odessáci se poctivou prací nikdy živit nebudou.
28. 02. 2008 | 17:53

PAUL napsal(a):

Také to chápu sám jsem jezdil dříve po samejch stavbách sledovaných vládou! Samá ubytovna tak ,že to znám moc dobře a ještě dnes mně hrůza jímá! Takové vnitro by mnělo brát ohled na ubytování příslušníků a když ubytovna tak luxusní, pro normální lidi a ne pro prasata! A auta to je katastrofa člověk se v tom bojí sedět, když auto stojí na místě, natož když jede!
28. 02. 2008 | 18:03

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem další urážlivé příspěvky, který byly v rozporu s Kodexem diskutujících.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
28. 02. 2008 | 18:19

Růžena napsal(a):

To Stejskal:

Jsem rád, že sem politici píší. Poskytuje mi to řadu informací, ze kterých si mohu udělat celkový obraz o lidech, jimž nepřímo deleguji své právo rozhodovat o věcech veřejných a spravovat je.

A ted mne pane Stejskale prosim, ale uprimne, sdelte, co vam Ivan Langer svym "MUDrtextem" sdelil za informaci a jaky jste si udelal obraz o cloveku, na nejz jste, i kdyz mozna nechtene a neprimo, delegoval...Moc by me zajimalo, co si specialne o tehle existenci myslite...:)Nemate pocit hanby a studu?Nerikate si, tohle snad neni mozne?Nerikate si v TOHLE bych v roce 1989 neveril?Myslite si, ze to muze byt jeste horsi?Po roce 69 se nosila placka s nazvem "Sorry Tony", nedojdeme do neuveritelneho stavu, kdy se zacne nosit placka "Sorry Milousi"???:)
28. 02. 2008 | 18:39

Jákl napsal(a):

Mám otázku : Mám právo přestat v totalitním Česku přestat platit poplatky za veřejnoprávní televizi, když mi tato totalitní instituce servíruje rozhovory se zločinci a vrahy. Za zločince považuji i M.Topolánka, protože podporuje a oceňuje sprosté vrahy.
28. 02. 2008 | 19:14

myrta napsal(a):

vážený pane Langer,co takhle se zaměřit na vlastní činnost a začít u sebe!!!!
28. 02. 2008 | 19:16

Karel napsal(a):

Klaus jel do komunistické Číny.
Vondrův náměstek Pojar v Sýrii už byl.
Že si tak LN, MFDnes s I. Langerů pěkně notují.

Vy a Topolánek jste cynické vtipy polistopadové doby. Je úžasné, kdo všechno je schopen se rozvalit ve vládním křesle.
28. 02. 2008 | 19:34

leoredy napsal(a):

Ivane měl by jsi se věnovat Topolánkovi, který Nás všechny tímto nabádá: "když něco chtete tak vražděte a já Vás za to ocením" Nemáte na něco peníze, zavražděte toho kdo je má a vemte si je. S rostoucím sociálním napětím ve společnosti to je nebezpečný vzkaz????!!!!!! Na místě civilisty, kterého tehdy zavraždili mohl být shodou okolností a osudu kdokoli z Vás!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
28. 02. 2008 | 19:38

Čochtan napsal(a):

Jákle, přečti si jak ty "vraždy" vypadaly. Je to jen o kousek výš a napsal to před časem pan Stejskal. Teď to tam upích "jen se divící".

Mašíni byli a jsou hrdinové.
28. 02. 2008 | 19:56

Novák napsal(a):

Čochtane již dlouho tě pozoruji na blogách. Jsi skutečně exemplář "člověka", který má v hlavě jenom špínu a marast. Pokus si uvědomit, že je vás pomálu, přesto dovedete dost zapáchat. Ale každý vřed se časem vyčistí a zmizí.
28. 02. 2008 | 20:08

Tupelo napsal(a):

@Ivan Langer: opet se nasel neonacista v radach ODS, meli byste se mrknout jestli nejde o nejakou rizenou infiltraci: http://www.ceskenoviny.cz/i... :(
28. 02. 2008 | 20:15

ruda napsal(a):

p. Langere, k tomu, abych se dozvěděl, kde se momentálně nacházejí pánové Topolánek a Paroubek nemusím číst váš blog. Jinou informaci jsem v něm neobjevil.
Ovšem článek jako z Rudého práva, pane Langere, to se musí nechat...
28. 02. 2008 | 20:22

antikomanc napsal(a):

Paroubek se jel poradit s Binladinem a nebo jeho pomocniky co se jeste da udelat proti radaru.V syrii bych se tomu ani moc nedivil.Je dost mozne ,ze na teto me fabulaci je neco pravdy
28. 02. 2008 | 20:39

vlk napsal(a):

Pan ministr je zřejmě názoru, že pokud je on v Americe,tam šéf opizice má snad přestat i dýchat.
Do teď jsme si myslel , že nejhloupější blogy tady píše jistá dáma.Mýliljsem se.
Jde to i přes dvě vysoké školy...
28. 02. 2008 | 20:42

dej2 napsal(a):

Sranda začne tak za pár hodin.Až někdo hodí na blog medaili od pana premiéra pro Mašíny ve Státech.Jinak aspoň u mne tímto pan premiér o hlavu převyšuje všechny své předchůdce.No taky bych se divil,kdyby jim tu medaili dal třeba soudruh Čalfa.Doufám,že tenhle příspěvek projde/to si pište,že jsem nechtěl napsat pouze soudruh/.
28. 02. 2008 | 20:43

jiří napsal(a):

Pane Langere, jak se tak rozlížím kolem, moc se Vám ta agitka nepovedla :-)
28. 02. 2008 | 20:44

Ikena napsal(a):

Někdo zde v příspěvcích uvedl, že důvodem cesty ministra financí do Sýrie bude otázka našich pohledávek. Nejsem s jist výsledkem této mise, když ministr vnitra stejné vlády označí veřejně tento stát za podporovatele terorismu nejhoršího kalibru. Navíc se jedná o zemi, která má v oblasti významný vliv. Skutečně velmi, ale velmi diplomatické. Hlavně, když jsme to natřeli opozici. "Ostatně soudím, že I.L. a D.R. musí pryč z naší politiky"!
28. 02. 2008 | 20:45

Aleš napsal(a):

Ano kritika ministra Bručouna může znamenat bručení.
V Sýrii byla v posledníc měsících řada politiků-není problém jednat v Sýrii- ale o čem a hlavně jaké jsou výsledky těchto jednání.
Pan ministr je mistr zkratky a demGOGIE, co takhle změnit resort- kultura, zdravotnictví- tam by jeho demagogie nesla ovoce.
28. 02. 2008 | 20:46

Pavel napsal(a):

Už dlouho mi to tak nějak nejde dohromady. Na jedné straně nesporně vysoce inteligentní člověk, absolvent dvou velmi náročných vysokých škol, na straně druhé usmívající se, dost laciný demagog a populista. Z tohoto i daný text je pro mě "Bez komentáře". (Mým cílem není urazit, ale skutečně tomu nerozumím.)
28. 02. 2008 | 20:55

Bača napsal(a):

Ministře Langre, to, že se v USA i s Topolánkem objímáte s nejnebezpečnějším zločincem na planetě Bushem považujete za demokratickou a svobudumilovnou misi. Váte co je to diktatura a totalita. Právě jste tu zemi navštívili a ještě vyznamenali vrahy nevinných lidí. Zlatí komunisté.
28. 02. 2008 | 21:47

vlk napsal(a):

dej2

já myslím, že je převyšuje nejméně o deset hlav.
Nikomu s e totiž zatím nepodařilo tak ochromit policii jako jemu. Rozehnal UOOZ, finanční policii a další specializované útvary. Dosáhl rekordního podstavu policie. Za nejdůležitější problém současnosti považuje barvu policejních auťáků a uspořádal na Ruzyni manévry kvůli bábě zaříkávačce. Takovou bilanci fakt tady ještě nikdo neměl. Počínajíc Rakouskem Uherskem.
Jo a bručením naposled vyhrožovali svým vládním kolegům komouši o VíTězném Úmoru... Takže to máme ještě před sebou?

ˇUžasný ministr.
28. 02. 2008 | 21:49

Ikena napsal(a):

Proč se chystá změna policejních stejnokrojů a barva aut. Proč? To máme tolik financí ve státní kase? Dovedu si představit poradní týmy, najaté agentury, která bude vyhodnocovat a zkoumat nejlepší návrhy. A peníze se budou kutálet určitě tím správným směrem. Slyšel jsem, že v náborové akci se přihlásilo pouze několik desítek lidí, z nichž polovina hned požádala o vedoucí funkce. Zajímavé by bylo zjistit, která firma zařizuje pro MV tuto kampaň.
28. 02. 2008 | 22:12

dobrák napsal(a):

..pane Langře - Vy jste prostě "kus",který se tak hned někde nenajde (a natož ve vládní funkci).Mrzí mě,že brzo budete patřit do těch,kteří jakmile ukončí "svojí" práci(,pokud se tomu ,co činíte práce dá říkat a zavře se za Vámi pane voda a za rok,dva nikdo již nebude vědět co to bylo za v..a ten(?),prostě nemám slov!
28. 02. 2008 | 22:17

Sámdoma napsal(a):

Ve stejném čase:/zkráceně/
Topolánek na oficielní návštěvě v USA, kde se setkal m.j. s prezidentem Buschem a
-řeší otázky svobody - čí že svobody, naší české? nemáme snad svobodu? stěžuje si někdo? má pověření od občanů škemrat u amíků o podporu svobody? Nebo řeší otázky svobody v Bělorusku, Číně, Kubě, nebo kde?
-řeší otázky bezpečnosti -čí že bezpečnost-
ti, naší? proč u amíků, jsme přece v Evropě, v EU a v NATO! Co s tím mají amíci?
-řeší lidská práva - čí že, naše? či snad jsou u nás lidská práva omezena? pošlapová-
na, nerespektována? Nebo zase v Bělorusku, Číně, Kubě či kde? A co my s tím v USA?
-řeší ochranu proti teroristům - proč se neřekne přímo, že jedná o radaru v Brdech?
Nejsme tak blbí, abychom nepochopili,o co mu jde a že je nás 75% občanů ČR!
-setkává se s disidenty z Kuby, Barmy, Iránu, ba dokonce i z Běloruska, hm, to je pro nás nesmírně důležité, ale zapomnělo se na setkání s bratry Mašíny (jeden z nich odmítl) a potažmo jim uděluje medaili premiéra! Byli odměněni za vraždy, násilí a teror v 5O letech. Bravo!
Suma sumárum, velmi užitečná a prospěšná "služebka" za velkou louži. Jak pro koho! Chápu jisté vládní či mezivládní jednání,
chápu (velmi omezeně) potřebu jednat o vzájemných problémech a vztazích atd., ale nemluví se o tom "gró" samotné cesty Topolánka do USA: dohodnout zrušení víz, umístění US radaru v Brdech a vyznamenání lotrů Mašínských, pardon, Mašínů!A k tomu dodávám, volně přeloženo: Jsem šťasten, že tak mohu učinit já (při předávání metálu Mašínovi). Jsem hrdý na to, že jsme první, kdo dosáhl zrušení víz do USA!(při podpisu dohody o zrušení vstupních víz do USA).
Tak my, pane Topolánku, na rozdíl od Vás, se za Vás a za to, co konáte, se stydíme!
Možná, kdybyste tam zůstal, ten deštník pro Vás Džordž určitě nějaký najde! Natrvalo!
28. 02. 2008 | 22:18

MA-FU napsal(a):

Pane ministře,jistě jste si zapamatoval ten ČAS,kdy pan premier předával svůj dar(zaplacený občany ) "flintu" jak se vyjádřil .Nemá snad president G.W.Busch hodit flintu do žita?
Nebo dokonce jiný náznak?....
Že jste si raději nedal nějakou míčovou hru v ten čas -nebo ještě lépe nestrávil tento čas ve Vašem oblíbeném statku Biskoupkách při dechovce a jitrnicích ..
28. 02. 2008 | 22:41

Effendi napsal(a):

Ivane, což takhle se vrátit k zálibě, kterou jsi našel v míčových hrách bez ohledu na velikost míče (jak vtipné!). Třeba si začutat s 8 kg medicinballem, nebo pinkponkovým míčkem. To by sis užil srandy, užíval by sis a nemusel nás tady vopruzovat těmi žvásty.
Píšeš něco, o čem jsi přesvědčený, že je pravdivé, vtipné, zajímavé. Opak je pravdou, je však to ubohé, vylhané, smutné a žalostné čtení při pomyšlení, že jsi ministr, JUDr a MUDr.
Vzhledem k tomu, že jsi ODSák, však není se čemu divit. Nejsi sám, co umíš nasrat národ.
28. 02. 2008 | 23:57

tomas 2 napsal(a):

Tak tedy, z toho se může udělat tak akorát člověku "šloufl". Vůbec se nedivím, že má pan Stejskal tolik práce s mazáním urážlivých příspěvků.
Nicméně, kdyby tu úžasnou úvahu napsal jen tak někdo, dobrá dá se to považovat za názor a vem to čert, ale napíše-li takovou rozmarnou úvahu ministr vnitra, nemůžu pomoct, pak je to urážka celýho národa./Tedy, pokud to nebyl z jeho strany pokus o humor/
29. 02. 2008 | 03:13

Jozas napsal(a):

Nemohu uvěřit, že něco tak nehorázně hloupého mohl napsat dospělý člověk se dvěma tituly, nota bene ministr české vlády.
Proti Langerovi byl i Milouš Jakeš MYSLITEL.
29. 02. 2008 | 07:49

Jirka P. napsal(a):

Pan Langer by si měl napřed ověřit fakta o diplomatickém pohybu kolem Sýrie a to dříve,než vypustí takový hloupě politický žvást.Domníval jsem se,že je to alespoň papírově vzdělaný pán.
29. 02. 2008 | 08:16

Romann napsal(a):

Jakým jsou ve skutečnosti Češi národem? Češi nevědí, kým jsou, odkud přišli, jaké je jejich místo na Zemi, a nevědí, kam směřují, co chtějí. Dusledek těchto absencí je strašlivý: Vytvářejí si neustále mýty, iluze, lži a obklopují se jimi - a to vše pod záminkou obranného nacionalizmu (český to terminus technicus). Pro Čechy je typické, že stále hledají ospravedlnění svých činu a myšlenek. Nevěří si a mají zafixováno, že jim chce stále někdo ublížit, a proto se stále musí před něčím (někým) bránit. Vyvyšují se nad jiné národy, ale ke svému nacionalismu nejsou se ochotni za nic doznat. Vyjadří-li někdo z okolní země svuj názor na historii, který zrovna neodpovídá českým ružovým představám, je hned označen za nacionalistu, ba šovinistu. Český národ opravdu nemá starší historii než někdy od konce 18.st. Chtějí-li Češi dnes hledat příčiny svých vlastností a povah, a já dodávám i lží a mýtu... . Ďalej na: Národný Inštitút Francois Marie Voltaire, ikona TREZOR ARCHíV, sekcia Nezaradené, téma: Jsou Češi hlupáky Evropy?
29. 02. 2008 | 08:30

hombre napsal(a):

Nejhorší je, pane šedá eminence, že nejde napsat, co jste zač, aby to pan Stejskal nesmazal. Aspoň citát ze Švejka : "Jakživ jsem neviděl takovou snůšku blbostí..."
29. 02. 2008 | 09:10

twardowski napsal(a):

Nemohu uvěřit, že toto napsal ministr vnitra! Vážený pane ministře, než se příště pustíte do vydávání svých děl, vzopoňte si předtím, že jste ministrem vnitra (a informatiky to jsem si uvědomil až v tomto konstrastu).
Ach jo....
29. 02. 2008 | 09:51

Odpůrce ODS napsal(a):

Bože Langře připomínáte mi Vítězný ůnor podoba téměř shodná.Kdysi svobodu nyní degenerace mozku.Nechcete své odpůrce poslat bručet?Novodobý Čepičko?Tolik nepřátel lidu tady máte,kam s nimi?CO,
29. 02. 2008 | 10:01

vžy váš nevolič napsal(a):

pane ministře váš příspěvek pouze mne ujistil o vaší ubohosti byť titulované,doufám,že dnešní vysoké školy nechrlí tak hloupé lidi.TO,že lezete do zadku člověku tipu Bin Ládin a potažmo obdarováváte vrahy českých lidí,protože vražda zůstane vraždou ať pohnutky byly jakékoliv to už není omluvitelné,doufám a pevně věřím,že vaše vládnutí už nebude mít dlouhého trvání.
29. 02. 2008 | 10:26

LEVAK napsal(a):

Na otázku Ivana Langra bych si dovolil citovat odpovědi vojína Cimla a otázky poručíka Hamáčka.I když se jedná o klasika zřejmě by mě pan Stejskal zmazal.Jen bych se chtěl zeptat zda náš premiér projednává rovněž otázku Guantanáma,znásilnění na Okinávě,důvěrnou směrnici George Buse používanou v roce 2002 CIA vůči lidem zadrženým zejména v Afganistánu v protiteroristickém tažení.
(Topení na prkně-vyslýchaný leží s hlavou zakratou celofánem připoután nohama nahoru k desce a do úst je mu litá voda-vzniká strach z utopení;
Chladná cela-vyslýchaný je nucen stát nahý v nevytápěné cele a je poléván studenou vodou-týrání chladem;
Stání-vyslýchaný musí stát na spoutaných nohou 40 i více hodin-fyzické i psachické vyčerpání;
Plácání do břicha-vyslýchaný je bit otevřenou dlaní do oblasti žaludku-velmi citlivé,ale nezraňuje a nenechává stopy!).Tak by se dalo pokračovat dále!
29. 02. 2008 | 10:41

jana napsal(a):

KAM KRÁČÍŠ ČESKO kam asi myslíte Langře?Doufám,že už brzy změníme krok totiž s vámi a vám podobnými se mi už nikam kráčet nechce.A jak jsem si projela některé příspěvky je nás hodně,kteří si myslí,že cesta s vámi je cestou do pekel
29. 02. 2008 | 10:49

kolek napsal(a):

Naopak článek s logickým obsahem. Že se trefil do černého, svědčí pištění zdejších levičáků. A ještě něco p. Nováku, Karle.. Ono je rozdíl jednat např. se Sýrií o určité dílčí otázce, jako např. vydávání teroristů a nebo jednání za účelem propojení stejných ideologií, tzn. o značném pozdějším vlivu na nás všechny. LEVAK - oni teroristé absolvovali nějaká školení o ohleduplném zacházení s oběťmi?
29. 02. 2008 | 11:02

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem další urážlivé příspěvky, který byly v rozporu s Kodexem diskutujících.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
29. 02. 2008 | 11:14

LEVAK napsal(a):

Ad kolek:teroristé vykřikují o lidských právech, jejich plnění a dodržování?To jsem neslyšel a pokud tak činí prosím poučte mě!
29. 02. 2008 | 11:17

stejskal napsal(a):

Dobrý den, paní Růženo,

prosím přečtěte si ještě jednou, co jsem napsal a zkuste si to znovu promyslet. Přeci každý projev (ať už verbální, psaný či mimický) něco sděluje o svém autorovi.

Čistě hypoteticky a bez vztahu k tomuto konkrétnímu textu: když zde někdo napíše třeba větu: "Všichni jste idioti, jděte do hajzlu", tak to nic nevypovídá o nás ostatních, neposkytuje to prakticky žádnou snahu o reflexi reality, ale něco to vypovídá o autorovi tohoto výkřiku. Stejně tak všechny texty na těchto stránkách vypovídají něco o svých pisatelích. Pro mne je to velmi dobrá příležitost dozvědět se o nich něco, co se jinde nedozvím (a to dokonce i v případě, že je nepíší oni sami; i to je přeci informace; tím vůbec nenarážímm na tento text pana ministra).

A já potřebuji vědět o svých zástupcích více, než jen to, co mi oni sami chtějí sdělit. Ty informace mi poskytuje nejen obsahová analýza jejich textů, ale i spousty dalších věcí, i.e. výběr témat, styl, frekvence příspěvků atd.

Uvažujte prosím nad tím, co chci říct.

Paní Růženo, musím se přiznat, že vůbec nemám pocit hanby a studu (tedy alespoň ne ve vztahu k současné politické situaci atd.). Nevím, proč bych se měl za něco či někoho stydět. Ať se stydí každý sám za sebe. Proč bych to měl za někoho odřít já ;-)

Ano, máte pravdu, v TOHLE jsem opravdu v roce 1989 nevěřil. Protože jsem byl naivní. Žil jsem v bláhové iluzi, že stačí odstranit vnější znaky totality a vše bude hned v pořádku. Mýlil jsem se úplně stejně jako drtivá většina ostatních.

Totalitu (jako způsob myšlení) a její následky (frustrace z vědomí, že pádem symbolů a znaků nic nekončí) totiž neseme v sobě. A nemluvím o těch ostatních (o politicích atd), ale především sám o sobě. Tato společnost generuje takové politiky, jací jí vyhovují. Jaká je ona sama.

Budeme-li se měnit (zbavovat se totalitního myšlení typu "kdo není přítel je nepřítel", svých frustrací, neochoty přebírat zodpovědnost za správu věcí veřejných), bude se měnit i tato společnost. A zároveň bude vyvíjet čím dál větší tlak na politiky. A ti se pod tíhou okolností budou také muset měnit. Nikdy nedosáhneme ideálu, přesto o něj musíme usilovat.

Já vím, že to nezní příliš optimisticky a že jsme si to představovali v roce 1989 jinak. Ale za to nám nikdo nemůže, to je naše věc, naše mýlka, naše naivita (i když pochopitelná). Věci se k lepšímu mění pomalu a těžko, ne rychle a snadno (tím, že pár stovek tisíc lidí zachrastí klíči). A nemění se jen tím, že budeme čekat, až se změní. Pro změnu je třeba něco udělat a dokonce i tehdy když vím, že výsledky mé snahy se mohou dostavit až za desetiletí. A že vůbec není jisté, zda-li to dobře dopadne.

Omlouvám se, ale lepší odpověď na Vaši otázku neznám. Sám za sebe jen mohu říct, že mi tahle nepřijde tak špatná a beznadějná, jak se může na první pohled zdát. Ale chápu, že ne všem to takto vyhovuje.

Libor Stejskal
29. 02. 2008 | 11:41

stejskal napsal(a):

Pane, hombre, je to opravdu to nejhorší? To jsou horší věci na světě, ne? ;-)

Libor Stejskal
29. 02. 2008 | 11:43

dej2 napsal(a):

Vlku.Vaše překlepy už nikomu nevadí.Ale to,že vůbec nečtete,co druzí píší,je na pováženou.Včera moje zmínka nepatřila panu Langerovi,ale panu premiérovi.To se týkalo jeho udělení medaile br.Mašínům.Zkrátka,buď čtěte a glosujte nebo je lepší začít chlastat.Už tak je dost problémů s tím,aby příspěvek nebyl smazán,pokud se to náhodou podaří,tak zase k němu kafrají ti,co ho ani nečetli.Takže fakt nevím,nevím...
29. 02. 2008 | 12:12

hombre napsal(a):

Mea culpa, pane Stejskal, jsou. Například to, že bych vás nutil mazat pravdu.
29. 02. 2008 | 12:14

stejskal napsal(a):

;-) l.s.
29. 02. 2008 | 13:53

Věžák napsal(a):

Slunce svítilo, byl klid.

Za oceánem se jeden dobře vychovaný a vizionářský premiér kolaborantkého režimu přihlásil k terorismu, k rozkolu Evropy, k párijství, vytřel si řiť deseti miliony jednotek kupní síly, kterým vládne, a přitom mu povolily svěrače ..... a znělo to a vypadalo to ... jako doktor tuplák.

Ten smrad z Washingtonu to ale nepřebilo.
29. 02. 2008 | 13:59

dej2 napsal(a):

Jarko nebojte se,takovou slátaninu by Čech nenapsal.Ten exot má adresu voltaire@netkosice.sk.Pravděpodobně je to nějaký kamarád toho Sloty,co vlastní Žilinu.
29. 02. 2008 | 14:05

dej2 napsal(a):

Vážení chtěl bych se dožít toho,aby mi někdy prošel takový příspěvek plný vulgarit vůči nám všem/jsme totiž pouze jednotka kupní síly/,jako prochází Věžákovi.Ale na druhé straně o takovou toleranci vůbec nestojím.
29. 02. 2008 | 14:30

Alex napsal(a):

Libor Stejskal 29.02.2008 11:41:45
No, pane Stejskal, snažil jste se odpovědět opravdu diplomaticky. Nemáte to lehké. Určitě jste ze všech těch příspěvků (slušných i těch, co jste smazal)pochopil, že lidi jsou bezmocní, zoufalí a zklamaní z toho, co nám tady vládne. Bezmála po dvaceti letech všichni zjišťujeme, že nám vládnou korytáři (je jedno, která strana) a zloději, které národ vůbec nezajímá. Pouze si dělají, co chtějí a "plní si své sny" bez ohledu na to, co si lidé myslí. A není to o tom, že tzv. máme vládu, jakou si zasloužíme. Není to pravda. Tohle si fakt nezasloužíme. I kdyby přišlo 1% lidí k volbám, stejně budou tvrdit, že byli zvoleni většinou národa. Jsou nenažraní, bezohlední, neodvolatelní, arogantní, bez úcty k lidem, sprostí a navíc si z nás dělají slušně řečeno srandu. A co my proti můžeme dělat? Snažit se příště volit zase někoho jiného. Koho? Zase nám po volbách řeknou, že co slíbili nesplní, protože to naslibovali jen proto, aby byli zvoleni. Budou zase produkovat tak hloupé články jako výše p. Langer a zkoušet, co vydržíme. Zase si ti další budou plnit své sny. Jak z toho ven?
29. 02. 2008 | 15:05

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Alexi,

to ale nebyla z mé strany diplomacie, já si to opravdu myslím.

Každý si úplní své sny a řada lidí to dnes a v této zemi dělá velmi bezohledně. Proč bychom měli očekávat od politiků něco jiného.

K volbám chodí kolem 60 procent lidí, takže opravdu jsou zvoleni většinou národa. A to co nechodí, dopomáhají ke zvolení též.

Žádná jednoduchá cesta ven z toho není. Je to jen postupná kultivace celé společnosti a ochota lidí se angažovat (třeba i v politice, ale nejen v ní). A nezmění se to zítra, ani za rok ba ani za deset let. Osobně bych si tipl tak padesát let, než bude vidět alespoň nějaký pokrok (tenhle odhad kdysi pronesl Masaryk: dejte Československu 50 let a nebudu se o něj už obávat). Myslím, že už tehdy mluvil nejen o státním útvaru, ale i o společnosti (ono to spolu totiž souvisí)

Asi Vás má odpověď neupokojila, ale opravdu lepší neznám.

Libor Stejskal
29. 02. 2008 | 16:31

stejskal napsal(a):

Smáznu, paní Jarko. Je to proti pravidlům. Nezlobte se.

Libor Stejskal
29. 02. 2008 | 16:32

Pepa Řepa napsal(a):

To Věžák
Bylo nebylo, slunce svítilo a zrovna foukal chamsín

Za mořem na Blízkém východě se jeden dobře živený představitel oposice setkal se svými bratry a prohlásil:
"Žádný Arab by neměl být smířen s tím, když je jim odejímána země."

Pak i jemu povolily svěrače. V poslední době si na životosprávu nepotrpěl, stláskal páté přes deváté.Řiť si bohužel neměl čím utřít.Utírání řitě papírem ještě arabský svět neobjevil.Hostitelé prohlásili známou větu "Maya ma'fiš".Ani ruce si neumyl.

Nechtěl bych být mezi těmi, kdo jej budou vítat na letišti a nemají očkování proti hepatitidě.

P.S. Věnováno dej2, aby se tak nerozčiloval.
29. 02. 2008 | 17:11

Růžena napsal(a):

To Stejskal

Dekuji za odpoved. Mate pravdu v tom, ze tahle doba neni spatna a beznadejna, ale ty existujici dobre veci jsou opet navzdory Langrum, Vondrum, Topolum, Grebenickum a spol. Jinak Alex to popsal naprosto presne, citim to podobne, jesteze ma clovek rodinu, relativne smysluplnou praci, zahradku ap. Jinak na tu vasi obcanskou spolecnost moc neverim a na volby v systemu zastupitelske demokracie take ne, temi se nic nezmeni. Karel Marx napsal, ze volby v burzoazni demokracii jsou proto, aby se jednou za ctyri roky vymenili lide, kteri budou utlacovat proletariat. Zmodernizujeme-li pojmovy aparat muzeme rict, ze dnes jsou volby proto, abychom si jednou za ctyri roky vymenili ty, kteri se nam budou vysmivat:). Neznam exemplarnejsi dukaz tehle situace nez je Langer.Pekny vikend!
29. 02. 2008 | 18:24

Pepa Řepa napsal(a):

To Růžena
I v neštěstí se dá najít útěcha.

Zmodernizujeme-li pojmovy aparat muzeme rict, ze dnes jsou volby proto, abychom si jednou za ctyri roky vymenili ty, kterým se budeme vysmivat:).Nic jiného nám nezbývá.
Na pana Langra mám stejný názor.
29. 02. 2008 | 18:31

stejskal napsal(a):

I Vám hezký víkend, paní Růženo.

Libor Stejskal
29. 02. 2008 | 18:41

dej2 napsal(a):

Pepa Řepa.Díky za věnování,jako vždy jste mě potěšil.
01. 03. 2008 | 07:55

krok napsal(a):

to Pepa Řepa: milý Pepíku, tvůj komentář jen vypovídá o tvé naprosté neznalosti nejen arabských, ale i třeba indických poměrů:-)..asiaté opravdu nepoužívají toaletní papír a nerozpatlávají si ho.no po těle..oni si tu řiť jednoduše umyjí:-)..a na rozdíl od nás, civilizovaných, má každý stolovník před sebou misku s vodou k omytí rukou..ještě pořád si myslíš, že ten kulturnější jsi právě ty?:-):-)..
02. 03. 2008 | 23:53

buldatra napsal(a):

krok:
Promiňte dotaz neznalce místních poměrů.Odmyslíme-li asiaty,jak jsou na tom s umýváním pozadí arabští rekové na Sahaře?A kde lze nalézt v poušti bidet s tekoucí vodou?Nebo alespoň kalužinu.Táži se preventivně,neb turista setká se občas se situací prekérní a nezáviděníhodnou,zvláště pak,když Váš návod nejspíše oni kulturní domorodci nečtou a starají se o své potřeby zhusta kolem památek všelikých.Nicméně bidety,oplachovadla,či jiná alespoň vzdáleně podobná zařízení mají ukryty nejspíše na tajných místech.
Konečně někdo,kdo mi tuto záhadu objasní.Vaše odpověď bude dozajista zajímat i ostatní turisty a cestovatele,kteří rádi respektují místní zvyklosti a neradi by do cizí kultury a nedej bože do Sahaty, zavlekli nějaký náš civilizační zlozvyk,jako například toiletní papír.
03. 03. 2008 | 14:50

Tupelo napsal(a):

@buldatra: nejsem sice krok, ale popisi muj nazor. Arabsti rekove na Sahare patrne pred jiz mnoha staletimi zjistili, ze k preziti na tomto miste je treba vody. Da se predpokladat, ze nebyt tohoto zjisteni, saharsko-arabsti rekove by nasi Zemi jiz neobyvali. Je tedy pravdepodobne ze do mist kde voda neni si ji vozili sebou. Patrne k tomu vyuzivali velbloudy - to ovsem byl jen dalsi uzitek ktery jim tento zivocich poskytoval. V souvislosti s vyse zminenym poskytuji jeste uzitek dalsi. K tomu aby voda tekla se da vyuzit gravitaci. Pokud je zdroj nekde vysoko (napr. prave na velbloudim hrbetu) pak o metr, dva nize, jinak tez ve stinu velblouda, muze voda nabrat solidni rychlost, prave takovou aby se dala nazyvat proudici. Myslim tedy ze hygienicka zahada je vysvetlena, ackoliv jsou patrne mozna mnoha dalsi vysvetleni. Diky tomu neni doted Sahara zaneradana tlejicim toaletnim papirem.
03. 03. 2008 | 21:15

buldatra napsal(a):

to Tupelo:
:-)Děkuji za Váš názor.Dále bych to nerozebíral,neboť tato záležitost nesouvisí s tématem článku slovutného pana ministra.I když,na druhé straně,všechno souvisí se vším…..
04. 03. 2008 | 09:26

poker napsal(a):

O bože jak jsi malý jak hloupý a pruhledný.Co budeš Ivane dělat až to všechno jednou praskne???!!!
08. 03. 2008 | 09:00

Bobina napsal(a):

Pročetla jsem všechny příspěvky, souhlasím pouze s Čochtanem. Myslím, že pan ministr Langer dělá dobrou práci!!! A každý jeho kritik ať se zamyslí sám nad sebou. Pokud na někoho ukazujete, podívejte se na svou ruku, tři prsty vždy ukazují zpět!!!Za diskuzi považuji, když za to, co se mi nelíbí navrhnu jiný způsob!!! Jinak je to jenom kritika za každou cenu, pivní kecy IV. cenové skupiny...
05. 04. 2008 | 22:51

Kateřina napsal(a):

Myslím, že už se ani nemůžeme divit, jak pan předseda Paroubek vystupuje veřejně jako blízký "soudruh" se stranou od něj více nalevo. To, že se pokouší vytvářet svou vlastní zahraniční politiku, považuji za situaci krajně absurdní. ČR má po delší době konečně zase částečně sjednocenou koncepci zahraniční politiky; je to úspěch a pan Paroubek ho se svým typickým úsměvem smetává z uklizeného stolu.
07. 04. 2008 | 19:58

Mutino napsal(a):

.... a v tom samém čase kdy každý někde o něčem jedná příslušníci policie ještě nodostali ani kousek z 1,5 % , které MV Langer slíbil. A teď otázka: Kdo je větší lump ?
22. 05. 2008 | 16:18

jarda napsal(a):

Pane Langere! Odpovědi jsem se nedočkal, ač jste byl v diskusi k tomuto blogu opakovaně vyzván. Tak se tedy táži opětovně a zcela jasně: Jak ve světle svého příspěvku hodnotíte návštěvu ministra financí ČR Kalouska v Sýrii? Nepřipravujete také nějaký obdobný "počin", jako v případě návštěvy Paroubka tamtéž? Nebo je filozofií ODS také heslo že když dva dělají totéž, není to totéž? Langere, Langere! Dvě vysoké školy to údajně má a nic to nepochopilo?
18. 06. 2008 | 02:46

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy