Ano. Někdo má jít bručet!

20. 12. 2008 | 14:34
Přečteno 11302 krát
Ad LN 11. 12.: Předsedo, měkký obal je pryč


Brzo to bude rok, co probíhala prezidentská volba. A brzo to bude rok, co se médii začala lavinovitě šířit moje věta určená Martinu Bursíkovi, která byla pouze pro jeho uši, ale kterou jakýsi velmi citlivý mikrofon zachytil. Věta o tom, že někdo půjde bručet.

Okamžitě byla interpretována jako výhrůžka Martinovi a nátlak na něj. A tato interpretace, jak vidím, trvá dodnes, i když jsme si vše vysvětlili a on se v tomto smyslu i vyjádřil v médiích.
Znovu tedy shrnu, jak to tehdy bylo.

Prezidentská volba byla vzrušeným obdobím. V jejím průběhu vypukla tzv. kauza Savoy - v mediích zveřejněný záznam schůzky Weigl - Šlouf. Už tehdy bylo jasné, že k úniku videozáznamu v tomto případě muselo dojít jen porušením zákona a že únik byl připraven proto, aby ovlivnil volbu prezidenta.

O tom jsem s Martinem Bursíkem tehdy mluvil. Mluvil jsem o tom, že celá ta záležitost s videozáznamem rozhodně není jen tak náhodně zveřejněný záznam. O tom, že je to neseriózní, ba kriminální ovlivňování volby. O tom, že někdo vědomě porušil zákon. A řekl jsem, že za toto kriminální jednání "půjde někdo bručet."

Jsem totiž přesvědčen, že není možné porušovat zákony a nenést za to odpovědnost. Ba co víc, není možné na základě spáchání trestné činnosti ovlivňovat ani prezidentskou, ani žádnou jinou volbu.

Zcela stranou pozornosti médií právě probíhá soudní řízení se dvěma osobami - bývalým policistou a bývalým příslušníkem civilní rozvědky, které byly za své jednání související s kauzou Savoy a tedy i s volbou prezidenta republiky obžalovány a postaveny před soud.

Samozřejmě nemohu (a ani nechci) předjímat rozhodnutí soudu, ale bez ohledu na jeho konečný výrok, to, co se tehdy odehrálo, byla špinavost. A dva obžalovani jsou jen vrcholkem ledovce této špinavosti. Možná právě proto soudní řízení provází nezájem médií. Možná právě proto takové útoky na moji osobu v poslední době.

Brzy to bude rok, tedy nejvyšší čas, aby se veřejnost dozvěděla o pozadí volby hlavy státu. Zda někteří politici věděli či nevěděli, co se tehdy odehrálo, jací lidé kolem nich se na ní podíleli a kteří novináři se do ní aktivně zapojili a kteří naopak účast na této špinavosti odmítli. Nejvyšší čas, aby se veřejnost dozvěděla, čeho se moje věta tehdy opravdu týkala a kdo by měl jít bručet!

Ivan Langer, ministr vnitra

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Frank napsal(a):

Je komické, jak mafián mluví o porušování zákonů. Kdybyste místo svých žvástů dal souhlas bývalým detektivům, aby mohli mluvit. Ale to neuděláte a asi víte, proč. Takže nezbývá než čekat na nové volby. To se ještě nadřete, abyste zametl co nejvíce stop. Cíleně jste zlikvidoval elitní vyšetřovací týmy. Jste parodie na ministra vnitra.
20. 12. 2008 | 14:58

twardowski napsal(a):

"Jsem totiž přesvědčen, že není možné porušovat zákony a nenést za to odpovědnost."

Ja jsem o tom pane ministre presvedcen take... proto se brzy z teto zeme vystehuji. Po 20 letech rozkradani, ktere vesele pokracuje je mi tady z toho nazvraceni.... Nechcete jet semnou? Do nejakeho pravniho statu?
20. 12. 2008 | 15:06

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý komentář ("jste ten největší zločinec a gauner"), který byl v rozporu se záměrem těchto stránek, i.e. poskytovat prostor pro věcnou a korektní diskusi.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
20. 12. 2008 | 15:13

West napsal(a):

Ty by jsi měl bručet, Ivánku!
20. 12. 2008 | 15:18

veverka napsal(a):

Mafián Íčko má ještě tu drzost psát tady něco o porušování zákonů.Jaký místopředseda,taková strana.
20. 12. 2008 | 15:20

twardowski napsal(a):

Vsak jim to Ing. Klaus vratil presne podle sveho charakteru. Jeho zvoleni bylo to posledni "velke" co ta strana udelala.
20. 12. 2008 | 15:23

Ikena napsal(a):

Ministre Langere,
vam vadi unik zaznamu o schuzce Weigl-Slouf, ale unik z Kubiceho zpravy asi urcite ne.
Nebo jej taky odsoudite, ale popravde receno, ten tehdejsi unik pomluv, se vam naramne hodil, takze byl OK.
A co stejne razantne vysvetlit Krakatici? O dalsich vasich eskapadach jiz radsi nemluvit.
20. 12. 2008 | 15:24

Ikena napsal(a):

Jeste mensi poznamku. Je zajimave, ze v posledni dobe provazeji volby, kde ODS hraje prvni housle, nejake tajuplne schuzky, nebo podivne nabirani novych clenu, potazmo tim i voleni kandidatu na kongres. Coz skoncilo pro nektere ziskani mistopredsednickych postu.
Divne, divne, jak se toto da vysvetlit?
20. 12. 2008 | 15:33

topol napsal(a):

pane Langer vašim lžím nemůžou normální lidé věřit,zapadáte svým charakterem do té mafiánské modré nesvobodné a úplatkářské společnosti,pro většinu lidí jste takový hurvínek pana arogantního Topolánka,jehož krédo je já za nic nemůžu všechno zavinili ti druzí a já mám vždy pravdu,vždyt jsem premiér.
20. 12. 2008 | 15:37

Pavel Poštulka napsal(a):

Především schůza Weigl-Šlouf samotnuá byla špinavým ovlivňováním volby prezidenta a snaha o mafiánské zabezpečení hlasů pro Klause. Šlouf, jak známo, čisté politické metody nepěstuje. Pod rouškou "tajné" volby měl proběhnout nečistý politický manévr...Ale on už to tady někod napsal. Dobře Vám tak, zvolili jste Klause, máte Klause...
20. 12. 2008 | 15:37

Karel napsal(a):

Myslíte jít bručet kvůli privatizaci nemovitostí MV a zejména lázeňských domů? To půjdete bručet vy nebo i vaše manželka?
20. 12. 2008 | 15:37

Michal napsal(a):

Já si myslím, že vysvětlit se dá všechno. Jak už trdaičně je zvykem v našich končinách.
Otázka ovšem zní "Komu to poslouží", jiná forma překladu "Kdo z toho má prospěch". Já jenom dodávám: Kdo ztoho pane Langr měl mít prospěch. Právě tak i z jiných afér (Kubice atd.)
Jenže volby také ukázay: "Tak douho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne"
Vzpomeňte na radu Vacátko: "Bouše, slyšel jste někdy něco o božích mlýnech..."
20. 12. 2008 | 15:41

Lena napsal(a):

Hezké, pane ministře. Trošku se mi vyjasnilo. Přesto by mě zajímalo, cože si to tak pánové Weigl a Šlouf na té schůzce domlouvali. Nic "čistého" to taky asi nebylo. Šloufa si pamatuju jako vysokého svazáka a jeho dnešní "zaměstnání" - lobbista mi taky nepřipadá příliš počestné. Osobně se divím, že kdokoliv z okolí prezidenta se s ním stýká, čekala bych to výhradně od socanů a komunistů. Dobrá. Každý si vybírá své "kamarády".

Jak posuzovat toho, kdo protizákonně na podobný zlořád poukáže, nechávám zcela stranou. Není mi totiž známo, jak to konkrétně provedli - jestli přitom něco ukradli, někoho zbili, prchali městem vyšší rychlostí než 50 km/h, záludně oba aktéry na schůzku vylákali, byť ti se tomu zubynehty bránili... nebo jen poukázali na to, že tato zvláštní schůzka proběhla. Žalovat se sice nemá, ale domnívám se, že mám nárok na informace, a tohle by se ke mě jinak nedostalo. Nebo myslíte, že by info o schůzce zveřejnil sám pan Weigl?

Pozn. na konec: diskreditovat lze jenom toho, kdo má máslo na hlavě. Kdo je průhledný a nedělá nic za zády, diskreditovat nejde. Platí pro strany i osoby.
Souhlasím s twardowskim výše, i se svým právníkem, který tvrdí, že nejsme právní stát, ale stát právníků.
20. 12. 2008 | 15:41

andy napsal(a):

Pane Langře, na to, co zde píšete se dá říct jediné - chucpe.
20. 12. 2008 | 15:47

Petr186 napsal(a):

Co se týče Íčka, souhlasím se všemi urážlivými komentáři. Je to prostě "jednička", nebo "ananas"?
20. 12. 2008 | 15:54

stále rebel napsal(a):

Tohle je opravdu, ale opravdu ten správný obhájce zákonnosti.
Informace o tom, že se schází vysocí státní úředníci s nepříliš důvěryhodnými lidmi je potřeba před veřejností utajit, ale přísně tajným dezinformacím, které poškodí politického protivníka, těm je potřeba pomáhat na svět všemi prostředky.
20. 12. 2008 | 16:05

arwen napsal(a):

Pane Langr, dívím se,že se nestidíte vést tady blog,ukazovat se v televizi a osočovat Paroubka.Divím se, že jste ještě na svobodě.
20. 12. 2008 | 16:06

Mike napsal(a):

Langře, ty lžeš jako když tiskne, fuj, je to neslušné u dětí a nepřípustné u dospělých, tedy u vyjma politiků ODS, kde se lež stala krédem současné politiky. Ty můžeš kecat něco o čestnosti, jen připomenu tebou připravenou Kubiceho zprávum, fuj, je mi z tebe nanic
20. 12. 2008 | 16:07

Ivan Hochmann napsal(a):

To co jste pane ministře napsal v tomto blogu je úplná zbytečnost pro blbce,kteří se "informují" v Blescích a podobných pochybnostech.

Neodvádějte pozornost od hlavního problému.Od hlavní otázky,na kterou se ptají lidé už 20let:

"Kdy se konečně dočkáme alespoň náznaku budování právního státu?
Státu,ve kterém bude platit stejná práva a povinnosti pro všechny občany tak jak tomu je v ostatních státech EU?"

Ani se nepokoušejte odpovědět.Musel byste lhát jako Rudé právo tisklo.Poslední váš počin byl pokud se nemýlím podpora mafiím herního průmyslu a gamblerů.

Také se pak nedivte,že lidé budou volit strany podporující bezodkladné a bezvýhradné podepsání LS a převedení větších pravomocí na Evropské mocenské struktury,podle jejichž pravidel se budete muset řídit i Vy pane.
Pak se konečně bude moci hovořit o nějakém právním státě.

Bohužel ,já se toho už nedočkám.
Ivan.
20. 12. 2008 | 16:08

norma napsal(a):

Pane ministře, proč Vám trvalo skoro rok, než jste nám podal tohle vysvětlení? Po tak dlouhé době je už vysvětlování zbytečné a nevěrehodné. Zřejmě to mělo i jiný důvod, než vyšetřování těch dvou pánů. Také si myslím, že na vysvětlování je tady daleko více ne jenom tato kauza.
20. 12. 2008 | 16:09

Ikena napsal(a):

To Ivan Hochmann
malokdy s Vami souhlasim, ale dnes urcite ano.
20. 12. 2008 | 16:11

Golf III napsal(a):

Pane ministře, škoda, že nedáte na dobré rady . Vy si prostě nadáte pokoj a jistě znáte pořekadlo, že "čím vícse do ho..a šťourá, tím víc smrdí". A to je Váš případ. Je provokující Vaše vyjádření o přesvědčení trestuhodnosti za porušování zákonů. Je to výsměch již tak zdecimované demokraci. Už jste si spočítel, kolikrát jste Vy, vláda a Vaši koplicové porušili zákon, ba dokonce Ústavu ČR. Kdy se mělo trestat tak, jak po tom voláte, věřte, že byste z lochu nevyšel do konce života. Jestli Vám to nestačí, připomenu čerstvou záležitost: nepřípustně jste zasáhl do vyšetřování kauzy bývalého poslance soc.dem Petra Wolfa, za což je požadováno Vaše odvolání. Co myslíte, porušil jste zákon, nebo ne, měl byste být potrestán, ano či ne? Takže pane ministře, toho másla máte na hlavě tolik, že Vám způsobuje deformaci mozku, potažmomyšlení a soudnosti. Fakt, vemte nohy na ramena a nedělejte více škody, než užitku, kterého je už tak dost málo. Dopručuji si stále šeptat: nožičky utíkejte, nebo vás pos..u! Stačí, pane MUDr.JUDr?
20. 12. 2008 | 16:18

pepé napsal(a):

ještěže předvolební akce kubice s pedofilizací paroubka byla v pořádku, že váňo?:)

tento tzv. ministr vnitra si prověrku na přísně tajné vysloužil zřejmě tím, že šel čůrat, a nechal na stole kubiceho tajné žvásty volně k prohrabání a focení novinářům.
skvělá kvalifikace.

snad o tom bude příští blog :-p
20. 12. 2008 | 16:22

Stan napsal(a):

Vážený pane ministře, připojuji se k většině předřečníků a přidávám jednu věc. Tak jak jste to tehdy řekl a v jakém kontextu, je naprosto vyloučeno, abyste spolu hovořili o schůzce Weigl - Šlouf. Takže nám opět lžete, a to naprosto nehorázně.

Rozvrátil jste policii, a především týmy, které se zabývaly korupcí, společně s ostatními členy stranického vedení jste rozvrátili ODS, společně s ostatními členy vlády rozvracíte EU a ženete nás pod americký protektorát.

Jste člověk, který ztratil svůj politický i lidský kredit.
20. 12. 2008 | 16:25

Lena napsal(a):

Ještě dodatek, nikoliv pro pana ministra, ten to jistě ví (viz poznámka, že nebude předjímat rozhodnutí soudu) ale pro ostatní, zvláště pro ty, co se s tím nikdy nesetkali:
postavit někoho před soud je jednoduché, velmi jednoduché, v podstatě triviální. Stačí na to žaloba, ať vypadá jakkoliv a nemá žádné důkazy, a 1000 Kč. Dobrý způsob, jak někomu otravovat život, bránit ve stavebních úpravách jeho domu, oddalovat dědění, nenechat ho užívat a nakládat s jeho věcmi a nebo mu prostě jen udělat ostudu, protože je to přece ten, kdo stál před soudem jako obžalovaný, tak kdoví, co je zač, ač z toho vyšel dobře.
Jsem taky obžalovaná (spolu s jinými dvěma). Soudce žalobkyni vyzval, aby mě ze žaloby vyjmula, protože "nejsem věcně delegována" - česky: nemám s tím co dělat. Žalobkyně nesouhlasí, takže jsem stále ta, co je taky postavená před soud.

Otázka pro mě tedy je, jak vypadá žaloba na ty dva v kauze Savoy, je-li oprávněná a má-li důkazy nebo jestli byli soudu předhozeni, aby se na ně mohlo pěkně ukázat - tohle jsou ti lumpové!
20. 12. 2008 | 16:30

majolenka napsal(a):

pane ministře,m ani ná vám neřeknu nic než, že plky ve vašem článku jsou jaksi jenom plky, pokud se sejde Šlouf (nechvalně proslulá šedá eminence ČSSD) s panem Weiglem před volbou presidenta, pochopí i slepice od nás ze dvorka, že je to nestandartní "schůzka", je vidno, že se cítí i víc než bezpečně, pokud se schází v hotelu, leda že by byl Savoy "hodinovým hotelem" ;-))), a lze by tedy šlo tohle rande ospravedlnit jiným motivem. Nechápu, titul před vaším jménem nám ostatním sděluje, že jste doktor práv, co takto řešit to podáním trestního oznámení, je víc než nechutné jak si vyřizujete účty přes média, tím víc si kazíte již tak prachmizerné mínění velké části národa o vás, založené nikoliv mediálními kauzami
20. 12. 2008 | 16:38

Lena napsal(a):

pepé,

tak to, myslím, nebylo. Měl to na stole, to je pravda, ale novináři se k tomu stolu vůbec neměli dostat, na to tam jsou osoby, které to měly zajistit. Takže vyfotit mohli max. 2 stránky. A co se týče Paroubka - jste si Vy konkrétně jist, že na žádném šprochu z Kubiceho zprávy není ani troška pravdy? Četl jste tu zprávu? Já ano a za to, že je to lež bych se tedy nepostavila. Zvláště po událostech mezi pány Kočka st. a Ďuričko, obou hojně ve zprávě zmiňovaných. Zajímavé, že Paroubek se s Ďuričkou prý nekamarádil, ale dovolenou s ním odmítnul až s ohledem na veřejné mínění - jak sám pravil. Chacha. Vy byste si plánoval dovolenou s někým úplně cizím?
20. 12. 2008 | 16:41

bobr napsal(a):

Když už jste toho vysvětlování, nebylo by od věci vysvětlit současný stav a postup vyšetřování posl. Wolfa, podezřelého ze závažných finančních machinací v objemu miliónů. Při standardních postupech by měl být Wolf zbaven poslanecké imunity do doby skončeného vyšetřování. Ale to se ODS a koalici nehodí do plánu, v současné době musí bojovat o každý hlas ve sněmovně. Ale Wolf je vysmátý do růžova, je si jistý svou "potřebností" a má za sebou náležitou politickou a justiční sílu. I vrabci na střeše si o této pozoruhodnékauze štěbetají.
20. 12. 2008 | 16:44

Milan Hruška napsal(a):

Pane Langere, tak vy jste to "Martinovi" jenom oznamoval - aha, a proč jste na něho křičel? Nestáli jste náhodou při prezidentské volbě každý na jiné straně barikády? I po vašem dnešním článku mám stále za to, že se jednalo prostě o výhrožování.

Ať už se informace o jednání se Šloufem dostala ven jakýmkoliv způsobem, já si z toho budu pamatovat hlavně, že prezident si vyjednával podporu u komunistů (však už mu také pomohli při prvním zvolení) - to je ta klíčová informace toho všeho. Když pak pan inženýr v USA brojí proti komunismu, byl bych poněkud zmaten, kdybych nevěděl, že má poněkud posunutý význam slov - komunismem hrozí Evropská Unie, zatímco Čína je dynamicky se rozvíjející ekonomika a Rusko velmoc, která si jen chrání své zájmy (a jako velmoc má zájmy samozřejmě všude).

Největší otázkou zůstává proč jste napsal tento zbytečný článek. Napadá mě jediné vysvětlení: snad věříte, že by si vás pan prezident znovu mohl přidat do seznamu na mobilu - je to přece jenom impulzivní člověk a třeba se mu to ještě rozleží v hlavě: třeba máte ještě šanci - oni přece jenom hradní komici Jakl, Obchvat atd. poněkud pokulhávají, co se vzdělání týká, a pan prezident by se mohl nudit (je zvyklý na intelektuální zábavu).
20. 12. 2008 | 16:44

XYZ napsal(a):

To Ivan Hochmann:
Co se stalo, že jste projevil sounáležitost s ostatními diskutéry? Střízlivost, nedostatek bylinek, nebo nedostatek opoziční invence? Ač s Vámi v tomto, ale skutečně jen v tomto případě souhlasím, myslím si, že jste se musel ocitnou rovnýma nohama v realitě. A to se Vám nestává často. Takže, prosím, zůstaňte tam i nadále. Bude to lepší pro všechny. Děkuji.
20. 12. 2008 | 16:49

Jan napsal(a):

Pane Langere, mám čím dál větší pocit, že byste se hodil spíše do komunistické nomenklatury než do demokratické strany. Zákony které jste prosadil, sledování,špehování, kontrola korespondence a další jsou silná káva. Všichni se zaštiťujete bojem proti terorismu, ale svobody se všichni vzdáváme a ještě tomu tleskáme.
20. 12. 2008 | 16:50

Xaver napsal(a):

Jak ubohý a zbytečný je tento blog. Ostatně jako autor sám!
20. 12. 2008 | 17:18

vlk napsal(a):

Ćím to, že vám prostě nevěřím? že význam toho bručení byl jiný! Že prostě jste Bursíkovi vyhrožoval?
Protože tohle , co uvádíte, je jen a jen výmluva po roce.
Prostě nezapadá do kontextu okamžiku té situace.Marně hledám link na ten záznam.

Prosím ty , kteří umí s netem víc než já, aby sem dali odkaz a všichni jsme mohli zkonfrontovat soukromě Langerovo dnešní prohlášení s reálem.

Prostě připomíná mi tohle vaše veřejné prohlášení, které jste učinil jindy. Také dobrovolně. Totiž v parlamentu. A o tom, že jste netelfonoval s tehdejším ředitelem ČT Hodačem, proti kteréu byla právě stávka.
Až vám někdo z ostatních protiposlanců ukázal výpis čísel, volaných z vašeho mobilu. A nepochybně jstebyl tenkrát překvapen, že Hodačovo číslo tam opakovaně voláno bylo. Neměl jste ten mobil půjčet neznámým lidem, že?
No takhle nějak si myslím, že to bude i tentokrát.
Jo a když jsme u té presidentské volby - ještě byste měl vysvětlit, co že jste to tenkrát sliboval Snítilému . Těmi slovy, že to zařídíte.
Když už jste s e do toho vysvětlování dal, tak to vemte z jedné vody načisto.
Děkuji.
20. 12. 2008 | 17:23

zdeněk napsal(a):

No to je skvělé vysvětlení.To se dá naroubovat na každého kdo šel nebo půjde bručet.
20. 12. 2008 | 17:24

JakubTac napsal(a):

Langře, jestli něco tak zásadního víte, tak ven s tím - nejlépe také s příslušným oznamem orgánům činným v trestném řízení.
Nedělejte tajemného.

P.S.: Stejně všichni víme, že špínu vrcholné politiky, jíž jste součástí (obě feminina!), nemáte sám zájem odhalit a zlikvidovat, že?
20. 12. 2008 | 17:27

Tupelo napsal(a):

Vlku, zdravim Vas priteli, zde je zaznam na YouTube, je potreba poradne osolit zvuk, bruceni je kolem 2:56, kratce co na scenu (patrne pro vetsi efekt vstoupi ministr spravedlnosti). Langr dava Bursikovy poradny kartac, jeste umocneny jeho ministerskou funkci. Myslim ze v civilizovane zemi by takovy ministr byl okamzite odvolan, coz se samozrejme od Topolanka cekat nedalo. Naopak, pokud si dobre pamatuji, ten mel zrovna plne ruce praci, kdyz zpracovaval lidovce (jeden z nich to pozdeji oznacil jako politicke skoleni muzstva :)).
20. 12. 2008 | 17:45

Tupelo napsal(a):

zapomel jsem na link: http://www.youtube.com/watc...
20. 12. 2008 | 17:46

jirka napsal(a):

Věřím v tomto panu Langerovi.Bylo mi hned jasné ,že je to špíma ala K.Jacques a násilník Slunéčko napadli policistu,ala všechny ty nehoráznosti proti lidem ,kteří se nechtějí smířit s tím,že nebudeme česká ale romskovietnamská republika atd. Tušil jsem za tím spiknutí bratrstva lásky a pravdy a jejich obrpřisluhovačů jako je reflex apod. Myslím ,že je to i největší kaňka aktualne.cz
20. 12. 2008 | 18:12

vadis napsal(a):

Pane ministře,řeknětě,konečně pravdu.A také berte důsledky za vaše chování,to jest:kdo se podílel na lumpárně pro zvolení Klause, ať ihned odstoupí anebo jdou bručet!!!!!!!!Platí ti i pro vás.
20. 12. 2008 | 18:16

vlk napsal(a):

Tupelo díky§
Poslechl jsem si . Znovu. Radím ostatním totéž. A nechť sylšené konfrontují s bolgem pana ministra.....
20. 12. 2008 | 18:16

NnN napsal(a):

A pane Ministře, kdo tedy půjde bručet???
20. 12. 2008 | 18:20

tata napsal(a):

PANE LANGŘE

Mín je někdy víc,jak je vidět ani s vašeho tábora nikdo nevěří,že to bylo takle spomínám na ten zaběr asi nikdo nemuže uvěřit že vaše gestikulace,vyraz bylo vysvětlování,no co dodat,vám hot vadí jenom jeden druh špinavosti
20. 12. 2008 | 18:25

Kanalnik napsal(a):

Pane Langere, vase vysvetleni je v konfrontaci se zvukovym zaznamem vasi slovni prestrelky a s kontextem vyrceneho velmi, opravdu velmi, diskutabilni.

Obavam se, ze si z nejakeho duvodu myslite, ze vsichni vam budou jen tak bastit to, co reknete?

Jinak se domnivam, ze Langer Bursikovi nevyhrozoval primo osobne, nybrz v panice a afektu dal najevo svuj strach, ze pokud se nepodari zvolit Klause, provali se mnoho veci napovrch a hodne lidi pujde brucet. A daval to za vinu Bursikovi (jako koalicnimu partnerovi, ktery nespolupracuje). Tento pocit jsem mel uz tehdy. Je to samozrejme jen domnenka.
20. 12. 2008 | 18:26

Kanalnik napsal(a):

Pardon za nechteny duplikat meho komentare.
20. 12. 2008 | 18:28

MA-FU napsal(a):

Myslíte pane Langře,že je potřeba po roce vysvětlení?
To jste měl hned a teď Vám nikdo nevěří
20. 12. 2008 | 18:43

Lékař beze ztráty paměti napsal(a):

Co také čekat od bývalého esesmana (myšleno člena výboru SSM) z LF UP v Olomouci, který chtěl před Listopadem jednoho z mých kolegů vyloučit z fakulty. Nyní největší pravičák.
Bůh ochraňuj Vnitro i nás všechny.
20. 12. 2008 | 18:55

Lex napsal(a):

Vlk
Vím, proč Langrovi nevěříte, vím, proč mu může věřit sotvakdo. Protože prostě lže.
Protože ten jeho proslov k Martinu Bursíkovi zněl takto – cituji z videozáznamu TV Nova a z dobového tisku:
"Ty prostě seš schopnej zabít bobra, abys zachránil strom? Jo? Ty jsi schopnej absolutně udělat cokoliv, jít přes mrtvoly, přes to, aby si dosáhl svýho. Respektuji to, že máš svého kandidáta, nicméně máš taky nějakou povinnost respektovat, aby došlo k nějaký shodě," ….."Vytíráš si prdel s těma ostatníma. Jinými slovy říkáš, že tihleti, tihleti si vytřou prdel s tam těma. Tak já ti to povím, jaká hra kolem toho byla. Jaká špinavá hra kolem toho byla, kolik lidí půjde bručet!"
Na celém proslovu páně Langra nebylo podstatné to "bručení“, ale to, „jaká špinavá hra“ kolem toho byla. No bodejť ne, viděli jsme to v přímém přenosu, jak pevní voliči Švejnara najednou obrátili. Někteří kolabovali, někteří dostávali nábojnice, někteří nepřišli do sněmovny. Pozitivní nebo negativní motivace? Tam byla ta špinavá hra, ne v Savoyi, jak se snaží mlžit Langer.
Pane Langře, kéž byste byl býval mlčel, jenže Vy ne, Vy to na sebe ještě vytroubíte, aby to o Vás věděl každý, opravdu každý!
Hezký večer! Lex
20. 12. 2008 | 18:58

Ivan napsal(a):

Vážený pane ministře, "MLČETI ZLATO" Vám určitě nic neříká. Držíte se POTREFENÉ HUSY? Pak na svém postu nemáte co dělat.
20. 12. 2008 | 19:02

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden poněkud vulgární komentář ("prdel" atp.), který byl v rozporu se záměry těchto stránek, tj. poskytovat prostor pro slušnou a věcnou diskusi.

Rovněž jsem smazal nechtěný duplikát pana Kanalnika.

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco,
správce blogů a diskusí
20. 12. 2008 | 19:10

Golf III napsal(a):

To jsem měl právě na mysli, vzal mi to Lex. Tedy ta poslední věta. On pan ministr se ani neuvědomuje, jaký je vůl, když se po roce vrací k události, se kterou si udělá jen zle, místo aby držel hubu a spoléhal na to, že se na to již zapomnělo. Kdepak, Langr, ten si věří. Oni si všichni věří, až pohoří. Já být Langrem, tak do konce svýho mandátu nevylezu na veřejnost a budu chodit kanálama do i z ministerstva. Jenže to bych udělal já, jak znám Langra, tak bude ještě hezky dlouho prudit a exhibovat. No,jeho věc.
20. 12. 2008 | 19:10

třebaKarel napsal(a):

Vlku ,
chápu - li to správně , říkal tehdy Langer Bursíkovi že někdo pude bručet kvůli tom , že viděl tu " špínu " okolo Savoye ?
Mohl bys mě zabedněnci vysvětlit , jestlis na tom líp - PROČ BURSÍKOVI ? On s tim měl něco nekalýho ?
Tak dobrý den , pane ministře !
20. 12. 2008 | 19:32

františek dobrota napsal(a):

Pane "IČKO" nechte se pořádně "zaléjt" a jděte už konečně do kytek......
20. 12. 2008 | 19:36

majolenka napsal(a):

blogy jako lakmusový papírek ;-)))
20. 12. 2008 | 19:41

vlk napsal(a):

třebaKarel

měl jsme napsanou odpověď na Tvoji otázku. Naštěstí jsme si před odeláním stihnul přečíst, co napsal Lex.

Lépe to rozhodně neumím a Lexovi děkuji za absolutní verzi.
Není k tomu co dodat.
Je naprosto evidentní, že LAnger nás tu na atuálně má za absolutní blbce.
D9ky pane ministře za jané stanovisko, co že si o nás myslíte. DOufám, že si tuhle vaši lekci budou pamatovat i nicky neo, Rumcajs a další.... A vezmou si z toho poučení.
Zcela evidentně -vy jste si žádné poučení z posledních voleb voleb nevzal.Řečeno s Chiracem - propásl jste vzácnou příležitost mlčet.

Lexi vy fakt míříte tvrdě do advokacie!
Ale jste borec, o tom žádná!
Uctivá poklona od starého vlka.

Třeba Karle , vždycky se ptám, čím jsme si zasloužili, že všelijací Lsngerovés námi vytírají podlahu témhle zpsůsobem...
20. 12. 2008 | 19:50

Sláva napsal(a):

Íčko styd se neumíš ani pořádně česky I a Y je pro tebe španělská vesnice a když neznáš ani svůj mateřský jazyk.
20. 12. 2008 | 20:12

el napsal(a):

Nemyslím, že by pan Langer byl tak hloupý. On nám jen ukazuje, že si může dovolit nasírat (pane Stejskale, jestli vás napadne slušný adekvátní výraz, přepište to, prosím)své spoluobčany, a má radost, že se mu to daří.
20. 12. 2008 | 20:13

Sláva napsal(a):

No podle toho co je dnes v tisku, že se snažil ovlivnit vyšetřování okolo kauzy poslance Wolfa. Ohledně zneužití pravomoci veřejného činitele by měl jít do báně a jít bručet je podán návrh na jeho odvolání. Pokud to Topolánek neudělá, tak si opět nakálí do vlastního hnízda a ztratí další voliče a pak se před ODS dostanou již i komunisti.
20. 12. 2008 | 20:16

Karel napsal(a):

Absurdistán :

Ministrem vnitra je mafián Íčko.

Ale u nás v Čechách je vlastně možné skoro všechno, ne?
20. 12. 2008 | 20:18

prozřetelnost boží napsal(a):

Trefně řečeno! Podle principu - pod svícnem je největší tma. Anebo - kdo první křičí, od něj to fičí?

Ano, milé Íčko, už je extra pro tebe připravena pryčna na Pankráci.
20. 12. 2008 | 20:31

Mike napsal(a):

To Lena:
tak když byla Kubiceho zpráva pravdivá, proč Paroubek nesedí? Protože ho Langr chrání před stíháním? Tak přece houpá být nemůžete, abyste si toto myslela. Naopak, všechna kolečka zapadla do sebe. Ta zpráva byla připravena Kubicou ve spolupráci s Langrem, to bylo přece dokázáno tou frekvencí hovorů mezi Langrem a Kubicou před uveřejněním této zprávy. Dojednána byla i cesta do médií. Kdyby se bývala Kubiceho zpráva ukázala pravdivá, nikdo by nevyčítal Langrovi, že ji ukázal tisku. Proč se potom ODS okamžitě snažilo, aby tato zpráva byla odklizena ze stolu, žádné vyšetřování, žádné komise . Poněvadž všichni aktéři v této hře věděli, že je to účelově připravené smyšlenka, která velmi rychle splaskne.
Kdo jsou Kočka a Duričko? Tisk jim dal nálepku, že jsou mafiání. Každý je povinen pokud ví, že se někdo dopustil něčeho nezákonného to nahlásit. Pokud tisk ví, že tito pánové provedli něco nezákonného, tak ať s tím jdou ven. Nemají nic, samozřejmě. Řeknu Vám jednu věc, po válce se objevovalo tolik zaručených zpráv o tom, že Hitler žije, a že byl někde viděn živý apod. Ještě dnes se určitě nejdou lidé, kteří věří tomu, že to všechno s jeho mrtvolou byl podfuk a Hitler si někde spokojeně dožil ať již v SSSR, a nebo v Americe. Zkrátka, existuje určitá sorta lidí, která ráda všechno v životě vidí jako napínavý film plný záhad a lochneských příšer. Ti si potom šeptem sdělují, že svět vlastně není vůbec takový, jaký se nám jeví, ale úplně jiný. Naštěstí právní systém je založen na konkrétních faktech a ne na vytvořených záhadných kauzalitách. Z tohoto titulu Kubiceho zprávu je nutno zařadit tam, kam patří - účelově připravená zpráva, která měla krátkodobě zdiskreditovat Paroubka a pomoci ODS k moci.
20. 12. 2008 | 20:31

George napsal(a):

Lagře, tys měl mít s MV společné jen to, že tě měli dopravit do vazby.
20. 12. 2008 | 20:33

Mike napsal(a):

A ještě jednu věc, kdyby býval Langr na Paroubka něco vyšt´áral, tak by dnes seděl Paroubek na lavici vedle Melčáka, Wolfa a Snítileho, tím si můžete být naprosto jistá.
20. 12. 2008 | 20:41

Kanalnik napsal(a):

12.1.2009:
U pana Langera prave probiha domovni prohlidka, policie po prekvapive razii obraci cely byt vzhuru nohama. "Toto je absolutne skandalni! Nechapu jak je neco takoveho v demokracii mozne! Ja ti povim, jak to bude, jak to bude. Za to pujde nekdo, za to pujde nekdo, za to pujdes predevsim ty, kamarade, ty pujdes brucet!" rozciloval se zpoutany Langer pred nacelnikem zasahu...

13.1.2009
Proti Langerovi bylo vzneseno obvineni: zneuziti pravomoci verejneho cinitele, korupce, ovlivnovani po pohruzkou a vydirani politickych protivniku, zpronevereni se polaneckemu mandatu, vlastizrada

24.5.2009
Byvaly ministr vnitra Langer zacal brucet...
20. 12. 2008 | 20:49

klarasamkova napsal(a):

Lexi, zdravím: je to stejné jako kauza "Justiční mafie". Ti dotyční, včetně zde blogujícího minstra, jsou prostě již nejen profesně, ale i zcel alidsky slepí. Ztratili poslední záblesk sebereflexe a vůbec jim nedochází, že by mohli stát někde jinde než na piedestalu před adorujícím davem. A pak přijde nějaká nevymáchaná huba jako mladej Cepl a dovolí si je z toho božského piedestalu shodit....
Bože, jak dlouho budeme muset toto ještě trpět. Mimochodem, rozkald policie, který jste jinde též popsal, mi je velmi dobře znám a jsem svědkem, že je to tak, jak říkáte, ba hůře. Je to stejné jako po roce 1948, kdy nezůstal v policiina kameni kámen, aby se náhodou někde něco nevyšetřilo. Vůbec si nedovedu ani představit, odkud by se mělo začít, kdyby se smělo začít vůbec uvažovat o nápravě. Šílený, šílený, šílený.... za komoušů bylo všem alespoň jasné, že se jedná o NENORMÁLNÍ stav. Zde je nám předkládáno, že toto je NORMÁLNÍ stav. jak s tím má člověk žít?? KVS
20. 12. 2008 | 20:50

Lena napsal(a):

Miku,

přesně tak, jak díte. Ke všemu jsou potřeba důkazy. Ty zajímají soud, nikoliv pravda. A v tom to je. Měli důkazy na Paroubka? Asi neměli, proto nesedí.
Kočka a Ďuričko - mafiáni? Určitě ne. To jsem se utnula. Ale Pražáci, co je mají blízko, tvrdí něco jiného. Dobře, nejsem z Prahy. Ale že je Ďuričko vrah a kdy a proč vraždil, asi nezapřete, že?

V naší vesnici se kradlo. Všichni věděli, kdo to dělá, ale nebyly důkazy. Proto toho dotyčného nikdo neobvinil. Byl tedy nevinný? Podle Vás ano. Je to tak v pořádku? Těžko. Ale vesnice není co celá republika nebo tato diskuze. Ve vesnici se to i bez důkazů bralo za fakt, až byl dotyčný vyobcován z obce a krádeže ustaly.

Snad Vy zas nejste tak hloupý, abyste si myslel, že se zastávám Langera. To jste asi nečetl, co jsem tu všechno napsala. Ale netrpím paranoiou, že vše je konspirace a krom něho jsou všichni čistí jako slovo boží.

S Hitlerem, případně mimozemšťany a paranormálními jevy či homepatií na mě víckrát nechoďte. Takovéhle historky vůbec neberu a nevím, proč mi to sem píšete. Sám si odporujete, Vaše logická skrčka, že Kubiceho zpráva nemá konkrétní fakta, a proto je účelově vytvořená, je úplný nesmysl. Z čeho ta účelovost vyplývá? Z toho, že nemá fakta? I kdyby je neměla, není to důkaz účelovosti. Když tedy jste tak korektní, buďte korektní důsledně a nevytvářejte z Kubiceho zprávy vlastní Lochnesku.
20. 12. 2008 | 20:56

Lena napsal(a):

Miku,

a ještě jedna věc. Možná by tam Paroubek seděl, kdyby ovšem neměl vyšťáraného něco na Langera. Jsou oba tak čistí nebo se oba tak umně drží v šachu? Vy to víte? Já ne.
20. 12. 2008 | 20:59

Samaritan napsal(a):

Ivane,
jak ten kul v plote. Ze?
20. 12. 2008 | 21:18

Karel napsal(a):

Video se záznamem, co pan ministr skutečně řekl je tady : http://www.videonet.cz/inde...

A co říká ve svém blogu prostě pravda není.
20. 12. 2008 | 21:49

Ikena napsal(a):

To Lena,
v Praze udelala zacatkem 90. let Duricka nejprve ODS na Praze 5 a 13. Jeho firma spravovala ze ery starosty Bratskeho (dnes poslanec) obecni bytovy fond v Praze 13, velka sidliste Jihozapaniho mesta. Bohuzel Duricko je trochu na "tah", tak prebehl k socanum. Jedine pozitivum pro Duricka je jeho zachrana fotbalu Dukly Praha a prevedeni do Pribrami jako Marila Pribram, pak to prodal svemu znamemu pribramskemu podnikateli Starkovi
20. 12. 2008 | 21:52

Salva napsal(a):

Langerovu kulturu projevu a vydírání Bursíka Langerem,aby volil Klause za prezidenta, vidělo na vlastní oči několik milionů občanů při televizním přenosu -volení prezidenta Česka.
Langer,Bém,Klaus a všichni kdo volili proti-Evropana Klause prohráli volby ODS nyní...
20. 12. 2008 | 22:32

js napsal(a):

Pane ministre, tak nejak mi zdravy rozum rika, ze spinava hra byla take schuzka prezidentova poradce se zdiskreditovanym clovekem. Stejne tak pripomina spinavou hru vas natlak na lidi, kterym se pozdeji udelalo "spatne" a nemohli volit. Nebo nepritomnost dalsich, kteri se nemohli dostavit z "vaznych" akutnich duvodu. Vy jste se do te spiny namocil clovece a ted se tady snazite obhajovat. Klausovi spina nevadi, hraje s komunisty, mafii i s dablem, aby vyhral. ODS to jiz mnohokrat poskodilo. Myslim, ze tudy cesta k srdci volice nevede, to uz jste si mel vsimnout davno. Hodne stesti.
20. 12. 2008 | 22:43

george napsal(a):

Tímto prohlašuji, že nemám nic společného s výroky pod zn. George s velkým G a od tohoto se distancuji. Možná by to chtělo vazbu.
20. 12. 2008 | 23:30

Grinn napsal(a):

Hergot,tady každej na toho pana Langra nadává.To musí bejt nákej hajzlík.
20. 12. 2008 | 23:38

mira napsal(a):

Kolik jste toho vykouřil,že můžete napsat takovou lež?To si opravdu myslíte,že ostatní lidé jsou slepí a hluší,ale praxsi v tom již máte,viz vaše lži o dovolené s Kutalem,že.
20. 12. 2008 | 23:45

Selen napsal(a):

To je sranda. Íčko vysvětluje ROK!!! po události jak to vlastně bylo :D
21. 12. 2008 | 00:19

PAVEL napsal(a):

Jak by řekl K.Kryl, který tyto praktiky ODS prokoukl již krátce po revoluci. Na rohu ulice , vrah o morálce káže....
21. 12. 2008 | 00:22

ghfjkgh napsal(a):

Pane Langere, nejdříve jste tvrdil, že váš výrok "někdo půjde bučet" byl mikrofonem zkreslen na "bručet". Nyní již opět tvrdíte něco jiného.
Mluvíte někdy pravdu?
21. 12. 2008 | 00:27

Mráz napsal(a):

Fakt, ten Langer musí být opravdu velký zmetek, když tady na něj všichni nadáváte. Já znám asi jiného Langra, ten se jen usmívá a říká, že všechno dělá dobře. Komu mám věřit. Asi jsou dva Langrové, jeden co se dělá a druhý to vysvětluje.
21. 12. 2008 | 00:38

Mike napsal(a):

Paní Leno, děkuji za názor, já to samozřejmě chápu tak, že se tu Langra zastáváte. Ta Kubiceho zpráva byla účelově připravena s tím, že samozřejmě fakta tam byla poskládána tak, aby to na první pohled vypadalo, že tam podklad je. Sám Kubice řekl, podkladem pro má tvrzení byly nějaké zápisky nalezené u zavražděného Mrázka. A Mrázek se Kubicemu jevil natolik seriózní osobou, že to zkrátka sepsal a dal do tisku. Kubice samozřejmě věděl, že se to do tisku dostane. On nebyl naivka, který se nakonec překvapeně divil, jak se to do tisku dostalo. On sám to do novin odnést nemohl, za to by byl popotahován, byla tam samozřejmě fakta, která byla tajná vzhledem k vyšetřování, bylo to velmi chytře provedeno. Kubice to jako by v dobré vůli sepsal podle zápisků pana Mrázka, odnesl to do parlamentu, Langr to nechal „jen jako by z nedbalosti“ ofotografovat tisku a novinář to v dobré vůli vydal. Takže nakonec nikdo nemohl být popotahován za to, že se tento soupis nesmyslů dostal před volbami do tisku. Dokonale provedeno, jen aby to rychle zmizelo v propadlišti dějin a k tomu účelu nakonec obětovali i toho mouřenína – Kubiceho. Od revoluce bylo zlikvidováno tolik různých podnikatelů a každý se s někým znal, a ten se zase znal s dalším. Z každého případu mrtvoly podnikatele se dala při trošce obrazotvornosti vykonstruovat politická kauza jako řemen. Jenže v té době asi nikdo tak hluboko nešel. Ta absolutní špína – tedy spojit vraždu nějakého Mrázka s Paroubkem a ČSSD, toho se dopustila až tato garnitura a tito tři králové: Topolánek, Langr a Nečas. Nicméně, jak já říkám, ve volbách nevolíte mezi dobrým a špatným, jen mezi špatným a ještě horším. Zpráva Kubiceho byl podraz nehrubšího zrna, poněvadž i box může být sportem gentlemanů, jen si ten jeden ze soupeřů nesmí dát do rukavice tu podkovu pro „štěstí“. Mě se nelíbí snaha někoho skutečnosti rozpliznout do nějakého imaginárna, asi tak nějak jako „no dobře, tak Langer připravil Kubiceho zprávu , no ale zase Paroubkovi se zastřelili na podpisu knihy mafiánu, takže si nemají jeden druhému co vyčítat“. To je ta demagogie, srovnává se nesrovnatelné. Ještě jednu věc, kdyby zase věděl Paroubek něco na Langra, potom by zase dnes seděl možná Langr na lavici např. vedle Ratha. Nekomplikujte věci příliš, úplně čistí v parlamentu jsou snad jen komunisté, u těch nikdo nelobuje a necpe jim peníze do kapsy. Je jen různá míra toho, kam kdo je až ochoten zajít a tato parta tří králů má hodně silný žaludek.
21. 12. 2008 | 05:51

Burda napsal(a):

Pane Langere, hezky si přečtěte všechy příspěvky. Až na výjimky Vás lidé kopou do zadku. Prokázal jste neobyčejně tlustou hroší kůži, když jste se dral na místopředsednický post v ODS. Máte příšerný mediální obraz, poškozujete vlastní stranu, ale... máte zkrátka hroší kůži. S "fyziognomií chicagského gangstera" (jak kdysi trefněnapsal Reflex) jste hrobařem slušné pravicové politiky.
21. 12. 2008 | 06:14

klarasamkova napsal(a):

Abone, jako rodilá Moravačka mám taky dojem, že by bylo na čase začít oprašovat tu otázku moravské samostatnosti... a kdyby si ten export mohli zase re-esportovat: Langr, Paroubek(Olomouc) Nečas, Topolánek, Čunek - Vsetín, Julínek - Brno, no takt bysem se minula... KVS
21. 12. 2008 | 06:29

Abone napsal(a):

Klárko ,jako Moravák jsem taky zhnusen ,kde tito vyrůstali.
Výčet se dá rozšířit ,Kléma Gottwald ,Dalík ...
21. 12. 2008 | 07:28

Aleš napsal(a):

Další příklad vytírání řiti v podání pana ministra. Ona památná slova o bručení byla určena Bursíkovi a jeho koaličním partnerům, politikům, ne příslušníkům tajných policií. A pokud je mi známo podezření na angažování kohokoliv mimo ony policisty, policie nedokázala prokázat. Takže jen další slovní demagogie v podání pana ministra, ano Kubiceho zpráva o její vyšetření , to je dobrý příklad.
21. 12. 2008 | 07:53

oranžový napsal(a):

Pane Langere ...

Škoda, že jste nenašel odvahu sdělit nám
... a to špinavé prádlo s námi vyprat.

To je škoda ... otazníky zůstanou dál
otazníky, kterých je mnoho.

Na co soudy ???

Řekněte to dle svých slov , ať kvalitní
krmi ... dostáváme.

Odvary si nechte .

Odvahu buďto máte ....
a nebo nemáte .

Je mi líto ... zatím nemáte.
21. 12. 2008 | 08:55

Mike napsal(a):

Nechci se mýlit, ale něco mi napovídá, že ta slova o bručení patřila Čunkovi, protože ten, kdyby nebylo soudružské pomoci ODS, tedy tandemu Vesecká - Arif, by dneska možná také bručel.
21. 12. 2008 | 09:11

Jiří Bakkal napsal(a):

Teda, to jste to tomu Langerovi nandali!
21. 12. 2008 | 09:25

oranžový napsal(a):

Zdravím Kanalníku :-)

To jsou mi "vjecy" ... co ???

Jo jo, svědomíčko hryže ...
o tom nám I.L .. právě píše.
:-)
21. 12. 2008 | 09:28

třebaKarel napsal(a):

Lexi , Vlku ,
Ano , to je přesný . Jestli se Vám ještě chce v tom rejpat , myslíte na druhou stranu že v týhle partaji by se mohl nahoru vysápat někdo kdo neprokáže mimořádnou tloušťku hroší kůže ?
Někdy se připravuju na to , že skutečnost že mi takoví lidi co se neumí stydět v politice vadí je něco , nač si budu muset zvyknout . Pokud uvidím několik oačných , bude to poloviční zázrak .
tK
21. 12. 2008 | 10:27

jeník napsal(a):

Langře, bručet bys měl jít především ty.
21. 12. 2008 | 10:31

Ládik napsal(a):

"Jsem totiž přesvědčen, že není možné porušovat zákony a nenést za to odpovědnost".
Já jsem zase jistý, že to možné je. Znám hodně případů, kde se tak děje (dělo se za socanů a děje se i za vás). Kdybych nemmlčel, šel bych bručet.
21. 12. 2008 | 11:15

Emanuel Goldstein napsal(a):

Nevím, ministře, zda si komentáře čtete. Myslím, že ne, dokonce si nemyslím, že jste ten článek napsal. Nechce se mi věřit, že jste tak mdlého rozumu, neschopen sebemenší empatie a zbaven posledního zbytku soudnosti. Že si nedokážete přestavit, jak si tím psaním ublížíte, pokud je to ještě vůbec možné. V každé strně se najde někdo, kdo jí škodí. V ODS jste to vy, děkujeme, neodcházejte.
21. 12. 2008 | 11:20

vlk napsal(a):

třebaKarle

naděje, jak známo, umírá poslední. Takže to SNAD, možné je. Ale nejen v téhle partaji. Ty ostatní na tom nejsou lépe. Ovšem drzost, s kterou s e prezentoval Langer je skutečně ojedinělá.
Viz naprosto jednoznačná odezva po d blogem. Kd e si všichni myslí úplně ottéž, bez ohledu na politickou preferenci. To tady ještě nepamatuji.
21. 12. 2008 | 11:35

Vico napsal(a):

Tak jednoznačně odsuzující odezva tu už dlouho nebyla. Pan ministr by mohl pro svou stranu udělat už jen jeden záslužný skutek. Odejít. Začíná být totálně odpudivý i pro své vlastní voliče.
21. 12. 2008 | 12:30

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem řadu hrubě urážlivých komentář a výkřiků, které byly v rozporu se záměrem těchto stránek, i.e. poskytovat prostor pro věcnou a korektní diskusi.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
21. 12. 2008 | 12:58

Karel napsal(a):

Naše party vysokých politiků se navenek hádají,
ale často si rozdělují pašalíky a nějaké ty tunely (třeba Ředitelství dálnic a silnic), kde se tuneluje státní rozpočet ve velkém pod kuratelou ODS a ČSSD.
Takže kluci, i když na sebe něco ví, tak se nebonzujou, ale drží tiše pod krkem.

No u Tebe si Íčko dovolím dát tip, že Ty se do těch teplaků dostaneš, a možná na hezky dlouhou. Můj osobní odhad tak ze ca. 70%.

Íčko, Ty už jsi odporný i vlastním voličům. Jednou za čas přijde těm tam nahoře hodit davu nějakou kost v podobě potrestání vysokého politika.

Kdo jiný, když ne Ty, Íčko?
21. 12. 2008 | 13:11

Boleslav D. napsal(a):

Kazdy je tady na to Icko tak osklivy, az je mi ho lito...
Vzdyt on tak usilovne bojuje proti navratu komunistu k moci - a to je prece ted ten zdaleka nejaktualnejsi ukol, ne?
A takovou krasnou paradu s temi novymi auty zorganizoval, a nikdo to tady neoceni... A dva doktoraty ma...
Moooc smutne...
21. 12. 2008 | 15:15

trouba napsal(a):

trouba nechápe, jak taková cerebrita kterou jest vlk, může zde polemizovat s textem tak sprostomyslným, domnívaje se, že snad langer to psal,čte a bude odpovídat/ vlku, to byla jen sondička, co ještě sneseme, no a sneseme hodně/
vkládám vlka 20.12.2008 19:50:59
„vždycky se ptám, čím jsme si zasloužili, že všelijací Lsngerovés námi vytírají podlahu témhle zpsůsobem...“
inu zasloužili jsme si to, milý vlku tím, že jsme jim to dovolili a dále jim to dovolujeme/smutné smutné/ráno vstáváme na budík, chodíme do továren, roztáčíme soustruhy, jsme slušní, pracujeme a oni si s námi vytírají prdel/stejskale prosím, nevinný vulgarismus ponechat, vedle textu langerova o nic nejde, kapka rosy na míse záchodu/
21. 12. 2008 | 16:07

jk-jiny napsal(a):

Slepí vidí, chromí chodí a blbí tomu věří. Asi tak. Už máte, pane Íčko, Seychelský pas? Máte tam kámoše, zařídí to pro vás, i pro Salichova a Veseckou...
Ale na každý prase se už někde vaří voda, všeho jen do času a opička Bush za chvíli končí. Tahle vláda má za úkol sv. Radar a vlnou ruku na svoje kradení a Řebíčkovské zakázky má jako bonus. Koneckonců, ODSSácká vláda vždycky končila v červených číslech... pár ideologických žvástů, jedna ideologická knížka, jednoduchá řešení. A teď zakládání organizací a shánění členů za panáka rumu. Pěkné, pěkné... Jestli se komunisté vrátí, víme komu poděkovat.
21. 12. 2008 | 17:13

vlk napsal(a):

troubo

velmi se obávám,že máte, bohužel, pravdu.
21. 12. 2008 | 17:53

Krupa Václav napsal(a):

Díky Langře!Již jsem myslel,že tenhle rozháraný národ nikdo nikdy nedá dohromady a hle.Přiznejte se,že jste byl opět u kartářky?Hloupěji už vypadat stejně nemůžete.
21. 12. 2008 | 18:38

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden urážlivý výkřik, který byl v rozporu se záměrem těchto stránek, i.e. poskytovat prostor pro věcnou a korektní diskusi.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
21. 12. 2008 | 18:55

Zuzka napsal(a):

To autor: cca 4700 přečtení,60-70 příspěvků do diskuze. Slušný výsledek. To by Vás jako autora mohlo těšit. Kdyby ovšem alespoň někdo uvěřil. Ale ani jeden ...?
Zcela jistě rekord na těchto stránkách.

Měl jste radši ještě jeden rok počkat, pak by snad, možná, někdo naletěl .....

Všem diskutujícím přeji krásné, pohodové Vánoce
21. 12. 2008 | 19:05

myrta napsal(a):

pro troubu:proč si nedáš jiný nick,vždyť ty nejsi žádný trouba,když jsi to tak hezky a pravdivě napsal.Absolutní souhlas s tebou.
21. 12. 2008 | 19:10

Mc Cali napsal(a):

Po nebi plujou mraky, voda je mokrá.....blablabla.
Pene Langer.
( netušíte jak velkou práci mě dalo Vás takto slišně oslovit, píšu to tak vlastně jen z úcty k páně Stejskalovi )
Vy máte na hlavě hroudu másla velikou jako PRASE !!!
A to že jste v politice takovou dobu jen dokládá, jaké šmejdstvo se nám tam usadilo.
Jednou jsem pod jiný Váš blog psal, že kdyby jste okamřitě zanechal práce v politice a každou vydělanou korunu do konce života dával státu, zdaleka by jste nenapravil, co vše jste tady zmršil. To pořád platí.
Je mě z Vás blivno.
Jinak s psaním pod Váš blog nehodlám více ztrácet čas.
21. 12. 2008 | 20:17

alex. napsal(a):

Pane Langře,
v roce 1989 jsem po tzv. sametové revoluci doufal, že už bude jenom líp! Pracoval jsem pro OF a v prvních demokratických volbách jsem volil ODA. Tehdy jsem jejich programu věřil. Postupně ale program ODA vyšuměl a potom přišly další volby. A v těch jsem volil ODS jakož i opětovně v posledních volbách. Nepřál jsem si aby se opět k moci dostali komunisté, ale ani sociální demokracie!
A jak je to po letech dnes? Jste strana neuvěřitelně arogantních lidí, kteří až na několik výjimek vůbec nevnímá to, že vlastně máte zastupovat předevsím zájmy lidí, j.j. voličů, kteří Vás do PSP zvolili a kteří Vás vlastně nísto sebe delegovali??!! A Vy pane Langře,vyprávíte a píšete veřejnosti takové nesmysly a lži, že tomu Váši bývalí voliči nerozumí.Zaprodal jste se a nic Vám nepomůže možná i špatně spíte. Máte totiž máslo na hlavě a černé svědomí Vás at´ chcete nebo ne pronásleduje dnem i nocí.A jestli tomu tak není, tak musíte být blázen! Už nemáte před voliči co ztratit Vy už jste totiž, pane Langře, VŠE ZTRATIL!!!!!
21. 12. 2008 | 20:32

Ikena napsal(a):

To Alex,
chapu Vase pocity. Takto zdiskreditovat pravicovou stranu, to je unikum. Je velmi cene, kdyz sami volici a slusni priznivci pravice upozorni na neunosny stav veci, treba v ODS. Dik za odvahu. Je jen ku prospechu vsech, kdyz o tom budeme diskutovat. Jen se domnivam, ze nas politici dost podcenuji. A to z leve i z prave strany.
21. 12. 2008 | 22:21

oranžový napsal(a):

" vlku " :-)

Žes to ještě niky nezažil - že tu budou mít

někdy stejné názory ... jak zleva tak zprava

?????

Vo co jde ??

To je v pohodě, no .....

copak jste si ještě nevšimli ničeho

zcela ojedinělého a vzácného ???

Tak předně :

Od určité chvíle ... se tu od každého

zvlášť - prezentuje PRAVDA .

Tak to je supr cesta .... nemyslíte ???

:-)))
21. 12. 2008 | 22:28

Řeřicha napsal(a):

Pane (rádoby) ministře,

Když už jste natolik otrlý, že po tom všem, co jste vyvedl, stále ještě strašíte v ministerské funkci... tak buďte tak laskav a alespoň se držte zásady MLČETI ZLATO.

Protože na Váš poslední výkřik se již s dokořán otevřenými ústy dá říci jen toliko - NO COMMENT.

Sbohem (doufá 9,9 Čechů z 10...)

...
21. 12. 2008 | 23:20

Platan napsal(a):

Pane ministře díky za Váš blog! Gratuluji, jen tak dál - blogujte, četujte, exhibujte... Neboť čím více budete na očích, tím rychleji půjde ke dnu Váš "Modrý Titanik", což bude ku prospěchu všem lidem dobré vůle v této zemi!
22. 12. 2008 | 01:53

kristusek napsal(a):

Moc tomu nerozumím, ale nemohu se zbavit pocitu, že tímto blogem jste definitivně zahájil předvolební kampaň na straně kohokoli jen ne ODS...
22. 12. 2008 | 10:40

Jedla napsal(a):

"Jsem totiž přesvědčen, že není možné porušovat zákony a nenést za to odpovědnost."

Pane ministře, Vy jste někdy (v dospělém věku myslím) ctil zákony?
22. 12. 2008 | 10:42

trouba napsal(a):

jen technická pro korektně vokativující liberální intelektuály - ne langře, nýbrž langere/není langr, nýbrž langer a dost si na tom zakládá/tedy langer-langere/ nepochybně i černý sluha na seychelách mu bude zapalovat tlusté havana radostně volaje massa bob langer/jinak půjde bručet/
22. 12. 2008 | 11:51

Vasja napsal(a):

Koukaj pane Langer.
Maj v té ODS vůbec pud sebezáchovy?
Seděj na Titaniku a cpou si mordy u švédskejch stolů.......
Lepší jeden dnešek, než dva zítřky, že jo.
Ať neprasknete.
22. 12. 2008 | 12:08

pith napsal(a):

Pro všechny čtenáře tohoto blogu - čtěte Krakatici od novináře Kmenty, je to jeden z mála textů osvětlující i smutnou současnost.
22. 12. 2008 | 15:29

Marek napsal(a):

Ivánku, nekamaráde, jdi někam...
22. 12. 2008 | 15:29

stále rebel napsal(a):

PRAHA (MEDIAFAX) - Ivan Langer se svým lobbingem v případu IPS nejspíš dostal za hranu zákona. V jedné chvíli se jako politik přimlouval za to, aby firmu koupil český podnikatel Luděk Sekyra se společníkem Ivanem Kyselým, a ve stejném okamžiku pracoval pro Kyselého jako advokátní koncipient, píše sobotní MF DNES.
Právníci v této kombinaci vidí porušení tehdy platného zákona o střetu zájmů. "Jestliže lobboval jako veřejný činitel a přitom to byl zároveň jeho soukromý zájem, protože tak činil jako zaměstnanec advokátní kanceláře, která toho podnikatele zastupovala, tak myslím, že je to v rozporu se zákonem o střetu zájmů," uvedla právnička a bývalá poslankyně Hana Marvanová, která zákon před lety schvalovala.
To, že Pečeného advokátní kancelář zastupovala Kyselého, potvrdil Langer ve rozhovoru pro MF DNES. "A některými věcmi, řekl bych drobnostmi, jsem byl pověřen já," řekl. V jednu chvíli se tedy ocitl v dvojroli vrcholného ústavního činitele (byl místopředsedou Sněmovny) a zároveň najatého právního koncipienta lobbujícího za konkrétní projekt klienta.
http://www.kurzy.cz/zpravy/...

Langer: Nic jsem si nevzal

Ministr vnitra dnes tvrdí, že za své angažmá v případu žádné peníze nevzal. Na soudem povolených odposleších jsou nicméně zachyceny rozhovory Františka Mrázka, na nichž se se svými spolupracovníky baví o tom, že Langer dostane deset milionů. Na dalším záznamu zase řeší nákup nemovitosti určené pro Langera.
http://aktualne.centrum.cz/...

Langerovi nehrozí trest za střet zájmů, zákon neobsahuje sankce
http://zpravy.idnes.cz/lang...

A kritikové pana ministra by si měli přečíst taky toto:

Reforma zpravodajských služeb:
Ivan Langer: "Ten, kdo nesouhlasí s vládním záměrem, toho není důvod kamenovat, nebo upalovat, toho je potřeba rovnou zastřelit"
Jan Čulík
Ve středu 9. 4. 2008 dopoledne zasedal v Poslanecké sněmovně Výbor pro bezpečnost. Na program jednání byl mimořádně zařazen zvláštní bod: Věcný záměr zákona nového zákona o zpravodajských službách a o kontrole zpravodajských služeb. Návrh přišel poslancům představit sám premiér Mirek Topolánek (ODS). Sekundovali mu ministryně obrany Vlasta Parkanová (KDU-ČSL) a ministr vnitra a informatiky Ivan Langr (ODS). Při jednání výboru poskytlo zúčastněným „zajímavý“ pohled do psychologie některých vrcholných politiků.
http://www.blisty.cz/2008/4...
22. 12. 2008 | 17:19

alex. napsal(a):

Pro STALE REBELA

je to stejně zajímavé čtení, když lidé, jako jste Vy sledují současnou neradostnou politickou situaci v naší krásné zemi.To totiž znamená pouze jednu věc: ještě jsme neumřeli.! Normálnímu šlověku je z nich/myšleno z ODS/ na zvracení!!!
Můj názor jsem na tomto blogu napsal včera večer alex.
22. 12. 2008 | 22:38

Marťani napsal(a):

Tak to by se u nás na Marsu nestalo!
22. 12. 2008 | 23:10

BOSS napsal(a):

Vážený pane,vaše názory a vystoupení,která jsou naplánovaná a rovněž vaše blogy mne skoro každý den přesvědčují a dokazují,že na MV nemáte co dělat.Vaše zdůvodnění krakatice,proniknutí různých odposlechů/záměna SIM-karty,nebo volání z cizího telefonu/epizoda Kubice jsou fantastická a nemají přirovnání.Důkazem je monolog na Bursíka při volbě prezidenta/spíše frašky/,který nebyl určen dle vás veřejnosti.Jak asi nazýváte v soukromí své oponenty?Vy už jste překonal i p.Baudyše v průpovídkách na zaedéní vlády kdy mimo jiné prohodil""pánové já bych si tak potřeboval zam...t,neb toto bylo momentální odreagování,ale u vás jsou tyto proslovy cílené,řečené se škodolibím úsměvem a hlavně promyšlené a nejdou vzít zpět,nebo se nějak z toho vymotat.
23. 12. 2008 | 15:52

khb napsal(a):

Na svém blogu modrý pták
hodně schytal přes zobák.

Není věru Ivánek
holub ani skřivánek,

všem jasně se zračí
jeho původ stračí.
23. 12. 2008 | 18:23

jan napsal(a):

5850 + můj teda 5851 komentářů více méně proti Langrovi, tak to už je docela síla. Ale ne pro něj, tak teda pro koho, že by ho Topol odvolal, tak to ani náhodou. Jenom víc takových Ráthů na tuhle zprofanovanou vládu.
23. 12. 2008 | 19:17

Nalepeno v tramvaji č. 4 napsal(a):

Kuní ksicht, straka Ivánek,
známý to olomoucký mafiánek.

Tu úplatek, tu vyděračka,
pro Ivánka všechno hračka.

Íčko české poldy dobře šefuje,
sem tam nějaký odbor pouze paralyzuje.

S Íčkem je dobrý směr dán,
stáváme se Bananistán.
23. 12. 2008 | 21:52

majolenka napsal(a):

tak pane ministře, opravdu žádná sláva podle těch příspěvků pod článkem, jsem zvědavá zda li i u vás nastane nějaká sebereflexe, máte to teď jako jeden z bodů programového prohlášení nebo ne? .....Jinak slušným lidem přeji šťastné a veselé vánoce, pevné zdraví a lepší zítřky bez ministrů jakým je autor článku
23. 12. 2008 | 23:59

jan napsal(a):

od 23.12.2008 19:17:10 si tento blog přečetlo přes 200 lidí a že by tam nedali žádný příspěvek? Velice a velice divný. Příkaz shora?
24. 12. 2008 | 14:18

Ivan napsal(a):

Myslím si, že mě všichni ubližujete. Myslím to se všemi jen dobře a osvětluji některé kauzy. Počkejte si na mou knihu, gramiáda v únoru. Víte všichni dobře, že jsem neodvolatelný, tak si piště, co chcete. Lituji, že některé vaše příspěvky mě nejsou nakloněny. Příspěvek mám povolený.
25. 12. 2008 | 12:44

jarda napsal(a):

Příspěvek pana ministra Langera bych stručně shrnul jedním příslovím: Osel je osel i kdyby zlatý sedlo měl.
28. 12. 2008 | 04:08

paolo napsal(a):

no nazdar.faktem zůstává to,že každej vládní činitel si může dělat co chce a to zcela beztrestně.to znamená,že i ŠKODIT.a Vám,pane Langře se to povedlo bezezbytku.konkrétně co se týče policie a co vidím nejvíc-policie dopravní.totální rozprášení,likvidace,jakoby zákaz činnosti dopravní policie.je naprostou tragédií,že po ujetí trasy liberec-praha a zpět-například,nepotkám policejní hlídku jedoucí,stojící,kontrolující,prostě policie jako by neexistovala.zato řidiče porušující dopravní předpisy NA KAŽDOM KILOMETRI.asi nemáte k dispozici statistiky dopravních nehod a jejich následků.no nic to se u ministra stává.nikdo Vás neinformoval............pár let jsem jezdil po evropě a takovou nečinnost dopraváků jako v česku jsem neviděl.a věřte že za těch pár šupů co těm klukům na ulici dáváte další nepřilákáte.kdejakej lotr si do nich může píchnout kudlu,střílet po nich,srážet je autem a to v podstatě zcela beztrestně.vím,že moje řádky jsou výkřikem do tmy ale takových tu je........přesto Vám přeji jen to nej do nového roku.
28. 12. 2008 | 23:05

Mikesh napsal(a):

Ano, pane Langře, zlé zlé a ještě jednou zlé mikrofony zaslechly část soukromého hovoru a zárověň tu kritickou, která když se vytrhne z kontextu, působí nelibě. Jistě, mluvil jste o tom, že by ti, kteří se prohřešili proti zákonu, měli být pozásluze potrestáni. Že by ten, jehož vinou unikl videozáznam ze schůzky Šlouf - Weigel, měl "jít bručet". Vždyť je to tak jasné, tak čisté, tak krásné. Věří tomu aspoň někdo z vaší rodiny?
03. 01. 2009 | 14:54

ČARODĚJKA TAJEMNÁ napsal(a):

Zdravíííím Občanskou diskriminační Stranu a posílám i Já svou lidovou tvořivost, své dílko do světa......http://pokus.blog.idnes.cz/...
11. 01. 2009 | 02:33

Malý Vlk napsal(a):

Ivánku, kamaráde, můžu mluvit?
Tak já to tedy všem řeknu: co se do Íčka navážíte? Vždyť je to jeden z našich nejupřímnějších, nejčestnějších a nejdůvěryhodnějších představitelů. Vše dokonale objasní, vysvětlí nám to, co furt chcete!? Proč ho tady všichni obtěžujete, nevíte že má hodně práce? Nemůže ztrácet čas trpělivým vysvětlováním všeho, co udělá. Musíte mu trochu věřit, vždyť to taky myslí upřímně.
Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit.
A má i další klady! Například výtečně se dovede udržet ve výhodné funkci dlouhou řadu let. Učit bychom se od něj měli.
15. 03. 2009 | 12:10

replica watches napsal(a):

Very happy I can comment here!
Best wishes for this year.
05. 03. 2010 | 02:54

Zluty mor napsal(a):

ahoj Ivane pripravil jsi mne o praci nevadi pripravim Te oni taky , neveris vydrz cas se blizi jeste par informaci a narod se bude zase divit a Ty tez.
15. 03. 2010 | 09:12

iPhone SMS Transfer napsal(a):

You article is very informative. thanks.
20. 03. 2010 | 09:34

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
29. 03. 2010 | 08:58

discount air max shoes napsal(a):

<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 90</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 95</a>
20. 04. 2010 | 03:10

zdar napsal(a):

zdar vespolek.
<body bgcolor="#FF0000">
03. 05. 2010 | 18:38

Jarda napsal(a):

Íčko, Téčko, Béčko, Géčko, eNko, Káčko a v neposlední řadě i Péčko.
Aplikovat důsledně Benešovy dekrety a tyto odsunout z území ČR pro protistátní činnost!
Popř. vyhledat a zadokumentovat činy, kterými se provinili a vydat senátu v Haagu.
(Doufám, že by byl nestranný).
27. 05. 2010 | 12:43

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Novotný Martin O Obluk Karel · Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy