Paroubek vejci obnažený

29. 05. 2009 | 20:47
Přečteno 7389 krát
Člověk si o politikovi udělá nejlepší představu, když se pečlivě naplánovaná volební kampaň střetne s realitou. Jiří Paroubek nám toho o sobě řekl za poslední týden mnohé. Něco jsme již věděli. Například, že nemá nadhled a smysl pro humor. Že vidí svět jen a pouze svými stranickými brýlemi a nechápe lidi, kteří žijí mimo jeho partajní limity. Že má slovník pouťového vyvolávače. Že neumí navázat kontakt s těmi, kteří mají jiné kulturní hodnoty a myšlenkové zázemí. To vše ale není tak podstatné.

Nejsmutnější na Jiřím Paroubkovi je, že on nechápe o jakou práci vlastně usiluje. Jeho job nebude získávat hlasy voličů, ale řídit zemi. Nekandiduje na šéfa největší slibotechny, ale na předsedu vlády. Tedy práci, při které denně řeší nepříjemné problémy, s lidmi, které nemůže prostě poslat do cukrárny. Předseda vlády musí především umět odlišit co je podstatné a co ne. Musí umět potlačit osobní nebo stranický zájem ve prospěch země. Měl by mít minimální respekt i u lidí, kteří ho nevolili.

Paroubkova reakce na vajíčka ukázala, že nemá na to, aby byl premiér. Premiér by neměl chtít vzbuzovat lítost, ale respekt. Premiér by měl umět si oponenty získat, ne je zurážet. Místo, aby nám Paroubek sdělil, jak chce řešit problémy této země, tak vystavuje na odiv svoje ušpiněné tričko a uplakaně požaduje soucit a policejní ochranu. Co by dělal ve chvílích skutečné krize? Šel by prosit o pomoc marťany?


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

xx napsal(a):

Z jakého fondu ODS ty vejce kupuje?
Já budu volit ČSSD, už jen kvůli tobě, Langere.
29. 05. 2009 | 20:53

bobr napsal(a):

Co můžeme čekat od Langra? Hloupý, nic neříkající blog, spíše předvolební agitka. Vajíčkáři, ať už je dirigoval kdokoli, způsobili propad obliby ODS hlavně mezi středovými a nerozhodnými voliči. Langře, prokázal jste své partaji medvědí službu, ostatně nikoli poprvé.
29. 05. 2009 | 20:57

Béda napsal(a):

Jen tak dále pane Ivane.

Každé vaše slovo o morálce je spolehlivou zárukou dalších prohraných voleb ODS.
29. 05. 2009 | 21:02

StandaT napsal(a):

ach jo.
29. 05. 2009 | 21:10

juvel napsal(a):

Buďte ujištěn p. Langere, že horší předseda vlády než byl p.Topolánek můžete být už jenom Vy.
29. 05. 2009 | 21:11

Darock napsal(a):

To je opravdu dojemné, pane Íčko. Zvláště to, že premiér by měl umět si oponenty získat, ne je zurážet. To vás napadlo při sledování Topolánka v akci, že?
Nebo to, že by měl by mít minimální respekt i u lidí, kteří ho nevolili. Taky získáno pečlivým pozorováním stylu práce svého stranického šéfa?
Za takové rady vám Paroubek jistě pošle květiny.
29. 05. 2009 | 21:11

Aleš napsal(a):

"řešení" hlavního šéfa volební kampaně. Pane Langere, je neuvěřitelné jak vy jste prázdní a falešní.
29. 05. 2009 | 21:12

prcek napsal(a):

Ahoj Ivane,
dneska prší, a můžeš za to ty, zítra bude pršet, a budeš za to moci také ty,
Za vše, co se stane v tomto státě můžeš ty, když se to nehodí sockám do krámu.
Napsal sto správně!!!
Hezký víkend
29. 05. 2009 | 21:19

Zbyněk Matyáš napsal(a):

No dobře, pánové, ulevili jste si, takže co tak něco prohodit k věci? Ať už ta vajíčka házel kdokoliv (už se ví, že v tom ODS nejede), nemá Ivan Langer kus pravdy? Na místě J. Paroubka Po trefě vajíčkem bych si úspěšného vrhače pozval na pódium, pogratuloval mu a zeptal se, co tím vlastně mínil. To by byly body, k vašim samozřejmým hlasům by získal možná další, chlapství se cení všude. Možná někdy jindy někde jinde někdo jiný.
29. 05. 2009 | 21:21

Béda napsal(a):

Pane Ivane,

vás obnažily: Kubiceho zpráva, citlivé vedení policie nazvané případně Kozel zahradníkem a dobře míněné rady poslancům před volbou prezidenta republiky.

Škoda, že již nežije Karel Kryl. Ve vás by jistě našel zajímavý studijní a inspirativní materiál pro svoji tvorbu.
29. 05. 2009 | 21:21

rododendron napsal(a):

Mimořádně s Vámi souhlasím. Letos poprvé od 1989 k volbám nejdu. Nevidím žádnou alternativu.
29. 05. 2009 | 21:23

LEVAK napsal(a):

Slibotechnu z vlády jste udělali v roce 2006 vy modří bratři. K tomu Vám nepochybně na poslední chvíli dopomohla zejména velkolepá kulišárna, vznešeně nazvaná Smlouva s občany. V podstatě jen seznam svatosvatých slibů, které na svou čest a na čestné pionýrské vlastním podpisem garantoval sám Mirek Topolánek. Naivní občan pak směl stvrdit svůj radostný souhlas vhozením volebního lístku ODS do urny. Do té volební.
Tahle legrace, byť dnes místy poněkud zavání černým humorem, stojí teď po Vašem blogu vážené Íčko za připomínku. Hned první věta preambule pobaví: Všem spravedlivě snížíme daně a usnadníme podnikání. Dále pak: Omezíme prostor pro korupci... Zkrátíme soudní řízení na půl roku. Radikálně omezíme objem vládních pravomocí, které dávají prostor pro svévolné zásahy státu vůči občanům.
To pravé ořechové však přijde až později, pod úderným titulkem Co garantujeme. Tak například: Daně klesnou 100 % daňových poplatníků, tedy nejen bohatým. Všem lidem stoupnou čisté příjmy. Úpravy DPH nepoškodí žádnou skupinu obyvatel.
Nestačí? Pojďme tedy ještě dál, následují skutečné lahůdky: Zastavíme snižování životní úrovně důchodců ve srovnání s těmi, kteří pracují. Finanční spoluúčast ve zdravotnictví se nebude povinně zvyšovat. Zachováme ústavní právo na bezplatnou zdravotní péči na základě veřejného zdravotního pojištění.
To je ale jen několik vět, jak se říká „vytržených z kontextu“. Stálo by za to přetisknout tu smlouvu celou včetně bombastické grafické úpravy, anebo ještě lépe: obnovit někdejší Nedělní chvilku poezie v televizi a číst ji každý týden na všech kanálech. V recitaci by se mohl střídat Mirek Topolánek s Jiřinou Švorcovou, ta zvládá ten správný patos.
A byla by to jistě skvělá švanda, možná dokonce lepší než Ošklivka Katka. Tedy až na slib závěrečný, při jehož čtení mě i po těch třech letech poněkud zamrazilo: Občané České republiky mají právo na pravidelnou kontrolu plnění závazků Občanské demokratické strany a na neprodloužení mandátu v případě jejich neplnění. Není to divné, když strana, deroucí se k moci, slibuje cosi tak samozřejmého?
29. 05. 2009 | 21:23

Petr napsal(a):

máte dost konfrontační politiky ČSSD a vůbec všech politických stran? Podepište dopis směřovaný Polickému gremiu ČSSD, který sepsali členové skupiny na Facebooku "Nejsme žádní fašisté, Paroubku!"
Otevřený dopis si můžete přečíst a případně jej i podepsat na internetových stránkách http://www.malejjarda.cz
29. 05. 2009 | 21:25

LEVAK napsal(a):

Ad Beda: a co zrušení Finanční policie na čemž vydělala zejména mafie, na to jste zapoměl?
29. 05. 2009 | 21:25

jk-jiny napsal(a):

"Kdyby lidé věděli, co budeme dělat, nikdy by nás nevolili", nulová tolerance, "budem s nimi jednat a pak je pošleme do...", ze Špidly dělat Lenina, rozpustit finanční policii, tvrdit, že krize nebude, kopat do aut, justiční mafie, Íčko... Možná jste po Kubiceho zprávě nasadili drsnější metody, možná tím i vyhjrajete. Ale jestli se to začne mydlit, rád si do ODeSSáka kopnu. Hovada rozumějí jen síle (viď, Katuško...)
29. 05. 2009 | 21:27

Nuba napsal(a):

Pane Langře,

prosím Vás, vypněte ten gramofo, máte ho poškrábaný a pořád přeskakuje. Paroubek, Paroubek, Paroubek. To je obehraná písnička, kdo to má pořád poslouchat.

Už jsem to poradila panu Zahradilovi, taky má pusu plnou Paroubek, Paroubek ... To není náhoda. To se vezete na vámi vyvolané vlně a myslíte si, že Vám přihraje hlasy voličů. To byl Váš nápad volební taktiky nebo té Vaší agentury.

Nabíjíte čím dál tím silnější kalibr. Mobilizace, nulová tolerance a teď Paroubek musí být zničen, přece ho nikdo nemá rád, že.

A co vůle voličů, to Vám nic neříká ? Není to jejich věc, koho si zvolí, a to navzdory Vašemu přání. To si dovolili dost. Asi se Vám o něm zdá i v noci.

Co s tou nedokonalou demokracií uděláte. Však Vy něco vymyslíte. A když Vás nic nenapadne, tak se necháte inspirovat. Příkladů z historie máme dost.

Věřím, že Vám karta Paroubkománie nevyjde. Až tak hloupí lidé snad nejsou.
29. 05. 2009 | 21:29

Špekay napsal(a):

Pane Langere, vy zrovna nejste brilantní psavec - ovšem i kdybyste byl rozený literát, tak obdivovatele Jřího Paroubka (spasitele) neoslovíte a nezískáte ani náhodou. Paroubkova oranžovost -i s rudými fleky (dnes i se žlutými)je prostě okouzluje a oslovuje takřka absolutně.
Tedy těžko vám nějak pomoci (což by až tak nevadilo), ovšem těžko též nějak pomoci této zemi. Což je vlasně hnus až do barvy rudé (s fleky oranžovými).
29. 05. 2009 | 21:34

Ivan napsal(a):

Mám dojem, že jeden chce být chytřejší druhého. Vážený pane exministře, před veřejnosti jste nazí všichni, ale chytrou horákyni nepřečuráte a tou je veřejnost. My již na Vás kašlem, jako vy na nás. Takže jste se vyzvracel a poskytujete možnost vyzvracet se dalším a říkáte si politici, kteří buduji společnost. Ne vy ji dokážete jen rozbít a zhroutit. Proto nechte čepici na hlavě aby se Vám nerozlezli. Nikdo z Vás nebuduje, ale bourá. Máte jen jednu výhodu, jste u koryta. Tak se nabaštěte a necloňte slušným lidem slunce na obloze.
29. 05. 2009 | 21:37

Béda napsal(a):

Špekay,

pan Langer je úplně ten poslední, kdo by si mněl činit nárok kázat o morálce. Právě o takových lidech zpíval Karel Kryl.
29. 05. 2009 | 21:38

JC napsal(a):

Paroubek a chlap jo :-)))))).
Když se jednalo o radaru, on nic nevěděl, kdzž se jelo rychle v autě tak spal, když jeho dobrý přítel střílel, tak už tam nebyl.
Alibistický posera to ano, ale chlap :-)))))
A stejní poseroutci jsou všichni, kdo mu slouží i ti kdo ho volí.
29. 05. 2009 | 21:40

Kritik napsal(a):

Žloutková epidemie našla svého původce. Přihlásil se dobrovolně.
29. 05. 2009 | 21:43

Béda napsal(a):

JC,

to měl Paroubek přiznat, že v době Ďuričkovy střelby na Kočku mladšího (Ďuričko byl mimochodem expřítelem slečny Talmanové a Kočka starší byl spolupracovníkem Langerova MV a Gandalovičova MMR) tam byl, i když tam nebyl?

Vy byste to snad jako "chlap" udělal?
29. 05. 2009 | 21:45

LEVAK napsal(a):

Ad Petr:to Vám už ten fašismus tak vlezl do lebeně?Jakým právem si vůbec tady dovolujete poroučet abychom podepsali nějaký pamflet,zřejmě asi výplod některého chorého ducha protože asi nikdo jiný něco takového nemohl vymyslet!Víte že platí rovnice
chorý duch+fanatismus=fašismus!
Vážený,jste fašisté protože kdyby jste nebyli tak by jste diskutovali,ale to by asi byl velký nápor na vaše "bedny" a od vrhání vajíček vás zřejmě hlava nebolí.
V tisku proběhla informace,že vrhači vajec jsou studenti,kteří nesouhlasí s politikou ČSSD.Já vím,že vejce nejsou zadarmo a jestli mohou studenti takhle mrhat penězi tak potom na tom nejsou tak špatně a mohli by tedy platit školné.Vždycky jsem byl proti tomu,ale po této zkušenosti si myslím,že jsem se mýlil!
PS:když máte dost konfrontační politiky všech stran,proč jste zahájili vrhání vajíček jen na ČSSD.Máme si myslet,že jste je dostali zaplacena nebo dodána in natura?
29. 05. 2009 | 21:46

Nuba napsal(a):

Ještě poznámka - výzkumy veřejného mínění udávají větší procento popularity pana Paroubka než pana Topolánka a Vy taky nejste zrovna moc zbožňovaný.

Párkrát jsem si přečetla diskusi pod Vašimi blogy, žádná sláva. A že vajíčko na Vás nikdo nehodil. To je zajímavé.

Není kampaň jako kampaň, některá může být asi dokonce i štvavá (něco na způsob Rudého práva z doby totality - kdo je Václav Havel)

Když dojdou vlastní nápady, rádi se inspirujeme se.

Kde je Vaše zodpovědnost ? Úmyslně se vyhýbám vulgárnímu výrazu, který mám na jazyku.
29. 05. 2009 | 21:51

Špekay napsal(a):

Bédo - myslím si, že Kryl (v době své tvůrčí síly) pěl o jiných lidech, než zrovna o Langerovi.
A koho by si Kryl bral na paškál dnes, to rovněž těžko tipovat. Že by byl ale dnes Kryl třeba právě Paroubkovým fanouškem? Bůh suď - ale moc tomu nevěřím.
29. 05. 2009 | 21:51

Pepik napsal(a):

No to se objevil ten pravý moralista a přes čvrt monitoru, sakra. Dnes opravdu není hezký den.
29. 05. 2009 | 21:54

Jan K. napsal(a):

Levaku, nějak jste zapomněl na rovnici:
chorý duch+fanatismus=komunismus, nakonec vlastně, jakýpak je rozdíl mezi fašismem a komunismem?
29. 05. 2009 | 21:54

Píďalka napsal(a):

Je pravdou, že Paroubek s Rathem nemusí mít vystupování zrovna podla Gutha-Jarkovského. Ale dokud budou u ODS takové arogantní a hulvátské figury, jako je Topolánek, Zahradil a Langer, pak si musí ČSSD Paroubka s Rathem hýčkat a chovat je jako v bavlnce. Jsou jediní, kteří dokážou jednat podle hulvátské šablony ODS. Až z politiky zmizí Topolánko-Dalíkovsko-Langerovské pojetí, bude se moct i ČSSD zbavit Paroubka a snad se vrátí slušnost.
S vámi "Íčko" je to vyloučené.
29. 05. 2009 | 21:58

LEVAK napsal(a):

Pro Jan K.:
srovnání mezi fašismem a komunismem: přes všechny podobnosti v konkrétních způsobech jejich výkonu moci, jejich "totalitní" moci nad celou společnosti, naprosto fundamentální rozdíl spočívá v jejich výchozích principech:
Fašismus je založen na principu e g o i s m u (byť i kolektivního, nacionálního), zatímco komunismus pramení z myšlenky a l t r u i s m u.
Jestliže se oba tyto systémy nakonec potkali na společném poli útlaku, násilí a "totality", pak u fašismu je toto logickým vyústěním jeho principiálního antihumanismu - zatímco u komunismu je to pouze důsledkem jeho pervertované p r a x e, jeho totální zrady původních idejí a ideálů.

K tomu bych dodal:
Podstatný rozdíl mezi komunismem a fašismem/nacionálním socialismem je v oblasti ideologie.

Komunismus se hlásí k myšlence sociální rovnosti, navazuje tím na obdobné chiliastické/millenaristické směry v rámci židovství, křesťanství, islámu, případně i jiných náboženství (buddhismu). Příznačný je pro něho uzavřený nesnášenlivý pseudonáboženský věroučný systém připomínající středověkýé katolictví, kterým byl komunismus do jisté míry i ovlivněn a který pokrýval všechny oblasti lidské existence. Úměrně k tomu, jak se dosažení cílů komunismu jevilo nereálně, uchyloval se komunismus při jejich dosahování k násilí a teroru, stával se zločinným, jak dokazuje osud Savonarolův ve Florencii, münsterských novokřtěnců, ruských bolševiků a jejich napodobovatelů.

Fašismus/nacionální socialismus apod. se, do jisté míry ovlivněny učením anglického sociálního myslitele Hobbese, hlásily k myšlence silného státu nastolujícího pořádek stojícího nad občanskou společností představovaného osobností nesesaditelného, ničím a nikým neomezovaného vůdce, jehož slovo má platnost zákona. Tím tento systém navazuje na antickou starořeckou tyrannis a pozdní římskou diktaturu, na novověký absolutismus. Na rozdíl od komunismu nemá rozpracovanou ucelenou a jednotnou, závaznou ideologickou soustavu. Postupuje vcelku pragmaticky a ve věcech světonázorových je dosti liberální, i pokud jde o oblast politiky, do značné míry trpí světonázorovou pluralitu a rozmanitost. Od klasického politického liberalismu se ovšem v jednom podstatně liší: Netrpí světonázor, který považuje za nepřátelský nebo alespoň škodlivý a důrazně proti němu vystupuje. To se v nacionálně socialistickém Německu týkalo zvláště světonázorových směrů nějak spojených nebo jen spojovaných se Židy.
29. 05. 2009 | 22:02

malma napsal(a):

3 odstavce
a já myslel, že má 2 vysoké školy :))
29. 05. 2009 | 22:06

ROSSIAN napsal(a):

Petr, vaše iniciativa je spíš drzost a nemístná provokace. Po vaší akci na Andělu obvinovat kohokoli jiného než vás samotné z konfrontačního stylu je značně nemístné. Fašisté je pro vás ještě slušné slovo. A jestli si myslíte že vás očistí to že se ted od vajíčkové iniciativy alibisticky distancujete tak jste zcela vedle. Máte štestí že zatím za vámi stojí zmanipulovaná média a politická objednávka jistých kruhů která vás plánuje využít v roli užitečných idiotů pro své vlastní cíle. Až se ocitnete ve vzduchprázdnu bez politické podpory neštěkne po vás ani pes, a vaše iniciativy budou každému jenom k smíchu.

P.S.: A proč vaši iniciativu ohledně ukončení "konfrontačního stylu" nepošlete taky Topolánkovy bijícímu novináře, urážejícímu oponenty vulgárními gesty, čmárajícímu na mezinárodní diplomatické dokumenty, urážejícímu cizí hlavy státu apod., Na to je jasné odpověd. Přece nepůjdete kritizovat vaše chlebodárce.
29. 05. 2009 | 22:17

noctem napsal(a):

Jenom mně vrtá hlavou, jak může spoluautor Smlouvy ODS s voliči nazvat kohokoli slibotechnou. To, co je zač pan Paroubek, nelze napsat, protože by to pan Stejskal smazal. To, co je zač pan Langer, nelze napsat, protože pro to neexistuje dost odporný výraz.
29. 05. 2009 | 22:20

Přiznivec napsal(a):

Pán Langer, nebude ODS zasej rozdávať predvolební kolečka na výpočet daně. To minulé mi jaksi naozaj špatně ukazuje.
29. 05. 2009 | 22:21

Jan K. napsal(a):

Levak:
Třídní boj a altruismus? Ne, jednou jde o egoismus nacionální, podruhé o třídní. A běžného občana nakonec zajímá konečný výsledek a ten je v obou případech stejný, jen s tím rozdílem, že ho jednou vraždí cizáci a podruhé vlastní spoluobčané.
29. 05. 2009 | 22:21

JC napsal(a):

malma, tedy vy jste mu to vytmavil.Já myslím, že Langer dnes hanbou neusne.
29. 05. 2009 | 22:22

PatientO.T. napsal(a):

2 Píďalka:
Ty informace o personální politice Lidového domu čerpáte odkud? Paroubek je tedy něčí mouřenín? A koho, prosím vás?
29. 05. 2009 | 22:22

Pacák napsal(a):

Cituji Langera:
Nejsmutnější na Jiřím Paroubkovi je, že on nechápe o jakou práci vlastně usiluje. Jeho job nebude získávat hlasy voličů, ale řídit zemi. Nekandiduje na šéfa největší slibotechny, ale na předsedu vlády.

Cituji Topolánka: http://mujweb.cz/www/kladen...

Prosím, pane Langer, o vysvětlení.
29. 05. 2009 | 22:27

Pepa Řepa napsal(a):

Vejce, vejce samý vejce.

Už je to jako od Cimtmanů:
Kachny, kachny, samý kachny.
29. 05. 2009 | 22:29

Volič napsal(a):

Koho tímto oblbnete ?
29. 05. 2009 | 22:43

siven napsal(a):

Pane Langere, nechápu, o co se tímto výplodem snažíte. Vždyť vy už teď nejste ani trapný. Vy jste "no comment".
29. 05. 2009 | 22:53

Rumcajs napsal(a):

P.Langr

Čekal bych spíše reakci na pana Rátha.Vím že je to skřet, kterej hned žaluje když mu člověk jednu ťafne, ale já bych si to klidně odseděl.
29. 05. 2009 | 23:05

karel matousek napsal(a):

Stejne pateticke jako Rath, jen hure napsane. Mas za 4, Icko.
29. 05. 2009 | 23:08

PatientO.T. napsal(a):

2 Rumcajs:
Tak bacha, pane loupežníku, na své odpůrce Rath nejen žaluje, ale i posílá kontrolu z FÚ! Členové Lékařské komory by mohli vyprávět...
29. 05. 2009 | 23:09

Saliven napsal(a):

"Premiér by neměl chtít vzbuzovat lítost, ale respekt. Premiér by měl umět si oponenty získat, ne je zurážet." - A co z toho umí proboha Topolánek?

Nechápu, že někdo jako je pan Langer má tu drzost ucházet se o hlasy voličů. Jen málokdo má na triku toho tolik jako Íčko, jenže holt jsou u nás lidé, kteří si umí zařídit beztrestnost.
29. 05. 2009 | 23:15

Hajný napsal(a):

Pane Langre,
tak vy jste tu ještě chyběl.Ještě se vyjádří Kožušník a bude sestava kompletní.
Osobně se hlásím,po přečtení vašeho blogu, do řad vejcoteroristů.Hned v pondělí si pořídím prak na vejce a do podzimu snad natrenuji přesnou střelbu.Už se těším na váš podzimní předvolební mejdánek tady někde u nás.Kdybyste nepřijel,hodně byste mne zklamal.
PS:Ještě chybí vaše vyjádření,že to celé spískal Klaus.
29. 05. 2009 | 23:17

PatientO.T. napsal(a):

Salivene! Někdo půjde bručet...
29. 05. 2009 | 23:17

Saliven napsal(a):

PatientO.T.:
Někdo jo, ale Íčko to určitě nebude - ani když dohazoval spolu s Mrázkem Sekyrovi IPS, ani když dal kámošovi 30 mega z mědvěda na golfový hřiště, ani když se zvláštním způsobem dostal k nemovitostem v Olomóci..a nakonec mít za kámoše Valentu taky nejni špatný. A když si vzpomenu jak se bil v prsa, že hlasoval proti vstupu do EU a pak s úsměvem od ucha k uchu stříhal pásku na Schengenu. Jen v tom klipu od Mňágy a Žďorp se mi líbil.
29. 05. 2009 | 23:21

suchánek napsal(a):

k tomu, abych zde po delší době (a mém osobním trapasu) něco napsal, mě v podstatě přinutily dva příspěvky StandyT.

první byl pod zahradilem a říkal:
POZDĚ, druhý je zde a říká: ACH JO.

chtěl bych vám StandoT napsat, že vás považuji za jednoho z nejlepších glosátorů na zdejších blozích. a fascinuje mě, jak ODS dělá vše proto, aby právě takové lidi donutila nevolit. nevím jak vy, ale já už jsem definitivně rozhodnut oboje volby vynechat.

ale ať se vrátím k vašim příspěvkům, ta tři slova vystihují momentálně absolutně vše. ODS jak už je poslední dobou obvyklé zaujímá k aktuálním tématům a situacím vyčkávací stanovisko. a vyjádří se vždy pozdě. kolikrát jsme slyšeli, jak si vezmou ponaučení z krajských voleb. a nenechají se ničím zaskočit. říkal jsem si, že ti hoši mají s tím předsednictvím spoustu práce a tak nemají čas řešit reakce a kampaně. ale co probůh dělají teď???

resumé: vaše absolutní neschopnost zaujmout jasná stanoviska včas už vás stála minimálně dva voliče (já a žena) a myslím, že nebudem sami.

to Standovo ACH JO pak jen podtrhlo můj obecný pocit ze současné politiky. je mi z vás všech napříč politickým spektrem neskutečně šoufl. dostali jste mě do pozice (langr a zahradil potažmo kožušník), že se už dokonce bojím číst vaše blogy, protože vím, že se za ně opět a opět budu jen stydět.

k vejcokampani jen krátce: je mi líto člověka, který měl kreativní nápad a během chvilky oslovil 50 000 lidí k reakci velmi vtipným způsobem. nikdo ho asi nemůže podezřívat z toho, že si přál onu akci u anděla. je víc než zřejmé, že chtěl jen projevit svůj odpor vůči současné politice. a ještě nikdy se tu nestalo, aby následovala řada asi 15 blogů, které by měli společné jedno slovo (tedy vejce). měli jste ho najmout, třeba by vám s kampaní pomohl. i to jeho dnešní pokání bylo milé a vtipné. škoda, že ta akce dopadla tak blbě.

intenzivně přemýšlím o založení nové strany. název už mám:

SPSP: STRANA PROTI SOUČASNÉ POLITICE, celý její program je uveden v názvu.

závěr: stydím se za vás ODS a zpětně začínám litovat, že jsem vám to tam zadarmo házel.
29. 05. 2009 | 23:23

PatientO.T. napsal(a):

Myslel jsem to jako varování pro vás. Ach, jste tak zranitelný... :-)
29. 05. 2009 | 23:24

maffie napsal(a):

Oponent není ten, kdo háže vajíčka, oponent umí diskutovat a má argumenty, oponent v demokratické společnosti zná a uznává občanská a lidská práva, nedehonestuje jiné za to, že kriticky myslí a jednají, zkrátka za to, že jsou demokraty....toto vše je vám však cizí....za to vám není cizí, že 100krát opakovaná lež se stává pravdou - Goebbels
škodit vlastní zemi nedokáže nikdo lépe, než vaše politická partaj, která zneužívá slova demokratický a občanský ve svém názvu....zaseli jste vítr a časem sklidíte bouři....jste krásnou ukázkou toho, jak daleko může dojít ten, komu zachutnala moc....
29. 05. 2009 | 23:28

PatientO.T. napsal(a):

2 suchánek:
Vy jste si někdy myslel, že hochštapleři typu Íčka usilují zrovna o váš hlas? Pokud ano, proč? Jaké jste měl pocity při vkládání lístku ODS do volební urny? Už jste je rozdýchal? Zdravím vás!
29. 05. 2009 | 23:29

stále rebel napsal(a):

No to je snůška hlouposti a samolibosti!

Jen ke dvěma věcem, které mne pobavily.

Cituji:
„Například, že nemá nadhled a smysl pro humor“

To Ičko má smysl pro humor opravdu k popukání.

Cituji:
„Nejsmutnější na Jiřím Paroubkovi je, že on nechápe o jakou práci vlastně usiluje. Jeho job nebude získávat hlasy voličů, ale řídit zemi. „

Ví vůbec Ičko, že Paroubek už tuto zemi řídil?
Bohužel díky Kubicemu, Langrovi (který pomáhal „odhalovat“ Paroubkovo pedofilství a pod, zveřejnění přísně tajné), Melčákovi a dalším ji musel předat arogantním, sprostým a nekompetentním …., kteří tuto zemi přivedli do pěkných malérů. Paroubek předával prosperující zemi s růstem HDP přes 6 %, vrátí se mu obrovský problém. Tak jako v devadesátých letech odesáci předvedli čo umí.
29. 05. 2009 | 23:31

maffie napsal(a):

tím, že nepůjdete volit, pomůžete právě ODS, prosím všechny slušné lidi, kteří nevzdali myšlenku na to, že demokracie u nás nemá právo na život, běžte k volbám, nerezignujte, volte kohokoli, jen ne profašisticky laděnou současnou podobu ODS
29. 05. 2009 | 23:33

stále rebel napsal(a):

Oprava co umí ne čo.
29. 05. 2009 | 23:33

Pepik napsal(a):

Tak dnes to má říz, dobře se to čte. Doboru noc
29. 05. 2009 | 23:35

Saliven napsal(a):

Patient.O.T:
Nikdy nejni tak zle, aby nemohlo bejt hůř. Já jsem malá pijavice na to, abych stál někomu jako je Íčko za to, mi způsobovat problémy. :-)
29. 05. 2009 | 23:41

suchánek napsal(a):

PatientO.T.:

Taky vás zdravím a mám jednu osobní otázečku. když jsem dnes u těch osobních vyznání, tak zrovna vaše příspěvky jsou zde pro mě absolutní TOP. tak se vás chci zeptat, koho jste volil vy, případně, koho budete volit?

a ať neodpovídám na otázku otázkou, tak odpovím na tu vaši:

považoval jsem vždy svobodné volby za něco, čeho bych se měl a chtěl zúčastnit. zpočátku jsem to házel ODS rád, později jsem to házel ODS proti Paroubkovi, pak přišlo neskutečné fiasko na sjezdu ODS, kdy z personální rošády vypadla jediná změna: vodrážka (neviditelný dodnes). tam se to ve mně začalo lámat. zbytek už znáte. nebudu to házet proti paroubkovi někomu,kdo se dostává na jeho úroveň.

a zcela otevřeně, topol je jediný, který vždy misku vah převážil na stranu VOLIT. dnes je tak ňák neviditelný, podle mě je unavený a to především z lidí, které má kolem sebe v ODS. myslím, že už tak trochu rezignoval (a taky myslím, že se za ně stydí stejně jako já).
29. 05. 2009 | 23:41

Saliven napsal(a):

suchánek:
Tedy pane suchánku, měl jsem Vás za věrnějšího voliče ODS. :-)
29. 05. 2009 | 23:44

suchánek napsal(a):

Salivene, pane si snad říkat nebudem, když jsme vrstevníci. trošku se stydím za to minulé extempore a poprvé od té doby něco píšu. pro vás jen jediné: závidím vám to přesvědčení, že až to tu ti současní oranžoví převezmou, bude tu o mnoho líp.

tak jen možná malý dovětek: NEBUDE, věřte mi.

co si myslíte vy osobně o paroubkovi?
29. 05. 2009 | 23:49

Saliven napsal(a):

suchánek:
Ok jsem pro. :-) No neříkám, že bych byl nutně přesvědčen, že bude líp - spíš to bude více rovnostářské. Ono to líp je subjektivní - bychom se museli pobavit o definici. Nejsem si jistý, zdali by bylo vhodné v takto veřejném prostoru psát co si přímo myslím o Paroubkovi. Pokud si chcete pokecat o takových tématech, tak musíme zvolit jiné médium - skype, icq, facebook nebo mejl. Tady tohle pitvat nechci, i když žádnou zdrcující kritiku nečekejte. :-)
29. 05. 2009 | 23:53

PatientO.T. napsal(a):

2 Suchánek:

Naposledy jsem volil do PS ODS. Trochu se to zvrtlo... :-(
V krajských volbách jsem volil hnutí Doktoři. Majitel mého preferenčního hlasu se vzdal mandátu a zbytek hnutí vstoupil do koalice s ČSSD (což je v karlovarském kraji sebranka gaunerů podílejících se na všech lumpárnách včetně tzv. losovačky) a s KSČ(M), což je, jak známo, zločinecká organizace. Tady se to zvrtlo ještě víc...
Koho budu volit příští týden ještě nevím, nejraději bych se opásal vajíčky, posypal strouhankou a moukou a navštívil coby atentátník nějaké to shromáždění... Nadělal bych z nich řízky!
30. 05. 2009 | 00:09

Saliven napsal(a):

PatientO.T.:
Je to směšné, jakkoliv je to tragické :-) Ani u nás to není žádný svatoušek, jsem zvědavý na našeho hejtmana. Zatím vypadá velice dobře, uvidíme jestli mu to vydrží.
30. 05. 2009 | 00:13

PatientO.T. napsal(a):

2 Suchánek:
Jen pro doplnění, v roce 2006 jsem volil ODS poprvé v životě. Bylo to naposled? Kdo ví? Pořád jsem, bohužel, v situaci, kdy volím menší zlo...
30. 05. 2009 | 00:16

PatientO.T. napsal(a):

2 Saliven:
Podle toho, co jsem dnes četl, bylo by asi vhodné, aby ČSSD, pokud vyhraje volby, nechala panu Rathovi ministerstvo lásky. Sice se budeme muset mít všichni na pozoru, ale přijde nás to levněji než jeho případné vládnutí nad zdravotníky...
30. 05. 2009 | 00:21

Mrázek R.I.P. napsal(a):

Íčko, ty pravocový podvodníku, jak ty nadřazuješ zájem země, tedy zájem typického českého občana svým pletichám a partjaním kšeftům?
30. 05. 2009 | 00:42

tomas.p napsal(a):

Langře, zmněňte píár agentůru, čím dřív tím líp
30. 05. 2009 | 01:07

primitivobecny napsal(a):

agenty ala bordel a prostit...ohnisko zla
30. 05. 2009 | 01:23

petr1962 napsal(a):

byl jsem se podívat na stránkách výše uvedených malej jarda.Nebyl jsem zcela rozhodnut koho budu volit ale po přečtení už vím že to budou socialní demokraté.Na těchto stránkách jsou výplody choromyslných fašistů ktaří nejsou schopni diskuse a už docela věřím tomu že za tím stojí ODS.Arogance pana Paroubka jim vadí ale s arogancí pana Topolánka jsou spokojeni.Zkuste se tam podívat a uvidíte jak z toho čpí ten modrý nádech.
30. 05. 2009 | 05:27

topsik napsal(a):

Kdybyste tady pane Langře vypustil místo tohohle žblafu nějaké bublinky, udělal byste líp. To smrdí bručením!! Tenhle výpotek nestojí ani za komentář, ale jak Vás mám rád, a jak Vám věřím, to jistě poznáte dle těchto páru slov. ODS je s Vámi pro mne (a skoro pro všechny jenž znám) nevolitelná!
30. 05. 2009 | 05:51

noether napsal(a):

Napadlo Vás, pane poslanče, že jste mezi lidmni mnohem méně oblíbený než Jiří Paroubek?
30. 05. 2009 | 06:29

Petrman napsal(a):

Íčko, opět jste nám dokázal,že ač Paroubek není moc dobrá volba tak volit Vás by bylo ještě horší.
30. 05. 2009 | 07:27

qqq napsal(a):

oranžády, přečetli jste si ten článek? Vy byste Paroubka hájili i kdyby zabil sto lidí, poté obvinili ods.
Sundejte si ty oranžové brýle a použijte svůj vlastní rozum!!!!
30. 05. 2009 | 07:40

Vico napsal(a):

p.Langere já si ten váš příspěvek nedovedu vysvětlit jinak, než že vás ČSSD koupila.

Kdybych byl bulvární novinář a snažil se vymyslet titulek k vašemu vyjádření, byl by asi takový

Spící agent ČSSD Ivan Langer vybuchl v centrále ODS na Jánském vršku
30. 05. 2009 | 07:41

Pepa Řepa napsal(a):

To suchánek, saliven a zubařskej:
Pánové chápu vás. Já už to mám za sebou - jako Adina Mandlová.Dneska už se jenom směju.

Šťastni jsou příznivci obou kleptokratických stran.
Mají jasno.
Matičkya strany pochopily, že když postaví krávu nebo vola, tak skalní jádro hlas odevzdá.Ti chytřejší, si do tří měsíců drbou hlavu, kohože to zvolili.
Kterou krávu, kterýho vola. Frustrace jako řemen.

Abych se tomu vyhnul, volil jsem v našem rajonu Balbíny. Byli jsme tři. Já, jeden od Cimrmanů a třetího blba jsme nedohledali.

Jasně, vyhozené hlasy. Ale neměl jsem pocit, že jsem se ušpinil. Letos nevím. Jsou tak líný, že už s nima není ani sranda.

Je to zase stejná story. Volba menšího zla. Do tří měsíců, se z toho vyklube ještě větší zlo.A na tom se podílet nechci.

Třetím uskupením jsou t.zv. pravdoláskovci.Od Urbana po Kocába. Mají zvláštní vlastnost. Nikdo je nikdy nikam nezvolil.Nicméně, jsou v pravý čas na pravém místě. Když se mění režim,staví vláda, když se kooptuje, když se-podle nich-diskriminuje.
Vyhodíte je dveřmi, vrátí se oknem.

A pak zbývá ta drobná havěť. Zemdlené s Bursíkem, Žákovou a Justem vylučuju.O komunistech netřeba hovořit. Ty zvolí Rossiani, Vilíci a Leváci.

Pak už je to podle naturelu, stejně asi hlasy propadnou.
Mně je osobně nejsympatičtější Kuras. Čtu ho celá léta, je naprosto konzistentní.Naštěstí není na kandidátce Mach, Payna překousnu.

Nikomu ale svůj názor nevnucuju, vím, že můj hlas zřejmě propadne.Když budete vědět o nějaké lepší alternativě, o nějaké slušné straně bez kleptokratů, ale zato s vizí,dejte vědět.

Já ji zatím nevidím.
30. 05. 2009 | 07:59

Pepa Řepa napsal(a):

To Patient
gratuluju k odhalení obdivovatele Zjuganova

http://profil.lide.cz/profi...

a navrhnu vás na udělení ceny Simona Wiesenthala prvního stupně, před nastoupenou jednotkou.
30. 05. 2009 | 08:09

Evropan napsal(a):

Ivan Langer:
Pěkná úvaha, s jejímiž závěry souhlasím.Nicméně zde chybí odstavec, ve kterém se tento rádoby eticky vyspělý státník distancuje od agresivního chování jako nástroje demokracie.
Chování vedení našich největších stran ODS a socdem se podobá jak vejce vejci.Pro mne jsou obě strany nevolitelné.
30. 05. 2009 | 08:30

Petr B. napsal(a):

Pane Langere, to je schvalování trestného činu. To se nestydíte, jako bývalý ministr vnitra, toto dělat? Navíc útočníci, nejodpornější lůza, opakují vaše argumenty vůči ČSSD, takže se dá lehce vyvodit, že jste odpovědní za vytváření atmosféry nenávisti vedoucí k násilnostem, které odsoudil i váš bývalý předseda Klaus. Doufám, že se už ministrem vnitra nestanete.
30. 05. 2009 | 08:45

Kolbaba napsal(a):

Ta snůška nadávek na autora blogu mne vede k přesvědčení, že jedinou demokraticko stranou v zemi je ODS a jedině ODS je záruka rozumného a demokratického vývoje.

Současná garnitura ve vedení ČSSD, počínaje bývalými bolševiky, přes ryze sociálně demokratické charaktery ala Kateřina Brožová nebo David Rath a Kočkovými přáteli konče, je zárukou nastolení fašismu jako jediného způsobu vládnutí, jenž by umožnil této smečce se udržet u moci až do konečného a nevyhnutelného krachu tohoto státu.
30. 05. 2009 | 09:09

Petr napsal(a):

Pane Langr, jistě máte pravdu, každý normální člověk b y z toho podia odešel, ale nebavme se o vajíčkách bavme se o deficitu 170 mld. Kč. Roční splátky pouze úroků 2009 - 60 mld., 2010 - 71 mld., 2011 - 82 mld. Kč ? Opakuji - pouze úroků, to se neplatí dluh. Divíte se, že se mladí lidé, kteří tomu alespoň trošku rozumí takto bouří. Vždyť my projídáme jejich budoucnost a tváříme se jako mistři světa. Ukončme to !!!!!!!!! urychleně předložte zákon o vyrovnaném rozpočtu !!!!!!!! Kdo ho poruší spáchá trestný čin.
30. 05. 2009 | 09:16

student napsal(a):

Naši politici, od prezidentů až po starosty,dlouhodobě byli málo činní, případně neteční:
-k šikanování a násilí ve školách,
-ke zvířecímu chování mnohých fotbalových fanoušků a mnohých lidí dlouhodobě nepracujících,
- k NACISMU a FAŠISMU
- k často omezeným právníkům a úředníkům,
- k často primitivním novinářům.
Výsledkem je skutečnost, že v ulicích se projevuje lůza.
Pane Langře, aktivní politiku, už víte co děláte špatně ?
30. 05. 2009 | 09:18

Proto napsal(a):

Proč ODS hrdinsky nevytáhne ve volební kampani svůj největší trumf - US základnu v ČR .I když možná, že slova a image Ivana Langra zapůsobí podobně.
30. 05. 2009 | 09:20

PatientO.T. napsal(a):

2 Pepa Řepa:

Zdravím vás a dík za poctu :-)
Musím se ovšem svěřit s jistými pochybnostmi. Není ten ROSSIAN nakonec pouhá provokativní mystifikace?

"Ambice: být politik nebo ideolog. Založit v ČR politickou stranu po vzoru Jednotného Ruska s paralelní mládežnickou organizací. Moje politické vzory: V.V.Putin, G.Zjuganov, R. Fico, H. Chavez.."
To přece nemůže myslet vážně. Jen ty vzory! A takhle pohromadě...

P.S.: Dovedete si představit stranu Jednotné Česko?
30. 05. 2009 | 09:26

veverka napsal(a):

Íčko patří do kriminálu a ne na blog.
30. 05. 2009 | 09:31

xyz napsal(a):

Ivánku, zalezte na hnůj kam patříte. Jak dlouho si tady ještě budete hrát na ministra? Už by jste se nehodil ani na ministranta..... raději si nastavte zrcadlo a můžete si zpívat: "Když se dívám na sebe, tak se musím pochválit........" Je mi z Vás na blití
30. 05. 2009 | 09:41

Béda napsal(a):

kolbaba,

i vy šprýmaři a recesisto.
"...jedinou demokratickou stranou v ČR je ODS a jedině ODS je zárukou demokratického a rozumného vývoje."

"Kdyby lidé věděli, ... nikdy by nás nevolili, Es kommt der Tag, Osvětomská lež, Noc dlouhých nožů, Jsem jako jeho martin Bormann, Všichni půjdete bručet", prostředníček vůči oponentům, ... CheChe. Pěkná demokracie. Chybí pouze druhý díl mein Kampf a podpálení parlamentu.
30. 05. 2009 | 09:43

Kanta napsal(a):

Panové Langer,Topolánek,toť "osobnosti ODS."Jen houšť a větší kapky.
30. 05. 2009 | 09:51

altman napsal(a):

Dobu, kdy zde zasmrádala ODS budeme vzpomínat jako na nejhorší období českých dějin. Protože tato strana bezohlšedných fanatiků je mnohem horší, než ti odporní komouši.
30. 05. 2009 | 10:01

jepice napsal(a):

Zalíbila se mi představa uzavřeného, vypolstrovaného pavilonu, kde by si to naši oblíbení politici mohli po libosti vyřizovat mezi sebou /slovně nebo házením vajec, to už by bylo na nich/, a odkud by k nám, unaveným občanům, nezaznívala ani hláska.
30. 05. 2009 | 10:02

jepice napsal(a):

PatientO.T.:
Myslím, že ROSSIANA nechápete. On nechce Jednotné Česko. On chce rozšířit Jednotné Rusko.
30. 05. 2009 | 10:18

Čochtan napsal(a):

Tak jsem si pročet komentáře a to první co mě napadlo bylo: "Podívejte děti! Blbost kvete".
To co by mělo bý DISKUZÍ na bogerem danné téma se zvrhlo v nadávání a házení špíny Paroubkovým stádem na všechny, kteří stojí mimo stádo. Především na ODS.

Ivan Lager mě také párkrát pořádně nas..l, ale teď píše o Paroubkovi a jeho neschopnostech, a tak zůstaňme u tématu. Jinak dopadnem jako paní Nováková, když se hádala se starou Roubíčkovou kdo měl tento týden mýt schody, a "diskuzi" ukončila slovy "a vy ste nám zabili Ježíška !"
30. 05. 2009 | 10:20

veverka napsal(a):

Fotografie usvědčují Mladé konzervativce

Podle dostupných fotografií napadli shromáždění ČSSD na Andělu Mladí konzervativci spojení s ODS a se Stranou svobodných občanů.
http://www.blisty.cz/2009/5...
30. 05. 2009 | 10:24

ROSSIAN napsal(a):

Patient, dřív nebo později silné centristické strany jako je dnes v Rusku JR (JEDINAJA ROSSIJA) vzniknou nejen u nás ale téměř ve všech zemích EU.

Do 20 let v celé Evropě (mimo Velkou Britnánii a několik málo bezvýznamných zemí) bude opuštěn dominující koncept liberální demokracie ve pospěch tzv. státního centrismu (kombinace státního kapitalismu a státního socialismu), který zároven bude udržovat rovnováhu mezi odmumírajícími zbytky "liberálně-demokratického" euroatlantického kurzu a nově nastupujícím celoevropským radikálním nacionalismem, kterému bude schopen čelit pouze nový centristický kurz. Současné otázky zda je někdo pravičák či sociální demokrat se stanou podružnými, a místo toho vzniknou tři hlavní síly: liberálně-demokratický euroatlantický kurz, který do poloviny století definitivně odumře a do 20 let se v kontinentální Evropě dostane do marginality. Potom zde zůstanou dva hlavní soupeřící bloky: celoevropský nový radikální nacionalismus a státní centrismus, přičemž státní centrismus se v pozitivním případě stane dominantní euroasijskou ideolgií (v EU, Rusku i SNS) a vytvoří základ budoucího Euroasijského mocensko-politického a ekonomického bloku (EU, Rusko, SNS).

To že zde uvádím jako svoje vzory zdánlivě protichůdné osobnosti není v rozporu. Všichni tito lidé, at už vědomě či nevědomě totiž budují nový politický kurz i nový politický styl budoucnosti, kde rozdělení na levici a pravici nebude hrát roli. Spoučasný politický západní systém prochází definitivní konečnou krizí (včetně pravolevého dělení), a systém který se dnes buduje v Rusku, ale třeba v regionálním rámci i na Slovensku jediný může v budoucnosti zajistit vnitřní stabilitu daných státních celků i rovnoprávnou mezinárodní spolupráci mezi nimi (v tomto případě především v rámci euroasijského regionu) bez vměšování třetích sil (jakým je dnes tzv. euroatlantická strategie pod odumírající hegemoníí USA).
30. 05. 2009 | 10:24

stále rebel napsal(a):

Masakr politické reklamy
S upřímným zděšením jsem zhlédl dvě novinky ze stoky české politické reklamy. Masakr dobrého vkusu odstartoval klip Ivana Langera. Je ubohý až do té míry, že jsem se musel smát. Nejhorší je, že to Ivan MYSLÍ ÚPLNĚ VÁŽNĚ. Ani stopa po nadsázce či sebezlehčení. Pomáhat a chránit před tímhle by měla policie!
http://marekhrkal.cz/reklam...
30. 05. 2009 | 10:27

Antislav napsal(a):

To Patient
Pripojuji se ke gratulaci za odhaleni Russiana a doporucuji predat cenu v Oberwiesenthalu, v lete je tam vlaho.
30. 05. 2009 | 10:33

ROSSIAN napsal(a):

jepice, nemám v úmyslu rozšiřovat Jednotné Rusko, pouze ho beru jako významný inspirační vzor nejen pro naší ale i celoevropskou politiku budoucnosti, která pomůže na principech "suverénní demokracie" zajistit vnitropolitickou i ekonomickou stabilitu každého státního celku v euroasii bez vměšování cizích vlivových center (v euroasii dnes us neococns centrály) a zároven zajistí více než dnes vzájemnou politickou i ekonomickou spolupráci zemí Euroasie, především zemí EU a Ruska.
30. 05. 2009 | 10:36

Béda napsal(a):

stále rebel,

myslím že tam mělo být uvedeno - máme ruce klíč k policejním archivům a k srdcím organizovaného zločinu.
30. 05. 2009 | 10:38

Béda napsal(a):

Když se boří mýty,

http://www.blisty.cz/2009/5...

Aneb kdo stojí za organizátori facebookové omeletové revoluce?
30. 05. 2009 | 10:45

Vico napsal(a):

stále rebel : díky za ten odkaz. Klip jsem si přehrál a slzel smíchy.

Langer prý absolvoval nějaké kurzy herectví, úplnej primář Sova...Slibuje klíče k vítězství asi tak věrohodně jako vrchní velitel Tygrů osvobození před závěrečnou vládní ofenzívou.
30. 05. 2009 | 10:46

Vico napsal(a):

Rossian : po vašem ujištění, že nemáte v úmyslu rozšiřovat jednotné Rusko, jsem si setřel studený pot v čela. Br, to jsem si oddechl.Otevřu šampáňo.
30. 05. 2009 | 10:49

veverka napsal(a):

Béda
Jo,jo,pravda se nakonec ukázala.Lži Íčkovi nepomůžou.Už ne.
30. 05. 2009 | 10:57

Béda napsal(a):

pane Ivane,

CEVRO institut, jenž jste zakládal, a Mladí konzervativci vejci obnaženi?
(viz odkaz výše na Britské listy)
30. 05. 2009 | 11:05

Frant. Lukeš napsal(a):

Kdyby podobný článek napsal někdo z důvěryhodnějších členů ODS, jako např. p. Tošenovský, dalo by se s ním věcně argumentovat. Ale alespoň trochu inteligentní politik by stěží takový blábol napsal. A exministr Langer, který v podstatě ochromil policii - jak např. se dočítáme, p. Pitr do ČR jezdí jako na dovolenou a nic se mu nepřihodí (o nějakém zatčení nemluvě) - se tímto článkem znemožnil ještě více, pokud je to vůbec možné.
30. 05. 2009 | 11:06

stále rebel napsal(a):

Bylo by zajímavě vědět jakým způsobem tento člověk absolvoval studium, patrně podobně jako se stal ministrem, tedy za pomoci výměnných obchodů s „Melčáky“, kontakty na ty správné lidi, různých protislužeb a podobně.

Kdybyste se zeptali tohoto člověka, co je potřeba k tomu, abyste se stal ministrem a chtěl vám po pravdě odpovědět asi by řekl:

Chytří být nemusíte, charakterní být nesmíte, hlavně se však nesmíte za nic stydět.
30. 05. 2009 | 11:11

Čochtan napsal(a):

"Paroubek je dobytek, a proto ho stádo miluje."
To je citát z iDnes. Pravda pravdoucí. Je to velké stádo. Stádo nikdy není inteligentní, stádo je vždy jen stádem volů. Je hodně volů, kteří tu řvou, že budou volit Paroubka. Hitler by také zvolen většinou Němců.
30. 05. 2009 | 11:11

lupa napsal(a):

Pan Langře,máme štěstí, že již nejste ministrem a doufám, že se po volbách nedostanete k moci.
Blogujte dál,tady děláte škody jen sobě,i když tak profláklá osoba jakou jste vy si již ani uškodit nemůže.
30. 05. 2009 | 11:15

Béda napsal(a):

Čochtan,

Pytlák polapen ve vlastní nástraze řval a zoufale se svíjejíc v bezmocné zuřivosti k pobavení okolí kolem sebe divoce kopal.
30. 05. 2009 | 11:17

Čochtan napsal(a):

Béďo,
hezky jsi Paroubka vystihl !
30. 05. 2009 | 11:21

L.Jakl napsal(a):

Milý Ivane,

"On tak zas J.P. anti není. Vajíčkové divadlo má vyvolat dojem, že v těchto volbách jde jen a jen o souboj ODS a ČSSD Nedělám si iluze o tom, že některé struktury ODS se „vajíčkové války“ s radostí účastní. Podle mne ale nejde o z centra řízenou akci, spíše se aktivisté v místech přidávají ke spontánně vzniklé mánii. Důležitější je podle mne jiná věc: tuto akci začalo spontánně několik mladých lidí a ta se pak po internetu rozšířila mezi mládež, které je pan Paroubek nesympatický. Jenže pak se věci chopila média a soustavně ji rozdmýchávala, až ji dohnala ke včerejšímu vrcholu. A proč to dělala? Aby nadcházející volby představila veřejnosti pouze jako střet dvou nejsilnějších stran a zakryla tím skutečnost, že tyto dvě velké strany dnes fakticky vládnou ve velké koalici a po příštích parlamentních volbách nejspíš takto budou vládnout ještě otevřeněji. Přiznat současné vládě její pravý charakter, tedy charakter velké koalice, obě strany nemohou, protože by to pomohlo všem ostatním stranám prezentovat se jako jediná opozice. Přiznání tohoto faktu by obě velké strany poškodilo, voliči by hledali alternativu mezi ostatními stranami a také by nacházeli jiná témata včetně těch evropských, než je naoko před diváky předváděný vyhecovaný souboj modrých a oranžových. Těm jdou média na ruku a proto se jim vajíčková válka hodila. Vajíčková válka a hlavně její mediální zesílení pomáhá velkým a gumuje malé", tvrdí Jakl.

P.S. Jednou by mohl dav pořád hony na Íčka. Do sebe, Ivane:-)
30. 05. 2009 | 11:21

f. Stočes napsal(a):

Po vajíčkových výtržnících přijdou kovaní „antinacisté“, jejichž názory zastupuje Petra Sokolovská na portálu. Pokochejte se buď titulky či citátem:

Neonacistické krysy patří na dno Orlíku!
http://www.eportal.cz/Artic...

"Celá historie socialismu je především historií krys. Právě lidské krysy jsou se svou stokovou přichcíplostí tím pravým odpadovým materiálem pro socialistické modelování… Beneš patřil rovněž k oněm zmiňovaným hlodavcům."

Ubožáci! Neonacisté jsou patrně jen vhodnou potravou pro židovské kulky!

http://www.eportal.cz/Artic...

Na ePortálu v rubrice Kdo jsme se uvádí: „Na Eportalu vycházejí články, komentáře, studie a analýzy významných osobností české, avšak i slovenské a zahraniční pravicové politiky, publicistiky a konzervativního smýšlení. Jmenujme například Václava Klause, Miloslava Bednáře, Romana Jocha, Ladislava Jakla, Marka Loužka, Petra Macha, Jiřího Zahrádky, Jana Zahradila, Vlastimila Podrackého, Matyáše Zrna, Marka Stoniše, Martina Schmarzce, Lukáše Petříka, Marka Skřipského, Dana Drápala, Josefa Mlejnka, Martina Čejky, Michala Semína, Jana Kubalčíka, Čestmíra Hofhanzla, Lukáše Krivošíka, Igora Skúpého, Petra Friša, ale i Rogera Scrutona, Pata Buchanana, Daniela Pipese a dalších…“
30. 05. 2009 | 11:29

miky napsal(a):

30. 05. 2009 | 11:32

Ghola napsal(a):

Langer je ten pravej, co ma do toho mluvit. Podivejte se na fotky tehle milé slečny na vajíčkonádě na Andělu.

http://img.aktualne.centrum...
http://img.aktualne.centrum...

Teď její fotka z Mladých konzervativců (Lucie Litomiská)
http://www.konzervativci.cz...

A teď její fotka z akademie CEVRO, kde je Langer předsedou.
http://www.cevro.cz/cs/o-ce...

Je vidět, že Langer v tom prostě umí chodit. :-)
30. 05. 2009 | 11:42

Ghola napsal(a):

30. 05. 2009 | 11:54

within take napsal(a):

"V posledních čtrnácti dnech před volbami máme ještě připraveno pro voliče jedno překvapení, věříme, že to zabere," řekl MF DNES Zahradil.
http://zpravy.idnes.cz/soci...

Zatímco Paroubkův volební tým zvyšuje výdaje na eurokampaň, lídr ODS Jan Zahradil mluví jen o blíže nespecifikovaném překvapení.
http://zpravy.kurzy.cz/1733...
30. 05. 2009 | 12:22

stále rebel napsal(a):

Langře, s tou mládeží na napadání opozičních předvolebních mítinků, nic originálního, to už tu jeden takový demokrat byl.
30. 05. 2009 | 12:24

Konrad napsal(a):

Doufam, ze na mitincich ODS nedojde k zadnym provokacim, a to bude dukaz, ze sympatizanti levice jsou ti slusnejsi. Panu Langerovi bych chtel vzkazat- At zije Levice! At zije ing. Paroubek! Slava socialnimu statu, hanba ODS !
30. 05. 2009 | 12:29

anekdota napsal(a):

CO BYLO DŘÍVE vejce nebo slepice?
červené vejce-
modré kuře-
bílá slepice-
hnědé vejce
30. 05. 2009 | 12:35

Tupelo napsal(a):

Konrad: jen to nezakriknete, soucasne poulicni bojuvky ODS (mladi konzervativci, cevro) jsou patrne schopni si zorganizovat provokace i na setkanich ODS. Nejak jim nedoslo (viz odkazy na fotky uverejnene v Britskych listech) ze v dobe internetu jsou lehce identifikovatelni. Jo v Gliwicich se to jinak manipulovalo :)
30. 05. 2009 | 12:41

Béda napsal(a):

Konrad,

doufám, že ne Henlein?
30. 05. 2009 | 12:55

JAKO napsal(a):

pane Langer,takže přece jenom ČSSD měla pravdu, >miky to potvrzuje s odkazem na blisty.cz<
To je teda gól do branky ODS ze strany ČSSD

Body stoupají ČSSD osto šest,a vaší íčkovci s vajíčkama ještě navíc využili vajíčkových nespokojenců pro vaše politické cíle...OPRAVDU HANEBNÉ

Takže kampaň ČSSD byla opravdu jaksi blíže pravdě více,než jsme si mysleli

Trochu mi to připomína založení OF,kdy byla převzatá aktivita MAFIÍ,místo toho tyto akce převzaly jakýsi IDIOTI z CEVRO a KONZERVATIVCŮ

UŽ DOST S TAKOVÝMA MAFIÁNSKÝMA PRAKTIKAMA-NEZLOBTE SE ALE ODPORNOU MAFIÍ JSTE VY!

Takže nám tady nemoralizujte,protože od vás to prostě sedí,jen jste se báli ČSSD,a proto jste se vše snažili využít jen pro svůj prospěch,takže výroky ČSSD na vaši adresu jsou ZCELA OPODSTATNĚNÉ!
30. 05. 2009 | 12:57

Jamima napsal(a):

Pane Langere - poukazovat na to, že někdo nebere rány vejcem do hlavy s dostatečným nadhledem a elegancí je opravdu ubohost a od bývalého ministra vnitra snad i neskutečná blbost. Kdybychom neznali vaše projevy oscilující podle situace od plamenných Urválkovsky demagogických výlevů až po žoviální bagatelizování vašich průserů, byla by spousta lidí zřejmě v šoku. Né však ti, co sledují vaši kariéru postavenou na vašich divadelních výkonech, sice hrubě amateristických, avšak zasahujících naivnější typy...nasedl jste kdysi na vlnu revoluce a teď na ní doplujete díky vašemu neexistujcícímu svědomí až do důchodu. Nepředpokládám, že byste byl z politiky brzy nějak vyšachován (bohužel), protože vám žádný byť sebevětší malér a nehoráznost páteř nezlomí. Není totiž co zlomit....
30. 05. 2009 | 13:09

LEVAK napsal(a):

Ad Jan K.:malá hádanka-kdo oběsil paní Rosenbergerovou matku dvou dětí v padesátých letech?Teď vyšlo najevo,že byla nevinná!Budou příslušní odpovědní stíháni nebo je zde jíné měřítko?
30. 05. 2009 | 13:13

Matrix napsal(a):

Modrý blaf
No soudruhu viděl jste včerejší ČT? Ta slečna tam stála a nic nedělala, jen ji nějaký dědek a bapa práskli. Tak se začali strkat. A teď stop - foto. Slečna bije babu. Jó manimupace jako hrom a hlupáci to žerou i s navijákem.
http://www.ct24.cz/vysilani...
30. 05. 2009 | 13:25

Tomáš napsal(a):

Nebýt Paroubka tak nemáš téma. A pak kdo je ubohý. Asi to ani nevidíš skrze svoji neustálou honbu na čarodejnice. Ivánku. Cink.
30. 05. 2009 | 13:28

Modrý blaf napsal(a):

Matrix:
Asi jsme každý viděl něco jiného. ČT, ač by měla být veřejnoprávní, je namodralá. Např. na youtube.com a onde naleznete celou akci, kdy ta odvážná modroptačice se dere dopředu, vytrhává účastnicím plakát z rukou a následně je bije. Modrej hnus. Jak ji potkám tak ji nařežu, třeba na holou.
30. 05. 2009 | 14:43

*** napsal(a):

Tomáši,
nebýt Paroubka, tak je zde dávno hromada problému vyřešena. Mimochodem ty čarodějnice budou, jen se budeš divit kde je bude Paroubek hledat - mrkni do zrcadla. Už tomu rozumíš?
30. 05. 2009 | 15:03

Matrix napsal(a):

Soudruzi tupcý blafe stále nemohu nalézt jak ta slečinka někomu něco bere a něco hází. No nic, čumíš na to přes rudý hadr a tam asi bude k vidění věcí.
30. 05. 2009 | 15:31

Matrix napsal(a):

Sorry za překlepy.
30. 05. 2009 | 15:38

ROSSIAN napsal(a):

No v každém případě, já bych slečnu Litomiskou využil jinak než politicky...
30. 05. 2009 | 16:15

Béda napsal(a):

Co to má slečna Litomiská v rukou? Není to platíčko vajec?

Kamže že se to asistentka CEVRO institutu založeného Ivanem Langerem, kandidující v krajských volbách za ODS spolu s Mladými konzervativci - žabým potěrem ODS zatoulala?

Co dělá uprostřed davu důchodců na mítinku ČSSD?
30. 05. 2009 | 16:37

zdesta napsal(a):

čochtan:Praha je baštou ODS- počet voličů odhadovánn na 350 000.To je dost velké "stádo"vzhledem k vašim teoriím o stádnosti.Jsou to také volové?Pak zde citujete IDnes že Paroubek je dobytek.Který velikán ducha to napsal? Určitě to bude nějaká světově uznáváná osobnost.Od samého začátku kdy zmiňovaný působí na vrcholové funkci mě nebyl sympatický a marně jsem si kladl otázku,proč gremium ČSSD trpí nedostatkem soudnosti.(ODS-to samé)Disponovat slovníkem primitivů dokáže opravdu jenom vůl,který není schopen civilizované argumentace.(Paroubek-dobytek)Pak mě není dostatečně jasné to rozdělování stádnosti.Když vyhraje ve volbách ODS počtem dvou a půl milionem voličů tak to stádo nebude? To nebudou volové? Kdo je vůl a kdo není, určuje vlastně uznávání určité politické ideologie.Takže volči ODS jsou in-nejsou volové,volči KDU-ČSL a zelených a ostatních stran jsou malincí volové-spíše telata a voličiČSSD jsou opravdu volové.To mě opravdu nenapadlo že dělení inteligence u lidí je tak jednoduché a jasné.Pokud budu někdy u někoho váhat s podobným zařazením pak si půjdu urychleně zakoupit MF IDnes.
30. 05. 2009 | 16:47

thief napsal(a):

Může mi někdo ze strany Modré Orlice vysvětlil co Litomiská a Myslín dělali u Anděla, když s tou akcí ODS a Ičko neměli podle "demokratických" médií nic společného. Slečnu Litomiskou prý dokonce důchodci napadli první. Jak ale vysvětlíte, že na těch záběrech byla Litomiská hluboko MEZI těmi důchodci. Asi ji mezi sebe surově zatáhli, zákeřní staříci.
30. 05. 2009 | 16:47

Matrix napsal(a):

Béda
Má v rukou a to něco dokazuje? Někaký učitel měl na krosně plat nespočítaně a nic kupodivu neházel. Ale "kulturisté" se sluchátky v uších, asi špatně slyšeli, ho div nezmlátili.
30. 05. 2009 | 16:48

Béda napsal(a):

Matrix,

ještě řekněte, že slečna Litomiská a žabý potěr ODS s těmi vajíčky nic neměli a že se ta vejce na papaláše ČSSD házely samy.
30. 05. 2009 | 16:56

myrta napsal(a):

Pane Langer!MLČET a NEPSAT!Mlčet a nepsat!Mlčet a nepsat!Zapište si to za své prolhané uši,třeba to prosákne až do vaší krásné hlavičky...
30. 05. 2009 | 16:56

dříve ruda napsal(a):

Vám by taky vejce slušela, pane Langere.
30. 05. 2009 | 17:05

zdesta napsal(a):

Mám dojem že vajíčkové extempere "příznivě" ovlivňuje diskuzní prostor co do serioznosti argumentů.- Ičko je fašoun,modrá kundička Litomiská,Paroubek dobytek,voliči jsou stádo volů a.t.p. Je to paráda-posun správným směrem.
30. 05. 2009 | 17:13

Rumcajs napsal(a):

Tluchoř:

Neboj chlapče. My víme, že Tvé morální zásady nelze ničím zlomit, dokonce ani mučením, a tak už dáme pokoj.
30. 05. 2009 | 17:15

Rumcajs napsal(a):

Zdesta:

Zdravím
Modrou kundičku jsem nezachytil. Dej odkaz ať se pobavím.
Dík.
30. 05. 2009 | 17:16

zdesta napsal(a):

Rumcajs:Ahoj.Jásám mám potíže se svým blbým kecáním a ještě mám hledat nějaké další zvěrstva.Nick-Tak to je.Čas 14.52.33.
30. 05. 2009 | 18:50

Hajný napsal(a):

to Rumcajs:
Myslím,že o nic nepřijdeme.Podle fotografie vypadá jako tyčka ke plotu.Mít ji v posteli,tak by to bylo jako ležet s ostnatým drátem.A po akci modřiny jako po středověkém mučení.
30. 05. 2009 | 19:10

martys napsal(a):

ten pan Langr už asi neví co by nablábolil.....ale ted si hezky naběhl :-)

slovník pouličního vyvolávače? to spíš sedí na něho samotného a jeho guru Mirka Topolánka.

stranické brýle? myslím, že na sjezdu jsme kromě modrých brýlí, modrých hodnot a modrých kořenů mnoho neslyšeli....

respekt u lidí kteří člověka nevolili? tak to myslím zrovna ODS nemá moc co mluvit.....
a mluvit o smyslu o humor taky u něj nemá cenu - to by nemohl furt blábolit o marťanech....jenže on ten bonmot tenkrát asi nepochopil....

holt Íčko asi umí myslet jen na to kdo půjde bručet :-)
30. 05. 2009 | 19:26

Zacheus napsal(a):

Jestliže mně někdo hodí do obličeje vajíčko, tak je těžko jej hodnotit jako "oponenta".

Jediné, co by bylo chlapské a hodné bývalého ministra vnitra ( také lékaře a právníka) by bylo to, kdyby se pan MUDr.Mgr. Langer od jednání,které minimálně naplňuje znaky přestupku,ne-li trestného činu, jednoznačně distancoval.
30. 05. 2009 | 19:42

Mirko D. napsal(a):

Rossian-Vznik národně orientovaných centristických stran s mírným křesťanským akcentem je náplň blízké budoucnosti. Radikální nacionalistické strany nepřekročí do většího rozměru, jejich politika má sice své otevřené příznivce, ale stále větší objem sympatizantů se z důvodu zápachu minulosti neodhodlá jim dát svůj hlas. Tyto hlasy jsou zatím volné a logicky dají vzniknout stranám, které je dostanou. Na posměváky zde nehleďte, světová politika je staletí nastavena na stejný směr a nemá výhybku, tento velmi špatný směr logicky generuje své odpůrce.
30. 05. 2009 | 20:10

Huml napsal(a):

Tak nám zase pan předseda Topolánek zaperlil. Se svým pravicovým soukmenovcem z dříve největší koloniální mocnosti Británie zalétl podporovat další pravicovou sešlost a to v Polzce. Rozohnil se a vzkázal celé Evropě, že lisabonská smlouva i přes její ratifikaci a odsouhlasení je mrtvý dokument.
Má to ale ODS v čele čestného, pravdomluvného a charakterního člověka.

Zajede si na výlet do Lisabonu, za peníze nás všech, na tomto výletu jen tak podepíše s panem knížetem nějakou smlouvu, potom ji nejdřív zkouší prosadit v parlamentu pomocí výměny za okupační smlouvu s Emerikou, nakonec ji ale sám protlačí jak v parlamentu, tak v senátu. A teď najednou prozřel a vidí tuto smlouvu jako mrtvou.

To jsme to měli pana ministerského předsedu, který zneužíval své funkce k soukromým výletům (a to i se svým kamarádem a synáčkem), kde hovořil tam lhal a podváděl, namastil si kapsu po zneužití jeho pravomoci veřejného činitele tím, že protiústavně prosadil zákony, kterými byli okradeni nemajetní lidé. Tento člověk chce nám kázat o morálce a spravedlnosti a opět se chce ucházet o post, ze kterého by nám dále škodil. Pouze lidé s nízkým IQ a úplně bez paměti mohou takovému člověku dát hlas.

Není už toho dost (uvedené malé střípky jsou pouze malým příkladem skrytého ledovce podlostí), neměl by tento bezcharakterní člověk, zcela bez skrupulí zmizet z politické scény?

Bylo by dobré, kdyby nyní k volbám přišlo co nejvíce slušných lidí, kteří by vymazali ODS z EU a potom na podzim jim dát poslední politickou ránu z milosti.
30. 05. 2009 | 20:16

zdenek mihalco napsal(a):

Dobry den,

smazal jsem nekolik urazlivych a ponekud vulgarnich textu (napr: "modra kundicka", "sulin oranzovy" apod.). Takove texty jsou v rozporu se zdejsimi pravidly a zamerem techto stranek - tj. vytvaret prostor pro slusnou diskusi.

Dekuji za pochopeni,
Zdenek Mihalco,
spravce blogu a diskusi
30. 05. 2009 | 20:48

Hurá napsal(a):

Á, šéf moravské mafie promluvil. Tomu jistě budou všichni věřit.
30. 05. 2009 | 21:01

Platan napsal(a):

Béda napsal(a):
Co to má slečna Litomiská v rukou? Není to platíčko vajec?
Kamže že se to asistentka CEVRO institutu založeného Ivanem Langerem, kandidující v krajských volbách za ODS spolu s Mladými konzervativci - žabým potěrem ODS zatoulala?
Co dělá uprostřed davu důchodců na mítinku ČSSD?
30.05.2009 16:37:33

Bédo a ostatní, kteří píšete o účasti mladých konzervativců, doporučoval bych vám, abyste si to nejdřív ověřili. Porovnával jsem fotky slečny Litomiské s těmi z akce u Anděla a nezdá se mi, že by to byla ona. Jsem voličem ČSSD a nemyslím si, že by jí nějaká taková prasklá bublina mohla prospět.
30. 05. 2009 | 21:09

Ostaš napsal(a):

Lidičky , vnímáte tu obrovskou drzost toho Íčka Langera. Jestli někdo bude takovéhle jelito volit , tak musí být sfetovanej.To zase Íčko něco zprasil. to co připravil s těmi vajíčky rozhodně ČSSD nepoškodilo. Příznivci jim narostli. Na co Langer sáhne , tak zmrší. Že už ho tam odtud nevykopou. Byla by ODSW na tom líp.....Běž domů Ivane ....!
30. 05. 2009 | 21:22

Vico napsal(a):

Akce je odpískána. Organizátoři nejsou tak hloupí, aby nepoznali, že je to fiasko, ale moc nechybělo a mohlo to vyjít.

Konci volební kampaně měly vévodit fotky zbaběle prchajících lídrů ČSSD. Jak sedláci u Chlumce, jak se říká. Něco by se rychle hodilo na bilbordy většinu by však obstarala veselá parta z MFDnes na první stránku.

Stejně pravděpodobná se zdála druhá varianta. Ochranka, které teď je spíláno ,že nezasáhla, by zasáhla. Už zase bijí naše děti, naše studenty. Ještě lepší titulek, než ten první. Jak to, že to nevyšlo? Upřímně řečeno v té vypjaté atmosféře se i já divím. To už je opravdu pech.

Nakonec to dopadlo tak, že zfanatizovaný dav na jedné straně a lídři se zdviženou hlavou čelící žluté kanonádě.A titulek? Radši žádný. Rychle vše odpískat.

Na ty v davu se nelze zlobit. Zlobit se lze jen na krysaře s píšťalou.
30. 05. 2009 | 21:59

Pepik napsal(a):

Přál jsem si Paroubka vejci obnaženého. To je ten pravý titulek.
31. 05. 2009 | 00:05

Béda napsal(a):

Pepik,

a přitom se obnažil sám Langer, mezi přáteli známý jako Íčko.
31. 05. 2009 | 00:17

M 68 napsal(a):

Je smutné že "mafián" moralizuje...Ti co nevolí ODS se k vrhánám vejců nesníží.Už kvůli Íčka nevolím ODS.
31. 05. 2009 | 07:46

Spravedlivý napsal(a):

Parobkovi vajíčka sluší,to máte pravdu,ale Langerovi, budou slušet také !!!Langere nebuďte domýšlivý !!!
Těším se na Váš další článek !!!
31. 05. 2009 | 10:38

LEVAK napsal(a):

Ad Zdesta:Litomiská je asi barvoslepá a používá na WC kopiráky!
31. 05. 2009 | 11:53

mira.le napsal(a):

http://www.blisty.cz/2009/5...

Nelže zase pan Íčko?
31. 05. 2009 | 15:38

Dalik napsal(a):

Vážený pane RUMCAJZI vaše reakce sice dokáží zaujmout ale to vše zde není jen o kritice a pohrdání hodnotami vytvořené i dříve pracujícími ! Zkuste se někdy zamyslet i sám nad sebou jak a čím jste vy přispěl k budování socialismu ? Víte vy vůbec co to je za nevděčná fuška ? Mohli jsme tady mít vytvořenu skutečně lepší společnost kdyby to nekazili takoví rejpali jako jste vy a spousta různých reakcionářů ! Já vím krytizovat se dá vše lehce ale přiložit ruku k dílu to už je pro někoho horší ! Máte své přesvědčení ? Nikdo vám ho nebere ! Takže vy neberte lidem alespon ty iluze !!! S pozdr.Dalimil
31. 05. 2009 | 16:14

zdenek mihalco napsal(a):

Dobry den,

smazal jsem jeden hrube urazlivy text, ktery byl v rozporu se zamery techto stranek, tj. vytvaret prostor pro slusnou a vecnou diskusi.

Dekuji za pochopení,
Zdenek Mihalco,
spravce blogu
31. 05. 2009 | 18:20

Pepik napsal(a):

Tak jsem se nyní dočetl, že Topolánek byl s vejci obnažený, ne ten Paroubek. Asi nechtěl trhat partu, pokud je to pravda. Moc tomu ale nevěřím.
31. 05. 2009 | 23:36

Pepa Řepa napsal(a):

To Mr.Dalík
Doznávám,že stejně jako Rumcajz, jsem příiš nepřispěl k budování vašeho socialismu.
Naopak, kde to šlo, tak jsem se snažil Vaše dílo pokurvit.
Myslím, že se mně to docela dařilo.

Když uvážím, že jsem vystudoval za dělnické peníze, do fachy nechodil a i v éře reálnéhp socialismu byl na volné noze, musím uznat, že si dělnická třída hřála na prsou pěknou zmiji.
Pak to tady má nějak vypadat.

To se ale, tebe soudruhu, netýká.
Hrdý budžes vytrval!
01. 06. 2009 | 06:35

Hajný napsal(a):

to Pepa Řepa:
Já myslím,že to tak zlé nebylo.Dělnická třída Vám asi fandila.Pokud jste byl hedebník nebo zpěvák,tak musela chodit na Vaše koncerty.
Považovat ony polovzdělané profesionální revolucionáře za dělnickou třídu je urážka všech poctivých dělníků.
01. 06. 2009 | 08:06

Tomik napsal(a):

Hele Icko,

to s tema vejci s vymyslel dobre, uz se tesim na fotku v tisku: vejce stekajici po krive tlame :-))))
01. 06. 2009 | 17:29

Tomik napsal(a):

Nicmene doufam ze Tvi soukmenovci kteri kolapsem Vasi vlady, diky Vasi totalni ignoraci prisli o miliardy, si to s Vami take prislusne vyridi. :-)))
01. 06. 2009 | 17:38

jarda napsal(a):

Pane Langere! Vy zrovna máte co kritizovat Paroubka! Vy, který máte za stranického šéfa a několik let i šéfa vlády, v níž jste zasedal, největšího hulváta, co kdy premiérem vlády v této zemi byl, čímž samozřejmě myslím fakujícího, kopajícího, sprostě nadávajícího a urážejícího Topolánka. Běžte poučovat ono vzteklé zvířátko, určitě to bude lepší. Nebo chystáte takový nějaký blog, který příště poučí právě Topolánka? Ztotožňuji se s jedním diskutujícím z tohoto DF - budu volit ČSSD, a to už kvůli vám, pane Langere!
03. 06. 2009 | 04:53

Lukáš Červinka napsal(a):

Pane Langere,
domnívám se, že pan Paroubek si nějaké to vejce určitě zasloužil, přestože události na Andělu byly i na můj žaludek trochu moc a opravdu mě znepokojilo, že někteří mladí lidé napadali i přihlížející voliče ČSSD a nadávali jim, aniž by dokázali dát dohromady nějaký věcný argument. Dle mého názoru potřebujete více lidí, kteří umí vaši politiku inteligentně vysvětlit a případně tak přetáhnout voliče ČSSD na svou stranu a ne takové, kteří je zastraší a posílí v nich rozhodnutí zbavit se ODS tím, že podpoří Paroubka. Proto bych očekával, že takové útoky - minimálně na voliče - odsoudíte.
Co se týče nadhledu a smyslu pro humor - tento článek k tomu přímo vybízí - váš předseda jich také pozbývá. Nemohl by být příští článek o obnaženém panu Topolánkovi? Co mé oko dohlédne, zleva i zprava vidím politiky, co při nějaké aféře lžou, jak když tisknou, kopou kolem sebe, až se nakonec, pokud jsou důkazy nevyvratitelné, přiznají.
Co se týče fotky s nahým p. Topolánkem, je to přesně jedna z ukázek, že i lidem ve vaší straně smysl pro humor a nadhled chybí a dokud to jde, tak zatloukají. Pan Vondra "žádná cesta do pekel nebyla", pan Nečas, který nechtěl komentovat váš výpad vůči p. Bursíkovi při volbě prezidenta a tvrdil, že vás neslyšel, ačkoliv dle záznamu stál půl metru od vás a několikrát do hovoru vstoupil. Dalo by se pokračovat, těch lží ohledně zdůvodňování výstavby amerického radaru bylo nespočet. Dnes už všemi médii proběhlo, že radar by byl neúčinný. V porovnání s tvrdošíjností jakou jej vaše strana zastávala a urážení oponentů i ze stran vědců je to další ukázka prolhanosti některých politiků a tupého následování dalších. A pak budete mluvit o zájmu ve prospěch země?
Umění kontaktu s těmi, kteří mají jiné kulturní hodnoty? Myslíte tím třeba to, jak pan Topolánek při návštěvě Vietnamu nazval tamní občany tajtrlíky?
Opravdu mě mrzí, že jsem vám při minulých volbách hodil hlas, ale pokud by byli lidé rozhodnuti trestat vás vejci za každé pochybení a veřejnou lež, volil bych vás klidně znovu. Dokonce si myslím, že by to bylo ideální, kdyby vaše strana získala drtivou většinu hlasů od občanů ČR, nesla by tak alespoň skutečnou odpovědnost za stav této země a nemohla by se na nikoho vymlouvat. Mám pocit, že vám zatím (ODS i ČSSD) tato situace vyhovuje, neúspěch se dá vždycky svést na toho druhého. Pokud by však ve vás všichni občané vložili důvěru a vy byste dál předváděli to, co dosud, zasloužil by si každý politik za každou provedenou křivárnu vejce každý den, že by nakonec hanbou nevyšel z domu.
Zatím máte tu kliku, že je česká společnost rozpolcena a můžete dál hrát své hry. Zatím.
Ale nadáváním se stejně nic nezmůže, proto přeji vám i vašim kolegům mnoho úspěchů ve vaší práci pro blaho naší země, i v osobním životě, pokud pro vás není důležitější, než práce, k níž jste se zavázali. Pamatujte, že lidé vás bedlivě sledují.
07. 06. 2009 | 14:39

CHCE SE MI ZVRACET!!! napsal(a):

Ivan Langer, ministr vnitra - ?????????????
21. 07. 2009 | 13:39

klik napsal(a):

Ivane! Opět slaboduché.Nepřekvapil jste.Je to pořád za slabou dostatečnou.Co kdyby jste začli něco budovat v tomto státě a ne pořád bořit.Stát je na huntě a vám jsou milejší žabomyší války.Jste opravdu arogantní a tupí.Před několika lety jste byli nicky a teď....hrůza.Vás by měli z ODS vyrazit,protože jste dokonalým odpuzovačem všech potencionálních voličů.Po tomhle vašem exposé by vás volil leda blázen.Chování máte totiž třinácti-čtrnácti letého puberťáka.A pokud chcete pomoci své straně,vlasti a tady lidem na blogu-raději zmizte....Nikomu nebudete chybět.
18. 09. 2009 | 21:59

iPhone SMS Transfer napsal(a):

You article is very informative. thanks.
20. 03. 2010 | 09:33

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
29. 03. 2010 | 08:58

discount air max shoes napsal(a):

<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 90</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 95</a>
19. 04. 2010 | 05:03

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy