Není Paroubek monstrum?

08. 08. 2009 | 20:18
Přečteno 8396 krát
Ve čtvrtečním Magazínu Mladé fronty Dnes nás chtěl Jiří Paroubek přesvědčit, že není monstrum. Nepovedlo se. Naopak se mu podařilo nevědomky potvrdit, že na tom příměru něco je.

Dopustil se neuvěřitelného srovnání. Hovořil o svých potížích s českými médii a o tom, jakému hroznému tlaku musí denně čelit. Prý o tom dokonce diskutoval s lidmi, kteří se za komunistického režimu ocitli v celách smrti i těmi, které pronásledovali nacisté. Vlastní ochranu před útoky potom k jejich osudu připodobnil. Člověk, který třeba jen z vyprávění nebo dokonce jen z učebnic dějepisu, získal vzdálenou představu o hrůzách 2. světové války či o komunistických lágrech a věznicích, se při takových slovech musí otřást a položit si otázku, jestli se autor toho příměru nepomátl na rozumu a jestli tuší, co říká.

Měl jsem možnost zažít sugestivní zpověď lidí, kteří hrůzy komunistického teroru okusili na vlastní kůži. Jakékoli srovnání s čímkoli, co může zažít politik v současné České republice, nepřichází v úvahu. Ani vzdáleně. Troufnu si tvrdit, že o tom také něco vím. Je víc než nehorázné takové přirovnání použít. Jde totiž o znevážení skutečných obětí obou citovaných režimů. Říká-li to veřejně činná osoba, přispívá tím k nebezpečnému rozmlžení nebo dokonce zmatení hodnot a historických faktů.

Pokládám za naprosto přirozené, že se proti této pasáži rozhovoru ohradila předsedkyně Konfederace politických vězňů Naděžda Kavalírová. Následovala další pozoruhodná reakce Jiřího Paroubka, která byla sice formulovaná jako omluva, ve skutečnosti v ní ale žádná lítost nebyla, zato pořádná facka uštědřená paní Naděždě Kavalírové. Podle Jiřího Paroubka je možné, že se „nechala unést svojí politickou náklonností k ODS“. Místo vážně míněné omluvy podnikl předseda ČSSD naprosto nemístný a nezdůvodnitelný výpad proti člověku, který na rozdíl od něj ve svém životě skutečné pronásledování totalitního režimu pocítil. To už není ani na omluvu.

Co nakonec ten nevinný rozhovor v Mladé frontě Dnes o Jiřím Paroubkovi vypověděl. Víc, než by se mohlo zdát. Je možné, že své trápení s médii skutečně nese Jiří Paroubek velmi těžce. Vidí sám sebe jako bezmocnou a nebohou oběť nepřátelského spiknutí médií, kterému musí čelit pro blaho svého lidu. Co ho ale nutí snášet všechny ty těžké rány osudu? Myslím, že to pojmenoval v jiném svém rozhovoru. Hovořil tehdy, tuším, o vyšším poslání, či vyšší bytosti. (Co to ale je za úctyhodný princip, který ho přivede k tomu, aby místo omluvy útočil na osobu, která si to rozhodně nezaslouží.)

Člověk, který sám sebe vnímá tak nerealisticky nebo lépe řečeno vyšinutě, nemá v politice co pohledávat. Moc v jeho rukách by mohla být nebezpečná. Nevyznačovaly se problematické postavy nejen v české historii právě tím, že sami sebe a realitu kolem viděly deformovaně?


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

zubejda napsal(a):

Že Paroubek může za svrab, choleru, neštovice a všechno neštěstí na světě už víme. Radši nám vysvětlete, jak je to s tím Toskánskem.
08. 08. 2009 | 20:34

Donald napsal(a):

Pane Íčko, nejste náhodou monstrum vy?
08. 08. 2009 | 20:34

malma napsal(a):

Íčko překvapil, 6 odstavců, tolik sem nečekal :))
to bude asi tím,že psal o svém stihomamu Paroubkovi
08. 08. 2009 | 20:34

Jan napsal(a):

Pro tohoto autora škoda ošoupávat klávesnici na PC. Toskánské čachry budou námětem do voleb. Obouvání do Paroubka už je obehraná písnička, to jste zkusili už Kubiceho zprávou. Ale voliči si dnes už vyzkoušeli, co je to vaše modrá vláda.
08. 08. 2009 | 20:36

Jan napsal(a):

Pro tohoto autora škoda ošoupávat klávesnici na PC. Toskánské čachry budou námětem do voleb. Obouvání do Paroubka už je obehraná písnička, to jste zkusili už Kubiceho zprávou. Ale voliči si dnes už vyzkoušeli, co je to vaše modrá vláda.
08. 08. 2009 | 20:36

Hlava XXII napsal(a):

08. 08. 2009 | 20:41

tečka napsal(a):

To Stejskal:
Stejný dotaz jako u Bendla. A doplním ho ještě : Když už si pánové jak je vidět našli čas sesmolit filipiky na své oponenty co kdyby jim Aktuálně nabídlo, souhrn otázek ohledně skandálů ODS se slovy, když už máte kluci čas......... a hezky v článku na první straně! (tedy pokud nejsou zabráni do stavby modré barikády proti komunismu a ty články za ně nesmolí Steigerwald v rámci letní brigády)
Víte opravdu by mi přišlo divné, kdyby kupř. britští konzervativci nebo Labouristi měli podobný skandál a zároveň publikovali na stránkách Timesů v rámci svých blogů bezúčelné výpady proti svým oponentům, aniž by se novináři neozvaly.
08. 08. 2009 | 20:56

tečka napsal(a):

mám tam hrubky promiňte
08. 08. 2009 | 20:58

max napsal(a):

milé Ičko, tohle jsou pindy. Zajímalo by mne, kdo měl jít bručet, pokud by nebyl zvolen papá Tunel a jak to bylo s tím Toskánskem.


ps: kdyby v odpovědi byly podrobnosti, jak mohl Krejčíř utéct elitním policistům, kde vydělal Řebíček svých čtvrt miliardy korun, jakto, že se v Toskánsku objevila v ČR stíhaná osoba zrovna, když tam měli mafiáni sraz, kde bere Dalík peníze na své čachry, jak to bylo s Tupolovými pravidelnými ostudami v Evropě, atd... nezlobil bych se
08. 08. 2009 | 20:59

Karel napsal(a):

Íčko, že vy z fekálu vůbec vystrkujete hlavu a obtěžujete.
08. 08. 2009 | 21:01

Targus napsal(a):

Langr

stejně nedostatečné jako modrý soukmenovec Bendl.

Tohleto nanášení zvratků na politického protivníka je ten váš nový styl v politice?

Jak velké monstrum je Paroubek, to opravdu nevím, s jistotou můžu ale říci, že nějakému Íčkovi nesahá v tomto směru ani po kotníky.

A nyní mne omluvte, jdu se po tomto blogu vyzvracet.
08. 08. 2009 | 21:07

frauenmilch napsal(a):

Tedy vy na tom musíte být hodně špatně když jdete ven s tím, co píšete vy nebo vedle váš stranický kolega Bendl, Začíná to vypadat na zrychlující vnitřní rozpad ODS, která ztratila schopnost své vlastní obhajoby ve velkém maléru za rámec napadání protivníků velice trapným způsobem. Začínáte vypadat ne velký volební debakl, který vám osladí ještě vám iniciovaný TOP. Vaše texty jsou ručník v ringu, jinak se to číst nedá.
08. 08. 2009 | 21:12

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat. Sexymozek je pochopitelně a absolutně neuvěřitelně skvělý...
Veselé krizování a vepřové chřipkování...
http://www.ateo.cz/f/images...
08. 08. 2009 | 21:14

PatientO.T. napsal(a):

Zajímalo by mne, proč nás šéf volební kampaně ODS krmí takovými kravinami?
Nemáte-li, Langře, co důležitého sdělit, raději mlčte...
08. 08. 2009 | 21:15

Čochtan napsal(a):

Pane Langer,
stačilo říct o Paroubkovi jedno slovo. To, které použila jako první paní Přenosilová.
Duce.
Nadutý, směšný a nebezpečný.
08. 08. 2009 | 21:15

David napsal(a):

Bendl napadá Ratha a Langer zase Paroubka, a to jen proto, aby odvedli pozornost od kauzy - setkání mafiánů v Itálii.

Můžete voličům nabídnout ještě něco jiného? Třeba kvalitní volební program?

Zdá se, že už mimo osobního napadání nejste ničeho schopni.

Celá ta zdegenerovaná ODS si už nezaslouží ani jeden hlas ve volbách.

Je nejvyšší čas na změnu!

Je nezbytně nutné ZPŘETRHAT ty mafiánsky prorostlé vazby, protože se jinak u nás nic nemůže změnit k lepšímu.

Už exprezident Havel si nedávno postěžoval, že po revoluci v roce 1989 jsme bojovali za jiný politický systém, než v jakém jsme skončili.

Politická mapa České republiky se nezmění pokud voliči nedostanou ODVAHU volit neparlamentní strany. Výběr stran už dnes máme velký.
08. 08. 2009 | 21:19

Karel napsal(a):

To wbgarden :

Sexymozek zdaleka není skvělý, ale není to taky zdaleka taková spodina jako Íčko nebo Toskánec Topol.

Veseléé náálepkování a politrukováání
08. 08. 2009 | 21:20

Moucha napsal(a):

Zřejmě jste se díval do zrcadla když jste psal tyto řádky, Langře. A současně jste popisoval, co je přáním Vaší myšlenky. Jak již napsali kolegové výše,kopete na všechny strany do svých protivníků a do Paroubka zvlášť. Jistě, i ten má málo na hlavě, ale nějak se zapomínáte vyjadřovat k věcem aktuálním, které zajímají občany: Toskánská kauza. Asi Vás to musí hodně sr.t, že jste tam neby, ono se o Vás totiž v poslední době málo píše, tedy kromě obdobného kbelíku sraček, které jste vylil na hlavu svému nástupci Pecinovi. Nu a protože to jde s Vaší popularčitou dolů, snažíte se zviditelnit. Bohužel,Vaše poněkud vyčnívající hlava z fekáliínení příliš ani vidět, ani zajímavá, natož aby Vám zvedla popularitu. Spíše na opak, viz příspěvky přede mnou. Ach jo, Langře!
08. 08. 2009 | 21:26

vlk napsal(a):

Osobně si neumím představit větší monstrum, než ministra vnitra, který je veden v žargonu dvou gangsterů jako Ičko. Ne v moderní době. Tohle, kdyby s e odehrálo kdekoliv na zápa d od našich hranic,by vedlo k tomu, že onen ministr vnitra by musel okamžiotě rezignovat, padla by nejspíš vláda a on už nikd y by veveřejném sektorunedostal do správy ani veřejné záchodky v Horní Dolní.

Paroubek to nepochybněpřehnal. Ale pokudsivzpomenu naKubiceho zprávu,kterou vy jste "omylem" zapomenul na stole po jendání v parlamentu, pokud si zpomenu na bezuzdné psaní provláního tisku ať Parbek udělá cokoliv, pokud si vzpomenu na vajíčkovou demorkacii a orzbíjení předvolebních mítinků soc dem a pokduaninezapomenu na reakciLangera vůči totálně zmodralým Lidovkám,když uveřejnily první komentáře a fakta o toskánském tete-a -tete ,kd ymluvil o skandální novinařině, honu na čarodějnice a požadovalomluvy nalevo napravo, ak je to jistě ten pravý, který byměl někoho kritizovat.

Stejně jako školit současného ministra vnitra kvůli Komorousovi a Houbovi.
Komorous je prý nepřijatelný. Protože chodildo jazykové školy StB a chtěls edostat k rozvědce. Zatímco Houba, který už přímo sloužilna 10. správě StB je naoprosto košer. Jak by ne.Když dělal za pana ministra onu práci, řekněme - méně populární.

A političtí vězi a paní Naděžd a Kavalírová? velmis si jich vážím. jen mi uniká, že tvrdě s e neohradili, myslím, že koncem roku 2007,kdy známý antikomunista Vlastimil Tlustý pořádal právěs nimi nějakou zásadní antikomunistickou akci.Třeba tenkrát bylozapomenuto paní kavalírové sdělit, že Tlustý odložil legitimaci a ž tehdy, když viděl, že komouši to složili sami.
08. 08. 2009 | 21:28

Hloupý Honza napsal(a):

Přátelé, my jsme pouze ti štěkající psi a pánové Langer a spol. (tím myslím i všechny ostatní politické dinosaury) je ta karavana, která kráčí dále. V daném případě ještě hlasitě se smějíc. Velmi výmluvná fotka pane Langře.

Nezávidím psychická muka těch, kteří s Vámi študovali na těch vašich školách a teď Vás musejí vídat v médiích jak ohlašujete dobré a špatné zprávy a jak se svými jinými "elitními" soukmenovci ovlivňujete osudy (i chytrých a vzdělaných) občanů této země.

Hezký den
08. 08. 2009 | 21:54

Husník napsal(a):

Všem, všem, všem !!! To není Íčko, to je kuní tlama nevymáchaná !!!
08. 08. 2009 | 21:55

Bobina napsal(a):

To, že se papaláš Paroubek hnusně dotkl paní Naděždy Kavalírové, to tady diskutujícím zřejmě nevadí. Vy asi ani nevíte o koho jde. Na to vám socanský mozečky nestačí. S vámi je zbytečné ztrácet čas.....
08. 08. 2009 | 21:55

Kačenka napsal(a):

Napsal jste: "Člověk, který sám sebe vnímá tak nerealisticky nebo lépe řečeno vyšinutě, nemá v politice co pohledávat." Tak se podle toho, pane Langře, chovejte, a přestaňte už v politice otravovat. Tady vás nesnáší i kovaní pravičáci...
08. 08. 2009 | 21:58

Endy napsal(a):

Co je moc, je příliš..tohle je úroveň politické "elity"...Snad ani pomlouvačné tetky na návsi neklesají ve své komunikaci níž.Pitvat nějaký článek na téhle úrovni,no nejvíc to napovědělo o autorovi samém!Ale ani ne, svou úroveň vlastně dokazuje každým svým novým vystoupením..Mám pocit, že se tihle lidi už neumí ani kontolovat..Moc smutný blog..
08. 08. 2009 | 22:20

JC napsal(a):

Až půjdu na podzim k volbám, vezmu oranžový volební lístek, napíši na něj "Fuck off" a vylepím ho na nejbižším sloupu.
To samé udělám s lístkem modrým.
Tak asi tak pane autore.
08. 08. 2009 | 22:20

filip II. napsal(a):

To bobina:
Vřele vám doporučuji:
- běžte se okoupat a přeodít.
-najděte si pevný provaz a ještě předtím pošlete Langrovi SMS a vyznejte mu lásku.
08. 08. 2009 | 22:23

Nuba napsal(a):

U paní Kavalírové dokážu pochopit, že hůře rozlišuje komunisty od soc. demokratů, či spíš příklon k ODS ze strachu proti návratu komunistů.

Ovšem u autora glogu se vyloženě jedná o schválenou předvolební hysterii. Při sledování frontálního útoku pánů Bendla a Langera, kde místo zbroje hodné mužů vytáhli strašidlo komunismu se musím jen smát. A divit. Připadám si jako při čtení pitomých letáků, které mi neustále dokola slibují něco zadarmo.Oblbovačka na hloupé lidi. Autoři reklam stejně jako zmínění pánové jsou zřejmě ze svého okolí zvyklí, že to zabírá.

Ale ať nejsem pokrytecká. Více Langrů a Bendlů, prosím. Však on jim to podceňování volič jistě po zásluze spočítá. Dopracovali to totiž tak daleko jako jimi nenáviděný pan Paroubek, stačí, když se objeví a ozve se pískot.

Nezapomeňte pane exministře při své záslužné předvolební agitaci také na svého pana předsedu. Ogar kdesi brázdí na velocipédu Moravou, celý uřícený. Má alespoň nějaký servis ? Chtěla jsem mu mávátkem u silnice dodat sílu a do notýsku aby si poznamenal vroucí přání jedné občanky: snesu hodně, přispěji pokud to bude nutné i na pronájem jachty a vily, čert to vem, jsou to jen prachy, ale pana Langera v ministerské sesli opravdu, ale opravdu ne. Děkuji předem za vyřízené mé žádosti.

A protože volná ruka trhu nedá nic zadarmo, tak jsem ochotná věnovat k tomu i nějakou lahvinku nově vypálené meruňkovice, bude určitě skvělá.
08. 08. 2009 | 22:28

Míla napsal(a):

Podobných srovnání, hloupě patetických a v historických souvislostech minimálně nevkusných, se zhusta dopouští i vaše strana. Strašení Mnichovem, rokem 1948 a nakonec i sveřepé nerozlišování mezi sociální demokracií a komunismem apod.

"Člověk, který třeba jen z vyprávění nebo dokonce jen z učebnic dějepisu, získal vzdálenou představu o hrůzách 2. světové války"
by také jistě nešermoval výroky: "Es Komt Der Tag, noc dlouhých nožů" atd.
Ale je to srozumitelné. Musí se vždy najít nějaký trumf, který by přebyl vaše množící se úlety. Zvláště před volbami.
Jenže v kterém rukávu ta esa stále brát? Ještě, že je tu Paroubek!
Člověk, který má prokazatelně mnoho chyb. Ale v tomto ohledu ho snad jedině trumfnete. Zoufalá snaha učinit z něho univerzálního nepřítele Vesmíru a odvézt pozornost od faktu, že nemáte co jiného nabídnout,však začíná být poněkud monstrózní.
Trochu přibrzděte nebo to prohlédnou i vaši skalní a vy se na stará kolena budete živit jako obvoďák. Proboha...
08. 08. 2009 | 22:38

Míla napsal(a):

Spíš přebil. Bít či nebýt. To je jedno.
08. 08. 2009 | 22:52

Zvahlav napsal(a):

Pane Langere, vy chlapi, kteri se objimate nazi nebo polonazi a nechavate se tak fotit na billboardy, jezdite spolu na dovolene do Toskanska a vubec se chovate jako spolek s notne intimnimi vztahy - nespite nahodou spolu??

O Paroubka s Rathem jste se v teto souvislosti v jednom svem blogu zajimal. Nemate cas si udelat nejdriv poradek na svem dvorecku?

Ne ze by Paroubek (s Rathem) byli lepsi nez Vy, zrovna ale od Vas vycitky zneji trochu smesne.
08. 08. 2009 | 23:00

Anton napsal(a):

To filip II: to co jste napsal je velice ubohé. Doporučuji vám, ještě jednou si přečtěte co napsala Bobina. Možná pochopíte o čem píše, ale taky možná je to na vás moc složité.
08. 08. 2009 | 23:02

Fakír napsal(a):

Blog od íčka je ukázka zoufalství ODS nad vlastní prázdnotou, doprovázenou urážkami protivníka. Fuj Langře, tej svůj zprofanovaný obličej již neukazuj
08. 08. 2009 | 23:07

Vico napsal(a):

Langře, jdete na to špatně. Nejlepší způsob, jak poškodit socany tři dny před otevřením volebních místností nebude Kubicova zpráva, ale vaše slavnostní prohlášení, že jdete definitivně od válu. Okamžitě se zvednou volební preference vaší strany. Udělejte to. Obětujte se. Jsem ochoten stát se i pachatelem trestného činu napomáhání k sebevraždě/ politické samozřejmě/.
08. 08. 2009 | 23:21

wbgarden napsal(a):

Ivánku, co to tu provádíš?
Zase jsi to sprasil, a Tvůj boss Psí Tečka Ti srovná Íčko.
08. 08. 2009 | 23:41

Imhotep napsal(a):

pro Bobinu a Antona:

Když už se tak pohoršujete nad "dotčenou" Naděždou Kavalírovou, tak doufám také znáte dopis politického vězně a spisovatele Jana Beneše, který ve svém dopise na rozloučenou tvrdě tuto dámu kritizoval za to, co provedla s KPVČ, doufám, že je Vám známo, že paní Mašínová odmítla v její přítomnosti převzít vyznamenání pro svého otce, a doufám, že víte, že tato paní v KPVČ dost dlouho tolerovala členy StB, ale jiným členství pozastavila bez mrknutí oka. Ono to s tou dámou totiž není tak jednoznačné.
08. 08. 2009 | 23:49

ali napsal(a):

Langře
raději zastrčte tykadla. Socan a bolšan si tady sice vyleje svoje splašky, řka na socanských a bolšabských blozích, jak je slušnej a zásaditej a morální. Ledva se objeví pravičácký blog, kam se harabe Bittner. To i ultraparavičák bledne závistí, co dokáže socan a bolševik vyřknout, vyplodit a vymyslet.
Jinak btw, s tím Toskánskem jste to posrali.
(sorry Stejskale či Mihalco)
p.s. socani a bolševici, dokážete přiznat chybu? Nebo Karlík bude kecat o vině KDU-ČSL, že se neomluvili za pálení čarodějnic ve středověku a ne všechny vraždy zavinil chudák Stalin?
Co soudruh Rath? Ještě nevrátil ty prachy za jídelnu? Co Bušina? Už ho Barková zažalovala, že jí okradl? Ještě než byla (ne)odsouzena za pojistný podvod, než stačilo princátko Grossovic vydělat majlant a Sobotka fabuloval v přiznání, než si koupil byteček? Jó politické plánování je náročné. Třeba jako množení genů...
08. 08. 2009 | 23:49

Belden napsal(a):

Nuba: u pracovnice komunistického ministerstva paní Kavalírové, kterou politické vězeňkyně neznaly, se skutečně dá pochopit leccos:

http://zpravy.idnes.cz/masi...

http://zpravy.idnes.cz/o-ta...

Jen tak pro úplnost...

(Lidé tohoto typu opravdu nemívají rádi Paroubka.)
08. 08. 2009 | 23:53

PatientO.T. napsal(a):

Pro pořádek rád doplním Imhotepa:

http://zpravy.idnes.cz/konf...
08. 08. 2009 | 23:53

Lukáš Bušina napsal(a):

Jen tak dál Langere. Čím víc budete vystkovat hlavu tím pro všechny kromě ODS hůře a tím lépe pro občany ČR.

Píště častěji.
S hlubokou neúctou
08. 08. 2009 | 23:56

Gerd napsal(a):

Víte pane Langere,
když jste na fotkách řezal hraniční závory, bylo to u Vás snad poprvé v životě, kdy jste pracoval a něco viditelného po Vás zůstalo. Na ostatní Vaše způsoby jednání doufám budeme moci všichni brzy zapomenout a snad Vaši tvář přestaneme vídat v parlamentu, ale uvidíme ji tam, kde patří, v rubrice zatykačů Interpolu.
Vaše jednání nemá obdoby, a to ani u hulváta Ratha ...
Na jedné straně Rath, na druhé Langer. Na jedné straně Paroubek, na druhé Topolánek. Není divu, že Vás voliči nemilují.
A propo. Nechcete už konečně prozradit, kolik lidí a kdo půjde bručet, jak jste sliboval Bursíkovi po volbě prezidenta ČR a Vaší podpoře pro Václava Klause?
09. 08. 2009 | 00:12

koule napsal(a):

Když mluvíte o tom, při čem se musí slušný člověk otřást, tak vězte, že já mám z vás a vaší modré letky třasavku už řadu let.
Mimochodem, a vy se otřásáte při fašistických výrocích svého předsedy?
09. 08. 2009 | 00:20

PatientO.T. napsal(a):

Pokud byste nám, Langře, chtěl sdělit něco zajímavého, mám pro vás pár tipů. Zejména váš komentář k posledním odkazu by mne zajímal. Máte nějaké rozumné vysvětlení, proč jednomu ze statutárních českých měst vládne již druhé volební období koalice "pravicové" ODS a, promiňte, ČSSD? Vaše případná vysvětlující odpověď by mne nadchla daleko více než zbytečný blog o všeobecně známé věci, totiž že si Paroubek nevidí do huby.

http://www.radnicnilisty.cz...
http://www.youtube.com/watc...
http://www.radnicnilisty.cz...
http://www.nemecpavel.cz/in...
http://www.mmkv.cz/index.as...
09. 08. 2009 | 00:29

poiuyt napsal(a):

Sazim,ze takove jako vy-lidri ODS -nechteji volici videt v politice.Chovani lidru pripominaji chovani mafie,ktera mysli,ze nikdo ji nic nemuze delat.Jen pockejte!
09. 08. 2009 | 00:43

ali napsal(a):

2 Rath, Paroubek, Havel, Sobotka, Zaorálek, Jandák....
Sazim,ze takove jako vy-lidri ČSSD -nechteji volici videt v politice.Chovani lidru pripominaji chovani mafie,ktera mysli,ze nikdo ji nic nemuze delat.Jen pockejte!
09. 08. 2009 | 01:11

Konrad napsal(a):

ODS, to snad neni ani politicka strana, ale nejake podivne bratrstvo.Drzi uzasne pri sobe, v kazdem prusvihu si pomohou, navzajem si vse dosvedci.Jejich korupcnicke radeni, je skryvano za uslechtile konzervativni hodnoty.Pod vedenim "prince Toskanskeho" , nebezpecneho intrikana Langera a profesionalniho privatizatora Bendla, to zde vsechno rozkradou, rozvrati, vrhnou nas mezi skorumpovane zeme jizni Ameriky.....Pane Langer, kdy se omluvite Vy? Za spolcovani s mafii, vyhrozovani, za rozbiti Vam nebezpecnych utvaru policie, atd.
09. 08. 2009 | 01:52

Jenda napsal(a):

bratrstvo Kočičí pracky
09. 08. 2009 | 03:56

IronNick napsal(a):

Trapné, pane Langře! Opravdu nemáte nic jiného? Co třeba volební program, který byste nám vysvětlil... Vy si vážně myslíte, že vás lidi budou volit jen proto, že nesnáší Paroubka? Zapomeňte na to. Zatím máte dobře našlápnuto tyhle volby projet na celé čáře...

-> Max:
Krejčíř utekl v r.2005, takže ten dotaz asi spíš na Bublana :)
09. 08. 2009 | 05:19

Alexa D napsal(a):

Tady v tehle Republice je snad pitomců dost ale zrovna vy žebyste je mněl přesvědčit tomu nemohu uvěřit.
09. 08. 2009 | 05:32

tomas napsal(a):

jenom si dovolim pripomenout, ze marek dalik se oznacil za bormana mirka topolanka, nevzpominam si, ze by se nekdo, noviny, konfederace, ivan langer, pan stejskal, proti tomuto opravdu,ale opravdu skandalnimu vyroku ozval .. paroubek potvrdil jen to,co uz o nem vime, a ivan langer take.
09. 08. 2009 | 05:33

Antislav napsal(a):

2 PatientOT
Kolikrat to budes veset tentokrat, nez se dockas odpovedi. Prijimam sazky.
09. 08. 2009 | 05:49

Pepa Řepa napsal(a):

Míla napsal(a):
Spíš přebil. Bít či nebýt. To je jedno.
-----------------
Blít či neblít, to je to oč tu běží.
09. 08. 2009 | 06:50

maa napsal(a):

oranžády hájí zuřivě svého spasitele, kdyby si sundali oranžové brýle, možná by viděli to, co teď vidět nechtějí.
09. 08. 2009 | 06:52

Pepa Řepa napsal(a):

Nejhorší je, že lid bude volit mezi Ivanem Rozparovačem, co špulí tlamičku, jako kapr ve vaně a operetním Frankensteinem od kolotočů.

To je panečku alternativa.
Teď se bude soutěžit, kdo je větší monstrum.

Co smrdí víc.
Olomouckej syreček nebo romadur z Radlic?
09. 08. 2009 | 07:11

Konrad napsal(a):

Pane exministre,monstrum je Vas vudce Mirek Topolanek. Sotva vylezl z Toskanskeho tunelu, ani se nezacervenal, sedl na kolo a neprodlene uhanel lhat svym volicum.Hanba s nim rozhodne nelomcuje. Ale pozornost se musi prenest na Paroubka,a nalezite nafouknout bezvyznamnou zalezitost...Jeste bych si dovolil komentovat slova z posledniho odstavce, ze by moc v Paroubkovych rukach, mohla byt nebezpecna. Pane exministre, moc je nebezpecna vyhradne ve Vasich rukach.
09. 08. 2009 | 07:12

Pepa Řepa napsal(a):

Jo a v záloze je ještě třetí. Golem Pecina. Tomu stačí vložit šém a už funí.

Zlatej Bublan, to byl aspoň slušnej člověk.
09. 08. 2009 | 07:19

stále rebel napsal(a):

Ičko, co gramatika?

„Nevyznačovaly se problematické postavy nejen v české historii právě tím, že sami sebe a realitu kolem viděly deformovaně?“
09. 08. 2009 | 07:46

juvel napsal(a):

Je mi líto paní Kavalírové a celé Konfederace politických vězňů, když nyní musí podporovat takové lidi jako jsou pánové Langer, Bendl a Topolánek. Možná, že to některé z nich a i další přiměje k tomu, aby se zamysleli nad tím, které utrpení a oběti mají skutečně smysl a opravdovou hodnotu.
09. 08. 2009 | 07:58

Endy napsal(a):

ad.Mila-Obvoďák?Tak to jsem se hodně zasmála...Kluci "z hora"jsou dávno zajištění tak,že několik generací jejich potomků jsou z vody.A proč tedy tolik lpí na vysokých postech?Dokazují to každou novou hrou..Třeba tou poslední-na kolech! A nejlíp po vesnicích!Snad předpokládají, že jsou tam lidé hloupější..No podle nejrůznějších reportáží z jejich spanilé jízdy, jim ten předpoklad zatím vychází!Po hospodách a po sklepích si místní dělají malé známosti,které by mohly přinést v dobách vládnutí"kluků s kolem"výhody.Ať už pro město,tak různé podnikání,vždycky nějakou tu malou domů.Plácají se po zádech,chachar halasí a je to přece zábavné..Kluci hraví vědí jak na nás!Vůně peněz je lákavá za každé vlády,oranžových, modrých, zelených.Nejen pro ně samé, ale i pro ty, kterým jsou dobré drobky, co padají od stolu..A tahle jízda na kolech, je moc dobře vymyšlana..V jednoduchosti je totiž genialita.
Přesto, že je tu většina pohoršena nad autorem k blití,mám obavy,že opět usedne s modrými kamarády na posty nejvyšší..Budoucnost vidím hodně černě a rozumné východisko volby na podzim též.Ví někdo co s tím?Parazity vyhubíš různými sprejemi, ale tyhle lidsští jsou asi nezničitelní...
09. 08. 2009 | 08:18

Jakr napsal(a):

to juvel: z čeho jste usoudil, že paní Kavalírová "...musí podporovat takové lidi jako jsou pánové Langer, Bendl a Topolánek"?
Hele, že vy používáte svoji starou osvědčenou bolševickou argumentaci "Kdo nejde s námi, jde proti nám!".
Prostě, kdo vám někdo šáhne na vašeho Soudruha Vůdce, tak je prostě lidská skvrna, zrůda a agent-přisluhovač. To je zřejmé.
09. 08. 2009 | 08:26

Jan K. napsal(a):

Dalo se očekávat, že fanatičtí antiodsáci spustí lavinu primitivních sprosťáren. Těm je zbytečné něco psát, ti mají mozky vymyté, pokud je vůbec mají. Pěkně jste se soudruzi odkopali. Děkujeme, odejděte do hrobu.
09. 08. 2009 | 08:33

Lea napsal(a):

vážený pane Langere,alias íčko. Měl byste hodně rychle udělat to, co téčko. Vytratit se a moc na sebe neupozorňovat. O Paroubka se nestarejte, máte svých starostí dost.Jak si vás u policie i ten poslední pochůzkář měl vážit, když jste v odposleších dvou mafiánů jmenován jako snaživé, přičinlivé, všemu ochotné íčko? Není proto s podivem, že za vaší vlády váš kolega,se kterým jste lezl na Kilimandžáro, dostal se z lochu nějakým nedopatřením soudní moci. Milovník vysokohorské turistiky Kutal, se podle novinářky Lorencové podílel na přípravě vraždy novináře Čecha. Krvavé oleje bych zavedla ve školách jako povinnou četbu, aby děti měly představu o tom,na jakém základě se po r.89 vyrojila zde hejna milionářů, jejichž zájmy ODS zastupuje.
09. 08. 2009 | 08:34

vlk napsal(a):

Tenhle blog není tak zoufalý, jak by s e na první pohled mohlo zdát. Pokud Ičko dostal důkladný a zasloužený průplesk i od kolegů zprava - Patient, max , zahradník /ve druhém příspěvku/, pak v klidu konstatuji, že ještě není tak úplně špatně.Tímto všechny jmenoané zdravím.
Nějaká Bobina na tom, naštěstí nemůže nic změnit.Jakkoliv by místo marnění času na Aktuálně měla navléct stejnokroj Modrého týmu a jít vylepovat bilboardy s e ztepilými krasavci v plavkách s tím,že je máme pustit k vodě. Když bud e hodně usilovná, snad s e jí dostaně cti, že bud e před natočenou vetřaskou vyhlášena úplně nejmodřejším mozkem.
09. 08. 2009 | 08:48

Eliška II napsal(a):

tedy, článek o Paroubkovi v MF byl srandovní, ale Váš blog za ním rozhodně nepokulhává, taky psina :-))

Jinak všem příjemné nedělní ráno!
09. 08. 2009 | 09:02

Ikena napsal(a):

Nic se nezmenilo, Icko je stale na stejne intelektualni urovni. Kdyz on dela fauly, nejsou to fauly, kdyz druhy kopne do mice, je to faul, ikdyz protihrac stoji opodal a kdyz fauluje Paroubek, je to na trest smrti.. Je to stejne, jak s tou financni policii, kterou zrusil pred dulezitymi privatizacemi, asi nahodou.

Jen mne vrta hlavou, proc ten Icko zrusil Topolankovi jeho dovolenou a z jakeho duvodu zacvakl 15o. tisic za soukromy tryskac.
Jen proto, aby nam Topolanek mohl druhy den ukazat sve nove kolo. Pak je to skvela ukazka organizacnich schopnosti. Jsou to sice prachy ODS, ale v dobe, kdy je diky povodnim a krizi je rada obcanu ve velmi tezke situaci, se prezentovat papalaskymi moresy s tryskacem?. No o tyto volice ODS ale preci nestoji. Jen ten predseda nam hned ukazal, jak je lidovy a ochotny naslouhat obcanum pri jizde po Morave, da se tomu verit asi stejne jako minule, kdy prezentoval rodinou lasku a mel uz milenku. Soukromy tryskac a lidova dovolena na Morave s kolem, to je trochu silna kava.
Pro mne to neni zaruka serioznosti.
Vse je pri starem, nic se v ODS nezmenilo, ale vubec nic... Pro pravici zbyvaji jen ty topinky.
09. 08. 2009 | 09:29

babča napsal(a):

Pane Langere,
nemám Vás ráda, ale tentokrát Vám musím dát za pravdu. Připodobňovat "mediální hon" na Paroubka k utrpení komunistických odpůrců je zhovadilost.
09. 08. 2009 | 09:44

veverka napsal(a):

Důležité je ve volbách nevolit strany mafiánů a vlastizrádců jako je ODS nebo TOP 09.
09. 08. 2009 | 09:46

Inci napsal(a):

Íčko ... sím tě mlč ...
09. 08. 2009 | 09:58

juvel napsal(a):

Jakr:
Pane, z čeho soudíte Vy, že mě vůbec napadlo to, co píšete: "kdo nejde s námi je proti nám, že kdo nám šáhne na Soudruha Vůdce je lidská skvrna, zrůda a agent-přisluhovač"? Nezlobte se, ale nehodlám s Vámi diskutovat.
09. 08. 2009 | 10:11

jirmare napsal(a):

To říká ten pravý, kdo si pamatuje tak ví, že aby člověk mohl studovat dvě VŠ, tak musel být sakramentsky prověřený včetně rodiny. Prostě kdyby zde nadále vládli komunisti, tak p. Langer bude horlivým funkcionářem. Je to obyčejný lhář, podvodník, manipulátor a kariérista. Každý, kdo žije v Olomouci a okolí, tak ví jak se Ičko obohatil. Křičí neustále a odvádí pozornost pouze proto, že má obrovský strach ne z komunistů, ale z toho, že by jeho podivné styky, černoty, zlodějny a podrazy mohly vyplout na povrch.
09. 08. 2009 | 10:38

fudoshin napsal(a):

komentovat demagogickou splácaninu pana langera ani nemá cenu...ale všem výše přispívajícím skládám poklonu za velké množství invence v jejich příspěvcích :-)
09. 08. 2009 | 10:48

xyz napsal(a):

Vlku souhlas - ono jak se říká "když je něčeho moc, tak je toho příliš..." už by měly skončit žabomyší bojůvky zprava i zleva a měl by začít začíná fungovat mozek a slušnost. Dej Bytost Nejvyšší, aby ten čas už konečně nastal.... dřív, než začnou jít na dračku kandelábry a provaz v metráži...
09. 08. 2009 | 10:48

pchá napsal(a):

A oranžády kvičí a šílí, když se jim jen trošku a oprávněně sáhne na velkého pupka s bradavicí.Ten nadčlověk /snad se bude lépe líbit než monstrum/ totiž dokáže být ve svých projevech tak netaktní,sprostý a hrubý , aniž by použil jediné vulgární slůvko,že musí být davem milován:-((
09. 08. 2009 | 11:13

zhnusený volič ODS napsal(a):

Pane snaživé Ičko, jsem volič pravice a s hanbou přiznávám, že v děsu, aby nám nevládl Paroubek, jsem ODS volil - nikdy více. Doporučuji Vám skvělý blog na Idnes od Štěpána Binka "Mirkovo volební desatero". Nekomentuji ubohost, kterou jste napsal. Co takhle odpovědi na otázky viz výše? Je skvělé, že tu dostáváte facky zprava zleva. Nějakou pravicovou stranu určitě budu volit zase, věřím, že se lidé po netu dohodnou kterou, aby ODS oslabila co nejvíc. Vám to fakt není trapné, že o Vás každý ví, co jste zač, nikdo Vás v politice nehce a Vy se tam držíte jako veš v kožichu?
09. 08. 2009 | 11:27

Karel napsal(a):

Pane Langer, snad nás nechcete přesvědčit, že jste slušný člověk?!
09. 08. 2009 | 11:31

Hedva napsal(a):

Langře, jestli Vám mohu milostivě poradit,tak určitě nezneužijte ani modré srdce, ani bílou holubičku, ani se do nikoho neobouvejte.To že jste to právě Vy, kdo na něco upozorňuje, může mít totiž právě opačný efekt než by jste si přál nebo minimálně ten,že nahráváte TOPu..jezděte si raději s Mirkem Topolánkem kolem mezi jihomoravskými poli a přemýšlejte společně o léku na krizi,jenom ze sebe minimálně do voleb už nic nevypouštějteZdraví Hedva
09. 08. 2009 | 11:44

joe janousch napsal(a):

Nechce se mi věřit, že za takovéhle cinty jste placen z našich daní...
09. 08. 2009 | 11:58

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane tečko,

filipiky proti svým oponentům zde vedou nejen pánové z ODS, ale též jejich oponenti z ČSSD (doporučuji zejména blogy pana Paroubka, Ratha a Zaorálka).

Aktuálně.cz se filipikami příliš nezabývá, ale snaží se přinášet zpravodajství bez ohledu na filipiky resp. klást otázky VŠEM (mohu doporučit naše texty na téma nejrůznějších kauz a podivné jednání politků všech možných stran, v poslední době například poněkud zvláštní společná dovolená politiků dvou největších stran a předních českých lobbistů resp. šéfů polostátních firem).

Přeji zajímavou věcnou a korektní diskusi.

Libor Stejskal
09. 08. 2009 | 12:02

F. Adamec napsal(a):

Laskave metody zidobolshevismu a NATO - balkanske reznice:
Vaclav Havel v mladi sedaval na kline nacistum a bolshevikum, matka mu citala dila Kavky a Nietzscheho. Vaclac Havel se stal u komunistu a vyznavacu Marxova lidskeho kapitalu nadclovekem, jako Stalin, Hitler, Zbigniew Brzezinski, Nixon, Carter, Reagan, Clinton a Bush. Nekolik mesicu po rozpadu zelezne opony v Berline, Vaclav Havel s komunistickou Chartou 77, a s vymi StB a KGB ridil komunisticky puc v Praze, za podpory Sorose. Dosadil bolsheviky, StB a KGB, Calfu, generala Vacka, komunisticke prognostiky - tunelare Klause a Dlouheho do vlady CSFR.

Vaclav Havel vyzval k humanitarnimu bombardovani Evropy - Balkanu, pri otevreni Muzea holocaustu ve Washingtonu v roce 1993. Jako bezdetny oznacil EU za impotentni. Zrusil, se svou mafii bolsheviku, zemskou samospravu Cech, Moravy a Slezska. K Cecham pripojil a okupoval cast povodi Moravy a Odry. Pragobolshevici ignorovali Ustavu CR, Chartu zakladnich prav EU. V roce 1995 Vaclav Havel prohlasil rasisticke Benesovy dekrety za nedilnou soucast ceskeho pravniho radu.

V roce 2009 reditel CIA Leon Panetta priznal, ze CIA opakovane podvadela nejen americke zakonodarce a skryvala pred nimi "vyznamné ciny". Zhrzena a podvedena Hillary Clinton je balkanska reznice, svym militantnim tlakem na manzela, aby bombardoval Evropu - Balkan. Marie Jana Korbelova - Albright byla jejim vzorem v USA a OSN, pravicovy americky intelektual T. Fleming ji nazval „balkanskou reznici“. Valecny zlocinec Javier Solana, tajemnik NATO, zahajil Havlovo humanitarni bombardovani Evropy na Balkane 24. brezna 1999, pomoci 680 bombarderu NATO. Zkorumpovanemu Kavanovi, podle StB Katovi, volala Albright, chtela do 15 minut souhlas s preletem ozbrojenych letadel bolshevizovaneho a teroristickeho NATO nad uzemim CR. Kdo odskodni zmrzacene civilisty, zeny, deti a rodiny zabitych? Kdo zaplati za skody kolem 50 miliard US dolaru? Kdo zaplati a opravi vyloupene a znicene starobyle pravoslavne klastery a chramy (150) na Balkane? Kdo bude dalsim reznikem v Hindukusi a jinde?

Smluvne-opozicni ustavni a soudni mafie socialnich a obcanskych exkomunistu CSSD-ODS-TOP09 si uziva statniho deficitniho rozpoctu a monopolu, ktery vytvorila.
09. 08. 2009 | 12:54

veverka napsal(a):

Je důležité si uvědomit především jednu zásadní věc.TOP 09 je stejný trik jako byla Bursíkova SZ.Jde o to aby měla ODS dost hlasů pro pokračování své mafiánské korupční hrůzovlády.A je úplně jedno jestli jí to Kalousek umožňoval jako ministr za lidovce,nebo jí to bude umožňovat jako ministr za TOP.Kdo volí TOP volí zárovň i ODS,protože pokud se dostane TOP do parlamentu bude nepochybně přicmrndávat ODS tak jako to kníže,Kalousek,Vlasta a další dělali dosud.A samozřejmě jde stále o radar(mimo jiné obrovské peníze).Kdo volí ODS,TOP,SZ nebo lidovce,dává hlas pro radar.
09. 08. 2009 | 12:58

Kritik napsal(a):

Jak se sem dostal článek z Rudého práva z doby husákovské normalizace?
09. 08. 2009 | 13:06

LEVAK napsal(a):

"Historie lidstva dokazuje jak mnozí vládci, jejichž kvocient inteligence byl velmi tristní, ne-li nulový, se díky dokonale fungujícímu systému plánovitě vykonstruovaných medisancí, catomnií a denuncí, krátce řečeno díky funkční pomluvě, nejen sami udrželi u moci po celý život, ale nezřídka se stali zakladateli i gigantických imperií. Po prostudování nesčetného množství faktografického materiálu byl učiněn významný objev. Podle něho platí jako axioma,že efekt každé konkrétní medisance je adekvátní stupni její insolence. Jinými slovy, čím je pomluva nejapnější, tím je věrohodnější, tím explosivnější
má jádro a tím jsou také katastrofálnější její důsledky in specie pro inkriminovaný objekt"
09. 08. 2009 | 13:22

LEVAK napsal(a):

Výsledek působení "Ička" na vnitru vypovídá o charakteru činnosti a informací, produkovaných v posledních měsících policejními složkami. Nekompetence, politický aktivismus, zneužívání pravomocí, lži, podvody, falšování úředních listin, falšování důkazů, vědomé podvrhování falešných důkazů soudům, krádeže, násilí se zbraní v ruce, falšování úředních listin, napomáhání trestné činnosti, krytí trestné činnosti, podněcování k trestné činnosti, zločinné spolčování, vyzrazování služebních tajemství, porušování služebního zákona a zákona o policii, vnitřních postupů a směrnic. Politické provokace.
Taková je současná česká policie,takový je výsledek pracovního úsilí Iavana Langra!
09. 08. 2009 | 13:25

jo napsal(a):

Od mafiánského bosse Íčka se snad ani většího blábolu nelze dočíst.
09. 08. 2009 | 13:26

Tupelo napsal(a):

No tohle se Vam pane Langere hrube nepovedlo, po precteni Vaseho clanku a clanku Vaseho stranickeho kolegy Bendla jsem si vzpomel na kampan ODS 'reseni misto straseni'. Vase novodobe reseni neni nic jineho nez starodobe straseni. Trochu prelakovane (asi tak jak se lakuje Kalousek a jeho 'nova' strana - porad uvnitr to bude Kalousek, Parkanova, Schwarzenberg), ale zaklad je stejny. Jeste tu schazi clanek stranickeho kapa Topolanka (ale ten uz asi vi proc radeji nepise...;)).

A k italskemu extempore ODS a lobystu? Chapu ze jste za vodou (viz predvolebni bilboardy vasi srany), ale davat tak okate najevo diky komu (viz vzorek lobystu) neni prilis chytre (diky ale za to, ze se k obcanum donesou aspon stripky ze zakulisi, nejen italske nahodne setkani, ale rovnez setkani Sloufa s Weigelem pri volbe vaseho prezidenta, Vase poznamky o bruceni pri teze prilezitosti, pozitivnich a negativnich motivacich...pekny obrazek o zpusobu vladnuti vasi strany). Snad aby se stare italske rodiny ze Sicilie a sirokeho okoli, proslula Cosa Nostra, Camorra a podobne sdruzeni zacaly bat o svuj majetek... ;)
09. 08. 2009 | 13:36

Nepracovytá socka z chánova napsal(a):

Paroubek nený monstrum mylí Ivane.Paroubek nebyje fotografy,neukasuje ve směnovne fak ju,neprocházý se u Berluskonyho s postafenym lofasem a thak dále.Paroubek nam sfyší socuialny dafky a proto ho my folime.
09. 08. 2009 | 14:42

Mejsule napsal(a):

Mňo, myslím, že jste v tomto článku ujel.. zbytečný a nicneříkající..
09. 08. 2009 | 15:58

Platan napsal(a):

Pane Stejskale, nemohl byste, prosím, zablokovat toho i....a F.Adamce ??!!
09. 08. 2009 | 16:05

Marek napsal(a):

Pan Íčko mě po delší době opět dostal.
Ač Paroubek nepatří k mojim oblíbencům, tak ale pevně doufám, že se už Vy, pane Langere NIKDY nedostanete k moci. A už vůbec né na ministerstvo vnitra. Protože škody, které jste tam napáchal se budou ještě dlouho a velmi složitě dávat dohromady.
Ikdyž jsem spíše pravostředový volič, půjdu za 2 měsíce dát hlas menšímu zlu - a to ČSSD. Především je totiž potřeba postavit hráz lidem Vašeho typu a různým Řebíčkům, Dalíkům, Janouškům, Jančíkům, Topolánkům, Kalouskům... Škody, který jste tu napáchali, skutečně nemají obdoby.
09. 08. 2009 | 17:31

ali napsal(a):

F. Adamce neblokovat, je to poučné
09. 08. 2009 | 17:59

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Platane,

nemohl (kdybych mohl, už to dávno udělám). Tapetování (nebo-li flooding) je na těchto stránkách v rozporu s pravidly. Pan Adamec ovšem používá připojení, které blokaci IP neumožňuje. Jeho texty tedy mohu jen mazat a to pouze tehdy, když na ně narazím (poměrně hodně mi to přidělává práci).

Libor Stejskal
09. 08. 2009 | 18:18

Eva napsal(a):

Pane Langer, ač jsem také spíše středový volič, tak budu volit také menší zlo, tudíž ČSSD. A to i kdybyste napsal, že Jiří Paroubek je masový vrah. Vám totiž už vůbec nevěřím. Hned od zprávy, která nesla název Kubicova a byla 4 dny!! před volbami
09. 08. 2009 | 18:26

Ivan napsal(a):

Staré přísloví: "ZLODĚJ KŘIČÍ, CHYŤTE ZLODĚJE". Tedy pne exministře, Běžte raděj spát, jste moc sebestředný a špičku vlastního nosu nezhlédnete. Tak tedy klídek a jděte!
09. 08. 2009 | 18:31

také kecal napsal(a):

S Kavaliérovou bych moc nevystupoval. Myslím, že ji dobře ohodnotila Mašínová při odmítnutí převzetí vyznamenání. Historie předsedkyně Konfederace politických vězňu je dosti podivná. Co to může být za důvěryhodnou organizaci, když jí zakládali agenti StB.
09. 08. 2009 | 18:38

lupa napsal(a):

I když je čeština řeč bohatá memohu,bohužel, svůj názor na blog a hlavně jeho autora napsat. Vulgarizmy se zde mažou a slušně to opravdu nezvládnu.
09. 08. 2009 | 18:43

Skeptik napsal(a):

Autor.
O nic větší monstrum než Vy! Ivan Langer, antikomunistický bojovník, co se za komunistů dostal na humanitní vysokou, nebo že by na dvě?
P.S. Nejsem volič levice!Váš ovšem také ne!
09. 08. 2009 | 19:48

jakr napsal(a):

to juvel:
Podle čeho soudím, že máte bolševickou špínu zažranou pod kůží, a že neumíte myslet jinak než "kdo nejde s námi, jde proti nám"? No, podle toho, co sám píšete: "Je mi líto paní Kavalírové a celé Konfederace politických vězňů, když nyní musí podporovat takové lidi jako jsou pánové Langer, Bendl a Topolánek.". Nebo chcete říct, že zastáváte názor, se kterým nesouhlasíte?
09. 08. 2009 | 20:43

Suchec napsal(a):

jakr:
No to je nářez.

Autor:
Ivánku náš, copak děláš?
Děti jdou do školy,
Ty ještě v posteli .....

Drzé čelo je prý lepší, než poplužní dvůr, platí na Vás , jako na nikoho jiného.

Já vím, vy jste jen vzorek našeho národa, jak jste osobně pronesl tenkrát v Ostravě, jako odpověď na dotaz, proč se tak v parlamentu hádáte, a proč podporujete ty špinavosti ala Melčák-Pohanka.
09. 08. 2009 | 21:58

martys napsal(a):

Langer - přestaňte už žvanit a strašit komunismem.....jednak je to dávno pryč a jednak tu komunismus nikdy nebyl.....a nikde na světě.....to jenom ti co o tom nic neví a pletou si pojmy s dojmy pořád kalí vodu a straší...asi z nedostatku vlastního konstruktivního programu
09. 08. 2009 | 22:16

Rumcajs napsal(a):

Vážený pane Lengře, laskavě mi nenadávajte, nebo si to s Váma vyřídím.

Monstrum
09. 08. 2009 | 22:44

arlon napsal(a):

íčko
je to monstrumXXXXXXXXL
Okurková sezona s kachnou na pomerančích nechutná tak zle...
09. 08. 2009 | 23:02

honza napsal(a):

Ano, Paroubek už vícekrát předvedl emocionální zkraty, třeba přirovnání situace před volbami v roce 2006 k situaci v roce 1948.Je známá věc, že Paroubek byl za socialismu náměstkem podniku Restaurace a jídelny, což naznačuje, že se jedná o klasického prospěcháře.

Langr, alias íčko není samozřejmě o nic víc čestný, vypovídá o tom i tento blog, který je součástí celého předvolebního cirkusu. Rodina Langrových prý vlastní rozsáhlé majetky na Olomoucku, samozřejmě získané podivným způsobem.
09. 08. 2009 | 23:46

znalec napsal(a):

Chápu vaší nervozitu, když vám Pecina boří vaše dítě. Koho by neštvalo, když se jeden snaží vyhnat komunisty a estebáky z nejvlivnějších křesel a ten, po něm, mu je tam zpátky strká. Na druhou stranu.. co je dovoleno komentátorům, není dovoleno hvězdám. Blogujte raději o tom, co se vám daří, spíše než o tom co se nedaří těm druhým. Upřímná rada!
10. 08. 2009 | 01:40

Helmut von Fartland napsal(a):

Paroubek se svym nemanzelskym synkem Klementem Gottwaldem upalili mistra Jana Husa. Nevolte CSSD. Volte ODS a jeji tlustou penezenku.
10. 08. 2009 | 03:00

Ládik napsal(a):

Než začnete s paroubkem něco dělat, musíte ho spařit a stáhnout krupon.
10. 08. 2009 | 05:14

Pepa Řepa napsal(a):

Co je krupon nevím, zato se opět rozšířil můj omezený slovník. Tapetování reklam je "flooding".

Kdepak bez angličtiny ani ránu.
Už máme "petting", kdy přijde "shooking"?
10. 08. 2009 | 06:08

max napsal(a):

to vlk:
maxové jsem píší dva. Já a kolega se stejným nickem (píše však zřídka). Většinou se spolu shodneme,takže jsem mu sice navrhoval menší úpravu,ale zbytečně.
V tomto jeho příspěvku však úplně zajedno nejsme,napsal bych to určitě jinak.
Ale co se týče Langera,tak toho opravdu nemusím.
Stejně jako vy Ratha či Paroubka :-).
Mějte se.
10. 08. 2009 | 07:13

Ládik napsal(a):

PŘ:
krupon je vepřová kůže.
10. 08. 2009 | 07:32

typro napsal(a):

Velice slušné je pro slušného člověka jediné, NEVOLIT ČSSD.
10. 08. 2009 | 08:09

Béda napsal(a):

Nejsem si zcela jist, jestli pán, který nahoře píše o monstru, není sám (figuruje rovněž v tajné policejní KOMPLEXNÍ zprávě pojednávající o prorůstání organizovaného zločinu do politiky, zdá se, že účelově organizačně přizpůsobil policii očekáváním skupin napojených na organizovaný zločin, uplatňuje s oblibou metody zastrašování...) mnohem větším monstrem, nežli pán o kterém píše.
10. 08. 2009 | 09:31

zdenek mihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dv a urážlivé texty, které byly v rozporu se záměry těchto stránek, tj. vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.

Děkuji za pochoipení,
Zdeněk Mihalco
správce blogů a diskusí
10. 08. 2009 | 09:39

Bara napsal(a):

Pane Íčko, ten poslední odstavec na vás sedí jako vyšitý! Zkuste se nad ním zamyslet :-))
Neustálými útoky na Paroubka jen ukazujete, že nejste o nic lepší než on. Nebudu volit ani jeho ani ODS. Jste stejní.
10. 08. 2009 | 09:54

patriot napsal(a):

Nejtrapnější figurkou na tomto světě je tzv. pravicový politik. Zapáleně ordinuje obyvatelstvu „soutěž na trhu práce“, plamenně řeční o „svobodě podnikání“, nade vše vyzdvihuje „odpovědnost za vlastní život“, nekompromisně prosazuje „minimální úlohu státu“…

Sám je však pevně přisátý ke státnímu struku (odtrhnout se nedá ani párem koní), přičemž zmíněné vymoženosti kapitalismu a „pravicové hodnoty“ si vytrvale odpírá. Pokrytectví nebo sebeobětování?

Jak je tomu u vás, Langere?

Váš rozbor Jiřího Paroubka (rovněž vášnivého milovníka koryt) se dá shrnout asi takto:

Účelové plky z pera
protřeleho gaunera.
10. 08. 2009 | 10:11

Andy napsal(a):

Moc pekne napsano. Jenom si rikam jestli to neni skoda casu a elektronickeho papiru, dyt takovidle prohlasini 'Dzorzik' vydava dene. On je vubec pan predseda strasne vtipnej clovek, podle me si splet povalani, komediant by on byl naprosto dokonalej, narozdil od politika.
10. 08. 2009 | 11:29

Matěj Kopecký napsal(a):

Nějak všem utekla podstat toho, o čem Ivan Lager píše. Vím, že má za ušima, ale kdo dnes nemá. A Paroubek toho tam má také dost.
10. 08. 2009 | 11:34

Vaca napsal(a):

Věřím, že jste pane Íčko,dobře informován o komunistických věznicích, vždyť přece Vaše rodina byla v nich zaměstnána (vězěňská lékařka a dozorce). Doufám ale, že se nikdy už ke korytu nedostanete.
10. 08. 2009 | 11:38

Zentiva napsal(a):

Vážený absolvente učení medicínského a právnického, neníliž pravda, že skutečné pravicové strany stojí na pevných, společností uznávaných a odzkoušených hodnotách a pravidlech? Inu, pak člověka napadne:
1. proč se ODS chová jako populistická strana?
2. proč se ODS podbízí, že formou zpětné vazby vytvoří s občany program strany, jak jste ráčil avízovat před několika dny v televizi_
3. ODS snad nemá svůj program?
4. ODS praktikuje politiku dvou stupňů, když na jedné straně vyhlašuje nulovou toleranci ve vrcholopvé politice, ale současně na "nižších" úrovních najdeme řadu koaličních uskupení ODS a ČSSD?
5. Chová se ODS čestně, když se musela snížit ke kupčení se zrádci jiných politických stran (získání většiny v parlamentu, prezid. volby)?
Lze takto jmenovat dál a dál, odpovědí se nedočkáme, jen dalšího politického marastu naší společnosti, jen dalšího vzájemného strašení, pomlouvání, vymýšlení špíny a jiných tolik oblíbených praktik našich politiků. Vše je dobré k oblbnutí občana, který za pomíjivý pocit být králem ve dnech voleb bude po další čtyři roky jen přihlouple přihlížet na askapalády naší věrchušky.
A dodatek: pane Langře, prosím Vás, už nás nestrašte komunistickýcm nebezpečím, pro jejich návrat nejsou ani ty nejmenší vnitřní natož zahraničněpolitické podmínky.
10. 08. 2009 | 12:01

Platan napsal(a):

ali napsal(a):
F. Adamce neblokovat, je to poučné
09.08.2009 17:59:25

Proti gustu žádný dišputát... Mě ale mohou připadat poučné třeba "Staré pověsti české", a přesto nebudu jimi tady "tapetovat", protože bych si připadal jako asociální individuum (social idiot), které ostatním kazí diskusi.
10. 08. 2009 | 12:30

honza napsal(a):

ednou v nějakým Tv pořadu o sobě íčko prozradil, že se o něm říká, že vypadá jak chicagský gangster z 30. let. Paroubek má určitou podobu zase s nacistickým pohlavárem Goeringem.

Taky nebudu volit ani ODS, ani ČSSD, už před 11 lety ukázali, jak se umí domluvit a uzavřít opoziční smlouvu. KSČM samozřejmě také ne, TOP 09 se mi taky moc nepozdává ani KDU. Asi zvolím nějakou malou stranu i když hlas propadne. Nemá přece smysl volit velkou stranu jen proto, že je velká, když je tam tolik špíny.
10. 08. 2009 | 13:04

MASH napsal(a):

Tak jsem si s předstihem dodělal svojí práci a teď si dám několik dní volno. Před odjezdem na dovču jsem si ještě přečetl blogy pana Bendla a Langera.
To jsem skutečně asi neměl dělat. Byť jsem celkem klidnější povahy tyto oba blogy mě tedy celkem rozhodily. Já už nechápu, kde se taková drzost v těhle lidech vůbec bere??? Že se prostě nestydí s těma magatunama másla, co mají na hlavě ještě vylézat, plácat, dokonce poučovat a pomlouvat ostatní?!? Teď už tu opravdu chybí jen blog pana Řebíčka a Dalíka, kteří by se tu mohli vytahovat, jak umějí podnikat (nebo krást?) ze státních peněz... Otřesné.

P.S. Nicméně jeden pozitivní jev tu snad přeci jen je. Letmo jsem prolítl diskuzi a koukám, že páně Bendla a Langera tu berou vážně opravdu snad už jenom Rumcajs a Neo (že by Alzheimr s Parkinsonem? :D )
10. 08. 2009 | 13:54

bob napsal(a):

Kde není program...
10. 08. 2009 | 14:51

Mirka napsal(a):

jako filosof se zamýšlím:
"Blít či neblít toť otázka"
10. 08. 2009 | 16:23

Karel napsal(a):

Jakto, že tyto blogy jsou znevažovány tím, že do nich přispívá spojka mafiánů Langer. Co na to policie a státní zástupci? To by snad nebylo možné ani v Itálii.
10. 08. 2009 | 16:50

Langer kapo napsal(a):

Co o kpv napsal jan beneš

Dopis spisovatele Jana Beneše politickému vězni a členu vedení KPV Františku Zahrádkovi z 1. června 2007. Ze dne, kdy Beneš dobrovolně odešel ze života.

Když popravovali 26. ledna 1957 Josefa Patočka (bylo mu pouhých 51 let), jeho poslední slova zněla, že ho nemrzí zemřít, neb komunisti zasvinili jeho zemi jako štěnice.

Toto zasvinění bohužel platí v plné míře i dodnes a nechovám naději, že by se to snad mohlo změnit v čase, který mi ještě vyměřen. Jsem jasné mysli i zcela ucházejícího zdraví a prostě jen nehodlám čekat až jedno i druhé v tom stavu nebude. Jakož i být svědkem a nedobrovolným účastníkem toho, jak se nadále propadáme do zasviněného uprdnuta.
Sluší se dodat: Zasvinění zajisté obsáhlo i KPV, pod vedením jedné zlovolné krávy a jejího dvora. Causa Hučín, jakož i zneužití fondů, budiž měřítkem. To vše je jen stranou, na mé rozhodnutí to vliv nemělo, aniž je ovlivnilo zbabělé chování všech těch, kdo nehodlali sami udělat nic, ale přesvědčovali mne, že musím „to pull my neck“ já. Dokázali jste organizaci přivést od možného potenciálu do stavu hnoje. Jest to Vaše, nikoli má hanba.

Jan Beneš v.r.
10. 08. 2009 | 16:53

Donald napsal(a):

Politická korektnost je jedna z nejzhoubnějších věcí dnešní doby, je stejně děsivá jako marxismus, vrací nás nekonečně dozadu. Tímto citátem soudruh Klaus charakterizoval celou ODS.
10. 08. 2009 | 18:14

Pepa Řepa napsal(a):

A sakra, Donalde, že by i Klaus prokouknul?

A co Vy, Donalde, myslíte, že Vás ohrožuje víc prasečí chřipka nebo politická korektnost?

Řekl bych, že chřipku (možná) potkáte jednou za život. kmotru politickou korektnost desetkrát denně.

Jen je mrška rafinovaná, jako transvestita. Jednou je za džendrtetu, podruhé za mazací hlavu, potřetí za multi-kulti aktivistu. U marxáku to bylo jasný. Chodil v montérkách.
10. 08. 2009 | 18:43

blue jay napsal(a):

Zbytecna otazka Langre,
Paroubek neni monstrum. Je to ubohy kadr co zamrznul v minulem stoleti. Obdivuje Vitezny Unor a laka "lid" na sliby pecenych holubu do huby. A jak se zda tak mu fandi dost lidu co ceka s otevrenou hubou az jim tam neco hnedeho prileti.
10. 08. 2009 | 18:57

zdenek mihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý výkřik, který byl v rozporu se záměry těchto stránek, tj. vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco,
správce blogů a diskusí
10. 08. 2009 | 20:16

Borat napsal(a):

Ono už je to dnes jedno, pan Paroubek už je na cestě dolu, na cestě, která je nezvratitelná,i kdyby byl třeba andělem. Příklad Čunek, ať se snažil jak mohl tak už se mu nepodařilo z té zkluzavky vyklouznout, nebo Gross, Svoboda další, oni mu tu skluzavku namydlí i jeho soukmenovci tak už to asi v novodobé politice chodí
10. 08. 2009 | 21:27

myrta napsal(a):

Pane Langer!Jak si myslíte že jste chytrý-tak jste také hloupý!A ještě víc!Už slyším zvony umíráčka vaší kariéry.A nejen vaší.Konečně.Jen tak dál,podceňujte lidi,lžete,mamoňte.Účet se dostaví v říjnu.
11. 08. 2009 | 11:20

Poldík napsal(a):

Pojednání pana Langra plně dokumentuje aroganci a tupost některých politiků.Pokud by si shrnuli svoje minulé působeni v politice měli by si nasypat popel na hlavu a odkráčet do zapomění.Pan Langr to nedokáže.Škoda.
11. 08. 2009 | 12:51

ali napsal(a):

2 Platan
pokud máte pocit, že "tapety" F.Adamce Vás kazí, nebo, nedej bože diskuzi, klidně hoďte tapetu "Staré pověsti České"... nikdo Vám nic nevyčte, budete si připadat vzdělaný a social idiots si přijdou na svý :o)
11. 08. 2009 | 16:54

ali napsal(a):

Paroubek není monstrum. Sám sebe přirovnal k obětem nacistů! Je to výsměch obětem, ponižování pozůstalých, nehorázné sprosťáctví.
A dál už asi nemá smysl hodnotit tento obludný výrok...
11. 08. 2009 | 17:01

Karel napsal(a):

Jak je vidět "bývalý svazák" kterému zbyla jen "modrá košile" je nepoučitelný. Snad ho přesvědčí zástup "příznivců" vzniklý působením jeho "inteligence na papíře".... Občané k volbám a demokraticky pomozte vymést takovéto "služebníky lidu"
12. 08. 2009 | 03:17

zdesta napsal(a):

Když si p.Langer pověsil ve svém úřadě obrázek bolševického šéfa tajné policie,neznevážil tak ty miliony obětí revoluční zvůle?
12. 08. 2009 | 16:55

Jeník napsal(a):

Monstrum je velké Ičko. Nejdříve zdevastuje policii a všechny složky, které měly bojovat s organizovaným zločinem (aby neškodily práci ODS při zlodějinách a podvodech),a teď radí Fišerovi, aby klepnul přes prsty Pecinovi. To je asi reakce na to, že tři čtvrtiny policajtů chce od této organizace odejít kvůli jeho reorganizaci. Je to bezcharakterní a podlý člověk, je s podivem, že ještě usiluje o hlasy voličů, on je stejně drzý a neomalený jako jeho vůdce Myrek Topořivý.
Kdy už půjde tato skupina bezcharakterních lidí do politických kytek ?
12. 08. 2009 | 18:27

LEVAK napsal(a):

Ad Ládik:račte podávat úplná a celková vysvětlení - nezpracovaná kůže stáhnutá přímo z pašíka!
12. 08. 2009 | 20:28

LEVAK napsal(a):

Ad ali:le fúj račte citovat přesně!Tak jak jste to napsál to nebylo tím že citujete překroucenou skutečnost pravicovými novináři ztrácíte na důvěryhodnosti!Pokud je Vám to jedno jako jim tak potom se za svou připomínku omlouvám!
12. 08. 2009 | 20:32

Vysedlina pathologická napsal(a):

Pan Paroubek je typická manipulantní osobnost. Nemůže za to, ale stále se ho dotýká, že ho všichni nevidí jako nejlepšího.
Prý se to dá těžko léčit.
14. 08. 2009 | 11:46

Dalimil napsal(a):

Bobino k noze !!! Lehnout a ticho !!!Dal.
15. 08. 2009 | 12:36

Dalimil napsal(a):

Dobrý den pane Adamec ! Konečně jsem vás našel! Pište dále a pište hodně má to šarm!!!Lidé před volbami potřebují vědět vše Dalimil.
15. 08. 2009 | 12:47

Dalimil napsal(a):

Adamce neblokovat a může psát více má talent ! Přiznejte to páni editoři!!!A k Langerovi se nemá cenu vůbec nikterak vyjadřovat! Dal.
23. 08. 2009 | 22:40

Pavel napsal(a):

pane Langer,nespletl jste si to nahodou s nekym jinym-myslim to monstrum?
12. 10. 2009 | 15:16

iPhone SMS Transfer napsal(a):

You article is very informative. thanks.
20. 03. 2010 | 09:33

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
29. 03. 2010 | 08:58

discount air max shoes napsal(a):

<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 90</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 95</a>
19. 04. 2010 | 04:03

p90x Workout DVD napsal(a):

11. 09. 2010 | 09:13

p90x Workout DVD napsal(a):

17. 09. 2010 | 08:06

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy