Paroubek to opět nepobral…

14. 08. 2009 | 18:51
Přečteno 5836 krát
"Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur, už tu pak zůstanou. Naučí se jazyk, mají děti a je z toho etnický problém," Jiří Paroubek, Kutná Hora, 13. 8. 2009

Tento výrok Jiřího Paroubka oprávněně vzbudil rozporuplné reakce. V první řadě je bez nejmenších pochyb nutné se proti tomuto tvrzení silně ohradit. Jiří Paroubek zapomněl na to, že v době demografického úbytku českých občanů a průběžného důchodového systému, na kterém tak vehementně trvá, je nutné přijímat zahraniční pracovníky, chcete-li imigranty, a z jejich daní a sociálního pojištění platit důchody našich občanů. Jestliže se tito cizinci naučí česky a mají zde děti, které vychovávají podle svých i našich tradic, jedná se o velmi úspěšnou imigrační politiku, kterou je třeba podporovat.

Na druhé straně v době hospodářské krize jsou to primárně cizinci, zejména levní nekvalifikovaní zaměstnanci průmyslu, kteří důsledky této krize, zejména nezaměstnanost, pocítí jako první. Problémem však není jejich původ, ale nedostatek kvalifikace. Byly to právě vlády sociální demokracie, které vytvořily kulturu levných montoven. Ty přitáhly levnou nekvalifikovanou pracovní sílu ze zahraničí. Nositelem kultu montoven byl ministr Urban. Tím, kdo otevřel prostor pro zprostředkovatelské agentury, byl ministr Škromach. Čemu se teď diví? Byli to oni, kdo jsou za to odpovědní.

Oproti tomu Topolánkova vláda dělala kroky ke změně. Ve spolupráci s ministrem Nečasem jsme přitvrdili vůči zprostředkovatelským agenturám. Na návrh ministerstva vnitra vláda zahájila program dobrovolných návratů - cizinci bez práce - zadarmo letenky domů. Nařídil jsem zpřísnění kontrol cizinců pobývajících na území ČR. A právě stínovým ministrem Bublanem jsem byl opakovaně ostře kritizován za údajně příliš tvrdý postup vůči cizincům, zejména Vietnamcům.

Nový trestní zákoník prosazený vládou ODS obsahuje zvýšené tresty za nelegální zaměstnávání cizinců a pomáhání neoprávněnému pobytu na území ČR. Našim cílem není bojovat proti získávání kvalifikovaných pracovníků, ale proti nelegálnímu zaměstnávání osob bez jakéhokoli vzdělání, kteří zde sice pracují, ale neplatí daně, sociální ani zdravotní pojištění.

S tvrzením Jiřího Paroubka proto nelze souhlasit. Paušalizování a princip „kolektivní viny“ nikdy nepřinesly nic dobrého. Je třeba nejprve myslet, poté mluvit. Pevně věřím, že se Jiřímu Paroubkovi pouze popletlo pořadí těchto kroků. Nebo se pro nalákání dalších voličů začíná inspirovat u Davida Ratha?

Kde asi soudruzi z Lidového domu udělali chybu?


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Mc Cali napsal(a):

Ivánku náš...bohůžel...obávám se, že Paroubek Ti nesahá ani po kotníky, co se týká nádoby hříchu.
Vlastně venkoncem vzato....Tvých kvalit dosahuje málokdo.
14. 08. 2009 | 19:04

Suchec napsal(a):

Tuhle kopnout, tuhle škodit, to se může vždycky hodit.

Vždy mne rozesmějete. Jen nevím, koho mi to ze seriálu Gumídci připomínáte.
Gargamela ne, toho bych urazil.

P.S. Hele, chtělo by to skutečný záznam. Očití svědci tvrdí, že to tak nebylo.

Raději vysvětlete, jak dokáže váš načálnik na kole jezdit celou Moravu, a přitom za 12 dní najet 150km.
Nebylo to jako před Lelekovicemi, kde 500m př dědinou vylezl z auta, sedl na kolo a uříceně dorazil na náves?
To byla taky švanda, jak hrom.

Dneska se jeho polepená dodávka s repráky prohnala Líšní minimálně 90km/h (byla tam 50). Asi jej někde hledali, ne? :-))))))))

A na toto svědky mám zase já.
14. 08. 2009 | 19:06

Gren napsal(a):

Vy jste ten poslední kdo může někoho kritizovat.Vaše vláda dovedla zem do krize která nemá obdoby.Užíváte si na jachtách v Itálii za peníze z pochybných machinací,že půl milionu lidí je bez zaměstnání vás vůbec nezajímá.
14. 08. 2009 | 19:10

Suchec napsal(a):

No, a co Váš výrok zjara, kdy jste si svolal krajské šéfy a jim podobné, a vmetl jste jim do ksichtu, že kdy´ž nebudou k vám loajální, že jim, až se na podzim vrátíte, "podříznete krk"?

Bublan by si asi něco takového nevymyslel. On není Langer.

Povězte nám ještě o Golf resortu v Olomoui, a jak byl financová, a kdo je tam účasten. To by bylo taky asi story, že?
14. 08. 2009 | 19:12

Paterik napsal(a):

Suchec:

Gargamel v Gumídcích neúčinkoval.

jo a které očité svědky myslíte? Ratha a Sobotku?
14. 08. 2009 | 19:12

Béda napsal(a):

Pane Íčko,

1) p. Paroubek se důrazně ohradil proti tomu, že něco takového pronesl. Máte prý předložit důkazy svého tvrzení.

2) Je hezké, že kritiku provádíte vy, který jste zahraniční dělníky po náběhu krize do českých zemí suspendoval do země původu. Z vašich slov tato kritika skutečně sedí.
14. 08. 2009 | 19:13

Suchec napsal(a):

Paterik:
Ne, viděl jsem to na vlastní bulvy, jel jsem do kopce s 60, když okolo ne projelo Léto s Topolem.
14. 08. 2009 | 19:15

Suchec napsal(a):

Paterik:

Jasně já jen nechtl napsat název toho mene Tupounů.
14. 08. 2009 | 19:16

Suchec napsal(a):

Paterik:
No, a ještě něco k věci by nbylo?
14. 08. 2009 | 19:18

Paterik napsal(a):

Suchec:

já vám to věřím, ale výše jste napsal, že by to chtělo skutečný záznam a svědci tvrdí něco jiného.

samozřejmě, že žádný zvukový zánznam neexistuje, těžko předpokládat, že by si Paroubka úředníci nahrávali v naději, že něco plácne. Tudíž je úplně zbytečné se přít o to, jestli to řekl nebo ne. Mně je to úplně volné.

Langer by měl být rád, že někdo nepoští do rádia ty jeho nahrávky...

Jo a Gargamel je ze Šmoulů, ale můžu doporučit Stoupu?
14. 08. 2009 | 19:20

Suchec napsal(a):

Paterik:
:-)))))))))) Stoupa by šel.
14. 08. 2009 | 19:21

Paterik napsal(a):

Suchec:

Stoupa byl můj nejoblíbenější

ale abych vás z toho nenechal vyjít tak lehce, musíte uznat že Paroubek, Topolánek i Rath mají na triku dost zdokumentovaných výroků, za které by měli jít klečet na hrách...
14. 08. 2009 | 19:26

Karel Mueller napsal(a):

Pane Langer,
jde o to, že si sem firmy natahají v době boomu levnou a nekvalifikovanou pracovní sílu, často za mzdu pod naším minimem, bez lékařského pojištění atd. A když skončí boom ... tak se o ně postarejte, případně i o jejich rodiny.

Nevím, jestli pan Paroubek tento výrok řekl či nikoliv. Každopádně bude tento výrok aktuální za pár let (vzhledem ke Frattiho projektu) a koneckonců vyjadřuje z hlediska budoucnosti holou realitu.

Jistě, ještě ho párkrát zopakovat na různých místech a ČSSD vyhraje volby.

Ale zcela se tím legalizuje (myslím ted politickou legalizaci) NS a kromě toho to panu Paroubkovi neodpustí Brusel.

Takže to je jen takové mnoho povyku pro nic, nebude se opakovat.
14. 08. 2009 | 19:31

family crossley napsal(a):

Zajímavé je, že do Paroubka se pouští zrovna Ivan Langer, protože právě Langer je "Paroubkem ODS". U voličů je neoblíbený, má nejasné kontakty. Největší službu by ODS ve volební kampani udělal tím, kdyby sám nekandidoval a ne psal nedůvěryhodné blogy.
14. 08. 2009 | 19:56

mmaa napsal(a):

oranžády, vy ty oranžové brýle asi nikdy nesundáte, jen urážíte a zase urážíte, ostatně to je celá svinské politika Paroubka, Ratha.
Pro nenáročné....
14. 08. 2009 | 20:12

ali napsal(a):

Paroubek už shání voliče i mezi extrémisty a rasisty a ještě lže, že to neřekl...
14. 08. 2009 | 20:20

Ivan napsal(a):

Zozlík se nám opět ozval. Hlávky zelí se mu zachtělo a myslí, že jde na tělo. O zahrádku přišel, nyní meká za plotem, politý potem.
14. 08. 2009 | 20:22

Marcus Agrippa napsal(a):

No teda p.Langr je jako speedy Gonzales. Tak bleskově využít Paroubkova zaškobrtnutí to se hned tak nevidí.
14. 08. 2009 | 20:25

kormoran napsal(a):

14. 08. 2009 | 20:43

ms napsal(a):

Milé Íčko, můžete mi říci proč jste hromadně navrhovali proplácené odsuny cizinců ? Proč jste každý případ neposuzovali individuálně a bez paušalizování?
14. 08. 2009 | 20:47

ms napsal(a):

Vláda v režimu utajení rozhodla o pozastavení vydávání víz vietnamským občanům do konce roku.

http://zpravy.idnes.cz/vlad...

Opatření, které vláda přijala na návrh ministra vnitra Ivana Langra, se nelíbí zástupcům vietnamské menšiny u nás.

Jak tehdy pan Íčko Langer mohl trestat všechny za viny některých a dnes jak může prolévat krokodýlí slzy ?
14. 08. 2009 | 21:09

stále rebel napsal(a):

Langře
Cituji:
„Byly to právě vlády sociální demokracie, které vytvořily kulturu levných montoven.“

Byly to vlády pod vedením ODS, které v devadesátých letech nechaly vytunelovat a zlikvidovat více než 80 % českých průmyslových podniků. Když v roce 1998 převzala ČSSD vládu musela nejdříve sanovat vykradené banky a najít práci pro lidi. No a pokud vám ty montovny tady vadí, tak nevím proč Topolánek před pár měsíci kritizoval návrhy některých zahraničních politiků, kteří chtěli montovny přenést zpátky do svých zemí.
14. 08. 2009 | 21:51

blue jay napsal(a):

Lol Ivane L.
Vytoc ty levicaky jeste vice. Dej sem neco o tom jak tlustej Jirka travil dovolenou na jachte Juricky. Pry tam podle jeho slov nebyl.Ani tam nebyla zadna mlada holka. Unor 1948 je pro Paroubka vyzva. Cim nas tu jeste ten obezni pingl obohati?
14. 08. 2009 | 22:27

blue jay napsal(a):

A ted si to znovu zopakujeme socanci,

Byly to právě vlády sociální demokracie, které vytvořily kulturu levných montoven. Ty přitáhly levnou nekvalifikovanou pracovní sílu ze zahraničí. Nositelem kultu montoven byl ministr Urban. Tím, kdo otevřel prostor pro zprostředkovatelské agentury, byl ministr Škromach. Čemu se teď diví? Byli to oni, kdo jsou za to odpovědní.

PS. Zdravim vas z Nosovic.
14. 08. 2009 | 22:35

Deny napsal(a):

citace:
"Jiří Paroubek zapomněl na to, že v době demografického úbytku českých občanů a průběžného důchodového systému, na kterém tak vehementně trvá, je nutné přijímat zahraniční pracovníky, chcete-li imigranty, a z jejich daní a sociálního pojištění platit důchody našich občanů"

Ha,ha, ha, to jsem se pobavil při představě těch daní, co odvedou vietnamští trhovci.

Na druhou stranu pane Langer, nebylo by lepší místo těch nekvalifikovných zahraničních dělníků zaměstnat naše nekvalifikované cikány?
14. 08. 2009 | 22:46

PatientO.T. napsal(a):

Hezké Langře. Paroubek je kategorie sama pro sebe. To víme.
A teď nám napište, proč bychom vás měli volit. Jen proto, že ten váš capo di tutti capi je možná o něco méně blbější než ten jejich? Trochu málo, Langře, na to, že jste šéf volební kampaně ODS, ne? Nechtěl byste nám něco nalhat na dobrou noc?
14. 08. 2009 | 23:12

Kolumbijec napsal(a):

Vážený pane Langře, nevím jestli je dobré komentovat imigrační politiku, kterou jste zde nastavil práve Vy. Hodili jste do jednoho pytle všechny cizince a bohužel dnes trpí i ti, kteří kvalifikovaní jsou a těm nejsou udělovány víza, byť jso potřebováni v ČR, protože místní úřady práce nejsou schopny takové pracovníky najít. Myslím si, že pokud se někdo schovával za libé výroky o tom, jak pomůže zmírnit ekonomickou krizi tím, že zastaví příliv jakýchkoliv cizinců a vydal interní nařízení povolovat co nejméně žádostí o vízum, tak poškodil i takové společnosti, které opravdu specializované cizince potřebují. Jak i vysvětlíte případ, kdy kolumbijská restaurace v Praze potřebuje kuchaře kolumbijské kuchyně a samozřejmě Úřad práce pracovní povolení cizinci vydal, protože žádný Čech se o takové místo neucházel. I přesto cizinci bylo vízum zamítnuto s důvodu obav, že se nikdy do své vlasti již nevrátí. Pokud tedy chcete kritizovat pana Paroubka, kterého já např. úplně nesnáším, tak si sáhněte také na srdce a zamyslete se nad tím, jak jste nastavil tyto věci Vy sám.
15. 08. 2009 | 00:21

scientist napsal(a):

Langer to opět nepobral :)

a)kvalifikační struktura agenturních zaměstnanců není přesně známa - tato statistika se běžně nezpracovává, neboť na úřadech práce nemají pokyn toto zavádět do statovaných údajů. Je to jenom předpoklad.
Na 90% tito lidé budou mít vyšší kvalifikaci, většinou vyučení než-li pouhé základní vzdělání, které do montoven postačuje.

b)agentury byly zřízeny jako leglizace do té doby divokého "dočasného pronájmu pracovní síly" (hlavně Ukrajinci)- do té doby taková činnost nebyla formálně možná, přestože v praxi zde byla od první poloviny 90. let! Načerno.
Agentury vzniknout musely a příliv asijských dělníků byla pouhá časová koincidence, nikoliv důsledek zřízení této nové instituce.

c) Souhlasím, že by zde "kultu montoven"
bylo méně dělníků, ale asi ne zásadně...
Česká ekonomika by se stejně orientovala na exportní subdodavatelství do Západního průmyslu a stejně by vytvářela nizkokvalifikovná místa. Obsazovaná migranty.
15. 08. 2009 | 01:35

kormoran napsal(a):

Pane Kolubijce , na to je jednoducha odpoved, protoze panove nahore si akorat 20 let predavaji stafetu , znate to : hodny policajt a zly policajt.
A navic vite mentalita cechu je "hrdost" on cech za 15tku makat nebude, noooo to je prece pod uroven vzdyt JAAA jsem "Cech"!))))
Jeeenzee nastane doba . kdy ten ne chytry cech , ale vycurany cech prijde prosit o praci , aby prezil !!!!!! Chytry cech uz funguje uplne jinak!Zadna demokraticka spolecnost nemuze ve sve podstate branit "zakonne" pili a sebeurceni jakkehokoli etnika.
15. 08. 2009 | 01:45

Hurá napsal(a):

Zaměstnaní cizinci (kromě výborných specialistů, a ti se k nám nehrnou) snižují hodnotu práce. Tím snižují i výši vybraných daní! Zaměstnaní cizinci vydělávají na důchody našim důchodcům (jak říkáte). Jenomže oni zde zůstanou (i kdyby ne)a budou rovněž dostávat důchody. Takže 0 od 0 pojde. Souhlasím ale s tím, že je potřeba nejdříve myslet a potom mluvit. Vezměte si to proto k srdci !
15. 08. 2009 | 02:05

Lukáš Bušina napsal(a):

Langer nešlo by ty Vaše bláblogy zkrátit ještě více - na jeden odstavec?

Něco jako třeba tohle: "(příjmení člena sociální demokracie) to opět nepobrali, nebo podobný blaboloid"

Ušetříte svým příznivcům dlouhé čtení a diskuze bude probíhat i tak ve veselém duchu.

Pokud by jste to nepobral Langer, tak tím nepřímo zdůrazňuji, že jste primitiv, co útočí na pritivní touhy voličstva. U politiků normální, nicméně u ODS je to zaměřeno nikoli na program, ale na napadaní osob, což je ještě ubožejší, než slibování 2400 korun z dividendy ČEZu důchodcům.
15. 08. 2009 | 02:35

pajda napsal(a):

Toto zmatené blábolení chtělo ukončit citátem z díla Felixe Edmundoviče.
15. 08. 2009 | 06:32

Václav napsal(a):

Langr - proboha zalezte už někam.Největší bezpáteřník tady bude moralisovat.A co redaktoři Aktuálně. Vám je jedno, že lidi takovéhoto charakteru cintají na blogu , kde píší slušní lidé?
15. 08. 2009 | 07:11

juvel napsal(a):

Bušina:
Pane, proč je ubohé slíbit 2400 korun důchodcům? Je zajímavé, že když se dávají peníze skutečně bohatým (daňová reforma, zastropování sociálního a zdravotního pojištění, nezaslouženě vysoké přijmy managerů, členů správním rad, snižování nákladů na pracovní sílu v krizi a pod.), bere se to téměř jako samozřejmost. Ale jakékoliv opatření ve prospěch slabších a chudších je populismus a zadlužování. Je zřejmé, že nutnost šetření a utahování opasků se představuje tak, že šetřit se bude jenom na těch slabších a chudších. Bohatších vrstev se to zřejmě netýká.
15. 08. 2009 | 07:27

neÍčko napsal(a):

Nechcete raději napsat něco zajímavého o svém propojení s Aktuálně.cz?

Pár náznaků o tom, že jde o Langerův "dvorní" list už se tady průběžně objevilo. Tento poslední případ také lecos naznačuje...
15. 08. 2009 | 07:42

neÍčko napsal(a):

Kdo najde kritickou zprávu o Langerovi na Aktuálně.cz, vyhrává cukrovou vatu:

http://www.google.cz/search...

Zato se často dozvídáme, co užitečného řekl či vykonal p. Langer. Být Langerem, užívám si tu nečekanou přízeň.
15. 08. 2009 | 07:58

Ládik napsal(a):

Paroubkův "etnický problém" je mnohem menší, než jeho "marťani".
Kdyby dnes žil HB, namaloval by obraz Zahrada RaJských rozkoší s paroubkem uprostřed.
15. 08. 2009 | 08:16

Donald napsal(a):

Nevím proč, ale Íčko mi připomíná Heydricha.
15. 08. 2009 | 08:18

typro napsal(a):

Patroubek nic neřekl, slyšeli jste trávu růst, nemáte záznam. No, je ze staré bolševické školy. Vždyť tam ani nebyl, máte záznam?
Slušný člověk nevolí p. Patrobka, pane Václav,pajda a další zdejší ubrečenky.
Vy nevíte, že funguje velká koalice a nejste tedy s Langerem nepřátelé, jste slepí a hluší???
15. 08. 2009 | 08:19

Michal napsal(a):

Petice proti lžím Mirka Topolánka !!

Ahoj, již nás neuvěřitelně štve, jakým způsobem si z nás Topolánek dělá
srandu. Řebíček se svým Viamontem jako ministr vydělal miliardy, Bémovi
kámoši dokonce společně s úředníky magistrátu mají společná stamilionová
konta ve Švýcarsku a vrcholem je Topolánek s Dalíkem, kteří si za naše
peníze nakoupili baráky a lodě v Itálii a jsou tak drzí, že už to ani
nechtějí vysvětlovat. Nechceme takového premiéra, nechceme pro ně
imunitu v parlamentu a nejlépe, když se do té Itálie nebo Švýcarska
úplně odstěhují. Přidejte se a podepište také petici proti jejich lžím
na http://www.petice.net/petic... Pošlete to
dál, ať je nás co nejvíc."
15. 08. 2009 | 08:30

typro napsal(a):

Pro Michal.
Když Ti to vadí, odstěhuj se. Jmenuj jedinou zemi se slušnými politiky, žádná neexistuje.Pokud horlíš pro levici, Bůh s námi. Pokud pro nové tváře, budeme mít nové nenasytné, nic víc, nic míň.
15. 08. 2009 | 08:43

typro napsal(a):

pro Juvel.
Ubohý je ten slib. Nebyl by ubohý jen tehdy, pokud by to bylo následovně. ČSSD slibuje, že po vyhraných volbách vyplatí důchodcům ze stranické kasy 2400Kč.mimořádné odměny.Demagogicky lze říci, důchodce má každý měsíc svoji dávku jistou, proč bych jim měl ze svých daní přidávat??? Mě hrozí výpověď a nikdo mi práci nesežene.
15. 08. 2009 | 08:50

Michal napsal(a):

Tygro, pro levici nehoruju, ani ji nevolím, ale ODS pro mne zcela ztratila důvěryhodnost, vždyt to co vyvádí její špičky to nedělá ani Paroubek, a to se ODS označuje za "liberálně-konzervativní stranu". Ale na druhou stranu třeba TOP 09 v čele s "politickým turistou" Kakouskem (který se spojí s levicí i pravicí jak se mu to zrovna hodí) pro mne zcela ztrácí důvěryhodnost jako potenciální pravicová alternativa. Takže ani ODS ani TOP 09, protože skutečnou důvěryhodnou pravici u nás nevidím !!
15. 08. 2009 | 08:57

Marcus Agrippa napsal(a):

Pro Michal:
odkaz na petici je nefunkční. V čem je problém?! Určitě se na to chci podívat. ODS a těch jejich mafiánských praktik mám osobně plné zuby.
15. 08. 2009 | 09:18

Marcus Agrippa napsal(a):

Pro Michal:
omlouvám se - už je to funkční. Osobně podpořím.
15. 08. 2009 | 09:20

Michal napsal(a):

15. 08. 2009 | 09:28

myrta napsal(a):

Pane Langer -další hřebíček do vaší rakve.Gratuji,jen tak dál.
15. 08. 2009 | 09:33

Michal napsal(a):

Marcus Agrippa, tak ted by to snad mělo být funkční: Tady odkaz ještě jednou: http://www.petice.net/petic...
Jinak petici lze najít i na facebooku.
15. 08. 2009 | 09:34

zdesta napsal(a):

blue jay. Nošovickou automontovnu Hyudai sem dotáhli socani.Za pomoci nejpopulárnějšího člena ČSSD Tošenovského. Kanadského exota zdraví soudružka Zdesta-známá bojhovnice proti imperialistům.
15. 08. 2009 | 09:35

Michal napsal(a):

15. 08. 2009 | 09:39

Marcus Agrippa napsal(a):

Pro Michal:
je jen malý problém - vždy v adrese je ještě navíc tečka ( alespoň mně to tak dělá ). Tu je potřeba smazat a pak znovu potvrdit http - pro ty co se chtějí přidat.
15. 08. 2009 | 09:43

Dalimil napsal(a):

Proboha Langře spousta lidí by vám byla vděčná kdybi jste již laskavě ráčíl opustit naši polit.scénu !Vlastně panoptikum ! Už jste se tam dost okoukal a hlavně strapnil! Ale jinak do osobního života vám přeji hodně zdraví Dalimil.
15. 08. 2009 | 09:52

Michal napsal(a):

Marcus, dík za technickou připomínku. Hlavně aby petice měla úspěch !
15. 08. 2009 | 09:52

MerryMan napsal(a):

Suchec:
Nemohl jsem přehlédnout Vaši diskuzi s nickem Paterik a dovolil bych si Vás na něco upozornit.
Mám zdokumentovaný výrok nicka Paterik, ve kterém označuje popravu ženy za politický zločin jako "pěkný příklad". Já popravu ženy považuji za odporný a hnusný čin a všechny, kteří v tom vidí něco "pěkného" za odporné a hnusné lidi.
Nemám žádnou snahu se do toho plést, ale myslím si, že byste měl vědět, s kým máte tu "čest".
15. 08. 2009 | 10:39

arlon napsal(a):

Langer
dobře, jen pokračujte ať se zbavíme toho socanského panoptika. Lidový potažmo Lihový dům není po odchodu Zemana dobrý vůbec k ničemu a vytváří tu jen zbytečné sociální i asociální tlaky a skandály. Koneckonců tady ta přehlídka nenávisti od Suchce a spol také o něčem svědčí.
LS - vy tam spíte?
15. 08. 2009 | 10:43

Endy napsal(a):

Ty bláboly pana Langra není ani potřeba číst,jsou už předem předvidatelé..O autorovi samém,( a vůbec to nemá co dělat jestli je z pravice, nebo levice)napovídá jeho postoj k jeho blogům vůbec.Ještě jsem nikdy nezaznamenala, že by na nějaký komentář v diskuzi odpověděl, či reagoval.To jako proč ne??Já mám spíš pocit, že jde o jeho malé,pro něj sranovní provokace,kdy se potom baví tím, jak se "lůza "rozčiluje..Chovají se tak ve velkém, tohle jsou jen jeho soukromé tanečky..Pěknou zábavu,pane bývalý ministře,doufám že navždy..Pěkný den.
15. 08. 2009 | 10:45

zdenek mihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva hrubě urážlivé texty (obsahující nadávky jako "hovado"). Hrubě urážlivé texty jsou v rozporu se záměry těchto stránek, tj. vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco
správce blogů a diskusí
15. 08. 2009 | 11:50

honza napsal(a):

Pane Michalco,kdyby jste smazal prispevek pana Langra,tak jste si usetril praci s mazanim vulgarnich prispevku.
15. 08. 2009 | 12:09

stále rebel napsal(a):

Zelená karta? Tu má jediný cizinec
http://hn.ihned.cz/c1-37741...

Vláda zaplatí nezaměstnaným cizincům cestu domů
http://www.denik.cz/z_domov...
15. 08. 2009 | 12:12

jo napsal(a):

Tenhle článek číst nebudu. Ale k výroku Paroubka....v době kdy jsou bez práce sta ticíce lidí a mnoho "přivandrovalců" zde pracuje a tím pádem bere práci místním nelze než souhlasit. Tečka.
15. 08. 2009 | 12:15

patriot napsal(a):

Ivan Mrázkovič vytrvale šťourá do „chudáka“ Paroubka… Zřejmě stranický úkol.

Publikum se částečně rozčiluje, částečně baví. Rozumní lidé vědí, o co jde – o koryta až na čtyři roky.

Tenhle Langer by měl být zasazen, aby ještě více rozkvetl. Do hnoje a hlavou dolů.

Škoda, že sem nepíše i jeho plazmový spolupracovník Nečas a cyklista Topolánek. To by byla estráda!
15. 08. 2009 | 12:36

D.Macoun napsal(a):

Pro juvel
v době krize je lákání voličů na další s. dávku ubohé až,až.Nehledě na samotný název 13tý důchod.Třináctý průměrný důchod bude cca 10 000 Kč,2400 Kč se rovná necelé 2%tní valorizaci.Ty samé peníze přidala loni navíc Koalice za výkřiků ČSSD,že je to málo :-).
Pane Langere,vy byste měl z ODS odejít.Pro mne jste na stejné úrovni jako J.P.
15. 08. 2009 | 12:50

fafnir napsal(a):

No však on to přítel Paroubek tak nemyslel,on se za to napřed omluvil,a pak si to rozmyslel,a řekl že to neřekl.A jako pokání založí ,kvůli vyvážení,k té křesťanské platformě s Ráthem muslimskou platformu,aby zlegalisoval to dvojženství,a určitě se mezi přáteli najde někdo pro budhistickou platformu.Pak učiní všechny ostatní strany zbytečnými,neboť Jyrka pojme vše.
15. 08. 2009 | 13:50

Petr Bartoníček napsal(a):

Udělejte Topolovi radost, darujte mu jachtu Demonstrace proti aroganci a lžím Mirka Topolánka. Čtvrtek 20.srpna ve 14hod - Doudlebská 1699/5, Praha 4 - Polygonhouse (před sídlem ODS). Přijďte všichni říci Mirku Topolánkovi, co si o jeho stylu chování myslíte. Přineste s sebou jakoukoli lodičku..., kterou Mirkovi věnujete. Snad na ní již konečně odpluje pryč z české politiky.

Také na facebooku: http://www.facebook.com/hom...
15. 08. 2009 | 14:07

Jeník napsal(a):

To Michalko - pane Michalko, Vy jste ale jemnocitný hoch. Vadí Vám slovo hovado ve vztahu k člověku, který se tak chová, Vy asi nesledujete naši politickou scénu - v naší slovutné, slušné a charakterní sněmovně tyto výrazy používá běžně člen této slovutné instituce poslanec, bývalý předseda vlády a současný předseda ODS, který opět usiluje o to aby byl předsedou vlády a vládl našemu státu.

Máte to pane trochu pomýlené, je zajímavé, že Váš kolega pan Stejskal tuto paralelu respektoval a neuchyloval se k cenzuře.

Domnívám se, že můj příspěvek pouze zdůraznil podlost a bezcharakternost lidí, kteří jsou členy ODS. Ono členství v ODS není pouze názor a nebo politický směr - to je diagnoza chorobnných a bezcharakterních mozků. Je smutné, když člověk s určitým smýšlením pracuje jako cenzor diskusního serveru a schovává se za formulku - věcný a slušný názor. Ve vztahu k ODS a především k panu dvojdoktorovi Langerovi a jeho vůdci panu Myrku Toskán Topolánkovi nelze slušně zaujmout stanovisko, protože tito páni dnes a denně ukazují, že se dovedou k celému národu sprostě a podle chovat. Nevím jaké splňujete podmínky pro tuto práci, ale měl by jste se zamyslet a nebýt jednostranný a nemazat pouze názory lidí na ODS, které si tato sekta zaslouží. Je hezké, jak Vám unikají názory a výrazivo modrých rytířů, které sprostě nadávají socanům a komunistům. Zamyslete se nad sebou.

Přeji příjemné odpoledne.
15. 08. 2009 | 18:33

Lena napsal(a):

Co nepobral Paroubek, poberou jiní, nehledě na partaj. Že jo, pane Langer.
15. 08. 2009 | 19:48

juvel napsal(a):

typro, D.Macoun

Mě se zdá ubohé, když když ztráty společnosti nejsou poctivě neseny všemi vrstvami společnosti. Když slabí a chudší nesou náklady a strádání a mocní, silní a bohatí na tom vydělávají. Jsem si vědom toho, že to tak bylo vždycky, ale ubohé to bylo také vždycky.
16. 08. 2009 | 07:17

Znalec napsal(a):

Langere,jste stejný jako Paroubek !!!
16. 08. 2009 | 10:07

Iveta napsal(a):

Pane Langere, dotaz? Vy jste dokonalý?
16. 08. 2009 | 11:09

Jeník napsal(a):

Tak jsem si poslechl dnes odpoledne u pana Moravce autora tohoto blogu. Nemohu nic jiného, než se připojit k většině v této diskusi.

Něco tak tupého a ubohého v jedné hlavě, to je pomalu div světa. On zdevastuje policii, když většina policistů se rozhoduje, zda zůstane po jeho devastačních krocích dále u sboru a on si dovolí vytýkat současnému ministrovi, že nenaplní potřebný stav policistů a ani tento dvojdoktor neví (za tři devastační roky, kdy on byl ministrem) to co ví ministr Pecina po třech měsících ve funkci že - veškeré vzdělávání policistů u nás může za rok připravit maximálně 1000 lidí. Jeho tupost je děs - a toto nám chce opět vládnout.

Lidé, vyžeňme tyto lidi z politiky.
16. 08. 2009 | 14:12

Tomik napsal(a):

Icko mam seriozni navrh,

chcete-li podstatne vylepsit svoji image, tak prestante prispivat na blogy a pokud mozno drzte zob.
17. 08. 2009 | 02:45

dej2 napsal(a):

Pane Langere.Asi Vám uniklo,že Vaše vláda NEZVLÁDLA svoje povinnosti a byla odstavena od korýtek.Tudíž nechápu,kde berete drzost poučovat druhé.Jeden redaktor z Respektu nedávno nazval vašeho soudruha Řebíčka hochštaplerem.Myslím,že přirovnání sedí.Co kdyby jste se vrátil do Olomóce a přestal zaclánět v Praze???
17. 08. 2009 | 11:29

Suchar napsal(a):

Strašně se mi líbí, že moralizuje člověk, který je sám morálně lehce indisponován. A rozhodně mu nejde o blaho lidu této země. Jak by jinak bylo možné, že všechny datové služby státních organizací převedl na polosoukromý subjekt - Českou poštu a ze státního rozpočtu tak "vyvedl" cca 4mld korun ročně. To je náhodička, že odměny za tento "výhodný" obchod shrábli jeho kamarádi...co na tom, že za rok s má pošta privatizovat.
17. 08. 2009 | 13:39

Jakr napsal(a):

to Suchar: ""vyvedl" cca 4mld korun ročně..."
To by přece měly soudy dávno řešit! Pokud jste ještě nepředal policii podklady, které máte, tak jste spoluviník vážného kriminálního činu.
17. 08. 2009 | 20:09

Dalimil napsal(a):

Vy co zde stále nadáváte na socany neznám vaše majetkové poměry ale za minulé éry jste se určitě špatně neměli! Z vaší rétorickou schopností jste to své určitě dosáhli jeto tak blu jaji? Tak nač zde stále remcáte ! Máte demokracii a tu vysněnou svobodu a stále se vám něco nelíbí ! Takoví jak jste vy nebudou spokojeni v žádném režimu ! Dali.
23. 08. 2009 | 16:57

kocman napsal(a):

No to je zase blábol,podobný ovšem Rathovu či Paroubkovu.
Ale vyplatí se přečíst si to,abychom se přesvědčili,že v autorově hlavě nedošlo k žádné pozitivní změně.
31. 08. 2009 | 13:18

m.benda napsal(a):

Ivan je největší krysa české politiky.
09. 10. 2009 | 13:13

Arnold Llayne napsal(a):

Pane Langere, kdy odstoupíte?
13. 11. 2009 | 10:28

ED HARDY napsal(a):

This article is really great! I really like, I hope you continue to fuel
24. 11. 2009 | 01:51

Milan Knížak napsal(a):

jak Ivan k milionum přišel,
zloděj zlodějská
09. 02. 2010 | 17:08

replica watches napsal(a):

Very happy I can comment here!
Best wishes for this year.
05. 03. 2010 | 03:05

iPhone SMS Transfer napsal(a):

You article is very informative. thanks.
20. 03. 2010 | 09:32

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
29. 03. 2010 | 08:57

http://www.kw61.com/replica-chanel-watch napsal(a):

abc
29. 03. 2010 | 11:13

discount air max shoes napsal(a):

<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 90</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 95</a>
19. 04. 2010 | 04:42

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy