Česká moč a německé kondomy

02. 03. 2010 | 19:56
Přečteno 10129 krát
Vypadáte jako zajištěný Němec, okolo padesáti, vzhled nic moc? Sedíte navíc v oprýskaném Mercedesu kousek za českými hranicemi? Pak si dejte velký pozor, aby Vás česká policie nezastavila a nehledala v zavazadle kondomy pro podezření z kuplířství. Že si dělám legraci? Ani náhodou, obráceno naruby je to totiž přesně stejná situace, jaká je dnes na německých silnicích, kde je brána mladým lidem moč, protože jsou Češi a vypadají, jakoby převáželi drogy.

Statisticky bychom byli určitě v právu, protože na Chomutovsku je zájem o služby lehkých děv prokazatelně vyšší u našich západních sousedů než u nás. Je však minimálně jedna věc, která takové kontroly zapovídá. Kromě obyčejné lidské slušnosti je to příslušnost k schengenskému prostoru, který zaručuje stejná práva všem bez ohledu na státní příslušnost. Volný pohyb osob je jedním z těchto práv.

Byl to tehdy přelomový okamžik, když jsme na konci roku 2007 řezali hraniční závory na českých hranicích. Historický milník, kdy vstup České republiky do schengenského prostoru představoval pád posledních zbytků železné opony. Novou Evropu bez hranic a bariér, rovnoprávnost v EU, volný pohyb občanů nových členských zemí po EU stejně jako občanů staré „patnáctky“. Přicházelo období bez hraničních kontrol, celních bariér a zdůvodňování, proč chci do sousední země. Dodnes je to jeden z největších polistopadových úspěchů české zahraniční politiky.

Německá policie však současnými kontrolami na silnicích naše práva na svobodný pohyb osob, služeb a kapitálu bezostyšně porušuje. A to musí skončit!

Vedle toho paralelně probíhají v České republice přípravy na stávku v dopravě. Odboráři hájí svoje vlastní výhody na úkor ostatních a Jiří Paroubek jim, s vidinou přílivu volebních hlasů, jde všemožně na ruku. Hájí zájmy jedné skupiny svých voličů na úkor všech ostatních. Naproti tomu Mirek Topolánek v tu samou dobu jedná v Bruselu a žádá o okamžité ukončení německé šikany českých občanů. Nebojuje jen za zájmy jedné skupiny na úkor ostatních, ale za zájmy nás všech, za svobodný pohyb a rovnoprávnost občanů České republiky, bez ohledu na politickou příslušnost či to, koho volí.

Demokratická Evropa stojí na svobodách, jako je svoboda pohybu a na tom, že tyto svobody patří všem, bez rozdílu. Šikana českých řidičů ze strany německých policistů není „jen“ obtěžováním několika stovek či tisíců českých řidičů. Je zásadním narušením demokratických pilířů, zásadním narušením pravidel v rámci Schengenu, vyvoláváním pocitů, že jsme si rovni, ale někteří jsou přeci jen o něco rovnější. Dnes je to česká moč, zítra německé kondomy a kdoví, co pozítří... To už jsme zažili a nemůžeme dovolit, aby se to znovu opakovalo!


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Al Jouda napsal(a):

Jako co vystupuje Mirek Topolánek v Bruselu ? Pokud vím, tak europoslancem nebyl zvolen.
02. 03. 2010 | 20:12

jouda napsal(a):

co kdyby jste šli v parlametu odborářům příkladem a zrušili si své vlastní výhody na úkor ostatních.... a věta " Naproti tomu Mirek Topolánek v tu samou dobu jedná..." tak ta mě velice dojala... tak obětavý je ten Mirek, že místo aby bojoval proti těm nespravedlivým odborářům, odjel řešit tento naléhavý a aktuální problém :)))
02. 03. 2010 | 20:14

myrta napsal(a):

Ano,pane Langer!My jsme Češi a nikdo si nás nebude dovolovat nás kontrolovat,že? Akorát ten oprýskaný Mercedes se k vám nepasuje,ale měl jste prostě smůlu,v Německu je jedno jaké národnosti,ale grázl je prostě grázl a co mají dodržovat a kontrolovat ,to taky budou dělat..To vy a Topolánek nemůžete pochopit,6e?
02. 03. 2010 | 20:14

jouda napsal(a):

velký Ale, jel si dát s Edou do Bruselu match... a jestli vyhraje, tak Eda se napříště v parlamentu osmělí, odoží si foťák, a půjde k pultíku... tak mu držme palce
02. 03. 2010 | 20:20

marv napsal(a):

zajímala by mě odpověď na první příspěvek, z jakého titulu údajně Topolánek vystupuje v Bruselu.. z titulu předsedy Ódées? :))

..jinak tenhle problém se objevil už před lety, hned po otevření Schengenu. Byli jste ve vládě a nedělali s tím NIC.
02. 03. 2010 | 20:26

Brouček napsal(a):

Zmizte uz z politiky.
02. 03. 2010 | 20:37

Tomáš Stříhavka napsal(a):

Co když někdo bude v autě převážet Íčko? Bude zkontrolován policií, jedno z jaké strany hranice? Půjde bručet?
02. 03. 2010 | 20:46

Tomáš Stříhavka napsal(a):

oprava: Éčko
02. 03. 2010 | 20:50

Suchec napsal(a):

Langer:

S jakým mandátem jedná Topolánek v Bruselu?

Z vlády zdrhnul, z parlamentu zdrhnul, že by zdrhnul až do Bruselu?

A vrátí se, nebo ne? Nechcete za ním?

A s těma germánama? No vždyť hned po otevření společného prostoru, a to jste vládli vy, tak se dělo to samé.
02. 03. 2010 | 21:01

filip II. napsal(a):

Íčko uvařil předvolební guláš a zamíchal tam všechno: českou moč, německé kondomy, policii, Brusel, stávku dopraváků a náležitě to opepřil Paroubkem a konečnou lahodnou chuť tomu dal náš mesiáš - vzorný manžel a moudrý vůdce Topolánek.
Íčko se překonal. Co byste ještě chtěli víc?
02. 03. 2010 | 21:07

jazve napsal(a):

A tak zatím co textilačka Herajtová z Kotony v Berouně zvyšovala svůj výkon na automatických stavech, aby co nejvíce pomohla budovat naši republiku a Mirek Topolánek hájí naše zájmy v Bruselu obžalovaný Paroubek dával v podzemí dohromady odborářské bandy ke zničení naší republiky…
Hele Langer,zamysli se nad sebou,dnes už ti to lidi nebudou tak žrát.
02. 03. 2010 | 21:11

Targus napsal(a):

filip II. to docela trefně vystihl.
Jen bych rád vyzdvihl zlostné podupávání českého hošíčka Íčka a jeho vyhrožování německému sousedovi.
Je asi stejně účinné a stejně úsměvné jako zlostné podupávání a pokřikování Mirka Dušína - Topolánka v Bruselu.
Ti dva zlobiví hošíci by si měli dát pozor, aby jim náhodou někdo nenaplácal na holou.
02. 03. 2010 | 21:20

Konrad napsal(a):

To je legrace, Topolanek pry nejedna ve prospech jen jedne skupiny obcanu, ale za zajmy nas vsech! A za ci zajmy bojoval ten samy pan, kdyz byl premierem? Nebylo to nahodou za zajmy hornich 10-ti tisic?
02. 03. 2010 | 21:26

mb napsal(a):

škoda té demagogie ... dnes moč , zítra kondomy ... a zítra nás německo obsadí s kvérama ( nebo my německo ?)

až na tu závěrečnou pasáž bych souhlasil ...

nic než národ ...
02. 03. 2010 | 21:29

Zvídavý napsal(a):

"Mirek Topolánek v tu samou dobu jedná v Bruselu a žádá o okamžité ukončení německé šikany českých občanů." Jestli to je pravda, jak to, že nás o tom nezpravila ČT ve zprávách???!!! A nebo ano?
02. 03. 2010 | 21:30

Kozí dech napsal(a):

Langře,Langře!
Pokud to čteš, tak fakt bej tebou, sbalím kufry a upaluju někam hóooodně daleko! Jenže ty jsi srab, huba nevymáchaná a splachovací, takže tebe tak nic nerozhází, že? No nic, hlavně že sis ulevil, problém je v tom, že tím nic nevyřešíš!
02. 03. 2010 | 21:34

zdenek napsal(a):

a kdo neskáče není čech a kdo není čech, tak se nás pokouší šikanovat a kdo se nás pokouší škanovat tak ten meuhlídá Míru Topolánkovic v Bruselu a bude se šeredně divit až si ne něj Evropa vyšlápne
02. 03. 2010 | 21:57

Suchec napsal(a):

3.3.1994 zemřel v Mníku pod Alpou Karel Kryl.

Jsou lidi, kterých je škoda.

Pak jsou tací, u kterých je škoda, že jsme je byli nuceni poznat. Pane exministře.
02. 03. 2010 | 22:00

ujo napsal(a):

co je asi na celé věci nejhorší?
Že si místopředseda ODS, šéf její volební kampaně a exministr vnitra myslí, že voličů většinou jsou ( za použití výraziva p. Topolánka) blbové z HorníDolní.
Pevně doufám, že pan předseda v Bruselu vyjadřuje více diplomaticky
02. 03. 2010 | 22:01

Da.Rock napsal(a):

Íčko promluvil. Tipuju, že kdyby dal moč, tak mu tam něco najdou.
02. 03. 2010 | 22:07

typro napsal(a):

Volím ODS
02. 03. 2010 | 22:25

Dag napsal(a):

Dobrý den,
víte pane Langere, Německo není jen stát nepříjemných celníků a policistů. Sám osobně dosti cestuji a několikrát jsem byl podroben, ať už na hranicích nebo při letištní kontrole velice nepříjemným prohlídkám a to i v Německu. Kontroly obyčejně proběhly velice korektně, s přáním příjemného pobytu a šťastné cesty. Je to jejich práce. Někdy jsem také narazil na jednotlivce, kteří se snažili mě tzv. zdeptat, ale nakonec mávnete rukou a jede se dál. Spíše vidím problém v nízkém českém sebevědomí. Váš článek totiž spíše vypovídá o tomto. Jestliže máte co nabídnout, tak si Vás lidi obyčejně váží a žádný nepříjemný zážitek se stupidními policisty nebo celníky Vás nemůže rozhodit. Když si představím čekého Pepíka ve Felicii, který neumí ani žbleptnout cizím jazykem, jak čelí německé policii, tak je to spíše k smíchu.Když přijede potom domů pláče a nemůže se sebrat z šoku. Tak ať takový lidé radši nikam nejezdí. Je to smutné, Vy jako bývalý ministr vnitra byste spíše měl lidem vysvětlovat jak se v zahraničí chovat a ne se přidávat k lidem, kteří neumí cestovat. Příště radši pište o něčem jiném a zajímavějším.
02. 03. 2010 | 22:27

Pepik Z napsal(a):

Výborně, konečně má ODS pořádné téma do voleb a pro všechny. Jen se bojím, že to není to podstatné, co nás většinu voličů trápí. Osobně je mi to úplně jedno, co tam váš předseda vybojuje. Nejspíš už znám i výsledek.
02. 03. 2010 | 22:41

Pípa napsal(a):

Zase jsem se sám preventivně smazal.
02. 03. 2010 | 23:05

Pípa napsal(a):

Pokud vím, tak se podobné stížnosti přednášejí na lampárně na Bruselském nádraží. Tak ať tam pan Toporánek dobře pořídí.
02. 03. 2010 | 23:13

97 napsal(a):

zajimave, dokud byli ve vlade, tak jim to nevadilo...
protidrogove kontroly se preci v Nemecku na dalnicich delaji uz roky, zatim smerem z Holandska, nyni asi zacnou smerem z CR (diky liberalizaci)
02. 03. 2010 | 23:27

DJ napsal(a):

Pane Langer,
než začnete polemizovat o činech policie jiného státu, tak se podívejte, co jste udělal s naší policií.
Schopní lidé z horních etáží během Vašeho ministrování od policie odešli a byli nahrazeni nezkušenými servilními lidmi.

Za třináct let co Vás a Vaše jednání znám, mne napadá otázka:

Existuje vůbec něco co skutečně umíte?
(vyděračství a zlodějinu neakceptuji jako odpověď)
02. 03. 2010 | 23:31

PatientO.T. napsal(a):

Kapřík připlul, tlamičku vyšpulil...

P.S.: Těším se, pane Langere, na váš blog ze dne 30.5.2010.
02. 03. 2010 | 23:31

vlk napsal(a):

Tohle je tedy zas e nářez. Dokonalá demagogie typu Ivánku, kamaráde, můžu mluvit!

Tak pan Langer řezal schengenskou závoru.. Jo viděl jsme to tenkrát v bedně. A nechápak jsem , kd e ten člověk bere svou bezstoudnost. Je to totiž stejný langer, který s e veřejně chlubil tím, že v referendu hlasoval proti vstupu do EU!!! Takže hlasoval i proti Schengenskému prostoru. Ten máme jen díky členství. Ale on sek němu přihlásí a ž tehdy, když s e řežou závory!.
Nepsal bych, kdyby to byla jediná takováhle věta v tom krátkém textíku. Langer prostě zůstane Íčkem. Mentálně určitě.
Takže si dovolí i d alší výstřel. Pamatujete také jako já , jak tenhle pán hájí co největší míru národní suverenity a co nejméně Bruselu? Jak mu vadí přenášení pravomocí a na Brusel. Jak nechce nic předávat? Jak je při tom vždycky halasný. Policejní pravomoci a právo na kontroly jistě patří k tomu, co by Langer za žádnou cenu předávat do Bruselu nechtěl. Ovšem má zásadní problém s tím, když německá policie tyto kompetence - nepřenesené v praxi realizuje. Jistě - leckdy v tom bud e i prvek šikany. Buďme realisty. Jenže ten určitě není hlavní. Po té, co u nás byli stanoveny úřední limity na držení drog zaručující beztrestnost, vypuklo v okolních s tátech - D ,A, naprosté zděšení. Němci a Rakouši to prostě vidí daleko méně liberálně než čeští zastánci místních hašišáků. A mají samozřekmě strach, že naš e velkorysost neblaze dopadne na jejich vlastní drogovou scénu. Až nás německý policista bud e šcovat, poděkujme za to těm, kteří tohle rozvolnění u nás prosadili. A pokdu nás bud e šikanovat, poděkujme jim dvakrát. Dali jsme mu k tomu totiž příležitost.
Jinak by někdo panu exministrovi vnitra měl ořádně vysvětlit rozdíl mezi společenskou nebezpečností držení a převážení kondomů a držení a převážení drog...
Ani to ovšem není všechno. Statečný Mirek Topolánek ,v době, kd y s e v ČR schyluje k sobecké stávce hájí zájmy nás všech v Bruselu oproti dementnímu a zlotřilému Paroubkovi, který s e snaží sobeckou stávku zastavit! Jak jinak pane Langer,jak jinak.
No já si napříkad myslím, že šéf největší parlamentní strany by měl nejspíš být poslance sněmovny. Tam s e řeší, ajk jsitě víte, kardinálníotázky. Pokdu by při tom stinul válet do Bruselu - ok. Jenže on jaksi , jako malý kluk z té sněmovny zdrhnul. Pamatujete? Sám jste to kritizoval..
Teď k té stávce. Jako chucpe mi přijde její dehonestace ze sobectví takovými jako je Langer. Který už drahně let v paralemntu ke svému platu bere všemožné poslanecké náhrady a to ve výši skoro celého poslaneckého platu, naiž by je vůbec nijak měl zdaněné! Tio mu sobecké nepřiapdá! Ale stravenka zdaněná nižší částkou nějakého chudáka,c o maká za desítku měsíčně ano!
Prostě dokonalý Langer!
02. 03. 2010 | 23:39

Suchec napsal(a):

Hele, šedivče, musíš to dávat po kapkách, a ne tak zhuštěně.

Aby z Ivánka nešla pak ta moč příliš rychle. Ona ta prostata se někdy projeví i v maldším věku :-)))))))))
02. 03. 2010 | 23:51

Al Jouda napsal(a):

Tihle doktoři, co zběhli ze svého poslání do politiky, jsou nejhorší !
03. 03. 2010 | 00:16

Martin napsal(a):

Pane Íčko. Dodnes jste neobjasnil, kdože to půjde bručet a jaké špinavosti kolem toho byly.
03. 03. 2010 | 00:30

jarda napsal(a):

Pane Íčko! Můžete s tím nesouhlasit, můžete být dokonce i proti, ale to je tak vše, co s tím můžete dělat. Víte, já jsem docela optimista a věřím, že tento národ vás, tedy ODS a konkrétně, vás, Íčko, už do vysoké politiky zpět nepustí. To, že si budete hrát svoje kuličky v pastraničce zvané ODS, to klidně můžete, i když podle mého názoru byste měl jít bručet, ale šlak vás spral! Hlavně když přestanete otravovat na veřejnosti. Řeknu vám jen jedno: Do Německa jezdím léta, ale nikdy jsem tak, jak bývá popisováno, kontrolován nebyl, Není to nějaké divné? Že by mi ten fet či lupmárna nekoukaly z očí tak, jako vám?
03. 03. 2010 | 04:58

ing. František Korbel napsal(a):

Vážený pane Langr, nezastávejte se velkého počtu českých řidičů všech typů a velikostí aut, kteří "české chování na silnicích a dálnicích chtějí uplatňovat v zahraničí". Vím o čem píši protože na těchto cestách najezdím každoročně cca 50000 km.

Raději zaměřte pozornost domů a něco udělejte s kvalitou silnic a dálnic a prací policie. Firmy úzce napojené na ministerstvo dopravy mají u nás ve srovnání s Německem cca o 40% nižší využití strojů, dopravních prostředků a o zaměstnancích na dopravních stavbách vůbec nehovořím.
Značení našich silnic a dálnic je oproti Evropě katastrofální. Stačí se zeptat mimoevropanů jak se jim jezdí u nás a na evropských silnicích.
Policie u nás jednak na silnicích vůbec není vidět, její autorita je u řidičů minimální a tak si řidiči, bohužel i zahraniční dělají na našich silnicích co chtějí.
Doporučuji slézt na zem a řešit naše problémy. Zjistíte, že tady je co napravovat a máme na to i dost peněz. Jenom se nesmí tolerovat to české rozkrádání a chování, včetně zneužívání výhod vyvolených.

S pozdravem a přáním "změnte směr kormidla na řešení domácích problémů".
03. 03. 2010 | 06:19

vize napsal(a):

předně je nesmysl, že kontrolou omezují v Německu pohyb našich občanů, pokud nemyslíme pohyb v průběhu kontroly. Myslím, že policie vychází z poznatků, že Češi v příhraničí se nechovají moc dobře a proto na ně tlačí. Když toho není schopna česká policie, tak to dělají Němci. Chápu, že s protiněmeckou kartou se u nás před volbama dobře hraje, je to ovšem ubohost.
03. 03. 2010 | 06:34

Student napsal(a):

Lze vypracovat dohodu mezi SRN a ČR, dle které budou na území obou států zřízena kontrolní pracoviště. Do těch budou přiváženi řidiči podezřelí z požití drog.
Na místě civilizovaným způsobem odevzdají moč. Vedoucí toho pracoviště bude povinen každý den zveřejnit statistiku podezřelých a usvědčených, seřazenou podle národností
a občanství. Celé to zaplatí ti usvědčení.
Řidiči, u kterých nebudou prokázány drogy dostanou odškodné. Na to budou přispívat předvádějící policisté.
03. 03. 2010 | 06:46

kraken napsal(a):

pro xicht s kachním zobákem a nastřelenými brky:

pane kachní zobáku - z toho co tu prezentujete, vyplývá jeden dotaz:
za co jste bral peníze v Topolánkově vládě? Nebo to o čem píšete je německá praxe až po vašem odchodu z ministerstva(pevně věřím že nikoliv dočasného, ale trvalého)!!Je velice zábavné poslouchat dnes to vaše kvákání a mentorování jak se to či ono má dělat..Takže další dotaz - když tak přesně víte jak se má to či ono dělat - PROČ JSTE TAK NEKONAL V DOBĚ KDY JSTE MĚL ROZHODOVACÍ PRAVOMOCI A MOHL VŠECHNO TOHLE OVLIVNIT?!
A ještě poslední dotaz - nepoblijete se každý den když se na sebe díváte po ránu do zrcadla?
03. 03. 2010 | 07:02

Poctivě pracující v NSR napsal(a):

Jste Čech, a cestujete do zahraničí s půlmetrovým nožem???
Určitě ho máte na krájení chleba!

Jste lump, jezdíte do Německa krást a oni Vás chytili? Zavolejte ODS, jí se to v předvolební kampani VYPLATÍ vytahovat protiněmeckou notu.

UŽ SE TĚŠÍM NA SUDEŤÁKY.

JSTE mafián a žijete v ČR. Vstupte do ODS (klapka Langer).
03. 03. 2010 | 07:11

jozka napsal(a):

Premejslim, k cemu na muze bejt Icko dobry... Napada mne jen jako preklad do betonoveho stropu...
03. 03. 2010 | 07:46

Karel napsal(a):

Langer,všeho schopný mafián,zvaný Ičko se pokouší hrát na nacionalistickou strunu!Ubohost,ubohost,patřím k těm,kteří jezdí do Německa často,několikrát jsem byl i kontrolován,vždy v pohodě!!!Pro potápějící se ODS se hodí jakákoliv propaganda,lež,konspirátorství,za vším hledej Langra!Ubohá je i předvolební rétorika ,zesměšňování soupeřů,trapnost,ubohost,žádný program,nové myšlenky!Ze všeho vyplývá jednoznačně jak se ODS bojí prohry a ztráty moci,neváhá ani na chvíli použít jakékoliv prostředky!!Kontroly v Německu na drogy nejsou nic nového,měl by se přechytralý korupčník Langer zeptat třeby Holanďanů jak jsou v německu kontrolováni!!!!
03. 03. 2010 | 07:52

Míval napsal(a):

Článek pana Langra je celkem jednoznačný důkaz, že v průběhu jeho psaní se autorův mozek byl proběhnout někde v lese.
Bude zajímavé sledovat, zda se jednou vrátí, či se navždy ztratí.
03. 03. 2010 | 07:56

pimon napsal(a):

Wau, že by se konečně začalo něco měnit v české společnosti? Podle příspěvků bych si dovolil říci, že se konečně přestáváme chovat jako tupé stádo a nebo se jen tentokráte sešlo více samostatně uvažujících lidí než běžně? Já osobně bych uvítal identické policejní kontroly i na naší straně hranic. Jo a co se týče hrozící stávky, konečně někdo ukazuje našim malomocným, že jejich moc není neomezená.
03. 03. 2010 | 08:06

Myrda napsal(a):

V celé EU není většího lotra nad Langra, už aby skončil !!!
03. 03. 2010 | 08:15

air yeezy shoes napsal(a):

HI...
welcome to our website: http://www.shoes-base.com
we sell all kinds of sport shoes and other things.You can buy something you like here.
thanks..
03. 03. 2010 | 08:18

Jura napsal(a):

Íčko a jeho velitel jsou ti dva jediný zachránci našeho státu. Já prostě mafiánovi nevěřím ani pozdrav. Nemá vůbec čím oslovit voliče a proto zkouší naladit nacionalistickou notu. Opět šlápl vedle, jako tolikrát, když devastoval policii. Jeho politruci v Modré frontě a Aktuálně.cz dělají, co mohou, leč marně. Íčko, český občan je určitě chytřejší, než si myslíš. Schovej se do Olomouce a nežvaň blbosti !
03. 03. 2010 | 08:19

Marty napsal(a):

Pan Langer sám moc dobře ví, že je to trochu jinak... Vše je o dodržování zákonů, od obyčejného občana, přes starostu, šéfa policie až po poslance PSČR, a vynutitelnosti zákonů.
První odstavec článku zní slibně. Proč tak tedy Policie již dávno nečiní, minimálně od doby, kdy byl pan Langer ministrem?
Je to prostě o tom, že šlendrián a každodenní porušování pravidel a zákonů u nás doma se prostě v Německu netoleruje.
03. 03. 2010 | 08:31

Jirka napsal(a):

To že nás zahraničí bere jako zfetovaný pitomce se ani nedivím. Jsme země která je rájem kriminálníků všeho druhu a není to vina občanů, ale politické reprezentace! A zahraničí nás posuzuje podle toho co všechno se u nás může stát aniž by za to někdo nesl odpovědnost. Vládne tady bezpráví a to se samozřejmě odráží i v pohledu sousedů na nás. A vy tady místo omluvy občanům za současný stav vyvoláváte národnostní rozbroje-teď vůči Němcům a zároveň děláte Topolánkovi volební kampaň. Co jsme a kde jsme jste zavinili vy všichni co jste byli u moci rukou společnou!! A teď ten marast co tu máme házíte jeden na druhýho místo abyste něco aspoň smyslplného udělali pro nápravu reputace kterou máme a která je vaše vina! Nebo chcete tvrdit, že tohle je vina toho půměrnýho Čecha který pracuje, nekrade a nefetuje?? Problém lidí jako vy je, že jste už absolutně mimo realitu kterou prožívají milióny občanů této země! Vždycky se pobavím tím, jak naivně si myslíte, že těm lidem s "volebními hlasy" o který teď vedete boj rozumíte!! Nerozumíte a už rozumět nebudete!
03. 03. 2010 | 08:35

Bára napsal(a):

Vážený pane Langer, německá policie dělá pouze svou práci, stejně jako dělala policie naše do doby než jste se stal ministrem vnitra. Ve vašem případě se stydím za to, že jste Moravák a doufám alespoň ve vyšší spravedlnost.
03. 03. 2010 | 08:46

Silvie napsal(a):

Pane Langere,

spíš byste se měl zabývat tím, jak nerespektují některé (zejména jižní) země EU směrnice a předpisy platné v rámci unie.
Nespolupracují ani soudy, ani policie a ostatní instituce. Ministerstvo spravedlnosti o tom ví, ale leta s tím vůbec nic nedělá.
Když bylo vypsáno referendum pro vstup do EU, nikdo mne neupozornil na to, že se stanu občanem druhé kategorie, který se svých práv nedomůže.
03. 03. 2010 | 08:53

Sranda napsal(a):

Ivan Langer vypráví o své zkušenosti z Německa...
03. 03. 2010 | 08:57

Ládik napsal(a):

Do Německa nejezdím. Trasa na sever vede přes Polsko do Trelleborgu.
03. 03. 2010 | 09:00

Jan napsal(a):

Pokus o blog, který by přinesl aspoň nějaké kladné příspěvky. Bohužel pane Langre,nevyšlo to. Lidé nejsou blbí.
03. 03. 2010 | 09:01

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik hrubě urážlivých, antisemitských a nadávky obsahujících příspěvků (např. "blbec"), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
03. 03. 2010 | 09:01

Srandová napsal(a):

Langerovi bych odebírala moč každou minutu...
03. 03. 2010 | 09:02

Pavel Zich napsal(a):

Vážený pane Langře.
Nezlobte se,ale vy ještě nepromluvíte a už vám nevěřím ani slovo!
03. 03. 2010 | 09:05

Jarda napsal(a):

Pane Langer,
vžijte se do situace, že je situace obrácená. Žijete třeba v Plzni, ráno otevřete noviny a čtete jak jakýsi gauner přepadl klenotnictví v Budějovicích. Byl zadržen a identifikován jako německý občan třeba z Regensburgu. Večer se díváte na televizi a vidíte, jak naše policie zadržela grázla při nezaplacení u benzínové pumpy. Byl identifikován jako německý občan třeba z Mnichova. Za hranicemi v Bavorsku stojí tlupy prodejných děvek řízených německými pasáky, Bavorsko je rájem feťáků, drogy na každém rohu. Budete třeba policejní ředitel v Českých Budějovicích nebo Plzni. Co uděláte ??? Asi to samé co dělají oni. Až přestane být Česko rájem gaunerů, podvodníků, zlodějů,tunelářů, lehkoživků všeho druhu, feťáků, pasáků, až nebudou zákony nadbíhat držitelům drog, nebudou ani kontroly řidičů v Bavorsku a Rakousku. Víte, jezdím tam dost často. A vždy mne fascinuje každé neuzamčené kolo před kostelem nebo obchodem , každá garáž rodinného domku s otevřenými vraty, ve které je majetek za desetiticíce, sekačky na trávu, sady pneumatik, nářadí ...., a nikde nikdo.Lidé daleko na opačnem konci zahrady. A nikoho nenapadne to, co napadne hodně z našich lidí, něco rychle a nepozorovaně ukrást.Chápu je, že si to tak chtějí uchovat i do budoucna po otevření hranic.
03. 03. 2010 | 09:08

Milan napsal(a):

Íčko - jak ti je když čteš, jak tě má národ rád, věří ti a obdivuje tě? Jestli by jsi neměl uvažovat o plastice viď?
03. 03. 2010 | 09:08

Jirka napsal(a):

To máte marný pane Stejskal-na Íčko název, který by vystihl jeho charakter ještě nevymysleli a pokud ho někdo nazývá blbem tak mu lichotí!
03. 03. 2010 | 09:19

Jirka napsal(a):

P. Stejskal jen dotaz-politik který rozdmýchává narodnostní rozbroje má místo v Aktuálně.cz? Kde to jsme, v jaké zemi to žijeme, když tkz. demokratický politik hraje na nacionalistickou strunu? Pokud vím tak kvůli tomu zrušili DS a ta v žádném případě neměla prostor v médiích. Jste editor a svým způsobem cenzor a dovolíte takovýto blog? Tak se sakra nedivme, že jsme pro zahraničí banánov! Nechtějte abych si myslel, že jste spíš análně.cz.
03. 03. 2010 | 09:42

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Jirko,

myslet (resp. psát) si můžete, co chcete. Od toho zde tyto stránky jsou. Jediné, co Aktuálně.cz od debatérů i blogerů při propůjčování svého prostoru k veřejné výměně názorů vyžaduje, je dodržování jistých pravidel (viz záhlaví každé debaty a Kodex diskutujících resp. blogera).

Pokud Vám debata na takto nastaveném fóru činí potíže, nejsou zřejmě tyto stránky určeny pro Vás. Mrzí nás to, ale objektivně s tím nic nenaděláme.

Tímto považuji tuto naší zajímavou a inspirativní výměnu názorů ze své strany za uzavřenou.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal
03. 03. 2010 | 09:49

Diviš, Brno napsal(a):

Díky pane Langr,
svoboda je více než socialistické
žvásty.
03. 03. 2010 | 10:00

Jirka napsal(a):

V pořádku p. Stejskal. Děkuji za vysvětlení neobhajitelného. Blog Íček a pod. skutečně není čtení pro mě. Tímto též považuji věc za ukončenou!
03. 03. 2010 | 10:06

Silvie napsal(a):

Nevím, proč se to řeší přes Pecinu.
Nepochybná šikana českých řidičů má jednoduché řešení - zavést reciprocitu.
Čechy navštěvuje spousta Němců, můžeme jim život znepříjemnit úplně stejně.
Z chování německé strany je zjevné, že o nějaké diplomatické řešení nestojí.
Tak čeho se česká vláda bojí? Právě pro její předposranost nemá v zahraničí žádný respekt (viz kanadská a americká víza, ignorování českých soudních rozsudků v zemích EU atd.).
03. 03. 2010 | 10:17

Jirka napsal(a):

Ale Silvie co jim vyčítáte? Že jsou civilizovanější než my? Že tam mají větší pořádek a policie na rozdíl od naši koná? Za co je chcete trestat, že tady nekradou jako my u nich? Pochopte, že to za co nás mají je naše vina a ne jejich! A už se opakuju, ale to co tady máme a za co nás zahraničí má zavedli ti, co nám dnes blogují o tom, že jsou Němci na nás zlí! To máme místo snahy o nápravu šikanovat taky? Nemáme jako stát žádnou úroveň a tak budem šikanovat ostošest aby jsme těm co úroveň mají dokázali jaký jsme gerojové-takhle to myslíte?
03. 03. 2010 | 10:27

Silvie napsal(a):

Jirko,

jaký má smysl buzerovat rodiny s dětmi jedoucí např. přes Německo na dovolenou?
Mně vůbec nezajímá, jsou-li civilizovanější, tady platí "na hrubý pytel, hrubá záplata".
Jsou tak strašně civilizovaní, že z "vepřů" žili a žijí všechny české příhraniční nevěstince. Díky jejich zálibě v pervezi tam taky bují slušná kriminalita. Nemluvě o úchylech, co si tam jezdí pro "mladé maso".
03. 03. 2010 | 10:48

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,
smazal jsem jeden nenávistný výkřik (cosi o umlčení navždy), který byl v rozporu se zdejšími pravidly, která jsou shrnuta v Kodexu diskutujících http://blog.aktualne.centru...
Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco
správce blogů
03. 03. 2010 | 11:04

stále rebel napsal(a):

ODS, Topolánek, Langer, drogy, prostituce, korupce.
Že o podobné věci ve vyspělých zemích lidé nestojí se jim vůbec nedivím. Přestože my, coby mladá a slabá demokracie, to štěstí nemáme, přeji našim sousedům, aby se jim více dařilo.
No a my, pokud si budeme volit reprezentanty jako je Topolánek, Langer a jim podobní, si musíme zvyknout na to, že si obdiv našich sousedů nezískáme.
Doufám jen, že ODS neotráví EU, ale naopak EU napraví nás.
03. 03. 2010 | 11:13

šlojme wolf napsal(a):

Pane Íčko, vám už nevěřím ani ty vlasy na hlavě......tak profláknutej člověk a máte ještě chuť a drzost otravovat lidi svojí přítomností na kandidátce ODS.....a to jsem tu vaši partaj volil....jděte dělat něco, kde vás bude potřeba(najde-le se vůbec)....Adios
03. 03. 2010 | 11:13

občanka napsal(a):

Kdybyste se jako ministr vnitra více snažil pochytat lumpy tady, nemuseli by je hledat v Německu. V Německu pracuje syn a říká, že tam sice platí vysoké daně jako my, ale ten stát a jeho úředníci fungují. A stojí na straně poctivých a slušných občanů. Až to bude i tady, nebudou nás němečtí policisté kontrolovat.
03. 03. 2010 | 11:20

Pava napsal(a):

Pan Langer je významný muž. Stejně jako řada jeho kolegů by dokázal sám zlikvidovat ODS.
03. 03. 2010 | 11:42

Karel napsal(a):

Nikoliv Paroubek,ale Langer Nečas,Topolánek,Tlučchoř jsou ti,kteří likvidují ODS!!!!!!!
03. 03. 2010 | 11:52

David napsal(a):

Íčko asi tímto započal předvolební kampaň a počítá,že na nacionalismus nachytá nějaké voliče.
03. 03. 2010 | 11:54

Bohouš napsal(a):

Pane Langere, prosím Vás, o jaké rovnoprávnosti v EU tu mluvíte? Je mi úplně jedno, kdo vyjednával přístupové podmínky apod. (na těch se podle mě měly domluvit všechny parlamentní partaje, tak bych tu nechtěl vidět nějaké kydání špíny - Vaše oblíbená terminologie - na jiné politické strany). Dokud budou existovat omezení pracovního trhu v jakékoli členské zemi pro občany jiné členské země či další jiná omezení, tak tu o žádné rovnoprávnosti nemůže být řeč. Nebo mi můžete vysvětlit, co onou rovnoprávností v EU myslíte? Děkuji za odpověď (i když se jí od Vás na 99,99% stejně nedočkám).
03. 03. 2010 | 12:01

kamil napsal(a):

Langre, drž mlč. proč? přede mnou ti to už napsali dost výstižně. hlavně nezapomen na kampan ods, ta má fakt grády.
03. 03. 2010 | 12:22

vidlemístoklíčů napsal(a):

Označovat kontroly za porušování práva na svobodný pohyb je hodně přehnané, ale chápu účel Vašeho tvrzení. Výkřik vypadá líbivě. Vy se bijete za práva českých občanů a to přece musí každý ocenit. Co se takhle bít za práva občanů na půdě vlastního státu? Třeba práva na spravedlivý soud, na informace od svých politických zástupců, na právo nečekat v hrůze až se systematicky rozkrádaný stát zhroutí? Mám nápad. Pojďme si udělat pořádek doma (k tomu jste měl dlouho mandát) a pořádek v Německu ponechme Němcům.
03. 03. 2010 | 12:22

Mistr XXL napsal(a):

Vidím, že autor článku chce opět udělat něco pro nás občany. Není třeba moc přemýšlet, co by měl teď pro nás udělat. Stačí jediné - odstoupit a více už se v této zemi neukazovat. Pokud by toho chtěl udělat ještě více, mohl by vzít s sebou ještě jemu podobné - Jančíky, Bémy, klidně i další z ostatních partají.
03. 03. 2010 | 12:25

Reedoc napsal(a):

Pane Lander,
Vy jste novinářský génius. Takovou slátaninu jsem už dlouho nečetl. Jak geniální musela být Vaše diplomová práce?! A přesně tak vypadá i práce politika a poslance - směs nesmyslů bez logické návaznosti, přílepky, pospávání v lavici, výkřiky ze tmy.
Jen připomínku ke kontrolám německé policie. Dělají jen svoji práci na rozdíl od té české i možná dík Vám. Takže by naši zmetci spoluobčané měli držet klapačky a respektovat zákony státu ve kterém se zrovna nachází.
03. 03. 2010 | 12:43

Reedoc napsal(a):

Omluva za přejmenování p. Langer.
03. 03. 2010 | 12:45

Olda. napsal(a):

S panem Langerem to jde s kopce. Jak může dvakrát titulovaný člověk psát takové blbosti, to nechápu. Leda, že ten druhý titul má z Plzně. V Německu byl vždy pořádek. A nikdy nechtěli, aby tam Češi dělali nepořádek a proto i teď se snaží předcházet konfliktům. Kéž by česká policie byla tak disciplinovaná, korektní a pořád v terénu. Hned by bylo i na silnicích líp. Ale panu Langrovi se líbí žití v kalných vodách, celé ODS.
03. 03. 2010 | 13:13

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,
smazal jsem jeden hrubě urážlivý text ("blb"), který byl v rozporu se záměry těchto stránek, což je vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.
Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco
správce blogů
03. 03. 2010 | 13:40

LEVAK napsal(a):

Ježíšmaria ono to Íčko ještě není zavřené,ono to tady ještě straší?
03. 03. 2010 | 13:46

myrta napsal(a):

Shrnuto,pane Langer.Před časem jste šlápli do extrementu.Tučného,tak jako vaše konta.A doteď ho jen rozmazáváte a občas jako tímto rozmnožujete.Jen tak dál.
03. 03. 2010 | 14:10

Kelt napsal(a):

Co k tomu dodat-úroveň myšlení a jednání p.Langera je signifikantní pro celou ODS.Proto se stal volebním leadrem.Kam se poděli Rumcajs a Čochtanem?
03. 03. 2010 | 14:15

margit napsal(a):

vazeny pane Langer,
ja jsem byvala volic ODS, ted ziji jiz 10 let v Nemecku a uprimne musim rict, ze jsem rada, ze uz v CR volit nemusim, protoze momentalne by uz ODS jiste nebyla strana kterou bych volila a to hlavne kvuli politikum jako jste vy. Pokud nemecti policiste kontroluji, tak to delaji proto, ze je to jejich prace, z vlastni zkusenosti muzu rict, ze jsem se zdejsi policii problemy nikdy nemela ani ja ani ma rodina a nemela bych ani problem kdyby me chteli zkontrolovat, nemam totiz co zkryvat.
Obcas pracuji pro jednu prekladatelskou firmu tady v Nemecku a na podzim 2009 jsem byla pozadana tlumocit v nemecke veznici ceskemu obcanovi.
Byl to mladik asi 28 let a byl zadrzen nemeckou dalnicni policii pri prevozu 6 kg kokainu z Holandska pres Nemecko. Mohu vas ujistit, ze toto neni ojedinely pripad, alespon podle slov obhajce. Pochpitelne to neni domenou jen ceske mladeze.
Ja nikoho neodsuzuji, ani se nestydim za to, ze jsem ceska, to vzdycky budu, nikdy me nikdo z nemcu nedal najevo, ze bych byla neco horsiho. Dokonce mam u nemecke policie zname. Vas clanek mi pripada jako stvani proti nekomu nebo necemu a tim odvratit pozornost od neceho jineho.
Jako politik byste se mel spis zamerit na dulezite veci, na veci, ktere volice a obyvatele CR trapi vic nez nejake silnicni kontroly v zahranici
03. 03. 2010 | 14:57

Light napsal(a):

to Ivan Langer:

Pane Langer, podobné šmírácké prakticky jsou přece zcela implicitním důsledkem uvnitř rádoby vznikajícího zřízení globální policejní kontroly, kterou jste celou dobu "své kariéry" budoval hlavně Vy, předtím tedy ještě s předešlým pol. kolegou Grossem a to v nemalém množství!!! (za vše hovoří počty policistů na hlavu obyvatel, které jsou u nás zbytečně vysoké). Neřekl byste, kroutíte nyní hlavou a hrajete si na neviňátko když tvrdíte, že se bavíme o němcích. Bavíme se o nás o Evropanech a NESETE NA CELÉ SITUACI SVOU VINU I VY, proto nám dovolte, ať Vás jako Češi probudíme ze snu.

Asi jste zaspal během své politické a policejní blamáže dobu a uniklo Vám, že CZ policejní složky hrají místo své práce buď spíš s plácačkama tenis, efektivně obklíčí pro okrasu stánek lumpa a ještě efektivněji jej v papučích jej nechají pohodlně prchnout zadními vrátky (však z toho také něco káplo do soukromé kapsy, že mám pradu), nebo na druhou stranu bedlivě stráží a kontrolují naše bezdomovce či hlídají a pomáhají udržet těhotné matky, ať nechodí mimo přechod, či občané nosí své OP jako známky psů 50 m od domova, přičemž tato kontrola a manipulace osobních údajů, svobod a práv se stala hlavním denním chlebem policie. Dočkali jsme se tedy po právu i toho, že se nyní v celé věci GLOBÁLNÍ POLICEJNÍ SYSTÉM OBRÁTIL PROTI SVÝM TVŮRCŮM. Odpovíte mi, špatně jsme se pochopili a máte pravdu. Pochopil jsem, že policie má chránit především svobodu a ne své vlastní a soukromé zájmy. Soukromý a veřejný sektor preferuje především demokracii a svobodu, politický a policejní sektor, pak především více své soukromé - "jako rádoby veřejné" zájmy a toto je důsledek.

Takže šupšup honem do Bruselu na kobereček čistit, co jsme si sami nadrobili a doufám, že co jste jako politická úřadovna zbabrali, teď nyní rychle napravíte, ať na Vaše politické kotrmelce nemusíme stále doplácet. Němci nám zřejmě naznačují, že díky KVANTITATIVNĚ SILNÉ A KVALITATIVNĚ SLABÉ PRÁCI CZ POLICIE, naši ochránci pořádku na svou práci ne vždy stačí a díky KOCOURKOVU CZ je i u nich za hranicemi bordel. Proto je logická šikana jedné skupiny čistotnějších Evropanů na úkor druhé – té neprofesionální a ušmudlané, a když vidí, že takového praktiky zavedli sami Češi ve svém státě, chtějí se dle svých zásad spravedlivých správců pořádků s tímto společným EU klumprtem vypořádat sami, v rámci jejich vlastních kompetencí.

Jinak obecně s podobnými praktikami samozřejmě také nesouhlasím, proto řešte už konečně příčinu a ne důsledek!!! Proč se němečtí policisté VYŽÍVAJÍ v kontrolách českých řidičů, proč intervenují za rámec svých kompetencí, proč jim toto někdo nařídil??? Až zjistíte, že tou příčinou je slabá práce české policie, která je vidět mnohdy velmi dobře, tam kde nemá a tam kde má úřadovat, mnohdy vyloženě není, odpovíme si společně na otázku, jestli toto celé muselo nebo nemuselo být...
03. 03. 2010 | 15:25

Lspeedy napsal(a):

Tak proč jste s tím jako ministr vnitra za poslední roky nic neudělal?
03. 03. 2010 | 15:48

Jirka napsal(a):

Silvie přímo úžasně jste popsala jaká jsme zem. Poskytujeme tady potěšení úchylákům a s tím je samozřejmě spojená i kriminalita atd. Co obráceně-kdyby naši úchyláci měli v Německu připravený potěšení a dokonce i poskytnuté děti! Co by jste si o nich řekla! Taky na hrubý pytel hrubá záplata? Ne, kontrovala byste tenhle prapodivný národ na každým rohu a že to odnáší i slušní by Vás nezajímalo! A znovu opakuju je to vina těch co vládli a byli u koryt, protože oni měli a na rozdíl od nás mohli zakročit a vydat řádné zákony a starat se o jejich vymahatelnost! Místo toho si tady hřejí svoji politickou polívčičku a svoji neschopnost otáčejí a překrucují jako že se nás zastávají. Kdyby dělali svoji práci místo politikaření nemuseli bychom se tady dohadovat!!
03. 03. 2010 | 16:26

Light napsal(a):

Na co si ten Ivan vlastně stěžuje? Nikdo za nic nemůže, a když poslanci a senátoři povolili LEGALIZACI drog a tolerují se v určitém množství dle skupin - např. mít u sebe půl gramu (nevím kolik přesně) pervitinu, pár extází nebo cca 15 gramů marihuany a dalších (řidiče nevyjímaje) není trestné, je vcelku namístě, že přibudou policejní kontroly. Ale tyto kontroly se nám už nelíbí. Jak to??? Napadá mě, jestli se ta policie tedy nespojila spíš s mafií a dealery a nelobbuje zároveň za své společné a soukromé obchodní zájmy:)?!?

Ať politická moc uzákoní, že fetovat se smí, ale drogy mohou mít u sebe pouze chodci a do auta drogy nesmí jednoduše nesmí vůbec a bude to hned jiné kafe. Takovéto zákony nám doposud chybí. V Americe nesmí láhev alkoholu vůbec ani do auta, maximálně do kufru a I PODNAPILÝ ŘIDIČ NA MÍSTĚ PŘEDNÍHO SPOLUJEZDCE JE OHROŽENÍM A PŘESTUPKEM a pod tvrdým postihem pokut, jsou tyto způsoby trestány. Toto má svou hlavu a patu a i když přiznávám, je toto mírně opodstatněné omezování svobody, opilý nebo zfetovaný spolujezdec je přece také omezením lidského zdraví svobodného chodce, kterého může řidič snáze přejet, když je rozptylován při řízení. O zfetovaném řidiči ani nemluvím. Takže kdo koho nyní vlastně omezuje??? OMEZUJÍ NÁS PŘEDEVŠÍM POLITICI DEBILNÍMI ZÁKONY ŠITÝMI NA MÍRU LUMPŮM, ZLODĚJŮM, DEALERŮM A OBECNĚ MAFII. Proto teď Ivanovi jeho roli intervenisty v pravdě nezávidím.

Není to totiž jednoduché, když si český parlament upletl bič a jednou schválil drogy, můžou se konzumovat v neomezené míře, mít k osobní potřebě u sebe v omezené míře a pak si nás dovolí nějaký cizí policejní ochránce šikanovat kontrolou, jestli nejsme náhodou pod vlivem a nemáme náhodou něco v moči, dostali jsme se do střetu dvou zájmů. A tomu se musí zabránit, toto nemůžeme už dál tolerovat. Takže Miro, doufám, že sis šňupnul alespoň lajnu koksu, ať jsi svěží a ve formě, než vyrazíš do toho Bruselu lobbovat za okamžité zrušení kontrol, všichni víme, že takhle by to dál nešlo a pořádek musí být. Když už jednou český parlament ty drogy schválil, fetovat se smí a držení malého množství drog není u nás zakázáno ani pro řidiče, tak ať koukaj Němci ty naše chytré "ZÁKONY" laskavě dodržovat.
03. 03. 2010 | 16:40

Light napsal(a):

ad výše - podnapilý řidič na místě předního spolujezdce:

Omlouvám se za nepřesnost a samozřejmě jsem měl na mysli podnapilého spolujezdce na předním sedadle, protože podnapilý řidič na místě předního spolujezdce může být tak maximálně opilý instruktor autoškoly při řízení, avšak i na něj by se dechová zkouška, popř. odběr moči v případě zjevné opilosti měla vztahovat.
03. 03. 2010 | 17:11

Holubář napsal(a):

Moc prosím všechny diskutující: Nenadávejte autorovi textu!
Vždyť napsal velmi zábavnnou taškařici, která v dnešních těžkých časech pobaví a zažene chmury. Takovou legrandu jsem nečetl ani nepamatuju.
Mirek za nás bojuje v bruseli - konečně někdo, kdo se nás zastane, rompuj a baroso prej z toho mají kalup.... :-)
03. 03. 2010 | 17:31

myrta napsal(a):

Ještě měl Topolánek žádat omluvu Němců,za to že se vypořádali s šílenými českými neomalenými jezdci,kteří ohrozili životy ostatních.To jste mu zapoměl říci,bude muset do Bruselu znova!
03. 03. 2010 | 17:43

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden vulgární výkřik, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
03. 03. 2010 | 19:00

Němka napsal(a):

ach Bože ,chci každou vteřinu odebírat moč od Pavla Béma a od Ivana Langera,jedu do Německa okamžitě
03. 03. 2010 | 20:23

Hlava XXII napsal(a):

Íčkůj slovník obecný: Langer - Sliz, též i nevzhledná mazlavá tekutina.
03. 03. 2010 | 22:01

Jirka napsal(a):

To je ten problém Venco, oni vědí, že by stačilo vyměnit ksichty ve vedení ODS a hodně voličů by se vrátilo, ale tyhle týpci to nedělají s přesvědčení a pro Česko, ale pro sebe a těžce, dokonce přes mrtvoly vybojovaný koryta nepustí i za venu, že pravici kompletně položí! Oni si nechtěj připustit, že jim voliči neutíkají kvůli¨nějaký ČSSD, ale kvůli ksichtům jako Íčko, Topol, Jančík, Bém apod.
04. 03. 2010 | 07:25

slavwin napsal(a):

Na dovolené jsem přejížděl hranice u Železné Rudy. Myslím, že obě strany vypadají dost odlišně, nedivím se Němcům, že nechtějí, aby to u nich vypadalo, jako u nás. Jinak byli slušní usměvaví, když jsem se dostal do jazykových potíži i dost tolerantní a vstřícni.
04. 03. 2010 | 08:17

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden příspěvek obsahující hanlivé komolení jména ("Tupol"), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu (viz záhlaví každé diskuse).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
04. 03. 2010 | 09:06

Tencokida Hnuj napsal(a):

Článek jsem jen proletěl. Takže jen pár poznámek:
Lehké děvy, kuplířství, Langer...
Hmm. Nic nového a přitom tolik diskutujících!

Lidi, běžte radši něco dělat. On si s tím soukmenovec nějak po volbách poradí. Vymyslí zase novou proklamaci a vše se rázem změní. Nebo ne ?

Volím VV. Pan primář říká, že kdybych volil ČSSD nebo ODS, tak se ze své schizofrenie nikdy nevyléčím.
04. 03. 2010 | 11:31

karel matousek napsal(a):

Icko se s lvickem na prsou bije za narodni zajmy. Chudak elev, ktery tohle za nej musi smolit, snad to nekam dotahne.
04. 03. 2010 | 12:19

Light napsal(a):

Je to jen můj osobní názor, ale pokud uděláme náhodný odběr krve a moči 100 náhodně vybraným z populace a 100 náhodně vybraným poslancům či senátorům, zjistíme, že oba vzorky obsahují stejné zastoupení různých toxických látek. Rozdíl bude pouze v tom, že politik si mnohdy užívá beztrestně poslanecké imunity, když někoho opilý málem zajede (nebudu ani jmenovat), kdyžto běžnému občanovi alkohol za volantem jen tak neprojde!!! Dále spatřují rozdíl v sortimentu drog, poslanec si přece nebude ničit zdraví a šňupat pervitin, když si může dopřávat luxusnější a kvalitnější kokain to je logické:)

Kombinace kokainu a alkoholu je vůbec více obvyklá zejména ve vyšších vrstvách - např. Robbie Williams, George Bush junior či Barack Obama. Rozdíl je pouze v tom, že ačkoli zmínění "presidenti" se od věci zjevně distancují, rakeťák Robbie se otevřeně přiznal, že jej neustálé střídaní a kombinace kokainu a whiskey po 20 letech tvrdé práce už mírně přestává bavit.

Takže jak zpívá Pavel Dobeš: "Říká se bude dobře na světě...ochochochochochocho, až si každý před svým prahem zamete...ochochochochochocho:)"...
04. 03. 2010 | 12:43

Bořek napsal(a):

A tohle všechno se pan Langer naučil v hodinách marxismu-leninismu! Taky má ze státnice za jedna - kdyby měl horší výsledek, to by mu soudruzi z SSM dali pěkně do těla ! A doma, tam by mu dali co proto, co lásky ke straně ( tedy KSČ ) mu předali a jaké naděje do něj vližili !
04. 03. 2010 | 15:46

Bara napsal(a):

Jojo, volby se blíží, je třeba se zviditelňovat :-)) Každá kravina dobrá, hlavně pochválit Topolánka a očernit Paroubka.
04. 03. 2010 | 15:59

Markéta napsal(a):

Pro pana Langra.ODS již nebudu znovu volit.Důvod.Langr a spol.
05. 03. 2010 | 00:48

ALT napsal(a):

Pro auto rrr,

vědí, vona německá policajt si doma - teda v dojčlandu může kontrolovat koho chce, kdy chce a jak chce a jediný co přitom musí je dodržovat ty jejich teda dojčlandský zákony a komu se nelíbí , že na území dojčlandu platí dojčlandský předpisy a dojčlandský policajti se chovaj jako doma tak ať k nim neleze.
a to ani hubou ometáním vědí?

PS. pro laskavé čtenáře moje dosavadní zkušenost s německou policií - vždy profesionální, slušní a korektní - naposled při cestě do Mnichova - stop z "civilního" auta - svod na odpočívadlo,
kontrola dokladů, slušně a korektně, navíc kontrolující policista mluvil velmi dobře česky.
PS2. cca před rokem a něco jsem byl poprvé v životě nucen požádat policii ČR o pomoc - chování a přístup policistů naprosto katastrofální a mě docela slušně poškozující - takže drazí spoluplátci daní v ČR až vysoudím finanční náhradu na kterou mi všichni přispějete vzpomeňte na ty které živí politika a pravidelně před volbami píší objevné a občany povzbuzující články.
05. 03. 2010 | 08:40

slavwin napsal(a):

Jsme nebo nejsme soustátí. Vizuálně to tak nevypadá. Na dovolené jsem si na celý den zaplatil ten regionální vlak u Němců platil i na autobusy. Na cestu autem jsem si netroufal. Zkuste to a řeknete si proč to u nás není jako v Deutschlandu a přestanete se jim divit proč ten český bordel nechtějí.
05. 03. 2010 | 09:08

slavwin napsal(a):

Co brání českým policajtům, aby něco podnikli proti Němcům. Prý když se dostanou do nálady jsou hluční a neurvalí, jen aby to to nedopadlo jako v tom foru, kdy Chruščovovi bylo dovoleno v New Yorku použít zbraň proti opilcům. Pointa: Neznámý holohlavý gangstér postřílel sovětskou delegaci.
05. 03. 2010 | 09:20

Jirka napsal(a):

To Alt. Jistěže naší policii už ani nechodím nic hlásit-leda když potřebuju potvrzení pro pojišťovnu, že jsem byl opět vykradenej! Na všech služebnách se to jen hemží neználky a hlupáky, kteří ani netuší co je trestný čin! Všude narazíte na nezájem a snahu nic neřešit a neustálé přemlouvání, že to nemá ani cenu hlásit! No a když už šlo o vážný trestný čin tak mě policajti řekli, že bez důkazů s tím nemůžou nic dělat, leda bych jim ty důkazy opatřil. Na mojí námitku, že opatření důkazů je jejich práce na mě tak dlouho nechápavě čuměli až jsem to radši vzdal a vzal spravedlnost do vlastních ruk!! Nakonec když by udělali novináři průzkum po firmách, kterým třeba zaměstnanec ukradl zakázky pro konkurenční firmu a pod. trst. čin zjistí, že to nikdo nechodí hlásit, protože to je jen ztráta času. S tímhle si naše policie vůbec neví rady (ostatně si ví rady s máločím) a tak není divu, že podle názoru lidí jsou dobrý jen na buzeraci těch slušných, že blbě parkujou!!
05. 03. 2010 | 09:22

Němka napsal(a):

nejraději mám Langerovu moč
05. 03. 2010 | 12:31

ALT napsal(a):

To slavwin,

před cca 15 lety mi jedna německá policajtka řekla, že je pro ni nepochopitelné jak můžou naše úřady tolerovat ten hnus v našem pohraničí včetně jejích opilých spoluobčanů.

To Jirka
mám jen jednu zkušenost, zato velmi vydatnou.
05. 03. 2010 | 13:03

Jirka napsal(a):

Dřív stačilo na celé Československo 20tis. policajtů a dnes jich je v ČR 60tis. a pořád brečej, že jich je málo. Íčko zřejmě nepochopil, že kvalitu nelze nahradit kvantitou. Jak říkám, neustále se na nás podepisuje amatérismus politiků, kteří nemají žádnou odbornost, ale nemůžou se nabažit moci. Ono stačí, když člověk ty maňásky v uniformách chvíli pozoruje a je to víc než jasné. Ti by nevyděsili ani babičku o holi natož kriminálníka! Ono asi Íčkovi nešlo o zkvalitnění a profesionalitu, ale o množství. A proč tolik policajtů? Zřejmě tuší, že to pomalu dotahují až k těžké občanské neposlušnosti a počítám, že kdyby k něčemu došlo dostanem takovou nakládačku od demokratů, že na Národní to byla jen dětská strkanice!!
05. 03. 2010 | 14:09

some watches napsal(a):

Good recommended website.
06. 03. 2010 | 06:23

gucci watches napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
06. 03. 2010 | 07:09

montblanc watches napsal(a):

That's awesome! I can't wait to get into it.
08. 03. 2010 | 06:10

omega watches napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
08. 03. 2010 | 06:13

breitling air wolf watches napsal(a):

One of Cromartie's low moments actually came against bentley gmt his new team in the playoffs in January. Cromartie froze as Jets running back Shonn Greene breitling bentley gmt hit the hole at the start of a 53-yard touchdown run that gave New York bentley motors a 10-point lead midway through the fourth quarter of a 17-14 win in the AFC divisional breitling bentley motors round. Cromartie eventually caught up to Greene and gave him a shove breitling certifie well after he'd crossed the goal line — but he had already drawn the ire of fans and apparently the Chargers.
09. 03. 2010 | 03:58

breitling bentley watches napsal(a):

One of Cromartie's low moments actually came against bentley gmt his new team in the playoffs in January. Cromartie froze as Jets running back Shonn Greene breitling bentley gmt hit the hole at the start of a 53-yard touchdown run that gave New York bentley motors a 10-point lead midway through the fourth quarter of a 17-14 win in the AFC divisional breitling bentley motors round. Cromartie eventually caught up to Greene and gave him a shove breitling certifie well after he'd crossed the goal line — but he had already drawn the ire of fans and apparently the Chargers.
09. 03. 2010 | 04:00

breitling colt watches napsal(a):

And Roger Corman, save a brief recap of a ceremony held in emergency mission November. It wouldn't have been unthinkable in a previous year breitling evolution for Hughes to have been shoehorned into the In evolution Memoriam obituary montage. It's hard not to see the elaborate salute to his breitling mont brillant career as an effort to appeal to Generation X, which might mont brillant have had anyone older asking why.
11. 03. 2010 | 03:37

breitling mont brillant napsal(a):

Interesting thing!
This is my first time comment at your blog.
Good recommended website.
11. 03. 2010 | 03:38

armani classic napsal(a):

That's awesome! I can't wait to get into it.
13. 03. 2010 | 06:12

tag heuer napsal(a):

Through the article, I think the owner must be a very wise person
13. 03. 2010 | 06:14

replica breitling napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
15. 03. 2010 | 08:40

replica a lange sohne napsal(a):

That's awesome! I can't wait to get into i
15. 03. 2010 | 08:44

breitling colt napsal(a):

Interesting thing!
This is my first time comment at your blog.
Good recommended website.
17. 03. 2010 | 08:41

breitling classic napsal(a):

That's awesome! I can't wait to get into i
17. 03. 2010 | 08:47

breitling cockpit napsal(a):

TU water fish known, is also the source of happiness.
17. 03. 2010 | 08:57

bvlgari assiomad napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
20. 03. 2010 | 06:27

bvlgari b zero 1 napsal(a):

bvlgari b zero 1
22. 03. 2010 | 09:15

PatientO.T. napsal(a):

24. 03. 2010 | 21:49

PatientO.T. napsal(a):

24. 03. 2010 | 21:49

PatientO.T. napsal(a):

24. 03. 2010 | 21:50

PatientO.T. napsal(a):

24. 03. 2010 | 21:50

PatientO.T. napsal(a):

24. 03. 2010 | 21:50

PatientO.T. napsal(a):

24. 03. 2010 | 21:50

PatientO.T. napsal(a):

24. 03. 2010 | 21:51

PatientO.T. napsal(a):

24. 03. 2010 | 21:51

PatientO.T. napsal(a):

24. 03. 2010 | 21:52

cartier ballon blue napsal(a):

TU water fish known, is also the source of happiness.
25. 03. 2010 | 02:44

cartier cheap napsal(a):

It would be great if you have other great things

just like this. I really love it. Thanks!
25. 03. 2010 | 03:30

KingTheRat napsal(a):

26. 03. 2010 | 13:34

cartier love napsal(a):

TU water fish known, is also the source of happiness.
27. 03. 2010 | 03:35

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
29. 03. 2010 | 08:57

replica tag heuer napsal(a):

Whoa! I am looking forward for the next updates of your awesome worship.
30. 03. 2010 | 10:56

replica tag heuer napsal(a):

Easy come, easy go.
31. 03. 2010 | 05:00

občanka napsal(a):

Neskutečné !!
Váš článek, pane Langer svědčí o tom, že jste mimo mísu.Němečtí policisté konají svoje práci, ochraňují své občany, který bohužel přichází z východu. Naši policisté se mají ještě mnoho co učit od svých německých kolegů. nedělejte nám Čechům ostudu ještě Vy svými nesmyslnými články. Nedělají také němečtí policisté práci za naší policii, která ještě nedospěla tak daleko v prevenci kriminality a slušnosti ve vlastních řadách. Odstěhujte se na pár let do Německa a pak změníte názor, poku ovšem budete chtít. S německou policiií mám ty nejlepší zkušenostim, s českou nikoliv. Stydím se za Váš článek. Chcete vavolávat nenávistnou atmosféru?
03. 04. 2010 | 12:12

discount air max shoes napsal(a):

<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 90</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 95</a>
19. 04. 2010 | 04:44

Tomas CZECH napsal(a):

jj Íčko, je to tak :)) ono se není ani co divit... co kdyby jel do Německa nějaký ten kontroverzní podnikatel který si nezadá s podsvětím, žejo? Možná když byste podsvětí potíral, nikoli podporoval.. bylo by bezpečněji a to i za hranicemi ČR
24. 05. 2010 | 23:25

supra Footwear napsal(a):

28. 05. 2010 | 03:44

jirka napsal(a):

Tak co jak ti je kapříku ?.Dostal jsi na frak co ?
01. 06. 2010 | 20:19

Markéta napsal(a):

Íčko-kdo to je?
22. 06. 2010 | 15:11

Oslýk napsal(a):

Překvapuje mne, že ho ještě neodnesl čert.
29. 06. 2010 | 12:04

santawizard napsal(a):

to mne něco připomíná.1)Od počátku revalvace východoněmecké marky a do devalvace československé koruny konče2)Bohémský císař,který má toho bohem vyvoleného krále a lidem zvoleného prazidenta na každé straně trůnu jako ten arijský čaroděj na burze býka a medvěda.3.Prezident Beneš sudetáky potom po válce odsunul (možná že je tímto zachránil před sovětama)Hodně čechů potom stejně utíkalo do německého exilu.Odsunutí němečtí češi a čeští exulanti se tam potom v německu měli rádi a rozumněli si.Ted hledají restituci a repatriaci obě strany .Protože však revalvace východoněmecké marky a devalvace československé koruny si byly proti srsti,tak se to pochopitelně někomu nezamlouvalo.Jako kdyby se to do té repatriace a restituce mělo počítat..
Tak jak si za jednu německou hospodu koupíš až 2 české nebo tedka až 3 madarské hospody nebo body gardy,tak se proti tomuto zákonu vždycky stavěla městská a rodinná máfie a někdy tě ti žebráci a zloději uměli opravdu obrat jako kdy ten zákon vůbec neexistoval.
14. 10. 2010 | 01:39

ghghhg napsal(a):

http://www.tran33m.com/vb/
http://www.tran33m.com
http://www.tran33m.com/vb/s...
http://www.tran33m.com/up
http://www.tran33m.com/dir
http://www.game.tran33m.com
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
07. 12. 2010 | 07:53

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy