Vymeňte mu plienku a dajte obklad

12. 01. 2010 | 11:07
Přečteno 5092 krát
Tak sa zdá, že pán premiér potrebuje vymeniť plienku a studený obklad na čelo. Zjavne totiž pustil do gatí a ešte aj blúzni.

To, že nakoniec sľúbil zníženie spotrebnej dane z nafty, je chvályhodné, mohol a mal to urobiť už dávno. Nakoniec, keď bol v opozícii, navrhoval to päťkrát a ešte mesiac pred voľbami zverejňoval inzeráty, že hneď po voľbách to urobí. Neurobil, aj keď mal a mohol. Mal, pretože kvôli posilňovaniu koruny sme sa rýchlo vzďaľovali od povinnej minimálnej hranice spotrebnej dane (smernica EK) a mohol, lebo rýchly rast ekonomiky a daňových príjmov mu ponúkal priestor. Neurobil to, tak sme zníženie spotrebnej dane z nafty a benzínu s kolegom Štefancom v parlamente navrhli v júni 2008, koaličná väčšina to však odmietla.

Najlepším dôkazom toho, že Fico pred dopravcami pustil do gatí je fakt, že ešte v nedeľu 10. 1. sa v STV dušoval, že spotrebná daň sa znížiť nedá a v pondelok 11.1.už oznamoval jej zníženie. Jediné nové, čo sa medzitým stalo boli silnejúce protesty dopravcov a kopa hnoja pred úradom vlády. Takže tú použitú Ficovu plienku môže slečna Silvia prihodiť rovno na tú kopu.

Celý text Ivana Mikloše najdete ZDE

Vážení diskutující,

Texty našich slovenských blogerů si můžete přečíst přímo na partnerském zpravodajském webu Aktuálne.sk, pro nějž jsou i původně psány (na naše stránky je se souhlasem autorů pouze kopíruji).

Věříme, že i pro nás může být zajímavé seznámit se s tím, jak o nich diskutují slovenští čtenáři. A jen pro pořádek upozorňuji, že diskusi na Aktuálně.sk moderují slovenští kolegové, nikoliv my.

Přeji všem hezké čtení.


Libor Stejskal, editor blogů

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

ld napsal(a):

No, kdybychom v současné době neměli premiérem Fischera, tak bych Slovákům Fica záviděl.
12. 01. 2010 | 11:16

Čochtan napsal(a):

Pane Mikloši,
Už vaše první věta vás jako blogera deklasuje. Takhle můžete žvanit v hospodě po desátém pivu, ale ne tady.
12. 01. 2010 | 11:39

Lex napsal(a):

Je dobře, že editor přestal na tyto stránky tapetovat texty blogerů z aktualne.sk (doufám, že se tato praxe uchytí i ohledně ostatních slovenských blogerů z toho webu). Připadá mi totiž poněkud pokleslé, aby - a ti, co tu zatím psali to dělali zásadně - nám předhazovali své politické vidění svých vlastních domácích problémů, na které si zadělali. Je náhoda, že zdejší stránky jsou z nich vyhrazeny pouze opozičním politikům, jmenovitě Janu Čarnogurskému, Ivanu Milošovi a Magdaléně Vášáryové? Z politiků vládních, namátkou třeba právě premiér Fico, ministr vnitra Kaliňák a další, osloveni nebyli? Třeba pro vyváženost? Vědí, že ti tři jmenovaní tu na českých stránká na ně kydají hnůj?
Je dobře, že už tady nemají prostor a že si to s nimi vyříkají jejich vlastní spoluobčané. Dělal jsem to u jejich blogů vždy, že jsem si četl reakci na jejich domovském webu. A že tam se s nimi nepárají, tam dostávají - obrazně - "po hubě"! A to ne v rukavičkách, jako u nás, ale hezky po slovensku.
A můj komentář Miklošovi, hezky, korektně, po česku: Klamete, pane Mikloši, nejen to, lžete. A nejen teď a tady. Slovensko miluji, mám tam rodinu, jsem tam často. Znám názory Slováků. Je dobře, že jste od válu. Oni vám vaši spluobčané dokonce tu vděčnost za osm let vaší vlády dávají najevo ve volbách. Ani si neškrtnete. A to je pro Slovensko dobře.
12. 01. 2010 | 12:08

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Lexi,

samozřejmě byli (slovenskými kolegy), ale neměli zájem. Na Slovensku "nelovím", vycházím jen ze seznamu blogerů partnerského serveru Aktuálně.sk a dohaduji se JEN se tamními autory, kteří jsou u nás trochu známí.

Z levicově orientovaných blogerů jsem se kdysi dohodl např. s Peterem Weissem (druhdy šéfem Strany demokratickej ľavice). Měl zde blog dva roky, ale bohužel jen jeden text, takže jsem ho zrušil (pamětníci si na něj možná vzpomenou).

Pokud vím, slovenští kolegové kdysi blog nabízeli např. panům Mečiarovi i Ficovi. Bezúspěšně. To, že někdo nechce psát blog, ovšem z mého pohledu neznamená, že jiný, kdo chce, zde nemůže publikovat.

Jinak texty slovenských blogerů, které přejímám, vkládám tímto způsobem VŠECHNY (můžete se přesvědčit v archívu). Těm, kdo projevili zájem si je publikovat sami (pan Čarnogurský, občas paní Vašáryová), v tom samozřejmě nebráním.

Libor Stejskal

P.S. Pokud máte nějakou možnost, jak přimět pány Fica či Kaliňáka, aby sem psali, udělejte to, prosím. Velmi bych to uvítal.

P.P.S. S vámi tedy ta stranickost zmítá, jen co je pravda ;-) Rozumím, že je těžké pochopit, že někteří z nás prostě nevidí svět jen optikou politických stran a nepodřizují tomu veškeré své jednání ;-)
12. 01. 2010 | 12:31

Targus napsal(a):

To Lex:

V posuzování výroku pana Mikloše, zda se jejich pan premiér pokálel, či nikoli, bych byl opatrnější. Zřejmě nevíte, co všechno na Slovensku od 1. ledna proběhlo. Já sdílím s autorem stejný názor, ač mi je jinak celkem se svými názory protivný.

To Id:

Nevím, co máme Slovákům závidět.
Průšvih s mýtem, který je desetkrát větší, než v ČR, a to jak co do ceny a transparentnosti zakázky, tak náběh celého systému?
Ministra dopravy, který se vrátí z dovči a hned ve dveřích lže o tom, že není s mýtem nejmenší problém?
Pana premiéra, který tvrdí, že zahraniční dopravci dělají na slovenských cestách bordel?
Vládu, která programově obelhala slovenské dopravce o výši mýta na 1 km a celkovém počtu zpoplatněných kilometrů?

Vážený, v kulturní zemi by padla celá vláda.
12. 01. 2010 | 13:23

ld napsal(a):

Targus,
to co uvádíte za poklesky, je jistě politováníhodné. Slováci zase neposunují věk odchodu do penze, jako se u nás během 15 let už stalo 2x. Ale mýto, resp.nepříjemnost se selháním jednoho policisty jsou prkotiny, oproti české ostudě při předsednictví EU. Vy píšete o šlendriánu dílčím, já o systémovém.
12. 01. 2010 | 13:40

Lex napsal(a):

Libor Stejskal
Projednou poruším zásadu, že s Vámi nediskutuji, protože ubohost, kterou jste výše prezentoval, je tentokrát skutečně křupavá, do zlaťoučka vypečená. A nakolik jsou předchozí řádky v souladu s quasiobjektivistickými žvásty z Vašeho pera, lépe klávesnice, abych nezavdal mýlku, s tím, co tak soustavně otloukáte některým diskutérům o hlavu, nechť posoudí ti diskutéři sami.
Můžete mi říci, jakou optikou posuzují svět oni tři Vaši blogeři - Čarnogurský, Mikloš a Vášáryová - aspoň pokud se o jejich texty Vámi zde zveřejňované týče?
Nemluvě o tom, že už jen za křupanství, které zde v titulku Ivan Mikloš vyjevil, a Vy jste je akceptoval, by kdekterý chalan doma na Slovensku dostal "po papuli", a to nejen virtuálně, elektronicky, ale hezky reálně?
Ne náhodou mu to tam na aktualne.sk diskutéři připomínají, jako že i tady pan Čochtan, kterému jinak mažete texty (proti čemuž nic nenamítám, pokud jsou rasistické. Problém je posoudit kdy jsou skutečně rasistické, a kdy pouze nezapadají do Vašeho způsobu uvažování, "politické korektnosti" a meinstreamu, takže ať raději lítají třísky, že). Tož se mějte, a hlavně necloumat, pane Stejskale, necloumat (nebo nehoupat, nehoupat! jako pan Lorenc? - to je pro Vaši branži asi příhodnějš, ne?), a hlavně nepaušalizovat.

PS
Nebudu to určitě já, kdo vám bude nahánět kvalitní blogery. Měl byste se více snažit, pane správce, více snažit. Co takhle Vy sám oslovit ty lidi a nespoléhat se na slovenské kolegy. Napsat jim, že u vás oni blogeři publikují a některé ty texty jim předložit (dát na ně odkaz)? Myslíte, že byste je nezískal? Něco jiného je, když si blogeři hrají na domácím písečku, a něco jiného když chodí pro hračku spadlou do kanálu žalovat do zahraničí. Aby Vám "ten pivovar" nechali, pane Stejskale, nebo třeba i to "dědictví", k...a hoši, gutentág!. Anebo také ne. Jak chcete.
12. 01. 2010 | 13:53

Lex napsal(a):

Targus
Naklikněte si aktualne.cz, najdete tam jako blogera nějakého českého politika? Jediným Čechem je redaktor ČRo Ivan Štern. A když si projedu ta jména blogerů, stěží narazím na jiného, než pravicového. Ano, je tam Peter Weis, který má poslední příspěvek v září 2007. Vůbec se nedivím, že na takový web odmítají současní vládní politici chodit. Začtěte se (vím, že to víte) do diskuse pod blogy zdejších levicových blogerů. Vy byste tu psal?
Já myslím, že řešení slovenských problémů bychom měli nechat Slovákům. My máme dost svých vlastních.
A tak já věřím těm diskutérům na aktualne.sk. A na naši vlastní neschopnost řešit vlastní problémy. Např. v tom, že Slováci mají už rok Euro, takže museli mít podle Maastrichtských kritérií tři roky před jeho zavedením deficit státních financí pod třemi procenty. My máme - co? Korupci a tunely na veřejných zakázkách, mýtní systém nevyjímaje - naopak.
12. 01. 2010 | 14:10

stejskal napsal(a):

Hu, tak tohle si za rámeček nedám, pane Lexi ;-)

Ale já Vám též přeji hezký nový rok, o tom žádná.

Libor Stejskal

P.S. Když Aktuálně.sk zakládalo blogy, oslovilo všechny možné politiky a různé zajímavé lidi, ze všech možných stran, hnutí ale i ty, kterým politické strany a jejich ideologie nejsou nade vše. Bylo jich několik stovek. Již tehdy jsme se dohodli, že ty, které čeští čtenáři alespoň trochu znají, oslovím též. Vybíral jsem tedy s ohledem na toto kritérium a z těch, kdo kladně reagovali na nabídku blogu od mých kolegů. Neposuzuji stranické preference, ani zdaleka nemusím s jejich názory či dokonce stylem souhlasit (to se stává hodně často, v některých případech se mi vyloženě nelíbí). A co má být?

Bojujte, pane Lexi, bojujte ;-) Jednou třeba budou psát všechna média zase tak, jak chcete Vy (i když doufám, že já se toho už nedožiju. Dávám přednost tomu, že si povídají lidé jiných názorů, nežalují, nepomlouvají, prostě klidně a věcně diskutují. O čemkoliv).

Proč jste do toho zamotal ještě pana Čochtana, moc netuším, ale to je vcelku jedno. Na samotě u lesa, Postřižiny i toho Polívku jsem viděl, ale souvislosti též moc nechápu ;-)
12. 01. 2010 | 14:31

stejskal napsal(a):

P.P.S Mimochodem opravdu si myslíte, že když pánové Fico a Mečiar odmítli blogy našim kolegům z Aktuálně.sk, tak na těchto stránkách jej přijmou? Rád čtu Vaše představy o světě, pane Lexi ;-) l.s.
12. 01. 2010 | 14:53

vasja napsal(a):

Samej slovenskej inteligent sem píše a soudruh žádnej. Takhle to dál nejde.
12. 01. 2010 | 14:54

Béda napsal(a):

p. Stejskal,

myslím, že kolega Lex se malinko dotknul skutečnosti.

Jenom pro vaši orientaci:
Po několik měsíců byly hlavními zprávami na A.sk tyto články:
"1) Marek Ročkár: Iba idiot (samozřejmě o Ficovi)
2) Pavol Frešo: Fico a chlapec v pieskovisku
3) Michal Hlaváč: Ficov novembrový pľuvanec
Čtvrtým tématem je maďarská otázka:
Monika Flašíková Beňová: Maďarská "karta""

Dnes je nahradily:
"Najnovšie blogy Dnes | 12:21
Martin Fedor: Zajko bojko Fico
Dnes | 01:06
Ivan Mikloš: Vymeňte mu plienku a dajte obklad."

Jinak pokud jde o vyváženost ve struktuře blogerů na obou sesterských stránkách, nebudu to moc rozvádět. Myslím, že i slepý velice lehce pozná, že tematicky jde o internetovou kopii převažujícího mainstreamu, kde jednostranný názorový proud je občas pro zdání "objektivity" proložen názorem oponentů a dokořeněn názorovou všehochutí, kde opět nechybí různí mainstreamoví pseudohumanisté.
12. 01. 2010 | 15:11

Emissary napsal(a):

No toto, pane Stejskale,

s těmi PeEskami jste to pohnojil, dráždíte rozzuřeného kojota v kleci. :)

http://cs.wikipedia.org/wik...

Měl jste sem zkopíraovat blog Mareka Ročkára „Iba idiot“, to byste možná dostal i po hubě.
Myslel jsem, že vstoupím a nasednu do Lexusu a je jé, je tady jen Lexík. :)
12. 01. 2010 | 15:15

Béda napsal(a):

Dovětek p. Stejskalovi,

Velice doporučuji diskusi pod těmi články (vemte si třeba tento článek p. Mikloše). Škoda, že není přetažena ze sesterských stránek spolu s články autorů. Podle ní poznáte, jak jsou mainstreamoví blogeři na Slovensku v oblibě.
12. 01. 2010 | 15:16

Emissary napsal(a):

Bédo,

no, někdy to výjde tak, jak si to vůbec nepředstavujete. :)
12. 01. 2010 | 15:17

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Bédo,

já myslím, že máte s těmi slepými naprostou pravdu (ono se proti takto formulovanému kategorickému tvrzení ostatně dost těžko argumentuje).

Nicméně si říkám, proč sem vlastně chodíte, když je to tu tak mainstreamově jednostranné. Napadá mne jediný důvod: dělat propagandu (protože nic zajímavého se zde dozvědět přeci nemůžete a ideově spřízněné debatéry byste našel v daleko hojnějším počtu na jiných serverech, zapomněl jsem jak se jmenuje ten, kam píší různí anonymové své traktáty ;-)

A já trouba si myslel, že si sem chodí lidé povídat, dozvědět se, jak vidí svět někdo jiný apod.

;-)

Jen pro Vaší informaci: na Aktuálně.sk není žádný Stejskal či Mihalco, kteří by se snažili získávat nové autory resp. starali se o debaty pod jejich články. Je jich totiž v redakci o dost méně.

Libor Stejskal

P.S. Mimochodem koho z těch nemainstreamových zde postrádáte? Dejte mi prosím nějaký tip. Díky.
12. 01. 2010 | 15:32

stejskal napsal(a):

Já vím, pane Emissary ;-)

Ale zase uznejte, proč by zde pořád měl někdo "mejt hlavu" jen mně ;-) Vždycky mne pobaví, jak někteří lidé zareagují, když jim někdo napíše stejným stylem, jaký zde oni používají chronicky (a nutno říct, že možností, jak se zde pobavit, je neurekom :-)

Libor Stejskal
12. 01. 2010 | 15:36

PatientO.T. napsal(a):

2 stejskal:

Zkuste Jána Luptáka, bylo by to srandovní a zdejším levounům by to mohlo stačit...
:-)
12. 01. 2010 | 15:37

Béda napsal(a):

p. Stejskal,

Pár tipů, kupř.:
- sociolog Jan Keller
- filosof Václav Bělohradský
- Walter Komárek

Pokud jde o p. Mikloše i s diskusemi v originále, každý je lehce najde zde http://blog.aktualne.centru...

Pokud mohu soudit, p. Mikloš je na Slovensku něco jako byl V.Dlouhý v ČR a na Slovensku patří obecně k podobnému typu politiků jako byl jan Černák.
12. 01. 2010 | 15:39

Emissary napsal(a):

Jj pane Stejskale,

a to máte ještě štěstí, že Vás nenazval lhářem. :)
12. 01. 2010 | 15:40

stejskal napsal(a):

Pane Bédo,

panu profesorovi Kellerovi jsem blog nabízel, hovořil jsme s ním telefonem. Odmítl (moc bych ho tu chtěl).

Panu profesorovi Bělohradskému jsem blog nabízel (opakovaně jsem s ním hovořil po telefonu). Moc ho to zajímalo, ale nikdy nic nenapsal ani mi neposlal fotografii či vizitku. Škoda, moc bych ho tu chtěl.

(oboje jsem zde už několikrát psal)

Panu profesorovi Komárkovi jsem blog nenabízel. Sice pochybuji, že bude psát pro naše stránky, když nepíše pro idnes (MfD), kde pracuje jeho syn, ale zkusím to.

Děkuji za odkaz na originál Miklošova blogu a debat pod ním. Nicméně je od samého začátku v textu autora výše.

Co soudíte o panu Miklošovi, je Vaše věc. Stejně jako o pánech Dlouhém a Čermákovi. Já se při nabízení blogů nejrůznější lidem snažím podobným soudům vyhnout.

Libor Stejskal

P.S. Ještě máte nějaké tipy (to není ironie, opravdu mne to zajímá)?
12. 01. 2010 | 15:50

stejskal napsal(a):

P.P.S. Mimochodem panu profesorovi Kohákovi jsem též blog nabízel (mejlem). Nedostal jsem odpověď. l.s.
12. 01. 2010 | 15:57

Béda napsal(a):

Těch tipů by bylo:
- počínaje Milošem Zemanem, který je nyní u mainstreamu ozvlášť v kurzu. Alespoň bychom se dověděli jak on vidí ekonomiku státu nyní, naznačil by nám svůj pohled na historii 90-ých let
- zajímavý by mohl být encyklopedista Ransdorf, když už tady máme plážového volejbalistu Kožušníka
- co Jan Kraus - herec moderátor
- co oslovit někoho, kdo pracije u Člověka v tísni anebo u jiné humanitární organizace v Gaze, Iráku, Afghánistánu, Bosně )když tady již máme p. Blaževiče - Bosňáka, který mluví o všem možém kromě Bosny), Kosovu atd.,atd..
12. 01. 2010 | 16:00

Béda napsal(a):

p. Stejskal,

jinak ptal jste se, proč sem chodím. Proto, co jste naznačil - vyměňovat a tříbit si názory - a taky proto, abych trošinku narušil (byť jako pouhý diskutér)názorovou uniformitu blogerů a poskytnul i jiné pohledy na věc(jistě byste nechtěl, aby zde převládla naprostá názorová uniformita).
12. 01. 2010 | 16:11

ld napsal(a):

Pane Stejskale,
co třeba Ján Slota? To by bylo něco pro Čochtana či Rumcajse! Ale pevně věřím, že navštěvovanost jeho blogu by byla velmi početná.
12. 01. 2010 | 16:13

stejskal napsal(a):

Pana Zemana mohu zkusit, i když pochybuji, že bude reflektovat.

Nic proti panu Ransdorfovi, ale pro encyklopedické vychytávky používám google popř. si zajdu do knihovny.

Janu Krausovi jsem blog nabízel (telefonicky). Odmítl.

Neustále oslovujeme různé lidi z různých konců světa, včetně dobrovolníků. Člověku v tísni jsem nespočetkrát opakoval, aby nechal publikovat různé lidi (dělají to třeba pánové Policar či Lebeda, že blog půjčují jiným ze své organizace. Plně to podporuji). Několikrát jsem kvůli tomu osobně nabízel blog i Šimonu Pánkovi.

Libor Stejskal
12. 01. 2010 | 16:13

stejskal napsal(a):

Jo jo, pane Bédo,

názorová uniformita blogerů je mrška. Ale dá to práci, abych třeba pány Zahradila, Tamáše, Klvaňu či Dolejše postavil do stejné latě, to byste nevěřil ;-)

pane ld,

no, u několika vybraných jedinců mám poměrně jasno ;-) Ale debatní duel Slota-Lupták by nemusel být k zahození...

Hezký den.

Libor Stejskal
12. 01. 2010 | 16:20

Béda napsal(a):

p. Stejskal,

já jsem u toho Člověka v tísni narážel spíše na informace z informačně (zevnitř) neznámých teritorií - Gaza, Irák, Afghánistán, Bosna, Kosovo.
12. 01. 2010 | 16:24

Pepa Řepa napsal(a):

Moc hezký blog, řekl bych.

Kdepak bratr Slovák, ten se s tím nepáře.
Pampersky, obklad na hlavu a pak jednu po papuli.
Zprava nebo zleva,pravej nebo levej hák, to je fuk.

A to jede alfa samec po alfa samcovi.Co teprve frustráti a flustráti z davu?

Kdepak, na východ od Moravy byla vždycky horká krev, žádná holubiččí povaha jako my, žádnej ústav šlechtičen.

To se to pak u nás dělá editora.
Pohoda, klídek a tabáček.
12. 01. 2010 | 16:56

Ládik napsal(a):

Slotu bych uvítal; točil video u nás na svatbě.
12. 01. 2010 | 17:03

stejskal napsal(a):

Přesně o to se snažíme, pane Bédo. Prakticky neustále.

Sehnat člověka, který je v Kosovu, Gaze či Iráku, umí aspoň trochu psát, má na ta čas i chuť (a mimojiné si tu nechá nadávat a zesměšňovat se od lidí, kteří znají tyto oblasti jen z TV Nova) není tak úplně jednoduché. Chci říct, že takové lidi bych velmi uvítal, ale zatím jsem je přes veškerou snahu nesehnal. Každý tip vítám.

Libor Stejskal
12. 01. 2010 | 17:09

stejskal napsal(a):

Nemohu si to vynachválit, pane Pepo Řepo ;-) Zlatý prciny ;-) ;-) ;-)

Libor Stejskal
12. 01. 2010 | 17:11

Pepa Řepa napsal(a):

Ládíku, já bych zase navrhoval blog soudruha Ladislava Sedláčka z Brna. Třeba bratry zase předhoníme.
http://www.youtube.com/watc...
12. 01. 2010 | 17:13

Béda napsal(a):

p. stejskal,

V případě p. Sloty bych spíše předpokládal duel s p. Miklóšem Durayem.
12. 01. 2010 | 17:14

Lex napsal(a):

Libor Stejskal
Pane Stejskale, bojujte, bojujte. Svými oblíbenými zbraněmi, kterými jste ze zdejších stránek vystrnadil už dost velmi dobrých diskutérů, jmenovat je nebudu, možná máte ještě trochu paměti (v kompjůtru). Víte, já mám proti Vám obrovskou výhodu. Vy mi předhazujete, že straním. Tak jsem to pochopil, to cloumání jsem Vám vrátil. Jenže, já, pane Stejskale, jsem svobodný člověk, nestraník, já už nejsem vázán žádným kodexem, žádnou loajalitou ani principy servility, jako Vy, jako ostatní novináři v redakcích. Já, pokud se nedopustím deliktu, mohu psát, mluvit a dělat co chci. Ničemu a nikomu se nezpronevěřuji. Ani kodexu těchto stránek, takže mě "nemůžete" legitimně vystrnadit - samozřejmě můžete, můžete mě zablokovat, že jsem Vám osobně nepohodlný. Ale to byste sám porušil vlastní kodex. Trochu schíza, není-liž pravda. Vžycky jsem na těchto stránkách psal, že můj světonázor je levicový. Ne stranický, jak to chápete Vy. Ale Vám může být můj světonázor fuk, ne Váš mi, pokud budete jako novinář ty názory politicky orientované zveřejňovat.
A že z Vašich názorů ta jednostranná orientace čpí jak estrogeny u nymfomanky před ovulací, o tom žádná. Je snad náhodou, že Vašimi nejzuřivějšími zastánci jsou právě ti, jejichž zdroje informací (kupř. o státních rozpočtech) pocházejí z tohoto zdroje http://zpravy.ods.cz/prispe... tj. z modrého katechismu? Ze srdce doporučuji rozkliknout, pane Stejskale, že ano, Emissary - ano, Vás jsem označil za mluvku a lháře, pokud jste panu Tožičkovi předhazoval zdroje Akademie věd ČR za rok 2008 ve výši 25 miliard korun. A jsou (byli) tu další, i ze zahraničí, že pane Stejskale. Sice se i Vám jejich vlezdo - jak to nazvat "análalipinismus" ekloval, ale když jsou na "naší" straně, každá pomocná ruka dobrá. Slovy odjinud - "Je to sice všivák, ale je to NÁŠ všivák.".
Pane Stejskale,
Vy se mne ptáte na odmítnutí blogů ze strany některých osob na aktualne.sk? Já jsem Vám odpvoěděl apriori v předchozím vstupu. Čtěte, pane Stejskale, alespoň to, na co reagujete.
Ale, prosím, nezavrhujte tu myšlenku, kterou jsem Vám naznačil, tedy že jim (především premiéru Ficovi) pošlete některé obzvlášť šťavnaté příspěvky oněch tří slovenských politiků - lépe dvou, Mikloše a Vašáryové, Ján Čarnogurský, ač opoziční politik, k charakteristice těch dvou nepatří, jeho články jsou z úplně jiného těsta. Aspoň tenhle poslední, Miklošův. A sám, za aktuálně.cz se mu pokuste nabídnout blog. Anebo alespoň požádat o reakci. A pak nám sdělte, jak jste uspěl. Pokud Vám zašle reakci, uveřejněte ji.
Možná, že pak stoupne Váš kredit nejen v očích mých. Zatím? Zatím nic moc, pokud jde o stranickost (orientaci a její obhajobu, nikoliv příslušnost ke straně)coby diskutujícícho novináře. Což neplatí o činnosti editora, víte sám nelépe, že i ve vypjatých chvílích našich diskutérských vztahů ji uznávám a spojují s ní udržení úrovně tohoto webu.

PS
I Vám přeji úspěšný rok, zdraví, pohodu a pevné nervy. Bez sarkasmu, opravdově.

PPS
Návrhy na jiné weby, jak jste učinil Bédovi, jste tady už předkládal i jiným. Zkuste napsat otevřeně: "Jste tu nežádoucí, rušíte naši "Rhapsody in Blue", odejděte. Myslím, že bez reptání uposlechneme.
A pokud jste zmínil Čochtana, čtěte, pane Stejskale, čtěte. Třeba ten vstup před mým prvním.

Hezký večer!
12. 01. 2010 | 17:15

buldatra napsal(a):

PŘ:
S tím blogem máte recht. Avšak, proč bratry předhánět? Stačí, že zatím máme svobodu slova:

http://www.youtube.com/watc...
12. 01. 2010 | 17:37

stejskal napsal(a):

Pane Lexi,

nezlobte se, ale to už je paranoia. Nikdo Vás ani pana Bédu odtud vystrnadit nechce. Jsem rád, když sem chodí debatovat lidé nejrůznějších názorů, levých, pravých, zelených, fialových... Dokonce mi ani nevadí, když mi zde někdo nebo mým klegům z redakce něco opakovaně podsouvá. To všechno patří k debatě, i když se mi to nemusí líbit.

Nikdy zde nebyl nikdo kvůli svému názoru diskriminován. Vždy jsem zasahoval jen a pouze v případě, kdy dle mého soudu byla porušena zdejší pravidla platná pro každého z nás. Včetně mne. Dva nebo tři lidé mi jasně dávali najevo, že pro ně ta pravidla neplatí, takže jsem nějakoui dobu mazal vše, co napsali, abych jim zde znemožnil publikaci.

Znovu opakuji, NECHCI ODSUD VYŠTVAT NIKOHO, KDO ZDE PŘI DODRŽOVÁNÍ TĚCHTO MINIMÁLNÍCH PRAVIDEL VEDE DEBATU.

Může se to Vám či komukoliv jinému zdát divné, ale to Vám asi nevymluvím.

Principem servility se možná řídíte Vy, pane Lexi (nevím, neznám Vás), já jsem to nedělal ani v době, kdy za opačný přístup skutečně hrozil nějaký postih.

Panu premiérovi Ficovi napíšu. Pokud mi odpoví, dám Vám vědět.

Za ocenění své práce při administrování těchto stránek samozřejmě děkuji.

Hezký večer i Vám.

Libor Stejskal
12. 01. 2010 | 17:40

Pepa Řepa napsal(a):

To Buldatra
já si myslím, že úloha blogera je přeceňovaná.

Bloger určuje pouze to,zda to bude na pistole nebo na kordy.Nic víc.
Přitom si většina blogerů naivně myslí, že přináší poučení a osvětu.

Ostatně, jaký je rozdíl mezi leckterým zdejším blogerem a papagájem Čibo z Hronouce?
http://www.youtube.com/watc...
12. 01. 2010 | 17:50

Béda napsal(a):

p. Stejskal,

možná se pletu, ale provedl jsem si rychlý interní součet blogerů. Jestli jsem správně počítal z cca 211 blogerů je levicově orientovaných 7 politiků (z toho 6 ČSSD - Havel J., Křeček St., Paroubek J., Rath D., Sobotka B., Škromach Zd., Zaorálek L. a KSČM - Dolejš J.).

Jenom politiků ODS jsem napočítal celkem 13 (Bém P., Bendl P., Kasl J., Klaus V., Kožušník E., Kubera J., Langer I., Oberfalzer J., Sobotka P., Topolánek M., Vondra A., Zahradil j. Zlatuška J.)
12. 01. 2010 | 17:51

el napsal(a):

Pane Stejskale, coby brněnský lokálpatriot bych tady ráda četla blogy (a hlavně diskuse pod nimi) Milana Valacha (http://www.valach.info/) a Karla Dolejšího (http://blisty.cz/aut/736/bi...). Bylo by to možné?
12. 01. 2010 | 17:56

Zdenek Mihalco napsal(a):

Hm, tak jsme tu obviňováni z pravicovosti. Minule to byla levicovost (že většina blogerů uvažuje levicově - akademici a tak). Takže je snad vše v pořádku.
Hezký večer
Zdeněk Mihalco
12. 01. 2010 | 18:16

Emissary napsal(a):

Ach jo Bédo,

to je snad choroba. Levicových jste napočítal 221 a pravicových jenom 13. Kdy už pochopíte, že se jedná o náhodnou veličinu, závislou na vůli každého osloveného. Pochybuji, že to aktualne.cz dělá podle politické příslušnosti či směru smýšlení. A také o tom, že si v tomto ohledu dělá přednáborovou statistiku. :)
12. 01. 2010 | 18:35

Pepa Řepa napsal(a):

Kdepak, je to tady samej pravičák,
A vede je Patočka s Tamášem.
12. 01. 2010 | 18:49

Béda napsal(a):

Emissary,

alespoň opsat číslo byste mohl správně.

Pro jistotu raději nebudu počítat ostatní blogery - tam je dle mého nepoměr ještě mnohem výraznější.

Ale třeba je to jenom náhoda.
12. 01. 2010 | 18:53

Emissary napsal(a):

Tak jo Bédo,

211. Ale vy jste určitě na nějaké zapomněl. :)
12. 01. 2010 | 18:58

Emissary napsal(a):

Bédo,

to ani nedělejte. Někdy je těžké určit, jaký vlastně je.
12. 01. 2010 | 18:59

Pepa Řepa napsal(a):

Bédo, nezoufejte. I v Sodomě se hledalo aspoň deset spravedlivých.

Tamáš, Patočka, Paroubek, Paroubková, Bursík, Dolejš, Rath, Stehlíková,Křeček..... to už máte devět exkluzivních kousků.
Přemluvte Kocába a jsme ušetřeni.
12. 01. 2010 | 19:02

Lex napsal(a):

Libor Stejskal
Nejde o žádnou paranoiu, pane Stejskale. Ty návrhy na odchod na jiné weby jste tu dával. Možná to nebyly nabídky, ale formulace typu - "když se vám, můžete jinam nebo si můžete založit vlastní web, získat x blogerů...". To nepopírejte, pak byste byl skutečně lhář (což si rozhodně nemyslím, že jste), jak píše ten mluvka s modrým katechismem v diplomatickém kufříku.
Také já jsem Vám už napsal, že tu nechodím kvůli Vám, ani kvůli blogerům, ale kvůli diskutujícím. To jsou totiž hlavní postavy, ne blogeři nebo editor. Bloger jenom nadhodí téma, svůj pohled na věc, a pak už - až na čestné výjimky - nic. Řeč se line mezi diskutéry. I tak je, žel, většina těch, kteří s žádnou myšlenkou nepřijdou, jen s nálepkováním, urážením, zesměšňováním.
O povaze Vašich vstupů jako diskutéra v souvislosti s postavením editora již tady byla svedena nejedna debata, není to tak úplně dávno, kdy se seběhla mezi Vámi a bardem těchto stránek Pepou Řepou. Jakkoliv jsou jeho vstupy většinou alegorické, tehdy byl velmi konkrétní a osobní. Pravda, tehdy jsem tu ještě nebyl tak dlouho, možná, že jsem plně nechápal postoj pana Pepy. Dnes (už řadu měsíců) ano. A plně se s jeho tehdejším postojem ztotožňuji. Naprostou většinu blogů zde vůbec nečtu, takže neznám diskusi, z aktuální nabídky na nástěnce se vmísím k jednomu, dvěma. K tématům zde opakovaně propíraným postoj nezaujímám, protože jsem jej zaujal už třeba před rokem i více.
Vymlouvat mi nic nemusíte, stejně jako s tou servilitou jste mimo mísu. Čtěte, pane Stejskale, diskusní příspěvky, na které reagujete. Já jsem jasně napsal, že jsem svobodný občan, nestraník, už ne zaměstnaný. Já nemám vůči komu být servilní, na rozdíl od Vás. Akceptaci toho principu jste dokázal vícekrát, jednou z nich byla kauza "Gott", ve které jste byl nejen servilní, ale se svým odkazováním na poznávání historie ve směru k Vaši neteři, nezlobte se, ale směšný. Napsali Vám to i diskutéři, já ne. Já jsem si to jenom myslel.
Nebýt servilní, pane Stejskale, v té době, na kterou narážíte, nebylo zase až tak těžké. Při Vašem tehdejším mládí jste s tím měl dost málo zkušeností. Vysokou školu jste absolvoval, není-liž pravda, a myslím, že dost prestižní. Zato nebýt servilní k svému "chlebodárci" dnes, pokud takové postoje vyžaduje, je setsakramentsky těžké. Nebo ne? Pokud si myslíte to druhé, zkuste se poptat ve fabrikách, v Nošovicích, u Kolína, u "malých" zaměstnavatelů, kde neexistují odbory, kdekoliv. Tehdy šlo o tlak politický, kterému jste se mohl vyhnout stažením do soukromí, do ústraní (dnes tomu třicetiletí historikové říkají "kolaborace s režimem"), a takových nás byla naprostá většina. Ano, nebyli jsme hrdinové. Měli jsme rodiny, děti, chtěli jsme žít obyčejný život. Dnešnímu tlaku v podobě strachu o práci unikne sotvakdo ze zaměstnanců. Erik Tabery vám to řekl natvrdo.
Pokud napíšete panu Ficovi (těší mne, že jste mě s mým návrhem neposlal někam), nabídnete mu jen blog, nebo mu pošlete i byť jen odkaz na články těch dvou jmenovaných, anebo aspoň poslední článek Miklošův? Zveřejníte obsah toho dopisu poté, co Vám odpoví nebo i neodpoví?

A nakonec jedna osobní prosba: Napsal jsem, že tyto stránky už opustilo několik skvělých diskutérů. Měl jsem na mysli, že dobrovolně odstoupili z diskusí. Odešel i "Hajný", vím, že jste na něho měl kontakt. Je skutečností to, čeho se obáváme všichni, kteří jsme jej měli rádi a vážili si ho, že odešel tak, jak inzeroval, tedy že - volně cituji - "už na podzim nebude sbírat klouzky pod modříny v rohu zahrady"? Pokud ano, pak se v úctě hluboce skláním. A litji, že mne neposlechl, když jsem mu psal to "NESMÍŠ!!!". Znáte odpověď na moji prosbu? Odpovíte?
Díky.
Lex
12. 01. 2010 | 19:09

Béda napsal(a):

PŘ,

Tamáš a Patočka nejsou vrcholovými levicovými politiky (nejsou v parlamentu) ale spíš aktivisty, tak jako v opačném gardu nejrůznější Tomští, Hvížďalové, Gabalové, Hybáškové, Blaževičové, Kurasové, Vendlové atd., atd.. Bursík je kupř. pravicový zelený... Stehlíková budiž a Paroubková - odkdy je političkou?
12. 01. 2010 | 19:12

Emissary napsal(a):

Pane Lexi,

já si zas myslím, že celý Váš život je jedna velká servilita. Je to jen názor, tak mi opět můžete nadávat do lhářů. :)

Jinak máte zajímavý náhled na servilitu a lhaní.

Když se spletu, přiznám to a opravím se, jsem podle Vás lhář.

Když s někým názorově souhlasím, nebo blízko souhlasím, nebo naopak, jedná se podle Vás o servilitu.

Tak na to Vám řeknu jenom jedno:
nevezmeš jméno Emissary nadarmo.
12. 01. 2010 | 19:16

Béda napsal(a):

Emissary,

napsal jsem: ".. z cca 211 blogerů je 7 levicových politiků..." Proč tedy píšete "LEVICOVÝCH jste napočítal 221 a opravujete se "211". Je to lhaní, anebo něco jiného?
12. 01. 2010 | 19:21

Emissary napsal(a):

Za poslední větou posledního příspěvkuúsměv prosím. :)
12. 01. 2010 | 19:22

Lex napsal(a):

Béda
Ba ne, Bédo, tady nejde o schopnost opsat číslo. Tady jde o něco vážnějšího. Napsal jste - cituji: "...provedl jsem si rychlý interní součet blogerů. Jestli jsem správně počítal z cca 211 blogerů je levicově orientovaných 7 politiků (z toho 6 ČSSD...".
Ten Váš školitel z toho udělal toto - cituji: "to je snad choroba. Levicových jste napočítal 221 a pravicových jenom 13."
Ano, Bédo, z celkového počtu blogerů a sedmi levicových, udělal ten "CML" 221 levicových.
Musím říci, že s ním naprosto souhlasím. Ano, to je choroba. Tipoval bych to na dyslexii -
http://cs.wikipedia.org/wik... , přinejmenším. Nejde-li o ještě něco vážnějšího. Jeho diskusní příspěvky tomu s pravděpodobností hraničící s jistotou nasvědčují.
12. 01. 2010 | 19:24

Emissary napsal(a):

Aha Bédo,

to máte pravdu, to "z" jsem si nevšimnul, za to se omlouvám. Nějak rychle čtu. V tom případě to musí být ovšem fakticky špatně.
12. 01. 2010 | 19:25

Béda napsal(a):

Emissary,

Není to tak dávno, co jste napsal:
"Když se spletu, přiznám to a opravím se..." Má vaši větu "
Za poslední větou posledního příspěvkuúsměv prosím. :)" brát jako přitnání chyby?
12. 01. 2010 | 19:25

Béda napsal(a):

Emissary

oslední příspěvek beru zpět.
12. 01. 2010 | 19:27

Lex napsal(a):

"troll"
Ještě i paranoidní schizofrenie?

Béda
Byl jste rychlejší!
12. 01. 2010 | 19:27

almost glossed napsal(a):

12. 01. 2010 | 19:27

Emissary napsal(a):

Jj, Lexi

je to alergie na virus "Lex" a občas i "Béda"
12. 01. 2010 | 19:27

Béda napsal(a):

aq,

Jestli to bylo určeno mně.
Co má znamenat odkaz na teologa p. Tožičku? Je to snad politik...? Krom toho šlo o rychlý zběžný propočet - již na začátku jsem uvedl: "Jestli jsem správně počítal..."
12. 01. 2010 | 19:36

Emissary napsal(a):

Pro: almost glossed

A co jako, tím trpíte? :)
12. 01. 2010 | 19:37

almost glossed napsal(a):

Ne, jen návaznost na 12.01.2010 19:24:30 :-)
12. 01. 2010 | 19:37

Lex napsal(a):

Béda
Bédo, ty trollovy věty o chybě apod. (jakož i o mém nařčení "lhářem) se, myslím, vztahují ke včerejší diskusi u Tomáše Tožičky http://blog.aktualne.centru... - viz jeho vstup v 14.24.33, "prduchův" v 14.47.15 a znovu trollův v 15.15.43 (odkud pochází i ten jeho odkaz na "modrý katechismus" - http://zpravy.ods.cz/prispe...
Je s ním fakt sranda, však ho dobře znáte sám.
12. 01. 2010 | 19:39

Emissary napsal(a):

Aha,

tady nás je víc. :)
12. 01. 2010 | 19:39

Emissary napsal(a):

Lexi,

Vám prostě není pomoci. S tím jsem se smířil. :)

Normálně takové elementy přehlížím jak krajinu. Nevím, proč jsem to dosud neudělal. Nechci být odpovědný za budování Vašeho komplexu ...
12. 01. 2010 | 19:43

stejskal napsal(a):

Pane Lexi,

napíšu panu premirovi Ficovi (pokud chcete, dám Vás do kopie), založit si anonymní mejlovou schránku není žádný problém) a přiložím odkazy na blogy paní Vašáryové a pana Mikloše. Odpoví-li mi, jeho odpověď zveřejním.

Odpověď na Vaší otázku neznám. Psal jsem panu Hajnému poté, co se odmlčel, mejl, ale odpověď jsem nedostal (nevím, jestli to tušíte, ale před panem Hajným si sem chodil povídat jeho bratr, Marko. Umřel na rakovinu, ještě by se tu někde v debatách našel jeho vzkaz před odchodem do nemocnice, odkud se už nevrátil. Pak se objevil pan Hajný a... no, však víte).

Nezlobte se, ale ke zbytku se již vyjadřovat nebudu. Ta debata mi už nepřijde konstruktivní. Každý zjevně vidíme svět poněkud jinýma očima, což je nakonec naprosto v pořádku. Někdy mi to nedá a občas za poměrně dlouhou dobu se ohradím proti víceméně každodenním obviněním z podjatosti či nekalých úmyslů. Ale máte pravdu, není to k ničemu. Před třemi týdny jsem panu bigjirkovi též nevymluvil, že jsem levicový intelektuál. O panu blue jay a jeho opakovaně deklarované přesvědčení, že si chodím pro výplatu do Lidového domu ani nemluvě. Lidé se na svět prostě dívají různou optikou.

Dobrovolně z debat zde pokud vím odstoupili dva lidé: před rokem a půl pán, který užíval nick m&m a jemuž zde i vyšel text ve Čtenářově blogu (nedokázal se ale vyrovnat s tím, že i já mám nějaké názory, netajím se jimi a občas je napíšu do debaty. ). A pan Kukal, který se urazil proto, že jsem se ohradil proti tomu, že v blogu označil konkrétní lidi za "kretény" (celý blog byl k tomu vypointovaném). Nikdo ho nevyháněl, nikdo mu nic nemazal. Jen jsem obhajoval své stanovisko, proč je dle mého soudu něco takového v blogu nepatřičné (nemluvě o tom, že je to v rozporu s Kodexem blogera).

Libor Stejskal
12. 01. 2010 | 20:15

PatientO.T. napsal(a):

2 Béda:
A co níže jmenovaní, kam patří?

Dienstbier Jiří
Drobek Aleš
Hořejší Václav
Janouch František
Kohlíček Jaromír
Koudelka Zdeněk
Marksová-Tominová Michaela
Paroubková Petra
Potůček Martin
Rusnok Jiří
Svoboda Jiří
Švejnar Jan
Tejc Jeroným

re captcha: analyst OT
:-)
12. 01. 2010 | 20:23

stejskal napsal(a):

Pane Bédo,

počítáte špatně (těžko se na Vás ale může někdo hněvat, že neznáte všechny poslance ČSSD či europoslance KSČM), ale to je vcelku jedno.

Vcelku otevřeně přiznávám, že já blogery nepřepočítávám, nedělám vážený ani jiný průměr apod. Prostě je mi stranickost ukradená (tímto zdravím všechny předsedy pol. stran, kteří zde mají blog ;-)

Zároveň už politikům blogy ani moc nedávám. To už musí být "kalibr", abych si to rozmýšlel. Ale možná Vás potěší, že pokud dohoda vyjde, bude sem psát jeden z expředsedů Vaší oblíbené partaje. Je totiž jedním z těch, kteří si zde blog dle mého soudu svým vystupováním zaslouží.

Pane el, nic neslibuji, ale uvidíme.

Libor Stejskal
12. 01. 2010 | 20:24

stejskal napsal(a):

No, předešel (doplnil) jste mne, pane PatienteOT ;-)

(i když dva nebo tři bych do toho Vašeho seznamu nezařadil, nejsou ani členy ČSSD ani KSČM. Ostatní ale ano).

Tohle přetahování je vskutku komické ;-)

Libor Stejskal
12. 01. 2010 | 20:27

PatientO.T. napsal(a):

2 Libor Stejskal:

http://www.karenelkan.com/s...

Servilně vás zdravím!
12. 01. 2010 | 20:38

Dadario napsal(a):

Na Slovensku je ta politická úroveń asi ještě horší, než v Čechách. Takovéhle články se hodí do bulváru a ne do seriozních médií. Doufám, že se Fico udrží u moci ještě dlouho, než aby se tam vrátili takoví burani, jako tenhle pán...
12. 01. 2010 | 21:26

Béda napsal(a):

PatientO.T.,

je možné, že jsem se přehlédl, takže:
- Dienstbier (exOH) ale budiž - není v parlamentní straně
- Drobek - spíše levý střed - NEpolitik
- Hořejší NEpolitik (patří spíše k sympatizantům levice)
- Janouch F. - co ten má s levicí?
- Kohlíček - máte pravdu toho jsem přehlédl
- Koudelka - NEpolitik, spíše sympatizant
- Marksová - Tominová NEpolitička, spíše sympatizantka
- Paroubková P - NEpolitička (manželka politika)
- Potůček - budiž přehlédnuto není v parlamentní straně
- Rusnok - dnes předseda asociace penzijních fondů (člen ING) transformovaný pravičák
- Svoboda J. - pokud mě paměť neklame v současné době spíše pravicové orientace
- Švejnar J. - co tento kandidát na prezidenta pravicových (Bursíkových) zelených má společného s levicí?
- Tejc - neznám, budiž máte pravdu

Výsledek -
2 z uvedených jsou politiky parlamentní strany (o kterých jsem psal)
2 jsou levicovými politiky v neparlamentní straně, ostatní sympatizanti NEpolitici

Doufám, že nechcete, abych rozebral všechny blogery tímto způsobem - stejně bych to neudělal. Na to abych poznal zaměřenáí stránek mi stačí povšechný pohled na seznam blogerů a to co jsem mněl možnost doposud přečíst.
12. 01. 2010 | 21:32

grőssling napsal(a):

Máte to marný pane Mikloši, volby prohrajete.
Je zajímavé, že ten truľo Fico je tak oblíben.
12. 01. 2010 | 21:51

stejskal napsal(a):

Pět z Vámi výše uvedených jsou aktivní a politicky činní členové ČSSD, pane Bédo.
;-) Pana Dienstbiera coby senátora zvoleného na kandidátce ČSSD do toho nepočítám.

Ach jo, to je tedy debata...

Libor Stejskal
12. 01. 2010 | 21:58

Pepa Řepa napsal(a):

Bédo, že jsem tak smělý, neživil jste se dřív jako kvalitář?

Že máte takovovou schopnost hbitě zařadit zboží do správného šuplíku.Obdivuhodný dar.
12. 01. 2010 | 21:58

Lex napsal(a):

Libor Stejskal
Dík za "hajného". I ta nejhorší zpráva je zpráva.
S tím Miklošem, Ficem a jinými je mi to jedno. I když bych se samozřejmě rád dověděl, co jste mu napsal a jak jste dopadl, aniž bych byl nakloněn myšlence zde nebo kdekoliv jinde soustavně sledovat, jestli jste v tomto smyslu něco neuveřejnil. Leda by to bylo ve Vašem vlastním blogu, ten bych možná nepřehlédl.
E-mailovou adresu Vám klidně poskytnu, nevím ale jak.
12. 01. 2010 | 22:02

stejskal napsal(a):

V záhlaví každé debaty máte na mne emajlovou adresu, pane Lexi.

Libor Stejskal
12. 01. 2010 | 22:06

Béda napsal(a):

p. Stejskal,

členové anebo plitici, p. Stejskale? Členem je i p. Drobek. Přečtěte si prosím jeho liberálně laděné články. P. Hvížďala předpokládám není členem. Zkuste srovnat po obsahové stránce jeho "nečlenské" články s p. Drobkem.

Mrkněte na články p. Rusnoka stran penzijní reformy. Je to sociální demokrat, není to sociální demokrat?
atd., atp..
12. 01. 2010 | 22:12

Lex napsal(a):

A ještě tohle mne napadlo, pane Stejskale. Je tomu také tak čtrnáct dní, kdy jsme se na poměrně politicky a ekonomicky vypjaté diskusi s panem "bigjirkou" naprosto bezkonfliktně domluvili. Dokonce jsem začla mít pochybnosti, co mu vlastně operovali, ta proměna je mega (Promiňte, Jiří Veliký!). Shodli - ne na levicovém, ne na pravicovém, na primárně rozumném názoru.
Což s nicky jako "blue jay" a podobnými - ale co já vám mám co povídat, znáte je důvěrně - nikdy možné není. Dovolávat se zrovna jich, to mi připadá trochu "chucpe", trochu mě to uráží (nadsázka). Ale samozřejmě, proti gustu žádný dišputát.
12. 01. 2010 | 22:16

PatientO.T. napsal(a):

2 Béda:

Pro úplnou přesnost:

Napsal jste: "Jenom politiků ODS jsem napočítal celkem 13 (Bém P., Bendl P., Kasl J., Klaus V., Kožušník E., Kubera J., Langer I., Oberfalzer J., Sobotka P., Topolánek M., Vondra A., Zahradil j. Zlatuška J.)"

Kasl, Klaus a Zlatuška nejsou v ODS.

Nevím, proč je pro vás poměr pravičáků a levičáků na aktualne.cz tak důležitý a už vůbec nechápu, proč potřebujete mít oba směry zastoupené zrovna politiky. Mě tedy daleko více zajímají třeba názory pánů Hořejšího a Drobka než třeba ten dnešní Paroubkův, jenž může být zítra opačný, přičemž pozítří bude vydáno prohlášení, že Paroubek k tématu nikdy nic nenapsal... :-)

Závěrem, pokud se nepletu, nejčtenější články zde mají levičáci, panem Hořejším počínaje, paní Paroubkovou konče. Na čtení dalších levicových es bychom už většinou nenašli čas.
12. 01. 2010 | 22:47

Béda napsal(a):

Jenom si odskočím zpátky k p. Miklošovi a k tématu článku.

Zajímalo by mě, jak by p. Mikloš coby premiér řešil protesty dopravců.
Jestli mě paměť neklame, pravicové vlády jsou ty poslední, které vycházejí vstříc požadavkům oborových svazů, odborů a pod..

Zajímavé, že v tomto případě se stávkujících zastávají.

Pokud jde o zaměřenost Aktuálně.sk, doufám, že jsem ji dostatečně demonstroval na hlavních článcích, ze kterých téměř všechny jsou dlouhodobě zaměřeny proti premiéru Ficovi.
viz můj příspěvek z 15:11:37
12. 01. 2010 | 23:04

Jozef napsal(a):

Blizia sa volby,

media vyrazili zo zakopov .Skoncila sustavna delostrelecka palba,ide sa na bodaky.

Po volbach viaceri obcania,medzi nimi celebrity a literati opat a zas budu si trhat vlasy,strasne sa budu hanbit za volebny vysledok, za Slovensko.A vo vyjadreniach pre tzv.demokraticke media budu vazne uvazovat o emigracii...

Odporucam citatelom /miliony neoslovim,mozno niekolkych/ brat vsetky informacie bratislavskych /okupacnych / medii s velkou rezervou.Spravidla sa veci maju uplne inac,casto presne naopak,nez tvrdi alebo prebera bratislavska a sesterska prazska tlac.

Nadpis
a prve dve vety blogu su v style Jana Slotu - ked si vypije.Zo Slotovych zvacsa vyznamovo posunutych vyrokov potom media vyrobia viacrocny hit.
Takmer denne tento opity styl aplikuje aj najelitnejsi komentator bratislavskych okupacnych medii P.Schutz /niekolko komentarov denne/.Schutz nie je Slovak.Keby chcel odist spolu s viacerymi inymi komentarmi do slusnejsich a demokratickejsich krajin,mnohi by sa modlili za jeho stastie a zdravie.Od radosti.

Ivan Miklos sa zviezol na medialnej bojovej psychoze,pouzijuc rel.makku verziu slovnika schutzovcov.
Sam som zvedavy,akym smerom sa volebna vojna bude uberat.Tvrde utky prinesu po case aj tvrde protiutoky.
13. 01. 2010 | 03:15

Pepa Řepa napsal(a):

stejskal napsal(a):
Nemohu si to vynachválit, pane Pepo Řepo ;-) Zlatý prciny
--------------
No vidíte, Bédo, pan Stejskal si nestěžuje.
Já jsem nevěděl, že náš pan ministr vnitra je ze zlatnické rodiny a má sourozence.
Vypadá, že je z rodiny řeznické. Má stejný kukuč jako řezník u zabíjačky.

Vy totiž, Bédo, zapomínáte na jednu podstatnou věc.
Tento národ (smí se ještě to odporné slovo-národ- použít?) má pětačtyřicetiletou zkušenost s demagogickou nalejvárnou a manipulací.
Vždycky sice najdete vhodný materiál do neoflagelantských průvodů nebo naopak pár úíček, kterým rozdáte mávátka a budou oslavovat a mávat a mávat a mávat.

Část ale zbystří a začne zkoumat, co se to zase šije za boudu.
Nějak Vám uniklo, že když se objeví článek vašeho alfa-samce, či jeho laně, jdou vaše preference dolu.To jsou ale moudra!

Totéž přirozeně i na druhé straně. Když udělá holomócký guru svého kapříka a začne roztomile špulit tlamičku, je všivárna na cestě a někdo bude bručet.

Když vyjde nové "Pehíčko", tak se naježí přemýšlivější část- ani ne proto, že by byla klausomilecká- ale proto, že má demagogů plné zuby.
Když bude kocábovitý kázat o pravdě a lásce, může to zbaštit jen osoba ducha mdlého.

A tak, Bédo, na Vašem místě bych volal po větším přídělu demagogů zprava a těm svým, jak říká Rumcajs -levounům-(že jich tady je) bych poradil starou známou věc.
Mlčeti zlato. To by ale nešly aktuálně.cz kšefty.
13. 01. 2010 | 07:01

Béda napsal(a):

p. Stejskal,

Pár poznámek k naší diskusi:
1) na jednom místě mě obviňujete, že zde dělám propagandu. Chtěl bych se zeptat propagandu komu? Nejsem straník, žádná politická strana není "ta má", po sametu jsem volil pouze jednou - ČSSD. Samozřejmě bližší jsou mi levicové strany (jakékoliv) kvůli principu vzájemné solidarity a řešení problémů (mezinárodních i vnitřních) nenásilím.
2) Jinde píšete o tom, že je možné, že se na A.cz objeví mému pojetí blízký místopředseda blíže neurčené politické strany.
Jestli jste si všimnul z té nabídky možných blogerů, kterou jsem vám předložil, mně nejde o politickou stranu jako takovou ale o autory s kritickým pohledem (sem bych klidně zahrnul i paní Bubílkovou), kteří myšlenkově obohatí a zpestří paletu předkládaných článků.
3) trochu zlehčujícícm způsobem jste se vyjádřil o stránkách, které si v mysli ani nevybavujete a o traktátech, které tam píší jejich autoři. Co jiného než traktáty píší autoři na A.cz? Co jiného nežli zde se děje v diskusích na těchto stránkách, kde se do sebe pouštějí stejně zarputile diskutéři s levicovým a pravicovým pohledem na věc? S jediným rozdílem - ty stránky se nijak nesnaží zastřít své obsahové zaměření.
4) k tomu, abych dokázal posoudit celkové zaměření stránek mi stačí vzít libovolných 50 článků v libovolném časovém období a posoudit jejich převládající obsahové zaměření. Předpokládám, že víte o čem mluvím.
13. 01. 2010 | 08:27

Béda napsal(a):

p. Stejskal,

ještě dovětek. Psal jste o tom, že sháníte lidi, kteří by dokázali psát o Bosně, Kosovu, Iráku, Afghánistánu.

Já bych jeden tip mněl. Zkuste se zeptat pana Igora Blaževiče - rodilého Bosňáka a požádat jej ať rozšíří svůj záběr z Íránu a Číny i na tyto země.

Třeba nám vnese trochu světla i do harmonického soužití muslimů a nemuslimů v jeho domovině po balkánských válkách.
13. 01. 2010 | 09:01

stejskal napsal(a):

Opět dobrý den, pane Bédo,

1) to je nedorozumění, já Vás z ničeho neobvinil (ale možná jsem špatně odhadl, jak pochopíte můj text). Jen jsem použil stejnou logiku jako Vy a pan Lex, když píšete o mých/našich údajných motivacích (tedy že zde z ideologických důvodů protežujeme pravicově orientované blogery).

2) měl jsem za to, že jsem jasně dal najevo, že se dle mého soudu jedná o OSOBNOST (která byla šéfem strany). Ne "blíže neurčené politické strany", ale té, za níž zde opakovaně plédujete. Paní Bubílkové nemám v úmyslu blog nabídnout.

3) No, o traktátech ten text zrovna nebyl (zřejmě vnímáte výraz traktát jako pejorativní, já nikoliv). Ano, rozdíl v serverech je jen a pouze ten, že tento si dal za cíl poskytovat prostor lidem, kteří si chtějí vyměňovat své názory bez ohledu na svou politickou orientaci (mimojiné proto, že nám politická orientace nepřijde jako to nejdůležitější na světě). Prostě kteří spolu chtějí komunikovat i přes rozdílné pohledy na věci a jevy kolem nás, ne jen spolu souhlasit. Ale tím ten zmiňovaný server nijak nezlehčuji (to jste opět špatně pochopil), jeho zaměření i administraci považuji za naprosto legitimní.

4) Ne, to tedy nevím. Ale myslím, že to není ani rozhodující.

A víte, co zase přijde čistě z psychologického hlediska velmi zajímavé mně. Jak lidé dokáží v různých větách, myšlenkách či aktivitách nacházet něco, co tam není zamýšleno. Ale v tomto je drtivá většina z nás, co si sem chodíme povídat, skutečně velmi dobrá :-)

Ad témata pana Blaževiče: mohu mu to navrhnout, nicméně naprosto zásadně žádného blogera neúkoluji (oni by se ani nenechali). Když už se jednou se Zdeňkem Mihalcem rozhodneme někomu blog otevřít, je jen a jen jeho věc, jaká témata si bude vybírat.

Mimochodem neřekl bych, že soužití různých etnik na Balkáně je harmonické. A ani nevím o nikom, kdo by to tvrdil.

Libor Stejskal
13. 01. 2010 | 09:34

stejskal napsal(a):

Nevím, jestli Vás ta debata ještě zajímá, pane Lexi, mně už přijde trochu jalová.

Pokud Vím, tak jsme se my dva spolu pod textem o trestu pro jednu velmi starou paní též názorově shodli. A možná i jinde. Nicméně netuším, co to má společného s tím, že pan bigjirka mne považuje za levicového intelektuála a Vy zase za exponenta pravice. Přitom ani jeden myslím nejste žádný extremista (ve smyslu politickém, tedy třeba anarchobolševik či neonacista), abyste všechny ostatní viděli jako politický protipól. Zvláštní, že...

(pana blue jay jsem použil zcela záměrně; ne, abych Vás srovnával, ale proto, že on se ve své vypjaté nenávisti vůči všemu levému pohybuje ve stejném extrému jako někteří zde na opačném pólu. No, a ti mi podobně jako Vy neustále předhazují, jak zde vytvářím pravicovou buržoasní propagandu (Vy to formulujete trochu jinak).

Hezký den všem. Samozřejmě i panu Pepovi Řepovi, který ruče odhalí každou nepravost a manipulaci. Vždy a ve všem ;-) Lidé, bděte!

Libor Stejskal
13. 01. 2010 | 09:49

Béda napsal(a):

p. Stejskal,

škoda, že jste se nevyjádřil ještě k těm hlavním článkům na A.sk, které jsem uvedl výše, tedy aktuálně a přímo k tématu článku.

Ale třeba je jen náhoda, že jsou (až na jediný) unisono proti premiéru Ficovi.
13. 01. 2010 | 09:56

Pepa Řepa napsal(a):

Jsem totiž, pane Stejskale, agentem-provokatérem supertajného Útvaru pro odhalování demagogie a manipulace.
Psssssst.
13. 01. 2010 | 10:12

Béda napsal(a):

PŘ,

abyste panen Pepo nebyl nakonec odhalen jiným agentem - provokatérem Útvaru pro odhalování demagogie a manipulace. Všichni agenti této suprtajné organizace jsou totiž suprtajní, vzájemně se neznají a leckdy se stane, že se navzájem odhalují.
13. 01. 2010 | 10:18

stejskal napsal(a):

Pane Bédo,

Aktuálně.sk nečtu, nemám s ním nic společného (ani naše redakce ne). Občas se podívám na blogy, zda tam něco nenapsali blogeři, které zde přetiskuji, či zda se tam neobjevil někdo nový zajímavý. NIC JINÉHO. Nevím, jak to v jejich redakci chodí, nevím, podle čeho vybírají na HP. Nesleduji to, a proto to ani nemíním hodnotit. S tímto textem to nemá nic společného (že ten, kdo se stará o slovenské blogy, je nabídl i pánpům Ficovi a Mečiarovi jsem zde již psal. O oba jsem měl eminentní zájem i kvůli těmto našim stránkám).

Libor Stejskal
13. 01. 2010 | 10:18

stejskal napsal(a):

A kdo myslíte, že jsem já, pane Pepo Řepo? Akorát pracuji v jiném oddělení, naproti přes chodbu (máme samozřejmě svoje supertajné úkoly). Pssssssst.

Libor Stejskal
13. 01. 2010 | 10:20

Targus napsal(a):

To Id:

Sameozřejmě, máslíčko na palicích politiků najdeme jak v České kotlině, tak i na Slovensku.
Odmítám však Vaše tvrzení, že se jedná o nahodilé selhání oproti systémovému selhání v ČR.¨

Průsery poslední doby za řekou Moravou evidentně ukazují o naprosté aroganci státní moci, jejíž složky nejsou ani schopny komunikovat a koordinovat svá rozhodnutí - viz mýto, kde se z z dolních pěti mega Slováků a poloviny Evropy pracující v silniční dopravě rukou a hubou společnou společně vládní špičky, mluvčí firmy vybírající mýto i zástupce Česmadu Slovakia snažili udělat blbce a neschopné idioty.
Dále bezprecedentní lhaní a překrucování vládních představitelů bez jakéhokoli postihu v případě pašované výbušniny rovněž nevidím jako nahodilý exces.

K přijetí eura - Slováci museli za jeho přijetí zaplatit dost vysokou cenu, zdravotnické poplatky (dnes prý zrušené), směšné důchody, neskutečně osekané dávky v hmotné nouzi.
13. 01. 2010 | 10:24

PatientO.T. napsal(a):

Ještě jsme se nedohodli - Tajný

Je půl šesté ráno, mačkám zvonící budík. Stejně už jsem spánek jenom předstíral. Noci jsou pro mne nejhorší. Nikdy nevím, jestli jsem něco ze spánku nevyzradil. Ale myslím, že se umím ovládat. Nejsem totiž jen tak ledaskdo.

Tajně snídám
tajně obědvám
tajně instrukce
sám sobě předávám

Tajně si velím
tajně se poslouchám
když někdy slevím
tajně se proklínám

Špalíry popelnic
tajně zdravím
deníky plné skic
v noci pálím

Vždy připraven
neztrácím naději
nepřítel tajně naslouchá
já ještě tajněji

Jsem nejtajnější tajný
jsem skryt nejen před tebou
jsem tajný všech tajných
jsem skryt i sám před sebou

Jsem tajným pilířem říše
všechny nitky se u mě kříží
když s cenným nákladem v břiše
se na záchod tajně plížím

Jsem nejtajnější tajný
jsem skryt nejen před tebou
jsem tajný všech tajných
jsem skryt i sám před sebou

Objemy tajných tekutin
souhrnné zprávy předávám
objemy tajných hmot
tajné svědectví vydávám

Jsem nejtajnější tajný
jsem skryt nejen před tebou
jsem tajný všech tajných
jsem skryt i sám před sebou

A o všem jako hrob mlčím
i když sám sebe u výslechu zkouším
i když si nehty strhávám
a do varlat proud si pouštím

Jsem nejtajnější tajný
jsem skryt nejen před tebou
jsem tajný všech tajných
jsem skryt i sám před sebou
13. 01. 2010 | 10:27

stejskal napsal(a):

Tak to už jsme tři, pane PatientO.T. ;-) Tedy vlastně ještě ta kapela. No, ono se nás pár najde...

Libor Stejskal
13. 01. 2010 | 10:34

Pepa Řepa napsal(a):

No vida, už se přiznal třetí-zubařskej.

Nejtajnější tajný tajně dává do osmiček odposlouhávací zařízení.
Chudák, i na záchod musí tajně.
13. 01. 2010 | 10:37

Béda napsal(a):

PŘ,

nepřehánějte. Ta vrtačka u internetu mi nějak nejde dohromady s jinak mírnou povahou p. Stejskala.
13. 01. 2010 | 10:48

PatientO.T. napsal(a):

13. 01. 2010 | 10:51

ld napsal(a):

Targus,
už si ani nepamatuju všechny kejkle, které proběhly v ČR.

Mám z toho pocit, že dát je na misky vah vedle těch, které se udály ve SR, byli by Slováci žabaři. Považte sám jen některé:tituly na VŠ především u politiků, předražené stavby třebas silnic, šlendrián v přijatém zákonu viz vracení miliard na pojistném, volba Klause prezidentem...Ne, fakt se mi nechce vzpomínat na další.

Zkuste mi napsat něco podobného.

A tu trhavinu v irském batohu, která sama od sebe nemohla expolodovat, ale která vypověděla o kontrolním mechanismu mnohé, respektive o způsobu procvičování antiteroristických opatření, tak tu už rozebírat nebudeme.
13. 01. 2010 | 15:02

iga napsal(a):

Pane Miklos,

"Tak sa zdá, že pán premiér potrebuje vymeniť plienku a studený obklad na čelo. Zjavne totiž pustil do gatí a ešte aj blúzni."

Mate pocit, ze jste vtipny?

To je teda uroven:-(
Primo slotovska...

Id
o mistini realite vime vsichni, ale o Slovebsku si nedelejte zadne iluze.

Napriklad uroven Katolicke univerzity je tak tristni, ze kdyz hledaji reditele skol ucitele pisi rovnou poznamku, ze absolventy teto skoly neprijmaji (ani po petiletem studiu).
Mnozi by mohli vypravovat, ceho je schopny Slota "ked si vypije" - napriklad vyhlasit valku Madarsku. Jak vypadali financni toky v Zilinskem kraji, kdyz to mel tento alkoholik v rukou za spoluprace jeho asistenta zvaneho Dzordzo.
Vite jak kristalove pruzracne nabyly majetek Meciarovy deti - a nejsou to nejake tripokojove byty...
Vite, ze se porad jeste nedokazali zbavit mafianskeho kseftareni na Ukrajinske hranici s tim, ze si tak masti kapsy kamarati z Blavy. O te desne ostude s tou trhavinou ani nemluvim.
A jejich prezident?
Nejlepe ho vystihuje vtip, jak mu jeho asistent nese novorocni projev se slovy: pan prezident, tohto roku je to dokonale - nevesla se tam ani jedina myslienocka:-)
Kdepak - nemame si co vycitat a porad jeste se tu zije mnohem lepe nez tam...
13. 01. 2010 | 16:12

ld napsal(a):

iga,
nejsem horlivým zastáncem všeho, co se děje na Slovensku. Tento blog měl ale svůj vývoj. Vy jste dokráčela s argumenty jen k jednotlivostem.

Nechce se mi vzpomínat, co tady udělal Kalousek jen za zlomek času co byl u moci na financích, nežli Mečiar premiérem. O jeho "vojákování" ani nemluvě.

Úroveň Katolické univerzity neznám. Ale mám hrůzu z toho, kdo všechno vystudoval v Plzni. Chápejte, jestli je úroveň KU mizivá, tak se toho moc nestane;absolventi prostě nenajdou uplatnění. Ti z Plzně jsou už ale zapouzdření ve veřejné správě. S mocí o penězích, svobodách, legislativě. Nikdo neumí domyslet, až se z toho vyklubou neplatná rozhodnutí ex tunc.
13. 01. 2010 | 16:47

Targus napsal(a):

To Id:

Myslím, že nemá cenu se přít o to, ve kterém státě se více krade a loupí. Že na Slovensku nejde o nahodilé delikty, je ale nezpochybnitelné. Namátkou přihodím stejné průsery s diplomy jako u nás - tuším v Trenčíně nebo kde, dálnice jsou taktéž předražené, galerka užívá ke své práci zcela běžně samopaly (ach ta ukrajinská hranice!).
O slovenské "prichvátizácii" by se daly psát romány, viz rozdávání bývalých ČSAD nebo Košických železáren, aj. Mečiarovým souputníkům.

Jako perličku mohu nabídnout skutečnost, že žádný slovenský právník, ani žádná slovenská pololegální vymahačská firma neměla zájem pracovat pro mého známého, jemuž dluží firma přímo napojená na Košické železárny (dnes US Steel Košice) dva melounky.
13. 01. 2010 | 20:52

ld napsal(a):

Targus,
jasně, všude je něco, o tom není spor.

Alespoň jsme inspirovali hospodáře Aktuálně.cz, koho případně oslovit ze známých a zajímavých lidí.
13. 01. 2010 | 21:40

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Lexi.

Na vědomí:

Dobrý den, vážení kolegové,

jmenuji se Libor Stejskal a jsem editorem projektu českého internetového deníku http://www.aktualne.cz , v jehož rámci významné a zajímavé osobnosti z nejrůznějších sfér lidských činností prezentují své názory a postřehy resp. mají na našich stránkách své blogy http://aktualne.centrum.cz/... . Snažím se provokovat diskusi o rozličných tématech včetně těch, které se týkají sousedních zemí, a byl bych moc rád, kdyby takový prostor měl na našich stránkách i pan premiér Fico (mimojiné proto, že se u nás objevují texty paní poslankyně Vašáryové a pana Mikloše, kteří se k práci či osobě pana premiéra občas vyjadřují, např. zde http://blog.aktualne.centru... ).

Společnost zde není špatná. Špičkoví politici včetně předsedů největších českých politických stran, ale také politologové, univerzitní profesoři, přední ekonomové, publicisté či vědci (jejich seznam najdete na titulní straně blogů); oproti klasickému konceptu blogů si blog u nás nemůže otevřít každý, nabízíme jej jen vytipovaným osobnostem).

Projekt běží již déle než téměř tři roky a vše nasvědčuje tomu, že čtenáře tento způsob komunikace zaujal. Každý den na blogy zamíří v průměru dvacet až třicet tisíc lidí.

Řada příspěvků se může pochlubit tím, že přilákaly několik desítek tisíc čtenářů (například jeden z textů pana profesora Švejnara zaznamel dosud bezmála 150 000 návštěv). Stovky z nich pak o názorech diskutují (debaty moderujeme, nadávky a hrubé urážky mažeme).

Nejzajímavější texty se pravidelně objevují na titulní straně Aktuálně.cz (tzv. homepage), kam denně zabrousí na sto tisíc návštěvníků, jež „blogeři“ mají možnost oslovit a zaujmout.

Pokud Vám naše nabídka přijde zajímavá a rozhodnete se ji využít, k ničemu se nezavazujete. Psát do blogu je možné cokoliv o čemkoliv (to je míněno doslova, jde jen o to, aby to čtenáře zajímalo a samozřejmě příspěvky nesmějí porušovat zákony a dobré mravy), v jakémkoliv rozsahu (od drobných postřehů, přes odkazy na zajímavé články na webu až po rozsáhlé eseje) a víceméně kdykoliv.

Zároveň může bloger dávat odkazy jak na své tak i jakékoliv jiné další stránky, „půjčovat“ jej i jiným kolegům či zajímavým lidem. Stejně tak může v blogu publikovat texty, které mu otiskli jinde (tedy pokud jim neslíbí exkluzivitu).

Na začátku bych potřeboval krátkou vizitku pana premiéra (je dobré se podívat, jak ji napsali někteří další blogeři) a foto. První příspěvek byste mi pak poslali mejlem. Poté bych blog založil a Vy byste dostali přístupové heslo, abyste mohli další příspěvky i odkazy vkládat sami.

Přeji hezký den, předem děkuji za odpověď a těším se na případnou spolupráci.

S pozdravem

Libor Stejskal
14. 01. 2010 | 11:23

vasja napsal(a):

Boha jeho. Od kdy je Švejnar profesor?
Má pozici, odpovídající našemu odbornému asistentovi. Nedělejte tady P.R.
Vyrábite tady nového Bukvoje.
14. 01. 2010 | 12:24

stejskal napsal(a):

Omlouvám se, pane Vasjo,

už jsem poslal na Úrad slovenskej vlády opravu.

Hezký den.

Libor Stejskal

P.S. Stejně je fajn, že většina příspěvků ve zdejších debatách míří k podstatě diskutovaného tématu. Viz například zajímavá polemika o textu pana exministra Mikloše výše.
14. 01. 2010 | 13:14

Pepa Řepa napsal(a):

To vasja
mne jste přehledem nepřekvapil. Nikdy jsem Vás neměl za ukrajinského mužika, i když se do této polohy často stylizujete (včetně záměrných gramatických chyb).
15. 01. 2010 | 15:34

Dan napsal(a):

Dělal jsem to u jejich blogů vždy, že jsem si četl reakci na jejich domovském webu. A že tam se s nimi nepárají, tam dostávají - obrazně - "po hubě"! A to ne v rukavičkách, jako u nás, ale hezky po slovensku.
17. 02. 2010 | 18:04

gucci watches napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
06. 03. 2010 | 06:46

montblanc watches napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
08. 03. 2010 | 05:39

omega watches napsal(a):

Interesting thing!
08. 03. 2010 | 05:42

breitling air wolf watches napsal(a):

One of Cromartie's low moments actually came against bentley gmt his new team in the playoffs in January. Cromartie froze as Jets running back Shonn Greene breitling bentley gmt hit the hole at the start of a 53-yard touchdown run that gave New York bentley motors a 10-point lead midway through the fourth quarter of a 17-14 win in the AFC divisional breitling bentley motors round. Cromartie eventually caught up to Greene and gave him a shove breitling certifie well after he'd crossed the goal line — but he had already drawn the ire of fans and apparently the Chargers.
09. 03. 2010 | 03:22

breitling bentley watches napsal(a):

One of Cromartie's low moments actually came against bentley gmt his new team in the playoffs in January. Cromartie froze as Jets running back Shonn Greene breitling bentley gmt hit the hole at the start of a 53-yard touchdown run that gave New York bentley motors a 10-point lead midway through the fourth quarter of a 17-14 win in the AFC divisional breitling bentley motors round. Cromartie eventually caught up to Greene and gave him a shove breitling certifie well after he'd crossed the goal line — but he had already drawn the ire of fans and apparently the Chargers.
09. 03. 2010 | 03:25

breitling colt watches napsal(a):

And Roger Corman, save a brief recap of a ceremony held in emergency mission November. It wouldn't have been unthinkable in a previous year breitling evolution for Hughes to have been shoehorned into the In evolution Memoriam obituary montage. It's hard not to see the elaborate salute to his breitling mont brillant career as an effort to appeal to Generation X, which might mont brillant have had anyone older asking why.
11. 03. 2010 | 03:05

breitling mont brillant napsal(a):

Interesting thing!
This is my first time comment at your blog.
Good recommended website.
11. 03. 2010 | 03:09

replica breitling napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
15. 03. 2010 | 08:12

replica a lange sohne napsal(a):

That's awesome! I can't wait to get into i
15. 03. 2010 | 08:15

breitling colt napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
17. 03. 2010 | 07:37

breitling classic napsal(a):

That's awesome! I can't wait to get into i
17. 03. 2010 | 07:40

breitling cockpit napsal(a):

Interesting thing!
This is my first time comment at your blog.
Good recommended website.
17. 03. 2010 | 07:44

bvlgari assiomad napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
20. 03. 2010 | 06:14

bvlgari b zero 1 napsal(a):

TU water fish known, is also the source of happiness.
22. 03. 2010 | 08:57

cartier ballon blue napsal(a):

TU water fish known, is also the source of happiness.
25. 03. 2010 | 02:26

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
29. 03. 2010 | 08:20

replica tag heuer napsal(a):

Easy come, easy go.
31. 03. 2010 | 04:32

breitling replica napsal(a):

The OFT found that individuals in RBS's Professional breitling Practices Coverage Team gave
03. 04. 2010 | 09:02

Terry19Salinas napsal(a):

Cars and houses are quite expensive and not every person can buy it. However, <a href="http://lowest-rate-loans.co...">credit loans</a> are created to aid people in such kind of situations.
08. 04. 2010 | 22:08

discount air max shoes napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
16. 04. 2010 | 08:19

p90x Workout DVD napsal(a):

11. 09. 2010 | 10:04

p90x Workout DVD napsal(a):

17. 09. 2010 | 08:31

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy