Kdo smí pracovat opilý

28. 07. 2013 | 00:55
Přečteno 12624 krát
Čtu si podklady k pravidelnému školení bezpečnosti práce na pracovišti. Dočítám se, že povinností zaměstnance je mimo jiné „nepožívat alkoholické nápoje a nezneužívat jiné návykové látky na pracovišti a v pracovní době ani mimo pracoviště, nevstupovat pod jejich vlivem na pracoviště“ a dále
„podrobit se na pokyn oprávněného vedoucího zaměstnance písemně určeného zaměstnavatelem
zjištění, zda není pod vlivem alkoholu nebo jiných návykových látek“.



Logické. Zcela chápu, že pokud bych vyšetřoval či léčil děti opilý, těžko se mohu divit, že někdo zavolá mému nadřízenému nebo přímo policii. Jak víme z novin, policie v případech opilosti při práci občas zasahuje.

Podobné školení jistě absolvují a stejné zásady podepisují lidé v mnoha profesích: jistě řidiči, hasiči, učitelé, dělníci …

Napadá mě, jestli také politici ve volených funkcích.

Zdá se totiž, že opilost politika vyvolá někdy úsměvy, jindy kritiku, ale nic dalšího se z ní obvykle nevyvozuje. Co pamatuji, tak na důsledky opilosti doplatil jakousi ztrátou pozice jen jeden poslanec, a to jen proto, že jeho absence při důležitém hlasování naštvala jeho kolegy. Neslyšel jsem také nic o tom, že by se politik byl povinen podrobit stanovení hladiny etanolu v krvi.

U jiných zaměstnání se považuje za samozřejmou povinnost pracovat střízlivý. Být přistižen v opilosti může znamenat ztrátu místa.

Mělo by tomu snad u politika být jinak?

Někdo si možná řekne, že práce poslance, ministra či prezidenta s sebou nenese takovou přímou zodpovědnost, jako třeba práce strojvůdce či řidiče autobusu a nějaké to promile v krvi na ní tudíž nemůže nic pokazit.

Jindy slýcháme tvrzení, že pití alkoholu není v případě politika prohřeškem, protože jak víme, Adolf Hitler byl abstinent – takže jak vidíme, abstinence nic kloudně nezaručuje. Skutečně argument hodný demagoga.

Osobně považuji práci ve volených funkcích za velmi důležitou – proto ostatně chodím k volbám. Byl bych rád, kdybychom v těch funkcích společně zaměstnávali zodpovědné, uvážlivé a tedy také střízlivé lidi.

Všem je nám jasné, že pokud nastoupí do práce opilý strojvůdce nebo pilot, může to skončit neštěstím pro mnoho lidí, které přepravují nebo kteří se jim náhodou připletou do cesty.

Měli bychom chápat i to, že pokud se někdo pokouší ve stavu opilosti řídit stát, může to skončit katastrofou pro nás všechny.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Jakelin de Mailly napsal(a):

I Ty, Brute ?
28. 07. 2013 | 02:09

Vlad Naiva napsal(a):

Sice je to oproti korupci vcelku bezvýznamné, ale souhlasím, že chlastání na půdě sněmovny je podivné a rozhodně by nemělo být podporováno slevněným alkoholem. Jenže...

Navrhujete změnit (v rozporu s mezinárodními zvyklostmi) všechny protokoly jak na Hradě, tak na všech institucích spadajících pod ministerstvo zahraničí? Nadto - je možné považovat za "pracovní dobu" i trachtaci nemající nic společného s výkonem práce?

Souhlasím ale, že když např. vystupuje ministr v masmédiu z pozice ústavního činitele, pak to "pracovní doba" je. Proto se podívejte, jak zvracel Kalousek v přímém přenosu

http://www.youtube.com/watch?v=dsRW0rDChrA

Ostatně Kalousek veřejně přiznával, že chlastá, i když mluví ve veřejnoprávním rozhlase (blábolil celou dobu skutečně šíleně) a nikdo se na tím příliš nepozastavil tak jako nad cca dvousekundovou indispozicí M.Zemana (přičemž nikdo neprokázal, že jeho zaškobrtnutí má něco společného s požitím alkoholu a na TV záběrech to vypadalo jako krátké zavrávorání postaršího chlápka po fyzické námaze).
28. 07. 2013 | 02:41

Ládik!!! napsal(a):

Není zřejmé, kdy má president pracovní dobu - těžko mu někdo dokáže, že chlemtá při práci. Nemá ani nadřízeného, který by mu přikázal dýchnout (a Putin to veřejně neudělá). Ve funkci presidenta by měl být člověk s vysokým morálním kreditem - reprezentuje stát navenek a je příkladem mravnosti uvnitř státu. Máme, co jsme chtěli - tedy co chtěla ta sorta lidí, která ho zvolila. Příklad opilství, mstivosti, arogance a nízkých pudů. Nic s tím neuděláme, musíme počkat. Boží mlýny melou.
28. 07. 2013 | 06:26

Ládik!!! napsal(a):

Vlad Naiva -
proč myslíte, že nad Kalouskovým opilstvím se nikdo nepozastavil? Myslím naopak, že se nad tím pozastavil každý. Opilý ministr je totéž, jako opilý president nebo opilý starosta té nejmenší vesnice (v pracovní době). Viděl jste někdy opilou OSVČ v pracovní době? Já ne. Když se OSVČ opije, vypne mobil a ztratí se z dosahu svých klientů, aby o ně nepřišel. Politik ne - ten byl zvolen na 4-5 let a může na voliče jak na placatý kámen. Nejvíce politiků se z pochopitelných důvodů rekrutuje z řad komunistů. Ti to mají v krvi, ti chlastali kde chtěli, ponejvíce s ruskými lampasáky.
28. 07. 2013 | 06:34

Baba Jaga napsal(a):

Jestli oni naši volení představitelé nechtějí být tak trochu "lidoví". O nějakém panáčku je přece nikdo nenutí před novináři mluvit. Vždyť mohou klidně prohlašovat, že pili zdravou vodu z vodovodu.
Že by jim podobné řeči poradila nějaké PR agentura, které za to platí?
Opilý určitě nemá pracovat nikdo, ani doma či na zahrádce. Andělé strážci všechny neuhlídají.
28. 07. 2013 | 06:40

Pavel napsal(a):

Doktore Peychle, máte tohle zapotřebí??
Nebo jste jeden z četných MUDr kterým je plat lékaře málo a chcete se zviditelnit a dostat do politiky ke korytu???
Zatím se z lékařů v politice zvedá žaludek- od Béma přes Sobotku (ODS) k mnoha dalším.
A jestli někoho chytí reportéři napitého, je tak asi to polsední co na politice vadí
28. 07. 2013 | 06:45

Baba Jaga napsal(a):

To: Pavel
Poslední možná ano, ale vadí. Když se někdo nechá zvolit, tak holt musí počítat s tím, že je na něho vidět "imrvere".
Nedějí se jen pohoršlivé věci. Tropická noc u nás nebyla a včera vyvedly z hnízda šikovné mladé naše vlaštovky.
28. 07. 2013 | 06:50

Ládik!!! napsal(a):

Babo Jago -
máte pravdu, Rusnok se chtěl zřejmě pochlubit, že má s bimbem přátelské vztahy a tím se přiblížit k onomu lidu, který bimba vyzvedl z hospody na hrad. Aby si obecný lid nemyslel, že je premiérem bez podpory voličů. Ale dát si frťana ve vedru, to o něčem vypovídá. To neudělá běžný konzument. Je velká škoda, že sem už nepíše pan Nešpor.
28. 07. 2013 | 06:51

Targus napsal(a):

To: Ládik!!!

Já zase opilé OSVČ znám. Na rozdíl od politiků ale nedopadli moc slavně. Píle a vytrvalost moc s chlastem dohromady nejdou.

Zásadní problém je rozsah pracovní doby, resp. rozlišení toho, kdy je prezident či ministr v práci, a kdy už ne. Tedy za předpokladu, že bez chlastu nevydrží.
28. 07. 2013 | 06:51

Ládik!!! napsal(a):

Targusi -
taky znám OSVČ co pije - ale nedělá a bere peníze na bydlení z pracáku či čeho. Funkční OSVČ si nemůže dovolit chlastat, jde jí o živobytí. Politik pravděpodobně chlastá za odměnu nebo ze zvyku, nebo z nějakých soudružských důvodů - do toho ani nechci vidět. Takového politka NECHCI - a nemůžu ho odvolat, musím ho demokraticky strpět. Politik by neměl ve funkčním období chlastat vůbec, vyjma dlouhodobé dovolené. A měl by to dopředu vědět, když se dává na kandidování (když si koupí místo na kandidátní listině u některé z mafií).
28. 07. 2013 | 07:00

démon alkohol napsal(a):

ožralý prezident svým voličům nevadí,opilost je jejich průběžný stav.Jsou mu vděční, že mají na hradě vedoucího se stejnými sklony,navzájem si rozumí a slůvka vysvětlení(Kalousek přece určitě chlastá víc), že to ještě není tak hrozné se vždy najdou.Alkoholová demence nejde zastavit pojídáním tlačenky a uzeného.
28. 07. 2013 | 07:18

miku napsal(a):

Jak je alkoholismus škodlivý pro stát je zvláště dobře patrné na ministerstvu financí. Každou chvíli podroušený ministr Kalousek dotáhl státní kasu a hospodářství s ním do úpadku. Stalo se to také tím, že ve stavu opilosti volal svým vládním a parlamentním spolupachatelům něco ve smyslu - copak jsem ti někdy nedal, ta č ..?
Jestliže je alkoholismus u ostatních občanů škodlivý zvláště jim samotným, případně několika dalším, které přímo ohrožují, tak alkoholismus státních činitelů je škodlivý většině. Prospívá jen nepatrnému okruhu zainteresovaných.
28. 07. 2013 | 07:32

Analytik napsal(a):

Pro notorické uživatele návykových látek platí jiná bezpečnostní pravidla, než pro zdravé občany.
Když na notorika přijde absťák, je pro jakoukoli činnost nepoužitelný. Zeman to dobře ví, proto udržuje svou hladinu alkoholu v krvi nad kritickým minimem. Je na tom velmi podobně jako diabetik, až na to, že vyšší porce inzulinu není na televizních obrazovkách tak nápadná, jako následky vodkové orgie na ruské ambasádě.
Jenom nepochopím, který lékař mu potvrdil při vstupní lékařské prohlídce, že je schopen vykonávat funkci hlavy státu. Možná nějaký zvěrolékař z Vysočiny.
28. 07. 2013 | 07:33

FIŠ napsal(a):

Ládik!
Ty musíš pocházet z komunistického hnízda. To oni dnes jsou největšími antikomunisty.
28. 07. 2013 | 07:34

juvel napsal(a):

Na opilost poslance při výkonu svého mandátu se vztahuje imunita p. doktore. Rovněž tak na spánek v pracovní době, uplácení aj. To říká zákon a Nejvyšší soud. To jste si jako volič zvolil a s tím nikdo nic nenadělá, leda snad prezident Zeman. Držte mu palce.
28. 07. 2013 | 07:59

zemedelec napsal(a):

Pane Peychl.
Sám velký ekonom Sedláček nám doporučuje pitím piva a vína zvednout DPH.
28. 07. 2013 | 08:09

LF napsal(a):

Od inteligentního člověka mě takový text překvapuje.

Pokud operujete či diagnostikujete, je logické, že nesmíte mít zastřené uvažování alkoholem, ale pokud např. někde přednášíte a k jiné práci se nechystáte, existuje nějaký důvod proč si nedat sklenku vína? Společenský večer s kolegy v rámci nějaké konference je také součást práce (hodně nápadů a vzájemné spolupráce vyvstane zrovna tam) a opět není racionální důvod pro úplnou abstinenci.
Analogicky to platí v politice.

Nebo šlo jen o to, najít hůl na Zemana (Kalouska)?
28. 07. 2013 | 08:11

MaB napsal(a):

Inu, uvidíme při volbách. Pokud si lid (a pražští novináři) zvolí opět Kalouska, tak je zřejmé, že jim to nevadí. Anebo vadí tak málo, že jsou pro jiné, i domnělé, kvality dané osobnosti schopni tohle tolerovat. Se Zemanem to je složitější, vzhledem k tomu, že příležitost ověřit si toleranci, pro změnu jeho voličů, bude na řadě až za pár let.

Ale, upřímně, ten chlast mi na obou vadí vlastně nejméně.
Spíš mi vadí drzé lhaní. Jedno šikovné (Kalousek), druhé bezostyšné (Zeman).
28. 07. 2013 | 08:13

Ládik!!! napsal(a):

FIŠ -
táta by tě porovnal krikou.
28. 07. 2013 | 08:14

Drzá zrzka napsal(a):

Jakej pán, takej krám.

Opilí cyklisté v silničním provozu, opilí vodáci na řekách, opilé ženy opylené opilými opilci...
28. 07. 2013 | 08:20

FIŠ napsal(a):

A Ládik zareagoval. Tak jsem se nespletl. Knížku jen hodil za hlavu. Nyní má modrou.
28. 07. 2013 | 08:20

Ládik!!! napsal(a):

FIŠ -
pokus se vyjádřit k tématu. Pokud nic nemáš, zůstaň v Surgutu (nebo odkud píšeš) a běž si něco nasbírat nebo chytit.
28. 07. 2013 | 08:31

krajan napsal(a):

Prosím všechny,
ignorujte jistého Ládíka. Když ho tak pozoruji delší dobu, v jeho případě jde mánii,grafomanství a posedlost, podpořenou spoustou volného času. On zjevně, nemajíc do čeho píchnout, tiskne slova, slova, slova. Slova bez obsahu a významu, tedy naprosto zbytečná. Takže reakce na něho jsou stejně zbytečnou ztrátou času.
Ládíku, prosím, nereagujte, to není adresováno vám.
28. 07. 2013 | 08:46

FIŠ napsal(a):

Ládik!
To je k tématu. To co platí o antikomunistech platí i opilcích.
Největší fetingři se taky tváří jako abstinenti. Vypadá to že o
tom hodně víš.
28. 07. 2013 | 08:55

Míla napsal(a):

Krajane
naopak,čím větší antikomunista a kritik všeho levicového,tím pro komunisty a levici lépe.Taková pěkná medvědí služba a předvolební agitace.A když se k tomu přidá pár aférek,tak je úspěch zaručen.
28. 07. 2013 | 08:58

Baba napsal(a):

Laiku, politika je mimo jiné uměním obraznosti. Je možné, že směřujeme do věku, kdy budeme obvyklé činnosti provádět jinými postupy. Kritik kvality rohlíků nemusí umět rohlíky vyrábět.
28. 07. 2013 | 09:09

Viola napsal(a):

Alkoholismus, drogy, nadměrné užívání psychofarmak, tabakismus by měl pro příště vyloučit každého z politické funkce a tedy z parlamentu. Mělo by to být uzákoněno. Kdo v průběhu své funkce začne pít alkohol, kouřit, užívat drogy, nebo více užívat tišící, nebo povzbuzující tabletky, měla by mu být dána výpověď.
28. 07. 2013 | 09:26

ˇ napsal(a):

Máme tady, vážený autore, více "dárečků" z dob před Listopadem 1989, a naši milí "volení-nevolení" "zástupci lidu", naši kapříčci (kteří si rybník sami nevypustí)je užívají plnými doušky, neb jim nesou peníze a výhody.
Především je to alkohol na pracovišti. Kalousek může používat argumenty jakékoli, ale občané vědí své. Že ale opilý politik český tzv. "demokratické doby" je stejně nepostižitelný jako opilý politik z řad KSČ (ne)časů normalizace, je nasnadě. Máme zde jasný a konkrétní příklad totožnosti "demokratického" politika a politika strany KSČ - co do práv a povinností.
Dále je mi k smíchu to, že éra socialismu-komunismu (léta 1948 - 1989) byla shledána zločinnou, ale KSČM máme ve vládě dál.
Jsou tedy voliči této strany vinni, že propagují tuto stranu?
Ano, to je "něco jiného".
Je to asi tak "něco jiného", jako kdybychom "ve stroji času" sebrali libovolného politika - řekněme z r.1973 - dali jej do dnešní "vrcholné politiky" - s maskou známého politika. Zapadl(a) by mezi ně, protože chování politiků z let 1973 a 2013 se příliš neliší. Co do toho alkoholu, co do té "(ne)postižitelnosti", co té "rovnosti" před zákonem ...
a co do těch nekonečných keců "pro blaho národa".
"Demokratické" volby se též neliší od těch předlistopadových.
Ať volíte jakkoli, budete mít ten samý soubor. Dnes to jen zpočátku nepoznáte, ale efekt je zcela stejný.
Protože ale volba KSČM může být volbou tou nejméně bolestnou, a komunisté ještě po Listopadu 89 nevládli, volme je, ať máme výsledky vlád za to čtvrtstoletí ucelené!
ODS již bude nevolitelnou, ODA již dávno zanikla, KDU-ČSL se vždy připojila ke komukoli, ČSSD má tradici o sto let delší než ODS, ale jinak si nemají co vyčítat. TOP 09 je stejně "módní" výstřelek a touha po atrakci jako "LIDEM". Tedy - dny jejich jsou sečteny.
Takže - koho nám zbývá volit, když ostatní strany mohou být beztak jen převlečení komunisté, které vzešly z jedné matky - KSČ. A otec je neznámý ...
28. 07. 2013 | 09:31

Marie napsal(a):

Proč jste tento text nenapsal, když se Poslaneckou sněmovnou potáceli poslanci v čele s Kalouskem, kteří schválili ty zákony, které tu máme dnes, třeba ty, které dělají ze zdravotnictví kšeft nebo církevní restituce. Obojí nás přivádí do dávné minulosti.
Nebo žeby vám snad vyhovovaly?
A nemyslíte, že i relativně střízlivý člověk, tedy ten, který vypadá neopile, nemůže udělat strašné věci, které poznamenají spousty lidí na těle a na duchu? Třeba takový náš velký amnestor? A co třeba takový strojvůdce rychlovlaku, který nedávno vykolejil ve Španělsku? Copak si nejsou tihle dva podobní?
Spíše bych čekala, že se někdo zamyslí nad tím, jaké typy lidí se dostávají bez jakýchkoli psychologických textů do funkcí, které mohou ovlivnit životy lidstva i bez toho, aniž by si dali nějakou skleničku.
28. 07. 2013 | 09:31

Baba Jaga napsal(a):

To: Drzá zrzka
Zdravím. Krásně jste v 8,20 česky zaperlila. Vaše někdejší: "Pyš, jak sliš." při rozpravě o češtině jsem si dočista uložila do památných výroků.
Nedělají tu dnes ze spoluobčanů někteří národ opilců? Nebo snad posuzují každý podle sebe?
28. 07. 2013 | 09:32

Viola napsal(a):

LF

Do poslanecké sněmovny, kde se projednávají zákony by měli poslanci chodit střízliví a co se týká nějakých setkání politiků při obědě, večeři, tak ať si přihnou, ale ať nevydávají bezprostředně poté žádná vyjádření a ať se o ničem vážném neradí, až potom. Ale stejně, jestliže někdo každý den potřebuje alkohol, stává se alkoholikem a jeho mozkové závity nemohou dobře pracovat, to snad potvrdí každý lékař. A podívejme se jak dopadají populární osobnosti, když se dají na pití alkoholu, nejčerstvějším příkladem budiš Iveta Bartošová.
28. 07. 2013 | 09:33

Ládik!!! napsal(a):

Psal jsem to už včera - s teplem se útočnost obtížného hmyzu zvyšuje.
28. 07. 2013 | 09:37

Viola napsal(a):

pane zemědělče

pan velký ekonom Sedláček bude dnes na OVM, on jistě nedoporučuje zvyšovat tímto způsobem DPH v poslanecké sněmovně.
28. 07. 2013 | 09:40

Viola napsal(a):

Ládíku

myslím, že ani v tomto svém tvrzení o útočnosti obtížného hmyzu nemáte pravdu. Třeba ovádi nejvíce štípou se zapadajícím sluncem a zrovna tak komáři, vyrojí se až se trochu ochladí a vzduch zvlhne. Naproti tomu pracovitý hmyz jako včelky, čmeláci a mravenci čile vylézají a vylétávají na sluníčko a pracují.
28. 07. 2013 | 09:43

Drzá zrzka napsal(a):

Baba Jaga

Zajímavé, že mi vždycky v hlavě uvíznou nepodstatné hlouposti.
Pyš, jak sliš. Drzý jazyk brzy Ruzyně.

Národ opilců rozhodně nejsme. Jen se víc píše o činech spáchaných pod vlivem (nejen alkohohu). Třeba takové činy spáchané pod vlivem moci. Být opilý mocí a moci, je nemocí z dřívější nemoci. :-)
28. 07. 2013 | 10:14

Ládik!!! napsal(a):

V naší hospodě (než ji zavřeli pro slabou účast) byl nápis: HOSPODA JE UNIVERSITA ŽIVOTA". Kdoví, co mají napsáno v parlamentním nebo presidentském bufetu. Raději ani nedomýšlet. To ani nemluvím o Lánech - park je prý zamčený, aby bimba nikdo neotravoval.... Před léty jsem klienta bývalého pétépáka, hrabal v Lánech listí a jednou mluvil se soudruhem Gottwaldem. To se dnes nemůže stát, jsou foukače a vysavače listí a jejich operátoři mají hluchátka.
28. 07. 2013 | 10:21

slavwin napsal(a):

Jsem stavař, za bolševika koloval vtip" My a diplomati můžeme pít v práci. Dá se přetáhnout na politiky, lobisty atd. Stát se řídí sám, ve válce některá zkratková řešení mohou mít pozitivní dopad, když ne, tak každá bitva se neprohává.
28. 07. 2013 | 10:23

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, ládíku, dle voňavých slovíček tu, je zřejmé, že sockom úderka nastoupila v plné síle.
Horkem to asi nebude, spíš dostali zaplaceno, a obávám se, že opět i z mého.
Veselé krizování ...
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc1/326148_132192046898460_897015548_o.jpg?dl=1
28. 07. 2013 | 10:24

slavwin napsal(a):

Stalin se prý zeptal britského MZV Edena pijí vaší generálové, aniž čekal na odpověď dodal- Moji hodně, čím více pijí, tím jsou lepší.
28. 07. 2013 | 10:34

Viola napsal(a):

pane gardene z důchodu se daně neplatí.
28. 07. 2013 | 10:36

Baba Jaga napsal(a):

To: Drzá zrzka
Pravdu máte.
Kdysi jsem měla v práci před sebou tuto cizí moudrost:
"Mluviti stříbro, mlčeti zlato, přitakávání služební postup." Kdo ví, zda všude stačí jen přitakávání...
Neměl by tu pan wbgarden raději nám pro radost dávat fotečky svých pěstitelských úspěchů? Asi si na pana Churchilla (poprvé mě dnes napadlo přeložit si jeho příjmení)vzpomněl v souvislosti s tématem blogu.
No, jdu udělat na teplo nepříliš náročný oběd. Vám všem dobré chutnání bez ČT - i když se možná na moudra pana Sedláčka také kouknu.
28. 07. 2013 | 10:47

Myšelín napsal(a):

Podívejme se třeba na takového Michelangela. Ten kdyby nevypil svoji denní dávku Chianti, tak dnes tůristé v Sixtinské kapli nezírají na Poslední soud ale na bílý strop.
A to by byla škoda, ne?)))
28. 07. 2013 | 10:47

Ládik!!! napsal(a):

wbgardene, zdravím - zrovna dělám Bezručovku s novým Šantánem, open 6/2015.
28. 07. 2013 | 10:53

svatý Václave... napsal(a):

V poslanecké hospodě se čepuje tvrdý alkohol legálně. Pití alkoholu v pracovní době tam je tedy úředně povoleno. Jaké výsledky pak chceme po pracovnících úřadujících v hospodách? Pracoval jsem 45 let jako zaměstnanec jednoho středního podniku a pak dále jako OSVČ. Nepamatuji si, že bychom mohli kdykoli z porady odejít k hospodskému pultu a tam si dávat frťany. V poslanecké sněmovně to je běžné. Dokud budou podobné móresy jako chlastání poslanců v pracovní době a imunita, kdy poslanec nemusí dodržovat zákony a slib který dal voličům, nikam se nedostaneme. Poukazovat zde jenom na prezidenta, bez toho, že tam tu šavli dal a někdo jeho stav alkoholu prozkoumal, je směšné a z tohoto pohledu jenom hloupé okopávání kotníků.
28. 07. 2013 | 11:04

Dáša N. napsal(a):

Našemu doktoru S., kterému jsem říkala doktor Pernikář, kvůli jeho závislosti na pervitinu a alkoholu, v jehož oparu často ordinoval do té doby, než jej odvedli policisté, vděčím za to, že na rozdíl od některých jiných lékařů dokázal stanovit diagnózu a také byl ochoten navštívit pacienta, kterého nemocnice vyexpedovala jako schopného života doma bez lékařského dozoru a pak doléčoval to, co v nemocnici zanedbali.
Je proto možné, že lékař je vlastně takový kreativec, který by se nemusel zříkat alkoholu zcela. Doktor Jonáš říká, že prý není nic lepšího na odreagování se od utrpení pacientů, než sklenka alkoholu denně.
28. 07. 2013 | 11:06

Ládik!!! napsal(a):

Dášo N. -
u felčara bych to pochopil, jeho práci mu nezávidím. Chlastající politik je ale horší, než chlastající řidič nebo policajt (viděl jsem jednou 2 kusy v lesíku pod havířovským koupalištěm, měli rozpitý půllitr vodky; měšťáci).
28. 07. 2013 | 11:11

Karel napsal(a):

Takový ovíněný neonatolog, kdyby dýchnul na novorozence, se kterým to moc dobře nevypadá, možná by udělal záslužný skutek. Porozmýšlejte o tom.
Z historie víme, že obávaný baron Trenk byl novorozené nedochůdče a kdyby jej po narození nevykoupali v červeném víně, Evropa by byla ušetřena jeho řádění.
Také Dlabáček s Rambouskem po návštěvě vinného sklepa mohli svému omdlelému příteli dát svou krev. Měli totiž stejnou krevní skupinu - Muller Thurgau.
28. 07. 2013 | 11:15

Dáša N. napsal(a):

Ládik!!!
Třeba už měli po šichtě. A nebyli to ti, co dýchli na Janouška, když mu potom naměřili ty tři promile?
28. 07. 2013 | 11:19

zemedelec napsal(a):

Pane slavwin.10:34
Moc bych o tom pití během 2.světové nemluvil.
Možná se ten příděl pro důstojníky dodržuje dodnes.
28. 07. 2013 | 11:20

Drzá zrzka napsal(a):

Karel

ten vtip od pana Renčína o stejné krevní skupině miluju. :-)))
28. 07. 2013 | 11:22

zemedelec napsal(a):

Paní Viola.
Podle těch uváděných cen pro poslance,tak jsou určitě vyjmuti s placení nejen DPH.
Když si to můžou schválit sami sobě,tak se nedivím.Myslím,že by to chtělo zjistit kolik vypijí tam a kolik si odnesou domů.
28. 07. 2013 | 11:29

Ládik!!! napsal(a):

Legraci jedině po práci.
28. 07. 2013 | 11:30

Viola napsal(a):

jestli je to tak pane zemědělče a alkohol v poslanecké kantýně je osvobozen od DPH, je to trestuhodné.
28. 07. 2013 | 11:37

Karel napsal(a):

Pane doktore a byl někdy Václav Havel ve funkci opilý alkoholem? Co si myslíte ?
A Kalousek léta řídí nejdůležitější resort - finance a byl někdy opilý alkoholem ? Co myslíte? A víte, že on má v úřadu pod palcem i zdaňování alkoholu. Co si myslíte, že ve skutečnosti ví o metylalkoholové aféře, která má na svědomí 40 lidských životů?
Zajímá vás to jako lékaře a občana nebo jenom se módně připojujete k okopávání Zemana ?
28. 07. 2013 | 11:45

Medikolog napsal(a):

Už chápu, proč nemohl být Tomáš BAŤA politikem. Říkal a dodržoval jako zásadu, že DEN JE NA PRÁCI.
28. 07. 2013 | 11:48

Rita napsal(a):

To poslední, co bych chtěla, je jakkoli se zastávat opilectví nebo je propagovat. Ale od věků je známo, že mnoho tvůrčích činů by bez podpůrných látek nikdy nevzniklo. Jen si vzpomeňte na ty tucty malířů, básníků, skladatelů... bez šťávy ani ránu, říkají tomu všelijak, třeba múza. Je to velká slabost - ale lze ji šmahem tak zcela odsoudit, jedná-li se o její plody, které povznášejí lidstvo nebo mu zjevně pomáhají? Sportovce ani nechci připomínat, dělají to v zájmu úspěchu, zisku medaile - hrozný paradox. Svinstvem k vítězství ducha a těla... tohle "dokáže" jedině člověk.
Měli jsme dirigenta, který "pod vlivem" dokázal z nás - orchestru vytáhnout takový výkon, že jsme byli všude nejlepší. A to nešlo o prachy, tehdy se soutěžilo za diplom a potlesk. Ale byl náš nejlepší, nejvíc jsme mu věřili a šli jsme za ním naplno a rádi. Pak přišlo několik nezávislých a jak přišli, tak odešli, nic po nich nezůstalo. Proto se zdráhám jednoduchých odsudků.
28. 07. 2013 | 11:51

Rita napsal(a):

Ještě musím dodat. Je zásadní rozdíl mezi tím, dát si skleničku, cígo, a v klidu si tvořit, zalezlý v ústraní. A nebo sednout za volant a řídit mašinu, dokonce se spoustou lidí. To druhé je něco jako úkladná vražda, to je snad jasné.
28. 07. 2013 | 11:56

modrý edvard napsal(a):

Aniž bych se politiků chtěl zastávat, vidím problém v tom, kdy je politik " v práci". Samozřejmě můžeme říct, že furt, ale to asi není reálné. Střízlivý stav by měl politik udržovat, pokud plánovaně vystupuje na veřejnosti. Pokud se na veřejnost (ne do hospody ve Lhotě, ale třeba do rádia) dostane neplánovaně a namazaný, měla by ho odclonit sekretářka, tajemník, poradce atp.
Kromě toho, při společném popíjení se problémy nejspíš řeší líp. /dáme si ještě velkou kofolu a mezitím se dohodneme, kdo bude vyslancem v Barmě/.
Myslím si, že chlastání u našich politiků sice je problém, ale v pořadí závažnosti někde mimo top 20.
28. 07. 2013 | 12:05

ari napsal(a):

Trapný útok na Kalouska.
(Pokud se týče prezidenta, tam jsem ho od chvíle, co se stal prezidentem, neviděl opilého. Ostatně ani předtím. Virózu kombinovanou s náročným výstupem do schodů a nemocnýma nohama při akci s klenoty mu věřím.)
Opíjející se poslanec Kott (lékař, stejně jako autor blogu pan Peychl) sedí ve vězení, takže po téhle stránce je dnes v české politice problémem jen ten Kalousek. A toho už nikdy nikdo nikam nezvolí. Takže celkem zbytečný blog.
28. 07. 2013 | 12:07

démon alkohol napsal(a):

to ari.asi žijete v jiné zemi že jste neviděl ožralého prezidenta M.Z.Ale je divné že v jiné zemi mají také Kalouska a Kotta.
28. 07. 2013 | 13:04

Scarabeus napsal(a):

Miloš Zeman. Jeho zaměstnavatel, tzn. jeho voliči, mu chlastat v práci dovolil. Pediatrovi by to ti stejní lidé nedovolili.

M. Zeman je i ožralý schopen většího duševního výkonu než většina lidí za střízlivého stavu ...... to ale neznamená, že to M. Z. schvaluji, že mně nevadí ožralý.
28. 07. 2013 | 13:35

honza napsal(a):

je to správná kritika Kalouskova popíjení v pracovní době. Kalousek už je naštěstí pryč a Kott také, výtky jsou tedy už čistě akademické.
28. 07. 2013 | 13:47

prohibice vede k rozkvětu zločinnosti napsal(a):

Rito,
nejhorší je, že už ani sládci nesměj v práci pít pivo.
Pak si kupte ty chc..ky, které vyprodukují.
Navíc je známá věc, že šofér po prvním panáku řídí líp, páč je nabystřený a má lepší náladu.
Závodníci Grand Prix za volant jinak, než se štamprlí do každé nohy nesedli.
Taky to nebyla taková nuda, jako F-1.
28. 07. 2013 | 14:17

kelt napsal(a):

Zeman se přiznal,že má rád slivovici.
Po zdolání 66 schodů a disfunkci ovládání palce u nohy se opřel o zeď.
To je záminka pro všechny Zemanofoby a hlupáky ho prohlašovat za alkoholika.
Nemám jim to ani tolik za zlé-okopávání kotníků a poštěkávání ratlíků na velké psy je běžným výrazem strachu a vědomí si vlastní nedostatečnosti.
To,že se naplnila jeho vize o konci vlády Kalouska a jeho jasný vzkaz,že nemíní dát druhou možnost vládě Němcové,kterou bude řídit Kalousek a mafiáni v pozadí je dobrým signálem pro 85% lidí této země.
Pokud by ti všichni ohniví zastánci parlamentí demokracie to s tou demokracií mysleli opravdu váženě,tak měli již před deseti dny možnost rozpustit PS a ukončit"řádění toho opilce"který si je k obveselení lidu obecného vychutnává.
Nelze totiž sedět jedním zadkem na dvou židlích.
28. 07. 2013 | 14:35

Hanick napsal(a):

Pochopím, že při slavnostním obědě s delegací asi padne nějaká sklenička či číše. Prezident si dokonce musí připít s představiteli jiných zemí, osobnostmi a pod - má to v popisu práce a protokolu.
Ale chlastat v parlamentní kantýně je česká hnojová specialita. Opět.
28. 07. 2013 | 14:50

čert }:o napsal(a):

Drzá zrzka napsal(a):
po přečtení příspěvku mě napadlo:
jakej voráč takovej vůl =o)
Vy jste mě předběhla jemněji =o)
Včera na svatbě 42 stupňů a nikdo
si jí nelísk A že tam byli i první ligu
chlastací borci Na můj dotaz proč nepijete
chlapi - mi bylo sděleno že jen debil
pije v takovým vedru a že to je vražedná
kombinejšn
Nevíte o někom kdo pije i tomhle vedru? ;o)
Hezký den
28. 07. 2013 | 15:01

čert }:o napsal(a):

Drzá zrzka
bonus:
http://www.rencin-vtipy.ic.cz/
28. 07. 2013 | 15:10

RedNeck napsal(a):

Slivovici údajně konsumovali ve vedru sekáčí obilí. To aby se nepotili.

http://www.youtube.com/watch?v=KiFcjMojlQg
28. 07. 2013 | 15:43

xyzy napsal(a):

Už se stalo.

"pokud se někdo pokouší ve stavu opilosti řídit stát, může to skončit katastrofou pro nás všechny."
28. 07. 2013 | 15:59

xyzy napsal(a):

čert 15:01

Víte, že ani naznačovat není hodno :-)))!
28. 07. 2013 | 16:01

čert }:o napsal(a):

xyzy
nenaznačuji ni nejmenuji
každý stejně dobře ví o koho jde =o))
28. 07. 2013 | 16:07

Alfa napsal(a):

Už i zahraniční tisk si všimnul odporného českého sportu okopávání prezidenta našimi statečnými médii.
Prezidenta ale podporuje čím dále tím více lidí. To je k vzteku, co, Ládíkové? Takové pracovní nasazení různých Hvížďalů, Pehů. Urbanů... a lidi mají svou hlavu.

Ostatní napsal Kelt (14.45).
28. 07. 2013 | 16:26

Jank napsal(a):

Pane autore, nemuzete cekat zmeny, kdyz sam president pije. Jak by to vypadalo, kdyz by vyzadoval od svych podrizenych, aby v praci nepili a on sam by byl pod obraz? PREZIDENT MA JIT PRIKLADEM a podle toho to tak vypada. MAM jen podezreni, ze ta
pijatika s Rusy nebyla jen tak a doufam, ze Zemana nekdo hlidal, aby neco neslibil ci nepodepsal, kdyz byl tak zrizeny.
O kazdem alkoholiku vite, ze piti je jeho slabina a kdyz nekdo bude toho chtit vyuzit, tak si piste, ze to tak dopadne.
28. 07. 2013 | 16:40

pamětník napsal(a):

Pane autore, nemuzete cekat zmeny, kdyz sam president nepije, ale různí Jankové lžou, pomlouvají a plivou.
28. 07. 2013 | 17:13

Radkin Honzák napsal(a):

Jak mají být chudáci střízliví, když mají kolem sebe tolik bývalých pinglů?!
28. 07. 2013 | 17:48

wachek jr. napsal(a):

Pan dochtor si nepřečtl bezpečácké předpisy ale rovnou nařízení vlády, která vydala tabulku, kolik má osoba s průměrnou plochou povrchu těla (by mě zajímalo, jestli jezdili válcovačkou po průměrném dobrovolníkovi, když už nemáme odsouzence k smrti, které používali k vypracování řezů pro magnetický skener) minimálně vypotit a vyzářit, aby měla nárok na přesně dávkvané množství ochranného nápoje (zteplalé vody z vodovodu) zdarma.
(Píše o tom, jako vždy o všem Česká Pozice, zatímco Aktuální protičeská pozice uveřejňuje dvojsmyslné kydy proti vlastnímu prezidentu - mi připomíná měsíce po 5. říjnu '38.)

Zajímalo by mne, jestli ty předpisy vyhotovuje Dr. Henych na vitru nebo nějaký pozůstatek šišky na MPSV. Podle aplikovaných vzorečků to mohlo být klidně i společnou rukou.
Nikdo pořád nepochopil, že největší škody vznikají živením státního aparátu.
28. 07. 2013 | 17:56

Míla napsal(a):

Pamětníku
to chce klid,hlavy pomazané se vyskotačí,Zeman je má stejně na háku a jejich duchaplné řečičky stejně nečte.Osobně mu fandím jakým způsobem si poradil s koaličními stranami a v praxi jim předvedl to,co sami celou dobu vlády dělali.Oni se oháněli tím,že jim voliči dali důvěru,Zeman použil to samé.Jen s tím rozdílem,že se řady příznivců nerozpadnou tak,jak se pomalu rozpadá celá slavná trojkoalice.A dlouho jsem neviděl v akci spáče,zřejmě bude mít Dr.Samková pravdu o jeho zdravotním stavu.
28. 07. 2013 | 17:59

Bestia triumphans napsal(a):

Ládik!!! napsal(a):
...Ale dát si frťana ve vedru, to o něčem vypovídá. To neudělá běžný konzument.
!
:-)
28. 07. 2013 | 18:15

Petr z Tábora napsal(a):

Myslím, že škála je širší než jen střízlivý - opilý. Dále si musíme přiznat, že jsou povolání ke kterým patří mírné požívání alkoholu, ne opilost.
28. 07. 2013 | 18:19

Vox populi napsal(a):

Není možné pochopit ,že po několika přímých TV záběrech ožralého "presidenta" se najdou jeho adoranti jej veřejně hájit.Lze to vysvětlit jedině tím,že jsou rovněž notoriky.Pan doktor Peychl píše "pokud se někdo pokouší ve stavu opilosti řídit stát,může to skončit katastrofou" -to už je katastrofa když Zemanovi adoranti jej veřejně opěvují jak je dobrý.Tak hluboce klesla česká kotlina po osmi letech panování Klause a nyní to snad bude ještě horší. Putin se jistě raduje jak dobře vybral.
28. 07. 2013 | 18:48

pamětník napsal(a):

Vox populi
má problém s chápavostí a o co horší zrak, o to bujnější fantazii. Prý několik přímých TV záběrů! :))))))
28. 07. 2013 | 19:03

Richard napsal(a):

pane autore, M. Zeman nebývá opilý, k tomuto zapeklitému tématu se přeci sám vyjádřil, aneb opíjet se prý normální není, ale pít ano, takže pan Miloš prostě jen vydatně pije...
Pokud stojí na nohou a neblinká, tak prostě dle vlastních představ opilý není a pan prezident je tady přeci ten, který určuje, co je normální a důstojné a co zase ne, a politická moc, kterou si interpretuje po svém mu k tomu dopomáhá...óóóóó jaké to štěstí nás potkalo...óóóóó´haleluja, jestli to tak půjde dál, tak se nakonec za nás všechny obětuje ....
28. 07. 2013 | 19:31

démon alkohol napsal(a):

to pamětník,a na nich byl ožralý jako bulík.Měli z toho srandu i číňani,takže ta videa oběhla celý svět a podle tebe mají všichni bujnou fantast a horší zrak.Už i jeho kancléř přiznal že výmluva na prst u nohy byla trapná.
28. 07. 2013 | 19:37

Richard napsal(a):

V republice roste nebezpečný problém s abúzem alkoholu u mladých lidí a prezident, jehož portrét visí na zdech školních tříd, veřejně a z nejvyššího mocenského místa, jako nejvyšší reprezentant a společenský vzor prohlásí, že pít je normální. Tohle je čin hodný skutečného idiota.
Místo, aby korigoval sám sebe, pohoršuje se nad Putnou za neškodný transparentík.
Itś great.
28. 07. 2013 | 19:40

E.T. napsal(a):

Země je v takovém srabu, že to, jestli ten či onen má slabůstky, už hraje roli zanedbatelnou, byť to je hlava státu. Můžeme si snad vybírat? Bylo z koho? Stávající prezident všechny převyšoval rozumem a schopností uvažovat a logicky myšlenky sdělit, přinejmenším, a tím, že dovedl ve většině lidí vzbudit důvěru. A šmytec - ostatní kecy jsou zbytečné. Nevzpomínám si, že by někdo zpochybnil jeho osobu během prezidentské kampaně kvůli pití, a že vylézaly věci... Pokud je někdo závislý na čemkoli, je mi ho líto a přeju mu pevnou vůli. Možná že ji najde i dotyčný, na rozdíl od armády jiných.
Mimochodem blog není jen o prezidentovi, to se zase jen potrefené husy ozvaly. My měli šéfku, co začala ráno nasávat a v poledne už s ní nebyla řeč. A 20 let to nikomu nevadilo. A to řídila jen 18 lidí. Inu nejen "ústavní zvyklosti" jsou všelijaké, i firemní.
28. 07. 2013 | 19:47

E.T. napsal(a):

Richard

1) Alkoholismus u dětí roste od konce 90. let, a to dosti strmě a nejvíce v Evropě. Takže to je podle Vás vina prezidenta, který tehdy ještě opravdu visel povinně nad tabulí - kdopak to byl?
2) Nyní už neplatí, že školy musí vyvěšovat ve třídách obraz prezidenta. Dnes mnohde visí např. Komenský. OK?
3) Mně osobně je po alkoholu zle, ale že "pít je normální, v rozumné míře..." je absolutní pravda a dokonce doktoři to doporučují (víno, pivo, občas becher apod.). Normální není opíjet se, a přesně tak to bylo řečeno, dohledejte si to.
28. 07. 2013 | 20:00

Ládik!!! napsal(a):

Mi dokonce vadí, že president sedí na hradě jako nějaký monarcha, kterému to patří. To si může dovolit kníže ve Vaduzu, ale u českého presidenta je to až směšné; už tam "vládl" mnohý ožrala a ruský pohunek; je to znevážení historického místa. Cikánům vadí prasečák v Letech, Čechům nevadí ožralové na hradě.
28. 07. 2013 | 20:18

Richard napsal(a):

Máte pocit, že můj příspěvek vyznívá tak, že Zeman je vinen za problém, jenž jsem zmínil a který jak správně píšete, roste již delší dobu?
Myslím, že ho svým jednáním a ze své pozice "jen!" trošku více přihnojil, což považuji za velmi nebezpečné, vzhledem k nebezpečí/choulostivosti samotného problému...
V mnoha třídách, přestože Zemanův portrét viset nemusí, prostě visí, bo ho někdo zvolil prezidentem, o.k.?
Byl dosazen do role čelního představitele státu, nejvyšší společenského reprezentanta a vzoru, z toho hlediska má velkou moc ovlivňovat nejrůznější společenské situace.
K Vašemu třetímu bodu, Zeman svým výrokem vlastně ospravedlnil své vlastní jednání/pití, čili vlastně řekl, "být ve stavu jako jste viděli mnohokrát mě např. u korunovačních klenotů nebo na různých videozáznamech(kde je zjevně pod vlivem "virózy"), je zcela normální, protože jsem opilý nebyl, pouze pil.
Pokud mi chcete říct, že Zemanovy stavy jsou důsledkem zdravotního množství, tak naše debata nemá smysl. Opravdu nejsem psychiatr, abych lidi zbavoval bludů.
Zeman nakládá s realitou podobně "geniálně" jako jeho dvojče Klaus.
Oba předvedli výkony hodné idiotů a stále v tom bez sebemenší sebereflexe pokračují.
Skoro to na mě působí, že jsme si v posledních dvou prezidentských volbách vybrali snad to nejhorší, co bylo možno.
28. 07. 2013 | 20:19

Ládik!!! napsal(a):

E.T. -
deset z deseti výrobců alkoholu Vám potvrdí, že pít v malých dávkách nejen že neškodí, ale že je to zdravé. U mužů jsou to 2 piva nebo 2 deci červeného denně.
28. 07. 2013 | 20:21

pamětník napsal(a):

démon alkohol
soudí podle sebe. Vykládat trumberovi něco o neuropatii nohou, o několika desítkách strmých schodů bez zábradlí a o chřipce je marné, Číňani to vědí líp. :)
28. 07. 2013 | 20:27

Richard napsal(a):

tohle je přesně ten vliv na společnost, který jsem zmínil, ožralý Zeman vyhlásí, že měl virózu a statisíce cvičených papagájů to po něm bezduše a mechanicky opakuje...a to jsou dospělí...
28. 07. 2013 | 20:31

Ládik!!! napsal(a):

Richard -
zeman nic nevyhlašuje, má na to přece lidi, které platíme.
28. 07. 2013 | 20:34

šebány napsal(a):

Víte proč se slušní a chytří nehrnou do politiky? Museli by komunikovat s lidmi typu "Ládík " apod. No a proto taky nechodí na blogy.
28. 07. 2013 | 20:35

pamětník napsal(a):

Richarde a Ládíku!!!
Jsem natolik odborně vzdělaný, že opilost poznám, těžší stupeň i z obrazovky, takže žádné vyhlášení kohokoliv, ani neználků vašeho typu, mě nemůže ovlivnit. Prezident Zeman u korunovačních klenotů zjevně opilý nebyl, ale zjevně měl virózu. Důkazy: opilý prezident by nebyl schopen bezproblémově vložit klíč do zámku a odemknout; v krátkých intervalech si utíral pot s čela - očividná choroba; o neuropatii se nezmiňuji. Doporučuji před trousením nesmyslných výroků napřed si zjistit objektivní informace, když už samo nejste schopni vidět očividné, a až potom mklábosit, abyste nebyli za Škrholy.

Ládik!!!:
"zeman nic nevyhlašuje, má na to přece lidi, které platíme." Vy se toho tím paušálem naplatíte. :))
28. 07. 2013 | 20:44

pamětník napsal(a):

šebány:
Najdou se výjimky, aspoň co se blogů týče.
28. 07. 2013 | 20:45

Richard napsal(a):

"Richarde a Ládíku!!!
Jsem natolik odborně vzdělaný, že opilost poznám, těžší stupeň i z obrazovky, takže žádné vyhlášení kohokoliv, ani neználků vašeho typu, mě nemůže ovlivnit. Prezident Zeman u korunovačních klenotů zjevně opilý nebyl, ale zjevně měl virózu. Důkazy: opilý prezident by nebyl schopen bezproblémově vložit klíč do zámku a odemknout; v krátkých intervalech si utíral pot s čela - očividná choroba; o neuropatii se nezmiňuji. Doporučuji před trousením nesmyslných výroků napřed si zjistit objektivní informace, když už samo nejste schopni vidět očividné, a až potom mklábosit, abyste nebyli za Škrholy."

teď jsem se díval a bohužel nemám barevné peří...
zkuste to jinde pane pamětníku, však on Vám to někdo rád odkýve, nebojte...
28. 07. 2013 | 20:51

Drzá zrzka napsal(a):

čert }:o

Děkuji za odkaz na KPFRH. Jdu hledat budníčka. Ten je velmi užitečný tím, že do ničeho nekecá :-)
28. 07. 2013 | 20:51

pamětník napsal(a):

Richarde,
Vaše vymyšlené lži mně jsou lhostejné, takže je mi i jedno, kdo co mi ´odkývne´. U klenotů to tak prostě bylo, ostatně nepřímo to potvrzujete svým nevěcným blábolem. Kdybyste disponoval validním argumentem, určitě byste ho uplatnil.
28. 07. 2013 | 20:56

Richard napsal(a):

no máte pravdu, už musím valid bo se musím uplatnit ještě v obchodě než mi ho zavřou, abych na večeři disponoval žádoucími potravinami, které snad do rána projdou celým mým trávícím traktem a do rána se transformují v něco podobného, co zde "plodíte" momentálně Vy...
ale jinak uznávám, jste výjimečný odborník, myslím, že by Vás měl Zeman povolat, co by jste řekl ministerstvu zdravotnictví?...
s pozdravem Mr. Argument, validád všech věd
28. 07. 2013 | 21:06

pamětník napsal(a):

Richarde,
u klenotů to tak prostě bylo, ostatně nepřímo to potvrzujete svým nevěcným rádobyvtipným blábolem. Kdybyste disponoval validním argumentem, určitě byste ho uplatnil. Jste velice slabý diskutér.
:))))))))))))
28. 07. 2013 | 21:17

I-va napsal(a):

pamětníku, jestli nepoznáte opilého člověka, tak silně pochybuji o vaší odbornosti.
28. 07. 2013 | 21:22

fikus napsal(a):

další megafon a silné nutkání vyhřeznout
Laskavě si všimněte, že se v Parlamentu chlastá liga. Tam se metanol nerozlévá
Už chápu kdo vlastní periodika a sdělovací prostředky.
Ten Zeman dokázal nemožné, nebo toho lidi mají dost. To druhé by byla dobrá zpráva.
28. 07. 2013 | 21:26

Jícha napsal(a):

Doktore,

svou řečnickou otázkou jeste jen předvedl jen další bezzubý útok proti verdiktu Nejvyššího soudu o poslanecké imunitě.

Chlast je v širším pojetí zahrnutém v precedentním výroku zmíněného soudu nepochybně brán jako součást životní filosofie a současně i jako projev toho kterého politika. Tedy nepochybně chráněn imunitou.

Kromě toho je zde další faktor s nepochybným multiplikačním efektem ve prospěch vámi napadaných opilců. Ano, narozdíl od dob socializmu, kdy alkohol byl zcela správně přitěžující okolností v případě páchání trestného činu pod jeho vlivem, dnes je tomu přesně naopak. Již brzy se o tom budeme moci opětovně přesvědčit například v Janouškově kauze.

Otázka tedy rozhodně nestojí, že by politici neměli neměli v práci konzumovat alkohol. Zaměřte se raději na legislativu a trestní kodex. V morální rovině tady nezmůžete ani co by se za nehet vešlo.
28. 07. 2013 | 21:27

Richard napsal(a):

"Richarde,
u klenotů to tak prostě bylo, ostatně nepřímo to potvrzujete svým nevěcným rádobyvtipným blábolem. Kdybyste disponoval validním argumentem, určitě byste ho uplatnil. Jste velice slabý diskutér"

tak už jsem z obchodu doma, koupil jsem si mražené bramborové placičky s česnekem a majoránkou, tak doufám, že mě v tom horku a u rozpálené plotny netrefí na noc šlak, to by bylo blbý, kdybych se tady zítra v tom tropu roztekl do podlahy, sousedi by neměli radost...
Jinak, pane pamětníku, to, že se hloupost v našich, a tedy nejen našich končinách vydává a schovává za odbornost je zcela běžná věc, ještě jsem čekal, že vytáhnete délku praxe...

"u klenotů to tak prostě bylo, ostatně nepřímo to potvrzujete svým nevěcným rádobyvtipným blábolem"

ano, u klenotů to tak prostě bylo a mé nynější jednání je toho důkazem, che..
No, ale víte co, někdy mám dojem, že podobnou "kauzalitu" ve svých výplodech uplatňují i mnozí, kteří jsou ověnčení všelikými lesklými tituly, takže buďte v klidu, takových jako Vy jsou mraky a to i na těch nejvyšších místech, proto je u nás v Česku taká sranda...
28. 07. 2013 | 22:22

Ládik!!! napsal(a):

I pád na hubu je posun vpřed.
28. 07. 2013 | 22:38

pamětník napsal(a):

I-vo,
jestli nepoznáte nemoocného člověka, tak nepochybuji o vaší neodbornosti.
28. 07. 2013 | 23:08

pamětník napsal(a):

Richarde,
doporučuji Vám nastudovat, co je kauzalita. Příčinou Vašeho tvrdošíjného ignorování faktů je to, že je neumíte (nelze) vyvrátit. Proto se snažíte je zamaskovat slovní vatou s nechutným obsahem.
28. 07. 2013 | 23:16

pamětník napsal(a):

Fakta jsem uvedl zde v 28. 07. 2013 | 20:51.
28. 07. 2013 | 23:27

modrý edvard napsal(a):

ládík: letos to je 1010 let, co se upil Vladivoj. Tradice je tradice.
Richard: když něco kejhá jako kachna a vypadá jako kachna, je to kachna. To říká i p. president.
28. 07. 2013 | 23:37

Richard napsal(a):

pamětník

"u klenotů to tak prostě bylo, ostatně nepřímo to potvrzujete svým nevěcným rádobyvtipným blábolem"

můžete mi tedy prosím vysvětlit tuto Vaši tezi pane odborníku?
resp. v jakém příčinném vztahu jsou mé dnešní příspěvky na zdejším fóru a skutečnost, že M. Zeman při odemykání klenotů nebyl opilý, když to tedy svým dnešním jednáním nepřímo potvrzuji?
29. 07. 2013 | 00:24

pamětník napsal(a):

Richarde,
vzhledem k Vaší nechápavosti Vám zopakuji, že ignorujete fakta uvedená v mém příspěvku v 07. 2013 | 20:51. a maskujete to slovní vatou netýkající se uvedených faktů. Kauzalita tohoto Vašeho chování spočívá v tom, že mnou uvedená fakta nejste schopen vyvrátit a tím nepřímo potvrzujete, že mám pravdu.
29. 07. 2013 | 01:28

Richard napsal(a):

"Kauzalita tohoto Vašeho chování spočívá v tom, že mnou uvedená fakta nejste schopen vyvrátit a tím nepřímo potvrzujete, že mám pravdu."

faktem je pouze to, že vlastní pochybnost, resp. subjektivní dojem zaštiťujete jakousi vlastní odborností, ze které údajně plynou jakési fakta a ode mě očekáváte, že Vám je budu v rámci potvrzení Vaší pravdy vyvracet. To je ovšem nemožné, neb logickou cestou Vám subjektivní dojem vyvrátit nemohu, jeho základ totiž není rozumový, ale citový, emoční, je konstelován psycho-logicky, nikoliv logicky...
nemohu Vám logicky vyvrátit něco, co žádnou logiku neobsahuje...
Vy se domníváte, že Zeman opilý nebyl, já zase, že byl, dále se zřejmě nedostaneme, žádná logika v našich tvrzení totiž není, jde pouze dojem, který je tvořen vším možným, resp. objektivním záznamem Zemana a našimi subjektivními vnitřními činiteli, které se skládají z očekávání, přání, zkušeností, vědomostí atd....
Jedinou a paradoxní cestou jak Vás přivést ke smysluplné realitě je vlastě neodporovat Vám, jenže já si nemohu pomoc, mě to baví, ....to je také jeden z důvodů, proč nemůžu být psycholog, já bych blázny totiž místo léčby s chutí dráždil....
29. 07. 2013 | 02:25

Ládik!!! napsal(a):

Nejvíce stejně chlastali soudruzi, zvyk okoukali ze Sovětského Svazu. Muži byli do němoty, ženy rodily v brázdě na poli. V ČSSR to bylo trochu mírnější a trvalo to jen 2 generece, přece jen ale je počet dementních dětí z důvodů alkoholismu rodiče (rodičů) vyšší, než v nestranické populaci. I diskuse je toho důkazem - komunisti jsou zastánci chlastu a hájí ožralce. V parlamentu je počet komunistů také vyšší, než běžný průměr, proto se tam chlastá nadprůměrně.
Bylo by záhodno zjistit, kolik % komunistů (nebo bývalých komunistů) je mezi těmi mrtvými, co si dali metyl. Určitě tam bude souvislost.
29. 07. 2013 | 06:23

Baba napsal(a):

Našinec nebyl vychován v povědomí, že kvalitní víno začíná někde za hranicí tří set korun za láhev. O tomto víkendu si uvědomil, že s bezpečnou konzumací sladkých vín nemá zkušenost, tudíž jim nedůvěřuje. Jsa v bezpečí, že jeho fyziognomie mu víc než dvě dvojky nedovolí, cítívá se ráno jako znovuzrozený, i když dnes v noci to pěkně profukovalo.
29. 07. 2013 | 06:57

Stařeček napsal(a):

Baba. Cena a kvalita nejdou vždy v jednom šiku.
29. 07. 2013 | 08:40

Ládik!!! napsal(a):

Jeden zedník mi tvrdil: co je křivé, to je drahé.
29. 07. 2013 | 09:20

scallop napsal(a):

pametnik

Mate recht. Kdo se trefi do zamku, ale neudrzi rovnovahu, ma zjevne virozu a nikoliv opici. Nevim, proc lekari potrebuji tak dlouhe studium, kdyz je to prece tak jasne !

PS Jeste bych se Vas - jakozto fundovaneho odbornika - zeptal: chytil Milosek virozu na ruske ambasade nebo na tu ambasadu uz s virozou prisel ?
29. 07. 2013 | 09:21

nyní se raduj! ale krze co? napsal(a):

Stařečku
Poměry se změnily.
Kvalitní flašku pod pětikilo dostanete jen těžko.
V téhle zemi se kvalitního vína neprodukuje tolik, stojí to námahu a vinaři (ti dobří) nemohou žít ze vzduchu.

Což neznamená, že všechno, co je drahé, je i dobré. Spousta výrobců splašků na své láhve s padělákem navěsí fantazijní ceny a čeká, jestli se nějaký blb najde.

V dobách masového uspokojování potřeb dělnické třídy jsem víno pil jenom v Blatničce a Rakvické, přímo od výrobce (i když si o používaných postupech iluze nedělám, bylo to jakž tak k pití), později jsem raději přešel na pivo.

Dnešní pivo mi ale nedělá dobře, kupovat si víno za pětikilo k večernímu posezení s knihou (navíc, co nevypijete, vylijete, vakuové pumpy se mi vždycky rozpadnou) je zbytečný luxus (muselo by to být hodně humorné čtení) a zvát na takové pití ženské, které jsou většinou vypočítavé a nezábavné je škoda.

Takže snad jen ke slavnostním příležitostem, jako je Kalouskův pohřeb. Kdyby to bylo společně s Drábkem a Hegerem, dám si hned několik lahví.
29. 07. 2013 | 09:28

kato napsal(a):

Ládík!!!
Vy jste zakopaná hřivna.
Moh byste sbírat materiál K.J. Erbenovi nebo Petru Bezručovi k těm jejich pochmurnejm veršovánkám.
Rodily v brázdě na poli! Maryčka Magdonova hadr.
Anebo hrát v příštim pokračování Růžového pantera.
Teď jen nevim, jestli inspektora Clouseaua nebo komisaře Dreyfuse.
29. 07. 2013 | 09:38

Helena napsal(a):

Pravda je ta, že nejenom politici jako Kalousek a prezident a mnozí další jsou alkoholici. Alkoholizmem, tj. závislostí na alkoholu (nejenom pijáctvím) je postižena cca desetina dospělé populace. Nenovější odhady říkají, že 700 000 tisíc osob. Alkoholizmus a/nebo popíjení politiků v "pracovní době" je tak o to nebezpečnější, že to působí jako vzor pro mladé (pít každý den a od rána je normální) a omluva pro všechny, kteří už v tom lítají.

Já jsem se domnívala, doufala, že se snad autorovi příspěvku podaří vyprovokovat aspoň náznak diskuse o tom, jak rozmáhající se alkoholizmus, a to nejenom u politiků, zastavit. Situace je docela vážná, pijeme téměř nejvíce na světě. Alkoholizmus, který se rozmohl až na úroveň EPIDEMIE ohrožuje naši budoucnost. Nejde jenom o všechny možné nemoci,které vyvolává či přispívá k nim ( cirhóza jater, rakovina jater, pankreasu, ledvin, mozková mrtvice aj.) - ale také alkoholová demence - to jsou hrozby, se kterými by se vláda měla zabývat! Včera bylo pozdě. Rizikoví jsou zejména mladí lidé,kteří se dnes baví tím, že se několikrát týdně opíjejí! Pokud se nic nestane (tj. nebude žádná protialkoholní politika ani žádná osvěta) - tak tady za pár let budeme mít celou generaci s "vypitými mozky".
29. 07. 2013 | 10:26

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik příspěvků, které neměly nic společného se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
29. 07. 2013 | 10:33

Baba napsal(a):

Pojem kvalita se vztahuje k vynaložené práci a ke způsobu, jakým označované zboží uspokojuje naše potřeby. Cena je věcí trhu, tedy nabídky a poptávky. Orientovat se v zákonitostech cenových hladin, je kumšt ovlivnitelný zkušeností. Za standardních okolností cena ke kvalitě odkazuje. Výše ceny je zpravidla jedním z nejdůležitějších rozhodovacích činitelů.
29. 07. 2013 | 11:20

Richard napsal(a):

ale dobře pane pamětníku, pokusím se tedy vrátit k Vašemu příspěvku, který údajně ignoruji, čímž dokazuji Vaši "pravdu"

"Prezident Zeman u korunovačních klenotů zjevně opilý nebyl, ale zjevně měl virózu. Důkazy:
1. "opilý prezident by nebyl schopen bezproblémově vložit klíč do zámku a odemknout;"
pamětník

někoho smetou pod stůl tři piva, jiný i po dvanácti stojí s úsměvem na nohou, to, že se někdo trefí do zámku, ještě neznamená, že není regulérně opilý. Opilost je možno zjišťovat objektivně, měřením promile alkoholu v krvi či subjektivně, testováním výkonu psychických funkcí - např. udržení rovnováhy, srozumitelná řeč, přítomnost výrazu, schopnost sebeovládání, schopnost reagovat na podněty, atd. resp. testování bdělosti vědomí, v Rusku policajti testují řidiče např. tak, že jim nakreslí čáru, po které je nechají procházet, dle způsobu chůze a vychýlení se posuzují míru opilosti...(říkalo se to jako vtip, ale tipl bych si, že je to pravda)
2. "v krátkých intervalech si utíral pot s čela - očividná choroba;"
pamětník

v krátkých intervalech si může z čela utírat pot i opilý jedinec, kterému je horko, to samozřejmě nevylučuje, že může být současně nemocný...
Vaše tvrzení nejsou v žádném případě důkazy, jde premisy, navíc zcela chybné, tzn. není možné přijmout tezi na nich postavenou, to by bylo podobné jako stavět dům na písku..
..............
dále píšete

"Kauzalita tohoto Vašeho chování spočívá v tom, že mnou uvedená fakta nejste schopen vyvrátit a tím nepřímo potvrzujete, že mám pravdu."
pamětník

představte si, že celou situaci otočím a budu tvrdit, že Zeman opilý byl a dokazovat to tím, že mi nejste schopný toto vyvrátit.

ano, připouštím, že nejsem schopný Zemanovu opilost dokázat a tím vyvrátit Vaši domněnku, že opilý nebyl, stejně tak nejste schopný Vy dokázat jeho střízlivost a tím vyvrátit domněnku mou, toto nepotvrzuje domněnku ani jednoho z nás...
ale o to tady myslím nejde...
29. 07. 2013 | 11:42

von kulak napsal(a):

Slovy klasika:

„Ale to víte, Nykles byl vožralej jak prase a pan správce byl trochu veselej.“
29. 07. 2013 | 12:45

and lannomil napsal(a):

Budu neustále opakovat ...
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/62927_610354082314122_387744368_n.jpg
Veskriz.
29. 07. 2013 | 13:50

jk napsal(a):

Možná, že kdyby se politici v parlamentu pouze opíjeli a jinak nedělali vůbec nic, tak by tím této zemi prospěli zdaleka nejvíce. Nemohu se zbavit dojmu, že veškerý pokrok od roku 1989 není díky politikům, nýbrž politikům navzdory.
29. 07. 2013 | 15:59

pamětník napsal(a):

scallop:
Měl jste někdy horečku přes 39°C? Mne jednou taková sklátila ze stoje na podlahu, aniž bych předtím vypil hlt alkoholu anebo vystoupal po 40 strmých schodech.
Miluji tyhle rozumbrady, kterým je všechno jasné.
29. 07. 2013 | 16:17

pamětník napsal(a):

Richard:
"připouštím, že nejsem schopný Zemanovu opilost dokázat a tím vyvrátit Vaši domněnku, že opilý nebyl, stejně tak nejste schopný Vy dokázat jeho střízlivost" Já jsem jenom uvedl důvody svědčící proti Vaší domněnce, Vy ne. V tom je mezi námi v argumentaci rozdíl.
29. 07. 2013 | 16:21

Viola napsal(a):

Pozdravuji pane pamětníku

neměli bychom být falešní. Já mám Miloše Zemana ráda a proto bych uvítala, kdyby se alkoholu vyhnul. Falešné obhajování nemá cenu. Je dobré přiznat pravdu, nakonec to i prezident Zeman udělal, řekl, že se alkoholu nevyhýbá a dokonce řekl, že pije každý den, to množství si už nepamatuju, ale bylo to více, než je zdrávo podle mě. Když jej můžeme mít díky TV skoro každý den na očích, tak je to vidět. Konce alkoholiků jsou hrozné, rozhodně bych nebyla ráda, kdyby tak skončil prezident, navíc byla by to ostuda, možná by se měl léčit, tak jako i Bartošová a jiní populární umělci. Prezident Havel zas nestřídmě kouřil, kromě i pití a dovedlo ho to též do nemocnice několikrát a výmluvy, že to zavinil kriminál by neobstály.
29. 07. 2013 | 19:31

Baba napsal(a):

Život není to, co chcete, ale to, co vydržíte.
29. 07. 2013 | 20:45

pamětník napsal(a):

Violo,
prosím, neplácejte nesmysly. O prezidentově viróze s teplotou přes 39°C existuje oficiální tisková zpráva Hradu a Zemanovo vysvětlení, ve kterém, znaje své Pappenheimské, vyjádřil pochopení pro ty, kteří jí neuvěří. Tedy i pro Vás a mnohé další. Mám je i já a proto Vám nezazlívám, že mne napadáte z falše. Každý holt nemá potřebný rozhled.
29. 07. 2013 | 21:10

Richard napsal(a):

odvážný pokus paní Violo!
to si cením.
29. 07. 2013 | 21:17

pamětník napsal(a):

Richard:
Odvážný, ale nerozvážný. Paní Viola zjevně je ještě větší amatér než Vy, a to je co říct. :))
29. 07. 2013 | 21:35

ferda napsal(a):

Presidentovi Lincolnovi žalovali, že generál Grant pije(bylo to o Grantovi oststně známo). Nincoln reagoval "Musím zjistit, co pije, abych to mohl předepsat ostatním generálům, kteří nejsou schopni, na rozdíl od Granta, nic vyhrát." Pokud nás na politicích bude hlavně zajímat, jestli požívají alkohol, usínají na jednání, klopýtají na schodech, mají dvě brady, nosí stále stejné blůzičky a šátečky atd. a přehlédneme, že jiní ve stavu střízlivém, bdělém a vyfešákovaném si z nás dělají dobrý den, nebo dojné krávy, tak asi moc dopředu nepostoupíme.
29. 07. 2013 | 21:38

Ládik!!! napsal(a):

Možná by nakonec bylo dobré, kdyby si Zeman zvýšil dávky.
29. 07. 2013 | 21:53

Richard napsal(a):

ano, to, že jste profík jste říkal už včera pane pamětníku, pamatuji si to, nebojte...
29. 07. 2013 | 22:02

ferda napsal(a):

U pana doktora Peychla je jeho atak na pijáky alkoholu pochopitelný, má to v náplni práce. U některých dalších diskutujících se ovšem nelze zbavit dojmu, že jim prostě M. Zeman nesedí, oni by raději někoho jiného a výsledek voleb ne a ne "skousnout". Jo, to se ale nedá nic dělat, dřív jste si mohli stěžovat tatínkovi, nebo se vyplakat u maminky, že jsou na Vás kluci zlí. Teď se holt odreagujete různým titulováním "Ovar, Bimbo atd", přičemž si neuvědomujete, že to hlavně říká především něco o Vás. Zdá se ovšem, že značné části Vašich spoluobčanů kroky pana prezidenta přinejmenším nevadí, spíše bych řekl, že mu fandí. Jistě o těchto spoluobčanech múžete hřebejkovsky mluvit jako o různých zvířatech, ale to je takové vyplazování jazyku za rohem od kluka, který dostal nabančíno.
29. 07. 2013 | 22:19

Viola napsal(a):

pamětníku

také jsem měla někdy opravdovou virozu s teplotou až 39°, ale na druhý den jsem nemohla normálně chodit, musela jsem to vyležet minimálně 3 dny a pan prezident byl fit už druhý den, tak to má tedy velmi dobrý kořínek. Ale důležitější by bylo, kdybychom se bavili obecně o užívání alkoholu poslanci a politiky. Alkohol snad jen v malém množství a v určitém věku raději přestat úplně a do sněmovny chodit střízliví a kdo se nenechá testovat, nebude hlasovat.
30. 07. 2013 | 00:56

Baba napsal(a):

Mentální prostor pro cílený rekreační pohyb je od tradičního pracovního zápřahu přece jen poněkud vzdálen. Naučit novým kouskům lze kohokoli.
30. 07. 2013 | 07:24

scallop napsal(a):

pametnik

Zajimave, kdyz si Milosek dvala do nosu na ruske ambasade, tak jeste problem s rovnovahou nemel. Jediny logicky zaver tedy je, ze tu virozu chytil tam. V tom se shodnem.
30. 07. 2013 | 07:27

Baba napsal(a):

Laiku, aktuálně je tak trochu vývěsní tabulí. Vhodný způsob, jak dát o sobě vědět, je zabrat co možná největší plochu.
30. 07. 2013 | 07:57

Červenáček napsal(a):

A Petr Novotný, ten bavič, né ten režisér má lapidárnější rady: Když je někdo blbec, tak s ním nepracujte.
30. 07. 2013 | 09:52

pamětník napsal(a):

Viola:
" pan prezident byl fit už druhý den" Nepravda.
30. 07. 2013 | 14:37

pamětník napsal(a):

scallop:
Nepravda.
Příznačné, k neprůkaznému osočování netřeba důkaz.
30. 07. 2013 | 14:38

Richard napsal(a):

pamětník
pane pamětníku, Vy jste jak detektor lži, to je samé "nepravda" ("pravda")
jen mám pocit, že Vám ty kontrolky svítí, dle toho jak to ladí s Vašimi přáními
co je s nimi v souladu = pravda
co jejich splnění znemožňuje = nepravda
ale já vím, samozřejmě, že jste objektivní, jste přece odborník, to by jinak ani nešlo
30. 07. 2013 | 16:04

Viola napsal(a):

Tak dobře pane pamětníku, nebyl druhý den fit.
Bylo by opravdu dobré se bavit obecně o alkoholismu a o tom, že ve veřejné funkci by alkoholici neměli být.
31. 07. 2013 | 17:58

pamětník napsal(a):

Viola:
http://www.ceskatelevize.cz/specialy/udalosti/
minuta 28:50
31. 07. 2013 | 21:06

Helena napsal(a):

Violo, máte recht, ale tady se bohužel o alkoholizmu a co všechno způsobuje, téměř nediskutuje...
01. 08. 2013 | 09:35

scallop napsal(a):

pamětník

Vyborne ! Proste dokud zemanovi nevezmou krev, tak je cisty jak slovo booozi.
01. 08. 2013 | 12:14

pamětník napsal(a):

scallop:
Kdyby namísto nedoloženého pomlouvání jste se podíval na Události 31.7.2013 v 19:28 hod., měl byste možnost se seznámit s fakty tak, jak je podal prezident. Odkaz jsem uvedl.
No ale každý nemá předpoklady pro snahu o objektivitu.
01. 08. 2013 | 13:16

evix napsal(a):

Targus napsal(a):
To: Ládik!!!

Já zase opilé OSVČ znám. Na rozdíl od politiků ale nedopadli moc slavně. Píle a vytrvalost moc s chlastem dohromady nejdou.
...................
Taky je znám a musím se smát, že je Ládik nikdy neviděl....
01. 08. 2013 | 19:25

Viola napsal(a):

pamětníku

tak když je už takhle postaráno, tak si můžeme trochu oddychnout. V těch TV novinách se mi ovšem nelíbil názor doktora Pafka, kdy říká, že by prazident měl mít stejnou péči jako každý. Prezident je prezident, když bylo sestaveno velké konzilium pro prezidenta Havla, určitě by to nemohlo být pro každého člověka, ale mělo by to být pro prezidenty. Je velice daleko doba, kdy by měl mít každý člověk péči jako prezident.
03. 08. 2013 | 13:00

Hana napsal(a):

Dobrý článek
14. 12. 2013 | 22:04

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza C Cimburek Ludvík Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav O Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Růžička Michal · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy