Faktor Kalousek

18. 01. 2013 | 16:50
Přečteno 33316 krát
Miloš Zeman a jeho strašák
foto denik.cz
foto denik.cz



Během uplynulé noci prošly volební billboardy Miloše Zemana aktualizací pro druhé kolo voleb. Když jsme se dnes ráno probudili, vedle Zemanova brunátného šklebu nás zdravil nápis:

‚STOP Kalouskovi na Hradě!‘

Jak předvídatelné! Zeman nyní útočí na Schwarzenbergovu největší slabinu, jíž je jeho spojení s Miroslavem Kalouskem.

Jak předvídatelné – a zároveň jak zavádějící. Samozřejmě, Kalousek je ideální strašák. Jenže v tomto případě bychom neměli Zemanův pokus zahrát na strunu všeobecné nenávisti vůči Kalouskovi, kterým se nás snaží vyděsit a přimět nás, abychom příští víkend dali hlas jemu místo Karlovi, brát příliš vážně. Je totiž založen na mylném předpokladu, že Kalousek bude ze Schwarzenbergova případného zvolení profitovat.

Může to být úplně jinak..

Z krátkodobého hlediska snad Kalouskovi může přestěhování jeho stranického předsedy na Hrad prospět. Ale ne na dlouho. Volebním preferencím TOP 09 (a tedy i Kalouskovu vlivu) Schwarzenbergovo zvolení prezidentem rozhodně neprospěje, právě naopak. Je v zájmu TOP 09, aby jejich předseda zůstal předsedou, a tedy aby v prezidentském klání neuspěl.

Jenže co je vlastně TOP 09? Do široce rozkročené politické strany s masovou členskou základnou má hodně daleko. Kdyby ji opustili starostové, její centralistický aparát by se mohl klidně scházet v telefonní budce. Zdá se mi, že za „proknížecí“ mobilizací stojí skutečně lidé, nikoli TOP 09, a už vůbec ne Kalousek a jeho loajální soukmenovci.

TOP 09 je katastrofálně nevyvážený, dokonce by se dalo říct, že velmi vratký projekt. Jeho přitažlivost je založena na obecném vnímání jeho vůdčího tandemu – žoviálního a nad věci povzneseného šlechtice a machiaveliánského darebáka. Bez této protiváhy, kterou na sebe Kalousek a Schwarzenbeg vzájemně působí, by se strana překotila vzhůru nohama.

Kalousek je technologem moci, ale Schwarzenberg má schopnost inspirovat. Jak už jsem napsal na jiném místě tohoto blogu, na voliče TOP 09 otrávené Kalouskem zabírá jediná protilátka, a tou je Schwarzenberg. Leoš Heger proti Kalouskovi neúčinkuje.

Pokud bude muset TOP 09 jít do příštích parlamentních voleb bez Schwarzenberga, čeká ji debakl.

Schwarzenberg, právě tak jako řada jeho příznivců, si tím ale hlavu příliš lámat nebude. Tou dobou bude pohodlně usazen na Hradě, nad vším tím politickým rámusem a hašteřením. Právě tak nebude vadit Zemanovi (v případě, že prezidentem bude on), pokud TOP 09 pod staronovým předsedou Schwarzenbergem v příštích volbách dopadne výrazně lépe.

Zemanovi, podobně jako Václavu Klausovi, jde především o sebe sama. A stejně jako Klaus vidí sám sebe čnít vysoko nad politickou stranou, kterou v potu tváře vybudoval jen proto, aby ho pak odkopla.

Jediným vrcholovým politikem, kterého by propad TOP 09 ve volbách v r. 2015 opravdu poškodil, je Miroslav Kalousek. Bez politického krytí se jeho vliv a moc rozplynou.

Pýcha předchází pád. Z Topolánka se stal mluvčí teplárenského sdružení, Kalousek může skončit jako ekonomický poradce ve Vatikánu (i když bude možná muset upustit od svého záměru vyplatit část církevních restitucí místo v penězích v neobchodovatelných státních dluhopisech, což byl poslední jeho pokus, jak se učinit nepostradatelným).

Eliminace Kalouska je jedním z důležitých důvodů, které přimějí prozíravější voliče ODS a ČSSD, aby příští víkend volili Schwarzenberga. Jeho vítězství zvětší volební šance jejich vlastních stran, poškodí TOP 09, a Kalouskovi podtrhne židli.

Pravdou je, že to, zda Kalousek přečká ve vrcholové politice dalších deset let či nikoli, je oběma prezidentským kandidátům srdečně jedno. Oba se chtějí stát prezidentem, a oba Kalouska využijí k dosažení svého cíle – každý po svém: jeden jako strašáka, druhý jako komplice.

foto: novinky.cz
foto: novinky.cz


Jakmile však bude tento cíl dosažen, někdejší strašák prezidenta Zemana se klidně může stát jeho komplicem v pletichách proti ČSSD; a právě tak se někdejší komplic prezidenta Schwarzenberga může stát břemenem, kterého bude třeba se zbavit při první příležitosti. Náš Vladař přežije svého Machiavelliho.

Pravidelní čtenáři mého blogu vědí, že mezi mnou a Kalouskem to zrovna láskou nejiskří. Současný ministr financí mi hrozí žalobou pro urážku na cti, a můžete mi věřit, že bych vědomě nikdy nepodnikl nic, co by mohlo Kalouska posílit.

Pokud chceme vidět Kalouska moci zbaveného, což nechce asi jen málokdo, měli bychom podpořit Schwarzenberga. Ne proto, že souhlasíme s jeho názory nebo s jeho rodinnými poměry, ale proto, že je jediným člověkem v této zemi, který může odsunout Miroslava Kalouska až na práh bezmocnosti – tak, jako byl před čtyřmi roky jediný, kdo ho dokázal na výsluní moci vrátit.

Schwarzenberg má nepochybnou schopnost mobilizovat lidi. V roce 2010 ji použil ve prospěch Kalouska, dnes ve svůj vlastní.

Co vladař dává, vladař též béře.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

fikus napsal(a):

nemáte to popletené s těmi vladaři?
Zatím je tady republika, nejsme ve Velké Británii. Přijde Vám, že pokud Karel znovu nastartoval Kalouska a teď sebe, jako dostatečné předpoklady pro hlavu státu: Mě to nestačí. Podporuje zlo a měl možnost si vybrat. Pokud by se nezapletl z TOP9 a Nečasovou klikou byl na tom s náhledem na svojí osobu o něco lépe
18. 01. 2013 | 17:11

zemedelec napsal(a):

Pane fikus.
Přesně.
Kalouskovi už nejde o Top-stranu.Hlavně dostat Schwarzenberga na hrad,až to zjistí občané o co šlo,tak je za vodou.
18. 01. 2013 | 17:33

Tomáš Kocour napsal(a):

fikus:
No, republika...? jak byste nazval stát, jehož hlava není z výkonu funkce odpovědná, která vystupuje v zahraničí bez ohledu na politiku vlády a která hází amnestiemi a abolicemi bez ohledu na důsledky? Osobně bych řekl, že VK vykazoval po dobu svých dvou mandátů mnohé sklony, které jsou typičtější pro monarchu (dokonce bych řekl pro monarchu nepříliš konstitučního stylu), než pro prezidenta demokratické republiky.
18. 01. 2013 | 17:57

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Kalousek není Schwarzenbergova slabina, Schwarzenberg je politickou kulturou Kalousek. Problém Schwarzenberga je ten, že marketing upravil jen jej a Mirek Kalousek zůstal na zemi.

Dále autor blogu asi neví, že tady existuje jedna zájmová skupina, já ji nazývám klanovou mafií, která chce a potřebuje ovlivňovat reálnou politiku. Politicky provází Schwarzenberga od strany ODA, přes různé slepence US, Zelené až po TOP09. Tato mafie nebude na své zájmy rezignovat, Schwarzenberg na Hradě ji stačit nebude, a bude někoho v podobě ODA podporovat. Když nebude situace udržitelná s TOP09, tak se přesunou do nové strany, tak jak tomu bylo v minulosti, do jiné strany, možná HOP13. Jen pro zajímavost v ODA začínali Kalvoda, Michael Žantovský, Vladimír Dlouhý, Karel Kühnl, Václav Jehlička, Vlasta Parkanová, Jiří Pospíšil, Karel Schwarzenberg a další. Tedy TOP09 tu určitě bude, jen se možná bude jmenovat jinak.
18. 01. 2013 | 17:59

fikus napsal(a):

kocour:
v tom není spor, šlo mi o formální stránku, ne o aktuální osobu s patologickými sklony na Hradě.
18. 01. 2013 | 18:02

Jimmy de Fazole napsal(a):

James Dr. Candole je Brit ktery se snazi bejt Cechem. Hodne se tu naucil. Hlavne placat pate pres devate a povazovat se za odbornika na vsechno . Je to takovej Britskej Zaoralek.
18. 01. 2013 | 18:14

Tomáš Kocour napsal(a):

fikus:
Rozumím. To s tím Vladařem v textu je zřejmě narážka na Vladaře od Machiavelliho (jeho Il Principe se do češtiny překlaádá jako Vladař, kdežto do angličtiny jako The Prince, což zase v jiném významu znamená tolik co české kníže... a už jsme doma! :o)
18. 01. 2013 | 18:17

Ghola napsal(a):

Podceňujete Kalouska, jeho PR tým by jistě dokázal zužitkovat i Schwarzebergovo prezidentství tak, aby se TOP09 udržela v příštích volbách nad 5%. "Morální autorita" Schwarzenberga zkombinovaná s hysterickou kampaní proti nebezpečí návratu komunistů k moci, kterou budou vydatně živit média může naší neoliberálně-mafiánské pravici zajistit slušný volební výsledek, takže není zcela nereálná možnost pokračování stávající vlády, třeba rovnou s Kalouskem jako premiérem.
18. 01. 2013 | 18:44

dalimír napsal(a):

Autore a nebude to právě naopak ? Nenaháníte tímto voliče princi Hajajovi právě proto aby Váš favorit Kalousek dělal pak na hradě knížeti státního sekretáře ? I takhle to může být ! Triky a úskoky českých politiků neznají hranice ! Paní Bobošíkovou s ostudili a proto je mi srdečně jedno kdo na hraadčanách nakonec bude ! At si všichni trhbou protézou ! Dl
18. 01. 2013 | 19:05

Viky napsal(a):

Je mi jedno jestli Karel nebo Miloš, ale hlavně ať už Kalousek táhne do propadliště dějín a ještě lépa do pekla !
18. 01. 2013 | 19:15

dolfa napsal(a):

Psal se rok 1939,když němci mašírovali na hrad,nyní se píše 2012 a nedejbože,na pochodu je další šváb,Swrarzenberg,starý spící dub,lidi,žeňte tu germánskou svini až za šumavu.
18. 01. 2013 | 19:16

PepaS napsal(a):

Vážený pane autore,
hluboce se mýlíte. Kalousek není žádný blbec a tak jako převezl tento národ již mnohokrát chystá nám velké překvapení. Jemu vůbec nejde o TOP09 tak jako když se začalo potápět KDU , utekl jinam a jako návnadu použil knížete. Kalousek totiž chystá majstrštyk .
Ano velké finále své protřelé kariéry. Pokud si přečtete blog P.Kohouta
www.novaustava.cz/clanky/o-co-jde-ve-volbe-prezidenta
zjistíte, že má políčeno pohrát si s 900 miliardami devizových rezerv . Během funkčního období nově zvoleného prezidenta totiž
končí mandát pěti ze sedmi členů bankovní rady. A to 28.2.2014 paní Zamrazilové , 30.6.2016 p.Singerovi a p.Janáčkovi , 12.2.2017 p.Lízalovi a p. Řežábkovi.
Dle zákona č.6/1993 o České národní bance bankovní radu jmenuje a odvolává prezident. Při bližším prostudování zjistíte, že odvolat člena rady lze jen za zákonem daných podmínek což pokud dotyčný nebude blnout tak je do konce funkčního období , které trvá 6 let neodvolatelný. A jak již K.Schwarzenberg v rozhlasové debatě deklaroval bude se při obsazování funkcí řídit radou min.financí což je nyní Kalousek. A už to jde ráz naráz. Slabý prezident aby měl klid a ze staré známosti si nechá dobře poradit a navolí tam postupně Kalouskovi lidi a už je liška v kurníku. Namítnete , že toto lze pouze dokud bede Kalousek min. financí. Nevěřte tomu jsou spolu kamarádi a již zde spolu něco předvedli . A navíc nelze
vyloučit , že po volbách 2014 se Kalousek nestane min financí znovu.Stačí aby TOPka dostala přes 5% a on se už spojí s kýmkoliv jen aby se tam dostal.
Pane bože chraň nás před slabošským prezidentem. Amen
18. 01. 2013 | 19:16

Hill napsal(a):

Bylo řečeno, pokud kníže neuspěje tak v politice končí. Věřit se mu sice moc nedá, ale kdyby se třeba spletl a fakt skončil, tak Kalous ztrácí tažnného koně a zbývá mu několik možností: a) nechá stranu dojet a přidá se k někomu dalšímu, b) nechá stranu dojet a skončí taky - má tolik zavázaných kamarádíčků, že rod Kalousků má vystaráno do pátého kolene, takže mu to může být někde. V případě zvolení knížete, tak v tom případě je budoucnost Kalouskova, stejně jako naše nejistá. To bych si fakt nedovolil hádat.
18. 01. 2013 | 19:26

Maretha napsal(a):

Vážený pisateli, máte to v hlavě nějak popletené. Jestli takhle radíte ve firmě, tak se už ničemu nedivím.
18. 01. 2013 | 19:27

Agent W4C napsal(a):

Už aby se překotili...
18. 01. 2013 | 19:34

občan napsal(a):

Další PR pro " knížepána "
zvolením KS na hrad dáváme možnist Kalouskovy zadních vrátek v podobě milosti kdyby něco prasklo. Ne, prodat ČR Evropské Unii taktéž nechci. Karla si tedy strčte za klobouk
18. 01. 2013 | 19:37

Petr z Tábora napsal(a):

Pane autore, Vaše teorie "Eliminace Kalouska je jedním z důležitých důvodů, které přimějí prozíravější voliče ODS a ČSSD, aby příští víkend volili Schwarzenberga." je slušně řečeno zcela a úplně mimo realitu.
Naopak, pan Kalousek v tom případě rozšíří svou působnost o další destinaci a to Hrad. Navíc si bude moci v TOP09 počínat ještě volněji než dosud. ODSka bude oslabena ve prospěch TOP09 a v ČSSD budou podporovat EU-hujerskou skupinu kolem pana Dietsbiera - to už v podstatě začalo. Takže prozíravější voliči ODS a ČSSD by měli udělat pravý opak toho, co jim radíte Vy - nevolit knížete.
18. 01. 2013 | 19:37

Karel napsal(a):

"Pokud bude muset TOP 09 jít do příštích parlamentních voleb bez Schwarzenberga, čeká ji debakl."...A proč? Pokud bude Schwarzenberg zvolen prezidentem, bude to úspěch i TOP09.
18. 01. 2013 | 19:38

psycholog napsal(a):

James de Candole,
Grafoman extraordinaire. Jeho chorobná touha psát je fascinujici. V lékařském smyslu jde o stav mysli, označuje chorobné nutkání psát, většinou bez ohledu na kvalitu, případně slouží jako pejorativní označení pro autora málo kvalitních děl. Tomuto obecnému chápání je bližší odborný termín typomanie, který označuje chorobnou touhu po publikaci vlastního díla.
18. 01. 2013 | 19:39

Lop napsal(a):

"Eliminace Kalouska je jedním z důležitých důvodů, které přimějí prozíravější voliče ODS a ČSSD, aby příští víkend volili Schwarzenberga. Jeho vítězství zvětší volební šance jejich vlastních stran, poškodí TOP 09, a Kalouskovi podtrhne židli."

Neuvěřitelně průhledný a hloupý pokus o manipulaci. Někdo by měl autorovi vysvětlit, že české slovo "prozíravější" neznamená "pitomější".
18. 01. 2013 | 19:39

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

S Karlem zřejmě není žádná nuda

„Dlouhou dobu plnící společenské sloupky rakouských novin, dokonce tak, že mu jeho nový adoptivní otec v reakci na jeho aférky snížil kapesné.

Karel bohém

Dva roky před svatbou informoval například společenský magazín Revue o Karlově „měšťanském“ flirtu s jednou z nejhezčích vídeňských fotomodelek.

A jeho přítel vzpomínal na bouřlivé roky slovy o tom, že „Karyho zajímaly krásné ženy, taková modelka mu dovedla poplést hlavu. Měl slabost pro padlé ženy se špatnou pověstí, které chtěl zachraňovat (…) Já jsem chtěl svádět počestné, třeba i urozené ženy. Takže jsme si nikdy nepřekáželi, každý lovil v jiných vodách.“
    
Sám sebe označuje Karel Schwarzenberg podle svého životopisce za "egocentrika a egoistu". Rodina to s ním neměla jednoduché – i jako manžel trávil čas dlouho do noci v podnicích a druhého dne si rád pospal. „Celé noci trávilk s přáteli po kavárnách, nevstával před desátou; vedl bohémský život,“ vzpomíná jeho syn Jan.

Jednoduché to neměl ani Karel se svojí manželkou.

Manželka Therese mu byla nevěrná, když zplodila syna Karla Phillipa (1979) s rakouským průmyslníkem (rovněž pocházejícím jako ona sama z nacistické rodiny), Thomasem Prinzhornem.

Ten po následných tahanicích, na kterých si smlsl i bulvár (a kde nechyběly testy otcovství apod.) syna roku 1988 adoptoval do své rodiny.“
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/karel-trochu-jinak-od-mladi-bohem/

Aby to nakonec nebylo tak, že se TOP09 zničí aféry pana Knížete
18. 01. 2013 | 19:59

prozřetelnost napsal(a):

Autor je tak prozíravý, že sám neví co svou prozíravostí pozře.
A svou prozíravost chce prozíravým voličům prozřít.
18. 01. 2013 | 20:08

agent napsal(a):

http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-vlady/bude-valka-schwarzenberg-pry-slibil-azyl-zidum/
18. 01. 2013 | 20:08

Eda Frbul napsal(a):

Kterak si poradce z ciziny myslí, jak se dá lehce zblnout a manipulovat "Český" volič, ale to se celkem asi mýlí, nejlépe se Kalouskovi zamezí ovlivňovat politiku, když se pan Schwarzenberg dostane na hrad maximálně na kobereček k presidentovi ....
18. 01. 2013 | 20:10

Lop napsal(a):

Doporučuji prozíravým a inteligentním voličům TOP 09, aby při příštích senátních volbách rozhodně volili kandidáty ČSSD a ne jakékoli pravicové kandidáty. Nepochybně tím ČSSD velmi uškodí a podrazí to vedení ČSSD židli.
18. 01. 2013 | 20:23

turista napsal(a):

Kalousek je sice šedou eminencí Nečasova kabinetu. Největší Machiavelli české politiky je však Petr Nečas. Na první pohled sice vypadá neškodně,ale dokonale ovládá technologii moci. Nelze ho od ní oddělit, což je pro levicové politiky i voliče frustrující. Asi ho ti kmotři v té funkci potřebují tak ho tam držejí.
18. 01. 2013 | 20:34

Pavel Bela napsal(a):

Já to na FB tvrdím už týden. Kníže Kalouska na Hradě k ničemu nepotřebuje a Kalousek si v podhradí bez knížete ani neuprdne. Za necelý rok a půl jsou parlamentní volby a STOP 09 budou stěží na hranici volitelnosti...mandát prezidenta je pět let. To, co stalo s ODS s Klausem na Hradě hovoří jasně..!
18. 01. 2013 | 20:58

Kresta napsal(a):

Vážený autore, zní to jako pohádka, když píšete jak jednoduše lze Kalouska odstavit od jeho nekontrolované moci tím, že občané zvolí knížete na Hrad a pak už to půjde ráz na ráz.
Tož buď jste naiva vy(to ale s pravděpodobností rovnající se téměř jistotě u vás vylučuji)nebo počítáte s tím, že vám na tuto pohádku skočí nějaká množina naivů-voličů, což se pak ve zpravodajské práci počítá asi takto - přispěl k zachování našeho vlivu.
Nějak jste neobjasnil, proč stavíte ty dva proti sobě a nikoliv vedle sebe. Nebo, proč se nyní Kalousek, po dobu prezidentské kampaně a volby zcela stáhl z veřejného vlivu, když by naopak věděl, že by byť aktivním vystupováním za zvolení knížete jeho volbu spíše překazil, což by dle vás naplňovalo naopak jeho přání a plány.
Takže asi takto: Kalousek po zvolení knížete prezidentem se stává předsedou TOP a s tím současně 1. místopředsedou vlády. To je růst a posílení jeho vlivu. Už se pak bude ve své straně ptát jen sám sebe (při jeho stylu, rozsahu a struktuře strany samé), takže se nebude potřebovat scházet s někým ani v té telefonní budce. Starostové s ním zatím zůstanou. Stranická, zájmová a přátelská vazba na knížete zůstane zachována (ať si kníže říká pro veřejnost co chce) nejen pro přání jich samotných, ale především pro přání těch, kteří s něma hýbou na své šachovnici.
Kalousek bude mít namířeno na obsazení ČNB, nejen svými lidmi, ale především samým sebou, což by rukou prezidenta-knížete proběhlo v několika fázích tak, aby Kalousek v nejvhodnější dobu nastoupil na post guvernéra ČNB. A není to jen o devizových rezervách, jak někdo v diskusi píše. Nezapomínejme, že Kalousek s knížetem společně rozehráli obrovské majetkové, a zvláště finanční přesuny, ve kterých mají oba v plánu pokračovat (kníže už naznačuje neskrývaně Sudetské Němce). Takové přesuny si vyžadují tu nejlepší podporu a krytí, což budou oba z takových pozic, které nejsou pod politickou kontrolou, mít k dispozici.
A co bude s TOP 09 poté, co se Kalousek vydá na novou oběžnou dráhu, je zcela irelevantní. Starosty si patrně s radostí přebere nějaká jiná partajčička (do velké oni pro uchování si vlivu nepůjdou) a jede se dál.
18. 01. 2013 | 21:18

Karel Vlach napsal(a):

není mým zvykem o nějakém článku napsat že to je blbost,bohužel to musim porušit,tento článek je blbostí plný!!!
18. 01. 2013 | 21:32

sagenit napsal(a):

Voliči ODS, TOP09 a LIDEM, ať si volí "knížete", je jich troška...
Ostatní by měli vzít rozum do hrsti a pouvažovat, co jim přinese volba zástupce velkokapitálu a neoddiskutovatelného spolupachatele současné škrtvlády...
Přestože Miloš Zeman není o moc lepší, liší se od Karla Schwaanzerberga v několika podstatných věcech: přístupem k tzv. církevním restitucím, k legalizaci výnosů z trestné činnosti, vydávané za amnestiii..., ale zejména slibuje, že bude podporovat přímou demokracii, referendum, odvolatelnost politiků...
Takže poddaní, nedospělci a ovčané budou volit knížete, občané Zemana...
18. 01. 2013 | 21:32

stejskal napsal(a):

Dobrý večer,

smazal jsem dva příspěvky obsahující hrubé nadávky, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
18. 01. 2013 | 21:42

er napsal(a):

jestli si české mediálně zmasírované ovce SAMI zvolí bilderberga na hrad, tak tento národ fakt nemá smysl...:(
18. 01. 2013 | 21:58

Karel napsal(a):

->> Lop Bingo!:-)
18. 01. 2013 | 22:34

Petr Harmáček napsal(a):

Tady se přece nejedná o nějakou politickou agendu. Nejde mi o to, zda zvolení či nezvolení Schwarzenberga Kalouskovi pomůže, ale o to, že Schwarzenberg nese spoluzodpovědnost za činny svých stranických podřízených.
18. 01. 2013 | 22:49

dočasný občasník napsal(a):

Voni Candoule, voni snad maj český vobčanství a pudou nám volit prezidenta??
Takže když nemaj, tak do toho nekecaj.
A mimochodem, nepodceňujou Kalouska, ten je všema mastma mazanej, slizkej a jedovatej je jak kdysi jistej Lux, blahé paměti. Dejž mu pánbu, nebo satan pohodlný spočinutí lehké, tedy podle toho, kam dostal od svatýho Petra umístěnku.
Kalousek není žádný hlupák, takže má na tutově Šláfnberga zatraceně dobře posichrovanýho.
Jen čert ví, co na něj má za šméčko, že mu knížepán zobe z ruky a bez jeho pokynu se ani neupšoukne.
Takže bacha, Kalousek ještě může všechny přečůrat tak, že na to ještě budem všichni čumět jak jistej Jan Žižka z Trocnova na facebook.......
18. 01. 2013 | 23:14

Yossarian napsal(a):

Já s autorem blogu souhlasím (zdejším zemanofilům navzdory). Pro mladé je kníže s čírem prakticky jediný důvod proč volit TOP09, a rovnou tvrdím, že to je většina jejich "soft" elektorátu, který přesahuje tvrdé 5% jádro. Když bude Schwarzenberg na Hradě (tudíž se dá předpokládat, že složí funkci předsedy TOP09), bude to zcela jasné oslabení této strany, protože jejími "tvářemi" se stane hulvát-alkoholik Kalousek, slušný ale nevýrazný Heger, "drábek v sukních" Müllerová a "obranná" Vlastička. A tohle je volební menu, ze kterého se většině lidí zvedne kufr.

Osobně jen doufám, že si středoví a zejména pravicoví voliči (mezi něž se ovšem nepočítám) uvědomili, co tato země ztratila s KDU-ČSL: rozumnou středovou stranu, která sice dokázala pít krev jak pravici tak levici, ale byla názorově konzistentní. Ve srovnání se SZ, VV nebo LIDEM jsou černoprdelníci úplné hvězdy.
18. 01. 2013 | 23:24

Jáchym napsal(a):

No, pane Jamesi,
to jste mi fakt vyrazil dech....
Tady přece vůbec nejde o nějakou TOP 09, to je jednoúčelový rabovací projekt pro tzv. "církevní restituce"- tj.získání peněz a tím i moci prostřednictvím Vatikánské banky, prolamování Benešových dekretů a další majetkovou expanzi Schwarzenbergova rodu.

Kterýkoliv spojenec je dobrý.
Kalousek jako profesionální technolog moci je a ještě dlouho bude pro knížete nepostradatelný. či alespoň užitečný.

To, kde bude mít momentálně umístěnou sesli a jak se zrovna v té chvíli bude jmenovat strana, kterou drží za genitálie, je přece úplně jedno : Teď se například jmenuje TOPODESLIDEM, zítra ji může se Schwarzenbergem nechat přejmenovat.

Barvy na bilbordy a papíru na letáky je přece dost.
V nejhorším si nasadí nos z kašírované mrkve a paruku s čírem, aby všichni viděli, že je vzdělaný modrokrevník, kterého celá Evropa zbožňuje.:-),:-(
18. 01. 2013 | 23:24

Ivet napsal(a):

Pan autor tu sice žije už velmi dlouho, ale doposud nezaznamenal, že Kalousek má vždy plán B. Nebo zaznamenal, ale z nějakého důvodu o tom mlčí.
19. 01. 2013 | 00:41

Ivet napsal(a):

Logicky se nabízí výklad, že kníže se Kalouska odchodem na Hrad elegantně zbaví. Jenže pak by nedávalo smysl, proč i za cenu vlastní diskreditace činil kroky, které rozumně nedokáže obhájit, které však suverénně provedl, a to ve prospěch Kalouska a jeho přátel. Jde o kroky směřující do portfolia zájmů Hávy. V rámci kampaně se o nich mlčí.
19. 01. 2013 | 00:49

For Outaryw napsal(a):

"Jimmy de Fazole napsal(a):
James Dr. Candole je Brit ktery se snazi bejt Cechem. Hodne se tu naucil. Hlavne placat pate pres devate a povazovat se za odbornika na vsechno . Je to takovej Britskej Zaoralek." - něco na tom je.

Na tomhle článku je vidět, že autor se tady plně neaklimatizoval.
19. 01. 2013 | 01:17

Jan Vaculík napsal(a):

Autor zapomněl započíst jednu důležitou okolnost:
že Kalouska nikterak zná; zná pravděpodobně jen jeho mediální obraz.
Na rozdíl od knížete ovšem: ten měl možnost jej poznat, a z jakýchsi důvodů si právě jej vybral ze všech tehdejších členů Topolánkovy vlády, aby z něj udělal svého spojence. Řekl si snad: Hle, to je skutečně excelentní padouch, právě takový, jakého potřebuju, abych si zlepšil renomé? - Asi to bude ještě trochu jinak.
V této souvislosti se nabízí srovnání Kalouska se Šloufem: Šlouf je typický zákulisní hráč, Kalousek naopak: ten si někdy až libuje v pobuřující otevřenosti. Šlouf moc dobře ví, co má zůstat skryto, a dovede se to o to postarat, i kdyby snad měl někoho násilím umlčet. Kalousek oproti tomu působí dojmem, že přestal vidět, jakou nevoli v lidech některé mocenské deformace působí. Vnucuje se vysvětlení, že Kalousek je spíš průzorem, jímž spatřujeme cynismus naší politické scény, než aby mohl být primárním viníkem.
Kdybys si měl vybrat, jestli chci na hradě Šloufa nebo Kalouska, tak určitě budu volit Kalouska.
19. 01. 2013 | 01:29

Luboš napsal(a):

Myslím, že Kalousek se Schlafenbergem se bojí už voleb, které budou v roce 2014 (vůbec si nevybavuji jaké volby by se měly udát v roce 2015). Vzhledem k výsledkům krajských voleb je celkem zřejmé, že jim už nepomůže ani svěcená voda a musí hodně rychle začít řešit budoucnost. Novou politickou stranu už jim nikdo nesežere - kde bude Kalous, tam lidi po zkušenosti s TOP09 hlasy dávat nebudou. No a za poslední rok se příliš mnoho spřátelených lidí dostalo do problémů s korupcí při veřejných zakázkách, tak bude nutné mít na hradě spřátelenou osobu, která ve správný okamžik využije vymoženosti zvané milost. Pokud se jim to nepodaří, tak polovině gangu hrozí kriminál.
19. 01. 2013 | 01:56

osel napsal(a):

Další cizák, co nám radí, jak spravovat naši zem???
19. 01. 2013 | 01:59

Patrik napsal(a):

Tady je to tedy vážně samý zdatný politický komentátor:)))

Autor má samozřejmě naprostou pravdu. Pokud Schwarzenberk zvítězí v prezidentské volbě a opustí tedy stranu TOP09, stane se v brzkých parlamentních volbách TOP09 naprosto nezajímavou a nevolitelnou stranou. Protože jediné, co tuto stranu může držet nad vodou je právě osobnost Karla Schwarzenberka. Pokud Schwarzenberk bude uklizen na Hradě, nebude už tedy v TOP09 a předsedou té strany bude ... kdovíkdo ... nemá TOP09 žádnou šanci v příštích parlamentních volbách uspět a skončí v zapomnění.

Je to přesně takto jednoduché a nemá smysl v tom hledat cokoliv složitého.

Stejně je sranda, jak tady z Kalouska všichni děláte takovou nadpozemskou bytost a přikládáte mu až téměř nadlidské schopnosti:) ON všechno vidí, má všechno obšancované, vymyšlené, naplánované, má na všechno nějaký plán B, chystá nám kdovíjaká překvapení ... je to vlastně takový český SUPERKALOUSEK...
19. 01. 2013 | 02:07

Martin1 napsal(a):

Luboš 1:56
Naprostý souhlas. Přesně vystiženo. Volíme s celou rodinou Zemana!
xxxxxxxxxxxxxxxxx
Jan Vaculík 1:29
"Šlouf je typický zákulisní hráč"
.....To máte pravdu, ale kam se hrabe na českého Cardinala Richelieu - Kalouska.Volíme s celou rodinou Zemana!
19. 01. 2013 | 02:07

Martin1 napsal(a):

Patrik
Kdepak.Odchodem na Hrad by opozice získala silnou kartu ve funkce Karla, který bude potřebovat neustále radit. Kdepak, neoslabujte nás. Jsme na stráži. Chyba už byla, že se dostal na ministra zahraničí. Vždyť je to cizinec. Copak by to šlo třeba v USA? Aby tam byl ministr zahraničí cizinec? Vy nejste z našeho tábora! Řekněte heslo.
19. 01. 2013 | 02:14

JF napsal(a):

pane autore, to zní příliš naivně a jak pohádka před usnutím pro politické vysloužilce. Schwarzenbergové jsou také pobělohorská šlechta a ti již vědí jak to chodí po slavných prohrách. To že ČR to opět slavně prohrává sama se sebou je celkem nabíledni. Ale on už nás někdo opět osvobodí. Spíš je otázka jaký vztah je mezi Kalouskem a Klausem, protože o toto se v této braniborské a knedlíkovské době jedná. Klaus nebo Kalousek. Proč chodit za kovaříkem, když můžu za kovářem ... tato volba je pro ty co rádi ruskou ruletu s plným zásobníkem. aneb d alší česká prohra na obzoru. Ale volil bych asi cestu osvědčenou pobělohorskou s vyhlídkou na boží milost a knížecí pardon.
19. 01. 2013 | 04:29

Maximus napsal(a):

Předmět: Mrkněte, kde žijí lidé s vaším příjmením ?

Klikni na: http://www.kdejsme.cz/?what=Nov%C3%A1k

Koukám, že tam je i Candole nebo Kalousek. A ten je nejvíce na Moravě, jak příznačné..... Schwarzenbergové tam jsou 4 a ten jeden v Praze, hmmm.
Docela se jim to povedlo!
19. 01. 2013 | 06:12

antipolitik napsal(a):

To co nám Gandol radí je v podstatě vyhánění čerta ďáblem! To jsme to dopracovali. Rada zvolit jednu politickou zrůdu, abychom se zbavili jiný politický zrůdy, je jako krvácejícímu pouštět žilou. Tím nechci řít, že ten druhej "kmet" je lepší.
19. 01. 2013 | 06:49

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Vaculík a podobní „géniové“ nám říkají, že pravice nevolí stranu podle toho, jak pracuje jak jsou s ní spokojeni, ale jen podle toho, zda je v ní nějaká ikona.

Je fajn, že to přiznávají. Víme, že Schwarzenberga volí prakticky celá TOP09, asi polovina ODS a pak různě. Proč někdo nevysvětlí příznivcům TOP09, že si likvidují stranu?

Všechno to jsou pochybné a hloupé, a asi účelová propaganda na podporu Schwarzenbegra.
Úspěch TOP09 bude záležet na mnoha faktorech a to nejen interních, ale i faktorech okolí strany.
Například jaká bude situace v ODS, zájmy lobistů, jak se budou chovat naše „nezávislá“ media a podobně. Zvolením Schwarzenberga na hrad nezmizí „pravicoví“ voliči a ti budou chtít někoho volit. Finančníci a židovská lobby taky budou chtít nadále ovlivňovat parlamentní politiku a pokud nebudou mít nový objekt, tak budou podporovat TOP09. Nezapomínejme, že je to taky hodně o penězích.
19. 01. 2013 | 08:22

pinda napsal(a):

jedině pana schwarzenbegra nikdy ne levici to svinstvo by púokračovalo dale kolik let ho neznali a ted citi penize a maji ho radi jeho úsměv nas neuživy
19. 01. 2013 | 09:15

kuk napsal(a):

No kromě zájmů kaloně s ČNB je nutné připomenout zájem černého kopce, a ten se jmenuje Lex Schwarzenberg. Už prolomili (spolu s pravdou a láskou) únor 1948, je třeba pokračovat, dokud jim to vohnouti Češi hltají.
19. 01. 2013 | 09:32

Čech napsal(a):

Ono nejde ani tak o K či S, ale o to, co sebou nominanti i kandidáti nesou a proti vůli jiných jiným a za jejich nakládají na bábovku. A koneckonců i o to, kolik toho plebejci ještě unesou, aniž by po posledních láskyhrách zespartakovatěli a vzali patricie šturmem.
19. 01. 2013 | 09:48

mik napsal(a):

Velice trefny blog a zejmena to ze Schwarzenberga voli lidi a ti take vedi ze skutecne tim Kalouska odstavi a proti Scwarzenebergovi uz zacinaji lidi vytahovat takove nesmysly jako pred 5 lety proti Svejnarovi ze manzelka nemluvi cesky vytahla ho i Livie Klausova cimz se pridala k trapnym osobam stejne jako jejich syn ktery proti sobe postval gympl v Ostrave a doufejme ze tim pomohl v tradicni rude baste zmenit trosku pomer sil a ze vic mladych lidi bude v Ostrave volit Schwarzenberga
19. 01. 2013 | 09:49

David Sýkora napsal(a):

Je to daleko jednoduší, Kalouska také výsostně nesnáším a nejjednodušší a jedinná cesta jak ztratí politickou moc je, když lidé nebudou volit jakékoli politické uskupení ve kterém se objeví.
Rozhodně bych za to neobětoval Trautenberga na hradě, omlouvám se těm kterým se líbí, ale já ho prostě nemusím a přál bych si, aby právě s Kalouskem zhnil v propadlišti dějin a to právě proto, že mu asi opravdu pomohl.
19. 01. 2013 | 10:32

Barbora Němcová napsal(a):

Do správné přihrádky vás už zařadilo slovo brunátnost. Vaše spokojenost z Kalouskovými mistrovskými kousky - tunel na důchody, padáky, telefonáty policejním důstojníkům je zjevná. Jak říkal klasik - odvádíte dobrou práci za své dolary pane básníku.
19. 01. 2013 | 11:32

ajeto napsal(a):

k autorovi blogu: Kalousek je reálie, pokud nebude K.S. na hradě, tak se přiblíží den, kdy se stane historickou reálií. Váš závěr, že volit K.S . je oslabením M.K., není dle mého názoru správný. K.S. nemůže být presidentem ČR už za své výroky o Benešových dekretech, alespoň u soudných lidí. Stařec se předčasně odkopal.Dále jsem přesvědčen, že jsou oba tito pánové spojeni pupeční šňůrou moci a majetku a současně na sebe dost podstatného ví. Neprospělo by jim, kdyby se oddělili.
19. 01. 2013 | 11:50

cinick napsal(a):

Pane Candole, že by se najednou kamarádi, kteří se spolu angažovali ve volebních agitkách na lodi a spřahli v blbým vládnutí, najednou k sobě neznali, když by s K. S. dostal na hrad. Aby to nebylo nakonec vobráceně. Aby se K. S. nestal Kalouskovic hlásnou troubou do světa, Němec , Vatikánu jak se stáváme světovými a odčiňujícími všecky možné křivdy až po Kelty v Čechách.
19. 01. 2013 | 12:07

hovorka11 napsal(a):

JAMES DE CANDOLE:
Myslel jsem, že jste chytrý člověk, teď vidím že jsem se mýlil, nebo že nás chcete podrazit !
Volit Schwarzenberga znamená posílit korupci a rozkrádání. Kryl všechny možné lumpárny. Naposled ho včera chytil Zeman na švestkách s Mosteckou úhelnou.
Karel ji přišil Zemanovi, ačkoliv nepostřehl, že Zeman nastoupil až po vládě, která korupci s MUS umožnila (tím se dá dokázat, že vědomě lže, protože si nic nezjistil). Musel ale vědět o svinstvu okolo MUS z loňska a předloňska, kdy švýcaři žádali naši vládu, aby se připojila k vyšetřování a zažádala o vykradené miliardy.
Vláda odmítla prostřednictvím Kalouska !!! My tak kryjeme díky i Schwarzenbergovi mafiány a zloděje. Větší trapnost než MUS a odsouzení Beneše Karel snad nemohl udělat.
Pokud budenm uznávat toho, který prohlašuje že spí, pouze kdy ostatní kecají (což není pravda), tak budeme stejně tak trapní a z korupce a klientelismu nevyjbřednem nikdy.
Karlovi jde o majetek, o sudeťáky a satisfakci vůči ČR, která mu zabavila majetek.
Větší hovadinu, než volit protislovanského mamonáře volbou Zemana neuděláme.
Zeman se rád předvádí, ale má vlastnosti a vztah k ČR daleko lepší než Karel.
19. 01. 2013 | 14:36

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Karel ("soudruh-kníže") trochu jinak
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/karel-trochu-jinak-4-jeho-excesy-v-politice/
19. 01. 2013 | 16:18

pgjed napsal(a):

Bude-li zvolen Schwarzenberg, zmizí z Top09 nárazník a svorník. To je začátek konce Kalouska.
19. 01. 2013 | 20:09

Milan Kovár napsal(a):

Vy nám jinými slovy, autore, říkáte, že máme volit Schwarzenberga, protože je to ještě větší a chytřejší hajzl, než Kalousek, a proto se bude umět svého mouřenína Kalouska ve vhodné chvíli zbavit.

Jenomže pro mne, a patrně i pro spoustu dalších lidí, je právě tohle jeden další z řady důvodů, proč je pro mne Schwarzenberg nevolitelný.
19. 01. 2013 | 20:22

pgjed napsal(a):

Pane Kováre, Schwarzenberg má nepochybně spoustu nedostatků a za lecos ho zde poměrně často kritizuju. Ale jestli něco rozhodně není, tak není hajzl. O tom jsem přesvědčen.
19. 01. 2013 | 20:38

Luba napsal(a):

Pane Džejmsi,
dobrá lest :)

Něco podobného se podařilo Achájcům před branami Tróje.

Schwarzenberg je teň kůň, který otevře TOP-09 cestu k metám nejvyšším. O topíci konečně převezmou otěže od ODS.

P.S.: Ráčil jste zapomenout, že ať už se u nás prezidentem stane kdokoli, okamžitě získá 65% podporu. Prezidentský post je téměř nekritizovatelný. A s populárním vladařem Kárlem se sveze i Kalousek. Směrem vzhůru.
19. 01. 2013 | 21:34

adelinda napsal(a):

Neměl by se Brazilec raději zajímat o historii svojí země? Spoustu věcí z historie českého národa nechápe- a chápat ani nemůže.Obzvláště vztahy s německým národem za několik posledních staletí. Pokud se pokusíme nastudovat historii Brazilie - také nikdy nebudeme schopni pochopit tuto otázku zevnitř, ale poněkud zkresleným pohledem zvenčí
19. 01. 2013 | 23:43

adelinda napsal(a):

Omluva- nějak mi to přeskočilo k úplně jinému článku a jinému autorovi....
19. 01. 2013 | 23:48

Almo G™ napsal(a):

pgjed napsal(a):
Ale jestli něco rozhodně není, tak není hajzl. O tom jsem přesvědčen.
19. 01. 2013 | 20:38

Bodejť však také do toho, aby měl běžný občan tuto představu, Schwarzenberg investoval po léta dost neuvěřitelné částky. Respekt a jeho redaktoři rozlezlí postupně do všech dalších komerčních titulů, ale hlavně v šiku s veřejnoprávními médii, dělají co mohou.

Někde se ty prachy přece musí projevit. Ještě aby po těch stovkách milionů do novin, serverů a předvolební kampaně s neomezeným rozpočtem vypadal jako hajzl...

Jsou to profíci. A hlavně mají cca dvacet let v té mediální investici náskok.
20. 01. 2013 | 10:28

Vlado napsal(a):

S tím vladařem jste autore nás mnoho nicků nadzvedl. Vaše rada je pro ty kdo se cítí jako slouhové ale většina z nás se hlásíme k plebejství nikoliv k lokajství.
Již při zrození státu zvaného Československo otec vlasti T.G.Masaryk se s těmi "urozenými rody" vypořádal po republikánsku tzn. zbavil je šlechtických titulů. Oni se však stále tak cítí,
Schwarzenberg navíc jako sudetský Němec. A takový by měl reprezentovat Českou republiku? Takou absurditu si nedovedu představit.
20. 01. 2013 | 12:21

Jiří Jasín napsal(a):

To autor.Článek hodně blbý a tendenční. Nevím jestli Vám někdo na něj skočí. Jako agitka pro Carla zu S., ale dobrý. Za Carl hovoří činy tehle vlády. Pro co zvedl ruku - třeba eskarty, docházka na poštu nezaměstnaných, církevní restituce atd. V TV debatách nevěděl elementární věci z ústavy a to chce být hlava státu. A ta svoloč umělci Ti lezli do prdele za komunistů taky.O amnestii nevěděl - radši. Tohle jsou reakce ministra. Celé mi to přijde jako legrace ta mediální masáž jeho dobroty a neskorumpovatelnosti. Nečlověk , ktreý je spojen s TOP 09 prezidentské volby vyhrát nemůže a nevyhraje.
20. 01. 2013 | 12:45

kolťák napsal(a):

Odsunem nejgeniálnějšího fimančníka na vedlejší kolej,dosáhnete pouze toho,že si už zase bude muset založit novou politickou stranu.Takže jediné řešení je jiné než jen odstavit někam do kouta.Možná časem někdo dospěje do stadi,že k nějakému účinnému řešení sáhne.A soudy a vůbec tuhle celou bezzubou mašinerii k tomu potřebovat nebude.
20. 01. 2013 | 12:48

VašeK napsal(a):

Kalousek, Drábek a Heger jsou největší zlo, které nás od 2. světové války potkalo ...
20. 01. 2013 | 14:08

Adolf napsal(a):

Pane z Candole, jste si jistý, že komentujete události ve stejné zemi?
Stop 09 z podporou nacistů je banda zločinců, která ovšem v dalších volbách získá nejvíce hlasů na takzvané pravici. ODS bojuje o přežití, takže krysy budou přelézat. Tyhle dvě zločinecké organizace si prohodí postavení.
Kraďousek na Hradě potřebuje Slntala, aby měl jistotu amnestie, protože bude s Parkanovou a dalšími zločinci souzen.
20. 01. 2013 | 16:04

Franta z České republiky... napsal(a):

Rád bych upozornil, že oslavné články ve prospěch Karla na centrum.cz jsou z toho důvodu, že jeden z vlastníků centrum.cz je i jedinec německé národnosti, jehož kořeny sahají k sudetským Němcům tudíž je evidentní, že bude podporovat svého člověka - Karla. On přece má lepší vztahy se sudetskými němci než Miloš Zemanůj :-)
20. 01. 2013 | 16:11

Milan napsal(a):

No ono je to naopak, pokud se chceš někoho zbavit (tvář voleb TOP 09 ) je nutné ho povýšit a mazat mu jeho ego a pochlebovat.
"Lidé bděte a neblbněte" dnešní garnitura nám uspořádala sportovní hry pro posílení pocitu, že človíček něco může ovlivnit. Vše je fraška Petra, Mirka, Karla a spol.

Milan
20. 01. 2013 | 16:11

duchovní otec napsal(a):

Autore,
kolik ti Kalousek zaplatil za tu slátaninu ...
20. 01. 2013 | 16:13

Pitrýsek napsal(a):

No kdyby šlo jen o Kalouska, tak bych fakt asi volil knížete! Ale tak to doopravdy není.Starého cizáka Hajaju na Hradě nechci,ani 2.Bílou horu.A vy oVčani už to konečně taky pochopte, hlavně vy mládeži masírovaná zaplacenými zahraničními médii a sociálními zblbnutými sítěmi.
20. 01. 2013 | 16:16

pavla anna napsal(a):

Dobrá masáž, aktuálně a to vám má sežrat kdo?
20. 01. 2013 | 16:31

miki napsal(a):

Příteli blogaři,věnujte se něčemu užitečnému,dejme tomu,charitě!
Bylo by to užitečnější,než psát hovadiny!
20. 01. 2013 | 16:50

krajan napsal(a):

Zbavit Kalouska moci pomocí Schwarzenberga? Jato teorie je to možná zajímavé, jako praxe v téhle zemi je to fantasmagorie ničím nepodložená. Vrána vráně oči nevyklove.
20. 01. 2013 | 17:01

ma napsal(a):

Pan Swarzenberg svou lží smetl se stolu dějin i závěry Norimberského soudu o drtivé většině sudetských Němců - jest si přečísti v knihách dr.Ečera "Jak jsem je stíhal" a "Norimberský soud". Tam je celá stať o čs.žalobě proti sudetským Němcům. A to cituji jen českou literaturu - o Norimberku existují tisíce dalších titulů a mnoho kilogramů dokumentace jen ke zločinům sudetských Němců proti ČSR. A za toto by pan Schwarzenberg posílal symbolicky dr. Beneše s vládou do Haagu ?? Co je to za neuvěřitelnou drzost ? Vážený pan ministr kandidát presidentské funkce vážně myslí, že všichni Češi už natolik zhloupli a zapomněli na vlastní i na světové dějiny ?*********
http://www.ceskenarodnilisty.cz/clanky/schwarzenbergova-verejna-lez-dekrety-nezrusi.html
20. 01. 2013 | 17:07

presidentský volič napsal(a):

Záměr, nebo lež. Pane Candole, vaše propag-agitka je více než trapná. Cela strategie asociální české pravice, která už druhé volební období škodí lidem práce, je postavena na komickém oddělování Schw. od politiky top09, kde imituje předsedu s vodičem Kalouskem a zejména od politiky současné vlády, kde je dokonce místopředsedou premiéra. Tento volební trik má úspěch pouze u části zlaté mládeže a bohužel ženské části voličského spektra. Část tzv.umělecké fronty svou servilitou vůči"knížeti", pouze potvrzuje prodejnost této sociální skupiny za každého režimu.
Vrcholem sprostoty hl.médií vlastněných německým kapitálem je označování voličů M.Zemany za nevzdělané vrstvy žijící na venkově. Ti co iracionálně horují pro Schw.jsou intelektuálové nejlépe z Prahy ! Je k smíchu, když Schw. aktivní místopředseda vlády, která reprezentuje reakční vrstvy nové české oligarchie, napadá Zemana, jako představitele jakýchsi mocenských skupin. Miloš Zeman je již 10 let mimo reálnou vládní českou politiku.
Není možné zapomenout i na určitou národní sebereflexi. Česká státnost byla hrubě pošlapána pobělohorskými vítězi. Schwarzenbergové bohužel jsou, bez ohledu na projevy posledního potomka, přímo spojeni s obdobím násilné rakatolizace a germanizace Ćeského království. Pan Schw. se vydává za českého vlastence. Jeho rodnou řečí je německý jazyk, jeho nevěrná manželka neumí česky ani nadávat.
O nacistické minulosti její rodiny nemá cenu ani psát. Vstřícný postoj p.Schw. ke špičkám sudetských landsmanschaftů je taktéž znám. Pokud by byl p.Schw. trochu soudný a objektivní, nikdy by kandidaturu na presidenta republiky nepřijal.
P.S. Voliči z celé země, volte M.Zemana, ukažte měšťácké Praze, že zájmy většiny občanů této země jsou zcela jiné !
20. 01. 2013 | 17:20

Zdenda napsal(a):

No celý článek je jenda velká BLBOST. Od toho Candole bych si nechal radit, co si mám na sebe vzít do hrobu.Je s podivem, co za vědátory se v Evropě uživí poradenskou činností!
20. 01. 2013 | 17:23

santa napsal(a):

jediné řešení Karel! Zeman a Klaus jako echte zločinci na Mírov§
20. 01. 2013 | 17:50

Jerryk Canada napsal(a):

Nejvetsim problemem druheho kola cele teto volby je: neni z ceho vybirat. Oba kandidati jsou proste ubohym odvarem vycpele ceske politicke sceny. Ziji mimo CR a obcas je mozna dobre se podivat na situaci z jine strany, z druheho brehu. Ale Cesi by v tomto nemeli byti smutni. Nejsou sami kdo proste nema z koho vybirat a bohuzel, volba mezi mensim a vetsim zlem je bobova draha do pekla. Jsem ted v USA a tento problem jsme zazili zde pred nekolika mesici. Obama a nebo Romney? Jeden horsi nez druhy. Jeden ideologicky a nazorove a druhy nezodpovednou ekonomickou politikou. Lide vybrali zde to druhe a ono to vezme jeste peknou chvli, nez se Amerika z tohoto ekonmickeho srabu dostane. Moje druha domovina - Canada na tom nebyla na zacatku 80tych let jinak. Odesel genialni politik Pierre E. Trudeau a nebylo koho volit. Zvolili cloveka, ktery je zblbnul a pak za necele desetileti zadluzil Canadu tolik, jako vsichni ministersti predsedove 20 stoleji dohromady.
Ano, takze nemoznost volby, je to, jak je videt dost casty fenomen. A proc? Ke zvoleni musite byt dobre viditelny. K publicite a zviditelneni potrebujete PENIZE. Kdo ma penize? Obycejny pracujici clovek tolik penez urcite ne. Podnikatel? Ano ale on podnika a vydelava tak proc by lezl do politiky. Penize ma vetsinou hajzl, ktery je ziskal nejakym tunelem a nebo podvodem. A aby hrabal dal, tak se dere do politiky, nebot tak je to bezpecne, tam se to da delat s posvecenim zakonu. Tedy to stare: pod svicnem je tma. To je muj vyklad proc neni z ceho volit. Jeden darebak vetsi nez druhy. Kazda rada je draha. Lide byli treba v Australii timto tak otraveni, ze prestali chodit k volbam. Vlada byla donucena vydat (v demokraticke zemi, prosim) zakon, ze Australsti obcane MUSI pod hrozbou pokuty prijit k volbam. MUSI, jinak by tam totiz nedali dohromady vladu a parliament. V cesku tato vymozensot neni a ted si polozme otazku, ciste hypotetickou: co by se stalo kdyzby v druhem kole neprisel volit NIKDO a nebo ne dostatecny pocet volicu dany zakonem? Ale to je jenom utopie, Cesi prijdou...... ((((-;
20. 01. 2013 | 18:26

Gerd napsal(a):

Pane Candole,
Miroslava Kalouska rád nemám. Ale po přečtení Vaší dnešní rady jej považuji za podstatně chytřejšího než Vás. Bude-li se někdy chystat mistrovství světa ve skoku na špek, přihlašte se, budete horkým favoritem.
20. 01. 2013 | 21:26

Gerd napsal(a):

Jerryk Canada,
na Vaši hypotetickou otázku odpovím. Dejme tomu, že by k volbám přišli jen členové strany LIDEM. Na tu stovku lidí by stačila jedna volební místnost, ale zvolili by vládu pro zbytek republiky. Dělí se 200 poslaneckých mandátů podle poměru získaných hlasů. Takže čím menší účast, tím lépe pro politiky, kovaní straníci k volbám přijdou vždy!
20. 01. 2013 | 21:29

Jana napsal(a):

Na Machiavelliho nemáte.Napadá mně otázka a zřejmě není nutné,aby byla zodpovězena.Mně by zajímalo,co si tak přdstavit pod pojmem mezinárodní poradenská firma?Kalousek je šedá eminence,ti co se zabývají poradenstvím v mezinárodní firmě,píšou o prostředí,které neznají si prostě vyvolají odezvu,proč nenapíšete něco zajímavého,jak to chodí,například v |Londýně?Například nám popište mezinárodní složení obyvatel a jejich sociální strukturu,něbo něco zajímavého o volbách .Víte Sokrates se ptá,komu to slouží ?A tak se mi tato otázka mimoděk vybavuje,při pohledu na Váš blog a úvahy.Rozumíte tomu,kam mířím ?A to jsem se rozohdla napsat,přestože zde dole je nutné překonat idiotskou ochranu proti spamu !! :-)
20. 01. 2013 | 21:55

Graf Trautenberg von Schlafenberg napsal(a):

Jamesi a dal jsi noňým obroku?
Dal vaše blahorodí Trautenbergu.
.
.
.
.
Jamesi, měl jsi jim dát mýň, sfyňým, nechtěla táhnou mý sáně.
Šak jsem jim dal mí, vaše bavorské blahorodí.
.
.
.
Jamesi, donner wetter. psia krew, neměli dosta fúpec nichts, šak neřahali a já tlačil sáně.
Šak dostali houno, vaše blahorodí.
21. 01. 2013 | 09:35

Graf Trautenberg von Schlafenberg napsal(a):

Jamesi, pamatuj:

PO FŠECKÉM JE HOWNO, ENEM PO FČELÁCH JE MED.

A nebalamuť nás exkrementy, že Kalous ušatý (Asio otus), či jeho menší, ale jedovatější klon Kalousek vožrala (Asdio chglastus), je Zemanův kůň.
Ne, je to řídící důstojník soudruha Trautenberga von Schlafenber.
21. 01. 2013 | 09:41

Pavel Benver napsal(a):

Tady je nutné kopnout do prdele Kreténa Kalouska a degenere Karla s ním, a bude klid v celé zemi, pochytáme všechny vládní zloděje a korupčníky a nálada se o sto procent zvedne potom jim sebereme všechen nakradený majetek a konta a nejméně na 50 let bude zase klid, potom bude revoluce, po revoluci se již nikdy nesmí dostat k moci podobné strany jako jsou, ODS, ODA, US, TOP 09, Lidovci, Lidem, VV a jim podobné zlodějské strany a zase bude na 50 let klid, lid Český je hloupí a proto musí trpět !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
21. 01. 2013 | 16:01

josef napsal(a):

a co ta doživotní imunita ta zakrývá korupci a veřejné rozkrádání a okrádání lidí, kdo vymyslel pracovní agentury,je to jenom podvod na lidi kteří by chtěli normálně pracovat a ne pod nátlakem agentur které si dělají i se zákonikem práce co chtějí a připravují lidi o zdraví rozum a státní pokladnu o peníze a nejsou sami...
30. 01. 2013 | 18:23

Zbojník. napsal(a):

Stále jen diskutujeme a diskutujeme,jenže čas utíká.Jediná možnost jak se dobrat k prosperitě je:vzít klacky do rukou a vyhnat všechny,co parazitují na vlastním národě ze země!!!!!!!
19. 02. 2013 | 15:26

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Němec Václav O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy