Vláda není dokonalá, ale důvěru si zaslouží

18. 07. 2012 | 14:18
Přečteno 6385 krát
Dnes bude na pořadu schůze Sněmovny žádost opozičních poslanců o vyslovení nedůvěry vládě. Za poslední dva dny jsem dostal několik e-mailů, které mne vyzývaly k tomu, abych hlasoval pro pád vlády. Těmto výzvám ale nemohu vyhovět.

A proč tuto vládu neshodím? Protože si nedokážu ospravedlnit, proč bych měl vyjádřit nedůvěru vládě, za jejíhož působení:

- se poprvé po 20 letech demokracie v České republice začala vyšetřovat korupce na nejvyšších místech (MUS, ŘSD, Rath, CASA, Pandury, ROP atd), vyšetřování pokračují, lidé se nebojí trestné činy oznamovat

- se začali vydávat poslanci ke stíhání policií – imunita ztratila smysl

- byla přijata zásadní novela zákona o veřejných zakázkách, která významně zmenšila prostor pro korupční jednání

- bylo poprvé po 20 letech schváleno řádné zdanění hazardu a obcím dána široká pravomoc k jejich regulaci

- dochází k odpolitizování státních zastupitelství – konec Vesecké, konec Rampuly, konec Grygárka, nástup Zemana

- dochází ke snižování schodku rozpočtu a tím i zatížení budoucích generací

- došlo po 20 letech k schválení zákona o církevních restitucích, který přináší odluku církve od státu a zahlazuje křivdy, které vznikly komunistickou zlovůlí

- došlo ke schválení posílení rozpočtů obcí na úkor dotací, spojovaných s korupcí

- došlo ke schválení zákona o třetím odboji

- došlo ke schválení nového občanského zákoníku a zákona o obchodních korporacích, které české právo vrací k západní právní kultuře.

Na druhou stranu je určitě pravda, že vláda špatně komunikuje. V některých případech jsou z mého pohledu vyjádření některých jejích členů hodně nešťastná. Pokud nejdou za hranici zákona, jsou vyjádřením jednotlivce - a tomu svoje výhrady obvykle sděluji osobně. Pokud jsou za hranou zákona, obracím se v důvěře na náš funkční právní stát – tak jako v případě paní Parkanové, i zde mají soudy, policie a státní zastupitelství moji důvěru.

Dnešní hlasování o vyslovení nedůvěry vládě považuji hlavně za krycí manévr ČSSD k zakrytí kauzy Rath – ostatně i předseda Sobotka to přiznal. K vyslovení nedůvěry vládě potřebuje opozice 101 hlasů a ty ani náhodou nemá – vždyť na schůzi ani nedorazili všichni jejich poslanci. Je třeba si připomenout, že jde o stranu pana Grosse, který po skončení svého vládního angažmá zázračně zbohatl, pana Paroubka, který se ani nesnaží vysvětlit svoje vydání za kampaně a příjmy za knihy, pana Palase, hejtmana Moravskoslezského kraje, který staví domy za desítky miliónů a také se ani nesnaží o vysvětlení jejich původu. V Libereckém kraji má tato strana v první desítce svých kandidátů pro krajské volby 3 policií obviněné členy a ani to nijak neřeší... To má být alternativa? Děkuji, nechci.

Přeji Vám všem krásné letní dny, pokud možno nezatížené politikou.

Jan Farský

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

antiovce napsal(a):

- dochází ke snižování schodku rozpočtu a tím i zatížení budoucích generací
to si děláte pr.del?!
18. 07. 2012 | 14:24

achim napsal(a):

Jsem z toho hotovej, pozdravujte toho senzačního Kalouska.
18. 07. 2012 | 14:25

Honza napsal(a):

Je to vláda, která nejvíce snížila životní úroveň obyvatel, je to vláda, která nejvíce zadlužila Českou republiku, je to vláda, která má nejvíce korupčních skandálů a kde, dle odhadů TI, nejvíce pëněz mizí v korupčním prostředí. Jen si ji tedy nechejme.
18. 07. 2012 | 14:25

Béda napsal(a):

Vtipálku.

V momentě, jdyž policie začala vyšetřovat korupci systémem padni komu padni, tedy vzala si na mušku i "odpovědné antikorupční odklaněče" z vlády a koaliční galerky kteréžto ráčíte být členem, antikorupční étos té vaší "mafie" bratří v triku najednou ustal.

Krom toho vámi proválcovávané "nezbytné deformy" huntují rozpočet, decimují stát a zadlužují celé příští generace. Jste horší než mor kombinovaný s jadernou katastrohfou, AIDS, desetiletým suchem a kobylkama dohromady.
18. 07. 2012 | 14:27

Aleš napsal(a):

Škoda, že občané žijí s panem Farským v paralelních vesmírech, které mají jen jednosměrné informační propojení - od pana Farského k občanům.
Zato ale přirozený výběr hovoří výrazně proti panu Farskému. Ale to je jeho věc.
18. 07. 2012 | 14:28

Baba Jaga napsal(a):

Vy idealisto...
A také byste mohl o svou funkci rychle přijít, že. A určitě nás všechny máte rád nejméně stejně jako paní Parkanová.
18. 07. 2012 | 14:30

Aleš napsal(a):

Co musí člověk udělat ve svém životě, aby získal takovou kvalifikaci k bezostyšné demagogii, selekci faktů, ignorantsví a nekonečné drzosti vystupovat s tím veřejně?
Skutečně k tomu stačí jen ten poslanecký plat s benefity, pocit výlučnosti a náležitosti ke klubu vyvolených?
Asi ano.
Ale k tomu je nutno dodat: všeho do času.
Anebo je k tomu zapotřebí jen takový nedostatek cti a charakteru, že jim těch pár let bohorovnosti stojí za totální společenskou degradaci.
18. 07. 2012 | 14:35

aga napsal(a):

Ta TOPka je ale banda všehoschopných žertéřů... Vám bych, autore, také přál nejen následující léto nezatížené politikou, ale zato pořádně zatížené něčím obecně prospěšným...
18. 07. 2012 | 14:35

Drzá zrzka napsal(a):

Jaké zděšení by asi nastalo ve tváři Sobotkově (Bohuslavově), kdyby vláda opravdu padla?
18. 07. 2012 | 14:36

Werner napsal(a):

Stačilo napsat: Je to vláda díky níž darmošlapové, neschopní, zločinci a lůza sedí v parlamentu a ne v kriminále, nemusí makat a mohli v klidu krást a ještě vám nasazují oslí hlavu protože ste je vy pitomci před 2 roky volili a nechali jste se ožrat rohlíkem. Tak teď si to výžerte, křupani. Ps tady se můžete vynadávat. Stejně vám to bude prd platný a mě to nezajímá. Farský
18. 07. 2012 | 14:36

krk napsal(a):

zákon o třetím odboji mi velmi zlepšil život, děkuji.

Sbalte se a odejděte, jinak tu budeme mít 4.odboj
18. 07. 2012 | 14:37

Bunny napsal(a):

A pak by autor taky mohl přijít o koryto; to je asi největší problém. A také policie by mohla začít šetři i tam, kde by třeba zmizelo politické krytí - ne ne, vláda nesmí padnout.
Kam se člověk podívá, tam se všechno zlepšuje. Z novodobých svazáků, jako je mister Farský, se člověku zvedá žaludek.
18. 07. 2012 | 14:38

antiovce napsal(a):

pane Farský, tato vláda rozpočtové zodpovědnosti a boje proti korupci nechce a ani na to nemá aby napravila škody způsobené Topolánkovou vládou a nejlepším galaktickým ministrem financí Kalouskem. Naopak dělá co je v jejich silách, aby to bylo ještě horší, Řecko je zřejmě jejím vzorem.
18. 07. 2012 | 14:39

neo napsal(a):

přečetl jsem nadpis a věděl, že je zle :) Pak jsem přečetl článek a věděl, že bude hůř.

uvidíme, ale vy to od našich diskutujících pěkně schytáte. To bude vejvar:)
18. 07. 2012 | 14:40

český maloměšťák napsal(a):

Farský
Hlasoval jste pro vydání paní Parkanové ?

Jak odpovíte na otázku, že v roce 2006 přebíral váš kolega ministerstvo financí se státním dluhem cca 840 milard CZK...a nyní je státní dluh cca 1, 6 bilionů CZK ?
Jak si to vysvětlujete - když tedy jeho politikou...ale i vaší je snižování státního dluhu ?

Proč si myslíte, že posílením rozpočtů obcí dojde k snížení pravděpodobnosti , že dojde ke korupčnímu rozkradení financí ? BIS ve své aktuální zprávě tvrdí, že jsou to právě rozpočty obcí, kde dochází k přímým tokům peněz daňových poplatníků směrem k místním kmotrům /různým ekonomicko- politickým uskupením/ .

V kauze MUS jsem tedy sledoval spíše liknavý postoj ministerstva financí.

S tím Rathem jste srandovní.

Odpovězte, jak jste hlasoval ohledně Parkanové a zamyslete se nad tím, zda je dobré za každého stavu být loajální vůči svému vůdci. Který nadává lidem do debilů, čuráků, zmlátí na ulici občana, dehonestuje solidní americkou firmu a zesměšňuje její jméno /tato firma má více jak stoletou tradici a odhadovala v jednom soudním sporu dokonce budovu WTC/, dehinestuje a zpochybňuje nezávislost policie...

Zda to pak v důsledích nemůže poškodit i vaši pověst. Když vyjádřite i takovému svou důvěru.
Zkuste se nad tím zamyslet.
Zda pak nejste jako on. Když se i k němu hrdě hlásíte a zastáváte se jej.
18. 07. 2012 | 14:41

Jaromír napsal(a):

Opravdu mám jásat že schválili církevnbí restituce a 3. odboj.??? Opravdu mám jásat že se snižuje zadlužení??? Snižuje se zvyšováním dluhu??? Hustý. Opravdu došlo k odpolitizování policie a zastupitelství tím že odvolali Pospíšila a vyhrožují veřejně z obrazovky Lessymu a plukovníkům policie za to že si dovolili vyšetřovat????
Tak to jsem opravdu " blahem bez sebe".
Farský, asi tě slušně platí, ale ze slušného oddílu tedy nejsi
18. 07. 2012 | 14:41

melčákova pohanka napsal(a):

Tato vláda neměla vůbec vzniknout,tak každý den co nám vládne je ztracený a pro stát devastující. Chápu,že pro vás každý den dobrý,ale pro národ zničující!!! Přeji i vám krásné letní dny,bez polické funkce. Dnes to přežijete,ale váš čas se nezadržitelně blíží!
18. 07. 2012 | 14:44

Václav H napsal(a):

POKUD se nepodaří vládu zhodit, alespoň uvidíme zase některé poslance jak jeden po druhém povstanou a řeknou že podporují ty křivárny a zlodějiny. A nechápu třeba masochismus poslanců TOP, někteří z nich jsou ještě alespoň mediálně čistí, a kdyby se nenechali tímto pošpinit, měli by v budoucnu šanci. Pokud se ale neumí zbavit Kalouska, půjdou s ním do pekel všichni.
18. 07. 2012 | 14:46

rejpal napsal(a):

Když pročítám list vyjmenovaných pozitiv (u části z nich bych souhlasil), pak se nabízí otázka, proč musel tak bleskově odejít ministr, s nímž jsou více či méně spojeny čtyři z těch bodů.
Ale co, heslo "když tě nepochválí jiní, musíš sepochválit sám" má trvalou platnost.
Umělecký dojem z působení této vlády nejlépe vystihuje dlouhodobý pokles důvěry veřejnosti, ne to, že si zainteresovaní spolu s pár podivnými existencemi bez jediného voliče odhlasují, že se mají rádi.
Všechno zlé je k něčemu dobré. Čím déle tam budete sedět, s tím vyšší pravděpodobností odejdete do opozice, částečně i mimoparlamentní.
18. 07. 2012 | 14:49

šebány napsal(a):

Farský - co jste napsal myslíte vážně? To není možné . Jsou dvě možnosti. Buď jste bl... a nebo navedenej. Vy semilská moudrá hlavo.Vy tak zprůhledníte veřejné zakázky. Co jste už dokázal? Jediné co Vaše strana potřebuje je držet hubu a krok. V tom jste dobrý. Týpci jako Vy už neviděli nic špatného na NSDAP. A kam to došlo. Je mi z Vás špatně.
18. 07. 2012 | 14:54

Aleš napsal(a):

Pane Farský,
běžte do Semil, postavte se na náměstí a předneste svůj článek nahlas svému lidu. Vsadím se, že i ten kamenný Antal Stašek vás nakopne, že přeplachtíte Kozákov. O Ivanovi Olbrachtovi, místním rodáku, nemluvě, ten byl komunista.
Ale těch facek, co by vám vyměřili vaši spoluobčané, to bych nepřál nikomu.
Možná s výjimkou místopředsedy vaší partaje.
18. 07. 2012 | 14:55

mirekP napsal(a):

Autor zřejmě dává přednost menšímu zlu, ale neuvědomuje si, že to zlo už přesáhlo 40% DHP a to už začíná být velký průšvih pro naši zemi.
18. 07. 2012 | 14:55

skeptický napsal(a):

Něčím mi to připomíná Filosofskou Historii.
18. 07. 2012 | 15:08

magor napsal(a):

S

mně Básníky. "Nádeníček, ta guma"?

Omluva všem Nádeníčkům.

A nenádeníčkovským komunálům (že jich moc neni).
18. 07. 2012 | 15:12

rejpal napsal(a):

skeptický
Mně zase to, jak při jednom MS v hokeji vsítil Japonec v zápase s Dánskem dobře mířenou střelou vlastní gól a radostně zvedl hokejku nad hlavu. Ta první radost byla nelíčená.
18. 07. 2012 | 15:12

Hana napsal(a):

To snad ani nemůžete myslet vážně? Kde člověče žijete? Že snižování státního dluhu - nemáte na počítačku? Vydávání a stíhání poslanců - nebude to spíš tím, že tohle vyprodukovala tahle a předchozí Topolánkova vláda? Církevní restituce - další dobrý vtip - doporučuji četbu Bílé knihy církevního majetku - zábavné čtení. Třetí odboj - dobrý vtip. Nový občanská zákoník si tahle vláda těžko může připsat k dobru - a vyčkejme praxe. Jediné - nové rozpočtové určení daní - to je plus. Jinak samé minusy a negativa. Tahle vláda vede neochvějně zemi k úpadku. Jesli opravdu nevidíte ty převažující důvody pro nedůvěru vládě - pak bude asi důvod Vašeho hlasování jinde. Po tamto článku Vás už asi moc lidí v Semilech volit nebude a do sněmovny se už nepodíváte. A starostování asi bude taky konec. Osobně nechápu, jak můžete dělat starostu i poslance a ještě místopředsedu rozpočtového výboru a být členem dalšího výboru. Kdy spíte?
18. 07. 2012 | 15:14

veverka napsal(a):

Farský a tato vláda si nezaslouží žádnou důvěru,ale kriminál
18. 07. 2012 | 15:15

resl napsal(a):

p. Farský,
přese vše, co jste napsal, se domnívám, že jste pravý důvod své loajality vůči vládě, zatajil. Co kdyby byly nové volby ?Myslíte, že byste byl schopen si vydělat takovou sumu, jakou máte teď i v jakémkoli jiném zaměstnání ?
18. 07. 2012 | 15:16

Twist napsal(a):

Pan Farský je vzorkem nestoudnosti této partaje. Je to sprosté vůči nezaměstnaným, nemocným a bezmocným lidem. Fl.ut vám do tváře, to by asi Stejskal smazal, proto zatím jenom pl.ám.
18. 07. 2012 | 15:16

martin_ka napsal(a):

oooo můj bože.....co nás to tam v tom parlamentu zastupuje?!
tato vláda národní katastrofy má důvěru jen asi 15%lidí....už měla být dávno vypráskána
18. 07. 2012 | 15:18

DOWN2012 napsal(a):

Pane Farský, jste zřejmě zcela mimo. Tady v podhradí to vypadá poněkud jnak, ale kdo jiný vám to pochválí, když si to nepochválíte sami. Mě to připadá jako nebetyčná drzost napsat že dochází ke snižování schodku rozpočtu a přitom jste zvojnásobili zadlužení a to jste ještě neprovedli církevní restituce. Kdybyste se místo psaní na blogu věnoval tomu, aby se lidé procházející v Semilech kolem firmy Hybler nemuseli bát, že budou napadeni onou menšinou o níž se nesmí mluvit a bude jim vyhrožováno fyzickým nasilím a budou počastování rasistickými nadávkami, udělal byste lépe. Co dodat. Snad jen doufat, že lidé ve volbách TOP09 změní na DOWN2012 a půjdete do kopru. Ze srdce vám to přeji. Už jen díky vašemu super-mega ministrovi financí, co mluví hůř než štangast V. cenové.
18. 07. 2012 | 15:20

Bara napsal(a):

Pane Farský, ještě jste zapomněl na Drábkovo zvýšení platů poslancům a soudcům. To je taky dobrý počin vlády rozpočtové odpovědnosti.
Ale vážně: proč si děláte z normálních lidí legraci?
18. 07. 2012 | 15:26

Václav H napsal(a):

Přečtěte si nahoře životopis Farského. Za svůj hlavní úkol považuje zprůhlednění veřejných zakázek . Proto tak vehementně hlasoval aby nebyla vydána Parkanová, když se nic nevyšetří, tak se to jasně zprůhlední. Umíte si ještě představit většího lháře??? Ani kousek mozku už mu v těle nezůstal, aby se alespoň naučil lhát. Vrchol ubohosti!!!
Bože jak hluboko musíme ještě klesnout, než lid opravdu půjde do ulic a udělá další defenestraci
18. 07. 2012 | 15:26

Joe Ratata napsal(a):

teď jsem sledoval Kalouskův projev v poslanecké sněmovně.Je zábavné sledovat,jak tento lhář a mystifikátor je skutečně vyděšený.
Když pak vzápětí Zaorálek zcela rozmetal jeho argumenty,tak nervózně přecházel po sněmovně a teď si něco špitá se zasloužilým ministrem vnitra.
I při jeho chemické inteligenci mu asi dochází,že se bude přepřahat a on že je ta kobyla určená do buřtů.A tak kolem sebe kope,jako ta příslovečná kobyla co chcípá.

A pak tady čtu,jak se tato hrůzovláda pochlapila.
Farský,Goebels by tiše záviděl.
18. 07. 2012 | 15:29

VFISCHER napsal(a):

VAŠE ARGUMENTY, PANE BLOGERE, NEOBSTOJÍ

Vámi opěvaná vláda je vládou zločinecké oligarchie, zavádějící legislativní džungli a chaos ve státní správě kde základem prakticky všech soudních procesů bude souboj kdo koho víc podmaže ! ! ! Způsoby rozdělování veřejných rozpočtů jsou stále komplikovanější a nepřehlednější tak, aby to vyhovovalo lupičským partám na všech úrovních státní správy !! Ukázkou rozkladu veškeré kontinuity a profesionality ve státní správě jsou všechny případy rozkrádání všech myslitelných dotací, zejména z EU a tragické výsledy předražených informačních systémů !!
Pokud obhajujete tuto vládu reprezentovanou mimo jiné hlavním gangsterem Kalouskem, jste spolutvůrcem spoluodpovědným za zdejší marasmus i kdybyste stokrát nic neukrad a nezašmelil - zpytujte svědomí dřív, než vás poženou železnými holemi ! ! !
18. 07. 2012 | 15:30

Jaromír napsal(a):

Zajímalo by mne jestli to sem podhodil nějaký Hacker nebo jestli to napsal sám Farský, To už by byl vrchol sarkasmu.
" za svůj hlavní úkol považuji zprůhlednění státních zakázek" v životopise je fakt hlína. Když hlasuje proti vydání parkanové a podpoří vládu Kalouska.
Kdo máte známé v Semilech, upozorněte je na toho exota
18. 07. 2012 | 15:31

Kanalnik napsal(a):

Pane Farsky, tohle myslite vazne? Prominte, ale ocitl jste se zcela mimo realitu. Nejen ze v zaveru manipulujete ve stylu "a CSSD take bije cernochy", jakoby to melo nejaky smysl ve vasi argumentaci, ale navic v clanku i nepokryte lzete:

"- dochází ke snižování schodku rozpočtu a tím i zatížení budoucích generací" = LEZ

navic protikorupcni aktivita policie a lidi neni dusledkem teto vlady, ale deje se ji NAVZDORY, v tomhle jste uplne mimo!

... no teda pekne jste me dopalil !
18. 07. 2012 | 15:32

Občan napsal(a):

Co kdybyste si šel, pane Farský, dělat šprťouchlata někam jinam. Zkuste třeba poslaneckou sněmovnu. Tady na to většina lidí jaksi nemá náladu.

Takže Vy tvrdíte, že CASA je vyšetřována, jo?
Mazánek - výhrůžky od minista financí.
Lessy - dtto, plus další výhrůžky od premiéra a dalších.
Hlavní svědek - včera účelově obviněn z mravnostního deliktu.

Na ty další nesmysly a lži ani nemá cenu reagovat.
Chlapče, tohle fakt zkoušejte na nějaké prosťáčky...
18. 07. 2012 | 15:35

Občan napsal(a):

Jaromíre,

v Semilech mají toho tvora přečteného jak slabikář :o)
18. 07. 2012 | 15:37

PB napsal(a):

Pane Farský, proberte se!
Nemocný je sice nevyléčitelně nemocný, ale zachránit si zaslouží!
18. 07. 2012 | 15:39

Dáša N. napsal(a):

Kdo nemá špatné svědomí si nemusí nic veřejně zdůvodňovat. Hezké léto s panem Kalouskem, pane poslanče.
18. 07. 2012 | 15:44

Jan Farský napsal(a):

Hledal jsem v záplavě slov argumenty. A našel jsem, byť prodrat se osobními útoky, nadávkami, nenávistí jednoduché nebylo.
A jinak pro všechny vševědoucí - hlasoval jsem PRO vydání paní Parkanové. Protože věřím v právní stát.
Semily - jak vypadají průhledné veřejné zakázky naleznete přímo na stránkách města pod záložkou Veřejné zakázky.
Přeji hezké léto plné krásných zážitků a radosti nad úspěchy! Všem bez rozdílu :-).
18. 07. 2012 | 15:53

Irena napsal(a):

Farský to jste napsal sám nebo to byl stranický úkol??? Pořád doufám že to je provokace hackerů. Poslední věta v jeho životopise je totální výsměch všemu. Podpis anticharty vedle toho vypadá jako nevinnáí hříčka
18. 07. 2012 | 16:01

magor napsal(a):

"Hledal jsem v záplavě ...."

Ale Vy jste si začal! A já myslel, že je apríla.

Profous Hořejší byl na tohle expert. Škoda ho.
18. 07. 2012 | 16:05

Občan napsal(a):

Argumentů tu máte, pane Farský, hromadu.
Pokud je dokážete nevidět, pak si zajděte na oční.

Co nám, kupříkladu řeknete k tomu, že jste odrbali důchodce, pracující důchodce, nemocné, nezaměstnané, invalidy, že jste zavedli nucenou otrockou práci, snížili platy učitelům, hasičům, policistům, úředníkům a dalším veř. zaměstnancům, nepřidali lékařům a zdravotníkům, odmítáte zvýšit minimální mzdu,
ale
S O B Ě
jste navrhli
Z V Ý Š E N Í
platů i náhrad?!
18. 07. 2012 | 16:05

IVAN H napsal(a):

Farský, když jste hlasoval pro vydání parkanové, naprosto logické je že musíte hlasovat PRO VYHOZENÍ KALOUSKA, a pokud tak Nečas neučinil, PROTI TÉTO VLÁDĚ, protože jinak je to vše logický nesmysl
18. 07. 2012 | 16:05

Kanalnik napsal(a):

Pane Farsky, muzete prosim blize vysvetlit vas v clanku zmineny duvod na podporu teto vlady? Podle mne jste uvedl lez:

"- dochází ke snižování schodku rozpočtu a tím i zatížení budoucích generací"

Predem dekuji.
18. 07. 2012 | 16:07

Bredly napsal(a):

Když jsem si přečetl nadpis, říkal jsem si kdo takovou šílenost může napsat. Přečetl jsem si profil autora a je to jasné. Na stranické buňce jste si řekli, že je potřeba škrábáním podobných canců zvrátit poměr 80:20 proti vám. Pevně věřím, že se to nepovede a časem se dostane většina z vás do tepláků.
18. 07. 2012 | 16:07

Baba Jaga napsal(a):

Díky za Vaše přání, pane Farský i účast v diskusi. Výjimečně si pustím TV a kouknu, jak Vám to ve sněmovně sluší - čtu Vás a o Vás dnes docela poprvé.
Vaši voliči Vás jistě mají nejraději.
18. 07. 2012 | 16:11

antiovce napsal(a):

Způsobit pravicovými "deformami" rekordní schodky rozpočtu a pak vydávat za úspěch nějaké jejich snižování, což ani není pravda, to chce opravdu notnou dávku drzosti.
Chování vlády připomíná člověka, který založí požár a pak se chlubí jak úspěšně se mu daří požár hasit. Ale ve skutečnosti naopak ten požár ještě přiživuje.
18. 07. 2012 | 16:13

melčákova pohanka napsal(a):

Pane Farský,co je tak silného a motivujícího,že už rezignujete i na podzimní a další volby? Můj selský rozum mi říká,že máte slíbenou nějakou provizi za církevní restituce a důchodový fond.. Jinak to být nemůže,protože politicky se jedná o hromadnou sebevraždu pod dohledem gurua Kalouska!
18. 07. 2012 | 16:15

Eleshar napsal(a):

Proč shodit vládu?

1a) exministr vnitra Radek John - dříve pracoval u Romana Janouška; odejit, protože měl údajně umožnit Bártovi ovládnutí policie

1b) ministr vnitra Jan Kubice - s Janouškem a dalším pražským lobbistou je rovnou příbuzný

2) ministr obrany Alexandr Vondra - v kause Promopro buď díky své neschopnosti nechal rozkrást stovky milionů, nebo se na jejich rozkradení přímo podílel... vyberte si

3a) exministr spravedlonosti Pospíšil - jediný z ministrů, který sem tam občas mafii úplně nevyhověl (nezapomínejme ale, že Rampulu právě on najmenoval), byl na hodinu odvolán z důvodů, kterým nikdo nevěří

3b) ministr spravedlonosti Pavel Blažek - brněnský kmotr a otec velké koalice, napojený tady na soudruha Koudelku, který má blízko k Vesecké

4a) exministr průmyslu Martin Kocourek - odvolán kvůli "odklánění" milionů

4b) ministr průmyslu Martin Kuba - napojen na jihočeské kmotry, pravá ruka "knížete z Hluboké", kterého komentoval už i Kája Švarcnberk

5a) exministr životního prostředí Pavel Drobil - přistižen při pokusu o korupci a podporován do poslední chvíle premiérem, který se snažil Michálka umlčet

5b) ministr životního prostředí Tomáš Chalupa - podílel se na zašantročení stovek milionů do podezřelé krachující firmy, přes kterou zbohatl Klaus a Gross

6) ministr zemědělství Petr Bendl - středočeský kmotr Rathovy úrovně... otázka týdnů či měsíců, kdy na něj něco vyplyne

7) ministr financí Miroslav Kalousek - proslulý kausami na obraně, zaměstnával Bartáka obviněného z korupce, zřejmě stojí za dosazením Parkanové na MO, v poslední době se naprosto neuvěřitelným způsobem pokouší zasahovat do vyšetřování kausy CASA; během 6 let zdvojnásobil státní dluh, zvýšil daně, snížil životní úroveň a výkonnost ekonomiky

8) ministr práce a sociálních věcí Jaromír Drábek - zakázky bez výběrka na MPSV pro kamarády (otec Kristýny Kočí), opakované lhaní národu o těchto zakázkách a o stavu el. systému, sabotáž státní správy, pokus tunelovat sockartu přes vlastní firmu

9) exministr kultury Jiří Besser - kontakty s tuneláři, předražený pronájem kanceláře za peníze daňových poplatníků

10a) exministr dopravy Vít Bárta - pravomocně odsouzený, snažil se vlézt do politiky kvůli státním zakázkám

10b) ministr dopravy Pavel Dobeš - sabotáž státní správy a likvidace registru vozidel (viz Drábek)

11) exministr školství Josef Dobeš - tunelování evropských dotací, zpackané státní maturity, fedrování extrémisty Bátory

12) ministr pro místní rozvoj Kamil Jankovský - vyšetřován kvůli korupci s dodávkami pro IKEM

a konečně 13) premiér Petr Nečas - podporoval Drobila a Vondru, snažil se ututlat Drobilovu kausu a teď se naprosto nepřijatelně k věci CASA... hrozí ČR ozbrojený převat ze strany plukovníků nebo ne???
18. 07. 2012 | 16:19

IVAN H napsal(a):

Farský, jak chcete současně bojovat za zprůhlednění státních zakátek a současně vy a vaše stranave sněmovně potopí vyšetřování kauzy CASA / zrovna před pár minutami. Děláte si do úst se tomu říká. Jdu blejt velebnosti
18. 07. 2012 | 16:20

antiovce napsal(a):

Eleshar
hezky jste to shrnul. Silná slova a plácání si po ramenou to jim jde nejlíp, ale skutek utek.
18. 07. 2012 | 16:25

člověk napsal(a):

Pane Farský, to jste tedy skutečně uhodil hlavičkou o hřebíček.
18. 07. 2012 | 16:27

Kanalnik napsal(a):

Pane Farsky, proc jste nepodporil návrh na zřízení vyšetřovací komise v kauze CASA? Podle snemovniho webu jste dnes hlasoval proti.

http://www.psp.cz/ff/87/64/ec/16.htm

A jeste k tomu schodku rozpoctu, mrknete sem, jak vypada schodek po prvnim pololeti, docela dobre ne? Prosim, nedelejte z nas blazny.

http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=751331
18. 07. 2012 | 16:28

Béda napsal(a):

p. Farský,

chcete argumenty?
Takže:
- vyšetřování běží díky policii a exministrovi Pospíšilovi, kterého jste "zařízli" právě kvůli tomu vyšetřování a nahradili jej chlápkem který ideálně zapadne mezi vás jako přeochotný sborista - z tisku: manželka exekutorka, zázračně bohatnoucí zastupitel se zkušenostma z Lesů ČR, kde co se píše o hezkých zakázkách od města manželce... Navíc je velice povolný a tvárný, slibuje navodit na státním zastupitelství "nezbytné" reformy ve směru vlády odpovědného odklánění
- až zaříznete Lessyho a provedete "nezbytnou deformu" zastupitelství, tak policie přestane korupci vyšetřovat, resp. bude vyšetřovat pouze na selektivně na politickou objednávku a občané se vy*** na nějaké nahlašování korupce.
- poslanec se začal vydávat. Paní Poslankyni hájil před vydáním váš spolek bezobratlých do roztrhání těla a nebral si přitom vůči policistům z útvaru pro odhalování organizovaného zločinu a policii a jejimu vedení obecně žádných servítek. jenom se divím, že jste porušili tradici zasílání nábojnic a bílého prášku. Svou zcela neodůvodněnou imunitu nad rámec politických canců jste si doposud nezrušili. A bůhví jestli k tomu dojde. Může to dopadnout tak, jak to obvykle dopadá s vašimi platy. Všichni chtěli, ale nakonec si kvůli blablabla stejně přidali.
- novelu o veřejných zakázkách si laskavě strčte za klobouk do doby, než prokážete kolik korupčníků bylo odsouzeno a kolik peněz se vrátilo do rozpočtu. Zatím o ničem nevím.
- o hazardu raději nemluvte, dokud nebude vyřešeno Kalouskování v oblasti sázkového zákona
- nástup Zemana? Vždyť ta vaše galerka by se jej poté, co chtěl Bradáčovou jako vrchní státní zástupkyni by se jej nejraději zbavila
- dochází ke snižování schodku rozpočtu a zatěžování příštích generací. Pán žije v paralelním vesmíru? Rozpočtový dluh za vašeho nejlepšího ministra financí a chemického experimentátora vzrostl o polovinu, navíc hrozí církevní dar Vatikánu, výpedky v eurodotacích ze známých příčin, Paroubek píše o záseku v EBU (nebo jak se ta instituce jmenuje), navíc experimentátor setrvale devastuje ekonomiku, podvazuje trh. Krom toho systematicky likvidujete školství, snažítese o zadlužení příští generace školným, připravujete tunelovací opt out důchodů...
- církevní tunel je darem Vatikánu z politické vůle. Není nejmenšího důvodu katolickým mamonářům cokoliv dávat. Stačí poklračovat v Josefínských, Masarykovo a Benešovo tradici.
- prozatím není známo jestli nejde jenom o přehazovanou korupčního bramboru z jedné strany na druhou. Pouze jiným způsobem přerozdělujete prostředky - v případě vaší propadající se strany zajisté z důvodu získání volebních preferencí.
- schvalte prosím rovnou i zákon o čtvrtém odboji, ať je to z jedné vody.
- je otázkou kam vrací české právo schválené zákoníky. Podle některých jde v určitých směrech o velice diskutabilní paskvily
18. 07. 2012 | 16:33

český maloměšťák napsal(a):

Jan Farský
Pane Farský, vy neumíte odpovědět na jednuduché otázky jinak než uštěpačnou , jalovou poznámkou o jakýchsi útocích na svou osobu ?
To je dost mrzuté.

Nicméně díky aspoň za odpověď via paní Parkanová. A za to, že i mezi lidmi z TOP 09 se najdou takoví, co si myslí, že pravdu v demokracii nalézá nezávislý soud.

Škoda že jste se jednoznačněji nevyjádřil i ve vztahu k jednání vašeho vůdce - inženýra Kalouska.
/popsaném zde - č.m. 18. 07. 2012 | 14:41/

A uvědomte si, že tedy - pokud mu vyjádříte důvěru /je podstatnou součástí vlády/...tak s ním souhlasíte. Pokud s ním souhlasíte - tak je občan oprávněn soudit o vás stejně jako o něm. Bez vyslovení vaší důvěry by totiž už dál nemohl pokračovat v zadlužování státu a to tak, že neproporčním způsobem uvaluje břemena na občany tohoto státu, tak, že narušuje sociální smír... tak, že občané mají pochyby, zda vůbec má nějakou koncepci - jinou, než ad hoc upravovat daňové sazby, zvyšovat poplatky, šidit dúchodce...
Dál by asi nemohl ani takto veřejně nadávat lidem do debilů a čuráků, mlátit je, znevěrohodňovat policii jako instituci...

To vše mu umožňujete a umožníte dělat nadále i Vy. Takže v dalším je to i Vaše odpovědnost.

Pokud si toho stále nejste vědom a je pro Vás daleko důležitější stranická poslušnost a víra v jakési reformy, které jsou spíše chaotickým účetnictvím než nějakou strukturální změnou - pokud jsou takové "hodnoty" pro Vás důležitější než rozum a etika....tak pak si tu ubohost vychutnejte až do úplného konce.
Třeba až Vám pan Nečas do vlády nadeleguje Janouška.

Maucta.

/ Zkuste fakt použít někdy vlastní srdce a rozum....je to dobré pro svědomí jako takové nyní ...a tak i jako prevence vůči různým onemocněnímv budoucnosti./
18. 07. 2012 | 16:37

Někdojen napsal(a):

Nezaslouží, ani náhodou.
18. 07. 2012 | 16:39

Jedla napsal(a):

Snažím se udržet si přesvědčení:
- Že je důležité neřešit věci násilím. Neboť začneme-li, nebude to mít konce. Přiznáme-li sami sobě, zdůvodníme-li si pro sebe právo užít násilí, nikomu již nebude možno upřít právo užít násilí.
- Že je důležité, aby se moc, vláda, předala z jedněch rukou do druhých civilizovanou a trochu "ritualizovanou" formou, že předání moci bývalým názorovým odpůrcům nemá být spojeno s kriminalizací, zatýkáním a "zúčtováním" s těmi, kdo moc odevzdali. Neboť začneme-li s tím, budou mít vlády asi takovou ochotu odejít od moci, jakou vykazuje rodina al-Asad, jako nebo vykazoval Kaddáfí, nebo řekněme señor Jorge Videla.
- Že postupný vývoj, evoluce, je i v politice možný, ba vhodnější než revoluční změna. Že byť jdeme nyní nesprávným směrem, náprava skrze vývoj názorů lidí a společenské "objednávky" spojené s občanskou aktivitou je, byť se nám nyní, v krátké perspektivě zdá naprosto neúčinná, neboť vláda vykazuje kůži tvrdší než hroší a inteligenci nižší než nervová uzlina (ganglion) v jednom z článku těla dešťovky, z dlouhodobého hlediska je efektivnější nežli revolicionářské zákroky či přímé akce anarchistů.

To vše si opakuji, znovu a znovu sám sebe přesvědčuji. Čím to ale je, že právě za TÉTO VLÁDY musím tak urputně, tak pracně sám sobě toto své dávné přesvědčení připomínat? Proč právě za TÉTO VLÁDY není samozřejmé, co jsem za zcela samozřejmé dávno měl?
18. 07. 2012 | 16:45

Agent W4C napsal(a):

Třetí odboj....
Ano,to budou i ti Mašínové s Paumerem...Viďte ??? Tedy vrazi,které vyznamenal nositel modré knížky,nyní nejvyšší armádní persona...
18. 07. 2012 | 16:46

volič napsal(a):

Autor textu je podle vyjádření lékaře duševně nemocný, pokud chcete dráždit ty co vás platí za tu destrukci státu pište tyhle výplody choré mysli dál
18. 07. 2012 | 16:46

Kvakin napsal(a):

Pane Farský, víte, jaký typ lidí se už roky označuje pojmem užitečný idiot? Pokud to nevíte dnes, brzy to zjistíte.
Soudruh Kalousek už má pro takové předtištěné diplomy, jen doplnit jména a doručit Šláfneberkovi, aby je - až procitne - slavnostně předal. Z análních (niterných) zdrojů TOP 09 a starostů vím, že významným čekatelem na toto hrdé ocenění (pačotnuju gramotu)jste i Vy - jako číslo 2 hned za souškou učitelkou Langšádlovou.
A hrdý buď, žes vytrval, žes neposkvrnil ústa ani hruď levounskou řečí ... Taková je i strana moje rodná, TOPem zvaná, ctěná a velebená, s chemikem v čele vedená do prdöhle.
18. 07. 2012 | 16:49

český maloměšťák napsal(a):

Nečas " To, co sledujeme dnes /kauza CASA/, je jen odváděním pozornosti od kauz ČSSD .../dále Rath etcetc/... s cílem překrýt kauzy ČSSD..."

Já si začínám myslet, že ne modlitebna , jak ji chtěla poslankyně za TOP 09 zřídit v poslanecké sněmovně...ale stálá přítomnost psychiatra by byla žádoucí...a velmi by se daňovým poplatníkům vyplatila.

Otázka a zamyšlení na závěr :
Platí vůbec hlasy LIDEM ? Koho vlastně v parlamentu zastupují ? Voliče VV ?? To je přece nesmysl, ne ?
Jaký program hájí ? Vždyť přece s žádným programem do voleb nešli ...

Já si myslím, že hlasy těchto/ale i hlas Paroubkův či Šlégra/ by se měly odečíst.
Jsou to neplatné hlasy.
Z vyššího principu mravního jde o hlasy perfidní.
Pokud s nimi vláda počítá - a pokud snima počítá i pan Farský...tak asi ví co dělá - z hlediska matematiky.
Ale ta matematika je dost perfidně vyjádřená. Nemá co dělat s Ústavou a její základní tezí - LIDEM totiž nemá s lidem nic společného.
Nic. Nula. Respektive minus....
18. 07. 2012 | 16:51

Radkin Honzák napsal(a):

Vláda si zaslouží ..., to zde nejde publikovat. Ale důvěra to není.

Pardon - snad jen hodný pan ministr Drábek, co vám chce přidat na platu, abyste nestrádali. Ten jistě!
18. 07. 2012 | 16:52

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Za této vlády dochází k naprosté devastaci společnosti, jak ekonomické, tak především mravní, vládne nám to nejhorší, co si lze vůbec představit a vládu s podobnou důvěrou, jakou mají tito političtí gauneři v EU nenajdete. Menší legitimitu měla na začátku roku jen vláda rumunská a s tou je již konec, ta česká stále dělá ostudu demokracii.

„Zbořil: Vláda se chová jako zločinecký gang

Známý politolog Zdeněk Zbořil prohlásil, že poslední aféry na politické scéně už překonaly myslitelné hranice.“

http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/zboril-vlada-se-chova-jako-zlocinecky-gang/

Chci za premiéra Alibabu, má jen 40 loupežníků a další
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/cesky-narod-je-znechuceny-presto-se-bavi/
18. 07. 2012 | 16:57

babočka napsal(a):

Pan Farský má pravdu. Policie normálně pracuje. Jen panu řediteli se nedaří vyházet a vyčistit policejní kanceláře. Přece není možné abe se před jedním Kalouskem třásl strachy celý policejní sbor. Kalousek je sprostý jako věčina internetistů, také se pere ale až na to, že se několikrát pokusil podrazit ODS je to zatím rovný chlap.Že nás bere u huby daněmi je jiná.
18. 07. 2012 | 17:04

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Vyšetřujeme

„Praha - Policie vyvíjela údajně nátlak na dívku, která obvinila z pohlavního zneužívání svědka v kauze CASA Karla Daňhela. Jeho advokátka Lucie Hrdá to dnes řekla ČTK. Dívka si podle ní vše vymyslela. Policie už Daňhela podle advokátky propustila z cely předběžného zadržení, policisté to zatím nepotvrdili. „
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/policie-podle-advokatky-tlacila-na-divku-ktera-obvinila-danhela/818726
18. 07. 2012 | 17:24

Alena Vrbová napsal(a):

Co si vláda určitě nezaslouží, je právě důvěra.

A váš větný výrok, že věřit v právní stát, je naprostý holým nesmyslem.

Co myslíte, věřím ve svého otce, nebo svému otci?

A.V.
18. 07. 2012 | 17:31

Jaromír napsal(a):

Farský, jestli děláte pro komunisty a máte to s nimi domluvené, děláte to dobře. Protože po dnešku už je jasné že nikdo jiný než oni to tu řídit nemůže, a vy jim velmi efektivně naháníte i ty voliče, kteří kdysi zuřivě cinkali klíči
18. 07. 2012 | 17:35

nestranný napsal(a):

Další lhář,který si musí veřejně zdůvodňovat,proč je ve spojení se zločinci.
Věřím pane Farský,že i Vy už máte několik kapříků za klopou.proto ta obhajoba lotrů.
Věřím ale i v to,že jednoho dne všichni skončí tam,kde ty svoje kapříky potřebovat nebudou a v rámci své dobročinnosti je darují do rozkradené státní kasy.Určitě budete
jeden z nich.
18. 07. 2012 | 17:45

pgjed napsal(a):

Pane Farský, to těžko! Problém je v tom, že v současné sněmovně není alternativa, ktrerá by alespoň slibovala zásadní obrat k lepšímu. S Nečasem a Kalouskem, nabo se Sobotkou = pěšky , jako za vozem ale vždy do závozu, nebo spíš do sra..k! A jak lze vidět z průzkumů, ani nové volby neslibují obrat k lepšímu. Buď ještě není tak zle, aby se lidi probrali a začali myslet, nebo jsme opravdu společnost naprostých trotlů.

Jedna drobná jiskérka světla v temnotě z dnešního dne. Klaus málo co udělá k prospěchu společnosti. Dnes ale získal další drobné bezvýznamné + když podržel Lessyho, kterého ostatně umožnil vybrat místo řekněme vyšetřování korupce a mafiánství příliš nepodporujícího předchůdce, podporovaného Nečasem. Což bylo další drobné bezvýznamné +. A další jiskérka, to zneužívání ušili na autora odborných posudků k Casám jiní policajti, kteří obvinění vymámili z nějaké dívčiny a ta to dnes popřela.
18. 07. 2012 | 17:46

Sylva Šauerová napsal(a):

Ne, pane Farský, nezaslouží. Kdyby vůbec za nic jiného, tak za útoky předsedy vlády a ministra financí na Policii ČR.
To, co předvedli, je neslýchané, nemělo by jim to projít a v každé jiné normální zemi by to bylo na bezodkladnou abdikaci. Jistě, u nás nic z toho neplatí. Václav Klaus má za dnešek nicméně jedno malé (nevýznamné) plus, to ať skutečné důvody k jeho vystoupení byly jakékoliv. Copak mu asi říkají v ODS ?
:-)
18. 07. 2012 | 17:51

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Nečetl jsem celé neb se mi z Kalouskových a Nečasových kumpánů zvedá žaludek, zmínil farský tento úspěch?

„Zavadil to ve středu napsal v tiskovém prohlášení a dodal, že vláda je uskupením ještě větších gaunerů, než si myslel.

Platová základna představitelů státní moci - poslanců, ministrů, premiéra, prezidenta, by měla podle návrhu, který jde ve čtvrtek do vlády, stoupnout téměř o 20 procent.“
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/odbory-vyssi-platy-pro-politiky-vysmech-lidem/
18. 07. 2012 | 17:57

Jana napsal(a):

Čí důvěru? :-))
18. 07. 2012 | 18:39

Sims. napsal(a):

Pane farský, myslím si, že jste si svým příspěvkem zahrálů ruskou ruletu. Jestliže máte alespoň malinký pud sebezáchovy a slušnosti, tak z uskupení TOP 09 a Starostové hodně rychle vypadnete. A mám pocit, že ani to vaše uskupení Starostové již nezachráníte. On polibek Kalouska je smrtící víc než si myslíte.
18. 07. 2012 | 18:41

liška napsal(a):

na druhou stranu, za tu slíbenou dotaci to přeci stojí, ne ? :-)
18. 07. 2012 | 18:44

želivský napsal(a):

Původně jsem to chtěl vzít po bodech, ale brzo mi došlo, že pan Farský provokuje.
Ve skutečnosti chtějí s Kalouskem dohnat lidi k tomu, aby celou politickou kastu rozprášili do čtyř světových stran.
Jejich motivace mi uniká, snad jde o nějakou sektu, která chce přivolat poslední soud.
Jinak je takovou zlovolnost a hloupost těžké pochopit.
18. 07. 2012 | 18:50

Petr B. napsal(a):

Tak ho přece nechte. Co může říkat, když je z té strany? To má při první příležitosti zradit? Radši zpytujte svědomí, kdo jste je volil. Protože 16 procent je na nováčka v politice neuvěřitelný výsledek, zvlášť když Topolánek s upřimností sobě vlastní tehdy prozradil, že je to vlastně jeho výtvor, aby ODS měla po volbách spojence.
18. 07. 2012 | 18:52

Yosif K napsal(a):

Kanalnik napsal(a):
A jeste k tomu schodku rozpoctu, mrknete sem, jak vypada schodek po prvnim pololeti, docela dobre ne? Prosim, nedelejte z nas blazny.
http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=751331
18. 07. 2012 | 16:28
Blahoslaveni chudi duchem veri tomu ze Dluhoslav Sobotka bude zaroven:
1) rozhazovat vice penez mezi proletare
2) vybirat mensi DPH
3) snizovat zadluzeni

Teoreticky to mozne je - kdyby se prestalo krast. Zde ma i CSSD hodne masla na hlave - chytili jenom Ratha, ale tak jako Rath krade nejmene 5 dalsich hejtmanu.
Ratha vzali do vlady, i kdyz po afere s Klimovicovou muselo byt kazdemu kdo nema mezi usima secku nad slunce jasnejsi ze Rath je vyderac a korupcnik non plus ultra.
18. 07. 2012 | 18:53

Eleshar napsal(a):

želivský:
Ale jen nebuďte sralbotka a zkuste to. Já jsem to vzal po ministerstvech, vy to zkuste po bodech. Dáme sázku o lepší shrnutí a vítěze Stejskal zveřejní v samostatném blogu jako odpověď občanů Farskému:)))
18. 07. 2012 | 18:56

Yosif K napsal(a):

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):
Nečetl jsem celé neb se mi z Kalouskových a Nečasových kumpánů zvedá žaludek, zmínil farský tento úspěch?
„Zavadil to ve středu napsal v tiskovém prohlášení a dodal, že vláda je uskupením ještě větších gaunerů, než si myslel.
zpravy/z-domova/odbory-vyssi-platy-pro-politiky-vysmech-lidem/
18. 07. 2012 | 17:57
Samozrejme - tohle je celkem nechutne. Nevim vsak jestli verit Zavadilovi - profesionalni rozestvavavci proletaru jako Zavadil take berou okolo 100 tisic mesicne a nikde se s tim radeji mezi vyhybkari a pocistovaci nechlubi.

A Dusek ma rovnou firmu na dodavani eisenbonackych cepic a munduru.
18. 07. 2012 | 18:58

Eleshar napsal(a):

Yosif K:
Kdyby se přestalo krást, máme vyrovnaný rozpočet krise nekrise.

Kdyby se začlo navíc ještě k tomu trochu rozumně hospodařit, tak jsme v plusu.

Udělat koncepční a promyšlené reformy se zapojením široké odborné veřejnosti, tak máme dluh splacený do desíti let.
18. 07. 2012 | 19:00

rejpal napsal(a):

Yosif K
To nevadí, já stejně přestupuji na jedenáctku.
18. 07. 2012 | 19:06

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Pro Yosif K.
Jsem přesvědčen o tom, že kdyby odboráři milovali Zavadila s Duškem tak, jak občané milují tuto vládu, tak by Zavadil s Duškem okamžitě odstoupili, a to z nich dělá lidi a demokraty.

Pro demokrata je moc spojená s důvěrou u naší takzvané pravice s arogancí a sprostotou.
To, co nám vládne, to nejsou nejen demokraté, ale ani slušní lidé. Volič musí pro příště dávat větší pozor, protože čím většímu darebákovi svěří moc, tím hůře se jej bude zbavovat.
18. 07. 2012 | 19:12

Béda napsal(a):

Jestliže pan Farský jako člen rozpočtového výboru parlamentu považuje za svou prioritu zprůhlednění veřejných zakázek, pak by mohl začít u svého kolegy Dráb-ka = pomoct mu se zprůhledněním S.karet a IDtaxů na MPSV.
18. 07. 2012 | 19:24

ghándí napsal(a):

souhlasím,
vláda není tak špatná. ma výsledky, například je u nás jedna z nejnižších nezaměstnaností v EU. nicmeně vláda nutí socbolševická netáhla a simulanty splácet dluhy a pracovat. proto ta nenávist. nástup levice k moci by byla ekonomická a sociální katastrofa nedozírných rozměrů.
18. 07. 2012 | 19:29

Béda napsal(a):

ghándí,

máte pravdu hovene. Vláda má výsledky. Jestliže se protrpí až do konce volebního období, pak možná dostihneme a předstihneme Řecko a v ČR bude revoluce, která donutí táhla ze Strakovky aby otestovala Kalouskovy padáky. Doufám, že nezapomenou taky na vás. Za zásluhy. Takové táhlo hned tak někde nenajdou.
18. 07. 2012 | 19:37

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý a nadávky obsahující text, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
18. 07. 2012 | 19:38

Elév napsal(a):

Helejte Farský
kecáte
totalita mě nutila abych odešel do důchodu v 60letech
demokracie mě dovolí, pokud si naspořím a něco zústane např.Tomskému v Anglii nezůstalo nic, jít do důchodu v 70letech

totalita mě nutila léčit zadarmo
demokracie ve vašem podání mě dovolí se léčit za regulační poplatek

totalita mě nutila učit se zadarmo, dokonce i pan prezident to měl zadarmo
demokracie mě dovolí si zaplatit studia /naštěstí v Plzni mě pochopili a jsem Judr
a stihl jsem to již za 3týdny/

Na druhou stranu, resustitace církve a škrtdeforma ve vašem podání může pokračovat páč máme 105-ku, cha cha
18. 07. 2012 | 19:39

Béda napsal(a):

Otázka p. Farskému:

Nemá náhodou Cosa Nostra někde na Praze 1 detašované pracoviště?
18. 07. 2012 | 19:50

zdravuška napsal(a):

pokud chcete někdo nadávat, přidáván seznam povolených a nemazaných nadávek:

opět jsi mě bezdůvodně sprostě napadla ty Gottwaldova rozhoďnožko. Já na rozdíl od tebe argumenty uvedl a u piva rozhodně neskončil. Jestli šmudlo nevíš, co je to příklad, pak jsi hloupá jak vymaštěnej plech.
18. 07. 2012 | 19:53

Kanalnik napsal(a):

Yosife, a proc mi to pisete? Ja psal neco o Sobotkovi?
18. 07. 2012 | 20:05

vico napsal(a):

Blog Farského je opravdu letním osvěžením, kdy už i Hvížďala vyzývá Kalouska k odchodu z veřejného života. S blogovým textem Farského snad ani nejde polemizovat. Farského blog připomíná monolog druhořadého entertainera a je skvělý. V sitkomu s přidáním dopředu nahraného smíchu a pobavení by vyznění bylo asi takovéto:
Bavič Farský:"A proč tuto vládu neshodím?"/veselý šum v sále/
Farský : "začali se vydávat poslanci ke stíhání policií – imunita ztratila smysl" /hysterický smích několika blondýn v druhé řadě/

Farský : " - dochází k odpolitizování státních zastupitelství – konec Vesecké, konec Rampuly, konec Grygárka, nástup Zemana"

/smích muže v páté řadě velmi podobný exministroviPospíšilovi/

Farský : "došlo ke schválení zákona o třetím odboji" /potlesk zejména z míst na stání/
Farský : " Na druhou stranu je určitě pravda, že vláda špatně komunikuje." /Smích přerůstá v nevázaný řehot/

Farský : "Přeji Vám všem krásné letní dny, pokud možno nezatížené politikou."/Smích se mísí s pláčem. Zřízenkyně přináší Farskému kytici karafiátů z odpoledního výprodeje hypermarketu Albert/

Farský : "Děkuji, nechci" /Celkem tři opony pro Farského/.
18. 07. 2012 | 20:11

ghándí napsal(a):

béda,
řecko tu bude, pokud se k moci dostane sobotka s filipem a zavadilem. levice nemá žadné recepty, kromě "nastartování růstu" ekonomiky dalším zadlužováním. bankrot nas nemine. sobotka si díky tehle vládě muže pujčovat s velice malým urokem. až bude končit, naše ekonomika bude v troskách a naše dluhopisy se budou prodávat s urokem 7% jako španelské a italské. připravte se na socialismus. to znamená bídu. a pokud nemate to štěstí a ještě jste si nic nenakradl jako gross nebo rath a ani nemáte měsíční plat jako táta zavadil, tak se budete přehrabávat v popelnicích.
18. 07. 2012 | 20:14

drevokocůr napsal(a):

ghándí

v Řecku je fajn, tím nás nestrašte.

Horší to bylo v Damašku rok po jeho vyplenění Tamerlánem.

a tam pod vládou rozpočtové odpovědnosti již jsme.
18. 07. 2012 | 20:19

S.Š. napsal(a):

Pane vico, dobré, jako obvykle.
:-))
P.S.: Přemýšlím, jak se i docela normálním a soudným lidem (za takového jsem pana Farského měla) za relativně krátkou dobu strávenou v akváriu přihodí, že působí jako přilétlí z jiných dimenzí.
18. 07. 2012 | 20:32

Mrazík napsal(a):

Za této vlády (a Toskánské) umrzlo každý rok 27-50 českých pánů bezdomovců bez povšimnutí. I v Semilech.
18. 07. 2012 | 20:36

vico napsal(a):

S.Š. : rád vás tu po delší době vidím :-)
18. 07. 2012 | 20:37

Béda napsal(a):

ghíndí,

ale no tak. Tato vláda ožebračuje sociálně slabé a státní zaměstnance, kteří jsou jediným stabilním přínose do státní kasy. Tím současně podsekává nohy podnikatelům, kterým klesá koupěschopní poptávka. Firmy se dostávají do dluhu a bankrotu, propouštějí zaměstnance, přestávají platit daně. to se obráží v setrvalých propadech příjmů rozpočtu. Vláda se to snaží vytloukat zvyšováním DPH. Víra v Laffera selhala spolu s Kalouskovým podstrojováním majetným - to již poznal i takový diletant jakým je kalousek, proto se začal vracet k částečné a dočasné daňové progresi a začal korigovat své původní experimenty. Když k tomu připočteme až nebývalou korupci a státní reformy typu čerpání eurodotací, církevního tunelu... je zřejmé, že jsem na nejlepší cestě do "Řecka". Ostatně je to vidět i z toho, že geniální Kalousek je mistrem v oblasti zadlužování.
18. 07. 2012 | 20:41

ghándí napsal(a):

drevokocur,
máte se moc dobře, lidi tahají ze supermarketu plné vozíky žrádla a pupky mají jako prasta před porážkou. líbejte vládě z vděčnosti p...l. socialismus na vás, at poznáte, co to je hlad jako lidi v KLDR. na mě to dělá dojem, že lůza už neví roupama co by. sobotka vás naučil žrát na dluh. a když se vam řekne, že se to musí splácet, tak se vztekáte v ulicích s tatou zavadilem jako haranti, kterým se bere cucu.
18. 07. 2012 | 20:45

Konrad napsal(a):

Beda 19:24, v poradu Hyde park z minuleho tydne, kde byl hostem prave pan Farsky, zaznela vytka ze Drabek prostrednictvim sve "byvale" firmy parazituje na verejnych zakazkach. Farsky toto poprel, a velmi durazne se Drabka zastal.
18. 07. 2012 | 20:53

ghándí napsal(a):

beda,
vy zjevně nechápete význam slova ožebračit. potřebujete výlet do KLDR. vláda škrtá velice nesměle a liknavě. ještě je potřeba seškrtat 150 miliard, abychom se dostali na vyrovnaný rozpočet a plnili fiskální pakt EU , pro který tak horuje čssd i táta zavadil. ještě 150 miliard. o tyhle peníze si stále každý rok žijeme nad naše poměry a možnosti.
18. 07. 2012 | 20:56

chef napsal(a):

Z jineho uhlu,
koukal jsem se na diskuzi o vyjadreni neduvere vlade. K pultiku prisel Bohuslav Sobotka. Dal jsem do hrnce brambory kdyz zacal kecat u pultiku. Po patnacti minutach jsem brambory odstavil. Sobotka furt kecal. Kdyz brambory trochu vychladli, oloupal jsem je. Sobotka furt kecal. Pak jsem nakrajel okurku, natrvrdo uvarene vajicka, cibuli. Pridal to k bramborum. Sobotka furt kecal. Nasledne jsem k te smesi pridal hrasek a nasekanou uvarenou mrkev. Sobotka furt kecal. Pak jsem do vseho pridal majonezu. Osolil jsem to a opepril a poradne zamichal. Pak jsem to dal do lednicky vychladit. Sobotka furt zvatlal.
Asi jsem divnej, ale nebylo by lepsi kdyby politici mene zvatlali a vice neco delali? Treba bramborovej salat.
18. 07. 2012 | 20:56

Konrad napsal(a):

Beda, omlouvam se, hostem hyde parku nebyl Farsky, ale pan Polcak.
18. 07. 2012 | 20:57

Oliver napsal(a):

Teda takovej blábol jsem pěkně dlouho nečetl.
Jestli tomu ten pán sám věří , tak mě ho je moc líto !
Takhle trapně snad naposledy agitovali svazáci v padesátých letech za kolektivizaci venkova (nebo debilní Mádl s Issovou )
18. 07. 2012 | 21:02

Da.Rock napsal(a):

Už dlouho jsem se tak nezasmál.
Takže vláda si zaslouží důvěru, protože za jejího působení se konečně začala stíhat korupce - v jejich řadách.
Začali se vydávat poslanci k trestnímu stíhání - navzdory zuřivému odporu TOP 09!
Bylo přijato schválení hazardu - navzdory TOP 09!
Dochází k odpolitizování státního zastupitelství - nejspíš tím, že je odvolán Pospíšil, který chtěl jmenovat Bradáčovou a jmenován "zametač" Blažek?
Dochází ke snižování schodku - a tuto pohádku jste slyšel kde, vážený? Když jste přebírali vládu, byl dluh 900 miliard a deficit 0.6% HDP. Dnes je to 1.5 biliónu a přes 3% HDP. Z koho si myslíte, že můžete dělat blázny???
Došlo po 20 letech k přijetí církevních restitucí - a za to skončíte v pekle!
Došlo k posílení rozpočtů obcí. Za cenu snížení rozpočtů měst. Skvělý výsledek! Tohle by zvládl i Pepek Vyskoč.
Došlo ke schválení zákona o třetím odboji - tak na ten jsme všichni čekali!

Sečteno a podtrženo - kdybyste táhli k čertu už včera, bylo by to pozdě.
18. 07. 2012 | 21:06

S.Š. napsal(a):

Prázdninuji, pane Vico, to bez TV a internetu, a koncem léta se zase budu muset stěhovat k Američánkům. Pak se ale jistě zase objevím, nevydržím to, to přes neustále sílící pocit, že věnovat se něčemu tak pokleslému, jako je česká politika, je plýtvání časem ... a také nervy.
Zdravím Vás.
18. 07. 2012 | 21:08

ghándí napsal(a):

pan inženýr kalousek má moji plnou podporu. jeho telefonát se skokanem mě pobavil víc, než facka rathovi.
18. 07. 2012 | 21:13

Daňový popltník napsal(a):

To autor:
Naopak, tato vláda komunikuje s občany velmi dobře, zejména nonverbálně.
18. 07. 2012 | 21:21

Michal Macek napsal(a):

honzo vole to sis nabeh :)
18. 07. 2012 | 21:57

Belgičan napsal(a):

Pane Farský,
žijete mimo realitu!
18. 07. 2012 | 22:01

Jemnický napsal(a):

Pane starosto Farský,

Předsedkyně sdružení hajzlbáb mě požádala, abych vám tlumočil stanovisko 99 hajzlbáb k nezodpovědnému snažení o vyslovení nedůvěry vládě nejsvětější zodpovědnosti.

Vážený pane starosto,

My, 99 hajzlbáb, tímto dopisem vyjadřujeme plnou důvěru osvícené vládě a celému strejcovstvu a kmotrovstvu. Nikdy jsme se neměly lépe, než za těchto časů všeobecné nasranosti. Obrat se nám zvýšil a klientela roste. Návštěva našich privátních zařízení za sociálně únosné ceny (můžeme si dnes účtovat i symbolických 30 Kč) přináší 100% úlevu, což dokazují nesčetné vědecké a klinické studie. Takových výsledků nedosahuje žádné zdravotnické zařízení s předraženými přístroji. Roste významně i zahraniční klientela.

Pane Farský, nedejte se zviklat doposud málo nasranými remcaly a zdvihněte jim mandle, zatněte tipec a utáhněte opasek, až se podělají (nejlépe u nás).

Jako důkaz upřímné náklonosti a obdivu k vašemu blogu vám na ministerstvu financí necháme 50 rolí nejfajnovnějšího toaleťáku, mýdlo s jelenem, slevovou kartu na všechny služby privátních i veřejných záchodků včetně posranecké sněmovny. Jako bonus přijměte permanentku do studia zdravého sraní pro vás a vaše sraníky.
S naším stavovským pozdravem "Běžte už se vysrat",

Solvína Harmasanová
Předsedkyně

Já mohu jen gratulovat a popřát vám pěkné poslanecké prázdniny a užijte si těch darů.
18. 07. 2012 | 22:08

tata napsal(a):

pane FARSKÝ

TO CHCE HODNĚ OTRLOSTI TOTO NAPSAT,tak vy nevidite argumenty.

MĚ OSOBNĚ POBOUŘILO Vaše..............se poprvé po 20 letech demokracie v České republice začala vyšetřovat korupce na nejvyšších místech (MUS, ŘSD, Rath, CASA, Pandury, ROP atd), vyšetřování pokračují, lidé se nebojí trestné činy oznamovat

- se začali vydávat poslanci ke stíhání policií – imunita ztratila smysl

HLAVNĚ casha že.........kdyby jste měl kousek studu v těle radši byste se vyhnul provokaci tohoto typu.

PROTOŽE VE FUNGUJICÍ demokracii by si váš hlavní protagonista Kalousek nedovolil ani zlomek toho co předvadí.PROBOHA CO CHCETE za argument když se ohaníte s bojem proti korupci a uvadite tam CASHA........PRAVĚ NAVZDORY TETO VLADĚ SE NAŠLO PÁR POCTIVYCH POLICISTU A NA VLNĚ Ratha SI DOVOLILI ŠAHNOUT na vrchol te špiny.

VY ZE SPOLKU kteří podoporujete člověka jako Kalousek,PRAKTICKY za nim stojite jako jeden muž se ohanite bojem proti korupci?OPRAVDU SI MYSLITE ŽE TENTO NAROD,je uplně blbej že si dovolite napsat toto
18. 07. 2012 | 22:31

Al Jouda napsal(a):

Dobrá, ale marná snaha, pane Farský. Nás by ovšem zajímalo, jaké příjmení používal Váš otec popřípadě i děda.
18. 07. 2012 | 22:35

sedlak napsal(a):

pane autore, když jste nastoupil, fandil jsem vám, ale to už je pryč, pokud se chlubíte kvalitativním postupem práce OČTŘ, myslím, že se chlubíte cizím peřím, prací vyšetřovatelů a státních zástupců. Kdo zavinil, že dříve nebyly kauzy šetřeny? To se nyní OČTŘ probraly ze spánku jako Šípková Růženka a najednou začly jednat? Po té, co odešla možná víc než desítka zkušených vyšetřovatelů? Kupodivu těch, kteří dělali na politických kauzách.
Zvednutým DPH paralizujete drobné podnikatele, tedy ty, kteří skutečně podnikají, nemám na mysli pijavice, které mají státní zakázky za kamarádčofty s politiky.
Víte, v jednom z posledních rozhovorů i sám Gazdík váš kolega, přiznal, že je to svinstvo, chování Kalouska. Dokonce z řad TOP zaznělo, že Kalousek je srdcem a hlavou reforem, zvláštní, tato vláda s velkou pompou zřídila NERV, JAK SE VŠAK UKÁZALO, NERV POSLOUŽIL JAKO STAFÁŽ PRO DIVÁKY. Neveřím vám, nevěřím této vládě, bohužel nevěřím ani opozici, že má na vládnutí, situace je taková, že na řadě pro stát důležitých postech sedí řada nekompetentích lidí, kteří škodí už jenom neprofesionalitou, tahle odpovědnost padá i na současnou vládu. Shoďte Kalouska a možná vám lidi uvěří, že děláte něco pro voliče. To co se nyní děje kolem vyšetřování CASA, to co předvádí Kalousek je za hranicí. Kalousek je snad pro TOP bůh nebo už tam chlastáte jako on všichni?
18. 07. 2012 | 22:36

Stařeček napsal(a):

Jan Farský. A kdopak by si vytahoval ten špuntík z dobře zavedeného rybníčku a to by se do konce roku mohlo dle návrhu Drábka ještě dostat na přilepšenou asi 50 000 Kč? Snad byste nešel dobrovolně na pracák?
18. 07. 2012 | 22:39

rejpal napsal(a):

Když člověk sledoval jednání sněmovny, tak čtení tohoto blogu je úplné dada.
18. 07. 2012 | 22:39

Petr Havelka napsal(a):

Pane Farský,

přiznejte si to. Jste prostý politický "dělník", na ten současný chlív nahoře nemáte.

Hlavně si nenalhávejte.

Kalousek prostě měl končit, Vaše body ke kterým nějakým kmotrovským nedopatřením došlo byly naopak řešeny polovičatě.

Z polovičatosti se neraduju, poněvadž všude okolo Česka se jaksi polovičatost nenosí.

Dnes to byl ve sněmovně vyloženě kybl splašků zleva zprava. Tak ještě jednou. Kalousek měl skončit, je to chyba vaší strany a také si za ni slíznete.

Ještě jednou, Kalousek měl skončit. Dokud to Vaši spolustraníci nepochopí není se o čem bavit.
18. 07. 2012 | 22:46

sedlak napsal(a):

jen tak pro zajímavost, doporučuji stránky pana Martina Uhlíře, dříve zastupitele za TOP na Praze 10 (tedy jedna z městských částí, která v minulosti za tanečků ODSXČSSD "utopila" prachy dańových poplatníků u Key Investment, kromě třeba Prahy 6, kde podobná věc padá na vrub současnému ministrovi životního prostředí), který si svým vystoupením v Hyde parku "podřízl" větev v TOPce a jak píše už není členem. Nevím, neznám, ho možná je floutek, možná je snílek, ale měl alespoň tu odvahu říct, co si o Kalouskovi myslí.

https://www.facebook.com/martin.uhlir/posts/388520804531140
18. 07. 2012 | 22:50

Pacák napsal(a):

"Vláda není dokonalá, ale důvěru si zaslouží…"

Počkám si, až se nejenom bude vyšetřovat, ale bude i potrestáno a škoda nahrazena. Zatím jen čtu a slyším že, "obviněným hrozí až…, orgány činné v trestním řízení zahájily…" A co dál? Nic, nic, nic než velké nic.
18. 07. 2012 | 22:52

Tak co napsal(a):

Vláda si nezaslouží důvěru i kdyby byli Farským vyjmenované "klady" desetinásobné. Ale v česku je možné,vlastně je to již pravidlo,že i zločinci a zloději dostanou důvěru.
18. 07. 2012 | 22:55

rejpal napsal(a):

sedlak
Budiž mu čest. Míra asi přetekla. Kéž by jich bylo víc. Bohužel nahoře není. Nenašel se ani jeden.
18. 07. 2012 | 22:58

BK napsal(a):

Kdybyste napsal ve zdůvodnění, proč si vláda (Vaši) důvěru zaslouží, jen jedinou větu:
"dochází ke snižování schodku rozpočtu a tím i zatížení budoucích generací,"
mohl jste si ty ostatní, podobně přesvědčivé, ušetřit.
Zkrátka vládě, narozdíl od naprosté většiny občanů věříte.
S tím se ale musíte vypořádat sám, pane Farský.
Rozum ani svědomí si nekoupíte, i kdyby Vám Drábek zvýšil z peněz, co ušetří na sockách, poslanecký plat.
Budiž Vám útěchou, že jste nad občany této země opět vyhráli.
Snad už naposled.
18. 07. 2012 | 23:25

sedlak napsal(a):

za úvahu také stojí, proč Nečas a nyní i Kalousek mluví o policejním presidentovi p. Lessy jako o politickém aktivistovi, že by nějaký pocit ohrožení obou politických stran a snaha o zastavení možného vyšetřování viz link? http://www.ceskapozice.cz/domov/pravo-bezpecnost/kauza-casa-je-predkrm-nyni-k-dalsim-chodum-pani-policiste

to musí být panika v lecjakých politických řadách, to už máte máslo na hlavě i vy?

Není snad přímo povinností PČR vyšetřovat podezření na spáchání TČ porušování správy cizího majetku ať už úmyslného či z nedbalosti? Není snad povinností spravovat cizí majetek transparentě a s řádnou hospodářskou péčí?
18. 07. 2012 | 23:48

dennis napsal(a):

A kdyby se uvolnilo misto ve vlade i pro vas, pane Farsky, coz se s ohledem na frekvenci ministru v teto vlade neda vyloucit, i vam bych vyslovil svou duveru. Skoda jen, ze jste nepridal do seznamu svych argumentu take preference vladnich stran (vcetne toho paskvilu LIDEM). To by byl argument duvery nad vsi pochybnost. I ja vam preju pekne prazdniny a po prazdninach narust poslaneckych prijmu o dvacet procent. Preju vam to uprimne. Uprimnost za uprimnost.
18. 07. 2012 | 23:59

Petr z Tábora napsal(a):

Pane Farský, Váš hlas pro vládu je především hlasem pro pana Kalouska, který napadá demokracii a jehož hulvátství stojí za citace i zahraničnímu tisku. Vaše strana nyní bojuje za zachování korupce v této společnosti. Klesli jste na politické dno a doufám, že vám to voliči spočtou.
19. 07. 2012 | 00:05

Sláma napsal(a):

Za socialismu byly Semily známy jako "Rudé město" - baštu komunistů. A je vidět, že se pan Farský dobře učil ...
To, co napsal, je agitka jako opsaná z "politického školení mužstva" Československé lidové armády, tedy směs neschopnosti a podlézavosti.
Schopnosti pana Farského může překonat už jen pan Gazdík!
19. 07. 2012 | 00:14

mik napsal(a):

Jen dalsi ostuda CR v EU v ktere zapadni demokraticke zemi by mohlo pri necem tak podstatnem jako hlasovani o duvere vlade chybet 22 poslancu ? co meli tak duleziteho na praci ? Dokud budou tyhle saskarny dokud poslanec ktery ve volebnim obdobi prebehne moct nadale hlasovat a nebude muset odevzdat mandat dokud se nebude muset povinne kazdy zucastnit hlasovani a ne si proste odejit z hlasovaci mistnosti kdy ho nepadne nepripustil bych ani zdrzeni se hlasovani poslanec bez nazoru nema co ridit stat ano ne zadne vykrucovani at lide vidi jaky nazor ma ten ktereho zvolili a co tu pise autor blogu tomu se lze zasmat jake snizeni schodku co je dobreho pro pristi generaci ze pujde do penze v 70 ? jake krivdy cirkvi ? dnes po tolikati letech kdyz je vsechno uplne jinak Proc ma obcsn ktery je ateista sponzorovat ze svych dani pambickare to si muzu zalozit spolek hrbatych psu a chtit at mi na nej vsichni prispivaji a treti odboj ? co to je ? prepadani vrazda vratneho a ilegalni prechod statni hranice se zbrani v ruce ? Palach je v ocich nekterych hrdina co polozil zivot za nacionalismus... v mych ocich to bude dusevne nemocny mlady muz jehoz sebevrazda byla naprosto zbytecna a k nicemu Masinove maji byt hrdinove ? poc ? za to ze se prostrileli na zapad ? zatimco jini sedeli ve vezeni a byli sledovani vyhodili je ze skol s prace,.. zoldak ktery valci v Afganistanu je dnes taky hrdina...proc ? v tech smerech se CR pysni ze je v NATO ale fiskalni dohodu Necas nepodepsal Klaus vydiral celou EU kdyz nechtel podepsat LS a dalsi a dalsi ostudy...CR je v korupci podle tabulek nekde na 150 miste ve svete za Mexikem a o nejakem zatykani at radeji autor mlci... Janousek se vali na jachte v Chorvatsku ac ridil pod vlivem alkolu zpusobil dopravni nehodu zranil cloveka a od nehody ujel a snazil se utect normalni obycejny clovek by dodnes sedel ve vazbe... ale on odesel zadnima dverma s ridicakem v kapse ,,,vulgaritou a nasilim se pysni ministr financi,,,Drabek zase zprisnuje sankce za praci nacerno ale nuti lidi k praci zadarmo k hlaseni se na poste prosustruje 50 milionu za prescasy z duvodu nefunkcniho systemu ale ministruje porad a ministr ktery je volici povazovan jeste za nejslusnejsiho v te bide je odvolan bleskove i Hradni otalec podpisu nazhavil chilske pero a ucinil bleskovy podpis... Clovek zijici a pracujici v EU se za soucasne ceske obcanstvi a CR musi stydet,,,vlada i prezident by meli okamzite odstoupit..
19. 07. 2012 | 00:50

Mirek Dušín napsal(a):

hovene
Okamžitě zanechte těch bolševických provokací!!!
Pan Farský si váš slizký cynismus nezaslouží.
Myslí to upřímně.
19. 07. 2012 | 00:53

ghándí napsal(a):

mirek dušín,
lidi vědí, že je vláda špatná z televize. jinak by to nepoznali. pak přijde jiná vláda, zase bude špatná, protože to budou řikat v televizi. ja mam řešení. vyhodit televizi z okna. já to udělal před 3 lety. nesleduju seriály, realityshow a televizní noviny a OVM. to je uleva. doporučuju to každemu. na internetu se dá hledat a něco dozvědět i o světě. televize je jed. televizní noviny a politické debaty koncetrovaný hnůj a zvratky.
19. 07. 2012 | 01:25

oh napsal(a):

Pane tradičně odpovědný a prosperující poslanče a nezávislý starosto Farský, kdyby Nečasova vláda opravdu dostala co si zaslouží, pak by musela místo ve Strakově akademii zasedat v ruzyňské věznici. A pane poslanče a starosto, většina občanů by pak byla velmi potěšena zprávou, že se záhadně ztratily klíče...
19. 07. 2012 | 05:41

Občan napsal(a):

Co by nám pan Nejprůhlednější mohl říci ke společnosti TsjecHo Invest (nyní Feuriada PLZ, s.r.o.), s.r.o., jejímž je zakladatelem a byl spoluvlastníkem a jednatelem (2/2002 - 5/2003)?
A která, jistě zcela průhledně, získala v r. 2009 VZ na "Revitalizace brownfields za účelem vybudování domova pro seniory" za 85 mil. Kč (celkové náklady cca 500 mil. Kč).
http://www.rada-severovychod.cz/file/2578_1_1/download/
19. 07. 2012 | 06:49

Občan napsal(a):

Jo, a pane Farský, nějak jste "zapomněl" odpovědět na otázku ohledně zvýšení platů a náhrad poslancům.
19. 07. 2012 | 06:57

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Pro BK.
Cituji:
„Kdybyste napsal ve zdůvodnění, proč si vláda (Vaši) důvěru zaslouží, jen jedinou větu:
"dochází ke snižování schodku rozpočtu a tím i zatížení budoucích generací,"“

Ta demagogie vypadá následovně:
Zadlužení ČR % HDP

2003 28.6 
2004 28.9 
2005 28.4 
2006 28.3 
2007 27.9 
2008 28.7 
2009 34.4 
2010 37.6 
2011 41,2

Veřejné dluhy Eurostat
http://epp.eurostat.ec.europa.eu/tgm/table.do?tab=table&init=1&language=en&pcode=tsieb090&plugin=1

Podobného „úspěchu“ dosáhnete tak, že vytvoříte roční schodek přes 200 miliard, no a pak se porovnáváte s ním.

ČR má v tomto regionu nejen nejnižší ekonomický růst, ale v posledních letech i nejvyšší růst zadlužování. Němci mezi léty 2010 – 2011 snížili zadlužení, ostatní sousedé něco zvýšili, ale méně než ČR.
19. 07. 2012 | 08:20

rejpal napsal(a):

ten, kdo se s blbem hádat nebude
Podle dnešních novin nám rating A1 ušetřil 80 milionů. Ponechávám bez komentáře.
19. 07. 2012 | 08:29

Tetanovka napsal(a):

Trochu silná káva :) Na co tahle vláda sáhla, to pokazila. Ukažte mi ministerstvo, kde by nebyl průšvih vzniklý tím, že se lukrativní zakázky přihrály kamarádům, kteří na dané úkoly nestačili. Spočítejte, kolik nás stály - Promopro, Opencard, Izip, Státní maturity, Sociální systém, Registrace vozidel,Lesy ČR, Casa atd. Tahle vláda sama prošustrovala majlant a nebo dovolila, aby se prošustroval a nakonec vyplatila manažerům statisícové odměny.
19. 07. 2012 | 08:35

Baba Jaga napsal(a):

To: Jan Farský
Tak jsem Vás sice v ČT neviděla - tak moc zajímavá dlouhá schůze zase nebyla a kdo ví, zda jste tam i mluvil.
Jako právník si jistě zdůvodníte kdykoliv cokoliv (to ale umí i každý ekononom). Ale když už jste v tom rozpočtovém výboru, počítejte trochu snaživěji a začněte schvalovat pouze vyrovnané rozpočty, posléze i přebytkové - neb ty dluhy by se jednou zaplatit měly. A nebo skutečně nechejme stát zbankrotovat včas.
19. 07. 2012 | 09:02

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Pro rejpal.
To určitě napsal český „novinář“, ale zapomněl připojit, že ten rating máme od roku 2002 po tom, co se vyčistily banky po vládě pravice z devadesátých let.

A že ušetříme 80 miliard?
Když končila vláda ČSSD, tak se v rozpočtu na správu státního dluhu počítalo s asi 34 miliardami, Kalousek spotřebovává snad až 80 a dotuje kamarády.
Navíc vymýšlí nestandardy včetně daňových výjimek.
19. 07. 2012 | 09:19

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Kalousek a dluhopisy

„Kalousek si od občanů půjčuje dráž než na trhu
Publikováno 11.11.2011 6:35
Výnosy první emise státních dluhopisů pro občany, kterou ministerstvo financí vydalo dnes, převyšují téměř dvojnásobně běžné tržní výnosy. „Podmínky byly stanoveny tak, aby emise byla úspěšná z pohledu zájmu investorů. Proto byly nabídnuty velmi štědré podmínky. Co je ovšem výhodné pro občana – investora, není výhodné pro občana – daňového poplatníka,“ „
……….
„To znamená, že průměrná hodnota jedné objednávky činila téměř 620 tisíc korun. „Z výpočtů vyplývá, že daňoví poplatníci přispějí každému, kdo si spořicí dluhopisy pořídil, v průměru 29 tisíci korunami,“ říká člen představenstva Pioneer Investments Petr Šimčák. „Myslím, že není mnoho českých domácností s téměř tři čtvrtě milionem, které to ocení.“

„K tomu je nutné přidat fígl se zdaněním – výnosy spořicích dluhopisů totiž nepodléhají patnáctiprocentní dani – u standardních dluhopisů by ministerstvo financí daň inkasovalo. Takže ministerstvo prodělává dalších patnáct procent ve srovnání se standardním financováním,“
….
http://zpravy.e15.cz/byznys/finance-a-bankovnictvi/kalousek-si-od-obcanu-pujcuje-draz-nez-na-trhu-716440

Jen další tunel
19. 07. 2012 | 09:25

patriot napsal(a):

90% občanů vládu odmítá, 80% občanů si žádné „církevní restituce“ nepřeje…

Komik Farský však klidně napíše, že vláda si důvěru zaslouží, schválení restitucí proti vůli a zájmům drtivé většiny obyvatelstva považuje za úspěch…

Podle Ústavy je lid zdrojem veškeré státní moci.

Fascinuje mne, jak režimní poskoci placení z daní kálejí tomuto lidu na hlavy a ještě se tím veřejně chlubí.

Tak už tu Ústavu konečně přepište! Lid v ní přece již dávno nemá co pohledávat!
19. 07. 2012 | 09:44

rejpal napsal(a):

ten, kdo se s blbem hádat nebude
Proto mě to zlaté tele ratingu a jeho vyčíslení překvapilo. Není to ani zlomek toho, o co jsme přišli v evropských penězích vlivem nenechavých prstů a neschopnosti.
19. 07. 2012 | 09:44

rejpal napsal(a):

patriot
Lid nevládne, vládne Lidem. Nepatrný rozdíl.
19. 07. 2012 | 09:45

Inci napsal(a):

Farský , Farský ...

Považoval jsem vás za jednoho z mála slušných lidí v TOP09 ...
jak jste jen mohl takto klesnout ...
19. 07. 2012 | 09:53

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Pro patriot.
Vedle takových věcí, jako jsou církevní „restituce“ je to i šokující podpora odboje.
Jaký odboj mohou tito politici podporovat? Snad jen ty „odbojáře“ kteří již za komunistů rozkrádali státní majetek a tím bojovali proti komunismu.
„Demokracie“ v podání různých Farských není o nic lepší demokracií, než kterou nám nabízel Jakeš.
Morálně je ODS a TOP 09 pod úrovní komunistů, a to nejnemorálnější, co se kdy u nás dostalo k moci, chce prý napravovat křivdy z minulosti.
19. 07. 2012 | 10:08

tyhistre ufe napsal(a):

patriot
Ústava ale cudně vynechává, že ta státní moc vzniká ždímáním toho lidu. Proto někteří právem tvrdí, že zdroje tu jsou. Stačí nastoupit do metra.
19. 07. 2012 | 11:21

FetaBrie napsal(a):

K Vašemu blogu pokud jste to myslel vážně musím podotknout, že minulý režim byl postaven na takových lidech jako jste Vy. Byť se dějí nepravosti, pro dobro celku svých chlebodárců se nikdo i ze slušných neozve a dál podporuje všechny nešvary. Přesně jako za starého režimu všichni podporují jednu ideu jako jeden muž a nechce se mě věřit, že všichni mají na věc stejný názor. Připadáte mě jako stádo ovcí a přesně kopírujete zvyky minulého režimu.
19. 07. 2012 | 11:37

rejpal napsal(a):

FetaBrie
Bohužel to sedí. Těch, co tlumí svědomí ve prospěch "vyššího zájmu" nebo "strana má vždycky pravdu", je víc, než je zdrávo. A vždycky to nakonec skončí špatně. V první řadě s charakterem a osobností dotyčného.
19. 07. 2012 | 12:07

štramgast napsal(a):

Co s tím ?
Zkuste to v hospodě. A nezapomeňte na policejní doprovod. Abyste ve zdraví užíval vládní požehnání do konce volebního období. :-)
19. 07. 2012 | 12:08

Inci napsal(a):

V Semilech si sice vede obstojně , ale morálně je to klasickej bolševik s novým kabátem ...

Souhlas s FetaBrie ...
19. 07. 2012 | 12:24

pěvec napsal(a):

farský dnes uvařil kávu, která se nedá pít. Argumentů proti němu bylo sneseno spoustu. Asi kvůli tomu už se tady, pominu-li jeho jediný pomýlený vstup, neukázal.
Současná vláda si opravdu zaslouží kriminál.
19. 07. 2012 | 13:17

Inci napsal(a):

pěvec

Farský hlavně není chlap , je to zbabělá sketa kam vítr tam plášť , naštěstí se dokonale odkopal dřív , než dokázal napáchat víc škod ...

Naše pravice nejspíš nemá jediného slušného člověka ... :-(
19. 07. 2012 | 14:24

Inci napsal(a):

Starý Řím tomu říkal dignitas a autoritas ...

Je to něco neuchopitelného ... něco neopakovatelného ...
19. 07. 2012 | 14:54

Mirka Mokrá napsal(a):

Zajímalo by mně, pane poslanče, jestli máte v PS také hrací automaty, jako my tady v každé hospodě a mléčném baru a jestli jste už něco taky vyhrál. Už jsem si kolikrát říkala, že se tam u vás někdy stavím a podívám se, jestli jste tam nepropadli hazardu, ale pořád mi to nějak nevychází.
19. 07. 2012 | 15:13

tomeek napsal(a):

Mily pane Farsky,
Rozumim-li vam dobre a shrnu-li to, pak vase obhajoba soucasne vlady je v tom, ze jeste porad leccos navic mohla pokazit, zproneverit, ci udelat jeste hure nez se stalo a ze je proto v poradku, ponevadz se snazi zuby nehty udrzet - pardon, ne snad u kormidla, lec u koryta - a to se ji posud dari. A to ze je vlastne zasluha, nikoliv spatnost. Nu co, mate pravo i na tento nazor. Konecne muzete i tvrdit, ze Zeme je placata, a i to vam par lidi bude verit.
19. 07. 2012 | 22:12

sedlak napsal(a):

pane Farský, tak tu zdá se máme první žádosti o náhrady škody za nefunkčí systém registru vozidel, mám na Vás otázku. Kdo to zaplatí? Ten kdo to zpackal nebo daňový poplatník? Co říkáte systému, kdy pokutu dostane "stát"? Kdo to je stát? Je snad odpovědný můj soused Pepa, který to zacvaká v daních nebo konkrétní člověk (lidé), který rozhodl a odsouhlasil nový systém a jeho zavedení? Nemám nic proti novinkám, chraňpánbů, ale myslím si, že o podobných věcech ve státní správě rozhodují často lidé, kteří si myslí, že software je rostlinný tuk, pominu li mnohdy podezření o neprůhledném přidělení zakázek. Dospěli jsme do stádia jako za komančů, kdy se pracovní posty rozdávají podle stranické knížky a ne podle odbornosti.
19. 07. 2012 | 22:44

sedlak napsal(a):

a ještě jedna věc, která by myslím neměla upadnout v zapomnění, až bude Kalousek podávat žalobu na policejního presidenta za "mystifikace" ohledně telefonátů, mohl byste mu prosím připomenout tuto událost?

http://zpravy.idnes.cz/nahravku-sefredaktoru-nemam-obratil-kalousek-vecer-tvrdil-opak-pw3-/domaci.aspx?c=A110310_085936_domaci_hv

Ministr financí Miroslav Kalousek rozeslal médiím písemné prohlášení. V něm se jal vysvětlovat, jak je to s údajnou tajnou nahrávkou z porady šéfredaktorů celostátních médií. Podle Kalouska žádná nahrávka není a šlo z jeho strany o mystifikaci. Šéfové médií míní, že tím Kalousek zpochybnil jakákoli svá tvrzení.
19. 07. 2012 | 23:05

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Bursík Martin C Cimburek Ludvík Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr · Gregor Kamil H Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hůle Daniel · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman J Janeček Karel · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin O Oláh Michal P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy