Proč volím Jirku Dienstbiera

08. 01. 2013 | 16:20
Přečteno 5307 krát
V zápalu posledního týdne před prvním kolem prezidentské volby mi dovolte se také podělit o několik postřehů z dosavadní volební kampaně. Asi nikoho nepřekvapí, když napíšu, že za prezidenta budu volit Jiřího Dienstbiera mladšího. Nicméně můj hlas Jiří Dienstbier dostane nejen proto, že je kandidátem ČSSD, ale proto, že se domnívám, že právě on má ty nejlepší předpoklady skutečně naplnit očekávání, která se do prezidenta naší republiky vkládají. Značná medializace, jež tyto volby provází, může budit dojem, jako bychom se chystali volit prezidenta div ne amerického stylu. Tedy politika, který společně se svým kabinetem ministrů rozhodujícím způsobem ovlivňuje správu země.

Tak tomu není. V našem politickém systému není prezident hlavou exekutivy, která činí zásadní politická a ekonomická rozhodnutí. Tato role náleží především předsedovi vlády a jeho kabinetu. Český prezident má poměrně omezené pravomoci, ale o to zásadnější je jeho neformální vliv. Prezident se ve své osobě může stát jakýmsi morálním kompasem. Připomínat nám, že základní hodnoty, jako jsou slušnost a čestné chování, nejsou jen prázdná slova. Navíc prezidentskému kandidátu Dienstbierovi by jen těžko někdo mohl zazlívat samolibost či dokonce aroganci. A proto jsem přesvědčen, že právě Jiří Dienstbier, díky své občanské statečnosti, kterou prokázal již v listopadu 1989 jako studentský vůdce, a díky vysoké morální integritě, kterou ztělesňuje, má ty nejlepší předpoklady důstojně vykonávat funkci prezidenta.

Prezident by zároveň měl být imunní vůči mocenským tlakům a manipulaci, které na něho budou vyvíjeny. Troufám si tvrdit, že Jiří Dienstbier, kterého mám tu čest znát osobně, je dostatečně silnou politickou osobností, aby těmto tlakům dokázal odolat. Podívám-li se na některé rádoby favorizované kandidáty, jakož i soupis jejich ať už skutečných nebo fiktivních sponzorů, nemohu si tím být u nich zdaleka tolik jist.

V neposlední řadě jsem rozhodnut volit Jiřího Dienstbier pro jeho energii a mladí, jimiž může obohatit prezidentský úřad. Situace kolem nedávné prezidentské amnestie mnohým z nás připomněla hořkou pachuť z dob divoké privatizace a tunelářských kauz let devadesátých. V případě vítezství Jiřího Dienstbiera jako politika mladší generace nebude hrozit návrat k problematické minulosti. Ano, prezidentskému kandidátovi Dienstbierovi je někdy vyčítán jeho relativně nízký věk, ale na druhou stranu se jedná o politika s více než desetiletou zkušeností v řadě volených funkcí. Ve světě můžeme najít řadu úspěšných příkladů vynikajícího státníka v jeho letech, ať už se jedná o amerického prezidenta JFK či současného předsedu britské Labour Party Eda Milibanda.

Můj hlas v prezidentské volbě má proto Jirka Dienstbier. Neboť věřím, že je to právě on, kdo bude schopen zaručit, že úřad prezidenta bude silnou morální autoritou a jistým povzbuzením pro nás, občany České republiky.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Pepa Řepa napsal(a):

Další
Potátu, Potátu
ten pán si přeje Potátu.

Kolik těch Homolků ještě bude?
Odkud lezou?
Čeho je moc, toho je příliš, říkala babička.
I Potátů.
Je tu přejirkováno,přepotátováno, takovou lidovou masáž snad nesnese ani Heduš.
08. 01. 2013 | 16:28

ya basta napsal(a):

Proč nevolím Jirku.
Protože jediná možná volba je protestní.
Nedají-li jinak, budou si muset v úřadech vyvěsit Franze a pět let se na něj dívat.
Třeba je to napraví.
08. 01. 2013 | 16:31

Pavel napsal(a):

Přesně na Hrad se po tom vrtošivém staříkovi musí vrátit slušnost... taky budu volit JD.
08. 01. 2013 | 16:32

Petr z Tábora napsal(a):

Předem bych chtěl politovat pana Stejskala. Podporovatelé různých kandidátů vyvolávají spousty diskusí, to snad není možné sledovat.
Oceňuji, že politická reklama probíhá kultivovaně.
Pan Hamáček je lišák a počkal až odpoledne budou diskutéři mírně unaveni, ale jeho text je jeden z nejlepších.
Já patřím mezi ty, kteří nevolí představitele větších parlamentních stran, protože preferuji, aby z přímé volby vzešel přeci jenom nezávislejší prezident.
08. 01. 2013 | 16:32

Jindra napsal(a):

Pane Hamáčku naprostý souhlas. Jen si nejsem jistá, zdali má Dienstbier šanci se probojovat do druhého kola.
08. 01. 2013 | 16:34

TomášL napsal(a):

Protože jste v ČSSD a je to Vaše stranická povinnost, pokud chcete být ministrem, nemýlím-li se autore? :)
08. 01. 2013 | 16:36

fafnir napsal(a):

Proč volíte pane Hamáčku jirku Služpiva.Inu přece proto,že sekretariát nařídil.Včetně P.R.
ostatní je zbytečná šípková omáčka.
08. 01. 2013 | 16:40

hogo fogo napsal(a):

Kampaň je ještě hloupější než sám uchazeč.
08. 01. 2013 | 16:43

přešlechtěná řepa napsal(a):

Nejsladší, ve skle geneticky zmanipulovaná řepa není po tátovi, ale mutant jakýsi, prostě pytel sacharínu.
08. 01. 2013 | 16:51

seriózní chlapík napsal(a):

Anóóó! Žádnýho potatu nechcem. Radši nějakýho vola, ať je po kom házet patato. Btw, kam se vypařil tata?
08. 01. 2013 | 16:58

český maloměšťák napsal(a):

fafnir napsal(a):
Autor cudně zamlčel,že on sám je ve volebním teamu T.Fišerové.Já je když mu tolik jde o transparentnost.Jinak TI je stejně tak málo důvěryhodná jako OSN.
12. 12. 2012 | 16:38

Clouseau napsal(a):
fafnir: Pokud něco kritizujete, je dobré si to nejdřív přečíst. Autor nic nezamlčel, cituji z výše uvedeného článku: "Jako komentátor Deníku Referendum a člen volebního týmu Táni Fischerové jsem se pokoušel od TI získat nějaké informace. ..."
12. 12. 2012 | 16:58
---------
Nick Clouseau snad promine.
Jen jsem chtěl uvést na pravou míru tvrzení individua fafnir - že tedy Hamáčkovy úvahy někdo řídí - že mu nařizuje.

A tak je tomu tady téměř všude - útoky ad hominem, přičemž dotyčný je sám z toho těsta, které podsouvá své oběti. Vytýká mu neobjektivitu...a přitom jde zřejmě o nějakou nájemnou trosku. Která ani nečte článek ...zajímá ji jen, zda jde o toho, na koho ji nařídili zaútočit.
Informační a možná i lidské smetí.
08. 01. 2013 | 17:00

ouKelt napsal(a):

Pepa Řepa,
co bych za to dal,kdyby zde někdo ocenil antikomunismus absolventa VUMLU,který to komunistické školení absolvoval dle vlatního vyjádření v zájmu pacientů.
Taková obětavost.
Fišer vlezl do KSČ kvůli dětem,Zeman z mladické nerozvážnosti,jen ten Dientsbier měl tu drzost se zapojit do studentské stávky v roce 1989,distanovat se od korupčního spojení na pražském magistrátě a nepošpinit svůj vývěsní štít.
Proto je nezbytné plivat na jeho zesnulého otce,když se nic jiného nedaří najít.
Navíc má tu smůlu,že nešišlá,nespí stoje,sedě,nemá za sebou milionáře ani Šloufy a vypadá obstojně.
Prostě nevolitelná persona.
08. 01. 2013 | 17:01

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Volím taky Jirku,
a to především proto, že chci, aby našim prezidentem byl jeden z nás, z nás občanů, ne nějaký kmotr, gubernátor či monarcha.
08. 01. 2013 | 17:02

Mjr. Terazky napsal(a):

Hamáčok , budete preložený do Sabinova.
08. 01. 2013 | 17:03

Pepa Řepa napsal(a):

Homolkové, jestli Vám ještě nedošlo, že jste předmětem koordinované a řetězové předvolební PR akce, tak Vás všechny lituju.
Už Vás public relation mágové mají na háku.

Pověřenci, držitelé štafetového kolíku se tady střídají jako u řečnického pultiku ve Sněmovně.
Začal to Hořejší skončí Dolejší.
Nebo Rath.

Kdo napíše blog:volte Frantu dostane bonbon.
Je jedno, že Franta nekandiduje.
08. 01. 2013 | 17:04

Johanka napsal(a):

Volím Táňu. Ale to je v tuto chvíli nepodstatné. Nevolte Zemana! http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10123147075-vladneme-nerusit/
08. 01. 2013 | 17:07

mm napsal(a):

JD řekl, že má rád komunistický idealismus.

Soudruh Hamáček toto velmi oceňuje.
08. 01. 2013 | 17:11

kus drátu vod hranic napsal(a):

Komunističtí kolaboranti lezou z děr !
08. 01. 2013 | 17:13

stařenka napsal(a):

Volím MUDr.Zuzanu Roithovou, nejlepší kandidátku. Volíme ji tu všichni a kdyby to celému národu došlo, tak máme tu nejlepší prezidentku a naše děti by se nemusely za nás stydět. Táni si vážím, ale ona je ve ve všem taková trochu přespříliš. To Zuzana je racionálnější a více při zemi. Takže, volte Zuzku.

Ženský, volme jedině ženu, kašleme na chlapovládu.
08. 01. 2013 | 17:21

Ládik!!! napsal(a):

Kdo miluje Jirku, ať mu ucpe dírku.
08. 01. 2013 | 17:29

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Pro stařenku.
Stařenko, máš v tom zmatek, Lidovci, tradiční hodnoty a prezidentka?
Ty budeš volit pana faráře a neříkej, že ne.
08. 01. 2013 | 17:29

Ládik!!! napsal(a):

Hlavně zvolte zdravý kus, aby se nemusel léčit na Kubě.
08. 01. 2013 | 17:30

malalaj napsal(a):

proč nevolím jirku dienstbiera? protože nemužu volit osobu, která je spojena se zločinci a rozkrádáním státních peněz. jedná se především o zločince zaorálka, který zneužíval vrtulník k soukromým učelům a tločince slavečka sobozku, který zneužíval poslanecké náhrady.
08. 01. 2013 | 17:32

reppop napsal(a):

Mnoho lidí mudruje, že si nepřeje ani Zemana ani Fischera na Hradě.

Kdyby občané, kteří nechtěji ani MZ ani JF, uvažovali inteligentně, volili by toho, kdo je z přijatelných nejblíž k šanci dostat se do 2. kola volby.
K mé radosti je to J. Dienstbier. Tak nevím nad čím všichni co nechtějí Zemana ani Fischera ještě váhají?

Tady platí elementární logika:

Kdo nechce Fischera ani Zemana, musí volit Dienstbiera. Tak toho s největší pravděpodobností může dosáhnout. Naopak NEvolba Dienstbiera je v tomto kontextu volba Zemana a Fischera.

k Dienstbierovi např. viz:
http://www.vasevec.cz/blogy/vyhaneni-chcipleho-certa-dablem
http://www.blisty.cz/art/66818.html
08. 01. 2013 | 17:33

juras napsal(a):

Správně stařenko, Zuzana alespoň nemusí trapně vysvětlovat jak to má s komunisty ona a její blízcí. Kašpárci z Parlamentu již ukázali co umí - třeba zákon o přímé volbě prezidenta a další perly našeho právního řádu...
08. 01. 2013 | 17:41

Čochtan napsal(a):

Mladej Dienstbier je socan. Jenom socan. Proto ho nevolím. Charakter každého člověka se obráží v jeho obličeji. Když v něm umíte číst, hodně poznáte. Obličej a charakter Dienstbiera juniora se mi nelíbí. Nemám dobrý pocit z něho. Nebudu ho volit.
08. 01. 2013 | 17:49

Eman napsal(a):

Jirka nemá šanci.
08. 01. 2013 | 17:54

smutný napsal(a):

mm napsal(a):
JD řekl, že má rád komunistický idealismus.

Soudruh Hamáček toto velmi oceňuje.

mm lže buď záměrně nebo z hlouposti. Dinstbier řekl, že je mu bližší komunistický idealista než mafiánský kmotr
08. 01. 2013 | 18:00

oranžáda obecná napsal(a):

já vždy volím Jyrku, jak mi socánci radí, jako správná oranžáda jsem volila Jyrku Paroubka, a s tím to tak nějak nevyšlo, že, ale nezahořkla jsem, a ksyž soudruh radí volit opět Jyrku, nezaváhám ani na vteřinku.... Vaše milá oranžáda
08. 01. 2013 | 18:02

smutný napsal(a):

Mně se taky Dienstbier nelíbí, ale protože už jsem velký, tak vím, že lidi nelze posuzovat podle vzhledu ale podle chování a z toho co vypouští z úst. Je očividné, že se v jeho obličeji neodráží narcismus, arogance, povýšenost, sebestřednost. A navíc není sociopat a deprivant. To ho bohatě kvalifikuje coby prezidenta.
08. 01. 2013 | 18:08

Al Jouda napsal(a):

To Čochtan :
Nevolíme krále krásy, ale mladého a neprofláknutého prezidenta ! Zajímavý by byl odkaz na Vaši fotografii, abychom poznali, co jste za člověka :)))))
08. 01. 2013 | 18:11

smutný napsal(a):

něco pro oranžádu:

Pravičáci jsou méně inteligentní než levičáci, zjistila studie

•Děti s nízkou inteligenci dospívají v lidi s předsudky
• Hloupí lidé přijímají pravicové názory, protože se s nimi cítí "bezpečněji"
• Studie analyzovala více než 15 000 osob

Pravičáci mají většinou nižší inteligenci než levičáci a lidé, kteří mají v dětství nízkou inteligenci, vyrostou v dospělé s rasistickými a antihomosexuálními názory, konstatuje nová studie kanadských vědců.

Konzervativní politika funguje téměř jako "brána" k předsudkům proti jiným lidem, konstatují autoři analýzy. Lidé s nižší inteligencí podle studie přijímají pravicové názory, protože se s nimi cítí bezpečněji.

O politických názorech však nerozhoduje vzdělání - rozhoduje o nich vrozená inteligence. Sociální postavení nehraje žádnou roli.

Studie vyšla v časopise Psychological Science.
http://www.blisty.cz/art/62221.html
08. 01. 2013 | 18:11

skeptický napsal(a):

Sranda bude,až zvolí toho Franze.Pak vyjde najevo,že to tetování je jen hena,a je to vlastně pravoslavný pop Avram Jakovlevič Mojsejev.Pak vyjde najevo,že se pod tímto nenápadným pseudonymem od r.1925 pouze skrýval před Stalinem,a pravé jméno je Frunze.
Dlouhověkost je připisována jeho objevu tajemství Kostěje nesmrtelného.
08. 01. 2013 | 18:16

oranžáda obecná napsal(a):

smutný.......kdo v mládí nebyl komunistou, nemá srdce, kdo jím zůstal do stáří, nemá rozum !!!
08. 01. 2013 | 18:19

skeptický napsal(a):

Souruzi,

Kdo chce zapalovat,musí sám hořet.Plechovku s benzinem na hlavu,a ruku se sirkama přitom držet od těla.
08. 01. 2013 | 18:23

smutný napsal(a):

oranžádo

aha, takže ty si komunista
08. 01. 2013 | 18:26

Petr. napsal(a):

Můj kandidát není Jiří Dienstbier. A to jen z jediného důvodu. Je jedním z vrcholných představitelů, jež úzkotlivě tají důkazy o geniálním studiu (ve dne v noci) a nesmírném zbohatnutí (poctivou prací) křišťálového Standy.
Nebo snad do voleb otevře Lidový dům trezory.
08. 01. 2013 | 18:35

Admirál napsal(a):

To, že volí Jiřího Dienstbiera také Aspen institut, mi bere chuť ho volit.

Jinak frekvence volebních blogů je jak u samopalu vz. 24. Tatatatata. Někdy i víc.
08. 01. 2013 | 18:49

smutný napsal(a):

proč by vrcholní představitelé úzkostlivě tajili to co je věřejně známou věcí??

POLITIKA: Pohádkové zbohatnutí politika Grosse v souladu se zákonem
http://neviditelnypes.lidovky.cz/politika-pohadkove-zbohatnuti-politika-grosse-v-souladu-se-zakonem-1gf-/p_politika.asp?c=A080814_094925_p_politika_wag

Grossovo zbohatnutí neprovázel trestný čin, uvedla policie
http://www.novinky.cz/domaci/147157-grossovo-zbohatnuti-neprovazel-trestny-cin-uvedla-policie.html

Vy si to neumíte najít na netu??
08. 01. 2013 | 18:50

babočka napsal(a):

Nevolím Jirku , protože žebrá podporu u komunistů, kteří ukradli dědovi koně a on se chudák z toho žalem uchlastal.
08. 01. 2013 | 19:08

ouKelt napsal(a):

Petře,
Vy jste nemocný člověk/a bohužel si to neuvědomujte/.
Smutný Vám to píše a já dodávám ke studiu S.G.,že všechny podklady musí být a dostupné na jeho alma mater.
Kolik let to tady píšete?
Víte to vůbec,anebo si to nepamatujete?
08. 01. 2013 | 19:12

admirál napsal(a):

jó když žebrá o podporu u komunistů Klaus, to je jiná...
08. 01. 2013 | 19:14

Rumcajs napsal(a):

V případě vítězství Jiřího Dienstbiera jako politika mladší generace nebude hrozit návrat k problematické minulosti....

No tak to je slovo do pranice. Takže jakmile budeme mít Dienstbiera prezidentem, mafiáni typu Rátha opustí tuto republiku ?

Pane Hamáčku, připomínáte mi jednoho českého herce. Nechcete to radši zkusit jako komik v televizi ?
08. 01. 2013 | 19:41

Yosif K napsal(a):

Nikdo není dokonalý:
1)JD pohádkově zbohatl ve službách AK Šejdíř, Čalfa and političtí kamarádi.
2)JD se k Čalfovi dostal po haluzi = přes tátu.
3) AK Čalfa zbohatla na prodávání politického vlivu, prodeji BANKOVNÍCH LICENCI NA KTERÉ JINÉ AK NEDOSÁHLY atd atd
4) Ano Diestbier je o něco lepší člověk než třeba Miroslav Macek, ale o kolik? Oba využili politických konexí, aby "se měli lépe" !

Dienstbier obyčejný člověk jezdící obyčejným autem, s obyčejnou chalupou atd? Hahaha... kolik obyčejných lidí se dostalo do AK k Čalfovi? Kolik obyčejných lidí bydlí v LUXURy APARTMENTS ZVONARKA?
Kolik obyčejných lidí pohádkově zbohatlo v politice?
Kolik lidí bylo v politice od věku 22 jar, a nebylo o nich 20 let slyšet?
Kolik lidí bylo proti Hulínskému ale mlčelo při kauzách Gross, Srba, Olovo, Biolíh, INDOŠ atd atd???????

Proletáři volí proletářského vůdce z LUXURY APARTMENTS ZVONAřKA!!!!! Zdalipak si tam nastěhuje nějaké boweráky - klienty utopického vizionáře Tožičky?
Švanda k popukání......

citát z netu:

Transakci mezi prezidentem a Chemapolem připravoval především někdejší federální premiér, poradce Václava Havla a od ledna 1995 právní poradce společnosti Chemapol Marián Čalfa.
08. 01. 2013 | 19:50

Yosif K napsal(a):

Situace kolem nedávné prezidentské amnestie mnohým z nás připomněla hořkou pachuť z dob divoké privatizace a tunelářských kauz let devadesátých. V případě vítezství Jiřího Dienstbiera jako politika mladší generace nebude hrozit návrat k problematické minulosti.
KONEC CITATU.

Jistě že od JD nehrozí návrat velké privatizace atp. Časy jsou jinde.

V případě nouze si Jirka může s Čalfou otevřít krám na PRODEJ BANKOVNÍCH LICENCÍ, POLITICKJÉHO VLIVU ATP. NIC NOVÉHO POD SLUNCEM - akorát ve skladu autosoučástek jistý příručí nejak nezaregistroval na čem bohatla AK Čalfa........
08. 01. 2013 | 19:55

Kelt napsal(a):

Rumcajsi,

chtělo by to občas zapojit mozek/pokud Vaše lebí ho obsahuje/a nepsat takové kraviny.
Dr.Rath půjde před soud.A jsou dvě možnosti-ty snad si dokážete dosadit.
A J.D. není Klaus,aby spáchal politickou sebevraždu omilostněním Voltaire korupčníků a tunelářů/pokud to tak dopadne/.
J.D.za sebou nepotřebuje zametat stopy- capisto?
08. 01. 2013 | 19:56

Kelt napsal(a):

Yosif K,

závist je ošklivá nemoc a tou přece trpí socky,proletariát,lumpenproletariát a pobírači soc.dávek,kteří se nikdy na nic nezmohli.
Jak mohlo dojít k přenosu této infekce na inteligentního a vzdělaného vyznavače pravé vůle????????????????????????????????????
08. 01. 2013 | 20:01

xxxx napsal(a):

tak Yosif K má dneska službu na Jánském Vršku, to si zas počtem bláboly
08. 01. 2013 | 20:03

malalaj napsal(a):

stále nevím koho volit. možná bobošíková? jedno je ale jisté, pokud se dostane dienstbier do druheho kola, pujdu volit kohokoliv proti němu. jenom snad v případě finále dienstbier - fišerová bych snad radši emigroval. pokud se lidi zblázní a vyhraje dienstbier, jeho obrazy by nikdo neměl pověsit . člověk s takovým pochybným morálním kreditem, rychlozbohatlík z advokátní kanceláři komunisty čalfy by neměl být nikde vyobrazen, zejmena tam, kde by ho mohli vidět děti. zločinci typu zaorálka by na hradě neměli mít svého zahlazovače stop. v tom vidím velké nebezpečí. boj proti korupci by se uplně zastavil.
08. 01. 2013 | 20:55

Kelt napsal(a):

malaj,

nestopnul boj proti korupci náhodou již Klaus svojí amnestií?
Bobo,to je ta "pravá"volba-s třešničkami za uchem bude bojovat za naši suverenitu.
Opakujete bláboly Yožina z bažin o bájném zbohatnutí J.D.
Každý ústavní činitel,tedy i J.D.musí každý rok předkládat "daňové přiznání"a z něho nic takového nevyplývá.
Yosif K,lže,jako když blahé paměti Rudé Pravo psalo-asi jste ze stejného hnízda.
08. 01. 2013 | 21:13

malalaj napsal(a):

kelt,
jak mohl president amnestií zastavit boj proti korupci? za korupci je trest do jednoho roku nebo snad domácí vězení? podívejte se do trestního zákoníku. to je holt tak, když někdo papouškuje blbosti po zaorálcích a nepoužívá mozek.....ale vy si stím vystačíte. nejsem malaj , ale malalaj jako děvče, které bojuje za právo na vzdělání žen v pakistánu. malalaj!
08. 01. 2013 | 21:34

Kelt napsal(a):

Malalaj,

Vy sice číst umíte,ale nerozumíte čtenému-pokud jste si ten výnos o amnestii přečetl.
Ten ZASTAVUJE trestní stíhání osob u kterých trestní stíhání překročilo osm let a trestní sazba je do deseti let.
Tak co to blábolíte o jednom roce či domácím vězení?
Kolik dostali na tvrdo za korupci a podplácení členové ODS poslanec Pekárek a bývalý senátor Novák? PĚT a ČTYŘI ROKY.
Vy totiž těžko můžete mozek používat-v hlavě máte zřejmě nějakou modrou amorfní hmotu.
08. 01. 2013 | 21:49

malalaj napsal(a):

kelt,
ale to přece také není zastavení stíhání korupce. po osmi letech nalezt spravedlnost je teměř nemožné. pokud se soudní řízení táhne osm let , tak to svědčí o dvou věcech. bud jsou obžalovaní neviný nebo není dostatek dukazu k jejich odsouzení. svědci mrtví, peníze dávno odkloněný, kolektivní ztráta paměti jako v lihovém domě při vyšetřování privatizace MUS. já klausovi naprosto rozumim, že vyčistil ten chlév. chlév našich pánů soudců. já to považuju za naprosto racionální. pokud se někdo ted tváří , že by snad někdy padaly nějaké rozsudky a že by se poškození dočkaly nějakého odškodnění, tak spadnul z měsíce rovnou na hlavu. demonizuje se to, je to kampaň, naprosto hloupá hysterická kampaň. racioální diskuze o amnestii neproběhla. lidé se chovají jako nakažení vzteklinou. to je jenom druhé dějství loňských odborářských demonstrací. jde jenom o to se vyřvat.
08. 01. 2013 | 22:06

pamětník napsal(a):

Proč nevolím Jirku Dienstbiera: protože nevěřím Janu Hamáčkovi.
08. 01. 2013 | 22:15

Yosif K napsal(a):

Kelt napsal(a):

Yosif K,

závist je ošklivá nemoc a tou přece trpí socky,proletariát,lumpenproletariát a pobírači soc.dávek,kteří se nikdy na nic nezmohli.
Jak mohlo dojít k přenosu této infekce na inteligentního a vzdělaného vyznavače pravé vůle????????????????????????????????????

08. 01. 2013 | 20:01

Pokud neschvalujete NAHLE ZBOHATNUTI politických šíbrů Macka, Pitra atd proč vám nevadí náhlé zbohatnutípolitického nichstmochra a kancelářskě krysy JD JR?

Nebo to vidíte tak že když náhle LEGALNÉ zbohatne Macek že je tuneláař zatímco když náhle legaáloně zbohatne V POLITICKÝCH SLUŽBIČKÁCH ČALFY DIENSTBIER že jde prostě o standardní béohatnutí proletářskeho vůdce (typu Gross, Michgal Kraus atp)?

Já nekomentuji zda JD se domohl LUXURY APARTMENTS ZVONARKA legalne, já jen komentuji že JD JR "poctivě dřel" v protekční AK ČALFA kde se "zcela legálně" přehrabovalz peníze vidlemna za službičkz které bez politického vlivu nebylo lze sehnat.

Macek též "legálně zbohatl". Chcete za presidenta macka??????
08. 01. 2013 | 22:25

Mard napsal(a):

pamětník napsal: Proč nevolím Jirku Dienstbiera: protože nevěřím Janu Hamáčkovi.

!! Velice trefné, plně souhlasím. !! Pokud lidé, jako Zaorálek a Hamáček něco silně podporují, tak v tom musí být pěkná kujovina!
08. 01. 2013 | 22:26

Mard napsal(a):

Yosif K napsal: Já nekomentuji zda JD se domohl LUXURY APARTMENTS ZVONARKA legalne, já jen komentuji že JD JR "poctivě dřel" v protekční AK ČALFA kde se "zcela legálně" přehrabovalz peníze vidlemna za službičkz které bez politického vlivu nebylo lze sehnat.

Mě se moc líbí, jak Jirka pečlivě zatajuje ve svém životopisu, nejen to, že mohl klidně za totáče studovat ČVUT (přičemž otec topil v kotelně) ale i to, jak po ukončení UK bleskurychle nastoupil jako pomocník pana Čalfy, který se nějakými disidenty neobklopoval.
08. 01. 2013 | 22:28

Kelt napsal(a):

malalaj,
takže už to není jenom rok,či domácí vězení-co tak najednou?
Vaše konstrukce je naprosto účelová/důvody pro zastavení stíhání/,neboť až po výměnách na NSZ a VSZ se věci/stíhání tunelářů a rozkradačů veřejných prostředků/daly do pohybu,nehledě na to,že většina těchto velkých kauz byla ve fázi odvolávání,nebo za pomoci drahých advokátů zdržována-viz Barták na tenise,ale jinak neschopen výslechů.
Ukradené miliardy,které zůstanou zlodějům,ale poškození-H-systém,Union banka,kampeličky,privatizační fondy ztrácejí naději na odškodnění-to je výsledek této části amnestie.
08. 01. 2013 | 22:31

Kelt napsal(a):

Yosif K,
pokud zde neuvedete důkazy pro náhlé zbohatnutí J.D./a to fakta,ne smyšlenky/tak jste lhář a pomlouvač.
Tak se koukejte snažit!
Ps.Také existuje něco jako daňové přiznání a majetku předkládané FÚ a senátu.
08. 01. 2013 | 22:37

malalaj napsal(a):

kelt,
mužete si nalhávat, co chcete. lidé naději na odškodnění ztratili dávno. nikoliv klausovo amnestií. 8 let je strašlivá doba. pokud by někdo měl nějakou naději na odškodnění, tak by se ho už dávno dočkal. klaus vymetl nekonečné spletité zamotané kauzy bez dostatku dukazního materiálu a uvolnil soudcům ruce , aby se mohli věnovat kauzám, kde nějaké naděje na odškodnění a potrestání viníků existuje. ale jak říkám, nalhávejte si co chcete.
08. 01. 2013 | 22:48

Yosif K napsal(a):

Kelt napsal(a):

Yosif K,
Ps.Také existuje něco jako daňové přiznání a majetku předkládané FÚ a senátu.

08. 01. 2013 | 22:37
No víte tyto náležitosti má formálně v porádku i Miroslav Macek - jeho ženuška je zázračná podniktaleka ze Svýcarska. Tzto náležitosti měl a dokonce možná stále má ve formalním pořádku i David Rath.

Chcete přitom za presidenta Macka nebo Ratha? I Čalfa má jistě všechny náležitosti formálně v pořádku. Jeho AK byla svého času mlejn na peníze a protekční synek ve mlejně také hrabal. Ale formálně bylo vše v pořádku - cca jako u Macka......... blahé paměti.......
08. 01. 2013 | 22:53

Kelt napsal(a):

Malalaj,
takže liška zametla stopy za érou devadesátých let a klausofil je spokojen.
Víte co vymyslel Schwanzerberg-že by ty desetitíce poškozených mohl odškodnit stát-tedy daňoví poplatníci včetně těch poškozených-skvělé,že?
08. 01. 2013 | 23:05

Kelt napsal(a):

Yosif K,

takže důkazy žádné,jenom další snůška drbů.
Že jste lhář,jste se usvědčil sám.
Hezké sny o báječných zbohatnutích a nějaké hurisky k tomu.
08. 01. 2013 | 23:10

Libertad napsal(a):

"Proč volím Jirku Dienstbiera", zeptal se sám sebe nadějný GROS č.2.
A ne ví, tápe, fabuluje, lže.
Volíte ho proto, že se tak usnesla strana. Což samo o sobě není nic zlého. Ale prosím pěkně, neuvádějte zástupné (jiné) důvody.
Jste tak odtrženi od reality, že neuvěříte tomu, že Váš, Sobotkův, Štechův výkřik (apel)-jakož i dalších členů KSČM "B"- mu hlasy ubírá.

Sidonio Libertad
08. 01. 2013 | 23:12

mb napsal(a):

ŘEPA VEN ... na střídačku, na trestnou lavici ...

mazací hlavo, konej ...
08. 01. 2013 | 23:16

mb napsal(a):

ouKelt napsal(a):
Pepa Řepa,
co bych za to dal,kdyby zde někdo ocenil antikomunismus absolventa VUMLU,který to komunistické školení absolvoval dle vlatního vyjádření v zájmu pacientů.
Taková obětavost.
Fišer vlezl do KSČ kvůli dětem,Zeman z mladické nerozvážnosti,jen ten Dientsbier měl tu drzost se zapojit do studentské stávky v roce 1989,distanovat se od korupčního spojení na pražském magistrátě a nepošpinit svůj vývěsní štít.
Proto je nezbytné plivat na jeho zesnulého otce,když se nic jiného nedaří najít.
Navíc má tu smůlu,že nešišlá,nespí stoje,sedě,nemá za sebou milionáře ani Šloufy a vypadá obstojně.
Prostě nevolitelná persona.
08. 01. 2013 | 17:01

ano ...

řepa napsal: Pepa Řepa napsal(a):
Homolkové, jestli Vám ještě nedošlo, že jste předmětem koordinované a řetězové předvolební PR akce, tak Vás všechny lituju.
Už Vás public relation mágové mají na háku.

Pověřenci, držitelé štafetového kolíku se tady střídají jako u řečnického pultiku ve Sněmovně.
Začal to Hořejší skončí Dolejší.
Nebo Rath.

Kdo napíše blog:volte Frantu dostane bonbon.
Je jedno, že Franta nekandiduje.

... NEJSTE TO VY ŘEPO, KDO SE MAXIMOVI POSMÍVÁ , že za vším vidí spiknutí židů a iluminátů ... ???

a vidíte, už vás to taky chytlo ...
08. 01. 2013 | 23:19

malalaj napsal(a):

kelt,
to říkáte vy, že někdo zametal stopy za devadesátýma létama. já to považuju za naprostou hloupost. ohledně toho knížete, asi už chudák není při smyslech. jinak si to nedokážu vysvětlit. TOP asi závodí s čssd kdo řekne větší nesmysl. čssd přece postavila svojí politku na pohádce o rozkradení naší bohaté rozvinuté socialistické vlasti zlyma odeesakama v čele s klausem. u hlupáků se to chytlo. ted v te komedii pokračují. ale jestli v tehle zemi někdo skutečně kradl, tak to byli především socani v čele s kolotukem, privatizátorem MUS.
08. 01. 2013 | 23:19

Mard napsal(a):

Pro mb:
Vy nějak toho J.D. mladšího bráníte. Ale jeho angažmá ve volbách do Zastupitelstva hl. m. Prahy nějak přeceňujete. To si opravdu myslíte že JD je takový duševní prosťáček, že netušil, co jsou jeho kolegové, jako např. Hamáček a Březina zač? 6e se domníval že tihle a další mají zájem na očistě a odkrytí lumpáren na magistrátu a nikoliv se honem dohodnout s ODS?!? Já myslím že JD není pitomec, že jen lidem jednoduše lhal a pak utekl z boje místo toho aby se přiznal.
08. 01. 2013 | 23:33

Alf napsal(a):

Jiří Dienstbier ml. je dobrý kandidát. Jde mu o věc jako jeho otci a ne o funkce, což se dnes moc nevidí. Když se koukám na ty karikatury typu Nečase , Píkové či Dobeše s jeho podzimním hitem Hnutí pro sport , tak si říkám co ještě jsou schopní ve své podlézavosti udělat , aby to tam ten necelý rok a půl v té ostudě doklepali.
Chápu, že pro mnohé je těžké se v té masáži šloufovsky a dalíkovsky různě nakoupených médií a pseudoprůzkumů zorientovat. Já se však snažím o politiku z rychlíku zajímat od 90-tých let, kdy jsem vstupoval do věku teenagera ale jemně jsem ji sledoval už za komančů z Hlasu Ameriky či Svobodné Evropy. Takže pro mě je Jiří Dienstbier teď i ten mladší jasná volba člověka, který by náši republiku pomohl posunout k západoevropskému právnímu státu, který tu bohužel kvůli vítěztví mafiánského kapitalismu od roku 1989 pořád není.
08. 01. 2013 | 23:38

Alf napsal(a):

P.S.: Kdysi jsem na tomto serveru sledoval reakce na jednotlivé blogy, jejíž kvalita byla dosti vysoká zvláště od přispivatele vlk. Už jsem tu pár let nebyl a koukám, že řada reagujících jen plive po blogerech. Což je škoda. Zřejmě nedostatek intelektu či alespoň vlastního názoru.
08. 01. 2013 | 23:48

mb napsal(a):

Mard napsal(a):
Pro mb:
Vy nějak toho J.D. mladšího bráníte. Ale jeho angažmá ve volbách do Zastupitelstva hl. m. Prahy nějak přeceňujete. To si opravdu myslíte že JD je takový duševní prosťáček, že netušil, co jsou jeho kolegové, jako např. Hamáček a Březina zač? 6e se domníval že tihle a další mají zájem na očistě a odkrytí lumpáren na magistrátu a nikoliv se honem dohodnout s ODS?!? Já myslím že JD není pitomec, že jen lidem jednoduše lhal a pak utekl z boje místo toho aby se přiznal.
08. 01. 2013 | 23:33

Marde ... kdybysme přistoupili na váš přístup ... tak bychom jakoukoli stranu nechali jen mafiím a organizovanému zločinu ...

myslím navíc že si pletete hamáčka s hulínským ...

nevím zda dienstbier něco na březinu a hulínského má, ale podařilo li by se mu je usvědčit, tím líp pro čssd i dienstbiera ...

já jsem ve straně zelených ... a taky nemůžu ručit, že někdo ze strany zelených neni hajzl, křivák nebo zločinec ...

můžu ručit za sebe, že já jím nejsem ... a myslím že dienstbier křivák, hajzl ani zločinec není ...

to je celé ...

rád bych pomohl ke zvolení slušného prezidenta ...

to je celé ... hezký večer ...
08. 01. 2013 | 23:55

pamětník napsal(a):

mb:
"Zeman z mladické nerozvážnosti" Na jaře 1968 nevstupovali lidé do KSČ z mladické nerozvážnosti, nýbrž s úmyslem zásadně změnit poměry. Srovnávat v tomto ohledu Zemana s Fischerem je chucpe.
08. 01. 2013 | 23:58

mb napsal(a):

pamětník ... jen jsem citoval ouKelta ...
09. 01. 2013 | 00:10

Pepa Řepa napsal(a):

Kdo nevolí jako embéčko, není Čech
Hop.Hop.Hop.
Skáču jako lidoop.

No, že by Vás řídili ilumináti si nemyslím, ale že by ta propagandistická tasemnice: "Volíme našeho Jirku" byla spontánní taky ne.
Kdo má dneska službu?
Skákejte dál jako gumy,
hop, hop, hop!

Máme housličky a bubínek
je tam deset lištiček
jedenáctý Budulínek

Volte si koho chcete, ale musíte být hodně nevyrovnaný člověk, když máte potřebu aktivisticky vytrubovat do vesmíru, koho volíte.

Sedí na p.deli a troubí.
Tuším, že to devítka žaludská v mariáškách.
09. 01. 2013 | 07:17

jozka napsal(a):

malaj:

Hele, je jednom kolikrat zmenis nick, navzdy uz zustanes hovenem :-)
09. 01. 2013 | 08:20

Pepa Řepa napsal(a):

Asi má pravdu Brom
Donšajni z Hybernské mají strach, že se komtur z Vysočiny pomstí za příkoří z r.2003.
No, mstivý je dost. Zelináři se na ně nalepili. Co jim zbývá, když je to samá biomasa.
09. 01. 2013 | 08:30

hanah napsal(a):

Právě jsem se z důvěryhodných zdrojů dozvěděla, že už se tisknou portréty Zemana. Nesmím ale prásknout odkud to vím. (A ještě vím, že mu retušujou bradu)
Takže pojďme udělat Jiříkovi pápá....:-)
09. 01. 2013 | 14:56

mb napsal(a):

proč bych měl být řepo nevyrovnaný člověk ???

snažím se působit ve prospěch jiřího dienstbiera ...

myslím že jste nevyrovnaný vy ... se svou arogancí a jízlivostí ... Dollym Potátou a potátami ...

tak se proberte ... budíček ...
09. 01. 2013 | 15:07

Pepa Řepa napsal(a):

Možná jo-embéčko-blbě se narovnávám, ale já nejsem spartakiádní typ.
Na značky a kolektivně: jednou plivat do plivátka model Čunek nebo Klaus (i když ho mám teď plné zuby, jak amnestií zavařil) a podruhé zase vzít mávátka a volat s davem: ať žije Jirka.

Sláva mu, hop, hop, hop.
09. 01. 2013 | 15:52

Tinian napsal(a):

Jirka Dienstbier bude schopen zaručit, že úřad prezidenta bude silnou morální autoritou a jistým povzbuzením pro nás, občany České republiky?

Co tahle mladá, nadějná autorita předvedla za posledních 20 let? V nejlepším případě mohla tak leda podepírat svého podroušeného tatíka při přesunech z jedné ministerské pitky do druhé.
09. 01. 2013 | 21:40

stano napsal(a):

Vol podle svého svědomí a vědomí.
09. 01. 2013 | 22:29

jirka napsal(a):

JD je volba i pro lidi,kteří už nikdy nechtěli levici volit. Ostatní kandidáti jsou katastrofa pro náš stát.Komunističtí kariéristé,je jedno,kdy tam vlezli a dámy,při vší úctě, ať jsou raději u vnoučat a nemění kabáty pol.stran.Uvědomme si,že blahobyt v západní Evropě vybudovaly soc.dem. a křesťanské vlády a nikoli pravice.Ta všechno vždycky jen svou chamtivostí a klientelismem zbourala. JD je skutečně svým mládím a vzděláním nadějí pro náš stát, asi jak Kenedy nebo Obama v USA
09. 01. 2013 | 23:32

DanielaE napsal(a):

Ach jo, pane Hamáčku. Kéž by všichni levicově smýšlející lidé, kteří však s pokřikem "Chceme změnu!" zvolili obrat o 180 stupňů, zvolili skutečnou změnu a na Hrad poslali JD, pak by i pravicově uvažující volič jako já mohl gratulovat nejen jemu, ale celé ČR. Škoda, že ho vlastní strana potopila, mohlo tu být o mnoho veseleji. Tedy, ono tu veselo ještě bude, ale tento typ humoru mi poněkud nesedí.
30. 01. 2013 | 09:28

Michal napsal(a):

volit lze kohokoliv, procokoliv... pro službu státu ale je zásadní rodinná konstelace kandidáta, jež nejen dokáže rozvinout kompetence potřebné, ale ušetří kandidáta i zbytečných komplexů.... poznat život z temné stránky není na chybu, ale s tím raději do terapie, než do funkcí
13. 04. 2014 | 00:45

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Bursík Martin C Cimburek Ludvík Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr · Gregor Kamil H Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hůle Daniel · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin O Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy