Pražská radnice vjela do starých kolejí

07. 03. 2011 | 14:00
Přečteno 6142 krát
Pro čtenáře blogů aktuálně.cz připojuji text, který jsme ve čtvrtek přijali v iniciativě ZA NOVOU PRAHU. Zdá se, že náš dobře míněný pokus o komunikaci s novým vedením města byl předem odsouzen k nezdaru - je to stejná parta, jen se občas jinak jmenují...
A primátorův aktuálně prezentovaný nápad na bourání Prágrova Federálního shromáždění (které navíc s velkou radostí přijal od státu ředitel Národního muzea Michal Lukeš a již je také NM začalo využívat) jen dokládá, že o Praze moc neví ...
Zato dalších 10 miliard za Blanku už v tichosti odkýval.

Iniciativa ZA NOVOU PRAHU žádá zrušení výběrového řízení na ředitele ÚRM
Praha, 4.3.2011
Překvapivě a bez souvislostí s deklarovanou vůlí k diskusi s odbornou veřejností přijala Rada hl. m. Prahy v úterý 22. února usnesení, kterým vyhlásila třítýdenní (!!!) výběrové řízení na ředitele příspěvkové organizace Útvar rozvoje hl. města Prahy. Nezabývala se změnou postavení ÚRM a kompetencí jejího ředitele, tedy vytvořením takových podmínek, které by přesvědčily významné osobnosti v oboru, aby se do výběrového řízení přihlásily. Přitom pověřená ředitelka Ing. arch. K. Szentesiová může tuto funkci bezproblémově vykonávat po přechodnou dobu nezbytnou k přípravě transformace, která je přitom zásadní prioritou! Bez vyjasnění kompetenčního rámce útvaru a nové definice jeho vztahu k vedení města se výměna ředitele stává pouhou „perestrojkovou“ rošádou.

Tomu také odpovídají profesní požadavky na uchazeče o funkci ředitele. Kromě magisterského vysokoškolského vzdělání je tu již jen požadavek na znalost dvou základních zákonů (o hlavním městě Praze a stavebního) a na zkušenost s vedením lidí. To je zcela nedostatečné - zadávací podmínky nepožadují žádnou praxi v podobné organizaci ani teoretické zkušenosti z plánování rozvoje měst, urbanismu a architektury. Zato, buď diletantsky chybně, nebo zcela účelově, se vyžaduje minimálně 5 let praxe ve státní správě, což znamená vyloučení všech odborníků z oboru, kteří nepracovali například na stavebním úřadě či na ministerstvu. Odborníci na rozvoj města ze stávajícího ÚRM, z oblasti samosprávy, soukromého sektoru nebo akademické obce jsou tak z výběrového řízení předem vyloučeni - nejde totiž o výkon vlastní státní správy!

Rovněž složení výběrové komise, kterou vede náměstek primátora pro oblast územního rozvoje, bývalý starosta Prahy 8 Josef Nosek, a jejímiž členy jsou primátor doc. MUDr. Svoboda, primář gynekologie, JUDr. Ing. Miloslav Ludvík, ředitel nemocnice Motol a předseda výboru pro územní rozvoj a ředitel magistrátu Martin Trnka, o mnohém napovídá; při vší úctě k výše uvedeným nikdo z nich nemá zkušenosti z této oblasti a není schopen posoudit kompetentnost uchazečů z odborného hlediska! Oprávněně se tedy lze domnívat, že je předem rozhodnuto, a že na místo zasedne prověřený ale hlavně loajální úředník.

Zdá se tedy, že se vedení města rozhodlo pokračovat v zajetých kolejích, přestože formálně deklarovalo vůli po změně. Výběr technokratického administrátora místo respektovaného odborníka se zkušenostmi s řízením rozvoje Prahy nasvědčuje snaze radnice o udržení ÚRM jako pokorného vykonavatele politické objednávky. To je však postup, se kterým nelze souhlasit.
Iniciativa ZA NOVOU PRAHU proto žádá, aby bylo výběrové řízení zrušeno a aby byla co nejdříve zahájena širší debata o dalším fungování URM. Teprve poté, až budou pravidla fungování URM vyjasněna, je možné stanovit správné kvalifikační předpoklady pro uchazeče, stanovit odpovídající složení výběrové komise a vyhlásit konkurz na ředitele.

Iniciativa ZA NOVOU PRAHU

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Johanna napsal(a):

Pane Kasl, ale vy jste - na rozdíl od nás smrtelných - na té radnici působil a tu korupci (tehdy již zasetou) musel podporovat. Neslyšela jsem, že by se Kasl zasloužil o potírání korupce na pražské radnici. A protože jste kromě inkasování platu nic jiného na té radnici nedělal, korupce narostla až do Bémovských rozměrů. Nehrajte si aspoň teď tady na neviňátko. Vy jste prostě měl štěstí, že vám v té funkci na žádnou korupci nepřišli.
Budete zde dál mluvit, anebo začnete raději něco dělat?
07. 03. 2011 | 14:17

Taoiseach napsal(a):

Jan Kasl

Chystá se vaše iniciativa v případě nových voleb podpořit některou ze stran?

Johanna

Kdybyste měla trochu lepší paměť, věděla byste, že Jan Kasl z funkce primátora sám odstoupil právě proto, že nechtěl krýt korupci. jsem zvědav, co byste na jeho místě dokázala Vy...
07. 03. 2011 | 14:40

kverulant112011 napsal(a):

Johanno,
myslím se mýlíte. Já jsem si pana Kasla vyhodnotil tak, že se tenkrát pokusil něco na radnici udělat a když po značném úsilí zjistil, že ten chlív ODSČSSD je tak rozlezlý, že to prostě nejde, tak odešel. On sám odešel, z vlastní vůle !!! z pozice pražského primátora !!! Tím si u mě získal takový kredit jako jen málokdo.

Porovnejte ho s panem Bémem, s panem Koukalem a podobnými šíbry. A dnešní radnice možná ještě není úplně ve starých kolejích, ale výhybky jsou bezpochyby nastaveny, aby se tam brzo komplet dostala. S tím pánem s motýlkem v čele.

A můžem si za to sami, Johanno !! ne pan Kasl !! toho jsem na Mafiánském náměstí totiž potkal, když se teď ODS zase s ČSSD na radnici sčuchla.

(a co Vy? byla jste tam?)
07. 03. 2011 | 14:52

zdenekb napsal(a):

autor:

Pan Svoboda se do toho opravdu obul řádně. Před tím nápadem odstranit Pragerovo asi nezajmavější dílko jsem padnul na zadek.

Johanna:

Už vám odpověděl Taoiseach, ale dle mého netrpíte ztrátou paměti, ale notorickou brblavostí, zatemňující úsudek... šupajděte se s tím léčit!
07. 03. 2011 | 15:00

Ari Lieberman, www.tvpraha7.cz napsal(a):

Vážená Johanno,

z Vašich řádků čiší buď mládí, či Vaše výpadky paměti. Jan Kasl je jediným mě známým ODSákem z vysoké politiky, který se může zaslouženě pyšnit čistým štítem! Nebudu opakovat proč, to napsali již moji předchůdci zde na tomto fóru.
07. 03. 2011 | 16:33

Dočekal napsal(a):

Jelikož a protože píseň Colorado od skupiny Kabát je na YouTube už delší dobu nedostupná, dávám sem odkaz na píseň od Pavla Dobeše:

http://www.youtube.com/watch?v=cMG-LlUOsKc
07. 03. 2011 | 17:46

hanah napsal(a):

Aha. Tak když pan Kasl byl tak poctivý a úžasný, že odstoupil sám, co dalšího v boji proti korupci dokázal ? Podal nějaká trestní oznámení, či předložil nějaké konkrétní informace o konkrétních případech, zločincích apod ? Nebo to prostě jen udělal jako jeho bývalá kolegyně Markéta Reedová (kde že je jí konec?), že pestoupil do jiné strany ? Třeba mám jen blbou paměť a opravdu něco pomohl odhalit a odstíhat.....:-)
07. 03. 2011 | 17:52

hurvínek casle napsal(a):

čemu se divíte? snad ještě není jisté, že soud nezruší platnost voleb. a pak už by si tahle partička neškrtla.takže vybrat kohokoliv, hlavně co nejdříve.pak se vytáhnou ze šuplíků připravené projekty, donesou se s obálkami (nebo igelitkami) peněz a neskutečné se stane zakrátko realitou a zkuste obrátit kormidlo o 180 stupňů. dočkáte se maximálně žaloby...
07. 03. 2011 | 17:55

ari řezník z judei napsal(a):

ari: ono se to machruje.kasl je z těch politiků, co nemusí pracovat pro peníze. to se to káže morálka.kdyby se musel živit a vydělávat si, pak by se vidělo...s tím jak řeční o kupování biopotravin apd. samé snobské a drahé záležitosti, tak podle mých zkušeností tito lidé se raději budou kurvit, než aby si utrhli od huby...
07. 03. 2011 | 18:00

DF napsal(a):

Nezlobte se pane Kasl tihle Vás k prameni jen tak nepustí.Všichni s Vámi soucítíme Vám pramen vyschl a oni nyní mohou pít ještě 2x tolik no není to k nas... .
07. 03. 2011 | 18:16

Taoiseach napsal(a):

hanah

Nemáte blbou paměť, máte jen problémy s elementární logikou. Kdyby měl Jan Kasl jednoznačné důkazy o protiprávním jednání, neměl by přece žádný důvod ODStupovat z funkcí. To dá rozum. Tedy alespoň někomu - :)
07. 03. 2011 | 18:24

Johanna napsal(a):

Milý a všemi vážený Ari Lieberman(e), mládí ze mě číší určitě (Vy lišáku, to každou takhle dostáváte?), leč výpadky paměti jsou spíše na Vaší straně. Je to jako říkat, že komunista působící v KSČ před listopadem 89 (na místě, kde se to vážně "vařilo" - třeba v Bartolomějské - má "čistý štít"). Pokud byl Kasl primátorem (a to on byl), byl tam na té radnici po korupci 90.let i před korupcí éry Bémové. Výkupy pozemků na první pohled nevalné ceny, čachry s možnou olympiádou (stály 70 milionů-kdo je to zinkasoval?), tahanice s knihovnou nevšední image ... Kasl o "něčem" vědět MUSEL - a přesto nezasáhl ... Kde si asi pan Kasl "nahrabal" současné jmění? Bral nocovky na nádraží v Počernicích? A svou primátorskou nečinností "povolil" pokračování korupce i po jeho působení... Jednou je členem ODS - a to je zločinecká organizace (vidíš, že krátkou paměť NEMÁM). Stačí mi jako důkaz zločinnosti igelitky z 90.let Pepy z Hong Kongu ... Ono toho bylo víc ... I Kasl má máslo na hlavě, ale Ty o tom asi - dík svému mládí a pošetilosti - dosud nevíš. A nepřesvědčuj mě - vím své.
07. 03. 2011 | 18:48

Johanna napsal(a):

Taoiseach(u), já jsem na místě pražské primátorky dokázala ještě víc než Kasl. Já jsem tam prostě vůbec nelezla!! Nikdo mě nenominoval proto, protože se o mně ví, že bych do korupčního prostředí nikdy nelezla.
Kasl tam vlezl - a nahrabal si. Jiný důvod pro pracovní pozici "Pražský primátor" není.
Kverulante, chceš mě dojímat tím, že Kasl odstoupil, když zjistil, že s korupcí nehne? To je ale přece zcela logický, přirozený a standardní postup. Jen u nás na něj nejsme zvyklý-tak chceme Kasla dávat za příklad nějakého nafouknutého kladu...!!! Nechápu. Pokud byl chytrý na vykonávání takovéto vysoké funkce, MUSEL vědět o té korupci již při nástupu, nejpozději měsíc po nástupu (pokud tedy se té funkci cele věnoval). Ale on si chvíli přilepšoval a pak "naoko" odstoupil. Komu by se také chtělo nechat se jednou vláčet po soudech ... Obdivujte také mě, chlapci! V žádné straně jsem dosud nebyla - protože u nás je stále jedna jediná - KSČ(M) - a žádnou korupční funkci jsem nezastávala! Víte, co jsem ušetřila i Vám-coby DP-finančních prostředků? Kasl byl (a možná je) jednou v ODS - a tím je pro mě zaškatulkovaný nadlouho. Mohl svému "stranickému partnerovi" (NNadčlověku) Klausovi říci, zddali by mu tento předobrý a vždy skromný lyžař prozradil zákulisí některých obchodů z kuchyně ODS. Ale to on ne! To by se pana "zKlausovyvůleprofesora" dotkl moc. Takhle to panu Kaslovi stačilo.
07. 03. 2011 | 19:03

fudoshin napsal(a):

johanna: no spíš než odstoupil se dá vytušit, že na něj něco měli a přitlačili ho ke zdi.buĎto s vlky výti nebo přijde o věneček a nevinnost.takže ten odchod byl s největší pravděpodobně vynucený...
07. 03. 2011 | 19:10

Johanna napsal(a):

fudoshine, děkuji!! Jako žena potřebuji zastání! Ano - to je v krátkosti dokonalé vylíčení podstaty české politiky: Každý na každého něco ví a v těch sr.čkách jedou všichni. Chcete příklad? Mladá a nezkažená politička za stranu RP 011 (Rudě podprsenky) se díky "vůli voličů" (asi jako se tam stále dostává mladý Bendýsek) dopracuje až do parlamentu či zbytečného senátu. Tam ji "zkušení matodoři" namočí ihned do nějakého svinstva, aby při "důležitých hlasováních" "nepletla ruku". Prostě - dají jí "mimořádné odměny". Holka z vesnice za RP je polichocena až do té chvíle, než chce hlasovat - jako jediná v Rudých podprsenkách - PROTI něčemu. V tom momentě se k ní přitočí vůdce Rudých podprsenek a sdělí jí sladké tajemství o tom, že všechny "odměny", které mladá a dosud zapálená "rudopodprsenkářka" inkasovala, nemají právě čistý zdroj. A pokud se chce ono poupě české politiky dožít dalších chvil ve zdraví a bez soudu, musí hlasovat (i proti své vůli a svému svědomí) PRO. Hezké letmé nakouknutí do zákulisí českého "politikobusinessu", což? Ano, "určitě" je ODS čistá jak křišťál či Grossův byt i se sto miliony... Určitě! Pohádky sse Šehherezádou už skončily ... Lidi, lidi, kolik Vám mám ještě napsat argumentů, abyste pochopili, že český politik nejvyšší úrovně se může rovnat extraligový zloděj? Když je možnost si nakrást, bezplatně cestovat a nic nedělat, kdo by toho pod rouškou politiky nevyužil???
07. 03. 2011 | 19:26

Platan napsal(a):

Johanna:

Ztělesněná ráznost na úkor poctivé analýzy a její verifikace. Vybavují se mi slova klasika:
A řekla: "Pij"! Sakra, to musela bejt ženská! :-)))
07. 03. 2011 | 20:01

hanah napsal(a):

Taoiseach

ale ale, kroťte se, prosím. Já úroveň vašich příspěvků, ani vašich myšlenkových pochodů také nehodnotím.
Napsal jste : "Kdyby měl Jan Kasl jednoznačné důkazy o protiprávním jednání...." Nepotřeboval jednoznačné důkazy. Víte co je trestní oznámení ? Správně se to jmenuje - oznámení o podezření ze spáchání trestného činu. Toto stačí. Zbytek je na orgánech činných v trestním řízení. Ti opatřují důkazy.
Nevím, že by pan autor za čtyři roky, kdy vdoroval korupci v opozici, něco vyvzdoroval...
07. 03. 2011 | 20:02

Johanna napsal(a):

Platane, čeština je krásná - nejkrásnější řeč na světě ... Ty jsi ze slova, dikce, intonace ... cimrmanologa postřehl, zdali to byl imperativ infinitivu verbativa PÍT, anebo se jednalo femininní substantivum, kde se kvůli rozlišení uprostřed slova - tedy MEZI "pé" a "jé" - píše ypsilon?
07. 03. 2011 | 20:14

Platan napsal(a):

Johanna:
Pyj je femininní substantivum? To je pro mě překvapení... Jakpak se to asi skloňuje...?
07. 03. 2011 | 20:23

Johanna napsal(a):

hanah, souhlasím. On URČITĚ NĚCO VĚDĚL (a doposud ví), ale nechtěl si pálit prsty podáváním trestního oznámení. On chtěl Kasl z toho vybruslit jako hrdina. Přitom má jako občan povinnost TO podat - ví-li o ní.
Jenomže, jenomže ...
V současnosti máme "téměř jistotu", že Saša Vondra svoji odpovědnost "neustál", Vlastička Parkanová rovněž, ale ... Jsou to vrcholní politici (dle novinářů, ale mě NE) a jaksi se zde v republice zahnízdilo, že těm projde absolutně jakákoli (i novináři jasně prokázaná) zlodějna. Pravicové strany však mají svůj pohled na korupci jasnou: "Dokud se nenajdou důkazy a hlavně SOUDCE, který by je poslal do tepláků, MUSÍ se na ně pohlížet jako na nevinné" ... Takhle se stal Klaus i po svých přehmatech z Kupónové privatizace (kdy jasně o zlodějnách VĚDĚL!!! Profesor i "zvůleKlausovi" by nejpozději za rok zlodějny zaregistroval, natož za tu řádku let, co se Klaus v politice coby ministr přes prachy a dokonce premiér (při jeho stále přetřásaném EKONOMICKÉM vzdělání!!!) pohyboval a motal), tak tento Klaus se po hrubých školáckých chybách, kdy přihlížel (zřejmě trpce) na rozkrádání státního majetku, stal dokonce pre-zi-den-tem ... No, on si to spíš v r.2003 vybrečel svými třítýdenními urážkami na adresu občanů do medií a v r.2008 zde vznikl jiný fenomén - totiž že si lze prezidentský úřad i koupit hlasy.
Ale jinak Kasla po česku chápu. Poněkud se mu zastesklo po výslunní zájmu veřejnosti, tak popaddesáté vytáhl tu svoji poudačku, na kterou vždy nějaký embryo zabralo. Takovej "čistej a rovnej" chlapec ten Kasl je ... ˇˇZe kdyby omylem hřebík polkl, vyleze určitě skoba ...
07. 03. 2011 | 20:32

kverulant112011 napsal(a):

johanno,

proč bych Tě měl dojímat? No to je legrační :-)
Vypadáš jako negativista dost hrubého zrna.
Jen zopakuju otázku: když se Ti ty nepodplatitelná, absolutně nekorupční a i jinak zřejmě nejvzornější ženo tak nelíbí současný stav, byla jsi tam, kde se sešlo aspoň těch pár lidí, aby protestovali proti tomu znovubord.lu na radnici? Nebo jsi seděla doma, protože byla zima a teď tady jen tak nějak všeobecně v teple pliveš na všechny strany?

Žes do politiky nelezla? No to je stanovisko Křováka, ti také žádnou vládu nemají, protože si vládnout nedokážou (a nejsou sami :-) ). Nebylo by lepší podpořit aspoň někoho, u koho to vypadá, že je jakž takž slušný? Mezi politiky jich asi moc není, ale už z počtu pravděpodbnosti vyplývá, že nějací tam budou. Takže jde o to, mít všech pět pohromadě, zapřemýšlet a tipnout si, kteří to jsou.

Ovšem být rozmetadlem mrvy je snazší. U toho přemejšlet nemusíš. Stačí náhon z traktoru :-).

Jaká trestní oznámení měl Kasl podat? To si fakt myslíte, že tihle chlapci to dělají tak blbě a korupce se vyšetří tak snadno? Tak to se shodujute s panem Klausem (nebo Nečasem?), když doporučil panu Michálkovi aby podal trestní oznámení a ten mu replikoval, že pochybuje o tom, že kdyby zašel na nejbližší služebnu, tak ti dva policajti co tam sedí u starého psacího stroje a venku jim parkuje felicie se suchou nádrží, by něco vyšetřili.

fudoshine nedej na tuchy a zkus taky zapřemejšlet :-)

No a teď koukám, že Johanně vlastně ani o nic nejde:
"A nepřesvědčuj mě - vím své." Tak to je jiná. Diskuse nemá smysl, chybí kapacita.

(Lubo ?? :-) )
07. 03. 2011 | 20:34

Platan napsal(a):

kverulant112011 napsal(a):
johanno,
...Jen zopakuju otázku: když se Ti ty nepodplatitelná, absolutně nekorupční a i jinak zřejmě nejvzornější ženo tak nelíbí současný stav, byla jsi tam, kde se sešlo aspoň těch pár lidí, aby protestovali proti tomu znovubord.lu na radnici?...

Ano, též se ptám: Ty zřejmě nejvzornější ženo, bylas tenkrát mezi námi, nebo kdes to vlastně byla ?!
07. 03. 2011 | 20:41

Johanna napsal(a):

No to víš, že vyhledávám takové akce. Jenomže jako žena a jako Nepražanda nemám absolutně šanci. Znám svoji cenu a nechci se zkazit tím, že mě "odhalí" jako politicky zkušenou a umluví ke vstupu do politiky. Hodnotit to však mohu, ne? K volbám chodím, ale není koho volit. Neuznávám řeči o tom, že kdo nechodí k volbám, nemá "právo" v hospodě poté nadávat ... Když je tam v české politice klika, která mezi sebe nikoho nepustí, a ať volíš, jak kroužkuješ, vždy ti z toho vyjde ten Benda, proč si hrajeme na to, že se COKOLI volbami změní? Nic se nezmění! Stejně, jako za 21 let nebyl žádný politik u nás pravomocně odsouzen (ono se zřejmě-budu-li hodně ironická-nekradlo, co?), ani se "sestava" politických hadů a hadic české politické scény a galérky nemění ...
Platane a kverulante, co po mně chcete?
07. 03. 2011 | 21:04

Platan napsal(a):

Johanna napsal(a):
..-se COKOLI volbami změní? Nic se nezmění!

Taková mladá(?) a taková skeptička...! Copak se kroužkováním nic nezměnilo. Langer si to nemyslí! (Na magistrátu se to, pravda, moc nepovedlo...). Jinak zatím nemám žádné zvláštní požadavky... :-)
07. 03. 2011 | 21:17

Taoiseach napsal(a):

hanah

Velice se omlouvám, nemínil jsem se Vás dotknout. Nicméně žiju v této zemi a sleduju. Takže: trestní oznámení samozřejmě můžete podat, i když nemáte v ruce absolutně nic. Pokud zní na neznámého pachatele, neriskujete tím ani žalobu pro pomluvu. Pročež toho politici zhusta využívají. Policie (případně SZ) to odkládají, protože kdyby to šetřily, za chvíli by nedělaly nic jiného a dokázat korupci zpětně je opravdu těžké. Takový je místní folklór. Pokud mě chcete přesvědčit o opaku, dejte mi příklad čestného politika, který se korupci úspěšně postavil. Vzpomínám si jenom na Pitharta - a to už je hodně dávno.
07. 03. 2011 | 21:42

Taoiseach napsal(a):

Johanna napsal(a):

"...výpadky paměti jsou spíše na Vaší straně ... čachry s možnou olympiádou (stály 70 milionů-kdo je to zinkasoval?), tahanice s knihovnou nevšední image ... Kasl o "něčem" vědět MUSEL - a přesto nezasáhl ..."

Což asi neudělala dobře, protože: po Kaslovi nastoupil Němec a až po něm Bém, a právě za Béma byla "olympiáda" i "knihovna". Pokud Vás naštvou v práci a dáte výpověď, budete odpovědná za každou ženskou, kterou přijmou na Vaše místo?

PS: A nenadávejte tolik na ODS a na Klause. Mně to sice nevadí, ale mohla byste naštvat hanah (aniž bych si dovolil cokoli říkat za ni) - :)
07. 03. 2011 | 21:52

Pocestny napsal(a):

To je mi vypečený dvoutakt!
Klausofilie Haslingerová a bezejmenná Johanka od lidového country splavu v duetu!
Haslingerovou známe.... co Johanna??
Zdalipak je aspoň s dlouhýma nohama??

Článek je banalita, to sdělené víme už od voleb...
Modrá chamraď je zárukou neměnnosti, zvláště pokud je incestně opokopulována verbeží v barvách komunálních metařů.
07. 03. 2011 | 22:05

Platan napsal(a):

Pocestny napsal(a):
Zdalipak je aspoň s dlouhýma nohama??

Asi s delšíma, než bys ty, pocestný, mohl kdy pochopit...
07. 03. 2011 | 22:11

Johanna napsal(a):

Taoiseachu, nejsem padlá na hlavu, abych neznala sled hlav pomazaných pražské radnice. Ta knihovna, ta olympiáda ... to mohou být ale také námele po zasetí "nečinnosti Kaslově" ...
Ale jinak díky za upozornění.
Kdyby byl Kasl důslednější a jen neodstoupil jako gesto "chudáčka-chcípáčka chlapa" = LITUJTE MĚ, JSEM OBĚŤ KORUPCE, nemusely už být tahanice kolem knihovny (neuskutečněné), ani kolem olympiády (neuskutečněné).
Jenomže "politická vůle" po odstranění toho nádoru radnice nebyla, kradlo se vesele dál.
ODS bez pochyby může být v budoucnu shledána zločineckou organizací a nezmění na tomto faktu nic - ani krokodýlí sllzy hanah ...
Je to (tak) jednoduché ...
Strana, která je známa svými korupčními příběhy, které nebyly nikdy potrestány - nemusím je pro pořádek jmenovat, že ne? - a strana, která vzešla ze zločinecké organizace (i podle soudu) KSČ je asi co? Čistá jako sníh tající v Tatrách?
Ti lidé v ODS nemohou mít svědomí, morální zábrany ... Pro prachy jsou ochotni udělat cokoli a cokoli v cestě za prachama projde, je dle nich v rámci "demokracie".
Těmito korupčními triky dávají společnosti jasný signál, že krást je v podstatě normální ...
Hlasujte - potrestají Vondru, potrestají Parkánovou?
Je nesporné, že trestně nne, ale politicky by měli OBA zmizet z politického života ČR. Vlasta do dechovky, Saša zpět k Chartě.
07. 03. 2011 | 22:11

Jóóóhanna napsal(a):

Nohy mám dlouhé ... Bohužel - bohudík? To tys šel z hub - a ztratil zub? Já nic ale nenašla, já s cizími pány a cizími zuby mám od maminky zakázáno stýkati se ...
07. 03. 2011 | 22:16

Johanna napsal(a):

Platane, Langer sice "fyzicky" z politiky zmizel - a dobře tomu tak - ale kdo myslíš, že dál tahá za nitky hokejistů a bruslařů na tom nejtenčím ledě? Je rozdíl bejt Hurvínkem ze dřeva anebo ho vodit a mluvit za něj?
07. 03. 2011 | 22:19

Platan napsal(a):

Máš pravdu, Johanno, Lager asi ještě tahá za lecos. Jsem ale rád, že už nemusím tu gangsterskou... fyziognomii tak často vídat. Co dodat? Kdyby na tu sobotní demonstraci přišel aspoň každý desátý pražan, bylo by už dnes trochu jiné politické počasí... S tím Hurvínken si nejsem úplně jistej... :-)
07. 03. 2011 | 22:44

Johanna napsal(a):

Platane, co víš, co MUSÍ John - coby dědictví po Langerovi a jeho klice Krakatici dělat? Pavel - nebo Šavel - ODS a její mafiáni (stejně jako ČSSD a její kmotři) chtějí pouze dál a dál a víc a víc prachů - lhostejno odkud!
07. 03. 2011 | 23:43

Taoiseach napsal(a):

Johanna

Dostala jste mě - na možné "námele po zasetí" nejsem schopen rozumně reagovat - :) . Nicméně když se vrátím k textu pana Kasla, ten se týká současnosti (a na minulosti už toho realisticky moc nezměníme). Jak se Vám tedy líbí primátor, který se (na rozdíl od pana Dienstbiera) velmi rychle naučil s vlky výti? Jak se Vám líbí jeho náměstech? Připomínám, že je to ten playboy, který v době Klausovy oposmlouvy dělal poskoka Šloufovi.
08. 03. 2011 | 08:41

hanah napsal(a):

Johanna

"ODS bez pochyby může být v budoucnu shledána zločineckou organizací a nezmění na tomto faktu nic - ani krokodýlí sllzy hanah..."
Když už zmiňujete mě, můžete mi prosím vysvětlit proč a proč krokodýlí sllzy ? Díky.

Taoiseach

znám jenom jednoho, který kvůli korupci teatrálně odstoupil. Kromě toho neučinil nic, pokud je mi známo. Víte-li něco víc, sem s tím.
09. 03. 2011 | 01:24

Taoiseach napsal(a):

hanah

Já vím jen o výše zmíněném Pithartovi, který to ovšem měl jednodušší, protože nabízeli úplatek přímo jemu, což se samozřejmě lépe dokazuje než třeba podezření, že úplatek bere od třetí osoby Váš podřízený. To ovšem nijak nesnižuje Pithartovu rozhodnost - opakuji, že je dosud jediný.

Nicméně se pokusím otázku pro Vás formulovat znovu: Když kritizujete Jana Kasla, můžete mu dát nějaký vzor člověka, který se v podobné situaci zachoval správně (popř. lépe)? Jinak těžko můžete tvrdit, že se zachoval hůř než jiní.
09. 03. 2011 | 08:36

hanah napsal(a):

Taoiseach

psala jsem o teatrálním odstoupení, po kterém následoval návrat v jiném tričku a dál nic. Žádného druhého takového fakt neznám.

A pokud jde o člověka, který se podle mě zachoval jinak - lépe -Libor Michálek.
09. 03. 2011 | 11:30

Taoiseach napsal(a):

hanah

Pokud někdo odejde z veřejné funkce i ze strany, a přitom se chce dál angažovat v politice, je celkem logické, že to bude "v jiném tričku". Takových jsou mraky, namátkou Zieleniec, Pilip, Ruml, Zeman, Kalousek ... a podotýkám, že SAMO O SOBĚ to není nic špatného.

Libor Michálek si zasluhuje úctu, ovšem je přitom třeba mít na paměti, že po něm chtěli, aby se do protiprávního jednání sám aktivně zapojil, což opatření důkazů dost usnadnilo. Rozdíl je i v tom, že LM není politik, a tedy odpovídá jen za sebe a nemusí z žádné strany teatrálně ani jinak odcházet.
09. 03. 2011 | 11:48

DennisKr napsal(a):

Everything else is finally only details -- significant details, but variations on this theme. index.php is the control, the menu program determins what the "existing page" is, and plenty of events get fired in the process of construction that page. Plugin modules can hook in to those occasions and alter the work flow/provide additional tips/etc. That is also a part of the reason a lot of Drupal resources center on making modules. Without modules, Drupal does not actually DO something other than say, 'Someone asked to get a page! Does it exist? No? OK, I'll serve up a 404.'

<a href="http://billysrereebiz.com">Corro</a>

http://billysrereebiz.com - lolz
25. 02. 2014 | 23:14

Danielrila napsal(a):

Hello. And Bye.

http://somepaydaylounz.com - mr fitz
26. 02. 2014 | 15:24

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy