Nebezpečné Žaludovy vlaky

04. 05. 2012 | 11:52
Přečteno 6131 krát
Za půlmilionovou měsíční mzdu pana generálního ředitele Žaludy by se dali ochránit cestující v nočních vlacích do Ostravy! Svou mzdu si pan ředitel stejně nezaslouží, ani miliardové státní dotace mu nepomohly uspět v jednání s Deutsche bahn!

Naše dcera, profesionální fotografka, vyrazila fotit slavnostní akci ve Vítkovicích nočním rychlíkem ČD, R 443 Šírava, vyjíždějícím z pražského hlavního nádraží 30.4.ve 22,13. Alžběta, která procestovala velký kus celý světa – od Bangladéše, Indie a Pakistánu přes Vietnam, Kambodžu, Kolumbii, Etiopii po Mexiko a Spojené státy, si důvěřivě sedla do kupé mezinárodního rychlíku, který mezi Prahou a Ostravou staví jen 5x jako Pendolino. Seděla tam s jinou mladou dámou a, protože jde o noční vlak, obě občas poklimbávaly... Alžběta vycvičená cestováním v „divokém“ světě, s foťáky pod sebou a brašnou za zády. Bohužel usnuly obě a nějaký lump, který si ji zjevně vytipoval předem, jí dokázal bleskově sebrat Canon a iPhone a vyběhnout z kupé rychleji, než se obě mladé dámy vzpamatovaly. Naštvaná Alžběta jej začala okamžitě honit po poloprázdném vlaku; poté, co vlak zastavil v Zábřehu, zloděj vyskočil ven a utíkal po perónu. Dcera jej zahlédla a hnala se ke dveřím a za ním, běsná vzteky, ale zadržel ji statný průvodčí, protože bylo jasné, že by půlnoční souboj rozdílných vah nemusel skončit pro Alžbětu dobře... a vysvětlil jí, že není první okradená, že se to děje denně, že pracovníci ostrahy vlaku ten den nenastoupili, jak měli v České Třebové, a že se stejně bude tato ochranka rušit, protože nejsou peníze!
Policie v Ostravě vše sepsala, vystavila potvrzení a slíbila, že zahájí pátrání, protože jde o vysokou škodu nad 100 000 Kč (fotoaparáty i objektivy mají čísla a daly by se dohledat v bazarech a zastavárnách, pokud by na to ovšem jejich vlastníci dbali...) A že má být hlavně ráda, že ji nikdo neublížil. Což je tedy svatá pravda, vždyť nedávno znásilnili a zabili dva magoři slečnu na nádraží plném cestujících.
Dcera v šoku, jaký nezažila na žádné z cest ani při střelbě mezi drogovými dealery či v Pásmu Gazy, odjela příštím rychlíkem do Prahy, třesoucí se vzteky, bezmocí a ponížením, a samozřejmě bez zakázky, protože neměla čím fotit.
Nepopisuji tento pro ni i rodiče emocionálně silný zážitek proto, abych dojal čtenáře, ale proto, že jde z reakcí mnoha známých i neznámých lidí na tuto událost o dost běžný případ trestné činnosti páchané ve vlacích Českých drah, především v noci.
Ve zpravidla stále ještě dost špinavých a hlavně nebezpečných vlacích, které nás občany stojí ročně přes 12 miliard na dotacích a které řídí neschopný management s nehorázně vysokými odměnami, naprosto mimo realitu platů občanů této země.
Být v rychlíku dvojice vycvičených pracovníků ostrahy, procházející především noční vlaky, jak by se nám jezdilo bezpečněji! Pevně věřím, že konkurence, o které se pan Žaluda tak pohrdlivě vyjadřoval v souvislosti s provozem na trati do Hamburku, donutí stát přestat chránit a dotovat neschopné a podporovat alternativní provozovatele železniční dopravy.
psáno pro LN, 4.5.2012

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Almo G™ napsal(a):

Nějak jsem nepochopil, co má vedení ČD společného s tím, že se pravicová vláda pod vedením TOP09 a ODS snaží vyhladovět Policii ČR.

Z toho vyplývá nutnost soukromé ostrahy.

Z toho vyplývá dražší provoz ostrahy.

Z toho vyplývá snižování stavů ostrahy a časté výpadky, když nejsou rezervní osoby v záloze.

Z toho vyplývá menší bezpečnost ve vlacích.

Ale pravicovému voliči přece nic z toho nevadí. Úspěšný pravicový volič má přece dostatek finančních prostředků na svou osobní ochranku či na taxi.

Nebo ne? Pak je ovšem nepochopitelné, jak může volit pravici, která likviduje Policii ČR.
04. 05. 2012 | 12:04

neo napsal(a):

těžko z toho vinit někoho jiného než toho zloděje. To bychom totiž museli mít tyto ochranky prakticky v každém autobuse, tramvaji, metru a ve všech budovách atd..

Je pravda, že management drah je přeplácený, vzhledem k výsledkům, stavu vlaků atd, ale tohle opravdu není jen o penězích a ochrance. Navíc by se to mohlo stát i když by tam ochranka byla.
04. 05. 2012 | 12:08

Almo G™ napsal(a):

P.S. Úspěšní pravicoví voliči, kteří se o sebe dokážou vždy a za všech okolností postarat, nás tady denodenně přesvědčují, že jim by se nic podobného stát nemohlo.

Protože údajně vždy předvídají a podobným situacím inteligentně předcházejí. Úspěšný pravicový volič by se přece pojistil tak, aby v případě krádeže dostal onu vysokou částku za foto-výbavu zpět. Úspěšný pravicový volič by využil služeb komerčního pojištění a s přehledem platil např. 3000,- Kč pojistného pro tento předvídatelný případ. Není přece žádná socka.

Zdravím nea.
04. 05. 2012 | 12:09

Michal Macek napsal(a):

CD palec dolu , zlodej palec nahoru (za sikovnost...)
04. 05. 2012 | 12:10

Joachym Brezina napsal(a):

Almo, souhlas, taky to tak pozoruji. A je pravda, že některým zde přispívajícím by se to nikdy ale opravdu nikdy nestalo.
04. 05. 2012 | 12:18

mik napsal(a):

Zajimave a v Zabrehu na nadrazi neni vypravci ? nikdo tam v tu dobu nebyl ? nekdo preci taky dava povoleni k odjezdu vlaku a proc nevyskocil z vlaku onen pruvodci ? a proc dcera nevystoupila v Zabrehu a nevolal tam 158 ? Sepisovat neco v Ostrave je preci uz uplne k nicemu nadrazi s kolejemi rozhodne neni atleticka draha a zmizet se z nej zase tak zavratnym tempem neda jiste chapu ze dnes je lhostejnost a malokdo je ochoten nasadit svou kuzi a pripletat se do problemu ale policie tuto povinnost ma a na nadrazich nebo tedy ve vlacich ma byt ostraha pokud nebyla tak je treba pophnat k zodpovednosti ty co se jich to tyka a nechat jim uhradit skodu z vlastniho ovsem to je v CR sci-fi a nejen ve vlacich ale vsude koryto ano ale zodpovednost zadna a kdyz uz je rec o vlacich kdo byl nakonec potrestan za zriceny most ve Studence ? zametaly se schody zase jako obvykle odspodu a ne odvrchu jak by se melo ? Tenkrat s tim CD taky nechtely mit nic spolecneho i kdyz evidentne mela byt na trati vyluka a zavedena nahradni autobusova doprava nebo minimalne snizena rychlost na minimum ale spis ta vyluka alespon v tu dobu co se mostni konstrukce posunovala...a tam uz neslo jen o kradez ale o zivoty,,,
04. 05. 2012 | 12:23

rejpal napsal(a):

S tou ostrahou - všechno má dvě stránky.
Kdysi v roce 1980 jsem se vracel z opušťáku nočním rychlíkem do Bohumína a již v Praze se ve voze vyskytlá mladá, docela pohledná úplně nahá dívčina. Mluvila málo, a když tak jakousi divnou řečí podobnou finštině. V kupé plných uniforem byl o její přítomnost značný zájem. Protože však průvodčí shledal, že neměla jízdenku, v Kolíně zavolal železniční ostrahu, která dívčinu asi pět minut dolovala ze záchoda, kam se před nimi schovala, hodila na ní deku a za mohutného "fandění" cestujících (fandili jí) ji jako černou pasažérku spektakulárně vyloučila z přepravy.
To by se dnes už nestalo. Cesta do Bohumína by byla daleko zábavnější.
04. 05. 2012 | 12:27

Sladký napsal(a):

To Almo G™:
To je vážně pěkná demagogie soudruhu šibale. Proč někteří idiotští jedinci mají stále snahu všude a do všeho cpát politiku a ze všeho vinit "pravicovou" vládu. To, že se šetří i na policii je prostě fakt, který je dán tím, že je třeba šetřit všude a snižovat schodky. Článek je ale o ČD a jejich vlacích, jejich ochrance a ne o policii. Oni snad fízli hlídkovali za vlády ČSSD v každém vlaku?? Zloději byli a budou, to je fakt. A že je policie ČR značně neefektivní a má rezervy je více než jasné. Mimochodem v poměru fízl na obyvatele patříme v Evropě na špici a je to vidět? To že dostane policie míň peněz neznamená, že se likviduje. Naopak - je to tlak na zvýšení efektivity a nevím proč by se mělo platit tolik policejních úředníčků. Byla snad za vlád ČSSD méně kriminality, vyšetřilo se víc korupce?? (blb)
04. 05. 2012 | 12:35

Stařeček napsal(a):

někdo měl opravdu zasáhnout - zeptal bych se ale znalých zákonů u nás, jak by např. dopadl člověk, který by třeba nastavil nohu zloději, ten upadl a aparáty by se zničily. Můžete odpovědět i vy pane Kasle. Nebyl by u nás za zničené přístroje odpovědný ten, co nastavil tu nohu? Patrně použil nepřiměřené prostředky, neodpovídající nebezpečí. A co zlodějíček, nechtěl by odškodnění v případě pádu, třeba natržené kalhoty, či zlomená ruka?
04. 05. 2012 | 12:42

Občan napsal(a):

1. Kupé jsou zevnitř uzamykatelná.
2. Měla okamžitě volat policii a sdělit název nejbližší stanice.
3. Za Vás, pane Kasle, byli zrušeni "osožáci" a "outsourcováno" vše, co ve veřejných službách šlo ukrást a zprivatizovat
4. Proč nejela s úspěšným úžasným Jančurou? Že by nevypravoval noční vlaky?
5. Již dcerka poděkovala tatínkovi, jak se za svého působení v politice pěkně postaral o prosperitu a bezpečnost v ČR?
6. Měla to snad pojištěné, ne?
-----------------------------------------

Pane Stejskale, mohl byste laskavě doporučit panu Kaslovi, aby si upravil svůj VELMI zavádějící profil?
Chybí tam údaj o tom, že byl léta v ODS (1991-2002), informace o tom, že důvodem pro jeho vystoupení z ODS byla prohra v boji o post místopředsedy partaje, že byl primátorem právě za tuto partaj. Což jsou zejména dnes údaje dost důležité.
Pana Hasenkopfa jste fest zjezdil za POUHÉ pořadí jeho osobních údajů v profilu.

Děkuji
04. 05. 2012 | 12:44

Občan napsal(a):

To "Sladký" (12:35):

Mohl byste laskavě přestat zneužívat nick Sladký?
Uživatel toho jména zde již je a takový žvást by nenapsal.
04. 05. 2012 | 12:46

Antroid napsal(a):

Bydlím v Praze nedaleko trati a se zájmem sleduji Žaludovo hospodářství.
Základní symptom je, že osobní vlaky, kterých zde denně projede nejmíň patnáct, mívají v průměru 5 vagonů a v každém z nich sedí dva-tři cestující.
Za těchto okolností by vyšlo levněji jim zaplatit cestu vrtulníkem.
04. 05. 2012 | 12:47

čtenář Blesku napsal(a):

to je rub neviditelné ruky trhu. Ti mladí krásní zdraví úspěšní a pracovití, co mají velké platy by to pak na tom světě měli moc jednoduché.

Doufám, že si uvědomí, že žádný strom neroste do nebe a že je něco jako pokora.
04. 05. 2012 | 12:52

Stařeček napsal(a):

Občan, jsem stejného názoru, že člověk užívající nick Sladký, by takou stupidnost nikdy nenapsal. Také mne to zarazilo.
04. 05. 2012 | 12:56

TomášL napsal(a):

Dobrý den autore!

Jak říká moje sestra: problém zdejších blbek je, že si sednou jako slepice v kurníku pospolu, aniž by si prvotně vytipovaly a sedávaly ke většímu počtu mužských, s kterými hodí nezávaznou konverzaci a mají o ochranu postaráno...
04. 05. 2012 | 12:59

zdejší blbka napsal(a):

TomášL

no ono být v kupé s chlapem také není žádná slast.

Jednak chlapi víc smrdí, jednak mohou mít vedlejší úmysly a je lepší být bez foťáku, než se probudit s cizí prackou v rozkroku(i takové případy již se staly) a dnešní muži když někam jedou, tak většinou mají svých starostí dost, než aby se starali nějaké pipce o ochranu.
Dokonce ČD přišly s návrhem, že aby ženy byly ušetřeny obtěžování, tak že nasadí speciální vagóny jen pro ženy!
04. 05. 2012 | 13:12

TomášL napsal(a):

zdejší blbka

Víte, sestra žije v GB a tam je cestování vlakem ještě ošemetnější...

Na ruku v rozkroku Vám doporučuji následující:
http://www.nejlepsiceny.cz/sm-bdsm-fetis/pas-cudnosti-pro-zeny-66-90-cm.html

:-)))

Jinak píší "ke většímu počtu".
04. 05. 2012 | 13:17

rejpal napsal(a):

TomášL
No naši chmatáci by ukradli i ten pás cudnosti.
04. 05. 2012 | 13:20

jája napsal(a):

Autor - nevěřím vám ani slovo, ve svém profilu jste vynechal spoustu zásadních informací, které by neznal=mu umožnily podívat se na vaši osobu správnýma modrýma očima.
K případu, klasický kriminální čin, s tím se nedá nic dělat, buď bude jezdit ochranka ve všech problematických vlacích, tím se sníží riziko na minimum, ale především se zvýší dopadení darebáků, nebo nejsou peníze. Ale že ty jsou, o tom žádná. Stačí si to umět spořítat, kolik by to stálo, částky nejsou horentní, určitě nižší než jedna malá domů pro managment z předražené zakázky. Ale to je již jiná kapitola.
04. 05. 2012 | 13:22

zdejší blbka napsal(a):

TomášL

no větší počet je ještě horší.
Jeden se dá zvládnout, ale smečka?

Copak jste neviděl film Bolero, jak tam hlavní hrdinku znásilnilo hned 5 chlapů?

Já bych si do kupé, kde jsou samí chlapi nikdy nesedla, to radši oželím ten foťák.
04. 05. 2012 | 13:23

rejpal napsal(a):

jája
Stačilo by manažerům na této úrovni zvednou daň na 50%... ale oni by prý utekli. To by bylo v Čechách a na Moravě pláče...
04. 05. 2012 | 13:24

jája napsal(a):

TomášL - mého syna v Londýně obrali, jak je nazvat a nebýt vymazán, aha, afroevropané, za deset minut od příletu. Je pravdou, že omluva od policie byla doma dřív, než se vrátil z cesty, peníze mu nikdo nevrátil.
04. 05. 2012 | 13:25

neo napsal(a):

Gaio, jste to vy, že?
04. 05. 2012 | 13:28

čtenář Blesku napsal(a):

a čím se mají ti Romové živit, když je nikde nechtějí vzít do práce?
A chlaba ukradl i Jean Valjean, když měl hlad a doma mu brečely děti. To byste chtěli, aby jim doma umírali děti hladem?

Tak tu ztrátu berte jako charitu.
S postupující se krizí se bude krást čím dál víc, to je ten rub neviditelné ruky trhu.
04. 05. 2012 | 13:28

neo napsal(a):

Almo G™

1) napsal jsem, že by se to mohlo stát a to i za přítomnosti oné ochranky
2) no tak takto drahé vybavení bych si jistě pojistil a to měla pojištěné jistě i dcera pana Kasla.
3) zatímco neúspěšnému levicovému voliči by se to nikdy stát nemohlo :)
04. 05. 2012 | 13:31

sulestino napsal(a):

Zdejší blbka

no ono být v kupé s ženskou také není žádná slast.

Jednak ženské víc smrdí voňavkami, jednak mohou mít vedlejší úmysly a je lepší být bez foťáku, než se probudit s cizí prackou v rozkroku(i takové případy již se staly) a dnešní ženy když někam jedou, tak většinou mají svých starostí dost, než aby se starali nějakému kocourkovi o ochranu.
Dokonce ŠD přišly s návrhem, že aby muži byli ušetřeni obtěžování, tak že nasadí speciální vagóny jen pro muže!
04. 05. 2012 | 13:34

xyz napsal(a):

Pane Kasle, právě jste vyvrátil rčení vlastní zejména modrým ptákúm, že "tak je to všude ve světě",
Vaše dcera vlastně potvrdila, že ve světě je všechno jinak. Doufám, že se "chytnete za nos".
Železniční ostraha měla svůj význam a fungovalo to.
No jo no - pokud vaši souputnící nebudou papežštější než Papež.......
04. 05. 2012 | 13:46

Fenix napsal(a):

Problém je jinde. Ostraha je téměř k ničemu, policie též, pakliže zloděje chytí, pak jediným úspěchem může být jen vrácení předmětu (pakliže jej chytí ještě ve vlaku).

Pak jde vše k soudu, kde pachatel dostane podmínku či velmi krátký trest, aby se zotavil z krutého života v civilu a nabyl nových zkušeností ...

Řešení je odchyceného pachatele okamžitě vysadit z vlaku.
Bez zastavování.
04. 05. 2012 | 13:50

Josef K. napsal(a):

Každý je strůjcem svého osudu. Zvláštní heslo normalizační současnosti. Nikdo za nic nemůže.
04. 05. 2012 | 14:05

modrý edvard napsal(a):

V Zábřehu nemají kamery?
04. 05. 2012 | 14:06

honolulu napsal(a):

To co se tem devcatum stalo, povazuji za obrovskou SVINARNU a hanbu cele republiky. Na to neexistuje omluva ani politicka, ani socialni. Kdyz maji Cikani hlad, tak at chcipnou hladem. Take nevim co si primitiv pocne s citlivou elektronikou, kdyz chodil 8 let do prvni tridy. Vsude na celem svete se ruzne rasy vhrhaji na belochy jako skupiny hyjen v africke bushy na svoji objet.
Jenze v Cape Townu se proti kriminalite uz zacinaji organizovat i 68-lete babicky.... Vezmete si priklad ! Brante se ! Organizujte se ! Zbrojte ! Cvicte ! Ovladejte osobni zbran.

To je PRVNI povinnost, kazde autority zajistit obcanum bezpecnost. Kdyz ji nezajisti, tak z autority je Hurvinek.
04. 05. 2012 | 14:41

Carlos V. napsal(a):

Lépe nebude. Do budoucna je třeba říci lidem dvě věci :

1) Státní důchod bude malý. Kdo nebude mít našetříno, bude chudý. někdi i velmi.

2) Kdo uvěří státním bankovním pobídkám, bude na tom velmi podobně.

3) Je to na každém osobně. Nečekejte podporu, nečekejte na nic. Šetřete, investujte, ale opatrně a nevěřte blábolům.
04. 05. 2012 | 15:02

Yosif K napsal(a):

Na nadrazich se kradlo, krade a krast se bude, jak rikal Svejk.
Kradlo se za Rakouska, za prvni republiky, za bolseviku a krade se i nyni.

Za bolsevika jsem deal nejaky cas manuala na nadrazi. Vagusove tam pro nic za nic zmrzacili syna me mistrove - VB je nikdy nenasla.

Ve Svedsku se krade mene, cca 70% nasilnych trestnich cinu vsak pachaji TI JEJICHZ JMENO SE NESMI VYSLOVIT - "kulturni obohacovaci - politicti uprchlici" z jisteho regionu (samozrejme zdaleka ne vsichni).

Samozrejme - vice policistu by pomohlo. Taky by pomohlo vice kamer CCTV - jsou lacinejsi nez policisti a "lepe si pamatuji". Kamery CCTV stoji par supu. Ale obcanske iniciativy zase budou rvat BIG BROTHER BIG BROTHER.

Nejaky moznosti tu jsou.
04. 05. 2012 | 15:10

Yosif K napsal(a):

rejpal napsal(a):
jája
Stačilo by manažerům na této úrovni zvednou daň na 50%... ale oni by prý utekli. To by bylo v Čechách a na Moravě pláče...
04. 05. 2012 | 13:24
Mozna by stacilo platit mensi platy. Pokud nejaky pablb zavede 50% zdaneni vyssich platu, bude to mit za nasledek jen to, ze korytari ve statnich podnicich si hruby platy jeste zvysi, aby na tom nebyli s cistym platem skodni.

Udivuje mne, ze si nekdo mysli, ze lidi s nadprumernymi platy pracuji pro hrejivy pocit z pohledu na cislo hrubeho platu. Respektive - neudivuje mne to u primitivnejsi casti socanskeho volicstva.

Spickovi socani se vyznaji lepe nez jejich pomateni volici - Mladek a Jansta podnikaji pres firmu domicilovanou ve Fribourgu - 3% zdaneni pro neresidnencni reditele, 3% zdaneni korporatniho zisku.
04. 05. 2012 | 15:16

Gandalf100 napsal(a):

ČD je ukázkový příklad neefektivního, dotovaného státního molochu. Problém je v samotném dotování. Je úplně jedno co je ve vedení za konkrétního člověka, i nějaký pan Novák nebo Svoboda by si dopřávali takové odměny, za tak tragické služby. Taková je povaha člověka(tedy i firmy), když peníze dostává na jisto;"zadarmo". Nastavení systému je donutilo, aby se nezajímali, že zakazníci odejdou ke konkurenci. Jednak, protožena na většině tras konkurence není, a také samozdřejmě pod dojmem "stát tu ztrátu za nás zacvaká".
Naštěstí se to pomalu, mění k lepšímu, ale zdůrazňuji pomalu. Jediné co stát musí udělat je zajistit rovné podmínky pro konkurenci různých dopravců, tedy správu nádraží, kolejí atd.., nic víc, nic míň. V takových podmínkách by podnik jako ČD nevydržel ani rok. Hlavně zrušit ty dotace.
04. 05. 2012 | 15:21

Jane napsal(a):

Neo napsal
"těžko z toho vinit někoho jiného než toho zloděje"

Velmi slaboduchá úvaha. Zcela jinak bude situace pro potenciálně okradeného občana vypadat v státě který aktivně potírá kriminalitu, zcela jinak tam, kde je ignorována a výrazně jinak tam, kde ji stát buď podporuje nebo se jí dokonce sám účastní.

Stejně jako v kolektivním sportu, soupeř bude tak silný jak mu dovolíte,
tak zloděj bude tak silný, jak mu to dovolí stát.
04. 05. 2012 | 15:35

Pepa Řepa napsal(a):

Když vidím pana Žaluda, vzpomenu na vtip z čekárny u specialisty.
S čím jste tady? Taky s kapavkou?
Kdepak, se žaludečními vředy, odpoví stydlivý pacoš.
Sestřička otevře dveře a zavolá.
Ten pán s vředem na žaludu, ať jde dál.

Proč to píšu? Nevím. Asi jsem chytil od WikyBédy švestku.
Je těžké myšlenku uchopit a ještě těžší ji opustit.

Kasle, mojí dceru pravidelně okrádá parta snědých spoluobčanů v tramvaji č.22 z Klárova.Naposledy před 14 dny multipřekladač s asijskými jazyky a peněženku. K čemu bude Cigánovoi peněženka chápu, ale k čemu bu bude přístroj s japonštinou, čínštinou a korejštinou?
Myslím, že jí poprvé čórli peněženku a mobil v době, když byla Vaše maličkost primátorem.
Dej sem, mobil, krávo, nebo dostaneš pěstí. Bylo ji 14 a bylo to v poledne na metru U musea.

Co z toho mám vyvodit?
Napsat článek:
Nebezpečné Kaslovy, Bémovy, Svobodovy........etc. tramwaje?
Každý to zná.

Už jste viděl vetešníka pátrajícího po v,č, objektivu? Jednou mi ukradli v hospodě skla a musel jsem si je raději koupit znova ty ukradený ve Vodičkový u Havlíka.
Zkuste to tam. V Ostravě bude taky nějaký Havlík.
04. 05. 2012 | 15:45

Almo G™ napsal(a):

Řepa: Na vedlejším blogu se cenzor Aktuálně potisící vytahuje, že maže hanlivé komolení nicků, aby tím zdůvodnil, proč maže vica. Jak je možné, že tady neustále čtu vaše kopání do jednoho z nejkultivovanějších nicků Bédy (který navíc dal najevo, že se tady moc nebude zdržovat)? Nepřipadáte si tak trochu jako chudák?
04. 05. 2012 | 15:53

Almo G™ napsal(a):

P.S: Všiml jsem si, že ty vaše žlučovitě-trapné výlevy už nějak nezabírají. Z elegána kolovrátek. Není čas změnit styl?
04. 05. 2012 | 15:54

Jane napsal(a):

Pepa Řepa

...Co z toho mám vyvodit?

Vyvodit z toho nákup pepřáku, je-li dceři přes osmnáct, doporučuji kompakt v ráži 45 ACP. Pak už stačí hlídat jen pistoli.
04. 05. 2012 | 15:59

Pepa Řepa napsal(a):

Almo G™
připadám si jako chudák zvláště, když něco napíšete. Inu, málokdo je tak důležitý jako Almo G™, po kterém jdou všechny tajné služby imperialismu, nejí, nespí, jen se neustále ohlíží.
http://www.youtube.com/watch?v=-a62HUZ6W-w
Máte to těžký, kucí.

Každej po Vás jde, každej Vás maže.
inu, jste důležití.
Bezpečnostní hrozba, řekl bych.
Pozdravujte Bédu.
:-)
04. 05. 2012 | 16:01

Almo G™ napsal(a):

Řepa: Nerozumím. Ptám se:

1. Co máte z toho,, když si kopete do jednoho z nejkultivovanějších a nejkorektnějších diskutérů.
2. Jestli vám u toho není trapně.
3. A jak to, že to můžete dlouhodobě dělat pod laskavým dohledem cenzora Aktuálně, když se ten jinde vytahuje, že podobné praktiky, jako je komolení nicku, nestrpí.
04. 05. 2012 | 16:28

Bestia Triumphans napsal(a):

Hm, tak jednoho okradli ve vlaku a podle některých diskutérů je na vině pravice.

Jo, za komoušů se ve vlacích nekradlo, o tom žádná... :-)
04. 05. 2012 | 16:41

Almo G™ napsal(a):

BT: Slušná dezinterpretace.

P.S: Proč nepíšete pod svým obvyklým nickem připomínajícím jméno?
04. 05. 2012 | 17:02

Pepa Řepa napsal(a):

Almo G™
Béda je můj vzdálený bratranec od tety Máni z Brodu, která žila na psí knížku s Jarčou ze Stránčic a Bédu našli u popelnic na Všestary. Byla to krušná doba, nebylo registrovaných partnerství ani baby-boxů. S Bédou jsme se spřátelili, máme důvěrný vztah, takže se tak častujeme, něco jako mazánek s kolouškem, takže naše krycí zašifrovaná jména -někdy-pan Stejskal velkoryse toleruje, zvláště když dostane příkaz od našeho společného zaměstnavatele Izáka Silbersteina z Lengley, vede tam sekci CIA pro východní Evropu a přilehlé okolí, ale nikomu to neříkejte.
Psssssst.
Doufám, že se mohu na Vaši diskrétnost spolehnout.

Ale po Vás jdou, to že netrpíte paranoiou, ještě neznamená, že po Vás z CIA nejdou.

Chválím, že chválíte Bédu jednoho nejkultivovanějších a nejkorektnějších diskutérů.
To víte, máme to v rodě.
04. 05. 2012 | 17:19

honolulu napsal(a):

ZASNU ! Tak Vy jste byl starosta Prahy ? A to Vam nenapadlo, ze treba Vase dcera sklizi ovoce toho, co jste svoji neschopnosti, nebo lenosti nechal rust ?
Tak je to vzdy u politickych poseroutku. Dokud se to netyka jejich rodiny, tak to neexistuje. Az se to tyka jejich rodiny tak se verejne zacne plakat. (Tak to bylo i v Johannesburgu). Vase dcera z toho bude mit psychologicke nasledky nadosmrti. OMLUVTE SE JI, starosto !
Nedelal jste pritrz kriminalite, kdyz jste mel vliv a mohl.
Asi jste v tu dobu bojoval proti "rasizmu", ze ano ?

Tak ted, kdyz jste chytrejsi, okamzite se vrate do politiky ! Snazte se o napravu. To, cim se dnes zivite, je pravdepodobne podprumerne jako Vase drivejsi politika tak hybaj zpatky a osvobodte Cesko od kriminality !
04. 05. 2012 | 17:20

honolulu napsal(a):

Jezis Maria, Pepo Repo, ja jsem se posral.....
04. 05. 2012 | 17:24

Kanalnik napsal(a):

Podle vetsiny diskutujicich je CD asi skvela statni spolecnost, kde vsechno funguje, je tak, jak ma byt, penize jsou vyuzivany efektivne a manazeri maji primerene platy k urovni sluzeb, ktere tato spolecnost poskytuje.

No tak jo.
... a pak jste se probudili ...

zapskla diskuze, jak jsem ji uz dlouho nevidel
04. 05. 2012 | 17:28

Almo G™ napsal(a):

Řepa: Nerozumím. Ptám se:

1. Co máte z toho,, když si kopete do jednoho z nejkultivovanějších a nejkorektnějších diskutérů.
2. Jestli vám u toho není trapně.
3. A jak to, že to můžete dlouhodobě dělat pod laskavým dohledem cenzora Aktuálně, když se ten jinde vytahuje, že podobné praktiky, jako je komolení nicku, nestrpí.

Kanálník: Jste si jist, že víte, o čem je blog?
04. 05. 2012 | 17:33

Pepa Řepa napsal(a):

honolulu
proč, vy pana Silbersteina znáte?
Vás řídí taky?
Bude malér, něco jsem propíchnul? Silberstein říkal ať nejmenuju nebo si jména zapíše šéf konkurenční sekce KGB Voloďa Mályjmeštjak Enigma 2 na manžetu a nahlásí to do Moskvy.
Ale to je fuk, on to stejně smaže pan Stejskal.
Ten má rozum.
04. 05. 2012 | 17:42

Pepa Řepa napsal(a):

Almo G™
asi jste se zasek, to se stává u starých gramofonů.
Ať kopne někdo do židle His Master's Voice popokede.
04. 05. 2012 | 17:45

Almo G™ napsal(a):

Řepa: Nikoliv, jen uhýbáte a rozvíjíte nějaké své velkolepé fantazie, které se netýkají mě ani Bédy. Snažím se vás proto vrátit zpět na zem. Můžete potvrdit, že chápete, na co se vás ptám. Třeba tím, že odpovíte.
04. 05. 2012 | 17:48

Abe Normalni napsal(a):

Almo G™ Je mozny ze tech historickych 40 000 fizlu umira hlady na sluzebnach. Je to mozny... Ale spis si myslim, ze jak nedostali dost penez na benzin a z chuze by jim upadly nohy az u krku, hrajou na fizlarnach marias. Delate si z nas srandu? Mame nejvetsi pocet policajtu v historii, mame jeden z nejvyssich poctu policistu v prepoctu na 1000 obyvatel a presto je neni NIKDE videt. Ja pesky jdouciho statniho policistu nevidel ani nepamatuju. A to bydlim v Praze. Jen si vozi prdele v autech, pripadne prudi u silnic.
Ze by nektery z nich treba obesel ty bazary, nepripada v uvahu.
04. 05. 2012 | 17:57

Almo G™ napsal(a):

Abe: To byl kvalitní příspěvek.
04. 05. 2012 | 17:59

Řekněte své ženě, zeleninu denně ! napsal(a):

Pane Kasle, kritizujete tady ředitele ČD pana Žaludu ? Tedy pána, který se na své místo dostal za ministrování Aleše Řebíčka (ODS) a asi nevadil ani dalším ministrům? A Vám vadí jeho 500tKč plus 100tKč do penzijka každý měsíc a 240tKč na školy pro děti každý rok? Kolik za Vašeho primátorování bral ředitel Dopravního podniku? Dvořák se nedávno chvástal v TV, že za 4 roky si vydělaL 50 milionů a to se v tramvajích a metru krade a přepadá taky, dokonce i vraždí.
04. 05. 2012 | 18:24

Pepa Řepa napsal(a):

Abe:
Blahopřeju!
Máte jedničku z hvězdičkou od pana učitele.
To je taková zdejší ratingová agentura.
Koho nepochválí, jako by nebyl.
:-)
04. 05. 2012 | 19:08

Pepa Řepa napsal(a):

Bestia Triumphans
Vy máte černej puntík
Máte křičet, že kradou jen pravouni.
A koukejte se přejmenovat!
04. 05. 2012 | 19:12

Almo G™ napsal(a):

Řepa: OK. tak jste se pomstil. Odpovíte?
04. 05. 2012 | 19:22

Bestia Triumphans napsal(a):

Pepa Řepa:
jo, paranoia je sviňa
:-)
04. 05. 2012 | 20:33

michal napsal(a):

Drzost zlodějů stoupá.

Taky proto, že když náhodou někdo zbaví svět jednoho lumpa tím, že mu šípem prostřelí hlavu, má z toho opletačky.

Dokud nedojde ke změně zákonů takovým způsobem, aby útok na majetek byl považován za útok na osobu a lupiče by bylo možné zastřelit jako vzteklého psa, lépe nebude.
04. 05. 2012 | 22:10

Fialenka napsal(a):

… „že se stejně bude tato ochranka rušit, protože nejsou peníze!“
Místo soukromé ochranky by mohli nastoupit policisti. Je vidět, že v Čechách jsou zatím hodně zapotřebí. Bohužel, vláda v rámci populistického zeštíhlováním státu zkracuje rozpočet pro policii a snížila policajtům platy.

První odstavec, s kterým souhlasím, se dotkl otázky opodstatnění výše mezd. O tom se moc nemluví, protože by lidi byli nařčeni ze závisti. Je to snad ještě větší tabu než progresivní daně. Ale i podle Martina Wolfa, známého komentátora Financial Times, jsou nerovnosti v platech a tematika ohodnocení práce jedním ze zásadních problémů, jejichž řešení vede ven z krize.
04. 05. 2012 | 22:31

Sláma napsal(a):

Pane Kasle, trochu se podivuji tomu, že se podivujete. Vždyť jste to byl vy, kdo jako čelný politik ODS výrazně přispěl k této situaci.
Věcně s vámi ovšem souhlasím. Podle informací z médií pan Žaluda do čela ČD přišel z managementu firmy AXA, životní pojišťovna, neblaze proslulé několika aférami (např. s dceřinou firmou EF CZ), evidentně na základě své známosti s Gustávem Slámečkou z jistého 4% klubu. Je evidentní, že jeho plat je nemravně vysoký. Podle informací z tisku není ale 0,5 mega, nýbrž 2 mega měsíčně (plat 0,5 mega je jen měsíční "základ"). Je tedy téměř o dva řády vyšší, než například plat náčelníka generálního štábu Armády ČR. Zdá se, že modrá armáda je mnohem vyšší vejvar než ta zelená.
Je rovněž jasné, že většina jeho manažerských rozhodnutí je naprosto chybných a ČD poškozují. Zdá se, že to ale není neschopnost, nýbrž záměr. Jde totiž o pozemky ve velice luktrativních místech (Masarykovo nádraží, Smíchovské nádraží, Žižkovské nákladové nádraží atd.).
Že se bezpečnostní situace ve státě zhoršuje je nepochybné. Ministr Kubice samozřejmě neříká pravdu - škrty u Policie ČR zcela ochromily její schopnosti, a řekněme si otevřeně, i ochotu policistů se "angažovat". Já se jim ani nedivím, podle mých zjištění řadoví policisté přišli o 10-15% platu a to na akceschopnosti nepřidá. Ovšem horší jsou ty škrty. V obvodním oddělení Policie ČR, pod který patřím, slouží o víkendu místo dřívějších 6 policistů jenom jeden policista. Ten ani nestačí sepisovat trestní oznámení. Viděl jsem to, když sousedům ukradli dvakrát po sobě měděné svody u domu (dnes tam mají obyčejné plechové a zatím je nikdo neukradl). Policista přišel po řadě hodin o oznámení, pokýval hlavou, vyfotil místo do svého mobilního telefonu a odešel. To bylo vše ...
04. 05. 2012 | 22:48

osož napsal(a):

Pane Kasle, stačilo druhý den obejít zastavárny v Olomouci. Kdo zrušil železniční policii zjistíte velmi rychle. Dceři vysvětlete, že těmito rychlíky už 20 let lidé reprezentující horních 20 000 nejezdí. Cestující tvoří neúspěšní,staří,chudí, zkrátka socky. Pan Havel, či Ruml by ještě doadali, že je to všechno daň za demokracii !
04. 05. 2012 | 22:50

Sláma napsal(a):

Nic tak nepotěší jako neštěstí druhého. Takže pane Kasle, vaše dcera rozhodně není jediná, koho ve vlaku okradli. Před pár lety jezdil vlakem na trati Beroun-Praha gang Nepřizpůsobilých, na který zareagovaly ČD tím, že mezinárodní vlaky v Berouně nezastavovaly!
Bohužel jsem jel jednou tím vnitrostátním, někde u Karlštejna jsem uklibnul a do Prahy jsem přijel už podstatně lehčí ...
04. 05. 2012 | 23:02

Martin napsal(a):

Vaše dcera je hloupá jako troky, to je to jediné co se k tomu dá dodat. Dát si naditou fotobrašnu vedle sebe na sedadlo a usnout, je prostě nebetyčná blbost.
Také kdyby dcera měla IQ alespoň 85, tak by si uměla zjistit, že se ve vlacích minimálně 100 let provádí služba Úschova během přepravy, kde na zavazadla dohlíží drážní zaměstnanec.
Taktéž se pro noční cestování dá vyjednat cesta v lůžkovém voze, kde tyto starosti odpadají přirozeně, ale obávám se, že to vaše dcerunka nebude schopna pochopit nikdy.
05. 05. 2012 | 08:15

drevokocůr napsal(a):

michal

již druhý člověk ((Smetana+,,jen o čem vím), odsouzený v politickém procesu.

Banda cikánů krade na vašem pozemku opakovaně vše kovové, ale ještě mají tu drzost do kamery TV tvrdit, že jen vystoupili z auta a koukali.

A útočník dostane 16 let.

Vzpomínám na případ, jak zfetovaný řidič v centru města porazil matku s kočárkem a zabil 2 lidi a dostal 4 roky. Za dvojnásobnou vraždu 4 roky.!!!!!!!!!!!!!!!

50. léta byla hadr.
Ti všichni ti odsouzení porušovali zákony té země, i když možná diskutabilní, ale těžko diskutovat o zákonech v poválečné zemi, ti lidé věděli, že porušují, že dělají něco protistátního, ale dnes jdou odsuzováni nevinní lidé.

A ti co kradou a skutečně se chovají protizákonně, ohrožují svou trestnou činností životy jiných a ohrožují ekonomicky různé firmy i občany, ti jsou prezentováni jako chudáci, nevinní a diskriminovaní a trest je nečeká žádný.

Je to možné jen u nás, případ toho železného ukradeného a do sběrny dopraveného mostu, nad kterým se podivovali v USA je toho dokladem, že zde máme zákony, které neslouží slušným lidem, ale gaunerům, ať už v kterémkli patře.

A člověk, který na nich participoval, v politice se pohyboval, místo aby se styděl za ten marasmus, který zde pomáhal nastolovat, se ještě diví, místo aby zalezl a styděl se.
05. 05. 2012 | 08:20

Holubář napsal(a):

Carlos V. , 15:02
Chybí vám tam dva body:
4. Nevěřte nikomu
5. Vyzbrojujte se včas. Později to bude zakázané
05. 05. 2012 | 08:53

Pomocný kuchtík napsal(a):

Pane exprimátore, používajte laskavě přesné termíny. Vaše dcera nebyla okradena, nýbrž multikulturně obohacena! Bližší info podá JUDr. Klára Samková ( ex Veselá)
05. 05. 2012 | 09:47

cuanita z Oven Fuente napsal(a):

jojo, boháči se budou nuceni naučit dělit.
Jinak budou muset žít za ostnatým drátem a s ochrankou za zády.
V Jižní Americe chudina pozná i zamaskovaného boháče dle vůně pracího prášku a pokud takový i v přestrojení za chudáka vstoupí na území favely, nemá šanci.

Ale doporučuje se i pod převlek chudáka obléci luxusní a značkvé spodní prádlo.

Pak má boháč větší šanci , že ho záchranka okradeného a v bezvědomí odveze do lepší nemocnice.
05. 05. 2012 | 09:59

Čochtan napsal(a):

Proč se holky v kupé nezamlkly ? Proč cestují neozbrojeny ? Kulka by zloděje zaručeně dohnala.
05. 05. 2012 | 12:52

Salix napsal(a):

Někteří z vás by se nad sebou měli zamyslet. Jediným obsahem toho, co říkáte, je závist a nesnášenlivost. Ale až někdo ve vlaku napadne a znásilní vaše dítě, to budete řvát jinak. A budete všem stejně ukradený, jako je vám ukradený osud druhých. Jak si můžete stěžovat na politiky, když se sami chováte jako banda opic po lobotomii?
05. 05. 2012 | 16:56

ten kdo by se také rád nechal korumpovat napsal(a):

"za půlmilionovou mzdu pana generálního....Žaludy.."

Pan generální Žaluda bydlí mimo jiné v rezidenčním bytovém komplexu na Strahově v Atletické ulici v dvojmezonetovém bytu za těžko uvěřitelných...4O milionů...
...to je výsměch,že?
05. 05. 2012 | 22:29

Brundibár napsal(a):

Pro Občan:

Technické poznámky:

1. Kupé jsou zevnitř uzamykatelná.
- zvenku je "čtyřhran" a klíč k němu fakt není problém získat. Jinak bezpečně jsem se cítil v rumunských vagonech. Ty mají zevnitř kupé i mohutný řetěz.

2. Měla okamžitě volat policii a sdělit název nejbližší stanice.
- již byla bez mobilu, takže mohla volat leda tak z okna.
07. 05. 2012 | 16:17

Brundibár napsal(a):

Přeji hezký den, pane Kasle,

pro příští noční cestu do Ostravy doporučuji (nejen) vaší dceři lůžkový vlak "Excelsior", který z Prahy vyjíždí lehce po půlnoci a v Ostravě je po půl páté ráno. Nejen, že kupé lze opravdu zamknout tak, že jej zvenku čtyřhranem nikdo neotevře, navíc lůžkové vozy mají svého průvodčího. Lůžko se pochopitelně připlácí, ale na druhou stranu to není zas taková paleta a člověk se může alespoň trochu vyspat.
07. 05. 2012 | 16:25

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy