Kupředu (velká) levá

03. 09. 2010 | 13:07
Přečteno 6894 krát

Burcující píseň, s nabádáním, kterou nohou vykročit a kterým směrem se ubírat, slýchali starší občané celé své mládí. Tahle píseň už se dávno nehraje. Velké levárny se ale hrají o 106.



Po Listopadu jsme se vysmívali tomu, že Čecháček kašlal na budování socializmu a budoval si spíše své chaty, chalupy, zahrádky a pokud někdo mohl, pomohl si „státními rezervami“. S porozuměním se citovalo, že kdo nekrade, okrádá svoji rodinu.

Vyhrnuli jsme se do ulic, vykašlali se na zahrádky, chalupy a chaty a budovali soukromé vlastnictví. Někdo více, někdo méně, někde zdařileji, někdo prodělal kalhoty.

Během dvaceti let naprosto znechuceni jsme zpátky na chatách, chalupách a zahrádkách a vypínáme rádia a televizní bedny (nebo placky).

Svěřili jsme poněkolikrát své peníze a svou republiku do rukou našim voleným zástupcům. Měli to být nejlepší z nás. Zvolili jsme si je. Máme to, co jsme si zasloužili.

Píše se rok dvacet deset. Republika je velká skládka svinstva. Chlív... Žumpa, kde široko daleko nevidět onu pravdu a lásku, zato lži a nenávisti.. Není kam šlápnout pro samé lejno.

Koho jsme to nechali hospodařit se svými penězi? Koho jsme to nechali zavést penězovody ze státní pokladny do soukromých kapes? Jak to, že největší kauzy přivedou na světlo novináři? Kdo dneska věří spravedlnosti a soudům? Ještě někde jinde se v civilizovaném světě se veřejně operuje pojmem justiční mafie? Kdo zametá velké případy pod rohožku?
Kdo může věřit, že policie koná? Koho proboha hlídají tajné a supertajné služby?

Chce se mi emigrovat. Nejlépe někam mezi lední medvědy.

Kdy se vrátí ti, co došli s pravdou nejdál?

Kdy vstanou ti noví bojovníci a hned zítra neusnou ve zpráchnivělých peřinách státních struktur?

Posmívali jsme se a setkávali se systémem padajícího ho*na. Systém provizí na všech úrovních smrdí stejně. Korupce je přijata za normu.

Nové obličeje v politice přinesly přechodné oživení v sále. Gangsterské praktiky pokračují. Člověk, který zosnoval plán na vraždu dotěrné novinářky, se polepšil, měl mnoho pochval za dobré chování a stane se úředníkem Jazzové sekce, té, kterou máme v paměti jako ochránce svobodomyslnosti.

Co to je za blbou pohádku, kde se dobro mávnutím proutku promění ve vraždu a zlo v příkladného úředníka?

Zase máme tak krátkou paměť a tak dlouhá vedení?

Kdy nastane sebepočišťování jako pud sebezáchovy?

Kdy začne stát fungovat jako firma dobrých hospodářů? Kdo může věřit v úžasné prozření těch, kteří se za léta ve vysokých funkcích naprosto proflákli u veřejnosti? Oni neprozřeli! Jen se „v tom naučili chodit“! Oblbovat. Pracovat s davem...

My starší už to nevytrhneme. A ti mladší? Tolik let rozmazlovaní vehementně pěstovaným kultem mládí? Jejich zástupci se už dávno vyhřívají na nejlukrativnějších postech. Stali se hybateli největších malérů. Včerejší zlatá mládež je dnes tucet z třinácti hlav draka na našem nebi.

Milí prvňáčci. Bude to na vás. Můj vnuku a moje vnučko, hodně jezte, ať jste silní a zdraví, poperte se se životem, vypráskejte z veřejného života hajzly a ať pravda a láska za vás konečně zvítězí.

Kruci a těch slimáků na zahradě ale letos zase bylo... A ten blbec v Talentmánii se vyvedl, že? A ten Habera, jak on dobře ví, co má kdy plácnout, aby vypadal nejchytřejší, že? A na chleba tedy ty tuky nebo máslo, co myslíš?

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Lex napsal(a):

Honzo,
to teda schytáte!

PS
Také jste zapomněl, že všechny křivdy před válkou, za války a po ní způsobili Češi.
03. 09. 2010 | 13:20

myrta napsal(a):

Ana pane Krůta,je tu DEPKA.Masivní,ochromující,bez naděje na zlepšení.A budou volby.A idioti budou volit zase ty samé-profláklé, co umí tak perfektně oblbovat dav.A jsou nepostižitelní,není síla která by jim něco chtěla dokázat a dohnat je tam kam patří.Za mříže.Komu není rady,tomu není pomoci,bohužel.
03. 09. 2010 | 13:21

jozka napsal(a):

Kdy? Az budou soudy a policie fungovat. Az za prokazetelnou lumparnu pujde vinik brucet a prijde o majetek, ktery nabyl.

Protoze pokud se tak nastane, bude jedno bezpravi smeteno jinym, vetsim.

Kdysi jsem nechapal, kde braly silu vsenicici revoluce, ktere smetaly vse mozne, vcetne metaru.

Uz chapu.
03. 09. 2010 | 13:22

Viola napsal(a):

Jazz

nikdy nepatřil do kostela, není to božská hudba, je to hudba kvičících ďáblů. :-)
03. 09. 2010 | 13:27

schlimbach napsal(a):

pro autor

naprosto s vámi souhlasím. Kdo chce něco udělat, aby bylo lépe - přidejte se, pokud se nebojíte zesměšňování a práce :) http://ekonomickareforma.cz
03. 09. 2010 | 13:29

Marcus Agrippa napsal(a):

Lidi po roce 1989 udělali velkou chybu - nevnímali v euforii varování světem zkušených lidí jako byl K. Kryl - Demokracie dozrává do žaludečních vředů, bez poctivosti, bez práva a hlavně bez ohledů atd. Osobně jsem přišel o poslední iluze u poslední volby V.Klause. Ta jasně dokázala, jak dnes funguje arogance moci. A generace dnešních frikulínů - no comment. Navíc o jejich inteligenci se dá s úspěchem pochybovat, když slyšeli na komické duo Mádl / Issová. Osobně si tipuji jako možnost změny"zezdola"spíš od generace třicátníků.
03. 09. 2010 | 13:32

Levičák napsal(a):

Pane Krůta zcela vystihující.Dnes je mezi lidem "blbá nálada" a "naše republika nevzkvétá".Tak to vidí jeden prý známý dramatik co tvrdil,že "víra a láska zvítězí nad lží a nenávistí."
Jenom nám zapoměl říci,kdy to bude.A hlavně,co si dnes opravdu myslí,jest-li se sám alespoň trochu nestydí.
"Hej pane králi nebuď líný,vem hadry a jdi mezi lid...
uvidíš za den tolik špíny do smrti nebudeš mít klid!!"
Ale co s tím?
03. 09. 2010 | 13:37

jozka napsal(a):

Marcus Agrippa:

kolik myslite, ze je tomu komickemu duu?
03. 09. 2010 | 13:38

louda napsal(a):

Máme to co jsme si zasloužili.
Socialistický maloměšťáčkové
který jsme témeř všichni nadávali na komunisty. ale se hnali za prebendami, které v rúzné formě rozdával režim-tu funkce, tu byt v paneláčku, nebo dovolená přes ROH a něco jsme si čmajzli z fabričky na chatičku. Když si někdo nahrabal zelináři, pumpaři, veksláci nebo uzenáři režim blahosklonně přihmuřoval oči.Múj největší omyl? pomyšlení že z takovéhle společnosti se dá vybudovat demokratický režim.
03. 09. 2010 | 13:48

voroshilov napsal(a):

Uha,kdo slapl panu Krutu na kuri oko?Co je to za pisen umirajici labuti?
Mozna to nevidite,ale Cesko je na tom skoro nejlepe ze vsech zemi vychodniho bloku,zajedte do Polska,Rumunska,Bulgarska...tam se zeptajte jak se maji,v supermarketech naval lidi do pokladen s plnymi kosikami,na silnicich svisti nova auta,kazdy ma tu zahradku nebo chalupu,ja obcas(az na par bezdomovcu)myslim ze tady je krize nejaky neznamy pojem.
03. 09. 2010 | 13:48

Sheila napsal(a):

Ono ne každému je měřítkem "mít se dobře" nové auto a narvaný košík
03. 09. 2010 | 13:58

arnazach napsal(a):

voroshilov:
Nechte si toho s tim vychodnim blokem. Zadny neni a uz nikdy nebude!
03. 09. 2010 | 13:58

voroshilov napsal(a):

arzanach:
Jsem rad za Vas ze uz sebe vidite na miste Nemecka nebo Francii:-)
Sheila:
Pokud nejste jeptiska nebo vegetarianka takove veci maji v zivote cenu.
03. 09. 2010 | 14:01

poste.restante napsal(a):

Dnes jsem měl hodinu v maturitním ročníku. Povídám budoucím maturantům:
"Dneškem končí legrace. Zatím jste tady často jen zabíjeli čas.
Ale dneškem Vás ten čas dohonil a začíná vám odpočítávat hodiny, které můžete strávit přípravou na maturitu. Nejspíš tedy asi tu státní.
To jak budete úspěšní v dalším životě závisí odteď už jen na vás.
Ale nemluvím jen o maturitě. To v jaké zemi budete žít, to záleží také jen na vás. Jste dospělí. Teď už je to také i váš problém."

Snad se mi to zdálo. Snad to bylo jen zbožné přání...

Ale měl jsem pocit, že někteří z těch, kteří si měli poprvé možnost vyzkoušet ve volbách své občanské právo měli výraz, který naznačoval, že chápou, o čem mluvím.

Takže nečekal bych, pane Krůto, až na Vaše vnuky.
Začít je třeba mnohem dřív. Teď hned.

Třeba takovým článkem, jaký jste napsal.
Díky za něj.
03. 09. 2010 | 14:03

louda napsal(a):

To Voroshilov.
Tady nejde o supermarkety a nákupní boom, tady jde o celkový
morální stav společnosti a o současný splečenský a politický marazmus v kterém se stát nachází
To že lidi hromadně nakupují buřty nebo prášky na praní to je
jenom několikaprocentní ukazatel
03. 09. 2010 | 14:05

vaclavhorejsi napsal(a):

Autor:

To nevite, ze za to vsechno prece mohou komunisti?

..
03. 09. 2010 | 14:10

voroshilov napsal(a):

louda:
To je dost divny ukazatel od naroda ktery delal revoluci pod heslem:Chceme vice bananu,totiz obrazne receno narod chtel vice bananu,burtu a praciho prasku,nechapu na co ted stezujete?
03. 09. 2010 | 14:11

voroshilov napsal(a):

Moralni upadek-to je smesne,30 let jste nadavali na komance za upadek moralky,dostali jste co chteli,tak ted neremcajte!
03. 09. 2010 | 14:13

Toman napsal(a):

Pane Krůto, děkuji za pravdu, kterou jste zde uvedl. Česko je opravdu něčím, k němuž je těžké nalézt pravdivé hodnocení.
03. 09. 2010 | 14:18

Pepa Řepa napsal(a):

Ale no tak, pane Krůto,
chcete se zařadit mezi místní zakyslé flusstráty, staříky mlátící holí do země a povykující, že dřív to bylo lepší?

Asi jste si ještě nehrábnul na dno.
Že je to všude samý h.vno? Je. Tak létejte.
Vždyť přece létat je tak snadné, říkal Vyskočil.
Jak létat? Někdy stačí jedno slovo.
Víte jaké? Benigní.
Mějte se.
http://www.youtube.com/watc...
03. 09. 2010 | 14:18

mb napsal(a):

to kruta ... čéče ste jak radio jerevan ... lepe už bylo ...

jo a zapomnel jste na to že nejelitnější policisté si neomylně a pravidelně prostřelují hlavy ...

jo a ten apel na prvnáky je k nicemu ... protože to o věku prostě neni ... a ta delici linie vede jinudy ... jak jeden prvnák bude sikanovat druhyho ...

a jak medek netýral své bližní ani battěk a další .... a taky to nejsou a nebyli prvnáci ...

delici linie vede jinudy ... a sotva ocekavat ( se upinat ) na spaseni od generací dalších ...

aloha
03. 09. 2010 | 14:19

poste.restante napsal(a):

voroshilov

Jistý rozdíl bych viděl.
V tom "nemorálním socialismu" se za samozřejmost považovalo, že mladší pouštějí starší v autobuse sednout, a žák, který by poslal učitelku do ... "někam" byl do 14 dnů v "pasťáku", (až na pár papalášských synků - to jen abych byl spravedlivý)

Taky posuzovat úroveň života podle nákupních košíků mi přijde, jako bych za socialismu posuzoval frontu před knihkupectvím jako důkaz kulturnosti národa.

(Všimněte si, že píšu "úroveň života" a nikoliv "životní úroveň"
03. 09. 2010 | 14:24

jarpor napsal(a):

No, ne že byste v mnohém neměl pravdu... ale přesto...
vypnout rádio, televizi, počítač,
zahodit noviny...
a jít se projít... vyčistit si hlavu... pokud mohu cosi doporučit. Taky navštívit přátele je dobré... a jen tak poplkat...

Nikdy není tak zle, aby nemohlo být hůř... říkal otec. Zlatá slova, myslím.

Já myslel, že spisovatelé se na vnuky nikdy nespoléhali... tedy dosud tomu tak bylo... šli za "dobrem" sami... než se k nim přidali další...

Hezký den
03. 09. 2010 | 14:28

Viola napsal(a):

václavuhořejšímu

komunisti za to mohou, protože vymazali Boha s duší lidí a před tím za to mohli komunardi a ještě před tím husité.
03. 09. 2010 | 14:29

Pepa Řepa napsal(a):

Hmmm embéčku vyměnili olej, že z něj vypadl kloudnej příspěvek?
Ještě zapomnělo na Pavla Tigrida.
Jinak dobrý.

Ve věku to není.Takovej Cadillac Coupe de Ville po výbrusu, to je paráda.
03. 09. 2010 | 14:29

voroshilov napsal(a):

Poste.restante:
Ja bez vas vim co bylo a nebylo v socialismu,take jsem ho zazil-dnesni doba je lepsi jenom tim ze dava pravo se prosadit silnym dominantnim jedincum,socialismus je spolecnost bylich mysek,kapitalismus je dzungle predatoru(jako ja)ke vsi smule domacich bilich mysek a salonnich intelektualu!
03. 09. 2010 | 14:30

Werner napsal(a):

to vaclavhorejsi A z které strany?))
03. 09. 2010 | 14:33

Frante napsal(a):

"Chce se mi emigrovat. Nejlépe někam mezi lední medvědy."

Proč ne do jiné civilizované země? Protože je to tam stejné jako u nás, nebo většinou horší. Spíš možná jste příliš náročný, nebo vás mrzí že jste si taky nenatuneloval. Tvrdím, cesta ke štěstí spočívá mj. v tom, umět se smířit s tím s čím musím. Ohledně systému jsem šťastný z toho, že průměrná kupní síla domácnosti stoupla za 20 let o 70% , mám svobodu projevu a pohybu. A to jsem pesimista
03. 09. 2010 | 14:42

Pepa Řepa napsal(a):

To Viola
To byste koukala, milostivá, když se třeba sejdou ďáblíci z Kirk Family v Harlemu....
Maj to z první ruky.....from heaven
http://www.youtube.com/watc...
http://www.youtube.com/watc...
03. 09. 2010 | 14:51

ld napsal(a):

Pane Krůta,

uklánějte se. Ten potlesk patří Vám.
03. 09. 2010 | 14:53

mb napsal(a):

Repa moje prispevky sou dyc(in)ky dobry .... chyba byva na prijmu :-))

( ale kdybychom meli vsichni stejny nazora bylabynudanudabylaby .....)

http://www.youtube.com/watc...
03. 09. 2010 | 14:54

Ládik!!! napsal(a):

Samozřejmě - morální úpadek je dílem komunistů. Ti zavedli nevzdělance a kriminálníky do státní správy, povýšili lež, zradu a podlost za normy chování. Ti posílali do lágrů hrdiny protifašistického odboje, ti odstranili řádové sestry do Bílé Vody. Oni sami a děti těchto mrzkých komančských zrůd otrávili křišťálové studánky, v jehich hovnech šlapeme a jejich smrad dýcháme.
03. 09. 2010 | 14:56

AC napsal(a):

Autor:

"Milí prvňáčci. Bude to na vás. Můj vnuku a moje vnučko, hodně jezte, ať jste silní a zdraví, poperte se se životem, vypráskejte z veřejného života hajzly a ať pravda a láska za vás konečně zvítězí."

Vaši výzvu zkoriguji do reality takto:

Milí spoluobčané. Bude to na vás. Můj synu a moje dcero, hodně jezte, ať jste silní a zdraví, poperte se ze životem, vypráskejte z veřejného života hajzly a ať pravda a láska už za nás(!) konečně zvítězí.

Autore, nechápu, nač máme čekat a proč naše věcné břemeno nakládat na hřbety našich potomků.
Však my si s ním poradíme.
03. 09. 2010 | 15:04

Emissary napsal(a):

Pane Krůto,

to je kruté, nepřeháníte? Kdo se moc dívá, může se zdát, že moc vidí. Ale nevidí, vidí jen to, co si myslí. A generace za čas třetinogenerační nepředěláte. A sebe už vůbec ne, pokud tedy potřebujete, to víte sám.

Ano, na zahrádky, chaty a chalupy jsme se částečně vrátili, ale z jiného důvodů. Hledáte pravdu a lásku? Platí, že nejsnáze ji najdete v rodině a okruhu svých blízkých. A když ji nenajdete ani tam, dál už nehledejte. Naleznete jen splín a blog zralý na smazání. Ale nezoufejte, občas se vyskytuje i tam dál, v jiných podobách a s jinými jmény.
03. 09. 2010 | 15:09

jozka napsal(a):

PR:

Kdyz ctu podobny prispevky, tak si vzdycky vzpomenu na jeden kresleny vtip, tusim od Rencina. Jeden pan tam mel na rukou kridla a zkousel letat. Druhy mu povida ůLitat umi kazdej blbec, ale zkuste to vydrzet tady na zemi".

jarpor:

Ano, priznacne. Zavrete oci odchazim. Vase vlada veci tvych...
03. 09. 2010 | 15:10

Slávka napsal(a):

To Jan Krůta
Fíháááá! Tak to je ježatý obraz naší po... doby!
Jste nakrknutý jako většina z nás, ale poetu v sobě nezapřete.Slimáků se skutečně objevilo ažaž. A taky je hodně hřibů. Naše babka vždy říkala, že když je hodně hřibů, bude rok na h...!
03. 09. 2010 | 15:14

Pepa Řepa napsal(a):

To Slávkas
Ota Pavel zase tvrdil, že když je moc hub, bude válka,
Byla.
03. 09. 2010 | 15:17

poste.restante napsal(a):

Viola
komunisti za to mohou, protože vymazali Boha s duší lidí a před tím za to mohli komunardi a ještě před tím husité.
Hlásím se k evangelíkům a tedy i husitům a jednotě bratrské. Za své považuji myšlenky komunardů o spravedlivé společnosti a nemám ani tolik selektivní paměti, abych zapomněl na věci, které byly "za komunistů" docela dobré. (ale ani na to špatné jsem nezapomněl).
Do kostela moc nechodím, přesto si troufám tvrdit, že ve svém srdci mám více Boha, nežli mnohé "církevní ovečky", které před kostelem pomlouvají sousedy. Takže s Vaším zjednodušujícím náhledem hodně nesouhlasím.
Krom toho, dnes už komunisté lidem ve víře nebrání. Tak proč většina kostelů zeje prázdnotou?

voroshilov
kapitalismus je dzungle predatoru(jako ja)ke vsi smule domacich bilich mysek a salonnich intelektualu

O tom nás právě predátoři (jako Vy) chtějí přesvědčit, že jsme tu jen proto, aby se oni mohli nasytit naší krve (a potu).
Jenže v džungli není tygr významnější a důležitější nežli králík. I ten největší lev se stane pouhým hnojivem pro trávu, kterou spasou zebry - viz. Lví král. Tak jen si hrejte na dravce, ale bacha na ty větší dravce, nežli jste Vy.
03. 09. 2010 | 15:22

AC napsal(a):

Slávka

Ano, rezaví slimáci-cizáci, kteří u nás nemají přirozené nepřátele, drancují naše zahrádky. Nasadíme kachny. Viděla jste, jakou na ně používají techniku? Seberou, nadhodí, krk zároveň našponují k nebi a spolknou-a tak paradoxně jim tom slimákem vylučovaný lepkavý sliz pomáhá.
03. 09. 2010 | 15:24

JF napsal(a):

chce to malé konkrétní naděje - např. tu, že pan Bárta bere za poradce pana Patrika a pan Patrik rovněž tento úkol diskuze s panem ministrem.

Dobré i jako symbolika.
03. 09. 2010 | 15:54

Tencokida Hnuj napsal(a):

Jan Krůta
Mezi lední medvědy ?
Ti táhnou na jih.

http://www.youtube.com/watc...
03. 09. 2010 | 16:04

Marcus Agrippa napsal(a):

poste.restante:
vymazali Boha z duší lidí? A proč by tam měl být?? Osobně jsou mi blízké hodnoty křesťanů - nepokradeš atd. Ale kvůli těmto hodnotám nepotřebuji chodit do kostela. Každému trochu soudnému člověku je snad jasné, že někoho zastřelit není nic normálního. Ale kvůli lidské kriminalitě nepotřebujeme kostel nebo Boha. Osobně jsou mi nejblíž novopohané jejich ekologickým přístupem k Zemi, jejich úctou k ženám a tolerancí k jiným náboženstvím a názorům, ale kvůli tomu ještě nemám potřebu navštěvovat chrámy ( Římané měli domácí lalarium - když už ).
03. 09. 2010 | 16:19

voroshilov napsal(a):

poste.restante:
Ja po Vasi krvi ani potu netouzim,jenom musite uvedomit kdo je na vrcholu potravinoveho retezce a prispusobit se tomu,tak moc po vas plebejcich nechceme-drzte hubu a krok a my se postarame o zbytek!
03. 09. 2010 | 16:22

slavwin napsal(a):

Je někdo schopen aspoň narušit ten odesácký ráj. Špinavost nakonec objevily noviny, které Paroubek nemá rád, ostře zakročil kamarád toho co sliboval, co se nestalo. Po Radkově příchodu na VV byl objeven Pitr. Něco se děje jen to příliš nezradikalizovat nebo nezakřiknout. Jinak svůj podpis připojuji za text blogu.
03. 09. 2010 | 16:26

slavwin napsal(a):

K výše uvedenému bych připojil : Bolševici Váš svět už není, tak dejte si pokoj.
03. 09. 2010 | 16:30

mb napsal(a):

Slávka to neni slimák ( náš českej ... to je plzák španělský .... immigrant ilegální ... ale to bychom byli u ekologie, u globálního oteplování .... a to by se řepovi zas nelíbilo ....

tak nezbývá než opakovat mantřičky s prezidentem (vrtošivý stařík ?) na hradě .... člověk životní prostředí neničil a neničí a nikdo rozumný ani nemůže říci že by k tomu kdekoli na světě docházelo ..... howgh
03. 09. 2010 | 16:33

kulich napsal(a):

tohle fnukání mají češi už v genetické výbavě. dík internetu mají další příležitost si postěžovat. stěžovali si po celou dobu existence československa. tu na ty nahoře,tu na ty za hranicemi, ale vždy skutek utek.plačtivý diskutéři i když jim cizí tanky jezdí pod okny.nefnukat,nebát se a nekrást.
03. 09. 2010 | 16:51

AC napsal(a):

Marcus Agrippa

"vymazali Boha z duší lidí? A proč by tam měl být??"

A proč ne?? Nechte to na svobodném rozhodnutí každého jednoho z nás.

"Ale kvůli lidské kriminalitě nepotřebujeme kostel nebo Boha."

Právě naopak.
03. 09. 2010 | 17:01

Marcus Agrippa napsal(a):

AC:
samozřejmě - ať si každý věří tomu čemu uzná za vhodné, ale nemělo by se to brát jako nějaká státní ideologie. Myslíte, že světské autority a právo nejsou schopné zvládnout lidskou kriminalitu?! Myslíte, že vyšinutého vraha zastaví Bůh?!
03. 09. 2010 | 17:07

AC napsal(a):

Marcus Agrippa

Nepíši o státní ideologii, nýbrž o víře jednotlivců.
Žádné pozemské autority nejsou schopny kriminalitu zastavit. Spravedlnost mezi lidmi nehledejte, pač když nakonec dojde na lámání chleba, spolehnout se na nikoho nemůžete.
A zda vyšinutého vraha zastaví Bůh? To je diskuse skutečně na nadlouho-a především o něčem úplně jiném.
Ale vaše názor vám v žádném případě neberu.
03. 09. 2010 | 17:16

damili napsal(a):

Ano,zlatá mládež s autíčky a holkama,ale více je dnes hodně spíše té nezlaté.A přece se našlo tolik středoškoláků s idoly o staletí i nazpět.Volebně.
Krom toho-nerozhodují hesla ale lidé,o tom jaká je jejich společnost.Mnoho konkrétních lidí v nejrůznějších místech a pozicích společnosti.
Dlouho,předlouho se tu na vše kouká očima ptáka Noaha-jakéhosi neviditelného SYSTÉMU,který vše za lidi vyřeší.Liberální automatismus dějů místo vůle,tvořivé kritičnosti samotných lidí.Kontinuita dějin byla a je solí v očích novinářů a ideologů.
Hlavní prostředek proti tomu všemu je lidi probouzet z rezignace,letargie,omezovat rétoriku pro rétoriku,neprodukovat hlásání hlavně pravd ale hlavně výsledků a u všeho myslet,myslet a zase myslet.Jenže jak? Stále otevřený problém.
Manipulace se společenskými a historickými entitami se v Čechách už staly zábavou a hrou dobře placených (většinou za vzduchoprázdno) intelektuálů neziskové sféry a masových médií.K těm by měly být otočeny páry všech očí.Co tam vlastně dělají, v čem jejich argumentace,síla nebo slabiny spočívají.
Mám pocit,že komu se chtělo vzít pero do ruky,tomu se naskytl nějaký,byť i bulvární plátek,odkud šířil své osobité poznání.Mnohdy karikatury faktů.Hlavně aby papír šel tak na odbyt.Jde o kupní sílu čtenáře, ne o to ho pozvednout nad úroveň záchodové mísy.Velkou většinou píšících kdekoliv.
03. 09. 2010 | 17:19

Marcus Agrippa napsal(a):

AC:
ctím Váš názor a Vaši víru. Osobně bych přece jen raději spoléhal na ty lidské autority. Pokud totiž funguje právo ( což je u nás zatím velký problém ), tak se dá kriminalita celkem pohodlně zvládnout.
03. 09. 2010 | 17:23

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat. Šest let německé okupace, skoro padesát roků komuny, dvacet let ruské okupace. A pak deset plus rudejch procent, které jsme v záchvatu pravdolásky zapomněli rozpustit. Opakuji, rozpustit, ne zakázat. Záraky ihned nemožné do tří dnů...
Jinak, znáte zemi zeměpisně i historicky, kde se výše zmíněné nekoná. Ty idealistické krokodýlí slzičky poslouchám minimálně dvatisíce roků. Jsou toho plné knihovny. Stačí umět číst. A na české hobby kluky a holky, prosím, zbytečně nesahejte, když to neumíte. Děkuji.
Veselé krizování už bude konečně líp...
http://ateo.cz/f/images/d/d...
03. 09. 2010 | 17:26

AC napsal(a):

Marcus Agrippa

Jste optimista a to je dobře. Nicméně dějiny takový příklad nepoznaly. A zda by se něco takového čirou náhodou událo u nás, byli bychom alespoň v něčem výjimeční.
Máte-li řešení na dokonalé potření kriminality, rád si ji přečtu.
03. 09. 2010 | 17:27

Pepa Řepa napsal(a):

Zelené embéčko
mně se nejvíc líbí ten Váš tatrman lidských práv.
Jak se to klíště, hlava olysalá zavrtává hloub a hloub a pouští další a další borelie.
Řeknu Vám, takovej pašák tady ještě nebyl.

Drží se, jako Kocáb košile, budou říkat naši potomci.
03. 09. 2010 | 17:31

Hermann napsal(a):

Když už nic, tak alespoň slušná charakteristika současné české reality. Proč se každý bojí napsat pravdu ! Kapitalistický výrobní způsob prostě plodí sociálně ekonomickou nerovnost.
Její neregulování vedlo,vede a bude vždy vést k sociálním revolucím !!!
03. 09. 2010 | 17:36

AC napsal(a):

Marcus Agrippa

Moje poslední věta:
"Máte-li řešení na dokonalé potření kriminality, rád si ji přečtu." nebyla korektní.
Omlouvám se.
03. 09. 2010 | 17:45

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, zdravím revolucionáře...
Jinak dnes dopoledne zaparkovat před kauflandem bylo absolutně nemožné. Ato lilo jak z konve.
Že by miliardáři tam měli sraz...
Veselé krizování bude líp..
http://www.bestwallpapers.n...
03. 09. 2010 | 17:48

AC napsal(a):

wbgarden

Nepředbíhejte, všechno má svůj čas. Zaseté ještě nedozrálo:-)
03. 09. 2010 | 17:52

Jirka napsal(a):

Hnus dosáhl takových rozměrů, že se začali ozývat hlasy ze všech vrstev obyvatel a konečně i od těch, kteří na rozdíl od běžného občana mohou něco změnit! To to sakra trvalo!! Problém je v tom, ža napravovat to má Kalousek a jemu podobní! Takže se nic napravovat nebude, jen žehlit co objeví novináři. Problémem je, že se vzájemě ani nemůžou shodit! Proč si Kalousek asi vzal pod křídla Bartáka a spol. Kdyby padli oni padnul by i on a vláda národní očisty by byla v prd... Jenže jak z této žumpy ven! Asi jako za komančů. Tehdy se utíkalo před odporným režimem a dnes před tím samým. Nějak jsme si v tom 89 moc nepomohli, ale aspoň si pomohli ti co nám tenhle hnus statečně vybojovali!!
03. 09. 2010 | 17:59

wbgarden napsal(a):

Bud neustále opakovat, za to ti kteří ani zasít nedovedou, už jsou zase přezrálí...
Veselé krizování bude líp...
http://www.ncgecko.cz/data/...
03. 09. 2010 | 18:02

Janovec napsal(a):

Pane Krůto, nebuďte tak krutý vůči polistopadovému vývoji. On nás teď z toho kniže Karel vytáhne, má velikou sílu, neboť mu pomáhá tahat také Mirek Kalousek. A ten, když se napije, tak se nezná. Věřím jim oběma.
Hlavně, že už nejsou komunisti ve vládě a v naší rodině. Můj tatínek mi už zemřel a já jsem včas v prosinci 1989 vystoupil.

A ještě je s nimi Radek John; no řekněte mi, co jsme si mohli lepšího přát. Samí odborníci samým životem kovaní, žádná škola, žádná praxe, nejprve těžko na bojišti s plnou polní a pak lehce na cvičišti s plným baťohem. A žádná plynová maska na ksichtě, stačí jenom trochu politické falše. Lidí jsou přece blbí a nemají žádnou paměť; všechno sežerou jak sousedův hladovej čokl.

"Kdybych měl na rukou nějaké provázky, řekli byste si o mně, že jsem Kašpárek. Ale já jsem veden úplně jinak." To říkal na představeních Jan Vodňanský v 70-tých letech. Jsem na pochybách, jestli to dnes neplatí stoprocentně.
03. 09. 2010 | 18:09

AC napsal(a):

wbgarden

Výborně, tak na setí jsme se shodli. Teď tedy bude důležité nahlas říci, který "hospodář" zodpovídá za ten plevel, který tady vzklíčil.
Protože než zasít tenhle bordel, tedy raději opravdu nic-a ještě by to vyšlo levněji.
03. 09. 2010 | 18:10

Tencokida Hnuj napsal(a):

pan komunistický redaktor
Ano, a před tím zde bylo ještě 300 let temna.
Já jen tak, pro pořádek.
Aby se někomu z těch banálních, nihilistických agitačních vstupů nazatočila hlava a nevolil třeba komunisty.
Jako tenkrát někdo.

Čest.
03. 09. 2010 | 18:22

mb napsal(a):

řepo kocáb je pro tebe snadný terč ... ale ted jsem slyšel důvěryhodné vysvětlení ...

že von ( kocáb ) tu rezignaci chtel oznamit sam ... a ze necas to ( bez domluvy ) udelal sam ...

to nasere, to uznáš ...

takže souhlas ... go kocab go ...

ale vy radši jocha nepletulise
03. 09. 2010 | 18:36

AC napsal(a):

mb

To info je tady:

http://www.blisty.cz/2010/9...
03. 09. 2010 | 18:40

mb napsal(a):

děkuju ac ... třeba to pohne i ledem / řepou ... ale asi ne
03. 09. 2010 | 18:43

vlk napsal(a):

Pane krůto
tak tohle - to je prostě paráda!!
Velká paráda.
Nečetl jsem lepší charakteristiku uplynulých 20-ti let a současnosti.

Bohužel jste to popsal přesně.
Jen východisko vidím jinak než vy. také jste ho zmínil - zabalit to tad ya emigrovat. nemigrovat někam, kd e ministr financí nebyl 13x vyšetřován, kd eministr zahraničí neuplácel, kde ministr dopravy neobsadí do funkc e místopředsedkyně parlamentu svou manželku, někam, kd e ministr vnitr a nezapírá svou nominaci náměstka, někam, kd e si umí vážit státních zaměstnanců a neudělají z nich čeládku rektálních aplinistů , někam kd e jsou s chopni nevyhánět zdravotnický personál plošným snižováním mezd, někam, kd e ministerský předseda není ideologický demagog, někam kd e poradcem tohoministerského předsedy pro lidská práva není člověk, pro kterého je gentlemanem i ten, kdo vlastní otroky, někam, kd e minsr obrany nepíš e zvací dopisy pro cizí velmoc, někam, kd e každá veřejná zakáka není cinknutá, někam, kde tunel je jen dobře vyprojektovaná a , kvalitně vystavěná a za rozumné peníze pořízená podzemní komunikace, někam, kde nešéfuje parlamentu dáma, co nemá řidičák, ale kupodivu jezdí najednou dvěma auty a na oě čerpá benzín, někam vědí, že vysoké školství musí být, v zájmu té země zpřístupněno co největšímu počtu TALENTOVANÝCH nikoli BOHATÝCH, někam kd e není možné, aby existovala justiční mafie, někam, kd e nemají presidenta, který byl zvolen Snítilého většinou, někam, kde president respektuje ústavu, někam kd e ˇustavní soud nevyloží , že když v ústavě je něco, že to je bezplatné tak neodhlasuje,že to je placené.Někam...
no je toho d ěsně moc. Ale jsme s i jist, že existuje dost zemí, kde alespoň velká většina z toho, co jsme napsal výše je samozřejmost.
Nevěřím na genereční výměnu. Všichni ti šíbři, grázlíci , vykukové, křiváci, podvodníci, zkorumpovaní, protřelí, šikovní, přičinliví, všehoschopní, nestydatí, vykukové čímani, kmotři, kamarádíčci, lobbistíé, poradci, zprostředkovatelé provizí, experti atd. atd. totiž mají děti a vnuky. A vychovávají je k obrazu svému.
Bohužel.
Vy s e odstěhovat mů§žete. Třeba do Tramtárie. Máte s tím dobré zkušenosti. Vaši kluci půjdou za vámi.
Já má , bohužel jistotu, že s rodinou odtud nepohnu.
Takže mi nezbývá nic jiného , než věřit, že pravdu máte vy a ne já.
Díky za blog.
03. 09. 2010 | 18:46

Tencokida Hnuj napsal(a):

vlk
Též věřím spíše na tu výchovu vzorem než kecy./učitelé prominou/:))
Ale všim sis jednoho ?
Ono "díky" marasmu, který právě těmi vzorci chování tady jisté kreatury zavedly, se jim nedaří prosazovat v podstatě i některé racionální kroky.
Protože lidi i za nimi tuší nějakou čertovinu.
Což je na jedné straně komické, na straně druhé však velmi smutné.

Nevěřím na generační výměnu. A když tak to bude cesta lhostejnosti, útěku a v konečném důsledku nenávisti vůči společnosti i sobě.

Čto dělať ? /V.I.Lenin/
Nebát se a nekrást. /T.G. Masaryk/

Měj se.
03. 09. 2010 | 18:55

AC napsal(a):

Tencokida Hnuj

Více Kožených. /V.Klaus/
03. 09. 2010 | 19:02

mb napsal(a):

Neznám ( nedokážu rozlišit ) špinavé peníz .... Klaus
03. 09. 2010 | 19:08

mb napsal(a):

živočišných druhů přibývá ... klaus
03. 09. 2010 | 19:09

mb napsal(a):

člověk životní prostředí neničil a neničí a nikdo rozumný ani nemůže říci že by k tomu kdekoli na světě docházelo

( despite radvanice, despite černobyl, despite BP, despite bhopal)

Klaus
03. 09. 2010 | 19:10

AC napsal(a):

mb

:-))
03. 09. 2010 | 19:12

Targus napsal(a):

To Tencokida Hnuj:

Čto dělať ? /V.I.Lenin/
Nebát se a nekrást. /T.G. Masaryk/
Ó nikoli. Nebát se a nakrást (dokud je ještě z čeho) a pak rychle zdrhat.
03. 09. 2010 | 19:19

SuP napsal(a):

Přáááátelééééé!
Je Vás 9,5 milionu a čumíte jak si tady 0,5mil hraje na stát. A všichni jen kecáte, jak je ten stát špatnej. Jakopu přesilu byste chtěli mít, abyste s tím něco začali dělat?
03. 09. 2010 | 19:29

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Tak jsme si vzájemně na rameni pěkně poplakali nad zkažeností v poplyšákové době.
Možná, že časem vyspějeme, přestaneme brečet a budeme se snažit něco proti tomu dělat.
03. 09. 2010 | 19:42

Marcela napsal(a):

Vlku,taky nevěřím na generační výměnu,že se najednou vynoří čistá a mravná generace!Kde by se vzala,vždyť přece příklady táhnou a děti formuje kromě rodičů také společnost.A ta naše je hodně nemocná!Chudáci mladí myslí,že člověk může být šťastný pouze když je bohatý a už není důležité jak k tomu bohatství přišel.Nemůžu se zbavit dojmu,že musí přijít nějáká tragedie globálního rozměru,aby začlo vše od znova.Ale chci se mýlit.Ahoj Vlku
03. 09. 2010 | 19:50

Jedla napsal(a):

Z celého blogu je nejlepší otázka:

"Kdy se vrátí ti, co došli s pravdou nejdál?"

Inu, nevrátí se, když i autor říká: "Chce se mi emigrovat. Nejlépe někam mezi lední medvědy."

S těmi ledními medvědy ale děláte chybu. Arktida taje. Lední medvědi nebudou mít pevnou půdu (led) pod nohama, pod arktidou (na rozdíl od opačného pólu) není žádný kontinent, jen na dně móře ruská vlajka zapíchnutá do dna, aby úplně jiný medvěd dal najevo své nároky na případnou těžbu surovin.

Jestli chcete hodně daleko, radím Nový Zéland. Žijí tam lachtani a tučňáci, lítají kormoráni a terejové, nemusíte si přeštelovávat hodinky (časový posun je rovných dvanáct hodin, jen datumovka Vám bude přeskakovat v poledne), nejezdí tam kamióny (levnější je objet ostrovy lodí), mají tam Alpy (jižní) a v nich ledovec Franz Joseph, kromě ovcí tam chovají na pastvinách evropské jeleny a jihoamerické lamy alpaky, a dětičky když odpoledne vyběhnou ze školy, klidně ve školních uniformách za veselého jásotu naskáčou z přístavního mola do moře. Bydlí se tam v dřevěných domcích se střechama z vlnitýho plechu, budete se cítit jako na chatě :-))
03. 09. 2010 | 20:07

Pepa Řepa napsal(a):

"Kdy se vrátí ti, co došli s pravdou nejdál?"

Nevrátí se, nevrátí se,
nevrátí se, nevrátí se,
tak je to.

Odnesli si svou pravdu-sluníčka- daleko, předaleko.
Stejně by ji tady někdo ukrad.
03. 09. 2010 | 20:35

Pípa napsal(a):

Pane autore,
naprosto s vámi souhlasím, jdu to tesat. Jen si tak říkám, jestli my, kteří tak toužíme po demokracii, svobodě a spravedlnosti nejsme nějací vadní, když většina chce opak. Pak se ale podívám kousek za hranice a uvědomím si, že ono to jde. Není to ideální, ale jde to. Bohužel jsem starý na emigraci. Jinak bych šel hned. Tady se zničím. To je nad moje síly. Je mi to líto. Myslel jsem si o našem národě, že je lepší.
03. 09. 2010 | 20:41

Tencokida Hnuj napsal(a):

Je to v hlavách. Strach je v podstatě iracionální záležitost.
Jenže když je vás na radnici jen pár slušných lidí a korytáři si rozdělí pravomoce a vy se párkrát spálíte a ještě z vás udělají kverulanta - co pak ?
I když třeba máte pro strach uděláno - co bude výsledkem vaší snahy a boje s větrnými mlýny ?
A tak pouze balancujete na hraně. Zachovat si svou konzistentnost , čest a hrdost a zachovat si při tom existenci.

A když vidíte, co se děje kolem Vás, ve vysoké politice, v dalších institucích...tak se těmto lidem nedivím.
03. 09. 2010 | 20:50

Vico napsal(a):

Hodně pesimistický blog.

Tak to je, když platí pravidlo, že jen špatná zpráva je dobrou zprávou.

Komu si stěžovat? Lampárny na nádraží už dávno z úsporných důvodů zrušili.

Zvolili jsme si drábka my sami. Být drábem je poctivý řemeslo.

Nechtěli jsme do Řecka? Také, že nejdeme. Ani letadla tam nelítaj. Nabrali jsme kurs na Balaton.Naše ekonomika roste skoro nejpomaleji a Čistej říká, že díky tý rozpočtový odpovědnosti hodí ekonomika zpátečku o dalších o,7 procent. Zvykáme si, že bratia Slováci nám dávaj na prdel nejen ve fotbale, ale tak nějak ve všem Pozdrav Fica - čtyřprocentní růst.

Pepa Řepa tu napsal, že když roste moc hub, bude válka. Válka nebude, jen končí sociální smír.
Autorovo čekání na vnuky, co to vezmou do ruky, nemá logiku. Ve chvíli, kdy nadejde jejich čas, už totiž vnuky nebudou, neboť už budeme mrtví. Vnukem je jen ten, který má ještě dědka a bábu. A ti se přece nechali přesvědčit, ať umřou, aby důchodový fond nebyl v mínusu.

Takže klid - jak v kostele. Jen kdesi v dáli rachotí nákupní košíky z Kauflandu a v obývacím pokoji se zasekly kukačky.

Nadávat můžeme, dnes se to smí...dokonce i sobě.
03. 09. 2010 | 21:07

Lex napsal(a):

Vico
Příteli, máš naprostou pravdu, až oni dorostou do let aby to mohli vzít do ruky, tak to už nebudou vnuci. Protože my jsme nadělali dluhy a klidně si umřeme, a oni to pak budou muset platit, jak v dubnu nebo květnu vytruboval z klipu jeden votlemka s jednou...
Člověče, tak jsem si onehdy při dřině na baráku - jó, to člověka, když je fyzicky na dně, napadají ty nejlepší myšlenky - tomu virtuálnímu votelmkovi říkal. "Ty smrade, máš se tak, jak se máš, jak se neměl nikdo z nás, máš plnou zadel všeho, a to jen díky svým předkům, díky svým rodičům a svým dědům a pradědům. Protože ty jsi zatím dokázal se tak akorát vézt a mlátit prázdnou slámu. Přiživovat se na tom, co oni vymysleli, vystavěli, vyrobili, často sami v bídě nebo alespoň hmotném nedostatku. Nebýt toho, co dokázali oni, tak sedíš s tou svou holou zadelí na holém kameni. A mudruješ. Neměl bys, a nebyl bys, nic! Kde bereš tu sprostotu poukazovat na to, že se budeš i ty muset trochu podílet na tom všem, co vám, mladým po nás starých a ještě starších a ještě starších zůstalo."
Znáš to ale, ty správné myšlenky většinou přicházejí až pak. A i tak zůstanou nevyřčeny.
Honza Krůta několik z nich hodil na papír. Dík!
03. 09. 2010 | 21:31

poste.restante napsal(a):

Marcus Agrippa

Možná to není přímo poznat, ale pasáž o komunistech a a vymazání boha psala Viola. Já jsem jí pouze odpovídal. :-)
03. 09. 2010 | 21:37

poste.restante napsal(a):

voroshilov
citace: Ja po Vasi krvi ani potu netouzim,jenom musite uvedomit kdo je na vrcholu potravinoveho retezce a prispusobit se tomu,tak moc po vas plebejcich nechceme-drzte hubu a krok a my se postarame o zbytek
konec citace

Je mi vcelku jedno, kde se cítíte být na potravinovém řetězci.
S těmito názory jste pro mne méně nežli tím hnojem na zahrádce.
A ještě jednu věc zkuste pochopit.
Vy potřebujete plebejce.
Oni konkrétně Vás nikoliv.
03. 09. 2010 | 21:43

poste.restante napsal(a):

pánové tenhle boj je prostě pořád stejný jako boj s hloupostí a zlobou - nedá se vyhrát, ale nesmí se přestat bojovat.

Posloužím si citátem:
Pro vítězství zla stačí strašlivě málo - když dobří a slušní lidé neudělají nic.

Čekají nás teď třeba komunální volby. Co kdybychom zkusili vybrat slušné lidi bez ohledu na politickou příslušnost.
Nejspíš to velmi často zase nevyjde, ale třeba se jich objeví pár, kteří i slušní zůstanou.
A třeba časem přejdou z komunální politiky do té vysoké.

Snad.
Zkusit to je rozhodně lepší, nežli brečet v hospodě do piva, jak je ten svět hnusnej.
03. 09. 2010 | 21:54

Vico napsal(a):

Lex : Mně taky napadají nejlepší myšlenky ve chvíli, kdy je nepotřebuji :-) Na spleen je nejlepší humor nebo sarkasmus.

Mádl s Issovou jednou budou mít pomník na Petříně...a naši praprapravnuci si pod tou sochou prapodivných "kamenných věčných milenců" přesvědčujících na dálku rovněž kamennou Babičku z Ratibořského údolí budou dávat polibek pod rozkvetlou třešní.

A ve větvích budou zpívat Drozdi a kolem poletovat "bonzácká" sojka z Krkonošských pohádek.
03. 09. 2010 | 22:02

AC napsal(a):

poste.restante

Souhlasím, zkusit by se to mělo.
Jenom nevím jak rozpoznat maskovanou hloupost, skrytou, tvářící se navenek jako moudrost. Takových je, jak ukázaly (nejen) poslední volby, hafo!
Leda použít systém pokus-omyl. Jenomže to bychom mohli zkoušet i pár století:-)
03. 09. 2010 | 22:03

AC napsal(a):

Vico

"Mádl s Issovou jednou budou mít pomník na Petříně..."

A doufejme taky hodně holubů, aby to podivné sousoší řádně pos...:-)
03. 09. 2010 | 22:08

poste.restante napsal(a):

AC

na vesnicích a malých městech je to jednodušší - lidé se znají.

Když teď třeba kandiduje bývalý těžký ODSák za Zemanovce, vím co si o tom mám myslet.

Ve velkých městech je to těžší.
Tam asi nezbývá nežli vybírat buďto strany, anebo zavzpomínat na zkušenosti a kroužkovat třeba napříč stranami.
03. 09. 2010 | 22:15

znalec napsal(a):

Pane Krůto, někdy to na nás spadne... a je to těžké... a musí to ven. Mám plné pochopení. Nezbývá než dožít a doufat! A na chleba to máslo přece! Vitamín "D"
03. 09. 2010 | 22:23

AC napsal(a):

poste.restante

Po květnových volbách se strany hezky společně domluvily. A ti, co alespoň něco slibovali, měli z neočekávaného úspěchu tak velkou radost, že zapomněli i na to málo ve svém programu, co za něco stálo. To abych se propříště naučil věštit:-)
03. 09. 2010 | 22:36

Tencokida Hnuj napsal(a):

poste restante
Ano. Velká města jsou Kafkův Zámek.
A co tedy dělat, když zjistíte, že ten dveřník vlastně ani není tím správným dveřníkem.
Socodesácká kamufláž různých pohledů na řešení problémů jsou ti různí Klammové.

Kafka byl největším prorokem 20. století.
A trápil se tím. Svým vhledem za zdánlivost jsoucen.

Kafka na straně jedné a Švejk na straně druhé.

Kafkošvejk. :----()

Ale někde jsem četl, že 20 % národa jsou imbecilové a 50 % alkoholici.

Nebo je to naopak ?
03. 09. 2010 | 22:52

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, drahé AC, proude střídavý, už jste někdy něco pěstoval, či snad dokonce i vypěstoval. Pakliže ano, pak musíte vědět, že kromě tzv kulturních výdobytků je v jakékoliv pěstované entitě plevele vždy přehršel. Pokud to nevíte, pokuste se přesvědčit své vzdělavatele, ať vám vrátí školné…
Jinak hnoji, sockom třistakorunovej propagčíku, jsem opět zde, takže patrně nebudeš mít klidnou noc včetně tvého sockom bratrstva krvesmilného, neb je zcela evidentně jasné, že nebýt onoho rudobájného osmačtyřicátého, tak takový rudooranžový blog by nemohl nikdy vzniknout. Neb nekomunistickému česku by málokterý stát na světě sahal dnes aspoň po kotníky. Howgh, mí rudí mi rozumějí…
Veselé krizování bude jistě lépěji…
http://ru.warnet.ws/img4/17...
03. 09. 2010 | 23:18

poste.restante napsal(a):

wbgarden
Nebýt osmačtyřicátého a osmatřicátého a osmnáctého a 1621 a 1543 a 864 a -2515...

Ono vůbec by mohlo být líp, kdyby dějiny nebyly dějiny...

Jenže dějiny dneška píšeme my.
A naší zodpovědnosti nás nikdo nezbaví.

AC, TCKH:
Když člověk na někoho vsadí a pak se zklame, to se ještě dá pochopit.

Když ale někdo uvěří včerejším lhářům, že jsou jiní, čípak je to chyba?

Mám věřit Rathovi, bývalému ODSákovi, který kázal o potřebnosti poplatků, které dnes zatracuje? Mám věřit Kalouskovi, že v TOPce je jiný, než byl jako lidovecký náměstek při nákupu padáků? A takhle by šlo pokračovat dlouho,...
Za mnohé mluví jejich minulé skutky. A mně nic nebrání použít propisku a kroužkovat.

Jsem rád, že žiju v malém městě.
Stačí se zeptat.
03. 09. 2010 | 23:41

josef napsal(a):

webgarden
než toto, raději jakékoliv obrázky
04. 09. 2010 | 00:14

Marcus napsal(a):

to poste.restante:
jenom poznamka k Vami zminenemu Rathovi. Vycitate mu myslenkovy veletoc, ale chtel bych Vam pripomenout heslo, ze jen blbec nemeni nazory.
Musim ale priznat, ze jsem sam prosel obdobnou zmenou nazoru. Po revoluci (i pred ni) jsem se povazoval za pravicove orientovaneho cloveka a volil ODS, ovsem postupem doby me realita u nas a ziskavani informaci o svete mimo CR ovlivnilo - takze dnes povazuji z parlamentnich stran za nejprijatelnejsi CSSD (rada veci mi vadi, u ostatnich stran je toho ale vic).
Proc ale pisu tento prispevek - kdyz jsem se zamyslel, tak znam pripady lidi, kteri byli drive v ODS a dnes jsou v CSSD, ale neznam opacny pripad - nevylucuji, ze nekdo takovy je, ale opravdu me v teto chvili nikdo nenapada (samozrejme beru v uvahu jen vice ci mene zname tvare).
04. 09. 2010 | 00:38

frite napsal(a):

Já myslím,že mnoho nezmůžeme tím,budeme-li stále jako Buridanův osel přemýšlet o dvou cestách:o té v níž existuje parlament nebo druhé s ÚV KSČ jako vrcholku pyramidy.Ta druhá v r.1990 se jevila tak,že si operativní pracovník zpravidla nerozumí s koncepčním,že soudruzi dole bezduše papouškují a zvedají ruce pro cokoliv usnesené v ÚV.Ta první,před ní i po ní ukazuje,že parlament-vrcholek demokracie jen zastírá nedemokracii,osobní machinace a početné příživnictví,zeptá-li se občan sám sebe,co tímto systémem může sám změnit a navrhnout.
V nekonečných sporech -dědičném hříchu po ruském bolševictví vs.menševictví je možno se utápět celá staletí,pokud se setrvá v neznalosti společenských mechanismů.
Uvědomme si,že Rusko r.1917 stálo na konci dlouhé tisícileté carské éry samoděržaví,které znamenalo nejhorší možný společenský systém zeměkoule.Živilo nakonec hlavně početná německá princátka z lepších německých aristokratických rodin,rozesetých jako mák po Rusi v pozicích ministrů,generálů,radů,carských poradců.
Slovanský človíček,pokud nebyl zašlápnut botou vojáka,obut do laptí vše co vyrobil odevzdával statkářům jako celek,často bit a ponižován za to.V stovkách milionů takto žijících.
Rusko nemělo ani ponětí o normální lidské společnosti do r.1917-jak mohlo potom ale náhle jinak skočit do jiné,lepší reality než fantazírováním?
Proto odmítli hned potom i humbuk kolem parlamentní demokracie,která byla a je jenom v rukavičkách totéž co samoděržaví bez nich.Uvědomme si,že ani Západ ani Rusko nemají tradice,ze kterých může vzejít cokoliv politicky kloudného,zvláště pokud bude stále platit,že komu už vůbec nic nešlo,kde se musí myslet a umět-šel studovat to nejpodřadnější,co vyžaduje nejméně schopností-žvanírnu konin-společenské vědy (Lenin-"kdyby nebylo revoluční doby,já bych byl fyzikem").
R.1945 a 1989 jsou sebeklamem,pokud se někdo domnívá,že právě v nich lidstvo vedeno příkladem Ruska volilo jakési cesty lepšího nebo horšího osudu.Jsou sebeklamem pokud si někdo myslí,že v nich se volilo mezi lepším Západem horším Ruskem.
Z r.1989 vznikl čaroděj lidské bezduchosti V.Klaus,který dovolil jiným za babku tržit stamilionové hodnoty.
Z jeho humpoláctví povstali kapitalisté s humpolácky nabytými majetky.Ne díky svým skutečným schopnostem,ale neschopností druhých,neschopností kontroly nad nimi získanými majetky.Kdo ještě věří,že humpolácký původem řidič hospodářství,továrny bude řídit jinak než humpolácky vždy? Humpolácké výsledky se dostavují.
Zaměřme se na kvalitu a úplný odchod tohoto posledního dvacetiletí ze scény.Nekolísejme bolševicko-menševickými dilematy.Nahraďme nesmysl a nesmysly společností řádu a hodnot.Skončit Absurdistán v nejkratší možné době,skoncovat s hlupáky navždy.S dnešním rudým počeštěným menševismem nedělejme kompromisy.Nikam nevede.
04. 09. 2010 | 05:20

http://warnet.ws/img_r/pod7/10.jpg napsal(a):

Budu neustále opakovat, už vám to někdo pověděl sockomáci, že závist je ohromně nepěkná vlastnost...
Pokud ovšem furt kolem sebe vidíte samé zloděje, a víte to jistě, že jsou to zloději, tak jistě taky víte, kde je nejbližší policejní stanice a co je vaše občanská povinnost. Pokud to jistě nevíte, tak si přestaňte prosím furt propagandisticky cintat ty vaše rudooranžové fangličky vážení sockomouši.

XXX

Dneska už to jistě vím
já zapomněl stát se
bohatým

A konec pořád někde
v dálce
tak aspoň žvaním
o morálce...

Veselé krizování určitě bude líp...
Jo a pro Jozífka při sobotě hezký obrázek, a jsem wbgarden. Děkuji.
04. 09. 2010 | 09:22

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, drobet jsem to zoral. Předchozí příspěvek není samozřejmě od vórneta, ale jak jste sami asi jistě poznali od wbgardena.
Obrázek naopak od vórneta je, a je pěkný, a pro Jozífka, který pěkné obrázky rád...
Veselé krizování...
http://warnet.ws/img_r/pod7...
04. 09. 2010 | 09:30

jankruta napsal(a):

Přátelé, vrátil jsem se plný slunce a dobře prosolený azurovými vlnami. Navíc krásně ochočený vnučkou - a rovnou do marastu. To potom vnímáte všechno hodně otevřenýma očima, rukama zalomíte a slovíčka kudrnatíte protivným směrem :-) Jsem vděčný za každý pozitivní příklad, za každý náznak aktivity a odhodlání nespokojit se s naříkáním, nadáváním a hřímáním. Dokončuji přípravu portálu http://www.brejle.net (portál pro starší a pokročilé, kteří chtějí vidět skrz naskrz). Vyjede v nejbližších čtrnácti dnech a zvu Vás všechny k tomu, abyste i tam pomáhali vidět a nacházet cestu... Díky za Vaše komentáře!
04. 09. 2010 | 10:39

Lex napsal(a):

wbgarden
Jak se Vám to http://warnet.ws/img_r/pod7..., pane Slámo, v Hrabové podařilo vypěstovat. Musíte tam mít dobrou zem a určitě jste měl dobré semeno.
04. 09. 2010 | 10:49

Tencokida Hnuj napsal(a):

wb garden
Ty sis spletl nick, dobu, cíl, prostředky...
Ale jinak to děláš dobře.
Sebepropagace v rámci celostátního média a úplně zadarmo - takhle jste to dělali i tehdy, když jsi přijel do nějakého socpodniku zjistit, jak napsat nějakou tu oslavnou reportáž o budování komunismu ?
To bylo chlebíčků a řízků, že ?

Jo hochu, dneska se holt musíš snažit.

Ale brzdi - ať ti pýcha nevleze do hlavy.

Ono se tady v té zemi snaží miliony lidí.

A někteří možná i víc než ty.

To je vražda, co ?

Čest.

P.S. Víš , já mám oproti tobě jistou výhodu. Já totiž tvoje agitky - takto flagelantství třetího věku, nečtu.
04. 09. 2010 | 11:17

denda napsal(a):

to Marcus.
Jednoho vám napíši:
Tomáš Teplík
04. 09. 2010 | 12:03

vlk napsal(a):

Lexi
fak myslíš že exsoudruh exredaktor je až takovej.. no napsat to musím - samozřejmě s e závostí - no prostě takovej nadsamec, že po něm takhle jedou?

Pak chápu i tu fotku, co už sem párkrát exsoudruh exredaktor vrazil - totiž jak je hodně vysokona obrovském stromě...
Jestli ho takhle brutálně nadhánějí, no tak prostě to s enedá zvládnout.. to je vo život... I když je nadsamec.
04. 09. 2010 | 12:37

Lex napsal(a):

vlku,
já o panu Slámovi nevím vůbec nic jiného, než inzeruje zde na webu, tedy tu jeho zahradu v Ostravě Hrabové.
Takže jen to, že dokázal vypěstovat úžasné věci, na které se chodí dívat zástupy.
Jestli se mu podařilo vypěstovat i to, co je na té fotografii (ne to Porsche), tak o tom je ten můj obdiv. Ty víš něco více, co by nějak ozřejmovalo jeho vyhraněnost názorů? Něco naznačuje "Tenco", ale nechápal jsem. Ale ať je to cokoliv, ty čarověníky jsou super.
04. 09. 2010 | 13:08

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, venku zase leje, takže sockom nájemní kecálkové, nadsamec zde na stavbě asi před léty třiceti. Maminka mi zrovínka přišla sdělit, že bych měl lépěji jíst a lépěji se oblékat..
http://wbgarden.com/wbgarde...
No a pak kdesi na balkáně neb synek měl průšvih s plícema, takže za tisíc tenkrát kčs úplatku jsme v listopadu dostali devizák. Naštěstí bylo krásně a plíce jsou od té doby v pořádku...
http://wbgarden.com/wbgarde...
Skeny jsou z dávného orwa, takže sorry za kvalitu.
A teď je řada na vás sockom nadsamci...
Veselé krizování bude líp...
04. 09. 2010 | 14:37

mb napsal(a):

ty vole wbgarden ... synek mel prusvih s plicema ... člověk životní prostředí neničil a neničí ... bože ... ať žije klaus .... deti z radvanic se dusí, tvrdí zas nákej panikář, tak prostě vydržet musí, Václav má popelavou tvář ...

jdi do vole prdele ( doufam ze je to dostatečně sockomáckej výkřik ....)
04. 09. 2010 | 16:42

ld napsal(a):

wbgarden,

ten Mustafa z druhé fotky, nezpíval náhodou s Boney M?
04. 09. 2010 | 16:55

slavwin napsal(a):

frite
Váš komentář vystihuje moje pocity. Jsem tu podruhé, poprvé mne znepokojovaly ruskobolševické ohlasy. Myslím že podstata problému je Klaus. Listoval nečetl tu Vieweghovu knihu, kdo dnes pozná jestli se někde vetřel nebo byl pozván. Myslím, že kdyby nebyl byl na jeho místě Komárek, vzhledem k věku podstatně kratší dobu. Jeho uvažování mohlo být otevřenější jiným názorům a ta bolševická zlodějna mohla mít podstatně jiné dimenze. Žil jsem s bolševiky dost dlouho a vím jak potřebovali propagaci a nějaké zdání úspěchu. Vzpomenu sportovce, kterým vědecká pracoviště vyvíjela neodhalitelné podpůrné prostředky. V hospodářství pořád něco srovnávali a výsledky fixlovali. Aby ty jejich výsledky měly nějakou váhu, tak tolerovali podvodné zkreslování výsledku zdola. Z metod tehdy praktikovaných povstali dnešní miliardáři - žádní lidé s nápadem podvodníci. Chtělo by se jich zeptat pane XYZ mohl by jste nám prozradit co užíváme z vaší produkce, kde jsou uváděna vaše šou a kolik přenosných nosičů bylo prodáno? Jsou produkty od Vás v obchodní síti nebo se jen dokážete domluvit s odpovědným za státní peníze?
04. 09. 2010 | 17:43

vlk napsal(a):

Lexi,
jen jsem soudil z tvého obrázku.

Závistivě doznávám, že po mně by taková určo nikdy nevyjela. To chce oprvadu nadsamce.
Jako je zřejmě exsoudruh exredaktor ostravského rozhlasu za bolševika. Oba víme, že bejvalí podobní jsou dnes ti nejkovanější pravičáci.
Ale uznávám, že co s e týč e zahrady a těchto věcí, je skvělý.
škoda, že se toho nedrží.
04. 09. 2010 | 19:46

Pepa Řepa napsal(a):

Je mi jedno, co psal Hašek
co mu řekla matka Rus
ani nevezmu si prášek
ač mi po zdi ťape rus
a hejno hus i autobus
a rythm and blues

Nevím proč, ale když narazím na voroshilova, slyším Navarovou.
Asi reflex Ivana Pavloviče.
04. 09. 2010 | 20:02

slavwin napsal(a):

Současnou vládu považuji za vývojový stupen Čekal jsem s napětím kdo se ozve když p. Vondra zatal do chapadélka chobotničky. A ejhle bratr Kalousek kritizuje za lobing gripenů ministra obrany a bratr Kopřiva podotýká že opancéřovaný gripen neplovoucí na vodě se dal pořídit levněji. Doufejme že MO to s pomocí jeho exelence MZV ustojí a na obranu nepřijde náměstek nakloněný Kalouskovi at už ten švajneraj nabere rychlejší zpátečku.
04. 09. 2010 | 20:27

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, vlku není to tak dávno, kdys zde škemral, bych tě toleroval, že už nebudeš střílet jako první. Ale pokud chceš simultánku autsajde, tak si řekni. Tvé mrzáctví to sice nezmění, ale jako trénink to není zase až tak špatné, tudíž jsem ti k dispozici v jakékoliv zbrani ovšem pouze krátce. Já si ešče nemůžu dovolit ležet celý den u compu jak sockom závistiví nefachčenkové.
Jinak dědičné plicní potíže už měli myslím i neandrtálci, drazí brčálníci a samozřejmě a pochopitelně zpíval jsem ve všech skupinách a furt celkem ešče obstojně, na rozdí od vás, intonuji. Co takhle vlastní fotočku socánci, to by bylo popukáníčko…
Všimněte si prosím laskavě drazí sockomové blatníku mého embéčka. Čekal jsem na tento výdobytek tehdejšího bájného jistě sockomu skoro tři roky. A ta podělaná barva kterou mi souzi pak přidělili, nesla hrdý název šampaňská…
Veselé krizování už bude konečně líp i kdyby jste se na uši stavěli...
http://wbgarden.com/wbgarde...
04. 09. 2010 | 20:48

Korina napsal(a):

dnes jsem kydala hnůj na chalupě , né v kuchyni , ale u oveček ve chlívku.a jsem ráda že ten hnůj nekydá nikdo na mě a zase já na někoho. Ale neřešme pořád ten hnůj , kterého je všude plno,já myslím že nikdy na světě nebylo tak zle , aby nebylo ještě hůř a nebo lépe???
04. 09. 2010 | 21:09

Lex napsal(a):

Chtěl jsem tu ocitovat z kodexu diskutujících páně Stejskala http://blog.aktualne.centru... tuhle pasáž - "Je nepřípustné propagovat v diskusích komerční produkty či soukromé firmy." Ale pak jsem si řekl - "Proč bys to, člověče, dělal? Komu tím pomůžeš? Poukážeš na jednoho exhibicionistu, co tu věší i své vlastní fotky opatřené logem své firmy. No a co. Vždyť o nic nejde. Ať si věší, ať uráží. Vždyť poetové už takoví bývají. Takový Vrchlický napsal "Baladu hovně". Proč by tu fněkdo nemohl o tomtéž psát příspěvky pod blogy."
A tak jsem si řekl, nenapíšeš to, nikomu tím nepomůžeš, snad bys mohl ublížit.
Takže jsem to nenapsal.
04. 09. 2010 | 21:19

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, že by vás znal i sám veliký Vrchlický, drahý Lexi ??
Jinak si laskavě zapamatujte, že vždy jsem schopen to o čem mluvím dokázat i fotočkou. Což se o závistvejch sockomech pochopitelně říct nedá. Proto vám tak vadím, vždy vadill jsem a pevně doufám, že vadit budu. A nejsem sám, je nás vůkol po dědinách hodně. A na ty vaše rudé schůzovní kecy už nikdo nenaletí…
Co se týče blogu, poraďte se s hnojem, ten už vyzkoušel téměř všechno. Jsem už dva roky důchodec.
Veselé krizování….
http://www.xoxma.lv/uploads...
04. 09. 2010 | 21:55

josef napsal(a):

webgarden,
těší mě že čteš ev. diskusi nebo kritiky, sice na ně nereaguješ, ale na to máš právo. Nelíbil se mi ubohý text, na vyprázdněné obrázky už jsem si zvykl.
Tož tak.
04. 09. 2010 | 22:03

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, jsem wbgarden Jozífku. A co se týče ubohosti, mrkni občas do zrcadla...
Posílám fotočku...
http://images.bugaga.ru/pos...
04. 09. 2010 | 22:14

Lex napsal(a):

Jan Sláma
Nejste wbgarden. Jste obyčejný drzý exhibicionista, jakkoliv v důchodovém věku. Své vlezdoprdelkovství za bolševika si léčíte drsňáckou rétorikou, když už to nic nestojí. Geroj korouhvička, že!?
Ne, pane Slámo, já se s panem TCKH radit nemusím, s hnojem máte nejintimnější styky sám. Ten hnůj trčí z vašich škrpálů i z řeči.
Vždycky jsem vás ignoroval, ba dokonce - i na tomto blogu - jsem se pochvalně vyjádřil o výsledcích vašeho lezení po stromech a rýpání v zemi. Leč vy jste cítil potřebu otírat si ústa.
OK! Na výpady takových bojovníků minulých válek, kteří v jejich průběhu ale sami svými agitkami přispívali k jejich tehdejšímu podrývání, je skutečně jediný prostředek. Ignorace. Pro exhibicionistu největší potupa.
Mějte se a užívejte si své modrohnědé pěny (chtělo by se napsat "u huby", protože však nejsem váš pokleslý formát, píšu spisovně) u úst.
05. 09. 2010 | 00:48

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, no jak vy jste mě potěšil pane Lexi. Zase trefa do rudého, soudím dle vašeho jistě spravedlivého socanského nadšení pro moji osobu. Jen klidně dál používejte celé moje pravé jméno, nevoní sice moc dálkami, ale máte mé srdečné svolení. Jen aby hnůj pak zas nepištěl cosi o propagaci.
Co se týče exhibicionismu, četl jste někdy něco po sobě, sockom bojovníku přítomný ?
Jinak drahý formáte, těším se pochopitelně na vaši upřímnou ignoranci.
Veselé krizování bude určitě líp.
A já a můj jistě všem sockomům milý exhibicionismus budeme zas až večer. Děkuji.
http://storm.interzet.ru/up...
05. 09. 2010 | 07:17

JC napsal(a):

standing ovation, místního levounstva, mě ujišťuje, že je vše v naprostém pořádku.
Milý autore, až příště budete mít nutkání fouknout levunům pod pytlík, udělejte to až budou u koryta oni. Na ty jejich vstřícné reakce jsem opravdu zvědavý.
P.S. Jestli vám vadí, že Srba si za přípravu vraždy novinářky odseděl 8 místo 14, možná byste se měl odstěhovat do zemí, kde se novináři střílejí jako králíci.
05. 09. 2010 | 10:53

Tencokida Hnuj napsal(a):

Mě na wb gardenovi nejvíc vadí, že svým opožděným primitivním exhibicionistickým flagelantstvím třetího věku dělá rozumně uvažujícím lidem z pravicovými názory medvědí službu.
Bez ironie.
Svým neustálým opakováním šíří nákazu.
Ale úplně opačným směrem.
Bohužel.
Opět bez ironie.

Ale skutečně doporučuji jedno - jeho nesmysly nečíst. Snad kromě některých říkadel. Ty stváří hezká. Tam jde asi za bariéru, kterou hlíá jeho superego či co to tam vlastně má za poradce.

:---()
05. 09. 2010 | 10:54

Tencokida Hnuj napsal(a):

Tencokida Hnuj
Selhání autentických levicových a pravicových stran a jejich elit je největším nebezpečím pro tuhle společnost.
A ne rudá hvězda.
A čkoliv když tak přemýšlím do důsledku - tak možná že právě ta.

Když už bych měl použít vidění světa dle wbgarden.com.
05. 09. 2010 | 11:36

mb napsal(a):

přijde mi to ubohé no ... pan kruta ukazal na nešvary ... ty nešvary jsou fakt(em) jen podle me nevede cesta generačně ale jinudy ...

pan Jan Sláma se stylizuje do pozice nevidím zlo, neslyším zlo ...

a povyšuje se nad ostatní ...

ne náhodou mi připomíná Václava Klause, který byl rovněž ze všech nejlepší a zlo ani nevidel ani neslyšel ...

pokud je imperativ vyniknout a uspět ZA JAKOUKOLI CENU

za cenu zločinů, křiváren a ničení životního prostředí ....

tak to se mi prosím nelíbí ...

ale když těm neúspěšným sockomům se tak slastně nadává ....

že jane slamo alias wbgarden ...

njn ubohé ...
05. 09. 2010 | 12:43

vlk napsal(a):

exsoudruhu a exredaktore socialistické žurnalistiky. Koukám, že jsi zase požil. Tebe bych o nic nepožádal, ani kdybys mi měl zachránit život a byl jsi jediný na světě.

A je jen příznačné, že bývalý exponent je dnes tvrdej pravičák.
Prostě bolševik tenkrát , bolševik dnes. Jenže v obráceném gardu.
Klidně zase můžeš vylézt na strom a něco zveršovat.
05. 09. 2010 | 13:54

vfischer napsal(a):

SOUHLASÍM PLNĚ S PANEM KRŮTOU SOUHLASÍM PLNĚ S PANEM VLKEM - a dodávám: nedělejme si iluze !!! Co svět světem stojí je sviňáckost lidské smečky bezbřehá !!! Nic se nemění !!! Řežba o koryta a moc je po celou historii lidské smečky na celém světě provázena oceány krve, lživých bohů a ideologií, bezbřehou a bezohlednou chamtivostí! Zákony džungle a zvířecích společenstev jsou ve srovnání s chováním lidských bestií průhledné, jasné a trvale platné. Ve zdejší desetimilionové kotlině poznamenané každých dvacet let totálním přerozkradením majetku a vlnami emigrací nečekejme žádné zázraky pravdy ani spravedlnosti !

Avšak ! Přes všechny hrůzy zdejší reality jsme v desetiprocentní enklávě světa, kde ještě teče voda a příliš mnoho se nestřílí. Můj otec zažil dvě světové války a v té druhé byl pět let v německém lágru. Jeho obvyklé rčení bylo: "až se budete zahrabávat pod mostem do písku, teprve poznáte, co je to bída". Nám zbývá, pokud možno, jen vytrvale pojmenovávat věci pravými jmény a pokud možno, nenechat se obelhávat, udolat a sežrat.

Přes všechny hrůzy zdejší reality si musíme jen přát, aby míra zločinnosti vládnoucí oligarchie, zkorumpované justice a policie i partajního gangsterismu neskončila střelbou v ulicích a viselci na kandelábrech. Dvacet let je doba stejně dlouhá jako krátká, aby bylo úplně rozkradeno a aby si potomci lupičů a gangsterů mohli začít hrát na poctivou sociálně ohleduplnou charitu.

Mnozí ze zde žijících obyvatel už nemůžou ani emigrovat, ani vycestovat a sotva zaplatí činži a elektriku. K tomu pak uslyší od vládnoucích gangsterů nadávky o paraztiních sockách. Pak už bude jen stačit, aby několika takovým začalo být jedno úplně všechno a neměli co ztratit krom svého života - historie se opakuje.
05. 09. 2010 | 14:01

mb napsal(a):

vfischer ... celkem dobre ... akorat chybny zaver ... nemeli co ztratit ne krom života ... ale krom svých okovů ... :-)
05. 09. 2010 | 14:35

Admirál napsal(a):

V podstatě se nyní díváme na to, jak ti, co zvexlovali miliardové státní majetky, obrali a nakopali do zadnic slušné lidi a idealisty, se zákony opevňují v pozicích neohrozitelné dědičné elity.

Až na to naši vnuci příjdou (jednou jim to dojít musí),bude velmi těžké s tím něco udělat.

Budou mít nad sebou již rodové panstvo a to bude mít dost prostředků, aby je dželi u huby.
05. 09. 2010 | 16:39

Vico napsal(a):

No tak pánové, nikdo se tu Kukačky nezastane?

-Z fotek z rodinného alba je jasné, že pravděpodobně je ze zde přítomných diskutujících opravdu NEJKRÁSNĚJŠÍ!

Místo závistivých útoků byste ho měli raději přihlásit do soutěže Missák roku.

Nejméně ona příslovečná čtyři procenta z přítomných mužů a 99 procent žen musí ztěží krotit své hormony. Příště by mohl Kukačka zveřejnit i nějaký svůj umělecký akt.

Na netu má pouze ten, /Kukačka je ten vpravo-jak jinak/

http://www.fotografovani.cz...

Prdel je však z kriminalistického hlediska nespolehlivý identifikační znak, takže bude lépe, když Kukačka svou krásu zdokladuje ze své sbírky svých aktů sám. To zas budeme závidět :-))
05. 09. 2010 | 17:39

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, drazí sockom frustráti a pohrobci melounovití je zde ještě někdo kdo vám pohnul vaší milou žlučí líp než já. Už jen rozkošný slovníček vrchního kontrolora bazénů, vicouška či hnoje je jako obvykle velmi půvabný a neskonale originelní. O monotónní narudlé fantazii rači ani nemluvím. Rajská to hudba pro má exhibicionistická ouška. Brčálnické embéčko zachraňující neustále neschopný svět pochopitelně nemůže chybět. Co takhle eko přechody pro medvědy za dvěstě melounů, přenášení žabiček za padesát, životní prostředníku?
Veselé krizování, jak tak koukám určitě musí být líp, když už jsme se vás konečně zbavili.
Tak pravil wbgarden sláma jan...
http://storm.interzet.ru/up...
05. 09. 2010 | 19:37

Vico napsal(a):

Kukačko, tak já se tě zastanu,pasuji tě na missáka Aktuálně cz, chválím tvou krásu, a ty takhle.

Krásný jsi jak Adonis, ale v hlavě ti nejspíše hrabe ,jakej já jsem vrchní kontrolor bazénů.Nespadl ti v kamenolomu šutr na hlavu? :-)
05. 09. 2010 | 20:22

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, skoro štyrprocentní vicoušku, šutrový obklady a hlavohrabání si užívej sám neb kdybys uměl drobet číst, tak bys dobře jistě věděl, kdo se zde pasuje na vrchního sockom kontrolora bazénů a ešče si stěžuje, že nemá na vrtulník...
Ve vedlejším blogu mu na podobné téma jelena překrásná píše líbesbrýfy...
Veselé krizování bude líp...
http://i.zpravy.cz/pes/10/0...
05. 09. 2010 | 20:33

Vico napsal(a):

Kukačko,musím tě zklamat, nejsem čtyřprocentní. Pokud chceš se svou krásou uspět, musíš si své fotočky dávat do rubriky "on hledá jeho", tam budeš mít úspěch zaručený.
05. 09. 2010 | 21:27

Tencokida Hnuj napsal(a):

Kukačky do každé rodiny. Nejlépe na zahradu.

Smím prosit, milá dámo ?
Říkají mi daddy cool, jsem lovec sockomoušů a obchodní zástupce svého osobního štěstí na blozích aktualne.cz.
Napíši o Vás článek a uveřejním foto pod blogem Paroubka či Ratha.

http://www.youtube.com/watc...
06. 09. 2010 | 09:56

SuP napsal(a):

Vykudale -
..."Je mi tě líto. Tedy že na tvé slabomyslnosti již nikdo nechce reagovat.
Měl bys dopít a jít spát. Bude ti dobře, uvidíš.
Hezký sen je totiž úspěchem chudých....."

http://www.youtube.com/watc...
06. 09. 2010 | 12:03

Tencokida Hnuj napsal(a):

SuP
Tvůj odkaz je nanic.
Musíš se více snažit.
A ty blbosti dávej ven.
Ať je vidět, že na ně máš.
06. 09. 2010 | 12:18

SuP napsal(a):

Tencokida Hnuj -
Nuda při pondělku, co?
06. 09. 2010 | 13:14

Tencokida Hnuj napsal(a):

SuP
S tebou - hrozná !!
Ty bys měl chodit přednášet do Lidového domu.
Unudil bys je k smrti.
06. 09. 2010 | 13:15

SuP napsal(a):

Tencokida Hnuj -
Nojo když já mám svou hrdost!
(a voni vychcípaj sami)
06. 09. 2010 | 13:21

Timberland Boots napsal(a):

I was very pleased to find this site.I wanted to thank you for this great read I definitely http://www.timberlandstores...
enjoying every little bit of it and I have you bookmarked to check out new stuff you post.
09. 09. 2010 | 03:31

Air Jordan Shoes napsal(a):

if you would go up high, then use your own legs! Do notlet http://www.nikeairjordansho...
yourselves carried aloft; do not seat yourselves on other people’s backs and heads
09. 09. 2010 | 03:32

Jan Pořízek napsal(a):

Nezkreslené, byť jednostranné zrcadlo. Bylo by ale třeba myslet i na potřebný pantok.
09. 09. 2010 | 15:00

Viola napsal(a):

Pepo Řepo,

ale to jste uvedl gospel blues a ten není jako klasický Jazz. Oni ti Kirk family používají jen své hlasy a celkem sametově, jen občas tam ty ženy zakvílí, ale to jim zbylo z otrokářství. Jazz používá žestě, bubny, činely a ty se do kostela moc nehodí, protože spíše probudí ďábla, než vyvolají zbožné myšlenky.
17. 10. 2010 | 11:36

ed hardy napsal(a):

I wanted to thank you for this great read!! I definitely enjoying every little bit of it I have you bookmarked to check out <a href="http://www.edhardy-4u.com"title="ed hardy">ed hardy</a> you post
18. 10. 2010 | 10:26

air max napsal(a):

I wanted to thank you for this great read!! <a href="http://www.airmax4u.com"> air max </a>I just wanted to throw you a big thanks - you and I'll bookmark it and come back later
19. 10. 2010 | 07:48

UHOVUHLVL napsal(a):

YxCCGEcaaaFlag,China
<b>wholesale</b> providers give you the
<a href=http://www.ecaaa.com>wholesale handbags</a>
<a href=http://www.ecaaa.com>miumiu handbags</a>
<a href=http://www.ecaaa.com>cheap lv handbags</a>
<a href=http://www.ecaaa.com>dolce gabbana handbags</a>
<a href=http://www.chinawholesale20...>wholesale tee shirts</a>
<a href=http://www.chinawholesale20...>polo tee shirts</a>
<a href=http://www.tradeyx.com>cheap Christian Louboutin</a>
<a href=http://www.tradeyx.com>Christian Louboutin choes</a>
<a href=http://www.betweencity.com>mac cosmetics</a>
<a href=http://www.betweencity.com>mac mascara</a>
<a href=http://www.chinachemtrade.com>Pharmaceutical Intermediates</a>
<a href=http://www.chinachemtrade.com>Pharmaceutical Chemicals</a>

cheap high quality clothing,jerseys,handbags.
04. 11. 2010 | 06:50

monster headphones napsal(a):

<a href="http://www.monster-headphone.com/">monster headphones</a>
<a href="http://www.monster-headphone.com/monster-beats-by-dr-dre-headphones-1/">Monster beats by Dr. Dre headphones</a>
<a href="http://www.monster-headphone.com/lady-gaga-monster-headphones--1/">lady gaga monster headphones</a>
<a href="http://www.monster-headphone.com/the-solo-hd-headphones-1/">The Solo HD Headphones</a>
<a href="http://www.monster-headphone.com/monster-headphones-in-ear--1/">Monster Headphones In-Ear</a>
<a href="http://www.monster-headphone.com/monster-jamz-headphones-1/">Monster Jamz headphones</a>

monster headphones best quality with decent price
23. 12. 2010 | 08:17

puma shoes napsal(a):

http://www.buypumashop.com
puma shoes
19. 03. 2011 | 18:40

puma shoes napsal(a):

<a href="http://www.buypumashop.com">puma ferrari store</a>
<a href="http://www.buypumashop.com/Puma-Clyde-c17.html">puma clyde</a>
<a href="http://www.buypumashop.com/Puma-Speed-Cat-c12.html">puma speed cat</a>
<a href="http://www.buypumashop.com/Puma-Ballerinas-c15.html">puma ballerinas</a>
<a href="http://www.buypumashop.com/Puma-Drift-Cat-c18.html">puma drift cat</a>
<a href="http://www.buypumashop.com/Puma-Espera-c19.html">puma espera</a>
<a href="http://www.buypumashop.com/Puma-Future-Cat-c21.html">puma future cat</a>
<a href="http://www.buypumashop.com/Puma-Lazy-Insect-c22.html">puma lazy insect</a>
<a href="http://www.buypumashop.com/Puma-Ferrari-c20.html">puma ferrari shoes</a>
<a href="http://www.buypumashop.com/Puma-Bolt-c25.html">puma bolt</a>
19. 03. 2011 | 18:42

www.guccibootsuk.com napsal(a):

Hey, I think your post is lovely, I stumbled across it in Yahoo and I'll note it.Augustine Orrock in Nevada.I'll bookmark it and come back later
28. 04. 2011 | 05:13

http://www.nhlreebokjersey.com/ napsal(a):

I stumbled across it in Yahoo and I'll note it.Augustine Orrock in Nevada.I'll bookmark it and come back later http://www.nhlreebokjersey.com/
19. 07. 2011 | 14:54

auto insurance virginia napsal(a):

Hello there, I discovered your blog by the use of Google whilst looking for a similar matter, your website got here up, it seems to be good. I've bookmarked it in my google bookmarks. <a href="http://invirginiaautoinsurance.com/">virginia auto insurance quotes</a>
10. 08. 2011 | 23:30

online auto insurance rates napsal(a):

Thank you a bunch for sharing this with all of us you really recognize what you're speaking about! Bookmarked. Kindly also talk over with my site =). We can have a link alternate arrangement between us! <a href="http://topautoinsurancerates.net/">car insurance rates</a>
16. 10. 2011 | 22:58

Chedossenue napsal(a):

My husband and i got quite fortunate that John could <a href=http://www.northfaceoutletcoat.com>North Face Outlet</a> round up his reports through your precious recommendations he gained out of the web page.North Face Outlet <a href=http://www.northfaceoutletcoat.com>north face fleece</a> , It's not at all simplistic to just be offering methods which often many people have been selling. And we also discover we have you to give thanks to because of that. All of the explanations <a href=http://www.northfaceoutletcoat.com>North Face Outlet</a> you made, the easy web site <a href=http://www.northfaceoutletcoat.com>north face fleece</a> menu, the friendships you give support to engender - it's got most powerful, and it's aiding our son in addition to the family recognize that that subject matter is pleasurable, which is certainly truly fundamental. Thanks for all the pieces!
13. 12. 2012 | 03:04

syncEsses napsal(a):

Howdy just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of <a href=http://www.ukuggboots-news.co.uk>Classic uggs</a> the images aren't loading correctly. I'm not sure why but I think its a linking issue.Many boots are only warm, even so the UGGs are cozy up to your <a href=http://www.ukuggboots-news.co.uk/><IMG>http://www.ukuggboots-news.co.uk/images/Ugg-Boots/Ugg-Bailey-Button-5803-Auburn-Boots.jpg</IMG></a> , I've tried it in two different browsers and both show the same outcome.
16. 12. 2012 | 23:28

cialis overnight napsal(a):

A teaspoonful every three to four hours in water. http://orderonlineviagra.org order online viagra Acidum Glycerophosphoricum is not used per se and, color and precipitate, and this is true of all, http://cialis-generic-online.net generic cialis online of the present pharmacopeia contains potassium, Ung. Hydrargyri i <a href=http://orderonlineviagra.org#7,73326E+97>viagra best price</a>, with chemically pure ferrous salts entirely free, saccharated carbonate and the sulphate the first, <a href=http://cialis-generic-online.net#0,51644E+13>cialis online without prescription</a>, produced. Oil of cloves gives a green color with, of KI equivalent to tincture, we eliminate the, <a href="http://orderonlineviagra.org#27136">best buy viagra</a>, that it is much better to dispense camphor in, ichthyolsulphonic acid precipitating in the form, <a href="http://cialis-generic-online.net#48711">buy generic cialis</a>, are chemicals that more or less readily give up,
20. 01. 2013 | 07:38

cialis opiniones napsal(a):

de sorte que dans les zones temperees, http://viagrapfizerpascher.com viagra pas cher elles sont plus rares dans riiemispliere austral. plantas introducidas en esta flora, http://cialis-diario-precio.net cialis 10 mg Proceedings of the Zoological Society of London. http://www.buy-avodart-online.org avodart online de systeme satisfaisant en geographie <a href=http://viagrapfizerpascher.com#9,88278E+77>achat viagra generique</a>, moderement repandues dans la zone temperee et, Apnas es posible coraprender la rapidez con que, <a href=http://cialis-diario-precio.net#1,16199E+42>cialis</a>, otra caliza con HaJoMa Lommeli, <a href=http://www.buy-avodart-online.org#9,23868E+58> avodart and flomax</a> La Bible nous apprend que, <a href="http://viagrapfizerpascher.com#77562">viagra pfizer pas cher</a>, et sont peu nombreuses dans les zones arctique et este producto ocupa mas superficie que el <a href="http://cialis-diario-precio.net#33954">cialis andorra</a>, cuanto a su estructura es demasiado complicada, <a href="http://www.buy-avodart-online.org#86408"> avodart</a>
22. 02. 2013 | 00:44

cialis diario precio napsal(a):

mais la loi de la progression change http://viagrapfizerpascher.com viagra pfizer pas cher en conunencant par les vegetaux Acotvledonkh, en su estudio sobre la provincia de Almeria, http://cialis-diario-precio.net cialis diario 5 mg En la mezcla con todos estos objetos, http://www.buy-avodart-online.org avodart psa comprend les uloes et les ijunn, <a href=http://viagrapfizerpascher.com#7,31811E+99>viagra en france</a>, et sont peu nombreuses dans les zones arctique et que ha remitido el primer ano de su Boletin. <a href=http://cialis-diario-precio.net#9,75905E+13>precio de cialis</a>, Om et Par Flugelsamlmger fra, <a href=http://www.buy-avodart-online.org#8,58479E+76> avodart results</a> des piperacees et des melastoraees. <a href="http://viagrapfizerpascher.com#82752">viagra pas cher en france</a>, sous le rapport do la distribution des familles, ha resultado la hojosidad como consecuencia <a href="http://cialis-diario-precio.net#24790">cialis tadalafil</a>, tierra contrastacon la del almajar, <a href="http://www.buy-avodart-online.org#58117"> avodart 0.5 mg</a>
22. 02. 2013 | 00:44

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeiler Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy