Kdo se ocitne v kůži Jiřího Paroubka

07. 06. 2010 | 06:51
Přečteno 9912 krát
Odchod Jiřího Paroubka v přímém přenosu postavil před ČSSD otázku, co dál a zejména s kým. Do té doby vrcholní straníci uvažovali hypoteticky a ještě v negaci vůči solitérnímu předákovi. Teď jsou nuceni vymezit se pozitivně a vizionářsky, bez odvolání na Paroubkův monologický styl.

Doposud měl patent na politickou taktiku a budoucnost oranžového týmu Jiří Paroubek a jeho nejbližší marketingový tým. V zádech sice měl brblavé a mocné místopředsedy, ti si však v klidu a v závětří budovali své frakce. V ČSSD se mezitím utvořil první skutečně silný ročník viditelných komunálních politiků, starostů a primátorů, které navíc posílila velmi vlivná liga hejtmanů. Mnozí z nich už často viděli partajní cestu odlišně, čekali však až na pověstné „potom“. Vidina lídrovství nyní mnohé z nich svádí, jenže na post předsedy jich je příliš mnoho, navíc s podobnou zkušeností.

Sociální demokracie trpí přetlakem obdobně silných osobností s potenciálem růstu. Jde o místopředsedy ČSSD, několik hejtmanů, ale i pár politiků z komunálu. Nejvážnějšími kandidáty na uprázdněný post jsou Bohuslav Sobotka a Michal Hašek.

Zvláštnost obou se ukazuje na jejich zaměnitelnosti. Oba reprezentují jižní Moravu, pojí je i podobný věk, rovněž shodná cesta partají od mládežnických podporovatelů přes nadějné poslance-benjamínky s raketovou kariérou až po exekutivní zkušenost. První jmenovaný ji nabíral ve vládě, druhý v čele významného hejtmanství a ve vedení Asociace krajů. I pohled na roli ČSSD v české politice mají velmi podobný. Dělí je snad jedině délka pobytu ve sněmovních lavicích. V té vede místopředseda Sobotka, což ale nemusí být výhoda.

Právě jejich abnormální shoda a stejný regionální původ nahrává vývoji „dva se perou, třetí se směje“. A těch třetích je hned několik. Pokud bude Hašek nebo Sobotka usilovat o převahu, nemine je přemlouvání Lubomíra Zaorálka, Zdeňka Škromacha a předáků vlivných českých frakcí ve straně: Milana Urbana a zástupců ústeckých a pražských buněk. Jako první zveřejnění adepti na funkci předsedy budou muset významně agitovat u hejtmanů a komunálních politiků, protože právě oni možná o novém předsedovi rozhodnou.

ČSSD jde stejným směrem jako její největší konkurent – ODS, cestou regionalizace a vytváření řady frakcí. Oba kandidáti dosud často využívali faktu, že Jiří Paroubek neměl svoji věrnou platformu a byl závislý na vůli vlivných straníků. Nyní je dost možná čeká obdobné. Vítěz zaplatí poslušností vůči regionům a vlivným straníkům. Kuriózně jej tak zřejmě čeká život v kůži Jiřího Paroubka, osamělé rozhodování a povinnost stále vítězit. První zkouška bude už na podzim, v komunálních a senátních volbách.

Psáno pro deník E15

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

MaB napsal(a):

No, nezmínil jste hlavní věc, která čeká budoucího šéfa socdem - bude vysmíván, démonizován, označován za kryptokomunistu, atd. atd. Bylo to tak od časů Zemana u každého předsedy, bude se tím muset prodrat i případný Sobotka, Hašek či kdokoliv jiný. Stádečko si své pětiminutovky nenávisti vzít nenechá, nepřítel musí být jasný.
07. 06. 2010 | 07:38

Ládik napsal(a):

Kdo se ocitne v jeho kůži, bude chrochtat.
07. 06. 2010 | 07:46

Petr napsal(a):

Modernizace ČSSD nebude, když se stále bude zametat pod koberec kauza Gripen, kauza katarský princ vzniklá za vlády Paroubka, stamilióny Grosse po přepuštění postu Paroubkovi a kauzy veřejných domů vedených předáky ČSSD.
07. 06. 2010 | 07:49

hovorka11 napsal(a):

Byl bych velmi rád, kdyby místo ČSSD se na politické scéně objevila moderní levice se sociálními programem pro mladé s rodinami! Myslím, že současná ĆSSD není schopna se zbavit starých struktur, které vyrostli na šíření nenávisti vůči soupeřům bez sociálního programu pro pracovité lidi.
07. 06. 2010 | 07:59

hovorka11 napsal(a):

Doplním:
ČSSD s ODS jsou zatím strany vážně propojené s korupcí. Bez kompletní obměny vedení těchto stran nelze čekat snížení krupčnosti. Volání Paroubka pro zachování starého vedení vnímám jako volání po zachování korupce. Bohuslav Sobotka je pro mě nepřijatelný, vycházel na ruku mafiánským strukturám a jako MF jim odpouštěl daně- podílel se na úplatném systému, přesto vede stranu !!!
07. 06. 2010 | 08:08

jan holubář napsal(a):

Naprostý souhlas s panem Petrem. Ten výčet kauz je ele velmi krátký.......Co tak Svoboda, Snopková, 5 českých na stole, Kavan, Srba, atd.

Pro MaB - ale platí to i na drhou stranu - Nečas nebyl snad démonizován, vysmíván. I zde platí to Vaše "Stádečko si své pětiminutovky nenávisti vzít nenechá, nepřítel musí být jasný".
07. 06. 2010 | 08:11

Michal Macek napsal(a):

novy film "V kuzi Jiriho Paroubka"? :)
07. 06. 2010 | 08:31

miro napsal(a):

Jde o to kdo bude rychlejší v obměnách, jestli ODS nebo ČSSD, přitom ČSSD by na tom měla být lépe, nemusí se handrkovat o vládní posty a mohla by se věnovat svým vnitřním problémům. Domnívám se, že Sobotka byl příliš velký podržtaška Paroubka , byl spíš scovaný za předsedou, bezprostředně po volbách jeho vystoupení byla dosti trapná. Hašek nebyl tak vidět a je zřejmě schopnější a jako hejtman získal nejen ve straně, ale i na veřejnosti.
07. 06. 2010 | 08:41

malma napsal(a):

No jo no, on má Paroubek tu smůlu, že jako nejúspěšnější předseda socdem dokázal dostat stranu na nejvyšší úroveň v historii, dokázal deptat oponenty, likvidovat opozici resp. pravici v její neschopností a vlastní zkažeností, pustil se do boje s neseriózní a zaujatou českou mediokracií...a hlavně je slušný, má pravdu a deptá primitivy.
No ale zkuste to napsat do deníku E15, bylo by to asi naposled...
07. 06. 2010 | 08:47

MaB napsal(a):

Petr a jan holubář
Vy jste snad zaznamenali, že by Nečas rozbíral a řešil staré kauzy ODS? A že jich bylo nejméně tolik, co těch na straně ČSSD, ale spíš tak 2x tolik (od časů mackovských privatizací, přes LTO až po Toskánce a Řebíčka). Prozatím se zdá, že by se mohl snažit podobným věcem do budoucnosti zabránit, a to je asi maximum, co lze čekat. I od případného slušnějšího předsedy ČSSD.
07. 06. 2010 | 08:48

malma napsal(a):

07. 06. 2010 | 08:49

neo napsal(a):

malma:))

nejúspěšnější předseda dokázal pohřbít skoro vyhrané volby..:)

Svou nabubřelostí, papalášstvím, agresivní negativní kampaní a v neposlední řadě i svým vzhledem.
07. 06. 2010 | 09:00

rejpal napsal(a):

Nemyslím, že je třeba rozebírat staré kausy, a vůbec už ne ty, které skončily před soudem. Spíš vytvořit předpoklady, aby k novým nedocházelo. Pokud se do čela dostanou osoby, které jsou se starou politikou ČSSD spojeny, moc velké zisky voličů strana nezaznamená. Odchod do opozice je příležitost udělat pořádnou sebereflexi a inventuru programu. Země moderní levici potřebuje, nejen proto, aby byla alternativou pro občanym, kteří nemají programový důvod volit středopravicové strany, ale existence silné, demokratické a personálně kvalitní levice vytvoří určitý tlak i na pravicové strany, aby se sebou něco udělaly. I když tam to bude složitější - zásadné změny se obtížně dělají ve stranách podílejících se na vládě.
07. 06. 2010 | 09:05

Nuba napsal(a):

Pane Kubáčku,

Souhlasím s Vámi a osobně se na ty souboje docela těším. Ačkoli mám pana Sobotku ráda, tak trošku o půl hlavy na pásce vede u mě zatím pan Hašek. Má v oku větší jiskru, není tak věcně suchopárný. Myslím si, že je to pro politika dobrá deviza, pokud dokáže zaujmout nejen svým verbálním projevem. Trošku v pozadí mi tam vykukuje brněnský primátor Onderka. Nic moc špatného se o něm neproslýchá, tak si to snad ještě nepokazí. Má docela charisma.

Je to pravda, soc. dem. By měla zastupovat a tím i zaujmout širší paletu lidí, nejen zaměstnance, ačkoli samozřejmě hlavně je. Levicově smýšlející člověk není konzervativní, rád věci mění. Nebaví jej valení nějaké kuličky. Taková blbá monotónní práce, to je úplně bez fantazie, pro mě něco jako posilovna. Rozhodně si raději vyběhnu do plenéru.

Ale tím nechci ani náhodou naštvat své eventuální pravicové přátele, bez nich by byla na světě taky nuda. Všichni bychom lítali v lese, škubali tam jahody a hledali hříbky a posilovna by zela prázdnotou. A ten co je tam trénuje a kdo jim nalévá. Zase jeden nezaměstnaný. Většina názorů a s tím spojených činností má na tom božím světě své opodstatnění, až na ty úchylné anomálie, ale to je jiná.

Tak se mějte hezky, jdu do ovocného sklípku odčerpávat spodní vodu. Ve studni se nám drží hladina vody oproti jiným letům o čtyři metry výš, čili je tam teď 15 metrů vody.

A furt tu choďá bůřky :)
07. 06. 2010 | 09:06

jan holubář napsal(a):

Pro MaB,

nevím jak měl Nečas rozebírat staré ODS ? Od kdy je ve funkci ? A Paroubek někdy rozebíral staré kauzy ????? No to bych si nechal vysvětlit. A že jich je. A pro úplnost: pd roku 1998 až dossud vádne ČSSD! S výjimkou Topolánkovy vlády trvající něco málo přes 2 roky....A propo co Toskánec Urban. Pardon já zapoměl, on je ČSSĎák, tak ten má výjimku
07. 06. 2010 | 09:07

Suchec napsal(a):

malam:
anebo toto?
http://www.youtube.com/watc...
07. 06. 2010 | 09:10

jozka napsal(a):

jan holubar:

jako priznacne bych videl, ze dvou, ze ctyrech pripadu, ktere jste uvedl jejich akteri bruceli (bruci). K dokonalosti bych potreboval i ty dalsi dve, i tak je to porad o dve vic, nez ma zbytek naseho panoptika.

A co se tyce demonizace Paroubka a Necase... nesrovnatelne.
07. 06. 2010 | 09:13

Sergej Stejskalovič napsal(a):

ČSSD zvítězí až náš Liborek Stejskalů začne podporovat tuto politickou stranu.

Pak všechny reakcionáře smaže.

A všichni půjdeme vstříc krásné budoucnosti.
07. 06. 2010 | 09:31

MaB napsal(a):

jane holubáři
Ono moc nemá cenu diskutovat se samonasírači. Vy s "Petrem" jste tvrdili, že obnova ČSSD není možná bez vyřešení starých kauz. Já na to odpovím, že to nelze od nového předsedy čekat, vcelku bude maximem, když se bude snažit zabránit jejich opakování. Musím napsat bohužel, ale to je realita našeho světa. Kdo by se v tom lejnu vrtal, poškodí v našem zlomyslném společenství leda sám sebe.

No, a vy mi k tomu začnete spílat, že Nečas neměl na staré kauzy čas (můžu vás ubezpečit, že ani mít nebude) a že Paroubek nerozebíral staré kauzy.

Heleďte, ani jsem netvrdil, že by to měl Nečas dělat (výslovně jsem psal o tom maximu možného), ani jsem netvrdil, že to Paroubek dělal a ani si nemyslím, že to dělat měl. Trochu gramotnosti, prosím.
07. 06. 2010 | 09:32

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, cosi se asi u oranžády děje neb i dva z úhlavních sockom propagčíků, tedy Hořejší Havel se tiše zde snaží opět vrátit ke svým vědám...
Veselé krizování, bude líp...
http://ateo.cz/f/images/b/b...
07. 06. 2010 | 09:41

Amos napsal(a):

Inteligentní politický analytik se alespoň snaží komentovat situaci nestanně u obou vzájemně si oponujících stran. To se nějak v Česku vytratilo. Trochu to připomíná v inteligentnějším podání komentátory před čtvť stoletím.
07. 06. 2010 | 10:00

jan holubář napsal(a):

MaB,
já jsem asi těžko mluvil o obnově ČSSD. Tato partaj mě totiž vůbec nezajímá a zajímat nebude, i kdyby v čele měla svatého Petra. Vždycky budu volit proti ní. Je to tím, že celý život pracuji, také nemám žádné bonusy a ČSSD mi jenom bude zvyšovat daně a otravovat život Nevím o tom že bych vůbec někomu spílal. Jinak si neumím představit, co byste říkla kdyby ODS měla k dispizici takovou převodouvou páku jako má ČSSD v odborech. A to není jediná. Takže též prosím trochu garmotnosti. Děkuji
07. 06. 2010 | 10:05

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, jestli to náhodou není tím, že jistý šikulín tenhle konfrontáční styl zde ráčil nastolit..
Veselé krizování, bude líp...
http://img.aktualne.centrum...
07. 06. 2010 | 10:05

Mike napsal(a):

Kubáčku, tebe nečtu a to vzájmu zachování svého duševního zdraví. Nicméně, po přečtení titulku bych přece jenom udělal malý komentář. Paroubek volby vyhrál, poté sám odstoupil a tak se chci zeptat, jak dlouho se ještě budou ubožaci tvého kalibru do něho strefovat? Býl to obdivuhodný výkon po všech těch nenávistných kampaních, které tu Kubáček, Lipold, Baroch, Suchá, Machová ....na těchto aktualně.fuj proti ČSSD vedli. Smekám před Paroubkem a vyjadřuji zároveń velkou neúctu proti výše jmenovaným.
07. 06. 2010 | 10:08

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, smekání před sexymozečkem nemá chybu...
Veselé krizování, už zase bude líp...
http://img.aktualne.centrum...
07. 06. 2010 | 10:11

Rumcajs napsal(a):

Nuba:

Ten Hašek bude fajn.
A tu jiskru v oku má proto, že tuhle vyhrál auto na plese, který pořádala firma, co od něj dostává zakázky.

Život je plný podivuhodných náhod.
07. 06. 2010 | 10:15

neo napsal(a):

Mike:

opravdu obdivuhodný výkon:))

Já ho přímo obdivuji
07. 06. 2010 | 10:19

Vilém napsal(a):

Když se podíváme na plány zbankrotovalých uchazečů o post předsedy ČSSD, je jasné, že v kůži Jiřího Paroubka se už neocitne žádný předseda, protože tato strana už nikdy nebude mít šanci na dominantní postavení na politické scéně. Příští předseda ČSSD bude mít asi stejný význam jako předseda VV. ČSSD bude středolevou až středovou zmodernizovanou stranou se snahou o koalice zaměřené doprava a potenciálem voličské podpory kolem 15%, se zájmem obsadit koryta.
Programově půjde o stranu zdivočelého ideově nezakotveného populismu, která bude podlézat nesnášenlivým a nadutým televizním divákům. V tomto ohledu byl Paroubek slabým předobrazem budoucí politiky ČSSD.
Sociálně demokratické myšlenky dnes prosazuje KSČM a tato strana se také stane hlavní levicovou formací.
07. 06. 2010 | 10:23

jozka napsal(a):

holubari, vy toho nevite :-)
07. 06. 2010 | 10:24

ali napsal(a):

Mike
já smekám před tebou! Udělat s Paroubka nevinnou modlu dokážeš jen ty..
07. 06. 2010 | 10:34

ujo napsal(a):

autor píše: "Paroubek neměl svoji věrnou platformu a byl závislý na vůli vlivných straníků"
Trochu divný diktátor?!
07. 06. 2010 | 10:38

DELNICKA STRANA napsal(a):

ČSSD JE MRTVÁ, utopena ve vnitřních konfliktech a mega dluzích.

Volte Dělnickou stranu ! Ve volbách získala opět dvojnásob odevzdaných hlasů, než minule. Od voleb otevřela 5 nových místních organizací DSSS.
07. 06. 2010 | 10:49

Rumcajs napsal(a):

Mike:

Cítím s tebou chlapče. Já například miluju Pol Pota. Ale co na něj dokázala nakydat za lži ta pravičácká lůza, to až zůstává rozu stát.

Ještě že máme svůj rozum, viď !
07. 06. 2010 | 10:56

s.ráth napsal(a):

no tak v paroubkově kůži si může sobotka i s haškem hrát na schovávanou
07. 06. 2010 | 11:02

Vosavbotě napsal(a):

TO DELNICKA STRANA:

Aha, tak náckové si tady dělají povolební kampaň. Moc pěkné, občas je vidívám: Vyholené hlavičky, bundy a botky pěkně do nepohody, mašírují jedna báseň.
Zkrátka dělníci, poctiví a pilní občané, kteří jako takoví chtějí sebrat hlasy demokratické levici.
07. 06. 2010 | 11:04

Valčík na rozloučenou :-°( napsal(a):

07. 06. 2010 | 11:10

Tencokida Hnuj napsal(a):

Suchec

Za tím stojí Paroubek, Kočka a Bublan.
Ivan Langer je pouze obětí pomluv.

Nějaký vlasatec v křeslíčku nám tydy bude cosi povídat o zmanipulovaném výběrovém řízení ! Kam bychom takhle došli?

Vše se pškně ututlá, ehmm... tzedy...jak jen to... aha, chtěl jsem říct - vysvětlí.

Mějte se.

P.S. Jinak - slyšel jste někdy termín "autentické pravicové stádo" ?. Trefné pro zdejší modrou galerku, že ? :--()
07. 06. 2010 | 12:16

Nuba napsal(a):

Rumcajs

hm a zapomněl jste dodat, že to auto daroval charitě, to je blbý úplatek, ne ?

je mi jasné, že Vám by se nezavděčil nikdy, ono ta politická předpojatost to je sviňa, znám to podle sebe, jak uvidím modráky v jednom šiku v čele s přihlouple se usmívající hereckou šmírou Langerem, tak se mi taky otvírá kudla v kapse, přestože možná i mezi nimi jsou slušní. Jen mají na některé věci jiné názory než já, co to je za binec ?

Některým dá práci připustit si fakt, že názorová pluralita je přirozená, ba co dím dokonce žádoucí.

Jak se s tím srovnat, když mám vždycky pravdu přece já ?
07. 06. 2010 | 12:40

rejpal napsal(a):

nuba
Je třeba udělat další krok - odebrat těm druhým volební právo, třeba pod záminkou že neplatí dost na daních nebo jsou slabomyslní.
07. 06. 2010 | 12:46

Tencokida Hnuj napsal(a):

Nuba
Rumcajs je schizofrenik.

Jeden Rumcajs je docela fajn chlapík, který se živí poctivou prací, bojuje s konkurencí a byrokratickou svoločí. Konkurence ho sice žere, ale to bere s nadhledem. Život, ehmm, tedy trh už je takový. Tu byrokratickou svoloč má rád asi jako osinu v zadnici.

Druhý Rumcajs se živí stejně, ale rozlišuje byrokratickou svoloč pravou a levou.
Ta pravá je docela dobrá parta, protože Rumcajse, jak se mylně domnívá, nijak neoohrožuje na existenci.
Ta levá je však dílo ďáblovo, protože jejím záměrem je Rumcajse existenčně zničit. Což je trochu přehnané, tedy vzhledem k jeho bohulibému vztahu k první partaji, eh, tedy partičce.

Jsem ale pouze hloupý samurajský synek, navíc odložený. A kdyby v synagoze, před kterou mě mí rodiče kdysi zanechali,
nedleli v té době mí pozdější opatrovníci Moše Goldman a Izák Sachs, byl bych patrně i chudý.

Mějte se.
07. 06. 2010 | 12:53

Valaška napsal(a):

Parub si s námi tak dlouho zahrával s populistickými žvásty až prohrál. Jeho snaha stát se prezidentem se nevyplatila s jeho nezásadovosti a i obyčejný člověk s 1/2 litrem piva mu to neakceptoval. Byl směšný když On, jeho manželka, pejsek byli opentlováni oranžovým obojkem, když každý předem věděl, že zprvu byl velký vyznavač Národních socialistů, které zradil, když mu to nic nevynášelo.
07. 06. 2010 | 13:07

Nuba napsal(a):

Rejpale,

Jsem člověk uznalý a skromný. Proto jásám, že civilizace pokročila, otroctví téměř vymizelo, dokonce čím dál větší procento žen se těší z možnosti využít hlasovací právo. Když se mi narodila 4. dcera, tak jsem se v duši radovala, že nejsem manželka nějakého krále, který by mě za neschopnost zcela jistě buď popravil v lepším případě zapudil. Vidíte, věci se přece hýbou dopředu, ono i ti natvrdlí časem pochopí. Ale trvá to. A na hloupé kecy už jsme si snad zvykli.

Nezoufejte !
07. 06. 2010 | 13:07

veverka napsal(a):

Ať už se v té kůži ocitne kdokoliv,naše média z něj opět vytvoří papaláše,démona,zlého strýčka,agenta Moskvy či kryptokomunistu.Nejlépa pak všechno dohromady.Na české pravičácké voličské stádo to funguje dokonale.
07. 06. 2010 | 13:12

Rumcajs napsal(a):

Rejpal:

Dobrej nápad.

Asi by to znamenalo likvidaci levounů, ale třeba by Člověk v tísni pro ně taky připravil nějakou tu nahrážku voleb, by se mohli cejtit důležitě.
07. 06. 2010 | 13:14

Rumcajs napsal(a):

Nuba:

Ale že mu to trvalo,Haškovi! Asi nás chtěl trochu napínat, jestli se opravdu jednalo o úplatek nebo o náhodu srovnatelnou se vznikem života na Zemi.
07. 06. 2010 | 13:16

Rumcajs napsal(a):

Tenco:

Nenazval bych se přímo pravičákem, ale spíše praktikem.

Proto třeba nevěřím, že když necháš někde ležet hroudu zlata, že ji tam druhej den taky najdeš. Nebo že kdyš je něco zadarmo, že si každý vezme jen tolik, co potřebuje.
07. 06. 2010 | 13:19

Míla 2 napsal(a):

Mám takový dojem,že ze vzájemných napadání ODS a ČSSD,které zesílí při prvním neúspěšnému kroku pravice,dojde k výraznému vzestupu hlasů komunistům v komunálních a senátních volbách.ČSSD by musela hodně změnit kádrové obsazení ve vedení,vadí Zaorálek,Urban a v podstatě i Sobotka.A podzimní hlasy voliči budou,díky nepopulárním opatřením,dávat levici.
07. 06. 2010 | 13:23

JaE napsal(a):

Pane Kubáčku,

Jen více takových politologů, analytiků a psychiatrů! Stejně jako v hospici hrají největší roli slova povzbuzení, tak totéž platí pro soudobé reálie.

I za totality se nám spalo lépe s ozvěnou hlasů vojenských politruků, které nás ujišťovaly, že lidová armáda nad námi bdí ve dne v noci.

Dnes je nutno přesvědčit lidi, že byli zrozeni do boje o přežití. V tom spočívá ta mantra života. V reálné podobě nechť je krédem 14ti hodinová pracovní doba, práce o sobotách, bdělost nad trhem práce, flexibilita, schopnost převýšit druhého, odvaha dojíždět za prací a v neposlední řadě konzumace řepky.
Práce do pozdního seniorského věku by se měla stát samozřejmostí, stejně jako umění poprat se za svá pracovní práva bez asistence odborů za zadkem.

Je rovněž nutné, aby lidé dokázali abstrahovat od zažitých patologických návyků, jako jsou dovolená, pracovní neschopnost nebo snahy odcházet do předčasných důchodů. Potřebné je rozloučit se se s myšlenkami, že vědeckotechnická revoluce za nás bude něco řešit, zatímco my se budeme opalovat někde pláži.

K tomu všemu je třeba ještě mnoho a mnoho osvětové činnosti. Nelze vše nechat jen na sdělovacích prostředcích.
Proto páni politologové, analytici a psychologové nezapomeňte, co je vašim posláním.
07. 06. 2010 | 13:24

miro napsal(a):

Už pomalu pláču co se zde všechno dovídám , máme zde uznalé a skromné diskutéry, vždy zásadní, když jde o jejich stanovisko. Pak také odložené hošíky co nejsou chudí a pak také ty, kteří to vždy ví nejlépe a těm druhým blbcům to pořádně nandají, že nemluví k věci, ale pořád melou tu svojo jím zřejmě nevadí. Jak je ten život pestrý zvláště, když se můžeme vřádit na internetu ať nám píše levák či pravák nebo obojetný
07. 06. 2010 | 13:28

Nuba napsal(a):

Tenco

Rumcajs je folklór. Není třeba nad ním lámat hůl, ačkoli s časem baví čím dál tím méně lidí. Na druhé straně má tenčící se houfek skalních příznivců, kteří budou tvrdit jako třeba náš soused, že jazz není hudba, ale mlácení do kýblů.

Mě spíš ovšem s dovolením, zajímáte Vy, samurajský synku. Ten Váš šéf ve mně vzbuzuje idealistické představy, seriál o Cattanim a jeho boji s mafií a já se obávám, že zase budu za stotisíckrát zklamanou naivku.

To je pro mě ten pravý rébus, Rumcajs je čitelný jako stokrát obehraná karta, má už polámané růžky. Zcela jednoduše identifikovatelný.

Ale ten Váš Radek, to je jinačí káva, vzbudil Radkománii a ta potom může skončit v depresi. Pro své dobro doufám, že nedojde na antidepresiva. Se slzou v oku totiž vzpomínám na svěžího vánka Topolánka a na nové lufty - zelené v tričku nejsme Paroubkův hlas. Kde je všm konec !

Jak onehdá řekla zdejší vesnická komentátorka, která má hodně přes 60 let a jezdí na harlei.

"Pořád prší a ještě když k tomu přidám ty volby, tak to už je na psychiatrickou léčebnu :)"
07. 06. 2010 | 13:29

veverka napsal(a):

Samuraji
jsem rád že jsi tu,něco pro tebe mám.

John ustupuje, postavit vládu bude snazší
Agent provokatér ani škrt 10 miliard z resortu obrany již nejsou podmínkou, kvůli které Věci veřejné vyhrožovaly podporou jen menšinového kabinetu.Silně strana nestojí ani za zrušením poplatku za recept a následném rušení dalších poplatků ve zdravotnictví.

http://hn.ihned.cz/c1-44111...

Vzpomněl jsem si na tvé oblíbené "Volím VV,uvidíme"

Tak co teď vidíš?
07. 06. 2010 | 14:01

Tencokida Hnuj napsal(a):

bylo to pro :kočka šklíba
takže ctrl v :

VV jsou pro mě velkým, velkým zklamáním.
Pokud se takhle staví ke svým voličům, budou v předčasných volbách pohřbeni.

Proč předčasných ?
Protože pokud svůj přístup k plnění vlastního programu nezmění, dostanou v komunálkách červenou kartu.

Topolánek(hmm.. a já !:)) jim radil dobře. Měli zůstat u poctivé parlamentní práce a nervat se za každou cenu do exekutivy.

Takto to skutečně vypadá, že jde o pouhý marketingový tah rozmarného čeledníku, ne poctivou politiku via sliby voličům.
A Johnovy plky jsou ubohé.
Mělo mě to trknout, že tady psal blogy a nikdy neodpovídal na otázky. Teď už vím proč.
I když - kdoví jestli mu je nepsal někdo jiný. Tedy ty blogy. Na což jsem se jej mimochodem ptal taky.

Ještě ale naposledy napíšu " Uvidíme". Tedy do komunálek.

Mějte se.

P.S. Asi jsem udělal nakonec dobře, že jsem volil Zelené. Ale pokud se tady na aktualne.cz (protože NIKDE jinde jsem za VV - tedy kromě vylepení jednoho plakátu na mém domě- neagitoval) vyskytne někdo, kdo mi do klávesnice osobně napíše, že na základě mých úvah (agitek ?? - no vždy jsem se snažil svůj názor zargumentovat) se rozhodl pro VV i on, rád si s ním o tom poklepu klávesnic.

zde musím dodat, proč jsem nakonec volil zelené : VV měly jistých víc jak 10 %. A já jsem chtěl ať se do sněmovny dostane i zelená politika.

Jinak už 5 let nemám žádného šéfa. I když někdy poslechnu manželku spíše z jiných důvodů, než že bych byl přesvědčen, že má pravdu.
07. 06. 2010 | 14:04

rejpal napsal(a):

ad VV
Nevolil jsem je, má nedůvěra k tomuto seskupení byla obrovská. Nicmémě umím si představit situaci, že jejich politika může být alespoň po nějakou dobu ve shodě s mými zájmy. A rozhodně bych teď ještě nedělal žádné závěry, to uvidíme až dojde k sepsání koaliční smlouvy. Kdybych byl já hlavní postavou VV, pak bych nikdy v zásadních věcech neustoupil. Ne proto, že jsem křišťálově čistý charakter, ale hráčský instinkt by mi řekl, že karty jsou rozdány tak, že mohu vytěžit obrovský politický kapitál, ať už koalici dopustím nebo ne, a dokonce i kdybych vyvolal předčasné volby - pokud to bude odůvodnitelné programem a ne třeba dohadováním o posty. Navíc, pokud bych to udělal, jsem politická mrtvola. Zatím beztak nevíme nic - prohlášení Radka Johna nelze brát moc vážně.
07. 06. 2010 | 14:21

JaE napsal(a):

Veverka

A ještě k tomu vysoce kvalifikovaná slečna Kočí, režisérka programu VV

Řadu perliček o sáh převyšuje návrh na zřízení protikorupčního soudce odvolatelného prémiérem:-)

Fujtajbl, to ne ani do bakalářky v Plzni.
07. 06. 2010 | 14:30

Zan napsal(a):

Jak se zdá, tak bude stále dost pánů Ládíků co budou chrochtat, výt, či jinak sípat či spílat, ať bude na postu předsedy kdokoliv. Sprostota někteých pravopříznivců je typická....
07. 06. 2010 | 14:34

:°-/ napsal(a):

Jsou mladí a krásní (i ve spodním prádle). Ve volbách potírali "dynosaury", jak napsala jejich poslankyně K. Kočí. Pochopitelně tím "dynosaurem" myslela tato nadějná poslankyně, budoucí politoložka a současná vyjednavačka vládního programu mě.

A co pan Kalousek a jeho sedm tisíc preferenčních hlasů (v kraji s početnějším elektorátem, než-li je Ústecký kraj) ve volbách proti mým osmnácti tisícům? To již není "dynosaurus"? A co p. Zieleniec, to, předpokládám, také není "dynosaurus"? Za pár týdnů budou ministři strany Věci veřejné sedět v naprostém klidu ve vládě s "dynosaurem" Kalouskem a možná ještě s dalšími dinosaury.

Naše milá, nadějná, mladá "dynosaurka" má ještě velké rezervy v pravopisu. Dovoluji si však tvrdit, že VV stejným způsobem, jako přistupuje slečna Kočí k tomuto klíčovému slovu politického slovníku VV, budou přistupovat také ke svému volebnímu programu. Vykastrují jej velice rychle. Ponechají z něj jednu či dvě věci, které budou opakovat až do komunálních voleb v Praze. A pak se i nad nimi zavře voda.
07. 06. 2010 | 14:41

jarek napsal(a):

Ještě se budete všichní divit jak nám to nastavajici vlada nalajnuje ale co budete dělat potom zase jenom ty přiblblé řeči.
07. 06. 2010 | 14:54

jan holubář napsal(a):

Ano, souhlas s veverkou,Tencokida Hnuj dalšími. Jste opravdu prudce inteligetní....Skutečně je třeba ty sdělovací prostředky umravnit a dát šanci těm Kojzarů,, jamborů, Morávkům a dalším hvězdám komunistické žurnalistiky v RP ze 70 a 80 let. Pak skutečně nebudte mít důvod proklínat tu modrou .......Již budou pouze a jedině chválit tu pravou a autentickou ČSSD. A to oni skutečně umí. To my pamětníci víme
07. 06. 2010 | 15:07

Tencokida Hnuj napsal(a):

jan holubář
Co to tu melete, chlape ? Co to dedukujete za bláboly? ?? Z kterého mého příspěvku vyplývá vaše demagogie a pomluvy ?
07. 06. 2010 | 15:11

JaE napsal(a):

Jan Holubář
Broukat si "modrá je dobrá" ve frontě na veřejnou zakázku, to má logiku. Kloubouk dolů.
07. 06. 2010 | 15:20

jozka napsal(a):

jan holubar:

Ale my tam ty Kojzary mame. Jen se dneska jmenuji jinak :-)
07. 06. 2010 | 15:38

iga napsal(a):

Michal Macek
V kuzi Jiriho Paroubka jako v Kuzi Johna Malkoviche?
To bych neprala nikomu!
To nikdy!

http://www.youtube.com/watc...
07. 06. 2010 | 15:48

Ládik napsal(a):

Kydači,
že se doznáváte k agitování a zároveň nemáte šéfa (asi jste OSVČ), mi nejde dohromady. Já jsem neagitoval ani v zaměstnání. Kdybyste třeba levitoval, poletoval, pracoval... ale agitoval, sám...
07. 06. 2010 | 15:52

Ládik napsal(a):

Kdyby Paroubek napsal knížku, šla by určitě na dračku. Je jedno, o čem - už dopředu by to byl bestseller. Nevím, proč mu to nikdo neporadil. Výtěžek by mohl umořit dluh ČSSD za volby.
07. 06. 2010 | 15:56

papaláš napsal(a):

To s tím Paroubkem mi to nejde do hlavy. To vytrvalé médii označování za papaláše, dinosaura. Ai proto, že neposílal mobilem výhružné zprávy v německém jazyce, nedával novinářům pěstí, nekopal do aut, neukazoval za spolupráce s Kalouskem opozici fakáč v parlamentu, nedával na odiv své gule, nerozhodl odborně spou s Kalouskem,že ekonomická krize se nám vyhne a požadovaná úprava rozpočtu jak žádala opozice, aby nskončil takovou sekyrou, je poplašnou zprávou atd. A ti dinosauři jsou jen nalevo. Nečas, Kalousek,Bendl, Vondra a další, to jsou jezulátka. Když jsm četl různé komentáře v MF DNES- Bakalově tisku , kde se po záplavě modrých tunelů,lžidoktorů apod. muselo nějak reagovat, kde tam někde po půlce článku bude někde zamontovaný Paroubek.Většinou mě nezklamali. Těď bude na řadě Sobotka, Hašek,případně někdo jiný, kdo bude v čele ČSSD. Máme totiž v uvozovkách objektivní nezávisle závislá média. Některá více, některá zcela.
07. 06. 2010 | 16:03

Tencokida Hnuj napsal(a):

Ládík
Přečtěte si i závorku za mým přiznáním k "agitování".
A klidně si prolustrujte zdejší blogy, kde jsem takto "agitoval".
Vždy jsem se snažil argumentovat.

Nejdřív přemýšlet a pak mluvit, ehm, tedy psát. A úlně nejlepší je, předtím poslouchat, eh, tedy číst.

Vřele doporučuji. Vyvarujete se tak mnoha nedorozuměním v životě skutečném i virtuálním.

Láďači.
07. 06. 2010 | 16:12

Mlady socialni demokrat napsal(a):

myslim, ze novy sudruh predseda by mel byt doktor david rath. Je to nadejny politik, vyborny vedouci, skromny, inteligentni a slusny clovek se smyslem pro rodinne hodnoty, clovek, ktery nema prehnane zvysene sebevedomi, charakterove vady ci arogantni chovani, cela jeho rodina vzdy byla na spravne strane barikady a myslela levicove.
07. 06. 2010 | 16:26

Tencokida Hnuj napsal(a):

Ládík
A ještě něco k tomu OSVČ. Je to eufemismus pro označení živnostník. Tedy člověk , který žije a nechává žít.
Osoba samostatně výdělečně činná by to , kdyby dostála svému názvu, brzy musela zabalit. Nikdo nemůže šít samostatně výdělečně činně. Leda tak v blázinci. Ale tozas není tak úplnou osobou, že ?
Vždy musíte s někým spolunažívat, někoho využívat či zneužívat. Jinak zajdete hladem.
Mě se označení OSVČ zkrátka a dobře nelíbí.
Stejně jako zkratka TCKH. Někdo přehodí pár písmenek, nějaké ubere a budu mít na krku Komorouse. To víte že jo !

Láďači.
07. 06. 2010 | 16:31

Mike napsal(a):

Pánové, já nedělám z Paroubka modlu, mě jen uráží nízkost této stránky a autorů jako Kubáček, Suchá, Machová, Lipold, Slonková, kteří se půl roku živí jen tím, že špiní jednoho člověka, který neudělal nic jiného než, že jen má jiný politický názor než jejich spoznor / šéfredaktor tohoto aktualne.fuj. Všechno má svou mez únosnosti, Paroubek vyhrál volby, odešel sám a nikde neuplatńoval své právo se vrátit zpět. Přesto se tu objevil včera tupý článek o tom, že ho soc. dem zpátky do čela nechce. Kam až primitívnost této stránky sahá? To, co se tu na aktualne.fuj předvádí, nad tím už rozum zůstává stát.
07. 06. 2010 | 17:04

Ládik napsal(a):

Kydači,
"volím VV" jste měl za každým klikancem. A plakát jste vylepil na barák. Nakonec volíte zelené - snad proto, že máte blízko k biomase. Proč ten tyátr?
Málem jsem volil ČSSD. Ale když jsem četl slib, že Jyrka zašpuntuje Ejakul, převážila opatrnost a nevolil jsem nikoho.
07. 06. 2010 | 17:15

Ládik napsal(a):

Teď čtu, že Paroubek míří do byznysu. Tedy nic se nemění, jenom místo poslaneckého glejtu a stálého příjmu bude mít živnostenský list na poradenství. Kmotr Margarety ho zastoupí ve "sněmovně", prachy se posypou. Mafie na výsluní.
07. 06. 2010 | 17:24

politici jsou taky lidi napsal(a):

Souhlas s Mike..Paroubka osobně nemusim, levici jsem nikdy nevolil, ale to co letos předvedla pravicová- předevšim tištěná media to bylo opravdu ubohé. Bohužel pravicoví novinaři by si meli uvědomit , že pravici nejvic pomohou kritikou poměru v těchto stranách a ne hledáním nepřítele, který má jenom zakrýt vnitřní vyprazdněnost těchto stran.
07. 06. 2010 | 18:00

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, dal jsem si konečně kafe a zjišťuji, že je tu dost smutno. Myslím, že by to chtělo zas nějakou tu ódu tentokrát však přísně podnikatelskou. By si z toho zas někdo nedělal ubohou srandu. Beet beag, hip, hip hurá..
Veselé krizování a nezoufejte už bude jenom líp...
http://ateo.cz/f/images/c/C...
07. 06. 2010 | 18:08

politici jsou taky lidi napsal(a):

S papalašem taky souhlas lepe bych to neřekl..
07. 06. 2010 | 18:19

Bilderbergs napsal(a):

..bude zajimave, koho jako terc-target si u socanu kdo zvoli...parobek byl pomerne velmi dobry... malokdo umel vyhrotit rybnik kapriku do bezvedomi jistych lidi... vc.medialnich devek- drive gehorsame diener-u lokaju.., jak je nazyva prof.Tarpley v The obama deception /na http://www.zlo.cz/...az si zajemce prohledne ono expose A. Jonese... konecne i tady mu dojde , ze je to celou dobu HRA na levici a pravici...kdyz uz dokonce na youtube.com je klip a ne z kremlu... PROC JE DEMOKRACIE SPATNA ? a ze i Otcove Ustavy USA nedali ani jednou jedenkrat ono tragicke substantivum DEMOS-CRACIE..pak dojde i nam, jak seredne jsme naleteli... RULE BY LAW... to je, oc tu bezi.. spise melo... .a to nemusime studovat Solona... staci jeho zakony...no, a kdyz uz i pan knize prizna na http://www.ceskatelevize.cz Hyde park.. ze se zucastnil 2 prednasek bilderbergu, copak tim asi signalizuje ? opet volici byli volbami vysachovani...stale maji alternace k event.protikrokum, ze? zatim.....az nikdo neprijde k urnam, budou vysachovani oni, ale oni vedi, ze takovy status nenastane.. a to je ten problem...
07. 06. 2010 | 19:24

Tencokida Hnuj napsal(a):

Ládík
Jo. Volím VV. "UVIDÍME". Plus komentář, Laďači.
Nudíte mě.
Dobrá rada : Poslouchejte a čtěte. A co nejméně mluvte a pište. Tak půl roku.

Slaďačem.
07. 06. 2010 | 19:47

jarek napsal(a):

Jirko stejně jsi byl nejlepži takovy John ten Ti nesaha ani po paty.
07. 06. 2010 | 20:05

vlk napsal(a):

Soc dem ted´ skutečně stojí v těžké pozici a na rozcestí.

Dříve než bude rozhodovat, kdo bud e lídrem, bud e muset rozhodnout, kd y pořádat volební sjezd.
Soudím, že by rychlé svolání sjezdu bylo kontraproduktivní!
Jen by vyhrotilo pozice a rozjitřilo rány, které s e ani nestačily zacelit.

Prostě dal bych tomu čas a nechal bych sjezd na jaro příštího roku.

Jednak budeme mít za sebou d alší volby a jednak - kdo ví co nám do té doby nadělí famiglia 118.

A pak - nechal ybch sednut prach. A velmi pečlivě vybíral lídra.

Poslední volby ukázali, že pro místního voliče je d ost zásadní věcí image lídra. A jeho charisma.
Paroubek byl vnímán jako papaláš. Malý, tlustý , bez úsměvu.S bradavicí.
Bylpapalášem aniž by někdy letěl státním tryskáčem za státní prachy do Innsbrucku, se synem a lyžemi, samozřejmě vyjednávat s velvyslancem ve Vídni. Byl papaálše , aniž by někdy někomu ukázal jedničku. Byl papalášem, aniž by to valil po dálnici s majákem přes dvě kila, protože státnicky musel na tenis. Byl papalášem i přesto, že nikdy nenajížděl autem na novináře.... atd.a td.
prostě - malý , tlustý, s bradavicí a bez úsměvu.
Co je proti tomu nepřílši vysoký, spící roztomile šišlající se skelným pohledem???

Soc dem udělá jen dobře, když bud e velmi pečlivě hledat, vybírat, vážit. A musí sehnat nějen člověka schopního vést, ale také čověka s charismatm. A hroší kůží.
A co se týče charisma, to prostě nemá ani Hašek ani SObotka.

Autor s e hluboc e mýlí, když píše, že soc dem má mnoho person, které by mohli po Paroubkovi fungovat.
Nemá. A nikdy se o pěstování svých budoucích lídrů nestarala.
Za Zemana to nebylo možné. ZA Špidly na to nebylo dost času, za Paroubka obojí.
přišel ča s s tím něco dělat. Nadějí , alespoň z mého hlediska - jsou hejtmani. Ale jen někteří. Emmerová, Vaňhová? Palas? Špatně. Další, alespoň c o o nich slyším jsou prostě druhá liga.

Jednoznačně dobré reference , vedle Haška má Zimola. A potom Myšák.
OS udělala chybu, že nekatapultovala kdysi do vrcholné politiky Tošenovskéhoa .. Zahradníka! Stejně jako Zimola z Budějek.

SOc dem by neměla stejnou chybu opakovat. Měla by začít myslet. A hodně myslet. A v klidu a tichu připravovat Zimolu. Mladý, s tahem na bránu, espritem. Vypadá k světu.

Nevím, ale jestli má hroší kůži. Ta totiž bud e pro lídra soc dem nezbytně třeba. V palbě českých sdělovadel v pozici partajních agitek pravého spektra to prostě jinak nepůjde.
Kdyby soc d em zvolila do s vého čela Komenského, bud e málo vzdělaný, kdyby Winstona Churchilla, byl by to hulvát s diktátorskými sklony a a papaláš, kdyby Nazaretského, byl by to málo pokorný šarlatán...To je výchozí pozice pro nového předsedu soc dem.

Stačí si přečíst zdejší ládíky, Petry, mladé sociální demokraty, Rumy, když schází cajs, atd. atd.
07. 06. 2010 | 20:14

Rumcajs napsal(a):

Nuba:

Žádný fan klub tady nemám. Maximálně pár lidí, s kterýma se rád pozdravím.

Budování fan klubů přenechám jiným.
07. 06. 2010 | 20:36

veverka napsal(a):

Samuraji
těmhle stranám(VV,TOP) je naprosto fuk,jestli se dostanou do parlamentu i příště,jsou to strany na JEDNO použití,jejich účelem je zajistit dostatek hlasů pro vládu ODS v tomto volebním období.Pokud začnou před příštími volbami ztrácet preference,tak podle stále stejného a na české pravicové stádo perfektně fungujícího scénáře prostě založí zase nějaký další nový modrý satelit.A voliči,hlavně prvovoliči a mladí bez zkušenností co se snadno nechají mediálně zmasírovat opět půjdou a poslušně hodí.Hop a je to tam,ODS dále vládne,"podnikatelští" paraziti přisátí na erár můžou dál sát.Dinosauři už nejsou dinosauři,10 miliard převést z armády do škol už nechceme,poplatky zrušit taky ne a agenta provokatéra jsme si rozmysleli,vždyť je přeci nutný nějaký ten kompromis....
07. 06. 2010 | 20:44

Moravan napsal(a):

Paroubek a podnikání : Ispirace, či "Léčba" Grossem ?
07. 06. 2010 | 20:52

Tencokida Hnuj napsal(a):

veverka
Myslím si, že znovu se dají zmanipulovat pouze blbci.
A věřím, že blbců je čím dál tím méně.

Tencokida Hnuj :

Dobrý den. Jste programová ředitelka. Řekněte mi prosím, kterých konkrétních částí programu VV se nevzdáte za žádnou cenu a které právní úpravy či nové zákony navrhnete ještě do termínu konání komunálních voleb.

Kristýna Kočí:
Dobrý den, naprosto esenciální pro náš program je boj s dalším zadlužováním země, antikorupční balíček a širší zapojení občanů do politického rozhodování (přímá volba prezidenta, zákon o obecném referendu)...Co se stihne navrhnout již v legislativním návrhu do komunálních voleb, které jsou již v říjnu, dnes nedokáží predikovat. Doufám, že se nám podaří schálit úsporný rozpočet na příští rok.

Od programové ředitelky bych čekal konkrétnější odpověď než jen doufání ve schválení státního rozpočtu.
07. 06. 2010 | 20:58

Vico napsal(a):

Tak jsem se vrátil z podvečerního tenisu. Tři nula na sety. Samozřejmě v můj neprospěch :-(

Nic se od minulé soboty nedaří.

Ještě, že je alespoň tady legrace. Pyrhhoubek utrpěl vítězství v dvanáctém kole těsně na body, když vteřinu před gongem dostal petelici, ale ne od Nečase, který hledal s rozbitým nosem upadený chránič na zuby, ale od nespokojeného pištícího obecenstva.

Místo, aby s roztrženým obočím čekal, až mu k tomu najatý šašek zvedne za hurónského smíchu hvízdajících Hvížďalů ruku a místo mistrovského pásu nasadí papírovou korunu, oznámil konec kariéry.

Tak takhle jste si to Kojzaři nepředstavovali. Největší legra přece je, když se kňour dobíjí na bezpečnou vzdálenost ostrými dlouhými bidly.

Nějak nepasuje, že Duce či Hitler pokládá funkce a odchází. Dokonce z politiky. Kurva a co ty slibované gladiátorské hry?

Za druhé poplatky. Hernajs, proč je ruší? Tady to vidíte, jak těm socanům ve skutečnosti záleží na voličích!

Asi stejně jako hvězdě manéže Johnovi například. Bylo přece avizováno, že dříve nebo později se socani zasadí o zrušení zdravotních poplatků. Lapidárně - proti větru se chc´t nedá. Julínek se už hrne na zdravotnictví s Cikrtem na čackých ramenou. Tak velkou vodu socanské pytle s pískem nezastaví.

Suverénní volič rozhodl. Stop dalšímu zadlužování. Za námi Athény. Rveme se s Řeckem, kdo bude první na pásce. Aspoň ten cifršpion Janota to říká...

Na FB pod vedením Mádla a Issové se tvoří skupina protestující proti školnému. Asi budou přesvědčovat dědka a bábu, ať se přidají. Totální endoprotéza kyčelního kloubu, dědku, počká, stejně nejsi v pořadí a až budeš, natáhneš bačkory.

Byl bych sám proti sobě, aby se mi nelíbilo heslo, že bude líp.

Slovy Tenca "Uvidíme!"
07. 06. 2010 | 21:38

Komodor napsal(a):

Pokud chce levice uspět v moderní době, musí udělat několik kroků. Prvním krokem je odstrtanění slova komunismus z půdy parlamentu. dalším krokem je oslovení voličů, kteří radši nic nevolili. To můžou udělat tak, že socdem se rozštěpí na několik jiných stran jako to udělala pravice. Neštěstím pro sociální demokracii bylo v tom, že někteří rádoby politici měli osobní ambice a pohřbívali tím Zemanovu stranu. kdyby nemlsali po prezidentování a podporovali by levicovou platformu, mohli by nyní sestavovat vládu sami. Inu, kdo chce moc, nemá nic.
07. 06. 2010 | 22:22

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, tak jsem opět u klábosníce, kucí rudí a musím říct, že léčba koloťukem je absolutně skvělá.
Ovšem opakovaný vtip, že...
Veselé krizování, bude líp...
http://ateo.cz/f/images/h/h...
07. 06. 2010 | 22:46

Franta napsal(a):

Jediný kdo je schopen stranu vést a někam ji dovést je pan Rath. Ten jediný, když něco řekne tak to dodrží a většinou má pravdu. Řekl, že se léky v květnu zdraží a ejhle ono se stalo. A ti hlupáci co věřili pravici, že se se zlevní čumí v lekárně jak puci a bude hůř, ale tak si to většina zvolila. Jak že je to o tom pařezu?
08. 06. 2010 | 00:02

veverka napsal(a):

Tencokida Hnuj

"Myslím si, že znovu se dají zmanipulovat pouze blbci."

Tak to se bohužel mýlíš,výsledek těchto voleb je toho zářným důkazem.A tak si užijeme Julínka s Kalouskem další 4 roky a kníže s Vondrou nám sem jistě nacpou nějakou tu základničku.Sice už jim v tom nebude pomáhat Bursík s biomasou,ale zas na to mají Johna.Prašť jako uhoď.
http://aktualne.centrum.cz/...
08. 06. 2010 | 00:21

Ládik napsal(a):

Vlku, co se o mě otíráš? Poradím ti, kdo by byl dobrý lídr čssd. Žádný Zimola, toho nikdo nezná. Měl by to být CHLOROCEBUS AETHIOPS PYGERYTHRUS, splňující nejpřísnější kritéria, kladená na předsedu. Sjednocující, komunikativní, chápavý.
08. 06. 2010 | 04:53

Ládik napsal(a):

Má jedinou vadu - hybridizuje (kříží se). "V Etiopii, poblíž řeky Omo, hybridizuje s kočkodanem obecným bělozeleným. V Ugandě hybridizuje s kočkodanem obecným tantalem." (wiki).
08. 06. 2010 | 05:00

Mike napsal(a):

Veverko, perfektní. Stále více se člověk přesvědčuje, že před volbami nešlo o souboj idejí a směrů politiky, ale jen o dobře finančně promazanou štvanici sdělovacích prostředků proti ČSSD. Zajímavé je, že pokud by Ungr s jeho modrým štábem zde byli ideově čestní, měli tuto štvanici spustit proti komunistům, Zemanovi, ale zajímavé, nespustili. Z čehož lze vyvodit, že cílem aktuálně.fuj, nebyly ideové pohnutky, ale jen prostá a nízká snaha, jak ovlivnit volby ovlivněním ovlivnitelných voličů. K těm ovlivnitelným voličům, zajímavý je fakt, že občané měli možnost po dobu téměř 3 roky sledovat představení garnitury, která začne víceméně opět vládnout. Období prolezlé korupcí, lobbismem a ekonomickou krizí, deficit státních financí v astronomických výšinách. Přesto konkrétní statistické výsledky neúspěšnosti bývalé vlády bylo možno přebít štvanicí sdělovacích prostředků. Z toho je člověkovi smutno, jak málo stačí lidskému stádu. VV samozřejmě nakonec ustoupí od všeho, co před volbami tvrdilo. Šlo přece jen o to, dát pár naivním voličům pocit, že hlasují pro „dobro“ této společnosti. Dobře cílená „očistná“ kampaň skončila s těmito volbami a teď´ zase přišel čas na rozdělování těch hmotných státků, tedy státních zakázek, kdy, jak se říká, začnou mlčet múzy. A jak je tu řečeno, Kalousek je věčný a pro ty další se založí nová strana s novou blamáží, až tahle garnitura zklame. To, až kam zašel Kalousek, že si slušně řečeno „upravil“ statistiku státního deficitu, tak hluboce zajít se snad nikdo ještě z politiků zajít neodvážil. Nevadí, postavíme tohoto podvodníka znovu do vlády. Jenže na to musí přijít mladí, kteří si tento podvod zkrátka nepamatují anebo lidí, kterým jsou natolik hloupí, že jim to nevadí, jak se čísla přepisují tužkou, aby na venek vypadala líbivěji.
08. 06. 2010 | 05:19

Petr Veselý napsal(a):

Inu, ještě si domorodci vzpomenou, že nevolili Berouskových medvědy!
08. 06. 2010 | 07:35

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, si pište sockomové, us základnička bude a bude konečně klid pátokolonisti. Měla tu už být ostatně od pětaštyrycátého a ušetřili bychom si skoro padesát let front na banány a toaletní papír...
Veselé krizování, bude líp...
http://www.shodka.net/attac...
08. 06. 2010 | 10:02

vlk napsal(a):

Ládíku
otírám? ale ale ?
Ládik napsal(a):
Kdo se ocitne v jeho kůži, bude chrochtat.
07.06.2010 07:46:41
08. 06. 2010 | 10:04

Archeopteryx napsal(a):

Muj nazor na nejvhodnejsi kandidaty na predsedu CSSD:
1) Jan Svejnar
2) Jaroslav Foldyna
3) Radko Martinek
08. 06. 2010 | 15:58

Ládik napsal(a):

vlk:
a co když jsem myslel "chrochtat blahem"?

archeopteryx:
moji kandidáti na onen post:
1) kočkodan červenozelený
2) Kočka (lhostejno)
2) Ščuka
08. 06. 2010 | 16:56

tata napsal(a):

pane RUMCAJ

ŠKOD,ŠKODA,ŠKODA,TO SE VAM TA NENAVIST ZADŘELA pod kuži,to co jste uved si mužete vyhledat že jen lžete,co zbylo z velikana?

NEVIM JAK RYCHLEjC SEte vyhry mohl zbavit,když ji okamžitě okomentoval vyberem charitu což je jasne že se toho vzdal okamžitě což i nasledně učinil,ono to papirovaní není až tak jednoduche a jestli se nemylim tak ta vyhra ho naopak stala peníze protože se platí daně,ovšem nevim jak je to když se to da charitě,stoji to zato se ztrapnovat?ono nenavist zatemnuje na vas je to nejvice vidět nechapu co se stalo,hodně sem bral že rad provokujete,a dost lidi se nato chytlo,ale davno to přerostlo jen v nenavist pozor at vas nestraví,dnes sem vas definitivně přiřadil k sojkovi a jeho dalším nickum ztrata času se k vam vyjadřovat. naposledy přeji přesto pekny den.
08. 06. 2010 | 18:04

PatientO.T. napsal(a):

Charisma, charisma. Ano, to je to, co potřebuje sociálně demokratický leader.
Divím se, že to Paroubkovi nikdo neporadil :-)

CHARISMA
Is it my fortune or my fame
Is it my money or my name
Is it my personality
Or just my sexuality, yeah, yeah

What is my charisma
What is my charisma, yeah

Is it my body or my brain
Do I drive you insane, ha
Is it the power of my touch
Do you need me too much, too much, too much

What is my charisma, what is my, what is my
What is my charisma
Is it my fortune or my fame
What is my, is it my money or my name, charisma, yeah
What is my, yeah, yeah, yeah, charisma

What is my charisma, what is it I've got
What is it about me that gets you so hot, hot, yeah

Am I the master of your soul
Do you lose all control, ha
Is it my fire or my flame
Do I drive you insane, charisma

What is my charisma, yeah
What is my, is it my fire or my flame, charisma
What is my charisma
What is my charisma
Is it my body or my brain
What is my, is it my money or my name, charisma
And do I drive you insane
What is my, what is my, what is my, charisma
What is my, is it my fortune or my fame, charisma
And do I drive you insane
What is my, what is my, what is my, charisma
What is my, what is my, what is my, charisma
Charisma, charisma
What is my, what is my, what is my, charisma
What is my, what is my, what is my, charisma
Charisma, charisma
What is my, what is my, what is my, charisma

http://www.youtube.com/watc...
08. 06. 2010 | 21:10

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, charismatici v plné kráse...
http://media.novinky.cz/729...
08. 06. 2010 | 21:22

Pípa napsal(a):

Já být ČSSD, tak to balím. Ať si tuto zemi přebarví na modro. Je vidět, že o demokracii nikomu nejde. Mají totalitu hluboko pod kůží. Jednou rudou, podruhé modrou a nakonec třeba hnědou nebo černou. Je to stádo hyen skvrnitých. Stačí jim pár hesel, terč pro nenávist a kus žvance. Levice, představovaná ČSSD má daleko k dokonalosti, ale co, resp.kdo je dokonalý? Chce to jen stejný metr na všechny, trochu rozumu a čas. Ale tyto extrémy, zprave doleva a zleva doprava jsou špatné. Plný plyn a hned plné brzdy. To je známka primitivizmu. Lepší je stabilita a kultivace. Jenže, to bychom nemohli být v Čechách. U husitů. Ti ve jménu Pod obojí zničí všechno. Špatné i dobré.
09. 06. 2010 | 00:39

Tencokida Hnuj napsal(a):

není ovšem charisma jako charisma

http://zpravy.idnes.cz/vide...
Tahle by rozesmála i soudce co soudili Saddama . Asi by ho v rozmaru pustili a ji by mumifikovali a vystavili v Bagdádském Muzeu.
09. 06. 2010 | 14:10

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy