Soudruzi, mládež nám podléhá módním vlivům. Tak pravil Nečas

11. 09. 2012 | 09:55
Přečteno 12683 krát
Strojírenský veletrh samozřejmě není místem, kde se řeční o nedělitelnosti lidských práv. Nikdy to tak nebylo, naopak, z logiky věci tu politici podkuřují průmyslu a průmyslníkům. Potud všechno v pořádku. Nejsme na Fóru 2000, ani Člověka v tísni nevidět.

Ale tak tupý referát, jaký tu v pondělí přednesl plazmový fyzik Petr Nečas, není snad hoden ani fachidiotů.

Místo rozboru jeho tezí typu "dalajlámismus" a "Temelín, naše spása" úplně stačí, když spočítáme, kolikrát použil přívlastek "módní". Takže:

... abychom nikdy nepodlehli módním tezím o deindustrializaci ...

... patřit mezi země používající zdravý rozum při jednání na úrovni Evropské unii, které nepodléhají módním vlivům a různým moderním náboženstvím typu globálního oteplování způsobeného člověkem ...

... musíme také zabránit některým módním politickým projevům, které objektivně řečeno mají dopad do našeho exportu ... (zabránit módním politickým projevům - to je výrok, za který by se nestyděl ani Miloš Jakeš v roce 1989).

... přesto se část politiků nechá unést touto módní vlnou povzbuzenou především novináři ... (o procesu s Pussy Riot)

... jde pouze o módní teorie, na které nemáme takhle hloupě naskakovat ... (na okraj okupace Tibetu).

Soudruzi, mládež nám podléhá módním vlivům. Bítlsáci a máničky, ostříhat!

Předseda vlády ve skutečnosti nemluvil k průmyslníkům, ale směrem k Hradu. Na ostudnosti jeho proslovu to ovšem nic nemění.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

myrta napsal(a):

Mám dojem,že Nečasovi už totálně přeskočilo a opravdu mu "šíbe".Nejvyšší čas,aby skončil.Kdysi řekl,že v politice se buď "udělá" nebo "odělá".To druhé sedí.
11. 09. 2012 | 10:11

aga napsal(a):

To, že je Nečas fachidiot ještě neznamená, že Pussy Riot jsou předvojem pravdy, lásky, pokroku a demokracie a že dalajlama nebyl na výplatnici CIA (http://blisty.cz/art/39783.htm). Motivace těch, co - pozor pane Lipolde, ať Vás netrefí - naskakují na mediálně koordinovanou módní vlnu jejich adorace a obhajoby i za cenu praktických negativních následků pro naši zem je vskutku pochybná, a fachidiotismus Nečase na tom nic nemění.
11. 09. 2012 | 10:20

Gudka napsal(a):

Nečas se nejspíš musel zbláznit, když opustil tuhou kazajku politické korektnosti a nazval kampaň kolem "Poševní vzpoury" (neboť tak lze nevulgárně přeložit vulgární anglický název skupiny moskevských exhibicionistek) pravým jménem, totiž nevkusností. Zřejmě mu nedošlo, jak pečlivě tato nechutnost byla připravena, režírována, a vytěžena. A že to koneckonců nebylo zadarmo. Tudíž, dopustil se vlastně jakéhosi maření investice.
Smál jsem se, až jsem skoro škytal, nad pohoršeností mainstreamácké moderátorky Kroužkové, která se celá šokovaná utekla pro podporu k socdemáckému politikovi, který ji zklamal a rozčilil, když potvrdil, že vláda skutečně dotyčným chuligánkám podporu vyjádřila, a to ústy ministra zahraničí, na což Kroužková v tom rozhořčení zřejmě zapomněla. Kochal jsem se pak tím, jak žádná z televizí tuto věc ve zprávách ani nevzpomněla. Prostě to potlačují.
11. 09. 2012 | 10:22

Pavel13 napsal(a):

Kdo ví, jestli mluvil k Hradu nebo jen četl, co mu z Hradu poslali. Chudák, vždycky, když mu kamarádi ubližují, jde s prosíkem k tatínkovi na Hrad.
Kdyby ten text byl alespoň profesionální a chytrý, ne takto ideologicky zabedněný a ubohý. Na tom Hradě fakt sídlí výkvět.
11. 09. 2012 | 10:30

Občan napsal(a):

Nejhorší na tom je, pane Lipolde, že v tom má Nečas zcela vyjímečně pravdu.
Módní vlny, jako je jím trefně označený "dalajlámismus", i jím neoznačený "tibetismus", účelově zneužívaný "lickoprávismus", "tymošenkismus" a podobné naší miniekonomice skutečně jen škodí.

Samozřejmě vím, že Nečasovy pindy byly stejně účelové jako -ismy, jež napadl ; jenže mimořádně trefily do černého.
11. 09. 2012 | 10:34

český maloměšťák napsal(a):

Banální projevy slaboduchách nemá cenu komentovat /výjimku činím jen u Pepy Řepy - mého mazlíka/.

Zarazil mě spíše Hanákův důrazný požadavek - aby on /respektive ti, které zastupuje/ byli přizváni k tomu, až se bude vybírat nový šéf Czech Trade.

Czech Trade je ale isntitucí, která je placena penězi všech daňových poplatníků. Rozděluje jejich peníze, také daňové pobídky mají vztah k celému fiskálu - tak jak je generován či naopak utrácen všemi daňovými polatníky (ostatně je známo, že k vykrádání rozpočtu dochází podnikatelským sektorem).
Trochu mě to připomnělo Mussoliniho korporátní fašismus. Ta snaha o ještě větší vliv na struktury státu.
Normální premiér by na to měl zareagovat tím, že by řekl, že ke jmenování šéfa Czech Trade se samozřejmě má právo vyjádřit jakékoliv sdružení, jakákoliv občanská iniciativa - kdokoliv. Ale rozhodne se podle předem známých kritérií a procesně tak, aby se vyloučil nátlak jakékoliv lobbyistické skupiny.

Divím se, že toto novináři nezachytili.

Ostatně i noviny jsou mnohdy plné banalit, že...nejen projev pana Nečase.
11. 09. 2012 | 10:40

Pravda napsal(a):

aga:

Nevěřil bych všemu co napíší Britské listy. Tento neseriozní deník píše to co se hodí současné neomarxistické levici
11. 09. 2012 | 10:40

český maloměšťák napsal(a):

apendix
Poslední věty blogu vyznívají dost pravdivě. Malý ogárek z Valašska si cucá palec - neb ho Stlejda z Hladu pokáral.
Ostatně nazývat stlejdy - byť by ani z Hradu nebyli....debily...:))
....to se nesluší. Zejména ogárci z křesdťansko-esessemácko - občanských rodin by toto provádět neměli.
11. 09. 2012 | 10:44

stoppa napsal(a):

Pravda

Mandrake ty už máš zase nový nick?
11. 09. 2012 | 10:44

Aleš napsal(a):

Jak to je?
Koupil už Babiš Centrum Holding?
Skoro to vypadá, že jo.
Nebo je to jen signál: "Andreji, jsme připraveni...!"?
11. 09. 2012 | 10:48

Inzerent napsal(a):

Inzerát:
Vyměním jedno vystoupení premiéra za vystoupení skupiny
Pussy Riot
11. 09. 2012 | 10:51

bohorodičko, vyžeň putina napsal(a):

nečas potěšil komouše. slušne lidi naštval. trumfnul i povolební projev soudruha paroubka.
11. 09. 2012 | 10:53

Taoiseach napsal(a):

Nojo, pane Lipolde,
vždyť on to má pan předseda Strany a Vlády tak těžké. Tolik se snaží vlichotit Britům - a oni nevděčníci ... chudáček Klaus už je jako kůl v plotě...

viz: http://www.euractiv.com/fr/energie-efficacite/tva-verte-le-gouvernement-britan-news-514704

"British Energy and Climate Change Minister" (tedy britský ministr energetiky a MODERNÍHO NÁBOŽENSTVÍ typu globálního oteplování) "Gregory Barker announced on Twitter that he has the support of the British government in fighting the EU's ruling on a 'green VAT'." (Tedy UK překvapivě útočí na EU ze zelené strany)

"Britain applies a lower rate of VAT on the supply and installation of solar panels, wind and water turbines..."
No nejsou ti Britové fakt blbí? Když Nečas jasně říká: "Musíme zkrotit obnovitelné zdroje energie. Je skutečností, že se stávají brzdou naší ekonomiky."?
11. 09. 2012 | 10:54

Kleofáš napsal(a):

to já teď ujíždím na módní vlně "lipoldismu". Vyholím si čelo do půl lebky a tvář nechám zarůst tří až čtyř denním strništěm. Uvidíme, jestli to Nečas bude komentovat...
11. 09. 2012 | 10:58

Bestia Triumphans napsal(a):

Bolševici na diskusi teď mají problém - nemaj rádi ani Dalajlámu, ani Nečase.
Jsou zvyklí se lísat k čínským soudruhům, ale spolu s Nečasem?
Jsou z toho celí zmatení.
Co teď, soudruzi?
Škoda, že už není Kominterna, udala by vám kurs.
11. 09. 2012 | 11:00

Zeměžluč napsal(a):

to aga: ani hňup by nenapsal, že protest proti okupaci Tibetu Rudou Čínou, vraždění a deportacím jeho obyvatel tehdy a změna demografického složení obyvatelstva, přičemž z domorodců jsou děláni občani třetího řádu je "módní vlna adorace..." měl byste se nad sebou zamyslet a pokud by se vám líbilo v takovém systému existovat, nemůžete zazlívat nacistům protektorát. Co se týče výplatních listin CIA - mně by spíš zajímalo kdo je u nás na výplatní listině KGB, za dvacet let jsme neodhalili jediného agenta a to jich tu za komančů muselo být. zkuste nad tím popřemýšlet.
11. 09. 2012 | 11:01

Rosťa napsal(a):

Mám v živé paměti, jak uzavřela Čína velkou zakázku v Tatře. Havel nelenil a pozval si dalajlámu. Čína na protest samozřejmě zakázku zrušila. Zaměstnanci Tatry šli na dlažbu, ale Havel se tetelil blahem, jak to Číně nandal.
Na internetu se dá najít to velkolepé umění děvčat. Pokud knížepán a jemu podobní se rozplývají nad těmi excesy, tak stejně měli plesat nad výkonem malíře tykadýlek. Ale to se jim jaksi nehodí do krámu. Poprvé jsem od Nečase zaregistroval něco, co má hlavu a patu, což k jeho dosavadním krokům opravdu, ale opravdu nesedí.
11. 09. 2012 | 11:02

stoppa napsal(a):

Nečasovi už přeskočilo. Ztrácí orientaci. Už jen čekám kdy vypoví věrnost Tymošenkové a poskytne audienci Smetanovi.
11. 09. 2012 | 11:03

aga napsal(a):

Zeměžluč

Ti, co nejhlasitěji protestují proti tomu, že Čína svým vpádem zrušila feudální systém v Tibetu, kdy většina obyvatel patřila klášterům jak dobytek, by vůbec nic nenamítali, kdyby se poměry v Čechách vrátily před dobu Josefa II. a kdyby i tady znovu zavládl feudální pořádek. Takže se mě nesnažte dojmout, jste buď naivní či demagogický.
11. 09. 2012 | 11:06

Vag napsal(a):

Vida jak si svazák Nečas notuje se soudruhy Grebeníčkem a spol.
11. 09. 2012 | 11:06

aga napsal(a):

Rosťa, Stoppa

Nečas je améba, která se pohne směrem, kterým je nakopnuta. A momentálně je kolem něj těch kopajících noh halt moc, to je vše. Zajímavé jsou motivace těch kopajících, ne Nečase.
11. 09. 2012 | 11:09

Grőssling napsal(a):

Lipolde, obyvatele této země nejpozději od poloviny 19. století živí výkony řemesel a průmyslu exportované a prodávané v zahraničí. Podíl sofistikovaných produktů globálních kreativců je zatím v tomto exportu mizivý.
Opravdu nás nenakrmí, když si budeme vzájemně žehlit košile !

Hledě na Váš profil, řekl bych, že jste nic pořádného pro živobytí spoluobčanů ještě v životě neudělal. Nebo se pletu ? Vyrobil jste někdy něco, nebo ve spolupráci s někým, co se Vám poté podařilo prodat v zahraničí ? Soudě podle nevalné finanční situace plátku, pro který pracujete a od kterého prchají investoři soudím, že nikoliv.

Škrabácké posluhování kapitálu a moci, kterým jste se živil, je větší příživnictví než výkony většiny našich cikánských spoluobčanů.

Tak slabingera Nečase nepoučujte. Konečně mu došlo, že kdáky Veškrny o Tibeťanech, nebo akce na zničení Putina k ničemu nevedou.
Česku těžce škodí. Přišel na to sice pozdě, ale přece. Jediná pravda je, že by měl také vypadnout klaun jeden.
11. 09. 2012 | 11:13

bohorodičko, vyžeň putina napsal(a):

vůbec nechápu , co tím nečas sledoval. ksčm a čssd voliče stejně nepřetáhne a spousta lidí, kteří byli ještě ochotní ODS volit, zhnuseně odejdou.
11. 09. 2012 | 11:14

razdva napsal(a):

Stoppa:
Audienci Nečas Smetanovi neudělí. Smetana nazval hradního pána zlodějem.
11. 09. 2012 | 11:16

Gudka napsal(a):

Hovene

co tím sledoval sice nechápu, leč skutečností je, že - jsa premiérem země - zmařil investici, jelikož akce moskevských exhibicionistek plus veškerý přídatný cirkeus jistě nebyly zadarmo - a teď jsou to vyhozené peníze, anžto celá akce je čím dál směšnější. Tak aby nás kvůli Poševní vzpouře ještě nakonec nečekala arbitráž.
11. 09. 2012 | 11:21

aga napsal(a):

Grossling

Pan Lipold náhodou chrlí pro spoluobčany velmi užitečné přehledy hospod a zahradních restaurací v Praze. Přímo z nich sálá hluboká a důkladná osobní znalost materie. Tak nekřivdit!
11. 09. 2012 | 11:22

Taoiseach napsal(a):

aga
"...kdyby se poměry v Čechách vrátily před dobu Josefa II."
Pane kolego, jen mimochodem, o to nejvíc usiluje Jeho Eminence, která se paktuje s Klausem přesně stejně jako Patriarcha Kirill s Putinem.

Grőssling
"...Česku těžce škodí."
Byla by nějaká 'tvrdá' fakta?
11. 09. 2012 | 11:22

Pravda a láska napsal(a):

Je smutným faktem, že "módní" "nemódní" tentokrát Nečas trefil hřebík na hlavičku, minimálně s Pussy Riot.
Je otázka, jestli pan Lipold v otázce Pussy Riot jedná jen z neznalosti, nebo z hlouposti (podobně jako když česká veřejnost podepisovala antichartu, aniž četla Chartu), nebo ze zlého úmyslu.
Naše média vytvořila mýtus dívčí hudební skupiny Pussy Riot, kterou utlačuje zlý Putin za to, že o něm napsala písničku. Nic není vzdálenější pravdě.
Pussy Riot je skupina - ale obscénních provokatérek bez zábran. Ponechme stranou vulgární název (byť se nám Lippoldové snaží vtloukat do hlavy, že "pussy" v tomto případě znamená "kočička"), ale jak jinak nazvat děvy, které veřejně souloží (byť se skvělým politickým cílem - veřejnou souloží znemožnit zvolení Medvěděva) viz: urod.ru/news/6207/ , nebo si do vag.. (nevím, jestli by celý název tohoto dámského tělesného orgánu prošel přes cenzora) veřejně vsunují zmražené kuře - viz: imagebam.com/gallery/j2uu100acnkwnpr4g3xlsx4blbm3ot18.
Zákony, které chrání slušné lidi před urážkami a obscénostmi mají všechny vyspělé země světa a ve všech by Pussy Riot odešly s trestem. Pokud tomu pan Lippold nevěří, ať si představí, že by Paula Wild s Robertem Rosenbergem vrthly do Staronové synagogy a začali zpívat : "Hov.. Hov.. Hov.. Jehovovo, El Šadaji vyžeň slouhu židovských bank Fišera" - což je přesně to, co - ovšem ve vztahu k pravoslaví - zpívaly tyto povedené "hudebnice"? A Chrám, který si Pussy Riot pro exhibici zvolily, je Rusy považován za nejsvětější místo v Rusku.
Rusové nám nepochybně historicky hodně ublížili, ale vyhrocovat vzájemné vztahy za cenu toho, že budeme do médií lhát, nepomůže ani exportu, ale ani normální slušnosti. Protože Lipoldové a podobní touto svojí argumentací klesají hluboko i pod úroveň Putina.
Proto je dobře, že Nečas na sklonku své vlády veřejně přiznal, že kauza Pussy Riot je zbytečný a lživý výpad českých médií, umělců a politiků proti Rusku.
11. 09. 2012 | 11:22

Rosťa napsal(a):

aga
Asi máte pravdu. Celkem logicky to popsal i pan Grőssling. Těžko se tomu dá něco vytknout. Bude zajímavé sledovat, kolik takénovinářů a podobných přisluhovačů se na toto téma v mediích ozve.
11. 09. 2012 | 11:27

frydolin napsal(a):

Možná, že v Číně a Rusku jsou jen špatně nastaveny řídící procesy...
11. 09. 2012 | 11:29

aga napsal(a):

Taoiseach

Patriarcha Kyrill je hlavou "národní" církve, která má spolu s "trůnem" stejný cíl - zachování země. Duka je prodlouženou rukou nadnárodní chobotnice, která má cíle přesně opačné. Z tohoto pohledu považuji Vaši poznámku za zcela mimochodnou.
11. 09. 2012 | 11:30

Drzá zrzka napsal(a):

Pravda a láska

Je rozdíl mezi pojmy Rusko a Putin nebo Putin i Rusko jedno jsou?
11. 09. 2012 | 11:31

Grőssling napsal(a):

Taoiseach také napsal(a):


Grőssling
"...Česku těžce škodí."
Byla by nějaká 'tvrdá' fakta?

Těch jsou hromady, stačí se zeptat některého z průmyslníků, kteří bojují o zakázky v zahraničí. Jenom jedna malá osobní zkušenost z poloviny 90tých let, kdy zuřivost Veškrny vůči Číně byla asi nejvyšší. Škoda Praha zápasila o zakázku na druhý blok elektrárny Šen - tou, první byl dodán ještě před kontrarevolucí 1989. Nakonec to dopadlo tak, že Škodovka něco málo dodala ( původní rozsah dodávky byl zkrácen ), ale byla totálně odřena o jakýkoliv zisk.
Mezitím velké firmy z USA, které sice formálně kritizovalo Čínu, ale v zásadě bezzubě v Číně budovaly elektrárny, které mohlo dodávat Česko.
11. 09. 2012 | 11:32

Pavel Š. Mostecký napsal(a):

Co se divíte, pane Lipold? Vždyť z rudého svazáka se stal mosrým svazákem!
Vážně by mne zajímal názor rodičů (zasloužilých členů KSČ) na svého modrobolševického synka? Do roku 1989 velice aktivního svazáckého funkcionáře v národním podniku TESLA Rožnov pod Radhoštěm a člena tamního Svazu čs.-sovětského přátelství... :o)
P.S. Docela mne udivuje, že ani bulvární tisk v ČEZkostánu se v tomto směru doposud "neangažoval"...
11. 09. 2012 | 11:42

poznámka napsal(a):

Grössling
Jestli si vzpomínám, tak v usa měli Veškrnu vždycky rádi. Otázkou zůstává zda to bylo díky jeho pracovitosti nebo prostoduchosti.
11. 09. 2012 | 11:48

aaa napsal(a):

Pořád blábolí a zůstalo mu to, jako třeba tady:

http://www.youtube.com/watch?v=EiJvMD9uBRg
11. 09. 2012 | 11:49

Navvy@centrum.cz napsal(a):

Je to zvláštní situace. V této zemi sedí náckové za to, že hráli rasistické písničky, ale kde kdo se u nás pohoršuje nad tím, že před soudem v Rusku stanuly nějaké ženské, které si stouply do prostoru vymezenému pouze pravoslavným kněžím v chrámu, který nechal Stalin zbořit, ale byl v 90. letech znovuobnoven z peněz ze sbírky (dost to připomínalo sbírku na naše Národní divadlo) a dělali tam své umění (už to komentátoři raději ani nenazývají hudbou, ale performancí...). Myslím, že za takové věci se má trestat, i když určitě ne vězením (ale suďme to my, Češi, proslulí svým civilním pohledem na vše náboženské). A Tibet? Kdo u nás rozumí Tibetu? Ti stejní lidé, kteří velebí Dalajlámu, často nemohou přijít na jméno křesťanským církvím. Je dobře, že máme na paměti lidská práva v jiných zemích, ale on ten Nečas neřekl nic jiného než co říkali už staří Římané: "Quod licet Iovi non licet bovi." A naše země si prostě nemůže dovolit to co velké země, resp. tak jako velké země si musí dobře promyslet co si může dovolit. A tak už zbývá jen poslední záhada - zachoval se Nečas stejně nepromyšleně jako ČR v případu Dalajlámy nebo těch Rusek, nebo ukázal, že je chlap, nebo si dovolil něco, co mu není dovoleno? To ví asi jen Iovi...
11. 09. 2012 | 11:51

Jan Svoboda napsal(a):

Zase jeden pravdoláskařský písmozvratek!!!!!
Od toho rojevu bylo možné si znovu zaktualizovat pravdoláskařské hlásné trouby: ČT Klepetkem kvičela, havlovci kvičeli, atd. Celá tato obskurní fronta vytváří beztrestně národohospodářské škody a uklízí úplatně prostor pro proamerické kapacity v Číně a v Rusku.
11. 09. 2012 | 11:55

bohorodičko, vyžeň putina napsal(a):

gudka,
pokud se pussy riot dopustili urážky církve a zaslouží nepodmíněný trest, potom by měl jít do vězení i soudruh grebeníček za jeho sprostý projev v parlamentu plný urážek církve.
pravda a láska,
mě nepřekvapuje že voliči zločinecké organizace ksčm a voliči socbolševiků neznají ani základní informace o okupaci tibetu, protože oni neznají nic. například , že komunisti zmasakrovali 50 tisíc civilitů během povstání. ale předseda vlády a ODS přece není bolševické hovado. alespon to předpokládám.
11. 09. 2012 | 12:00

Pepa Řepa napsal(a):

Soudruzi, mládež nám podléhá módním vlivům. Bítlsáci a máničky, ostříhat!
--------------
Koukám na fotku.
Hmmmm, tak to Lipoldovi nehrozí.
11. 09. 2012 | 12:07

Taoiseach napsal(a):

aga

Domnívám se, že ani Putinovi nejde o zachování země, ale JEHO VLÁDY nad ní. Připomínám, že "jednotu trůnu a oltáře" tady pěstovali i za R-U monarchie, přestože hlava té 'nadnárodní chobotnice' byla i tehdy mimo vliv monarchie. Je to prostě (v obou případech) špinavá dohoda moci světské a církevní o vzájemné podpoře. Musím zajisté uznat, že Klaus má důvod na Putinovo samoděržaví žárlit. Putin dokonce dokáže vyhrát i v přímých volbách...

Grőssling
Nezlobte se, ale před 17 lety bylo leccos jinak. Např. jsme byli o dost mladší - :) . Havel už deset let ve funkci není, zatímco Nečas si cintá pentli teď a tady. Pokud jsou fakt fakt hromady, prosím nějaký neokoralý.
11. 09. 2012 | 12:09

Pravda a láska napsal(a):

To: Drzá zrzka: Putin je v podstatě nový ruský car. Jistě, jakožto car má určitý deficit demokracie, nicméně legitimitu, kterou získává procentem hlasu ve volbách mu může závidět 99% západních politiků (nebo znáte západního politika, který vyhrál v 1. kole při výběru z 5 kandidátů se 64% hlasů?).
Putin tedy není Rusko, nicméně je jeho legitimně (a s obrovskou převahou) zvolenou hlavou.
A pokud narážíte na píseň Pussy Riot - přečtěte si ten text. Ten není o urážení Putina, ten je o urážení pravoslavných věřících.
Je jasné, že západu se v čele Ruska mnohem více líbil slabý alkoholik Jelcin. Ale Rusové ve volbách jaksi dbají víc na své národní zájmy, než na zájmy západních bank. V tom bychom jim mohli závidět (a také třeba to, že za vlády zlého Putina vzrostla v Rusku průměrná mzda na 12 násobek. Kdybychom na tom byli stejně u nás, musela by dnes být průměrná mzda přes 150.000,- Kč/měsíčně (pravda, kurs dolaru za ta léta vyskočil z 29 Rublů za dolar (počátek r. 2000) na cca 32 rublů, ale to zas tak dramatická změna není, ne?)
11. 09. 2012 | 12:12

Občan napsal(a):

To poznámka:

Bodejť by tam neměli Veškrnu rádi.
Kdo jiný než tenhle tvor by jim totiž dodal zadáčo "kouzelné skříňky", jimiž české chemické vojsko v Iráku analyzovalo americké chemické zbraně tam použité? A kdo jiný než tenhle tvor by týmž amíkům vrazil úplně zadarmo a ještě s českými státními zárukami veškerý český zbrojní průmysl?
Aero Vodochody, Teslu (Tamary a další radarové systémy), Tatrovku (vojenská vozidla)...
11. 09. 2012 | 12:15

aga napsal(a):

Taoiseach

Domnívat se můžete, co chcete. Ostatně, jmenujte mi jednoho jediného politika globálně, kterému jde více o blaho jeho země a národa než o jeho vládu nad nimi. V tomto systému by se idealista do čela jakokoliv vlády neměl vůbec šanci dostat, natož tam vydržet. Takže je mi obecně milejší vládce, kterému jde o zachování jeho země, a církev, které jde o totéž, než vlastizrádci v čele církví i národů.
11. 09. 2012 | 12:15

wiki napsal(a):

Gudka napsal(a): kampaň kolem "Poševní vzpoury" (neboť tak lze nevulgárně přeložit vulgární anglický název skupiny )

Čistému vše čisté. Což třeba naprosto nevulgárně jako "vzpoura koček" ;-) ?
11. 09. 2012 | 12:31

Jindriška Havlíčková napsal(a):

Hloubka morální devastace premiéra Nečase
Čína okupuje Tibet, tibetští lámové se na protest upalují, aby upozornili svět na čínská zvěrstva. Na protest proti okupaci naší země ruskými vojsky se upálil Palach a Zajíc. Nečasova slova jsou plivnutím do tváře všech našich občanů. Jeho sleva defakto schvalují okupaci Československé republiky vojsky Varšavské smlouvy v roce 1968 ! Nečasi - ODSTUP !
11. 09. 2012 | 12:32

Admirál napsal(a):

Kundičky, Dalajlajláma, to jsou projekty z jedné (neo) dílny. A on (Nečas) kazí stranickou linii, kde je jasně dáno, kdo je černý a kdo bílý, s nějakými zájmy českých exportéru.

Nikdy bych tomu nevěřil, že se to může stát, ale Nečas má u mne bod.
11. 09. 2012 | 12:33

Admirál napsal(a):

"Jeho sleva defakto schvalují okupaci Československé republiky"

Jindřiško, Vaše myšlenkové pochody a jsou zajímavé, vývody překvapivé,jdete na to doopravdy velkým obloukem, ale nicméně s Vámi souhlasím!

Nečas už má přesčas.
11. 09. 2012 | 12:41

Taoiseach napsal(a):

aga

Myslím, že v míře té vůle k moci jsou obrovské rozdíly, přičemž Putin i Klaus jsou extrémy, moci se drží jako exkrement košile. Myslím, že těch, kterým jde o blaho země, je dost. Prokázat to zajisté nejde, protože do hlavy nikomu nevidíte. Nicméně něco se dá soudit podle toho, kdy a jak politik odchází. Například v Rakousku Viktor Klima se svou stranou historicky uspěl (42 %), ale když nedokázal sestavit vládu, odešel i z čela strany. Nic takového by Klaus NIKDY neudělal.

Pokud jde o Putina, je pravda, že do puntíku dodržel literu ústavy, ale ducha rozhodně ne, protože celou dobu, co byl jen šéfem vlády, fakticky pořád držel rozhodující moc. I Jelcin byl velkým milovníkem moci, ale jako jediný dobrovolně odstoupil (což mě tehdy opravdu překvapilo) - všichni ostatní vydrželi v Kremlu do smrti, resp. do převratu.
11. 09. 2012 | 12:43

český maloměšťák napsal(a):

Mno - ostatně zajímalo by mě, co by se asi v hlavě pana Nečase honilo, kdyby shlédl některé vystoupení Alice Coopera či si nechal přeložit některé texty Franka Zappy .
A v kebuličkách jemu podobných.
-----------------------------------------------------
Typické propagandistické vytěžení určité události.
Nevalné, banální, lokalpatriotistické /takové té fangličkážské/ úrovně.

Nicméně pro katolicko-nicnežnárodoveckou spodinu takové jakési jelítko, šunčička s ovarem i pivkem dohromady.
Ham, ham.....mňam, mňam.

Stejně ale - od bývalého svazáka se stejně nic jiného nedalo čekat.
Ony ty někdejší sekty tak jaksi stejně pořád drží spolu.
Spojuje je hlavně jejich šosácký rozhled.
Takoví i kdyby se po planetě ujezdili...tak z nich stejně vypadne jen nějaká banalita typu " bůůů - oni nám šlápli na bábovičku".

Na druhé straně - ten kdo si hraje - tak nezlobí.
Takže klidně tisíce takových projevů - než dva tunely typu Blanka.
11. 09. 2012 | 13:02

Rosťa napsal(a):

Taoiseach
Aga má pravdu, ale chápu, že to do Vašeho ideologického mustru nesedí. Ať je Putin jaký chce, postavil skomírající Rusko na nohy a dostal ho opět do pozice velmoci. Do srabu Rusko dostali jeho dva předchůdci (tolik milovaní Západem) a Putin tyto tendence zatrhl. Možná viděl, jak jsme to podělali u nás, možná pro něj rodná Rus něco znamená. Škoda, že se u nás nějaký Putin nenarodil. Jen slouhové někoho, jako před r. 89.
11. 09. 2012 | 13:15

Holubář napsal(a):

Pravda a láska:
Souložení bylo trestné už za Čepičky. Jistý vojín byl potrestán za to, že souložil ve stráži. Polehčující okolnost měl v tom, že souložil vstoje a neodložil přitom zbraň.
Jak to bylo s těmi "Rozdováděnými pochvičkami"? Mají polehčující okolnost, že nenávidí Putina. To by v některých kruzích omluvilo i vraždu.

Jindřiška Havlíčková:
Ale sakra, vy jste se na to rozběhla. A jak jste se hned nominovala na "všechny naše občany". A s palašem do něj...! Pardon, opravuji, s Palachem do něj!
Nu, jako novinář jsem byl kdysi mistrem tzv. oslích můstků, uměl spojit dohromady i nespojitelné. Ale kam se na vás hrabu.
:-)
11. 09. 2012 | 13:18

scallop napsal(a):

Ja se - jako uz mnohokrat - bavim. Kdyz se skupina 6 odesanych poslance ODS zacala dovolavat idelogicke cistoty, tak naivku, kteri by to vzali vazne moc nebylo. (Ale nasli se.) Kdyz ted Necas dokazuje svou oddanost a uctu nejvyssimu, tak mu to zere kde kdo. Staci jedno nove sluvku (dalajlamismus) a lidi zblbnou - overeno lety praxe nejvyssiho.

Grosling

Chtel bych Vam podekovat za Vase hodnotne prispevky plne originality. Vzteku, urazek, ideologickych frazi a zapachajici zluci neni v diskuzi nikdy dost. Kdyz se vyvztekate, dusi se ulevi. Treba pak dostane tento platek neco od VZP za terapii.
11. 09. 2012 | 13:27

Tupý Péťa napsal(a):

A kde je kočkopes? Ten byl módní nebo nemódní?
11. 09. 2012 | 13:33

Rudolfko napsal(a):

Krásné čtení těchto komentářů. Sám dalajláma se prohlásil za komunistu a vy tu nadáváta Nečasovi. Srovnejte si to v těch vypláchlejch palicích.
11. 09. 2012 | 13:46

bflmpsvz napsal(a):

dalajláma se prohlásil za mraxistu, ne komunistu, vypláchlou palici máte tak leda vy Rudolfko
11. 09. 2012 | 13:52

pamětník napsal(a):

Pan šéfredaktor Lipold
nám předvedl, jak si průměrný český pisálek představuje kritiku. Je to jednoduché, co vybočuje z ideologické línie hlasatelů lásky a pravdy vítězící nad lží a nenávistí, je třeba pravda-nepravda nenávistně ztrhat nehledě na důsledky. Jestli někdo vidí v žebravých mniších hodiny mrmlajících modlitby a donekonečna skládajících z barevných zrnek nádherné ornamenty, které vzápětí zničí, výkvět národní kultury, hybatele a nositele světového pokroku, je to jeho věc. Pokud se odhodlá ke kritice nesouhlasných názorů, měl by je také argumentačně podepřít. Český novinář Jan Lipold zplodil emočně vypjatou ideologickou agitku a čtenáři mají padnout na zadek. U někoho se podařilo, taková Jindřiška Havlíčková autora emočně překonala. :)
Je to bída.
11. 09. 2012 | 13:53

Gudka napsal(a):

wiki
"Čistému vše čisté. Což třeba naprosto nevulgárně jako "vzpoura koček" "

Já na videu té skupiny žádnou kočičku (ani myšičku) neviděl. Nýbrž si tam umělkyně piglovala zmraženým kuřetem pussy.
11. 09. 2012 | 13:56

boban napsal(a):

To, co Nečas předvádí poslední rok je katastrofa. Mele svou a nechce si nechat poradit. Asi tí kmotři, které "měl" zlikvidovat, začali likvidovat jeho. A Nečasovi hodně chutná moc...
11. 09. 2012 | 13:59

jichu napsal(a):

Holky Pussyryotský udělaly hloupost, nějak by měly být potrestány. Ale néé do basy, a natvrdo. A kdo se tohle bojí říct Putinovi, je ve stejné rovině, jako normalizátoři ze sedmdesátejch. Taky říkali, že je vlastně dobře, že k nám přijeli, a jinej názor by nám mohl uškodit. Jestli ten Nečas to tenkrát nepochytil?
11. 09. 2012 | 14:07

Občan napsal(a):

Pane Lipolde,
Váš článek mne opět nepřekvapil. Nečas je bohužel jako symbol zkorumpované ODS. Ale vy jste symbol čeho? Dehonestování, negace, mizerné vzdělání, nedostatek úsudku a hlubšího zamyšlení to jste prostě vy.
11. 09. 2012 | 14:14

Princ Drsoň napsal(a):

No, ono je to tak napůl, něco je pravda a JE DOBŘE, že to bylo řečeno, něco si Nečas mohl odpustit (Rusko, Čína).
S Pussy Riots bych řekl, že Putin měl projevit více rozumu a vykašlat se na ně, nebo jim dát pokutu za výtržnost. Nevím proč rozpoutal takovouto aféru, nemohl nevědět, k čemu dojde.
11. 09. 2012 | 14:46

Občan napsal(a):

To Gudka:

To je přece v české odborné terminologii "bobr" (eventuálně "činčila") :o)))
11. 09. 2012 | 15:00

Glosator napsal(a):

to Pravda a Láska
Pokud by se židovské duchovenstvo angažovalo třeba pro zvolení Fischera presidentem, považoval bych akci sekulárních Židů, kterým by se tento kandidát nelíbil, pořádanou proti tomu ve Staronové synagoze za legitimní.
Podobně, kdyby se katolická církev angažovala třeba za Schwarzenberga, mohl by někdo jít zpívat do Chrámu Svatého Víta "Panno Maria, pěkně tě prosím, vyžeň Schwarzenberga z politiky."
Nejvýš by to šlo hodnotit jako výtržnost.
11. 09. 2012 | 15:04

wiki napsal(a):

Gudka napsal(a): Nýbrž si tam umělkyně piglovala zmraženým kuřetem pussy.

Myslíte MUŠLIČKU ? :-D

Oborová terminologie viz třeba tady: http://sexymall.cz/vibracni/2105-vibracni-vagina-mini-muslicka.html
11. 09. 2012 | 15:06

Josef K. napsal(a):

aga, pravda a láska, Občan a další výjímeční... VYVOLENÍ.
Výš tradicionalismus je obdivuhodný, jak málo jste zmenili svůj slovník od let sedmdesátých! Upozorňuji jen na maličkost, organismus , který je závislý na stagnaci jsoucího není schopen reagovat na evoluci.
Tady pro mne je to naděje, pro vás ....
Měli byste si Nečase dát na klopy, soudruzi.
Předpokládám, že většina z Vás má původ u Rienghoferových transimisí poháněných strojů, touha po návratu před Josezefínskou dobu?
11. 09. 2012 | 15:16

mb napsal(a):

Předseda vlády ve skutečnosti nemluvil k průmyslníkům, ale směrem k Hradu. Na ostudnosti jeho proslovu to ovšem nic nemění.

někomu to vadí, nebo to někoho překvapuje ???

já myslím že nikomu a nikoho ...

len volaké zastydlé pravdaláskaře a dalajlamisty ,..

... republiku si rozvracet nedáme ...

(již jest rozvrácen) ...
11. 09. 2012 | 15:21

Admirál napsal(a):

Gudka
"Já na videu té skupiny žádnou kočičku (ani myšičku) neviděl. Nýbrž si tam umělkyně piglovala zmraženým kuřetem pussy."

To jsme dva. Já tedy taky žádné kočičky, ani jiné zvířátka neviděl, Kundičky jsem viděl!

I když tolika blozích se mne snažili přesvědčit, že to tak není, tak už si nejsem tak jistej...
11. 09. 2012 | 15:23

Josef K. napsal(a):

Téma pereformance s mraženým kuřetem a názvem punkové ruské dívčí skupiny jest tématem, které při nedostatečné inteligenci vede k mudrlyoneskémubartákovění, jak nám zde představuje mnoho frustrovaných samců.
Pomiňme, že se jedná o brežněvovské kreatury, které pobíhaly za zvuků oslavných písní "Slovanská domovina pževeliká" kolem ruských tanků jako dobrovolné živé štíty a vydrželo jim to dodnes.

Pokud jde o Nečase, jeho znalost ruské politiky předčí znalosti občanů, pamětníků, zvlášte celní politika, znevýhodňující JAKÝKOLIV dovoz výrobků, jistě zajistí trvalá místa pro české obyvatelstvo. Pokud bude pracovati a přesídlí na Sibiř a do Zabajkalí.
Dále je známo, že do Ruska nelze dovézt nic, co není dovezeno prostřednictvím Rusy vlastněných společností. Rusifikace firem v Česko bude podobná procesu mnohapilířových důchodů.
Rusifikace a PŘESÍDLENÍ OBYVATELSTVA je totiž jediný reálný proces JAK VSTOUPIT NA TAMNÍ TRH, jinak bude české zboží neprodejné.
Takže jsme svědky "Zářné proměny" od Boehmen po Česko až Tcheskaya guberniya s centrální vládou v Kaliningradu.
Předseda Mao by měl radost. Úspěšnější než Marx.
11. 09. 2012 | 15:24

Josef K. napsal(a):

Admirál. Ano, jest známo, že muži, kteří se přespříliš matafyzicky zaobírají ženskými vnadami, zvláště jejich naturalistickým obrazem, mají trvalé propblémy s erekcí. Nic nového pod Sluncem.

Máte plná média reklam na vhodném životabudiče, zkuste něco použít.
11. 09. 2012 | 15:29

Taoiseach napsal(a):

Rosťa

Nevím, jaké máte představy o mém 'ideologickém mustru' ani kde jste je sebral. Vycházíte z toho, že souhlasím s autorem, že Nečas je šašek? Ano, souhlasím.

Pokud jde o Rusko, pravoslavná církev byla tradičně oporou samoděržaví a naopak - a je tomu tak i teď. Dal byste přednost Puškinoví, nebo carovi? Carovi, nebo těm, co je posílal do vyhnanství?

Nechci přehánět - je spousta horších vládců než Putin, ale dělat z něho hodného chlapce, který dělá pro svou vlast nezištně jen to nejlepší - to prostě neberu. Proč jsou někteří oligarchové u lizu, jiní i s penězi emigrovali a ti, co flirtovali s opozicí, na deset let za katrem (Chodorkovskij)? Ani argument "postavil Rusko na nohy" neberu. To už předtím udělal i Stalin, s Německem Hitler a s Itálií (částečně) Mussolini. Určitě netvrdím, že by byl Putin tak brutální doktátor jako oni - to v žádném případě není, ale demokrat rozhodně taky ne.

Pokud jde o to srovnání s námi, tvrdí se, že Klaus byl agentem KGB; přitom Putin byl špiónem ve Východním Německu - takže byl možná Klausovým řídícím orgánem. Resp. možná ještě je. Ale to není důvod k tomu, abych ho obdivoval.
11. 09. 2012 | 15:33

Gru napsal(a):

Taoiseach

Jistěže Putin není žádný anděl, ale to není žádný z vůdců států. Ani jeden. Poukazování na agentství je s příhlédnutím k témuž jevu ve vládách na druhé straně barikády (např. Bush) bez informační hodnoty.
Pokud jde o současnou pseudoaféru, mám víceméně legraci jak z poněkud atrapovitého premiéra, tak z rakouského ministra českých zahraničních věcí.
11. 09. 2012 | 15:56

Darth Maul napsal(a):

pro zdejší komunisty

http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/fotogalerie/2012/09/11/obrazem-projekt-stopy-totality-mapuje-obeti-komuni/
11. 09. 2012 | 16:02

aga napsal(a):

Glosator

"Pokud by se židovské duchovenstvo angažovalo třeba pro zvolení Fischera presidentem, považoval bych akci sekulárních Židů, kterým by se tento kandidát nelíbil, pořádanou proti tomu ve Staronové synagoze za legitimní."

Trochu krkolomná paralela, že? Platila by možná při volbě prezidenta v židovském státě Izrael, ale v Čechách? Mohli by Češi, ať už sekulární nebo věřící, protestovat v židovské synagoze, pokud by se židovské duchovenstvo angažovalo při volbě českého prezidenta?
11. 09. 2012 | 16:05

boban napsal(a):

Jak Bible - dnešní reakce politiků - zločinec Schwarzenberg na pravici a kámoš Filip na levici...
11. 09. 2012 | 16:17

Taoiseach napsal(a):

Gru

Jenže já jsem Putinovi nevytýkal minulost agenta, ale sklony k samoděržaví (a mimochodem Bushe juniora pokládám za jednoho z nejhorších presidentů USA). Ostatně 'barikáda' už dávno nemá jen dvě strany a Vadimir Vladimirovič je v čele jedné z NĚKOLIKA světových velmocí.

Nikdo není anděl, ale někteří státníci jsou prostě slušnější. Jen namátkou: Obama, Hollande, Cameron, Tusk, Reinfeldt... slušnější než Putin mi připadá i Erdogan. Naopak zajisté najdeme spoustu mnohem horších, než je Putin.

Schw. má snad v Rakousku jen majetek, občanství má české a švýcarské. Nevím, čím Vám působí veselí, nicméne prokázal nadhled, když to všechno označil za bezvýznamnou hloupost. Nadhled a velkorysost, která Putinovi, Kyrillovi, Nečasovi a podobným chybí.

Pseudoaféra? Nevím, být ženská, nechtěla bych dostat pár let ruského kriminálo natvrdo...
11. 09. 2012 | 16:27

GargantuanaŘípu napsal(a):

Tedy, Karl Heinrich, omlouvám se, Vy nejste úspěšný, jste obětí pozdních interpretací, jejichž autory jsou lidé, kteří Vás ani nečetli a vystavěli na tom celý řád světa. Tedy Mao určitě, Brežněv a Stalin také.
Především však sleduji proces vítězství českého "pšouku". To je zvláštní kategorie myšlení, která se vyznačuje tím, že zatímco kuřata na dvoře chcípají, hospodáři řeší barvu sousedova telete, pronajatého Milka čokoláda. Odkud na ně soused vzal, když není placen Východem?
Povšiml jsem si, že Českoobyvatel většinou akceptuje platby z Východu a je silně moralistní vůči platbám ze Západu. Snad mu nepevnost východní měny a poměrů nedává tolik prostoru pro závist.
Vůbec , se vzděláním je to tu špatné, číst Šteffly a jim podobné jest jako zaborusit ke Swiftům , když byli rozzuřeni na anglickopu společnost. Ovšem jejich alegorie s v tuzemsku mění v realitu, což je posun pozoruhodný a ojedinělý.
Národ Dukův a Klausův, nějak se vracíme k úvodním kapitolám evropské kultury, tedy u nás za rohem už splašky tečou i po ulici. Praha je plná splašků a hospody plné denaturáku, jak lépe spáchat sebevraždu?
11. 09. 2012 | 16:33

Gru napsal(a):

Taoiseach

Já s názorem na Bushe juniora souhlasím, ovšem odkaz na agentsví v tajné službě se vztahoval na jeho otce...
Hollande je v čele státu tak krátce, že ještě nelze vyslovovat žádné hodnocení... Tusk?
Schwarzenberg sice má formálně ona dvě občanství, nicméně je to rakouský velmož, sídlo mají ve vídeňském paláci a obecně je to zjev jak z nějaké učebnice... Nadhled? To sotva, nanejvýš přijímá instrukce.
Myslím, že žádná ženská netouží primárně strávit roky v žádném (nejen v ruském) kriminále. Ale kšeft je kšeft...
Z tuzemského hlediska to je pseudoaférka. Pokud mě má už něco tlačit, pak je to případ našich politických vězňů (Týc, Smetana).
11. 09. 2012 | 16:36

aga napsal(a):

Taoiseach

Tak Obama slušnější než Putin, hmmm.. Můžete nějak definovat parametry slušnosti? Čím více humanitárně zbombardovaných ropných států, tím větší slušnost? Nevím, kdybych byl Srb, Iráčan, Libyec, Syřan - měl bych asi na Obamovu a Putinovu slušnost jiný názor. Jako Afghánec bych byl na vážkách.
11. 09. 2012 | 16:37

aga napsal(a):

Taoiseach

A co se týče domácích whistelblowerů, myslím, že by Manning (a další) s pussynami ještě rád měnil...Rozhodně by s nimi asi rád měnil každý, kdo by podobný tyátr uspořádal v některém americkém svatostánku, přednostně v synagoze.
11. 09. 2012 | 16:42

Taoiseach napsal(a):

Gru

Pokud jde o pány Týce a Smetanu, souhlasím s Vámi. V ostatních případech se holt asi lišíme v tom, co nám vadí víc.

aga

Rozdíl mezi Obamou a Putinem je například v tom, že Obama získával prostředky na kampaň od velkého počtu drobných dárců, co ho potom i volili. Takže není závislý na silných hospodářských skupinách - na rozdíl od Bushe juniora, na rozdíl od Putina. Obama nikdy nezastrašoval nezávislé novináře - na rozdíl od Nixona, na rozdíl od Putina. Atd. není jen černá a bílá.

Srbsko nebylo bombardováno za Obamy, Irák taky ne a Obama odtamtud stáhl armádu, v Libyi se angažovala hlavně Sarkozyho Francie, Sýrii zatím bombarduje jen Al Asad. Ale hlavně: Západ není žádný jednolitý blok a není důvod ho jako celek zatracovat ani chválit nebo zatracovat všechny jeho odpůrce.
11. 09. 2012 | 17:00

Taoiseach napsal(a):

aga

Zacházení s Manningem se mi nelíbí ani trochu a doufám, že s tím Obama po volbách něco udělá, i když - a to jsme zase u těch rozdílů - americký president má na justici nesrovnatelně menší vliv než ruský.

Ten tyátr je legitimizován jako protest proti špinavému komplotu církevní a světské moci. Takže konkrétně v Praze, kdybych byla mladá ženská a uměla zpívat - :) - ani jedno z toho není pravda - jdu do Sv. Víta zapět "bohorodičko, vyžeň Klause".
11. 09. 2012 | 17:08

Josef K. napsal(a):

aga, myslíte tím ty Srby, kteří rozpoutali válku s více než 140 tisíci obětí, a to Nato bombardování, v jehož důsledku občanská válka skončila a které mělo 500 obětí, předvážně z řad srbského vojska?
Myslíte tu občanskou válku, ve které Lybijci odstranili diktátora, jehož obětí se nikdo nedopočítá? Lybijci jistě byli placeni, aby žádali NATO o pomoc.
Máte plat v rublech? Dobře Vám tak. Kdybyste byl chytřejším poskopkem, bral byste Eura jako VAŠI ŘÍDÍCÍ.
11. 09. 2012 | 17:09

aga napsal(a):

Taoiseach

Při vaší inteligenci předpokládám, že znáte soubor zákonů, přijatých za Obamy, které postupně a bezprecedentně oklešťují demokratická a ústavní práva Američanů. Některé z těch zákonů (Patriot Act a další, zvyšující nebývale prezidentské pravomoci) nemají obdobu ani v Rusku. I Vy jistě víte, jak diametrálně se rozešly Obamovy předvolební lži s realitou. Pokud to tedy nezmiňujete, pak proto, že to zmínit z nějakých důvodů nechcete, a nemá cenu dál diskutovat.
11. 09. 2012 | 17:13

aga napsal(a):

eee

Patriot Act samozřejmě nebyl přijat za Obamy, ale nebyl jím ani zmírněn či zrušen.
11. 09. 2012 | 17:15

aga napsal(a):

"Ten tyátr je legitimizován jako protest proti špinavému komplotu církevní a světské moci. "

Ten tyjátr je legitimizován jako prostředek pro strkání rypáku do vnitřních záležitostí suverenního státu, a to v situaci, kdy strkající mají sami více másla na hlavě než Putin.
11. 09. 2012 | 17:17

Pravda a láska napsal(a):

to Josef K. Vy ale musíte být yntelygent. Nebo máte úžasné kuřivo, protože jinak ty Vaše argummenty nemohly vzniknout.
Ano, možná že v sociální skupině, do které patříte, je zasunování kuřat do jistých otvorů na veřejnosti a veřejné souložení v pokročilém stádiu těhotenství běžnou normou.
Pro většinu populace však normou není a na základě těchto činů si každý může udělat jasný obrázek, co jsou Pussy Riot zač (ať už si název přeloží po pravdoláskovsku, nebo podle skutečného významu v angličtině).
K hloupým argumentům o ruských tancích se nebudu vyjadřovat, protože na rozdíl od Vás jsem s komunisty nikdy neměl nic společného - právě z nefanatičtějších normalizátorů - jakým jste zřejmě byl Vy - jsou dnes největší komunistobijci. Řečeno slovy klasika - nebyl jsem v minulosti s Vámi zbabělý a proto dnes nemusím být s Vámi statečný.
A k vývozům do Ruska - zeptejte se v Altě, nebo v První Brněnské, jak se do Ruska nedá vyvážet. Rusko každoročně importuje zboží za více než 300 miliard USD (A toto číslo každým rokem výrazně roste, cca o 20%) a jen opravdový hlupák by se na tomto importu nechtěl podílet.
A o vašich paranoidních představách o rusifikaci a přesídlování obyvatelstva se poraďte se svým psychiatrem.
11. 09. 2012 | 17:20

aga napsal(a):

Taoiseach

Ovšem v protestu proti komplotu naší státní moci (nejen Klause) s církví, které stát strká do chřtánu miliardy vydřené z lidí, a upevňuje tak její nadnárodní moc a vliv na správu věcí našich, se k Vám jistě rád připojím.
11. 09. 2012 | 17:21

Taoiseach napsal(a):

aga

Zmiňuju to, co je podle mého k věci, plus další věci v reakci na diskusní příspěvky. Když chcete, aby něco bylo zmíněno, zmiňujte to laskavě sám. Dost dobře nemůžu odečítat Vaše myšlénky a ani nevím, proč bych to měl dělat. Pokud ovšem nechcete dál diskutovat, tak se omlouvám, že jsem vyrušoval - :) - klidně si notujte se svými...
11. 09. 2012 | 17:22

Pravda a láska napsal(a):

to Josef K. Pardon, až teď jsem si přečetl Váš příspěvek o Lybii. Kdybych si ho přečetl dříve, pochopil bych, že máte propagandou tak vypláchnutý mozek, že je diskuze s Vámi ztrátou času.
11. 09. 2012 | 17:24

aga napsal(a):

Taoiseach

Nemám tu žádné své, ale baví mě jen taková diskuze, do které jdou obě strany bez postranních úmyslů a naplno, a chtějí se něčeho dobrat, ne jen líbivě prodat svůj pohled na věc. Nemíním být jen sparring partnerem šikovnému propagandistovi.
11. 09. 2012 | 17:32

český maloměšťák napsal(a):

Taoiseach
Obama je podle mě největším prezidentem od dob Kennedyho...ale s těmi drobnými dárci - no nevím, ale leccos se povídá nejen o Goldmanech.
Ale už ho přestávají mít rádi.
No a jestli sáhne /jakožto že sáhne / i na obchody s deriváty - tak asi nabyde spíše Romneyho prkenice.

http://www.bloomberg.com/news/2012-02-01/romney-sees-surge-in-wall-street-donations-as-obama-s-decline.html

http://www.opensecrets.org/pres08/contrib.php?cid=N00009638

Jinak na příspěvky jsou limity - takže v podstatě jde vždy o " velký počet drobných dárců" /i v případě GS jde o součet " zaměstnaneckých příspěvků" - jak se to ale organizuje - to je věc jiná/.
Korporace - a tedy i banky mají zakázáno přispívat. Ale i odbory.
Cash dary lze jen do 100 USD.
A do limitů se počítají i některá nepeněžní plnění. /kdepak jsou asi uvedeny - v jakých kolonkách ty rauty a večeře firem se státní účastí - jako je ČEZ - apod. ...z nedávné minulosti...snad Fantociho analytické útvary by něco o tomto mohly vědět.../

Ale parametry se mění pro každý rok.

http://usgovinfo.about.com/od/thepoliticalsystem/a/contriblaws.htm

http://www.ncsl.org/legislatures-elections/elections/limits-on-contributions-to-political-parties.aspx

Zákaz platí i pro dodavatele - aktuální obchodní partnery federální vlády. :--()

Ostatně podobně věci asi chystá paní Peake se svým protiústavním LIDEM do dalších let - do své "protikorupční strategie" pro rok 2050.
Prej se bude muset pak i v partajích začít šetřit.
Bo lid dole o nějaké větší financování těchto profařenců moc zájem nejeví.
-------------
Partaje samotné ale mohou peníze získávat i pomocí jistého druhu obcházení zákona o příspěvcích./soft money/

http://en.wikipedia.org/wiki/Campaign_finance_in_the_United_States

V podstatě jde ve výsledku o téměř stejně nepřehledný systém jako v Kraďákově.
11. 09. 2012 | 17:45

Taoiseach napsal(a):

aga

Nevím, zda mě považujete za šikovného propagandistu, za moje komentáře mi - bohužel - nikdo neplatí. A žádné postranní úmysly taky nemám.

Takže pěkně naplno: asi se nakonec neshodneme ani na té jednotě trůnu a oltáře na Hradčanech. Vy máte ten postoj, že českému národu ubližují hlavně cizáci a jejich přisluhovači - já to vidím přesně naopak: "naši" čeští zloději, kterým občas pomůže nějaká cizí firma, kteří si nakradené peníze ulévají do ciziny a kterým posluhuje vysoký klérus. Jsem čím dál víc proti církevním restitucím - o to, jaké je finanční plnění, schudneme všichni. Jenže už předtím máme státní dluh cca 1 700 000 000 000 - a to nepochybně musel ukrást někdo jiný.
11. 09. 2012 | 18:08

Josef K. napsal(a):

Pravda a láska, ano proplachují rád a často čtením mnoha knih. Takový Marx, Hegel, Nietzshe, Bourieu, Hockekenheimer, Erasmus, Benjamin, Flavius i madame Blevatská, hodně napřeskáčku , proplachují můj mozek svými úvahami o Lýbii,. NATO a plodnosti české normlaizace zvláště vydatně. Nedávno jsem objevil řešení lybijského a srbského problému i na jeskyních kresbách s dovětkem , vzkazem neandrtálce Malinowskému a Meadové ohledně Kadáfího a Putina. Dokonce milá Nováková Tereza o tom psala ve svých románech. Co Vaše čtivo?
11. 09. 2012 | 18:18

Josef K. napsal(a):

Pravda a láska. Jo, zapomněl jsem na Palackého, který otázku bombardování Miloševiče řešil velmi detailně, dokonce s uvedením technologií laserového navádění leteckých bomb. Myslím, že opak odmítl jet na Frankfurtský sněm. Nebo, že by tam byl? Nebo v té době podnikl cestu za VILem, jak mu říkal již před narozením?
11. 09. 2012 | 18:21

aga napsal(a):

Taoiseach

A komupak ty virtuální hausnumera dlužíme? Tady přeci nejde o nějaký číslíčka na kontech nadnárodních bank, ale o podstatu, o zemi. A tu chce "ukrást" - ovládnout někdo cizí, ne že ne. Vždycky chtěl, a vždycky si tu k tomu účelu pěstoval pátou kolonu. A nejsme v tom sami - Řecko je dalším názorným příkladem. A začalo to už s Indiány - přesně stejný fungující mustr - země a pak i duše za pár skleněných korálků a trochu chlastu.

Když tak stavíte na tom dluhu - předtím, než samet otevřel pro ty "cizí firmy" dveře dokořán - kolipa ten dluh činil?
11. 09. 2012 | 18:24

pamětník napsal(a):

Josef K.:
"Srby, kteří rozpoutali válku" Propagandistická buňka zase agituje.
11. 09. 2012 | 18:25

pamětník napsal(a):

Josef K.:
Lež v propagandě někdo považuje za užitečnou a potřebnou, ale toto už je moc:
"Nato bombardování, v jehož důsledku občanská válka skončila a které mělo 500 obětí, předvážně z řad srbského vojska"
Jako pamětník pamatuji mluvčího NATO Sheaho, jak se sardonickým šklebem obhajoval zbombardování civilního vlaku do řeky lží o tom, že prý vlak na mostě se objevil znenadání a pilot, který prý chtěl zničit "jenom" most, už nemohl tragédii zabránit. Na "důkaz" promítli zrychlené záběry z pilotní kamery.
Docela by mě zajímalo, kdo tlachům lživé partičky Josef K. může věřit.
11. 09. 2012 | 18:38

Josef K. napsal(a):

Pamětník právě vylezl z autokaru v Mariánských lázních, dlouhé bidlo v rukách a křičí na své pobratimy v nadcházejícícm nadhánění a lovu psů. Nic nového pod sluncem, pamětníku. I já pamatuji.
Nepracujete u Struže Na Zátorce?
11. 09. 2012 | 19:38

pamětník napsal(a):

Josef K.:
"I já pamatuji." Tím hůř, lžete záměrně.
11. 09. 2012 | 19:42

Josef K. napsal(a):

pametník. Tak vida, pracujete.A pak Vás mám brát vážně.
11. 09. 2012 | 20:59

Abrakadabra napsal(a):

Nečas už neví kudy kam. To se stává. Brzy psychicky zkolabuje, a už ho vezou.
11. 09. 2012 | 21:09

pamětník napsal(a):

Josef K.:
Neplácejte nesmysly, samozřejmě nepracuji tam. Apropos: co tam je?
11. 09. 2012 | 21:31

Josef K. napsal(a):

pamětník,jako přímý a hrdinný účastník ,jako člen kárných oddílů Miloševiče, bojů u Mitrovici kupodivu nesetřelil ani jedno letadlo NATO, z těch 18 milionů náletů, které zmasakrovaly nejen srbské, ale i maďarské, bulharské a rumunské obyvatelstvo slovanského původu (všichni si pomatujeme tu hrůzu zúlopmků střel Made in EU a USA, které dopadaly spolu s amwerickým broukem na naše pole), ani jeho účast v ukrajinsko-ruské misii zdravotních sester a civilně vojenských poradců neporadců u Kadáfího se nesetkala s úspěchem. Jeho výcvik v 17té koloniii Komské oblasti tak přichází vniveč. Je však profesionál a dokáže tvrdě u všech výslechů zatajovat svou práci na adrese Na Zátorce.
Apropos, výskyt haplogroup R1a u Poláků je dvakrát vyšší než Čechů, Slovane pamětníku a jeden a půlkrát vyšší je i u jižních tzv. slovanských národů, cca 50%.
Pokud jde o Lýbii, chápu že vzpomínka na úspěšné mejdany se sovětskými soudružkami... Jak Vy, takový zploděnec stalinismu, můžete vůbec cosi tušit o demokracii a svobodě! Asdi jako Marhoul a jeho oslavný film o Tobruku, v němž bojovali především bolševičtí agitátoři, kterých se zbavil Svoboda v Buzuluku, navíc v noci.
Jistě umělecký dojem filmu, který je jedno kde se odehrál, vítezí, hostorická pravda v něm ale není.
Jste přistěhovalcem? z
Právě mi jedešn americký brouk vlétl na počítač. Už útočí, tedy NATO!
11. 09. 2012 | 22:28

Občan napsal(a):

Josefe K.,

až se proberete z rauše (ten Váš matroš by mě teda fakt zajímal, protože to asi bude síla), tak bych měl pár kontrolních otázeček:

Kolik vojáků pobývalo v bělehradské PORODNICI, vybombardované amíky?
Kolik vojáků pobývalo v bělehradském televizním studiu, vybombardovaném amíky?
Kolik srbských vojáků pobývalo na čínské AMBASÁDĚ v Bělehradě, vybombardované amíky?
Kolik srbských vojáků doprovázelo několik kolon Albánců (údajně civilistů), zbombardovaných amíky?

Vaše lži a úchylné rasové a jiné teorie už začínají poněkud překračovat míru únosnosti...
11. 09. 2012 | 22:30

Občan napsal(a):

Jo, Josefe K., furt ještě děláte toho asáka na Masarykově universitě v Brně?
11. 09. 2012 | 22:33

jozef napsal(a):

Fakt ostuda.Hrozna ostuda.

To snad ani nie je mozne! Premier/! /novodemokrackeho statu - a nechape civilizacny vyznam Pussy Riot,na ktoru o.i. aj Breivikova vlada obetovala sto tisic petrodolarov!
Premier novodemokratickeho statu a nechape/?/ ze pravo na velky biznis s Cinou ma len jedina supervelmoc a par statov tazsej vahovej kategorie!
Premier novodemokratickeho statu a /co sa stalo?/ nechape,ze povinnostou ceskych domorodcov je pracovat a bojovat pre blaho panov vesmiru a nie robit vlastny biznis?!
Co sa deje? Vzbura otrokov?

Kam by sme dosli,keby vsetci odmietli poslusnost po vzore Brazilie,Venezuely,Mexika,atd.ap.?
S kym by sme bojovali za ludske prava nasej civilizacie?
11. 09. 2012 | 22:43

jozef napsal(a):

Hrozne!
Tym viac je na tomto mieste treba vyzdvihnut zasluznu pracu slachetneho slachtica von Schwarzenberg,ktory chape,co je povinnostou ceskych domorodcov a neunavne povzbudzuje nasho protimoskovskeho spojenca Saakasvilliho,podporuje nase misie do islamskych teritorii atd.atd.a vobec svoje povinnosti vykonava velmi seriozne a zodpovedne!
Nie na poslednom mieste,zaiste,je treba vyzdvihnut zasluhy celej nasej medialnej armady.Cest vasej zasluznej praci,nasi medialni otroci!
11. 09. 2012 | 23:05

pamětník napsal(a):

Občan:
Ještě by sa mělo připomenout bombardování továrny na vysavače v Čačaku, atd.
Agitační partička Josef K. se pustila i do genetiky a blábolí nesmysly o haplogroup R1a, aniž by kdokoliv z nich chápal, o co se jedná. :))))
12. 09. 2012 | 00:42

pamětník napsal(a):

Josef K.:
K těm vašim agitačním kecům jenom tolik, že NATO bombardovalo území Srbska střelami s toxickým ochuzeným uranem. "Obohacování" území cizích států je zřejmě americkou tradicí, vzpomeňme Orange Agent ve Vietnamu. No ale tehdy ještě nebyly forsírovány všeobecná lidská práva.
Takže až se proberete, pánové, měli byste si nastudovat haplogroups R1a1a1g P a R1a1a1g N. :)))
12. 09. 2012 | 01:04

Josef K. napsal(a):

pamětník a Občan.
Jakoby občanská válka trvající mnoho let nebyla, ani její oběti,ve vašem podání. Pokud někdo vydává důsledky za příčinu, jak se u vás dvou děje pravidelně, pak byly matky vašich dětí, kterým vyjadřuji lítost, neposkvrněny a stálo by za to,abyste si ověřili jejich původ.
Více k vaší hloupost slov nemá. Občan je píátrač, ovšem s MU nemám nic společného, působím na univerzitách mimno sovětský prostor. Nemám odvahu trávit čas s husákovými pohrobky.
Nepředpkládám, že vás dva bych potkal vůbec na nějaké škole, kdykoliv, s výjímkou Veleslavína...
12. 09. 2012 | 01:41

Občan napsal(a):

To pamětník:

A oba jsme zapomněli ještě na rozkošnou hračku pro děti, jíž amíci "obohatili" srbský hračkářský sortiment - totiž kazetové bomby.
Zabíjejí dodnes...

Jj, v haploskupinách má slušný hokej. Přitom vůbec není problém si o nich něco zjistit; ale moc radosti by mu to neudělalo. Ledaže by preferoval Chazary nebo/a Kurdy.
Kdyby to ještě střihl počteníčkem o "kohenském chromozomu", tak to by už byl hodně smutný...
12. 09. 2012 | 07:57

Holubář napsal(a):

Josef K.
Dejte bacha, abyste se nezalknul.To se ve svatém nadšení někdy stává.
Píši vám to proto, že závidím Občanovi a pamětníkovi. Také bych se chtěl od vás dozvědět něco o své inteligenci, případně bolševické minulosti.
Moc prosím.
Heslo dne pro vás: "Naser ostatní dřív, než naserou oni tebe"
12. 09. 2012 | 08:34

Taoiseach napsal(a):

aga

V tom se holt neshodneme: Vám vadí věřitelé, kteří si nakoupili obligace, které jim naše země nabídla, zatímco mně vadí ti, kteří předtím ty peníze ukradli. Chcete mi snad tvrdit, že Kožený nebo Železný nejsou Češi? Že Klaus, který jim to umožnil, není Čech? Proč bych měl mít radši české zloděje než cizí zloděje?
12. 09. 2012 | 08:36

Paul napsal(a):

Myrta: ... ani se neudělal, ani se neooddělal, on se ROVNOU PODĚLAL :)
12. 09. 2012 | 08:45

Taoiseach napsal(a):

Jan Lipold

"Předseda vlády ve skutečnosti nemluvil k průmyslníkům, ale směrem k Hradu."

To nepochybně. Právě jsem si přečetl zprávu o komentáři SME
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=757101
a vychází mi z toho, že řečmi o dalajlámismu si Nečas chce naklonit hradního pána, aby mu vládu neshodil.

Je vidět, že je ještě podělanější, než byl Topolánek. Ale s takovými Klaus nemá slitování...
12. 09. 2012 | 09:04

český maloměšťák napsal(a):

Ještě jedna aktualita k Obamovi a jeho administrativě - ve směru řešení krize 2008.

http://www.patria.cz/zpravodajstvi/2148127/americka-vlada-prodala-balik-akcii-aig-zachrana-je-plne-splacena-se-ziskem.html

"....Americká vláda prodala další balík akcií obří pojišťovny American International Group (AIG). Tu v roce 2008 zachránila před bankrotem a postupně do ní napumpovala až 182,3 miliardy dolarů. Ministerstvo financí uvedlo, že výnos z prodeje akcií AIG nejen plně pokryje celkovou záchranu, ale transakce bude pro daňové poplatníky výrazně zisková, když do státní pokladny přinese dodatečný zisk 15,1 miliardy dolarů...."
12. 09. 2012 | 10:30

resl napsal(a):

jasně, že Hrad naslouchá a další, český zbabělec v premiérském křesle se právě několikrát podělal. před odchodem z Hradu ho ještě zloděj dorazí. to má za tu přítulnost. tak to přece v Čechách chodí.
12. 09. 2012 | 13:24

pamětník napsal(a):

Josef K.:
"Jakoby občanská válka trvající mnoho let nebyla, ani její oběti,ve vašem podání." NATO pod velením USA ji ukončilo nejhorším možným způsobem - protiprávně a militaristicky. Na úkor jednoho účastníka konfliktu EU vyrobila v Evropě nový pidistát neschopný samostatné existence, do jeho čela postavila válečného zločince, na druhé straně z legitímního prezidenta válečného zločince vyrobila...atd. Slušný člověk si to darebáctví nemůže připomenout bez pohnutí, naopak jiní to darebáctví ještě dnes schvalují. Vy jste teda parta hnus, Josef K.!
12. 09. 2012 | 13:37

resl napsal(a):

pamětník,
NATO zabránilo ještě většímu krveprolití, které zavinili srbští komunisti v čele se s. Miloševičem. Dodnes by jej několikrát pozůstalí popravili. Váš názor zcela souzní s dnešní komunistickou stranou i když se pokoušíte předstírat roli demokrata. Také byl spravedlivým soudem odsouzen. To je to, co komunisti nikdy nedokázali. Neznám komouše, který by svolil své protivníky předat mezinárodnímu soudu. Proč, to byste měl vědět.
12. 09. 2012 | 14:46

pamětník napsal(a):

resl:
Blábolíte nesmysly, se kterými se nebudu zahazovat. Typický pravdoláskař, co slovo, to lež.
12. 09. 2012 | 18:26

jíra napsal(a):

Móda velí šatníku, v módě jsou i běžné předměty v provedení retro, tradičním, venkovském. A není na tom nic špatného. Módní je také žít na dluh, to je horší.

Že by takovéto projevy začaly přicházet mezi politiky do módy? Třeba je to Nečasův módní trend módních svezení se na módní vlně módních politických projevů módního vysmívání se něčemu tím, že se to označí pohrdlivě také právě za "módní" :-)

Zde to slovo použil opravdu příliš často. I když si nejspíš myslí, že slovo "módní" je ještě poměrně korektní manévrování k jiné politické orientaci, takový projev pak musí nutně působit dost nakvašeně a neobratně, aniž by to chtěl. O to víc je zvláštní, že takhle natvrdo vyjadřuje postoje, jaké by radši jako premiér ani neměl nahlas vyslovit, když už je chce nějak protlačovat.

Třeba se vytahováním těchto rozporuplných karet snaží převést řeč jinam (i když za jiných okolností a jinak podáno by vlastně mohlo jít třeba i o zajímavá témata). Patrně toto jeho úsilí vyplývá z toho, že je dost pod tlakem událostí nepříznivých pro hodnocení jeho vlády, což je horší nálepka než pouhá "rozporuplnost". Však se tu za delší dobu nashromáždila spousta podivností zametaných pod koberec, kdo ví, kolik různých kostlivců trčí ve skříních. Někdy to pak rupnout může a podle Parkinsoonvých zákonů to pak taky rupe...
13. 09. 2012 | 06:14

jíra napsal(a):

oprava: podle Murphyho zákonů
13. 09. 2012 | 06:18

kocman ladislav napsal(a):

Hodně psát.A hodně míchat.
Po tolika letech,a pořád stejný hlupák.
Hlavně re capcha,trumbero!
13. 09. 2012 | 08:53

honolulu napsal(a):

Pane Lipolde, velky sefe na Aktualne CZ, co se to tam deje v tom Cesku ? Vsechny hvezdy mezi prispevkari se ztratily.
Nemohu najit Pepu Repu, Cochtana, Karla Muellera, Konvicku a moje tajna laska pani Silvie je take pryc.
Vandal z Breclavi chybi. Ritir Kubert ze Strakonic zmizel uplne. Zavolejte je zpet v Novemberu ! Ve svete se deji prudke zmeny a nikdo o nich nemluvi.
Jeste stesti, ze je zde pan Holubar...
Pan Stejskal, cenzor, take prestal psat, coz je skoda.
To tam mate v Cesku vsichni letni unavu ?
A co divadelni besedy ? hmmm?
14. 09. 2012 | 17:31

honolulu napsal(a):

Aaaa, ted jsem nasel Pepu Repu. Slava ! Je v dobre kondici.
14. 09. 2012 | 17:36

Myšelín napsal(a):

Nečasovi dává nějaké transfúze Lihoslav Metylousek, že tak blábolí. Jinak to není možné.
16. 09. 2012 | 04:28

jíra napsal(a):

Vlastně má pan Nečas svým spůsobem dost pravdy, je tu příliš toho jaksi "módního": kmotři a souznění politiků s nimi, korupce, odklánění, nelegální penězovody, ničím nerušený černý trh... A naopak módní pronásledování lidí, kteří tyto jevy kritizují veřejně a nahlas (Smetanova tykadla) či se jim konkrétně snaží bránit (pan Michálek), nebo je řešit (policejní prezidnt Lessy a mnozí další)...

Až to ruplo a máme tu v metanolové aféře nejméně dvacet mrtvých... No nic, předhodí se módně nějaké mení ryby, které něco popletly a jede se módně dál, jako kdyby se nechumelilo... Už před časem bylo zjištěno, že v tom jedou i renomované likérky a obcházejí tím spotřební daň - samozřejmě je to kryto úřady - a klidně nahlas volají po odhalení černých palitelů, to už je přímo nějaký módní trhák...

Jenomže typicky právě tohle pan Nečas jmenovat jako jakousi divnou módu bohužel "opomenul"...
17. 09. 2012 | 01:12

jíra napsal(a):

oprava: menší ryby
17. 09. 2012 | 01:13

jíra napsal(a):

oprava: svým způsobem
17. 09. 2012 | 01:17

Radovan napsal(a):

TOPKA a Gazdík tu zavádí podivné obazování Ministerstva kultury. Je to jak pohádka O Kohoutkovi a slepičce. Začíná to Hanákovou, manžel jen bohatý lékarník s 5 lékarnami/ty peníze za léky se vyždímali nejenom jeho vinou z chudých lidí/, a končí zatím Sankotem, příbuzným primaře ze Vsetína. Všichni jsou z jednoho kraje,dokonce i místa a dobře se znají a jsou propojeni.
Je to podobný řetězec jako byl Čunek- Topolánek - Kaderka. Ti Valaši to přehání, ne ?
17. 09. 2012 | 11:53

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy