Už je toho D.O.S.T.!

22. 02. 2012 | 16:23
Přečteno 8246 krát
Měli bychom si chránit naše národní hodnoty! Je třeba abychom utěsnili naše národní hranice. Jistě, je nutné ponechat průduchy pro volný obchod, ovšem jinak je žádoucí hranice hermeticky utěsnit.

Od západu a hlavně od Bruselu k nám sem vanou ošklivé vlhké větry přinášející sychravé počastí či přímo déšť, v zimě pak vánice působící obrovské národohospodářské škody - kolik jen naší národní soli musíme vysypat na naše národní silnice! O chřipkových epidemiích bujících v takovém NEČASE se ani šířit nebudu. A každou zimu nám to ten Brusel dělá! Už je toho D.O.S.T.! To od východu je to jiná písnička. Z Moskvy k nám přichází krásné počasí, nádherné jasné nebe - sluníčko (ex oriente lux).

Ale jsou tu i jiné živly. Každé jaro k nám přitáhnou tažní ptáci z Afriky; Afričané mají svou kulturu a já důrazně žádám, aby si tam své ptáky nechali - berou nám práci: tady nám sežerou náš národní hmyz či dokonce spásají vzácné zrní naší národní úrody a pak si klidně odletí i se svými vykrmenými mláďaty zase do teplých krajin. Je velmi zahanbující takto sloužit coby pouhý koridor někomu jinému. Šlapou po nás, darebáci! Neměli bychom si to nechat dál líbit! Kromě toho nám sem zanášejí ptačí chřipku či ještě horší zhoubu (například jeden z nich se přilepil na emblém ODS).

Také se k nám toulají vlci z Bavor či medvědi ze Slovenska a útočí na naše národní stáda tak, že čas od času i některou ovečku sežerou, přičemž s rysy je to ještě horší. Hanebné! My jsme si tady tu škodnou již před dvěma sty roků důkladně vystříleli a teď se k nám ony bestie zase vrací. Oč šťastnější jsme byli, když celý stát byl obehnaný ostnatými dráty a ještě k tomu elektricky nabitými! Důvody byly tehdy sice poněkud jiné, ale suverenitu nám žádná lesní zvěř z EU nemohla brát.

Byl bych velmi rád, kdyby náš geniální expert na životní prostředí prodlévající nyní jen čirou náhodou na pražském Hradě našel řešení tohoto hrubého vměšování do naší národní suverenity těmi, kteří jsou hluboko pod naší vznešenou národní povahou. Zejména by měl při své mimořádné šikovnosti najít způsob zamezení vanutí západních větrů. Chceme jen ty východní!

Zároveň chválím premiéra za to, že tak srdnatě bojuje proti agresivní či až imperiální snaze Bruselu posílat nám své miliardy EURO a tím nabourávat naše národní a ryze tržní vztahy. Vzdejme se těch úplatků podrývajících naši národní hrdost! Totiž, ještě vhodnější řešení by tu bylo: všechny ty miliardy by měl Brusel převést do rukou našich šikovných národních podnikatelů a ti by zabezpečili naše národní hranice proti tomu, aby se k nám toulala cizí zvěř a pářila se tu s tou naší. Oni by jistě uměli zabít dvě mouchy jednou ranou. Na hranicích by vykáceli několik kilometrů široký koridor a vybetonovali ho (když teď nejsou peníze na dálnice), takže žádná zvěř by přes něj nepřeběhla. Zároveň by si zasloužili svou marži v podobě obrovského množství kubíků vykáceného dřeva, které by se dalo báječně dál prodat, zejména na topení. Tím bychom mimo jiné nahradili ropu i plyn odjinud než z Ruska (Rusko nám přece již dlouhé desítky roků bratrsky pomáhá, zejména tím, že nám skoro zdarma posílá své nerostné suroviny) a dosáhli bychom tudíž konečně kýžené suverenity v dokonalé podobě.

Žádám důrazně premiéra i presidenta o to, aby postupovali touto cestou a nenechali se ukecat různými "hujery" ve své mocné straně, vládě i jinde! Jejich úkolem je srdnatě hájit naše národní zájmy proti nepřátelským úředníkům v Bruselu a ochrana našeho národního životního prostředí je polem (loukou, lesem), na kterém mohou uplatnit svůj důvtip i vtip a zapsat se tak do našich národních dějin coby hrdinové vedle pana Broučka, Švejka a Járy da Cimrmana.


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

SuP napsal(a):

Až na pár frků nemám pocit, že by se Vám to nějak povedlo.
22. 02. 2012 | 16:38

ali napsal(a):

pane Payne, když se nechtěl nechat prezident ukecat těmi hujery, tak se na něj posílali psychiatry a veřejným tajemstvím bylo, že ho nechají zbavit svéprávnosti..při LS byli veškeří přízemní i nadpřízemní hujeři v pozoru a nechvalných poznámek jako máku..jen kydali a zesměšňovali všechno co řekl..tak toho nechte..
22. 02. 2012 | 16:39

ali napsal(a):

Sup
taky mě to napadlo..zvláště o bujících epidemiích v NEČASE :o)
22. 02. 2012 | 16:41

Ládik!!! napsal(a):

I já jsem v rozpacích. Jako slohovka za minus 3.
22. 02. 2012 | 16:42

Sladký napsal(a):

Slohovka za -3? Ale kdepak.Jen do svých (absurdních) důsledků dotažená rétorika nicnežnárodovců a eurofobů.
22. 02. 2012 | 16:47

Naštvaný napsal(a):

"filosofii jsem studoval u prof. Ladislava Hejdánka" to je hezké, ale chyba je studovat filosofii pro filosofii. A to, autore, vystupuje z vašeho psaní. Filosofie vám musí ukázat daleko víc, než subjektivní pravdu a lásku. Ale to byste ostatně měl vědět, i na základě vaší životní orientace; bez ohledu na mnohé vám blízké stejného zaměření. Pravda bývá zpravidla mnohem dále, než si myslíme.
22. 02. 2012 | 17:05

Zbyněk napsal(a):

Díky pane Payne, pište prosím častěji, mezi tou spoustou žvástů svěží slohovka. Dávám za 1.
22. 02. 2012 | 17:06

honolulu napsal(a):

VYBORNE ! Dr. Payne se nam uzdravil ! Slava, tento vehlasny neurolog dostava znovu signaly pres trojklane nervy z centra mysleni, z mozku. Jeste nedavno to vypadalo, ze z digestivniho ustroji. Co veta to PRD...
Musim vsak podotknout, ze pri popisovani negativnich vlivu z Bruselu zapomnel jmenovat napr. prenosnou ZACPU, ktera ohrozuje standartni logicke mysleni a kterou uz jsou v Cesku nakazeni politici inklinujici k Bruselske cokolade.

Ptaci z Afriky ? Panove varuji vas pred ptaky z Afriky stejne jako Dr. Payne. Sezerou vsechno, poserou vsechno a uz nikdy neodleti a vas zbarvy do hneda, nez vas sezobnou. Take roznasi strasnou nemoc. Jmenuje se LENORA ! Kdo ji dostane, tak uz nikdy nemuze pracovat. Z takovych hnedych ptaku sv. Kalousek propada deprisy a leci se frtanem.

Ale medvedi a rysy, tech by melo byt v Cesku vice ! Slysel jsem ze zerou vsechno HNEDE. Meli by se nalakat na Sluknovsko.
22. 02. 2012 | 17:06

dalimír napsal(a):

Alespon všichni vidíte jak to tu u nás bez té železné opony vypadá ! Přicházím v poznání že přece jen měla svůj účel ! A možná v budoucnu ,a může to být coby dup,budeme dratovat znovu ! Slovenští drotáry nám znovu pomůžou ! Cha cha chááááááááááááááá! Dl.
22. 02. 2012 | 17:11

Divobyj napsal(a):

Trapné,pane Payne.
22. 02. 2012 | 17:14

aga napsal(a):

autore

Je vidět, že členové vaší rodiny dokážou napsat cokoli na jakékoli téma podle zadání. Kdyby se to náhodou obrátilo, jen vypustíte ty pomyslné smajlíky. Zatím to na druhé straně jistí pan bratr.
22. 02. 2012 | 17:14

honolulu napsal(a):

At, zije president Klaus ! Zastance ceske suverenity a kompaktnosti naroda. Pryc s africkejma ftakama !
22. 02. 2012 | 17:15

melčákova pohanka napsal(a):

Pane Payne,viděl jsem Vašeho bratra vysvětlovat nevysvětlitelnou milost pro pí.Benešovou a řekl jsem,tak Už je toho D.O.S.T. co ta Kikina a její gumáci si dovolují za naše prachy !!! Vy jste také externí poradce jako Váš bratr?
22. 02. 2012 | 17:15

Ládik!!! napsal(a):

dalimíre -
snad jste chtěl napsat "drathovat" - když už píšete s krátkým a.
22. 02. 2012 | 17:20

ali napsal(a):

honolulu
Vy jste dneska ve formě.. :o)))))
22. 02. 2012 | 17:25

JenTak napsal(a):

Pozdě pane Payne. Normální politik takto burcuje když je u moci, když může něco rozhodnout, a také když riskuje ztrátu požitků plynoucí z funkcí. Tehdy jste ovšem mlčel, tak jak mám věřit vašemu náhlému prozření?
Nesnažíte se jen o propagandu pro nespokojené ve stylu "v ODS jsou i slušní politici, třeba já"?
22. 02. 2012 | 17:29

Jan Payne napsal(a):

pro: melčkákova pohanka - s Klausem jsem bohudíky neměl nikdy nic společného; s Klausovým poradcem a mým bratrem Jiřím máme velmi přátelské sourozenecké vztahy potud, pokud se nezačne mluvit o politice; politicky jsem fakticky na zcela opačné straně - mám z to, že Klaus byl až dosud v mnoha směrech zkázou pro naši společnosti a i nadále je mimo jiné svými vazbami na Rusko velmi nebezpečný
22. 02. 2012 | 17:31

Anastazie Králová napsal(a):

Ad honolulu
Zabývat se článkem dr.Payna nemá smysl /opakovaný vtip není vtipem /

Ale o vás jsem se doslechla hezké věci-prý jste ze stejné skupiny jako ghándí /tak se píše on,je to správně americkou angličtinou či kde to k čertu jste / a spol.

Co vy na to?

Představte si,že jsem vás považovala za zajímavého individualistu.
Koukám,že anonymní blogy budou nebezpečné-v masce klauna se
/přesně dle logiky mé oblíbené A.Christie skrývá VRAH!!!
22. 02. 2012 | 17:31

Maximus napsal(a):

Pane autore, na čem jedete? Tráva nebo Háčko, Péčko apod.?
Lepší je u lidí vašeho věku zůstat u chlastu, ten je vyzkoušenej a z člověka nelezou takové duševní eskapády! (-:
22. 02. 2012 | 17:32

Jan Payne napsal(a):

pro: JeTak - u moci jsem nikdy nebyl (pokud ovšem nepokládate za mocného člověka řadového zastupitele v městské části po dobu čtyř roků, a to ještě jen díky tomu, že mě proti očekávání preference vynesli z nevolitelného místa na volitelné); asi si mě pletete s mým bratrem Jiřím; jinak si věřte, komu chcete - je to vaše věc
22. 02. 2012 | 17:34

Mastodont napsal(a):

Vy se znáte s panem Šídlem z ihned? Stejný styl pokusu o humot ...
22. 02. 2012 | 17:36

Šašek z Jiíhlavy napsal(a):

Honolulu
Tys byl dlouho v horké Africe(sám jsi popisoval, že tam byla pro bílého muže horká půda pod nohama), teď se zdržuješ na Floridě nebo kde, takže nemůžeš vědět že MRÁZ PŘICHÁZÍ Z KREMLU.
A Santa KLaus je vodtamtud. Slyšel jsi něco o hůlce mrazilce. Prý se chystá zmrazení penzí.
22. 02. 2012 | 17:36

Šašek z Jiíhlavy napsal(a):

Honolulu
Tys byl dlouho v horké Africe(sám jsi popisoval, že tam byla pro bílého muže horká půda pod nohama), teď se zdržuješ na Floridě nebo kde, takže nemůžeš vědět že MRÁZ PŘICHÁZÍ Z KREMLU.
A Santa KLaus je vodtamtud. Slyšel jsi něco o hůlce mrazilce. Prý se chystá zmrazení penzí.
22. 02. 2012 | 17:39

melčákova pohanka napsal(a):

Pane Payne,děkuji za pozitivní informaci. Vašeho bratra jsem obdivoval v kotelně,ale teď jsem z něho v šoku resp. z jeho spojení s Klausem a svým ztrapňováním viz Události a komentáře. Ale včera jsem ho potkal v Albertu na Vinohradech a vypadal jako normální a navíc s malou roztomilou holčičkou,tak si říkám či v tom zblbnutí nebude ženská...Ale proti kotelně přibral a pupíček mu koukal z košile,asi mu vystřelil knoflík...Já se sestrou nestýkám vůbec,tak nemluvíme o ničem,tak buďte rád za bráchu,snad z toho vyroste...
22. 02. 2012 | 17:49

J. napsal(a):

Voproti předkapele frontmena Sobotky to bylo kapánek lepší, ale pořád v úrovní Mirka Malého Kalouse, který žongluje s čísly a tahá z klobouků králíky s miliardama. V přestávkách mezi tím popíjí nápoj lásky č.TOP 09, a aby se aspoň trochu usmíval, lechtá ho Božský Kája, Zlatý hlas z Prahy.
...zabývám se otázkami rozhodování, smyslu života, dobra a zla, smrti a vztahu mentální činnosti k mozku...
Co kdybyste se tím zabýval dál a nemíchal to s politikou?
Přece jen "mentální činnost mozku" a čeští politici jsou dva velmi, velmi nesourodé pojmy.

Měli bychom si chránit naše národní hodnoty! (to máte pravdu)
a já doplním - ... než nám je církev znárodní (zcírkevní)
(to mám zase pravdu já!)

Není textař slavného hitu Michala Tučného L.Payne nějaký Váš příbuzný?
22. 02. 2012 | 17:52

Jaromír Vacek napsal(a):

Je veliké štěstí, že bratr pisatele Jirka Payne je normálně uvažující člověk a vyvažuje tak hlouposti, které Jan Payne sděluje veřejnosti. Obzvláště mne však překvapil podpis Havlíkovsko-Peheovské petice - tímto podpisem se Jan dostal do opravdu odporné skupiny lidí. Jak kdosi napsal - tito signatáři si v ničem nezadají s 99 Pragováky.
Jane, styďte se!!!
Jaromír Vacek, Vacekjar@O2active.cz
22. 02. 2012 | 17:59

český maloměšťák napsal(a):

Jaromír Vacek
No to víte - to jsou ty židovskokosmopolitněfungujícíeuroživly - co nedopřejí republice klid a pořádek. Takoví jen kazí mládež a svými extravagantními postoji urážejí poctivý pracující lid ČEZka, Moravy i Slezska..
Vskutnu odporní slouhové mezinárodního kapitálu, rusko-čínského lokalpatriotismu a amerického obamovskkého kryptoimperialismu /nevynechal jsem snad něco proboha ?!?? - když tak mě doplňte pane Vacek - nerad bych pro nedbalost schytal od někoho pár facek.../.

Nebo jak to vlastně tenkrát řval ten Urválek ?
"...odporné bestie, jako krysy se kdysi vloudily do naší strany, aby ji rozložily zevnitř... a jako potkani pak rozlezli se aby šířili o naší straně pomluvy, sváry rozsévali ..."
/když tak mě opravte , pane Vacek - já byl tenkrát ještě na houbách...vy ji budete znát asi z první ruky - tu Havlíkovsko - Peheo...eh, tedy Urválkovsko-Gottwaldovskou rétoriku...pane Vacek - a jak se vlastně klasifikuje petice na známku " odporná" - můžete popsat kritéria ???/

To je zase v alejích nablito....
22. 02. 2012 | 18:13

Jan Payne napsal(a):

Vážený pane Vacku

O tom, co je normální a co nikoliv by se dalo diskutovat a argumentovat dlouze. V tom právě tkví půvab filosofie. Filosofií pochybující o všem ovšem pravý konzervativec (intelektuálové jdete už do hajlu!) pohrdá. Dospěl totiž k pevné jistotě.

Zdá se ale, že jste na tom bez jakýchkoliv argumentů přesně takto. Vaše víra v Klause a klausoviny je prostě neochvějná. S tím se nedá nic dělat.

Seznam "pravdoláskařů" je mimochodem seznamem převážně vzdělaných a kreativních lidí. Stojí za to zamyslet se nad seznamem z opačného konce:

http://martinuhlir.blog.idnes.cz/c/244775/Klausolaska-priznivci-lzi-a-nenavisti.html

Přeji vám, abyste se na něm záhy ocitnul
22. 02. 2012 | 18:16

Ládik!!! napsal(a):

Mimochodem -
při slově payne se mi vždy vybaví Torres de Paine, Lago Viedma a Lago Argentino. Tolik krásy za 70táců! Doporučuji všem, kdo mají čas - nezaměstnaným, důchodcům, studentům. Není to náročné.
22. 02. 2012 | 18:20

Holubář napsal(a):

Profesor bioetiky?
Aha.... Tak už to chápu.
No, třeba se to dá léčit.
22. 02. 2012 | 18:23

Anastazie Králová napsal(a):

Ad autor

Pane doktore,já vím,pro rodinu člověk udělá "téměř všechno "-ale není toto trochu moc?

OPRAVDU TO MÁTE ZAPOTŘEBÍ ,/ A TE´D ODPOVĚZTE JAKO MEMNŠÍK-
"mÁM,MAMINKO,JINAK BYCH TE NEDĚLAL!!/
22. 02. 2012 | 18:26

J. napsal(a):

Koukám, že se pan Payne - filozof vpravdě na slovo vzatý a i s diplomem - rozdurdil až do barvy ODSsácké modře.
Moudra, která píše (jako ostatně každý "poštolkovec" uctívající Báťušku Klause) jsou typickými zaříkávadly, která mají působit vzdělaně a oblbovat lidi, leč vyjímala by se spíše na formátu toaletního papíru (pochopitelně klausovské modři).
Koukám též, že dle příkrého tónu a neuvěřitelné indolence se Pan Disident a Spoluzakladatel ODA a ODS (opravdu se má čím chlubit)dostal až někam, kam původně namířeno neměl.
Nu, nechť se ještě chvíli vzteká. Třeba něco "chytrého" zase napíše.
Je to ale souboj dvou ultra-modro-prudkých inteligentů,
toho Sobotky a Payna, že?
Co je spojuje, co dělí? Jakého mají společného jmenovatele, co zamýšlejí? Mají diskutabilní minulost větší než diskutabilní budoucnost? Vědí o diskutabilní přítomnosti Báťušky Klause, jehož východní kontury až nápadně lnou k (Ras)Putinovi?
Je to nervozita, tenhle předprezidentský mač ...
Ale pánové, jen férově!
22. 02. 2012 | 18:29

ali napsal(a):

koukám, že i socani toho mají dost :o)

http://www.novinky.cz/domaci/259860-hadka-v-cssd-skromach-obvinil-dienstbiera-ze-snahy-rozbit-stranu.html
22. 02. 2012 | 18:31

Sylva Šauerová napsal(a):

Dobře, pane Payne. A co říkáte tomuhle ?

„Cílem ... je vyvést zemi z Evropské unie, v tom jdeme dál než Václav Klaus, který zatím říká, že ke členství v unii neexistuje alternativa“, vysvětluje ... Domnívá se tedy znalec smýšlení Václava Klause, že skutečným vnitřním cílem prezidenta je vyvést Česko z Unie ? „TO BY BYL MALÝ CÍL. DOMNÍVÁM SE, ŽE CHCE EVROPSKOU UNII ROZBÍT“, říká. „Ve všech státech jsou skupiny euroskeptiků a ten proud v současné době sílí. Václav Klaus bude jezdit po Evropě a pomáhat tomu proudu růst“.

Autora citací Vám nepochybně sdělovat nemusím.
Jak vidíte, D.O.S.T. toho rozhodně ještě není. A zdá se, že hned tak nebude.
22. 02. 2012 | 18:32

Kala napsal(a):

Vážený pane, když budeme delší dobu konzumovat to eurožrádlo 4. kategorie, které nám sem dovážejí řetězce z nejvyspělejších eurozemí, tak se rozpustíme jako v lučavce královské a bude tady zase terra nova, kterou budou moci obsadit vyspělejší kmeny, než jsme byli my. A asi to tak bude správně, ne?
22. 02. 2012 | 18:37

Silvie napsal(a):

Podpořte petici „NE podpisu smlouvy o rozpočtové unii“
Vážený pane premiére,

píši vám jménem prvních 300 signatářů petice „NE podpisu smlouvy o rozpočtové unii“. Pouze prvních 300 proto, abychom tvořili protiváhu těm, kteří jsou zváni osobnostmi,
a jejichž podpisy Vám donesl pan Halík, neboť lidé jsou si v síle svého hlasu rovni. Je nás také 300, a jsme odhodláni prezentovat své vlastenectví a patriotismus našimi podpisy pod zmíněnou peticí, bez jakéhokoli dalšího spojovacího prvku, bez ohledu na stranické preference, bez jakýchkoli ideologických předsudků a omezení, pouze s vědomím toho, že klanění se a servilnosti vůči sociálním a ekonomickým inženýrům EU již bylo dost, a že nehodláme připustit, aby nad rozpočtovou odpovědností ČR bděl nějaký nevolený byrokrat z Bruselu, který by navíc mohl rozhodovat o udělení sankcí .

A nejsme sami pane premiére. Petice i nadále pokračuje a k dnešnímu dni již jsme schopni předložit i druhých 300 podpisů, kterých se nakonec, a v to doufáme a věříme, sejdou tisíce.

Pane premiére, signatáři petice Vás žádají, abyste nepodlehl nátlaku z EU, a nepřipojil nezodpovědně svou i jejich vlast k tak nehoráznému dokumentu, jakým by pakt o rozpočtové unii nepochybně byl. Věříme, že náš hlas vyslyšíte, stejně jako hlas všech ostatních, kteří se k naší petici ještě připojí.


S úctou
Marek Vokšay
http://eportal.parlamentnilisty.cz/Articles/4367-podporte-petici-ne-podpisu-smlouvy-o-rozpoctove-unii-.aspx
22. 02. 2012 | 18:38

Silvie napsal(a):

JO - už je toho fakt dost!!!

Nový balík Řecku nepomůže, škrty udusí ekonomiku, tvrdí Paul Krugman

Odchod z eurozóny by Řecku pomohl, tvrdí nositel Nobelovy ceny za ekonomii, Američan Paul Krugman. Škrty podle něj vyvolají další pád HDP a tedy i nárůst relativního zadlužení. Opět zvítězila naděje nad zkušeností, dodal Krugman.

Tahle banda ignorantů a diletantů řídí Evropu!!! Nikoliv ekonomové!!

Na rozdíl od Krugmana i německého bankovního experta Wolfganga Gerkeho, který také očekává, že Řecko bude muset nakonec odejít z eurozóny, většina evropských politiků rozhodnutí ministrů přivítala. Jsou přesvědčeni, že druhý balíček a stanovené podmínky vyřeší problémy Řecka, navzdory skepsi ekonomů a jen opatrným vyjádřením Mezinárodního měnového fondu (MMF).

Předseda Evropské komise José Manuel Barroso prohlásil, že "balík zabránil případnému živelnému bankrotu, který by Řecku a řeckému lidu přinesl pouze chaos". Přitom jeden z jeho poradců, belgický ekonom Paul de Grauwe uvedl, že záchranný program fungovat nebude. "Problémem celé dohody pro Řecko je, že chce omezit ztráty věřitelů prodlužováním utrpení řeckého obyvatelstva," tvrdí ekonom.

hnonline.sk

Čtěte více o: Krugman Paul | Řecko | dluhová krize
22. 02. 2012 | 18:52

Jan Payne napsal(a):

Vážený pane Vokšay

Kliknul jsem na váš link a ke svému překvapení jsem seznam těch 300 jmen nenašel. Ale to je asi právě záměrné - zveřejněním by se ukázal kontrast mezi vašimi lidmi a lidmi, kteří jsou proti vám :-)

Zdravím, Jan Payne
22. 02. 2012 | 18:56

Sutech napsal(a):

Jako poku o zesměšnění akce D.O.S.T. by to mohlo projít, nicméně je to takové těžkopádné.

Nicméně každý extrém je špatný. Je špatné odmítání naprosto všech imigrantů, stejně, jako je nebezpečné nekritické přijímání naprosto všech imigrantů. Musí dojít k nastavení jasných pravidel, pokud má Evropská únie a Schengenský prostor správně fungovat, pravidla pro imigraci musí být stejná, musí být vytvořený centrální registr nežádoucích osob, etc.

Vzhledem k jisté dlouhodobé kulturní izolaci jsme o několik desetiletí pozadu, nicméně to se časem smaže. Nemáme koloniální zkušenost, jako mnohé evropské státy, nemáme tedy zkušenost s cizími kulturami, se vzájemným ovlivňováním.

V současnosti musí dojít ke konsolidaci Evropské unie, ke jakémusi srovnání všech částí, vyrovnání se se všemi vlivy, které do sebe nasála. Ano, budou stále existovat rozdíly, ale musí být co nejmenší. Během této konsolidace bezesporu dojde k větší míře federalizace, možná se EU nějak rozštěpí, nevím, možná se rozpadne na severní a jižní. A pak bůh chraň, byl by to základ pro další velkou válku. Severní blok by byl bezesporu tvořen Skandinávií, Polskem SRN, Holandskem, ČR, SR, Rakouskem, možná Maďarsekm. V jižním bloku by pravděpodobně byla Francie, Portugalsko, Španělsko, Itálie, o některých státech nejsem přesvědčen, kde by byly.
22. 02. 2012 | 18:57

Silvie napsal(a):

Pane Payne,

tak to se nejspíš pletete. Myslím, že nebude problém sehnat mnohem více podpisů. Já sama jsem tu petici dostala e-mailem , však ono se to pohne. Neznám nikoho-ani z pravicových, ani z levicových voličů, komu by fiskální unie konvenovala.
Mnozí jsou natolik radikální (také bez rozdílu "vyznání"), že by uvítali dokonce naše vystoupení z unie.
Takže tady nemlžte - podpora EU českými občany (obdobně je tomu v zahraničí) je mizivá a politici jsou si toho dobře vědomi.
Dnes jsem viděla zahr.zprávy - Řekové tam posílali Němce do hajzlu a řvali, že je Merkel druhý Hitler.
To je ta pravá tvář dnešní Evropy - animozity, otevřené nepřátelství, napjaté vztahy, chudoba, mrhání fin.prostředky, pohrdání zdravým rozumem.

Ale vy si jako správný eurokomsomolec vedete pořád tu svou...
22. 02. 2012 | 19:07

Ať žije car Václav Klaus !!! napsal(a):

Je to tak!
Václav Klaus je největším Čechem v naší historii!
Je načase si přiznat, že už sesadil z pomyslného trůnu i Karla IV.
Karel IV. se totiž příliš paktoval s papežem a vůbec jinými Evropany.
To Václav Klaus ne!
Stojí na stráži jako čacký Chod.
Na obojku má Hájka a Jakla, kteří ostražitě vrčí a štěkají při narušení naší suverenity.

Kdo bude ale vartovat, až Klaus nebude prezidentem?
Hrozná představa!

Navrhuji vytvořit funkci cara.
Bude jmenován doživotně a bude to Václav Klaus.
Zdejší diskutérka Silvie jistě napíše petici a sesbírá dostatečný počet podpisů.

A až se Klaus odebere do konzervativního nebe, tak ho nahradí někdo z Ruska.
Mají v tom praxi a Klaus tam má kontakty, takže to bude v cajku.
Republika se přejmenuje na gubernii a nebezpečí z EU bude zažehnáno.
22. 02. 2012 | 19:09

Silvie napsal(a):

Sutech,

já hlavně nechápu, jak se mohly země ,jako Rumunsko a Bulharsko vůbec do unie dostat.
My jsme museli plnit tvrdá kriteria a Brusel nás buzeroval ,jako školáčky. Proto to taky takhle dopadlo.
22. 02. 2012 | 19:10

skeptický napsal(a):

Werich by řekl,to se bude líbit.
22. 02. 2012 | 19:16

dalimír napsal(a):

Ano Jane Payne ,spousta lidí toho má fakt již dost ! Tenhle maf.kapitalismus nám obyčejným lidem nic nepřinesl ! Prostě v dnešní době kdo v tom neumí chodit tak musí mít pocit že je jako Alenka ne v říši divů ale říši zla ! Kdyby si jen lidi více bývali vážili toho socíku ,poctivě pracovali ,nekradli ,nehamonili tak jsme si zde v česku mohli vybudovat ráj na zemi ! V podstatě jsme pracovitý národ ale také pěkně vyčuraný ! Zato ted již máme to pravé v 89 vyzvoněné a vykoledované ! Ale hlavně bez těch drátů okolo rep. Tak jsme to dámy a pánové dopracovali ! No nic povoláme znovu slovenské drotáre ,šak oni nam tu republiku pomůžou Ládiku znovu ohradit ! Bude to dobré zabezpečení ,hlevně před osmany kteří mají zálusk na teritorium střední evropy ! Dl.
22. 02. 2012 | 19:18

skeptický napsal(a):

Silvie

Víte,co by to stálo peněz a životů všechna tahle území dobýt?

A takhle je to stvrzené podpisem,čili legit.
22. 02. 2012 | 19:20

Miky napsal(a):

Autore,autore !
..no jako pokus o vtip ..hmmmm-dost slabé...
22. 02. 2012 | 19:21

český maloměšťák napsal(a):

Jan Payne
Jsou tam :
http://www.petice24.com/signatures/ne_podpisu_smlouvy_o_rozpotove_unii/

Až nás budou miliony....
:))
Zajímalo by mě, kolik z těch signatářů " NE Evropě - my, sůdruhovia máme tuná naše ČEZko!" protestovalo pří každém daňovém transferu z donátorských zemí EU ve směru Česka, Moravy či Slezska.

Podle mě tak nula bodov. Nula od nuly pak pojde....ústavní patriotismus a reálná politika ve směru zachování tradičního kulturně civilizačního rámce byla zaměněna za vlastenčení a obyčejnou lidskou hloupost a nízkost.
Proč ne - jen další svědectví o přežívajícím úpadku politického života ve směru k prázdným obsahům a tedy i zprofanovaným formám.
Takové to Muellerovské mávání hadrem na holi, kdy v čele jde hochštapler a zloděj a za ním banda drbanů, věřících, že když se budou hodně množit a mít koho milovat jako symbol vůdcovství - že se celá TA věc podaří.

Podaří se hovno a drbani se mezi sebou požerou. V tom lepším případě. V tom horším vyženou i ten zbytek elit a ukradou co se dá těm, kdo nic neukradli.

No - já si myslím, že většina lidí je normálních. Kteří vědí, že život jsou i problémy a že i EU může mít problémy a že třeba USA či Čína mají ještě větší problémy.
A že problémy se řeší nejlépe v modu kooperace a solidarity.
Ne máváním jakýmsi hadrem a sebestředným hýkáním o bezbřehém individualismu /zde musím opakovat, že jedinou třídou, která se nechala zpitomět tímto individualismem je lumpen sřední třída...že např. tkzv. diskrétní elita je velmi kolektivistická ...a že je to lumpen střední třída, která snad jako jediná dosáhla dokonalosti v tom, jak ve volbách hlasuje proti svým zájmům.../

Tož tak - trocha rozumu do hrsti a uvažovat - kdo je jen uřvaným symbolem a kdo je nositelem myšlenek a řešení.
22. 02. 2012 | 19:22

ghándí napsal(a):

pane payne,
proč se snažíte vytvařet dojem, že sem EU posílá nějaké miliardy? my přece musíme poslat do EU 40 miliard na záchranu německých a francouzkých bank. . a to bohužel schvalila vláda. měl byste jít políbit z vděčnosti nečasovi p...l, že vam na tu vaší EU takhle přispívá. já bych tam nedal ani korunu.
22. 02. 2012 | 19:24

Čochtan napsal(a):

Takhle blbý kecy jsem už dlouho nečetl.
22. 02. 2012 | 19:25

PeN napsal(a):

I ten humor pravdoláskařů a euzrohujerů je jakýsi žlučovitý... :-)
22. 02. 2012 | 19:33

svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

Pane Payne,
docela před Vámi smekám.
Jednak sám blog je docela dobrý, druhak se zúčastňujete diskuse, což není u autorů blogů běžné a za třetí názorové rozdíly mezi Vámi a Vaším p. bratrem jsou opravdu diametrální. Takže jste v pozici, kdy Čochtanové a Silvie a jiní ptáci Vám budou tak či onak lát, že se dostatečně neklaníte inženýru doktoru Klausovi a současně z druhé strany se vystavujete určitému riziku, že budete atakován za postoje Vašeho bratra. I když (jak je podotknuto nahoře) z této strany je to přece jen inteligentnější publikum, díky Bohu.

V každém případě tedy děkuji a držím palce.
22. 02. 2012 | 19:44

Anastazie Králová napsal(a):

Ad svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče

Odkud jste-z Bosny ? /to podle toho dlouhého názvu /

Jinak-tam u vás je člověk buď přítel,nebo nepřítel / v tom nejlepším případě mu pomůžete utéci,když se pro žádnou stranu nerozhodl-pokud se ve vašem orchestu nenajde někdo,kdo je tak fanatický a zabije ho-jeho vina-měl se rozhodnout jít s vámi.

Víte-my tady ve střední Evropě hrajeme jinou hru-tváříme se,jací jsme vaši přátelé,všechno z vás vytáhneme- a pak se rozhodneme,k čemu nám budete dobrý.

Toto není případ,kdy jde bratr proti bratrovi jen pro vidinu peněz , vzácný v naší historii.
Četl jste Shakespeara?
To je škoda,že ne,to schodiště výtahu k moci dosud funguje.
Ale my jsme civilizovaní.Jako bratři se domluvíme.Pošleme vás zpátky do Bosny.
Cože,že nechcete?Že je to od nás podraz a že jsme slibovali něco jiného?
Tak vidíte,jak jste naivní,to jste přece nemohl myslet vážně.Tak buďte rozumný,jeďtze zp¨átky do té BosnyVždyť vidíte,že nám nerozumíte-žádný slušný Evropan by takhle nenaletěl.
22. 02. 2012 | 20:06

svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

Anastázie,
vopravdu specielně Vašemu příspěvku 20:06 nerozumím.
Jsem vod Pardubic.
Jinak většinou význam psaného textu chápu :-).
Teďka jsem si ještě prošel, co píšete jinak a koukám, že my dva na stejnou notičku neudeříme :-).
22. 02. 2012 | 20:29

Silvie napsal(a):

Doporučuju kouknout se na ČT 24 - Kolapsy (ne)mocných společností - egyptolog Bárta, pan Zelený (odb.na indiánské kultury)

pan Payne by si to měl poslechnout dvakrát.
22. 02. 2012 | 20:46

peres napsal(a):

Pane Payne, úplně jste zapomněl, že naše církev svatá za slíbené miliardy nás v tom nenechá. Nový kardinál to je terno. Nařídí a klér se bude modlit dnem i nocí. Sestava Klaus a Duka to už je nějaká síla. Celý Brusel pošleme někam, vždyť za námi je Vatikán.
22. 02. 2012 | 20:53

Josef Basík napsal(a):

To je dobrý, Jane :o)
PS: Jiří Payne snad není příbuzný?
Jestli jo, dejte s ním občas řeč ;o)
J. Basík
22. 02. 2012 | 20:57

Kryštof napsal(a):

Co jsou vlastně pro čecháčky jejich národní hodnoty ?
a/ Udavačství
b/ Zlodějna
c/ Alibismus
d/ Předposranost
e/ Servilita
f/ Členství v KSČ anebo v agentuře StB
Nemám ten pocit , že by cokoliv z toho stálo za obranu .
Stačí se podívat retrospektivně na volby , kde se tenhle nárůdek presentoval v posledních 20 letech velice zřetelně a to nikoliv na nátlak Moskvy nebo Washingtonu .
Pouze a výhradně na nátlak vlastní demence a zbabělosti .
Tuto zemičku si zplundrovali a ROZKRADLI údernicky iniciativně SAMI čecháčkové , nikdo jiný to nebyl .
Dělo se tak ovšem za přednesu vlasteneckých básniček , masového povykování vždy angažovaných častušek a za trvalého hledání vnitřního / třídního / nepřítele , což zde má letitou foklorní tradici .
Teď je nepřítelem čecháčků Brusel , před ním to bylo jaro -léto - podzim - zima , před nimi obrodný proces a plíživá kontrarevoluce , ještě předtím Slánský s Geminderem etc , předtím Masaryk s Benešem a s odpornou buržoasií , před nimi židozednáři , předtím Habsburkové ....
Furt a ausgerechnet těm permanentně ukřivděnejm a zneuznanejm čecháčkům někdo "jinej" škodil .....
Pokud jsem si všiml , tak nejefektivněji škodili vždycky sami sobě . K tomu ovšem nikdy neměli ani dost inteligence ani odvahy , aby si to dovedli sami přiznat a zařídili se podle toho tak , aby věčně neotravovali svět svou ubrečenou infantilitou duševně méněcenných dítek z obecné školy . Gádžo daj Euro , daj $ .......
22. 02. 2012 | 21:01

Anastazie Králová napsal(a):

Ale ghándí
na co si to vlastně hrajou?
Vždyt´voni rádi sex-hlavně s pannami,to se rozumí,a brácha-ten se můžejít klouzat /vůbec-dyť ste mi vo bráchovi nic neříkal- j á sem slušná holka a nikdá sem s dvěma n ešla....pomooooc....
22. 02. 2012 | 21:08

chrchel napsal(a):

a co za ty eura dostáváme?

tak jeden ošklivý herec si za dotace opraví střechu na soukromém zámku
další ošklivý herec za dotace vybuduje lázně pro nemocné koníčky, kteří si potřebují, místo aby šli na salám, vyléčit kopýtka
další ošklivý exmajitel agentury na obchod s bílým masem zvané Miss si za dotace splní sen a opraví rozpadlý statek, kde si může v důchodu honit ego
další poslanec za odejivší lidovce rozoře pole a postaví přes něj asfaltku, aby měl blíž do sousední vesnice do stáje , kde má svého oblíbeného koně
(všichni předem milionáři, že by to mohli dát ze svého, ale hloupý kdo dává, hloupější kdo nebere)
v jiném městě zabetonují parčík s hezkými stromy a za dotace ho vybetonují a vyplní betonovými skružemi a říkají tomu umění
a pak hory a hory cyklostezek , lanových center, sjezdovek a akvaparků, bez kterých se samozřejmě nedá žít a nezaměstnaní, pokud nemusí na poštu, tak zřejmě nevědí co s časem a budou ho tam jistě hojně trávit.
Takže se musí škrtat a zpoplatńovat i prdnutí, aby se mohlo do Bruselu poslat a pak čekat na dotace.
Však Dobeš za dotace udělá výchovné programy, jak vychovat děti prosté korupce.
22. 02. 2012 | 21:13

dix napsal(a):

Anastazie Králová
Ani za bůra a gulášovou polívku navíc ?
22. 02. 2012 | 21:31

Anastazie Králová napsal(a):

Ad orchestrG.Bregoviče.

No na svatbu vás potřebovat nebudu,ale podle toho,co ste psali,tak možná na funus

A to všechno gándhí-či jako se ten Rom menuje-to máčeská holka za to,že nechtěla be jt no jak se to říká,dyž nechce jít s každým-aha-EUROFOBKA.
22. 02. 2012 | 21:37

Anastazie Králová napsal(a):

ad dix

A Wiener schnitezel mit kartofelnsalat by nebyl?

Víte,dyž sem bejvala mladší,to byste čuprněl,já bejvala nobl holka...
22. 02. 2012 | 21:41

Václav Pokorný napsal(a):

Tentokrát souhlas s Kryštofem. Sám jsem něco podobného, v tom smyslu jako jste napsal Vy, chtěl vyjádřit i já, ale po přečtení Vašeho příspěvku nemám o co se snažit. Dobré!
22. 02. 2012 | 21:43

Anastazie Králová napsal(a):

Páne Kryštof
adyž sem nebila v KSˇC /voni mě tam nechtěli,ty prasata,i když sem jim všem da¨la-a to zadaRMYKO,A VŽDYCINKA SEM ŠECKO ŘEKLA,CO MNĚ KDO POVĚDÍL-TO STEJNĚ NEJSEM ČEŠKA?
a CO TEDA SEM?
jEŽÍŠMARJÁ-JÁ SEM SNAd slovenka a budu mít malej důchod-povídala to Gabča,že to unich stojí za bačkoru
prosím pána velkomožného,poraDĚJ MNĚ,JAK SE TOU ČEŠKOU STÁT?-JÁ TE´D BUDU SPÁT I STURKAMA,ESlI TO POMŮŽË
22. 02. 2012 | 21:58

Anastazie Králová napsal(a):

Páne Kryštof,
neráčej se zlobit,ale kromě jara-léta-podzimu a zimy
to eště bejvál imeprialismus-no ale jako je to te´d.to vopravdu nevím
dyž podle některejch mám,e ten impoerilismus tady-
já jich měla dycky ráda,já vím,že jim takle dělám ostudu,ale poraděj mi
to už ten imperialismus není nepřítel budování socialismu ?
22. 02. 2012 | 22:05

Smíšek napsal(a):

Anastazie Králová

Dámo, co konzumujtete? A nepřebrala jste?
22. 02. 2012 | 22:31

Karel Kubrt napsal(a):

Dobrý den,
na zaslepenost Peyna mám dva léky:
http://ladislav.blog.idnes.cz/c/247484/Vystoupit-ci-nevystoupit-tot-otazka.html
http://ladislav.blog.idnes.cz/c/246725/300-Vyzva-od-Thermopyl.html
oba vlastní výroby.
Pane Payne, odkaz na Markovo petici funguje, jen chtít:
http://www.petice24.com/ne_podpisu_smlouvy_o_rozpotove_unii
I můj podpis se tam skví.
Zdravím pana Honolulu.
22. 02. 2012 | 22:32

honolulu napsal(a):

Pani Anastazie Kralova se pta na MAHATMA GANDHI ? Proc, kdyz jsem daleko pohlednejsi - JA ? Hmmm ?

Napred bojoval na strane Anglicanu proti Burum v Burske valce.
V roce 1906 bojoval na strane Anglicanu proti Zulum a aktivne se podilel na rekrutovani Indu do anglicke armady v Durbanu. Dostal za to vysokou pozici na magistrate v Durbanu. (Moc krasne mesto,
upozornuji vsechny.)
ZPYSNEL a myslel, ze by mel byt exeptovan mezi belochy. Byl vyhozen z vlaku v Pietermarizburgu (Natal), ze vlezl do prvni tridy urcene pro belochy. Nez se dostal do Johannesburgu, tak dostal nekolikrat nakladacku, ze prerusoval kmenovou / rasovou barieru, kterou sam stavel proti Zulum. Nesmel se ubytovat v hotelu pro belochy v JHB a v Pretorii. Potom ho vykopli z magistratu v Durbanu, protoze zacal nosit turban. Tak se velmi nazlobil na Anglicany a stal se revolucionarem. Dal to uz znate.

Mahmata = velky duch. Nejzajimavejsi na nem vsak bylo to, ze byl clenem Theosophical society. Pro ANC (Mandelovi lapkove a banditi je hrdina.) Zulove by ho radi upekli za ziva jeste dnes, kdyby zil.

NIKDY neverte oficialni propagande ! Nikdy nemuzete vedet jesli nejaky Dr. Payne pro vas neuvaril indoktrinaci laxativ.
22. 02. 2012 | 22:33

ujo napsal(a):

Kryštofe,
dobře vím, že s Vámi diskutovat nemá velkou cenu, stejně mně to nedá.
píšete o Češích jako lidech s "ubrečenou infantilitou duševně méněcenných dítek"
Pochybuji, že byste si myslel něco takovího o sobě, takže jistě Čech nebudete.
Ale jinak: nemyslíte si, že ti infantilní, duševně méněcenní Čechové toho za za uplynulých, řekněme, 200let hodně dosáhli?
Ano, můžete argumentovat současným stavem, kdy se tak trochu vracíme do 19. století.

Není však všem dnům konec a vývoj může být překvapivý. Doufejme, že v něm obstojíme
22. 02. 2012 | 22:35

honolulu napsal(a):

A ja zdravim v hluboke ucte blanickeho rytire, svobodneho pana ze Strakonic, ceskeho aristokrata Karla Kubrta.
Jsem rad, ze sem nekdy zavitate. Naplacejte vsem bludarum !
22. 02. 2012 | 22:39

Radim Smich napsal(a):

Karel Kubrt: koukám na ta jména a ... samé osobnosti proslulé svým vzděláním a charakterním chováním ... kam na ty myslitele jenom chodíte ... řekl bych, že Nečas má za sebou velmi silnou armádu :-))))))))))))))))))
22. 02. 2012 | 22:42

Karel Kubrt napsal(a):

Pane honolulu,
za to mi to nestojí. Přečtěte si mé články, tam jsem vše vysvětlil. Zvláště doporučuji článek 300 - Výzva od Thermopyl. Tam jsem krásně všechny české vlastizrádce karikoval.
Není Payne jako Payne. Tenhle filosof a vlezdobruseláč nesahá Panu Paynovi, poradci pana prezidenta, ani po kotníky.
22. 02. 2012 | 22:45

Radim Smich napsal(a):

Ti zatracení vlastizrádci nechtějí a nechtějí, abychom se hrdě připojili k Ruské federaci ... :-)))))))))))))
22. 02. 2012 | 22:50

Karel Kubrt napsal(a):

Odkaz na antipetici sem nedal kamarád blogger Marek Vokšay, ale jakási Silvie. Je to schválně akce běžných lidí, jako kontrast petice údajné elity národa, věčných petentů a měnitelů světa, pseudohumanistů a sympatizantů s Bilderbergem /někteří jsou členy/. Můj podpis je pod č. 68.
22. 02. 2012 | 22:51

Radim Smich napsal(a):

antipetice - anticharta :-))))))))))))
22. 02. 2012 | 22:52

Anastazie Králová napsal(a):

Velmi vás zdravím a doufám,že se na mne příliš nezlobíte pro pozdržení debaty /někdo tu včera vyslovil myšlenkui,že stejným způsobem se snaží rozbíjet Gándhí debaty-tak jsem neodolala a zkusila to-
neuvěříte,jak jsem se baVILA /BOHUŽEL ŘADA OSTATNÍCHASI NE,TAK SE OMLOUVÁM /.

Představte si,že to bylo poprvé,kdy jsem zkusila půjčit si cizí identitu /ani na maškarním plese jsem nebyla /.
Mimo soutěž-pokud jste mladí,ten maškarní zkuste-je to skutečně osvobozující úale v malém kolektivu vás poznají podle pohybů těla-to by muserly být Benátky/pro Ev ropany.
jinak k textu-myšlenka OPAKUJÍCÍ SE,ROZMĚLNĚNÁ,VÍC NEMÁM CO DODAT /I KDYŽ AUTOR MÁ JISTĚ PO RUCE SPOUSTU VZNEŠENÝCH FRÁZÍ /.

zÁVĚR-BUĎTE SAMI SEBOU -NEBO SI CHVÍLI HRAJTE-KDO
M NE ZNÁTE Z PŘEDCHOZÍCH DISKUSÍ,VÍTE,ŽE JSEM TO BRALA AŽ PŘÍLIŠ VÁŽNĚ.
22. 02. 2012 | 22:55

Shooter napsal(a):

Pane Payne. Po přečtení vašeho článku mám silné obavy o vaše zdraví. Doporučuji si tento váš článek vytisknout a vzít si ho s sebou na vyšetření do Bohnic. Pokud se rněkteré duševní nemoce podchytí včas tak se dají i léčit popř. se dá oddálit jejich dopad na lidský organismus.
22. 02. 2012 | 23:00

JF napsal(a):

Kryštof: ano, naprostý souhlas, filozoficky uchopeno a velmi pregnantně vyjádřeno
22. 02. 2012 | 23:14

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý a nadávku obsahující text, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
22. 02. 2012 | 23:28

mik napsal(a):

Autor blogu by si mel uvedomit ze ne vsichni ctenari jsou myslenkove na takove urovni aby pochopili ironii jako priklad uvedu prispivatele Silvie uz to svedci o necem kdyz si nejaky pan Voksay zrejme dalsi smyslena prezdivka da divci jmeno,,tim se nechci dotknout trasvetitu,,,ale zpet k podstate,,ti co nepochopi ironii to vezmou jako navod k jeste vetsimu fanatismu nacionalismu a budou nahlas volat cim dal vic Ne EU ne Bruselu,, ne euro,.,,myslim ze temto lidem by bylo zavhodno koupit letenku do Moskvy a na cestu jim pribalit jako dezurneho Klause...lidi vzpamatujte se uz,,,jedine nadvlada z Bruselu prijeti eura a prezident treba i emigrant muze vytahnout CR s toho hnoje kde vezi az po usi,,, pokud Necas nepodepise v breznu jako vsichni ostatni dohodu tak se s CR stava v EU ne 5 kolo u vozu ale ojetina lezici kdyz uz ne na smetisti tak nekde v zaprasenem koute skladu,,,S ceho asi mohou mit ti co jsou v soucasne dobe u koryt jedine strach ? Jedine prave s kontroly Bruselu ktery jim neskoci na ty jejich naivni hlasky EU a jeji silne staty by mely tvrde a nekompromisne zasahnout proti temhle extremistum a nacionalistum .,.., radeji preci neznameho urednika z Bruselu ktereho jsem sice nevolil ale ktery ma v sobe alespon trochu slusnosti nikam nepebiha netoci se ve vetru kam vitr tam plast a ma jasne argumenty ,,jiste ne vse co se v EU upece je dobe i mistr tesar se utne ale 25 tesaru nemuze prece poucovat ucen ? a jestli se ten ucen vzhlizi ve Velke Bitanii tak si je treba uvedomit ze onen ostrovni stat neni na stredni Evope zavisly a nejde to vubec prirovnavat Klus mel byt sesazen uz kdyz nechtel podepsat LS pokud uz pripustime jeho zkorumpovanou a zmanipulovanou volbu o ktere vsechny zapadni media napsaly ze je to pro CR nestesti,,,holt komu neni rady tomu neni pomoci jen se me nelibi ze se clovek zijici a pracujici v EU musi cim dal vic stydet za sve obcanstvi,,,
22. 02. 2012 | 23:34

mik napsal(a):

Autor blogu by si mel uvedomit ze ne vsichni ctenari jsou myslenkove na takove urovni aby pochopili ironii jako priklad uvedu prispivatele Silvie uz to svedci o necem kdyz si nejaky pan Voksay zrejme dalsi smyslena prezdivka da divci jmeno,,tim se nechci dotknout trasvetitu,,,ale zpet k podstate,,ti co nepochopi ironii to vezmou jako navod k jeste vetsimu fanatismu nacionalismu a budou nahlas volat cim dal vic Ne EU ne Bruselu,, ne euro,.,,myslim ze temto lidem by bylo zavhodno koupit letenku do Moskvy a na cestu jim pribalit jako dezurneho Klause...lidi vzpamatujte se uz,,,jedine nadvlada z Bruselu prijeti eura a prezident treba i emigrant muze vytahnout CR s toho hnoje kde vezi az po usi,,, pokud Necas nepodepise v breznu jako vsichni ostatni dohodu tak se s CR stava v EU ne 5 kolo u vozu ale ojetina lezici kdyz uz ne na smetisti tak nekde v zaprasenem koute skladu,,,S ceho asi mohou mit ti co jsou v soucasne dobe u koryt jedine strach ? Jedine prave s kontroly Bruselu ktery jim neskoci na ty jejich naivni hlasky EU a jeji silne staty by mely tvrde a nekompromisne zasahnout proti temhle extremistum a nacionalistum .,.., radeji preci neznameho urednika z Bruselu ktereho jsem sice nevolil ale ktery ma v sobe alespon trochu slusnosti nikam nepebiha netoci se ve vetru kam vitr tam plast a ma jasne argumenty ,,jiste ne vse co se v EU upece je dobe i mistr tesar se utne ale 25 tesaru nemuze prece poucovat ucen ? a jestli se ten ucen vzhlizi ve Velke Bitanii tak si je treba uvedomit ze onen ostrovni stat neni na stredni Evope zavisly a nejde to vubec prirovnavat Klus mel byt sesazen uz kdyz nechtel podepsat LS pokud uz pripustime jeho zkorumpovanou a zmanipulovanou volbu o ktere vsechny zapadni media napsaly ze je to pro CR nestesti,,,holt komu neni rady tomu neni pomoci jen se me nelibi ze se clovek zijici a pracujici v EU musi cim dal vic stydet za sve obcanstvi,,,
22. 02. 2012 | 23:35

Anastazie Králová napsal(a):

Na 26 minut se nikdo neodvážil mne kontaktovat .

O čem to svědčí?
Především o lhostejnosti-znali jste mne,i mé předchozí příspěvky-kdybych měla o někoho obavy,především bych se s ním snažila udržet kontakt.
O manipulatevolnosti-vždyť toto nám sliboval Josef K-že vytvoří NICK,kde mu všichni budou věřit-a pak náhle odhalí,kým je.
ale mně nepřísluší hodnocení-to by spadalo do rukou p.Stejskala.
Jak jsem jednou napsala-hluboce mne bolí marasmus této země a
nepřítomnost vedoucí myšlenky.
Asi se s tím budeme muset smířit.I když podle jedné víry-tuším budhismu či hin duismu -má člověk devět životů,jistý máme jen ten jedenNEUMŘÍT,DOKUD JSME NAŽIVU /TO NENÍ Z MÉ HLAVY,TO JSEM NĚKDE ČETLA /.
pŘEJI VŠEM DOBROU NOC.
22. 02. 2012 | 23:58

Kryštof napsal(a):

Re - "Ujo"
Pobavil jste mě . S tím manšaftem , tedy zdejším obyvatelstvem , chcete obstát kde ?
Na nerecyklovatelné skládce odpadu anebo na školení KSČ ?
Za 200 let dosáhly všechny národy něčeho , ale ani o jednom nemám tu povědomost , že by si rozkradl vlastní zemi , tedy zemi jeho předků , kterých se tak rádi dovoláváte . Ještěže jste se nevrátil k aféře Rukopisů , tedy Zelenohorského a Královédvorského , anebo k tomu , že Anežku Hrůzovou v Polné zavraždil Žid Hilsner z rituálních důvodů v žoldu ODS a US imperialismu . Jako vlastenci anebo daleko spíš vlastenčíci jste se v takových "obrozeneckých" zhovadilostech po celou dobu těch 200 let , ba více , vždycky vyžívali .
"Třista let jsme trpěli ...."
A dojímavě-sentimentální básničky k 28. říjnu a o tatíčkovi TGM a o legionářích , což jste vlastenecky uvědoměle , čecháčkové , později vymazávali z učebnic - stejně jako to činili Němci za Protektorátu , byly následovány ódami o s. syfilitikovi Gottwaldovi , kterýžto umělecký lyrický počin byl následován i literaturou masově-podpisově faktografickou v podobě Souhlasu s dočasným pobytem spřátelených vojsk na území ČSSR a "Poučením z krizového vývoje ve straně a společnosti".....
"Dyť jsme přece Češi , tak cobysme si todle , né ...?"
Tak nějak jste si v tom kvelbu nikdy neuměli udělat triviální hokynářskou inventuru "Má dáti - dal", protože jste měli strach sami ze sebe , a co kdyby .....
"Soudruhu , bratře , demokrate ...."
Čech tedy skutečně nejsem , už hezkých pár desítek let , zaplaťpánbu a imperialismus k němu .
22. 02. 2012 | 23:59

ali napsal(a):

Králová
že vás nikdo nekontaktoval svědčí o tom, že šli jinam, neb tu jste vy..dobrou noc
23. 02. 2012 | 00:04

Anastazie Králová napsal(a):

Ještě ad Honolulu

Myslím,že Gándhí byl MAHÁTMA /JINAK,NEŽ VY TO PÍŠETE /

aTˇBYL,JAKÝ BYL,BYL TO VELIKÝ VŮDCE SVÉHO LIDU /A skončil lépe než Hitler,který se takto označoval /

Nikdo není bez chyby,důležité je,co po něm zůstane
23. 02. 2012 | 00:12

Anastazie Králová napsal(a):

Ad Kryštof

Musíte být hodně zakomplexovaný,když cítíte potřebu se nám takto prezentovat.

Kdybych já byla spokojená třeba na Novém Zélandě,ani by mne nenapadlo psát do veřejných sdělovacích prostředků /teď jsem chtěla napsat psát domů-ale buď doma žádného nemáte ,nebo s vámi nechce nic mít.

Opakem lásky je nenávist a pohrdání,osvobození přináší až lhostejn ost / a tu vy ještě nemáte /
23. 02. 2012 | 00:21

MA-FU napsal(a):

Jan Payne
Pane doktore-obávám se-tady nic nezměníte...ještě rok....
23. 02. 2012 | 00:53

honolulu napsal(a):

Anastazie Kralova, v pripade, ze si budete menit nicky, tak sklidite pohradani. Jsou zde lide kteri znaji cestinu bezvadne a ti na Vas vzdy prijdou podle stylu psani. Tak bezte radej na maskarni ples do Benatek. Ztratil jsem zajem Vam vysvetlovat proc se pise Gandhi a ne Ghandi. Najdete si to to sama.
23. 02. 2012 | 01:12

B. napsal(a):

Honululu, skvělý! Nejen Payne, ale už i vy tady dštíte síru jako když se pálí čisté prachy z LTO.
(To když ODS změnila nick na LTO. Vy to ale, lišáku, poznáte. Vám prostě nic neujde!)
23. 02. 2012 | 06:37

Daňový poplatník napsal(a):

To autor:
Ty veselé koláčky si pečete sám, nebo přišla rozjásaná návštěva?
23. 02. 2012 | 07:29

Saltzman napsal(a):

I já jsem se rozhodl literárně vyzvracet :-)

Už přes dvacet let, co "Naše" bárka odrazila od levého břehu, kde bylo vše už vyžráno, zdevastováno a řekou Ekonomie zamířila k lepším a bohatším zítřkům. Na palubě i v podpalubí vládlo nadšení a všichni jednotně volali na střídající se kapitány "Vpřed!". Mnozí však nedočkavě popadli své i cizí škunery a mizeli ostatním Ekonomií do dáli. Ostatní, škunerů nemaje, ujišťovali se navzájem, že plavba bude dobrá, vždyť řeka se valí s dostatkem vod. Kapitáni, každý podle svého kličkovali zprava doleva a zpět, podle toho jak tušili úskalí dna Ekonomie.

Ekonomie po čase však hladinu svých vod snižovala a mělčiny začaly drhnout o lodní dno. Tak i mnohé jiné bárky na Ekonomii vepředu i vzadu různě kličkovaly, jak se snažily vymanévrovat do bohatších a klidných hlubokých vod Ekonomie. Ty vpředu varovaly před skalami pod hladinou a mělčinami. Jedna bárka "Řecko", při snaze najít v prudkých peřejích klidnou plavbu, uvízla v tišině řeky na mělčině. Mnohé jiné bárky se ji snažily vytáhnout a hrozilo, že uvíznou také. Pasažéři všech bárek zlostně na sebe pokřikovali, kde se stala chyba, že kapitán bárky "Řecko" uvízl. Na té bárce došlo dokonce ke rvačkám mezi lodníky a pasažéry a zapomněli všichni, že snahu měli jen o pohodlnou cestu za blahobytem.

Pasažéři už dávno před tím ztratili důvěru v kapitány, co každý dle svého plavili zprava doleva, zleva doprava.Křičeli stojíce jedni na pravoboku a jiní levoboku, že potřeba plout jejich stranou. Bárka se jejich neklidem na palubě kymácela hned vpravo, hned vlevo a hrozilo chvílemi i převrácením "Naše". Radiotelegrafista hlásil každou chvíli jiné zprávy, které zachytil od hodně vzdálených bárek. Varování přicházelo od bárky "Usa", že skaliska i mělčiny jsou velmi zrádné, leč ústí do oceánu Blahobytu je na dohled.

A tak na řece Ekonomii se zmítají bárky, na nichž netuší že ústí řeky v deltě je ještě nebezpečnější než dosavadní cesta Ekonomií. Snad někteří i tuší a proto pokřikují na "Naše", že je třeba přirazit ku břehu(na pravoboku preferují pravý břeh, na levoboku levý) a počkat až Ekonomie zvýší svou hladinu. Tak dochází k hádce s těmi, co pospíchají než klesne hladina více, zda spěchat, či počkat. Nahnali dokonce z podpalubí tu chátru, co se dosud jen slepě vezla a donutili ji aby bidly odstrkovala "Naše" od skalisek a od mělčin.

Sténání chátry, křik rozhněvaných pravobočních a levobočních, nadávání kapitána a lodníků, drhnutí o dno, praskot výztuhy boků bárky i křik že v podpalubí teče a je třeba čerpat vodu. Počasí svinské. Hned horko, hned zima, až se mnozí snaží tvrdit ostatním, že s tím počasím se musí něco dělat, jinak bude nejen s bárkou konec, že hrozí i konec světa. Do toho modláři všech vír brebentí modlitby, namísto aby se snažili pomoci chátře odstrkovat bidly "Naše" od úskalí Ekonomie.

I bárky "Itálie", "Portugalsko", "Maďarsko" a jiné drhnou nebezpečně v Ekonomii a dovolávají se pomoci jiných bárek. Bárka "Čína" ukradla cestou bidla jiným a množství jejich pasažérů zdatně odstrkává bárku svou ode dna, až skoro letí vzduchem přes skaliska v Ekonomii. Dobrá metoda, žel pro druhé nepoužitelná pro malý početní stav chátry, co by měla bárky nedzvedávat. Nejlépe jsou na tom jedinci, co se nastěhovali do rychlých člunů značky Kapitál a ženou se k oceánu Blahobytu. Ti nijak nehodlají se starat o své krajany, neb Kapitál je sice rychlý člun, ne však pro každého.

Na "Naše" je krom chaosu i oáza klidu na horní palubě. Tam posedávají nejrůznější umělci pera a keců, co se literárně k situaci vyjadřují a nahlas pak jiným předčítají. Tím pasažéry značně rozčilují až nejeden dostane mrtvici. Chátra jak jeden muž či žena unisono halasí, že se mělo zůstat na tom starém místě, kde bylo všechno již sice sežráno, ale bylo tam tak nějak útulno a méně nebezpečno. Že zásoby potravin na cestu jim stejně dochází a už je nebaví sloužit ostatním za motor v Ekonomii, když jim přece byla slibovaná pohodlná cesta řekou k oceánu Blahobytu.

Tak se pomalu schyluje k rebélii a to nejen na "Naše". Vypadá to, že bárky mnohé ztroskotají v Ekonomii než dorazí do Blahobytu. Pokud dorazí i přese všechny nesnáze, pasažéři se budou divit, že zase jim nebezpečí hrozí od mocných vln a možnosti ztráty od ostatních, kteří by jim mohli i v nouzi pomoci. Navíc, nad oceánem Blahobyt se hromadí mračna. Vypadá to na tajfun. Bůh buď milostiv toužícím po Blahobytu!
23. 02. 2012 | 07:47

Cech napsal(a):

Děkuji pane Payne je to opravdu na 1* .

Opravdu jsem nečekal to, že se postavíte proti prodeji tohoto konceptu souhlasu.
Jinak absurdně nesmyslného počínání naší 4K,která se snaží likvidační rozhodnutí proti občanům, prodat občanům.
Převrácení normální selské logiky v absurdní konstrukci proti EU má pro současnou 4K obrovský význam.

Protože voliči musí fascinovaně zírat, ale dění 4K v Bruselu se účastnit NESMÍ!! Účast je totiž naší 4K transformována na povinnost zodpovědného člověka, což běžný volič není.
23. 02. 2012 | 08:17

Silvie napsal(a):

Karel Kubrt,

přesně tak.
Nevím, proč pan Payne reaguje na autora petice.
Taky mne popudilo ,jak se naše samozvané "intelektuální elity" drze staví nad většinu národa. Nechť se tedy nevyjadřují laskavě za mne, ale jen sami za sebe!!! Nikdo z mého širokého okolí jejich názor nesdílí - ať už jde o vysokoškoláky, středoškoláky, pravicové či levicové voliče.
Tohle jsou opět staří známí pravdaláskaři, kteří škodí i po smrti svého velkého guru.
Podobné "elity" už tady petice kdysi psaly, tehdy plamenně požadovaly tresty smrti "pro zrádce a imperialistické štváče".
Proto také vznikla tato antipetice, což pan Payne nechce chápat.
Necítím se být občanem nižší kategorie ,nežli superambiciózní intrikán Halík nebo Svěrák.
To,že mají zvučná jména, ještě nic neznamená. Nás nejsou rozhodně jenom tři stovky...
23. 02. 2012 | 08:17

Medikolog napsal(a):

Dnešní skóre:

"Brusel" Payne: Honolulu - 0:1

Pro p. Payne: zapomněl jste například: MRÁZ přichází z Kremlu, SLOTA je východně od nás, ... Merközy to myslej UPŘÍMNĚ,... Nepůjčíme-li si na půjčení eurozóně, remorker SOROS nás po vyždímání přetáhne za hranice Evropy a zakotví nás za Šumavu severně od Orknejí. Půjčíme-li si na půjčení eurozóně, nesplníme limity pro přístup do eurozóny a EU nás po vyždímání vyvrhne někam za Orkneje do SLOTY i s naším NEČASEM...

Jakpak by asi doma pokračoval prof. Hejdánek pane Payne? Jaké by vyfilosofoval východisko proti našemu doždímání?
23. 02. 2012 | 08:35

paprika napsal(a):

Silvie: samozvané intelektuální elity se drze staví... s. Švorcová by to líp neřekla. Vám připadá, že když se někdo podepíše pod petici, tak podepisuje Vás? S tím byste měla něco dělat. Jinak Vaše široké okolí, to musí být něco!
23. 02. 2012 | 08:50

drevokocůr napsal(a):

v každém případě jsme chudobincem Evropy. V zemi, kde jsou ceny již evropské, většina lidí bere 500-800 eur. Jak to ti Češi dělají, že vůbec vyžijí?
Na západě by při takovéto úrovni platů již byly důchodci umrzlý a mrtví hladem u popelnic a děti s nafouklými bříšky se potácely jak zombie po chodbách škol. Tedy pokud by se tam dostali. Již teď byl uveden jeden případ v TV, jak dítě nechodilo 4 měsíce do školy, neb matka neměla na jízdenky.
23. 02. 2012 | 08:59

JC napsal(a):

Ááá irónie,
Payne, vy jeden čtveráku.
23. 02. 2012 | 09:34

Šašek z Jiíhlavy napsal(a):

Kryštov
Rasově čistý Český národ neexistuje, my jsme typičtí kříženci, něco jako pouliční voříšci - otužilí, inteligentní(mazaní), přežívající i tam, kde čistokrevná rasa hyne. Heydrich nám pohrdavě říkal smějící se bestie, tak dostal pře držku. To my víme, ale nemáme rádi, když nám to nějakej Prušák říká do očí.
Teď se na blogu pana Peldy rozplýváme nad krásou přírody, zatímco jindy mlčíme, když se naše okolí devastuje. Za prachy prodáme i vlastní matku, blbě volíme a jsme nepoučitelní. Navzájem se hašteříme a všemu nejlíp rozumíme. Klaus je vzorek naší národní povahy - v podstatě plebejec, parvenu, který se vypracoval. Naši krajané(vy asi mezi ně patříte) jsou rozlezlí po celém světě a většinou jsou úspěšní. Nejsme jako Poláci, Slováci a Židé, kteří i venku drží pohromadě, jsme individualisté, jen když je zle, tak se na chvíli pragmaticky houfujeme, jen nám otrne, jede to nanovo. Jinak se asi moc nelišíme od ostatních národů, které někdy své vlastnosti dovedněji skrývají(Angličané, severské státy). Lepší už to nebude, smiřte se s tím a nekažte si zažívání. Brzy přijde jaro, vyrazíme na své chaty a chalupy a tam předvedeme naše přednosti, v tom nám může málokdo konkurovat, tam dokonce i úspěšně spolupracujeme. V Evropě se neztratíme a ještě to všem osladíme!
23. 02. 2012 | 09:34

dalimír napsal(a):

miku myslím si že většina z nás co zde píšeme poznáme který blog je psán ve smyslu ironie ! Alespon já se tomu snažím přizpůsobyt ! Pak musím také ironicky reagovat ! Hezký den ! Dl.
23. 02. 2012 | 09:50

Kala napsal(a):

No vidíte, drevokocúre, a podle nějaké statistiky EU jsme třetí nejlepší zemí s třetím nejmenším podílem chudých lidí. Jak to ti statistici dělají?
23. 02. 2012 | 09:53

orysthen napsal(a):

EU a Klaus jsou jistě stále aktuální téma.Ale měli bychom mít na zřeteli,že diskusí o nich se téměř nic neřeší.
Evropa niky dosud nebyla společnou střechou nad hlavou evropanů.Evropou byly jednotlivé národy,jejich skupiny obyvatel a v nich jednotlivci.V první polovině 20.století část národů posilovala unifikační tendence typu Maďarsko a Španělsko:To jest vyřadit existenci něčeho co se jim zdálo rozdílné od demokraticko-kapitalistické republiky.V případě Maďarska roli interventů hrály ČSR,Francie,Rumunsko a Jugoslavie.V případě Španělska -Itálie a Německo.Všichni víme čím to skončilo světovou válkou,60 miliony životů a tím,že většina unifikátorů byla fašisty.
Dnešní unifikace se snaží o posun :způsobit jeden společný hospodářský přístup k řízení ekonmiky.Zdá se ale že je navržen zatím jednostranně a mnoho států není o efektivnosti této unifikace přesvědčeno.Veskrze efektivní může být jedině systém ,který spíše než státy a jejich problémy bere v úvahy zájmy pracujících a bude se je snažit sblížit se zájmy kapitalistů,tak aby působily paralelně nikoliv antiparalelně.Na tento úkol jsou státy s převážně liberální tržní ekonomikou prostě víceméně nezpůsobilé.Nelze věřit,že když na ten úkol nestačí samy jednotlivě,že ho vyřeší pouze a jedině společným sankčním pravidlem.Pravidlo -jedno všem,stěží může postihnout,jak se kde poměr efektivity výroby a stupeň uspokojení potřeb pracujích v té či oné zemi vyvinul.Je to od země k zemi jiné.Problémové je i to,zda stát posilovat nebo naopak.Nadstát sice není stát,ale má podobné otázky vůči sobě.Originální by bylo,kdy odumřením dnes ekonomicky neúnosně drahých národních států,které jsou "nad síly" jejich národních výrobních základen se vytvořil efektivní ultralevný evropský nadstát,který by propojené národní výrobní základny společně daleko lehčeji unesly.Zatím otázka pro budoucnost.
I s SSSR zde lidé souhlasili ne hlavně proto,že jsou slovanští bratři,ale hlavně proto,že ve volbách po válce tehdy dali většinou hlasů vale jejich přístupu-modelu.
23. 02. 2012 | 09:57

Pompeius Magnus napsal(a):

A tak to pane Payne přiznajte, Vám i ostatním Eurohujerům, Europapalášům a Eurovyžírkům bije hrana. Co potom člověče budete komentovat? Ale, že mám o Vás starost, Vy liberálně konzervativní pracovití a schopní si vždycky nějakou dobře pracenou najdete. Jen aby to nebylo v nějakém socialistckém think-tanku!
23. 02. 2012 | 09:57

dalimír napsal(a):

Aliamálko zdravím Vás ! Socialismus= láska k bližnímu svému ! Podotýkám ale ne ta Havlova pravdoláska ! Tohle je o něčem jiném ! Verze-kapitalizmus= dravčí systém ,kdo s koho ! Jestli máte vážená srdce na svém místě ,dáte mi za pravdu ! Ovšem u pravičáků v to moc nedoufám ! Hezký den Dl.
23. 02. 2012 | 10:03

Medikolog napsal(a):

Kala,

pokud těmi chudými myslejí naše bohatce, o moc se nespletli;-).
23. 02. 2012 | 10:10

drevokocůr napsal(a):

Kala

také se pořád divím, že říkají, že žijeme v nejlepší možní době. Pro tuneláře a zloděje a vyžírky asi ano, ale pro normálního člověka dobře už bylo.

a těm mladým to vůbec nezávidím.
23. 02. 2012 | 10:17

Cech napsal(a):

to Pompeius Magnus
Je naprosto jasné že EU pro nás končí tak jak končí použiti českého jazyka v zbývajících státech integrace, tak končí i dotace po vzoru Mďarska.

Potom je pouze udivující proč Maďaři podávají stížnosti u Evropského soudu a ten je zbytečně zahlcován těmito nesmysly suverénního národního státu.
Proto by nemusel v případě úspěšné separace tak jak probíhá v našem případě apelovat, je potřeba aby se maďarští občané, kteří se cítí být reformou poškozeni, obraceli na evropský soud hromadně.
Pokud si stěžují na stejnou věc, mají tak prý větší šanci na úspěch.

Protože je nutné dotáhnout odloučení Maďarska taktéž i ČR do jasného konce,tak aby nedocházelo k podobným průtahům ze strany ČR tak jako v minulosti.
Proto je naprosto správné rozhodnutí Ministrů financí členských zemí EU Maďarsko odstavit od dotací z fondů EU.
Doufejme že tento počin bude následovat i pro ČR a konečně přestanou dohady kolem EU.
23. 02. 2012 | 10:17

Karel Kubrt napsal(a):

mik,
Marek Vokšay není vymyšlené ženské jméno, ale blogger na www.idnes.cz
Stejně jako já. Má tam i fotku, neskrývá se za anonymitu, jako někteří jiní.
23. 02. 2012 | 10:26

ali napsal(a):

milý Dali
nedám Vám za pravdu, tudíž podle Vás nemám srdce na svém místě a moje charitativní aktivity jsou pouhým buržoazním rozmarem..taktéž hezký den - ale berte ho jako pouhou frázi, neboť hezký den v podstatě nepřeju nikomu, jenom sobě :o)
23. 02. 2012 | 10:36

Jane napsal(a):

Payne má pravdu. V ekonomický boj proti Číně zvítězíme jen tehdy, když zlikvidujeme trojského koně zavlečeného k nám z EU.
Takto jsme v situaci fotbalové jedenáctky, kdy jen brankář hraje za nás, zbylých deset střílí do vlastní sítě.
Dokud nebudeme moci svobodně zavřit trh čínskýmu exportu a bojkotovat jejich podřadné výrobky, jsme bez šance.
Realizace současných snah vyrábět levněji než Čína zůstaly na poloviční cestě. Technicky není problém stlačit mzdy v našich montovnách pod průměrnou čínskou mzdu. I naši lidé jsou na to již připraveni díky osvětě v médiích připraveni. Bohužel ale nemůžeme konkurovat Číně například v cenách energií atd. a tím zajistit našim dělníkům (kdo jiný zde tvoří hodnoty) přežití v nových podmínkách. Jedinou cestou tedy skutečně je - vzdát se této soutěže za nekalých podmínek a vyrábět si veškeré spotřební zboží a pokud možno i potraviny pro vlastní potřebu- sami, v provotřídní české kvalitě.
23. 02. 2012 | 10:47

Orysthen napsal(a):

Krajní případ vývinu EU je třeba později:
-jeden evropský (německý) monopol výroby -automobily
-jeden úředník -president (německý)
-dodávka levných aut Evropou do Ruska za levnou ropu a plyn

Taková situace je obdobná kmenově-lokálnímu uspořádání Evropy třeba okolo roku 550 n.l. Za presidenta si dosaďte "císař", za Rusko "Hunové",za auta "koně".
Rozdíl je ale velký:koně znamenaly stále čistý vzduch,za vysoké koncentrace aut už lidé mohou své zdraví předem odepsat
23. 02. 2012 | 10:50

Míval napsal(a):

Autor: Klaus není na Hradě náhodou! Klaus je tam díky správně motivovaným poslancům.
23. 02. 2012 | 11:16

Mard napsal(a):

Payne a teď vysvětlete, proč Maďaři jako jediní mají zaražené kohezní fondy za překročení deficitu rozpočtu, když deficit překračuje 24 států z 27. To jsme zvědav, jaký blábol na podporu této věci zase vymyslíte.
23. 02. 2012 | 11:22

Pompeius Magnus napsal(a):

To Cech:

není potřeba nic dotahovat, EU se rozpadne samovolně, ostatně takto zatím skončil každý projekt unifikace Evropy - od Napoleona po Hitlera.
Myšlenku Evropské unie podporuje mizivě málo lidí v ČR, neboť její prosazování si vzaly za své strany, které myšlenku EU zdiskreditovaly politikou zlodějen, korupce,tunelování, odklánění a alternativního shoppingu. Namátkou uveďme ODS, ČSSD, KDU-ČSL,TOP 009, VV, ODA, SZ, atd., atp. Kecy o čerpání peněz z EU se běžného občana takřka nedotknou, protože peníze z fondů EU jsou rozkradeny Europarazity. Přidejte k tomu arogantní vystupování našich Německých a Francouzských Eurobratří ( návštěva Cohn Benditta, či Sarkozyho v Praze).

Myšlenka EU a další integrace má propagátory zejména v lidech, kteří jsou na bruselské penězovody napojeny, různé Europoradce, Eurokonzultanty, Euronadace, v bruselské věrchušce, jako jsou Eurovyžírkové - Europoslanci a Eurokomisaři, v podnikatelské sféře Německa, kterým se díky Euru daří najít v dobách krize odbytiště kvalitních, leč drahých výrobků a v imigrantech ze zemí třetího světa, kteří v EU naleznou různé podpory a sociální programy, za které připravují džihád. A abych nezapomně, ještě EU podporují Eurohujeři, napadá mne Pehe a Payne. Ostatním je to zatím fuk a pak se přidají k většině, která bude EU radostně bourat.
23. 02. 2012 | 11:25

Mard napsal(a):

honolulu napsal: Anastazie Kralova, v pripade, ze si budete menit nicky, tak sklidite pohradani. Jsou zde lide kteri znaji cestinu bezvadne a ti na Vas vzdy prijdou podle stylu psani.

Vona ta Anastázyje je asi typik typka co ji svědi pipka. A tak muže nemaje dělá z blogu galeje, poučuje rady dává, svou chítrostí ráda mává, přytom bys u ní mohl snadno narazit, ona přec není žádná parazyt!
23. 02. 2012 | 11:29

prorok napsal(a):

Pratele,
a co takhle se sebrat a "jit vycistit treba ten potok" ....!? Je smutne, ze on ten Milous mel vlastne pravdu. Ba co je horsi, jakous pravdu mel i ten vas "syfilitik" Klema. Ano, ano. Tezko se to prijima, ale az sem jsme tu sametovou karu dotlacili.
23. 02. 2012 | 11:32

Kryštof napsal(a):

Re - Šašek z Jihlavy
Češi jako kříženci ? Ano , Mičurin by měl radost .
Kříženci mezi pětikorunovým buřtem a dvoukorunovým pivem .
Klaus se "sám" vypracoval ? Ano , přičiněním Livie Gejzy Šlapkové - předpokládám , že to příjmení vám správně připomíná jednoho z vedoucích tajemníků ÚV Kom. strany Slovenska v Husákově éře radostně neradostného šokialismu . Máte morbidní smysl pro humor .
Krajan s věčně ukňouranými a zlodějskými čecháčky ?
To byste mi přál pěkné věci . Fujtajbl !
"Dědeček a babička , ujídá nám z chlebíčka !"
"Zabij bábu , dědka ...!"
Kdo by to řekl , že mezi těmito texty deklarujícími "IQ" potenciál čecháčků uplynulo již bezmála 60 let .....
Z let 50. min. stol. do let 10. stol. tohoto .
Přesto je jejich mentální zhovadilost zcela adekvátní .
Ještě se chcete cpát mezi bělochy , Šašku ?
OK. Váš job , ale musíte na něj mít a nějak jsem si tedy nevšiml , že by vám v tom Česku kromě dluhů a ostud ještě něco patřilo .
23. 02. 2012 | 12:11

M.Š. napsal(a):

Tuhle jsem čet následující,cituji:
"Přikláním se k názoru člověka, jehož si velice vážím, pana MUDr. Františka Koukolíka, Dr.Sc. Ten v jednom TV pořadu řekl, že za stav naší společnosti může masová debilizace národa. Na otázku proč občané ještě ke všemu volí lidi, kteří jim tohle všechno provádějí, pan Dr. Koukolík řekl, že pro pocit niterné jistoty.....
Co na tohle sdělení říci....není nad jistoty (třeba desetinásobku,jak se nedávno debilizovalo v souvislosti s velkou privatizační loupeží).
I v současné,poněkud potemnělé,době se nachází v česku a morácku dostatek inteligentních,rozumných,slušných lidí,kteří nelžou a nekradou
(Koukolík,Švihlíková,Halík,Bělohradský,Keller a mnoho jiných,opravdu osobností).Čím to,že se opět a zase objeví na postech veřejných vyvolení a zasloužilí(zasloužilí především o kdejakou lumpárnu...) politici,ekonomové,
právníci,kteří se napáchali přehršel nepravostí.....zvoleni,jak jinak,zdebilizovaným davem,jinak voličstva levopravého a středního zaměření,opakujíc donekonečna svou vlastní hloupost vhozením obálky toho pravého demagoga té pravé strany,bez které by usoužený čecháček nebyl schopen ani usnout.
Co si myslet o stavu občana,jehož životní projevy zavání masochismem,v lepším případě jde zřejmě o jistý stav neléčené nemoci a pak by měl přijet doktor Chocholoušek....ha,ha.
No nic,nezbývá,než se smířit se stavem "lepší to již nikdy nebude" a poděkovat všadypřítomným deprivantům,že některé své oběti ještě nechají žíti.
23. 02. 2012 | 12:56

Svatopluk a 3 pruty napsal(a):

Kryštofe

když lidé v ČR berou 500-800 euro ,tak jim nic než ten levný buřt a voda(pivo je již luxus) ani nezbývá, kdo má však zájem, aby uprostřed Evropy byly ve 2 sousedních státech trojnásobné rozdíly v platech, když ceny jsou již evropské?

Nechám si vysvětlit, koho volit, abychom se dostali do Evropy. Zatím nám to 22 let slibovali všichni a nikdo další na skladě.
23. 02. 2012 | 13:00

český maloměšťák napsal(a):

Jen na okraj - abyste věděli, že na pozadí mediální reality a shluku obrázků ve vašich eurofobských hlavách - které zase považujete za realitu vy...se odehrávají i věci jiné a to jinde /tedy že i bašta vašeho vysněného liberálního ráje reguluje, přerozděluje a dotuje a to fest...(prdolvlezkům čínských komunistů toto určeno není)...

Vy - co tady nenávistně hulákáte proti EU....vy nenabízíte žádnou jinou alternativu, než svá upocená čínská trička, vymaštěné čecháčkovské hlavy, severokorejské vyleštěné knoflíky u vesty, rozkrádačské manýry lůzy a smradlavý bolševický dech.
Ještě tak umíte ukázat na Bilderberg a cikány a nadávat na svého majstra v továrně.
To je asi tak všecko.
Vy jste pro národ jako množinu normálních lidí velmi nebezpeční - respektive byli byste - kdyby jste se dostali ke korytům.
Vy byste akorát rozházeli a rozkradli to málo, co tu ještě zbylo po činnosti vašich vzorů na Hradě a jinde.
Jste jak bolševici: nemáme žádnou rozumnou alternativu kromě pitomých a banálních keců - ale chceme ať je nás co nejvíce.
23. 02. 2012 | 13:01

český maloměšťák napsal(a):

zapomněl jsem na ten odkaz :

http://www.patria.cz/pravo/2012974/volckerovo-pravidlo-americke-banky-ceka-od-leta-tezky-zivot.html
23. 02. 2012 | 13:03

Silvie napsal(a):

Mard,

tak ,jako činí pohlaváři EU tvrdý nátlak na Maďarsko, jehož demokraticky zvolená ,trošičku nacionalistická (ale v žádném případě fašistická!!), vláda mu není po chuti, tak jednoznačně politicky tlačí i na českou vládu.
Jestliže měl Dobeš regulérní bordel na ministerstvu, čemuž se dá věřit, protože je to zcela neschopný exemplář managera, čím se provinila tak nečekaně dvě další ministerstva,kterým hrozí ztráta dotací?
Nic jiného, nežli hrubou formu ekonomického tlaku za tím nevidím. Nečasovi bylo jasně dáno najevo, že bude mít jeho "trhnutí se" od směru "loyálních" členů unie (loyálních ve smyslu - "drž hubu a klop na jakoukoliv hovadinu") dalekosáhlé důsledky.
Teď už zbývá jen věřit, že Nečas opět nevyměkne...

O nějaké demokracii v unii nemůže být ani řeči. Kdo to nevidí, je buď blbý nebo finančně zainteresovaný na další existenci unie. Pro unijní přísavky a příserky by byl konec jejich kojné špatnou zprávou.
23. 02. 2012 | 13:08

Hulu napsal(a):

jen krátká, pomíjivá představa: v nažehlené modré košili eurojugend se žlutým šátkem okolo krku recitujete trapné verše v soutěži "žluté hvězdy" ... hlas máte pevný a odhodlaný a oči se vám lesknou spravedlivým hněvem, nadšením nebo prostě jen dojetím ... poté zazní óda na radost a všichni radostně (jak jinak - že?) vstávají a salutují ...
23. 02. 2012 | 13:16

resl napsal(a):

č.maloměšťák
eště bych dodal, že vepřovou s knedlíkem taky v EU nedělaj, tak ať se nedivěj, že to nepodepíšem. kampak na nás, von už tý evropě Putin ukáže zač je toho loket. roztahovat se v našem státečku to by jim šlo, ale makat to ne.
23. 02. 2012 | 13:16

Petr napsal(a):

"Žádám důrazně premiéra i presidenta o to, aby postupovali touto cestou ..."
Žádat můžete, ale loutkoherci jsou jiní.
23. 02. 2012 | 13:33

Silvie napsal(a):

Tak nějak nevím, kdo je tady debil.

Že by egyptolog Bárta a kulturní antropolog Zelený?
Jejich pohled na unii (umělé udržování Řecka v komatu, vyprázdněnost duchovních hodnot, odvrácení se od boha, populismus unie ), je velmi podobný mému.
Dle reakcí diváků nejen mému.
23. 02. 2012 | 13:35

buldatra napsal(a):

Autorovi s láskou

Pan autor jest takový náš rovný, pevný intelektuální pilíř čnící, se kterým jen tak něco nezamává.
Z výše svého pilířství shlíží k národu svému a čas od času vypustí do étéru nějakou hlubokomyslnou moudrou, potažmo ironickou poznámku. Budiž tedy kvitováno s povděkem.

Jediné, co je schopno zacloumání s jeho pevnou pilířní duší, je pilířovo politováníhodné poznání, že ční uprostřed národní trávy.
U nás jí říkáme péř.

Ta zapráskaná nezničitelná tráva vůkol, pilířovi navzdory, se klidně ohne pod sebemenším větříčkem a když větřík zrovna nefouká, páč fučením vysílen jest a sbírá síly k novému fuku, zase se narovná, mrška tráva.
Když přijde na pažit nějaká kráva a trávu sežere, z oddenků vyroste tráva nová a navíc ještě odnoží. To zhola netěší ani ostatní pilíře, kteří ční za horama.
A ta tráva to tak dělá furt a stále dokola, jako by to bylo nějaké její špecifíkum.
Jako by věděla, proč to dělá.
A s tím holt ani pilíř nic nenadělá.
Je to možná blbý, ale holt je to tak.
23. 02. 2012 | 13:56

Iaara napsal(a):

Zas jedna nechutná prounijní agitka, doplněná demagogií a strašením ruským bubákem. Snad si autor nemyslí, že tímto přesvědčí někoho z druhé strany barikády, aby změnil názor. Poslední dobou se myšlenkové prostředí v Česku mění v pouhé poštěkávání, posměch a nepoctivou argumentaci. Většina má své názory, resp. pocity, už uzavřené a tak různí novináři, aktivisté a "veřejně činné osoby" jen zneužívají mediální prostor k myšlenkovým zvratkům a opevňováním svých vlastních pozic.
Stejně je zajímavé, jak jdou intoši ode zdi ke zdi: po většinu 19. století a polovinu století 20. patřilo k dobrému tónu a povinnému vyznání vlastenectví či rovnou nacionalismus (i v údajně anacionálních komunistických kruzích byl přítomen). Dnes zase patří k dobrému tónu se všemu národnímu šmahem vysmívat, horovat pro šťastné mírové a blahobytné (nebo alespoň "jediné možné v globalizujícím se světě") zítřky. Evropa jde do brusele...

>Saltzman 23. 02. 2012 v 07:47 - vynikající komentář! Nasmál jsem se, byť je to hořká pravda. Z tvého stylu by se měl agitkář Payne poučit.
23. 02. 2012 | 13:57

Historik napsal(a):

Autorův politický rozhled mě připomíná jistého von Papena, který se v lednu 1933 chvástal, jak šikovně vmanévroval Hitlera do vládní zodpovědnosti, aniž mu dal skutečnou moc...
23. 02. 2012 | 14:04

S.Š. napsal(a):

Český maloměšťák, 23. 02. 2012 | 13:01 : Vy jste se do toho nějak pustil ! :-)
resl :
Pane resle, zrovna jsem o tom před chvílí přemýšlela, totiž v souvislosti s průzkumem, který jsem umístila pod blog pana Havlíka. Mně se zdá, že potřebujeme stále nějakého nepřítele (jednou Habsburga, jindy Židy nebo sudetské Němce, a ještě jindy holt EU), na nějž bychom mohli svést naše neúspěchy a frustrace, vždyť je to přece stále totéž ... :-)
Ono ale nebude tak zle, čímž teď myslím "bourání Evropy", které mnohde už Klausovi lidé po různých webech dopředu vítají. Když máme totiž zdvihnout zadek, dřepíme v hospodě a nadáváme u computerů ... :-) Na druhou stranu, že čte-li člověk diskuse (nejen ty zdejší), řekl by, že pravidlo "žaludkem na Západě, srdcem na Východě", platí i nadále, viz třeba dost neuvěřitelná debata pod blogem pana Jiřího Justa ... :-)
23. 02. 2012 | 14:12

Petr napsal(a):

Jsem smuten, nikoliv však z článku p. Payneho - ten je perfektní - ale z reakcí čs. vlastenců, prostého lidu a lžinenávistníků.
23. 02. 2012 | 14:13

Silvie napsal(a):

co je to,prosím, "lžinenávistník"?

Nejde o neologismus?

Pokud "lžinenávistník" nenávidí lež, pak miluje pravdu?!
A jestliže miluje pravdu, pak pravdu také šíří.
23. 02. 2012 | 14:23

vasja napsal(a):

Silvie napsal(a):
co je to,prosím, "lžinenávistník"?
----------------
Neblněte intošskejm pravdoláskám hlavu. Dyk už maj dost.
Už jeno těch petic....
23. 02. 2012 | 14:36

český maloměšťák napsal(a):

Ještě jedna porce reality pro propocená čínská trička a nablejskané severokorejské knoflíky :

http://www.patria.cz/zpravodajstvi/2015302/sef-gazpromu-dodavky-plynu-do-evropy-pres-ukrajinu-v-budoucnu-zcela-ukoncime.html

Apropo - pro Čínu , ale i jiné země(jak vidno) je silným hráčem Evropa jako celek - nějaký apendix německé ekonomiky je pro ně schlíplým kuřátkem vhodným tak akorát k oškubání a pohození do kafilerky.
23. 02. 2012 | 14:44

Hulu napsal(a):

S.Š.
nemám pocit, že by šlo u většiny rozzlobených o nějaké "bourání evropy" z rozmaru, škodolibosti nebo pro nějaké mytické "srdcem na východě" ... nejsme děti a tak nemá cenu nalhávat si, že strašáci zmizí, když se "vezmeme za ruce a nebudeme se tam dívat" ... způsob, jakým je dnes EU budována (když navážu na vaši tezi o bourání), je prostě pochybný ... a jakmile se problémy začnou řešit potlačováním kritiky, zesměšňováním kritiků či vytvářením nepřítele, bývá zpravidla "konečná" na dohled
23. 02. 2012 | 14:46

Jirka napsal(a):

Evropská unie je zločinecká organizace. Čím dříve zní vystoupíme tíme lépe. Vlastizrádci a eurobolševici jako Jan Payne a s ním 300 halíkovských "pragováků" budou po právu souzeni národním tribunálem za vlastizradu. Doufám, že již bude v tu dobu obnoven trest smrti.

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/8663-fuck-eu-do-prd-le-s-evropskou-unii-.aspx
23. 02. 2012 | 14:53

Jirka napsal(a):

Přesně jak říká autor! A také nám z Evropy přicházela a stále přichází jenom chvála na jednoho našeho bývalého prezidenta, o kterém si už i děti vykládají, jaký to bylo ochlasta. A jak dokazuje jeho příklad, na požívání alkoholu není nci špatného, protože každý střízlivý člověk je pro celou Evropu nebezpečný svým samostatným přemýšlením.
23. 02. 2012 | 15:05

kouzelník chechota napsal(a):

pan payne je Žid a měl by přestat být pokrytec a zabývat se palestinským problémem. to ale dělat nebude. tam bude platit zase jiná poučka. pokud nás nenávidí ("švejci")měl by jít domů. no a ti co tady mluví o "českých" maloměšťácích asi nikdy nežili v cizině. článek je typickou falešnou podrazáckostí jakou vykazuje onen národ který nikdo nemá rád...jak to že ne?
23. 02. 2012 | 15:19

Jirka napsal(a):

Po celou dobu čtení článku se mi nechtělo věřit, že by to autor mohl myslet vážně... Že jsem jen neprohlédl jeho smysl pro ironii... Bohužel to tak asi opravdu myslel... :-(
23. 02. 2012 | 15:33

Olda napsal(a):

Nojo, je to pěkný... akorát nechápu, proč by se naši vrcholoví blbové měli řadit k Járovi a Švejkovi. To pokládám za urážku Švejka i Járy.
On ani ten Broučků Matěj moc nesedne, naši elitní blbové jsou jinačí kabrňáci... ale to je vcelku maličkost. jen si říkám, pane payne, k čemu vlastně je to dobrý? Tady na blogu Vám jedni vynadají, někdo dává 3-, jinej Vás "bere" - ale k čemu to všechno? Neměl byste spíš mluvit na náměstí?
23. 02. 2012 | 15:51

viktor napsal(a):

Ano,četl jsem zběžně v jednom komentari.Tech 300 pragovaku se bude jednou soudit. Je to smutny a hnusny-co zradcu vylezlo z nor. Tady tisíce let pokládali lidi životy za tuto zemi a takoví jako Payne nás zaprodali multikulturalistům a neomarxistům z Brusselu. Je to k pláči. Všechno je lež a propagaNDA. cO MÁ CENU JE rodina,narod a vlast. Myslite si,že ti Slovaci,Ukrajinci?Vietnamci nemilují do hlouby duše svoji zem? Jen my jsme národ směšnejch zaprodanců.
23. 02. 2012 | 17:42

ferdaklaus napsal(a):

Krásný příklad lži a nenávisti- Mrkněte na film -Náš Vůdce- to vám tady určitě nepromínout- abyste neznejistěli.
Tenhle člověk je myslím pro provozujícího psychiatra at se podívám z kterého koliv pohledu.Ale tak to u nás na Hradě prostě je .Co dodat 20 let a jsme tam kde se začalo . Bilak se směje s tímlhle paynem
23. 02. 2012 | 18:00

argun napsal(a):

Je vidět, že ani studia všelijaká nezamezí člověku v nezřízené touze státi se trdlem. Inu proč ne.
23. 02. 2012 | 20:38

resl napsal(a):

S.Š.
Fakt je, že začíná být hodně lidí naštvaných. Klausovi přátelé se úspěšně snaží svést problémy na EU. Je to nejjednoduší. Při troše zamyšlení je zřetelně vidět, že justice v ČR je v těžkém rozvratu. Příčinou jsou zcela jistě vlády a parlamenty, které nedodržují ústavní zákony, v čemž je úspěšně podporuje prezident Klaus. Představa, že by si z něj měli brát mladí vzor, jako z Masaryka, je děsivá. Za českou justici určitě nemůže EU. Poslanci, ministři a úředníci z ministerstev mají hrůzu z toho, aby nepronikly na veřejnost zlodějny a dohlíží na justici, jako na své nezletilé dítě. Teď přemýšlí, jak okrást lidi, aby zbylo na prezidentské hry. Lidi si musí uvědomit, že pol. strany a jejich zaměstnanci jsou velmi dobře placeni z našich daní. Nezaměstnanost roste a tím pádem se zvětšuje naštvání lidí. Ostatní jsou nervózní, že o práci přijdou. Úlevy pro firmy jsou malé, nejsou peníze, stát žene 60ti leté ponižovat se na ulici s koštětem. Nejsou peníze. Zvyšuje se DPH, nejsou peníze ve státní kase. benzin drahý i když má stát asi 70% z ceny. Nejsou ve státní kase peníze. Ty prachy nám nerozkrádá EU, ty nám rozkrádá Drobil, Bátora, Sobotka, Pallas, Klaus, Bárta atd. k tomu naprosto nečinná ČNB v čele se Singerem a dalšími zbytečným i organizacemi, placenými státem a tam uklizených politiků. Mám podezření, že Dohnal z NKÚ se ničeho nedopustil. Obžaloba je pouze na základě toho, že nepustil státní úředníky do spisů, na které by oni mohli co nejrychleji nalézt pro své šéfy alibi. Za to nemůže EU.
Žádá-li ovšem Unie kontrolu nad vyhazováním peněz, které nám jak vidno chybí na důležité výdaje, je toto zamítnuto z dětskou výmluvou. Nechci tuto zbabělost rozvádět, je to dostatečně známo. Kauza MUS mlčí, Švýcaři se už z trapnosti nad naší vládou přestali ozývat. Ptejme se vlády proč ? A nenechme se navádět, že za to může EU. V západní Evropě se i přes potíže, které v různých cyklech přicházejí, žije dobře a pohodlně. Vím, že neměli komunismus, ale přesto, lidé si tam dovedou dupnout a občanské iniciativy nejsou umlčovány a igorovány ředitelem TV, který vždy a jen pracuje pro vládní kruhy. Je to,jak výbušný prach a vláda by si měla dár velký bacha. Dokonce bych řekl, že jestli neodstoupí, výbuch nastane ještě letos.
23. 02. 2012 | 20:41

Starý napsal(a):

Pochopil jsem to dobře, že kdo jakkoliv pochybuje o správnosti hluboké Evropsé integrace je agent Moskvy ?
Jste trapnej.
23. 02. 2012 | 22:05

DavidL napsal(a):

Já bych se tedy studiem u Hejdánka nechlubil. Spíš bych se styděl, neboť bych byl pro (aspoň trochu) znalé oboru směšný.
23. 02. 2012 | 23:27

Anastazie Králová napsal(a):

Ad Honolulu

Nevím o tom,že bych prohlásilaněco v mém případě o změně nicku.To napsal v jiné debatě Josef K.-že nám ukáže,jak dokáže vzbudit nadšení pro zhola jiné postoje a pak vyjeví svou pravou identitu.
Vaše informace mi připadají zajímavé-ale když si je chcete nechat pro sebe,Vaše volba.
To Mard
Muže vlastním-dokonce 37 let.Znáte manželství s bujnými každovečerními radovánkami po takto dlouhém vztahu a v našem věku?Pokud ano,tak jaké procento četnosti na běžnou polupaci tento pár znamená ?A jakou formu mám zvolit,když chci šokovat okolí?Vzpomněla jsem si na jednu starou českou komedii s O.Novým,kde převychovává primitivku / a na jednu britskou detektivku-tam dokonce dáma hraje vyděračku a současně lehkou
holku.Jinak parodie dobrá.

Celkově-vyjadřovala jsem se spíše k jednotlivým otázkám a osobám.
Třeba jsem se nikdy přímo nevyjádřila k EU-prostě z toho důvodu-že jiná dcera-tam má v jejich exekutivě definitivu./ale stejně se mi nemusí líbit třeba politika zemědělských dotací.

K mému poučování-TREFA do ĆERNÉHO!Děti mi říkaly chodící encyklopedie.

Asi nemám chodit na politické blogy.

Ale dala bych si inzerát:Osoba,která se domnívala,že vyznává pravicové hodnoty,má "karikatury těchto hodnot v podání ODS a TOP O9 právě dost"
VOLIČKA HLEDÁ SLUŠNOU STŘEDOVOU STRANU,KTERÁ NEKAŠLE NA LIDI /.
24. 02. 2012 | 07:43

Josef K. napsal(a):

Milý pane Payne, doba pokročila. Před dvaceti lety bylo nepředstavitelné, že tato země klesne kamsi k balkánské kultuře, dnes je to podle všech ukazatelů Eurostatu skutečností. Je zcela zřejmé, že tu po celou dobu vládnou podivné postavy, pobratimové Klaus a Zemna, zvláštní kasta hlouposti z Prognostického ústavu ruku v ruce s ideologií Putinovského Ruska. Přesto můžeme , my někteří, sledovat podivuhodný zástup Klausomilců a Eurobijců, kterým je taková degradace všech hodnot v této zemi málo. Silvie, honolulu a mnoho dalších žije ve snech své výjmečnosti, která je však nic než přehozem z pytloviny, zakrývajícím absenci rozumu. Kde není rozum, tam se objevují přízraky, a těch mají tyto postavičky plné hlavy.
24. 02. 2012 | 08:05

Cricket napsal(a):

No tedy, vaše ironie není ani tak sžíravá, jako spíš přiožralá.
24. 02. 2012 | 12:01

Hulu napsal(a):

Josef K. a další
osobně je mi smutno z lidí, kterým se poučení z historie scvrkává na banální zeměpis a rozlišování dvou světových stran ... to, na co si musíme dávat pozor není ani východ, ani moskva, ale lidé s určitým typem uvažování a ambicemi, kteří si přisvojují právo rozhodovat o druhých, a to na úrovni osobních svobod i státních suverenit ... takoví lidé se zcela jistě vyskytují všude a hlavně tam, kde se koncentruje byrokracie a moc ... v nedávné době byli pro nás nebezpeční moskevští komunisté, a teď jsou to pro změnu komunisté z bruselu, a to i tehdy, když si tak sami neříkají
24. 02. 2012 | 12:58

Josef K. napsal(a):

hulu. Nezdá se, že byste svým textem řekl to, co byste rád řekl, naopak...
24. 02. 2012 | 14:02

mb napsal(a):

pandán veselého docenta ...

pane payne dlužíte mi odpověď z pod blogu o eurohujerech ...

jinak se mějte hezky ...

repete: se svym bratrem jsem skvela dvojka coby Joe a Badman

jak obhajoval tu milost pro tu úplatkářku to byla lahoda pro (d)uši ...

hezky večer ...
24. 02. 2012 | 21:50

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy