Ecce homo Zeman!

09. 07. 2013 | 17:55
Přečteno 14824 krát
Teď už máme, co jsme chtěli!

V roce 1969 natočil Jaroslav Papoušek, Passerův a Formanův blízký spolupracovník, povýtce formanovský film 'Ecce homo Homolka' zachycující sarkasticky charakter průměrného českého člověka, člověka rychle se podřizujícího okupačním armádám a jimi nastolené kolaborantské vlády. V roce 1970 a 1972 jmenovaný režisér přidal ještě další dva díly ve stejném duchu a touto trilogií dokonale vykreslil to, oč se tenkrát v českém prostředí hrálo.

Takto pokřivená česká povaha byla totiž snadnou kořistí pro Husákovy mocenské ambice a normalizace se mu tudíž skvěle vydařila. Dokonce lze jít ještě o kus dál a tvrdit, že právě na protest proti těmto stereotypům se všemi jejich důsledky se upálili Jan Palach i Jan Zajíc.

Avšak úspěch onoho snímku zrcadlícího to, čím průměrný český člověk opravdu byl, byl střídavý. Tato sonda do národní duše část tehdejší společnosti nadchla, ovšem mnoho jiných pohoršila - nabízí se prostý závěr: příběh vyjádřený oním filmem byl jejich věrným obrazem a oni se začali hnusit sami sobě.

Takových Homolků bylo tenkrát až běda. Avšak kam se poděli? Vymřeli snad? Ani zdaleka! Zplodili hojně potomků a ti dál žijí mezi námi. Je jich mezi námi spousta. Tak moc, že dokonce mají převahu a v demokratickém klání vítězí. A další generace se od těch dřívějších zase příliš neliší. Mají nyní svého guru na Hradě: Zeman je převtěleným Homolkou a Homolkové ho volí.

Troufám si tvrdit, že dokud budou Homolkové v české společnosti převládat, vládnout nám budou pospolu prohnaní darebáci s nastrčenými hlupáky, kteří budou vyhovovat pivní, kořalkové a fotbalové mentalitě české společnosti. Hrdinou českých hospod je ten, který snadno přebere a kterému se pak z úst linou ubohé a trapné jízlivosti. Ten ovšem jásá, když se mu podaří protlačit jednoho ze svých kumpánů až na Hrad. Hrad je náš! Takto se ostatně radoval již tehdy, když se presidentem stal jiný významný český opilec a zavedl Homolkovy pořádky na dalších 41 roků.

Můžeme jen doufat, že alespoň některé z Homolkových dětí přepadne hnus nad způsobem života jejich rodičů a začnou pracovat na úctě k sobě i druhým lidem, na hrdosti nad vlastním čestným, niterně bohatým životním přístupem. Docela střízlivě nyní počítejme s tím, že česká společnost dospěje ke skutečné demokracii až tehdy, když v ní budou skuteční demokraté převažovat nad těmi zdánlivými.



Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

český maloměšťák napsal(a):

Před WW2 zase jiný Homolka mohl zejména v důsledku homolkovitosti osvědčených demokratů tkzv. Západu /WW1,Versailles a tedy " dluhy se musí platit", Velká Deprese/ uvést svou zemi do prazvláštních pořádků, ty pak vedly k WW2 a následně k růstu homolkovitosti dané tím vaším opilcem, tedy pokud cítíte snahu si zlo personifikovat do jedné výkonné funkce poskoka Kremlu, bez souvislostí.
No a homolkovitost ta aktuální /jmenování Rusnokova obskurního kabinetu/- té by zas nebylo bez homolkovitosti Nečase a spol., prostě by dál vládla ta vaše squadra corrupza a také její Homolka - ten, koho jste zřejmě volil vy - samozvaný intelektuál, který se zde před časem svíjel radostí v očekávání až jeho spoluobčané - názoroví oponenti...vymřou, čím rychleji, tím lépe. Což tedy by asi tomu Homolkovi Šebánkovi z úst nikdy nevypadlo, byl to šosák, ale takové věci se mu hlavou nehonily.

Vy snad ale radši tu " Stojedničku Němcové", že ?
Co když je tím stoprvním hlasem hlas Nečasův ?
Co pak?
:--()

Já to zatím beru tak , jak Zeman prohlásil - že je to krok vedoucí k předčasným volbám, pokud vám nevadí na tunelování poslaneckých mandátů a na mafijních praktikách založená vláda...to je mi líto, ale ani tak si nepřeji, aby takoví jsko jste vy co nejdříve pomřeli. Jsem pro různost názorů - tříbí to a posiluje - minimálně pozornost.
09. 07. 2013 | 18:20

Míla napsal(a):

Docela by mě zajímala Vaše reakce na zvolení pana knížete presidentem.Zřejmě by se musela část národa přeorientovat na sudeťáka.
09. 07. 2013 | 18:22

aga napsal(a):

Homolka ztělesňuje homolkovitost prostou. Payne, Burian, Urban a další homolkovitost intelektuálskou. Ta první je mnohem snesitelnější. Ta druhá je trapná k nesnesení.
09. 07. 2013 | 18:24

Fialenka napsal(a):

Je na tom některý národ líp? Třeba Švédi? Miloš Zeman v prezidentské kampani říkal, že je má za vzor.
09. 07. 2013 | 18:47

zk napsal(a):

Dlouhodobým problémem české společnosti je absence elit, respektive ten fakt, že lidé, kteří by těmi elitami měli být, se jako elity nechovají, a nevytvářejí tak vzorce chování, jimiž by se mohli řídit Homolkové. Projevuje se to třeba tak, že docent bioetiky je schopný publikovat takovýto povrchní a nenávistný canc.
09. 07. 2013 | 18:48

incorrect napsal(a):

Nejvíc homolkovitý (falešně intelektuálně) byl Václav Havel. Jenomže se o tom nemluví.
09. 07. 2013 | 18:50

zemedelec napsal(a):

Pane Payne.
Byly doby,že umělecká fronta byla o kousek ve předu a udávala svým ironismem návod k zamyšlení.V současnosti jenom čekají na dotace.Jak zaznamenávám u Vašeho blogu,když se chcete pasovat na intelektuála,tak to samé a práce žádná.
09. 07. 2013 | 18:53

mb napsal(a):

zajimavy blog.... nicmene vase nova homolkovska theorie trosku kazí vaše propočty o vymírání členů a voličů ksč(m) ...

homolkové to vybalancujó ....
09. 07. 2013 | 18:56

Pavel napsal(a):

No, jak vidím, jako první se tu ventilují Homolkové. Inteligentní člověk nemá tak silné puzení se tady předvádět, protože je si vědom 'tlaku ulice' která určuje vývoj, či spíše stagnaci naší společnosti. Krátce řečeno, sametovou revolucí nenastal kýžený zázrak, protože společnost je především tvořena těmi samými trotly, co tady byli i před tím. To je zákon tupé většiny a nedá se stím bohužel nic dělat. Naštěstí platí v životě lidském staré české přísloví 'jak si kdo ustele, tak si lehne'. Jde především o vzdělání včetně angličtiny atd. Kdo na sobě zapracuje, ustele si dobře. Kdo je 'hospoda', bude první pod vodou, protože sociální Titanik s kapitánem Zemanem bude na spodní palubě tak jako tak nabírat vodu jako první...
09. 07. 2013 | 18:58

SOU nábytkářské Lišov napsal(a):

Někdo to tu už napsal, ale: "Hloupost je zlá. Hloupý inteligent ovšem něco naprosto nesnesitelného!" (Angl. přísl.)
09. 07. 2013 | 19:00

starý jezevec napsal(a):

S autorem nesouhlasím,

částečně má pravdu, když píše:

„vládnout nám budou pospolu prohnaní darebáci s nastrčenými hlupáky“

ale již nemá pravdu v tom že tento typ politiků bude vyhovovat lidem v hospodě.

Politický powl drží u moci především takoví ti ctihodní občané, ne hospoda.
Bylo tomu tak za fašismu, komunismu a není tomu jinak ani dnes.
09. 07. 2013 | 19:07

Kulajdatrmapárovitá napsal(a):

Tedy, homolkové se nám zde sešli.
Předně slovom intelektuál jako nadávka. Protože nevědí, co to je být intelektuálem, všechna vzdělanost překračující pohoří je jim zcela nepřátelská, nahrazjí tímto slovem jiná, zemitější, a připadají si tak sami tak nějak intelektuálně.
zemedelec. Umělecká fronta je dnes normalizačně zastoupena z 99,9%. Není divu, že české umění, před padesáti lety docela slušný artikl, dnes nemá cenu ani toho strojově odděleného masa ze staré kravky.
Incorrect. Při posouzení jedné Vaší věty s texty VH je zřejmé, jak se věci mají. Otázkou je kolik "incorrectů" je nutných na pouhé zašroubování klasické žárovky.
aga. Pouze potvrzení toho, že rozmanitost je českoobčanovi cizí, ani jí nerozpozná, vše je přeci podle jeho všechno znám a všechno vím.
Karel. Konečně někdo, kdo sáhl k neintelektuální zemitosti a ukázal veškerý možný repertoár lidového normalizačního jazyka.
Tak jo, s tímto materiálem Somálsko a jeho vysokou kulturu už nedoženeme.
09. 07. 2013 | 19:07

strýc virus H3N1 nyní HxNx napsal(a):

naprosto souhlasím s postřehem incorrecta.
kulajdatrma...., šedý průměr.
09. 07. 2013 | 19:18

tak už jdete napsal(a):

Doktore a co Vy by ste rád? Asi aby se k válovu dostaly ODAci a ODSaci? Stačilo, děkujeme. I Vy by ste měl odejít. Vystudovaná profese Vás již nebaví? Odborníku. Doktor. Dělejte spíš manuálně. Nebo práce nevoní?
09. 07. 2013 | 19:41

Ares napsal(a):

Autor zde před časem napsal článek, kde se na základě jakéhosi výzkumu snažil dokázat, že jsou Češi morálně méněcenný národ, který nepatří do normální společnosti.

„Vyznačujeme se tím, že hned po Rusech máme nejhorší morálku v Evropě čili máme potíž s tím zařadit se do normální kultivované společnosti; společnost na určité mravní úrovni se nám prostě protiví.“

Trochu problém je, že není schopný pochopit jednoduchý graf, takže jeho dalekosáhlé závěry působily trochu trapně. Pro zájemce více zde:
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jan-payne.php?itemid=15423

Nebylo tomu tak dávno, co rovněž autor zaperlil článkem „Dobrá zpráva“. Kde radostně juchal nad smrtí členů KSČM. Rozumějte podle něj voličů Zemana.

Předvedl se zde nejen jako morální ubožák, ale zase potvrdil svou neschopnost pracovat s daty, když si ani nebyl schopný zjistit, že by vymření celé KSČM stejně s výsledky voleb nic neudělalo.
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jan-payne.php?itemid=18997

Teď zde tvrdí, že voliči Zemana jsou nějací bezcharakterní a méněcenní potomci kolaborantů. Naštěstí do toho alespoň netahá žádná čísla.

Sám sebe samozřejmě považuje za demokrata, na rozdíl od těch, které by rád mrtvé nebo těch, kteří se provinili v jeho očích tím, že si dovolili volit jinak než on.

„Můžeme jen doufat, že alespoň některé z Homolkových dětí přepadne hnus nad způsobem života jejich rodičů a začnou pracovat na úctě k sobě i druhým lidem, na hrdosti nad vlastním čestným, niterně bohatým životním přístupem. Docela střízlivě nyní počítejme s tím, že česká společnost dospěje ke skutečné demokracii až tehdy, když v ní budou skuteční demokraté převažovat nad těmi zdánlivými.“

Celkově se vnímá jako morální výkvět čnící nad méněcennými Čechy obecně nebo alespoň těmi, co volí ty druhé než on. A který vidí to, co těm méněcenným okolo něj zůstává skryto.

„Před třemi roky jsem napsal "národ blbců". Od té doby kromě toho, že se Češi přece jen korupcí začali trochu zabývat, zůstalo téměř všechno při starém. Přiznám se, že tenkrát jsem byl naprosto zoufalý z toho, že v mém úzkém okolí i v široké veřejnosti si téměř všichni pochvalovali náš báječný národ a příkladný stát.“
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jan-payne.php?itemid=17037

To jen taková menší sonda do myšlení tohoto morálního velikána a zapřisáhlého demokrata.
09. 07. 2013 | 20:19

milému autorovi napsal(a):

Vy (Čírovci a pravdoláskaři) máte patent na rozum? Oč lepší byl váš chrápající, zcela nezpůsobilý zastávat prezidentskou (i ministerskou) funkci, hájící všechny možné kromě českých národních zájmů - K.Schwarzenberg?

Máme (máte) to, co chtěla demokratická většina. Přesně těmito slovy jste obhajovali odpovědně sekající největší dluhy, antikorupčně prokorupční vládu v polistoipadových dějínách českých zemí, stojící na koalici s nikým nevolenou stranou, lovení přeběhlíků a dealování hlasů poslanců.

Jsem rád, že na hradě usedl mnohem schopnější prezident než váš Číro, který mimochodem taky není žádný alabastrový politik a podnikatel.
09. 07. 2013 | 20:27

Neudržitelný napsal(a):

Autor
"Troufám si tvrdit, že dokud budou Homolkové v české společnosti převládat, vládnout nám budou pospolu prohnaní darebáci s nastrčenými hlupáky, kteří budou vyhovovat pivní, kořalkové a fotbalové mentalitě české společnosti. "
A co se Vám nelíbí na starém Homolkovi? Krásně předvádí ten fotbálek, ta fofrovačka v těch pantoflích to nemá chybu. Je to krásná komedie, plná člověčiny. Vy holt jste trochu jinej intelektuál. Tak se na Homolky nedívejte, víte každý v nějakém filmu, v knížce vidí něco jiného. Ještě si dobře vzpomínám, jak nám soudružka učitelka o knížce Na plechárně od Johna Steinbecka vyprávěla obsah a smysl napsaného díla. Jak se tam jasně formuje nesmiřitelný postoj dělnické třídy proti kapitalistické společnosti, jak jsou hlavní postavy trápeny kapitalistickými zrůdami. A já jsem v té knížce viděl místo třídního boje, kus čisté člověčiny. Krásné člověčiny, plno různých a svým způsobem bohatých lidiček.
Nechte pane Payne žít lidi normálním životem. Ono je krásnější někoho pohladit, obdařit úsměvem, potěšit slovíčkem, než místo toho vést samé intelektuální kecy.
09. 07. 2013 | 20:31

Kaktus napsal(a):

Podle posledních zpráv, je v parlamentě nedostatkovým zbožím toaletní papír !!!
V kójích je tak narváno, že nejmenovaný bývalý ministr, který právě "potřeboval místo" se tak rozčílil, až mladý zástupce Starostů Gazdík musel uvolnit své místo se slovy Míro já to ještě vydržíím.
Po rychlém klapání podpadků pánských polobot bylo náhle slyšet pozdě, bratři, pozdě už jsem to nevydržel ...
Většina přítomných v kójích jsou čekatelé na povolávací předvolání ...
Strach z vysvětlování nevysvětlitelného způsobil, že dotyční již nosí toaleťák pro jistotu sebou.
09. 07. 2013 | 20:32

Pravda páska napsal(a):

"Takto se ostatně radoval již tehdy, když se presidentem stal jiný významný český opilec a zavedl Homolkovy pořádky na dalších 41 roků."

A já myslel, že mluvíte o radosti národa nad jiným českým opilcem, který národu po listopadu lhal kudy chodil a často mluvil o pravdě a humanitě. (maje na mysli humanitární bombardování a humaniotární trvale osvobozovací války.)
09. 07. 2013 | 20:40

melčákova pohanka napsal(a):

Stejskal. Nezklamal jste ! Byl jsem smazán za slovo fašista,ale,jak nazvat člověka,který si přeje vymření určité skupiny naší společnosti? Vy jako zastánce vražd bří Mašínů a typický volič KS se ani jinak chovat neumíte a zřejmě už v tomto životě nenaučíte...Ale jste již trapný a věřím,že se blíží čas,kdy to pochopí i ti,kteří si nalhávají,že tu něco kultivujete!!!
09. 07. 2013 | 20:45

stejskal napsal(a):

Já myslím, že ten čas dávno nastal, pane pohanko. Kdo ví, jestli není dokonce už za námi. Upřímně Vám přeji, abyste našel prostor, kde můžete kohokoliv nazývat fašistou či jej častovat jinými nadávkami a ostatní diskutující Vás budou uznale poklepávat po ramenou. Tady to nebude.

Hezký večer.

Libor Stejskal
09. 07. 2013 | 21:09

Baba napsal(a):

Jistější asi bude, prezentovat splněné úkoly.
09. 07. 2013 | 21:09

E.T. napsal(a):

Homolkové tady byli napříč staletími, napříč systémy. A budou.
Snaha přizpůsobit se je něco jako přežít... o tom hodně vědí hlavně ti "dole".

Mně víc vadí jiná vada charakteru, která se v posledních letech zcela neobvykle rozmohla hlavně u těch "nahoře": urvi, co můžeš. Kdo nekrade, není pán (paní) - rozuměj ve smyslu vrchnosti. Je tu ovšem jedna výhoda - omezení licence. Ono těch koryt zas tolik není, totiž.
09. 07. 2013 | 21:18

vico napsal(a):

Panu Payne se blog moc nepovedl, ale i v třetí cenové, která kdysi byla pro nóbl klientelu, se také dá pokecat.

Myšlenka, že Homolkové se množí jak králíci a plodí další a další Homolky /kteří volí opilce/ je velmi urážlivá.

Primáš, primáš, si náš, si náš, dokud hráš.

Dokud Homolka volil téměř ústavní většinu pro pravici, tak byl náš.

Budete-li pane Payne plivat své hlenovité chrchle na většinové Homolky, nebudou vás volit - na to vemte jed.

Zeman je sice svým způsobem gosudar, ale nebýt zoufalého několikaletého Nečasu, možná by teď prděl do svých důchodcovských tepláků někde na Vysočině /a přikrajoval kolečka salámu Vysočina/.

Tahle vláda je opravdu všeobecně nenáviděná. Je to třikrát odvrhnutá děvka, která vyhozena ze dveří se vrací odpadní rourou přes septik zpět.

Celé je to na blití....i na Homolku.
09. 07. 2013 | 21:22

bourací kladivo napsal(a):

Výborný blog. Je docela zajímavé, jak výstižný článek vyvolává takový souboj o "správného" Homolku.
Mým favoritem na správného, leč viditelného Homolku je budoucí ministr financí, Jan Fišer. Ten opravdu nemá chybu. Současná generace si s ním ještě užije. On je totiž tak "slušný", že překoná jakoukoli hranici nevkusu.
09. 07. 2013 | 21:25

stařenka napsal(a):

Výstižné a velmi smutné.
09. 07. 2013 | 21:36

mb napsal(a):

fišer jako homolka ... dobrý postřeh ...

líbilo se mi jak dělal tou rukou ten tryskáč jak nastartujeme hospodářský růst ... moc hezký ...
09. 07. 2013 | 21:37

melčákova pohanka napsal(a):

Stejskal.To myslíte vážně,že chci být obdivován za to,že někoho nazývám fašistou ? Vy tu obhajujete vraždy pošťáků a jiné lůzy,Payne zde sní o vymření komunistů a jejich voličů a vy o prostoru,kde já nemohu použít slovo fašista...Věřím,že vám zůstane,aspoň Ládík jako poslední diskutující,aby tu mohl zhasnout...
09. 07. 2013 | 21:47

Baba napsal(a):

Laiku, proč nesplétáš vlákna asociací stejně elegantně jako velké ryby?
09. 07. 2013 | 22:15

Rosťa napsal(a):

Pane Stejskale, to společenství hulvátů, kteří tu plijí sliny jedové ( Urban, Payne, Berwid .... ), to je i Vaše vizitka. Slušný člověk by si o tyto kreatury neopřel kolo.
09. 07. 2013 | 22:29

stejskal napsal(a):

Přesně tak, pane Rosťo. Plně si to uvědomuji. Dokonce si myslím, že jsem zodpovědný i za lidi, kteří jiné, ty s odlišným názorem, nazývají "kreaturami" či "fašisty". Jednou mi toto všechno někdo šeredně spočítá. Šacuji to na pěknej flastr (nebo aspoň parádní očistec, když ne zrovna inferno).

Hezký večer i Vám.

Libor Stejskal

P.S. Pane pohanko, nemyslím si, že pošťáci jsou lůzu a už vůbec neobhajuji jejich případné vraždění. Zřejmě jste cosi poněkud nepochopil či popletl. Setapouch, sobý hnusec!
09. 07. 2013 | 22:36

Da.rock napsal(a):

Payne, vy už jste se tady jednou ztrapnil, když jste tady plácal něco o vymírání komunistů. A ve ztrapňování jste mistr, protože dávat do souvislosti filmovou komedii o Homolkových s nějakým národním charakterem je asi stejně chytré, jako tvrdit, že Homer Simpson je typický Američan.
Ano, každý národ má své Homolky a Homery. To je bez debat. U nás jsou to Pepíci, co jim stačí pivo a tláča a v USA jsou to "Red necks", tedy venkovští burani, jednoduší, konzervativní a vesměs pravici volící balíci.
Ale je takových typů v národech většina? Dokonce natolik výrazná většina, aby mohla zásadně ovlivňovat politiku prostřednictvím voleb?
To ani náhodou. Prostě se budete muset smířit s tím, že jak Bushe mladšího, tak i Zemana nevolili jenom Simpsonovi a Homolkovi, ale i zcela normální lidé, a dokonce i intelektuálové. Je mi jasné, že se pořád vzteky koušete do zadku, že nevyhrál váš kandidát a tak si to neustále zdůvodňujete tím, že kromě vás jsou všichni ostatní volové, ale radím vám dobře, abyste se s tím smířil, jinak si tím věčným užíráním uženete vředy. A to bych vám nepřál.
09. 07. 2013 | 22:53

melčákova pohanka napsal(a):

Stejskal. Víte,co je nejsmutnější,že Payne učí na universitě a vás už nechám být,protože,kdo chce,tak si vaše názory přečte či je zná. Jen je paradoxní,že váš primitivní boj s komunismem končí totální likvidací pravice v Čechách a neuvěřitelnou podporou KSČM,aniž by cokoliv komunisté museli udělat,protože všechnu práci jste udělali vy,Heller,Payne,Burian,Urban a jiní za ně !
09. 07. 2013 | 23:04

matů napsal(a):

Nějak se zde začali objevovat a psát také pravičáci,asi jim začalo téct do bot.Mají zaseklý svěrač a nemohou se jinak vyprázdnit.Konečně dostali strach,snad i z nás socek.Doposud se nám smáli do obličeje,ale všechno jednou skončí,žádný strom nevyroste až do nebe.Jejich čas se odpočítává,jako raketám před startem,nebo před koncem?Doufám,že někteří pochopí a zvednou ruku pro Rusnokovou vládu a jeho rozpočet.Už jen proto,že němcová slíbila,že je lepší se rozpustit,než nechat vládnout Zemana a jeho partu.Co si lepšího přát,než předčasné volby.To celá koalice nepochopí,snad se najdou jedntlivci a podříznou tu koalici.Budou hrdinové a snad jim postavíme pomník,trafiky nečekejte.
09. 07. 2013 | 23:05

stejskal napsal(a):

Ano, to je opravdu paradoxní, pane pohanko. Primitivní antikomunismus je něco jako primitivní antifašismus. Pokud dojde k likvidaci pravice či levice, bude to má vina. Plně si to uvědomuji.

Libor Stejskal
09. 07. 2013 | 23:13

Z. Léčebny napsal(a):

Jo ještě dvě tři degenerace a snad ta další generace bude o trochu lepší. Vládu zakonzervovaných zlodějů s guru kleptoKikinou střídá vláda Homolků a nastává další fáze rozdělené prvobytně kapitalistické společnosti. Alespoň, že minimálně 30% lidí je šťastných. Mají svého alkoholika na hradě. Zmatená, nesourodá většina pasivně čeká dnů příštích...
09. 07. 2013 | 23:40

laik napsal(a):

Pro Baba :
Třeba mne i hrubě urazte, ale tomu co jste napsal hrubě nerozumím. Sorry.
09. 07. 2013 | 23:45

Richard napsal(a):

"Ludánku"
"ano, Hedúš"
"na fotbal nebo na Konopiště?"
"táto, řekni něco"
"na fotbal"
"tak to ne, na Konopiště"

Nejvíc mě dojala scéna v kulturním sále plná veselí a zábavy, nevěřím, že něco takového mohlo skutečně existovat. Pro mě jsou tyhle společenské výjevy něco jako příšera z jezera Loch Ness.

"Anděl na dovolené" je taky dobrej, mám pocit, že ministr průmysl z Rusnokovy vlády je ten Josef Maruščák.
10. 07. 2013 | 00:03

Bob napsal(a):

Sakra tak co jsme?
Švejkové nebo Homolkové ?
Jinak s mýma dětma je to špatné.
Ač lékařka a učitelka, tak je nepřepadl hnus nad mým způsobem života a co je fatální, jejich děti taky ten hnus zatím nepřepadl.
Sakra mohou dál působit ve svých profesích?
Nemůže učitelka udělat z nadějného malého Číra Homolku? Brrr
To jsme rodina co?
Asi jsem to zasel já,Považte nad filmy s Homolkou jsem se bavil!!!!
Natož aby mě napadl jeho hluboký význam
10. 07. 2013 | 00:16

veverka napsal(a):

Melčákova pohanka

Přesně o tohle Stejskalovi jde. Vyštvat odtud normální diskutující jako jste vy (předtím Vlk,Pepa Řepa a mnoho dalších),aby mu tady zbyla jenom ta jeho Kárlova sudeťácká klaka a mohli se hoši navzájem plácat po ramenou. Mě už několikrát zablokoval IP adresu a smazal mi tunu příspěvků(samozřejmě aniž by cokoliv porušovaly),ale tu radost abych sem přestal psát mu neudělám.
10. 07. 2013 | 00:47

Richard napsal(a):

to je přesně ono:

"paní, pojďte sem, musím Vám cosi říct. Dcera vystudovala medicínu a druhá je učitelka. Letos jedou na dovolenou, jedna do Jugoslávie a druhá do Bulharska bo jsou obě v závodním výboru a mají důvěru předsedy, tož jim dal poukaz, ať idů.
Jeden Zeťák je architekt a právě si koupil nové embéčko, on si umí fajně zarobit, to pro ňho není problém, též si kvůli temu dcera vzala, jak sem jí poradila, ale mají se aj rádi, to jo. Druhý zeťák je instalatér, ten zas chodí na fušky a též má dobré penízky, aj tato dcera se dobře uchytila. Příští rok začne první dcera s tím svojim stavět a napřesrok do toho praští a budou chovat. Z malého, co se jim narodí, bude hokejista rudé hvězdy a jak to bude holka, tak bude zubařka, bo to je teď dobře placené. Druhá dcera bude učit na vysoké škole ekonomii a pak si udělá aj doktorát a kandidaturu. Ale mám z těch dětí radost paní, také slušné lidi jsem z nich vychovala, a jak mě mají hrozně rádi, každý rok za mnou přijedou, podívejte se kolem, to je samý baraba.
Tak nazledanou paní."
10. 07. 2013 | 01:04

Tazatel napsal(a):

"budou skuteční demokraté převažovat nad těmi zdánlivými."
A nejvyšší političtí představitelé, kteří už asi 17 let souhlasí s tím, jak jsou prováděny a připravovány (v utajení před postiženým)exekuce, ti patří kam ?
Skuteční nebo zdánliví ?
10. 07. 2013 | 07:03

antisoudruh napsal(a):

Jo přesně, to by sedělo - Homolkové. Až těch bude míň, bude nám lépe. I zde na těchto stránkách.
Citát:
Téměř celý český a slovenský národ už několik dní u rozhlasových přijímačů čekal na opatření k obraně vlasti. Většina československého obyvatelstva přijala zprávu o opatřeních vlády k obraně republiky a o mobilizaci armády s uspokojením a nadšením. Mobilizace proto proběhla rychle a úspěšně. Netrpělivě sledovali vysílání hlavně záložníci odvodních ročníků, kterých se měla očekávaná mobilizace týkat. Proto se první záložníci začali soustřeďovat u svých útvarů ihned po vyhlášení mobilizace.

Mobilizace byla vyhlášena 23. září 1938 ve 22.00 hodin. Za 24 hodin byly u většiny vojenských útvarů prezentovány tři čtvrtiny povolaných záložníků.
Konec citátu.

Potom Homolkové stáhli ocásky a dodnes se za svou zbabělost, kterou nazývají záchranou národa před válkou, stydí. Proto ty útoky proti Sudeťákům i tam, kde žádní nejsou.

Ano pane Payne, náš národ povstane, až děti Homolků řeknou svým rodičům: "Homolko běž už konečně do pr..le!"
10. 07. 2013 | 07:24

Arpád Schwarzwald napsal(a):

antisoudruh,

přesně vedle soudruhu. V době Mnichova nezbývalo Benešovi nic než podepsat a kapitulovat před DIKTÁTEM velmocí. Marný by býval jakýkoliv odpor v situaci, kdy ČSR byla po Anschlussu Rakouska prakticky obklíčena nacisty a pronacistickými režimy (Německo, Rakousko, Horthyho Maďarsko, Polsko z územními požadavky. Navíc v českých zemích operovala silná pronacistická sudetská menšina "kudla v zádech" a na katalockém proněmecky vstřícném Slovensku prohorthyovská menšina. Nedokončený pevnostní val bylo tím pádem snadné armádou obejít. Z politického hlediska by vzepřetí se vůli evropských velmocí (včetně tzv. západních spojenců) znamenalo, že by ČSR v odporu zůstala osamocena a byla těmi velmocemi považována za destabilizační prvek.
10. 07. 2013 | 07:40

gaia napsal(a):

vyznačovat se niterně bohatým životním přístupem

to je kouzelný
10. 07. 2013 | 07:50

Míval napsal(a):

Pane Payne, a jste si opravdu jistý, že Vy k homolkům nepatříte? Jste si jist, že to jsou jen ti druzí? Oni totiž lidé onoho typu nejsou jen podhoubím normalizace, ale i fašismu. A k tomu semtam nemáte daleko.
10. 07. 2013 | 07:59

gaia napsal(a):

Příroda , to je chrám

toto vrcholné poselství vyslal Homolka líidstvu při návštěvě lesa.

Co duchovně bohatšího a niternějšího může člověk vzkázat lidstvu?

Jen víc takových Homolků, víc si lidstvo nemůže přát
10. 07. 2013 | 08:09

gaia napsal(a):

http://www.youtube.com/watch?v=6scrx1H2hPQ

toto poselství by mělo být vštípeno povinně každému obyvateli naší planety
10. 07. 2013 | 08:10

gaia napsal(a):

poselství nadčasové, na rozdíl od keců Payna a Urbana, po kterých za pár let neštěkne ani pes
10. 07. 2013 | 08:13

bitner napsal(a):

Posledni dil homolkovske trilogie uz byl naprosto v intencich normalizace. Tim nerikam, ze byl spatny a clovek (Homolka!) se u toho nepobavil, ale vyzneni prvniho dilu bylo uplne nekde jinde.
No a spatrovat v tom prvnim dilu cosi o okupaci... Pane autore, vy byt cenzorem za komara, tak bude trezorovy i kresleny Krtecek. A to by byla skoda.
10. 07. 2013 | 08:19

gaia napsal(a):

bitner

ony ty trojky čehokoli jsou vždy jen natahovanou kaší a většinou v nich už ani protagonisté jedniček nechtějí hrát, Čelisti byly brakem už od dvojky atd.
10. 07. 2013 | 08:23

antisoudruh napsal(a):

Arpád Schwarzwald,
přesně to jsou omluvy traumatizovaného Homolky.
Nikdo, ani Arpád Schwarzwald, není schopen říct, jak by situace vypadala, kdyby se národ bránil se zbraní v ruce. Ale všeci prožíváme jak to vypadá, když se národ nebrání, když národ není schopen či ochoten přinést oběti.
Pan Payne to přesně trefil. V takovém národě se přemnoží Homolkové. To je ta daň za neochotu bojovat - stále se to s námi táhne. Namísto přiznání neochoty bojovat a přinášet oběti přináší Homolka omluvy podepřené katastrofickými scénáři.
10. 07. 2013 | 08:26

krajan napsal(a):

Nejděsivější na celé věci je, že se u nás svého času zrodilo jakési autoelitářství. Když se sám prohlásím za elitu, nehledě na vzdělání, inteligenci, životní zkušenosti, zásluhy pro tuto zemi, jsem tedy elita a mohu vykřikovat do prostoru cokoliv, včetně toho, že ostatní, kteří se mnou nesouhlasí, jsou homolkové a póvl a já se těším, až vymřou (viz také Payne).
Elita je podle mne především MRAVNÍ záležitost, bez ohledu na tituly, funkce a původ.
Jenže to se dneska moc nenosí, že?
10. 07. 2013 | 09:13

melčákova pohanka napsal(a):

veverka. Máte pravdu. Pan Stejskal,mě také mazal,aniž by cokoliv zdůvodňoval..Ale já jsem chodím,již minimálně,protože číst Payneho,Urbana,Buriana,Hellera je jako číst Rudé Právo za normalizace a diskutovat s Ládíkem,hovenem,rumcajsem a dalšími je Sisyfova práce,kterou bych nezvládl a ani nechtěl. Obdivuji maloměšťáka a jeho skvělé příspěvky i v tomto pro něj nevlídném prostředí...Mějte se,musím do práce!
10. 07. 2013 | 09:23

Zdenda napsal(a):

Když mluvíte o Homolkových, je to stejné jako když mluvíte o našem parlamentu. Připomíná mě to jednu scénu z českého filmu - "naši jednotu nic nerozhází" a pak se porvou. Rozhádaný parlament, neschopný akce, nastrčené loutky atd.. Divíte se, že obyčejný lid zvolil někoho, kdo jim nabídl silnou ruku? Já ne!

Představte si pana knížete ve funkci prezidenta. Vždyt by to bylo u nás jak v pohádce o šípkové Růžence - a spal a spal. To by se kradlo, korumpovalo, banánové republice by jsme se přiblížili mílovými kroky.
Budme rádi, že tomu tak není. Budme rádi, že někdo má alespon snahu něco s tím udělat. Možná ne úplně čistě ale v našem prohnilém státě to asi jinak nejde. A kdyby mě zradili vlastní soukmenovci, taky bych nezapoměl...
10. 07. 2013 | 09:25

Da.Rock napsal(a):

Pan Stejskal tady zmínil primitivní antikomunismus a antifašismus. Má samozřejmě pravdu, primitivní antikomunista hodí do jednoho pytle s Pol Potem a Stalinem i Dubčeka a Gorbačova.
No a primitivní antifašista (vhodnější by bylo antinacista, ale tento termín se bůhvíproč nepoužívá) hodí do pytle s Eichmannem a Mengelem i Stauffenberga a Schindlera.
Takže mezi primitivy opravdu není žádný zásadní rozdíl.
10. 07. 2013 | 09:43

antisoudruh napsal(a):

Zdenda,
jak vy to všechno tak víte, jak by to u nás vypadalo, kdyby byl president pan Schwarzenberg.
Buď jste vizionář, nebo klasický Homolka a nevíte vůbec nic. Jen kecáte se tu léčite.
Nebude dlouho trvat a z té nabídnuté silné ruky se tady všeci po..rem. Homolka si zase najde spoustu omluv aby se mohl podívat do zrcadla, dál se bude srocovat v hospodách a v alkoholickém podroušení se všeci Homolkové budou navzájem ujišťovat o správnosti svých kroků v minulosti a najdou si viníka a společného nepřítele (možná zase Sudeťáka). A na internetu si budou Homolkové navzájem posílat růže, aby se posilnili a budou spílat všem, kteří si dovolí jim nastavit zrcadlo.
Jo silná ruka, to je něco! Čím větší blbec, tím má silná ruka pro něj větší hodnotu. Čest práci Homolko!
10. 07. 2013 | 09:45

Urvi et orvi napsal(a):

antisoudruh,

soudruhu antisoudruhu. O tom, že by pan možný prezident Schwarzenberg chrápal v práci prakticky nelze pochybovat.
Běžně chrápal v práci (v parlamentu, ve vládě i na mezinárodní konferenci). Existuje o tom četná fotodokumentace.

A že by v prakticky nezměněné antikorupčně prokorupční vládě po nahrazení Nečase neviditelnou p. Němcovou vládnul ve Strakovce politický velmistr Kalousek, o tom lze také stěží pochybovat. On prakticky vládl i za Nečase.
10. 07. 2013 | 09:58

Zdenda napsal(a):

Antisoudruh,

děkuji Vám za Vaší reakci. Asi by jste se měl častěji dívat na ČT24 a pak by jste se takto nerozčiloval.
10. 07. 2013 | 10:05

Urvi et orvi napsal(a):

antisoudruh,

představte si to společenské a mezinárodněpolitické faux pas, kdyby si hypotetický prezident Schwarzenberg v průběhu mezistátních jednání zchrupnul a hlava státu - jeho protějšek - by se dověděla, že chrápe když se žvaní blbosti.
10. 07. 2013 | 10:36

aga napsal(a):

antisoudruh napsal(a):
Arpád Schwarzwald,
přesně to jsou omluvy traumatizovaného Homolky.
Nikdo, ani Arpád Schwarzwald, není schopen říct, jak by situace vypadala, kdyby se národ bránil se zbraní v ruce.
No tak jednu výhodu by to bezesporu mělo. Vy byste se každopádně nenarodil, antisoudruhu.
10. 07. 2013 | 10:41

mb napsal(a):

gaia, tohle je lepší: http://www.youtube.com/watch?v=6scrx1H2hPQ

Jen ty se na nás moc nekoukej, voni ti ho taky vemou, a ukřižujou ... támhle ho máme v kuchyni ... já tě ho přinesu vokázat ... koukej, vidíš ... ?
10. 07. 2013 | 10:42

aga napsal(a):

krajan

Elitářství je zřejmě v genech a memech - je dědičné. Velmi často se překrývá s původem z některého národa vyvoleného. Je to v nich jak v koze.
10. 07. 2013 | 10:44

fikus napsal(a):

ten článek je slušně splácaná bábovka nesmyslů, včetně zmínky o osobnostech Palacha a Zajíce. Víte, na českém politickém nebi není nic ideální a fér, ale alespoň se cosi začalo dít. Pokud by mělo dojít k opravdové pozitivní změně a napravit tuneldědkovy pokusy, bylo by třeba nové zgruntu poctivé vymetání škamen.
Přeji Vám Payne dobrý den a optimismus.
10. 07. 2013 | 11:16

Richard napsal(a):

Tak a rodina je komplet. Zeman jmenoval vládu. Teď přijde ještě třešnička na dortu, Klausová jako velvyslanec a komedie může začít.
10. 07. 2013 | 11:43

Mařenka napsal(a):

Snění o vymření komunistů Paynem je zvláště od docenta bioetiky zvlášť silná káva. Možná, že se časem dozvíme, že lékař jím vychovaný pomohl nějakému komunistovi na onen svět dříve s tím, že je to bioetické. Jó, pravda a láska..., lidská práva...
10. 07. 2013 | 11:47

Dobrá rada naz zlato napsal(a):

Milí diskutující, nelíbí? Přestaňte žvanit a pracujte na změne!
10. 07. 2013 | 12:20

Honza napsal(a):

Autor nechápe homolkovitost.
I divák fotbalu nebo násoska může být více čestný, charakterní a nehomolkovatý,než uslintaný a líný buldoček státního návladního z Bruselu jménem Max,který může být servilním Homolkou par excelance, pouze směrem k jiným.I když má rodokmen na výstavu a motýlka pod bradou.
Ostatně tady je homoHomolky přímo vydlážděno.
A lékař opakovaně přející jedné skupině obyvatel vymření je na stejné úrovni jako skalní rasisté.
10. 07. 2013 | 12:21

buldatra napsal(a):

Ne, že bych chtěl sejřit pana autora, ale přispívá k chaosu.
V názvosloví.
Neboť obyvatel České kotliny dočkal se od myslitelů typu pana autora mnoha názvů, což inostrance, neboli cizozemce může uvést ve zmatek.
Tak zde máme názvy jako například, českové, gádžové, knedlíci, čecháčci, čési, cajzli, atd., navíc Homolkové.

Pan Payne, vzhledem k jeho nehynoucí názvoslovné zásluze, budiž nazýván obrhomolka. Neboli otec všech Homolků.
10. 07. 2013 | 13:13

Jarle Halsnes napsal(a):

Pane Payne,
co jsme chtěli rozhodně nemáme. Chtěli jsme demokratickou, prosperující zemi příjemnou pro život svých obyvatel. Bohužel ne všichni. Od pana Klause po posledního čičmundu za nevímjakou partaj v parlamentu, či libovolného voleného funkcionáře libovolného úřadu máme co do činění s lidmi, jejichž zájem je do toho našeho diametrálně odlišný. Holt jim stačí být bohatým občanem chudé země. A tak kradou o sto šest. Víte, ono nejde jen o takové ta prvoplánové zlodějny typu Pandur, nebo zámek na Buštěhradě. Ono jde o špatně nastavená pravidla, kdy např. živnostníci okrádají zaměstnance. Přitom je ale nelze nazvat příživníky, jak učinil nešťastník Škromach - oni se chovají (aspoň někteří) přesně podle zdejších zákonů....
Vláda, která se Vám zřejmě nelíbí, je tu jen proto, že ta Nečasova padla v důsledku policejní akce, která se také ledaskomu nemusí líbit. Ale, milý pane, chcete mi tvrdit, že by taková akce mohla proběhnout, kdyby 90%obyvatelstva bylo s vládou spokojeno, kdyby ekonomika byla na úrovni Švýcarska (v roce ´90 se vážně debatovalo, jestli Rakousko doženeme za 5, nebo až za 10let, takže těch zbývajících víc jak 10 by na Švýcary MĚLO STAČIT) a dále rostla? Sotva. Takže si to přiznejte: přít se kdo z vás je horší sice klidně můžete, ale, bohužel, VŠICHNI jste špatní. Vaše výsledky to jednoznačně dokazují.
10. 07. 2013 | 13:14

Richard napsal(a):

nejnovější info:
Manželka prezidenta republiky M. Zemana podala kvůli jeho alkoholismu žádost o rozvod, na její místo první dámy nastupuje zlatá pěnice Iveta Bartošová, které se dle nejnovějších zpráv rozešla s Macurou. Její bývalý milenec Josef Rychtář nastupuje na místo ministra vnitra.
10. 07. 2013 | 13:37

Tikalo napsal(a):

Pan ministr zahraničí Schwacenberg se zrovna pokadil, když usnul ve starém šifonéru.
10. 07. 2013 | 13:48

Richard napsal(a):

Tikalo
tak to má asi v tom horku problém....
10. 07. 2013 | 13:50

Karl IV. napsal(a):

Proč se zdejší diskutéři tak berou za Beneše? Dokonce se zdá, že Beneš je tím jediným symbolem státnosti.
Předně se zdá, že je to vrchnostenský princip v jejich myšlení. Beneš není chápán jako jeden z nich, ale jako ona vrchnost, pocházející z nich. Beneš je dokonce , a logicky, více považován za Česko obyvatele než Masaryk. Je to logické: Masaryk byl příliš radikální (tedy jiný) nejen pro své součastníky, ale i pro jejich potomky.
Rozpad Rakouska-Uherska byl z českého pohledu omyl. Celé české nacionální hnutí totiž nikdy nechtělo o jeho protektorát přijít, později se ukázalo, že nechtělo přijít o žádný z protektorátů. Neplánovaná samostatnost byl šok,jak dosvědčují tehdejší dokumenty. Šok byl ale zmírněn tím, že RČS předně měla protektora: Francii (i UK), takže reálná moc opět nebyla tím, oč se Česko mělo starat, a dále tím, že bylo národnostně tak podobné Rakousko-Uhersku. Čeští nacionalisté nemuseli měnit své zvyky z dob Rakouska, kdy se proslavili naprostou destrukcí: nepřítel v podobě
Němců, později Židů, Poláků i Maďarůl byl stále přítomný. Poměry se změnily jen trochu.
Češi nesměřovali ke "Slovanství", jejich nepřítelem byl i Polák, jak známo z roku 1863 a návštěvy cara Palackým a Riegrem ve chvíli nejkrutejší rusifikace polské společnosti, která předčila mnohonásobně germanizaci západního Polska.
Dokonce českoelity nemusely měnit nic na hospodářské politice: 75% průmyslu bylo v rukách těch nečeských spoluobčanů; statkáři, čeští, naopak posílili díky církevní pozemkové reformě. Jistě českoobyvatel posílil vynalezeným československým národem. Inteligenci mu zajistili bílí Rusové.
Sociální otázky a národnostní vztahy byly tabu neboť RČS bylo jen pokračováním nacionální politiky Čechů z dob Rakouska. Majorita se dokonce chovala jako za doby, kdy byla minoritou. Absurdní stav.
Ochota bránit RČS byla u Čechů minimální, v zahraničních armádách byli výrazně zastoupení, i přes anitsemitská opatření, Židé. Vztah k Židům v RČS se nelišil od vztahu k nim v Německu a Rakousku: lhostejnost. Dokonce vztah k židům v Itálii a Španělsku, fašistických zemích, byl neantisemitský a Židé zde našli útočiště. Nikoliv v RČS, ve kterém byly ztráty této populace nejvyšší v Evropě, procentuálně pomalu shodné jako v Polsku i Rusku.
RČS, jak se ukázalo, a jeho demokratická pověst nebyla dílem českých nacionalistů, ale spíše nečeských československých intelektuálů a průmyslníků.
Češi neměli a nemají jiné elity, poněkud samozvané na onom vrchnoistensko božím principu, které jsou schopné vládnout. Celý proces očištění státu od jiných kultur a chování jeho elit je kontinuální xenofobní pouť, která vede ke kaniblaismu. Heydrich byl zavražděn v okamžiku, kdy jeho sociální program výrazně změnil českou scénu a hrozilo, že získá více sympatií než londýnská vláda. Jinak Benešův akt atentátu byl shodný s těmi, které po celém SSSR provokovala NKVD. Vraždami a atentáty , likvidací celých území, provokovala odvštné akce, které stály tisíce zbytečně utracených životů. To nic nemění na krutosti nacismu.
Narodovolecký charakter zabra%nuje homolkům vidět, že nacismus a totalita byly celoevropským, celosvětovým problémem. Souvisí to s rozvojem industriální společnosti, ztrátou lokální identity milionů lidí stěhováním do měst a nakonec do jiných zemí a na jiné kontiunity. Vzniká psychologie davu: iracionální pohyb.
Českobyvatelé stále nacházejí konkrétního viníka, vždy mimo sebe. V iracionálním pohybu setrvává českohomolkovská kultura dodnes, nehledě na ipody atp. Homolkové však nejsou české specifikum, jak rádi by ale byli, aby bylo.
České specifikum, patrně vystopovatelné již od počátku 6. století je homolkovština v papiňáku. Češi se vrství z jednotlivých kultur na svém území, nepříliš geograficky podařeném, a vytvářejí mnohokrát převařenou masu, která má omezený styk s okolím. Kdysi pohraniční hory, dnes je to už mentální věc.
Všechny věci se v souvislosti s krizí samovlády českoobyvatel projevují ve své nahotě: nikoliv vzdělanost, ale nevzdělanost, nikoli hrdost, ale podlézavost, nikoliv pořádek, ale nepořádek, nikoliv důstojnost, ale nedůstojnost, neschopnost vládnout, neschopnost kooperace, asociální jednání- to jsou hodnoty, které se projevují po dvousetletém národním boji o češství.
10. 07. 2013 | 14:15

Django Unchained napsal(a):

Nejvyšší koncentraci Superhomolků ovšem najdete nikoli ve knajpě nebo na rasistické demonstraci, ale v parlamentu, vládě, na státních úřadech, ministerstvech a v dozorčích radách státních podniků, bez ohledu na stranickou příslušnost. Pocit hnusu mám již dlouho, ale nenásilné řešení zřejmě neexistuje, neboť Superhomolkové se obklopili hradbou mocných pravidel ušitých jim na míru. A to je křiku, když jim pár nezhomolkovatělých státních zástupců a policistů z té hradby jen kamínek vyloupne...
10. 07. 2013 | 14:36

stoppa napsal(a):

Payne.Payne?
Nemá to jméno něco společného s nepravdivou informací o mrtvém studentu Šmídovi?
10. 07. 2013 | 14:45

Marian napsal(a):

Když jde kolem velký pes, voříšci za plotem štěkají, div z toho nemají smrt.
10. 07. 2013 | 16:30

Vandal napsal(a):

Payne

hlupáky netřeba zalévat, rostou sami.
10. 07. 2013 | 16:54

zle mamičko zle, ksláveček zde napsal(a):

ti řikám honzo, jestli si tu spartu neprosadíš, tak seš u mě mrtvej payne
10. 07. 2013 | 17:11

jakou to etiku asi hlásá? napsal(a):

Povýtce papouškovský, milý filmový historiku.
I když nevim po které výtce.
Původně jsem si myslel, že se Palach a Zajíc upálili kvůli Brežněvovi a Kosyginovi. A lotrům, kteří ve zdejší politice akceptovali status quo.
Když ale říkáte proti stereotypům, asi to jako bioetik víte líp.
Jestli sám už nejste stereotypní.

A aj, teď vidím, že to je homolkovství, které vyneslo Zemana na Hrad.
To si snad Papoušek nedovedl představit ani po litru koňaku.
Teda vlastně Mac Frič, asi.

V kořalkové a fotbalové kultuře nás Britové předčí o několik délek, ale nevšiml jsem si, že by si Guardian nebo Daily Mail stěžovaly na špatný vliv těch jevů na demokracii.
Bioetici jsou objevní.

A ještě otázka: kdo posoudí, jestli už skuteční demokrati převážili?
Havel říkal, že bude muset vyhubit dvě generace, aby se mu obyvatelstvo zalíbilo.
Vrchní akademokrat ovšem jistě použije rychlý proces. Nějaký ten Sonderbehandlung.
Takže jistě uvidíme brzy.
Nebo spíš nebude mít kdo vidět.
10. 07. 2013 | 17:17

neodolatelné vibrace napsal(a):

Kaktuse
podpatek je od toho, že je pod patou. Ne od toho, že (p)odpadává.

Josefka Kulajda si poslední dobou zasedla na Somálsko. Divil bych se kdyby to nebylo hanobení národa.
A odhalila nám, že jediný intelektuál, kterého uznává je ona sama (a možná Max Weber, ten je ale mrtvý - jak říkával Harry Truman, státníkem se stanete 15 let po smrti), navíc dodala bonus, že neuznáváme rozmanitost. No, já zrovna znám jednoho, co dostal pět let natvrdo a jmenoval se Hugo Rozmanitý.
Víc ale znám těch, kteří nic nedostali, ačkoli si plně zasloužili.

Jak zpívají bratři Spálení, jakmile se zvon šílencův rozezní, už se odevšad šourají souvěrci.
10. 07. 2013 | 17:38

au napsal(a):

Payne, který se tu nedávno v blogu radoval z umírání svých spoluobčanů s jiným politickým názorem, si troufá plivat na pana prezidenta?
Kdyby se Payne troufnul podívat do zrcadla, viděl by, že skutečným českým Homolkou je on sám. Prezidenta Zemana se plivance od Homolky-Payneho nedotknou. Amorální špína od podobných lidí je hluboko pod úrovní, kam může duševně zdravý a normálně se vyvíjející člověk sestoupit.
Ale pro slušné lidi v této zemi je to připomínka: jestliže na prezidenta Zemana plivou takovíto lidé, potom je ten Zeman asi skutečně kvalitní osobností.
A douška: Poměřuju Zemanovy činy těmi premisami, které vyhlásil ve svém inauguračním projevu. Zatím vykonává svou funkci s odvahou i s pokorou i s moudrostí. Ale zkuste tato kritéria přiložit na Paynův plivanec...................
10. 07. 2013 | 18:02

Václav Vojíř napsal(a):

Článek se mi velmi líbí,mluví mi z duše. Je škoda,že tak málo lidí dokáže přijmout nastavené zrcadlo. Ono totiž neslouží k potupě, ale k možnému sebezdokonalení a k vyvarování se budoucích chyb.Odtud také vede možná cesta z onoho celospolečenského marasmu.Díky.
10. 07. 2013 | 18:26

sedlak napsal(a):

Vácklav Vojíř 18:26 pokud dovolíte, Vaše slova podepisuji
10. 07. 2013 | 18:32

mb napsal(a):

Zatím vykonává svou funkci s odvahou i s pokorou i s moudrostí. Ale zkuste tato kritéria přiložit na Paynův plivanec...................

je to pravda ... osobně pomáhal lidem při povodních ...

a při nepokojích v ČB náckům bránil vlastním panděrem ...
10. 07. 2013 | 18:34

sedlak napsal(a):

Marian napsal(a):
Když jde kolem velký pes, voříšci za plotem štěkají, div z toho nemají smrt.
jako pejskař si vás dovolím opravit, není to VELIKOSTÍ psa, nýbrž jeho socializací a sebevědomím, proto lze vidět plno velkých psů za plotem, kteří zuřivě štěkají na ty které jsou na svobodě a socializovaní, na velikosti nezáleží, možná snad u některých manželek, což samozřejmě může mít následky
10. 07. 2013 | 18:36

Gudka napsal(a):

Zajímavé, jak od okamžiku, co do sněmovny došla žádost o vydání Nečase, mlčí všichni blogeři, dokonce i Pehe.
Zatím v ČT pilně kultivují nejnovější medialismus, kdy se o Rusnokově vládě hovoří s nádechem opovržení, jako by její členové a nikoliv členové dosavadní vlády byli podezřelí z delikvence.
Z tetky Němcové, rozlícené nad tím, že ji neudělali premiérkou, se mezitím stává agresivní kudlanka, Dnes si vzala opět bílou blůzu přehrnutou přes dpbře známé gatě, tentokrát blůzu s volány, a zatím ji na ČT ukázali 6x, že odešla z ceremoniálu, a označila novou vládu nejen nesprávně, ale zcela lživě jako tu, která "obešla"parlament.
ŽÁDNÁ vláda přece nemůže jít do parlamentu dřív, než je vůbec jmenovaná, a tato vláda řekla jasně, že o důvěru Sněmovnu požádá. Obojí ovšem tetka dobře ví.
Takže jediný, kdo byl obejit, je sama Němcová, přesněji, byla opominuta. I když ji Takáč ostentativně obdivuje za její chování, myslím, že se zachovala jako křupan a že si svou roli předsedkyně Sněmovny trochu privatizuje.
10. 07. 2013 | 18:53

český maloměšťák napsal(a):

Gudka
Božka Odesačka alias Mirka Konzervativka toho nabučela více...např. výtky z jejích úst, že Fischer " přes noc zázračně zbohatl" /ejhle - že by sociálně podmíněná závist - jev to u podobných kvazipravicových zjevů nevítaný !!!/ zněly, jako když kraví lejno pleskne o zem.
Co ty stamiliony inkasované její partičkou, před volbama, ale i během výkonu funkce - vždyť jde také o sponzorské dary, to si Němcová nevidí do ři...eh, do úst ???
Podle mě měla úpal, jinak si to vysvětlit neumím, podlá snad je - to je takový stranický zvyk , ale padlá na hlavu že by byla ?
Nebyl dnes v Praze zaznamenán teplotní rekord ?
No vidíte....

Ne že bych se Fichera chtěl v tomto zastávat / je to fakt divné - to načasování/...ale od pí Němcové to skutečně zní jak když zpod ocasu vypadne to lejno a pleskne o zem.
10. 07. 2013 | 20:06

Dumpling napsal(a):

Já bych jako koncesionář občas rád viděl jiné komentátory, než tam v jednom kuse pořád zvou - HN, Respekt a podobné nářezy, jednostranně selektované. Dnes tam chybělo jenom Šídlo. Nechyběl tam ovšem "Masarykův demokratický akademik" Jelínek. Jo, nevíte někdo, proč je ta demokratická akademie "Masarykova"? Co spolu měli společného? On tam působil, nebo ji založil?
10. 07. 2013 | 21:12

stejskal napsal(a):

Masarykova demokratická akademie je občanské sdružení, které bylo založeno v roce 1896 za účasti tehdejšího vůdce sociální demokracie Josefa Steinera a profesora Tomáše Garrigua Masaryka jako Masarykova dělnická akademie. Činnost MDA byla přerušena v letech 1948-1991. Akademie pořádá cykly přednášek, debat a seminářů, vydává Zpravodaj MDA, brožury a sborníky a spolupracuje na vytváření koncepcí a strategií s ČSSD v různých oblastech života společnosti. V dubnu 2009 bylo rozhodnuto o změně původního názvu Masarykova dělnická akademie na dnešní Masarykovu demokratickou akademii.

Normálně wikipedii jako zdroj nepoužívám, ale k tomuto jejímu heslu není moc co doplnit.

Hezký večer.

Libor Stejskal
10. 07. 2013 | 21:31

Vicarage ntsdico napsal(a):

mb:
Ne - ale prezident Zeman např. dává třetinu svého platu na umoření státního dluhu.
Na co dáváte třetinu svého platu vy, abyste získal právo být takhle přezíravě sprostý?
10. 07. 2013 | 22:20

Jáchym napsal(a):

Pane Payne,
demagogie se musí umět, demagogie je věda !
Plusem je, buď to, když nevěříte ani slovo z toho, co říkáte, nebo když je vám to, co propagujete nebo proti čemu dštíte oheň a síru, neskonale lhostejné.
Výhodné je, když umíte hrát metodou Stanislavského.

Věřit tomu, co říkáte, pouze v okamžiku, kdy píšete - a vzápětí, dříve než vychladnou klapky na klávesnici,se zase na věc dívat s cynismem, který je Vám přece tak blízký...
Vezměte si příklad z Diága Urbana.

Moc se pokládáte do role - a pak kdekdo porovnává úroveň vašeho článku s výší vaší inteligence. Přátelé (jsou-li jací)pak pláčí, ostatní z Vás mají srandu.
10. 07. 2013 | 22:33

Richard napsal(a):

"Ne - ale prezident Zeman např. dává třetinu svého platu na umoření státního dluhu."

To jen symbolicky splácí svůj dluh vůči ČR, který jí v minulosti svým mocenským rozhodováním způsobil a jenž mu navíc narostl ve chvíli, kdy se na ostravský sjezd ČSSD proletěl státní helikoptérou.
10. 07. 2013 | 22:46

Dumpling napsal(a):

Stejskal

Aha, takže si to od jeho původní organizace trochu přivypůjčili. Takřečeně zcizili. Trochu překroutili, déčko jako déčko, že ano. Měl jsem podezření, on je Masarykovec jak poleno, od pohledu,
11. 07. 2013 | 00:04

Ada68 napsal(a):

ECCE HOMO PAYNE !!
11. 07. 2013 | 07:51

Mac napsal(a):

Homolkové jsou v pohodě, ovšem představa, že je tato společnost plná Payneů, Urbanů a Hellerů - to je skutečně strašlivá vize
11. 07. 2013 | 09:22

sedlak napsal(a):

Vicarage ntsdico napsal(a):
mb:
Ne - ale prezident Zeman např. dává třetinu svého platu na umoření státního dluhu.
Na co dáváte třetinu svého platu vy, abyste získal právo být takhle přezíravě sprostý?
dovolím si Vám sdělit pane(í) Vicarage ntsdico, že tento účet je vedený u PPF banky (Kelner), dovolím se Vás dotázat, proč právě tato banka a ne nějaká jiná? Že by patriotismus nebo splácí za MUS nebo něco jiného? Nebo by rád s Klausem nějaký institut od Kelnera? Proč není účet transparentní? Tohle je podle vás splácené státního dluhu? To že to prohlásil a velkým humbukem do médií není žádná záruka. Už jen samotný fakt, že tato banka tím bude mít zajištěný příjem peněz, aniž by hnula prstem a nepochybně se přidají i jiní "becherovkáři" je vskutku počin hodný státníka.
http://zpravy.idnes.cz/fond-snizeni-statniho-dluhu-zeman-dr7-/domaci.aspx?c=A130619_114735_domaci_hv

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Server-nasel-mouchy-na-Zemanove-fondu-na-splaceni-statniho-dluhu-277503
11. 07. 2013 | 09:51

john petres napsal(a):

Vy naivo! Homolků je v Česku tak min.dvě třetiny obyvatelstva a tudíž nehrozí,že by vymřeli!!A navíc se jim líbí při volbě čehokolv,snad s výjimkou Českého slavíka,dávat svoje požehnání takovým lidským exkrementům,jako je nyní na př. jejich hradní pán Zeman.
11. 07. 2013 | 11:48

john petres napsal(a):

Vy naivo! Homolků je v Česku tak min.dvě třetiny obyvatelstva a tudíž nehrozí,že by vymřeli!!A navíc se jim líbí při volbě čehokolv,snad s výjimkou Českého slavíka,dávat svoje požehnání takovým lidským exkrementům,jako je nyní na př. jejich hradní pán Zeman.
11. 07. 2013 | 11:50

Kobra Plaz napsal(a):

Krteček unikl cenzuře jen o fous... Autorem několika scénářů byl Ivan Klíma.
11. 07. 2013 | 16:11

Jiří napsal(a):

Tovíšžejo, Ty Homolko:)
11. 07. 2013 | 19:33

Miroslav napsal(a):

Líbí se mi lidé,kteří označí své oponenty za průměr a za hlupáky(Homolky).Sami sebe a své blízké se stejnými názory za elitu a inteligenci. Kdo vám dal to postavení nadčlověka abyste soudil jiné?
11. 07. 2013 | 19:41

Karel napsal(a):

Pane doktore, jste mnormální hlupák, raději se učte a starejte se o to, aby lidé netrpěli, ševče drž se svého kpopyta,,,
11. 07. 2013 | 19:53

Karel napsal(a):

Oprava, normální a kopyta,,,
11. 07. 2013 | 19:55

bludička napsal(a):

Před autorem smekám. Vyjádřil v kostce morální bídu, jíž trpí dnešní česká společnost.
11. 07. 2013 | 19:55

Karel napsal(a):

Kolik dává pan doktor ze svého platu?
11. 07. 2013 | 19:57

Petr napsal(a):

Už tu tak zvané elity napsaly spoustu blábolů, ale tenhle se bezesporu řadí na přední místo. Tohle je názorný příklad, jakého svinstva se dokáže dopustit "elita" za peníze. Zaujala mě zejména ta věta:"Můžeme jen doufat, že alespoň některé z Homolkových dětí přepadne hnus nad způsobem života jejich rodičů a začnou pracovat na úctě k sobě i druhým lidem, na hrdosti nad vlastním čestným, niterně bohatým životním přístupem" Homolko, nech psaní na svých dětech, pokud je dokážeš naučit úctě, která ti tak zjevně chybí !!
11. 07. 2013 | 19:59

Klaudia napsal(a):

Výborný komentář k pádu vlády!
http://skutecnosti.cz/sachove-mistrovstvi-na-hrade-aneb-vlada-ctvrte-kategorie-ustavena/
11. 07. 2013 | 20:11

Misak napsal(a):

český maloměšťák: hezky si to představujete, ale nyní vzniká vláda lidí jejichž jedinou kvalifikací (až na 2 - 3 výjimky) je členství či sympatizanství k straně SPOZ. Podivnosti okolo konta pana Fischera hraničí s aférou poslanců ODS, je to stejný obchod, jen asi exposlanci si nepřišli během 5 dnů na 10 milionů.
Nejsem voličem ČSSD nebo KSČM, ale za stávající situace by bylo čistší pověření předsedy ČSSD sestavením vlády (vyhrála poslední volby) a její vládnutí do příštích voleb. Žijeme v parlamentní demokracii!!!
11. 07. 2013 | 20:28

Jan napsal(a):

Pracuji a ziji castecne v Rakousku...a proto mohu napsat...Rakusaci nejsou o nic lepsi, resp. chytrejsi nez Cesi, nicmene maji smysl pro poradek, disciplinu, nekradou a hlavne UMI SI SAMI VLADNOUT. Cesi to nikdy nedokazali, po staleti i v ramci monarchie se hadali Starocesi versus Mladocesi a cisarove v Hofburku se jen smali, po 1918 to bylo opet ve znameni hadek novych politickych stran a po valce...bolsevicky upadek pod taktovkou SSSR na 40 let...a pote? Definitivni degenerace...uz v dile Goethove najdeme, jiz za Tricetilete valky se rikalo, "krade jako Cech"..tenhle narod je proste zkurv...a kazdemu, kdo ma tu moznost srovnavat zivot mimo/uvnitr CR, je tohle jasne a velmi depresivni..Cesi jsou sice schopni a nekdy i velmi vzdelani a pracoviti lidi, ale bohuzel moralne, resp. povahove zdegenerovany a v tom nemame v Evrope konkurenci...pokud mi nekdo da priklad jineho naroda(krome Rusaku). kde je kazdodenne clovek cloveku vlkem a kde se obecne lidi k sobe chovaji tak sproste a cynicky a obecne kde je spolecnost tak roztristena, rozhadana, a bezny zivot od Hradu po posledni vesnici pripomina rvacku hladovych psu o ohlodanou kost, necht da priklad
11. 07. 2013 | 20:44

Proto napsal(a):

A co "homolkovitost" národů, které se musely smířit s okupací armády USA?
Má snad dnes náš národ s průmyslem, bankami v cizích rukou, s poničeným zemědělstvím, globalizovanou kulturou, demoralizovanou společností a armádou bojující za cizí zájmy větší možnost sebeurčení, než měl v minulém režimu? To by měli řešit intelektuálové. To co předvedl výše autor je ukázka trapnosti a ubohosti.
11. 07. 2013 | 20:44

kiks napsal(a):

spoluzakladatel ODA a člen ODS.To stačí a není třeba dále číst.
11. 07. 2013 | 20:57

bobš napsal(a):

Myslím, že o toto jste se zasloužili hlavně Vy po 89. Když jste dělal vše pro to aby vše bylo pokud možno absolutně nepřehledné, korupce kvetla jako luční kvítí a lidé se od té doby chovají tak jak pěl Voskove s Werichem "Lidi na lidi jsou jako saně, člověk na člověka jako kat". Tak by bylo asi dobré přiznat svou osobní zodpovědnost a ne to svádět na ostatní.
11. 07. 2013 | 21:22

Naštvaný napsal(a):

Payne, nejste vy nějaká ta tupě naivní až svévolná maceška, či jak ji to v těch Básnících... pojmenovali? Na Hradě působí náš prezident a ne nějaký případný hloupě užvaněný Gauleiter jak na něm pracoval náš novinářský "výkvět" uplacený německými vlastníky českých medií. Ten nadělal škody v české zahraniční politice, až hanba mluvit! A když ti si konečně uvědomili, že se jim jejich záměr nepodařil, tak se jich zbavili. A byl-li kdo ožrala, chlípník a hulič, až nás jeho léčba stála nemalý peníz, tak to byl ten, kvůli němuž to slovačisko, bez vztahu k českým meziválečným hodnotám, znehodnotilo pojem Letiště Praha- Ruzyně.
11. 07. 2013 | 21:25

bohumil.plachy@centrum.cz napsal(a):

Nevím zda článek je sebemrskačství, masochismus, migréna vyplivnutá v list nebo urážka českého národa. V každém případě, jak toho pana autora neznám, je to blb.
11. 07. 2013 | 21:27

Standa M. napsal(a):

Pane Payne a vy jste vypadl z jaké homolkovské rodiny? Ty bláboly co jste napsal tomu nasvědčují, že jablko nepadlo daleko od toho homolkovského stromu.
11. 07. 2013 | 21:33

Janes. napsal(a):

Nevím,kdo je p.Payne,kde a jak žil do r.89,čím přispěl a taky kde žije od r.89 a jak přispěl k budování demokracie u nás,zda ví co se tady dělo v našem klauszachstánu,kdo to záhy ovládl a proč a komu to hlavně vyhovovalo a vyhovuje,co vlastně se dělo, děje a k čemu to vše spělo,spěje?Proč zákony vyhovovaly a byly šitý na míru všem tunelářům,korupčníkům a zlodějjům v "bílých límečkách"a pro jejich nadstandartní zbohatnutí a to doslova "přes noc" a to i ve studiich na vysoké škole,kde nebyl pro ně problém přes neděli třeba vystudovat práva,ví o všem co tady bylo a je?Nebo je jako trautnberg a placá,a plácá a plácá,a spí,vypadá to tak,že "sedí mímo misu",alespon,co se tohoto blogu týče,takže by si měl takový žvásty přinejmenším odpustit.
11. 07. 2013 | 21:39

Otrávený Čech napsal(a):

Homolkové si dali v diskusi sjezd.
Pak není divu, co nám ímrvére čtvrt století po bolševicích vládne. Ach jo
11. 07. 2013 | 21:40

MUDr.Jan napsal(a):

Proč se mi jen při čtení tohoto blogu vybavily semináře a přednášky z etiky, které jsem měl tu "čest" u pana docenta před lety absolvovat ? Zřejmě proto, že byly stejně tendenční a černobílé (či snad modré ? :-)), postrádající jakoukoliv ochotu diskutovat, připustit či snad dokonce akceptovat cizí názor, přednášky "ex cathedra", jejichž autor všude byl, všemu rozumí, na všechno má správný názor...
11. 07. 2013 | 22:49

fler napsal(a):

Takže Homolka - obyčejný český člověk, který zde platí daně, vychovává děti a chodí /pokud má zaměstnání/ do práce, tak ten vám nevoní? No to jsou mi věci. Nepodceňujte homolky, neposmívejte se lidem, kteří jsou, dle vás, něco míň. Jsou to lidé, kteří se narodili a dostali šanci si prožít svůj život tak, jako i vy. Nebo snad ne? Zřejmě jste homolkovskou trilogii vůbec nepochopil - smůla.
12. 07. 2013 | 00:35

hugo napsal(a):

np tak jsme češi,no a co? proč bychom si měli hrát na němce,rusy nebo američany?máme své bohaté dějiny ,proč se proboha za ně stydíme?máme rádi své jisté,rádi chodíme do práce,rádi kutíme,jsme domácí-měšťanský národ,máme skvělou kuchyni a nejsme líní se dobře najíst,a co je na tom proboha špatného?nikdy z nás nebudou američtí kovbojové ani tatarští nájezdníci,využívejme svých historicko-kulturních tradic a buďme na ně hrdí!
12. 07. 2013 | 01:15

hugo napsal(a):

můj děda pocházel z brna z německo-české protestanské rodiny,babička z moravsko-slovenské katolické,seznámili se spolu ve vídni kde on šel po vyučení nazkušenou ana byla kuchařkou uv rodině náčelníka českých vídeňských sokolů,po první válce se vzali a usadili se na rodné moravě,děda byl celý život strojník,ve volném čase hrál na lesní roh a na zahrádce pěstoval-experimentoval ,babička byla skvělá kuchařka,starala se o rodinu,krásně zpívala a vyprávěla pohádky,vychovali dvě děti a prožili spolu šťastný život....
12. 07. 2013 | 01:32

JirkaK napsal(a):

Netvrdím a nikdy jsem netvrdil, že jsem z pana Zemana na Hradě nějak nadšený. Ale měl jsem volbu mezi ním a panem Schwarzenbergem. A když jsem si představil na Hradě jeho, vytanula mi představa pana Háchy - zhroucená, senilní klimbající postavička, které jednou za čas někdo zaklepe na rameno a požádá o podpis. A pan státní president podepíše, ani neví komu co a zase upadne do letargie.... A přesně to jste vy potřebovali. Ne, to radší toho Zemana.
12. 07. 2013 | 04:51

Otrávený Čech napsal(a):

Právě že jsme neschopní, měli jsme nakonec na výběr jen mezi dvěma tragédama.
Čech s přehledem by tam nedovolil ani tyhle dva pustit. Jenže stádu Homolků to je jedno. A ty statisíce to mají v sobě. A pokud si to nepřiznáte, tak tady líp nebude.
12. 07. 2013 | 06:29

Mentor napsal(a):

Pane Payne, chválím váš příspěvek. A podle ohlasů soudím, že jste se trefil do černého. Homolkové se ozvali, pardón zakejhali!!!
12. 07. 2013 | 08:20

Pavel napsal(a):

Díky za názory tentokrát také k mému provokativnímu příspěvku. Vzal jsem si je k srdci, neboť jim rozumím, protože taky chodím do hospody. Každopádně rozvířit 'šťavnaté' téma Jana Payne(ho) jsem si nemohl nechat ujít... Nicméně jsem přesvědčen, že se Zemanem budou nám všem zastrkovány čenichy tak jako tak ještě hlouběji do toho oranžového bláta.
12. 07. 2013 | 08:24

hugo napsal(a):

naší největší tragédií je,že svou minulost považujeme za zátěž a ne za obohacující základ dalšího rozvoje,dříve,když jsme žili jako malý národ v ideologickém područí jiného většího dominantního národa s jeho ideologií bylo obtížné se s tím vyrovnat,ale dnes žijeme v globálním multimediálním světě,kde není možné dogmaticky a totalitárně prosazovat jednu dominantní ideologii na jednom ohraničeném území,se konečně můžeme svobodně nadechnout,můžeme vybírat z našich tradic: rakousko-uherských,prvorepublikových,komunistických,proč proboha zase ideologizovat,k čemu je to dobré?měli jsme skvělé muzikanty,techniky,stavaře,spisovatele,lékaře,řemeslníky,vybudovali jsme skvělá díla,umíme spousty věcí,které ani ty velké a mocné národy po kterých se zase chceme opičit neumějí.....
12. 07. 2013 | 08:42

hugo napsal(a):

.........ve školách se dějiny skoro neučí,neučí se ani kladnému postoji k práci a řemeslu,krachují zušky,nezájem o přírodu,máme stovky satelitních programů z nichž 99% je k ničemu,v rádiu máme samou angličtinu-kdo proboha tomu rozumí? v obchodem máme cizí sračky místo poctivých českých výrobků podle vlastních osvědčených receptur,nějaká evropská unie,k čemu nám to proboha je,to bychom bez nich neměli cyklostezky a lavičky v parku,to jsme už opravdu tak zdegenerovali,že musíme mít za peníze eu čínské litinové lavičky,to jsme takoví idioti že nemáme na to vyrobit lavku.....
12. 07. 2013 | 08:51

hugo napsal(a):

občas sedíme s chlapama v parku na dvou takových křivých lavičkách,nad námi je velká tabule: vybudováno díky programu xy z dotací eu a vzpomínáme,co všechno jsme dříve v našich dvou fabrikách v městečku dokázali vyrobit,kam jsme to vyváželi,jak jsme měli radost z toho,že se nám práce podařila....
12. 07. 2013 | 08:56

kristusek napsal(a):

V hospodě sedí Homolkové, pijí pivo a z úst se jim linou ubohé a trapné jízlivosti.

V kavárnách sedí rádobyintelektuálové v sakách se semišovými záplatami na loktech, upíjejí červené víno a z úst se jim linou ubohé a trapné jízlivosti.

Myslím, že chápu, proč se autor přestal zabývat užitečnou neurologií a vrhl se na v podstatě neužitečnou bioetiku - vypadá to intelektuálštěji.
Když už teda nevystudoval filosofii...

(mimochodem - podotýkám, že o bioetice něco vím, abych nebyl nařčen z neznalosti věci. Ale beztak tomu, alespoň v hlavách některých, neujdu, takže oč vlastně jde, že:o) )
12. 07. 2013 | 09:16

Critique napsal(a):

Vážený pane Payne !
To snad nemyslíte vážně, takhle urážet v duchu "hromadného" provinění celý národ. Vaše vyjádření považuji za neetický a prázdný blábol, kterým si zřejmě hojíte nějaký vlastní "MWK", neboli Minderwertigkeitskomplex. V politice nefandím nikomu, Vy tím, že výrazně nefandíte Zemanovi a zatracujete národ (podobně jako ti, kteří se zuby nehty snaží se svojí "stojedničkou" držet u korýtek a nevidí a neslyší - nechtějí vidět a slyšet, co si většina Homolků (ať je na chvíli po Vašem) o nich myslí, jak vlastně společnost mimo výjimečnými lidskými vlastnostmi a schopnostmi obdařený bezchybný okruh, ve kterém zřejmě žijete Vy, jaké jsou její všední problémy - - dáváte jasně najevo svůj postoj a zřejmě přízeň stávající "Trojkolce", že ? Nevím, nevím, jestli máte jasno, kam se řadíte. Nevím, jestli i Vy nejste slepý a hluchý a nevíte, či nechcete vědět, na jakém základě ona trojkolka drží ? Asi máte rád paní Peake, ne ? Protože ta je a její nově "zrozená" strana oním lepidlem držícím ten zdiskreditovaný slepenec pohromadě. Asi máte rád pana Kalouska, že ? Ano, je to moc chytrý pán ...Asi jste do poslední chvíle držel palce tomu nečasu, který se nad námi na nebi vysokém držel, že ? Nechtějte být božštější, než ta zosobnění, která trůní v různých podobách různých církví na klenbě nebeské. Co jste Vy osobně učinil proto, aby k takové situaci nedošlo ? Předpokládám, že jste jen prázdně meditoval nad "rozlitým vínem". Připomínáte mi - nevím proč - třeba si na to odpovíte - již bývalou (pánu Bohu a matce přírodě zaplať !!!) ministryni Hanákovou ... Přeji Vám vše nej a nemyslete tolik. Jděte radši něco pořádného dělat. Moje babička (ročník 1905) by řekla mj. toto : "proč si nás ten (..... nadávku si dosaďte sám, prosím) bere všechny do úst ??? (správnější synonymum si můžete dosadit taky sám !)Budu ráda, když můj přípis dočtete až sem. Vaše Critique
12. 07. 2013 | 10:02

Michal napsal(a):

Jen bude s odstupem let zajimave sledovat kdo bude narodu povetsinou Homolku davat praci za vice nez kastrol brambor a piivo za bura.
12. 07. 2013 | 10:04

Jarda napsal(a):

Hodně ubohej článek... Viva la Sudety, že neuhodnu koho jste volil??
12. 07. 2013 | 10:15

nmarkul fallen napsal(a):

Ha ha, intelektuální "elita" opět perlí. Ovšem, po zimní kampani "Chceme Karla!" již nelze klesnou hlouběji.
I když mi Zeman v mnoha věcech příliš sympatický není, držím mu palce, protože jako jeden z mála politiků v tomto státě činí to co slíbil, a navíc svým konáním očividně strefuje hřebíček přímo na hlavičku...
Vážený pane Payne, neřešte pivo, když se dělá politika...
12. 07. 2013 | 10:45

Johann napsal(a):

Kdyz autor tak ja taky :-)

Tenhle clanek napsal jeliman a pravdolaskari mu zatleskaji, ale normalni a slusni lidi ne.
12. 07. 2013 | 10:46

Jistič napsal(a):

Jak to tak pozoruji, většina Homolků je ON LINE.

... potrefená husa se vždy ozve ...

:-):-):-)
12. 07. 2013 | 10:55

Bavor napsal(a):

Pane Paine, nelíbí se vám výsledek volby prezidenta? Pak budete muset změnit voliče!
12. 07. 2013 | 11:28

Radšihomolka napsal(a):

Pokud se již člověk v ČR chce přidat na nějakou stranu v humusu jménem politika, tak si může vybrat být homolkou nebo být řízen předraženou lehkou děvou, placenou ze státních pěnez, která komanduje Generály a může špiclovat koho se ji zachce.
12. 07. 2013 | 11:29

Hana napsal(a):

Po přečtení tohohle článku je mi vážně špatně. Myšlenkové pochody autora jsou zcela mimo moje chápání a nevím zda mu vůbec dochází, co napsal. Zlatý Homolka!!!!!
12. 07. 2013 | 11:45

I-va napsal(a):

Skvěle napsáno.
12. 07. 2013 | 11:54

valenta napsal(a):

člověk s vysokou školou má urazit inteligentně a ne řečí nenávisti,pokud má někdo jiný názor tak to není demokratické.
12. 07. 2013 | 12:00

hanah napsal(a):

Zjednodušující, urážlivé a ubohé. Kolik vy jste zplodil Homolků ?
12. 07. 2013 | 12:11

Simply napsal(a):

Národ Homolků a Švejků ??? No, nevím... ostatně dodnes se profesoři přou, zda Švejk nebyl spíše tak geniální, protože na blbce platí ještě větší blbec.... A když to vezmete kolem a kolem , tak náš národ přivedlo do průserů vždy jen tragické selhání inteligence...
12. 07. 2013 | 12:39

Pavel napsal(a):

to Hugo : souhlasím s Vaším vylíčením stavu naší společnosti. Zaujala mne také Vaše zmínka 'k čemu angličtina'??? V tom nahlížím dvě roviny, jednak tu módně zneužívanou (např. "outdorové" oblečení = "na ven" "do přírody"). Jde o laciný marketing a prznění naší krásné češtiny lidmi bez znalosti krásné angličtiny. Pokud si člověk osvojí alespoň základní 'Basic english', má o světě a při cestování vše 'z první ruky'. A navíc si při takovém studiu procvičí naši současně upadající 'mluvenou' češtinu (trpný rod, podmiňovací způsob přítomný a minulý atd.),takže pak bychom se my tady doma srozumitelněnji domluvili a třeba by mnozí mluvící čechové už nadále neprokládali svá lopotně skládaná slova tím známým "éééé"...
12. 07. 2013 | 12:47

Ferry napsal(a):

Pane Payne, co bylo dřív? Člověk, nebo politika. Řekl bych, že politiku si vymysleli (tedy jako termín) lidé. Takže politika se, a zejména ve společnosti s demokratickým základem, odvíjí od vůle většiny. Samozřejmě, že záleží na spoustě vlivů, které mohou voliče nasměrovat i k tomu, že se v demokracii může dostat k moci .. jak to slušně napsat ..., někdo prostě nevhodný. A k těm Homolkům. Pokud bude naše společenství vypadat tak jak vypadá, a bude produkovat další Homolky, kterých bude většina, je přeci zákonité že Hedušky budou volit Homolky. Přeci nebudou chtít na Hradě toho odvedle, co má třímetrový plot kolem haciendy a za ním smečku rottweilerů, např. Však to není tak složité.
12. 07. 2013 | 14:55

Pavel napsal(a):

Nemusím se vším ,co autor napsal, souhlasit,ale reakce na jeho blog mu dává za pravdu. Bohužel.Většině lidí zde chybí sebereflexe a také zkušenosti z života v jiných,nejlépe vyspělejších,zemích. To by vše vnímali jinak.Všude jsou problémy a Gaussova křivka je nemilosrdná,ale socialismus na nás zanechal stopu.Heslo: kdo nekrade okrádá svou rodinu, nutnost klanět se soudruhům, aby se dalo žít bez problémů a další.. našemu národu bezpochyby pokřivilo charakter.Pocit,že věci politické nemůžeme změnit a tedy jen nadáváme.Co se změnilo po r.89? STbáci rychle zbohatli a obsadili politické posty a jen hrají divadlo pro ty jednodušší,kterých je bohožel většina viz Gaussova křivka.
12. 07. 2013 | 16:30

Václav Havel napsal(a):

Pane Payne, svým komentářem jste se postavil na hodně vysoký piedestal!
12. 07. 2013 | 17:12

Ivo R. napsal(a):

Třebas i Homolka a tobolka. Už má panoramata. Doplněk je na : www.rottpanorama.cz ....
12. 07. 2013 | 18:17

elix napsal(a):

Na světě je většina těch, co podstatu vlastních problémů vidí v druhých a málo těch, co vidí v druhých podstatu svého štěstí. Pan Payne se tímto svým článkem zcela jednoznačně zařadil. Jako malé děcko, které se zlobí na celý svět, když není zrovna po jeho a je mu něco upřeno. Po mentální stránce by zde srovnání s televizním Homolkou sedělo víc než dobře. Tak to ale většinou chodí. Snad se na mne nebude pan autor moc zlobit, ode mne je to jen upřímnost za upřímnost.
12. 07. 2013 | 19:03

elix napsal(a):

No, asi jsem tentokrát trochu televiznímu Homolkovi křivdil :))
12. 07. 2013 | 19:25

Fraz napsal(a):

jo cesi jsou burani. Byli sou a budou. Takovi prestarli deti. Nechteji zodpovednost Neumi zit. S cechy se neda zit. Clovek se musi abgrencovat
12. 07. 2013 | 19:46

Anellus napsal(a):

Pane Payne, nevím sice koho máte přesně na mysli, když tvrdíte že díky homolkům, nám vládnou prohnaní darebáci s nastrčenými hlupáky ale když se nad tím zamyslím, sedí to pouze na oba dva popřevratové vládce a to Klause s Havlem. Navíc oba preferovali bývalé dizidenty a jiné kriminálníky, kteří se sem nahrnuli zpět jako švábi na pivo a rozkradli vše, co jsme tady pod vedením "opilce" Gottwalda a dalších komunistů celých 41 let pracně ale úspěšně budovali. Pravdu máte ovšem se Zemanem, ten tu a tam sice pronese "bonmot 4.cenové skupiny" ale kromě politických pletich se od něj nedá nic čekat.
12. 07. 2013 | 20:12

Anellus napsal(a):

Pane Payne, nevím sice koho máte přesně na mysli, když tvrdíte že díky homolkům, nám vládnou prohnaní darebáci s nastrčenými hlupáky ale když se nad tím zamyslím, sedí to pouze na oba dva popřevratové vládce a to Klause s Havlem. Navíc oba preferovali bývalé dizidenty a jiné kriminálníky, kteří se sem nahrnuli zpět jako švábi na pivo a rozkradli vše, co jsme tady pod vedením "opilce" Gottwalda a dalších komunistů celých 41 let pracně ale úspěšně budovali. Pravdu máte ovšem se Zemanem, ten tu a tam sice pronese bonmot 4.cenové skupiny ale kromě politických pletich se od něj nedá nic čekat.
12. 07. 2013 | 20:16

Tom napsal(a):

Potrefení Homolkové se ozývají i tady,je mi stydno za velkou část národa který vyznává ovar,jelita,tesilové obleky,panděra a ksicht ministra Peciny!!
12. 07. 2013 | 20:45

hejdysmax napsal(a):

Homolka? Spíše čechákovství.Lidé nemyslí, staly se stádem, jdoucím za slibovanou pastvou, přestože vůkol není nic jiného než poušť.Soudruh Zeman, sáhl do smého pytle, aby mezi kamarády rozdělil funkce ve vládě. Hádejte, kolik z nich je bývalých komunistů, včetně Obergruppenführera?Ano stydím se za to, jaké jsme stádo, jak podporujeme opilce, šaška, který, byť by byl náhodou střízlivý volí takový bonmot, že udivuje svou nejapností celý svět. Ego postavil nad zákony, nad ústavní zvyklosti a uraženou ješitnost nad pragmatický názor. Kolikrát už sliboval hory-doly, zatímco vždy jednal jako bezprizorný a v mnoha případech jako hulvát. Netvrdím, že vláda byla ideální, to ani náhodou, ale nutí mne k zamyšlení způsob defenestrace, komu slouží celá bublina, nafouknutá přes ambiciózního Ištvána, arogantně se vysmívajícího právu? Proč neobvinil Tvrdíka,. neschopného ministra obrany, za to, že přijal funkci v Aeroliniích, špidlu a další, kteří zaujali nejlukrativnější posty v EU? Gross se zametl pod koberec a tam šlo o miliardy. Mohl bych pokračovatDo vlády se dostal Fischer, který pohnojil co se dalo a za jehož vlády jsme utrpěli těžké ztráty. Homolkové kývají, slibují se jim zrnka, která vypadnou z koryta mocných. A komunisté se smějí, ve vládě jsou v absolutní převaze.Jestliže Ištván nedokáže své konstrukce na zakázku šedé eminence prokázat a jak vidět hroutí se mu stavbička pod rukama, bude mít stejně komunistického ochránce a možná přijme i post ve státní správě a velmi lukrativní, pokud by se prokázalo jeho pochybeníTam už by to asi úplatek nebyl?
12. 07. 2013 | 21:10

Hanick napsal(a):

To jste ovšem nemyslel vážně, pane autore....!!!
Vzpamatujte se !
12. 07. 2013 | 21:11

hejdysmax napsal(a):

Homolka? Spíše čechákovství.Lidé nemyslí, staly se stádem, jdoucím za slibovanou pastvou, přestože vůkol není nic jiného než poušť.Soudruh Zeman, sáhl do smého pytle, aby mezi kamarády rozdělil funkce ve vládě. Hádejte, kolik z nich je bývalých komunistů, včetně Obergruppenführera?Ano stydím se za to, jaké jsme stádo, jak podporujeme opilce, šaška, který, byť by byl náhodou střízlivý volí takový bonmot, že udivuje svou nejapností celý svět. Ego postavil nad zákony, nad ústavní zvyklosti a uraženou ješitnost nad pragmatický názor. Kolikrát už sliboval hory-doly, zatímco vždy jednal jako bezprizorný a v mnoha případech jako hulvát. Netvrdím, že vláda byla ideální, to ani náhodou, ale nutí mne k zamyšlení způsob defenestrace, komu slouží celá bublina, nafouknutá přes ambiciózního Ištvána, arogantně se vysmívajícího právu? Proč neobvinil Tvrdíka,. neschopného ministra obrany, za to, že přijal funkci v Aeroliniích, špidlu a další, kteří zaujali nejlukrativnější posty v EU? Gross se zametl pod koberec a tam šlo o miliardy. Mohl bych pokračovatDo vlády se dostal Fischer, který pohnojil co se dalo a za jehož vlády jsme utrpěli těžké ztráty. Homolkové kývají, slibují se jim zrnka, která vypadnou z koryta mocných. A komunisté se smějí, ve vládě jsou v absolutní převaze.Jestliže Ištván nedokáže své konstrukce na zakázku šedé eminence prokázat a jak vidět hroutí se mu stavbička pod rukama, bude mít stejně komunistického ochránce a možná přijme i post ve státní správě a velmi lukrativní, pokud by se prokázalo jeho pochybeníTam už by to asi úplatek nebyl?
12. 07. 2013 | 21:15

Hans napsal(a):

Pokud vím, tak Váš bratr Jiří Payne jako blízký spolupracovník prezidenta Václava Klause také Miloše Zemana podpořil...
12. 07. 2013 | 21:19

Sakra ! napsal(a):

S idiotskými žoldáckými pisálky se roztrhl pytel, nestačí šílený Urban, Fendrych, ještě začnou z nor vylézat zombie. Kritiklu si nehte, až bude prokázán neúspěch. Do té doby je víceméně jasné, že než současná vláda v demisi a nedejbože přespříští vláda s "ekonomem" Sobotkou, že to být horší nemůže. Káááárl nebyl zvolen, Kááárl...dejte si ho vycpat ! Miloš ve mě nebudí nadšení, ale počkám si na výsledky a s potěšením sleduji zoufalého Kalouska, jak očekává povolávák do basy....
12. 07. 2013 | 21:26

hejdysmax napsal(a):

Není třeba se vzpamatovávat.Stačí se zamyslet, projít si fakta, bez emotivních zabarvení.Homolkové, sundejte si brýle! Také se mi nelíbí trafiky, ale byly, jsou a budou a nejen u nás. Jen někdy se hodí předhodit lidem kost. Zloděj křičí Chyťte zloděje! Kdo to nechce vidět, nikdy nepřipustí, že jde jen o koryta a to ať z jedné, nebo z druhé strany
12. 07. 2013 | 21:31

fyzik napsal(a):

ten článek je jako píchnout do vosího hnízda, pevně doufám že většina pisatelů je věkově pod padesát a tudíž úplně mimo mísu, neví co jsou a co si mají v životě počít, kam jde dav tam jdou i oni, buď bezmyšlenkovitě zvoní klíči a nebo svorně nadávají s extrémisty, v podstatě je jim hodně dobře, mají plná břicha , mají několik hypoték na blbosti a hlavně se jim nechce nic dělat, tedy kromě toho že denně kupují Blesk .......
12. 07. 2013 | 21:59

K.M. napsal(a):

Pane Payne,díky za upozornění na film "Ecce homo Homolka"... !

Neviděl jsem ho, neboť jsem měl po naléhavé, písemné prosbě...slavného předvoje česko-moravsko-slezsko-slovenské dělnické třídy o pomoc... při záchraně - ne "jejich osobních výdobytků"..., nýbrž při "záchraně nedostižných ideálů dělnické třídy..."a následujícím opakovaném osvobození ruskými tanky (jen ty kapesníčky, jako při příchodu Wehrmachtu...v Praze chyběly...), zcela jiné starosti...

Zase jednou se - byť by to byla proti té přesile jen symbolická hodina...- nebojovalo..., aby se přinejmenším jasně vidělo, kdo je a kdo a kdo není slaboch, či dokonce zrádce..., na další degeneraci "ČMSS (česko-moravano-slezsko-slováků)" bylo zaděláno...
Pro společnost "ČMSS" je symptomatické, že jediný, kdo v Moskvě hanebné podmínky "dočasného pobytu sovětských vojsk" v ČSSR nepodepsal, byl žid, ve snaze zachránit čest "ČMSS": "český žid" - bojující proti fašizmu (což je pak pro většinu MČČ již opět více než podezřelé...) již ve Španělsku...

Realisticky viděno: při takto zdegenerovaném charakteru tohoto společenství neměli Palach se Zajícem žádnou šanci, vyburcovat sebeobětováním...své spoluobčany k aktivní obraně ideálů "pražského jara", ideálů, které bylo v té době ochotno podpořit velké množství lidí s rozhledem, v celém světě...

A i dnes zůstává otázkou, zda by na základě ubývajících surovin včetně vody, přelidnění a prokazatelného negativního vývoje v ekologii..., nebylo lepší,
zabývat se myšlenkami na humánnějšími formami lidského spolužití, než směšnou výrobou tzv. úmělých, bezohledných "úspěšných", při kterémžto odpadu této výroby... se vytvářejí nejen tzv."neúspěšní", ale začínají růst i haldy mrtvých sebevrahů..., mrtvých v aféře s "topnými oleji", mrtví v aféře s methylem a mrtvých v sudech vodních nádrží...

Při vzpomínání na zahájení produkce tzv. "úmělých úspěšných" byl u této produkce nejen "profesor" Klaus,ale i pan Payne, není-liž pravda... A Zeman v rámci jeho jím dnes obhajované "Oposmlouvy" dlouhou dobu vše kryl... Co hraje dnes, toť otázkou...

Všechna zde uvedená jména jsou jen důkazem, že po odchodu profesora Mahlera bude mít MČČ potíž najít ještě někoho, kdo by si zasloužil být v ČR označován za elitu...

K.M.
12. 07. 2013 | 22:50

elix napsal(a):

Fyziku, mnoho těch vašich "pisálků" je tu bohužel právě jako vy. Vyléváte si jen vaší frustraci z volby prezidenta a z lidí s odlišným názorem se snažíte udělat co největší idioty. Děláte ze sebe svrchované a neomylné soudce, myslíte si o sobě nevím co a přitom si stěží dohlédnete na vlastní špičku nosu. Tomu já řákám vrchol drzosti a arogance. Můžete se na mne za to zlobit jak chcete, kničemu dobrému vám to ale nebude. Opravdoví fyzici uvažují převážně pragmaticky a bez emocí, k tomu máte velmi daleko. Kdo mi dal právo takto psát? Bohužel vy sám. Mně to narozdíl od vás radost nečiní.
12. 07. 2013 | 23:04

HURÁ napsal(a):

Pane autore, BRAVO !!
12. 07. 2013 | 23:59

hugo napsal(a):

to pavel:naprosto s vámi souhlasím,nejsem proti výuce angličtiny jako jazyka dorozumívacího,je dnes koneckonců jakýmsi "globalistickým esperantem" ale proti angličtině jako jazyku ideologickému,možná namítnete,že latina ve středověku byla též jazykem ideologickým,jistě ale současně díky své systematizačnosti a preciznosti plnila funkci vzdělávací-rozvíjela a procvičovala lidský intelekt,kdežto abgličtina byla již od počátku jejího šíření používána jako jazyk kolonizační,jistě že je vhodné,aby se dnes každý žák seznámil se základy bejzik,k čemuž stačí dva roky na základce,nicméně prioritou ve školství,kultuře,médiích by měl být rodný jazyk-čeština,mám na liště jako kulisu i-vysílání čt24-ti moderátoři to je tragédie!
13. 07. 2013 | 05:56

hugo napsal(a):

to pavel:zažil jsem na sobě ono historickou změnu soumraku/znovunástupu dvou ideologigí,na zš se učila ruština,jelikož se předpokládalo,že v jednotním socialistickém euroasijském prostoru budeme ekonomicky spjati s východem,nepov. se na základce učila němčina-jak rohlásil náš učitel "do slovanského myšlenkového chaosu vrací systematičnost",pak začaly pokusy o reformu a modernizaci a na gymplech byla zrušena latina,ruština zůstala jazykem základním a k ní se přidala pov. angličtina a nepov. fra/něm,takže vzniklo obdimí chaosu,tři jazyky bez základního ukotvení v latině,zavádělo se programování,posilovaly přírodní vědy na úkor humanitních,tak si to žádala moderní doba...
13. 07. 2013 | 06:14

hugo napsal(a):

odpovídalo to požadavkům doby,80% maturantů se hlásilo na přírodovědné obory,budoucí inženýři byli výborní v matice a měli průměrné základy několika jazyků,ti co šli na medinu se soukromě,na jazykovce,doučili latinu a všichni byli spokojeni....jenže přišlo druhé období historických změn a ekonomika se v této zemi zhroutila,žádných inženýrů masově netřeba,odklon od přírodních věd do humanitních,přesněji řečeno -pseudohumanitních,takže dnes nemáme kvalitní znalosti ani přírodních věd ani humanitních,matiku jsme zavrhlijako nepotřebnou a kvalitu cizích jazyků posuzujeme podle toho "jestli se dorozumíme".....
13. 07. 2013 | 06:26

e.m. napsal(a):

Pane Payne, vycházíte z předpokladu, že zatímco u Miloše Zemana je vše v nepořádku, u protistrany je vše v nejlepším pořádku; a podle mne není.
Pokud jde o pana Zemana a pana Schwarzenberga, bohužel v mnoha ohledech mi připadali a připadají vzájemně sobě podobní.
Pan S. není ani zdráv, ani prost slabostí, dokonce mi připadá jako hodně slabošský člověk.
Takhle blbě ta volba stála.
Jinak -- nevím, jak jste na tom s tou bioetikou; občas vypadáte, že Vaše volba zní Nežli Homolku, to raději Mengeleho --- teď narážím na nenávistné tóny, které jsem u Vás zachytila /*mám radost z toho, že voliči MZ brzy zemřou*/.
Mne také ledaskdo štve; a také hodně... většinou si to vyřizuji přímo s dotyčnými a snažím se negeneralizovat.
I Hitler a spol. se v podstatě opírali o německé Homolky; iluze si nedělejte /:o) Goebels a jeho fasáda versus skutečný stav věcí, mimochodem..../
Rozdíl je možná ve vnějšku, ve fasádě ... Ano, ani mně se obézní lidé nelíbí a mám s nimi asociovány nepěkné věci... ale alespoň o tom vím!

No a že se parta pana Zemana patrně zapojí do boje o kost již dříve ohlodanou ... No, víte, kdyby se sněmovna nemusela tolik bát toho, že se rozpustí... Obávám se, že svého Zemana si zaslouží více parlament nežli volič.

Ten si jen vybíral mezi sendvičem s výkalem a obřím výplachem, jak ukázal jeden z mála skutečně zdařilých dílů známého obscénního satirického seriálu.
13. 07. 2013 | 07:55

Kleofáš napsal(a):

Ty hele, Jéňo Payne, jestli si toho narkoleptika Číra na Hrad neprosadíš, tak si u mě mrtvej Homolka!
13. 07. 2013 | 08:57

Ada napsal(a):

Pan "Blábolil" Payn je opravdu vyprahlý pseudointelektuál a zapškutý moralista, který si nevidí do vlastní pusinky. Je to chudák ducha, který neslyší kolem sebe rozčarování obyvatelstva, kterým maže rádoby občas demokratická strana (ODS) čínský med kolem huby, aby dále byli opíjeni rohlíkem namočeným do metylem pančovaného rumu ! Nejlépe národ přiotrávit, aby se nám lépe žralo z plných korýtek. Pan rádobypisatel Payn je smuten z toho, že jen píše, rád by si také smlsnul u nějakého žlabu. Teď už to asi nepůjde tak lehce, teď na hradě sedí "jeho" Homolka a ne nějaký stálespící blekota. Je lepší se smát s Homolkou (třebas nad vstekajícím se Kalóskem, Bendíkem a spol.), než plakat nad rozvráceným hospodářství, vykradeným zemědělstvím, zchudlými důchodci i mladými rodinami.
13. 07. 2013 | 12:43

Humus Vulgaris napsal(a):

Ačkoli je to kruté, pak pořád lepší vožralo-jízlivej Homolka, než Pumpaři od zlaté podkovy jako předobraz politiky a jejího prosazování v podání ODS. Ony děti Homolků by možná volily rády někoho jiného, než dalšího Homolku, ale mají-li na výběr Pumpaře od zlaté podkovy, Chlapce a chlapy, popř. partu šedých morů z krákorajícím pi.územ v čele, pak holt vyhraje Homolka a z části také proto, že 40 % lidí možnost tohoto "pestrého" výběru zcela plánovitě ignoruje.
13. 07. 2013 | 13:25

Kolemjdoucí (J.Š.) napsal(a):

Ares napsal o autorovi: - „Celkově se vnímá jako morální výkvět čnící nad méněcennými Čechy obecně nebo alespoň těmi, co volí ty druhé než on. A který vidí to, co těm méněcenným okolo něj zůstává skryto.“

Ale vždyť to by mělo být úkolem vzdělance, aby na tom byl o něco lépe než průměr, aby vyčníval a aby viděl víc než ostatní kolem něj. Bylo by smutné, kdyby tomu tak nebylo. Já mám ale problém vidět morální a intelektuální vzor zrovna v šišlajícím a obhrouble vtipkujícím knížeti, jemuž co chvíli padá hlava na stůl jak nějakému opilci a který není schopen souvislého smysluplného proslovu. (Co takhle to srovnat se Zemanovými přednáškami na vysokých školách?)

Když neomaleně vtipkuje Zeman (viz Allahu akbar! a pod.), je mi stydno, ale když jsem viděl knížete na návštěvě v USA, jak ho přijímá H. Clintonová a on jí jde vstříc šmajdavým krokem jak Chaplin, v neskutečně zmačkaných kalhotách, s rozepnutým sakem a vyvalenám břichem, tak jsem se opravdu hluboce styděl. A co ta fotografie z mezinárodní konference o bezpečnosti, kde sedí v první řadě, rozvalený, s roztaženýma nohama a spí? – Něco takového si snad dosud nedovolil žádný z našich politiků, ani ten největší komunistický křupan.

Myslím, že na tom opravdu nejsme tak špatně, abychom se zrovna v takovýchto typech museli zhlížet. Leč čeští vzdělanci jsou jak ranění slepotou, nechtějí nic vidět, slyšet ani se nad ničím zamyslet. Korunu tomu nasadili spisovatelé svým sborovým zpěvem „Kníže má k lidu blíže…“

Mimochodem, jak to dopadlo s tím trestním oznámením ohledně inzerátu v Blesku před druhým kolem prezidentské volby? Byl bych moc rád, kdyby někdo pořádně prošetřil, v čem byl nepravdivý a v čem ne, ale nějak rychle to utichlo.
13. 07. 2013 | 15:39

Izák IIII. napsal(a):

Hlavně si nezapomeňte toho Homolku lajknout.
14. 07. 2013 | 08:11

Pavel napsal(a):

to Hugo : souzvučím s Vámi = je mi také utrpením poslouchat tu naši "češtinu" v médiích. Už například jen smazáváním rozdílů 'správné výslovnosti' samohlásek dochází často až k tragikomickým záměnám významu slov a potažmo celého takového sdělení. Podobnými lidmi v této branži bylo např. prosazeno 'jednotné' vyslovování 'cizích' ženských jmen s příponou -ová. Takže takto pokroucený pazvuk, jenž už ztratil prvotní význam 'označovat svého nositele' už nepozná nikdo : nositel je 'mimo' a tuzemec je také mimo a to ze stejných příčin. Ten, kdo má základy evrop. jazyků alespoň trochu 'pod kůží',při takovém poslechu trpí 'jak zvíře'. Dalo by se pokračovat ale každý soudný posluchač ví, o čem je tady řeč. Lze jen doufat, že nastupující generace ať už domácí či ta navracející se z ciziny vytřídá postupně ten náš současný ignorantský "staff" v našich sdělovacích prostředcích...
14. 07. 2013 | 08:58

Luboš napsal(a):

Kolik dotčených se zde ozvalo. Je pravda, že pan Payne někdy svoje názory zahání až moc do krajnosti. Možná to je ale účel. A téměř určitě na jeho názorech je i kus pravdy.
Úroveň současného prezidenta je vskutku taková jaká je, srovnání s Homolkou je docela trefné. On prostě český národ je národem rovnostářkským, zároveň národem poddaných a národem "buranů"( bez nutně špatného zabarvení). Plyne to asi z naší minulosti, když jsme 300 let žili pod tamtěmi co nám ubližovali - ti oni z Vídně. Pak jsme tu byli mi, obyčejní návštěvníci z hospod, to jsme mi praví Češi. Necítíme se nikdy rovni, cítíme se ukřivdění a zároveň se snažíme vymýšlet proč jsme vyjímeční, lepší ačkoli to tak na první pohled nevypadá a nacházíme k tomu tisíc důvodů...zrovna jako chudák Karel z hospody na rohu, který chodí na těch pár piv a vymýšlí si důvody proč on je tam dole a "oni" jsou tam nahoře.
A kdo za to může? Těžko říct, možná spíše co za to může - a zde vítězí naše poloha a vyústění historie, která zformovala naší mentalitu.
14. 07. 2013 | 10:38

Kája Mařík napsal(a):

A ko ko ti a gauneří pláčou, že tam nesedí Topolánkův modrý pták, co byl prezentovaný na zahrádce u Berlusconiho.
14. 07. 2013 | 10:40

Kája Mařík napsal(a):

A ko ko ti a gauneří pláčou, že tam nesedí Topolánkův modrý pták, co byl prezentovaný na zahrádce u Berlusconiho.
14. 07. 2013 | 10:41

Kája Mařík napsal(a):

Luboušku, tento Payne, i jeho brácha, jsou ti modří ftáci, co prezentoval Topolánek u Berlusconiho na zahrádce pubescentkám.
14. 07. 2013 | 10:42

Kája Mařík napsal(a):

Luboušku, tento Payne, i jeho brácha, jsou ti modří ftáci, co prezentoval Topolánek u Berlusconiho na zahrádce pubescentkám.
14. 07. 2013 | 10:43

Kája Mařík napsal(a):

Luboušku, tento Payne, i jeho brácha, jsou ti modří ftáci, co prezentoval Topolánek u Berlusconiho na zahrádce pubescentkám.
14. 07. 2013 | 10:43

e.m. napsal(a):

:) pane Luboši, myslím, že se s panem Paynem budete musit rozhodnout, zda je Miloš Zeman prostoduchý podpantoflový nekulturní omezený špekatý pivní Homolka, nebo mazaně populistický démonický zloduch uzurpující si diktátorským způsobem nepatřičnou moc za podpory cizího kapitálu či tajných služeb cizích mocností, vždy o tah vpřed před silami Dobra --- páč se to navzájem asi trošku vylučuje, že ano.... :o)

Měli byste si vybrat, protože na těchto dvou židlích se současně skutečně sedět nedá....

Mimochodem, na mne působí velice podivně ten nápad s realizací Baťova kanálu -- doslova hodit miliardy do kanálu... i záležitost s Temelínem, kde by se mělo *garantovat investorovi, že se mu to vyplatí* -- to zní hodně divně... ono je to nevýhodné?
A bude takových věcí víc.
Ale namísto aby se oponovalo v konkrétních věcech -- přiznám se, že se v oněch záležitostech též nevyznám -- se háže Homolkama a ideologiema. Znectít někoho z ideologického hlediska myslím není problém, ideologií je na světě habaděj, každá má svou logiku a odůvodnění, *přízemní závistivý rovnostář*, *egoistický neempatický elitář*, *fašista*, *bolševik*, *rasista*, *multikulti idiot*... se něco vždycky najde.

Pan Payne se podle mého názoru nevyznamenává; na to, že se nevyznamenává pan Zaorálek, je člověk jaksi zvyklý.... Nu což.
:o) tož asi nejlépe pana Payneho přestat (byť i jen občas) číst, stejně jako pana Zaorálka... svůj stín zřejmě nepřekročí žádný z nich; ztráta času.
14. 07. 2013 | 16:06

DLO napsal(a):

I Vy jeden "bytový semináři"... Vy perlíte. Á la základní škola.
15. 07. 2013 | 00:50

Hanick napsal(a):

Pane Payne - potřebovalo by to zpět do školy a zasednout ve škamnách. "President" se už u nás nepíše dlouho, to za prvé, Za druhé - Homolkovi tu byli vždycky a budou - zapomněl jste připomenout slavný Hitlerův vjezd na Václavské náměstí a uvítání desetitisíců Pražanů s vlaječkami s hákovým křížem. Zapomněl jste na Homolky, kteří volí vykopávky typu Topolánka, Marka Bendy. Vlastně volí pravici za každou cenu stylem - je jedno, kdo to tam vede, jestli zloděj, blbec nebo hajzl - hlavně, aby to nebyl nikdo z KSČM.
JEŠTĚ JEDNOU SI TO PO SOBĚ PŘEČTĚTE. Zjistíte, jakou kravinu jste nám naservíroval.
15. 07. 2013 | 07:09

regenerator napsal(a):

Názory v článku vyjádřené jsem slyšela osobně minulý týden ve Francii na zájezdu. Dobře situovaní, hezky oblečení lidé se distancovali od socek, závistivých čechů a trochu té nechuti padlo i na líné Francouze. A potom ti zábavní lepší Čechové kradli sklenice v restauracích, až se jim kabely nadouvaly..
Takže já osobně raději do hospody s Homolkou než s .. těmito lidmi. Nechtěl by pan Payne pro tu svoji názorovou sortu taky najít nějaký hezký sjednocující termín?
15. 07. 2013 | 10:17

pozorovatel napsal(a):

Koukám se a bavím se...
Hahaha!
Časy se měěění...
15. 07. 2013 | 23:58

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Němec Václav O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy