Volte, jak chcete

25. 05. 2010 | 15:12
Přečteno 7518 krát
V úterní MF Dnes vyšel pozoruhodný komentář od šéfky zpravodajství Jany Blažkové. Komentátorka se dojímá nad zlatými hokejovými hochy, kteří dosáhli svého obrovského úspěchu kolektivním bojem, tím že vše podřídili kolektivu. A komentátorka má sen: co kdybychom se pro jednou všichni sjednotili, zapomněli na svoje partikulární zájmy a jednotně volili strany, které zabrání hrozivému narůstání dluhu veřejných financí. Blažková doslova píše: „Co takhle zkusit vytknout si jeden společný cíl důležitý pro celou zemi (v těchto volbách je jím bezpochyby snížení děsivého státního dluhu) a zapomenout na vlastní zájmy tak, jako to dokázali hokejisti? Co takhle, kdybychom odhodili lenost a přišli v pátek k volbám úplně všichni? A co se při rozhodování, komu dát svůj hlas, vykašlat na to, že jsem třeba úředník, který by chtěl vyšší plat, matka na mateřské, jíž se nelíbilo snížení mateřské a která je teď vděčná těm, kdo jí mateřskou zase zvýšili, nebo důchodce, jemuž by se hodily ty dva tisíce korun, kterým sociální demokraté říkají třináctý důchod? Co takhle - jako jeden zodpovědný tým dýchající pro tuto zemi - volit jenom toho, kdo je zárukou, že ten státní dluh sníží?“
Takhle nějak snili komunisté před Únorem 1948, když společnost stále nechtěla pochopit, že se má vzdát svých partikulárních a sobeckých zájmů. A přitom komunisté jim vytkli takový krásný společný cíl důležitý pro celou zemi – vyvlastnění a nastolení vlády jedné strany. Šlo jenom o to, aby lidé pochopili, jak je důležité v zájmu jednoho cíle (jimi definovaného) vzdát se svých sobeckých zájmů. Prostě abychom byli jeden tým, pěkně se vzali za ramena a udělali ten pořádný krok kupředu. Blažková stejně jako tehdy komunisté ví, co je ten nejdůležitější cíl. V jejím případě snížení děsivého státního dluhu. To je přece nad slunce jasné, o tom není diskuse. Jestli si snad někdo myslí, že ten dluh zas tak děsivý není a že na tom nejsme z hlediska zadlužení tak špatně (jsme stále v lepším evropském průměru), tak je jenom pomýlený. Jestli si někdo myslí, že daleko důležitější než účetně ořezávat výdaje je nakopnout ekonomický růst a zaměstnanost, tak je také vedle. Co na tom, že to v Economistu píšou velké kapacity z oboru ekonomie. Blažková a s ní partaje, které neumí nic jiného než mechanicky škrtat po té, co sami, když byli u vlády, nasekaly vesele dluhy, vědí nejlépe, že jediné a hlavní je snížení toho „děsivého“ dluhu.
Vyzývám všechny, aby nedbali rad těch, co všechno vědí nejlíp a co zapomněli na prostou zásadu před svůj názor dávat vsuvku podle mého mínění. Vyzývám všechny, aby se chovali sobecky, aby prosazovali svoje partikulární zájmy jako diví, aby se nesjednocovali v jeden zodpovědný tým dýchající pro tuto zemi, protože nejsme ani ve válce, ani nás nepostihlo zemětřesení nebo jiná katastrofa, která by takové chování vyžadovala. Demokracie a svoboda je založena na rozdílnosti a na svobodě rozdílnost uplatňovat a rozličné zájmy prosazovat. Úředníci ať klidně žádají vyšší platy, matky nechť se těší z vyšší mateřské a důchodci nechť si užijí ty dva tisíce navíc, když jim to politici odklepnou. A ať si každý volí, jak chce. A jestli se mu nechce k volbám, tak ať tam nechodí a nenechá se vykolejit nadáváním, že je nějaký líný.


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

stále rebel napsal(a):

Předvolební účtování
http://www.blisty.cz/2010/5...
25. 05. 2010 | 15:22

Tom.Atom napsal(a):

Naprosto souhlasím, mluvíte mi z duše.
25. 05. 2010 | 15:26

Míval napsal(a):

Velmi rozumné, pane Šterne - tedy podle mého mínění :)
25. 05. 2010 | 15:27

kolemjdoucí napsal(a):

Asi je to tisková chyba, jinak si to neumím vysvětlit, ale v tom výčtu mi chybí "jsem vysoce příjmový občan či majitel firmy vděčný za nízké daně a nelíbilo by se mi jejich opětovné zvýšení".

Zřejmě tak úplně jeden tým nejsme, máme mezi sebou i pár rovnějších solitérů...
25. 05. 2010 | 15:29

stále rebel napsal(a):

Brevíř pravicového (váhavého) voliče
http://www.blisty.cz/2010/5...
25. 05. 2010 | 15:31

nowars napsal(a):

no jo to vize neokonů

ale je to asi jinak.
http://www.youtube.com/watc...
25. 05. 2010 | 15:32

Admirál napsal(a):

Pane Sterne, dobrý. Klíči jsme zvonili, aby jsme mohli hlásat a hájit různé pravdy. Ne, aby mne někdo tlačil do nové NF s opačným znaménkem.

Ta Blažková. Není to ta "stará Blažková, chutná jí desítka flašková"?

To, co napsala by na to ukazovalo.
25. 05. 2010 | 15:33

stále rebel napsal(a):

Za růstem vykročte vlevo
http://www.project-syndicat...
25. 05. 2010 | 15:36

Jamima napsal(a):

Děkuji za dobrý článek. P. Blažková ať si sní své sny v soukromí a neotravuje s nimi veřejnost.
25. 05. 2010 | 15:38

Jedla napsal(a):

Dobré. Velmi dobré.
25. 05. 2010 | 15:42

neo napsal(a):

Hezký článek a máte recht.

Každý by měl volit jak uzná za vhodné a především individuálně,tj. prosazovat osobní zájmy. Ve prospěch celku jako takového mají pracovat až zvolení politici.
25. 05. 2010 | 15:44

vasja napsal(a):

Drazí moji levičáci. Jsem hodný člověk a tak Vám poskytnu zdarma doporučení.
Jak jistě vidíte, tak socan je od pohledu hnusný a to ani nemusí otevřít hubu. Třebas takovej Škromach, Paroubek, Bublan, Jandák, Pecina, nebo aj Sobotka, dámy prominou, ale ten na plagátu vypadá jak vzrušenej šimpanc......... a to bych moh pokračovat do Alelůja.
Tak k věci.
Je chlap hnusnej, protože je socan, nebo je socan, protože je hnusnej?
Jestli patříte k těm prvním, volte Svobodný. Stanete se Deloni, baby po Vás zase pojedou, nebudete pořáde nasr......
no, naprosto jinej život. Co řikáte, hošani.
25. 05. 2010 | 15:47

Pepa Řepa napsal(a):

U nás na Widlákově se říká: Jako stará Blažková.
Když plácnete krawinu.

Kdybych váhal, tak mě řvouni vykřikující: Budu volit.......

jen odradí a půjdu volit třeba hasiče.
25. 05. 2010 | 15:49

kalaš napsal(a):

pane Sterne,
musim s Vami souhlasit,mimochodem skvele napsano,Blazkovou,clenku ODS znam
25. 05. 2010 | 16:15

JF napsal(a):

Ano, samozřejmě souhlas a gratulace.

ps: Přečíst MF není jen tak ... ;-) ... přesto se lze mnohé dozvědět ;-)))
25. 05. 2010 | 16:16

Admirál napsal(a):

Pepa Řepa - u nás se říkalo, když to bylo "zaručený", že si o tom povídali stará Blažková a vrátnej z TOSu.

Pak bylo teptve možné, to "zaručené" zařadit mezi axiomy.
25. 05. 2010 | 16:17

skeptický napsal(a):

Nefunguje to náhodou na principu více voličů,více peněz stranám?

Jednou by to mohlo vyjít.Leda by si odhlasovali přidáno zpětně.

Jediná strana,která slib dodrží je ta,co neslíbí nic.
25. 05. 2010 | 16:22

Petr Černý napsal(a):

Hmm. Ve zkratce, co napsala "stará blažková":
volte jak chcete, kromě populistů a levičáků.
A Štern na to: hlavně volte jak chcete.
Když pominu tu omáčku okolo, tak doplňkově mi vychází: Štern bude volit levičáky a populisty. Akorát to maskuje "partikulárními zájmy". Prostě takový latentní anarchista. Nabízí se srovnání: prostě za léta lidstva víme a dospěli jsme k poznání, že není samoúčelné si po použití wc umýt ruce. Nicméně Štern bude nabádat k svobodě a hájit své partikulární zájmy mít ruce od sraček. Ano, je to jeho volba a jeho právo. Akorát ať s tím "nešpiní" ostatní. Psát si může, co chce. Ale ruku bych mu nepodal a dál od něj.
25. 05. 2010 | 16:24

josef napsal(a):

Paní Blažková se zapsala zlatým písmem do dějin české patafyziky. Klobouk dolů před jejím výkonem. A před novinami, které jí to otiskly.
25. 05. 2010 | 16:25

Bara napsal(a):

Škoda, že stará Blažková ještě neprozradila, která že to strana to zaručeně udělá a jak. A vůbec, kdybychom šli k volbám úplně všichni a volili všichni stejnou stranu, tak bychom pak nemuseli chodit vůbec, ne? Stačilo by to odsouhlasit na ústředním výboru... :-))
25. 05. 2010 | 16:29

jiří napsal(a):

Šternův nejpřekvapivější a nejlepší komentář. Kdyby všichni antikomunisté přemýšleli takto, bylo by tu líp.
25. 05. 2010 | 16:33

rejpal napsal(a):

Petr Černý
Nevím jak kdo, ale já chápu výzvu "volte jak chcete" ve smyslu "volte jak chcete". Sám budu volit tentokrát levici, ale svých kamarádů, kteří budou volit právě opačně, se nevzdám a ruku jim podám kdykoli a rád.
25. 05. 2010 | 16:38

Petr Havelka napsal(a):

Také si budu volit, jak chci.

Pokud někdo potřebuje 13 důchody, vyšší mateřskou a podobné vějíčky je to samozřejmě jeho věc.

Jak dlouho mu "to" vydrží je další věc. Mám takové nemilé tušení, že to bude i moje věc. Ne hned, za pár let.

Dnes je dnes a pozítří je daleko, také bych mohl takhle uvažovat, ale došel bych do pěkné pr....

Pan Stejskal mi doufám promine, exaktnější výraz nenalézám.
25. 05. 2010 | 16:40

napsal(a):

stará Blažková domyla schody partajím v Hostivítově ulici č.1 ...
25. 05. 2010 | 16:44

neo napsal(a):

Petr Havelka:

13 důchod zní moc hezky, do doby než přijde jen jednou:)

vyšší mateřská také zní náramně, ale opět pouze do doby, než se nalákané maminy dozví, že je rozdíl mezi peněžitou pomocí v mateřství a rodičovskou dovolenou:)
25. 05. 2010 | 16:44

investigator napsal(a):

Dík za obhajobu normálního politického chaosua debaty. MFD je opravdu hysterická až na bolševickou hranici, svými návrhy i tónem. Nevolit i volit je porávo, nikoli povinnost. Dobrý blog.
25. 05. 2010 | 16:45

dabei napsal(a):

V tom je právě ten zakopaný pes,že neexistuje způsob jak by se mohli voliči dohodnout,ledaže by někoho diskriminovali záměrně přes média.Tajné hlasování-nikdo neví co tam jiní házejí v té chvíli.Z toho plyne,že partikulární zájmy by mohli sjednotit pouze politici.Před těmito volbami se sjednocují hlavně proti důchodcům.Řezat,řezat a řezat ty starochy.Ty co tu postavili zadarmo vše od A do Z,co nemají milionová konta v bankách.Co dali těmhle nepřejícníkům život,školy,dětství bez války,kterou oni sami zažili bez prospěchu. Jak je vychovali tací dnes jsou někdejší nynánkové.Paroubkovo 2400 je slabá pofiderní náplast na nevalorizovaný uplynulý rok,k němuž chtějí přidat další a další roky bez valorizací.Uvažují i o snížení nejmenších důchodů.
25. 05. 2010 | 16:54

Železnohorský napsal(a):

Úsměvné je, že to napsala šéfka zpravodajství, přičemž její šéfredaktor před časem prohlásil, že jsou objektivní deník...
25. 05. 2010 | 16:57

Jana napsal(a):

Pane Štern, vynikající komentář! O tom, že je Modrá fronta politický bulvár, se nedá ani v nejmenším pochybovat. U nás na stánku vždy mnoho výtisků tohoto stračího deníku zbude. Děkuji ještě jednou za pěkný komentář a nic si nedělejte z křiku strak, jejichž kamarádi rozkrádají rok co rok státní finance!
25. 05. 2010 | 17:22

honza napsal(a):

Vynikající komentář,osobně vůči pravici nic nemám,ale k ní mají jak ODS, tak i Topka hodně daleko.Nasekaly dluhy stejné,jako předtím levice,kmotr Kalousek hlasoval od roku 2002 ve sněmovně pro všechny rozpočty, takže důvěra k těmto partajím je, dle mého mínění, na nule.
25. 05. 2010 | 18:04

karulin napsal(a):

hezky jste to napsal, pane Šterne.TV mi může např. zprostředkovávat deset fundovaných ekonomů,kteří doporučují raději navýšit nepřímé daně narozdíl od přímých. Proč by tak konečně nemluvili, když z pohledu státu je to nejsnadnější způsob, jak se k penězům dostat. To přece ale neznamená, že by celý národ měl s otevřenou pusou dát na kdejakého ekonoma, natož Blažkovou. Při vzpomínce na chování šetřila M. Doktora, tehdy působícího v ČKA, patrně to Blažkové idola, kterak vyváděl, když jim chtěl Sobotka sáhnout na platy, nechť si každý volí skutečně podle svého přesvědčení a kapsy.
25. 05. 2010 | 18:14

zdesta napsal(a):

Neo: Demokracie je "bohužel" založena na svobodě jednotlivce.Patří k ni svoboda víry předvědčení,názoru a svobodného projevu.Pokud jste přesvědčen,že mateřská a důchody jsou neužitečným rozhazováním prachů na úkor vaší perpektivní budoucnosti,pak máte spoustu svobodného prostoru s tím něco udělat.Žádná jiná alternativa totiž neexistuje.
25. 05. 2010 | 18:20

ivánek napsal(a):

Soudružka redaktorka Blažková z MFD se zjevně nechává inspirovat výtisky Rudého Práva, kde je podobný styl. Jen mohla udělat modrým soudruhům z ústředního výboru ODS víc radosti a přímo jmenovat jejich partaj. Celková impotence modrého bolševismu, reprezentovaného ODS je den ode dne směšnější. Jak je vidět, chabost jejich idejí musí suplovat agitky ve stylu Rudého Práva z 50. let. Jo takhle vytunelovat fungující firmu nebo podojit státní rozpočet o miliardy, to by nastal u modrých bolševiků přímo myšlenkový kvas.
25. 05. 2010 | 18:33

stále rebel napsal(a):

Někteří mají problém s pár korunami pro důchodce nebo děti.
Mají taky problém s vykrmováním kmotrů?

Množství peněz vkládaných do veřejných zakázek se zvyšuje
„Praha - Stát loni investoval do veřejných zakázek 630 miliard korun. To je zhruba 17 procent hrubého domácího produktu České republiky. Od roku 2006 se objem veřejných investic zvýšil o 66 miliard korun.“

„To však nebyla jediná změna, ke které v souvislosti s veřejnými zakázkami od roku 2006 v ČR došlo. Podstatně se také snížilo množství zakázek, které jsou zveřejňovány v Informačním systému o veřejných zakázkách. Zatímco v roce 2006 jich tam bylo zveřejňováno 62 procent, v roce 2009 to bylo už jen 54,6 procenta.“
http://www.ceskenoviny.cz/z...
http://www.mmr.cz/Pro-media...
25. 05. 2010 | 18:36

alarm napsal(a):

Skončí volby a bude klid. Kdejaké trubko žvaní k volbám. A vo tom to je.
25. 05. 2010 | 18:38

otokar napsal(a):

Rouhala se Blažková,
rouhala se bohu,
bůh ji za to potrestal,
zlámala si nohu.
Vocogou?
- milionářům o nízké daně,
-privatizérům o majetková přiznání
-důchodcům o vyšší důchody
-cigánům o dávky
-doktorům a lékárníkům o poplatky
-poslancům a státním úředníkům o vyšší platy a náhrady.
Pokud tedy nejde o prachy, jde o hovno.V tom jsou všici zajedno,takže Blažková měla pravdu.Volte ženu(už se ženu,vole!)
25. 05. 2010 | 18:38

stále rebel napsal(a):

Ještě doplním. Od období vlády Topolánka a Kalouska stát začal více inkasovat od důchodců a dětí prostřednictví zvýšení sazby DPH a méně od kmotrů.
25. 05. 2010 | 18:41

Ivan napsal(a):

Konečně rozumné slovo k volbám.
Již dost toho přesvědčování a postsocialistických forem.
25. 05. 2010 | 18:52

almost glossed™olin in napsal(a):

Krása. Díky.
25. 05. 2010 | 18:58

snowfox napsal(a):

"vyzývám všechny, aby se chovali sobecky, aby prosazovali svoje partikulární zájmy jako diví"

To raději nevyzývejte, Šterne. Sobecky se vy neokomunisté - voliči čssd a ksčm - chováte dlouhodobě, a eufemicky to nazýváte bojem za solidaritu a sociální stát.
Raději poproste ostatní, kteří vám sypou do žlabu, aby se nadále chovali nesobecky, a tenhle blázinec trochu fungoval.
25. 05. 2010 | 19:06

Marcus napsal(a):

Naprosto souhlasim s autorovym prispevkem.
Jak pravicove, tak levicove strany maji ve svem programu navrhy, jak snizovat rozpoctove schodky. Ovsem to, ze jediny spravny je z dilny TOP09 nebo ODS (ale ten uz zrejme o neco mene) vi zrejme jen redaktorka Blazkova, pripadne ruzni odbornici - ale opet jen ti s pravicovym pohledem na svet.
25. 05. 2010 | 19:10

veverka napsal(a):

Je tady ještě někdo,kdo si myslí že MF Dnes je nezávislé a objektivní médium?
25. 05. 2010 | 19:21

SuP napsal(a):

veverka -
A proč bych si to neměl myslet?
Já je nečtu.
25. 05. 2010 | 19:39

jarpor napsal(a):

Souhlas.
Palec nahoru.

Hezký večer
25. 05. 2010 | 19:48

Ikena napsal(a):

pane Sterne,
skutecne balsam na ty neuveritelne projevy
totalniho pravicoveho bolsevismu.
25. 05. 2010 | 19:58

Vico napsal(a):

Autor : vy-ni-ka-jí-cí.

Jinak souzi z MFDnes opět poskytli důkaz, kdo je momentálně novinářským dědicem kojzarovštiny. Ale něco tak hustého, jak je tu citováno z článku "starý Blažkový" jsem ani já, věčný kritik kluků a holek z věčně optimisticky do dálav hledící Mladé fronty, nečekal.

Stará Blažková klidně mohla ten svůj článek nazvat obligátním -Jednotně k volbám -.

Stačí záměna několika slov a jsme rovnýma nohama v padesátých. Třeba místo -státního dluhu- dosadit mandelinku bramborovou.

Já být příslušníkem stavu jehož členkou je stará Blažková, hanba by mne fackovala.

V předtuše reakcí zdejší modré squadry azury mi nezbývá, než jim pustit do pochodu k volebním urnám něco na způsob "Národů, ať jsme různých..atd. Těm normálním pravicově smýšlejícím za starou Blažkovou pak "upřímnou soustrast".
25. 05. 2010 | 20:03

Da.Rock napsal(a):

Nimrat se v bulváru, jakým je Mladá Fronta je ztráta času. A nimrat se v myšlenkových pochodech pisálků této stoky může hrozit i duševní újmou. Radím nevšímat si jich. Psi štěkají a karavana jde dál.
25. 05. 2010 | 20:12

schrott napsal(a):

Pane Sterne, dobře se mi to četlo. v tý Mladý frontě se už dočista zbláznili. Jak píše Vico, Kojzarovi děti.
25. 05. 2010 | 20:55

Jeník napsal(a):

Pravicová lůza, která vyhrožuje tím co způsobila - obrovským dluhem (viz. Kalousek chce abychom všichni zaplatili to co on napáchal)začíná střečkovat, uvědomuje si ýe slušní, normální lidé už jim nevěří a že jim to spočítají ve volbách. Proto střečkují a využívají i pubescenty (celá stovka jich šla dnes s plakátky k Lidovému domu) a stále vyhrožují, jak socani spolu s komouši zadluží tuto zemi až k bankrotu.

K bynkrotu nás přivede parta bezcharakterních a bezpáteřních lidí jako Kalousek, hnípající Knížepán,mafián Langer, figurka Nečas, vrtulka John a podobná sorta , která si říká pravice.

Pravice v normální demikratické zemí je znakem slušnosti, zde si pravicovost přisvojuje tlupa lumpů a zlodějů, jinak to napsat nejde.
25. 05. 2010 | 21:00

Karel napsal(a):

Jen se divím, že editor nemaže" vasjův " příspěvek, který je v jasném rozporu se slušností a kodexem diskutéra.
25. 05. 2010 | 21:09

Modrý jugend napsal(a):

Když nemají v MfD co psát a lži už nechce nikdo číst, tak alespoň v redakcích sní...
25. 05. 2010 | 21:15

Dana napsal(a):

Děkuji pane Šterne!(..a jen tak mimochodem myslíte, že paní Blažková podle toho co psala ve svém článku, ví že se hokej hraje na tři třetiny a na ledě?)
25. 05. 2010 | 21:15

Bělačka napsal(a):

Jo,jo, tak dlouho si MFD koledovala, až jsem konečně zrušila předplatné. "Je to hnus, velebnosti" jak to tento denník vede.
25. 05. 2010 | 21:38

mon napsal(a):

Taky dík, pane Šterne.
A už bylo na čase, aby něco takového někdo konečně aspoň trochu VEŘEJNĚ napsal.

A pravicovým katechismem ať se řídí masochisti ;)
25. 05. 2010 | 21:47

Svobodná volba napsal(a):

Velmi dobře napsáno a díky Bohu, že žijeme v době internetu a máme možnost vyjádřit svobodně své názory.

Přesně se zde ukazuje konfrontační retorika konzumentů MFD a dalších tzv. "nezávislých medií" viz. rádoby diskutující "hošan" vasja a snowfox, kterým nikdo neupírá jejich odlišný politický názor.

Urážky, útoky a nálepkování argumenty nenahradí, spíše ukazují, že pravice se díky panickému strachu z prohry v legálním politickém souboji stala tak trochu odpadní stokou.
25. 05. 2010 | 21:52

Admirál napsal(a):

Svobodná volba - otázka je, zda "pravice" je pravice. Já bych řekl že není.

Pravice by se normálně měla zasazovat o rovnost příležitostí a rovné podmínky pro všechny hráče na hřišti.

To ale "pravice" nečiní.

Spíš se zdá, že se u nás snaží vybudovat feudalismus. Až se o přízeň začne ucházet pravice, dostane můj hlas.

V těchto volbách ho pravice nedostane.
25. 05. 2010 | 22:13

Skogen napsal(a):

Volby? Dovolil jsem si napsat krátké sociální drama:

Jdou otec, matka a děti a zastihne je Nečas..

Bylo by to delší, kdyby s nimi šli i dědek s bábou.
25. 05. 2010 | 22:27

almost glossed™ napsal(a):

Tady je ten poklad. Vskutku famózní:
http://zpravy.idnes.cz/mfdn...
25. 05. 2010 | 22:40

radek napsal(a):

pane Štern, opět velmi solidní blog
25. 05. 2010 | 23:00

Mour napsal(a):

Autor: Vynikající.

Díky almost glossed za odkaz - ten článek pí Blažkové prostě "nemá chybu".
25. 05. 2010 | 23:04

Morová rána napsal(a):

A, jeje! V Junge Front Heute vyšlo už i tohle? Zdá se, že jsem tento plátek přeci jenom dost přecenila, ačkoliv jsem byla přesvědčená, že už to není možné.
Našim modrým soudruhům už asi definitivně přeskočilo.
25. 05. 2010 | 23:59

Skogen napsal(a):

Admirále, myslím, že takto to nestojí. Ty rovné příležitosti, neboli šance, v pojetí pravice, se mají odehrávat na úrovni kapitálu, nikoliv člověka. Čili privilegia se dědí (staronová šlechta - nikoliv už dědické tituly - až na archaické výjimky ;) - ale dědictví majetku diferencuje) bez zásluh, pomineme-li rodovou příslušnost jako zásluhu. Co do spravedlnosti v podobě pomyslně abstraktního nezaujatého rozhodčího (invisible arm of market) Postačí rytířské
klání na úrovni businessu. To je ten rozdíl mezi rovností socialistickou a kapitalistickou ve vlastním významu pojmů, řekl bych...
26. 05. 2010 | 00:17

vlk napsal(a):

Souška šéfkomentátorka má správné jméno. Blažková. Vystoupila jako příslověčná stará Blažková z mnohých vtipů.Proč? to už popsal autor naprosto dokonale.
Třeba proto, že mám e 5-tý nejmenší dluh v celé Eu a že pokud jde o dynamiku růstu, jsme 12. nejmenší. Tedy pod průměrem EU...
Dál to rozvádět nebudu. Nemá to smysl.

Ale koukám , že soužka, pardon stará Blažková dokonale rozumí i hokeji. ona totiž už v pátek věděla , ež budeme mít zlato...

No já ji obdivuji... Vědět dopředu , že udoláme Švédy 2x za sebou na MS byť na penalty což s enám nejspíš nepovedlo nějakých 15-20 let.. to je tedy výkon.

Ještě daleko větší výjkon je vědět , že porazíme Rusy.... Které jsme naposled porazili na velké soutěži tuším že v roce 2005...A s kterými jsme přes dva roky nevyhráli, tak to už je vákon hodn Delftské věštírny v jejích nejlepších letech...
Sázkaři v česku mají obrovskou kliku, že tuhle světa a hokeje znalou paní pani nezamstnávají sázkové kanceláře. Jinak ti, co vsadili, proti zdravému rozumu na naší výhru nad Rusy nebo na to, že budeme první by to byli bývali měli v kurzu 1: 1,1.
Vždyť i staré Blažkové to bylo jasné.

Ale s takovým talentem- není paní Blažková v MfD na špatném místě. Jako vedoucí zpravodajství je ta osoba na špatném místě! Co jí takhle svěřit v tomhle povedeném plátku takhle horoskopy? tam by určo byla jednak ve svém živlu a jednak i dobře.
26. 05. 2010 | 01:15

prirodovedec napsal(a):

vlk: Slovy klasika a k pocte TCH - necht nam vzkveta hnuj, kanal a povl. :)

Jinak proc horoskopy, mista tiskovych mluvci budou opet volna ...

Ale pojdme za GVendolinou. :)

Pro editora: podobnost s medii je ciste nahodna a svedci pouze o pripadne vztahovacnosti a nechapavosti editoru ... :)
26. 05. 2010 | 02:27

jepice napsal(a):

Pro pořádek, abyste věděli, kde najdete starou Blažkovou s jejím výrokem:
http://jdem.cz/fbsc7

Takhle to okomentoval Bohumil Doležal:
„Co takhle zkusit vytknout si jeden společný cíl pro celou zemi (v těchto volbách je jím bezpochyby snížení děsivého státního dluhu) a zapomenout na vlastní zájmy tak, jako to dokázali hokejisti?“, píše v MfD paní Jana Blažková. Co je to za příšernou blbost? Vyhrát mistrovství bylo vlastním zájmem každého českého reprezentanta, protože se mu tím otvírá vyhlídka na slušné angažmá v zahraničí (a nevím, třeba tu a tam i doma). Na tom není nic nelegitimního, to je úplně v pořádku. Jistě přitom taky chtěli, aby vyhrála ČR. A to platí po úplně každou lidskou činnost, v politice by lidi neměli zapomínat – a taky nezapomínají – na vlastní zájmy, jde jen o to, jsou-li to zájmy legitimní. Z takových zájmů se pak skládá „zájem vlasti“. Ti, co mají plnou hubu odříkání ve jménu vlasti, jsou nejpodezřelejší individua pod sluncem.
http://bohumildolezal.lidov...
26. 05. 2010 | 06:55

vasja napsal(a):

Ale,ale...... pane Karle.
Že si dáváte na zrcadlo hadr, tak to vám nepomůže. Moje rada nebyla zadarmo, žádnejch 30 Kaček a dává vám možnost nechat vepřín vepřínem a zlešit si budoucnost
A nebuďte jako ten pštros, co strká hlavu do latrýny. I kdyby vám tam 13tej důchod slibovali.
26. 05. 2010 | 07:02

jan holubář napsal(a):

Takže soudruzi, přesvědčili jste mě !!!!!! Dávám svůj hlas ČSSD. Paroubek je skvělý. Pěkně zakroutí těm hnusným pravičákům krkem. Trochu se ale bojím, až jim všechno seberem, kdo na nás bude dělat ???? Pak nám nezbude než vyplenit restaurant KEMPINSKI A Parobka svléknout z oděvu "KDO Z VÁS NATO MÁ" To už bude s jistotou náš, Jirka proletář a také netáhlo líné jako my........
26. 05. 2010 | 07:22

jan holubář napsal(a):

pro Vlk

Souška šéfkomentátorka má správné jméno. Blažková. Vystoupila jako příslověčná stará Blažková z mnohých vtipů.Proč? to už popsal autor naprosto dokonale.
Třeba proto, že mám e 5-tý nejmenší dluh v celé Eu a že pokud jde o dynamiku růstu, jsme 12. nejmenší. Tedy pod průměrem EU...
Dál to rozvádět nebudu. Nemá to smysl.

Vy jste naprosto dokonalý lhář a demagog. Dobře vás to naučili v rámci VUMLu. to ví každý blbec, že to není tak jednoduché jak píšete.
26. 05. 2010 | 07:27

jan holubář napsal(a):

pro Vlk

Souška šéfkomentátorka má správné jméno. Blažková. Vystoupila jako příslověčná stará Blažková z mnohých vtipů.Proč? to už popsal autor naprosto dokonale.
Třeba proto, že mám e 5-tý nejmenší dluh v celé Eu a že pokud jde o dynamiku růstu, jsme 12. nejmenší. Tedy pod průměrem EU...
Dál to rozvádět nebudu. Nemá to smysl.

Vy jste naprosto dokonalý lhář a demagog. Dobře vás to naučili v rámci VUMLu. to ví každý blbec, že to není tak jednoduché jak píšete.
26. 05. 2010 | 07:28

vlk napsal(a):

jan holubář

když někdo vypadne mezi slušné lidi z holubníku, měl by si aspoň z lebky setřít to , čím ho pokropili jeho miláčkové a chovat s e slušně.

Zkuste dokázat , že údaje, které jsem uvedl nejsou pravdivé. Já snadno dokáži , že naopak pravdivé jsou.Viz:
http://blog.aktualne.centru...

Počítat body na jednoduchém grafu snad dokáže i expert z holubníku.

takže kdo z nás je lhář a demagog je naprosto zřejmé.
A abych vs informval úplně - nikdy jsem na VUML mechodil.
Nejsem jako vy.
26. 05. 2010 | 07:45

vlk napsal(a):

přírodovědec

no po tomhle článku by ta dáma mohla být tiskovým mluvčím snad tak jedině spolku Slepého mládence...

Nicméně - ano má š pravdu s tou parafrází TCKH...
V poslední době jsme s e dostal k pár , řekněme drbům. Ale potvrzují s e křížově...

A je li pravda aspoň 10% , tak hnj e bude tolik, že ho nebude kam dávat.

Buď rád, že jsi tam , kd e jsi.
26. 05. 2010 | 07:48

dabei napsal(a):

teda nejprve se sjednoťme na faktech: když někdo řekne pravdu jak si žijí nezaměstnaní v Německu,dívají se na něj jako na profíka lháře.Nikdo nechce věřit faktu ze stránek EU,že v Německu se bere podpora našich 30 tisíc Kč po dobu 18 měsíců.
Tedy nalijme si čistého vína,ať fandíme komu chceme,už i proto,že dopředu nevíme,zda a co kdo s jak poctivou tváří i potom dosáhne.Nerozhoduje co chce pouze.
Tedy:dá se věřit tomu,že máme jedny z nejnižších daní a úměrně tomu podpory a důchody na světě.
U zvyšování daní já osobně,krom specialistům-ekonomům vyhrazeným otázkám odborným,bych vážil i psychologii motivace k práci u zdanění zisku:počítat s tím,že vyšší zisky podnikatele a živnostníka jsou spojeny s vyšším rizikem podnikání,do kterého se každému nechce a tedy daní se navíc-nelineární a progresívní- demobilizuje.Obdobně psychologicky i daně z příjmu.Mnoho lidí uvažuje spíše zlomkem-poměrem příjmu k vynaložené námaze.Opět může tedy být zdemobilzován.Budou-li samí demobilizovaní? Bohatství společnosti plyne z práce.
Opačný pól přístupu ovšem bych viděl v potřebě naší 20 let se pouze zdražující konzumní společnosti,každému občanu zajistit minimální měsíční příjem:ať je na nemocenské,podpoře, v důchodu.Odhaduji ho na 12000 Kč měsíčně.Kdo nemá čistého,na ruku každý měsíc aspoň toto minimum nežije,pouze živoří.Nezná kulturu,odpočinek,za který se platí.Necestuje,protože jízdné je vysoké.Oželí zubaře,...
26. 05. 2010 | 08:06

Ivo Peterka napsal(a):

Skvělý blog. Bohužel si ho přečte příliš málo lidí.
26. 05. 2010 | 08:45

jan holubář napsal(a):

Vlku, mě by zajímalo čím se živíte? Těch elaborátů co jste vyplodil.Nemám čas to číst.Nic Vám dokazovat nemusím. Kde je pravda dobře víte stejně jako já. A končím, musím jako pravičák pracovat, abyste vy levičáci mohli šířit své demagogické traktáty na netu,.......Jinak jste úspěšní, je to vidět v Řecku.
26. 05. 2010 | 09:36

poste.restante napsal(a):

Autorovi:

Pane Šterne, díky.
Čekal jsem, který pitomec začne montovat dohromady hokej a politiku v duchu své jediné pravdy.
A nezklamal jsem se.

A doufal, věřil jsem, že se najde někdo, kdo uvede věci na pravou míru.
A Vy jste mne nezklamal.
26. 05. 2010 | 09:59

Arabela napsal(a):

No poste restante, který pitomec začal montovat....tak vy jste čekal. No máte krátkou paměť. Ten pitomec (piodle Vás) byl jistý Jiří Paroubek, který v průběhu OH v Kanadě prohlásil, že po vítězných volbách převed lední hokej přímo pod předsednictvo vlády a pokáže tam daleko víc peněz. Jen nevím proč mám jako poplastník sponzovat sport, který mě nezájímá, a to jesli jsme na turnaji 1. či 5., je úplně šuma fuk.
26. 05. 2010 | 10:20

Jedla napsal(a):

Budu v pátek volit toho, kdo řekne:
REFORMA je SPROSTÉ slovo a bude napříště začerněno v novinách a budou vymazány člověkem či robotem diskusní příspěvky, v nichž se objeví, a zablokovány webové servry, kde se objeví více než dvakrát v libovolném tvaru.
Ne reformám reforem včerejších reforem po reformách let devadesátých na torzech reforem perestrojkových. Reformy a normalizace a kolektivizace a kola pokroku nezastavitelná a měnové reformy a pozemkové reformy atd. atp. jsou jedno a totéž a to cesta k legalizaci zlodějiny.
Potřebujeme "mírný pokrok v mezích (Kantova mravního) zákona", NE "reformy". Potřebujeme veřejnou správu dlouhodobě legitimní a účelnou, ne ad hoc zlegalizovanou a účelovou.
Poraďte mi stranu, která nemá v programu ŽÁDNOU reformu. Ani zdravotní, ani penzijní, ani (vysoko)školskou, ani vědeckoakademickou, ani rozhlasově-televizně-kinematografickou, ani uhlolimitovou, ani jadernoodpadovou, ... prostě stranu, která nehodlá nic nasměrovat svým klientům a mecenášům na účty.
26. 05. 2010 | 10:51

chytryhorak napsal(a):

V hokeji je to jednoduché, stačí dát o gól více než soupeř a šup na náměstí. Ale v reálném životě je těch brán několik a někdy se pozná až po čase, jestli ten gól nebyl vlastní.
26. 05. 2010 | 10:52

snowfox napsal(a):

Svobodná volba

Skutečně jsem nechtěl narušit obyčejným lidem zdravou lidovou veselici nad morální fackou, kterou uštědřil neokomunista Štern "pravicovému" tisku (o kterém se ani nezmiňuji, skoro to nečtu).

Dovolil jsem si Šternovi připomenout, že tenhle stát neunese ani stávající míru sobectví, kterou čssd prosazuje a halí do řečí o solidaritě, a proto by sobectví neměl vzývat. Nota bene, u levičáků je to protimluv, sobectví by oni měli nechat nám ostatním.
26. 05. 2010 | 11:21

vlk napsal(a):

jan holubář

no o to , co dělám a jak to dělám s e zajímali různí. Většinou si potrpěli na to aby se jim říkalo soudruh nebo soudružka.

A v Řecku? Jste špatně informován
Současná vlád a, která to tam hasí, tak ta j e milej holubáři levicová. Ta co jí ten rozhašený bordel předala byla vlád a pravicová. Vedená jistým Karamanlisem. Snadno to lze ověřit.
prác e opravdového pravičáka vypadá jak? jako open card? Nebo jako Kalouskův rozpočet 2009?
Prosím informujte mne.
26. 05. 2010 | 11:40

rejpal napsal(a):

S trochou vulgarizace by se obě strany daly popsat tak, že jedna mi ukradne svačinu, druhá taky, ale jako bonus se mi vysměje, že kdybych byl vzdělaný a chytrý, mohl jsem taktéž lépe svačit. Stranu, která neudělá ani jedno, nechce se se žádnou z nich spojit a je dost silná, aby se ta vůbec dostala, lze najít jen velmi těžko.
26. 05. 2010 | 11:57

NVS napsal(a):

Pne Šterne, výborně. Není co dodat.
26. 05. 2010 | 13:47

slavwin napsal(a):

Modrý hnus chce mít z čeho těžit, o nic jiného jim nejde. Blafy o Řecku a jiné je jen vytí šakalů nahánějících si kořist. Bojím se že tu verbež bude nutno vykopat silou. Jejich zlodějnám nepomohou ani pro ně nepříznivě dopadnoucí volby. Věří že je ke kořisti dovedou mladí nezkušení, těžko říci co jim vyjde.
26. 05. 2010 | 14:16

Xaver35 napsal(a):

Úryvek z toho slintu Blažkové mě jen utvrzuje,proč ten plátek nekupuju a nečtu.Ona to snad nebude "stará" Blažková, spíš nějaký pubertální elév...
To vlk:
Obdivuju Vaši trpělivost s tím majitelem holubů.Z jeho výroků je přece jasné,že nikdy nic z makroekonomie nepochopí, leda tak z té specifické modré...
26. 05. 2010 | 14:40

Vico napsal(a):

Xaver35 : Taky si říkám, že Jan Holubář "byznysuje" v tříděném odpadu /s klacíkem a rádionkou/. Proto tak spěchal o půl desáté do práce, aby ho nepředběhli kluci z technických služeb s kuka-vozem.
26. 05. 2010 | 16:55

Narrno napsal(a):

Začínám si vážně myslet, že jsem se zbláznil. Jakási Blažková oklikou napsala, ať nevolíme sociální demokraty. No potěšpánbůh, lidičky, to je nadělení! Na hnůj s ní, s babou bláznivou, takhle nabádat.

Issová x Mádl, teď Blažková... když si tak pročítám všechny ty reakce, nemůžu se zbavit dojmu, že nějak začínáme býti hysteričtí, lidé dobří.
Ale budiž, každému dle jeho gusta. Dokud nebudeme urážet hrdla od lahví a vyhrožovat pobodáním oponentovi za to "že na mě blbě čuměl", je to ještě jakž takž ok. Ale slavné to tedy také teď není. Infarkt je mrcha. Nepřivolávejme si ho.
26. 05. 2010 | 17:00

poste.restante napsal(a):

Arabelo:
Možná jsem měl napsat, že jsem čekal, který pitomec začne montovat dohromady konkrétně toto mistrovství světa a blížící se volby. Ale to není podstatné.

Fotit se s vítěznými sportovci, lézt jim do kabin a ukazovat se s nimi na náměstích, to jest výsostným zájmem politiků bez ohledu na pravolevou orientaci.

Vy jste svou reakcí jen dokázala, že máte modré brýle. Nic víc.

Proč máte sponzorovat svými daněmi sport, který je Vám osobně šumafuk?
Inu proto, že tak funguje demokracie, víme?

Mimochodem, mně osobně je také vcelku lhostejno, zda jsme, či nejsme mistři v nějakém sportu.

Spíš si kladu otázku, kolik třeba z milionářského klubu chlapců z NHL dospělo k závěru, že by také mohli pustit "chlup" ve prospěch domácího sportu. Třeba zasponzorovat nějaký mládežnický či okrajový oddíl, nebo tak.

Inu není každý Tiger Woods.
26. 05. 2010 | 18:02

pt napsal(a):

<a href="http://www.guccishoeshandba...">louis vuitton shoes for men</a>
<a href="http://www.guccishoeshandba...">gucci wallets for women</a>
<a href="http://www.guccishoeshandba...">gucci dress shoes</a>
<a href="http://www.guccishoeshandba...">gucci sneakers for men</a>
<a href="http://www.guccishoeshandba...">gucci slipper for men</a>
<a href="http://www.guccishoeshandba...">gucci clothing</a>
<a href="http://www.guccishoeshandba...">cheap louis vuitton belt</a>
<a href="http://www.guccishoeshandba...">gucci shoes for men</a>
<a href="http://www.guccishoeshandba...">gucci shoes for cheap</a>
<a href="http://www.guccishoeshandba...">cheap gucci sneakers</a>
<a href="http://www.guccishoeshandba...">women louis vuitton sneakers</a>
<a href="http://www.guccishoeshandba...">gucci sandal</a>
<a href="http://www.guccishoeshandba...">gucci boots for women</a>
<a href="http://www.guccishoeshandba...">women gucci shoes</a>
<a href="http://www.guccishoeshandba...">women gucci pumps</a>
<a href="http://www.guccishoeshandba...">gucci loafers</a>
<a href="http://www.guccishoeshandba...">prada sneakers for men</a>
<a href="http://www.guccishoeshandba...">mens gucci slipper</a>
<a href="http://www.guccishoeshandba...">gucci high tops</a>
<a href="http://www.guccishoeshandba...">gucci belts</a>
<a href="http://www.guccishoeshandba...">cheap gucci slipper</a>
<a href="http://www.guccishoeshandba...">cheap gucci jeans</a>
27. 11. 2010 | 02:13

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy