ODS a Řápková - pokus o sebevraždu

15. 05. 2009 | 10:43
Přečteno 14110 krát
Severočeská ODS uvažuje o tom, že do předčasných voleb postaví proti sociálnímu populismu Jiřího Paroubka rasistický populismus donedávna neznámé chomutovské starostky Ivany Řápkové. Podle zdrojů z ODS jde o dlouhodobě připravovaný plán vlivné skupiny kolem senátora a bývalého kontroverzního chomutovského starosty Alexandra Nováka, vyšetřovaného pro čtyřicetimilionový úplatek. Jedinným důvodem neukončení tohoto vyšetřování je fakt, že korunní svědek v této kauze beze stopy zmizel. Do zahájení svojí kampaně mimořádně nepopulární starostka, a od počátku svojí politické angažovanosti Novákova chráněnkyně, už totiž v Chomutově nemá budoucnost. Manažerskou neschopnost, falešná nařčení oponentů a podezření z rozsáhlé korupce má proto přehlušit protiromská kampaň, která na severu Čech tradičně funguje. Připomeňme, že i otevřeně fašizující Sládkovi republikáni zde kdysi na monotematické rasistické notě získali celou čtvrtinu hlasů.

Jiná, tedy žádná slušná, cesta do Sněmovny pro ni neexistuje. ODS riskuje, protože dosud neznámá minulost dělá z její uvažované kandidátky snadný terč. Příklad první - Krajský soud v Ústí nad Labem prohlásil koncem května 2002 konkurs na majetek dlužníka litvínovské společnosti EBEN. Správcem konkursní podstaty byla jmenována chomutovská radní za ODS Ivana Řápková. Soudce, podepsaný pod tímto rozhodnutím, se jmenoval Jiří Berka. Podle policie byl už tehdy nejméně rok zapojen do organizace podvodných konkurzů, za které byl později obviněn v kauze takzvané konkurzní mafie. Státní zastupitelství mu v současnosti za spoluúčast na údajném zločinném spolčení navrhuje u soudu exemplární dvanáctiletý trest vězení. Podle obžaloby se tato skupina soustřeďovala na vyvolávání podvodných konkurzů právě v regionech Most, Chomutov a Česká Lípa. Tím, že volená a placená funkcionářka samosprávy souhlasila se svým jmenováním do funkce konkurzní správkyně, tehdy porušila přinejmenším dobré mravy. O to více, že v tom podle příslušného rejstříku pokračovala i poté, kdy byla v listopadu 2002 zvolena starostkou. Pozdější novela zákona voleným funkcionářům na všech úrovních takové jednání výslovně zakázala a přikázala jim dokonce povinnost nechat se úplně vyškrtnout z úředního rejstříku. Starostka Řápková to udělala až třicátého června 2008 - a porušila tak zákon. Tyto dokumenty jsou veřejné a podle zákona přístupné na internetu. Úřednice kanceláře Krajského soudu v Ústí nad Labem ale v rozporu se zákonem odmítá poskytnout informace o tom, zda a v kolika dalších případech Ivana Řápková fungovala jako konkursní správkyně. Buď jich bylo víc, a pak by její spolupráce s obžalovaným soudcem Berkou mohla být mnohem závažnější, anebo nemluví pravdu, když tvrdí, že se jako konkursní správkyně živila. Ani jedna z možností jí neslouží ke cti.

Druhý příklad - Řápková se letos dostala do centra pozornosti uměle vytvořenou mediální kampaní „ochrany slušných lidí“ s vědomě gradovaným rasistickým a protipražským důrazem. Záminkou mělo být neplacení dluhů „nepřizpůsobivými“, které údajně narostly na více než čtvrt miliardy. Tuto oblast však měla na chomutovské radnici na starosti posledních deset let právě ona. V letech 1999 až 2006 byla vedle všech svých funkcí dokonce i likvidátorkou Chomutovského podniku bytového hospodářství. Právě ona tedy nese zodpovědnost za bezkonkurenčně nejvyšší dluh na nájemném ze všech srovnatelných měst v České republice. Třetí příklad – policie minulý týden odložila Řápkovou zinscenované trestní oznámení proti poslanci a bývalému řediteli chomutovského zooparku Přemyslu Rabasovi jako nedůvodné, neboť ani v jednom z pěti bodů udání magistrátu nebylo shledáno porušení zákona. Pokud se nyní zcela očištěný Rabas rozhodne žádat satisfakci v občanskoprávním řízení proti pomluvě nebo na ochranu osobnosti, může se kandidátka ODS ještě před volbami znovu dostat před televizní kamery, tentokrát v poněkud nevýhodné roli falešné svědkyně nebo obviněné.

Poslední příklad ji usvědčuje i z hrubé profesní nekompetentnosti. Řápková vyhlašuje, že chce ve Sněmovně prosadit, aby dluhy ze sociálních dávek mohly obce strhávat předem, a ne až dodatečně prostřednictvím exekutora. "Neplatiči se nikdy nedostanou do dluhů, protože jim to dříve strhneme my. To mi přijde absolutně logické a prioritní," tvrdila v Týdnu. Stovky jiných českých starostů však už ke stejnému účelu léta využívají dávno existující zákonný institut takzvaného zvláštního příjemce. Nemají dluhy a nemusejí se vymlouvat na „nepochopení Prahy“.

Útěk z Chomutova k poslanecké imunitě v Praze jí má zajistit profesionálně vedená a drahá mediální kampaň, vedená, podle zdrojů z ODS, odpočátku specializovanou agenturou, spolupracující s pražským magistrátem. Na faktech v ní nezáleží. Je vedena jedinou metodou, a to agresívním ublíženectvím, vyjadřovaným donekonečna opakovanými prostoduchými floskulemi "Vláda a ministerstva nám nerozumí", "Praha nám chce mluvit do všeho a o našich problémech neví nic", "Ministr Kocáb ničemu nerozumí". "musím bránit slušné lidi".

ODS se musí rozhodnout. Pokud postaví volební kampaň na ochraně zájmů severočeské regionální oligarchie a na rasismu, dlouhodobě oslabí svoji důvěryhodnost. Převzetím rasistického populismu jenom dále napomůže legitimizaci a posilování extrémní neonacistické pravice. Tvrzení, že Řápková naopak neonacistům hlasy odebere, je sebevražedně naivní. Pokračovat v této tendenci znamená jedinou věc - další vyhrocení napětí a nevyhnutelnoý skluz k provokování násilných rasových konfliktů.

Zkrácená verze otištěna v LN 15.5. 2009




Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

veverka napsal(a):

"proti sociálnímu populismu Jiřího Paroubka rasistický populismus donedávna neznámé chomutovské starostky Ivany Řápkové."

Tak už zbývá ještě nasadit tam protiruský populismus Jana Urbana a měli bychom tam ty populisty všechny pohromadě.
15. 05. 2009 | 11:02

džajár napsal(a):

Možná by to chtělo podívat se ještě více a hlouběji do minulosti této "ptačí schovanky". To bychom se určitě divili,kdo chce zase imunitu!!
15. 05. 2009 | 11:03

Moučka napsal(a):

Je známý, že ODS se v posledním tažení chytá těch nejnižších lidských pudů, aby na sebe ještě strhla poornost. Když jí dojdou argumenty, sází na rajčata (co v Kolíně vyprovokovaní tupci házeli prý na předsedu ČSSD). Jsme svědky populismu nejhrubšího zrna - ODS se chytá spodiny, tzv. lumpenproletariátu. Hanba !
15. 05. 2009 | 11:08

Xury napsal(a):

Pane Urbane, souhlasím s vámi, že už příklad č.1 (pokud jej popisujete pravdivě), postačuje k tomu, aby paní Řápková nekandidovala, protože pak se skutečně stává snadným terčem.
Nicméně mne pobavilo vaše tvrzení, že vlastně pouze Chomutov nedokáže vybrat peníze na pokutách a nájemném, protože "stovky starostů jiných měst" k tomu bez problémů využívají současný zákon. Takže vlastně žádný problém s neplatiči neexistuje a stačí jen vyměnit starostku Chomutova a vše bude v nejlepším pořádku. Fakt mi spadl kámen ze srdce.
15. 05. 2009 | 11:11

Xury napsal(a):

Pro Moučku:
je všeobecně známo, že ČSSd postavila celý svůj politický program na jednom z nejnižších lidských pudů - na závisti, ale to evidentně vyhovuje.
15. 05. 2009 | 11:13

Ikena napsal(a):

Autor nepochopil hlavni cil utoku. A tim je preci Paroubek.
Vse bude dobre ke zniceni tohto individua, spolceni s dablem, mafii, komanci, fasisty, jen prosim te Rapkova vyhraj a imunita a dobrej flek te nemine.
Je to boj ODS versus Paroubek , nikoliv CSSD, ta se muze hodit pri porcovani statni koristi, to na Severu vedi.

A proto dnes u ODS plati :Ostatne soudim, ze Paroubek musi byt znicen.

Nejake moralizovani, na to se nehraje.
15. 05. 2009 | 11:14

Čochtan napsal(a):

Jsem také proti házení rajčat na Paroubka !
Tak velký formát si nějaká pitomá rajčata nezaslouží ! Ten má právo na jinačí kalibr !
15. 05. 2009 | 11:16

Jorge napsal(a):

Držím palce Ivano, na poštěkávající cikánohumanisty se vy.. Jste pro mne nadějí, že vaší stranu nezatratím úplně.
15. 05. 2009 | 11:16

Alibernet napsal(a):

A jéje, Pravda a Láska zase radí ODS, koho si má postavit na kandidátku.
15. 05. 2009 | 11:18

Paterik napsal(a):

Řápková si prostě chce udělat kariéru ve velké politice založenou na protiromské politice, podobně jako svého času Čunek. Napřed nechá dluhy narůst do obludné výše a pak "problém" razantně "vyřeší". Jen nezmíná ten hezký fakt, že před 90% toho, co exekutor vyinkasoval z dávek tvoří jeho odměnu, čili městu nezbylo prakticky nic. Ale mediálně to vypadá hezky, že?
15. 05. 2009 | 11:27

Ikena napsal(a):

Meli jsme Sladka a byl skutecne exot nasi sceny, vysumel jako sumak, nezbylo nic. Nedavno vyletala kometa Cunek se stejnym tematem a pristani nic moc.
Ale proc dnes ODS dela stejnou chybu?
Po dalsim extempore s trestnim oznamenim na Kocaba jako ministra, to je uz na povazenou.

Jenze ODS soudi, ze Paroubek musi byt znicen, at to stoji, co to stoji.
15. 05. 2009 | 11:34

Rudolf napsal(a):

Paní Řábková se alespoň o něco snaží a nevšiml jsem si, že je rasistka. Pokud každý, kdo chce postavit do latě ty, kteří jenom berou a naprosto nic nedávají, bude označen za rasitu, tak nás ochraňuj všichni svatí. Dojemná snaha pana Urbana o to, aby paní Řábková někde nesešla ze správné cesty, mne opravdu dojímá.
15. 05. 2009 | 11:37

Čochtan napsal(a):

Čím dál víc dostávám dojem, že se v naší zemi zmocnila moci banda za humanisty přestrojených fašistů, kteří chtějí národ dohnat až k fašismu. Dělají to velce rafinovaně.
Příklad:
http://www.denik.cz/z_domov...
"Dotace jsou na romské děti, ostatní musí platit. Neuvěřitelný rozruch vyvolala zpráva Deníku, že ve Vlčicích na Jesenicku chtějí do mateřských školek vozit zdarma romské děti...."

Takže česká matka musí ráno před cestou do práce odvézt děti do školky, pak tvrdě dělat, platit daně, a z těchto daní se zaplatí autobus, který bude odvážet cikáňata, aby jejich mámy mohly dál chrápat v posteli.

Já dosud volil vždy ODS. Teď jsem ochoten volit KOHOKOLIV kdo zarazí zločin pozitivní diskriminace a tvrdě potrestá její pachatele.

Ostatně soudím, že Kocáb by měl být ........ (cenzurováno). Jak to říkal ten Říman o Kartágu ?
15. 05. 2009 | 11:48

Taoiseach napsal(a):

Kalousek teď prý láká Schwarzenberga, aby dohromady s ODS vytvořili pravicový blok. S přihlédnutím k některým "postavám" (podívejte se, jak jsem slušný) ODS to asi bude mít dost těžké...
15. 05. 2009 | 11:57

green napsal(a):

Pohled na některé komentáře názorně dokládá kam může Řáková ODS dovést a kam ji bude americká PSB v dresu ČSSD tlačit. A čím extrémnější názor, tím užší volební základna ... Ale severočeská estébácká mafie se veselí, jak se povedlo tahem Řápkové na Romy zakrýt tahy Řápkovou v majetkových manipulacích a tunelování skrze bankroty. Inu modří, bývalí rudí, dnes bohatí se vám smějí ...
15. 05. 2009 | 12:05

Gren napsal(a):

Pani Řábková to vyhraje i bez podpory ODS to v dnešní době pochopí i Pepek Vyskoč.Řábková je na špičce ledovce obrovského problému a pan Urban je někde hluboko pod vodou.Jeho názor pochopí jen pár jeho kamarádů,ale ti volby nijak neovlivní.
15. 05. 2009 | 12:11

el napsal(a):

"Dotace jsou na romské děti, ostatní musí platit. Neuvěřitelný rozruch vyvolala zpráva Deníku, že ve Vlčicích na Jesenicku chtějí do mateřských školek vozit zdarma romské děti...."

Klidně budu na tenhle projekt svými daněmi přispívat. Jednak je nutné zvýšit u romského etnika vzdělanost (a základy dítě získává mnohem dříve, než jde do školy)- předchází se tak eskalaci problému se vzájemným soužitím, jednak budou mít z opravené školky užitek i ostatní děti. A je docela možné, že auto posbírá všechny školáčky, nejen ty tmavší.
15. 05. 2009 | 12:30

oriniko napsal(a):

To Čochtan: Nebo třeba jak to zamýšlel Václav Čtvrtek s Rumcajsem ... ostatně.

Jinak Paroubek nebyl první a myslím ani nebude poslední , jako terč vajec a rajčat. Ale myslím, že je to dobrý nápad. Až někde uvidím Topolánka naživo, tak to vejce použiju. Ale Ruské vejce! Aby to mělo správné ideologické vyznění.
15. 05. 2009 | 12:40

jeden napsal(a):

Pane Urbane - svůj názor na vás jsem si před nedávnem musel dost poopravit po shlédnutí vašeho dua Urban - Kocáb v estrádě p. Jílkové (Máte slovo - ČT 1). Podceňoval jsem vás, avšak vaše výkony byly opravdu strhující, nebylo lepších agitátorů pro extrémistické strany v této zemi již dlouho spatřeno....i kdyby před tímto vašim nepřekonatelně džentlmensky provedeným výstupem kdo nebyl zrovna paní primátorce nakloněn, po skončení pořadu musel přehodnotit postoj.....díky, díky, lépe by to nedokázal ani sám p. Vandas. Holt, kdo umí, ten umí....
15. 05. 2009 | 12:46

Venus napsal(a):

Řápková je Čunek v sukních, tvrdí někteří diskutující v pod jinými články na centru... Možná je, ale ještě nebezpečnější, vzdělanější a výřečnější. Pěkně zahrála na city jednodušších občanů, kteří zřejmě zapomněli na její dřívější aktivity např. kolem světoznámého Kamencového jezera, které radnice pod jejím vedením "výhodně" pronajala soukromníkovi-kamarádíčkovi na 50let za nemravně nízké nájemné, předem do něho stát naládoval několik milionů, dále stamiliony EU fondů...Copak je asi za tímto kšeftem ? Lidi zapomínají na její aroganci vůči řádným občanům Chomutova, viz TVpořad o Kamencovém jezeru zhruba před 2 roky... Paní Řápková si nyní chytře buduje politickou karieru na exekucích "nepřizpůsobivých", zatímco nechala situaci vyhnívat 10 let...Jestli se takový člověk dostane do vrcholné politiky, už nebudu věřit v tomto státu ničemu.
15. 05. 2009 | 12:59

Stan napsal(a):

Typická debata. Autor na faktech dokumentuje podezřelé pozadí kandidátky ODS, i její motivaci pro volbu dosti kontroverzního způsobu, jak se dostat do parlamentního křesla. A debatující ho onálepkují a vynadají mu, aniž by mohli na obranu Řápkové napsat jedinou věc, pokud tedy pominu tu, že (asi správně) předpokládají, že nemá ráda Cikány stejně jako oni.

A přitom jim vůbec nedochází, že Řápková (stejně tak jako Čunek) se na protiromské vlně vezou z úplně jiných důvodů, a že tím vlastně nahrávají té "pozitivně diskriminační" straně sporu.

Sám si pamatuji, jak špičky ODS řešily neskutečný bordel v Chomutově, a jak se usilovně zametalo pod koberec - jen si vzpomeňte na kauzu Kamencové jezero:

http://www.ct24.cz/domaci/1...

A jestli byla ve spojení se soudcem Berkou, tak má teď milá paní primátorka chodit kanálama, a ne kandidovat...
15. 05. 2009 | 13:12

iga napsal(a):

to el

pokud auto posbira opravdu vsechny skolacky, pak nemam problem, ale jinak nezbyva nez souhlasit s cochtanem. Pokud by byly vyhody pridelovany jen na zaklade etnicke prislusosti, tak to eskalaci problemu nezabrani. Podpora vzdelani je dobra cesta, ale odmenovana by mela byt aktivita - a to u vsech stejne. Pozitivni diskriminace je primym usvedcenim z rasismu.
15. 05. 2009 | 13:19

Vico napsal(a):

Problém je v tom, že Řápková perfektně ovládá politický marketing. Volební sázka ODS na ni v podmínkách Severočeského kraje bude mít úspěch.
V prostředí ghet Chánov, Matiční ulice, kde voliči mají tu čest vyzkoušet si multikulti soužití na vlastní kůži, argumenty p.Urbana a spol zaniknou. Na pováženou je, že zcela neutrální dokumentární záběr na způsob života v těchto "sídlištích", lze označit za - s rasistickým podtextem, neboť vybuzujícím xenofobní nálady.

Na živné půdě určitého specifického složení vyrostou vždy stejné květiny. Jednou takovou květinou s varovnou barevnou kombinací žlutá, černá/pozor jed/ je i Řápková.Když ne ona, tak někdo jiný.
15. 05. 2009 | 13:24

iga napsal(a):

to el 2

musim jeste upresnit, ze cochtanovi rozumim jen jako potencialni ceska matka s vrtuli u zadku, ktera by se na svoz romskych deti mohla jen divat. Jinak jeho nazory nesdilim.
15. 05. 2009 | 13:30

Hajný napsal(a):

Pane Urbane,
obávám se,že se mýlíte.Alespoň v horní části vašeho blogu.Víte stejně dobře jako já,že v pásu od Kadaně po Děčín je otázka t.zv.nepřizpobivých u velké části voličů otázkou číslo jedna.A tyto voliče vůbec nezajímají a před volbami nebudou zajímat nějaké hříchy pí Řápkové.Oni vidí její snahu o řešení.To bude pro ně rozhodující.
O tom,že ODS nasedla na nebezpečného koně je jasná věc.
O to je větší odpovědnost ostatních stran navrhnout řešení,které bude funkční k dodržování a vymáhání povinností.Doba nekonečného předkládání studií minula.Zrovna tak doba různých aktivistů nemajících za sebou výsledky a jen tyjících ze státního rozpočtu.
15. 05. 2009 | 13:31

Skeptik napsal(a):

tak zase se levicoví intelektuálové snaží o trošku více zlikvidovat naši civilizaci. Napřed všichni umožnili vzestup komunismu, a když zjistili, že se jedná o ruský imperialismus, tak si vymysleli multikulturalismus, a když zjistili, že islámští fanatici klidně zabijou i je, tak jim zbyl už jenom Čunek a Řápková. Otázka: kdo z Vás byl ve Vsetíně a kdo v Chomutově??? Ne na počum, ale kdo tam bydlel? jak to, že když Řápková dělala tolik lumpáren, tak se o tom začalo mluvit až šáhla na naše milé menšiňáky? Potom by asi na všechny měl být uplatněn paragraf o zatajování tretného činu!
15. 05. 2009 | 13:40

Vilém napsal(a):

ODS se ocitla v totální ideové defenzívě, protože se už nemůže ohánět tím, že disponuje vyšší moudrostí o cestě k ekonomické prosperitě, kterou chce neodpovědná levice narušit kvůli nějakým podružným hodnotám méněcenných davů.
Celá páteř pravicové ideologie se zlomila v důsledku ekonomické krize a kromě úplných krajností z řad libertariánů nemá pravice co nabídnout. I na těchto blozích je nápadné, jak vymizely příspěvky pravicových politiků, zatímco nějaký socan se tu chechtá každý den, a když už sem něco napíše člen ODS, je to politováníhodná směs ublíženosti a resentimentu, typická pro ztroskotance.

Koketování s fašismem v osobě Řápkové na tom nic nezmění, protože po zavedení adekvátního zdanění bude také víc než dost prostředků na obnovení sociálních práv a postupné vyřešení tohoto problému, který způsobila především katastrofální sociální politika. Pochopitelně represe vůči sociálně vyloučeným je cestou do slepé uličky, a naopak musí být důsledně a tvrdě uplatněna na tzv. slušné občany, kteří upírají občanská a lidská práva sociálně vyloučeným.
15. 05. 2009 | 13:58

Vico napsal(a):

Vilém : jen aby po vaší převýchovné kůře vůči tzv slušným občanům tito občané zůstali i nadále slušnými a nestali se výrazně sociálně nepřizpůsobivými.

Jsou-li tu vrstvy, které jsou doposud slušné, poklekněte a pomodlete se k bohu. Až se rozpustí, jako ta dačická kostka cukru, bude zle.
15. 05. 2009 | 14:10

Vilém napsal(a):

Vico
Úmyslně jsem napsal tzv. slušné, protože dav ochotný tleskat zabavování dávek určených ke krytí základních potřeb (tyto dávky byly z exekucí vyňaty už za monarchie) za slušné občany nepovažuji.

Kdyby tady někdo likvidoval soukromé vlastnictví nebo svobodu projevu, byl by velmi rychle eliminován, nevidím důvod k tolerování lidí, kteří atakují právě tak základní sociální práva.
15. 05. 2009 | 14:15

F.Srbek napsal(a):

K panu Paroubkovi a k paní Řápkové mi ještě chybí pan Urban nebo Kocáb a tahle "svatá trojice" přesvědčí voliče, že je třeba volit KSČM.
Je snadné posuzovat situaci v Mostě, Litvínově a Chomutově dalekohledem z Prahy. Všechno vypadá trochu jinak. Ale před volbami každý hlas dobrý.
15. 05. 2009 | 14:39

Pepa Řepa napsal(a):

A sakra, že by po Čunkovi a Klausovi přišla na řadu další osoba?

Velký moderátor všech debat, velkovévoda balbánské mystifikace má další oběť.
Další tvář k orwellovské čtvrthodince nenávisti?

Takže odvedeme pozornost od fekálii, létajících z oken a budeme zkoumat Řápkovou?

Že by nepřilétla masturbace, zpronevěra (možná i oprávněně)?

A propos, pane Urbane, to je na tom Mišál tak špatně, že mu musíte dělat berlu i v TV?

Jak vy to jen děláte s tím moderováním?

Když už jste Leoš Mareš české politické scény,nemohl byste příště u Jílkové zazpívat?
To by správný moderátor a performer umět měl.

A kdyby bylo nejhůř, zkuste krematorium.
Tak patetický projev, jako jste měl ma sešlosti Aktuálně.cz jsem dlouho neslyšel. Kapesníky jen šustily. Pošta pro tebe hadr.
15. 05. 2009 | 14:44

Pepa Řepa napsal(a):

Pardon - balkánské mystifikace
15. 05. 2009 | 15:04

Čochtan napsal(a):

Oriniko,
já jsem v určitých případech pro vajíčkový handgranát.
15. 05. 2009 | 15:06

RA napsal(a):

jedna paní Řápková je pro nás užitečnější než 10000 Urbanů. Urbani je kecají,kecají, kecají a nic nedělají.
15. 05. 2009 | 15:09

Čochtan napsal(a):

RA,
dovolím si oponovat, Urbani nejsou nečinní, Urbani velice pilně nahánějí voliče Dělnické Straně.
Hanba jim. Třikrát hanba !
15. 05. 2009 | 15:18

siven napsal(a):

.Můj Bože odpusť jim; oni neví co činí.

Před svým čerstvým romobijstvím paní Řápková "neznámá" ani tak nebyla; přinejmenším v nedávné minulosti. Viz. zápach mafie, korupce a cirkusu kolem areálu KAMENCOVÉHO JEZERA a nejčestnějšího z nejčetnějších géniů : pana Zdeňka Fojtíka, který díky Ivance, za peníze daňových poplatníků, ke štěstí přišel.

Že jsme politická mrtvola? Ale kdeže… vrhněme se na Romy, pěkně před kamerami, a hned je vše ostatní zapomenuto! Získáme po svůj bok mračna „užitečných idiotů“, kteří nás budou bránit do úmoru vlastním tělem a hodí nám lísteček pěkně do urny!
A kdo si čirou náhodou dovolí tu drzost - kritiku, připomenutí faktů, apod.… ten bude rázem popliván a vypískán!

Paměť, objektivita, rozum? Co to je?
15. 05. 2009 | 15:45

orinoko napsal(a):

Nevděk vládne světu! Nebo světem?
Tak to vidíte , pane Urbane. Dokud jste měl v hledáčku Paroubka, Rusko, plédoval za radar, tak jste byl "jejich". Teď jste kliknul na cikánskou myšku , a už je oheň na střeše.
"Oni" neznají nic jiného než bolševické, kdo nejde s námi , jde proti nám. A už vám pro jistotu dávají dusa.
Pamatuji se, jak komunistický cenzor Sládek dělal kariéru přes cikány. Někde mu to žrali, ale většinou ne. On by stejně nic nevyřešil. A totéž se týká Řápkové . Pokud nebude chtít pro cikány pece nebo koncentraci , tak ona nic nevyřeší. Přímo to z ní čiší, jak je ta dáma jednoduchá. Tím nezlehčuji život těch , kteří musí vedle nepřizpůsobivých žít. Ale sázka konkrétně na Řápkovou bude jejich omyl, ze kterého budou velmi rychle vyvedeni.

Víte, já mám pocit, že se něco nepovedlo už na začátku. Zatímco jinde na Západ od nás se běžně říká cikáni , a nikdo se nad tím nepozastavuje, tak my těm samým říkáme Romové. Nějak mi uchází proč?
Ale kdo ví? Možná je to přirozený vývoj od momentu, kdy světlo světa spatřil CD ROM.
15. 05. 2009 | 16:10

pařez napsal(a):

Kamencové jezero a zase Kamencové jezero a tak pořád dokola.
Není to snad tak, že o Kamencové jezero přišel pan Rabas?
15. 05. 2009 | 16:19

Deny napsal(a):

Musím souhlasit s pisatelem někde výše, že to co předvedl pan Urban v pořadu paní Jílkové "Máte slovo" byla tedy hamba. Je to neslušný, nevychovaný člověk. Nemusím s oponentem souhlasit, ale takto se vyjadřovat a chovat, to byl humus.
A celý tento článek - blog je vlastně pouze msta, protože paní Řápková pana Urbana v diskuzi věcně a slušně vyargumentovala
15. 05. 2009 | 16:31

Vasja napsal(a):

Pindy a pindy.
Co čekat od učitele a poskoka pana Peheá. Toho od Soróše.
15. 05. 2009 | 17:58

Hajný napsal(a):

Nechci se navážet do p.Urbana.Byli jsme vyzváni,abychom diskutovali k obsahu článků,nikoliv k autorům.Takže se pokud možno toho budu držet.
O paní Řápkové se říká ledacos.Co z toho je pravda já nevím.V Chomutově nebydlím a vlastně se mne celá záležitost netýká.Tady okolo nás v okruhu 10 km žádná problémová rodina nebydlí,nebo alespoň o ní nevím.Jenže každý týden se z mnou uvedeného pásu nejméně jeden známý zastaví a vypráví.
Takže vím,že situace je krajně napjatá.A pokud to výbušné téma uchopí ODS,tak jí lidé dají hlas spíše než DS.Protože lidé jsou tam zoufalí,mají dojem,že na ně každý kašle.A slibů od různých idealistů slyšeli dost.Chtějí jasná a účinná řešení.A v komunálních volbách nikdo,kdo řešení nenabídne nemá šanci.A smetou každého,kdo své sliby nebude plnit.
A při tom by stačilo jen málo.Sociální dávky(všechny)dávat jen na účet.Jinak je nikdo nedostane.No a nájem,poplatky a pod srážet formou SIPA.
Přídavky na děti a částky podpory na děti vázat na školní docházku.Důkazní břemeno na žadateli.
Vybydlíš byt,tak máš nárok jen na přístřeší,bez ohledu kolik máš dětí.Na ty jsi měl myslet dřív.
To by pro začátek stačilo.Tím se vezme vítr z plachet všem populistům.

Jinak souhlasím s tím,že p.Urban,Kocáb a dalšíjen svými postoji přilévají olej do ohně.Nakonec i kvůli nim byl p.Holomek v Brně prakticky vypískán,protože se odvážil říci,že kromě práv existují i povinnosti.
15. 05. 2009 | 18:01

Tupelo napsal(a):

Pane Urbane diky za clanek, zajimave udaje z chomutovskeho podsveti ODS. Pokud to ma Rapkova, tento Cunek v suknich, opravdu pred volbama nahnute, neni se co divit ze brnka na rasistickou strunu. Preji ji aby podobne i skoncila (ala predseda ultrpravicovych republikanu Sladek).
Mrzi me ze ODS zatim mlci, ale je to jeji rozhodnuti. Pokud se v CR zacne rozehravat rasisticka struna ve vetsim, je docela mozne, ze bude mezi prvnimi stranami, od ktere bude volicstvo luxovano smerem k extremejsim stranam praveho politickeho spektra (DS, NS a podobne pastrany).
15. 05. 2009 | 18:17

vlk napsal(a):

Jan urban napsal bezvadný blog. Konstatuje následující:
1-Řápková je velmi "podivuhodná" osoba sama o sobě. Namočená v lecčems , co silně zapáchá. Pokud někdo nevěří tomuto tvrzení nechť si laskavě pustí pořad Reportéři věnovaný téhle "dámě". Najd e jej tadyhttp://www.ct24.cz/domaci/16473-reporteri-ct-se-zamerili-na-kontroverzni-pronajem-kamencoveho-jezera/.
Jde o aferu Kamencové jezero.
Nevím jak , kdo ,ale myslím,že fakta hovoří celkem jasně.
2-konstatuje
že zcela účelově, vědoma si skutečnosti, že je "na odstřelů, rozehrála tzv. cikánskou kartu.
3- s ní chce do parlamentu s odhadem dvojího účelu:
-imunita se hodí
-ani v Chomutově jí cikánský full hand věčně nevydrží a nutně v komunálkách , které budou příšt rok na podzim by jí to nejspíš už nevyšlo
4-nic jí nebránilo uplatňovat zákon oproti neplatičům dávnoa dávno
5- pokud ODS rozehraje kartu Řápková, může s e velmi rychle , při došetřování leckterých kauz dostat s Řápkovou do stejných potíží jako černí s Čunkem.

Uniká mi, co na téhle precisní logice nefunguje a proč jest Jan Urban některými za tento blog vláčen bahnem.

Je skutečně cikánský fullhand natolik silnou kartou, že kdokoliv jej vytáhne z paklu, dostává okamžitě generální odpustek?

Nechť nejsme podezříván z pseudohumanismu. Zákon skutečně musí platit pro všechny a síle rozumí i ti, co nerozumí jinak vůbec ničemu. Nicméně tahle karta nesmí pozváním pro falešného hráče, aby zasedl k normálnímu hracímu stolu. Alespoń tomu chci věřit.

S Janem Urbanem se neshodnu v pouze v jedné věci. Totiž v tom, že nominac e Řápkové nutně musí být pro ODS sebevražda.
Už ta část diskutujících, kteří tady Řápkové za její účelový postoj dávají generální odpustek ukazuje, že
-problematika nepřizpůsobivých je mimořádně aktuální
-že lidé vynikají krátkou pamětí

A některých lokalitách -a zejméan v severních Čechách jdeo natolik silné téma, že ten kdo jej viditelně uchopí může skutečně mimořádně zabodovat. Pokud to udělá šikovně. COž , zdá se, je případ ODS a její volební strategie v tomhle regionu. Protože je zjevné, že když nikoliv reprezentativní vzorek diskutujících, kterých je asi tak sto, jak říká zdejší samozvaný Guth -Jarkovský reaguje na Jana Urbana jak reaguje, a to jsou většinou lidé okolo 50-ti/opět Guth -Jarkovský/ a většinou prokazatelně velmi inteligentní /dodávám já/, co lze očekávat od utrápených lidí z Janova, Předlic, Jirkova, Kadaně, tvrdě s ebijící o svou denní existenci, denně konfrontovanou s nepřizpůsobivými.
Vsadil bych si na nadproporční počet volebních hlasů. Tohle neodmítne žádná strana . Tím méně ODS. Ta kalkulac e není zas až tak sebevražedná. Je taktická. Řápková samozřejmě představuje potenciální problém. Může jím být a nemusí. Může být, že povolební uspořádání bude takové, že bude nahrávat, řekněme generálním pardonům.Ale i kdyby ne, a Řápková měla co do činění s ramenem zákona, ani pak zdaleka není vůbec nic ztraceno. Mnohé s e nabízí. Od včasného dání rukou pryč od Řápkové - mandáty ,které svou hrou získá samozřejmě zůstávají, až po zkoušení hry na policejní šikanu a provokace politických soupeřů!
pro fandy Řápkové dovětek:
Jsme ochoten s e vsait, že jakmile by vypadla do parlamentu, tak ve velic e krátké době její tah na nepřizpůsobivé dokonale vyšumí. Už bude v jiném rybníce.
Pro ty ,kteří mne napadnou z modra- no těm bych rád doporučil úvodní sekvenci pořaduo Řápkové. Ano, tu z parkoviště s Topolánkem. Kd e s arogancí sobě vlastní jede po štábu ČT. A dobře nechť si pamatují jeho slova..já nesnáším tyhle merody.. bolševický.
Čímž míní, že novinář se i dovoluje s e zajímat o to, co d ělá předseda vlády , dva místopředsedové vlády, jeden hejtman a hafo dalších papalášů, když se někde sejdou. Přístupje to fakt bolševickej. Ale nikolvi těhc novinářů. Tak tohle je ten právě padlý titán české státnosti a demokracie.
15. 05. 2009 | 18:20

dříve ruda napsal(a):

Pokus o sebevraždu se u ODS odehrál daleko dříve, řekl bych. Možná byl úspěšný a tohle má být část pokusu o záchranu.

Vaše sebevražda u Jílkové se povedla, pane Urbane, tutově. Blogy už to nevytrhnou.
15. 05. 2009 | 19:01

petr napsal(a):

já si myslím, že vše v této naší demokracii polistopadové směřuje k vélké mele. A nebude to dlouho trvat. Antipatie se stupňují jak v parlamentu tak ve společnosti. To není dobře!
A tyhle řápkové a tihle urbanové to jen rozdmýchávají. Nyní v televizi slyším o zřízení jedné třídy pro romské děti a druhé pro bílé. Kam to dojde??
15. 05. 2009 | 19:49

siven napsal(a):

Brilantní, pane vlku, není k tomu co dodat!

Možná jen toliko; jak na konci pojednáváte o scéně na parkovišti. Nejlepší je divadelní představení uvést i se začátkem I. dějství:

Mirek Topolánek (tč. předseda vlády ČR) [na parkovišti opouští společnost vicepremiéra Martina Bursíka a rázným krokem se blíží ke kameře]
- Můžete mi říct, KDO VÁM ŘEKL, že tady budeme?...

[následuje prosba o odchod televizního štábu, argument o "neveřejnosti schůze“ a poté výzva "Natočte si to, můžete si to odvysílat v ňáký český televizi..."]

Načež následuje "Já prostě tydlety metody nesnáším... tydlety metody bolševický".
Díky inkvizitorském dotazu, který je první větou premiérovy repliky, závěr jeho divadelního výstupu jen vyšperkuje mistrný úvod.
15. 05. 2009 | 19:57

vlk napsal(a):

Sivene
díky za květiny

Ano ten gag s Topolánkem v hlavní roli je dokonalý. Já se bál, že budu rozsahově zase přes čáru.Proto jsem topojal velmi stručně. Vystihnul jste to naprosto přes.
15. 05. 2009 | 20:25

bašata napsal(a):

V normální době máte pane Urbane pravdu,ale copak je u nás normální doba?
15. 05. 2009 | 22:06

Aleš napsal(a):

Přesné pane Vlku, skoro jako vždy. Uspěl Čunek, připomeňme si ještě ostravskou rasistku senátorku Janáčkovou?, kterou odmítla vydat k soudnímu stíhání pojistka naší demokracie senát, dneska jsme slyšeli o dvou prvních třídách ve Valmezu posvěcených jak školou tak městskými zastupitel, jedné bílé a jedné cikánské, vzpomeňme si na na podporu, které se dostalo DS v Litvínově od místních obyvatel
Je to tady , každý kdo se pustí do "řešení problému soužití s Romy" ala Čunek,Řápková to má politicky jistý.
Jinak se zdá , že pan Čunek byl, co se týče politického šíbrování proti Mgr. Řápkové úplný amatér.
Obávám se , že naše demokracie míří rychlým krokem k té ruské, ukrajinské či rumunské! Mám z toho velmi zlý pocit.
15. 05. 2009 | 22:07

vlk napsal(a):

No, te´d jsem viděl interwiev BT na Z1.Kohopak že tam měla barbora? Řápkovou! A čem že byla řeč? No jistě -cikánský fullhand. Ani slovo o zajímavé minulosti paní primátorky... Tedy alespoň v té části, co jsem viděl.

tak takhle v ČR pracují media. Takže efektivní sebevražda ODS? takhle určitě nikoliv.
15. 05. 2009 | 22:09

vlk napsal(a):

Aleši

mně s e zdá, že si nerozumíme.
Já tu reportáž o Valmezu viděl také. A je mi jasné, že to tamní radní neustojí. Jakkoliv mají věcně pravdu. Nehledejme rasismus tam kd enení. Za každou c enu. Víte, romslý terénní pracovník ten projekt kupodivu PODPOŘIL!
Romové a pseudohumanisté samozřejmě křičí - rasismus. Zároveň ale křičí, že školy jsou unás vymyšleny pro bílé a jejich zvyky a jejich mentalitu. A že Romové mají handicap a potřebují to jinak.
Když se jim vyhoví , specializovanou třídou prvňáků, je to špatně.

Nikdo s e neptá na oprávněný zájem většinové populace - ted y dětí z druhé třídy a jejich rodičů. většina asi nebud e mít problém jít na záčátku rychlejším tempem. Neříkám všichni. Stejně tak jako všichni z druhé třídy asi nebudou potřebovat pomalejší tempo. Nicméně - na začátku to není jasné. Jen z toho je okamžitě dělána segregace.

No právě jsme k tomu slyšel Kocába.. A Millerovou z MŠ.. Žáci ze sociálně znevýhodněných rodin by měli být vzdělávaní ve většinových třídách...
No v té reportáži na ČT také hovořily dvě ředitelky ze škol v Praze, ze Žižkova a Smíchova. Kd e je zkrátka víc znevýhodněných. Výsledek? No většinoví rodiče prostě vozí děti jinam. Jsou to rasisté nebo prostě chtějí pro své děti intenzivnější a bezproblémové vzdělávání?

Docela čekám, že s e do mne teď někdo z tzv. humanitních pustí.. Pokud ano, nechť mi odpoví jestli by dal své dítě do základky s velkým podílem sociálně znevýhodněných. A také mi může sdělit, kolik bud e dětí ze sociálně znevýhodněných v soukromých školách? Které leckdy už tenhle problém po tichu řeší.Jen s e o tom prostě nemluví. A řeší problém dobrého vzdělání v US , VB, Francii!

Takže veřejné školy na předměstí jsou téměř bez, řekněme , většinové populace. Co na to Kocáb?
15. 05. 2009 | 22:23

Roman napsal(a):

Samozřejmě, že paní Řápková uspěje. Nikoho přeci nezajímá, že vymáhání nájemného lze řešit i bez exekutorů a pokud to v Chomutově řešit neuměli, tak jsou prostě neschopní. A hlavně, averze vůči Romům je obecně docela velká.
A to, že jede pravděpodobně v podezřelých kšeftech, to budou voliči brát jako pomluvu té správné, schopné a kdovíjak skvělé starostky.
Ovšem sama uvedla v nějakém rozhovoru, jak se cítila od Romů ohrožena, dokud bydlela na sídlišti, i když jí nikdy nic neudělali. Zato teď se v nějaké satelitní či vilové čtvrti cítí daleko bezpečněji a lépe, i když jednoho souseda unesli a druhého vykradli.
15. 05. 2009 | 22:29

Renek napsal(a):

Velmi jsem se divil, proč ve vládě zůstal jako jediný ministr pan Kocáb, zřejmě dobrý hudebník, možná i člověk, ale absolutně nekompetentní politik, neschopný ministr s menší než nulovou znalostí romské problematiky i dalších otázek lidských práv a totálně naivní osoba.Když Řápková oznámila svou kandidaturu, okamžitě mi to docvaklo. Jeho úkolem, který on sám ovšem asi nezná, je hrát roli zlého muže ve vztahu k hodné paní Řápkové a dělat jí reklamu před volbami. Příští parlamentní volby a potřeba postavit proti Paroubkovi někoho silného, když Gandalovič je oslaben nevýraznými výkony svými ve vládě a vlády jako celku a hlavně onou drobnou aférkou s koupenými hlasy. To byl vlastní smysl celé "cikánské kauzy". A pan Urban mi to svým článkem potvrdil.Ne ve všem s ním souhlasím, ale je to poctivý člověk a je dobře, že tu píše. Ano, je to PR kampaň a velmi mazaně, mistrovsky vedená. Nejhorší je, že lidé jsou tak naivní, že to neprohlédnou, a vidí v Řápkové tu slušnou, poctivou, ženu z lidu, co s lidem drží,takovou květinku mezi zprofanovanými politiky, od nichž jí jistě hrozí útisk a nepřiznají si, že je možná ještě horší než většina jiných politiků. Nevím, jestli je Řápková rasistka, možná ano, ale hlavně je to, co sype. Když sype navážet se do romů, je proti nim, když bude sypat opak, bude dělat opak. Nedělám si o ní iluze, ale je možné, že překvapí i mě - že bude ještě horší než zatím tuším.
16. 05. 2009 | 02:00

West napsal(a):

Skeptik: Já v Chomutově bydlím a vím že se všechny ty věci co tu popisuje Urban řeší na regionální úrovni už pěknou řádku let! Proč se to neřeší na celostátní úrovni se zeptejte medii! Hold čím dál od Prahy tím jsou novináři línější zvednout prdel a zajet se podívat jak to tam chodí i když je to jen ani ne 100km po rovné silnici! a tohle je jen drobná špičička ledovce!
16. 05. 2009 | 02:57

Jakub napsal(a):

Názory a činy paní Řápkové jsem začal sledovat po naprosto skandálních Reportérech ČT o chomutovském magistrátu v čele s pí. Řápkovou a jeho podezřelých kauzách (Rabas, Kamencové jezero). Víc než kauzy samotné mě zaujala neuvěřitelná arogance, s jakou tam Řápková vystupovala. Tímto mi tato osoba utkvěla. Další kauzy s exekutory apod. mi do jejího osobnostního profilu už jen tak nějak zapadají. Pro mě osobně je Řápková skutečně důvodem, proč nemůžu volit ODS, ač je mi její program bližší než před léty. Je to pro mě naprosto nedůvěryhodná politička
16. 05. 2009 | 08:11

ll napsal(a):

"mimořádně nepopulární starostka". Opravdu?
Jen další mediální štvanice tzv seriózního tisku. Urban se zřejmě shlédl v komunistických tiskovinách padesátých let, jako Tvorba či Tribuna.
16. 05. 2009 | 08:33

abc napsal(a):

Kocáb gheta zná. Přece v jednom takovém, trojském, bydlí.
16. 05. 2009 | 08:35

77 napsal(a):

Pane Urban,celý případ kolem starostky Řápkové je trestuhodný. Je s podivem, že tuto paní dodnes nevyšeřují orgány činné v trestním řízení. Za naprosto skandální je i veřejná podpora Mirka Topolánka, coby nedávného premiéra tohoto českého kocurkova !!
16. 05. 2009 | 10:13

Karel (taky) napsal(a):

Ono je to trošku jinak: Řápková málem dojela na "kamenčák", tedy na aféru s nesmyslně nevýhodným pronájmem evropského unikátu. Pak se navezla do mimořádně oblíbeného Rabase, který v Chomutově odvedl ohromný kus práce, udělal ze skomírajícío zooparku zoologickou zahradu vynikající úrovně. Tím proti sobě popudila velikou čáast obyvatel, což dospělo až do stadia demonstrací na náměstí a sepisování petic. To a nic jiného je příčinou, proč paní primátorka hledala honem něco, čím si to u občanů vyžehlit. A našla. Jak vidno, vyplatilo se jí to, v Chomutově má klid a její popularita vzrostla natolik, že se může dokonce odvážit kandidovat v celostátních volbách.
16. 05. 2009 | 10:14

Ing. Ivo A. Benda napsal(a):

Čím to, že se morálkou vždy nejvíc ohánějí amorální jedinci, ke kterým bezpochyby patří i soudruh Urban. Na jeho místě bych se styděl na sebe podívat do zrcadla, natož abych si dovolil hodnotit druhé lidi.
16. 05. 2009 | 10:21

Bohuš napsal(a):

Článek p.Urbana je solidním popisem situace kolem starostky Řápkové. Je ostudou českého kapitalismu, že v rómské problematice od převratu se nepokročilo ani píď a tak se na těchto problémech přiživují nejen lidovečtí čunkové, ale i nemravní "modří ptáci a panáci". Proto, za to co píše o Chomutově p.Urban by p.Řápková už dávno neměla sedět v křesle starostky, ale spíše v "elektrickém".
16. 05. 2009 | 11:15

jj napsal(a):

Lidi probuďte se už konečně. To Vám nestačí kolik kauz je kolem Chomutova, pí Řápkové, Nováka, Kamencového jezera atd. Metoda pí Řápkové ohledně vybírání peněz je hnus. Stači si přehrát několik "Reportérů" z loňského roku, kde jako jeden z důležitých je i Topol a je jasně vidět ta špína ODSáků. Ta imunita by se asi té paní hrozně moc hodila. Jak už tady napsal p.Renek:Nejhorší je, že lidé jsou tak naivní, že to neprohlédnou, a vidí v Řápkové tu slušnou, poctivou, ženu z lidu. A pane Urbane a další novináři, nenechte to vyšumět do ztracena.
16. 05. 2009 | 12:55

Jirka napsal(a):

Jo tak pan Urban je ten mírně hysterický pán z pořadu paní Jílkové, tak to potom chápu celý tenhle článek. Frustrovaný jedinec. Zlatá Řápková a vážení svinstva se dějou všude, jen naše primátorka je tak nějak víc vidět. Kauza kamenčák- velký zájem o pronájem měl Rabas - velmi velký a kdo ho zná osobně, jistě si dokáže udělat představu, že by to bylo z bláta do louže. Kauza cikáni- když jsem viděl tohoto redaktora neustále omílat pitomosti bylo evidentně vidět , že naví o čem mluví 1. cikáni jsou mor tohoto kraje 2. ono strhávání dávek a jejich sociální krutost - město vydává a tedy strhává pouze z jednoho druhu dávek - ta větší čýst se vyplácí od státu, tedy rodině které radnice strhne z 11 000 těch deset zůstává nejen ta mediální tisícikoruna / a nějaké drobné z prostituce, krádeží, loupeží apod. výdělečné činnosti / ale také v průměru okolo 20 000,- dalších dávek - jako sociální příplatek, dávky v nezaměstnanosti, rodičovské přídavky atd. atd. porovnejte si to se situací bílích rodin, ano píšu záměrně bilích rodin , kdy když přijdou o práci, nebo chodí za minimální mzdu , tak nemají ani tolik, kde je ta asociálnost. Tleskám paní Řápkové a všechny ostatní prosím, než začnete kritizovat, zkuste tady žít , proč jsou tu cikáni především z Prahy a středních Čech? Proč se nikdo nezaobírá oním fenoménem hromadného exodu řízeného v uplynulých letech z Prahy a stř. kraje? Osobně si myslím , že Řápková jde dobrým směrem ale můj hlas dostane DS, ta to zařídí rychleji. Go CANADA Go
16. 05. 2009 | 13:36

Jirka napsal(a):

A dovolím si ještě komentář k tomu diskutovanému Valmezu - největší sranda je , že ti zástupci města to podle mě myslí opravdu dobře, jinak by je dali všechny do jedný třídy a za čtvrt roku nazdar do zvláštní, alespoň to něco ukazuje o dnešní době kdy jakékoliv řešení, které nejdřív není schváleno Kocábem nemá šanci , a jak by si to pan Kocáb představoval, vlastně nikdo neví, nebo se mýlím?
16. 05. 2009 | 13:49

racoh napsal(a):

jj
pakliže je pravda to, co v záznamu Reporterů ČT - vy to víte? Kyždý vachází z toho, co je mu blízké a čemu chce věřit.
Tím se paní Řápkové nechci zastávat, jsem z regionu.
16. 05. 2009 | 14:22

čochtan napsal(a):

Pana Urbana jsem si jako jeho bývalý žák na gymnasiu vážil. Bohužel po jeho posledním vystoupení v pořadu paní Jílkové se domnívám, že již zcela ztratil soudnost. Jeho vystoupení bylo nejenom laciné a ubohé, ale nebyl schopen uvést jediný logiscký argument. Proč se on sám, pokud je takový znalec, nazasadí o zlepšení romské otázky, ono totiž něco pouze kritizovat je velmi snadné. Ale něco udělat - a měřit všem stejnou měrou - ať již minoritní tak i majoritní společnosti, to je něco čeho se dnes dokáže ujmout jen málokdo. Pokud chci v této zemi žít, musím dodržovat její zákony a pokud je dodržovat nechci a nebudu musí přijít sankce. nebo snad v Kanadě si může dlat každý co chce?
16. 05. 2009 | 14:23

Jiřík, Lovosice napsal(a):

pane Urbane,

kvůli novinářům jako jste vy
jsem po 18 letech přestal
kupovat Lidové noviny.
16. 05. 2009 | 15:59

jo jo napsal(a):

pominu-li politické argumenty článku (a to z toho důvodu, že modrej nebo rudej - všechno je tam dnes jedna verbež a potřebuje vypráskat bičem!) tak se ptám autora, proč si z nás dělá legraci ...... nebo snad chce tvrdit, že Řápková diskriminovala cikány tím, že exekutor zabavoval všem, podle zásady bílej nebo černej, padni komu padni !!?? :-(
16. 05. 2009 | 16:10

jan napsal(a):

Řápková je stejně poctivá, inteligentní a mafiánská jako Čunek a proto se k Topolovi a spol. hodí. Vřele ji ODS doporučuji, je to stejné jako polibek od Havla.
16. 05. 2009 | 16:47

František napsal(a):

Všechny článečky jsou hezké,ale ve své podstatě jsou na nic.Ani
náznak řešení situace dlužníků
aneplatičů.Jenom plané pindy od všech zúčastněných ministrů a dalších a dalších.Dvacet let se vedou plané diskuze o tzv.nepřizpůsobivých občanech.To je tedy termín,co?A my přizpůsobiví platíme a platíme....Blbost a neschopnost
vládne v této zemi.Těším se,co bude za dalších dvacet let.Nazdar.
16. 05. 2009 | 16:49

František napsal(a):

Je to užitečné opatření.
16. 05. 2009 | 16:53

Pavel Koller napsal(a):

Dobrý den pane Urbane,

jsem velmi rád, že se našel někdo kdo otevřel toto zajimavé téma. Je jistě zajimavé podívat se i na druhou tvář paní Řábkové.

Její exmanžel Martin Řápek vedl restauraci Tajga v chomutovském zooparku. Když odcházel, činil dluh za pronájem a energie zhruba sto tisíc korun. Dlužná částka zřejmě dodnes uhrazena nebyla. "Magistrát dobývá dluhy od lidí, kteří nemají nic. Ale dluhy těch, kteří majetek mají, jsou nedobytné,“ kritizuje v Lidových novinách poslanec, chomutovský zastupitel a bývalý ředitel zooparku Přemysl Rabas. Svého exmanžela nechava v klidu ovšem rodinu Šivákovu, která dluži radnici okolo 15000 korun a řádně splácí svůj dluh paní starostka šikanuje jak o tom psaly LN.

Když tedy pominu, že „zloděj volá chyťte zloděje,“ pozastavím se jestě nad jednou věcí.

To že nájemné se musí platit jistě nikdo nepopírá. Když však samotný dluh činí například 7000 a dalších devět je penále, pak vymahaní takového dluhu po lidech v sociálním dnu za hanebné.

I přesto muhu přijmout skutečnost, že město má prostě neschopné vedení, které neumí tak jako řada jiných měst dobře hospodařit se svým majetkem, když nechá narůst tak vysoko své pohledávky, když tedy přistoupím na tuto skutečnost, pak nemohu akceptovat, že i z mých daní platim soukromou exekuční firmu, která pohledávky vymáhá. Výsledek kterým se paní starostka ohání je totiž tristní.

Město Chomutov s pomocí exekutora vybralo od třinácti exekuovaných rodin devět tisíc korun. Exekutor na tom vidělal 109 tisíc korun. Podle Jana Černého je postup Chomutova nehospodárný. Uvedl to v rozhovoru pro MF DNES. Chomutov i přesto bude pokračovat v exekucích peněz ze sociálních dávek lidem, kteří městu dluží za poplatky či neuhrazené pokuty.

Paní Řápková nechrání slušné lidi. Jen využívá pravní negramotnosti Romů, proticikánských nalad ve sloečnosti, a drze parazituje na problému, který sama způsobyla. Společně s Jiřím Čunkem otevřeli politický prostor pro nacistická uskupení. Problém však neřeší. Ten i po nich přetrvává
16. 05. 2009 | 16:54

siven napsal(a):

Je opravdu úsměvné sledovat občasné a nepochopitelné vytahování Rabase zde na diskusi, jakožto svatou pannou Řápkovou odstaveným pekelníkem, který díky jejímu hrdinství nemůže páchat hříchy na lidech.
Pomineme-li hloubku podobných "argumentů", pak stále zůstává otázka - co s panem Fojtíkem? Tento jedinec vytříská 50 mega z kraje a jiných veřejných zdrojů a vrazí je do Kamencového jezera, aby jej „zachránil“. Hrdina. Za podobný altruismus si určitě zaslouží nájemné maximálně 21 000 měsíčně za celý areál (výše ceny srovnatelná s pronájmem jednoho luxusního 3+1 v Brně či na předměstí Prahy...) na 50 LET, zatímco stánkaři z tohoto areálu 214 korun denně, placených městu, musejí vysolit panu Fojtíkovi 2 400 Kč DENNĚ. Holt každý nemá nárok být komunálně delegovaným hrdinou...
16. 05. 2009 | 17:22

Čehona napsal(a):

Pane Urban, vy jste klasický případ exota, který tak dlouho bude řezat větev na které sedí až opravdu spadne do hnoje pod stromem. Z uvedeného důvodu na vás patří vajíčka a rajčata, nic víc si nezasloužíte.
V severních regionech je vhodné, aby vládli takoví lidé, kteří nenechají z českého státu udělat cikánskou kůlničku na dříví.
16. 05. 2009 | 17:52

Pavel Koller napsal(a):

RE Čochtan: Domnívám se, že Váš názor je pomýlený.

V severních částech naší krané země je především potřeba dát lidem práci. Vytvořin takové podmínky, které budou motivovat lidi k poctivé práci. Ve středních Čechách se to povedlo a například kolinští Romové, stejně tak i mladoboleslavší pracují. Samozřejmě za to může dlouholetá práce pana Kokyho i hejtmana Bendla.

Članek a tedy i diskuse by se neměla týkat Romů jako takových. Tím odvádíte pozornost od skutečné podstaty článku pana Urbana a tou je neetické a zřejmě i protiprávní jednání Řápkové. Nemůžete přece na jedné straně tleskat Řápkové za to, když bojuje za slušné občany tím, že jde systematicky po cikánech a na straně druhé její rodina sama město okrádá.

O efektivitě a užitku pro chomutov přece nemůže být ani řeči když ze sto tisic nemá město ani desetinu.

Něž urážet autora, bych možná své síly zaměřil na podstatu článku totiž: Komu svým jednáním Řápková pomáhá, čím přispěla k řešení problému,jaký má její proticikánský postoj motivace a cíle a zda jsou ve veřejném zájmu, pokud ano jsou naplňovány?

Pavel Koller
16. 05. 2009 | 18:14

Tomáš napsal(a):

V severních Čechách krade každej, tak to je. To ti doposavaď Urbane nevadilo. Jinak : Ivano, fandím Vám !!!!
16. 05. 2009 | 18:41

Petrik napsal(a):

Urbane, jste lhar. Vase lzi o Kosovu uz davno vysly najevo. Kdy se omluvite, Vy lhari prolhana? Asi nikdy, co... :-(((
16. 05. 2009 | 18:50

actor_publicus napsal(a):

Pane Urbane jste přeborníkem v házení špíny.

špína první:
"Manažerská neschopnost, falešná nařčení oponentů" - hádejte koho já pod tím vidím?
špína druhá:
Berka jí co by soudce přihodil kšeftík. Berka byl odsouzen - šup tam špínu, že ona do toho taky byla namočená.
špína třetí:
Porušila zákon. Tak při tom se směji nejvíc. Zoděj volá chyťte zloděje. Pamatujete ještě na zákon 412/2005 Sb.?

Nevím, ale moc jste se nezměnil. Co Kosovo? (prodej lidských orgánů) Ještě jim pořád fandíte?
16. 05. 2009 | 19:14

siven napsal(a):

Tonoucí s stébla chytá, aneb předhazování Kosova a míchání koláče s posípátkem.

Co zde pan Urban napsal v roce 2007 o Kosovu je jedna věc, co je paní Řápková v Chomutově opravdu zač - věc druhá. Očividně oslovila jen úzkoprofilově zaměřené existence, které jí rády skočí na špek. A dobře jim tak.
16. 05. 2009 | 19:24

Jana napsal(a):

Zaráží mě, že se všichni začali zajímat o odměny exekutorů, až potom, kdy začali strhávat peníze Romům. Ale že už celá léta strhávají ostatním lidem a za ještě horších podmínek, to nikoho nezajímá. Jako mzdová účetní jsem musela strhávat exekuce s platů lidem jejichž ženy nebo přítelkyně byly na rodičovské dovolené nebo z nemocenských dávek. A jejich prohřešky nebyly zdaleka tak velké. Stačilo, že se po výpovědi z práce nezaregistrovali na úřadu práce a už jim vznikl dluh na zdravotním pojištění. Prostě neznalost, mysleli si, že nebudou žádat od státu podporu a nedošlo jim, že ÚP za jim neplatí jen podporu, ale platí za ně i všechna pojištění. Takové pro dobrotu na žebrotu.
16. 05. 2009 | 19:36

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý text a jeden text, který byl celý napsán velkými písmeny (zvýrazňování textu na úkor jiných příspěvků). Tyto texty byly v rozporu se zdejšími pravidly, které jsou shrnuty v Kodexu diskutujících (http://blog.aktualne.centru...)

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco,
správce blogů a diskusí
16. 05. 2009 | 20:40

vlk napsal(a):

Bylo to tak už s posledním Urbanem - lidi to je vážně tak těžké oddělit osobu autora od merita věci, pokud píše o věcech, kd e by jednomu každému mělo být důležité jak dopadnou věcně?
A ne pořád přecházet do ideologických blogů, které s tímhle novým nemají co společného?
Neměla by hlavní roli hrát fakta, pokud jsou prokazatelná?
A pokud je autor neprezentuje zkresleně a účelově?
Vy co jdete po Urbanovi hlava nehlava chcete , aby Řápková právě vás reprezentovala v budoucí sněmovně?
Pokud ano, napište to. A napište laskavě proč.
Nejdřív si ale pusťe tohle:

http://www.ct24.cz/domaci/1...
16. 05. 2009 | 21:02

Pavel Koller napsal(a):

No spis prto pobaveni :

http://www.youtube.com/watc...

gipsy.cz o Cunkovi
16. 05. 2009 | 21:16

actor_publicus napsal(a):

Zdravím Vlka.

Paní Řápkovou skutečně nechci do sněmovny.

Ale blog pana Urbana je jako vždy tendenční.
A s tím se jaksi těžko smiřuji.

Vždy se snažím najít v textu fakta - nehledám jakési "zdroje z ODS" a domněnky.

Nic není černobílé.
16. 05. 2009 | 21:30

Jana napsal(a):

Pan Urban stále řeší, jak se dluhy za nájem a pokuty mají strhávat. Ale neřeší proč lidé, kteří berou ty sociální dávky mimo jiné na to, aby zaplatili nájem, nájem neplatí. To neodsuzuje, to je asi v pořádku. Oni berou peníze aniž by cokoli udělali a nejen že neplatí nájem, ale ještě domy doslova devastují.
16. 05. 2009 | 21:59

Qiedo napsal(a):

Jako většinou,opět precizní VLK.Někteří diskutující snad ani nechtějí slyšet,co pan Urban říká;z jejich příspěvků je cítit jen jistá předpojatost vůči němu.
Role pana Kocába budí rozpaky.Je potřeba,aby se někdo tímto problémem začal už konečně zabývat,ale jestli je úkolem číslo jedna stavba památníku v Letech,no nevím.Přijde mi,že místní samosprávy neměly dosud vůli vyžadovat od romů plnění povinností a zvolily pohodlnější cestu -
uspokojování jejich potřeb.Část tohoto etnika vysloveně parazituje na společnosti,což samozřejmě tato nelibě nese.Ale řešením tohoto stavu nebude,nechat vydělat exekutory.Neplacené pokuty a jiné dluhy budou jen zástupným problémem.Ostatně zmiňovaný pořad Reportéři-díl z 28.7.2008 je toho ,myslím,dokladem.
17. 05. 2009 | 02:52

actor_publicus napsal(a):

Vlku děkuji za reportáž na ČT.

Bohužel s "reportéry" a s jejich jemným či hrubším ohýbáním pravd, polopravd a lží mám své zkušenosti.

Stejně tak jak vykreslují pana "podnikatele" Fojtíka by totiž měli vykreslit i ženu za mikrofonem "mohutné" demonstrace a ženu za mikrofonem v sále. Pak bych reportáž začal považovat za alespoň "trošku" objektivní. V samotné reportáži jsem si všiml, že projekt zasáhne zahrádkářskou kolonii a de facto znamená její konec. Ptám se tedy stejně investigativně. Jsou ty dámy za mikrofonem uživatelky zahrádkářské kolonie? (slyšíte tu dramatickou hudbu jak se line na pozadí pokládané otázky - to abych co nejvíce ovlivnil posluchače) Pokud ty dámy jsou uživatelky zahrádkářské kolonie je mi jasné proč bojují. Taky bych bojoval.

Z celé reportáže vyznívá, že všechno je problém paní starostky. Opravdu si myslíte, že pronájem je dílem pouze starostky? Co ostatní? Co rada města, která to schvalovala - všechno ovce (ČSSD - ODS)? Někdo to vypisoval pochybuji, že to připravovala starostka sama.

Fojtík měl dát do projektu 50 mega. Jste přesvědčeni, že starostka věděla, že těch 50 mega budou dotace kraje a ne peníze páně podnikatelova? Smlouva je na směšný roční nájem. Po započítání 5 mega každý rok investic už je to ale více. Sice netuším jestli dost, protože nevím velikost "hotelu", rekreačky.

O připravovaném projektu pronájmu Kamencového jezera případní zájemci nevěděli dříve? To se mi moc nezdá. Kolem těchto projektů krouží spousta supů. Vypsání výběrovky těsně před vánoci považuji za stupiditu města. Muselo jim být jasné, že si naběhnou.

Jestli bylo vše čisté? Všichni chceme slyšet už dopředu, že ne.

Jinak pokud jste si všimli, tak tato kauza měla vliv i na volbu ředitele ČT. Naše dvě "státostrany" se po odvysílání reportáže odvrátily od pana Janečka.
17. 05. 2009 | 08:41

vlk napsal(a):

actor publicus

odkazuji na vyjádřená mínění minimáoně dvou diskutérů,kteří pocházejí z Chomutova.
Více to komentovat nebudu, ač bych věcně rozhodně mohl...

Pokud jde o Janečka, ne po odvysílání téhle reportáž s e od něj neodklonili. Pořád je favoritem užšího výběru.

Tam jde jen o pouze o to, koho seznají za nejservilnějšího.
17. 05. 2009 | 08:53

siven napsal(a):

actor publicus - Paní PRIMÁTORKA (nikoliv starostka) je na postu, kde má již z titulu samotné funkce zcela logicky ještě větší zodpovědnost, než radní. Pokud by tedy nevěděla klíčová fakta kolem pana kolegy Fojtíka, kraje, konkurzu, smlouvy, atd., jde již o plně dostačující zdůvodnění, proč již dávno nemá na svém postu co pohledávat.

U novopečených fandů novopečené romobijky podobných úvah očividně netřeba. Navíc si můžeme přečíst informaci o ročním nájmu, který je ve skutečnosti na 50 let!

"Z celé reportáže vyznívá, že všechno je problém paní starostky" To tedy rozhodně ne (pokud ovšem čirou náhodou nerozebíráte jinou reportáž). Kdyby měla máslo na hlavě jen paní primátorka, situace by rázem byla růžovější. Bohužel podezřelých individuí, zapletených do této tragické kauzy, je o poznání víc.

Reportáži se dá možná ledascos vytknout, ovšem explicitně podaná fakta nikoli. Sám pan Fojtík se předvádí v opravdu nádherném světle, např. v situaci, jak suše oznamuje 1000% zvýšení nájemného stánkařů. Sestříhané spekulativní omáčky TV Nova je zde opravdu nesmyslné hledat. Aktéři kauzy se udávají prakticky sami.
17. 05. 2009 | 09:51

actor_publicus napsal(a):

siven

"U novopečených fandů novopečené romobijky podobných úvah očividně netřeba."

Podsouváte mi, že fandím Řápkové čistě z romobijectví. Kde v mém textu jste k tomu došel?
17. 05. 2009 | 10:15

vlk napsal(a):

actor publicus + siven

vážení pánové, než se do sebe zakousnete v duchu nejlepších vlčích tradic, dovolte , abych vám sdělil, že názorově na drtivou většinu problémů si budete mimořádně blízcí!
Toto tvrzení s i mohu dovolit měl jsem čest s vámi oběma.není třeba vytahovat nože.
A chci ještě dodat, že siven je chomutovský matador....
17. 05. 2009 | 10:24

actor_publicus napsal(a):

vlku díky zakousávat se nebudu. Jen nemám rád když mi vkládají do úst slova co jsem nikdy neřekl.

Dělává to totiž moje manželka :-) . Ale pššt neříkejte jí, že to vím.
17. 05. 2009 | 10:39

siven napsal(a):

actor publicus - Tedy pardon, nebudu kráčet ve šlépějích vaší manželky a už budu hodný. ;)

vlk - Děkuji Vám za mou včasnou pacifikaci... asi mi tato problematika příliš vyhání nahoru hladinu adrenalinu, následkem čehož mám občas vlčí mhu. ;)
17. 05. 2009 | 10:50

actor_publicus napsal(a):

sivene
pokud jste Chomutovák tak mi řekněte jestli víte něco bližšího o paní Kindermannové a třeba o podnikateli Zelenkovi a v neposlední řadě o panu Rabasovi.

Protože jak já říkám nikdy není nic černobílé.

Děkuji za zakopání váečné sekery. Můj dotaz berte jen jako dotaz čověka, kterého zajímají obě strany mince.
17. 05. 2009 | 11:20

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden urážlivý text(hanlivé komolení jména a užívání výrazů navozujích asociace mezi současnými politiky a nacistickým režimem), které byly v rozporu se záměrem těchto stránek, i.e. poskytovat prostor pro věcnou a korektní diskusi.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
17. 05. 2009 | 12:12

siven napsal(a):

Actor publicus - Informace zobu z ruky bratrovy a švagrové, kteří pobývají v blízkosti této "Zdivočelé země".

K výše jmenovaným : Ano, nic není černobílé a nedělám si o nich přehnané iluze, nicméně jsem nezaregistroval informaci, že by na nich ulpíval stín okrádání a arogance, srovnatelný s chomutovskou radnicí (ČSSD i ODS, bez rozdílu). Tedy jedinců zvolených pro blaho veřejné, nikoli pro veřejné okrádání a mafii.
Každopádně navrch má již několik let radnice v čele s primátorou Řápkovou, tudíž v jejich případě není moc co řešit, přinejmenším ohledně praktických dopadů. Naopak Rabas se může chlubit záchranou zoo (ano, ještě si ověřím, zda-li ji zachránil "čistě"), ovšem nijak chválit a propagovat jej nehodlám.

Také mě zajímají obě strany mince a zjistím si bližší info ohledně protestujících. Ovšem jak jsem již předeslal, praktické dopady a kontext těchto tragických dopadů (veřejné funkce konajících) je bohužel (bohudík?) markantně jednostranný. Náhlý triviální populismus Řápkové skládačku jen brilantně doplňuje.

Přeji příjemnou neděli.
17. 05. 2009 | 12:22

siven napsal(a):

Propánakrále, omlouvám se za tu naprosto šílenou hrubku...
17. 05. 2009 | 12:23

siven napsal(a):

I když de facto, hrubka to není, znovu jsem se přečetl, kontext je přivlastňovací - ruka bratrova, zobu z ruky bratrovy.
17. 05. 2009 | 12:26

Aleš napsal(a):

K segregaci podle národnosti dnes nikde ve vyspělém světě nedochází, beru logicky udělat test a rozdělit děti podle znalostí a předpokladů, ale vzít to jen podle rasy je podivné!
17. 05. 2009 | 13:28

Jeník napsal(a):

Vážený pane Stejskale,
přečetl jsem si Vaše vyjádření u blogu pana Urbana ze 17.5. ve 12,12,35 , kde uvádíte , že jste smazal handlivý spisek (pravděpodobně můj názor na dění v našem státě).

Do této doby jsem se domníval, že jste nestranný a že používáte jeden metr při pohledu na diskuzi a život v našem státě. Dost jste mne zklamal, protože protagonista partaje, ke kterému jsem si dovolil použít určité licence, kterou on veřejně a s oblibou používá. A to jak noc dlouhých nožů, Es kommt der Tag a další jeho hodnocení života v našem státě , kde používá slovník z první poloviny minulého století v sousedním státě. Jeho nejlepší kamarád, se kterým za peníze daňových poplatníků tento "borec" jezdil na společné výlety a různé akce, se rád přirovnával k muži č. 2 v sousedním státě v prvé polovině minulého století.

Prostě je jeden fakt, který znám a vím, jak probíhá - kdy bojůvky ODS připravily akci - házení vajec na Ing. Paroubka - kde dle informací z F 1 se organizují v celé republice pomocí internetu. Je to ta důkladná předvolební akce ODS, o které hovořil několikrát volební vůdce Ing.Zahradil.

Prostě - trochu serioznosti a neprotěžování názorů někoho na úkor jiného by bylo férové.

Jinak přeji Vám příjemný den.

Jeník
18. 05. 2009 | 09:09

CD napsal(a):

Paní Kindermannovou znám jako její bývalý žák.

Pana Rabase zprostředkovaně jako osoba spolupracující s PZOO.

Paní Kindermannová byla vždy poctivá dříčka, vedoucí velice úspěšný dětský pěvecký sbor. S ohledem k současnému zastupitelstvu může být její role ovlivněna faktem, že byla zavřena 3 nejmodernější základní škola v chomutově a tím sma přišla o svojí původní roli učitelky.

O Rabasovi vím jen z toho, co vytovřil (a není toho málo), co získal pro společnost. Jako odborník byl volen do nejprestižnějších orgánů na poli zoologických zahrad. Podle jeho kolegů je velice přísný tam, kde je to důležité, ovšem trochu nepořádník a lajdák tam, kde to za důležité nepovažuje (podle několika letmých setkání má podobnou povahu jako já).

Pana Zelenku neznám, jen z novin. V Mostě to za jeho vlády vypadá o trochu lépe, než za vlády jeho předchůdce, kdy to šlo s Mostem hodně z kopce (Most jsem znal do roku 1997. Pak jsem několikrát do něj zavítal a tak pozoruji vývoj v rozmezí dvouletých období mezi dvěmi návštěvami). Vyčítá se mu podplácení voličů - podle informací vyčítatelů nebylo toto podplácení o nic horší, než jaké se děje běžně v Praze za režie hlavní Strany. Jakou má minulost, nevím. Z principu se nerad zastávám lidí, kteří rychle zbohatli v oblasti, která chudne.
18. 05. 2009 | 17:55

František napsal(a):

Mám pár postřehů k debatě.Když byla paní Baťová prvně v Česku,procházela ulicemi,tak se divila,že můžeme mít tolik nezaměstnaných,když je kolem tolik práce.Nepořádek všude,oprýskané okna,zdi atd.,v tom je jak se říká,jádro pudla.Lidé od 15 let musí,až na případy nemohoucnosti,prokázané,
pracovat.Žádné sociální dávky ale
práce.Ostatní nesmí doplácet na
někoho,kdo se nesnaží.Ten ať žije v bídě.To je prvořadý úkol
státu a obcí.Bez toho se nic nepohne dopředu ani za dalších
60let.Praštění intelektuálové
a rádoby ochránci lidských práv
nás dovedou k výbuchu nespokojenosti.Jiné východisko
není.Tak se zamysleme.Politické strany nic nevyřeší,protože se vezou na vlnách populismu.Navíc
jsou jedna za osmnáct a druhá bez
dvou za dvacet.Chodit k volbám snad nemá ani cenu.Nazdar
20. 05. 2009 | 00:40

CD napsal(a):

To František:
S tou prací je to pěkné. Dokonce předpokládám, že by se to líbilo i těm, kteří jí nemají a měli by pouze výběr mezi prací a dávkami.

Jenže:
Sice je v ulicích (a nejen v nich) plno práce.
1. Obec na ní může najmout nějakou firmu, ale nemůže jí poručit, aby zaměstnala nezaměstnané.
2. Obec by mohla sama najmout na tu práci nezmaěstnané, ale pak by se o tu věc musel starat nějaký úředník a nebylo by možné najmout nějakou spřátelenou firmu. Vniknul by tak precedens a občané by najednou chtěli nezaměstnané posílat nejen na práce, které žádná firma dnes nedělá, ale i na práce, které jsou obcí outsourcované (čištění komunikací, zahradnické práce, ...), což by mohlo vést ke snížení zisku či dokonce zániku těchto firem.

Jak z toho ven?
21. 05. 2009 | 10:13

Rokurota_Makabe napsal(a):

To alibernet: No, nevím jak vy, ale já považuju za fakt lepší program pravdu a lásku, než než na nenávist. Paní Řápková, a patrně i vy, dáváte zjevně přednost tomu druhému... :(
21. 05. 2009 | 18:42

Pete napsal(a):

Kocáb, Urban & company by si měli jít vyzkoušet na měsíc bydlet mezi cigoše a garantuju, že po této zkušenosti budou kandidovat za Dělnickou stranu... já mezi nima bydlím, jsem diskriminován, prakticky deně jsem diskriminován a nikoho to nezajímá, ani politiky co mají plnou hubu lidských práv a populismu jako Kocáb a mu podobní, nemám nikde zastání, cigoši mají jen práva, můžou prakticky vše a my máme jen povinnosti... Prostě škoda mluvit... Kocábe, začni konečně hájit práva slušných lidí a ne těch parazitů!!! Pořád se mluví o Chomutovu a Čechách, ale na Moravě je to stejné, neli horší... Proč nejsou u nás organizace které by se zastali pozitivně diskriminovaných? Proč se hájí a nadřazují práva asociálních menšin nad práva slušných lidí? Jsem snad něco míň protože pracuji a platím daně a nemám elektřinu na černo atd? Jestli je toto demokracie, tak to raděj zase ty komanče...
22. 05. 2009 | 01:11

František napsal(a):

Pro CD.Tak co,proboha,umíme v této republice vyřešit.Absolutně nic.20 let se babráme s nepoctivými taxikáři,toulavými psi,reklamacemi,dlužníky a neplatiči všeho druhu,zloději,podvodníky,mafií černou,bílou,do banky dáte obnos
a ještě místo zisku ještě proděláte,majitelé domů i obce by vás svlékli z kůže jednou prodávají byty nájemníkům za 30000Kč,nato za 300000Kč a tak bych pokračovat do nekonečna.A ještě se tady nikdo s nikým nedohodne.Každý si mele svou,prezident,vláda parlament,
strany... .A ještě ke všemu abychom chodili furt někoho volit.Nejsem Tady rád.Nazdar.
22. 05. 2009 | 01:17

Pracháč napsal(a):

Pane Urbane, starostka není mimořádně nepopulární, naopak. Je nepopulární pouze u cigošů, fláčkačů a neplatičů. Tedy volební základny ČSSD. A to je pochopitelné. Doufám, že lidé jako paní starostka volby vyhrají.
22. 05. 2009 | 08:02

ali napsal(a):

..rasistický populismus? Jó politika a média jsou holt bestie...dokáží lidem vnutit to, co není. A doplatí na to ti, kteří přišli o práci, platí přitom polatky, jsou slušní. Nějaké procento nepřizpůsobivých lumpů, příživníků společnosti, zlodějů státu(nejen politik jest zloděj, že?), vyvolává dojem, jak je jim ubližováno. Že zdevastují byty, co byty, celé čtvrtě či sídliště, to už se neříká. To vidí bohužel pouze spoluobčané, kteří s tímto póvlem žít musí. Politici toto vůbec neupředňostňují, pouze melou svou předvolební slintačku o diskriminaci, rasizmu a nesnášenlivosti. Dokud politici a hlavně média budou stupidně oblbovat lidi, nic se nestane, naopak, ti slušní na to doplatí a šmejd bude king...
Držím Řápkové palce..
Neříkejte mi, že když vedle vás bude žít cikánská rodina, která chodí do práce, bydlí normálně, bez bordelu, že vám bude vadit..mě ne. Tak v čem je problém? Romové ztopořte se, doba kočovnictví dávno skončila, dneska je normální žít v bytech a mít uklizeno a platit poplatky. Neříkejte, že nemáte z čeho!! To byste mne dojali...
22. 05. 2009 | 08:40

che091067 napsal(a):

Dnes má být ta hvězda on-line na tn.cz.Už se těším jak jí tam ta banda zabedněných pitomců bude vyjadřovat podporu.
22. 05. 2009 | 16:05

karel valásek napsal(a):

Urbane jste uplný neznalec cikánské otázky,na primátorku nám nesahejte myslím že nastala doba konec hájení a konečně nepřízpůsobiví cikáni na to doplatí. Když ne tak se o to postaráme silou a vy raději už nepište,kv
23. 05. 2009 | 10:01

karel valásek napsal(a):

reaguji na toho pitomce co se neumí podepsat drž hubu debile cheo91067. K.V
23. 05. 2009 | 10:06

CD napsal(a):

To ali:
Tak ji palce držte, já však lidem, kteří mne denně okrádají palce nedržím.
A víc mi bude vadit beztrestnost paní, která problém zavinila a zároveň daňové poplatníky připravila o jeden a půl miliardy, a Chomutovské o několik zajímavých městských ploch a zařízení, než případné nepotrestání někoho, kdo se provinil tím, že zrovna neměl peníze a nebyla mu nabídnuta šance si to odpracovat.
23. 05. 2009 | 13:44

Josef napsal(a):

Koukám, milý pane Urbane, hezky jste si naběhl. Myslím tím plivnutím na Řápkovou. Nezlobte se, ale dobře Vám tak, stačilo se jen informovat a ne pouze ventilovat svoje názory... Hezký den.
10. 07. 2009 | 16:11

TUTORIAL TIPS AND TRICKS napsal(a):

Danke f information
07. 08. 2009 | 13:54

sesli sohbet napsal(a):

Thank you for your sharing.!
01. 04. 2010 | 12:04

Jack napsal(a):

Myslím, že tento článek je velmi strohý, je škoda, že se tu před volbama nekonalo víc akcí proti této papalášce. Která furt mluví o slušných,což zní od ní jako nebetyčná drzost. Stačilo by rozebrat skoro každý rozhovor a v každém se najde spousta a spousta lží! Ty se daj velmi snadno prokázat, stačí si je pustit v časovém sledu, jak šli za sebou. Uvědomit si Chomutovské problémy a další (npř.její studování) s vazbou co furt blábolí o romech no..mužete začít hned trochou pravdy http://www.youtube.com/watc...
16. 06. 2010 | 15:42

MAUDESherman napsal(a):

Some time before, I really needed to buy a good car for my business but I did not earn enough cash and could not purchase anything. Thank goodness my sister proposed to try to get the <a href="http://goodfinance-blog.com">loans</a> at creditors. Therefore, I acted that and used to be happy with my collateral loan.
10. 04. 2012 | 01:28

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy