Prodi, Leinen, Hybášková: jak se to rýmuje?

25. 06. 2007 | 07:50
Přečteno 17569 krát
Romano Prodi, italský premiér a bývalý šéf Evropské komise považuje dohodu o nové evropské smlouvě za krok zpět oproti původní euroústavě. Obvinil některé země – včetně ČR – že staví své národní zájmy nad společné evropské cíle.

Jo Leinen, u nás dobře známý socialistický předseda ústavního výboru EP, již před summitem EU lkal nad tím, že je opouštěna koncepce euroústavy, bez niž si nedokáže představit politickou budoucnost EU a tvrdí, že konsolidace (!) EU byla odložena kvůli odporu vůči euroústavě.

Jan Hybášková, europoslankyně, by si zřejmě raději ukousla jazyk, než by někdy přiznala, že na názorech ODS na EU něco je a snažila se proto ve svém posledním blogu ohýbat výsledky summitu k obrazu svému, co to jen šlo. Přesto i ona byla nakonec nucena konstatovat, že „dnešní den není vítězstvím pro ty z nás, kteří chtějí opravdu společnou Evropu.“

Výroky této trojice, která nepochybně patří do společenství „ústavních ajatolláhů“ (tento termín pochází z Nizozemí a jde o přezdívku pro devótní stoupence euroústavy) stojí za zapamatování. Jestliže právě tito lidé kritizují průběh a výsledky jednání, pak to svědčí o tom, že na vrcholné schůzce se opravdu stalo něco významného – a pozitivního. A to je pravda. Jednak byly z věcného obsahu evropských smluv odstraněny – nebo alespoň omezeny – ty nejhorší excesy bývalého návrhu euroústavy.

Hlavní změna je však psychologická. Až doposud postupovala EU summit od summitu stále dál a hlouběji po nalinkované trajektorii „ever closer union“, prohlubovala svou vnitřní integraci a sama sebe přesvědčovala, že jen tak dospěje k lepším a zářným zítřkům. Teď poprvé se ukázalo, že tomu tak být nemusí – že lze zpomalit, přibrzdit, naznačit změnu trajektorie. Na summitu vznikly nové modely chování, jednání, spojenectví a preferencí. Ty už samy od sebe jen tak nezmizí. Rakouská ministryně zahraničí řekla – sice bez nadšení, ale také bez zbytečného hysterického patosu „ústavních ajatolláhů“ - že většího společného jmenovatele nelze dosáhnout a že uplynulé dva roky přinesly určité pozitivní vystřízlivění. Docela realistický popis situace.

Federalisté a euronacionalisté mohou být po tomto summitu právem znepokojeni. Ostatní se mohou dívat do evropské budoucnosti s o něco větší nadějí a věřit, že představa unifikované „pevnosti Evropa“, nepřirozeně zažehlené do jednoho ekonomického, politického a právního rámce bude s postupujícím časem přece jen nahrazena decentralizovaným, pružným a otevřeným smluvním společenstvím evropských států, schopným opravdu obstát v 21. století. Bude to trvat ještě dlouho. Politické klání mezi stoupenci obou modelů evropské integrace (mezivládního a nadnárodního) bude pokračovat. Ale první krůček k obratu od toho druhého k tomu prvnímu byl právě učiněn.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

valdštejn napsal(a):

proč jsme tedy do unie lezli , my z ost bloku ? Měli by se na nás vykašlat .
25. 06. 2007 | 08:04

Václav napsal(a):

Pane Zahradile, když „ústavní ajatolláhové“ vítězili, nebrali si vůči vám servítky. Proč vy jako vítězové jim to nevrátíte? Vítěz musí vždy prolít trochu krve. Kdyby v roce 1989 vítězové "prolili" na poražených krev, nemuseli by jsme dnes trpět komunisty.
25. 06. 2007 | 08:27

Frasar. napsal(a):

Pane Zahradile, kdyby bylo dnes vše podle ODS, tak by tady byl neokomunismus a kariéristé Vašeho rázu by jakožto pacholci bývalých "nomenklaturních kádrů" by jednali podle praktik padesátých let minulého století!Když nic neumíte, tak mlčte!
25. 06. 2007 | 08:54

plp napsal(a):

Tusim ze vim, co je to za Vaclava, jak je na Hrade, Vincku?
25. 06. 2007 | 08:59

Ivan napsal(a):

Pane Zahradile,čí zájmy hájíte ?? Určitě né zájmy České Republiky.Jen své ,svá teplá místa,nic víc.
25. 06. 2007 | 09:17

vaclavhorejsi napsal(a):

Pane Zahradile, bohuzel mate pravdu, my eureofederaliste jsme utrpeli v zasade porazku. Pevne doufam, ze jen docasnou, jinak panbuh s nami...
25. 06. 2007 | 09:20

Ivan Dorica napsal(a):

Jelikož člověk neuznává nelogické Mojžíšovo Desatero ,ale desatero katechismu a pokud vůbec i nějaké přikázání,lidstvo se posiluje v nenávisti,polopravdě,sobeckosti,závisti a jiných cochcárnách,nemůže být v Evropě pokoj,mír a rodinná pohoda.Pokud byste se pokusili změnit lidský charakter,tak se Vám to nepodaří ani klonováním,neboť Zlo či Polopravda bylo již na začátku dějin v Edenu zaseto a vytvářelo si své pozice mezi poznáním dobra,aby vytlačovalo "ČISTOTU PRAVDY"! Tudíž pochopení vlastní nahoty z důvodu nepochopení Čistoty Pravdy-nebo-li Ježíše Krista a jeho oběti se velice cení!
S pozdravem Ivan Dorica
25. 06. 2007 | 09:24

fact napsal(a):

Parta, která div nezemřela na katolických zájmech bratrů Kaczynských a přitom ani po 10 měsících nedokázala dojednat podmínky čerpání 750 mld strukturální pomoci, kterou můžeme získat, to je parta pana Zahradila, parta obhájců "českých" zájmů. Ano toto běžte vysvětlovat obcím, městům, firmám a lidem v nich. Dali jsme všechno úsilí na zablokování posunu integrace dopředu v zájmu Polska a jaksi jsme se vykašlali a nezbyly nám síly na dojednání podmínek čerpání strukturální pomoci pro české občany. Ano, to dává logiku, to je logika pánů Topolánka, Klause, Zahradila, Vondry a celé té modré jízdy.
25. 06. 2007 | 09:26

MQ napsal(a):

Čtěte si pohádku o císařových nových šatech a navštivte očního lékaře. Třeba Vám to pomůže.
25. 06. 2007 | 09:41

Ivan Dorica napsal(a):

Navrhuji aby si všichni poslanci bez rozdílu umývali nohy ,aby se více netázali kdo z nich je největší,jak to činili apoštolé na jisté večeři před ukžižováním Ježíše Krista !Ovšem nedokáží to,neboť nemají srdce , ale šutry! S pozdravem Jesus Life !
zůstává Ivan Dorica
25. 06. 2007 | 09:41

Tupelo napsal(a):

Myslim ze se nic moc nedeje, urcite doslu k posunu v integraci EU i kdyz ne tak velkemu, k jakemu mohlo. Prezident Klaus vyjadril sve znepokojeni ze doslo jen k odstraneni nejkriklavejsich symbolu (vlajka, hymna, ministr zahranici, ustava) ale ze jadro ustavy zustava v platnosti dal.

Vykon Polska & spol. zcela urcite bude impulsem pro skupinu zemi, jez si preji vetsi integraci, aby se na ni dohodla mimo stavajici struktury - tedy vicerychlostni Evropa. Mohlo by byt vytvoreno napr. 5 urovni integrace a at si kazda zeme rozhodne kde chce byt. To by sebralo vitr z plachet polskym kleronacionalistum a ceskych obrozencum.Jen nevim ktery dalsi stat by touzil byt ve skupine s Polskem a CR...
25. 06. 2007 | 09:44

Petr napsal(a):

Komentář úplně mimo kontext:

Jak nazvat chování, kdy účastník diskuze k textu už přichází s prefabrikovaným názorem a cítí potřebu jej sdělit, bez ohledu na téma?

A kdy je to jen nepochopení sdělení?
A jakou roli v tom nepochopení hrají ideologické dioptrie?
25. 06. 2007 | 09:47

Silvie napsal(a):

jako europoslanec byste měl nějak začít řešit problémy, které mají zdejší soudy s dožádáním materiálů ze strany ITALSKÉ justice. Tři roky jsem čekala, než prověří výdělky manžela a to, co konečně zaslali soudu, je tristní. OS je impotentní, ministerstvo spravedlnosti mi doporučuje, ať urguji soud a ministerstvo zahraničních věcí si myje ruce.Jsme snad druhořadými členy unie? Přístup italského soudu mě i dítě finančně velmi vážně poškodil, ale nevím, jakým způsobem se svých práv domoci, selhává-li český stát na celé čáře.
25. 06. 2007 | 09:53

Zdenek napsal(a):

Docela me prekvapilo, ze jste uplne ale uplne mimo.Kdyz se Vam nelibi EU, jeji hodnoty a smer, doporucil bych Vam se ostehovat do US, ciny, indie nebo jine zeme. Prirozeny postup integrace totiz nezastavite... Divim se, ze se unavujete psat nesmysly, jako napr:

"Ostatní se mohou dívat do evropské budoucnosti s o něco větší nadějí a věřit, že představa unifikované pevnosti Evropa, nepřirozeně zažehlené do jednoho ekonomického, politického a právního rámce bude s postupujícím časem přece jen nahrazena decentralizovaným, pružným a otevřeným smluvním společenstvím evropských států, schopným opravdu obstát v 21. století."
25. 06. 2007 | 09:57

Richard napsal(a):

Zdenku co je na tom mimo když zahradil mluví o pružné decentralizované EU ?!?
25. 06. 2007 | 10:25

Richard napsal(a):

Apropos jaké hodnoty má evropa ? Tedy jaké společné hodnoty. Aby jste měl společné hodnoty musíte mít společnou historii, jazyk, kulturu a evropský lid jako démos neexistuje
25. 06. 2007 | 10:27

kraag napsal(a):

richard: pruzna decentralizovana evropa znamena 27 narodnich zajmu. Tedy nikdy zadna domluva v jakekoliv otazce. Vzdy bude neko, komu se vyplati byt proti. Toliko k pruznosti.

Navic EU muze branit zvolenym blaznum delat kraviny - kdyz v rakousku zvolili haidera, tak EU prerusila kontakt. V pristich volbach nevyhrali.
Co kdybychom si zvolili 70% komunisty??? Kdyz budem v EU, tak by to nebyla az takova katastrofa.

Co vojenske hledisko? Soucasna EU nemuze nikdy mit armadu.

Co nejaka mezinarodni autorita?? Trebas irak - nemecko francie proti, spanelsko italie a anglie pro. Tedy nic. V kazdem konfliktu bude nekdo pro a nekdo proti. Takze nic. Nebyt USA tak sme nebyli schopni zasahnout ani v kosovu.
25. 06. 2007 | 11:16

Zind napsal(a):

Jsem rád, že tady nemáme novodobé RVHP. V tom s ODS plně souhlasím.
25. 06. 2007 | 11:35

koukol napsal(a):

Pne zuno - položím vám stejně pitomou otázku, jako jste vy položil panu Zahradilovi - proč vy vlastně ještě bydlíte v ČR, když je u vlády ODS, proč jste se nepřestěhoval třeba do Ruska?
25. 06. 2007 | 12:00

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane zuno,

Váš příspěvek obsahoval nevybíravý urážlivý útok a vulgarismy, což je v rozporu s Kodexem diskutujících na těchto stránkách. Proto jsem jej smazal. Pokud se to bude opakovat, byl bych nucen - ač nerad - znemožnit Vám přístup na tyto stránky.

Hezký den.

Libor Stejskal, editor blogů
25. 06. 2007 | 12:05

klokan napsal(a):

zahradila občas potkávám ve fitku a teprve když jsem ho viděl na vlastní oči, pochopil jsem. prcek.
25. 06. 2007 | 12:07

zelená je tráva napsal(a):

Zahradile, napiš něco česky a pro normální lidi. Pokud jim nemáš co říci (což si také myslím) tak nepruď. Kam patříš? Žiješ vůbec v EU? Chápeš kam spějí naděje evropanů? Pochybuji. Jsi zahleděný do sebe a nemluvíš pravdu. Nebo..., možná to vše kolem sebe nechápeš ostatně jako mnoho povrchních týpků v ODS, kterým se nedostává nadhledu. Představ takovou vizi, která je "pro všechny" a pak můžeme diskutovat... Ty máš pouze snahu bourat a ničit, vše jakoby bez vášně. Dokážeš prožívat politiku jako sex? Jestli ne, tak lituji...
25. 06. 2007 | 13:45

Josef K. napsal(a):

Přiznávám, že pana Zahradila a jeho stranu považuji čím dál více za exponenty putinovského Ruska. V tom smyslu je to opravdu normalizančí partička.
25. 06. 2007 | 13:52

Alois napsal(a):

Pan Zahradil a pan Klaus štěbetají jednu píseň. Jen se bojím, aby to nebyla labutí píseň Evropské unie.
25. 06. 2007 | 13:54

Tomas napsal(a):

Pane Zahradil,hlavne ze u nas nam Vam podobni dokazou tak skvele vladnout, ze je pulka Cech vytunelovana. To radsi uredniky z Bruselu nez ceske zlodeje.
25. 06. 2007 | 13:58

Jana H. napsal(a):

Představa že lidé typu p. Zahradila nás reprezentují v EU je děsná, ale nakonec jsou tam i komunisté, prostě to vypovídá o tom jací my jsme. Ale tohoto pána pověřit jakýmkoliv jednáním a nechat ho mluvit "za nás", jako to udělal Topolánek, to už je moc! Jenom nevím co s tím.
25. 06. 2007 | 13:59

kw napsal(a):

V EU se luxusní komunální byt v Dejvicích za 10% tržní ceny prostě privatizovat nedá, a to Zahradilovi na EU prostě vadí.
25. 06. 2007 | 14:03

Tomas napsal(a):

Ja absolutne nechapu, jak strana ktera ma nejvice eurooptimistu mezi svymi volici, naprosto na sve volice kasle, a nasleduje naprosto extremni nazory par existenci, kteri touzi po unii s Polskem. Kdo o to stoji ale z nas volicu? Muzeme byt vubec radi, ze nas do Unie vzali, protoze vazne pochybuju, ze by to nekdo jeste zopakoval. Co je dobre pro celou Evropu, neni nikdy dobre pro Cechy. Pane Zahradil, jedte na Ukrajinu, ta nikdy do EU nevstoupi, tam budete stastny, ale nesnazte se zablokovat nadeji na sjednocenou Evropu, jenom proto ze chcete byt velke ryby v malem ceskem rybniku, a dal nam vladnout. Po 19 letech je CR stejne na tom spatne, jenom par debilu vytunelovalo co se da. A diky komu?
25. 06. 2007 | 14:14

Terry napsal(a):

a Rath zase:
Topolánek, Čunek, Vesecká - jak se to rýmuje?

A já dodávám:
Zahradil, Rath - jak se to rýmuje?

RÝMUJE. Oba šli do politiky z čirého přesvědčení a touhy nezištně sloužit republice a občanům. :-)))
25. 06. 2007 | 15:47

Zacheus napsal(a):

Díky za informaci, pane inženýre. Na rozdíl od jiných vašich kolegů mám u vás alespoň pocit, že za svoji mzdu europoslance také odvádíte dobrou práci. Mně stejně dost fascinují mnozí europtimisté (kteří často píší i v této rubrice), kteří s takovou dychtivostí nadšeně tleskají demontáži vlastního státu. Možná,že se inspirují jednou statí Vladimíra Iljiče Lenina nazvané "O nezbytnosti Spojených států evropských..."
25. 06. 2007 | 19:02

Tomas napsal(a):

To Zacheus: Hlavne, ze jsme to v tom nasem narodnimstate daleko dopracovali. Doporucuju vycestovat taky jednou z Cech a podivat se do sveta, pak te mozny narodni stat konecne prejde, protoze pochopis, ze je u nas bordel a lidi znacene nevychovany.
25. 06. 2007 | 21:28

MT napsal(a):

to Tomas: Jak můžeš takhle mluvit? Jak můžeš vědět, že je Zacheus zrovna z Čech a ne třeba z Moravy nebo Slezska? Jak můžeš neznat vlastní zem? Jak můžeš plivat do tváře, těm co padli za naši svobodu, za naši suverenitu, za náš stát? Jestli by tu někdo měl vycestovat, tak jsi to ty. Učiň tak prosím a už se nevracej, když tuhle zemi, tenhle národ, tak nenávidíš.
25. 06. 2007 | 23:29

Tomas napsal(a):

To Mt: Tak k tobe jeste 21 stoleti neprislo. Ty jsi dobre mimo.
26. 06. 2007 | 00:38

vodák napsal(a):

pro Tomase, nevím jak jste cestoval,pře dvaceti lety a co jste říkal na to, jak to vypadalo ve světě a u nás. Říká se, kdo nechce vidět toho nepřesvědčím, ale nerozumím tomu jak myslíte to kam jsme to dopracovali. Co jste čekal? Za to, že jsme se učili 40 let přikrádat a dělat co nejméně, za co nejvíce peněz, tento národní stát nemůže. Jsem přesvědčen, že s mančaftem, který byl a je k dizpozici, jsme na tom velice dobře. To přeci jako cestovatel musíte vidět. Jinak Vám nic nebrání žít jinde a být hrdý Evropan. Tenhle národ takovou ztrátu přežije.
26. 06. 2007 | 16:16

Tomas napsal(a):

No to ze to prezije o tom zadna, jde mi o to, ze pokrok sice u nas je, ale stejne tak se rozviji i ostatni svet. To znamena. situace se u nas za 20 let sice vyrazne zlepsila, ale porad nejsme schopni smazat rozdil mezi nami a starou 15 EU zemi. A o to jde, ze jde spolecnost dopredu je vec, nezastavitelna, ale u nas byla sance rust prinejmesim zdojnasobit, ale prave to ze se u nas vic kouka do minulosti nez do budoucnosti nas brzdi. U nas jsou sice lide schopni, ale rozvoj statu zavisi predevsim na elitach, ktere rozhoduji, A ty u nas bohuzel periodicky, alespon z meho pohledu selhavaji. A to nas neskutecne brzdi. Je regulovano temer vse, soudy trvaji 5-12 let, a kuponova privatizace zapricinila pad zpet o 5 let. Pak se nedivte, ze to vidim kriticky. Pokud by se penize investovali do infrastruktury, prestavela nadrazi, zprivatizovali Ceske drahy atd., byli by jsme minimalne na urovni Slovinska.
27. 06. 2007 | 11:55

Ladislav napsal(a):

V podstatě souhlasím se Zahradilem, chci spolupráci evropských států, ale nikoli superstát, v němž by náš stát se stal jakýmsi okresem. Je teď módní u některých intelektuálů, pseudohistoriků ( např. Pithart) , huráevropanů a českých sebemrskačů, denuncovat vlastní stát, jeho historii, a jeho obyvatele, kteří jsou stejně dobří i stejně špatní jako ostatní evropané. To huráevropanství mi naopak připadá hodně podobné socialistickémum internacionalismu. Příslušným oponentům dodávám, že jsem hodně času strávil v cizích zemích, takže mám aspoň trochu představu co se děje za hradbami "českého dolíku".
27. 06. 2007 | 23:25

Tomásek napsal(a):

V podstatě souhlasím se Zahradilem, chci spolupráci evropských států, ale nikoli superstát, v němž by náš stát se stal jakýmsi okresem. Je teď módní u některých intelektuálů, pseudohistoriků ( např. Pithart) , huráevropanů a českých sebemrskačů, denuncovat vlastní stát, jeho historii, a jeho obyvatele, kteří jsou stejně dobří i stejně špatní jako ostatní evropané. To huráevropanství mi naopak připadá hodně podobné socialistickémum internacionalismu. Příslušným oponentům dodávám, že jsem hodně času strávil v cizích zemích, takže mám aspoň trochu představu co se děje za hradbami "českého dolíku".
27. 06. 2007 | 23:28

Tomásek napsal(a):

Já osobně si přeji těsnou spolupráci demokratických evropských států, ale nikoli superstát, v němž by náš stát se stal jakýmsi okresem. Je teď módní u některých intelektuálů, pseudohistoriků ( např. Pithart) , huráevropanů a českých sebemrskačů, denuncovat vlastní stát, jeho historii, a jeho obyvatele, kteří jsou stejně dobří i stejně špatní jako ostatní evropané. To huráevropanství mi naopak připadá hodně podobné socialistickémum internacionalismu. Příslušným oponentům dodávám, že jsem hodně času strávil v cizích zemích, takže mám aspoň trochu představu co se děje za hradbami "českého dolíku".
27. 06. 2007 | 23:31

Mirek napsal(a):

Po precteni vyse uvedenych ohlasu se divim panu Zahradilo ze vubec ma chut zastupovat tyto lidi jako poslanec. Delat politika pro tento povl je opravdu za trest.
28. 06. 2007 | 00:35

Wiki2 napsal(a):

Proč musí stále platit "kdo nejde s námi je automaticky proti nám" ? A tak tvrdě do něj. Na místo toho, abychom se ho snažili pochopit.
Proč nemůžou dva chtít něco velmi podobného a lišit se pouze způsobem či cestou jak se tam dostat ? Mě osobně je cesta pana Zahradila bližší než cesta paní Hybáškové.
28. 06. 2007 | 08:50

Petr napsal(a):

Zahradile, kup si zbraň a zastřel se, tak pomůžeš ČR a EU nejlépe.
Howg
28. 06. 2007 | 14:32

Antiklaus napsal(a):

Pane europoslanče Zahradile, nevím, kolik je vám let, ale za bolševika jste už mohl být i plnoletý. Nepamatuji se na vás ani na nikoho z vašich modrých souputníků,že byste se stejnou vervou, jako se dnes snažíte vymezovat proti EU, bojovali tenkrát proti našemu členství ve strukturách jako Varšavská smlouva a RVHP. Zřejmě vám tyto struktury připadaly daleko více demokratické a perspektivní a užívali jste si v nich spoustu svobody. Pokud jste už měl komunistickou legitimaci, tak možná ano. Nevím, čím si myslíte, že jsme tak vyjimeční, aby si pořád před námi celá Evropa a zejména staré členské země EU sedaly na zadek. Před několika lety jsme podle mě dostali pozvánku do klubu slušných lidí, aniž se nás někdo ptal nebo nám předhazoval naši komunistickou minulost a hlavně naši oficiální štvavou rétoriku z té doby právě proti těmto zemím. Je poněkud trapné "bojovat" a "vymezovat se" a "hájit národní zájmy" (mimochodem dodnes nikdo z vás neřekl, jaké to vlastně jsou zájmy, nejspíš jen vaše), pokud se tohle všechno děje v době, kdy "už se to smí".Kde jste tenkrát byli, vy apoštolové euroskepticismu, když ruský medvěd jenom tahal z Kremlu za provázky? Neřekl bych, že jsem ke svému věku nějak moc naivní, a nechci tvrdit, že na EU se dají najít jenom pozitivní věci. Ale pro mojí generaci, vychovanou na komunistických blábolech a hlavně na výjezdních doložkách, jejíž vydání nebo nevydání mohly zhatit kdejaké baby, sedící v různých uličních výborech, tak pro nás, pane europoslanče, bude ten volný pohyb osob po Evropě prakticky jenom na občanku pořád přitažlivý. Udělejte si někdy chvilku, stačí 5 minut, zalezte si někam do kouta (jako ze bolševika) a dejte si pár facek!!!!
28. 06. 2007 | 16:02

suskintomislav napsal(a):

Pane "europoslanče", proč nám nepřiznáte, že jste donedávna parazitoval v obecním bytě za směšné nájemné a že jste se dokonce podílel na vytunelování bytového fondu Prahy 6 tím, že jste jako vyvolená osoba "zakoupil" obecní byt za necelých 10% tržní ceny? To si opravdu myslíte, že lze spravedlivě mít privilegia před obyčejnými občany? Netvrďťe prosím, že je Vás statisíce. Jako politik nemůžete nevědět, že se vlastně jedná o tunelování bytového fondu, jehož jediným posláním je starat se o bydlení sociálně potřebných občanů. Vy jste typický případ obyčejného zloděje a podvodníka.
28. 06. 2007 | 16:26

jirka napsal(a):

Nevím, koupil-li Zahradil byt čili nic. Vím jen tolik - dokud se k nám staré země točí prdelí, tj.: Neexistuje volný pohyb práce a služeb, volný pohyb zboží je problematický, resp. pracovní síly se pohybují jen směrem k nám - čili dokud nebudeme plnoprávnými členy, je absolutním nesmyslem mluvit o další integraci, to bychom si museli ještě víc zašpičatit hlavu k anální instalaci. Slibované ESF jsou na papíře, skutečnost ukazuje zatím na to, že budeme čistými plátci, zadotujeme francouzské a německé zemědělce - musí chudáci stihnout vyrobit ten cukr, který již po cca 200 letech cukrovarnické tradice nesmíme vyrobit. Tedy za těchto eurooptimálních (ale ne pro nás) okolností bychom museli být ještě o dost blbější, než jsme, abychom na takovou ludrovinu přistoupili. To už bychom vlezli až do tenkého střeva.
28. 06. 2007 | 18:00

josef napsal(a):

Ziju v Italii a ajatollaha Prodiho a jeho evropskou politiku znam. O te italske zde samozrejme psat nebudu. Pan Zahradil se myli: V Bruselu se zrodila Evropa o 2 rychlostech. Prodi to otevrene pri navratu do Rima rekl.Nelibi se mu to, ale je jasne ze na Evropskou Unii existuji zasadne odlisne nazory. A nikdo nema pravo nekomu neco vnucovat. Ani pan Zahradil Italum, kterym od roku 1957 Unie prinesla dobre plody a ktera souhlasila se vstupem vychodnich zemi i kdyz na to jihoitalske oblasti doplatily. A tak se stane, ze za par let se zrodi jadro tech, kteri budou chtit tzv. posilenou spolupraci, tj. budou prohlubovat integraci. Kdo se bude chtit pripojit - bude vitan. Ale tomu, kdo nebude chtit, se nedovoli tem druhym tento proces brzdit. Zustanou pridruzeni, jako v oblasti volneho obchodu. Jednoduche. Jen je treba se rozhodnout a vedet co se chce.
28. 06. 2007 | 22:42

Frant. Lukeš napsal(a):

Již několikrát jsem položil ve svých vystoupeních řečnickou otázku, jaký by asi měla politický, ekonomický a vojenský význam oblast kterou známe jako USA, kdyby ji tvořilo 50 samostatných států spojených jen společným trhem zboží, služeb a pohybu lidí? Pokud si někdo myslí, že v globalizovaném světě gigantů jako jsou USA, Čína, Indie obstojí v blízké budocnosti úspěšně samostatné státy jako je Estonsko, ČR nebo i Francie či Anglie, je neskonale naivní. Myslet si, že s námi bude např. USA, Čína či Indie jednat jako rovným s rovným s rovným je nejen pošetilé, ale nezodpovědné. Je třeba vidět, že např. Čína a Indie mají vynikající a vysoce výkonné vědce a techniky a tím, že představují politicky jednotnou obrovskou masu lidí, dokáží také (a v blízké budoucnosti se to jistě potvrfí) řešit i obrovské vědecké a technické problémy, na které si malé státy troufnout nemohou. Který z evropských států může vybudovat výzkumný ústav pro potřeby armády s více než 5000 pracovníky jako mají USA? Ovšem ten,pro něhož je důležité to, abychom měli levné pivo, bezproblémovou slivovici a snad ještě to, aby si naši občané mohli jezdit do západoevropských států něco přivydělat, stejně není uvedené skutečnosti schopen pochopit. Pokud si takové lidi budeme volit do evropského parlamentu, dopadneme špatně. A pokud států, které budou takto postupovat bude v EU hodně, dopadne špatně celá Evropa.
28. 06. 2007 | 23:38

whocares napsal(a):

Soudě podle komentářů jsme zřejmě národ zdegenerovaných hlupáků a otrockých duší, které se třesou na drobky od panských stolů. Proto nepochopí Poláky, kteří za své lidi tvrdě vyjednávají, tak jak to dělají i staré země EU. Všichni si hájí národní zájmy a vzdobyté výjimky tvrdě hají. Nikdo nám nic nedaruje, ale je třeba využívat vše, co nám to přináší dobrého - volný obchod, snažit se o rušení nesmzslných kvot a trvat na volném pohybu osob. Eu na nás zatím tvrdě vyžaduje dodržování restrikcí, k uvolnění obchodu a pohybu se ale nemá. Dvourzchlostní Evropa tak vlastně existuje už teď. A když se Zahradil a ostaní z ODS snaží aspoň něco pro nás prosadit, začnou jim blbci nadávat....
29. 06. 2007 | 00:01

Hate U napsal(a):

Zahradil - s Cunkem nejvetsi SSesak ceske politky. Vase nazory by meli byt postavene mimo zakon. Konzervativec rovna se xenefob a diktator.
29. 06. 2007 | 00:45

Pe napsal(a):

to Alois:
Velmi si přeji, abys měl pravdu
kámo!
29. 06. 2007 | 10:36

Ivan B. napsal(a):

Pane Zahradile, zase keci,keci - pláci,plác.
29. 06. 2007 | 11:08

aleš007 napsal(a):

na českých médiích.cz vyšla pěkná tabulka pana Haase, kde porovnává stav,jak vypadala Eústava a jak bude vypadat Smlouva. Rozdíly skutečně minimální...
Spojeným státům nemůže konkurovat rozmazlená socialistická Evropa, kde ani uvnitř není volný pohyb pracovních sil.
29. 06. 2007 | 15:55

Jindřich napsal(a):

Od té doby, co jsem začal vnímat psané slovo, si vzpomínám, jak Rudé právo soustavně informovalo o tom, jak se zase v tom EHS na něčem neshodli a že celá ta jejich integrace je na nic, protože ja zaměřena proti zájmům pracujícícho lidu a proti mírovým snahám Sovětského svazu. Kromě prý byla celá ta EHS jen prodlouženou rukou amerického imperialismu, zaťatou pěstí chtějící rozdrtit mírumilovné národy tábora socialismu. Intergrase ale zaplaťpámbu pokračovala i přes předpovědi komentátorů Ruďáska.
Nyní proti eurosvazákům a ústavním ajatolláhům (oba Zahradilovy termíny mají skutečně rudoprávní šmrnc) vstali noví bojovníci, kteří se rozpomněli na národovecké fangličky.

Přirovnání ke Spojeným státům je docela trefné. Proti federalistům ostře vystupili konfederalisté, jejichž hlavním cílem bylo zachování otrokářských výsad na zaostalém jihu.

Klaus je Bůh a Zahradil je jeho prorok.
29. 06. 2007 | 16:49

gambacz napsal(a):

Děsím se toho, kolik mých spoluobčanů sice dokáže vyblít do klávesnice litry osobních animozit, aniž by se obtěžovali vážněji zamyslet nad tím, co pro ně samé a pro jejich spoluobčany vlastně evropská integrace přináší. Či lépe: co je vlastně podstatou evropské politiky, případně co se skutečně na podobných summitech řeší. To se chcete prohlašovat za demokraty (a ty jediné správné demokraty), když každého, kdo má stran EU rezervovaný postoj (např. v otázce zahraniční a bezpečnostní politiky, zemědělské politiky, výhledově třeba imigrační politiky), označíte za - volně cituji - esesáky, rudoprávní bolševiky, tuneláře, burany, dosebezahleděnce, klausovce (=zmrdy), tmáře, nebo prostě jen blbce? Kdo tady potom odmítá diskusi? Nebo chcete tvrdit, že sjednocená EU je jaksi dějinně nutná? Z vaší samozvanosti je mi leckdy nevolno...
29. 06. 2007 | 17:58

Hip-Hop napsal(a):

To Jindřich:proboha jak to,_ že nám zas unikly informace z přísně tajného spisku?táže se Ivánek druhý-první byl IVAN.
29. 06. 2007 | 18:28

Tomáš Staudacher napsal(a):

Vážený pane Zahradile,

je zarážející, jaký slovní smog může padat z "europoslance". Přečetl jste si po sobě svůj článek? Pokud ano, a máte pocit, že něco objevného, nebo alespoň z jiného úhlu viděného přináší, je všechno v pořádku. Prostě jste dostal duševní průjem a měl nutkání něco někomu sdělit. Pokud v tom byl záměr - tedy sděloval jste, bez ohledu na to, zda jsteměl co,je to ne průjem, ale při zachování prvních tří písmen se konec toho slova mění na ser.Je mi upřímně líto, že reprezentace ČR (a tudíž i ČR jako taková) musí v otázce EU počítat i s Vámi
29. 06. 2007 | 18:51

aal napsal(a):

Pan Zahradil je se patří zakomlexovaný člověk malé postavy. Známe je z vojenského prostředí všech zemí světa. Co jej vede k tomu, aby byl jako kůl v plotě europoslancem za zemi, kde 77% občanů bylo pro vstup do EU i když pan čestný předseda a náš neostudnější prezident v naší historii a s ním asi i p.Zahradil stoupali na Blaník??? Je to jen zviditelnění se a nebo pracují oba metodou Goeblsovou, aby nás přesvědčili, že jsme hlasovali proti jejich vůli!!! Pane Zahradile, ani EP s Vámi nikdo nemluví, tak nemluvte ani Vy k občanům České republiky o prospěšnosti Vašich názorů vedoucích k úpadku naší země a nebo rovnou řekněte, že jste byl v KSČ jen proto, abyste ji z vnitřku rozložil! Nepovedlo se asi a s EU se Vám to také nepovede, protože pro ne politiky, ale státníky jste jen mrňavý šašek, který si nevidí na špičku svého velkého rypáku!!!
29. 06. 2007 | 21:04

Richard Kováč napsal(a):

Pane Zahradile a v čem Vy jako euroskeptik jse dál. Ze summitu jste se vrátil z vítezným úsměvem jenomže vyhráli eurooptimisté tedy eurofederalisté. Ty kosmetické úpravy Vás uspokojili ? Už jsem Vám několikrát i napsal, ale Vy zřejmně nemáte potřebu komunikovat se svými voliči, vždyť volby teď nejsou tak proč, že
29. 06. 2007 | 22:13

kmet napsal(a):

Pan Zahradil se svými názory z konce 19. století jako vždy blábolí. Horší, že celému Česku dělá ve Štrasburku ostudu. Má v Evropském parlamentu již punc blbečka, kterého netřeba poslouchat,
30. 06. 2007 | 09:39

Zacheus napsal(a):

To kmet. A Vy jste zase prototyp evropského demokrata,který respektuje osobnost a názory druhého, i když s ním nesouhlasí...
30. 06. 2007 | 16:01

papo napsal(a):

Bohužel pan Zahradil, jako jeden ze "zakoupených" europoslanců musí co nejdéle vránit sjednocení Evropy. Jinak by sponzoři od Strýčka Sama přestali platit jemu i jeho rodné ODS.
V této souvislosti je půvabné, jak přívrženci ODS na jednu stranu lezou do zadku a obdivují USA, a na stranu druhou odmítají byť i vzdáleně podobné uspořádání Evropy.
Politici jako Zahradil, Klaus nebo Topolánek jsou obyčejní zrádci a kolaboranti, jako byli Jakeš, Biľak nebo Štrougal, jenom zrazují svou zemi ve prospěch USA a ne SSSR jako ti prvně jmenovaní.
30. 06. 2007 | 16:12

kvetnic napsal(a):

Nesjednocená Evropa na tom bude hůř a hůř, jenže sjednocovat národní státy k federaci je utopie. Polákům se může smát kdo chce, instinkt mají dobrý, historickou zkušenost živou. Maximum možného je snad konfederace se zákazem majority. To je holt determinanta Evropy .
30. 06. 2007 | 16:32

nostradamus napsal(a):

Ach jo - snad lze jen říct: hloupost a Zahradil - jak se to rýmuje.

Prostě jen další malý český ódéesáček s bolševickou mentalitou, který si léčí své komplexy.
01. 07. 2007 | 09:12

Jirka napsal(a):

Všichni tři z nadpisu mají svůj mozek.
A co zahradil? Má mozek, nebo jen modrou sedlinu?
01. 07. 2007 | 10:21

MM napsal(a):

Pane Zahradile, vy hloupost přímo vyzařujete. Kdyby se dala převést na elektický proud, nahradil byste tři Temelíny a měli bychom po energetickém problému. Na to by se měli čeští vědci soustředit: jak měnit Zahradilovu hloupost na využitelnou energii!
01. 07. 2007 | 14:03

Martin Reiser napsal(a):

Proč tolik invektiv na autora (nic jiného neumíte?), trochu věcněji, pánové Bolševici. Argumentujme konkrétními věcmi a ne blbostmi typu 77% je pro EU (ale jakou EU - třeba takovou jako nám nadiktují Němci ?)
O dalším slovním blití už ani neumím.
01. 07. 2007 | 15:55

Pepa Novák napsal(a):

Pane Zahradile po přečtení vašeho spisku, který by se mohl také nazvat duševním průjmem je mi z vás skutečně smutno. Jak mohou takoví lidé, s takovým zmatkem a nebo záměrem škodit, být a parazitovat v takových institucích kam jste se jistě podvodem (což je metoda práce vaší strany)dostal. Uvědomte si, že boží mlýny melou pomalu, ale konečným vysledkem bude spravedlnost. Spravedlnost bude v tom, že vy a všichni vaši stoupenci a přisluhovači zmizí ze světa, protože to co předvádějí vaši soukmenovci ve "vládě" nemůže v žádné případě projít bez odpovídající odměny. Pravděpodobně brzy dojde na starou českou taškařici - defenestraci.Přeji vám osobně a všem vašim spolustraníkům to nejhorší, protože nám slušným lidem děláte jenom ostudu ve světě a škodite nám každým vašim činem.
01. 07. 2007 | 22:51

kolja napsal(a):

jednoho dne jste se rozhodl, že Evropa bude špatná, a taková od té doby je, ať dělá, co dělá, má to marné - to mě vždycky strašilo na takovýchhle ideolozích, že i kdyby se svět měnil jak chtěl, idea zůstává - udělal jste si firmu ze zvracení na Unii, teď jíte její pamlsky a stejně zvracíte dál, nebo se aspoň musíte tvářit, že je vám děsně nevolno - ale já myslím, že je vám (i nám) docela dobře
02. 07. 2007 | 01:21

Pavel Krajtl napsal(a):

Vždycky, když s někým debatuju na téma EU, pokládám otázku "co potřebuje pekař v Německu jiného a jinak než ten v česku, co elektrikář v itálii?, řidič, lékař, kdekoli v Evropě? Co je na nás tak specofického, že to vyžaduje speciální národní přístup?" Odpověď mi dal pan Zahradil v tomhle článku. -To co máme markantně odlišné jsou naše politické 'elity'. Natolik jiné a specifické, až se tají dech. Silná a jednotná Evropa, jaký to postrach USA! Průhledné veřejné zakázky, jaký to postrach našich politických 'elit'! Jaká to symbióza, zájmů! Vlezdořitisti USA (raketové Polsko a radarové Česko) jako přední potížisti EU. Koneckonců se není čemu divit. I k moci se ti polští a čeští vládci dostali podobným předvolebním 'trikem'. Holt 'elita' která ctí tzv. 'západní hodnoty'. Pro mě osobně ale s mafiánskými metodami.
02. 07. 2007 | 15:40

Franz napsal(a):

Jsme prece v globalnim svete
obrovskych rozmeru,kde postupne zanikaji prezile male narodni staty typu Ceske republiky A jsou nahrazovany obrovskymi ekonomicko-politickymi celky.Jaky smysl by melo udrzovat samostatnost
celku o velikosti mensim nez mnoho desitek mest dnesniho sveta.Lepsi je Evropska federace,ktera se prece jen tak neztrati.
02. 07. 2007 | 17:05

Petr Brabec napsal(a):

Vyjímečně s někým musím plně souhlasit! Skvěle vystihnuté!
02. 07. 2007 | 18:57

hieroglyf napsal(a):

Čím později se bude Evropa federalizovat, tím déle bude trvat její přibližování k úrovni americké ekonomiky a tím dříve nás převálcuje ekonomika Asie
03. 07. 2007 | 05:55

hawk. napsal(a):

Nesouhlasím s Evropskou ústavou a omezením zahraničně-politických aktivit svébytných států v Evropě, téměř všechny mají ohromnou historii a z ní pramení docela oprávněná národní pýcha, nikoliv nacionalismus. Nicméně spojení v EU užitečné je, spolupráce na bázi ekonomiky a politiky je dobrá, jen to neinstitucioalizovat. Jen nevymýšlet, jak se jednotně budou jmenovat okurky nebo párky, to je pak o vymýšlení míst v Europarlamentu, Evropské komisi a dalších...tzv. trafik. Na druhou stranu si neumím představit, že bychom jako stát zůstali sami, to je pak o tom, že bychom museli vést územní válku, abychom se rozšířili a získali více lidí a vlivu. Docela pitomost, že?
03. 07. 2007 | 13:50

jda379 napsal(a):

"Jednak byly z věcného obsahu evropských smluv odstraněny – nebo alespoň omezeny – ty nejhorší excesy bývalého návrhu euroústavy." Je zajímavé, že článek ony "excesy" neuvádí. Stylisticky velmi povedené, nicméně jakákoli věcná poznámka či kritika zcela chybí. P. Telička ve svém blogu bod po bodu analyzoval hlavní prvky modifikované Euroústavy, aby podpořil své názory. Pokud chce být p. Zahradil brán vážně, měl by udělat něco podobného. Jinak to vypadá, že se pouze pokouší prodat eurooptimistického zajíce v euroskeptickém pytli. Moudře si uvědomuje, že volič je v současné době naladěn protievropsky a tak se tomu snaží také přizpůsobit svou rétoriku. To bude patrně ona psychologická změna. P. Zahradil je možná takový zakuklený eurohujer, který prozřel a pochopil co na voliče platí. Válka je mír. Mír je válka. Euroústava je mrtva. Ať žije Smlouva o fungování Unie!!!
03. 07. 2007 | 22:03

vzaz napsal(a):

Dobrý den pane Zahradile. Jsem velmi rád, že máme v EP takové zástupce jako jste Vy, považuji to za záruku toho, že alespoň někdo bude hájit zájmy ČR, neboť od lidí jako je paní Hybášková, to nelze čekat. Četl jsem ten její blog a musím říci, že mi jen potvrdil moje nevalné mínění o názorech paní Hybáškové.
04. 07. 2007 | 13:30

Garig napsal(a):

Velice oceňuji příspěvek do diskuze autora jda379.Článek pana Zahradila se pohybuje v rovině emocionálních a mediálních blábolů. Samé "lkání" "devótní" "zažehlování" " změna trajektorie" " krůček k obratu" " pozitivní vystřízlivění" a podobné pindy bez obsahu. Článek vypovídá hodně o svém autorovi - že je pitomec, ale vůbec nic o evropském summitu. Jediný trochu konkrétní výsledek, který Česká republika prosadila, je odstranění symbolů EU z textu ústavy. Vlajky EU, která stejně všude vlaje, kromě sídla našeho prezidenta a hymny Ódy na radost, která se také všude hraje a vadí snad jen panu Zahradilovi. Celé to vypovídá o tom, že skutečná finanční, energetická, rozpočtová, braně bezpečnostní a vůbec ekonomická a mocenská politika Evropské unie české reprezentaci uniká. Dostali hračku synbolů, o kterou tolik stáli, aby se mohli doma vychloubat jací jsou to kabrňáci a mohli sepisovat podobné nic neříkající básničky, jako pan Zahradil. Bohužel svět se básničkami a mediálními tlachy neřídí a o to hůře pro Českou republiku.
05. 07. 2007 | 18:20

sab. napsal(a):

MIMO TÉMA OTÁZKA:
Je eticky neakceptovatelné, aby peníze daňových poplatníků EU byly používány na podporu obchodu, který způsobuje tak veliké utrpení. Pane poslanče, proč jste nepodpořil deklaraci žádající ukončení systému proplácení vývozních subvencí za živý dobytek vyvážený z EU do třetích zemí?
Viz
http://animalrights.webz.cz...
08. 07. 2007 | 21:59

Karel Svoboda napsal(a):

Pan Zahradil dokáže pojmenovat věci pravými jmény, nedá se s ním než souhlasit. Bůh nás chraň před eurosexuály typu paní Hybáškové a pánů Leinena a Prodiho. Mnohonárodnostní superstáty typu SSSR, Jugoslávie nebo EU nemůžou NIKDY dlouhodobě fungovat, už by si to měli tito euronadšenci konečně uvědomit.
11. 07. 2007 | 12:33

pje napsal(a):

Děkuji jda379 ze velmi trefnou poznámku. Hlupákům netřeba argumentů, ale blogy nečtou jen hlupáci, ale také zaměstnavatelé pana Zahradila. Ten prozatím kromě nepříliš konkrétní kritiky "euroústavy" nepřišel s vlastními návrhy, co a jak zlepšit. Jeho aktivita je v tomto vskutku obdivuhodná - je nulová. S heslem "sloužím sobě" se to v českých službách dá stále ještě dotáhnout daleko...
11. 07. 2007 | 18:02

pje napsal(a):

Karle Svobodo (falešný jak sedma), vy znáte osobnosti, názory a činy těch, jež nazýváte po své libosti "eurosexuály"? Váš příspěvek hovoří totiž zřetelně o opaku!
11. 07. 2007 | 18:05

Pola napsal(a):

S tím nadpisem seš vopravdu originální, populisto. Seš u koryta venku a tak aspoň píšeš a o volovinách.
12. 07. 2007 | 14:57

Zbyněk napsal(a):

Vážený pane Zahradile !
Buďte tak laskav a jako člen evropského parlamentu dělejte PROBOHA něco s tou megalomanií EU.
Všichni do toho "kecají", ale nikdo skutečně neví o co jde.
Absolvoval jsem dvoudenní seminář k zákonu o chemických látkách zv. REACH (přijatý EU) a musím říct, že jsem z toho zděšený. Na mysli mi vytanulo všemi zatracované RVHP, které v podstatě ze stejného principu usilovalo o to, že všechno musí být NĚJAK znormalizováno a řízeno z centra (proto se u nás vedle naší hymny hrála hymna sovětská!!!).
Proboha ZABRAŇTE tomu nebo nás všichni "převálcují" a budou vládnout politici z Bruselu !
Pro zmíněné REACH prý bude zřízen Institut s počtem asi 600 lidí v Helsinkách (nepochybně se slušným platem),kteří budou registrovat chemické látky (jako např. kyselina sírová) a každý výrobce (podle českých vykladačů) kyseliny sírové bude muset zaplatit "desátky". aby se tato Instituce "šlušně" uživila. To, že nebude vytvářet žádné hodnoty ???? ... to přece nikoho z politiků a úředníků netrápí !!!! Likviduje to jen živnostníky .... ale jedinou cestou by asi bylo, kdyby všichni živnostníci řekli KONEC !!! Všichni by byli nezaměstnaní, nic by se nevyrábělo ajen politici a úředníci by bezstarostně žili do doby než by došly zásoby !!! Hrůzná představa .... PROBOHA !!! .... zamyslete se trochu nad tím !!!
12. 07. 2007 | 16:57

Roman napsal(a):

Jste trnem v řiti Evropy - ale není to poklona.
13. 07. 2007 | 07:33

Miloš Hunka napsal(a):

Pane Zahradile, dovolte abych Vám vyjádřil obdiv, podle mne jste jeden z perspektivních lidí ODS, kterou pravidelně volím ale bohužel musím konstatovat, že současný stav kolem ODS mne pranic netěší a věřím, že dojde k polepšení... K témtatu bych rád podotkl pouze následjící. Mám z těch všech jednání v rámci EU bohužel dojem, že ústava v podobě, ve které byla v loni předložena je dokument příliš svazující prakticky vše. Osobně bych dal přednost dokumentu, který by byl jednodušší, rámcovější a nedával příliš pravomocí úředníkům v Bruselu stran vnitrozemských a vnitrounijních vztahů. Některé " zápletky " mi příliš připomínají paternalistický způsob vládnutí za tzv. socialismu ( mám na mysli akce špekáčky, DPH, Slivovice a podobně ). Považuji samozřejmě za správné, aby vůči třetím zemím vystupovala EU jako celek a do jisté míry si hodně slibuji od našeho členství i nápravu stavu týkajícího se naší národní povahy a "národních zvyků" - mám na mysli nekorektnost v jednání, nesolidnost a další podobné národní nešvary a jelikož se pohybuji léta v oblasti zahraničního obchodu vím o čem mluvím. Plně s Vámi názorově souhlasím což do jisté míry odpovídá i tomu, co již nějakou dobu tvrdí Václav Klaus a je za to samozřejmě atakován. Přeji Vám ve Vašem snažení mnoho úspěchů a věřím, že svou věc dotáhnete k úspěšnému konci.
17. 07. 2007 | 10:46

Alex Fetcher napsal(a):

Great site!<br>a62047a4ee37871a16d83cd0a941870a
31. 10. 2007 | 15:56

damian napsal(a):

<a href="http://www.daikenfudousan.com/">不動産投資</a> <a href="http://www.dalkenfudousan.com/">システム開発</a> <a href="http://www.dalkenfudousan.com/">SEO対策</a> <a href="http://www.fudousanget.com/...">札幌 不動産</a> <a href="http://www.fudousanget.com/...">仙台 不動産</a> <a href="http://www.fudousanget.com/...">大阪 不動産</a> <a href="http://www.fudousanget.com/...">横浜 不動産</a> <a href="http://www.fudousanget.com/...">名古屋 不動産</a> <a href="http://www.fudousanget.com/...">福岡 不動産</a> <a href="http://www.fudousanget.com/...">京都 不動産</a> <a href="http://www.fudousanget.com/...">埼玉 不動産</a> <a href="http://www.fudousanget.com/...">千葉 不動産</a> <a href="http://www.fudousanget.com/...">静岡 不動産</a> <a href="http://www.fudousanget.com/...">神戸 不動産</a> <a href="http://www.fudousanget.com/...">浜松 不動産</a> <a href="http://www.fudousanget.com/...">堺市 不動産</a> <a href="http://www.fudousanget.com/...">川崎市 不動産</a> <a href="http://www.fudousanget.com/...">相模原市 不動産</a> <a href="http://www.fudousanget.com/...">姫路 不動産</a> <a href="http://www.fudousanget.com/...">岡山 不動産</a> <a href="http://www.fudousanget.com/...">明石 不動産</a> <a href="http://www.fudousanget.com/...">鹿児島 不動産</a> <a href="http://www.fudousanget.com/...">北九州市 不動産</a> <a href="http://www.fudousanget.com/...">熊本 不動産</a> <a href="http://www.daikenfudousan.com/">収益物件</a> <a href="http://www.dalkenfudousan.com/">webシステム開発</a> <a href="http://www.constitution-no1...">不動産</a> <a href="http://www.estate-no1.com/">賃貸</a>  <a href="http://www.plan-no1.com/">収益物件</a> <a href="http://www.travel-no1.com/">新築</a> <a href="http://www.work-no1.com/">住宅</a> <a href="http://www.introduction-no1...">アパート</a> <a href="http://www.guidance-no1.com/">マンション</a> <a href="http://www.nature-no1.com/">土地</a> <a href="http://www.ict-no1.com/">不動産投資</a> <a href="http://www.from1st.co.jp/">インテリアコーディネータ</a> <a href="http://www.from1st.co.jp/">リフォーム 東京</a> <a href="http://www.from1st.co.jp/">リフォーム 大阪</a> <a href="http://www.shegotec.com/">土壌汚染</a> <a href="http://www.shegotec.com/">土壌浄化</a> <a href="http://www.observation-no1....">投資</a> <a href="http://www.daikenfudousan.c...">不動産 査定</a> <a href="http://www.fudousanget.com/...">不動産 買取</a> <a href="http://www.daikenfudousan.c...">不動産 売買</a> <a href="http://www.daikenfudousan.c...">不動産 鑑定</a> <a href="http://www.fudousanget.com/...">不動産 売却</a> <a href="http://www.daikenfudousan.c...">広島 賃貸</a> <a href="http://www.daikenfudousan.c...">広島 不動産</a>
08. 07. 2008 | 09:11

kaka napsal(a):

15. 04. 2009 | 07:48

Free Ringback Tones napsal(a):

thanks you very much for your information
13. 03. 2010 | 02:43

watchesaler.com napsal(a):

watchesaler.com are watches'direct manufacturer,only providing best quality watches and satisfactory service.brands such as Bedat Watches which are our hottest watches.http://www.watchesaler.com/
http://www.watchesaler.com/
http://www.watchesaler.com/...
http://www.watchesaler.com/...
http://www.watchesaler.com/...
http://www.watchesaler.com/...
http://www.watchesaler.com/...
15. 06. 2010 | 10:06

Danielrila napsal(a):

Hello. And Bye.

http://somepaydaylounz.com - mr fitz
27. 02. 2014 | 12:13

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy