K teroristickým útokům v moskevském metru

31. 03. 2010 | 14:37
Přečteno 4697 krát
Vyjadřujeme zděšení a lítost nad tragedií, která se odehrála předevčírem v ranních hodinách v moskevském metru.

Vyjadřujeme též hlubokou a upřímnou soustrast příbuzným obětí této tragédie i všem dalším lidem, kterých se tato událost velice dotkla.

Zásadně odsuzujeme barbarské činy, kterými jsou sebevražedné útoky, ať už je páchá kdokoli.
Jsme zarmouceni a znepokojeni stavem věcí, jejichž důsledkem je páchání takovýchto hříchů proti životu a lidskosti.

Zároveň důrazně varujeme před uplatňováním principu kolektivní viny, který již tolikrát v historii znamenal další roztáčení spirály zla a násilí a voláme po takových opatřeních, které jsou podloženy smyslem pro spravedlnost, zdravým rozumem a lidským citem.

Znovu připomínáme, že mír pro Kavkaz je mír pro Evropu a že je nutno pokoušet se hledat a prosazovat takové způsoby řešení konfliktů, které předcházejí dalšímu zmaru lidských životů.

Jana Hradilková, Štěpán Černoušek, Jana Ilovičná, Tomáš Šmíd
www.cecna.cz

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

vize napsal(a):

myslím, že všechno bude v rámci práva................. prý teroristy seškrabou je ze dna kanálů
31. 03. 2010 | 14:50

Al Jouda napsal(a):

Nejlepší prevencí před zmarem dalších životů je nemilosrdně vyhubit všechny teroristy. Amíci už na to také přišli, že to je lepší než je zavírat na Quantanámu. Tady je třeba dát Putinovi za pravdu a držet mu palkce, protože bojuje i za nás a naše děti !
31. 03. 2010 | 14:56

Vilém napsal(a):

Nemohu sdílet zaslepené a fanatické odsuzování útoků na osoby spoluodpovědné za masakry na Kavkaze. A občané Ruské federace jako celek jsou vzhledem k demokratickým poměrům odpovědní za svou vládu, i po spáchání četných zločinů na Kavkaze zvolili tytéž politiky, proto je nelze považovat za nevinné, nezúčastněné a nic netušící, třebaže v důsledku morální zvrácenosti si odmítají svoji odpovědnost připustit.
Netvrdím ovšem, že výbuchy v metru jsou něco chvályhodného, možná by bylo na místě upravit postup při teroristických útocích mezinárodními dohodami, nějakou obdobou ženevských konvencí, aby bylo jasné, které teroristické činy jsou ještě přípustnou odvetou za teror státní moci a které nikoli.
31. 03. 2010 | 15:06

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden násilnický text, u kterého jsem měl podezření z porušení paragrafu 198 trestního zákona (Hanobení národa, etnické skupiny, rasy a přesvědčení) či paragrafu 198a trestního zákona (Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod).

Takové texty jsou v rozporu se zdejšími pravidly, která jsou shrnuta v Kodexu diskutující: http://blog.aktualne.centru...

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco
správce blogů
31. 03. 2010 | 15:07

Targus napsal(a):

To Vilém:

Viléme milený, znáte skutečnost, že jste odpovědný za vyvražďování civilistů v Afghánistánu a v Iráku, za etnické čištění Kosova v roce 2004 a za jiné skutečnosti o nichž možná ani nevíte?
Uvědomujete si, že za nečinnost, ba přímo vědomou kolaboraci se zločinným režimem podporujícím tyto zločiny si český národ zasluhuje, aby Praha byla srovnána se zemí?
31. 03. 2010 | 15:18

Targus napsal(a):

To zdenekmihalco:

Jak to, že jste nevymazal příspěvek uvedený pod nickem Vilém? Vždyť ta osoba schvaluje teroristické činy!!!
31. 03. 2010 | 15:20

Vilém napsal(a):

Targus
To je právě omyl, srovnání Prahy se zemí by byla zcela neodpovídající odveta, zato spoluodpovědnost českých občanů je nesporná a nepříčetný pocit nevinnosti lidských pologramotů ma tom nic nemění. Pokud někdo opakovaně volí vládu, která se účastní válečného konfliktu, v jehož rámci jsou páchány činy zcela srovnatelné s tím výbuchem v metru, nemůže se dožadovat role nevinné oběti, která má právo na svůj klid. To by totiž nesměl volit vládu, která ho upírá civilistům jinde.
31. 03. 2010 | 15:24

Targus napsal(a):

To Vilém:

Vy jste se některých ze vzpomínaných akcí zůčastnil, že si osobujete právo býti arbitrem v tom, jaká má být odveta za ten který krvavý čin?
V tom případě Vás lituji, musíte mít značně ošklivé sny...
31. 03. 2010 | 15:30

Vilém napsal(a):

Targus
Přiznám se, že tato situace mi zdaleka není jasná, protože vlekoucí se konflikty s oboustranným vybočením z mezí omluvitelných postupů je velmi obtížné zhodnotit. Vy to máte ovšem snadné - prostě se ztotožníte s jednou stranou a zaslepeně křičíte. To je naopak z mého hlediska nejhorší možný přístup, i když se Vám možná spí dobře.
31. 03. 2010 | 15:36

Al Jouda napsal(a):

To Vilém : Byl podle Vás útok vojenských sil Varšavské smlouvy na bývalou ČSSR státním teroristickým činem ? Pak budeme diskutovat dál.
31. 03. 2010 | 15:41

Vilém napsal(a):

Al Jouda
O tom není pochyb, bohužel vláda ČSSR svého práva na obranu nevyužila, což mělo za následek možná horší škody než předvídatelná porážka v boji proti takové převaze.
31. 03. 2010 | 15:44

voroshilov napsal(a):

"Zaroven durazne varujeme(to ma bejt vyhruzka?)pred uplatnovanim principu kolektivni viny(a obyvatele Bagdadu to vedi?)...a volame po takovych opatrenich,ktere jsou podlozene smyslem pro spravedlnost,zdravym rozumem a lidskym citem"-KDYBY PANI HRADLIKOVA NEBO JEJI PRIBUZNE JELI V TOM METRU PONEKUD BYCH ZMENILA NAZOR NA SPRAVEDLNOST A POZNALA BY MNOHEM HLUBSI CIT-NENAVIST!
Uz se tesim jak jsem priklusa Elena s Janem Vaculikem aby tancili na hrobech a chvalili cecenske"hrdiny"-oni vsak radi posilaji kazdeho kdo s nima nesouhlasi do 16.stoleti,pripadne by tam radi i upalovali na hranici!
31. 03. 2010 | 15:58

Kanalnik napsal(a):

Vilem: jak jsou odpovedni za statni terorismus Ruska lide, kteri nevolili vladni strany, ale treba strany, ktere se nedostaly do parlamentu (dumy)?

Podle mne je problem v tom, ze kdyz se realizuje jakakoli odplata, vzdycky na to doplati z casti nevinni lide (napr. v Cecensku i v Moskevskem metru). Tedy ten princip kolektivni viny je na obou stranach a mate ho i vy ve svem prvnim vstupu:

"A občané Ruské federace jako celek jsou vzhledem k demokratickým poměrům odpovědní za svou vládu, i po spáchání četných zločinů na Kavkaze zvolili tytéž politiky...."
31. 03. 2010 | 16:02

Al Jouda napsal(a):

To Vilém : Kdyby vláda ČSSR využila v roce 1968 svého práva na obranu země, tak jsme dopadli jako Čečna. Stejně ale nevěřím, že se pak našli Češi, kteří by jeli do moskevského metra se odpálit.
31. 03. 2010 | 16:12

veverka napsal(a):

Pomatená Hradílková zapomněla jít protestovat před americkou ambasádu kvůli uplatňování principu kolektivní viny americkými mírově-osvoboditelskými vojsky v Srbsku,Iráku a Afghánistánu.
31. 03. 2010 | 16:12

voroshilov napsal(a):

Kanalnik:
Ano,kazdy Rus ktery volil za presidenta Medvedeva nebo volil stranu Jedine Rusko je zodpovedny za utoky v metru,-dekujeme,ze jste to nam vysvetlil!
31. 03. 2010 | 16:14

Zahara napsal(a):

To p.Hradilková: Nelze než souhlasit.Máte pocit,že Rusko má záminku k vojenskému zásahu?
31. 03. 2010 | 16:17

Vilém napsal(a):

Kanalnik
Úmyslně jsem mluvil o celku, protože válečný konflikt neumožňuje plnou individualizaci odpovědnosti. To nepovažuji za preferování principu kolektivní viny, jde o to, že bohužel bez dopadů na nezúčastněné osoby není možné válku vést, ani když je vcelku oprávněná.

Al Jouda
U nás se především nenašli ani lidé, kteří by se bránili bez státního posvěcení na našem území. Myslím si, že v porovnání s Čečenci nemáme být na co hrdí, tím spíš, že vpád VS neměl sebemenší oprávnění, což bych v případě ruského postupu na Kavkazu netvrdil.

Hezký den
31. 03. 2010 | 16:20

jj napsal(a):

prto Voroshjilova: každý kdo volil Putina/Medveděva, má spoluodpovědnost za stav lidských práv v Rusku ... a Čečně.
31. 03. 2010 | 16:37

Petr Havelka napsal(a):

Pani Hradílková,

sama velmi dobře víte, jak brutálně si počínají rusové v Čečensku. Do čeho tu malou zemi uvrhli. Čečensko je zbídačená, utrápená země a nemuselo být, kdyby Rusové souhlasili se samostatností, jako to bylo v případě jiných postsovětských republik. Nemuselo dojít k první válce.
Místo toho pokračovali v zacházení s Čečenskem v duchu velkého Stalina.

Mohla to být příkladná muslimská země. S místní ruskou komunitou čečenci vycházeli.

Místo toho sklízí prostí lidé to co zaseli jejich "elity" v Čečně.

Zoufalý čin v duchu "oko za oko"
31. 03. 2010 | 16:46

Petr Havelka napsal(a):

Oprava: ne prostí lidé, ale ... prostí moskvané ...
31. 03. 2010 | 16:48

Petr Havelka napsal(a):

a mám tam hrubku .. zasely...

Dnes není nejlepší den :)
31. 03. 2010 | 16:50

Elena napsal(a):

Harilkova=mrkva hriadkova, to maš z vlastnej hlavy? kukučka, na to si prijšla sama?

neuplatňovať kollektyvnú vinu, na to by si neprišla sama ani keby si 200 rokov žila, nemaš na to bunky, čitala som všerko čo si tu čmarala v blogoch, od razu? znalkiňa problematyky Kavkazu
prosím vas koho mate za hlipakov?

pozrisa do zrkadla, vieš len kradnut cudzie myšlienky a názori, kto ty to dal za úlohu?

prečitaj si čo všetko ste načmarali na adresu Russka, nieto práve to uplatňovanie kolektyvnej vony?

ach, ty utrisi sliny na hube
31. 03. 2010 | 17:06

Ládik napsal(a):

To varujete Rusy? Marně.
31. 03. 2010 | 17:10

Elena napsal(a):

Hradilkova,

mala by si isť na vyhladenie vrasok na čele, lebo ta problematyka kavkazu ty neprospela
31. 03. 2010 | 17:10

letemsvetem napsal(a):

to autori
ano, je to desive, smutne, nic jineho se k tomu neda dodat.

to diskuteri
zatim neni jasne kdo, z povereni koho a z jakych pohnutek byl tak strasny cin spachan! Cecenci? Jini Kavkazani? Ruska FSB?
http://www.lidovky.cz/kavka...

Dnes navic dalsi dva vybuchy v Dagestanu, zda se, ze nekdo chce rozpoutat novou vlnu teroru, jen neni jasne kdo a proc
http://aktualne.centrum.cz/...

Podle poslednich zprav v TV spolu obe akce zrejme souvisi.
31. 03. 2010 | 17:15

voroshilov napsal(a):

jj:
Takze kazdy kdo nevolil Kasparova,Limonova,Zirinovskeho a Zjuganova-celkem 80% vsech volicu,oni ti Rusove jsou takovi kamikadze?!
31. 03. 2010 | 17:16

Elena napsal(a):

Hradilkova,

ta žena v domacnosťi to je pre teba,
priznajsa, kto ty dal za úlohu napisať tematyku blogu?

hyeny
31. 03. 2010 | 17:16

voroshilov napsal(a):

letemsvetem:
Slova Saudska Arabie,Pakistan,MI5 a CIA jsou pro Vas nezname pojmy?
31. 03. 2010 | 17:18

voroshilov napsal(a):

Ovsem ze Putin nema nic jineho na praci nez vychazovat vlakove soupravy do vzduchu!
31. 03. 2010 | 17:22

Pepa Řepa napsal(a):

Viléme, nezlobte se na mě, ale Vy jste vypatlanec přímo výstavní.
Je dobře, že Vás nemažou.

Vám se v hlavičce možná rozbřeskne, až člen Vaší rodiny vyletí do vzduchu na Nuseláku s udatným chlapíkem se semtexem okolo pasu.Jednou k tomu taky dojde.

Teď už zbývá jen vypracovat teorii, jak si vlastně Rusáci-které na rozdíl od Vás nemusím-vyhodili metro do vzduchu sami, stejně jako dvojčata v NYC.

S pozdravem: Všem vypatlaným Vilíkům a Elfům zdar!
Kvik, kvik, kvik!
31. 03. 2010 | 17:23

Elana napsal(a):

REPO,

nam Rusom je šumi fuk , či nas musite alebo nie
kvikajte te si tu až sa s toho potentujete
každopadné vlastný mozok nemate
31. 03. 2010 | 17:31

Pepa Řepa napsal(a):

To Elena
asi blbě čtete milostivá.
Kolega Vilík obhajuje terorismus. Nemáte dobrý den řekl, bych.

Pro mně je chlapík se semtexem prase ať sedí ve vagonu v NYC, Londýně, Madridu či Moskvě.

Nevadí, třeba mám mozek
¨transplantovaný.
31. 03. 2010 | 17:37

Elena napsal(a):

nie nemam dobrý deň, už tretý deň od pondelkového rana, nemam dobrý deň,
odsudzujem nasylie, ľudi nedielim na nradnosťi ale na dobrých a zlích
31. 03. 2010 | 17:41

Ládik napsal(a):

Není mi jasné, co Rusové pořád pohledávají v Kabardinsku, Čerkessku, Osetii, Čečensku, Dagestánu, proč se se.ou do Jižní Osetie, Svanetie, Gruzie a jiných kavkazských republik. Mají málo vlastního území? Nebo je tam tolik nerostného bohatství, které není v Rusku? Můžete mi to, vorošilove, elano, vilíku, vysvětlit?
31. 03. 2010 | 17:42

veverka napsal(a):

Ládík
Není mi jasné, co Američané pořád pohledávají ve 130 ti zemích světa ve kterých mají více jak 700 svých vojenských základen a plánují další. Mají málo vlastního území? Nebo je tam tolik nerostného bohatství, které není v USA? Můžete mi to,ládíku vysvětlit?
31. 03. 2010 | 17:49

LEVAK napsal(a):

Madam tak řešte pro Pána Boha,ale v žádném případě se nesnažte vyjímat jenom Kavkaz!Nesmíte zapomínat,že jsou tady ještě Baskové,Tamilci,Korsičané,Bretoňci,etc.Když bylo v roce 1999 bombardování Srbska a Černé Hory v plném proudu, došlo ve francouzské Bretani k několika separatistickým akcím. Na dotaz reportéra televizní stanice TV5, jak se Paříž bude stavět k eventuálním autonomním požadavkům Korsičanů, Basků, Bretoňců či Alsasanů, odpověděl tehdejší ministr vnitra Chevenement, že o Bascích, Bretoňcích a Alsasanech neví nic – Kosičany pro jistotu vynechal – on že zná pouze Francouze. Je otázkou, kolik takových „vtipů“ ještě svět zažije.Vaši připomínku považuji taky za vtip a takoví lidé jako jste Vy by se do těchto věcí neměli montovat.Za minulého režimu nás učili, že k věcem je třeba zaujímat vždy třídní přístup.
Jeho podstata spočívala v tom, že cokoliv jsme udělali my a hlavně naši spojenci, bylo správné. Cokoliv udělali ti druzí či jejich spojenci, bylo od základu špatné.Jak čouhá z Vašeho příspěvku Vy jste tento třídní princip neopustila a nadále v něm pokračujete.Jen jste změnila subjekt Velkého bratra.Teď je pro Vás určující ten na západě.
31. 03. 2010 | 17:54

LEVAK napsal(a):

Ad veverka:Ládik Vám nic nevysvětlí pro něho platí jednoduchá zásada: mezi námi žijí hodní hoši, good guys, a zlí hoši, bad guys. Hodní hoši jsou na straně dobra. Zlí hoši jsou na straně zla. Hodný hoch musí porazit prevíta. Lest a úskoky jsou povoleny, když je použije good guy. Pravidla, korektnost, úcta k zákonu jsou dobré, když slouží dobru, tedy hodnému hochovi. Jinak se dají obcházet - v případě, že se na ně odvolává bad guy.
31. 03. 2010 | 17:57

Pepa Řepa napsal(a):

Ládíku, že existuje ruský imperialismus, o tom žádná.

Ale tady jde o prvotříní prasárnu, obdobnou jako ve škole v Beslanu nebo v nemocnicích, či tom divadle.
To se obhájit nedá. Na to je elegantní verbální politování-navíc od třetí- nezúčastněné strany- málo.

Představte si, že v tom metru bude sedět Vaše dítě, které jelo na výlet.
31. 03. 2010 | 18:05

Pepa Řepa napsal(a):

To elena
jo, volal jsem doktorovi.
Mozek mi dali náhradní. Asi z Číny. Dneska je u nás všechno z Číny.
31. 03. 2010 | 18:10

voroshilov napsal(a):

Ladik:
Voroshilov vam nemuze nic vysvetlit,Elena vam vysvetli ze Voroshilov je prilis zamestnany tyranim sveho okoli a mucenim ve sklepe sve nebohe sekretarky,vsak ona Elena vam vsechno vysvetli...
31. 03. 2010 | 18:13

jj napsal(a):

Rusové mají odpovědnost za řešení kavkazského problému. Tak, jako my máme odpovědnost za řešení cikánského problému a Američani za řešení siouxského problému. Zkuste se zamyslet, jak se to komu daří.
31. 03. 2010 | 18:15

Elena napsal(a):

Russký imperializmus neexzistuje:

exzistuje Russka Federacia ,

Peter I, postavil Sank Peterburg, po švedsko- russkéj vojne, švedského kraľa žiadný rus nepozval na navštevu, ale zato hnali ho za rieku nevu prez cele finsko, prepadlo Rusom uzemie švedského kraľovstva, Napoleona, nikto do ruska nevozal, ale zato hnaliho, prepadlo po francuzom časť franko kralovstva, mongolo-tatarov do ruska nikto nepozval, vypraskana bola zlata orda,
turkov do ruska nikto nepozval, prepadlo rusku turecké uzemie,
male kavkazké vojny neboli pred 300 rokov rusmi vyvolane, ale čerkesmi, Vojna i MIR, čitajte Tolstogo, prepadlo rusku kavkazké uzemie,
viete prečo , preto že na stranu Russka vždy sa príklonilo každe etnikum, ktoré tam žilo a žije, prijde čas aj kavkazane sa vspamatuju, ono mať kavkazský "emirat" prejde ich ta chuť, sami viženu to svinstvo z kavkazu

Nemajte bojove chuťki , nebude russký imperializmus.

Nikto nezastraši ten ľud,

kavkazane sa vspametaju z roznych emiratov , primknu sa k rusku
31. 03. 2010 | 18:26

Pepa Řepa napsal(a):

To jj
taky Vám dám jednu k zamyšlení
..........
Co má společného atentátník v NYC,Tel Avivu, Londýně, Madridu, Karáčí či Moskvě?

Co vede lidi, kteří se nikdy nepotkali k tomu, aby udělali stejný čin, vzali si na sebe semtexový slušivý obleček a vyhodili do vzduchu pár desítek
jiných, kteří s tím nemají nic společného.

Odkud se bere ta tradice, když jednou za to může zlovolný utlačovatel Icik, podruhé Sam, potřetí Pedro, počtvté Johny a popáté Sagvan.

Hádej, hádej, hádači.
Pokud na to přijdete, zapískejte, protože u nás-v ojrohospodě "U Svišťů"- není doporučeno něco nahlas říkat.
31. 03. 2010 | 18:35

Pepa Řepa napsal(a):

Na Ivana jsem zapomněl
31. 03. 2010 | 18:37

Elena napsal(a):

a čo Adolfika, či ho nekto do ruska pozval, ale hnaliho, dokakaneho,
nezamňajte si nasledky s pričinou
31. 03. 2010 | 18:43

Targus napsal(a):

To Vilém:

Viléme milený, smolík je v tom, že já jsem tady žádný soud nepronesl, naopak jsem se nad Vašimi soudy pozastavil.
Nic více, nic méně.
Takže pokud zde někdo vytváří dojem, že je mu vše jasné, jste jen a pouze Vy.
31. 03. 2010 | 18:44

Targus napsal(a):

To jj:

Tak pozor, je zde malý pidirozdílek. My, to jest většinový prvek této společnosti, jsme k cikánům nelezli, kdežto Rusové a Američané ano. To je rozdíl řekněme zásadní. Pak jsou zde jemné nuance, jak se kdo kde choval. Co se týká prolité krve, mají Amíci před Rusy nebetyčný náskok.
31. 03. 2010 | 18:48

Pepa Řepa napsal(a):

To Elena
nojo, milostivá, když Vy máte strašnou zbraň.

Djáďju Mrazíka!
http://www.youtube.com/watc...

Dostal Bonaparta i Dolfika.
31. 03. 2010 | 18:49

Ládik napsal(a):

Početl jsem si.
Každé násilí je svinstvo. I ruské, i neruské. Původce je vždy ten druhý.
31. 03. 2010 | 18:51

Elena napsal(a):

Dík Pepa Repa:)))))))),
a či vieš pepo, že vizeram presné ako Baška Jaguška,

kto by k nam potom do toho russka prijšel? šak vyženeme každého :)))))))))
31. 03. 2010 | 18:58

Targus napsal(a):

To Ládik:

Jenom klídek. To, co se děje na Kavkaze je typické prolínání kultur, nehledejte v tom nic jiného.
My si potrpíme na demokraturu, nesmyslné zákony a nesmyslné výroky soudců, oni to řeší ušmiknutím hlavy svému odpůrci, případně jejím vyzdobením vyloupnutím očí a odříznutím přebytečných uší a nosu. Já fakt nechápu, čemu se divíte. Tohle je prostě to pravé multikulti.
31. 03. 2010 | 19:02

Pepa Řepa napsal(a):

Tak jo, mějte se Baško Jaguško a pozdravujte djádju Morozova.
31. 03. 2010 | 19:09

Elena napsal(a):

odkažem Pepo,
spoľahnisa, ja ked poviem niečo tak to plaťi na vždy
31. 03. 2010 | 19:13

Meňo napsal(a):

Dobrý den,
Moskva je blízko a představa, že by se mělo něco takového dít u nás v pražském metru, je velmi sugestivní. Terorismus se k nám může přenést snadno, stačí pár nesmyslných vyjádření našich politiků ...
Není to tak dávno, co naši modří vykladači snů a odborníci na veřejné mínění skrze mediální sféru masírovali veřejnost, že Čečenci jsou bojovníci za nezávislost na (škaredém) Rusku. Nyní jsou sice zticha, ale jistě by rádi opět hodili svůj míček na druhou půlku hřiště. Dnes (i po té několikaleté masáži) nikdo soudný v této zemi nepochybuje, že teroristé čečenští si v ničem nezadají s teroristy Ládinovými, kteří napadli N.Y. Poslední krvavý čin v "nedaleké" Moskvě nám znovu připomněl islámský terorismus, ať se koná hluboko ve střední Asii, Iráku, anebo ve východoevropské metropoli.
31. 03. 2010 | 19:23

Elena napsal(a):

v Moskve žije vyše 9 millionov obyvaťeľstva,
viete aký podiel Moskovského obyvaťeľsva maju kavkazane: koluju vtipi, že pomali celý kavkaz je nasťahovaný do Moskvy,

Kavkazský národ dobre vie, kím je vyvolavané nasylie , kavkazane sú mudrý národ,potomkovia mitických argonavtov, su najstaršou civilizaciou vzdelaný národ: Armenci, Gruzinci, Azejbardžanci, všetké kavkazské národy ( biblický národ) nenavlieče na seba jarmo "emiratu" padžicharatu
31. 03. 2010 | 19:38

dej2 napsal(a):

Pepa Řepa.Neuvedl jste zrovna dobré příklady:"V tom divadle"povraždilo zásahové komando daleko víc lidí než teroristé.A v Beslanu to taky byl pěkný prů...Nechme to uležet.To,co říká strejda Putin o tom seškrabávání,to nebude tak horké.Pokud připouští fantazmagoristé,že dvojčata si mohla CIA a nevím kdo ještě,zaranžovat sama,tak věřím i provokaci FSB.Pokud Amíci "sestřelili"3000 lidí,tak pro FSB těch asi 40 lidí je moucha.Jo a ty ženy bez hlav?Vodka je mocná čarodějka...
31. 03. 2010 | 20:00

voroshilov napsal(a):

Elena:
A co kamarad toska neprijde?
Predstavte si,lidicky,miru slovenske podlosti-Elena na mne najala kamarada zurnalistu aby po kazdem mem prispevku psal basnicku-refren VOROSHILOV STALINSKY ZLOINEC...Chteli mne dohnat k silenstvi nebo co tim sledovaly?
31. 03. 2010 | 20:04

Elena napsal(a):

počuvaj voroshilov,

celkom ty preskočilo, o akéj podlosťi pišeš,pre boha živého,

chlapče tebe muselo cvoknuť, aký žurnalist, aka toska, čo maš gaľuniky?
31. 03. 2010 | 20:15

Elena napsal(a):

počuvaj voroshilov,

celkom ty preskočilo, o akéj podlosťi pišeš,pre boha živého,

chlapče tebe muselo cvoknuť, aký žurnalist, aka toska, čo maš gaľuniky?
31. 03. 2010 | 20:15

Elena napsal(a):

ty voroshilov, normalne si vyvolavaš pozornosť,
čo to bolo včera? tam u Nováka?

nechapem , ja vôbec nechapem čo odo mňa chceš?

maš mašenku, juliu, mamičku svoju, veľke imperium prosperujucého podnikaťeľa, na čo ty je zabrdavať do jednéj Slovenskéj chuderky?

ja som obyčajna baba, nemam žiadné majetky, ani nechcem ich mať, mne je dobre tak ako to mama,
mne stači ta moja izbuška na kurjich nožkach, vyzeram ako Baba jaga, a som náramne spokojna,

tak čo mi chceš?
31. 03. 2010 | 20:20

Elena napsal(a):

ja viem čo ty vadi voroshilov,

ty nemožeš sa vyrovnať s tým , že som veselý, komukatyvný, samostatný, nezavyslý človek, tebe vadi že nie som vypočitava, že som spontanna, tebe na mne vadi všetko, tebe vadi že nie si centrom pozornosťi, proste tebe vadi že ma nevlastniš,
že som si sebestačna, že nie som na tebe zavísla, že viem si žiť po svojmu, to všetko ty vadi,

a štve, preto vymyšlaš voloviny

vieš Alex, ľubiť človeka neznamena= vlastniť ho, vlastniť jeho myslienky, pohyb, tužby,
si moc egocentrický, moc sebecký,

aj ked som si o tebe myslela vždy len to najlepšie, mala som ťa rada aj ťa mam rada, ale ty zničiš vo mne lásku ku tebe, láska nie otroctvo,

nemožeš chcieť aby som sa spravala a žila tak ako ty si to vyžaduješ, to odo mňa nemožeš chcieť,
preferujem davať svobodu ale ju aj mať
31. 03. 2010 | 20:30

voroshilov napsal(a):

Elena:
Tak kamarad toska opravdu neprijde?

Jak si mohla napsat ze jsem pasak-otrokar?
Jak jsi mohla napsat ze mucim Masu?

Nikdy ti to neodpustim!
31. 03. 2010 | 20:37

Elena napsal(a):

kedy som také niečo napisala?
kedy som napisala že Mašenku mučiš, že sa chvastal , nu kupil si jej auto a čo? nu čo je to že si jej kupil auto, čo ty ma teraz celý život sa ty poklonkovať za kus plechu?
31. 03. 2010 | 20:41

Elena napsal(a):

kedy som také niečo napisala?
kedy som napisala že Mašenku mučiš, že sa chvastal , nu kupil si jej auto a čo? nu čo je to že si jej kupil auto, čo ty ma teraz celý život sa ty poklonkovať za kus plechu?
31. 03. 2010 | 20:41

zdenek napsal(a):

Okupanti a kolonisté musí s takovými situacemi počítat.Do téhle situace zatáhli občany svého národa a a citově nás vydírají jejich bezbranností .Nesmí být opomenuto že za tento čin je přímo odpovědná ruská politická rozpínavost a mocichtivost
31. 03. 2010 | 20:43

Elena napsal(a):

sam si pisal že ťa Mašenka veľmi ľubi, že ty je verna, a je dobra sekretarka, tak čo nestalo to všetko za to aby si jej urobil radosť?
musel sa chvastať že si jej kupil auto aj jaj jaj , kupil si mašenke auto, trhni si nohou, ja by som ty to auto opleskala o hlavu, pojdem a kupim si ho sama , byť mašenkou,
31. 03. 2010 | 20:44

Fjodor Michailovič napsal(a):

Fandím svobodné Čečně
31. 03. 2010 | 20:48

Elena napsal(a):

vieš Alex, prečo viem s ístotou že nie si Rus,
preto že Russka duša je íná, rus može ty kupiť ak chce aj modre z neba a nikdy to nikdy neopomenie, on vie prečo to urobilo, nikomu nemusy skladať učty a Rus je veľkorysý, nikdy nevspomenul nejaké prachy, chapeš, to je ten kameň urazu pre nas Rusov prachy nie sú nič=prach, proste Rus by nikdy nič čo sa tyka prachov by nevspomenul aj keby bol stratový aj keby žil o chlebe a vode ponukne ty posledný kus chleba a sam povie že obedoval lososa, Alex nie si Rus, nie
31. 03. 2010 | 20:53

Al Jouda napsal(a):

To zdenek : Kdyby Čečenci zavraždili nějakého ruského generála, který velel jednotkám v Čečensku, tak by se s Vámi i dalo souhlasit, protože to by byl sice teroristický, ale čin namířený proti konkretnímu viníkovi.
Takové akce jako byla ta v Beslanu nebo v moskevském metru jsou však neomluvitelné, je to prostě prasečina 1.řádu. Proti takovým teroristům se dá bojovat jedině jejich vlastní zbraní - opět terorem. A to terorem mnohem strašnějším, než jsou oni schopni realizovat, takovým, kterým by se odstrašili. Putin by měl veřejně vyhlásit, že za každý další takový teroristický čin bude srovnáno se zemí jedno čečenské město. Pak by se Čečencům ten terorizmus přestal vyplácet.
31. 03. 2010 | 20:53

voroshilov napsal(a):

Elena:
Ten posledni prispevek jsem nepochopil(Same,zahraj to znovu prosim"Casablanka")
Kdybys mne vcera neurazela tak bys neco pochopila,proc jsem ji kupil novy Reanult Megan-bylo ji 25 roku a zrovna 11 dubna bude 6 roku co do me Piterske kancelare vkrocila rozkosna blondina z mesta Voronez,tak sladka a hrisna ze jsem vedel ze ji vezmu i kdyz by neumela uvarit kafe...
Ne tupa blondyna,ale opravdovy poklad-Boze,dekuji!
Umela a umi vsechno,vlastne ja se ztratil,o cem to mluvime?
31. 03. 2010 | 21:09

Elena napsal(a):

verím tomu že mašenka je taka ako o nej pišeš,

každa Ruska je taka prosťe andeliček, tak ju ochraňuj a bud k nej dobrý, daj jej veľkoryse lásku, a všetko čo je v tvojich sylach, tak snad v tom je to šťastie nie, milovať a byť milovaným, len nechapem, čo vy s mašenkou potrebujete moje požehnanie? nu, tak žehnam vam , budťe deťi šťastne, važte si jeden druheho, načuvajte jeden dtuhemu, neubližujte si, pomahajte si a budťe spolu v zlom a dobrom, Ameň!

tak mate moje požehnanie, tak hadam sa ukľudniš a pojdeš konečne splniť svoju manželskú povinnosť( tým nemyslim vychlasťať pivo) ale niečo íné, tak ťahaj a už neptravuj, mi tu riešime Kavkazský problem, to nie pre zamilovaných
31. 03. 2010 | 21:18

Elena napsal(a):

kristušové rany, čo že si jej kupil? Reanult Megan= tu starú šunku? to je auto?
ty ale maš vkus, už sa ku mne ani približuj, lebo renolt nie auto to je kosoštvorec
31. 03. 2010 | 21:25

Jozef napsal(a):

Elena,
uprimna sustrast - ale pri Stalingrade ap. to nasi otcovia a dedovia mali tazsie,vsakano?

Stanoviska Zdenka,Al Joudu a inych,su dlhodobe stanoviska tunajsich medii v zahranicnych rukach,podporujucich akykolvek rozvrat v ruskej federacii.Dodnes.
Totalne vymyvanie mozgov,nenavistny antirusizmus.

Na vyrocie oslobodenia od Hitlera - sledoval som nahodou na internete mladych tunajsich fasistov,ktori by radi urobili koniec ruskej otazky v Europe.Vedia,ze ruska armada proti europanom nema sancu!!
Antiruski fasisti - duchovne decka tunajsich medii,Petry Prochazkovej mozno na prvom mieste.Konzumujeme len nenavistnu loz a polopravdy.

Elena,nepolutujete nas?
31. 03. 2010 | 21:36

zdenek napsal(a):

Al Jouda
Strčte si toho Putina...víte kam...
Víte co se říká:Dějiny píší vítězové a to jsou bohužel-zatím- v tomto případě Rusové a vůbec je zde hodně celosvětové shovívavosti k okupanství a kolonismu,že? Proč asi???Dějiny píší vítězové a my žijeme ve světě vítězů.A víte proč tyto dominantní národy kolonizují a okupují??Protože kradou vážený pane,ať ten váš Putin říká cokoliv.Vytřete si oči a zapomeňte na nějaký nový pseudohumanistický řád v němž mohou být všichni jakž takž spokojeni pokud budou dodržovat jakási vaše pravidla..
Ti Čečenci tedy rozhodně spokojeni nebudou,jediný kdo bude spokojen budou ti Rusové i s tím vaším Putinem,jen mne tak nenapadá co tak může takový malý národ ještě po tom všem dělat?,
napadá vás něc o,co by mělo naději na reálný úspěch?
Nejenže jsou pošlapány práva na jejich sebeurčení a ostatní práva s ruskou kolonizací související,ale ještě hůř-než jsme měli možnost zažít my -,oni jsou dokonce součástí Ruska,nemají de facto ani sebemenší vliv na chod svých záležitostí.Takže zapomeňte na nějaký možný konsensus ,je to od začátku boj o moc,vliv a zdroje a opakuji,že takovýto okupantský a zlodějský národ jako jsou Rusové musí s mrtvými počítat,zvláště poté co Čečnu zdecimoval.
Čečenci jsou pro mne na rozdíl od Čechů statečný a bojovný národ
31. 03. 2010 | 21:36

Elena napsal(a):

Jozef= jožin z bažin

pravdaže jožinko, tak si priľahni na moju široku Russku hruď trochu ťa poľutujem,
chceš, jožinko, poškrabkam ty aj plešinku?

už tie lepšie? jojko?
31. 03. 2010 | 21:40

jj napsal(a):

pro Pepu Řepu a Targuse:
my, většinová a civilizovanější společnost, to zkrátka musíme vyřešit. Nečekejte to od Cikánů, Čečenů ani Siouxů.
Z mého pohledu to nejhůř řeší Rusové - vražděním. Jestli to řešíme líp my s Cikánama nebo Američani si Siouxama, to pokládám za diskutabilní.
pro Targuse: ten rozdíl je opravdu, ale opravdu, malý. Před náma tu byli Keltové, atd.
31. 03. 2010 | 21:41

Al Jouda napsal(a):

To zdenek : Jak vysvětlíte, že se samostatnosti a práva na sebeurčení dočkali Bělorusové, Ukrajinci, Litevci, Lotyši a já nevím , které ještě národy dříve sevřené v SSSR ? Šli na to jinak než Čečenci ?
31. 03. 2010 | 21:53

voroshilov napsal(a):

Elena:
NOVY MEGAN-bozinku,jsi zla furie!
31. 03. 2010 | 21:53

voroshilov napsal(a):

Elena je zla zenska,jedineho Rusa Voroshilova obesrala-kdo ji ma verit?
31. 03. 2010 | 21:57

Jozef napsal(a):

Pani Jana,
tie vase stanoviska:"zasadne odsuzujeme","zaroven durazne varujeme","znovu pripominame...ze je nutno..."- pripominaju mi NATO,Brusel,Varsavu,Stockholm,Prahu...Saakasviliho.

Dali ste sa na vysoku politiku?
31. 03. 2010 | 21:58

ivo napsal(a):

Doporučuji jako odvetu humanitární bombardování oblastí obývaných muslimskými teroristy.Američané dodají nadlimitní zásoby napalmu za babku.
31. 03. 2010 | 21:58

Elena napsal(a):

voroshilov,
ak sa mašenke pači, tak v čem je problem?, ty koňo ja normalne žasnem, ja tu už musym schvaľovať aj auta pre milenky, sekretarky , asystentky, ja nemam nič íné na praci, že voroshilov?

aj tomu jožovi musym poškrabkať plešinku,

čo som ja tu nejaka mata chari, či ta ako sa volala taka mala albanka, bola vyhlasena aj za svätu, ože ako sa volala? tušim maria terezia
31. 03. 2010 | 21:59

zdenek napsal(a):

Aha,tak ono je na to třeba nějak jít...?Hm,máte zajímavé představy,zřejmě se nezdáli Čečenci Rusům ještě dosti zralí...,nedostali svolení a ruská náruč se neotevřela,tomu tedy říkám smůla.Tak si představte,že existuje na jedné straně nějaký šibal,který někomu prostě svolení dá a jinému ne a na straně druhé je jiný šibal,který rozhoduje kdy,kde ,co bouchne...blbý ,co?
A pak přiblblé internetové diskuze kde si různí šibalové vyměňují svoje přiblblé názory a pak jdou spokojene spát ,že to vyřešili
Dobrou noc
31. 03. 2010 | 22:04

voroshilov napsal(a):

Kdo mel moznost setkat se s novym rusem millionarem,jeho nadhernou asistentkou a jeho bozsky krasnou pritelkyni,kdo by nechtel videt notebook za 150 litru a luxusni byt za 8 milionu korun?
Elena ne,plivla mi do ksichtu-no dobre,ja to preziju!
31. 03. 2010 | 22:05

Elena napsal(a):

voroshilov,

priznajsa , že si pil? že?

čo ja mam s tebou spoločného, ?
nič, ja ťa nepoznam, nu bože , poslal si mi pohľadnicu k MDZ, ďakujem potešilo ma to, bolo to od teba pekne, čo ty mam padnuť nakolena?


v čem som zla ženská? ako som ťa podrazila? čo som ty urobila?
neviem ktosi? neviem čo mi chceš?
a mam dojem že nútne potrebuješ lekara

lebo ty šibe,
to sa stava, vieš idu svitky, chod niekam na dovču, zober aj mašenku, šak si to užijete ste mlade, patri vam to, tak posluchni a už chod dobre, všetko bude dobre, vratišsa a zase vklude budeš tu diskutovať, ja to dohodnem zo Stejskalom, budeme ty tu držať mesto, neboj, vratišsa a poviem stejskalovi, nech zariadi nejaký članok s Russkou tematkou a budeš mocť zase sa vyjadrovať, pusteme ťa tu, a budeš pisať a pisať, o mašenke, a tak šak vieš...
31. 03. 2010 | 22:09

Targus napsal(a):

To jj:

Směšujete několik naprosto rozdílných věcí.
1/ cikáni resp. jejich nepřevychovatelná většina (ať má pan stejskal radost) přišli sem k nám a pod rouškou rasizmu a dodržování lidských práv vydírají většinovou - převážně bílou - společnost, přičemž sami nemají valný zájem se jakkoli integrovat. Že by zde docházelo k nějakým genocidám či rasistickým útokům ve větší míře, nemůže být ani řeči. tyto samotné nejsou způsobeny ani tak etnickými či rasovými odlišnostmi, jako spíše odlišnostmi sociálními.
2/ předkové dnešních Američanů za účelem získání ekonomických výhod vyhladili více než dvacetimiliónovou populaci původních obyvatel a nic na tom nemění fakt, že se tak stalo zhruba během tří století. Pořád to vychází zhruba na 180 indiánů denně.
3/ Rusové přišli na Kavkaz spíše než za ziskem upevnit a zabezpečit hranice, jednak aby vytvořili nárazníkové pásmo proti bojovným národům přicházejícím zpoza Kavkazu, jednak podrobit si menší samostatné národy, které neviděly nic špatného sem tam provést loupeživý nájezd na jejich majetky. O ekonomických ziscích a ztrátách v té době rozhodně nemohla být řeč. jednoduše se tenkráte pro ně nevyplatilo válčit, protože o ropě a její ceně se tenkráte nikomu ani nesnilo. Kdyby carské Rusko mělo stejný přístup k domorodým kmenům na Kavkaze jako Američané k indiánům, dnešní kavkazané by byli výhradně blond s bambulatými nosy a nejfrekventovanější křestní jména by byla Aljoša a Váňuška.
31. 03. 2010 | 22:16

voroshilov napsal(a):

Elena:
Stejskalem mne nestras,ten nahodou uz davno rekl ze mne mazat nebude pokud neprekrocim kodex!
Nemuzes mi ublizit,i kdyby jsi nahodou podala zalobu najmu deset spickovych pravniku,Masu uz neber do huby-jsi odporna zla vedma,lituji ze jsem te vubec poznal!
31. 03. 2010 | 22:20

Targus napsal(a):

Ještě jednou se pokusím všem Ruso- a Čečnobijcům zdůraznit, že zde nejde vůbec o nic jiného, než o ropná naleziště v tomto regionu.
Na otázku, kdo asi má zájem tento region destabilizovat a případně přeonačit zdejší politickou mapu, nechť si každý odpoví sám.
31. 03. 2010 | 22:21

Elena napsal(a):

mzrima že som ťa sklamala, ale nechapem, čo ty je po mne, predsa si šťastný mladý muž, ja tomu nerozumiem, malo kedy sa stava že niečomu nerozumjem, ale to to? nehnevaj sa Alex , ale ak nekto dnes dostane infarktuš , tak to budem asi ja, chlapče? čím som ty ubližila? mladý chalan, zdravý, samý sexipil, ma blizkého človeka( nemožem už brať do huby, toho človeka nie niečo íne)

mrzima to ak som ty spôsobila nejake utrpenie, ak som ťa urazila, nevedela som o tom, ja nekedy nevedomky možno ubližim ale z láskou a úctou,

idu sviatky, pozrisa chlapče, v tom to roku sú spolu aj katolické aj právoslavné, tak to ber ako akt zmierania aj odpušťania ( aj ked neviem čo som učinila) ale pán boh nam odpusťi

tak Alex, vážim si ťa aj Mašenku, aj tvoju pani Mamičku aj Juliju aj kxeniju, ( dufam že som nezabudla ešte na nekoho s tvojho okolia) budte šťasne, zdrave, vesele, bohate, nech sa vam dari, a nech konečne maš potomstvo, lebo také geny ako sú tvoje by bola veľka škoda splachnuť do kanalizacie

všetko najlepšie k veľkonočním sviatkom!
31. 03. 2010 | 22:34

voroshilov napsal(a):

Elena:
Ublzila jsi mne vcera(predevcirem)o tom...Jaksi mohla napsat ze jsem bezcitny sexualni dobytek?
Kdyz Masenke umrel otec zaplatil jsem pohreb a pomnik beze slova,kdyz Juljine matce nasli sedy zakal zaplatil jsem velmi drahou operaci u ocniho chirurga-nemuzes tak urazet lidi a psat na kazdeho spinu!
31. 03. 2010 | 22:53

Elena napsal(a):

jediný normalný chlap tu je PEPA ŘEPA,

Pepo, dufam že si mal dnes na sebe tie nové nabliskané sexi zmejvky=teplačky či ako tomu volaš, ked si mi posielal tu pesničku o Ivankovi, a Babuške Jaguške, dík Pepa si ozajstný chlap
a ten voroshilov, bože , ten mi už lezie na nervy, kto ma ma furt počuvať
31. 03. 2010 | 23:04

Rus nebo ruka Moskvy chcete li napsal(a):

Moc se mi libí komentaře lidí ktere radi co ma nebo nema Rusko na Kavkaze delat,ale ktere v živote na Kavkaze nebyli nebo znají Kavkaz s okna autobusu.
Ale i tak mrknete napřiklad na vestnicí v Dagestanu a pro srovnaní nekde v okoli Moskvy,v Dagestane mate patrove cihlove baraky s plynovym topenim,a par kilometru od hlavniho mesta lidí žijí v roubence jak za cara.Kavkazsky rozpočet je dotovan cca na 80%,co chcete dal řešit?
Všichní dnešní problemy Kavkaza jsou prave proto že Moskva hraje na demokrací a mistní vudcove delají co se zlibi,podle meho nazoru je potřeba zavest přime prezidentske řizení regionu,a xx dalšich tvrdych opatření jinak to hrozi že v Evrope vznikne vlastní Afganistan.
31. 03. 2010 | 23:06

JaHrad napsal(a):

Vážení, mám dojem, že se tu z mé strany asi moc diskuze nepředpokládá, přesto si po přečtení komentářů dovolím malé doplnění:
Pepo řepo - ne, účelem tohoto krátkého vyjádření samozřejmě nebylo někoho omlouvat, něco vysvětlovat nebo se jím snažit cosi napravovat. Je to pouze stručné vyjádření názoru na daný stav věcí z úst lidí, kteří se situací již několik let zabývají a právě proto i též se pokouší něco dělat v praxi (k dočtení na stránkách, uvedených pod prohlášením)
Společnost, ovládaná strachem, produkuje zase jen strach a je nemocná, v úpadku. Protože strach se šíří jako epidemie a paralyzuje skutečně mozky ohromných skupin lidí.
Fenomén černých vdov je fenoménem vymytých, mrtvých mozků.Vymývaných systematicky, právě principem kolektivní viny a oko za oko, zub za zub. Je to extrémní jev, který se může objevit kdykoliv a kdekoliv, kde k tomu jsou vhodné podmínky. Robotizace lidských bytostí a zneužití člověčího žalu je nástrojem těch, kteří používají nenávist jako zbraň. Jak bylo řečeno, tato zbraň se rozmohla nejen na Kavkaze.
Občas, jak vidno, sama od sebe proniká i do jazyka, např. ji lze cítit i v některých blogových diskusích.
Naděje pro zdraví společenstev je tam, kde se obnovuje prostor pro spokojené matky v domácnosti. Proto jsme volili jako jednu z možných cest podporovat v nemocné (v tomto případě čečenské) společnosti restaurování prostoru pro vznik normálně fungujících domácností, zakládaných vzdělanými lidmi. Možná je to málo, možná boj za lidská práva či národní samostatnost je víc, ale naším gruntem jsou takto přízemní cíle.
Pane Havelko, já doufám, že k tomu nedojde. I když to, co tam probíhá teď, má k míru ještě dost daleko. Obzvláště v okolních republikách, mimo Čečnu. Zdálo se, že se zřízením postu gubernátora pro Severokavkazský okruh A. Chloponina přichází nějaká lepší a osvícenější politika řešení problémů na Kavkaze. Jak bude teď tento projekt pokračovat dál, je velký otazník, který visí ve vzduchu.
31. 03. 2010 | 23:18

voroshilov napsal(a):

Spravne:
Umite jenom urazet?
Ja vam ukazu koho zabijite!
Tihle holky chces rozmetane na kusy,Eleno?

http://www.youtube.com/watc...
31. 03. 2010 | 23:27

Pocestny napsal(a):

JaHrad
ale vždyť víme, jak to dopadne....
Tahle záležitost se táhne tak dlouho, že už víme, kdy přijde čárka, středník nebo tečka....
31. 03. 2010 | 23:31

voroshilov napsal(a):

ZASE TO NEJDE..

Masa Kac-predsav sebe, rimejk stare filmove pisnicky,Masa Kac vali...
31. 03. 2010 | 23:40

Pepa Řepa napsal(a):

Paní Hradílková
To není na Vás osobně.
Oceňuji, že jste -jako jediná- do tohoto tématu dloubla. Nicméně jsem neslyšel, že by se od atentátů souvěrci masově distancovali.

Vždycky po formálním odsouzení typu-ne každý atentáty schvaluje- přijde věta.....ale Vy zase.....mučíte souvěrce,bombardujete svatby, stavíte osady, urážíte rasúla, diskriminujete, nutíte nám jinou jurisdikci, chcete naší asimilaci....atd. atd.

Takže ještě jednou:
Co má společného atentátník v NYC,Tel Avivu, Londýně, Madridu, Karáčí či Moskvě?

Co vede lidi, kteří se nikdy nepotkali k tomu, aby udělali stejný čin, vzali si na sebe semtexový slušivý obleček a vyhodili do vzduchu pár desítek
jiných, kteří s tím nemají nic společného.

Napadlo by Vás v r.68 odpálit se odvetou v moskevském metru?
Kolektivní vina, nenávist jsou dost mlhavé pojmy a asi je různá intenzita "represí" v NYC. Londýně a na Kavkaze, přesto je reakce stejná.

Tady byste musela jít opustit PC a jít do základů religiosity. Tam hledejte kořeny. A na to je každý citlivý, v tomto případě hypercitlivý.

A přiznám se: Kdybych seděla v jednom vagonu Baška Jaguška a v druhém Černá vdova, tak si sednu do vagonu prvního. Vy ne?
01. 04. 2010 | 07:58

vejr napsal(a):

Jednou si konecne uvedomite, ze to neni valka s teroristy po celem svete, ale s agresivni a k nam nepratelskou ideologii islamu, mylne oznacene zanabozenstvi, ktera by mela byt měl podezření z porušení paragrafu 198 trestního zákona (Hanobení národa, etnické skupiny, rasy a přesvědčení) či paragrafu 198a trestního zákona (Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod) u nas zakazana...Popira totiz evidentne vetsinu prav a svobod.
01. 04. 2010 | 08:35

jj napsal(a):

pro Tarquse: nikoliv. Příčiny mohou být různé, výsledek je stejný: pobyt dvou různě civilizovaných etnik na stejném území. Když je jich víc, musí to řešit ti kulturnější. Jinak to nejde. Nelze očekávat, že to SAMI vyřeší Cikáni nebo Čečeni. (Rusové mají potenciální výhodu, že se můžou Čečny vzdát, kdyby chtěli).
01. 04. 2010 | 09:17

Targus napsal(a):

To jj:

Nevím, co znamená Vaše nikoliv.
Přečtěte si poslední příspěvek Pepy Řepy, možná pak něco pochopíte. Pokud ne, není Vám pomoci.
Konkrétní odpověď - pokud ten kulturnější znamená zároveň i měkčí, méně brutální, jeho dny jsou sečteny. Tzv. slušnost, korektnost a vzájemný respekt na podkladě vzájemné a ničím nevynucované úcty může snad možná fungovat v Evropě 21. století, nikoli však ve střetu s národy na kuturní úrovni křováků. Nota bene když jsou k ozbrojenému boji motivováni jak ideologicky, tak finančně.
01. 04. 2010 | 09:51

JaHrad napsal(a):

Pepa řepa - na váš opakovaný řečnický dotaz tedy jinak, byť stejně - : Nořit se do teorií religiozity nepotřebuji na to, abych viděla na první pohled, že to společné, co mají ty povětšinou velmi mladé osoby, které se staly nástrojem něčí vůle, je jejich osobní šílenství, vykořeněnost a zmanipulovanost.
A já jako počasím nadšená žena v domácnosti jdu trhat kopřivy na velikonoční nádivku.
Přeji vám jakož i všem momentálně přítomným krásné velikonoce. hradilková
01. 04. 2010 | 10:00

Elena=Baška Jaguška napsal(a):

dakujem ty za vernost Pepa Repa,

vieš ako by nam bolo dobre spolu v tej mojej izbuške na kurjich nožkach, odviezla by som ťa aj na tej mojej leteckéj metle nadzvukovou rychlosťou, paaradaa
01. 04. 2010 | 10:22

stejskal napsal(a):

Vám též, Křišťanko.

Libor Stejskal
01. 04. 2010 | 10:49

vlk napsal(a):

Jsem rád , že existují "humanisté" typu Viliém. Ti , kteří si umí cokoli odůvodnit. Na jedné straně je pro ně nevýslovným příkořím, pokud nepřizpůsobiví dostávají sociální dávky v poukázkách, které nemohou ani prohrát v herně, ani vyměnit za cokoli lihového,ale jen a pouze za jídlo a na druhé straně mají pochopení pro výbuchy extremistů v přecpaném metru!

Dokud oni budou a já budu schopen rozlišit , že s e jedná o dost nebezpečné pomatence,budu vědět, že pořád ještě nějak chápu svět aspoň trochu správně.

Viléme, nevím jestli jsi zaregistroval prohlášení vůdce čeenských fanatiků Dogu Umarova! Prýosobně ty atentáty nařídil a vysměje se každému,do by mu chtěl předhazovat, že zaútočil na nevinné. Prostě týpek jako ty.jenže a vaší společné cestě pokročil značně v humanismu zvláštního ražení. Ty s e tam, kd e je on dnes,teprv musíš dostat.
01. 04. 2010 | 10:58

Pepa Řepa napsal(a):

Elena=Baška Jaguška
asi jo.
Jak to bylo s tou chaloupkou?
Chaloupko, chaloupko, otoč se ke mně předem. Nebo zadem? Teď nevím.

Ále, není to jedno? Hlavně, že nám bude dobře.
01. 04. 2010 | 11:19

Targus napsal(a):

To vlk:

excelentně vystiženo.
Ostatně jako velmi často.
01. 04. 2010 | 11:39

Vilém napsal(a):

vlk
Jsem rád za tu paralelu se sociálními dávkami, protože ukazuje, že aspoň podvědomě tušíš, že v ČR se tato sprostota zatím projevuje jen takto, ale je založena na stejné mentalitě lidsky nepříčetných, drzých a pomatených hlupáků. Kdyby šlo o tebe, jistě bys podporoval i daleko horší opatření (jak plyne z tvých výlevů v několika minulých debatách), a cítil se bůhví jak nespokojen, kdyby někdo sebeméně omezoval tebe. Výsledek včera dobře analyzoval pan Holub - dobře zaopatření vyžírkové defraudují sociální dávky a ještě sprostě vřeští na skutečně potřebné. I tady se otevírá prostor pro legitimní protiútok.

http://aktualne.centrum.cz/...
A něco podobného platí o útoku v Moskvě - nepřišel z ničeho nic, ale v jasné souvislosti s činy ruských vojáků na Kavkaze. Pak nelze o nevinných obětech vůbec hovořit, jak jsem ostatně již zřetelně dovodil. Z toho neplyne, že útok byl správný, jen to, že nejde o nevídanou a pobuřující bestialitu, nýbrž o vybočení z přiměřených postupů srovnatelné s tím, čeho se dopustili Rusové.
01. 04. 2010 | 13:34

Targus napsal(a):

To Vilém:

děkuji za upozornění, že jsem nepříčetný, drzý a pomatený hlupák a navrch k tomu dobře zajištěná vyžírka. Pro invalidního člověka je vskutku povzbudivá zpráva.

Zejména se mi pak líbí pronikavé úsudky pana Holuba, se kterým se ztotožňujete, že měsíční dávka pro ženu na mateřské se dvěma dětmi je čáska 5.000 Kč nadstandard. Zřejmě jste oba přesvědčeni, že takovému dítěti postačí fíkový list a čerstvá jarní travička.
Mám povolení pana Stejskala psát zde vulgarizmy v Morseově abecedě, takže vězte, že jste pěkný -.-/---/-.-/---/- . Nic mírnějšího na Vás pooužít opravdu nelze.
01. 04. 2010 | 14:17

Pepa Řepa napsal(a):

Vilém do vlády. Za Kocába.
Jdu se učit morseovku.
01. 04. 2010 | 14:47

Vilém napsal(a):

Nevidím sebemenší důvod přiznávat invalidním osobám nějaké výjimky z běžných nároků na argumentaci, stejně jako omlouvat jejich přihlouplé postoje (ledaže jsou invalidní kvůli mentálnímu nedostatku), tak se tady neohánějte svým postavením.

Detaily z rozboru pana Holuba nemusí být zcela přesné, v sociálním systému se už dnes nevyznají ani profesionálové, ale hlavní údaje jsou v pořádku a také z nich plyne, že česká společnost propadla dementní sentimentalitě (a socanské mentalitě), nesmyslně se dojímá nad některými skupinami a podporuje je zbytečně štědře nad rozsah objektivní potřeby, zatímco k jiným skupinám - často se souhlasem členů těch oblíbenějších skupin - se chová zbytečně brutálně.
Berte na vědomí, že další debatu na téma dávek s Vámi nepovedu pod blogem o atentátech v Moskvě, jde jen o to, abych Vaše výlevy uvedl na pravou míru.
01. 04. 2010 | 14:48

Baška Jaguška napsal(a):

vvvžžžžžžžžžžž, vrn, vrn, vrn =pristala som ,

lesní panovnici, lupiči a zbojnici, astalavista !

Pán Stejskal aj Vy? počkaj, i taky ja ty to ukažu
01. 04. 2010 | 15:10

jj napsal(a):

pro Tarquse: není mi pomoci. Řepa píše o něčem jiným. Rusům a Čečencům taky není pomoci, a to jsou na tom hůř.
01. 04. 2010 | 17:02

zdenek napsal(a):

Je potřeba aby v Rusku vznikla občanská iniciativa,která bude tlačit na politiky a ovlivňovat veřejné mínění za navrácení čečenské samostatnosti.
Proč už taková iniciativa dávno nevznikla?
Kdo tady mluvil o vymytých mozcích?
Není takhle náhodou ruská společnost,společností vymytých mozků?
01. 04. 2010 | 19:27

Targus napsal(a):

To zdenek:

Nezlobte se, ale připadá mi, že jste všichni hluší a slepí.
De Gaull odevzdal Alžírsko Alžířanům. Podívejte se, jak to vypadá dnes v Paříži.
Jak velký je rozdíl mezi dvěma černými vdovami a celými čtvrtěmi nepřizpůsobených a nepřizpůsobivých Alžířanů, připravených kdykoli začít novou pouliční válku, přičemž způsoby boje jsou limitovány pouze akutním nedostatkem palných zbraní a výbušnin?
Čečenský problém by dávno vyhořel a vyhnil, kdyby nebyl velmi dobře živen zvenčí.
Naprosto stejným způsobem byl živen odpor sudetských Němců proti českému státu v třicátých letech, kdy v pohraničí panovaly stejně zoufalé ekonomické poměry jako dnes v Čečně. To jest nezaměstnanost nad 50% a nulové vyhlídky do budoucna a na druhé straně bohatý donor, který chce pouze to aby obyvatelstvo oprášilo své staré a snad i možná pozapomenuté zvyky.
Zaregistrovali jste vůbec, že v tomto prostoru se někdo pokouší vyhlásit muslimský stát, aniž by respektoval aktuální politické a hospodářské poměry, potažmo vůli většiny obyvatel?
01. 04. 2010 | 20:45

Targus napsal(a):

To Vilém:

Vidím, že na svém tečkočárkovém hodnocení nemám co měnit. Snad kromě dodatku, že jste idol všech žen. Prostě největší /píííp/ na světě.
01. 04. 2010 | 20:49

zdenek napsal(a):

Targus:Naprosto stejným způsobem byl živen odpor sudetských Němců... kidy v pohraničí panovaly stejně zoufalé ekonomické poměry...

Pokud si pamatuji tak se oblast Sudet před válkou vyprodukovala 40% československého národního důcodu,to je málo?Chcete tvrdit že to byl chudý kraj? Nechápu ...Do tzv. Sudet jezdím dosti často a vím jak vypadaly některé vesnice za Němců a teď a je to veliký rozdíl vážený pane a to nejsem nijaký příznivec sudetoněmeckého živlu,to mi věřte... Tam to žílo,co tam bylo továren ,výroben ,obchodů a ve větších vesnicích i bordely,vůbec nevíte o čem mluvíte.Co tam bylo hospod pivovarů,cukrovarů jste v tomto úplně mimo.
A pokud srovnáváte situaci s Alžírem a Francií tak to je snad prokletí všech těchto Kolonizátorů a okupantů,nevšiml jste si?
Jen se podívejte po Evropě ,po státech které měly kolonie a pak možná pochopíte
01. 04. 2010 | 21:24

zdenek napsal(a):

Rusové samozřejmě zavinili,že v této situaci převzali aktivitu extremisté
01. 04. 2010 | 22:07

Čochtan napsal(a):

Boj s islámem není fotbalový zápas, kde platí sportovní pravidla, ale 1300 let trvající boj na život a na smrt, bez jkýchkoliv pravidel. Země je malá a patnáckrát přelidněná. Pokud chceme jako běloši a křesťani nebo atheisti přežít, musíme udržet Evropu a jiné země čisté, bez muslimů.
01. 04. 2010 | 22:36

Čochtan napsal(a):

Kdyby zmizel islám se všemy muslimy, svět by byl hezčí a bezpečnější.
Jak to jen udělat ?
01. 04. 2010 | 22:38

Radek Mikula napsal(a):

Jaderné zbraně všem muslimům napadeným teroristy z židokřesťanských zemí!

První dodávky je třeba směřovat do Gazy a do Čečenska. Agresorům by mělo být dáno max. 24 hodin na ukončení útoků proti napadeným národům. Po jeho marném reuplynutí je na místě obdoba amerického postupu ze srpna 1945. Čečenci a Palestinci jsou dnes ovšem ohroženi Ruskem a Izraelem mnohem více než USA Japonskem v létě posledního roku 2. světové války. Doufejme tedy v rozvoj vojenských technologií.

S pozdravem Dobrý kolonista, mrtvý kolonista

R.M.
02. 04. 2010 | 03:25

rolex watches napsal(a):

rolex watches is very useful tools to protect our time.If you never pay attention to yourself ,please grasp this chance.a few days ago,I bought aswiss .IT's very good to use.So i want to write an article about watches to share with everyone on seiko watches So as to more and more people to konw it.
02. 04. 2010 | 03:40

Targus napsal(a):

To zdenek:

Pamatujete si dost blbě. Asi to je tím, že Sudetští němci žili v ČSR naposledy v r. 1939, což je bratru 71 let, ať počítám, jak chci, takže jestli byste si měl opravu něco pamatovat, je Vám dnes minimálně 90 let.
V polovině 30. let byla v německých okresech ČSR nezaměstnanost až 60 % (údaj ze statistické ročenky), takže s kvetoucím pohraničím bych byl hóóódně opatrný.
Pivovary tam byy určitě, ty ostatně stály v té době v každém městě. Cukrovary možná ano, avšak pouze v nížinách, v samotných Sudetech ani náhodou, pokud máte alespoň mlhavou představu, která část naší země se takto označuje.
02. 04. 2010 | 12:32

zdenek napsal(a):

Targus
Pardon s těmi cukrovary,ale jak mi vysvětlíte tedy,že ze Sudety vytvářely před válkou 40% procent národního důchodu,podívejte se do ročenky prosím a Sudety jsem měl možnost poznat celkkem dobře na dvou odlišných mistech,na Tachovsku a na Děčínsku a můžu vám říct že obě místa byla opravdu rozkvétající
02. 04. 2010 | 17:33

zdenek napsal(a):

Targs
Na ten údaj 60% se nemůžete dívat optikou současnosti.Třeba takový důchodový systém jak ho známe ... víte kdy začal fungovat?Někdy na konci 30. let v Americe,předtím to bylo jen pro okriuh státních zaměstnanců..
JKolik je v těch 60% lidí kteří měli malé hospodářstvíčko,které je jakž takž uživilo a nechávali se najímat na sezonní práce?Koloik tam bylo lidí,ktří pracovali u sedláků,nebo ,byli to lidé kteří byli hlášeni na tehdejším úřadu práce?
Tenkrát bylo všechno trochu dost jinak ,tak by to chtělo vědět co takovéto číslo vůbec znamená,Nezapomeňte,že v Sudetech řevažovala zemědělská výroba..
Trochu jsem odbočil,ale pořád lepší Sudeťáci než Rusáci
03. 04. 2010 | 21:17

Makka napsal(a):

Pani Hradilkova, s tim se neda nic jen souhlasit. Je hrozne, ze si ty dve divky zrejme neuvedomily, co timto cinem zpusoby. Za to si to moc dobre uvedomovali ti, co je do toho zmanipulovali. Nechapu, jak se nekdo muze mstit na obycejnych lidech, kteri na deni na Kavkaze nemaji vliv. Tim se nekdejsi odbojari vuci ruskemu terorismu stavi na uplne stejnou uroven. Navic nejhorsi je, jaky to bude mit dopad na obycejne lidi zijici v Cecensku a Dagestanu, mozna i v Ingussku. Mira nesvobody a kontroly se jiste po techto utocich zvysi. Kolektivni vina se bohuzel uplatnuje v takovych situacich vzdy, vzdyt vzapeti po vybusich v metru byly surove zbity dve divky - muslimky jen proto, ze mely na sobe muslimsky satek. Lidi uz se dnes nechovaji jako lidi, vsude jen nenavist a msta.
04. 04. 2010 | 12:18

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novotný Martin O Obluk Karel · Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy