Češi si udělali ve světě ostudu - už si to šeptají i vrabci na střeše

09. 04. 2009 | 00:09
Přečteno 6249 krát
Nezpůsobil’s to ani Ty, milý čtenáři, ani já, ani naše fotbalová jedenáctka, nýbrž naše slavná parlamentní opozice, rozpolcená ODS a špatně splácaná strana Zelených. Od doby pádu vlády už se stalo zcela zřejmým, že ji Paroubkovci vyprovokovali jenom z hecu, jenom proto, že mohli, jenom proto, aby ukázali svoji sílu - zatím jsme totiž neslyšeli ani slovo o tom, že by se za řízení stávajícího kabinetu dělo něco takového, kvůli čemu by bylo nutné jej okamžitě svrhnout. Jistě každý z nás - a opozice zcela určitě - má nejrůznější výhrady, to či ono bychom radši viděli/dělali jinak I já je mám. Ale zodpovědný, státotvorný politik by měl vědět, co dřív, a co potom.

Ne vždy budeme současně s řešením domácích problémů stát v čele jedné z největších ekonomik světa, která se momentálně pere s dost nepříjemnou chorobou - a na jejímž zdraví jsme absolutně závislí. Jsme na ni závislí stejně jako všichni naši partneři v EU. Každý z nich má tendence se trochu víc starat o svůj vlastní píseček než o ten sousedův, ale už si všichni uvědomili, že to vlastně nejde. Jsme na sobě tak závislí, že problémy jednoho jsou současně problémy druhého - co ekonomiky se týče zcela určitě. Český automobilový průmysl nespasí šrotovné v ČR, ale koupěschopnost v Německu a dalších zemích, kam mladoboleslavští i další výrobci vyvážejí většinu své produkce.

Prostě jsme nechali ve štychu nemocné přátele kvůli svému potěšení - a to se ve slušné společnosti nedělá.

Myslíte, že přeháním?

Po velmi dlouhé době - a zase na dlouhou dobu - jsme měli příležitost ukázat, že jsme vyspělá země, řízená zodpovědnými lidmi. A nedokázali jsme to. Zapamatujte si, kvůli komu.

Ani na okamžik nepochybuji o tom, že naše úřednictvo zvládne všechnu potřebnou byrokracii, schůzky se dál budou svolávat, něco připravovat, prostě to nějak poběží. Samozřejmě, že na selhání jednoho partnera nemůže zkrachovat celý systém. Ale přibrzdí se, a na nás budou ukazovat prstem: to kvůli nim!

Je mi líto toho člověka, který stane teď v čele úřednické vlády, ať je to kdo je to. Představte si, jakou autoritu asi bude mít mezi ostatními hlavami států EU: „Pane předsedo, vítejte. No, my už jsme to tady mezitím probrali, stejně bychom Vám to nestihli vysvětlit. A chápeme, že doma nemůžete nic prosadit. Tak jsme Vás rádi poznali“. Tak nějak to bude, opentleno diplomatickými tanečky.

Česká republika, díky Paroubkově chuti po moci a prezidentově sebestřednosti (nebo čemu dalšímu), je zase outsider. Až bude zase někdo z nich a těch dalších hráčů, kteří tomu napomohli, říkat něco o zájmu České republiky, vzpomeňte si, jak málo jim na tom vlastně záleží.



Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Kanalnik napsal(a):

Dovolim si vyslovit svuj nazor, ze se mi vas clanek nelibi z nekolika duvodu.

Tim hlavnim je to, ze vsude ctu, jakou si CR utrhla v zahranici ostudu. Tak jste to napsala jeste jednou. Co s tim dal? Nic. Podle mne je to zvelicovani situace a nekdy az za hranici zdraveho rozumu. Vas clanek je take takovy. Prijde mi to tak trochu detinske. Navic to vubec neodpovida realne situaci. Par novinaru neco napise a pak se to nesmyslne siri jako lavina.

Vas druhy odstavec vyvolavajici dojem, ze jsme nechali partnery ve stychu, mne take udivuje. V zahranici by meli naopak jako nasi partneri respektovat to, co se u nas deje. A oni to delaji, nebojte se. Probehla normalni demokraticka situace. Nejlepe je vysresit problem doma a pak az teprve nad ramec domacich povinnosti resit veci dalsi. Pokud nemam doma poradek, jak chci odpovedne resit zahranici?

Ten poradek tu ale neni jiz dost dlouho, minimalne od postaveni teto odejite vlady na prebehlicich. Naslo by se toho vice.

Co me prave dostava, je tato vase veta:

"zatím jsme totiž neslyšeli ani slovo o tom, že by se za řízení stávajícího kabinetu dělo něco takového, kvůli čemu by bylo nutné jej okamžitě svrhnout"

Myslel jsem si nejprve, protoze tato veta se nachazi v zacatcich tohoto blogu, ze se jedna v tomto celem clanku o ironii. Nejedna. Pokud nevidite tu do nebe volajici nadutost, ignoranstvi, aroganci a bezpaternost pana Topolanka aspol. tak je mi to lito. Ja to vidim.

Pokud se orientujete v politice spise do prava, to vam nevadi, ze si v pripade Smlouvy s volici
pan Topolanek a spol. prave se temito volici vytrel pr...? Stejne tak jako si vytrel pr... s tim vasim zahranicim, kdyz nejprve podepsal LS a pak zacal couvat?

Nevim, jestli se mam smat nebo plakat.
09. 04. 2009 | 01:06

kočka šklíba napsal(a):

Kanálníku, něco podobného jsem po přečtení tohoto blogu chtěla napsat, napsal jste to za mě. Jestliže Ryšlinková "neslyšela ani slovo........" pak je chudák buď opravdu hluchá, a tímto se jí omlouvám, nebo, a to spíše, je hluchá programově.
My ostatní jsme slyšeli a četli a viděli, proč tato vláda neměla vládnout již mnohem dříve. My jsme, pokud jsme chtěli, slyšeli o Kubiceho zprávě, přeběhlících, dalíkovi, čunkiádě, pozitivní a negativní motovaci, a takové už vlastně prkotiny, jako výlety Topolánka na lyžovačku za peníze ze SR, na ty si nikdo ve světle justiční mafie a ovlivňování médií ani nikdo nevzpomene. Ale zdá se milá paní, že Vy jste tohle všechno neslyšela.

A ať se to zdejším mnohým blogereům a mnohým novinářům nelíbí, pro nás, pro občany ČR, je důležitější, jak tato vláda vládne a chová se zde, ne jak tzv."řídí" EU. To také v těch důležitých okamžicích nezvládala, viz snad to nejhorší - plyn(ani 100x opakovaná lež o skvělém vyřešení Topolánkem se nestane pravdou) a převážně se stejně jedná o zvládnutí byrokracie a jak už někdo píše, o dostatečný přísun chlebíčků.
Jediné další důležité ve vztahu k EU byla ratifikace LS a tam to ten Topolánek jaksi rovněž nezvládl.
09. 04. 2009 | 01:53

skeptický napsal(a):

Ajééje,už je to zase tady.
Naši krajani mají zase péči.

Jsou Češi svéprávní?,Odsuňme Čechy,Rasismus po česku,My,Češi,kdy zase bude náš čas ,Češi si udělali zase ostudu...

Je zarážející,kolik Čechů v cizích službách tady žije ,a stydí se,s jakým dobytkem to tu musí žít.Nemusí.

A k tomu,že k tomuhle Augiášovu chlévu pilně přispívají se pochopitelně nikdo nezná.

Taky nejsme jediná země,která má z ostudy kabát,ale o tom se tady nikdo nezmiňuje.

A o té chorobě už i ti vrabci na střeše vědí víc.
Pošklebovat by se nemělo.Je to malé.
09. 04. 2009 | 02:23

Ládik napsal(a):

Myslím si, že všichni Slované jsou u Germánů "slave". Paštikáři, kapsáři, nájezdníci, před kterými je nutné se mít na pozoru. A mají pravdu.
Nápis z ND "Národ sobě" by měl být používán i na jiných veřejných místech (domech), zejména na parlamentu a senátu. Co si zvolil, to má. Převlečené komunisty ve všech stranách, křiváctví a zášť na všude, kam se podíváš, profesní nefachčenky a jejich příbuzné na úřadech.
Paroubek nerozbil výlohu, žádná nebyla. Jen otevřel poklop a zamíchal žumpou, protože tu vůni má rád.
I můj táta (přes 80) říkal, že už ho volit nebude, že radši komanče.
09. 04. 2009 | 05:19

honza napsal(a):

Nějak jste paní zapomněla na důvod,proč bylo hlasováno o nedůvěře,totiž na kauzu Wolf,obdobně bylo hlasováno v minulosti o nedůvěřě vládě v souvislost s poslancem Moravou nebo Čunkem.A pokud si vzpomínám,ČSSD nabízela vládě za určitých podmínek toleranci vládě v době předsednicrvi,kterou Topolánek nereflektoval. To jen na vysvětlenou,asi mají pražáci potíže s pamětí.
09. 04. 2009 | 06:03

Jetotak napsal(a):

...paní Jano Ryšlinková,Váš článek je pouhá břečka,
nenapsala jste přesně,kdo tu ostudu Česku dělá dlouhodobě a cíleně!!!Je to především prezident Klaus,proti-Evropan a pro-Putin !!!...a kdo ho volil ?... všichni dobře vědí !!!..nebo už ne,ani Vy ?...jediný kdo ho nevolil,tedy NE pro Klause ,byli právě Zelení,a proto zaslouží nekonečný potlesk za hrdinství !!!
09. 04. 2009 | 06:20

Pepa 3 napsal(a):

Hm, tak to bylo počteníčko téměř hodné ideologického tajemníka ÚV Biĺaka. Takže ne arogance, buranství a sprostota premiéra, ne podivné korupční praktiky už od vzniku vlády přes volbu prezidenta, ne pokračující korupční skandály následované naprostou destrukcí policie a znevěrohodněním justice, ne nedodržená smlouva s občany navazující na všeobecně známá slova premiéra o říkání pravdy o skutečných úmyslech, ne neprokázané nařčení z Kubiceho zprávy, ovlivňování novinářů v aféře Wolf a další, ale Paroubkova chuť po moci a prezidentova sebestřednost jsou příčinou pádu vlády.
Známé české přísloví praví "Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne." Zkrátka tak dlouho...až už to nemohli vydržet ani někteří koaliční poslanci, kteří do té doby vládu vždy podrželi.
Cituji: "Po velmi dlouhé době...jsme měli příležitost dokázat, že jsme vyspělá země, řízená zodpovědnými lidmi. A nedokázali jsme to. Zapamatujte si, kvůli komu." Je mi divné, že autorka při svém zjevném zaměření raději nevyslovila přání "Rychle zapomeňte, kvůli komu."
A ještě k těm vrabcům na střeše v nadpisu: ale nešeptají, vůbec nikdo si nešeptá, ani nepoukazuje. Citace z přehledu zahraničního tisku:
"Pád Topolánkovy vlády vůbec nefiguruje na předních místech evropských deníků. Například ty francouzské věnují větší pozornost stanovisku církve k používání prezervativů...Německé i britské deníky věnují pozornost spíše Topolánkovu nejapnému útoku na Obamu, než tomu, co se děje v Praze"
Asi tak, aby bylo jasno, jak je to s tou ostudou. Naši ostudou jsou spíše novináři se stupněm ideologické masáže, který nemá obdoby ani v USA.
09. 04. 2009 | 06:44

pierre napsal(a):

to kanalnik :

shrnul jste za me vse podstatne... dik za vas prispevek. o teto veci jsem se rozepsal na blogu karla hvizdaly 06/04 a tady bych se jen opakoval. rekl jste to za me..neni k tomu co dodat. diky.
09. 04. 2009 | 06:58

Neopřemyslovec napsal(a):

Musíme si uvědomit, že dnes nelze věci řešit způsobem našich předků Přemyslovců se Slavníkovci z roku 27.9.995. Určitá paralela zde bude. Paroubek to musí odskákat u předčasných volbách. Odejde do politického záhrobí. A vo tom to je.
09. 04. 2009 | 06:59

pierre napsal(a):

to pepa 3:

stejny dik jako kanalnikovi i vam...
09. 04. 2009 | 07:04

im napsal(a):

Paní Ryšlinková,
tohle jste si mohla opravdu odpustit.
09. 04. 2009 | 07:07

Michal Macek napsal(a):

kocourkov
09. 04. 2009 | 07:15

matů napsal(a):

Neopřemyslovec.Vaše zbožné přání se asi nevyplní,protože si nemusíme uvědomit nic,co si přejete jen vy,p.Paroubek nemusí skákat jak si přejete a odejde do nebezských výšin.Řekneme si to v říjnu,uvidíme kdo se mýlil.A vo tom to je.
09. 04. 2009 | 07:29

vlaďa napsal(a):

Kdepak asi tolik let žiji? Je to pupek Světa,nebo spíše tam na opačném konci a trochu níž,na co oko nedohlédne bez pomoci zrcadla a co slušný člověk nosí v kalhotách?Lze utajit šídlo v pytli?
Paní Ryšlinková,prosím,proč Vám není líto také Milouše Jakeše a jeho party?Tak to za něj pěkně fungovalo...jistě o tom něco víte,nebyla jste tehdy neznalá studentka.
Litovat mohu pouze toho co bylo dobré a to Topolánkova vláda jistojistě nebyla a neměla raděj ani vzniknout.
Budete mít brzy příležitost se správně projevit,až začne zase dštít oheň a síru na EÚ chrlič Klaus.Pokud budete psát o ostudě z Hradu,tak bych Vám tleskal a možná by nás bylo i víc.
09. 04. 2009 | 07:32

Saliven napsal(a):

Nějak to celé nechápu. To jsme se vrátili mezi tu východní špínu tím, že u nás zafungoval proces DEMOKRATICKÉHO, ÚSTAVNÍHO aktu vyslovení nedůvěry vládě? Kdyby Paroubek s Filipem naběhli s rudým praporem do Strakovky a vyházeli vládu oknem tak neřeknu, ale to co se stalo je čistě demokratický a legitimní proces, svaté právo opozice. Jenže u nás holt pořád letí to bolševické "dejte nám klid na práci".

Též mě zaráží, že všichni svalují vinu na rebely v ODS, dvě zelené a opozici. Není to náhodou taky sama vláda, která si vysloužila to vyslovení nedůvěry? Jsem přesvědčen o tom, že kdyby se vládní strany chovaly konstruktivně, vláda by v klidu dovládla do konce volebního období. Ale holt blíží se volby, tak je třeba pořádně do ČSSD bušit (proč se nebuší taky do komunistů, Filipovce nějak nevidím???), no ne?
09. 04. 2009 | 07:33

irinek napsal(a):

Výše uvedená glosa není,bohužel,ničím jiným,než značně primitivní politickou agitkou bez argumentů.Neberu nikomu jeho názor,ale ten text mi připadá,jakoby jej napsala
MfDnes.
09. 04. 2009 | 07:38

Petr186 napsal(a):

to neopřemyslovec
Nemějte obavy Vaše výsosti. "Socky" jsou už nažhavené, tak jako vloni na podzim. Paroubek s rudými bude mít pohodlnou většinu a ještě se k němu budou cpát černoprdelníci, Čunek i s Kalouskem.
09. 04. 2009 | 08:03

Petr186 napsal(a):

Před plyšákem zdatná svazačka.
09. 04. 2009 | 08:48

Aranka napsal(a):

Kanálník a Pepa 3 - bravo a díky
09. 04. 2009 | 08:50

Pavlik napsal(a):

Začínám o sobě pochybovat, jestli to mé týdení cinkání klíči na václaváku, letné mělo vůbec nějaký smysl.
Jsem rád, že bolševici nejsou u vesel, ale ...kdo tam vlastně je ...nejsou to náhodou bývalí bolševici, nebo jak je nazvat...

Když se podívám na ČSSD a fanatika Paroubka - je mi na zvracení.
Když se podívám na ODS - je mi zase na zvracení.
Podívám se na černoprdelníky, chce se mi blinkat, podívám se na zelené a zase se mi chce zvracet. A komunistické zrůdy, těm už není co pozvracet. To už jsou samy zvratky sami od sebe.
Morálka české společnosti se blíží k bodu nula a to je velmi smutné zjištění.
Prostě,děs a zase jenom děs.
Ptám se sám sebe, jestli ještě chci vůbec patřit do té naší smutné morálně devastjící společnosti.........vím to , už nechci.
09. 04. 2009 | 09:02

green napsal(a):

Paní děkanka jaksi netrvdí, že kabinet byl holubičí, paní děkanka jaksi říká, že jeho sundáním jsme poškodili druhé, kteří s tím nemají nic společného, což je neserioznost. A to je nesporně pravda a uvidíme zřejmě ještě větší malérové důsledky, nemluvě o promarněných miliardách na předsednictví. A právě ona česká mentalita kácet les bez ohledu na cokoli, to je opravdu to čemu se říká chucpe. V tom má děkanka pravdu.
09. 04. 2009 | 09:09

Emil I napsal(a):

Kanálníku, myslím, že by Vám lépe slušelo čistit kanály, než se motat dopolitiky, které, ale vůbec, ale vůbec nerozumíte. Jste politický analfabet. Hezký den.
09. 04. 2009 | 09:18

Meňo napsal(a):

Ostudu způsobila hlavně ODS, která je 2 roky u vládní zodpovědnosti, a přitom se chovala nezodpovědně. Jako vrchnost před 300 lety (my můžeme všechno, a běda tomu, kdo by o tom pochyboval). Výrazem oné bohorovné libovůli byla i na půdě EU ostudná plastika, kterou si objednali funkcionáři ODS, jistě né bez znalosti následků. Chtěli to zkrátka Evropě "osladit", a zatím to sladí EU nám. Je to primitivní názor, stejně tak primitivní, jako jeho nositelé. Není tudíž divu, že po 2 letech u moci opět neslavně po krizových balíčcích skončili.
09. 04. 2009 | 09:20

Saliven napsal(a):

green:
Promarněné miliardy na předsednictví, tím myslíte co?
09. 04. 2009 | 09:25

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden urážlivý výpad, který byl v rozporu se záměrem těchto stránek poskytovat prostor pro slušnou a korektní diskusi.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
09. 04. 2009 | 10:14

vlk napsal(a):

Paní Ryšlinková
takže Paroubkova chuť po moci, Klausova sebestřednost? A dál už nic?
A trváte na tom, že sestava Topolánek, Vondra, Kalousek,,Bursík, byla to, co píšete v téhle větě:Po velmi dlouhé době - a zase na dlouhou dobu - jsme měli příležitost ukázat, že jsme vyspělá země, řízená zodpovědnými lidmi.???
Tedy , že byli oni těmi odpovědnými lidmi?
Když ještě v říjnu mistrovali ostatní Evropany , že krize není a přijímají neadekvátní opatření? Dali jim entropu a nemocným přátelům na nichž jsme bytioostně závislý nalinkovali cestu do pekel?

V tom případě vám závidím váš optimismus. a naivitu.

Ano, máte pravdu. Špinavé prádlo s e má prát doma! O tom žádná. a ve vhodném čase. ne když s e u vás zrovna sejde celé město. Ale zkuste si položit otázku, kdo to prádlo, kvůli kterému bylo velké praní, ušpinil! Nebyla to náhodou Dalíkova většina, čunkiáda, justiční mafie? Není tohle to, proč se v naprosto nesmyslném okamžiku zapnula velká vyvářka?
09. 04. 2009 | 10:25

void napsal(a):

to kanalnik,

vezmu to po castech :-)
Rad dodam linky na clanky, ktere vysly v zahranici, dobre jsou take Nemeckovi komentare na ihned, sam tez ziji v zahranici - ostudu jsme si utrhli a nejde jenom o novinare. Bavim se s normalnimi lidmi a jenom se divi. V tuhle chvili jsme meli zodpovednost za vedeni nejenom 10 milionu, ale jeste dalsich 490. No a na ne jsme se vyprdli a zabalili to. Proste je rozdil jestli ridite svoji zem nebo i evropu, potom se musite divat i na jeji zajmy. Ale nebojte, za 3 mesice koncime a potom se dalsich 50 let muzeme zase hrabat pouze ve svem bordelu, bez toho, ze by to nekoho mimo CR vzrusovalo :-)

Opravdu netusim proc to hlasovani nemohlo probehnout pred 6 mesici nebo za 3 mesice. Muzete me prosim napsat jediny priklad, ktery by nevydrzel cekat 3 mesice - stejne se ted s urednickou vladou bude cekat pul roku. Nebo myslite, ze ty namestci co prijdou nejak omezi vliv tzv. justicni mafie atd...? Pripadne, kdyz to bylo tak hrozne, proc ta vlada nepadla pred pul rokem? Kdyby se stalo to co se szrejme stane ted, tj. za ministry prijdou namestci, tak by to na pripravu predsednictvi nemelo zadny vliv.

Co se tyce smlouvy s volici, tak potom viz predchozi odstavec - proc neodesel jiz davno, kdyz to vsem tak vadilo?

Jinak ma pani Ryslinkova uplne pravdu pri popisu jednani s budoucimi ministry. Co by kdo vyjednaval s nekym novym, ktery navic nema zadnou realnou politickou silu, pac na vsechno se musi skocit zeptat do parlamentu a je tam na 5 mesicu?

A posledni vec, to zahranici potrebujem, kdyz pouziju ten nejprizemnejsi argument, tak treba na to aby nam po vycerpani stavajicich ramcu priteklo zase par miliard z EU. Ted se nam ty miliardy budou vyjednavat o poznani hure. proste tohle neni katastrofa, jenom se nase vyjednavaci pozice zhorsila o par procent a naprosto bezduvodne. Ministri Schwarzenberg, Vondra a Kalousek jsou v evrope uznavani jako lide, kteri sve praci rozumi a delaji ji dobre. Ted budou delat namestky svym byvalym namestkum :-).

Takze ted bych doporucoval plakat, ne moc, ale par slz si to zaslouzi. Jak jsem psal uz vyse, ted si to muzeme 50 let davat dohromady a nebudeme nikomu stat ani za ty male clanky, ktere vysly o padu vlady.
09. 04. 2009 | 10:41

void napsal(a):

to vlk,

jsem rad, ze jsem vas tady stihnul. Trochu k jinemu temu, vkladam dnesni glosu z Fleet Sheetu - je to o srotovnem a uplne me to mluvi z duse :-) -

As crisis-response measures go, the scrap subsidy is a fairly minor matter. Even in Germany, where €5bn is going toward it, there are issues that are much more consequential, such as whether the EU should inflate the money supply through quantitative easing. The scrap bonus gets outsized attention because it's an easily understood, direct benefit to a single sec-tor of the economy. It clearly saves jobs and promotes spend-ing in the short term. The existential aspect of it is overlooked, though, and it's in this sense that the subsidy is indeed signif-icant. It speaks volumes about the willingness of Western so-ciety to deal with the causes of the current crisis. The subsidy is based on decommissioning and crushing cars that are old but fully operational. This is merely a turbocharged version ofthe planned obsolescence that is already the lifeblood of eco-nomic growth. Almost everyone agrees that we've been living beyond our means, but for some reason we still suffer from the illusion that wealth can be created by destroying wealth
09. 04. 2009 | 10:47

Lex napsal(a):

Mám takový pocit, že ze strany přispěvatelů bylo na toto téma napsáno všechno, co napsáno být mohlo, u předešlých šesti (jak napsal vlk) blogerů. Bylo-li jich skutečně šest, pak toto je sedmá, která pocítila potřebu vyplakat se a bědovat nad rozlitým mlékem. Že to mléko ale bylo už pěkně kyselé, co kyselé, plné červů, kteří prakticky byli příčinou, proč se ta konvička zvrhla, to jaksi pominula i ona. Stejně jako to, že to byl ve skutečnosti pozitivní skutek, protože ten puch z toho mlíka se už nedal dýchat.
Tož kolik vás, milí blogeři, ještě přijde s pláčem nad tím zvrhnutým sajrajtem?
09. 04. 2009 | 10:51

Míval napsal(a):

Paní Ryšlinková, tu vládu zlikvidoval především a v prvé řadě mistr Topolánek svou neuvěřitelnou politickou neohrabaností a nepředvídavostí. Bezesporu k tomu přispěla i arogance, hulvátství a neschopnost komunikace nejen jeho, ale i některých jím vybraných ministrů. Prostě, zásadní ostuda byla mít takovouhle vládu.
Tím ale nechci nijak naznačovat, že by snad budoucnost nemohla být s tím materiálem, který je k dispozici, horší.
09. 04. 2009 | 10:58

green napsal(a):

vlk
musím opakovat své předchozí upozornění i pro vás nejde o to, zda se špinavé prádlo má prát doma nebo na veřejnosti, ale o to, že praním jsme poškodili druhé, kteří s tím špinavým prádlem mají společné leda to, že nám dali důvěru, že odpovědně svou roli vedení EU zvládneme, a to v době, kdy se opravdu hraje o mnoho. Souhlasím s vámi, že je třeba obvinit i stávající garnituru, protože šmelila s hlasy a nyní dostala vyúčtování i za svou špinavou volbu Klause, nakumulovaný skandál chucpe Vesecké, Dalík apod. Ale s tímhle vším si mohl Paroubek pouhé 2 měsíce počkat. Potíž je v tom, že náhle Lidový dům viděl regenerující se preference modrých díky předsednictví, tak se neváhal spojit s Klausem právě na poškození předsednictví, lhostejno zda přmou dohodou na sjezdu nebo nepřímo. A to je nejen špinavost, ale beyohlednost vůči dalším zemím v EU, to je ta ostudnost, on je potřeboval zbavit předsednictví!! To je formát českého politického stylu, formát společný Klausovi, Paroubkovi, ale i Čunkovi, Bursíkovi i Topolánkovi. Nicméně odpovědnost mimo debatu jde za Paroubkem, bez kterého by to nešlo, a že na tom aktivně s Tvrdíkem pracovali je prokazatelné, že se koordinovali s Hradem je také evidentní. Kumulace lidské špatnosti a bezohledné nízkosti.
09. 04. 2009 | 11:03

Saliven napsal(a):

green:
Paroubek nemohl počkat, a víte proč? Protože začátkem června bude volby a on se potřebuje vymezit proti vládní koalici. Já myslím, že sám ani nevěděl, že vláda skutečně padne, protože nevěřil tomu, že by byl Mirek Topolánek takový hlupák, aby si nechal otéct obě zelené poslankyně a dvě svoje ovečky. To spojení Paroubka s Klausem je účelové - to je taktika na voliče, protože ti soucítí s těmi, kterým se ubližuje, kteří byli zrazeni. Ve skutečnosti by ono "spiknutí" Hradu, Paroubka a Filipa nestačilo ke svržení vlády, to je jednoduchá matematika. Rozhodly dvě zelené, které Bursík vyhodil a Topolánkovi nestáli za to, aby si s nimi podporu vyjednal.
09. 04. 2009 | 11:07

Pocestny napsal(a):

Paní Ryšlinková, tenhle glosář budiž pěkným studijním materiálem.

1. Je názorné, jak odpůrci padlé vlády zavile obhajují
- domácí důvody pro skutek
- jejich přednost před vztahy se spoluevropany
- připravenost k zuřivému protiútoku proti každému, kdo tento skutek nevidí jako positivní.

zejména ten zuřivý odpor vůči jakémukoliv názoru zvně Česka je v překvapivém kontrastu s tím, jak toužebně očekávají od LS to, že skrze ní budou EU spaseni od Klause a Topolánka a od amerického radaru.

2. Je názorné, jak ti, kteří prostě ze všech různých důvodů mají pocit, že
- domácí skutky vlády jsou rozpačité a na hranici snesitelnosti v některých konkrétních případech
- to však nemá nic společného s tím, co vyvedli socané, komouši a pár zoufalých exhibicionistů svého zoufalství
- protože to mohli udělat před počátkem předsednictví nebo po jeho konci, ale udělali to právě v ten okamžik, kdy jim náhoda dopřála,

jsou tu hozeni do jednoho pytle modrých fanatiků, kteří povinně nejásají nad tím politickým břídilstvím.

Já konstatuji, že ten rudý chobot není mým premiérem!

Dostáváme se do situace, kdy se zastupitelská demokracie stává obětí manipulativních kroků té či oné mafie, gangu, partaje, které nejsou vedeny pro blaho ani státu, ani veřejnosti, ale pro větší moc nad státní kasou či pro osobní vítězství toho či onoho superpanáka naší doby.

Ono je to vše možná nakrásně "ústavně legální", ale to celé politicky naprosto nelegitimní.

Osobní urážky ignorujte, socané jsou tu bohužel velmi sprostí, ale na to je jedinec politicky aktivní zvyklý, že.

Je s podivem, co se všechno může napsat, když je "dobře zapsán".
09. 04. 2009 | 11:27

Saliven napsal(a):

Fascinuje mne pane Pocestný jak jste podobný rudým soudruhům, které jste (sám a jediný) svrhnul. Ti také měli jednou pravdu a jediného nepřítele - imperialistického hrdlořeza, který stojí na hranicích a čeká na naše zakolísání. Ne, to my za nic nemůžeme, to ti druzí, zlí, kteří nás chtějí zničit.

Též je zvláštní jak zavilým odpůrcům EU najednou vadí naše pověst. Když jsme odmítali Lisabonskou smlouvu, plácali o eurobyrokratech a zvolili si antievropského Klause, tak nás názor zahraničí nějak nezajímal, co? :-)
09. 04. 2009 | 11:38

jarpor napsal(a):

Pocestný

Ušetřil jste mi práci. Děkuji.

Jen dodám k autorce : Všechno zlé je k něčemu dobré...
a to přesto, že mým názorem je, že "ONI", ti politici, jsou dost věrným obrazem NÁS, občanů této země...

Přeji optimističtější mysl a hezké Velikonoce.
09. 04. 2009 | 11:45

Lex napsal(a):

green, Saliven
Jistě, to všechno je tak, jenže tou poslední kapkou,kterou konvička přetekla (možná zástupnou, ale nebyla to snad ani ta pověstná kapka, ale přímo sprcha) byla kauza Wolf a ovlivňování publicisty ČT (už to tu také zaznělo). To jen tak, pro připomenutí, když říkáte, že šlo také o evropské volby. Ano, šlo, a proto bylo třeba kauzu Wolf zamést pod koberec.
Je mi líto, že jsme evropské předsednictví nedotáhli do konce. Zatím. Jenže my ho dotáhneme, nikdo nám ho nebere. A vsadím se, že rodící se vláda v tom bude úspěšná.
09. 04. 2009 | 11:51

void napsal(a):

void

tady jeste jeden komentar jak to vidi jinde nez v CR: http://blog.ihned.cz/schnei...

jinak myslim, ze pan Swippel to ma v hlave trochu neusporadane, viz. jeho vcerejsi rozhovor pro idnes. netusim jak si nekdo muze pamatovat a zkontrolovat stovky SPZ aut, ktera je cestou do prahy mijela. O piti pana Swippela viz. Vondra pro sme.
09. 04. 2009 | 11:54

prirodovedec napsal(a):

Pocestny: Tesi mne, ze jste se nevyparil zcela a ze ani pro Vas premier neni Vasim premierem (coz je pro mne platne jiz davno i u prezidentu). I kdyz pro mne je to statistik ... :)

jarpor: Zdravim. Vychazi mi zatim od posledniho (nejen zde) Citac (Vasich reakci na vlka) := Citac + 5 = 12 souhlasite? Nemusim dokladovat? :)

green: Ja si myslim, ze jsme tou urednickou vladou prave pomohli EU ne ji poskodili. :)

vlk: Neni to uzasne? Treba se objevi jeste osmy, devaty, desaty placici blogger, ... pro mne to ale je uz argumentacni kohout ... :) - skoda, byvala to matematicka :).

Divim se Ti, ze se nekochas a dohadujes se. Vsem dekuji za diskusni vstupy. Uplne vnimam ty velke otresy Evropy, jak na nas dolehaji.

Ze v Italii diky skutecnemu zemetreseni zanikla krasa stredoveke architektury, sesypaly se tam univerzitni budovy a koleje, obvykle plne i zahranicnich studentu (nastesti velikonoce) to si nevsiml zatim zadny blogger ani nas stale jeste nejlepsi vudce EU (stale jeste). Cekal bych to alespon od autorky dekanky. Co tak pomoci? Zacit byt akcni? Kolego Pocestny? (Ja se uz snazim - co Vy ostatni) A ukazat se jako na Kavkaze? Pres pad vlady? Kdyz ono se to neumi ...

Chapu ovsem, ze kdyz s padem vlady se prerusil experiment s VS v CR (i ve prospech soukromych VS), pani dekanka soukrome VS place. Ja prave proto jsem s padem vlady velmi spokojen. Podarilo se udrzet rozumnou vzdelanost naroda zase o par let dele ... :)
09. 04. 2009 | 11:56

Frante napsal(a):

Pro voliče ČSSD je to příliš složitá logika.
09. 04. 2009 | 11:57

jarpor napsal(a):

prirodovedec

Měl byste vynechat případy, jsem-li zmíněn a proto reaguji...
Ale jinak - čítejte dál.... záliba je záliba, kdo si hraje - nezlobí... :-)

Vidím, že nejde o obsah ale o formu... :-) No, Váš přístup, Vaše rozhodnutí...

Hezký den
09. 04. 2009 | 12:02

Saliven napsal(a):

Lex:
Já bych byl taky radši, aby se to předsednictví už nějak doklepalo, ale brečet kvůli tomu, že vláda padla nebudu. Nemyslím, že je to až tak velké drama, že by k tomu bylo třeba vyrábět klipy porovnávající pád vlády k Mnichovu. Já to vidím tak, že ODS a její spříznění rozbalila bombastickou kampaň, která má za cíl dobýt ztracené pozice, vyvolat hysterii atd. Je to jako to bolševické - republiku si rozvracet nedáme, přitom tato vláda byla od počátku postavena na přeběhlících, bylo jen otázkou času, kdy už to Mirek neudrží - je to spíš jeho chyba, že nevykomunikoval podporu vlády od lidí, kteří by ji podpořili (obě zelené, Raninec) než opozice.
09. 04. 2009 | 12:02

Al Jouda napsal(a):

Článek je prosté kydání špíny. Paní autorka si neuvědomuje, že náš politik vždycky ví, jak dál po vyslovení nedůvěry vládě. Říká mu to totiž naše ústava ! Nechat kvůli našemu předsednictví v EU vládu ODS dál dělat zákonné blbosti, by byl ten největší politický hřích. Vyslovit vládě nedůvěru se ČSSD snažila dávno před nástupem do našeho předsednictví. Že se jí to nepodařilo, to svědčí o nedozrálosti některých poslanců, kteří dozráli až teď - pozdě, ale přece. Buďme rádi, že se tak stalo.
09. 04. 2009 | 12:02

Aleš napsal(a):

kromě greena většina příspěvků naznačuje, že ten úprk směr Rumunsko a Albánie zahájený na počátku tohoto století má podporu obyvatel.
Paní Ryšlinková se snažila naznačit, že předsednictví EU dalo naší zemí možnost výrazně se zviditelnit a dokázat, že nejsme zcela druhořadou zemí. Ale nepovedlo se to, stávající vláda, přestože loni v řijnu ztratila většinu ve sněmovně se nedoklázala dohodnout s opozicí na toleranci a spolupráci v době předsednictví.No a opozice využila první kauzy, podrazu pana Dalíka a spolu s rozhodováním ve věci justiční mafie, dokázala V POLOVINĚ PŘEDSEDNICTVÍ ZÍSKAT 4 KOALIČNÍ POSLANCE, KTEŘÍ POPRVÉ PŘI PÁTÉM HLASOVÁNÍ POTOpILI vládu.
Autorka se domnívá, já s ní také, že to poškodilo náš obraz vEvropě a bude to mít i ekonomické následky. Osobně si myslím, že lepší výraz než poškodilo, je ukázalo to pravý obraz české politické reprezentace- a ten směřuje k onomu tak podobnému Rumunsku, Albánii a Moldavsku.
09. 04. 2009 | 12:10

prirodovedec napsal(a):

Lex: Mijime se ve vnimani situace. Kazde predsednictvi prece bude "uspesne" a doprovazeno "jedovatymi a neprejicimi komentari" (obvykle francouzskymi :) ).

jarpor: OK, necham tedy provest i obsahove cleneni a klasifikaci reakci (i zpetne) a az pocet reakci presahne 100 - zverejnime. Dobry podnet - diky. (jedna se o jistou identifikaci komunikacnich specifik pomoci text miningu - inspiroval jste mne a me kolegy)

Hezky den.

void: Obdivuji Vasi snahu ukazat tragicnost stranky teto pro mne komedialni situace. Jen tak dale, tesim se na dalsi zduvodneni a odkazy.

Pan Schneider je pro mne celkem tradicni neoliberalni ekonom z UK IES (pro mne to ale neni Mejstrik ani Hanousek nebo Munich, Jurajda ci Kocenada z CERGE) na zahranicnim pobytu z odskoky za zbyvajicimi studenty do Prahy.

Veri a vyklada realitu v ramci sve verouky - argumentacne bezesporu vyrazne presvedciveji nez mnozi jini zde. Ma ale argumentacne vyborne oponenty v diskusich, rad ctu jeho i ty vstupy, ktere brilantne rozbijeji (podle mne) ruzna zjednodusujici klise. Vrele doporucuji dalsi blogy a zejmena nektere komentare:

http://blog.ihned.cz/c3-287...

Cesti odbornici jsou podle schneidera mach, kinkor a klaus :). Otevrene diskutuje sve vazby na financni skupiny a motivace:

http://blog.ihned.cz/c3-366...

"Po krátké kariéře ve vládních službách jsem pracoval 5 let pro finanční skupinu i já (jen ty odměny byly menší, zatroleně). Když jsem z Patrie odešel a začal pracovat na univerzitě, při jakémkoliv návrhu úpravy hospodářské politiky jsem byl obviňován, že se starám o zájmy finančníků a ne o zájmy všech lidí v Česku."

Dale penze a krize (je to muz Patrie :) ):

http://blog.ihned.cz/c3-366...

Kde je radosti cist dotazy nicku "Su". Nezodpovezene autorem ... :)

Zpet. V odbornych evropskych kruzich pobliz EUROStatu aj. ma pan Fischer vyssi renome nez by se cekalo a dle mne i nez ti nasi srandiste. Je na rozdil od nich profesional (Schwarzenberg zrejme take - ale moc casto usina na jednanich ... zerty na to v zahranicnim tisku jste jiste cetl take).

"Rad dodam linky na clanky, ktere vysly v zahranici,"

Dekuji predem - prosim ale o vyvazenost (vcetne novinovych popisu nasich kroku v predchozich akcich pri vedeni EU ...).

"dobre jsou take Nemeckovi komentare na ihned,"

Bezesporu ano, nicmene pro mne mile tendencni a manipulativni take. :) Rozebereme nektere?

"sam tez ziji v zahranici - ostudu jsme si utrhli a nejde jenom o novinare. Bavim se s normalnimi lidmi a jenom se divi."

Mohu se zpetat cim se zabyvaji? Jste urednik v Bruselu? Mam zkusenost rekneme s VS elitou - jsou podle mne informovani a zcela racionalni - nedivi se. Ostudu nemame (jako CR), ale mozna proto, ze znaji jine Cechy - nepolitiky - nez znaji ti Vasi.

"V tuhle chvili jsme meli zodpovednost za vedeni nejenom 10 milionu, ale jeste dalsich 490."

Vedeni??? Prosim podivejte si co predsednictvi obnasi. To je manazerska urednicina (kterou nasi bezpartijni urednici az na jednoho tlumocnika :) a par dalsich zvladaji celkem na urovni predchudcu) a samozrejme kolotoc vyjidacich fotografickych summitu po clenskych zemich plnych zcela stezejnich proklamaci ala Obama.

"No a na ne jsme se vyprdli a zabalili to."

Mate na mysli to tradicni diletanstvi premiera, kdyz mel dojednane demo-zelene, a pak dal na SMS, ze Raninec a Schwippel ho podrzi?

Jam mam pocit, ze Vy jste to nezabalil a ja take ne. Zabalili to ONI. JEJICH predsednictvi (ne nase).

"Proste je rozdil jestli ridite svoji zem nebo i evropu,"

Bezesporu, ale nic jsme neridili - jen podle clanku v mediich.

"potom se musite divat i na jeji zajmy."

A je zajmem Evropy, abychom ji ridili? :) Nebylo to spravne dat na zajem Evropy a prestat ji "ridit"? :)

"Ale nebojte, za 3 mesice koncime a potom se dalsich 50 let muzeme zase hrabat pouze ve svem bordelu, bez toho, ze by to nekoho mimo CR vzrusovalo :-)"

Je mi lito, ze za 3 mesice koncite? Co prosim? :) Prilezitost vyvesit EU prapor na Hrade? Bezesporu se muzete hrabat ve svem bordelu. Ja ovsem upozornuji, ze kdyz se nasi prirodovedci hrabou ve svem bordelu, radu spolupracovniku po Evrope to vzrusuje a vzrusovat bude.

"Opravdu netusim proc to hlasovani nemohlo probehnout pred 6 mesici nebo za 3 mesice."

Ono probehlo predtim jiz 4x? Kdyby to neproslo, jiste by probehlo i za 3 mesice. :)
09. 04. 2009 | 12:14

prirodovedec napsal(a):

void: "Muzete me prosim napsat jediny priklad, ktery by nevydrzel cekat 3 mesice - stejne se ted s urednickou vladou bude cekat pul roku."

Bezesporu ano: Rada lidi na VS v CR by mrhala svoji energii (profesorem Zlatuskou pocinaje) na zoufalou snahu zastavit napad pemiera predlozit novy bizarni VS zakon co nejdrive. To se podrailo odlozit. Sice se ted rozhazi stovky milionu na vysvetlujici analyzy, ze presne takovy zakon potrebujeme a za rok po volbach boj VS "s vysokym skolstvim podle Mateju" bude pokracovat at s modrymi ci oranzovymi (vsichni chteji byt Herostraty a chteji predcit Zdenka Nejedleho).

"Nebo myslite, ze ty namestci co prijdou nejak omezi vliv tzv. justicni mafie atd...?"

Kdo vi?

"Pripadne, kdyz to bylo tak hrozne, proc ta vlada nepadla pred pul rokem?"

Inu na Hrade se to nehodilo.

"Kdyby se stalo to co se szrejme stane ted, tj. za ministry prijdou namestci, tak by to na pripravu predsednictvi nemelo zadny vliv."

Nu a ted to nema na prubeh. Klaus, Sarkozy, Merkelova to zvladnou ... :)

"Co se tyce smlouvy s volici, tak potom viz predchozi odstavec - proc neodesel jiz davno, kdyz to vsem tak vadilo?"

Zrejme to "vsem" nevadilo. Minimalne ne Bursikovi tehdy nevyhozenym a Klausovi a Tlustemu ...

"Jinak ma pani Ryslinkova uplne pravdu pri popisu jednani s budoucimi ministry. Co by kdo vyjednaval s nekym novym, ktery navic nema zadnou realnou politickou silu, pac na vsechno se musi skocit zeptat do parlamentu a je tam na 5 mesicu?"

Rada veci s EU nebyla kdysi vyjednana skvelymi politickymi premiery Grossem, Paroubkem, Topolankem, ale temer bezejmennymi diplomaty. Ala Telicka.

"A posledni vec, to zahranici potrebujem, kdyz pouziju ten nejprizemnejsi argument, tak treba na to aby nam po vycerpani stavajicich ramcu priteklo zase par miliard z EU."

Coz se zrejme vyjednava prave ted na roky 2013- ... :)

"Ted se nam ty miliardy budou vyjednavat o poznani hure."

Spise ale diky chybam minulych socanskych vlad a neschopnosti te modre posledni pri cerpani - coz asi oba vime, ze?

"proste tohle neni katastrofa, jenom se nase vyjednavaci pozice zhorsila o par procent a naprosto bezduvodne."

Podle mne zlepsila. Siru Humphreymu do toho ministr Hacker ted chvili nebude kecat ...

"Ministri Schwarzenberg, Vondra a Kalousek jsou v evrope uznavani jako lide, kteri sve praci rozumi a delaji ji dobre."

:))))

"Ted budou delat namestky svym byvalym namestkum :-)."

Bezesporu si to ti namestci nechaji libit.

"Takze ted bych doporucoval plakat, ne moc, ale par slz si to zaslouzi."

Slzim smichy.

"Jak jsem psal uz vyse, ted si to muzeme 50 let davat dohromady a nebudeme nikomu stat ani za ty male clanky, ktere vysly o padu vlady."

Vam jde o ty male clanky o CR? :) Mozna bychom potrebovali nejakeho Fritzla ... to by byla CR i na prvni strane jako Austria ...
09. 04. 2009 | 12:15

green napsal(a):

"Dělají si iluze. Pokud nastoupí vláda technokratů, bude české předsednictví politicky mrtvé, i když Češi budou fyzicky předsedat unijním schůzím. Uprostřed světové krize dalších 26 vlád nedovolí jmenovaným byrokratům, aby určovali program," zdůraznil The Economist.
09. 04. 2009 | 12:16

Saliven napsal(a):

green:
Je to tenhle The Economist?:

"V úvodníku týdeníku The Economist ze dne 21.2.2009 pod názvem „Argentina on the Danube?“ je uvedeno, že ČR je jednou ze zemí, jejíž padající měna způsobuje agónii domácností, které mají úvěry ve švýcarských francích či eurech."
09. 04. 2009 | 12:18

prirodovedec napsal(a):

Ales: Podle mne nejsme druhoradou zemi.

Podle mne jsme nezahajili Vami zmineny uprk smer Albanie.

Podle mne autorka nic nenaznacovala, vyjadrila svuj plac pomerne primo.

Podle mne to CR neposkodi a jednotlive obcany vubec.

Jedna se o medialni bouri ve sklenici vody. Je to pochopitelne, koalice, novinari, Praha, cast diskutujicich ji potrebuje.

S ohledem na predikci setrvacnosti krize (pokud opravdu Cina nezacina nakupovat), budeme tu brzo resit nikoliv virtualni a medialni, ale skutecne lidske problemy.

Pokud si srovnam tu situaci po zemetreseni v Italii s padem nasi vlady, mam jasno.
09. 04. 2009 | 12:19

Saliven napsal(a):

prirodovedec:
Bravo! Skvělá argumentace - díky a přeji hezký den. Je fakt, že v Itálii obrovská katastrofa a tady se všichni předhánění v plačtění nad pádem přeběhlické vlády. Myslím, že Italové by teď chtěli mít naše "problémy". :-(
09. 04. 2009 | 12:22

prirodovedec napsal(a):

green: Predstava, ze predsednictvi nasi prevazne neoliberalni vlady prispeje reseni krize je dle mne mylne. Prave necinnost by byla neoliberalni. Nu a my Evropu podporime ustavenim EU necinne urednicke vlady. Cili Vasimi slovy prispejeme EU tim, ze "jsme umrtvili nase predsednictvi". :)
09. 04. 2009 | 12:22

Lex napsal(a):

prirodovedec
(píšu jako Vy bez diakritických znamének, protože tu ještě nejméně jeden přírodovědec chodí, aby to nebral na sebe)
V čem se míjíme, naopak, jak čtu Vaše názory, a jak Vás dosud znám, tak si myslím, že jsme prakticky zajedno. Možná někde používám ironii, ale jinak je můj názor na pád vlády, na vládu MT jako takovou, i na tu hysterii kolem - co proboha si počnou ti ostatní a jak před nimi (hlavně publicisty v těch zemích) vypadáme - naprosto konzistentní. Bonusy z pádu té vlády, který si ta vláda vykoledovala sama, budou nesrovnatelně vyšší než malusy v podobě "co si o nás pomyslí?". A vůbec, jak nemnoho stačilo, aby vláda MT v klidu dokončila předsednictví - jen snad desetina z kompromisních postojů, ke kterým je nyní donucena (a nechat Wolfa Wolfem).
Ale to všechno jsem obsáhleji napsal u některých z předchozích šesti uplakaných.
Naprosto s Vámi souhlasím, pokud jde o absenci materiální pomoci Aquile. Milión korun z Pardubic je jako pšouk, byť díky, ale kde je vláda? To je ostuda, Mirku Topolánku, kníže Schwarcenbergu a Miroslave Kalousku!
Hezký den.
09. 04. 2009 | 13:16

oposum napsal(a):

to autorka:
cítím to podobně, jen si myslím, že se zásadně mýlíte v první větě:
způsobili jsme si to sami, všichni voliči, debata pod článkem budiž toho svědectvím,

i mě napadá jen jediné slovo - Kocourkov
09. 04. 2009 | 13:26

oposum napsal(a):

to Pocestný:
to co máte pod bodem 1 jako překvapivý kontrast...
kontrast to je, ale může vůbec být v případě primitivního štěkání ve webdebatách něco překvapivého?
09. 04. 2009 | 13:33

Pocestny napsal(a):

Příklad velmi bazálnmí:

Dnešní korespondence s Bruselí....
Dear friends, with regret we state that the political circumstances in your country & nonexistence of responsible person in charge of the leading ministry enforces us to forward the event to Berlin, provided the most of transportation will be relocated & realocated to the local suppliers.
Yours Sincerely...
Přírodovědče, takhle konkrétně to vypadá.

Co je to proti Paroubkovu egu, akademické iredentě a sociální nenávisti, čili třem základním legitimním pravidlům socanské revoluce.

Tak jen vzhůru psanci této zéémě......

To, že budu muset propustit dva řidiče, je následná banalita, mně docela stačí ton toho mailu.

Naši řidiči říkali, že pan Paroubek bydlí nedaleko našich garáží, že mu to rádi dojdou vysvělit - trhákem na kolo a klínovým řemenem z busu....

Erární hnídy dělají ostudu každému jednotlivému občanu, který má z jejich revolty jen patálie.

Nepřekvapivě u toho dělají ten zuřivý kuní ksicht, když jde chrapounu o živobytí, jde veškeré lidství stranou.

Za balkánskou společnost balkánské platy, těšte se, miláčkové, letos na daních nevyberete, už se těšíme, jak si za rok zahrajete "chodí pešek okolo".

Ono to nakonec bude mít přirozený, profylatický průběh a semele to všechny ty, kteří si nedokáží v systému urvat své koryto či ospravedlnit svůj příjem.

Projeví se opět to přirozené pravidlo, kdy my se budeme smát nakonec, kdo si své pracovní místo neumí vytvořit sám, ten se nyní mylně pochechtává, ale brzo zapláče.

Proč to ale vysvětlovat někomu, kdo se sem chodí posmívat i když pevně visí za kapsu australskému chlebodárci a rád připomíná, jak s tím chytře vyběhl.

Je asi také příznačné, že "přírodovědec" prchá do míst, kde nejdříve na planetě dojde voda.

A pak to tady někdo má brát vážně....

Občas mám pocit, že zde probíhá nekonečný duševní fašank, protože celé tohle duševní hemžení plýtvá svým duševním potenciálem tím, jak se tu zacyklilo v běhu za vlastními emocemi zaměňovanými za zkušenost.
Zkušenost je tu vysmívána jako cizácké světáctví, naopak primitivismus davu se promenuje ve vší parádě.

Vše končí pěnou u huby, když ta opadne, nastane prázdno.
Velké jarní socialistické revoluční prázdno....

Milá EU, občané, přátelé, my na to .ereme, dodělají to ouředníci, my se teď musíme přeskupit pro další boj o Zákon zachování koryt...

...a máme tu vzdělance, kteří vám to osvětlí, taková kulturní vložka před dalším kolem mistrovského boxu....

Jak jste byli "občansky opozičně uvědomělí" a pálili vládu za každé uprdnutí na greenu, tak jste zase náhle lobotomiky, kteří si nevidí ani na konec vlastního úvalu či špičky vlastní Milešovky.

Technologie je známa -
útok po dzeržinsku a obrana kruhová, jako u Benešových dekretů.....

Kdy už dokážete to jediné, co jsme u socana od Tusara nezažili?

Schopnost vládnout!
09. 04. 2009 | 13:35

jarpor napsal(a):

Tak nevím...

Sám jsem dosud zastával pozici, že nejsmě pupkem světa, abychom ze samotného faktu vyslovení nedůvěry vládě dělali tragédii a upírali opozici její práva...

Nicméně po přečtení :http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/166059-cesi-ukazali-provincni-kratkozrakost-pise-the-economist.html

.... nejsem si jist, že můj původní názor je to pravé ořechové ...

Hezký den
09. 04. 2009 | 13:45

vlk napsal(a):

green
argumentujeme úplně stejně. Zřejmě jste v mém textu přehlédl tuhle větu:

Opravdu tam je.

přírodovědče
ano příroda je krásná. Problém je v tom, že už třetí týden mám vycházky pouze dvě hodiny odpoledne. A tohle je lepší zábava než luštit křížovky. Zmínils Kohouta. Z a chvilku budou přístupny dnešní články v LIdovkách. Je tam nový Kohout. To si pochutnáš!Ani nemusí být na víně..
¨
No a pak tad y máme univezrálního kazatele vzletná řeči...

Opět - ani jedno oko suché! Jak mu s vět píše a jak kvůli Paroubkovi musí propouštět.
Mno já mám docela těsný vztah s e svými klienty. Převážně podnikateli. A převážně zásadně o dost větších než garážových firem.
Řekněme do tisíce zaměstnanců a okolo miliardy obratu. Nikoliv oranžové víry. Přesně naopak. A ti měl v podstatě stejný záměr. Poslat lidi , které museli propouštět, řekněme tak 20% personálu před Strakovku. Autobusy na vlastní náklady. Kdyže ? TeĎ? Nikoliv. Loni před prýzdninami. Když koruna posilovala a posilovala a vlád a prostě nic nedělala a centrální baka také ne. Jenže onen kurs koruny byl naprosto neudržitelný. Takže výsledkem bylo , že pokud nechtěli zbankrotovat ty lidi propustili. Tím pádek m přišli v zakázkách řádově o 200 mio obratu a prvotřídního zákazníka s nezpochybnitelnou platební morálkou! Podobné ocity vděčnsti odešl vládě musí mít lidi ze skláren a porcelánek. Třeba setam někd e potkají s těmi propuštěnými dvěma řidiči od zdejší univerzální květnaté plačky.

A kdybych nebyl vázán služebním tajemstvím, poslal bych sem ne jeden , ale minimálně čtyři maily , které jsme dostal ze zahraničí, když Říman rozehnal Czechinvest a jiné čtyři, když vlád a dala k dobru že hodlá vypovědět smlouvy o ochraně zahraničních investic.Aby s evyhnula arbitráži.

Ale zdejší květnatá univerzální plačka mi může srdce utrhnout! Jdu na sluníčko.
Kupodivu je furt žluté, někd y do oranžova. Modré? Nebo zelené? Prý až po atomové válce.
09. 04. 2009 | 14:00

void napsal(a):

to prirodovedec:

napsal jste toho hodne, budu se snazit odpovedet na co me sily a cas bude stacit :-)

na zacatek jenom vysvetleni proc sem porad pisu to same :-). Byl bych rad kdyby jsme se casteji divali i na to jak nas vidi ostatni. Treba nam to pomuze najit nejakou prijatelnejsi cestu jak se dobre etablovat ve stavajicim svetovem spolecenstvi a samozrejme - urvat pro sebe vetsi kus kolace :-). Vzdycky je lepsi byt hybatelem udalosti a vytvaret podminky nez pouze tim kdo se neustale musi prizpusobovat menicim se podminkam. Toto jsme zazili pri vstupu do EU a never more :-).

Tady je par linku jak vidi pad vlady v oblastech, ktere se tak casto necituji:

http://www.chinapost.com.tw...
http://en.rian.ru/analysis/...
tohle je naopak klasika:
http://www.economist.com/bl...

schneider - ctu ho rad, komentare take. macha, kinkora a klause tam celkem spravne smaznul, ale myslim, ze ne jako ekonomy, spise jako politiky. coz je v danem tematu podle me spravne. ja jsem schneidera nepouzil jako ekonoma, ale pouze jako ukazku jak se na nas divaji jinde, preci jenom ma jinou vahu nez ja :-).

Fischera bohuzel neznam jinak nez jako predsedu statistickeho uradu, ale co jsem zatim videl a cetl, tak si ho neumim jako politika moc predstavit. vidim velky rozdil mezi renome statistika a politika. navic mu bude chybet to nejdulezitejsi - vize nebo alespon politicke zadani. vubec netusim na cem se ods a cssd shodnou, protoze bez toho nemusi do bruselu ani jezdit.

schwarzenberg - je dulezite rozlisit podstatne od nepodstatneho. navic vite jak tim narusite vyjednavaci strategii protihrace :-)

odkazy viz. vyse - o vyvazenost jsem se snazil, na vic nemam nyni bohuzel cas

nemecka, treba ten posledni je dobry: http://blog.ihned.cz/nemece...
, ale jde vicemene o vyber denniho tisku - jak rad jsem poslouchal Veliska

nejsem statni zamestnanec ani nepracuji v bruselu, pohybuji se mezi lidmi, kteri se zabyvaji informacnimi systemy - vetsinou pro banky a vlady. otazka podle me nestoji jestli mame nebo nemame ostudu, ale je to spise o tom, ze jsme o par procent blize podivnym zemim, kde se dejou nepochopitelne veci :-).

vedeni EU - tady podle me dochazi k nepochopeni o cem predsednictvi je - ja to chapu tak, ze je to o pocitu spoluucasti na nejakem projektu, jenz ma zmenit vztahy mezi evropskymi staty. podtrhuji spoluucast. Proto byl zaveden institut rotujicicho predsednictvi - cilem je vtahnout lidi dovnitr, aby pochopili, ze oni jsou stakeholdery na kterych zalezi. A soucasti toho je mnou zminovany pocit spoluodpovednosti za vedeni 500 mil lidi. nekde se to naucit musime.

bohuzel o vyjednavani pred padem nemam skoro zadne info, takze nevim.

ridili - neridili, viz. vyse

A je zajmem Evropy, abychom ji ridili? :) Nebylo to spravne dat na zajem Evropy a prestat ji "ridit"? :) - :-))) - viz. predchozi odstavce - nebojte on se toho chopi nekdo jiny, viz. hybatel na zacatku

Ono probehlo predtim jiz 4x? Kdyby to neproslo, jiste by probehlo i za 3 mesice. :) - to neni odpoved na co jsem se ptal :-)

priklad:
novy VS zakon znam pouze z rychliku, takze obecne. boj ruznych zajmovych skupin tady bude vzdy, obvykle to nebyva duvod pro pad vlady - s pokracovanim mate urcite pravdu. s min.skolstvi jsem se setkal pouze dvakrat a obe zkusenosti byly hruzostrasne - myslim, ze ta posledni hruza se jmenovala nejak jako urad pro informace ve vzdelavani - never more :-)

"Pripadne, kdyz to bylo tak hrozne, proc ta vlada nepadla pred pul rokem?"

Inu na Hrade se to nehodilo.

- presne o tom celou dobu mluvim, musime se podivat i za hranice aby jsme vedeli kdy se co hodi, pokud budem cucet pouze na domaci veci, viz. hybatel

Rada veci s EU nebyla kdysi vyjednana skvelymi politickymi premiery Grossem, Paroubkem, Topolankem, ale temer bezejmennymi diplomaty. Ala Telicka.
- jiste, ale bez toho, ze mate politicke zadani a nekoho kdo vam kryje zada na nejvyssi urovni, tak jste nahranej - to je presne to co nyni delal vondra a schwarzenberg

Spise ale diky chybam minulych socanskych vlad a neschopnosti te modre posledni pri cerpani - coz asi oba vime, ze?

- jasne, ale ted mame zase o par procent mene

Podle mne zlepsila. Siru Humphreymu do toho ministr Hacker ted chvili nebude kecat
- bohuzel Sir Humphrey bude mit trochu problem, tech Hackeru bude mit ted trochu vic - tri beru jako minimum :-)
09. 04. 2009 | 14:17

void napsal(a):

to prirodovedec

jeste dodatek, ods jsem nikdy nevolil a v dohledne dobe asi ani volit nebudu.

priklady, ktere uvadi vlk, jsou opravdu hruzostrasne a treba za ten czechinvest bych rimana z fleku vyhodil. ale to porad neresi zakladni problem o kterem se tady bavime a tim je nacasovani.
09. 04. 2009 | 14:23

oposum napsal(a):

velmi mne fascinuje při těchto debatách oblíbený "argument" úrovně pětiletého dítěte:
"ale on taky zlobí"

je vidět, že někteří se této infantility nezbaví ani do důchodu, bohužel v diskuzích to vypadá, že je to většina národa

to vlk:
musel-li někdo loni před prázdninami vyhazovat lidi kvůli kursu:
1. je to neschopa, zajistit se proti výkyvům měny oběma směry je velmi jednoduché, jestli to neumí ať zkrachuje
2. tehdy propuštění lidi by asi před strakovku nejeli, protože by si obratem našli jinou práci, všichni kolem mě i na sev.Moravě sháněli lidi, srovnávat to s dneškem je pod jakoukoli úroveň
3. - není nic špatného zlikvidovat vládu, přece oni taky nechtěli říct kdy bude Euro - to je přesně ten infantilní argument, který snad ani nemá cenu rozebírat
Nenávist a neschopnost srovnat se sám se sebou generuje vlkovu bídu a chudobu ducha
09. 04. 2009 | 14:40

void napsal(a):

tady je jeste komentar pana hvizdali:

Volbou Jana Fischera, jistě zdatného statistika a matematika, který zná cizí jazyky, toto stanovisko jen stvrzujeme a svou roli v Evropě dále marginalizujeme. Vlastně tímto jmenováním člověka, který nemá žádné zkušenosti s politickým provozem Evropské unie, nikdo ho tam nezná – kromě odborníků Mezinárodního statistického institutu – vysíláme do světa signál, že Evropa nás nezajímá. Jak napsal minulé pondělí již německý zpravodajský časopis Der Spiegel, odvoláním vlády Mirka Topolánka jsme se opět propadli hluboko na východ Unie a stali jsme se zase jen provincií. Zvlášť i proto, že ve vládě nezůstal ani ministr zahraničí Karel Schwarzenberg, který jako nestraník mohl představovat poslední svorník a zajišťovat jistou kontinuitu. Důsledek tohoto kroku, po vyloučení velvyslankyně v EU paní Vicenové a ministra financí pana Kalouska z nominace, představuje shodu na nejnižším možném společném jmenovateli.

co je treba dodavat :-)
09. 04. 2009 | 14:53

vlk napsal(a):

oposum
vaše soud byjistě ony pán y potěšili. Nejspíš jste vy patřil k oněm /já tedy ješt žádného nepotkal/ ,kteří předpokládali, že koruna prorazí 23...
Což byl přesně ten případ. A ty lidi propustil prostě proto, že onen velký odběratel od něj chtěl výrobu jen tehdy, když nepřekročí v ceně jistý počet eur na jednotku produkce.
Vysvětlovat vám, že když zrovna v době uzavírání kontraktu bylo Eur okolo oněch 23 pak jaksi zajištění bylo asi totální blbina a zkalkulovat ceny na dnešních 26,5 také,je zbytečné .Takže zakázku dostali na Slovensku, kde už měli kurs fixnutý.. dlouho tuhle českou firmunemohli zmáknout a toho klienta dostat..Prý dost slavili..
Ano, když t neumí, nechť zkrachuje.. On jenom vybudoval z ničeho po převratu na zelené louce firmu s miliardovým obratem.Neprivatizovalnekradl, takže je to určitě neumětel. Přežil 97 s tehdejšími úvěovými sazbami. Čekal na vás , až mu poradíte.

Má ty svatá prostoto a tohle něco píše o cizí bídě a chudobě ducha. ... Vzapamatujet s e čéčé, vždyť vy ani nevíte , co ta slova znamenají!
09. 04. 2009 | 16:20

zdesta napsal(a):

Je velmi zajimavé,že taková vzdělaná dáma se uchyluje k tak zjednodušeným až dogmatickým závěrům.Tady máme poněkud alarmující příklad,že i maximálně vzdělaný člověk se vstupem do politiky stává běžnou hlásnou troubou.Takových zjednodušených úvah si můžeme přečíst v masmediích celé mraky.
09. 04. 2009 | 17:02

LEVAK napsal(a):

Tato vzdělaná dáma musela být asi velmi servilní k předcházejícímu režimu,že mohla být na UK etc.Zřejmě měla dobré rodinné pozadí!
Jinak mohu říci,že její blok je velmi trapný!A taky se ptám kde byla když Topolánek tady na lidi vystrkovál prostředníček a vykřikoval "Es kommt der Tag!" Kde byla v roce 2007 když místopředseda Nejvyššího soudu Pavel Kučera prohlásil: „Nezávislost justice musí ustoupit politickým zájmům“.
etc.?
09. 04. 2009 | 18:20

trabant napsal(a):

Já si myslím, že ostuda našeho státu je ještě větší, než článek charakterizuje.
Je to totální debakl a pokud to někdo nevidí, nebo nechce chápat, tak je zbytečné
jej přesvědčovat.Opakuji, nepochopitelný,
zbytečný a ostudný debakl způsobený hlavně Paroubkem a komunistou Tlustým.
Nechápu ODS, že se v tom veze s nima, ale
asi svůj ke svému.
Z Klause je mi špatně.
09. 04. 2009 | 20:45

Kanalnik napsal(a):

Jeste bych se chtel zamyslet nad tim, nad cim vsichni tak beduji, tedy, ze "vysíláme do světa signál, že Evropa nás nezajímá", nebo ze "jsme nechali ve štychu" sve partnery atd.

Znamena fakt, ze padla vlada behem predsednictvi, ze Ceskou Republiku Evropa nezajima? Nebo snad ze CR nechala nekoho ve stychu? Nebo ze CR je nezodpovedna? Podle mne nikoli. Rekl bych dokonce, ze podsouvat CR jako jedne z evropskych zemi takoveto obvineni ci hodnoceni je jednak urazlive a jednak nepravdive. Je zajimave, ze nejvic se to ozyva od ceskych politiku (kteri maji maslo na hlave), ceskych novinaru a blogeru.

Operuje se tu na jedne strane s pojmy "my Cesi" a "CR" a na druhe strane s pojmy "zahranici" a "Evropa". Zajimalo by mne, co autori techto katastrofickych clanku temito pojmy mysli? Snad Evropske politiky? A politiky CR? Nebo vsechny obcany, tedy celou zemi, CR jako takovou ci snad ostatni obcany EU zemi?

V zahranici by meli respektovat to, co se u nas deje, jak politici, tak obcane. A myslim, ze to delaji. Od politickych partneru v EU totiz alespon ja ocekavam elementarni respekt k tomu, co se deje na politicke scene jednotlivych zemi. Nikdo nema pravo kritizovat demokraticky proces domacich scen. Od obcanu statu EU to ocekavam tez.

A co obcane CR? Ukazali oni, ze jim je Evropa suma fuk? Nevim, netusim, kolik obcanu CR ma povedomi, co o cem EU je a co se v ni deje. Ja sam za sebe necitim, ze jsem nekomu neco ukazal, ci ze jsem nezopovedny.

A co politici CR? Ukazali oni, ze jim je Evropa suma fuk? Hmm. A tady se dostavame ke korenu problemu. Toto je klicova otazka. A domnivam se, ze to je klicova otazka pouze pro obcany Ceske Republiky. Pokud probiha demokraticky proces ve clenske zemi EU, nikdo v zahranici nema pravo to kritizovat, at se mu to jakkoli nelibi. Je to vec domaci sceny. Muze to vyvolat nelibost ci znamenat komplikaci, ale nikdo v zahranici nema pravo nekoho posuzovat ci odsuzovat (coz se myslim ani moc nedeje), protoze nikdy do toho nemuze uplne videt.

Tedy: Nasi zahranicni partneri v EU (politicti) by meli respektovat, to co se deje na domacich scenach clenskych zemi. Pokud to nedelaji (co si ani nemyslim), je to jejich vec, ne vec CR. Z toho mi plyne, ze cela emocionalni tragedie z padu vlady se jako jiz tradicne pece v samotne CR. Nikoli v zahranici. Prestanme zevseobecnovat a divat se jak nas kdesi nekdo (cato imaginarne)hodnoti. Nezevseobecnujme. A divejme se, jak se zasadit o to, aby se nase politicka scena a kultura posunula dopredu. Pak se nebude mlatit prazdna slama o tom, kdo kde co napsal ci rekl. Uspech CR v zahranicni se pak plynule dostavi sam i bez role predsednictvi EU.

To je muj nazor.
09. 04. 2009 | 20:48

stále rebel napsal(a):

1.4.2009 Jana Ryšlinková
Zastupitelstvo hlavního města Prahy, kde má ODS nadpoloviční většinu, konečně uznalo, že mne odvolalo z kulturního výboru bezdůvodně a protiprávně. Proto zrušilo své rozhodnutí a já jsem opět členkou tohoto významného výboru pražského zastupitelstva.

A dříve.
Jsem velmi rád, že se tato dáma nestala veřejnou ochránkyní práv občanů.

Místopředseda Senátu Přemysl Sobotka: Děkuji a v této chvíli má slovo paní Jana Ryšlinková, která je navržena jak na funkci veřejného ochránce práv, tak i na funkci jeho zástupce. Prosím, máte slovo.
http://www.senat.cz/xqw/xer...
09. 04. 2009 | 20:54

Lex napsal(a):

Kanalnik
Máte můj podpis.
Lex
09. 04. 2009 | 22:27

znalec napsal(a):

Když má někdo problém s tím, že ztratí moc, protože mu klesají preference a obětuje za to dobrou pověst vlastní země, jak mu pak uvěřit, že mu jde o tu dobrou pověst Vlasti?
10. 04. 2009 | 00:39

prirodovedec napsal(a):

void: Diky, vyborny text, pokusim se v konecnem case zareagovat. :)
10. 04. 2009 | 10:29

void napsal(a):

to prirodovedec:

domluveno, jednou za cas se sem mrknu, pripadne pod jinym blogem
10. 04. 2009 | 11:02

oposum napsal(a):

to void:
vidím to podobně, jednám s Němci, Poláky, Italy,... prostě to co se stalo jednoznačně zhoršuje pověst naší země;

špatná pověst nakonec každého vyjde draho, zvlášť když se jedná o stát,
ne každému to ovšem dojde - o tom se totiž v žádném Lex Kanalius nepíše...
10. 04. 2009 | 11:56

prirodovedec napsal(a):

oposum: Kolik jste tech jednani od padu vlady mel? Jak konkretne se Vam zhorsilo vyjednavani? O kolik Vas to jiz vychazi draze? Dekuji za konkretni odpovedi.

Priznam se, ze ma osobni zkusenost je - zatim naprosto nulovy vliv. Nepohybuji se ale mezi politiky a ani v zakazkach ovlivnovanych cizimi politiky nebo jejich statni spravou.
10. 04. 2009 | 12:08

oposum napsal(a):

to prirodovedec:
asi 15, dělám pro různé klienty, další otázky bych nazval v souvislosti s mou poznámkou slušně - mimo mísu, skoro až dětsky přihlouplé.

BTW: co se tu objevujete, vy "vědče hrdý na komunistické školy" tak jediné konkrétní co z vás vypadlo jsou otázky,
to je poněkud trapné
10. 04. 2009 | 12:16

prirodovedec napsal(a):

oposum: Kolego diskutujici trosku vice preciznosti ve vyjadrenich by zelenemu (kterym jste podle predchozich vstupu a kterym obecne i fandim) sluselo, nebudte ale jako ta Vase politicka s tou biomasou u Krause. :)

Podle mne: 1) Me otazky jsou zrejme trefne diky Vasi neschopnosti na ne KONKRETNE odpovedet. Pripojil bych jeste dotaz na branzi: Zivite se ekologickymi projekty z EU?

2) Nejsem vedec hrdy na komunisticke skoly, jsem clovek hrdy na nase skolstvi a zejmena vysoke. Pres veskere problemy, spise vnesene zvenku (financni vyhladoveni, reformiste stylu dedka Nejedleho a Havlina) na vysoke skolstvi, ale bez dalsich (Vasich) privlastku. :)

3) Za tu dobu co se zde objevuji toho bude asi vice (i na Vasi adresu, pokud projdeme archiv) nez jen otazky. Nicmene dobre polozene otazky Vam vyvolavaji reakce, ktere napovi vice nez presne odpovedi.

Dekuji. Predcil jste me ocekavani. Jinak nez profesional v mych ocich void. :)
10. 04. 2009 | 12:53

jachtík napsal(a):

navolej si tam blby a pak se divěj co se to děje. kohopak asi volila tato dáma? taky některého z aktérů a teď je chytrá až na půdu? kdypak už začnete žít v realitě, madam? jakoupak ostudu? tu už přece máme dávno! tak přestaňte plácat falešnej patos a začnětě přemejšlet jak z toho, paní. nebo zase pujdete někoho volit a pak se divit, že dělá ostudu, uličník jeden?
10. 04. 2009 | 14:54

Hajný napsal(a):

Paní Ryšlinková,
při vší úctě,většině občanů této republiky je to úplně jedno.Mají totiž úplně jiné starosti!
10. 04. 2009 | 16:00

Petr napsal(a):

nezbývá než-li souhlasit s názorem,že Paroubek a Klaus se dohodli na likvidaci naší vlády,bohužel je to tak. Zřejmě mnoho lidiček již zapomělo na poslance Kotta, ale on byl v té době konstruktivní jak to tvrdí Paroubek.Jen nechápu jedinou věc, proč si ČSSD neponechala ministerstvo zdravotnictví když jej stále tak napadali a co MUDr Ráth nějak jste zapoměli jeho kariérní postupy a nápady, včetně stávek cha chá.Jinak je pravdou, že nám bude mnoho let trvát než se situace u nás změni, ale to musí opravdu přiíti jiná generace!!
11. 04. 2009 | 16:38

Kelly napsal(a):

Byť konkrétní, jaké máš výhrady k současné politice? Já si zkusím typnout,nebyla to ani Kubiceho zpráva, ani Kořístka,ani Veseská, ani řešení případu Čunek, ani Wolf, ale bylo to EUR. Zkrátka, mělo by být přijato dříve, než vůbec ještě nestanovený termín jeho příjetí. Jo, tak to beru, máš velmi plodné návrhy a velmi kritické připomínky.
11. 04. 2009 | 20:04

Sláma napsal(a):

• Takže kupecké počty. Každá země EU má právo být půl roku předsedající zemí. EU má 27 zemí.
27 : 2 = 13,5 roku.
Zakže za 14 let se na nás dostane řada opět být v předsednictví EU.
A až na nás po 14 létech příjde řada, tak o nás kdokoliv z členských zemí klidně řekne: Česko? vždyť jsou nespolehliví - dejte to někomu jinému - třeba Albánií... a budou mít pravdu... Za 14 let po Paroubkovi, Topolánkovi a všem těm důležitcům pes neštěkne. Česko bude nespolehlivé a basta.
Přikládám díky takovým světovým myslitelům jako: Tlustý, Paroubek, Filip, Zubová, Jakoubková, a celá komandérie těch zbývajících hlasů proti vládě při hlasování o nedůvěře.
Zapsali se do historie. Do historie na kterou bychom opravdu velmi rychle chtěli opět zapomenout.

Česko je nespolehlivé. Díky Vám současným poslancům, kteří po 14 létech upadnete v zapomnění.

Česko zůstane nespolehlivé.
12. 04. 2009 | 11:21

arwen napsal(a):

Paní Ryšlinková,žijete v této zemi? Nebo Vám tolik vyhovuje korupce,arogance,justiční mafie,Čunek. Nebo tady blogujete na objednávku? Dostanete za to také fabriku? A můžete si také vybrat jakou budete chtít? Jako pan Svippel?
18. 04. 2009 | 11:05

Bisnis Online napsal(a):

Nonstriking there doing the ferocious Kuní face when it comes on the hog living, as a party to all mankind.
13. 06. 2009 | 18:35

omega watches napsal(a):

my good friend is birthday!what present is my give? i worryied!omega watches is good choice by the salespeople introduced.when my friend to see i give her omega watches,her shouting and saying that is the best gift to today.she is very like this watches.http://www.omegawatchessale...
29. 06. 2009 | 10:50

Electronics Wholesale napsal(a):

Electronic products a huge price difference, and even around the world network. Many consumers know this and are looking for cheap. If you can give them the bargaining power, then your position to profit from them! http://www.yaluba.com/
04. 07. 2009 | 05:37

his underwear napsal(a):

Jinak je pravdou, že nám bude mnoho let trvát než se situace u nás změni, ale to musí opravdu přiíti jiná generace
04. 08. 2009 | 09:47

TUTORIAL TIPS AND TRICKS napsal(a):

Danke f information
07. 08. 2009 | 06:22

ugg boots napsal(a):

Nápis z ND "Národ sobě" by měl být používán i na jiných veřejných místech (domech), zejména na parlamentu
12. 08. 2009 | 10:28

jordan shoes napsal(a):

států EU: „Pane předsedo, vítejte
12. 08. 2009 | 10:29

tiffany napsal(a):

fdytgk gfy
12. 08. 2009 | 10:31

ugg australia napsal(a):

Genius only means hard-working all one"s ugg bailey button life . I have nothing to offer but blood , toil tears and sweat .ugg australia man errs so long as he strives. ugg classic cardy life is the ugg boots art of ugg knightsbridge drawing sufficient conclusions from insufficient premises.
http://www.bayuggs.com/
13. 10. 2009 | 19:12

seo motivation napsal(a):

I havent any word to appreciate this post.....Really i am impressed from this post....the person who create this post it was a great human..thanks for shared this with us.
http://antonfkip.com/objek-...
http://antonfkip.com/seo/se...
http://antonfkip.blogspot.com
http://antonfkip.is.edu
http://ebloging.com
http://seogoblog.com
http://miss925.com
http://si-oot.blogspot.com
http://seogoblog.com/belaja...
13. 10. 2009 | 22:27

799mall napsal(a):

When the fight begins within himself, a man's worth something.<a href="http://www.799mall.com/Prod...">ugg bailey button</a> it is while you are patiently toiling at the little tasks of <a href="http://www.799mall.com/Prod...">ugg classic cardy</a> life that the <a href="http:http://www.799mall.com/Productlist.html?CatID=200224212">ugg classic mini</a> meaning and shape of great <a href="http://www.799mall.com/Prod...">uggs boots </a>whole of life dawn on you
22. 10. 2009 | 10:48

ugg knightsbridge napsal(a):

The ugg knightsbridge world is a comedy to those who thinks, a tragedy to those ugg classic cardy who feels.Look not mournfully into the ugg boots past, it comes not back again. Wisely improve the present, it is ugg lo pro button thine. Go forth to meet the shadowy future, without fear, and with a manly ugg bailey button heart. http://www.ugg2you.com/spec...
25. 10. 2009 | 06:16

replica watches napsal(a):

<a href="http://www.rolexreplicas2u.com"><strong>Replica Watches</strong></a>,<a href="http://www.idolreplicas.com"><strong>Swiss Replica watch</strong></a> .<a href="http://www.iwcreplicas.com"><strong>iwc watches</strong></a>,<a href="http://www.breitlingreplica..."><strong>breitling replica</strong></a>
<a href="http://www.idolreplicas.com"><strong>Swiss Replica watches</strong></a> ,<a href="http://www.breitlingreplica..."><strong>Breitling Navitimer</strong></a>,
<a href="http://www.rolexreplicas2u.com"><strong>Replica Rolex</strong></a>,<a href="http://www.rolexreplicas2u.com"><strong>Rolex watches</strong></a>,<a href="http://www.rolexreplicas2u...."><strong> Rolex Daytona </strong></a>,<a href="http://www.rolexreplicas2u...."><strong>Rolex Submariner </strong></a>
11. 11. 2009 | 07:23

mbt shoes sale napsal(a):

If a man empties his purse into his head , no man can take mbt shoes away from him , an investment with mbt shoes review in knowledge always pays the best interest in shoes mbt mwalk . A free man obtains knowledge from many mbt footwear sources 1 besides books . If you doubt yourself for buy shoes mbt ami c , then indeed you stand on cheap mbt shoes .http://www.kicksnike.com/
25. 11. 2009 | 10:13

uggclassic napsal(a):

<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Bailey Button</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ch...">UGG Christmas Special Offer</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Classic Crochet</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">Ugg Lo Pro Button</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/bl...">UGG Locarno</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Mayfaire Boots</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG New Style</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Tall Stripe Cable Knit</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Women's Classic Argyle Knit</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">Women's Coquette</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Mini Boots</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">Ugg Women's Rainier</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Tall Boots</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Sundance</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Cardy boots</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Nightfall</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Ultra Short</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Ultra Tall</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Short Boots</A><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/">ugg boots sale</a><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/ug...">classic ugg boots</a><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/ug...">classic tall ugg</a><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/ug...">ugg short</a><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/">ugg sale</a><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/">ugg boots uk</a><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/">ugg uk</a><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/">ugg boots</a><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">Tall Ugg Boots</A><BR>
28. 11. 2009 | 11:58

Poptropica napsal(a):

thanks you very much
12. 02. 2010 | 19:02

raudensah napsal(a):

i like it, thank you very much .
23. 02. 2010 | 20:25

Free Ringback Tones napsal(a):

good article , i like it thanks you for information ...
03. 03. 2010 | 17:53

Download mp3 Nasyid napsal(a):

good posting ,i like it thanks you very much for youf information
06. 03. 2010 | 01:37

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy