Pavel Bém se vrací?

28. 04. 2010 | 16:40
Přečteno 5225 krát
Zaznamenala jsem, že Pavel Bém projevil zájem opět kandidovat do pražského zastupitelstva. Chápu ho a obdivuji jej za to. Chápu to, že má na magistrátu spoustu nedodělané práce, kterou po něm asi jeho přátelé požadují, a možná jim další slíbil. Obdivuji ho za odvahu vylézt na veřejnost a oznámit, že má zájem dále v Praze působit po všem tom, o co se na pražské radnici zasloužil. To chce opravdu celého chlapa a silnou osobnost, možná i osobnosti dvě.

Pavlu Bémovi se evidentně na pražském magistrátu líbí a nic mu tady nechybí. Samozřejmě vyjma imunity, ale pro tu si jde na pražské kandidátce ODS do parlamentu. A protože mu vytouženou a možná i potřebnou imunitu zřejmě ve volbách v Praze dáme, vrátí se na magistrát posílen a imunní jako Limonádový Joe s lahví kolaloky a bude pevnou rukou šířit spravedlnost, bojovat s korupcí, prosazovat své zákony proti hazardu, či taxikářským mafiím, převlečen za cizince. A všichni, kteří si již zvykli jak se v Praze „dělá byznys“, budou opět jako ve vatě a nejen jako. A všichni, kteří si nezvykli a chtějí věci v Praze uspořádat jinak, budou mít červený nos na gumičku.

Co zbývá dodělat? Je toho opravdu hodně! Musí se dotunelovat Blanka a vybagrovat a zničit nejhezčí část Prahy 6 okolo Hradu, snad se nám Chalupa nepřipoutá řetězem v nějakém parku, který musíme vykácet. Musí se prorazit metro směrem k letišti, kde by to zvládl vlak nebo příměstská tramvaj, ale zbytečně laciněji. Musí se dál kašlat na rozsudek správního soudu a prosadit jižní variantu suchdolského obchvatu po městských pozemcích, protože asi je už mají již informovaní „podnikatelé“ zakoupené příliš dlouho a investované peníze leží ladem. Musí se privatizovat letiště a postavit další dráha pro noční čínské lety, které nikdo jinde v Evropě nechce, tak proč ty tísíce letadel nepřivítat v Praze. Taky se musí (do)privatizovat ta část Pražské informační služby, kterou již agentura Věcí veřejných ABL hodně postavila „na nohy“ a navíc jeden ze stranických kolegů pana primátora spolu s paní ředitelkou PIS potřebují z městského majetku udělat kongresové a rehabilitační centrum. A taky máme ještě hodně rezerv a zbytečných peněz v rozpočtu na IT a ty je také potřeba zapojit do projektů. Nemluvě o tom, že konečně bude třeba postavit novou čističku vody – a proč plýtvat evropskými penězi, když to můžeme udělat za své?, opravit výstaviště – a proč za peníze těch, kteří ho zničili, když to můžeme udělat za peníze daňových poplatníků, s územním plánem se také ještě ledacos dá vykouzlit. A nezapopemnout na Karlův most! Ten je třeba nemilosrdně dorazit!

Praha má tu výhodu, že nemá skoro žádné mandatorní výdaje. A ty, co má, umí zaškrtit, jako třeba střední školy nebo další městská zařízení. Jinak mají radní podstatnou část ze 40 mld. k dispozici k pasírování přes Dopravní podnik hl.m. Prahy a pro vlastní „projekty“. A kdo by to nebral, že, i s dluhy, bez kterých to opravdu nešlo, protože vážně nejsme v Praze dokonalí!

No a politicky? Vypadá to, že až kolega Hulínský dobojuje dosavadní vyčerpávající čtyřletý boj s korupcí, pravda, pro oko poučeného laika zcela nepostřehnutelný, , a dokončí svou práci placeného člena několika „městských“ správních či dozorčích rad, navíc také zaštítěn poslaneckou imunitou, bude se moci bez obav věnovat přípravám další velké koalice v Praze. No a to by bezpochyby bez Pavla Béma nešlo.

Otázkou pro mne je, zda budou dříve parlamentní volby nebo policie dotáhne vyšetřování Opencard? Co myslíte, zaslouží si Pavel Bém za vše, co pro Prahu vykonal, poslaneckou imunitu a další čtyři roky klidu ve velké koalici na, jak se říká, pražském Magoši? Možná to náměstí Mariánské na Mafiánské opravdu přejmenujeme! Ale trochu záleží, jak se rozhodneme ve volbách, v těch parlamentních i v těch podzimních komunálních. Já bych mu tu imunitu radši dala, co kdyby se Opencard opravdu vyšetřila….

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Michal Macek napsal(a):

nebojte na podzim dou vod valu :)
28. 04. 2010 | 17:04

Bubenečsko-dejvický rodák a starousedlík napsal(a):

Už začínám být zamindrákovaný, že myslím jinak. A nejsem sám: Je pravda, že primátorství P.B. mi vadí pro nehorázný čurbes ve vnitřní Praze! Nicméně: Už nesmírně se těším na Blanku pod zemí i pro to, co bude nad ní.Právě kolem Hradu a na Hradčanské. Zajímalo by mě, která část kolem Hradu je ta nejhezčí z Prahy 6!Metro na letiště je jediné logické a moderní řešení, o které usiluje celý civilizovaný svět. I já! Apropo: laciná řešení jsou vposledku vždycky ta nejdražší! Dál, to skutečně chcete budovat s výhledem na minulost? A ne na budoucnost? Viz. Další ruzyňská ranvej. A dál:Nedokážu pochopit, jak na konci 19.stol. naši dědkové dokázali zastavět do podoby mostu tu obrovskou zející díru mezi cca.2.-4. pilířem po jejich stržení velkou vodou. To ale je historie natvrdo, co? Povede obchvat Suchdolem po terénu nebo pod terénem? Ano někdo je vždycky blbější. I já to jsem a přijdu vždycky pozdě, ale už aby to v tom Suchdole bylo a Praha se mohla kompletně objet. Proboha, nebraňte tomu, jak ti blbečci za Litoměřicema, kde především člověk! pro jejich zrůdnou umaněnost biologicky, psychicky a existenčně odchází. Co bychom ale neudělali pro stonožku, co!? Atd. atd.
28. 04. 2010 | 17:14

muslimec evropan napsal(a):

V České republice neexistuje trest smrti. Nikde není řečeno, že za duševní žločin také ne. Primátor Bém je úžasně duševně obviňován za nezdokumentované zločiny. Viz: Opencard Prokáže-li se Bémova nevina a prokáže-li se, že "někdo" ho mikroteroristicky obvinil nepráven, může být odsouzen k trestu smrti za "duševní zločin"! Podmínkou trestu smrti je, že vykonavatel musí společně zemřít. Nesmí při tom ohrozit neviné, jako v případě muslimských sebeobětování. Tak vážení, pozor na duševní zločin!
28. 04. 2010 | 17:27

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,
smazal jsem jeden hrubě urážlivý text ("zmrd"), který byl v rozporu se záměry těchto stránek, což je vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.
Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco
správce blogů
28. 04. 2010 | 17:33

Ládik napsal(a):

Pražský krysařík patří k Praze.
28. 04. 2010 | 17:59

fafnir napsal(a):

Ne že bych byl ctitelem pana Bema,ale vytýkat mu tunel Blanka,nebo okruh přes Suchdol,to zavání ekoterorismem.A to prosím jsem 63 let občanem Prahy 6 -Břevnova.A dál,mluvíte o zničených parcích.Myslíte třeba tu houštinu u Hradčanské?Naopak vidím dodělávku Ladronky,Obnovu zahrady Břevnovského kláštera a další.O potřebném metru na Letiště netřeba hovořiti.Jistě má pan primátor dost jiných hříchů,ale za ty vámi jmenované bych jej možá i zvolil.Osobně soudím,že na všem vám nejvíce vadí,že jste také nepřišla k lizu.
28. 04. 2010 | 18:28

Franta z pastoušky napsal(a):

Milko Ryšlinková, máme tě rádi.
28. 04. 2010 | 18:38

Jirka napsal(a):

Velmi si Vás, paní Ryšlinková vážím. Jsem rád, že v pražském zastupitelstvu působí lidé jako Vy. Pevně věřím, že i v letošních volbách budete kandidátkou na primátorku a že to tentokrát vyjde. Bohužel obraz voleb v Česku (jakýchkoli) je takový, že průměrný Čech se rozhoduje tak, že buď se rád přikloní k někomu, kdo patří k silným (typická česká povaha), anebo koná pod vlivem emocí - chce to nandat tu Paroubkovi, tu zase ODS. Hodí to nakonec jednomu z těchhle - a oni si pak mnou ruce a spolupracují a kšeftují. Na celostátní i komunální úrovni. Pár nešťastných voličů zůstane dokonce doma - což je to úplně nejhloupější řešení, protože tím tyto mocipány rozhodně nepotrestají, naopak. Zajímavé

Ale je pravda, že v malých obcích, kde se všichni znají, kandidáti těchto stran většinou prohrávají... Proč je to ve větších městech diametrálně odlišné?!
Tam se bohužel naplno projeví zmíněná česká povaha...

Ale v Praze by tomu mělo být letos přece jenom trochu jinak. O tom, co se tam už léta děje, vědí nyní už úplně všichni. A to jste Vy ve svém článku jmenovala jen malou část kauz, které jsou spojeny s reprezentanty těchhle dvou stran, především pak ODS.
Přesuny hlasů budou, to určitě. Jen nevím, proč by to mělo být k prazvláštní straně Věci veřejné nebo ke Kalouskovým lidem, kterým bohužel dělá štít Karel Schwarzenberg.
Ale chci říct jinou věc: Jak je možné, že ODS a ČSSD nemají v průzkumech pro volby v Praze (parlamentní i komunální) podporu nižší než pět procent? Je sice pravda, že tyhle průzkumy jsou v naší zemi velmi, velmi pochybné a často zásadně se od sebe liší, ale zatím tak hovoří všechny z nich. A celkem jednoznačně.

Co se tedy ještě musí stát?!
28. 04. 2010 | 18:40

kolemjdoucí napsal(a):

Stačí prohlásit Blanku a Suchdol za boj s ekoteroristy, a intelektuální elita národa je připravena kdykoliv vyrazit na zteč a reflexivně hájit tyhle tunely proti každému odvážlivci. Sice se protunelujou miliardy, nenávratně a naprosto zbytečně se zničí rozsáhlá území, ale hlavně, že to natřem ekoteroristům.

Škoda, že magistrále před Národním muzeem už je postavená, to bychom to památkářům a ekologům nandali! Óléééé!
28. 04. 2010 | 19:15

Michal Macek napsal(a):

karel:

tak snad by to slo i jinak ne?
28. 04. 2010 | 19:47

Baba napsal(a):

Myslím, že důvěra nechodívá cestičkami argumentů. Chodec se s primátorským podpisem nemůže nesetkat. Volič nemusí být ani straníkem ani soudcem. S Pavlem Bémem bych si měla o čem popovídat, snad to není drzost napsat do diskuse.
28. 04. 2010 | 20:13

Petr z Tábora napsal(a):

Myslím, že osudy Prahy ovlivňují více jiní horší politici než je pan Bém. Za lecos z uváděného nemůže, pár jeho hříchů chybí a za mnohé bych ho spíše pochválil. Paní Ryšlinková, bývala jste šarmantní dáma, ale ta politika z Vás postupně udělala zatrpklou osobu. Doufám, že taková nejste i v soukromí.
28. 04. 2010 | 20:32

Petr Havelka napsal(a):

Si to v Praze pořešte, mám svých starostí dost. Nehledě k tomu, že mi Bém bude žonglovat se slovíčky v PS.
28. 04. 2010 | 20:34

frauenmilch napsal(a):

Petr z T.
nevím zda je paní Ryšlinková zatrpklá, pochybuji, vše nasvědčuje tomu, že svou práci zastupitelky bere vážně, dělá se zájmem a věří v obrat. A pokud jde o Béma, no pokud bude více takových jako jste vy, kterým nevadí jak se zachází s jejich veřejnými prostředky, jistě Pavla Béma udržíte u zdrojů a on i jeho janouškové, richterové, jančíkové a další vám od těch peněz efektivně odpomohou, váme to nevadí, mně ano, těžko se domluvíme.
28. 04. 2010 | 20:37

Ikena napsal(a):

No jestli na magistratu resi vsechno s peclivosti dobreho hospodare, tak jako napr. rozvoz pozvanek na jednani zastupitelstva prostrednictvim taxiku, tak jsem "cinsky buh srandy". Normalni firmy, vcetne zahranicnich si najimaji poslicky, jen ty skutecne nejbohatsi a jak vidno i magistrat, pouziva taxikare.
Kolik asi muselo byt promrhano penez. Staci se jet podivat do Branika, kde se opravuji chodniky, nedavno opravene po vymene sloupu osvetleni a po kterych navic nikdo nechodi, protoze tam neni zadna zastavba jen najezd na Barrandovsky most. A samozrejme se opavuje i vozovka. Na hlavnich tazich v Praze nechate v dirach kola a na vedlejsich ulicich patrici mestske casti, jsou diry jak na mamuty, ale zde se opravuje zcela vyborna vozovka, zde se pracuje v klidu a daleko od zvidavych oci.

Takze volam "Vivat dobri hospodari z Mafianskeho namesti".
28. 04. 2010 | 20:39

mb napsal(a):

Tohle je bez komentáře ... je to na ´pistolí do spánku´ za tu fungující demokracii ať mír dál zůstává ....
28. 04. 2010 | 20:55

mb napsal(a):

Michal Macek ... už ´de modroch od válu ....
28. 04. 2010 | 20:56

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem další hrubě urážlivý a nadávky obsahující text (opět "zmrd"), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.
28. 04. 2010 | 21:02

Petr z Tábora napsal(a):

to frauenmilch:
Myslím, že z české úrovně zacházení s veřejnými prostředky pan Bém až tak nevyčnívá. Což mě vede k názoru, že by se měly volit jiné strany než ty co se dostaly do parlamentu v minulých volbách. Jiní známí zase pro skalní příznivce etablovaných stran doporučují zaškrtávat ty poslední na kandidátkách v naději, že to jsou ještě tzv. normální lidé.
28. 04. 2010 | 21:06

černovláska napsal(a):

paní doktorko, díky za Vaši práci na magistrátu, stále dost lidí si nechce připustit, že starýho psa novým kouskům naučit nelze a znovu to (bohužel) hodí Bémovic spolku, který se jistí kandidátkou do PS, stejně jako Chalupa a jiní..........doufám, že v komunálkách budete znovu kandidovat...záleží jen na nás voličích, koho si zvolíme, a ani před nedávnem doporučované kroužkování odspoda mi "nejde pod vousy", kadidáti na nižších pozicích mohou být jisto jistě odejiti ;-(
28. 04. 2010 | 21:07

iga napsal(a):

mb

vlada veci tvych zpet se k tobe navrati:-)
28. 04. 2010 | 21:12

hanah napsal(a):

Paní Ryšlinková,

Vy víte o nějakých nepravostech na pražském Magoši? Patrně ano, jinak byste nepsala tento blog...

Co jste proti tomu, prosím, udělala? A co hodláte dělat dále? Jak dlouho jste vedle pana dr. Béma působila?

Chybí mi řada podstatných informací k tomu, aby váš článek dával smysl.

Děkuji za odpovědi
28. 04. 2010 | 21:17

černovláska napsal(a):

u VV tak nějak také nevím, vadí mi tam John ;-(.........a podobné chování, viz Vhttp://zpravy.idnes.cz/veci-verejne-prikryly-dum-reklamou-lidi-kteri-tam-bydli-se-nikdo-neptal-13w-/domaci.asp?c=A100426_141011_domaci_kop..........ať povídají králikům, že nevěděli, kam bude reklama umístěna ;-)

hannah ... pokud vím, tak podání trestního oznámení doktorkou Ryšlinkovou kvůli opencard proběhlo i v TV v debatě (ve vysílán pořadu, tuším, že to byly OVM. byly i stávájící i bývalá nejvyšší státní zástupkyně), bylo poměrně medializované, krom toho interpelace najdete (pokud budete chtít) na stránkách magistrátu hl. m. Prahy, ale beru, otázka nebyla určena mně........
28. 04. 2010 | 21:31

Kanalnik napsal(a):

Pavel Bem se nevraci. Pavel Bem nikdy neodejde.
28. 04. 2010 | 21:59

*** napsal(a):

nojo, milá paní,
bémovat se musí umět a když to jde, tak to je vám taková paráda, že bémovadlo těžkou opouštět....
***
zkuste odezírat
bém
open
opencard
bémcard
closedcard
closed
bémclosed,
bémcloset.
Jinak synonymum pro místnost s WC zná každý, je to na pět a to je právě ten bém, jak správně naznačujete, že mu jde jen o tu imunitu...
29. 04. 2010 | 00:47

Petrman napsal(a):

Je vidět, že to dělají "kluci" dobře a i policie je na ně krátká, ale spíš bych řekl, že policie se jich bojí a není se čemu divit, když nemá podporu shora.
29. 04. 2010 | 08:27

jozka napsal(a):

Bubenecsko-dejvicky rodaku, pockejte, az budou v radiu kazdy rano hlasit "prazsky okruh v Suchdole na stupni ctyri az pet" a velka cast osobniho tranzitu pojede na magistralu, coz udela tak jako tak. Kdyz si holt Prahaza statni penize chce resit sve problemy...
29. 04. 2010 | 09:12

ali napsal(a):

peníze od malých a středních podnikatelů zůstávaly obcím a městům. Pak přišel socan, prachy si ztáhnul a tak to dopadá. Dnes vesnice a města nemají peníze na drobné úpravy, protože je to v Praze, kde si to naše politická smetánka rozděluje mezi sebou, nehledě na modrou, oranžovou, zelenou či rudou...takže tunelování Blanky, paní Ryšlinková, nespojujte jen s Bémem. Tam si nahrabe každej politik...
29. 04. 2010 | 09:20

bubdejvrodák napsal(a):

Jožko, ale problém zní: povede to Suchdolem, nebo pod Suchdolem?
Píšete:... "velká část osobniho tranzitu pojede na magistrálu": když na to bude mít, prosím. Ale upřímně řečeno, respektive pochybuju. A i proto je ten Podsuchdol tak důležitý, aby průjezd Prahou už mohl být nekompromisně a maximalisticky! zpoplatněn.
29. 04. 2010 | 11:03

bubenečský rodák 2 napsal(a):

Nechápu bubenečského rodáka, jak se může na Blanku těšit: současný stav, byť mnou jímá zoufalství z naprosté zkázy kdykoliv se v těch oblastech objevím, je pořád daleko lepší, než stav konečný. Všechny ty nové silnice, které se na Prašném mostě a jinde na úkor všeho, co tam předtím bylo (hlavně nezřízená zeleň) objevují, už nikam pod zem nezmizí, ty tam společně s mnoha dalšími na hodně dlouhou dobu budou s tím rozdílem, že budou chrlit desítky tisíc aut denně s třicetiletými manažery a manažerkami, kteří na to mají svaté právo, každý v jednom autě. V současnosti je provoz na Miladě Horákové téměř nulový a ejhle, nic se neděje, Praha funguje dál. To jen poukazuje na absurditu tvrzení o "nezbytnosti" tunelu...
29. 04. 2010 | 11:06

jozka napsal(a):

bubdejvrodak:

Ale to je uplne jedno jestli nad nebo skrz! Uz ted se nekteri tesi jak jim to usnadni vnitroprazskou dopravu, jenze na to prave ten okruh dojede. Ten ma slouzi K ODVEDENI TRANZITNI dopravy. Jak to konci v mistech, kde se spatla vnitroprazska a tranzitni doprava je mozno sledovat kazde rano a odpoledne na Jizni spojce.

To, ze u Suchdola to bude muset byt v tunelu, nucene odvetravanem, takze to bude investicne i provozne drazsi je uz jen takovy vedlejsi dopad, co bysme pro spratelene firmy neudelali, ze.

Tady je zkratka ten, kdo prosadil "Suchdol" skudcem, protoze nesmyslne prodrazuje stavbu a na jeho hlavu dopadne odpovednost za dopravni problemy (bohuzel jen v moralni rovine).
29. 04. 2010 | 12:16

Al Jouda napsal(a):

Nechte spekulantům jejich pozemky v Suchdole, ať si je naloží! Severní varianta obchvatu je levnější a bez tunelů, které vždy představují dopravní riziko. Navíc jezdím do Českého Středohoří na chalupu, takže to bude i pro mne výhodnější nemotat se přes Suchdol.
29. 04. 2010 | 12:52

janaryslinkova napsal(a):

To Hanah: výžený čtenáři či čtenářko mého blogu. Obvykle neodpovídám na dotazy, to je časově i jinak nezvládnutelné. Ale Vaše otázka se mi zdá férová - tak alespoň stručně na ni odpovím: v zastupitelstvu jsem 4 roky a jsem v opozici. Jistě jsem neuděla dost pro to, abych ochránila peníze daňových poplatníků od zbytečného rozhazování nebo dokonce zpronevěření(což byl cíl mé kritiky). Ale trochu ano - a pokud vím,tak nikdo v zastupitelstvu neudělal v tomto směru víc. Mohla jsem si přivydělat v dozorčí radě jednoho pražského podniku, kdybych "držela hubu" v kulturním výboru - tak mi to alespoň bylo v kuloárech naznačeno. Neudělala jsem to, naopak jsem nadále spolupracovala podle svého nejlepšího svědomí s divadly a dalšími kulturními institucemi v Praze s cílem alespoň nezhoršit transparentnost jejich financování. Pro jistotu mne pak z výboru zastupitelstvo hlasy ODS vyloučilo, takže teď tam sice můžu chodit, na to mám ze zákona právo, ale nemůžu hlasovat. No a pak jsem podala trestní oznámení ve věci Opencard. A věřte mi, nejsem zatrpklá, jsem veskrze radostný a optimistický člověk, ale prostě vidím trochu víc do kuchyně magistrátu - a čisto tam není.
29. 04. 2010 | 14:59

Michal Macek napsal(a):

mb:

tuhle sem se bavil s kamosem a nadavali sme na ty zastupitele jancika a bema a tak a jak nam byl kdysi bem sympatickej kdyz jeste starostoval prahu 6 a delal do boje proti drogam a co se z nej ted stalo....

a rikal mi o jednom svy kamaradovi kterej ted pracuje pro radnici prahy 5 (pro jancika) a ze se nekde vozrali a pohadali se,a ze von tomu svymu kamaradovi vycet ze se pro mrzsky peniz stavi na druhou stranu barikady,ze chce pracovat pro ty nenazrany prasata a pak se uz nevideli....

:)
29. 04. 2010 | 15:30

Tencokida Hnuj napsal(a):

Moůže být platnost květnových voleb napadena
u soudu, když u jednotlivých kandidátů nebudou uvedeny všechny údaje pravdivým způsobem ?
Že tedy u státních zaměstnanců budou uvedeny i jejich funkce v dozorčích, správních radách etc . ?

Co je v tomto případě hlavním povoláním ?

A nelžou nám takto tito lidé ?

Pak budou celé volby pouze podvod.

Volím VV. Uvidíme.
29. 04. 2010 | 15:52

Rejpal napsal(a):

Souhlasím s autorkou blogu o nutnosti rychlodráhy na letiště namísto plánovaného metra. Letiště by se mělo stát uzlem železniční a letecké dopravy podobně jako v jiných evropských městech.

Poloha letiště umožňuje výhodné napojení rychlých železničních tratí z centra i směrem na Plzeň, Chomutov a Děčín.
29. 04. 2010 | 17:00

JF napsal(a):

Bubenečsko-dejvický rodák a starousedlík:

Za Litoměřicema není žádnej tunel a to je ono.

To je stejný problém jako že v Praze tunel je.

Výsledek různý, přičina stejná.
29. 04. 2010 | 19:06

JF napsal(a):

Jana Ryšlinková:

SOUHLAS - ano je to na nás - zdálo by se je to jen jeden volební lístek ...

přeji Vám pěkný den!
29. 04. 2010 | 19:09

myrta napsal(a):

TCKH
John slibuje ODS :bez Langera jdeme s vámi(uvedeno na Týden.cz).Ještě jste si tak 100%jistý tou vaší volbou?Po posledním vystoupení v Hyde parku u mě John definitivně skončil.Jen klišé a dokola opakované průpovídky.A to jsem před časem koketovala s myšlenkou volit VV.
29. 04. 2010 | 19:54

JF napsal(a):

myrta:

Domnívám se, že u nás musíme velmi dobře prosívat.

Věřím, že se to vyplatí!!!

ps: Je podvečer, tedy potichu - pošlete to dál. ;-)
29. 04. 2010 | 19:59

JF napsal(a):

Bubenečsko-dejvický rodák a starousedlík - dodatek:

Tunelem nemyslím tunel přes odtěžený kopec a z vrchu hloubený tunel "aby se neřeklo"

Vítejte v ČR.
29. 04. 2010 | 20:13

jozka napsal(a):

Bubenecskodejvicky rodak:

Abych nezapomnel, to metro na letiste co chce cely civilizovany svet urcite nevede pres Motol.

http://necyklopedie.wikia.c...
29. 04. 2010 | 21:12

Tencokida Hnuj napsal(a):

myrta
To je smutné. Pokud se zlo perzonifikuje do jedné osoby a voličům se přinese na talíři hlava té osoby s tím, že zlo tak definitivně padlo, svědčí to o jediném.
Že se z nás snaží někdo opět nadělat osly.

Pokud se John rozhoduje skutečně v těchto intencích (média mohou zkreslovat, některá to dokonce dělají přímo programově), nezbývá než konstatovati, že jeho volební výsledek může , vhledem k jeho očekáváním a i díky Tencokidovi a Vám, dopadnouti zcela jinak.
30. 04. 2010 | 11:02

Tencokida Hnuj napsal(a):

myrta
Apropo. Nevíte náhodou o nějaké seriozní firmě, která mě (coby daňového poplatníka) přeregistruje do Lucemburska ?
To abych se vyhnul zločinu spolupachatelství něčeho , co se mi osobně velmi příčí.
30. 04. 2010 | 11:06

Tencokida Hnuj napsal(a):

Kdo se to potácí, kdo to tu zvrací?
To pražský občan se od voleb vrací.

Poblit je chodník, poblita ulice,
zvrací tu dědek, bába i mladice.

Proč tolik vzruchu, co že se stalo ?
Co jim všem dobrou náladu vzalo ?

Zase ho zvolili - prý bude tu záhy,
Kdo ? - no přece Bém, spása to Prahy.

Setmělé město, půlnoc už tlukou,
na zádech batoh,dva kufry v rukou.

V batohu proviant, dlouhá bude cesta,
to pražský občan uhání z města.
30. 04. 2010 | 11:54

Pípa napsal(a):

Bém je nezničitelný. Má sedm životů. Toho budou muset trhnout mezi dveřma.
30. 04. 2010 | 17:40

Už se nedivím napsal(a):

Paní zastupitelko, pokud byste chtěla akutně a aktuálně bojovat, navrhuji Vám projet si Prahu a podívat se například na prachobyčené křižovatky. Praha 4 a Praha 11 jako příklad. Nebudete si stačit zatlačovat oči nad drzostí, s jakou "kdosi" staví malé a blbé billboardy /česky poutače/ přímo v křižovatkách a rovnou několik naráz, pěkne naproti sobě. A najednou jsou i peníze krize nekrize i na kovová svodidla před nimi, aby si řidiči o ty příšery nerozbili autíčka a pusinky. Hádejte, která politická strana je tam výlučně zobrazena?
01. 05. 2010 | 13:55

Honza999 napsal(a):

Pípa
zabere jen čínská metoda řešení korupčníků - kulka do týla před natoupenou "podnikatelkou elitou"..

Po pár desítkách exekucí by už zbytek teoreticky měl pochopit, kde začíná hranice za kterou již slušný podnikatel nejde.
02. 05. 2010 | 00:24

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy